Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Neste Lietuva, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Neste Lietuva
Taip pat rekomenduojame
Saurida
SAURIDA GroupAdresas: Montuotojų g. 8, LT-89101 Mažeikiai.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; malkos, kuras šildymui; mažmeninė prekyba; nekilnojamasis turtas; šildymas, įrenginiai; transporto paslaugos.
SAURIDA GROUP – pažangios gamybos technologijos, inovacijos, malonus aptarnavimas ir lankstumas, nedarant kompromisų dėl aukščiausios kokybės. Kasdien tobulėdami, siekiame patenkinti savo klientų poreikius ir lūkesčius, kaskart siūlome inovatyvius ir praktiškus sprendimus. Įmonė daugiau nei 20 metų dirba ir...
DNV GL LietuvaAdresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: sertifikavimo paslaugos; dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Jungent Lietuva, UAB
SHELLAdresas: Ukmergės g. 283, LT-06313 Vilnius.
Veiklos sritys: kuras, naftos produktai, degalinės; autokosmetika; automobilių dalys; didmeninė prekyba; gėrimai (alkoholiniai); gėrimai (nealkoholiniai); higienos reikmenys; konditerija, saldumynai; maisto produktai; tepalai, alyvos.
JUNGENT LIETUVA, UAB - tai ilgametę patirtį turinti pardavimų skatinimo bendrovė, veikianti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Dirbame su daugiau nei 40 tarptautinių ir vietinių tiekėjų bei kuriame stiprią prekinių ženklų šeimą mūsų klientams. Produktų asortimentą sudaro pirmaujantys prekiniai ženklai, užimantys...
Soliris
Q8 Oils, ORLEN OilAdresas: Elektrėnų g. 1G, LT-51189 Kaunas.
Veiklos sritys: tepalai, alyvos; autokosmetika; automobilių dalys; autoservisai; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; pramonės įrengimai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; žemės ūkio technika.
UAB „Soliris“ gali pasiūlyti šių prekinių ženklų produkciją: Q8 Oils, ORLEN Oil, YUKOIL, AGRINOL alyvas taip pat tepalus iš Rusijos ir Baltarusijos (GOST). Be to, UAB „Soliris“ prekiauja įvairiais skysčiais: aušinimo skysčiais, stiklų plovikliais bei AdBlue tirpalu.
Vipakus
Prekyba tepalais, alyva bei autochemijaAdresas: V. Krėvės pr. 128G, LT-51108 Kaunas.
Veiklos sritys: tepalai, alyvos; autokosmetika; automobilių dalys; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; plovyklų, autoservisų, degalinių įranga; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
Didmeninė prekybą MOBIL, TEXACO, MOL, LOTOS, SHELL, GAZPROM, GOST alyva ir tepalais yra pagrindinė Vipakus, UAB veikla. MŪSŲ KONTAKTAI UAB "Vipakus" Kaunas V. Krėvės pr. 128G, LT - 51108 Kaunas Tel./faks. (8 - 37) 728 949 Mob. 8 - 679 66 786 El. p. buhalterija@vipakus.lt El. p. info@vipakus.lt UAB "Vipakus" Vilnius...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
"Telia" išjungia "Wi-Fi mieste" ir 118
02-27 15:03
"Telia Lietuva" nuo kovo pradžios nebetieks "Wi-Fi mieste" ir "118 informacijos telefonu" paslaugų. Anot bendrovės, išpopuliarėjus išmaniesiems telefonams ir mobiliajam internetui, šių paslaugų...
Kitos naujienos »
Prisijungti prie katalogo
Manchester United
|
18,87
|
+7,28%
|
Starbucks
|
108,03
|
+4,41%
|
Twitter
|
77,06
|
+3,31%
|
NVIDIA
|
548,58
|
+3,06%
|
Nokia
|
3,92
|
-3,21%
|
Macy's
|
15,21
|
-3,24%
|
Bank of America
|
34,71
|
-3,40%
|
Wells Fargo
|
36,17
|
-3,70%
|
Auksas
|
1866,98
|
+0,46%
|
Cukrus
|
0,63
|
0,00%
|
Vištiena
|
1,81
|
0,00%
|
Dujos (JAV)
|
2,66
|
+4,31%
|
Benzinas
|
1,56
|
+14,71%
|
Nafta
|
63,53
|
+0,49%
|
Varis
|
7972,15
|
+2,57%
|
Sidabras
|
25,88
|
+3,64%
|
2021-02-13 15:04:39 IP 28mcujrf
2021-02-07 13:07:09 IP t2397kt
2021-01-22 15:09:23 IP 2ju3kvvl
Gerb. Gabrieliau,
Dyzeliniams automobiliams šaltuoju metų periodu svarbūs elementai: degalai, įkrautas akumuliatorius, funkcionuojančios pakaitinimo žvakės. Dyzelinas visose NESTE degalinėse žieminis. A1 arba A2 klasės (žieminiu) dyzelinu degalinėse prekiaujame nuo gruodžio 1 d. iki vasario 28 d. Nurodyti laikotarpiai yra rekomenduojami ir gali šiek tiek keistis. Arktinis Neste D Futura neužšąla iki -26°C, bet pradeda drumstis nuo -16°C, Neste MY neužšąla iki -32°C, o Pro Diesel neužšąla net iki -37°C. Rekomenduojame ateityje pasirinkti atspariausią drumstimuisi ir šalčiui NESTE parduodamą produktą Pro Diesel.
