VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Optikos Pasaulis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Optikos Pasaulis

Atsiliepimai apie Optikos Pasaulis, UAB

Matau.Girdžiu.Gyvenu
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Optikos Pasaulis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
"Optikos pasaulis"
2021-08-04 08:52:14 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Erika 2021-07-22 17:38:32
Blogai, nusivyliau pardavėja, ir kitom paslaugom.
Laba diena,

Dėkojame už laišką.
Apgailestaujame, kad nesulaukėte tinkamo aptarnavimo. Prašome parašykite išsamiau į info@optikospasaulis.lt, kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir atsakyti į Jūsų komentarą.
Lauksime atsakymo!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
"Optikos pasaulis"
2021-08-04 08:45:50 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Birutė 2021-07-20 00:24:44
Profesionalus ir dėmesingas aptarnavimas, platus pasirinkimas. Dėkinga konsultantei
Sandrai už naudingus patarimus.
Sveiki,

dėkojame už įvertinimą :)
Būtinai peduosime Jūsų atsiliepimą paminėtai darbuotojai!
Gražios likusios vasaros!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Blogai, nusivyliau pardavėja, ir kitom paslaugom.
Atsakyti
Profesionalus ir dėmesingas aptarnavimas, platus pasirinkimas. Dėkinga konsultantei
Sandrai už naudingus patarimus.
Optikos pasaulis
2021-05-07 10:19:35 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Rima 2021-04-28 16:26:04
Nulūžo akinių ąselė ir jau galvojau, kad teks atsisveikinti su labai mėgstamais akiniais...užsukau 04.20 d."Optikos pasaulis"saloną prekybos centre "Molas".
Mane labai šiltai pasitiko Loreta, pasibėdavojau, kaip sakoma, ji apžiūrėjo mano akinius ir sakė, galima bandyti taisyti, bet nėra jokios garantijos, kad ąselė atlaikys, nes buvo palinkus...Pažvelgus į Loretos labai geras ir nuoširdžias akis, pasakiau, kad bandom, nes iš jos akių supratau, kad tokiam žmogui, kuris yra labai nuoširdus, negali nepavykti..Ir tikrai pavyko, už ką esu labai labai dėkinga Loretai
Laba diena,

malonu, kad esate mūsų klientė. Jūsų padėką perduosime Jūsų laiške paminėtai pardavėjai-konsultantei Loretai. Gražaus šiltėjančio pavasario :)

Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Optikos pasaulis
2021-05-07 10:16:31 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Rasa 2021-05-04 14:06:16
Nerekomenduoju naudotis "Optikos pasaulis" paslaugomis PC Mandarinas Vilniuje, klientų aptarnavimas labai nemalonus ir klaidinantis. Užsiregistravus telefonu akių patikrai, buvo nurodyta viena paslaugos kaina, o atvykus į konsultaciją (2021 05 04) paaiškėjo, kad tokia kaina negalioja. Buvo pasiūlyta 3 kartus didesnė kaina už patikrą, be jokio išrašo ar dokumento.
Konsultantės elgėsi nepagarbiai, negrąžino pradėto pildyti blanko su asmens duomenimis. Gaila sugaišto laiko ir sugadintos nuotaikos.
Laba diena,

Dėkojame už komentarą.
Apgailestaujame, kad nebuvote aptarnauta, taip kaip tikėjotės, atsiprašome, kad buvote suklaidinta. Imsimės priemonių, kad tokie atvejai nesikartotų.

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
"Optikos pasaulis"
2021-05-07 10:03:30 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Eugenijus Ostašenkovas 2021-04-28 14:55:28
Nuoširdžiai dėkoju dviems jaunoms damoms dirbusioms 2021 m. balandžio 28 d. nuo 12 val. "Optikos pasaulyje" esančiame "Norfos" bazės Savanorių prospekte kruopščiai ir profesionaliai atlikančioms savo pareigas bei labai maloniai ir dalykiškai bendraujančioms su klientais.
Laba diena,

malonu, kad radote laiko parašyti. Jūsų padėką perduosime darbuotojoms :)
Sėkmės Jūsų darbuose!

Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis "Optikos pasaulis" paslaugomis PC Mandarinas Vilniuje, klientų aptarnavimas labai nemalonus ir klaidinantis. Užsiregistravus telefonu akių patikrai, buvo nurodyta viena paslaugos kaina, o atvykus į konsultaciją (2021 05 04) paaiškėjo, kad tokia kaina negalioja. Buvo pasiūlyta 3 kartus didesnė kaina už patikrą, be jokio išrašo ar dokumento.
Konsultantės elgėsi nepagarbiai, negrąžino pradėto pildyti blanko su asmens duomenimis. Gaila sugaišto laiko ir sugadintos nuotaikos.
Atsakyti
Nulūžo akinių ąselė ir jau galvojau, kad teks atsisveikinti su labai mėgstamais akiniais...užsukau 04.20 d."Optikos pasaulis"saloną prekybos centre "Molas".
Mane labai šiltai pasitiko Loreta, pasibėdavojau, kaip sakoma, ji apžiūrėjo mano akinius ir sakė, galima bandyti taisyti, bet nėra jokios garantijos, kad ąselė atlaikys, nes buvo palinkus...Pažvelgus į Loretos labai geras ir nuoširdžias akis, pasakiau, kad bandom, nes iš jos akių supratau, kad tokiam žmogui, kuris yra labai nuoširdus, negali nepavykti..Ir tikrai pavyko, už ką esu labai labai dėkinga Loretai
Eugenijus Ostašenkovas
2021-04-28 14:55:28 IP 28ma0pqf
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkoju dviems jaunoms damoms dirbusioms 2021 m. balandžio 28 d. nuo 12 val. "Optikos pasaulyje" esančiame "Norfos" bazės Savanorių prospekte kruopščiai ir profesionaliai atlikančioms savo pareigas bei labai maloniai ir dalykiškai bendraujančioms su klientais.
Optikos pasaulis
2021-03-12 16:13:33 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Barbara 2021-03-11 17:50:37
Šią savaitę lankėmės su dukra Šeškinės salone. Kadangi dukrai dar nėra 18 metų buvo paaškinta, kad turi būti konsultacija med.specialisto. Ok, kaina konsultacijos nemaža, bet netaupysi tikrai pinigėlių dėl vaiko sveikatos...Visų pirmą gydytoja nemaloni, nieko nepaaiškina, nieko konkrečiai nepasako, apžiūra trūko max 10min, nors puslapyje parašyta ~45min. Patikėkit poliklinikoj nemokamai daug maloniai ir profesionaliau apžiūri ir pakonsultuoja.
NEREKOMENDUOJU TĖVELIAMS VESTI VAIKUČIUS PAS "TOKIĄ SPECIALISTĘ"!!!! Neverta tokių pinigų!!!! Likau nusivylusi labai...
Laba diena, Barbara,

