VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Oro guru, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Oro guru

Atsiliepimai apie Oro guru, UAB

AirGuru

Parašyk savo nuomonę apie Oro guru, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki.Siais metais ilsejom Alanijoi Grand Santanoi.Grizom labai patenkinti nuo poilsio ir nuo to kad pailsejom gana nebrangiai...norim padiekot Gedrei Kunigonei.Labai maloni rupestinga ir kantri mergina...Ne pirma karta kreipiames pas ja ir manau kad ne paskutine...aciu Airguru ir butent Gedrei
Atsakyti
Ačiū AirGuru ir ypač Giedrei už puikiai suplanuotą kelionę! Gegužės pradžioje su šeima keliavome į Turkiją, Kamelya K Club viešbutį. Viešbutį pasiūlė AirGuru atstovė Giedrė, buvo visapusiškai atsižvelgta į mūsų poreikius ir viešbutis atitiko mūsų šeimos lūkesčius. Viešbutis idealiai tinka keliaujantiems su mažamečiu vaiku (maudynės, papildomi užsiėmimai, maistas). Kadangi viešbutis priklauso viešbučių kompleksui, galima naudotis visa infrastruktūra ir pramogomis, esančiomis komplekso teritorijoje. Super oras, super kelionė, super viešbutis ir super AirGuru :)
Atsakyti
Š.m. gegužės 2 -11 vykome į Alaniją (Avena Resort viešbutį). Už puikiai suorganizuotą kelionę labai norime padėkoti Giedrei. Iškilus tam tikroms problemoms Ji parodė nuostabius organizacinius sugebėjimus ir padėjo jas išspręsti. Keliaujame su Airguru jau ne pirmą kartą ir eame labai patenkinti už prieinamas kainas ir lankstu apmokejimą. Nuoširdus AČIŪ kelionių organizatorei Giedrei Kunigonei. Kreipsimės ir vėl pas Jus.
iki pasimatymo.
Atsakyti
Individuali kelionė į Vietnamą su AirGuru. Nepamirštami įspūdžiai, puikūs viešbučiai (rekomenduojant Janiui, nesirinkome pigiausių:)) Viskas vyko taip" įtartinai" sklandžiai, kad vis laukėme kažko... O- bet -tačiau - nesulaukėm:) Vietiniai gidai:
Hanojuje - su "tarybiniu" prieskoniu vyriškis, tačiau tikrai stengėsi, Saigone - gidė be priekaištų. Nenutrypa turistų gamta,
ramybė, oras...Janis Možeiko nusipelnė atskirų pagyrų - niekada nebuvo ignoruojami mano skambučiai (jų buvo nemažai, tenka pripažinti:)), atsakyta į visus klausimus. Net būdamas išvykęs, rado laiko surasti mano kontaktus ir parašyti.
Dėkui labai, tikrai visiems rekomenduoju, ir planuoju keliauti su AirGuru.
Atsakyti
Keliaukite su AirGuru į Šri Lanką. Skamba kaip reklama, bet išties puiki kelionė norintiems iškeisti stipriai vėluojantį lietuvišką pavasarį (keliavome kovo vidury) į Šri Lankos žalumą, saulę, karštį, vietinių šypsenas ir paslaugumą, įspūdingą istoriją, gamtos grožį, jaukius vakarus geroje kompanijoje su Šri Lankos "band'u", o ir ką čia slėpti lietuvišku "pop'su". Puikiai AirGuru organizuota kelionė, įdomus maršrutas, geras aktyvaus keliavimo po šalį ir poilsio santykis. Labai geras AirGuru partneris vietoje pasirūpinęs mūsų komfortu visos kelionės metu. Superinis vietinis gidas. Nerealus savo paslaugumu, dėmesingumu ir nuoširdumu lydintis kelionės vadovas Justas Albertynas. Viskas buvo sutvarkyta mūsų komfortui ir relaksacijai. Labai ačiū AirGuru darbuotojams organizavusiems įspūdingą kelionę ir mums tobulas atostogas. Atskiras ačiū kompanijai keliavusiai kartu:). Jus visi Vow - Lanka Šri Lanka.... !!!!
Atsakyti
Individuali kelionė į Vietnamą su AirGuru. Ketinome organizuotis kelionę patys ir keliauti su kuprinėmis, tačiau po pokalbio su airGuru Janiu kuprines iškeitėme į romantišką kelionę :). Kiekvieną dieną mintyse su vyru dėkojome Janiui. Viešbučiai šarmingi, jų vieta itin patogi. Už prieinamą kainą gavome išskirtinį rūpestį ir dėmesį. Vyrui susirgus ausies uždegimu (keliaujant į šiaurę) neteko ilgai kankintis - gidas viską sureguliavo taip, kad ligoninėje gavome vipinį aptarnavimą už oficialius 12$. Jau rekomendavau draugams ir rekomenduoju jums - jokių žiurkių ir tarakonų! Jau ne pirmą, o ir kitą egzotinę kelionę, įsitikinusi, vėl planuosime su AirGuru :)
Linkėjimai jūsų kompanijai ir ilgų gyvavimo metų!
Atsakyti
Kelioniu tikslas yra pagal tikrovę pertvarkyti vaizduotę ir vietoj galvojimo, kaip dalykai galétu atrodyti pamatyti kokie jie yra iš tiesu. Samuel Johnson. Kelionè į Šri Lanką užpildè vaizduotę nuostabios gamto paveikslais, , bangomis alsuojančio vandenyno jéga, o besišypsančios žmoniu akys šildé stipriau nei saulè.
Tad drasiai keliaukite su AirGuru. Kelionès vadovas visuomet buvo ten kur jo reikèjo ir kada reikèjo. Visos kelionès metu jaučiausi saugiai, ramiai, tad galèjau mègautis tikromis atostogomis.
Atsakyti
Vos prieš kelias dienas grįžome iš Šrilankos su AirGuru, Kelionė tikrai buvo nuostabi, o svarbiausia saugi ! Patyrėme daug gražių įspūdžių. Visos kelionės metu, mumis šiltai rūpinosi kelionės vadovas Suplanuotos bei papildomos ekskursijos, viešbučiai, maistas viskas buvo puiku ! Gera kompanija, šilti vakarai, puikus maistas, visur glostantys cinamono ir vaniles aromatai, nepaprasta Šrilankos gamta, ko daugiau reikia... Mūsų lūkesčiai pasiteisino.
Atsakyti
2018 m. Kovo men. vykome į kelionę Šri Lanka + Maldyvai. Kelione esame patenkinti 100 proc. Puikiai suplanuota programa, išskirtinis dėmesys visos kelionės metu. Kelionės vadovas atsižvelgė į visų grupės narių norus. Jokio skubėjimo ir įtampos. Drasiai rekomenduojame tobuloms atostogoms rinktis AirGuru.
Atsakyti
Sveiki.Norime palikti atsiliepimą apie įmonę"Air Guru"...Taippat norime labai padėkoti Giedrei Kunigonei už puikiai suplanuotą kelionę į Maldyvus...Buvom maloniai nustebinti, nes viskas buvo taip, kaip ir planuota.Suteikta informacija apie šalį ir pasirinktą salą pasiteisino visu 100%
Atsakyti
Justas 2017-10-24 07:12:34
Na pagal komentrus nezinau kaip kas.bet skrisiu per sia agentura i Egipta.tai vat šiam organizatoriui iškart pasakau jei nebus tokios keliones kaip parašyta.patikek, atsidursi labai blogoj vietoj.!!kad atsiminsi visa gyvenima.tai nera grasinas bet už šuda ar sugadinta kelione, lengvai nepraeitu.
