VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Mobili linija, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Mobili linija

Atsiliepimai apie Mobili linija, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Mobili linija, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Žmogus 2019-04-19 17:29:33
Na visu pirma jeigu jau iskilęs stikliukas, garnatija yra anuliuojama nes telefono nenaudojote pagal paskirtį, pašalinus gedimus del telefono naudojimo ne pagal paskirti, garantija jums vėl galios :) daiktus reikia saugoti, jeigu nesaugote tai garantijos ir neturesite, o jeigu nesugebate saugoti, daiktus reikia drausti
Reikalas tame, kad Huawei telefono stikliukai nuzdengia viso ekrano del jo krastu nuapvalinimo. Nei apsaugomasis stikliukas, nei galines nugareles apsauga nesugebejo apsaugoti telefono ekrano kampelio. Bet noriu jus Zmogau uztikrinti, kad telefono irengimas buvo naudojamas pagal paskirti: skambinama, atsiliepiama, naudojimasi internetu, aplikacijomis, kalkuliatoriumi, zibintu, kamera i t.t. Jis jokiu budu nebuvo naudojamas ne pagal paskirti, t.y. svaidomas, ar metomas, ar pn. Ir mechaninis gedimas, kaip jus ir zinote, ivyko ne del to, kad stikliuko kampelis iskilo. Telefonas buvo parduotas su vidinem senom arba brokuotom detalem.
Atsakyti
Ruta 2019-04-09 14:00:32
Patatiu apeiti Mobili Linija per 20 metru, nusisukus. Pirkom telefona is Mobili Linija. Mokejom netoli 300 Eu. Po 6 men telefonas pradejo issijungineti, dar po 6 men visikai issijunge ir nebeisijungia. Garantija 24 men. Bet neremontuoja, nes stikliuko apatinis krastelis iskiles. Jei noriu, gali suremontuoti uz beveik 300 Eu :))))). Pasakiau, kad jie jau man pardave brokuota telefona, atsakymas buvo: “ Tai gali buti”. Kreipsiuosi i vartotoju teises.
Na visu pirma jeigu jau iskilęs stikliukas, garnatija yra anuliuojama nes telefono nenaudojote pagal paskirtį, pašalinus gedimus del telefono naudojimo ne pagal paskirti, garantija jums vėl galios :) daiktus reikia saugoti, jeigu nesaugote tai garantijos ir neturesite, o jeigu nesugebate saugoti, daiktus reikia drausti
Atsakyti
Patatiu apeiti Mobili Linija per 20 metru, nusisukus. Pirkom telefona is Mobili Linija. Mokejom netoli 300 Eu. Po 6 men telefonas pradejo issijungineti, dar po 6 men visikai issijunge ir nebeisijungia. Garantija 24 men. Bet neremontuoja, nes stikliuko apatinis krastelis iskiles. Jei noriu, gali suremontuoti uz beveik 300 Eu :))))). Pasakiau, kad jie jau man pardave brokuota telefona, atsakymas buvo: “ Tai gali buti”. Kreipsiuosi i vartotoju teises.
Atsakyti
Donatas 2019-01-14 00:03:54
Karolinute,

Ne visi žmonės yra tobuli, o jei atsakė LABAS, tai arba tai draugiškas tonas, arba tiesiog jau matė kokia pasaulinė fyfa ateina ir kad su šita kaip besisveikintum - problemų jau bus. Aš su lojaliais klientais darbe irgi pasisveikinu labas, o su nelojaliais ir pajuokauju kartais ką nors, nors valdžia, su kostiumais to nesupranta kodėl aš toks draugiškas su klientais. Nors kai reikia ką aiškintis - tai visada siunčia mane - nes tie iš vis klientų bijo. Mano vadovas net telefono numerio neleidžia duoti klientams - nes jis bijo žmonių :) O čia vaikinukas nebijojo Jūsų. Mes darbe tokiems, kur avažiuoja ir be eilės lenda ir aiškina kaip jie skuba - specialiai ne tą prekę paduodame - kad antrą kartą atvažiuotų - tada gal mažiau skubės :))) O nuoširdų, ir paprastą žmogeliuką nes iki autobusų stotelės prisiveju, jei pamatau, kad žmogus pamiršo pasiimti čekį ar paliko skėti mūsų priimamajame.
Klausiau ir savo vadovo kaip elgtis probleminėse situacijose - tas atsakė, kad viena ar dvi verkiančios moterys - nei įmonės apyvartai nepakenks nei įmonės prestižo nesugadins - ir mums liepta su tokiais net nesiterlioti ir negaišti laiko. :) keli maži nesklandumai dar nereiškia, kad įmonėje kažkas blogai.

Nėra tobulų žmonių, aš vat nemoku susiinstaliuoti el. pašto gmail. kliento per Mozila Thunderbird programą, 2 valandas kuičiuosi ir nesigauna. Aptarnavęs vaikinukas gal nepakankamai mandagiai elgėsi su Jumis, galbūt jis pamiršo, kad Jūs pasaulinė žvaigždė, bet ne aukselis ir Jūs esate, jei taip kimbate prie kitų darbo principų ir neapsiskaitymo, nesugebėjimo dirbti, tai aš prikibsiu prie Jūsų - dėl to, kad 12 metų mokykloje trynėte savo dz|unzdę į kėdę ir niekaip neišmokote:

* Priklijuot. * Įstaigoj. * Ribos * Priklijuot * Nors * Maloniai. * Klientais * Yra * Įmonėje.

Normalūs komentuotojai sugeba bent jau normaliai tekstą parašyti, o čia pas Jus galva reikalinga tikriausiai tik dėl to, kad į vidų lietaus neprilytų.

