VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Transpaulė

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Transpaulė"

Atsiliepimai apie UAB "Transpaulė"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Transpaulė"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nepatikimi. Buvau rezervaves vieta pries men laiko. Paskutine diena skambinau pasiyikslint ar viskas tvarkoj ir lieku be keliones nes jie turiu keleivius is vienos vietos. Ne rekomenduoju
UAB "Transpaulė"
2019-05-15 10:34:06 IP 2i24qtk9
Atsakyti
Sveiki, apgailėstaujame visos įmonės vardu. Noriu pasitikslinti situacija, kokiu maršrutu važiavo siuntinys? Kurią dieną? Kokiu numeriu buvo bendrauta dėl atsiėmimo? Kokioje vietoje buvo atiduotas siuntinys? Prašau atrašykite arba susisiekite +37067643277.
Atsakyti
UAB KATRANGAS 2018-12-13 18:26:34
Niekam ir niekada nepatariu tureti reikalu su sita imone. Dirba neatsakingi zmones, savo isipareigojimo nevykdo. NIEKADA, tik ne su jais!
Transpaule jau nusivaziavo visai i pievas. 10 metu naudojausi ju paslaugom teko kelis kartus ir keliaut marsrutais Kaunas Londonas bet ispudziai buvo ne is maloniausiu. Suprantama kelione ilga papildomus kratos nes jie iveza rukalus svaigalus ir del to sulaiko bet galima istverti. Del siuntiniu irgi visko pasitaiko suprantu labai sunku tikrai gaila tu isvargusiu vairuotoju kur per nakti surinkineja Siuntos is visu anglijos kampu kampeliu ir zinau, kad Kaledos tad visko 5 kart daugiau, bet matau sioj kompanijoj neorganizuotuma ir jeigupaduoti issiuntimui atsiskaitai uzmokesciu gauni zinute kad atvaziuokit pasiimti siunta o nuvaziaves gauni atsakyma siunta ateis kita savaitgali tada jau supranti kad su tavim elgiasi neatsakingai taip entirety but jei pas juos truksta darbuotoju zmones cia nekalti. Kaip man Tarkington jaustis Kai skrendu i Lietuva siunciu siuntini ten mano rubai ir tt o grizus gaunu siuntini po 2 savaiciu kai mano atostogu laikas baigesi zodziu nebenormalu. Tai va man labai gaila bet nebesinaudosiu jusu paslaugom yra smulkesniu vezeju ir tikrai neprastu atveza iki Pat duru uz ta pacia kaina tik as per sias sventes pavelavau uzsirezervuot todel teko griebtis transpaules.
Atsakyti
Niekam ir niekada nepatariu tureti reikalu su sita imone. Dirba neatsakingi zmones, savo isipareigojimo nevykdo. NIEKADA, tik ne su jais!
Atsakyti
Man tikrai patiko keliauti su šia įmone nebuvo jokių problemų, ir siuntas siunčiau, pristatė vietoj ir laiku. Ačiū.
Atsakyti
Pritariu atsiliepimams kadangi teko vykti su sita firma pries savaite. Isryto paskambinus ir pasiteiravus kada zada atvykti gavau atsakyma kad as tokia kad klausiu kada mane paims, labai grubiai kalbejo. Isedis i autobusa pradejo izeidineti zmones. Keliones begi paprasius i toleta liepe sikti i kelnias, tai buvo juoko formo bet ne pagyvenusiai moteriai. Sustojus i toleta vaike mus kaip gyvulius. Gere tiktai daug ir netgi stumdesi. Vaiksciojo su parugusiom desrelem ir girti siule valgyt. Daugiau guvenime su sita kompanija nevaziuociau
Atsakyti
