VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Užsisakius prekę t.y masažo čekį iš dovanusala.lt ir pasirinkus, kad prekė būtų priatatyta omniva kurjeriu atsiemus prekę ir išpakavus ją buvo sulamdyta. Kadangi tai dovanojama dovana kitam zmogui esu pasipiktinus, kad gauni prekę ne tokios geros būklės kokia turėtų būti Užsisakius prekę t.y masažo čekį iš dovanusala.lt ir pasirinkus, kad prekė būtų priatatyta omniva kurjeriu atsiemus prekę ir išpakavus ją buvo sulamdyta. Kadangi tai dovanojama dovana kitam zmogui esu pasipiktinus, kad gauni prekę ne tokios geros būklės kokia turėtų būti
Atsakyti
egis
2018-10-29 19:42:22 IP 78.58.141.1
Idėja Omnivai - gavę iš siuntėjo praplėštą siuntą - informuoti gavėją kad siuntėjas Omnivai įteikė netinkamai supakuotą siuntą. Taip gavėjas pretenzijas galės reikšti siuntėjui o ne Omnivai, nes tokioje situacijoje neaišku kas praplėšė.

Vitas
2018-10-31 18:52:22 IP 81.7.111.76
Kiek įmanoma, tiek prekes užsisakinėkite prie paštomatų. Tada nereiks Jums budėti. Nes panašios problemos ir kitose įmonėse. tik tiek, kad ten ryte parašo kad šiandien bus siunta 11-12 valandą... tai dar kai laiko lieka tai ir namo atbėgti galima per pertraukėlę darbe... (išeiti pietauti anksčiau).
Tos merginos visai žino kur rasti tą vadybininką, bet kai yra sukurta sistema - vadybininkės, darbuotojai privalo paklusti sistemai. Aš pats dirbau vienoje įmonėje ir man generalinio direktoriaus buvo įsakyta tiek daug kvailų apribojimų, kad tik sunkiau klientui būtų ir kad kuo daugiau problemų būtų jam. Man kaip darbuotojui (kitur dirbau) buvo beprotiškai surištos rankos priimti savarankiškus sprendimus, rasti klientui palankų sprendimą ar duoti padalinio vadovo tel. numerį. Į kai kurias klientų užklausas buvo nurodymas atsakyti tik trim žodžiais. Gerai. Blogai. Rytoj. Ir buvo draudžiama aiškinti klientui mulkmenas - nes taip gaištasi darbo valandos, už kurias moka darbdavys. Neišvėriau ap sinėti žmones. Todėl ten jau nedirbu. Jeigu Omnivoje GALIMAI būtų panašūs standartai - darbuotojai dėl to tikrai nekalti.

Oksana
2018-11-02 22:06:19 IP 5.20.209.69
Jie niekada neskambina. Niekada neperskambina. Nesitikėkite. Nebūkite naivūs kaip vaikai.

Gintarė
2018-11-09 18:28:09 IP 90.131.36.125
Knygoje ieškojo įdėtų pinigų. Arba siunta užstrigo ant konvejerinio takelio siuntų skirstymo terminale. Na džiaukitės kad bent jau siuntą gavote. Nes jei ir toliau taip tai tuoj siuntas gabenti seifuose reikės. Omnivos pozicija tai spėju šioje situacijoje galėtų nuskambėti galimai maždaug taip: "O tai kur bėda? o tai siuntos negavote ar kas? :)))

O tiems klientams, kurie beprotiškai pikti ant Omnivos - tai tegul nueina į kitų įmonių atsiliepimus... kai pamatys, kad ten nepatenkintų klientų trigubai daugiau - tada supras, kad ne tokia ta lieva ta Omniva nei atrodo :)

2018-11-14.
Atsakyti
CE616165216EE siunta i Kauno sILAS Baltu pastomatas. Gavau praplesta siuntini ir knygos kampas uzlenktas su puslapiais.
Atsakyti
Dauguma man skirtų siuntų kažkokiu būdu patenka į OMNIVA ir jie nėra pristatomi... Kiekvieną kartą aš turiu važiuoti iš kaimo į miestą, į kažkokią "suknistą" dėžutę jų atsiimti. Kai siunčiu siuntas iš užsienio, t.y. pirkiniai iš AliExpress ar eBay - aš nesirenku siuntos pristatytojo, kas gabens mano siuntą LIETUVOJE. Ant pakuotės yra nurodytas mano namų adresas, tačiau OMNIVA aiškina, kad iš užsienio siunčiami paketai siunčiami už mažą kainą tad jiems neapsimoka pristatinėti tokių siuntų į namus, jei Lietuvoje siuntėjas siunčia siuntą - jis moką daugiau ir tada kurjeriai pristato ją į namus. Tai koks čia pasiaiškinimas? Jei tik galėčiau rinktis - atsisakyčiau šios kompanijos paketų pristatymo... Už siuntą aš sumoku tiek pat kiek ir už kitas siuntas kurias gaunu tiesiai į namus. Ne jiems spręsti ar aš moku už siuntimą iš užsienio daug ar mažai. Nejaugi jie neprivalo pristatyti siuntą į nurodytą adresą? Nejaugi niekas nekontroliuoja jų veiklos?
Atsakyti
Pasipiktinusi omnivos paslaugomis.Dveju savaičių nesulaukia Siuntos!Skambinu!Mes išsiaiškinsime ir jums paskambino!Tylu!Ir tai 3 kartus!Kai galų gale jie pažadėjo kad padės siuntą į paštomatą.Bet deja!Vėl laukiu!Baisu!
Atsakyti
Kas per įmonė, du kartus teko susidurti. Pirmą kartą atvežė užsakymą po keturių dienų, pragulėjo tai jau pas kurjerį, tai vėl terminale. Tada skambinau jų nurodytu telefonu klientų aptarnavimą merginos negalėjo atsakyti kur rasti siuntų vadybininką, atsakydavo dabar jo nėra paskambinkit vėliau, į pabaigą darbo dienos prisiskambinau, bet vadybininkas te galėjo pasakyti bus pristatyta. Atvežė vakare 19val.30min. kitą dieną be jokio iš anksto pranešimo, kad bus pristatyta siunta ir kokiu laiku. Dabar vėl laukiu siuntos jau keturios darbo dienos praėjo, nors vadybininkas užvakar pažadėjo pažadėjo, kad jau gausiu, ir ką manot nei jokio pranešimo, kad bus siunta ir nė siuntos, Šiandieną prasėdėjau namuose jau ketvirtą diena iki 16val. 20min. negavau jokio pranešimo apie siuntos pristatymą, išvažiavau į parduotuvę, išėjau iš parduotuvės žiūriu praleistas skambutis, paskambinau tai kurjeris kuris manęs nerado namuose ir siuntą gausiu tik po trijų dienų. Ir vėl be jokio pranešimo, kada ir kokiu laiku bus pristatyta siunta, reiks budėti.
Siūlau visiem perkantiems internetu pasiteirauti kas pristato jų prekes ir jei tai Omniva LT UAB nepirkti, o pirkti iš kitų kurių prekies pristato laiko patikrinti kurjeriai.
Atsakyti
nezinau ar lietuvoj ar kitose salyse bet kai pasimu siunta jau buna praplesti sonai
Atsakyti
Sveiki,

Audronė
2018-10-17 11:52:00 IP 84.15.178.199
Kurjeriai arba nori anksčiau iš darbo ištrūkti, arba siuntų kiekiai milžiniški, todėl jie net elementariausią "Laba diena" yra seniai pamiršę. Info linija rėkia, kad kurjeriui priklauso nešti siuntinį iki pirmų durų. Neduok dieve kurjeris siuntą (4 kg) užneš į antrą aukštą neįgaliai daugiabučio gyventojai - tai ir kurjeris bus išmetas iš darbo ir siunta bus papildomai apmokestinta. Na žodžiu supratote ką norėjau pasakyti - žmogiškumo ir paslaugumo nulis.

