VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Neste Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Neste Lietuva

Atsiliepimai apie Neste Lietuva, UAB

SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Neste Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Neveikia ta jusu programele.. nusibodot..
Atsakyti
Visa laika pildavausi NESTE iki siol! Truko kantrybe! Jus specialiai bandot taip atsikratyt klientu?! Sukure neveikianti apsa kuris atvaziavaus i degaline tik nuskaiciuoja pinigus bet kuro nepila. Ploju atsistojas tam kuris paleido ta apsa ir nesugeba sutvarkyt jau 3 menesius!
Atsakyti
Iki kol baigesi korteles galiojimas, visuomet pyliausi kura siose degalinese, bet dabar atsisiuntus nauja programele, nuskaiciuojami pinigai, bet kuras taip ir neipilamas. Bandant susisiekti su budinciu asmeniu, isgirsti, kad siuo metu nera galimybes susisiekti, o pazadai, kad bus susisiekta greiciausiu budu, nevykdomi. Galiausiai, kantriai laukus, kad kas nors paskambins, bet taip ir nesulaukus, pavyksta prisiskambinti po puses paros, operatore kalba pakeltu tonu, kad net neimanoma iterpti zodzio. Zodziu likau kalta, kad sustojau piltis kura neste ir kad dar susigalvojau piltis per programele. As irgi nesuprantu, kam tureciau kankinti neste firma, juk yra puikiu kitu kuro pylimo vietu. Neste paprasciau uzmirsti uz ju nemandaguma, nekokybiskas paslaugas ir ten dirbanciu zmoniu nemandaguma. Siulau, kas skaitys sia nuomone, nebandyti gadintis sau nervu ir is karto rinktis kita firma :). Sudie neste :).
Atsakyti
Pyliausi kurą, jei tai taip galima pavadint, išmetė per programėlę jog kažkas negerai, nesusijungia su kolonėle, nuskaičiavo rezervuotą 80€ sumą, bet kuro nei pripylė, nei gražino pinigus. Ir taip 2 kartus iš eilės, likau su nuimta 160€ suma, ir tuščiu baku. Eina 5 para po apsilankymo degalinėj, bet pinigų taip ir neatgaunu, nors buvo žadėta gražint iki 2 parų laikotarpiu. Dabar net neprisiskambinu, per mesrnger į žinutes irgi niekas neatsako. Siūlyčiau apvažiuot šitą degalinę.
Atsakyti
Labas rytas,
Vakar parašiau kad negaunu paštu nuolaidų kortelės, bet vakare grįžusi po darbo radau ją pašto dėžutėje. Ačiū
Atsakyti
Laba diena,
Aš Neste nuolaidų kortelę užsisakiau spalio mėn. 23 d. bet vis dar negavau. šiandien vėl užpildžiau anketą iš naujo. Kokiu būdu galiu sužinoti ar aš ją gausiu? Telefonu prisiskambinti neįmanoma. Tikiuosi gauti atsakymą..Ačiū
Atsakyti
UAB Neste Lietuva 2021-11-03 10:45:35
Gerb. Primero,

Jums kortelė užsakyta 2021 10 21. Pristatymas įprastai trunka 10 d.d. jeigu nurodomas tikslus pašto adresas pagal https://www.post.lt/pasto-kodu-ir-adresu-paieska

Pagarbiai
Jūsų NESTE
Jau antrą kart užsakiau, nes nebuvo iš jūsų jokių žinių.
UAB Neste Lietuva
2021-11-03 10:45:35 IP 10q8kj11
Atsakyti
Primero 2021-11-01 19:43:20
Durnių laivas. Užpildžiau anketą atnaujinti kortelę, mėnesį jokių žinių. Tai kur bl mano nuolaidų kortelė?
Gerb. Primero,

Jums kortelė užsakyta 2021 10 21. Pristatymas įprastai trunka 10 d.d. jeigu nurodomas tikslus pašto adresas pagal https://www.post.lt/pasto-kodu-ir-adresu-paieska

Pagarbiai
Jūsų NESTE
UAB Neste Lietuva
2021-11-03 10:40:43 IP 10q8kj11
Atsakyti
Laimutė 2021-11-01 09:16:25
Laba diena, spalio 31 d. Kaune, Jonavos g. ketinau užsipilti degalu. Buvau isitikinus, kad pasirinkau kolonėlę, pažymėtą 1 Nr. Bet ekrane pamačiau, kad pasirinkta 5 Nr. Galbút taip galėjo nutikti netyčia, nes saulė tiesiog akinančiai spigino i ekraną. Ar yra galimybė atsiimti pinigus arba neipiltą kurą? Dėkoju
Gerb. Laimute,

Apgailestaujame. Paskambinsime Jums per 2 d.d. ir sutarsime dėl pinigų grąžinimo.

Pagarbiai
Jūsų NESTE
UAB Neste Lietuva
2021-11-03 10:36:53 IP 10q8kj11
Atsakyti
Arturas 2021-10-25 09:47:59
Sveiki.
Žiūriu nea aš vienas likau nuskausmintas su rezervacijos pinigėliais :) Jonavoje pyliausi kurą 2021/10/13 aišku, kad butu greičiau mokėjausi per programėle :) tik nelabai supratau kodėl nepavyko užsipilti iš pirmo karto???? pavyko tik iš 5 karto :D. Visi pylimai buvo po 40e pinigėliu. Tai viena suma rezervacijos gražino kita diena o kitu 3 sumų negražino iki šiandienos. Skambinausi i banką sakau gal kažką praleidau, bet sako kad mes ir matos jūsų pinigus rezervuotus. tada skambinausi i Nestės Informacija per pirmus 2 kartus prisiskambinau ir vis tapati dainele, gražinsim pinigėlius per 3d dienas kita karta per 15d. o 3 karta skambinau 2021/10/22 išvis buvo mano Nr: užblogintas, visa diena skambinausi nėjo prisiskambinti. :D
Tai kas Pilasi Nestes degalinej su programele tai atsargiai :D Gan daznai vazineju i Vokietija, viesbuciai, Nuomos masinu. Net ten grysta pinigai greiciau režervuoti negu lt suvaiksto : (baisu Minusa dedu siai degalinej.
Gerb. Artūrai,

