VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-06-01 09:47:23
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Galiu pasidžiaugti, kad pamesti daiktai atsirado, ačiū.
Atsakyti
Tomas 2020-06-03 15:39:30
Visiškai nekompetetinga įmonė. Siūlau visiem nesinaudoti šios kompanijos paslaugomis. Neigiami atsiliepimai parodo, kiek daug žmonių patyrė nuostolius dėl šios kompanijos teikiamos paslaugų kokybės. Mano paties patirtis su šia įmone taip pat labai nemaloni. Nors pirmosios siuntos pasiekė savo tikslą, tačiau vėliau viena siunta vėlavo net 7 dienas. Paskambinus į Omniva buvo paaiškinta, kad kurjeris nerado laisvos vietos paštomate, tačiau paprašius pristatyti į bet kurį kitą paštomatą tame mieste, Omniva specialistai atsisakė tai padaryti, todėl žmogus laiku negalėjo gauti savo siuntos. Kitas atvejis nutiko, kai šios š*******o kontoros kurjeris pametė siuntą. Apie tai Omniva manęs neinformavo, tačiau gavau užklausą iš siuntos gavėjo, kodėl jo siunta vis dar neiškeliavo iš pradinio taško. Paskambinus į Omnivą buvo pradėta siuntos paieškos procedūra. Jokių žinių iš jų negavau, todėl vėl skambinau. Pasirodo siunta buvo pamesta o atlyginti žalą ši įmonė atsisako. Už išssiuntimą ima didesnius įkainius nei LP Express, tačiau vos tik jūs paliksite savo siuntą paštomate, nėra jokios garantijos, kad jūsų siunta bus pristatyta ir nieks žalos jums neatlygins. Visi kurie patyrė nuostolius dėl šios įmonės apgailėtinos veiklos ir kurie nori atgauti patirtą žalą bei prisiteisti neturtinę žalą, siūlau kreiptis adresu TomasZemliovas@mail.com.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Rokas 2020-06-03 15:21:37
Pamete siunta ir atsisake kompensuoti. Bravo.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.

Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Tomas 2020-06-03 15:16:09
Jau 29 valandos, kaip siunta iš Šiaulių išvežta į Pakruojį. Pėsčias žmogus tą atstumą nueitų per 8 valandas. Jei yra kokia rimta priežastis, galėtų ir pranešti. Antras kartas toks. Pirmas toks liapsusas truko 26 val. Telefono numerio, kuriuo būtų galima pasiteirauti, niekur neradau. El. paštu, kaip teigiama, atsakoma per dieną.
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Karolis 2020-06-03 14:37:30
Išsiunčiau du siuntinus abu vienu metu į skirtingus miestus.
Vienas siuntinys atkelaivo laiko, kitas tik po savaitgalio, susiekus su pagalba negalėjo paaiškinti kodėl taip nutiko, ir automobilis liko be dokumentų nepriregistruotas ir teko laukti dar savaitę eilėje.
Kitas siuntinys buvo siūstas po keleto dienų. Kurjeris paėmė jį sekančią dieną, ir nesugebėjo pristatyti į paštomatą. Susiekus su pagalba negalėjo pasakyti kodėl taip nutiko, negalėjo duoti kurjerio numerio, kad siuntą atsiimčiau pats.
Pristatymas sekančią darbo dieną ? Ačiū, jūsų paslaugomis tikrai nebesinaudosiu ir kiek įmanoma skatinsiu kitus daryti tą patį.
0/10
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Visiškai nekompetetinga įmonė. Siūlau visiem nesinaudoti šios kompanijos paslaugomis. Neigiami atsiliepimai parodo, kiek daug žmonių patyrė nuostolius dėl šios kompanijos teikiamos paslaugų kokybės. Mano paties patirtis su šia įmone taip pat labai nemaloni. Nors pirmosios siuntos pasiekė savo tikslą, tačiau vėliau viena siunta vėlavo net 7 dienas. Paskambinus į Omniva buvo paaiškinta, kad kurjeris nerado laisvos vietos paštomate, tačiau paprašius pristatyti į bet kurį kitą paštomatą tame mieste, Omniva specialistai atsisakė tai padaryti, todėl žmogus laiku negalėjo gauti savo siuntos. Kitas atvejis nutiko, kai šios š*******o kontoros kurjeris pametė siuntą. Apie tai Omniva manęs neinformavo, tačiau gavau užklausą iš siuntos gavėjo, kodėl jo siunta vis dar neiškeliavo iš pradinio taško. Paskambinus į Omnivą buvo pradėta siuntos paieškos procedūra. Jokių žinių iš jų negavau, todėl vėl skambinau. Pasirodo siunta buvo pamesta o atlyginti žalą ši įmonė atsisako. Už išssiuntimą ima didesnius įkainius nei LP Express, tačiau vos tik jūs paliksite savo siuntą paštomate, nėra jokios garantijos, kad jūsų siunta bus pristatyta ir nieks žalos jums neatlygins. Visi kurie patyrė nuostolius dėl šios įmonės apgailėtinos veiklos ir kurie nori atgauti patirtą žalą bei prisiteisti neturtinę žalą, siūlau kreiptis adresu TomasZemliovas@mail.com.
Atsakyti
Pamete siunta ir atsisake kompensuoti. Bravo.
Atsakyti
Jau 29 valandos, kaip siunta iš Šiaulių išvežta į Pakruojį. Pėsčias žmogus tą atstumą nueitų per 8 valandas. Jei yra kokia rimta priežastis, galėtų ir pranešti. Antras kartas toks. Pirmas toks liapsusas truko 26 val. Telefono numerio, kuriuo būtų galima pasiteirauti, niekur neradau. El. paštu, kaip teigiama, atsakoma per dieną.
Atsakyti
Išsiunčiau du siuntinus abu vienu metu į skirtingus miestus.
Vienas siuntinys atkelaivo laiko, kitas tik po savaitgalio, susiekus su pagalba negalėjo paaiškinti kodėl taip nutiko, ir automobilis liko be dokumentų nepriregistruotas ir teko laukti dar savaitę eilėje.
Kitas siuntinys buvo siūstas po keleto dienų. Kurjeris paėmė jį sekančią dieną, ir nesugebėjo pristatyti į paštomatą. Susiekus su pagalba negalėjo pasakyti kodėl taip nutiko, negalėjo duoti kurjerio numerio, kad siuntą atsiimčiau pats.
Pristatymas sekančią darbo dieną ? Ačiū, jūsų paslaugomis tikrai nebesinaudosiu ir kiek įmanoma skatinsiu kitus daryti tą patį.
0/10
Atsakyti
Rūta 2020-06-02 10:13:25
Siūlyčiau šiuos pakeitimus, kurie, įvykus nesklandumams pasiimant siuntą iš paštomato (užstrigus spintelei), sugaišo papildomo laiko:
1. Pridėti papildomą pasirinkimą (pvz.bendra pagalba) paskambinus į klientų aptarnavimą. Pirmąjį skambutį padariau namuose, tačiau išgirdusi tik vieną tinkamą variantą "reikalinga pagalba esant prie paštomato", supratau, kad man reikia būti vietoje, todėl nusprendžiau nueiti prie jo vėliau ir paskabinti klientų aptarnavimui esant šalia paštomato. Tačiau pasirodo, kad tereikėjo padiktuoti siuntos numerį ir prie paštomato nuėjau veltui.

2. Kai problema dėl užstrigusios spintelės yra perduota atsakingam skyriui, nesiųsti įprastų priminimų apie siuntą, nes gavusi tokį priminimą, nežinau, ar tai reiškia, kad problema jau sutvarkyta (buvau informuota, kad su manimi susisieks sutvarkius problemą) ar tiesiog nebuvo išjungtas automatinis priminimas pasiimti siuntą. Jeigu tai reiškia, kad problema sutvarkyta, situacija tik didina apkrovimą jums, nes neplanuoju eiti išimti paketo iš paštomato tol, kol nebūsiu įsitikinusi, kad spintelė atsidarys.
Laba diena,

