VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Varle.lt 10€ NUOLAIDOS KODAS ČIA
Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Palyginimas
Anastasija Jegošina
2020-12-04 17:59:31 IP 2ju3kvs4
Atsakyti
Noreciau parasyti skunda, jau ne pirma karta turiu problemu su “Omniva”turejo siunta buti 12.03 skambinau i Omniva pasake”visi pastomatai perpelti, gerai supratau, paprasiau konsultantes kad siunta pristatytu I Nemencines pastomata, deje atejo siandien sms 12.04 kad siunta yra “ Vilniaus PC DOMUS PRO ” Omniva mato kur klientai nori paimti siuntas?Ar jas tesiog pristato kur nori?
Atsakyti
Remigijus 2020-12-04 12:35:32
Nesiusiu daugiau siuntinių su Omiva ir jums patariu ne siust. Labai blogai dirba nesilaiko jokių terminų.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Tomas 2020-12-04 10:59:30
Savaite laiko ne pristato siuntos. Kai parašyta kad pristatys per 1-2 darbo dienas. Išsiųstas mašinos vairas kad persiūti. Ko pasekoje turėjo būt išsiųstas pirmadienį ir grąžintas penktadienį. Negaliu važiuoti su masina vien dėl omnivos kažkokių problemų. Patariu siust kitur.
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Oresta 2020-12-04 09:28:18
Sveiki.pirma karta gavau nekokia suuntą.nesvarbu kad ten knygos.bet manau netvarkingas vaizdas.palinkėsiu kantrybės kad klientai tikrai gautų pripildytas džiaugsmo siuntas
Laba diena,

Atsiprašome, jei susidūrėte su nesklandumais siunčiant ar gaunant siuntas.

Jeigu norite tiesiogiai su mumis susisiekti, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Ernesta 2020-12-03 23:12:10
Sveiki. Noriu palikti pati geriausia atsiliepimą vaikinui kuris dirbo ketvirtadienį {12:03} Kalvarijoje ir dalino siuntas iš autobusiuko 18-20val. Tokio mandagaus kurjerio senei nemačiau. Drebancios nuo šalčio rankos, telefono prožektorius ijunktas ieškant tamsoje ir šaltyje mūsų siuntų! Bet mandagus bendravimas! Ačiū labai.
Laba diena,

