VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
O visai patinka man dabar Omniva: tiesiog per juos gavau siuntą į paštomatą (nebuvo siunta ten kažkokia svarbi ar skubi, tiesiog kelių Eurų vertės prekės), ir el. paštu užklausiau, kodėl taip įdomiai adresuojat - vienąkart į vieną paštomatą, kitąkart į kitą, bet ne į tą, kuris realiai man arčiausias, mano rajone, vis aplink. Net ne su kokiom tai pretenzijom, o tiesiog, paklausiau (kartu pagalvojau, kad gal jie ten pagal adresus prie progos atnaujina, ir sekantį kartą jau ir nukreips, kur reikia), labai greitai iš klientų aptarnavimo skyriaus gavau atsakymą, kad nukreips į man artimiausią paštomatą, peradresavimas per 3 darbo dienas, peradresavo, ir gavau siuntą į paštomatą prie pat namų. Super.
Atsakyti
Patys blogiausi kurjeriai. Siunta buvo išsiųsta trečiadienį t.y. Birželio 17 d. ketvirtadienį buvo terminale, taip ir negavau laiku siuntos, ji man buvo reikalinga šeštadieniui, pinigai išmesti veltui. Siunta pristatė tik dabar Liepos 8 d. po vadinamo jų 14 d. svarstymo...
Atsakyti
Raimonda 2020-07-07 10:39:11
Siuntos negaunu nuo birželio 26d (šiandien liepos 7). Panašu kad ir nebeatgausiu.
Kaip matau iš komentarų, kad su omniva yra didelių problemų. Žinosiu, kad daugiau šitos įmonės paslaugomis nebesinaudosiu.
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
As 2020-07-06 09:33:06
Kai tik pamatau, kad omniva pristatys siunta, iskart varau i baznycia uzsakyt misias
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Siuntos negaunu nuo birželio 26d (šiandien liepos 7). Panašu kad ir nebeatgausiu.
Kaip matau iš komentarų, kad su omniva yra didelių problemų. Žinosiu, kad daugiau šitos įmonės paslaugomis nebesinaudosiu.
Atsakyti
Kai tik pamatau, kad omniva pristatys siunta, iskart varau i baznycia uzsakyt misias
Atsakyti
Justina 2020-07-03 11:02:10
ASOS siuntą Omniva priėmė antradienį, dalį jos pristatė trečiadienį, o dėl likusios dalies kovoju (šiandien penktadienis), jog galėčiau atsiimti, nes vadybininkai atsakinėja šabloniškai (apgailestaujame, jog negavote siuntos, darome viską, jog ją gautumėte) į mano užklausas kai paklausiu ką padarė ar padarys, jog gaučiau siuntą - negali pateikti atsakymo, nes tai konfidencialu. Panašu jos negausiu laiku, kurios vertė per 1000 EUR, vien dėl to, jog jų darbuotojai negali išaiškinti kas su ja daroma. Nurodo skambinti telefonu, bet paskambinus 20 min. tiesiog laiko mane laukime, kol pats darbuotojas aiškinasi situaciją ir galiausiai pasako, rašykite paštu, vadybininkas atsakys. Vietoj to, kad suteiktų galimybę siuntą atsiimti, kad ir primokant.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Justina 2020-07-03 11:02:10
ASOS siuntą Omniva priėmė antradienį, dalį jos pristatė trečiadienį, o dėl likusios dalies kovoju (šiandien penktadienis), jog galėčiau atsiimti, nes vadybininkai atsakinėja šabloniškai (apgailestaujame, jog negavote siuntos, darome viską, jog ją gautumėte) į mano užklausas kai paklausiu ką padarė ar padarys, jog gaučiau siuntą - negali pateikti atsakymo, nes tai konfidencialu. Panašu jos negausiu laiku, kurios vertė per 1000 EUR, vien dėl to, jog jų darbuotojai negali išaiškinti kas su ja daroma. Nurodo skambinti telefonu, bet paskambinus 20 min. tiesiog laiko mane laukime, kol pats darbuotojas aiškinasi situaciją ir galiausiai pasako, rašykite paštu, vadybininkas atsakys. Vietoj to, kad suteiktų galimybę siuntą atsiimti, kad ir primokant.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
ASOS siuntą Omniva priėmė antradienį, dalį jos pristatė trečiadienį, o dėl likusios dalies kovoju (šiandien penktadienis), jog galėčiau atsiimti, nes vadybininkai atsakinėja šabloniškai (apgailestaujame, jog negavote siuntos, darome viską, jog ją gautumėte) į mano užklausas kai paklausiu ką padarė ar padarys, jog gaučiau siuntą - negali pateikti atsakymo, nes tai konfidencialu. Panašu jos negausiu laiku, kurios vertė per 1000 EUR, vien dėl to, jog jų darbuotojai negali išaiškinti kas su ja daroma. Nurodo skambinti telefonu, bet paskambinus 20 min. tiesiog laiko mane laukime, kol pats darbuotojas aiškinasi situaciją ir galiausiai pasako, rašykite paštu, vadybininkas atsakys. Vietoj to, kad suteiktų galimybę siuntą atsiimti, kad ir primokant.
