VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę B2B Park, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę B2B Park

Atsiliepimai apie B2B Park, UAB

Parašyk savo nuomonę apie B2B Park, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir jei nurodėte - telefoną) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Palikau automobilį prie "Gusto blyninės", prastovėjau 1 val 2 min, mokėdama už tas dvi min minimalų 60 cnt mokestį, į automatą įmečiau 1 eur, o grąžos negavau. Pagalbos telefonu prisiskambinti neįmanoma, nes konsultantai užimti tiek laiko ir ilgiau, kiek "neša " jūsų kantrybė. 40 cnt man negaila, tačiau nenoriu būti mulkinama, plius gaila sugadintos nuotaikos. Linkėjimai "Gusto blyninei", kurie nesugeba užtikrinti komfortiško prisiparkavimo savo klientams. Tai tiek.
Atsakyti
š*******o kontora, kada nors jie užsiraus ant kokio gero turčiaus kuris turės pinigų bilinėtis su jais dėl visu ju sukurtu taisyklių.O šiaip tai Lietuvoje tik taisyklės ir baudos tuoj greit viska uždraus ir ne tik statyti mašinas bet ir važinėti keliais.Bėkit žmonės iš tos Marijos žemės, bučiau jaunesnis ir pats išvažiuočiau.Neadekvati bauda vietoj vieno eur. Už stovėjima beveik tuščioje aikštelėje Tik 7.70 išviso.B2BPARK PLĖŠIKAI VIDURI BALTOS DIENOS.
Atsakyti
Geras biznis, išrašinėji baudas, pora metų nejudini nei piršo, o po to išsimušinėji 2000% siekiančias baudas. Šią savaitę gavau pranešimą už 2016 metais pradelstą 30 min. parkingą (kurio kaina 0.5eur, bet, žinoma, kad apvalina iki 1eur) sumokėti 21.5eur baudą arba per antstolius išieškos 200eur. Reikalauja sumokėti baudą nuo baudos. Per du metus atsiųsti jokio priminimo sumokėti skolą arba paskambinti telefonu nepasivargino. S u k č i a i, naudojasi tuo, kad sumos mažos, kitaip iš teismų neišliptų
Atsakyti
Sukčių kontora, reikia tvarka daryti būtinai su jais. Lidle apsipirkinejau, ateinu baudos kvitas, jame be to nėra nurodyta jokios sąskaitos numerio, be to gal žmogus interneto neturi, ar nesinaudoja el. Bankininkyste kad galetu mokėti per jų ta b2part. Kzjj. Lt juokinga. Ir apmokėti per 70 valandų, tyčiojasi. Užeinu į tą svetaine eferistu, rašo jau nebegalioja kvitas po savaitės, padavė į išieškojimą. Laukiu to laiko, duosiu į teismą, pazesim kas pasityčiojimas...
Atsakyti
Nukentejes 2017-12-19 16:20:07
Visiskai ta pati situacija siandien, toj pacioj Lvovo g. Monetu nepriemr, nors meciau ivairiu kupiurų, net pasikeciau pas kita zmogu i po viena eur, bet susimoketi nepabyko. Kadangi per ta mokejima uztrukau, o jau ir taip velavau pasiimti dokumentu, tekina nubegau ju pasiimti. Na ir ka, gryzus po 10 min, jau uzdetas lapelis :- (. Jau vienas vyras baudika pasigaves, aiskinasi, kad sumokejo savivaldybei uz G juosta ir jokiu zenklu nemate. As jam bandziau aiskinti, kad neveike aparatas, galiu jam i rankas sumoketi uz parkinga na, bet sitiem virukam iki saziningumo kaip iki kosmoso ir atgal. Dievazi, jie kazkur slepiasi, nes kai neveike aparatas, zvalgiausi, gal pamatysiu aikstrles sarga, bet kur tau...juk ju pareiga pasimti bevei 400 proc. bauda, uz 15 min turejau moketi kaip uz valanda 2 eur, o bauda 7.70 eur. Argi nevagyste viduri baltos dienos! Siaip, geda Vilniuj, kad turinme tokias nusikalteliu reketininku aiksteles :- (. Bukite atsargus vilnieciai ir sveciai
Vaziuok i ju ofisa linkmenu g ir duok i ausis, panaikins bauda. As jau taip padariau.
Atsakyti
Audrius 2017-08-09 21:25:45
O buvo taip.... Uzsukau i eikstele Lvovo g., nuejau susimoketi. Ant parkingo automato nebuvo jokiu zenklu apie tai, kad automatas neveikia ir neduoda bilieto. Meciau monetas kokiu 10 kartu ir nieko. Kitu budu susimoket neturejau. Stovejimas truko apie 15 min. Ziuriu jau bauda israsyta, uz stovejima 1 valanda ir dar apie 6.50 ale uz bauda. Tai ar sitie a*******i neturetu ant to suknisto automato priklijuoti uzraso kad jis neveikia? ir dar matyt kurioj masinoj sedi ale baudejas ir stebi kas nemoka ir tuoj seimininkui pasisalinus deda baudas..... Ar tai teiseta?????? Skambinau jiems aiskintis, bet atsiliepe labai jau sustra mergina ir tipo ji jau nieko negali daryti ir pats jau kaltas.... Laukiu skambucio is siu sukciu ir tikiuosi ju pasiiaiskinimo.
