VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Pandora LT

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pandora LT

Atsiliepimai apie UAB "Pandora LT"

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Pandora LT"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkome dovaną - žiedą Vilniuje, konsultantės labai malonios, padėjo rasti, skambino domėjosi, kurie filialai turėtų būtent tai ko mes ieškome. Tačiau padovanojus žiedą, netiko dydis. Kadangi Vilniuje tokio dydžio nebuvo, vykome į Kauną, kadangi susisiekus su Kauno Akropolio fialu pasakė, kad turi dydį. Nuvykome, tačiau atvykus pasakė, kad žiede iškritus akutė. Anksčiau paskambinti tai pasakyti nebuvo galima? Absurdas, tiek kelio važiavome veltui, bandėme prisiskambinti į kitą Kauno filialą - Megą. Ragelio niekas nekėlė nei 14 val, nei 14.30, nei 15 val, nei vėliau. Atvykus tiesiai į Megą, konsultantės salelėje net nebuvo. Teko laukti kol pasirodys. Absurdų absurdas. Grįšime tik į Vilnių, ir jei reiktų rinktis Pandora, tai tik Vilniuje. Ačiū Vilniaus filialams ir tikrai negaliu padėti Kauno filialams, nes taip negerbti kliento yra mažų mažiausiai nežmoniška.
Atsakyti
Pirkau dovaną Klaipedos akropolyje pandora. Pasirinkimo nėra, dydžių nėra. Pagaliau radau vieną tinkama, paprašiau kad įdėtu į pandoros dėžutę kaip dovaną. Dėžutės neturite!
Idejo į paprasta neužsidarančia balta dėžutę.
Sumokėjau virš 100 e ne 10 e kad dėti dovanas į tokias pakuotes.
Atsakyti
Labas vakaras. Išėjus iš parduotuvēs Vilniuje prekybos centre Ozas, niekaip negalėjau suprasti, kaip toks garsus prekės ženklas ne tik Lietuvoje ar europoje idarbina tokius nemalonius, nekompetetigus darbuotojus??? Lankiausi šiandien 19 d. Ėjau su tikslu nusipirkti nauja pandoros apyranke, nes senoji antra kart per užsegima lūžo. Pasisveikinus pasakiau, kad gal nebetaisysiu senos, o isigysiu nauja. Darbuotoja (vardo lygtai nebuvo) labai nenoriai davė pamatuoti mano nužiurėta apyranke, daugiau net nedrysau prašyti dar kažka parodyti, nors tikrai mielai dar bučiau kažka pamatavus. Na, bet tiek tos bėdos, ir ši buvo mano skonio- 119 euru. Bjauriausia buvo, kaip paprašiau savo rankai tinkamo dydžio, tada ji net parodydama dideli nepasitenkinima, pasakė, kad reikalingas būtent toks dydis ir ne kitoks, nors rodžiau ir savo senaja apyranke, ji akivaizdžiai didesnio dydžio, tai pardavėja pareiškė, kad ji išsitampius ir t.t. Bandžiau klaust, o kaip užsidės karoliukai, ar užsisegs, bet veltui.... ji nesiklausė, ir nesistengė klientui padėt, o, juk ir sanaja apyranke su visais karoliukais pasiėmiau, kad būtu paprasčiau. Gryžus namo, skubiai viska sunėriau ant apyrankės, sudėjus karoliukus, ji vos telpa ant rieso (o karoliukai tik 5), užsigt reikia daug pastangu, ir tai ne pačiai, vyras per vargus užsegė. Teks gryžt pasikeist, nors kitaip ten niekad negryžčiau, ir kitiems tikrai nepatarsiu. Pati dirbu vadovu vieno imonės filialo, dirba daug žmoniu, ir labai džiaugiuos, kad mano komandoje nėra tokiu netinkamu žmoniu, ir labai keista, kad tokiose parduotuvēse, kaip Pandora, dirba darbuotojai, kaip kokiame turgelyje... su pagarba Asta
Atsakyti
Balandzio 10 diena buvau uzsisakiusi sidabrine apyranke su 50%. Paskambinus pirmadieni i panoramos pandora man patvirtino, kad viskas yra gerai, mokejimas gautas ir konsultante patvirtino, kad kurjeris atves i namus. Siandien, balandzio 13 diena, gaunu zinute i el.pasta, kad mano uzsakymas yra atsauktas ir pinigus grazins per 10d.d. Paskambinus i panoramos pandora, man pasake, kad niekuo negali padeti ir nukreipe i Gedimino esanti sandeli. Paskambinus i sandeli man pasake, jog nuolaida buvo taikoma tik 16 dydziui, nors as uzsakiau 19 dydi su nuolaida. Sioje situacijoje, kiek teko kalbeti su konsultantemis, nei viena neatsiprase. Tai, kaip imanoma uzsakyti preke, kurios nera sandelyje?
Atsakyti
Praejo 4 menesiai, ziedas pajuodavo..
Atsakyti
Nusivylus visiškai, norėjau pasikeisti apyrankę dėl dydžio, išsiunčiau bet gavau atsakymą, kad, , pažeista pakuote’’ ir prekę parsiųs atgal, nu gerai galvoju, perdovanosiu ją draugei, gavau atgal, tačiau siuntoje nebuvo maišelio kuri siunčiant atgal įdėjau kartu su apyranke, parašiau el paštu pasiteiravau kodėl nėra maišelio, atrašė kad jie neprideda jo jeigu klientas siusdamas jo pats neideda, patvirtinau kad siunciant idejau maiseli, tai po to laiko jau nebeatraso nors rasiau kelis laiskus del to maiselio.
