VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Mediashop, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Mediashop

Atsiliepimai apie Mediashop, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Mediashop, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siuo metu si elektronine parduotuve daugelio prekiu neturi sandely bet vistiek jomis prekiauja. Taip sukuriamas teigiamas apyvartiniu lesu srautas imoneje vartotoju saskaita. Daugumos prekiu neturi arba neaisku kada pristatys
Atsakyti
Kovo 26 d. užsisakiau galvutes elektriniam dantų šepetėliui, o dėl nedirbančių fizinių parduotuvių sumokėjau 4 eurus už pristatymą į namus. Praėjus jų numatytam pristatymo terminui (7 dienos), pasiskambinau į jų klientų aptarnavimo centrą ir pasiteiravau dėl prekės. Jie pasakė, kad prekės laukiama iš tiekėjo. Šitas faktas, kad prekės neturi sandėlyje, nebuvo paminėtas el. parduotuvėje. Šiandien, balandžio 8 d., pagaliau gavau prekę, tačiau išpakavus pamačiau, jog šepetėlių galvutės ne tos, kurias užsakiau, o į klientų aptarnavimą neina prisiskambinti.
Venkite šitos parduotuvės!
Atsakyti
pirkau pc pries beveik 2 metus balandzio menesi elektromarkt parduotuveje panevezyje ir uzlinko hdd nusiuntus i garantini po 3 savaiciu sulaukiau atsakimo jog suluzo del mano kaltes ir uz sutvarkima reikes moketi 150e nors pc nei nukrites nebuvo ir niekaip kitaip pazeistas nebuvo zodziu atsisakiau tvarkimo tai uz diegnostika teks sumoketi 30e tiek to sumokesiu 30 bet daugiau nieko ten nezadu pirkti
Atsakyti
Krc s*******o kontora tv isveztas garantiniam jau 3 savaites ir nk jokiu ziniu kaip kitose kiek teko susidurti tai per 2 savaites viska sutvarko max
Atsakyti
a*******i. Užsisakiau prekę robotą siurbly, gavus prekę ja sumokėjau. Net nebuvo mintis kad neveiks kas.... po porą dienų galvoju išneginsiu siurbly, siurblys veikia viskas tvarkoje, kai jau išsikrove galvoju eisiu pakrauti, ka vaikeli... net nekraunas siurblys, ieško ieško savo pasikraunamos stoteles ir neranda... tai jiems parašiau kad neveikia roboto siurblio kraunama stotele, sakau noriu grąžinti nes jus man atsiuntet su defektu.o jie išsireiškė mes neveikiančios nepriemam... nu ir ka su tokiais A********S reikia daryt....
Nepirkit iš jų
Genovaitė Sungailienė
2019-12-01 15:10:21 IP 2i240qlh
Atsakyti
Laba diena
gavau dovanu kortele 9440002001105290 100 euru vertes
Klaipedoje, parduotuve jau senai nedirba
ar parduotuve uzsidare visam laikui ?
Kaip man susigrazinti pinigus ar kur pirkti preke uz 100 euru ?
Atsakyti
Niekada, pasikartosiu NIEKADA nieko nepirkite elektronineje parduotuveje. Elektronine parduotuve yra visiskai atskira respuplika ir praktiskai nieko bendro neturi su fizinemis parduotuvemis! Nei vienas konsultantas fizineje parduotuveje nera suinteresuotas bendrauti ir aiskintis su e-parduotuves klientais. Jis nuo to negauna nei cento! Konsultantai parduotuvese gauna atlyginimus nuo savo asmeniniu pardavimu ir jam visiska neidomu kad jus kazka tai pirkote e-parduotuveje ir jums kazko neatveze ir kazkas nepatinka! Aiskinkites ten, kur pirkote! Ir jeigu ateinat i parduotuve pasikonsultuoti, bet norite pirkti elektronineje nes ten kazkiek pigiau, tai nelyskit prie konsultanto su savo klausimais! Perkat elektronineje - patys ieskokit informacijos! Elektronineje del to ir yra pigiau, nes jus negaunat paciupineti prekes ir negaunat konsultacijos! O jeigu jau ateinat ir konsultuojates, tai bukit malonus ir pirkti pas ta konsultanta suo kuriuo bendravot. TAI YRA JO DUONA! O jei kaina elektronineje mazesne, paprasykit, kartais konsultantai gali padaryti nuolaida. Ir nepamirskit kad kai perkate e-parduotuveje, jusu prekes yra vezamos kurjeriu, jos yra tampamos po kurjeriu sandelius, ir kurjeriui yra visiskai nusispjaut ar jus gausite sveika preke ar sudauzyta! Paskui nerasit galu, kas kaltas. O rerkant parduotuveje prekes veza parduotuves darbuotojai, kurie yra suinteresuoti kad jus gautumet sveika preke!
