VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Oro guru, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Oro guru

Atsiliepimai apie Oro guru, UAB

AirGuru

Parašyk savo nuomonę apie Oro guru, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu nuoširdžiai dėkinga Justei Aurylaitei už darbą ir puikias atostogas Kemere Turkijoje.
Atsakyti
Su vyru katik grizom is maljorkos. Nors sezono pabaiga, megavomes ne tik geru oru, bet ir puikiu servisu. Gyvenom guadalupe viesbutyje magalupe, maitinimas pasaka, renginiai, vieni vokieciai. Nuo oro uosto netoli, perveze per pusvalandi. Kambarys aukstai, jura matesi! Aciu sviesiai mergaitei is priekio uz gera parinkima. Megstam keliaut rudeni, tai vel ateisim pavasari kazko naujo pasiziuret. Tai aciu dar karta, rekomenduojam.Rasa ir Vytas
Atsakyti
Na pagal komentrus nezinau kaip kas.bet skrisiu per sia agentura i Egipta.tai vat šiam organizatoriui iškart pasakau jei nebus tokios keliones kaip parašyta.patikek, atsidursi labai blogoj vietoj.!!kad atsiminsi visa gyvenima.tai nera grasinas bet už šuda ar sugadinta kelione, lengvai nepraeitu.
Atsakyti
Atostogavome Kretoje su mama, atostogomis likome labai patenkintos - rekomenduotas viešbutis buvo puikus, į oro uostą atvežė laiku, maloniai ir kantriai bendravo derinant kelionės detales, nors esame gana neapsisprendusios. :) ačiū AirGuru komandai, neabejoju, kad dar ne kartą keliausime su jumis.
Atsakyti
Dar kartelį,
Turizmo paslaugų sutartis yra paruošta pagal LR Turizmo departamento reikalavimus - ji yra patikrinta ir patvirtinta. Sutarties pagrindas - Turizmo departamento siūloma forma, kurią rasite čia:
http://www.tourism.lt/uploads/documents/teisine_informacija/teises_aktai/Del-turizmo-paslaugu-teikimo-sutarties-standartiniu-salygu.doc
Dabar Jūs jau ne išsakote savo nuomonę, o klaidinate skaitytoją - mūsų sutarties sąlygos yra aiškios ir jokių interpretacijų ten būti negali. Mes atsakome už jūsų kelionės kokybę nuo pradžių iki galo ir, kaip minėjau ne kartą, nuoširdžiai stengėmės padaryti net daugiau nei mums priklauso pagal sutartį. Viešbučio nuotraukas mačiau, Maroke buvau ir puikiai žinau Maroko kokybės standartus.
Į kitus Jūsų komentarus nebeatsakinėsime, kadangi nematau prasmės Jums kartoti to paties kelis kartus. AirGuru vardu, Janis
Atsakyti
Janis Možeiko 2017-09-07 16:22:44
Gerb. Jonai,

Pasikartosime - suprantame ir sutinkame, kad patyrėte nemalonumų savo kelionės metu, dėl kurių jau ne kartą apgailestavome tiek telefonu, tiek raštu, tačiau esame tikri, jog padarėme viską, kad ši situacija būtų išspręsta kaip įmanoma operatyviau, sklandžiau ir priimtiniau abiem pusėms. Tikėjomės rasti kompromisą ir taikiai viską užbaigti, tačiau panašu, jog Jums taika yra tik visų Jūsų reikalavimų - tiek pagrįstų, tiek nepagrįstų - patenkinimas 100%.

Visais savo partneriais pasitikime, juos reguliariai tikriname, deja, ne visada pasitikėjimas pasiteisina. Nors, apart Jūsų, didesnių nusiskundimų šiuo viešbučiu neturėjome, bendradarbiavimą nutraukėme. Patys ateičiai turėsime pamoką - dar aiškiau savo klientams komunikuoti ir akcentuoti, kas yra ekonominės klasės viešbutis. Ne kartą Jums rašėme, o taip pat pasiūlyme aiškiai ir konkrečiai akcentavome, kad šis viešbutis yra ekonominės klasės ir skirtas nepretenzingiems turistams.

Kalbant bendrai apie pasiūlymus - siekiame juos aprašyti kuo objektyviau, neslepiame viešbučių pavadinimų ir paliekame laisvę klientui pačiam plačiau pasidomėti prieš perkant, savo nuomonės neperšame, nemeluojame ir neįtikinėjame.

Kalbant apie Jūsų pervežimą - taip, jis vėlavo. Jūs savarankiškai užsakėte taksi, o mes šias išlaidas nedelsiant kompensavimo. Pervežimo įmonė mus patikino, kad turėjo laiko rezervą ir Jūs būtumėte spėję į oro uostą išvykimui.

Būtent šioje vietoje šios istorijos eskalavimą norėtume bent jau iš savo pusės nutraukti. Gerbiame Jus ir visus kitus savo klientus ir dėl jų stengiamės, tačiau viskam yra ribos. Jeigu vis dar nuoširdžiai galvojate tai, ką rašote, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą - jie išspręs situaciją gerokai kompetentingiau, nei Jūs, rašydami nepagrįstus komentarus dėl mūsų darbo čia.