Apgailestaujame. Svarbi informacija programėlės naudotojams: Įdėkite pistoletą į degalų baką tik gavę pranešimą programėlėje:
„Pradėkite pilti degalus pakeldami pistoletą per 5 minutes“;
Rekomenduojame programėle naudotis tik tuomet, kuomet kitas klientas neatlieka veiksmų prie mokėjimo terminalo;
Įvykus klaidai dėl techninių priežasčių programėlė gali rezervuoti jūsų nurodyta rezervuojamą sumą nepradėjus pylimo. Rezervacija bus automatiškai panaikinta per 2 valandas.
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Sutrikimai nustatyti banko pusėje. Jie buvo pašalinti 2021 10 27 10:00 val.. Rezervacijos ir pinigų nurašymo taisykles nustato bankas, todėl jei elektroninėje bankininkystėje matote rezervuotą sumą, kurios neturėtų būti, prašome kreiptis į banką su prašymu rezervaciją panaikinti, nes tai gali padaryti tik jūsų bankas.

Pagarbiai
Jūsų NESTE
UAB Neste Lietuva
2021-11-03 10:32:23 IP 10q8kj11
Atsakyti
Tomas 2021-10-20 09:38:31
Kai buvo pakeisti nauji terminalai, atsiskaityti užima kur kas ilgiau. Kodėl įstatėte lėtesnius, nei buvo? Labai nervina laukti kol atsiskaitai, dėl to pradedu vengti šių degalinių.
Gerb. Tomai,

Rekomenduojame greitai ir patogiai naudotis NESTE mobilia aplikacija. Daugiau informacijos: https://www.neste.lt/lt/neste-mobilioji-programele

Pagarbiai
Jūsų NESTE
Atsakyti
Durnių laivas. Užpildžiau anketą atnaujinti kortelę, mėnesį jokių žinių. Tai kur bl mano nuolaidų kortelė?
Atsakyti
Laba diena, spalio 31 d. Kaune, Jonavos g. ketinau užsipilti degalu. Buvau isitikinus, kad pasirinkau kolonėlę, pažymėtą 1 Nr. Bet ekrane pamačiau, kad pasirinkta 5 Nr. Galbút taip galėjo nutikti netyčia, nes saulė tiesiog akinančiai spigino i ekraną. Ar yra galimybė atsiimti pinigus arba neipiltą kurą? Dėkoju
Atsakyti
Sveiki.
Žiūriu nea aš vienas likau nuskausmintas su rezervacijos pinigėliais :) Jonavoje pyliausi kurą 2021/10/13 aišku, kad butu greičiau mokėjausi per programėle :) tik nelabai supratau kodėl nepavyko užsipilti iš pirmo karto???? pavyko tik iš 5 karto :D. Visi pylimai buvo po 40e pinigėliu. Tai viena suma rezervacijos gražino kita diena o kitu 3 sumų negražino iki šiandienos. Skambinausi i banką sakau gal kažką praleidau, bet sako kad mes ir matos jūsų pinigus rezervuotus. tada skambinausi i Nestės Informacija per pirmus 2 kartus prisiskambinau ir vis tapati dainele, gražinsim pinigėlius per 3d dienas kita karta per 15d. o 3 karta skambinau 2021/10/22 išvis buvo mano Nr: užblogintas, visa diena skambinausi nėjo prisiskambinti. :D
Tai kas Pilasi Nestes degalinej su programele tai atsargiai :D Gan daznai vazineju i Vokietija, viesbuciai, Nuomos masinu. Net ten grysta pinigai greiciau režervuoti negu lt suvaiksto : (baisu Minusa dedu siai degalinej.
Atsakyti
Kai buvo pakeisti nauji terminalai, atsiskaityti užima kur kas ilgiau. Kodėl įstatėte lėtesnius, nei buvo? Labai nervina laukti kol atsiskaitai, dėl to pradedu vengti šių degalinių.
Atsakyti
UAB Neste Lietuva 2021-10-20 09:06:26
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Pinigai, jeigu nebuvo pylimo, visuomet sugrąžinami, tik reikia truputį palaukti. Patikslinkite, prašau, mums parašydami į korteles@neste.com ar dar matote rezervaciją/nuskaitymą interneto banke? Kokie pirmi 6 ir paskutiniai 4 banko kortelės skaitmenys? Kokia degalinė bei koks pylimo laikas? Koks Jūsų e. paštas mobilioje programėlėje? Plačiau apie rezervacijas: https://www.neste.lt/lt/content/ka-svarbu-zinoti-atsiskaitant-banko-mokejimo-kortele-neste-degalinese