Dėkojame už laišką.
Atsiprašome, kad Jūsų patirtis „Optikos pasaulyje“ nebuvo tokia, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams. Norime informuoti, kad gydytoja atliko Jūsų mergaitei išsamią apžiūrą: buvo plečiami akių vyzdžiai ir atlikta išsami konsultacija.
Dar kartą apgailestaujame, kad buvote aptarnauta ne taip, kaip tikėjotės. Imsimės priemonių, kad išvengtume panašių situacijų ateityje.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Šią savaitę lankėmės su dukra Šeškinės salone. Kadangi dukrai dar nėra 18 metų buvo paaškinta, kad turi būti konsultacija med.specialisto. Ok, kaina konsultacijos nemaža, bet netaupysi tikrai pinigėlių dėl vaiko sveikatos...Visų pirmą gydytoja nemaloni, nieko nepaaiškina, nieko konkrečiai nepasako, apžiūra trūko max 10min, nors puslapyje parašyta ~45min. Patikėkit poliklinikoj nemokamai daug maloniai ir profesionaliau apžiūri ir pakonsultuoja.
NEREKOMENDUOJU TĖVELIAMS VESTI VAIKUČIUS PAS "TOKIĄ SPECIALISTĘ"!!!! Neverta tokių pinigų!!!! Likau nusivylusi labai...
Atsakyti
Noriu pasidalinti istorija, po kurios, praėjus savaitei, vis dar jaučiu nemalonų poskonį. Ji prasidėjo nuo to, kai man parekomendavo kreiptis dėl akinių į "Optikos pasaulį". Nurodytu laiku nuvykau, mane labai maloniai pakonsultavo ir išrinkome akinius kartu su konsultante Dilanta. Po akinių pagaminimo ir atsiėmimo, nepraėjus nei savaitei, pastebėjau ant kairės kojelės baltą liniją ir, vasario 13 dieną nuvykau į " Optikos pasaulio" parduotuvę, kuri randasi PC "Lyra" Šiauliuose. Įėjus į vidų pamačiau, kad yra viena klientė, kurią aptarnauja prie stalo. Pasilikau laukti prie durų. Staiga pasirodė kita konsultantė ir paklausė " ko norėjot? Aš atsakiau, kad tiksliai nežinau, kas per bėda, tačiau atvykau pasitarti ir pasikonsultuoti, parodžiau jai akinius ir pasakiau, kad pastebėjau baltą dryžį. Ji, pasivilgiusi servetėle spiritu, pradėjo trinti kojelę ir pareiškė: "aš turiu nuomonę, kas tai yra, bet nesakysiu, nes tai, ką aš pasakysiu, jums nepatiks". Prašiau jos, kad man atsakytų, nes vis dėlto jų patirtis didesnė, nei tai, jog čia mano pirmieji akiniai ir aš net neįsivaizduoju, kas tai galėtų būti. Gerbiama konsultantė aiškiai ir dar kartą man pakartojo "jums tai nepatiks" ir pasakė, kad tai įbrėžimas. Na, aš jai atsakiau, kad nežinau, kaip tai galėjo nutikti, nes akiniai skirti skaitymui, mažai naudojami, ir gal gali pasakyti, kaip tai galėjo nutikti, nes realiai, tai turi paimti ir specialiai brėžti, kad išgautum tokį įbrėžimą. Aš dar pradėjau sakyti, gal tai dažai pradėjo trintis. Tada ji man: "ką jus čia šnekat, čia jokie dažai, va, sakiau, kad nepatiks". Dar kartą pradėjom apžiūrinėti kojelę ir pamačiau, baltas dėmes ne tik ant kojelės, kur buvo anksčiau, bet ir ant pačios kojelės galo. Aš jai sakau: "va čia tai nebuvo", o ji man: "ką jūs kalbat, aš mačiau, ką man padavėt". Nebūtų skaudu, jei nebūčiau prieš važiuojant, dar kartą, pasiėmus lūpą ir neapžiūrėjus. Bandžiau jai tai pasakyti, bet ji net nenorėjo apie tai girdėti. Kai aš tik ką nors noriu pasakyti, ji iš karto pakeltu tonu, su nepasitenkinimu, mane nutraukia. Galiausiai ji man pasakė, kad susiseks su PC "Akropolyje" esančia parduotuve ir paklaus, gal turi rėmelius pakeitimui, ar panašiai. Prie manęs paskambino telefonu ir, kaip supratau vėliau iš pokalbio, atsiliepė ta pati konsultantė, kuri mane aptarnavo, kai aš rinkausi akinius. Pokalbis, girdint ne tik man, bet jos kolegei ir klientei buvo toks: "čia tokia nepatenkinta klientė su savo nuomone, aš tau ją atsiųsiu ir tu ten žiūrėkis. Aš jai sakiau kas yra, bet ji čia visa nepatenkinta, o kadangi čia tavo PROTEŽĖ, tai tu ir aiškinkis". Kai gerbiamojo konsultantė man grąžino akinius į rankas, sakydama, kad turiu nuvykti į PC "Akropolis" esančią parduotuvę, pagavo mano žvilgsnį, nes aš užmečiau jį, norėdama sužinoti, kas čia tokia "maloni" konsultantė, tai atsakymas buvo toks " aš čia vedėja (jeigu ką)". Tai va, gerbiamoji vedėja Asta, linkiu jums nuleisti toną, nusiimti karūną, gerbti kitus, šypsotis. Supraskite, kad kiti nėra kalti, kad jūs nelaiminga. Kaip išeidama jums pasakiau, taip ir dabar galiu pasikartoti, aš neatėjau draskyti akių, aš atėjau spręsti man iškilusio klausimo, problemos, ko negaliu pasakyti apie jus. Užjaučiu jūsų pavaldinius, kuriems tenka dirbti su tokia "vedėja". Nesuprantu, kaip darbdavys žiūri į tokius darbuotojus, kurie akivaizdžiai numuša norą grįžti į parduotuvę. Tas, kaip išsireiškė gerbiamoji vedėja Asta, vadinamas "protežė", atneša jums duonos ir nesvarbu, kieno jis globojamas, ar siunčiamas. Man nereikia ir neprašau nieko už dyką, tačiau toks akivaizdus nesiskaitymas, žeminimas, niekinimas, nekelia pasitikėjimo. Senai teko bendrauti su tokia nemalonia persona, gumulas gerklėje dar iki šiol.
Atsakyti
Noriu padėkoti už gera aptarnavimą Jonavos, , Optikos pasaulio'' Basanavičius, 21 darbuotoja- Ramune Budriene. Ta moteris-puikus specialistas savo sritį, visada maloni, iškart skuba į pagalba, patarę, pažystu ja jau nemažai metu. Bendrauja su ja, visada išeini su gera nuotaika.
Atsakyti
Laba diena. Labai nepatenkinta aptarnavimų darbuotoju Jonavos, , Optikos pasauli'', Basanavičius g. 21. Aplankau 2021-01-20, kad sutvarkyti akinius, kojelę, kuri buvo užsakyti 2 metai atgal ir per pirmus 2 mėn., naujos, buvo remontuoti 2 kart. Akinius ir stiklas buvo nekokybiškos, viriną kojele, neilgai nešiojau tos akinius. Mane sutiko dvi jaunos pardavėjos, viena aptarnavo mane, sake kaina, aš žiūrėjau naujos rėmelius, klausiau patarimo, kaip buvo ankščiau, kada dirba kita, vyresne moteris - labai maloni ir paslaugi. Ant mane nekreipia dėmesio antra pardavėja- žaide su telefonu. Už remonto kojeles- kuri buvo remontuota nekokybiška, reikėjo mokėti virs 21 euro su 15% nuolaida. O nauju akinius negalėjau užsakyti-reikalavo recepto, nors aš sakiau, kad žinau savo visos reikalingos duomenis ir akinis visada užsakiau tos optikoje, nuolaida su POLA kortele pas mane parasyta-75% rėmelis, o ji rodo-50%. Nors akinius buvo 2 metai atgal padaryti su tokia nuolaida. Gaila, kad priima darbuotoju, kuri negali bendrauti su žmonėmis. Dabar, pandemijos metų, nereikalingi pašalinį kontaktai, pas gydytojų sunkų papulti.. to pačių, kad mano duomenis turi būti optikoje.
Atsakyti
nerekomenduoju pirkti iš jų. Moka sugadinti nuotaiką. Daugiau nesinori pinigų išmesti į šiukšlių dėžę...
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimu ir šiltu bendravimu Kėdainių optikoje ! Atsiliepimų rašyti nemėgstu, bet šiandien esu tokia laiminga, kad negaliu susilaikyti. Konsultantė Indrė išmananti ir mylinti savo darbą! Sėkmės Jums toliau! :)
Atsakyti
Ačiū už puikų, profesionalų, greitą ir kokybišką aptarnavimą Šilutės skyriuje. Specialistė Laura puiki darbuotoja, galite būti užtikrinti, kad pasiūlys tinkamiausia variantą, suteiks informaciją ir visada patars.
Atsakyti
Siūlyčiau nesirinkti šios optikos. Ėjau tirtis akis. Tuo metu pirkau tik akių lęšius, o akinių stiklus keisti sutarėme vėliau, buvome susitarę jog palieku receptą, ir kuomet galėsiu, ateiti dėl akinių. Išaušo ta diena, kuomet atėjau. Iš kart buvo pasakyta, kad tikris iš naujo, na galvoju gerai, ir puolė siūlyti akinių rėmelius, pasakius, kad naujų rėmelių nereikia, nes manieji yra praktiškai nauji, pradėjo gąsdinti, kad jei keis tuos pačius, gali keitimo metu jie sulūžti, o įmonė neatsako. Maždaug pati kalta. Dar viena svarbu paminėti, kad rėmeliai taip pat yra pirkti iš jų. Žodžiu, noriu pasipelnyti, o ne padėti žmonėms... Paskutinį kartą ėjau į šią optiką.
Atsakyti
niekada gyvenime nebepirkciau is ten akiniu.jau suluzusius nusipirkau o kai grazint tai net pinigu negrazina reikia siust ekspertam o tada jau vaikaciok be akiniu arba pirk kitus.niekam
nepatariu pirkt
Atsakyti
Rekomenduoju apsilankyti Kėdainių Optikos pasaulyje. Čia išgirdau daug naudingų patarimų, puikus kliento poreikių išsiaiškinimas. Ypatingai dėkoju konsultantei Odetai Žukienei. Konsultantė atitinka aukščiausio lygio aptarnavimo standartus. Visuomet būsite sutikti su šypsena, gausite naudingų patarimų bei garantuotą kokybę. Sėkmės darbuose!
Optikos Pasaulis
2020-02-19 14:13:10 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Jolita Kšenavičienė 2020-02-18 18:28:39
Tikrai puikus, malonus aptarnavimas Kėdainių Optikos Pasaulyje, ačiū konsultantei Odetai Ž. Maloni ir kompetetinga gydytojos konsultacija, noriu nuoširdžiai padėkoti. Teikiamos nuolaidos ir akcijos skatina grįžti vėl ir vėl.
Laba diena,