Atsakyti
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Virgis 2020-07-02 10:23:38
Omniva tiesiog tyčiojasi iš gavėjų: gyvenu Neveronyse, o siuntą reikia pasiimti Jonavoje. Man nuvykti ir grįžti iš Jonavos 60km. Ką gali pasakyti- tisiog idijotizmas....
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Tomas dzeris 2020-07-01 20:55:16
Idejo siuntini 20km nuo nurodyto adreso, uz perdijima i normalu pastomata, prie pat manes praso sumoket papildomai. Linksmuoliai. Turesiu vaziuot specialiai i uzmiesti, prie kazkokios traukiniu stoties. 2/10
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Omniva tiesiog tyčiojasi iš gavėjų: gyvenu Neveronyse, o siuntą reikia pasiimti Jonavoje. Man nuvykti ir grįžti iš Jonavos 60km. Ką gali pasakyti- tisiog idijotizmas....
Atsakyti
Idejo siuntini 20km nuo nurodyto adreso, uz perdijima i normalu pastomata, prie pat manes praso sumoket papildomai. Linksmuoliai. Turesiu vaziuot specialiai i uzmiesti, prie kazkokios traukiniu stoties. 2/10
Atsakyti
Pasiemiau siunta nu klaiku kokie žmonės ten dirba, ko ieško vertingų dalykų kad plėšo siuntas
Atsakyti
Egle 2020-06-29 11:18:43
Galiu pasakyti yra baisu kaip dirba Omniva. Siunta pasiklydo 2sav. Jiems nieko tokio, neidomu kur siunta nukelevusi. Pati turiu skambjnti ir dometis. Niekas neskambina ir nieko nesako.
Toliau. Zmogus kuris veza siuntas. Raso sms kaip jam sunku dirbti ir surašyti numerius siuntos ant ekrano ranka 22 h vakaro.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Galiu pasakyti yra baisu kaip dirba Omniva. Siunta pasiklydo 2sav. Jiems nieko tokio, neidomu kur siunta nukelevusi. Pati turiu skambjnti ir dometis. Niekas neskambina ir nieko nesako.
Toliau. Zmogus kuris veza siuntas. Raso sms kaip jam sunku dirbti ir surašyti numerius siuntos ant ekrano ranka 22 h vakaro.
Atsakyti
Skaistė 2020-06-28 22:40:37
Daug naudojuos omniva.vėluojant siuntai pradedu ieškoti.siunta nuo 06.10 d 6 paras guli kur idėta vilniuje rygos g.kai pradėjau rašyti, tai greit iš ten iškeliavo i panevėži 06.16 d (nors aš laukiu ukmergėj) aš laukiau audinių, teko mesti darbus, lėkti pirkti i vilnių nes turiu atsakomybę prieš klientus.skambinu, aiškinuos, vėl rašau....ieškau aš gavėjas, bet jie sugebėjo gal 23 d paskambinti siuntėjui ir pasakyti jog siunta pažeista, sulieta.mes pasitare su siuntėju nusprendėm, tegu siunčia man..pažiūrėsim gaunu 26 d.taip sulieta alyva kažkokia, audinius tik išmest.vėl rašau.gaunu gražu atsakyma "apgailestaujame kad teko patirti....".jūs rašydami mus durnais laikot ar kaip ? man padarytas nuostolis, aš per juos turėjau veltui pirkti antra karta tai kas per jų aplaidumą neišimta, keliauna nesuprasi kur.rašau vėl...galutinis jų atsakymas " turi kreiptis siuntėjas " prie ko čia siuntėjas ? Jis idėjo siuntini i jūsų dėžutę ir jau jūs turit nešti atsakomybę kad jis saugiai pasiektų gavėja.neberašinėkit man atgal savo automatinių laiškų.nu suplėšė darbuotojas, atsitiko taip kad suliejo kažkokiom alyvom (nors nesuprantu kaip ir kur siuntas deda kad suliet) sumokat nuostolius ir toliau dirbam ir gyvenam...jūs dirbkit atsakingiau.nesulauksiu iš jūsų protingų veiksmų, kreipsiuos i vartotojų teises....gal būt ir i teismą...