Enrika
2018-10-18 15:46:43 IP 85.206.100.176
Siuntos numeris. Bei kreipkitės į įmonės vadovą. Tai vienintelis žmogus Lietuvoje, kuris sugeba kažką operatyviai padaryti. Ir tuomet pradingusios ir mėnesį nerastos - neegzistuojančios siuntos ima ir per vieną dieną, net be pastangų tiesiog ima ir atsiranda.

Tomas
2018-10-23 10:41:42 IP 82.202.70.66
Niekada netikėkite jei Omniva sako: "paskambinsime". Niekada netikėkite. Niekada.!!! Nes jie rimti ir jie to niekada nedaro. Taupo pinigus. Taupo darbuotojų laiką. Nes Omnivos pozicija "Jūs suprantate kiek mums laiko prireiktų jei visiems klientams pradėtume skambinėti?".

Indrė
2018-10-26 01:57:24 IP 84.15.185.222
Siuntos numeris. Bei kreipkitės į įmonės vadovą. Tai vienintelis žmogus Lietuvoje, kuris sugeba kažką operatyviai padaryti. Ir tuomet pradingusios ir mėnesį nerastos - neegzistuojančios siuntos ima ir per vieną dieną, net be pastangų tiesiog ima ir atsiranda.

Tai tiek. Linksmų Vėlinių!
Atsakyti
Siuntos sekime parasyta, iteikta kurjeriui skenuojant 2018 10 23, 15:15. Kaune Baltu pastomate, 2018 10 25 jokiu ziniu apie siunta pastomate Alytuje. Jei siunta neatsiras kreipsiuosi i policija del vagystes. Zmogus siuntes siunta turi visus irodymus, kada issiusta ir kam.
Atsakyti
Žodžiu viskas kaip ir būtų gerai, bet kai dingsta siunta tai elgiasi kaip vaikai. Ir taip kiekvieną karta vos tik iškyla kažkokia problema. Diena iš dienos meluoja, kad susisieks su kliente iš karto po mūsų skambučio jiems. Bet nieko. Į el. laiškus tiesiog neatrašo, ignoruoja. Atrodytų lyg bijo prisipažinti, kad siuntą pametė. Neprofesionalu. Visgi visi šitie neigiami dalykai krenta ant mūsų įmonės vardo. Klientams nerūpi pristatymo tarnyba, jie aišku kaltina el. parduotuvę ;)

Todėl visoms įmonėms ir mažas veiklas vykdantiems rekomenduoja labai labai gerai pagalvoti prieš pradedant bendradarbiavimą su Omniva, Lietuvoje yra žymiai profesionalesnių pristatymo tarnybų.

Apgailėtinas aptarnavimo lygis. 1/10
Atsakyti
Siunta per menesi laiko nesugebejo nukeliauti reikiamu adresu, niekas nepranese...
3 kartus aiskinosi kur ji yra, kol galiausiai pasake, kad ji DINGO. Tada pildykit pretenzijas bla bla bla.... atsakysim per 14 dienu bla bla bla....
kokios dar 14 dienu, kai mano siunta, turejusi keliauti kelias dienas, vazinejasi kazkur menesis laiko, kol dingsta? Ji su etikete, kurioje nurodytas adresas!

Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Prekes atvežęs kurjeris sustojo ne prie tu duru, vėliau privežė prekes su karučiu jas paliko prie duru kai tuo tarpu visi įveža į vidu ir palieka, tačiau jis mums pasakė jog nieko neneš, todėl dvi merginos operatorės turėjo pačios sunešti viska į vidų... Dar kurjeris nesulaukęs kol merginos viska suneš paliko jas, net be parašo... Tai taip suprast jog pats pasirašė. :)
Atsakyti
Sveiki,

Milda
2018-10-04 22:35:37 IP 78.157.89.242
Omnivos pozicija maždaug tokia; Kurjeris atvykęs nepatikrino ar yra likę popieriaus ritinėlyje, nes nebuvo užregistruotas gedimas / prašymas. Arba jei ir patikrino, tai ten dar buvo likę keli metrai čekių popieriaus, o kadangi esame šiuolaikiška ir aplinką tausojanti įmonė - popierių sunaudojame iki galo.
Jei siuntos sekimo numeris labai svarbus - skambinkite 8 700 55077 ir siuntos numeris Jums bus padiktuotas telefonu.

vartotojas
2018-10-07 16:25:23 IP 83.143.245.70
Jei žinočiau kas yra "kvito adresas" tai gal tada suprasčiau kas ten pavyko ir kas nepavyko Jums. O siuntas galima dėti ir be atspausdinto lipduko, tais atvejais jei nėra lipdukų popieriaus paštomate - atvykęs kurjeris pats atspausdins lipduką.

Sandra
2018-10-08 20:29:48 IP 78.57.218.194
Ironija, kad Omniva daug pametinėja ir daug peržiūrinėja - priimta. Teisingai pastebėjote. Juk tiek giriasi ir dejuoja, kad siuntų kiekiai dideli - tad Jūsų tiesa - kol visas suranda tai žinot. :))
Iš kitos pusės apginsiu Omnivą. Tarkim vieną dieną dingsta/pasiklysta 100 siuntų. Kitą dieną dingsta/pasiklysta 20 siuntų. Ar tai reiškia, kad už tai atsakingas darbuotojas dirbs vieną dieną 20 valandų, kitą dieną tik 2 valandas? Ne. Todėl ir susidaro eilės. Bet vėlgi esu Jūsų pusėje - kad Omnivoje kažkas kažką pradėtų daryti - verta juos truputį paspausti. Kas bus per Kalėdas - neįsivaizduoju, kai siuntų kiekiai pa-ketur-gubės...

Nerijus
2018-10-11 21:44:46 IP 213.159.50.112
* Atspausdino.
Dėkui ir už gerą atsiliepimą. Matyt Jūs prie paštomato apsilankėte tuo metu, kai buvo įdėtas naujas čekių popieriaus ritinėlis ir dar nebuvo spėjęs pasibaigti :)

--------
2018-10-16
Atsakyti
Mildai, siandien atsiemiau is Virsuliskiu pastomato pirkini, jokiu problemu ir kvita atspauzdino, labai patenkintas.
Atsakyti
Norėjau parašyti atsiliepimą, bet žiūriu kad vaje vaje kiek jau nukentėjusių nuo šios "puikios"siuntimo paslaugas teikiančios įmonės paslaugų, siuntos negavau, į el.laišką man niekas neatrašė, bendravo tik su siuntėju nors gavėjas moka už jų paslaugas ir aišku už patį siuntinį kuris gavėjui svarbus ir nori laiku gaut, bet buvo tik paaiškinta kad žiūri vaizdo medžiagas 3-4dienas, tik neisivaizduoju ką tiek dienų žiūrėt ir vistiek nieko nematyt, na dabar jau aiškiau, jei nuolat dingsta siuntos tai kol visas dingusias surandi
Atsakyti
Labai prastas servisas, du kart neišspausdino kvito adreso, net nebuvo galimybės nutraukti proceso. Niekam nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis, nes jos yra žemiau kokybės ribų...
Atsakyti
Sveiki, būkit geri, kiek galima prašyti, susitvarkykit savo Viršuliškių Maximos paštomatą, nes jau kiek laiko nespausdina kvitų, neįmanoma klientėms nusiųsti sekimo numerių. Ačiū
Atsakyti
Sveiki,