džiaugiamės, kad esate mūsų įmonės klientė ir dėkojame Jums už šiltus žodžius bei puikų darbuotojų įvertinimą.
Jūsų padėką perduosime Jus aptarnavusioms darbuotojoms.
Su geriausiais linkėjimais!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis”
Jolita Kšenavičienė
2020-02-18 18:28:39 IP 5f4soo18
Atsakyti
Tikrai puikus, malonus aptarnavimas Kėdainių Optikos Pasaulyje, ačiū konsultantei Odetai Ž. Maloni ir kompetetinga gydytojos konsultacija, noriu nuoširdžiai padėkoti. Teikiamos nuolaidos ir akcijos skatina grįžti vėl ir vėl.
Atsakyti
Marijampolės Maximoje esančiame Optikos Pasaulio skyriuje įsigijau akinius. Labai nusivyliau administratore/kasininke/konsultante, kuri mane aptarnavo. Norėjau įsigyti akinius su apsauga nuo kompiuterio skleidžiamų spindulių, aiškiai išreiškiau norą gauti geriausios kainos pasiūlymą.
Ji mane iš karto nuteikė, kad vien lęšiai tokiems akiniams kainuos apie 80 EUR.
Išėjau užsisakiusi akinius už ~129 EUR.
Namuose užėjau į tinklapį pastudijuoti jų pasiūlymų ir pamačiau, kad buvo galimybė įsigyti VISKAS ĮSKAIČIUOTA už 79 EUR, su gamyba, mano pageidaujamais lęšiais ir rėmeliu.
Nusivyliau kad konsultantė nepateikė man šio pasiūlymo : (
Optikos Pasaulis
2020-01-14 08:59:30 IP 2ju3ku2a
Atsakyti
Gintarė 2020-01-10 18:07:25
Prieš pusmetį keičiau stiklus po ilgo laiko, rinkomės brangesnius, kad nesibraižytų. Akinius tikrai prižiūriu atsakingai, kadangi tai nuolatiniai akiniai, juos nusiimu tik eidama miegoti, ir tuo metu juos visada laikau dėkle, valau tik su servetėle skirta akinių valymui. Tačiau praėjus pusmečiui stiklai susibraižė, drąsiai galiu sakyti, kad stiklai kuriuos turėjau prieš tai, kurių nekeičiau 5 metus, po penkių metų jie atrodė daug geriau, nei tie kuriuos pirkau iš optikos po pusmečio. Esu labai nusivylusi, kad sumokėjau nemenką sumą už stiklus, kurie po pusmečio ir labai saugoti tapo nebenaudojami.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Plačiau pakomentuoti situaciją ir pasiūlyti sprendimo būdus galėtume išsiaiškinę problemos priežastis bei aplinkybes. Rekomenduojame atvykti į „Optikos saloną“, kuriame užsakėte akinius (su akiniais ir įsigijimo dokumentais), kur įvertinę situaciją, suteiksime tikslesnės informacijos. Optikų darbo laiką galite rasti mūsų internetiniame puslapyje: http://www.optikospasaulis.lt/optikos
Lauksime Jūsų.

