VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Merada IĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Merada IĮ

Atsiliepimai apie Merada IĮ

BaldoTeka

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Merada IĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai nusivyleme, gavome kedes, kuriu audinio spalva visiskai neatitinka internetineje parduotuveje pavaizduotos spalvos.
Atsakyti
Ramūnas 2021-02-03 18:55:42
Pirkau svetainės staliuką. Prisiskaitęs nerimavau, tačiau pristatė tvarkingą maždaug per du mėn. Prekė kokybiška. Pristatymas į namus nemokamas. Mano atveju likau patenkintas. Pirkdami atkreipkite dėmesį į pristatymo terminus.
Gerb. Ramūnai, Dėkojame Jums už pailiktą gerą žodį. Linkime sėkmės ir geros patirties perkant baldus BaldoTeka.lt

Stengiamės ir stengsimės nenuvilti ir ateityje.
Atsakyti
Sigita 2021-02-20 13:43:44
Antrinu p. Gintaro atsiliepimui - situacija analogiška. Gavome tragiškos kokybės, grubios apdailos, nuotraukos internete neatitinkantį balda - baisu! Pirkejas imonei visiskai nesvarbus - neisklauso, net nusiuntus broko ir neatitikimu įrodymus, nesuteikė galimybės gražinti prekės. Apsisaugo jie sutartyje nurodytu punktu - ale pradėtos rinkti ar surinktos prekēs negražinamos...
Gerb. Sigita, BROKO ir neatitikimų nebuvo - jei viešai išsakote nuomonę, bent sakykite ją teisingai. Baldas buvo SURINKTAS kreivai ir neteisingai, dėl ko Jūsų manymu jis ir atrodė kreivai, šleivai ir nekokybiškai. Tačiau pasikalbėjus su Jūsų vyru suprantu pavyko susirinkti iš naujo. Deja, greičiausiai neteisingo surinkimo metu bei perrenkant atsirado žymių ir kitų defektų. Prekes galima grąžinti jei jos nesurinktos, ir yra originalioje pakuotėje.
Visada galima grąžinti prekes, jei apžiūrėjus (nesurinkus baldo), netinka matoma spalva ar kyla kitų nuogastavimų. Kai baldas jau suriktas, o tuo labiau neteisingai - žinoma, tokios prekės atgal priimti negalime. Visada pas mus galite užsakyti profesionalią baldų montavimo paslaugą, tuomet tokių nesklandumų, kokie kilo Jums - nebūtų. Nedideles spinteles, baldus, kuriuos galima įnešti - užsakius montavimo paslaugą atvežame ir įnešame jau surinktus, taip negaišindami Jūsų laiko montavimui kliento namuose. Tikimės geresnės patirties ateityje.
Atsakyti
Aušra 2021-02-23 20:28:04
4 mėn. Dar laukiu spintos. Pasityčiojimas ir visiškas nesiskaitymas su klientu. Tik surenka depozitus.
Gerb. Aušra, apie situaciją Jus informavome kelis kartus, gamintojai tragiškai vėlavo ir keitė gamybos terminus.
Jūsų užsakyta spinta deja, tik kovo pirmą savaitę bus pristatyta i mūsų sandėlius Lietuvoje. Suprantame, laukti nėra malonu tiek Jums, tiek mums atsiprašinėti dėl vėluojančio užsakymo. Terminas nurodytas sutartyje buvo iki sausio pabaigos, (skaičiuojant darbo dienomis kaip ir nurodyta). Jei prekių reikia greičiau, visada geriau rinktis prekes, kurias turime sandėluose - Jūsų pasirinkta spinta taip pat kitą savaitę atšaukus Jūsų užsakymą bus parduodama kaip iš sandėlio, todėl jei apsigalvosite - galėsime ją rezervuoti ir pristatyti.
Atsakyti
4 mėn. Dar laukiu spintos. Pasityčiojimas ir visiškas nesiskaitymas su klientu. Tik surenka depozitus.
Atsakyti
Apsisaugo jie sutartyje nurodytu punktu - ale pradėtos rinkti ar surinktos prekēs negražinamos... Bet kur logika? Kaip nesurinkus baldo pamatyti jo kokybę ir galiausiai, kad baldas net ne toks, kokį išsirenki ir nusiperki. Gerai, kad baldas nedidelis - spintelė vaiko kambariui, tad dėl € širdies neskauda. Pikta dėl š****** kokybės baldo, kurio labai laukėme. Vaiko kambaryje jo jau nebus - kišime kuo giliau į tamsu sandeliuka, nes ten bent niekas nematys....
Atsakyti
Antrinu p. Gintaro atsiliepimui - situacija analogiška. Gavome tragiškos kokybės, grubios apdailos, nuotraukos internete neatitinkantį balda - baisu! Pirkejas imonei visiskai nesvarbus - neisklauso, net nusiuntus broko ir neatitikimu įrodymus, nesuteikė galimybės gražinti prekės. Apsisaugo jie sutartyje nurodytu punktu - ale pradėtos rinkti ar surinktos prekēs negražinamos...
Atsakyti
Pirkau svetainės staliuką. Prisiskaitęs nerimavau, tačiau pristatė tvarkingą maždaug per du mėn. Prekė kokybiška. Pristatymas į namus nemokamas. Mano atveju likau patenkintas. Pirkdami atkreipkite dėmesį į pristatymo terminus.