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
:-) 2020-06-28 14:26:54
Taip ištikrųjų labai gera įmone.
Laba diena,

Ačiū už gerus žodžius!

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Daug naudojuos omniva.vėluojant siuntai pradedu ieškoti.siunta nuo 06.10 d 6 paras guli kur idėta vilniuje rygos g.kai pradėjau rašyti, tai greit iš ten iškeliavo i panevėži 06.16 d (nors aš laukiu ukmergėj) aš laukiau audinių, teko mesti darbus, lėkti pirkti i vilnių nes turiu atsakomybę prieš klientus.skambinu, aiškinuos, vėl rašau....ieškau aš gavėjas, bet jie sugebėjo gal 23 d paskambinti siuntėjui ir pasakyti jog siunta pažeista, sulieta.mes pasitare su siuntėju nusprendėm, tegu siunčia man..pažiūrėsim gaunu 26 d.taip sulieta alyva kažkokia, audinius tik išmest.vėl rašau.gaunu gražu atsakyma "apgailestaujame kad teko patirti....".jūs rašydami mus durnais laikot ar kaip ? man padarytas nuostolis, aš per juos turėjau veltui pirkti antra karta tai kas per jų aplaidumą neišimta, keliauna nesuprasi kur.rašau vėl...galutinis jų atsakymas " turi kreiptis siuntėjas " prie ko čia siuntėjas ? Jis idėjo siuntini i jūsų dėžutę ir jau jūs turit nešti atsakomybę kad jis saugiai pasiektų gavėja.neberašinėkit man atgal savo automatinių laiškų.nu suplėšė darbuotojas, atsitiko taip kad suliejo kažkokiom alyvom (nors nesuprantu kaip ir kur siuntas deda kad suliet) sumokat nuostolius ir toliau dirbam ir gyvenam...jūs dirbkit atsakingiau.nesulauksiu iš jūsų protingų veiksmų, kreipsiuos i vartotojų teises....gal būt ir i teismą...
Atsakyti
D 2017-02-04 00:07:42
Turėjome situaciją panašią...

Vilniuje, Žirmūnų RimiHyper market paštomatas.
Siuntų išėmimo laikas apie 17, 00 val jei neklystu. Bėgu prie paštomato, nes labai noriu suspėti... Mano laikrodis rodo maždaug 16, 45 val...... Žiūriu autobusiukas Omnivos. Pas mane TRYS siuntiniai. Vienas kuprinėje, po du rankose, ir bėgu tiesiai į autobusiuko pusę.

Kaip sakoma: Mojuoju rankom ir kojom ir mikriukas nenuvažiavo !!! Ir ne tai, kad dar paėmė siuntą, bet ir paėmė, ir nuramino, kad spėjom, ir pasakė neskubėti, nes tikrai palauks, dar prie paštomato supildyti lipdukus leido ir pasakė kad tikrai spėjau. !!! Ir kol pildžiau lipdukus uždusęs - mikriukas tikrai nenuvažiavo.

Labai prašau Omnivos personalo vadovo sukaupti drąsos, atrasti šiek tiek laiko ir sugebėti išsiaiškinti kas siuntas prieš 17, 00 val išiminėjo 2016-11-21 dieną Omniva Vilnius Rimi Hypermarker Žirmūnų paštomate ir skirti patį didžiausią pagyrimą tam kurjeriui. (Vaikinukas, tamsesnių plaukų). Spėju tas kuris vairavo autobusiuką tą dieną, nes kitas šalia jo sėdėjęs kurjeris lyg nevairavo, jei gerai pamenu.

Tokios situacijos atperka visus smulkius nesklandumus. Pasirodo, kartais tiek nedaug reikia - truputį žmogiškumo ir geros emocijos, paslaugumo ir rūpestingumo klientui ir pasibaigęs lipduko popierius, užimta klientų linija, ar suvėlavusi siunta tėra tik mažytė smulkmena, nes tai tik techniniai dalykai. O rūpestis klientu ir parodytas žmogiškumas klientui - yra pats didžiausias įmonės pliusas. Šaunuoliai.