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Prieš pusmetį keičiau stiklus po ilgo laiko, rinkomės brangesnius, kad nesibraižytų. Akinius tikrai prižiūriu atsakingai, kadangi tai nuolatiniai akiniai, juos nusiimu tik eidama miegoti, ir tuo metu juos visada laikau dėkle, valau tik su servetėle skirta akinių valymui. Tačiau praėjus pusmečiui stiklai susibraižė, drąsiai galiu sakyti, kad stiklai kuriuos turėjau prieš tai, kurių nekeičiau 5 metus, po penkių metų jie atrodė daug geriau, nei tie kuriuos pirkau iš optikos po pusmečio. Esu labai nusivylusi, kad sumokėjau nemenką sumą už stiklus, kurie po pusmečio ir labai saugoti tapo nebenaudojami.
Optikos Pasaulis
2019-12-17 12:36:44 IP 2ju3l3nv
Atsakyti
8na 2019-12-16 18:41:58
Laba diena.
Klaipeda.Banginio optika vizitas 2019.10.16 apie 15 val.
Gruodzio 14 ir 15 kalbejau su skirtingomis konsultantemis del brokuotu lesiu. Buvo pasiulyta atnesti pakuotes su partijos nr ir mano dukrai ateiti patikrinti regejima bei atlikti testa del akiu sausumo. Kai atejome pradejome aiskinti visa situacija, bet viena konsultante ir dar neaisku kas per darbuotoja, lyg tai oftalmologe kuri turejo tikrinti regejima, uzpuole.pradejo kaltinti dukra, kad ji nemoka naudotis ir tt.nors perkam lesius is tos optikos 3 metus. Visiskai su mumis nesutiko. Kalbejo pakeltu tonu. Kad jiems nesvarbu, kad mes pereisime i kita optika, nereikia cia ju gasdinti. Istrauke brokuotus lesiukus is konteinerio pradejo ciupineti rankomis.numete ant grindu, konstatavo kad cia ne brokas nors jie ne ekspertai o tik pardavejos. Galiu gale po konflikto sutiko nusiusti lesius i ekspertize. Bet mane domina kaip galima kazka patikrinti kai lesiai buvo nuciupineti ir pasivoliojo ant grindu. Labai noreciau kad su manim susisiektu atsakingas asmuo kuris padetu isspresti konflikta.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.
Kadangi į mus kreipėtės ir asmeniškai, situaciją aiškinamės ir sprendžiame.

