VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Optikos Pasaulis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Optikos Pasaulis

Atsiliepimai apie Optikos Pasaulis, UAB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Optikos Pasaulis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu pasidalinti istorija, po kurios, praėjus savaitei, vis dar jaučiu nemalonų poskonį. Ji prasidėjo nuo to, kai man parekomendavo kreiptis dėl akinių į "Optikos pasaulį". Nurodytu laiku nuvykau, mane labai maloniai pakonsultavo ir išrinkome akinius kartu su konsultante Dilanta. Po akinių pagaminimo ir atsiėmimo, nepraėjus nei savaitei, pastebėjau ant kairės kojelės baltą liniją ir, vasario 13 dieną nuvykau į " Optikos pasaulio" parduotuvę, kuri randasi PC "Lyra" Šiauliuose. Įėjus į vidų pamačiau, kad yra viena klientė, kurią aptarnauja prie stalo. Pasilikau laukti prie durų. Staiga pasirodė kita konsultantė ir paklausė " ko norėjot? Aš atsakiau, kad tiksliai nežinau, kas per bėda, tačiau atvykau pasitarti ir pasikonsultuoti, parodžiau jai akinius ir pasakiau, kad pastebėjau baltą dryžį. Ji, pasivilgiusi servetėle spiritu, pradėjo trinti kojelę ir pareiškė: "aš turiu nuomonę, kas tai yra, bet nesakysiu, nes tai, ką aš pasakysiu, jums nepatiks". Prašiau jos, kad man atsakytų, nes vis dėlto jų patirtis didesnė, nei tai, jog čia mano pirmieji akiniai ir aš net neįsivaizduoju, kas tai galėtų būti. Gerbiama konsultantė aiškiai ir dar kartą man pakartojo "jums tai nepatiks" ir pasakė, kad tai įbrėžimas. Na, aš jai atsakiau, kad nežinau, kaip tai galėjo nutikti, nes akiniai skirti skaitymui, mažai naudojami, ir gal gali pasakyti, kaip tai galėjo nutikti, nes realiai, tai turi paimti ir specialiai brėžti, kad išgautum tokį įbrėžimą. Aš dar pradėjau sakyti, gal tai dažai pradėjo trintis. Tada ji man: "ką jus čia šnekat, čia jokie dažai, va, sakiau, kad nepatiks". Dar kartą pradėjom apžiūrinėti kojelę ir pamačiau, baltas dėmes ne tik ant kojelės, kur buvo anksčiau, bet ir ant pačios kojelės galo. Aš jai sakau: "va čia tai nebuvo", o ji man: "ką jūs kalbat, aš mačiau, ką man padavėt". Nebūtų skaudu, jei nebūčiau prieš važiuojant, dar kartą, pasiėmus lūpą ir neapžiūrėjus. Bandžiau jai tai pasakyti, bet ji net nenorėjo apie tai girdėti. Kai aš tik ką nors noriu pasakyti, ji iš karto pakeltu tonu, su nepasitenkinimu, mane nutraukia. Galiausiai ji man pasakė, kad susiseks su PC "Akropolyje" esančia parduotuve ir paklaus, gal turi rėmelius pakeitimui, ar panašiai. Prie manęs paskambino telefonu ir, kaip supratau vėliau iš pokalbio, atsiliepė ta pati konsultantė, kuri mane aptarnavo, kai aš rinkausi akinius. Pokalbis, girdint ne tik man, bet jos kolegei ir klientei buvo toks: "čia tokia nepatenkinta klientė su savo nuomone, aš tau ją atsiųsiu ir tu ten žiūrėkis. Aš jai sakiau kas yra, bet ji čia visa nepatenkinta, o kadangi čia tavo PROTEŽĖ, tai tu ir aiškinkis". Kai gerbiamojo konsultantė man grąžino akinius į rankas, sakydama, kad turiu nuvykti į PC "Akropolis" esančią parduotuvę, pagavo mano žvilgsnį, nes aš užmečiau jį, norėdama sužinoti, kas čia tokia "maloni" konsultantė, tai atsakymas buvo toks " aš čia vedėja (jeigu ką)". Tai va, gerbiamoji vedėja Asta, linkiu jums nuleisti toną, nusiimti karūną, gerbti kitus, šypsotis. Supraskite, kad kiti nėra kalti, kad jūs nelaiminga. Kaip išeidama jums pasakiau, taip ir dabar galiu pasikartoti, aš neatėjau draskyti akių, aš atėjau spręsti man iškilusio klausimo, problemos, ko negaliu pasakyti apie jus. Užjaučiu jūsų pavaldinius, kuriems tenka dirbti su tokia "vedėja". Nesuprantu, kaip darbdavys žiūri į tokius darbuotojus, kurie akivaizdžiai numuša norą grįžti į parduotuvę. Tas, kaip išsireiškė gerbiamoji vedėja Asta, vadinamas "protežė", atneša jums duonos ir nesvarbu, kieno jis globojamas, ar siunčiamas. Man nereikia ir neprašau nieko už dyką, tačiau toks akivaizdus nesiskaitymas, žeminimas, niekinimas, nekelia pasitikėjimo. Senai teko bendrauti su tokia nemalonia persona, gumulas gerklėje dar iki šiol.
Atsakyti
Noriu padėkoti už gera aptarnavimą Jonavos, , Optikos pasaulio'' Basanavičius, 21 darbuotoja- Ramune Budriene. Ta moteris-puikus specialistas savo sritį, visada maloni, iškart skuba į pagalba, patarę, pažystu ja jau nemažai metu. Bendrauja su ja, visada išeini su gera nuotaika.
Atsakyti
Laba diena. Labai nepatenkinta aptarnavimų darbuotoju Jonavos, , Optikos pasauli'', Basanavičius g. 21. Aplankau 2021-01-20, kad sutvarkyti akinius, kojelę, kuri buvo užsakyti 2 metai atgal ir per pirmus 2 mėn., naujos, buvo remontuoti 2 kart. Akinius ir stiklas buvo nekokybiškos, viriną kojele, neilgai nešiojau tos akinius. Mane sutiko dvi jaunos pardavėjos, viena aptarnavo mane, sake kaina, aš žiūrėjau naujos rėmelius, klausiau patarimo, kaip buvo ankščiau, kada dirba kita, vyresne moteris - labai maloni ir paslaugi. Ant mane nekreipia dėmesio antra pardavėja- žaide su telefonu. Už remonto kojeles- kuri buvo remontuota nekokybiška, reikėjo mokėti virs 21 euro su 15% nuolaida. O nauju akinius negalėjau užsakyti-reikalavo recepto, nors aš sakiau, kad žinau savo visos reikalingos duomenis ir akinis visada užsakiau tos optikoje, nuolaida su POLA kortele pas mane parasyta-75% rėmelis, o ji rodo-50%. Nors akinius buvo 2 metai atgal padaryti su tokia nuolaida. Gaila, kad priima darbuotoju, kuri negali bendrauti su žmonėmis. Dabar, pandemijos metų, nereikalingi pašalinį kontaktai, pas gydytojų sunkų papulti.. to pačių, kad mano duomenis turi būti optikoje.
Atsakyti
nerekomenduoju pirkti iš jų. Moka sugadinti nuotaiką. Daugiau nesinori pinigų išmesti į šiukšlių dėžę...
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimu ir šiltu bendravimu Kėdainių optikoje ! Atsiliepimų rašyti nemėgstu, bet šiandien esu tokia laiminga, kad negaliu susilaikyti. Konsultantė Indrė išmananti ir mylinti savo darbą! Sėkmės Jums toliau! :)
Atsakyti
Ačiū už puikų, profesionalų, greitą ir kokybišką aptarnavimą Šilutės skyriuje. Specialistė Laura puiki darbuotoja, galite būti užtikrinti, kad pasiūlys tinkamiausia variantą, suteiks informaciją ir visada patars.
Atsakyti
Siūlyčiau nesirinkti šios optikos. Ėjau tirtis akis. Tuo metu pirkau tik akių lęšius, o akinių stiklus keisti sutarėme vėliau, buvome susitarę jog palieku receptą, ir kuomet galėsiu, ateiti dėl akinių. Išaušo ta diena, kuomet atėjau. Iš kart buvo pasakyta, kad tikris iš naujo, na galvoju gerai, ir puolė siūlyti akinių rėmelius, pasakius, kad naujų rėmelių nereikia, nes manieji yra praktiškai nauji, pradėjo gąsdinti, kad jei keis tuos pačius, gali keitimo metu jie sulūžti, o įmonė neatsako. Maždaug pati kalta. Dar viena svarbu paminėti, kad rėmeliai taip pat yra pirkti iš jų. Žodžiu, noriu pasipelnyti, o ne padėti žmonėms... Paskutinį kartą ėjau į šią optiką.
Atsakyti
niekada gyvenime nebepirkciau is ten akiniu.jau suluzusius nusipirkau o kai grazint tai net pinigu negrazina reikia siust ekspertam o tada jau vaikaciok be akiniu arba pirk kitus.niekam
nepatariu pirkt
Atsakyti
Rekomenduoju apsilankyti Kėdainių Optikos pasaulyje. Čia išgirdau daug naudingų patarimų, puikus kliento poreikių išsiaiškinimas. Ypatingai dėkoju konsultantei Odetai Žukienei. Konsultantė atitinka aukščiausio lygio aptarnavimo standartus. Visuomet būsite sutikti su šypsena, gausite naudingų patarimų bei garantuotą kokybę. Sėkmės darbuose!
Optikos Pasaulis
2020-02-19 14:13:10 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Jolita Kšenavičienė 2020-02-18 18:28:39
Tikrai puikus, malonus aptarnavimas Kėdainių Optikos Pasaulyje, ačiū konsultantei Odetai Ž. Maloni ir kompetetinga gydytojos konsultacija, noriu nuoširdžiai padėkoti. Teikiamos nuolaidos ir akcijos skatina grįžti vėl ir vėl.
Laba diena,