Justai esi paprasciausias budulis su banditisku mentalitetu. Gal tu geriau niekur nekeliauk kad negadintum kitiem poilsiautojam nuotaikos ir terstum Lietuvos varda.
Atsakyti
Poilsiavome Taboje (Egipte) nuo 2018 m. vasario 15 iki 25 d.d. viešbutyje "The Bay View Resort". Kadangi Egipte aštuntą kartą, tai tikrai turiu su kuo lyginti :) Na Taba kažkas nerealaus, tai lyg kitas pasaulis- ramybė, saugumas, aptarnavimas, viskas aukščiausia klasė. Viešbučio teritorija didžiulė, tvarkinga, kambariai tvarkingi, aptarnaujantis personalas paslaugus. Antrą sykį keliauju su kelioniu agentūra "AirGuru" ir lieku viskuo patenkinta. Kainos ir kokybės santykis nerealus. Ir niekada netaupykite ant viešbučio Egipte, nes tie, kurie taupydami rinkosi prastesnius, po to labai gailėjosi, tiek dėl maisto, tiek dėl švaros. Aišku, sienos kirtimas, savotiškas išbandymas. Bet verta, nes žinai, kad prieš tave atsivers pasakiško grožio kalnai ir jūra. Būtinai aplankykite Jaruzalė, nes būdamas šalia Šventosios žemės, negali ten nenukeliauti. Prie to paties aplankysit Jordanijos upę, Raudų sieną, Negyvąją jūra. Na žodžiu, gavom daug daugiau nei tikėjomės. Beje, AirGuru agentės Karolina ir Eglė nerealios. Dar prieš išvykstant į kelionę, vis rašiau, skambinau su klausimais :) Nei karto nebuvau ignoruota, tiek į skambučius, tiek į elektroninius laiškus, gaudavau išsamius ir greitus atsakymus. Mes dar tikrai ten sugrįšim su AirGuru.
Atsakyti
Neringa 2018-01-06 18:22:16
Laba diena,
planuojame vykti į šį viešbutį kovo mėn.
Gal galėtumėt parašyti kaip vyksta pasienio patikra ir kai nuvėžimas oro uostas-viešbutis-oro uostas?
Labai dėkui.
Neringa
Visa issamia info tikrai gausite is agenturos..Tiesiog ilgai vyksta patikra pereinant siena..ypac isvykstant is Tabos i oro uosta... Tiesiog nusiteikite gal 10 k parodyti pasa..oro uoste pokalbiui..lagamino patikrai. Elkites ramiai..mandagiai..Viskas bus ok.. O pervezimai vyko autobusais..Ovdoj lauke auto..nuveze iki sienos..pereiti postus reikes pestute..ir egipto pusej vel bus auto..kuris pristatys i viesbuti. Atgal..tas pats..is viesbucio iki sienos..vel pestute i izraelio puse..ir ten sesite i auto..nuves i orovuosta. Oro uostas labai mazas..viska atliksite savarankiskai. Reikes kantrybes ir be isteriju
Atsakyti
Aušra 2017-11-27 13:50:57
noriu visų draugių vardu pagirti airguru kelionę į Tabą. Grižome šią savaitę..viskas buvo suorganizuota puikiai. Viešbutis puikus (gal kiek reikalaujantis remonto;) kaip 5*), personalas malonus, visada besišypsantis, teritorija labai graži, tvarkinga, maistas geras ir didelis pasirinkimas, už papildomą dolerį - sulauksite ypatingo dėmesio;), nemokamų pramogų yra, taip pat ir mokamų galima pasirinkti, kas vakarą buvo šiokia tokia programa viešbutyje, į didesnius muzikinius šou vežė į kitus viešbučius (nemokamai). Galime pasidžiaugti, kad kaina atitinka kelionę...o saulė dar labiau pakelia nuotaiką, kasdien buvo +23+27, ir galima nematyti kai kurios netvarkos ar trūkumų:) Žodžiu, visi kas nori ramybės, saulės ir gražios aplinkos vykite į Tabą! Pasitelkite kantrybę Ovdos oro uoste ir kontrolės punktuose :) Sėkmės ir ačiū airguru kolektyvui!
Laba diena,
planuojame vykti į šį viešbutį kovo mėn.
Gal galėtumėt parašyti kaip vyksta pasienio patikra ir kai nuvėžimas oro uostas-viešbutis-oro uostas?
Labai dėkui.
Neringa
Atsakyti
šita komanda dirba fullpower
Atsakyti
Jau ne vieną kartą teko keliauti su AirGuru, o šįkart teko apsilankyti Egipte ir galiu pasidžiaugti, kad viskas dar kartą buvo puiku. Darbuotojai įsiklauso į poreikius ir padeda pasirinkti geriausią variantą, o kelionė suorganizuota puikiai. Visiškai rekomenduoju.
Atsakyti
Keliavome su AirGuru ir TezTour į Tenerifę. Viskas buvo tiesiog puiku! Gyvenome viešbutyje Melia netoli Los Gigantes. Puikus maitinimas, labai daug veiklos, viešbutyje mažai žmonių, pagrinde vokiečiai ir britai. Važiavome į kelias ekskursijas - Loro parkas ir Teidės ugnikalnis yra fantastiška patirtis. Jei būsite Loro parke - nepraleiskite orkų ir jūrų liūtų pasirodymų, o į Teidę nepamirškite šaliko ir pirštinių. Oras galėtų būti kiek šiltesnis ir skrydis trumpesnis, bet ką jau čia skųstis :) Sėkmės ir ačiū!
Atsakyti
Ex klientė 2017-12-09 10:59:36
Užsisakėme per AirGuru kelionę į Maroką, Anezi Tower viešbutyje. Kai atvykome, pamatėme, jog AirGuru puslapyje įdėtos viešbučio kambarių nuotraukos VISIŠKAI NEATITIKO to, ką gavome. Kambarys buvo BAISUS, neremontuotas labai labai seniai. 4* net nekvepėjo! Nieko panašaus nebuvome patyrę keliaudami su kitais kelionių organizatoriais. Jaučiamės apmulkinti. Kaip galima dėt realybės reatitinkančias nuotraukas ir aprašymus?? Ar negėda?? Ir dar atseit patys likome kalti, kad internetu užsisakėm "bengalijos katiną", o gavome "kaimo rainį". BAISU!
Prisegtose nuotraukose matote ką gavome, nuorodoje apačioje - ką žadėjo.
http://airguru.lt/pasiulymai/visos-stulbinancio-maroko-spalvos-ir-atspalviai/
Laba diena,
nuoširdžiai apgailestaujame dėl to, kad viešbučio kambario kokybė neatitiko to, ką skelbėme mūsų kelionės pasiūlyme. Viešbutis Anezi Towers turi dviejų tipų kambarius - renovuotus ir nerenovuotus. Visose mūsų rezervacijose, viešbučiui nurodome, kad suteiktų mūsų turistams tik renovuotus kambarius. Deja, dėl nuo mūsų nepriklausomų priežasčių, Jums buvo suteiktas nerenovuotas kambarys, o apie tai sužinojome tik Jums sugrįžus į Lietuvą. Kaip ir minėjome Jums asmeniškai laiške, šitą situaciją būtų buvę įmanoma išspręsti, jei apie tai sužinotumėme Jūsų viešnagės metu.Tokių nesklandumų sprendimui visuose savo kelionės dokumentuose nurodome kontaktinį telefono numerį, kuris veikia visą parą, o mūsų budintys agentai situaciją gali išspręsti nedelsiant.

Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome už šiuos nepatogumus.

AirGuru komanda.
Atsakyti
Užsisakėme per AirGuru kelionę į Maroką, Anezi Tower viešbutyje. Kai atvykome, pamatėme, jog AirGuru puslapyje įdėtos viešbučio kambarių nuotraukos VISIŠKAI NEATITIKO to, ką gavome. Kambarys buvo BAISUS, neremontuotas labai labai seniai. 4* net nekvepėjo! Nieko panašaus nebuvome patyrę keliaudami su kitais kelionių organizatoriais. Jaučiamės apmulkinti. Kaip galima dėt realybės reatitinkančias nuotraukas ir aprašymus?? Ar negėda?? Ir dar atseit patys likome kalti, kad internetu užsisakėm "bengalijos katiną", o gavome "kaimo rainį". BAISU!
Prisegtose nuotraukose matote ką gavome, nuorodoje apačioje - ką žadėjo.
http://airguru.lt/pasiulymai/visos-stulbinancio-maroko-spalvos-ir-atspalviai/
Atsakyti
2017.11.21-28 aštuoniese lankėmės Tenerifije, Palia Don Pedro viešbutis, buvome šokiruoti. Ten ne viešbutis, o senelių pencionato namai, galima taip įvardinti. Kambariai tragiški, 604 numerį negalima atidaryti lango nei balkono durų, nes baisi smarvė kanalizacijos, pažymėta kondišenas, tai vidurį kambario vos besisukantis ventiliatorius. Interneto nėra, sumokėti reikia 20 eur, bet trukčioja. Norite televizoriaus pažiūrėti -20 eur.. Kambariai netvarkingi. Merginos gavo kambarį tik betonas be plytrelių ir baisi chlorkės smarvė, tai išreikalvom joms paketimo. Registarcijoje įvardino, kad Guru firma joms rezervavo, kaip studentėms, bet atsiprašau, kaina visų 4 kambrių vienoda, ne pigiau kaip studentėm.Maitsas, dar ganėtinai neblogas. Vakarinė programa, tai kelenti pasibaisėjimą, manau turite įvarditi, kad ten važiuoja invalidai, pagyvenę žmonės. Ir, kad jauniems žmonėms, ten vakare nėra ką veikti. Vienas baseinas, aplipes senjorais. Žodiu mirtina tyla. Tikrai nerekomenduoju, ten apsistoti. Nors praeitais metais su jūsų kompanija vyko į Hurgadą ir visi patenkinti. Siūlau nesiusti savo kliantų į tokį viešbutį, apkarusiį voratinkliis.
RITA,DARIUS,PATRICIJA
2017-11-30 14:18:24 IP 5.20.148.187
Atsakyti
Sekmadieni gryzome is keliones po Šarm el Šeicha...Noriu pasidziaugti, kad kelione buvo nuostabi ir jokiu nesklandumu, pradedant nuo keliones pasirinkimo iki lektuvo nusileidimo Vilniuje...didelis didelis ACIU Mariui Stakauskui uz kantrybe, profesionaluma, pagalba visais klausimais, iskaitant ir bilietus...viesbutis grazus, sutvarkytas (gyvenome CYRENE GRAN HOTEL 5*), aptarnaujantis personalas malonus, maitinimas-liuks!!!...Ispudziu ir saulutes parsivezeme su kaupu...visam kolektyvui graziu artejanciu sventiniu akimirku...o mes jau galvojame apie sekancia kelione ir tik su AIRGURU...:):):)..
Atsakyti
noriu visų draugių vardu pagirti airguru kelionę į Tabą. Grižome šią savaitę..viskas buvo suorganizuota puikiai. Viešbutis puikus (gal kiek reikalaujantis remonto;) kaip 5*), personalas malonus, visada besišypsantis, teritorija labai graži, tvarkinga, maistas geras ir didelis pasirinkimas, už papildomą dolerį - sulauksite ypatingo dėmesio;), nemokamų pramogų yra, taip pat ir mokamų galima pasirinkti, kas vakarą buvo šiokia tokia programa viešbutyje, į didesnius muzikinius šou vežė į kitus viešbučius (nemokamai). Galime pasidžiaugti, kad kaina atitinka kelionę...o saulė dar labiau pakelia nuotaiką, kasdien buvo +23+27, ir galima nematyti kai kurios netvarkos ar trūkumų:) Žodžiu, visi kas nori ramybės, saulės ir gražios aplinkos vykite į Tabą! Pasitelkite kantrybę Ovdos oro uoste ir kontrolės punktuose :) Sėkmės ir ačiū airguru kolektyvui!
Atsakyti
Keliavome su Air Guru į Maltą 2017 m. lapkričio mėnesį. Oras šiltas, tačiau buvo kiek vėjuota. Apsistojome Bella Vista viešbutyje. Viešbutis paprastas, tačiau geroje vietoje ir tvarkingas. Mokėjome 389 eurus su viskas įskaičiuota, todėl kainos ir kokybės santykiu likome patenkinti. Tiesa, kilo šiek tiek nesklandumų su registracija į skrydį - su vyru lėktuve buvome išsodinti pakankamai toli vienas nuo kito. Telefonu paaiškino, kad tokios avialinijų taisyklės ir už kelis papildomus eurus mus persodino, kadangi vyras baisiai bijo skristi. Rekomenduoju Air guru kaip patikimą ir pigią kelionių agentūrą.
Atsakyti
Ką tik grįžome iš Egipto, Atostogavome "Strand Resort " viešbutyje Taboj, Sinajaus pusiasalyje. Likom be galo patenkinti. Viešbutis įkurtas egzotiškoj vietoj- tarp kalnų ir jūros. Daug erdvės, platūs pliažai, geros sąlygos pasivaikščioti, nes pagal pajūrį įrengtas platus takas. Prie baseinų animatoriai pastoviai praveda mankštas, mokina šokti. Maistas puikus. Taip kad labai rekomenduojam Tabos kurortą tiems, kas nori akistatos su egzotiška gamta, šilto oro, gerų gyvenimo sąlygų, saugumo (kurortas uždaras). Jis netiks tiems, kam reikia miesto šurmulio, garsia muzika staugiančių restoranų.Tiesa, , atskridome į Izraelį, tad teko pereit sienas. Procedūra nelabai maloni, bet eini ir praeini, nieko baisaus. Belieka padėkot "Oro Guru" kolektyvui, kad organizuoja tokias santykinai pigias ir šaunias keliones.
O tokio mentaliteto jaunuolį, kaip anksčiau komentavęs Justas matėm- rėkavo ir keikėsi pirmą nakt taip, kad visas viešbutis skambėjo. Atvyko apsauga ir pakirpo ereliui sparnelius. Janina, Vytas, Romas
Atsakyti
Esu nuoširdžiai dėkinga Justei Aurylaitei už darbą ir puikias atostogas Kemere Turkijoje.
Atsakyti
Su vyru katik grizom is maljorkos. Nors sezono pabaiga, megavomes ne tik geru oru, bet ir puikiu servisu. Gyvenom guadalupe viesbutyje magalupe, maitinimas pasaka, renginiai, vieni vokieciai. Nuo oro uosto netoli, perveze per pusvalandi. Kambarys aukstai, jura matesi! Aciu sviesiai mergaitei is priekio uz gera parinkima. Megstam keliaut rudeni, tai vel ateisim pavasari kazko naujo pasiziuret. Tai aciu dar karta, rekomenduojam.Rasa ir Vytas
Atsakyti
Na pagal komentrus nezinau kaip kas.bet skrisiu per sia agentura i Egipta.tai vat šiam organizatoriui iškart pasakau jei nebus tokios keliones kaip parašyta.patikek, atsidursi labai blogoj vietoj.!!kad atsiminsi visa gyvenima.tai nera grasinas bet už šuda ar sugadinta kelione, lengvai nepraeitu.
Atsakyti
Atostogavome Kretoje su mama, atostogomis likome labai patenkintos - rekomenduotas viešbutis buvo puikus, į oro uostą atvežė laiku, maloniai ir kantriai bendravo derinant kelionės detales, nors esame gana neapsisprendusios. :) ačiū AirGuru komandai, neabejoju, kad dar ne kartą keliausime su jumis.
Atsakyti
Dar kartelį,
Turizmo paslaugų sutartis yra paruošta pagal LR Turizmo departamento reikalavimus - ji yra patikrinta ir patvirtinta. Sutarties pagrindas - Turizmo departamento siūloma forma, kurią rasite čia:
http://www.tourism.lt/uploads/documents/teisine_informacija/teises_aktai/Del-turizmo-paslaugu-teikimo-sutarties-standartiniu-salygu.doc
Dabar Jūs jau ne išsakote savo nuomonę, o klaidinate skaitytoją - mūsų sutarties sąlygos yra aiškios ir jokių interpretacijų ten būti negali. Mes atsakome už jūsų kelionės kokybę nuo pradžių iki galo ir, kaip minėjau ne kartą, nuoširdžiai stengėmės padaryti net daugiau nei mums priklauso pagal sutartį. Viešbučio nuotraukas mačiau, Maroke buvau ir puikiai žinau Maroko kokybės standartus.
Į kitus Jūsų komentarus nebeatsakinėsime, kadangi nematau prasmės Jums kartoti to paties kelis kartus. AirGuru vardu, Janis
Atsakyti
Janis Možeiko 2017-09-07 16:22:44
Gerb. Jonai,