Ačiū už gražius žodžius.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Poulius 2020-12-03 19:18:39
Laukiau siuntos, is kauno i vilniu. Parasyta buvo 2 dienos ir labai reikejo to dalyko kuria siuncia man. Praejo 2 dienos nieko negavau. Buciau nulekes per 2v i ta kauna pats pasimciau dbr kr4 del, Omnivos turiu problemu. Daugiau neuzsakynesiu per omniva.Nereikia nesamoniu rasyt 2 dienos ir taip toliau. Butum atsakingensi parasytum sms apie velavima. Bet matau kad cia sharaskina kantora!
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Jei turite klausimų, kviečiame juos užduoti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Nesiusiu daugiau siuntinių su Omiva ir jums patariu ne siust. Labai blogai dirba nesilaiko jokių terminų.
Atsakyti
Savaite laiko ne pristato siuntos. Kai parašyta kad pristatys per 1-2 darbo dienas. Išsiųstas mašinos vairas kad persiūti. Ko pasekoje turėjo būt išsiųstas pirmadienį ir grąžintas penktadienį. Negaliu važiuoti su masina vien dėl omnivos kažkokių problemų. Patariu siust kitur.
Atsakyti
Sveiki.pirma karta gavau nekokia suuntą.nesvarbu kad ten knygos.bet manau netvarkingas vaizdas.palinkėsiu kantrybės kad klientai tikrai gautų pripildytas džiaugsmo siuntas
Atsakyti
Sveiki. Noriu palikti pati geriausia atsiliepimą vaikinui kuris dirbo ketvirtadienį {12:03} Kalvarijoje ir dalino siuntas iš autobusiuko 18-20val. Tokio mandagaus kurjerio senei nemačiau. Drebancios nuo šalčio rankos, telefono prožektorius ijunktas ieškant tamsoje ir šaltyje mūsų siuntų! Bet mandagus bendravimas! Ačiū labai.
Atsakyti
Laukiau siuntos, is kauno i vilniu. Parasyta buvo 2 dienos ir labai reikejo to dalyko kuria siuncia man. Praejo 2 dienos nieko negavau. Buciau nulekes per 2v i ta kauna pats pasimciau dbr kr4 del, Omnivos turiu problemu. Daugiau neuzsakynesiu per omniva.Nereikia nesamoniu rasyt 2 dienos ir taip toliau. Butum atsakingensi parasytum sms apie velavima. Bet matau kad cia sharaskina kantora!
Atsakyti
Matas 2020-12-03 17:58:14
Omniva autoatsakiklį čia rodos įjungus. Žmonės negauna siuntinių. Tarp jų ir aš pakliuvau. Jau beveik savaitę rodo, kad siuntinys perduotas į rūšiavimo skyrių ir ten tebestovi. Bandai susiekt su omniva, tai autoatsakiklis tik praneša kaip jie neša "kalėdinį džiaugsmą" ir siuntos užtruks iki 2 dienų. Apie ką mes kalbam? Aš iš to paties miesto siunčiausi į tą patį miestą, kad nereiktų iki sandėlio važiuot kitam miestto gale. Čia tokia baisi paslauga, kad už dyką net neimtum, o reikia ir primokėt gi. Maniau su Lietuvos paštu blogai būna, bet čia net nepalyginsi. Žodžiu, nebežinau ką daryti tik skundą rašyti kol kas. Bet galvoju jei omniva nesusitvarkys savo vidinių bėdų su siuntomis, tai reik susikooperuoti su visai nuskriaustais gal ir ieškoti teisybės kitais kanalais.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Rasma 2020-12-02 14:26:47
Noriu pranesti, kad labai nesaugu naudotis Omnivos pastomatais, nors jie skelbia savo puslapyje, kad siunta pristatoma per 2 d.d., bet jau praejo 9 dienos (lapkricio 24 d.siunta ideta i pastomata Vilniuje), o siunta vis dar nepristatyta is Vilniaus pastomato i Ignalinos pastomata. Sekimo nrCF022835599EE.rodo, kad siunta po mazdaug triju valandu kurjerio buvo paimta is pastomato, bet Ignalinos taip ir nepasieke.Nuo sestadienio (lapkricio 28 d.) pradejome siuntos paieska ir ilga susirasinejima su Omnivos vadybininkemis Rima, Jurgita, kurios vis rase, kad siunta ieskoma ir greitai bus surasta.Praejus 8 dienoms (gruodzio 1 d.) pranese, kad siunta utiilzuota???!!!Kokiu pagrindu?Kur irodymai?Siuntoje buvo 4 kyvi dezutes supakuotos i plastikinias dezutes atskirai ir gerai supakuota i bendra siunta, saugiai apvyniota lipnia juosta.Tai nera greitai gendantis produktas, kuris pristatomas tureju buti per 2 d.d.Labai esame nusivyle Omnivos pastomatu paslaugomis ir problemos sprendimu.Dekoju.
Laba diena,

Atsiprašome, kad susidūrėt su šia situacija. Dėl šio situacijos susieksime su jumis kaip tik galima greičiau.

Taip pat primename, kad pagal bendrovės paštomato paslaugų teikimo sąlygas, draudžiama siųsti greitai gendančius maisto produktus: https://www.omniva.lt/public/files/failid/salygos-siunta-pastomatas-lit-lt-en-new.pdf

