Valstybinė įstaiga išlaikoma mūsų mokesčių mokėtojų pinigais, kuri turi dirbti žmonių labui kai tuo labiausiai reikia nutraukia dalį paslaugų. Dabar paprastas vilnietis negali normaliai net pasidaryti reikiamo dokumnto, turi trankytis virš 100km, kad galėtų užsisakyti paprastą ATK, o po to dar tiek pat turi trankytis ją atsiimant. Norėdami pasipelnyti paliko tik paso išdavimo paslauga už 190eurų! Ble, nu tikrai jau išnaglėjot...
Nors Kauno skyriuje šiandien į pavakarę praktiškai žmonių nebuvo vis tiek nesutiko priimti dokumentų, nes nesiregistravę internete. Nors buvo rašoma, kad galima atėjusbstoti į gyvą eilę. Didžioji dalis stalų, kurie turi aptarnauti žmones tušti. Pasiūlymas važiuot į Elektrėnus šokiravo. Kadangi esam LR piliečiai tai mes neturime teisės būti aptarnauti pagal gyvenamą vietą, jei nėra registracijos internetu? Privalom laukti eilės pusantro mėnesio, kai tuo tarpu tarnyboje praktiškai tuščia? Tai kam ten tiek tų fotoaparatų pridėta ir tiek darbo vietų pristatyta jei ten dirba vos trys moteriškės? Aš su penkiamečiu, sunkiai vaikščiojančiu neigaliu paaugliu ir dukra, kuri jau turi turėti pasą turiu trentis 100km.? Nes...? Nenori persidirbti kai per valandą priima vos kelis žmones ? Geras darbas vaikščioti iškampo į kampą ir kiekvieno klausti ko atėjo.
Pabaigai... į toletą tai baisu įeiti. Ar jį kada nors kas nors tvarkė? Smarvė ir vaizdas baisūs.
Siandien Vilniaus skyriuje nuo 7:35h zmona su 2 mazais vaikais (3 ir 5 metu) lauke specialioje eileje su mazais vaikais 5, 5h kol uzregistravo prasyma. Buvo priimta 13:01h. Pries ja eileje buvo 24 asmenys, tai iseina per 1h buvo aptarnauti 4 asmenys. Ar tai normalu??? Kada dirbti pradesite???
Norime padėkoti Vilniaus migracijos skyriaus vyr. specialistei Editai Papšienei kuri maloniai, paslaugiai ir profesionaliai mus pakonsultavo ir aptarnavo. Sėkmės Jums darbe! AČIŪ!
Niekas neįspėjo jog pasikeitus pavarde negalėsiu nieko daryti 24 h, reziumė - visa diena sugadinta. Būčiau žinojusi, būčiau kitaip savo laiką planavusi. Darbui reikalingas mano dokumentas ir prisijungimai. Paskambinus į bendrąjį numerį pasakė, jog jie mygtukų nespaudinėja. Beje, paklausus kam kodai, kuriuos gavau, atsakymas - paskaitykit internete. Fantastika. Tai kam žmonės dirba? Jei pati turiu viską žinoti ir šiaip ne taip gauti kažkokią informaciją apie kurią ir taip turiu pati išsiaiškinti.
Neįmanoma su 8mėn kūdikiu 3 valandas laikiam priemimo iki šiol nėra 2022.05.17 Vilniaus skyrius. Pasitvarkykit darbą, visi nemalonūs ir nepatenkinti gyvenimu darbuotojai.
Labas vakaras, turiu 3 neįgalius vaikus, kuriems reik asmens dokumento. 2022.06.11 Turi išvažiuot su mokykla į Lenkija pagal programą. Vieta asmens dokumentui tik liepos gale. Dabar pagrindas Ukrainiečiai, ką daryt?
Marijampolės migracijos darbuotojos labai nemandagios. Atvykus paskirtu laiku nebuvo žmonių tik dvi darbuotojos atrodė, kad joms sutrugdžiau, buvo arogantiškas, kai reikėjo kūdikį laikyti, kad nufotografuotų jos neadekvačiai pradėjo kelti balsą, kad kūdikis kėlė rankas ir tuo pačiu metu, kad mano rankos turi būti nuleistos, nors reziumė tai, kad vaiko tik kaklas ir galvute matosi. buvo nemalonu ir jai visi savo srities specialistai būtų toki nemandagus ir isteriški būtų tikrai nekas.