Pasikartosime - suprantame ir sutinkame, kad patyrėte nemalonumų savo kelionės metu, dėl kurių jau ne kartą apgailestavome tiek telefonu, tiek raštu, tačiau esame tikri, jog padarėme viską, kad ši situacija būtų išspręsta kaip įmanoma operatyviau, sklandžiau ir priimtiniau abiem pusėms. Tikėjomės rasti kompromisą ir taikiai viską užbaigti, tačiau panašu, jog Jums taika yra tik visų Jūsų reikalavimų - tiek pagrįstų, tiek nepagrįstų - patenkinimas 100%.

Visais savo partneriais pasitikime, juos reguliariai tikriname, deja, ne visada pasitikėjimas pasiteisina. Nors, apart Jūsų, didesnių nusiskundimų šiuo viešbučiu neturėjome, bendradarbiavimą nutraukėme. Patys ateičiai turėsime pamoką - dar aiškiau savo klientams komunikuoti ir akcentuoti, kas yra ekonominės klasės viešbutis. Ne kartą Jums rašėme, o taip pat pasiūlyme aiškiai ir konkrečiai akcentavome, kad šis viešbutis yra ekonominės klasės ir skirtas nepretenzingiems turistams.

Kalbant bendrai apie pasiūlymus - siekiame juos aprašyti kuo objektyviau, neslepiame viešbučių pavadinimų ir paliekame laisvę klientui pačiam plačiau pasidomėti prieš perkant, savo nuomonės neperšame, nemeluojame ir neįtikinėjame.

Kalbant apie Jūsų pervežimą - taip, jis vėlavo. Jūs savarankiškai užsakėte taksi, o mes šias išlaidas nedelsiant kompensavimo. Pervežimo įmonė mus patikino, kad turėjo laiko rezervą ir Jūs būtumėte spėję į oro uostą išvykimui.

Būtent šioje vietoje šios istorijos eskalavimą norėtume bent jau iš savo pusės nutraukti. Gerbiame Jus ir visus kitus savo klientus ir dėl jų stengiamės, tačiau viskam yra ribos. Jeigu vis dar nuoširdžiai galvojate tai, ką rašote, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą - jie išspręs situaciją gerokai kompetentingiau, nei Jūs, rašydami nepagrįstus komentarus dėl mūsų darbo čia.

