VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Oro guru, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Oro guru

Atsiliepimai apie Oro guru, UAB

AirGuru

Išsirink. Sutaupyk. Keliauk dar daugiau.
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Oro guru, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ieškojom skubios kelionės bet kur kur šilta ir parašius užklausą tik air guru atsakė greitai ir gavom pigiausią variantą iš visų, laukiam atostogų! skrisim į Turkiją, labai patiko, kad skrydis anksti ryte ir skrydis atgal vėlai vakare, nes labai dažnai būna atgal anksti ryte, o čia pabūsim dar visą paskutinią dieną!
Atsakyti
Ieškojom skubios kelionės bet kur kur šilta ir parašius užklausą tik air guru atsakė greitai ir gavom pigiausią variantą iš visų, laukiam atostogų! skrisim į Turkiją, labai patiko, kad skrydis anksti ryte ir skrydis atgal vėlai vakare, nes labai dažnai būna atgal anksti ryte, o čia pabūsim dar visą paskutinią dieną!
Atsakyti
Tokio žemo lygio kelionių agentūros "pardavimų vadovės" nesu gyvenime sutikusi - EGLĖ - tai PARDAVIMŲ VADOVĖ, kuri kreipiasi į asmenis mažąja raide, turbūt, norėdama rodyti nepasitenkinimą, kad buvo pakomentuotas jos darbas - taip, Eglės darbuotojai nuo birželio 15 dienos nesugebėjo pateikti kelionės pasiūlymo, NES - laiškas pasimetė el. pašte, tik gal galite pasakyti, kaip Eglė jį surado, jei pasimetė???
Beveik mėnesį laiko laukti pasiūlymo - tai tas pats, kas laukti kelionių brangimo ir užsidirbti - "pardavimų vadovei" bonusiuką..
Kiek įmonės valdžia gali tokiam darbuotojui gali mokėti aš nežinau, bet turėtų būti rimtai apsvarstyta "pardavimų vadovės" pozicija.
Ne tik kad pati nepirksiu kelionių iš šios kompanijos, bet ir kitiems skleisiu žinią, jog dirba neadekvatūs asmenys.
Atsakyti
Noriu padėkoti AirGuru kelionių agentūrai už suteiktas paslaugas. Labai noriu padėkoti Justei už atostogų rekomendaciją, suteiktą pilną informaciją, atsakytus klausimus, kelionė kuri buvo rekomenduota buvo tiesiog nuostabi, viskas vyko sklandžiai ir operatyviai.
Esu labai patenkinta tiesiog super!!! Didelis ačiū tau Juste! ???? Rekomenduoju ir tikrai pasimatysime. ????????
Atsakyti
Jau keletą metų naudojamės AirGuru komandos paslaugomis ir esame patenkinti. Šį kartą keliavome į Bulgariją. Dėkojame konsultantei Natalijai už kelionės pasiūlymus ir organizavimą. Natalija sugeba pajausti ir patarti klientui tinkamiausius variantus. Rekomendavo viešbutį LUNA, kurio komanda sužavėjo dėmesiu ir rūpesčiu.Sėkmės visam AirGuru kolektyvui.
Atsakyti
Skridome į Kretą 3 suaugę ir 2 vaikai. AirGuru kelionių agentūrą rekomendavo draugai. Planuodami kelionę turėjome itin daug klausimų ir prašymų dėl apgyvendinimo, vaikų poreikių ir pramogų. Ačiū Eglei iš AirGuru, kuri atsakė į visus mūsų klausimus, suorganizavo šaunias, komforto kupinas šeimos atostogas. Likome sužavėti greitais ir sklandžiais sprendimais, dėmesio vertais pasiūlymais. Džiaugiamės, kad pasinaudojome draugų rekomendacijomis. Kaip puiku, kad atradome Jūsų agentūrą.
Atsakyti
Eglė 2022-05-18 23:07:38
Kiek esame keliavę per agentūras, nesisekė tik su šita. Vykom į Barseloną. Pirmiausia gavom pasiūlymą su didesne kaina, nei nurodyta jų internetiniame puslapyje ir vieninteliu skrydžio laiko variantu. Norėjau pati pildyti duomenis internetu ir neradau pasiūlyme nurodyto varianto. Po skambučio sumą pasiūlyme pakoregavo. Klausiu, ar pildyti toliau internetu, atsako - atsiųskit duomenis, aš supildysiu. Mūsų kelionės krypčiai tą savaitę galiojo nuolaidos kodas, kurį pildant internetu susivestum. Spėkit ar jis buvo pritaikytas, kai suvedinėjo darbuotojas? Pervežimas iki viešbučio (~70 km) truko 4 val. Vairuotojas nerado mūsų sąraše, aiškinosi telefonu, vėliau vis klausinėjo koks viešbučio pavadinimas, jo nerado. Galiausiai po važinėjimo ratais po miestą teko išlipti ir nueiti iki vietos. Kelionės aprašymas teigia, kad galima patogiai traukiniu nusigauti į Barseloną. Siurprizas, nes traukinys važiuoja tik nuo kito miesto iki kurio taip pat reikia važiuoti kitais būdais. Skrydžio atgal į Lietuvą laikas 6:15 val., iš viešbučio pervežimas paėmė 0:50 val. Pasirodo iš 4 lietuvių kambarių, kurie tą dieną skrido namo, mes vieninteliai gavom rytinį skrydį, visi kiti išskrido vakare ir turėjo dar pilną dieną atostogų. Mes, deja, tik susimokėjom už dieną, kurios realiai neturėjom... Beje, kiti lietuviai vyko su kitomis agentūromis. Jaučiamės ir permokėję, ir labiausiai gaila prarasto atostogų laiko.
Sveiki Egle,

