VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Oro guru, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Oro guru

Atsiliepimai apie Oro guru, UAB

AirGuru

Išsirink. Sutaupyk. Keliauk dar daugiau.
Parašyk savo nuomonę apie Oro guru, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nuoširdžiai esu dėkinga Oro guru ir asmeniškai Justei Aurylaitei už 4 suorganizuotas puikias keliones, ypač dvi paskutines - Ispanija ir Turkija. Oro guru turėtų didžiuotis tokia nuostabia darbuotoja, kaip Justė. Ji dirba nežiūrėdama į valandas, noriai ieško žmogui geriausio sprendimo.Organizuojant keliones, dažnai tekdavo susirašyti ir po darbo. Tokio nuoširdumo ir atsidavimo tenka paieškoti. Aš esu laiminga, kad galiu visada į ją kreiptis dėl kelionės ir visada žinau, kad nenusivilsiu. Linkiu jai didelės sėkmės, o Tez Turo ir Novaturo norėčiau paprašyti - dirbtinai neiškelti kainų per mokinių rudens atostogas, nes mokytojai liks neatostogavę. Ačiū jums iš anksto, nes vėl planuoju atostogas su jumis.
Atsakyti
Laba diena, gerb. Ernesta,
ačiū už Jūsų nuomonę - tokie atsiliepimai mums padeda tobulėti ir geriau suprasti keliautojų poreikius. Taip pat noriu padėkoti, kad renkatės mūsų keliones ne pirmą kartą.

Atsakau į Jūsų komentarus:

1. Dėl situacijos įvykusios prieš metus. Peržiūrėjau visus mūsų užsakymus atliktus Jūsų vardu - deja, negaliu surasti praeitų metų užsakymo, todėl komentuoti labai sudėtinga. Bendrai kalbant, pasirašant sutartį, klientai yra supažindinami su informacija apie kelionę, kurioje aiškiai nurodoma, kad konkretus viešbučio kambarys, kurį gaunate atvykę į viešbutį, ne visada yra būtent toks, koks pateikiamas nuotraukose, o pervežimo laikas nuo oro uosto iki viešbučio priklauso nuo oro sąlygų, kamščių keliuose ir kitų, nuo kelionės organizatoriaus nepriklausomų aspektų.
2. Viešbučio adresas. Jį tiksliai nurodome kelionės dokumentuose, tačiau kylant klausimams su mielu noru atsakome į juos klientams priimtinais kanalais. Mūsų įmonė nenaudoja gmail'o, todėl matomai, išsiuntėte savo paklausimą kažkur ne ten. Peržiūrėjome dar kartą visas savo pašto dėžutes - paklausimo apie viešbučio adresą nematome. Papildomai informuoju, kad visuose mūsų kelionės dokumentuose yra nurodomi mūsų telefono numeriai - turime net atskirą liniją, kuri yra skirta tik esamiems klientams ir veikia visą parą. Tą telefono numerį išsiuntėme ir Jums kartu su kelionės dokumentais. Jūsų kelionės agentas yra Marius - jis nuo sausio pradžios atostogauja, todėl gali būti, kad rašėte tiesiai jam. Tiesa, visi atostogaujantys AirGuru darbuotojai naudoja "auto-reply" funkciją, kurioje nurodomi pavaduojančių asmenų kontaktai. Dar kartą perklausiau pavaduojančio kolegos - jokių laiškų iš Jūsų nėra gauta.
3. Trasos ir sniego kokybė. Sausio pradžia Prancūzijos Alpėse yra pati sezono pradžia, todėl kainos yra gerokai žemesnės nei vasario-kovo mėnesiais. Suprantama, kad sniego kokybė sezono pradžioje gali būti prastesnė, o oro sąlygoms mes įtakos daryti negalime, būtent todėl siūlome dvigubai žemesnes kainas, nei, pavyzdžiui, vasarį-kovą.
4. Papildomai noriu informuoti, kad patys šį kurortą esame aplankę du kartus - 2016 ir 2018 metais. 2017 m. ten vyko 75 asmenų grupė dviem autobusais, todėl labai drąsiai poilsį šiame kurorte siūlome visiems klientams, ieškantiems nebrangių savarankiškų slidinėjimo atostogų.

Dar kartą dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir komentarus.
AirGuru komanda.
Atsakyti
Su šia kompanija keliaujame jau antra. Is dalies esu patenkinta sia agentura, nors tikrai turiu ka pasakyti. Praitais metais slidinejome Italijoje, tai tikrai buvome labai nepatenkinti visi kas keliavome (4 asmenys), nes buvo apgautas ir keliones laikas nuo oro uosto iki viezbucio keliom valandom, ir viezbutis buvo tokia skyle, kad nezinau kur esu maciusi tokia vargana vieta, nors nuotraukose buvo pateikta grazi, paprasta erdve. Šiais metais rinkomes kelione i Prancuzijos alpes Val D Allos regiona. Pirmiausia likus kelioms dienoms rasiau agenturai laiska koks tikslus viezbucio adresas kuri RODO NAVIGACIJA, atsakymo negavau dar iki siol, nors buvo rasyta ir i gmaila ir i fb. Taciau visiskai jokio atsakymo. Taip, pries kelione jie man buvo atsiunte visa reikiama keliones informacija, buvo ir parasytas adresas viezbucio, bet ivedus i kelias navigacijas visiskai tokio nerado, todel tikrai vaziuojant savarankiskai i kalnus norejosi gauti patvirtinima ar teisingai randa navigacija si konkretu viezbuti. Taip pat pati kelione nevykusi, pateikta buvo daug trasu pries perkant si paketa kur iskaiciuotas slidinejimo pasas, taciau trasos teveikia tik kelios, ir labiau pavadinciau cia ne slidinejimo kelione o ciozinejimo, nes praktiskai visur ledas trasuose ir tik ant keliu gaminamas dirbtinis sniegas.
Esu pasimokiusiu jau, kad rinktis reikia tokias kompanijas kelioniu kaip Makalus, jie duoda labai nuosirdzius patarimus ir tiksliai pasako ko galima neigiamo tiketis kelioneje, be to jie pries paskelbiant kelione pirmiausia patys ten pabuna todel viska zino ir pranesa mums, turistams.
Nesakau kad niekada nesirinksiu sios kompanijos, bet pries randant gera pasiulyma tikrai pasitikrinsiu ar kitos organizacijos neturi ko panasaus.
Atsakyti
Keliavome su Air Guru į Tabą per Izraelį. Viskas sklandžiai - nusileidus oro uoste pasitiko vairuotojas, pervežimas iki viešbučio su sienos perėjimu truko apie 2.5 val. Šiek tiek užtrukome skrendant į Kauną su oro uosto patikra, labai daug klausinėjo, ką veikėme, kur buvome ir t.t. Viešbutis 4 žvaigždučių El Wekala - paprastas, bet tvarkingas. Už tokius pinigus tikrai viskas puiku.
Atsakyti
AirGuru 2018-12-04 17:41:33
Sveiki, gerb. Alvydai,
ačiū už informaciją. Tokie atsiliepimai mums labai svarbūs, todėl stengiamės įsiklausyti į turistų nuomonę ir pastabas - būtent tai leidžia mums tobulėti.

Mūsų pervežimo paslaugų partneriai Izraelyje - ta pati įmonė, kuri rūpinasi ir Jūsų minėtos agentūros turistais, todėl, tikėtina, kad be suderinimo su mumis, jie apjungė dvi mažas grupeles į vieną taip optimizuodami kelionę į oro uostą. Tokia situacija mums nepriimtina, kadangi visoms grupėms užsakome ir apmokame privačius pervežimus, o ne sujungtus su kitų operatorių grupėmis.

Dėl atvykimo į oro uostą, mūsų versija kiek kita. Su Jūsų grupe vyko mūsų ilgametės klientės, todėl aiškinomės, kas tą dieną įvyko ir su jomis - mūsų žiniomis, į oro uostą Jūs atvykote gerokai anksčiau, nei numatyta tvarkaraštyje - 3.5 val. iki skrydžio, todėl jokios vėlavimo rizikos nebuvo.

Dar kartą dėkojame už išsakytą nuomonę ir padarysime viską, kad mūsų autobusus tiek oro uoste, tiek perėjus sieną būtų paprasčiau surasti.

