VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Mobili linija, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Mobili linija

Atsiliepimai apie Mobili linija, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Mobili linija, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jei nenorite galvos skausmo bei prarasti pinigus ir laika -nepirkte prekiu UAB Mobili linija salonuose.
Negrazina pinigu net uz nepataisomai sugedusi garantini telefona.
Atsakyti
Uz brokuota preke atsisako sugrazinti sumoketus pinigus.paskambino imones direktorius ir pasake kad jokiu pinigu negrazins.Man pasakius, kad pagal istatyma jis turi man grazinti, jis atsake: -o ka jus norit viska pagal istatyma.na man to pakako susidaryt savo nuomone apie sita prekybos tinkla.teko kreiptis i vartotoju teises, kurie viska ir issprende.
Atsakyti
Esu nusivyles mobili linija darbu... atnešes draudiminį telefoną, atstovėjas eilę sulaukiau pasiūlymo ateiti po pusantros valandos, nes dabar yra kitų klijentų. Dar tokio aptarnavimo nesu gyvenime sulaukes panevėžio filiale prekybos centre Rijo. Tikrai nerekomenduočiau turėti su šia įmone jokų reikalų.
Dziugas Virbickas
2019-10-10 17:45:03 IP 2ju3kt0i
Atsakyti
Pirktą telefoną mobili linija pridaviau taisyti į garantinį, iš garantinio grįžo sulaužyta įkrovimo jungtimi ir pakrovimo kištuku nepataisomai, taip "gerai" įmonės servisas dirba atsikratydamas telef gedimų.Gražino telefoną žmogui jį sugadindamas visiškai.
Žmonės saugokitės šių apgavikų
Atsakyti
APEIKITE RATU per kilometrą šią kontorėlę, jie yra susikūrę pirkėjų mulkinimo schemą, kai gedimas įvyksta GARANTIJOS LAIKOTARPIO METU!!!
Schema paprasta:
1. nuneši BROKUOTĄ telefoną.
2. jie apsimeta, kad taiso (perkrauna soft'ą maximum)
3. grąžina, telefonas ir toliau blūdija...
4. nuneši atgal BROKUOTĄ telefoną.
5. jie apsimeta, kad taiso (perkrauna soft'ą maximum)
6. grąžina, telefonas ir toliau blūdija...
7. nuneši dar kartą BROKUOTĄ telefoną.
8. jie apsimeta, kad taiso (perkrauna soft'ą maximum)
9. grąžina, telefonas ir toliau blūdija...
10. KREIPIESI SU OFICIALIU REIKALAVIMU GRĄŽINTI PINIGUS, nes telefonas būna daugiau ne tavo kišenėje, o jų serviso centre...
11. Gauni jų serviso centro su mikroskopu atlikas kelias nuotraukas, kuriose matosi vienas vienintelis įspaudimas metalinėje korpuso dalyje. Tai gali nutikti telefonui susilietus su raktais, monetomis, kitais daiktais rankinėje. ARBA, jų SERVISO CENTRE, nuo susilietimo su įrankiais, atgrubnagio meistro stalviršiu, kai jam neatlaiko nervai remontuojant tą patį tel trečią kartą, ar kitais telefonais ir pan., nes telefonas ten nešiotas 3 KARTUS!!!!! Juo net pasinaudota normaliai nebuvo galimybės!!!
Atsiųsta NUOTRAUKA IŠDIDINTA taip, kad tas mikroįspaudimas, plika akimi vos matomas, atrodo kaip MĖNULIO KRATERIS....
Na ir tada jie pareiškia, kad telefoną žmogau "sugadinai" pats. Spardei, mėtei, atmušinėjai kaštonus, žaidei tenisą!

Tai tas pats, jei nusipirkus naują automobilį ir po kelių mėnesių išlėkus automobilio varikliui, gamintojo atstovai su MIKROSKOPU padarytų durų rankenėlių, bamperio nuotraukas ir radę kelis nagų įbrėžimus, šlykščiai pareikštų, kad automobilį sugadinai pats!!!!!!!!

Bėkite nuo šitos apgaulėmis besilaikančios kontoros kuo toliau! Ieškokite SOLIDŽIŲ PARDAVĖJŲ, kurie gyvena ne vien iš telefonų pardavimo, o turi gretutinius pajamų šaltinius ir labiau brangina savo vardą.

ESMĖ paprasta: brokuoto telefono atveju visą kompensaciją už telefoną turi prisiimti gamintojas (kompensuoti pardavėjo nuostolius, nustačius aiškius broko požymius).