Su pagarba
“Optikos pasaulis”
Atsakyti
Siaubas 2019-06-16 14:10:04
Nusprendusi pabandyti lęšius, kad būtų patogiau ir nereiktų nešioti kasdien akinių, nuėjau į artimiausią Šiauliuose optikos saloną.. Labai malonios moterys tarp kitko buvo ir pritaikė man tinkamas linzes, apmokino papasakojo.. Viskas super... Išėjau patenkinta. Nešiojau 5dienas vienadienes super tiko likau nustebus kokybe ir kad man jos tiko ir nesausejo akys.. Žodžiu nejaučiau jokio diskomforto. Nusprendžiau įsigyti mėnesinės ilgalaikės linzes panešiojus dvi dienas iš ryto dedant pastebiu į plyšimą... Nu gerai galvoju gal aš kalta... Kažką ne taip dariau... Antras bandymas.. vėl investuoju 16 eurų nuo įsigijimo praėjus 4dienom viena karta panaudojus kita diena dedant matau įtraukimą... Kaip?!!! Indelyje būnant plyšta? Nuėjus
optikos saloną paprašius kad paaiškintu kame reikalas kaip visada visa kaltę su verčiama ant kliento? Nuziurejus kad su nagais ir iškart pareiške kad su nagais pati suplesiau? Kažkokia pasibaisėtina linziu kokybė.. Tai man paaiškinkit kaip tada tas 5dienas kurios vienadienes buvo super kokybės besimokant nesuplėšiau jų? Per 16dienu sukišti 50euru į nieką... Ir atėjus į optika nesugeba patarti nieko? Tik juokiasi atsisėdę darbuotojai? Čia normalu? Klounai gal tie klientai kokie ar kas jiems? Esu žiauriai nepatenkinta pasiūlytais lęšiais. Negana to man sėdint ateina kiti žmonės ir su manim nebaigus pokalbio apsiima kitais žmonėm o aš lieku sėdėti nieko ne sužinojus? Buvo nemalonu ir jaučiausi kaip kvailė.. Pastatė į tokią būseną lyg aš būčiau kalčiausia ir išsigalvoju nebūtus dalykus. Paskutinis kartas kada ėjau i jūsų optika. Niekam nerekomenduosiu.
Mums irgi su ju lesiais prasidejo problemos po 3ju metu nesiojimo. Ir irgi pardavejos uzpuole. Visiskai nenorejo nei spresti problemos, nei paaiskinti jei tai yra musu kalte, tai nuo ko ir kodel tai atsitiko butent su vienos dezutes lesiais. Zodziu...
Atsakyti
Laba diena.
Klaipeda.Banginio optika vizitas 2019.10.16 apie 15 val.
Gruodzio 14 ir 15 kalbejau su skirtingomis konsultantemis del brokuotu lesiu. Buvo pasiulyta atnesti pakuotes su partijos nr ir mano dukrai ateiti patikrinti regejima bei atlikti testa del akiu sausumo. Kai atejome pradejome aiskinti visa situacija, bet viena konsultante ir dar neaisku kas per darbuotoja, lyg tai oftalmologe kuri turejo tikrinti regejima, uzpuole.pradejo kaltinti dukra, kad ji nemoka naudotis ir tt.nors perkam lesius is tos optikos 3 metus. Visiskai su mumis nesutiko. Kalbejo pakeltu tonu. Kad jiems nesvarbu, kad mes pereisime i kita optika, nereikia cia ju gasdinti. Istrauke brokuotus lesiukus is konteinerio pradejo ciupineti rankomis.numete ant grindu, konstatavo kad cia ne brokas nors jie ne ekspertai o tik pardavejos. Galiu gale po konflikto sutiko nusiusti lesius i ekspertize. Bet mane domina kaip galima kazka patikrinti kai lesiai buvo nuciupineti ir pasivoliojo ant grindu. Labai noreciau kad su manim susisiektu atsakingas asmuo kuris padetu isspresti konflikta.
Atsakyti
Ačiū už greitą sprendimą. Susigrąžinote pasitikėjimą savimi :) dėkoju jums už greitą sureagavimą ir ištaisytą klaidą
Optikos Pasaulis
2019-12-10 17:10:42 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Monika 2019-12-09 14:47:58
Daugiau akinių čia nebesisakysiu.. už akinius sumokėti nemaži pinigai, po 3 mėnesių visas rėmelis pradeda luptis nunešus į optiką man pareiškia kad aš pati kalta nes mechaniškai sugadinau ir subraižiau rėmelį ir jie dėl to nekalti.. neesmė kad akiniai visada dėkle ir juos naudoji tik skaitymui arba naudojantis kompiuteriu.... o renkantis akinius aiškino, jog nesvarbu kas atsitiks rėmeliams jie juos sutvarkys nežadėkit ko net nesiruošiat tesėti ir tikrai nerekomenduoju mesti savo pinigų į balą, deja turėsiu eiti užsisakinėti akinius kitur ir vėl mokėti krūvą pinigų... gėda jums...
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.
Plačiau pakomentuoti situaciją ir pasiūlyti sprendimo būdus galėtume išsiaiškinę problemos priežastis bei aplinkybes. Kad galėtume su Jumis susisiekti, maloniai prašome parašykite mums savo telefono numerį bei optikos saloną, kuriame lankėtės, el.paštu info@optikospasaulis.lt.
Lauksime Jūsų laiško.