Atsakyti
Ne firma, o tragedija!!! Žmones tik su jeisneprasidekite. Uzsakiau naktine spintele spalio 26, praėjo visi terminai, niekas net neskambina perspėjimui apie neįvykdyta užsakymą ! Pralaukius virš 3 men. paprašiau gražinti pinigus, tai sako vėl 5 d.d. bėgyje gražins! Dar nesulaukiau! O paklausius kodel pinigai neiškart grąžinami, nes sutartyje nenumatyta 5d.d. gražinimas, net neturi ką ir atsakyti. Bet kažkodėl uzsakant preke mes iskarto sumokame, nes nevykdys užsakymo !!!!! Laukiu dar pora dienų pinigu gražinimo ir kreipsiuos į teismą, nors pinigai tikrai nedideli bet reikia juos pamokyti kad su žmonėmis taip nesielgtų plius man moraline žala!
Atsakyti
Nepaskaičius atsiliepimų užsisakiau spintą......dar tikiuosi gauti...... Trečias mėnuo laukiu
Atsakyti
Užsisakiau spinteles prie lovos, rašė, kad turi sandelyje. Su sąskaita atejo pranešimas, kad pristatys per 15-20 d.d. Klausimas - kur tas sandelys? Gaila, kad sumokėjau, būčiau užsisakiusi kitur.
Atsakyti
Viskas gerai su šia įmone yra. paskambinau, pasakė prekė yra sandėlyje, pristatymas 3-5 dienos po 5 dd. pristatė pirkinį prie pat durų. Rekomenduoju šia įmone.

Blogus komentarus gali palikinėti tik tie, kas yra viskuo nepatenkinti savo gyvenimų, arba konkurentai......
Atsakyti
siulau visiems nepirkti sioje parduotuveje.... padariau didele klaida, jog nepaskaiciau atsiliepimus pries perkant. nurodytu terminu viskai nesilaiko, puse metu galesite laukti prekes ir del visko kaltina covid -19, nors is atsiliepimu aiskiai matosi jog tai vyksta pastoviai... jokiu alternatyvu klientui nesiulo, gali tik pasiulyti atsaukti uzsakyma... yra simtai parduotuviu kur preke galima gauti ir po keliu dienu, maksimum po menesio. Zmones bukite atidus ir geriau apeikite sia parduotuve. prekes is lenkijos negali keliauti 3 menesius...
Atsakyti
Lina 2020-11-23 08:44:01
Dėja, nieko gero neparašysiu. Rašomąjį stalą užsakėme rugpjūčio!!!!!!5d. Dar nėra : (Pasibaigus visiems sutartyje numatytiems pristatymo terminams ir paskambinus pasiteirauti, tai kur gi tas stalas, labai nustebusi vadybininkė paklausė:"Dar negavot?". Po to pažadėjusi perskambinti labai greitai padėjo ragelį. Perskambino taip pat gteitai. Ir tada prasidėjo... na, baldai vėluoja, visos siuntos dabar vėluoja... Na gerai. Dar po mėnesio pasiteiravus, tai kur gi tie baldai??? Atsakymas tas pats - vėluoja. Norėtųsi iki Kalėdų gauti, bet vilties jau neturiu... Suprantu, kad būna visokių aplinkybių, na bet o tačiau!!!
Gerb Lina,
Suprantame Jūsų nusivylimą, tačiau ne mes sugalvojome COVID ir visus kitus apribojimus susijusius su globalia situacija, gamyklų stabdymus dėl užsikrėtusių darbuotojų ir t.t. Taip, - vėluoja, tačiau aplinkybės daugeliui yra suprantamos, dėl to tenka apgailestauti.
Atsakyti
Dėja, nieko gero neparašysiu. Rašomąjį stalą užsakėme rugpjūčio!!!!!!5d. Dar nėra : (Pasibaigus visiems sutartyje numatytiems pristatymo terminams ir paskambinus pasiteirauti, tai kur gi tas stalas, labai nustebusi vadybininkė paklausė:"Dar negavot?". Po to pažadėjusi perskambinti labai greitai padėjo ragelį. Perskambino taip pat gteitai. Ir tada prasidėjo... na, baldai vėluoja, visos siuntos dabar vėluoja... Na gerai. Dar po mėnesio pasiteiravus, tai kur gi tie baldai??? Atsakymas tas pats - vėluoja. Norėtųsi iki Kalėdų gauti, bet vilties jau neturiu... Suprantu, kad būna visokių aplinkybių, na bet o tačiau!!!
Atsakyti
Paprasčiausio lenkiško rašomo stalo laukėme DU MĖNESIUS, ir tai dar vėlavo, kai kitos parduotuvės pristato tą pat prekę per 2-3 savaites.Bendrauja mandagiai, bet gyvenimas per trumpas, kad turėti reikalų su šia kompanija.Negaiškit laiko - jis kainuoja brangiau, nei nemokamas pristatymas.
Atsakyti
G 2020-10-22 13:42:44
Deja, labai nusivylėme šia įmone, manau, kad teigiamus atsiliepimus rašo "savi".. Lovos laukiame jau daugiau nei du mėnesius, ir jei darbo dienomis, tai jau viršyjo ir įmonės max limitą.. JOkio informavimo, atsiprašymo, alternatyvos ar pvz. surinkimo paslaugą, nieko.... Tik deja, dar reiks dvi savaites palaukti... Kažkaip visos įmonės laikosi terminų ir šiuo laikotarpiu stengiasi išsilaikyti rinkoje prisitaikant prie klieneto, o ne vice- versa... Nors tragiškai reikėjo kuo skubiau šio baldo, nebebendrausime ir nerekomenduosime šios įmonės.