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Omniva autoatsakiklį čia rodos įjungus. Žmonės negauna siuntinių. Tarp jų ir aš pakliuvau. Jau beveik savaitę rodo, kad siuntinys perduotas į rūšiavimo skyrių ir ten tebestovi. Bandai susiekt su omniva, tai autoatsakiklis tik praneša kaip jie neša "kalėdinį džiaugsmą" ir siuntos užtruks iki 2 dienų. Apie ką mes kalbam? Aš iš to paties miesto siunčiausi į tą patį miestą, kad nereiktų iki sandėlio važiuot kitam miestto gale. Čia tokia baisi paslauga, kad už dyką net neimtum, o reikia ir primokėt gi. Maniau su Lietuvos paštu blogai būna, bet čia net nepalyginsi. Žodžiu, nebežinau ką daryti tik skundą rašyti kol kas. Bet galvoju jei omniva nesusitvarkys savo vidinių bėdų su siuntomis, tai reik susikooperuoti su visai nuskriaustais gal ir ieškoti teisybės kitais kanalais.
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-12-03 14:21:41
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
KLAIPĖDA IKI DEBRECENO PAŠTOMATO ŠIANDIENINIS IVYKIS.
Jūs vis atsiprašinėjate, bet nieko nedarote. Gal reiktų pastatyti daugiau dežių siuntoms??? Dar reiktų apmokinti savo kurjerius kalbos manierų bendraujant su klientais. Siuntos išmetytos po visą autobusiuką, ko pasekoje klientai atstovėję dvi valandas išeina be siuntų nes nesuranda jų savo bardake. Arba kai prieš nosį užtrenkia autobusiuko duris nepaaiškines situacijos išvažiuoja. Kalbėti net nemoka mykina sandelys sandelininkai ir kokių argumentų, klientai lieka nesupratę jūsų tokių darbuotoju elgesiu... juolab negali atsiimti savo vakarykštės siuntos, nes pienburnis užtrenkia autobusiuko duris, OMNIVA GANA JUMS ATSIPRAŠINĖTI, O PRADĖKITE KOORDINUOTI DARBĄ O NE DARYTI DIDESNIUS BARDAKUS. Kaip viščiukai be galvos.
Atsakyti
Skirmantas 2020-12-03 13:52:38
Labai nepatenkintas siuntų pristatymu, parašo žinutę jog atvykti prie Klaipėdos Debreceno IKI paštomato atsiimti siuntos nuo 11 val iki 13 val, atvykus eilė 30-50 žmonių, pralaukus tokį laiką, priėjus prie autobuso nesuranda siuntos ir pasako jog įdės į paštomatą kai atsilaisvins. Žmonės laukia lauke, -2 šaltyje, valandomis, o jie tiesiog pasako jog neranda siuntos ir eik namo... baisu.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Paskutinį kartą klientas 2020-12-02 18:45:16
Ne paslaugos, o košmaras. Pasimetusi siunta nuo lapkričio 24 d. Kasdien kaip Tėve mūsų paskambinu, vis pažada, kad kurjeris atveš ir nieko, kitą dieną vėl ta pati giesmelė. Nu kiek galima. Rytoj paskutinė diena, kreipsiuosi aukščiau, siunta labai brangi, aš taip nepaliksiu.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Taip pat informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Labai nepatenkintas siuntų pristatymu, parašo žinutę jog atvykti prie Klaipėdos Debreceno IKI paštomato atsiimti siuntos nuo 11 val iki 13 val, atvykus eilė 30-50 žmonių, pralaukus tokį laiką, priėjus prie autobuso nesuranda siuntos ir pasako jog įdės į paštomatą kai atsilaisvins. Žmonės laukia lauke, -2 šaltyje, valandomis, o jie tiesiog pasako jog neranda siuntos ir eik namo... baisu.
Paskutinį kartą klientas
2020-12-02 18:45:16 IP 2i240e57
Atsakyti
Ne paslaugos, o košmaras. Pasimetusi siunta nuo lapkričio 24 d. Kasdien kaip Tėve mūsų paskambinu, vis pažada, kad kurjeris atveš ir nieko, kitą dieną vėl ta pati giesmelė. Nu kiek galima. Rytoj paskutinė diena, kreipsiuosi aukščiau, siunta labai brangi, aš taip nepaliksiu.
Atsakyti
Omniva Lietuva 2020-12-02 13:28:41
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Jus nejuokaukit si tais paciais savo atsiprasinejimais!!bus kreiptasis i aukstesnes instancijas ir baigsit viena karta issidirbinet is zmoniu!kai pakratys ten jus gerai, ten ir siuntos atsiras, ir atsiprasinet nereikes!daviau laiko iki ryt, jai neras siuntos bus kreiptasis i vartotoju teises!neturiu as laiko visokiem pildymam ir t.t!
Atsakyti