Visiskai ta pati situacija siandien, toj pacioj Lvovo g. Monetu nepriemr, nors meciau ivairiu kupiurų, net pasikeciau pas kita zmogu i po viena eur, bet susimoketi nepabyko. Kadangi per ta mokejima uztrukau, o jau ir taip velavau pasiimti dokumentu, tekina nubegau ju pasiimti. Na ir ka, gryzus po 10 min, jau uzdetas lapelis :- (. Jau vienas vyras baudika pasigaves, aiskinasi, kad sumokejo savivaldybei uz G juosta ir jokiu zenklu nemate. As jam bandziau aiskinti, kad neveike aparatas, galiu jam i rankas sumoketi uz parkinga na, bet sitiem virukam iki saziningumo kaip iki kosmoso ir atgal. Dievazi, jie kazkur slepiasi, nes kai neveike aparatas, zvalgiausi, gal pamatysiu aikstrles sarga, bet kur tau...juk ju pareiga pasimti bevei 400 proc. bauda, uz 15 min turejau moketi kaip uz valanda 2 eur, o bauda 7.70 eur. Argi nevagyste viduri baltos dienos! Siaip, geda Vilniuj, kad turinme tokias nusikalteliu reketininku aiksteles :- (. Bukite atsargus vilnieciai ir sveciai
Atsakyti
Esu visiškai nusivylęs šios įmonės veikla. Gavau iš skolų išieškojimo įmonės laišką, kad esu skolingas už parkavimą prieš kelis mėnesius.
Nebuvau gavęs jokio baudos kvito, kurį būčiau galėjęs apmokėti, niekas man taip ir nepateikė jokių įrodymų, kad tas kvitas man buvo įteiktas ar bent užklijuotas ant automobilio stiklo.
Jokio noro ieškoti kompromisų ir kalbėtis. Paskambinus buvau nukreiptas rašyti laišką į kurį niekas taip ir neatsakė.
Išieškojimo įmonė taip pat nelinkusi aiškintis situacijos.
Kadangi skola nedidelė ją tiesiog sumokėjau, nes neturėjau laiko su šia įmone bylinėtis, bet tai yra puikus nešvaraus verslo pavyzdys, kurio reikėtų vengti.
Atsakyti
Gavau ir aš laišką iš UAB ''Julianus Inkaso" už Savanorių pr 5, Vilnius. Pažeidimas buvo 2016-11-24 (UAB B2B Park stovėjimo aikštelėje) po metų pasirodo, kad skolingas 24, 40 euru.
Atsakyti
Esame šokiruoti.
šeštadienio rytą (11.25d.) pašto dėžutėje radome paprastą voką su užrašu ĮSPĖJIMAS. Atidarius surašytas grąsinantis raštas iš Julianus Inkaso, jei iki 11.27d.-pirmadienio nepervesim 22.70eur - atsidursime teisme. Anstoliai areštuos turtą.
Nebūtų juokinga:) jei būtų graudu.
Absoliučiai nieko nesupratome.
Tik išnagrinėjus laišką, pasirodo gegužės mėnesį UAB B2B park statėme mašiną.
Jokio baudos kvito, pranešimo, jokios informacijos apie nusižengimą - negavome.
Esame sąžiningi Lietuvos piliečiai ir visus mokesčius mokame laiku.
Esame šokiruoti.
Atsakyti
Pasimovėm ir mes ant Savanorių 1, Vilnius, kabliuko. Pažeidimas 2016-11-19, o paštu 2017-11-24 atkeliavo įspėjimas apie skolą ir asministracines išlaidas. Susirašinėjant su jų atstove Sabina supratau, kad vyksta kova su vėjo malūnais, nes įstatymus interpretuoja savo naudai. Sutumpintas baudos išieškojimo terminas pagal ck yra 6 mėnesiai. Bet kur čia tu su jais pasiginčysi kaip žirnis į sieną. Net baudos lapelio negavom, o pasirodo ant vairuotojo lango stiklo su seilėm klijuoja. Jei kas bendrą ieškinį dėl nesąžiningos įmonės veiklos rengsit, prisidėčiau.
Atsakyti
Labai nesvari kompanija. Tiesiog stebiuosi kaip jiem per tiek metu dar nesustabde veiklos???!!! Senai jau reikia ja uzdaryti, o ju turta grazinti Vilniaus Savivaldybei.
Visada stengiuosi vengti ju parkingu ir jums labai rekomenduoju!
Atsakyti
Papildomi mano laiško dokumentai, išsiųsti anksčiau
Atsakyti
Neskaidri imones veikla jau pastebeta bei imtasi priemoniu.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas/pasto-dezuteje-rastas-raudonas-vokas-pamoke-kaip-ginti-savo-teises.d?id=76170495
Paprieštaravus, teismas ir sako, kad nėra pagrindo reikalauti tokių sumų priteisimo!
Pamatai, kad iš teismo atėjo reikalavimas reikia labai paprastai nusiųsti prieštaravimą teismui, pasakyti, kad nesutinki.
Atsakyti
Visiska katastrofa o ne imone. Nei vieno zenklo kad privati aikstele jokiu taisulykliu ant ivaziavimo. Netinka mokestis per m.parkinga. Iseini isijunges programele grysti ir ziuri bauda uzvaryta.Tikiuosi kad lazda turi du galus ir sitai nesamonei padarys tvarka savivaldybe.
Atsakyti
Sutinku su visais rašiusiais atsiliepimą apie šią aikštelę Savanorių pr.1. Ne taip dažnai tenka ten parkuotis (gal antrą ar trečią kartą ten), ir baudelė su laiminga šypsena akyse vaikinuko, kuris uždėjo kvitą atėjus prie mašinos. Net nesupratau kas nutiko, nes buvo sumokėta žalios zonos automate, prie jo ir stovėjo mašina, ir laikas nebuvo pasibaigęs. O į klausimą - kodėl? atsakė su tokiu pasitenkinimu ir pilna burna juoko - mokėk, nes ne ten sumokėjai. Žvėrys, nors lentas iškabintų apie savo "superinį parkingą". Vairuotojai, būkite budrūs ne tik kelyje!
Atsakyti
Buvau sumokejusi uz parkavima per Parkingo programele. Lygiai ta pati situacija, kaip pas Jelena.
Irgi paskambinau b2b, ir isgirdau ta pati atsakyma...
Atsakyti
Ir as visiskai sutinku! Siandien IRGI parkavausi Savanoriu pr. 1 parkinge prie kelio, prie zenklo P su nupiestom monetom (taciau daugiau jokiu uzrasu nebuvo, o juolab uzraso, kad cia privatus b2b parkingas!!!) KAZKUR KAMPE SKYDAS SMULKIOM RAIDYTEM parasyta apie b2b parkavimosi taisykles. Be to jie nesikuklina! Galima sumoketi tik po 1 eura monetomis!!!! net jei stovesi 5 min, tai kainuoja 1 eu. Naglumas aukstam lygmeny!