džiaugiamės, kad esate mūsų įmonės klientė ir dėkojame Jums už šiltus žodžius bei puikų darbuotojų įvertinimą.
Jūsų padėką perduosime Jus aptarnavusioms darbuotojoms.
Su geriausiais linkėjimais!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis”
Jolita Kšenavičienė
2020-02-18 18:28:39 IP 5f4soo18
Atsakyti
Tikrai puikus, malonus aptarnavimas Kėdainių Optikos Pasaulyje, ačiū konsultantei Odetai Ž. Maloni ir kompetetinga gydytojos konsultacija, noriu nuoširdžiai padėkoti. Teikiamos nuolaidos ir akcijos skatina grįžti vėl ir vėl.
Atsakyti
Marijampolės Maximoje esančiame Optikos Pasaulio skyriuje įsigijau akinius. Labai nusivyliau administratore/kasininke/konsultante, kuri mane aptarnavo. Norėjau įsigyti akinius su apsauga nuo kompiuterio skleidžiamų spindulių, aiškiai išreiškiau norą gauti geriausios kainos pasiūlymą.
Ji mane iš karto nuteikė, kad vien lęšiai tokiems akiniams kainuos apie 80 EUR.
Išėjau užsisakiusi akinius už ~129 EUR.
Namuose užėjau į tinklapį pastudijuoti jų pasiūlymų ir pamačiau, kad buvo galimybė įsigyti VISKAS ĮSKAIČIUOTA už 79 EUR, su gamyba, mano pageidaujamais lęšiais ir rėmeliu.
Nusivyliau kad konsultantė nepateikė man šio pasiūlymo : (
Optikos Pasaulis
2020-01-14 08:59:30 IP 2ju3ku2a
Atsakyti
Gintarė 2020-01-10 18:07:25
Prieš pusmetį keičiau stiklus po ilgo laiko, rinkomės brangesnius, kad nesibraižytų. Akinius tikrai prižiūriu atsakingai, kadangi tai nuolatiniai akiniai, juos nusiimu tik eidama miegoti, ir tuo metu juos visada laikau dėkle, valau tik su servetėle skirta akinių valymui. Tačiau praėjus pusmečiui stiklai susibraižė, drąsiai galiu sakyti, kad stiklai kuriuos turėjau prieš tai, kurių nekeičiau 5 metus, po penkių metų jie atrodė daug geriau, nei tie kuriuos pirkau iš optikos po pusmečio. Esu labai nusivylusi, kad sumokėjau nemenką sumą už stiklus, kurie po pusmečio ir labai saugoti tapo nebenaudojami.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Plačiau pakomentuoti situaciją ir pasiūlyti sprendimo būdus galėtume išsiaiškinę problemos priežastis bei aplinkybes. Rekomenduojame atvykti į „Optikos saloną“, kuriame užsakėte akinius (su akiniais ir įsigijimo dokumentais), kur įvertinę situaciją, suteiksime tikslesnės informacijos. Optikų darbo laiką galite rasti mūsų internetiniame puslapyje: http://www.optikospasaulis.lt/optikos
Lauksime Jūsų.

