VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Minjoda, MB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Minjoda

Atsiliepimai apie Minjoda, MB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Minjoda, MB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Užsisakai prekes sumoki pinigus, tik tada sužinai kad nėra tos prekes.Čia dar nieko baisaus nebutu abart laiko gaišimo, bet kas įdomiausia tas prekes gali toliau užsisakinėti niekas nepašalina iš tinklapio.Ka žinau idomiai čia.
Atsakyti
Prekė keliavo 5darbo dienų, viskas gerai :)
Atsakyti
Pakliuvau ant internetinių parduotuvių....
Iš šios ir dar vienos laukiu prekių, kurios turėjo būti gimtadienio dovana, deja net karantino metu iš Lenkijos atkeliavo per 2 dienas...
O čia Lietuvoje reikia laukti dvi savaites? Baisu... kur mes gyvename, Kinijoje?
Atsakyti
Laura 2020-05-04 22:59:21
Prekę užsisakiau prieš savaitę laiko, tačiau jokiu žiniu! Parašiau į el.pašta norėdama sužinoti, kada ji bus išsiūsta, tačiau taip pat jokio atsakymo negavau, paprašiau gražinti pinigus, taip pat jokio atsakymo negavau. Prašau gražinti man pinigus, nes kitaip bus kreiptasi į atitinkamas institucijas!
Laura, galite pasiskambinti jiems +370 620 50221.
Atsakyti
Prekę užsisakiau prieš savaitę laiko, tačiau jokiu žiniu! Parašiau į el.pašta norėdama sužinoti, kada ji bus išsiūsta, tačiau taip pat jokio atsakymo negavau, paprašiau gražinti pinigus, taip pat jokio atsakymo negavau. Prašau gražinti man pinigus, nes kitaip bus kreiptasi į atitinkamas institucijas!
Atsakyti
Pristatymas velavo net 20 d. Kai parašiau, kad prekės nebesiųstų ir grąžintų pinigus, jie sugalvojo tada išsiųsti prekę. Norit grąžinti prekę, taip pat sudėtinga, nes neatrašo ir nebedrauja su klientu. Atrašo tik tada, kai patys nori.
Oksana Zaromskiene
2020-04-23 10:35:34 IP 1pq4afid
Atsakyti
Sveiki, gavom iš jūsų prekes, prekes geros, tik nepataikė su dydžiu. DAbar norime jas grąžinti. Užsakymo NR54369, mano vyro vardu.. Išsiuntėme prekės omniva paštomatu balandžio 14d, matau, kad jūs jau gavote siunta i pastomata ir gavote SMS 17d, 20d taip pat pakartojo jums SMS tel 868912542. Tačiau niekas siuntos neatsiima. Telefonai išjungti, mesengeriu neatsakot. Nesuprantu kaip įmonė taip dirbdama ko siekia.
Atsakyti
Gytis 2020-04-22 19:03:48
Siuntos numeris 55486, ir prekės užsakytos buvo sekmadienį. Iki šiol negavau jokio patvirtinimo apie prekę, kad ji paruošta siųsti ir pnš. Į el pašto laiškus ne atrašė, Facebook taip ne atrašė, į telefono skambučius taip neatsako. 3 dienos kai prekės nėra patvirtintos iš siuntimui. Kiek reikės dar laukti? Nes kadangi kiti apsisuka greitai, o jūs tempiant guma. Atsiliepimai irgi ne kokie. Tikiuosi bus kuo greičiau patvirtinta, nes pinigai sumokėti, o prekės nėra.
Laba diena,

užsakymo statusų pranešimai siunčiami tik atvejais, kai jis pasikeičia. Kaip matome, laiškas su užsakymo gavimo ir apmokėjimo patvirtinimu buvo pristatytas ir perskaitytas.

Šiuo Jūsų atveju, praėjo 3 darbo dienos iš nurodytų 3-5 darbo dienų pristatymo termino.
Taip pat, norėtume pabrėžti, kad šiuo karantino periodu, pirkimo metu pateikiame papildomą pranešimą, jog prekių pristatymas gali papildomai prailgėti 1-4 darbo dienomis. Tai nurodome dar prieš užbaigiant ir apmokant užsakymą taip norint, kad klientai galėtų nuspręsti ar toks pristatymo terminas jiems tinka.