AirGuru komanda.
Taip mes matėm Jūsų ilgamete atstovę bet ji lygiai taip pat nieko nežinojo ir jau buvo pasiruošusi skambinti Jums... abiem atvėjais (ir atvykus ir išvykstant). Išvykstant į aerouostą atvykom ankščiau minėtos kompanijos dėka tad neaišku kaip būtų jeigu ne ši kompanija. Tad situacija buvo nelabai kokia : (.Tad manau ir Jūs turėtumėte būti dėkingi minėtai kompanijai už rūpinimasi Jūsų turistais. Ir iškelti keliata klausimų partneriams Izraelije ar iškotis naujų partnerių.
O Jūsų partnerius Egipte galiu tik PAGiRTI ir PADĖKOTI.
Atsakyti
Alvydas 2018-11-29 15:22:49
Esu NEMALONIAI nustebintas keliautojų NESIRŪPINIMU.Vykau į kelionę (Egiptą -Taba per Izraeli) 2018.11. Pagal kelionių organizatoriaus pateiktus dokumentus išlipus iš lėktuvo mūsų turėjo laukti atstovas su lentelę (AIR GURU). Tačiau niekaip nesisekė rasti to atstovo...kai jau norėjom skambinti organizatoriams i Lietuva šeip taip pavyko rasti autobusiuką kuris turi mus paimti ir nuvežti iki pasienio posto.Na čia mes lengvai išsisukome ir be didelio streso pasiekėm pasienio postus...perėjimas į Egiptą, kitas autobusiukas ir viešbutis.
Grižtant i Lietuva tai jau buvo liudniau. Perėjus siena į Izraelio puse turėjo buti analogiškas variantas...laukti autobusas su užrašu AIR GURU. Bet visų nuostabai AUTOBUSO NEBUVO. Ir tik pradėjus jieškoti, klausinėti laukiančiu autobusu vairuotoju apie AIR GURU išaiškėjo, kad nėra jokio autobuso arba jis jau išvažiavo. : (
Bet AČIŪ TEDO kelionių agentūros autobuso vairuotojui kuris sutiko ir apsiemė mus nuvežti iki autobuso kuris jau nuveš iki aerouosto.TEDO autobuso vairuotojas susiskambino su kitu autobusu kuris palaukė mieste kol mus daveš iki jo.
Jei ne TEDO tai ko gero būtume ir pavėlavę i lėktuvą ir neaišku kaip butu pakrypusi kelionės pabaiga.
Tad AIR GURU visiškai nesirūpino keleivių sėkmingu aerouosto pasiekimu.
AČIŪ TEDO už pagalba.
Sveiki, gerb. Alvydai,
ačiū už informaciją. Tokie atsiliepimai mums labai svarbūs, todėl stengiamės įsiklausyti į turistų nuomonę ir pastabas - būtent tai leidžia mums tobulėti.

Mūsų pervežimo paslaugų partneriai Izraelyje - ta pati įmonė, kuri rūpinasi ir Jūsų minėtos agentūros turistais, todėl, tikėtina, kad be suderinimo su mumis, jie apjungė dvi mažas grupeles į vieną taip optimizuodami kelionę į oro uostą. Tokia situacija mums nepriimtina, kadangi visoms grupėms užsakome ir apmokame privačius pervežimus, o ne sujungtus su kitų operatorių grupėmis.

Dėl atvykimo į oro uostą, mūsų versija kiek kita. Su Jūsų grupe vyko mūsų ilgametės klientės, todėl aiškinomės, kas tą dieną įvyko ir su jomis - mūsų žiniomis, į oro uostą Jūs atvykote gerokai anksčiau, nei numatyta tvarkaraštyje - 3.5 val. iki skrydžio, todėl jokios vėlavimo rizikos nebuvo.

Dar kartą dėkojame už išsakytą nuomonę ir padarysime viską, kad mūsų autobusus tiek oro uoste, tiek perėjus sieną būtų paprasčiau surasti.

