VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Pandora LT

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pandora LT

Atsiliepimai apie UAB "Pandora LT"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Pandora LT"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Niekada beveik nerasau skundu, bet dabar jau nebelaiko nervai. Pirkau Klaipedos akropolyje apyranke su 50% nuolaida (gavos apie 35€). Pirmas dalykas tai, kad pardaveja uzdejus man ja ant rankos nepasake, kad man ji per didele ir tik nesiodama tai supratau (nes as kaip pirkeja nezinau kokio ji turi buti dydzio). Kitas dalykas, po mazdaug menesio nunesiau pakeisti, nes labai lengvai atsisegineja, buvau pametusi. Pardaveja (kita negu pardave) patvirtino, kad apyranke man per didele ir, kad taip lengvai atsisegineti neturi, todel pasieme ja ekspertizei. Po dvieju dienu sulaukiau skambucio, kad galiu atvykti ir gausiu nauja apyranke uz tq pacia kaina. Kadangi pirkau uz 35€ tai ir ta kaina yra 35€. Apyrankiu uz tokia suma nera. Nuolaidos, kuri buvo pritaikyta taip pat neketina pritaikyti. Tai parduotuves logika tokia, kad mano problemos, kad nusipirkau apyranke su nuolaida, kuri buvo brokuota ir po menesio tokiu paciu nebeturi ir nuolaidos kitai apyrankei taip pat nebetaikys. Darbuotojos atsakymas buvo toks, kad jeigu netenkina atsakymas galiu parasyti pretenzija. Tikrai taip ir padarysiu, nes esu pirkusi jau ne viena preke ten ir daugiau neketinu nieko pirkti jei cia tokios tvarkos.
Atsakyti
Iškrito žiedo akutė, nunešiau į pandorą (Kauno akropolyje) balandžio 25d., buvau nuvažiavusi gegužės prieš paskutinę savaitę, bet pardavėjos sakė, jog gegužės pabaigoje tikrai jau bus naujas žiedas. Atvažiavau vėl, bet nebuvo. Tada laukiau vėl skambučio, bet nesulaukiau. Nesulaukusi skambučio apie žiedą, nuėjau panašiai apie birželio pabaigą vėl, tačiau ir tada jokio atsako. Tai va, liepos 25d., bus trys mėnesiai kaip laukiu žiedo. Žinoma, pardavėjos niekuo dėtos, bet pačių savininkų ar tų, kurie atsakingi už naujas prekes ir senų prekių garantinį, aplaidumas yra aukščiausio lygio. Po tokio atvejo tikrai daugiau gaminių pandoroje nebepirksiu. :)
Atsakyti
Klaipedos Akropolio Pandoros paruotuveje prekiu nerasta, tik tuscios deze ir paradaveju pazadai, kad ryt bus prekes. Ateini ryt prekes neikeltos.. ir taip menesi.. paradavejos nekaltos, juk jos tik pardavejos, o seimininkas ka galvoja.
Ir Dar -"Pandora.lt" issirenki karoliuka nusiunti uzuomina draugei.. Grazu. o kaip ji nupirkti ??? pasirodo nesiuncia, Klaipedos Akropolio isisrinkti nera is ko. Klausimas - kam tas zaidimas su uzuomina???
Atsakyti
Klaipėdos Akropolio, jūsų parduotuves asortimentas toks skurdus, kelinta karta teiraujuosi žiedo, niekaip nesugeba aprūpinti parduotuves, važiuoji gaišti laiką ir negauni prekes kelinta karta, netik žiedo bet ir seip pasirinkimas ribotas, atsiunčiate pasiulimus el.pastu su ne egzistuojančiomis prekėmis.