Labai gaila, kad nėra didelio pasirinkimo tarp vežėjų ir tenka ringtis būtent Transpaulę. Kodėl? Prieš savaitę užsiregistravau kelionei Uk-LT, išvykimo dieną paskambinau ryte paklausti ar viskas gerai, sako, kad nesu sąrašuose. Na bet paemė vistiek. Kelionė suprantama išvargina visus, bet vairuotoju bendravimas su klientais pasibaisėtinas, kol nesurinko pinigų viskas buvo lyg ir gerai, tačiau nuo kiekvieno paėmus pinigus prasidėjo išsidirbinėjimas. Po kelto, buvome įspėti, kad stosime po 5 val, tačiau praėjus daugiau nei 5 nestojome, visi keleiviai pradėjo piktintis tokiu elgesiu, vienas vairuotojas susikivirčijo su pagyvenusia moterimi, sustojome, bet kažkur 20min, eilės prie tualetų milžiniškos, esame raginami greičiau suktis, kai pagyvenusi moteriškė pasakė, kad su žmonėmis taip elgtis negalima buvo atsakyta 'jei nepatinka gali ir pėščiom pareiti'. Nei vienam keleiviui nebuvo leista vartoti alkoholio kelionės metu, ir tai suprantama, bet vairuotojai, kurie tuo metu nevairavo, bet važiavo kartu į Lietuvą gėrė ir gan smarkiai, prisigėrė tiek, kad pradėjo priekabiauti prie keleiviu, juos įžeidinėti (įžeidinėjimus patyriau ir pati), buvo tikrai baisus reginys, nemanau, kad šitaip pridera elgtis. Visa laimė, kad kai reikėjo skubiai grįšti išvis jie pasiemė kelionei, nes žinau, kaip dvi paneles, jau buvo palikę, viskas buvo sutarta, skambinta klausta, kai reikia išvykti nebekeliamas telefonas. Kaip ir minėjo vairuotojai yra 50 vietu, bet dažnai kas atkrenta todėl visada registruoja 60, na gerai, bet kas tada kai važiuoti sutinka visi 60? O gi, nieko, žmonės yra tiesiog paliekami. Labai neprofesionalus elgesys, visiškad chaosas užsirašinėjant vietas, vairuotoju tarpusavio nesusikalbėjimas. Tikrai neturiu geru atsiliepimu apie šia veikla. Šis kartas buvo, ekstra atvejis kai turėjau grįžti ir čia buvo vienintelė pasirinkimo galimybė. Daugiau niekada nesinaudosiu šiomis paslaugomis, siūlyčiau žmonėms dar nevažiavusiems pasidomėti atsiliepimais. Žemas lygis, nerekomenduoju. Vienintelis pagyrimas vairuotojui Aurimui, kuris yra profesionalus, supratingas ir atsakingas žmogus.
Atsakyti
Jei norite sutaupyti laiko - jokiu budu nesirinkite sios kompanijos. Susitareme, kad paims siunta sestadieni. Deja, nei siunta paimta, nei atsako i skambucius, nei fb zinutes - o jau sekmadienio popiete.
Atsakyti
Sita imonr labai bloga susitariau kad paims liepos 28 diena pasiskambinom jiems o joe sake kad neturi tokio uzsakymo ir sake kad niekas nieko is to miesto neuzsisake. Patariu nevaziuoti su jais nusivyliau visai ju lygis zemiausias negana yo kad dar nepaeme dar ir akis drasko
Atsakyti
Sitos imones siuntu vezimo "vadybininko" bendravimas baisus!!! Ieskojau kas is Anglijos parvestu siuntini i LT, reikejo, kad parvestu iki duru. Paskambinus atsiliepes veikejas pasake, kad iki duru neveza, pasake kita numeri (vairuotojo) kuriuo reikia skambinti konkreciai susitarti, jei nuspresiu ju paslaugomis naudotis. Kadangi man vis tik buvo aktualu, kad nuvestu iki duru, ieskojau toliau. Radau internete kita numeri, paskambinau, pasirodo tos pacios imones kitas numeris. Atsiliepe tas pats "vadybininkas". Ponas labai isizeide, kad skambinu i kita numeri (suprask - kad ieskau toliau), pradejo mane izeidineti, ant galo numete rageli. Neturiu zodziu... Tokiems kuo toliau nuo zmoniu reikia buti, o ne klientu aptarnavimo srityje dirbti, baisu! Is kitu zmoniu skundu suprantu, kad ko gero tai buvo imones savininkas, nes ta pati bendravimo kultura... Zodziu aptarnavimo lygis sitos imones zemiausio lygio.
