VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Moller Auto, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Moller Auto

Atsiliepimai apie Moller Auto, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Moller Auto, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Moller Auto- Audi salonas Ukmergės gatvėje, aptarnavimo lygis- jokio aptarnavimo. Atėjus į saloną, apžiūrėjus dominantį modelį, iš visų pusių, pasėdėjus jame, per 15 min niekas nepriėjo. Turbūt pardavimai jiems nesvarbu
Moller Auto Vilnius
2020-05-21 10:28:58 IP 5km7041k
Atsakyti
Ramūnas 2020-05-15 19:18:53
Sveiki, noriu parasyti jums zinute, buvo skambinta i wolksvagen centra, gal 4 kartus, teirautasi, ar tinka purkstukai i bkp motora 2.0 vw passat b6 2007 103 kw, kur kodas 03g 130 073 sx purkstuko, buvo pasakyta, kad tinka i masina 03g 130 073 s be “X” raides, kad cia yra vienodi purkstukai, buvo nupirkti purkstukai, ideta i masina, patikrinti ir jie yra geri, po idejimo issiaiskinta, kad neveikia, nors 4 kartus klausiau, ar tinka, sake 4 zmones, kad taip, veliau sujungta, net su serviso vadovu, kuris patikino, kad tinka, nors galutiniam atveju, jie netinka. O buvo sakyta, kad X raide, yra markiruote, kad gamykliskai po recollo, buvo jie tiesiog uzdeti ir cia yra lygiai tas pats, nors ir masina pirkta is jusu centra lietuvoje. Tai man paaiskinkit, kaip zmones dirbantys centre gali sakyt tai, kas net neveikia, nors ir sakytas ir win kodas ir parametrai masinos ir visi kiti duomenys su 4 kartais patikslinimu, numeris palikau jums, galit perklausyti ir isitikinti. Nemazi pinigai ismesti veltui, o prasmes is to nulis. Aciu uz atsakyma.
Laba diena. Po telefoninio pokalbio su Jumis pagal automobilio kėbulo numerį (VIN) ir turimą VW ETKA detalių katalogą patikrinome montuojamų dyzelino kuro purkštukų VW kodus. Kaip ir minėjo kolegos iš UAB Moller Auto Savanoriai, į šį variklį gali būti montuojami sekantys kuro purkštukai pagal VW ETKA katalogą: 03G 130 073 S ; 03G 130 075 SX ; 000 130 073 SX. Nepatikrinus automobilio servise, negalime Jums nurodyti tikslių priežasčių, kodėl viename automobilyje tie patys kuro purkštukai dirba, o kitame ne. Siūlome kreiptis į mūsų servisus- nustatysime variklio problemas ir pasiūlysime jų šalinimo būdus. Registracija į servisus telefonu +370 5 230 46 77.
Atsakyti
Sveiki, noriu parasyti jums zinute, buvo skambinta i wolksvagen centra, gal 4 kartus, teirautasi, ar tinka purkstukai i bkp motora 2.0 vw passat b6 2007 103 kw, kur kodas 03g 130 073 sx purkstuko, buvo pasakyta, kad tinka i masina 03g 130 073 s be “X” raides, kad cia yra vienodi purkstukai, buvo nupirkti purkstukai, ideta i masina, patikrinti ir jie yra geri, po idejimo issiaiskinta, kad neveikia, nors 4 kartus klausiau, ar tinka, sake 4 zmones, kad taip, veliau sujungta, net su serviso vadovu, kuris patikino, kad tinka, nors galutiniam atveju, jie netinka. O buvo sakyta, kad X raide, yra markiruote, kad gamykliskai po recollo, buvo jie tiesiog uzdeti ir cia yra lygiai tas pats, nors ir masina pirkta is jusu centra lietuvoje. Tai man paaiskinkit, kaip zmones dirbantys centre gali sakyt tai, kas net neveikia, nors ir sakytas ir win kodas ir parametrai masinos ir visi kiti duomenys su 4 kartais patikslinimu, numeris palikau jums, galit perklausyti ir isitikinti. Nemazi pinigai ismesti veltui, o prasmes is to nulis. Aciu uz atsakyma.
