VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Novaturas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Novaturas

Atsiliepimai apie Novaturas, AB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Novaturas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
"Novaturas" - tikrai vagių kompanija, kitaip negaliu pavadinti. Skrydis buvo atšauktas, bet pinigus už bilietus grąžins tik po 3 mėnesių po karantino atšaukimo. Valstybė skyrė paramą, kad galėtų atsiskaityti su žmonėmis, o jie v***s tuos pinigus pasiima sau. "Makalius", maža įmonė, bet sugebėjo jau grąžinti pinigus, net Ryanair jau grąžino. Tai parodo "Novaturo" požiūrį į klientą, iš kurio jie lobsta. Manau, kad tai jiems atsirūgs. Daugiau gyvenime per juos nepirksiu nieko. Geriau sumokėsiu daugiau, bet eisiu pas kitus paslaugų tiekėjus.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Novaturo darbu ir žmonių kvailinimų. Perėmė iš Megaturo sutartis. Mano kelionė buvo užsakyta 2019 metų gruodžio mėnesį. Išvykti turėjau š.m. balandžio 26 dieną. Deja. Susisiekiau su Novaturo darbuotoją gegužės mėnesį, buvo pažadėta, kas 3jų savaičių bėgyje atgarsiu pinigus. Bet iki šios dienos nėra, o pasiteiravus kodėl nėra. Pareiškė, jog grąžins tik po karantino praėjus dar trims mėnesiams! Akivaizdi nepagarba žmogui ir jo kvailinimas! Vyriausybė skyrė didžiulius pinigus, kad greičiau atsiskaityti su žmonėmis, bet jie jau žaidžia savo naudai žaidimus, kad apvogti žmonės. Kitaip rašyti net negaliu. Valstybė tam ir skyrė lėšas, dėl žmonių, o ne dėl grobuonių, kurie specialiai apgaudinėja žmonės! Kito kelio nėra tik teismų maratoną reikės užsukti!
Atsakyti
Tiesiog apmaudu. Del karantino kelione atsisauke ir uz sumoketus punigus pasiule kupona su kuriuo gausime nuolaida 10%. Taciau kupono nedave, jo reikejo laukti. Laukdama sio kupono suradau kelione ir laukiau kada gausiu kupona. O tuo tarpu norima kelione pabrango 150 €. Tai va, visa sio kupono verte liko kaip dykas. Kad ir aiskinau situacija Novaturo atstovei, atsake kad kelione galim pirkti tik sio metu galiojancia kaina, t. y. 150€ brangiau. Kai buvo kelione, nebuvo kupono, o kai gavau kupona, kelione pabrango visa sio kupono vertes suma.
Atsakyti
Novaturas piktybiskai ignoruoja mano laiskus ir raginimus grazinti pinigus del neivykusio skrydzio. Uz bilietus sumokejau daugiau nei 2000Eur o atsakymo jokio. Labai nusivyles tokiu imones poziuriu ir elgsena. Tikria nesitikejau. Tad raginu ir kitus gerai pamastyt ar norite rizikuoti ir moketi pinigus tokiaiistaigai kuri nevykdo isipraeigojimu nesuteikusi paslaugu renka is kitu naujas imokas. Savo ruoztu kreipiausi i vartotoju teisiu apsaugos skyriu su prasymu isnagrineti toki Noavaturo elgesi.
Atsakyti
Noriu padėkoti gidei Sabinai (Keliavome į Juodkalniją 2018 m. rugpjūtį). Sabina labai operatyviai reagavo į susiklosčiusią situaciją, lydėjo pas medikus, rūpinosi, jog kuo greičiau pateikčiau operacijai. Ačiū už supratingumą, atjautą, rūpestį! Į kito miesto ligoninę vykti kartu negalėjo, bet visą laiką skambino, klausė kokia situacija, ar jau apžiūrėjo gydytojai. Taip pat dėkoju ir Novaturo valdžiai, kuri pasirūpino greitesniu priėmimu ir patys susiskambino su ligonine.
Ir AČIŪ už superinius organizacinius įgūdžius. Po operacijos jau kitą dieną skridome namo, nes Sabina rado tinkamus bilietus be jokio papildomo mokesčio (tik su vardų pakeitimu oro uosto kainomis). Taip pat sutvarkė visus dokumentus su viešbučiais ir pan. Labai labai ačiū!

Daug keliaujame, bet tokį rūpestį ir tikrą profesionalų lygį parodė tik Novaturo atstovai. Ačiū Jums dar kartą!
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi dėl užstato gražinimo už neįvykusią kelionę 2020 04 15-23d. Dėl savo saugumo ir vyriausybės rekomendacijų nevykti pagal jūsų taisykles, rašiau atsisakymo prašymą, tačiau dabartinė situacija ir patvitintais duomenimis, turiu teisę į pinigų gražinimą. KN657024
Atsakyti
Trumpai drūtai, Novaturas tai sukčių ir plėšikų gauja. Pinigus už kelionę duok čia ir dabar, o servisas, lankstumas, vadybininkų mandagumas, kompromisų ieškojimas- nulinis. Niekam nerekomenduoju su NOVATURU turėti reikalų, tai sakau iš savo karčios patirties.
Atsakyti
Alvyda 2019-10-23 23:23:00
NESIRINKITE NOVATURAS KELIONIŲ.Ką tik gryžome iš Egipto Šarm el Šeicho.Iš Lietuvos išvykome gerai nusiteikię nes mus informavo jog nusileidus lėktuvui Egipte pasitiks novaturo atstovas, bet...kai atvykome tai radome tik ant autobuso lango priklijuotą logotipą, sunkiai rusiškai kalbantį Egiptietį.Susikalbėjome, nuvežė į pasirinktą hotelį, ir paliko dievo valiai, susigaudyk pats, kur registratura, tik pasakė kad novaturo atstovas ateis 15val.Atėjo mergina kuri net nesiteikė paaiškinti rytinės situacijos.kadangi norėjome tryjų ekskursijų tai pradėjome dėlioti dienas ir laikus kad tiktų abiejoms pusėms.lyg atrodo ir sutarėm, pinigus išanksto už tris keliones sumokėjom, bet...vakare apie 10val ateina žinutė jog į pasirinktą kelionę nesusirinko grupė ir suplanuotas laikas žlunga.pasiulimų i kokią nors kita kelione tuo laiku negavome.Ryte atskėlę pradėjome dėlioti planus iš naujo, atstovo iš Novaturo NĖRA.Teko kreiptis Į TEZ TURO gidą kuris kiekvieną diena iš ryto ir vakare po dvi val būna registratūroje ir padeda savo poilsiautojams.Pagelbėjo tez turo darbuotojai ir mums susidėliojom ekskursijas iš naujo.iš Novaturo sulaukėme po paros pareikalautų pinigų už ekskursijas, bet jokio susidomėjimo kodėl mes juos atsiimam, toks vaizdas kad apsidžiaugė. tez turo ekskursijų paketas mums per 30eru buvo net pigesnis.Labai prastai dirba Novaturo atstovai ŠARM el Šeiche.Brangūs poilsiautojai jeigu nuvykote su Novaturu ir norite keliauti po pasirinktą šalį pasirinkite kitą agenturą tikrai pigiau ir aptarnavimas 100procentinis
"susigaudyk pats, kur registratura"... Super.