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
Ta pati situacija užšąlo dyzelinas Alytuje ačiū už "neužšalantį" kurą. pasikeisiu dabar kuro siurblį nepadejo nei akumuliatorius nei žvakės. autoservise pirmas klausimas kur pyleisi? Neste tai viskas aišku ne pirmas šią savaite...
2021-01-19 08:59:44 IP 10q8kj11
2021-01-18, Neste standartinis dyzelinas. Šiandien ryte man ir 3 kaimynams, automobilyje užšalo Neste kuras. Automobilio taip užvesti ir nepavyko. Degalinėje teigiama jog kuras yra žieminis, bet kažkodėl užšala esant pilnam bakui prie -15 temperatūros. Visų kaimynų automobiliai skirtingi, pilamės kurą ten pat, t.y. Vilniaus Justiniškių g. degalinėje.
Dyzeliniams automobiliams šaltuoju metų periodu svarbūs elementai: degalai, įkrautas akumuliatorius, funkcionuojančios pakaitinimo žvakės. Dyzelinas visose NESTE degalinėse žieminis. A1 arba A2 klasės (žieminiu) dyzelinu degalinėse prekiaujame nuo gruodžio 1 d. iki vasario 28 d. Nurodyti laikotarpiai yra rekomenduojami ir gali šiek tiek keistis. Arktinis Neste D Futura neužšąla iki -26°C, bet pradeda drumstis nuo -16°C, Neste MY neužšąla iki -32°C, o Pro Diesel neužšąla net iki -37°C. Rekomenduojame ateityje pasirinkti atspariausią drumstimuisi ir šalčiui NESTE parduodamą produktą Pro Diesel.
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2021-01-18 11:52:30 IP 2i24v2eu
2021-01-11 13:55:44 IP 3r2gsa0r
Internete rašo, kad galima pasiskambinus sužinoti kainą degalinėje, pasiskambini - pasirodo, kad sužinoti gali tik darbo dieną :D
Norėdami sužinoti Jums reikiamos degalų rūšies kainą konkrečioje NESTE degalinėje kreipkitės į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 darbo valandomis: I - IV 8.00 -17.00 val., V 8.00 - 15.45 val.
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2021-01-10 11:26:36 IP 2i576vt6
2020-11-10 22:54:36 IP 2g44dau5
2020-11-09 13:56:58 IP 10q8kj11
Sveiki, norėjau užsipilti kuro, nuo kortelės nuskaičiavo 50€ ir nei pinigu nei kuro negavau. Kame reikalas? Skambinausi 1857 numeriu, operatorė pasakė, kad turi gražinti pinigus, bet ju taip ir neatgaunu.
Jeigu degalų įsipilti nepavyko, tai nuo kortelės pinigų nenuskaičiavome. Nuskaičiavimas vyksta tik įsipylus degalų arba kitų produktų. Prašau, pasitikrinkite ar internetinėje baninkinkystėje matote, kad 50 EUR nuskaičiuota? Ar vis dar rezervuota? Jeigu taip, dėl šios situacijos maloniai prašome kreiptis į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com nurodydama degalinę ir tikslų laiką kuomet apsilankėte degalinėje. Klientų aptarnavimo specialistai patikrins Jūsų pylimo duomenis.
NESTE degalinėse mokėjimo terminalai veikia išankstinio apmokėjimo principu. Tai reiškia, kad:
1) Jūs visada banko sąskaitoje turite turėti pakankamai pinigų pirkimui;
2) dar prieš pylimą Jūs pasirenkate pylimui rezervuojamą sumą.
Prieš pylimą Jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo iš sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų.
Prieš pradedant pirkimą, pagal „Visa Europe“ ir „MasterCard International“ asociacijų taisykles atsiskaičius banko mokėjimo kortele, įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuosiuose įrenginiuose, su įjungtais mobiliais duomenimis ir naudojama banko aplikacija, galima suprasti kaip pinigų nurašymą, tačiau tai nėra pinigų nurašymas. Ne visų bankų mobiliosiose programėlėse iš karto matosi, jog po pylimo rezervacija yra nuimta, todėl klientus kviečiame pasitikrinti sąskaitą elektroninėje bankininkystėje.