Siuntą gausite kaip įmanoma greičiau. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Dėkojame už supratingumą.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Justinas 2020-04-22 21:22:53
Paskubėjau ir nepaskaitęs čia komentarų užsisakiau iš jų tris striukes. Tikėjausi blogiausio.... Jas gavau šiandieną t.į po 7 DARBO dienų. Kokybė gera, niekas neištepta, pašalinių kvapų nėra. Įpakavimas geras. Jokių defektų.
Minusai būtų tokie, kad tikrai galėtų suteikti daugiau informacijos apie užsakymą. Užsakius prekes iškart gavau patvirtinimą, kad užsakymas priimtas, tačiau tolimesnių eigos veiksmų (užsakymas patvirtintas, prekės paruoštos) negavau.
Mini minusai, su prekėmis negavau jokios sąskaitos faktūros, vienintelis įrodymas, kad aš iš jų pirkau (gražinimo atveju dėl broko ar netinkamo dydžio) būtų el.laiškas iš jų, kad užsakymas priimtas ir bankinis pavedimas.
Pristatymas nėra greitas kaip jie teigia savo puslapyje. Užsakant rodo, kad pristatymas truks 3-5 darbo dienas, mano atveju užtruko 5 darbo dienas kol prekės buvo IŠSIŲSTOS.
Tačiau visa tai yra menkniekiai, esu patenkintas prekėmis.
Paskaičius kitų žmonių atsiliepimus nežinau ar galiu patarti pirkti iš jų... Tačiau, aš su jais problemų neturėjau ir planuoju pirkti dar.
Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą. Atsižvelgsime į tai gerinant paslaugų kokybę.

Taip pat, norėtume pabrėžti, kad šiuo karantino periodu, pirkimo metu pateikiame papildomą pranešimą, jog prekių pristatymas gali papildomai prailgėti 1-4 darbo dienomis. Tai nurodome dar prieš užbaigiant ir apmokant užsakymą taip norint, kad klientai galėtų nuspręsti ar toks pristatymo terminas jiems tinka.

Džiaugiamės, kad prekės tiko ir patiko. Tikimės, dar sulauksime Jūsų mūsų el. parduotuvėje.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
ID741 man nėra pristatyta, informacija laiku neteikiama, tikliau ji iš vis neteikiama. Prisijungusi prie paskyros matau, kad užsakymo busena - Apmokėta. Taigi siunta net neišsiųsta. Be to siuntinis turėtų būti siunčiamas per LPExpress, o ne per Omniva. Prašau susisiekite su manimi arba grąžinkite pinigus, kitu atveju kreipsiuos į tam tikras institucijas.
Atsakyti
Paskubėjau ir nepaskaitęs čia komentarų užsisakiau iš jų tris striukes. Tikėjausi blogiausio.... Jas gavau šiandieną t.į po 7 DARBO dienų. Kokybė gera, niekas neištepta, pašalinių kvapų nėra. Įpakavimas geras. Jokių defektų.
Minusai būtų tokie, kad tikrai galėtų suteikti daugiau informacijos apie užsakymą. Užsakius prekes iškart gavau patvirtinimą, kad užsakymas priimtas, tačiau tolimesnių eigos veiksmų (užsakymas patvirtintas, prekės paruoštos) negavau.
Mini minusai, su prekėmis negavau jokios sąskaitos faktūros, vienintelis įrodymas, kad aš iš jų pirkau (gražinimo atveju dėl broko ar netinkamo dydžio) būtų el.laiškas iš jų, kad užsakymas priimtas ir bankinis pavedimas.
Pristatymas nėra greitas kaip jie teigia savo puslapyje. Užsakant rodo, kad pristatymas truks 3-5 darbo dienas, mano atveju užtruko 5 darbo dienas kol prekės buvo IŠSIŲSTOS.
Tačiau visa tai yra menkniekiai, esu patenkintas prekėmis.
Paskaičius kitų žmonių atsiliepimus nežinau ar galiu patarti pirkti iš jų... Tačiau, aš su jais problemų neturėjau ir planuoju pirkti dar.
Atsakyti
Siuntos numeris 55486, ir prekės užsakytos buvo sekmadienį. Iki šiol negavau jokio patvirtinimo apie prekę, kad ji paruošta siųsti ir pnš. Į el pašto laiškus ne atrašė, Facebook taip ne atrašė, į telefono skambučius taip neatsako. 3 dienos kai prekės nėra patvirtintos iš siuntimui. Kiek reikės dar laukti? Nes kadangi kiti apsisuka greitai, o jūs tempiant guma. Atsiliepimai irgi ne kokie. Tikiuosi bus kuo greičiau patvirtinta, nes pinigai sumokėti, o prekės nėra.
Atsakyti
Laba diena,