Atsakyti
Situacija tikrai ne kasdieninė, bent jau mums, bet paskaičius atsiliepimus apie Moller Auto Vilnius, galima suprasti, kad dauguma šios “oficialios atstovybės” jei galima taip pavadinti, atliekami serviso darbai ar automobilių pardavimų veiksmai, labai panašūs į elementariausius vadinamu “perikupu” darbo principus, tik viskas vyksta gražiuose pastatuose, o ne kokiame automobilių turguje..
Tekę pirkti mažai naudotus, apynaujus automobilius iš užsienio oficialių atstovybių, šįkart susiklosčius nepalankiai Covid - 19 situacijai, buvome priėmę sprendimą automobilį būtent iš Moller Auto Vilnius atstovybės. Nes automobilis mums patiko ir būtų tikęs naudoti mūsų darbui. Kadangi esame iš kito Lietuvos miesto, susisiekę telefonu su vadybininku ar už pardavimą atsakingu asmeniu ir aptarę esminius klausimus apie parduodamą transporto priemonę, rezervavę žodžiu automobilį, nes net nebuvo pardavėjas užsiminęs apie kokį nors rezervacijos mokestį, kurį tikrai galėjome atlikti. Sutarę apžiūros data ir laika, vykome įsigyti automobilio.
Bet tik tiek, jog vykome... Likus keliolikai kilometru iki atstovybės ir paskambinus - pasakius, jog sutartu laiku būsime vietoje, už pardavimą atsakingas pardavėjas mums paprastai pasakė, jog automobilį jis pardavė.
Pradėjus gilintis į šį jo sandorį, prasidėjo melai, jog automobilį pardavė nebe jis, o įmonės direktorius, susisiekus su naujuoju pardavėju, t.y direktoriumi, pasipylė arogancijos pilni išsireiškimai ir kažkokie išgalvoti, manyčiau, kvaili pasiteisinimai.
Kažkiek gaila ir keista, jog tokie dalykai vyksta, sakyčiau, oficialiose atstovybėse, bet kiek mums tekę susidurti, tai turbūt taip gali vykti tik Lietuvoje. Grįžtant prie to, jog esame pirkę automobilius iš kitu EU šalių, niekada nesame susidūrę su panašia, liaudiškai vadinant “š*******o kontora”, nors buvome pirkę ir be jokio rezervacijos mokesčio, tiesiog buvo sutarta kada atvyksime, o jei kas kelionėje keistųsi buvome sutarę informuoti apie pasikeitusias aplinkybes. Bet niekad nėra tekę apsisukti grįžti ar parskristi be automobilio.
Apibendrinant visą šitą jų veiklą bei požiūrį į klientą, galima būtų išsireikšti vienu žodžiu - absurdas.
Tai tiek, pirkėjams palinkėtume sėkmės, o vyrams ne iš Gariūnų, o iš Moller Auto Vilnius didesnės atsakomybės ir rimtesnio požiūrio į klientą!!
UAB Moller Auto Savanoriai
2020-01-14 13:25:05 IP 5km7041k
Atsakyti
vytautas 2020-01-13 13:19:43
esu mollerauto klientas, neseniai sugedo vw sharan bagažines dangtis, nuvažiavau į moller savanoriai, ten apžiūrėję ''meistrai" nustatė, kad sugedo automatiniai bagažinės amortizatoriai ir paskaičiavo, kad detalės kainuos 720 eu, tiesa iškart kilniadvasiškai pritaikė 20% nuolaidą.Kadangi pinigai nemaži nusprendžiau iškart nekeisti. Garaže atlupus bagažinės dangtį pasimatė tikroji problema:vieno amortizatoriaus tvirtinimo lizdas tiesiog nusimovęs nuo laikiklio, todėl kitam neužtenka jėgos ta dangtį pakelt, pusė minutės ir viskas vėl veikia puikiai.Peršasi 2 scenarijai:arba servise išvis bagažinė nebuvo apžiūrėta o diagnozė nustatyta "iš akies", arba elementarus, žmogiškas godumas ir durnių ieškojimas. Rezultatas: prarastas laikas važinėjant pirmyn atgal į moller auto +- 4 val; gedimo šalinimas 0, 5 min; kaina 0 eu ir žlugęs pasitikėjimas "firminiais servisais".
P.S. NEPROFESIONALU !!!