Ačiū už pasiūlymus, kviečiame juos išsakyti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Šarūnė 2020-06-01 23:50:51
Ši įmonė yra kažkas baisaus, niekuomet nebuvau dar susidūrusi su tokiais neatsakingais ir aplaidžiais bei melagiais darbuotojais. Kiekvieną kartą atsiliepianti vis kita operatorė buria savo nesąmones vis nukreipdama arba pasakydama visišką melą. Kas be ko, geriausias šios įmonės pasiekimas, tai pamesta mano siunta ir man pareikštos pretenzijos, dėl to, jog domiuosi, kur praganė mano siuntą. Vietoj tikslių ir konkrečių atsakymų, gaunu jau net vemt verčiantį:, , ATSIPRAŠOME, UŽ NEPATOGUMUS". Ir žinoma, buvo paprašyta atlyginti žalą, tačiau jie atsisakė, nes mat aš pati kalta, jog mano siuntą sugebėjo pamesti ir atiduoti svetimam žmogui. Taigi, prieš renkantis šią NUOSTABIĄ įmonę patariu atsižvelgti į tai, kokie dirba asmenys, kurie visiškai neišmano savo darbo.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Siūlyčiau šiuos pakeitimus, kurie, įvykus nesklandumams pasiimant siuntą iš paštomato (užstrigus spintelei), sugaišo papildomo laiko:
1. Pridėti papildomą pasirinkimą (pvz.bendra pagalba) paskambinus į klientų aptarnavimą. Pirmąjį skambutį padariau namuose, tačiau išgirdusi tik vieną tinkamą variantą "reikalinga pagalba esant prie paštomato", supratau, kad man reikia būti vietoje, todėl nusprendžiau nueiti prie jo vėliau ir paskabinti klientų aptarnavimui esant šalia paštomato. Tačiau pasirodo, kad tereikėjo padiktuoti siuntos numerį ir prie paštomato nuėjau veltui.

2. Kai problema dėl užstrigusios spintelės yra perduota atsakingam skyriui, nesiųsti įprastų priminimų apie siuntą, nes gavusi tokį priminimą, nežinau, ar tai reiškia, kad problema jau sutvarkyta (buvau informuota, kad su manimi susisieks sutvarkius problemą) ar tiesiog nebuvo išjungtas automatinis priminimas pasiimti siuntą. Jeigu tai reiškia, kad problema sutvarkyta, situacija tik didina apkrovimą jums, nes neplanuoju eiti išimti paketo iš paštomato tol, kol nebūsiu įsitikinusi, kad spintelė atsidarys.
Atsakyti
Ši įmonė yra kažkas baisaus, niekuomet nebuvau dar susidūrusi su tokiais neatsakingais ir aplaidžiais bei melagiais darbuotojais. Kiekvieną kartą atsiliepianti vis kita operatorė buria savo nesąmones vis nukreipdama arba pasakydama visišką melą. Kas be ko, geriausias šios įmonės pasiekimas, tai pamesta mano siunta ir man pareikštos pretenzijos, dėl to, jog domiuosi, kur praganė mano siuntą. Vietoj tikslių ir konkrečių atsakymų, gaunu jau net vemt verčiantį:, , ATSIPRAŠOME, UŽ NEPATOGUMUS". Ir žinoma, buvo paprašyta atlyginti žalą, tačiau jie atsisakė, nes mat aš pati kalta, jog mano siuntą sugebėjo pamesti ir atiduoti svetimam žmogui. Taigi, prieš renkantis šią NUOSTABIĄ įmonę patariu atsižvelgti į tai, kokie dirba asmenys, kurie visiškai neišmano savo darbo.
Atsakyti
Saulė 2020-05-30 16:41:48
Noriu padėkoti kurjeriui, kuris 2020-05-30 krovė molėtų paštomatą. Kurjeris atsijungė iš sistemos vos tik pradėjo dirbti ir maloniai padėjo atsiimti siuntą, kad netektų ilgai laukti. Ačiū!
Laba diena,

Dėkojame už gerus žodžius!