Atsakyti
Didelis ačiū Vilniaus akropolio pandoros mergaitėms, kad labai maloniai aptarnavo, rezervavo papuošala, ko klaipėdos pandoroje nėra ☹️
Atsakyti
Pirkėja 2019-02-05 12:42:48
Gavau dovanų apyrankę ir karoliuką. Karoliukas buvo kabantis. Deja panešiojus geriausiu atveju savaię iškrito viena akutė, galvoju tiek to nieko baisaus. Panešiojus dar porą savaičių karoliukas sulūžo ir atsiskyrė jo dalys. Nunešus paėmė tvarkymui. Po beveik 3 mėnesių sulaukiu skambučio iš Pandoros parduotuvės darbuotojos kuri prašė kuo greičiau jį atsiimti, nes jie apsikrovę ir negali laikyt. Kitą dieną nuvažiavus, apėmė didžiulis pyktis. Pralaukus beveik 3 mėnesius atgavau tokį patį sulužusį karoliuką kokį nunešiau, su atsakymu NEPATAISOMAS. Tai kur ta kokybės garantija? Ir išvis kam ta garantija jei prekės po poros savaičių nebetinkamos nešioti?? Ir niekas nenori taisyt, nors prekės ten iš ties brangios. Pačios blogiausios rekomendacijos.
Aš nunešiau į Klaipėdos Akropolyje esančią pandoros parduotuvę, o man buvo iškritusi akutė, tai ko kelių dienų gavau skambutį ir pakeitė į visiškai naują karoliuką
Atsakyti
nu jo, pardaveju arogancija vilniaus akropolyje ir man bepatiko, net nebesinori eiti i ta parduotuve. pardaveja buvo mandra, nagla, tonas toks nemandagus. pirkau nauja apyranke ir norejau pradziai vieno karoliuko, pradejo aiskinti, ka man pirkti, kaip cia reikia praseti rinkti apyranke. vat butinai pirmiausia reikia apsaugines grandineles arba spaustuko, jei nori normaliai rinkti apyranke. issirinkau spaustuka, tai kad aiskina, kad abiejose pusese turi buti vienodi. nu zodziu, jauciausi, kad vos ne nurodineja, ka pirkti. kaip noresiu, taip ir pradesiu rinkti. ne pirma jau mano apyranke
Atsakyti
Kauno megoje gavome labai nemalonu aptarnavome, priejome prie pandora salelės ir žinoma pradėjome domėtis apie apyrankes, nes šiuo atveju mums reikėjo dvieju vienodu apyrankiu, taigi besirenkant iš patdavėjos išgirstu žodžius “gerai kad greičiau būtų aš greit išvardinu kainas” ir tai buvo pasakyta tikrai ne su šypsena
Atsakyti
Greta 2019-02-19 18:25:51
Esu labai nusivylusi. Turiu apyrankę ir nemažai karoliukų. Deja, vos po keliu uzsidejimu, apyrankės užsegimas sulūžo. Kadangi buvo praėję vos keli menesiai nuo pirkimo, tai susiradusi kvitą, nukeliavau i artimiausią pandoros parduotuvę (Kauno Akropolyje) ir ten parodžiusi bėdą tikėjausi kad viskas bus sutvarkyta, nes garantinis dar yra. Pardavejos paėmė užsegimą, jį apžiūrėjo, liepė parašyti pretenziją, ir perspėjo, jog dažniausiai nėra tvarkoma. Užklausėme ar turi savo juvelyrą, į kurį galėtume kreiptis jei garantinis netvarkytų. Atsakė jog ne. Paklausėme ar yra pirkti kitų užsegimų. Atsakė jog ne ir pasiūlė nusipirkti kitą apyrankę, kurios vertė yra beveik 100 eurų. Praėjus savaitei sulaukiau pretenzijos, kad tai yra ne gamyklinis brokas ir kad nebus tvarkoma. Taip pat pridėjo nuotraukų, kurios nevisai atitiko realybę bei daug teksto, kad galėtų turėti pasiteisinimą. Supratus, jog yra išleista nemažai pinigų ant visų pakabukų, karoliukų - viską palikti stalčiuje būtų absurdas, o pirkti antrą apyrankę, kai ji taip pat gali sulūžti, ir žinoti kad jos niekas netvarkys taip pat gaila. Todėl nieko nelaukdama pradėjau ieškoti juvelyro, kuris