VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tik neseniai per ryšių kontroliavimo tarnybą pavyko įrodyti, kad aš esu teisi reikalaudama siuntą pristatyti į šalia namų esantį paštomatą. Ir štai, vėl susiduriu su "kokybišku" Omnivos pristatymu. Kadangi siunčiausi prekę ir neturėjau galimybės pasirinkti kitos įmonės, rizikavau naudotis Omniva paslaugomis, nes prekės buvo neįmanoma sugadinti. Tik nesuprantu, ar čia kiekvieną siuntą suplėšo ir tikisi kažką vertingo pasiimti?
Manau, kad draugiškai su tokia įmone tartis neįmanoma ir ji išvis neturėtų aptarnauti žmonių. Į kiekvieną komentarą atrašoma šabloniškai - atsiprašau, pasistengsime ir.... Tačiau nei pastangų nei nuostolių atlyginimo. Jūsų siųsti nuolaidų kuponai man nereikalingi, teks vėl kreiptis į atitinkamą įstaigą.
Atsakyti
Pirmą kartą per ilgą laiką tenka susidurti su tokiu kurjerio darbu - gal jis Omnivoje vienas vienintelis toks?
Ryte 8:07 ir 8:08 praleidau du skambučius. Negalėjau atsiliepti mobiliuoju. Pagalvojau, kad koks klientas skambino, todėl perskambinau 8:36 - nekelia. dar kartą 8:42 - nekelia.
Tas pats numeris paskambino 8:58, pasakė ČIA KURJERIS SKAMBINA - nei prisistatė iš kokios įmonės, tik ėmė aiškinti: JŪS NEKĖLETE ragelio kai skambinau. Na...?
Tai va, siuntos atvežt negaliu, nes nekėlėte. O jūsų adresas, tai tik namo numeris, nežinau kur jūs esate. Paklausus, bet juk nurodytas patalpos numeris, buvo klausimas: TAI AR JŪS ŽINOTE, kiek tame name patalpų/butų? Žinau, tai..? Baigėsi tuo, kad padėjau ragelį, nes į mano dienos planą neįeina klausytis nesąmonių iš žmogaus, akivaizdžiai nekenčiančio savo darbo.

Gerbiama Omniva, jei jūsų kurjeriui sunku dirbti šį darbą, tai nevarginkite žmogaus.
Taip pat nerašykite ant siuntos, kad jūs gavėjui pranešate apie pristatymą SMS ir el.paštu - nes nepranešate.
Jūsų kurjeris SMS akivaizdžiai naudotis nemoka. Beje, kaip ir Google paieška ir dar daugybe kitų dalykų, kuo nadojasi kitos siuntų tarnybos adresatui pasiekti ir siuntiniams pristatyti.
Taip pat turėkite omenyje, kad klientas, kuriam jūsų kurjeris skambina į MOBILAUS RYŠIO, o ne fiksuotą telefoną, skambinimo momentu gali nebūtinai būti su telefonu rankoje ir nurodytoje vietoje, gali būti ne ryšio zonoje arba gali kalbėti tuo pačiu telefonu su kitu asmeniu, todėl neatsiliepti.
Ir tai jokiu būdu negali reikšti, kad jei nepakėliau telefono ragelio - tai siuntos man pristatyti neįmanoma.
Atsakyti
Labai blogai. Susimoki pinigus, kad pristatytų siuntą namo, tai ne tik kad nepristato normaliai, bet dar ponas kurjeris atskaito moralą" koks negeras tavo kiemas, ateik prie lidlo." prie lidlo nėjau, vaikas sirgo. Užnešė siuntą.
Kita kart kai uzsisakiau per omnivą, pakliuvo tas pats kurjeris. Atvaziavo nepranešęs. Nepriskambino. Po 14min perskambinau. jis man sako:"tai tiek as galiu laukt? As isvis neturiu eit i buta. Tavo kiemas nepravaziuojamas. Tai ko nekeli? Tai aš nežinau kada tau dabar atvešiu siuntinį, nes šiandien darbų neturiu. OTai kur tu dabar esi?". Ir galų gale, po 10min paskambina ir sako:" nusileisk siuntos".
Aprengiu vaika, nusileidziam siuntos.
Ir dar dalikėlis, parėjus namo pastebėjau, kad siunta pradaryta.
Negaliu patikėt, kad vyksta tokie dalykai. Tikrai, pažadu, niekada neužsakinėsiu kurjerių paslaugos. Nuotaika sugadinta, pinigai išleisti. Ačiū
Atsakyti
Sveiki,