Atsakyti
Su "Transpaules" direktoriumi susitareme gabenti suniuka (is Uk i LT). Isigijome savo narveli, pilnai susiruoseme kelionei. Susitareme konkreciai del kainos (kuri keitesi 3 kartus), issiunteme savo adresa, pasitikslinome ar tikrai visi duomenys gauti. Galutiniame rezualtate, nesulaukus jokiu ziniu, vakare bandome susisiekti. Paskambinus vadybininkui (kuris aisku apie mus nieko nezino), gauname vairuotojo numeri. Is vairuojo suzinau, kad jis neveza sunu be seimininku ir apie mus taip pat nieko nezino. Sulaukeme vadybininko skambucio, o is jo kaina vel kita. Tenka kreiptis vel i direktoriu, o is jo gauname atsakyma, kad jeigu nepatinka mums kaina galim susirasti kitus ir numeta rageli. Po antro skambucio tas pats, nors mes jau viska buvo sutare su juo is anksto. Labai nerekomenduojame naudotis sio vezioji paslaugomis. Nepatikimi, nemandagus plesikautojai!
Atsakyti
Deja bet nieko gero, pazadejo paimt siunta is UK bet taip ir nepaeme dingo vairuotojas paskambino kitas irgi pazadejo paimt bet vel nepaeme baigesi man kantrybe beveik 2 savaites laukt tai susiradau kitus vezejus. Be to jokiu ziniu nesuteikia niekada ar paeme jau ar isvis nebepaims jei pats neieskosi tai isvis nieks nieko nepasakys ir dinks
Atsakyti
Labai nusivyliau.Neseniai teko vaziuoti su sia firma pasijauciau kaip kokia bomze nors mokami nemazi pinigai..Vairuotojiai kurie nevairavo girtuokliavo ir visa kelia teko uostyti aukoholio tvaika man besilaukianciai ir mano nepilnametei dukrai..Nepatariu niekam pasitiketi sia firma nes galyte likti labai nusivyle...
Atsakyti
Galiu pasakyt - nepatikėkite savo daigtu ! Žemas lygis nuo klientu aptarnavimo imi daigtu sugadinimo. Tiek man tiek šeimos nariams televizoriai, kompai pareina nebeveikiantys. Savininkas visiškai neprisiima atsakomybės, numetinėja ragelį. Tai jau daug ka pasako apie įmonę...
Atsakyti
Labai nepatikimi vežėjai.Kelionę iš UK į LT ir iš LT į UK buvo užsakyta gruodžio mėn.Į Lietuvą parvežė, o atgal pasiskambinus (sausio2d)paklausti kada išvažiuos (sausio4d) kaip robotas kartojo vietų nėra ir nieko nepaaiškino.Bendravimas su klientais labai grubus ir nemandagus.
Atsakyti
Jei planuojate laiką ir saugote nervus nepatariu. Siunta vėlavo pasiimti 2 val, o pristatyti 1, 5 paros :D na šventinis laikotarpis.. Pasitaiko, bet kai pradedi ieškoti savo siuntos ofisas duota 3 vairuotoju nr, iš kurių vienas atsiliepia ir paklausus kur esate, atsako kad Klaipėdos, , Akropoli, , (siunta žadėjo būti prieš parą Oxforde) :D kol galu gale išsireikalauji vairuotojo nr, kuris siuntą veža.. Jis pasako, kad siunta bus už 2 val, praėjus 2 val, žada už 4 val,.. Pasako, na iki 12 val nakties tikrai atvešiu. 3 val nakties skambina pats... Kaip pirmą kart kalbėtume, sako adresiuka patikslinkite, dar tris kartus paskui tikslinosi nes cituoju, , b* kad vėl nenugrybaučiau, , :D nzn ką tas vairuotojas vartojo, bet saugokit save, nesirinkit jų paslaugų, mūsų atveju tik daiktai.. O kas keliavo užuojauta..
Atsakyti
Labai labai labai bloga imone viena zada kita daro, zmones ieskokit patikimu vezeju
Atsakyti
Melagiai. Trankemes pasijautem siukslemis. Jiems svarbiau pinigai nei zmones. Dvi paras beveik vaziavome.. Pirma isvezioja siuntinius poto jios susirenka ir tada ant galo keleivius isvezioja, kas per nesamone.Mokame pinigus o laiko mus lyg mes butumem siuntiniai o ne zmones. Paskutinis kartas kaip vaziavau su sia ymone...
Atsakyti
Teko vykti autobusu į UK. Nuvykome neblogai. Tačiau grįžome su bloga nuotaika, nuovargiu. Autobuse girtavo jaunuoliai grįžtantys į Lietuvą. Pusantros paros klausėmės keiksmų, trikukšmą. Transpaulei svarbu pinigai. Aptarnaujančio ekipažo kai kurie darbuotojai taip pat gėrė autobuse. Į keleivių tašes dedamos kontrabandinės cigarėtės. Po velnių, kas juos sudraumins???
