VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Meteorit Turas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Meteorit Turas

Atsiliepimai apie UAB Meteorit Turas

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie UAB Meteorit Turas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šiandien 2022.08.12 važiavau autobusu 16.07 į Vilnių. Maža to, kad vėlavo autobusas, tai dar vairuotojas labai grubus ir nesiskaito su klientais. Įlipau ne Švenčionių AS, o anksčiau prie Adutiškio g ir Vidžių g sankirtos, kur YRA vieta autobusams sustoti. Visada ten lipu. Kai įlipau ir paprašiau bileto su 50 % nuolaida (esu studentė), tai ir prasidejo vairuotojo pykčio liejimas ant manęs. 1. Neva, kur norim ten lipam ir ale nėra net toj vietoj, kur įlipau, stotelės. 2. Nenorėjo bilieto pusė kainos duoti. Pradėjo man grąsinti, kad duos bilietą pilna kaina ir dar baudą, jog ne ten įlipu turėsiu susimokėti. Galiausiai sulaukiau replikos, kad greitai su vežimėliais studentai važiuosim. 3. Lekia nežmonišku greičiu, nors veža klientus, per duobes net nepristabdo. 4. Autobuse nežmoniškai karšta ir neįjungtas kondicionierius. Nėra kuo kvėpuoti, sėdi ir žliaugia prakaitas per visą kūną.

Keturis metus važinėju ir visada būdavo viskas tvarkoje. Visada sustoja vairuotojai ten, kur įlipu ir išleidžia, kur paprašai.

PRAŠYMAS ADMINISTRACIJAI PAŠNEKĖTI SU VAIRUOTOJU IR IŠAIŠKINTI, JOG JEIGU KAŽKAS SUŠIKO NUOTAIKĄ, NEREIKIA IŠSILIETI ANT VISIŠKAI NIEKUO DĖTŲ ŽMONIŲ! IR PRIMINKIT VAIRUOTOJUI, JOG KAI TAIP KARŠTA, TURI ĮJUNGTI KONDICIONIERIUS (jeigu neveikia, tai susitvarkykit, nes kitą kartą gali kažkam bloga pasidaryt nuo tokio karščio)!

P.S. Aš ne viena buvau ant kurios taip plūdosi vairuotojas.
Atsakyti
Šiandien (2022-07-07 19:42) tūrėjo būti autobusas Pabradė -Vilnius tačiau autobusas neatvyko, jau ne pirmas toks kartas, laukiau 20minučių. Paskambinus i meteorit turas numeriu +37065012049 pasakė pirmo pokalbio metu, jog paskambins vairuotojui ir pasitikslins kur jis randasi. Kai perskambino meteorit turo darbuotoj ji pasake, jog vairuotojas yra senai išvažiavęs, tačiau as esu stotelėje jau nuo 19.35 ir tikrai nemačiau, jog kažkoks autobusas važiuotu nors įdėmiai laukiau. Panelės paprašiau gauti vairuotojo numerį ir atsiųsti ji man tai panele griežtai pasakė ne ir numetė man ragelį. Visiškai nekompetetingi darbuotojai dirna šitoj firmoj, nesilygina su žmonėmis. Nepatariu pasityketi jais... kiek skaičiau atsiliepimų ne mano vienos toks atvėjis... labai nemalonu, jog į tai nebus atsižvelgta. Tokius darbuotojus reikia bausti. P.s pridedu nuotraukas su skambučiais bei tvarkaraščių
Atsakyti
Laukiau autobuso 18:00 paskutinis iš Visagino, atvažiavo lengvasis automobilis su 9vietom, nu nesikeikti neįmanoma, nes paliko stovėti stotelėje, ir ką tu padarysi paprastas žmogau, niekam nerūpi kaip tu grįži namo, svolačių gvardija.