Ne bereikalo tiek blogų atsiliepimų. Gavau siuntą (voką) su akivaizdžiai atplėšta pakuote. Kurjeris nusistebėjo - gal užkliuvo kur... Trūksta žodžių.
Atsakyti
Rolandas 2019-02-27 04:07:31
Kolkas prasciausiai dirbusi siuntu kontora... Turiu omeny tarptautines siuntas... Jeigu keliauja siunta per Estija ar Latvija Omnivos pastu - melskites... Kelis kartus gavau ardytas siuntas, ir garantuoju kad tai ne pasto darbas - nes kaip per juos eina - viskas tvarkoje... Ir dar kas blogiausia - uzlaiko prekes sandeliuose savaitem! Dirbdamas mazoje logistikoje mes is LT i uzsieni po 2 kartus i savaite masinas siunciam, o Omniva kontora per kelias savaites nesugeba sountos isgabent... Kas blogiausia, daznai net uzbrokuoja siuntos sekimo numeri kad pasimestu sandely ir klientas negaletu matyt prekes judejimo... Sakau, kolkas blogiausia kontora su kuria teko susidurt...
Laba diena, Rolandai,
Atsiprašome, jei teko susidurti su nemalonia patirtimi. Norime jus patikinti, kad „Omniva“ darbuotojai siuntų neardo. Įsitikinkite, kad siuntos būtų gerai supakuotos, taip sumažės siuntos pakuotės pažeidimo tikimybė rūšiavimo ar transportavimo metu. Taip pat norime pažymėti ir tai, kad siuntos sekimo numeriai sąmoningai brokuojami nėra, nors klaidų retkarčiais pasitaiko. Visada siekiame užtikrinti kokybiškas paslaugas savo klientams.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Potencialus klientas 2019-02-25 21:07:53
Labas vakaras, cia ne atsiliepimas o tik klausymas. Norejau paklausti ar siunta kuri yra siunciama per omnivia pastomata yra kazkaip tikrinama? Turiu omenyje ar siunta bus atidaryta kokiomis nors darbotojomis pries issiuntima? Aciu.
Sveiki,
Ačiū, kad domitės. „Omniva“ darbuotojai siuntų neatidarinėja ir neperpakuoja.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Pirmą kartą nusprendžiau siųsti siuntinį per Omniva.26d. Suvedžiau užsakymą, gavau laiką kad kurjeris atvyks 26d. Laikas 15:30 -17. Apsidžiaugiau, skubėjau suruošti siuntinį ir.... Kurjerio taip ir nesulaukiau paskambinau išsiaiškinti kodėl, labai ilgai laukiau kol konsultantė atsilieps, žinoma dar ir tai erzino. Kai pagaliau sulaukiau savo eilės, konsultantė taip ir nepaaiškino kas atsitiko, kai paklausiau kas dabar bus, ji taip pat negalėjo pasakyti. Kam tada tas pagalbos telefonas duotas? Siuntinį pasiėmė šiandien, vairuotojas pats derino laiką, nors tiek gerai. Bet dabar nerimauju, ar siuntinukas pasieks gavėją....
Atsakyti
Kolkas prasciausiai dirbusi siuntu kontora... Turiu omeny tarptautines siuntas... Jeigu keliauja siunta per Estija ar Latvija Omnivos pastu - melskites... Kelis kartus gavau ardytas siuntas, ir garantuoju kad tai ne pasto darbas - nes kaip per juos eina - viskas tvarkoje... Ir dar kas blogiausia - uzlaiko prekes sandeliuose savaitem! Dirbdamas mazoje logistikoje mes is LT i uzsieni po 2 kartus i savaite masinas siunciam, o Omniva kontora per kelias savaites nesugeba sountos isgabent... Kas blogiausia, daznai net uzbrokuoja siuntos sekimo numeri kad pasimestu sandely ir klientas negaletu matyt prekes judejimo... Sakau, kolkas blogiausia kontora su kuria teko susidurt...
Potencialus klientas
2019-02-25 21:07:53 IP 185.253.97.206
Atsakyti
Labas vakaras, cia ne atsiliepimas o tik klausymas. Norejau paklausti ar siunta kuri yra siunciama per omnivia pastomata yra kazkaip tikrinama? Turiu omenyje ar siunta bus atidaryta kokiomis nors darbotojomis pries issiuntima? Aciu.
Atsakyti
Dovilė 2019-02-12 21:38:10
Kreipiausi į ryšių reguliavimo tarnybą dėl pristatytos siuntos kitoje miesto dalyje. Šiandien persiuntė man Omnivos laišką su klaidos pripažinimu. Jei jūs susimokėjote už siuntinio pervežimą, tai Omniva už tai jums turi grąžinti pinigus.
Kadangi pirma kreipiausi į VVTAT, tai man skundo nagrinėjimas užtruko šiek tiek ilgiau ir teko pasiimti siuntą pačiai, nes Omniva nesileido į kalbas dėl siuntos pervežimo be mokesčio. Kaip paaiškėjo, visa tai buvo daroma nelegaliai.
Turiu visą susirašinėjimą bei Omnivos paštomatų grupės vadovės paaiškinimą, kad siuntos turi būti pervežtos nemokamai. Jei būčiau susimokėjusi, būčiau atgavusi pinigus.
Tai dar kartą įrodo, kad buvo bandoma uždirbti neteisėtai.
Laba diena, Dovile,

Atsiprašome dėl šios situacijos. Atsižvelgę ir išnagrinėję ją, patobulinome savo veiklos procesus ir tikimės, kad panašių atvejų ateityje pavyks išvengti.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Alina 2019-02-13 10:02:50
Tai gal suraskite jau ta siunta geriau ir pristatykite siuntejui, kad galėčiau susigrąžinti pinigus uz prekes, nes kolkas panasu jog jūsų klientas kuris siunčia tik per jus gali tureti nemalonumų su vartotojų teisių apsauga, jei neperves man pinigėlių atgal.
Laba diena, Alina,

Atsiprašome dėl nepatogumų ir siekiame kaip galima greičiau ištaisyti šią situaciją.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Deividas 2019-02-13 20:26:35
Puiki paslauga, tik neseniai atsirado mūsų miestelyje. Patogu siųsti ir gauti, dirbančiam žmogui beveik nerealu apsilankyti pašte darbo savaitės metu. Omniva paštomatas siūlo sprendimą daugumai mane dominančių operacijų, esu patenkintas. Ačiū.
Sveiki,
Džiaugiamės, kad naudojatės mūsų paslaugomis ir dėkojame už gerą įvertinimą!

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Vytautas Butkus 2019-02-15 09:20:46
Laba diena. Mano nuomone, kaltė dėl neteisėtų iš manęs pinigų prievartavimo turi prisiimti tik OMNIVA. Jus tvirtinate, kad ant siuntos nebuvo nurodytas pašto indeksas - MELAS. Jeigu nebūtų nurodytas pašto indeksas, tai nebūtų ir 2 savaičių tarp mūsų jokio susirašinėjimo, jus iškarto apie pašto kodo nebuvimą man pasakytume ir ginčas būtų baigtas tuoj pat. Bet to neįvyko, nes jus bandydami išsisukti vėl meluojat. Kodėl vėl? Todėl kad jus tvirtinote, kad nuo Grigiškių Maximos paštomato iki mano nurodyto adreso yra 3 (trys) km (Ištikrųjų atstumas nuo Grigiškese paštomato iki mano nurodyto adreso į vieną pusę yra 17km), bet kai aš jūsų paskutiniame laiške paprašiau parašyti, , kokiu visuomeniniu transportu, ar nuosavu automobiliu" aš galėčiau iš Platiniškių k. Drąsos 22 atvykti prie paštomato kuris yra Grigiškėse, staiga visas susirašinėjimas baigėsi ir po savaites pertraukos atsiranda nauja Omnivos išgalvota priežastys -, , siuntėjas nenurodė" ant mano siuntos pašto kodo - MELAS.
Ne manau kad OMNIVA apgaules būdu, sukčiavimu ir žmonių mulkinimu turės gerą vardą pašto paslaugų sferoje. Daugiau man prašau neberašyti, nenoriu su jumis bendrauti. Viso gero.
Sveiki, Vytautai,

Atsiprašome dėl nepatogumų.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Omniva Lietuva 2019-02-11 17:26:20
Laba diena, Vytautai,
norime pastebėti, kad jei siunta keliauja iš užsienio ir ant jos nėra nurodytas tikslus pašto kodas, sistema paštomatą priskiria automatiškai. Siuntos peradresavimui yra taikomas mokestis. Taip pat galite užpildyti prašymą ir jį pateikti mums. Taip visos Jūsų siuntos ateityje keliaus į pasirinktą paštomatą.