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Prieš pusmetį keičiau stiklus po ilgo laiko, rinkomės brangesnius, kad nesibraižytų. Akinius tikrai prižiūriu atsakingai, kadangi tai nuolatiniai akiniai, juos nusiimu tik eidama miegoti, ir tuo metu juos visada laikau dėkle, valau tik su servetėle skirta akinių valymui. Tačiau praėjus pusmečiui stiklai susibraižė, drąsiai galiu sakyti, kad stiklai kuriuos turėjau prieš tai, kurių nekeičiau 5 metus, po penkių metų jie atrodė daug geriau, nei tie kuriuos pirkau iš optikos po pusmečio. Esu labai nusivylusi, kad sumokėjau nemenką sumą už stiklus, kurie po pusmečio ir labai saugoti tapo nebenaudojami.
Optikos Pasaulis
2019-12-17 12:36:44 IP 2ju3l3nv
Atsakyti
8na 2019-12-16 18:41:58
Laba diena.
Klaipeda.Banginio optika vizitas 2019.10.16 apie 15 val.
Gruodzio 14 ir 15 kalbejau su skirtingomis konsultantemis del brokuotu lesiu. Buvo pasiulyta atnesti pakuotes su partijos nr ir mano dukrai ateiti patikrinti regejima bei atlikti testa del akiu sausumo. Kai atejome pradejome aiskinti visa situacija, bet viena konsultante ir dar neaisku kas per darbuotoja, lyg tai oftalmologe kuri turejo tikrinti regejima, uzpuole.pradejo kaltinti dukra, kad ji nemoka naudotis ir tt.nors perkam lesius is tos optikos 3 metus. Visiskai su mumis nesutiko. Kalbejo pakeltu tonu. Kad jiems nesvarbu, kad mes pereisime i kita optika, nereikia cia ju gasdinti. Istrauke brokuotus lesiukus is konteinerio pradejo ciupineti rankomis.numete ant grindu, konstatavo kad cia ne brokas nors jie ne ekspertai o tik pardavejos. Galiu gale po konflikto sutiko nusiusti lesius i ekspertize. Bet mane domina kaip galima kazka patikrinti kai lesiai buvo nuciupineti ir pasivoliojo ant grindu. Labai noreciau kad su manim susisiektu atsakingas asmuo kuris padetu isspresti konflikta.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.
Kadangi į mus kreipėtės ir asmeniškai, situaciją aiškinamės ir sprendžiame.