Gintarė
2018-09-11 15:36:28 IP 5.20.242.111
Tik įmonės vadovo emailas CC laukelyje Jus išgelbėjo. Stambi įmonė bijo skandalo. Tada kažkas kažką bent minimaliai pajudina - ir siunta atsiranda. Labai gaila, kad per kelis labai žioplus ir neatsakingus darbuotojus kenčia visa įmonė. Ačiū, kad pasidalinote savo istorija. Tai paskatins kitus būti atsargesniais.

ingrida
2018-09-15 09:47:55 IP 78.56.80.171
Kurjeriai taip skuba dirbti, jiems duodama tiek mažai laiko vienai siuntai, kad patikėkite - jau vien kad dėžę jie surado yra sveikintina. Kita vertus, nėra įrodymų, kad siuntėjas tvarkingai ir tvirtai supakavo siuntą. Šioje situacijoje ne teksto rašymas didžiosiomis raidėmis, bet siuntos numeris būtų kur kas vertingesnė informacija. Ir siuntas pakuokite taip, kad neišbyrėtų. Teko matyti ir medicininiu pleistru apklijuotų dėžių kampuose... O aš manau, kad geriau kartoninę dėžę visada galima didžiajame prekybos centre paimti, o lipnios juostos apsukant siuntą iš visų galų ir pusių irgi manau galima nepagailėti.

Ramutė
2018-09-17 12:11:27 IP 78.58.14.152
Omniva šioje srityje dar pakenčiama yra. Kitos bendrovės - ne tai, kad papypina, bet užrašo, kad namie nieko nerasta ir net nevažiuoja. Aišku, visų kurjerių pasiskambinimai yra tragedija ta prasme, kad jie pasiskambina kai jau įsuka į kiemą. O aš tada su didžiuliu pasitenkinimu sakau: Veltui važiavot tokį kelią, rytoj siuntą priimsiu, rytoj atvažiuokit, nes šiandien aš ne namie. :) Na Omniva įmonė juk didelė, atliekamo kuro turi. Vieninteliai DPD ši reikalą yra išsprendę civilizuotai - apie planuojamą siuntos pristatymą praneša SMS. Jei aš tą dieną nesu namie - tada iš karto paskambinu ir pakeičiu arba adresą, arba pristatymo dieną. Bet tikriausiai Omniva kurjeriams brangūs skambučiai, darbinių telefonų niekas neduoda, todėl net pamajakinti jie bijo - bijo kad atsiliepsit. Jau nekalbat apie tai, kad paštomatuose čekių popieriaus pastoviai nėra, tai ką jau kalbėti apie paskambinimą. Juk ir skambutis ir popierius ir kurjerio laikas tai kainuoja... Nors... Atrodo, kad mums siuntų siuntimas nekainuoja :) Tad palaikau Jus, ir apie nederamą kurjerio elgesį būtinai praneškite. Pagal siuntos numerį yra galimybė surasti Jus aptarnavusį kurjerį.

Rasa
2018-09-20 13:52:01 IP 88.118.163.244
Siuntų kiekiai tikrai dideli, tad didelėje masėje būna visko. Tačiau džiaugiuosi, jog didžioji dalis siuntų pristatomos tiksliai ir be vėlavimų.

Audrius
2018-09-21 11:58:02 IP 84.15.188.4
Jau kad laukėte 30-40 minučių informacijos tai nereikia meluoti. Yra kažkoks nustatytas laikas, kad jei niekas neatsiliepia - pokalbis nutrūksta (po kokių 8 ar 12-os minučių manau). Taip, Omniva nuolat dejuoja kad dideli siuntų kiekiai. Čia tas pats, kas baldų parduotuvėje kėdės būtų su 3 kojom, ir darbuotojai sakytų: nespėjom prisukti ketvirtos, nes taupom laiką, labai daug užsakymų turim.... prisisukit namie, koją atsiųsim po mėnesio... Šioje situacijoje siūlau rinktis siuntimą iš paštomato į paštomatą. Bent jau įdėjimus į paštomatus kurjeriai daro pirmoje pusėje ir sklandžiau ir net greičiau nei įteikimus į rankas. Nes su tais pristatymais į namus - tai tik bobutės laukia visą dieną namie siuntinio, užuot išėjusios 10 minučių pasivaikščioti iki paštomato. Omniva šiuo atveju aišku atrodo apgailėtinai, su bandymu išspręsti problemą po to kai žmogui ar taip ar anaip jau suvėlavo dokumentai.Jau viskas po įvykio.

Joana
2018-09-22 15:44:58 IP 78.61.199.21
Ačiū už patarimą ir rekomendaciją.

Omniva Lietuva
2018-09-27 16:11:27 IP 185.59.32.10
Telefonu nesugebate per 3 darbo dienas išsiaiškinti, o čia e-mailu imsite ir išsiaiškinsite? Nejuokinkit. Apgailėtinai atrodote su savo šabloniniu, nukopintu sakiniu ir atsiprašinėjimu. Dirbti ir mastyti pradėkit, o ne atsiprašinėti. Jei bijot vadovo - aš nueisiu ir paaiškinsiu jam, kokių jam darbuotojų reikia, jei Jūs esate bailiai ir įmonėje dirbate tik tam, kad pralaukti 8-ias valandas.

Omniva Lietuva
2018-09-27 16:18:23 IP 185.59.32.10
Nustokit atsiprašinėti ir į savo kolektyvą samdykitės daugiau ne peroksidinių Šilainių soliariuminių silkių, bet mastančių, atsakingų, nebijančių vadovo darbuotojų. Nėra nieko baisiau už darbuotojus, kurie bijo vadovui teikti pasiūlymus, ir aklai vykdančio nurodymus, nesugebančio įvertinti bendros situacijos ir kaip reikia laviruoti, kad būtų patenkintas ir klientas ir siuntėjas. Klaidų būna visiems ir įvairių. Aš po savo darbo dienos ir būna pamatau savo kliurkų. Bet imu ir ištaisau nes jaučiu atsakomybę prieš klientus.

Gintare
2018-09-28 15:20:30 IP 37.0.230.87
Dėl siuntos įpakavimo kaltas tik siuntėjas. Nežinau kokiam neatsakingam reikia būti, kad siuntą silpnai supakuoti įsivaizduojant, kad vienoje transporto priemonėje bus vežama tik Jūsų viena siunta. Čia vienareikšmiškai blogai supakavot. O kur dar paskirstymo temrinalų amerikietiški kalneliai, kuriais siuntos keliauja per konvejerius?
Pagooglinkit kaip atrodo didieji siuntų sandėliai, ir suprasite, kad Jūsų siunta yra tik viena ta siunta, ir ji gali papulti į paletės/vežimo dugną... o ant jos bus užkrauta dar kitų dėžių. Pavyzdys:
http://www.kaubandus.ee/storyimage/KB/20171213/NEWS/171219990/AR/0/E-ostlemist-m%C3%B5jutab-rohkem-laiem-kaubavalik, -kui-soodne-hind.jpg
Klientams, visada rekomenduojama nepagailėti burbulinės medžiagos, porolono gabaliukų, glamžytų laikraščių, skudurų, popieriaus/kartono atplaišų, lipnios juostos, dėžės ir sutvirtinimų jei siunčiate trapius ar dužius daiktus.
Jei prekės ypač dužios - padeda ir mažos dėžės įpakavimas į didesnę, tarpus užpildant bet kokiomis, pagal situaciją, turimomis atliekomis.