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Monika 2019-12-09 14:47:58
Daugiau akinių čia nebesisakysiu.. už akinius sumokėti nemaži pinigai, po 3 mėnesių visas rėmelis pradeda luptis nunešus į optiką man pareiškia kad aš pati kalta nes mechaniškai sugadinau ir subraižiau rėmelį ir jie dėl to nekalti.. neesmė kad akiniai visada dėkle ir juos naudoji tik skaitymui arba naudojantis kompiuteriu.... o renkantis akinius aiškino, jog nesvarbu kas atsitiks rėmeliams jie juos sutvarkys nežadėkit ko net nesiruošiat tesėti ir tikrai nerekomenduoju mesti savo pinigų į balą, deja turėsiu eiti užsisakinėti akinius kitur ir vėl mokėti krūvą pinigų... gėda jums...
P.S. Ir tikrai kreipsiuosi į vartotojų teises. Nes nusibodo jau toki pažadai ir pinigų lupimas.
Atsakyti
Daugiau akinių čia nebesisakysiu.. už akinius sumokėti nemaži pinigai, po 3 mėnesių visas rėmelis pradeda luptis nunešus į optiką man pareiškia kad aš pati kalta nes mechaniškai sugadinau ir subraižiau rėmelį ir jie dėl to nekalti.. neesmė kad akiniai visada dėkle ir juos naudoji tik skaitymui arba naudojantis kompiuteriu.... o renkantis akinius aiškino, jog nesvarbu kas atsitiks rėmeliams jie juos sutvarkys nežadėkit ko net nesiruošiat tesėti ir tikrai nerekomenduoju mesti savo pinigų į balą, deja turėsiu eiti užsisakinėti akinius kitur ir vėl mokėti krūvą pinigų... gėda jums...
Optikos Pasaulis
2019-12-02 11:22:09 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Onute 2019-11-28 19:45:30
Buvau maloniai nustebinta Jūsų Linos Kruopaitienės, rupestingumu, nuoširdumu. Likau labai patenkinta, jos paprastai ir aiškiai suteikta info, žmogus mylėdamas savo darbą, gali nuveikti labai daug... Linkiu didelės sveikatos savo darbe ir gyvenime.
Laba diena,

Nuoširdžiai dėkojame, kad radote laiko parašyti ir pasidalinote savo patirtimi. Visada labai malonu gauti tokius atsiliepimus. Jūsų šiltus žodžius perduosime paminėtai pardavėjai-konsultantei.
Su geriausiais linkėjimais!

Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Atsakyti
Buvau maloniai nustebinta Jūsų Linos Kruopaitienės, rupestingumu, nuoširdumu. Likau labai patenkinta, jos paprastai ir aiškiai suteikta info, žmogus mylėdamas savo darbą, gali nuveikti labai daug... Linkiu didelės sveikatos savo darbe ir gyvenime.
Optikos Pasaulis
2019-11-25 15:50:48 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Kristina 2019-11-23 00:04:19
Labai mandagios bei malonios pardavėjos, konsultantės. Begalo malonus bendravimas, pataria, maloniai patikrina regėjima, visada patars kas geriau, suteikia nuolaidas labai geras, lešiukams! Labai malonus aptarnavimas!
Laba diena,

džiaugiamės, kad esate mūsų įmonės klientė ir dėkojame Jums už šiltus žodžius bei puikų darbuotojų įvertinimą.
Norime paprašyti parašyti, kada ir kuriame „Optikos pasaulio“ salone lankėtės (galbūt pamenate darbuotojų vardus), kad galėtume Jūsų pagyrimą perduoti Jus aptarnavusioms darbuotojoms.
Lauksime Jūsų atsakymo!