Su pagarba
“Optikos pasaulis”
Atsakyti
Siaubas 2019-06-16 14:10:04
Nusprendusi pabandyti lęšius, kad būtų patogiau ir nereiktų nešioti kasdien akinių, nuėjau į artimiausią Šiauliuose optikos saloną.. Labai malonios moterys tarp kitko buvo ir pritaikė man tinkamas linzes, apmokino papasakojo.. Viskas super... Išėjau patenkinta. Nešiojau 5dienas vienadienes super tiko likau nustebus kokybe ir kad man jos tiko ir nesausejo akys.. Žodžiu nejaučiau jokio diskomforto. Nusprendžiau įsigyti mėnesinės ilgalaikės linzes panešiojus dvi dienas iš ryto dedant pastebiu į plyšimą... Nu gerai galvoju gal aš kalta... Kažką ne taip dariau... Antras bandymas.. vėl investuoju 16 eurų nuo įsigijimo praėjus 4dienom viena karta panaudojus kita diena dedant matau įtraukimą... Kaip?!!! Indelyje būnant plyšta? Nuėjus
optikos saloną paprašius kad paaiškintu kame reikalas kaip visada visa kaltę su verčiama ant kliento? Nuziurejus kad su nagais ir iškart pareiške kad su nagais pati suplesiau? Kažkokia pasibaisėtina linziu kokybė.. Tai man paaiškinkit kaip tada tas 5dienas kurios vienadienes buvo super kokybės besimokant nesuplėšiau jų? Per 16dienu sukišti 50euru į nieką... Ir atėjus į optika nesugeba patarti nieko? Tik juokiasi atsisėdę darbuotojai? Čia normalu? Klounai gal tie klientai kokie ar kas jiems? Esu žiauriai nepatenkinta pasiūlytais lęšiais. Negana to man sėdint ateina kiti žmonės ir su manim nebaigus pokalbio apsiima kitais žmonėm o aš lieku sėdėti nieko ne sužinojus? Buvo nemalonu ir jaučiausi kaip kvailė.. Pastatė į tokią būseną lyg aš būčiau kalčiausia ir išsigalvoju nebūtus dalykus. Paskutinis kartas kada ėjau i jūsų optika. Niekam nerekomenduosiu.
Mums irgi su ju lesiais prasidejo problemos po 3ju metu nesiojimo. Ir irgi pardavejos uzpuole. Visiskai nenorejo nei spresti problemos, nei paaiskinti jei tai yra musu kalte, tai nuo ko ir kodel tai atsitiko butent su vienos dezutes lesiais. Zodziu...
Atsakyti
Laba diena.
Klaipeda.Banginio optika vizitas 2019.10.16 apie 15 val.
Gruodzio 14 ir 15 kalbejau su skirtingomis konsultantemis del brokuotu lesiu. Buvo pasiulyta atnesti pakuotes su partijos nr ir mano dukrai ateiti patikrinti regejima bei atlikti testa del akiu sausumo. Kai atejome pradejome aiskinti visa situacija, bet viena konsultante ir dar neaisku kas per darbuotoja, lyg tai oftalmologe kuri turejo tikrinti regejima, uzpuole.pradejo kaltinti dukra, kad ji nemoka naudotis ir tt.nors perkam lesius is tos optikos 3 metus. Visiskai su mumis nesutiko. Kalbejo pakeltu tonu. Kad jiems nesvarbu, kad mes pereisime i kita optika, nereikia cia ju gasdinti. Istrauke brokuotus lesiukus is konteinerio pradejo ciupineti rankomis.numete ant grindu, konstatavo kad cia ne brokas nors jie ne ekspertai o tik pardavejos. Galiu gale po konflikto sutiko nusiusti lesius i ekspertize. Bet mane domina kaip galima kazka patikrinti kai lesiai buvo nuciupineti ir pasivoliojo ant grindu. Labai noreciau kad su manim susisiektu atsakingas asmuo kuris padetu isspresti konflikta.
Atsakyti
Ačiū už greitą sprendimą. Susigrąžinote pasitikėjimą savimi :) dėkoju jums už greitą sureagavimą ir ištaisytą klaidą
Optikos Pasaulis
2019-12-10 17:10:42 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Monika 2019-12-09 14:47:58
Daugiau akinių čia nebesisakysiu.. už akinius sumokėti nemaži pinigai, po 3 mėnesių visas rėmelis pradeda luptis nunešus į optiką man pareiškia kad aš pati kalta nes mechaniškai sugadinau ir subraižiau rėmelį ir jie dėl to nekalti.. neesmė kad akiniai visada dėkle ir juos naudoji tik skaitymui arba naudojantis kompiuteriu.... o renkantis akinius aiškino, jog nesvarbu kas atsitiks rėmeliams jie juos sutvarkys nežadėkit ko net nesiruošiat tesėti ir tikrai nerekomenduoju mesti savo pinigų į balą, deja turėsiu eiti užsisakinėti akinius kitur ir vėl mokėti krūvą pinigų... gėda jums...
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.
Plačiau pakomentuoti situaciją ir pasiūlyti sprendimo būdus galėtume išsiaiškinę problemos priežastis bei aplinkybes. Kad galėtume su Jumis susisiekti, maloniai prašome parašykite mums savo telefono numerį bei optikos saloną, kuriame lankėtės, el.paštu info@optikospasaulis.lt.
Lauksime Jūsų laiško.

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Monika 2019-12-09 14:47:58
Daugiau akinių čia nebesisakysiu.. už akinius sumokėti nemaži pinigai, po 3 mėnesių visas rėmelis pradeda luptis nunešus į optiką man pareiškia kad aš pati kalta nes mechaniškai sugadinau ir subraižiau rėmelį ir jie dėl to nekalti.. neesmė kad akiniai visada dėkle ir juos naudoji tik skaitymui arba naudojantis kompiuteriu.... o renkantis akinius aiškino, jog nesvarbu kas atsitiks rėmeliams jie juos sutvarkys nežadėkit ko net nesiruošiat tesėti ir tikrai nerekomenduoju mesti savo pinigų į balą, deja turėsiu eiti užsisakinėti akinius kitur ir vėl mokėti krūvą pinigų... gėda jums...
P.S. Ir tikrai kreipsiuosi į vartotojų teises. Nes nusibodo jau toki pažadai ir pinigų lupimas.
Atsakyti
Daugiau akinių čia nebesisakysiu.. už akinius sumokėti nemaži pinigai, po 3 mėnesių visas rėmelis pradeda luptis nunešus į optiką man pareiškia kad aš pati kalta nes mechaniškai sugadinau ir subraižiau rėmelį ir jie dėl to nekalti.. neesmė kad akiniai visada dėkle ir juos naudoji tik skaitymui arba naudojantis kompiuteriu.... o renkantis akinius aiškino, jog nesvarbu kas atsitiks rėmeliams jie juos sutvarkys nežadėkit ko net nesiruošiat tesėti ir tikrai nerekomenduoju mesti savo pinigų į balą, deja turėsiu eiti užsisakinėti akinius kitur ir vėl mokėti krūvą pinigų... gėda jums...
Optikos Pasaulis
2019-12-02 11:22:09 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Onute 2019-11-28 19:45:30
Buvau maloniai nustebinta Jūsų Linos Kruopaitienės, rupestingumu, nuoširdumu. Likau labai patenkinta, jos paprastai ir aiškiai suteikta info, žmogus mylėdamas savo darbą, gali nuveikti labai daug... Linkiu didelės sveikatos savo darbe ir gyvenime.
Laba diena,

Nuoširdžiai dėkojame, kad radote laiko parašyti ir pasidalinote savo patirtimi. Visada labai malonu gauti tokius atsiliepimus. Jūsų šiltus žodžius perduosime paminėtai pardavėjai-konsultantei.
Su geriausiais linkėjimais!

Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Atsakyti
Buvau maloniai nustebinta Jūsų Linos Kruopaitienės, rupestingumu, nuoširdumu. Likau labai patenkinta, jos paprastai ir aiškiai suteikta info, žmogus mylėdamas savo darbą, gali nuveikti labai daug... Linkiu didelės sveikatos savo darbe ir gyvenime.
Optikos Pasaulis
2019-11-25 15:50:48 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Kristina 2019-11-23 00:04:19
Labai mandagios bei malonios pardavėjos, konsultantės. Begalo malonus bendravimas, pataria, maloniai patikrina regėjima, visada patars kas geriau, suteikia nuolaidas labai geras, lešiukams! Labai malonus aptarnavimas!
Laba diena,

džiaugiamės, kad esate mūsų įmonės klientė ir dėkojame Jums už šiltus žodžius bei puikų darbuotojų įvertinimą.
Norime paprašyti parašyti, kada ir kuriame „Optikos pasaulio“ salone lankėtės (galbūt pamenate darbuotojų vardus), kad galėtume Jūsų pagyrimą perduoti Jus aptarnavusioms darbuotojoms.
Lauksime Jūsų atsakymo!

