VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB MediCA klinika

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę MediCA klinika

Atsiliepimai apie UAB "MediCA klinika"

MediCA klinika

Parašyk savo nuomonę apie UAB "MediCA klinika"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mano nuomone, Rokiškio medica klinika yra nekompetetingų "gydytojų" irštva. Kol nepaskambini direktoriui, tol nieko nedaro. Receptinius vaistus išrašo tik po didžiausių ginčų. Ir tai ne tam laikui kiek buvo prašyta. Nedarbingumą pratęst karantino metu ir gi didžiausias iššūkis jiems. Kol šefas neįsikiša, jos šiknos nepajudina. Toliau nenorim turėt jokių reikalų su šita įstaiga. Registruosimės kitur. Gal kitur į pacientus žiūrės kaip į žmones, nes šiaip jų pareiga žmogui padėt. O dabar jauties kaltas, kad sutrukdei jiems nieko neveikt.
Atsakyti
Kodėl Jūsų klinikoje reikia sumokėti mokestį už odontologo apsaugos priemones, jei tai Jums kompensuoja TLK? Ir kodėl tuomet tos apsaugos priemonės nekeičiamos naujomis, kai užeina kitas pacientas?
Katazina staciukevic
2020-07-15 12:57:00 IP 2be6cqvg
Atsakyti
Sveiki pati blogiausia klinika kokia tik yra. Pas mus tokia istorija. Vaikui įkando musyte ir vaikui gavosi alergine reakcija. Ištino kaktyte ir poto pradėjo tinti puse veido. Vaikui 3 m. Paskambinau į Medicaklinika pasake kad nupirkčiau leidžiamo tavegilio ir švirkštą ir ateičiau pas juos. Jie išleis vaistus. Nuvažiavau į vaistine tavegilio nebuvo tada nuvažiavau į mediką ir jie tada savo suleido. Klausimas kodel turejau bėgti pirkti vaistus ir švirkštą? Aš galiu nupirkti, bet kodel turėčiau jeigu moku PSD. O kai nebuvo vaistinėje jie savo suleido. Čia kalba eina apie medica klinika Elektrėnuose.
Dar vienas nutikimas. Pas vaiką pakilo temperatūra 38.4 daviau vaistuku ir paskambinau į Medicaklinika. Pasake atvažiuoti kol susiruosem ir nuvažiavom temperatūra nukrito. Tai pažiūrėjo paėmė kraują sako viskas gerai Apžiūrėjo daktaras Belickas (jeigu ji galima pavadinti gydytoju). Pasake jeigu vėl pakils tai duoti nuo temperatūros ir paleido. Pas vaiką visa naktį buvo didele temperatūra. Kita diena apie pietus pas skambinau jiems Belickas pasake o ją aš galiu padaryti ? Čia toks daktaro atsakymas.
Atsakyti
Laba diena.Noriu paklausti, kodėl jusu klinikoje yra priimti tokie darbuotojai, kurie nesugeba paimti kraujo.Subade vaikui rankas ir is 3-ju kartu nesugebejo paimti kraujo.Liepe atvaziuoti kita savaite.Buvo baisu ziureti, o svarbiausia, gaila vaiko patyrus tokius skausmus.
Atsakyti
Nesuprantu iš kur tiek daug skundų. Aš labai patenkintas. Daug tyrimų daro, stengiasi. Valdo srautus pacientų šiuo pandeminiu metu, ir sekasi neblogai.
Eilės nelabai didelės. Man tą pačią dieną kaip ir kreipiausi padarė visus tyrimus, ir gydytoja plačiai ir ilgai viską pakomentavo, išrašė vaistų, paskyrė tolimesnius tyrimus, kurie bus daromi rytoj. Po paros nuo kreipimosi.

Žmonės jūs gal nesate buvę kitose poliklinikose, kur net rūbininkė gali aprėkti, kad tiek daug nusiskundimų?
Atsakyti
Laba diena, Asta,

norime pažymėti, kad UAB "MediCA klinika" padaliniuose teikiamos tiek Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis kompensuojamos, tiek nekompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos. Jūsų minimoje situacijoje, bendra tvarka gydytojo odontologo paslauga turėtų būti kompensuojama, o už gydytojų odontologų rūbus mokestis UAB "MediCA klinika" padaliniuose apskritai nėra taikomas. Norint detaliau išnagrinėti situaciją ir atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, prašome kreiptis į mus kokybe@cgpklinikos.lt.
Atsakyti
Kodėl mokinys 16 metų (dieninio skyriaus) turi mokėti už danties plombavimą ir gydytojo rūbus?
Atsakyti
Ingrida 2020-06-22 16:23:24
Kodėl visoj Lietuvoj internernetu galima užsiregistruoti, o Alytus šventas miestas... neįmanoma niekaip. Kokiu būdu įmanoma užsiregistruoti? Užeiti - NE, internetu - NE, prisiskambinti - NE... Kelunta diena girdžiu tik kad telefonas užimtas, šiandien pareiškė kas telefonas Alytaus sugedęs...Ar mes persikėlėm į 19 amžių, kad kito būdo nėra?
Laba diena, Ingrida,

norime pažymėti, kad valdant COVID-19 plitimo grėsmes ekstremalios situacijos paskelbimo laikotarpiu el. registracijų galimybės visuose UAB "MediCA klinika" padaliniuose buvo sustabdytos siekiant suvaldyti pacientų srautus ir užtikrinti visapusišką infekcijų kontrolės principų laikymąsi. Šiuo laikotarpiu su konkrečiu padaliniu galima susisiekti tik telefonu.

Jeigu kilo problemų susisiekiant telefonu, prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt nurodant, kada ir su kuriuo Alytaus padaliniu bandėte susisiekti.
Atsakyti
Kodėl visoj Lietuvoj internernetu galima užsiregistruoti, o Alytus šventas miestas... neįmanoma niekaip. Kokiu būdu įmanoma užsiregistruoti? Užeiti - NE, internetu - NE, prisiskambinti - NE... Kelunta diena girdžiu tik kad telefonas užimtas, šiandien pareiškė kas telefonas Alytaus sugedęs...Ar mes persikėlėm į 19 amžių, kad kito būdo nėra?
Atsakyti
MediCA klinika 2020-06-22 14:20:40
Laba diena, Janina,

prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt bei nurodyti, su kokiomis problemomis ir kuriame mūsų padalinyje susidūrėte. Atsižvelgiant į Jūsų išsakytus pastebėjimus, galėsime atlikti išsamų susiklosčiusios situacijos vertinimą.
Čia Panevėži
Atsakyti
JANINA 2020-06-22 14:11:15
sveiki, išeina normalus personalas registratūroje o priimate kad susineketi neįmanoma. Nevertinate nei žmogaus nei jo ligos. Daktarės tai superines, bet registratūroje kas dirba. Atsiprašau.
Laba diena, Janina,

prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt bei nurodyti, su kokiomis problemomis ir kuriame mūsų padalinyje susidūrėte. Atsižvelgiant į Jūsų išsakytus pastebėjimus, galėsime atlikti išsamų susiklosčiusios situacijos vertinimą.
Atsakyti
Lina 2020-06-18 14:23:24
Laba diena labai noretume, kad Radviliskyje prie UAB Medica klinika lauke pastatytumete nors viena suoliuka
Laba diena, Lina,

dėkojame už Jūsų pastebėjimą, įvertinsime esamą situaciją ir galimus sprendimus.
Atsakyti
sveiki, išeina normalus personalas registratūroje o priimate kad susineketi neįmanoma. Nevertinate nei žmogaus nei jo ligos. Daktarės tai superines, bet registratūroje kas dirba. Atsiprašau.
Atsakyti
Laba diena labai noretume, kad Radviliskyje prie UAB Medica klinika lauke pastatytumete nors viena suoliuka
Atsakyti
Vida Juškevičienė 2020-04-09 16:34:29
Šia įstaiga kuo toliau tuo labiau nusiviliu. Prisegu susirašinėjimą, liūdna kai nenorima pripažinti savo klaidų.

2020-04-07 08:37 (prieš 2 dienas)

skirta aš

Labas rytas, p. Vida,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Dėkojame, kad apie iškilusias problemas mus informavote.

Norime informuoti, kad remiantis Jūsų nusiskundime išdėstyta informacija, susidariusi situacija buvo aptarta su UAB „MediCA klinika“ (toliau - Klinika) Marijampolės padalinyje (veikiančiame adresu: R. Juknevičiaus g. 3, Marijampolė) Jums paslaugas teikusia akušere (toliau - Darbuotoja).

Remiantis Jūsų nusiskundime išdėstyta informacija, Klinikos informacinės sistemos įrašais, Darbuotojos paaiškinimu ir medicininėje dokumentacijoje kaupiama informacija, buvo nustatyta, kad 2020 m. sausio 9 d. Jums lankantis Klinikos padalinyje buvo paimtas gimdos kaklelio citologinis tepinėlis. Jums pageidaujant (po tepinėlio paėmimo) Darbuotoja suteikė rekomendacijas dėl higieninės priežiūros, atsižvelgiant į Jūsų išsakytus nusiskundimus dėl jaučiamo diskomforto makšties srityje (t. y. rekomendavo intymios srities prausiklį „Vagisan“). Pažymėtina, kad Darbuotoja informaciją teikė savo kompetencijos ribose, remiantis Jūsų išsakytu pageidavimu ir įvardintu nusiskundimu. Gydytojo akušerio - ginekologo konsultacijai nukreipta nebuvote, nes papildomų nusiskundimų neturėjote ir pakitimų, imant gimdos kaklelio tepinėlį, nebuvo pastebėta.

Vis dėl to, vertinant susidariusią situaciją, manome, kad galėjo įvykti nesusipratimas Jums registruojantis vizitui dėl tepinėlio iš gimdos kaklelio paėmimo. Klinikos padalinio registratūros darbuotoja, galimai, suteikė Jums per mažai informacijos apie numatomą atlikti procedūrą ir ją atliksiantį darbuotoją, dėl to labai atsiprašome.

Norime patikinti, kad Jums paslaugas teikę Klinikos darbuotojai, buvo pakartotinai supažindinti su Klinikos pacientų aptarnavimo standartu ir informacijos pacientams teikimo tvarka. Atsižvelgdami į Jūsų patirtus išgyvenimus, kviečiame, esant poreikiui, atvykti nemokamai gydytojo akušerio - ginekologo konsultacijai Jums patogiu metu.

Labai tikimės, kad šis nesusipratimas nesutrukdys ir toliau bendradarbiauti teikiant aukščiausios kokybės asmens sveikatos priežiūros paslaugas Jums ir Jūsų artimiesiems.

Pagarbiai

Sveiki, labai liūdna, kad vis tik jūs nepripažįstate savo nekompetentingų darbuotojų klaidų. Ilgai laukus, vis tik sulaukiau jūsų atsakymo. Belaukdama jo pati išsiaiškinau, kad akušerė galėjo paimti tik tepinėlį, konsultuoti mane ligos klausimu ji neturėjo teisės, nes neturi reikiamo išsilavinimo. Ji privalėjo mane iš karto nukreipti pas specialistą, o ne rekomenduoti drėkinantį prausiklį..... Aš konsultavausi su ja ne dėl higienos reikalų, o skundžiausi niežuliu tam tikrose vietose. Pas mane buvo stiprus uždegimas, gydymasis rekomenduotu prausikliu tik paaštrino problemą. Ar jums neatrodo, kad ta akušerė turėtų pati pas mane atsiprašyti? Kodėl aš mokanti visus mokesčius negaunu kokybiško gydymo ? Kodėl aš turėjau kentėti dėl akušerės nekompetentingumo ? Ir dar daug klausimų iškyla.... O jums ačiū, dabar aš visa tai paviešinsiu plačiai. Ir dar klausimas, kiek šiai akušeriai gamintojas o gal pardavėjas moka už intymaus, drėkinančio prausiklio reklamą?
Gerb. Vida,

atsakymas į Jūsų užklausimus buvo pateiktas vadovaujantis UAB "MediCA klinika" nustatyta tvarka, jeigu su juo nesutinkate, visada turite teisę teikti skundą kaip numatyta Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatyme.
Vida Juškevičienė
2020-04-09 16:34:29 IP 2e7r3u4s
Atsakyti
Šia įstaiga kuo toliau tuo labiau nusiviliu. Prisegu susirašinėjimą, liūdna kai nenorima pripažinti savo klaidų.

2020-04-07 08:37 (prieš 2 dienas)

skirta aš

Labas rytas, p. Vida,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Dėkojame, kad apie iškilusias problemas mus informavote.

Norime informuoti, kad remiantis Jūsų nusiskundime išdėstyta informacija, susidariusi situacija buvo aptarta su UAB „MediCA klinika“ (toliau - Klinika) Marijampolės padalinyje (veikiančiame adresu: R. Juknevičiaus g. 3, Marijampolė) Jums paslaugas teikusia akušere (toliau - Darbuotoja).