Atsakyti
Sveiki, 17-06-22m. Susiduriau su tokia nelaiminga problemą. Važiavau iš Druskininkus savaitgali namo, iš Vilniaus į Pabradė ir kiekviena PN IR SK. Važiuoja autobusas iš Vilniaus į Visaginą 20:15val. Ir laukiau autobuso, kad važiuoti namo ir ne tik aš laukiau, bet dar 8 žmonės laukdavo. Ir žiūriu vėluoja autobusas. Pažiūrėjau į laiką jau buvo 20:20val. Paskambinau į Visagina UAB"METEORIT TURAS" ĮMONE, pasitairauti ar bus autobusas. Jie man atsakė. 'Ne, šiandien nebus, nes autobusas sugedo!' Aš buvau šoke, jokios informacijos nebuvo, kad nebus autobuso... Tai gerai, kad yra traukinys 21:20 į Ignaliną. O jeigu nebūtų, kuom patekti į namus būtų?! Žmonės dar važiavo į Visaginą ir buvo jau nupirkęsbiletus iš anksto, o traukinys tik buvo į Ignaliną. Nežinau kaip jie pateko! PATARIMAS ĮMONIAI UAB"METEORIT TURAS" Prašau jeigu kažkas keičiasi dėl reiso, tai nepardavinėkite biletus iš anksto ir parašykite informacija, kad žmonės žinotu, kad autobuso (šiandien) nebus! Kas čia darosi pernesamonę! Ar taip galima su žmonėmis elgtis!!! Aš turėjau važiuoti su visais lagaminais namo traukinio, o norėjau autobusų, ypač esu žinojęs, kad yra 2015val. Autobusas, ir man iki namų iš autobusų stoteles labai arti, nei su traukinio. APMAUDU IR GRAUDU IR ŠLYKŠTU, kad labai pastaruoju metu taip elgesi šita įmone! Dar noriu pridurti, kad birželio 11d. 2022m. Važiavau iš Pabradės į Vilnių 8:42val. Ir laiku išėjau namo, buvo 8:36val. O autobusas jau išvažiavo 6min ankščiau, tai gerai, kad aš gyvenu arti stoteles ir, kad gyvenu į tą pusę kur važiuoja autobusas į Vilnių, tai spėjau jį sustabdyti. Kaip tai galima taip anksti išvažiuoti iš stoteles! Žodžiu!... Jei įmonė šita išgirs Manes, tai tegul pasimato kaip jie daro su autobusais ir autobuso grafiką!
Atsakyti
Šiandien važiavome autobusu 09.07 iš Švenčionių, kuris ne tik kad vėlavo, bet dar ir atvyko mikroautobusas skirtas vežioti keleivius mieste, o ne tarp miestų - sėdimų vietų mažai ir daugybė vietos stovėti (!?!). Ar normalu maršrutu Visaginas - Vilnius vežti keleivius stovint, tuo labiau, kai pačiame mikriuke temperatūra virš 40 laipsnių, vėdinimo - nulis, net užuolaidų nėra ant langų... Plėšt nežmonišką kainą už bilietą - normalu, bet vežimo sąlygų sudaryt nereikia? Daugiau niekada nesinaudosime šios įmonės paslaugomis, tokios siaubingos kelionės dar niekada gyvenime nesu turėjusi
Atsakyti
Labai nusivyliau jau antra karta neatvaziuoja autobusas.....