Ačiū už atsiliepimą.

AirGuru komanda dėkoja, kad skyrėte laiko mūsų darbo įvertinimui, mums tai itin svarbu. Apmaudu, kad suplanuota kelionė nepateisino Jūsų lūkesčių, darome viską, kad ši bei panašios situacijos nepasikartotų ateityje.
Skrydžius į Barseloną vykdo dvi oro bendrovės, tuo tarpu pasiūlymuose pateikiame geriausią kainos variantą. Patikrinome sitauaciją ir matome, jog prieš atliekant kelionės užsakymą Jums raštu buvo pateikti skrydžio laikai, galutinė kelionės kaina bei kita aktuali su kelione susijusi informacija.
Vertiname kiekvieną klientą ir jo poreikius, tad iškilus problemoms visada stengiamės ieškoti tinkamų sprendimų. Informavome partnerius Ispanijoje dėl trikdžių vykdant pervežimus.

Pagarbiai,
AirGuru
Atsakyti
Dekojam Airguru uz puikia kelione i Ispnija. Ypac patiko Barcelona. Geras viesbutis ir gavom puikia kaina. Linkejimai Justei ????????
Atsakyti
Kiek esame keliavę per agentūras, nesisekė tik su šita. Vykom į Barseloną. Pirmiausia gavom pasiūlymą su didesne kaina, nei nurodyta jų internetiniame puslapyje ir vieninteliu skrydžio laiko variantu. Norėjau pati pildyti duomenis internetu ir neradau pasiūlyme nurodyto varianto. Po skambučio sumą pasiūlyme pakoregavo. Klausiu, ar pildyti toliau internetu, atsako - atsiųskit duomenis, aš supildysiu. Mūsų kelionės krypčiai tą savaitę galiojo nuolaidos kodas, kurį pildant internetu susivestum. Spėkit ar jis buvo pritaikytas, kai suvedinėjo darbuotojas? Pervežimas iki viešbučio (~70 km) truko 4 val. Vairuotojas nerado mūsų sąraše, aiškinosi telefonu, vėliau vis klausinėjo koks viešbučio pavadinimas, jo nerado. Galiausiai po važinėjimo ratais po miestą teko išlipti ir nueiti iki vietos. Kelionės aprašymas teigia, kad galima patogiai traukiniu nusigauti į Barseloną. Siurprizas, nes traukinys važiuoja tik nuo kito miesto iki kurio taip pat reikia važiuoti kitais būdais. Skrydžio atgal į Lietuvą laikas 6:15 val., iš viešbučio pervežimas paėmė 0:50 val. Pasirodo iš 4 lietuvių kambarių, kurie tą dieną skrido namo, mes vieninteliai gavom rytinį skrydį, visi kiti išskrido vakare ir turėjo dar pilną dieną atostogų. Mes, deja, tik susimokėjom už dieną, kurios realiai neturėjom... Beje, kiti lietuviai vyko su kitomis agentūromis. Jaučiamės ir permokėję, ir labiausiai gaila prarasto atostogų laiko.
Atsakyti
Noriu padėkoti visai Air Guru komandai už organizacinius gebėjimus. Tačiau ypatingai dėkojame kelioniu agentei Justei už kantrybę, dėmesinguma, greituma ir atiduma. Parinko puikia kelionę į Egipta, puiku viešbuti, bei dėkojame už patarimus ir pagalba įvairiais klausimais. Didžiausios ir nuoširdžiausios rekomendacijos!
Atsakyti
Esame dėkingi Eglei už puikų kelionės organizavimą į Madeirą. Rekomendavo viešbutį gerą, švarų, tvarkingą su puikiu personalu. Taip pat už atsakymus į daugybę mūsų klausimų prieš kelionę.