AirGuru komanda.
Atsakyti
Esu NEMALONIAI nustebintas keliautojų NESIRŪPINIMU.Vykau į kelionę (Egiptą -Taba per Izraeli) 2018.11. Pagal kelionių organizatoriaus pateiktus dokumentus išlipus iš lėktuvo mūsų turėjo laukti atstovas su lentelę (AIR GURU). Tačiau niekaip nesisekė rasti to atstovo...kai jau norėjom skambinti organizatoriams i Lietuva šeip taip pavyko rasti autobusiuką kuris turi mus paimti ir nuvežti iki pasienio posto.Na čia mes lengvai išsisukome ir be didelio streso pasiekėm pasienio postus...perėjimas į Egiptą, kitas autobusiukas ir viešbutis.
Grižtant i Lietuva tai jau buvo liudniau. Perėjus siena į Izraelio puse turėjo buti analogiškas variantas...laukti autobusas su užrašu AIR GURU. Bet visų nuostabai AUTOBUSO NEBUVO. Ir tik pradėjus jieškoti, klausinėti laukiančiu autobusu vairuotoju apie AIR GURU išaiškėjo, kad nėra jokio autobuso arba jis jau išvažiavo. : (
Bet AČIŪ TEDO kelionių agentūros autobuso vairuotojui kuris sutiko ir apsiemė mus nuvežti iki autobuso kuris jau nuveš iki aerouosto.TEDO autobuso vairuotojas susiskambino su kitu autobusu kuris palaukė mieste kol mus daveš iki jo.
Jei ne TEDO tai ko gero būtume ir pavėlavę i lėktuvą ir neaišku kaip butu pakrypusi kelionės pabaiga.
Tad AIR GURU visiškai nesirūpino keleivių sėkmingu aerouosto pasiekimu.
AČIŪ TEDO už pagalba.
Atsakyti
Ačiū kelionių agentūrai "AirGuru" ir kelionių vadovui Justinui Albertynui už puikiai suorganizuotos kelionės Šri Lanka - Maldyvai (2018-10-19 - 2018-11-03) maršrutą, galimybę Šri Lankoje aplankyti UNESCO saugomas istorines vietas, nacionalinius parkus, pamatyti kitus įdomius objektus, taip pat Šri Lankoje ir Maldyvuose parinktus patogius viešbučius su sočiais pusryčiais ir vakariene! Dėkoju nuostabiam rusiškai ir angliškai kalbančiam gidui Thilak, noriai ir kantriai mokiusiam mus sinhalų kalbos! "Studi, Thilak!" (vert.-Ačiū, Thilak!). Atskirai dėkoju ir keliavusiai kompanijai už gerą nuotaiką, kasdienį optimizmą, linksmai praleistus vakarus! Rekomenduoju šią pažintinę - poilsinę kelionę tiems, kurie mėgsta kelionės pradžioje aktyviai keliauti, o po to pasyviai ilsėtis.
Rita Juknevičienė
2018-11-09 21:10:32 IP 95.173.37.94
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkojame AirGuru ir asmeniškai Justinui už puikią kelionę Šri Lanka - Maldyvai. Kruopščiai suplanuotas maršrutas, parinkti patogūs viešbučiai, visokeriopas Justino dėmesys kiekvienam. Trečią kartą pasirinkome tolimą kelionę su šia agentūra ir nenusivylėme - visada viskas puiku, kiekvieną akimirką už tave pagalvota. Ačiū puikiai dirbančiai komandai, sėkmės Jūsų darbuose. Iki kitų kelionių kartu. Rita ir Vytautas
Atsakyti
Dvi labai laimingos merginos grįžo iš Balio 2018m. lapkričio pradžioje. Kelionė buvo pilna gerų emocijų, puikaus organizavimo ir gero vaibo. Milžiniškas AČIŪ kelionės vadovui Janiui, kurio dėka jautėmės tarsi keliaudami su viską išmanančiu draugu, o ne svetimu žmogumi. Programa liuks, parinktos stropiai išieškotos įspūdingos vietos neperpildytos turistų. Norime dar ir rekomenduotume draugui!
Atsakyti
Visos savo šeimos vardu noriu padėkoti Air guru ir jos vadovui Janiui už įspūdingą kelionę į Singapūrą ir Balio salą. Viskas suorganizuota labai kruopščiai, apgalvotai, o Janio dėmesys parodytas kiekvienam, net dėl kelių žmonių išverčiant į lietuvių kalbą vietinių gidų pasakojimus. Buvo nepaprastai smagu, įdomu ir linksma. Žadame ir ateity pasinaudoti šios agentūros teikiamomis paslaugomis:-)
Atsakyti
Prieš diena grįžome iš Šri lankos ir Maldyvų su Air guru. Kelionė buvo nuostabi. Kelionės vadovas Justinas visuomet buvo kur reikėjo ir kada reikėjo Ačiū. Atskiras ačiū kompanijai keliavusiai kartu.
Atsakyti
2018 birželio 25d. -liepos 4 dienomis keliavau ir ilsėjausi Rodo saloje, Graikijoje, kelionė buvo pirkta AirGuru kompanijoje. Atostogos prasidėjo labai nemaloniu nutikimu-dingo bagažas. Suprantu, kai bagažai dingsta lėktuvuose, atskrenda vėliau... Mano istorija kitokia, bagažas dingo pervežant iš oro uosto į viešbutį. Į autobusą su bagažu lipti neleido, gidas iš Tez Tour Šarūnas parodė į autobuso dešinę pusę ir pasakė, kad paduokit vairuotojui padės bagažą. Paklusau nurodymams-tokia tvarka, tai tegul padeda. Mačiau, kaip vairuotojas pasilenkė ir padėjo mano lagaminą, po manęs padėjo dar mano dviejų draugių. Nuvykus į viešbutį (tai buvo berods trečias sustojimas) ir atidarius autobuso apačią, mano lagamino jau nebuvo. Šarūnas patikino, kad dviejų valandų bėgyje jį suras ir atveš. Bemiegė naktis, nes skrydis į Rodą 6.00 ryto, o gyvenu trys valandos kelio iki Vilniaus oro uosto (24 val. išvykau iš namų), nuovargis, kepinantis karštis saloje ir mūsų apartamentuose, o su savimi neturi ne tik higienos priemonių (kurių ir viešbutyje nebuvo), bet ir maudymosi kostiumėlio, šlepečių, rankšluosčio gultui, plonesnių rūbų...ir dar nežinomybė, laukimas, baimė kur išeiti, nes gal teks grįžti, nes atveš bagažą. Deja, praėjus daugiau nei dviem valandom, gaunu žinutę, kad bagažas nerastas, bet suteikia viltį, kad nuvažiuos į oro uostą, gal liko ten. Vėl laukimas karštyje... Veltui, nes toliau sekė tyla. Tada pati pradėjau rašyti žinutes Šarūnui, skambinti į AirGuru kelionių organizatorei Eglei. Pokalbiai nemalonūs... Laukimas ir pokalbiai truko iki vakaro-vieni skambino klausė ar dar neatsirado, o paskui teigė, kad daro viską, kiti paskambinę sakė tą patį. Atėjo vakarienės metas. Buvau ir užmiršusi, kad visą dieną nei kąsnio burnoj neturėjau, galva plyšo nuo nemigos, karščio, laukimo irnežinios. Kitą rytą vyko pasimatymas dėl ekskursijų su Tez Tour atstovu Šidlausku Jonu. Pirmas jo klausimas buvo, kuri čia pametė bagažą. O tada sekė tokie jo pasisakymai, kaip : ar jūs įsitikinusi, kad į autobusą atėjote su lagaminu? (mano lagaminas pirmas buvo paleistas ant bagažo išdavimo juostos), ar jūs įsitikinusi, kad lagaminą padavėte vairuotojui? (atskridau ne viena-tryse, lagaminus davėme viena po kitos), gal jūs padavėte kito autobuso vairuotojui? (autobusai stovi vienas netoliese kito, bet mūsiškis geltonas buvo žymiai priekiau, nei šalia esantis, kurio priekis prasidėjo nuo mūsų autobuso galo) ir t.t. Man trūko kantrybė, pasakiau tiesiai, kad laikote mane visai kvaila ir bandote įtikinti, kad aš atskridau visai be lagamino (beje, jei viena būčiau buvusi, tai gal jau ir būtų įtikinę, kad nieko neturėjau su savimi...) Jonas atsakė, kad su turistais būna visko-iš viešbučio ir be kelnių išeina, o lagaminų niekas čia nevagia. Paklausiau, kas atsakingas už lagamino dingimą ir kur man kreiptis, jis paklausė, o kaip jums atrodo? Aš pasakiau, kad vairuotojas, kurie atsidaręs bagažą dėjo lagaminus ir nestovėjo prie jų ir nesaugojo, o vis vaikščiojo į autobuso priekį paimti kitų bagažų, palikdamas anuos. Man Jonas atsakė, tikrai ne, vairuotojas čia nei prie ko, kreipkitės į kompaniją kuri organizavo jūsų kelionę, nes ji atsakinga už daiktų pervežimą. Žodžiu... su Jonu nebuvo malonu kalbėtis, bet ačiū jam už tai, kad jis rėžė viską tiesiai šviesiai. Vertinu tiesą, kad ir kokia ji skaudi bebūtų. O jis pasakė daug, nes jo niekas neįrašinėjo (čia jo žodžiai). Supratau, kad ir kur besikreipčiau, nieko nelaimėsiu, nes, anot Jono, turizmo verslas yra vienas parankiausių advokatams, nes klientams greit atsibosta būti siuntinėjamiems ir jie viską meta. Žinoma, labai gaila lininių suknelių, kurios kainuoja tikrai brangiai (nuo 70 Eur), o jų buvo ne viena, gaila kelioninio lygintuvo, plaukų džiovintuvo, odinių basučių, kosmetikos ir kt. mažiau vertės turinčių daiktų. Lagamino svoris buvo tik 8kg ir keli šimtai gramų (nors galima buvo vežtis 23 kg.), bet sudėta buvo tai, ko labiausiai reikia, norint gražių atostogų. Kaip Jonas pasakė, tai reikia pasidžiaugti, kad dabar mano gražiais rūbais vaikščios kažkas kitas...Pasidžiaugčiau, bet mano lagamino turinys man kainavo daug daugiau nei kelionė į Rodo salą (apie 600-700 Eur) Taigi, atostogos prasidėjo nuo pirkinių:higieninių prekių, maudymosi kostiumėlio, šlepečių ir t.t. Tai nebuvo mano atostogų planuose, bet... Skaudu, bet ne tai svarbiausia, aš norėjau per visas tas atostogas Rode sulaukti skambučio ir išgirsti iš lietuvaičių tokius paprastus žodžius; labai apgailestaujam, bet jūsų lagamino mums nepavyko surasti, labai jūsų atsiprašome už patirtus nepatogumus. Tik tiek. O gal aš noriu per daug? Apie kompensaciją jau ir nebekalbu...Šios kelionės "nuotykis" parodė ir kompanijos Tez Tur kai kurių darbuotojų tikruosius veidus. Yra kaip yra. Savo "geraja patirtimi" tikrai kaip pamoką dalinsiuos su kolegomis, draugais...
Atsakyti
Sveiki.Siais metais ilsejom Alanijoi Grand Santanoi.Grizom labai patenkinti nuo poilsio ir nuo to kad pailsejom gana nebrangiai...norim padiekot Gedrei Kunigonei.Labai maloni rupestinga ir kantri mergina...Ne pirma karta kreipiames pas ja ir manau kad ne paskutine...aciu Airguru ir butent Gedrei
Atsakyti
Ačiū AirGuru ir ypač Giedrei už puikiai suplanuotą kelionę! Gegužės pradžioje su šeima keliavome į Turkiją, Kamelya K Club viešbutį. Viešbutį pasiūlė AirGuru atstovė Giedrė, buvo visapusiškai atsižvelgta į mūsų poreikius ir viešbutis atitiko mūsų šeimos lūkesčius. Viešbutis idealiai tinka keliaujantiems su mažamečiu vaiku (maudynės, papildomi užsiėmimai, maistas). Kadangi viešbutis priklauso viešbučių kompleksui, galima naudotis visa infrastruktūra ir pramogomis, esančiomis komplekso teritorijoje. Super oras, super kelionė, super viešbutis ir super AirGuru :)
Atsakyti
Š.m. gegužės 2 -11 vykome į Alaniją (Avena Resort viešbutį). Už puikiai suorganizuotą kelionę labai norime padėkoti Giedrei. Iškilus tam tikroms problemoms Ji parodė nuostabius organizacinius sugebėjimus ir padėjo jas išspręsti. Keliaujame su Airguru jau ne pirmą kartą ir eame labai patenkinti už prieinamas kainas ir lankstu apmokejimą. Nuoširdus AČIŪ kelionių organizatorei Giedrei Kunigonei. Kreipsimės ir vėl pas Jus.
iki pasimatymo.
Atsakyti