IŠVADA A: Mobili linija nesugeba pasirašyti brandžių, teisingų sutarčių su gamintojais;
arba.. IŠVADA B: Mobili linija neatstovauja gamintojų ir telefonus susiperka iš galai žino kokių pakampių (todėl gamintojas tiesiogiai nėra atsakingas prieš ML)
Tokia štai nuomonė... Spręskite patys....
Atsakyti
bet kai čia komentarus paskaičiau, bei straipsnyje https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/pasityciojimas-is-pirkeju-lietuvoje-susigrazinti-pinigus-uz-brokuota-telefona-trunka-metus-663-448192 koks požiūris į klientus, tai geriau nereikia...
Atsakyti
Geros kainos, kokybiski telefonai, super aptarnavimas. Rekomenduoju
Atsakyti
Super aptarnavimas, visada patars tai kas geriausia vadovaudamasis savo asmenine nuomone. Siauliuose geresnio konsultanto uz Toma neras niekas
Atsakyti
Nuostabus aptarnavimas. Tomas geriausias darbuotojas mano manymu reiktų daugiau tokių darbuotojo. Kurie taip gerai viską paaiškintų ir aptarnautų. 10/10
Atsakyti
Koks kompiuteris? Didelė galimybė, kad su Jumis susisiekė s*****i Mobilios linijos vardu, kadangi įmonė neskambinėja žmonėms ir nesiųlo prekių nuotoliniu būdu.
Atsakyti
Labai prastus stiklinius dekliukus pardavineja uz 19eu, kurie suskyla pirmas dienas, net is ebay ilgiau laiko.
Atsakyti
Brigita 2019-06-13 21:45:59
Ne, tądien kai buvau ji dirbo Vcup :)
Na, reiškia ten buvo Mobili prekyba, vcup nėra Mobilios linijos :)
Atsakyti
O aš noriu padėkoti Laurai dirbančiai pc Europa už šiltą aptarnavimą ir profesionalumą.
Atsakyti
Ne, tądien kai buvau ji dirbo Vcup :)
Atsakyti
Labai noriu padėkoti VCUP dirbančiai merginai Laurai už nuostabų aptarnavimą, šypseną ir draugiškus patarimus! Labai malonu, kai pardavėjui iš tiesų rūpi klientai ir darbuotojai pasitinka klientus taip šiltai! ❤
Atsakyti
Žmogus 2019-04-19 17:29:33
Na visu pirma jeigu jau iskilęs stikliukas, garnatija yra anuliuojama nes telefono nenaudojote pagal paskirtį, pašalinus gedimus del telefono naudojimo ne pagal paskirti, garantija jums vėl galios :) daiktus reikia saugoti, jeigu nesaugote tai garantijos ir neturesite, o jeigu nesugebate saugoti, daiktus reikia drausti
Reikalas tame, kad Huawei telefono stikliukai nuzdengia viso ekrano del jo krastu nuapvalinimo. Nei apsaugomasis stikliukas, nei galines nugareles apsauga nesugebejo apsaugoti telefono ekrano kampelio. Bet noriu jus Zmogau uztikrinti, kad telefono irengimas buvo naudojamas pagal paskirti: skambinama, atsiliepiama, naudojimasi internetu, aplikacijomis, kalkuliatoriumi, zibintu, kamera i t.t. Jis jokiu budu nebuvo naudojamas ne pagal paskirti, t.y. svaidomas, ar metomas, ar pn. Ir mechaninis gedimas, kaip jus ir zinote, ivyko ne del to, kad stikliuko kampelis iskilo. Telefonas buvo parduotas su vidinem senom arba brokuotom detalem.
Atsakyti
Ruta 2019-04-09 14:00:32
Patatiu apeiti Mobili Linija per 20 metru, nusisukus. Pirkom telefona is Mobili Linija. Mokejom netoli 300 Eu. Po 6 men telefonas pradejo issijungineti, dar po 6 men visikai issijunge ir nebeisijungia. Garantija 24 men. Bet neremontuoja, nes stikliuko apatinis krastelis iskiles. Jei noriu, gali suremontuoti uz beveik 300 Eu :))))). Pasakiau, kad jie jau man pardave brokuota telefona, atsakymas buvo: “ Tai gali buti”. Kreipsiuosi i vartotoju teises.
Na visu pirma jeigu jau iskilęs stikliukas, garnatija yra anuliuojama nes telefono nenaudojote pagal paskirtį, pašalinus gedimus del telefono naudojimo ne pagal paskirti, garantija jums vėl galios :) daiktus reikia saugoti, jeigu nesaugote tai garantijos ir neturesite, o jeigu nesugebate saugoti, daiktus reikia drausti
Atsakyti
Patatiu apeiti Mobili Linija per 20 metru, nusisukus. Pirkom telefona is Mobili Linija. Mokejom netoli 300 Eu. Po 6 men telefonas pradejo issijungineti, dar po 6 men visikai issijunge ir nebeisijungia. Garantija 24 men. Bet neremontuoja, nes stikliuko apatinis krastelis iskiles. Jei noriu, gali suremontuoti uz beveik 300 Eu :))))). Pasakiau, kad jie jau man pardave brokuota telefona, atsakymas buvo: “ Tai gali buti”. Kreipsiuosi i vartotoju teises.
Atsakyti
Donatas 2019-01-14 00:03:54
Karolinute,

Ne visi žmonės yra tobuli, o jei atsakė LABAS, tai arba tai draugiškas tonas, arba tiesiog jau matė kokia pasaulinė fyfa ateina ir kad su šita kaip besisveikintum - problemų jau bus. Aš su lojaliais klientais darbe irgi pasisveikinu labas, o su nelojaliais ir pajuokauju kartais ką nors, nors valdžia, su kostiumais to nesupranta kodėl aš toks draugiškas su klientais. Nors kai reikia ką aiškintis - tai visada siunčia mane - nes tie iš vis klientų bijo. Mano vadovas net telefono numerio neleidžia duoti klientams - nes jis bijo žmonių :) O čia vaikinukas nebijojo Jūsų. Mes darbe tokiems, kur avažiuoja ir be eilės lenda ir aiškina kaip jie skuba - specialiai ne tą prekę paduodame - kad antrą kartą atvažiuotų - tada gal mažiau skubės :))) O nuoširdų, ir paprastą žmogeliuką nes iki autobusų stotelės prisiveju, jei pamatau, kad žmogus pamiršo pasiimti čekį ar paliko skėti mūsų priimamajame.
Klausiau ir savo vadovo kaip elgtis probleminėse situacijose - tas atsakė, kad viena ar dvi verkiančios moterys - nei įmonės apyvartai nepakenks nei įmonės prestižo nesugadins - ir mums liepta su tokiais net nesiterlioti ir negaišti laiko. :) keli maži nesklandumai dar nereiškia, kad įmonėje kažkas blogai.