Janis Možeiko
Jani, visi mūsų reikalavimai buvo pagrįsti ir nenukabinti iš dangaus. Aš manau, kad tamsta, jeigu būtum kitoje barikadų pusėje, taip pat reikalautum atlyginti patirtą žalą, jeigu butum tai patyręs savo kailiu. Ir čia laisva šalis ir aš galiu reikšti savo nuomone tiek kiek noriu. Dar kartą pasikartosiu apie jūsų siulomą "ekonominės" klasės viešbutį, tai ne viešbutis, o kažkokia skylė, ir ar pats ten esi buvęs? Ar Marius tau rodė nuotraukas to "viešbučio"? Kas liečia paskutinės dienos pervežimą, ar pats sėdėtum ramiai visą valandą su nežinia ar čia atvažiuos mūsų paimti ar ne? Ir iš kur jie tokie tikri, kad būtų spėja mus nuvežti iki oro uosto piko metu, kai buvo nemažai kamščių? Juk dar reikėjo supildyti išvykimo deklaracijas sau patiems ir vaikams, o ir oro uosto muitinės darbuotojai tikrai niekur neskuba dirbti! Pats juk nevežei mūsų! Nereikia man kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, nes aš ten nieko nepešiu, nes jūs esate gudriai paruoše sutartį (domejausi su advokatu), kad tokiais atvejais jūs nusiplaunate rankas, ir visus tokius nesklandumus paliekate trečioms šalims, tai yra organizatoriams tose šalyse į kurias keliauja jūsų klientai. Tad žmonės skaitykite ką pasirašinėjate prieš keliaudami.
Atsakyti
Jonas 2017-09-06 14:51:55
Laba diena Jani, visų pirma mes rinkomės ne patį pigiausią variantą, o jūsų siulomą kelionę iš jūsų pasiūlymų. Jūsų alternatyvų neišgirdome tol, kol patys jų neužklausėme, jas išgirdę mes apsistojome ties kelione į Maroką, kadangi ji buvo priimtiniausia vykstant su 3 vaikais. Apžiūreja viešbučio nuotraukas internete (jos turbut sukeltos tada, kuomet viešbutį ką tik pastatė), jose nieko blogo neįžvelgėme, todel ir pasirinkome šią kelionę. Taip išeina, kad jūs patys neapžiūrite viešbucių ir juos rekomenduojate savo klientams, kas šiais laikais jau nebedaroma (mums pasidomėjus kitose kelionių agentūrose, jos siunčia savo žmones reguliariai, kad šie patikrintų viešbučius). Taip, atvyke vėlai penktadienį į jūsų viešbutį Maroke, mes juo ne tai kad nusivylėme, bet tiesiog juo pasibaisėjome, ten buvo ne viešbutis, o kažkokia "landynė" įsikurusi neaiškiam rajone, apsupta statybų. Šeštadienis kaip ir buvo jau sugadinta atostogų diena, tol kol ieškojote mums kito viešbučio, neskaitant to, kad sekmadienio naktis buvo bemiegė mums, mūsų vaikams ir dar 2 keleiviams. Iš jūsų pusės už sugadintą šeštadienį kompensacijos taip ir nesulaukėme. Telefono išlaidos buvo apmokėtos ne visos. Papildomas maitinimas ir taip priklausė iš jūsų pusės, nes jūsų darbuotojas mums pasakė, kad šeštadienį 9:00 val. jau mūsų lauks automobilis kuris mus nugabens į kitą viešbutį, mes iš tos "landynės" jau buvome išsiregistrave ir mums pusryčiai jau nepriklausė, aisku mes ir taip jau ten būtumėm nėja, nes būtų buvę baisu apsinuodyti. O paskutinė diena kai teko išvykti iš Maroko? Kodėl apie tai nerašote? Pralauke automobilio gerą valandą nuo pažadėto laiko, mums pasidarė visai nejuokinga, kad nespėsime į savo lektuvą, savo ruožtu susiorganizavome taksi, ir vos spėjome i oro uostą. Nes dar reikėjo pildyti ivažiavimo-išvažiavimo deklaracijas. Paskutinės valandos irgi įvarė šoko. Tai čia vadinama atostogomis??? Košmaras, o ne atostogos, kurias organizavo ORO GURU.
Gerb. Jani, reiktų susirūpinti, nes jau ne vienas neigiamas atsiliepimas!
Gerb. Jonai,

Pasikartosime - suprantame ir sutinkame, kad patyrėte nemalonumų savo kelionės metu, dėl kurių jau ne kartą apgailestavome tiek telefonu, tiek raštu, tačiau esame tikri, jog padarėme viską, kad ši situacija būtų išspręsta kaip įmanoma operatyviau, sklandžiau ir priimtiniau abiem pusėms. Tikėjomės rasti kompromisą ir taikiai viską užbaigti, tačiau panašu, jog Jums taika yra tik visų Jūsų reikalavimų - tiek pagrįstų, tiek nepagrįstų - patenkinimas 100%.

Visais savo partneriais pasitikime, juos reguliariai tikriname, deja, ne visada pasitikėjimas pasiteisina. Nors, apart Jūsų, didesnių nusiskundimų šiuo viešbučiu neturėjome, bendradarbiavimą nutraukėme. Patys ateičiai turėsime pamoką - dar aiškiau savo klientams komunikuoti ir akcentuoti, kas yra ekonominės klasės viešbutis. Ne kartą Jums rašėme, o taip pat pasiūlyme aiškiai ir konkrečiai akcentavome, kad šis viešbutis yra ekonominės klasės ir skirtas nepretenzingiems turistams.

Kalbant bendrai apie pasiūlymus - siekiame juos aprašyti kuo objektyviau, neslepiame viešbučių pavadinimų ir paliekame laisvę klientui pačiam plačiau pasidomėti prieš perkant, savo nuomonės neperšame, nemeluojame ir neįtikinėjame.

Kalbant apie Jūsų pervežimą - taip, jis vėlavo. Jūs savarankiškai užsakėte taksi, o mes šias išlaidas nedelsiant kompensavimo. Pervežimo įmonė mus patikino, kad turėjo laiko rezervą ir Jūs būtumėte spėję į oro uostą išvykimui.

Būtent šioje vietoje šios istorijos eskalavimą norėtume bent jau iš savo pusės nutraukti. Gerbiame Jus ir visus kitus savo klientus ir dėl jų stengiamės, tačiau viskam yra ribos. Jeigu vis dar nuoširdžiai galvojate tai, ką rašote, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą - jie išspręs situaciją gerokai kompetentingiau, nei Jūs, rašydami nepagrįstus komentarus dėl mūsų darbo čia.