Remiantis Jūsų nusiskundime išdėstyta informacija, Klinikos informacinės sistemos įrašais, Darbuotojos paaiškinimu ir medicininėje dokumentacijoje kaupiama informacija, buvo nustatyta, kad 2020 m. sausio 9 d. Jums lankantis Klinikos padalinyje buvo paimtas gimdos kaklelio citologinis tepinėlis. Jums pageidaujant (po tepinėlio paėmimo) Darbuotoja suteikė rekomendacijas dėl higieninės priežiūros, atsižvelgiant į Jūsų išsakytus nusiskundimus dėl jaučiamo diskomforto makšties srityje (t. y. rekomendavo intymios srities prausiklį „Vagisan“). Pažymėtina, kad Darbuotoja informaciją teikė savo kompetencijos ribose, remiantis Jūsų išsakytu pageidavimu ir įvardintu nusiskundimu. Gydytojo akušerio - ginekologo konsultacijai nukreipta nebuvote, nes papildomų nusiskundimų neturėjote ir pakitimų, imant gimdos kaklelio tepinėlį, nebuvo pastebėta.

Vis dėl to, vertinant susidariusią situaciją, manome, kad galėjo įvykti nesusipratimas Jums registruojantis vizitui dėl tepinėlio iš gimdos kaklelio paėmimo. Klinikos padalinio registratūros darbuotoja, galimai, suteikė Jums per mažai informacijos apie numatomą atlikti procedūrą ir ją atliksiantį darbuotoją, dėl to labai atsiprašome.

Norime patikinti, kad Jums paslaugas teikę Klinikos darbuotojai, buvo pakartotinai supažindinti su Klinikos pacientų aptarnavimo standartu ir informacijos pacientams teikimo tvarka. Atsižvelgdami į Jūsų patirtus išgyvenimus, kviečiame, esant poreikiui, atvykti nemokamai gydytojo akušerio - ginekologo konsultacijai Jums patogiu metu.

Labai tikimės, kad šis nesusipratimas nesutrukdys ir toliau bendradarbiauti teikiant aukščiausios kokybės asmens sveikatos priežiūros paslaugas Jums ir Jūsų artimiesiems.

Pagarbiai

Sveiki, labai liūdna, kad vis tik jūs nepripažįstate savo nekompetentingų darbuotojų klaidų. Ilgai laukus, vis tik sulaukiau jūsų atsakymo. Belaukdama jo pati išsiaiškinau, kad akušerė galėjo paimti tik tepinėlį, konsultuoti mane ligos klausimu ji neturėjo teisės, nes neturi reikiamo išsilavinimo. Ji privalėjo mane iš karto nukreipti pas specialistą, o ne rekomenduoti drėkinantį prausiklį..... Aš konsultavausi su ja ne dėl higienos reikalų, o skundžiausi niežuliu tam tikrose vietose. Pas mane buvo stiprus uždegimas, gydymasis rekomenduotu prausikliu tik paaštrino problemą. Ar jums neatrodo, kad ta akušerė turėtų pati pas mane atsiprašyti? Kodėl aš mokanti visus mokesčius negaunu kokybiško gydymo ? Kodėl aš turėjau kentėti dėl akušerės nekompetentingumo ? Ir dar daug klausimų iškyla.... O jums ačiū, dabar aš visa tai paviešinsiu plačiai. Ir dar klausimas, kiek šiai akušeriai gamintojas o gal pardavėjas moka už intymaus, drėkinančio prausiklio reklamą?
Atsakyti
Donata 2020-03-09 11:21:27
MediCA klinika, Panevėžys. Likau labai nusivylusi ir nesupratusi situacijos. Į šią kliniką kreipiausi todėl, kad įstaiga, kurioje esu prisiregistravusi, negali suteikti C, CE kategorijų medicininės pažymos. Pasiskambinusi į registratūrą (atsiliepė labai maloni jauna moteris) man paaiškino, kad gali suteikti tokią paslaugą neprisiregistravus į pačią įstaigą tik reikia atsinešti priklausomybių centro išrašą. Paklausus ar žino kur yra šis centras (nes esu ne vietinė) ji mane sujungė su sesute kuri viską paaiškino dar kartą tą patį ir informavo kur galima rasti priklausomybių centrą. Padėkojusi už išsiamią informaciją pasakiau, kad kai pavyks susiderinti su priklausomybių centru, pasiskambinsiu dar kartą užsirašyti vizitui.
Susiderinusi su centru skambinausi į kliniką užsirašyti vizitui. Registratūroje atsiliepė kita moteris (ne tokia maloni), paaiškinusi visą situaciją dar kartą ir pridūriau, kad jau skambinausi ir sakė jog priims, tai likau nieko nepešusi, nes pareiškė, kad nieko nepriims, kadangi šiuo metu siaučia KORONA virusas, priims tik savo klientus, kurie yra prisiregistravę klinikoje bei pareiškė, kad eiti į savo kliniką (nors nesvarbu, kad ji tokių paslaugų neteikia). Tai tie savi klientai nenešioja šio viruso, o nauji klientai, gali užkrėsti visus? Ir kaip suprasti šiuo metu, kai vienai atsiliepus viskas yra gerai, priima ir viską paaiškina, kad nesvarbu jog neesi jų klientas (plius susutė tą patį sakė), o kitai atsiliepus pateikia visai kitą atsakymą ir atsisako priimti?
Laba diena, Donata,

atsiprašome už kilusius nesklandumus, susisiekite su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt ir galėsime atlikti išsamų susiklosčiusios situacijos vertinimą.
Atsakyti
MediCA klinika, Panevėžys. Likau labai nusivylusi ir nesupratusi situacijos. Į šią kliniką kreipiausi todėl, kad įstaiga, kurioje esu prisiregistravusi, negali suteikti C, CE kategorijų medicininės pažymos. Pasiskambinusi į registratūrą (atsiliepė labai maloni jauna moteris) man paaiškino, kad gali suteikti tokią paslaugą neprisiregistravus į pačią įstaigą tik reikia atsinešti priklausomybių centro išrašą. Paklausus ar žino kur yra šis centras (nes esu ne vietinė) ji mane sujungė su sesute kuri viską paaiškino dar kartą tą patį ir informavo kur galima rasti priklausomybių centrą. Padėkojusi už išsiamią informaciją pasakiau, kad kai pavyks susiderinti su priklausomybių centru, pasiskambinsiu dar kartą užsirašyti vizitui.
Susiderinusi su centru skambinausi į kliniką užsirašyti vizitui. Registratūroje atsiliepė kita moteris (ne tokia maloni), paaiškinusi visą situaciją dar kartą ir pridūriau, kad jau skambinausi ir sakė jog priims, tai likau nieko nepešusi, nes pareiškė, kad nieko nepriims, kadangi šiuo metu siaučia KORONA virusas, priims tik savo klientus, kurie yra prisiregistravę klinikoje bei pareiškė, kad eiti į savo kliniką (nors nesvarbu, kad ji tokių paslaugų neteikia). Tai tie savi klientai nenešioja šio viruso, o nauji klientai, gali užkrėsti visus? Ir kaip suprasti šiuo metu, kai vienai atsiliepus viskas yra gerai, priima ir viską paaiškina, kad nesvarbu jog neesi jų klientas (plius susutė tą patį sakė), o kitai atsiliepus pateikia visai kitą atsakymą ir atsisako priimti?
Atsakyti
Sigita 2020-02-24 15:52:15
Jeigu sedėtume laukiamajame, tai ir nepastebėtu, kad mes atvykę, nes būna situacijų, kad vaikas suserga ir eini be talono į "gyvą eilę" tada nori nenori turi būti prie kabineto, kad tave priimtu...o tokų sergančiu ne vienas būna be talono. Negi sudėtinga pastatyti kelias kėdes ar suoliuką...
Gerb. Sigita,