Pagarbiai
Jūsų NESTE
Tai nepatogumu gal reikia kažkaip išlyginti? Kodėl nepasiūlyti tokiam klientam simboliška nuolaida. Rašau jums ir per emaila prieš tai, bet nekas nereaguoja. Dėl to buvo parašyta čia.
UAB Neste Lietuva
2021-10-20 09:07:26 IP 10q8kj11
Atsakyti
Nerijus 2021-10-19 21:07:27
Sveiki, tvarkykite savo programėlę nes tikrai prarasite nemažai klientų, nes labai, labai daug nusiskundimų!
Nes kai rezervacijos dvi po 80€ kaba ir nieko negali padaryti nes pinigai užšaldyti tai labai apmaudu!!!
160€ visgi pinigai!!!
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Pinigai, jeigu nebuvo pylimo, visuomet sugrąžinami, tik reikia truputį palaukti. Patikslinkite, prašau, mums parašydami į korteles@neste.com ar dar matote rezervaciją/nuskaitymą interneto banke? Kokie pirmi 6 ir paskutiniai 4 banko kortelės skaitmenys? Kokia degalinė bei koks pylimo laikas? Koks Jūsų e. paštas mobilioje programėlėje? Plačiau apie rezervacijas: https://www.neste.lt/lt/content/ka-svarbu-zinoti-atsiskaitant-banko-mokejimo-kortele-neste-degalinese

Pagarbiai
Jūsų NESTE
UAB Neste Lietuva
2021-10-20 09:06:26 IP 10q8kj11
Atsakyti
Aleksej 2021-10-18 11:18:07
Programa 2 kartus užrezervavo po 80euro, bet kolonėle nesuveikia.

Grįžau po pusvalandi, nes turėjau įdėti pinigus į kortelę. Užrezervavo vėl 80, užpildau, gražino 80, apmokėjo 77euro i vėl po apmokėjimo užrezervavo 80, kai jau nieko nespaudžiau...

Tai gaunasi paskutine 240euro užrezervuota, visus planus jau sugadinta... Sutvarkėte savo sistema nes neįmanoma!!!
Dar kai važiavau 2 karta i degaline (kai jau neturėjau ten būti) i mane įvažiavo masina...

Konsultantas sako kad pinigus turi grįžti po 2val, jau kita diena eina, dar kabo viena transakcija ant 80eu. Parašyta skunda į Swedbank kad atšaukti rezervavimą.

Sugadinta nuotaika, sugadintus planus, sugadinta masina po avarija, Ačiū neste !!!
Laba diena,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Pinigai, jeigu nebuvo pylimo, visuomet sugrąžinami, tik reikia truputį palaukti. Patikslinkite, prašau, mums parašydami į korteles@neste.com ar dar matote rezervaciją/nuskaitymą interneto banke? Kokie pirmi 6 ir paskutiniai 4 banko kortelės skaitmenys? Kokia degalinė bei koks pylimo laikas? Koks Jūsų e. paštas mobilioje programėlėje? Plačiau apie rezervacijas: https://www.neste.lt/lt/content/ka-svarbu-zinoti-atsiskaitant-banko-mokejimo-kortele-neste-degalinese

Pagarbiai
Jūsų NESTE
Atsakyti
Sveiki, tvarkykite savo programėlę nes tikrai prarasite nemažai klientų, nes labai, labai daug nusiskundimų!
Nes kai rezervacijos dvi po 80€ kaba ir nieko negali padaryti nes pinigai užšaldyti tai labai apmaudu!!!
160€ visgi pinigai!!!
Atsakyti
Programa 2 kartus užrezervavo po 80euro, bet kolonėle nesuveikia.

Grįžau po pusvalandi, nes turėjau įdėti pinigus į kortelę. Užrezervavo vėl 80, užpildau, gražino 80, apmokėjo 77euro i vėl po apmokėjimo užrezervavo 80, kai jau nieko nespaudžiau...

Tai gaunasi paskutine 240euro užrezervuota, visus planus jau sugadinta... Sutvarkėte savo sistema nes neįmanoma!!!
Dar kai važiavau 2 karta i degaline (kai jau neturėjau ten būti) i mane įvažiavo masina...

Konsultantas sako kad pinigus turi grįžti po 2val, jau kita diena eina, dar kabo viena transakcija ant 80eu. Parašyta skunda į Swedbank kad atšaukti rezervavimą.

Sugadinta nuotaika, sugadintus planus, sugadinta masina po avarija, Ačiū neste !!!
UAB Neste Lietuva
2021-07-29 15:56:31 IP 10q8kj11
Atsakyti
uab Norvaine 2021-07-26 21:57:08
Nubluko nestes korteles kodas.Parašęs kas atsitiko, nestes nurodytu paštų, gavau atsakymą. Pildykite vėl poperius, kaip naujas klientas.Paskambinau galvojau, kad įvyko klaida, nes kortele imonės ir vis duomenis yra.Jūs privalote pildyti viska išnaujo atsakė operatorė.Nepagarba klijentui ar jų turi per daug.Buvau geresnes nuomonės apie šia įmonę.Supratau, kad Nestei klientai nerūpi.
Gerb. Kliente,
Dėkojame, kad naudojatės NESTE paslaugomis. Norint užsisakyti papildomų NESTE mokėjimo kortelių prašome užsakymą atlikti per NESTE ekstranetą https://www.neste.lt/lt/register Pirmą kartą reikia užsisregistruoti, registruojantis reikės suvesti sąskaitos numerį, kliento numerį ir įmonės kodą. Kai tik užsiregistruosite el. paštu gausite prisijungimo duomenis. Ekstranete matysite visą detalią informaciją susijusią su turimomis kortelėmis, taip pat galėsite stebėti likutį, atsisiųsti pylimų kvito kopijas ir papildomai užsakomoms kortelėmis susikurti tinkamiausią PIN kodą.