Jūsų -
Omniva
Laba diena. Mano nuomone, kaltė dėl neteisėtų iš manęs pinigų prievartavimo turi prisiimti tik OMNIVA. Jus tvirtinate, kad ant siuntos nebuvo nurodytas pašto indeksas - MELAS. Jeigu nebūtų nurodytas pašto indeksas, tai nebūtų ir 2 savaičių tarp mūsų jokio susirašinėjimo, jus iškarto apie pašto kodo nebuvimą man pasakytume ir ginčas būtų baigtas tuoj pat. Bet to neįvyko, nes jus bandydami išsisukti vėl meluojat. Kodėl vėl? Todėl kad jus tvirtinote, kad nuo Grigiškių Maximos paštomato iki mano nurodyto adreso yra 3 (trys) km (Ištikrųjų atstumas nuo Grigiškese paštomato iki mano nurodyto adreso į vieną pusę yra 17km), bet kai aš jūsų paskutiniame laiške paprašiau parašyti, , kokiu visuomeniniu transportu, ar nuosavu automobiliu" aš galėčiau iš Platiniškių k. Drąsos 22 atvykti prie paštomato kuris yra Grigiškėse, staiga visas susirašinėjimas baigėsi ir po savaites pertraukos atsiranda nauja Omnivos išgalvota priežastys -, , siuntėjas nenurodė" ant mano siuntos pašto kodo - MELAS.
Ne manau kad OMNIVA apgaules būdu, sukčiavimu ir žmonių mulkinimu turės gerą vardą pašto paslaugų sferoje. Daugiau man prašau neberašyti, nenoriu su jumis bendrauti. Viso gero.
Atsakyti
Olga 2019-02-09 14:42:27
Išsiunčiau ketvirtadienį siuntą per omnivą-sukimo lanką dėžėje, įdėtą į maišelį siuntoms užklijuojamą, ir atsispausdinau lipduką paštomate. Priklijavau, suvedžiau įdėjau į paštomatą ir pasiėmiau kvitą. Šeštadienį gavau tiek keiksmažodžių iš gavėjo, nes SU MANO LIPDUKU JAM PRISTATĖ KAŽKOKIAS 3 NESĄMONINGAS KNYGAS ĮVYNIOTAS Į POPIERIŲ!!! KAS ATSAKINGAS UŽ SIUNTŲ APKEITIMĄ/VAGYSTĘ??? (Pridedu nuotraukas išsiūstos ir gautos prekių)
Sveiki, Olga,

Labai apgailestaujame dėl situacijos. Parašykite mums laišką info@omniva.lt, jame nurodykite siuntos kodą bei informaciją apie susiklosčiusią situaciją. Mes išsiaiškinsime, kodėl taip nutiko ir pasistengsime išspręsti susidariusią problemą.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Evelina 2019-02-08 17:51:25
Šiandien esu šoke, šitos firmos paslaugomis. Atsiimiau siuntinį, o jis buvo šlapias vietom, na ok galvojau vanduo ar ant sniego nukrito (juk žiema). Gryžusi namo pradėjus pakuoti siuntą, karšta net pasidarė.. ji visa apibėgusi kažkokiu smirdančiu skysčiu.. svarbiausia ir visi daiktai, rankinė, džemperis... kaip Jums atrodo čia normalu? Kažkaip konktroliuokit savo kurjerių darbą arba bent jau tegul jie jaučia atsakomybę, kaip susidelioja siuntas, nepaisant to kad dažniausiiai siuntinių dėžės buna visada aplankstytos. Klientas neturi nervintis del tokiu dalykų kad kažkuom siuntos bus apgadintos. Kaip Jums atrodo jei tai butu siunta iš mano puses mano klientui, kuria jis nusipirko is manes ir jis gautu taip sugadinta? Kas atlygintintu nuostolius?
Čia buvo asmeninė siunta. Dažnai siunčiu per jusu terminalą, darbo reikalais, prekes rankų darbo, iš medžiaginių audinių. Galvojau dar sudaryti su Jumis sutartį, bet dabar ačiû, “atbaidėt” gerai. Ir tik nereikia sakyti kad supakuota blogai buvo, patikekit kai siunti ‘brangius’ daiktus juos gerai supakuoji, ar visada reikia kiekviena daiktą į polietileninius maišus pakuoti???
Esu labai pikta, nepatenkinta jusu paslaugomis
Sveiki, Evelina,

Atsiprašome dėl nemalonios patirties ir prašome jūsų parašyti mums adresu info@omniva.lt. Įvertinsime situaciją ir jei nustatysime, kad siunta buvo sugadinta dėl mūsų kaltės, kompensuosime žalą.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Puiki paslauga, tik neseniai atsirado mūsų miestelyje. Patogu siųsti ir gauti, dirbančiam žmogui beveik nerealu apsilankyti pašte darbo savaitės metu. Omniva paštomatas siūlo sprendimą daugumai mane dominančių operacijų, esu patenkintas. Ačiū.
Atsakyti
Omniva Lietuva 2019-02-11 17:26:43
Sveiki, Alina,
Labai atsiprašome dėl nesusipratimo, kuris įvyko dėl sistemos klaidos.

