VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Optikos Pasaulis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Optikos Pasaulis

Atsiliepimai apie Optikos Pasaulis, UAB

Matau.Girdžiu.Gyvenu
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Optikos Pasaulis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
"Optikos pasaulis"
2022-08-01 17:56:10 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Alfonsas 2022-07-31 09:19:40
Esu labai blogos nuomonės, kadangi nusipirkus klausos aparatą po dviejų mėn jis pradėjo gęsti., skleidė ausiai rėziančius balsus. Buvo taisytas tris kartus ir kiekvieną kartą aš buvau apkaltintas, kad nemoku naudotis klausos aparatu, nes jis pritraukia drėgme ir nešvarumus. Aš nusipirkau visas valymo priemones pagal pasiūlymą ir jas naudojau, tačiau kuo toliau tuo labiau jis neveikė. Buvau apkaltintas, kad aš tyčia gadinu aparatą. Tai netiesa. Skaitau, kad gedimo reikia ieškkoti aparate, o ne zmoguje..Nusipirkau kitą aparatą iš kitos kompanijos. Veikia gerai, o iš Optikos pasaulio įsigytą uz kurį sumokėjau 500 eurų teko padėti į archyvą., nes nei pinigų negrazino, nei pakeitė nauju, nors reikalavau, kadangi dar galioja garantija. Mano nuomone tai nerimta kompanija.
Gerb. Alfonsai,

Suprantame Jūsų nusiminimą, bet tik galime atsakyti, ką buvome Jums rašę atsakyme. Klausos aparato veikimo sutrikimas buvo dėl išorinio mechaninio poveikio priežasčių. Klausos aparatą išvalius bei išsausinus klausos aparatas veikia tinkamai. Tai nėra klausos aparato gedimas. Klausos aparatas yra medicininis elektroninis prietaisas ir, jei Klausos aparato netinkamas veikimas atsiranda dėl klausos aparato netinkamo naudojimo, priežiūros ar išorės veiksnių, garantinis aptarnavimas negali būti taikomas.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
"Optikos pasaulis"
2022-08-01 17:49:05 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Simona 2022-08-01 16:52:28
Norėjau papildyti savo komentarą. Pasiūlymas taip pat patikrinti savo darbuotojų žinias. Ta pati moteris labai gerai pamenu sakė, jog perkant kontaktinius lęšius į bazinę kreivę žiūrėti nereikia. Tiksliau, netgi akis išpūtusi klausė manęs iš kur aš tai ištraukiau. :) Dabar sugalvojau nusipirkti lęšius pagal savo tikslią bazinę kreivę, ir ką jūs galvojate? Išnešioju pilną dieną, kai seniau nusipirkusi ne pagal savo kreivę vargiai 3 valandas išbūdavau su lęšiais akyse. Žodžiu. Su tokiais specialistais pabėgs visi jūsų klientai. Atrašote į visus komentarus, tačiau veiksmų nesiimate, nes atsiliepimai apie aptarnavimą jau senų senovėje pas jus tokie patys. Vienaip ar kitaip, sėkmės jums. :)
Laba diena!

Dėkojame už išsakytus pastebėjimus. Jūsų įžvalgas perdavėme Klaipėdos regiono vadovei.
Kontaktiniai lęšiai yra medicininė priemonė ir yra parenkami kiekvienam klientui individualiai pagal poreikius ir akių parametrus - bazinę kreivę, diametrą, dioptrijas, rūšį (vienkartinio ar pakartotino nešiojimo, skaidrūs ar spalvoti ir pan.). Darbuotojai žino, kad visi parametrai yra svarbūs kontaktinių lęšių parinkime, todėl tik akių priežiūros specialistas išsiaiškinęs Jūsų poreikius ir atlikęs regėjimo testą gali parinkti Jums tinkamiausią kontaktinių ar akinių lęšių rūšį.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
"Optikos pasaulis"
2022-08-01 17:29:10 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Ramune 2022-07-29 20:51:35
Plunges maximos optikoje buvo palikti akiniai rėmeliu taisymui, akiniai po remonto atrode taip pat kreivai (viena kojele pakelta)siunte dar karta i remonta, atsiėmiau vèl tokius pat kreivus. Nieko nepataise bet pinigus teko sumoket 6, 99eur už nepataisytus akinius.
Sveiki, Dėkojame, kad kreipėtės. Akinius, dažniausiai, reikia tiesinti po mechaninio pažeidimo. Internetu akinių remonto įvertinti negalėsime. Maloniai kviečiame į optikos saloną, kad neliktų neatsakytų klausimų. Išsakysite savo pastebėjimus pardavėjai-konsultantei, jei remontą galės atliks vietoje, jei akinių giometrijos atstatyti nepavyks, remontu pasirūpins meistrai. Optikos darbo laiką rasite mūsų internetinėje svetainėje: http://www.optikospasaulis.lt/optikos Pagarbiai „Optikos pasaulis“
Atsakyti
"Optikos pasaulis" 2022-06-27 15:18:50
Sveiki,

