Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB MediCA klinika
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę MediCA klinika
Taip pat rekomenduojame
Affidea Lietuva
Gydytojų konsultacijos. Tyrimai. Sporto medicinaAdresas: Savanorių pr. 184, LT-44150 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; tyrimai, ekspertizės.
„Affidea Lietuva“ yra Europoje pirmaujančio diagnsotinio vaizdinimo ir ambulatorinių paslaugų „Affidea“ tinklo, veikiančio 16-oje Europos šalių, dalis Lietuvoje. „Affidea Lietuva“ turi 27 asmens sveikatos priežiūros įstaigas, kuriose dirba per 600 savo srities profesionalų ir kiekvienais metais aptarnaujama beveik...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKAAdresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Sveika oda, UAB
Dermatologijos ir estetinės medicinos klinikaAdresas: Savanorių pr. 79, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
Teisingai sakoma, kad oda yra viso organizmo veidrodis. Sveika oda spinduliuoja vidinį ir išorinį žmogaus grožį bei harmoniją. Vis tik daugelis mūsų nors kartą gyvenime susidūrėme su mažesnėmis ar didesnėmis odos problemomis. Klinika „Sveika oda’’ – specializuota odos ligų ir estetinės medicinos klinika. Joje dirba...
SAULIAUS VIKŠRAIČIO PLASTINĖS CHIRURGIJOS CENTRAS
PLASTINĖ, REKONSTRUKCINĖ CHIRURGIJAAdresas: Savanorių pr. 75, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
SV plastinės chirurgijos centras – tai iškirtinai specializuotas plastinės ir estetinės chirurgijos centras, kur Jūsų laukia profesionali komanda, teikianti įvairiapusišką pagalbą sveikatos ir estetikos bei grožio klausimais. Per metus SV plastinės chirurgijos centre atliekama apie 1000 plastinių operacijų ir...
SB dantų klinika
CLINIC | DPC dantų priežiūros centrasAdresas: Savanorių pr. 314A-1, LT-49452 Kaunas.
Veiklos sritys: odontologija, paslaugos; medicinos įstaigos, paslaugos.
CLINIC | DPC – didžiausias odontologijos klinikų tinklas Lietuvoje. Čia teikiamos visos įmanomos bendrosios ir šiuolaikinės odontologinės priežiūros paslaugos: Dantų implantacija Momentinė implantacija All-on-4 Zygoma Cirkonio implantai Trefoil sistema Dantų protezavimas Dantų šaknų kanalų gydymas Dantų ir...
Prisijungti prie katalogo
Boeing
|
229,34
|
+8,12%
|
Ford
|
12,27
|
+5,59%
|
Western Digital
|
70,53
|
+5,03%
|
ConocoPhillips
|
54,67
|
+4,93%
|
Walmart
|
133,21
|
-1,67%
|
Twitter
|
71,92
|
-1,71%
|
eBay
|
59,38
|
-3,24%
|
Macy's
|
15,30
|
-3,65%
|
Varis
|
7972,15
|
+2,57%
|
Dujos (JAV)
|
2,66
|
+4,31%
|
Benzinas
|
1,56
|
+14,71%
|
Apelsinai
|
0,63
|
-1,56%
|
Cukrus
|
0,63
|
0,00%
|
Ryžiai
|
545,00
|
+4,81%
|
Jautiena
|
4,46
|
+1,36%
|
Sidabras
|
25,88
|
+3,64%
|
2021-02-24 07:44:09 IP 2i24uro7
Laba diena. Rasau visu pirma kad apsaugoti kitus zmones nuo visiskos kompetencijos nebuvimo psihologes elgesio Vitalijos Rumsienes kuri dirba medica klinika Klaipedoje. Apsilankiau pas ja zinoma del baisaus praeities ivykio kuri norejau ispresti pasipasakojusi sulaukiau nuomones kad as pati del visko kalta, kritikos kad neteisyngai atsakyneju i klausimus ir ji negales manes konsultuoti nekalbu apie apie jos zvilgsni ir nusiteikima mano atvilgiu ir t.t esu labai nusivylusi ir tikuosi jokiam zmogui atejus ieskoti pagalbos neteks to patirti.
apgailestaujame dėl galimai patirtų neigiamų išgyvenimų ir labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume Jus identifikuoti ir atlikti detalią aprašytos situacijos analizę.
2021-02-24 07:42:37 IP 2i24uro7
Laba diena tenka lankytis UAB Medica klinika Radviliskyje pas odontologus ir noriu paklausti, kodel jus sakote, kad UAB Medica klinika padaliniuose už gydytojų odontologų RŪBUS MOKESTIS NĖRA TAIKOMAS, bet kai nueinu kiekvieną kartą cekyje matau parašyta vienkartinių odontologinių priemonių rinkinys 5, 00 Eur, todel prašau man dar kartą paaiškinti kodel taip yra ir kur man kreiptis, kaip cekyje vel įrašys uz priemones
UAB "MediCA klinika" padaliniuose už gydytojų odontologų rūbus mokestis nėra taikomas, Jūsų minimas mokestis apima vienkartines odontologines medžiagas, kurios sunaudojamos vizito metu. Kylant klausimams Jūs visuomet galite kreiptis el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt.