Jūsų -
Omniva
Tai gal suraskite jau ta siunta geriau ir pristatykite siuntejui, kad galėčiau susigrąžinti pinigus uz prekes, nes kolkas panasu jog jūsų klientas kuris siunčia tik per jus gali tureti nemalonumų su vartotojų teisių apsauga, jei neperves man pinigėlių atgal.
Atsakyti
Kreipiausi į ryšių reguliavimo tarnybą dėl pristatytos siuntos kitoje miesto dalyje. Šiandien persiuntė man Omnivos laišką su klaidos pripažinimu. Jei jūs susimokėjote už siuntinio pervežimą, tai Omniva už tai jums turi grąžinti pinigus.
Kadangi pirma kreipiausi į VVTAT, tai man skundo nagrinėjimas užtruko šiek tiek ilgiau ir teko pasiimti siuntą pačiai, nes Omniva nesileido į kalbas dėl siuntos pervežimo be mokesčio. Kaip paaiškėjo, visa tai buvo daroma nelegaliai.
Turiu visą susirašinėjimą bei Omnivos paštomatų grupės vadovės paaiškinimą, kad siuntos turi būti pervežtos nemokamai. Jei būčiau susimokėjusi, būčiau atgavusi pinigus.
Tai dar kartą įrodo, kad buvo bandoma uždirbti neteisėtai.
Atsakyti
Viktorija 2019-02-05 15:21:27
Gavau visiškai neissaugota siuntą, nors buvo aiškiai parašyta kad "DŪŽTA ". Žala nemaža.
Laba diena, Viktorija,
labai apgailestaujame dėl tokios nemalonios situacijos. Norime pastebėti, kad tinkamai apsaugoti siuntą gali tinkamas įpakavimas. Siunčiant siuntą, visada rekomenduojame naudoti užpildo medžiagą. Tinkama užpildo medžiaga gali būti specialios granulės bei burbulinė plėvelė. Atkreipiame dėmesį ir į tai, kad norėdami siųsti lengvai pažeidžiamas siuntas, turėtumėte užsakyti paslaugą „Atsargiai“. Tokios siuntos rūšiuojamos rankiniu būdu, o ne per automatinę rūšiavimo liniją.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Alina 2019-02-04 21:00:44
Man ta pati istorija. Siunta po Lietuvą išsiųsta sausio 30d, siuntos sekimo kodas 2016 metų ir dar į Estiją. Susisiekus vis žada jog Omniva atsius sms su nauju sekimo kodu, bet taip ir nėra nei siuntos nei kodo nei pinigų. Manau jei iki 7d.d. neatves tai tiesiog nebeatsiimsiu jos, nesuprasi kokios kokybės viduje kosmetika jau bus ir kur ta siunta mėtyta buvo.
Sveiki, Alina,
Labai atsiprašome dėl nesusipratimo, kuris įvyko dėl sistemos klaidos.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Vytautas 2019-02-03 12:29:02
Laba diena, š.m. sausio 23 diena gavau iš Omniva sms pranešimą, kad galiu atsiimti siuntą kuri yra Vilniaus MAXIMOJE Grigiškių paštomate adresu - Kovo 11-osios g. 38B, Grigiškės LT27115. Buvau labai nemaloniai nustebintas, kad siuntas atvyko i paštomatą kuris yra nuo mano namū 17 km atstumu, mano adresas - Drąsos g 22, Platiniškių k., Zujūnų sen., Vilniaus raj. LT 14167. Bendravau telefinu su OMNIVA darbuotojomis 3 kartus (visi pokalbiai įrašyti). Omniva darbuotojai labai mane norėjo įtikinti kad atstumas nuo mano namu ili Grigiškese nurodyto paštomato yra apie 3 km, nors pagal Maps.lt tas atstumas yra 5, 22 km ir nėra jokio kelio ir tilto per upę. Tenka važiuoti 17 km į vieną pusę, t.y. viso 34 km ten ir atgal. O, čia tai, , servisas". Nors prieš tai š.m. sausio 15d. Omnivos mano siuntas RS028317354 buvo pristatytas į Vilniaus RIMI Vyduno paštomatą kuris yra 3 km atstumu nuo mano namu. Telefono pokalbio metu aš prašiau darbuotojų, kad mano siuntą atsiustu į Vyduno paštomatą, tačiau jie man pasiule 3 variantus: 1 variantas - aš pasiimu siuntą iš Grigiškių paštomato adresu -Kovo 11-osios g. 38B nemokamai, 2 variantas - moku 2, 29 EUR už suteikta paslaugą Omnivai pristatant mano siuntą į Vyduno paštomatą, jai aš nesumoku arba neatsiimu siunto iš Grigiškių paštomato adresu -Kovo 11-osios g. 38B tada 3-čias variantas - Omniva grąžina mano siuntą atgal siuntėjui. Pagal manę, tai yra manęs kaip vartotojo mulkinimas ir pinigų prievartavimas. Esu labai nepatenkintas Omnivos paslaugu tekimu, ir labai nelanksčia vartuotojams paslaugų tiekimo politika. Del šito atvėjo būtinai kreipsiuos į Vartuotojų teisių tarnybą.
Laba diena, Vytautai,
norime pastebėti, kad jei siunta keliauja iš užsienio ir ant jos nėra nurodytas tikslus pašto kodas, sistema paštomatą priskiria automatiškai. Siuntos peradresavimui yra taikomas mokestis. Taip pat galite užpildyti prašymą ir jį pateikti mums. Taip visos Jūsų siuntos ateityje keliaus į pasirinktą paštomatą.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Laurynas 2019-02-01 21:13:42
Jau antrą kartą užsiraunu ant Omnivos paštomato Saulėtekio al. prie VIADA parduotuvės. Pirmą kartą dar prieš metus neaptarnavo su mokėjimo kortele, nes neva neaptarnauja Payseros VISA kortelės. Nu gerai nuvažiavau iki LP Express ir išsiunčiau su ta pačia mokėjimo kortelė. Dabar 2019-02-01 10val. einu atsimti siuntinį su išsipirkimu ir spėkit ką, Error 016 klaida. Persikrauna paštomatas pats. Paskambinau. Užsakėm meistrus atvažiuot taisyt. Sako: “Užsukit vakare. Bus jau tikrai pataisyta”. Užsuku 19 val. Ir ką tas pats su Nordea net neatpažįsta, su Revolut iškart Error. Pasiskambinau. Krūva kvitelių. Tipo, nematot klaidų istorijos nuotoliniu būdi?? :) Nieks nebuvo atvažiavęs. Tai patariu su mokėjimo kortelėmis Saulėtekio/VIADA paštomate net nebandyt. Sutaupysit nervų, nes man lieka tik pakūkuot ir pasvajot apie paslaugos gavimo garantijas.
Sveiki, Laurynai,
apgailestaujame dėl šios situacijos. Paštomatai sugenda itin retai, o taip nutikus, kuo operatyviau stengiamės pašalinti gedimus. Norime pastebėti, kad vasario 1 d. gedimas buvo registruotas ir šalinamas. Atsiskaityti „Revolut“ kortelėmis paštomatuose galimybės kol kas nėra, tačiau kitos bankinės kortelės juose veikia.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Paulina 2019-02-01 19:29:18
Pirkau prekes is pardavejo Lietuvoje ir gavau Omniva siuntos sekimo koda. Patikrinus ta koda, raso kad siuntos vieta Sorteerimiskeskus. Man labai idomu, ka mano siunta veikia Estijoje.
Siunta buvo paimta is pardavejo 10 valanda, o 19 valanda atsirado tame Sorteerimiskeskus.
Laba diena, Paulina,
Jei problema vis dar neišsisprendė, susisiekite su mumis info@omniva.lt, parašydama savo siuntos numerį - tokiu būdu galėsime ištaisyti sistemoje atsiradusią klaidą.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Išsiunčiau ketvirtadienį siuntą per omnivą-sukimo lanką dėžėje, įdėtą į maišelį siuntoms užklijuojamą, ir atsispausdinau lipduką paštomate. Priklijavau, suvedžiau įdėjau į paštomatą ir pasiėmiau kvitą. Šeštadienį gavau tiek keiksmažodžių iš gavėjo, nes SU MANO LIPDUKU JAM PRISTATĖ KAŽKOKIAS 3 NESĄMONINGAS KNYGAS ĮVYNIOTAS Į POPIERIŲ!!! KAS ATSAKINGAS UŽ SIUNTŲ APKEITIMĄ/VAGYSTĘ??? (Pridedu nuotraukas išsiūstos ir gautos prekių)