Kilus klausimams maloniai prašome susisiekti el. paštu korteles@neste.com

Pagarbiai
Jūsų NESTE
Atsakyti
Nubluko nestes korteles kodas.Parašęs kas atsitiko, nestes nurodytu paštų, gavau atsakymą. Pildykite vėl poperius, kaip naujas klientas.Paskambinau galvojau, kad įvyko klaida, nes kortele imonės ir vis duomenis yra.Jūs privalote pildyti viska išnaujo atsakė operatorė.Nepagarba klijentui ar jų turi per daug.Buvau geresnes nuomonės apie šia įmonę.Supratau, kad Nestei klientai nerūpi.
Atsakyti
Neste sendvario g2 sudmantu k. 20e nueme dagalu neuzpile.atsifudbolino kad bake plude blogai dirba nes masina 2007m.sistema pas jus gerai dirba kaip apipisti zmogu.seime p*****i visokie sedi apipisineja ir neste.pidaru burialis
Atsakyti
Nuo ką aš galiu pasakyti kažkokia ten betvarkė, sendien važiavau piltis kuro ir vietoj benzo tiesiai y baką ysipyliau adblue už koky 1 eura nes prie jo neparasyta kad tik dyzelinas galėtų komposte paklausti ar tikrai Pilaitės šito skysčio, ir būtų aiškiau viskas sužymėta, dabar reikia tikėtis, kad mašinos remontas nebus brangus, žodžių daugiau aš jau y Neste neuzsuksiu!
Atsakyti
2021-04-26 užsipyliau dyzelino degalinėje Minijos g.119, Klaipėdoje.Po keleto km užsidegė" chekai"dingo trauka.Uzgesinus ir vėl užvedus užgęsta bet po kelių km vėl tas pats.Taip vargau 2 dienas, kol isvazinejau (gerai kad nedaug pyliau).Uzsipyliau kokybiško kuro ir dingo problemos.
Atsakyti
Pilantis kuro nuskaito pinigus, bet kuro neužpila. Tiria bet kaip visada jie suras kaip išsisukti ir sakys kad kuras užsipylė. Pasitaikius tokia situacija ne pirmas kartas.
Atsakyti
Naudojames dviem audi automobiliais, abu 2016m. Visuomet pilames tik neste pro dyzeli. Siais metais abu auto tuo pat metu pradejo mesti suodziu filtro simboli. Pravaziavus tas pats kartojasi jau 3 karta keliu menesiu laikotarpy pas abu automobilius. Kitu problemu masinos neturi, todel labiausiai tiketina, kad problema i abi masinas pilamas neste kuras. Tenka manyti, kad jo kokybe zenkliai krito
Atsakyti
Kelinta kartą piluosi už 10 eur ir neipila tik parodo, kad įpylė. Rasiau laiskus, sake istirs ir nutyla. Apgailetinas aptarnavimas..
Atsakyti
Siu metu 2021.02.10 Vilniuje Geležinio Vilko g. Neste degalineje uzsipyliau dyzelino su uzrasu -26, kad iki tiek jis neuzsala, ta diena buvo viskas tvarkoj, automobiliu nesinaudojau dvi dienas ir 2021.02.13 jau automobilis neuzsivede uzsalo dyzelinas, labai nemaloni situacija, kad klaidina klientus su tokia informacija, kad Neste dyzelinas neuzsala iki -26 laipsniu salcio, nes per si laukotarpi tokio salcio net naktimis nebuvo, o buvo apie -14 salcio, taigi neasku iki dabar jo kuro kokybe prie minusines temperaturos, jei jis ten buvo likes vasarinis, Neste apie tai turejo informuoti vairuotojus, kad tas ipilimo pistoletas yra su vasariniu dyzelinu. Iki siol pildavau dyzelina tik Neste degalinese ir neturedavau jokiu problemu.
Atsakyti
Pro dyzelinas Ukmergėje koloneleje isipiltas užšalo prie 22 šalčio. Kokio vėlnio rašot kad žieminis, iki 37? Pakaitinimo žvakės patikrintos, akumuliatorius specialiai ineštas į kambarį, šiltai ir parą krautas. Naudotas dar papildomas akumuliatoriu, net etiris purkštas į oro filtrą. Daugiau nesipilsiu niekada Nesteje ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
UAB ,,Neste Lietuva'' 2021-01-19 08:59:44
Gerb. Gabrieliau,

Dyzeliniams automobiliams šaltuoju metų periodu svarbūs elementai: degalai, įkrautas akumuliatorius, funkcionuojančios pakaitinimo žvakės. Dyzelinas visose NESTE degalinėse žieminis. A1 arba A2 klasės (žieminiu) dyzelinu degalinėse prekiaujame nuo gruodžio 1 d. iki vasario 28 d. Nurodyti laikotarpiai yra rekomenduojami ir gali šiek tiek keistis. Arktinis Neste D Futura neužšąla iki -26°C, bet pradeda drumstis nuo -16°C, Neste MY neužšąla iki -32°C, o Pro Diesel neužšąla net iki -37°C. Rekomenduojame ateityje pasirinkti atspariausią drumstimuisi ir šalčiui NESTE parduodamą produktą Pro Diesel.