Janis Možeiko
Jani, visi mūsų reikalavimai buvo pagrįsti ir nenukabinti iš dangaus. Aš manau, kad tamsta, jeigu būtum kitoje barikadų pusėje, taip pat reikalautum atlyginti patirtą žalą, jeigu butum tai patyręs savo kailiu. Ir čia laisva šalis ir aš galiu reikšti savo nuomone tiek kiek noriu. Dar kartą pasikartosiu apie jūsų siulomą "ekonominės" klasės viešbutį, tai ne viešbutis, o kažkokia skylė, ir ar pats ten esi buvęs? Ar Marius tau rodė nuotraukas to "viešbučio"? Kas liečia paskutinės dienos pervežimą, ar pats sėdėtum ramiai visą valandą su nežinia ar čia atvažiuos mūsų paimti ar ne? Ir iš kur jie tokie tikri, kad būtų spėja mus nuvežti iki oro uosto piko metu, kai buvo nemažai kamščių? Juk dar reikėjo supildyti išvykimo deklaracijas sau patiems ir vaikams, o ir oro uosto muitinės darbuotojai tikrai niekur neskuba dirbti! Pats juk nevežei mūsų! Nereikia man kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, nes aš ten nieko nepešiu, nes jūs esate gudriai paruoše sutartį (domejausi su advokatu), kad tokiais atvejais jūs nusiplaunate rankas, ir visus tokius nesklandumus paliekate trečioms šalims, tai yra organizatoriams tose šalyse į kurias keliauja jūsų klientai. Tad žmonės skaitykite ką pasirašinėjate prieš keliaudami.
Atsakyti
Jonas 2017-09-06 14:51:55
Laba diena Jani, visų pirma mes rinkomės ne patį pigiausią variantą, o jūsų siulomą kelionę iš jūsų pasiūlymų. Jūsų alternatyvų neišgirdome tol, kol patys jų neužklausėme, jas išgirdę mes apsistojome ties kelione į Maroką, kadangi ji buvo priimtiniausia vykstant su 3 vaikais. Apžiūreja viešbučio nuotraukas internete (jos turbut sukeltos tada, kuomet viešbutį ką tik pastatė), jose nieko blogo neįžvelgėme, todel ir pasirinkome šią kelionę. Taip išeina, kad jūs patys neapžiūrite viešbucių ir juos rekomenduojate savo klientams, kas šiais laikais jau nebedaroma (mums pasidomėjus kitose kelionių agentūrose, jos siunčia savo žmones reguliariai, kad šie patikrintų viešbučius). Taip, atvyke vėlai penktadienį į jūsų viešbutį Maroke, mes juo ne tai kad nusivylėme, bet tiesiog juo pasibaisėjome, ten buvo ne viešbutis, o kažkokia "landynė" įsikurusi neaiškiam rajone, apsupta statybų. Šeštadienis kaip ir buvo jau sugadinta atostogų diena, tol kol ieškojote mums kito viešbučio, neskaitant to, kad sekmadienio naktis buvo bemiegė mums, mūsų vaikams ir dar 2 keleiviams. Iš jūsų pusės už sugadintą šeštadienį kompensacijos taip ir nesulaukėme. Telefono išlaidos buvo apmokėtos ne visos. Papildomas maitinimas ir taip priklausė iš jūsų pusės, nes jūsų darbuotojas mums pasakė, kad šeštadienį 9:00 val. jau mūsų lauks automobilis kuris mus nugabens į kitą viešbutį, mes iš tos "landynės" jau buvome išsiregistrave ir mums pusryčiai jau nepriklausė, aisku mes ir taip jau ten būtumėm nėja, nes būtų buvę baisu apsinuodyti. O paskutinė diena kai teko išvykti iš Maroko? Kodėl apie tai nerašote? Pralauke automobilio gerą valandą nuo pažadėto laiko, mums pasidarė visai nejuokinga, kad nespėsime į savo lektuvą, savo ruožtu susiorganizavome taksi, ir vos spėjome i oro uostą. Nes dar reikėjo pildyti ivažiavimo-išvažiavimo deklaracijas. Paskutinės valandos irgi įvarė šoko. Tai čia vadinama atostogomis??? Košmaras, o ne atostogos, kurias organizavo ORO GURU.
Gerb. Jani, reiktų susirūpinti, nes jau ne vienas neigiamas atsiliepimas!
Gerb. Jonai,

Pasikartosime - suprantame ir sutinkame, kad patyrėte nemalonumų savo kelionės metu, dėl kurių jau ne kartą apgailestavome tiek telefonu, tiek raštu, tačiau esame tikri, jog padarėme viską, kad ši situacija būtų išspręsta kaip įmanoma operatyviau, sklandžiau ir priimtiniau abiem pusėms. Tikėjomės rasti kompromisą ir taikiai viską užbaigti, tačiau panašu, jog Jums taika yra tik visų Jūsų reikalavimų - tiek pagrįstų, tiek nepagrįstų - patenkinimas 100%.

Visais savo partneriais pasitikime, juos reguliariai tikriname, deja, ne visada pasitikėjimas pasiteisina. Nors, apart Jūsų, didesnių nusiskundimų šiuo viešbučiu neturėjome, bendradarbiavimą nutraukėme. Patys ateičiai turėsime pamoką - dar aiškiau savo klientams komunikuoti ir akcentuoti, kas yra ekonominės klasės viešbutis. Ne kartą Jums rašėme, o taip pat pasiūlyme aiškiai ir konkrečiai akcentavome, kad šis viešbutis yra ekonominės klasės ir skirtas nepretenzingiems turistams.