2021-02-23 18:40:11 IP 7fip43b
2021-02-20 14:57:43 IP 2g44b9d2
2021-02-04 18:50:13 IP 1b2akm2t
darbu ir bendravimu.
2021-02-04 15:05:08 IP 2i24uro7
Registraturos darbas.
Paskambinau 8:00 uzsirasyti pas gydytoja, kad pasiradytu darbo knygeleje.
Registratura: galim rytojui, 13:30
As: Gerai, rasom 13:30, jei kartais kazkas pas mane keisis, paskambinsiu ir pranesiu.
Registratuta: gerai.
Ateinu kita diena, 13:30
As: Sveiki, uzsirases 13:30
Registratura: Ne, neuzsirases
As: Kaip neuzsirases skambinau vakar ir uzsirasiau
Registratura: Ne, jus neskambinot, nes neuzsirases
As: Kaip, tai ne... Turiu telefone skambuciu istorija
Registratura: Tai tada kazka blogai pasaket, nes neuzrasytas
Isvada tokia, kad silpnoka su personalo atranka, labai liudina ir tuo paciu wrzina toks zmoniu tipazas, kai negali normaliai pripazinti savo kaltes, o permeta viska ant klientu ir tikisi, kad jie nusileis ju idiotiskiems pasiaiskinimams ir nesupras, kad Registratura naglai vartosi is situacijos.
apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų ir prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume išanalizuoti susidariusią situaciją.
2021-02-04 14:58:39 IP 2i24uro7
Esame nusivylę gyd Čiūdarienės "apsiskaitymu" neskiriant žmogui priklausančio biletenio, bei aiškinant, kad neduos, nes jis sausio pradžioje jau išnaudojęs visas Sodros pamokamas dienas (būtų juokinga, jei nebūtų graudu)... gydytojos pozicija, jei susirgai -pats kaltas... biletenio irgi negausi, nes pats susirgai....
apgailestaujame dėl galimai suteiktos neigiamos patirties ir labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume Jus identifikuoti ir atlikti detalią aprašytos situacijos analizę.
2021-02-02 13:52:24 IP 5f4sobdt
Paskambinau 8:00 uzsirasyti pas gydytoja, kad pasiradytu darbo knygeleje.
Registratura: galim rytojui, 13:30
As: Gerai, rasom 13:30, jei kartais kazkas pas mane keisis, paskambinsiu ir pranesiu.
Registratuta: gerai.
Ateinu kita diena, 13:30
As: Sveiki, uzsirases 13:30
Registratura: Ne, neuzsirases
As: Kaip neuzsirases skambinau vakar ir uzsirasiau
Registratura: Ne, jus neskambinot, nes neuzsirases
As: Kaip, tai ne... Turiu telefone skambuciu istorija
Registratura: Tai tada kazka blogai pasaket, nes neuzrasytas
Isvada tokia, kad silpnoka su personalo atranka, labai liudina ir tuo paciu wrzina toks zmoniu tipazas, kai negali normaliai pripazinti savo kaltes, o permeta viska ant klientu ir tikisi, kad jie nusileis ju idiotiskiems pasiaiskinimams ir nesupras, kad Registratura naglai vartosi is situacijos.
2021-02-01 18:32:25 IP 2cfuu8dh
2021-01-19 11:27:03 IP 28mep1vf
Mažeikių MediCa klinikoj reikėtų ginekologų, nes dabar yra tik viena puiki gydytoja Baltrušaitiene, kuri dirba tik kas antrą savaitę ir tik antradieniais puse dienos. Kitos yra senos ir ju gydymo metodai jau pasene
visuomet stengiamės atsižvelgti į pacientų poreikius planuodami gydytojų darbą ir naujų gydytojų įdarbinimą, todėl labai dėkojame už Jūsų nuomonę!
2021-01-19 11:12:22 IP 28mep1vf
Laba diena, noriu parašyti skundą dėl atliekamų kraujo tyrimų, su sūnumi 2 kartus nepavyko krešėjimo tyrimo padaryti, pasidarem privačiai iš pirmo karto pavyko viskas, šiandien dukrai ėmė kraujo tyrimą subadė ranka ir sakė jog venų nėra, nu kiek žinau kad tikrai pas dukrą yra venos normalios, tai kaip tai suprasti? Kodėl neišeina normaliai paimti kraujo tyrimą?
apgailestaujame dėl galimai suteiktos neigiamos patirties ir labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume Jus identifikuoti ir atlikti detalią aprašytos situacijos analizę, kurios rezultatai leistų užtikrinti, kad panašūs atvejai ateityje nepasikartotų.