Gerb. G. - Ačiū už paliktą Atsiliepimą. Ne, gerus atslipiepimus rašo klientai, kurie ne tik ieško progos išlieti neigiamus komentarus, bet pasidalina ir geru žodžiu. Baldų tiekimo terminas šiuo lakotarpiu mažai priklauso nuo pardavėjo, gamybos terminai nurodomi gamintojų ir šiuo laikotarpiu gamintojų terminai dėl įvairių priežasčių (greičiausiai nuo gamintojo taip pat nepriklausomų), pasikeičia. Pagal Jūsų viešai paliktą vardą - nerasime kas Jūs toks ir kokia Jūsų užsakymo padėtis. Bet tikrai visa informaciją patiekiame telefonu ar el paštu info@baldoteka.lt
Atsakyti
Deja, labai nusivylėme šia įmone, manau, kad teigiamus atsiliepimus rašo "savi".. Lovos laukiame jau daugiau nei du mėnesius, ir jei darbo dienomis, tai jau viršyjo ir įmonės max limitą.. JOkio informavimo, atsiprašymo, alternatyvos ar pvz. surinkimo paslaugą, nieko.... Tik deja, dar reiks dvi savaites palaukti... Kažkaip visos įmonės laikosi terminų ir šiuo laikotarpiu stengiasi išsilaikyti rinkoje prisitaikant prie klieneto, o ne vice- versa... Nors tragiškai reikėjo kuo skubiau šio baldo, nebebendrausime ir nerekomenduosime šios įmonės.
Atsakyti
Marius 2020-10-12 10:48:56
Su sita firma neturekite reikalu del garantinio, nes lauksite nuo menesio iki neaisku kiek. Bendravimas su klientu labai zemo lygio.
Gerb. Mariau,
Prieš drabstantis purvais, pamiršote pasidalinti ir geromis žiniomis, kad baldus gavote žymiai greičiau nei nurodyta sutartyje (per dvi savaites vietoje pusantro mėnesio) ir dabar reiškiate priekaištus, kad broko taisymas trunka ilgiau, nei laikas per kurį gavote baldus.
Dėl bendravimo - atleiskite, tikrai neprivalome klausytis asmeninių įžeidinėjimų, keiksmažodžių ir kitų Jūsų asmeninių saviraiškos galimybių. O savo įsipareigojimus kaip vykdėme, taip ir vykdome laiku. Patenkintų klientų ratas tikrai didelis ir tik didėja tikrai ne todėl, kad dirbtume prastai. BaldoTeka.lt
Atsakyti
Su sita firma neturekite reikalu del garantinio, nes lauksite nuo menesio iki neaisku kiek. Bendravimas su klientu labai zemo lygio.
Atsakyti
Alfreda 2020-08-20 09:34:26
Jei galite nepirkite šioje imoneje, aptarnavimas nemandagus, trūkstamu detaliu pasiulo laukti menesi laiko, pasityčiojimas iš klientu ne kitaip, ka galvoja tokios imoneles taip vykdydamos veikla
Gerb. Alfreda, gamintojo pakavimo klaidų pasitaiko visur, nepriklausomai nuo įmonės kuri parduoda baldus. Svarbu operatyviai išspręsti jei tai įmanoma, ką ir stengiamės padaryti. Jums pasiūlėme iškart kompensuoti trūkstamų detalių (rankenėlių) kainą, jei įsigysite kitas Jums tinkamas, kad nereikėtų laukti kol gamintojas jas pristatys.
Dėl aptarnavimo - mūsų prašymas tiksliai parašyti kokių detalių trūksta, nėra kliento "varinėjimas" kaip Jūs teigiate ir tai priimate kaip nemandagų aptarnavimą.
BaldoTeka.lt
Atsakyti
Jei galite nepirkite šioje imoneje, aptarnavimas nemandagus, trūkstamu detaliu pasiulo laukti menesi laiko, pasityčiojimas iš klientu ne kitaip, ka galvoja tokios imoneles taip vykdydamos veikla
Atsakyti
Bėkit nuo šios "š*******o kontoros" kuo toliau! Tikėjomės, kad jie bent jau Lietuvoje gaminta produkcija prekiauja, bet pasirodo ne - veža visokį pigų šlamštą iš Lenkijos. Nors savo interneto puslapyje apie tai "nė žodžio"!

Internetu užsakėme spintelę batams, laukėme vos ne du mėnesius, o kai atvežė... "tragedija", o ne spintelė. Spalva visai ne tokia, kokia internete parodyta (pagal pavadinimą viskas tinka, užsakymo tikrai nesupainiojo), o jau konstrukcija, o jau kokybė... na nieko, rankas turiu, "meistravot" moku, papildomai sutvirtinsiu, vaikiškiems batams laikyti tiks. Bet daugiau nieko niekada iš jų nepirksime ir draugus perspėsime, kad "neužsirautų". Tai ne baldai, tai tik baldų imitacija!
Atsakyti
Rita Žekaitė 2020-03-23 17:01:24
Rekomenduoju BALDOTEKA. LT, net šiuo sunkiu karantino laikotarpiu pristatė baldus, surinko, kėdutės vėlavo, bet atvežė po savaitės. Ačiū jums.
Dėkojame Rita už paliktą atsiliepimą. Smagu, kad likote patenkinta. Stengiamės kuo geriau atlikti savo darbą, pristatyti, profesionaliai sumontuoti baldus, palikti švarius Jūsų namus po atliktų darbų. Lauksime Jūsų sugrįžtant su naujomis idėjomis savo namams, o mes jas įgyvendinsim.
Atsakyti
Rekomenduoju BALDOTEKA. LT, net šiuo sunkiu karantino laikotarpiu pristatė baldus, surinko, kėdutės vėlavo, bet atvežė po savaitės. Ačiū jums.