Pinigai yra nurašomi tik tada, kai NESTE bankui pateikia patvirtinimą juos nurašyti. Dažniausiai tai atsitinka iškart po paslaugos suteikimo degalinėje, t.y. po degalų pylimo ar kitų produktų įsigijimo. Tačiau bankas informaciją apie reikalingą nurašymą gauna vidutiniškai per 2-3 darbo dienas. Iki to laiko, kol bankas įvykdo operacijos nurašymą iš sąskaitos, suma, už kuria įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų, lieka rezervuota. Sąskaitoje rezervuotos lėšos gali būti iki 15 darbo dienų. Jei per 15 darbo dienų bankas negauna prašymo nurašyti lėšas, rezervacija panaikinama automatiškai. Bankai lėšų rezervaciją gali panaikinti ir anksčiau, nelaukdami 15 darbo dienų, jei per banko nustatytą laikotarpį negauna operacijos patvirtinimo iš atsiskaitymo vietos arba į juos kreipėsi klientas, norėdamas ginčyti arba panaikinti rezervaciją. Jei bankas nebus gavęs nurodymo nurašyti operaciją iš sąskaitos ir jei nebus praėjęs 15 darbo dienų terminas, bankas rezervacijos nenaikins. Rezervacija automatiškai panaikinama šiais atvejais: a) kai yra nurašoma operacijos suma nuo kliento sąskaitos, b) kai nėra gautas nurodymas nurašyti operaciją nuo kliento sąskaitos, tačiau yra praėjęs 15 darbo dienų terminas. Jei a) ir b) atvejais dėl kokių nors priežasčių rezervacija nepasinaikino, tuomet klientas turi kreiptis į banką.
Rezervacijos ir pinigų nurašymo taisykles nustato bankas, todėl jei elektroninėje bankininkystėje matote rezervuotą sumą, kurios neturėtų būti, prašome kreiptis į banką su prašymu rezervaciją panaikinti, nes tai gali padaryti tik jūsų bankas."
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2020-11-07 00:58:45 IP 2df78lcl
2020-11-06 14:23:50 IP 10q8kj11
Nuskaičiavo visus pinigus, o nei kuro nei pinigų, nes paėmė ir atšaukė operaciją. Darykit kažką su savo sistemom. Nuskaičiuoja visus pinigus ir nežinia kada grąžina, nors tą minutę jų reikia... Pasityčiojimas..
Dėl šios situacijos maloniai prašome kreiptis į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com. Klientų aptarnavimo specialistai patikrins Jūsų pylimo duomenis ir, jei mokėjimo terminale sumokėjote, tačiau degalai nesubėgo, sutarsite, kaip bus grąžinta Jums priklausanti grąža.
NESTE degalinėse mokėjimo terminalai veikia išankstinio apmokėjimo principu. Tai reiškia, kad:
1) Jūs visada banko sąskaitoje turite turėti pakankamai pinigų pirkimui;
2) dar prieš pylimą Jūs pasirenkate pylimui rezervuojamą sumą.
Prieš pylimą Jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo iš sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų.
Prieš pradedant pirkimą, pagal „Visa Europe“ ir „MasterCard International“ asociacijų taisykles atsiskaičius banko mokėjimo kortele, įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuosiuose įrenginiuose, su įjungtais mobiliais duomenimis ir naudojama banko aplikacija, galima suprasti kaip pinigų nurašymą, tačiau tai nėra pinigų nurašymas. Ne visų bankų mobiliosiose programėlėse iš karto matosi, jog po pylimo rezervacija yra nuimta, todėl klientus kviečiame pasitikrinti sąskaitą elektroninėje bankininkystėje.
Pinigai yra nurašomi tik tada, kai NESTE bankui pateikia patvirtinimą juos nurašyti. Dažniausiai tai atsitinka iškart po paslaugos suteikimo degalinėje, t.y. po degalų pylimo ar kitų produktų įsigijimo. Tačiau bankas informaciją apie reikalingą nurašymą gauna vidutiniškai per 2-3 darbo dienas. Iki to laiko, kol bankas įvykdo operacijos nurašymą iš sąskaitos, suma, už kuria įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų, lieka rezervuota. Sąskaitoje rezervuotos lėšos gali būti iki 15 darbo dienų. Jei per 15 darbo dienų bankas negauna prašymo nurašyti lėšas, rezervacija panaikinama automatiškai. Bankai lėšų rezervaciją gali panaikinti ir anksčiau, nelaukdami 15 darbo dienų, jei per banko nustatytą laikotarpį negauna operacijos patvirtinimo iš atsiskaitymo vietos arba į juos kreipėsi klientas, norėdamas ginčyti arba panaikinti rezervaciją. Jei bankas nebus gavęs nurodymo nurašyti operaciją iš sąskaitos ir jei nebus praėjęs 15 darbo dienų terminas, bankas rezervacijos nenaikins. Rezervacija automatiškai panaikinama šiais atvejais: a) kai yra nurašoma operacijos suma nuo kliento sąskaitos, b) kai nėra gautas nurodymas nurašyti operaciją nuo kliento sąskaitos, tačiau yra praėjęs 15 darbo dienų terminas. Jei a) ir b) atvejais dėl kokių nors priežasčių rezervacija nepasinaikino, tuomet klientas turi kreiptis į banką.