Atsakyti
Šiandien esu šoke, šitos firmos paslaugomis. Atsiimiau siuntinį, o jis buvo šlapias vietom, na ok galvojau vanduo ar ant sniego nukrito (juk žiema). Gryžusi namo pradėjus pakuoti siuntą, karšta net pasidarė.. ji visa apibėgusi kažkokiu smirdančiu skysčiu.. svarbiausia ir visi daiktai, rankinė, džemperis... kaip Jums atrodo čia normalu? Kažkaip konktroliuokit savo kurjerių darbą arba bent jau tegul jie jaučia atsakomybę, kaip susidelioja siuntas, nepaisant to kad dažniausiiai siuntinių dėžės buna visada aplankstytos. Klientas neturi nervintis del tokiu dalykų kad kažkuom siuntos bus apgadintos. Kaip Jums atrodo jei tai butu siunta iš mano puses mano klientui, kuria jis nusipirko is manes ir jis gautu taip sugadinta? Kas atlygintintu nuostolius?
Čia buvo asmeninė siunta. Dažnai siunčiu per jusu terminalą, darbo reikalais, prekes rankų darbo, iš medžiaginių audinių. Galvojau dar sudaryti su Jumis sutartį, bet dabar ačiû, “atbaidėt” gerai. Ir tik nereikia sakyti kad supakuota blogai buvo, patikekit kai siunti ‘brangius’ daiktus juos gerai supakuoji, ar visada reikia kiekviena daiktą į polietileninius maišus pakuoti???
Esu labai pikta, nepatenkinta jusu paslaugomis
Atsakyti
Gavau visiškai neissaugota siuntą, nors buvo aiškiai parašyta kad "DŪŽTA ". Žala nemaža.
Atsakyti
Paulina 2019-02-01 19:29:18
Pirkau prekes is pardavejo Lietuvoje ir gavau Omniva siuntos sekimo koda. Patikrinus ta koda, raso kad siuntos vieta Sorteerimiskeskus. Man labai idomu, ka mano siunta veikia Estijoje.
Siunta buvo paimta is pardavejo 10 valanda, o 19 valanda atsirado tame Sorteerimiskeskus.
Man ta pati istorija. Siunta po Lietuvą išsiųsta sausio 30d, siuntos sekimo kodas 2016 metų ir dar į Estiją. Susisiekus vis žada jog Omniva atsius sms su nauju sekimo kodu, bet taip ir nėra nei siuntos nei kodo nei pinigų. Manau jei iki 7d.d. neatves tai tiesiog nebeatsiimsiu jos, nesuprasi kokios kokybės viduje kosmetika jau bus ir kur ta siunta mėtyta buvo.
Atsakyti
Laba diena, š.m. sausio 23 diena gavau iš Omniva sms pranešimą, kad galiu atsiimti siuntą kuri yra Vilniaus MAXIMOJE Grigiškių paštomate adresu - Kovo 11-osios g. 38B, Grigiškės LT27115. Buvau labai nemaloniai nustebintas, kad siuntas atvyko i paštomatą kuris yra nuo mano namū 17 km atstumu, mano adresas - Drąsos g 22, Platiniškių k., Zujūnų sen., Vilniaus raj. LT 14167. Bendravau telefinu su OMNIVA darbuotojomis 3 kartus (visi pokalbiai įrašyti). Omniva darbuotojai labai mane norėjo įtikinti kad atstumas nuo mano namu ili Grigiškese nurodyto paštomato yra apie 3 km, nors pagal Maps.lt tas atstumas yra 5, 22 km ir nėra jokio kelio ir tilto per upę. Tenka važiuoti 17 km į vieną pusę, t.y. viso 34 km ten ir atgal. O, čia tai, , servisas". Nors prieš tai š.m. sausio 15d. Omnivos mano siuntas RS028317354 buvo pristatytas į Vilniaus RIMI Vyduno paštomatą kuris yra 3 km atstumu nuo mano namu. Telefono pokalbio metu aš prašiau darbuotojų, kad mano siuntą atsiustu į Vyduno paštomatą, tačiau jie man pasiule 3 variantus: 1 variantas - aš pasiimu siuntą iš Grigiškių paštomato adresu -Kovo 11-osios g. 38B nemokamai, 2 variantas - moku 2, 29 EUR už suteikta paslaugą Omnivai pristatant mano siuntą į Vyduno paštomatą, jai aš nesumoku arba neatsiimu siunto iš Grigiškių paštomato adresu -Kovo 11-osios g. 38B tada 3-čias variantas - Omniva grąžina mano siuntą atgal siuntėjui. Pagal manę, tai yra manęs kaip vartotojo mulkinimas ir pinigų prievartavimas. Esu labai nepatenkintas Omnivos paslaugu tekimu, ir labai nelanksčia vartuotojams paslaugų tiekimo politika. Del šito atvėjo būtinai kreipsiuos į Vartuotojų teisių tarnybą.
Atsakyti
Jau antrą kartą užsiraunu ant Omnivos paštomato Saulėtekio al. prie VIADA parduotuvės. Pirmą kartą dar prieš metus neaptarnavo su mokėjimo kortele, nes neva neaptarnauja Payseros VISA kortelės. Nu gerai nuvažiavau iki LP Express ir išsiunčiau su ta pačia mokėjimo kortelė. Dabar 2019-02-01 10val. einu atsimti siuntinį su išsipirkimu ir spėkit ką, Error 016 klaida. Persikrauna paštomatas pats. Paskambinau. Užsakėm meistrus atvažiuot taisyt. Sako: “Užsukit vakare. Bus jau tikrai pataisyta”. Užsuku 19 val. Ir ką tas pats su Nordea net neatpažįsta, su Revolut iškart Error. Pasiskambinau. Krūva kvitelių. Tipo, nematot klaidų istorijos nuotoliniu būdi?? :) Nieks nebuvo atvažiavęs. Tai patariu su mokėjimo kortelėmis Saulėtekio/VIADA paštomate net nebandyt. Sutaupysit nervų, nes man lieka tik pakūkuot ir pasvajot apie paslaugos gavimo garantijas.
Atsakyti
Pirkau prekes is pardavejo Lietuvoje ir gavau Omniva siuntos sekimo koda. Patikrinus ta koda, raso kad siuntos vieta Sorteerimiskeskus. Man labai idomu, ka mano siunta veikia Estijoje.
Siunta buvo paimta is pardavejo 10 valanda, o 19 valanda atsirado tame Sorteerimiskeskus.
Atsakyti
Aleksandras 2019-01-27 12:22:59
Sveiki. Įdomu po kiek taškų į dieną išveža vidutiniškai kiekvienas kurjeris iš UAB Omniva? Kokia yra norma minimali dienai?
Sveiki, Aleksandrai,
Ačiū už klausimą. Per dieną visoje šalyje pristatome daugiau kaip 10 000 siuntų, o vienas kurjeris per dieną gali pristatyti iki 200 siuntų, aplankydamas maždaug 30 taškų. Jeigu domina karjeros galimybės „Omnivoje“, kviečiame parašyti mums karjera@omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Kaunas 2019-01-30 12:40:06
Nepatenkintas omniva paslaugomis. Siuntinys buvo įdėtas Panevėžyje ketvirtadienį apie 17.30, o į Kauną atkeliavo šeštadienį 9val ryto. Čia kur logika? Tą pačią siuntą ketvirtadienį vairuotojas nuvežė per 2val į Panevėžį. Tai aš pats galėjau suvažinėt kiek kartų pirmyn ir atgal, kol omniva vežė.. Geriau rinktis ir sumokėti kokiam žmogui jog nuvežtų, negu rinktis omniva
Sveiki,
atkreipiame dėmesį, kad Lietuvos teritorijoje siuntas dažniausiai pristatome kitą darbo dieną po to, kai į paštomatą įdedama siunta ar ją gauna mūsų kurjeris. Be to, didesniuose šalies miestuose siuntas pristatome ir šeštadieniais. Norime pastebėti, kad Panevėžyje siuntos iš paštomatų surenkamos 17 val. Įdėjus siuntą vėliau, ji kurjerio iš paštomato išimama ir savo kelionę link gavėjo pradeda jau tik kitos dienos vakarą. Daugiau informacijos apie siuntų surinkimo ir pristatymo laikus galite rasti atsidarę šią nuorodą: https://www.omniva.lt/Verslo/Siunta/siuntu_idejimo_i_pastomatus_laikas