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
laba diena,
Ta pati situacija užšąlo dyzelinas Alytuje ačiū už "neužšalantį" kurą. pasikeisiu dabar kuro siurblį nepadejo nei akumuliatorius nei žvakės. autoservise pirmas klausimas kur pyleisi? Neste tai viskas aišku ne pirmas šią savaite...
UAB ,,Neste Lietuva''
2021-01-19 08:59:44 IP 10q8kj11
Atsakyti
Gabrielius 2021-01-18 11:52:30
2021-01-18, Neste standartinis dyzelinas. Šiandien ryte man ir 3 kaimynams, automobilyje užšalo Neste kuras. Automobilio taip užvesti ir nepavyko. Degalinėje teigiama jog kuras yra žieminis, bet kažkodėl užšala esant pilnam bakui prie -15 temperatūros. Visų kaimynų automobiliai skirtingi, pilamės kurą ten pat, t.y. Vilniaus Justiniškių g. degalinėje.
Gerb. Gabrieliau,

Dyzeliniams automobiliams šaltuoju metų periodu svarbūs elementai: degalai, įkrautas akumuliatorius, funkcionuojančios pakaitinimo žvakės. Dyzelinas visose NESTE degalinėse žieminis. A1 arba A2 klasės (žieminiu) dyzelinu degalinėse prekiaujame nuo gruodžio 1 d. iki vasario 28 d. Nurodyti laikotarpiai yra rekomenduojami ir gali šiek tiek keistis. Arktinis Neste D Futura neužšąla iki -26°C, bet pradeda drumstis nuo -16°C, Neste MY neužšąla iki -32°C, o Pro Diesel neužšąla net iki -37°C. Rekomenduojame ateityje pasirinkti atspariausią drumstimuisi ir šalčiui NESTE parduodamą produktą Pro Diesel.

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
Atsakyti
2021-01-18, Neste standartinis dyzelinas. Šiandien ryte man ir 3 kaimynams, automobilyje užšalo Neste kuras. Automobilio taip užvesti ir nepavyko. Degalinėje teigiama jog kuras yra žieminis, bet kažkodėl užšala esant pilnam bakui prie -15 temperatūros. Visų kaimynų automobiliai skirtingi, pilamės kurą ten pat, t.y. Vilniaus Justiniškių g. degalinėje.
UAB ,,Neste Lietuva''
2021-01-11 13:55:44 IP 3r2gsa0r
Atsakyti
Auridas 2021-01-10 11:26:36
Internete rašo, kad galima pasiskambinus sužinoti kainą degalinėje, pasiskambini - pasirodo, kad sužinoti gali tik darbo dieną :D
Gerb. Auridai,

Norėdami sužinoti Jums reikiamos degalų rūšies kainą konkrečioje NESTE degalinėje kreipkitės į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 darbo valandomis: I - IV 8.00 -17.00 val., V 8.00 - 15.45 val.

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
Atsakyti
Internete rašo, kad galima pasiskambinus sužinoti kainą degalinėje, pasiskambini - pasirodo, kad sužinoti gali tik darbo dieną :D
Atsakyti
Sveiki, atsiskaitinejau Neste programele, ten rezervuota 60€, įsipyliau už mažesnę sumą, bet banko ataskaitoje matau nurašytus 60€.Kodel ?
UAB ,,Neste Lietuva''
2020-11-09 13:56:58 IP 10q8kj11
Atsakyti
Inga 2020-11-07 00:58:45
Sveiki, norėjau užsipilti kuro, nuo kortelės nuskaičiavo 50€ ir nei pinigu nei kuro negavau. Kame reikalas? Skambinausi 1857 numeriu, operatorė pasakė, kad turi gražinti pinigus, bet ju taip ir neatgaunu.
Gerb. Inga,

Jeigu degalų įsipilti nepavyko, tai nuo kortelės pinigų nenuskaičiavome. Nuskaičiavimas vyksta tik įsipylus degalų arba kitų produktų. Prašau, pasitikrinkite ar internetinėje baninkinkystėje matote, kad 50 EUR nuskaičiuota? Ar vis dar rezervuota? Jeigu taip, dėl šios situacijos maloniai prašome kreiptis į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com nurodydama degalinę ir tikslų laiką kuomet apsilankėte degalinėje. Klientų aptarnavimo specialistai patikrins Jūsų pylimo duomenis.

NESTE degalinėse mokėjimo terminalai veikia išankstinio apmokėjimo principu. Tai reiškia, kad:
1) Jūs visada banko sąskaitoje turite turėti pakankamai pinigų pirkimui;
2) dar prieš pylimą Jūs pasirenkate pylimui rezervuojamą sumą.
Prieš pylimą Jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo iš sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų.
Prieš pradedant pirkimą, pagal „Visa Europe“ ir „MasterCard International“ asociacijų taisykles atsiskaičius banko mokėjimo kortele, įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuosiuose įrenginiuose, su įjungtais mobiliais duomenimis ir naudojama banko aplikacija, galima suprasti kaip pinigų nurašymą, tačiau tai nėra pinigų nurašymas. Ne visų bankų mobiliosiose programėlėse iš karto matosi, jog po pylimo rezervacija yra nuimta, todėl klientus kviečiame pasitikrinti sąskaitą elektroninėje bankininkystėje.
Pinigai yra nurašomi tik tada, kai NESTE bankui pateikia patvirtinimą juos nurašyti. Dažniausiai tai atsitinka iškart po paslaugos suteikimo degalinėje, t.y. po degalų pylimo ar kitų produktų įsigijimo. Tačiau bankas informaciją apie reikalingą nurašymą gauna vidutiniškai per 2-3 darbo dienas. Iki to laiko, kol bankas įvykdo operacijos nurašymą iš sąskaitos, suma, už kuria įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų, lieka rezervuota. Sąskaitoje rezervuotos lėšos gali būti iki 15 darbo dienų. Jei per 15 darbo dienų bankas negauna prašymo nurašyti lėšas, rezervacija panaikinama automatiškai. Bankai lėšų rezervaciją gali panaikinti ir anksčiau, nelaukdami 15 darbo dienų, jei per banko nustatytą laikotarpį negauna operacijos patvirtinimo iš atsiskaitymo vietos arba į juos kreipėsi klientas, norėdamas ginčyti arba panaikinti rezervaciją. Jei bankas nebus gavęs nurodymo nurašyti operaciją iš sąskaitos ir jei nebus praėjęs 15 darbo dienų terminas, bankas rezervacijos nenaikins. Rezervacija automatiškai panaikinama šiais atvejais: a) kai yra nurašoma operacijos suma nuo kliento sąskaitos, b) kai nėra gautas nurodymas nurašyti operaciją nuo kliento sąskaitos, tačiau yra praėjęs 15 darbo dienų terminas. Jei a) ir b) atvejais dėl kokių nors priežasčių rezervacija nepasinaikino, tuomet klientas turi kreiptis į banką.
Rezervacijos ir pinigų nurašymo taisykles nustato bankas, todėl jei elektroninėje bankininkystėje matote rezervuotą sumą, kurios neturėtų būti, prašome kreiptis į banką su prašymu rezervaciją panaikinti, nes tai gali padaryti tik jūsų bankas."

