VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Merada IĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Merada IĮ

Atsiliepimai apie Merada IĮ

BaldoTeka

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Merada IĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Alfreda 2020-08-20 09:34:26
Jei galite nepirkite šioje imoneje, aptarnavimas nemandagus, trūkstamu detaliu pasiulo laukti menesi laiko, pasityčiojimas iš klientu ne kitaip, ka galvoja tokios imoneles taip vykdydamos veikla
Gerb. Alfreda, gamintojo pakavimo klaidų pasitaiko visur, nepriklausomai nuo įmonės kuri parduoda baldus. Svarbu operatyviai išspręsti jei tai įmanoma, ką ir stengiamės padaryti. Jums pasiūlėme iškart kompensuoti trūkstamų detalių (rankenėlių) kainą, jei įsigysite kitas Jums tinkamas, kad nereikėtų laukti kol gamintojas jas pristatys.
Dėl aptarnavimo - mūsų prašymas tiksliai parašyti kokių detalių trūksta, nėra kliento "varinėjimas" kaip Jūs teigiate ir tai priimate kaip nemandagų aptarnavimą.
BaldoTeka.lt
Atsakyti
Jei galite nepirkite šioje imoneje, aptarnavimas nemandagus, trūkstamu detaliu pasiulo laukti menesi laiko, pasityčiojimas iš klientu ne kitaip, ka galvoja tokios imoneles taip vykdydamos veikla
Atsakyti
Bėkit nuo šios "š*******o kontoros" kuo toliau! Tikėjomės, kad jie bent jau Lietuvoje gaminta produkcija prekiauja, bet pasirodo ne - veža visokį pigų šlamštą iš Lenkijos. Nors savo interneto puslapyje apie tai "nė žodžio"!

Internetu užsakėme spintelę batams, laukėme vos ne du mėnesius, o kai atvežė... "tragedija", o ne spintelė. Spalva visai ne tokia, kokia internete parodyta (pagal pavadinimą viskas tinka, užsakymo tikrai nesupainiojo), o jau konstrukcija, o jau kokybė... na nieko, rankas turiu, "meistravot" moku, papildomai sutvirtinsiu, vaikiškiems batams laikyti tiks. Bet daugiau nieko niekada iš jų nepirksime ir draugus perspėsime, kad "neužsirautų". Tai ne baldai, tai tik baldų imitacija!
Atsakyti
Rita Žekaitė 2020-03-23 17:01:24
Rekomenduoju BALDOTEKA. LT, net šiuo sunkiu karantino laikotarpiu pristatė baldus, surinko, kėdutės vėlavo, bet atvežė po savaitės. Ačiū jums.
Dėkojame Rita už paliktą atsiliepimą. Smagu, kad likote patenkinta. Stengiamės kuo geriau atlikti savo darbą, pristatyti, profesionaliai sumontuoti baldus, palikti švarius Jūsų namus po atliktų darbų. Lauksime Jūsų sugrįžtant su naujomis idėjomis savo namams, o mes jas įgyvendinsim.
Atsakyti
Rekomenduoju BALDOTEKA. LT, net šiuo sunkiu karantino laikotarpiu pristatė baldus, surinko, kėdutės vėlavo, bet atvežė po savaitės. Ačiū jums.
Atsakyti
Domante 2020-02-25 19:33:05
Pirkau prieškambario komplektą ir galiu pasakyti, jog tikrai nenuvylė. Geras kokybės ir kainos santykis. Teko laukti beveik 3 savaites, bet tai jau buvo nurodyta prieš užsakant baldus, todėl tai nebuvo staigmena. Pristačius baldus, dėja, veidrodis buvo sudužęs. Parašius el.laišką dėl defekto, jau kitos dienos rytą susisiekė atstovai ir be problemų užsakė naują veidrodį. Tikrai nustebino operatyvumas ir malonus bendravimas. Šaunuoliai, taip ir toliau!!
Laba diena Domante,
Džiaugiamės, kad likote patenkinta ir nepagailėjote skirti kelias minutes pasidalinti geru žodžiu. Tikimės dar ne kartą pas Jus apsilankysime veždami baldus. Baldų pristatymo terminus visada sakome kiek ilgesnius, nei vidutinis pristatymo laikas, nes tikrai visada stengiamės užsakymus vykdyti greičiau nei nurodome užsakymo sutartyse.
Tikimės dar pasimatysim. Sėkmės. Baldoteka.lt Kolektyvas.
Atsakyti
Pirkau prieškambario komplektą ir galiu pasakyti, jog tikrai nenuvylė. Geras kokybės ir kainos santykis. Teko laukti beveik 3 savaites, bet tai jau buvo nurodyta prieš užsakant baldus, todėl tai nebuvo staigmena. Pristačius baldus, dėja, veidrodis buvo sudužęs. Parašius el.laišką dėl defekto, jau kitos dienos rytą susisiekė atstovai ir be problemų užsakė naują veidrodį. Tikrai nustebino operatyvumas ir malonus bendravimas. Šaunuoliai, taip ir toliau!!
Atsakyti
Vytenis 2018-12-15 22:38:45
Radau būtent tokius foteliukus, kokių ieškojau ir už protingą kainą. Pagaminti Lenkijoje, gaminio kokybė adekvati kainai, t.y. ne tobula, bet tikrai gera ir visiškai atlieka savo funkciją. Žinoma, reikia turėti kantrybės ir palaukti, kol užsakytos prekės atvyks. Tačiau formuojant užsakymą, galimai užtruksiančio pristatymo informacija klientui pateikiama, tad jei užsakėte ir negavote prekių kitą dieną, nėra ko pykti. Jei netinka terminai, keliaujate į kitą firmą ir ieškote ten. Nei dėl bendravimo, nei dėl atvežimo jokių problemų nekilo.
Sveiki p. Vyteni,
Ačiū už paliktą komentarą. Baldus vežame tiesiai iš gamintojų be tarpininkų, todėl laukimas priklauso tik nuo gamintojo pateikimo laiko. Jei baldai būna pagaminti sandėliuojami - pristatome greičiau, jei gaminami pagal pasirinktą spalvą - tenka šiek tiek palaukti. Džiaugiamės, kad likote patenkintas mūsų paslaugomis.
Ateityje lauksime sugrįžtant. Baldoteka.lt
Atsakyti
Jurate 2019-03-20 11:55:38
Labai esu patenkinta dėl greito lovos pristatymo Nesitikėjau, kad 3 dienoi nuo užsakymo gausiu. Dėl kokybės bus matyt kaip panaudosime.
Ačiū gerb Jūrate už paliktą atsiliepimą.
Stengiamės užsakymus vykdyti greičiau, nei nurodome terminus užsakymo sutartyse, kad būtų ramiau laukti. Geriau nustebinti greitesniu pristatymu, nei vėluoti :)
Tikimės lova tarnaus ilgai. Baldoteka.lt
Atsakyti
Eimantė 2019-12-24 01:01:57
Aš prisidėsiu prie neigiamu atsiliepimu. Negaliu komentuoti kokybės, negaliu komentuoti iš dalies ar telpa į laikotarpi. Nežinau kodėl, bet nebuvau visiškai informuojama apie savo preke, anot pirminio laiško su terminu. Pirma karta skambinau jiems pati. Pasiteiravusi kada sulauksiu prekes gavau atsakymą, kad juk su jumis mano kolege kalbėjo ir sakė, kad sulauksite iki Kalėdų, bet deja man niekas neskambino ir tikrai jau tada likau nepatenkinta. Antra karta skambinau gruodžio 20d, kalbėjo mano brolis, nes dėl ligos aš negalėjau prakalbėti, bet buvo įjungtas garsiakalbis. Buvo pasakyta, kad labai atsiprašome, bet jūsų prekę gavom brokuota ir iki termino pabaigos tikrai nespėsit gauti. Nebūtų pikta jei ne tai, kad nebuvau informuota ir abu kartus turėjau pati skambinti ir aiškintis viską. Nors esu jauna, bet man tai nėra priimtina, kad klientas yra neinformuojamas dėl esamos situacijos. Teigiama pusė, kad pinigus gražins. Tačiau man ne pinigų reikėjo, o prekes. Jei būčiau laiku informuota, tai jau ir kitur būčiau susiradusi panašią preke.
Gerb. Eimante, dėkojame už komentarą, tačiau Jūsų užsakymo vykdymo terminas yra iki 2020 01 09 dienos. Užsakiusi naktinę spintelę, jau po savaitės laiko reiškėte pretenzijas, kad laukiate, nors terminai nurodyti užsakymo metu, taip pat kelis kartus Jums teiraujantis pakartota tas pats. Vykdant užsakymą, neskambiname kas savaitę informuoti, kad užsakymas vykdomas. Taip pat Iki Šv Kalėdų niekas Jums nežadėjo, kad bus pristatyta, tik kaip ir visiems klientams paminėjome - jei gamintojas pateikia baldus ankščiau - atvežame ankščiau, nes dažniausiai baldus pristatome ankščiau nei nurodyti terminai. Todėl jei dėl ligos ar kitų priežasčių bendravimas vyko perJūsų tarpininkus, negalime būti atsakingi už tai, kas Jums buvo perduota. Jūsų pateikta informacija, kad žadejome pateikti iki šv. Kalėdų yra visiška netiesa, todėl nemeluokite sau ir kitiems. Užsakymo vykdymas Jūsų prašymu nutraukas, nors pristatyti pagal sutartį laiko turime iki Sausio 9 dienos ir tikrai nevėluojame vykdyti savo įsipareigojimų.
Linkime gražių ateinančių metų visiems. Baldoteka.lt
Atsakyti
Aš prisidėsiu prie neigiamu atsiliepimu. Negaliu komentuoti kokybės, negaliu komentuoti iš dalies ar telpa į laikotarpi. Nežinau kodėl, bet nebuvau visiškai informuojama apie savo preke, anot pirminio laiško su terminu. Pirma karta skambinau jiems pati. Pasiteiravusi kada sulauksiu prekes gavau atsakymą, kad juk su jumis mano kolege kalbėjo ir sakė, kad sulauksite iki Kalėdų, bet deja man niekas neskambino ir tikrai jau tada likau nepatenkinta. Antra karta skambinau gruodžio 20d, kalbėjo mano brolis, nes dėl ligos aš negalėjau prakalbėti, bet buvo įjungtas garsiakalbis. Buvo pasakyta, kad labai atsiprašome, bet jūsų prekę gavom brokuota ir iki termino pabaigos tikrai nespėsit gauti. Nebūtų pikta jei ne tai, kad nebuvau informuota ir abu kartus turėjau pati skambinti ir aiškintis viską. Nors esu jauna, bet man tai nėra priimtina, kad klientas yra neinformuojamas dėl esamos situacijos. Teigiama pusė, kad pinigus gražins. Tačiau man ne pinigų reikėjo, o prekes. Jei būčiau laiku informuota, tai jau ir kitur būčiau susiradusi panašią preke.
Atsakyti
Marius 2018-07-19 21:46:48
Perku ne pirmą kartą. Kainos geros, aptarnavimas malonus. Nerašyčiau gero atsiliepimo, jeigu nebūtų tekę kreiptis dėl prekių defektų. Kitose firmose turėjau nemažų bėdų sprendžiant prekių neatitikimus. "DaldoTeka" juos sprendė kuo palankiausiai pirkėjui - netgi išaiškėjus trūkumams antrą kartą su tomis pačiomis prekėmis. Puikiai atstovauja pirkėjus prieš gamintojus. Nesant galimybei dalies prekių patiekti laiku perspėjo ir pristatė netgi anksčiau nei buvo nurodytas naujas terminas. Pristatantys vyrukai mandagūs ir dalykiški.
Mažas patarimas vadybai: gerai gauti informaciją apie gamintojo sutikimą pakeisti prekes iš karto, kai jūs sužinote. O dabar tokia staigmena (nors ir maloni) būna, kai paskambinate paklausti, ar galėsime priimti pakaitines prekes :)
Taip ir toliau dirbkite! Klientų netrūksite.
P.S. Žmonės, kurie nepatenkinti terminais: - labai daug kas priklauso nuo tiekėjų ir pardavėjas niekaip negali įtakoti pristatymo. Būkite kantrūs ir supratingi. Ne pasaulio pabaiga, kad stalas ar kėdės atvyks vėliau. Svarbu požiūris į klientą sprendžiant problemas.
Sveiki p. Mariau,
Dėkojame už paliktą gerą žodį. Dėl informacijos atkreipsime dėmesį - dažnai problemas išsprendžiame greičiau, nei informuojame klientą, kad sprendžiame. Dėl to kartais tylą supranta kaip nieko neveikimą, tačiau mes dirbame nuo pat tos minutės, kai gauname pretenziją apie nesklandumus. Taip nutiko ir su Jūsų kėdėmis. Pasitaisysime ir atkreipsime dėmesį į Jūsų pastabas.