Vilniaus skyriaus darbuotojai neturi jokio mandagumo ir pagarbos žmonėms. Užsiregistravome vizitui, dviejų pasų gamybai. Atvykus paaiškėjo, kad rezervacija yra tik vieną. Parodžius, jog el. pašte turi du skirtingus patvirtinimus su skirtingais rezervacijos numeriais. Gavome atsakymą iš darbuotojos, jog jai neįdomu, kad turime du rezervacijos numerius. Ji sistemoje turi tik vieną rezervacijos numerį. Teko palikti šią įstaigą išgirdus tokį atsakymą. Susitvarkykite savo registracijos sistemą ir pagalvokite apie darbuotojų mandagumą ir pagarbą
Labai nemaloni situacija, kai be jokio išankstinio įspėjimo nutrakiama pasų darymo tvarka per vieną parą. Toks jausmas, kad bandyta pasipinigauti lygioje vietoje. Ta prasme ar yra didelis skirtumas tarp paso padarymo tą pačią dieną ir per parą? Taip, yra. Skirtumas, kad per tą pačią dieną reikės sumokėti 180 eur asmeniui. Turbūt žmonėms priėmusiems šitą sprendimą net nešovė į galvą, kad žmonės taip pat turi planų. Labai keista, kai paliekamos opcijos padaryti pasą tik per vieną mėn., arba tą pačią dieną.
Atvykus užsisakyti pasą, nemandagiai pasakė kad neaptarnaus kadangi neregistruotas vizito laikas. Tiek ant lauko durų, tiek ant pačio skyriaus durų informacinis lapas kad nuo kovo 21d. Nuo 8.00-11.30 aptarnaujama gyva eilė. Pasakė kad nepriims nes serga darbuotojos kitos. Tokiu atveju reikėtų nuimti klaidinančią informaciją, nes žmonės pasiprašo išeiti iš darbų kad atvykti. Ir darbuotojai reikėtų pasimokyti mandagumo au klientais.
Važiavome iš Vilniaus į Varėną gaminti vaikui paso, nes Vilniuj vietų greitu metu nebuvo, užsakem per 5d dienas. Užsiregistravom atsiėmimui atvažiavom tiek kelio, o ant durų lapelis, kad šiandien nedirba, nes darbuotoja susirgo. Tai ką ten tik viena darbuotoja yra? O jei taip, nebuvo galima pranešt žinute ar kažkaip užsiregistravusiem žmonėm? O jei mum kelionė rytoj būtu tarkim? Ka tada reikėtų daryti.. jau nekalbu apie tiek kelio važinėjimą pirmyn atgal.
Labai nemalonūs pokalbiai telefonu. Darbuotoja piktai bendravo, visai nevaldo savo balso tono. Su mandagiais klientais elgiasi kaip su visais kitais pasipiktinusiais klientais. Pasibaisėtinas bendravimas. Jokios kultūros. Jokios pagarbos.
2022 03 01
Nuvykus į Prienų migracijos sk. Buvo parodyta į duris. Nepriima neužsiregistravusiu žmonių, nors eilėje 5 laukiantys. Nuvykome su 2m vaiku, pasakė važiuoti iš kur atvykome, į Kauną, o ten gyvoje eilėje žmonės po 3val laukia. 2022 02 28 per žinias pranešė, kad rekomenduojama važiuoti į kitas savivaldybes, tačiau šita savivaldybė nesilaiko rekomendacijų, visiškai abejingi susiklosčiusiai situacijai, bijo didesnio darbo krūvio. Apgailėtina, gėda. Jei reikėtų gelbėtis su vaiku, žinokit, kad atsuks nugarą ir savi.
Norime padėkoti Kauno migracijos skyriaus vyr. specialistei Dianai Martinkevičienei, kuri 2022.02.08 maloniai, paslaugiai ir profesionaliai priėmė dukrytes asmens dokumentų keitimui. Viską aiškiai paaiškino. Sėkmės Jums ir kantrybės tolimesniame darbe! AČIŪ!
Sia diena jusu vilniaus padalinyje turejau pateikti prasyma del asmens tapatybes korteles, taciau to padaryti nesugebejau nes del ligos esu netekusi visu galvos plauku ir visada nesioju skarele, taciau man buvo paaiskinta jog galvos apdangalai yra draudziami, taip pat buvau pasiulyta isigyti peruka. Manau tokia systema diskriminuoja zmones kurie yra neteke plauku del ivairiu priezasciu. Todel noreciau maloniai pasiulyti perziureti esamas taisykles nes pokyciai yra reikalingi.
