VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Likau labai patenkinta.Siuntinuka gavau labai greitai.Aciu, OMNIVA!!!!
Atsakyti
Manau galėčiau teigti, kad pati blogiausia siuntų pristatymo kompanija. Siunta paimta iš siuntėjo ketvirtadienį apie 12:00, Omniva įmonė TEIGIA, kad siuntos pristatomos kitą darbo dieną po siuntos paėmimo. Raseinių mieste siuntos įdedamos į paštomatus pirmoje dienos pusėje. Negavusi pranešimo apie siuntą paskambinau į klientū aptarnavimo centrą, ten man teigė, kad prekė bus pristatyta, tik gali būti vėlus laikas. Praėjo nemažai laiko, skambinau dar keletą kartų ir visos konsultantės man užgarantavo, kad siūntą gausiu. 18:00 nesulaukusi jokių žinių vėl kreipiausi į ta patį klientų aptarnavimo centrą, tada paprašiau, kad susisiektų su kurjeriu ir išsiaiškintų kur yra mano siunta, tačiau pasirodo jos neturi tokios informacijos nei kurjerių numerių. Tada pasiūlė palaukti kol susisieks su logistikos vadovu ir gaus daugiau info. Aisku vadovas neatsiliepė, nes jau po 17 valnados! O kai skambinau visą dieną niekas net nebandė susisiekti su logistikos vadovu, tik užgarantavo, kad siuntą gausiu! Didžiausia blogybė yra ta, kad užsakyta prekę turėjo tik viena įmonė ir 1 vnt., o jis kažkur numestas pas omnivos kurjerį ar velniai žino kur, niekas negali atsakyti. Ir prekės būtinai reikėjo iki svaitgalio, o dabar jie aiškina, kad siunta bus tik pirmadienį. Jų klaidos ir jie net nebando jų spręsti!! Su dpd, lp expres gyvenime nėra buve tokių nesamonių, prekės visada pristatomos laiku. O čia niekam nerūpi...
Atsakyti
Siaubas, o ne aptarnavimas. Daug kartu naudojausi, bet taip nebuvo. Gruodzio 20 d is Marijampoles Omnivos pastomato issiunciau draugei dovana, kaledu proga, norejau padaryti staigmena, dovanele. Lauke buvo biski saltoka, tai pastomatas, visiems taidiena, prie mane siuntusiems, nedave cekiunes buvo sutrikes veikimas. Nu prasidejo laukimas skambucio is drauges, kad gavo siuntinuka. Siuntinys buvo siunciamas i Siaulius. Nu iki kaledu, siuntinio nesulauke, as jau pati pasakiau, kad turejo gaut, jau staigmena sugadinau, taciau siuntinio isviso negavo. Parasiau i Omnivos aptarnavimo centra, tai atsake, kad mato, kad siuntinys is Marijampoles paimtas, o kur toliau, aiskinasi iki dabar. Gavau dar uzklausa, ka siunciau, parasiau siuntinio turini, bet nesulaukiu jau tuoj bus dvi savaites, jokios zinutes. Prasiau, kad atlygintu zala siuntinio ir uz siuntima, taciau tyla mirtina.Klientas jiems visiskai nulis, sugadinta sventine nuotaika ir staigmena. O kai uzklausta, apie zalos atlyginima, tyla.
Atsakyti
Vitalij 2018-12-28 16:19:48
Blogiausia siuntos kompanija užsakiau 16 gruodžio 18 rodo kad perdavė kurjerių sakė iki Kalėdų pristatis praeina kalėdos skambinu 27 sako viskas gerai šiąn gausit šiąn jau 28 nuo pat rito skaminejo vis sako kad šiąn jau turi būt toi ta nesupratimą sutvarkisim atskambinsim. Laukiu nesulaukiu skambinu vėl o jie man sako sory siunta per didelė tai ją negalim pristatis į teromata jai norit vaziokit į sandėlį atsiimsit geras.. Viršūnę ne SMS kad siunta per didelė ar kąs tian su ja tik kaip skambini 50 kartą pats sužinai. Trūksta žodžių
Laba diena, Vitalij,

atkreipiame dėmesį, kad yra nustatyti siuntų dydžiai ir tuo atveju, kai siuntos matmenys yra per dideli, ją grąžiname siuntėjui. Atsižvelgdami į šventinį laikotarpį ir norėdami kaip galima patogiau išspręsti tokias situacijas, iki metų pabaigos darėme išimtį ir pranešdavome gavėjams, ieškantiems siuntos, kad ją gali atsiimti logistikos terminale. Jei siuntėjas neatsižvelgia į reikalavimus ir į paštomatą įdeda jų neatitinkančią siuntą, jos pristatyti dažniausiai negalėsime.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
IRINA 2019-01-02 16:09:43
tikrai nepatikiama imone.galvoju kreiptys i VVTAT.jai siuntejas uzsake kurjerio pristaryma i namus.KODEL!siunta kitame mieste pastomate???ir dar siuncia SMS iki kada paimti...turi pats skambinti ir kaska aiskintis.ar istatymai siai imoniai neveikia?tikrai.jai siunta RS962463895EE ne bus pristatyta.kaip pazadeta telefonu 4.02.2019-.kreipiosiu i atitinkancia tarnyba.pinigai uz paslauga imami.o isipareigojimai nevykdomi.
Laba diena, Irina,

atsiprašome dėl nepatogios situacijos. „Omniva“ paštomatų Švenčionėliuose neturi, tad Jūsų siunta pagal nurodytą adresą buvo pristatyta į artimiausią paštomatą, esantį Švenčionyse.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Valdas 2019-01-04 17:15:34
Aš telefonu susiekiau su jūsų centru, sake laukti, nes neranda siuntos, prie ko čia siuntinių skačius išaugęs... Sakė užregistruotas mano kreipimasis, bet siuntinio vis dar laukiu, ir nezinau, kiek dar laukti reikės... Kada jūs jį ten surasite, ar jau nerasite?
Laba diena, Valdai,