Atsakyti
Robertas 2017-02-16 08:47:47
"Smagi" patirtis iį Savanorių pr. 1, Vilniuje aikštelės. Čia greičiausiai vienas iš nesąžiningiausių būdų užsidirbti. Turbūt 9 iš 10 žmonių šiandien moka išmaniosiomis programėlėmis, ir tikrai neskaitome aplink esančių visų perspėjimų. "Puikiai" matomas perspėjimo lenteles galima palyginti su banko sutarčių smulkiu šriftu, jau nekalbant, kad tamsiu paros metu jų net nesimato, o frazė "...konkliudentiniais veiksmais išreiškia savo valią sudaryti sutatrį.." tiesiog siutina. Bent jau šlagbaumams pinigų nepagailėkite. Ponai B2B linkiu jums, kad būdami tokie sumanūs, patys pastatę automobilį svetimoje vietoje vaikščiotumėte ir skaitytumėte visus užrašus, įskaitant ir atminimo lenteles ant pastatų. Jau neminiu visų kitų "gerų" palinkėjimų jūsų adresu nuo manęs.
Vienintelis būdas atlyginti jums - niekada daugiau nestatyti automobilio jūsų aikštelėse. Tiesa tai nėra taip sunku, jūsų "špygos" dydžio aikšteles ne taip jau lengva ir surasti, bet pamačius geriau apvažiuoti.
Visiskai sutinku! Siandien parkavausi Savanoriu pr. 1 parkinge prie kelio, prie zenklo P su nupiestom monetom (taciau daugiau jokiu uzrasu nebuvo, o juolab uzraso, kad cia privatus b2b parkingas!!!). Paziurejau programeleje kokia cia zona ir apmokejau, 2017 metai, daugelis ta programele naudojasi! O paskui gaunu baudos kvita!!! Skambinu, ir dar atsiliepia kazkoks gaidelis, "a tai cia prie helios city?" jau iskart net zinojo kur, tapo aisku, kad as ne pirma ir paskutine skambinu del sito! Normali imone slagbauma pastatytu! Bet jiems cia gi puiki galimybe islupti pinigu... Tai turbut priparkavus automobili reikia dar puse km spinduliu apvaiksciot parkinga, kad isitikint ar nera kur nors kokiu nors zenklu, ar tik cia ne kazkieno valda? Nesamone!!! Jei kur pamatysit si parkinga, bekit bekit ir dar karta bekit, nes paskaicius komentarus likau be zado.
Atsakyti
Darvienapapuolus 2017-08-31 22:58:44
Tikrai reiktų ką nors daryti mums, eilinių "firmelių" eilinį kartą mulkinamiems. Aš taip pat gavau laišką, kuris buvo įteiktas darbe (iš kur informacija?!). NIEKADA NIEKAM nebuvau skolinga, o čia gaunu tokį laišką, kaip būčiau didžiausia nusikaltėlė !!! Įtempus smegenis prisiminiau, kad vasario mėn. stačiau mašiną 19 val. minėtoje duobėtoje ir apledėjusioje aikštelėje prie Prisikėlimo bažnyčios. Užsimokėjau 2val. ir nuvykau į susirinkimą. Deja, pavėlavau gal 5 min.. Atėjus prie mašinos sutikau berniuką, kuris labai maloniai apgailestavo, kad jau išrašė baudos kvitą. Ką darysi- pasakiau, kad galiu užsimokėt jam. Sumokėjau ir išsiskyrėm. Prisimenu, važiuodama namo dar "durninau" save už žioplumą. Aišku, tokių kvitų nesaugau- dar nesergu paranoja.. Na, o kuo baibėsi- kaip ir čia rašiusiems- 08.18 (po pusės metų !!!) gavau nuosprendį. Pasikonsultavus su jusristais supratau, kad su vėjo malūnais nedaug šansų turiu laimėt...
Gal tikrai vieną kart verta susivienyti ir kolektyviai parašyti Vartotojų teisių komisijai, paviešinant spaudoje?
Rašykit.
As paviesinau savo atveji su Julianus inkaso ir B2b spaudoje, kazi ar buvo kazkokia nauda, na bent zmonems bus daugiau informacijos apie ju veikla ir, kad nereikia nusileisti. Bet jei eitu ir teisiskai juos kazkaip apraminti, tai uz.
Atsakyti
Darvienapapuolus 2017-08-31 22:58:44
Tikrai reiktų ką nors daryti mums, eilinių "firmelių" eilinį kartą mulkinamiems. Aš taip pat gavau laišką, kuris buvo įteiktas darbe (iš kur informacija?!). NIEKADA NIEKAM nebuvau skolinga, o čia gaunu tokį laišką, kaip būčiau didžiausia nusikaltėlė !!! Įtempus smegenis prisiminiau, kad vasario mėn. stačiau mašiną 19 val. minėtoje duobėtoje ir apledėjusioje aikštelėje prie Prisikėlimo bažnyčios. Užsimokėjau 2val. ir nuvykau į susirinkimą. Deja, pavėlavau gal 5 min.. Atėjus prie mašinos sutikau berniuką, kuris labai maloniai apgailestavo, kad jau išrašė baudos kvitą. Ką darysi- pasakiau, kad galiu užsimokėt jam. Sumokėjau ir išsiskyrėm. Prisimenu, važiuodama namo dar "durninau" save už žioplumą. Aišku, tokių kvitų nesaugau- dar nesergu paranoja.. Na, o kuo baibėsi- kaip ir čia rašiusiems- 08.18 (po pusės metų !!!) gavau nuosprendį. Pasikonsultavus su jusristais supratau, kad su vėjo malūnais nedaug šansų turiu laimėt...
Gal tikrai vieną kart verta susivienyti ir kolektyviai parašyti Vartotojų teisių komisijai, paviešinant spaudoje?