Laba diena, p. Vytautai,

Turime pripažinti, kad Jūsų nusakytoje situacijoje kalti mes - įvyko paprasčiausia žmogiška klaida, kurią mes pripažįstame. Dėkojame Jums, kad pateikėte atsiliepimą ir įmonės vardu atsiprašome. Padarysime atitinkamas išvadas ir viliamės, kad patikėsite savo automobilio remontą mums ir dar kartą.

Jeigu turite daugiau pastabų, kaip galėtumėme dirbti geriau, parašykite laišką el. paštu - dainius.cubera@moller.lt

Dėkojame ir linkime geros dienos.
Atsakyti
esu mollerauto klientas, neseniai sugedo vw sharan bagažines dangtis, nuvažiavau į moller savanoriai, ten apžiūrėję ''meistrai" nustatė, kad sugedo automatiniai bagažinės amortizatoriai ir paskaičiavo, kad detalės kainuos 720 eu, tiesa iškart kilniadvasiškai pritaikė 20% nuolaidą.Kadangi pinigai nemaži nusprendžiau iškart nekeisti. Garaže atlupus bagažinės dangtį pasimatė tikroji problema:vieno amortizatoriaus tvirtinimo lizdas tiesiog nusimovęs nuo laikiklio, todėl kitam neužtenka jėgos ta dangtį pakelt, pusė minutės ir viskas vėl veikia puikiai.Peršasi 2 scenarijai:arba servise išvis bagažinė nebuvo apžiūrėta o diagnozė nustatyta "iš akies", arba elementarus, žmogiškas godumas ir durnių ieškojimas. Rezultatas: prarastas laikas važinėjant pirmyn atgal į moller auto +- 4 val; gedimo šalinimas 0, 5 min; kaina 0 eu ir žlugęs pasitikėjimas "firminiais servisais".
P.S. NEPROFESIONALU !!!
MARIUS GALADAUSKAS
2019-12-02 12:25:28 IP 28m85i95
Atsakyti
Siemet dairiausi naujo auto iki 40k.euru.nusiziurejau Tiguan bet vadybininke eme atkalbinet tipo tau jo nereik davai imk Passat Alltrack-gal ir geras butu variantas taciau kai sedom deliot kainu ir komplektaciju-oi nebeturim teks uzsakinet kada bus nezinau ir tt.To pasekoje isigijau SEAT Tarraco irmesu very happy.
Ju poziuris i klienta komiskas.
Atsakyti
Moller Auto Savanoriai, ačiū už puikų ir paslaugų aptarnavimą. Sėkmės jums
Atsakyti
Audi Ukmerges gatveje aptarnavimo kultura žemo lygio. Nesilaikoma istatymu, pries remonta nepateikiamas darbu aktas
Atsakyti
Susidūriau su savo automobilio Audi A4 variklio problemomis ir nuvariau Moller Auto Savanoriai servisą, o tada prasidėjo "linksmybės"...
Ilga istorija trumpai, servisas paaiškino, kad gedimo neranda ir tolimesniam remontui reikia įrangos kurios jie neturi, nes užsiima VW. Nesuprantu, gal kažkaip jie nepastebėjo, kad ant keltuvo varo Audi?? Automobilis servise praleido 4 dienas, 50 Eur sąskaita (+papildomos išlaidos kito auto nuomai).
Atsiimant auto niekas nieko deramai nepaaiškino, tik numetė lapą su RAUDONAI pabrauktu tekstu ir maždaug "Skaityk.."
Suprantu, kad turite daug klientų ir automobilius remontuojate tik naujus (skamba paradoksaliai ar ne?), o seniems "drandulietams" ten ne vieta, tai gal ant durų pakabinkite kokią informacinę iškabą, kad eiliniai žmonės su savo problemomis servise nepageidaujami.. Abi pusės sutaupytų laiko.
Dėl mano auto, šalia esantis servisas problemą išsprendė per pusdienį be jokios super įrangos. Ar dar kartą lankysiuosi Moller Auto savanoriai servise? Manau atsakymas visiems aiškus :) Sėkmės.