Rezervacijos ir pinigų nurašymo taisykles nustato bankas, todėl jei elektroninėje bankininkystėje matote rezervuotą sumą, kurios neturėtų būti, prašome kreiptis į banką su prašymu rezervaciją panaikinti, nes tai gali padaryti tik jūsų bankas."
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2020-11-06 14:17:01 IP 10q8kj11
Dar taip nebuvo, pyliausi degalu susimokejau, paspaudus 1 kalonele, įsijungė kolonėlė NR 5.
Neidegalu nei pinigu
Dėkojame už atsiųstą atsiliepimą. Susisiekėme su Jumis asmeniškai.
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2020-11-06 14:14:16 IP 10q8kj11
Turėjau nesusipratimų su degalų pylimu (pinigus nuskaičiavo- degalai neįsipylė). Paskambinau Neste operatorei, moteris patikino, kad per 24 valandas bus viskas sutikrinta ir atsakyta į mano klausimą. Deja, jau praėjo jau 3 paros- jokio skambučio ir paaiškinimo nesulaukiau.
Dėkojame už atsiųstą atsiliepimą.
Dėl šios situacijos maloniai prašome kreiptis į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com. Klientų aptarnavimo specialistai patikrins Jūsų pylimo duomenis ir, jei mokėjimo terminale sumokėjote, tačiau degalai nesubėgo, sutarsite, kaip bus grąžinta Jums priklausanti grąža.
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2020-11-06 14:08:56 IP 10q8kj11
Sveiki, paskutiniu metu kortele terminalas priima, bet nuolaidos kazkodel nepritaiko
Kodel
Apgailestaujame, jog kortelė nebuvo nuskaityta. Taip galėjo nutikti dėl keleto priežasčių, pvz. jei kortelė į kortelių skaitytuvą buvo įdėta ar ištraukta netolygiai. Kita galima priežastis - kortelės pažeidimas arba nusidėvėjimas. Jei Jūsų naudojama kortelė yra nauja, pabandykite ją naudoti dar kartą, į kortelių skaitytuvą įdedant ir ištraukiant tolygiai, neskubant. Apie kortelės priėmimą arba nenuskaitymą sekite informaciją mokėjimo terminalo ekrane. Tuo atveju, jei kortelė yra pažeista aba nusidėvėjusi, kviečiame užsisakyti naują NESTE nuolaidų kortelę nemokamai, užpildant NESTE nuolaidų kortelės užsakymo anketą: https://www.neste.lt/lt/neste-nuolaid%C5%B3-kortel%C4%97s-anketa. Pagamintą nuolaidų kortelę išsiųsime paštu, registracijos metu nurodytu adresu.
Pagarbiai,
Jūsų NESTE
2020-11-06 10:44:48 IP 5f4sp6mf
2020-11-05 08:14:01 IP 2e7r435p
Neidegalu nei pinigu
2020-09-27 13:08:41 IP 28mdnpe5
2020-09-20 08:45:37 IP 2detpebr
Kodel
2020-09-07 10:20:03 IP 10ps377l
Man irgi tokia pati situacija kaip Ernestui Vaškevičiui, pasirinkau rezervuojama suma 10€ bet nuskaitė 20€, nesuprantu kaip taip, paskaičius atsiliepimus neatrodo jog banko sistema kalta
Prieš pylimą jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo nuo sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų. Siūlome pasitikrinti ar e. bankininkystėje dar matote nuskaitytą sumą t.y. 20 EUR. Bankas Jums nuskaičiuos tokią sumą, už kurią įsipylėte degalų ar kitų produktų. Bankas informaciją apie reikalingą nurašymą gauna vidutiniškai per 2-3 darbo dienas. Rekomenduojame pasiskaityti plačiau, , Ką svarbu žinoti atsiskaitant banko mokėjimo kortele NESTE degalinėse?'' https://www.neste.lt/lt/content/ka-svarbu-zinoti-atsiskaitant-banko-mokejimo-kortele-neste-degalinese
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-09-06 17:35:22 IP 2e7r3ofg
2020-09-02 09:33:06 IP 10ps377l
Esame labai nepatenkinti, kad UAB Neste savo benzovežiais kasdien važinėja Parko ir Lubinų gatve gyvenamojoje teritorijoje Avižieniuose, Vilniaus rajone ir kelia didžiulį triukšmą. Keista, kaip tokia didelė įmonė nesugeba turėti savo aikštelės kažkur toliau nuo gyvenamųjų kvartalų ir bendradarbiauja su UAB Stiebas, įmone, kuri pažeidžia įstatymus leisdama į aikštelę įvažiuoti per gyvenamąją teritoriją. UAB Neste turėtų rinktis kitas aikšteles savo benzovežiams ir netrikdyti gyventojų ramybės.
Atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų, trikdomos ramybės ir keliamo triukšmo. UAB, , Neste Lietuva'' savo nuosavo transporto parko neturi. Transportavimo paslaugas perkame iš subrangovų, kurių kurovežių priekabos paženklintos NESTE logotipais ir tai galėjo Jus suklaidinti. Jūsų žinutę perdavėm partneriams.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-08-31 16:21:14 IP 2ju3l7na
Sveiki, pildamas kura pasirinkau rezervuojama suma 40€, uzsipiliau ant 30.49€ sumos, atgal pinigu negrazino kazkodel.. gal jus zinosite kame problema??
2020-08-31 16:10:54 IP 10ps377l
Sveiki, pildamas kura pasirinkau rezervuojama suma 40€, uzsipiliau ant 30.49€ sumos, atgal pinigu negrazino kazkodel.. gal jus zinosite kame problema??
Prieš pylimą jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo nuo sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų. Siūlome pasitikrinti ar e. bankininkystėje dar matote rezervuota sumą t.y. 40 EUR, paprastai ji išnkyksta iškart po pylimo. Bankas Jums nuskaičiuos tokią sumą, už kurią įsipylėte degalų t.y. 30.49 EUR. Rekomenduojame plačiau pasiskaityti apie tai, ką svarbu žinoti atsiskaitant banko mokėjimo kortele NESTE degalinėse: https://www.neste.lt/lt/content/ka-svarbu-zinoti-atsiskaitant-banko-mokejimo-kortele-neste-degalinese
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-08-31 11:22:18 IP 2ju3kr4l
2020-08-27 23:17:24 IP 2cfuv8ob
2020-08-11 11:24:09 IP 2ju3l8q3
Laba diena, A,
Atsiprašome už nesusipratimą. Prašome, pasitikrinkite internetinėje bankininkystėje ar tikrai pinigai nuskaičiuoti du kartus, ar tai tik buvo laikina rezervacija prieš degalų pylimą, kurios dabar jau nematote. Jeigu naudojatės mobilia banko aplikacija ir mobilus įrenginys būna šalia Jūsų su įjungtais mobiliais duomenimis, tai Jus gali suklaidinti. Prieš pradedant degalų pylimą ir pasirenkant planuojama mokėti sumą, mobiliame įrenginyje iššokančioje žinutėje tai galima suprasti kaip pinigų nuskaitymą, nes ji nėra kažkaip kitaip išskiriama kaip momentinė rezervacija. Jeigu nutiko taip, kad pinigų rezervacija dar matoma, kreipkitės į banką ir rašykite mums korteles@neste.com.
Mūsų mokėjimo terminalai veikia tokiu principu, kad prieš klientui pradedant piltis degalus, įranga turi suprasti, ar tuo metu kliento sąskaitoje yra pylimui reikiamas pinigų likutis, todėl įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuose įrenginiuose galima suprasti kaip pinigų nuskaitymą, nors taip ir nėra. Visuomet iš kliento nuskaitome tiek, už kiek jie įsipylė.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-08-10 12:18:28 IP 10ps377l
Asargiai!!! Nestė nuskaito po 2 kartus pilantis kurą tą pačią sumą. Skambinau, atsakymas buvo - kreipkitės į banką :D
Atsiprašome už nesusipratimą. Prašome, pasitikrinkite internetinėje bankininkystėje ar tikrai pinigai nuskaičiuoti du kartus, ar tai tik buvo laikina rezervacija prieš degalų pylimą, kurios dabar jau nematote. Jeigu naudojatės mobilia banko aplikacija ir mobilus įrenginys būna šalia Jūsų su įjungtais mobiliais duomenimis, tai Jus gali suklaidinti. Prieš pradedant degalų pylimą ir pasirenkant planuojama mokėti sumą, mobiliame įrenginyje iššokančioje žinutėje tai galima suprasti kaip pinigų nuskaitymą, nes ji nėra kažkaip kitaip išskiriama kaip momentinė rezervacija. Jeigu nutiko taip, kad pinigų rezervacija dar matoma, kreipkitės į banką ir rašykite mums korteles@neste.com.