Už informaciją kuri yra reikalinga norint atidaryti terminalo skyriaus dureles yra atsakinga pati Omniva. Jums visą informaciją pateikėme laiku. Kaip matome, dėl didelės Omniva apkrovos siunta šiek tiek vėlavo iš jų pusės. Tačiau sekimo numeris rodo, kad ji jau pristatyta.

Dėkojame, kad pirkote.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Niekaip negaliu susisiekti su šia įmonę, užsakymas ID741 atliktas 2020-04-05. Atrašė tik į pirmą laišką, į kitus nebeatrašo, telefonai išjungti. Nors jie sako, kad "į el. laiškus atsakome greičiau nei per kelias valandas", tačiau su manimi jie jau visiskai nebebendrauja.
Atsakyti
Laba diena, gavau sendien preke bet ji išteptą tai kaip čia taip yra!?
Atsakyti
Laba diena,

labai atsiprašome, tačiau dėl didelių užsakymų ir kurjerių apkrovų viskas šiek tiek vėluoja. Prekes tikrai gausite kaip įmanoma greičiau.

Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir dėkojame už supratingumą.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Laba diena užsakiau vyrišką striukę vasatio 27 d.pinigai nuskaityti, o striukės nėra ir prisiskambinti neimanoma telefonas išjungtas.Daug siunčiuosi, bet pirmą kartą taip neaišku nei ką daryti.
Atsakyti
armis 2020-01-16 00:10:13
gavau prekes šiandieną, pasimatavau ir visos mažos kažkodėl, visada pirkdavau savo xl išmatavimo ir nekildavo problemų, paskambinau rastu numeriu internete, man kažkodėl pasakė kad nemato mano užsakymo, nors turiu susikūręs paskyrą ir ten viskas matosi kokias prekes užsakinėjau ir gavau.Tai toks klausimas, kaip tada spresti problemą?
pasukite man, šitu adresu man neleidžia išsiūsti informacijos
Atsakyti
armis 2020-01-16 00:10:13
gavau prekes šiandieną, pasimatavau ir visos mažos kažkodėl, visada pirkdavau savo xl išmatavimo ir nekildavo problemų, paskambinau rastu numeriu internete, man kažkodėl pasakė kad nemato mano užsakymo, nors turiu susikūręs paskyrą ir ten viskas matosi kokias prekes užsakinėjau ir gavau.Tai toks klausimas, kaip tada spresti problemą?
Laba diena,

persiųskite savo užsakymo informaciją, kurią turėjote gauti atlikus užsakymą į savo elektroninio pašto dėžutę, adresu - info@style24.lt.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
gavau prekes šiandieną, pasimatavau ir visos mažos kažkodėl, visada pirkdavau savo xl išmatavimo ir nekildavo problemų, paskambinau rastu numeriu internete, man kažkodėl pasakė kad nemato mano užsakymo, nors turiu susikūręs paskyrą ir ten viskas matosi kokias prekes užsakinėjau ir gavau.Tai toks klausimas, kaip tada spresti problemą?
Atsakyti
Preke uzsakiau gruodzio 13d bet nesulaukiu jokio patvirtinimo kodo o pinigai nuskaityti nesuprantu nieko susisiekti neiimanoma
Atsakyti
Prekę užsakiau 2019-11-24, prekės iki šiol negavau, sekime jau savaitę statusas nėra pasikeitęs. Susisiekus el.paštu nurodė aiškintis pačiam, mano supratimu ne klientas turėtų rupintis jog prekė būtų pristatyta, ar prekė buna tiesiog įmetama ir jau tada bus kaip bus. Paskutinė mano pirkta prekė šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Nesuprantu as ju jau pora kartu rasiau i elpasta jokiu ziniu telefonas ju isjungtas kazkas tai nepatinka man cia su jais.
Atsakyti
Laba diena, Vytautai,