Atsakyti
Domante 2020-02-25 19:33:05
Pirkau prieškambario komplektą ir galiu pasakyti, jog tikrai nenuvylė. Geras kokybės ir kainos santykis. Teko laukti beveik 3 savaites, bet tai jau buvo nurodyta prieš užsakant baldus, todėl tai nebuvo staigmena. Pristačius baldus, dėja, veidrodis buvo sudužęs. Parašius el.laišką dėl defekto, jau kitos dienos rytą susisiekė atstovai ir be problemų užsakė naują veidrodį. Tikrai nustebino operatyvumas ir malonus bendravimas. Šaunuoliai, taip ir toliau!!
Laba diena Domante,
Džiaugiamės, kad likote patenkinta ir nepagailėjote skirti kelias minutes pasidalinti geru žodžiu. Tikimės dar ne kartą pas Jus apsilankysime veždami baldus. Baldų pristatymo terminus visada sakome kiek ilgesnius, nei vidutinis pristatymo laikas, nes tikrai visada stengiamės užsakymus vykdyti greičiau nei nurodome užsakymo sutartyse.
Tikimės dar pasimatysim. Sėkmės. Baldoteka.lt Kolektyvas.
Atsakyti
Pirkau prieškambario komplektą ir galiu pasakyti, jog tikrai nenuvylė. Geras kokybės ir kainos santykis. Teko laukti beveik 3 savaites, bet tai jau buvo nurodyta prieš užsakant baldus, todėl tai nebuvo staigmena. Pristačius baldus, dėja, veidrodis buvo sudužęs. Parašius el.laišką dėl defekto, jau kitos dienos rytą susisiekė atstovai ir be problemų užsakė naują veidrodį. Tikrai nustebino operatyvumas ir malonus bendravimas. Šaunuoliai, taip ir toliau!!
Atsakyti
Vytenis 2018-12-15 22:38:45
Radau būtent tokius foteliukus, kokių ieškojau ir už protingą kainą. Pagaminti Lenkijoje, gaminio kokybė adekvati kainai, t.y. ne tobula, bet tikrai gera ir visiškai atlieka savo funkciją. Žinoma, reikia turėti kantrybės ir palaukti, kol užsakytos prekės atvyks. Tačiau formuojant užsakymą, galimai užtruksiančio pristatymo informacija klientui pateikiama, tad jei užsakėte ir negavote prekių kitą dieną, nėra ko pykti. Jei netinka terminai, keliaujate į kitą firmą ir ieškote ten. Nei dėl bendravimo, nei dėl atvežimo jokių problemų nekilo.
Sveiki p. Vyteni,
Ačiū už paliktą komentarą. Baldus vežame tiesiai iš gamintojų be tarpininkų, todėl laukimas priklauso tik nuo gamintojo pateikimo laiko. Jei baldai būna pagaminti sandėliuojami - pristatome greičiau, jei gaminami pagal pasirinktą spalvą - tenka šiek tiek palaukti. Džiaugiamės, kad likote patenkintas mūsų paslaugomis.
Ateityje lauksime sugrįžtant. Baldoteka.lt
Atsakyti
Jurate 2019-03-20 11:55:38
Labai esu patenkinta dėl greito lovos pristatymo Nesitikėjau, kad 3 dienoi nuo užsakymo gausiu. Dėl kokybės bus matyt kaip panaudosime.
Ačiū gerb Jūrate už paliktą atsiliepimą.
Stengiamės užsakymus vykdyti greičiau, nei nurodome terminus užsakymo sutartyse, kad būtų ramiau laukti. Geriau nustebinti greitesniu pristatymu, nei vėluoti :)
Tikimės lova tarnaus ilgai. Baldoteka.lt
Atsakyti
Eimantė 2019-12-24 01:01:57
Aš prisidėsiu prie neigiamu atsiliepimu. Negaliu komentuoti kokybės, negaliu komentuoti iš dalies ar telpa į laikotarpi. Nežinau kodėl, bet nebuvau visiškai informuojama apie savo preke, anot pirminio laiško su terminu. Pirma karta skambinau jiems pati. Pasiteiravusi kada sulauksiu prekes gavau atsakymą, kad juk su jumis mano kolege kalbėjo ir sakė, kad sulauksite iki Kalėdų, bet deja man niekas neskambino ir tikrai jau tada likau nepatenkinta. Antra karta skambinau gruodžio 20d, kalbėjo mano brolis, nes dėl ligos aš negalėjau prakalbėti, bet buvo įjungtas garsiakalbis. Buvo pasakyta, kad labai atsiprašome, bet jūsų prekę gavom brokuota ir iki termino pabaigos tikrai nespėsit gauti. Nebūtų pikta jei ne tai, kad nebuvau informuota ir abu kartus turėjau pati skambinti ir aiškintis viską. Nors esu jauna, bet man tai nėra priimtina, kad klientas yra neinformuojamas dėl esamos situacijos. Teigiama pusė, kad pinigus gražins. Tačiau man ne pinigų reikėjo, o prekes. Jei būčiau laiku informuota, tai jau ir kitur būčiau susiradusi panašią preke.
Gerb. Eimante, dėkojame už komentarą, tačiau Jūsų užsakymo vykdymo terminas yra iki 2020 01 09 dienos. Užsakiusi naktinę spintelę, jau po savaitės laiko reiškėte pretenzijas, kad laukiate, nors terminai nurodyti užsakymo metu, taip pat kelis kartus Jums teiraujantis pakartota tas pats. Vykdant užsakymą, neskambiname kas savaitę informuoti, kad užsakymas vykdomas. Taip pat Iki Šv Kalėdų niekas Jums nežadėjo, kad bus pristatyta, tik kaip ir visiems klientams paminėjome - jei gamintojas pateikia baldus ankščiau - atvežame ankščiau, nes dažniausiai baldus pristatome ankščiau nei nurodyti terminai. Todėl jei dėl ligos ar kitų priežasčių bendravimas vyko perJūsų tarpininkus, negalime būti atsakingi už tai, kas Jums buvo perduota. Jūsų pateikta informacija, kad žadejome pateikti iki šv. Kalėdų yra visiška netiesa, todėl nemeluokite sau ir kitiems. Užsakymo vykdymas Jūsų prašymu nutraukas, nors pristatyti pagal sutartį laiko turime iki Sausio 9 dienos ir tikrai nevėluojame vykdyti savo įsipareigojimų.
