VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Novaturas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Novaturas

Atsiliepimai apie Novaturas, AB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Novaturas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kainas pakėlė, sugalvojo visokius kuro svyravimo mokesčius atgaline data, o paslaugos suprastėjo net komentarų nėra.
Skridome į Maljorką 2022 05 20 atskridus autobusas nebuvo užsakytas, viena atstovė palikta buvo ant viso didžiausio lėktuvo. Oro uoste pralaukėm apie 3 val kol pagaliau atvyko autobusas ir išvežiojo žmones po viešbučius.
Atgal išvis neatsiuntė autobuso, teko su taksi važiuot į oro uostą. Gerai, kad bent jau lėktuvą užsakė ????
Išlikimo kelionė! Jokio atsiprašymo praėjus daugiau mėnesiui laiko po pretenzijos pateikimo, jau nekalbant apie kažkokias nuolaidas ir kompensacijas.
Kuo toliau nuo šitos š*******o kontoros!
Atsakyti
Nerekomenduoju. Skrydžius keitinėjo, galiausiai sakė nebeskris nei sekmadieniais nei trečiadieniais. Siūlė kitą kryptį, kuri net nedomina. Ignoravo. Pinigų atgal negrąžina, kasdien sako, kad jau perves, bet taip ir neperveda. Nerekomenduočiau nei priešui su jais reikalų turėti.
Vladimiras
2022-06-13 15:03:46
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU!!!!
Atsakyti
Keliavome į Kretą 2022-05-29.
Kiekvieną dieną išsipirkome ekskursijas per agentę Dovilę. Dėl kitos dienos kelionės pranešimą su laiku gaudavome labai vėlai... Kelis kart net reikėjo patiems rašyti ir klausti kelinta valandą atvažiuos autobusas.. Buvo pasakyta ateiti anksčiau į sutartą vietą, visada pralaukdavome po 15-20min. ilgiau nei buvo pasakyta..
Ir galų galiausiai dabar dar sėdim Bulgarijoje, oro uoste. Kaip taip, jeigu skrydis tiesioginis į Vilnių? O todėl, kad oro linijos netinkamai atliko lėktuvo apžiūrą, ir pradėjo bėgti kuras ar kažkas tokio.. Niekas nieko tiksliai nenori/negali pasakyti kas nutiko lėktuvui.. Įgula pradėjo stresuoti, kai kurie verkti..
Tęsiam toliau, išlaipino iš lėktuvo, nuvežė į oro uostą. Ten pralaukėm apie 3h, tada įlaipino į tą patį "sutvarkytą" lėktuvą. Pralaukus lėktuve apie 2h buvome vėl išlaipinti.. Ir dar už savo pinigus (taksui) turėjome keliauti į viešbutį.. Po 2 valandų miego, streso, ašarų, dabar esam oro uoste (ne Lietuvoj).
NEREKOMENDUOJU!!! Nutikus tokiai situacijai, NOVATURAS ragelio nekelia!!
Nusivylęs
2022-06-04 19:27:01
Atsakyti
Įmonė save vadinanti didžiausiu ir "patikimiausiu" kelionių organizatoriumi Pabaltyjyje keturis kartus keitė skrydžio datą, kol galų gale baigėsi suplanuotų atostogų laikas...Tai jie neskris į Varną, tai į Burgasą, po to jau tikino, kad likęs vienas skrydis per savaitę tikrai įvyks, bet visgi likus iki atostogų pradžios mažiau nei mėnesiui, skrydis vėl neįvyks ir jokių garantijų, kad ir ketvirtą kartą perkeltas skrydis įvyks...Priežastis: mažas lėktuvų užpildmas ir jiems neapsimoka skrist...Bet ar čia mano bėdos: jei nemokat dirbt ir parduot kelionių, tai geriau užsidarykit, o ne žmones apgaudinėkit...Spėkit kokią alternatyvą pasiūlė: grąžinti pinigus arba 3 procentų nuolaidą kitai krypčiai. Galit susikišt į vieną vietą tą nuolaidą prie dabartinių kelionių kainų...Normalioj teisinėj valstybėj žmogui priklausytų kompensaciją už sugriautus atostogų planus ir patirtus nuostolius perplanuojant atostogas, bet Lietuva gi bananų respublika...Nuoširdus patarimas: nepirkit kelionių iš Novaturo į Bulgariją birželiui ir liepos pradžiai (tiek man perkėlinėjo skrydžius), nes greičiausiai niekur taip ir neiškeliausit...
Atsakyti
Labai dėkinga Novaturo darbuotjai Gretai Kuniskei už puikų darbą- turejau netiketai atsiradusias atostogas ir norejau išvykti pailsėti, tai ji man surado visas mano sąlygas ir reikalavimus atitinkančią poilsinę kelionę į Kretą per dvi dienas,
Gri-au iš kelionės puikiai pailsėjusi ir su geru užtaisu tolimesniems darbams.
Ačiū, Gretutei.
Atsakyti
Jei norite susigadinti atostogas pirkite kelionę iš Novaturo.. Atvykę Graikijoje į viešbutį supratome, kad papuoleme į statybų aikštelę, gręžimas, kalimas, statybininkų riksmai nuo 8 iki 20 vakaro, pastoliai nuo balkono 4-5 m.. Visur dulkes.. Viesbucio Mistral bay administratorius sukcius kaip reta... Nulupo dar neprasidejus sezonui po 21 eu, tipo kurorto mokestis, apie ką Novoturas parduodamas kelialapį nutylejo.. Išvykstant mes paklauseme ar priklauso pietūs naktinis budetojas parode popierius kad priklauso.. Mes papietavome, o serbui peremus pamaina, dar dvi poros lietuvių pirkusiu irgi Novoture valgyt negavo.. O skrydis atgal mūsų buvo velai... Novaturas siulo viesbucius neatitinkancius reakybes nei žvaigždučių skaiciumi, nei nuotraukomis.. Svarbu kad liktų didesnis pelnas nuo kliento.. Mąstau skunda rašyti vartotojų teisėms. Padareme vidioįrašus, kur girdisi ir matosi visas statybų triukšmas ir grožis..
Atsakyti
Nusipirkau kelionė į Turkiją atėjo sms kad turiu sumokieti liekutine sumą iškart visą sumą sumokėjau po valandos pranešė kad mūsų rezervaciją atšaukia priežastis atšakymo nepaaiškino pasiūlė kitą viešbutį kuris žemesnio lygio negu mūsų atšaukto viešbučio. Mes nesutikam su jų pasiulimu ir pasiūlė novaturui kad jie mums duotų tokį pat ar dar geriasnio ligio viešbutį je sutiko bet pasakie kad tūrių novaturui damokieti zimiai daugiau negu kainavo mano kelionė, su to aš vėl nesutikau su novaturui todėl kad pagal civilinė kodekso 6.752 str.: „kelionių organizatorius neturi teisės iki organizuotos turistinės kelionės pradžios vienašališkai keisti organizuotos turistinės kelionės sutarties sąlygų, išskyrus kainą šio kodekso 6.7521 straipsnyje nustatyta tvarka“, o kainos padidinimas šiuo atveju neatitinka 6.7521​ straipsnyje nustatytų reikalavimų.