Jei esate niekuo nepatenkinta, tai dar nereiškia, kad kiti žmonės tokie. Man pasakytų LABAS, aš atsakyčiau LABUTIS arba LABUKAS ir nusišypsočiau. Net gal ir apsimesčiau, kad jį pažįstu :) Ir kame problemos? O čekio jei tau labai reikia tai aš tau darbe išmušiu 2 eurams vieną čekį, nes akivaizdu, kad tu tą čekį nešies namo ir mamai rodysi arba dalyvausi čekių loterijoje kurioje dalyvauja tik pensininkai.... Džiaukis iš vis, kad tau priklijavo. Aš tokiai mandrai klientei tai dar prispjaudyčiau į telefono vidų :)

Rytoj aš irgi eisiu į Mobili linija servisą. Gaila esu ne KAUNE, nes labiau norėčiau nueiti ten kur Jūs nuėjote, bet nueisiu kitur :)
Fantastika. Donatukai jus net gi nemokad skaityti. Prie ko cia Kaunas? As kaune jokiam padalyne mebuvau. Kad jums gaila, kad jus ne ten ir negalim nueit butent ten kur as buvau. O del mandago tai visuose normaliosia firmuose sveikinasi laba diena pamatant pirma karta zmogu. To labiau vyresni uz ji ir su vaikais. O ne damute kazkokia. O su visais tai sveikintia ir nahaliskai elgtis tai tik firmos ivaizdi gadina. Na ir man nieks pleveles neklijavo. Kaip jus ten paraset kad dIaugities kad priklijavo. Tai kad neklijavo man niekas nieko :) mator ne t gi as au jumis mandagiai snieku. Nes jusu nepazistu. O galeciau ir hamishkai bet ne tos mados. Geroa dienos :)
Atsakyti
Mantas 2017-07-05 13:09:44
sedziu dabar masinoj laukou zmonos.tris savaites keite stikliuka... telefonas buvo draustas bet vistiek reikejo sumoketi 20 e. Galu gale pranese kad telefonas pataisytas galima atvaziuot pasiimt.atvyke suzinojom kad musu telefonas velnei zino kokiam akropoli... mat kazkokios merginos ilgom blakstienom kazka blogai supylde ir negana to neranda jokiu popieriu
Taip ir nesupratau, ar čia norėjote pasigirti tuo, kad turite žmoną, ar tuo, kad turite mašiną, ar tuo, kad turite telefoną...
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:53:41
Va taip va
Koks nors bernas Gariūnų pamiškėje tave ant kapoto užsivertęs buvo, tavo džinsų kišenėje buvo telefonas, o tu net neprisimeni.
Es užklijavęs stikliukus pusei giminaičių. Stikliukus pats parsisiunčiu iš užsienio. Nei vienam savaime neskilo joks stikliukas. Pats turiu tris naudojamus telefonus su apsauginiais stiklais. Būna susibraižo, būna numetu ant žemės ir įskyla ir plečiasi įskilimas, bet kad naujas stikliukas savaime skilinėtų - tai čia matyt jau reikia vartoti. Tada ir sienos skilinėja. Ir lubos prasiveria. Nepadės jokie tinkuotojai.
Atsakyti
Karolina 2018-10-14 12:47:36
Nuejau i ju padalyni liepkalnio maksimoj prijlijot telefonui stikliuka. Pasisveikinau su jaunu vaikinu "laba diena" o jisai man reze "labas". As atsiprasiau ir pasakiau "atsiprasau bet mes nepazistami su jumis kad jus man sakytume "labas" jus dirbat istaikoj ir yra kazkokios rybos. Tada paprasiau priklijot plevele, o jisai man reze "neklijuosiu nepeivalau". Norz menesi atgal klijavo ir paemi is manes 2eurus. Tada paklausiau "cia ka peincipas?" Jisai pasake "taip cia orincipas" tada nusisukau ir nuejau. Paskambinau salonu vadovei Astai tel. +370 699 31849. Viska jai paaiskinau. O jinai man pasake "kas ponw problemos nematau, jisai malonei pasisveikino, o plevele ne pas mus pirkta mes neatsakom uz klijavima". Tai reiskes kad uz tai kad jisai man kazkada priestai priklijavo jisai neturejo teise bet priklijavo? Ar priklijavo ir sau i kisene pradejo tos 2 eurus? Kad jisai svwikinasi su klintais labas cia normalu? Ir kas jisai pasake kad as del principo as neklijosiu tai irgi yta normalu? Kitoj imonei su normaliais vadovais jau liktu be darbo. O cia bardakaa ne pirma karta.
Karolinute,

Ne visi žmonės yra tobuli, o jei atsakė LABAS, tai arba tai draugiškas tonas, arba tiesiog jau matė kokia pasaulinė fyfa ateina ir kad su šita kaip besisveikintum - problemų jau bus. Aš su lojaliais klientais darbe irgi pasisveikinu labas, o su nelojaliais ir pajuokauju kartais ką nors, nors valdžia, su kostiumais to nesupranta kodėl aš toks draugiškas su klientais. Nors kai reikia ką aiškintis - tai visada siunčia mane - nes tie iš vis klientų bijo. Mano vadovas net telefono numerio neleidžia duoti klientams - nes jis bijo žmonių :) O čia vaikinukas nebijojo Jūsų. Mes darbe tokiems, kur avažiuoja ir be eilės lenda ir aiškina kaip jie skuba - specialiai ne tą prekę paduodame - kad antrą kartą atvažiuotų - tada gal mažiau skubės :))) O nuoširdų, ir paprastą žmogeliuką nes iki autobusų stotelės prisiveju, jei pamatau, kad žmogus pamiršo pasiimti čekį ar paliko skėti mūsų priimamajame.
Klausiau ir savo vadovo kaip elgtis probleminėse situacijose - tas atsakė, kad viena ar dvi verkiančios moterys - nei įmonės apyvartai nepakenks nei įmonės prestižo nesugadins - ir mums liepta su tokiais net nesiterlioti ir negaišti laiko. :) keli maži nesklandumai dar nereiškia, kad įmonėje kažkas blogai.

Nėra tobulų žmonių, aš vat nemoku susiinstaliuoti el. pašto gmail. kliento per Mozila Thunderbird programą, 2 valandas kuičiuosi ir nesigauna. Aptarnavęs vaikinukas gal nepakankamai mandagiai elgėsi su Jumis, galbūt jis pamiršo, kad Jūs pasaulinė žvaigždė, bet ne aukselis ir Jūs esate, jei taip kimbate prie kitų darbo principų ir neapsiskaitymo, nesugebėjimo dirbti, tai aš prikibsiu prie Jūsų - dėl to, kad 12 metų mokykloje trynėte savo dz|unzdę į kėdę ir niekaip neišmokote:

* Priklijuot. * Įstaigoj. * Ribos * Priklijuot * Nors * Maloniai. * Klientais * Yra * Įmonėje.

Normalūs komentuotojai sugeba bent jau normaliai tekstą parašyti, o čia pas Jus galva reikalinga tikriausiai tik dėl to, kad į vidų lietaus neprilytų.