2021-01-17 17:42:03 IP 2i582ohq
2021-01-15 16:29:43 IP 2cfutouk
2021-01-12 00:26:12 IP 2i24uro7
Užsiregistravom siuntimui pas gydytoją, kuri šiandieną turėjo pasiskambinti, ir kaip manote? Jau darbo laikas baigėsi o skambučio jokio, nors tai buvo extra atvejis ir sesutė patvirtino kad paskambins. Dabar be siuntimo nes kadangi nauji metai senas nebegalioja vėl reikia naujo kurio negavome. O vizitas sekančią dieną pas specialistą. Tvarkykit burdaka. Aukštaičių g. 4, Panevėžys
labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume nedelsiant išsiaiškinti visas Jūsų aprašytos situacijos aplinkybes.
2021-01-12 00:22:12 IP 2i24uro7
Be galo stipriai nusivyliau šeimos gydytojos Zitos Streikuvienės kompetencija ir Panevėžio MediCA klinikos klientų aptarnavimo kokybe.
Pirmas vizitas buvo malonus ir atrodė, kad gydytojai mano sveikata rūpi. Deja, bet antrasis pokalbis su ja buvo kardinaliai priešingas. Pirmo vizito metu man buvo pasakyta, kad paskambinčiau, kai prireiks naujo recepto. Taip ir padariau. Į registratūrą paskambinau ir paprašiau sujungti su Zita Streikuviene kelioms minutėms, kad paaiškinčiau situaciją ir paprašyčiau išduoti man receptą likus 2 savaitėms iki seno recepto pabaigos dėl nenumatytų asmeninių priežasčių (jas gydytojai paaiškinau). Prieš tai susisiekiau su Valstybine Ligonių Kasa, kur gavau patvirtinimą, kad gydytojas turi teisę išduoti receptinius kompensuojamus vaistus likus 2 savaitėms (arba mažiau) iki receptinio vaisto pabaigos.
Paskambinus į kliniką, administratorė buvo be galo nemandagi, išbarė ir pareiškė, kad dėl tokių kaip aš jie visuomet vėluoja ir nieko nepaaiškinusi dingo. Aš nusprendžiau palaukti kelias minutes ir nepadėti ragelio ir tuomet atsiliepė pati gydytoja. Gydytoja buvo be galo atžagari, grubi ir visiškai nesileido į kalbas, kartodama tą pačią frazę “tik po mėnesio” apie 10 kartų, net neleisdama man įsiterpti. Ji kalbėjo su manimi taip, lyg aš būčiau pamazgų krūva. Tuomet ir pamačiau tikrąjį jos veidą ir supratau, kad gydytojos vardo ji visiškai neverta. Toks elgesys yra visiškai nepriimtinas nė vienoje profesijoje, ypač dirbant su žmonėmis. Tačiau, panašu, kad klinika tai toleruoja, o pacientai kažkodėl tyli.
Aš negrįšiu nei į šią kliniką, nei pas šią gydytoją, tačiau jaučiu pilietinę atsakomybę pasidalinti šia nemalonia patirtimi, kad kitiems to netektų patirti.
Beje, mano pirmo vizito metu administratorės garsiai diskutavo vieno iš jų esamo paciento bylą bei jo ligas. Deja, bet paciento vardo neįsiminiau, kitu atveju klinika ir Sveikatos Apsaugos Ministreijos Etikos Komitetas jau seniai būtų gavę skundą dėl paciento konfidencialumo pažeidimo. Visa tai tik parodo, kad Panevėžio MediCA klinikos padalinys yra supuvęs nuo pagrindų, o jame lankosi tie, kurie arba neturi kitos išeities, arba nėra patyrę aukštos kokybės aptarnavimo gydymo įstaigose.
apgailestaujame dėl galimai suteiktos neigiamos patirties ir dėkojame, kad pasidalinote savo nusiskundimu. Prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume Jus identifikuoti ir atlikti detalią aprašytos situacijos analizę, kurios rezultatai leistų užtikrinti, kad panašūs atvejai ateityje nepasikartotų.
