VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Mediashop, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Mediashop

Atsiliepimai apie Mediashop, UAB

Elektromarkt

Parašyk savo nuomonę apie Mediashop, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ne tik kad negrazina pinigu uz nesukomplektuota prietaisa bet ir nieko neatsako, slaptosi. Niekam nerekomenduoju sioje parduotuveje apsipirkinet. Pats tai padariau paskutini karta gyvenime.
Atsakyti
Simona 2018-12-07 17:34:16
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Tačiau tai daroma kilus įtarimams dėl pakuotės, jei ji būtų kėlusi įtarimų (sušlapusi, suplyšusi, sulamdyta ar dar kas) neabejotinai būtų tikrinta ar ne taip? Tad jei ji yra tvarkinga, net nekyla minčių, kad viduje pažeista prekė. Tad nereikia čia komentuoti, kas žinoma. O pasiskaitykite atsiliepimus visus apie minimą įmonę ir matysit, kad tai ne pirmas atvejis jų. Tad tik Lietuvoj turbūt taip yra, kad atkeliavus sudužusiai prekei, įmonė neprisiima atsakomybės!
Atsakyti
Simona 2018-12-07 17:34:16
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Pagal civilinio kodekso 6.328 straipsnio nuostatas. Pirkėjas turi teisę prieš mokėdamas ar prieš priimdamas daiktus juos patikrinti. Vartotojui nepasinaudojus jam suteikiama daiktų patikrinimo teise, be kita ko, raštu patvirtinus, jog gauta prekė nepažeista, nepareiškus pastabų pardavėjui ar kitam asmeniui (pvz., kurjeriui), pristačiusiam prekę vartotojui, dėl prekės kokybės, vartotojas kaip apdairi ir rūpestinga sandorio šalis, prisiima riziką susijusią su prekės trūkumais.
Atsakyti
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Atsakyti
Nusprendem 2018 12 03 nupirkti dovanu televizoriu. Pasiziurejus po internetines parduotuves, atradom elektromarkt su geriause nuolaida tuo metu ieskkomo tv modeli ir 2018 12 03 preke internetu isigijom su kurjerio pristatymu. 2018 12 06 preke pristate i namus. Palaukus pora valandu kad preke igautu kambario temperatura nes preke atvaziavo is Vilniaus i Klaipeda ir po tu dveju valandu ijungus televizoriu gavom soka-vaizdas buvo issiliejes i begale isplaukusiu spalvu. Skambinam i Vilniu elektromarkt pasakojam su kuo susidurem atsakymas-nieko padet negalim kreipkites i autorizuota tv servisa kad butu nustatytas gamyklinis brokas ir tada su aktu i parduotuve keitimui. Gavus servisu tel numerius skambinu, atsiliepia visais rinktais numeriais Vilniaus servisu darbuotojai ir sako kam jus skabinat i Vilniu juk jums reikia i Klaipeda. Duoda Klaipedos serviso tel numeri. Skambinam i Klaioedos servisa atsiliepia paaiskinam situacija, mums ir sako, mes is elektromarkt nebetvarkom tv, vaziuokit i kita servisa Klaipedoj. Tel numerio nezinojo tik dave adresa. Nuvaziavus i mineta servisa paaiskinus situacija, jie ispakavo ir ijunge tv kad pasiziuret ar istikruju yra taip kaip as pasakojau. Pamacius kad yra butent taip kaip as ir sakiau meistras vienareiksmiskai pasake tai gamyklinis brokas, sekretore susiskambino su Klaipedos elektromrkt parduotuve paklausti ka daryt, nes meistras akivaizdziai mato gamyklini broka, atsakymas buvo toks lai atveza i parduotuve. Parduotuvej toliau surasys akta su kreipimusi i servisa broko nustatymui. As tada servise ir sakau tai ka man dabar daryti, tv tai naujas siandien tik gautas, atsakimas buvo toks vezkite i parduotuve o jie poto oficialiai atsius mums defektams nustatyti. Mes savo ruostu kreipsimes oficialiu rastu su nustatytais defektais i gamykla, tada lauksim atsakimo ka toliau daryti, surasyti kaip brokuotos prekes akta ar remontuoti. As ir sakau ar man pasigirdo remontuoti, ne sako nepasigirdo butent remonontuoti, nors akivaizdziai matosi brokas. Paklausus o kodel mane atsiunte tada pas jus, atsakymas visos tos parduotuves taip elgiasi, o poto gaunasi kaip kad garantiniam remontui butumet pridave. Cia yra toks parduotuviu gudravimas, o butent jusu atveju jums reikia kreiptis i parduotuve. Jie patys isitikins ir tada atsius oficialiai su rastu mums. Klausimas tai kiek tai uztruks. Atsakymas nuo 2 savaiciu jei viskas operativiai ir iki 2 menesiu, o gal ir dar ilgiau jei bus pasakyta gamyklos remontuoti. Tai vel detaliu uzsakymas ir taip toliau su sypsena pasake serv darbuotojas. Mes jums nieko negalim padeti inteternetu pirkti buitine tehnika labai pavojinga. Nebent jei pats poto vaziuoji i parduotuve atsiimti ir butinai tikrinti preke paprasyti kad ispakuotu ijungtu kad isitikinti kad viskas gerai nors ir su tokiais patikrinimais zmones parsiveza namo ir nustemba kad tai kanalu neranda ir taip toliau. Bet vienareiksmiskai reikalauti ispakuoti ir tikrinti isvenksite tuo vadinamo pirminio akivaizdziai matomo broko o elektronines parduotuves tai geriausias budas atsikratyt tam tikro kiekio brokuotu prekiu nors siusdami jie net patys nezino kad siuncia bruokota preke. Tik uz ja pinigus jie tai gauna o parduotuvej tokios prekes zmogus net neims, va toks jau biznelis. Tai vadinasi nupirkom is elektromarkt tv duovanu. Kitaip sakant kate maise ir jokios teisybes, o dar sako vartotojas visada teisus, ne velnio-toks jausmas kad parduotuves tuos istatymus susikure sau-jokios atsakomybes. Svarbiausia kad perka o toliau jau kaip nori, o kur dar islaidos kol ji priduodi kam nors, vaziuok ten skambink ten ir taip toliau. Isvada-neimkite per kurjieri, nepatingekite ir atsiimkite patys parduotuveje.
Atsakyti
Nemaniau, kad perkant is sios parduotuves (elektromarkt) reikia pirmiausia atsiliepimus paziuret. Niekas nebepirkit gal tada susimastys, del atsakomybes pirkejams. buvo pirkta skalbimo masina, kuria pristate kurjeris, isore buvo tvarkinga, tad nekilo minties ispakuoti vietoje, tik kita diena ispakavus rasta sudauzyta. benrauta su admin.pastu, po visu siustu foto atsisake bet kokios atsakomybes!