Taip ištikrųjų labai gera įmone.
Atsakyti
Kristina 2020-06-26 10:24:05
Issiemiau is paštomato apdauzyta siunta, matėsi kad metyta, net pakuotė pažeista, mano pirkinius sulaužytas, kiek buvo kreiptasi nulis emocijų, įtariu reiks kreiptis vartotojų teises...
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Issiemiau is paštomato apdauzyta siunta, matėsi kad metyta, net pakuotė pažeista, mano pirkinius sulaužytas, kiek buvo kreiptasi nulis emocijų, įtariu reiks kreiptis vartotojų teises...
Atsakyti
Mantas 2020-06-25 21:48:11
Sveiki, vis nepavyksta gauti atsakymo, tad pabandysiu parašyti čia. Pilietis Marius Kasparavicius iš Zarasų išsiuntė man Mantui Samavičiui siunta, į Kauną. Jau praėjo daugiau nei mėnesis siuntos negavau. Kreipėmės i omniva jog siunta kažkur iškeliavo kitur ir galbūt jūs galėtumėte ją padėti surasti, tačiau niekas nieko nepranešė piliečiui. Už siuntėja atsakau teigiamai, ne tas žmogus kuris neissiustu. Tad kipišo čia nėra. Labai prašau jūsų padėti mums su dingusia siunta.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Sveiki, vis nepavyksta gauti atsakymo, tad pabandysiu parašyti čia. Pilietis Marius Kasparavicius iš Zarasų išsiuntė man Mantui Samavičiui siunta, į Kauną. Jau praėjo daugiau nei mėnesis siuntos negavau. Kreipėmės i omniva jog siunta kažkur iškeliavo kitur ir galbūt jūs galėtumėte ją padėti surasti, tačiau niekas nieko nepranešė piliečiui. Už siuntėja atsakau teigiamai, ne tas žmogus kuris neissiustu. Tad kipišo čia nėra. Labai prašau jūsų padėti mums su dingusia siunta.
Atsakyti
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Valdas 2020-06-23 21:38:22
Laba diena, , , Atsipraščau jusu ar pas jum vairuotojas girtas ar jau nebežino kur randasi Ukmergeje Iki parduotuves paštomatas kad ir šnd plavineja su mano siuntyniu prei Rimi, , , Gal viena diena jam paaiškinkyte kad siuntynius reikia vezti prei Iki parduotuves jis randaisi Ukmerge...Vilniaus gatve 62, , Ir aš neplavinesiu ir jo negaudisiu kur jam papuola ten jis delioje, , , > Kas čia fokusu kretimas reiškia blogai apie mus paraše tai mes taip atkeršydami ir deliosim siuntinius kur papuola, , , Dar vienas karta siuntynis nukeliaus kur papuola bus pakeltas Direktorius iš lovos kad kurjeriui kele parodytu i Ukmerges Iki paštomata Omnivos, Ačiū geros dienos, , Ar reiks susisiekti <Simonas Bielskis
Direktorius

simonas.bielskis@omniva.lt
+370 619 18993,
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Laba diena, , , Atsipraščau jusu ar pas jum vairuotojas girtas ar jau nebežino kur randasi Ukmergeje Iki parduotuves paštomatas kad ir šnd plavineja su mano siuntyniu prei Rimi, , , Gal viena diena jam paaiškinkyte kad siuntynius reikia vezti prei Iki parduotuves jis randaisi Ukmerge...Vilniaus gatve 62, , Ir aš neplavinesiu ir jo negaudisiu kur jam papuola ten jis delioje, , , > Kas čia fokusu kretimas reiškia blogai apie mus paraše tai mes taip atkeršydami ir deliosim siuntinius kur papuola, , , Dar vienas karta siuntynis nukeliaus kur papuola bus pakeltas Direktorius iš lovos kad kurjeriui kele parodytu i Ukmerges Iki paštomata Omnivos, Ačiū geros dienos, , Ar reiks susisiekti <Simonas Bielskis
Direktorius

simonas.bielskis@omniva.lt
+370 619 18993,
Atsakyti
Danute 2020-06-22 14:03:31
Nekulturingas, nemandagus vairuotojas