Tai tiek šiam karteliui :) 2018-10-03
Atsakyti
Siunciau kitai moteriai vaiko zaisla- pianina grojanti sveika, nuotraukas moteris painino mate, kad jis sveikas ir nesulauzytas buvo. Po keliu dienu moteris ja gabo ir man atsiunte pianino foto, kuris yra visiskai suluzes! Siunciau per omniva terminala ta pianina. Kas atsakys uz sulauzyta zaisla pirkejai?!
Atsakyti
Audrius 2018-09-21 11:58:02
Naudojuosi pirmą ir paskutinį kartą šios įmonės paslaugomis. Prieš kelias dienas išsiuntė dokumentus kurių man reikėjo jau vakar vakare. Galvojau pasiraše kad atsiunčia kita darbo dieną. Gerai patogu, greita, galvojau kad ir saugu. Kita dieną, rytas.. Pagal sekimo numerį rodė jog mano siuntinys Vilniuje. Šaunu, galvoju kelios dar valandos ir jau turėsiu.. Pralaukiau iki 17h, nieko dar vis rašo kad “Įteikta kurjeriui” pradėjau skambinti į ta informacija.. Laukiau 30-40min kol atsilieps. Atsiliepė.. Pradėjome kalbėtis, patikino kad 19h tikrai bus siuntinys, kurjeris dirba vakarine pamaina (aišku susinervinau, nes jau kaip ir tuo laiku man reikėjo dokumentų), na bet susitaikiau ir pralaukiau iki 19h.. Nieko.. Prisiskambint jau ir negalėjau. Nes informacija dirba nuo 08-19h.. Padarau išvada jog tyčia tuo laiku pažadėjo kad tik nusiimt našta.. Šiandienos rytas.. Dar vis tas pats.. pasiteisinimas irgi taspas.. Dideli srautai siuntų.. Tai atsiprašau.. Jei jau rašote kad pristatote per vieną darbo dieną.. Tai taip ir pristatykite.. Kitu atvėju ištrinkite tai.. Kodėl meluojat klientams? Dabar aš išsiunčiau savo dokumentus.. o ju nėra kaip žadėta.. Ir ką man galvoti? Gal padirbinėjat? Gal informacija pardavinėjat apie mane.. vienintelė išeitis dabar kuria matau.. Tai eiti į policiją. Atsiprašau bet manau taip bus teisingiausia
Sveiki, apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Labai norėtume padėti Jums ją išspręsti, todėl prašome su mumis susiekti el. paštu info@omniva.lt

Jūsų, Omniva
Atsakyti
Julijana 2018-08-10 19:16:27
Nesąmonė kažkokia. Ateinu, suvedu kodą ir dežutė tuščia! Nieko viduje nebuvo. Nuostabu. Liepė laukt, kol išsiaiškins. Nusivyliau.
Sveiki, apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Labai norėtume padėti Jums ją išspręsti, todėl prašome su mumis susiekti el. paštu info@omniva.lt

Jūsų, Omniva
Atsakyti
Simona 2014-10-02 15:17:30
Esu labai nepatenkinta Omniva paslaugomis. Visų pirma, norėdama sužinoti daugiau informacijos apie siuntų gabenimą į užsienį paskambinau kontaktiniu telefonu ir gavau atsakymą: "atsiprašau, niekada pati nesiunčiau siuntos į užsienį, todėl negaliu atsakyti į jūsų klausimą". Jeigu jau dirbi šioje įmonėje ir atsakinėji į klientų skambučius, gal jau metas susipažinti su įmonės veikla? O antrą, mano siuntinys turėjo atkeliauti per 4-5 dienas, o jau eina 8 para, bet siuntinio nematyt. Tuo tarpu, vėl pasiskambinus į įmonę, prižadėjo, kad gausiu kitą dieną. Tačiau negavau. Daugiau nesinaudosiu šios įmonės paslaugomis ir kitiems nerekomenduoju.
Aš dažnai siunčiu siuntinius į užsienį, tad teko išbandyti nemažai įmonių, užsiimančių šiomis paslaugomis. Mano atradimas yra ParcelABC, dabar visada naudojuosi tik jų paslaugomis, kadangi siuntinius pristato greitai, kokybiškai, už gerą kainą, ir yra įvairių atsiskaitymo būdų. Nė karto neteko susidurti su situacija, kad siuntinys vėluotų ar būtų blogai nugabentas.
Atsakyti
Naudojuosi pirmą ir paskutinį kartą šios įmonės paslaugomis. Prieš kelias dienas išsiuntė dokumentus kurių man reikėjo jau vakar vakare. Galvojau pasiraše kad atsiunčia kita darbo dieną. Gerai patogu, greita, galvojau kad ir saugu. Kita dieną, rytas.. Pagal sekimo numerį rodė jog mano siuntinys Vilniuje. Šaunu, galvoju kelios dar valandos ir jau turėsiu.. Pralaukiau iki 17h, nieko dar vis rašo kad “Įteikta kurjeriui” pradėjau skambinti į ta informacija.. Laukiau 30-40min kol atsilieps. Atsiliepė.. Pradėjome kalbėtis, patikino kad 19h tikrai bus siuntinys, kurjeris dirba vakarine pamaina (aišku susinervinau, nes jau kaip ir tuo laiku man reikėjo dokumentų), na bet susitaikiau ir pralaukiau iki 19h.. Nieko.. Prisiskambint jau ir negalėjau. Nes informacija dirba nuo 08-19h.. Padarau išvada jog tyčia tuo laiku pažadėjo kad tik nusiimt našta.. Šiandienos rytas.. Dar vis tas pats.. pasiteisinimas irgi taspas.. Dideli srautai siuntų.. Tai atsiprašau.. Jei jau rašote kad pristatote per vieną darbo dieną.. Tai taip ir pristatykite.. Kitu atvėju ištrinkite tai.. Kodėl meluojat klientams? Dabar aš išsiunčiau savo dokumentus.. o ju nėra kaip žadėta.. Ir ką man galvoti? Gal padirbinėjat? Gal informacija pardavinėjat apie mane.. vienintelė išeitis dabar kuria matau.. Tai eiti į policiją. Atsiprašau bet manau taip bus teisingiausia
Atsakyti
Paskaicius atsiliepimus neina tyket viskuom. Kiek kartu siunciausi per Omniva labai greit gaudavau ir is Vilniaus, ir is Panevezio, nei karta nepavede. Visada Siunta gaunu laiku 1-3d, nesudauzyta, nesuplesyta, nepavogta.
Atsakyti
Norėjau pasiteirauti, ar mandagus elgesys su klientais kurjeriams neprivalomas? Ar jiems draudžiama naudotis telefonais ir atvežus siuntinį normalu skambinti ne telefonu, o naudoti automobilio garsinį signalą gyvenvietėje? Jau ne vieną kartą esu prašius, kad paskambintų, kai privažiuos, o ne naudotų automobilio garsinį signalą (ko beje net negalima daryti gyvenvietėse be reikalo, t. y. ne dėl to, kad išvengti eismo įvikio ir pan.). Tam kad žmogus išeitų pasiimti siuntą, norint susisiekti su žmogum paprastai naudojamas telefonas. Jei jyms labai brangūs skambučiai, tai tiesiog liaudiškai tariant '' pamajakinkit'', nekelsiu tel ir išeisiu siuntos. Ir jau kelis kart prašiau to paties, nesignalint automobiliu, o paskambint ir ušeisiu, bet vistiek signalindamas važiuoja per visą gatvę. Šiandien vėl paprašiau skambint, o ne signalint, tai gavau grubų atsakymą "Kas vėl negerai?", į ką atsakiau, kad viskas gerai, tiesiog skambinkit telefonu, o ne signalinkit, kai atvažiuojat. Tai gal jūs paaiškinkit savo darbuotojams, kaip naudotis telefonu, kam skirtas garsinis automibilio signalas ir kaip bendrauti su klientais, nes vienintelė kurjerių tarnyba Omniva, kur neîmanoma žmoniškai susikalbėti. Dažnai tenka naudotis kurjerių paslaugomis ir tik su vienintele Omniva pastoviai nesklandumai...
Atsakyti
SVEIKI ESU NEPATENKINTA IR NETAI KAD PIKTA JUSU KURJERIAIS IR DARBU IS SIUNTINIU DINGO UZUOLAIDOS
DIENINES I KMBARIO IR VIRTUVES KURIU VERTE BEVEIK 100E.SIUNTINYSBUVO IDETAS I PASTOMATA KURIS RANDSI VILNIUJEZIRMUNU64.IDEJIMO DATA10.09.2018. 13.59 JAI REIKS ATSIUSIU IR SIUNTOS NR BEI NUKREIPTAS I RASEINIUS. 14DIENA TIK JIS BUVO PRISTATYTAS I RASEINIU OMNIVOS PASTOMATA.BET NE TAME ESME MAISE KURIAME BUVO SIUNCIAMOS UZUOLAIDOS DVEJOS BEI LOVOS UZTIESALAS UZIOLAIDU NEBUVO NES GAVO SUPLYSUSI MAISA IDETA I JUSU FIRMOS DEZE.TAI PASAKYKIT KAIP ZMONES DIRBA KAD NEMATO JOG IS MAISO YRA ISKRITUSIOS UZUOLAIDOS REISKIA UZTIESALA SUGEBEJO IDET ATGAL I MAISA PASKUI I DEZE O UZUOLAIDOS NETILPO.TAI KA JUS MAN I TAI ATSAKYSIT.KAIP RAST TA ZMOGU KUTRIS VEZE SIUNTA KAS MAN GRAZINS UZUOLAIDAS IR T.T IR KAIP REIKIA KRAUT DAIKTUS KAD JIE PLYSTA.O BE TO TOKIAME PACIAME MAISR SIUNCIAU I JONAVA DAUG DAUGIAU IR KAZKODEL MAISAS NEPLYSO. NEJAU SIAIS LAIKAIS ZMONES ANT TIEK NAGLI PASIDARE.TIKIUOSI KAD ISPRESIT SITA KLAUSIMA IR NUO KADA I RASEINIUS IS VILNIAUS SIUNTINYS GABENAMAS 5 PARAS NU BAISU.IR DAR MAISAS NEBUVO PRIGRUSTAS KAD GALETU PLYSTI CIA PAGAL FOTO MATOSI KAD GRIEBTAS BELENKAIP.LAUKIU ATSAKYMO
Atsakyti
Na ką, pas mane istorijos pabaiga pagaliau. Dingus pirmam siuntiniui, vėl užsakinėjau tą pačią prekę iš to paties pardavėjo. Ir ką manot. Pagal sekimo NR žiūriu, kad siunta įteikta kurjeriui (tai buvo ketvirtadienio rytas). Pralaukiau dieną, pokyčių nebuvo, kitą dieną skambinau, pasakė, kad pristatys pirmadienį. Pirmadienį tylu, sekimo platformoje tas pats įrašas. Vėl prisiskambinus pasako, kad siuntą pristatys kitą dieną. Žinokit pasiutau. Viena dingus bei išsiųsta pretenzija, su kita vėl tas pats. Siunta pas kurjerį nuo gavimo dienos.
Žodžiu išsiunčiau užklausą policijai, ar galiu kreiptis dėl dingusių siuntų. Gavus jų atsakymą, prisegiau atsakymą iš policijos, taip pat pažymėjau, kad jei negausiu per savaitę siuntos, kreipsiuosi dėl galimos nusikalstamos veikos. Į CC įrašiau ir įmonės vadovo email.
Nežinau kas suveikė, ar vadovo email, ar policijos atsakymas, bet vakare paskambino iš Omnivos ir pasakė, kad abi siuntos (ir ta dingusi) bus pristatytos pirmumo tvarka kitą dieną.
Taigi siuntas atgavau (vargais negalais)
Atsakyti
Sveiki, draugai,