Atsakyti
Nusipirkau internetu televizoriu, skelbiasi, kad pristatymas per 1-3d.d.., bet deja po tiek laiko nieko nesulaukiau. Skambinau, pateiktu nr, tai is 10 kart prisiskambinau, bet deja ten niekas nieko nezino kodel man neatveza, teigia, kad uzsakymas vis dar vykdomas ir pasiule palaukti dar pora dienu. Absurdas, na, bet ka zmogus bedarysi, visgi nusipirkau jau televizoriu tai reik laukti. Po 2 dienu jokiu ziniu, tai as vel skambinu jiems, po kokio 8 karto seip netaip prisiskambinu ir vel aiskinu kas kaip ir ieskau savo televizoriaus.Jie man pareiske, kad apgailestaujame, jusu uzsakyto teliko neturim. Siulo man kazka kito, bet mazesni. Kas per imone taip elgiasi? Jei nesugebi susitvarkyti su pardavimais ir nezinai kiek prekiu turi internetinei parduotuvei tai isvis nepardavinek nieko, palik tai daryti kitiems, kas sugeba.Ir net nesugebejo pranesti man nieko, pats turi ieskot lyg neturetum ka daugiau veikt.
Atsakyti
Ką gi, rašau ir aš dar vieną blogą atsiliepimą! Pirkau savaitgalį Apple watchą, matavausi puse valandos parduotuvėje, kartu su konsultantu viską aptarėm. Nusprendžiau, kad perku 42mm skersmens laikrodį, atstovėjau eilėje gerą pusvalandį, dar prieš tai gerą pusvalandį laukiau konsultanto, kol atsilaisvins, nes jų duok die 5 buvo per visą panoramos pardę. Grįžau namo, po tiek laukimo, su nekantrumu jį išpakavau ir pamačiau, kad ten 38mm laikrodis! Skambinau 9 kartus į tą pardę, kol kažkas malonėjosi pakelti ragelį! Paaiškinusi visą situaciją konsultantui, jis man pareiškė - atvykit ir gražinkit. Leido išpakuoti ir pažiūrėti ar tinka, ir jei netinka, gražinti. Taip ir padariau, prekė man netiko. Po kelių dienų nuvažiavau į panoramą, mane pasitiko labai nemalonūs konsultantai. Pasakiau, kad noriu gražinti prekė - atšovė : o kodėl? Na vėl viską papasakojau, liepė palaukti kažkokios vadybininkės. stoviu laukiu. Atėjusi vadybininkė vėl klausia kas vyksta, vėl pasakoju. Liepė vėl palaukti. Laukiu. Atėjo matyt store manager. Atėjo ne iškart, po gerų 10 min. Vėl pasakoju viską. Na jis atsiprašė, sako - na Sorry, pasitaiko. Ir siūlo man : pirkti neaišku kiek laiko gulėjusi, neaišku ko čiupinėtą ekspozicinį laikrodį su 19€ nuolaida! Nu absurdas. Šakės. Sako - tokios kainos niekur nerasite. Pasakiusi, kad rasiu, sako einam pažiūrėti. Pažiūrėjom, radom 60€ pigesnį variantą, jis pakomentavo, kad čia jam ne konkurentas. Aš žinoma nepirkau nieko. Tegul savo tuos 19€ susikiša į kišenę :)
Dar 10 kartų pasakė - Sorry. Sakau eikit su savo sorry.. dar pridūrė, kad už sugaištą laiką, kitą kartą kai atvyksiu į pardę pirkti kažką, galbūt nuolaidą pritaikys. CIRKAS, o ne parduotuvė. Niekada ten negrįšiu, kad ir kokios ten kainos būtų.
Atsakyti
2018-11-19 pirkome televizorių elektroninėje parduotuvėje. Atsivežę namo ir išpakavę prekę pamatėme, kad televizoriaus ekranas sudaužytas. Iškart paskambinome elektromarkt informacijos telefonu, mums pasakė rašyti prašyma/skundą ir jame išdėstyti susikloščiusią situaciją, taip ir padarėme. Kitą dieną mūsų paprašė atsiųsti daugiau televizoriaus ir dėžės nuotraukų, išsiuntėme ir vakare gavome atsakymą, kad neįmanoma nustatyti dėl ko kaltės buvo sudaužytas televizorius, todėl prekė keičiama nebus ir pinigų elektromarkt parduotuvė negražins. Parduotuvė visiškai nevertina savo klientų, perkant prekę iš mūsų nebuvo gautas sutikimas, kad prekė tvarkinga, nebuvo suteikta galimybė įsitikinti ar prekė kokybiška ir veikianti.
Atsakyti
Teko trumpam padirbti Elektromarkt konsultante, aš pasibaisėjusi kas ten darosi.
Darbuotojams liepiama meluoti klientams, yra prekės kurios nėra kokybiškos ir darbuotojams liepiama parduoti būtent tai, nes jos uždirba įmonei daugiau, ir yra nuolat rizikuojama klientu.
Darbuotojai skatinami algų priedais tai daryti, o jeigu parduoda klientui analogiška kokybiškos firmos prekę (dažniau nei nekokybišką)
tada rašo pasiaiškinimus.
Trumpai tariant aiškiniesi - kodėl neįkišai žmogui prastesnės prekės, kodėl neįgrūdai apgaulingos pratęstos garantijos, kaip drįsai turėti jausmų šitam darbe.
Vadovė atsakinga už tokias idėjas pastoviai barasi, vardo neminėsiu, dėl komentaro taisyklių, bet panelę "A", turbūt gyvenime nedirbusi konsultante, o elgiasi taip jog išmano visa visatos verslą. Tiesa pačios šaknys iš Olialia... Kas čia per pasaulis.
Tokie autoritetai tik ir paskatina įsidarbinti užsienyje.
Atsakyti
Noriu pasidalinti gera patirtimi. Elektromark AKROPOLIS pirkau spausdintuvą. Gal kiek per skubėjimą pražiopsojau, kad nėra wi-fi funkcijos. Prekės pakuotę namuose jau buvau atidarusi, bet nieko daugiau neišpakavau. Kitą dieną radau panašų spausdintuvą už tokią pačią kainą su wi-fi funkcija. Tikėjausi, kad prekės greičiausiai nepriims, bet pabandžiau ir esu labai dėkinga, ją priėmė. Po savaitės taip pat užsisakiau planšetę iš Elektromarkt el.parduotuvės. Prekę gavau visiškai laiku, tvarkingai įpakuotą ir puikiai veikiančią. Ačiū už sklandų bendradarbiavimą.
Atsakyti
Pavel 2018-08-06 15:14:05
Ne parduotuvė, o šūdo kruva!!! Didžiausia mano klaida, kad užsakinėjau skalbyklę iš jų. Atvėžė purvina ir labai dulkėtą. Sumokėjau pinigus, kurjeriai išvažiavo, kitą dieną išpakavau, kad pajungti, o visas šonas sulankstytas. Skambinu, o tie mulkiai sako, jog turėjai iškarto pasižiūrėti, tada labai skubėjau, turėjau išvažiyoti, dėl to nepatikrinau. Vienu žodžiu, apeikite tą š*******o kontorą per kilometrą!!! u****i
1. Prie ko čia parduotuvė, jei kurjeriai vežė?
2. Pagal civilinio kodekso 6.328 straipsnio nuostatas. Pirkėjas turi teisę prieš mokėdamas ar prieš priimdamas daiktus juos patikrinti. Vartotojui nepasinaudojus jam suteikiama daiktų patikrinimo teise, be kita ko, raštu patvirtinus, jog gauta prekė nepažeista, nepareiškus pastabų pardavėjui ar kitam asmeniui (pvz., kurjeriui), pristačiusiam prekę vartotojui, dėl prekės kokybės, vartotojas kaip apdairi ir rūpestinga sandorio šalis, prisiima riziką susijusią su prekės trūkumais.