Su pagarba
„Optikos pasaulis”
Atsakyti
Labai mandagios bei malonios pardavėjos, konsultantės. Begalo malonus bendravimas, pataria, maloniai patikrina regėjima, visada patars kas geriau, suteikia nuolaidas labai geras, lešiukams! Labai malonus aptarnavimas!
Optikos Pasaulis
2019-11-19 15:07:28 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Monika 2019-11-17 20:05:40
Pries kelis menesius uzsirasiau akiu patikrinimui. Po savaites sulaukus savo vizito atejau i optikos pasauli, esanciame kaune, prekybos centre Molas. Man is karto buvo pasiulyta issirinkti remelius, nes kitaip 'patikrinimas daug kainuos'. Net nezinojau ar isvis man akiniu reikia, tiesiog profilaktiskai norejau pasitikrint akis. Po pusvalandzio bergzdio gincijimosi issirinkau remelius, kad galeciau pasitikrinti akis. Daktare tikrinusi man akis klause ar as sveiko proto, kad isvis vaiksciojau be akiniu. Susigedus klausiausi moralo, kad esu neatsakingas zmogus, kad turedama problema su akimis, po siai dienai akiniu neturiu. Bet juk to ir atejau i optikos pasauli...? :) remelius issirinkau vienus is pigiausiu, nes nei vieni kiti pigesni konsultanciu nuomone man tiesiog netiko. Sulaukusi akiniu atvaziavau juos pasiimti ir lygiai dvi dienas dziaugiausi, kad pagaliau matau labai puikiai. Po dvieju dienu akiniai pradejo kristi nuo veido. Akinius nuveziau tik siandien, nes per darbus neturejau laiko. Konsultante paemus akinius juos gerai palankste i sona ir pasake 'nu jo, matosi kad akiniai per daug isklere', pasiule palikti akinius, atvaziuos meistras ir atiduos akinius kita savaite.. Bet cia ir sustokim. Okuliste mane ispludo nes esu kvaila, kad vaiksciojau be akiniu, o dabar palikti juos savaitei, kuomet neturiu pakaitiniu...??
NIEKADA GYVENIME DAUGIAU NEPIRKCIAU AKINIU PAS JUS.
tvarkykite sia problema, nes tikrai neapsiribosiu skundo rasymu.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Nuoširdžiai atsiprašome, kad darbuotojų bendravimas nebuvo toks, kokį siekiame užtikrinti, ir paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių. Esame dėkingi už išsakytas pastabas, tik reiklių ir neabejingų klientų dėka galime tobulėti aptarnavimo srityje.
Akinių remontą, įskaitant ir garantinį, atlieka akinių meistrai, remontas atliekamas per 2-4 darbo dienas. Pasitaiko tokių situacijų, kai akinių rėmeliams reikalingas smulkus ar rimtesnis remontas ir tada klientai lieka be akinių. Savo klientams rekomenduojame turėti atsarginius akinius nenumatytiems atvejams arba, jei yra galimybė, tuo metu rinktis kontaktinius lęšius.
Dar kartą apgailestaujame dėl situacijos ir linkime gražios dienos.

Su pagarba
"Optikos pasaulis"
Optikos Pasaulis
2019-11-19 14:59:12 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Laura 2019-11-16 18:02:51
Noriu padekoti Pasvalio optikos mergaitems Editai ir Ingridai uz kantrybe ir pagalba renkant dukrai akinius.
Laba diena,

malonu, kad radote laiko parašyti. Visada labai džiugu gauti tokius šiltus atsiliepimus ir žinoti, kad klientai lieka patenkinti aptarnavimu!
Jūsų padėką perduosime Jus aptarnavusioms darbuotojoms.
Su geriausiais linkėjimais!

Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Atsakyti
Pries kelis menesius uzsirasiau akiu patikrinimui. Po savaites sulaukus savo vizito atejau i optikos pasauli, esanciame kaune, prekybos centre Molas. Man is karto buvo pasiulyta issirinkti remelius, nes kitaip 'patikrinimas daug kainuos'. Net nezinojau ar isvis man akiniu reikia, tiesiog profilaktiskai norejau pasitikrint akis. Po pusvalandzio bergzdio gincijimosi issirinkau remelius, kad galeciau pasitikrinti akis. Daktare tikrinusi man akis klause ar as sveiko proto, kad isvis vaiksciojau be akiniu. Susigedus klausiausi moralo, kad esu neatsakingas zmogus, kad turedama problema su akimis, po siai dienai akiniu neturiu. Bet juk to ir atejau i optikos pasauli...? :) remelius issirinkau vienus is pigiausiu, nes nei vieni kiti pigesni konsultanciu nuomone man tiesiog netiko. Sulaukusi akiniu atvaziavau juos pasiimti ir lygiai dvi dienas dziaugiausi, kad pagaliau matau labai puikiai. Po dvieju dienu akiniai pradejo kristi nuo veido. Akinius nuveziau tik siandien, nes per darbus neturejau laiko. Konsultante paemus akinius juos gerai palankste i sona ir pasake 'nu jo, matosi kad akiniai per daug isklere', pasiule palikti akinius, atvaziuos meistras ir atiduos akinius kita savaite.. Bet cia ir sustokim. Okuliste mane ispludo nes esu kvaila, kad vaiksciojau be akiniu, o dabar palikti juos savaitei, kuomet neturiu pakaitiniu...??
NIEKADA GYVENIME DAUGIAU NEPIRKCIAU AKINIU PAS JUS.
tvarkykite sia problema, nes tikrai neapsiribosiu skundo rasymu.
Atsakyti
Noriu padekoti Pasvalio optikos mergaitems Editai ir Ingridai uz kantrybe ir pagalba renkant dukrai akinius.
Optikos Pasaulis
2019-11-14 15:36:06 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Julija 2019-11-03 15:04:05
Sveiki.pirkom akinius ir mokejom nemazus pinigus.esam labai pasipiktine, nes pagal garantini taisant akinius juos turim palikti 4 dienom, o jei uz pinigus taisyt tai iskart padaro.patirtis tikrai nemaloni, tad sita optika krito akyse, jos tikrai niekam nerekuomenduosiu, ir patarsiu apeit ja.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Nuoširdžiai apgailestaujame, jei paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių.
Akinių remontą, įskaitant ir garantinį, atlieka akinių meistrai, remontas atliekamas per 2-4 darbo dienas. Jeigu garantinio laikotarpio metu klientui reikalingas skubus aptarnavimas, paslaugos yra mokamos. Atsižvelgusi į pažeidimo sudėtingumą, remontą atlieka pardavėja-konsultantė (prisiimant atsakomybę, kad remonto metu akiniai gali lūžti, būti labiau pažeisti).
Dar kartą apgailestaujame dėl situacijos.
Gražios dienos!