Atsakyti
Važiavau šendien 16:30 autobusu, Vilnius-Pabradė. Velavau gal 1 min, autobusas jau, judejo is vietos. Pamojau ranka ir susutojo, ilipus i autobusas pasakiau, kad man už puse kainos i Pabrade, vairuotojas grubiai pasake, bučiau žinojes kad puse net nelaukčiau… Kas per bendravimas? Jai tu studente ir tau priklauso puse kainos? Visada važineju is darbo, i darba. Su šitais autobusais, ne pirma karta matau, kaip ne graziai šneka su keleiveis… Viena karta užpuole senele… O db kliuvo ir man… Tikrai labai nemandagus vairuotojas… Manau jai nepatinka toks darbas, tai nereikia tokio darbo dirbt..Apie vairuotoja, pagyvenes vyras 50-60 metu smulkaus sudejimo, su ūsais. Manau bus susisiekta su jo, ir pasakyta kad taip negalima elgtis…
Atsakyti
Šiandien važiavau iš Švenčionių į Vilnių. Vairuotojas neturėjo grąžos iš 50 eurų, kai pirkau bilietą. Aprėkė, apkaltino, kad keliu skandalą, grasino išmesti iš autobuso. Nenusileidau, tai pats išsikeitė pinigus, bet drebėjau dar ilgai. Daugiau niekada nevažiuosiu su šita įmone. Iš Visagino dar važiuoja Seknija, gal su jais nekils tokių nemalonumų.
Atsakyti
2021 m. liepos 16 d. vykau UAB Meteorit Turas priklausančiu maršrutiniu autobusu iš Palangos į Uteną. Iš Palangos išvykome 16:30, Utenoje buvome 21:30 t.y. kelionė truko 5 val. Visą šį laiką neveikė kondicionavimo sistema, automobilio salone buvo tvanku ape + 28*. Lauko temperatūra +31. Atidarytas stoglangis ir kondicionavimo sistema tik "suko" tą karštą orą, bet salone temperatūros nemažino. Buvo silpna, trūko oro Kodėl siunčiami į ilgas keliones su tokiu defektu automobiliai, kodėl įmonės vadovybei nerūpi keleivių sveikata netgi gyvybė (vienam keleiviui sutriko sveikata). Vairuotojui jokių priekaištų paslaugus, mandagus.
Atsakyti
Ačiū vairuotojui Valdui už kantrybę, bendravimą ir Meteorit Turui už kelionę į Biržus lieps 3 d.ir nuostabiai praleistą dieną.Ačiū viso kolektyvo vardu.
Atsakyti
Sveiki.
Šiandien važiavau autobusu iš Vilniaus į Ignalina 10:00val. Vairuotojas sugėbėjo sugadinti nuotaika. Paprašiau padėti į bagažine savo nešuli (lagamina), kuris netilptu salone trukdytu kitiems keleiviams, pasekoja iš rusiakalbio vairuotojo išgirdau pasakyma "galite ir dantyse palaikyti, nes ir adata galite į bagažine dėti". Paklaikusi nuo tokio vairuotojo žodžių. Ar jis gali dirbti su keleiviais?
Atsakyti
Sveiki, dažnai tenka važiuoti autobusu Vilniu-Visaginas iki Švenčioniu. Šiandien truko kantrybė ir noriu pasidalinti kelionės įspūdžiais.... Vairuotojas elgiasi su keleiviais kaip su gyvuliais, autobuse tvanku, karšta... Kondicionieriaus nieks neijunge iki pat Švenčioniu, pagal tvarkaraštį pirmas sustojimas Pabradė... Bet kaip visada sustoja kažkur pievose išlaipina keleivius, ar taip galima?!!! Jeigu tvarkaraštyje pirmas sustojimas Pabradė reiškia ten ir sustojama. Kai važiuoja traukinys jis griežtai laikosi eismo tvarkaraščio, o čia? Vienu žodžiu bardakas... Keleivių pilnas autobusas, vienas prie kito jokio atstumo, arba kaip vadinamos šachmatų tvarkos nėra... COvid-19 autobuse neegzistuoja ????????????. Stipriai lyjo, ir pradėjo bėgti vanduo į saloną, ant sėdynės... Keliaukite geriau traukiniais, ir saugiau, patogiau ir žymiai pigiau. ????????