Su pagarba
„Optikos pasaulis”
Atsakyti
Labai mandagios bei malonios pardavėjos, konsultantės. Begalo malonus bendravimas, pataria, maloniai patikrina regėjima, visada patars kas geriau, suteikia nuolaidas labai geras, lešiukams! Labai malonus aptarnavimas!
Optikos Pasaulis
2019-11-19 15:07:28 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Monika 2019-11-17 20:05:40
Pries kelis menesius uzsirasiau akiu patikrinimui. Po savaites sulaukus savo vizito atejau i optikos pasauli, esanciame kaune, prekybos centre Molas. Man is karto buvo pasiulyta issirinkti remelius, nes kitaip 'patikrinimas daug kainuos'. Net nezinojau ar isvis man akiniu reikia, tiesiog profilaktiskai norejau pasitikrint akis. Po pusvalandzio bergzdio gincijimosi issirinkau remelius, kad galeciau pasitikrinti akis. Daktare tikrinusi man akis klause ar as sveiko proto, kad isvis vaiksciojau be akiniu. Susigedus klausiausi moralo, kad esu neatsakingas zmogus, kad turedama problema su akimis, po siai dienai akiniu neturiu. Bet juk to ir atejau i optikos pasauli...? :) remelius issirinkau vienus is pigiausiu, nes nei vieni kiti pigesni konsultanciu nuomone man tiesiog netiko. Sulaukusi akiniu atvaziavau juos pasiimti ir lygiai dvi dienas dziaugiausi, kad pagaliau matau labai puikiai. Po dvieju dienu akiniai pradejo kristi nuo veido. Akinius nuveziau tik siandien, nes per darbus neturejau laiko. Konsultante paemus akinius juos gerai palankste i sona ir pasake 'nu jo, matosi kad akiniai per daug isklere', pasiule palikti akinius, atvaziuos meistras ir atiduos akinius kita savaite.. Bet cia ir sustokim. Okuliste mane ispludo nes esu kvaila, kad vaiksciojau be akiniu, o dabar palikti juos savaitei, kuomet neturiu pakaitiniu...??
NIEKADA GYVENIME DAUGIAU NEPIRKCIAU AKINIU PAS JUS.
tvarkykite sia problema, nes tikrai neapsiribosiu skundo rasymu.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Nuoširdžiai atsiprašome, kad darbuotojų bendravimas nebuvo toks, kokį siekiame užtikrinti, ir paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių. Esame dėkingi už išsakytas pastabas, tik reiklių ir neabejingų klientų dėka galime tobulėti aptarnavimo srityje.
Akinių remontą, įskaitant ir garantinį, atlieka akinių meistrai, remontas atliekamas per 2-4 darbo dienas. Pasitaiko tokių situacijų, kai akinių rėmeliams reikalingas smulkus ar rimtesnis remontas ir tada klientai lieka be akinių. Savo klientams rekomenduojame turėti atsarginius akinius nenumatytiems atvejams arba, jei yra galimybė, tuo metu rinktis kontaktinius lęšius.
Dar kartą apgailestaujame dėl situacijos ir linkime gražios dienos.

Su pagarba
"Optikos pasaulis"
Optikos Pasaulis
2019-11-19 14:59:12 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Laura 2019-11-16 18:02:51
Noriu padekoti Pasvalio optikos mergaitems Editai ir Ingridai uz kantrybe ir pagalba renkant dukrai akinius.
Laba diena,

malonu, kad radote laiko parašyti. Visada labai džiugu gauti tokius šiltus atsiliepimus ir žinoti, kad klientai lieka patenkinti aptarnavimu!
Jūsų padėką perduosime Jus aptarnavusioms darbuotojoms.
Su geriausiais linkėjimais!

Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Atsakyti
Pries kelis menesius uzsirasiau akiu patikrinimui. Po savaites sulaukus savo vizito atejau i optikos pasauli, esanciame kaune, prekybos centre Molas. Man is karto buvo pasiulyta issirinkti remelius, nes kitaip 'patikrinimas daug kainuos'. Net nezinojau ar isvis man akiniu reikia, tiesiog profilaktiskai norejau pasitikrint akis. Po pusvalandzio bergzdio gincijimosi issirinkau remelius, kad galeciau pasitikrinti akis. Daktare tikrinusi man akis klause ar as sveiko proto, kad isvis vaiksciojau be akiniu. Susigedus klausiausi moralo, kad esu neatsakingas zmogus, kad turedama problema su akimis, po siai dienai akiniu neturiu. Bet juk to ir atejau i optikos pasauli...? :) remelius issirinkau vienus is pigiausiu, nes nei vieni kiti pigesni konsultanciu nuomone man tiesiog netiko. Sulaukusi akiniu atvaziavau juos pasiimti ir lygiai dvi dienas dziaugiausi, kad pagaliau matau labai puikiai. Po dvieju dienu akiniai pradejo kristi nuo veido. Akinius nuveziau tik siandien, nes per darbus neturejau laiko. Konsultante paemus akinius juos gerai palankste i sona ir pasake 'nu jo, matosi kad akiniai per daug isklere', pasiule palikti akinius, atvaziuos meistras ir atiduos akinius kita savaite.. Bet cia ir sustokim. Okuliste mane ispludo nes esu kvaila, kad vaiksciojau be akiniu, o dabar palikti juos savaitei, kuomet neturiu pakaitiniu...??
NIEKADA GYVENIME DAUGIAU NEPIRKCIAU AKINIU PAS JUS.
tvarkykite sia problema, nes tikrai neapsiribosiu skundo rasymu.
Atsakyti
Noriu padekoti Pasvalio optikos mergaitems Editai ir Ingridai uz kantrybe ir pagalba renkant dukrai akinius.
Optikos Pasaulis
2019-11-14 15:36:06 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Julija 2019-11-03 15:04:05
Sveiki.pirkom akinius ir mokejom nemazus pinigus.esam labai pasipiktine, nes pagal garantini taisant akinius juos turim palikti 4 dienom, o jei uz pinigus taisyt tai iskart padaro.patirtis tikrai nemaloni, tad sita optika krito akyse, jos tikrai niekam nerekuomenduosiu, ir patarsiu apeit ja.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Nuoširdžiai apgailestaujame, jei paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių.
Akinių remontą, įskaitant ir garantinį, atlieka akinių meistrai, remontas atliekamas per 2-4 darbo dienas. Jeigu garantinio laikotarpio metu klientui reikalingas skubus aptarnavimas, paslaugos yra mokamos. Atsižvelgusi į pažeidimo sudėtingumą, remontą atlieka pardavėja-konsultantė (prisiimant atsakomybę, kad remonto metu akiniai gali lūžti, būti labiau pažeisti).
Dar kartą apgailestaujame dėl situacijos.
Gražios dienos!