Martynas
2018-08-10 18:13:56 IP 78.63.146.230
Savaitgaliai į siuntų laiką neįskaičiuojami. Tačiau taip - Jūsų siunta vėluoja. Omniva šioje vietoje galitik ATSIPRAŠAU pasakyti. Nieko daugiau.

Julijana
2018-08-10 19:16:27 IP 90.131.47.167
Nieko jie ten neišsiaiškins. Visa laimė, kad Jūs susiprotėjote ir pati jiems skambinėjote.

Gintarė
2018-08-23 17:33:57 IP 5.20.242.111
Siuntų kiekiai išaugo todėl netvarka didėja. Jūsų pastebėjimas taiklus. Nesakau, kad Omniva pametinėja siuntas labiau nei senai ar mažiau nei senai. Tiesiog dabar su Omniva susikalbėti sunku. Atsakymai būna labai trumpi ir gana grubūs.

Gintarė
2018-09-04 20:34:20 IP 5.20.242.111
Čia vienas skambutis per dieną nepadeda. Norint atgauti siuntą reikia kas dvi valandas skambinti keturias dienas iš eilės. Tada kažkas kažką pradeda daryti. Nes kitais atvejais tai visi darbuotojai taip užimti, kad neturi kada ieškoti pradingusių siuntų. Užtat laiko, kad atsiimk siuntą per 4 valandas ir laimėk kremą nuosaulės ar panašią nesamonę - paskelbti visada darbuotojai nepamiršta ir tada sistema nestringa.

Nerijus
2018-08-30 14:27:44 IP 5.20.241.180
Po kelių savaičių Omniva siuntų tikrai nesistengia pristatinėti. Bet išduosiu mažą paslaptį - elektroninės ir internetinės parduotuvės, pačios neišsiuntusios prekės kartais gali versti kaltę ant vežėjų. Mano kolega kai ne tą adresą parašydavo, tai nesakydavo kad jis blogai suformavo siuntos lipduką.... bet sakydavo kad įvyko kurjerių klaida ir kitu adresu nei turėjo pristatė, ir kad dabar vyksta siuntos peradresavimas. Na mintį supratot :)

Gintarė
2018-09-04 21:17:42 IP 5.20.242.111
Pagal teoriją ir oficialius duomenis, tai abiejų tarnybų pristatymai vykdomi per tokį pat laiką. Jei Omnivoje kelios siuntos pasimeta ar labai vėluoja, negalima teigti, kad visos vėluoja. Siunčiame nemažai. Su daugeliu siuntų būna tikrai viskas gerai. (Siuntimas iš paštomato - į paštomatą). Šitas būdas operatyviausias ir patikimiausias. O su tais kurjerių pristatymais ir kai namie nieko nebūna - tai visi suprantat, kad kurjeriai turi 4 minutes vienam vizitui ir jiems nėra kada laukti kada kokia ponia po valandos grįš iš kirpyklos ir priims siuntą.

Jolanta
2018-09-06 09:55:01 IP 81.7.94.190
kai kuriais atvejais Jums būtų buvę paprasčiau nuvažiuoti iki Vilniaus ir grįžti, nei tikėtis siuntos peradresavimo. Šiuo atveju Omniva yra labai nelanksti.

Gintarė
2018-09-07 12:13:37 IP 90.131.47.27
Rinkitės kitą bendrovę. Omniva nėra vieninteliai Lietuvoje. Kitur siuntos nevėluos.