galėtų sutvarkyti mano sulūžusį užsegimą. Po ilgu ieškojimų ir paliktų nemažų pinigų, vėl galėjau džiaugtis brangia apyranke. Smalsumui patenkinti, po kurio laiko, vėl nuėjau į tą pačią pandoros parduotuvę apsižvalgyti (po to karto pasakiau sau, kad nebeleisiu pinigų šioje parduotuvėje, nes jei vėl kažkas atsitiks, liksiu be apyrankės ir kelių šimtų eurų), žvalgiausi po įvairiausius papuošalus ir pamačiau karoliukus labai panašius į mano apyrankės užsegimą! Užklausiau pardavėjos kas tai, o ji ramiai paaiškino, jog tai yra apyrankės užsegimas (!!!). Pamaniau, kad negerai supratau ir pasiteiravau ar tai tikrai yra tai, apie ką aš galvoju, ir tik dar sykį patvirtino kad taip. Tarp šių dviejų apsilankymų buvo praėjęs ne daugiau kaip mėnuo, todėl sunkiai tikėtina, kad buvo gautos naujos prekės, kurių niekada anksčiau nebuvo (nes jei būtų buvę, pardavėjos būtų galejusios pasiūlyti palaukti prekių papildymo ir nusipirkti naują), o pardavėja patvirtino, kad prekių ilgą laiką negavo ir turi tik likučius. Susimąsčiau ar nėra pažeistos vartotojų teisės? Manau, kad yra. Ir tikrai rašysiu pretenzija ten. Sumokėjus nemažus pinigus, klienta paliekat likimo valioje jam meluodami ir apgaudinėdami jį. Brangiai pigi prekė su istorija. Įdomu ar čia tik šioje parduotuvėje tokios taisyklės ar vis tik pandoros vadovai tokį biznį suka, prarasdami klientus?
Kauno Akropolio pardavėjos labai nemalonios, nieko neturi ir siūlo pačius brangiausius karoliukus, ekspertizei nesiunčia, nes alia jūsų kaltė, o nevežus į Klaipėdos Akropolį, buvo be žodžių išsiųst. Lyginant su Klaipėdos Akropolio pardavėjo iš skiriasi su kaip diena nu nuo nakties.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi. Turiu apyrankę ir nemažai karoliukų. Deja, vos po keliu uzsidejimu, apyrankės užsegimas sulūžo. Kadangi buvo praėję vos keli menesiai nuo pirkimo, tai susiradusi kvitą, nukeliavau i artimiausią pandoros parduotuvę (Kauno Akropolyje) ir ten parodžiusi bėdą tikėjausi kad viskas bus sutvarkyta, nes garantinis dar yra. Pardavejos paėmė užsegimą, jį apžiūrėjo, liepė parašyti pretenziją, ir perspėjo, jog dažniausiai nėra tvarkoma. Užklausėme ar turi savo juvelyrą, į kurį galėtume kreiptis jei garantinis netvarkytų. Atsakė jog ne. Paklausėme ar yra pirkti kitų užsegimų. Atsakė jog ne ir pasiūlė nusipirkti kitą apyrankę, kurios vertė yra beveik 100 eurų. Praėjus savaitei sulaukiau pretenzijos, kad tai yra ne gamyklinis brokas ir kad nebus tvarkoma. Taip pat pridėjo nuotraukų, kurios nevisai atitiko realybę bei daug teksto, kad galėtų turėti pasiteisinimą. Supratus, jog yra išleista nemažai pinigų ant visų pakabukų, karoliukų - viską palikti stalčiuje būtų absurdas, o pirkti antrą apyrankę, kai ji taip pat gali sulūžti, ir žinoti kad jos niekas netvarkys taip pat gaila. Todėl nieko nelaukdama pradėjau ieškoti juvelyro, kuris galėtų sutvarkyti mano sulūžusį užsegimą. Po ilgu ieškojimų ir paliktų nemažų pinigų, vėl galėjau džiaugtis brangia apyranke. Smalsumui patenkinti, po kurio laiko, vėl nuėjau į tą pačią pandoros parduotuvę apsižvalgyti (po to karto pasakiau sau, kad nebeleisiu pinigų šioje parduotuvėje, nes jei vėl kažkas atsitiks, liksiu be apyrankės ir kelių šimtų eurų), žvalgiausi po įvairiausius