dėkojame už informaciją.
Apgailestaujame, kad buvote aptarnauta ne taip, kaip tikėjotės.
Tik reiklių klientų dėka galime imtis priemonių, kad panašūs atvejai nesikartotų.
Sėkmės Jūsų darbuose!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Norėjau papildyti savo komentarą. Pasiūlymas taip pat patikrinti savo darbuotojų žinias. Ta pati moteris labai gerai pamenu sakė, jog perkant kontaktinius lęšius į bazinę kreivę žiūrėti nereikia. Tiksliau, netgi akis išpūtusi klausė manęs iš kur aš tai ištraukiau. :) Dabar sugalvojau nusipirkti lęšius pagal savo tikslią bazinę kreivę, ir ką jūs galvojate? Išnešioju pilną dieną, kai seniau nusipirkusi ne pagal savo kreivę vargiai 3 valandas išbūdavau su lęšiais akyse. Žodžiu. Su tokiais specialistais pabėgs visi jūsų klientai. Atrašote į visus komentarus, tačiau veiksmų nesiimate, nes atsiliepimai apie aptarnavimą jau senų senovėje pas jus tokie patys. Vienaip ar kitaip, sėkmės jums. :)
Atsakyti
Esu labai blogos nuomonės, kadangi nusipirkus klausos aparatą po dviejų mėn jis pradėjo gęsti., skleidė ausiai rėziančius balsus. Buvo taisytas tris kartus ir kiekvieną kartą aš buvau apkaltintas, kad nemoku naudotis klausos aparatu, nes jis pritraukia drėgme ir nešvarumus. Aš nusipirkau visas valymo priemones pagal pasiūlymą ir jas naudojau, tačiau kuo toliau tuo labiau jis neveikė. Buvau apkaltintas, kad aš tyčia gadinu aparatą. Tai netiesa. Skaitau, kad gedimo reikia ieškkoti aparate, o ne zmoguje..Nusipirkau kitą aparatą iš kitos kompanijos. Veikia gerai, o iš Optikos pasaulio įsigytą uz kurį sumokėjau 500 eurų teko padėti į archyvą., nes nei pinigų negrazino, nei pakeitė nauju, nors reikalavau, kadangi dar galioja garantija. Mano nuomone tai nerimta kompanija.
Atsakyti
Plunges maximos optikoje buvo palikti akiniai rėmeliu taisymui, akiniai po remonto atrode taip pat kreivai (viena kojele pakelta)siunte dar karta i remonta, atsiėmiau vèl tokius pat kreivus. Nieko nepataise bet pinigus teko sumoket 6, 99eur už nepataisytus akinius.
"Optikos pasaulis"
2022-07-21 11:25:28 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Ieva 2022-07-20 12:20:27
Nors gyvenu Vilniuje, tačiau dažnai tenka apsilankyti gimto miesto Alytaus, Ūdrijos g. PC Rimi, esančiame "Optikos pasaulis" salone. Galima sakyti esu NUOLATINĖ klientė, tačiau esu nusivylusi ten dirbančių konsultančių bendravimu. Kai apsilankai 1-ąjį ar 2 - ąjį kartą ir su tavimi nepagarbiai komunikuoja, pagalvoji, kad gal čia tik man taip pasirodė, ar tiesiog konsultantas buvo blogos nuotaikos. Bet kai apsilankai N-ąjį kartą ne vienas, su šalia esančiu artimu žmogumi, ir matai bei girdi, kad bendravimas nesikeičia ir vis tik blogėja, tavo problemos nėra sprendžiamos ir jautiesi kaltas, kad ten atėjai. Trūksta kantrybė ir belieka tik rašyti blogus komentarus arba kreiptis į vartotojų teises.

2022 07 19d. vakare kriepiausi į saloną, nes ryte atplėšiau paskutinę pakuotę poros kontaktinių lęšių ir įsidėjusi juos, supratau, kad gamykliškai blogai padaryti abu kontaktiniai lęšiai, nes jų fokusas kažkur šone, bei visą vaizdą matau lyg pro vandenį ir labai nepatogu. Kitaip tariant - žvaira. Ieškojau pirkimo kvito, bet niekur neradau. Logiška, nes lęšiai buvo pirkti balandžio mėn. (3+1 pora (akcija)), ir tikrai galėjau kažkur pamesti jų čekį, bet pagalvojau nieko tokio, nes sistemoje juk yra visi mano pirkimai ir info apie mane, bei turiu lojalumo kortelę. Galiausiai esu nuolatinė klientė ir ši situacija nutiko pirmą kartą. Bet čia ir prasidėjo kantrybės išbandymas, be pirkimo kvito nesprendė situacijos, būk tu kliente kokia nori - tiek pastovi ar ne... dar pasako tau, kad tu gal savaitę ar daugiau nešiojai ir atnešei sudėvėtus lęšius. Neįsivaizduoju, kaip taip galima, tokius "žvairus" lęšius nešioti savaitėmis su užjautrintomis akimis??? Žinoma, kad man buvo pasiūlyta pirkti naujus lęšius su padaryta ale nuolaida. Aišku, kad teko nusipirkti, nes labai reikėjo čia ir dabar, bet daugiau - NE. Apeisiu visus Jūsų salonus iš toli ir kitiems patarsiu!!!

Nusibodo, kai kas kart apsilankius gauni dozę GINČŲ, KRITIKOS, toks menkavertis klientas, o šios darbuotojos GALIOS pozicijoje. Paklausi klausimo pvz. dėl nusitrynusio akinių stikliuko, nes ten akivaizdu, kad plėvelė nudilo, ir kaip toliau elgtis? Atsakymas į pievas, kad tavo akiniai labai stilingi dar, dabar ant bangos. Sorry, bet aš sprendžiu, kas yra MAN ant bangos stiliaus klausimais, o Jūs turit išspręsti technines priežastis susijusias su optika ir jų korekcija.

