VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Optometrijos centras, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Optometrijos centras

Atsiliepimai apie Optometrijos centras, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Optometrijos centras, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Galiu pasakyti-nepatiko, o dėjau daug vilčių. Apsilankiau Klaipėdoje salone, rinkausi saulės akinius - viskas buvo super. Vilniuje, nusprendžiau Panoramoje pasitikrinti akis - nepatiko. Visų pirma-vizitas vėlavo be jokių atsiprašymų ir perspėjimų, visu antra - nebuvau informuota, kad reikės apsauginės kaukės. Trečia - buvo parašyta el. laiške, kad plės vyzdžius, tai pasirūpinti grįžimu namo, kas buvo klaidinga info, nes sako, kad niekad to nedaro. Gaila 19eur, nerekomenduoju.
Atsakyti
Visada čia pirkdavau akinius. Yra labai gerų akcijų. Prieš 3 metus atradau ir į metus pakeisdvau 2-3 akinius. Konsultantės malonios. Bet nesenai, atvykus į tą pačia optiką megoje. Aptarnavimas buvo tragiškas. Priėjo sunertom rankom ir vos ne tai, kad ko norit. Klausiau apie akcijas, kurios būdavo ankščiau, tai jokios informacijos negavom. Viską nuneigė ir daugiau nieko nepasiūlė, nors buvom pasiruošę užsakyti akinius šioje optikoje. Manau, visas šitas buvo vien dėl to, kad mano draugas buvo nusiskutęs galvą, nors buvo apsirengęs tvarkingai, su marškiniais, tvarkingom kelnėm. Pasijutom labai nepatogiai, nes kaip tik pati jam ir rekomendavau. Daugiau, bent jau megoje negrįšiu į šią optiką.
Atsakyti
UAB "Optometrijos centras" 2020-07-10 16:48:40
Laba diena, p. Agne,

labai apgailestaujame, kad atsakymas telefonu Jums pasirodė neaiškus. Prie vienų iš Jūsų pasirinktų akinių yra nurodyta, kad pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d. Užsakymo būseną galite sekti savo paskyroje. Kadangi elektroninių užklausų kiekis yra didelis - iš karto nurodome, kiek laiko gali užtrukti atsakymas. Jeigu turite skubių klausimų - maloniai prašome susisiekti telefonu ir iš anksto atsiprašome, jei tenka palaukti kol linija yra užimta. Labai tikimės, kad tai nesukėlė Jums papildomų rūpesčių.
Kai užsisakinėjau buvo parašyta 2-3 darbo dienos, skaityti moku ir puikiai mačiau, kas buvo parašyta. Dar kelis kartus pasitikrinau, nes gavimas akinių man buvo labai svarbus. Taip, šiuo metu pasižiūrėjus pristatymas yra pratęstas, bet kai užsisakinėjau buvo kitaip ir vadovaujuosi ta informacija, kuri buvo atliekant užsakymą.
UAB "Optometrijos centras"
2020-07-10 16:48:40 IP 2i584h9a
Atsakyti
Agnė 2020-07-10 10:40:07
Pirmą ir paskutinį kartą užsisakinėjau akinius iš šios elektroninės parduotuvės. Užsakinėjant akinius buvo parašyta, kad siunta pristatoma per 2-3 darbo dienas, bet po 3 darbo dienų siunta dar nėra gauta. Skambinant pasiklausti, kada bus siunta, reikėjo pralaukti kol kažkas dar atsilieps, atsiliepus taip ir negavau pakankamai tikslaus atsakymo, atsakyta buvo tai arba tą, arba tą dieną, nors jau turėčiau būti gavus akinius. Laišką parašius, gautas automatinis atsakymas, kad bus atrašyta per 2-4 dienas. Jau pasigailėjau, kad kažką užsisakiau iš šios parduotuvės.
Laba diena, p. Agne,