Matome, kad užsakymą pateikėte liepos 10 dieną. Prekes pristatome per 3-5 d.d. Savaitgaliai nėra skaičiuojami kaip darbo dienos. Šiuo atveju matome, kad eina 3 darbo diena.
Į užklausas mūsų konsultantai įprastai atsako per 1 darbo dieną.
Klientams visuomet pristatome prekes arba grąžiname pinigus, jeigu užsakymo laiku atlikti negalime.
Dėkojame už Jūsų pastabas ir komentarą. Būtinai į juos atsižvelgsime gerinant paslaugų kokybę.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Laba diena, Vytautai,

kaip matau, problema buvo išspręsta. Ačiū už Jūsų komentarą. Pasistengsime pagreitinti atsakymų į klientų pateiktas užklausas, laiką.

Pagarbiai,
Style24.lt komanda
Atsakyti
Tai kaip supratau nenorit gražiuoju susisiekt?! Parašėt atsakymą po mano pirmu pranešimu, kad "atsiprašot, atsakot į klausimus per 1 d.d ir t.t", bet kažkodėl tai ištrynėt. Nesugebėjot nieko atsakyti net per 2 d.d! Ar taip bandot tempti laiką, kol baigsis galiojimas prekė keitimui, grąžinimui pagal Jūsų taisykles? Man paprasčiausiai reikia, kad patvirtintumėt prekės keitimą ir kokiu būdu Jums atsiųsti. Jei rytoj neatsakysit iki 12:00 val. kreipsiuos į atitinkamas institucijas.
Atsakyti
Gegužės 2 d. gavau užsakymą (dvi striukės) į paštomatą "Omniva" Užsakymą pasiėmiau gegužės 3 d. Grįžęs namo pasimatavau abi striukes, viena kaip tik, kita per maža. Iškart kreipiausi dėl vienos striukės pakeitimo, per visą dieną niekas taip ir neatsakė. Parašiau dar šeštadienį, bandžiau prisiskambint, bet kaip žirniais į sieną! Jokio atsakymo vis dar nėra. Iki šiol, jokių problemų neturėjau, ypač su pristatymu, jei ir truputį vėluoja, gali ir pakentėt, tai juk ne maistas, o viso labo drabužis. Bet su susisiekimu darykit žmonės ką nors, baisu!
Atsakyti
Užsakiau parduotuvėje dvi striukes. Gavau patvirtinimą el. paštu, kad užsakymas priimtas ir vykdomas. Prekių pristatymo laikas 3-5 d.d. Po trijų dienų jokio pranešimo apie siuntos suruošimą, išsiuntimą ar planuojamą pristatymą nėra, kaip įprasta. Perskaitau atsiliepimus internete ir pradedu abejoti savo sprendimu apsipirkti būtent čia. Telefonu neskambinau, supratau, kad nepavyks. Parašiau el. laišką su užklausa apie užsakymą. Mano nuostabai, buvo atsakyta po keleto valandų. Patikslino, kad vienos prekės neturėjo, laukė pristatymo (nieko nuotabaus - pigu.lt lygiai taip pat elgiasi). Išsiųs po dviejų dienų. Taip ir buvo - išsiuntė, gavau siuntos sekimo kodą, siunta po 2 dienų pas mane. Tikrai man ne tragedija, kad vietoj 5 pristatymo dienų gavosi 8. Viena iš striukių pasirodė per maža, užklausiau dėl keitimo ir nusiteikiau ilgai ceremonijai. Betgi vėl buvo atsakyta po kelių valadų, atsiuntė prekės grąžinimo formą ir visą reikalingą informaciją. Jokių problemų. Čia apie klientų aptarnavimą. Jei kalbėt apie prekes, tai bent mano atveju jų gamintojas PRC, bet kokybė tikrai gera - niekas neatplyšę, sesusiūta kreivai, neatspurę. Likau patenkintas ir prekėmis, ir parduotuvės darbuotojais. Kontrolinis pirkimas pavyko, užsisakiau dar. Manau - ne paskutinį kartą. Sėkmės visiems!
Atsakyti
Kovo 25d. atlikau užsakymą. Padarius pavedimą kaip ir priklauso į el. paštą gavau pinigų perlaidos informaciją. Toliau praėjus keletai dienų jokio pranešimo apie siuntą ir jos planuojamą pristatymą į paštomatą. Nurodytu telefonu susisiekti nešmanoma. Parašius laišką gavau atsakymą, kad siunta bus išsiųsta per artimiausias kelias dienas. Aišku, taip neįvyko. Parašius antrą laišką, jau gavau siuntinio sekimo kodą bei infiormaciją, kad galėsiu atsiimti poros dienų begyję. Deja, siunta net neišsiųsta, o sekimo kodas yra tiesiog užregistruotas be tolimesnių veiksmų. Viskas ko norėtųsi, tai bent kad sugebėtų aiškiai patikslinti informacija dėl siuntos bei galbūt iškilusias problemas.
Style24.lt, elgiatės negarbingai bei nevykdot įsipareigojimų.
Atsakyti
Ilona 2019-03-27 13:58:05
pas mane ta pati situacija, uzsakiau moteriska striuke 2019.03.18d-prekes pristatymas buvo nurodytas 3-5d.d., 03.21.atsiunte kad yra sukurtas siuntos lipdukas per lpexpress, Siuntos vis dar nera, rasau elp.parduotuvei el.uzklausa-neatsako, skambinu-telefonas isjungtas.
Laba diena,

atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Dėl įvykusio nesusipratimo su kurjeriais, dingo keletas mūsų siuntų. Situaciją sprendžiame ir tikimės, kad tai bus atlikta kaip įmanoma greičiau.
Atsakyti
pas mane ta pati situacija, uzsakiau moteriska striuke 2019.03.18d-prekes pristatymas buvo nurodytas 3-5d.d., 03.21.atsiunte kad yra sukurtas siuntos lipdukas per lpexpress, Siuntos vis dar nera, rasau elp.parduotuvei el.uzklausa-neatsako, skambinu-telefonas isjungtas.
Atsakyti
Laura 2019-03-22 21:45:11
Uzsakiau vyriskus dzinsus, parasyta, preke galima atsiimt parduotuveje, atvykstu darbo reikalais, esu ne vietine, is vakaro gavau zinute, kad pasiimt preke, arvykau, uzdaryta.Skambinu, tel.isjungtas.Parasau laiska, atraso po dienos, atvykite (sutarem diena) lauksime jusu.Atvykstu sutarta diena, Uzdaryta.Skambinu, tel.isjungtas.Pasirodo, maano preke paliko kaimynams, kad man perduotu, nors manes neispejo.Pinigus praso vel sumoketi, nors pinigai buvo pries savaite pravesti, o patys isvyko i kelione.DAUGIAU NIEKADA NEUZSAKINESIU NIEKO IS TOKIU NEPATIKIMU SALTINIU.VISISKAI NEVERTINAMI KLIENTAI.
Laba diena, Laura,

atsiprašome dėl netinkamai susiklosčiusios situacijos. Matome, kad užsakymą atsiemėte ir užsakymas yra sėkmingai įvykdytas.

Pagarbiai,
Style24.lt komanda
Atsakyti
Ziauriaiesu pikta, negaunu prekes! Uzsakiau 19 kovo, siandien jau 26!!!! Jokio laisko, jokio atsakymo i skambucius!!!!! a*******i kazkokie!!!! Dar palaukiu iki savaites galo, jei preke nebus pristatyta, keliausiu i policija, kad padarytu kazkoki tyrima, nes matau, kad cia daug tokiu atsiliepimu!!!!!
Atsakyti
Uzsakiau vyriskus dzinsus, parasyta, preke galima atsiimt parduotuveje, atvykstu darbo reikalais, esu ne vietine, is vakaro gavau zinute, kad pasiimt preke, arvykau, uzdaryta.Skambinu, tel.isjungtas.Parasau laiska, atraso po dienos, atvykite (sutarem diena) lauksime jusu.Atvykstu sutarta diena, Uzdaryta.Skambinu, tel.isjungtas.Pasirodo, maano preke paliko kaimynams, kad man perduotu, nors manes neispejo.Pinigus praso vel sumoketi, nors pinigai buvo pries savaite pravesti, o patys isvyko i kelione.DAUGIAU NIEKADA NEUZSAKINESIU NIEKO IS TOKIU NEPATIKIMU SALTINIU.VISISKAI NEVERTINAMI KLIENTAI.
Atsakyti
Inga 2019-02-05 09:08:20
Man labai gaila, kad aš nepaskaičiau atsiliepimų prieš pirkdama. Nurodytas prekės pristatymo terminas 2-4 darbo dienas, šiandien 5. Jokių žinių, jokio atsakymo i laišką, telefonu neatsiliepia. Labai prasta jūsų komunikacija, jeigu žinių per šiandien negaunu, ryt keliauju į atitinkamas institucijas. Nesugebate dirbti, nedirbkite.
Laba diena, Inga,

atsiprašome, kad Jūsų pirkimo patirtis nepatenkino lūkesčių. Prekės jau greit Jus pasieks. Kadangi užtrukome papildomas dvi dienas, kitam apsipirkimui suteiksime nuolaidą. Informaciją siunčiame Jums el. paštu.