atsiprašome dėl nepatogumų. Jei susisiekėte su klientų aptarnavimo centru, tada Jūsų siuntos paieška vyksta. Suradus, ji bus pristatyta Jums kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Supykau. 2019-01-05 00:30:24
Niekaip man nedašuna kas čia per naujamadiški darbo metodai. Jeigu žmogus kreipiasi tris kartus dėl tos pačios problemos ir kas savaitę parašo po laišką apie tą patį, tai Jūsų pasiūlymas tėra tik rekomendacija, kad žmogus imtų ir ketvirtą kartą rašytų į tą info@omniva.lt? Tai gal galų gale atvirom kortom pasakykite, kiek laiškų Jums reikia parašyti, kad gauti iš Jūsų atsakymą? Ar prie info emailo dirbantis darbuotojas dirba tik 2 valandas per dieną? Ar nėra jokio papildomo kokybės skyriaus Jūsų įmonėje? Labai atmestinai dirbate. Jei per tris savaites nesugebate išspręsti problemos ir atsakyti klientui į el. laišką, tai kokia tikimybė, kad ketvirtą kartą parašius laišką gausime atsakymą? Jei net emailų nerandate savo kompuose, tai kaip rasite pradingusias siuntas? Nejuokinkit. Jei Jūsų kurjeriai dirbtų taip kaip Jūs atrašinėjate į laiškus, tai visi paštomatai būtų arba tušti, arba perpildyti ir siuntos paštomatus pasiektų tik per 3 savaites.
Ir ar pas Jus šventės ar baliai ar šokiai pokiai ar kurjerio katinas susirgo - manęs visiškai nedomina. Jei pinigus už paslaugą paėmėte - atlikite savo darbą iki galo. Juolab, kad pinigus imate nemažus, įkainiai nėra pigūs, o servisas kaip loterija - arba siuntą gausime per 1 parą, arba negausime ir prasidės ragelių mėtymai. Suprantu, kad moteris, sėdinti prie kompiuterio ir atsakinėjanti į laiškus nenori likti po darbo viršvalandžių nes dirba vos ne už minimumą tikriausiai.... ir gadintis sau nuotaikos atsakinėdama į problemines užklausas tikriausiai nenori, bet kur žiūri tie protingi ir kostiumuoti, su naujais automobiliais, kava rankose ir brangiais išmaniaisiais telefonais rankose ir perdėtai mandagūs žmonės iš viršaus? Ar jiems bent kiek nors rūpi tie klientai, kurie jiems suneša pelnus ir milijonines apyvartas? Negi mokėdami už paslaugas nenusipelnėme gauti kokybiško aptarnavimo, o jei kas ir įvyko (juk visko būna) - operatyvaus problemų išsprendimo ?

Tik nesakykite, kad su savo bėdomis turiu kreiptis į info@omniva.lt, Šitą muzikėlę jau girdėjau ne kartą. Slapstykitės nuo savo klientų ir ignoruokite jų pagalbos šauksmus ir toliau! Kaip matau, tai per daug klientų turite jei taip nesirūpinate jais. Tikriausiai valdžia etatus taupo.
Laba diena, Donatai,

kaip ir nurodėte, dėl nesklandumų su siuntomis geriausia rašyti el. paštu info@omniva.lt. Norime atkreipti dėmesį, kad nuolatos tobuliname savo paslaugas ir sekame klientų rekomendacijų rodiklį (NPS). Naujausiais duomenimis, jis siekia 86 ir yra vienas aukščiausių tarp šios srities įmonių Lietuvoje.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Elinga 2019-01-05 13:23:49
Sveiki, noriu labai padėkoti Omniva kurjeriui, kuris dirbo 2018.12.21 Kėdainiuose, kuris pristatė siuntinį gavėjui tiesiai į rankas iš paštomato. Nors tai buvo mano klaida, nurodžiau ne tą telefono numerį. Susisiekiau su kurjeriu, jis buvo labai malonus ir siuntinį pristatė gavėjui tiesiai į rankas tą pačią dieną. Ačiū už supratingumą!
Laba diena, Elinga,

dėkojame Jums už gerus žodžius.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Jelena 2019-01-07 11:50:56
Mes turime susidare labai bloga nuomuone del Omnivos darbo, preke siunteme is Kinijos pardavejas ant siuntos neparase telefono numerio tai siunta pragulejo 2 menesius Klaipedos terminale, po to buvo isiusta atgal i Kinija.Kurjeris tiek laiko nesugebejo siunta iteikti pagal adresa, konsultantai teige, kad jei nera telefono numerio siunta nepasiekia adresato, nors Omniva teisykles nurodo, kad siuncia pagal bet kokia informacija ant siuntinio.
Laba diena, Jelena,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad, norint užsitikrinti sklandų siuntos pristatymą, ant siuntos turi būti nurodyta visa reikalinga informacija:
- siuntėjo vardas ir pavardė;
- adresas;
- telefonas;
- siuntos rūšis, kiekis, svoris, papildomos pastabos.
Kai nenurodomas telefono numeris, mes neturime techninių galimybių įdėti siuntos į paštomatą ir informuoti gavėjo ar susisiekti su juo ir susitarti dėl kito pristatymo būdo. Tad nuodyti telefono numerį yra būtina.