Kalbant bendrai apie pasiūlymus - siekiame juos aprašyti kuo objektyviau, neslepiame viešbučių pavadinimų ir paliekame laisvę klientui pačiam plačiau pasidomėti prieš perkant, savo nuomonės neperšame, nemeluojame ir neįtikinėjame.

Kalbant apie Jūsų pervežimą - taip, jis vėlavo. Jūs savarankiškai užsakėte taksi, o mes šias išlaidas nedelsiant kompensavimo. Pervežimo įmonė mus patikino, kad turėjo laiko rezervą ir Jūs būtumėte spėję į oro uostą išvykimui.

Būtent šioje vietoje šios istorijos eskalavimą norėtume bent jau iš savo pusės nutraukti. Gerbiame Jus ir visus kitus savo klientus ir dėl jų stengiamės, tačiau viskam yra ribos. Jeigu vis dar nuoširdžiai galvojate tai, ką rašote, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą - jie išspręs situaciją gerokai kompetentingiau, nei Jūs, rašydami nepagrįstus komentarus dėl mūsų darbo čia.

Janis Možeiko
Atsakyti
Janis Možeiko 2017-09-05 17:10:20
Laba diena, labai nesmagu girdėti Jūsų atsiliepimą ir dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos su mumis netenkino Jūsų lūkesčių. Matome Jūsų el. pašto adresą, todėl puikiai žinome apie kurią situaciją kalbate. Kadangi pats nesiteikėte aprašyti situacijos konkrečiai, aprašysime mes. Kartu su mumis keliavote į Maroką - savarankiškai pasirinkote patį pigiausią viešbučio variantą vasaros sezono metu, neatsižvelgdami į mūsų alternatyvius siūlymus. Atvykę į viešbutį, nusivylėte jo kokybe, todėl mes reaguodami į Jūsų nepasitenkinimą viską sutvarkėme pagal Jūsų pageidavimus. Davėme Jums pasirinkti iš trijų aukštesnės kategorijos viešbučių, Jūsų pasirinkimą apmokėjome, visus Jus perkėlėme. Taip pat, apmokėjome visas Jūsų faktiškai patirtas išlaidas - papildomą maitinimą, kuris Jums nepriklausė pagal sutartį, taksi paslaugas, visas telefono išlaidas. 2017.08.23 (5 dienos iki Jūsų komentaro parašymo) pervedėme Jums į sąskaitą kompensaciją už papildomai patirtas išlaidas. Siekėme išspręsti situaciją taikiai ir ginčytinose aplinkybėse, priėmėme sprendimus Jūsų naudai.
Kelionių organizatoriaus AirGuru vardu, Janis Možeiko
Laba diena Jani, visų pirma mes rinkomės ne patį pigiausią variantą, o jūsų siulomą kelionę iš jūsų pasiūlymų. Jūsų alternatyvų neišgirdome tol, kol patys jų neužklausėme, jas išgirdę mes apsistojome ties kelione į Maroką, kadangi ji buvo priimtiniausia vykstant su 3 vaikais. Apžiūreja viešbučio nuotraukas internete (jos turbut sukeltos tada, kuomet viešbutį ką tik pastatė), jose nieko blogo neįžvelgėme, todel ir pasirinkome šią kelionę. Taip išeina, kad jūs patys neapžiūrite viešbucių ir juos rekomenduojate savo klientams, kas šiais laikais jau nebedaroma (mums pasidomėjus kitose kelionių agentūrose, jos siunčia savo žmones reguliariai, kad šie patikrintų viešbučius). Taip, atvyke vėlai penktadienį į jūsų viešbutį Maroke, mes juo ne tai kad nusivylėme, bet tiesiog juo pasibaisėjome, ten buvo ne viešbutis, o kažkokia "landynė" įsikurusi neaiškiam rajone, apsupta statybų. Šeštadienis kaip ir buvo jau sugadinta atostogų diena, tol kol ieškojote mums kito viešbučio, neskaitant to, kad sekmadienio naktis buvo bemiegė mums, mūsų vaikams ir dar 2 keleiviams. Iš jūsų pusės už sugadintą šeštadienį kompensacijos taip ir nesulaukėme. Telefono išlaidos buvo apmokėtos ne visos. Papildomas maitinimas ir taip priklausė iš jūsų pusės, nes jūsų darbuotojas mums pasakė, kad šeštadienį 9:00 val. jau mūsų lauks automobilis kuris mus nugabens į kitą viešbutį, mes iš tos "landynės" jau buvome išsiregistrave ir mums pusryčiai jau nepriklausė, aisku mes ir taip jau ten būtumėm nėja, nes būtų buvę baisu apsinuodyti. O paskutinė diena kai teko išvykti iš Maroko? Kodėl apie tai nerašote? Pralauke automobilio gerą valandą nuo pažadėto laiko, mums pasidarė visai nejuokinga, kad nespėsime į savo lektuvą, savo ruožtu susiorganizavome taksi, ir vos spėjome i oro uostą. Nes dar reikėjo pildyti ivažiavimo-išvažiavimo deklaracijas. Paskutinės valandos irgi įvarė šoko. Tai čia vadinama atostogomis??? Košmaras, o ne atostogos, kurias organizavo ORO GURU.