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Greta 2019-01-28 12:16:22
Visada buvau patenkinta Omnivos paslaugomis iki šiandien, kuomet siunta buvo akivaizdžiai atidaryta, viduje buteliukas buvo sulaužytas, kamštelis visiškai sutrupėjęs, pusės jo dalių net nebuvo pakuotėje. Ir dangtelis ne tik, kad visiškai nurautas nuo buteliuko, bet ir kažkuri dalis įmuryta į vidų taip, kad aš tuo buteliuku nebegaliu naudotis. O juolab nežinau ar vis dar higieniška išvis naudotis skysčiu...
Sveiki, Greta,
norime pabrėžti, kad „Omnivos“ darbuotojai siuntų neperpakuoja. Siunčiant pažeidimams jautrius daiktus visada rekomenduojame pasirūpinti saugia ir patvaria pakuote.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
augis 2019-01-25 21:37:10
labai nuvyle.....is Vilniaus i Kauna 3dienas keliavo.labai sumaigyta siunta, adresato lipdukas kaip atklijuotas ir perklijuotas, pusiau atsilupes.viduj tik pakuotes siuntinuko nukentejo, pati preke ne.bet parduot tokios neisvaizdzios pakuotes jau nebeišeina.pirma karta per čia siuntemes ir paskutini.paskambinus kur siunta antra diena, sako matom Kaune ji, bus neužilgo paštomate.tai ji ten atsidure tik po 30valandu....sekmes visiems
Laba diena, Augi,
apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Siunčiant siuntas visą laiką rekomenduojame naudoti siuntiniams pritaikytas kartono dėžutes, kurios yra atsparesnės. Jei norite užtikrinti prekinę originalios pakuotės išvaizdą, taip pat rekomenduojame pasirūpinti papildomu įpakavimu siekiant transportavimo metu išvengti bet kokių pažeidimų. Taip pat svarbu patikimai pritvirtinti siuntos etiketę, kad tokių situacijų būtų lengviau išvengti.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Nepatenkintas omniva paslaugomis. Siuntinys buvo įdėtas Panevėžyje ketvirtadienį apie 17.30, o į Kauną atkeliavo šeštadienį 9val ryto. Čia kur logika? Tą pačią siuntą ketvirtadienį vairuotojas nuvežė per 2val į Panevėžį. Tai aš pats galėjau suvažinėt kiek kartų pirmyn ir atgal, kol omniva vežė.. Geriau rinktis ir sumokėti kokiam žmogui jog nuvežtų, negu rinktis omniva
Atsakyti
Visada buvau patenkinta Omnivos paslaugomis iki šiandien, kuomet siunta buvo akivaizdžiai atidaryta, viduje buteliukas buvo sulaužytas, kamštelis visiškai sutrupėjęs, pusės jo dalių net nebuvo pakuotėje. Ir dangtelis ne tik, kad visiškai nurautas nuo buteliuko, bet ir kažkuri dalis įmuryta į vidų taip, kad aš tuo buteliuku nebegaliu naudotis. O juolab nežinau ar vis dar higieniška išvis naudotis skysčiu...
Atsakyti
Sveiki. Įdomu po kiek taškų į dieną išveža vidutiniškai kiekvienas kurjeris iš UAB Omniva? Kokia yra norma minimali dienai?
Atsakyti
labai nuvyle.....is Vilniaus i Kauna 3dienas keliavo.labai sumaigyta siunta, adresato lipdukas kaip atklijuotas ir perklijuotas, pusiau atsilupes.viduj tik pakuotes siuntinuko nukentejo, pati preke ne.bet parduot tokios neisvaizdzios pakuotes jau nebeišeina.pirma karta per čia siuntemes ir paskutini.paskambinus kur siunta antra diena, sako matom Kaune ji, bus neužilgo paštomate.tai ji ten atsidure tik po 30valandu....sekmes visiems
Atsakyti
Omniva Lietuva 2019-01-23 17:28:15
Laba diena, Dovile,
Atsiprašome už patirtus nepatogumus.
Norime pastebėti, kad jei, pavyzdžiui, siunta keliavo iš Kinijos ir ant jos nebuvo nurodytas adresas, sistema paštomatą priskyrė automatiškai. Siuntos peradresavimui yra taikomas mokestis, taip pat yra galimybė užpildyti prašymą, kad ateityje visos Jūsų siuntos keliautų į pasirinktą paštomatą.