2021-01-11 19:17:52 IP 2ktiruh9
2021-01-11 05:41:01 IP 5cf2377l
Pirmas vizitas buvo malonus ir atrodė, kad gydytojai mano sveikata rūpi. Deja, bet antrasis pokalbis su ja buvo kardinaliai priešingas. Pirmo vizito metu man buvo pasakyta, kad paskambinčiau, kai prireiks naujo recepto. Taip ir padariau. Į registratūrą paskambinau ir paprašiau sujungti su Zita Streikuviene kelioms minutėms, kad paaiškinčiau situaciją ir paprašyčiau išduoti man receptą likus 2 savaitėms iki seno recepto pabaigos dėl nenumatytų asmeninių priežasčių (jas gydytojai paaiškinau). Prieš tai susisiekiau su Valstybine Ligonių Kasa, kur gavau patvirtinimą, kad gydytojas turi teisę išduoti receptinius kompensuojamus vaistus likus 2 savaitėms (arba mažiau) iki receptinio vaisto pabaigos.
Paskambinus į kliniką, administratorė buvo be galo nemandagi, išbarė ir pareiškė, kad dėl tokių kaip aš jie visuomet vėluoja ir nieko nepaaiškinusi dingo. Aš nusprendžiau palaukti kelias minutes ir nepadėti ragelio ir tuomet atsiliepė pati gydytoja. Gydytoja buvo be galo atžagari, grubi ir visiškai nesileido į kalbas, kartodama tą pačią frazę “tik po mėnesio” apie 10 kartų, net neleisdama man įsiterpti. Ji kalbėjo su manimi taip, lyg aš būčiau pamazgų krūva. Tuomet ir pamačiau tikrąjį jos veidą ir supratau, kad gydytojos vardo ji visiškai neverta. Toks elgesys yra visiškai nepriimtinas nė vienoje profesijoje, ypač dirbant su žmonėmis. Tačiau, panašu, kad klinika tai toleruoja, o pacientai kažkodėl tyli.
Aš negrįšiu nei į šią kliniką, nei pas šią gydytoją, tačiau jaučiu pilietinę atsakomybę pasidalinti šia nemalonia patirtimi, kad kitiems to netektų patirti.
Beje, mano pirmo vizito metu administratorės garsiai diskutavo vieno iš jų esamo paciento bylą bei jo ligas. Deja, bet paciento vardo neįsiminiau, kitu atveju klinika ir Sveikatos Apsaugos Ministreijos Etikos Komitetas jau seniai būtų gavę skundą dėl paciento konfidencialumo pažeidimo. Visa tai tik parodo, kad Panevėžio MediCA klinikos padalinys yra supuvęs nuo pagrindų, o jame lankosi tie, kurie arba neturi kitos išeities, arba nėra patyrę aukštos kokybės aptarnavimo gydymo įstaigose.
2021-01-07 14:26:54 IP 2i24uro7
Pirmadieni po pietu pasijutau blogai. Pasiskambinus seimos gydytojai, suzinojau kad jos darbo val pasibaige. Man reikejo eit i darba (naktine pam)Uzsiregistravau covid tyrimui. Antradieni atlikau testa, paskambinau gydytojai, ji israse nedarbinguma tik nuo antradienio. Pasake kad neleidzia sau israsyt nedarbingumo pazymos atbuline data. Pirmadienis liko nepateisintas. Patvirtinta teigiamas. Ar negalejo israsyt atgaline data.
dėkojame, kad informuojate apie kylančius nesklandumus. Labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt ir informuoti, kada ir į kurį mūsų padalinį kreipėtės bei detaliai aprašyti susidariusią situaciją.
2021-01-06 11:37:33 IP 28mcpqeb
2021-01-04 23:11:57 IP 2i24uro7
Laba diena.Pasakykit, mielieji, kaip su jumis susisieki? gali per dien skambinti, bet nieks neatsilieps.Vis tas pats operatoriaus irasytas balsas, visi operatoriai uzimti. tai kaip uzsiregistruot. kazkoks kosmaras.Tryksta darbuotoju ar ka? Nusivyliau sia imone.
dėkojame, kad informuojate apie kylančius nesklandumus. Labai prašome pranešti mums el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, su kuriuo mūsų padaliniu ir kada bandėte susisiekti, kad galėtume patikrinti, kodėl atsirado sunkumų.
2021-01-04 15:06:34 IP 4ljgj4u
2020-12-21 13:54:22 IP 2i24uro7
Laba diena. Klaipėdos klinika Taikos pr.14., reiketų susirūpinti laboratorijos slaugytojų kompetencija. Gimus kūdikiui kraują pavykdavo paimti tik iš antro karto. Tai sukrešėdavo, tai buvo sumaišoma:imdavo iš piršto, o pasirodo, kad tyrimui reikalingas iš venos.... Galų gale karantino metu su 1, 5 m vaiku, atvažiavę vėl duoti kraujo (šįkart žinojo, kad iš venos) paimti nemokėjo. Praklykino vaiką, o slaugytojai paskambinus į kraujo laboratoriją, pasirodo, šis kraujo tyrimas išvis ne atliekamas....... (beje, klinika skolinga liko už nepavykusius tyrimus)
dėkojame, kad pasidalinote savo nusiskundimu. Prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume Jus identifikuoti ir detaliai išsiaiškinti situaciją bei įgyvendinti gerinimo veiksmus.