Atsakyti
Baisu elektromarkt.lt el. Parduotuvėje užsakytas kompiuteris. Atvežė pasirodo neveikia. Paskambinus į el. Parduotuvė pasakyti apie neveikiancia prekę, buvo pasakyta kreiptis į artimiausią parduotuvė. Pasirodo dabar dar ir galima būti kalti, nes galėjom numesti. Klausimas o kur garantija, kad jų prekę veikė. Dabar reiks laukti garantinio išvados. Tokios taisyklė
Atsakyti
Pati blogiausia elektronikos prekių parduotuvė, su kuria yra tekę susidurt. Visiškas nesiskaitymas su klientais ir absoliučiai tragiškas aptarnavimas. Kai iš elektroninės parduotuvės buvo užsakyta prekė, kuri realybėje visiškai neatitiko pateikto aprašymo e-parduotuvėje, Panoramos skyrius visiškai nusimetė nuo savės atsakomybę dėl pinigų grąžinimo motyvuodami tuo, jog e-parduotuvė ir fizinė parduotuvė yra du atskiri vienetai. Teko pildyti prašymą ir laukti pinigų grąžinimo beveik tris savaites. Dabar į garantinį atiduotos ausinės, dėl kurių beveik du mėnesiai kaip jokių žinių, Pasiteiravus parduotuvėje, buvo liepta skambinti vadybininkės darbo valandomis iki 19:00 vakaro, niekur nerasta informacijos apie tai, kad prekė apskritai yra garantiniame servise, tad kasininkė padarė mano duotą garantinio kvito kopiją, nes matomai patys ją pametė ar kažkur "nukišo". Dar nėra tekę susidurti su tokiu apgailėtinu servisu, kai visiškai nusimetama atsakomybė nuo savęs ir baksnojama pirštais į kitus.
Atsakyti
Saugokitės, susidūrus su garantiniu aptarnavimu tvarkysitės prekes savo lėšomis. Jeigu yra bent menkiausia galimybė tarp visų įstatymų, kur gali užsikabinti ir vilkinti laiką / išvengti prekės tvarkymo - jie ją ras.
Atsakyti
Buvo užsakytas kompiuteris, siuntė daug ilgiau nei rašė, telefonu nekonsultuoja, vadybininkai nieko neatsako. Pagaliau gavus kompiuterį, jame buvo kitokia klaviatūros kalba, apie kurią prekės aprašyme nieko parašyta nebuvo. Bandysim grąžinti ir daugiau niekada iš čia nebepirksim, šūdina š*******o kontora :)
Atsakyti
Padariau 08 04 uzsakyma e parduotuvej elektromarkt, apmokejau, paskambinau po poros dienu, po pusvalanduko, nei kiek neperdedant liudnas konsultantas pakele, sakau kada bus uzsakymas, sako per 2-4 d. d. Neklause nei koks nei kaip, nu ok pagal tel. nr matyt mato, juk 21 amziua... Ok laukiu toliau, 3 d. d. Gaunu emeila neturi jie mat mano prekes, ir neturi ka vietoj jos pasiulyt, tai atsiuskit sask. i kuria grazint pinigus. Atsakau, kad jei tik per tiek laiko susiziurejot, tai bent sask. nr. Pasiziurekit, nu tipo padarykot ir jus kanors, ogi jie negali, nes per MOQ mokejau. Nusiunciu sask., LAUKIU...Rasau kita diena, kada grazinsit, atsakymas-perduota buhalterijai, greitu laiku grazins. Isties konkretu.. O el parduotuvej prie uzsakymo nurodo, jog as atsisakiau, nu sorry cia gi jus nepardavet man, o as labai norejau, jau trypiau prie duru faktiskai kada galesiu begt pasiimt, ir savaite laikot pinigus, negaliu isigyt prekes is kitur, nu nes neturiu € cia gal konkurentus taip apsaugot kad is ju nepirktu
Atsakyti
Elektromarkte sav. prospekte Kaune pirkome televizorių ir likome labai patenkinti konsultanto Tomo Vilko darbu. Darbuotojas skyrė tikrai daug dėmesio. Jautėsi, kad žmogus yra savo srities profesionalas. Sėkmės darbuose.
Atsakyti
2018-11-17 buvo pirktas kompiuteris Kaune, savanorių Pr.255 Pirkimo dokumentuose buvo garantija 2metų. Pardavėjas įkalbėjo sumokėti 50€ ir gauti dar viena garantija jei bent kažkas
nutiktų kompiuteriui, kaip buvo sakoma, kad jei kas nutiktų duos nauja kompiuterį net netvarkytu. Nepraėjus 6mėn. Iš kompiuterio iškrito varžtai, kompiuteris neužsidarinėjo. Atvykus i pirkimo vietą kompiuterį paimė ir po 3savaičių sulaukėme skambučio, kad kompiuterio tvarkymas kainuos 380€ nors pačio kompiuterio kaina 300€. Atvykus ir bandant kalbėtis kodel nėra garantijos mums pasakė, kad galim tvarkyti už 380€ arba kreiptis i vartotojų teises. Niekam nerekomenduočiau ten pirkti ir šitos vietos vengti..
Atsakyti
Įsigijome paspirtuką Xiaomi 365. Vienintelė bėda, Jūsų elektroninės prekybos aptarnavimas. Kadangi reikėjo skubiai, pirkome su pristatymu į namus per kurjerį. Kurjeriui pristačius nieko blogo neįtarėme. Išpakavus pasirodė, kad paspirtukas buvo naudotas kaip demonstracinis.