Jūsų -
Omniva
Vaida Mikulėnienė
2019-01-11 12:01:03 IP 78.56.250.46
Atsakyti
Siunta i pašromatą buvo idėta sausio 8 dieną apie 13 val., Ignalinos m, iki sausio 11 dienoz 12.00 val.paštomato esančio Kauno m., Savanorių pr.321 jis dar taip ir nepasiekė. Paskambinus į Omniva, pasakė, kad pasiteiraus kodėl užtruko siunta ir perskambins. Jokio skambučio 3 val.taip ir nesulaukiau. Omniva teigia, kad siuntos yra pristatomos per 1-2 dienas. Bet tai yra melas. Manau kreiptis į vartotojų teises.
Atsakyti
Laba diena, siunčiant siunta nurode ne ta numeri ir dabar siunta yra paštomate, bet jos neina atsiimt, nes siuntos kodas atejo i sena jau nebenaudojama numeri?
Atsakyti
Mes turime susidare labai bloga nuomuone del Omnivos darbo, preke siunteme is Kinijos pardavejas ant siuntos neparase telefono numerio tai siunta pragulejo 2 menesius Klaipedos terminale, po to buvo isiusta atgal i Kinija.Kurjeris tiek laiko nesugebejo siunta iteikti pagal adresa, konsultantai teige, kad jei nera telefono numerio siunta nepasiekia adresato, nors Omniva teisykles nurodo, kad siuncia pagal bet kokia informacija ant siuntinio.
Atsakyti
Sveiki, noriu labai padėkoti Omniva kurjeriui, kuris dirbo 2018.12.21 Kėdainiuose, kuris pristatė siuntinį gavėjui tiesiai į rankas iš paštomato. Nors tai buvo mano klaida, nurodžiau ne tą telefono numerį. Susisiekiau su kurjeriu, jis buvo labai malonus ir siuntinį pristatė gavėjui tiesiai į rankas tą pačią dieną. Ačiū už supratingumą!
Atsakyti
Niekaip man nedašuna kas čia per naujamadiški darbo metodai. Jeigu žmogus kreipiasi tris kartus dėl tos pačios problemos ir kas savaitę parašo po laišką apie tą patį, tai Jūsų pasiūlymas tėra tik rekomendacija, kad žmogus imtų ir ketvirtą kartą rašytų į tą info@omniva.lt? Tai gal galų gale atvirom kortom pasakykite, kiek laiškų Jums reikia parašyti, kad gauti iš Jūsų atsakymą? Ar prie info emailo dirbantis darbuotojas dirba tik 2 valandas per dieną? Ar nėra jokio papildomo kokybės skyriaus Jūsų įmonėje? Labai atmestinai dirbate. Jei per tris savaites nesugebate išspręsti problemos ir atsakyti klientui į el. laišką, tai kokia tikimybė, kad ketvirtą kartą parašius laišką gausime atsakymą? Jei net emailų nerandate savo kompuose, tai kaip rasite pradingusias siuntas? Nejuokinkit. Jei Jūsų kurjeriai dirbtų taip kaip Jūs atrašinėjate į laiškus, tai visi paštomatai būtų arba tušti, arba perpildyti ir siuntos paštomatus pasiektų tik per 3 savaites.
Ir ar pas Jus šventės ar baliai ar šokiai pokiai ar kurjerio katinas susirgo - manęs visiškai nedomina. Jei pinigus už paslaugą paėmėte - atlikite savo darbą iki galo. Juolab, kad pinigus imate nemažus, įkainiai nėra pigūs, o servisas kaip loterija - arba siuntą gausime per 1 parą, arba negausime ir prasidės ragelių mėtymai. Suprantu, kad moteris, sėdinti prie kompiuterio ir atsakinėjanti į laiškus nenori likti po darbo viršvalandžių nes dirba vos ne už minimumą tikriausiai.... ir gadintis sau nuotaikos atsakinėdama į problemines užklausas tikriausiai nenori, bet kur žiūri tie protingi ir kostiumuoti, su naujais automobiliais, kava rankose ir brangiais išmaniaisiais telefonais rankose ir perdėtai mandagūs žmonės iš viršaus? Ar jiems bent kiek nors rūpi tie klientai, kurie jiems suneša pelnus ir milijonines apyvartas? Negi mokėdami už paslaugas nenusipelnėme gauti kokybiško aptarnavimo, o jei kas ir įvyko (juk visko būna) - operatyvaus problemų išsprendimo ?

Tik nesakykite, kad su savo bėdomis turiu kreiptis į info@omniva.lt, Šitą muzikėlę jau girdėjau ne kartą. Slapstykitės nuo savo klientų ir ignoruokite jų pagalbos šauksmus ir toliau! Kaip matau, tai per daug klientų turite jei taip nesirūpinate jais. Tikriausiai valdžia etatus taupo.
Atsakyti
Omniva Lietuva 2019-01-04 16:26:47
Laba diena, Valdai,

apgailestaujame dėl nepatogumų. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad siunta Jums buvo išsiųsta pačiu įtempčiausiu šventiniu laikotarpiu, kai siuntinių skaičius labai smarkiai išaugęs. Prašome parašyti mūsų klientų aptarnavimo centrui info@omniva.lt ir nurodyti siuntos numerį. Išsiaiškinsime situaciją ir susisieksime su Jumis dėl tolesnių žingsnių.

Jūsų -
Omniva
Aš telefonu susiekiau su jūsų centru, sake laukti, nes neranda siuntos, prie ko čia siuntinių skačius išaugęs... Sakė užregistruotas mano kreipimasis, bet siuntinio vis dar laukiu, ir nezinau, kiek dar laukti reikės... Kada jūs jį ten surasite, ar jau nerasite?
Atsakyti
R 2018-12-29 16:16:06
Tokio aplaidumo, nepagarbos nesu maciusi. Užsakiau prekę iš AliExpress. Tracking rodo, kad siuntinys pasiekė šalį 12.11. Deja, iki Kalėdų siuntinio negavau, tik 12.27 vakare gavau žinutę, kad siuntinys paštomate. Kitą dieną nuvažiavus pasiimti - pašto matas sugedęs, tik po skambučio gavau žinutę, kad yra gedimas ir ir bus atskira info, kada galėsiu pasiimti siuntą. Vakare beveik 22 val tokia žinutė atėjo. Kitą dieną nuvykus pasiimti siuntinio - istorija vėl ta pati. Pastomate -vėl gedimas, jokios info, nes info centras savaitgalį nedirba!! Kadangi pastomatas arčiau darbo, jau dvi dienas pirmyn atgal važinėju po 60km. Šventes sugadintos, nuostoliai ir nežinia, ar kada pavyks atgauti siuntinį, jokios info. Plius siuntinys - elektronikos prekes, nemanau kad gulėjimas metalinėje dėžėje lauke į naudą...
Laba diena,