2020-12-19 17:08:55 IP 2e7r3tc2
2020-11-25 17:45:41 IP 2i24uro7
Vilniaus skyriuje Žirmūnų g. 2 už odontologo paslaugas registruotam pacientui, mokančiam PSD priskaičiuoja kainas kaip privačioje klinikoje, t.y. neregistruotam pacientui. Sūnus mokėsi mokykloje, tai jam ir tuo metu priskaičiavo privačios klinikos kaina (kaip neregistruotam), Registratūros darbuotojui visai neįdomu ar pacientas yra PSD mokėtojas ar yra mokinis - vistiek priskaičiuoja kainas kaip neregistruotam pacientui. Šios įmonės direktoriaus telefono gauti sudėtinga, nors tai tūri būti vieša informacija. Bet prisiskambinus vadovei gauti tikslios informacijos apie paslaugų kainų nustatymą neįmanoma. Bet ir prisiregistruotiems ir draustiems pacientams odontologijos kainos šioje klinikoje yra labai didelės, mažai skiresi nuo privačių klinikų. Toks jausmas, kad gyveni ne "gerovės valstybėje" kaip mums deklaruoja, o "sukčių" pasaulyje. Lieka klausimas: kam mes mokame PSD? Vėliau vistiek reikia susimokėti už gydymą
norime pažymėti, kad UAB "MediCA klinika" padaliniuose teikiamos tiek Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis kompensuojamos, tiek nekompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos. Prie padalinio prisirašiusiems pacientams gydytojo odontologo konsultacijos yra teikiamos nemokamai, o pacientams reikia sumokėti tik už naudojamas vienkartines ir odontologines medžiagas (iš pacientų, kuriems teisės aktų nustatyta tvarka priklauso ir nemokamos vienkartinės bei odontologinės medžiagos, toks mokestis gali būti taikomas tik gavus atitinkamą sutikimą). Norint detaliau išnagrinėti situaciją ir atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, prašome kreiptis į mus el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt.
2020-11-24 09:40:52 IP 2i2402b3
2020-11-19 12:35:47 IP 2i24uro7
Panevėžio skyriaus administratorei arba temperatūros matuotojai, nežinau kaip įvardyti, neaišku kam ji ten reikalinga. Trūksta žinių, kaip priimti atėjusius ligoniais ir netik i vizitą, kaip juos instruktuoti.Nepatikus galite būti paprašyti palikti įstaigą ir vėl registuotis naujam vizitui ir tikėtis, kad kitą kartą nebūsite išprašytas. Jei darbuotojai nėra noro atlikti savo darbą, manau reikėtų pasieškoti darbo kitur.
dėkojame, kad pasidalinote savo pastebėjimu. Prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume detaliai išsiaiškinti situaciją ir įgyvendinti gerinimo veiksmus.
2020-11-16 16:01:09 IP 65fkilg2
2020-11-16 11:35:18 IP 2i24uro7
Laba diena,
Jūsų klinikos Rokiškio poliklinika tolimųjų reisų vairuotoją dirbantį komandiruotėse po 6 savaites užbaigusi laikinojo nedarbingumo pažymėjimą grįžti į darbą išleido su neužbaigtu gydymu IV laipsnio klubo artrozės. Vilkiko vairuotojas į darbą turi grįžti sunkiai judantis su dviejų ramentų pagalba, vartojantis nervų sistemą veikiančius opioidų grupės nuskausminamuosius vaistus, yra kenčiantis nenumldomus pastovius skausmus netgi ramybės būsenoje. Jam ortopedas traumatologas implantologas paskyręs nuskausminimo vaistus ir tausojantį režimą. Atsakykite kaip įsivaizduojate nenumaldomų skausmų kamuojamą vairuotoją su dviejų ramentų pagalba dirbantį savo darbą. Jei šis pacientas "užlūš" pusiaukelėje vykstant į darbo bazę Olandijoje, kas atsakys. Kokios kompentencijos yra jūsų gydytojų dirbančių Rokiškio poliklinikoje? Kas atsakys kai šiam pacientui pirmiau "nei nuvažiuos stogas" įluš šlaunikaulio galvutė į dubens ertmę ir sudarkys vidaus oprganus. kaip tada bus protezuojamas toks ligonis? Jūsų įdarbinta gydytoja pacientui į komandiruotę nuo nenuladomų skausmų išrašė Nimesilio. Kad nors kiek pamažintų kančią šio vaisti reikia naudoti neleistinas dozes. Šis vaistas ne nuo tos ligos. O dabar vartojamų Opioidinių vaistų gydytoja ginasi išrašyti negalinti. Kas laukia paciento.Kas ten per žvėrys dirba? Jei neis į darbą pacientas bus iš darboatleistas už pravaikštas ir nutrūks jam socialinis ligos draudimas. Pacientas jau 2 darbo dienos kaip turi būti darbe. Ar ne to siekiama ir kiek Sodra už tai atlygina gydytojui sutaupiusiam Fondo lėšas. Kai pacientas susigydis savo lėšomis iki pilno darbingumo atgavimo, jis, ieškosis naujo darbo ir vėl mokės socialinio draudimo mokesčius į tą patį Fondą. KUR MES GYVENAME.
