VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Milgreta, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Milgreta

Atsiliepimai apie Milgreta, UAB

Vienas didžiausių muzikos instrumentų, apšvietimo ir įgarsinimo įrangos importuotojų Lietuvoje
Melga
Parašyk savo nuomonę apie Milgreta, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Klientas 2020-03-04 20:04:43
Mistinė įmonė su mistinio supratingumo vadovu Sauliu Guzeliu bei vadybininke Odeta. Stebiuosi, kaip dar šia įmone nesusidomėjo vartotojų teisės bei VMI. Buvo pirktos prekės. Per pirmą renginį jos nustojo veikti. Sugadintas renginys, pavesti klientai. Pristačius prekes į parduotuvę buvo paaiškinta, kad šioms prekėms nėra garantijos, kad tai pigūs daigtai "maždaug esat kvaili, kad pirkot". "Garso įranga gera nes kiti nesiskundžia". Paprašėme pakeisti į kitą. Bendravimas vadovo žemiausio lygio. Įmonė prekiauja pati nežinodama kuo. Finalas toks, kad mums nepakeitė prekių ir pasiūlė pasiimti atgal. Stebiuosi, kaip ši įmonė dar dalyvauja valstybiniuose konkursuose ir kokią kokybę jie parduoda. Mes nepabijosime kreiptis į teismą. Tikimės, kad bus apgintos vartotojų teisės. Kitiems patariame būti atsargiems.
Gerbiamieji, nusiperkate mažo galingumo žemadažnius garsiakalbius, kurie eilę metų vežami iš Jungtinės Karalystės ir
nebuvo nei vieno broko! Turite suprasti, kad tai ne koncertiniai garsiakalbiai, o Jūs kadangi naudojote ne pagal paskirtį ir netinkamu garso lygiu, todėl ir sudeginote juos per pirmą renginį. Todėl nereikia lieti savo nepasitenkinimų ant mūsų.
Atsakyti
Dangis 2020-06-29 15:47:22
Kaip matau atsakymą rašo tas pats pilietis rašęs grasinimus blokuoti per FB, dėl ko problemą išsisprendžiau su kitų specialistų pagalba ir ne keičiant prekę į kitą 70e brangesnę, o dasiperkant priedus už 17 e. Linkiu tobulėti savo specialybėje. O paskaičius atsakymus į atsiliepimus tai susidaro įspūdis, kad jūsų parduotuvėse tik melagiai ir lankosi.
"Dangi", be grąsinimų, o tiesiogiai buvote užblokuotas, nes talpinote šmeižikišką informaciją neatitinkančią tikrovės po reklamomis, kurios nieko bendro neturi su Jūsų nepagrįstais nepasitenkinimais. Kiekvienas lankytojas atsako už savo klaidingai ir neteisingai pateiktą informaciją viešoje erdvėje, taip pat ir Jūs. Taip pat, norime Jus informuoti, kad naudojant mikrofoną ne su originaliais gamintojo numatytais priedais, gedimo atveju, apie garantinį remontą nėra jokios kalbos.
Atsakyti
Garso sistemos 2020-06-29 14:30:38
Gėdos turėkit pilieti rašyti tokius tekstus neatitinkančius realybės! Buvote informuotas pagal vartotojų teisės aktus, kuriuose pažymima, kad garso atkūrimo įrenginiai ir sistemos, kurios veikia tinkamai ir atitinka numatytus gamyklinius parametrus yra negrąžinamos! Kurios buvo pirktos prekybos salone, kaip ir buvote informuotas, jeigu prekę būtumėt pirkę internetu, tada galėtumėt grąžinti nepažeistos pakuotės ir prekinės išvaizdos nepraradusį produktą per 14 d.d. " Nusipirkai ir turėkis" yra Jūsų paties išreikšti žodžiai! Apie "Parūkymą" taip pat absurdiškas Jūsų melas, turėkit gėdos rašyti šmeižiančius faktus! Apie keitimą nebuvo nei kalbos, nes Jūs tik norėjote grąžinti prekę ir daugiau niekas Jums buvo neįdomu! Vėliau Jums buvo pasiūlyta sumokėti skirtumą ir pakeisti į kitą mikrofoną kurį galėsite tiesiogiai pasijungti prie savo kompiuterio. Tačiau, tai Jums neaktualu! Todėl linkime toliau neužsiiminėti bereikalinga veikla.