apgailestaujame dėl šios situacijos. Paštomatai sugenda itin retai, o taip nutikus, kuo operatyviau stengiamės pašalinti gedimus. Visada apie tai informuojame savo klientus, kad jie patirtų kuo mažiau nepatogumų.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Vaineta 2019-01-02 09:21:44
Deja siandien 2019.01.02 siuntinio dar negavome !! Pagal koda siuntinys stovi ten pat, issiustas 18d. Kiek skambinta, kiek rasyta, administratores atrodo raso visiem ta pati net vardo nesugeba perskaityt ir atsiuncia zinute kreipdamiesi visai kitu vardu. GEDA. Kiek galima teisintis tom Kaledom? Siunciau du siuntinius 18d su vienu jokiu problemu, tai reiskiasi vieni gavo kiti ne? Kuo tie kiti iskirtiniai kad turejo nematyti kalediniu dovanu? Gal kas zinot kur auksciau galima kreiptis? Pastomate stovintis produktas kuris buvo pakankamai brangus turbut jau bus vertas tik siuksliu dezes tokiom salygom laikytas : (
Laba diena, Vaineta,

prašome parašyti mūsų klientų aptarnavimo centrui info@omniva.lt ir nurodyti siuntos numerį. Taip galėsime išsiaiškinti situaciją ir tada susisieksime su Jumis dėl tolesnių žingsnių.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
A. 2019-01-03 08:35:54
Anntrąsyk siunčiu, antrąsyk vėluoja. Pasiteisinimas tas pats, nors siųsta į skirtingus paštomatus (Vilniuje ir Širvintose) - trūksta vietų paštomate. Kadangi Širvintose paštomatas visai neseniai, o šventinės dovanos jau susiųstos, NETIKIU, kad jis pilnas. Sugalvokite kitą pasiteisinimą. Paštas dirba kur kas geriau. Siuntėjams patarimas - jei norite laiku gauti siuntą, siųskite per Paštą.
Laba diena, Aušra,

atsiprašome dėl vėlavimo. Šventiniu laikotarpiu buvo smarkiai išaugęs siuntų skaičius, todėl kai kurių siuntų pristatymas truko kiek ilgiau negu įprastai.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Paulina 2019-01-03 11:34:35
Nepatenkinta vėluojančiu pristatymu. Būtų malonu, jei siuntas pristatytų nustatytame laiko termino tarpe
Laba diena, Paulina,

atsiprašome dėl vėlavimo. Nuolat stengiamės tobulinti savo paslaugas ir siekiame, kad siuntos mūsų klientus pasiektų kaip galima greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Valdas 2019-01-03 12:25:51
Sveiki, siunta man buvo issiusta 2018.12.26, tikjausi ja gauti pries naujus, padeti po eglute, kaip dovana dukrai, bet deja, siandiena yra 2019.01.03, o siuntinio vis nera. Vakar paskambinus i omniva, operatore pranese, kad keista, kodel taip ilgai neissiuncia siuntos, ir patare laukti sms su dureliu kodu, bet paskambinus siandiena, ir paklausus, kiek to kodo reikes laukti, ji pranese nezinanti, nes neranda siuntos, ir taip konkreciai nieko ir nepasake... Zodziu daugiau as nesinaudosiu sitos kontoros paslaugomis... Dukra liko be dovanos, o man sugadinta nuotaika
Laba diena, Valdai,

apgailestaujame dėl nepatogumų. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad siunta Jums buvo išsiųsta pačiu įtempčiausiu šventiniu laikotarpiu, kai siuntinių skaičius labai smarkiai išaugęs. Prašome parašyti mūsų klientų aptarnavimo centrui info@omniva.lt ir nurodyti siuntos numerį. Išsiaiškinsime situaciją ir susisieksime su Jumis dėl tolesnių žingsnių.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Simona 2019-01-03 16:56:59
Omniva jau antrą kartą padaro nesąmonę. Pirmiausia, buvo pradangine siuntą, skambinau visais varpais, rašiau ir jokių atsakymų. Nieko! Du kartus šiaip ne taip pavyko prisiskambinti, tai administratorės abejingais balsais sako, kad sujungs su vadybininku ir padeda ragelį. Čia normalu?! Kurjeriai visiškai nesaugo gabenamų siuntų. Toks jausmas, kad jiems dzin ant savo darbo. Suprantu būna tikrai visokiu situacijų, bet... Jau nervai nebelaiko.
Laba diena, Simona,