Nesistebiu, kiek daug blogų komentarų iš klientų, ypač susijusių su Jūsų personalu ir jų elgesiu. Ką galvoja šios įmonės vadovai? Jus buvau pasirinkusi dėl patogios kainos už prekes, bet verčiau pas konkurentus susimokėsiu daugiau, bet su manimi oriai elgsis, spręs mano klausimus ar iškilusias situacijas. Negalvojau, kad TAIP viskas pas jus blogai yra!..
Laba diena, p. Ieva,

Dėkojame už Jūsų išreikštą nuomonę. Atsiprašome, jei buvote aptarnauta ne taip kaip tikėjotės. Pardavėjos-konsultantės teigimu, ji tik paaiškino Jums, kad kontaktinių lęšių pakeitimui yra reikalingas pirkimo kvitas, o naujam pirkimui pritaikė išskirtines nuolaidas.
Išklausę abi puses, apgailestaujame, kad iš karto nebuvo rekomenduotas kontaktinių lęšių įvertinimas, todėl prašome [email protected] parašykite savo telefono numerį, kad galėtume Jus pakviesti pas akių priežiūros specialistą, kontaktinių lęšių įvertinimui. Laukiame atsakymo!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Nors gyvenu Vilniuje, tačiau dažnai tenka apsilankyti gimto miesto Alytaus, Ūdrijos g. PC Rimi, esančiame "Optikos pasaulis" salone. Galima sakyti esu NUOLATINĖ klientė, tačiau esu nusivylusi ten dirbančių konsultančių bendravimu. Kai apsilankai 1-ąjį ar 2 - ąjį kartą ir su tavimi nepagarbiai komunikuoja, pagalvoji, kad gal čia tik man taip pasirodė, ar tiesiog konsultantas buvo blogos nuotaikos. Bet kai apsilankai N-ąjį kartą ne vienas, su šalia esančiu artimu žmogumi, ir matai bei girdi, kad bendravimas nesikeičia ir vis tik blogėja, tavo problemos nėra sprendžiamos ir jautiesi kaltas, kad ten atėjai. Trūksta kantrybė ir belieka tik rašyti blogus komentarus arba kreiptis į vartotojų teises.

2022 07 19d. vakare kriepiausi į saloną, nes ryte atplėšiau paskutinę pakuotę poros kontaktinių lęšių ir įsidėjusi juos, supratau, kad gamykliškai blogai padaryti abu kontaktiniai lęšiai, nes jų fokusas kažkur šone, bei visą vaizdą matau lyg pro vandenį ir labai nepatogu. Kitaip tariant - žvaira. Ieškojau pirkimo kvito, bet niekur neradau. Logiška, nes lęšiai buvo pirkti balandžio mėn. (3+1 pora (akcija)), ir tikrai galėjau kažkur pamesti jų čekį, bet pagalvojau nieko tokio, nes sistemoje juk yra visi mano pirkimai ir info apie mane, bei turiu lojalumo kortelę. Galiausiai esu nuolatinė klientė ir ši situacija nutiko pirmą kartą. Bet čia ir prasidėjo kantrybės išbandymas, be pirkimo kvito nesprendė situacijos, būk tu kliente kokia nori - tiek pastovi ar ne... dar pasako tau, kad tu gal savaitę ar daugiau nešiojai ir atnešei sudėvėtus lęšius. Neįsivaizduoju, kaip taip galima, tokius "žvairus" lęšius nešioti savaitėmis su užjautrintomis akimis??? Žinoma, kad man buvo pasiūlyta pirkti naujus lęšius su padaryta ale nuolaida. Aišku, kad teko nusipirkti, nes labai reikėjo čia ir dabar, bet daugiau - NE. Apeisiu visus Jūsų salonus iš toli ir kitiems patarsiu!!!

Nusibodo, kai kas kart apsilankius gauni dozę GINČŲ, KRITIKOS, toks menkavertis klientas, o šios darbuotojos GALIOS pozicijoje. Paklausi klausimo pvz. dėl nusitrynusio akinių stikliuko, nes ten akivaizdu, kad plėvelė nudilo, ir kaip toliau elgtis? Atsakymas į pievas, kad tavo akiniai labai stilingi dar, dabar ant bangos. Sorry, bet aš sprendžiu, kas yra MAN ant bangos stiliaus klausimais, o Jūs turit išspręsti technines priežastis susijusias su optika ir jų korekcija.

Nesistebiu, kiek daug blogų komentarų iš klientų, ypač susijusių su Jūsų personalu ir jų elgesiu. Ką galvoja šios įmonės vadovai? Jus buvau pasirinkusi dėl patogios kainos už prekes, bet verčiau pas konkurentus susimokėsiu daugiau, bet su manimi oriai elgsis, spręs mano klausimus ar iškilusias situacijas. Negalvojau, kad TAIP viskas pas jus blogai yra!..
"Optikos pasaulis"
2022-07-13 16:36:58 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Daiva 2022-07-12 18:00:21
Šeškinės g. 32, Vilnius. Labai nemaloniai priėmė, gyvenimu nepatenkinta, lyg darytų didžiausia paslaugą, nieko normaliai nepaaiškino, tai neliko nieko kito tik atsisakyti vizito.
Sveiki,

Prašome, parašykite [email protected], kur lankėtės (pirmame ar antrame aukšte, nes šiame pastate yra ne tik mūsų optikos salonas), kada ir koks asmuo buvo registruotas, kokie buvo Jūsų lūkesčiai ir poreikiai, kad išsiaiškinę situaciją, galėtume pateikti išsamų atsakymą.
Laukiame atsakymo!
Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Šeškinės g. 32, Vilnius. Labai nemaloniai priėmė, gyvenimu nepatenkinta, lyg darytų didžiausia paslaugą, nieko normaliai nepaaiškino, tai neliko nieko kito tik atsisakyti vizito.
"Optikos pasaulis"
2022-07-07 13:37:39 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Vita 2022-07-06 18:46:13
Mažeikiuose Senkelio gatvėje, esančiame pc Eifelyje Optikos pasaulis, dirba neadekvati pardavėja, aptarnavimo kultūros nulis, nusipirkus akinius jiems sulūžus, atvežėme priduoti remontui, kadangi tūrėjome garantinį taloną, ponia apšaukė, kad mūsų kaltė sugadintų akinių, nenorėdama priėmė i taisyma, pasakė paskambins kažka sužinojus apie juos, skambučio nesulaukus atvaziavome ieškoti akinių, padavėm čekį su savo informacija, o ji padavė mums kito žmogaus akinius, kurių iki šiol niekas neieško, o mums paskambinę po menesio laiko liepė atvažiuoti pasiimti savo akinių.
Laba diena,

Dėkojame, kad informavote.
Apgailestaujame, kad aptarnavimo kokybė nepateisino Jūsų lūkesčių.
Prašome, atvykti į minėtą optikos pasaulio saloną, kad galėtume išspręsti susidariusią situaciją. Imsimės priemonių, kad tokie atvejai nesikartotų.
Ačiū Jums, kad leidžiate mums tobulėti.