Donatas 2018-09-07
Pažymiu, kad Omnivoje nedirbau ir nedirbu (nes neperėjau atrankos). Tačiau ši sritis man labai artima, kasdien susiduriu su šiais reikalais, esu Omnivos pusėje, bet ypatingai skaudu ir pikta, kaip nėra sprendžiami nesklandumai ir klientams nėra padedama. Negaliu tylėti prieš tokį įmonės (bet ne info linijos mergaičių) vadovų abejingumą klientams. Skaudu.
Atsakyti
Eilinį kartą dėl rūšiavimo klaidų vėluoja siuntos.
Atsakyti
Noriu "pareklamuoti" įmonę. Ji manyčiau pati nuostabiausia rekordininkė. Mano siuntinukas iš Vilniaus į Kauną keliavo tik trisdešimt penkias dienas. Rugpjūčio 1 dieną gavau žinutę, kad galiu atsiimti siuntinuką Vilniuje, nors gyvenu Kaune, skambinausi, aiškinau kodėl mano adresas nurodytas Vilniuje, kad naudojuosi Lietuvos pašto paštomatų dežutėmisir ten toks adresas turi būti, prašiau peradresuoti siuntą į Kauną, nurodžiau artimiausią paštomatą. Tuo klausimu ir susirašinėjau, nurodžiau siuntos numeri, kuris po to kažkodėl dingo iš duomenų bazės. O dabar galiu pasidžiaugti, kad jis jau Kaune. Valio toli pažengsime ir ko gero daug ką aplenksime tokiu nuostabiai greitu darbu !!!!
Atsakyti
Taira 2018-09-03 09:19:34
Siuntimas gal ir yra patogus, tačiau kaip skelbiama omniva.lt, jog įdedant siuntą prieš surinkimą siunta bus pristatyta per 1 darbo dieną tikrai taip nėra. Išsiųsta siunta nepristatyta jau 5-6 dienos ir tai ne viena mano siųsta siunta. Skambint beprasmiška, nes niekas neatsiliepia, o darbo laikas parašytas 8-17h. Aišku čia nerealu, kad pristatytų per vieną dieną, tai kam tada skelbti ir apgaudinėti žmones. Be to, įdomu kas atlygins žalą siuntėjui, nes siunčiami augalai buvo, kurie tikrai savaitę laiko dėžėj neišsilaikys.
siūlyčiau lpexpress paslaugas naudoti, kol kas nenuvylė ir pristatymas tikrai žymiai greitesnis.
Atsakyti
O pas mane kol kas tylu, jau manau taip ir liksiu be siuntinio. Kaip patys sako susisieks, paskambins, nesulauksi. Šiandien ir žadėjo bet naiviai tikėjausi, tylu. Žodžiu bus tuoj 2 savaitės kaip radau tuščią dėžutę, skambinti teirautis reikia pačiai dėl informacijos, o prisiskambinti tai tikrai ne visada pavyksta, per kelis kartus bandai, kol atsiliepia.
Žodžiu istorija tokia, kad informacija vis keičiasi, peržiūrėjo kameras, kurjeris įdėjo siunta, poto sužinau, kad kurjeris išėmė siuntą, nors kaži kaip įmanoma, jei tuščia dėžutė. Vėliau paaiškėja kad neįdėjo aplamai, bet siuntą pasiėmė. Ieško skirstymo centre, bet kur tau, neranda..Vadinasi kurjeris v***s?. VIENU ŽODŽIU - KVAILINIMAS.
Ar esat kas dingus siuntai kreipesis į policiją? Ar įmanoma kažką padaryti policijos pagalba?
Atsakyti
Siuntimas gal ir yra patogus, tačiau kaip skelbiama omniva.lt, jog įdedant siuntą prieš surinkimą siunta bus pristatyta per 1 darbo dieną tikrai taip nėra. Išsiųsta siunta nepristatyta jau 5-6 dienos ir tai ne viena mano siųsta siunta. Skambint beprasmiška, nes niekas neatsiliepia, o darbo laikas parašytas 8-17h. Aišku čia nerealu, kad pristatytų per vieną dieną, tai kam tada skelbti ir apgaudinėti žmones. Be to, įdomu kas atlygins žalą siuntėjui, nes siunčiami augalai buvo, kurie tikrai savaitę laiko dėžėj neišsilaikys.
Atsakyti
is parduotuves vilniuje 24d usakytos prekes kurjieriui atidave siunta 27d. i kauna pristate 28d. 29d. neatveze nes sake netilpo i pastomata, zadejo snd iki 2val bet nera ir parduotuve pakeite gavimo data kad pristatys tik rytoj wtf??? p.s. parduotuvej paskambinus pasake, kad kurjieris gali atvest ir po keliu savaiciu
Atsakyti
Julijana 2018-08-23 17:57:37
Atgavau. Bet tam prireikė skambinėti 3 dienas iš eilės, nes nors sako, kad patys susisieks, to nedaro. Visai nemažai sąskaitos suvalgė tie skambučiai. Aišku, padarė ir nemažai moralinės žalos į kurią taip pat neatsižvelgiama. Mano situacijoje, tai siuntinys per klaidą atiteko kitam asmeniui. Gerai, kad jis pats paskambino pasakęs, kad ne savo siuntą gavo.. Otherwise iki šiol nebūčiau atgavusi siuntos.
Gerai, kad yra sąžiningų žmonių, gal mano situacija tokia pat, kad kažkam kitam atiteko... Tik klausimas ar bus susisiekta ar paskambinta to žmogaus. Bet kitas klausimas, kaip taip įmanoma uždaryti tuščią dėžutę, bet ir kodas susietas su telefonu, kaip kitas atsiima. Nesueina man galai kažkaip. Verkt norisi, jau pikta kaip
Atsakyti
Gintarė 2018-08-23 17:30:33
Ar atgavot siuntą? Pas mane tokia pat situacija...
Atgavau. Bet tam prireikė skambinėti 3 dienas iš eilės, nes nors sako, kad patys susisieks, to nedaro. Visai nemažai sąskaitos suvalgė tie skambučiai. Aišku, padarė ir nemažai moralinės žalos į kurią taip pat neatsižvelgiama. Mano situacijoje, tai siuntinys per klaidą atiteko kitam asmeniui. Gerai, kad jis pats paskambino pasakęs, kad ne savo siuntą gavo.. Otherwise iki šiol nebūčiau atgavusi siuntos.
Atsakyti
Gintarė 2018-08-23 17:33:57
Šiandien susidūriau su ta pačia problema. Nuėjusi atsiimti siuntos radau tuščią dėžutę. Kur jos dabar ieškoti? Paskambinau į informaciją, sakė aiškinsis, ir susisieks, bet paskaičius atsiliepimus, nesusisiekia su niekuo. Niekaip nesuprantu, gaunasi, kad prasideda siuntų vagystės? Kaip atgauti siuntą?
Paskutiniu metu kažkas pasidarė su Omniva. Per kelis kartus siuntą tą pačia pristatinėja...
Siuntos Nr. RO375187188EE
Atsakyti
Šiandien susidūriau su ta pačia problema. Nuėjusi atsiimti siuntos radau tuščią dėžutę. Kur jos dabar ieškoti? Paskambinau į informaciją, sakė aiškinsis, ir susisieks, bet paskaičius atsiliepimus, nesusisiekia su niekuo. Niekaip nesuprantu, gaunasi, kad prasideda siuntų vagystės? Kaip atgauti siuntą?
Paskutiniu metu kažkas pasidarė su Omniva. Per kelis kartus siuntą tą pačia pristatinėja...
Atsakyti
Julijana 2018-08-10 19:16:27
Nesąmonė kažkokia. Ateinu, suvedu kodą ir dežutė tuščia! Nieko viduje nebuvo. Nuostabu. Liepė laukt, kol išsiaiškins. Nusivyliau.
Ar atgavot siuntą? Pas mane tokia pat situacija...
Atsakyti
Siunta i pasttomata ideta 08.14, o 08.21 jos gavejas dar negaves, skambuciai i Omniva atrodo bereiksmiai.Operatore tik paaiskina kad bus uzregistruota uzklausa ir issiaiskinta, antra diena skambinuosi po kelis kartus, o atsakymas tas pats. Idomu ar Paprasius aukstesniu instanciju ar vadovu tel neduoda, atsakymas nuskamba mes issiaiskinsime.Tik idomu kada?
Atsakyti
Teko naudotis šios imonės paslaugomis. Ačiū daugiau nebenoriu. Rašo, kad siuntas pristato kitą darbo dieną. Aha kurgi ne. Negana to nesutvarko svetainės ir neimanoma pagal siuntos numerį atsekti kur siunta yra, bet ir paskambinus į info centrą niekas nieko nežino tik pasako, kad paskambinsim kai išsiaiškinsim ir nepaskambina! Šaraškinų kontora
Atsakyti
Esu nusivylęs šios firmos paštomatais, pastoviai durelės neatsidaro, kad atsiimti siuntinį. Skambini nurodytu nr. tai dar pasiulo paklibinkit dureles. Nenormalu. Turiu važinėti kelis kartus dėl vieno siuntinio. Baisiai nuotaiką gadina.
Atsakyti
Nesąmonė kažkokia. Ateinu, suvedu kodą ir dežutė tuščia! Nieko viduje nebuvo. Nuostabu. Liepė laukt, kol išsiaiškins. Nusivyliau.
Atsakyti
Siunta keliauja jau penktą dieną, dėl savaitgalio užtruks dar dvi.. pavedė šįkart omniva. CC302252288EE
Atsakyti
Sveiki, Draugai,