Noriu pranesti, kad labai nesaugu naudotis Omnivos pastomatais, nors jie skelbia savo puslapyje, kad siunta pristatoma per 2 d.d., bet jau praejo 9 dienos (lapkricio 24 d.siunta ideta i pastomata Vilniuje), o siunta vis dar nepristatyta is Vilniaus pastomato i Ignalinos pastomata. Sekimo nrCF022835599EE.rodo, kad siunta po mazdaug triju valandu kurjerio buvo paimta is pastomato, bet Ignalinos taip ir nepasieke.Nuo sestadienio (lapkricio 28 d.) pradejome siuntos paieska ir ilga susirasinejima su Omnivos vadybininkemis Rima, Jurgita, kurios vis rase, kad siunta ieskoma ir greitai bus surasta.Praejus 8 dienoms (gruodzio 1 d.) pranese, kad siunta utiilzuota???!!!Kokiu pagrindu?Kur irodymai?Siuntoje buvo 4 kyvi dezutes supakuotos i plastikinias dezutes atskirai ir gerai supakuota i bendra siunta, saugiai apvyniota lipnia juosta.Tai nera greitai gendantis produktas, kuris pristatomas tureju buti per 2 d.d.Labai esame nusivyle Omnivos pastomatu paslaugomis ir problemos sprendimu.Dekoju.
Atsakyti
Sandr 2020-12-01 22:20:50
Dingo brangi siunta!!pagal koda rodo kad kurjeris ja paeme ir ji dingo..paskambinus sako kad i logistika grazino nors to nei velnio nebuvo..dar drista ir meluoti!!neatsiras siunta per pora diena kreipsiuos i vartotoju teises kad jus papurtytu viena karta!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Raminta 2020-12-01 15:53:21
Laba diena,
Dėl per didelio siuntų kiekio mano siunta nukreipta į laikinąjį atsiėmimo punktą Kaune prie PC SAVAS. Gavau žinutę, kurioje parašyta, kad ją parodžius, galima atsiimti siuntą. Siuntos neatidavė, nes sakė, kad turi ateiti kita žinutė su kodu. Jokios kitos žinutės su kodu negavau, o siuntos jūsų darbuotoja neatiduoda, nors žinutėje buvo parašyta "Atsiimti siuntą galite tik šiandien parodant šį pranešimą stotelės darbuotojui". Kaip atsiimti siuntą?
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija ir nepavyko atsiimti siuntos. Jūsų siunta bus nukreipta į artimiausią laisvą paštomatą. Apie siuntos atsiėmimą būsite informuota SMS žinute, kurioje bus nurodytas durelių atidarymo kodas. Su juo galėsite atsiimti siuntą iš paštomato.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Dingo brangi siunta!!pagal koda rodo kad kurjeris ja paeme ir ji dingo..paskambinus sako kad i logistika grazino nors to nei velnio nebuvo..dar drista ir meluoti!!neatsiras siunta per pora diena kreipsiuos i vartotoju teises kad jus papurtytu viena karta!
Atsakyti
Ausra 2020-12-01 12:40:33
Sveiki, palei kodą matau kad mano siuntinys jau nuo 27 dienos yra mano mieste, bet nesugeba omnivos darbuotojai jos dėti į pastomata. Jua du kartus skambinau ir užregistravo, bet vis dar laukiu siuntos
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Laba diena,
Dėl per didelio siuntų kiekio mano siunta nukreipta į laikinąjį atsiėmimo punktą Kaune prie PC SAVAS. Gavau žinutę, kurioje parašyta, kad ją parodžius, galima atsiimti siuntą. Siuntos neatidavė, nes sakė, kad turi ateiti kita žinutė su kodu. Jokios kitos žinutės su kodu negavau, o siuntos jūsų darbuotoja neatiduoda, nors žinutėje buvo parašyta "Atsiimti siuntą galite tik šiandien parodant šį pranešimą stotelės darbuotojui". Kaip atsiimti siuntą?
Atsakyti
Sveiki, palei kodą matau kad mano siuntinys jau nuo 27 dienos yra mano mieste, bet nesugeba omnivos darbuotojai jos dėti į pastomata. Jua du kartus skambinau ir užregistravo, bet vis dar laukiu siuntos
Atsakyti
Aurelija 2020-11-30 19:08:20
Sveiki, turiu nusiskundima nes vienoj imonej apmokejau jusu siuntima i namus, taciau siuntinys buvo pristatytas i pastomata.aisku kaina tai skiresi.noreciau suzinoti kas kompensuos skirtuma.informuota nebuvau del tokiu galimu pasikeitimu
Laba diena,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Sveiki, turiu nusiskundima nes vienoj imonej apmokejau jusu siuntima i namus, taciau siuntinys buvo pristatytas i pastomata.aisku kaina tai skiresi.noreciau suzinoti kas kompensuos skirtuma.informuota nebuvau del tokiu galimu pasikeitimu
Atsakyti
Brigita 2020-11-30 12:51:23
Per savo uzimtuma pamirsau siunta pasiimti laiku - likus vienai dienai iki siuntos pasiemimo parasiau i klientu aptarnavima laiska (sestadieni), jog nebespesiu atsiimti siuntos, ar butu galimybe ja persiusti i kita pastomata. Gavau automatini atsakyma, jog man bus atsakyta per 1d.d., bet atsakyma is ju konsultantes Anos gavau po poros val, kad siunta stengsis sustabdyti ir pristatyti i kita pastomata - informacija perduota logistikai. Teko palaukti kelias dienas, bet siunta atgavau ir dar i ta pastomata, i kuri paprasiau! Omniva, Jus esat saunuoliai! Del kliento zioplumo pasistenget ir padaret ji super happy! Aciu labai! 10/10, nei karto neapvyle, o dabar dar ir labai nustebino. Sekmes darbuose!
Sveiki,