Atsakyti
Penktadienio vakarą su mama nusprendėme išsirinkti dovaną (išmanųjį laikrodį) parduotuvėje Elektromarkt Vilnius PC Akropolis. Rezultatas - sugadintas vakaras.
Noriu iškart perspėti potencialius klientus - pirkdami šioje parduotuvėje PATYS visada iškart prie pardavėjo patikrinkite visą prekės komplektaciją! Nes gali būti kaip mūsų atveju: nusipirksite prekę - gausite tuščią dėžutę! Nejuokauju! Dabar plačiau... Taigi išsirinkome laikrodį, paprašėme parduotuvės IT skyriaus konsultanto atnešti mums juodos spalvos prekę. Kažkodėl jis net kelis kartus pasiūlė pirkti kitokios spalvos, bet mums atsisakius, pagaliau atnešė reikiamą. Toliau lyg viskas vyko įprastai - išrašė kvituką apmokėjimui, įteikė dežutę, pastovėjom eilėje, sumokėjom. Tiesa, prekės niekaip nepakavo. Jau buvom beišeinančios iš parduotuvės, kai mamai dėžutė išsmuko iš rankų, tiesiai prie apsauginio akių ir pasimatė, kad dėžė tuščia! Štai toks siurprizas! Toliau aiškinomės su konsultantu ir jo vadovu, bet situaciją vertino kaip eilinę " na, taip būna, pasitaiko, visi daro klaidų...". Pasiūlė mums tris variantus - kitos spalvos (o ne, vėl!), prekę iš vitrinos (be papildomų nuolaidų. Ką jūs rimtai?) bei grąžinti pinigus. Na, kaip ir grąžino pinigus be problemų, tik vėl eilėje pastovėjome. Nežinau kaip būtų pasibaigę, jei tuščią dėžutę būtume nusinešę namo, bet parduotuvės cvadovas tikino, kad tokių atvejų jiems pasitaiko ir pinigus grąžina visada. Tiesa sakant, bandyti nesiūlau kaip ir pirkti prekių čia.
Atsakyti
2018m. rugpjiūčio 29 d. prekybos centre „ElektroMarkt Arena, Gegužių g, 30 Šiauliai “ nusipirkau nekokybišką prekę TELEVIZORIŲ SAMSUNG. Kai atėjau pirkti pardavėjas buvo labai malonus. Bet už kelių dienų atėjau dėl prekės nekokybiškumo.Pardavėjas nesiteikė su manim, net bendrauti. man kilo itarimas, ar man pardavė naują televizorių Galimai jis jau galėjo būti paremontuotas garantiniame servise. TIKRAI NIEKO NEPIRKIT IŠ ElektroMarkt..
Atsakyti
Trūksta pardavimo kultūros. Pirktas monotorius išpakuotas neveikė. Atnešus už kelių val atgal ir pateikus čekį negrąžina pinigų ir neatsiprašo. Kviečia vadybininką, kuris iš pradžių siūlo palikti prekę nuvežti į servisą ir po dviejų sav. (!) bus gautas atsakymas. Po to pergalvoja, prašo rašyti pareiškimą Ir pažada paskambinti rytoj. Rytoj niekas neskambina. Atvykus po dviejų dienų prekę gražina su kažkokia mįslinga šypsena. Normali europietiška praktika sugedusi ai prekei pateikus :
1.Mums labai gaila, atsiprašome.
2. Tuoj PAT grąžiname pinigus.
Atsakyti
Erichas 2018-08-21 11:43:02
Pirkau telefona iskart grinais.. dave tik ceki.. sakau o kur garantinis lapas, sako nereik, va imei, va data ir vsio.. Sakau kas tvarko sako mttc, tlf modelis huawei p20.. Nueinu i mttc, na per gatve, sakau va cekis ar butinas garantinis lapas, sako jo.. Net pas juos mttc nurodyta garantinis taisymas ir reikalavimai turet ceki + !!!! garantini lapa ar faktura ar koki pirkimo lapa ar pan!!!.. Nueinu snd ryte i elektromarkt sakau duokit garantinis lapa. kazkoks jaunas pardaves sako mes neduodam.. sakau kaip tai neduodat, sakau nemulkinkit zmoniu, pilnas internetas skundu apie jus tai cekiai isblunka po puses metu tai vietoi 24 men irasot 12 men garantija tai dar kas.. Pardavejas sako as cia dirbu ne pirmus metus mes duodam tik ceki.. sakau pagal istatyma jus privalot duot garantinis dokumenta ir ceki.. susigincijom.. ziuri kaip i durniu, zmones visi aplink ziuri :D cia buwo kaune savanoriu pr.. veliau pardavejas sako man mttc netvarko huawei.. sakau kaip tai netvarko, juk jusu kolega vakar sake kad tvarko, kodel apgaunat.. patylejo a jo tvarko.. iskviete jis ten kazkokia ale vyr darbuotoja.. ji vel man makaronus kabina.. mes neduodam ir t.t. sakau va ziurek, uzkroviau per tlf mttc nuejau i garantini aptarbavima ten juodai ant balto parasyta kad turi but cekis ir garantinis lapas ar sakaita faktura ar pan.. Paziurejo, sako ta vyr tam kasininkui rasyt garantini lapa.. Uzpilde man ta lapa dar taip vos ne koks cia d*****s praso lapo, su kreiva sypsenele.. nenurode kiek men garantija.. nueinu i mttc per gatve, paziurejo, sako men nurodyt kaip ir nebutina nes cia tlf jo garantija 24 men nuo pirkimo. o veliau sako jo jie mulkina zmones, cekiai isblunka ir viso gero, nk neirodysi veliau.. blemba galvoju reikejo tlf i marskiniu kisene ikist nufilmuot ta s*******o kontora ir i koki delfi ar 15 min ar siaip i interneta imest kaip mulkina zmones tas electromarkt.. pirma ir paskutini karta is ju ka nors perku.. visokie kilobaitai, skytech, mobili linija ar net bazei perki duoda lapa net prasyt nereik o cia matai imk ceki.. pasidek.. jis isbluks ten per pusmeti ir viso gero..
Trys esminės klaidos rašinėlyje:
1. Garantiniam remontui užtenka tik čekio (ačiū Tau, XXI a.!);
2. Čekis neišbluks jeigu nelaikote saulėje kelis mėnesius;
3. Čekių informacija VISADA saugoma serveriuose ir net išblukus (pametus) gali būti išduota patvirtinta čekio kopija.