Gerb. Jani, reiktų susirūpinti, nes jau ne vienas neigiamas atsiliepimas!
Atsakyti
Jonas 2017-08-28 08:47:55
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis!!!
Laba diena, labai nesmagu girdėti Jūsų atsiliepimą ir dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos su mumis netenkino Jūsų lūkesčių. Matome Jūsų el. pašto adresą, todėl puikiai žinome apie kurią situaciją kalbate. Kadangi pats nesiteikėte aprašyti situacijos konkrečiai, aprašysime mes. Kartu su mumis keliavote į Maroką - savarankiškai pasirinkote patį pigiausią viešbučio variantą vasaros sezono metu, neatsižvelgdami į mūsų alternatyvius siūlymus. Atvykę į viešbutį, nusivylėte jo kokybe, todėl mes reaguodami į Jūsų nepasitenkinimą viską sutvarkėme pagal Jūsų pageidavimus. Davėme Jums pasirinkti iš trijų aukštesnės kategorijos viešbučių, Jūsų pasirinkimą apmokėjome, visus Jus perkėlėme. Taip pat, apmokėjome visas Jūsų faktiškai patirtas išlaidas - papildomą maitinimą, kuris Jums nepriklausė pagal sutartį, taksi paslaugas, visas telefono išlaidas. 2017.08.23 (5 dienos iki Jūsų komentaro parašymo) pervedėme Jums į sąskaitą kompensaciją už papildomai patirtas išlaidas. Siekėme išspręsti situaciją taikiai ir ginčytinose aplinkybėse, priėmėme sprendimus Jūsų naudai.
Kelionių organizatoriaus AirGuru vardu, Janis Možeiko
Atsakyti
Sveiki visiems..Buvome Kretoje neseniai, tai likome viezbuciu nusivyle ziauriai..Viezbutis pavadinimu Nicollas Villas Vilage 3*..Ziaurus viezbutis;/ maitinimas, kambariai ziaurus, vyras buvo nusinuodijes maistu, paskui dar kita diena mes su vaiku..: (dar norejo sita agentura uz pakeitima zmogaus is manes istraukti ne menka sumele://// ziauru..bet jiems neisiejo..kaip pats krastas Kretos lb grazus..kaip uzsakiniejome turistine kelione ten vietoje, tokia is Tez Tour EKATERINA mums sumaise kelione, tai turejom tampytis su mazu vaiku po kalnus, nors turejome plaukioti su laivu.ZIAURU BUVO..;//// tik patiko autobuso gidas Donatas berots vardas buvo, lb graziai ir aiskiai viska apiasakojo mums, tai su situo pasiseke;)p
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis!!!
Atsakyti
Puiki profesionali komanda, padedanti pasirinkti atostogų poilsį.Geros rekomendacijos pasirenkant viešbučius, keliones.Pailsėjome puikiai..Ačiū ir sėkmės.
Atsakyti
Ačiū už Gyvenimo Kelionę!!! Ačiū, kad visos trijų savaičių kelionės metu nereikėjo rūpintis niekuo, išskyrus tai, kaip suprasti, kad tai ne sapnas... :) Sėkmės Jums!!! Esu visiškai tikra, kad dar keliausime, ir ne kartą, kartu su Jumis!
AirGuru rezervacijų skyrius
2017-07-04 11:52:31 IP 213.197.171.218
Atsakyti
Juozas 2017-07-04 11:30:38
Pagal sutartį su AIR GURU skridome į kelionę, tačiau dėl jų kaltės niekas mus nenuvežė iš oro uosto į poilsio vietą, nors sutartyje viskas buvo garantuota. Nepatartume pasikliauti AIR GURU, o keliauti su patikimais organizatoriais.
Laba diena, labai nesmagu girdėti, kad susidūrėte su nepatogumais mūsų organizuojamoje kelionėje.
Kaip jau minėjome Jums asmeniškai, dėl Jūsų lėktuvo vėlavimo, mes Jums užsakėme individualų pervežimą ir atsiuntėme paaiškinimus kaip rasti vairuotoją Bankoko oro uoste, o taip pat viską dar kartą paaiškinome telefoninio pokalbio metu. Iš mūsų vietinių partnerių, t.y. pervežimo įmonės gavome oficialų atsakymą, kad vairuotojas Jūsų laukė sutartoje vietoje 90 minučių nuo faktinio Jūsų lėktuvo atvykimo į Bankoko oro uostą.