tokiais atvejais rekomenduojame parašyti mūsų klientų aptarnavimo centrui info@omniva.lt ir nurodyti abiejų siuntų numerius. Susisieksime su Jumis dėl tolesnių žingsnių.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Omniva jau antrą kartą padaro nesąmonę. Pirmiausia, buvo pradangine siuntą, skambinau visais varpais, rašiau ir jokių atsakymų. Nieko! Du kartus šiaip ne taip pavyko prisiskambinti, tai administratorės abejingais balsais sako, kad sujungs su vadybininku ir padeda ragelį. Čia normalu?! Kurjeriai visiškai nesaugo gabenamų siuntų. Toks jausmas, kad jiems dzin ant savo darbo. Suprantu būna tikrai visokiu situacijų, bet... Jau nervai nebelaiko.
Atsakyti
Sveiki, siunta man buvo issiusta 2018.12.26, tikjausi ja gauti pries naujus, padeti po eglute, kaip dovana dukrai, bet deja, siandiena yra 2019.01.03, o siuntinio vis nera. Vakar paskambinus i omniva, operatore pranese, kad keista, kodel taip ilgai neissiuncia siuntos, ir patare laukti sms su dureliu kodu, bet paskambinus siandiena, ir paklausus, kiek to kodo reikes laukti, ji pranese nezinanti, nes neranda siuntos, ir taip konkreciai nieko ir nepasake... Zodziu daugiau as nesinaudosiu sitos kontoros paslaugomis... Dukra liko be dovanos, o man sugadinta nuotaika
Atsakyti
Nepatenkinta vėluojančiu pristatymu. Būtų malonu, jei siuntas pristatytų nustatytame laiko termino tarpe
Atsakyti
Anntrąsyk siunčiu, antrąsyk vėluoja. Pasiteisinimas tas pats, nors siųsta į skirtingus paštomatus (Vilniuje ir Širvintose) - trūksta vietų paštomate. Kadangi Širvintose paštomatas visai neseniai, o šventinės dovanos jau susiųstos, NETIKIU, kad jis pilnas. Sugalvokite kitą pasiteisinimą. Paštas dirba kur kas geriau. Siuntėjams patarimas - jei norite laiku gauti siuntą, siųskite per Paštą.
Atsakyti
tikrai nepatikiama imone.galvoju kreiptys i VVTAT.jai siuntejas uzsake kurjerio pristaryma i namus.KODEL!siunta kitame mieste pastomate???ir dar siuncia SMS iki kada paimti...turi pats skambinti ir kaska aiskintis.ar istatymai siai imoniai neveikia?tikrai.jai siunta RS962463895EE ne bus pristatyta.kaip pazadeta telefonu 4.02.2019-.kreipiosiu i atitinkancia tarnyba.pinigai uz paslauga imami.o isipareigojimai nevykdomi.
Atsakyti
Omniva Lietuva 2018-12-28 15:37:08
Laba diena, Vaineta,

atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Tikimės, kad siuntiniai Jus jau pasiekė. Dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus šventiniu laikotarpiu, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Jūsų -
Omniva
Deja siandien 2019.01.02 siuntinio dar negavome !! Pagal koda siuntinys stovi ten pat, issiustas 18d. Kiek skambinta, kiek rasyta, administratores atrodo raso visiem ta pati net vardo nesugeba perskaityt ir atsiuncia zinute kreipdamiesi visai kitu vardu. GEDA. Kiek galima teisintis tom Kaledom? Siunciau du siuntinius 18d su vienu jokiu problemu, tai reiskiasi vieni gavo kiti ne? Kuo tie kiti iskirtiniai kad turejo nematyti kalediniu dovanu? Gal kas zinot kur auksciau galima kreiptis? Pastomate stovintis produktas kuris buvo pakankamai brangus turbut jau bus vertas tik siuksliu dezes tokiom salygom laikytas : (
Atsakyti
Tokio aplaidumo, nepagarbos nesu maciusi. Užsakiau prekę iš AliExpress. Tracking rodo, kad siuntinys pasiekė šalį 12.11. Deja, iki Kalėdų siuntinio negavau, tik 12.27 vakare gavau žinutę, kad siuntinys paštomate. Kitą dieną nuvažiavus pasiimti - pašto matas sugedęs, tik po skambučio gavau žinutę, kad yra gedimas ir ir bus atskira info, kada galėsiu pasiimti siuntą. Vakare beveik 22 val tokia žinutė atėjo. Kitą dieną nuvykus pasiimti siuntinio - istorija vėl ta pati. Pastomate -vėl gedimas, jokios info, nes info centras savaitgalį nedirba!! Kadangi pastomatas arčiau darbo, jau dvi dienas pirmyn atgal važinėju po 60km. Šventes sugadintos, nuostoliai ir nežinia, ar kada pavyks atgauti siuntinį, jokios info. Plius siuntinys - elektronikos prekes, nemanau kad gulėjimas metalinėje dėžėje lauke į naudą...
Atsakyti
Blogiausia siuntos kompanija užsakiau 16 gruodžio 18 rodo kad perdavė kurjerių sakė iki Kalėdų pristatis praeina kalėdos skambinu 27 sako viskas gerai šiąn gausit šiąn jau 28 nuo pat rito skaminejo vis sako kad šiąn jau turi būt toi ta nesupratimą sutvarkisim atskambinsim. Laukiu nesulaukiu skambinu vėl o jie man sako sory siunta per didelė tai ją negalim pristatis į teromata jai norit vaziokit į sandėlį atsiimsit geras.. Viršūnę ne SMS kad siunta per didelė ar kąs tian su ja tik kaip skambini 50 kartą pats sužinai. Trūksta žodžių
Atsakyti
as 2018-12-27 09:15:58
na ka, siuntinukas nuo 18 dienos paemimo i jusu rankas vis dar pas jus, ir net nepajudejes is vietos, va kur zmones svencia... aciu kad sugadinot sventes ir sveikinu praradus klientus
Laba diena,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus šventiniu laikotarpiu, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Donatas 2018-12-26 00:05:15
Sveikinu, neigiamų atsiliepimų tikrai nėra tiek daug. Reiškia gana neblogai tvarkotės. Ir į laiškus pradėjot pagaliau atrašinėti. Ir čia reaguoti pradėjot. Pripažinsiu - tikrai galvojau, kad situacija bus daug blogesnė, nes atrodėte tokia apgailėtinų nevykėlių šaika, kad atrodė kad niekada nepradėsite dirbti, o pasirodo visai neblogai kaip Omnivai ;) Nors tikiu, kad nusivylusių klientų yra ir daugiau, bet jie vis rašo laiškus ir laukia kol Jūs jiems perskambinsite.Bet jūs ne kvaili, kad perskambintumėt, juk žinau, kad neperskambinsit. :) Jūs naujamadiški. :)

Na tai su jaukiom ir snieguotom šventėm. Ir pridursiu, kad klientas visiškai teisus, kuris sakė, kad jei apsiimate pristatyti siuntą į paštomatą, o jos nesugebate DĖL SAVO BĖDŲ ir NEKOMPETENCIJOS ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO pristatyti - tada įteikite prekes gavėjui į rankas, jei kito sprendimo nesugebate ir nenorite rasti.