Taigi, Jie neturėjo teisės vienašališkai keisti kelionės kainos ar kitaip keisti esmines sutarties sąlygas, o užsakyto viešbučio kategorija, kaina, jame esančios paslaugos yra esminės, būtent pagal šias sąlygas turistas renkasi kelionę.
Atsakyti
Sveiki,

Praėjusią savaitę vykome į Turkiją. Skridome į Gazipašos oro uostą. Mūsų buvo viso 9 asmenys. Jūsų autobusu nevykome nei iš oro uosto į viešbutį, nei atgal.
Dar prieš kelionę kreipiausi į vadybininkę Ramunę Derenciūtę su užklausa ar bus galima grąžintis pinigus už pervežimus pirmyn ir atgal. Kadangi Ramunė tuo metu atostogavo, automatiniu atsakikliu iš jos buvau nukreipta kreiptis el. paštais į kitus kolegas Jolantą Krištaponę, kuriai parašius gavau autoatsakiklį, kad jos irgi nėra ir kreiptis į Tadą Šimkų, su kuriuo taip pat nesusisiekiau, nes blokavo laišką.
Dieną prieš susisiekiau bendruoju jūsų telefonu, labai maloniai pabendravome su atsiliepusia vadybininke. Ji patikino, kad susigrąžinti pinigus tikrai galima, asmeniui kainuotų apie 10 eur. Bet teigė, kad tik po kelionės galėsime kreiptis su prašymu.
Šiandien kreipiausi į Ramunę. Gavau atsakymą, kad vienai šeimai galime susigrąžinti 3-4 eur. Ji teigė, kad neva tie 10 eur už asmenį būtų jei būtume važiavę iš Antalijos oro uosto. Pasirodė keista nes buvo kalbama apie Gazipašos oro uosta, kadangi sutartyje aiškiai matosi. Vėliau Ramunė parašė, kad neva ir iš Antalijos panašiai kainuotų. Tai klausimas - ar vadybininkai nežino, ar spėlioja tiesiog? Nes nuo 10 eur už asmenį iki 3 eur už šeimą yra didžiulė paklaida. Kadangi mus patikino, jog susigrąžinsime apie 10 eur už asmenį, mes nevykome su jūsų autobusu.
Jei būtume žinoję, kad pervežimas beveik nieko nekainuoja jums nei pirmyn nei atgal (kas irgi yra labai keista), būtume vykę su jūsų autobusu ir pirmyn ir atgal.

Esmė tame, kad vadybininkai patys nežino nei kas, nei kur nei kaip.