labai apgailestaujame, kad atsakymas telefonu Jums pasirodė neaiškus. Prie vienų iš Jūsų pasirinktų akinių yra nurodyta, kad pristatymas gali užtrukti iki 5 d.d. Užsakymo būseną galite sekti savo paskyroje. Kadangi elektroninių užklausų kiekis yra didelis - iš karto nurodome, kiek laiko gali užtrukti atsakymas. Jeigu turite skubių klausimų - maloniai prašome susisiekti telefonu ir iš anksto atsiprašome, jei tenka palaukti kol linija yra užimta. Labai tikimės, kad tai nesukėlė Jums papildomų rūpesčių.
Atsakyti
Pirmą ir paskutinį kartą užsisakinėjau akinius iš šios elektroninės parduotuvės. Užsakinėjant akinius buvo parašyta, kad siunta pristatoma per 2-3 darbo dienas, bet po 3 darbo dienų siunta dar nėra gauta. Skambinant pasiklausti, kada bus siunta, reikėjo pralaukti kol kažkas dar atsilieps, atsiliepus taip ir negavau pakankamai tikslaus atsakymo, atsakyta buvo tai arba tą, arba tą dieną, nors jau turėčiau būti gavus akinius. Laišką parašius, gautas automatinis atsakymas, kad bus atrašyta per 2-4 dienas. Jau pasigailėjau, kad kažką užsisakiau iš šios parduotuvės.
UAB "Optometrijos centras"
2020-06-22 11:31:10 IP 2i584h9a
Atsakyti
Karolina 2020-06-22 11:22:22
Ačiū už įdėtas pastangas, bet deja, negaliu su jumis sutikti. Patikra tuo metu buvo atlikta 2020 m. vasario gale (klausimyne nebuvo klausimo, kada konkrečiai atlikta patikra). Bet kurios kitos lęšių rūšys problemų nekelia. Esmė yra ta, kad to konkretaus modelio, kurį įsigijau, lęšių dioptrijos skiriasi nuo visų kitų (tai jūs nurodėte ir atsakydami į mano prašymą) ir tai reikia nurodyti savo svetainėje prie jų, kad klientai prieš įsigydami įvertintų, kad reikia pirkti stipresnius. Teisybės dėlei galiu pasakyti, kad bendru atveju aptarnavimas jūsų bendrovėje yra malonus ir orientuotas į klientą.
p. Karolina,

labai dėkojame Jums už išreikštą nuomonę. Labai apgailestaujame, kad neaiškiai pateikėme Jums atsakymą. Į tai būtinai atkreipsime dėmesį konsultuodami klientus ateityje.

Pagarbiai,
Optometrijos centras
Atsakyti
UAB "Optometrijos centras" 2020-06-19 10:42:45
p. Karolina,

labai gaila, kad pateikėte tokią nuomonę, kadangi į Jūsų situaciją įdėjome be galo daug pastangų ir geranoriškai pakeitėme kontaktinius lęšius į kitus. Kadangi pagal Jūsų užpildytą klausimyną nurodėte, kad akių patikrą atlikote labai seniai (kai rekomenduojama profilaktines patikras atlikti bent kas 24 mėn.), o atlikta ekspertizė parodė, kad naujai įsigyti lęšiai yra kokybiški, poreikį stipresnių kontaktinių lęšių - pateikėme kaip vieną iš galimų prielaidų, kodėl skundėtės diskomfortu. Yra ir kitų prielaidų apie kurias Jus informavome. Kontaktiniams lęšiams, kaip ir akiniams yra išrašomas gydytojo receptas. Dėl kontaktinių lęšių parinkimo, taip pat reikėtų konsultuotis su gydytoju, kadangi tai yra labai individualu.
Labai apgailestaujame, kad ši informacija Jums pasirodė nesuprantama. Norint išvengti panašių situacijų ateityje, rekomenduojame registruotis akių patikrai ir pasikonsultuoti dėl kontaktinių lęšių parinkimo.
Ačiū už įdėtas pastangas, bet deja, negaliu su jumis sutikti. Patikra tuo metu buvo atlikta 2020 m. vasario gale (klausimyne nebuvo klausimo, kada konkrečiai atlikta patikra). Bet kurios kitos lęšių rūšys problemų nekelia. Esmė yra ta, kad to konkretaus modelio, kurį įsigijau, lęšių dioptrijos skiriasi nuo visų kitų (tai jūs nurodėte ir atsakydami į mano prašymą) ir tai reikia nurodyti savo svetainėje prie jų, kad klientai prieš įsigydami įvertintų, kad reikia pirkti stipresnius. Teisybės dėlei galiu pasakyti, kad bendru atveju aptarnavimas jūsų bendrovėje yra malonus ir orientuotas į klientą.
UAB "Optometrijos centras"
2020-06-19 10:42:45 IP 2i584h9a
Atsakyti
Karolina 2020-06-17 09:11:04
Nusivyliau šia bendrove. Pirkau kontaktinius lęšius. Puslapyje niekur nebuvo informacijos, kad tų kontaktinių lęšių dioptrijos neatitinka įprastų dioptrijų. Pasirodo, reikia pirkti stipresnius. Be to, jie man teigė, kad tuos lęšius man turėjo paskirti gydytojas. Tokios informacijos prie prekės taip pat nebuvo nurodyta. Nešioju lęšius 15 metų. Panašių problemų nėra buvę. Iš šešių pirktų lęšių pakeitė 2. Bent pakoreguokit duomenis svetainėje, kad kiti klientai neapsigautų.
p. Karolina,