Atsakyti
Įmonė nesilaiko pinigų grąžinimo taisyklių. Įmonės pinigų grąžinimo sąlygose yra nurodyta, jog pinigai už grąžintą prekę yra grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžintos prekės pristatymo dienos (prekė buvo grąžinta per 14 dienų). Likus 3-4 dienoms iki termino pabaigos paskambinau įmonės administracijai - gavau pažadą, jog pinigai bus grąžinti iki nurodyto termino pabaigos. Praėjus minėtam terminui pinigai nebuvo grąžinti. Paskambinus įmonės administracijai sekančią dieną po termino pabaigos, įmonės administracijos atstovė pasiteiravo, koks mano užsakymo numeris ir pažadėjo, jog perduos mano informaciją įmonės buhalterijai, kuri susisieks su manimi dėl pinigų grąžinimo (minėjo, jog bus susisiekta dar tą pačią dieną). Su manimi susisiekta nebuvo, pinigai vis dar negrąžinti.
Atsakyti
Nusivyliau klientų aptarnavimu per el. parduotuve. Domino apyrankė, tačiau nebuvo tinkamo dydžio. Draugas parašė Pandoros el. paštu pasiteirauti kada bus dydžių papildymas, tačiau gavo atsakymą, jog personalas tokios informacijos neturi. Tada jau parašiau aš, gavau tokį pati atsakymą. Po kiek laiko apyranė dingo iš prekybos. Nusprendžiau parašyti pasiteirauti kada bus asortimento papildymas, kadangi tikrai jis nėra platus, tai gavau LYGIAI tokį patį atsakyma, kad tokios informacijos jie neturi. Labai nemalonu, jog neturima jokios informacijos, dominančius klientus, kuri yra aktuali. Nėra stengiamasi padėti, patarti, suteikti daugiau informacijos, kad klientas norėtų pirkti ir sugrįžti vėl. Gaila.
Atsakyti
Didziulus nusivylimas sia imone.Uzsakydama preke, ne nepagalvojau, kad galetu kilti kazkokiu nesklandumu, bet deja teko labai nusivilti. Preke teko grazinti (del dydzio), su grazinimu nekilo jokiu nesklandumu, o va pinigu negrazina nuo sausio men, I el. pasta neatsakineja, paskambinus issisukineja, vis praso atsiusti koki koda. Si imone visiskai nevertina klientu.
Atsakyti
As 15 diena uzsisakiau, išsiuntė tik siandien zieda iš pandaros norejau atsisakyt prekes ir man ka tik issiunte kad laukia sumokejimo. Nesąmones pas jus ten vyksta
Atsakyti
Inesa 2021-01-30 09:44:37
Man irgi Naujų Metų dovana apyrankė psgelto tose pačiose vietose...
Ech, tai vis gi ne man vienai taip...pagelto man ir karoliukai, tie, kurie buvo gauti dovanų per kalėdas...Gavau atsakymą, kad apžiūrėti galės apyrankę tik fizinėse parduotuvėse, kai jos atsidarys.
Atsakyti
kliente 2020-12-28 21:25:48
pritariu. Ir man tas pats atsitiko toje parduotuveje. Personalas siaubingas. Direktoriui reiketu susimastyti apie tai, kas pas ji dirba,
Aš taip pat pritariu.. Visada, kai įžengi į Pandora parduotuvę esi nužiūrėta, personalas nėra maloniai bendraujantis.. užėjus į parduotuvę jaučiuosi nejaukiai, labai gaila :/
Atsakyti
Silvija 2021-01-26 10:57:28
Sveiki,
užsisakėme "Pandora" gaminių sausio pradžioje. Mano pandora apyrankė, ties užsegimu pradėjo geltonuoti...
Man irgi Naujų Metų dovana apyrankė psgelto tose pačiose vietose...
Atsakyti
Sveiki,
užsisakėme "Pandora" gaminių sausio pradžioje. Mano pandora apyrankė, ties užsegimu pradėjo geltonuoti...
Atsakyti
Pirkau internetinėje parduotuvėje apyrankę. Nusipirkti greit nusipirkau ir atsiuntė labai greit, bet pasimatavus buvo per maža tai ir prasidėjo rašiau jiems tai atrašė po kelių dienų. Sutvarkiau viską keitimo ir gražinimo lapą įdėjau na ir laukiau ilgai laukiau, rašiau jiems ar gavote ar ne iki dviejų savaičių, kol galiausiai parašė gal turiu siuntimo nr. Pasakiau kad jau perduota įteikimui. Tai po to dar savaitę pralaukiau. Gavo jie siuntinį ir pasakė kad ji be kainos ir nuplėžtas siūliukas tai gražina prekę. Paklausiau tai kaip ja pasimatuot nenuplėšus to siųliuko ir kainos nebuvo tai niekas nebesiteikė su manim ir kalbėtis aš labai nusivylęs tokiu aptarnavimu.