Julius Minkevičius
2020-03-10 21:31:51 IP 2ju3l5s9
Atsakyti
Tai kompanija, kuri neatlaiko jokios kritikos krizių valdyme... visiški beraščiai... situacija tokia: dabar Italijoje korona viruso epidemija, dar prieš savaitę žmona skambina, rašo ir siūlo Novaturui keiskit jungiamąjį skrydį kad nebūtų per Veneciją... variantai skirtingi bent keli per Pranūziją (Buvė), iš Varšuvos dar vakar vienam asmeniui kainavo 100€.... na ne tai ne... dabar 21:00 skambina Marokas nebeįsileidžia lėktuvų iš Italijos.... ot tai ačiū, specialiai grįžau iš komandiruotės kad galėtume išvykti pailsėti... nu blyn, blyn taip nesikeikiant... na žioplių žiopliai užuot įsikausę į keliautojos mintis, perpėjimus, net pasiūlymus kaip išspręsti problemą, dabar ne tik kad prarado klientus bet ir turės grąžinti pinigus bei parodė visišką nekompetenciją...
Atsakyti
Inga 2019-10-14 15:32:16
Teko naudotis šios kelionių organizacijos paslaugomis - perkant vietines ekskursijas. Deja, bet likome stipriai nusivylę. Vykome į ekstremalų plaukimą Turkijoje. Visų pirma vairuotoja vėlavo, be perstojo kosėjo, dalyvaujančiųjų buvo surinkta daugiau nei buvo vietų tiek mikroautobuse, tiek plaustuose, visiškai jokios organizacijos nuvykus į vietą. Ekskursijoje nedalyvavo lietuviškai kalbantis gidas. Tokią pat paslaugą ir su kur kas geresniu aptarnavimu galima nusipirkti iš vietinių 20 Eur. pigiau, todėl visiškai nerekomenduoju.
NESIRINKITE NOVATURAS KELIONIŲ.Ką tik gryžome iš Egipto Šarm el Šeicho.Iš Lietuvos išvykome gerai nusiteikię nes mus informavo jog nusileidus lėktuvui Egipte pasitiks novaturo atstovas, bet...kai atvykome tai radome tik ant autobuso lango priklijuotą logotipą, sunkiai rusiškai kalbantį Egiptietį.Susikalbėjome, nuvežė į pasirinktą hotelį, ir paliko dievo valiai, susigaudyk pats, kur registratura, tik pasakė kad novaturo atstovas ateis 15val.Atėjo mergina kuri net nesiteikė paaiškinti rytinės situacijos.kadangi norėjome tryjų ekskursijų tai pradėjome dėlioti dienas ir laikus kad tiktų abiejoms pusėms.lyg atrodo ir sutarėm, pinigus išanksto už tris keliones sumokėjom, bet...vakare apie 10val ateina žinutė jog į pasirinktą kelionę nesusirinko grupė ir suplanuotas laikas žlunga.pasiulimų i kokią nors kita kelione tuo laiku negavome.Ryte atskėlę pradėjome dėlioti planus iš naujo, atstovo iš Novaturo NĖRA.Teko kreiptis Į TEZ TURO gidą kuris kiekvieną diena iš ryto ir vakare po dvi val būna registratūroje ir padeda savo poilsiautojams.Pagelbėjo tez turo darbuotojai ir mums susidėliojom ekskursijas iš naujo.iš Novaturo sulaukėme po paros pareikalautų pinigų už ekskursijas, bet jokio susidomėjimo kodėl mes juos atsiimam, toks vaizdas kad apsidžiaugė. tez turo ekskursijų paketas mums per 30eru buvo net pigesnis.Labai prastai dirba Novaturo atstovai ŠARM el Šeiche.Brangūs poilsiautojai jeigu nuvykote su Novaturu ir norite keliauti po pasirinktą šalį pasirinkite kitą agenturą tikrai pigiau ir aptarnavimas 100procentinis
Atsakyti
Teko naudotis šios kelionių organizacijos paslaugomis - perkant vietines ekskursijas. Deja, bet likome stipriai nusivylę. Vykome į ekstremalų plaukimą Turkijoje. Visų pirma vairuotoja vėlavo, be perstojo kosėjo, dalyvaujančiųjų buvo surinkta daugiau nei buvo vietų tiek mikroautobuse, tiek plaustuose, visiškai jokios organizacijos nuvykus į vietą. Ekskursijoje nedalyvavo lietuviškai kalbantis gidas. Tokią pat paslaugą ir su kur kas geresniu aptarnavimu galima nusipirkti iš vietinių 20 Eur. pigiau, todėl visiškai nerekomenduoju.
Atsakyti
Eilinį kartą Novaturo agentūra nenuvylė, kelionė po Balkanų šalis buvo nuostabi, ačiū gidui Mariui už suteiktą informaciją, nuoširdumą, paprastumą, jumoro jausmą, visų keliavusiųjų globą, puikius pasiūlymus, organizuotumą ir t.t. Viešbučiai nepriekaištingi, švaru, tvarkinga.Lėktuvas Get Jet bendrovės be pretenzijų, vietinis autobusas švarus, tvarkingas, gerai vėdinamas, vairuotojas puikus !
Atsakyti
Sveiki. Esame Turkijoje, šiandien vykome į Raftinga, ryte 20min pavėlavus nuo viešbučio mus paėmė vairuotoja. Nežinau ar taip turi būti, ar čia viskas gerai, kai žmogus kas pusę minutės, o kartais ir dažniau kosti iki vėmimo vos ne. Visas autobusas vos ne dengesi burnas. Po 30min važiavimo jau sustojome pertraukai, nes ji pavalgyti norėjo, laukėme apie 30min mažiausiai. Vairavimas kelnių posūkiais privedė prie poros merginų blogos savijautos, atsakomybės jokios, kondicionierius įjungtas buvo tik kai pasakėme
Atgal važiuojant taip pat vėl sustojome po 20min pertraukai nes ji arbatos ir parūkyti sugalvojo, na ir tada apie valandą kelio nemo be kostint pastoviai. Už tokius pinigus kokius mokama, toli gražu neprilygsta servisas. Raftinge balaganas, visi laksto reikia, plauste turi būti max 8 asmenys, susodimo 13, nieko tokio. Absurdas, paskutinį kartą ekskursijas perkame per Novatura.