Atsakyti
Kreipiausi į "Moller Auto Savanoriai" dėl per keturis metus surūdijusių VW Jetta galinių stabdžių diskų (ne susidėvėjusių, bet surūdijusių t.y. stabdžio diskas pats savaime dar storas, bet taip sukorodavęs, kad net stringa tarp stabdžių kaladėlių). Prieš tai turėjau automobilį 16 metų ir jis tokios problemos neturėjo. Žodžiu, man buvo atsakyta, kad pagal garantiją neremontuos, tada parašiau pretenziją, atsakymas buvo toks pat. Parašiau skundą į vartotojų teisių apsaugos tarnybą - gavau atsakymą, kad jie nepagelbės ir jei noriu galiu kreiptis į teismą, tačiau šito žingsnio tikriausiai jau nežengsiu. Išvada tokia: kas iš to, kad turi pratęstą garantiją automobiliui, jei lietuviško biznio varytojai sutarties sąlygų nesilaiko ir geranoriškai problemų nesprendžia.
Atsakyti
Moller Auto Savanoriai - prastesnio klientų aptarnavimo nesu matęs. Iš pradžių apšaukia, kad vaikštau pas juos ir apžiūrinėju automobilius. Po to jau pasiūlo paskaičiuoti kainas. Paskaičiuoja aukštesnes kainas, negu jų kolegos ir po to prasideda kaltinimų lavina, kad ne iš jų perki, kad gaišti jų laiką. Atsiprašau, jūsų laiko daugiau tikrai nebegaišiu.. ;)
Atsakyti
Sveiki,
Lankytis Savanorių pr. Pas juos teko du kartus. Abu kartus nesklandumai. Pirmąjį susitarus testiniam važiavimui prieš įsigyjant automobilį, atvykus paaiškėja, jog nėra kuo važiuoti- automobilis negrąžintas nuo praeitos dienos.
Kitą kartą jau nusipirktą automobilį internetu registruoji i servisą. Numatyta data atvažiuoji, o čia gūžčioja pečiais ir sako kad kažkaip neužsirezervavo laikas... tačiau anot jų vis tiek pats padarei ne taip, kad prieš tai neatvežei auto tik apžiūrai kokie darbai bus reikalingi.
Labai prastas aptarnavimas ir blogai veikiantys procesai.
Atsakyti
Sveiki,
truputį linksmybių papasakosiu :)
Šių metų renginyje "pardavimų formulė" buvo galimybė laimeti automobilį savaitgaliui. Ir kolegė laimėjo, gavo brošiūra kur ir kaip galima pasinaudoti laimejimu :)) o linksmams tame, kad po dviejų savaičių paskambino ir pasakė "kad jus laimejote pasivažinėjimą savaitgaliui su troc'u, bet jūs ištikro nelaimėjote" :DD na ką čia bepridursi :DD
Atsakyti
Kreipiausi į Moller Auto dėl automobilio patikros prieš techninę apžiūrą. Gavau sąrašą defektų, kurių sutvarkymas kainuos 600 eur. (dokumentas prisegtas). Nepatikėjau, kreipiausi į kitus meistrus. Dviejų perdegusių lempučių radimas sutapo su Moller Auto diagnostika, tačiau vietoj visų kitų defektų antrieji meistrai rado tik neteisingai sujungtus rankinio stabdžio trosus (dokumentas prisegtas). Sugedusį rankinį stabdį anksčiau tvarkė Moller Auto. Pakeitus rankinio stabdžio trosus ir lemputes, automobilis per techninę apžiūrą reikalavimus atitiko. Gal galėtų Moller Auto atsakingi asmenys pakomentuoti, kokiais metodais jų įmonėje atliekama diagnostika, jei nustatomi neegzistuojantys defektai? Ir ar nemano jie, kad už neteisingą apžiūrą ir nekokybiškai atliktą automobilio remontą vertėtų grąžinti pinigus?
Atsakyti
Modestas Nargela dirbantis su zalomis nemoka sneketi su klientais, atseit jisai viso VW koncerno savininkas (Laisves pr.127)
Atsakyti
Sveiki įmonės vadovai ir klientai. Kaip ir dauguma Lietuvos žmonių, esu paprasta klientė, kuri gali rinktis parduotuvę, automobilių aptarnavimo servisą ir, visiems turbūt aišku, besirenkanti sau geriausią variantą. Tas geriausias variantas susideda iš kelių neįmantrių sudedamųjų dalių: pirmiausia - kokybė, antra - paslaugumas. Tad labai liūdna, kad tokioje rimtoje įmonėje dirba bei užima vadovaujančias pareigas žmogus, kuris visiškai negerbia kito ir į nepažįstamąjį kreipiasi, , tu'', kuris leidžia sau pažeminti žmogų kitų akivaizdoje, ir kuris laiko save aukštesniu, nes yra serviso vedėjas. Kadangi serviso vedėjui Mantui Beinorui trūksta elementariausio išsiauklėjimo, tai gal įmonė galėtų nusiųsti į kokius mandagumo pradžiamokslio kursus?