Atsakyti
Greta Naciute 2020-10-14 18:25:46
Sveiki,
noriu pranešti apie siaubingą klientų aptarnavimą parduotuvėje “Pandora” PC akropolyje. 2020-10-14 18:15 dirbusi šviesių plaukų moteris buvo labai nemaloni, atrodė, kad negaliu rinktis ilgiau karoliukų, išėjus iš parduotuvės su kolega nužvelgė mane ir draugę. Jau ne pirmą kartą pastebiu neprofesionalumą būtent šitoje “Pandoros” parduotuvėje, todėl visai nesinori eiti į šią parduotuvę ir niekam nerekomenduosiu.
pritariu. Ir man tas pats atsitiko toje parduotuveje. Personalas siaubingas. Direktoriui reiketu susimastyti apie tai, kas pas ji dirba,
Atsakyti
Viktorija 2020-12-12 21:08:31
Sveiki, susiduriau su problema kad lužo mano vienas iš pakabukų, kuri nupirkau UK. Lapkricio 29 diena lankiausi pandora parduotuvei, tokio siaubingo aptarnavimo as gyvenime nesu macius. Pardavejos išsamiai paaiskint negalejo kodel negaliu pakeist pakabuko. Pries metus buvo ta pati problema ozo parduotuvei man be problemu pakeite pakabuka kuri buvau nusipirkusi UK. Akropoly to nepadare, ant cekio issamiai parasyta kad brokus galiu pakeist bet kurioj saly. Dabar del situ dveju pardaveju man praejo 2 garantijos metai ir su broku as nieko negaliu padaryt. Išėjus iš parduotuvės labai garsiai apjuoke, kuo toliau tuo labiau net nesinori pirktis pandora Lietuvoje, del tokio bjauraus personalo...
Pandora produkcijos kokybe apgailetina visuose salyse, jie pakeite imones pavadinama lietuvoje
Komentarus, skundus prasome rasyti rekvizituose
FASHION INVESTMENT GROUP Sp.z o.o. Lietuvos filialas
Atsakyti
Sveiki, susiduriau su problema kad lužo mano vienas iš pakabukų, kuri nupirkau UK. Lapkricio 29 diena lankiausi pandora parduotuvei, tokio siaubingo aptarnavimo as gyvenime nesu macius. Pardavejos išsamiai paaiskint negalejo kodel negaliu pakeist pakabuko. Pries metus buvo ta pati problema ozo parduotuvei man be problemu pakeite pakabuka kuri buvau nusipirkusi UK. Akropoly to nepadare, ant cekio issamiai parasyta kad brokus galiu pakeist bet kurioj saly. Dabar del situ dveju pardaveju man praejo 2 garantijos metai ir su broku as nieko negaliu padaryt. Išėjus iš parduotuvės labai garsiai apjuoke, kuo toliau tuo labiau net nesinori pirktis pandora Lietuvoje, del tokio bjauraus personalo...
Atsakyti
Klientu aptarnavimas siaubingas, paklausiau paprasto klausimo ir i mane pasiziurejo kaip i paskutine kvaile, o kai toliau paejau dar ir issijuoke is manes. Siaubas
Atsakyti
Sveiki.Šiaip retai rašau nusiskundymus, bet šį karta negalejau susilaikyti neparašius apie Panevežio Ryo "Pandora". Atvykus spalio kažkurį savaitgalį norejau nupirkti dovanų čekį ir nusipirkti sau apyrankę, bet kelis kartus atejus neradau pardavejos. Atvažiavus kitą savaitgalį, ar čia sutapimas? Bet ir vel pardavejos neradau. Ar apskritai Jūs dirbate?!! LIKAU NUSIVYLUSI!!!, Gaila, kad toks požiūris i klientą.
Atsakyti
Prastesnės kokybės papuošalų nesu mačiusi. Gavau apyrankę su kabančiu karoliuku. Nepabuvus su ja nei 2 VALANDŲ karoliuko dalis nuskilo. Buvome ramūs, nes turėjome garantinį su kuriuo tikėjomės sutvarkyti šią problemą. Nuvykus į parduotuvę buvo liepta palaukti skambučio, o papuošalas bus išsiustas ekspertizei. Po 3dienų sulaukėme skambučio, jog galime atsiimti prekę, tačiau ji nebus tvarkoma, nes tai ne gamyklinis brokas.
Tai tuomet man pasakykit, kas turi nutikti, kad parduotuvė prisiimtų atsakomybę už prastas prekes? Nes paskaičius skundus 99, 9% žmonių prekės buvo brokuotos ir nepakeistos
Atsakyti
Sveiki,
noriu pranešti apie siaubingą klientų aptarnavimą parduotuvėje “Pandora” PC akropolyje. 2020-10-14 18:15 dirbusi šviesių plaukų moteris buvo labai nemaloni, atrodė, kad negaliu rinktis ilgiau karoliukų, išėjus iš parduotuvės su kolega nužvelgė mane ir draugę. Jau ne pirmą kartą pastebiu neprofesionalumą būtent šitoje “Pandoros” parduotuvėje, todėl visai nesinori eiti į šią parduotuvę ir niekam nerekomenduosiu.
Atsakyti
Labai gaila kai po pirmos dienos iškrenta akutė, papuošalai gražūs, kaina graži, bet kokybė.....
Atsakyti
"Pandoros" pardavėjų "Oze" (Vilnius), dirbusių liepos 4d.po pietų, elgesys itin arogantiškas, atsainus ir absoliučiai neprofesialanus. Nenustebčiau, jeigu pardavimų kiekis šioje pamainoje nulinis. Atėjom su dukra nusipirkti papuošalą, tačiau vitrina prie kasos kaip buvo uždengta ir apkrauta kartoninėm dėžutėm, taip ir liko, nors pardavėjos matė, kad mes norėjom apžiūrėti tą vitriną, buvo įspūdis, kad jos specialiai nenuima nuo vitrinos dėžių, kad tik mes greičiau išeitumem. Vis dėlto tokio žinomo brendo parduotuvėje norisi sutikti ne tik elementariai mandagias pardavėjas, bet ir profesionalų aptarnavimą.