Dėl komunikacijos, norėtume priminti, kad atsakymai el. paštu pateikiami per 1 darbo dieną, kaip ir Jūsų atveju.

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir pastabas. Stengsimės pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, ypač trumpinant el. laiškų atsakymo laiką.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Man labai gaila, kad aš nepaskaičiau atsiliepimų prieš pirkdama. Nurodytas prekės pristatymo terminas 2-4 darbo dienas, šiandien 5. Jokių žinių, jokio atsakymo i laišką, telefonu neatsiliepia. Labai prasta jūsų komunikacija, jeigu žinių per šiandien negaunu, ryt keliauju į atitinkamas institucijas. Nesugebate dirbti, nedirbkite.
Atsakyti
Style24.lt 2019-01-25 13:51:30
Laba diena, Arūnai,

įprastinis prekių pristatymo terminas yra 3 - 4 d.d. Po užsakymo pateikimo pristatome automatinį laišką, kuriame yra visa pagrindinė užsakymo informacija. Kitų laišku iki tol kol užsakymas yra apdorojamas, nesiunčiame. Laiškus siunčiame tik esant reikalui ir kai siunta yra išsiunčiama. Nemėgstame šlamšto ("spam") todėl laikomės minimalios elektroninių laiškų siuntimo politikos, tam kad klientas gautų tik esminę informaciją.
El. paštu įprastai atsakome per kelias valandas, tačiau priklausomai nuo el. laiško gavimo laiko, tai gali persikelti į kitą darbo dieną.

Ačiū už Jūsų komentarą. Jų dėka geriname klientų aptarnavimo kokybę.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Aš jumis esu nepatenkintas klientas esu supykęs labai kad jūsų daro tokias klaidas kur aš turėjau gauti šiandiena siuntinį bet jau buvau sumokėjęs ir paprašė kurjeris kad aš dakarta su mokėčiau tai kaip jūsų tokia įmonė gali dirbti jei su kontaktai išjungti.
Atsakyti
Arunas 2019-01-23 11:34:50
Vakar uzsakiau siunta gavau kad užsakymas priimtas daugiau žinučių neatėjo nori informacijos telefonai išjungti o į Gmail neatsako keista čia paliko
Laba diena, Arūnai,

įprastinis prekių pristatymo terminas yra 3 - 4 d.d. Po užsakymo pateikimo pristatome automatinį laišką, kuriame yra visa pagrindinė užsakymo informacija. Kitų laišku iki tol kol užsakymas yra apdorojamas, nesiunčiame. Laiškus siunčiame tik esant reikalui ir kai siunta yra išsiunčiama. Nemėgstame šlamšto ("spam") todėl laikomės minimalios elektroninių laiškų siuntimo politikos, tam kad klientas gautų tik esminę informaciją.
El. paštu įprastai atsakome per kelias valandas, tačiau priklausomai nuo el. laiško gavimo laiko, tai gali persikelti į kitą darbo dieną.

Ačiū už Jūsų komentarą. Jų dėka geriname klientų aptarnavimo kokybę.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Vakar uzsakiau siunta gavau kad užsakymas priimtas daugiau žinučių neatėjo nori informacijos telefonai išjungti o į Gmail neatsako keista čia paliko
Atsakyti
Samanta 2019-01-04 22:46:19
Striuke užsakiau seniausiai, nors parašyta jog ateina per 2-8 dienas, Norėjus sužinoti kame reikalas bandžiau prisiskambinti, tačiau nepavyko, telefonu neatsiliepia, išjungtas. Taip pat rašiau ir į instagram, žinutės neperžiūrėjo, neatrašė, nors puslapis aktyvus ir kelia įvairius postus.Didelis žmoniu nepareigingumas.
Laba diena, Samanta,