Nėra tobulų žmonių, aš vat nemoku susiinstaliuoti el. pašto gmail. kliento per Mozila Thunderbird programą, 2 valandas kuičiuosi ir nesigauna. Aptarnavęs vaikinukas gal nepakankamai mandagiai elgėsi su Jumis, galbūt jis pamiršo, kad Jūs pasaulinė žvaigždė, bet ne aukselis ir Jūs esate, jei taip kimbate prie kitų darbo principų ir neapsiskaitymo, nesugebėjimo dirbti, tai aš prikibsiu prie Jūsų - dėl to, kad 12 metų mokykloje trynėte savo dz|unzdę į kėdę ir niekaip neišmokote:

* Priklijuot. * Įstaigoj. * Ribos * Priklijuot * Nors * Maloniai. * Klientais * Yra * Įmonėje.

Normalūs komentuotojai sugeba bent jau normaliai tekstą parašyti, o čia pas Jus galva reikalinga tikriausiai tik dėl to, kad į vidų lietaus neprilytų.

Jei esate niekuo nepatenkinta, tai dar nereiškia, kad kiti žmonės tokie. Man pasakytų LABAS, aš atsakyčiau LABUTIS arba LABUKAS ir nusišypsočiau. Net gal ir apsimesčiau, kad jį pažįstu :) Ir kame problemos? O čekio jei tau labai reikia tai aš tau darbe išmušiu 2 eurams vieną čekį, nes akivaizdu, kad tu tą čekį nešies namo ir mamai rodysi arba dalyvausi čekių loterijoje kurioje dalyvauja tik pensininkai.... Džiaukis iš vis, kad tau priklijavo. Aš tokiai mandrai klientei tai dar prispjaudyčiau į telefono vidų :)

Rytoj aš irgi eisiu į Mobili linija servisą. Gaila esu ne KAUNE, nes labiau norėčiau nueiti ten kur Jūs nuėjote, bet nueisiu kitur :)
Fantastika. Donatukai jus net gi nemokad skaityti. Prie ko cia Kaunas? As kaune jokiam padalyne mebuvau. Kad jums gaila, kad jus ne ten ir negalim nueit butent ten kur as buvau. O del mandago tai visuose normaliosia firmuose sveikinasi laba diena pamatant pirma karta zmogu. To labiau vyresni uz ji ir su vaikais. O ne damute kazkokia. O su visais tai sveikintia ir nahaliskai elgtis tai tik firmos ivaizdi gadina. Na ir man nieks pleveles neklijavo. Kaip jus ten paraset kad dIaugities kad priklijavo. Tai kad neklijavo man niekas nieko :) mator ne t gi as au jumis mandagiai snieku. Nes jusu nepazistu. O galeciau ir hamishkai bet ne tos mados. Geroa dienos :)
Atsakyti
Mantas 2017-07-05 13:09:44
sedziu dabar masinoj laukou zmonos.tris savaites keite stikliuka... telefonas buvo draustas bet vistiek reikejo sumoketi 20 e. Galu gale pranese kad telefonas pataisytas galima atvaziuot pasiimt.atvyke suzinojom kad musu telefonas velnei zino kokiam akropoli... mat kazkokios merginos ilgom blakstienom kazka blogai supylde ir negana to neranda jokiu popieriu
Taip ir nesupratau, ar čia norėjote pasigirti tuo, kad turite žmoną, ar tuo, kad turite mašiną, ar tuo, kad turite telefoną...
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:53:41
Va taip va
Koks nors bernas Gariūnų pamiškėje tave ant kapoto užsivertęs buvo, tavo džinsų kišenėje buvo telefonas, o tu net neprisimeni.
Es užklijavęs stikliukus pusei giminaičių. Stikliukus pats parsisiunčiu iš užsienio. Nei vienam savaime neskilo joks stikliukas. Pats turiu tris naudojamus telefonus su apsauginiais stiklais. Būna susibraižo, būna numetu ant žemės ir įskyla ir plečiasi įskilimas, bet kad naujas stikliukas savaime skilinėtų - tai čia matyt jau reikia vartoti. Tada ir sienos skilinėja. Ir lubos prasiveria. Nepadės jokie tinkuotojai.
Atsakyti
Karolina 2018-10-14 12:47:36
Nuejau i ju padalyni liepkalnio maksimoj prijlijot telefonui stikliuka. Pasisveikinau su jaunu vaikinu "laba diena" o jisai man reze "labas". As atsiprasiau ir pasakiau "atsiprasau bet mes nepazistami su jumis kad jus man sakytume "labas" jus dirbat istaikoj ir yra kazkokios rybos. Tada paprasiau priklijot plevele, o jisai man reze "neklijuosiu nepeivalau". Norz menesi atgal klijavo ir paemi is manes 2eurus. Tada paklausiau "cia ka peincipas?" Jisai pasake "taip cia orincipas" tada nusisukau ir nuejau. Paskambinau salonu vadovei Astai tel. +370 699 31849. Viska jai paaiskinau. O jinai man pasake "kas ponw problemos nematau, jisai malonei pasisveikino, o plevele ne pas mus pirkta mes neatsakom uz klijavima". Tai reiskes kad uz tai kad jisai man kazkada priestai priklijavo jisai neturejo teise bet priklijavo? Ar priklijavo ir sau i kisene pradejo tos 2 eurus? Kad jisai svwikinasi su klintais labas cia normalu? Ir kas jisai pasake kad as del principo as neklijosiu tai irgi yta normalu? Kitoj imonei su normaliais vadovais jau liktu be darbo. O cia bardakaa ne pirma karta.
Karolinute,