Tikimės, kad šis nesusipratimas leis mums tobulėti ateityje detaliau nurodant ir paaiškinant susitikimo su pervežimo įmonės atstovais vietą oro uoste.

Dar kartą atsiprašome, kad mūsų organizuojama kelionė netenkino Jūsų lūkesčių.

Pagarbiai,
AirGuru komanda
Atsakyti
Pagal sutartį su AIR GURU skridome į kelionę, tačiau dėl jų kaltės niekas mus nenuvežė iš oro uosto į poilsio vietą, nors sutartyje viskas buvo garantuota. Nepatartume pasikliauti AIR GURU, o keliauti su patikimais organizatoriais.
Atsakyti
Ačiū Oro Guru komandai, o ypač Justinui už profesionaliai suorganizuotą pažintinę-poilsinę kelionę į Šri Lanką. Nepriekaištingas kelionės maršrutas, puikus vietinių partnerių pasirinkimas, puikūs viešbučiai, maitinimas ir netgi „užsakytas“ puikus oras ne sezono metu.
Kelionės turo metu Šri Lankos istorijos ir kultūros labirintais vedžiojo vietinis gidas Janaka - šauniausias gidas, kokį yra tekę sutikti. Jo lydimi aplankėme istorines ir kultūrines vietas, pamatėme šrilankiečių miesto ir kaimo kasdienybę, nuostabią šalies gamtą bei sunkiai suprantamus vietos eismo ypatumus. Saugias keliones Šri Lankos keliais užtikrinto nepaprastai profesionalūs vairuotojai. Buvo pačios nuostabiausios atostogos. Šių puikių žmonių dėka per 15 dienų pamatėme ir sužinojome tiek daug, kad patirtus įspūdžių nupasakoti keliais sakiniais, tiesiog neįmanoma. Geriau vieną kartą pamatyti, nei daug kartų girdėti.
Ačiū, Justinai, už nepakartojamus kelionės įspūdžius, šiltą ir nuoširdų bendravimą, rūpestį ir kantrybę. Sėkmės!
Atsakyti
alvydas 2017-06-02 11:05:52
MALONU BUTU KAD NEBUTU TRINAMA TIKRI NUOTIKIAI SU AIGURU AGENTURA, TAI BLOGIAUSIA KA GALEJOME GAUTI SUMOKEJA SAVO PINIGUS, MERGAITES IR BERNIUKAI NESUGEBA PERSIUSTI BILIETU I VIESBUTI KOL NEISIKISO VIESBUCIO DIREKTORIUS.NES AIGURU JANIS ILSEJOSI VIETNAME IR MUMS PAGELBETI NEGALEJO. MUMS NIEKAS NEPERSPEJO KAD JU DARBA TEKS ATLIKTI MANO DUKRAI.KAD MES PRIES SKRISDAMI DAR TURIME IR ISMANUJI TEL ISIGYTI NES KITAP ATGAL BILIETU JIE NESUGEBA ATSIUSTI IKI 13 VAL NORS ISVEZA I AEROUOSTA 1, 15 KAIP TOKIAS ATOSTOGAS VERTINTI KELIAUJAM DAUG, BET TOKIO NUOVARGIO SAVAITES NETUREJOM BANDYSIU TIESOS JESKOTI TEISME, NES TAIP ELKTIS NEGALIMA TUREJO PERSPETI KAD TAI SAVARANKISKA KELIONE UZ KA MES MOKEJOM AIGURU NESUPRATAU, SAVARANKISKAI KELIAUJU DAUG PIGIAU IR BE ITAMPOS, TAI NUOMONE NE MANO VIENOS BET VISU TU KAS KELIAVO SU AIGURU
Laba diena, p. Alvydai,
į Jūsų komentarą atsakau asmeniškai. Pradėsiu nuo to, kad Vietname aš nesiilsėjau, o buvau komandiruotėje, nors šioje situacijoje tai yra smulkmena.

Toliau, apie Jūsų situaciją. Parduodant Jums kelionę, kuri yra kombinuojama su pigių skrydžių oro linijomis Ryanair, visose sąlygose buvo nurodyta, kad registracija į skrydį atliekama savarankiškai. Ištrauka iš sąlygų, su kuriomis Jūs sutikote:
* Kelionės vadovas kartu su keliaujančiaisiais nevyksta. Individuali kelionė;
* Registracija į skrydį vykdoma internetu, oro uoste registracija yra mokama;
* Skrydį vykdo Ryanair;

Ši informacija buvo pateikta aiškiai ir suprantamai, o užsakant kelionę Jūs ją tikrai turėjote skaityti. Šia kryptimi visą šį pavasarį kas savaitę išvykdavo bent po 10-15 keliautojų ir nė vienas iš jų nesusidūrė su registracijos į skrydį problemomis, išskyrus Jus.

Tiesa, tam, kad Jūsų kelionė įvyktų sklandžiai, mes Jumis rūpinomės iki galo - patys atlikome registraciją, siuntėme bilietus viešbučiui, Jums, Jūsų žmonai ir net Jūsų dukrai. Turime visus pokalbių įrašus bei išsiųstų laiškų kopijas - todėl dezinformuoti skaitytojų čia tikrai neverta.

Tiesa, komentarų trinti mes neturime teisės ir tikrai nežaidžiame tokių žaidimų, todėl to paties rašyti keletą kartų tikrai neverta - mes Jus supratome.

Jeigu vis dar ši informacija Jūsų netenkina ir Jūs jaučiatės, kad mes neatlikome savo darbo iki galo, rekomenduoju kreiptis ne į teismą, o į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, o kalbant apie teisminį procesą, ar žinote, kad melagingos informacijos skleidimas viešojoje erdvėje yra baudžiamas? Šiuo atveju, aš apie Jūsų teiginį "Kad visų tokia pati nuomonė, kas keliavo su AirGuru".