Labai norėčiau, kad išspręstumėte šią susidariusią nemalonią situaciją, kadangi jaučiamės apgauti ir nusivylę..
Atsakyti
Keliavome su Novaturu į Turkiją. Pasitiko ir į viešbutį palydėjo gidė VILMA. Atostogų metu (ne vakare ar ryte, bet dienos metu) norėjome su ja susisiekti - rašėme žinutes, skambinome. Jokio atsakymo į žinutes, skambučius atmeta. Suprantama, kad skambinant gali būti užimta, bet atsilaisvinusi gali parašyti ar perskambinti. Pirmą kartą teko susidurti su tokiu neatsakingu gidės darbu. Dar tik sezono pradžia, gal žmogus jau pervargęs, nebespėja, tai kas bus toliau?
Atsakyti
Sveiki, esame labai nusivylę novaturu. Su vaikinu keliavome atostogauti i Turkija 2022-04-21. Novaturas organizuoja eskursijas, todel labai susidomejome ir uzsisakeme eskursija is anksto i Kapadokija, isvykimas turejo buti 7:50 ryto, susiruoseme ir laukeme mazdaug apie valanda, kol sulaukeme zinutes is agentes Gretos, atleiskit mes jus pamirsome ir mums neapsimoka gristi jusu pajimti, nemoku apsakyti kaip tai buvo nemalonu, eskursija butu buvusi visa diena, o mes likome be nieko, tai yra visiskai neprofesionalu ir aplaidu, galejo atsiusti vairuotoja, manau tikrai turejo visomis isgalemes ieskoti iseities, tam kad profesionaliai atliktu savo darbą, tokiu savo poelgiu prarado klientus, mes daugiau niekada nesirinksim novaturo ir jo paslaugu taip pat nerekomenduosim niekam is musu pazistamu. Keliavome i zaliaji kanjona, gide taip pat buvo neprofesionali, nesuzinojome jokiu istoriniu faktu, tiesa pasakius apie istorija negirdejome nieko, didziaja dali eskursijos tylejo, o kai atejo laikas kalbeti, tai isgirdom tik, kokius suvenyrus geriausia pirkti, apie tai kaip lengva cia pradeti versla ir kokie turtingi vyrai gyvena vienam is pravaziuotu rajonu, labai apmaudu, kad del novaturo nukentejo musu ilgai planuota kelione.
Atsakyti
Keliavom šeima 12 suaugusiu su Novaturu į Egiptą, Sharm El Sheik 2022.04.06-13. Skrydis gerai, viešbučiui iki 5 žvaigždžių dar toli, bet žinojom kur važiuojam. Įdomumai prasidėjo kai atėjome i kambarį -vargani baldai, slogus kvapas, vonia kaip sovietinio daugiabučio. Tai tik kitą dieną pavyko pasikeisti i normalios kokybės kambarį, kuriuo labai džiaugiamės. Man prireikė PRG testo grįžimui namo. Sumokėjau Novaturo agentei Gretai 65 eu ir sutartu laiku viešbučio vestibiulyje laukiame (buvo dar viena moteris iš mūsų grupes)gydytojo. Laukėme gydytojo, o atėjo vaikinukas su "versace" maikute ir išėmęs iš šaltkrepšio neaiškaus sterilumo tamponą, liepė mums patiems pasikrapštyti po nosį :) Prieš skrydį namo, gavome testo rezultatus (negative) ir paėmimo laikas buvo para vėliau. Susidarė toks įspūdis, kad svarbiausia pinigai ir gausi kokį nori testo rezultatą:)) Per ta pačią Novaturo agente buvome užsisakę pažintinę kelionę po miestą- pradžia buvo gera, musulmonu ir krikščionių šventyklos super. O po to buvo aliejaus parduotuvė...va nuo čia prasidėjo mūsų, kaip klientų, "pardavimas", po to dar viena parduotuvė ir laisvo laiko turguje liko tik 40 min: (Akivaizdu, kad gidai gauna asmenine nauda atveždami turistus į tam tikrus prekybos taškus. Labai trūko žmoniško ir nuoširdaus bendravimo. Abejoju ar dar kartą rinksiuosi atostogas su Novaturu.
Atsakyti
su novaturu keliavau 2022, 03, 12-19 dienomis kruizas Nilu, tai buvo pirmas ir paskutinis kartas.Kelione buvo pazintine, bet kompanija pagailejo net tusinuku (visos agenturos pasirupina suvenyrais, keliones vadova pamateme tik Egipte, niekas nezinojo jokios informacijos kur eiti ir ka daryti.Egipte pacia pirma diena buvo surinkta po 350 euru neva arbatpinigiams ir ekskursijoms, turistas negalejo pasirinkti lankomu objektu, veliau suzinojome, kad ir arbatpinigiai buvo pasidalyti ti tarp savu, nezinau ar novaturas zino apie savo vadovu bizni ir nelegalias rinkliavas, bet mes kreipsimes iturizmo departamenta, kad pasibaigtu sita betvarke.Geda Novaturui
Atsakyti
Jei jau nekeliate telefono dėl to, kad visi operatoriai nuolat užimti, tai bent perskambnkite po praleistų skambučių arba bent malonėkite atsakyti į užklausą, pateiktą el. paštu, nes neįsivaiduoju, kokiais varpais skambinant galima būtų su Jumis susisiekti ir gauti informacijos.
Atsakyti
Renkuosi šią bendrovę ne pirmą, bet tikrai paskutinį kartą!!! Suorganizuoti skrydį laiku jiems yra misija neįmanoma. Šiuo metu sėdžiu lėktuve iš Bergamo į Vilnių, vėluoja 1, 5 val., o dar ir su bagažu bėdos, kada grįšiu neaišku, į priekį panašiai, diena buvo suplanuota, dabar sugadinta! AČIŪ NOVATURAS :)
Greta Taraškevičiūtė
2022-02-06 15:00:39 IP 2i51fmmn
Atsakyti
Sveiki,