- paspirtukas buvo nešvarus (padas, šonai, paspirtuko skambaliuko tvirtinimas (ant kurio įtariu, su klijais buvo priklijuota kaina).....
- prisijungus per oficialią programėlę radau, kad jau paspirtukas pravažiavęs 270 metrų. Kur? Greičiausiai parduotuvėje...
- radau ne vieną įbrėžimą ant korpuso.
Kreipusis į el. paštą gavau atsakymą, kad pakeisti negalėsite į kitą analogišką prekę, o galimas tik grąžinimas. Tai kam tuomet teikiate pristatymo į namus galimybę, jeigu grąžinti reikės vežti prekę apie 200km. Ar normalu klientui parduoti jau naudotą prekę? Labai stipriai nuvylėte.
Atsakyti
Retai rašau įvertinimus, bet šiuo atveju tai buvo vienas prasčiausių aptarnavimų per pastaruosius ~10 metų. Užsisakius šaldytuvą internetu ir aiškiai komentaruose nurodžius galimą pristatymo laiką (nes namuose būname tik vakarais) kurjeris skambina ryte iš serijos "labas rytas, jau atvažiuoju pas jus. Ar bus kas padeda užnešt?". Dar kartą paaiškinau, kad būsime tik vakare kurjerio atsakymas "tada aš iš vis šitą užsakymą išmetu, o jūs jau ten aiškinkitės su vadyba". Beje užnešimo paslauga buvo užsakyta ir už ją sumokėta.
Paskambinus į Elektromarkt atsiliepęs vyrukas net nepasiteiravo koks užsakymo numeris, bet iškart pasakė, kad užsisakinėjant reikėjo skaityt mūsų taisykles, nes mes vakarais juk nepristatinėjam su užnešimais. Aiškinkites su Venipak kurjeriais, čia jau ne mes sprendžiam kada jie pristato ir kada teikia užnešimo paslaugą.
Galiausiai su Venipak pavyko susiderinti, vakar šaldytuvas buvo pristatytas, kurjeris buvo lengvai arogantiškas su pareiškimas, kad už ka čia dievas taip nubaudė žmones, kad jiems dabar reikia gyventi daugiabutyje ir dar 4-ame aukšte. Šiaip humoro jausmu nesiskundžiu, bet čia nebuvo humoras :)

Savo draugams čia pirkti - nerekomenduosiu. Yra daugybė internetinių parduotuvių su puikiu aptarnavimu ;)
Atsakyti
Rasa 2019-07-14 13:03:27
Ruošiamės rašyti kolektyvinį ieškinį teismui, dėl elektromarkt. Skambinkite, prijunksime ir kitus nukentėjusius.Tel.8 614 36785.
Rasa, rytoj su jumis susisieksiu ir aš. Analogiška situacija, tie patys atsakymai. Vartotojų teisės minėjo, jog Elektromarkt jau daug ką taip apgavo.
Atsakyti
Sveiki,
Siūlau nieko neužsisakinėti iš šios skylės. Ne veltui parduotuvės užsidarinėje.
Jei norite ir turite laiko laukti tai tikrai ne šioje parduotuvėje. Tada jau geriau užsisakykit iš kinijos bent žinosit, kad kadanors atveš. Mano istorija paprasta užsisakai 2 sėdmaišius pristatymas nuo 0-3 d.d. paskambini po savaitės ir klausi kada bus mano prekė? Mhh atsakymas: Atleiskikte kolkas nežinome T>>>A>>>D>>AA žodžiu pergalė. Paprašyti nurodyti bent minimalę datą tas pats atsakymas nežinau kolkas vešime papildymus į parduotuves.... Net neisvarginkite mielieji, jei netikite siulau užsisakyti ir pabandyti palaukti. Tik pasirinkite funkciją pinigus paduoti kurjeriui, tai bet turėsite šansą atisakyti.

Sužavėtas aptarnavimu Klientas
Atsakyti
Simona 2018-12-08 17:59:42
Tačiau tai daroma kilus įtarimams dėl pakuotės, jei ji būtų kėlusi įtarimų (sušlapusi, suplyšusi, sulamdyta ar dar kas) neabejotinai būtų tikrinta ar ne taip? Tad jei ji yra tvarkinga, net nekyla minčių, kad viduje pažeista prekė. Tad nereikia čia komentuoti, kas žinoma. O pasiskaitykite atsiliepimus visus apie minimą įmonę ir matysit, kad tai ne pirmas atvejis jų. Tad tik Lietuvoj turbūt taip yra, kad atkeliavus sudužusiai prekei, įmonė neprisiima atsakomybės!
Kas patekote į analogišką situaciją, kai gauta nekokybiška prekė, kurios naudoti negalima, o elektromarkt pinigų negrąžino, paskambinkite telefonu 8 614 36785. Ruošiamas kolektyvinis ieškinys teismui dėl Elektromarkt veiksmų.
Atsakyti
Liutauras 2019-04-03 15:06:41
Kai su parduotuve nepavyko susitarti, kreipemes i vartotoju teises. Dabar jie pradejo tyrima del to. Siulau visiem nukentejusiem ten kreiptis, galbut kada nors firma prades tirt del sukciavimo. Gaila pas mus ner prate zmones bilinetis, nes cia gan nebloga byla iskelt butu galima.