Mūsų mokėjimo terminalai veikia tokiu principu, kad prieš klientui pradedant piltis degalus, įranga turi suprasti, ar tuo metu kliento sąskaitoje yra pylimui reikiamas pinigų likutis, todėl įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuose įrenginiuose galima suprasti kaip pinigų nuskaitymą, nors taip ir nėra. Visuomet iš kliento nuskaitome tiek, už kiek jie įsipylė.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-08-10 12:15:56 IP 10ps377l
Vakar t.y. 27 d. Panevėžio m. Neste degalinėje pyliausi banko kortele kurą už 20 e, bet papildomai dar nuskaitė 20 e, viso 40 e
Prašau pasakykit kokiu tel. ar elektr. meilu kreiptis, kad grąžintų dali pinigų uz kuriuos net nepiliau kuro!!
Atsiprašome už nesusipratimą. Prašome, pasitikrinkite internetinėje bankininkystėje ar tikrai pinigai nuskaičiuoti du kartus, ar tai tik buvo laikina rezervacija prieš degalų pylimą, kurios dabar jau nematote. Jeigu naudojatės mobilia banko aplikacija ir mobilus įrenginys būna šalia Jūsų su įjungtais mobiliais duomenimis, tai Jus gali suklaidinti. Prieš pradedant degalų pylimą ir pasirenkant planuojama mokėti sumą, mobiliame įrenginyje iššokančioje žinutėje tai galima suprasti kaip pinigų nuskaitymą, nes ji nėra kažkaip kitaip išskiriama kaip momentinė rezervacija. Jeigu nutiko taip, kad pinigų rezervacija dar matoma, kreipkitės į banką ir rašykite mums korteles@neste.com.
Mūsų mokėjimo terminalai veikia tokiu principu, kad prieš klientui pradedant piltis degalus, įranga turi suprasti, ar tuo metu kliento sąskaitoje yra pylimui reikiamas pinigų likutis, todėl įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuose įrenginiuose galima suprasti kaip pinigų nuskaitymą, nors taip ir nėra. Visuomet iš kliento nuskaitome tiek, už kiek jis įsipylė.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-08-10 08:33:48 IP 28ma1v3g
2020-07-28 22:58:52 IP 2ju3kvpq
Prašau pasakykit kokiu tel. ar elektr. meilu kreiptis, kad grąžintų dali pinigų uz kuriuos net nepiliau kuro!!
2020-07-27 13:46:06 IP 2i578jne
Griežtas reikalavimas pirkti 12-ką produktų, nes tualetu pasinaudot nori 12-ka keleivių.
Pikta darbuotoja užrakino visiems nepasinaudojus. Išvykome galvodami apie tai, kaip gaila tos darbuotojos, kuri taip nekenčia pakeleivių norinčių to, ko negalima.
Neste el. paštu formaliai atsirašė, atsakė, kad darbuotoja nėra Nestės darbuotoja, todėl problema nėra Neste problema.
Ta darbuotoja Neste tinklui reputaciją vis tiek sugadino. Jei čia jau automatinių degalinių tinklas, gal vietoj reikalavimo pirkti parduotuvėje ko žmogui nereikia, geriau padarytumėte mokamą automatinį tualetą, kuris atsirakintų įmetus pinigėlį, jei jau nemokamas per brangu išlaikyti.
Daug kur tenka keliauti, bet tokio pykčio, kad žmonės nori to, ko negalima pagal Neste taisykles, retai galima sutikti.
2020-07-26 22:40:59 IP 28m9tr7o
2020-07-10 12:34:09 IP 10ps377l
veiveriu g. 132 kaune pyliausi degalus automatineje koloneleje uz 30e. tai vietoj 30 nuo saskaitos nuskaiciavo 60e.jau keturis kartus skambinau kad grazintu bet kaip i siena praejo trys savaites ir jokiu veiksmu niekas nesiima.kas ten per zmones dirba pazada paziuresim sutvarkysim tuo ir viskas baigiasi.labai nuvyle si imone.as maniau kad tai rimta uab.
Susisiekėme su Jumis asmeniškai. Atsiprašome už nesusipratimą.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-07-09 06:38:06 IP 2g44e99r
2020-07-02 16:41:29 IP 10ps377l
Justiniškių 14B esančioje degalinėje, nespejus per 5min užpilti kuro suvalgė tam tikrą sumą pinigų, paskambinus operatoriui šis teigė, kad su mumis susisieks, kitą dieną darbo valandomis, jokio skambučio nesulaukiau, teko skambinti pačiam, išsiunčiau pagal pareikalavimą savo sask nr ir kvito nr, ir pinigu atgal taip ir nesulaukiu, čia normalu? kad reikia kasdien jiems skambinėti, kad sugrąžintų tau pinigus... savaite laiko praėjo o pinigų nei kvapo.... tai jeigu kitas žmogus iš paskutiniųjų piltųsi kurą, kaip jis namo
Davažiuotu jeigu būtų tolima kelione.. nuvylėte..