Atsakyti
Ką tik iš kelionės "Riminio Rivjeros (Italija). Nuoširdus ačiū gidei Linai ir vairuotojams. Pati kelionė įdomi, gana įtempta dėl daug lankomų vietų ir objektų, tačiau tik Linos dėka viskas praėjo puikiai. Profesionali gidė - daug žinių, atsako į klausimus ir svarbiausia prisiderina nuo keliaujančių (daug žmonių, kiekvienas asmenybė
Atsakyti
Laba diena, noriu nuosirdziai padekoti Novaturo atstovei Bulgarijoje p.Linai, kuri musu seimai labai padejo. Po puikiu atostogu Bulgarijoje HVD Miramar, as viesbucio vestiubiulyje palikau nesiojama kompiuteri (geras poilsis vejas galvoje), tai pastebejau tik oro uoste, susisiekem su Novaturo atstove p.Lina, kuri paskambino i viesbuti suzinojo, kad yra musu kompiuteris saugomas Reception, kuri vakar ir parveze is Bulgarijos. Esu labai dekingas, tiek p.Linai tiek AB Novaturas, kuris turi puikiu darbuotoju. ACIU
Atsakyti
Isvykome su vyru 2019-08-31 i kreta 11nakvyniu uzsisake apartamentus Iraklis be maitinimo.Tikrai dekingi Novaturui nes vykome antrakart I kreta Stalida.pirma karta buvom apsistoje apartamentuose Irilena2018-08-31 savaitei, kurios buvo mazai.Viskas puiku organizuota, ir pasitinka kretoje ir nuveza iki pasirinkto viesbucio ir vel paima ir nuveza iki pat oro uosto.Nuostabus ispudziai nepakartojama gamta nuostabus maistas ir linkami zmones.aciu Novaturui kad ir neisrankiems zmonems pasiulo pigesnes keliones o, kretoje pasitinka ir islydi Laurynas ir Jolita!Tikrai malonus jauni zmones!!!
Atsakyti
Gimtadienio proga pasidariau sau dovana- kelione i jurginu parada Olandijoje (2019-08-29).kelione suorganizuota gerai, nuvyle tik Berlyno Pasaulio sodai. beveik visos geles perzydeje, stypso nudziuve stagarai. O visa kita buvo puiku. Viesbuciai geri, maitinimas puikus. Vairuotojai Sergejus ir Eugenijus mandagus, paslaugus.Autobusas patogus, visuomet tvarkingas. Keliones metu mus lydejo gidas Mantas Karvelis. Tariu nuosirdu ACIU siam zmogui, turinciam didziuli ziniu bagaza, puiku humoro jausma, grazu balso tembra. Buvo labai malonu klausytis taisyklinga lietuviu kaba pasakojamu istoriju, tiek rimtu, tiek linksmu. Matosi, kad zmogus myli savo darba. Visos keliones metu nereikejo skubeti, uzteko laiko ir pasizvalgyti ir pavalgyti neskubant.Gido deka pbuvojome ir ten, kur nebuvo itraukta i keliones programa-tai Hanoverio senamiestyje.Kelione likau patenkinta.
Atsakyti
Novaturas, skelbia paskutinės minutės kelionės o priėjus prie apmokėjimo gauni špygą. Nes garantijų kad papulsi į tą viešbutį jokių. Tai nepatariu rinktis to novaturo.
Atsakyti
Sveiki,
galiu tik pasidžiaugti Novaturo organizuota kelione į Bulgariją. Viskas kaip sviestu patepta. Šaunuolis Rokas Varnoje, puiki atstovė iš Latvijos. Visa informacija pateikta laiku, suprantamai ir laiku. Labai kultūringas bendravimas konsultantės. Varnoje pasitiko, išvežiojo po viešbučius, pasibaigus poilsiui atvyko kartu su autobusu ir palydėjo iki oro uosto suteikdamas visą reikiamą informaciją, Rinkitės keliones į Varną su šia AB
Atsakyti
Prašau jei galite NESIRINKITE NOVATURAS kelionių. Organizavimas tragiškas. Pervedi pinigus laiku. Parašo, kad užbookintas viešbutis Kretoje. Pasitikslini ar viskas gerai, atrašo kad taip. Tuomet po kelių dienų paaiškėja, kad viešbučio nėra ir prašo rinktis iš daug prastesnių viešbučių už brangesnę kainą. APGAILĖTINA toks darbas ir jų požiūris į klientą.
Atsakyti
Esu taip pat nusivylusi Novaturo paslaugomis, bet svarbiausia, kad jie slepia neigiamus atsiliepimus (arba trina) prie savo kelionių aprašymų. Ten paliekami tik teigiami atsiliepimai. Šią vasarą vykau autobusu į Šiaurinę Kroatiją. Pats maršrutas gal ir geras, na bet viešbutis Kroatijoje baisus. Net negalima pavadinti tos skylės viešbučiu. Tai labiau priminė Šventosios namukus su kiaurais langais.... Tikėjausi paprasto, ne prabangaus apgyvendinimo, bet realybėje jis buvo blogesnis nei tikėjausi. Maistas ten buvo siaubingas, neskanus ir tikrai nemažai turistų girdėjau kad turėjo dėl šio maisto problemų su pilvais ir skrandžiais. Pusė autobuso turistų kalbėjo apie baisų viešbutį, bet dėja tik vos keletas atsiliepimų Novaturo svetainėje publikuojama mažesniu nei 5 balu. Gėda už tokią kompaniją. Yra ir kitokių būdų paviešinti visą teisybę.
Elnara Stepqnoviene
2019-08-01 12:28:02 IP 2ju3kttb
Atsakyti
Sveiki siuo metu mama su sunum yra isvykusi i Juodkalnija Tivana kazkokia tragedija maza to kad ju neatveze prie apartamentu nors paskambinus atstovei ji patikino kad seimininke juos pasitiko mama sake kad taip nebuvo sulrantama kad kambaris buvo nesutvarkytas bet agenturos atstovė buvo pazimejus kad atvykimas su mazu vaiku ir kad butu galimybe apipraust vaika bet tokios galimybes nebuvo suteikta. Apartamentai neaptvarkyti visus pilna laidu rlektros plus kieme pristatyta masinu mazam vaikui tikrai yra nesaugu. Istikruju daug keliaujam su Novaturu bet jau trecia karta jus mus nuviliate parodyta viena o gauni visai kita. Tikrai esu pasipiktinusi lauksiu kol su manimi susieksite ir pakomentuosite situacija
Atsakyti
Daug kartu keliavom su Novaturu į Kretą jokiu problemu, bet ši kart tragiškai, kelione buvo užsakyta iš anksto internetu su auksine galymibe keisti, skrydžio laika parinkom specialiai iš VLN 13.45 ir Herakliono 18 val, kadangi vien tik iš Klaipėdos važiuoti 3 val., bet vasarį atėjo laiškas keičiam data ir skrydis 5 ryte, pokalbėjom su tarpininku ir jis patikino kad pakeis datą su tinkamu laiku, kaip paskui paaškėjo nieko panašaus neatsitiko, nesunku suprasti, kad ir viena diena savo viešbūtyje mes praradom, tai sužinuojame tik kai važiavome į Vilnių, bus kitoks bet panašus į jūsų, į mūsų nebuvo panašus bet kaip patvirtino tarpininkas pasirinkimo mes neturėjome, žinoma tai neatsitiktų jeigu ne keista afera su datų keitimais, kitas dalikas nekur puslapyje aiškiai neparašyta kad Graikijoj yra turisto mokestis 4 eurai para už kambarį ir mokamas atvykus į viešbutį tai sužinuojame autobuse, ir ka mes gaunam užsakymo internetu nuolaida 59, 10 minus turisto mokestis 28 eurai :-) dėl lektuvo ačiū devuj ne 30 metu senumo, nej GetJet nei Novaturo puslapyje neradome informacijos apie bilietų užsakymus, nėra check in online paslaugos, kad užsakyti vieta kainuoja 10 euru, o kad ištesti kojas 18 euru, kitas dalikas jeigu jūsų pasas galioja ant 2 dienu mažiau nei 3 mėnesiai, sistema neleis jums užpildyti nors skristi jus galesit :-) Išvada gavome varginanti kelione už auksinę kainą.