Rašykit.
mielai prisidėčiau prie kolektyvinio skundo. Jei tik kas nors iš čia pasisakančių turi kažkiek teisinių žinių kaip tą padaryti, aš už.
Atsakyti
Jurgita 2017-08-27 15:31:30
Papuoliau ir aš į jų pasipelnymo schemą. Baudos kvitas už stovėjimą nebuvo įteiktas nei aikštelėje, nei paštu. Praėjus pusmečiui atėjo teismo nutartis su suma: baudos kvitas 9, 4 eur, advokato išlaidos 38 eur, žyminis mokestis 3 eur, Regitra pažyma 0, 3 eur. Nesuvokiu kaip teisinėje valstybeje teismai priima sprendimą už akių už baudą, kuri nebuvo iteikta.. Beje, B2B park iš pradžių sakė, kad pagal jų vidaus taisykles kvito jie įteikti neprivalo. Kai iškėliau klausimą, kaip aš galėjau apmokėti baudą, jei kvito negavau - tuomet jau tvirtina, kad kvitas buvo priklijuotas prie mano automobilio stiklo. Tai yra melas, nes jokio kvito nebuvo.
Sveiki, Aš gavau laišką kad turiu susimokėti baudą su palūkanomis (už 2016-12mėn) kuriuos negavau. Tikrai reikia kažką daryti, kitaip ieškos durnių ir toliau. Susisiekite, paieškokime sprendimo kartu: salnaite.evelina@gmail.com
Atsakyti
Darvienapapuolus 2017-08-31 22:58:44
Tikrai reiktų ką nors daryti mums, eilinių "firmelių" eilinį kartą mulkinamiems. Aš taip pat gavau laišką, kuris buvo įteiktas darbe (iš kur informacija?!). NIEKADA NIEKAM nebuvau skolinga, o čia gaunu tokį laišką, kaip būčiau didžiausia nusikaltėlė !!! Įtempus smegenis prisiminiau, kad vasario mėn. stačiau mašiną 19 val. minėtoje duobėtoje ir apledėjusioje aikštelėje prie Prisikėlimo bažnyčios. Užsimokėjau 2val. ir nuvykau į susirinkimą. Deja, pavėlavau gal 5 min.. Atėjus prie mašinos sutikau berniuką, kuris labai maloniai apgailestavo, kad jau išrašė baudos kvitą. Ką darysi- pasakiau, kad galiu užsimokėt jam. Sumokėjau ir išsiskyrėm. Prisimenu, važiuodama namo dar "durninau" save už žioplumą. Aišku, tokių kvitų nesaugau- dar nesergu paranoja.. Na, o kuo baibėsi- kaip ir čia rašiusiems- 08.18 (po pusės metų !!!) gavau nuosprendį. Pasikonsultavus su jusristais supratau, kad su vėjo malūnais nedaug šansų turiu laimėt...
Gal tikrai vieną kart verta susivienyti ir kolektyviai parašyti Vartotojų teisių komisijai, paviešinant spaudoje?
Rašykit.
Sveiki, Aš gavau laišką kad turiu susimokėti baudą su palūkanomis (už 2016-12mėn) kuriuos negavau. Prisidėčiau prie iniciatyvos. Susisiekime ir susivienykime. Tikrai reikia kažką daryti, kitaip ieškos durnių ir toliau. salnaite.evelina@gmail.com
Atsakyti
Tikrai reiktų ką nors daryti mums, eilinių "firmelių" eilinį kartą mulkinamiems. Aš taip pat gavau laišką, kuris buvo įteiktas darbe (iš kur informacija?!). NIEKADA NIEKAM nebuvau skolinga, o čia gaunu tokį laišką, kaip būčiau didžiausia nusikaltėlė !!! Įtempus smegenis prisiminiau, kad vasario mėn. stačiau mašiną 19 val. minėtoje duobėtoje ir apledėjusioje aikštelėje prie Prisikėlimo bažnyčios. Užsimokėjau 2val. ir nuvykau į susirinkimą. Deja, pavėlavau gal 5 min.. Atėjus prie mašinos sutikau berniuką, kuris labai maloniai apgailestavo, kad jau išrašė baudos kvitą. Ką darysi- pasakiau, kad galiu užsimokėt jam. Sumokėjau ir išsiskyrėm. Prisimenu, važiuodama namo dar "durninau" save už žioplumą. Aišku, tokių kvitų nesaugau- dar nesergu paranoja.. Na, o kuo baibėsi- kaip ir čia rašiusiems- 08.18 (po pusės metų !!!) gavau nuosprendį. Pasikonsultavus su jusristais supratau, kad su vėjo malūnais nedaug šansų turiu laimėt...
Gal tikrai vieną kart verta susivienyti ir kolektyviai parašyti Vartotojų teisių komisijai, paviešinant spaudoje?
Rašykit.
Atsakyti
Papuoliau ir aš į jų pasipelnymo schemą. Baudos kvitas už stovėjimą nebuvo įteiktas nei aikštelėje, nei paštu. Praėjus pusmečiui atėjo teismo nutartis su suma: baudos kvitas 9, 4 eur, advokato išlaidos 38 eur, žyminis mokestis 3 eur, Regitra pažyma 0, 3 eur. Nesuvokiu kaip teisinėje valstybeje teismai priima sprendimą už akių už baudą, kuri nebuvo iteikta.. Beje, B2B park iš pradžių sakė, kad pagal jų vidaus taisykles kvito jie įteikti neprivalo. Kai iškėliau klausimą, kaip aš galėjau apmokėti baudą, jei kvito negavau - tuomet jau tvirtina, kad kvitas buvo priklijuotas prie mano automobilio stiklo. Tai yra melas, nes jokio kvito nebuvo.
Atsakyti
NIEKAM NEREKOMENDUOJU NAUDOTIS ŠIOS KONTOROS PASLAUGOSMIS. Buvo išsiustas SMS su paslaugos užsakymų ir atšaukimu, bet per klaidą SMS iššsiustas ne į tą numerį. Pastebėta, kad blogas numeris buvo tik gavus baudos lapelį. Buvo iššsiustas įrodymas, bet kontora nekaip neatsižvelgė į žmogišką faktorių ir liepė mokėti pilną baudą.