Beje, dabar nerandu siuntų grafiko šventinėmis dienomis Jūsų puslapyje. Jau panaikinot? Ar šventinis laikas jau pasibaigė ir laisvadienių pas Jus nebus jau? a ?

Su Šv. Kalėdom.
Laba diena, Donatai,

Dėkojame už palaikymą. Siekiame dirbti taip, kad visi būtų patenkinti, kuo operatyviau stengiamės spręsti visus nesklandumus. Mūsų siuntų pristatymo grafiką šventiniu laikotarpiu galite rasti čia: https://www.omniva.lt/privatus/siuntu_pristatymas_kaledu_laikotarpiu.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Vaineta 2018-12-22 10:05:39
Situacija ta pati kaip ir rasyta anksciau issiusta 12.18 siandien 12.22, siaubas 4 dienos, tikrai pastu butu greiciau ateje negu jusu tarnyboje, labai gaila nes naudojausi jusu paslaugomis labai daznai, paskutiniu metu (kalbu ne tik per Sventes) darbas yra suprastejes jeigu seniau siuntini gaudavau per 1d.d dabar gali prireikti ir 3d.d. Nesnekant apie si ivyki, kur jau 4d.d ir kodas rodo kad dar tik paskirstymo punkte kuris atgabentas ta pacia 18d tai reiskis jis ten stovejo 4d :) labai gaila artimieji liks be dovanu.
Laba diena, Vaineta,

atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Tikimės, kad siuntiniai Jus jau pasiekė. Dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus šventiniu laikotarpiu, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Diana 2018-12-22 09:28:21
Baisiau ir buti negali.
Siunta nuo gruodzio 18d. VILNIUJE, deja pastomato taip ir nepasieke siandien jau 22 d.
Pavargau skambinteti kiekviena diena ir prasyti kad siuntas detu pagal datas tada ir buciau gavusi. Bet deja viskas veltui.
Nebesinaudosiu gyvenime omniva paslaugomis ir kitiems nepatariu nes likau labai nusivilusi ju darbu ir geranoriskumu.
Laba diena, Diana,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus šventiniu laikotarpiu, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Tomas 2018-12-21 17:19:57
Nori negauti siuntinio ar jo nenusiusti laiku susidek su OMNiVA ten net klientu aptarnavimo linijoi neprisiskambinsi niekas ragelio nepakels a*******i, viskas su jais aišku, nuo siol visas savo siuntas per expres siusiu
Laba diena, Tomai,

Apgailestaujame dėl nesklandumų. Per dieną vidutiniškai pristatome 12 000 siuntų, absoliuti dauguma jų gavėjus pasiekia laiku. Tačiau dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus šventiniu laikotarpiu, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Klientas 2018-12-21 16:17:36
Daugiau su OMNiVA jokių reikalų tris darbo dienas iš Šiaulių į Klaipeda gabena siuntinį ir dar nešu gavęs
Apgailestaujame dėl šios situacijos. Norime pastebėti, kad dėl smarkiai išaugusio siuntinių skaičiaus šventiniu laikotarpiu, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau negu įprastai.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Iveta 2018-12-20 22:08:57
Antra savaitė negaunu svarbios siuntos is Kauno į Vilniu, kas pora dienu aš arba siutejas skambiname, rašome, atsakymai tie patys “šiandien įdės” arba nespėjame dėl šventinio laikotarpio, bet kaip neįdedama, taip neįdedama. Nė sykio nebuvo pasiūlyta pristatyti į kita artimiausia pastomata, nepasiūlyta atvykti pačiam pasiimti iš paskirstymo centro, nė sykio nepaskambino ir nepranešė, kad siunta vėluos. Sunku patiketi, kad dar egzistuoja tokia klientu aptarnavimo “kokybė”. Toks jausmas, kad šioje įmonėje vadovu nėra, dirba tik 20 vairuotoju ir viena pirma mėnesį dirbanti konsultantė, aš suprantu, kad ne ju čia kaltė, žemiausia grandis nudirba didžiausius darbus, bet gėda vadovams, ypač aptarnavimo - šitaip neparengti žmoniu ir negebėti suvaldyti kriziu... Omniva paslaugomis nesinaudosiu, vien dėl aptarnavimo kokybės.
Laba diena, Iveta,

Apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Mūsų įmonėje šiuo metu dirba daugiau kaip 120 darbuotojų, jų skaičius per šiuos metus išaugo trečdaliu. Šventiniu laikotarpiu rūšiuoti ir pristatyti siuntas padeda ir administracijos darbuotojai. Vis dėlto dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus, kai kurių siuntų pristatymas gali užtrukti kiek ilgiau negu įprastai.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
MONIKA 2018-12-20 11:50:36
Likau nusivylusi issiemusi is pastomato suplesyta siuntyni.
Laba diena, Monika,

Apgailestaujame dėl siuntos pakuotės pažeidimo. Tikimės, kad siuntinys liko sveikas. Visą laiką rekomenduojame naudoti siuntiniams pritaikytas kartono dėžutes, kurios yra atsparesnės. Jei siuntinio turinys pažeistas, prašome susisiekti info@omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Valentas 2018-12-20 11:18:01
Jeigu nesugebate susitvarkyti su užsakymų kiekiu - nepriimkite jų tiek.
Ne siuntėjo reikalas, kad jūs nespėjate.
Jeigu paštomatas pilnas - skambinkite gavėjui ir pristatykite į rankas.
Ne siuntėjo reikalas, kad paštomatas mažas.
Jeigu pažadate, kad siunta bus pristatyta, vykdykite savo pažadus.
Siunčiantis siuntą asmuo turi įsipareigojimą gavėjui. Ir dėl jūsų aplaidumo, darbuotojų trūkumo, nekompetencijos tenka raudonuoti ir atsiprašinėti.