Kaip matau atsakymą rašo tas pats pilietis rašęs grasinimus blokuoti per FB, dėl ko problemą išsisprendžiau su kitų specialistų pagalba ir ne keičiant prekę į kitą 70e brangesnę, o dasiperkant priedus už 17 e. Linkiu tobulėti savo specialybėje. O paskaičius atsakymus į atsiliepimus tai susidaro įspūdis, kad jūsų parduotuvėse tik melagiai ir lankosi.
Atsakyti
Dangis 2020-06-28 23:11:24
Labai nemaloni patirtis su vienu iš vadybininkų Šiaulių parduotuvėje, pabandžius gražinti prekę atsakymas buvo - nusipirkai ir turėkis, mes neprivalom priimti. Ir išskubėjo lauk parūkyt. Nei pasiūlymo pakeist į kitą, nieko.
Gėdos turėkit pilieti rašyti tokius tekstus neatitinkančius realybės! Buvote informuotas pagal vartotojų teisės aktus, kuriuose pažymima, kad garso atkūrimo įrenginiai ir sistemos, kurios veikia tinkamai ir atitinka numatytus gamyklinius parametrus yra negrąžinamos! Kurios buvo pirktos prekybos salone, kaip ir buvote informuotas, jeigu prekę būtumėt pirkę internetu, tada galėtumėt grąžinti nepažeistos pakuotės ir prekinės išvaizdos nepraradusį produktą per 14 d.d. " Nusipirkai ir turėkis" yra Jūsų paties išreikšti žodžiai! Apie "Parūkymą" taip pat absurdiškas Jūsų melas, turėkit gėdos rašyti šmeižiančius faktus! Apie keitimą nebuvo nei kalbos, nes Jūs tik norėjote grąžinti prekę ir daugiau niekas Jums buvo neįdomu! Vėliau Jums buvo pasiūlyta sumokėti skirtumą ir pakeisti į kitą mikrofoną kurį galėsite tiesiogiai pasijungti prie savo kompiuterio. Tačiau, tai Jums neaktualu! Todėl linkime toliau neužsiiminėti bereikalinga veikla.
Atsakyti
Labai nemaloni patirtis su vienu iš vadybininkų Šiaulių parduotuvėje, pabandžius gražinti prekę atsakymas buvo - nusipirkai ir turėkis, mes neprivalom priimti. Ir išskubėjo lauk parūkyt. Nei pasiūlymo pakeist į kitą, nieko.
Atsakyti
klientas 2020-03-20 17:05:24
Tiesiog šlykšku klausytis tokio melo iš šitų darbuotojų. Nusipirkau iš jų brokuotą naują brangų rockford kondensatorių ilgai įrodinėjo kad aš kažką padariau kol nepripažino, kad defektuotą įkišo ir po to visgi pakeitė, po to nupirkau brokuotą rockford fosgate naują brangų stiprintuvą, vėl įrodinėjo kad aš kažko nesuprantu, remontavo 3 mėnesius ir nesugebėjo surasti gedimo, tik galvojo, kad tranzistorius brokuotas, po to vėl nusikalbėjo su paskutiniu stiprintuvu net nežinodami kaip jį sujungti košmaras daugiau neberašysiu, nes tiesiog šlykštu klausytis prasigalvotų išsisukinėjimų, žmonės patys susigaudys ko esat verti
Tiesiog kaip sakoma: "Ne visiems lemta būti gerais gydytojais ir ne visiems lemta teisingai valdyti ir nusimanyti apie rimtas garso sistemas!" Ir tai yra faktas!
Atsakyti
klientas 2020-03-20 17:05:24
Tiesiog šlykšku klausytis tokio melo iš šitų darbuotojų. Nusipirkau iš jų brokuotą naują brangų rockford kondensatorių ilgai įrodinėjo kad aš kažką padariau kol nepripažino, kad defektuotą įkišo ir po to visgi pakeitė, po to nupirkau brokuotą rockford fosgate naują brangų stiprintuvą, vėl įrodinėjo kad aš kažko nesuprantu, remontavo 3 mėnesius ir nesugebėjo surasti gedimo, tik galvojo, kad tranzistorius brokuotas, po to vėl nusikalbėjo su paskutiniu stiprintuvu net nežinodami kaip jį sujungti košmaras daugiau neberašysiu, nes tiesiog šlykštu klausytis prasigalvotų išsisukinėjimų, žmonės patys susigaudys ko esat verti
Tas galingas ir puikus stiprintuvas, kuris Jums vis gedo dėl netinkamo eksplotavimo, dabar nepriekaištingai dirba valdomas darbuotojų parduotuvės prezentaciniame stende!