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Sveiki.pirkom akinius ir mokejom nemazus pinigus.esam labai pasipiktine, nes pagal garantini taisant akinius juos turim palikti 4 dienom, o jei uz pinigus taisyt tai iskart padaro.patirtis tikrai nemaloni, tad sita optika krito akyse, jos tikrai niekam nerekuomenduosiu, ir patarsiu apeit ja.
Optikos Pasaulis
2019-10-16 16:41:42 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Janina 2019-10-15 13:50:08
Laba diena. Pirkau 2019.08.16 Klaipėdos Bangio prekybos centre"Optikos pasaulis" akinius ir man priskaičiavo PVM
Norėčiau sužinoti. Ar teisėtai priskaičiavo PVM? Ar turėtų grąžinti man priskaičiuotą PVM?
Ačiū.
Pagarbiai
Janina Norbutienė
Laba diena,

dėkojame už Jūsų klausimą. Apgailestaujame, tačiau vis dar laukiame konkretaus atsakymo iš VMI dėl lengvatinio PVM tarifo taikymo ir situacijos išaiškinimo. Prašome Jūsų atsiųsti akinių pirkimo dokumentų kopiją su kontaktiniais duomenimis el.paštu: info@optikospasaulis.lt. Kai susidariusi situacija bus išsiaiškinta, Jus informuosime.
Lauksime Jūsų laiško.

Su pagarba
„Optikos Pasaulis”
Atsakyti
Optikos Pasaulis 2019-10-09 11:47:34
Laba diena,

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad Jūsų lūkesčiai nebuvo pateisinti. Iškilus nesklandumams su mumis tiesiogiai galima susisiekti el.paštu: info@optikospasaulis.lt
Dėkojame už pasidalintus atsiliepimus ir suteiktą galimybę tobulėti.

Su pagarba
„Optikos pasaulis"
Laba diena. Pirkau 2019.08.16 Klaipėdos Bangio prekybos centre"Optikos pasaulis" akinius ir man priskaičiavo PVM
Norėčiau sužinoti. Ar teisėtai priskaičiavo PVM? Ar turėtų grąžinti man priskaičiuotą PVM?
Ačiū.
Pagarbiai
Janina Norbutienė
Optikos Pasaulis
2019-10-09 11:47:34 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Anzela 2019-08-25 23:00:51
Nepatikimas visai, isiulo akinius brangiausius, net nežiuri i žmogu ar turi ar ne pinigeliu, moka jos kalbėti kad stikliukus kuo brsngesnius dėtumem, tipo nei rasos nei tepliosis, nesamonės tik pudrina smegenis. Daugiau ten nei kojos nekelčiau.I
Laba diena,

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad Jūsų lūkesčiai nebuvo pateisinti. Iškilus nesklandumams su mumis tiesiogiai galima susisiekti el.paštu: info@optikospasaulis.lt
Dėkojame už pasidalintus atsiliepimus ir suteiktą galimybę tobulėti.

Su pagarba
„Optikos pasaulis"
Atsakyti
Nepatikimas visai, isiulo akinius brangiausius, net nežiuri i žmogu ar turi ar ne pinigeliu, moka jos kalbėti kad stikliukus kuo brsngesnius dėtumem, tipo nei rasos nei tepliosis, nesamonės tik pudrina smegenis. Daugiau ten nei kojos nekelčiau.I
Atsakyti
Rekomenduoju Vilniuje Nordikos prekybos centre Optikos pasaulį. Gydytoja Algita be abejonės yra puiki savo srities žinovė, kuri ne tik pritaikė ir padėjo išsirinkti akinius, bet ir suteikė išsamią informaciją apie akių priežiūrą. Tikrai apsilankysime ten dar ne kartą!
Atsakyti
PC Molas ne su vaikais dirbt tokiai akių daktarei, daugiau neisim, gaila sumokėtų eur.
Atsakyti
Marijampoles optikos pasaulyje registruoja regejimo patikrinimui vaikus, amžių užsirašo, o atvykus paaiškėja kad vaikų nepriima. Gal susitarkite tarpusavyje? O bendravimas labai namalonus. Dėl tokių nesusipratimų kai kas praranda darbo dieną. Nemonu!

Taip pat rekomenduojame

AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Aušros medicinos centras
Šeimos medicinos centras

Adresas: P. Lukšio g. 3, LT-49387 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
Aušros medicinos centre dirbantys šeimos gydytojai mielai kviečia apsilankyti. Jei nusprendėte gydytis Aušros medicinos centre - šeimos gydytojų konsultacijos bei tyrimai nemokami. Medicinos centre atliekamos ir grožio procedūros, įvairūs masažai: nugaros masažas viso kūno masažas osteopatinis gydomasis masažas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui
DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui 08-02 15:59
Pastaraisiais metais svarbiausias mūsų visų prioritetas tapo sveikata. Jau nebeįsivaizduojame viešojo sektoriaus be dezinfekcinio skysčio ir kitų prevencinių priemonių. Saulės kontrolės...
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
ESBO nesiųs savo atstovų stebėti rinkimus Rusijoje
ESBO nesiųs savo atstovų stebėti rinkimus Rusijoje 08-04 21:22
Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacija (ESBO) trečiadienį pareiškė nesiųsianti savo stebėtojų į rugsėjį Rusijoje vyksiančius parlamento rinkimus, nes šalies institucijos apribojo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Pfizer 45,68 +3,91%
Nokia 6,29 +2,61%
General Electric 103,06 +2,45%
Oracle 89,74 +2,44%
Visa 237,09 -1,12%
McDonald's 236,95 -1,31%
Walt Disney 172,99 -1,46%
Manchester United 15,90 -1,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1834,57 -0,85%
Benzinas 2,17 +2,36%
Anglis 129,97 +21,42%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Sidabras 27,00 -1,82%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Cukrus 0,73 +2,82%
Jautiena 5,68 +3,65%