papuošalus ir pamačiau karoliukus labai panašius į mano apyrankės užsegimą! Užklausiau pardavėjos kas tai, o ji ramiai paaiškino, jog tai yra apyrankės užsegimas (!!!). Pamaniau, kad negerai supratau ir pasiteiravau ar tai tikrai yra tai, apie ką aš galvoju, ir tik dar sykį patvirtino kad taip. Tarp šių dviejų apsilankymų buvo praėjęs ne daugiau kaip mėnuo, todėl sunkiai tikėtina, kad buvo gautos naujos prekės, kurių niekada anksčiau nebuvo (nes jei būtų buvę, pardavėjos būtų galejusios pasiūlyti palaukti prekių papildymo ir nusipirkti naują), o pardavėja patvirtino, kad prekių ilgą laiką negavo ir turi tik likučius. Susimąsčiau ar nėra pažeistos vartotojų teisės? Manau, kad yra. Ir tikrai rašysiu pretenzija ten. Sumokėjus nemažus pinigus, klienta paliekat likimo valioje jam meluodami ir apgaudinėdami jį. Brangiai pigi prekė su istorija. Įdomu ar čia tik šioje parduotuvėje tokios taisyklės ar vis tik pandoros vadovai tokį biznį suka, prarasdami klientus?
Atsakyti
Gavau dovanų apyrankę ir karoliuką. Karoliukas buvo kabantis. Deja panešiojus geriausiu atveju savaię iškrito viena akutė, galvoju tiek to nieko baisaus. Panešiojus dar porą savaičių karoliukas sulūžo ir atsiskyrė jo dalys. Nunešus paėmė tvarkymui. Po beveik 3 mėnesių sulaukiu skambučio iš Pandoros parduotuvės darbuotojos kuri prašė kuo greičiau jį atsiimti, nes jie apsikrovę ir negali laikyt. Kitą dieną nuvažiavus, apėmė didžiulis pyktis. Pralaukus beveik 3 mėnesius atgavau tokį patį sulužusį karoliuką kokį nunešiau, su atsakymu NEPATAISOMAS. Tai kur ta kokybės garantija? Ir išvis kam ta garantija jei prekės po poros savaičių nebetinkamos nešioti?? Ir niekas nenori taisyt, nors prekės ten iš ties brangios. Pačios blogiausios rekomendacijos.
Atsakyti
vis kelia abejoniu, ar tikrai papuosalai sidabriniai???

nes nera jokiu sertfikatu, dokumentu, jokio uzraso parvirtinancio.. parduoda lyg pigausia bizuterija kioske, labai visko gaili, maiseliu, dezuciu

daug brokuotu karoliuku, teko nusivilti, pirkau zmonai, pasitikejau, o dovanos iteikimo momentu buvo pastebeti defektai.. karoliukai turbut is aliexpesso?
Atsakyti
Labai nusivylusi klientu aptarnavimu Vilniaus akropolyje, pirkau apyranke ir daug karoliuku, sumete viska i viena dezute, nedave priklausanciu kiekvienam karoliukui dezuciu.. grizusi namo, pradejau apziurineti, radau broku - burbuliuku ant karoliuku, prastas padengimas.. visur kartu prie apyrankes eina valymo skuduriukas - jo irgi nebubo.. ir galiausiai ipakavo i panaudota viena maisiuka.. absurdas, kuri geda ne tai kad dovanot, rankoje nesti..

idomu, tokia kultura jau iprasta padora paruotuvese? po tokio aptarnavimo nesinori daugiau grizti i Pandora.. graudu, sugadinta nuotaika, o prekes beje nera pigios, kad toks zemo lygio aptarnavimas butu.. apie pardaveju arogancija net tyliu
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Panevėžio “Pandora” parduotuvės personalu.
24diena. Taip, sutinku, šventinė diena, daug žmonių, priėjau savo eilę, jog parodyti žiedelio broką (aplinkui žmonių nebebuvo, tiesiog kita pardavėja aptarnavo kitą klientą) ir pardavėjai parodžius žiedelio iškritusią akutę, gavau atsakymą, jog mes neapkeisime žiedelio. Amm, ta prasme nekeičiate? 2metai garantija!