Linkėdami sėkmės,
Baldoteka.lt
Atsakyti
vaida 2016-04-22 23:40:43
Sveiki. Perskaiciau atsiliepimus, keista, bet as likau patenkinta sios firmos darbu. Uzsakinejau odinius baldus GRACIJA- super grazus, kompaktiski, kokybiski, netgi pati nesitikejau, kad bus tokie geri baldai, be to pirkome valgomojo komplekta, taip pat viskas tvarkoje, tevai taip pat uzsakinejo valgomojo komplekta- buvo siokiu tokiu negerumu, bet kur ju nera? Kai renkames baldus tokiomis kainomis, nereikia ieskoti super kokybes. O del aptarnavimo- lyg ir viskas gerai, laiku ivykde uzsakyma. Taigi mano patirtis rekomendacine firmos atzvilgiu. Sekmes jiems
Gebr. Vaida, dėkojame už paliktus atsiliepimus. Nieko keisto, jei blogų atsliepimų čia yra daugiau nei gerų, daug gerų žodžių klientai gavę baldus pasako telefonu, ar parašo tiesiogiai el. paštu. O blogu žodžiu dauguma lietuvių linkę dalintis daug plačiau nei geru. :) O Jums dar kartą dėkojame, kad geru žodžiu pasidalinote ne tik čia, bet ir su savo Tėveliais.
Tikimės nenuvilsime ir ateityje. Sėkmės. Baldoteka.lt
Atsakyti
Juozas 2018-09-27 21:16:47
Pirkau čiužinį "Baldotekoje", kuriam gamintojas suteikė 5 metų garantiją. Kaip nebūtų keista, bet po 4, 5 metų čiužinys išsigulėjo. Susisiekus su "Baldoteka", tiksliau su Nerijum, viską išaiškinau, nusiunčiau nuotraukas, paaiškinau kas nutiko. Ir ką jūs galvojat? Po 20 dienų naują čiužinį atvežė į namus. Tai tikrai firma "Baldoteka" rūpinasi savo klientais. Sėkmės darbe.
Dėkojame p. Juozai už atsiliepimą ir linkėjimus:)
Visada vydome savo įsipareigojimus savo klientams. Per 10 metų baldų prekyboje veiklos - nepalikome nei vieno, kuriam neišreikalautume gamintojo pašalinti defektus, pakeisti detales ar kitaip pasirūpinti.
Tikimės pasimatysime ir ateityje!.
Atsakyti
Juras 2019-11-12 09:37:15
Nerekomenduoju šios įmonės. Žadėjo užsakymą padaryti laiku, ištesėti nepavyko.
Praėjus terminui, pats turėjau kreiptis į juos, klausti kur mano kėdės. Rezultate gauni tokį atsakymą: užsakymas vėluos dar 2-3 savaites. Užsakymą pateikėme prieš 40 dienų, dar laukti 2-3 savaites.
Atsiprašau, dar liko pasak įmonės, 3 darbo dienos iki termino, bet atsakymą kurį gavau, nesikeičia. Laukti dar 2-3 savaites.
Atsakyti
Nerekomenduoju šios įmonės. Žadėjo užsakymą padaryti laiku, ištesėti nepavyko.
Praėjus terminui, pats turėjau kreiptis į juos, klausti kur mano kėdės. Rezultate gauni tokį atsakymą: užsakymas vėluos dar 2-3 savaites. Užsakymą pateikėme prieš 40 dienų, dar laukti 2-3 savaites.
Atsakyti
Labai esu patenkinta dėl greito lovos pristatymo Nesitikėjau, kad 3 dienoi nuo užsakymo gausiu. Dėl kokybės bus matyt kaip panaudosime.
Atsakyti
Radau būtent tokius foteliukus, kokių ieškojau ir už protingą kainą. Pagaminti Lenkijoje, gaminio kokybė adekvati kainai, t.y. ne tobula, bet tikrai gera ir visiškai atlieka savo funkciją. Žinoma, reikia turėti kantrybės ir palaukti, kol užsakytos prekės atvyks. Tačiau formuojant užsakymą, galimai užtruksiančio pristatymo informacija klientui pateikiama, tad jei užsakėte ir negavote prekių kitą dieną, nėra ko pykti. Jei netinka terminai, keliaujate į kitą firmą ir ieškote ten. Nei dėl bendravimo, nei dėl atvežimo jokių problemų nekilo.
Atsakyti
pirkejas 2018-10-02 14:36:20
Niekam nerekomenduoju. Imone graziai bendrauja, skambina, kol nera dar sumoketas avansas, o paskui labai greitai tas normalus bendravimas dingsta, kaip ir prekiu pristatymas laiku. Vos ne jei reikia pats vaziuok ir pasiimk arba papildomai sumokek ir per kurjerius tada. Pasimokykite bandravimo kulturos ponios, nezinau kur ziuri imones vadovas priimdamas ale tokias "direktores". Vienintelis atsakymas moteriskes-viskas pagal sutarti. Kad ir ko dar paklausi-negausi.
Gebr. "Pirkėjas",
Deja, bet pagal pateiktą informaciją nelabai aiški problema, jei baldai vyksta per nurodytą laiką, t.y. pagal sutartį, kaip ir sudaryta baldų užsakymo metu, tuomet nelabai ką galime ir papildyti. Apmaudu, kad Jums prailgo baldų laukimo laikas, bet deja - ne visi gamintojai baldus pateikia taip greitai kaip mes ir Jūs norėtumet. Visada nurodome realius baldų pristatymo terminus, ir jei numatomi prekių vėlavimai, apie Juos informuojame telefonu. Suprantu šiuo atveju viskas vyksta (ar jau vyko), laiku kaip ir minėjo Jums - pagal sutartį. Baldus visada pristatome NEMOKAMAI VISOJE LIETUVOJE savo transportu prieš tai informavę apie baldų pristatymo dieną ir laiką. Išskirtiniais atvejais, jei klientai pageidauja gauti baldus konkrečią dieną (dažniausiai ne darbo), ir ne darbo laiku, - gali būti pasiūlyta mokamai išsiųsti baldus naudojantis kurjerių paslaugomis - tuomet išskirtinai Jums baldus pristatys samdytas transportas konkrečiu Jusu pasirinktą dieną.
Atsakyti
Vilnius 2018-10-08 09:57:07
Kokybė labai prasta, daugiau nieko neužsakinėsiu iš šios firmos.Prieš porą dienų pristatė vaikišką lovelę. Išpakavus iš pradžių į akis krito vietomis apibraižymai - bet tiek to galvojom, vaikas dar ne tiek apibraižys. Bet blogiausias dalykas kad jau surinkimo metu vietomis trūko išgręžtų skylių, kitur skylės dagrežtos iki puses, užtekėjęs lakas, tai pusę turėjom patys dagrezineti. Gaila savaitgalio tiek išmesto, ir dar neaišku kiek to broko bus rasta kol baigsim.
Laba diena,
Gaila, bet tik čia matome komentarą apie minėtą problemą. Nei el. paštu nei telefonu jokios informacijos neturime ir neesame gavę. Visada esame savo klientų pusėje prieš gamintoją, todėl jei yra defektai - jie turi būti pašalinti. Susisiekite su mum info@baldoteka.lt arba telefonu ir viską išspręsime. Mes atstovajame savo klientus prieš gamintojus, su kuriais betarpiškai bendraujame, todėl taip pat esame suinteresuoti, kad mūsų klientai gautų kokybiškas prekes.
Lauksime daugiau informacijos, nuotraukų el. paštu info@baldoteka.lt ar telefonu.
Atsakyti
Kokybė labai prasta, daugiau nieko neužsakinėsiu iš šios firmos.Prieš porą dienų pristatė vaikišką lovelę. Išpakavus iš pradžių į akis krito vietomis apibraižymai - bet tiek to galvojom, vaikas dar ne tiek apibraižys. Bet blogiausias dalykas kad jau surinkimo metu vietomis trūko išgręžtų skylių, kitur skylės dagrežtos iki puses, užtekėjęs lakas, tai pusę turėjom patys dagrezineti. Gaila savaitgalio tiek išmesto, ir dar neaišku kiek to broko bus rasta kol baigsim.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju. Imone graziai bendrauja, skambina, kol nera dar sumoketas avansas, o paskui labai greitai tas normalus bendravimas dingsta, kaip ir prekiu pristatymas laiku. Vos ne jei reikia pats vaziuok ir pasiimk arba papildomai sumokek ir per kurjerius tada. Pasimokykite bandravimo kulturos ponios, nezinau kur ziuri imones vadovas priimdamas ale tokias "direktores". Vienintelis atsakymas moteriskes-viskas pagal sutarti. Kad ir ko dar paklausi-negausi.
Atsakyti
Pirkau čiužinį "Baldotekoje", kuriam gamintojas suteikė 5 metų garantiją. Kaip nebūtų keista, bet po 4, 5 metų čiužinys išsigulėjo. Susisiekus su "Baldoteka", tiksliau su Nerijum, viską išaiškinau, nusiunčiau nuotraukas, paaiškinau kas nutiko. Ir ką jūs galvojat? Po 20 dienų naują čiužinį atvežė į namus. Tai tikrai firma "Baldoteka" rūpinasi savo klientais. Sėkmės darbe.
Atsakyti
Perku ne pirmą kartą. Kainos geros, aptarnavimas malonus. Nerašyčiau gero atsiliepimo, jeigu nebūtų tekę kreiptis dėl prekių defektų. Kitose firmose turėjau nemažų bėdų sprendžiant prekių neatitikimus. "DaldoTeka" juos sprendė kuo palankiausiai pirkėjui - netgi išaiškėjus trūkumams antrą kartą su tomis pačiomis prekėmis. Puikiai atstovauja pirkėjus prieš gamintojus. Nesant galimybei dalies prekių patiekti laiku perspėjo ir pristatė netgi anksčiau nei buvo nurodytas naujas terminas. Pristatantys vyrukai mandagūs ir dalykiški.
Mažas patarimas vadybai: gerai gauti informaciją apie gamintojo sutikimą pakeisti prekes iš karto, kai jūs sužinote. O dabar tokia staigmena (nors ir maloni) būna, kai paskambinate paklausti, ar galėsime priimti pakaitines prekes :)
Taip ir toliau dirbkite! Klientų netrūksite.
P.S. Žmonės, kurie nepatenkinti terminais: - labai daug kas priklauso nuo tiekėjų ir pardavėjas niekaip negali įtakoti pristatymo. Būkite kantrūs ir supratingi. Ne pasaulio pabaiga, kad stalas ar kėdės atvyks vėliau. Svarbu požiūris į klientą sprendžiant problemas.
Atsakyti
Indrė 2018-06-26 11:54:36
Tik neigiamas įvertinimas. Prekės pasirinkimas ir apmokėjimas vyko labai greit, dėja iš įmonės pusės tokios pat skubos nebuvo. Prekės pagal terminą buvo pas juos sandely, bet kadangi pristatymas į Vilnių vyksta labai retai tai teko laukti papildomas dvi savaites. Tik atidarius pakuotę, kol vežėjai dar buvo aplink, vadybininkė buvo informuota apie broką, bet prekių iškart atiduoti negalėjau ir teko laukti porą savaičių kol supakuotą prekė atsiims. Dabar beliko sulaukti grąžinamų pinigų.
Iš teigiamos pusės - nuotraukos tikrai atitinka realybę (ir spalvos ir modelis).
Gerb. Indre, apgailestaujam, kad susidarėte neigiamą įspūdį apie mus, bet norėčiau patikslinti informaciją, kuri yra klaidinga tuo pačiu gali klaidinti ir kitus.
Prekes užsakėme ir jas gavome per 2 savaites nuo Jūsų užsakymo pateikimo. (sutartyje nurodytas Jūsų užsakymo vykdymo laikas buvo 3-5 savaitės). Po dviejų savaičių, prekės priimti negalėjote dėl asmeninių priežasčių, taip pat ir buvote informuota kad sekantis pristatymas bus vykdomas ne ankščiau kaip po 2 savaičių, nes noriu patikslinti jos gyvenate ne VILNIUJE, o Vilniaus rajone. Vilniaus mieste pristatymus vykdome kiekvieną savaitę, būna net ir kelis kartus - todėl klaidinga teigti kad Vilniuje pristatymus vykdome lėtai. Jūsų užsakytas kėdes pristatėme laiku - pagal sutartyje nurodytą terminą net ir atidėjus prekių pristatymą pirmą kartą. Apmaudu, kad Jus pasiekė defektuotos kėdės. Prekes mūsų vairuotojai būtų paėmę iškart - tačiau jie jau buvo išvykę tuo metu kai gavome informaciją kad yra defektų.