Jūsų -
Omniva
Skambinau į jūsų įmonę ir man patvirtino, kad adresas yra nurodytas teisingas. Kaip tada išvis siunta galėjo atkeliauti į Vilnių, jei ant jos nėra nurodyto adreso? Aš visą informaciją pateikiau info@omniva.lt ir susilaukiau atsakymo, arba atvažiuoju pasiimti, arba siunta bus išsiųsta pardavėjui.
O siunta su teisingu adresu buvo pristatyta ne į artimiausią paštomatą, o į tolimiausią. Tikrai nevažiuosiu pasiimti siuntos, nes manau, kad tai yra daroma tikslingai - papildomos logistikos pajamos.
Šią savaitę gausiu VVTAT visą išaiškinimą ar jūs turite teisę taip elgtis.
Atsakyti
Eivina Pravolionytė 2019-01-17 12:05:56
Negana to, kad sumaišė siuntas ir papildomą savaitę laukiau savo siuntinio, tai dar ir paliko jį ne mano pasirinkam paštomate, o esančiam kitam Vilniaus gale nuo mano namų.
Sveiki, Eivina,
Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Stengiamės, kad mūsų klientai savo siuntinius galėtų atsiimti kuo greičiau, tad neradus vietos pasirinktame paštomate, kurjeriai siuntą palieka kitame artimiausiame. Taip pat norime pastebėti, kad jei, pavyzdžiui, siunta keliavo iš Kinijos ir ant jos nebuvo nurodytas adresas, sistema paštomatą priskyrė automatiškai.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Ieva 2019-01-17 19:46:00
Siaubas, ne aptarnavimas.. Siuntą turėjau gauti 01.10, jos ne tik kad negavau iki šiol : 01.17, bet dar ir ne į tą paštomatą buvo įdėta. Skambinau kiekvieną dieną, teigė, kad tai ne jų kaltė, paskambinus kitiems kurjeriams, teigė, kad tai taip pat ne jų kaltė. Baisu, kas per įmonė.., tikiuosi niekada gyvenime nebeteks siuntų siųstis per omniva, džiaugiuosi Jūsų kolegomis lpexpress, nes ten siunčiant siuntą ją gauni greičiau nei nurodyta. Labai nekorektiška neatsižvelgti į tai, kad siunta SKUBOS TVARKA bus Jums pristatyta (pokalbio metu buvo tai minėta). Paskambinus vis sako luktelti dar vieną dieną.
Laba diena, Ieva,
atsiprašome už vėlavimą. Daugiau kaip 90 proc. visų mūsų pristatomų siuntų gavėjus pasiekia laiku. Jei savo siuntos vis dar negavote, gal galėtumėte parašyti į mūsų klientų aptarnavimo centrą info@omniva.lt? Išsiaiškinsime vėlavimo priežastis.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Julija 2019-01-18 15:50:23
Niekada daugiau nesinaudosiu sios imones paslaugomis. Kelias dienas gumantempia ir sako jog siunta praistatys ir nieko. Kas per darbuotojai, gaila... Dziugu kad yra Lp express, kuriendar kol.kas nenuvyle nei karto.
Laba diena, Julija.
Labai apgailestaujame dėl vėluojančios siuntos. Jei jos vis dar nesulaukėte, prašome parašyti mums laišką info@omniva.lt, pasistengsime kuo greičiau išspręsti problemą.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Dovilė 2019-01-18 21:26:42
Pirmą kartą susidūriau su Omniva ir likau labai nemaloniai nustebinta. Mano siuntą pristatė į visai kitą Vilniaus kraštą. Teigia, kad nebuvo vietos paštomate pagal gyvenamąją vietą, todėl, jei noriu, kad pervežtų siuntą į mabo rajoną, turiu susimokėti 2.49 Eur. Geriau jau paaukosiu savo siuntą, tegul gražina pardavėjui, bet kreipiausi į VVTAT dėl nekokybiškos paslaugos, tuo labiau, kad turiu įrodantį susirašinėjimą.
Tikrai negalima nusileisti, nes kitą kartą siuntą teks važiuoti pasiimti į kokią Klaipėdą. Iš visų atsiliepimų galima susidaryti vaizdą, kad klientų nepasitenkinimas jiems nei kiek nerūpi. Dažnai susiduriu su kurjerių paslaugomis, bet tokio neprofesionalumo dar neteko matyti.
Kas liečia kokybę, tai galite net neatsiprašinėti, nes aš pati daug dirbau prie kokybės tobulinimo ir jūsų neveiksnumas tik įrodo, kad einate ne ta linkme (jei išvis kažur einate).
Apibendrinant, galiu pasakyti tik vieną žodį - GĖDA.
Laba diena, Dovile,
Atsiprašome už patirtus nepatogumus.
Norime pastebėti, kad jei, pavyzdžiui, siunta keliavo iš Kinijos ir ant jos nebuvo nurodytas adresas, sistema paštomatą priskyrė automatiškai. Siuntos peradresavimui yra taikomas mokestis, taip pat yra galimybė užpildyti prašymą, kad ateityje visos Jūsų siuntos keliautų į pasirinktą paštomatą.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Mantas 2019-01-22 12:35:03
Omvina paskutiniai s*****i pragane mano siunta, ižpildzius pretenzijos forma jie man aiskina, kad buvo netinkamas ipakavimas nors nesvarbu kad jie praganė dabar nei siuntos nei pinigu.
Laba diena, Mantai,
Norime atkreipti dėmesį, kompensuojame klientų patirtus nuostolius tuomet, kai jų siuntos atitinka OMNIVA standartines sąlygas bei pakavimo taikykles. Labai apgailestaujame dėl nemalonios situacijos.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Omvina paskutiniai s*****i pragane mano siunta, ižpildzius pretenzijos forma jie man aiskina, kad buvo netinkamas ipakavimas nors nesvarbu kad jie praganė dabar nei siuntos nei pinigu.
Atsakyti
Pirmą kartą susidūriau su Omniva ir likau labai nemaloniai nustebinta. Mano siuntą pristatė į visai kitą Vilniaus kraštą. Teigia, kad nebuvo vietos paštomate pagal gyvenamąją vietą, todėl, jei noriu, kad pervežtų siuntą į mabo rajoną, turiu susimokėti 2.49 Eur. Geriau jau paaukosiu savo siuntą, tegul gražina pardavėjui, bet kreipiausi į VVTAT dėl nekokybiškos paslaugos, tuo labiau, kad turiu įrodantį susirašinėjimą.
Tikrai negalima nusileisti, nes kitą kartą siuntą teks važiuoti pasiimti į kokią Klaipėdą. Iš visų atsiliepimų galima susidaryti vaizdą, kad klientų nepasitenkinimas jiems nei kiek nerūpi. Dažnai susiduriu su kurjerių paslaugomis, bet tokio neprofesionalumo dar neteko matyti.
Kas liečia kokybę, tai galite net neatsiprašinėti, nes aš pati daug dirbau prie kokybės tobulinimo ir jūsų neveiksnumas tik įrodo, kad einate ne ta linkme (jei išvis kažur einate).
Apibendrinant, galiu pasakyti tik vieną žodį - GĖDA.
Atsakyti
Niekada daugiau nesinaudosiu sios imones paslaugomis. Kelias dienas gumantempia ir sako jog siunta praistatys ir nieko. Kas per darbuotojai, gaila... Dziugu kad yra Lp express, kuriendar kol.kas nenuvyle nei karto.
Atsakyti
Siaubas, ne aptarnavimas.. Siuntą turėjau gauti 01.10, jos ne tik kad negavau iki šiol : 01.17, bet dar ir ne į tą paštomatą buvo įdėta. Skambinau kiekvieną dieną, teigė, kad tai ne jų kaltė, paskambinus kitiems kurjeriams, teigė, kad tai taip pat ne jų kaltė. Baisu, kas per įmonė.., tikiuosi niekada gyvenime nebeteks siuntų siųstis per omniva, džiaugiuosi Jūsų kolegomis lpexpress, nes ten siunčiant siuntą ją gauni greičiau nei nurodyta. Labai nekorektiška neatsižvelgti į tai, kad siunta SKUBOS TVARKA bus Jums pristatyta (pokalbio metu buvo tai minėta). Paskambinus vis sako luktelti dar vieną dieną.
Atsakyti
Vartotoja 2019-01-11 10:50:11
Laba diena, siunčiant siunta nurode ne ta numeri ir dabar siunta yra paštomate, bet jos neina atsiimt, nes siuntos kodas atejo i sena jau nebenaudojama numeri?
Laba diena,