Ne visi žmonės yra tobuli, o jei atsakė LABAS, tai arba tai draugiškas tonas, arba tiesiog jau matė kokia pasaulinė fyfa ateina ir kad su šita kaip besisveikintum - problemų jau bus. Aš su lojaliais klientais darbe irgi pasisveikinu labas, o su nelojaliais ir pajuokauju kartais ką nors, nors valdžia, su kostiumais to nesupranta kodėl aš toks draugiškas su klientais. Nors kai reikia ką aiškintis - tai visada siunčia mane - nes tie iš vis klientų bijo. Mano vadovas net telefono numerio neleidžia duoti klientams - nes jis bijo žmonių :) O čia vaikinukas nebijojo Jūsų. Mes darbe tokiems, kur avažiuoja ir be eilės lenda ir aiškina kaip jie skuba - specialiai ne tą prekę paduodame - kad antrą kartą atvažiuotų - tada gal mažiau skubės :))) O nuoširdų, ir paprastą žmogeliuką nes iki autobusų stotelės prisiveju, jei pamatau, kad žmogus pamiršo pasiimti čekį ar paliko skėti mūsų priimamajame.
Klausiau ir savo vadovo kaip elgtis probleminėse situacijose - tas atsakė, kad viena ar dvi verkiančios moterys - nei įmonės apyvartai nepakenks nei įmonės prestižo nesugadins - ir mums liepta su tokiais net nesiterlioti ir negaišti laiko. :) keli maži nesklandumai dar nereiškia, kad įmonėje kažkas blogai.

Nėra tobulų žmonių, aš vat nemoku susiinstaliuoti el. pašto gmail. kliento per Mozila Thunderbird programą, 2 valandas kuičiuosi ir nesigauna. Aptarnavęs vaikinukas gal nepakankamai mandagiai elgėsi su Jumis, galbūt jis pamiršo, kad Jūs pasaulinė žvaigždė, bet ne aukselis ir Jūs esate, jei taip kimbate prie kitų darbo principų ir neapsiskaitymo, nesugebėjimo dirbti, tai aš prikibsiu prie Jūsų - dėl to, kad 12 metų mokykloje trynėte savo dz|unzdę į kėdę ir niekaip neišmokote:

* Priklijuot. * Įstaigoj. * Ribos * Priklijuot * Nors * Maloniai. * Klientais * Yra * Įmonėje.

Normalūs komentuotojai sugeba bent jau normaliai tekstą parašyti, o čia pas Jus galva reikalinga tikriausiai tik dėl to, kad į vidų lietaus neprilytų.

Jei esate niekuo nepatenkinta, tai dar nereiškia, kad kiti žmonės tokie. Man pasakytų LABAS, aš atsakyčiau LABUTIS arba LABUKAS ir nusišypsočiau. Net gal ir apsimesčiau, kad jį pažįstu :) Ir kame problemos? O čekio jei tau labai reikia tai aš tau darbe išmušiu 2 eurams vieną čekį, nes akivaizdu, kad tu tą čekį nešies namo ir mamai rodysi arba dalyvausi čekių loterijoje kurioje dalyvauja tik pensininkai.... Džiaukis iš vis, kad tau priklijavo. Aš tokiai mandrai klientei tai dar prispjaudyčiau į telefono vidų :)