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Sveiki.pirkom akinius ir mokejom nemazus pinigus.esam labai pasipiktine, nes pagal garantini taisant akinius juos turim palikti 4 dienom, o jei uz pinigus taisyt tai iskart padaro.patirtis tikrai nemaloni, tad sita optika krito akyse, jos tikrai niekam nerekuomenduosiu, ir patarsiu apeit ja.
Optikos Pasaulis
2019-10-16 16:41:42 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Janina 2019-10-15 13:50:08
Laba diena. Pirkau 2019.08.16 Klaipėdos Bangio prekybos centre"Optikos pasaulis" akinius ir man priskaičiavo PVM
Norėčiau sužinoti. Ar teisėtai priskaičiavo PVM? Ar turėtų grąžinti man priskaičiuotą PVM?
Ačiū.
Pagarbiai
Janina Norbutienė
Laba diena,

dėkojame už Jūsų klausimą. Apgailestaujame, tačiau vis dar laukiame konkretaus atsakymo iš VMI dėl lengvatinio PVM tarifo taikymo ir situacijos išaiškinimo. Prašome Jūsų atsiųsti akinių pirkimo dokumentų kopiją su kontaktiniais duomenimis el.paštu: info@optikospasaulis.lt. Kai susidariusi situacija bus išsiaiškinta, Jus informuosime.
Lauksime Jūsų laiško.

Su pagarba
„Optikos Pasaulis”
Atsakyti
Optikos Pasaulis 2019-10-09 11:47:34
Laba diena,

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad Jūsų lūkesčiai nebuvo pateisinti. Iškilus nesklandumams su mumis tiesiogiai galima susisiekti el.paštu: info@optikospasaulis.lt
Dėkojame už pasidalintus atsiliepimus ir suteiktą galimybę tobulėti.

Su pagarba
„Optikos pasaulis"
Laba diena. Pirkau 2019.08.16 Klaipėdos Bangio prekybos centre"Optikos pasaulis" akinius ir man priskaičiavo PVM
Norėčiau sužinoti. Ar teisėtai priskaičiavo PVM? Ar turėtų grąžinti man priskaičiuotą PVM?
Ačiū.
Pagarbiai
Janina Norbutienė
Optikos Pasaulis
2019-10-09 11:47:34 IP 28mdp0lg
Atsakyti
Anzela 2019-08-25 23:00:51
Nepatikimas visai, isiulo akinius brangiausius, net nežiuri i žmogu ar turi ar ne pinigeliu, moka jos kalbėti kad stikliukus kuo brsngesnius dėtumem, tipo nei rasos nei tepliosis, nesamonės tik pudrina smegenis. Daugiau ten nei kojos nekelčiau.I
Laba diena,

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad Jūsų lūkesčiai nebuvo pateisinti. Iškilus nesklandumams su mumis tiesiogiai galima susisiekti el.paštu: info@optikospasaulis.lt
Dėkojame už pasidalintus atsiliepimus ir suteiktą galimybę tobulėti.