Linkėjimai,
Janis
Atsakyti
MALONU BUTU KAD NEBUTU TRINAMA TIKRI NUOTIKIAI SU AIGURU AGENTURA, TAI BLOGIAUSIA KA GALEJOME GAUTI SUMOKEJA SAVO PINIGUS, MERGAITES IR BERNIUKAI NESUGEBA PERSIUSTI BILIETU I VIESBUTI KOL NEISIKISO VIESBUCIO DIREKTORIUS.NES AIGURU JANIS ILSEJOSI VIETNAME IR MUMS PAGELBETI NEGALEJO. MUMS NIEKAS NEPERSPEJO KAD JU DARBA TEKS ATLIKTI MANO DUKRAI.KAD MES PRIES SKRISDAMI DAR TURIME IR ISMANUJI TEL ISIGYTI NES KITAP ATGAL BILIETU JIE NESUGEBA ATSIUSTI IKI 13 VAL NORS ISVEZA I AEROUOSTA 1, 15 KAIP TOKIAS ATOSTOGAS VERTINTI KELIAUJAM DAUG, BET TOKIO NUOVARGIO SAVAITES NETUREJOM BANDYSIU TIESOS JESKOTI TEISME, NES TAIP ELKTIS NEGALIMA TUREJO PERSPETI KAD TAI SAVARANKISKA KELIONE UZ KA MES MOKEJOM AIGURU NESUPRATAU, SAVARANKISKAI KELIAUJU DAUG PIGIAU IR BE ITAMPOS, TAI NUOMONE NE MANO VIENOS BET VISU TU KAS KELIAVO SU AIGURU
Atsakyti
niekam nesiulliciau sios kompanijos.Na nebent norite tureti problemu
Aušra Vitkauskienė
2017-05-31 11:10:53 IP 195.182.94.37
Atsakyti
Ačiū Justui ir visai jo komandai už turiningą ir iki smulkmenų profesionaliai suorganizuotą kelionę į Šri Lanką. Tobulai suplanuotas lankytinų vietų maršrutas, parinkti puikūs viešbučiai, restoranai vakarienėms, kelionės metu komfortabiliu autobusu vežė profesionalus vairuotojas, kuriam vairuojant net Šri Lankos gatvėse jautėmės saugiai, na o vietinis gidas Janeka - geriausias gidas, kurį teko sutikti !
15 dienų atostogų įspūdžiai išliks ilgam pačiuose nuostabiausiuose prisiminimuose !
Atsakyti
Many thanks to AirGuru, Justas and their Sri Lankan partners for very well organized and planned trip to Sri-Lanka.
The trip included 7 sightseeing days - full tour around the island: major temples, nature reserves and tea plantations and 6 days on the Indian Ocean.
The presence of Air Guru representative was much appreciated as we had direct point of contact who would deal with any questions and concerns. Another very positive experience is flexibility of the tour organizers - we were consulted every time regarding departure time, any additional travel arrangements, unscheduled stops.
Generally very pleased with my trip and looking forward to booking Madagascar for the next year!
Rita Juknevičienė
2017-05-29 20:43:18 IP 95.173.37.94
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkojame už puikią kelionę į Vietnamą vadovui Janiui ir visai AirGuru komandai. Kelionė buvo nuostabi ir pateisino visus lūkesčius. Keliavome su Janiu ne pirmą kartą ir įsitikinome, kad gerai organizuota kelionė jiems - ne atsitiktinumas, o taisyklė. Pamatėme Vietnamo gamtos grožį, miestus, vietinių gyventojų kasdienybę ir buitį. Kelionę paįvairino du puikūs kruizai. Janio nuoširdumas ir rūpestis leidžia visiškai atsiduoti nerūpestingai atostogų tėkmei. Stebina įžvalgumas ir sugebėjimas kiekvienam pasiūlyti pagal poreikius. AirGuru komandai linkime sėkmės ir klestėjimo. Iki naujų kelionių, mielieji! Rita ir Vytautas
Atsakyti
Tai buvo pirma kelionė su AirGuru kompanija į Vietnamą. Kadangi ši kompanija dar jauna, tai buvo sunku pradžiai pasitikėti. Bet kelionės metu jie įrodė, kad jų sudarytos kelionės ne tik pateisina lūkesčius, bet ir viršija su kaupu.Pamatėme Vietnamą nuo šiaurinio iki pietinio, keliavome dviem kruizais, traukiniu, lėktuvu, autobusu ir net vietnamietiškomis vietnamiečio gido dainomis........... Trys savaitės pralėkė kaip akimirka, tik dabar supranti ką teko pamatyti ir patirti. Mūsų vadovas, Janis Možeiko šaunus jaunuolis, linkiu jam tikrų keliautojų, gerų darbų. AirGuru kompanijai linkiu klestėti, gerų kelionių, nesikandžiojančių kainų, superinių vadovų ir sėkmės...........
Atsakyti
Ačiū puikiai dirbančiai komandai, visa mūsų 70 žmonių įmonė puikiai pailsėjo ir turėjome puikiai suorganizuotas ekskursijas ir poilsį, ačiū!
Atsakyti
sveiki, labai nuoširdžiai norime padėkoti Justui Albertynui už nuostabia kelionę į Sri lanka!!Pamatėme pačias gražiausias vietas, sužinojome tiek daug įdomiu istoriju-legendu, gėrėme pačia kvapniausia arbata, skriejome traukiniu serpantinais iki ašaru grožėdamieji vaizdais, maudėmės galingose Indijos vandenyno bangose ir valgėme skanu maista!!Mudviem su Dariumi kelionė laabai patiko, labai ačiū už viska ir už tavo šypsena Justai!!!Sėkmės ir iki pasimatymo!!
Atsakyti
Dar kelios akimirkos iš mūsų kelionės
Atsakyti
Džiugu už gerai suplanuotą, puikiai organizuotą Kėdainių grupės pažintine-poilsine kelionę į Šri Lanką, tai Air Guru ir Justo nuopelnas.Puikus vietinių partnerių pasirinkimas, kuris padeda susipažinti su vietine istorija, kultūra bei nuostabią šalies gamtą, kas planuojat aplankyti šią šalį tai tik su Air Guru!! Ačiū Air Guru už šią nuostabią kelionę ir iki sekančios!!
Atsakyti
Labai didelis ačiū Justui, už turiningai suorganizuota kelione i Šri lanka.Gavome ne tik doze nepakartojamu įspudžiu, bet ir superines atostogas.
Atsakyti