Atsakyti
Irgi jaučiuosi apgautas.
Privati stovėjimo aikštelių firma, kurioje Jums net neišrašys baudos kvito, jei užtrūksite su apmokėjimu už stovėjimą. Užtrūkus su apmokėjimu ilgiau nei 10 minučių, Jūs būsite įrašyti į skolininkų sąrašą ir apie tai Jums nebus pranešta. Tiesiog už kelių mėnesių gausite laišką iš antstolių, kad esate įsiskolinę ir mokėsite už stovėjimą ne 1, ne 2 eurus, o 40. Taip ši kontora traukia pinigus iš savo klientų. Patariu nesinaudoti šios firmos paslaugomis, jei tik yra galimybė.
Atsakyti
2017m. sausi velai vakare pasistaciau masina Konstitucijos pr. 18B. Buvo tamsu, islipus apsizvalgiau ar reikia moketi, nieko neradau, parkomatas joks nesviete, o ir buvo jau po 20val. ir tuscia aikstele. Nuejau iki VCUP 15min, griztu ir jau lapelis priklijuotas su bauda. Pikciausia, kad jokiu zenklu ir parkomato nesimate normaliai, nes visada ziuriu ir susimoku. Nu tiek to, susimokejau bauda ta pacia diena, nes 7.70eur. Po... 8menesiu gaunu laiska su galimu turto arestu uz parkingo skola :D kazkokia Julianus inkaso imone jau isiesko skola, kurios net nera. Persiunciau pavedimo kopijas tiek B2B, tiek Julianos inkaso, jos abi neigalios rasti pavedimo ir grasina toliau teismais. Kreipsiuosi i advokata del santazo, nes cia tokie bizniukai nepraeis, nori dabar nuskaiciuoti 200eur :D Jei statotes sios imones aikstelese, bukite pasiruose but apgauti, nes toks ju biznis.
Atsakyti
Atėjo laiškas iš antstolių, bauda 50~eu per. puse metų jokios informacijos, kad yra pažeidimas. Lapuko priklijuoto neradau. Kur jis dingo tai nėra mano problema. Klausimas kyla kodėl žmogaus neinformuojamas pakartotinai ir normaliais informavimo būdais. Apart klijuojamas prastai besilaikantis lipukas ant purvinos mašinos, kuris gal nufotografavus tuoj pat ir buvo pašalintas to paties kontrolieriaus, PVZ susitatus su Julius Inkaso anstolių hėbryte už papildomus tipsus. Žodžiu 2017 metai ir klijuojami lapeliai... Gal laikas pagalvoti apie šiuolaikiškesnius informavimo būdus??? SMS, el paštas, per banką žinutė. Aš suinterisuotas sumokėti mažesne bauda 7eu ir kuo greičiau, nei gauti laišką iš anstolio su 50eu sąskaita. Bandžiau skambintis į B2B, kalbeti, bet manes net nesiklauso, lipdukas buvo ir atsiknisk, jiems neįdomu, kad jų informavimo sistema neveiksminga, nepatikima ir leidžia neblogai pralobti tam tikriems asmenims.Trumpiau - apgailėtina strategija.
Atsakyti
Audrius 2017-08-09 21:25:45
O buvo taip.... Uzsukau i eikstele Lvovo g., nuejau susimoketi. Ant parkingo automato nebuvo jokiu zenklu apie tai, kad automatas neveikia ir neduoda bilieto. Meciau monetas kokiu 10 kartu ir nieko. Kitu budu susimoket neturejau. Stovejimas truko apie 15 min. Ziuriu jau bauda israsyta, uz stovejima 1 valanda ir dar apie 6.50 ale uz bauda. Tai ar sitie a*******i neturetu ant to suknisto automato priklijuoti uzraso kad jis neveikia? ir dar matyt kurioj masinoj sedi ale baudejas ir stebi kas nemoka ir tuoj seimininkui pasisalinus deda baudas..... Ar tai teiseta?????? Skambinau jiems aiskintis, bet atsiliepe labai jau sustra mergina ir tipo ji jau nieko negali daryti ir pats jau kaltas.... Laukiu skambucio is siu sukciu ir tikiuosi ju pasiiaiskinimo.
Aš noriu nuomotis šią aikštelę ilgalaikiui statymui, bet man po šiai dienai nei į 3 išsiųstus emailus neatrašo :) Baudas rinkt geriau apsimoka :)
Atsakyti
Parkuotojas 2017-08-04 16:03:25
Kokia dabar situacija adresu Savanoriu pr. 1, Vilnius? 2017.03 ten parkavausi. Po 5 menesiu gaunu is teismo nutarima, jog man priteista bauda, advokato islaidos ir zyminis mokestis. Jokios ispejimo, nieko nepaliko, neatsiunte.
Kiek zinau dabar jie dirba su skolu isieskojimo kontora Julianus Inkaso, kurie perima skola, kreipiasi i teisma, o teismas priteisia. Tuomet galima atiduoti anstoliui issieskoti.
Tuomet klausimas komentatoriams - ar tikrai B2B veikia nelegaliai? Cia siaip emocijas rodot, ar is tiesu zinot?
Sveiki, man identiška situacija nutiko. Kovo 3 d. parkavausi Savanoriú pr. 1 aikštelėje. Grįžusi neradau jokio baudos kvito ant lango. Ir praėjus 5 mėn. gaunu teismo sprendimà susimokėti 9, 40+išieškojjno išlaidas, visi 55 Eur. Paskambinus į B2B teigia, kad privalo būti lipdukas ir jue tà užfiksuoja nuotrauka ir dar turi būti išsiústas pranešimas prieš atiduodant Inkaso. Nei baudos kvito, nei pranešimo..Iš Inkaso gavau nuotraukas, kur nei vienoje nėra baudos kvito. Patys B2B nuotraukú neatsiunčia vis dar, neva ats pateikiamas per 7 dienas. Vis dar laukiu. Bandau aiškuntis su Inkaso, kaip iš esmės galima žinoti apie baudà, jei nebuvo baudos kvito? Ir gaunu atsakymà iš Inkaso darbuotojos Sabinos Gaidis: "Apmokėti turite dabar, teismo nurodymas yra laikomas tinkamu informavimu apie baudą". Nors teismo įsakyme aiškiai parašyta, kad privalo būti baudos kvitas. Kur ieškoti tiesybės?...