rašome labai nusivylę Jūsų Novaturo organizacija. Šių metų sausio 21d. su draugu per Jūsų organizaciją išvykome į Šarm el Šeiką. Kaip ir viskas buvo gerai. Tačiau prieš kelionę pasidarėme Covid antigenų testus (kurie tinka prieš grįžtant į Lietuvą). Abu testai, tiek mano tiek draugo parodė teigiamus atsakymus. Pagal idėją turėjome izoliuotis abudu. Tačiau, per novaturo gidę sužinojome, jog viešbutis, kuriame esame apsistoję reikalauja (kažkodėl) pasidaryti PGR tęstus. Antigenų testus darėmės sausio 29d., o PGR testus 30d, iš karto kitą dieną. Ir tuomet tęstai parodė draugui neigiamą, o man teigiamą. Viešbutis pasakė, kad jeigu draugas nori likti kartu privalės mokėti už kambarius pilną kainą. Taigi draugu, kambarys dviem naktim kainavo 150 eurų, neskaičiuojant kiek per dienas atlikome nereikalingų testu, tikėdamiesi, kad bent jie bus abiems vienodi. Testams išleidome apie 500 eurų. Suprantame už testus pinigai nėra grąžinami, tačiau mums pikta, kad buvome palikti likimo valiai. Ir galiausiai turėjo draugas išvykti vienas į Lietuvą ir mane paliko vieną svetimoje šalyje. Apie šią situaciją niekur nebuvome girdėję, tikėjomės, jeigu jau ir bus tokia situacija, kad susergame covidu, tai bent novaturas spręs problemą ir leis gyventi kartu. Nes paskutinės dienos kainavo ne tik daug finansų, bet ir nervų. Nesijautėme saugūs ir viską darėme patys, negavome galima sakyti jokios pagalbos. Ši kelionė mums kainavo labai daug, plius reikėjo susimokėti kiekvienam po 39 eur už bilietų keitimą. Esame labai nusivylę Jūsų organizacija ir tikrai skleisime šią žinia kitiems žmonėms, kad jie gerai pagalvotų prieš keliones ar verta taip rizikuoti.
Deja, keliavome per jus ne vieną kartą ir gaila, kad visgi taip teko nusivilti. Manome daugiau nebekeliausime per jus. Nes jeigu žmonės atvažiuoja dviese, jie ir nori išvažiuoti dviese. Kas garantavo mano saugumą svetimoje (ne Europos) šalyje. Nebuvome informuoti, kad gali atsitikti tokia situacija. Iš kitų asmenų girdėjome, jog privalo abu žmones izoliuoti, ir nesuprantame, kodėl savo lėšomis buvome priversti darytis tęsta antrą kartą? Kur Jūsų taiskyklės tai numato? Būtume žinoję apie šią situaciją, jog galime būti atskirti tikrai nebūtume keliavę. Beje, daug šansų, kad negausiu nedarbingumo atbuline data, nes su egiptiečiais sunkiai ėjosi susikalbėti. Jie neatsiunčia persirgimo dokumento (Sick leave) - tai gaunasi, taip, kad izoliavausi savo sąskaitą, kai turėjau dirbti.
Labai liūdna, kad taip atsitiko.
Būtų labai teisinga iš Jūsų pusės, jog grąžintumėte pinigus už bilietų keitimą ir draugo mokėjimus už viešbutį. Mokėjome kortelėmis, todėl turime visus išrašus. Manau negalima palikti savo klientų likimo valiai. O jeigu mes nebūtume turėję pinigų? Atvažiavę su 100-200 eurų ? Vien tęstai pasikartosiu mums kainavo apie 500 eurų sudėjus tiek draugo tiek mano. Ką siūlote daryti žmonėms, kurie atvažiuotų tuščiomis kišenėmis? Likti ant gatvės?
Pirmas testas 29d parodė abiems mums POSTIVE, dėl to, draugas 30d. negalėjo išskristi namo. Jam teko likti, ir jau 30d testas parodė NEGATIVE- tai kur logika? Dėl šios priežasties jis privalėjo mokėti už viešbutį ir nakvoti jame. Tikrai situacija labai prasta, likome labai labai nusivylę.
Beje, draugas pasidarė grįžęs į Lietuvą PGR tęstą, ir ką galvojate? Jam RASTA Covid. Tai kuo tikėti? Kaip paaiškinti šią situaciją? Šiandien kaip tik gavo atsakymą.
Atsakyti
ATOSTOGAVOM HURGADOJE SPALIO VIDURYJE LA PASHOS VIEŠBUTYJE 14 NAKTŲ. NU AR JAU TIEK NOVATURAS NUSIGYVENO, KAD IR ATVYKUS, IR IŠVYKSTANT, ATSIUNTĖ TOKĮ AUTOBUSIUKĄ, KAD LAGAMINUS KĖLĖM PER LANGĄ ANT GALINĖS SĖDYNĖS. BEVAŽIUOJANT LAGAMINAI PRADĖJO VIRST ANT GALE SĖDINČIŲ KELIAUTOJŲ GALVŲ. PINIGUS MOKAM, NEJAUGI NENUSIPELNĖM NORMALAUS APTARNAVIMO? TUO LABIAU, KAD KITŲ KELIONIŲ ORGANIZATORIAI TIKRAI TAIP NESITYČIOJA IŠ SAVO TURISTŲ
Atsakyti
Atostogavau Kretoje 2021-08-08- 08-15 Kreta star viešbutyje. Viešbutis puikus, viskas labai patiko, išskyrus pasitikusį gidą Viktorą. Tai žmogus, kuris neatlieka savo pareigų tinkamai (kadangi daug keliauju, žinau, kaip dirba gidai).Pirmiausia nepalydėjo iki viešbučių, motyvuodamas, kad autobusas jo neparveš iki gyvenamos vietos, antra, praktiškai nesuteikė reikiamos informacijos, o blogiausia buvo tai, kad paskutinę dieną mūsų paimti iš viešbučio autobusas vėlavo pusę valandos ir atvyko be gido (to nėra buvę nė vienos kelionės metu), atvykus į oro uostą nepasitiko, nepasakė prie kurio langelio vyksta registracija (aišku, susiradom patys). Taigi toks gidas, kuris neatlieka savo pareigų neturėtų gadinti Novaturo įvaizdžio.
Atsakyti
Atostogavom Bulgarijoje (2021.08.08-2021.08.15) Sunny day palace viešbutyje. Orouoste Varnoje mus sutiko gidas Vladas ir padavė lapą, kuriame nebvo nurodytas susitikimo laikas viešbutyje. Žadėjo parašyti žinutę kada atvyks, tačiau nieko negavom. Tada aš pati parašiau sms su klausimu kada jo laukti- jis neatsakė. Tada paskambinau ir pasakiau, kad norim susitikti su jo ir pirksim ekskursiją. Vėl pažadėjo pranešti kada atvyks, bet taip ir nepranešė, dingo. Apmaudu, kad gido paslaugos įskaičiuotos į kelionę, tačiau jokių paslaugų iš jo negavom.
Atsakyti