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Morta 2020-05-30 16:20:29
Esu pasipiktinusi! Pastarosiom dienom jau antrą kartą vykstu pas žmones atsiimti savo siuntų. Kokį ten, , superinį" išvežiotoją siunčiant į Šilutę? Ne tam mokami pinigai jog dar visą miestą aplakstyt siuntų susirinkimui pas kitus žmones. Suprasčiau jei bent jau į kitą terminalą idėtumėt... Iš kur dabar žinoti jog kitos siuntos taip pat nepateks pas kitus žmones?
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Lina 2020-05-30 13:01:47
Šiandien gavau tokią siuntą ir be pusės daiktų, žiūrėsime kaip bus sprendžiamas šis klausimas. Nesuprantu, kaip galima išvis įdėti tokią siuntą, juk matė, kad praplėšta!!!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Greta 2020-05-29 19:19:48
Man atrodo, kad jei iškviečiamas kurjeris paimti arba pristatyti siuntai, jis turėtų dirbti savo darbą iki galo, o ne numesti pirmam aukšte 5 dėžes po 10kg ir liepti merginai neštis į 2 sandelio aukštą:) O paklausus jo kaip nusinešti jo atsakymas buvo “O ne mano reikalas” Siūlau spręsti problemas, nes tokie lodariai neverti net kurjerio darbo ;)
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Noriu padėkoti kurjeriui, kuris 2020-05-30 krovė molėtų paštomatą. Kurjeris atsijungė iš sistemos vos tik pradėjo dirbti ir maloniai padėjo atsiimti siuntą, kad netektų ilgai laukti. Ačiū!
Atsakyti
Esu pasipiktinusi! Pastarosiom dienom jau antrą kartą vykstu pas žmones atsiimti savo siuntų. Kokį ten, , superinį" išvežiotoją siunčiant į Šilutę? Ne tam mokami pinigai jog dar visą miestą aplakstyt siuntų susirinkimui pas kitus žmones. Suprasčiau jei bent jau į kitą terminalą idėtumėt... Iš kur dabar žinoti jog kitos siuntos taip pat nepateks pas kitus žmones?
Atsakyti
Šiandien gavau tokią siuntą ir be pusės daiktų, žiūrėsime kaip bus sprendžiamas šis klausimas. Nesuprantu, kaip galima išvis įdėti tokią siuntą, juk matė, kad praplėšta!!!
Atsakyti
Man atrodo, kad jei iškviečiamas kurjeris paimti arba pristatyti siuntai, jis turėtų dirbti savo darbą iki galo, o ne numesti pirmam aukšte 5 dėžes po 10kg ir liepti merginai neštis į 2 sandelio aukštą:) O paklausus jo kaip nusinešti jo atsakymas buvo “O ne mano reikalas” Siūlau spręsti problemas, nes tokie lodariai neverti net kurjerio darbo ;)
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-05-29 11:27:46
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsiprašymas priimtas geros dienos jums
Atsakyti
Dovile 2020-05-29 08:59:29
Štai tokį siuntinį vakar teko atsiimti iš Omniva paštomato. Jau ne pirmą kartą iš jų atsiimu siuntas pažeistomis pakuotėmis (tuo tarpu naudojantis kitų tarnybų paslaugomis to nėra buvę nė karto).
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Natalija 2020-05-29 07:15:49
Sveiki vakar buvau sakiruota gavau koduka siunta atsiimt nuvažiavau neduoda. Paskambinau jums į omniva pasakė siunta guli Moletuosia, kodėl inei guli Moletuosia jai siuntėjas nusiuntė į pabradės omniva. Aplaidumas darbotuojo. O mums kialias kainavo ir laikas
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Štai tokį siuntinį vakar teko atsiimti iš Omniva paštomato. Jau ne pirmą kartą iš jų atsiimu siuntas pažeistomis pakuotėmis (tuo tarpu naudojantis kitų tarnybų paslaugomis to nėra buvę nė karto).
Atsakyti
Sveiki vakar buvau sakiruota gavau koduka siunta atsiimt nuvažiavau neduoda. Paskambinau jums į omniva pasakė siunta guli Moletuosia, kodėl inei guli Moletuosia jai siuntėjas nusiuntė į pabradės omniva. Aplaidumas darbotuojo. O mums kialias kainavo ir laikas
Atsakyti
PUIKU! 2020-05-27 21:58:07
Matau dauguma neigiamų atsiliepimų.. Bet manau kiekvienam skirtingai. Man Omniva patys geriausi. Gaunu siuntas greitai ir nepažeistas (kaip konkurentų). Platus pasirinkimas kur pristatyti. Viskas puiku!
Laba diena,

Ačiū už gerus žodžius!