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
Atsakyti
Sveiki, norėjau užsipilti kuro, nuo kortelės nuskaičiavo 50€ ir nei pinigu nei kuro negavau. Kame reikalas? Skambinausi 1857 numeriu, operatorė pasakė, kad turi gražinti pinigus, bet ju taip ir neatgaunu.
UAB ,,Neste Lietuva''
2020-11-06 14:23:50 IP 10q8kj11
Atsakyti
Indrė 2020-11-06 10:44:48
Nuskaičiavo visus pinigus, o nei kuro nei pinigų, nes paėmė ir atšaukė operaciją. Darykit kažką su savo sistemom. Nuskaičiuoja visus pinigus ir nežinia kada grąžina, nors tą minutę jų reikia... Pasityčiojimas..
Gerb. Indre,

Dėl šios situacijos maloniai prašome kreiptis į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com. Klientų aptarnavimo specialistai patikrins Jūsų pylimo duomenis ir, jei mokėjimo terminale sumokėjote, tačiau degalai nesubėgo, sutarsite, kaip bus grąžinta Jums priklausanti grąža.

NESTE degalinėse mokėjimo terminalai veikia išankstinio apmokėjimo principu. Tai reiškia, kad:
1) Jūs visada banko sąskaitoje turite turėti pakankamai pinigų pirkimui;
2) dar prieš pylimą Jūs pasirenkate pylimui rezervuojamą sumą.
Prieš pylimą Jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo iš sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų.
Prieš pradedant pirkimą, pagal „Visa Europe“ ir „MasterCard International“ asociacijų taisykles atsiskaičius banko mokėjimo kortele, įvyksta momentinė rezervacija, kurią mobiliuosiuose įrenginiuose, su įjungtais mobiliais duomenimis ir naudojama banko aplikacija, galima suprasti kaip pinigų nurašymą, tačiau tai nėra pinigų nurašymas. Ne visų bankų mobiliosiose programėlėse iš karto matosi, jog po pylimo rezervacija yra nuimta, todėl klientus kviečiame pasitikrinti sąskaitą elektroninėje bankininkystėje.
Pinigai yra nurašomi tik tada, kai NESTE bankui pateikia patvirtinimą juos nurašyti. Dažniausiai tai atsitinka iškart po paslaugos suteikimo degalinėje, t.y. po degalų pylimo ar kitų produktų įsigijimo. Tačiau bankas informaciją apie reikalingą nurašymą gauna vidutiniškai per 2-3 darbo dienas. Iki to laiko, kol bankas įvykdo operacijos nurašymą iš sąskaitos, suma, už kuria įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų, lieka rezervuota. Sąskaitoje rezervuotos lėšos gali būti iki 15 darbo dienų. Jei per 15 darbo dienų bankas negauna prašymo nurašyti lėšas, rezervacija panaikinama automatiškai. Bankai lėšų rezervaciją gali panaikinti ir anksčiau, nelaukdami 15 darbo dienų, jei per banko nustatytą laikotarpį negauna operacijos patvirtinimo iš atsiskaitymo vietos arba į juos kreipėsi klientas, norėdamas ginčyti arba panaikinti rezervaciją. Jei bankas nebus gavęs nurodymo nurašyti operaciją iš sąskaitos ir jei nebus praėjęs 15 darbo dienų terminas, bankas rezervacijos nenaikins. Rezervacija automatiškai panaikinama šiais atvejais: a) kai yra nurašoma operacijos suma nuo kliento sąskaitos, b) kai nėra gautas nurodymas nurašyti operaciją nuo kliento sąskaitos, tačiau yra praėjęs 15 darbo dienų terminas. Jei a) ir b) atvejais dėl kokių nors priežasčių rezervacija nepasinaikino, tuomet klientas turi kreiptis į banką.
Rezervacijos ir pinigų nurašymo taisykles nustato bankas, todėl jei elektroninėje bankininkystėje matote rezervuotą sumą, kurios neturėtų būti, prašome kreiptis į banką su prašymu rezervaciją panaikinti, nes tai gali padaryti tik jūsų bankas."

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
UAB ,,Neste Lietuva''
2020-11-06 14:17:01 IP 10q8kj11
Atsakyti
Erika 2020-11-05 08:14:01
Dar taip nebuvo, pyliausi degalu susimokejau, paspaudus 1 kalonele, įsijungė kolonėlė NR 5.
Neidegalu nei pinigu
Gerb. Erika,

Dėkojame už atsiųstą atsiliepimą. Susisiekėme su Jumis asmeniškai.