Atsakyti
2019 06 19 vykau į kelionę Olimpinė Graikijos rivjera. Iki šiol Novaturu buvau patenkinta. Tačiau ši kelionė buvo organizuota mažų mažiausiai aplaidžiai. Viešbučiuose pusryčiai prasti. Graikijoje Status viešbutyje vieną vakarą nebuvo šilto vandens, kitą vakarą jokio vandens, karštis 37 laipsniai. Pusryčiai prasti. Brno mieste, Voronež 2 viešbutis be kondicionierių, karštis 37. Užstrigo liftas, jame nėra kuo kvėpuoti, karštis 37, tarnyba atvyko po pusvalandžio. Košmariška kelionės pabaiga. Novaturas tyčiojasi iš turistų. Daugiau nesinaudosiu jų paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki, renkamės aukšto lygio poilsiui "Rixos" tačiau Novaturo atstovai l.prastai dirba, tarkim Turkijoje pristatymas į viešbutį
vyko 3 valandas su prastu transportu (mažu autobusu) be vandens gido ir wc, kaip manote ar su 5 metu vaiku l.patogu?
mums l.nepatiko toks Novatur požiūris, nes pasak jų "netinka rinkitės "taxi" kaina viso labo 80eu. į vieną pusę,
ta ir darėme atgal grįžtant iš viešbučio į oro uosta (kelionė su taxi užtruko 1val.), todėl ir norime perspėti šeimas ypač su mažais vaikas kas laukia jų vykstant su Novatur iš Antalijos oro uotą į Rixos Tekirova, bukite atsargūs, nes jie nieko nekompensuoja...
buvome kelionėje 2019.05 mėn.
Atsakyti
Birželio viduryje skridome į Turkiją su Novaturu. Likome nemaloniai nustebinti kai prie viešbučio durų buvome tiesiog palikti. Per Novaturą pirkome išvyką visureigiais į Sepaderės kanjoną. Turkų personalas dirbo gerai, bet visureigis buvo senas ir tragiškas. Nešvarus, saugos diržai neveikia, o važiuojam magistrale 80km greičiu su vaikais tabaluodami ant šoninių suolų, apsipylęs išmetamosiomis dujomis. Prasidėjus lietui paaiškėjo, kad durelių stiklai nepasikelia, stogas kiauras, vanduo bėga, valytuvas vairuotojo sulūžęs. Ilgam atsiminsime. Už tokią išvyką 2 suaugę ir 2 vaikai sumokėjome 110 eurų. Novaturu matyt visai neįdomu ką jie samdo.
Atsakyti
Laba diena,
Ar ilgai bus tokie lėktuvai ? Poilsis į Turkiją - „GetJet Airlines“ - siaubas! Sparnai dreba, kas sėdi prie langų, žiauriai pučia ledinis oras, paprašius antklodė - pasakė kad nėra. Patiems reikia pasirūpinti Bon pari vaikams nusileidimo metų. Užtat kavos ir arbatos kiša visiems keleiviams. Bandžiau užmigti, bet kas 10 minučių, ant galvos laše ledinis vandens lašas nuo lubų. Siaubingi lėktuvai - prašau "novatura" pasirūpinti saugių turistų skrydžiu!
Kiti transfer atstovai -puikus !
Atsakyti
Tik vakar grįžau iš poilsinės kelionės Ispanijoje La Pinedos kurorte Estival Park viešbutyje. Nekantrauju pasidalinti įspūdžiais. Kelionė suorganizuota puikiai. Viskas apgalvota nuo išvykimo iki parvykimo.Kita kelionė tik su Novaturu. Noriu nnuoširdžiai padėkoti už pagalbą Novaturo atstovei Sabinai. Nuostabus, patikimas žmogus. Išgelbėjo, tikrąja to žodžio prasme, kai likus keletui minučių iki išvykimo iš viešbučio dingo rankinė su pinigais, dokumentais, telefonu. Linkiu Jai viso kuo geriausio. Nuoširdžiai dėkinga Asta.
Atsakyti
Laba diena. Noriu pasidalinti savo nemalonia patirtimi. Su vyru vykome autobusu į šiaurinę Kroatiją 04.27-05.04 dienomis. Kelionę užsisakėme per UAB, , Kelionių centras", tačiau nesurinkus reikiamam žmonių skaičiui buvo pasiūlyta keliauti su, , Novaturas" rengiama grupe. Agentė parinko vieta, tačiau negalėjo prisijungti prie rezervacijos. Kitą dieną agentė pasakė, jog paskirtos vietos yra 17A ir17B, t.y. viduryje autobuso, kuo mes labai apsidžiaugėme. Tačiau kelionės metu tik įlipus į autobusu mus ištiko šokas. Pirmiausia tai, kad visos kelionės metu teko važiuoti sėdint atbulomis. Antra, į mus su vyru ir ką mes veikiame ištisai spoksojo ir žiūrėjo ką mes veikiame visi pirmame aukšte sėdintys keleiviai. Tai nutiko dėlto, nes mes sedėjome priešais juos ir virs mūsų galvų buvo įrengtas televizorius, todėl neišvengiamai buvome stebimi aplinkinių, kas tikrai buvo nemalonu ir sukėlė tik diskomfortą. Trečia tai, kad tos vietos yra už vairuotojų prie stalo, kur prie pat mūsų priešais mus sedėjo dvi keleivės, todėl net kojų nebuvo įmanoma po savimi ištiesti. Mums tai ne pirma kelionė autobusu, tačiau nieko panašaus dar nėra buvę. Juk yra žmonių, kurie negali važiuoti atbulomis, juos pykina ir pan. Kalbant apie kelionę ne autobuse - ji buvo puiki, gidas labai pasiruošęs, likome patenkinti. Tačiau kyla klausimas, kodėl būtent mums taip atsitiko ir turėjome patirti diskomfortą, o ne kiti, jei už kelionę mokėjome lygiai tiek pat kaip ir kiti, kelionė užsisakyta ne paskutinę minutę? Manau tokios vietos išvis neturėtų būti parduodamos šeimai iš dviejų asmenų.