labai gaila, kad pateikėte tokią nuomonę, kadangi į Jūsų situaciją įdėjome be galo daug pastangų ir geranoriškai pakeitėme kontaktinius lęšius į kitus. Kadangi pagal Jūsų užpildytą klausimyną nurodėte, kad akių patikrą atlikote labai seniai (kai rekomenduojama profilaktines patikras atlikti bent kas 24 mėn.), o atlikta ekspertizė parodė, kad naujai įsigyti lęšiai yra kokybiški, poreikį stipresnių kontaktinių lęšių - pateikėme kaip vieną iš galimų prielaidų, kodėl skundėtės diskomfortu. Yra ir kitų prielaidų apie kurias Jus informavome. Kontaktiniams lęšiams, kaip ir akiniams yra išrašomas gydytojo receptas. Dėl kontaktinių lęšių parinkimo, taip pat reikėtų konsultuotis su gydytoju, kadangi tai yra labai individualu.
Labai apgailestaujame, kad ši informacija Jums pasirodė nesuprantama. Norint išvengti panašių situacijų ateityje, rekomenduojame registruotis akių patikrai ir pasikonsultuoti dėl kontaktinių lęšių parinkimo.
Atsakyti
Nusivyliau šia bendrove. Pirkau kontaktinius lęšius. Puslapyje niekur nebuvo informacijos, kad tų kontaktinių lęšių dioptrijos neatitinka įprastų dioptrijų. Pasirodo, reikia pirkti stipresnius. Be to, jie man teigė, kad tuos lęšius man turėjo paskirti gydytojas. Tokios informacijos prie prekės taip pat nebuvo nurodyta. Nešioju lęšius 15 metų. Panašių problemų nėra buvę. Iš šešių pirktų lęšių pakeitė 2. Bent pakoreguokit duomenis svetainėje, kad kiti klientai neapsigautų.
Atsakyti
Noriu pagirti parduotuve esančia Klaipėdoje! Puiki konsultantė kuri ne tik su suaugusiais moka bendrauti, bet ir su mažamečiais, puikios garantines sąlygos :) Ačiū, visiem rekomenduosiu akinius pirkti čia.
UAB "Optometrijos centras"
2019-12-03 15:30:04 IP 2i250ehe
Atsakyti
Ieva 2019-11-29 20:34:33
Klientų aptarnavimo specialistai nesugeba atsakyti į laiškus per kelias savaites. Norint gauti atsakymą, reikia pačiam paskambinti. Ir galiausiai paklausia, ar mums parašyti atsakymą paštu. Kur buvote tas 2 savaites?
Laba diena, p. Ieva,

labai apgailestaujame jei nepavyko gauti Jūsų užklausos. Taip galėjo nutikti dėl Jūsų el. pašto vardo.
Esant skubiems klausimams, maloniai prašome kreiptis nurodytais telefono numeriais.