Janis Možeiko
Atsakyti
Janis Možeiko 2017-09-05 17:10:20
Laba diena, labai nesmagu girdėti Jūsų atsiliepimą ir dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos su mumis netenkino Jūsų lūkesčių. Matome Jūsų el. pašto adresą, todėl puikiai žinome apie kurią situaciją kalbate. Kadangi pats nesiteikėte aprašyti situacijos konkrečiai, aprašysime mes. Kartu su mumis keliavote į Maroką - savarankiškai pasirinkote patį pigiausią viešbučio variantą vasaros sezono metu, neatsižvelgdami į mūsų alternatyvius siūlymus. Atvykę į viešbutį, nusivylėte jo kokybe, todėl mes reaguodami į Jūsų nepasitenkinimą viską sutvarkėme pagal Jūsų pageidavimus. Davėme Jums pasirinkti iš trijų aukštesnės kategorijos viešbučių, Jūsų pasirinkimą apmokėjome, visus Jus perkėlėme. Taip pat, apmokėjome visas Jūsų faktiškai patirtas išlaidas - papildomą maitinimą, kuris Jums nepriklausė pagal sutartį, taksi paslaugas, visas telefono išlaidas. 2017.08.23 (5 dienos iki Jūsų komentaro parašymo) pervedėme Jums į sąskaitą kompensaciją už papildomai patirtas išlaidas. Siekėme išspręsti situaciją taikiai ir ginčytinose aplinkybėse, priėmėme sprendimus Jūsų naudai.
Kelionių organizatoriaus AirGuru vardu, Janis Možeiko
Laba diena Jani, visų pirma mes rinkomės ne patį pigiausią variantą, o jūsų siulomą kelionę iš jūsų pasiūlymų. Jūsų alternatyvų neišgirdome tol, kol patys jų neužklausėme, jas išgirdę mes apsistojome ties kelione į Maroką, kadangi ji buvo priimtiniausia vykstant su 3 vaikais. Apžiūreja viešbučio nuotraukas internete (jos turbut sukeltos tada, kuomet viešbutį ką tik pastatė), jose nieko blogo neįžvelgėme, todel ir pasirinkome šią kelionę. Taip išeina, kad jūs patys neapžiūrite viešbucių ir juos rekomenduojate savo klientams, kas šiais laikais jau nebedaroma (mums pasidomėjus kitose kelionių agentūrose, jos siunčia savo žmones reguliariai, kad šie patikrintų viešbučius). Taip, atvyke vėlai penktadienį į jūsų viešbutį Maroke, mes juo ne tai kad nusivylėme, bet tiesiog juo pasibaisėjome, ten buvo ne viešbutis, o kažkokia "landynė" įsikurusi neaiškiam rajone, apsupta statybų. Šeštadienis kaip ir buvo jau sugadinta atostogų diena, tol kol ieškojote mums kito viešbučio, neskaitant to, kad sekmadienio naktis buvo bemiegė mums, mūsų vaikams ir dar 2 keleiviams. Iš jūsų pusės už sugadintą šeštadienį kompensacijos taip ir nesulaukėme. Telefono išlaidos buvo apmokėtos ne visos. Papildomas maitinimas ir taip priklausė iš jūsų pusės, nes jūsų darbuotojas mums pasakė, kad šeštadienį 9:00 val. jau mūsų lauks automobilis kuris mus nugabens į kitą viešbutį, mes iš tos "landynės" jau buvome išsiregistrave ir mums pusryčiai jau nepriklausė, aisku mes ir taip jau ten būtumėm nėja, nes būtų buvę baisu apsinuodyti. O paskutinė diena kai teko išvykti iš Maroko? Kodėl apie tai nerašote? Pralauke automobilio gerą valandą nuo pažadėto laiko, mums pasidarė visai nejuokinga, kad nespėsime į savo lektuvą, savo ruožtu susiorganizavome taksi, ir vos spėjome i oro uostą. Nes dar reikėjo pildyti ivažiavimo-išvažiavimo deklaracijas. Paskutinės valandos irgi įvarė šoko. Tai čia vadinama atostogomis??? Košmaras, o ne atostogos, kurias organizavo ORO GURU.
Gerb. Jani, reiktų susirūpinti, nes jau ne vienas neigiamas atsiliepimas!
Atsakyti
Jonas 2017-08-28 08:47:55
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis!!!
Laba diena, labai nesmagu girdėti Jūsų atsiliepimą ir dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos su mumis netenkino Jūsų lūkesčių. Matome Jūsų el. pašto adresą, todėl puikiai žinome apie kurią situaciją kalbate. Kadangi pats nesiteikėte aprašyti situacijos konkrečiai, aprašysime mes. Kartu su mumis keliavote į Maroką - savarankiškai pasirinkote patį pigiausią viešbučio variantą vasaros sezono metu, neatsižvelgdami į mūsų alternatyvius siūlymus. Atvykę į viešbutį, nusivylėte jo kokybe, todėl mes reaguodami į Jūsų nepasitenkinimą viską sutvarkėme pagal Jūsų pageidavimus. Davėme Jums pasirinkti iš trijų aukštesnės kategorijos viešbučių, Jūsų pasirinkimą apmokėjome, visus Jus perkėlėme. Taip pat, apmokėjome visas Jūsų faktiškai patirtas išlaidas - papildomą maitinimą, kuris Jums nepriklausė pagal sutartį, taksi paslaugas, visas telefono išlaidas. 2017.08.23 (5 dienos iki Jūsų komentaro parašymo) pervedėme Jums į sąskaitą kompensaciją už papildomai patirtas išlaidas. Siekėme išspręsti situaciją taikiai ir ginčytinose aplinkybėse, priėmėme sprendimus Jūsų naudai.
Kelionių organizatoriaus AirGuru vardu, Janis Možeiko
Atsakyti
Sveiki visiems..Buvome Kretoje neseniai, tai likome viezbuciu nusivyle ziauriai..Viezbutis pavadinimu Nicollas Villas Vilage 3*..Ziaurus viezbutis;/ maitinimas, kambariai ziaurus, vyras buvo nusinuodijes maistu, paskui dar kita diena mes su vaiku..: (dar norejo sita agentura uz pakeitima zmogaus is manes istraukti ne menka sumele://// ziauru..bet jiems neisiejo..kaip pats krastas Kretos lb grazus..kaip uzsakiniejome turistine kelione ten vietoje, tokia is Tez Tour EKATERINA mums sumaise kelione, tai turejom tampytis su mazu vaiku po kalnus, nors turejome plaukioti su laivu.ZIAURU BUVO..;//// tik patiko autobuso gidas Donatas berots vardas buvo, lb graziai ir aiskiai viska apiasakojo mums, tai su situo pasiseke;)p
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis!!!
Atsakyti
Puiki profesionali komanda, padedanti pasirinkti atostogų poilsį.Geros rekomendacijos pasirenkant viešbučius, keliones.Pailsėjome puikiai..Ačiū ir sėkmės.
Atsakyti
Ačiū už Gyvenimo Kelionę!!! Ačiū, kad visos trijų savaičių kelionės metu nereikėjo rūpintis niekuo, išskyrus tai, kaip suprasti, kad tai ne sapnas... :) Sėkmės Jums!!! Esu visiškai tikra, kad dar keliausime, ir ne kartą, kartu su Jumis!
AirGuru rezervacijų skyrius
2017-07-04 11:52:31 IP 213.197.171.218
Atsakyti
Juozas 2017-07-04 11:30:38
Pagal sutartį su AIR GURU skridome į kelionę, tačiau dėl jų kaltės niekas mus nenuvežė iš oro uosto į poilsio vietą, nors sutartyje viskas buvo garantuota. Nepatartume pasikliauti AIR GURU, o keliauti su patikimais organizatoriais.
Laba diena, labai nesmagu girdėti, kad susidūrėte su nepatogumais mūsų organizuojamoje kelionėje.
Kaip jau minėjome Jums asmeniškai, dėl Jūsų lėktuvo vėlavimo, mes Jums užsakėme individualų pervežimą ir atsiuntėme paaiškinimus kaip rasti vairuotoją Bankoko oro uoste, o taip pat viską dar kartą paaiškinome telefoninio pokalbio metu. Iš mūsų vietinių partnerių, t.y. pervežimo įmonės gavome oficialų atsakymą, kad vairuotojas Jūsų laukė sutartoje vietoje 90 minučių nuo faktinio Jūsų lėktuvo atvykimo į Bankoko oro uostą.