Prekes sekančiu reisu iš Jūsų paėmėm, - tik kaip ir minėjau, Vilniaus rajone Jūsų kryptimi taip dažnai nesilankome kaip Vilniaus mieste, todėl paėmimo taip pat teko palaukti savaite. Kitą kartą tikimės liksite iki galo patenkinta mūsų paslaugomis, o mes per tą laiką dar labiau pasistengsime viską atlikti geriau. Visada turime kur tobulėti, todėl džiaugiamės pastabomis. baldoteka.lt
Atsakyti
Tik neigiamas įvertinimas. Prekės pasirinkimas ir apmokėjimas vyko labai greit, dėja iš įmonės pusės tokios pat skubos nebuvo. Prekės pagal terminą buvo pas juos sandely, bet kadangi pristatymas į Vilnių vyksta labai retai tai teko laukti papildomas dvi savaites. Tik atidarius pakuotę, kol vežėjai dar buvo aplink, vadybininkė buvo informuota apie broką, bet prekių iškart atiduoti negalėjau ir teko laukti porą savaičių kol supakuotą prekė atsiims. Dabar beliko sulaukti grąžinamų pinigų.
Iš teigiamos pusės - nuotraukos tikrai atitinka realybę (ir spalvos ir modelis).
Atsakyti
Viskas laiku, patikima. Dirba tikrai geriau nei dauguma kitu. Perku nemažai internetu, - man patiko, pataria, terminų nemeluoja o sako kaip yra. Sugrysiu ir kitiems Rekomenduoju.
Atsakyti
Jokių priekaištų. Atvežė, sunešė. Niekas nepasimetė.
Atsakyti
Sveiki,
Aciu jusu kompanijai uz pateisintus lūkesčius! Super kainos ! Gal kiek vairuotojams pamokų trūksta bet visa kita liuks. Perku ne pirma karta, tai jei ir buvo kokie nesklandumai, išsprendė ir nepaliko ant ledo. Tikrai rekomenduotina kompanija. Iki sekančio!
Atsakyti
Laba diena,
dėkoju Baldoteka kolektyvui už greičiau nei žadėta pristatytus baldus. Nuteikė laukti beveik 2 mėn. o pristatė per 3 savaites, likom maloniai nustebinti. Viskas sklandžiai ir operatyviai.
Baldais patenkinti, aptarnavimu taip pat. Sekmes jums. Dar sugrysiu.
Atsakyti
Visus reikalingus baldus 2k butui pirkau internetu, viską "apžiūrėjęs" tik kompiuterio ekrane ir galiu pasidžiaugti, jog baldai atkeliavo anksčiau, nei buvo nurodytas preliminarus terminas, baldai visiškai atitiko mano lūkesčius, visos detalės sveikos, komplektacija pilna, realybė atitinka su nuotraukose pateiktais vaizdais. Be to, greitai gavau aiškius atsakymus į iškilusius klausimus. O ir baldus atvežantys vyrukai buvo gerai nusiteikę. Jeigu kada pažįstami ieškos baldų, būtinai rekomenduosiu Jūsų el.parduotuvę.
Atsakyti
Puikiai dirba šį įmonė. Jau antrą kartą užsakinėjau baldus, ką tik gavau, viskas laiku, kaip ir buvo žadėta.
Atsakyti
Sveiki. Perskaiciau atsiliepimus, keista, bet as likau patenkinta sios firmos darbu. Uzsakinejau odinius baldus GRACIJA- super grazus, kompaktiski, kokybiski, netgi pati nesitikejau, kad bus tokie geri baldai, be to pirkome valgomojo komplekta, taip pat viskas tvarkoje, tevai taip pat uzsakinejo valgomojo komplekta- buvo siokiu tokiu negerumu, bet kur ju nera? Kai renkames baldus tokiomis kainomis, nereikia ieskoti super kokybes. O del aptarnavimo- lyg ir viskas gerai, laiku ivykde uzsakyma. Taigi mano patirtis rekomendacine firmos atzvilgiu. Sekmes jiems
Atsakyti
Nijolė 2016-02-25 16:31:34
Sveiki.
Perskaičiau pirmą sakinį skirtą lankytojams ir pasidarė graudu ir juokinga. Lankytojas atsako už informacijos turinį ir teisingumą, o ši firma mano nuomone neatsako nei už nieką.
Su lankytojais noriu pasidalinti šia savo patirtimi. Prekes pagal užsakymą gavau neteisingos komplektacijos, indaujai buvo įdėtos baltos kojos vietoj ąžuolo spalvos. Paskambinau įmonės darbuotojai paaiškinau kokios turiu pretenzijos ir paprasaiu indaujai atvezti ąžuolo spalvos kojas. Mano prašymą priėmė ir mane informavo, kad pagal sutartyje numatytą vieno mėnesio terminą ištaisys klaidą. Visai tai vyko 2016-01-18. Vasario 22 d. atvažiavo įmonės įgaliotas asmuo ir pasiėmė baltas kojas, kurios man reikalingos neatvežė. Vasario 24 d. atvežė kojas ąžuolo spalvos, bet ne indaujai, o komodai. Pradėjus su įmonės darbuotojais aiškintis buvau apkaltinta, kad neteisingai pateikiau informacją, nors esu garantuota, kad informaciją pateikėm teisingą. Abu su vyru labai atidžiai apžiūrėjom ką mums turi pakeisti ir negalėjom abu vienodai suklysti. Įmonės darbuotojai aiškina tik savo nors neturi jokių įrodymų kad aš pateikiau klaidingą informaciją. Kliento net nenori klausyti. Bendraujant su jais susidaro toks įspūdis, kad jie yra viešpačiai, o tu niekas. Dabar jau el. laišk viską išdėsčiau ir pasakė kad vėl iš naujo turėsiu laukti mėnesį, kol jie atvež. Pinigus esu sumokėjus, kai pirmą kartą atvežė užsakytus baldus, o baldų užbaigti surinkti negaliu iki šiolei, aišku negaliu jais ir naudotis. Visiems nuoširdžiai patariu iš savo patirties, apeik šią įmonę dideliu lankstu, jei norit sutaupyti laiką, sveikatą, kad nebūtumėt žeminami ir tiesiog nebūtų Jums iš Jūsų švelniai tariant tyčiojamasi. O komentarai nuostabūs šiai įmonei iš to pačio kompiuterio dar kartą įrodo, kad sąžinigumo pas juos nerasit. Rašiau ilgai ir nuoširdžiai tik labai abejoju ar pamatysiu savo atsiliepimą.
Laba diena p. Nijole,
Pagal Jūsų pateiktą informaciją (kai pradėjote surinkitnėti baldus), kreipėtės į mus, kad trūksta KOMODOS kojelių. Vadybininkė Jūsų prašė parašyti el. paštu, koks baldo pavadinimas ant pakuotės, Jūs minėjote kad nieko nesuprantate ir neieškosite, įvardinote kad tai komoda, ir patys turime suprasti. Jūsų užsakyme užsakyta buvo tik viena komoda t.y. DIANA sistemos DA8 kodu pavadintas baldas: http://www.baldoteka.lt/diana-baldai-mlot.html. Patikrinus važtaraščius, pagal priimtą pakuočių kiekį kojeles tikrai gavote, todėl mūsų vadybinkai prašė Jūsų atidžiau paieškoti, išardyti visus tam baldui priklausančius pokus. Po kiek laiko, perskambinusi informavote, kad kojeles radote tačiau jos kitos spalvos nei turi būti. Dar kartą mūsų vadybininkės paprašyta tiksliai įvardinti baldo kodą, kas parašyta ant pakuotės, - Jūs to neįvardinote, nei el paštu nei sms žinute nesutikote parašyti baldo kodą, tiesiog informuodama, kad kojeles radot bet jos kitos spalvos. Vadybininkė Jūsų, kiekvieno pokalbio metu, prašė parašyti el. laišku pretenziją tiksliai kokio baldo kojelės ne tos spalvos. Tačiau kategoriškai atsisakėte tai daryti, motyvuodama tuo, kad nesinaudojate el. paštu, nemokate siųsti ir pan. (Akivaizdu, internetu mokate naudotis).
Apgailestaujame, kad karščiuodamasi pateikėte neteisingą informaciją, dėl ko kojelių pakeitimas papildomai užtrunka. Kalbant suvyriškiu, kuris atsiliepia pagal pateiktą kontaktinį telefoną, panašu, kad labai susijaudinote pirmą kartą neradusi kojelių, dėl ko tiek ir telefoninių pokalbių metu iškart kai neradote kojelių, taip pat ir vėliau, karščiuodamasi galėjote ne tiksliai pateikti informaciją.
Dėkojame už išsakytą nuomonę, tai padės gerinti aptarnavimo kokybę ateityje, kad panašių nesusipratimų pavyktų išvengti.
Atsakyti
Sveiki.
Perskaičiau pirmą sakinį skirtą lankytojams ir pasidarė graudu ir juokinga. Lankytojas atsako už informacijos turinį ir teisingumą, o ši firma mano nuomone neatsako nei už nieką.
Su lankytojais noriu pasidalinti šia savo patirtimi. Prekes pagal užsakymą gavau neteisingos komplektacijos, indaujai buvo įdėtos baltos kojos vietoj ąžuolo spalvos. Paskambinau įmonės darbuotojai paaiškinau kokios turiu pretenzijos ir paprasaiu indaujai atvezti ąžuolo spalvos kojas. Mano prašymą priėmė ir mane informavo, kad pagal sutartyje numatytą vieno mėnesio terminą ištaisys klaidą. Visai tai vyko 2016-01-18. Vasario 22 d. atvažiavo įmonės įgaliotas asmuo ir pasiėmė baltas kojas, kurios man reikalingos neatvežė. Vasario 24 d. atvežė kojas ąžuolo spalvos, bet ne indaujai, o komodai. Pradėjus su įmonės darbuotojais aiškintis buvau apkaltinta, kad neteisingai pateikiau informacją, nors esu garantuota, kad informaciją pateikėm teisingą. Abu su vyru labai atidžiai apžiūrėjom ką mums turi pakeisti ir negalėjom abu vienodai suklysti. Įmonės darbuotojai aiškina tik savo nors neturi jokių įrodymų kad aš pateikiau klaidingą informaciją. Kliento net nenori klausyti. Bendraujant su jais susidaro toks įspūdis, kad jie yra viešpačiai, o tu niekas. Dabar jau el. laišk viską išdėsčiau ir pasakė kad vėl iš naujo turėsiu laukti mėnesį, kol jie atvež. Pinigus esu sumokėjus, kai pirmą kartą atvežė užsakytus baldus, o baldų užbaigti surinkti negaliu iki šiolei, aišku negaliu jais ir naudotis. Visiems nuoširdžiai patariu iš savo patirties, apeik šią įmonę dideliu lankstu, jei norit sutaupyti laiką, sveikatą, kad nebūtumėt žeminami ir tiesiog nebūtų Jums iš Jūsų švelniai tariant tyčiojamasi. O komentarai nuostabūs šiai įmonei iš to pačio kompiuterio dar kartą įrodo, kad sąžinigumo pas juos nerasit. Rašiau ilgai ir nuoširdžiai tik labai abejoju ar pamatysiu savo atsiliepimą.
Atsakyti
Sveiki,
dažniausiai žmonės rašo tik blogus atsiliepimus, o kalčiausias lieka pardavėjas. Pirkėjas nepagalvoja, kad už pardavėjo dar stovi keletas pakopų - gamintojas, logistika + dar sezoniškumas daro įtaką pristatymo terminams.
Pirkau iš Baldo Tek'os prieškambarį BOSS ir esu patenkinatas, nes žinojau, kad perku ne vokišką prekę, o kaimynų lenkų :)
Su pristatymo terminais ir viskas ok, papildomai dar užsakysiu baldų.
Sėkmės Baldotek'os komandai!
Atsakyti
Aciu. Gavau, laiku, greitai. O svarbiausia, geresnes kainos ir vel nepavyko rasti, nes perku jau trecia karta.
Didelis dekui vairuotojams ir vadybai. Viskas sklandziai nuo pradziu iki galo.
Kaip visada, rekomenduosiu ir kitiems.