Jei esate niekuo nepatenkinta, tai dar nereiškia, kad kiti žmonės tokie. Man pasakytų LABAS, aš atsakyčiau LABUTIS arba LABUKAS ir nusišypsočiau. Net gal ir apsimesčiau, kad jį pažįstu :) Ir kame problemos? O čekio jei tau labai reikia tai aš tau darbe išmušiu 2 eurams vieną čekį, nes akivaizdu, kad tu tą čekį nešies namo ir mamai rodysi arba dalyvausi čekių loterijoje kurioje dalyvauja tik pensininkai.... Džiaukis iš vis, kad tau priklijavo. Aš tokiai mandrai klientei tai dar prispjaudyčiau į telefono vidų :)

Rytoj aš irgi eisiu į Mobili linija servisą. Gaila esu ne KAUNE, nes labiau norėčiau nueiti ten kur Jūs nuėjote, bet nueisiu kitur :)
Atsakyti
Esu labai dėkinga Ramintai, dirbančiai Kaune, Pramonės pr. esančiame salone. Superinė kantrybė ir žinios pas šią merginą. Pašalino telefono problemą, kai jau atrodo, nebuvo šansų. Mano mobilaus ryšio operatorius nesugebėjo to padaryti. Raminta, dar kartą ačiū! Linkiu sekmės darbe ir asmeniniame gyvenime!
Atsakyti
pirkau telefona po metu ispute vidurius ir ekrana iskele Mobili Linija RYO, kaip grazina taip grazina nepataisyta ir dar labiau sulauzita ir kaltina, kad as klijavau nors to nebuvo taigi RYO Mobilioj Linijoi nepirkite telefonu ir neneskite ten taisyti nes jum nepataisys tik apkaltinc jus pacius uztai ko nepadaret ir grazinc dar labiau sulauzyta
Atsakyti
Nuejau i ju padalyni liepkalnio maksimoj prijlijot telefonui stikliuka. Pasisveikinau su jaunu vaikinu "laba diena" o jisai man reze "labas". As atsiprasiau ir pasakiau "atsiprasau bet mes nepazistami su jumis kad jus man sakytume "labas" jus dirbat istaikoj ir yra kazkokios rybos. Tada paprasiau priklijot plevele, o jisai man reze "neklijuosiu nepeivalau". Norz menesi atgal klijavo ir paemi is manes 2eurus. Tada paklausiau "cia ka peincipas?" Jisai pasake "taip cia orincipas" tada nusisukau ir nuejau. Paskambinau salonu vadovei Astai tel. +370 699 31849. Viska jai paaiskinau. O jinai man pasake "kas ponw problemos nematau, jisai malonei pasisveikino, o plevele ne pas mus pirkta mes neatsakom uz klijavima". Tai reiskes kad uz tai kad jisai man kazkada priestai priklijavo jisai neturejo teise bet priklijavo? Ar priklijavo ir sau i kisene pradejo tos 2 eurus? Kad jisai svwikinasi su klintais labas cia normalu? Ir kas jisai pasake kad as del principo as neklijosiu tai irgi yta normalu? Kitoj imonei su normaliais vadovais jau liktu be darbo. O cia bardakaa ne pirma karta.
Atsakyti
Prašau, sandori pripažinti negaliojančiu, sudaryta su nepilnamečiu, dalinai neveiksniu asmeniu, sudaryta 2018-06-23d, dėl telefono pirkimo, ir gražinti pinigus.
Atsakyti
Pirkau iPhone 7s galvojau garantija 24men - bet sugedus telefonui pasirodo garantija tik 12men ne spirktas imones vardu.. Nepirkite cia telefonu. Dabar pirkau (ant imones) sekanti iPhone x Biteje garantija 24men. - padejau kryziu ant Mobili Linija
Atsakyti
Nusipirkau pas jus telefoną ir praėjus metams laiko jo ekranas berašant žinutę tiesiog nustojo veikti. Labai liūdna jog į jūsų garantinį įeina tokios nelogiškos sąlygos kaip kad pvz.: dėl apibražyto ekrano telefonas nebus taisomas. O jei jį paėmus į rankas yra akivaizdu, kad telefonas sveikas, ekranas nesudaužytas nei viršutinis stikliukas, nei pagrindinis ekranas. Pas jus dirba specialistai-profesionalai ir aš jaučiuosi apgautas - prie telefono gedimo neprikišau nė piršto, o ir pataisyti deja man jo niekas negali, nes truputį apsibraižęs ekranas nuo kasdienio naudojimo yra garantinio sąlygų neatitikimas. O jūsų garantija jog parduodate sveiką, puikiai veikiantį telefoną atitinkama?
Atsakyti
O.Volianskaja 2017-11-08 15:51:50
Lapkričio5d. nupirkau nauja Nokia5, Kaune, Promones pr, 1 aukste Mobilioji Linija.
Atsinešiau namo, bandžiau pakrauti telefona, nepasikruna. Kita diena vėl- nepasikrauna. pakeičiau pakrovėjus- vis ne. Paskambinau i parduotuve- sako nešk i Akropoli. Šaltai ir ramiai....
Po visu tu komentaru net bijau ir nešti... Naujas, net nenaudotas...kiek lauksiu? ka pasakys? kiek paprasys?
Tai tikra sharashkina kontora! Nuneshiau Kauno Akropoli savo NAUJA telefona Nokia 5 kuri nepasikraudavo. Besmegene su daug makiazo it ilgais nagais saltai atsake : nereikejo pirkti telefona pas mumis! Klausiau kada bus mano telefonas pataisytas -atsakymas - ilga eile, laukite...Manau jeigu daug zmoniu kreipsis I vartotoju teises gal it Prades ka nagrineti.... O as jau sisitaukiau kad neturesiu telefona it pinigus praradau.
Atsakyti
Problema su ta "mobilitaisykla"... Nuveziau nauja telefoną remontui, nes dingo klaviatūra, o gavau telefoną kur sugadintas vienas dinamikas ir Visas ekranas subraižytas. Atsisako keisti į pinigus arba į naują telefoną, nes ale "tai mano subraizymai... " kreipiuosi į direktorių, jeigu nieko nepadės teismai išspręs šia problema
Atsakyti
Genadij 2017-11-02 20:08:14
LG4 predejo strigt jungtis pats programas, atsijunge ir nebeisijunge, mttc pagal garantina nesutiko darit, nes ant korpuso nedidelis defektas, ir nesutiko tvarkit nors pati LG atstovibe pripazino kad LG4 turi defekta.LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologises for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