Rytoj aš irgi eisiu į Mobili linija servisą. Gaila esu ne KAUNE, nes labiau norėčiau nueiti ten kur Jūs nuėjote, bet nueisiu kitur :)
Atsakyti
Esu labai dėkinga Ramintai, dirbančiai Kaune, Pramonės pr. esančiame salone. Superinė kantrybė ir žinios pas šią merginą. Pašalino telefono problemą, kai jau atrodo, nebuvo šansų. Mano mobilaus ryšio operatorius nesugebėjo to padaryti. Raminta, dar kartą ačiū! Linkiu sekmės darbe ir asmeniniame gyvenime!
Atsakyti
pirkau telefona po metu ispute vidurius ir ekrana iskele Mobili Linija RYO, kaip grazina taip grazina nepataisyta ir dar labiau sulauzita ir kaltina, kad as klijavau nors to nebuvo taigi RYO Mobilioj Linijoi nepirkite telefonu ir neneskite ten taisyti nes jum nepataisys tik apkaltinc jus pacius uztai ko nepadaret ir grazinc dar labiau sulauzyta
Atsakyti
Nuejau i ju padalyni liepkalnio maksimoj prijlijot telefonui stikliuka. Pasisveikinau su jaunu vaikinu "laba diena" o jisai man reze "labas". As atsiprasiau ir pasakiau "atsiprasau bet mes nepazistami su jumis kad jus man sakytume "labas" jus dirbat istaikoj ir yra kazkokios rybos. Tada paprasiau priklijot plevele, o jisai man reze "neklijuosiu nepeivalau". Norz menesi atgal klijavo ir paemi is manes 2eurus. Tada paklausiau "cia ka peincipas?" Jisai pasake "taip cia orincipas" tada nusisukau ir nuejau. Paskambinau salonu vadovei Astai tel. +370 699 31849. Viska jai paaiskinau. O jinai man pasake "kas ponw problemos nematau, jisai malonei pasisveikino, o plevele ne pas mus pirkta mes neatsakom uz klijavima". Tai reiskes kad uz tai kad jisai man kazkada priestai priklijavo jisai neturejo teise bet priklijavo? Ar priklijavo ir sau i kisene pradejo tos 2 eurus? Kad jisai svwikinasi su klintais labas cia normalu? Ir kas jisai pasake kad as del principo as neklijosiu tai irgi yta normalu? Kitoj imonei su normaliais vadovais jau liktu be darbo. O cia bardakaa ne pirma karta.
Atsakyti
Prašau, sandori pripažinti negaliojančiu, sudaryta su nepilnamečiu, dalinai neveiksniu asmeniu, sudaryta 2018-06-23d, dėl telefono pirkimo, ir gražinti pinigus.
Atsakyti
Pirkau iPhone 7s galvojau garantija 24men - bet sugedus telefonui pasirodo garantija tik 12men ne spirktas imones vardu.. Nepirkite cia telefonu. Dabar pirkau (ant imones) sekanti iPhone x Biteje garantija 24men. - padejau kryziu ant Mobili Linija
Atsakyti
Nusipirkau pas jus telefoną ir praėjus metams laiko jo ekranas berašant žinutę tiesiog nustojo veikti. Labai liūdna jog į jūsų garantinį įeina tokios nelogiškos sąlygos kaip kad pvz.: dėl apibražyto ekrano telefonas nebus taisomas. O jei jį paėmus į rankas yra akivaizdu, kad telefonas sveikas, ekranas nesudaužytas nei viršutinis stikliukas, nei pagrindinis ekranas. Pas jus dirba specialistai-profesionalai ir aš jaučiuosi apgautas - prie telefono gedimo neprikišau nė piršto, o ir pataisyti deja man jo niekas negali, nes truputį apsibraižęs ekranas nuo kasdienio naudojimo yra garantinio sąlygų neatitikimas. O jūsų garantija jog parduodate sveiką, puikiai veikiantį telefoną atitinkama?
Atsakyti
O.Volianskaja 2017-11-08 15:51:50
Lapkričio5d. nupirkau nauja Nokia5, Kaune, Promones pr, 1 aukste Mobilioji Linija.
Atsinešiau namo, bandžiau pakrauti telefona, nepasikruna. Kita diena vėl- nepasikrauna. pakeičiau pakrovėjus- vis ne. Paskambinau i parduotuve- sako nešk i Akropoli. Šaltai ir ramiai....
Po visu tu komentaru net bijau ir nešti... Naujas, net nenaudotas...kiek lauksiu? ka pasakys? kiek paprasys?
Tai tikra sharashkina kontora! Nuneshiau Kauno Akropoli savo NAUJA telefona Nokia 5 kuri nepasikraudavo. Besmegene su daug makiazo it ilgais nagais saltai atsake : nereikejo pirkti telefona pas mumis! Klausiau kada bus mano telefonas pataisytas -atsakymas - ilga eile, laukite...Manau jeigu daug zmoniu kreipsis I vartotoju teises gal it Prades ka nagrineti.... O as jau sisitaukiau kad neturesiu telefona it pinigus praradau.
Atsakyti
Problema su ta "mobilitaisykla"... Nuveziau nauja telefoną remontui, nes dingo klaviatūra, o gavau telefoną kur sugadintas vienas dinamikas ir Visas ekranas subraižytas. Atsisako keisti į pinigus arba į naują telefoną, nes ale "tai mano subraizymai... " kreipiuosi į direktorių, jeigu nieko nepadės teismai išspręs šia problema
Atsakyti
Genadij 2017-11-02 20:08:14
LG4 predejo strigt jungtis pats programas, atsijunge ir nebeisijunge, mttc pagal garantina nesutiko darit, nes ant korpuso nedidelis defektas, ir nesutiko tvarkit nors pati LG atstovibe pripazino kad LG4 turi defekta.LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologises for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

Read more at http://www.trustedreviews.com/opinion/lg-g4-bootloop-problem-how-to-diagnose-and-fix-2946272#E6WRHhg9v9i4zhC9.99 pas ka galima kreiptis tokiu atveju?
Genadij,