Birzelio 22 d prie terminalo Klaipedos g Panevezys Rimi parduotuves. Uzstate mano automobili, paklausus ar greit baigs darba atsakymas " ne", paaiskino, kad nemoku vazineti ir teises nusipirkau.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
vilma 2020-06-22 10:33:59
Nieko gero visiskai.Zmogus negauna prekes jau 2 ar 3 men.Neva siuntos dydis neatitiko ju reikalavimus.ar taip sunku paimti ir paskambinti nurodytu numeriu ir pasakyti kad pasiimkite preke nes ji neatitinka dydzio.O preke buvo labai svarbi gavejui.Ta preke taip ir dingo kazkur neaisku.Arba jai man siuncia zmogus per sy pastomata preke tai nurodau viena adresa o ta preke visai kitu adresu atsiduria.Kitam miesto gale.: (Nusivylusi esu be galo.Jau jai klientas pasiulo siusti preke as niekada nesiulau siusti per Omniva nes pasakau priezasti kas kaip ir kodel.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Valdas 2020-06-21 18:14:57
Laba diena gerbiami Omniva kurjeriai ir vežejai, , , Ir ką dabar jus sugalvojot visalaik pristatynejote siuntynius i viena vieta tai buvo Ukmerge Vilniaus gatve 62 prei Iki parduotuves o dabar jau išmetote po visa Ukmerge kur papuola, , , Tai dar labai gerai kad nenuvežete i klaipeda ar Šiaulius ir kas čia gerbiamieji per isidirbinejimas jei aiškiai yra nurodamas šis buten ir kodel siuntynia metomo po kitus ir kodel jie randasi prei Rimi ar dar velnias žino kitame miesto gale
Siuntyniu nr:
RO 444342512 EE

RO 443815953 EE

Tyk gerbiamieji nesakykyte kad vietos nebuvo, , , nes kaip tik tuo metu šiandiena buvau prei IKI parduotuves ir mačiau kaip kelis tik siuntynius jusu vairuotojas idejo o kiti beveik visi tušti, , ,
Taip stengiaus vienus kaip vežejus pagirt bet žiuriu kad ir jus bibene krečiat. Atsipračiau už žodi bibene ižeist nenoriu bet patykekit jus je darot nes dabar kaip man reiks po visa Ukmerge lakstyti ir ieškot kur jus siuntynius išmetet, , , AČIU GEROS JUMS DIENOS, , ,
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Eva 2020-06-21 01:17:14
Bloga ir mano patirtis su Omniva. Dingo siuntinys. Pasakė, kad grąžino siuntėjui, nors siuntos sekimo programoje matosi kad iš Lietuvos niekur neišvyko. Omniva informavo, kad atgal siuntėjui išsiuntė prieš 2 mėnesius. Siuntėjas iki šiandienos dar taip pat negavo nieko.
Lygiagrečiai buvo siųsta ir kita to užsakymo siunta iš tos pačios parduotuvės (siuntėjo). Pateko į Lietuvos paštas rankas - sklandžiai ir greitai suvaikščiojo net ir karantino metu.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Nekulturingas, nemandagus vairuotojas
Birzelio 22 d prie terminalo Klaipedos g Panevezys Rimi parduotuves. Uzstate mano automobili, paklausus ar greit baigs darba atsakymas " ne", paaiskino, kad nemoku vazineti ir teises nusipirkau.
Atsakyti
Nieko gero visiskai.Zmogus negauna prekes jau 2 ar 3 men.Neva siuntos dydis neatitiko ju reikalavimus.ar taip sunku paimti ir paskambinti nurodytu numeriu ir pasakyti kad pasiimkite preke nes ji neatitinka dydzio.O preke buvo labai svarbi gavejui.Ta preke taip ir dingo kazkur neaisku.Arba jai man siuncia zmogus per sy pastomata preke tai nurodau viena adresa o ta preke visai kitu adresu atsiduria.Kitam miesto gale.: (Nusivylusi esu be galo.Jau jai klientas pasiulo siusti preke as niekada nesiulau siusti per Omniva nes pasakau priezasti kas kaip ir kodel.