Jūsų įvertinimas suteikė mums daug džiaugsmo! Ačiū!

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Milda Daubare 2020-11-30 12:47:52
Labai prasta sistema, užregistravau suntą internetu, nuėjau į paštomatą, kur puslapis rekomendavo, jis buvo pilnas, ėjau į kitą ir galiausiai išsiunčiau per LPexpress. Nesuprantu logikos tokio siuntų principo. Ar negalėtų tiesiog rezervuoti paštomato, kad klientai negaištų laiko?
Ir dar tas dirbtinai optimistiškas tonas skambinant į skambučių centrą....Daugiau niekada nesinaudosiu ir niekam nerekomenduoju.
Laba diena,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Per savo uzimtuma pamirsau siunta pasiimti laiku - likus vienai dienai iki siuntos pasiemimo parasiau i klientu aptarnavima laiska (sestadieni), jog nebespesiu atsiimti siuntos, ar butu galimybe ja persiusti i kita pastomata. Gavau automatini atsakyma, jog man bus atsakyta per 1d.d., bet atsakyma is ju konsultantes Anos gavau po poros val, kad siunta stengsis sustabdyti ir pristatyti i kita pastomata - informacija perduota logistikai. Teko palaukti kelias dienas, bet siunta atgavau ir dar i ta pastomata, i kuri paprasiau! Omniva, Jus esat saunuoliai! Del kliento zioplumo pasistenget ir padaret ji super happy! Aciu labai! 10/10, nei karto neapvyle, o dabar dar ir labai nustebino. Sekmes darbuose!
Atsakyti
Labai prasta sistema, užregistravau suntą internetu, nuėjau į paštomatą, kur puslapis rekomendavo, jis buvo pilnas, ėjau į kitą ir galiausiai išsiunčiau per LPexpress. Nesuprantu logikos tokio siuntų principo. Ar negalėtų tiesiog rezervuoti paštomato, kad klientai negaištų laiko?
Ir dar tas dirbtinai optimistiškas tonas skambinant į skambučių centrą....Daugiau niekada nesinaudosiu ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Laukiančioji siuntos 2020-11-28 16:41:13
Laukiu siuntos jau 5 dienas. Seku pagal siuntos nr, siunta mėtoma iš vieno miesto į kitą (nesuprantu kam siunta čiut ne po visą Lietuvą yra siuntinėjama) taip iki mano miesto ir nedakeliauja, nors jau prieš kelias dienas buvo, kad siunta priimta pristatyti gavėjui. Pasiskambinau į omniva, nieko doro nepasakė, laukit, bus, daug darbo. Na man atrodo gerai būtų, kad praneštu, jei užtruks daigiau nei 2 dienas. Arba tegu nesiskelbia, kad pristatys per 2 dienas. Nusivyliau nors visada tik omniva naudojausi, paskutinis kartas.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Zina 2020-11-28 09:05:05
Sveiki, mano siunta buvo nevešta į visai man nepasiekiamą paštomatą, kodėl taip išmėtomos siuntos po visą miestą?Aš dabar turėsiu su taxi važiuoti pasiimti siuntos, už kurios pristymą sumokėjau, tuomet man kompensuokite taxi išlaidas!Jei pilni paštomatai, tuomet kitą dieną įdėti galima, kuomet atsilaisvina, kitą kartą kai bus pilni galbūt kitam mieste paliksite!
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jeigu kliento pasirinktas paštomatas yra perpildytas, siuntas nukreipiame į artimiausią laisvą paštomatą. Dėl to prašome klientų solidarizuotis ir siuntas atsiimti kaip įmanoma greičiau taip atlaisvinant paštomato skyrelį, kad į jį galėtume įdėti kitą siuntą.