Atsakyti
Erichas 2018-08-21 11:43:02
Pirkau telefona iskart grinais.. dave tik ceki.. sakau o kur garantinis lapas, sako nereik, va imei, va data ir vsio.. Sakau kas tvarko sako mttc, tlf modelis huawei p20.. Nueinu i mttc, na per gatve, sakau va cekis ar butinas garantinis lapas, sako jo.. Net pas juos mttc nurodyta garantinis taisymas ir reikalavimai turet ceki + !!!! garantini lapa ar faktura ar koki pirkimo lapa ar pan!!!.. Nueinu snd ryte i elektromarkt sakau duokit garantinis lapa. kazkoks jaunas pardaves sako mes neduodam.. sakau kaip tai neduodat, sakau nemulkinkit zmoniu, pilnas internetas skundu apie jus tai cekiai isblunka po puses metu tai vietoi 24 men irasot 12 men garantija tai dar kas.. Pardavejas sako as cia dirbu ne pirmus metus mes duodam tik ceki.. sakau pagal istatyma jus privalot duot garantinis dokumenta ir ceki.. susigincijom.. ziuri kaip i durniu, zmones visi aplink ziuri :D cia buwo kaune savanoriu pr.. veliau pardavejas sako man mttc netvarko huawei.. sakau kaip tai netvarko, juk jusu kolega vakar sake kad tvarko, kodel apgaunat.. patylejo a jo tvarko.. iskviete jis ten kazkokia ale vyr darbuotoja.. ji vel man makaronus kabina.. mes neduodam ir t.t. sakau va ziurek, uzkroviau per tlf mttc nuejau i garantini aptarbavima ten juodai ant balto parasyta kad turi but cekis ir garantinis lapas ar sakaita faktura ar pan.. Paziurejo, sako ta vyr tam kasininkui rasyt garantini lapa.. Uzpilde man ta lapa dar taip vos ne koks cia d*****s praso lapo, su kreiva sypsenele.. nenurode kiek men garantija.. nueinu i mttc per gatve, paziurejo, sako men nurodyt kaip ir nebutina nes cia tlf jo garantija 24 men nuo pirkimo. o veliau sako jo jie mulkina zmones, cekiai isblunka ir viso gero, nk neirodysi veliau.. blemba galvoju reikejo tlf i marskiniu kisene ikist nufilmuot ta s*******o kontora ir i koki delfi ar 15 min ar siaip i interneta imest kaip mulkina zmones tas electromarkt.. pirma ir paskutini karta is ju ka nors perku.. visokie kilobaitai, skytech, mobili linija ar net bazei perki duoda lapa net prasyt nereik o cia matai imk ceki.. pasidek.. jis isbluks ten per pusmeti ir viso gero..
Reikejo i VMI iskart skambinti!!
Cia yra nusikalstama veikla.
Baisu kad darosi.. bet ko noreti is tokios salies.
Cia kovot reikia uz savo teises
Uzsienyje zmogui nereikia nieko irodineti.
Batai suplyso po dvieju metu-grazina pinigus.
Cekio nereikia net.
Ir jo. Cekiai visi blunka per savaite!!
O lt be cekio nieko neirodysi..
Atsakyti
Pirkau telefona iskart grinais.. dave tik ceki.. sakau o kur garantinis lapas, sako nereik, va imei, va data ir vsio.. Sakau kas tvarko sako mttc, tlf modelis huawei p20.. Nueinu i mttc, na per gatve, sakau va cekis ar butinas garantinis lapas, sako jo.. Net pas juos mttc nurodyta garantinis taisymas ir reikalavimai turet ceki + !!!! garantini lapa ar faktura ar koki pirkimo lapa ar pan!!!.. Nueinu snd ryte i elektromarkt sakau duokit garantinis lapa. kazkoks jaunas pardaves sako mes neduodam.. sakau kaip tai neduodat, sakau nemulkinkit zmoniu, pilnas internetas skundu apie jus tai cekiai isblunka po puses metu tai vietoi 24 men irasot 12 men garantija tai dar kas.. Pardavejas sako as cia dirbu ne pirmus metus mes duodam tik ceki.. sakau pagal istatyma jus privalot duot garantinis dokumenta ir ceki.. susigincijom.. ziuri kaip i durniu, zmones visi aplink ziuri :D cia buwo kaune savanoriu pr.. veliau pardavejas sako man mttc netvarko huawei.. sakau kaip tai netvarko, juk jusu kolega vakar sake kad tvarko, kodel apgaunat.. patylejo a jo tvarko.. iskviete jis ten kazkokia ale vyr darbuotoja.. ji vel man makaronus kabina.. mes neduodam ir t.t. sakau va ziurek, uzkroviau per tlf mttc nuejau i garantini aptarbavima ten juodai ant balto parasyta kad turi but cekis ir garantinis lapas ar sakaita faktura ar pan.. Paziurejo, sako ta vyr tam kasininkui rasyt garantini lapa.. Uzpilde man ta lapa dar taip vos ne koks cia d*****s praso lapo, su kreiva sypsenele.. nenurode kiek men garantija.. nueinu i mttc per gatve, paziurejo, sako men nurodyt kaip ir nebutina nes cia tlf jo garantija 24 men nuo pirkimo. o veliau sako jo jie mulkina zmones, cekiai isblunka ir viso gero, nk neirodysi veliau.. blemba galvoju reikejo tlf i marskiniu kisene ikist nufilmuot ta s*******o kontora ir i koki delfi ar 15 min ar siaip i interneta imest kaip mulkina zmones tas electromarkt.. pirma ir paskutini karta is ju ka nors perku.. visokie kilobaitai, skytech, mobili linija ar net bazei perki duoda lapa net prasyt nereik o cia matai imk ceki.. pasidek.. jis isbluks ten per pusmeti ir viso gero..
Atsakyti
Ne parduotuvė, o šūdo kruva!!! Didžiausia mano klaida, kad užsakinėjau skalbyklę iš jų. Atvėžė purvina ir labai dulkėtą. Sumokėjau pinigus, kurjeriai išvažiavo, kitą dieną išpakavau, kad pajungti, o visas šonas sulankstytas. Skambinu, o tie mulkiai sako, jog turėjai iškarto pasižiūrėti, tada labai skubėjau, turėjau išvažiyoti, dėl to nepatikrinau. Vienu žodžiu, apeikite tą š*******o kontorą per kilometrą!!! u****i
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti iš šitos įmonės - aptarnavimas pasibaisėtinas, prekes reik po kelis kartus keisti, nes nekokybiškos (ir vis tiek įkišo brokuotą daiktą).
Venkite kaip tik galite šios parduotuvės!
Atsakyti
Pasibaisėtinas Elektromarkt "aptarnavimas" perkant internetu, kai negauni jokios informacijos ir prekės turi ieškoti pats skambinant kelis kartus. Tokio apatiško dėmesio nesame patyrę jokioje kitoje internetinėje parduotuvėje.