Individuali kelionė į Vietnamą su AirGuru. Nepamirštami įspūdžiai, puikūs viešbučiai (rekomenduojant Janiui, nesirinkome pigiausių:)) Viskas vyko taip" įtartinai" sklandžiai, kad vis laukėme kažko... O- bet -tačiau - nesulaukėm:) Vietiniai gidai:
Hanojuje - su "tarybiniu" prieskoniu vyriškis, tačiau tikrai stengėsi, Saigone - gidė be priekaištų. Nenutrypa turistų gamta,
ramybė, oras...Janis Možeiko nusipelnė atskirų pagyrų - niekada nebuvo ignoruojami mano skambučiai (jų buvo nemažai, tenka pripažinti:)), atsakyta į visus klausimus. Net būdamas išvykęs, rado laiko surasti mano kontaktus ir parašyti.
Dėkui labai, tikrai visiems rekomenduoju, ir planuoju keliauti su AirGuru.
Atsakyti
Keliaukite su AirGuru į Šri Lanką. Skamba kaip reklama, bet išties puiki kelionė norintiems iškeisti stipriai vėluojantį lietuvišką pavasarį (keliavome kovo vidury) į Šri Lankos žalumą, saulę, karštį, vietinių šypsenas ir paslaugumą, įspūdingą istoriją, gamtos grožį, jaukius vakarus geroje kompanijoje su Šri Lankos "band'u", o ir ką čia slėpti lietuvišku "pop'su". Puikiai AirGuru organizuota kelionė, įdomus maršrutas, geras aktyvaus keliavimo po šalį ir poilsio santykis. Labai geras AirGuru partneris vietoje pasirūpinęs mūsų komfortu visos kelionės metu. Superinis vietinis gidas. Nerealus savo paslaugumu, dėmesingumu ir nuoširdumu lydintis kelionės vadovas Justas Albertynas. Viskas buvo sutvarkyta mūsų komfortui ir relaksacijai. Labai ačiū AirGuru darbuotojams organizavusiems įspūdingą kelionę ir mums tobulas atostogas. Atskiras ačiū kompanijai keliavusiai kartu:). Jus visi Vow - Lanka Šri Lanka.... !!!!
Atsakyti
Individuali kelionė į Vietnamą su AirGuru. Ketinome organizuotis kelionę patys ir keliauti su kuprinėmis, tačiau po pokalbio su airGuru Janiu kuprines iškeitėme į romantišką kelionę :). Kiekvieną dieną mintyse su vyru dėkojome Janiui. Viešbučiai šarmingi, jų vieta itin patogi. Už prieinamą kainą gavome išskirtinį rūpestį ir dėmesį. Vyrui susirgus ausies uždegimu (keliaujant į šiaurę) neteko ilgai kankintis - gidas viską sureguliavo taip, kad ligoninėje gavome vipinį aptarnavimą už oficialius 12$. Jau rekomendavau draugams ir rekomenduoju jums - jokių žiurkių ir tarakonų! Jau ne pirmą, o ir kitą egzotinę kelionę, įsitikinusi, vėl planuosime su AirGuru :)
Linkėjimai jūsų kompanijai ir ilgų gyvavimo metų!
Atsakyti
Kelioniu tikslas yra pagal tikrovę pertvarkyti vaizduotę ir vietoj galvojimo, kaip dalykai galétu atrodyti pamatyti kokie jie yra iš tiesu. Samuel Johnson. Kelionè į Šri Lanką užpildè vaizduotę nuostabios gamto paveikslais, , bangomis alsuojančio vandenyno jéga, o besišypsančios žmoniu akys šildé stipriau nei saulè.
Tad drasiai keliaukite su AirGuru. Kelionès vadovas visuomet buvo ten kur jo reikèjo ir kada reikèjo. Visos kelionès metu jaučiausi saugiai, ramiai, tad galèjau mègautis tikromis atostogomis.
Atsakyti
Vos prieš kelias dienas grįžome iš Šrilankos su AirGuru, Kelionė tikrai buvo nuostabi, o svarbiausia saugi ! Patyrėme daug gražių įspūdžių. Visos kelionės metu, mumis šiltai rūpinosi kelionės vadovas Suplanuotos bei papildomos ekskursijos, viešbučiai, maistas viskas buvo puiku ! Gera kompanija, šilti vakarai, puikus maistas, visur glostantys cinamono ir vaniles aromatai, nepaprasta Šrilankos gamta, ko daugiau reikia... Mūsų lūkesčiai pasiteisino.
Atsakyti
2018 m. Kovo men. vykome į kelionę Šri Lanka + Maldyvai. Kelione esame patenkinti 100 proc. Puikiai suplanuota programa, išskirtinis dėmesys visos kelionės metu. Kelionės vadovas atsižvelgė į visų grupės narių norus. Jokio skubėjimo ir įtampos. Drasiai rekomenduojame tobuloms atostogoms rinktis AirGuru.
Atsakyti
Sveiki.Norime palikti atsiliepimą apie įmonę"Air Guru"...Taippat norime labai padėkoti Giedrei Kunigonei už puikiai suplanuotą kelionę į Maldyvus...Buvom maloniai nustebinti, nes viskas buvo taip, kaip ir planuota.Suteikta informacija apie šalį ir pasirinktą salą pasiteisino visu 100%
Atsakyti
Justas 2017-10-24 07:12:34
Na pagal komentrus nezinau kaip kas.bet skrisiu per sia agentura i Egipta.tai vat šiam organizatoriui iškart pasakau jei nebus tokios keliones kaip parašyta.patikek, atsidursi labai blogoj vietoj.!!kad atsiminsi visa gyvenima.tai nera grasinas bet už šuda ar sugadinta kelione, lengvai nepraeitu.
Justai esi paprasciausias budulis su banditisku mentalitetu. Gal tu geriau niekur nekeliauk kad negadintum kitiem poilsiautojam nuotaikos ir terstum Lietuvos varda.
Atsakyti
Poilsiavome Taboje (Egipte) nuo 2018 m. vasario 15 iki 25 d.d. viešbutyje "The Bay View Resort". Kadangi Egipte aštuntą kartą, tai tikrai turiu su kuo lyginti :) Na Taba kažkas nerealaus, tai lyg kitas pasaulis- ramybė, saugumas, aptarnavimas, viskas aukščiausia klasė. Viešbučio teritorija didžiulė, tvarkinga, kambariai tvarkingi, aptarnaujantis personalas paslaugus. Antrą sykį keliauju su kelioniu agentūra "AirGuru" ir lieku viskuo patenkinta. Kainos ir kokybės santykis nerealus. Ir niekada netaupykite ant viešbučio Egipte, nes tie, kurie taupydami rinkosi prastesnius, po to labai gailėjosi, tiek dėl maisto, tiek dėl švaros. Aišku, sienos kirtimas, savotiškas išbandymas. Bet verta, nes žinai, kad prieš tave atsivers pasakiško grožio kalnai ir jūra. Būtinai aplankykite Jaruzalė, nes būdamas šalia Šventosios žemės, negali ten nenukeliauti. Prie to paties aplankysit Jordanijos upę, Raudų sieną, Negyvąją jūra. Na žodžiu, gavom daug daugiau nei tikėjomės. Beje, AirGuru agentės Karolina ir Eglė nerealios. Dar prieš išvykstant į kelionę, vis rašiau, skambinau su klausimais :) Nei karto nebuvau ignoruota, tiek į skambučius, tiek į elektroninius laiškus, gaudavau išsamius ir greitus atsakymus. Mes dar tikrai ten sugrįšim su AirGuru.
Atsakyti
Neringa 2018-01-06 18:22:16
Laba diena,
planuojame vykti į šį viešbutį kovo mėn.
Gal galėtumėt parašyti kaip vyksta pasienio patikra ir kai nuvėžimas oro uostas-viešbutis-oro uostas?
Labai dėkui.
Neringa
Visa issamia info tikrai gausite is agenturos..Tiesiog ilgai vyksta patikra pereinant siena..ypac isvykstant is Tabos i oro uosta... Tiesiog nusiteikite gal 10 k parodyti pasa..oro uoste pokalbiui..lagamino patikrai. Elkites ramiai..mandagiai..Viskas bus ok.. O pervezimai vyko autobusais..Ovdoj lauke auto..nuveze iki sienos..pereiti postus reikes pestute..ir egipto pusej vel bus auto..kuris pristatys i viesbuti. Atgal..tas pats..is viesbucio iki sienos..vel pestute i izraelio puse..ir ten sesite i auto..nuves i orovuosta. Oro uostas labai mazas..viska atliksite savarankiskai. Reikes kantrybes ir be isteriju
Atsakyti
Aušra 2017-11-27 13:50:57
noriu visų draugių vardu pagirti airguru kelionę į Tabą. Grižome šią savaitę..viskas buvo suorganizuota puikiai. Viešbutis puikus (gal kiek reikalaujantis remonto;) kaip 5*), personalas malonus, visada besišypsantis, teritorija labai graži, tvarkinga, maistas geras ir didelis pasirinkimas, už papildomą dolerį - sulauksite ypatingo dėmesio;), nemokamų pramogų yra, taip pat ir mokamų galima pasirinkti, kas vakarą buvo šiokia tokia programa viešbutyje, į didesnius muzikinius šou vežė į kitus viešbučius (nemokamai). Galime pasidžiaugti, kad kaina atitinka kelionę...o saulė dar labiau pakelia nuotaiką, kasdien buvo +23+27, ir galima nematyti kai kurios netvarkos ar trūkumų:) Žodžiu, visi kas nori ramybės, saulės ir gražios aplinkos vykite į Tabą! Pasitelkite kantrybę Ovdos oro uoste ir kontrolės punktuose :) Sėkmės ir ačiū airguru kolektyvui!
Laba diena,
planuojame vykti į šį viešbutį kovo mėn.
Gal galėtumėt parašyti kaip vyksta pasienio patikra ir kai nuvėžimas oro uostas-viešbutis-oro uostas?
Labai dėkui.
Neringa
Atsakyti
šita komanda dirba fullpower
Atsakyti
Jau ne vieną kartą teko keliauti su AirGuru, o šįkart teko apsilankyti Egipte ir galiu pasidžiaugti, kad viskas dar kartą buvo puiku. Darbuotojai įsiklauso į poreikius ir padeda pasirinkti geriausią variantą, o kelionė suorganizuota puikiai. Visiškai rekomenduoju.
Atsakyti
Keliavome su AirGuru ir TezTour į Tenerifę. Viskas buvo tiesiog puiku! Gyvenome viešbutyje Melia netoli Los Gigantes. Puikus maitinimas, labai daug veiklos, viešbutyje mažai žmonių, pagrinde vokiečiai ir britai. Važiavome į kelias ekskursijas - Loro parkas ir Teidės ugnikalnis yra fantastiška patirtis. Jei būsite Loro parke - nepraleiskite orkų ir jūrų liūtų pasirodymų, o į Teidę nepamirškite šaliko ir pirštinių. Oras galėtų būti kiek šiltesnis ir skrydis trumpesnis, bet ką jau čia skųstis :) Sėkmės ir ačiū!
Atsakyti
Ex klientė 2017-12-09 10:59:36
Užsisakėme per AirGuru kelionę į Maroką, Anezi Tower viešbutyje. Kai atvykome, pamatėme, jog AirGuru puslapyje įdėtos viešbučio kambarių nuotraukos VISIŠKAI NEATITIKO to, ką gavome. Kambarys buvo BAISUS, neremontuotas labai labai seniai. 4* net nekvepėjo! Nieko panašaus nebuvome patyrę keliaudami su kitais kelionių organizatoriais. Jaučiamės apmulkinti. Kaip galima dėt realybės reatitinkančias nuotraukas ir aprašymus?? Ar negėda?? Ir dar atseit patys likome kalti, kad internetu užsisakėm "bengalijos katiną", o gavome "kaimo rainį". BAISU!
Prisegtose nuotraukose matote ką gavome, nuorodoje apačioje - ką žadėjo.
http://airguru.lt/pasiulymai/visos-stulbinancio-maroko-spalvos-ir-atspalviai/
Laba diena,
nuoširdžiai apgailestaujame dėl to, kad viešbučio kambario kokybė neatitiko to, ką skelbėme mūsų kelionės pasiūlyme. Viešbutis Anezi Towers turi dviejų tipų kambarius - renovuotus ir nerenovuotus. Visose mūsų rezervacijose, viešbučiui nurodome, kad suteiktų mūsų turistams tik renovuotus kambarius. Deja, dėl nuo mūsų nepriklausomų priežasčių, Jums buvo suteiktas nerenovuotas kambarys, o apie tai sužinojome tik Jums sugrįžus į Lietuvą. Kaip ir minėjome Jums asmeniškai laiške, šitą situaciją būtų buvę įmanoma išspręsti, jei apie tai sužinotumėme Jūsų viešnagės metu.Tokių nesklandumų sprendimui visuose savo kelionės dokumentuose nurodome kontaktinį telefono numerį, kuris veikia visą parą, o mūsų budintys agentai situaciją gali išspręsti nedelsiant.

Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome už šiuos nepatogumus.

AirGuru komanda.
Atsakyti
Užsisakėme per AirGuru kelionę į Maroką, Anezi Tower viešbutyje. Kai atvykome, pamatėme, jog AirGuru puslapyje įdėtos viešbučio kambarių nuotraukos VISIŠKAI NEATITIKO to, ką gavome. Kambarys buvo BAISUS, neremontuotas labai labai seniai. 4* net nekvepėjo! Nieko panašaus nebuvome patyrę keliaudami su kitais kelionių organizatoriais. Jaučiamės apmulkinti. Kaip galima dėt realybės reatitinkančias nuotraukas ir aprašymus?? Ar negėda?? Ir dar atseit patys likome kalti, kad internetu užsisakėm "bengalijos katiną", o gavome "kaimo rainį". BAISU!
Prisegtose nuotraukose matote ką gavome, nuorodoje apačioje - ką žadėjo.
http://airguru.lt/pasiulymai/visos-stulbinancio-maroko-spalvos-ir-atspalviai/
Atsakyti
2017.11.21-28 aštuoniese lankėmės Tenerifije, Palia Don Pedro viešbutis, buvome šokiruoti. Ten ne viešbutis, o senelių pencionato namai, galima taip įvardinti. Kambariai tragiški, 604 numerį negalima atidaryti lango nei balkono durų, nes baisi smarvė kanalizacijos, pažymėta kondišenas, tai vidurį kambario vos besisukantis ventiliatorius. Interneto nėra, sumokėti reikia 20 eur, bet trukčioja. Norite televizoriaus pažiūrėti -20 eur.. Kambariai netvarkingi. Merginos gavo kambarį tik betonas be plytrelių ir baisi chlorkės smarvė, tai išreikalvom joms paketimo. Registarcijoje įvardino, kad Guru firma joms rezervavo, kaip studentėms, bet atsiprašau, kaina visų 4 kambrių vienoda, ne pigiau kaip studentėm.Maitsas, dar ganėtinai neblogas. Vakarinė programa, tai kelenti pasibaisėjimą, manau turite įvarditi, kad ten važiuoja invalidai, pagyvenę žmonės. Ir, kad jauniems žmonėms, ten vakare nėra ką veikti. Vienas baseinas, aplipes senjorais. Žodiu mirtina tyla. Tikrai nerekomenduoju, ten apsistoti. Nors praeitais metais su jūsų kompanija vyko į Hurgadą ir visi patenkinti. Siūlau nesiusti savo kliantų į tokį viešbutį, apkarusiį voratinkliis.
RITA,DARIUS,PATRICIJA
2017-11-30 14:18:24 IP 5.20.148.187
Atsakyti
Sekmadieni gryzome is keliones po Šarm el Šeicha...Noriu pasidziaugti, kad kelione buvo nuostabi ir jokiu nesklandumu, pradedant nuo keliones pasirinkimo iki lektuvo nusileidimo Vilniuje...didelis didelis ACIU Mariui Stakauskui uz kantrybe, profesionaluma, pagalba visais klausimais, iskaitant ir bilietus...viesbutis grazus, sutvarkytas (gyvenome CYRENE GRAN HOTEL 5*), aptarnaujantis personalas malonus, maitinimas-liuks!!!...Ispudziu ir saulutes parsivezeme su kaupu...visam kolektyvui graziu artejanciu sventiniu akimirku...o mes jau galvojame apie sekancia kelione ir tik su AIRGURU...:):):)..
Atsakyti
noriu visų draugių vardu pagirti airguru kelionę į Tabą. Grižome šią savaitę..viskas buvo suorganizuota puikiai. Viešbutis puikus (gal kiek reikalaujantis remonto;) kaip 5*), personalas malonus, visada besišypsantis, teritorija labai graži, tvarkinga, maistas geras ir didelis pasirinkimas, už papildomą dolerį - sulauksite ypatingo dėmesio;), nemokamų pramogų yra, taip pat ir mokamų galima pasirinkti, kas vakarą buvo šiokia tokia programa viešbutyje, į didesnius muzikinius šou vežė į kitus viešbučius (nemokamai). Galime pasidžiaugti, kad kaina atitinka kelionę...o saulė dar labiau pakelia nuotaiką, kasdien buvo +23+27, ir galima nematyti kai kurios netvarkos ar trūkumų:) Žodžiu, visi kas nori ramybės, saulės ir gražios aplinkos vykite į Tabą! Pasitelkite kantrybę Ovdos oro uoste ir kontrolės punktuose :) Sėkmės ir ačiū airguru kolektyvui!
Atsakyti
Keliavome su Air Guru į Maltą 2017 m. lapkričio mėnesį. Oras šiltas, tačiau buvo kiek vėjuota. Apsistojome Bella Vista viešbutyje. Viešbutis paprastas, tačiau geroje vietoje ir tvarkingas. Mokėjome 389 eurus su viskas įskaičiuota, todėl kainos ir kokybės santykiu likome patenkinti. Tiesa, kilo šiek tiek nesklandumų su registracija į skrydį - su vyru lėktuve buvome išsodinti pakankamai toli vienas nuo kito. Telefonu paaiškino, kad tokios avialinijų taisyklės ir už kelis papildomus eurus mus persodino, kadangi vyras baisiai bijo skristi. Rekomenduoju Air guru kaip patikimą ir pigią kelionių agentūrą.
Atsakyti
Ką tik grįžome iš Egipto, Atostogavome "Strand Resort " viešbutyje Taboj, Sinajaus pusiasalyje. Likom be galo patenkinti. Viešbutis įkurtas egzotiškoj vietoj- tarp kalnų ir jūros. Daug erdvės, platūs pliažai, geros sąlygos pasivaikščioti, nes pagal pajūrį įrengtas platus takas. Prie baseinų animatoriai pastoviai praveda mankštas, mokina šokti. Maistas puikus. Taip kad labai rekomenduojam Tabos kurortą tiems, kas nori akistatos su egzotiška gamta, šilto oro, gerų gyvenimo sąlygų, saugumo (kurortas uždaras). Jis netiks tiems, kam reikia miesto šurmulio, garsia muzika staugiančių restoranų.Tiesa, , atskridome į Izraelį, tad teko pereit sienas. Procedūra nelabai maloni, bet eini ir praeini, nieko baisaus. Belieka padėkot "Oro Guru" kolektyvui, kad organizuoja tokias santykinai pigias ir šaunias keliones.
O tokio mentaliteto jaunuolį, kaip anksčiau komentavęs Justas matėm- rėkavo ir keikėsi pirmą nakt taip, kad visas viešbutis skambėjo. Atvyko apsauga ir pakirpo ereliui sparnelius. Janina, Vytas, Romas
Atsakyti
Esu nuoširdžiai dėkinga Justei Aurylaitei už darbą ir puikias atostogas Kemere Turkijoje.
Atsakyti
Su vyru katik grizom is maljorkos. Nors sezono pabaiga, megavomes ne tik geru oru, bet ir puikiu servisu. Gyvenom guadalupe viesbutyje magalupe, maitinimas pasaka, renginiai, vieni vokieciai. Nuo oro uosto netoli, perveze per pusvalandi. Kambarys aukstai, jura matesi! Aciu sviesiai mergaitei is priekio uz gera parinkima. Megstam keliaut rudeni, tai vel ateisim pavasari kazko naujo pasiziuret. Tai aciu dar karta, rekomenduojam.Rasa ir Vytas
Atsakyti
Na pagal komentrus nezinau kaip kas.bet skrisiu per sia agentura i Egipta.tai vat šiam organizatoriui iškart pasakau jei nebus tokios keliones kaip parašyta.patikek, atsidursi labai blogoj vietoj.!!kad atsiminsi visa gyvenima.tai nera grasinas bet už šuda ar sugadinta kelione, lengvai nepraeitu.
Atsakyti
Atostogavome Kretoje su mama, atostogomis likome labai patenkintos - rekomenduotas viešbutis buvo puikus, į oro uostą atvežė laiku, maloniai ir kantriai bendravo derinant kelionės detales, nors esame gana neapsisprendusios. :) ačiū AirGuru komandai, neabejoju, kad dar ne kartą keliausime su jumis.
Atsakyti
Dar kartelį,
Turizmo paslaugų sutartis yra paruošta pagal LR Turizmo departamento reikalavimus - ji yra patikrinta ir patvirtinta. Sutarties pagrindas - Turizmo departamento siūloma forma, kurią rasite čia:
http://www.tourism.lt/uploads/documents/teisine_informacija/teises_aktai/Del-turizmo-paslaugu-teikimo-sutarties-standartiniu-salygu.doc
Dabar Jūs jau ne išsakote savo nuomonę, o klaidinate skaitytoją - mūsų sutarties sąlygos yra aiškios ir jokių interpretacijų ten būti negali. Mes atsakome už jūsų kelionės kokybę nuo pradžių iki galo ir, kaip minėjau ne kartą, nuoširdžiai stengėmės padaryti net daugiau nei mums priklauso pagal sutartį. Viešbučio nuotraukas mačiau, Maroke buvau ir puikiai žinau Maroko kokybės standartus.
Į kitus Jūsų komentarus nebeatsakinėsime, kadangi nematau prasmės Jums kartoti to paties kelis kartus. AirGuru vardu, Janis
Atsakyti
Janis Možeiko 2017-09-07 16:22:44
Gerb. Jonai,