kaip jau esame Jus informavę, dėl Jūsų nusiskundimų pradėjome neplaninį vidinį patikrinimą, apie kurio rezultatus Jus informuosime asmeniškai. Dėkojame, kad kreipėtės!
2020-11-09 14:07:55 IP 28mbr7vu
Jūsų klinikos Rokiškio poliklinika tolimųjų reisų vairuotoją dirbantį komandiruotėse po 6 savaites užbaigusi laikinojo nedarbingumo pažymėjimą grįžti į darbą išleido su neužbaigtu gydymu IV laipsnio klubo artrozės. Vilkiko vairuotojas į darbą turi grįžti sunkiai judantis su dviejų ramentų pagalba, vartojantis nervų sistemą veikiančius opioidų grupės nuskausminamuosius vaistus, yra kenčiantis nenumldomus pastovius skausmus netgi ramybės būsenoje. Jam ortopedas traumatologas implantologas paskyręs nuskausminimo vaistus ir tausojantį režimą. Atsakykite kaip įsivaizduojate nenumaldomų skausmų kamuojamą vairuotoją su dviejų ramentų pagalba dirbantį savo darbą. Jei šis pacientas "užlūš" pusiaukelėje vykstant į darbo bazę Olandijoje, kas atsakys. Kokios kompentencijos yra jūsų gydytojų dirbančių Rokiškio poliklinikoje? Kas atsakys kai šiam pacientui pirmiau "nei nuvažiuos stogas" įluš šlaunikaulio galvutė į dubens ertmę ir sudarkys vidaus oprganus. kaip tada bus protezuojamas toks ligonis? Jūsų įdarbinta gydytoja pacientui į komandiruotę nuo nenuladomų skausmų išrašė Nimesilio. Kad nors kiek pamažintų kančią šio vaisti reikia naudoti neleistinas dozes. Šis vaistas ne nuo tos ligos. O dabar vartojamų Opioidinių vaistų gydytoja ginasi išrašyti negalinti. Kas laukia paciento.Kas ten per žvėrys dirba? Jei neis į darbą pacientas bus iš darboatleistas už pravaikštas ir nutrūks jam socialinis ligos draudimas. Pacientas jau 2 darbo dienos kaip turi būti darbe. Ar ne to siekiama ir kiek Sodra už tai atlygina gydytojui sutaupiusiam Fondo lėšas. Kai pacientas susigydis savo lėšomis iki pilno darbingumo atgavimo, jis, ieškosis naujo darbo ir vėl mokės socialinio draudimo mokesčius į tą patį Fondą. KUR MES GYVENAME.
2020-11-03 16:48:44 IP 2i24uro7
prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt, kad galėtume detaliai išsiaiškinti visus kilusių problemų aspektus ir užtikrinti, kad ateityje jos nepasikartotų.
2020-10-26 11:09:48 IP 2i24uro7
Laba diena, ar garantuojate, jog kiekvienas kraujo tyrimas yra atliekamas su nauja, nenaudota adata? Ačiū
taip, žinoma. UAB "MediCA klinika" griežtai laikosi infekcijų kontrolės reikalavimų taip siekdama suteikti pacientams aukščiausios kokybės asmens sveikatos priežiūros paslaugas.
2020-10-26 10:49:16 IP 2i24uro7
Labai nusivyliau gyd Šapoliene.. pirmas vizitas buvo malonus, jaučiau rūpestį ir norą dirbti. Tačiau antrą kart pabendravus telefonu, ir apsilankius nuomonė kardinaliai pasikeitė, tokia nemaloni, atžagari ir grubi kaip gydytojai visai nepridera. toks vaizdas kad pamiršot kas ir kur esat.. savo nenuotaikas palikit namuose! Turbūt naudojasi tuo kad jūsų klinikoje sunku papulti pas ginekologus ir per daug sau leidžia. Po vizito jaučiuosi blogai ir tikrai daugiau nesilankysiu. tik kai skambina kad anksčiau atvažiuoti tai laputės
dėkojame, kad kreipėtės, atsakymą Jums jau pateikėme el. paštu. Jeigu kiltų daugiau klausimų - nedelsiant susisiekime!