NEREKOMENDUOJAME!
Atsakyti
Labai nusivyliau Elektromarkt įmone. Pirkau dujinę viryklę iš Vilniuje Akropolyje esančios parduotuvės su pristatymo paslauga. Viryklė buvo pristatyta, tačiau po kelių dienų, išsikvietus dujininkus ir išpakavus ją, pasirodė, kad visas šonas yra įlenktas. maniau, kad pažeistas ir vidus. prijungiau patikrint ar veikia. veikė, tačiau vaizdas siaubingas. Parašiau e-mailą į bendrą el.paštą, į parduotuvės el.paštą. niekas nesusisiekė su manimi. tuomet skambinau, pateikė DAR vieną e-mailą, kuriuo nusiunčiau užklausimą dėl įlenktos prekės pakeitimo. Niekam nesusisiekus su manimi. Skambinau vėl. Galiausiai gavau atsakymą, kad matyt pati kalta, kad prekė įlenkta. Nes neišpakavau iš kart pristačius. o kokybiškos prekės atgal negrąžinamos. bet PREKĖ NEBUVO KOKYBIŠKA!!!
labai gaila, kad taip atmestinai žiūrite į klientą. Dar aiškinsiuos ar nebuvo pažeistos vartotojo teisės.
Atsakyti
Pirkome televizorių iš ELEKTEOMARK intrnetinės parduotuvės, kurjeris atvežė į namus ir prekė buvo su iskilusiu ekranu. Sumokėjome nemažus pinigus ir dabar nenori mums nei pinigų gražinti nei prekėa pakeisti, pasiteisinimas, kad samsung tiekėjas nusprwndė negražinti pinigų nors aš pirkau iš jūsų parduotuvės tai jūs ir atsakingi turėtumet būt.. Esu labai nusivylusi jūsų paslaugomis ir tikrai niekam nerekomenduoju pirkti iš jūsų! Aišku kreipsimes i vartotojų teises ir visur kur reikės, bet sumokėjus už preke norėtume ja ir naudotis o nelailyti dėžeje kol dabar viską išsiaiškinsim per visokias instancijas... PATARIU VISIEMS GERAI PAGALVOTI PRIEŠ PERKANT ELEKTEOMARK.
Atsakyti
PASIJUTOME APGAUTI SUMOKĖJĘ UŽ "UŽNEŠIMO PASLAUGĄ "......Pirkome internetinėje parduotuvėje šaldytuvą, užsisakėme su užnešimo paslauga UŽ 15 EUR., (kadangi abu su vyru turime sveikatos problemų }....Atvežė kurjerių tarnyba LPEXSPRESS, vairuotojas atvyko vienas, sako, -"ar bus kas padeda šaldytuvą užnešti?" mes pasakėm, kad sumokėjome už užnešimo paslaugą, - taigi ką bepadarysi ŠALDYTUVAS DIDELIS- VAIRUOTOJAS VIENAS, - teko neįgalumą turinčiam žmogui " prisidėti" prie užnešimo paslaugos už kurią pats ir sumokėjo:))))))... Dabar nebeaišku, -tai kas yra vadinama"užnešimo paslauga", -jeigu tenka dar sumokėjus už paslaugą ir patiems užsinešti? Gal tai ir kurjerių tarnybos vadovybės atsakomybė, -tai jie netausoja savo darbuotojų sveikatos siųsdami vieną žmogų įvykdyti užsakymo su krovos darbais, Pinigai tai vis gi buvo sumokėti "Elektromarkt";
Atsakyti
Apgailėtina. Klientais yra rūpinamasi iki tol, kol atspausdinamas kasos čekis.Vėliau (pvz sugedus prekei) klientas jiems tampa priešu. Gerbiameji Elektromarkt vadovai, negerbti kliento yra trumparegiška, o nurodyti savo darbuotojams nepagarbiai elgtis su klientais - žema. Daug metų iš įpratimo apsipirkinėdavau Elektromarkte, kol galų gale nepagarba klientui paskatino pasidomėti kitomis parduotuvėmis ir rasti ženkliai geresnę kokybę. Elektromarkte, linkiu susigriebti, kol ne per vėlu.
Atsakyti
Taigi norėjau pasidalint savo “nuostabia” patirtimi perkant iš elektromarkt. Įsigijome prekę iš elektromarkt (Televizorių Samsung) Po 2 valandų neišpakavę įrenginio su pirkimo kvitu kreipėmės į parduotuvę reikalaudami grąžinti pinigus. Kadangi radome geresnį prekės ir kokybės santykį. Tačiau atvykus į parduotuvę darbuotojas patikino jog negalime grąžint įrenginio, o už darbuotojo kaba stendas ant kurio parašyta 14 d prekių grąžinimo garantija. Tai kame yra tiesa? Taigi elektromarkt teikia klaidingą imformaciją klientams, taipat kol mes aiškinomės prie mūsų priėjo žmonės su panašia problema, manau tai yra apgavikų kontora, parduodant šypsosi, o paskui sako niekuo negalime padėti, nors LR nurodyta jog bet kokia prekė neišpakuotą galima grąžinti pardavėjui, tai klausimas kur yra tiesa?
Atsakyti
Su marketingu tai nekazka, skelbia akcijas naujas kas savaite, o kaip stovi tos pacios kainos taip ir stovi, realios nuolaidos ELEKTROMARKT netaiko, apgauna zmones konkreciai, Mano konkreciu atveju stebiu viena televizoriu jau puse metu, o kaina kaip i kalta ta pati 679eu, nuolaida atseit nuo kazkokios buvusios 799 pries du metus :) kaip kitur jau daugumoje jo kaina 619eu. Brangininkai, neapgaudinekit zmoniu.
Atsakyti
Labai nusivyliau įmone. Šaldytuvą užsakiau ir turėjau gauti tos pačios sav. penktadienį, pati skambinau, ieškojau, kur dingo, pasirodo nespėjo pristatyti. Atėjo pirmadienis, buvau apmokėjusi už užnešimą, tačiau skambina kurjeris ir klausia, ar bus kas padės užnešti (jei būtų kam užnešti prekę, neimčiau tokių paslaugų). Vėliau paaiškėjo, kad trūksta detalių, negaliu įmontuoti šaldytuvo, rašau ir nuotraukas siunčiu, kokių man detalių trūksta, konsultantė tvirtina, kad kitokios turi būti. Bėgo dienos, kol baigėsi kantrybė, teko pakeisti toną, tik tada atsiuntė į namus meistrą, jis patvirtino, kad aš buvau teisi. Apie mėn. laukiau detalių, kad galėčiau įmontuoti šaldytuvą. Jokio atsiprašymo, nieko. Tikrai visam laikui apeisiu šią įstaigą.