Ruošiamės rašyti kolektyvinį ieškinį teismui, dėl elektromarkt. Skambinkite, prijunksime ir kitus nukentėjusius.Tel.8 614 36785.
Atsakyti
Vilma 2019-04-04 14:24:31
Mes užsisakėme saldikli iš elektromarkto ir gavome su 30 cm ilenkimu. Aišku, buvo pasakyta, kad privalėjome tikrinti atvezus kurjeriui. Saldiklis veikia ir turbūt mums dėl to dar pasisekė. Daugiau jokių pirkinių iš elektromarkto. Pamoką išmokome
Kas patekote į analogišką situaciją, kai gauta nekokybiška prekė, kurios naudoti negalima, o elektromarkt pinigų negrąžino, paskambinkite telefonu 8 614 36785. Ruošiamas kolektyvinis ieškinys teismui dėl Elektromarkt veiksmų.
RDK Solutions UAB
2019-06-26 10:23:03 IP 2fbap0d9
Atsakyti
Neapmoka sąskaitos, po keliolikos priminimų ir skambučių buvo pranešta, kad nemokės.I raginimus nereagoja. O krovinukus vadybininke Giedrė Pruskienė, duoda kitiems nuo imones GV Group UAB.Ir pasirodo, kad jau Giedrė Pruskienė ne darbuotoja Mediashop UAB o dirba jau GV Group UAB. Su vadovu susisekti nekaip neimanoma.
Atsakyti
Džiaugiuosi, kad pirkau smulkeną, bet perkant rimtesnį daiktą, stengsiuosi šią parduotuvę apeiti ratu ir įspėsiu draugus. Matosi, kad kliento nevertina. Pirkau apsaugą telefono ekranui. Stikliuko neįmanoma užklijuoti, kad jis neskiltų ir priliptų prie ekrano. Kas man užklijavus ir įvyko. Valdžiai ir apsaugų klijavimo meistrui tai aiškiai rodžiau ir jie pripažino, kad daiktas nekokybiškas, bet pasiūlė tik pareiškimą rašyti - gamintojas gal teiksis kompensuoti... Man ne tiek tas stikliukas kainavo, kiek važinėjimas ir aiškinimasis su jais ką dariau iš principo. Save ir klientus gerbianti firma iškarto būtų kompensavusi kelis eurus iš savo kišenės, nes mano kaltės čia apsoliučiai nėra kad nusipirkau "supuvusį vaisių", tai parduotuvės pareiga tikrinti kokybę ir sudarinėti sutartis su patikimais tiekėjais. Aišku klaidų visiems pasitaiko, tačiau svarbiausia, kad tų klaidų sprendimas buvo apgailėtinas, todėl darau išvadą, kad su stambesniais pirkiniais jei kils problemų - bus ne geriau, kas pasitvirtino perskaičius ankstesnius komentarus.
Atsakyti
Vilma 2019-04-18 10:39:42
Saldiklis nėra duztantis daiktas. Kažkodėl visa kita buitinė technika pirkta internetu iš įvairiausių parduotuvių pristatytos ir veikia be priekaištų. Tai televizorius, skalbimo mašina, dziovykle, dujinė viryklė ir gausybė kitos smulkios buitinės technikos. Tik kvailys perskaitęs visus komentarus apie elektromarkta, pirktų iš jos buitinę techniką. Taigi, Simai, sėkmės naudojantis šios parduotuvės paslaugomis.
Dziugu Vilma kad pasiseke visa kita gauti neapdauzytus. Is gamyklos prekes isvaziuoja sveikos. O ilenkimai, iskilimai, aptrankymai atsiranda transportavimo metu. Galbut prekes apsidauzo kol atvaziuoja iki elektromarkto tik per ipakavimus nesimato. Galbut apsitranko nuo elektromarkto iki jusu. Bet gavus preke butina apziuret ar ji neiskilus, neilenkta ar dar kas nenutike. Jei paziuresit visose elektroninese parduotuvese yra skundu nes prekes buna aptrankomos, apgadinamos.
Atsakyti
Simas 2019-04-18 10:21:40
Tai prie ko cia elektromarktas jei kurjeris vezdamas ilenke? Gi kurjeriai tas prekias spardo ir meto kaip futbolo ar krepsinio kamuolius. Poto tikites kad jums nebus sudauzytos? Duztancius daiktus reikia butinai ispakuoti prie kurjerio!!! O jej iskile iskart nepriimti!!
Saldiklis nėra duztantis daiktas. Kažkodėl visa kita buitinė technika pirkta internetu iš įvairiausių parduotuvių pristatytos ir veikia be priekaištų. Tai televizorius, skalbimo mašina, dziovykle, dujinė viryklė ir gausybė kitos smulkios buitinės technikos. Tik kvailys perskaitęs visus komentarus apie elektromarkta, pirktų iš jos buitinę techniką. Taigi, Simai, sėkmės naudojantis šios parduotuvės paslaugomis.