Atsakyti
Jolita 2019-01-29 10:18:15
Vasarą atostogavau su šeima Turkijoje. Apie viešbutį iš Novaturo atstovės girdėjome tik puikiausius atsiliepus. Tik atvykus registratūros darbuotojas pasiūlė susimokėti 50 eur priemoką, kad netektų gyventi itin prastuose kambariuose. Nors apie tai kitą rytą informavome Novaturo atstovę, buvo tiesiog atsakyta, jog neturėjome mokėti. Ją taip pat informavome apie itin prastą maistą. Dar prieš kelionę sakėme, jog keliaujame su mažu "nevalgiu" vaiku, tačiau atstovė užtikrino, jog viešbutyje patiekiami viso pasaulio virtuvės patiekalai. Juokinga... Iš mėsos patiekalų buvo tik višitenos kauliukai su oda (ir tai tik dvi dienas), mėsos nerasta. Iš sulčių aparato bėgo neaiškios kilmės rudos spalvos skystis. Jokių bulvinių patiekalų, jokių mėsos patiekalų, kitas maistas visą savaitę tas pats. Nors Novaturo atstovė pabrėžė, jog tai 5 žvaigždučių viešbutis, tik grįžus paaiškėjo, jog šis viešbutis išvis neturi žvaigždučių. Prašėme pakeisti viešbutį, kuris, beje, per savaitę nė karto nebuvo tvarkomas. Likus dviems paroms iki atostogų pabaigos mums pasiūlė pakeisti viešbutį su 680 eur priemoka. Vietoj kompensacijos dar už dvi paras tiek primokėti... Dar niekada nesu viešbučiuose gėrusi alkoholinius gėrimus iš vienkartinių puodelių, kurė papūtus lengvam vėjeliui skrido nuo stalo. Alkoholinius gėrimus galėjome rinktis tik iš dviejų variantų - neaiškios kilmės kokteilių, birzgalas ir tiek. Sugadintos atostogos Novaturo dėka. Niekada nevyksiu per šią kelionių agentūrą ir įspėsiu visus ten vykstančius.
Mes vykome 6 žmonės į dzerba balandžio 26 iki gegužės 3 Degučių šeima, Garmu šeima, keibiene ir juskeviciute dėkojam mus lydejusiai Rasai vadovei kuri puikiai išmano savo darbą mes labai daug sužinojome tiesiog jinai šaunuolė verta didelės padėkos mes vėl norėsime su ja keliauti. Dėkojam Novaturui
Atsakyti
"Novaturas" keliautojai 2019-02-08 11:13:28
2019 m. vasario 7 d. "Novaturas" ir "Teztour" keliautojai buvo skraidinami bendrovės "Get Jet airlines" 26 m. senumo lėktuvu Airbus A320 (Nr. LY - SPC). Pasirodo, 2019 m. sausio 30 d. šis, 26 m. senumo lėktuvas, taip pat, skrido į Šarm aš Šeichą ir atgal. Rašome šį atsiliepimą kadangi esame labai nepatenkinti tokiu elgesiu. 2018 m. lapkričio 30 d. "Delfi" publikuotame staripsnyje, kuriame į klausimus atsakinėjo "Get Jet airlines" direktorius Darius Viltrakis, buvo nurodyta, kad skrydžiai bus vykdomi 2003 ir 2001 m. gamybos orlaiviais Airbus A320 ir Next Gen (naujesnio tipo) Boeing B737. Papildomai paminėta jog tai yra numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Be to, pačių kelionių organizatorių, lėktuvuose platinamame leidinyje "Small Planet asmeninis kelionių palydovas", 2018 m. Nr. 10, yra straipsnis kuriame, tinkamumo skraidyti užtikrinimo departamento vadovas, Vidmantas Plėta nurodo jog dažniausiai gedimai yra susije su orlaivių amžiumi. Įvardina, jog "Lufthansa" orlaivių parko amžius yra 12 m., "Brussels Airlines" - 14 m., "SAS" - 10 m. Verta paminėti, jog 2019 m. vasario 4 bei vasario 7 dienomis "Novaturas" bei "Teztour" skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi, taip pat, senesniu nei 2003 ar 2001 m. lėktuvu. Skrydžius vykdė 20 m. senumo orlaivis (Nr. OM - GTF). Mūsų duomenimis, šiuo lėktuvu keliautojai buvo skraidinami ir į Tenerifę. Kiek anksčiau skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi orlaiviu, kurio Nr. OM - GTE. Jis yra šiek tiek naujesnis. Gal pasikeitus "Novaturas" ir "Teztour" oro vežėjui, tik iš pradžių skrydžiai buvo vykdomi 2001 bei 2003 m. orlaiviais, kad keliautojai būtų ramūs, o vėliau niekur garsiai neskelbiant bandoma juos pakeisti senesniais? Be to, labai nežymiai keičiant oro transporto priemonės numerius iš OM - GTE į OM - GTF. Greičiausiai, taip galėjo būti taupymo sumetimais. Tik mums kyla klausimas: - Ar galima taupyti tokia sąskaita? Įsivaizduokite, jog sugenda pagrindinis kompiuteris 26 m. autobuse kuris veža 50 keleivių. Greičiausiai, autobusas tiesiog sustoja. O kas būtų jeigu pagrindinis kompiuteris sugestų 26 m. senumo lėktuve kuris skristų 10 000 metrų aukštyje ir skraidintų apie 200 poilsiautojų? Ar orlaivis galėtų bent trumpam sustoti tarp debesų??? Kaip žinome, elektros įrengimai nuo senumo genda, todėl, labai prašome kelionių organizatorių "Teztour" ir "Novaturas", bei skrydžių bendrovės "Get Jet airlines" vykdyti skrydžius tik tokiais orlaiviais kurie buvo nurodyti "Delfi" publikuotame straipsnyje, arba naujesniais, nepriklausomai ar tai būtų skrydžiui numatytas, ar pakaitinis lėktuvas.
Pritariu..getjetai bagažą mėtė taip, kad visos detalės sulaužytos, lagaminas išmetimui, o atstovai Egipte net nesiteikė informuoti, kada išvykstant laukti transfero- viską turėjom patys registratūroje aiškintis, iki paskutinės minutės nebuvo info atstovė net nesiteikė atsiliepti telefonu ir tik viešbučio darbuotojų deka viskas buvo išspręsta..