atsiprašome už patirtus nesklandumus. Šventiniu periodu kai kurie užsakymai vėluoja ne tik dėl mūsų apkrovimo, tačiau ir dėl kurjerių didelio siuntų pristatymo kiekio. Matome, kad siunta buvo pristatyta ir užsakymas įvykdytas. Dar kartą atsiprašome ir kviečiame dar kartą apsipirkti Style24.lt su Jums skirta nuolaida.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Striuke užsakiau seniausiai, nors parašyta jog ateina per 2-8 dienas, Norėjus sužinoti kame reikalas bandžiau prisiskambinti, tačiau nepavyko, telefonu neatsiliepia, išjungtas. Taip pat rašiau ir į instagram, žinutės neperžiūrėjo, neatrašė, nors puslapis aktyvus ir kelia įvairius postus.Didelis žmoniu nepareigingumas.
Atsakyti
Loreta 2018-12-10 15:44:01
Striukę grąžinau lapkričio 23 d. Pinigus žadėjo grąžinti per 7-10 darbo dienų. Pinigų nesulaukiu, telefonu neatsiliepia, dar porą dienų palauksiu, jei negrąžins, kreipsiuos į vartotojų teises. Neapsigaukit užsisakinėdami tokiose kontorose.
Laba diena,

atsiprašome už patirtus nesklandumus. Kadangi yra Kalėdinis periodas tam tikri procesai šiek tiek vėluoja.

Gražių švenčių!
Atsakyti
Striukę grąžinau lapkričio 23 d. Pinigus žadėjo grąžinti per 7-10 darbo dienų. Pinigų nesulaukiu, telefonu neatsiliepia, dar porą dienų palauksiu, jei negrąžins, kreipsiuos į vartotojų teises. Neapsigaukit užsisakinėdami tokiose kontorose.
Atsakyti
Birute Andrikoniene 2018-10-18 13:36:44
Laba diena.Telefonu susisiekti nepavyksta.Rugsejo 29 is Anyksciu pasto buvo issiusta grazinama preke-maikute uzs nr22234493 ir pageidavau grazinti pinigus bet iki siol nesulaukiu.Prasyciau atsakyti.
Laba diena,

problema kaip matome jau senokai yra išspresta. Atsiprašome už kilusius nesklandumus.
Jeigu turite daugiau klausimų, visuomet kreipkitės. Taip pat, dėkojame už Jūsų komentarą. Visuomet atkreipiame dėmesį į klientų pastabas ir geriname paslaugų kokybę.

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Birute Andrikoniene
2018-10-18 13:36:44 IP 28mct6s7
Atsakyti
Laba diena.Telefonu susisiekti nepavyksta.Rugsejo 29 is Anyksciu pasto buvo issiusta grazinama preke-maikute uzs nr22234493 ir pageidavau grazinti pinigus bet iki siol nesulaukiu.Prasyciau atsakyti.
Atsakyti
Vytas 2018-10-03 18:57:48
Padarius prekes uzsakyma kuria internete teige turintys buvo pranesta kad uzsakymas vykdomas. Veliau jokiu ziniu nebuvo. Praejus kelioms dienoms buvo paklausta kas vyksta su uzsakymu, kada galima tiketis prekes, buvo pranesta kad preke bus issiusta siandien. Palaukus dar diena jokiu ziniu nebuvo kad preke issiusta, buvo parasyta grazinti pinigus. Nelinkiu susidurti ar gaisti laiko.
Sveiki Vytai,

pinigų grąžinimas buvo atliktas spalio 3 dieną. Dėl skirtingų banko valandų darbo laiko, tikėtina, kad pinigų grąžinimą gavote kitą darbo dieną. Kadangi prekės nespėjome pristatyti per 4 darbo dienas, kaip nurodyta prekės užsakymo puslapyje, pinigų grąžinimą atlikome kaip įmanoma greičiau, t.y. per 2 darbo dienas.
Atsiprašome, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių. Visuomet atsižvelgiame į klientų pastabas ir geriname aptarnavimo kokybę, bei prekių pristatymo laiką.