Prisivaikščiojome, prisikeliavome, grožėjomės vaizdais. Puiki kelionė. Keliaujame su Air Guru jau 2 kartą (1-ą kartą keliavome į Juodkalniją taip pat buvome labai patenkinti).
Dar kartelį labai dėkoju :)
Odeta
Atsakyti
Noriu padėkoti agentei Justei už nuoširdžią pagalbą ieškant ir rengiantis kelionėms. Keliauju nebe pirmą kartą, viskas aišku iki smulkmenų. Rekomenduoju.
Atsakyti
Nors ir sutrikdė šiek tiek viešbučių pakeitimas, bet viešbutis kuriame galiausiai apsistojome buvo tikrai puikus! Labai patiko kelionė, smagu, kad tiek iki viešbučio, tiek atgal visa kelione buvo pasirūpinta iki pagrindų ir nereikėjo sukti galvos, tik dėl iškeliavimo laiko negavome pranešimo kada pasiims, bet nedidelė problema pasitikslinus viską gavome labai greitai. Viešbutyje labai nustebino tiek kokybė tiek patys ten dirbantys darbuotojai, visi labai malonūs. Tikriausiai ne jūsų iniciatyva, bet paminėsiu, kad išskrendant netgi pasiūlė lėktuve vietą prie avarinių išėjimų, kad tilptų kojos (kadangi esu aukštas). Kelionė buvo labai nuostabi, siunčiu didelį ačiū jūsų komandai!
Atsakyti
Naudojausi AirGuru paslaugomis pirmąkart ir buvau labai nusivylusi, juolab, kad turiu galimybę palyginti su kt keliones organizuojančiomis įmonėmis.
Sąlygos, kuriomis ši įmonė sudarao sutartis su viešbučiais yra absoliučiai neadekvačios šiais nuolat kintančiais laikais, kuomet kalbame apie kelionės planų pasikeitimą, apie kuriuos pranešiau likus daugiau nei 20 dienų. Paprasčiau ir greičiau išsinuomoti per Airbnb ar Booking.com ir nesibaiminti dėl sumokėtų pinigų, jei pasikeitė kelionės planai.
Kitas nemalonus faktas buvo tas, kad paprašius sujungti su vadovu, gavau atsakymą, kad tokio neturi. Palikau telefoną, kad perskambintų išspręsti nemalonią situaciją, tai niekas iš vadovų nesusisiekė.
Taigi, mano asmeninė rekomendacija - nesikreipti į Airguru dėl kelionių.
Atsakyti
Sausį buvome išvykę į Kiprą, kelionė buvo sklandi, o labiausiai džiugino saulėtas oras ir ramybė Protaro kurorte. Ačiū Eglei, jau rezervavome kitą kelionę!
Atsakyti
Likome labai patenkinti operatyviu, draugišku ir supratingu konsultantės Natalijos darbu. Turėjome nesusipratimų su viešbučiu (paskirtas viešbutis iškėlė į kitą, kambarys buvo siaubingai dulkėtas ir neatitinkantis žvaigždučių, švaros standartų. Paprašėme pakeisti, bet registratūra pasiūlė pakeisti tik prisimokant papildomai. Na taip ir padarėme galiausiai, o Air guru komanda pasirūpino, kad gautume sumokėtos sumos kompensaciją, ko tikrai net nesitikėjome.) Rinksimės vėl :)
Atsakyti
Esame dėkingi Air guru komandai. Venecijoje pasiųlė superinį viešbutį už gerą kainą. Buvome vasario pabaigoje. Gerb. Greta labai išsamiai papasakojo apie lankytinas vietas ir suteikė kitą informaciją. Ačiū!
Atsakyti
Labai dėkingi Kristinai už puikias atostogas Dominykoje, puikus darbas, būtinai kreipsimės ir ateityje :)
Atsakyti
Esu dėkinga Natalijai ir kolektyvui už organizuotą kelionę į Romą.Vis kilus klausimams, operatyviai suteikdavo informaciją. Nuoširdžiai linkiu gerų darbų ir daug klientų Oro guru.Roma