Atsakyti
Esu patenkintas nepaprastai maloniu Vilniaus Akropolio Elektromarkt televizorių skyriaus darbuotojų aptarnavimu. Nudžiugino paprastas geranoriškumas ir nuoširdi pagalba kurių pasilgau kituose parduotuvėse. Labai dekingas pardavėjui konsultantui Romui Pališaičiui už kompetenciją ir profesionalūmą padedant išsirinkti televizorių. Atskiras dėkui Skyriaus vadovui Raimondui Orechovui už supratingumą ir žmogiškumą, kuriu dėka paviko išspresti dėl mano kaltės įvykusį nesusipratimą, likau be galo patenkintas malonių ir kompetetingu aptarnavimu!
Atsakyti
Internetinėje parduotuvėje meta klaidingą info. (P9 lite 2017 arba P8 lite 2017) parduoda, kaip P9. Kas nesupranta gali užkibti.
Atsakyti
Sveiki,

esame labai patenkinti Kauno Savanorių pr. Elektromarkt konsultantės Daivos darbu. Beveik visą buitinę techniką naujam būstui per kelis kartu susipirkome čia.. Darbuotoja labai maloniai ir kantriai aptarnavo, negailėjo naudingų patarimų, rūpinosi prekės atvežimo organizaciniais reikalais, priminindama net skambučiais. Taip pat pritaikė nuolaidų, su kuriomis prekių kainos tapdavo konkurencingos lyginant net su tokiais pardavėjais kaip pigu.lt ar rde.lt.
Ačiū, kad turite tokius savo darbui atsidavusius konsultantus.
Atsakyti
Antanas 2017-12-28 13:05:35
Gerb. Aleksandrai,

Klientų įtūžis dažniausiai nukreipiamas į Jūsų samdomus darbuotojus, kurie vargu, ar yra kalti dėl tos netvarkos, kuri vyksta Jūsų vadovaujamoje įmonėje. Todėl kreipiuosi į Jus. Tai Jūs, įmonės vadovas, turite prisiimti atsakomybę, kad Jūsų klientas gali būti iškviestas atsiimti neegzistuojančios prekės, kad viliojate pirkėjus mažiausiomis rinkoje kainomis, atitraukdami juos nuo konkurentų, nesugebėdami įvykdyti užsakymų. Tai Jūs blogai dirbate, kad Jūsų pavaldiniai net nebando (o gal ir negali) ieškoti ranka pasiekiamų kompromisinių sprendimų, tai Jūs kaltas, kad Jūsų įmonėje iš Jūsų pavaldinių neįmanoma išgirsti elementaraus "atsiprašau", o šito pareikalavus, drįstama parašyti "apgailestaujame, kad atsisakote prekės".
Sugadinote šventes...
Lietuvai tokios verslo kultūros nereikia.
Nepatenkintų Jūsų vadovaujama įmone klientų daugėja.
Elektromarkt ir Mediashop vardai tampa blogio sinonimu.
Laikas permąstyti, ar galite dirbti toliau Lietuvoje.
O gal kraustytis į tokias šalis, kur beatodairiškas pelno siekimas ir nepagarba klientui yra labiau toleruojami...
Sėkmės Jums ir Jūsų verslui ateinančiuose Permainų Metuose.

Pagarbiai,
Antanas Vaitkus
Sveiki Antanai,

Mes visada stengiamės visiems savo klientams pasiūlyti plačiausią prekių asortimentą garantuojant gerą kainą, taip pat savo parduotuvėse keliame aukštus klientų aptarnavimo standartus, todėl apgailestaujame dėl Jūsų nemalonios apsipirkimo patirties. Paprašysime parašyti mums elektroninį laišką (info@elektromarkt.lt), papasakojant plačiau apie Jūsų įvykį ir pažadame operatyviai atsakyti bei pasiūlyti visoms pusėms tinkamiausią sprendimą.

ELEKTROMARKT.
Atsakyti
Gerb. Aleksandrai,

Klientų įtūžis dažniausiai nukreipiamas į Jūsų samdomus darbuotojus, kurie vargu, ar yra kalti dėl tos netvarkos, kuri vyksta Jūsų vadovaujamoje įmonėje. Todėl kreipiuosi į Jus. Tai Jūs, įmonės vadovas, turite prisiimti atsakomybę, kad Jūsų klientas gali būti iškviestas atsiimti neegzistuojančios prekės, kad viliojate pirkėjus mažiausiomis rinkoje kainomis, atitraukdami juos nuo konkurentų, nesugebėdami įvykdyti užsakymų. Tai Jūs blogai dirbate, kad Jūsų pavaldiniai net nebando (o gal ir negali) ieškoti ranka pasiekiamų kompromisinių sprendimų, tai Jūs kaltas, kad Jūsų įmonėje iš Jūsų pavaldinių neįmanoma išgirsti elementaraus "atsiprašau", o šito pareikalavus, drįstama parašyti "apgailestaujame, kad atsisakote prekės".
Sugadinote šventes...
Lietuvai tokios verslo kultūros nereikia.
Nepatenkintų Jūsų vadovaujama įmone klientų daugėja.
Elektromarkt ir Mediashop vardai tampa blogio sinonimu.
Laikas permąstyti, ar galite dirbti toliau Lietuvoje.
O gal kraustytis į tokias šalis, kur beatodairiškas pelno siekimas ir nepagarba klientui yra labiau toleruojami...
Sėkmės Jums ir Jūsų verslui ateinančiuose Permainų Metuose.

Pagarbiai,
Antanas Vaitkus
Atsakyti
Balvonu kompanija, gerai kad pasiklausiau kada pristatys preke, nes butu ir tyleje siknas surauke. Kai paskambinau, pasake kad preke pristatys po Kaledu... kam man ta preke po Kaledu ??
Atsakyti
Tai imone kur nusipirkes preke, ir jai sugedus gali ismesti jokio serviso nera, o jai yra tai turbut nedirba...jokios informacijos, jokiu kontaktu...vienu zodziu apgailetina padetis...gaila tu zmoniu kurie ten perka
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta preke ir darbuotoju darbu sioje parduotuveje.As jau viskas sioje parduotuveje paskutini karta perku ir net visiem pazistamiem, draugam ir seimos nariam papasakojau, kad aplenkite sia parduotuve, nes jiem klientas yra nulis. O yra taip pirkau spausdintuva kuris dabar yra garantiniam naujas visai nenaudotas ir tiesiog jau virs menesio jo neatgaunu, o laiko 3menesiu, po to utelizuoja matyt iki to laiko ir laiko.O dalykas toks, kad vadybininkas kaip pridaviau spausdintuvo gedima, jis man pasake jum paskambinsim, kaip patikrins, tai jokio skambucio, tada pradejau as vazineti i parduotuve, vis sako dar is garantinio negryzes, pradejau skambinti, niekas neatsiliepia, viena diena prisiskambinau tai atsiliepe moteris ir isdesciu jei sia situacija ji man sako mes jum perskambinsim, ir vel niekas nieko.Zodziu ignoravimas visiskas, tiesiog baisu. Ir patarciau zmonem iskarto ziurekite ka nusiperkate ir jei bloga preke iskart atiduokit iki 16dienu ir net neklausykite ka jums ten buria.Zodziu vartotoju teisem sia imone reiketu pasidometi, kiek zinau 2012m yra gavus bauda ir komentaruose matau irgi nepatenkinti zmones.Gailiuos kad cia pirkau. Nebepirksiu
Atsakyti
Papildau nuotraukomis savo atsiliepima beje internetineja parduotuveja monikas stovi ne akcijine kaina o normalia 139 kaip suprasti viesoj erdveja bijo daryti akcija kad gali gauti bauda kaip PIGU.LT jie jau tokiu akciju nebeskelbe neraso kokia alia buvo kaina.