Dėkojame Jums už komentarą.
Atsakyti
Padarius prekes uzsakyma kuria internete teige turintys buvo pranesta kad uzsakymas vykdomas. Veliau jokiu ziniu nebuvo. Praejus kelioms dienoms buvo paklausta kas vyksta su uzsakymu, kada galima tiketis prekes, buvo pranesta kad preke bus issiusta siandien. Palaukus dar diena jokiu ziniu nebuvo kad preke issiusta, buvo parasyta grazinti pinigus. Nelinkiu susidurti ar gaisti laiko.
Atsakyti
J.J 2018-08-22 14:46:07
Prie prekių nurodyti pristatymo terminai neatitinka realybės. Požiūris į klientą: nepatinka gali nepirkti. NEREKOMENDUOJU.
Laba diena,

labai gaila, kad Jūsų patirtis apsiperkant mūsų el. parduotuvėje neatitiko lūkesčių. Kas dieną stengiamės gerinti paslaugų kokybę, bei klientų aptarnavimą. Jeigu kada suteiksite mums antrą šansą, tikimės apsipirkimas bus sklandus ir greitas.

Jeigu turite daugiau pastabų ar patarimų, visuomet maloniai juos priimsime el. paštu - info@style24.lt

Pagarbiai
Style24.lt komanda
Atsakyti
Prie prekių nurodyti pristatymo terminai neatitinka realybės. Požiūris į klientą: nepatinka gali nepirkti. NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Mantas 2018-03-09 16:08:24
Niekam nepatarčiau pirkt, apgaudinėja rašo per 2-4darbo dienas laukiu 4 dienas nieko nesulaukiu..
Laba diena Mantai,

susisiekite su mumis nurodytu telefonu arba info@style24.lt ir išsiaiškinsime kodėl Jūsų prekė vėluoja. Taip pat, norėtume patikslinti, kad kai kurių prekių pristatymas užtrunka ilgiau nei 2-4 dienas. Tikslus pristatymo terminas yra nurodytas kiekviename prekės puslapyje. Galbūt užsakėte prekę, -es, kurių pristatymo terminas yra ilgesnis. Savo klientų nepgaudinėjame ir visuomet stengiamės gerinti paslaugų kokybę, bei greitinti prekių pristatymo laiką.

Pagarbiai,
Style24.lt komanda

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Krivių g. 43A-9, LT-01209 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Molėtų pl. 47F, LT-08409 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija kokybė, gera kaina ir pasirinkimo laisvė. Siekiame, kad mūsų internetinėje parduotuvėje visuomet rastumėte tai, ko ieškote, ir džiaugtumėtės maloniais pirkiniais. Feel.lt internetinėje parduotuvėje rasite visame pasaulyje gerai žinomų ir populiarių prekės ženklų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Nereikia būti vyriausiam, kad suprastum šiuolaikines tendencijas. Bet negali būti ką tik gimęs, norėdamas atrodyti patikimas! 15 metų švenčianti GIFTIKA atnaujino verslo dovanų ir reklaminės tekstilės asortimentą. Naujų 2020 metų katalogų teiraukitės giftika@giftika.lt

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Diena, kai muzika išmoko vaikščioti: ausinukui "Walkman" – jau 41-eri
Diena, kai muzika išmoko vaikščioti: ausinukui "Walkman" – jau 41-eri 07-04 17:13
Daugelis žmonių šiandien neįsivaizduoja pasivaikščiojimų, kelionių viešuoju transportu, laisvalaikio, sporto ir apskritai gyvenimo be muzikos. Ją su savimi nešiojamės jau daugiau kaip 40 metų, nuo...
Vasaros pradžia finansų rinkose – su nerimo prieskoniu
Vasaros pradžia finansų rinkose – su nerimo prieskoniu 07-04 17:12
Finansų rinkos toliau akylai stebi Vašingtono ir Pekino santykius dėl prekybos susitarimo.
Druskininkų verslai per karantiną patyrė didelį smūgį, bet nė vienas neužsidarė
Druskininkų verslai per karantiną patyrė didelį smūgį, bet nė vienas neužsidarė 07-04 17:10
Druskininkų kurortas per tris karantino mėnesius buvo visiškai uždarytas, bet nė vienas verslas nebankrutavo, portalui "delfi.lt" teigė Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centro...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 0,89 +1,14%
Kava 3,30 -3,23%
Auksas 1715,91 +1,95%
Varis 5239,83 +3,60%
Jautiena 5,08 +14,16%
Anglis 52,49 -10,35%
Nafta 40,65 +2,08%
Benzinas 0,88 +49,15%