Read more at http://www.trustedreviews.com/opinion/lg-g4-bootloop-problem-how-to-diagnose-and-fix-2946272#E6WRHhg9v9i4zhC9.99 pas ka galima kreiptis tokiu atveju?
Genadij,

Man identiška problema tam pačiam modeliui. Irgi mačiau, kad patys LG yra pripažinę šią problemą. Nunešiau telefoną į taisyklą ir dėl tokio pačio įbrėžimo toje pačioje vietoje (kuris tikrai neturi įtakos šiam gedimui) jie pareiškė, kad garantija negalioja ir telefoną sutvarkyti kainuos 100 Eur. Pasakiau jiems, kad netvarkytų ir svarstau kreiptis į vartotojų teises. O galvųt jau išsiaiškinai ką dar galima daryti tokiu atveju?
Atsakyti
Buvau rasiusi del Samsungo edge 6, zodziu..po ilgo vargo su jais, dar aisku nervu ir viso kito, draudimo paslaugu.Bet pagaliau mttc parase-TELEFONAS BROKUOTAS !!! Aisku si kontora pasiule pirkti kita telefona :D :D jau norejau juos pasiusti labai toli ir ilgam!!! Tai va brangieji-JUS PARDAVINEJATE BROKUOTUS TELEFONUS !!! O jusu MEISTRAI-JUOS DAR LABIAU SUGADINA !!! Ir bando nebutus gedimus pripaisyti klientui.Geda !!! Dabar man mobili linija ir visos jusu suktybes-man kaip keiksmazodis, mirsiu nepamirsiu, per kilometra apeisiu jusu kontoras!!!
Atsakyti
Lapkričio5d. nupirkau nauja Nokia5, Kaune, Promones pr, 1 aukste Mobilioji Linija.
Atsinešiau namo, bandžiau pakrauti telefona, nepasikruna. Kita diena vėl- nepasikrauna. pakeičiau pakrovėjus- vis ne. Paskambinau i parduotuve- sako nešk i Akropoli. Šaltai ir ramiai....
Po visu tu komentaru net bijau ir nešti... Naujas, net nenaudotas...kiek lauksiu? ka pasakys? kiek paprasys?
Atsakyti
sveiki. nesiau telefona po dregmes pas jus, nes senais laikais sutvarkydavote greitai ir puikiai, rekomendavau jus visiems. didziausia klaida. nunesus telefona atidave meistrui Sergej Seriožečkin. prieme vaikinas Rimvydas Jankauskas. Abu nieko neveikia toks jausmas. Sake tiketis skambucio savaites pradzioj- paskambino gale. atidare-slapia. Pasiule valyma uz 40€+9 uz apziura, o ae veiks nepazada. Nesurikus kaina nuleido 10€. atsisakiau. telefonu klaidingai pranese kas galiu atvykt tada paaiimti. atvykus pasiimti ziurejo i mane kaip i durna ispute akis nes juk telefono ner jia paa meistra, o meiatro nera. jis pas ji namie. kokia teise isvis turi zmogus is darbo neatis namo svetomus daiktus... namie taiso labai profesionalu????
atejus atsiimti telefona norejau suzinoti kas buvo padaryta, uz ka moketi 9€ jei meistraa neaiaku ar net atidares buvo tik pasake ka as pasakiau kad dregme tai valyt. mano 3metuku pusseserw supranta net tai. o taisykla problemas turi visas rast. telefonas veike tik rysio nebuvo. ar keisti detale ar ka. priemejas nieko nepateike taip pat. isvadu. ka dare, pazeidimu- NIEKO. ir dar komfliktavo. atsiemus nunesiau i mttc po savaites atsiemiau telefona gavau lapus au visomia problemomis ju kainomis viskuo ko net nereikalavau, buvo pateiktoa internete ner visu pazeidimu foto. nea ten dirbama normaliai.
taip ir nesupratau uz ka jums mokejau 9€. negaila bet info 0.
Atsakyti
LG4 predejo strigt jungtis pats programas, atsijunge ir nebeisijunge, mttc pagal garantina nesutiko darit, nes ant korpuso nedidelis defektas, ir nesutiko tvarkit nors pati LG atstovibe pripazino kad LG4 turi defekta.LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologises for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