užtikriname, kad visi į kliniką atvykstantys pacientai bus pastebėti, o esant reikalui, klinikos personalas juos maloniai palydės iki reikalingo kabineto.
Atsakyti
MediCA klinika 2020-02-24 15:10:05
Laba diena, Lina,

dėkojame už Jūsų pastebėjimus. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad Radviliškio padalinyje yra įrengtas bendras laukiamasis, kuriame galite patogiai laukti savo eilės tiek pas šeimos gydytoją, tiek pas kitus gydytojus specialistus, tiek į procedūrinį kabinetą.
Jeigu sedėtume laukiamajame, tai ir nepastebėtu, kad mes atvykę, nes būna situacijų, kad vaikas suserga ir eini be talono į "gyvą eilę" tada nori nenori turi būti prie kabineto, kad tave priimtu...o tokų sergančiu ne vienas būna be talono. Negi sudėtinga pastatyti kelias kėdes ar suoliuką...
Atsakyti
Dainora 2020-02-11 12:05:03
Šiandien su 2 metų vaiku lankėmės pas gyd. I.Jasaitienę. Buvome nemaloniai nustebinti gydytojos priėmimu... Visų pirma gavome pylos baisiu tonu dėl atvykimo anksčiau, nors su mažu vaiku ne visada juk pavyksta gyventi pagal laikrodį. Be to gydytoja turėjo pastabą dėl to, jog ji nėra vaiko šeimos gydytoja. Kiek žinau, lankytis ir registruotis galima pas bet kurį gydytoją, o mūsų šeimos gydytojas šiandien dirba nepatogiu laiku. Taip pat vaiko apžiūra buvo atmestina bei gydytojos elgesys buvo nepriimtinas. Dėl to, jog gydytoja turi daug darbo ar yra blogos nuotaikos, pacientai neturėtų būti šitaip priimti vizito. Daugiau pad šią gydytoją nežadame lankytis. Nuotaika sugadinta visai dienai.
Laba diena, Dainora,

labai atsiprašome už kilusius nesklandumus ir prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Sigita 2020-01-31 16:13:34
Sveiki, Radviliškio Medica Klinikoje, labai reikia suoliukų ar kėdžių prie vaikų daktaro kabineto, būna taip, kad lauki valandą laiko su karščiuojančių vaiku ant rankų, patikėkite atsisėsti tikrai norisi : (Visi aplinkui skundžiasi, kad nėra suoliukų. PRAŠOME SUOLŲ...
Laba diena, Sigita,

kaip ir minėjome ankstesniame komentare, Radviliškio padalinyje yra įrengtas bendras laukiamasis, kuriame galite patogiai laukti savo eilės tiek pas šeimos gydytoją, tiek pas kitus gydytojus specialistus, tiek į procedūrinį kabinetą.
Atsakyti
Lina 2020-01-29 13:45:52
Laba diena, labai prasytume, kad nors kelias kedes pastatytumete Radviliskio Medica klinikoje pries prosedurini kabineta nes vyresniam zmogui tenka palaukti tai tikrai sunku
Laba diena, Lina,

dėkojame už Jūsų pastebėjimus. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad Radviliškio padalinyje yra įrengtas bendras laukiamasis, kuriame galite patogiai laukti savo eilės tiek pas šeimos gydytoją, tiek pas kitus gydytojus specialistus, tiek į procedūrinį kabinetą.
Atsakyti
Zydre Kareiviene 2020-01-19 13:22:08
Esu pasipiktinusi neatidairiu ir neatsakingu administratoriu darbu Klaipedoje, Vingio g. Gavau paskyrima pas seimos gyd.ir laukiau visa menesi kada jau turiu eiti...paskyrimo lapelis buvo israsytas su diena ir valanda, o as gaunu priminimo zinute, kurioje nurodyta ne ta diena!!!!! As esu dirbantis zmogus, stengiuosi suderinti laika su savo laisvomis dienomis ar bent jau laika pries darba ar po jo!!! Ir ka tokiu atveju man daryti, registruotis is naujo ir laukti dar menesi laiko.????
Laba diena, Žydre,

labai prašome išdėstyti nesklandumus, su kuriais susidūrėte, el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik turėdami išsamų situacijos aprašymą, galėsime imtis gerinimo veiksmų.
Atsakyti
Mindaugas 2020-01-08 10:17:23
Aptarnavimas žemo lygio. Nesuprantu, kam tie išankstiniai registravimai, jeigu visada papildomai reikia laukti bent 40 min.
Sveiki, Mindaugai,