Atsakyti
2021-01-05 važiavau iš Vilniaus 16:30 val., karantino metu buvo pilnas mikroautobusas, vienas keleivis kėlė nepasitenkinimą, kad pilnas mikroautobusas keleivių, lb didelė galimybė užsikrėsti Covit ir iškvietė policiją, Antakalnio g. buvo išlaipinti visi keleiviai, kol vairuotojas su direktoriumi bei pareigūnais aptarinėjo esamą situaciją, keleiviai buvo palikti šalti 1:30 val., o tarp keleivių buvo ir senutė, kuri namo važiavo po operacijos, pagal saugumo reikalavimus už vairuotojo neturėtų sėdėti keleiviai, o taip buvo. Jeigu įsigijome bilietus turėjome saugiai pristatyti į vietą, bet vairuotojo ir kiek supratau direktoriaus nurodymu keleiviai šalo, nes nepatiko keleivis, kuris pasipriešino esamai situacijai. Vyriausybė riboja judėjimą, o šiuo atveju mikroautobusas pilnutėlis, svarbu pinigai, bet ne keleivio saugumas ir sveikata.
Atsakyti
Maršrutas Vilnius-Visaginas, dėl techninių kliūčių sustojo prie Pabradės, Keliautojams su atviromis dūrimis gruodžio 28 d, teko sušalti. Adminisracija nieko konkretaus atsakyti negalėjo-'laukite tech.pagalbos'.Praejus 50 min nuo sustojimo, žmonės būvo persodinti į kitą autobusą.
Atsakyti
Teko važiuoti reisu Vilnius-Visaginas iš Vilniaus į Švenčionis (2018-10-13, 18:30). Labai nemandagus vairuotojas, kelia balsą, nekalba lietuviškai.
Atsakyti
Laba diena,
Kartais tenka pasinaudoti Jūsų suteikiamomis paslaugomis ir visą laiką džiaugiausi, kad pro mūsų Švenčionis važinėja greiti Jūsų įmonės autobusai. Tačiau labai papiktino sekmadienio dienos susitikimas su Jūsų vairuotoju. 2018 m. liepos 8 d. 13.30 aš su dukra, bei tėvu (78 m.) ir motina (69 metų) norėjome vykti iš Vilniaus į Švenčionis. Mes keletą minučių vėlavome, tačiau atvykę į vietą radome autobusą, kuris laipino keleivius su turimais bilietais. Paklausus ar mus paims pranešė, , , jeigu bus vietų paims". Baigus įlaipinimui aš priėjau prie autobuso ir paklausiau ar galime lipti, jau pažiūrėjus mačiau, kad 6 vietos tuščios (panašiai, gali būti netikslu) tačiau vairuotojas labai nemandagiai pasakė, kad jau jis vėluoja ir nėra laiko mus paimti. Aš nesidomėjau tokiomis taisyklėmis ir nežinau, ar jis privalėjo ar neprivalėjo mus paimti, tiesiog dar nebuvau taip susidūrus, kad palieka. Mes neprapuolėm ir sulaukėm sekančio autobuso, nors tėvai tikrai buvo pavargę ir norėjosi kuo greičiau sugrįžti į namus. Tik viena žinau, - kad toks vairuotojo elgesys netoleruotinas, negalėtų jis gadint keleiviams nuotaikos. Labai nemalonu.
Atsakyti
Nemalonus aptarnavimas.

Naudojuosi meteorit turo paslaugomis beveik kasdieną ir jau nuo labo ryto nuotaiką sugadina jūsų vairuotojai. Esu pasipiktinusi jų tokiu elgesiu. Kaip ir ansktesniuose atsiliepimuose žmonės teigia, kad gyvenant Lietuvoje pykstama kodėl nekalbam rusiškai? Kokioje Lietuvoje mes gyvenam??? Tegul išmoksta kalbėti lietuviškai bent pagrindines frazes.
Keista kai vairuotojo veidas man matomas jau kokius 2 metus iš eilės, tai bent jau sakydama, kad gyvena Lietuvoje nesuklysiu, negali išmokti lietuviškai. Gėda. Dar balsas keliamas. Aš nesiruošiu laužyti liežuvio būdama Lieuvos piliete.