Pagarbiai,
Optometrijos centras
Atsakyti
Klientų aptarnavimo specialistai nesugeba atsakyti į laiškus per kelias savaites. Norint gauti atsakymą, reikia pačiam paskambinti. Ir galiausiai paklausia, ar mums parašyti atsakymą paštu. Kur buvote tas 2 savaites?
Optometrijos centras, UAB
2019-11-20 22:05:05 IP 2i2401e1
Atsakyti
Jusrina 2019-11-14 17:45:21
Pirmakart užsisakiau internetu iš optometrijos centro, iš kart susimokėjau. Užsakant rašė kad pristatymas i namus (lietuvoje) trunka iki 3d.d. praėjo 8 dienos (6d.d.) vis dar nepristatyta, prie užsakymo būsena:laukiantis, į el. paštą neatsako, į skambučius neatsako.... tikrai nerekomenduoju jei jų toka požiūris į klientus....
Laba diena,
labai apgailestaujame, kad teko susidurti su tokia situacija. Pristatymo laikas yra nurodytas prie kontaktinių lęšių ir dar atskirai prie tam tikrų dioptrijų. Labai atsiprašome, kad nepavyko atsakyti Jums iš karto. Į laiškus visuomet stengiamės atsakyti kaip įmanoma skubiau. Būtume dėkingi, jei nurodytumėte savo užsakymo numerį el. paštu: info@e-optometrija.lt