jeigu lankantis mūsų klinikoje susidūrėte su problemomis, prašome nedelsiant apie tai pranešti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Pasistengsime išspręsti visus kilusius nesklandumus.
Atsakyti
Šiandien su 2 metų vaiku lankėmės pas gyd. I.Jasaitienę. Buvome nemaloniai nustebinti gydytojos priėmimu... Visų pirma gavome pylos baisiu tonu dėl atvykimo anksčiau, nors su mažu vaiku ne visada juk pavyksta gyventi pagal laikrodį. Be to gydytoja turėjo pastabą dėl to, jog ji nėra vaiko šeimos gydytoja. Kiek žinau, lankytis ir registruotis galima pas bet kurį gydytoją, o mūsų šeimos gydytojas šiandien dirba nepatogiu laiku. Taip pat vaiko apžiūra buvo atmestina bei gydytojos elgesys buvo nepriimtinas. Dėl to, jog gydytoja turi daug darbo ar yra blogos nuotaikos, pacientai neturėtų būti šitaip priimti vizito. Daugiau pad šią gydytoją nežadame lankytis. Nuotaika sugadinta visai dienai.
Atsakyti
Sveiki, Radviliškio Medica Klinikoje, labai reikia suoliukų ar kėdžių prie vaikų daktaro kabineto, būna taip, kad lauki valandą laiko su karščiuojančių vaiku ant rankų, patikėkite atsisėsti tikrai norisi : (Visi aplinkui skundžiasi, kad nėra suoliukų. PRAŠOME SUOLŲ...
Atsakyti
Laba diena, labai prasytume, kad nors kelias kedes pastatytumete Radviliskio Medica klinikoje pries prosedurini kabineta nes vyresniam zmogui tenka palaukti tai tikrai sunku
Zydre Kareiviene
2020-01-19 13:22:08 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Esu pasipiktinusi neatidairiu ir neatsakingu administratoriu darbu Klaipedoje, Vingio g. Gavau paskyrima pas seimos gyd.ir laukiau visa menesi kada jau turiu eiti...paskyrimo lapelis buvo israsytas su diena ir valanda, o as gaunu priminimo zinute, kurioje nurodyta ne ta diena!!!!! As esu dirbantis zmogus, stengiuosi suderinti laika su savo laisvomis dienomis ar bent jau laika pries darba ar po jo!!! Ir ka tokiu atveju man daryti, registruotis is naujo ir laukti dar menesi laiko.????
Atsakyti
Aptarnavimas žemo lygio. Nesuprantu, kam tie išankstiniai registravimai, jeigu visada papildomai reikia laukti bent 40 min.
Atsakyti
Doloresa 2019-12-10 15:26:50
Laba diena,

2019-12-09 mamo mama, garbingo amžiaus senjorė, apsilankė MediCa klinikoje Radviliškyje. Norėjo pasiteirauti apie teikiamas paslaugas ir jų įkainius. Administratorė negalėjo atsakyti į jos klausimą. Nusiuntė į 7 kabinetą. Mama norėjo sužinoti, kiek kainuotų kraujo tyrimas dėl kepenų veiklos. Darbuotoja iš 7 kabineto taip pat negalėjo atsakyti į šį klausimą. pasiuntė į koridorių pasiskaityti instrukcijos. Mano mamos yra silpas regėjimas, todėl ji neturi fizinės galimybės skaityti raštų ant sienos. Apie tai pasakius darbuotojai, ši net nesiteikė padėti senam žmogui, t.y. nei palydėjo prie skelbimo, nei perskaitė garsiai jo turinį...O ir pati nelabai, matyt, kompetentinga, nes negalėjo atsakyti į tokį, atrodo, paprastą klausimą.
Ir išėjo mama "nieko nepešusi"...
Labai gaila, kad tokie darbuotojai dirba tokiose įstaigose. Žmonės be atjautos, be žinių...Ir nerodo jokios iniciatyvos padėti kitam.
Prašome Jūsų atsakyti, kokių bus imtąsi priemonių, kad sekantį kartą atvykus nepasikartotų tokia situacija.
Lauksiu Jūsų atsakymo. Nes dar tikiu, kad nors kam rūpi senas žmogus.
Laba diena, Doloresa,

labai atsiprašome už kilusius nesklandumus ir pašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt bei nurodyti savo mamos duomenis (pagal Jūsų žinutę negalime jos identifikuoti). Pasistengsime kuo greičiau išanalizuoti Jūsų atvejį ir pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Laba diena,

2019-12-09 mamo mama, garbingo amžiaus senjorė, apsilankė MediCa klinikoje Radviliškyje. Norėjo pasiteirauti apie teikiamas paslaugas ir jų įkainius. Administratorė negalėjo atsakyti į jos klausimą. Nusiuntė į 7 kabinetą. Mama norėjo sužinoti, kiek kainuotų kraujo tyrimas dėl kepenų veiklos. Darbuotoja iš 7 kabineto taip pat negalėjo atsakyti į šį klausimą. pasiuntė į koridorių pasiskaityti instrukcijos. Mano mamos yra silpas regėjimas, todėl ji neturi fizinės galimybės skaityti raštų ant sienos. Apie tai pasakius darbuotojai, ši net nesiteikė padėti senam žmogui, t.y. nei palydėjo prie skelbimo, nei perskaitė garsiai jo turinį...O ir pati nelabai, matyt, kompetentinga, nes negalėjo atsakyti į tokį, atrodo, paprastą klausimą.
Ir išėjo mama "nieko nepešusi"...
Labai gaila, kad tokie darbuotojai dirba tokiose įstaigose. Žmonės be atjautos, be žinių...Ir nerodo jokios iniciatyvos padėti kitam.
Prašome Jūsų atsakyti, kokių bus imtąsi priemonių, kad sekantį kartą atvykus nepasikartotų tokia situacija.
Lauksiu Jūsų atsakymo. Nes dar tikiu, kad nors kam rūpi senas žmogus.
Atsakyti
RASA 2019-12-04 14:23:29
Jūs nekalbėkit nesamonių. Visi žinome, kad vaikams dantys gydomi nemokamai ir tai traktuoja, ir ligonių kasos. Vaikas 13 metų pasirenka brangesnes paslaugas. Kaži kodėl jūsų darbuotojos-odontologės neužtikrina kokybiškos paslaugos, viena pataisė, išėjo iš darbo, kita priėmė ir sako, kad blogai ana sutaisė ir vėl taiso ir vėl ima baisinius pinigus. Ir tai, Garliavoje, jau vieša paslaptis, kad su stomatologais ten bordakas. Aš kreipsiuos raštiškai į ligonių kasas ir tegul pasižiūri kam kokie įstatymai galioja.
Gerb. Rasa,

savo atsakyme ir nurodėme, kad odontologinės paslaugos yra teikiamos nemokamai, o pacientams (prieš tai sutikus pasirašytinai) galimai reikia sumokėti tik už brangiau kainuojančias medžiagas.