Labai nusivylem!!! Pirkome kelione kartu su draudimu. Nuvykus i Turkija, susirgom ir teko kreiptis i Gydytoja. Viesbuty gydytojas sako ok, esat apsidraude, vezam i ligonine tik duokit poliusa. Pasirodo kaip ir nelabai turim. Su Lietuvoje esaciu Novaturu Susisiekt neina, Turkijoj dirbantys gidai bando su jais susisiekt, ir gauti Ta poliusa. Laukiam dvi dienas, idomu ar sulauksim. Kokios atsakomybes, jeigu butu rimta beda, ka tada daryt reiktu. Ir kas tada nestu atsakomybe???? O siuo metu atsakymas tik tiek kad sistemos klaida
Atsakyti
a******ų kompanija. 2020 metais turėjom vykti į Turkiją. Kelionė neiviko dėl karantino. Avansą negrąžino, davė kupona. Kupono laikas baigėsi liepos 1, pinigus turėjo grąžinti per 14 dienų. Po 27 dienų vilkinimo, ne sąmoningo susirašinėjimo šiaip netaip atgavo savo pinigus. Apsimeta kad nesupranta apie ką kalbam, tipo kažko trūksta, po to pasakė kad išvis neturi mūsų prašymo dėl pinigų grąžinimo.... SAVO PINIGUS TURI ISKOVOT PER GRASINIMUS!!! Paskutinis kartas gyvenime....
Atsakyti
Mus viskas tiko ir patiko. Bet pikta pasidarė kai skrendant atgal su mama is bulgarijos liektuve sedeti turėjome atskirai. Įgulos nare pasake tikriausia paskutine minute uzsisakete kelione ir neliko vietų, as nieko neatsakiau nes suprantu ne jos kalte. Mes kelione uzsisakeme pries maždaug 3menesius.
Atsakyti
Parašiau komentarą, bet jo nematyti kodėl?
Atsakyti
2021.07.07 atvykome į Crystal Flora resort, prastas įvertinimas, o Novoturo darbuotojai neatsakingi, dėl PGR testo turėjome susitikimą su Novo turo atstovų paskirtų laiku 21. 07.12.recepsine 9.30, jis neatvyko. Kreipėmės į info, paaiškinome kokia situacija, mus nukreipė į med. punktą, ten su visais dokumentų kopijom užsiregistravom į PGR TESTUS keturiems žmonėms, 13.45 atvykome padarėm testus apmokejome 80 eurų, sesute ir ėmęs testus žmogus įtikino, kad atsakymai bus nusiųsti mūsų atstovams, toliau atostogaujam????. Išvažiavimo rytą atvykęs mus pasiimti, mūsų gidas Jokūbas, pasiteiravo ar turime visų qr kodus, testus? Po mūsų pasakotos situacijos, sėdom ir išvaziavom link oro uosto.Jokūbas visa kelionės laiką skambino į viešbučio administracija ir atstovui, niekas nekėlė ragelio.aisku viena kad testu jie negavo ir mes likom ant ledo. Oro uoste reikėjo papildomai atlikti PGR testus iš vėl 80 eurų, mieli Novo turo darbuotojai:kas dabar grąžins mums 80 eurų kuriuos mes praradome? Kur reikia kreipti dėl kompensacijos, visa VALANDA su lagaminais raižėm, ir gidas Jokūbas išties šaunuolis padėjo greičiau viską išspręsti, nei lietuviškų numeriu pasirūpinta, kad laisviau galima būtų susisiekti su atstovais, labai viskas aplaidžiai, prašau susisiekti dėl tolimesnio bendravimo, prisegu skrydžio dokumentus
Atsakyti
Yra labai piklta ir liūdna dėl šios kelionių agentūros nelankstumo ir nenoro rasti kompromiso su klientais. Dėl šiais metais buvusios neapibrėžtos situacijos dėl Covid-19, kelionės pradėjome dairytis birželio pabaigoje, sutartį dėl kelionės į Rodo salą pasirašėme liepos 1 dieną, pilną kelionės kainą taip pat sumokėjome tą pačią dieną. Po paros laiko tas pats kelionės paketas atpigo 200 eur, po dar kelių dienų ta pati kelionė atpigo dar 60 eur..
Kreipėmės dar kartą į savo vadybininkę, bandydami derėtis dėl geresnių sąlygų arba ilgesnio kelionės laiko. Jokiu būdu neprašėme grąžinti susidariusio skirtumo. Iš pradžių gavome patvirtinimą, kad kaip ir galime pakeisti rezervaciją prailgindami kelionės laiką su mūsų priemoka, kuri mus tenkino. Apsidžiaugėm pagaliau radę abiems pusėms tinkamą kompromisą, bet.. po kelių minučių susisiekė mūsų vadybininkė ir pasakė, kad gavo papildoma nurodymą dar nuo kiekvieno žmogaus paskaičiuoti po 60 eur. sutarties keitimo mokestį. Aišku tokio pasiūlymo atsisakėme. Vaikas tik ką pradėjęs džiaugtis ilgesnėmis atostogomis labai susikrimto.
Šioje situacijoje jaučiamės iš tikrųjų pikti ir labai apgauti, ir nors tai tikrai ne pirma kelionė su Novaturus, bet tikrai gerai pagalvosime ar dar kada rinksimės šio kelionių organizatoriaus pasiūlymus.
Atsakyti
Sveiki. Norime pareikšti pretenziją dėl Jusų nekokybiškai dirbančių darbuotojų Turkijoje. Keliaujame jau daug metų, bet tokį sutikimą Turkijoje ir pervežimą iki viešbučio vakar teko sutikti pirmą kartą! Atskridome 2021.07.13 dieną reisu X98523/Y į Antaliją, į MYLOME LUXURY HOTEL & RESORT. Buvom nukreipti į Novaturo autobusą nr.5. Negana to kad gidė nekalba nei lietuvių nei rusų kalba, tik šiek tiek suprantamai angliškai....Gidė jokios informacijos mums nesuteikė, buvo išdalinti visiems keliaujantiems informaciniai dokumentai, deja mums jų kažkodėl neliko? Paaiškinus kad mes vieninteliai iš grupės jų negavome, ir nežinosime kada susitikti su gide viešbutyje dėl svarbios informacijos, jinai nesuregavo. Mes keletą kartų bandėm paaiškinti, bet gidė nekrepė dėmesio, kaip ir nuvežus iki viešbučio net nesugebėjo išlipti iš autobuso, palydėti iki registratūtos, įsitikinti ar nekilo kokių problėmų registruojantis?Dabar svarstom, kad iškilus rimtiems neaiškumams ar atsitikus nalaimei mes neturime musų atstovės gidės tel.numerio Turkijoje! Esame palikti likimo valiai, labai nusivylėm Jusų kelionių agentūra!
Atsakyti
Rima 2020-08-12 11:44:55
Pritariu Jums, kas per firma Novaturas, nesugeba išmokėti pinigų, jau man nelaiko nervai, negrąžins iki tos dienos kaip jiems istatimiskai priklausoma. Viena diena tik vėluos iškart pas antstolį lėksiu.
Atsiprašant uzpi.... o kiek galima issidirbineti nuo kovo mėnesio laukiu pinigų grąžinimo
Rima,