Read more at http://www.trustedreviews.com/opinion/lg-g4-bootloop-problem-how-to-diagnose-and-fix-2946272#E6WRHhg9v9i4zhC9.99 pas ka galima kreiptis tokiu atveju?
Atsakyti
Esu visiškai nusivylusi mobilia linija. Atnešėme savo iPhone 6s, kad atliktų diagnostiką, nes telefonas buvo sąlytyje su vandeniu, ir kad iškart nepulti pirkti naujo telefono, norėjome sužinoti, kurios būtent detalės yra sugedusios. Telefoną po poros savaičių grąžino su prierašu "buvo sąlytis su vandeniu, keitimo į naują atsisakė" ir už šitą informaciją turėjome sumokėti 9 eurus. Už tai, ką jau žinojome. Garantijoje aiškiai parašyta, kad jei žmogus atsisako taisyti įrenginį jų įmonėje, tada reikia mokėti vienkartinį 9 e mokestį. Taisyti jo mums net nepasiūlė, o pinigus teko sumokėti. Esu nusivylusi šituo salonu, ir kitą kartą telefoną rinksiuosi normaliame salone.
Atsakyti
Garantinis telefonas SAMSUNG GALAXY S6 pirktas šioje įmonėje už 500 Eur su 2 metų garantiją sugedo ir buvo nurašytas. Iš įmonės gavau raštą: "UAB Mobili linija nesuteikia pinigų grąžinimo garantijos. Mes siūlome telefono aparatą keisti kitu."
Dėl labai blogos įmonės reputacijos (žr. https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/pasityciojimas-is-pirkeju-lietuvoje-susigrazinti-pinigus-uz-brokuota-telefona-trunka-metus-663-448192) nebenorėjau tureti su ją nieko bendro, tik atgauti pinigus. Bet pasirodo jeigu perki įmonėje, tai jau buk geras -tapk "amžinoju klientu", nes tau pasiūlys tik keitimą su priemoką, nes kainą ML įmonėje ženkliai aukštesne už tokį pat modelį kitose įmonėse. NEREKOMENDUOJAMA TURĖTI REIKALU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Dar garantinį telrfoną nunešiau pataisyti, dėl atrigimų. Pakaitinio telefono nedavė (jau buvo išdaline), po poros dienų paskambino ir pasakė, kad garantija nurašoma, dėl telefono apibraižymų ir, kad reikia pakeisti dangtelį, pakeisti akumuliatorių ir peraśyti įrenginį naujai ir, kad viso kaina bus 44e. Pataisė. Įsidėjau naujă akumuliatorių, o telefonas jau pačią pirmą dieną užtrigo, taip kaip ir prieś. Naudojausi toliau, tačiau pora mėnesių strigimų dar daugiau atsirado, negu prieš tai. Atneśiau jiems atgal, jie man įrodinėja, kad negali taip būti, negali strigti telefonas, jame nėra ką tvarkyti. Jau keturis kartus važinėju su telefonu ir jie vis bando kažką patvarkyti, bet niekas nepadeda. Patys nežino kă taiso. Pinigų už baterijă negražina, nesvarbu, kad man jos net nereikia. Pinigai paimami, o rezultato nėra. Gaila pinigų ir laiko. Niekam nesiūlau turėti su jais reikalų.
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:50:57
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
O, telefonas pats nesprogo? Kaip gali stikliukas duzti pats? Langai namuose patys duzta? Vartotoju teises del 5eur :D matosi, kad niekur zmogus nedirba ir is pasalpu gyvena turi laiko del 5eur bylinetis metus laiko.
Atsakyti
Darius 2017-07-03 16:31:55
Labas, , , parduotuvėje Mobili linija'' pirkau ''bluetooth'' laisvas rankas, po pusmečio sugedus nunešiau garantiniam aptarnavimui. Man buvo pareikšta, kad čia mano problemos ir kad jiems tai neidomu.
Žmonės Lietuvos tik mes visi kartu galim padaryt galą tokiems ''verslininkams'' kaip mobili linija ir kitiems nesąžiningiems veikėjams.
NIEKO IŠ JŲ NEPIRKTI !!!! IR PALINKĖT GREITESNIO BANKROTO
:D Čia kur Lietuvoje randasi toks inovacijų centras kur parduoda laisvas rankas? :D Matosi, kokie klientai tokie ir atsiliepimai :D Geriau nepirkit nieko, nes dar suges, vaje vaje kokia bėda telefonas sugedo, dar nevisi emigravo.
Atsakyti
Buvau prisiklauses visokiu nuomoniu apie sia imone. Taciau as esu patenkintas. 3-cia telefona isigijau pas juos. Patinka jog ju pasiulymai geriausi mano atzvilgiu, kadangi visokiausiu planu man nereikia. Garantiniu kolkas teko naudotis tik 1 karta. Mane perspejo jog del pabraizymu gali netaisyti, taciau sutvarke buvusia beda be jokiu problemu ir nereikejo moketi.
Atsakyti
Pasibaisėjau klientų aptarnavimu, pirkom telefoną iš "Mobili linija" jam sugedus, nuvežėme į remontui. Remonto metu skambinau pasiteirauti, kodėl nepakito telefono statusas buvo praėję 12 d. (per šį laiką Mobili taisykla nesugebėjo priskirti meistro remontui), pasakė, jog pasiteiraus ir paskambins. Skambučio nesulaukiau 20 remonto dieną skambinau pats, niekas nekėlė ragelio. Parašiau laišką, niekas į laišką neatsakė, paskambino po poros dienų pranešė, jog negauna dalies. Praėjus dar šiek tiek laiko telefoną suremontavo, tačiau žadėtos garantijos pratęsimo, jau nebebuvo, nes telefoną sutvarkė per 1 mėn. Kai paskambinau pasiteirauti, kodėl pareiškė, jog nieko negali padaryti.
Niekam nesiūlau nei pirkti iš šios įmonės telefono nei taisyti. Labai blogai vertinu tiek aptarnavimą tiek remonto kokybę, nes įdėta dalis yra ne nauja, o Refurbished Boar. Tačiau teigiama, jog laukė dalies, kuri turėjo būti nauja.
Labai apmaudu....
Atsakyti
sedziu dabar masinoj laukou zmonos.tris savaites keite stikliuka... telefonas buvo draustas bet vistiek reikejo sumoketi 20 e. Galu gale pranese kad telefonas pataisytas galima atvaziuot pasiimt.atvyke suzinojom kad musu telefonas velnei zino kokiam akropoli... mat kazkokios merginos ilgom blakstienom kazka blogai supylde ir negana to neranda jokiu popieriu
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:50:57
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
Va taip va
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:50:57
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
Va taip va
Atsakyti
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
Atsakyti
Labas, , , parduotuvėje Mobili linija'' pirkau ''bluetooth'' laisvas rankas, po pusmečio sugedus nunešiau garantiniam aptarnavimui. Man buvo pareikšta, kad čia mano problemos ir kad jiems tai neidomu.
Žmonės Lietuvos tik mes visi kartu galim padaryt galą tokiems ''verslininkams'' kaip mobili linija ir kitiems nesąžiningiems veikėjams.
NIEKO IŠ JŲ NEPIRKTI !!!! IR PALINKĖT GREITESNIO BANKROTO
Atsakyti