Atsakyti
Nesu klientė, kuri skaudžiais dėlto, kad pardavėja nesišypsojo, ar pasakė kažką ne tokių tonų, kurį norėčiau girdėt. Dar niekada gyvenime neteko rašyti skundo/ blogo atsiliepimo, bet MEGOS mėginu aptarnavimas galėčiau pasakyti tragiškas ir lygus nului. Niekaip nesuprantu, juk tiek daug atsiliepimų blogų apie ten dirbančias merginas ir niekas nereaguoja? Visi klientai ten nuėjai yra žeminami ir administracija toliau leidžia su tokiu požiūriu dirbti? Situacija tokia, kad kaip Kalėdų dovana gavau padoros dovanų čekį, gyvenu mieste kuriame nėra šios parduotuvės ir čekis galioja iki birželio 26d. tiktai numanyti nenumanau, kad pasaulyje bus tokia situacija ir viskas sustos 2-3 mėnesiams Lietuvoje. Priėjus prie merginu mandagiai pasisveikinau, o šios tik sumurmėjo ir toliau kažką aptarinėjo ilindusios į telefoną, na po kurio laiko teikėsi viena siap ne taip ateiti, pasakiau, kad norėčiau apyrankės karoliuko, bet asortimento man pasiūlyti ir ištraukti pardavėja nesusiprato todėl žiūrėjau į tai kas yra ekspozicijoje nors karoliukų buvo tik keli pagalvojau paklausiu pardavėjos ar turi zodiako ženklų mano ženklo neturėjo ir paklausiau ar būtų galima kažkaip ji isigyti, o ji manęs paklausė ar aš tikra, jog toks kažkur yra? Na čia buvo pirmas wow, nes juk ne as pardavėja, tik atsakiau, kad mačiau jų interneto parduotuvėje, o ji atsakė ten visko yra, bet nereiškia, kad cia bus.. Na supratau, kad kitų alternatyvų ji pasiūlyti ir parodyt visus karoliukus nežada, tai tiesiog pasiteiravau ar dovanų kortele bus pratęsta ta karantino laikotarpį kol jie nedirbo? Atsakymą gavau ne, nes turėjau daug laiko iki karantino išnaudoti čekį, atsakiau taip, bet neišnaudojau, o kiek žinau pagal įstatymą turi būt pratęsta ji tiesiog atsistojus juokėsi ir atsakė kaip ir sakiau laiko turėjot prieš karantiną. Aš vėl paklausiau ar čia tikrai jiem galioja kitokios taisyklės nei visiem, o ji tiesiog juokėsi na neiškentus paklausiau kas jie per įmone jei visiem galioja vienos taisyklės, o jiem kažkodėl kitos ir kur galėčiau paskambinti išsiaiškint šią situaciją ji tiesiog paklausė koleges kur ji gali paskambint/kreiptis? Tada pagaliau prie manęs priėjo jos kolegė ir pasakė, viskas gerai, mes nedirbom pasantro mėnesio todėl jum tiek laiko ir prasitęse ta dovanų kortele ir kokį jum zodiako ženklą užsakyti? Mes užsakysim ir paskambinsim jums, kuo labai abejojiu. Bet kilo klausimas ar tikrai suinteresuotas pirkėjas atejas nusipirki produkcijos turi stovėti ir 20 minučių aiškintis su pardavėjom? Kęsti kažkokius žeminancias ir kandžias replikas? Na camo'n susimąstykite pagaliau apie savo darbuotojų aptarnavimo kokybę, nes niekam nebedovanciau iš jūsų įmonės nieko, kad atejas žmogus rinktis sau dovanos su nuotaka išeitų nieko nepeses ir dar jaustųsi kaip..
Atsakyti
Esu patenkinta Siauliu Akropolio Pandora, pirkau karoliuka uz 57eurus ir lb gerai nesiojasi, pardaveja pati uzdejo ant apyrankes ir papuose mene.Aciuu
Atsakyti
Naujai atsidariusi Šiauliu akropolio parduotuvė superinė. Merginos labai gerai atlieka ir išmano savo darba, super!
Atsakyti
Niekada nerašau skundu, tačiau niekada dar ir nebuvau susidūrusi su tokiu TRAGIŠKU aptarnavimu. Gimtadienio proga gavau dovanų apyrankę, valentinio dienos proga su vyru atvykau į Megoje esančia Pandoros salelę įsigyti karoliukų. Dirbo dvi pardavėjos tamsiais plaukais paprašiau parodyti karoliukus ištraukė viena padėklą nespėjus pažiūrėti nei kelių karoliukų su arogancija buvo pasakyta, , ar jau pažiūrėjai?'' Nustebau nes ruošiausi pirkti kelis karoliukus spaustukus bei apsaugine grandinėle ir nelabai supratau kokiu būdu turėjau tai išsirinkti per pardavėjos skirtas 3min. Juolab, kad nebuvo nei vieno žmogaus be manęs ir vyro. Atsakius, pardavėjai, kad dar ne ir dar noriu apžiūrėti kitus išgirdau pašaipų juoką, tačiau nekreipiau dėmesio juk atėjau apsipirkti ne pasipykti su pardavėjomis. Praėjus gal 10min. ir prie salelės priėjus dar keliems žmonėms, o man vis dar apžiūrinėjant norimus daiktus šalia stoviniavo ir vyras, tuomet kita pardavėja (ne ta kuri bendravo su manimi) atsisuko į mano vyrą ir sako, , ateik ateik vis tiek čia stovi padėsi dirbti pažiūrėk kiek žmoniu''. Po šio komentaro tiesiog apsisukome ir nuėjome negalėjau patikėti tokiu pardavėju lygiu
Atsakyti
Labai nusivyliau Pandora Ryo Panevežyje kolektyvu. Dirbo dvi šviesiaplaukės kurios surauktais veidais ir nemaloniu bendravimu bei aptarnavimu sugadino diena. Ten tikrai nebežadu daugiau nieko pirkti iš ten. Toks jausmas kad jau prieidama prie pandoros salelės jau sugadinau joms diena. Paklausius apie pandoros pakabukus buvau vos neišjuokta ir pažeminta. Patikrinkite savo darbuotojus kokius idarbinate. Ne tik grazus veidas reikalingas bet ir minimali kultura.