Tikimės, kad šis nesusipratimas leis mums tobulėti ateityje detaliau nurodant ir paaiškinant susitikimo su pervežimo įmonės atstovais vietą oro uoste.

Dar kartą atsiprašome, kad mūsų organizuojama kelionė netenkino Jūsų lūkesčių.

Pagarbiai,
AirGuru komanda
Atsakyti
Pagal sutartį su AIR GURU skridome į kelionę, tačiau dėl jų kaltės niekas mus nenuvežė iš oro uosto į poilsio vietą, nors sutartyje viskas buvo garantuota. Nepatartume pasikliauti AIR GURU, o keliauti su patikimais organizatoriais.
Atsakyti
Ačiū Oro Guru komandai, o ypač Justinui už profesionaliai suorganizuotą pažintinę-poilsinę kelionę į Šri Lanką. Nepriekaištingas kelionės maršrutas, puikus vietinių partnerių pasirinkimas, puikūs viešbučiai, maitinimas ir netgi „užsakytas“ puikus oras ne sezono metu.
Kelionės turo metu Šri Lankos istorijos ir kultūros labirintais vedžiojo vietinis gidas Janaka - šauniausias gidas, kokį yra tekę sutikti. Jo lydimi aplankėme istorines ir kultūrines vietas, pamatėme šrilankiečių miesto ir kaimo kasdienybę, nuostabią šalies gamtą bei sunkiai suprantamus vietos eismo ypatumus. Saugias keliones Šri Lankos keliais užtikrinto nepaprastai profesionalūs vairuotojai. Buvo pačios nuostabiausios atostogos. Šių puikių žmonių dėka per 15 dienų pamatėme ir sužinojome tiek daug, kad patirtus įspūdžių nupasakoti keliais sakiniais, tiesiog neįmanoma. Geriau vieną kartą pamatyti, nei daug kartų girdėti.
Ačiū, Justinai, už nepakartojamus kelionės įspūdžius, šiltą ir nuoširdų bendravimą, rūpestį ir kantrybę. Sėkmės!
Atsakyti
alvydas 2017-06-02 11:05:52
MALONU BUTU KAD NEBUTU TRINAMA TIKRI NUOTIKIAI SU AIGURU AGENTURA, TAI BLOGIAUSIA KA GALEJOME GAUTI SUMOKEJA SAVO PINIGUS, MERGAITES IR BERNIUKAI NESUGEBA PERSIUSTI BILIETU I VIESBUTI KOL NEISIKISO VIESBUCIO DIREKTORIUS.NES AIGURU JANIS ILSEJOSI VIETNAME IR MUMS PAGELBETI NEGALEJO. MUMS NIEKAS NEPERSPEJO KAD JU DARBA TEKS ATLIKTI MANO DUKRAI.KAD MES PRIES SKRISDAMI DAR TURIME IR ISMANUJI TEL ISIGYTI NES KITAP ATGAL BILIETU JIE NESUGEBA ATSIUSTI IKI 13 VAL NORS ISVEZA I AEROUOSTA 1, 15 KAIP TOKIAS ATOSTOGAS VERTINTI KELIAUJAM DAUG, BET TOKIO NUOVARGIO SAVAITES NETUREJOM BANDYSIU TIESOS JESKOTI TEISME, NES TAIP ELKTIS NEGALIMA TUREJO PERSPETI KAD TAI SAVARANKISKA KELIONE UZ KA MES MOKEJOM AIGURU NESUPRATAU, SAVARANKISKAI KELIAUJU DAUG PIGIAU IR BE ITAMPOS, TAI NUOMONE NE MANO VIENOS BET VISU TU KAS KELIAVO SU AIGURU
Laba diena, p. Alvydai,
į Jūsų komentarą atsakau asmeniškai. Pradėsiu nuo to, kad Vietname aš nesiilsėjau, o buvau komandiruotėje, nors šioje situacijoje tai yra smulkmena.

Toliau, apie Jūsų situaciją. Parduodant Jums kelionę, kuri yra kombinuojama su pigių skrydžių oro linijomis Ryanair, visose sąlygose buvo nurodyta, kad registracija į skrydį atliekama savarankiškai. Ištrauka iš sąlygų, su kuriomis Jūs sutikote:
* Kelionės vadovas kartu su keliaujančiaisiais nevyksta. Individuali kelionė;
* Registracija į skrydį vykdoma internetu, oro uoste registracija yra mokama;
* Skrydį vykdo Ryanair;

Ši informacija buvo pateikta aiškiai ir suprantamai, o užsakant kelionę Jūs ją tikrai turėjote skaityti. Šia kryptimi visą šį pavasarį kas savaitę išvykdavo bent po 10-15 keliautojų ir nė vienas iš jų nesusidūrė su registracijos į skrydį problemomis, išskyrus Jus.

Tiesa, tam, kad Jūsų kelionė įvyktų sklandžiai, mes Jumis rūpinomės iki galo - patys atlikome registraciją, siuntėme bilietus viešbučiui, Jums, Jūsų žmonai ir net Jūsų dukrai. Turime visus pokalbių įrašus bei išsiųstų laiškų kopijas - todėl dezinformuoti skaitytojų čia tikrai neverta.

Tiesa, komentarų trinti mes neturime teisės ir tikrai nežaidžiame tokių žaidimų, todėl to paties rašyti keletą kartų tikrai neverta - mes Jus supratome.

Jeigu vis dar ši informacija Jūsų netenkina ir Jūs jaučiatės, kad mes neatlikome savo darbo iki galo, rekomenduoju kreiptis ne į teismą, o į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, o kalbant apie teisminį procesą, ar žinote, kad melagingos informacijos skleidimas viešojoje erdvėje yra baudžiamas? Šiuo atveju, aš apie Jūsų teiginį "Kad visų tokia pati nuomonė, kas keliavo su AirGuru".