kaip Jums išsisprendė sitaucija? mes turime panašią siatuaciją. pradžioj rašė, kad nieko negrąžins. paskui pasiūle 30proc sumos grąžinimą. Kreipėmės i vartojojų teises, idomų ar tokių atvejų buvo ir daugiau, kaip išsisprendė, ar vis dar tebesiteisia...?
Atsakyti
Melagių kontora, skleidžia melagingą informaciją savo puslapyje, susigundai važiuoti, bandai užsisakyti kelionę. Pasirodo tos krypties jie neturi, bet informacijos nešalina ir toliau melagingai skleidžia. Bandai išsiaiškinti ir paprašyti kokio pasiūlymo, atrašo su nihilistine potekste "čia tech. supraskite nesklandumai, galime pasiūlyti 20 eur nuolaidą, žinoma nuolaida gerai, be 20 eur kaip pasityčiojimas nuskamba. Senukuose per trečiadienio išpardavimus nuo 100 eur gali tiek gauti. Nežinau gal čia naujo vadovo nustatyta kryptis apgaudinėk ir lobk. Jei galite aplenkite
Atsakyti
Siaubingi vadybininkai dirba Novature- komunikacijos spragos, tingus darbas, nelankstumas- rašai prašai po kelis kartus paslaugos už kurią jau sumokėjai, pvz. kad lėktuvo bilietus atsiųstų, ir dar skambini, lauki 10 -15 min. ir klausai jų įrašytos laidotuvių gedulingos melodijos kol atsilieps. Atsiliepusios išklauso, ir "peduoda" priskirtai vadybinkei. Ši vėl vangi, atsako ko neklausei, o ko klausei atsakymo negauni, vėl skambini ir vėl viskas iš naujo. Nerekomenduoju niekam Novaturo. Buvo kadaise puiki kompanija, o dabar tikras vargas, pinigai paiimami tuoj pat, o kokybiškos paslaugos nėra, jau nekalbu apie sudėtingą situaciją su keitimais ir pan.
Atsakyti
Labai nesazininga imone, virs metu laike musu pinigus, melavo kelis kartus, kartais ignoravo, veliau dave suprast kad turi teise negrazint mum pinigu ir pan. Tai kokia esme pirkti kelione per sita agentura? Mes permokam ir jauciames saugiau, bet ne siuo atveju!! Zinokite, kad jei iskyls problemu, sita kontora nuplaus rankas...tuo metu kai visi kelioniu organizatoriai grazino pinigus-si kopijodavo valstybes nuosprendi (neteiseta zmoniu atzvilgiu) ir linkedavo geros dienos! Darykite isvadas ir geriau uzsakyti kelione patiem pigiau, negu sumoketi jiems ir neivykus kelionei laukti grazinimo VIRS METU LAIKO!!! Plius dauguma siulomu viesbuciu yra econom klases, nors jie nurodo 4-5 zv., atvaziuoji i vieta, o ten tragedija!
Atsakyti
Daiva 2021-02-27 11:02:43
Negrąžino pinigų lig šiol už 2020 m. Gegužę neįvykusią kelionę.
Prastai komunikuoja. Jei rašai apie grąžinimą, tai neatrašo, jei užklausi dėl kelionės - su malonumu bendrauja
Daiva, jei negavote kupono ir pinigai Jums nėra grąžinti, parašykite Novaturui dar kartą aiškų reikalavimą grąžinti pinigus per 14d. remiantis CK 6.751 straipsniu į Jūsų nurodytą sąskaitą. Jei per 14d. kelionių organizatorius negrąžins Jums pinigų už kelionę arba nieko neatsakys, kreipkitės į Vartotojų teises ir pateikite visą susirašinėjimą kaip įrodymą. Nes matau, kad su kelionių organizatoriais gražiuoju neis susitarti. Tik jei jie pajaučia, kad gali turėti problemų ir teisinių išlaidų, suskuba spręsti situaciją.
Atsakyti
Negrąžino pinigų lig šiol už 2020 m. Gegužę neįvykusią kelionę.
Prastai komunikuoja. Jei rašai apie grąžinimą, tai neatrašo, jei užklausi dėl kelionės - su malonumu bendrauja
Atsakyti
Labai idomiai kaip rekvizitai.lt apsunkino komentarus. Turbut, kad maziau tiesos rasytu.
Akivaizdu, kad neteisetai valstybe kaz kodel leido Novaturui tiek ilgai nemoketi pinigu, kas yra labai keista, nusprende kaip elgstis su musu pinigais.
Novaturo elgesys siuo laikotarpiu labai blogas, normalios komunikacijos nebuvo, melavo (yra irodymai) ir kol valstybe nepakeite termina net nemokejo nors gavo parama.
Liudniausia yra ju elgesys ir poziuris i pirkeja....
Atsakyti
Dar pinigu negrazino uz ju atsaukta kelione, o jau reklamas siuncia su naujomis kelionemis. Oi negaliu, daugiau ju nesirinksiu. Pirma atsiskaitykite po to reklamuokites, nes dabar tai tikrai nepatikimai atrodote.
Atsakyti
Sukčių kompanija, neražina įmokėto avanso!
Atsakyti
Ne pirmas, bet tikrai paskutinis kartas, kada naudojames Novaturo paslaugomis. Uz kelione, kuri turejo ivykti balandi, pinigu neatgaunam po siai dienai. Nors buvo atsiustas grafikas, kad grazins liepos gale, nieko negavom. I laiskus neatsako. Kas is draugu ir pazistamu pirko keliones per kitas agenturas, visi iki vieno jau seniai atgave savo pinigus. Spaudoj raso, kad kelioniu agenturom is valstybes biudzeto buvo paskolintos lesos grazinti pinigus keliautojam, bet novaturas kaip matom ir is kitu atsiliepimu neaisku kur tas lesas panaudojo, nes daugelis savo pinigu neatgaunam. Tie, kas dekoja uz grazintus pinigus - sveikinu, jus mazuma tu laiminguju, bet neskieskit apie supratima ir kantrybe bei kelioniu agenturu palaikyma, nes man asmeniskai simtas metu, ne mano problemos ju sunkumai, as is savo uzdirbtu pinigu sumokejau uz kelione, kuri neivyko, todel noriu atgaut savo pinigus, o jei kazka noresiu paremt tai remsiu savo noru, o ne prievarta, kur piktybiskai yra negrazinami pinigai.
Atsakyti
Rima 2020-08-12 11:44:55
Pritariu Jums, kas per firma Novaturas, nesugeba išmokėti pinigų, jau man nelaiko nervai, negrąžins iki tos dienos kaip jiems istatimiskai priklausoma. Viena diena tik vėluos iškart pas antstolį lėksiu.
Atsiprašant uzpi.... o kiek galima issidirbineti nuo kovo mėnesio laukiu pinigų grąžinimo
Jo tragedija mum ir nuo kovo negrazina. Reiks kreiptis ir mum jau kazkur
Atsakyti
Gyvenime nebesikreipsiu i šia imone, negražina pinigu nuo pirmosios karantino bangos t.y balandžio mėn, vis atidelioja ir atidelioja o suma apie 1000e niekam nerekomenduočiau šios imonės!! Plešikai, v***s...
Atsakyti
KEIČIASI PINIGŲ UŽ NEĮVYKUSIAS KELIONES GRĄŽINIMO TERMINAS