Nepirkit nieko iš šios įmonės, nes kai paskaičiau atsiliepimus iš vartotojų, tai žiūriu čia nukentėję daugiausiai dėl brokuotų telefonų... o aš noriu įspėti, kad net ir tokie aksesuarai, kaip kad apsauginės plėvelės, yra parduodamos brokuotos (originalios pakuotės pradarytos, nusiklijavę, aplankstyti, nučiupinėti apsauginiai paviršiai, toks vaizdas kad bandyta naudoti ar bala žino, ką su jomis veikti :/). Pirkau iškart dviejų modelių telefonams ir abi brokuotos, o vadybininkės pasiaiškinimas: turėjot teisę apsižiūrėti vietoje. Ha ha, juokas pro ašaras, ateini į Mobilią liniją, sakai pardavėjai- man tokio ir tokio modelio telefonams apsauginių plėvelių-susimoki pinigus, pasiimi prekes ir išeini pro duris. Ką ten dar galimą apžiūrinėti? Plėvelė "intymus" dalykas, aiškiai nurodyta ant dėžutės telefono modelis, tai ką ten dar galima pirkimo metu apžiūrinėti, čiupinėti, jokios logikos. Beje, pastaraisiais metais pirkau ir dviejų modelių telefonus šioje įmonėje, tikiuosi neatsitiks tokių bėdelių, kaip žemiau rašė, TFU TFU...
Atsakyti
Zodziu, vartotoju teisems nusiusta viskas, kas irodo mobilios linijos kalte, bet iseina taip, kad brokuota telefona-mes patys subrokavom, juokas per asaras, jie nesiskaito su savo klientais ir jiems nieko net neirodysi, atsargiai, nepirkit nuosirdziai nieko pas juos, pakliuvom, skaudziai pakliuvom.Prakisa brokuotas prekes.ATSARGIAI.Dar tokiu cirku gyvenime ne pas nieka nepasitaike..o dabar papuolem, nei telefono, nei pinigu.
Atsakyti
Nekrove tel, nuveziau i mobili linija kauno akropolyje samsung s5, garantinis dar metus galiojo, netaise nes apsitryne krastai tel ir pasake, kad sumoket reiketu nuo 50 iki 300, pasakiau, kad nereikia, sumokejau 9 eu uz tai, kad paziurejo.aptarnavimas tragiskas.kitur pataise uz sokolada milkos, nes mazas gedimas.pasimete darbuototojai, nebuvo zmoniu darbo metu ir dar liepe ateit uz 20 min.
Atsakyti
Aciu uz komentarus, tikrai nieko ten nepirksiu!
Visur kam rupi reputacija rupinasi pirkejais, o cia apgaudineja, sekmes versle!
Atsakyti
Tradicinė situacija. Pirkau telefoną Samsung, buvo taisytas MTTC kelis kartus. Paskutinį kart išrašė broko aktrą. Mobilioj linijoj (Megoj) parašiau prašymą, kad gražintų pinigus už prekę, tai kaip ir visiem atsakymas vienas... Ne. Kreipiausi į vartotojų teises, jie sakė sutvarkys. Derybos su Mob linija vyksta jau 2 mėnesį... Bandžiau taikiai kalbėtis, aiškinau, kad vistiek sprendimas bus gražinti pinigus, ir paklausiau ar reikia jiems tų bilinėjimusi, tai sako laukite direktorės atsakymo dėl vartotojų teisių skundo... Matau, kad situacija tipinė kaip ir 99% besiskundusių žmonių. Tad perspėju iškarto, kad aš kantrybės turiu, ir jeigu artimiausiu metu jie geranoriškai nesusitars su manimi, tai bus eilinį kartą paduotas administracinis pareiškimas į teismą ir bus vėl pasitelkta žiniasklaida, ir milijonas blogų komentarų. Klausimas tik kyla, "kokia prasmė sau darytis tokią reputacija?" Juokas ima... Tragiškas aptarnavimas, direktorės ofisas neatsiliepia, o konsultantai - "apgailestaujam". Apgailestaukite, kad tenka dirbti ir darytis gėdą tokiojo š*******o kontoroje.
Atsakyti
Nepirkit is ju telefonu, nes a*******i kaip reta. Telefona pirkau su 2m garantija uz 500e, po puses metu sugedo telefono pakrovimo lizdas, ikisus pakroveja nebekrauna telefono. Atsisake tvarkyti nemokamai. Pasiule sutvarkyti uz 70e ir su galimybe pazeisti ekrana.
Atsakyti
Pirktas telefonas nepigus, po gero pusmecio islenda defektai, siuncia i garantini, grazina nepakrauta, patikrintas namie-visiskai blogai pakeistas stikliukas, ir toliau barskejimas viduje, pastebimas korpuso ibrezimas is meistro, kuris tvarke telefona, priduodam antra karta i garantini-priima, bet jau uzrasomi ir nauji pabraizymai, kuriuos patys ir padare, garantinis atsako, kad niekuo nebegali padeti, mat isaiskeja nauji gedimai-buvo lenktas telefonas, jie neturejo jo apsiimti tvarkyti ir jie nieko nebeprivalo tvarkyti. Virsune-is po garantinio telefonas sugadintas labiau, nei buvo priduotas, jis buvo saugotas, myletas, o dabar dar daugiau pridirbo ir pareiske, kad tai musu kalte...Mes taip nepaliksim, nemaza suma moketa, netgi draustas yra telefonas (jeigu netycia del musu kaltes kas nors atsitiktu) Kodel mes turime jusu broka tvarkyti patys, o ir meistru tokius"pataisymus" dar patys tvarkyti ir priimti uz savo neva padarytus pazeidimus??? telefonas buvo saugotas, priziuretas, o dabar sugadintas visiskai ir dar jie atsisako ji tvarkyti.Pas mus dar tokiu cirku nera buve, kiek esam tureje tu telefonu, nei sugede buvo, nei gadinti buvo.Gaila, kad nepaskaiciau komentaru anksciau-praradote kelis klientus ir draugams patarsiu i tokias firmas atidziai paziureti, nes nusipirkus broka uz tokia suma, jis bus nieko vertas ir teisybes ieskojimai!!!
Atsakyti
Danute - klaikus klientu aptarnavimas 2015-09-24 19:23:33
Aiste Lingyte - klaikus klientu aptarnavimas, tiksliau Jo nebuvimas. Telefonas atiduotas taisyti pries daugiau nei pries 2 savaites Panevezio Ryo filiale. Nors priemeja pazadejo bus paskambinti is Vilniaus po keliu dienu tik gavus. Jokiu ziniu, telefono niekas neatsako, kreipusis i skyriu, mergina prisistacius Aiste Lingyte pareiske (18 val, rugsejo 24d), kad atsakymas del telefono gedimo bus po 3 savaiciu nuo primemimo ir ji nesupranta ko as noriu. Nieko nezino ir zinoti negali, nes nepriskirtas meistras (per 2savaites!!!). I klausima, kodel niekas neinformavo atitinkamai, atsove mano kolege suteike tokia informacija, nes zino kaip jie dirba. t.y. - " Pati durna, nesupratai ka tau sake". O galima buvo pasakyti, "atsiprasau uz nesusipratima", ir tema butu uzdaryti, vietoj irodinejant savi tiesas. Neitiketiinai neprofesionalus, izeidziantis ir izulus elgesys.
Sveiki, aš taip pat susidūriau RYO Panevėžyje su šią firma. Dukra nupirko dovanų iš šios įmonės telefoną. Jau patį pirmą kartą kraunant telefoną jis pats išsijungdavo. Nuvežiau paaiškinau kas yra, paėmė. Sakė po savaitės ar dviejų pasuks. Laukiau nesulaukiau, nuvažiavau į saloną, pardavėja sako: " Jus gausite žinutę, nes meistrai atsisakė taisyti, nes gamyklinis gedimas". Dar pralaukiau dvi savaites. Neskambino, vėl nuvažiavau, pardavėja į mane pasižiūrėjus pasakė: " Kad turėjau gauti sms, kad telefonas išsiųstas atgal" Kur atgal? Paaiškino, kad į sandėlį. Trūko kantrybė, pasakiau, kad noriu atgauti pinigus. Parašiau pretenziją, ir pareiklavau pinigus grąžinti. Sakė pas juos kažkokį sprendimą dėl pinigų grąžinimo sprendžia per vieną darbo dieną, bet laukiu jau savaitė ir nieko. Skambinu ir į Vilnių ir joms į saloną ir atsimušu kaip į sieną. Man atsako ir ten ir Vilniuje tą patį: "Svarstys ir gausite atsakymą dar po kelių dienų." Kiek galima laukti?