Atsakyti
O buvo taip.... Uzsukau i eikstele Lvovo g., nuejau susimoketi. Ant parkingo automato nebuvo jokiu zenklu apie tai, kad automatas neveikia ir neduoda bilieto. Meciau monetas kokiu 10 kartu ir nieko. Kitu budu susimoket neturejau. Stovejimas truko apie 15 min. Ziuriu jau bauda israsyta, uz stovejima 1 valanda ir dar apie 6.50 ale uz bauda. Tai ar sitie a*******i neturetu ant to suknisto automato priklijuoti uzraso kad jis neveikia? ir dar matyt kurioj masinoj sedi ale baudejas ir stebi kas nemoka ir tuoj seimininkui pasisalinus deda baudas..... Ar tai teiseta?????? Skambinau jiems aiskintis, bet atsiliepe labai jau sustra mergina ir tipo ji jau nieko negali daryti ir pats jau kaltas.... Laukiu skambucio is siu sukciu ir tikiuosi ju pasiiaiskinimo.
Atsakyti
Kokia dabar situacija adresu Savanoriu pr. 1, Vilnius? 2017.03 ten parkavausi. Po 5 menesiu gaunu is teismo nutarima, jog man priteista bauda, advokato islaidos ir zyminis mokestis. Jokios ispejimo, nieko nepaliko, neatsiunte.
Kiek zinau dabar jie dirba su skolu isieskojimo kontora Julianus Inkaso, kurie perima skola, kreipiasi i teisma, o teismas priteisia. Tuomet galima atiduoti anstoliui issieskoti.
Tuomet klausimas komentatoriams - ar tikrai B2B veikia nelegaliai? Cia siaip emocijas rodot, ar is tiesu zinot?
Atsakyti
Sveiki.Teko šiandien parkuotis stovėjimo aikštelėj Žemaičių g.Kaune, prie Prisikėlimo bažnyčios, jei čia tikrai tai firmai ši aikštelė priklauso.Kad ta aikštelė net neasfaltuota, tai jau tyliu, juk amžina krizė Lietuvoj.Bet kad ties įvažiavimu žiojėja tokios duobės, kur tik su kokiu Hameriu gali įvažiuoti, tai jau negaliu tylėti.Įvažiavau su vargais vėžlio greičiu.Sakykim, asfaltui nėra pinigų, bet juk duobes su kokiu traktoruku galima palyginti.Jei mašina žema-gali ir duslintuvą nutraukti.
Atsakyti
"Smagi" patirtis iį Savanorių pr. 1, Vilniuje aikštelės. Čia greičiausiai vienas iš nesąžiningiausių būdų užsidirbti. Turbūt 9 iš 10 žmonių šiandien moka išmaniosiomis programėlėmis, ir tikrai neskaitome aplink esančių visų perspėjimų. "Puikiai" matomas perspėjimo lenteles galima palyginti su banko sutarčių smulkiu šriftu, jau nekalbant, kad tamsiu paros metu jų net nesimato, o frazė "...konkliudentiniais veiksmais išreiškia savo valią sudaryti sutatrį.." tiesiog siutina. Bent jau šlagbaumams pinigų nepagailėkite. Ponai B2B linkiu jums, kad būdami tokie sumanūs, patys pastatę automobilį svetimoje vietoje vaikščiotumėte ir skaitytumėte visus užrašus, įskaitant ir atminimo lenteles ant pastatų. Jau neminiu visų kitų "gerų" palinkėjimų jūsų adresu nuo manęs.
Vienintelis būdas atlyginti jums - niekada daugiau nestatyti automobilio jūsų aikštelėse. Tiesa tai nėra taip sunku, jūsų "špygos" dydžio aikšteles ne taip jau lengva ir surasti, bet pamačius geriau apvažiuoti.
Atsakyti
Algirdas 2016-02-22 17:07:10
Taip- įmonė veikia visiškai nesąžiningai, susimoki žinute, o vis vien užkiša raštelį- mokėk baudą nors dar laikas nepraėjo, o gal sistema bloga, ar darbuotojai- tai tegu neteikia paslaugų. Lietuvoje tik žiūrėk kad neapsuktu....
Tai reikia i imone skambinti o ne dar papildomai bauda moket, del Dievo...
Atsakyti
Taip- įmonė veikia visiškai nesąžiningai, susimoki žinute, o vis vien užkiša raštelį- mokėk baudą nors dar laikas nepraėjo, o gal sistema bloga, ar darbuotojai- tai tegu neteikia paslaugų. Lietuvoje tik žiūrėk kad neapsuktu....
Atsakyti
Sveiki, negaliu suprasti musu tautieciu gobsumu pinigais? ! atvaziavusi I aikstele Savanoriu pr. nuejau pasikeisti pinigus, uztrukau apie 3 minutes, grizusi jau radau baudos kvita 13 euru. Prapuole noras toliau testi suplanuotus darbus. Ateity sia stovejimo aikstele niekada nesinaudosiu
Atsakyti
Sveiki,
2015-02-01 Savanorių pr. 1, sėdėjau mašinoj ir mačiau kaip P-parkas dirba, atvažiavo jaunuolis sustojo viduryje aikštelės nuėjo prie vieno merso, nė jis ten žiūrėjo ar ten yra užkištas sumokėjimo kvitas nei ką, o iškarto fotkino, atkreipkit dėmesį, su (TELEFONU), nei adresas matysis nei aišku kur nuotrauka buvo daryta ir kažkur išvažiavo, bet laimei merso savininkas pamatė, kad kažkas trainiojasi prie auto priėjęs apžiūrėjo ir išvažiavo, po to grįžo jaunuolis, pamatęs, kad nėra merso išvažiavo iš aikštelės. Teismas tikrai atsižvelgs į tai, kad nuotrauka daryta su metrologiškai nepatikrintu foto aparatu, jau yra tokių pavyzdžių.