M.
Vilnius
Atsakyti
BaldoTeka 2015-03-21 15:35:48
Gerb. Laura,
Lovytę, kurią grąžinote dėl "netinkamos kokybės", - mes sumontavome savo salone.
Naują lovytę Jums atvežėme per kelias dienas nuo gautos pretenzijos, vien tam, kad labiau derėtų prie Jūsų kitų įsigytų baldų, ir žinoma siekiant patiems pamatyti ar tikrai gamintojas supakavo tragiškos kokybės lovytę, skubiai mūsų darbuotojai ją sumontavo.
Jūsų grąžinta "brokuota" Lovytė be jokių defektų, nėra jokių Jūsų išvardintų bėgančių sakų, be reikalo sugręžiotų skylių ar pan. Galite atvykti į mūsų saloną esantį Alytuje, Vilniaus g. 5 ir pati tuo įsitikinti. Lovytė pagaminta universaliai, tinkama statyti įvairiais kampais, todėl paruošta skirtingam sumontavimui, priklausomai nuo statomos vietos. Apsauginę tvorelę galima montuoti tiek vienoje, tiek kitoje pusėje, tam paruoštos skylutės. Ant Jos, atsiradus poreikiui, galima sumontuoti antrą lovytė, taip kambaryje sutaupant vietą ir paguldant du vaikus. Visos sumontavus liekančios skylutės, uždengiamos gamintojo komplekte pridėtais elementais.
Gerb. Laura - vis dar geranoriškai rekomenduojame neskleisti melagingos, tikrovės neatitinkančios informacijos viešoje erdvėje.