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Matau dauguma neigiamų atsiliepimų.. Bet manau kiekvienam skirtingai. Man Omniva patys geriausi. Gaunu siuntas greitai ir nepažeistas (kaip konkurentų). Platus pasirinkimas kur pristatyti. Viskas puiku!
Atsakyti
Mazylis 2020-05-27 08:28:22
Klausimas buvo - " AR NE GĖDA" ?
Dėl ko apgailestaujate ?
Ar smegenų nebeužtenka kitokį atsakymą sugalvot ?
Laba diena,

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Klient 2020-05-26 15:29:09
Akivaizdu, kad jokių kitų veiksmų savo darbo kokybei jūs nesiimat ir net nebandot, į visus atsiliepimus atsakymas tas
Tipo "susisiekite ir mes jums padėsime". Gal geriau iš vis neatsakinėkite į atsiliepimus
Laba diena,

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-05-26 14:27:25
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Klausimas buvo - " AR NE GĖDA" ?
Dėl ko apgailestaujate ?
Ar smegenų nebeužtenka kitokį atsakymą sugalvot ?
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-05-26 14:29:01
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Akivaizdu, kad jokių kitų veiksmų savo darbo kokybei jūs nesiimat ir net nebandot, į visus atsiliepimus atsakymas tas
Tipo "susisiekite ir mes jums padėsime". Gal geriau iš vis neatsakinėkite į atsiliepimus
Atsakyti
Klient 2020-05-26 13:14:28
Piktina kainos pasikeitimas, ir darbo kokybės prastėjimas. Supraščiau, kad super gerai dirba, viskas super duper greitai būtų, bet kad dėja... Buvo kaina 2, 15€, o dabar jau 2, 69€ juokaujat turbūt
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Mazylis 2020-05-26 12:17:06
Visi atsakymai -
"Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas."
"Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija."
Parašykit geriau - taip mes apgailėtini mulkiai - kurie nesugeba atlikt savo darbo normaliai.
O atlikus jį "šūdinai" - dar nemokam prisiimt atsakomybės ar išspręst problemos.
Pinigus imat - o paliekat potencialų mokėtoją su savo problemom.
Ne Gėda ?
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Piktina kainos pasikeitimas, ir darbo kokybės prastėjimas. Supraščiau, kad super gerai dirba, viskas super duper greitai būtų, bet kad dėja... Buvo kaina 2, 15€, o dabar jau 2, 69€ juokaujat turbūt
Atsakyti
Visi atsakymai -
"Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas."
"Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija."
Parašykit geriau - taip mes apgailėtini mulkiai - kurie nesugeba atlikt savo darbo normaliai.
O atlikus jį "šūdinai" - dar nemokam prisiimt atsakomybės ar išspręst problemos.
Pinigus imat - o paliekat potencialų mokėtoją su savo problemom.
Ne Gėda ?
Atsakyti
Abigailė Urnikytė 2020-05-25 10:08:38
Siunta supakuota į storiausią kartoną, bet gauta vistiek sugadinta. Visiškai jokio atsakingumo. Įdomu žmogus, kuris sugebėjo sugadinti puikiai supakuotą prekę ar būtų laimingas gaudamas pats savo prekę taip pat sugadinta. Didžiausias nusivylimas šia įmone.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Goda Milinavičiūtė 2020-05-23 12:44:25
Siunta buvo atplėšta, viduje viskas išmėtyta. Negražu.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Jurga 2020-05-23 11:31:53
Šioje įmonėje dirba nekompetentingi darbuotojai, del dingusios siuntos, niekas negali suteikti reikiamos informacijos.... Apgailėtina....
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Vytautas 2020-05-22 18:10:54
Nemažai siuntų esu užsisakes per "Omniva" kurjerius, visada atveža laiku, net per karantiną.
Užvakar buvo paskutinė diena, galvojau, kad jau neatveš siuntos. Bet ne- 22.30 h. gaunu žinutę, kad mano "džiaugsmas" jau paštomate. RESPECT įmonei ir jos darbuotojam
Laba diena,

Ačiū už gerus žodžius!