Atsakyti
Ne karta teko keliauti su sia imone. Nieko bloga negaliu pasakyti. Kaip tik noreciau padekoti uz sugrazinta krepsi, kuri, , is laimes'', kad grizau i Lietuva, palikau !!!
Atsakyti
Nepatikimi! Keletą kartų vežėme siuntas per juos iš Lietuvos į UK ir atvirkščiai. Didesnių problemų su jais nekilo. Gal porą kartą jie vėlavo į Angliją atvykti, bet čia suprantama žinant kokie kamščiai kartais kyla keliuose. Vieną kartą dėžė atvažiavo padaryta ir apvyniota skaidria pakavimo juosta. Niekas nedingo. Bet vadyba negalėjo nieko atsakyti, kodėl taip nutiko.

Bėdos su jais prasidėjo kai užsakėme perkraustymo iš Anglijos į Lietuvą paslaugą. Daiktų labai daug neturėjome, bet į lėktuvą nebūtų tilpę. Sutarėme telefonu datą ir preliminarią kainą. Per jų Facebook nusiuntėme nuotraukas su daiktais ir pasakė, kad jeigu pilnas autobusiukas, kaina bus £500, bet kai pamatė daiktus kaina nukrito iki £350. Po to dar kelis kartus tikslinomės, ar niekas nesikeičia ir ar atvyks. Pasakė, kad atvyks. Kitai dienai turėjome jau nusipirkę lėktuvo bilietus ir viską suplanavę. Sutartu laiku jie nesirodo. Skambinu anglišku numeriui vadybai, kuriuo derinau visus reikalus. Jo atsakymas- jūs man pirmą kartą skambinat! Davė vairuotojo Igorio numerį. Iš vairuotojo kalbos supratau, kad jie dar neišvažiavo. Vairuotojas mane durnium tarp eilučių išvadino, kad aš tikiuosi tiek daiktų už £350 pergabenti, kai jie vieną dėžę už £20 veža. Tai po tokių kalbų pasakiau viso gero. Kiek po to kalbėjau su kitais bendradarbiais lietuviais, juos irgi Transpaulė apgavo, pažadėjo paimti žmones ir neatvažiavo. Jeigu reikia dėžę ar kontrabandą atvežti, gal ir nieko. Tik jeigu nieko dūžtančio ir brangaus nevežate. Bet kitų atveju ieškokite labiau patikimų vežėjų.
Atsakyti
a*******i paskutiniai, kad juos kur VMI pakirstu ir kitos inspekcijos, lopai paskutiniai, u****i, buvo susitarta kad paims 2 zmones is UK i Lietuva, nesugeba nei pakelt ragelio, atmetineja, paskui atsiliepia teisinas kad nieko nezino ir niekas nieko neatvaziuos paimt nors buvo susitarta. d****i paskutiniai, sutikciau direktoriu, prasileistu i snuki atsakau.
Atsakyti
baisiasnes imones nei nezinau. pries menesi buvo susitarta del keliones i lietuva liepos 23d. pries diena dar patvirtinom jog vykstam niekas nepasikeite. atvaziavus i vieta pasirodo paliktos likom. kalbejom tiek su Gintu tiek su Adomu vairuotojais. kaip pradejom skambineti sakyti jog net iki Doverio atvaziuosim tik nepalikit. pareiske jog ir taip keliaiviu prisieme per daug. As suaugusi dzin bet kaip verkianciui vaikui paaiskinti jog nesaziningi vezejai. jos lietuvoje lauke tetis 2m nematias. Slikstynes tiek vairuotojai tiek pats savininkas Stasys. nesiskaito su niekuom ir gyvena tik is kontrabandos. sudeginti tokius kaip jie
Atsakyti
Parašiau į el. paštą su užklausa dėl siuntos, atsakymą gavau '+370... GINTARAS". Jei kompanija nesugeba ne tik neatsakyti į klausimą (nors ir svetainėj aiškiai parašyta "atsakysim į visus klausimus"), bet ir maloniai atrašyti į laišką ar net pasakyti laba diena, jau pirmas ženklas nepatikimos kompanijos. Paskaičiau atsiliepimus ir nusprendžiau nesinaudoti jų paslaugomis.