Na o kas nenori laukti RICO 1 lovytę su 200x90 cm čiužiniu turime salone - sumontuota ir paruošta naudoti - kviečiame užsukti Vilniaus g. 5, Alytuje ir apžiūrėti, įsigyti. Pasirinkti norimą spalvą - užsakysime pagal Jūsų pageidavimą.
o detales kurios limpa ir geltoni plemai ant ju, tai kas cia?siaip sau, del grozio?o uzsakant lovyte nereik pasakyt, kad jus dviguba lovyte padalinat i dvi dalis?ar nejuokinga, ir tai puiki kokybe, nu as dar taip nemaciau.ir dar:lovyte su ciuziniu, tai ir parasyk, kad tai paprastas perlonas.ir jei jus skaitote, kad tai pas jumis kokybiskos prekes, tai tada as nezinau, ka reiskia ne kokybiskos.mes su baldais esame pradirbe beveik 8 metus, tai nereikia man aiskinti apie kokybe.Jus net spalvas surasote vienodas, tik kazkaip tu vienodu spalvu atspalviai skirtingi (cia apie komoda ir spinta).pasilyginkite lovytes spalva naturaoje ir nuotraukoje.aciu uz demesi
Atsakyti
LAURA 2015-03-20 18:18:52
laba diena, antra karta gaunu lovyte is UAB "Baldotekos" ir vel brokuota, ir man paaiskino, kad as negaliu to daikto atsisakyti, nes pirkau issimokejimui.Zmones, neapsigaukit, nes turesit prisiimt daikta, nesvarbu ar brokuotas ar ne tos spalvos, nes sutartis pasirasyta.o jie gal 10 vnt tokiu atves?
Gerb. Laura,
Lovytę, kurią grąžinote dėl "netinkamos kokybės", - mes sumontavome savo salone.
Naują lovytę Jums atvežėme per kelias dienas nuo gautos pretenzijos, vien tam, kad labiau derėtų prie Jūsų kitų įsigytų baldų, ir žinoma siekiant patiems pamatyti ar tikrai gamintojas supakavo tragiškos kokybės lovytę, skubiai mūsų darbuotojai ją sumontavo.
Jūsų grąžinta "brokuota" Lovytė be jokių defektų, nėra jokių Jūsų išvardintų bėgančių sakų, be reikalo sugręžiotų skylių ar pan. Galite atvykti į mūsų saloną esantį Alytuje, Vilniaus g. 5 ir pati tuo įsitikinti. Lovytė pagaminta universaliai, tinkama statyti įvairiais kampais, todėl paruošta skirtingam sumontavimui, priklausomai nuo statomos vietos. Apsauginę tvorelę galima montuoti tiek vienoje, tiek kitoje pusėje, tam paruoštos skylutės. Ant Jos, atsiradus poreikiui, galima sumontuoti antrą lovytė, taip kambaryje sutaupant vietą ir paguldant du vaikus. Visos sumontavus liekančios skylutės, uždengiamos gamintojo komplekte pridėtais elementais.
Gerb. Laura - vis dar geranoriškai rekomenduojame neskleisti melagingos, tikrovės neatitinkančios informacijos viešoje erdvėje.