Su pagarba
„Optikos pasaulis"
Atsakyti
Nepatikimas visai, isiulo akinius brangiausius, net nežiuri i žmogu ar turi ar ne pinigeliu, moka jos kalbėti kad stikliukus kuo brsngesnius dėtumem, tipo nei rasos nei tepliosis, nesamonės tik pudrina smegenis. Daugiau ten nei kojos nekelčiau.I
Atsakyti
Rekomenduoju Vilniuje Nordikos prekybos centre Optikos pasaulį. Gydytoja Algita be abejonės yra puiki savo srities žinovė, kuri ne tik pritaikė ir padėjo išsirinkti akinius, bet ir suteikė išsamią informaciją apie akių priežiūrą. Tikrai apsilankysime ten dar ne kartą!
Atsakyti
PC Molas ne su vaikais dirbt tokiai akių daktarei, daugiau neisim, gaila sumokėtų eur.
Atsakyti
Marijampoles optikos pasaulyje registruoja regejimo patikrinimui vaikus, amžių užsirašo, o atvykus paaiškėja kad vaikų nepriima. Gal susitarkite tarpusavyje? O bendravimas labai namalonus. Dėl tokių nesusipratimų kai kas praranda darbo dieną. Nemonu!
Atsakyti
Nusprendusi pabandyti lęšius, kad būtų patogiau ir nereiktų nešioti kasdien akinių, nuėjau į artimiausią Šiauliuose optikos saloną.. Labai malonios moterys tarp kitko buvo ir pritaikė man tinkamas linzes, apmokino papasakojo.. Viskas super... Išėjau patenkinta. Nešiojau 5dienas vienadienes super tiko likau nustebus kokybe ir kad man jos tiko ir nesausejo akys.. Žodžiu nejaučiau jokio diskomforto. Nusprendžiau įsigyti mėnesinės ilgalaikės linzes panešiojus dvi dienas iš ryto dedant pastebiu į plyšimą... Nu gerai galvoju gal aš kalta... Kažką ne taip dariau... Antras bandymas.. vėl investuoju 16 eurų nuo įsigijimo praėjus 4dienom viena karta panaudojus kita diena dedant matau įtraukimą... Kaip?!!! Indelyje būnant plyšta? Nuėjus
optikos saloną paprašius kad paaiškintu kame reikalas kaip visada visa kaltę su verčiama ant kliento? Nuziurejus kad su nagais ir iškart pareiške kad su nagais pati suplesiau? Kažkokia pasibaisėtina linziu kokybė.. Tai man paaiškinkit kaip tada tas 5dienas kurios vienadienes buvo super kokybės besimokant nesuplėšiau jų? Per 16dienu sukišti 50euru į nieką... Ir atėjus į optika nesugeba patarti nieko? Tik juokiasi atsisėdę darbuotojai? Čia normalu? Klounai gal tie klientai kokie ar kas jiems? Esu žiauriai nepatenkinta pasiūlytais lęšiais. Negana to man sėdint ateina kiti žmonės ir su manim nebaigus pokalbio apsiima kitais žmonėm o aš lieku sėdėti nieko ne sužinojus? Buvo nemalonu ir jaučiausi kaip kvailė.. Pastatė į tokią būseną lyg aš būčiau kalčiausia ir išsigalvoju nebūtus dalykus. Paskutinis kartas kada ėjau i jūsų optika. Niekam nerekomenduosiu.
Atsakyti
Kaune, kovo 11 gatvėję girsčiupio prėkybos centre daktarė priskyrė man akinius, prieš tai visą gyvenimą nešiojau akinius tik su vienu pstiprintu stikliuku, kadangi kita akis matė gerai. Bet daktarė nusprendė man įdėti +0, 5 į tą akį kuri matė gerai. Ko pasekoje dabar abi akys mato blogiau.. prieš tai be akinių matydavau gerai, dabar tik pastebėjau, kad be akinių jau visai nieko gero... tikrai nerekomenduoju ten lankytis,
Atsakyti
Salonas Telsiuose, tai net nezinau gyvenime ten neisiu. Toks izulus bendravimas, nors uzsisakeme firminius akinius, bet jos nesugebejo pranest kad jau pagaminta.
Gabrielius Girdenis
2019-04-15 11:48:55 IP 2e7r3ua7
Atsakyti
Mazeikiai Optikos pasaulis esantis eifelyje pries 9 menesius pririnko man akinius kuriu istikruju man ju net nereikejo kaip siandien teigia specialistai.
Ir maza to turedami parinkti tik -0, 25 pagamino -1, 25
Ir teigia jog daktares tarp pusavyje nesusikalbejusios ir per klaida uzrase ir pagamino per stiprius akinius. Visa ta laika nesiodamas akinius skambinau ir skundziausi as kad jie man blogina o ne gerina matomuma ir man vistiek liepe nesioti tuos akinius.
Sakydamos -jog akys turi priprasti.
As dirbdamas vairuotoju su galvos skausmais ir akiu taipat nesilioviau nesioti ju visus 9men. Kol pameginau pasitikrinti akis ir daktare padariusi isvadas jog man isviso nereiktu akiniu. Gryzes vel i Mazeikius i ta pacia vieta man teigia jog dabar isviso man yra blogai tipo su akimis ir reikia laukti kol praeis uzdegimas desines akies ir tada vel darys akinius. Ka daryti tokioje situacijoje
Atsakyti
Noriu pasiskusti sia firma ir jos darbuotojais, hyper maxima, Kaunas. Vakar su dukra atvykusios pasiteirauti del kompensuojamu akiniu ir ju padarymo laiko, darbuotoja net tik kad nemandagiai ir grubiai kalbejo, bet net nesiteike suteikti reikiamos informacijos, man neigaluma turinciam zmogui. Aciu labai Filmann darbuotoja, kurios ne tik maloniai bendravo, bet dare viska, kad man butu kuo patogiau ir geriau, nors akiniai ir kompensuojami is dalies, bet ar reikia uz tai su klientu bendrauti siurksciau?
Atsakyti
Matau daug prastų atsiliepimų. Nežinau, kaip kitose vietose, tačiau PC Molas Optikos Pasaulyje dirba nuostabios moterys. Esu pastovi klientė. Nuvykau nusipirkti lęšių, ir paprašiau juos įsidėti vietoje. Specialistės itin mandagios ir draugiškos, paruošė man vietą ir dar pagyrė kaip gražiai atrodo, nes tai buvo spalvoti lęšiai. Atsisveikinome. Tačiau pajutau, jog vienas lęšis itin dirgina akį, tai kartojosi net įdėjus į kitą akį. Grįžus į parduotuvę jį patikrino, sulašino lašiukų, ir net neradus broko man jį pakeitė nauju. Viskas vyko labai profesionaliai, dirbančios moterys itin mandagios ir suteikė puikią pagalbą. Tikrai aukščiausio lygio aptarnavimas. Labai tikiuosi, jog Optikos Pasaulis vertina šias specialistes. Tik geriausi atsiliepimai!
Atsakyti
Man labai keistai pasirode tai, jog perkant akinius dukrai negalejau panaudoti nuolaidu korteles.Nes ji skirta tik man????!!!!!!!O kaip seima???Pvz 4 ar 11 metu vaikams perkant.Na jau... Buvo pasakyta kad akinius gi ne sau perkuosi :D Na, kai dukra gaus alga nusipirks pati...Fantastika...
Atsakyti
Labai nuvyle optikos pasaulio paslaugu kokybe Siauliuose PC Tilze.
Man ten nustate astigmatizma! Ir norejo isiulyti brangius lesius, bet pasakius kad pradejo svaigti galva staiga nusprende kad nauju lesiu nereikia.
Labai issigandau, ir zinoma dar eisiu tikrintis del astigmatizmo. Bet iki siol nera nei vienas okulistas man jo nustates, nors pas lb daug lankiausi del nistagmo.
Keista kad is niekur atsirado astigmatizmas.
Lb jau rimta diagnoze.
Nuramino tai kad pasirodo mano vyrui sioje optikoje irgi buvo nustate astigmatizma pries kelis metus. Pasitikrinus pas gydytoja to nerado.
Beje keista kad regejimad tikrinamas prie paprasto apsvietimo, lempa atsispindejo ekrane.
O nustacius kad regejimas pasilpes vistik neisrase stipresniu lesiu
Jei issigando mano akiu bukles galejo perspeti kad nera spwcialiste ir negali tikrinti man regejimo!!! :-)
Atsakyti
Giedrė 2018-04-18 16:09:29
Nuvylė specialistų teikiamų paslaugų kokybė. Konsultavausi dėl kontaktinių lęšių pritaikymo. Kaip palaugų vartotoja negavau jokios naudos, vertės. Parinko tą patį stiprumą kaip ir senųjų lęšių ir įsiūlė savo pagrindinių tiekėjų, partnerių produktą, visiškai neįvertinus tokio faktoriaus, kad skirtingų gamintojų lęšių stiprumai gali būti nevienodi. Taigi naujieji lęšiai gerokai per silpni, o sumokėti 16 EUR tik už sugaištą laiką. Na dar "nemokamai" gauta nuolaidų kortelė.
Laba diena, norėčiau pamatyti Jūsų turimą informaciją ir duomenys, kad kontaktinių lęšių stiprumas, nurodytas gamintojo, neatitinka fakto. Kaip su Jumis susiekti?
Atsakyti
Nuvylė specialistų teikiamų paslaugų kokybė. Konsultavausi dėl kontaktinių lęšių pritaikymo. Kaip palaugų vartotoja negavau jokios naudos, vertės. Parinko tą patį stiprumą kaip ir senųjų lęšių ir įsiūlė savo pagrindinių tiekėjų, partnerių produktą, visiškai neįvertinus tokio faktoriaus, kad skirtingų gamintojų lęšių stiprumai gali būti nevienodi. Taigi naujieji lęšiai gerokai per silpni, o sumokėti 16 EUR tik už sugaištą laiką. Na dar "nemokamai" gauta nuolaidų kortelė.
Atsakyti
Labai nusivylem Klaipėdos Banginyje esančių salonų pirkome akinius už nemaža kaina po kelių mėnesių išlindo gamyklinis brokas nunešus atgal ir paprašius sutvarkyti pareiškė jog patis sulauzete ir nieko mes netvarkysime nors tai akivaizdūs brokas tad važiuosiu rytoj kalbėtis su direktorė. O pasiūlyta kaina už tvarkymą buvo virš ribų 59eur ar tai normalu?
Atsakyti
Labai nusivyliau Plyngėjė Telšių gt. esančioje optikoje. Gydytojai dar nepatikrinus regejimo pardaveje jau pasakė tokiu akiniu lešių reikes kurių kaina 189eurai už vnt. Prieš užeinant pas gydytoja pirma užejo pardavėja ir pasakė kokiu reikia lešių. Paprašius pigesnių pasakė, kad galima už119euru už vienrta bet kokybė daug prastesne. Tai pasakius kad nuvažiuosiu i klaipėda pilnai išsitirt akis tai man ištyrė ir taip pat priskyrė kokius pat progresinius lešiukus už kuriuos sumokėjau 79eurui už vieneta. Tai susidariau kokia nuomone, kad gražei daromas "biznis"
Man laukiant eilės pas gydytoja atėjo moteris pasikeist akiniu lešiuku pardavėja iškart pasakė, kad reikia nauju akiniu nes dedant lešiukis i senus rėmelius juos sugadins. Tai kaip nesugadina nauju remeliu nes lešiukus i juos taip pat reikia idėt.
Niekam nerekomenduoju šios optikos ir pati daugiau nebekelsiu ten kojos.