Atsakyti
Pasinaudojau P-Parko teikiama "valet" paslauga, likau patenkintas, Karolis sudirbo kaip Šveicariskas laikrodis.
Atsakyti
Katarina 2014-12-10 15:15:31
Sveiki,

Sakykite prašau kaip patarttumėte elgtis šioje situacijoje - gavau keletą baudų už tai, kad nebuvau sumokėjusi už stovėjimą Labdarių g. 6, Vilnius, nors jau čia labai įdomi jų yra formuluotė, nes sumokėjusi buvau ir kvitelį turiu, bet pilnai sutinku, kad buvau pavėlavusi... buvau sumokėjusi iki 16.30 val., - kontrolinis kvitas surašytas 16.46 val., ir gaunu 59 LTL baudą...Dabar jau atsiuntė raginimo laišką, kad nesumokėjus perduos į antstolius. Sakykite ar kam teko kreiptis į teismą, pati bendrovė neatsako į parašytą kreipimąsį e-mailu. Gal dar kas žinote ingformaciją ar aplamai siekiant ėregistruoti aikštelę neturi būti išlaikyti bendt minimalūs reikalavimai - aikštelėje Labdarių g. 6 jokių skyriamųjų ženklų - nėra, apšvietimo - nėra, asfaltuoto privažiavimo - nėra, yra tik viena lenta kaip statyti auto ir automatas mokėjimo....
Ar blogai matai ar neskaitai kas rasoma?
Sumokek uz tiek laiko, kiek stovejai.
Jeigu nepagristai reikalauja sumoketi "bauda", parasyk Vartotoju teisiu apsaugos tarnybos isvada ir nusiusk kartu su nukopijuotais taloneliais bei pretenzija registruotu laisku arba emailu tiems lupikams, issaugojus kopijas.
Psio.Visa kita-beletristika.
P.S. prie mokamu aiksteliu privalo stoveti zenklai.Jei zenklu jokiu nera, nufotkink ir pridek prie laisko-pretenzijos.
Atsakyti
Sveiki,

Sakykite prašau kaip patarttumėte elgtis šioje situacijoje - gavau keletą baudų už tai, kad nebuvau sumokėjusi už stovėjimą Labdarių g. 6, Vilnius, nors jau čia labai įdomi jų yra formuluotė, nes sumokėjusi buvau ir kvitelį turiu, bet pilnai sutinku, kad buvau pavėlavusi... buvau sumokėjusi iki 16.30 val., - kontrolinis kvitas surašytas 16.46 val., ir gaunu 59 LTL baudą...Dabar jau atsiuntė raginimo laišką, kad nesumokėjus perduos į antstolius. Sakykite ar kam teko kreiptis į teismą, pati bendrovė neatsako į parašytą kreipimąsį e-mailu. Gal dar kas žinote ingformaciją ar aplamai siekiant ėregistruoti aikštelę neturi būti išlaikyti bendt minimalūs reikalavimai - aikštelėje Labdarių g. 6 jokių skyriamųjų ženklų - nėra, apšvietimo - nėra, asfaltuoto privažiavimo - nėra, yra tik viena lenta kaip statyti auto ir automatas mokėjimo....
Atsakyti
Dar, jeigu turi kvituka saugok ji, jis tavo bilietas i nemokejima absurdiskos baudos.
Atsakyti
Jurgita,

Is foto nuotrauku turi aiskiai matytis kur automobilis pastatytas, jo priekine VISA panele is keliu kampu, kad neliktu abejoniu apie kvito buvima.
Atsakyti
Susimokėjau už stovėjimą, padėjau kvitelį matomoje vietoje (vairuotojo pusėje ir skaičiai visi labai gerai matėsi) grįžau ankščiau laiko, kaip ir pridera, radau už valytuvo baudos kvitą. Pasiskambinau atsake jog bilietas buvo paliktas nematomoje vietoje, keista, bet man viskas puikiai matėsi. Nuvažiavau pažiūrėti tų nuotraukų, bet vos kelias sekundes parodė tik iš priekio ir iš keleivio pusės, nufotografuota tam tikru kampu, kad tik kokio kraštelio nesimatytu, o kvitelis vairuotojo pusėje buvo padėtas tos nuotraukos nėra :) Ar kontrolieriai turi iš visų pusiu fotografuoti ar tik iš tų kur jiems patogiau?
Atsakyti
Laba diena,
penktadienį, t.y. rugsėjo 5 d. parašiau pretenziją dėl neteisingai išrašytos baudos (56 Lt) už stovėjimo aikštelę, esančią Lvovo 37, Vilniuje. Bauda išrašyta nepraėjus valandai (kvitai nuskenuoti ir išsiųsti). Atsakymo kol kas negavau.
Atsakyti
Zuze 2013-11-16 09:52:56
Kokia cia demagogija uzsiimi: tavo tekste ir nuorodoje visiskai skirtinga informacija. P parkas is principo laimejo ta byla.
Nemokėkit niekas tų nesamoningų mokesčių. Niekas jums nieko nepadarys, tegul eina į teismą ir prisiteisia. O to jie nedarys. Taigi viskas tuom ir pasibaigia.
Atsakyti
Argi galima taip elgtis su žmonėmis !!?? Šiandien prie Sostinės turgaus Kalvarijų g. sustojimo aikštelėje pastačiau automobilį, aišku kad aikštelė mokama TIKRAI nežinojau (ženklas labai nepastebimas), tik atkreipiau dėmesį kad iš paskui mane stovinčio automobilio į mane žiūri vaikinas (na visko gi pasitaiko, gal patikau). Ramiai nuėjau į turgų, o grįžus radau ir aš kvitą 55+1 = 56, 00 sumokėti už automobilio stovėjimą. Ir kaip manot kas jį išrašė, taigi tas pats vaikinukas, kuris stovėjo gal už poros žingsnių nuo mano automobilio !! Tai kodėl " žmogau" tu negali perspėti kad čia MOKAMA (juk tai tavo PRIVATI teritorija). Aš niekada nevengiu susimokėti už paslaugas, bet kaip iš manęs tyčiojasi....... atleiskit aš elgsiuosi taip pat.