Baisu matyti kaip ir su užsieniečiais bendraujama. Suprantu anglų kalbos nereikalaujat turbūt, kad vairuotojai mokėtų, bet rėkti ant atvykusio žmogaus iš svetimos šalies yra mažų mažiausiai žema.
Dirbant tokį darbą ypatingai turi būti elementari kultūra, juk su žmonėmis darbas, ne su gyvuliais.
Atsakyti
Balandžio 23 d. 22, 25 val. 40 maršruto autobusas nesustojo Šeškinės stotelėje, nors buvo keleivių. Autobuso nr. JUB 299. Žmonės grįžta po darbo iš antros pamainos, o vairuotojui svarbu pasiekti maršruto pabaigą, o ne vežti keleivius. Gal geriau jau nereikia visai tokio maršruto ir, , malonių" vairuotojų.
Atsakyti
Tariu didžiulį ačiū už nuostabią kelionę į Brno ir gerą nuotaiką vairuotojams Vytautams, kurie turėtų būti pavyzdžiu kitiems vairuotojams. 2017-07-31.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti vairuotojams Vytautams, už saugią kelionę į paslaptingąją Moraviją - Brno- Olomoucas 07.31 - 08.02. Vairuotojai tikrai sukūrė puikią kelioninę nuotaiką, parinko smagią muziką, maloniai bendravo ir rūpinosi mūsų saugumu. Labai norėčiau, kad tokių vairuotojų būtų daugiau, nes keliauti buvo tikras malonumas.
Atsakyti
Aš norėčiau pasidalinti teigiama patirtimi. Važiavome šios įmonės autobusu į Lenkiją ir tikrai likome patenkinti komfortabiliu autobusu ir vairuotojų darbu: kalbėjo lietuviškai, maloniai bendravo, rūpinosi visų keleivių saugumu ir šiaip yra savo darbo profesionalai. Ačiū.
Atsakyti
Jau kelinta karta pasipiktinu sios imones vairuotojais. Juk imone tai Lietuvoje, o ne Rusijoje. Valstybine kalba tai lietuviu, o ne rusu. Tai kodel su klientais yra kalbama rusiskai, jei klientas klausia lietuviskai? Gal klientas nesupranta rusu kalbos, tai kaip tada susisneketi... Per ilgus vazinejimo metus esu maciusi nemazai tokiu atveju, kada klientas nesusisneka su vairuotoju, o vairuotojas netgi ima rekti ant kliento, neva kodel sis nesupranta. Kaip galima dirbti toki darba ir nekalbeti lietuviskai. Geda imonei ir darbuotojams.
Atsakyti
Ka ten kalbėti apie vairuotojus, jei akivaizdžiai administracijai kultūros trūksta. Nuo to viskas ir prasideda. Paskambinus pasiteirauti del naudingo bendradarbiavimo, atsiliepusi darbuotoja net nesugebėjo išklausyti ir nemandagiai padėjo ragelį. Sėkmės su tokiu verslo požiūriu!!
Atsakyti
jau ne pirmą kartą susiduriame su problema dėl Meteorit turo darbo. kartą į autobusą, vykstantį iš Visagino į Vilnių, netilpo visi norintys važiuoti, nes mikroautobuse buvo ribotas keleivių skaičius. Paprašius atsiųsti didesnį autobusą, nes tai buvo paskutinis reisas tą dieną, o žmonių, kuriems reikėjo išvykti stotelėje stovėjo dar apie 8-10, gavome atsakymą, kad jiems tas pats ir didesnio autobuso nebus. Šį penktadienį, t.y. 2015-02-13, neatvyko autobusas, kuris pagal tvarkaraštį turėjo vykti 17 val. į Vilnių. Žmonėms vėl atsakyta, kad nelaukit ir nebus. Teko šalti lauke (autobusų stoties gi Visaginas neturi) ir laukti apie valandą sekančio reiso. Visiškai nusispjauti Meteorit turo administracijai į savo keleivius, nepagarba ir atsakomybės nebuvimas atriša rankas ir toliau atvirai tyčiotis iš jų...