tokiu atveju Jūs turėtumėte kreiptis į siuntėją ir informuoti, jog nurodėte klaidingą telefono numerį. Tuomet su mumis susisieks siuntėjas ir jam persiųsime siuntos atsiėmimo informaciją, o siuntėjas informuos Jus. Visada rekomenduojame siunčiant siuntą nurodyti ir el. paštą, taip informaciją apie siuntos atsiėmimą gausite dviem būdais.

Jūsų -
Omniva

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Laukiantiems skrydžio Vilniaus oro uoste – trumpametražiai filmai
Laukiantiems skrydžio Vilniaus oro uoste – trumpametražiai filmai 03-20 09:15
Vilniaus oro uoste penktus metus veikianti kino salė "Film Spot LT", primindama apie save, paskelbė pristatanti atnaujintą filmų repertuarą visai šeimai. Prie A2 vartų veikiančioje salėje rodomus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 175,71 +4,00%
eBay 36,87 +1,65%
Humana 286,66 +1,59%
Ford 8,70 +1,52%
Manchester United 19,65 -1,01%
Keurig Dr Pepper 27,50 -1,19%
Walt Disney 110,00 -2,76%
Avon 2,87 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Nafta 59,09 +0,97%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Jautiena 4,28 +0,94%
Vištiena 2,09 -2,79%
Cukrus 0,57 +1,79%
Dyzelis 1,96 +5,95%
Apelsinai 0,63 -1,56%