Paskambinus i migracija pasake vaziuokite ir busite gywoj eilej aptarnaujami.pralaukus 2h.pasake as viena dirbu nespeju ir siandien jusu negaliu uzregistruot.30zmoniu pas mane.arba laukite toliau 35km nuwares dar isidirbineja anyksciu skyriuj senaij laikas pencijon
Panevežio migracijos skyriuje dirba labai puiki specialistė Žana Jakubėnienė, ši darbuotoja, be galo žmogiška labai padėjo net per atstumą (mes iš Klaipėdos). Derino, padejo pataisyti ką reikia, kad tik žmogui būtų gerai.Smagu kad valdiškoje instacijoje dar yra tokių žmonių.
Labai nusivyliau šios valstybinės įstaigos darbu: duomenys sistemose nesuvaikšto laiku, todėl asmuo, turi vykti į įstaigą po kelis kartus, kad galėtų susitvarkyti reikiamus dokumentus. Vyjstant į įstaigą būtina išankstinė laiko rezervacija, kurią galima atlikti tik internetu. Rezervacijas galima atlikti tik prieš vieną darbo dieną, tai pačiai dienai negalima, net jei yra laisvų laikų (čia kyla klausimas, kodėl negalima? Ką darbuotojai tuomet veikia tą dieną, kai klientus gali lriimti, bet dėl to, kad negalima atlikti rezervacijos tai pačiai dienai, jie nėra priemami). Atšaukiant rezervaciją, negalima sugrąžinti atšauktos tos pačios dienos rezervacijos, net žinant, kad niekas kitas ja pasinaudoti negalės. Kam apskritai galimi prisijungimai per banką į migracijos puslapį - neaišku, kadangi pateiktų prašymų, išduodamų naujų dokumentų ar kitos aktualios informacijos matyti nėra galimybių. Vienintelė matoma informacija - seno asmens dokumento galiojimas (rašau seno, kafangi oavardė sistemoje pasikeitusi, tačiau apie užsakytą naują dokumentą jokios informavicijos - tik apie seną). Informacijos, kada galima atsiimti dokumengą, ar jis jau pagamintas - gauti neįmanoma, nes telefonu ši informacija neteikiama, ją galima sužinoti tik atvykus, o atvykimui vėl reikalinga rezervacija. Kada pristatomi dokumentai į tam tikrus miestus - neaišku, kadangi atsakymai skamba panašiai kaip: gal 10, gal 11, po pietų bus ir pan, kurienieko nesako, kadangi vieniems pietūs 12 valandą, o kitiems 15 valandą. Manau, kad kaip valstybinei įstaigai - labai trūksta konkretumo terminuose ir detalumo informacijoje bei lankstumo, karantinas visgi, nebe pirmą savaitę ar mėnesį.
Klaipedos migracijos skyriuje dirba labai puiki vyrisusioji specialistė Lėja Kaušiene, ne vienus metus stebiu šia darbuotoja, be galo žmoniška, šiltas žmogus, ne vieno nepraleidžia, visiems padeda, labai smagu kad valdiškoje instacijoje yra tokiu žmoniu, ačiū Jums Lėja kad tokia esate
First of all, it's a migration office where your primary customers are non-native speakers. Why are there only signs of Lithuanian language? Guide people with common sense and have clear readable (I guess Russian and English) signs around.
Secondly, we are all human beings. Being friendly isn't a must but the arrogancy is high in the office. Keep it professional and have some ethic policies in place where customer services are done at a human level.
And third. For Lithuanians, many of these documents and services are done online. I do understand that the first meeting needs to be done face to face but the rest could just be done as the locals and be online.
And a big shout out to the Alytus Migration office. They are fast, friendly and to the point. KEEP IT UP VILNIUS!! Be the " capital" and improve yourself.
Šiandien atvykę į Vilniaus migracijos skyrių pasidaryt leidimą gyventi Lietuvoje konsultantas pasakė, kad reikia užsiregistruoti internetu konsultacijai. Kaip senas žmogus gali užsiregistruoti internetu kaip jis juo nesinaudoja? Ir nemoka net naudotis internetu. Tai kam jūs tada ten sėdite ir nieko nedarote. Čia jūsų pareiga padėti žmonėms užpildyti tą prašymą!
Labai liūdna, kad negalite padėti žmogui padaryti paprasčiausio dalyko!!!
Gėda už jūs!!!
Šių metų 11mėn. 26d. pagal išankstinę registraciją atvykau su 8m dukra užsakyti jai asmens dokunemto. Laikas 14:45, 24 langelis. Gaila darbuotojos vardo neisidemejau. Manau jums nesudėtinga tą išsiaiškinti.
Darbuotoja teigė, kad negali priimti užsakymo vaiko asmens dokumento gamybai, nes aš neturiu teismo sprendimo dėl vaiko globos po skyrybų. Eaą dokumentą gali užsakyti tik tas asmuo, kuriam teismo sprendimu priklauso vaiko globa po skyrybų....