Atsakyti
Blogas aptarnavimas. Labai blogas aptarnavimas ir poziuris i klienta. Kai atnešiau sugedusi daikta pagal garante aptarnavima, man dar teko irodineti, kad daiktas neveikia. Parduotuves darbuotojas net rekti ant manes pradejo. Ir gale darbuotojas sake kad aš esu blogas žmogus. NIEKADA NEPIRKITE NIEKO ŠITOJE PARDUOTUVEJE. NIEKADA!!!
Atsakyti
Tiesiog šlykšku klausytis tokio melo iš šitų darbuotojų. Nusipirkau iš jų brokuotą naują brangų rockford kondensatorių ilgai įrodinėjo kad aš kažką padariau kol nepripažino, kad defektuotą įkišo ir po to visgi pakeitė, po to nupirkau brokuotą rockford fosgate naują brangų stiprintuvą, vėl įrodinėjo kad aš kažko nesuprantu, remontavo 3 mėnesius ir nesugebėjo surasti gedimo, tik galvojo, kad tranzistorius brokuotas, po to vėl nusikalbėjo su paskutiniu stiprintuvu net nežinodami kaip jį sujungti košmaras daugiau neberašysiu, nes tiesiog šlykštu klausytis prasigalvotų išsisukinėjimų, žmonės patys susigaudys ko esat verti
Atsakyti
klientas 2020-03-17 17:59:15
Visiškai nesvarbu, kad atsinešiau seną puikiai veikiantį ir gana brangų stiprintuvą, svarbu, kad konsultantas net nežinojo kaip prijungti ekvalaizerį, stiprintuve, kur net gamykliškai numatytas ekvalaizerio pajungimas aiškino, kad sujungti pradinio stiprintuvo ir pagrindinio stiprintuvo kabutėmis gnybtai jokiu būdu negali būti atjungti ir per juos neva jokiu būdu negalima jungti ekvalaizerio, patarė klaidingai, dėl ko pagadinau stiprintuvą.Vėliau remonto kitose dirbtuvėse meistras paklausė koks neišmanėlis galėjo tai patarti.Ir nuostolius patyriau ir net neatsiprašė.Žemiau kompetencijos nebebūna
Visų pirma, Jums buvo patartas paprastesnis variantas kaip pasijungti seną patefoną, o tarpe tarp jo ir stiprintuvo ekvalaizerį, sudeginote žinoma dėl to, kadangi iš ekvalaizerio jungėte tiesiai į PHONO įėjimą, Jums buvo minėta, kad į šią įvestį galite jungti tik tiesiai linijinius laidus nuo patefono, atsižvelgiant ar yra pas patefoną jungiklis pasirenkant į kokią stiprintuvo įvestį jungsite PHONO, ar LINE, Taip pat žinoma ir pajungiant tarp patefono ir stiprintuvo įžeminimo laidą, jei yra tam numatytos jungtys. Kadangi Jūs matomai pamiršote, jad jyms reiks jungti per LINE, AUX, arba kitą įvestį, o pajungę ekvalaizerį jungėte į PHONO lizdą kuriame yra sustiprintas jautrumas, todėl taip ir gavosi. Beje Jums ne pirmas stiprintuvas jau dega dėl netinkamos eksplotacijos, prieš tai sugebėjote sudeginti galingą automobilinį stiprintuvą.
Atsakyti
Saulius 2020-03-16 14:04:43
Jus atsinesete sena stiprintuva, kuriais mes neprekiaujame. Pardavejas Jums paaiskino apie jo pajungimo galimybes.
Visiškai nesvarbu, kad atsinešiau seną puikiai veikiantį ir gana brangų stiprintuvą, svarbu, kad konsultantas net nežinojo kaip prijungti ekvalaizerį, stiprintuve, kur net gamykliškai numatytas ekvalaizerio pajungimas aiškino, kad sujungti pradinio stiprintuvo ir pagrindinio stiprintuvo kabutėmis gnybtai jokiu būdu negali būti atjungti ir per juos neva jokiu būdu negalima jungti ekvalaizerio, patarė klaidingai, dėl ko pagadinau stiprintuvą.Vėliau remonto kitose dirbtuvėse meistras paklausė koks neišmanėlis galėjo tai patarti.Ir nuostolius patyriau ir net neatsiprašė.Žemiau kompetencijos nebebūna
Atsakyti
Klientas 2020-03-11 13:56:44
Reto nekompetetingumo įmonė nuo remonto iki konsultavimo.Kiek kartų teko susidurti su šia įmone - ne tik kad nepagelbėja, bet sukelia materialinių nuostolių Patarčiau geriau nesusidurti su šiais, , vunderkindais"
Jus atsinesete sena stiprintuva, kuriais mes neprekiaujame. Pardavejas Jums paaiskino apie jo pajungimo galimybes.