Linkime gražių ateinančių metų visiems. Baldoteka.lt
Atsakyti
Aš prisidėsiu prie neigiamu atsiliepimu. Negaliu komentuoti kokybės, negaliu komentuoti iš dalies ar telpa į laikotarpi. Nežinau kodėl, bet nebuvau visiškai informuojama apie savo preke, anot pirminio laiško su terminu. Pirma karta skambinau jiems pati. Pasiteiravusi kada sulauksiu prekes gavau atsakymą, kad juk su jumis mano kolege kalbėjo ir sakė, kad sulauksite iki Kalėdų, bet deja man niekas neskambino ir tikrai jau tada likau nepatenkinta. Antra karta skambinau gruodžio 20d, kalbėjo mano brolis, nes dėl ligos aš negalėjau prakalbėti, bet buvo įjungtas garsiakalbis. Buvo pasakyta, kad labai atsiprašome, bet jūsų prekę gavom brokuota ir iki termino pabaigos tikrai nespėsit gauti. Nebūtų pikta jei ne tai, kad nebuvau informuota ir abu kartus turėjau pati skambinti ir aiškintis viską. Nors esu jauna, bet man tai nėra priimtina, kad klientas yra neinformuojamas dėl esamos situacijos. Teigiama pusė, kad pinigus gražins. Tačiau man ne pinigų reikėjo, o prekes. Jei būčiau laiku informuota, tai jau ir kitur būčiau susiradusi panašią preke.
Atsakyti
Marius 2018-07-19 21:46:48
Perku ne pirmą kartą. Kainos geros, aptarnavimas malonus. Nerašyčiau gero atsiliepimo, jeigu nebūtų tekę kreiptis dėl prekių defektų. Kitose firmose turėjau nemažų bėdų sprendžiant prekių neatitikimus. "DaldoTeka" juos sprendė kuo palankiausiai pirkėjui - netgi išaiškėjus trūkumams antrą kartą su tomis pačiomis prekėmis. Puikiai atstovauja pirkėjus prieš gamintojus. Nesant galimybei dalies prekių patiekti laiku perspėjo ir pristatė netgi anksčiau nei buvo nurodytas naujas terminas. Pristatantys vyrukai mandagūs ir dalykiški.
Mažas patarimas vadybai: gerai gauti informaciją apie gamintojo sutikimą pakeisti prekes iš karto, kai jūs sužinote. O dabar tokia staigmena (nors ir maloni) būna, kai paskambinate paklausti, ar galėsime priimti pakaitines prekes :)
Taip ir toliau dirbkite! Klientų netrūksite.
P.S. Žmonės, kurie nepatenkinti terminais: - labai daug kas priklauso nuo tiekėjų ir pardavėjas niekaip negali įtakoti pristatymo. Būkite kantrūs ir supratingi. Ne pasaulio pabaiga, kad stalas ar kėdės atvyks vėliau. Svarbu požiūris į klientą sprendžiant problemas.
Sveiki p. Mariau,
Dėkojame už paliktą gerą žodį. Dėl informacijos atkreipsime dėmesį - dažnai problemas išsprendžiame greičiau, nei informuojame klientą, kad sprendžiame. Dėl to kartais tylą supranta kaip nieko neveikimą, tačiau mes dirbame nuo pat tos minutės, kai gauname pretenziją apie nesklandumus. Taip nutiko ir su Jūsų kėdėmis. Pasitaisysime ir atkreipsime dėmesį į Jūsų pastabas.

Linkėdami sėkmės,
Baldoteka.lt
Atsakyti
vaida 2016-04-22 23:40:43
Sveiki. Perskaiciau atsiliepimus, keista, bet as likau patenkinta sios firmos darbu. Uzsakinejau odinius baldus GRACIJA- super grazus, kompaktiski, kokybiski, netgi pati nesitikejau, kad bus tokie geri baldai, be to pirkome valgomojo komplekta, taip pat viskas tvarkoje, tevai taip pat uzsakinejo valgomojo komplekta- buvo siokiu tokiu negerumu, bet kur ju nera? Kai renkames baldus tokiomis kainomis, nereikia ieskoti super kokybes. O del aptarnavimo- lyg ir viskas gerai, laiku ivykde uzsakyma. Taigi mano patirtis rekomendacine firmos atzvilgiu. Sekmes jiems
Gebr. Vaida, dėkojame už paliktus atsiliepimus. Nieko keisto, jei blogų atsliepimų čia yra daugiau nei gerų, daug gerų žodžių klientai gavę baldus pasako telefonu, ar parašo tiesiogiai el. paštu. O blogu žodžiu dauguma lietuvių linkę dalintis daug plačiau nei geru. :) O Jums dar kartą dėkojame, kad geru žodžiu pasidalinote ne tik čia, bet ir su savo Tėveliais.
Tikimės nenuvilsime ir ateityje. Sėkmės. Baldoteka.lt
Atsakyti
Juozas 2018-09-27 21:16:47
Pirkau čiužinį "Baldotekoje", kuriam gamintojas suteikė 5 metų garantiją. Kaip nebūtų keista, bet po 4, 5 metų čiužinys išsigulėjo. Susisiekus su "Baldoteka", tiksliau su Nerijum, viską išaiškinau, nusiunčiau nuotraukas, paaiškinau kas nutiko. Ir ką jūs galvojat? Po 20 dienų naują čiužinį atvežė į namus. Tai tikrai firma "Baldoteka" rūpinasi savo klientais. Sėkmės darbe.