Konsultantei atsakiau, jog juk aš turiu garantiją, juk ankstesnę dieną buvau Kauno “Pandora” parduotuvėje ir man labai išsamiai išaiskino, jog žiedelio neturi, reikėtų užsakyti į man patogesnį pasirinktą miestą. Man, žinoma, Panevėžyje buvo patogiau, todėl ir atvykau čia. Ir, kai konsultantei pasakiau šią situaciją ir dar kartą parodžiau žieduką, man atsakė, jog dydžio mes nekeičiame!
Bet juk aš ne apie dydžio pakeitimą kalbu, o apie žiedelio iškritusią akutę. “Aaai, apie broką” Na, galvoju, gerai šventės, esame visi išsiblaškę. Atsakiau taip, apie broką. Ir vėl gavau šokiruojantį atsakymą: gal galite ateiti vėliau? (Su juoku veide)
Amm, koks vėliau?? Juk atėjau aš dabar, ne vėliau, juk visiems laikas yra svarbus ir juk į darbą ateiname laiku, o ne vėliau. Ir vėl gavau su pašaipa atsakymą, jog mes žiedelio bent kokiu atveju neturime pakeisti. Tai gerai, ar mano darbas yra užsisakyti žiedą ir paaiškinti klientui, jog reikia užsakyti?
Na, tai aš ir pasakiau, jei neturite, tai gal galima užsakyti...
Tai su tokia “pašaipa” veide užsirašė žiedelio numerį ir telefoną. Tačiau jokios info daugiau negavau nei kada turėtų paskambinti, nei kaip kas..
Personalui, iš tiesų, yra kur pasitempti! Likau labai nepatenkinta :)
Atsakyti
Kaledos.. visi sukasi, skuba ir iesko dovanu, bet uzsukus i Pandora PC Panorama (Vilnius) aptarnaujantis personalas dar gerokai sugadina nuotaika. Merginos tokios arogantiskos ir nemandagios, kad.. dar paklausus ka gali pasiulyti del papuosalu uz tam tikra kaina syptelejo ir palidejo tokiu zvilgsniu, kad pasijaiciau taip kvailai, kad geriau nebuciau klausis.. atnese du karoliukus ir sako viskas ka turim uz jusu norima kaina! nuleido akis, savo apyranke tik demonstravo ir juokdamasi pasake “o ko jus norit, sventes ispirkta” ir pridure, kad nei dabar nei po svenciu nebus tokiu karoliuku daugiau :-) papuosalai brangus ir verti to, tik gaila personalas ne koks!
Atsakyti
Gimtadienio proga zmonai nupirkta apyranke buvo per maza.Pakeisti i didesve pardavejos atsisake nes praejo 14d.terminas Nors kaina tokia pati.Aisku cia pardavejos nekaltos vadovai taip nurode.Zmones perka dovana kuri sugadina ir svente ir nuotaika.Nera jokio zmogiskumo.As tikiu, kad nei vienas skundas ju nedomina.
Atsakyti
Aptarnavimo lygis 0 !!!! Klaipeda, Akropolis! Merginos, jeigu jus pasirinkot dirbti aptarnavimo sferoj, tai būkit malonios nors pašnekėti su klientais ir atsakyti į klausimus o ne stovėti kaip stulpai ir žiūrėti į lubas, tikrai jau senai ne buvai susidūrusi su tokiu žemu aptarnavimo lygu ! Visas noras pirkti pas jus kažką dingo !!!
Atsakyti
Galiu tik prisijungti prie besipiktinančių aptarnavimu.
Paprašius pasimatuoti žiedus, arogantiškai juos išėmusi darbuotoja, tiesiog žvalgėsi į šonus ir demonstratyviai rodė nepasitenkinimą.
Paprašius antro žiedo, pirmąjį padėjo atgal, lyg už mane nusprendusi, kad jis netiko.
Pasiteiravus dėl garantijos paauksuotiems gaminiams, buvo tiesiog pasakyta "nėra", jeigu nusitrina dėvint, tai čia mano kaltė. Tai ne blemba, nusiperku žiedą ir laikau lentynoje.