Atsakyti
Laba diena. Noriu padėkoti Novaturui už "Neregėtos Lietuvos" turą po šiaurės Lietuvą. Tai buvo išskirtinė kelionių organizatoriaus dovana savo klientams 20-ojo gimtadienio proga. Labai džiaugiuosi pakliuvusi tarp laimingųjų už galimybę aplankyti nuostabias mūsų krašto vietas, kurios yra įamžintos "Neregėtos Lietuvos" albume. Šios įšvykos metu aplankėme: Pakruojo dvarą, didžiąją smegduobę, vadinama "Karvės uola", Biržų pilį, kurioje buvo edukacinė programa su dainomis ir šokiais, na ir pabaigai Kirkilų apžvalgos bokštą, nuo kurio atsiveria nuostabus vaizdas. O taip pat mūsų laukė staigmena, kartu keliavo pats "Neregėtos Lietuvos" autorius, fotografas Marius Jovaiša. Kelionė nauju autobusu neprailgo, buvo įdomu pasiklausyti Mariaus pasakojimų. Didelis Ačiū Novaturo atstovui Ugniui už rūpestį ir atliktą darbą. Liko gražūs prisiminimai ir nuotraukos.
Atsakyti
Labai ačiū Novaturui už puikią kelionę į Paryžių 2019 m. Balandžio 3 d. Ypač patiko nuostabi vadovė, tikra profesionalė, Algimanta Diburienė, kurios dėka daug sužinojom ir apie Paryžių, ir apie Prancūziją., ir apie kitas būsimas Novaturo keliones autobusu.

Zita ir Robertas
Atsakyti
Sveiki, noriu pasidalinti neigiama patirtimi su Novaturu. Praėjusių metų rudenį nusipirkome kelionę į Kosą, kadangi vyko išankstiniai pardavimai pavyko rasti gerą viešbutį už gerą kainą. Prieš keletų dienų Novaturas informavo, kad atšaukia visas keliones į Kosą ir pasiūlė 5% nuolaidą visoms kelionėms iš jų asortimento. Galima nuspėti, kad šiuo metu kainos jau yra gerokai pakilusios, taigi nieko panašaus kokybinių ir piniginiu atžvilgiu nepasiūlė. Tikimės, kad bent jau pinigus grąžins.
Tai jau yra nepirmas kartas, lygiai ta pati istorija buvo kolegoms pernai su kelionė į Italiją.
Būkite atidūs pirkdami jų iš ankstines keliones, nes tai jau tampa panašu į piktnaudžiavimą, nes kartojasi. Be abejo apie tai Novaturas niekur viešai neskelbia, bet tokių keliautojų kaip mes turėtų būti nemažai!
Atsakyti
Novaturas labai suklydo pasirasydamas su get jet airlines avialinijos atstovais, nes lektuvai labai labai ziauriai siaubingi! Salti nepatogus ir ziauriai uzia salone, bei labai salta ora pucia. Lektuve galima ir persalti ir susalti i leda, ir mane tame lektuve siaubingai perpute tiek galva tiek ausis, zodziu senas trantas tas lektuvas..... Beto atstovai galetu parupinti siltu dekiu kiekvienam keleiviui, jei skrenda 200 tai ir turi buti 200dekiu +papildomi tiems kas skrenda su mazais vaikais...galiu pasakyti kad koks novaturas tokia ir avialinija vertinimas minus 1000% negiamas labai neigiamas tiek novaturas tiek avialinija!! Zmones, niekada nepirkite eskursiju is novaturo, nes ju siulomos eskursijos neatitinka tikroves, lukesciu! Ju eskursijos tikrai nera verti tokiu dideliu pinigu!! Visos siulomos eskursijos yra verti vos 5€....... Kai kuriais atvejais net 0€ vertos eskursijos, , , , , , tikrai neverta moket ju siulomos sumos, nes praleidi didziaja dali autobuse o prie objektu skiria tik 5-10min tu tikrai nieko nespesi apziureti per toki trumpa laika visiskai nieko!!!dazniausiai jie siulo 4**** 5***** 3***** viesbucius ir aiskina kad labai geri viesbuciai kambariai ir pan.... Taciau atvykus i viesbuti tenka nusivilti kambariais kurie verti tik vos 1*.........
Atsakyti
Sveiki labai nusivyleme gide MEIDA kuri dirbo 2019 sausio men Egipte, labai menkas pasakojimas nors i KAIRA kelione apie 6 val, jokio isskirtinio rubo, veliaveles, papkes, keliaujam daug bet kad gides nesimatytu niekur dar taip nera buve, zmones sekiojo mano vyra kuris buvo su lietuviska ryskia kepure, muziejuje daug zmoniu ir senyvo amziaus zmones nezino kur gidas kur isejimas, tai labai gaila kada atrode kad siai merginai tai buvo pirma kelione, silpnai ir su pasakojimais, labai nusivylem tikrai, daug darbo dar jai ideti reikia ir tikrai rekomenduojam gidei tureti ryskia Novaturo veliavele kaip matesi turi kitu saliu gidai.Daug geru zodziu galeciau pasakyti apie gide SABINA kuri niekad netyli tik jos deka daugiausiai suzinojom apie Egipta, pasipuosusi su vietiniais rubais, informacijos kruvos, belekaip geros nuotaikos tiesiog svyti, labai superine tikrai smagu buvo keliose kelionese ja matyti girdeti, super didziausi jai linkejimai geriausios sekmes jai gyvenime, o MEDAI palinkesiu daugiau darbo ideti zmones siais laikais daug keliauja tai biski reiketu pasistengti:))
"Novaturas" keliautojai
2019-02-08 11:13:28 IP 166sa982
Atsakyti
2019 m. vasario 7 d. "Novaturas" ir "Teztour" keliautojai buvo skraidinami bendrovės "Get Jet airlines" 26 m. senumo lėktuvu Airbus A320 (Nr. LY - SPC). Pasirodo, 2019 m. sausio 30 d. šis, 26 m. senumo lėktuvas, taip pat, skrido į Šarm aš Šeichą ir atgal. Rašome šį atsiliepimą kadangi esame labai nepatenkinti tokiu elgesiu. 2018 m. lapkričio 30 d. "Delfi" publikuotame staripsnyje, kuriame į klausimus atsakinėjo "Get Jet airlines" direktorius Darius Viltrakis, buvo nurodyta, kad skrydžiai bus vykdomi 2003 ir 2001 m. gamybos orlaiviais Airbus A320 ir Next Gen (naujesnio tipo) Boeing B737. Papildomai paminėta jog tai yra numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Be to, pačių kelionių organizatorių, lėktuvuose platinamame leidinyje "Small Planet asmeninis kelionių palydovas", 2018 m. Nr. 10, yra straipsnis kuriame, tinkamumo skraidyti užtikrinimo departamento vadovas, Vidmantas Plėta nurodo jog dažniausiai gedimai yra susije su orlaivių amžiumi. Įvardina, jog "Lufthansa" orlaivių parko amžius yra 12 m., "Brussels Airlines" - 14 m., "SAS" - 10 m. Verta paminėti, jog 2019 m. vasario 4 bei vasario 7 dienomis "Novaturas" bei "Teztour" skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi, taip pat, senesniu nei 2003 ar 2001 m. lėktuvu. Skrydžius vykdė 20 m. senumo orlaivis (Nr. OM - GTF). Mūsų duomenimis, šiuo lėktuvu keliautojai buvo skraidinami ir į Tenerifę. Kiek anksčiau skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi orlaiviu, kurio Nr. OM - GTE. Jis yra šiek tiek naujesnis. Gal pasikeitus "Novaturas" ir "Teztour" oro vežėjui, tik iš pradžių skrydžiai buvo vykdomi 2001 bei 2003 m. orlaiviais, kad keliautojai būtų ramūs, o vėliau niekur garsiai neskelbiant bandoma juos pakeisti senesniais? Be to, labai nežymiai keičiant oro transporto priemonės numerius iš OM - GTE į OM - GTF. Greičiausiai, taip galėjo būti taupymo sumetimais. Tik mums kyla klausimas: - Ar galima taupyti tokia sąskaita? Įsivaizduokite, jog sugenda pagrindinis kompiuteris 26 m. autobuse kuris veža 50 keleivių. Greičiausiai, autobusas tiesiog sustoja. O kas būtų jeigu pagrindinis kompiuteris sugestų 26 m. senumo lėktuve kuris skristų 10 000 metrų aukštyje ir skraidintų apie 200 poilsiautojų? Ar orlaivis galėtų bent trumpam sustoti tarp debesų??? Kaip žinome, elektros įrengimai nuo senumo genda, todėl, labai prašome kelionių organizatorių "Teztour" ir "Novaturas", bei skrydžių bendrovės "Get Jet airlines" vykdyti skrydžius tik tokiais orlaiviais kurie buvo nurodyti "Delfi" publikuotame straipsnyje, arba naujesniais, nepriklausomai ar tai būtų skrydžiui numatytas, ar pakaitinis lėktuvas.