Dėkojame p. Juozai už atsiliepimą ir linkėjimus:)
Visada vydome savo įsipareigojimus savo klientams. Per 10 metų baldų prekyboje veiklos - nepalikome nei vieno, kuriam neišreikalautume gamintojo pašalinti defektus, pakeisti detales ar kitaip pasirūpinti.
Tikimės pasimatysime ir ateityje!.
Atsakyti
Juras 2019-11-12 09:37:15
Nerekomenduoju šios įmonės. Žadėjo užsakymą padaryti laiku, ištesėti nepavyko.
Praėjus terminui, pats turėjau kreiptis į juos, klausti kur mano kėdės. Rezultate gauni tokį atsakymą: užsakymas vėluos dar 2-3 savaites. Užsakymą pateikėme prieš 40 dienų, dar laukti 2-3 savaites.
Atsiprašau, dar liko pasak įmonės, 3 darbo dienos iki termino, bet atsakymą kurį gavau, nesikeičia. Laukti dar 2-3 savaites.
Atsakyti
Nerekomenduoju šios įmonės. Žadėjo užsakymą padaryti laiku, ištesėti nepavyko.
Praėjus terminui, pats turėjau kreiptis į juos, klausti kur mano kėdės. Rezultate gauni tokį atsakymą: užsakymas vėluos dar 2-3 savaites. Užsakymą pateikėme prieš 40 dienų, dar laukti 2-3 savaites.
Atsakyti
Labai esu patenkinta dėl greito lovos pristatymo Nesitikėjau, kad 3 dienoi nuo užsakymo gausiu. Dėl kokybės bus matyt kaip panaudosime.
Atsakyti
Radau būtent tokius foteliukus, kokių ieškojau ir už protingą kainą. Pagaminti Lenkijoje, gaminio kokybė adekvati kainai, t.y. ne tobula, bet tikrai gera ir visiškai atlieka savo funkciją. Žinoma, reikia turėti kantrybės ir palaukti, kol užsakytos prekės atvyks. Tačiau formuojant užsakymą, galimai užtruksiančio pristatymo informacija klientui pateikiama, tad jei užsakėte ir negavote prekių kitą dieną, nėra ko pykti. Jei netinka terminai, keliaujate į kitą firmą ir ieškote ten. Nei dėl bendravimo, nei dėl atvežimo jokių problemų nekilo.
Atsakyti
pirkejas 2018-10-02 14:36:20
Niekam nerekomenduoju. Imone graziai bendrauja, skambina, kol nera dar sumoketas avansas, o paskui labai greitai tas normalus bendravimas dingsta, kaip ir prekiu pristatymas laiku. Vos ne jei reikia pats vaziuok ir pasiimk arba papildomai sumokek ir per kurjerius tada. Pasimokykite bandravimo kulturos ponios, nezinau kur ziuri imones vadovas priimdamas ale tokias "direktores". Vienintelis atsakymas moteriskes-viskas pagal sutarti. Kad ir ko dar paklausi-negausi.
Gebr. "Pirkėjas",
Deja, bet pagal pateiktą informaciją nelabai aiški problema, jei baldai vyksta per nurodytą laiką, t.y. pagal sutartį, kaip ir sudaryta baldų užsakymo metu, tuomet nelabai ką galime ir papildyti. Apmaudu, kad Jums prailgo baldų laukimo laikas, bet deja - ne visi gamintojai baldus pateikia taip greitai kaip mes ir Jūs norėtumet. Visada nurodome realius baldų pristatymo terminus, ir jei numatomi prekių vėlavimai, apie Juos informuojame telefonu. Suprantu šiuo atveju viskas vyksta (ar jau vyko), laiku kaip ir minėjo Jums - pagal sutartį. Baldus visada pristatome NEMOKAMAI VISOJE LIETUVOJE savo transportu prieš tai informavę apie baldų pristatymo dieną ir laiką. Išskirtiniais atvejais, jei klientai pageidauja gauti baldus konkrečią dieną (dažniausiai ne darbo), ir ne darbo laiku, - gali būti pasiūlyta mokamai išsiųsti baldus naudojantis kurjerių paslaugomis - tuomet išskirtinai Jums baldus pristatys samdytas transportas konkrečiu Jusu pasirinktą dieną.
Atsakyti
Vilnius 2018-10-08 09:57:07
Kokybė labai prasta, daugiau nieko neužsakinėsiu iš šios firmos.Prieš porą dienų pristatė vaikišką lovelę. Išpakavus iš pradžių į akis krito vietomis apibraižymai - bet tiek to galvojom, vaikas dar ne tiek apibraižys. Bet blogiausias dalykas kad jau surinkimo metu vietomis trūko išgręžtų skylių, kitur skylės dagrežtos iki puses, užtekėjęs lakas, tai pusę turėjom patys dagrezineti. Gaila savaitgalio tiek išmesto, ir dar neaišku kiek to broko bus rasta kol baigsim.
Laba diena,
Gaila, bet tik čia matome komentarą apie minėtą problemą. Nei el. paštu nei telefonu jokios informacijos neturime ir neesame gavę. Visada esame savo klientų pusėje prieš gamintoją, todėl jei yra defektai - jie turi būti pašalinti. Susisiekite su mum info@baldoteka.lt arba telefonu ir viską išspręsime. Mes atstovajame savo klientus prieš gamintojus, su kuriais betarpiškai bendraujame, todėl taip pat esame suinteresuoti, kad mūsų klientai gautų kokybiškas prekes.