Atsakyti
Airidas 2020-02-08 19:27:05
Sveiki. Norėjau pranešti, kad pardavėjos dirbandčios Vilniaus akropolyje neatlieka savo pareigų. Jos stovi žiūri ir ne tik kad nužiūrinėja žmones, bet dar ir net neprieina ir nepaklausia gal kažko reikia. Ne tik kad sugadino visos dienos nuotaika, o dar ir pasijutome kalti, kad atėjome nusipirkti daiktą kuris atneštu šiai įmonei pelną. Tad siūlau susimąstyti dėl akropolio pardavėjų. O kas mums patiko rasime kitose parduotuvėse. Sėkmės!
Pritariu 100 proc. Apeinu Akropolio skyrių. Lankausi tik Gedimino pr. Ten lb mandagus ir paslaugus pardavėjai konsultantai. Sėkmės!
Atsakyti
Sveiki. Norėjau pranešti, kad pardavėjos dirbandčios Vilniaus akropolyje neatlieka savo pareigų. Jos stovi žiūri ir ne tik kad nužiūrinėja žmones, bet dar ir net neprieina ir nepaklausia gal kažko reikia. Ne tik kad sugadino visos dienos nuotaika, o dar ir pasijutome kalti, kad atėjome nusipirkti daiktą kuris atneštu šiai įmonei pelną. Tad siūlau susimąstyti dėl akropolio pardavėjų. O kas mums patiko rasime kitose parduotuvėse. Sėkmės!
Atsakyti
Vilniuje panoramoj pastoviai nera dydziu!!!!!
Atsakyti
Esu visiškai pasibjaurėjusi ir pasišlykštėjusi Vilniaus Akropolio pardavėjomis. Atėjusi gimtadienio proga įsigyti karoliukus, išėjau su sugadinta nuotaika. Pirmiausia, 5 ar 6 stovėjusios pardavėjos-konsultantės nė nepralemeno "Labas vakaras", tik iš šono buvo nužiūrinėjama mano apranga. Laukiame 5min, kol būtų prieita parodyti karoliukus, kol truko kantrybė ir draugas pasakė: Atsiprašau, gal kuri sugebės atrasti laiko ir aptarnauti ir sulaukėme: Tuoj gi.
Tokios arogancijos dar neteko matyti. Etiketo ir mandagumo lygiai 0. Gaila, kad negalima paviešinti tokių netekšų vardų ir pavardžių. Gėda, Pandora, GĖDA.
Atsakyti
Gavau apyrankę dovanų todėl ją labai saugojau ir mylėjau, naktimis nusiimdavau, eidama į duša nusiimdavau taip pat. Praėjo mažiau nei dvi savaitės, man apyrankė sutrūko, nors tuo metu laikiau tik puodelį kavos:)) nunešus apyrankę į parduotuvę, ją išvežė analizei, po 10 dienų gavau atsakymą, kad tai neįmanoma jog būtų broko kaltė, buvau pati apkaltina, kad nemoku saugoti daiktų:)) labai nusivyliau, šia parduotuve ir jos gaminiais, nes garantiją duoda tik šiaip. Ir tikrai neįmanoma, jog čia mano kaltė, nes ne viena draugė turi apyrankes, ir joms jos laikau jo ilgą laiką. Tad tikrai nerekomenduoju, kažką pirkt iš Pandoros!