Atsakyti
Kaip matau ne aš viena atėjau čia palikti blogo atsiliepimo. Mokykit ir mokykit vairuotojus normalaus elgesio...
Atsakyti
Aš taip pat esu labai pasipiktinusi vairuotojais. Skubėjau į laiduotuvės, stoty nespėjau nusipirkti bilieto, atėjus prie mikroautobuso palaukiau, kol įlips keleiviai su bilietais, paklausus vairuotojo ar yra vietų šaukdamas atsakė nežinau ir vėliau kažką neaiškiai vos nepurtydamas manęs šaukė rusiškai apie kažkokius įstatymus. Tikrai tai yra nekorektiškas vairuotojo poelgis.
Atsakyti
Pritariu Jūsų nuomonei. Dažnai naudojuosi Meteorit Turo paslaugomis, labai pikti, nekorektiški vairuotojai važinėja maršrutu Visaginas - Utena.
Atsakyti
Laba diena, Jusu imones tinklapyje deklaruojamas paslaugus, kulturingas keleiviu aptarnavimas. Deja, tai neatitinka tikroves, nes ne karta man teko susidurti su netaktisku, atgrasiu Jusu vairuotoju elgesiu, ko negaliu pasakyti apie Seknijos vairuotoju darba. O palyginti galiu, nes neretai naudojuosi Jusu ir Seknijos transporto paslaugomis.
S.m lapkricio 14 d. 15val 42 min. Svencioniu miesto centre esanciame sustojime stabdziau jusu imones mikroautobusa, taciau vairuotojas pradejo mojuoti rankomis, rodydamas, kad nesustos. As pagalvojau, kad nera vietu. Taciau pravaziaves kelis metrus, sustojo isleido dvi keleives ir islipes padave joms bagaza, Tuo metu as priejau ir ilipusi pamaciau, kad mikroautobuse yra pakankamai laisvu vietu, Taciau atejes vairuotojas pradejo man priekaistauiti, kad as ne vietoje stabdau transporta, gaisinu jam laika ir pan.As jam paaiskinau, kad cia yra autobusu stotele ir iki siol ne vienas vairuotojas nereiske man pretenziju. Bet jis bambejo, kad jam cia nepriklauso sustoti. JIs buvo piktas ir nemalonus (nors ir pasirode esas lietuvis), gal todel, kad pamate, kad as su lazdele (esu po klubo sanario operacijos) ir pagalvojo, kad as naudosiuos lengvatomis, nes paklause, koki bilieta duoti.As vardan sventos ramybes, kad negaisinti siam ponui laiko nusipirkau pilna, normalu bilieta. Taciau labai nustebau, kai vaziuojant iki Ignalinos sis vairuotojas stabde mikoautobusa
keturis kartus ir visai ne autobusu stotelese, o prie keliuku ar siaip salikeleje. As ne pries, kad vairuotojas isleidzia keleivi ten, kur jis papraso.Man tik keista, kodel tada paimti keleivi stoteleje yra laiko gaisinimas, o isleisti pakelese-laiko negaistama. Negi naudingiau vaziuoti pustusciu autobusu, nei paimti keleivius nors ir ne pacioje autobusu stotyje.
Gerb. savininkai, gal Jums nebutu sunku patalpinti informacija internete ar transporto priemonese, ir paaiskinti keleiviams vezimo taisykles arba net isvardinti grieztai stoteles, kuriose privalo sustoti Jusu transportas.Tik kyla klausimas, ar tai bus patogu keleiviams ir naudinga Jums.
Nors as nevietoje stabdydama transporta atemiau vairuotojui brangu laika, jis i Ignalina atvyko 7 min. anksciau, nei nurodyta tvarkarastyje.