Atsakyti
Laba diena gerbiami Omniva kurjeriai ir vežejai, , , Ir ką dabar jus sugalvojot visalaik pristatynejote siuntynius i viena vieta tai buvo Ukmerge Vilniaus gatve 62 prei Iki parduotuves o dabar jau išmetote po visa Ukmerge kur papuola, , , Tai dar labai gerai kad nenuvežete i klaipeda ar Šiaulius ir kas čia gerbiamieji per isidirbinejimas jei aiškiai yra nurodamas šis buten ir kodel siuntynia metomo po kitus ir kodel jie randasi prei Rimi ar dar velnias žino kitame miesto gale
Siuntyniu nr:
RO 444342512 EE

RO 443815953 EE

Tyk gerbiamieji nesakykyte kad vietos nebuvo, , , nes kaip tik tuo metu šiandiena buvau prei IKI parduotuves ir mačiau kaip kelis tik siuntynius jusu vairuotojas idejo o kiti beveik visi tušti, , ,
Taip stengiaus vienus kaip vežejus pagirt bet žiuriu kad ir jus bibene krečiat. Atsipračiau už žodi bibene ižeist nenoriu bet patykekit jus je darot nes dabar kaip man reiks po visa Ukmerge lakstyti ir ieškot kur jus siuntynius išmetet, , , AČIU GEROS JUMS DIENOS, , ,
Atsakyti
Bloga ir mano patirtis su Omniva. Dingo siuntinys. Pasakė, kad grąžino siuntėjui, nors siuntos sekimo programoje matosi kad iš Lietuvos niekur neišvyko. Omniva informavo, kad atgal siuntėjui išsiuntė prieš 2 mėnesius. Siuntėjas iki šiandienos dar taip pat negavo nieko.
Lygiagrečiai buvo siųsta ir kita to užsakymo siunta iš tos pačios parduotuvės (siuntėjo). Pateko į Lietuvos paštas rankas - sklandžiai ir greitai suvaikščiojo net ir karantino metu.
Atsakyti
Greta 2020-06-19 10:49:48
Tik geriausi atsiliepimai, buvo pamesta pora daiktų siuntimo metu, operatyviai ir labai maloniai bendradarbiaujant trūkstami daiktai buvo rasti, dėl ko esu labai dėkinga. Ne veltui visad naudojuosi jų paslaugomis! AČIŪ
Esu nusiviles detales buvo užsakytos jau 16d ir detales kažkokių budu iš Kauno į Estija atsidurė, esu labai nusiviles ir po šiai dienai dar vis nėra atvežtu detalių...
Atsakyti
Tik geriausi atsiliepimai, buvo pamesta pora daiktų siuntimo metu, operatyviai ir labai maloniai bendradarbiaujant trūkstami daiktai buvo rasti, dėl ko esu labai dėkinga. Ne veltui visad naudojuosi jų paslaugomis! AČIŪ
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-06-17 15:15:20
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
O kaip užklausa apie siuntą gali išspręsti problemą dėl Omnivos kurjerių elgesio??Kam tas siuntas svaidyti ir mėtyti?Jeigu jūsų darbuotojai turi problemų su nervais, gal vertėtų įmonei pagalvoti apie pykčio valdymo kursus? Iš Omnivos darbuotojų tokius veiksmus stebiu jau ne pirmą kartą.
Atsakyti
Alma 2020-06-17 10:36:19
Laba diena, esu nusivylusi jusu darbuotoju darbu.Sendiena ryte idejau siunta ir nuejau i parduotuve apsiprekinti.Eidama is parduotuves atsitiktinai pamaciau, kaip musu siunciamos prekes yra svaidomos i mikroautobusiuka.Nufotografavau imones automobilio numeri, tikiuosi perspesite jaunuolius, kad gerbtu musu siunciamus daigtus.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Inga 2020-06-16 23:48:11
Tarptautine registruota siunta su teisingu adresu ir pašto kodu, bet kažkodel nesivargina pristatyti. Nuo balandžio menesio siuntinys laikomas Vilniaus terminale aptarnavimas nulinis.
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Emilija 2020-06-16 19:58:55
Uzsisakinėju nemažai iš Aliexpess, moku už pristatymą, bet turiu gaišti laiką ir švaistyti pinigus transportui, kad galėčiau susirinkti siuntas. Siuntas pristato ne į artimiausią paštomatą, o kur papuola. Nemanau, kad paštomatas Pilaitėje yra arčiausiai mano namų adreso Paneriuose. Matomai norima užsidirbti už papildomą siuntų peradresavimą. Esu pasipiktinusi tokiomis paslaugomis, kurių net neprašiau. Sumokėjau už pristatymą ir dar turiu lakstyti po visą Vilnių. Apgailėtina.