Na o kas nenori laukti RICO 1 lovytę su 200x90 cm čiužiniu turime salone - sumontuota ir paruošta naudoti - kviečiame užsukti Vilniaus g. 5, Alytuje ir apžiūrėti, įsigyti. Pasirinkti norimą spalvą - užsakysime pagal Jūsų pageidavimą.
Atsakyti
laura 2015-03-20 09:03:18
laba diena, Jums visi sitie trukumai buvo parasyti ir issiusti el past., bet kazkaip jokios zinutes ar skambucio as taip ir nesulaukiau.taip Jus teisus, kad baldai balintos spalvos, o lovyte pusies, bet tada ir nuotraukas susikelkite pagal spalvas.aciu ir geros dienos
laba diena, antra karta gaunu lovyte is UAB "Baldotekos" ir vel brokuota, ir man paaiskino, kad as negaliu to daikto atsisakyti, nes pirkau issimokejimui.Zmones, neapsigaukit, nes turesit prisiimt daikta, nesvarbu ar brokuotas ar ne tos spalvos, nes sutartis pasirasyta.o jie gal 10 vnt tokiu atves?
Atsakyti
Nerijus Rydolis 2015-03-19 11:02:36
Laba diena p. Laura,
Džiaugiamės, kad vėl sugrįžote pas mus įsigyti baldus, bet tuo pačiu ir nustebome, kad apie daugelį Jūsų išvardintų problemų sužinojome tik čia - atsiliepimuose ir ankščiau apie tai mums nieko nepranešėte, kad galėtume operatyviai ištaisyti gamintojų klaidas. Žinome tik apie nekokybišką lovytę, kurią pakeisime ne tik kad į naują, bet ir į kitą spalvą, kuri labiau derėtų prie Jūsų kitų baldų.
Kadangi kiti Jūsų baldai užsakyti balintos spalvos, lovytę užsakėte natūralios pušies spalvos - ji kaip ir pati pastebėjote nedera prie jūsų pasirinktų baldų, taigi kaip ir minėjome tiek el. laiške, tiek telefonu, nauja lovytė gaminama ir pasieks Jus.
Atsiprašome, kad ne visiškai sklandžiai pavyko šis užsakymas, tačiau darome viską, kad visi nesklandumai būtų išspręsti per kuo trumpesnį laiką.