Atsakyti
Vasarą atostogavau su šeima Turkijoje. Apie viešbutį iš Novaturo atstovės girdėjome tik puikiausius atsiliepus. Tik atvykus registratūros darbuotojas pasiūlė susimokėti 50 eur priemoką, kad netektų gyventi itin prastuose kambariuose. Nors apie tai kitą rytą informavome Novaturo atstovę, buvo tiesiog atsakyta, jog neturėjome mokėti. Ją taip pat informavome apie itin prastą maistą. Dar prieš kelionę sakėme, jog keliaujame su mažu "nevalgiu" vaiku, tačiau atstovė užtikrino, jog viešbutyje patiekiami viso pasaulio virtuvės patiekalai. Juokinga... Iš mėsos patiekalų buvo tik višitenos kauliukai su oda (ir tai tik dvi dienas), mėsos nerasta. Iš sulčių aparato bėgo neaiškios kilmės rudos spalvos skystis. Jokių bulvinių patiekalų, jokių mėsos patiekalų, kitas maistas visą savaitę tas pats. Nors Novaturo atstovė pabrėžė, jog tai 5 žvaigždučių viešbutis, tik grįžus paaiškėjo, jog šis viešbutis išvis neturi žvaigždučių. Prašėme pakeisti viešbutį, kuris, beje, per savaitę nė karto nebuvo tvarkomas. Likus dviems paroms iki atostogų pabaigos mums pasiūlė pakeisti viešbutį su 680 eur priemoka. Vietoj kompensacijos dar už dvi paras tiek primokėti... Dar niekada nesu viešbučiuose gėrusi alkoholinius gėrimus iš vienkartinių puodelių, kurė papūtus lengvam vėjeliui skrido nuo stalo. Alkoholinius gėrimus galėjome rinktis tik iš dviejų variantų - neaiškios kilmės kokteilių, birzgalas ir tiek. Sugadintos atostogos Novaturo dėka. Niekada nevyksiu per šią kelionių agentūrą ir įspėsiu visus ten vykstančius.
Laimutė širvydienė
2019-01-27 21:38:57 IP 28m8346l
Atsakyti
Su Novaturu tenka keliauti ne pirmą kartą. 2019 sausio 22 d. iš Dubajaus užsisakiau ekskursiją i Abu Dabį.Vairuotojas ir gidas viename asmenyje buvo Andriy Horbach.Noriu padėkoti agentūrai ir gidui už šią ekskursiją. Mes buvome tik 6: 3 lietuviai, 1 estė, 2 latviai. Džipas naujutėlaitis, gidas laisvai kalbėjo ir rusiškai, ir angliškai. Jo žinios puikios. Visi likome kelione patenkinti.

Pagarbiai- Laimutė Širvydienė
Atsakyti
O mes sausi vykome intenerife, viskas kaip ir normaliai ; tik 30 km atstumą nuo oro uosto iki viešbučio vežė 2h, kol visus išvežiojo, dar nieko, bet iš viešbučio iki oro uosto su mažais vaikais tranke 2, 5 h, paėmė iš viešbučio 8, 10 kai lėktuvas 13h ir rinko pilna autobusą žmonių, kai tame tarpe su tez turu keliavę lietuviai buvo paimti iš viešbučio 10 h nes šalia oro uosto esančius poilsiautojus surinkinėjo su busiukiu. Zodziu Taupo kiekviena kapeika ir vienodai osia kad puse dienos autike prasitrankysi.Dar deklaruoja Info kad ekskursiju bilietai saloje vienodi, net neapsigaukite, netgi paciame viesbutyje esantys atstovai pigiau pardavineja nei novaturas, 4 as menu Seimai I Loro parka nuvykti isejo pigiau ant 42 eu, tai ka as zinau ar cia ne pinigas. Zodziu viesai skelbiamos iejimo kainos - Iki 6 Metu nemokamai.mums priskaiciavo Gide 3 m sunui vaiko bilieta.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti puikiai gidei Vitai, dirbusiai Jordanijoje lapkričio mėnesį.
Atsakyti
Teresė 2018-11-30 19:10:13
Nuo 2018 m. lapkričio 18 iki lapkričio 25 atostogavom Sarm el Seiche viešbutyje Ampohras. Mūsų agentė buvo Greta. Ji nė karto neapsilankė viešbutyje tik paskė kada vežė i viešbuti kad jei norime keliones tūrime jai paskabinti. Jokios informacijos nesuteikė. Suplanavus kelione mes paskambinom Gretai ji nesiteikė atvykti. Atvyko Brigita tik jos pagalba gavome daig informacijos. Keturi žmonės esame nepatenkinti Gretos mums suteikta informacija. Esame dėkingi Jolantai už įdomiai pravesta ekskursija. Mes vykstame i keliones bet kad informacijos iš Gretos negavome.
iš komentaro matosi, kad žmogus neturi patirties, paprastai susirgus Egypte kviečiamas gydytojas jam sumokama o čekis saugojimas ir pristatomas draudimo bendrovei, (kontaktai parašyti ant poliuso) tai galima padaryti paskambinus į receptioną "Faraona" liga kai žmogus viduriuoja dažnas dalykas Egypte, todėl nepatartina gerti jų vandenį ir kokteilius su ledukais. Kas liečia ekskursijos tai jie visada kainuoja brangiau negu pas vietinius kaip ir automobilio nuoma. Visi pavargo nuo tu gidu nes paprastai apie kelione daug informacijos yra internete ir ji suteikiama perkant kelione o taip pat tripadvisor.com yra atsiliepimu ir nuotraukų
Atsakyti
Vasaros keliones 2019 metams įsigijimas virto košmaru, kadangi Novaturas pasirašė sutartį su GetJet kuriu lėktuvai senas šlamtas 1988-1990 metu po 30 metu (gali tiesiog išnykti ore nes jų istorijos niekas nežino). Baisu paskaitus komentarus keliautųjų kurie nupirko Finnair bilietus bet jiems pakišo tokį siaubą. Sumokėjus už 5 * viešbutį rizikuoti savo gyvybę?!