2020-10-21 13:35:16 IP 2e7r3qcm
2020-10-21 09:16:07 IP 2e7r441e
2020-10-12 17:00:24 IP 2i24uro7
Cia zmones raso atsiliepimus, kokio velnio turi rasyti jums i email?, skaitykite ir spreskite, o ne susirasyneti kvieskite
dėkojame už Jūsų pastebėjimą, tačiau vien iš pateikto atsiliepimo neįmanoma identifikuoti asmens ir padalinio, kuriame buvo teikiamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, o taip pat užtikrinti duomenų apsaugos reikalavimus.
2020-09-29 09:38:49 IP 27p4a3k5
2020-09-10 11:38:34 IP 2i24uro7
Alytuje medica klinikoje Naujoji g. 76 dirba nekokybiskai norint pereiti medicinine apziura del naujo darbo reikalauja registruotis pries dvi savaites ar jums tai atrodo normalu? tokiais jusu istaigos veiksmais zmogus negali net isidarbinti naujoje darbovieteje situacija tikrai nera normali kada zmogus negali pereiti medicinines apziuros kad galetu isidarbinti ar jus isivaizduojat kad darbdavys lauks darbuotojo dvi savaites??
labai prašome pateikti detalų problemų, su kuriomis susidūrėte, aprašymą el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt. Atsižvelgiant į tai, galėsime atlikti gerinimo veiksmus ir užtikrinti, kad ateityje panašios problemos nepasikartotų.
2020-09-08 08:31:25 IP 28mesp57
2020-08-31 08:10:43 IP 28mep1vf
Alytaus klinikoje Jaunimo gatvėje gydytojai tikrai geri.Lenkiu galvą prieš medikus, bet jų vadovybės (centrinės) aš negaliu vertinti teigiamai. Teko nusivilti jų kokybės skyriumi: atgalinio ryšio su klientu nėra. Procesai sudėstyti taip kad žmogus jaustųsi kuo blogiau.Pas gydytoją prisiregistruoti telefonu: praktiškai turi nedirbti tą dieną ir skambinti labai daug kartų. Patenki pas šeimos gydytoją ir jis pasirodo negali priregistruot kitam vizitui...sesutė budinti prie telefono ir tuo metu neužsiėmus irgi pasirodo, , žino, , kad reik telefonu registruotis nors aš esu klinikoje po vizito pas gyd. Tik po nemalonių klausimų priregistruoja.Aš niekaip nesuprantu kodėl klinika taip nesiskaito su žmonių laiku, skaičiuoja tik savo pinigus.Ar jūs suprantat, kad žmonės irgi dirba ir laikas visiems yra brangus, kad reikia procesus gerint, o ne blogint? Klinika užrakinta, žmonės stovi lauke kaip šuniukai.Jūs pamąstėt ar visi atėję pajėgūs stovėt ant laiptų lauke.Atėjus priduot tyrimų nesupratau kam laikyt žmones susigrūdusius lauke? Reikia valdyt situaciją, o ne sėdėt viduje už užrakintų durų. Buvau Alytaus ligoninėj, na ten žmonių kaip šuniukų nelaiko lauke, valdo situaciją, įleidžia...kitam mieste pati mačiau privačios klinikos durys atrakintos. Stebint iš šalies, vadovams iš centro darbo kokybė bent jau periferijoj - visai neįdomi.
norime pažymėti, kad valdant COVID-19 plitimo grėsmes ekstremalios situacijos paskelbimo laikotarpiu UAB "MediCA klinika" padaliniuose taikomos priemonės siekiant suvaldyti pacientų srautus ir užtikrinti visapusišką infekcijų kontrolės principų laikymąsi.
Labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt nurodant, su kokiomis problemomis susidūrėte, o mes savo ruožtu atliksime detalią situacijos analizę ir pateiksime išsamų atsakymą.
2020-08-31 08:08:18 IP 28mep1vf
Na, Trakų skyriaus administratorei laikas būtų ieškoti kitos darbovietės - organizaciniai gebėjimai - žemesni už minimalų, bendravimo kultūra - tokios absoliučiai nerasta. Administracijai reikėtų peržvelgti galimybę perkelti šią 'darbuotoją' kitur.
Išsakomos problemos ir lūkesčiai, o paskiriami vizitai - pagal debesuotuma. Apgailėtina
labai prašome pateikti detalų situacijos, su kuria susidūrėte, aprašymą el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt. Atsižvelgiant į tai, galėsime atlikti gerinimo veiksmus ir užtikrinti, kad ateityje panašios problemos nepasikartotų.