Susisiekėme su Jumis asmeniškai. Atsiprašome už nesusipratimą. Jums priklausančius pinigus sugrąžinome.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-06-30 00:13:50 IP 5f4so99i
Davažiuotu jeigu būtų tolima kelione.. nuvylėte..
2020-04-17 14:27:40 IP 10ps377l
Melga Savanorių pr. Vilnius kartu su Neste apgaudinėja dėl akcijos su Neste nuolaidų kortele Melgoje, ir dar teigia, kad klientas neteisus. Atvykus į Melgą ir paklausus dėl Neste nuolaidų kortelės vadybininko buvo atsakyta, kad JOKIŲ NUOLAIDŲ NETAIKO. Kasininkė taipogi pasakė, kad "ŠIAIS METAIS REIKIA REKLAMISTĖS PAKLAUST AR BUS AKCIJA, NES JIE NEGAVO JOKIOS INFO, KAD REIKIA TAIKYTI". Lygioje vietoje apgaudinėjama! Neste vis kartoja, kad nepateikiau kortelės. Atrodo labai sudėtinga misija pateikti kortele, ir netiki savo klientu. Labai blogas požiūris. Kai gali gauti nuolaidą, ir dar pasi"googlini" prieš tai lieki labai nemaloniai nustebintas.
Šiaip klaidingai info yra institucijos... Nei atsiprašymo, nieko.
Mūsų partneris ir mes atsiprašome dėl Jūsų nemalonių potyrių siekiant pasinaudoti NESTE nuolaidų kortele MELGA salone. Jums nuolaida turėjo priklausyti. Susisiekėme su Jumis asmenine žinute.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-04-16 13:07:57 IP 28m93i7s
Šiaip klaidingai info yra institucijos... Nei atsiprašymo, nieko.
2020-04-06 08:29:57 IP 10ps377l
2020-04-03 atvažiavau į rygos g. Neste degalinę, sumokėjau grynais, prie automato parašyta "sintetinis dyzelinas" ir tik vienas pistoletas, kažkokių įtarimų man nekylo nes kainos švieslentėje prie degalinės nurodė dyzelino kainą 0.99eu, pro diesel 1.12eu, galvojau kad viena iš šių kainų ir užsipilsiu, įstatau pistoletą ir viršuje mažam langelyje užsidega kaina - 1.91eu, taip nesuklydau, beveik 2 eurai už litrą.
Negaliu kaltinti šios gudrios schemos sumanytojo (paploju tau, tau pavyko!!), nes žmogus per savo žioplumą padaro tokias klaidas, o aparatai kaip žinia pinigų negrąžina. Tačiau turiu priekaištą NESTE - Kodėl švieslentėje nenurodyta, jog turite dyzelino po 1.91eu? Galbūt tam, kuris tokio ieško, būtų paprasčiau jį rasti. Nesirūpinate klientais.
Jūsų minimoje degalinėje prekiaujame Neste MY Renewable Diesel™ degalais iš 100% tvarių žaliavų. Tai Suomijos korporacijos Neste sukurti degalai, skirti mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas.
Daugiau informacijos apie šiuos degalus ir jų kainą galite surasti https://www.neste.lt/lt/node/2192
Denis, pastebėjus, kad degalų kaina nurodoma kolonėlėje Jūsų netenkina, galima nepradėti pylimo. Tokiu atveju iškart reikėtų skambinti ant mokėjimo terminalo nurodytu trumpuoju telefono numeriu 1857. Surastume Jums patogiausią sprendimą.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-04-03 14:44:04 IP 2ju3l8nh
Negaliu kaltinti šios gudrios schemos sumanytojo (paploju tau, tau pavyko!!), nes žmogus per savo žioplumą padaro tokias klaidas, o aparatai kaip žinia pinigų negrąžina. Tačiau turiu priekaištą NESTE - Kodėl švieslentėje nenurodyta, jog turite dyzelino po 1.91eu? Galbūt tam, kuris tokio ieško, būtų paprasčiau jį rasti. Nesirūpinate klientais.