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
raimis 2020-05-20 20:58:12
Tai yra visiškų nevykėlių įmonė, jie net nesugeba į nurodytą lietuvos rajoną siųsti siuntinius, siunčia į gretimą.Buvo rašyta ne vieną kartą, jiems dzin. Atsirašinėja ir tiek. Paskaičius matau skundų belekiek, nesuprantu kodel jiems neatima licenzijos šiai veiklai, juk aiškiai nesusitvarko.Juk kitos įmonės yra tikrinamos ir jei yra skundai tai licenzija atimama, sustabdoma. Čia matyt stogas veikia, nesuprantu kaip taip jie išsilaiko?, kas juos dengia?
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Leonas 2020-05-19 16:07:53
labai pykstu ant jūsų. Gavau siuntą, žinute gavau kodą, o įvedus jį rašo, kad tokios siuntos nėra. Prisikambint niekur negaliu, kur mano siuntinys neaišku. Kas ten vyksta?Man reiks skambunti į Latviją arba Estija dėl siuntinio likimo>? BARDAKAS. Sintinio num siunčiau jums per Gm, tai atrašė kur randasi mano paštomatas-absurdas
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Milda 2020-05-19 12:33:56
Viskas kaip gerai, bet siuntos negalima plesyti ir jos tikrinti kas yra idėta viduje negražu šitaip tarsi butu vogta.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Danutė Dapkevičiemė 2020-05-18 12:59:51
Patarimas, jei jūs aišlinate, jog per karantiną didelis krūvis, tai kam jūs taip apkraunate save atsiimdami siuntas iš paštomatų arba gtąžindami siuntas tiekėjui
Ar nuo gegužės 05 dienos iki grhužįs 14 dienos toks ilgas laiko tarpas, kad spėjote siuntą atsiimti iš paštomato ir grąžinti tiekėjui.Geriau tą trumpą laiko tarpą išnaudokite klientų tinkamam informavimui ir perspėjimams.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Danutė Dapkevičienė 2020-05-18 12:26:18
Laba diena, galvojai, aš viena esu nuskriausta.Pasirodo daug žmonių patiria stresą bendraudami su šia įmone.Užsisakiau dvi siuntas balandžio 27 d.Vieną-spėjau pasiimti, dėl kitos-pasiskambinau, pasakė, siuntą jie pasiėmė atgal, dėl vietų stokos ir artimiausiu metu bus vėl atvežta į paštomatą, tik reikės papildomai susimokėti už atvežimą.Sutinku..Nesulaukiu pranešimo, vėl skambinu.Pasirodo, tą pačią dieną, kai teiravausi dėl siuntos, ji buvo išsiųsta atgal siuntos tiekėjui.Kodėl jie tokie greiti pasiimti siuntas atgal iš paštomato ir išsiųsti atgal, tiekėjui, bet ne tokie greiti pristatant ir informuojant.Ką, prieš išsiunčiant siuntą atgal, sunku paskambinti ir žmogų informuoti, jog siunyą grąžina tiekėjui.Gėdingas aptarnavimas ir nesuprantama informacija.Gerai, kad sužinojau, jog su tokia aptarnavimo įmone rizikimga bendrauti.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Nuolat peržiūrime darbo procesus, tobuliname paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, stengiamės išspręsti susiklosčiusias situacijas. Dėl to mums itin svarbus kiekvienas atsiliepimas.
Jeigu toliau norite tiesiogiai susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Rasa 2020-05-16 14:17:28
Pasiskaičiau komentarus.... Baisiau negu baisu... Neturiu kantrybės, todėl išsakysiu ir aš savo nuomonę apie šią įmonę... Suprantu daug siuntų, didelis apkrovimas, bet... tiek pamestų siuntų!!! Gal jau susitvarkykite pagaliau ten pas save ?!!... Mano siunta CP05550069TEE nuo balandžio 11 dienos velnias žino kur... Pretenzijų jau nežinau koks kiekis parašytas, nulis rezultato : (((Lauki prekės, kuri tau yra svarbi ir laukiama, o ją lengva ranka kažkas pameta ir jokio operatyvumo, jokio supratimo!!!! Jokios komunikacijos... Šabloniniai vienodi atsakymai... Nusivyliau labai, tikrai apeisiu šią siuntų tarnybą ir daugiau nesinaudosiu jų nekokybiškomis paslaugomis!!! Taip pat nuoširdžiai niekam nerekomenduoju, nes jiems kiekis ne kokybė svarbiausia. Gėda..... Pristato džiaugsmą.... - cinikai.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Eglė Drungilienė 2020-05-15 16:02:25
Pasipiktinau Omnivos abėjingumu!! Siunta dingusi, trečia savaitė. O jie pasakoja tik vieną : “mes su jumis susisieksime, pranešime”!
Labai įdomu kokie nevykę kurjieriai dirba jog sugeba siuntą iš paštomato išimti, bet kuuuur ją padėjo pakomentuoti negali!!! O dar ir konsultantai praneš, kad pinigų už prarastą siuntą niekas negražina!!!
Daugiau nei VIENOS SIUNTOS PER ŠIĄ ĮMONĘ NESIŪSIŲ!!!!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Regina 2020-05-15 13:31:43
Užsakiau prekes ir nurodžiau siuntos atsiėmimo adresą "Kauno Akropolis" Ir štai gaunu žinutę, kad gauta siunta į Kauno EXPRES MARKWET Vytauto paštomatas. Tai visiškai neaišku, kur siunta ar Omniva pastomate (Kauno Akropolis) ar Ekspres Market Vytauto paštomate?
Gal galima parašyti konkrečiai kur siunta yra ar Omniva ar Ekspres Market. Ir ką reiškia žodžiai "Vytauto paštomatas". Taip informuodami tiesiog klaidinat pirkėjus.
P.S. Mano užsakyta siunta nėra joks "džiaugsmas". Tai siunta ir tiek.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Gina Narkienė 2020-05-15 12:48:52
Siunciau sveika daikta, o gavo suluzusi, kas atlygins, kaip reikia svaidyti siuntinius, kad sulauzyti?!!!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
MazylisXXL 2020-05-14 22:11:26
Karantinas - manau visiems. Deklaruojate kad siuntų padaugėjo 2, 5 karto. Tiek pat kartų darbo apimtis padidėjo ir Lietuvos Pašte ir DPD. Jūsų siunta iš Vilniaus keliauja 8 dienas - o per DPD sekamtį rytą jau Kaune. Pabandžiau dar siūstis Lietuvos Paštu - tas pats. Siunta keliauja parą laiko. Ir pas abu šiuos Tiekėjus siuntimas pigiau.Jūs dar damokėt turėtumėt tiems - kas naudojasi Jūsų "Paslaugomis" - o tksliau visišku nesusitvarkymu su esama padėtim.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