Atsakyti
Man taip pat panaši situacija buvo. Gavau dovanų pandoros apyrankę gal po kelių mėnesių sugedo jos užsegimas, Tiesiog pradėjo atsisegti o tada, po kelių kartų išvis neužsisegė daugiau. Nuvežėme Vilniuje į Pandoros parduotuvę, kad pakeistų, nes taip pat turėjau visus garantinius ir panašiai, na o jie lygiai taip pat paaiškino kad čia mano kaltė, sugedo fiksatorius nulūžo kažkokia dalelytė. Tai aš nelabai suprantu kaip gali būti kad paprastos apyrankės su normaliais užsegimais laiko kuo puikiausiai nei nutrūksta nei dar kas joms pasidaro, o vat šios apyrankės, kuri kainuoja nemažus pinigus, po kelių mėnesių nešiojimo užsegimas paėmė ir sugedo dėl mano kaltės. Čia naturaliai kyla klausimas tai kokia jos kokybė jai saugant, nemiegant su ja, ji sugesta po kelių mėnesių.???? Apsurdas, o dar apsurdiškiausia kad tokiu atveju turi pirkti visą naują apyranke nes nėra pvz tiesiog užsegimų pirkti....
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Pandoros darbuotojų požiūriu į klientą. Padovanojau draugei paauksuotą pakabuką, kuris po poros dienų sulūžo. Nunešus atgal i Ozo parduotuvę, darbuotojos iš karto pasakė, kad tai mūsų kaltė, nors pakabuko detalė akivaizdžiai buvo blogai sutvirtinta. Nunešus į Panoramos PC - atsakymas tas pats. Panašu, kad dėl kiekvieno broko kaltas pats žmogus, o Pandora už nieka neatsako. Paskaičius atsiliepimus peršasi išvada, kad darbuotojos vieningai išmokintos dainuoti tą pačia dainą.
Atsakyti
Pandoros apyranke labai trumpai teko pasidziaugti, gavau su gimtadieniu ir po menesio apsauginis karoliukas isluzo, visa laime, kad laiku pastebejau ir nepameciau. Nuejus i pandoros parduotuve iskarto pasake kad jie nieko negali padaryti, cia yra mano kalte.niekas nepakeis ir pinigu negrazins, nors cekius turiu.sake jiems labai sugrieztino situs reikalavimus. Pasiule parasyt pretenzija ir lauk atsakymo visa menesi, kadangi vasara daug atostogauja tai ir atsakymo reikes palaukt ilgiau.Nesvarbu kad as visa menesi negaliu nesiot apyrankes.Labai noreciau suzinoti kas turi atsitikti tada kad taikytu garantini?
Atsakyti
Aneta 2018-02-26 13:50:12
tenka pirkti Pandora juveliryką ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Dar niekur neteko pariti tokio žemo lygio aptarnavimo, kai patyrėme su vyru 2018 02 21 d. Ozas Pandora skyriuje.

Vyras nupirko kaip staigmeną man širdelę vasario 13 d., kurią įteikė vasario 14 d., kai nebuvome Lietuvoje. Užsidėjus pakabuką iš karto pastebėjau, kad ta širdelė atsidaro ir jos negalima užfiksuoti, t.y. pritvirtinti tų puselių ilgesniam laikui. Grįžus į Lietuvą vasario 21 d.apie 19 val.kreipėmės į Pandorą skyrių Ozas prekybos centre. Pardavėja Agnė į mūsų prašymą pakeisti pakabuką sureagavo šaltai ir iš karto atsakė, kad šios prekės pakeisti negalima. Ji net nebuvo paėmusi pakabuko į rankas, tai padarė po ilgo ginčo, kai mes jos to paprašėme.Ji net nebuvo pasidomėjusi ar turime kvitą ar turime kainą ir pan. Jos atsakymas buvo NE ir viskas, be jokių kalbų. Sunervino ir mane ir vyrą, kuris pasikliaudamas Pandora servisu darė staigmeną žmonai. Tokios staigmenos su aptaranavimu Ozas Pandora skyriuje tikrai nesitikėjome. Esu pasibaisėjusi tokiu požiūriu į klientą.