Atsakyti
Labai nustebau paskaiciusi tiek daug negatyviu komentaru. Bet nuotaika ir pilnatis daro savo :) is tikro jau ne vienerius metus perku Pandora papuosalus, lankausi visada vilniaus akropolyje ir merginos dirbamcios ten yra super! Visada padeda, pasiulo ir tai daro su sypsena bei malonumu. Teko kreiptis ir del iskritusios akutes karoliuke, kuri man pakeite, nes buvo nustatytas gamybos brokas. Teko kreiptis ir del nutraukto karoliuko, taip man jo nepakeite, bet puikiai supratau kodel, nes as pati ji uzkabinau ir nutraukiau. Akropolio merginos maloniai parekomendavo juvelyra, pas kuri ir susitvarkiau karoliuka. Taigi is tikro didelis dekui vilniaus akropolyje dirbanciom merginom, kad visada bunat malonios ir besisypsancios, kad padedat issirinkti ir nepykstat, kad kartais nesugebu greitai issirinkti :D o visiem palinkesiu daugiau pozityvo! Kiti zmones nera kalti del jusu blogos nuotaikos ;)
Atsakyti
Vilniaus akropolyje labai mielas mergaičių aptarnavimas! Norėčiau išskirti Kamila M., kuri aptarnavo. Padėjo išspręsti problemą bei išrinkti karoliukus! Ačiū!!!:)
Atsakyti
Vakar lankiausi PC panorama esančioje "Pandoros" parduotuvėje ir noriu pasidžiaugti ir padėkoti pardavėjai Ievai M. už jos šiltą ir malonų aptarnavimą, bei pagalbą ir patarimus renkantis karoliuką :) kad visos tokios pardavėjos būtų! Dabar norėsis dažniau sugrįžti į šią parduotuvę :)
Atsakyti
Esu labai nusivylusi. Kiek skaitau atsiliepimus, visiems ta pati problema. Turiu apyrankę kelis mėnesius, saugojau ir mylejau. Eidama pajaučiau, kad tiesiog ji man atitrūko nuo rankos, užsegtukas lūžo, nežinia dėl ko. Labai nesinervinau, nes turėjau garantinį ir tikrai tikėjausi, kad ją pakeis. Nunešiau į akropolį Vilniuje, ten palikau ale "ekspertizei", sulaukiau skambučio ir pranešė, kad galiu atsiimti ir jie nepakeis apyrankės, nes tai ne gamyklinis brokas, o mechaninis. Grįžau atsiimti, bet dar parašiau pretenziją, nes atsakymas manęs netenkino ir vėl laukiau tikėdamasi, kad atgausiu bent jau užsegtuką, kad galėčiau nešioti apyrankę. Sulaukiau vėl to pačio atsakymo. Pradėjau ieškoti bent jau užsegtuko nusipirkti, bet visgi jie gudruoliai nepardavinėja atskirai. Tai leiskit paklausti, ką man dabar daryti su ta apyranke, tiesiog išmesti ar pirkti naują. Galiu nusipirkti naują, bet žinoma jau nebenoriu tokio produkto ir tikrai nebepirksiu. Kam išvis tas garantinis suteikiamas? Absurdas.
Atsakyti
Didelis ačiū Ozo Pandoros mergaitėms už malonų aptarnavimą!
Atsakyti
Labai puikios Panoramos Pandoros merginos- visada malonios, operatyviai užsakė prekę, pranešė jai atvykus. Ačiū Jums!
Atsakyti
Fuflo, nerekomenduonu pirkti! Po metu nusitrine visas pasiksavimas!!!! Geriau sumoketi 4x daugiau bet nupirkti 12x geresni juvelyrini dirbini auksa!!!
Atsakyti
Niekada beveik nerasau skundu, bet dabar jau nebelaiko nervai. Pirkau Klaipedos akropolyje apyranke su 50% nuolaida (gavos apie 35€). Pirmas dalykas tai, kad pardaveja uzdejus man ja ant rankos nepasake, kad man ji per didele ir tik nesiodama tai supratau (nes as kaip pirkeja nezinau kokio ji turi buti dydzio). Kitas dalykas, po mazdaug menesio nunesiau pakeisti, nes labai lengvai atsisegineja, buvau pametusi. Pardaveja (kita negu pardave) patvirtino, kad apyranke man per didele ir, kad taip lengvai atsisegineti neturi, todel pasieme ja ekspertizei. Po dvieju dienu sulaukiau skambucio, kad galiu atvykti ir gausiu nauja apyranke uz tq pacia kaina. Kadangi pirkau uz 35€ tai ir ta kaina yra 35€. Apyrankiu uz tokia suma nera. Nuolaidos, kuri buvo pritaikyta taip pat neketina pritaikyti. Tai parduotuves logika tokia, kad mano problemos, kad nusipirkau apyranke su nuolaida, kuri buvo brokuota ir po menesio tokiu paciu nebeturi ir nuolaidos kitai apyrankei taip pat nebetaikys. Darbuotojos atsakymas buvo toks, kad jeigu netenkina atsakymas galiu parasyti pretenzija. Tikrai taip ir padarysiu, nes esu pirkusi jau ne viena preke ten ir daugiau neketinu nieko pirkti jei cia tokios tvarkos.
Atsakyti
Iškrito žiedo akutė, nunešiau į pandorą (Kauno akropolyje) balandžio 25d., buvau nuvažiavusi gegužės prieš paskutinę savaitę, bet pardavėjos sakė, jog gegužės pabaigoje tikrai jau bus naujas žiedas. Atvažiavau vėl, bet nebuvo. Tada laukiau vėl skambučio, bet nesulaukiau. Nesulaukusi skambučio apie žiedą, nuėjau panašiai apie birželio pabaigą vėl, tačiau ir tada jokio atsako. Tai va, liepos 25d., bus trys mėnesiai kaip laukiu žiedo. Žinoma, pardavėjos niekuo dėtos, bet pačių savininkų ar tų, kurie atsakingi už naujas prekes ir senų prekių garantinį, aplaidumas yra aukščiausio lygio. Po tokio atvejo tikrai daugiau gaminių pandoroje nebepirksiu. :)
Atsakyti
Klaipedos Akropolio Pandoros paruotuveje prekiu nerasta, tik tuscios deze ir paradaveju pazadai, kad ryt bus prekes. Ateini ryt prekes neikeltos.. ir taip menesi.. paradavejos nekaltos, juk jos tik pardavejos, o seimininkas ka galvoja.
Ir Dar -"Pandora.lt" issirenki karoliuka nusiunti uzuomina draugei.. Grazu. o kaip ji nupirkti ??? pasirodo nesiuncia, Klaipedos Akropolio isisrinkti nera is ko. Klausimas - kam tas zaidimas su uzuomina???