P.S. Ateityje stengsiuosi kuo maziau naudotis Jusu transporto paslaugomis ir ta pati patarsiu daryti savo pazistamiems. Nes gadinti sau nervus del kazkokio arogantisko pasiputelio vairuotojo per didele prabanga, juo labiau, kad yra kita imone (Seknija), kurios vairuotoju geranoriskumu ir paslaugumu neteko nusivilti

Taip pat rekomenduojame

Tolimojo keleivinio transporto kompanija [EUROLINES]
EUROLINES. Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: Sodų g. 22, LT-03211 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas; transporto paslaugos.
UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija užsiima ne tik keleivių pervežimo paslaugomis, bet ir autobusų ir mikroautobusų nuoma. Rūpinamės, kad klientai keliautų patogiai kartu su 19 žmonių grupe: tai itin patogu vykstant į vestuves, pristatant projektą kitame mieste ar organizuojant savaitgalio kelionę kitoje...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių agentūra, kelionių organizatorius, turizmo paslaugų rinkinio pardavėjas ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Vytauto paslaugos
Transportas ir Logistika

Adresas: Partizanų g. 15A, LT-50203 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; autobusų, mikroautobusų nuoma; logistikos paslaugos.
MŪSŲ PASLAUGOS Tarptautinis krovinių pervežimas sausumos, oro ir jūrų transportu Krovinių gabenimo paslaugos visoje Vakarų Europoje Tolimųjų reisų vairuotojų įdarbinimas Mikroautobusų nuoma TARPTAUTINIS KROVINIŲ PERVEŽIMAS Daugiau nei 20 metų teikiame krovinių transportavimo paslaugas. Pagrindinė veiklos sritis –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Augantis franšizių populiarumas – saugesnė verslo pradžia sudėtingu metu?
Augantis franšizių populiarumas – saugesnė verslo pradžia sudėtingu metu? 08-16 22:56
Šie neramūs laikai sukuria daug ir įvairių verslo galimybių, tačiau tuo pat metu išaugusi infliacija, medžiagų trūkumai ir net prastėjančios nuotaikos, ne tik apkartina naujo verslo pradžią, bet...
Ką verslui rinktis kibernetinių grėsmių kontekste: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą ar paslaugą
Ką verslui rinktis kibernetinių grėsmių kontekste: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą ar paslaugą 08-16 22:52
Augančių kibernetinių grėsmių kontekste vis daugiau įmonių susiduria su dilema, ką pasirinkti: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą (SIEM) ar SIEM kaip paslaugą? Kas geriau – visiška duomenų...
Žalą bendrovei padariusius vadovus ir net valdybų narius asmeninė atsakomybė gali pasivyti net ir po kelerių metų po įmonės nemokumo bylos iškėlimo ar akcijų perleidimo
Žalą bendrovei padariusius vadovus ir net valdybų narius asmeninė atsakomybė gali pasivyti net ir po kelerių metų po įmonės nemokumo bylos iškėlimo ar akcijų perleidimo 08-16 09:27
Per pastarąjį pusmetį Lietuvos Aukščiausiais Teismas (toliau – LAT) ne kartą nagrinėjo ne tik vadovų, bet ir įmonių dalyvių (akcininkų) bei valdybų narių asmeninės civilinės atsakomybės ir žalos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Macy's 21,11 +5,76%
Walmart 139,37 +5,11%
Harley-Davidson 42,15 +3,56%
Hasbro 82,42 +2,23%
Meta 179,47 -0,79%
NVIDIA 188,79 -0,80%
Exxon Mobil 91,46 -0,93%
Texas Instruments 183,36 -1,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 6,03 +5,05%
Anglis 196,95 +16,09%
Jautiena 5,98 -1,64%
Cukrus 0,79 -1,25%
Ryžiai 444,00 -4,31%
Apelsinai 0,94 +2,17%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Nafta 92,89 +1,04%