Taip pat rekomenduojame

AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Aušros medicinos centras
Šeimos medicinos centras

Adresas: P. Lukšio g. 3, LT-49387 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
Aušros medicinos centre dirbantys šeimos gydytojai mielai kviečia apsilankyti. Jei nusprendėte gydytis Aušros medicinos centre - šeimos gydytojų konsultacijos bei tyrimai nemokami. Medicinos centre atliekamos ir grožio procedūros, įvairūs masažai: nugaros masažas viso kūno masažas osteopatinis gydomasis masažas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Šiemet pradedamas masinis NT registro archyvo skaitmeninimas
Šiemet pradedamas masinis NT registro archyvo skaitmeninimas 02-27 15:30
Registrų centras (RC), siekdamas plačiau atverti turimus duomenis ir paskatinti elektroninių paslaugų plėtrą, šiemet pradės masinį Nekilnojamojo turto registro (NTR) dokumentų archyvo...
"Telia" išjungia "Wi-Fi mieste" ir 118
"Telia" išjungia "Wi-Fi mieste" ir 118 02-27 15:03
"Telia Lietuva" nuo kovo pradžios nebetieks "Wi-Fi mieste" ir "118 informacijos telefonu" paslaugų. Anot bendrovės, išpopuliarėjus išmaniesiems telefonams ir mobiliajam internetui, šių paslaugų...
D. Vitkauskas. Verslas imasi teisminio būdo priešintis karantino draudimams
D. Vitkauskas. Verslas imasi teisminio būdo priešintis karantino draudimams 02-27 14:42
COVID-19 pandemija iškėlė iššūkių ne tik sveikatos apsaugai ir ekonomikai, bet ir žmonių santykiams su valdžia. Demokratinių šalių teismuose kaip grybai po lietaus dygsta valdžios COVID-19...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Manchester United 18,87 +7,28%
Starbucks 108,03 +4,41%
Twitter 77,06 +3,31%
NVIDIA 548,58 +3,06%
Nokia 3,92 -3,21%
Macy's 15,21 -3,24%
Bank of America 34,71 -3,40%
Wells Fargo 36,17 -3,70%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 25,88 +3,64%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Anglis 86,83 +4,58%
Benzinas 1,56 +14,71%
Auksas 1866,98 +0,46%
Jautiena 4,46 +1,36%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Cukrus 0,63 0,00%