Sveiki, kaip baigėsi šis incidentas? Taip pat turiu panašų karoliuką ir tokią pat bėdą.
Atsakyti
2016 gruodžio mėnesį PC PANORAMA Saltoniškiu g. 9 "Pandora" parduotuvėje įsigyjau apyrankę ir karoliuka. Praėjus metams, nusipirkus kita karoliuka. Bandziau ji uždėti ir to man padaryti nepavyko. Bandant uždėti karoliuka, jis užstrigdavo. Bandant nusukti senaji karoliuka, apyranke išsiardė. Apyrankė buvo saugoma, valoma, naudota pagal instrukcijas. Apsilankius parduotuvėje buvau apkaltinka netinkamai ja naudojusi, kad apyranke buvo pažeista sunkaus svorio. Apyrankės savininkė esu as ir žinau, kad jokiu panašiu incidentu nebuvo. Todėl su šia pardavėjų nuomone nesutikau ir parduotuvėje parašiau pretenziją. Tai padariau 2018-01-31, kadangi parduotuvė įsipareigoja pateikti raštišką atsakymą klientui per 14 dienų aš jo laikiau, tačiau nesulaukiau. 2018-02-23 praėjus beveik mėnesiui po pretenzijos pateikimo, nusprendžiau pati paskambinti į parduotuvę ir pasiteirauti dėl atsakymo. Atsiliepusi mergina prisistate naujokem ir patikino, jog dar nėra kompetetinga atsakyti į šį klausimą ir perdavė telefoną kitai konsultantei. Ši man pasakė, jog parduotuvės vadovė man atsakė i pretenziją, bet jis jos man NEIŠSIUNTĖ. Esu pakraupusi parduotuvės neatsakingumu, nusiperki nekokybišką prekę, tave apkaltina netinkamu naudojimu, atsisako pakeisti prekę ir net nesugeba išpildyti įsipareigojimų ir atsakyti savo klientui per nurodytą tikslų laiko terminą. Tikėjausi, kad parduotuvė ieškos kompromiso su klientu, tačiau teks kreiptis į vartotojų teises...
Atsakyti
tenka pirkti Pandora juveliryką ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Dar niekur neteko pariti tokio žemo lygio aptarnavimo, kai patyrėme su vyru 2018 02 21 d. Ozas Pandora skyriuje.

Vyras nupirko kaip staigmeną man širdelę vasario 13 d., kurią įteikė vasario 14 d., kai nebuvome Lietuvoje. Užsidėjus pakabuką iš karto pastebėjau, kad ta širdelė atsidaro ir jos negalima užfiksuoti, t.y. pritvirtinti tų puselių ilgesniam laikui. Grįžus į Lietuvą vasario 21 d.apie 19 val.kreipėmės į Pandorą skyrių Ozas prekybos centre. Pardavėja Agnė į mūsų prašymą pakeisti pakabuką sureagavo šaltai ir iš karto atsakė, kad šios prekės pakeisti negalima. Ji net nebuvo paėmusi pakabuko į rankas, tai padarė po ilgo ginčo, kai mes jos to paprašėme.Ji net nebuvo pasidomėjusi ar turime kvitą ar turime kainą ir pan. Jos atsakymas buvo NE ir viskas, be jokių kalbų. Sunervino ir mane ir vyrą, kuris pasikliaudamas Pandora servisu darė staigmeną žmonai. Tokios staigmenos su aptaranavimu Ozas Pandora skyriuje tikrai nesitikėjome. Esu pasibaisėjusi tokiu požiūriu į klientą.
Atsakyti
Rašau skundą dėl Vilniaus PC „Akropolis“ parduotuvės darbuotojos Svetlanos nepagarbaus ir arogantiško elgesio. Pirmą kartą su šia problema susidūrėme 2017 metų birželio mėnesį, dėl tokio elgesio turėjome keliauti į PC „Ozas“ padalinį, kur aptarnaujantis personalas pasakė ne pirmą kartą girdinčios apie arogantišką PC „Akropolis“ pardavėjų elgesį. Antrasis kartas įvyko per „Jamam“ akciją, darbuotoja vietoj paaiškinimo kaip tą dieną veikė aptarnavimo sistema, tiesiog atsisakė padėti ir nuėjo toliau.