Atsakyti
Grįžome iš kelionės po Prancūziją ir esame labai patenkinti AirGuru suteiktomis paslaugomis. Nors kelionė buvo savarankiško pobūdžio - be kelionės vadovo, Justė ir Viktorija suteikė daug informacijos bei atsakė į svarbiausius klausimus. Rinksimės AirGuru ir ateityje!:)
Atsakyti
Ačiū Justei už patarimus, greitus atsakymus, malonų bendravimą bei puikią kelionę!
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkojame Justei. 2021 m. keliavome į Dominykos Respubliką, pagal mūsų pageidavimus išrinko viešbutį ir net viršijo lūkesčius. Džiaugėmės ne tik viešbučiu, bet ir Atlanto vandenyno papludymiu, viešbučio teritorijoje natūraliomis sąlygomis gyveno flamingai, povų poros su savo mažyliais, tai stebėdavome net per balkoną. Iš viešbučio balkono kasdien galėdavome gėrėtis Izabelės kalnu, o tuo pačiu čia pat esančiomis džiunglėmis. Kiekvieną vakarą grojo gyva muzika, išmokome vietinių šokių. Apkeliavome visą sąlą. Įspūdžiai nerealūs.
2022 keliavome į Kubos Respubliką, taip pat viešbutį išrinko Justė nepriekaištingai. Kasdien valgėme krevetes, moliuskus ir net omarus. Vakarais sėdėdavome balkone, rūkėme cigarus, ragavome romą ir prieš balkoną kiekvieną vakarą grojo gyva muzika. Atlanto vandenynas žydros spalvos... Aplankėme Havaną, važinėjome 1940 metų senoviniais amerikiečių automobiliais. Aplankėme nuostabius krioklius ir nuostabius istorinius miestelius...
2017 m., teko keliauti ir su Janiu į Vietnamą. Keliavome maža grupelė lietuvių žmonių. Kiaurai per Vietnamą, nuo vieno krašto iki kito skridome lėktuvu, važiavome traukiniu, plaukėme laivais, keliavome automobiliu., įveikėme kelis žygius ryžiu plantacijomis, džiunglėmis, vietnamiečių gyvenvietėmis... Gyvenome kalnuose, prancūzų statytuose nameliuose. Išeini iš namelio ir atsiveria pasakiško grožio vaizdai. Atrodė, kad čia sapnas. Šią kelionę prisimename kaip šiandien. Tai buvo viskas nepriekaištingai sudėliota, pasirūpinta keliautojais visais atvejais.
Tad OroGuru komandai linkime atlaikyti visas negandas, negatyvus, ko kelionėje nepasitaiko. O mums belieka džiaugtis Jų organizuojamomis kelionėmis, pasitikėti ir keliauti.
Sniegina ir Laisvūnas
Atsakyti
Kelione suorganizuota puikiai (skrydis, pervezimai, viesbutis). Aciu Juste, gerai varai!
Atsakyti
Super ???? viskas labai patiko.
Atsakyti
Keliavome į Maltą. Priekaištų neturiu. Visus dokumentus sutvarkė, įlaipinimo korteles, kelionę iš /į viešbutį. Visa kita mano pasirinkimas. Gal tik kai teiravausi apie kainas kavinėse, konsultantai minėjo, kad tokios kaip Lietuvoje. Aš gyvenu ne Vilniuje, tai Maltos kavinių kainos gerokai didesnės nei Lietuvos. Važiuojant į Maltą tie kas nori pataupyti rinkitės su pusryčiais ir vakariene.
Atsakyti
Justė ir Janis - charizmatiškos asmenybės, su kuriais lengva buvo aptarti dėl kelionių. Rekomendacijos atitiko it viršijo mūsų lūkesčius.