Iš anksto dėkojame už mums skirta laiką!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Mažeikiuose Senkelio gatvėje, esančiame pc Eifelyje Optikos pasaulis, dirba neadekvati pardavėja, aptarnavimo kultūros nulis, nusipirkus akinius jiems sulūžus, atvežėme priduoti remontui, kadangi tūrėjome garantinį taloną, ponia apšaukė, kad mūsų kaltė sugadintų akinių, nenorėdama priėmė i taisyma, pasakė paskambins kažka sužinojus apie juos, skambučio nesulaukus atvaziavome ieškoti akinių, padavėm čekį su savo informacija, o ji padavė mums kito žmogaus akinius, kurių iki šiol niekas neieško, o mums paskambinę po menesio laiko liepė atvažiuoti pasiimti savo akinių.
"Optikos pasaulis"
2022-06-30 17:24:06 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Evelina 2022-06-29 20:21:56
Labai noreciau padekoti darbotuojoms Vilniaus Optikos Pasaulis PC Bige. Aptarnavimas greitas, mandagus, malonus. Prieme be uzsirasymo ankstinio. Padejo issiringti akinukus, patikrino regejima, patarimu buvo labai daug ir labai naudingi.
(Nors pries tai buvau uzsukusi Norfos Bazei Vilnius - apie malonu bendravima net nebuvo kalbos).
Sveiki,

Dėkojame už skirtą laiką ir gražius žodžius.
Džiaugiamės, kad apsilankymas Vilniuje, Ukmergės g. „Optikos pasaulio“ salone sukėlė teigiamas emocijas. Dėkojame ir už išsakytas pastabas kito salono atžvilgiu.

Sėkmės Jūsų darbuose :)
Atsakyti
Labai noreciau padekoti darbotuojoms Vilniaus Optikos Pasaulis PC Bige. Aptarnavimas greitas, mandagus, malonus. Prieme be uzsirasymo ankstinio. Padejo issiringti akinukus, patikrino regejima, patarimu buvo labai daug ir labai naudingi.
(Nors pries tai buvau uzsukusi Norfos Bazei Vilnius - apie malonu bendravima net nebuvo kalbos).
"Optikos pasaulis"
2022-06-27 15:18:50
Atsakyti
Simona 2022-06-23 20:54:32
Perziurekite kas per zmones dirba pas jus. Tokio siurkstumo ir nemalonumo darbuotoja Klaipedos akropolyje (40-50m. Blondine), kad dar reikia paieskoti. Susiviepusi ir nemaloni. Nesugebejo atsisveikinti, kai buvo padekota ir maloniai pasakius viso. Eww.
Sveiki,

dėkojame už informaciją.
Apgailestaujame, kad buvote aptarnauta ne taip, kaip tikėjotės.
Tik reiklių klientų dėka galime imtis priemonių, kad panašūs atvejai nesikartotų.
Sėkmės Jūsų darbuose!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Perziurekite kas per zmones dirba pas jus. Tokio siurkstumo ir nemalonumo darbuotoja Klaipedos akropolyje (40-50m. Blondine), kad dar reikia paieskoti. Susiviepusi ir nemaloni. Nesugebejo atsisveikinti, kai buvo padekota ir maloniai pasakius viso. Eww.
"Optikos pasaulis"
2022-06-01 11:58:50 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Justas 2022-05-31 20:49:08
Labai prastas konsultavimas telefonu. Buvo skambinta pasiteirauti dėl akių patikros. Telefonu informavo, kad kaina bus 19.99€, o nusipirkus nuolaidų kortelę už 5€ patikra kainuos 6€. Atvykus į parduotuvę esančią Vilniuje PC Mandarinas konsultančių pasakyta kaina buvo 30€ ir kad jokia nuolaidų kortelė tam negalioja. Taigi sugadinta nuotaika ir veltui sugaištas laikas kelionėje. Konsultantė parduotuvėje net nebandė gilintis į situaciją, todėl aptarnavimas optikos salone taip pat prastas.
Sveiki,

Dėkojame už pastabą.
Regėjimo korekcijos nustatymo kaina priklauso nuo pasirinktų paslaugų (medicininė konsultacija, korekcijos parinkimas akinių gamybai ir pan.) ir/ar turite „Optikos pasaulio“ lojalumo kortelę.
Paslaugos kaina -29, 98 €, kai klientai pageidauja korekcijos parinkimo su recepto išrašymu be prekių įsigijimo.
Apgailestaujame dėl nesusipratimo. Imsimės priemonių, kad informacija apie paslaugų kainas būtų pateikiama suprantamai.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
Atsakyti
Labai prastas konsultavimas telefonu. Buvo skambinta pasiteirauti dėl akių patikros. Telefonu informavo, kad kaina bus 19.99€, o nusipirkus nuolaidų kortelę už 5€ patikra kainuos 6€. Atvykus į parduotuvę esančią Vilniuje PC Mandarinas konsultančių pasakyta kaina buvo 30€ ir kad jokia nuolaidų kortelė tam negalioja. Taigi sugadinta nuotaika ir veltui sugaištas laikas kelionėje. Konsultantė parduotuvėje net nebandė gilintis į situaciją, todėl aptarnavimas optikos salone taip pat prastas.
"Optikos pasaulis"
2022-05-27 11:04:37 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Aina 2022-05-22 12:35:07
Sveiki
Esu nepatenkinta akinių kokybę ir nors parinko tipo labai gerus akinius bet jų nešioti negaliu. Sumokėjau virš 700 eurų pinigų negrąžina ir šituos blogus akinius aš nenešioju. Neatsakinga ir bloga firma. Nesikreipkit nes už broką pinigų negrąžina.
Laba diena,