Man identiška problema tam pačiam modeliui. Irgi mačiau, kad patys LG yra pripažinę šią problemą. Nunešiau telefoną į taisyklą ir dėl tokio pačio įbrėžimo toje pačioje vietoje (kuris tikrai neturi įtakos šiam gedimui) jie pareiškė, kad garantija negalioja ir telefoną sutvarkyti kainuos 100 Eur. Pasakiau jiems, kad netvarkytų ir svarstau kreiptis į vartotojų teises. O galvųt jau išsiaiškinai ką dar galima daryti tokiu atveju?
Atsakyti
Buvau rasiusi del Samsungo edge 6, zodziu..po ilgo vargo su jais, dar aisku nervu ir viso kito, draudimo paslaugu.Bet pagaliau mttc parase-TELEFONAS BROKUOTAS !!! Aisku si kontora pasiule pirkti kita telefona :D :D jau norejau juos pasiusti labai toli ir ilgam!!! Tai va brangieji-JUS PARDAVINEJATE BROKUOTUS TELEFONUS !!! O jusu MEISTRAI-JUOS DAR LABIAU SUGADINA !!! Ir bando nebutus gedimus pripaisyti klientui.Geda !!! Dabar man mobili linija ir visos jusu suktybes-man kaip keiksmazodis, mirsiu nepamirsiu, per kilometra apeisiu jusu kontoras!!!
Atsakyti
Lapkričio5d. nupirkau nauja Nokia5, Kaune, Promones pr, 1 aukste Mobilioji Linija.
Atsinešiau namo, bandžiau pakrauti telefona, nepasikruna. Kita diena vėl- nepasikrauna. pakeičiau pakrovėjus- vis ne. Paskambinau i parduotuve- sako nešk i Akropoli. Šaltai ir ramiai....
Po visu tu komentaru net bijau ir nešti... Naujas, net nenaudotas...kiek lauksiu? ka pasakys? kiek paprasys?
Atsakyti
sveiki. nesiau telefona po dregmes pas jus, nes senais laikais sutvarkydavote greitai ir puikiai, rekomendavau jus visiems. didziausia klaida. nunesus telefona atidave meistrui Sergej Seriožečkin. prieme vaikinas Rimvydas Jankauskas. Abu nieko neveikia toks jausmas. Sake tiketis skambucio savaites pradzioj- paskambino gale. atidare-slapia. Pasiule valyma uz 40€+9 uz apziura, o ae veiks nepazada. Nesurikus kaina nuleido 10€. atsisakiau. telefonu klaidingai pranese kas galiu atvykt tada paaiimti. atvykus pasiimti ziurejo i mane kaip i durna ispute akis nes juk telefono ner jia paa meistra, o meiatro nera. jis pas ji namie. kokia teise isvis turi zmogus is darbo neatis namo svetomus daiktus... namie taiso labai profesionalu????
atejus atsiimti telefona norejau suzinoti kas buvo padaryta, uz ka moketi 9€ jei meistraa neaiaku ar net atidares buvo tik pasake ka as pasakiau kad dregme tai valyt. mano 3metuku pusseserw supranta net tai. o taisykla problemas turi visas rast. telefonas veike tik rysio nebuvo. ar keisti detale ar ka. priemejas nieko nepateike taip pat. isvadu. ka dare, pazeidimu- NIEKO. ir dar komfliktavo. atsiemus nunesiau i mttc po savaites atsiemiau telefona gavau lapus au visomia problemomis ju kainomis viskuo ko net nereikalavau, buvo pateiktoa internete ner visu pazeidimu foto. nea ten dirbama normaliai.
taip ir nesupratau uz ka jums mokejau 9€. negaila bet info 0.
Atsakyti
LG4 predejo strigt jungtis pats programas, atsijunge ir nebeisijunge, mttc pagal garantina nesutiko darit, nes ant korpuso nedidelis defektas, ir nesutiko tvarkit nors pati LG atstovibe pripazino kad LG4 turi defekta.LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologises for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