Pasikartosime - suprantame ir sutinkame, kad patyrėte nemalonumų savo kelionės metu, dėl kurių jau ne kartą apgailestavome tiek telefonu, tiek raštu, tačiau esame tikri, jog padarėme viską, kad ši situacija būtų išspręsta kaip įmanoma operatyviau, sklandžiau ir priimtiniau abiem pusėms. Tikėjomės rasti kompromisą ir taikiai viską užbaigti, tačiau panašu, jog Jums taika yra tik visų Jūsų reikalavimų - tiek pagrįstų, tiek nepagrįstų - patenkinimas 100%.

Visais savo partneriais pasitikime, juos reguliariai tikriname, deja, ne visada pasitikėjimas pasiteisina. Nors, apart Jūsų, didesnių nusiskundimų šiuo viešbučiu neturėjome, bendradarbiavimą nutraukėme. Patys ateičiai turėsime pamoką - dar aiškiau savo klientams komunikuoti ir akcentuoti, kas yra ekonominės klasės viešbutis. Ne kartą Jums rašėme, o taip pat pasiūlyme aiškiai ir konkrečiai akcentavome, kad šis viešbutis yra ekonominės klasės ir skirtas nepretenzingiems turistams.

Kalbant bendrai apie pasiūlymus - siekiame juos aprašyti kuo objektyviau, neslepiame viešbučių pavadinimų ir paliekame laisvę klientui pačiam plačiau pasidomėti prieš perkant, savo nuomonės neperšame, nemeluojame ir neįtikinėjame.

Kalbant apie Jūsų pervežimą - taip, jis vėlavo. Jūs savarankiškai užsakėte taksi, o mes šias išlaidas nedelsiant kompensavimo. Pervežimo įmonė mus patikino, kad turėjo laiko rezervą ir Jūs būtumėte spėję į oro uostą išvykimui.

Būtent šioje vietoje šios istorijos eskalavimą norėtume bent jau iš savo pusės nutraukti. Gerbiame Jus ir visus kitus savo klientus ir dėl jų stengiamės, tačiau viskam yra ribos. Jeigu vis dar nuoširdžiai galvojate tai, ką rašote, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą - jie išspręs situaciją gerokai kompetentingiau, nei Jūs, rašydami nepagrįstus komentarus dėl mūsų darbo čia.