Greičiausiai turėsite rekordinius pelnus, išsidalinsit premijas, bet prarasit klientus, kurie buvo lojalūs ne vienus metus. Sveikinu su šiuo pasiekimu.
Laba diena, Valentai,

Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Per 2018 m. apie 30 proc. padidinome darbuotojų skaičių ir daugiau kaip 2 kartus išplėtėme paštomatų tinklą. O per vieną dieną pristatome apie 12 000 siuntų, absoliuti dauguma jų gavėjus pasiekia laiku. Vis dėlto Kalėdiniu laikotarpiu siuntų skaičius smarkiai išauga, todėl kai kurių siuntinių pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau negu įprastai.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Juozas 2018-11-29 17:37:41
Zodziu gavau siuntini is kinijos ir atejo SMS zinute su kodu, nueinu pasimti kodas netinka. Skambinu i omniva pagalba, sako kad mums rodo Jus siuntini pasiemet, na sakau kad ne. Dureles neatsidare ir meta klaida. Po poros dienu paskambina man ir sako paziurejom video kameros medziaga jusu siuntini atsieme ten kazkoks vyriskis. Sako pas mus nurodytas tel numeris, sakau taip taip mano tel numeris, bet yra ir dar emailas. Na emailas tai ten nurodytas sakau ne mano.

Niekuo negaliu padeti sako, kreipkites i policija. Nei siuntinio nei mazdaug ko cia nori.

Taigi duomenu apaugos amziuje su milijoninem baudom uz tai, pas OMNIVA.LT salia telefono numerio kazkaip per klaida atsiranda ir kazkieno emailas ir tas kazkas atsiema ne savo siuntini. Pagalvokit ar verta naudotis OMNIVA.LT

Dar kai vietoj cekio isspaudindavo ne mano, bet kazkieno kito jiems apie tai pranesiau. Jokios reakcijos i tai kol neprigrasinau www.ada.lt

Taigi mielieji OMNIVA.LT kreipiausi i policija tyrimas pradetas, kreipsiuosi ar pati policija kreipsis ir del duomenu apsaugos, nes akivaizdu kaip JUS galite uztikrinti duomenu sauguma, jei duomenis net sumaisote ir kazkas kitas gauna siuntu atsiemimo kodus.
Sveiki. Kokia tolimesnė tyrimo eiga? Nes panašu, kad man tokia pati situacija...
Atsakyti
na ka, siuntinukas nuo 18 dienos paemimo i jusu rankas vis dar pas jus, ir net nepajudejes is vietos, va kur zmones svencia... aciu kad sugadinot sventes ir sveikinu praradus klientus
Atsakyti
Sveikinu, neigiamų atsiliepimų tikrai nėra tiek daug. Reiškia gana neblogai tvarkotės. Ir į laiškus pradėjot pagaliau atrašinėti. Ir čia reaguoti pradėjot. Pripažinsiu - tikrai galvojau, kad situacija bus daug blogesnė, nes atrodėte tokia apgailėtinų nevykėlių šaika, kad atrodė kad niekada nepradėsite dirbti, o pasirodo visai neblogai kaip Omnivai ;) Nors tikiu, kad nusivylusių klientų yra ir daugiau, bet jie vis rašo laiškus ir laukia kol Jūs jiems perskambinsite.Bet jūs ne kvaili, kad perskambintumėt, juk žinau, kad neperskambinsit. :) Jūs naujamadiški. :)

Na tai su jaukiom ir snieguotom šventėm. Ir pridursiu, kad klientas visiškai teisus, kuris sakė, kad jei apsiimate pristatyti siuntą į paštomatą, o jos nesugebate DĖL SAVO BĖDŲ ir NEKOMPETENCIJOS ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO ir NELANKSTUMO pristatyti - tada įteikite prekes gavėjui į rankas, jei kito sprendimo nesugebate ir nenorite rasti.

Beje, dabar nerandu siuntų grafiko šventinėmis dienomis Jūsų puslapyje. Jau panaikinot? Ar šventinis laikas jau pasibaigė ir laisvadienių pas Jus nebus jau? a ?