Klausiau, ar galiu vėliau pristatyti tą sprendimą, kurį dar turiu užsakyti kažkur.. Teiravausi darbuotojos, ar ji gali patarti kur kreiptis dėl to sprendimo išrašo. Atsakė, kad nežino. Tvarka tokia, kad tą pačią dieną pristatant išrašą galėtų mus aptarnauti....
Dukra apsiverkė, jai tai labai svarbus ir lauktas momentas.
Išvykom, o man vis kirbėjo, kad kažkas čia ne taip... Pasiskambinau informaciniu tel. nr i Migracijos departamentą. Ten sužinojau, kad darbuotoja privalėjo mus aptarnauti ir tą išrašą galėjau pristatyti jau atsiimdama pagamintą dukros dokumatą.
Labai pikta, kad tokie darbuotojai dirba klientų aptarnavimo srity. Ji su malonumu ir piktdžiuga mūsų neaptarnavo taip, kaip privalėjo.
š*******o kontora!!!, užsisakius pasa pagaminti per mėnesį po dviejų dienų nebegalima pakeisti prašymo, kad pagamintu per trumpesni laiką. Gal afrikoj gaminat ?
Labai prastai dirba jusu konsultantai, darbo laikas prasideda nuo 13h, uz duru laukiame jau 50min, papraseme kitu darbuotoju pasiteirauti ar paskambinti, bet i musu prasyma nebuvo sureguota, labai liudna, kad taip prastai dirba jusu kolektyvas, jeigu nesugebate planuoti savo laiko, tai cia jau yra jusu problemos, per jusu neatsakinguma zmogus gali paveluoti i skrydi. Tikrai nerekomenduoju.
KELKITE SAVO RAGELI. SKAMBINI - PASIRENKI TEMA - NUKRENTA RAGELIS - SKAMBINK IŠ NAUJO. NEDASISKAMBINU IŠ 122 KARTO, JAU 2 VALANDAS, NET Į EILĘ NEPASTATO LAUKIMO, O IŠKART NUKRENTA RAGELIS. NEBEGALIU KAIP NERVINATE SU TOKIOMIS NESAMONĖMIS. SUSITVARKYKITE BLEMBA.
ARBA APLAMAI IŠSIIMKITE SAVO TELEFONO NUMERĮ IŠ SAVO SVETAINĖS. KAM JIS TEN???? VIS TIEK NIEKAS NEKELIA JO. IŠSIIMKITE ARBA SUSITVARKYKITE, NES KIEK BETEKO SKAMBINTI, DASISKAMBNTI PER 30 MINUČIŲ YRA DIDŽIAUSIA SĖKMĖ, PER 1 VALANDĄ - NORMALU, PER 2-3H VALANDAS - IRGI NORMALU.
ČIA NORMALU????????????????????????????? UŽKNISOTE NEBEGALIU KAIP
Kas per nesąmoningas atsakiklis pas Jus? Skambini, pasirenki pokalbio temą, ir maždaug 50 ar net 100 kartų pokalbis nutrūksta. Čia normalu taip? Gal jau metas įsidiegti sistemą, kad žmonės pakliūna bent į laukimo eilę. Užkniso Jums po tūkstantį kartų vis iš naujo ir iš naujo skambinti, po nutrūkusiu pokalbio.
Čia, mano galva, padarėte taip sąmoningai, kad žmonės nustotų Jums skambinti tiesiog. Kitų priežasčių neįsivaizduoju. Realiai tyčiojimasis kažkoks.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
2022-06-29 10:07:06 IP 5ljq3f3c
2022-06-27 19:36:16
Pabaigai... į toletą tai baisu įeiti. Ar jį kada nors kas nors tvarkė? Smarvė ir vaizdas baisūs.