Keičiasi pinigų už neįvykusias keliones grąžinimo terminas
2020 m. gegužės 30 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos civilinio kodekso pataisos (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.751 straipsnio pakeitimo įstatymas Nr. XIII-2956), kuriomis ekstremalios situacijos atveju atšaukus kelionę, kelionių organizatoriams įteisintas ilgesnis pinigų grąžinimo terminas.

Vadovaujantis Civilinio kodekso pataisomis, pinigai už neįvykusias keliones turistams turi būti grąžinti ne vėliau kaip per 90 dienų nuo Turizmo įstatyme nurodytų apribojimų pabaigos, jeigu turistas ir kelionių organizatorius nesusitaria dėl kitokių kompensavimo galimybių.

Šios įstatymo nuostatos taikomos ne visais atvejais. 90 dienų pinigų grąžinimo terminas numatomas karo, nepaprastosios padėties, mobilizacijos, karantino, ekstremaliosios situacijos atveju arba kai Lietuvos Respublikos piliečiams uždraudžiama išvykti iš Lietuvos ar kitų valstybių piliečiams atvykti į Lietuvą ir dėl to kelionių organizatoriams neįmanoma įvykdyti organizuotos turistinės kelionės sutarties sąlygų. Minimos nuostatos taikomos ir iki šio įstatymo įsigaliojimo dienos sudarytoms organizuotų turistinių kelionių sutartims, pagal kurias kelionės neįvyko dėl aukščiau nurodytų apribojimų.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba primena, kad atšaukus organizuotą turistinę kelionę, vartotojas pirmiausia turėtų kreiptis į kelionių organizatorių ir ieškoti galimybių atidėti organizuotą turistinę kelionę vėlesniam laikui, pakeisti kelionės kryptį arba priimti kitokį kompensacijos pasiūlymą (pavyzdžiui, rinktis kelionės kuponą), t. y. ieškoti abiems šalims tinkamo sprendimo.

Neradus kitos alternatyvos, vartotojas turi teisę kreiptis į kelionių organizatorių raštu, prašydamas nutraukti organizuotos turistinės kelionės sutartį ir grąžinti už kelionę sumokėtus pinigus, netaikant sutarties nutraukimo mokesčio.