Atsakyti
Sveiki,
Aš taip pat gavau baudą, bet pasiskaičius internete nusprendžiau jos nemokėti ir nusiunčiau jiems laišką, kad to nedarysiu. Jie man atrašė ir pasakė, kad paduos mane skolų išieškojimo įmonei. Tada nusprendžiau parašyti valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Jų atsakymas buvo toks:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau - Tarnyba) gavo Jūsų elektroninį paklausimą dėl UAB "P-parkas" taikomo mokesčio.
Informuojame, kad UAB „P-parkas“ sutarties sąlyga, nustatanti neproporcingai didelę vartotojo civilinę atsakomybę už sutarties nevykdymą ar netinkamą įvykdymą (iš esmės - taikomas kontrolinio patikrinimo mokestis), Vilniaus miesto 1 apylinkės teismo 2012-11-23 sprendimu buvo pripažinta nesąžininga ir negaliojančia (c.b. Nr. 2-2847-728), o Vilniaus apygardos teismo sprendimu (2013-11-08 c.b. Nr. 2A-2080-661/2013) buvo nutarta palikti Vilniaus miesto 1 apylinkės teismo 2012-11-23 sprendimą iš esmės nepakeistą. Pažymėtina, kad Tarnyba bendrovės taikomo kontrolinio patikrinimo mokesčio nelaiko teisėtu ir pagal Tarnyboje nagrinėjamų ginčų tarp vartotojų ir minėtos bendrovės praktiką, priimdama rekomendacinio pobūdžio sprendimus, siūlo vartotojams susimokėti už konkrečiai suteiktas paslaugas (t. y. už automobilio stovėjimo laiką mokamoje automobilių stovėjimo aikštelėje), kadangi Tarnybos turimais duomenimis, pats paslaugų (automobilių parkavimo) apmokestinimas yra teisėtas, be kita ko, suderintas su Kelių policijos valdyba.

Tad nepatariu ir jums mokėti baudos, jei norit galit pasitikrint susisiekę su valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Tik nepamirškit už paslaugas susimokėt (kiek parašyta ant lapuko, mano atveju 1lt), nes tai yra teisėtas mokestis.
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien ir aš išsidūriau - nesimatė to jų automato Kalvarijų g. ir iškart man tą baudą įtaisė, sumokėjau, nes išvykstu ryte į užsienį aštuonioms dienoms, bet grįžus to reikalo taip nepaliksiu - pateiksiu skundą. Bauda buvo išrašyta nepraėjus valandai, jų berniukas sėdėjo pasislėpęs mašinoje nepažymėtoje ir pats nebuvo kažkaip apsirengęs, stovėjimo aikštelės ribos neaiškios, įvažiavimų keletas, automato nesmato, telefonu negalima pateikti pretenzijos. Pasiekė tai, kad aš įsiminiau visus adresus jų aikštelių ir niekada ten nestatysiu.
Atsakyti
Sveiki,

Visiškai nekopentetinga įmonė, fotografuoja nesertifikuotais betkokiais aparatais, nuotraukos tragiškos iš kurių nesuprasi net kur automobilis stovėjo. Apie keverzones ant kvitų išviso nesuprasi kas parašyta. Bylas pralaimi dėl savo veiklos. Niekam nepatariu mokėti jų paskirtų "baudų". Aferiūgų kompanija vilioti pinigus iš patiklių žmonių.

Taip pat rekomenduojame

Statega
Adresas: Taikos pr. 52C, LT-91184 Klaipėda.
Veiklos sritys: automobilių parkavimas; baldai (gamyba); baldai (prekyba); laivų remontas, statyba; patalpų nuoma.
UAB "Statega buvo įkurta 2005 m. Pagrindinė įmonės specializacija yra laivų statyba, laivų remontas, laivų aprūpinimas atsarginėmis dalimis, laivų projektavimas, baldų gamyba, komercinių patalpų nuoma, metalo konstrukcijų gamyba,aikštelės nuoma automašinoms. Bendrovė palaiko gerus santykius su partneriais visame...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija
Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija 05-15 15:59
Užsienio kalbos kompetencijos - įmonės sėkmės garantas Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik visame...
Vilniuje duris atvers naujos kartos Varle.lt parduotuvė
Vilniuje duris atvers naujos kartos Varle.lt parduotuvė 05-15 12:43
Gegužės 19 d. 10.00 val. Vilniuje Ukmergės g. 241 bus atidaryta naujos kartos „ShowRoom" parduotuvė. Atidarymo metu klientų laukia ypatingos nuolaidos ir dovana kiekvienam svečiui. Vilniuje...
Vilnius užsimojo valyti grafičius
Vilnius užsimojo valyti grafičius 05-21 18:59
Šiemet Vilniuje ketinama nuvalyti 22.000 kv. m grafičiais išpaišytų sienų, Vilniaus savivaldybė pranešė tam skyrusi beveik 130.000 eurų. Nekilnojamojo turto objektų, kurių sienos vis pagražinamos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Boeing 351,23 +2,06%
Manchester United 20,70 +1,47%
Red Hat 163,28 +1,37%
Caterpillar 155,71 +1,31%
Western Digital 84,75 -2,05%
Kraft Heinz Co 56,79 -2,19%
Citigroup 69,96 -2,24%
Intel 53,50 -2,39%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6851,51 +0,77%
Bananai 1,16 0,00%
Apelsinai 0,76 +2,70%
Dujos (JAV) 3,76 +39,78%
Dujos (Rusijos) 7,81 +11,10%
Auksas 1334,76 +0,76%
Benzinas 2,00 +9,29%
Kava 2,96 -0,67%