Atsakyti
Vilma 2019-04-04 14:24:31
Mes užsisakėme saldikli iš elektromarkto ir gavome su 30 cm ilenkimu. Aišku, buvo pasakyta, kad privalėjome tikrinti atvezus kurjeriui. Saldiklis veikia ir turbūt mums dėl to dar pasisekė. Daugiau jokių pirkinių iš elektromarkto. Pamoką išmokome
Tai prie ko cia elektromarktas jei kurjeris vezdamas ilenke? Gi kurjeriai tas prekias spardo ir meto kaip futbolo ar krepsinio kamuolius. Poto tikites kad jums nebus sudauzytos? Duztancius daiktus reikia butinai ispakuoti prie kurjerio!!! O jej iskile iskart nepriimti!!
Atsakyti
Mes užsisakėme saldikli iš elektromarkto ir gavome su 30 cm ilenkimu. Aišku, buvo pasakyta, kad privalėjome tikrinti atvezus kurjeriui. Saldiklis veikia ir turbūt mums dėl to dar pasisekė. Daugiau jokių pirkinių iš elektromarkto. Pamoką išmokome
Atsakyti
Liutauras 2019-04-03 15:06:41
Kai su parduotuve nepavyko susitarti, kreipemes i vartotoju teises. Dabar jie pradejo tyrima del to. Siulau visiem nukentejusiem ten kreiptis, galbut kada nors firma prades tirt del sukciavimo. Gaila pas mus ner prate zmones bilinetis, nes cia gan nebloga byla iskelt butu galima.
Man vartotojų teisės tą pati patarė. Išsiunčiau registruotą laišką GV Group UAB, po 14 dienų kreipsiuosi į vartotojų teises. Vadinasi mes jau keli būsime. Toliau, tikrai kreipsiuosi į teismą, jei vartotojų teisėms nepavyks apginti. Galėsime kooperuotis.
Atsakyti
Rasa 2019-04-02 09:17:29
Matau, kad jūs nukentėjote nuo šios firmos visai nesenai. Sakykite, kaip išsprendėte šį incidentą?
Kai su parduotuve nepavyko susitarti, kreipemes i vartotoju teises. Dabar jie pradejo tyrima del to. Siulau visiem nukentejusiem ten kreiptis, galbut kada nors firma prades tirt del sukciavimo. Gaila pas mus ner prate zmones bilinetis, nes cia gan nebloga byla iskelt butu galima.
Atsakyti
Simona 2018-12-08 17:59:42
Tačiau tai daroma kilus įtarimams dėl pakuotės, jei ji būtų kėlusi įtarimų (sušlapusi, suplyšusi, sulamdyta ar dar kas) neabejotinai būtų tikrinta ar ne taip? Tad jei ji yra tvarkinga, net nekyla minčių, kad viduje pažeista prekė. Tad nereikia čia komentuoti, kas žinoma. O pasiskaitykite atsiliepimus visus apie minimą įmonę ir matysit, kad tai ne pirmas atvejis jų. Tad tik Lietuvoj turbūt taip yra, kad atkeliavus sudužusiai prekei, įmonė neprisiima atsakomybės!
Simona, jūs nukentėjote nuo šios sukčių kompanijos tokiu pat būdu kaip ir aš.Gavau tvarkingoje, švarioje dėžėje televizorių, kuris įskilęs tokioje vietoje, kurioje neįmanoma jam supakuotam būtų įskilti. Sakykite, kuo pasibaigė visas šis melas Elektromarkt?
Atsakyti
Liutauras 2019-03-19 14:21:09
Sukciu firma. Pirkom elektronineje parduotuveje imontuojama orkaite. Atveze, ispokuojant paaiskejo kad kazkur ji buvo numesta. Visa persikreipusiu korpusu. Gal po valandos paskambinom vadybininkui. Sake nusiust nuotraukas defektu. Nusiuntem. Paprase dezes nuotrauku. Nusiuntem ir tas. Ateina atsakymas kad jie negali nustatyti kur tai ivyko taip kad mum prekes nepakeis... tai netik kad preke apgadinta bet ir garantinis turbut nebegalios jai...
Matau, kad jūs nukentėjote nuo šios firmos visai nesenai. Sakykite, kaip išsprendėte šį incidentą?
Atsakyti
Sukčių firma. Gaila, kad komentarus perskaičiau, kai išpakuojant internetu pirktą televizorių, po putplasčiu buvo paslėptas dūžis.Atsakymą, deja, gavau tokį patį, kaip visi šioje parduotuvėje pirkę ir gavę netinkamą naudoti ar apgadintą prekę, nors supakuotą į nepažeistą, tikėtina nuo kitos prekės, pakuotę. Štai jų atsakymas:
Išanalizavę visus Jūsų pateiktus duomenis matome, kad priimant siuntą nebuvo pareikštos jokios pretenzijos dėl pakuotės ir prekės išorinių pažeidimų, todėl pardavėjas negali ir neturi galimybės nustatyti kada ir kaip įvyko prekės pažeidimai.

Pagal pirkimo pardavimo taisyklių 9.4 punktą “9.4. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekių komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (įlenkta, suplėšyta, pramirkusi ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo - priėmimo dokumente prie parašo. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.” pirkėjas priimdamas siuntą turėjo pažymėti prekės išorinius pažeidimus, o to nepadarius laikoma, kad prekė buvo pristatyta be pažeidimų.