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Laba diena, esu nusivylusi jusu darbuotoju darbu.Sendiena ryte idejau siunta ir nuejau i parduotuve apsiprekinti.Eidama is parduotuves atsitiktinai pamaciau, kaip musu siunciamos prekes yra svaidomos i mikroautobusiuka.Nufotografavau imones automobilio numeri, tikiuosi perspesite jaunuolius, kad gerbtu musu siunciamus daigtus.
Atsakyti
Tarptautine registruota siunta su teisingu adresu ir pašto kodu, bet kažkodel nesivargina pristatyti. Nuo balandžio menesio siuntinys laikomas Vilniaus terminale aptarnavimas nulinis.
Atsakyti
Uzsisakinėju nemažai iš Aliexpess, moku už pristatymą, bet turiu gaišti laiką ir švaistyti pinigus transportui, kad galėčiau susirinkti siuntas. Siuntas pristato ne į artimiausią paštomatą, o kur papuola. Nemanau, kad paštomatas Pilaitėje yra arčiausiai mano namų adreso Paneriuose. Matomai norima užsidirbti už papildomą siuntų peradresavimą. Esu pasipiktinusi tokiomis paslaugomis, kurių net neprašiau. Sumokėjau už pristatymą ir dar turiu lakstyti po visą Vilnių. Apgailėtina.
Atsakyti
Valdas 2020-06-16 12:34:18
Siuntas siunčia velniai žino kur, nors yra nurodytas adresas ir pašto kodas.Pagal kokias nuostatas jie siuncia siunta artimiausiu adresu.Siuntos gavimas skiriasi nuo gyvenamosios vietos adreso.Jei gyveni Vilniuje, o siunta gauni Klaipedoje tai normalu. Marazmas.
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Greta 2020-06-16 09:40:19
Labai gaila, kad šitaip suprastėjo šios įmonės paslaugos. Paštomatai stringa, siuntos veluoja. Gegužės 28d. Užstrigus paštomatui buvo nuskaičiuoti pinigai nuo kortelės, bet lipdukas neišspausdintas, durelės neatsidarė. O paskambinus į info, pasakė, kad per 14d bus į sąskaita grąžinti pinigai. Praėjo 3sav, o pinigai taip ir negrįžo.
Šis įvykis galutinai padėjo apsispręsti, kad omniva paslaugomis nesinaudosiu daugiau niekada!
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Siuntas siunčia velniai žino kur, nors yra nurodytas adresas ir pašto kodas.Pagal kokias nuostatas jie siuncia siunta artimiausiu adresu.Siuntos gavimas skiriasi nuo gyvenamosios vietos adreso.Jei gyveni Vilniuje, o siunta gauni Klaipedoje tai normalu. Marazmas.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV universitetai prašo teismo stabdyti nurodymą dėl nuotolinių studijų
JAV universitetai prašo teismo stabdyti nurodymą dėl nuotolinių studijų 07-08 20:46
Harvardo universitetas ir Masačusetso technologijų institutas (MIT) trečiadienį paprašė teismo blokuoti JAV prezidento Donaldo Trumpo administracijos nurodymą neleisti šalyje likti užsienio...
ES siekia plėtoti vandenilio technologijas, kritikai perspėja dėl poveikio aplinkai
ES siekia plėtoti vandenilio technologijas, kritikai perspėja dėl poveikio aplinkai 07-08 20:26
Europos Sąjunga nori, kad vandenilio energijos technologijos atliktų pagrindinį vaidmenį įgyvendinant planus iki 2050 metų padaryti Bendrijos ekonomiką neutralią klimatui, trečiadienį paskelbė...
Kelionių organizatoriai stabdo keliones į Bulgariją
Kelionių organizatoriai stabdo keliones į Bulgariją 07-08 19:44
Kelionių organizatoriai "Tez Tour" ir "Novaturas" stabdo užsakomuosius skrydžius į Bulgariją. Sprendimai įsigalioja liepos 9 d. visam liepos mėnesiui.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Walmart 126,95 +6,78%
CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 72,94 +3,31%
Twitter 32,99 +2,01%
Xerox 15,13 -4,78%
Boeing 178,88 -4,81%
AIG 29,17 -5,11%
Nokia 4,31 -6,30%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,65 +12,07%
Sidabras 16,26 +7,90%
Jautiena 5,08 +14,16%
Benzinas 0,88 +49,15%
Vištiena 1,52 +19,69%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Varis 5239,83 +3,60%
Anglis 52,49 -10,35%