Atsakyti
Reto nekompetetingumo įmonė nuo remonto iki konsultavimo.Kiek kartų teko susidurti su šia įmone - ne tik kad nepagelbėja, bet sukelia materialinių nuostolių Patarčiau geriau nesusidurti su šiais, , vunderkindais"
Atsakyti
Klientas 2020-03-04 20:04:43
Mistinė įmonė su mistinio supratingumo vadovu Sauliu Guzeliu bei vadybininke Odeta. Stebiuosi, kaip dar šia įmone nesusidomėjo vartotojų teisės bei VMI. Buvo pirktos prekės. Per pirmą renginį jos nustojo veikti. Sugadintas renginys, pavesti klientai. Pristačius prekes į parduotuvę buvo paaiškinta, kad šioms prekėms nėra garantijos, kad tai pigūs daigtai "maždaug esat kvaili, kad pirkot". "Garso įranga gera nes kiti nesiskundžia". Paprašėme pakeisti į kitą. Bendravimas vadovo žemiausio lygio. Įmonė prekiauja pati nežinodama kuo. Finalas toks, kad mums nepakeitė prekių ir pasiūlė pasiimti atgal. Stebiuosi, kaip ši įmonė dar dalyvauja valstybiniuose konkursuose ir kokią kokybę jie parduoda. Mes nepabijosime kreiptis į teismą. Tikimės, kad bus apgintos vartotojų teisės. Kitiems patariame būti atsargiems.
Buvo parduoti du garsekalbiai QTX firmos 902.559 18 " 450 W rms galingumo. Po savaites atnese garsekalbius is kuriu sklido degusio lako kvapas. Mes pasiuleme isimti apvijas ir paziureti ar nera sudege. Ju tai nesudomino. Jie nori kad pakeistume i naujus. Mes nesutikome. https://milgreta.lt/902-559-%C2%A0garsiakalbis-18-450W
Atsakyti
Mistinė įmonė su mistinio supratingumo vadovu Sauliu Guzeliu bei vadybininke Odeta. Stebiuosi, kaip dar šia įmone nesusidomėjo vartotojų teisės bei VMI. Buvo pirktos prekės. Per pirmą renginį jos nustojo veikti. Sugadintas renginys, pavesti klientai. Pristačius prekes į parduotuvę buvo paaiškinta, kad šioms prekėms nėra garantijos, kad tai pigūs daigtai "maždaug esat kvaili, kad pirkot". "Garso įranga gera nes kiti nesiskundžia". Paprašėme pakeisti į kitą. Bendravimas vadovo žemiausio lygio. Įmonė prekiauja pati nežinodama kuo. Finalas toks, kad mums nepakeitė prekių ir pasiūlė pasiimti atgal. Stebiuosi, kaip ši įmonė dar dalyvauja valstybiniuose konkursuose ir kokią kokybę jie parduoda. Mes nepabijosime kreiptis į teismą. Tikimės, kad bus apgintos vartotojų teisės. Kitiems patariame būti atsargiems.
Atsakyti
Praėjusių metų (2019) gruodžio 19 d. Milgretos parduotuvėje Žemaitės g. Vilniuje užsisakiau stovą pianinui Yamaha. Vadybininkas Darius maloniai paaiškino, kad prekę reikia užsakyti Vokietijoje ir ją galėsiu gauti tik sausio pradžioje. Tai mane tenkino. Palikau 30 EUR užstatą ir laukiu. Š.m. sausio 2 d. paskambinau į Milgretą ir pasiteiravau dėl savo užsakymo. Telefonu atsiliepęs vyriškis paaiškino, kad Darius nebedirba, paprašė luktelėti ir pranešė, kad mano prekė neužsakyta. Išreiškiau didelį nepasitenkinimą, nes pianiną teks dovanoti be stovo. Tada Milgretos atstovas dar kartą pabrėžė, kad jis čia niekuo dėtas, Darius atleistas, o jeigu aš noriu, jis gali man duoti Dariaus telefono numerį, kad pasikalbėčiau su Dariumi pats. Vėliau paskambinęs pasiūlė grąžinti užstatą arba prekę užsakyti sausio 6 d. ir tikėtis, kad ją gausiu sausio 14 d. Prekės atsisakiau, užstatą grąžino be problemų, tik dar kartą paaiškino kad jie nieko dėti, o už viską atsakingas Darius ir niekaip nenorėjo suprasti, kad likau apgautas, nes pinigus grąžino. Žodžiu, praradau beveik dvi savaites laiko, dovana nepavyko...