Pagarbiai
Optometrijos centras
Atsakyti
Pirmakart užsisakiau internetu iš optometrijos centro, iš kart susimokėjau. Užsakant rašė kad pristatymas i namus (lietuvoje) trunka iki 3d.d. praėjo 8 dienos (6d.d.) vis dar nepristatyta, prie užsakymo būsena:laukiantis, į el. paštą neatsako, į skambučius neatsako.... tikrai nerekomenduoju jei jų toka požiūris į klientus....
Atsakyti
Tikrinome vaikui akis oze rugsejo 3 d.Viskas su gydytoja gerai. Susimokėjome 30 Eur už patikrą. Atstumas pažymoje buvo nurodytas skirtingas, tad paprašiau recepto akiniam. Toks jausmas, kad nusikaltimą darau. Tai darbuotoja tiesiog ant lapelio išvedė vidurkį ir padavė. Likau apšalusi, moki už paslaugą pilnai ir va taip...Plavavom akinius Fielmane pirkti, bet vaikas sau nerado ten tinkamų, kitą kart svarstymų apie Fielmaną net nebus
Atsakyti
Pirkau akinius salone Kaune, su viskuo sumokėjau ~900 eu po kurio laiko dėl mano kaltės nulūžo viena kojelė, problema nebuvo didelė, akinių meistras sutaisė už 10 eu. Liūdniausia tai jog salone įtikinėjo jog taisyti neapsimoka, nelaikys, reikia naujų ir net neapžiūrėjo akinių, kas sukėlė įtarimą. Nerekomenduoju, nesuinteresuoti dirbti klientui.
Atsakyti
Optometrijos centras 2019-05-23 16:11:10
Laba diena, Julija,
Labai apgailestaujame, kad teko susidurti su nepatogumais. Prašome Jūsų susisiekti su mumis ir plačiau paaiškinti situaciją el. paštu: info@optometrija.lt. Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, nes tai suteikia galimybę mums tobulėti.
Pagarbiai
Optometrijos centras
Aš rašiau laiška dėl to paties užsakymo, bet man niekas neatsiliepe.
Optometrijos centras
2019-05-23 16:11:10 IP 66gk9i9u
Atsakyti
Julija 2019-05-11 18:16:03
Buvau nemaloniai nustebinta gavusi 6 vienodus kontaktinius lešius be dežutės. Mano perkami "Air Optix" lešiai buna supakuoti mažoje kartoninėje dežutėje kaip tik po 6 vnt. Bet kažkodėl gavau visus šešis palaidus, nors yra visiškai identiski, tos pačios dioptrijos ir bazinė kreivė... Visgi daug patogiau yra turėti smulkius daiktus supakuotus i maža dėžute. Šiandien visa diena ju ieškojau, bet taip ir nesuradau. Teko skubiai pirkti pavieni kontaktini leši. Ko gero reikės naujai užsakyti visą komplekta. Taip 36 eurai liko prarasti : (
Laba diena, Julija,
Labai apgailestaujame, kad teko susidurti su nepatogumais. Prašome Jūsų susisiekti su mumis ir plačiau paaiškinti situaciją el. paštu: info@optometrija.lt. Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, nes tai suteikia galimybę mums tobulėti.
Pagarbiai
Optometrijos centras
Optometrijos centras
2019-05-23 16:02:50 IP 66gk9i9u
Atsakyti
MILKA 2019-05-16 22:53:42
2019.05.16 OZE dirbo labai nemalonios konsultantes.. Prieidavo ir maloniai sypsojosi toms kurie sau issirinko brangius akinius. As issirinkau akcijinius su viskas iskaiciuota, ir pasake kad cia tik remelis ir reikia uzisisakynet atskirai stikliukus. Net nepaaiskino nieko...
Laba diena, Milka, Atsiprašome už šią Jums nemalonią patirtį. Prašome Jūsų susisiekti su mumis el.paštu: info@optometrija.lt, kad galėtume plačiau išanalizuoti situaciją ir imtis veiksmų, kad toks darbuotojų elgesys nepasikartotų.
Pagarbiai
Optometrijos centras
Atsakyti
2019.05.16 OZE dirbo labai nemalonios konsultantes.. Prieidavo ir maloniai sypsojosi toms kurie sau issirinko brangius akinius. As issirinkau akcijinius su viskas iskaiciuota, ir pasake kad cia tik remelis ir reikia uzisisakynet atskirai stikliukus. Net nepaaiskino nieko...
Atsakyti
Buvau nemaloniai nustebinta gavusi 6 vienodus kontaktinius lešius be dežutės. Mano perkami "Air Optix" lešiai buna supakuoti mažoje kartoninėje dežutėje kaip tik po 6 vnt. Bet kažkodėl gavau visus šešis palaidus, nors yra visiškai identiski, tos pačios dioptrijos ir bazinė kreivė... Visgi daug patogiau yra turėti smulkius daiktus supakuotus i maža dėžute. Šiandien visa diena ju ieškojau, bet taip ir nesuradau. Teko skubiai pirkti pavieni kontaktini leši. Ko gero reikės naujai užsakyti visą komplekta. Taip 36 eurai liko prarasti : (
Atsakyti
Dainius 2019-04-20 10:54:51
Gamino man akinių lęšius akiniams. Įtikino kad stikliniai, nes tokių ir norėjau, bet kokybė kraupi. Braižosi lęšiai dar stipriau nei plastikiniai. Bandžiau atnešti į saloną ir paklausiau kame problema, atsakė "kas tipo jums nepatinka, męs galim duoti sertifikatą ir čia jūs patys subraižėte". Aš turėjau akinius ir sriklinius ir plastikinius ir žinau kaip braižosi plastikiniai ir kaip stikliniai. Taigi kokybė baisi, kaina už tokią kokybę nežmoniška, ir niekam nerokemduoju turėti reikalų su šia "šaraškina kontora".
Nueikite į optika ir meskite akinius ant žemės. Jei suduš, tai įdėjo stiklą ir jus esate neteisus, jei neduš - įdėjo plastika - jus teisus
Atsakyti
Gamino man akinių lęšius akiniams. Įtikino kad stikliniai, nes tokių ir norėjau, bet kokybė kraupi. Braižosi lęšiai dar stipriau nei plastikiniai. Bandžiau atnešti į saloną ir paklausiau kame problema, atsakė "kas tipo jums nepatinka, męs galim duoti sertifikatą ir čia jūs patys subraižėte". Aš turėjau akinius ir sriklinius ir plastikinius ir žinau kaip braižosi plastikiniai ir kaip stikliniai. Taigi kokybė baisi, kaina už tokią kokybę nežmoniška, ir niekam nerokemduoju turėti reikalų su šia "šaraškina kontora".
Atsakyti
Tevai pirko akinius siauliuose fielman ir esam nepatenkiti, nes nepritaiko nuolaidos kur priklause ir dar reikalauja papildomu pinigu sumoketi. Nors kai eme cekius is kitos fielman mum viska paaiskino, bet nuvaziavo tevai i siaulius toki suda sumale kad nuolaidos nepritaike ir dar liepe damoketi pinigu. Nors viskas buvo iskaiciuota kai emem cekius. Mulkina zmones kaip gali ypac senesnius zmones.
Atsakyti
Laisves al 57 dariau progresinius akinius.Noriu pasakyti, kad esu nepatenkinta.Akiniu remeli kelis kartus taisė ir nieko nepataisė.Jaučiu ilgiau panešiojus vienos akies skaudėjima.Kainos kosminės, o akiniai brokuoti.Daugiau ten neisiu.
Atsakyti
Apsilankiau šioje optikoje prieš savaitę. Norejau daugiau sužinoti apie stiklų kokybę, rūšį ir dangas - atsakymai buvo labai nekonkretūs, neprofesionalūs. Man susidarė įspūdis, kad pardavimų konsultantės yra nekompetetingos, nes neturi patirties šioje srityje. Parodžius profesionalaus gydytoje receptą (-4, 75 dioptri.) pamčius kaip skaičiuoja akinių kainą, prieš tai nužvelgus, kaip klientas atrodo, pasirodė labai nekompetetingai ir nepatikimai.
Atsakyti
Druskininkuose prie mažosios maximos ir šalia esančios vaistinės Camelia optikos centras trys jaunutės darbuotojos nesugeba atreguliuoti mano akinių. Man jie krenta nuo nosies. Tik dar labiau iškraipė ! Tai yra baisu ! Neteko tokio aptarnavimo matyti.Aiškiai matosi, kad ne toj sferoj dirba ! Aš buvau antrad. T.y 11 d. Pagarbiai
Atsakyti
Noriu palikti nusiskundimą apie aptarnavimą, kurio nesulaukiau net. Dirba trys darbuotojos, tarpusavy pletkina, žmonių pilna, prieit ir padėt nesugeba. Labai apmaudu, kad tokioj vietoj, tokios nekompetentingos darbuotojos dirba.
Vieta: PC Mega.
Laikas: 2018.10.25 18-19val.
Atsakyti
2018-08-23 Mega parduotuvė - tokio blogo aptarnavimo dar neteko sutikti. Tiksliau gavome "nulinį" aptarnavimą iš salone dirbusių 2 darbuotojų. Visuose kituose salonuose sutikome malonų ir profesionalų aptarnavimą. Buvome pasiruošę išleisti bet kokio dydžio pinigus dėl savo mergaitės. Siūlau stipriai pasitempti aptarnavimo srityje! Sėkmės!
Atsakyti
Laba diena,