Atsakyti
Sveiki,
Esu ''Moller Auto'' klientas. Atvažiavęs į ''Moller Auto" savanorių g. buvo pasakyta, kad galiu atsiimti savo automobilį po sutvarkymo. Ne tik, kad man teko ilgai laukti kol sutvarkys dokumentus, prie manęs priėjusi salono administratorė, Juratė Jarašūnaitė, klausinėjo arogantišku tonu, ką aš jame veikiu ir, kad jame ilgai būnu. Supratau, kad buvau nevisai maloniai paprašytas išeiti. Pasirodo automobilių salonuose negalima ilgai užsibūti, belaukiant kol sutvarkys tavo nuosavo automobilio dokumentus.
Atsakyti
Labai nemalonus tiek pardavimo vadybininkų tiek serviso priėmėjų darbas. Būkite atidūs skaitydami sutartis, nes žodžių šnekama vienas o sutartyse nurodoma visai kas kita
Atsakyti
Mielieji, bukite atidesni (serviso meistrams, kurie tvarko automobilius) - po jusu tvarkymo daznai tenka rasti tai neuzsuktus dangtelius, tai nepriverztas detales...Noretusi kokybiskesnes paslaugos, kad, atvaziavus dar syki ir rodant ne iki galo atliktus darbus, kitiems darbutojams nereiketu atsiprasineti uz padarytas klaidas, juk moku tikrai nemenkus pinigus ir tikiuosi auksciausio lygio aptarnavimo

Taip pat rekomenduojame

ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
TOKVILA
TOYOTA

Adresas: Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Apie UAB „Tokvila“ buvo įkurta 1994 metais. Tai yra pirmasis, didžiausias Japonijos automobilių gamintojos TOYOTA pardavimo, techninio aptarnavimo ir remonto centras Lietuvoje ir bene vienintelis toks - Vilniaus miesto centre. Erdviame ir moderniame, apie 4000 kv. metrų plotą užimančiame TOYOTA centro pastate yra...
Autojuta
VOLKSWAGEN | AUDI | SEAT

Adresas: Chemijos g. 8, LT-51344 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB “Autojuta” - oficialus VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT atstovas Lietuvoje. Prekyba naujais ir naudotais VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT automobiliais, originalios dalys ir aksesuarai, automobilių diagnostika, priežiūra ir servisas, garantinis ir pogarantinis aptarnavimas. VOLKSWAGEN komercinis transportas – prekyba...
Junoma
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Geležinkelio g. 12, Varanausko k., LT-64282 Alytaus r.
Veiklos sritys: akmens gaminiai; automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dingusia laikyta S. Tichanovskaja atsirado
Dingusia laikyta S. Tichanovskaja atsirado 08-10 22:23
Dingusia laikyta Baltarusijos opozicijos lyderė Svetlana Tichanovskaja susisiekė su savo štabu — ji sveika.
Diktatoriai patys nesikeičia
Diktatoriai patys nesikeičia 08-10 21:35
Prezidento rinkimai Baltarusijoje demokratijos pergale netapo – tiesa, vargu ar kas iš tiesų to tikėjosi. Paskutiniuoju Europos diktatoriumi vadinamas Aliaksandras Lukašenka pasiryžęs bet kokia...
Istorijos mėgėjas aptiko bronzos amžiaus lobį
Istorijos mėgėjas aptiko bronzos amžiaus lobį 08-10 20:43
Britas istorijos mėgėjas Mariuszas Stepienas metalo detektoriumi aptiko bronzos amžiaus lobį. "The Guardian" ironizuoja, jog vadinamiesiems lobių medžiotojams karantinas buvo sėkmingas. Uždaryti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 51,56 -1,24%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Benzinas 1,22 +8,93%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Kava 3,24 +3,85%
Nafta 41,22 -1,74%
Auksas 1846,51 +6,60%
Sidabras 20,65 +16,60%