Jeigu norite tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kviečiame užpildyti šią užklausos formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Klientė 2020-11-27 21:59:55
Dingo siunta ir labai vertinga! Pirmą kartą tokie dalykai su Omniva! Apgailėtina ir kelia nepasitikėjimą!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija.

Informuojame, kad jei siunta buvo prarasta, sugadinta, pažeista, ar ji vėlavo dėl bendrovės kaltės, klientai dėl nuostolių, pristatymo / siuntimo mokesčio atlyginimo turi teisę kreiptis raštu nurodydami susiklosčiusią situaciją ir savo reikalavimą. Kliento prašymas bus išnagrinėtas ir pateiktas išsamus atsakymas. Prašymus galima pateikti užpildžius šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Daugiau informacijos apie siuntimo taisykles, siuntos paruošimą ir kitus procesus taip pat galite rasti apsilankę mūsų interneto svetainėje www.omniva.lt.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
siunta iš Rygos išsiųsta 11.25-nedidelis paketas gal 0, 5 kg, siuntinys į Panevėžį keliavo per KAUNO TERMINALĄ, 11.27 Panevėžio terminale pradingsta.Jei omniva reklamuojasi, kad siuntas pristato savaitgaliais, tai kodel negali pasakyti, kad pristatys po savaites, nes daug darbo?Panasu, kad jus vienintele istaiga, kuriai siuo metu darbas už pinigus trukdo klestėti.Jusu, atsiprasant.anketa pretenzijai pateikti yra kaip koks zaidimas su paveiksleliais, jam uzpildyti reikai puses dienos.Specialiai taip darot?-kad paslaugos gavejas nusišautų?ŽMONĖS-su DPD PRISTATYMU ŠIUO METU JOKIŲ PROBLEMŲ-siuntinys iš Anglijos per 4 dienas
Laukiančioji siuntos
2020-11-28 16:41:13 IP 5f4son1k
Atsakyti
Laukiu siuntos jau 5 dienas. Seku pagal siuntos nr, siunta mėtoma iš vieno miesto į kitą (nesuprantu kam siunta čiut ne po visą Lietuvą yra siuntinėjama) taip iki mano miesto ir nedakeliauja, nors jau prieš kelias dienas buvo, kad siunta priimta pristatyti gavėjui. Pasiskambinau į omniva, nieko doro nepasakė, laukit, bus, daug darbo. Na man atrodo gerai būtų, kad praneštu, jei užtruks daigiau nei 2 dienas. Arba tegu nesiskelbia, kad pristatys per 2 dienas. Nusivyliau nors visada tik omniva naudojausi, paskutinis kartas.
Atsakyti
Sveiki, mano siunta buvo nevešta į visai man nepasiekiamą paštomatą, kodėl taip išmėtomos siuntos po visą miestą?Aš dabar turėsiu su taxi važiuoti pasiimti siuntos, už kurios pristymą sumokėjau, tuomet man kompensuokite taxi išlaidas!Jei pilni paštomatai, tuomet kitą dieną įdėti galima, kuomet atsilaisvina, kitą kartą kai bus pilni galbūt kitam mieste paliksite!
Atsakyti
Dingo siunta ir labai vertinga! Pirmą kartą tokie dalykai su Omniva! Apgailėtina ir kelia nepasitikėjimą!
Atsakyti
Silva 2020-11-27 14:09:51
Atėjo siunta į paštomatą, negavau jokios SMS žinutės apie pristatytą prekę, nors telefono numeris buvo teisingas, prekė buvo grąžinta siuntėjui. Siuntėjas susisiekė su Omniva, kad ši apmokėtų už naujas siuntimo išlaidas. Omniva vėl išsiuntė prekę gavėjui, tačiau vėl nebuvo gauta jokia SMS žinutė. Pagal sekimo numerį buvo matoma, kad siunta yra paštomate. Sekančią dieną siuntėjas gavo SMS žinutę su atsiėmimo koduku ir parašyta, kad siunta dar bus savaitę laiko saugoma paštomate. Tą pačia dieną nuvykus atsiimti siuntos, to padaryti nepavyko, rašė, kad siunta dar nepristatyta į paštomatą, pažiūrėjus informaciją apie siuntą pagal siuntos numerį, buvo rašoma, kad siunta grąžinama siuntėjui, dėl kokių priežasčių nėra aišku. Kitas įvykis, kad siunta buvo pristatyta į paštomatą, esantį kitame mieste, už 25km. Suprantu, kad dabar intensyvus laikotarpis, tačiau su DPD ar LP paštomatais taip nevyksta. Daugiau nesinaudosiu Omnivos paslaugomis.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Visus techninius nesklandumus stengiamės išspręsti kaip galima greičiau.

Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. Susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Andrius 2020-11-27 11:23:43
Ekit šikt su savo "džiaugsmo stotelėm".. Vieninteliai paštomatai kuriuose visada nėra vietos ir su kuriais visada reikia gaudyti ir derinti savo siuntas.. su LP ir DPD tokių neaamonių nebūna..
Patys prasčiausi, mano nuomone.
Laba diena,

Atsiprašome, kad teko susidurti su šia situacija. Kviečiame prašymus, pretenzijas, susiklosčiusias situacijas ar turimus klausimus pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Atėjo siunta į paštomatą, negavau jokios SMS žinutės apie pristatytą prekę, nors telefono numeris buvo teisingas, prekė buvo grąžinta siuntėjui. Siuntėjas susisiekė su Omniva, kad ši apmokėtų už naujas siuntimo išlaidas. Omniva vėl išsiuntė prekę gavėjui, tačiau vėl nebuvo gauta jokia SMS žinutė. Pagal sekimo numerį buvo matoma, kad siunta yra paštomate. Sekančią dieną siuntėjas gavo SMS žinutę su atsiėmimo koduku ir parašyta, kad siunta dar bus savaitę laiko saugoma paštomate. Tą pačia dieną nuvykus atsiimti siuntos, to padaryti nepavyko, rašė, kad siunta dar nepristatyta į paštomatą, pažiūrėjus informaciją apie siuntą pagal siuntos numerį, buvo rašoma, kad siunta grąžinama siuntėjui, dėl kokių priežasčių nėra aišku. Kitas įvykis, kad siunta buvo pristatyta į paštomatą, esantį kitame mieste, už 25km. Suprantu, kad dabar intensyvus laikotarpis, tačiau su DPD ar LP paštomatais taip nevyksta. Daugiau nesinaudosiu Omnivos paslaugomis.
Atsakyti
Ramas 2020-11-27 09:36:34
Kas cia per klaunizmas vyksta tai nelabai supratau, Omnivoje, kontaktuose ju nera jokio telefono numerio nurodyto, tik ju emailas.Tai nezinau kas cia per bajeriai, kad taip reikia uzsislaptinti, kaip kokiems nusikalteliams!?
Norejau pasidometi apie savo siunta, bet deja neimanoma to padaryti, nes telefono jie neturi, tik elektroni pasta, kur isiunciau zinute jiems! Ziuriu cia yra reitingus, nieko keisto, nesistebiu, kad sita saraskinu kontoros imone turi tik vos keleta zvaigzduciu!!!
Kaip sakoma"kaip sauksi, taip atsilieps"Lietuvos paste yra kontaktinis telefonas, cia nerasta, kazkoks bomzynas, kitaip napavadinsi sios istaigos, kur yra slepiamas kontaktinis telefonas, kur butu galima susiekti ir pasiteirauti apie norima savo siunta!
Laba diena,

Visus su siuntomis susijusius klausimus kviečiame pateikti užpildant šią formą: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma. O susidūrus su techniniais nesklandumais siunčiant siuntas, kontaktinį klientų aptarnavimo telefoną rasite ant kiekvieno paštomato.

Jūsų -
Omniva
Atsakyti
Agnė 2020-11-26 19:13:01
Siuntų išvežiotojas vardu Domas geriausias omniva darbuotojas! Po visos ilgos sunkios dienos jis su šypsena padejo man operatyviai išsiųsti siuntą. Tokių pozityvių, maloniai padedančių darbuotojų turėtų būti daugiau. Jis net man šypseną sukėlė po sunkios dienos. Vertas pagyrimo ir paskatinimo! Ačiū:)
Laba diena,

Dėkojame už atsiliepimą ir džiaugiamės, kad mūsų paslaugos suteikė jums džiaugsmo!