Norėčiau palikti atsiliepimą apie jūsų skyrių, kuris yra Outlet Parke lakūnų g. Likau labai labai patenkinta! Šeštadienį, t.y. 04.21d. buvau labai maloniai pakonsultuota, viskas išaiškinta nuo A-Z, o užrezervavus vietą akių patikrinimui ir atvykus į jį 04.23d.taip pat likau sužavėta, kaip kruopščiai buvo parinkti man reikalingi lęšiai rėmeliams, viskas paaiškinta bei idealiai parekomenduoti kontaktiniai lęšiai. Aptarnavimas, kokybė ir super greitas akinių pagaminimas už idealią kainą. Grįšiu ne kartą ir kitiems rekomenduosiu, ačiū !
Atsakyti
Dėkoju šeimos vardu Jūsų įmonės Klaipėdos filialo darbuotojai Eslandai, kuri savo kompetencija, žiniomis, humanišku požiūriu į klientą, šiltu ir maloniu aptarnavimu jau daug metų pastoviai suteikia pagalbą akių problemų turintiems šeimos nariams. Savo išlavintu skoniu nuoširdžiai padėjo pasirinkti ir priderinti prie veido bruožų stilingus akinukus, kurie pastoviai puošia tris mūsų šeimos narius. Taipogi idealiai parinko akinių stiklus, kurių dėka komfortabiliai jaučiamės ir viską matome kaip būtume su sveikomis akimis. Jūsų įmonės darbuotoja Eslanda savo nuoširdžią šilumą suteikia į centrą atėjusiems žmonėms. Todėl mūsų šeima džiaugiasi turėdama pastovią įmonę, į kurią bet kada galime sugrįžti ir sulaukti profesionalios darbuotojos Eslandos pagalbos. Ačiū Jums.
Atsakyti
Apsilankymas Megos optometrijos centre paliko tikrai puikų įspūdį. Kolektyvas puikus. Mus aptarnavo ponia Vida. Esame begalo dėkingi jai už praktiškus patarimus, profesionalumą, malonų bendravimą, bei gerą 'skonį'. Ačiū. Apsilankysime ne kartą.
Atsakyti
Klaipedos salone, labai nemaloniai bendrauja telefonu, pasijauti lyg butum kaltas kelis kartus paskambines, truputeli sovietmeciu kvepia. Suprantu kad klientai kartais uzduoda ir kvailus klausimus, manau vis tiek pardavejos neturetu kalbeti tokiu tonu : (
Atsakyti
Laisvės alėjoje 110 esančios merginos ypatingai malonios, jokių nusiskundimų. Prekės taip pat kokybiškos, visada patarimų sulaukiu. Naudojuosi jau 4 metus šio centro paslaugomis ir planuoju toliau naudotis
Atsakyti
Kamilė
Vilniaus Panorama. Labai nejauku, kuomet prie kasos apsiperki ir šneki su viena pardavėja, o dar 2 papildomos pardavėjos prie kasos žiūri bei klausosi, ką užsisakai. Patarimas: galima rasti ir įdomesnės veiklos :)