Atsakyti
Labai nemalonus zmones, su tokia kompanija nerekomenduoju nei patiems vaziuoti, nei ka nors vezti... siulyciau ieskoti kitu zmoniu kirie veza jusu daigtus, siuntiniai metomi i visas puses, vairuotojai rekia, direktorius nemalonus ir nemandagus.
Atsakyti
Keletą kartų teko naudotis šios įmonės paslaugomis.Visų pirma vairuotojai yra labai nemandagūs, keikiasi, tikrai manau, kad jiems trūksta kultūros. Reikėjo pačiai skambinti ir aiškinti kur gyvenu, nors ir buvo nusiųstas adresas su pašto kodo. Atrodo, kad vairuotojai neturi navigacijų, o galbūt net nemoka naudotis jomis. Prie Londono teko persėsti į kitą autobusą, visų pirma vairuotojai užėmė puse vietų, o autobuse ir tiek mažai vietos, kad teko sėdėti po du susispaudus. Negana to apie pusantros valandos laukėm kol autobusas pajudės (tai buvo apie 4h ryto), ir durys buvo atidarytos, tad visi sušalome kaip į ledą. Žodžiu patirtis tikrai nėra labai gera, tiesiog trūksta mandagumo ir žmogiškumo.
Atsakyti
Teko naudotis pora kartu ju paslaugom. BLOGIAUSIA jauciu siuntu ir keleiviu pervezimo imone. Nemalonus darbuotojai, telefonu sneka kaip su siuksle, nezino patys nieko, simta kartu skambinti i skirtingus numerius, nemoka perskaityti adresu, daro ka nori, niekada niekada nera atvaze laiku (suprantu eismas gyvas t.t., bet 6 valandu paklaida kaskart, come on..) ir paskutini karta neatvaziavo paimti siuntos isvis nes as, ju teigimu nepakeliau ragelio, kai telefonas salia visada buvo, nieks neskambino o paskambinus 2h nakties (kai turejo velai vakare but) pasake kad bus uz valandos ir niekad taip ir nebuvo. Marozai sukantis varkes.
Atsakyti
Chmm... Teko nusivilti du kartus! Is pradziu pakraupau keleiviu pervezimu. Telefonu su manimi bendravo pasibaisetinai, atmestinai ir apreke. Prigrasino, kad atvaziuos ta ir ta valanda, bet aisku atvaziavo dar po keliu nei buvo sakyta. Vairuotojas buvo isgeres ir tai mates ir jautesi. Taip pat teko nusivilti ir su siuntomis. Buvo susitarta, kad man atsius siuntimi is Anglijos i Lietuvos, bet gavau zinia is zmogaus kuris turejo man siust, kad jie nepaeme siuntinio. Esu pakraupusi! Tikrai daugiau nebesinaidisiu ju paslaugomis!!
Atsakyti
Paskambinau, susitarti dėl kelėdinio siuntinio iš Anglijos į Lietuvą. Buvo pasakyta, kad paims penktadienį po pietų nuo namų. Penktadienį po pietų niekas nieko nepranešė ir siuntinio nepaėme, tad susiekiau pati. Buvau nukreipta trim skirtingais numeriais. Vyriškiai, bendravę telefonu buvo nemandagūs ir bendravo atmestinai. Galų gale, buvo pasakyta, kad siuntinį reikia atvešti ir pristatyti už miesto 40min begyje. Sakė "jei atvažiuosit, tai atvažiuosit, jei ne-jūsų bėdos".
Naudojausi paslaugomis ne pirmą kartą, tad tikrai nusivyliau šia situacija ir tikrai nebesinaudosiu NIEKADA.
Atsakyti
Susitariau, kad pirksiu sofą UK, o Transpaulė parvež. Nurodė, kokiu adresu sofą turi būti pristatyta. Užsakymą pateikiau, Transpaulė persigalvojo vežti. Visiems "rekomenduoju" šią įmonę.
Atsakyti
Siunte seima siuntini is Lietuvos I Anglija. Su tases paemimu bedu lyg ir nebuvo, bet va gavus tase ir ja atidarius neradau dvieju bloku cigareciu ir butelio degtines. Iskart paskambinau vairuotojui tai jis teige, kad Lenkijoje visas tases iskrate ir iskrauste visas cigaretes ir alkoholi., nes pagal ju pasakyma dabar is vis negali vezti jokio tabako ir alkoholio gaminiu (apie tai nebuvo pranesta is anksciau). Keisciausia kad mano taseje buvo 4 blokai cigareciu o dinge buvo tik du. Va taip ir issiduoda zmones padare bloga. Nes jeigu butu pasienis krates tai butu pasieme viska. Tai va toks nuotykis man su TRANSPAULE. Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kada naudojaus ju paslaugomis. Zmones labai gerai isitikinkit pries pasitikedami sia kompanija.