Linkėjimai,
Janis
Atsakyti
MALONU BUTU KAD NEBUTU TRINAMA TIKRI NUOTIKIAI SU AIGURU AGENTURA, TAI BLOGIAUSIA KA GALEJOME GAUTI SUMOKEJA SAVO PINIGUS, MERGAITES IR BERNIUKAI NESUGEBA PERSIUSTI BILIETU I VIESBUTI KOL NEISIKISO VIESBUCIO DIREKTORIUS.NES AIGURU JANIS ILSEJOSI VIETNAME IR MUMS PAGELBETI NEGALEJO. MUMS NIEKAS NEPERSPEJO KAD JU DARBA TEKS ATLIKTI MANO DUKRAI.KAD MES PRIES SKRISDAMI DAR TURIME IR ISMANUJI TEL ISIGYTI NES KITAP ATGAL BILIETU JIE NESUGEBA ATSIUSTI IKI 13 VAL NORS ISVEZA I AEROUOSTA 1, 15 KAIP TOKIAS ATOSTOGAS VERTINTI KELIAUJAM DAUG, BET TOKIO NUOVARGIO SAVAITES NETUREJOM BANDYSIU TIESOS JESKOTI TEISME, NES TAIP ELKTIS NEGALIMA TUREJO PERSPETI KAD TAI SAVARANKISKA KELIONE UZ KA MES MOKEJOM AIGURU NESUPRATAU, SAVARANKISKAI KELIAUJU DAUG PIGIAU IR BE ITAMPOS, TAI NUOMONE NE MANO VIENOS BET VISU TU KAS KELIAVO SU AIGURU
Atsakyti
niekam nesiulliciau sios kompanijos.Na nebent norite tureti problemu
Aušra Vitkauskienė
2017-05-31 11:10:53 IP 195.182.94.37
Atsakyti
Ačiū Justui ir visai jo komandai už turiningą ir iki smulkmenų profesionaliai suorganizuotą kelionę į Šri Lanką. Tobulai suplanuotas lankytinų vietų maršrutas, parinkti puikūs viešbučiai, restoranai vakarienėms, kelionės metu komfortabiliu autobusu vežė profesionalus vairuotojas, kuriam vairuojant net Šri Lankos gatvėse jautėmės saugiai, na o vietinis gidas Janeka - geriausias gidas, kurį teko sutikti !
15 dienų atostogų įspūdžiai išliks ilgam pačiuose nuostabiausiuose prisiminimuose !
Atsakyti
Many thanks to AirGuru, Justas and their Sri Lankan partners for very well organized and planned trip to Sri-Lanka.
The trip included 7 sightseeing days - full tour around the island: major temples, nature reserves and tea plantations and 6 days on the Indian Ocean.
The presence of Air Guru representative was much appreciated as we had direct point of contact who would deal with any questions and concerns. Another very positive experience is flexibility of the tour organizers - we were consulted every time regarding departure time, any additional travel arrangements, unscheduled stops.
Generally very pleased with my trip and looking forward to booking Madagascar for the next year!
Rita Juknevičienė
2017-05-29 20:43:18 IP 95.173.37.94
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkojame už puikią kelionę į Vietnamą vadovui Janiui ir visai AirGuru komandai. Kelionė buvo nuostabi ir pateisino visus lūkesčius. Keliavome su Janiu ne pirmą kartą ir įsitikinome, kad gerai organizuota kelionė jiems - ne atsitiktinumas, o taisyklė. Pamatėme Vietnamo gamtos grožį, miestus, vietinių gyventojų kasdienybę ir buitį. Kelionę paįvairino du puikūs kruizai. Janio nuoširdumas ir rūpestis leidžia visiškai atsiduoti nerūpestingai atostogų tėkmei. Stebina įžvalgumas ir sugebėjimas kiekvienam pasiūlyti pagal poreikius. AirGuru komandai linkime sėkmės ir klestėjimo. Iki naujų kelionių, mielieji! Rita ir Vytautas
Atsakyti
Tai buvo pirma kelionė su AirGuru kompanija į Vietnamą. Kadangi ši kompanija dar jauna, tai buvo sunku pradžiai pasitikėti. Bet kelionės metu jie įrodė, kad jų sudarytos kelionės ne tik pateisina lūkesčius, bet ir viršija su kaupu.Pamatėme Vietnamą nuo šiaurinio iki pietinio, keliavome dviem kruizais, traukiniu, lėktuvu, autobusu ir net vietnamietiškomis vietnamiečio gido dainomis........... Trys savaitės pralėkė kaip akimirka, tik dabar supranti ką teko pamatyti ir patirti. Mūsų vadovas, Janis Možeiko šaunus jaunuolis, linkiu jam tikrų keliautojų, gerų darbų. AirGuru kompanijai linkiu klestėti, gerų kelionių, nesikandžiojančių kainų, superinių vadovų ir sėkmės...........
Atsakyti
Ačiū puikiai dirbančiai komandai, visa mūsų 70 žmonių įmonė puikiai pailsėjo ir turėjome puikiai suorganizuotas ekskursijas ir poilsį, ačiū!
Atsakyti
sveiki, labai nuoširdžiai norime padėkoti Justui Albertynui už nuostabia kelionę į Sri lanka!!Pamatėme pačias gražiausias vietas, sužinojome tiek daug įdomiu istoriju-legendu, gėrėme pačia kvapniausia arbata, skriejome traukiniu serpantinais iki ašaru grožėdamieji vaizdais, maudėmės galingose Indijos vandenyno bangose ir valgėme skanu maista!!Mudviem su Dariumi kelionė laabai patiko, labai ačiū už viska ir už tavo šypsena Justai!!!Sėkmės ir iki pasimatymo!!
Atsakyti
Dar kelios akimirkos iš mūsų kelionės

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Travel Planet
Adresas: Subačiaus g. 17-28, LT-01300 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės.
Pagrindinė Travel Planet veikla – egzotinių pažintinių ir poilsinių kelionių organizavimas. Travel Planet gimė iš noro pasidalinti savo kelionių patirtimi - į savo maršrutus įtraukiame mažiau turistų lankomas vietas ir patirtis. Mūsų pažintinės programos tikrai plačios - juk būtent pažinti kitas kultūras mes ir...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
Topturas
Adresas: A. Jakšto g. 13, LT-01105 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
TOPTURAS” specializuojasi pažintinėse kelionėse po visą pasaulį, pateikdamas plačią kelionių pasirinkimo gamą nuo klasikinių iki turizmo rinkos naujienų: kelionės įvairių poreikių ir amžiaus keliautojams; slidinėjimo kelionės; naujametinės kelionės; pažintinės kelionės autobusu; pažintinės kelionės lėktuvu;...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai
Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai 06-23 18:36
2017 m. į Lietuvą su viena ar daugiau nakvynių atvykę užsieniečiai išleido 871,5 mln. Eur – 8,1% daugiau nei 2016 m., skelbia Statistikos departamentas.
Geriausiuose pasaulio restoranuose - sakės renesansas
Geriausiuose pasaulio restoranuose - sakės renesansas 06-23 18:35
Pasaulio gastronomijos sostinėse – Honkonge, Niujorke, Londone, Kopenhagoje, San Sebastiane ir net Paryžiuje – sakė sparčiai skinasi kelią į prestižiškiausių restoranų vynraščius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

ConocoPhillips 67,78 +4,10%
Avon 1,63 +2,52%
McDonald's 164,55 +2,50%
Oracle 44,10 +2,32%
Harley-Davidson 44,21 -2,28%
NVIDIA 250,95 -2,40%
Macy's 37,43 -4,81%
Red Hat 142,14 -14,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,23 +7,21%
Dujos (Rusijos) 7,19 -7,94%
Apelsinai 0,88 +15,79%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Ryžiai 451,00 0,00%
Mediena 697,44 -1,00%
Varis 6825,27 -0,38%
Cukrus 0,54 -1,82%