Labai prašome kilus papildomiems klausimams kreiptis el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume išsamiai išnagrinėti Jūsų atvejį.
Atsakyti
MediCA klinika 2019-12-04 13:55:47
Laba diena, Rasa,

kaip jau minėjome atsakydami į anksčiau pateiktą lankytojo komentarą, UAB "MediCA klinika" odontologinės paslaugos yra teikiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o gydytojų odontologų darbas yra organizuojamas taip, kad būtų užtikrintas kokybiškų paslaugų teikimas visiems pacientams. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad pirminės odontologinės paslaugos yra teikiamos nemokamai ir tik tada, kai pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, jie sumoka pasirinktų brangiau kainuojančių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių ir bazinių kainų skirtumą.
Jūs nekalbėkit nesamonių. Visi žinome, kad vaikams dantys gydomi nemokamai ir tai traktuoja, ir ligonių kasos. Vaikas 13 metų pasirenka brangesnes paslaugas. Kaži kodėl jūsų darbuotojos-odontologės neužtikrina kokybiškos paslaugos, viena pataisė, išėjo iš darbo, kita priėmė ir sako, kad blogai ana sutaisė ir vėl taiso ir vėl ima baisinius pinigus. Ir tai, Garliavoje, jau vieša paslaptis, kad su stomatologais ten bordakas. Aš kreipsiuos raštiškai į ligonių kasas ir tegul pasižiūri kam kokie įstatymai galioja.
Atsakyti
Rasa 2019-11-19 10:52:53
Esu pasipiktinusi šios klinikos dantų taisymu vaikams, garliavos padalinyje. Dukra 13m kelis kartus taisėsi dantukus ir vis buvo reikalaujama nuo 20-30 eur. Kaip kartą nuėjau pati užregistruoti dukrą vėl dėl dantų, registratorė pareiškė, kad nemokamų vietų nėra, aš jai atsakiau, kad niekada jų ir nebuvo. Tai kaip čia su ta nemokama medicina. Aš skambinau į ligonių kasas ir man atsakė, kad vaikams gydymas turi būti nemokamas. Tikriausei reiktų oficialei į ligonių kasas nusiūsti raštą ir įvardinti tokią kliniką, kad atimtų gydymo licenziją.
Laba diena, Rasa,

kaip jau minėjome atsakydami į anksčiau pateiktą lankytojo komentarą, UAB "MediCA klinika" odontologinės paslaugos yra teikiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o gydytojų odontologų darbas yra organizuojamas taip, kad būtų užtikrintas kokybiškų paslaugų teikimas visiems pacientams. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad pirminės odontologinės paslaugos yra teikiamos nemokamai ir tik tada, kai pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, jie sumoka pasirinktų brangiau kainuojančių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių ir bazinių kainų skirtumą.
Atsakyti
Lauta 2019-11-12 07:19:46
Klaipedoje Vingio g. 16 vaikas registruotas nuo metuku sioje klinikoje. Dabar jam 9 metai. Nuejus užregistruoti vaika pas stomotologus registraturoje pareiškia kad nera vietu tik mokamos. Stomotologai pasake neregistruoti. Paklausus kur mums vykti tada atsakymas buvo negaliu nieko padeti. Kai ipykusi paklausiau gal nauji dabar įstatymai kad vaikas yra valstybes draustas ir jam vistiek gydymas taip išeina mokamas? Kai pasakiau kad reikes kažkur kreiptis dėl ale tokio naujo įstatymo. Tai neužilgo pareiške palaukit pažiūresiu ir ka manot? Vietą vaikui sutaisyti dantuką staiga atsirado.
Laba diena, Lauta,

UAB "MediCA klinika" odontologinės paslaugos yra teikiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o gydytojų odontologų darbas yra organizuojamas taip, kad būtų užtikrintas kokybiškų paslaugų teikimas visiems pacientams. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad vaikams, moksleiviams, besimokantiems dieninėse bendrojo lavinimo mokyklose, profesinių mokyklų dieniniuose skyriuose, bet ne ilgiau nei jiems sukanka 24 metai pirminės odontologinės paslaugos, numatytos Sveikatos apsaugos ministro įsakyme „Dėl pirminės odontologinės priežiūros (pagalbos) paslaugų, kompensuojamų iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų, masto (sudėties)“, yra teikiamos nemokamai. Tik tada, kai pacientai (jų atstovai), turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, jie sumoka pasirinktų brangiau kainuojančių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių ir bazinių kainų skirtumą.

Gydytojo odontologo paslaugos vaikams, kaip ir kitiems pacientams, yra teikiamos atsižvelgiant į susidariusias pacientų eiles, kuriose atskirai yra išskiriamas laikas dėl skausmo apsilankantiems pacientams (jiems suteikiama skubi gydytojo odontologo pagalba).

Jeigu ateityje susidursite su panašiais (į Jūsų įvardintą) nesklandumais, maloniai prašome kreiptis el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt
Atsakyti
Egle 2019-11-08 10:22:13
Klinikos administracijai Žirmūnų g. 2 neįmanoma niekada prisiskambinti. Tai tikrai sudaro didelių nepatogumų, nes po dviejų dienų po 10 kartų mėginimo prisiskambinti, trunka kantrybė ir tenka pačiai atvažiuoti į kliniką ir kai matai kad administratorė didžiąją dalį praleidžia savo vietoje kur šalia yra telefonas, tai tikrai susismastai dėl kokių priežasčių neatsako į skambučius. Suprasčiau jei tai būtų tik vieną kartą meginta skambinti, tada taip gal ir nebuvo tą akimirką darbo vietoje arba tiesiog negalėjo atsiliepti, bet dabar pastoviai ta pati situacija.
Laba diena, Egle,

norime pažymėti, kad UAB „MediCA klinika“ padaliniuose pacientų skambučius aptarnauja tiek registratūroje dirbantys darbuotojai, tiek centralizuotai veikiantis skambučių centras, kurio aptarnavimo specialistai gali aptarnauti tiek Vilniaus, tiek kituose Lietuvos miestuose veikiančių padalinių pacientus. Atsižvelgiant į tai, užtikriname, kad į visus pacientų skambučius yra sureaguojama.

Kadangi susidūrėte nesklandumais, labai prašome informuoti (el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt) kada, kokiu numeriu ir iš kokio numerio bandėte susisiekti su padaliniu, kad galėtume išsamiai patikrinti, kodėl Jūsų įvardinti nusiskundimai atsirado.
Atsakyti
Tautvydas 2019-10-28 10:21:44
Esi klinikos registruotas klientas. Paskambini į registratūrą ir sakai, kad visą savaitgalį su temperatūrą guli ir dar dabar turi. Pasako, kad laisvų vietų nėra, ką aš ir pats matau internete, bet tai yra skubu.Paprašai, kad bent sujungtų su daktare pašnekėti telefonu, NE NEGALIMA. Registruotam įstaigos klientui skubiu atveju reikia savaitę išgyventi.
Sveiki, Tautvydai,