Nors AirGuru dar jauni kelionių organizatoriai ir pradžioje kyla abejonės - ar galima jais pasitikėti, kelionės metu jie įrodė savo profesionalumą, patikimumą ir atsakomybę už kiekvieną turistą ir kelionės akimirką
Drąsiai rekomenduoju pasitikėti jais ir jų pasiūlymais.
Sėkmės AirGuru kolektyvui ir Janiui
Atsakyti
Ačiū AirGuru komandai už puikų komandiruočių organizavimą. Viskas laiku, taip kaip sutarta ir tikrai už protingą kainą. Rekomenduoju ir kitiems pasinaudoti jų paslaugomis verslo tikslais.
Atsakyti
Ačiū Giedrei Kunigonei ir AirGuru komandai už puikiai suorganizuotą kelionę į Maltą (2016 10 06 - 13). Laiku atsiųsti kelionės dokumentai, transferas. Tikimės su AirGuru keliauti ir ateityje.
Atsakyti
aciu Kristinai uz puikia seimos kelione i Ispanija:)
Atsakyti
Dėkoju už puikiai organizuotą poilsį Rodo saloje (2016 07 30 - 07 06). Puiki organizacija, laiku atsiųsti kelionės dokumentai, vieta ir viešbutis ir gido paslaugos patenkino pilnai lūkesčius. Rekomenduoju ir pati žadu dar ne kartą pasinaudoti šios agentūros paslaugomis.
Atsakyti
Dėkoju AirGuru komandą ir ypač Janisą už gerai suorganizuotą ir nestandartinę turistinę kelionę į Singapurą ir Bali. Man viskas labai patiko ir noriu toliau keliauti su jumis po Aziją. Lauksiu gerų pasiūlimų.
Atsakyti
labai ačiū Air Guru agnetūrai už gražią ir įdomią kelionę į Singapūrą ir Balį. Kelionės programa sudėliota labai gerai. Pirmoji dalis pažintinė, o antroji poilsinė. Viskam laiko skirta pakankamai, daug ką pamatėm ir gerai pailsėjom.
sėkmės organizuojant ir plečiant kelionių tinklą į Azijos šalis.
Atsakyti
Rita ir Vytautas
Esame labai dėkingi AirGuru ir asmeniškai Janiui už puikiai organizuotą Pažintinį turą Singapūras + Bali. Puikiai parinktos lankytinos vietos ir pramogos, kurios leido pažinti tiek kultūrą, tiek kaimo buitį, susipažinti su kulinariniu paveldu, gamtos grožiu. Kelionės metu mus lydėjo vadovas Janis, kuris nuoširdžiai rūpinosi viskuo, kad kelionė vyktų sklandžiai ir patogiai, negailėjo mums patarimų iš asmeninės patirties. Kiekvienas jautėmės globojamas, toleruojamas. Visos kelionės metu nebuvo nesklandumų ar vėlavimų keliaujant iš vienos vietos į kitą. Kelionės programa pagal iš anksto pateiktą aprašymą buvo PILNAI įvykdyta ir pamatėme netgi daugiau, nei buvo nurodyta. Ačiū, Jani, už puikų organizavimą, kantrybę ir šiltą nuoširdų bendravimą. Sėkmės AirGuru, Janiui ir visai komandai. AČIŪ.
Atsakyti
Labai didelis ačiū Viktorijai už super pasiūlytą variantą į Barseloną, už operatyvų atsakymą į klausimus, už jos kantrybę ir malonų bendravimą net ir po darbo valandų. Idealioj vietoje parinktas viešbutis, kas leido labai daug pamatyti per labai trumpą buvimo laiką Barselonoje. iskas buvo tobulai ir sklandžiai sudėliota Viktorijos pagalba. AČIŪ
Atsakyti
Didelis dekui Airguru kolektyvui uz puiku pasiulyma, aplankyti Kanaru salas! Sekmes darbuose ;)
Atsakyti
Padėka Viktorijai už šaunios kelionės organizavimą į Antaliją. Viskas buvo puiku.
Atsakyti
Dekoju uz nuostabe savaite rojaus kampeli. Tukija Kemeras
Atsakyti
Mielai Viktorijai aciu uz kelione su tez tour i Turkija.Viskas buvo labai sklandu ir gerai.
Atsakyti
Aciu Justinai uz nuostabu organizavima Tailande:))! Sekmes Jusu ateities projektams.
Atsakyti
Ačiū AirGuru ir asmeniskai
Viktorijai už kelionės organizavimą, vykome i Austrija slidineti, nuostabi vieta, viesbutis, trasu ivairove....
Grizome kupini ispudziu ir geru emociju, noretume ten sugrizti ir kitamet;)
Atsakyti
Asmeniškai noriu padėkoti AirGuru Giedrei Kunigonei, kurį suorganizavo bei padejo išsirinkti labai gerą viešbutį Hurgadoje. AirGuru komandai didelis AČIŪ už kantrybę bei kokybišką darbą.
Atsakyti
Keliavau per jūsų firmą į Madridą. Viskas patiko, ypač labai gerai parinktas viešbutis - pačiame miesto centre, todėl buvo labai patogu.Ačiū.
Atsakyti
Sveiki, sausio 26-vasario 3 vykome į Dubajų. Kelionę suorganizavo Viktorija - labai miela ir malonu buvo su ja bendrauti. Suteikė daug informacijos, labai jai dėkinga už kantrybę ir išsamius paaiškinimus. Vykome 5 asmenys - Likome visi patenkinti. Sįkmės visiems!
Atsakyti
Amanda 2016-01-22 13:56:26
Buvome JAE viesbutyje Crown Palace Ajman, superinis viesbutis, labai geras aptarnavimas. Jura 4 km, bet mes nuomavome masina. Tai problemu nebuvo. Zodziu viesbuciui 10 balu uz viska, aptarnavimas, aplinka, grozis. Aur guru Justas taip pat labai padejo laukiant keliones, operatyviai atsake i visus kilusius klausimus. Jau laukiam sekancios keliones su air guru. Aciu
pritariu Amandai, ilsėjomės kartu. Ačiū Air Guru ir p. Justui :)
Atsakyti
Puiki kelionių organizavimo įmonė, puikiai ir be jokių priekaištų suorganizavo kelionę mūsų šeimai ;) didelis ačiū. Tikrai sugrįšime ieškoti kelionių dar į AIRGURU.
Atsakyti
Dėkojame Airguru ir Justui už puikų bendradarbiavimą keliaujant į slidinėjimo kelionę Prancūzijoje. Ačiū ir geros kloties!!!
Atsakyti
Labai aciu uz gerai organizuota kelione i Tailanda, ir laukiam nesulaukiam pavasario keliones i Tenerife.Aciu jums sako musu didele grupe.