Ne veltui tik ką po kelionės, vėl kreipiamės i juos!
Atsakyti
Noriu padėkoti Laurai ir Janiui už pagalbą suorganizuojant kelionę į Egiptą. Pasiūlyta kaina buvo ypač patraukli, nuolatinė pagalba ir konsultavimas rūpimais klausimais suteikė nepamirštamas patirtis! Ačiū jums labai! Oro guru paslaugomis naudosimės ir vėl!
Atsakyti
Teiravomes del keliones. Buvo pasiulytas zemo lygio kelialapis uz didele kaina. Pasidomejus ir perklausus darbuotojos, kodel yra siulomas tokio zemo lygio kelialapis, bet atsakymo negavome. Kreipiausi i direktoriu Jani, bet jis taip pat, nesiruose atsakyti.
Visa patirtis rodo, kad tai tikrai ne patikima kelioniu agentura, kuri neatsako uz savo pasiulymus, ignoruoja tolimesnius laiskus. O kaip vysnia ant torto - direktorius irgi tyli..
Atsakyti
AirGuru paslaugomis naudojomės pirmą kartą, bet nenusivylėme. Justė ir Viktorija operatyviai paruošė kelionės pasiūlymą pagal mūsų poreikius, pasiūlė puikų viešbutį Egipte bei operatyviai atsakė į visus iškilusius klausimus. Planuosime ir kitas atostogas naudodamiesi AirGuru paslaugomis :)
Atsakyti
Pirmą kartą užsakinėjau kelionę per Airguru, manau ne paskutinį:) Vadybininkė Justė viską puikiai suorganizavo, konsultavo. Airguru rekomenduotas viešbutis patiko. Švaru, ramu. O pati Venecija paliko labai gerus prisiminimus❤️
Atsakyti
AirGuru paslaugomis naudojausi pirmą kartą ir likau labai labai patenkintas. Noriu pasidžiaugti ir padėkoti už puikias rekomendacijas Romoje. Ne tik už surastą geriausiai mums tinkantį viešbutį, bet ir operatyviai papildytą užsakymo paketą. Viskas praėjo sklandžiai ir jokių vargų mums nepaliko. Esame dėkingi Viktorijai už rekomendacijas ieškoti atostogų pasiūlymo AirGuru agentūroje.
Atsakyti
Puikus kelionės į Italiją organizavimas už gerą kainą! Dėmesingi ir paslaugūs darbuotojai, viskas tiko ir patiko :)
Atsakyti
Spalio 24 išvykau į kelionę į Turkiją. Kelionė buvo pirkta per Air Guru, kurią organizavo TUI. Sekančią dieną po atvykimo į viešbutį turėjo atvykti gidė ir pranešti apie vykstančias ekskursijas. Pralaukus pusę dienos gidė taip ir neatvyko ir išvis nei vieną dieną taip ir nepasirodė, ekskursijų informacijos turėjome reikalauti patys, ją gavome tik po 4 dienų atvykus į viešbutį, kai visos geros ekskursijos buvo pasibaigę ir kelionė ėjo į pabaigą. Apie išvykimą iš viešbučio į oro uostą nieko nežinojome, o buvo likę mažiau nei pusė paros iki skrydžio. Informacija apie išvykimą turėjo būti paskelbta viešbučio registratūroje, tačiau iš visų agentūrų, vienintelių mūsų nebuvo informacijos lapo apie išvykimą, paklausus registratūroje liepė ieškoti internetiniame puslapyje. Pusę valandos bandėm susižinoti savo išvykimo laiką tame puslapyje, kuriame apie mūsų išvykimą jokios informacijos nebuvo, kol galiausiai sužinojom, kad tas puslapis skirtas tik Vokietijos piliečiams. Apmaudu, kai tokios agentūros parduoda tokių kelionių organizatorių keliones, nesugeba susišnekėti ir skirti tinkamą dėmesį savo klientams. Ši kompanija labai nuvylė, nes nesugebėjo suteikti jokios naudingos informacijos ir padėti, tuo labiau tai buvo pirmoji mūsų kalionė, kurioje ir taip streso buvo per akis, ir sumokėjus šitokius pinigus sugebėjo pasakyti "atsiprašome už susiklosčiusią situaciją".
Atsakyti
Labai labai noriu pasidžiaugti, ir visiems parekomenduoti šią įmonę! Čia dirba nuostabi savo srities specialistė, labai jau geros širdies!
tikrai visada atsakysi į rūpimus klausimus, padės iškilus bėdai, tikrai patars kas geriausia ir nepaliks bėdoje. ????????
Pirma kartą bendrauju ir pirkau bilietus, patikėkit manau geriau niekur ir ne rasčiau, nes jau labai rūpestingai atlieka savo darbą! 100%!!
Tikrai žinau kad, dar bendrausime ne kartą, jau planuojant kelionę su šeima tikrai žinau kad tik jūs galėsite mums padėti! ????????
Atsakyti
Dėkoju šiai kelionių kompanijai už patrauklų bei konkretų planų išdėstymą, rekomendacijas, naudingą informaciją bei galimybę susisiekti iškilus bet kokiems klausimams!
Atsakyti