2020-03-25 16:35:46 IP 10q8kj11
Nebevaziuociau niekada i savitarnos degaline neste...norejau uzsipilti degalu vingio gatveje klaipedoje..pasirinkus kolonele ir suvedus suma bei pin koda..ekranas tiesiog uztrigo...nieko neberode., Po 5 min parase prasome isimti kortele..bandziau pilti degalu bet nepavyko..skambinau informaciniu nurodytu nr..konsultante pasake kad pinigai rezervuoti ir gris i kortele keliu minuciu begyje...per ta diena tris kartus skambinau bet vis isgirsdavau ta pati...nors pinigai nuskaiciuoti ir jie negrizo nei po poros dienu..taip kad nei degalu nei pinigu negavau...daugiau neberizikuociau ten pilti...ir juokingiausia kad konsultantems pasakius visa situacija jos toliau sako bandykit dar karta piltis
Susisiekėme su Jumis asmeniškai. Atsiprašome už nesusipratimą.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-03-25 16:33:46 IP 10q8kj11
Sveiki.Skambinau penktadienio vakarą kai Marijampolės degalinėje mokėdama banko kortele ir pasirinkdama 40 e.sumą nesuveikė 1kolonėlė, tuomet pasitikrinau kad SEB bankas nenuskaitė pinigus dar kartą pasirnkau tą pačią sumą, bet vėl nelašėjo nei lašas, spaudžiau pistoletą, priėjo žmogus besipilantis sekančioje kolonėlėje.Už manęs laukė dvi mašinos, tad padėjusi pistoletą į vietą pavažiavau į šoną.Skambinau nurodytu numeriu.Atsiliepus konsultantui viską paaiškinau.Tuo metu kalbėdama priėjau įsitikinti ar sekančios mašinos klientei pavyks užsipilti....ji padakė kad suvedė duomenis už 10 e.ji nepastebejo...kad ekrane 17, 39 e.mačiau ir aš šiuos skaičius tos 1 kolonėlės ekrane, o dabar jie rezervuoti mano banko sąskaitoje....tuo metu kalbėdama pasakiau ir operatoriui, klausiau ar nebus iš mano 40 e.jai pradėją pilti.nes ta moteris irgi sakė kad jos 10 e.man bekslbant ji išvažiavo..neužsirašiau nr.nes bendravau su konsultantu.Tą vakarą nusprendžiau nesipilti degalų.Išvažiavau...bet kodėl turiu sumokėti už sekančios mašinos degalus...Skambinau konsult.18, 33.Pinigai 40 e.rezervacija atšaukta.o rezervuota 17, 39.Ačiū jeigu atsakysite ir išsiaškinsite.
Susisiekėme su Jumis asmeniškai ir išsprendėme Jūsų klausimus.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-03-25 16:29:00 IP 10q8kj11
Esu nuolatinis Jūsų klientas. Patinka gera degalų kokybė. Šį kartą neįvertinau savo automobilio degalų bako likutį ir nepripildžiau degalų už 1, 99 Euro. Pridedu kvito nuotrauką.
Susisiekėme su Jumis asmeniškai. Išsprendėme Jūsų klausimą.
Iki susitikimo Neste degalinėse.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-03-11 10:32:26 IP 28m9ujht
2020-03-08 08:07:04 IP 2juad7rd
2020-02-12 17:23:04 IP 1b2cdijd
2020-01-14 14:04:00 IP 1b2akm3g
2020-01-14 11:45:22 IP 2i24ugqe
Klaipėda, Šilutės pl 30 (prie DEPO) - nuskaitė nuolaidų kortelė, kortelė priimta, bet nuolaidos taip ir nepriskaičiavo. 2020-01-06 apie 22:00
Atsiprašome, dėl nepritaikytos nuolaidos. Prašau, kreipkitės į NESTE klientų aptarnavimo skyrių tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com
Atliksime tyrimą kodėl taip galėjo nutikti.
Dėkui, kad padedate tobulėti.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-01-14 11:43:46 IP 2i24ugqe
Gruodžio 17d. apie 17val. Šiauliuose adresu Dubijos nr.18 buvo pilta dyzelinio kuro už 45.72eur buvo panaudota Neste nuolaidų kortelė, bet nuolaida nebuvo suteikta!Sausio 12d toje pačioje degalinėje bandyta perbraukti Neste nuolaidų kortelę, tačiau sistema nereaguoja ir neduoda nuolaidos.Kitas klientas irgi bandė perbraukti savo nuolaidų kortelę, bet nepriėmė!Kuro nebesipylėm, nes nepatinka, kai mulkinat.Nesusitvarkot su savo sistema ir taip apgaudinėjat senus klientus!Visogero Neste degalinės!Rinksimės Cirkle K, Viada tinklą!
Atsiprašome, dėl nepritaikytos nuolaidos. Prašau, kreipkitės į NESTE klientų aptarnavimo skyrių tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com
Atliksime tyrimą kodėl taip galėjo nutikti.
Dėkui, kad padedate tobulėti.
Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
2020-01-14 10:43:13 IP 1b2akm3g