Atsakyti
Pirkom telefona dovanu ir po keliu dienu nuejus pakeisti ant kito, ne grazinti nesutiko. Kadangi telefonas niekaip nesusigrupavo su masinoje integruota gamykline laisvu ranku iranga, o tai buvo pagrindinis kriterijus perkant telefona. Tad dovana, kuri turejo suteikti geru emociju gimtadienio proga, tapo s.. nuotaika.
Atsakyti
Tikra šaraškinų kontora... MTTC garantiniame išbrokavo samsungą S5. Pagal įstatymą turi grąžinti sumokėtą pinigų sumą arba pakeisti nauju. Aš pasirinkau pirmąjį variantą. Pagal įstatymą turi sugrąžinti pilną pinigų sumą, kuri išmušta čekyje. Ką Jūs galvojate? Pasiūlė ~15% mažesnę sumą. Pasakius, kad turi būti grąžinta pilna suma, pradėjo skiest apie telefono nuvertėjimą ir taip toliau, kol galiausiai pasakė, kad imčiau ką siūlo ir šitaip sutaupysiu savo laiką nesiskūsdamas vartotojų teisėms ir t.t. Kadangi nuo manęs arčiausiai ta "šaraškinų kontora" yra už ~120km teko priimti jų pasiūlymą, nes važinėjimaisi brangiau kainuotų. Nors ir priėmus jų pasiūlymą dar papildomai reikėjo kankintis 2 savaites kol atsirado pinigai piniginėje. Nes vis kažkas naujo, prisiskambyti neįmanoma ir t.t. Žodžiu, buvau pirkęs gal 4 telefonus iš jų, bet šis kartas buvo paskutinis ir visiem savo aplinkiniam parekomenduosiu nesikreipti į šitą kontorą, kuri nesugeba net laikytis Lietuviškų įstatymų. Sėkmės Jums, ponas Edai, atsikratant lojaliais klientais!!!
Atsakyti
Alina 2017-02-02 20:41:31
Tai ka ir nieko negalima padaryti?yra sut. Terminas garantijos nepasibaiges
Tai jie negali Jūsų daikto laikyti 4 mėn. Sakau, pas mane sutarty jei gerai pamenu tai buvo 60 dienų terminas garantiniam remontui. Jeigu jie nespėja per tiek laiko nuo pridavimo sutaisyti tai turi duoti naują daiktą arba grąžinti pinigus. Bet šituos dalykus jau turi padaryti ne servisas (UAB mobili taisykla), o UAB Mobili linija, kas iš esmės yra tas pats...
Atsakyti
Paulius 2017-02-02 17:50:37
Atsibodo žaisti ir važinėti pas juos tai sumokėjau pusę kainos - net 3, 50 EUR :D ir pasiėmiau planšetę, nors po 2 metų ji nėra įspūdingų parametrų, bet kadangi iš viso remonte praleido virš metų, nes paskutinis atsiėmimas užtruko iki 9 mėnesių tai išoriškai kaip nauja. Vaikui filmukams pats tas :) Galiu dar pratęsti istoriją - mano minėtas pakeistas telefonas iš jų irgi neatlaikė garantinio (kažkodėl pas juos "stebuklingai" viskas genda). Dabar įdomiausia dalis - kadangi atvejis garantinis, išoriškai nė vieno įbrėžimų tai nunešiau į MTTC (kaip tik atsidarė Akropolyje), MTTC priėmė, sutvarkė per 3 dienas (nesvarbu, kad pirktas Mobilioj linijoj, vistiek garantinį dengia gamintojas) ir dar nuo savęs davė garantiją už 0 EUR :) Visiems rekomenduoju Mobilioj linijoj pirktus daiktus nešti į MTTC, jei tik aišku pagal gamintoją atitinka ;)
Tai ka ir nieko negalima padaryti?yra sut. Terminas garantijos nepasibaiges
Atsakyti
Alina 2017-02-02 17:31:18
O kaip baigesi su plansete? Ar gavot pinigus? Pas mane panasi situacijajau 4 men.
Gaila, kad leidote jiems taip elgtis, pasidavet: (
Atsakyti
Alina 2017-02-02 17:31:18
O kaip baigesi su plansete? Ar gavot pinigus? Pas mane panasi situacijajau 4 men.
Tik mano atveju aš buvau pasirašęs ant lapuko su užrašu - negarantinis (iki tol pasitikėdavau servisas tai lb įdėmiai neskaitydavau tų kvitukų), bet jeigu Jūsų Alina atveju yra garantinis tai Jums turi duoti naują, nes jau per ilgas laiko tarpas, savo sutarty buvau radęs, tiksliai nepamenu bet man atrodo, kad 60 dienų garantiniam yra jau galutinis terminas.
Atsakyti
Alina 2017-02-02 17:31:18
O kaip baigesi su plansete? Ar gavot pinigus? Pas mane panasi situacijajau 4 men.
Atsibodo žaisti ir važinėti pas juos tai sumokėjau pusę kainos - net 3, 50 EUR :D ir pasiėmiau planšetę, nors po 2 metų ji nėra įspūdingų parametrų, bet kadangi iš viso remonte praleido virš metų, nes paskutinis atsiėmimas užtruko iki 9 mėnesių tai išoriškai kaip nauja. Vaikui filmukams pats tas :) Galiu dar pratęsti istoriją - mano minėtas pakeistas telefonas iš jų irgi neatlaikė garantinio (kažkodėl pas juos "stebuklingai" viskas genda). Dabar įdomiausia dalis - kadangi atvejis garantinis, išoriškai nė vieno įbrėžimų tai nunešiau į MTTC (kaip tik atsidarė Akropolyje), MTTC priėmė, sutvarkė per 3 dienas (nesvarbu, kad pirktas Mobilioj linijoj, vistiek garantinį dengia gamintojas) ir dar nuo savęs davė garantiją už 0 EUR :) Visiems rekomenduoju Mobilioj linijoj pirktus daiktus nešti į MTTC, jei tik aišku pagal gamintoją atitinka ;)
Atsakyti
Paulius 2016-07-22 11:53:36
Du žodžiai - ABSURDO TEATRAS. Planšetę nešiau į servisą tris kartus, pirmą laikė beveik 2 mėn. antra taip pat apie 2 mėn. o trečią ir paskutinį kartą daugiau nei pusmetį, net nepasakysiu tiksliai kiek. Galiausiai parvežė (nes ne visus brand'us patys tvarko) ir pareiškė, kad garantija pasibaigusi ir už apžiūrą (kuri truko 7 ar 8 mėnesius turiu sumokėti 7 EUR :D. NIEKAM NIEKADA NEREKOMENDUOJU PRASIDĖTI SU ŠIA ĮMONE. Jeigu daiktas bus kokybiškas ir nereikės serviso, tuomet problemų nebus, kainos geros ir t.t. Bet jeigu jis suges jie kaip įmanydami stengiasi išsisukti nuo remonto.
Nors garantijos terminas stabdomas tam laikotarpiui, kurį prekė praleidža servise, bet jie mėgsta pakišti kvituką pasirašyti su užrašu - "negarantinis", o tuomet po daugiau nei pusmečio parašo, kad juk pats pasirašei ant kvituko su užrašu "negarantinis" ir planšetė, kurią nusipirkai brokuotą ir niekada negalėjai normaliai ja naudotis yra jau nebe jų problema. Po daugiau nei pusmečio jie nustatė, kad planšetė nepaitaisoma ir dar turiu susimokėti už apžiūrą vietoje to, kad pakeistų į naują daiktą ir atsiprašytų už tai, kad išvežę (kiek minėjo konsultantas į Lenkijos servisą) pralaikė pusmetį.
Įsivaizduokit jeigu taip kokiam nors servise taisytų šaldytuvus arba skalbykles ?
Prieš pora metų turėjau panašią problemą su telefonu, kai mobili garantija pareiškė, kad jis yra sudaužytas, todėl neveikia ir remontas kainuos apie 150 lt, bet geriausia dalis yra ta, kad jis sudaužytas nebuvo ir priėmimo kvite tai buvo nurodyta, todėl liepiau man atsiųsti "sudaužyto telefono" nuotraukas arba kreipsiuosi į teismą, iškart paskambino direktorius Pangonis, atsiprašė ir davė naują telefoną.