Omniva -
pristatome džiaugsmą!
Atsakyti
Ekit šikt su savo "džiaugsmo stotelėm".. Vieninteliai paštomatai kuriuose visada nėra vietos ir su kuriais visada reikia gaudyti ir derinti savo siuntas.. su LP ir DPD tokių neaamonių nebūna..
Patys prasčiausi, mano nuomone.
Atsakyti
Kas cia per klaunizmas vyksta tai nelabai supratau, Omnivoje, kontaktuose ju nera jokio telefono numerio nurodyto, tik ju emailas.Tai nezinau kas cia per bajeriai, kad taip reikia uzsislaptinti, kaip kokiems nusikalteliams!?
Norejau pasidometi apie savo siunta, bet deja neimanoma to padaryti, nes telefono jie neturi, tik elektroni pasta, kur isiunciau zinute jiems! Ziuriu cia yra reitingus, nieko keisto, nesistebiu, kad sita saraskinu kontoros imone turi tik vos keleta zvaigzduciu!!!
Kaip sakoma"kaip sauksi, taip atsilieps"Lietuvos paste yra kontaktinis telefonas, cia nerasta, kazkoks bomzynas, kitaip napavadinsi sios istaigos, kur yra slepiamas kontaktinis telefonas, kur butu galima susiekti ir pasiteirauti apie norima savo siunta!
Atsakyti
Kliente 2020-11-26 09:33:21
Niekada neturejau priekaistu, bet per paskutini men kazkoks apsurdas su omniva. Jau kelinta karta siunta patalpinama vis i kita pastomata nei yra nurodoma, o si kart isvis labai laukiu sios siuntos, o kurjeris jau visa para veziojasi su savimi ir nesugeba ideti i pastoma, neva nera vietu ir neaisku kada as ja gausiu. Ir pasiskambinus i klientu aptarnavimo centra susidaro toks vaizdas kad cia ne ju problema kad nera vietu, tai jei neturite pakankamai vietu kontroliuokite siunciamas siuntas, gal zmonems labai skubiai reikalingos kai kurios siuntos ir tokiu atveju rinktusi kita siuntos siunteja.
Kurjeris tikrai neatrinkinės kokias siuntas dėti pirmiau, o kokias vėliau. Siuntų skaičius ir taip padidėjęs, todėl Jūsų vietoje džiaugčiaus, jei iš viso įdėtų tą pačią dieną
Atsakyti
Siuntų išvežiotojas vardu Domas geriausias omniva darbuotojas! Po visos ilgos sunkios dienos jis su šypsena padejo man operatyviai išsiųsti siuntą. Tokių pozityvių, maloniai padedančių darbuotojų turėtų būti daugiau. Jis net man šypseną sukėlė po sunkios dienos. Vertas pagyrimo ir paskatinimo! Ačiū:)

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Litgina
Adresas: Jurgio Dobkevičiaus g. 8, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “Litgina” yra jauna, dinamiška, agresyvi bei konkuruojanti savo veiklos srityje, krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė. Mes didžiuojamės savo paslaugų spektro, darbuotojų iniciatyvos ir gabumų teikiamomis galimybėmis tenkinti išskirtinius mūsų Klientų poreikius. Esame patyrę savo veiklos srityje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

LRT plėtros planuose – Briuselis ir naujas pastatas
LRT plėtros planuose – Briuselis ir naujas pastatas 12-04 19:26
LRT biudžetą 2021 m. sudarys 53,8 mln. Eur. Visuomeninis transliuotojas kitąmet žada atidaryti korespondentų punktą Briuselyje. Taip pat ketina rengti architektūrinį naujo pastato projektą.
Latvijos vyriausybė apmokės lengvos formos COVID-19 pacientų izoliavimą viešbučiuose
Latvijos vyriausybė apmokės lengvos formos COVID-19 pacientų izoliavimą viešbučiuose 12-04 19:04
Latvijos vyriausybė lengva COVID-19 ligos forma sergančiųjų bei su jais kontaktavusiųjų izoliavimui viešbučiuose ketina skirti 742.000 Eur.
Susisiekimo ministru siūlomas Marius Skuodis
Susisiekimo ministru siūlomas Marius Skuodis 12-04 18:18
Susisiekimo ministru Laisvės partija teikia Mariaus Skuodžio kandidatūrą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 237,20 +5,96%
ConocoPhillips 41,20 +3,08%
Macy's 11,23 +2,46%
Intel 50,99 +2,18%
Western Union 21,93 -1,75%
Facebook 281,85 -1,97%
eBay 50,29 -2,06%
Nasdaq 124,90 -3,45%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1900,27 -1,13%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Nafta 45,64 +0,80%
Varis 6713,81 +0,13%
Sidabras 24,23 -5,87%
Benzinas 1,20 -2,44%
Apelsinai 0,61 0,00%
Cukrus 0,61 +3,39%