Read more at http://www.trustedreviews.com/opinion/lg-g4-bootloop-problem-how-to-diagnose-and-fix-2946272#E6WRHhg9v9i4zhC9.99 pas ka galima kreiptis tokiu atveju?
Atsakyti
Esu visiškai nusivylusi mobilia linija. Atnešėme savo iPhone 6s, kad atliktų diagnostiką, nes telefonas buvo sąlytyje su vandeniu, ir kad iškart nepulti pirkti naujo telefono, norėjome sužinoti, kurios būtent detalės yra sugedusios. Telefoną po poros savaičių grąžino su prierašu "buvo sąlytis su vandeniu, keitimo į naują atsisakė" ir už šitą informaciją turėjome sumokėti 9 eurus. Už tai, ką jau žinojome. Garantijoje aiškiai parašyta, kad jei žmogus atsisako taisyti įrenginį jų įmonėje, tada reikia mokėti vienkartinį 9 e mokestį. Taisyti jo mums net nepasiūlė, o pinigus teko sumokėti. Esu nusivylusi šituo salonu, ir kitą kartą telefoną rinksiuosi normaliame salone.
Atsakyti
Garantinis telefonas SAMSUNG GALAXY S6 pirktas šioje įmonėje už 500 Eur su 2 metų garantiją sugedo ir buvo nurašytas. Iš įmonės gavau raštą: "UAB Mobili linija nesuteikia pinigų grąžinimo garantijos. Mes siūlome telefono aparatą keisti kitu."
Dėl labai blogos įmonės reputacijos (žr. https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/pasityciojimas-is-pirkeju-lietuvoje-susigrazinti-pinigus-uz-brokuota-telefona-trunka-metus-663-448192) nebenorėjau tureti su ją nieko bendro, tik atgauti pinigus. Bet pasirodo jeigu perki įmonėje, tai jau buk geras -tapk "amžinoju klientu", nes tau pasiūlys tik keitimą su priemoką, nes kainą ML įmonėje ženkliai aukštesne už tokį pat modelį kitose įmonėse. NEREKOMENDUOJAMA TURĖTI REIKALU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Dar garantinį telrfoną nunešiau pataisyti, dėl atrigimų. Pakaitinio telefono nedavė (jau buvo išdaline), po poros dienų paskambino ir pasakė, kad garantija nurašoma, dėl telefono apibraižymų ir, kad reikia pakeisti dangtelį, pakeisti akumuliatorių ir peraśyti įrenginį naujai ir, kad viso kaina bus 44e. Pataisė. Įsidėjau naujă akumuliatorių, o telefonas jau pačią pirmą dieną užtrigo, taip kaip ir prieś. Naudojausi toliau, tačiau pora mėnesių strigimų dar daugiau atsirado, negu prieš tai. Atneśiau jiems atgal, jie man įrodinėja, kad negali taip būti, negali strigti telefonas, jame nėra ką tvarkyti. Jau keturis kartus važinėju su telefonu ir jie vis bando kažką patvarkyti, bet niekas nepadeda. Patys nežino kă taiso. Pinigų už baterijă negražina, nesvarbu, kad man jos net nereikia. Pinigai paimami, o rezultato nėra. Gaila pinigų ir laiko. Niekam nesiūlau turėti su jais reikalų.
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:50:57
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
O, telefonas pats nesprogo? Kaip gali stikliukas duzti pats? Langai namuose patys duzta? Vartotoju teises del 5eur :D matosi, kad niekur zmogus nedirba ir is pasalpu gyvena turi laiko del 5eur bylinetis metus laiko.
Atsakyti
Darius 2017-07-03 16:31:55
Labas, , , parduotuvėje Mobili linija'' pirkau ''bluetooth'' laisvas rankas, po pusmečio sugedus nunešiau garantiniam aptarnavimui. Man buvo pareikšta, kad čia mano problemos ir kad jiems tai neidomu.
Žmonės Lietuvos tik mes visi kartu galim padaryt galą tokiems ''verslininkams'' kaip mobili linija ir kitiems nesąžiningiems veikėjams.
NIEKO IŠ JŲ NEPIRKTI !!!! IR PALINKĖT GREITESNIO BANKROTO
:D Čia kur Lietuvoje randasi toks inovacijų centras kur parduoda laisvas rankas? :D Matosi, kokie klientai tokie ir atsiliepimai :D Geriau nepirkit nieko, nes dar suges, vaje vaje kokia bėda telefonas sugedo, dar nevisi emigravo.
Atsakyti
Buvau prisiklauses visokiu nuomoniu apie sia imone. Taciau as esu patenkintas. 3-cia telefona isigijau pas juos. Patinka jog ju pasiulymai geriausi mano atzvilgiu, kadangi visokiausiu planu man nereikia. Garantiniu kolkas teko naudotis tik 1 karta. Mane perspejo jog del pabraizymu gali netaisyti, taciau sutvarke buvusia beda be jokiu problemu ir nereikejo moketi.
Atsakyti
Pasibaisėjau klientų aptarnavimu, pirkom telefoną iš "Mobili linija" jam sugedus, nuvežėme į remontui. Remonto metu skambinau pasiteirauti, kodėl nepakito telefono statusas buvo praėję 12 d. (per šį laiką Mobili taisykla nesugebėjo priskirti meistro remontui), pasakė, jog pasiteiraus ir paskambins. Skambučio nesulaukiau 20 remonto dieną skambinau pats, niekas nekėlė ragelio. Parašiau laišką, niekas į laišką neatsakė, paskambino po poros dienų pranešė, jog negauna dalies. Praėjus dar šiek tiek laiko telefoną suremontavo, tačiau žadėtos garantijos pratęsimo, jau nebebuvo, nes telefoną sutvarkė per 1 mėn. Kai paskambinau pasiteirauti, kodėl pareiškė, jog nieko negali padaryti.
Niekam nesiūlau nei pirkti iš šios įmonės telefono nei taisyti. Labai blogai vertinu tiek aptarnavimą tiek remonto kokybę, nes įdėta dalis yra ne nauja, o Refurbished Boar. Tačiau teigiama, jog laukė dalies, kuri turėjo būti nauja.
Labai apmaudu....
Atsakyti
sedziu dabar masinoj laukou zmonos.tris savaites keite stikliuka... telefonas buvo draustas bet vistiek reikejo sumoketi 20 e. Galu gale pranese kad telefonas pataisytas galima atvaziuot pasiimt.atvyke suzinojom kad musu telefonas velnei zino kokiam akropoli... mat kazkokios merginos ilgom blakstienom kazka blogai supylde ir negana to neranda jokiu popieriu
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:50:57
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
Va taip va
Atsakyti
Akvilė 2017-07-04 12:50:57
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
Va taip va
Atsakyti
As ir pirkau apsauginį ekrano stiklą, po 2dienų pradėjo savaime trukinėti, po nakties net atsirasdavo itrukimai, parasiau prasyma pakeisti arba grazinti pinigus, tai atrase kad buvo numestas arba suspaustas telefonas.Kreipiausi i vartotojų teises.
Atsakyti
Labas, , , parduotuvėje Mobili linija'' pirkau ''bluetooth'' laisvas rankas, po pusmečio sugedus nunešiau garantiniam aptarnavimui. Man buvo pareikšta, kad čia mano problemos ir kad jiems tai neidomu.
Žmonės Lietuvos tik mes visi kartu galim padaryt galą tokiems ''verslininkams'' kaip mobili linija ir kitiems nesąžiningiems veikėjams.
NIEKO IŠ JŲ NEPIRKTI !!!! IR PALINKĖT GREITESNIO BANKROTO
Atsakyti
Nepirkit nieko iš šios įmonės, nes kai paskaičiau atsiliepimus iš vartotojų, tai žiūriu čia nukentėję daugiausiai dėl brokuotų telefonų... o aš noriu įspėti, kad net ir tokie aksesuarai, kaip kad apsauginės plėvelės, yra parduodamos brokuotos (originalios pakuotės pradarytos, nusiklijavę, aplankstyti, nučiupinėti apsauginiai paviršiai, toks vaizdas kad bandyta naudoti ar bala žino, ką su jomis veikti :/). Pirkau iškart dviejų modelių telefonams ir abi brokuotos, o vadybininkės pasiaiškinimas: turėjot teisę apsižiūrėti vietoje. Ha ha, juokas pro ašaras, ateini į Mobilią liniją, sakai pardavėjai- man tokio ir tokio modelio telefonams apsauginių plėvelių-susimoki pinigus, pasiimi prekes ir išeini pro duris. Ką ten dar galimą apžiūrinėti? Plėvelė "intymus" dalykas, aiškiai nurodyta ant dėžutės telefono modelis, tai ką ten dar galima pirkimo metu apžiūrinėti, čiupinėti, jokios logikos. Beje, pastaraisiais metais pirkau ir dviejų modelių telefonus šioje įmonėje, tikiuosi neatsitiks tokių bėdelių, kaip žemiau rašė, TFU TFU...
Atsakyti
Zodziu, vartotoju teisems nusiusta viskas, kas irodo mobilios linijos kalte, bet iseina taip, kad brokuota telefona-mes patys subrokavom, juokas per asaras, jie nesiskaito su savo klientais ir jiems nieko net neirodysi, atsargiai, nepirkit nuosirdziai nieko pas juos, pakliuvom, skaudziai pakliuvom.Prakisa brokuotas prekes.ATSARGIAI.Dar tokiu cirku gyvenime ne pas nieka nepasitaike..o dabar papuolem, nei telefono, nei pinigu.
Atsakyti
Nekrove tel, nuveziau i mobili linija kauno akropolyje samsung s5, garantinis dar metus galiojo, netaise nes apsitryne krastai tel ir pasake, kad sumoket reiketu nuo 50 iki 300, pasakiau, kad nereikia, sumokejau 9 eu uz tai, kad paziurejo.aptarnavimas tragiskas.kitur pataise uz sokolada milkos, nes mazas gedimas.pasimete darbuototojai, nebuvo zmoniu darbo metu ir dar liepe ateit uz 20 min.