Janis Možeiko
Jani, visi mūsų reikalavimai buvo pagrįsti ir nenukabinti iš dangaus. Aš manau, kad tamsta, jeigu būtum kitoje barikadų pusėje, taip pat reikalautum atlyginti patirtą žalą, jeigu butum tai patyręs savo kailiu. Ir čia laisva šalis ir aš galiu reikšti savo nuomone tiek kiek noriu. Dar kartą pasikartosiu apie jūsų siulomą "ekonominės" klasės viešbutį, tai ne viešbutis, o kažkokia skylė, ir ar pats ten esi buvęs? Ar Marius tau rodė nuotraukas to "viešbučio"? Kas liečia paskutinės dienos pervežimą, ar pats sėdėtum ramiai visą valandą su nežinia ar čia atvažiuos mūsų paimti ar ne? Ir iš kur jie tokie tikri, kad būtų spėja mus nuvežti iki oro uosto piko metu, kai buvo nemažai kamščių? Juk dar reikėjo supildyti išvykimo deklaracijas sau patiems ir vaikams, o ir oro uosto muitinės darbuotojai tikrai niekur neskuba dirbti! Pats juk nevežei mūsų! Nereikia man kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, nes aš ten nieko nepešiu, nes jūs esate gudriai paruoše sutartį (domejausi su advokatu), kad tokiais atvejais jūs nusiplaunate rankas, ir visus tokius nesklandumus paliekate trečioms šalims, tai yra organizatoriams tose šalyse į kurias keliauja jūsų klientai. Tad žmonės skaitykite ką pasirašinėjate prieš keliaudami.
Atsakyti
Jonas 2017-09-06 14:51:55
Laba diena Jani, visų pirma mes rinkomės ne patį pigiausią variantą, o jūsų siulomą kelionę iš jūsų pasiūlymų. Jūsų alternatyvų neišgirdome tol, kol patys jų neužklausėme, jas išgirdę mes apsistojome ties kelione į Maroką, kadangi ji buvo priimtiniausia vykstant su 3 vaikais. Apžiūreja viešbučio nuotraukas internete (jos turbut sukeltos tada, kuomet viešbutį ką tik pastatė), jose nieko blogo neįžvelgėme, todel ir pasirinkome šią kelionę. Taip išeina, kad jūs patys neapžiūrite viešbucių ir juos rekomenduojate savo klientams, kas šiais laikais jau nebedaroma (mums pasidomėjus kitose kelionių agentūrose, jos siunčia savo žmones reguliariai, kad šie patikrintų viešbučius). Taip, atvyke vėlai penktadienį į jūsų viešbutį Maroke, mes juo ne tai kad nusivylėme, bet tiesiog juo pasibaisėjome, ten buvo ne viešbutis, o kažkokia "landynė" įsikurusi neaiškiam rajone, apsupta statybų. Šeštadienis kaip ir buvo jau sugadinta atostogų diena, tol kol ieškojote mums kito viešbučio, neskaitant to, kad sekmadienio naktis buvo bemiegė mums, mūsų vaikams ir dar 2 keleiviams. Iš jūsų pusės už sugadintą šeštadienį kompensacijos taip ir nesulaukėme. Telefono išlaidos buvo apmokėtos ne visos. Papildomas maitinimas ir taip priklausė iš jūsų pusės, nes jūsų darbuotojas mums pasakė, kad šeštadienį 9:00 val. jau mūsų lauks automobilis kuris mus nugabens į kitą viešbutį, mes iš tos "landynės" jau buvome išsiregistrave ir mums pusryčiai jau nepriklausė, aisku mes ir taip jau ten būtumėm nėja, nes būtų buvę baisu apsinuodyti. O paskutinė diena kai teko išvykti iš Maroko? Kodėl apie tai nerašote? Pralauke automobilio gerą valandą nuo pažadėto laiko, mums pasidarė visai nejuokinga, kad nespėsime į savo lektuvą, savo ruožtu susiorganizavome taksi, ir vos spėjome i oro uostą. Nes dar reikėjo pildyti ivažiavimo-išvažiavimo deklaracijas. Paskutinės valandos irgi įvarė šoko. Tai čia vadinama atostogomis??? Košmaras, o ne atostogos, kurias organizavo ORO GURU.
Gerb. Jani, reiktų susirūpinti, nes jau ne vienas neigiamas atsiliepimas!
Gerb. Jonai,

Pasikartosime - suprantame ir sutinkame, kad patyrėte nemalonumų savo kelionės metu, dėl kurių jau ne kartą apgailestavome tiek telefonu, tiek raštu, tačiau esame tikri, jog padarėme viską, kad ši situacija būtų išspręsta kaip įmanoma operatyviau, sklandžiau ir priimtiniau abiem pusėms. Tikėjomės rasti kompromisą ir taikiai viską užbaigti, tačiau panašu, jog Jums taika yra tik visų Jūsų reikalavimų - tiek pagrįstų, tiek nepagrįstų - patenkinimas 100%.

Visais savo partneriais pasitikime, juos reguliariai tikriname, deja, ne visada pasitikėjimas pasiteisina. Nors, apart Jūsų, didesnių nusiskundimų šiuo viešbučiu neturėjome, bendradarbiavimą nutraukėme. Patys ateičiai turėsime pamoką - dar aiškiau savo klientams komunikuoti ir akcentuoti, kas yra ekonominės klasės viešbutis. Ne kartą Jums rašėme, o taip pat pasiūlyme aiškiai ir konkrečiai akcentavome, kad šis viešbutis yra ekonominės klasės ir skirtas nepretenzingiems turistams.

Kalbant bendrai apie pasiūlymus - siekiame juos aprašyti kuo objektyviau, neslepiame viešbučių pavadinimų ir paliekame laisvę klientui pačiam plačiau pasidomėti prieš perkant, savo nuomonės neperšame, nemeluojame ir neįtikinėjame.

Kalbant apie Jūsų pervežimą - taip, jis vėlavo. Jūs savarankiškai užsakėte taksi, o mes šias išlaidas nedelsiant kompensavimo. Pervežimo įmonė mus patikino, kad turėjo laiko rezervą ir Jūs būtumėte spėję į oro uostą išvykimui.

Būtent šioje vietoje šios istorijos eskalavimą norėtume bent jau iš savo pusės nutraukti. Gerbiame Jus ir visus kitus savo klientus ir dėl jų stengiamės, tačiau viskam yra ribos. Jeigu vis dar nuoširdžiai galvojate tai, ką rašote, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą - jie išspręs situaciją gerokai kompetentingiau, nei Jūs, rašydami nepagrįstus komentarus dėl mūsų darbo čia.