http://trl.lt/di-X6OLPL.jpg
http://trl.lt/di-GMDR3W.jpg
Atsakyti
Ziauriai stume uzejau i elektromarkta Kaune hyperija uzejau teisybe pasakes adapterio is DVI i Vga bet sustojau prie monitoriu ir pamates gera akcija susigundziau. Monitorius apie 90eu pigiau nuo iprastines kainos kainaves ale 229 dabar 139eu pagalvojau gal ir gerai butu atsinaujint norejau paguglinti pagal modeli hyperio wifi neveike nedatrauke o mobilaus intiko nebuvo taigi sau pasakiau ai imu juk 90 eu pigiau tai jau pigiau gal ir kitur nebus. Gryzes namo supratau kad klydau ir mane prigavo sito monitoriaus kaina topo centre dabar su akcija 119eu be akcijos 129eu. Del pacio monitoriaus nieko blogo nesakau bet uz 20 eu pereiti per Savanoriu gatve 100 metru tikrai buciau perejas. Manau tokius akcininkus kur akcija alia is lempos reiketu bauduoti ir stipriai kad pajaustu.O tai taip kaina sukelia padaro tipo akcija o kaina iprastine net brangesne negul pas konkurentus netgi salia prekiaujancius.
Atsakyti
Pirkau Sennheiser CX 5.00i ausines už (man) nemažą sumą - 87€. Po mėnesio naudojimo pastebėjau jog laidas prie kištuko įgavo pilvuką ir įtrūkimą apvalkale. Nunešiau į garantinį, užregistravo, po kelių savaičių sulaukiau atsakymą, jog jos bus pakeistos. Naujasias saugojau kaip savo akį, kai telefonas kišenėje, laidas kabo palaidas, kad tik nesilankstytų. Po pusantro mėnesio - ta pati problema, vėl pilvukas laide prie kištuko, tik įtrūkimas vos matomas. Vėl siuntimas, laukimas, gaunu atsakymą jog gedimas negarantinis, atvejai nesulyginami dėl eksploatacijos laiko ir gedimo (pasirodo ausinių eksploatacijoje mėnuo ir pusantro mėnesio - kaip diena ir naktis), atėjęs atsiimti, mintyse kartodamas jog niekad daugiau su elektromarkt reikalų neturėsiu, klausiu ar galiu pateikti apeliaciją/ar gali apžiūrėti kitas ekspertas. Ne, nes "antrą kartą tik jūs ateinate su tokiu gedimu, todėl tai skaitosi kaip pilnaudžiavimas" man sako Panoramos Elektromarkt vadybininkė. Pasirodo esu piknaudžiautojas ir noriu ne ilgiau mėnesio tarnaujančių ausinių, o apgauti kažką :) Elektromarkt - never again.
Atsakyti
Aš taip pat likau nemaloniai nustebinta darbuotojų nekompetentingumu ir vadovybės požiūriu į pirkėją. Ketvirtadienį lizingu įsigijome kelias prekes. Lizingą "suforminusi" darbuotuoja nebuvo labai maloni. Paklausus ar įsigijamoms prekės bus taikomas lizingas be pabrangimo, tai darbuotoja patikino, kad be pabrangimo nėra tokių sąlygų. Na nėra tai nėra. Tik grįžusi namo, vakare pamačiau, kad perkant šias prekes internetu LIZINGAS BE PABRANGIMO. Visą penktadienį bandžiau prisiskambinti bendruoju telefonu, norėjau pasiteirauti ar yra galimybė grąžinti prekes ir nusipirkti internetu, ar bent pakeisti sutarties sąlygas, bet niekas neatsiliepė. Parašiau el.paštu ir nusiunčiau žinutę. Deja, jau tuoj praeis savaitė, atsakymo nesulaukiu.
Nelaukiant kol man bus atsakyta, draugas (penktadienį) nuvažiavo į pačią parduotuvę pasiteirauti, tad pažadėjo perskambinti. Perskambino tik antradienį. Informavo, kad atvykus į parduotuvę, pakeis sutartie sąlygas. t.y. padarys be pabrangimo. Informavo, kad atvykti reikėtų antradienį arba trečiadienį. Kadangi atskambino tik antradienį po pietų, o mes ne vilniečiai, mums iki Vilniaus 100 km tai atvykome trečiadienį. Ir ką manote?! Sąlygų pakeisti jie negali, nes praėjo 6 dienos. Tai palaukit, ar čia mūsų kaltė, kad jūs negalėjote mums anksčiau atsakyti?!! Tai ir teko grįžti atgal 100 km namo nieko nepešus. Esam pasibaisėję. Daugiau niekada nieko nepirksiu šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Galejau ir as pirma pasiskaityti, o tik poto naudotis imones paslaugomis.Zodziu elektronineje Elektromarkto parduotuveje telefonu paskambinus uzsisakiau telefona, nes ten dar nuolaidos prasiau.Koncultantui pabreziau, jog noriu padaryti pavedima ir kad man atsiustu saskaita.Atsiunte rekvizitus, pavedima atlikau, uz dvieju dienu atvaziuoja DPD ir sako mokek pinigus, nes pas juos parasyta, jog atsiskaitymas grynaisiais.Nu kaip suprantat telefono negavau, sako kita diena.Ir kita diena nesulaukiu, skambinu pats, sako gal po savaitgalio gausit, tai sakau aciu nebereikia, nuejau i parduotuve (aisku kito tiekejo)ir nusipirkau.Esme ta, kad niekas neskambina, net neatsipraso, turiu pats skambineti ir prasyti ismaldos savo daikto, uz kuri sumokejau.Dabar dar lauksim, kaip su pinigu grazinimu bus...
Atsakyti
Laba diena, nusipirkome iš Elektromarkt šaldytuvą Samsung, atvezę namo jis buvo neveikiantis, nešaldė šaldymo kamerą ir ir pačiame šaldytuve vos šaltas oras. atvažiavo meistras pasakė, kad yra nepataisomas, kad čia gamyklinis defektas,. parašėm prašymą ir vis negaunam patvirtinimo, kad galima būtų susigrąžinti pinigus ir nusipirkti kitą... negana to kad reikėjo tampyti jį į 3 aukštą mėsa sugedo tai dar nežinia kiek laiko reikės laukti pinigų grąžinimo...
Atsakyti
SUKČIAVIMAS.
Elektromarkt.lt ir mediashop.lt pardavinėja APPLE 5S telefonus iš komiso kaip naujus!