baldoteka.lt
laba diena, Jums visi sitie trukumai buvo parasyti ir issiusti el past., bet kazkaip jokios zinutes ar skambucio as taip ir nesulaukiau.taip Jus teisus, kad baldai balintos spalvos, o lovyte pusies, bet tada ir nuotraukas susikelkite pagal spalvas.aciu ir geros dienos
Atsakyti
laura 2015-03-16 10:34:14
aura
2015-03-16 10:31:10 IP 88.119.255.222

laba diena, is pradziu uzsisakeme vaikiska sekcija ir likau patenkinta....Bet po metu uzsisakiau vel:spinta, komoda, vaikiska lovyte ir virtuvini stala su kedem.O cia tai gavau:spinta su komoda uzsisakiau tos pacios spalvos, bet gavau visikai skirtingu atspalviu.Duru apacia trumpesne uz virsu, ne daug kokiais 4-5mm, komoda apdauzyta.Nu daugeli metu dirbe prie baldu-broka susitrvarkeme.Vaikiska lovyte gavau:nuo dvieju aukstu lovytes pirma auksta :) prigreziota nereikalingu skyliu, spalva visiskai kitokia, nei nuotraukoje ir is detaliu sakai bega (lovyte is pusies).Virtuvinis stala su kedem kaip ir geras, jei nekreipsim demesio, kad spalva visai kitokia, nei nuotraukose.Lovytes norejom atsisakyti is viso, nes kokybe tai tikrai prasta, bet kadangi imta viskas issimokejimui, tai man buvo paaiskinta, kad niekas man cia nieko neperskaiciuos ir as privalau uz ta suma kazka vistike uzsisakyti, arba uz didesne (skirtuma jei ka, jiems tiesiogiai sumokesiu), tai teko uzsisakyt vel ta pacia lovyte :) laukiam kol atves :)
Laba diena p. Laura,
Džiaugiamės, kad vėl sugrįžote pas mus įsigyti baldus, bet tuo pačiu ir nustebome, kad apie daugelį Jūsų išvardintų problemų sužinojome tik čia - atsiliepimuose ir ankščiau apie tai mums nieko nepranešėte, kad galėtume operatyviai ištaisyti gamintojų klaidas. Žinome tik apie nekokybišką lovytę, kurią pakeisime ne tik kad į naują, bet ir į kitą spalvą, kuri labiau derėtų prie Jūsų kitų baldų.
Kadangi kiti Jūsų baldai užsakyti balintos spalvos, lovytę užsakėte natūralios pušies spalvos - ji kaip ir pati pastebėjote nedera prie jūsų pasirinktų baldų, taigi kaip ir minėjome tiek el. laiške, tiek telefonu, nauja lovytė gaminama ir pasieks Jus.
Atsiprašome, kad ne visiškai sklandžiai pavyko šis užsakymas, tačiau darome viską, kad visi nesklandumai būtų išspręsti per kuo trumpesnį laiką.

baldoteka.lt
Atsakyti
aura
2015-03-16 10:31:10 IP 88.119.255.222

laba diena, is pradziu uzsisakeme vaikiska sekcija ir likau patenkinta....Bet po metu uzsisakiau vel:spinta, komoda, vaikiska lovyte ir virtuvini stala su kedem.O cia tai gavau:spinta su komoda uzsisakiau tos pacios spalvos, bet gavau visikai skirtingu atspalviu.Duru apacia trumpesne uz virsu, ne daug kokiais 4-5mm, komoda apdauzyta.Nu daugeli metu dirbe prie baldu-broka susitrvarkeme.Vaikiska lovyte gavau:nuo dvieju aukstu lovytes pirma auksta :) prigreziota nereikalingu skyliu, spalva visiskai kitokia, nei nuotraukoje ir is detaliu sakai bega (lovyte is pusies).Virtuvinis stala su kedem kaip ir geras, jei nekreipsim demesio, kad spalva visai kitokia, nei nuotraukose.Lovytes norejom atsisakyti is viso, nes kokybe tai tikrai prasta, bet kadangi imta viskas issimokejimui, tai man buvo paaiskinta, kad niekas man cia nieko neperskaiciuos ir as privalau uz ta suma kazka vistike uzsisakyti, arba uz didesne (skirtuma jei ka, jiems tiesiogiai sumokesiu), tai teko uzsisakyt vel ta pacia lovyte :) laukiam kol atves :)
Atsakyti
Arunas 2015-03-03 10:53:47
Prireikė nestandartinių baldų. Kreipėmės į keletą firmų. Pirmi atsiliepė Baldo Teka. Perskaičiau atsiliepimus apie įmonę ir buvau nustebintas klientų nepasitenkinimais. Vis dėlto po daugelio skambučių baldus užsisakiau. Nors pagal sutartį pristatimas per 35 d.d., baldus atvežė per 10 dienų. Mandagus darbuotojai baldus užnešė į namus.
Baldų kokybė gera, tačiau trūksta stabilumo. Turint rankas tai lengvai ištaisoma. Brėžiniuose rasta tik viena klaida (stalčiaus stabdis nurodytas tvirtinti atvirkščiai).
Gyvenu ne Alytuje ir su įmone ankščiau jokių ryšių neturėjau ir esu visai atsitiktinis klientas. Visiems rekomenduoju baldų kreiptis į Baldo Teką.
Laba diena p. Arūnai,
Džiaugiamės, kad Jūsų nenuvylėme ir likote patenkinti mūsų darbo rezultatu. Dėkojame Jums už išsakytą savo nuomonė.
Tikimės ateityje galėsime ir dar kartą Jums įrodyti, ko esame verti.
Stengiamės dėl kiekvieno kliento individualiai, kiekvieną užsakymą įvykdyti per trumpiausią laiką, tik sutartyse apsidraudžiame dėl galimo žaliavų pas tiekėjus trūkumo, dėl ko kartais užsakymai ir prailgsta iki sutartyse nurodomo 35 d.d. termino.
Lauksime Jūsų vėl sugrįžtant.
BaldoTeka.lt
Atsakyti
Prireikė nestandartinių baldų. Kreipėmės į keletą firmų. Pirmi atsiliepė Baldo Teka. Perskaičiau atsiliepimus apie įmonę ir buvau nustebintas klientų nepasitenkinimais. Vis dėlto po daugelio skambučių baldus užsisakiau. Nors pagal sutartį pristatimas per 35 d.d., baldus atvežė per 10 dienų. Mandagus darbuotojai baldus užnešė į namus.
Baldų kokybė gera, tačiau trūksta stabilumo. Turint rankas tai lengvai ištaisoma. Brėžiniuose rasta tik viena klaida (stalčiaus stabdis nurodytas tvirtinti atvirkščiai).
Gyvenu ne Alytuje ir su įmone ankščiau jokių ryšių neturėjau ir esu visai atsitiktinis klientas. Visiems rekomenduoju baldų kreiptis į Baldo Teką.
Atsakyti
Andrius 2015-01-26 13:37:55
Baldu laukiu ilgiau nei mėnesį. sutartyje parašyta kad pristato per 35 d. tačiau vėluoja ir nepraneš apie tai, nežinau ar iš vis sulauksiu. Labai nusivyliau tokiu darbu, kad neturi nei preki7 nei normalių sutarčių su gamintojais, kad teiktų prekes greičiau. toks įspūdis, kad užsakant vaikišką lovą pradeda gaminti nuo rastų miške.
Laba diena p. Andriau,
Deja, bet pagal Jūsų el pašto adresą (kuriuo pateikėte šį komentarą), tokio kliento Jūsų vardu nerandame. Tai arba sumaišėte įmonę, rašydami komentarą, arba susisiekite su mum el paštu info@baldoteka.lt ir suteiksime visą informaciją apie Jūsų užsakymą.
Baldų užsakymo terminas priklausomai nuo gamintojo gali užtrukti iki 35 darbo dienų, kas ir nurodyta mūsų sutartyte (žinoma jei užsakėte pas mus). Tai yra kiek daugiau nei vienas mėnesis, nes skaičiuojamos darbo dienos. Taigi Jei užsakymas buvo pateiktas prieš Šv. Kalėdas, gali būti kad laikas šiek tiek prailgo. Jei baldai planuoja atvykti ankščiau, tuomet nurodomas kitas terminas, kurio stengiamės laikyti ir neviršyti. Apie pasikeitusius pristatymo terminus iš gamintojų, gavę informaciją visada informuojame savo klientus ir patiksliname pristatymo laiką jei numatomas vėlavimas, ar planuojama pristatyti ankščiau nei nurodyti terminai.
Jei baldus užsakėte BaldoTeka parduotuvėje, būtinai susisiekite ir atsakysime į Jūsų klausimus.
Kaip ir minėjau, visada stengiamės laikytis sutartyje prisiimtų įsipareigojimų ir nepriekaištingai atlikti savo darbą.
Atsakyti
Baldu laukiu ilgiau nei mėnesį. sutartyje parašyta kad pristato per 35 d. tačiau vėluoja ir nepraneš apie tai, nežinau ar iš vis sulauksiu. Labai nusivyliau tokiu darbu, kad neturi nei preki7 nei normalių sutarčių su gamintojais, kad teiktų prekes greičiau. toks įspūdis, kad užsakant vaikišką lovą pradeda gaminti nuo rastų miške.
Atsakyti
Labas Nerijau..Nusivyliau tavo darbu..I Baldotekos atsiliepimus neprimiimi blogu, tada rasau tau cia..Labai neoperatyvus esi...Nemoki bendrauti su zmonemis, is taves pirkau svetaimes sekcija, kuri visa brokuota, plokste visa subadyta, o tu sakai taip turi but, dar negirdejus niekur taip, ir veliau rasai i elektronini laiska, kad leidziat ziuret nepazystatem zmonem..Tai as tau sakiau kad mano rega prasta baldus atveze vakare, todel ir nepastebejau..veliau apsilankius dukrai mano namuose kuri dirba su baldais, parode visus brokus..Nerijau tau reikia mesti sita mada, meluoti apgaudineti zmones..Nes visus durnini, o pats save laiki protingiausiu...
Atsakyti
BaldoTeka 2014-12-03 13:40:39
Laba diena p. Migle,
Jūsų komodą pagaminome pagal Jūsų pagal užsakymą išsirinktas spalvas, kurias nurodėte mūsų salone esančioje paletėje. Su jumis bendravo mūsų įmonės projektuotojas, kuris taip pat Jums dar kartą patvirtino spalvas, pagal kurias ir buvote užsakę komodą.
Spalvų deriniai - labai individualus pasirinkimas, priklauso individualiai nuo kleinto preikių, skonio bei individualaus kambario dizaino, todėl mes negalime įtakoti Jūsų pasirinkimo, nes tuomet kaip suprantu liktume dar kaltesni, jei mūsų rekomenduojamas vaizdas Jūsų netenkintų.