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
UAB ,,Neste Lietuva''
2020-11-06 14:14:16 IP 10q8kj11
Atsakyti
Vilija 2020-09-27 13:08:41
Turėjau nesusipratimų su degalų pylimu (pinigus nuskaičiavo- degalai neįsipylė). Paskambinau Neste operatorei, moteris patikino, kad per 24 valandas bus viskas sutikrinta ir atsakyta į mano klausimą. Deja, jau praėjo jau 3 paros- jokio skambučio ir paaiškinimo nesulaukiau.
Gerb. Vilija,

Dėkojame už atsiųstą atsiliepimą.

Dėl šios situacijos maloniai prašome kreiptis į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com. Klientų aptarnavimo specialistai patikrins Jūsų pylimo duomenis ir, jei mokėjimo terminale sumokėjote, tačiau degalai nesubėgo, sutarsite, kaip bus grąžinta Jums priklausanti grąža.

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
Atsakyti
juozas 2020-09-20 08:45:37
Sveiki, paskutiniu metu kortele terminalas priima, bet nuolaidos kazkodel nepritaiko
Kodel
Gerb. Juozai,

Apgailestaujame, jog kortelė nebuvo nuskaityta. Taip galėjo nutikti dėl keleto priežasčių, pvz. jei kortelė į kortelių skaitytuvą buvo įdėta ar ištraukta netolygiai. Kita galima priežastis - kortelės pažeidimas arba nusidėvėjimas. Jei Jūsų naudojama kortelė yra nauja, pabandykite ją naudoti dar kartą, į kortelių skaitytuvą įdedant ir ištraukiant tolygiai, neskubant. Apie kortelės priėmimą arba nenuskaitymą sekite informaciją mokėjimo terminalo ekrane. Tuo atveju, jei kortelė yra pažeista aba nusidėvėjusi, kviečiame užsisakyti naują NESTE nuolaidų kortelę nemokamai, užpildant NESTE nuolaidų kortelės užsakymo anketą: https://www.neste.lt/lt/neste-nuolaid%C5%B3-kortel%C4%97s-anketa. Pagamintą nuolaidų kortelę išsiųsime paštu, registracijos metu nurodytu adresu.

Pagarbiai,
Jūsų NESTE
Atsakyti
Nuskaičiavo visus pinigus, o nei kuro nei pinigų, nes paėmė ir atšaukė operaciją. Darykit kažką su savo sistemom. Nuskaičiuoja visus pinigus ir nežinia kada grąžina, nors tą minutę jų reikia... Pasityčiojimas..
Atsakyti
Dar taip nebuvo, pyliausi degalu susimokejau, paspaudus 1 kalonele, įsijungė kolonėlė NR 5.
Neidegalu nei pinigu
Atsakyti
Turėjau nesusipratimų su degalų pylimu (pinigus nuskaičiavo- degalai neįsipylė). Paskambinau Neste operatorei, moteris patikino, kad per 24 valandas bus viskas sutikrinta ir atsakyta į mano klausimą. Deja, jau praėjo jau 3 paros- jokio skambučio ir paaiškinimo nesulaukiau.
Atsakyti
Sveiki, paskutiniu metu kortele terminalas priima, bet nuolaidos kazkodel nepritaiko
Kodel
UAB ,,Neste Lietuva''
2020-09-07 10:20:03 IP 10ps377l
Atsakyti
Gvidas 2020-09-06 17:35:22
Man irgi tokia pati situacija kaip Ernestui Vaškevičiui, pasirinkau rezervuojama suma 10€ bet nuskaitė 20€, nesuprantu kaip taip, paskaičius atsiliepimus neatrodo jog banko sistema kalta
Gerb. Gvidai,

Prieš pylimą jūs galite pasirinkti pylimui rezervuojamos sumos dydį, bet po pylimo nuo sąskaitos yra nurašoma tik tiek, už kiek įsipylėte degalų ar įsigijote kitų produktų. Siūlome pasitikrinti ar e. bankininkystėje dar matote nuskaitytą sumą t.y. 20 EUR. Bankas Jums nuskaičiuos tokią sumą, už kurią įsipylėte degalų ar kitų produktų. Bankas informaciją apie reikalingą nurašymą gauna vidutiniškai per 2-3 darbo dienas. Rekomenduojame pasiskaityti plačiau, , Ką svarbu žinoti atsiskaitant banko mokėjimo kortele NESTE degalinėse?'' https://www.neste.lt/lt/content/ka-svarbu-zinoti-atsiskaitant-banko-mokejimo-kortele-neste-degalinese

Iki susitikimo Neste degalinėse.

Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
Atsakyti
Man irgi tokia pati situacija kaip Ernestui Vaškevičiui, pasirinkau rezervuojama suma 10€ bet nuskaitė 20€, nesuprantu kaip taip, paskaičius atsiliepimus neatrodo jog banko sistema kalta
UAB ,,Neste Lietuva''
2020-09-02 09:33:06 IP 10ps377l
Atsakyti
Brigita 2020-08-27 23:17:24
Esame labai nepatenkinti, kad UAB Neste savo benzovežiais kasdien važinėja Parko ir Lubinų gatve gyvenamojoje teritorijoje Avižieniuose, Vilniaus rajone ir kelia didžiulį triukšmą. Keista, kaip tokia didelė įmonė nesugeba turėti savo aikštelės kažkur toliau nuo gyvenamųjų kvartalų ir bendradarbiauja su UAB Stiebas, įmone, kuri pažeidžia įstatymus leisdama į aikštelę įvažiuoti per gyvenamąją teritoriją. UAB Neste turėtų rinktis kitas aikšteles savo benzovežiams ir netrikdyti gyventojų ramybės.
Laba diena, Brigita,

Atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų, trikdomos ramybės ir keliamo triukšmo. UAB, , Neste Lietuva'' savo nuosavo transporto parko neturi. Transportavimo paslaugas perkame iš subrangovų, kurių kurovežių priekabos paženklintos NESTE logotipais ir tai galėjo Jus suklaidinti. Jūsų žinutę perdavėm partneriams.