Atsakyti
Klaipėdos Akropolio, jūsų parduotuves asortimentas toks skurdus, kelinta karta teiraujuosi žiedo, niekaip nesugeba aprūpinti parduotuves, važiuoji gaišti laiką ir negauni prekes kelinta karta, netik žiedo bet ir seip pasirinkimas ribotas, atsiunčiate pasiulimus el.pastu su ne egzistuojančiomis prekėmis.
Atsakyti
Didelis ačiū Vilniaus akropolio pandoros mergaitėms, kad labai maloniai aptarnavo, rezervavo papuošala, ko klaipėdos pandoroje nėra ☹️
Atsakyti
Pirkėja 2019-02-05 12:42:48
Gavau dovanų apyrankę ir karoliuką. Karoliukas buvo kabantis. Deja panešiojus geriausiu atveju savaię iškrito viena akutė, galvoju tiek to nieko baisaus. Panešiojus dar porą savaičių karoliukas sulūžo ir atsiskyrė jo dalys. Nunešus paėmė tvarkymui. Po beveik 3 mėnesių sulaukiu skambučio iš Pandoros parduotuvės darbuotojos kuri prašė kuo greičiau jį atsiimti, nes jie apsikrovę ir negali laikyt. Kitą dieną nuvažiavus, apėmė didžiulis pyktis. Pralaukus beveik 3 mėnesius atgavau tokį patį sulužusį karoliuką kokį nunešiau, su atsakymu NEPATAISOMAS. Tai kur ta kokybės garantija? Ir išvis kam ta garantija jei prekės po poros savaičių nebetinkamos nešioti?? Ir niekas nenori taisyt, nors prekės ten iš ties brangios. Pačios blogiausios rekomendacijos.
Aš nunešiau į Klaipėdos Akropolyje esančią pandoros parduotuvę, o man buvo iškritusi akutė, tai ko kelių dienų gavau skambutį ir pakeitė į visiškai naują karoliuką
Atsakyti
nu jo, pardaveju arogancija vilniaus akropolyje ir man bepatiko, net nebesinori eiti i ta parduotuve. pardaveja buvo mandra, nagla, tonas toks nemandagus. pirkau nauja apyranke ir norejau pradziai vieno karoliuko, pradejo aiskinti, ka man pirkti, kaip cia reikia praseti rinkti apyranke. vat butinai pirmiausia reikia apsaugines grandineles arba spaustuko, jei nori normaliai rinkti apyranke. issirinkau spaustuka, tai kad aiskina, kad abiejose pusese turi buti vienodi. nu zodziu, jauciausi, kad vos ne nurodineja, ka pirkti. kaip noresiu, taip ir pradesiu rinkti. ne pirma jau mano apyranke
Atsakyti
Kauno megoje gavome labai nemalonu aptarnavome, priejome prie pandora salelės ir žinoma pradėjome domėtis apie apyrankes, nes šiuo atveju mums reikėjo dvieju vienodu apyrankiu, taigi besirenkant iš patdavėjos išgirstu žodžius “gerai kad greičiau būtų aš greit išvardinu kainas” ir tai buvo pasakyta tikrai ne su šypsena
Atsakyti
Greta 2019-02-19 18:25:51
Esu labai nusivylusi. Turiu apyrankę ir nemažai karoliukų. Deja, vos po keliu uzsidejimu, apyrankės užsegimas sulūžo. Kadangi buvo praėję vos keli menesiai nuo pirkimo, tai susiradusi kvitą, nukeliavau i artimiausią pandoros parduotuvę (Kauno Akropolyje) ir ten parodžiusi bėdą tikėjausi kad viskas bus sutvarkyta, nes garantinis dar yra. Pardavejos paėmė užsegimą, jį apžiūrėjo, liepė parašyti pretenziją, ir perspėjo, jog dažniausiai nėra tvarkoma. Užklausėme ar turi savo juvelyrą, į kurį galėtume kreiptis jei garantinis netvarkytų. Atsakė jog ne. Paklausėme ar yra pirkti kitų užsegimų. Atsakė jog ne ir pasiūlė nusipirkti kitą apyrankę, kurios vertė yra beveik 100 eurų. Praėjus savaitei sulaukiau pretenzijos, kad tai yra ne gamyklinis brokas ir kad nebus tvarkoma. Taip pat pridėjo nuotraukų, kurios nevisai atitiko realybę bei daug teksto, kad galėtų turėti pasiteisinimą. Supratus, jog yra išleista nemažai pinigų ant visų pakabukų, karoliukų - viską palikti stalčiuje būtų absurdas, o pirkti antrą apyrankę, kai ji taip pat gali sulūžti, ir žinoti kad jos niekas netvarkys taip pat gaila. Todėl nieko nelaukdama pradėjau ieškoti juvelyro, kuris galėtų sutvarkyti mano sulūžusį užsegimą. Po ilgu ieškojimų ir paliktų nemažų pinigų, vėl galėjau džiaugtis brangia apyranke. Smalsumui patenkinti, po kurio laiko, vėl nuėjau į tą pačią pandoros parduotuvę apsižvalgyti (po to karto pasakiau sau, kad nebeleisiu pinigų šioje parduotuvėje, nes jei vėl kažkas atsitiks, liksiu be apyrankės ir kelių šimtų eurų), žvalgiausi po įvairiausius papuošalus ir pamačiau karoliukus labai panašius į mano apyrankės užsegimą! Užklausiau pardavėjos kas tai, o ji ramiai paaiškino, jog tai yra apyrankės užsegimas (!!!). Pamaniau, kad negerai supratau ir pasiteiravau ar tai tikrai yra tai, apie ką aš galvoju, ir tik dar sykį patvirtino kad taip. Tarp šių dviejų apsilankymų buvo praėjęs ne daugiau kaip mėnuo, todėl sunkiai tikėtina, kad buvo gautos naujos prekės, kurių niekada anksčiau nebuvo (nes jei būtų buvę, pardavėjos būtų galejusios pasiūlyti palaukti prekių papildymo ir nusipirkti naują), o pardavėja patvirtino, kad prekių ilgą laiką negavo ir turi tik likučius. Susimąsčiau ar nėra pažeistos vartotojų teisės? Manau, kad yra. Ir tikrai rašysiu pretenzija ten. Sumokėjus nemažus pinigus, klienta paliekat likimo valioje jam meluodami ir apgaudinėdami jį. Brangiai pigi prekė su istorija. Įdomu ar čia tik šioje parduotuvėje tokios taisyklės ar vis tik pandoros vadovai tokį biznį suka, prarasdami klientus?