www.BaldoTeka.lt
Laba diena,
taip, telefonu kalbėjome. Rinkomės durelių reljefą, bet kitos spalvos tikrai neužsakinėjome. Mes tikrai gerai žinom, ką užsakėme. Buvo pasirinkta komodos spalva ir durelių reljefas. Bet kad dureles užsakinėtume kito atspalvio, to tikrai nebuvo. Galbūt būtų naudinga pasitobulinti bendraujant su užsakovais. Apie jokias skirtingas spalvas nebuvo net kalbos.
Atsakyti
Ramutė 2014-11-30 19:24:17
Labai nesąžininga įmonė. Atsiliepimus gerus sau patys susirašę, nes iš vieno IP net penki "tipo skirtingi" laimingi klientai. Pas juos puslapyje blogo atsiliepimo parašyti tiesiog neįmanoma, kiek mėginau, nepavyko. Pagamino nekokybiškai, ir labai nemandagūs. Noriu įspėti visus. Būkite su jais labai atsargūs!!!
Ramute,
Jūsų atsiliepimas kaip matome jau kitu vardu (Miglė), buvo patalpintas ir mes į jį jau atsakėme - spalvų deriniai, idvidualus pasirinkimas ir mūsų pagamintas užsakymas buvo atliktas tiksliai pagal Jūsų pasirinktas spalvas esančias mūsų baldų salone.

www.BaldoTeka.lt

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Antakalnio g. 6, LT-20139 Ukmergė.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Elevyt
Sofalova.lt - sofų ir baldų prekyba Lietuvoje

Adresas: Skautu g. 15, LT-92281 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); gamyba; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Sofalova.lt yra specializuota sofų ir sofų lovų internetinė parduotuvė, kuri jau eilę metų džiugina savo pirkėjus aukštos kokybės, išskirtinio komforto ir dizaino sofomis. Mums svarbu, kad kiekvienas pirkėjas rastų bei lengvai ir patogiai įsigytų savo svajonių sofą arba sofą lovą. Reaguodami į rinkos poreikius...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
„GINTARO BALDAI“ – JAUKIEMS NAMAMS! UAB “Gintaro baldai” – viena didžiausių baldų tiekėjų Lietuvoje, kurios veikla - prekyba minkštais bei korpusiniais baldais. 2002 m. įkurta įmonė nuolat auga ir sėkmingai gyvuoja jau penkioliktus metus. Galime pasigirti kone plačiausiu baldų salonų tinklu Lietuvoje. Baldais...
Balt Furn
EASE

Adresas: Vytenio g. 20-110, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; mediena, jos gaminiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
EASE. Mano namų stilius Baldų salonai: Vytenio g. 20,Vilnius P. Lukšio g. 32, Vilnius „Domus Galerija" EASE. Mano namų stilius - tikras jūsų namų ambasadorius. Laikas namuose dažnai yra ribotas, bet itin vertingas siekiant vertingai praleisti laiką su šeima ar individualiai, pailsėti ir paskui pilnomis jėgomis, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
Dėl karantino į užsienį keliavo 94% mažiau Lietuvos gyventojų
Dėl karantino į užsienį keliavo 94% mažiau Lietuvos gyventojų 09-21 12:41
2020 m. antrąjį ketvirtį Lietuvos gyventojų į užsienį keliavo mažiau, rodo Statistikos departamento duomenys. Daugiausia jų vyko į Latviją.
Bankų akcijos pinga po žurnalistinio tyrimo duomenų paviešinimo
Bankų akcijos pinga po žurnalistinio tyrimo duomenų paviešinimo 09-21 12:16
Daugelio tarptautinių bankų akcijos pirmadienį pinga, investuotojams nuogąstaujant po gausybės publikacijų apie tarptautinio žurnalistų konsorciumo ICIJ tyrimus, praneša agentūra "Bloomberg".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 40,15 +2,03%
Symantec 23,75 +1,45%
Humana 402,63 +1,29%
Apple 106,84 -3,17%
Boeing 161,14 -3,81%
Manchester United 15,71 -3,86%
Goodyear 8,59 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 20,65 +16,60%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Anglis 51,56 -1,24%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Auksas 1846,51 +6,60%
Nafta 40,97 +2,02%
Benzinas 1,22 +8,93%
Vištiena 1,51 -3,82%