Mane labiausiai pribloškė ne tai, kad buvau apgautas, bet parduotuvės darbuotojo (jis minėjo, kad yra vadovas) požiūris. Jam svarbiausia buvo, kad Darius atleistas, o klientas visiškai nesvarbus, jeigu klientas turi pretenzijų, tegul pats susiranda atleistąjį Darių, o Milgreta čia niekuo dėta.
Daugiau su Milgreta niekada neturėsiu jokių reikalų, o būsimiems pirkėjams patarčiau prieš užsakant prekę kaip nors įsitikinti, ar vadybininkas nebus atleistas, nes firmoje tvarkos nėra, klientais, jų užsakymais ir aptarnavimu niekas tokiu atveju nepasirūpina.
Atsakyti
2 kart iš eilės brokuota prekė... Pirkau ausines. Užsidedu namie- 1 pusė neveikė. Grąžinu jas ir man pakeičia į kitas. Kurios tą pačią dieną turi vėl tą pačia problemą. Grąžinu ir tas. Prašau grąžinti pinigus, nes, atsiprašau - 2 brokai iš eilės? Pardavėjas sako, kad reik siųsti prekę patikrinimui į Šiaulius. Ir kad už kelių dienų turėtų su manimi susisiekti. Praeina 2 savaitės- jokių žinių. Užsuku į parduotuvę, klausiu kaip mano ausinės, kurios yra Šiauliuose? Pardavėjų atsakymas: Ką žinau, jei neskambino tai dar lauk. Jei mes čia atsakinėtumėm visiems į tokius klausimus tai iš vis neturėtumėm laiko dirbt.
Žodžiu. Susimoki pinigus. 2 kart įkiša š***, pinigų negražina, informacijos apie tolimesnius veiksmus nepateikia.

Labai neprofesionalus bendravimas, brokuotos prekės iš kinijos. Taip pat pridėčiau, kad prekių dėžės kurias man jie yra davę, matėsi kad prieš tai buvo atidarytos.

Pasaugų teikimo stilius ir visas jausmas atėjęs iš 90tų metų. Stipriai nerekomenduoju
Atsakyti
Erogantiska imone, nesugebanti pateikti atsakymo i konkretu klausima. Parduoda prekes, kuriu neturi asortimente.
Atsakyti
Naujai atradau sia parduotuve. Preke uzsakiau internetu ir esu labai patenkinta kokybe. Plius greitas pristatymas. Aciu Jums labai :)
Atsakyti
Nuostabi kompanija, nuostabus aptarnaujantis kolektyvas, pirkau įvairias prekes savo verslui, garso sistemas ir šviesos efektus, tai garso sistemų specialistas aukštas jaunas vyrukas, taip viską pristatė, pademonstravo ir apmokė, kad likome be galo patenkinti ir laimingi apsipirkimu Milgretoje! Sėkmės Jūsų komandai!!!
Atsakyti
Labai blogas ir nemalonus aptarnavimas ir poziuris i klienta. Atnesus pries kelias dienas pirkta preke garantijai buvau is karto apkaltintas ja sugadines ir dabar nelegaliai prasantis pritaikyti garantija. Niekam nerekomenduoju naudotis ju paslaugomis, nes kilus bet kokiam neaiskumui pardavejas iesko budu ji spresti tik sau palankiomis salygomis.