Kauno Akropolio pardavėjos labai nemalonios, nieko neturi ir siūlo pačius brangiausius karoliukus, ekspertizei nesiunčia, nes alia jūsų kaltė, o nevežus į Klaipėdos Akropolį, buvo be žodžių išsiųst. Lyginant su Klaipėdos Akropolio pardavėjo iš skiriasi su kaip diena nu nuo nakties.

Taip pat rekomenduojame

Galimybių arsenalas
Adresas: Graužupių g. 12C, LT-14187 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo paieška, įdarbinimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; personalo atranka; psichologai, psichoterapeutai; tyrimai, ekspertizės.
UAB „Galimybių Arsenalas“ sėkmingai dirba nuo 2006 m. Įmonėje dirba trykštantys energija, entuziazmu, idėjomis, turintys didelę darbo patirtį profesionalūs psichologai. Savo klientams suteikiame ne tik žinias, galimybę jas panaudoti praktiškai, bet ir geros nuotaikos dozę. Tai ir yra mūsų sėkmės paslaptis. Mūsų...
Mažeika ir partneriai
Verslo valdymo partneriai

Adresas: Olimpiečių g. 1-49, LT-09235 Vilnius.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos.
Esame efektyvios vadybos ir pokyčių įgyvendinimo profesionalai, turintys didesnę nei 10 metų vadovavimo tarptautinėms ir vietinio kapitalo skirtingų veiklų įmonėms bei jų padaliniams. Mūsų komandos tikslas – dirbant kartu su įmonių savininkais, vadovais išspręsti pačius sudėtingiausius verslo valdymo klausimus ir...
Noviti
Sąžininga verslo paskola.

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Verslo paskolos iki 50 000 EUR smulkiam ir vidutiniam verslui finansuoti. Sąžininga verslo paskola – saugumą garantuojančios sąlygos ir jokių paslėptų mokesčių. Ką svarbu žinoti apie „Noviti finance“ verslo paskolą? 9,5 % vidutinės palūkanos per metus. Paskolos grąžinimo terminas nuo 12 iki 36 mėnesių. Paskolos...
Elis Textile Service
Adresas: Jankiškių g. 52, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo apranga; darbo sauga; higienos reikmenys; kita veikla; konsultacijų paslaugos; švaros, valymo paslaugos.
Elis Textile Service, UAB priklauso Elis įmonių grupei, kuri yra pirmaujanti Europoje tekstilės nuomos paslaugų teikėja. Elis veiklą vysto nuo 1883 m. ir šiuo metu siūlo tekstilės, higienos bei saugumo sprendimus 28 pasaulio šalyse. Elis Textile Service, UAB specializuojasi teikti kilimėlių, darbo drabužių nuomos...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. ir tęsiantis veiklą pandeminėmis aplinkybėmis. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Burlentininkai po antrosios plaukimo dienos: vėjas kilo pagal horoskopą
Burlentininkai po antrosios plaukimo dienos: vėjas kilo pagal horoskopą 07-26 14:51
Trečiose olimpinėse žaidynėse dalyvaujantis Juozas Bernotas po šešių RS:X klasės burlenčių plaukimų su 73 baudos taškais užima 15-ąją vietą, o Viktorija Andrulytė "Laser Radial" jachtų klasėje po...
Rusijos ryšių prievaizdas užblokavo 49-is su A. Navalnu siejamus tinklalapius
Rusijos ryšių prievaizdas užblokavo 49-is su A. Navalnu siejamus tinklalapius 07-26 14:32
Rusijos federalinė ryšių, informacijos technologijų ir visuomenės informavimo priemonių tarnyba ("Roskomnadzor") pirmadienį užblokavo 49 su kalinamu opozicijos veikėju Aleksejumi Navalnu...
Didžiausios birželio algų medianos: nauji lyderiai
Didžiausios birželio algų medianos: nauji lyderiai 07-26 14:12
Naujausi "Sodros" duomenys rodo, kurios šalies bendrovės šeštąjį 2021 m. mėnesį darbuotojams mokėjo didžiausias algų medianas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Facebook 369,79 +5,30%
Google 2756,32 +3,37%
Twitter 71,69 +3,05%
Starbucks 125,97 +2,72%
Macy's 16,66 -1,77%
ConocoPhillips 55,34 -2,35%
Oracle 87,69 -3,31%
Intel 53,00 -5,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 4,24 +3,16%
Nafta 66,42 -7,51%
Cukrus 0,73 +2,82%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Auksas 1834,57 -0,85%
Varis 9631,50 -5,22%
Sidabras 27,00 -1,82%