Kiekvieną situaciją aiškinamės asmeniškai, todėl išsamiai atsakyti į Jūsų komentarą galėsime tik apžiūrėję akinius ir išsiaiškinę situaciją.
Jūsų žinutę sunku komentuoti, nes neparašėte, kokiame „Optikos pasaulio“ salone ir, kokiai paskirčiai gaminotės akinius, todėl prašome išsamiau parašykite [email protected] arba kviečiame apsilankyti „Optikos pasaulio“ salone, kuriame įsigijote akinius, kad neliktų neatsakytų klausimų. Turėkite su savimi pirkimo dokumentus ir įsigytus akinius.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Sveiki
Esu nepatenkinta akinių kokybę ir nors parinko tipo labai gerus akinius bet jų nešioti negaliu. Sumokėjau virš 700 eurų pinigų negrąžina ir šituos blogus akinius aš nenešioju. Neatsakinga ir bloga firma. Nesikreipkit nes už broką pinigų negrąžina.
"Optikos pasaulis"
2022-05-16 14:37:48 IP 1arvd5ri
Atsakyti
A 2022-05-14 07:27:40
Kiek kartų esu apsilankiusi optikos pasaulyje tikrintis akis, tiek kartų esu nusivylusi. Keičiau ir padalinius, tikėdamasi, kad kitame aptarnavimas vyks daug maloniau. Tiek Kaune Savas, Hyper Maxima ar Megoje kolektyvas labai nemalonus. Jautiesi šiek tiek kaltas, kad ateini tikrintis akis. Nepatenkintos, susisukusios darbuotojos. Didesnė atranka turėtų būti renkant darbuotojus...
Hyper Maximoje iš vis, atsisakė keisti jau turimų akinių stikliukus. Anot jų, reikia pirkti naujus. Nors esu ne karta akinių rėmelius nešiojus su keletą kartų pakeistais stikliukais (2020m). Tai iki šiol akiniai nėra tvarkyti, nes vis neatradu malonių specialistų, kurie man suteiktų norimas paslaugas.
Laba diena,
Dėkojame už komentarą.
Apgailestaujame, dėl Jūsų nusivylimo. Reaguojame ir darome išvadas iš visų gautų atsiliepimų.
„Optikos pasaulio“ darbuotojai rekomenduoja senus akinius palikti kaip atsarginius, o naujos korekcijos akinių lęšius gaminti į naujus akinių rėmelius, taip užtikrinant visapusišką garantiją.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Kiek kartų esu apsilankiusi optikos pasaulyje tikrintis akis, tiek kartų esu nusivylusi. Keičiau ir padalinius, tikėdamasi, kad kitame aptarnavimas vyks daug maloniau. Tiek Kaune Savas, Hyper Maxima ar Megoje kolektyvas labai nemalonus. Jautiesi šiek tiek kaltas, kad ateini tikrintis akis. Nepatenkintos, susisukusios darbuotojos. Didesnė atranka turėtų būti renkant darbuotojus...
Hyper Maximoje iš vis, atsisakė keisti jau turimų akinių stikliukus. Anot jų, reikia pirkti naujus. Nors esu ne karta akinių rėmelius nešiojus su keletą kartų pakeistais stikliukais (2020m). Tai iki šiol akiniai nėra tvarkyti, nes vis neatradu malonių specialistų, kurie man suteiktų norimas paslaugas.
"Optikos pasaulis"
2022-04-15 15:19:40 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Laba diena, Dėkojame už komentarą - tik taip leidžiate mums tobulėti. Apgailestaujame, kad likote nusivylę. Darome išvadas iš visų gautų nusiskundimų. Tuo pačiu norime atkreipti dėmesį, kad netoleruojame klientų užgauliojančių pasisakymų darbuotojų adresu. Dar kartą atsiprašome! Pagarbiai „Optikos pasaulis“
Atsakyti
Lankemies 2022.04.14 d jusu UAB Vilniuje Antakalnio gatveje...Baiau negu baisiau..Nuo pat pradziu bovo kisamapirkti lasiukus darnenustacius regejimo, tada grazioj formoj iviliotas vyras pasitikrinti regejima, priesvtai neispejus kad regejima tikrina tik tuo atveju jai uzsisakai akinius arba turi moket 19 euru..Ponai kur jusu kaininikai aiskiai matomi zmonem?Tada kaina nukrito iki 6 euru jai pirksim lasiukus :)O vinis buvo ikaltas kai paprasm kad uzrasytu ant lapuko musu regejimo matmenis, buvo pasakyta 10 euru!!!!Niekam nerekomenduoju!!Darbuotojos nekvalifikuotos, turgaus lygio!!!
"Optikos pasaulis"
2022-04-13 14:37:50 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Albertas 2022-04-11 16:43:15
Š.m. balandžio 11 d. lankiausi salone Žirmūnų g. 2, norėdamas pasidomėti kokios stiklų kainos. Nurodžiau kokių ir kam akiniai bus reikalingi. Atsakymas - įvairios. Bandžiau dar paaiškinti kokių akinių reikėtų. Atsakymas - įvairios. Bandžiau sužinoti kokios tos įvairios, atsakymo negavau. Tokio nemandagaus aptarnavimo kitose optikose nesutikau. Fielman buvau aptarnautas puikiai ir viskas paaiškinta. Patariu šios optikos paslaugomis nesinaudoti.
Laba diena,