Remiantis pirkimo pardavimo taisyklėmis ir tuo, kas išvardinta aukščiau pardavėjas negali nustatyti kur ir kaip įvyko prekės išoriniai pažeidimai, todėl negali prekės pakeisti arba už ją grąžinti pinigus.

Gal gali kas atsiliepti, kaip elgėsi toliau, po tokio jų pareiškimo. Pirmiausia manau į Vartotojų teises reikia kreiptis, o po to ir į teismą.
Atsakyti
Sukciu firma. Pirkom elektronineje parduotuveje imontuojama orkaite. Atveze, ispokuojant paaiskejo kad kazkur ji buvo numesta. Visa persikreipusiu korpusu. Gal po valandos paskambinom vadybininkui. Sake nusiust nuotraukas defektu. Nusiuntem. Paprase dezes nuotrauku. Nusiuntem ir tas. Ateina atsakymas kad jie negali nustatyti kur tai ivyko taip kad mum prekes nepakeis... tai netik kad preke apgadinta bet ir garantinis turbut nebegalios jai...
Atsakyti
Labai likau nepatenkinta Akropolio Elektromarkt parduotuve, rašot vieną kainą mokama kita.
Paaiškinti kas čia per nesamonės niekas nesiteikė, todėl rekomenduočiau visiems atidžiau pažiūrėti i savo čekius ir prekės kaina. Nes čia vagystė daugiau nieko negaliu pasakyti. Suma turėjo būti apie 13 eurų sumokėjau beveik 20 gražu :)
Atsakyti
Viktorija 2018-07-07 11:35:17
Nerekomenduoju pirkti iš šitos įmonės - aptarnavimas pasibaisėtinas, prekes reik po kelis kartus keisti, nes nekokybiškos (ir vis tiek įkišo brokuotą daiktą).
Venkite kaip tik galite šios parduotuvės!
Pritariu
Atsakyti
Labai nepatiko Akropolio elektromarkt pardavėja Oksana. Įžūlumo įsikūnijimas. Prieš mane pirko Rusijos pilietis prekę tai aptarnavo su pakeltų tonu. Turėjo duoti grąžos 1 ct. Tai įsakmiai paprašė iš jo 1 ct. Kai šis pasakė kad neturi tai nemandagioji naglu veidu pasakė žinoma rusiškai kad Nu tai ir negausi cento nes neturiu. Matėsi kad žmogus pasimetęs bet išliko santūrus. Tokios pardavėjos tikrai įmonei įvaizdžio nedadeda.
Atsakyti
Labai nusivyliau Elektromarkt.lt. 2018-12-17 d. Kalėdoms užsakiau prekę - dovaną, sumokėjau pinigus. Ir čia buvo klaida! Elektromarkt.lt sistema leidžia užsakyti prekes ir už jas sumokėti pinigus, kurių likučio jie net neturi. Tada Elektromarkt pasiūlo kitą modelį. Sutinku. Siūlausi prekę pati pasiimti iš Elektromarkt parduotuvės. Neleidžia, atseit patys pristatys nemokamai. Nesulaukusi prekės, pati susisiekiu eshop@elektromarkt.lt. Pasirodo prekę pametė kurjeris. Bet pasiūlyto modelio prekių irgi daugiau nebeturi. Galiausiai rašau laišką 2019-01-11 d., kad grąžintų pinigus. Šiandien 2019-01-16 d. - pinigų vis dar nėra... Nerekomenduoju Elektromarkt.lt
Atsakyti
Elektroninėje parduotuvėje www.elektromarkt.lt užsisakiau prekes ir 2019-01-02 apmokėjau. Viena iš prekių - "Premium virtuali kortelė". Įmonė viešai deklaruoja, kad prekės pristatomos "per 1-3 d.d." Iki sausio 10 d. ši prekė nepateikta, ja negalima naudotis. Susisiekus su įmone tel.:880040000 bei tel.: +37052706050 problemos išspręsti nepavyko. Nerekomenduoju naudotis.
Atsakyti
Elektroninė parduotuvė pateikė klaidingą prekės aprašą, dėl kurio prekę teko gražinti, kadangi užsakoma prekė buvo dovana ir tai tiesiog buvo ne tas daiktas, kurio tikėjausi. Dėl šios savo klaidos parduotuvė nei neatsiprašė, o norimą prekę turėjau įsigyti savo lėšomis. Už prekę, kurios aprašas buvo klaidingas jau savaitę laukiami pinigai. Mat užsakyta prekė buvo e-parduotuvėje, o gražinama paprastoje parduotuvėje. Suprask, tai du skirtingi vienetai. Kaip parduotuvės suklaidintas pirkėjas manau neturėčiau patirti nepatogumų dėl to, jog tarp e-parduotuvės ir paprastos parduotuvės vyksta bloga komunikacija ir laukti pinigų už klaidingai aprašytą prekę 14 dienų.