Nors prekės aprašyme nurodyta, kad tai gamykliškai atnaujintas (refurbished) telefonas, realybėje gavome tiesiog telefoną iš komiso - gan smarkiai apibraižytą, baltoje dėžutėje be jokių logotipų ar kitų sąsajų su Apple, su neoriginaliu krovikliu, be vartotojo vadovo. Negana to, telefonas po dviejų 2 dienų išsijungė ir nebeįsijungia. Paklausus, kokiame garaže tas atnaujinimas atliktas, atsakė, kad koks skirtumas, juk su garantija.
Atsakyti
Pries menesi pirkau skalbimo masina, uzsisakiau ja internetu is Elektromarkt. Is isores pazeidimu jokiu nebuvo, bet kai pirma karta ijungiau is dugno pradejo teketi vanduo. Kai atvaziavo meistras, pasirodo skalbimo masinos bugno dalis nuluzusi, ir ji yra nepataisoma. Ja man jau atveze tokia apdauzyta!! Tiesiog perspeju bukit atidesni.
Atsakyti
pries savaite nusipirkau ausines. po 7dienu beveik 8iu sugedo.
ne tik brokus pardavineja bet kartu ir apdauzytas prekes (pries pirkdamas atidziai apziurejau ausiniu vienetus kuriuos ruosiausi isigyti sioje parduotuveje. p.s. dezutes net nebuna atidarytos nuimant lipduka sauganti pakuote o jau daigtas buna suraizytas.
kad nesiu i garantini gali tik svajoti jog leisiu buti apkaltintas-sprendziu is to ka perskaiciau rekvizitu atsakymuose apie sia imone.
Atsakyti
Nu kainos neblogos ELEKTROMARKT mes neseniai iš TELIA pirkom nebrangų tv SAMSUNG naują BE PABRANGIMO išsimokėtinai (lizingu) už 240 eurų ir dar atvežė į namus nemokamai. Toks pats tv ELEKTROMARKT parašyta 299 nubraukta dabar 249. jei pirkti lizinu būtų gal 300 ar net 350 eurų. ! Patys darykit išvadas.!!!!!?????
V. Kavolio komercinė firma"Prekybos namai"
2017-03-27 21:26:43 IP 78.57.229.227
Atsakyti
2016.11.30d gavau kreditinę sąskaitą Nr.MSKSF/20162823 ir likau nieko nesupratęs - už ką. Rašiau el. laišką su paklausimu - jokio atsakymo. Gal kas teiksis paaiškinti kas šia per garantinis aptarnavimas 24mėn? Kur žiūri teisėsauga
Nesąžiningas verslas
2017-03-23 10:46:40 IP 92.62.129.202
Atsakyti
Elektromarkto veiklos principas - apgauk klientą ir pasisavink jo pinigus. Paaiškinu. Elektromarktas neseniai išsiuntinėjo registruotus laiškus su kreditinėm sąskaitom savo klientams, kurie įsigijo pratęstos garantijos sertifikatus, ir ten vienašališkai atgaline data nusprendė pakoreguoti jų kainas po to, kai sužinojo, kad prie šių sertifikatų kainos jie neturėjo teisės priskaičiuoti 21 proc. PVM, o turėjo tikyti 0 proc. PVM. Taigi 21 proc. PVM priskaičiuotas neteisėtai, vadinasi reikėtų grąžinti permokas klientams, bet grąžinti tai nesinori, tai ir sumąstė - išrašyti kreditines sąskaitas vienašališkai pakoreguojant sertifikato kainą! Va tau ir schemutė, kaip užgrobti svetimą turtą!
Labai bloga parduotuvė
2017-02-23 13:55:18 IP 46.165.220.203
Atsakyti
Jei kur nors pirkti, tai tik ne ElektroMarkt Panorama (Vilniuje)... Pardavęs nekokybišką prekę šis pardavėjas ieškos įvairiausių priežasčių prikibti ir jus apkaltinti, kad esą netinkamai naudojote prekę. Kai jokių priežasčių surasti nepavyks, tai praradę marias laiko ir sugadinę nervus, galbūt atgausite pinigus, bet prieš tai turėsite atlikti krūvą biurokratinių procedūrų ir pateikti ne vieną prašymą. Jūsų apsilankymas parduotuvėje, apsipirkimo procesas, noras pakeisti brokuotą prekę ir susirašinėjimas, gali tapti viešų diskusijų objektu parduotuvėje. Detalės gali būti aptarinėjamos parduotuvės personalo, kuris net nebuvo įgaliotas spręsti problemos ar priimti sprendimo, gali būti demonstruojama arogancija ir subtili panieka. Ko gero toks darbuotojų elgesys ten yra norma, nes yra akivaizdžiai toleruojamas. Apsipirkimo malonumas, kurio teisėtai tikėjotės, vėliau gali pavirsti į gyvą košmarą, ypač tuomet, kai nusipirksite nekokybišką prekę… Rekomenduoju iš tolo aplenkti šitą parduotuvę.
Atsakyti
Sausio 24dieną el. paštu pranešė, kad mano užsakytos prekės neturi ir pasiūlė gražinti pinigus. Užpildžiusi prašymą atsiunčiau, palaukiau kaip jūsų svetainėje rašo 14dienų - gražinimo terminą, tačiau pinigų taip ir nesulaukiau. Norėčiau sulaukti atsakymo ir savo pinigų, kadangi patyriau didelius nepatogumus.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Visiems namų šviestuvam Kalėdinė nuolaida -30%!
Visiems namų šviestuvam Kalėdinė nuolaida -30%! 12-17 10:07
Vakarams ilgėjant ir tamsėjant, vis daugiau laiko tenka praleisti namuose, todėl labai svarbu pasirūpinti, kad juose būtų tinkamas apšvietimas. Jauki ir šilta šviesa padeda...
Sulaikytas buvęs prosovietinės organizacijos "Jedinstvo" lyderis V. Ivanovas
Sulaikytas buvęs prosovietinės organizacijos "Jedinstvo" lyderis V. Ivanovas 12-18 22:15
Vilniuje antradienį sulaikytas Rusijos pilietis Valerijus Ivanovas, BNS patvirtino Generalinės prokuratūros atstovė Elena Martinonienė.
Seimas pradeda diskusijas dėl kainų mažinimo priemonių
Seimas pradeda diskusijas dėl kainų mažinimo priemonių 12-18 19:30
Seimas antradienį priėmė svarstyti kai kurias priemones, kurios, kaip teigiama, skatintų kainų mažėjimą, taip pat didintų rinkos priežiūros institucijų įgaliojimus.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 303,22 +1,10%
General Electric 7,15 +0,70%
Wells Fargo 46,61 +0,15%
Bank of America 24,47 -0,04%
Amazon.com 1520,91 -4,46%
Avon 1,69 -4,52%
Twitter 33,43 -6,80%
Xerox 21,29 -12,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,05 -12,02%
Sidabras 14,35 -1,71%
Ryžiai 401,00 -1,96%
Kava 3,02 -0,33%
Anglis 100,73 -7,36%
Dujos (JAV) 4,14 +25,84%
Varis 6195,92 -0,38%
Nafta 51,20 -2,62%