labai atsiprašome už kilusius nesklandumus. Labai pašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt bei nurodyti, į kurį UAB "MediCA klinika" padalinį kreipėtės. Pasistengsime kuo greičiau išanalizuoti Jūsų atvejį ir pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Esu pasipiktinusi šios klinikos dantų taisymu vaikams, garliavos padalinyje. Dukra 13m kelis kartus taisėsi dantukus ir vis buvo reikalaujama nuo 20-30 eur. Kaip kartą nuėjau pati užregistruoti dukrą vėl dėl dantų, registratorė pareiškė, kad nemokamų vietų nėra, aš jai atsakiau, kad niekada jų ir nebuvo. Tai kaip čia su ta nemokama medicina. Aš skambinau į ligonių kasas ir man atsakė, kad vaikams gydymas turi būti nemokamas. Tikriausei reiktų oficialei į ligonių kasas nusiūsti raštą ir įvardinti tokią kliniką, kad atimtų gydymo licenziją.
Atsakyti
Klaipedoje Vingio g. 16 vaikas registruotas nuo metuku sioje klinikoje. Dabar jam 9 metai. Nuejus užregistruoti vaika pas stomotologus registraturoje pareiškia kad nera vietu tik mokamos. Stomotologai pasake neregistruoti. Paklausus kur mums vykti tada atsakymas buvo negaliu nieko padeti. Kai ipykusi paklausiau gal nauji dabar įstatymai kad vaikas yra valstybes draustas ir jam vistiek gydymas taip išeina mokamas? Kai pasakiau kad reikes kažkur kreiptis dėl ale tokio naujo įstatymo. Tai neužilgo pareiške palaukit pažiūresiu ir ka manot? Vietą vaikui sutaisyti dantuką staiga atsirado.
Atsakyti
Klinikos administracijai Žirmūnų g. 2 neįmanoma niekada prisiskambinti. Tai tikrai sudaro didelių nepatogumų, nes po dviejų dienų po 10 kartų mėginimo prisiskambinti, trunka kantrybė ir tenka pačiai atvažiuoti į kliniką ir kai matai kad administratorė didžiąją dalį praleidžia savo vietoje kur šalia yra telefonas, tai tikrai susismastai dėl kokių priežasčių neatsako į skambučius. Suprasčiau jei tai būtų tik vieną kartą meginta skambinti, tada taip gal ir nebuvo tą akimirką darbo vietoje arba tiesiog negalėjo atsiliepti, bet dabar pastoviai ta pati situacija.
Atsakyti
Esi klinikos registruotas klientas. Paskambini į registratūrą ir sakai, kad visą savaitgalį su temperatūrą guli ir dar dabar turi. Pasako, kad laisvų vietų nėra, ką aš ir pats matau internete, bet tai yra skubu.Paprašai, kad bent sujungtų su daktare pašnekėti telefonu, NE NEGALIMA. Registruotam įstaigos klientui skubiu atveju reikia savaitę išgyventi.
Atsakyti
Ernesta 2019-10-23 10:52:03
Sveiki, esu nepatenkinta jusu klinikos aptarnavimu balcikonio g. 3, as nesuprantu kaip taip gali but nusispjaut ant klientu/pacientu. 21d buvo paskirtas vizitas ilgam tyrimui, man paskambino ir pasake, kad neva mano gydytoja serga ar kazkas (nors kam gydytoja reikalinga tyrimams nelabai supratau) ir perkele i 23d. Dar pasakiau, kad perskambinsiu del 23d, nes man sunku suderinti su darbo grafiku, paskambinau, susiderinau, vel pasakojau trecia karta kodel kas kaip kol galiausiai uzregistravo. 22d buvau pas kita gydytoja biuletenio, pasakiau, kad man tyrimas 23d paaiskejo, kad tyrimai nebuvo uzsakyti, pasake, kad neva uzsake tyrimus viskas gerai. Atvykau 23d tyrimams, visos seseles sedi issizioje ir nezino ka pasakyt, nes pasirodo nesu registruota, nors buvo N kartu kalbeta tiek telefonu tiek realybeje. Net atsiprasyt nesugebejo. Negana to laukiuosi ir elgiasi sudinai atsiprasant tai dar turiu gaist savo laika, kuri galiu praleist tikrai svarbiasniem dalykam. Vidaus tvarka susitvarkykit, kad visos seseles zinotu ka su kiekvienu pacientu aptare, nes cia yra absurdo komedija kai telefonu aiskini 1000 kartu ta pati ir atejusi i klinika dar ta pati penkiom seselem. Laime padare ta tyrima, bet tikrai po viso laukimo proceso keisiu klinika, nes neturiu tiek nervu ir kantrybes aiskint issiziojaliam ka dariau kur registravausi ir t.t
Ernesta,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą, kurį gavome ir el. paštu. Šiuo metu pradėtas vidinis patikrinimas Jūsų nurodytame UAB "MediCA klinika" padalinyje. Apie patikrinimo rezultatus Jus informuosime asmeniškai.
Atsakyti
Sveiki, esu nepatenkinta jusu klinikos aptarnavimu balcikonio g. 3, as nesuprantu kaip taip gali but nusispjaut ant klientu/pacientu. 21d buvo paskirtas vizitas ilgam tyrimui, man paskambino ir pasake, kad neva mano gydytoja serga ar kazkas (nors kam gydytoja reikalinga tyrimams nelabai supratau) ir perkele i 23d. Dar pasakiau, kad perskambinsiu del 23d, nes man sunku suderinti su darbo grafiku, paskambinau, susiderinau, vel pasakojau trecia karta kodel kas kaip kol galiausiai uzregistravo. 22d buvau pas kita gydytoja biuletenio, pasakiau, kad man tyrimas 23d paaiskejo, kad tyrimai nebuvo uzsakyti, pasake, kad neva uzsake tyrimus viskas gerai. Atvykau 23d tyrimams, visos seseles sedi issizioje ir nezino ka pasakyt, nes pasirodo nesu registruota, nors buvo N kartu kalbeta tiek telefonu tiek realybeje. Net atsiprasyt nesugebejo. Negana to laukiuosi ir elgiasi sudinai atsiprasant tai dar turiu gaist savo laika, kuri galiu praleist tikrai svarbiasniem dalykam. Vidaus tvarka susitvarkykit, kad visos seseles zinotu ka su kiekvienu pacientu aptare, nes cia yra absurdo komedija kai telefonu aiskini 1000 kartu ta pati ir atejusi i klinika dar ta pati penkiom seselem. Laime padare ta tyrima, bet tikrai po viso laukimo proceso keisiu klinika, nes neturiu tiek nervu ir kantrybes aiskint issiziojaliam ka dariau kur registravausi ir t.t
UAB "MediCA klinika"
2019-09-04 00:19:32 IP 28mep1vf
Atsakyti
Greta 2019-09-03 08:02:09
Labai stipriai nerekomenduoju. Administracijos mergaitės jau du kartus neužregistruoja pas gydytoja ir siūlo paskambinti po darbo laiko (nes jų žodžiais, šiandien dirba ilgiau). O kai paskambini vėliau, autoatsakiklis pasako kad niekas nedirba. Pasityčiojimas is klientų aukščiausiame lygyje - geriau pasiųsti klientą ant 3 raidžių nei paspausti du mygtukus, kad užregistruotų žmogų.
Greta,

labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt bei nurodyti, į kurį UAB "MediCA klinika" padalinį ir iš kokio tel. Nr. skambinote. Pasistengsime kuo greičiau išanalizuoti Jūsų atvejį ir pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Labai stipriai nerekomenduoju. Administracijos mergaitės jau du kartus neužregistruoja pas gydytoja ir siūlo paskambinti po darbo laiko (nes jų žodžiais, šiandien dirba ilgiau). O kai paskambini vėliau, autoatsakiklis pasako kad niekas nedirba. Pasityčiojimas is klientų aukščiausiame lygyje - geriau pasiųsti klientą ant 3 raidžių nei paspausti du mygtukus, kad užregistruotų žmogų.
UAB "MediCA klinika"
2019-07-25 13:32:05 IP 2i24uro7
Atsakyti
Juste 2019-07-25 13:15:32
Nesuprantu, kaip tokioi normalioi gydimo istaigoi gali dirbti tokia neprofesionali daktare Valda Aleksiuniene. Negana, kad pameta dokumentus tai pasiziuri i mane ir sako ai tu su akiniais tai ir vaikui tikrai bus toliaregyste nors kita daktare buvo sakius, kad vaikas sveikas. Tai dar drysta pasakyti, kad jai NELYGIS BENDRAUTI SU TOKIAIS ZEMO INTELEKTO ZMONEM, dar uzsimina, kad gydimui pinigu neturim, nes niekada nepasiuliau i kisene ka labai megsta. Miela daktare nepamirskit KARMOS
Laba diena, Juste,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Nesuprantu, kaip tokioi normalioi gydimo istaigoi gali dirbti tokia neprofesionali daktare Valda Aleksiuniene. Negana, kad pameta dokumentus tai pasiziuri i mane ir sako ai tu su akiniais tai ir vaikui tikrai bus toliaregyste nors kita daktare buvo sakius, kad vaikas sveikas. Tai dar drysta pasakyti, kad jai NELYGIS BENDRAUTI SU TOKIAIS ZEMO INTELEKTO ZMONEM, dar uzsimina, kad gydimui pinigu neturim, nes niekada nepasiuliau i kisene ka labai megsta. Miela daktare nepamirskit KARMOS
UAB "MediCA klinika"
2019-06-11 18:57:49 IP 2i24uro7
Atsakyti
Gintare 2019-06-11 16:39:49
Lankemes Radviliskio medica klinikoje pas odontologe Jelena Bystrickaja 6m. Mergaite isejo is klinikos verkdama nes labai jos issigando labai nemaloniai elgesi su vaiku as buvau pakraupusi kaip tokia daktare gali dirbti privacioje klinikoje, sekanti karta jei dar teks pas ja lankytis nufilmuosiu ir nusiusiu i atitinkama istaiga...
Laba diena, Gintare,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Lankemes Radviliskio medica klinikoje pas odontologe Jelena Bystrickaja 6m. Mergaite isejo is klinikos verkdama nes labai jos issigando labai nemaloniai elgesi su vaiku as buvau pakraupusi kaip tokia daktare gali dirbti privacioje klinikoje, sekanti karta jei dar teks pas ja lankytis nufilmuosiu ir nusiusiu i atitinkama istaiga...

Taip pat rekomenduojame

Affidea Lietuva
Radiologijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 184, LT-44150 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; tyrimai, ekspertizės.
„Affidea Lietuva“ yra Europoje pirmaujančio diagnsotinio vaizdinimo ir ambulatorinių paslaugų „Affidea“ tinklo, veikiančio 16-oje Europos šalių, dalis Lietuvoje. „Affidea Lietuva“ turi 26 asmens sveikatos priežiūros įstaigas, kuriose dirba per 600 savo srities profesionalų ir kiekvienais metais aptarnaujama beveik...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: laboratorijos, įranga; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Sveika oda, UAB
Dermatologijos ir estetinės medicinos klinika

Adresas: Gervėčių g. 14, LT-50152 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
Teisingai sakoma, kad oda yra viso organizmo veidrodis. Sveika oda spinduliuoja vidinį ir išorinį žmogaus grožį bei harmoniją. Vis tik daugelis mūsų nors kartą gyvenime susidūrėme su mažesnėmis ar didesnėmis odos problemomis. Klinika „Sveika oda’’ – specializuota odos ligų ir estetinės medicinos klinika. Joje dirba...
SAULIAUS VIKŠRAIČIO PLASTINĖS CHIRURGIJOS CENTRAS
PLASTINĖ, REKONSTRUKCINĖ CHIRURGIJA

Adresas: Savanorių pr. 75, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
SV plastinės chirurgijos centras, įsikūręs pačiame Kauno centre – Savanorių prospekto pradžioje, turintis strategiškai patogų susisiekimą su kitais miestais, Vilniaus bei Kauno oro uostais, o miesto širdis - senamiestis, matomas tiesiog pro langus. SV plastinės chirurgijos centras – tai prestižinis plastinės ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Valstybės auditorė: ekonomikos skatinimo plane atsiranda nebūtinų projektų
Valstybės auditorė: ekonomikos skatinimo plane atsiranda nebūtinų projektų 08-04 20:52
Vyriausybės patvirtintame 6,3 mlrd. Eur vertės ekonomikai po krizės gaivinti skirtame "Ateities ekonomikos DNR" plane atsiranda nebūtinų valstybei bei neskatinančių ekonomikos projektų, sako...
Beirutą supurtė galingi sprogimai, dešimtys sužeista, yra žuvusiųjų
Beirutą supurtė galingi sprogimai, dešimtys sužeista, yra žuvusiųjų 08-04 19:54
Du galingi sprogimai, antradienį driokstelėję Libano sostinėje Beirute, sužeidė dešimtis žmonių, supurtė pastatus, o virš miesto pakilo didelis dūmų stulpas. Užsienio žiniasklaida skelbia, jog...
"Revolut" tobulina investicines paslaugas
"Revolut" tobulina investicines paslaugas 08-04 19:23
Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis "Revolut" tobulina investicinių paslaugų teikimą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Nokia 5,06 +5,86%
Microsoft 216,54 +5,62%
Manchester United 14,52 +3,79%
NVIDIA 440,41 +3,73%
Coca-Cola 46,30 -1,99%
Keurig Dr Pepper 29,92 -2,19%
Goodyear 8,80 -2,33%
Xerox 16,01 -3,84%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,10 +0,39%
Cukrus 0,57 0,00%
Sidabras 17,71 +8,92%
Nafta 40,27 +0,88%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Auksas 1732,22 +0,95%
Varis 5754,60 +9,82%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%