Naudotojas
2018-06-25 15:34:47 IP 78.58.119.81
Pateikite siuntos numerį, tuomet ir kiti vartotojai matys įrodymą, kad Omniva nesilaiko terminų.

Romute
2018-07-11 17:11:11 IP 90.143.73.160
Romute, Ne visais atvejais kaltas būna vežėjas. Dažnai internetinės parduotuvės padaro siuntos lipdukų suformavimų klaidų. Jei tai ne siuntėjo klaida o pačios Omnivos - tegul perdaro siuntos lipduką ir siunčia ten kur reikia. Ir vienas skambutis į info liniją čia jau nepadės. Skambinkite 5 kartus. Tą patį vis išpasakokite. Iš 5 atsiliepusių kartų - yra tikimybė, kad kažkas kažką padarys kliento naudai. Sutinku su Jumis, kai yra bėda, patikina Omniva, kad viskas bus gerai, ir patys tuo nepasirūpina. Tik nuolat dejuoja, kad labai dideli siuntų kiekiai. Akivaizdu, kad 3 info linijos darbuotojai yra ryškiai per mažai tokiai įmonei kuri giriasi dešimtimis tūkstančių siuntų per dieną. Manyčiau turi būti ir 4-as darbuotojas, kuris ne tik telefonu atsiliepinėtų, tačiau po pokalbio ir kažkiek bent jau minimaliai pasirūpintų klientu.

Adas Dičiūnas
2018-07-21 12:43:37 IP 84.32.123.211
Kokie Jūs naivūs. Įsidėmėkite: Omniva NIEKADA nepaskambina. (Nebent tai verslo klientas), o smulkieji, kurie užsiuntą moka tikrai nemažą kainą - jiems nelabai ir rūpi. Kaip sakoma... vienas ar kitas nepatenkintas vartotojas milijoninių įmonės apyvartų juk nesugriaus :) Jūsų atveju manau J8s patys turite kasdien jiems skambinti po kelis kartus. Nes kitaip tos siuntos net negausit.

Vilius
2018-07-28 09:31:43 IP 195.134.168.97
O kas pareikalaus tos siuntos pašto skyriuje? Pašto darbuotojas kai Omniva kurjeris atveža prekes? Kas pasirašys kad siuntą gavo Omniva kurjeriui? Pašto darbuotojas? Dar paskui Jūs apkaltinsite Omnivą, kad ji atidavinėja siuntas bet kam. Reikia suprasti, kad Omniva nėra Lietuvos paštas ir vieni kitiem siuntų neperdavinėja ir šiais klausimais netarpininkauja. Džiaukitės, kad dar į paštomatą permetė siuntą, mes darbe tokiems, kurie nesugeba parašyti savo teisingo telefono ar pašto kodo numerio - net nesiunčiam siuntos. Nes paskui kai siunta dings tai kas už tai atsakys?

Robertas
2018-07-23 14:10:56 IP 84.46.236.50
Kai žmonės padaro klaidų jie visada malonūs, bet įsivaizduokite, kas būtų jei jiems iš Jūsų nereikėtų atsiimti ne savo siuntinuko, o atsidarę paštomato skyrelį Jūs nerastumėte sau skirtos siuntos ir Omniva labai maloniai Jums įrodinėtų, kad siuntą Jūs jau atsiėmėte. Na smagu, kad didelių klaidų Jums nepasitaikė, bet linkiu ir toliau naudotis Omniva paslaugomis ir patirti įvairiapusiškus pojūčius :)

A. Petkevičiaus pr. Įmonė.
2018-07-24 15:01:32 IP 84.15.177.43
Norėčiau ir aš nubausti bet spėju nėra kaip, nes įmonėje darbuotojų mokymuose matyt išmokino darbuotojus gerai atsiprašinėti. Tai jie nieko kito ir negali padaryti - tik atsiprašinėti. Labai dėkui, kad netylite.

Gitana
2018-07-27 12:22:39 IP 84.32.138.164
Jei pateiktumėte siuntos numerį - būtų įrodymas ir kitiems vartotojams kaip pradingsta siuntos. Stebuklinga ta Omniva.

Audrius
2018-07-27 13:12:20 IP 78.61.182.15
Yra dvi priežastys, kodėl siuntos nekeliauja į siuntos adresą. a) Siuntėjas nurodo pigiausią siuntimo būdą ir Omnivai moka tik už patį pigiausią siuntimo variantą. b) Omniva taupo savo laiką, kurą, todėl siuntas pačios pristatinėja taip kaip jiem pigiau. Aš ir perku iš tokių internetinių parduotuvių tai nei karto siuntos į paštomatą nesu gavęs. Siunčia tik į Lietuvos paštą.

Kristina
2018-08-01 11:47:20 IP 193.219.12.33
Mieli vartotojai, jei Jums neatpausdina kodo ir lipduko dėkite siuntą be lipduko. Kurjeris pats užklijuos lipduką kai surinkinės prekes iš paštomatų. Juk prie paštomatų einate išsiųsti siuntos o ne gauti lapelio. Nors jei pinigų turite atliekamų, tai galite ir dar kartą mokėti už siuntimą. Jei turite atliekamo laiko - galite su panaudotu kodu važiuoti ir prie kito paštomato :) Vis pramoga apkeliauti Lietuvą. Taip, pripažįstu, kad lipdukų popierius labai dažnai baiginėjasi paštomatuose. Matyt labai daug vartotojų patiki savo siuntas ne kažkam kitam o būtent Omnivai.

Arturas Turauskas
2018-08-01 22:32:59 IP 78.57.133.243
Dėkui už nuomonę. Manyčiau, stebėdamas tendencijas - niekas nepasikeis, tačiau Jūs padarėte gerą darbą - įspėjote kitus vartotojus kokios bėdos gali ištikti ir juos. Siuntos numeris parodytų kiek siuntos keliauja per Omnivą :)

Vilte
2018-08-08 09:24:03 IP 84.15.190.34
Jūsų siuntos numeris.