Taip pat rekomenduojame

Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
RNDV Group, UAB
Elektros instaliacija ir suvirinimo darbai

Adresas: Taikos pr. 52C, LT-91184 Klaipėda.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; elektros dalys ir įranga; laivų remontas, statyba; statyba; suvirinimas ir suvirinimo aparatai; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
„RNDV Group“ yra viena didžiausių subrangovų Europoje „RNDV Group“ yra tarptautinė laivų statybos ir laivų remonto įmonė, įsikūrusi Lietuvoje. Reaguojame į rinkos poreikius, tad ilgainiui vis plečiame savo veiklos spektrą. Šiuo metu specializuojamės elektros instaliacijos ir elektromechnikos projektuose ne tik...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

A. Veryga po apklausos: daug dalykų reikėjo nuspręsti prisiimant riziką
A. Veryga po apklausos: daug dalykų reikėjo nuspręsti prisiimant riziką 08-07 21:53
Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga sako, kad per pandemijos piką daug sprendimų reikėjo priimti prisiimant galimą riziką ir juos lėmė tuo metu turima informacija.
G. Orwello "Gyvulių ūkį" į skaitomiausių sąrašą kilstelėjo Seimo pirmininkas
G. Orwello "Gyvulių ūkį" į skaitomiausių sąrašą kilstelėjo Seimo pirmininkas 08-07 20:28
Asociacija LATGA tradiciškai vasariškai paskelbė 2019-aisiais Lietuvos bibliotekose populiariausių autorių ir knygų dešimtukus. Tai, kad tarp populiariausių užsienio literatūros autorių knygų...
JAV paskelbė sankcijų Honkongo lyderiams už autonomijos pažeidimus
JAV paskelbė sankcijų Honkongo lyderiams už autonomijos pažeidimus 08-07 20:26
JAV penktadienį paskelbė sankcijų Honkongo lyderei Carrie Lam ir dar 10 aukšto rango pareigūnų, smarkiai didindamos spaudimą Kinijai dėl naujų suvaržymų pusiau autonominiame mieste.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Facebook 265,28 +6,49%
CBS 40,77 +3,63%
Apple 455,61 +3,49%
Adobe Systems 464,11 +3,25%
Harley-Davidson 25,96 -2,52%
eBay 55,08 -2,79%
AIG 29,32 -2,85%
Western Digital 37,30 -16,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,65 0,00%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Vištiena 1,57 +3,29%
Anglis 52,21 -0,53%
Benzinas 1,12 +27,27%
Jautiena 5,10 +0,39%
Varis 5754,60 +9,82%