apgailestaujame, kad buvote aptarnautas ne taip, kaip tikėjotės ir dėkojame, kad radote laiko komentarui. Jūsų pastabos prisidės prie klientų aptarnavimo kokybės gerinimo. Šią situaciją būtinai aptarsime su Jus aptarnavusia darbuotoja.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
"Optikos pasaulis"
2022-04-13 14:35:32 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Albertas 2022-04-11 16:43:15
Š.m. balandžio 11 d. lankiausi salone Žirmūnų g. 2, norėdamas pasidomėti kokios stiklų kainos. Nurodžiau kokių ir kam akiniai bus reikalingi. Atsakymas - įvairios. Bandžiau dar paaiškinti kokių akinių reikėtų. Atsakymas - įvairios. Bandžiau sužinoti kokios tos įvairios, atsakymo negavau. Tokio nemandagaus aptarnavimo kitose optikose nesutikau. Fielman buvau aptarnautas puikiai ir viskas paaiškinta. Patariu šios optikos paslaugomis nesinaudoti.
Laba diena,

apgailestaujame, kad buvote aptarnautas ne taip, kaip tikėjotės ir dėkojame, kad radote laiko komentarui. Jūsų pastabos prisidės prie klientų aptarnavimo kokybės gerinimo. Šią situaciją būtinai aptarsime su Jus aptarnavusia darbuotoja.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
Atsakyti
Š.m. balandžio 11 d. lankiausi salone Žirmūnų g. 2, norėdamas pasidomėti kokios stiklų kainos. Nurodžiau kokių ir kam akiniai bus reikalingi. Atsakymas - įvairios. Bandžiau dar paaiškinti kokių akinių reikėtų. Atsakymas - įvairios. Bandžiau sužinoti kokios tos įvairios, atsakymo negavau. Tokio nemandagaus aptarnavimo kitose optikose nesutikau. Fielman buvau aptarnautas puikiai ir viskas paaiškinta. Patariu šios optikos paslaugomis nesinaudoti.
"Optikos pasaulis"
2022-03-28 10:25:50 IP 1arvd5ri
Atsakyti
"Optikos pasaulis" 2022-03-21 14:46:40
Laba diena,

Prašome, išsamiau pakomentuokite situaciją [email protected] (kada ir kokiame optikos salone lankėtės ir t.t.), kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir pateikti atsakymą arba užeikite į saloną, kuriame gaminotės akinius, kad neliktų neatsakytų klausimų.
Laukiame atsakymo ir dėkojame iš anksto!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Vertiname Jūsų nuomonę, todėl, kad neliktų neatsakytų klausimų, prašome, [email protected] parašykite pirkimo čekio numerį arba atsiųskite čekio nuotrauką, kad galėtume situaciją išsiaiškinti iš esmės ir informuoti Jus dėl situacijos.
Laukiame atsakymo!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
"Optikos pasaulis"
2022-03-28 10:00:59 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Labas rytas,

apgailestaujame, kad akiniai neatitinka Jūsų poreikių. Matome iš Jūsų atsiliepimo, kad kyla nemažai klausimų. Susisieksime su Jumis asmeniškai ir būtinai rasime sprendimą.

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
Atsakyti
Isbandeme uzsakyti vaikui akinius sios kompanijos optikoje, esancioje Vilniuje Parkas Outlet.Pirmas ispudis aptarnavimo buvo ryskiai nekoks.Pati n metu dirbu butent su klientais todel labai aiskiai zinau ka reiskia kokybiskas aptarnavimas, o cia ryskiai prasilenkiantis.Konsultante senyvo amziaus, sviesiu vidutinio ilgio plauku, atrodo, kad dirba labai nemegstama darba, o klientas yra daugiau priesas nei jo alga.Pirma begioja nuo vieno kliento prie kito kliento, kazka pasakydama puse sakinio apie preke man, puse sakinio kitam.O virs visko buvo atejus atsiimti akiniu, pareiksta, kad as skoloje dar 54 cnt :) ir jau cia mano sazines reikalas ar primoketi juos jai ar ne, nes ji is savo kisenes juos idejo i kasa.Zinot, primoket primokejau, man nei silta nei salta nuo tu centu.Bet pirma, kaip dirbama kad klaidu priveliama ir gal as permokejau daugiau nei reikejo visgi? Ar kaip patikrinti, kad visgi as skoloje buvau tuos 54cnt?:) ir ar kartais nera prekyboje taip, kad stengiantis issaugoti klienta, tokios kliurkos su kasa sprendziamos vidineje imones puseje, o ne numetus lapeli po savaites pirkimo su: skola 54cnt?:) siulau didesni idirbi ideti i klientu aptarnavima, nes toki koki turejau lengvu lengviausiai kelia juoka ir maziausiai kelsim koja atgal cia.Tikiuosi bent akiniu kokybe bus gera.
"Optikos pasaulis"
2022-03-21 14:46:40 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Laba diena,

Prašome, išsamiau pakomentuokite situaciją [email protected] (kada ir kokiame optikos salone lankėtės ir t.t.), kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir pateikti atsakymą arba užeikite į saloną, kuriame gaminotės akinius, kad neliktų neatsakytų klausimų.
Laukiame atsakymo ir dėkojame iš anksto!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis"
"Optikos pasaulis"
2022-03-07 14:43:35 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Junona 2022-03-04 10:19:02
Buvo pažadėta pagaminti akinius per 2 savaites, skambinu nurodyta diena, dar nėra. Praėjo dar savaitę iš viso jau 3.Vel skambinu gaminami. JEJGU negalite išpildyti savo pažadus, tai išvis neteikit klaidingos informacijos. Ne šiaip sau žmonės teiraujasi termino
Laba diena,