Taip pat rekomenduojame

Acg Nystrom
Pramoniniai įrengimai siuvimo pramonei

Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
LT Advert
Lauko reklamos sprendimai

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB Plačiausias lauko reklamos tinklas, dengiantis net 60 Lietuvos miestų. Profesionalūs sprendimai - patyrusi profesionalų komanda pasirūpins Jūsų reklamos kampanija nuo A iki Z. Konkurencinga ir prieinama kaina. Naudinga dirbti su LT Advert, nes: Viskas iš vienų rankų - plačiausias lauko reklamos...
Idėjų parkas
BALDŲ GAMYBA IR PROJEKTAVIMAS

Adresas: Kalvarijos g. 76, LT-46407 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; prekybos įranga; restoranų, kavinių, barų įranga.
Įmonė UAB „Idėjų Parkas“ – teikia baldų gamybos ir projektavimo paslaugas viešosioms erdvėms. Ilgametė darbo patirtis užtikrina profesionalų gamybos procesą bei efektyvų projektų valdymą. Pagrindiniai privalumai Aukščiausia kokybės garantija, kurią užtikrina daugiau nei 60 kvalifikuotų darbuotojų; Medienos, metalo...
Milviteka
Adresas: Maciuičių k., LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: gamyba; grūdininkystė; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio technika; žemės ūkis, paslaugos; židiniai, krosnys.
Pagrindinės veiklos: Technologinių linijų kūrimas, gamyba ir montavimas; Uosto krovos įrangos projektavimas, gamyba ir montavimas; Grūdų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Grūdų valymo, perdirbimo bei sandėliavimo įrenginių gamyba ir montavimas; Trąšų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Trąšų...
Plungės baldai
Minkštų baldų gamyba

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 38, LT-90118 Plungė.
Veiklos sritys: architektai; baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; grafika, dizainas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; projektavimas.
UAB „Plungės baldai“ pagrindinė veikla minkštų baldų gamyba, mažmeninė ir didmeninė prekyba visoje Lietuvoje, minkštų baldų eksportas, importas. Įmonė turi nuosavas 3500 m2 gamybines patalpas, kur investavo į naujus įrenginius, renovavo gamybines ir sandėliavimo patalpas. Šiais metais planuojamas naujas gamybos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Iliustruotoji istorija: Stalino budelis nužudė milijonus
Iliustruotoji istorija: Stalino budelis nužudė milijonus 07-20 16:57
Josifo Stalino užmiesčio namas skendi nakties tamsoje, kai 1953 m. kovo 2 d. juodas limuzinas sustoja priešais žaliai dažytą pagrindinį diktatoriaus vilos Pamaskvėje pastatą. Atsiveria galinės...
Vaikams – pigesnė "McLaren 720S" versija
Vaikams – pigesnė "McLaren 720S" versija 07-20 16:26
Šis automobilis atviru kėbulu, pakeliamomis durimis, garso arba vaizdo įrašus grojančia multimedijos sistema ir autonominiu (nors tiksliau – nuotoliniu) valdymo režimu parduodamas vos už 350 Eur.
Rusija konservuoja AE statybą Kaliningrade
Rusija konservuoja AE statybą Kaliningrade 07-20 15:16
"Rosenergoatom" skelbia, kad 2019 m. Baltijos atominės elektrinės statybos konservavimo darbams skirs beveik 0,5 mlrd. RUB.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 377,36 +4,50%
Macy's 22,10 +2,55%
Kraft Heinz Co 31,54 +1,58%
Philip Morris 88,73 +1,16%
Harley-Davidson 34,85 -2,49%
Xerox 34,29 -2,59%
American Express 124,82 -2,79%
Symantec 22,27 -3,17%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5882,23 -2,25%
Nafta 55,30 -2,61%
Auksas 1359,04 +5,87%
Cukrus 0,58 0,00%
Anglis 72,49 -11,94%
Dujos (JAV) 2,40 -8,75%
Dyzelis 1,85 -8,87%
Kava 2,86 +7,52%