Taip pat rekomenduojame

AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: laboratorijos, įranga; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Aušros medicinos centras
Šeimos medicinos centras

Adresas: P. Lukšio g. 3, LT-49387 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
Aušros medicinos centre dirbantys šeimos gydytojai mielai kviečia apsilankyti. Jei nusprendėte gydytis Aušros medicinos centre - šeimos gydytojų konsultacijos bei tyrimai nemokami. Medicinos centre atliekamos ir grožio procedūros, įvairūs masažai: nugaros masažas viso kūno masažas osteopatinis gydomasis masažas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas nutraukė saviizoliaciją
Prezidentas nutraukė saviizoliaciją 08-08 21:55
Prezidentas Gitanas Nausėda su šeima nutraukė laikiną saviizoliaciją paaiškėjus, kad kontaktų su koronavirusu užsikrėtusiu asmeniu turėjęs prezidento kanceliarijos darbuotojas neserga COVID-19.
Italijos vyriausybė pritarė 25 mlrd. Eur ekonomikos gaivinimo paketui
Italijos vyriausybė pritarė 25 mlrd. Eur ekonomikos gaivinimo paketui 08-08 17:05
Italijos vyriausybė penktadienį patvirtino 25 mlrd. Eur vertės paketą, turintį padėti atgaivinti šalies ekonomiką, nukentėjusią dėl koronaviruso pandemijos sukeltos krizės.
"Siemens" neišvengė pelno kryčio
"Siemens" neišvengė pelno kryčio 08-08 16:07
Didžiausio Europos pramonės konglomerato "Siemens" grynasis pelnas antrąjį metų ketvirtį susitraukė 47,7% iki 539 mln. Eur. Kompanija įspėja, kad pandemija gali neigiamai paveikti ir 2020 m...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,10 +0,39%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Cukrus 0,57 0,00%
Anglis 52,21 -0,53%
Sidabras 17,71 +8,92%
Varis 5754,60 +9,82%
Kava 3,12 -5,45%