Su Šv. Kalėdom.
Atsakyti
Situacija ta pati kaip ir rasyta anksciau issiusta 12.18 siandien 12.22, siaubas 4 dienos, tikrai pastu butu greiciau ateje negu jusu tarnyboje, labai gaila nes naudojausi jusu paslaugomis labai daznai, paskutiniu metu (kalbu ne tik per Sventes) darbas yra suprastejes jeigu seniau siuntini gaudavau per 1d.d dabar gali prireikti ir 3d.d. Nesnekant apie si ivyki, kur jau 4d.d ir kodas rodo kad dar tik paskirstymo punkte kuris atgabentas ta pacia 18d tai reiskis jis ten stovejo 4d :) labai gaila artimieji liks be dovanu.
Atsakyti
Baisiau ir buti negali.
Siunta nuo gruodzio 18d. VILNIUJE, deja pastomato taip ir nepasieke siandien jau 22 d.
Pavargau skambinteti kiekviena diena ir prasyti kad siuntas detu pagal datas tada ir buciau gavusi. Bet deja viskas veltui.
Nebesinaudosiu gyvenime omniva paslaugomis ir kitiems nepatariu nes likau labai nusivilusi ju darbu ir geranoriskumu.
Atsakyti
Nori negauti siuntinio ar jo nenusiusti laiku susidek su OMNiVA ten net klientu aptarnavimo linijoi neprisiskambinsi niekas ragelio nepakels a*******i, viskas su jais aišku, nuo siol visas savo siuntas per expres siusiu
Atsakyti
Daugiau su OMNiVA jokių reikalų tris darbo dienas iš Šiaulių į Klaipeda gabena siuntinį ir dar nešu gavęs
Atsakyti
Antra savaitė negaunu svarbios siuntos is Kauno į Vilniu, kas pora dienu aš arba siutejas skambiname, rašome, atsakymai tie patys “šiandien įdės” arba nespėjame dėl šventinio laikotarpio, bet kaip neįdedama, taip neįdedama. Nė sykio nebuvo pasiūlyta pristatyti į kita artimiausia pastomata, nepasiūlyta atvykti pačiam pasiimti iš paskirstymo centro, nė sykio nepaskambino ir nepranešė, kad siunta vėluos. Sunku patiketi, kad dar egzistuoja tokia klientu aptarnavimo “kokybė”. Toks jausmas, kad šioje įmonėje vadovu nėra, dirba tik 20 vairuotoju ir viena pirma mėnesį dirbanti konsultantė, aš suprantu, kad ne ju čia kaltė, žemiausia grandis nudirba didžiausius darbus, bet gėda vadovams, ypač aptarnavimo - šitaip neparengti žmoniu ir negebėti suvaldyti kriziu... Omniva paslaugomis nesinaudosiu, vien dėl aptarnavimo kokybės.
Atsakyti
Likau nusivylusi issiemusi is pastomato suplesyta siuntyni.
Atsakyti
Jeigu nesugebate susitvarkyti su užsakymų kiekiu - nepriimkite jų tiek.
Ne siuntėjo reikalas, kad jūs nespėjate.
Jeigu paštomatas pilnas - skambinkite gavėjui ir pristatykite į rankas.
Ne siuntėjo reikalas, kad paštomatas mažas.
Jeigu pažadate, kad siunta bus pristatyta, vykdykite savo pažadus.
Siunčiantis siuntą asmuo turi įsipareigojimą gavėjui. Ir dėl jūsų aplaidumo, darbuotojų trūkumo, nekompetencijos tenka raudonuoti ir atsiprašinėti.

Greičiausiai turėsite rekordinius pelnus, išsidalinsit premijas, bet prarasit klientus, kurie buvo lojalūs ne vienus metus. Sveikinu su šiuo pasiekimu.
Atsakyti
Apgailestaujame, atsiprašome, parašykite laišką, turime daug siuntų, ne visas pristatome, jūsų siunta gali dingti, ir t.t.t bla bla bla. Noriu priminti, kad mano nuomonė nėra oficiali Omnivos pozicija jei tik dabar supratot. Nuo to tikriausiai visiems geriau pasidarys nei išgėrus pertusino.

O visiems klientams svarbiausia informacija, kad paskui bereikalingai neverktų:
https://www.omniva.lt/privatus/siuntu_pristatymas_kaledu_laikotarpiu

Ir būkit visi geri, bent jau kitais metais nesityčiokite iš savo klientų. Gerų švenčių. Gerų laisvadienių. Nesušalkit.
Atsakyti
Algina 2018-12-19 10:19:40
Esame visiškai šokiruoti Omniva darbu. Pamesta jau ne viena siunta, jie net nesiteikia paaiškinti, žada paskambinti, bet skambučio taip ir nesulauki. Apibūdinau siuntos išvaizdą ji didžiulėje dėžėje, kaip įmanoma tokią pamesti? Taip nesidaro "verslas". Jeigu nesugeba tokių kiekių pristatyti tai nepriimkit siuntų, įvertinkite savo galimybes ir negadinkite žmonėm švenčių. Kreipsiuosi į Estijos atstovybę dėl tokio netinkamo darbo, gal reikia keisti darbuotojus jeigu tokie neatsakingi dirba.
Laba diena, Algina,

apgailestaujame dėl pasimetusios siuntos.
Prašome parašyti mūsų klientų aptarnavimo centrui info@omniva.lt ir nurodyti siuntos numerį. Susisieksime su Jumis dėl tolesnių žingsnių.

Jūsų -
Omniva

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

VŽ paaiškina, kas vyks JK parlamente po istorinio balsavimo
VŽ paaiškina, kas vyks JK parlamente po istorinio balsavimo 01-16 14:29
Jungtinės Karalystės (JK) premjerės Theresos May vyriausybė trečiadienį turės atlaikyti šalies parlamentarų balsavimą dėl pasitikėjimo vyriausybe. Sprendimas surengti balsavimą dėl pasitikėjimo...
Penki išbandymai verslui 2019 metais
Penki išbandymai verslui 2019 metais 01-16 13:42
Prasidėję 2019-ieji žymi naują pasiekimą mūsų nepriklausomos šalies istorijoje – dar niekada ekonominė plėtra nesitęsė tiek ilgai. Tai gera žinia ir šalies gyventojams, ir verslui. Siekiant...
KAM paskelbė sudarytuosius 2019 m. šauktinių sąrašus
KAM paskelbė sudarytuosius 2019 m. šauktinių sąrašus 01-16 13:41
Krašto apsaugos ministerija (KAM) trečiadienį internete paskelbė praėjusią savaitę sudarytuosius 2019 m. karo prievolininkų sąrašus.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ko tikitės iš 2019-ųjų?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Citigroup 61,38 +4,16%
Amazon.com 1674,56 +3,55%
Adobe Systems 242,36 +3,33%
Google 1077,15 +3,11%
Ford 8,84 -1,67%
3M 188,94 -1,68%
General Electric 8,73 -1,91%
Goodyear 19,00 -13,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,98 -3,86%
Kava 2,80 -7,28%
Vištiena 2,09 +2,96%
Cukrus 0,56 +1,82%
Varis 6075,32 -1,95%
Nafta 50,51 -2,09%
Ryžiai 404,00 +0,75%
Sidabras 14,77 +2,93%