Atsakyti
Uzsisakiau preke, kurjeris turejo pristatyti per 0-3d.d. Nesulaukusi paskambinau pati, kalbejo begalo nemalonus konsultantas. Pasake, turiu suprasti, kad daug siuntu ir pan. Sakau tai, kam rasyti 0-3d., sakau man reikejo jos siandien veliausiai, todel ir pirkau is jusu, atsakymas buvo nu aisku, viso gero. Virsune! Paskutinis kartas, kai is jusu perku ir kitiem nerekomenduosiu tikrai. Datos, tam ir yra, kad orentuotis, pirksiu kur senai jau patikrinti pardavimu puslapiai. O konsultantus pamokykite, kaip bendrauti. Sekmes.
Atsakyti
Atsiėmimas parduotuvei tikrai ne per 0—2d.d. Pasirinkau preke atsiimti Vilniaus Akropoli, vis laukiau pranesimo del atsiemimo, bet tyla. Rasiau el.pasty, skambinau—tyla. Galu galiausiai parasiau facebooke ir atrase. Pasirodo mano prekes jie neturi Akropoli ir teko atsiimti Panoramoje. Ar jie patys negalejo su manim susisiekti ir pranesti kad galiu sia preke atsiimti kitoj parduotuvei???
Atsakyti
Uzsakem preke per internetine parduotuve po Kaledu. Pinigus pavedimu gavo ir tylu 3dd. Paskambinom ieskoti, tai atsakymas net nezinom kada gausit paziuresim. Dirbat labai efektyviai:) Pakutinis mano pirkinys is jusu!
Atsakyti
2018.12.18 pirkau televizorių internetinėje parduotuvėje. Susimokėjau per IB, gavau sms, kad pinigus gavo, užsakymas neva ruošiamas. Praėjo diena, dvi - jokios informacijos. Šventės artėja, o TV nėra. Bandau skambinti telefonu - užimta. Rašau į puslapį - nieko nežino. Galiausiai tik po n-to karto pavyko prisiskambinti bendruoju numeriu. Pasirodo užsakymas vis dar net neišsiųstas! Negana to, sužinojau, kad įmonės pasirinktas kurjeris TV į namus pristato tik nuo 9 iki 16 valandos, t.y. laiku, kai atsiimti niekaip negalėsiu, nes pats dirbsiu. Supratęs, kad pirkinys nebus pristatytas, raštu pareikalavau nutraukti užsakymą ir grąžinti pinigus. Jie atsiuntė emeilą, kad pinigai bus grąžinti per 14 dienų. Vis dar laukiu. Bendravimas iš įmonės pusės labai piktas ir nemalonus. Rekomenduoju aplenkti šią įmonę, ypač internetinę parduotuvę.
Atsakyti
Ne tik kad negrazina pinigu uz nesukomplektuota prietaisa bet ir nieko neatsako, slaptosi. Niekam nerekomenduoju sioje parduotuveje apsipirkinet. Pats tai padariau paskutini karta gyvenime.
Atsakyti
Simona 2018-12-07 17:34:16
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Tačiau tai daroma kilus įtarimams dėl pakuotės, jei ji būtų kėlusi įtarimų (sušlapusi, suplyšusi, sulamdyta ar dar kas) neabejotinai būtų tikrinta ar ne taip? Tad jei ji yra tvarkinga, net nekyla minčių, kad viduje pažeista prekė. Tad nereikia čia komentuoti, kas žinoma. O pasiskaitykite atsiliepimus visus apie minimą įmonę ir matysit, kad tai ne pirmas atvejis jų. Tad tik Lietuvoj turbūt taip yra, kad atkeliavus sudužusiai prekei, įmonė neprisiima atsakomybės!
Atsakyti
Simona 2018-12-07 17:34:16
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Pagal civilinio kodekso 6.328 straipsnio nuostatas. Pirkėjas turi teisę prieš mokėdamas ar prieš priimdamas daiktus juos patikrinti. Vartotojui nepasinaudojus jam suteikiama daiktų patikrinimo teise, be kita ko, raštu patvirtinus, jog gauta prekė nepažeista, nepareiškus pastabų pardavėjui ar kitam asmeniui (pvz., kurjeriui), pristačiusiam prekę vartotojui, dėl prekės kokybės, vartotojas kaip apdairi ir rūpestinga sandorio šalis, prisiima riziką susijusią su prekės trūkumais.
Atsakyti
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Atsakyti
Nemaniau, kad perkant is sios parduotuves (elektromarkt) reikia pirmiausia atsiliepimus paziuret. Niekas nebepirkit gal tada susimastys, del atsakomybes pirkejams. buvo pirkta skalbimo masina, kuria pristate kurjeris, isore buvo tvarkinga, tad nekilo minties ispakuoti vietoje, tik kita diena ispakavus rasta sudauzyta. benrauta su admin.pastu, po visu siustu foto atsisake bet kokios atsakomybes!