Janis Možeiko
Atsakyti
Janis Možeiko 2017-09-05 17:10:20
Laba diena, labai nesmagu girdėti Jūsų atsiliepimą ir dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos su mumis netenkino Jūsų lūkesčių. Matome Jūsų el. pašto adresą, todėl puikiai žinome apie kurią situaciją kalbate. Kadangi pats nesiteikėte aprašyti situacijos konkrečiai, aprašysime mes. Kartu su mumis keliavote į Maroką - savarankiškai pasirinkote patį pigiausią viešbučio variantą vasaros sezono metu, neatsižvelgdami į mūsų alternatyvius siūlymus. Atvykę į viešbutį, nusivylėte jo kokybe, todėl mes reaguodami į Jūsų nepasitenkinimą viską sutvarkėme pagal Jūsų pageidavimus. Davėme Jums pasirinkti iš trijų aukštesnės kategorijos viešbučių, Jūsų pasirinkimą apmokėjome, visus Jus perkėlėme. Taip pat, apmokėjome visas Jūsų faktiškai patirtas išlaidas - papildomą maitinimą, kuris Jums nepriklausė pagal sutartį, taksi paslaugas, visas telefono išlaidas. 2017.08.23 (5 dienos iki Jūsų komentaro parašymo) pervedėme Jums į sąskaitą kompensaciją už papildomai patirtas išlaidas. Siekėme išspręsti situaciją taikiai ir ginčytinose aplinkybėse, priėmėme sprendimus Jūsų naudai.
Kelionių organizatoriaus AirGuru vardu, Janis Možeiko
Laba diena Jani, visų pirma mes rinkomės ne patį pigiausią variantą, o jūsų siulomą kelionę iš jūsų pasiūlymų. Jūsų alternatyvų neišgirdome tol, kol patys jų neužklausėme, jas išgirdę mes apsistojome ties kelione į Maroką, kadangi ji buvo priimtiniausia vykstant su 3 vaikais. Apžiūreja viešbučio nuotraukas internete (jos turbut sukeltos tada, kuomet viešbutį ką tik pastatė), jose nieko blogo neįžvelgėme, todel ir pasirinkome šią kelionę. Taip išeina, kad jūs patys neapžiūrite viešbucių ir juos rekomenduojate savo klientams, kas šiais laikais jau nebedaroma (mums pasidomėjus kitose kelionių agentūrose, jos siunčia savo žmones reguliariai, kad šie patikrintų viešbučius). Taip, atvyke vėlai penktadienį į jūsų viešbutį Maroke, mes juo ne tai kad nusivylėme, bet tiesiog juo pasibaisėjome, ten buvo ne viešbutis, o kažkokia "landynė" įsikurusi neaiškiam rajone, apsupta statybų. Šeštadienis kaip ir buvo jau sugadinta atostogų diena, tol kol ieškojote mums kito viešbučio, neskaitant to, kad sekmadienio naktis buvo bemiegė mums, mūsų vaikams ir dar 2 keleiviams. Iš jūsų pusės už sugadintą šeštadienį kompensacijos taip ir nesulaukėme. Telefono išlaidos buvo apmokėtos ne visos. Papildomas maitinimas ir taip priklausė iš jūsų pusės, nes jūsų darbuotojas mums pasakė, kad šeštadienį 9:00 val. jau mūsų lauks automobilis kuris mus nugabens į kitą viešbutį, mes iš tos "landynės" jau buvome išsiregistrave ir mums pusryčiai jau nepriklausė, aisku mes ir taip jau ten būtumėm nėja, nes būtų buvę baisu apsinuodyti. O paskutinė diena kai teko išvykti iš Maroko? Kodėl apie tai nerašote? Pralauke automobilio gerą valandą nuo pažadėto laiko, mums pasidarė visai nejuokinga, kad nespėsime į savo lektuvą, savo ruožtu susiorganizavome taksi, ir vos spėjome i oro uostą. Nes dar reikėjo pildyti ivažiavimo-išvažiavimo deklaracijas. Paskutinės valandos irgi įvarė šoko. Tai čia vadinama atostogomis??? Košmaras, o ne atostogos, kurias organizavo ORO GURU.
Gerb. Jani, reiktų susirūpinti, nes jau ne vienas neigiamas atsiliepimas!
Atsakyti
Jonas 2017-08-28 08:47:55
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis!!!
Laba diena, labai nesmagu girdėti Jūsų atsiliepimą ir dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos su mumis netenkino Jūsų lūkesčių. Matome Jūsų el. pašto adresą, todėl puikiai žinome apie kurią situaciją kalbate. Kadangi pats nesiteikėte aprašyti situacijos konkrečiai, aprašysime mes. Kartu su mumis keliavote į Maroką - savarankiškai pasirinkote patį pigiausią viešbučio variantą vasaros sezono metu, neatsižvelgdami į mūsų alternatyvius siūlymus. Atvykę į viešbutį, nusivylėte jo kokybe, todėl mes reaguodami į Jūsų nepasitenkinimą viską sutvarkėme pagal Jūsų pageidavimus. Davėme Jums pasirinkti iš trijų aukštesnės kategorijos viešbučių, Jūsų pasirinkimą apmokėjome, visus Jus perkėlėme. Taip pat, apmokėjome visas Jūsų faktiškai patirtas išlaidas - papildomą maitinimą, kuris Jums nepriklausė pagal sutartį, taksi paslaugas, visas telefono išlaidas. 2017.08.23 (5 dienos iki Jūsų komentaro parašymo) pervedėme Jums į sąskaitą kompensaciją už papildomai patirtas išlaidas. Siekėme išspręsti situaciją taikiai ir ginčytinose aplinkybėse, priėmėme sprendimus Jūsų naudai.
Kelionių organizatoriaus AirGuru vardu, Janis Možeiko
Atsakyti
Sveiki visiems..Buvome Kretoje neseniai, tai likome viezbuciu nusivyle ziauriai..Viezbutis pavadinimu Nicollas Villas Vilage 3*..Ziaurus viezbutis;/ maitinimas, kambariai ziaurus, vyras buvo nusinuodijes maistu, paskui dar kita diena mes su vaiku..: (dar norejo sita agentura uz pakeitima zmogaus is manes istraukti ne menka sumele://// ziauru..bet jiems neisiejo..kaip pats krastas Kretos lb grazus..kaip uzsakiniejome turistine kelione ten vietoje, tokia is Tez Tour EKATERINA mums sumaise kelione, tai turejom tampytis su mazu vaiku po kalnus, nors turejome plaukioti su laivu.ZIAURU BUVO..;//// tik patiko autobuso gidas Donatas berots vardas buvo, lb graziai ir aiskiai viska apiasakojo mums, tai su situo pasiseke;)p
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis!!!
Atsakyti
Puiki profesionali komanda, padedanti pasirinkti atostogų poilsį.Geros rekomendacijos pasirenkant viešbučius, keliones.Pailsėjome puikiai..Ačiū ir sėkmės.
Atsakyti
Ačiū už Gyvenimo Kelionę!!! Ačiū, kad visos trijų savaičių kelionės metu nereikėjo rūpintis niekuo, išskyrus tai, kaip suprasti, kad tai ne sapnas... :) Sėkmės Jums!!! Esu visiškai tikra, kad dar keliausime, ir ne kartą, kartu su Jumis!

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviamaze.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; oro transportas, aviacija.
Domina pigūs skrydžiai? Norite nebrangių bilietų? Ieškote geriausių skrydžių pasiūlymų? aviamaze.com tuo jau pasirūpino! Išmėginkite mūsų skrydžių paieškos sistemą. Mes rūpinamės savo klientais ir stengiamės surasti tik pačius geriausius skrydžių pasiūlymus, jūsų patogumui, pasirenkamus pagal persėdimų kiekį...
Travelturas
Adresas: Vikingų g. 3, NORDIKOS PREKYBOS SLĖNYJE, LT-02182 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
TravelTuras – tai: Karščiausi paskutinių minučių pasiūlymai! 2016-2017 metų „Tez Tour“ ir „Novaturas“ auksinė agentė Poilsinės, pažintinės, egzotinės kelionės lėktuvu bei autobusu! Kelionės iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Vokietijos! Aviabilietų ir viešbučių rezervavimas, kelionių draudimas! 12 metų patirtis...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dėl studijų negalintys apsispręsti moksleiviai jas gali „pasimatuoti“
Dėl studijų negalintys apsispręsti moksleiviai jas gali „pasimatuoti“ 03-25 10:25
Atėjus pavasariui, dalyje šeimų kyla nerimo banga - ar vaikas gerai išlaikys egzaminus, ar jis tinkamai pasiruošęs, koks universitetas pakvies studijuoti ir į kokią...
Mirė Afganistano karo veteranas, knygų autorius Z. Stankus
Mirė Afganistano karo veteranas, knygų autorius Z. Stankus 03-25 22:42
Klaipėdos universitetinėje ligoninėje po sunkios ligos pirmadienį mirė Afganistano karo veteranas, memuarinių knygų "Kaip tampama albinosais" ir "Miražas" autorius Zigmas Stankus.
Atleistam A. Vaitkui – beveik 20.000 Eur premija už gerus darbo rezultatus
Atleistam A. Vaitkui – beveik 20.000 Eur premija už gerus darbo rezultatus 03-25 22:38
Iš Klaipėdos uosto vadovo pareigų pirmadienį atleistam Arvydui Vaitkui susisiekimo ministras Rokas Masiulis skyrė beveik 20 tūkst. eurų premiją už gerus darbo rezultatus 2018 metais.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,06 +10,07%
Twitter 33,02 +1,26%
PepsiCo 120,72 +1,07%
Coca-Cola 45,93 +0,92%
Xerox 31,07 -5,59%
Nokia 5,88 -6,07%
Western Digital 48,39 -6,55%
Nike 82,19 -6,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 +1,79%
Benzinas 1,57 +9,79%
Anglis 95,42 -3,19%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Jautiena 4,28 +0,94%
Sidabras 15,82 +1,28%
Nafta 59,98 +0,25%
Apelsinai 0,63 -1,56%