Esu taip pat jau išklausęs visus įstatymui prieštaraujančius atsikalbinėjimus - "gamintojas nepatvirtina, kad šis atvėjis yra garantinis, kreipkitės į gamintojo atstovą" - NEAPSIGAUKIT, joks gamintojo atstovas nėra už tai atsakingas. Už prekės kokybę vartotojui atsako pardavėjas, o kas atsakys pardavėjui jau nebe varototojo reikalas.
Dar vienas labai populiarus jų pasiteisinimas yra siuntinėti iš "Mobili linija" į "Mobili garantija" ir sakyti, kad pinigų negražinsim, nes pinigus mokėjot "Mobili linija", o dėl remonto visus priekaištus reikškit "Mobili garantija" - IR DAR KARTĄ NEAPSIGAUKIT, vartotojui už viską atsakingas pardavėjas, o pardavėjas turi atsirinkti serviso įmones ir t.t.
O kaip baigesi su plansete? Ar gavot pinigus? Pas mane panasi situacijajau 4 men.
Atsakyti
Jurijus 2017-01-22 03:14:08
Zodziu taip. Man telefona 2 kart eme i garantini bet nepataise. Vis dingibeja rysys. Galiu pasakyt tik tiek kad dar kart pirmadieni nunesiu, nepadarys paduosiu i teisma. Truko kantrybe
Laba diena, kaip jums baigesi? Mum jau gal 5 kartas dabar laiko 4 men.
Atsakyti
UAB Brokuotu prekiu, nupirkome iphone po metu sugedo pakeite atseit i nauja naujas irgi neveike 3 kartus nerado gedimo 4 karta nunesus laiko jau 4 men. - atsakymas meistras apziuri artimiausiu metu susisieksime, kreipiausi i vart. Teises, atsakyma ta pati ir jiems nusiunte, matyt turi uznugari, kad visas ribas jau perlipo. Dar remonto metu buvo atidave kito asmens priduota kaip broka tel. Tai net nesugebejo duomenu istrinti ir akto pridavimo is dezutes isimti pgl kuri pati viska issiaiskinau. Zodziu neitiketina, kad tokie dalykai vyksta, zmones visai nieko nebijo ir nieko nezada daryti, vistiek tures rasti sprendima, kam delsti tiek laiko nesuprantama.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Verslas požiūrį į atsakingą vartojimą pradeda keisti nuo savęs
Verslas požiūrį į atsakingą vartojimą pradeda keisti nuo savęs 05-25 16:50
Tvarų ir atsakingą vartojimą skatinantys prekybininkai ir gamintojai sako, kad nors jų rinka dar, palyginti, siaura ir nišinė, visuomenės supratimas gilėja. O labiausiai prie atsakingo požiūrio...
Butelio forma – taip pat prekės ženklas
Butelio forma – taip pat prekės ženklas 05-25 15:31
Gėrimų gamintoja "Bottega" ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su blizgia geltona ir rožine spalva.
Kas turtingesnis: Bezosas šiandien ar Rockefelleris vakar?
Kas turtingesnis: Bezosas šiandien ar Rockefelleris vakar? 05-25 14:53
Pasaulio istoriniai turtuoliai neretu atveju buvo turtingesni nei nūdienos milijardieriai. Pasirodo, kad XIX a. JAV pramonininkas ir filantropas Johnas D. Rockefelleris buvo beveik tris kartus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 20,03 +4,38%
Nokia 5,12 +3,02%
Avon 3,70 +2,78%
AutoZone 1052,19 +1,68%
Macy's 21,01 -1,22%
Western Digital 40,98 -1,23%
NVIDIA 145,15 -1,47%
Philip Morris 84,64 -1,86%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,67 -2,20%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Nafta 57,91 -5,71%
Benzinas 2,04 +12,71%
Auksas 1285,91 -1,15%
Jautiena 4,70 +4,91%
Varis 6438,36 -0,02%
Dyzelis 2,06 +3,52%