LBA prezidentu laikinai paskirtas A. Budrys
LBA prezidentu laikinai paskirtas A. Budrys 06-04 20:57
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) valdyba, reaguodama į asociacijos prezidentui Mantui Zalatoriui pareikštus įtarimus ir gavusi paties M. Zalatoriaus prašymą, laikinai sustabdė jo pareigų vykdymą...
Ministerijos žemėlapyje – medicinos darbuotojų atlyginimai
Ministerijos žemėlapyje – medicinos darbuotojų atlyginimai 06-04 20:39
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) parengė interaktyvų žemėlapį, kuriame pateikiama informacija apie vidutinius medicinos darbuotojų atlyginimus ir jų pokyčius per pastaruosius trejus metus tiek...
Malta nuo liepos atnaujins oro susisiekimą su 20 šalių, įskaitant Lietuvą
Malta nuo liepos atnaujins oro susisiekimą su 20 šalių, įskaitant Lietuvą 06-04 20:25
Malta ketvirtadienį pranešė, kad nuo liepos 1 dienos bus atidarytas Maltos tarptautinis oro uostas, planuojama atnaujinti oro susisiekimą su beveik 20 valstybių, įskaitant Lietuvą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 173,16 +12,95%
Macy's 7,86 +12,93%
Twitter 34,88 +8,12%
Hewlett-Packard 16,86 +6,78%
Avon 5,60 -0,88%
Colgate-Palmolive 71,65 -1,09%
Facebook 230,16 -1,10%
Humana 393,73 -2,76%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,45 -0,45%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Cukrus 0,57 -5,00%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Kava 3,41 +4,28%
Sidabras 15,07 +1,28%
Anglis 58,55 -12,27%
Benzinas 0,59 -33,71%