Vartotojui ir kelionių organizatoriui nepavykus išspręsti ginčo taikiai, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo sprendimo ne teisme tvarka.
Sioj ymonej darbuotojos nezino kokia tvarka yra grazinami uz neivykusia kelione pinigai tad as imetu kad visi paskaitytu
Atsakyti
Kodel vienintele agentura kuri negrazina zmonems pinigu uz neivykusia kelione?kiek galima laukt, rasyt, prasyt?!!?!!Kaip cia gali but kad negrazina musu paciu pinigu!!!
Atsakyti
Noriu padėkoti Novaturui už grąžintus pinigus (pirkome lėktuvo bilietus, ne visą kellionės paketą). Rimta, patikima įmonė !
Visiems keliautojams linkiu kantrybės ir suprantingumo. Turizmo organizatoriai išgyvena labai sunkų laikotapį ir kaip niekada reikia mūsų palaikymo. Labai tikiuosi, kad jau kitais metais viskas stos į savas vėžes ir nebus atšauktų kelionių.
Sėkmės ir ištvėrmės Novaturui !
Atsakyti
nuo kovo men niekaip negaliu atgauti pinigus uz kelione, ir rasiau ir prasymus siunciau, vis vyksta kaip kokiam zaidime, vis skamba 90 dlaikotarpis, visiems kurie tik nori pirkti kelione per novatura, nepirkit nepatikima agentura.Bendradarbe pirko per gruda irgi i turkija ir kai neivyko iskarto pinigus grazino, o cia tik vis zada, bet nieko nesiima
Atsakyti
Pritariu Jums, kas per firma Novaturas, nesugeba išmokėti pinigų, jau man nelaiko nervai, negrąžins iki tos dienos kaip jiems istatimiskai priklausoma. Viena diena tik vėluos iškart pas antstolį lėksiu.
Atsiprašant uzpi.... o kiek galima issidirbineti nuo kovo mėnesio laukiu pinigų grąžinimo
Atsakyti
Novaturo atstovė nepasakė, kad QR kodą turi pildyti ir vaikui, nors sistema, man keliaujant ne su savo šeimos nariu, vaiko pasirinkimo net nedavė. Nors visur, ir lėktuve, ir viešbutyje, figūruoja trys žmonės, atvykus į skrydžio registraciją, šios problemos Novaturas su Tez Tour atstovais ir oro uosto darbuotojais išspręsti nesugebėjo.
Kaip ir nesiūlo nemokamai perkelti kelionės į kitą destinaciją ar datą.
Atsakyti
Su tragiškesne įmone dar nesu turėjusi reikalu, per visa savo gyvenimą! Niekam nepatariu, visiška vagių kompanija. Gavę paramą iš valstybės, net nesiruošia jų skirti pinigų gražinimui, kai žmonės jau laukia virš 4 mėnesių.
Atsakyti
"Novaturas" - tikrai vagių kompanija, kitaip negaliu pavadinti. Skrydis buvo atšauktas, bet pinigus už bilietus grąžins tik po 3 mėnesių po karantino atšaukimo. Valstybė skyrė paramą, kad galėtų atsiskaityti su žmonėmis, o jie v***s tuos pinigus pasiima sau. "Makalius", maža įmonė, bet sugebėjo jau grąžinti pinigus, net Ryanair jau grąžino. Tai parodo "Novaturo" požiūrį į klientą, iš kurio jie lobsta. Manau, kad tai jiems atsirūgs. Daugiau gyvenime per juos nepirksiu nieko. Geriau sumokėsiu daugiau, bet eisiu pas kitus paslaugų tiekėjus.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Novaturo darbu ir žmonių kvailinimų. Perėmė iš Megaturo sutartis. Mano kelionė buvo užsakyta 2019 metų gruodžio mėnesį. Išvykti turėjau š.m. balandžio 26 dieną. Deja. Susisiekiau su Novaturo darbuotoją gegužės mėnesį, buvo pažadėta, kas 3jų savaičių bėgyje atgarsiu pinigus. Bet iki šios dienos nėra, o pasiteiravus kodėl nėra. Pareiškė, jog grąžins tik po karantino praėjus dar trims mėnesiams! Akivaizdi nepagarba žmogui ir jo kvailinimas! Vyriausybė skyrė didžiulius pinigus, kad greičiau atsiskaityti su žmonėmis, bet jie jau žaidžia savo naudai žaidimus, kad apvogti žmonės. Kitaip rašyti net negaliu. Valstybė tam ir skyrė lėšas, dėl žmonių, o ne dėl grobuonių, kurie specialiai apgaudinėja žmonės! Kito kelio nėra tik teismų maratoną reikės užsukti!
Atsakyti
Tiesiog apmaudu. Del karantino kelione atsisauke ir uz sumoketus punigus pasiule kupona su kuriuo gausime nuolaida 10%. Taciau kupono nedave, jo reikejo laukti. Laukdama sio kupono suradau kelione ir laukiau kada gausiu kupona. O tuo tarpu norima kelione pabrango 150 €. Tai va, visa sio kupono verte liko kaip dykas. Kad ir aiskinau situacija Novaturo atstovei, atsake kad kelione galim pirkti tik sio metu galiojancia kaina, t. y. 150€ brangiau. Kai buvo kelione, nebuvo kupono, o kai gavau kupona, kelione pabrango visa sio kupono vertes suma.
Atsakyti
Novaturas piktybiskai ignoruoja mano laiskus ir raginimus grazinti pinigus del neivykusio skrydzio. Uz bilietus sumokejau daugiau nei 2000Eur o atsakymo jokio. Labai nusivyles tokiu imones poziuriu ir elgsena. Tikria nesitikejau. Tad raginu ir kitus gerai pamastyt ar norite rizikuoti ir moketi pinigus tokiaiistaigai kuri nevykdo isipraeigojimu nesuteikusi paslaugu renka is kitu naujas imokas. Savo ruoztu kreipiausi i vartotoju teisiu apsaugos skyriu su prasymu isnagrineti toki Noavaturo elgesi.
Atsakyti
Noriu padėkoti gidei Sabinai (Keliavome į Juodkalniją 2018 m. rugpjūtį). Sabina labai operatyviai reagavo į susiklosčiusią situaciją, lydėjo pas medikus, rūpinosi, jog kuo greičiau pateikčiau operacijai. Ačiū už supratingumą, atjautą, rūpestį! Į kito miesto ligoninę vykti kartu negalėjo, bet visą laiką skambino, klausė kokia situacija, ar jau apžiūrėjo gydytojai. Taip pat dėkoju ir Novaturo valdžiai, kuri pasirūpino greitesniu priėmimu ir patys susiskambino su ligonine.
Ir AČIŪ už superinius organizacinius įgūdžius. Po operacijos jau kitą dieną skridome namo, nes Sabina rado tinkamus bilietus be jokio papildomo mokesčio (tik su vardų pakeitimu oro uosto kainomis). Taip pat sutvarkė visus dokumentus su viešbučiais ir pan. Labai labai ačiū!

Daug keliaujame, bet tokį rūpestį ir tikrą profesionalų lygį parodė tik Novaturo atstovai. Ačiū Jums dar kartą!

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių agentūra, kelionių organizatorius, turizmo paslaugų rinkinio pardavėjas ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
TravelTuras
Adresas: Vikingų g. 3, (PS Nordika), LT-02182 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
TravelTuras – viskas tobuloms atostogoms! Karščiausi paskutinių minučių pasiūlymai! Poilsinės, pažintinės, egzotinės kelionės lėktuvu bei autobusu! Kelionės iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Vokietijos! Aviabilietų ir viešbučių rezervavimas, kelionių draudimas! 15 metų patirtis turizmo sferoje! Aplankyta daugiau...
American English School
AMES kalbų mokykla

Adresas: Naugarduko g. 4-4, LT-01309 Vilnius.
Veiklos sritys: kalbų kursai; aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; kelionės; mokyklos, bendrojo lavinimo; mokymo kursai; pramogos ir poilsis.
ANGLŲ KALBOS MOKYMAI ĮMONIŲ DARBUOTOJAMS American English School tikslas – išmokyti Jus anglų kalbos taip, kad bendraudami užsienio kalbomis mėgautumėtės pačiu bendravimu. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kalbos mokymo kokybei. Tai patikrinta ir pasiteisina – 95 % mūsų klientų grįžta tęsti studijų AMES anglų kalbos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas
Finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas 07-04 00:43
Vienoje kredito bendrovėje kelerius metus dirbęs Matas Kadžiulis netruko suprasti, kad rinkoje konkurencija įtempta, o kai kuriais atvejais tereikia geriau paieškoti ir paskolą, lizingą ar kitokio...
Investavimas į NT: kodėl vis daugiau investuotojų renkasi sutelktinio investavimo platformas vietoj tiesioginio būstų pirkimo?
Investavimas į NT: kodėl vis daugiau investuotojų renkasi sutelktinio investavimo platformas vietoj tiesioginio būstų pirkimo? 07-04 00:37
Beveik istorinius rekordus siekiantys lietuvių indėliai bankuose, kurių bendra suma šiandien, Lietuvos banko duomenimis, siekia beveik 20 mlrd. eurų, kelia ne džiaugsmą, o galvos skausmą daugeliui...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,92 +1,10%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Benzinas 3,83 +20,06%
Sidabras 21,91 -10,75%
Varis 9377,15 -7,72%
Auksas 1848,50 -4,56%
Nafta 109,78 -1,77%
Ryžiai 464,00 +7,66%