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Pagrindinė UAB Guliverio kelionės veikla - kelionių organizavimas lėktuvu, autobusu, kruizai, poilsinės kelionės, tolimi kraštai. Gidų paslaugos Ekskursijos po Lietuvą įvairiomis kalbomis; vietinių gidų paslaugos anglų, rusų, vokiečių, prancūzų ir kitomis kalbomis daugelyje pasaulio šalių; lietuviškai kalbančių...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Travel Planet
Adresas: Subačiaus g. 17-28, LT-01300 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės.
Pagrindinė Travel Planet veikla – egzotinių pažintinių ir poilsinių kelionių organizavimas. Travel Planet gimė iš noro pasidalinti savo kelionių patirtimi - į savo maršrutus įtraukiame mažiau turistų lankomas vietas ir patirtis. Mūsų pažintinės programos tikrai plačios - juk būtent pažinti kitas kultūras mes ir...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46-2a, LT-01141 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
American English School, Všį
AMES kalbų mokykla

Adresas: Naugarduko g. 4, LT-01309 Vilnius.
Veiklos sritys: aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; kalbų kursai; kelionės; mokyklos, bendrojo lavinimo; mokymo kursai; pramogos ir poilsis.
American English School tikslas – išmokyti Jus anglų kalbos taip, kad bendraudami užsienio kalbomis mėgautumėtės pačiu bendravimu. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kalbos mokymo kokybei. Tai patikrinta ir pasiteisina – 95 % mūsų klientų grįžta tęsti studijų AMES anglų kalbos akademijoje. Kodėl verta rinktis AMES...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Lietuvos energijos" obligacijomis pasinaudojo dar viena jos valdoma bendrovė
"Lietuvos energijos" obligacijomis pasinaudojo dar viena jos valdoma bendrovė 11-17 21:00
UAB "Lietuvos energija" penktadienį pasirašė paskolos sutartį su savo valdoma "Tuuleenergia OÜ" dėl 19,119 mln. Eur paskolos suteikimo. Šia paskola bus refinansuota ilgalaikė sindikuota paskola...
Reguliuojamos kainos kanda "Lietuvos energijos" pajamoms ir pelnui
Reguliuojamos kainos kanda "Lietuvos energijos" pajamoms ir pelnui 11-17 20:03
Sumažėjus elektros ir dujų persiuntimo bei skirstymo kainoms klientams, energetikos įmonių grupės UAB "Lietuvos energija" pajamos krito 2,5%, grynasis pelnas – 19,4%.
Vertingiausios pastarojo šimtmečio JAV bendrovės
Vertingiausios pastarojo šimtmečio JAV bendrovės 11-17 18:48
Didžiųjų JAV kompanijų vertė bene geriausiai iliustruoja besikeičiančią šalies verslo aplinką. Suskaičiuota, kaip pasikeitė verslo milžinų rinkos vertė per šimtą metų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Wal-Mart 99,62 +10,90%
Cisco 35,88 +5,19%
Red Hat 126,63 +2,27%
Twitter 20,36 +2,26%
Coca-Cola 46,55 -0,56%
Exxon Mobil 80,56 -0,80%
Chevron 114,57 -1,61%
AIG 60,06 -1,77%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 97,14 +0,28%
Benzinas 1,71 -8,56%
Dujos (Rusijos) 6,08 +10,34%
Varis 6807,60 +3,50%
Jautiena 4,17 +0,24%
Ryžiai 394,00 -1,99%
Nafta 55,33 -0,66%
Kiauliena 82,05 +20,22%