Lauksime daugiau informacijos, nuotraukų el. paštu info@baldoteka.lt ar telefonu.
Atsakyti
Kokybė labai prasta, daugiau nieko neužsakinėsiu iš šios firmos.Prieš porą dienų pristatė vaikišką lovelę. Išpakavus iš pradžių į akis krito vietomis apibraižymai - bet tiek to galvojom, vaikas dar ne tiek apibraižys. Bet blogiausias dalykas kad jau surinkimo metu vietomis trūko išgręžtų skylių, kitur skylės dagrežtos iki puses, užtekėjęs lakas, tai pusę turėjom patys dagrezineti. Gaila savaitgalio tiek išmesto, ir dar neaišku kiek to broko bus rasta kol baigsim.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju. Imone graziai bendrauja, skambina, kol nera dar sumoketas avansas, o paskui labai greitai tas normalus bendravimas dingsta, kaip ir prekiu pristatymas laiku. Vos ne jei reikia pats vaziuok ir pasiimk arba papildomai sumokek ir per kurjerius tada. Pasimokykite bandravimo kulturos ponios, nezinau kur ziuri imones vadovas priimdamas ale tokias "direktores". Vienintelis atsakymas moteriskes-viskas pagal sutarti. Kad ir ko dar paklausi-negausi.
Atsakyti
Pirkau čiužinį "Baldotekoje", kuriam gamintojas suteikė 5 metų garantiją. Kaip nebūtų keista, bet po 4, 5 metų čiužinys išsigulėjo. Susisiekus su "Baldoteka", tiksliau su Nerijum, viską išaiškinau, nusiunčiau nuotraukas, paaiškinau kas nutiko. Ir ką jūs galvojat? Po 20 dienų naują čiužinį atvežė į namus. Tai tikrai firma "Baldoteka" rūpinasi savo klientais. Sėkmės darbe.
Atsakyti
Perku ne pirmą kartą. Kainos geros, aptarnavimas malonus. Nerašyčiau gero atsiliepimo, jeigu nebūtų tekę kreiptis dėl prekių defektų. Kitose firmose turėjau nemažų bėdų sprendžiant prekių neatitikimus. "DaldoTeka" juos sprendė kuo palankiausiai pirkėjui - netgi išaiškėjus trūkumams antrą kartą su tomis pačiomis prekėmis. Puikiai atstovauja pirkėjus prieš gamintojus. Nesant galimybei dalies prekių patiekti laiku perspėjo ir pristatė netgi anksčiau nei buvo nurodytas naujas terminas. Pristatantys vyrukai mandagūs ir dalykiški.
Mažas patarimas vadybai: gerai gauti informaciją apie gamintojo sutikimą pakeisti prekes iš karto, kai jūs sužinote. O dabar tokia staigmena (nors ir maloni) būna, kai paskambinate paklausti, ar galėsime priimti pakaitines prekes :)
Taip ir toliau dirbkite! Klientų netrūksite.
P.S. Žmonės, kurie nepatenkinti terminais: - labai daug kas priklauso nuo tiekėjų ir pardavėjas niekaip negali įtakoti pristatymo. Būkite kantrūs ir supratingi. Ne pasaulio pabaiga, kad stalas ar kėdės atvyks vėliau. Svarbu požiūris į klientą sprendžiant problemas.
Atsakyti
Indrė 2018-06-26 11:54:36
Tik neigiamas įvertinimas. Prekės pasirinkimas ir apmokėjimas vyko labai greit, dėja iš įmonės pusės tokios pat skubos nebuvo. Prekės pagal terminą buvo pas juos sandely, bet kadangi pristatymas į Vilnių vyksta labai retai tai teko laukti papildomas dvi savaites. Tik atidarius pakuotę, kol vežėjai dar buvo aplink, vadybininkė buvo informuota apie broką, bet prekių iškart atiduoti negalėjau ir teko laukti porą savaičių kol supakuotą prekė atsiims. Dabar beliko sulaukti grąžinamų pinigų.
Iš teigiamos pusės - nuotraukos tikrai atitinka realybę (ir spalvos ir modelis).
Gerb. Indre, apgailestaujam, kad susidarėte neigiamą įspūdį apie mus, bet norėčiau patikslinti informaciją, kuri yra klaidinga tuo pačiu gali klaidinti ir kitus.
Prekes užsakėme ir jas gavome per 2 savaites nuo Jūsų užsakymo pateikimo. (sutartyje nurodytas Jūsų užsakymo vykdymo laikas buvo 3-5 savaitės). Po dviejų savaičių, prekės priimti negalėjote dėl asmeninių priežasčių, taip pat ir buvote informuota kad sekantis pristatymas bus vykdomas ne ankščiau kaip po 2 savaičių, nes noriu patikslinti jos gyvenate ne VILNIUJE, o Vilniaus rajone. Vilniaus mieste pristatymus vykdome kiekvieną savaitę, būna net ir kelis kartus - todėl klaidinga teigti kad Vilniuje pristatymus vykdome lėtai. Jūsų užsakytas kėdes pristatėme laiku - pagal sutartyje nurodytą terminą net ir atidėjus prekių pristatymą pirmą kartą. Apmaudu, kad Jus pasiekė defektuotos kėdės. Prekes mūsų vairuotojai būtų paėmę iškart - tačiau jie jau buvo išvykę tuo metu kai gavome informaciją kad yra defektų.