Dėkojame už komentarą.
“Optikos pasaulyje” akiniai su užsakomaisiais akinių lęšiais yra pagaminami per 1-4 sav.
Apgailestaujame, kad tenka laukti užsakymo. Prašome, parašykite [email protected], kada ir kuriame “Optikos pasaulio” salone lankėtės, kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir išsamiai į ją atsakyti.
Laukiame Jūsų laiško!
Pagarbiai
"Optikos pasaulis"
Atsakyti
Buvo pažadėta pagaminti akinius per 2 savaites, skambinu nurodyta diena, dar nėra. Praėjo dar savaitę iš viso jau 3.Vel skambinu gaminami. JEJGU negalite išpildyti savo pažadus, tai išvis neteikit klaidingos informacijos. Ne šiaip sau žmonės teiraujasi termino
"Optikos pasaulis"
2022-02-24 12:24:18 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Vitalijus 2022-02-23 11:47:54
Naujoje Vilnioje užsisakiau progresinius akinius, aptarnavimas buvo geras, akinius pagamino laiku, kaip ir žadėjo per 2 savaites. Akinių kaina buvo 500 eur. tačiau nuvylė, kad akiniai buvo įteikti popieriniame voke. Perkant akinius už tokią kainą, tikrai tikimasi juos gauti dėkle. Gėda įmonei.
Laba diena,

Džiaugiamės, kad esate patenkintas aptarnavimu.
Apgailestaujame, kad ne visi akinių rėmelių gamintojai komplektuoja akinių dėklus kartu su rėmeliu.

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
"Optikos pasaulis"
2022-02-23 11:59:41 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Evelina 2022-02-22 16:47:13
siandien 2022.02.22 Mandarine dirbo panele, labai nemaloni, nieko nenorejo daryt, pasake kad niekur nera tu linziu kur man reikia, paprasius paziuret pasake BEPRASMISKA, net nesugebejo nuo kedes atsikelt turejau po stalu ieskot:)))) Jeruzales merginoms aciu ! Pasiskambinus viska atsake pasisiule uzsakyt preke !
Laba diena,

Dėkojame už išsakytas pastabas ir pagyrimą.
Atsiprašome, kad pirmu atveju nesulaukėte atsakymų į savo klausimus.
Dar kartą dėkojame, kad informavote. Imsimės priemonių, kad tokie atvejai nesikartotų.
Sėkmės Jūsų darbuose!

Su pagarba
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Naujoje Vilnioje užsisakiau progresinius akinius, aptarnavimas buvo geras, akinius pagamino laiku, kaip ir žadėjo per 2 savaites. Akinių kaina buvo 500 eur. tačiau nuvylė, kad akiniai buvo įteikti popieriniame voke. Perkant akinius už tokią kainą, tikrai tikimasi juos gauti dėkle. Gėda įmonei.
Atsakyti
siandien 2022.02.22 Mandarine dirbo panele, labai nemaloni, nieko nenorejo daryt, pasake kad niekur nera tu linziu kur man reikia, paprasius paziuret pasake BEPRASMISKA, net nesugebejo nuo kedes atsikelt turejau po stalu ieskot:)))) Jeruzales merginoms aciu ! Pasiskambinus viska atsake pasisiule uzsakyt preke !
Optikos pasaulis
2022-02-10 12:22:38 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Evelina 2022-02-04 22:12:42
Labai labai norėjau padėkoti už labai molonu ir šiltą aptarnavimą. Ir kad padėjote skubiai išspręsti problemą.Kaunas žemaičių pl. 23. Darbuotoja Aistė ????
Laba diena,

dėkojame už puikų atsiliepimą????
Būtinai peduosime Jūsų atsiliepimą paminėtai kolegei!
Gražios dienos!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Labai labai norėjau padėkoti už labai molonu ir šiltą aptarnavimą. Ir kad padėjote skubiai išspręsti problemą.Kaunas žemaičių pl. 23. Darbuotoja Aistė ????
Optikos pasaulis
2022-01-06 12:55:30 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Rasa 2021-12-27 22:39:08
Labai malonus ir šiltas bendravimas optikoje, esančioje Alytuje Santaikos g. PC Maxima.
Mus aptarnavo konsultantės Marytė, Lina ir Irena.
Tik geriausi atsiliepimai. Ačiū!
Laba diena,

Dėkojame, kad radote laiko parašyti!
Visada labai malonu žinoti, kada darbuotojai atlieka gerai savo darbą.
Jūsų padėką perduosime Alytaus regiono darbuotojoms :)
Sėkmės Jūsų darbuose!

Pagarbiai
“Optikos pasaulis”
Optikos pasaulis
2022-01-06 12:48:45 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Sveiki, Atsiprašome, kad yra likusių neatsakytų klausimų. Prašytume išsamiau pakomentuoti situaciją [email protected] Kada ir kokiame „Optikos pasaulio" salone pateikėte užsakymą akinių gamybai, nurodykite akinių užsakymo numerį. Lauksime atsakymo!
Pagarbiai „Optikos pasaulis“
Optikos pasaulis
2022-01-06 12:39:59 IP 1arvd5ri
Atsakyti
TG 2021-12-31 11:14:31
Sistema veikia rip-off principu: prieš suteikiant paslaugą nepasakoma, kuri yra nemokama, o už kurią reikės sumokėti atskirai; jei bandoma pakeisti pasirinkus akinius, pakeitimas atliekamas, bet nepaminima, kas, kartu su atliktu pakeitimu, dingsta.
Sveiki,