Solveiga
2018-08-09 19:31:20 IP 88.119.196.164
Jūsų siuntos numeris.
Atsakyti
Arturas Turauskas 2018-08-01 22:32:59
2018-07-23 iš omniva.lt gavnuau žinute, kad iš Kinijas gauta siunta nukreipta kažkodėl į Tauralaukio paštomatą o ne pagal mano gyvenamąją vietą kur aš buvau nurodęs užsakant prekę ir dar už pristatyma papildomai sumokėdamas, tada paskambinau nurodytu telefonu aišku iš pirmo karto manes nesujungė nors ir pralaukiau apie 5 minutes nes atsakiklis man kartojo 6-7 kartus jog laisvų operatoriu nėra. Paskambinus dar po kelių valandų po penkiu pakartojimu, kad laisvų operatoriu nėra mane sujungė. Aš operatorei išsakiau kuom esu nepatenkintas ji manęs atsiprašė dėl įvykusios klaidos ir patikino, kad mano siunta persius iki penktadienio t.y., 07-26 dienos į Kretingos paštomatą nes jis yra arčiau mano deklaruotos gyvenamosios vietos. Nurodytu gmailu taip pat buvau parašes nusiskundymą ir gavau atsakymą, kad artimiausiu metu mano siuta pasieks Kretinga nes ju teigimu įvyko nesusipratimas, klaida. 2018-07-27 d., nesulaukęs pranešimo, kad mano siunta jau yra pasiekusi Kretinga, parašiau laišką į kuri atsakymo tadiena ir kita diena negavau. 07-31 dieną parašiau vėl, į ši laiška atsakymą gavau ir kuriame mane patikino, kad mano siutą cituoju Siunta įdėsime šiandien. Atsiprašome už nepatogumus. Gražios dienos. Šiandien 2018-08-01 vakaras jokio pranešimo nesulaukiu. Taigi praėjo jau 10 dienų o siutos dar neturiu nors ji jau 10 dienu kaip Lietuvoje. Kila klausimas ar galima pasitikėti tokia įmone. Na žinote kas manęs dabar paklaustu per kur geriau siusti siuntas, aš tikrai pasakyčiau siuskyte su kuom norit tik ne su OMNIVA.
Gal šis laiškas ir pasieks kieno nors akis, gal kas pasikeis.
Man lygiai tas pats siunta jau pora savaičių kažkur klaidžioja nuo Kauno terminalo iki Panevežio, tada vėl į Kauną nors gyvenu Šakiuos...absurdas, atrašinėja tą patį, antradienį 08-06 rašė kad tą dieną bus įdėta į Šakių paštomatą bet iki šiol nėra.... absurdas iš Kinų keliavo pussantros savaitės o lietuvoj jau pora savičių neina gaut, platus tas mūsų kraštas :D
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta!jau kuris laikas negaunu siuntos!
Atsakyti
Nepatikima įmonė, kuri nesilaiko sutartų terminų.
Atsakyti
2018-07-23 iš omniva.lt gavnuau žinute, kad iš Kinijas gauta siunta nukreipta kažkodėl į Tauralaukio paštomatą o ne pagal mano gyvenamąją vietą kur aš buvau nurodęs užsakant prekę ir dar už pristatyma papildomai sumokėdamas, tada paskambinau nurodytu telefonu aišku iš pirmo karto manes nesujungė nors ir pralaukiau apie 5 minutes nes atsakiklis man kartojo 6-7 kartus jog laisvų operatoriu nėra. Paskambinus dar po kelių valandų po penkiu pakartojimu, kad laisvų operatoriu nėra mane sujungė. Aš operatorei išsakiau kuom esu nepatenkintas ji manęs atsiprašė dėl įvykusios klaidos ir patikino, kad mano siunta persius iki penktadienio t.y., 07-26 dienos į Kretingos paštomatą nes jis yra arčiau mano deklaruotos gyvenamosios vietos. Nurodytu gmailu taip pat buvau parašes nusiskundymą ir gavau atsakymą, kad artimiausiu metu mano siuta pasieks Kretinga nes ju teigimu įvyko nesusipratimas, klaida. 2018-07-27 d., nesulaukęs pranešimo, kad mano siunta jau yra pasiekusi Kretinga, parašiau laišką į kuri atsakymo tadiena ir kita diena negavau. 07-31 dieną parašiau vėl, į ši laiška atsakymą gavau ir kuriame mane patikino, kad mano siutą cituoju Siunta įdėsime šiandien. Atsiprašome už nepatogumus. Gražios dienos. Šiandien 2018-08-01 vakaras jokio pranešimo nesulaukiu. Taigi praėjo jau 10 dienų o siutos dar neturiu nors ji jau 10 dienu kaip Lietuvoje. Kila klausimas ar galima pasitikėti tokia įmone. Na žinote kas manęs dabar paklaustu per kur geriau siusti siuntas, aš tikrai pasakyčiau siuskyte su kuom norit tik ne su OMNIVA.
Gal šis laiškas ir pasieks kieno nors akis, gal kas pasikeis.
Atsakyti
Jau antrą kartą nusivyliau Omniva. Pirmą kartą praganė grąžintą prekę, nors dėžė buvo didelė, tik užkėlus skandalą siunta stebuklingai atsirado. Antrą kartą per paštomatą grąžindama prekę suvedžiau grąžinimo kodą, bet paštomate matyt buvo pasibaigęs popierius ir man neatspausdino lapelio. Nuvykus į kitą jų paštomatą ekrane parašė, kad kodas negaliojantis. susisiekus su jais telefonu buvau informuota, kad suvedus kartą į sistemą kodas pažymimas kaip panaudotas, nors siunta nebuvo priimta ir patarė susisiekti su gavėjais, nes jie padėt niekuom negali. Gavėjai pasakė, kad atsiųs kurjerius paimti siuntos, nes naujo koduko atsiųsti man negali, ko pasekoje už siuntos grąžinimą teko sumokėti euru daugiau. Dėl Omnivos kaltės turėjau gaišti laiką prie jų paštomatų ir permokėti už siuntos grąžinimą.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kodėl NT plėtotojai nesiveržia imtis architektūrinių konkursų
Kodėl NT plėtotojai nesiveržia imtis architektūrinių konkursų 11-19 06:45
Nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai savanoriškai skelbti architektūrinių konkursų nesiveržia dėl ekonominių ir bendruomenių įsitraukimo priežasčių.
"Coca-Cola" ir "Monster" susikirto dėl naujų energetinių gėrimų
"Coca-Cola" ir "Monster" susikirto dėl naujų energetinių gėrimų 11-19 06:45
Bendrovė "Coca-Cola", galvodama apie produktų krepšelio plėtrą, ėmė žvalgytis į naują segmentą – energetinius gėrimus. Ir nors potencialo čia daug, pirmiausia bendrovei teks išsiaiškinti ir rasti...
Gręžiasi į sidabrinę kartą
Gręžiasi į sidabrinę kartą 11-18 19:05
Darbo jėgos stygių Lietuva jaučia vis stipriau, visuomenė sensta, tačiau mūsų šalyje vis dar sunku įsidarbinti vyresnio amžiaus, kartais vos 40-metį peržengusiems, žmonėms. Statistika...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką manote apie ekonominę krizę?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Macy's 33,30 +3,19%
AutoZone 827,99 +2,22%
McDonald's 187,59 +2,20%
3M 209,00 +2,00%
Walmart 97,69 -1,86%
Ford 9,05 -2,79%
Facebook 139,53 -3,00%
NVIDIA 164,43 -18,76%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,03 0,00%
Cukrus 0,56 0,00%
Varis 6219,59 +2,79%
Dujos (JAV) 3,29 +10,03%
Dyzelis 2,33 +3,56%
Anglis 108,73 -4,76%
Auksas 1215,39 +1,42%
Ryžiai 409,00 +0,99%