Kiekvienas kelionės etapas buvo išaiškintas labai smulkmeniškai, neliko jokių neatsakytų klausimų ir beliko tiesiog mėgautis kelione. Būtinai kreipsiuosi dar kartą.
Atsakyti
Labai norime padėkoti Justei už nuostabų ir malonų bendravimą, padėjo mums nors jau buvo po darbo valandų, Viešbutis geras, maistas skanus, įvairus, viskas sudeliota, tikrai kreipsimės dėl kelionių,
Sėkmės darbuose Justyte
Ina ir Inga
Atsakyti
Labai dėkoju Justei už labai malonų bendravimą, už operatyvumą. Bendravimas vyko sklandžiai ir operatyviai. Į visus rūpimus klausimus buvo atsakyta nedelsiant ir išsamiai (o klausimų buvo daug :)). Ačiū Justinai už kantrumą ir tikiuosi dar ne kartą bendrausime.
Atsakyti
Absurdas nuo pradzios uzsakymo keliones pas Juste vis reik skambinti ir prisiskambini ne is pirmo karto. Nuvykus i viezbuti rekomenduota agentes ale bus kelioniu vadovas ????jau namo reik skrist o jo taip nei matem nei girdejom. Zodziu ekskursijos eini kur akys mato ir pagal zemelapi lankytinu vietu. O kada ir kaip papult i oro uosta ir neaisku, na ir atstumas nei daug nei mazai viso 145km
Atsakyti
Labai aciu kelioniu agentei Eglei uz puikiai suorganizuotas atostogas Kretoje! Nuostabus viesbutis su premium all inclusive paketu, patarimai ka nuveikti ir pamatyti, rekomendacijos del automobilio, konsultavimas del bet kokiu iskilusiu klausimu - aciu uz nuostabias atostogas be jokiu rupesiu!
Atsakyti
Labai dėkojame Justei už pagalbą išsirenkant kelione! Tai pat už malonų bendravimą :) Tikrai dar ne vieną kelionę išsigysim!
Atsakyti
Airguru, savo srities profesionalai!
Šaunuolė Justė!
Grįšim ne kartą.
Atsakyti
Įsigijome kelionę į Maltą per AIRGURU kompaniją. Qawra Palace Hotel viešbutis, kuriame apsistojome laikomas 4* viešbučiu, nors jiems iki 4 dar toli gražu. Gavome kambarį su stipriu pelėsio dvoku, vėliau pamatėme ir patį pelėsį, kokio dar nebuvom matę gyvenime. Paprašėme pakeisti kambarį į tvarkingesnį. Susisiekėme ir su Airguru, nors ši kompanija mums liepė reikalą spręsti patiems. Pasikeitėme kambarį, naujame taip pat buvo pelėsis, dar blogiau - prie kondicionieriaus. Juk jūs suprantat, kad tai ne šiaip kaprizai, bet pelėsis pavojingas sveikatai, juo labiau - prie kondicionieriaus! Viešbučio administracija suteikė dar vieną kambarį, kuriame buvo pelėsis, bet mažesnis. Nusprendėme nebegaišti savo laiko, nes jau buvome sugaišę daugiau, nei valandą, kol laukėme, kol mums suras kambarį, kol duos mums apžiūrėti ir t.t. Pasilikome paskutinį kambarį. Švara šiaip sau, matėme smulkių dėmelių naujai atneštuose rankčluosčiuose, patalynėje, bet jau kaip ir nebestebino tai.. Apšvietimas vonioje tik dėl vaizdo, kad matytum kur pataikyti į klozetą, bet kaii reikia įsidėti lęšius į akis ar merginoms pasidažyti - neįmanoma. Matėme, kaip balkonuose damos savo veidrodėlius išsinešusios gražinasi dienos šviesoje. Kambaryje radome buvusių svečių paliktas kojines. Matėme pelėsį ir valgykloje ir šiukšles prie lifto ant baldų, kurios kelias dienas nesurinktos buvo, ir vis kas ant grindų numesta ir "HI Hitler" užrašą, išgraviruotą ant sienos ir su tokia tvarka matome akivaizdų viešbučio po*ujizmą, nes delsiama tvarkyti, o gal ten tiesiog dirba netvarkingi žmonės? Kaip galima išduoti naujai sutvarkytą kambarį viešbučio svečiams su tokio dydžio pelėsiu? Pelėsis juk neatsiranda per vieną dieną, reiškias jie yra tinkamai neprižiūrimi.. Airguru neužtikrina gerų paslaugų ir toliau tęsia bendradarbiavimą su kokybės neatitinkančiais viešbučiais. Jei įdėmiau pažiūrėtumėte jų pasiūlymus ir pvz susirastumėte viešbučius per booking, paskaitytumėte komentarus apie juos, suprastumėte, kad tai nėra labai geri viešbučiai. Airguru svarbu parduoti, bet ne patenkinti kliento lūkesčius. Daugiau šios agentūros paslaugomis nesinaudosime.
Rokas iš AirGuru
2021-09-08 14:47:48 IP 66hokgu6
Atsakyti
Aliona 2021-07-11 17:22:08
Noriu palikti bloga atsiliepima apie Airguru kelione.
Nusivileme ši karta. Nors praeita karta kelione buvome patenkinti, bet ši karta skridome i Turkija -Eftalia Ocean viešbuti su ultra viskas iskaičiuota 2021-06-24 iki 2021-07-01.