Ernestas Vaškevičius
Klientų patirčių valdymo vadovas
Atsakyti
Mirek 2020-08-31 11:22:18
Sveiki, pildamas kura pasirinkau rezervuojama suma 40€, uzsipiliau ant 30.49€ sumos, atgal pinigu negrazino kazkodel.. gal jus zinosite kame problema??
Taip yra dar ta suma “-40” rodo programeleje.

Taip pat rekomenduojame

DNV Lithuania
Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: sertifikavimo paslaugos; dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Jungent Lietuva, UAB
SHELL

Adresas: Ukmergės g. 283, LT-06313 Vilnius.
Veiklos sritys: kuras, naftos produktai, degalinės; autokosmetika; automobilių dalys; didmeninė prekyba; gėrimai (alkoholiniai); gėrimai (nealkoholiniai); higienos reikmenys; konditerija, saldumynai; maisto produktai; tepalai, alyvos.
JUNGENT LIETUVA, UAB - tai ilgametę patirtį turinti pardavimų skatinimo bendrovė, veikianti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Dirbame su daugiau nei 40 tarptautinių ir vietinių tiekėjų bei kuriame stiprią prekinių ženklų šeimą mūsų klientams. Produktų asortimentą sudaro pirmaujantys prekiniai ženklai, užimantys...
Soliris
Q8 Oils, ORLEN Oil

Adresas: Elektrėnų g. 1G, LT-51189 Kaunas.
Veiklos sritys: tepalai, alyvos; autokosmetika; automobilių dalys; autoservisai; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; pramonės įrengimai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; žemės ūkio technika.
UAB „Soliris“ gali pasiūlyti šių prekinių ženklų produkciją: Q8 Oils, ORLEN Oil, YUKOIL, AGRINOL alyvas taip pat tepalus iš Rusijos ir Baltarusijos (GOST). Be to, UAB „Soliris“ prekiauja įvairiais skysčiais: aušinimo skysčiais, stiklų plovikliais bei AdBlue tirpalu.
Vipakus
Prekyba tepalais, alyva bei autochemija

Adresas: V. Krėvės pr. 128G, LT-51108 Kaunas.
Veiklos sritys: tepalai, alyvos; autokosmetika; automobilių dalys; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; plovyklų, autoservisų, degalinių įranga; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
Didmeninė prekybą MOBIL, TEXACO, MOL, LOTOS, SHELL, GAZPROM, GOST alyva ir tepalais yra pagrindinė Vipakus, UAB veikla. MŪSŲ KONTAKTAI UAB "Vipakus" Kaunas V. Krėvės pr. 128G, LT - 51108 Kaunas Tel./faks. (8 - 37) 728 949 Mob. 8 - 679 66 786 El. p. buhalterija@vipakus.lt El. p. info@vipakus.lt UAB "Vipakus" Vilnius...
Inžinerinė ekologija
IN-ECO

Adresas: Ašigalio g. 6, II korpusas, LT-49142 Kaunas.
Veiklos sritys: chemijos pramonė, gaminiai; kuras, naftos produktai, degalinės; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; pramonės įrengimai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
Specializuota inžinerinės chemijos įmonė, įkurta specialistų, turinčių daugiau nei 25-ių metų patirtį diegiant technologines reagentinio apdirbimo programas bei teikiant inžinerijos paslaugas įvairių pramonės sričių įmonėms. Aukšta prekinio ženklo IN-ECO™ cheminių produktų gamybos proceso kokybė patvirtinta...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais
Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais 11-26 08:26
Nuo vienos odontologinės kėdės šeimos centre iki didžiausio odontologinių paslaugų klinikų tinklo šalyje - tokį virsmą patyrė CLINIC | DPC įkūrėjas Simonas Bankauskas ir jo komanda...
Naujų automobilių rinka šiemet smuko 15,2%
Naujų automobilių rinka šiemet smuko 15,2% 12-01 22:00
Lietuvoje sausio-lapkričio mėnesiais įregistruota apie 32.900 naujų lengvųjų automobilių – 15,2% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais (38.820).
"KS Holding" už 40 mln. Eur pardavė prekybos centrą Rygoje
"KS Holding" už 40 mln. Eur pardavė prekybos centrą Rygoje 12-01 21:26
Suomijos ir Lietuvos kapitalo nekilnojamojo turto bendrovė "KS Holding" pranešė Suomijos investicijų fondui "Titanium Baltic Real Estate" pardavusi prekybos centrą Rygoje "Ozols". Sandorio vertė –...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jei būtumėte investuotojas, kur investuotumėte šiuo metu?

Akcijų kainos

Apple 165,30 +3,16%
Pfizer 53,73 +2,54%
Manchester United 15,41 -0,26%
Boeing 197,85 -0,33%
FedEx 230,37 -4,24%
AIG 52,60 -4,28%
eBay 67,46 -4,38%
AT&T 22,83 -4,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 5,31 +6,84%
Sidabras 23,41 +0,95%
Nafta 69,95 +2,64%
Dyzelis 2,52 +14,55%
Jautiena 5,70 +0,71%
Vištiena 2,33 -2,10%
Benzinas 2,50 +9,65%
Anglis 236,90 +27,58%