Dėkojame už komentarą.
Prašytume išsamiau pakomentuoti situaciją [email protected], kada ir kokiame „Optikos salone lankėtės. Apgailestaujame, jei nebuvo suteikta išsami informacija.
Lauksime atsakymo!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Siuntos laukiau 20d.d. kai paskambinau pasiteirauti del savo prekes gavau atsakyma, kad reikes laukti dar tiek pat, nes sandelyje jie mano prekes neturi ir laukia is siunteju. Sekancia diena gavau laiska, kad siunta gausiu per 1 d.d. Bet, kai uzsakinejau siunta, jokio patvirtinimo NEGAVAU. Tai jei buvot uzmirse issiusti mano preke taip ir sakykit, o ne meluokit klientui.
Atsakyti
Sistema veikia rip-off principu: prieš suteikiant paslaugą nepasakoma, kuri yra nemokama, o už kurią reikės sumokėti atskirai; jei bandoma pakeisti pasirinkus akinius, pakeitimas atliekamas, bet nepaminima, kas, kartu su atliktu pakeitimu, dingsta.
Atsakyti
Labai malonus ir šiltas bendravimas optikoje, esančioje Alytuje Santaikos g. PC Maxima.
Mus aptarnavo konsultantės Marytė, Lina ir Irena.
Tik geriausi atsiliepimai. Ačiū!
Optikos pasaulis
2021-12-06 08:01:04 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Vida 2021-12-04 17:27:20
Labas vakaras, norėčiau pasiteirauti ar teisingai pasielgė Optikos Pasaulio darbuotoja, dirbanti PC, Maxima, Klaipėdos g. 37, Gargždai: norėjau įsigyti 3 poras vienadienių kontaktinių lęšių, nepardavė sakydama, kad parduodate tik po 5 poras?
Ačiū.
Pagarbiai, Vida Mockienė
Sveiki,

Dėkojame, kad klausiate dėl situacijos, kuri Jums yra neaiški.
“Optikos pasaulyje” pakartotinio nešiojimo kontaktiniai lęšiai yra parduodami tik dėžutėmis, o vienkartinio naudojimo mažiausias galimas įsigyti kontaktinių lęšių kiekis yra penkios poros (10 vnt.). Mes laikomės kontaktinių lęšių gamintojų rekomendacijų, o įsigydami dar didesnį kontaktinių lęšių kiekį su "Optikos pasaulio" kortele klientai dar ir sutaupo: https://www.optikospasaulis.lt/Maziausios-kainu-pasiulymai
Gražios dienos!

Pagarbiai
„Optikos pasaulis“
Atsakyti
Labas vakaras, norėčiau pasiteirauti ar teisingai pasielgė Optikos Pasaulio darbuotoja, dirbanti PC, Maxima, Klaipėdos g. 37, Gargždai: norėjau įsigyti 3 poras vienadienių kontaktinių lęšių, nepardavė sakydama, kad parduodate tik po 5 poras?
Ačiū.
Pagarbiai, Vida Mockienė
Optikos pasaulis
2021-11-15 09:57:07 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Lukas 2021-11-10 14:59:17
Noriu padėkoti „Ozo” filialo specialistei Violetai. Konsultantė - ypač kantri, draugiška bei profesionali. Buvo malonu kreiptis pagalbos tikrinantis regą bei renkantis akinių rėmelius, o, reikalui esant, tikrai sugrįšiu!
Laba diena,

malonu, kad esate mūsų klientas. Jūsų padėką būtinai perduosime Jūsų laiške paminėtai pardavėjai-konsultantei. Sėkmės Jūsų darbuose!

Pagarbiai
Optikos pasaulis
Optikos pasaulis
2021-11-15 09:50:53 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Dalia 2021-11-08 18:17:01
Labai malonus aptarnavimas Antakalnio g., Vilniuje, gydytoja labai maloni, parinko tinkamus stikliukus, ir kartu su registratore padėjo išsirinkti rėmelius :) Vizitas praėjo labai maloniai ir sklandžiai, ačiū!
Laba diena,

Dėkojame, kad radote laiko įvertinimui :) Būtinai Jūsų atsiliepimą perduosime savo darbuotojams.
Sėkmės ir gražios dienos!

Su pagarba
Optikos pasaulis
Optikos pasaulis
2021-11-15 09:48:05 IP 1arvd5ri
Atsakyti
Dalė 2021-10-31 18:47:55
Sveiki, norėčiau pasakyti didelį ačiū jūsų darbuotojoms is didžiosios raidės. Lankiausi šeštadienį, tai yra spalio 30 diena Kaune Molo prekybos centre jūsų optikos salone, aptarnavimas labai malonus ir su dideliu noru padėti žmogui, vertinkit tokiu darbuotojus. Dar kartą didelis ačiū nuoširdžiom moterims.
Sveiki,

Dėkojame už komentarą!
Visada labai malonu žinoti, kad darbuotojas atlieka gerai savo darbą.
Jūsų padėką perduosime Jūsų laiške paminėtai darbuotojai :)
Sėkmės!

Taip pat rekomenduojame

AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Aušros medicinos centras
Šeimos medicinos centras

Adresas: P. Lukšio g. 3, LT-49387 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
Aušros medicinos centre dirbantys šeimos gydytojai mielai kviečia apsilankyti. Jei nusprendėte gydytis Aušros medicinos centre - šeimos gydytojų konsultacijos bei tyrimai nemokami. UAB Aušros medicinos centre teikiamos kokybiškos ir profesionalios medicininės paslaugos, atliekami dirbančiųjų, vairuotojų, norinčių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris 08-10 00:31
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje 08-10 00:15
Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto...
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus?
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus? 08-10 00:14
Nuo sumažinto apšvietimo iki išjungiamų šaldytuvų – mažmeninės prekybos tinklai šiandien priversti ieškoti įvairių sprendimų, kurie padėtų atlaikyti augančias energetikos ir žaliavų kainas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

AIG 53,55 +2,45%
ConocoPhillips 95,51 +2,01%
Exxon Mobil 90,59 +1,84%
Kraft Heinz Co 38,40 +1,61%
Nike 110,11 -3,41%
Ford 15,19 -3,74%
NVIDIA 170,86 -3,97%
Macy's 17,53 -6,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 444,00 -4,31%
Apelsinai 0,94 +2,17%
Jautiena 5,98 -1,64%
Cukrus 0,79 -1,25%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Anglis 196,95 +16,09%
Dujos (JAV) 7,67 -5,77%
Vištiena 3,67 -0,81%