APIE UAB TRANSPAULE
2015-07-29 16:15:35 IP 55vr943l
Atsakyti
aip noriu parasyti tikra teisybe, kas nutiko butent mums, ir nereikia slepti savo kailio ir trinti teisingus komentarus.pries geras 2 savaites uzsakem vietas autobuse, TRANSPAULE, turejome isvykti is anglijos kings lynno miesto i lietuvos miesta Vilniu liepos 26 d sekmadieni. zadejo paskambint pries pora dienu, niekas neskambino.pradejau pati skambint, atsiliepe kaskokia moteris, labai nemandagi, kaska paburbuliavo, net nepasisveikino ir isjunge telefona, daug kartu skambinom, niekas neatsiliepe, kaskaip pavyko susisiekti su vairuotoju, jis buvo mandagesnis, pasake, kad atvaziuos musu paimt sestadieni apie 8-9 val.vakare. 9 val pradejau skambint pati, nesulaukusi skambucio, visiskai niekas neatsiliepe, taip skambinau kas 15-20min iki 24val vidurnakcio, taip niekas ir neatsiliepe, dingo kaip i vandeni, juk turejo vaziuoti 9 m vaikas pas savo mama, ir mes patys paimem atotogas, kurios nueis veltui.nes jau neisvaziuosim, visur skambinom, niekur nera vietu, 2 savaites nebus, o tada jau mums per velu. taip, kad tie nesaziningi zmones sugadino daug nervu, atime daug brangaus laiko, kankino maza vaika, kuris sedejo puse nakties ir lauke autobuso, nervinosi, kad neisvaziuos pas mama, isnaudojom skambindami daug saskaitos, reikes atliginti moraline zala, RASYSIME SKUNDA.

Taip pat rekomenduojame

BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Tolimojo keleivinio transporto kompanija [EUROLINES]
EUROLINES. Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: Sodų g. 22, LT-03211 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas; transporto paslaugos.
UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija užsiima ne tik keleivių pervežimo paslaugomis, bet ir autobusų ir mikroautobusų nuoma. Rūpinamės, kad klientai keliautų patogiai kartu su 19 žmonių grupe: tai itin patogu vykstant į vestuves, pristatant projektą kitame mieste ar organizuojant savaitgalio kelionę kitoje...
JUNOMA, H. Krusniausko individuali veikla
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Miškininkų g. 11, LT-62200 Alytus.
Veiklos sritys: automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; individuali veikla; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą!
Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą! 08-13 11:10
Vasaros metu Jūs dažniausiai esate nualintas nepaprastai didelių karščių, o šaltą žiemą radiatoriai nesuteikia pakankamai šilumos? Geriausias sprendimas šioms...
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai 08-09 14:44
Dantų netekimas turi įtakos ne tik burnos sveikatai, bet ir bendrai organizmo būklei bei psichologinei gerovei - sunkiau sukramtyti maistą, padaugėja odontologinių problemų, ima silpti visas...
G. Nausėda: Lietuva tikisi daugiau Indijos investicijų
G. Nausėda: Lietuva tikisi daugiau Indijos investicijų 08-17 21:15
Prezidentas Gitanas Nausėda, šeštadienį Vilniuje susitikęs su Indijos viceprezidentu Venkaiah Naidu, pažymėjo, kad Lietuva laukia tolesnių šios Azijos šalies investicijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

General Electric 8,79 +9,74%
NVIDIA 159,56 +7,25%
Goodyear 11,71 +5,40%
Citigroup 63,48 +3,52%
Red Hat 187,71 0,00%
Chevron 115,81 -0,97%
Macy's 15,98 -1,11%
Avon 4,16 -1,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,86 +7,52%
Apelsinai 0,54 +3,85%
Sidabras 15,04 +2,59%
Vištiena 2,07 -0,96%
Varis 5882,23 -2,25%
Auksas 1359,04 +5,87%
Cukrus 0,58 0,00%
Dyzelis 1,85 -8,87%