Prekes sekančiu reisu iš Jūsų paėmėm, - tik kaip ir minėjau, Vilniaus rajone Jūsų kryptimi taip dažnai nesilankome kaip Vilniaus mieste, todėl paėmimo taip pat teko palaukti savaite. Kitą kartą tikimės liksite iki galo patenkinta mūsų paslaugomis, o mes per tą laiką dar labiau pasistengsime viską atlikti geriau. Visada turime kur tobulėti, todėl džiaugiamės pastabomis. baldoteka.lt
Atsakyti
Tik neigiamas įvertinimas. Prekės pasirinkimas ir apmokėjimas vyko labai greit, dėja iš įmonės pusės tokios pat skubos nebuvo. Prekės pagal terminą buvo pas juos sandely, bet kadangi pristatymas į Vilnių vyksta labai retai tai teko laukti papildomas dvi savaites. Tik atidarius pakuotę, kol vežėjai dar buvo aplink, vadybininkė buvo informuota apie broką, bet prekių iškart atiduoti negalėjau ir teko laukti porą savaičių kol supakuotą prekė atsiims. Dabar beliko sulaukti grąžinamų pinigų.
Iš teigiamos pusės - nuotraukos tikrai atitinka realybę (ir spalvos ir modelis).
Atsakyti
Viskas laiku, patikima. Dirba tikrai geriau nei dauguma kitu. Perku nemažai internetu, - man patiko, pataria, terminų nemeluoja o sako kaip yra. Sugrysiu ir kitiems Rekomenduoju.
Atsakyti
Jokių priekaištų. Atvežė, sunešė. Niekas nepasimetė.
Atsakyti
Sveiki,
Aciu jusu kompanijai uz pateisintus lūkesčius! Super kainos ! Gal kiek vairuotojams pamokų trūksta bet visa kita liuks. Perku ne pirma karta, tai jei ir buvo kokie nesklandumai, išsprendė ir nepaliko ant ledo. Tikrai rekomenduotina kompanija. Iki sekančio!
Atsakyti
Laba diena,
dėkoju Baldoteka kolektyvui už greičiau nei žadėta pristatytus baldus. Nuteikė laukti beveik 2 mėn. o pristatė per 3 savaites, likom maloniai nustebinti. Viskas sklandžiai ir operatyviai.
Baldais patenkinti, aptarnavimu taip pat. Sekmes jums. Dar sugrysiu.

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Elevyt
Sofalova.lt - sofų ir baldų prekyba Lietuvoje

Adresas: Skautu g. 15, LT-92281 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); gamyba; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Sofalova.lt yra specializuota sofų ir sofų lovų internetinė parduotuvė, kuri jau eilę metų džiugina savo pirkėjus aukštos kokybės, išskirtinio komforto ir dizaino sofomis. Mums svarbu, kad kiekvienas pirkėjas rastų bei lengvai ir patogiai įsigytų savo svajonių sofą arba sofą lovą. Reaguodami į rinkos poreikius...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Mažųjų Rūšupių k., LT-98106 Skuodo r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
„GINTARO BALDAI“ – JAUKIEMS NAMAMS! UAB “Gintaro baldai” – viena didžiausių baldų tiekėjų Lietuvoje, kurios veikla - prekyba minkštais bei korpusiniais baldais. 2002 m. įkurta įmonė nuolat auga ir sėkmingai gyvuoja jau penkioliktus metus. Galime pasigirti kone plačiausiu baldų salonų tinklu Lietuvoje. Baldais...
Balt Furn
EASE

Adresas: Vytenio g. 20-110, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; mediena, jos gaminiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
EASE. Mano namų stilius Baldų salonai: Vytenio g. 20,Vilnius P. Lukšio g. 32, Vilnius „Domus Galerija" EASE. Mano namų stilius - tikras jūsų namų ambasadorius. Laikas namuose dažnai yra ribotas, bet itin vertingas siekiant vertingai praleisti laiką su šeima ar individualiai, pailsėti ir paskui pilnomis jėgomis, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilniaus savivaldybė laukia STT informacijos dėl sulaikytų įstaigų vadovų
Vilniaus savivaldybė laukia STT informacijos dėl sulaikytų įstaigų vadovų 03-04 08:12
Vilniaus miesto savivaldybė ketvirtadienį laukia oficialios Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) informacijos dėl sulaikytų gydymo įstaigų vadovų, teigia vicemerė Edita Tamošiūnaitė.
BTA investavo į būsto nuomai portfelį Rygoje
BTA investavo į būsto nuomai portfelį Rygoje 03-04 07:59
Baltijos šalyse veikianti ne gyvybės draudimo bendrovė "BTA Baltic Insurance Company" Rygoje už neskelbiamą sumą įsigijo nuomojamų butų portfelį iš Latvijos bei Austrijos kapitalo kompanijos...
Vokietija nustatė 5 žingsnių išėjimo iš karantino planą
Vokietija nustatė 5 žingsnių išėjimo iš karantino planą 03-04 07:18
Vokietijos kanclerė Angela Merkel trečiadienio vakarą paskelbė dėl COVID-19 šalyje įvestų apribojimų švlninimo planą. 5 žingsnių plane numatyta kaip bus atnaujinamos verslo veiklos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Manchester United 19,54 +5,11%
Macy's 15,86 +4,14%
Goodyear 18,79 +3,81%
General Electric 13,44 +3,54%
Twitter 70,86 -3,81%
Adobe Systems 448,45 -3,89%
eBay 54,60 -4,19%
NVIDIA 512,19 -4,49%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 25,88 +3,64%
Jautiena 4,46 +1,36%
Auksas 1866,98 +0,46%
Vištiena 1,81 0,00%
Kava 3,54 +1,72%
Dyzelis 1,58 +9,72%
Dujos (JAV) 2,66 +4,31%
Apelsinai 0,63 -1,56%