Atsakyti
Tiesiog sauni parduotuve. pirkau as is ten JB systems bmp6 usb mikseri, JB systems usb 2.2 grotuva, JB systems c3 - 1800 stiprintuva, JB systems vibe - 15 sub mk2, JB systems vibe - 12 mk2, daug laidu, JB systems hp 2000 pro ausines, du stovus jie taip pat JB sytems. nu zodziu apsirupinau viskuo ir esu lbj patenkintas viskuo ka pirkau.!! buvo vienas brokas, kazkur lbj stipriai krites stipirnutvas visas kampas buvo nulenktas, bet nieko nuvezem ir pakeite. labai malonus pardavejai, direktorius negaili patarimu nu zodziu tai geriausia parduotuve kurioje lankiaus... istikruju mane ir ikvepe direktorius isivaiduokit zmogus pasiliko 1.5 val. po darbo ir aiskino mums zaliems ka ir kaip geriau pirkti, nu cia tokiu steguklu net „Pioneer“ parduotuvese nebuna. Kodel as taip kisu tuos „Pioneer“? nes prie apsilankyma ten galvojau leisti nezmoniskus pinigus tam, bet JB systems firma man attrode visai nebloga ir su pinigais vos ne keturgubai apsiejau. aisku Lietuvos parduotuves neapleks „Pioneer“ parduotuviu bet mano nuomone „Milgreta“ iskart po „Pioneer“ gamybos. :) aciu jums „Milgreta“. :)

Taip pat rekomenduojame

Salasta
Oficialus KROSS dviračių atstovas

Adresas: Telšių g. 2, LT-90162 Plungė.
Veiklos sritys: dviračiai, paspirtukai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; galanterija; laikrodžiai; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės; žaislai.
UAB "Salasta" gimtadienis - 1998 metų Gruodžio 10 dieną. Internetinė svetainė startavo 2011.02.01 ir jau rado savo salą didžiojoje internetinės prekybos jūroje. Kasdien vis daugiau klientų apsilanko čia ir nemažai jų tampa pirkėjais. Nuo 2014.03.01 oficialus KROSS ir LE-GRAND dviračių atstovas Lietuvoje (Didmeninė...
Garsas LT
Adresas: Svajonių g. 34, Ginkūnai, LT-81498 Šiaulių r.
Veiklos sritys: renginių organizavimas; konsultacijų paslaugos; muzikos instrumentai; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Šiauliuose: Varpo g. 25, LT-76298 Šiauliai PREKYBA MUZIKOS INSTRUMENTAIS, GARSO IR APŠVIETIMO ĮRANGA REMONTO PASLAUGOS www.muzikosparduotuve.lt Prekyba muzikos instrumentais, profesionalia garso ir apšvietimo technika. Garso ir apšvietimo įrangos instaliacija objektuose. Muzikos instrumentų, kolonėlių, įvairių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ES ir Britanija įvedė sankcijas Rusijai už kibernetines atakas prieš Vokietijos parlamentą
ES ir Britanija įvedė sankcijas Rusijai už kibernetines atakas prieš Vokietijos parlamentą 10-22 21:14
Europos Sąjunga ir Jungtinė Karalystė ketvirtadienį įvedė sankcijas dviem Rusijos karinės žvalgybos tarnybos GRU aukšto rango pareigūnams už jų numanomą vaidmenį 2015 metais organizuojant...
Lenkija pasirašė Danijos gamtinių dujų importo sutartį
Lenkija pasirašė Danijos gamtinių dujų importo sutartį 10-22 19:35
Lenkijos valstybės kontroliuojama naftos ir dujų įmonė "Polskie Gornictwo Naftowe i Gazownictwo" (PGNiG) pasirašė sutartį dėl gamtinių dujų importo iš Danijos, pasibaigus galioti sutarčiai su...
EP atmetė siūlymus dėl tiesioginių išmokų suvienodinimo
EP atmetė siūlymus dėl tiesioginių išmokų suvienodinimo 10-22 19:34
Europos Parlamentas trečiadienį atmetė siūlymus dėl Europos Sąjungos šalių žemdirbiams mokamų tiesioginių išmokų suvienodinimo.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už kurią partiją balsuosite antrame rinkimų ture?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 14,56 +9,31%
Twitter 50,24 +8,39%
Facebook 278,73 +4,17%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 52,82 -2,55%
Moody's 277,16 -2,88%
Texas Instruments 146,13 -3,12%
ConocoPhillips 30,64 -5,95%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 41,46 +1,54%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Cukrus 0,60 +1,69%
Ryžiai 505,00 +5,21%
Dyzelis 1,23 -0,81%
Sidabras 27,00 +30,75%
Varis 6498,94 +1,98%
Kava 3,60 +11,11%