2020-08-31 08:06:22 IP 28mep1vf
Mano nuomone, Rokiškio medica klinika yra nekompetetingų "gydytojų" irštva. Kol nepaskambini direktoriui, tol nieko nedaro. Receptinius vaistus išrašo tik po didžiausių ginčų. Ir tai ne tam laikui kiek buvo prašyta. Nedarbingumą pratęst karantino metu ir gi didžiausias iššūkis jiems. Kol šefas neįsikiša, jos šiknos nepajudina. Toliau nenorim turėt jokių reikalų su šita įstaiga. Registruosimės kitur. Gal kitur į pacientus žiūrės kaip į žmones, nes šiaip jų pareiga žmogui padėt. O dabar jauties kaltas, kad sutrukdei jiems nieko neveikt.
labai apgailestaujame, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių. Visada stengiamės tobulėti, todėl labai prašome susisiekti su mumis el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt. Tik detaliai išanalizavę situaciją galėsime atlikti gerinimo veiksmus.
2020-08-31 07:42:20 IP 2i24uro7
Kodėl Jūsų klinikoje reikia sumokėti mokestį už odontologo apsaugos priemones, jei tai Jums kompensuoja TLK? Ir kodėl tuomet tos apsaugos priemonės nekeičiamos naujomis, kai užeina kitas pacientas?
norime pažymėti, kad UAB "MediCA klinika" padaliniuose už gydytojų odontologų rūbus mokestis nėra taikomas. Norint detaliau išnagrinėti situaciją ir atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, prašome kreiptis į mus el. paštu: kokybe@cgpklinikos.lt.
2020-08-31 07:40:45 IP 2i24uro7
Sveiki pati blogiausia klinika kokia tik yra. Pas mus tokia istorija. Vaikui įkando musyte ir vaikui gavosi alergine reakcija. Ištino kaktyte ir poto pradėjo tinti puse veido. Vaikui 3 m. Paskambinau į Medicaklinika pasake kad nupirkčiau leidžiamo tavegilio ir švirkštą ir ateičiau pas juos. Jie išleis vaistus. Nuvažiavau į vaistine tavegilio nebuvo tada nuvažiavau į mediką ir jie tada savo suleido. Klausimas kodel turejau bėgti pirkti vaistus ir švirkštą? Aš galiu nupirkti, bet kodel turėčiau jeigu moku PSD. O kai nebuvo vaistinėje jie savo suleido. Čia kalba eina apie medica klinika Elektrėnuose.
Dar vienas nutikimas. Pas vaiką pakilo temperatūra 38.4 daviau vaistuku ir paskambinau į Medicaklinika. Pasake atvažiuoti kol susiruosem ir nuvažiavom temperatūra nukrito. Tai pažiūrėjo paėmė kraują sako viskas gerai Apžiūrėjo daktaras Belickas (jeigu ji galima pavadinti gydytoju). Pasake jeigu vėl pakils tai duoti nuo temperatūros ir paleido. Pas vaiką visa naktį buvo didele temperatūra. Kita diena apie pietus pas skambinau jiems Belickas pasake o ją aš galiu padaryti ? Čia toks daktaro atsakymas.
atsiprašome už kilusius nesklandumus, susisiekite su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt ir galėsime atlikti išsamų susiklosčiusios situacijos vertinimą.
2020-08-31 07:39:04 IP 2i24uro7
Laba diena.Noriu paklausti, kodėl jusu klinikoje yra priimti tokie darbuotojai, kurie nesugeba paimti kraujo.Subade vaikui rankas ir is 3-ju kartu nesugebejo paimti kraujo.Liepe atvaziuoti kita savaite.Buvo baisu ziureti, o svarbiausia, gaila vaiko patyrus tokius skausmus.
prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt bei nurodyti, kuriame mūsų padalinyje susidūrėte su minimomis problemomis. Atsižvelgiant į Jūsų išsakytus pastebėjimus, galėsime atlikti išsamų susiklosčiusios situacijos vertinimą.
2020-08-28 20:53:41 IP 28mep9t4
2020-08-12 09:44:48 IP 28m81oc9
Išsakomos problemos ir lūkesčiai, o paskiriami vizitai - pagal debesuotuma. Apgailėtina
2020-07-27 17:45:22 IP 2ju3l5q6
2020-07-20 00:00:35 IP 28ma09cc
2020-07-15 12:57:00 IP 2be6cqvg
Dar vienas nutikimas. Pas vaiką pakilo temperatūra 38.4 daviau vaistuku ir paskambinau į Medicaklinika. Pasake atvažiuoti kol susiruosem ir nuvažiavom temperatūra nukrito. Tai pažiūrėjo paėmė kraują sako viskas gerai Apžiūrėjo daktaras Belickas (jeigu ji galima pavadinti gydytoju). Pasake jeigu vėl pakils tai duoti nuo temperatūros ir paleido. Pas vaiką visa naktį buvo didele temperatūra. Kita diena apie pietus pas skambinau jiems Belickas pasake o ją aš galiu padaryti ? Čia toks daktaro atsakymas.
2020-07-15 12:03:58 IP 2ju3kq0u