Atsakyti
Nusipirkau internetu televizoriu, skelbiasi, kad pristatymas per 1-3d.d.., bet deja po tiek laiko nieko nesulaukiau. Skambinau, pateiktu nr, tai is 10 kart prisiskambinau, bet deja ten niekas nieko nezino kodel man neatveza, teigia, kad uzsakymas vis dar vykdomas ir pasiule palaukti dar pora dienu. Absurdas, na, bet ka zmogus bedarysi, visgi nusipirkau jau televizoriu tai reik laukti. Po 2 dienu jokiu ziniu, tai as vel skambinu jiems, po kokio 8 karto seip netaip prisiskambinu ir vel aiskinu kas kaip ir ieskau savo televizoriaus.Jie man pareiske, kad apgailestaujame, jusu uzsakyto teliko neturim. Siulo man kazka kito, bet mazesni. Kas per imone taip elgiasi? Jei nesugebi susitvarkyti su pardavimais ir nezinai kiek prekiu turi internetinei parduotuvei tai isvis nepardavinek nieko, palik tai daryti kitiems, kas sugeba.Ir net nesugebejo pranesti man nieko, pats turi ieskot lyg neturetum ka daugiau veikt.
Atsakyti
Ką gi, rašau ir aš dar vieną blogą atsiliepimą! Pirkau savaitgalį Apple watchą, matavausi puse valandos parduotuvėje, kartu su konsultantu viską aptarėm. Nusprendžiau, kad perku 42mm skersmens laikrodį, atstovėjau eilėje gerą pusvalandį, dar prieš tai gerą pusvalandį laukiau konsultanto, kol atsilaisvins, nes jų duok die 5 buvo per visą panoramos pardę. Grįžau namo, po tiek laukimo, su nekantrumu jį išpakavau ir pamačiau, kad ten 38mm laikrodis! Skambinau 9 kartus į tą pardę, kol kažkas malonėjosi pakelti ragelį! Paaiškinusi visą situaciją konsultantui, jis man pareiškė - atvykit ir gražinkit. Leido išpakuoti ir pažiūrėti ar tinka, ir jei netinka, gražinti. Taip ir padariau, prekė man netiko. Po kelių dienų nuvažiavau į panoramą, mane pasitiko labai nemalonūs konsultantai. Pasakiau, kad noriu gražinti prekė - atšovė : o kodėl? Na vėl viską papasakojau, liepė palaukti kažkokios vadybininkės. stoviu laukiu. Atėjusi vadybininkė vėl klausia kas vyksta, vėl pasakoju. Liepė vėl palaukti. Laukiu. Atėjo matyt store manager. Atėjo ne iškart, po gerų 10 min. Vėl pasakoju viską. Na jis atsiprašė, sako - na Sorry, pasitaiko. Ir siūlo man : pirkti neaišku kiek laiko gulėjusi, neaišku ko čiupinėtą ekspozicinį laikrodį su 19€ nuolaida! Nu absurdas. Šakės. Sako - tokios kainos niekur nerasite. Pasakiusi, kad rasiu, sako einam pažiūrėti. Pažiūrėjom, radom 60€ pigesnį variantą, jis pakomentavo, kad čia jam ne konkurentas. Aš žinoma nepirkau nieko. Tegul savo tuos 19€ susikiša į kišenę :)
Dar 10 kartų pasakė - Sorry. Sakau eikit su savo sorry.. dar pridūrė, kad už sugaištą laiką, kitą kartą kai atvyksiu į pardę pirkti kažką, galbūt nuolaidą pritaikys. CIRKAS, o ne parduotuvė. Niekada ten negrįšiu, kad ir kokios ten kainos būtų.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Vinkšnų tak. 13, LT-52317 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

EK vadovė U. von der Leyen ragina paskelbti sankcijų Baltarusijai
EK vadovė U. von der Leyen ragina paskelbti sankcijų Baltarusijai 08-14 13:33
Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen penktadienį paragino Europos Sąjungą paskelbti sankcijų "pažeidusiems demokratines vertybes... ir varžiusiems žmogaus teises" Baltarusijoje.
Baltarusijos URM vadovas: Minskas pasirengęs "konstruktyviam dialogui" dėl rinkimų
Baltarusijos URM vadovas: Minskas pasirengęs "konstruktyviam dialogui" dėl rinkimų 08-14 12:50
Baltarusijos užsienio reikalų ministras Vladzimiras Makėjus pareiškė, kad Minskas pasiruošęs "konstruktyvioms ir objektyvioms" deryboms su užsienio šalimis dėl ginčijamų prezidento rinkimų ir po...
Prabilo S. Cichanouskaja: ragina merus organizuoti taikius mitingus
Prabilo S. Cichanouskaja: ragina merus organizuoti taikius mitingus 08-14 12:39
Opozicijos kandidatė rinkimuose Sviatlana Cichanouskaja kreipėsi į baltarusius. "Youtube" platformoje patalpintame vaizdo įraše ji ragina nutraukti smurtą, o merus savaitgalį organizuoti taikius...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Harley-Davidson 28,21 +3,79%
CBS 40,77 +3,63%
Apple 460,04 +1,77%
Symantec 23,75 +1,45%
Exxon Mobil 43,01 -2,45%
ConocoPhillips 40,63 -2,47%
Western Digital 35,74 -2,80%
Cisco 42,72 -11,19%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,59 +3,51%
Kava 3,24 +3,85%
Nafta 42,67 +2,55%
Anglis 51,56 -1,24%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Vištiena 1,51 -3,82%
Jautiena 4,70 -7,84%
Auksas 1846,51 +6,60%