Atsakyti
Nuo 2018 m. lapkričio 18 iki lapkričio 25 atostogavom Sarm el Seiche viešbutyje Ampohras. Mūsų agentė buvo Greta. Ji nė karto neapsilankė viešbutyje tik paskė kada vežė i viešbuti kad jei norime keliones tūrime jai paskabinti. Jokios informacijos nesuteikė. Suplanavus kelione mes paskambinom Gretai ji nesiteikė atvykti. Atvyko Brigita tik jos pagalba gavome daig informacijos. Keturi žmonės esame nepatenkinti Gretos mums suteikta informacija. Esame dėkingi Jolantai už įdomiai pravesta ekskursija. Mes vykstame i keliones bet kad informacijos iš Gretos negavome.
Pociunienė Birutė
2018-10-25 14:40:40 IP 28m93r2v
Atsakyti
Sveiki Buvome Djerboje spalio 16 ir 22 dienomis viesbutyje Palm Azur Viešbutis geras bet kodel nesuteikiate informacijos kad jūroje vanduo baisùs tiesiog purvinas.Tokiu laiku kaip sakė vietiniai vanduo visada toks.Taip pat gide Rasa visai nesuteikė informacijos Aš susirgau tai visai nepadėjo nei ligos nei kitais klausimais
Ir net nenorėjo grazinti uz ekskursijas pinigu bet paskui grąžino
Atsakyti
Galiu apie si viesbuti tik gerai atsiliepti. Musu buvo didele kompanija. Visi likom patenkinti.
1) kambariai geri
2) Aptarnavimas tikrai geras. Aptarnaujantysis personalas superinis, linksmi, paslaugus. Jus esat superiniai
Atsakyti
Ramunė Derenčiūtė - rekomenduoju vengti šios kelionių "agentės" paslaugų.
Atsakyti
Laba diena, noriu nuoširdžiai padėkoti Novaturo atstovui Kretoje Laurynui. Palikau akinukus išvykdamas iš Kretos, paskambinau Laurynui.išklausė, nuramino suorganizavo gražinimo operaciją.Su džiaugsmu, su nuotaika, be mažiausios nusivylimo ar nepasitenkinimo gaidos.
Žmogus tikrai pašauktas dirbti šitą darbą. Tikrai tokie žmonės savo darbu nenorom reklamuoja savo įmonę ir save

Dar kartą Ačiū.
Su pagarba Stasys Gečiauskas
Atsakyti
2018-09-19 09-23 vykome į kelionę Sankt Peterburgas-Rusijos brangakmenis.Kelionės metu mus lydėjo vadovė Edita.Tai tiesiog važinėjantis žinių bagažas ir ne tik sausais faktais, bet su jumoru, papildomais komentarais ir smagiais nutikimais.Pats miestas yra nuostabus, siųlyčiau kas nebuvo, arba buvo seniau- pažiūrėti į miestą, kaip architektūros šedevrą, tikrai yra į ką žiūrėti.Norėčiau pasakyti ačiū Editai, taip pat Novaturo organizatoriams už puikiai organizuotą kelionę.
Atsakyti
2018.09.09.-2018.09.16 atostogavome Portugalijoje, Algarvėje.Viskas labai gerai. Novaturo atstovas Marius buvo labai dėmesingas, suteikė daug informacijos. Vienintelis trūkumas -ekskursija autobusu į Lisaboną. Kaina 2 žmonėms 150 Eur. Į Lisaboną atvykome 11. 30 val.- išvykome 15 val. Aplankyti lankytinus objektus laiko buvo skirta tiek mažai, kad net bėgte apibėgus, vos spėjai į autobusą.Tokių objektų buvo trys.Visa kita pamatėme tik pro autobuso langą, lėtai pravažiuojant ir gidei pasakojant. Atvežus į miesto centrą, gavome 2 val. laisvo laiko, kurio turėjo užtekti ir apžiūrėti senamiestį ir pavalgyti, ir nusipirkti lauktuvių. Tai padaryti neįmanoma per tokį trumpą laiką. Todėl kyla klausimas, kam iš viso reikia organizuoti tokią kelionę į tokį didelį miestą, jei jame planuojama būti tik nepilnas 5 val., kai dar laisvai galima būtų paviešėti iki septintos vakaro, kai pradeda temti. Už pasivažinėjimą autobusu mokėti tokius pinigus -neprotinga. Į kitas organizuojamas ekskursijas nevažiavome- nuomavomės automobilį.

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; keleivių pervežimas; kelionės.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Informacija keleiviams dėl Covid-19, popandeminės turizmo fazės kelionių planavimas ir viešas laiškas dėl grąžinamų įmokų už neįvykusias keliones" Skaitykite čia: bit.ly/viešas-laiškas Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai:...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV atšauks vizas užsienio studentams, kurių studijos perkeliamos į internetą
JAV atšauks vizas užsienio studentams, kurių studijos perkeliamos į internetą 07-07 20:26
Jungtinės Valstijos paskelbė, kad neleis šalyje likti užsienio studentams, jei visos jų studijos rudenį dėl koronaviruso krizės bus perkeltos į internetą.
Konservatorių prezidiumas pakoregavo kandidatų į Seimą sąrašą
Konservatorių prezidiumas pakoregavo kandidatų į Seimą sąrašą 07-07 20:25
Didžiausios opozicinės partijos Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) prezidiumas antradienį pakoregavo anksčiau partijos narių reitinguotą kandidatų į Seimą sąrašą.
"Snaigės" akcininkai pritarė įstatinio kapitalo mažinimui
"Snaigės" akcininkai pritarė įstatinio kapitalo mažinimui 07-07 20:23
Rusijos grupės "Polair" netiesiogiai valdoma vienintelė Baltijos šalyse šaldytuvų gamybos bendrovė "Snaigė" mažina įstatinį kapitalą 3,566 mln. Eur.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Harley-Davidson 25,17 +7,38%
Amazon.com 3057,04 +5,77%
Goldman Sachs 207,36 +5,05%
Twitter 32,34 +4,76%
ConocoPhillips 41,63 -0,36%
Avon 5,60 -0,88%
AutoZone 1137,38 -1,01%
Macy's 6,61 -2,79%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 0,00%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Jautiena 5,08 +14,16%
Vištiena 1,52 +19,69%
Kava 3,30 -3,23%
Varis 5239,83 +3,60%
Anglis 52,49 -10,35%
Apelsinai 0,65 +12,07%