Situacija tokia kad šitam viešbuti ultra viskas iskaičiuota net nekvepejo.

Kokiu popcornu, ar saldžios vatos, švežiai ispaustu sulčiu, ledu vaikams negalima buvo pasiimti nes viskas kainavo papildomai.

Kokteiliai vietinai bare buvo nemokami, o jau importiniai gerimai, kokteiliai kainavo papildomai.

Aišku papludimi buvo skirtas laikas del ledu nuo 12 iki 16 val ledai buvo nemokami, bet pavyzdžiui jeigu vaikai kitu laiku panores ledu moketi vel iš savo pinigines reikejo.

Jokio vaiku kampelio nebuvo, neveike, vaikams kokio mini disko ar programos nebuvo.

Šeip esame labai nusivile tokia kelione su ULTRA VISKAS ISKAIČIOTA, toki ligi reike skelbti tik tada kai tikrai sumoki pinigus už kelione ir negalvoji kad reike papildomai moketi už ledus ar gerimus.

Dar vienas niuansas kai tik atvaževome į viešbuti, tai registraturoj musu šeima aptarnavo išdave rakteli nuo apartamentu, ir pasiule paslauga jeigu norime vaizda į jura prašom sumoketi papildomai 20€ ir bus geresnis kambarys.

Kai pamateme kambari irgi nieko Wow nebuvo.

Atejau vel i registratura paprašiau gal butu imanoma pakeisti mums numeri, kad numeri butu 2kambariai, atsakymas buvo toks :taip galime bet papildomai sumoketi už 1nakti dar 20€, vadinasi už 7dienas dar 140€ ir bus numeris su dviem kambariais.

Apie viena iš rupimu klausymu parašiau iškart keliones agentei iš kurios pirkome kelione Jinai irgi nieko neatsake konkrečiai, sake teirautis musu gides. O gide atsake kad šiam viešbučiui dzin ir jie taip elgesi kaip nori, matyt viešbutis nustato ka jus gausite per savo atostogas.
O ka reklamuoja agentura visai nesvarbu, koks yra aprašymas ir kaip gražu viskas buvo aprašyta.
Agentura man atsake : apgailiestaujame kad gavote kelione ne tokia kokia tikejotes.
Tikrai nepatariu pas jos pirkti keliones.
Aliona, nuoširdžiai apgaileistaujame, kad Jūsų pasirinktos atostogos nepateisino Jūsų lūkesčių.
Norėtume paminėti, kad maitino sistemą "Ultra viskas įskaičiuota" nusistato pats viešbutis ir mes niekada neteikiame informacijos apie tokius atskirus maisto produktus, kaip cukraus vata ar ledai, nes tai priklauso nuo sezoniškumo. Taipogi, savo komentare minite, kad pageidavote dviejų kambarių vietoj to, ką rezervavote prieš išvykstant ir viešbutis už tai paprašė papildomos priemokos. Norime Jus patikinti, kad tai yra normali praktika visų kategorijų viešbučiuose.
Jei visgi manote, kad Jūsų pasirinktos atostogos neatitiko sąlygų, kurios yra įvardintos sutartyje, parašykite mums į [email protected] ir mes šią informaciją perduosime išnagrinėti Jūsų kelionę organizavusiam kelionių operatoriui.

Pagarbiai,
Rokas iš Airguru
Atsakyti
Valdas 2021-09-04 11:52:13
Didelis nusivylimas - jau daugiau nei valandą niekas nekelia ten telefono ragelio. Per tris dienas taip niekas nesugebėjo net perskambinti, atsiliepė kažkokia mergaičiukė ir visas pokalbis - jums perskambins. Tai perskambino, bet vėl negalėjo suteikti informacijos. Pirkome kelionę, iškilo tam tikrų neaiškumų, informacijos gauti neįmanoma, pradedam abejoti šios kelionių agentūros patikimumu. Jei atsitiktų kažkas pačioje kelionėje ir taip negalima būtų susisiekti, tai lieka išvada kapstykis pats. Tiesa į užklausas raštu irgi niekas neatsakė.
Laba diena, Valdai,

nuoširdžiai apgailestaujame dėl įvykusios situacijos. Reguodami į Jūsų atsiliepimą iškart pradėjome aiškintis, kodėl taip galėjo nutikti ir atradome techninę klaidą telekomunikacijų sistemoje ir ėmėmės priemonių šios klaidos šalinimui. Norime Jus patikinti, kad greita aptarnavimo kokybė ir toliau išlieka mūsų įmonės prioritetu ir tikimės, kad panašios situacijos ateityje nepasikartos.