2022-06-10 17:42:56
2022-06-02 21:47:19
2022-05-31 13:33:47 IP 2fcokg5o
2022-05-17 11:23:14 IP 2ju3l4r3
2022-05-07 21:18:34 IP 28m86rbh
2022-05-07 00:44:27 IP 2e7r432s
2022-04-27 22:29:33 IP 28mcv2co
2022-04-22 15:37:15 IP 2j3qhql2
2022-03-25 08:26:57 IP 2i23u7o2
2022-03-21 13:02:42 IP 28m809hh
2022-03-17 09:37:01 IP 2ju3l8ll
2022-03-10 11:20:25 IP 2ju3kvrv
2022-03-07 12:00:43 IP 2dem1hkm
2022-03-04 13:02:04 IP 2e7r4310
2022-03-01 12:02:19 IP 2ju3kqvk
Nuvykus į Prienų migracijos sk. Buvo parodyta į duris. Nepriima neužsiregistravusiu žmonių, nors eilėje 5 laukiantys. Nuvykome su 2m vaiku, pasakė važiuoti iš kur atvykome, į Kauną, o ten gyvoje eilėje žmonės po 3val laukia. 2022 02 28 per žinias pranešė, kad rekomenduojama važiuoti į kitas savivaldybes, tačiau šita savivaldybė nesilaiko rekomendacijų, visiškai abejingi susiklosčiusiai situacijai, bijo didesnio darbo krūvio. Apgailėtina, gėda. Jei reikėtų gelbėtis su vaiku, žinokit, kad atsuks nugarą ir savi.
2022-02-08 17:17:31 IP 2ju3l7mu
2021-10-26 09:21:06 IP 2ju3l6nt
2021-08-09 12:57:45 IP 2df6bjqs
2021-04-22 10:00:25 IP 2i23v73n
2021-03-15 12:13:59 IP 28mcrk4i
2020-09-03 01:25:06 IP 28m9699i
2020-05-13 08:50:54 IP 28mdti4o
Secondly, we are all human beings. Being friendly isn't a must but the arrogancy is high in the office. Keep it professional and have some ethic policies in place where customer services are done at a human level.
And third. For Lithuanians, many of these documents and services are done online. I do understand that the first meeting needs to be done face to face but the rest could just be done as the locals and be online.
And a big shout out to the Alytus Migration office. They are fast, friendly and to the point. KEEP IT UP VILNIUS!! Be the " capital" and improve yourself.
2020-02-17 15:27:30 IP 28m80p4t
Labai liūdna, kad negalite padėti žmogui padaryti paprasčiausio dalyko!!!
Gėda už jūs!!!
2019-11-29 09:45:21 IP 2e8onjhg
Šių metų 11mėn. 26d. pagal išankstinę registraciją atvykau su 8m dukra užsakyti jai asmens dokunemto. Laikas 14:45, 24 langelis. Gaila darbuotojos vardo neisidemejau. Manau jums nesudėtinga tą išsiaiškinti.
Darbuotoja teigė, kad negali priimti užsakymo vaiko asmens dokumento gamybai, nes aš neturiu teismo sprendimo dėl vaiko globos po skyrybų. Eaą dokumentą gali užsakyti tik tas asmuo, kuriam teismo sprendimu priklauso vaiko globa po skyrybų....
Klausiau, ar galiu vėliau pristatyti tą sprendimą, kurį dar turiu užsakyti kažkur.. Teiravausi darbuotojos, ar ji gali patarti kur kreiptis dėl to sprendimo išrašo. Atsakė, kad nežino. Tvarka tokia, kad tą pačią dieną pristatant išrašą galėtų mus aptarnauti....
Dukra apsiverkė, jai tai labai svarbus ir lauktas momentas.
Išvykom, o man vis kirbėjo, kad kažkas čia ne taip... Pasiskambinau informaciniu tel. nr i Migracijos departamentą. Ten sužinojau, kad darbuotoja privalėjo mus aptarnauti ir tą išrašą galėjau pristatyti jau atsiimdama pagamintą dukros dokumatą.
Labai pikta, kad tokie darbuotojai dirba klientų aptarnavimo srity. Ji su malonumu ir piktdžiuga mūsų neaptarnavo taip, kaip privalėjo.
2019-11-29 09:36:42 IP 2e7r431q
2019-11-20 13:56:13 IP 2e7r445n
2019-09-03 14:07:43 IP 28m81bn5
ARBA APLAMAI IŠSIIMKITE SAVO TELEFONO NUMERĮ IŠ SAVO SVETAINĖS. KAM JIS TEN???? VIS TIEK NIEKAS NEKELIA JO. IŠSIIMKITE ARBA SUSITVARKYKITE, NES KIEK BETEKO SKAMBINTI, DASISKAMBNTI PER 30 MINUČIŲ YRA DIDŽIAUSIA SĖKMĖ, PER 1 VALANDĄ - NORMALU, PER 2-3H VALANDAS - IRGI NORMALU.
ČIA NORMALU????????????????????????????? UŽKNISOTE NEBEGALIU KAIP
2019-09-03 13:50:36 IP 28m81bn5
Čia, mano galva, padarėte taip sąmoningai, kad žmonės nustotų Jums skambinti tiesiog. Kitų priežasčių neįsivaizduoju. Realiai tyčiojimasis kažkoks.