Linkėjimai,
Rokas iš AirGuru
Atsakyti
Didelis nusivylimas - jau daugiau nei valandą niekas nekelia ten telefono ragelio. Per tris dienas taip niekas nesugebėjo net perskambinti, atsiliepė kažkokia mergaičiukė ir visas pokalbis - jums perskambins. Tai perskambino, bet vėl negalėjo suteikti informacijos. Pirkome kelionę, iškilo tam tikrų neaiškumų, informacijos gauti neįmanoma, pradedam abejoti šios kelionių agentūros patikimumu. Jei atsitiktų kažkas pačioje kelionėje ir taip negalima būtų susisiekti, tai lieka išvada kapstykis pats. Tiesa į užklausas raštu irgi niekas neatsakė.
Atsakyti
Keliavome į Turkiją. Visą reikalingą info gavome greitai ir sklandžiai. Nuskridus pasitiko atstovė, kuri suteikė daug naudingos info. Išskrendant oro uoste taip pat buvo net kelios atstovės, kurios padėjo visais rūpimais klausimais. Bendravome su Juste, tik geri atsiliepimai. Kreipsimės tikrai dar ne kartą.
Atsakyti
Labai dėkojam Justei už operatyvumą, tikslumą bei malonų bendravimą! Dėl atostogų tikrai kreipsimės vėl tik į Airguru komandą. Sėkmės darbuose!
Atsakyti
Ačiū Justei ji tikrai pagelbėjo su dokumentais ir visais klausimais, tačiau patys buvome išrinkę viešbutį Turkija Kemal Bay tai manau ne Justės kaltė, kad viešbutis neatitiko lūkesčių. Tez tour beveik nebendravo tik suteikė info ten nuvykus. Na bet oras saulė ir vanduo pagerino atostogas.

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių agentūra, kelionių organizatorius, turizmo paslaugų rinkinio pardavėjas ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
TravelTuras
Adresas: Vikingų g. 3, (PS Nordika), LT-02182 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
TravelTuras – viskas tobuloms atostogoms! Karščiausi paskutinių minučių pasiūlymai! Poilsinės, pažintinės, egzotinės kelionės lėktuvu bei autobusu! Kelionės iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Vokietijos! Aviabilietų ir viešbučių rezervavimas, kelionių draudimas! 15 metų patirtis turizmo sferoje! Aplankyta daugiau...
American English School
AMES kalbų mokykla

Adresas: Naugarduko g. 4-4, LT-01309 Vilnius.
Veiklos sritys: kalbų kursai; aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; kelionės; mokyklos, bendrojo lavinimo; mokymo kursai; pramogos ir poilsis.
ANGLŲ KALBOS MOKYMAI ĮMONIŲ DARBUOTOJAMS American English School tikslas – išmokyti Jus anglų kalbos taip, kad bendraudami užsienio kalbomis mėgautumėtės pačiu bendravimu. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kalbos mokymo kokybei. Tai patikrinta ir pasiteisina – 95 % mūsų klientų grįžta tęsti studijų AMES anglų kalbos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas
Finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas 07-04 00:43
Vienoje kredito bendrovėje kelerius metus dirbęs Matas Kadžiulis netruko suprasti, kad rinkoje konkurencija įtempta, o kai kuriais atvejais tereikia geriau paieškoti ir paskolą, lizingą ar kitokio...
Investavimas į NT: kodėl vis daugiau investuotojų renkasi sutelktinio investavimo platformas vietoj tiesioginio būstų pirkimo?
Investavimas į NT: kodėl vis daugiau investuotojų renkasi sutelktinio investavimo platformas vietoj tiesioginio būstų pirkimo? 07-04 00:37
Beveik istorinius rekordus siekiantys lietuvių indėliai bankuose, kurių bendra suma šiandien, Lietuvos banko duomenimis, siekia beveik 20 mlrd. eurų, kelia ne džiaugsmą, o galvos skausmą daugeliui...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,70 +0,82%
Varis 9377,15 -7,72%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Anglis 196,95 +16,09%
Jautiena 6,08 -0,82%
Auksas 1848,50 -4,56%