VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Mediashop, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Mediashop

Atsiliepimai apie Mediashop, UAB

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Mediashop, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vilma 2019-04-18 10:39:42
Saldiklis nėra duztantis daiktas. Kažkodėl visa kita buitinė technika pirkta internetu iš įvairiausių parduotuvių pristatytos ir veikia be priekaištų. Tai televizorius, skalbimo mašina, dziovykle, dujinė viryklė ir gausybė kitos smulkios buitinės technikos. Tik kvailys perskaitęs visus komentarus apie elektromarkta, pirktų iš jos buitinę techniką. Taigi, Simai, sėkmės naudojantis šios parduotuvės paslaugomis.
Dziugu Vilma kad pasiseke visa kita gauti neapdauzytus. Is gamyklos prekes isvaziuoja sveikos. O ilenkimai, iskilimai, aptrankymai atsiranda transportavimo metu. Galbut prekes apsidauzo kol atvaziuoja iki elektromarkto tik per ipakavimus nesimato. Galbut apsitranko nuo elektromarkto iki jusu. Bet gavus preke butina apziuret ar ji neiskilus, neilenkta ar dar kas nenutike. Jei paziuresit visose elektroninese parduotuvese yra skundu nes prekes buna aptrankomos, apgadinamos.
Atsakyti
Simas 2019-04-18 10:21:40
Tai prie ko cia elektromarktas jei kurjeris vezdamas ilenke? Gi kurjeriai tas prekias spardo ir meto kaip futbolo ar krepsinio kamuolius. Poto tikites kad jums nebus sudauzytos? Duztancius daiktus reikia butinai ispakuoti prie kurjerio!!! O jej iskile iskart nepriimti!!
Saldiklis nėra duztantis daiktas. Kažkodėl visa kita buitinė technika pirkta internetu iš įvairiausių parduotuvių pristatytos ir veikia be priekaištų. Tai televizorius, skalbimo mašina, dziovykle, dujinė viryklė ir gausybė kitos smulkios buitinės technikos. Tik kvailys perskaitęs visus komentarus apie elektromarkta, pirktų iš jos buitinę techniką. Taigi, Simai, sėkmės naudojantis šios parduotuvės paslaugomis.
Atsakyti
Vilma 2019-04-04 14:24:31
Mes užsisakėme saldikli iš elektromarkto ir gavome su 30 cm ilenkimu. Aišku, buvo pasakyta, kad privalėjome tikrinti atvezus kurjeriui. Saldiklis veikia ir turbūt mums dėl to dar pasisekė. Daugiau jokių pirkinių iš elektromarkto. Pamoką išmokome
Tai prie ko cia elektromarktas jei kurjeris vezdamas ilenke? Gi kurjeriai tas prekias spardo ir meto kaip futbolo ar krepsinio kamuolius. Poto tikites kad jums nebus sudauzytos? Duztancius daiktus reikia butinai ispakuoti prie kurjerio!!! O jej iskile iskart nepriimti!!
Atsakyti
Mes užsisakėme saldikli iš elektromarkto ir gavome su 30 cm ilenkimu. Aišku, buvo pasakyta, kad privalėjome tikrinti atvezus kurjeriui. Saldiklis veikia ir turbūt mums dėl to dar pasisekė. Daugiau jokių pirkinių iš elektromarkto. Pamoką išmokome
Atsakyti
Liutauras 2019-04-03 15:06:41
Kai su parduotuve nepavyko susitarti, kreipemes i vartotoju teises. Dabar jie pradejo tyrima del to. Siulau visiem nukentejusiem ten kreiptis, galbut kada nors firma prades tirt del sukciavimo. Gaila pas mus ner prate zmones bilinetis, nes cia gan nebloga byla iskelt butu galima.
Man vartotojų teisės tą pati patarė. Išsiunčiau registruotą laišką GV Group UAB, po 14 dienų kreipsiuosi į vartotojų teises. Vadinasi mes jau keli būsime. Toliau, tikrai kreipsiuosi į teismą, jei vartotojų teisėms nepavyks apginti. Galėsime kooperuotis.
Atsakyti
Rasa 2019-04-02 09:17:29
Matau, kad jūs nukentėjote nuo šios firmos visai nesenai. Sakykite, kaip išsprendėte šį incidentą?
Kai su parduotuve nepavyko susitarti, kreipemes i vartotoju teises. Dabar jie pradejo tyrima del to. Siulau visiem nukentejusiem ten kreiptis, galbut kada nors firma prades tirt del sukciavimo. Gaila pas mus ner prate zmones bilinetis, nes cia gan nebloga byla iskelt butu galima.
Atsakyti
Simona 2018-12-08 17:59:42
Tačiau tai daroma kilus įtarimams dėl pakuotės, jei ji būtų kėlusi įtarimų (sušlapusi, suplyšusi, sulamdyta ar dar kas) neabejotinai būtų tikrinta ar ne taip? Tad jei ji yra tvarkinga, net nekyla minčių, kad viduje pažeista prekė. Tad nereikia čia komentuoti, kas žinoma. O pasiskaitykite atsiliepimus visus apie minimą įmonę ir matysit, kad tai ne pirmas atvejis jų. Tad tik Lietuvoj turbūt taip yra, kad atkeliavus sudužusiai prekei, įmonė neprisiima atsakomybės!
Simona, jūs nukentėjote nuo šios sukčių kompanijos tokiu pat būdu kaip ir aš.Gavau tvarkingoje, švarioje dėžėje televizorių, kuris įskilęs tokioje vietoje, kurioje neįmanoma jam supakuotam būtų įskilti. Sakykite, kuo pasibaigė visas šis melas Elektromarkt?
Atsakyti
Liutauras 2019-03-19 14:21:09
Sukciu firma. Pirkom elektronineje parduotuveje imontuojama orkaite. Atveze, ispokuojant paaiskejo kad kazkur ji buvo numesta. Visa persikreipusiu korpusu. Gal po valandos paskambinom vadybininkui. Sake nusiust nuotraukas defektu. Nusiuntem. Paprase dezes nuotrauku. Nusiuntem ir tas. Ateina atsakymas kad jie negali nustatyti kur tai ivyko taip kad mum prekes nepakeis... tai netik kad preke apgadinta bet ir garantinis turbut nebegalios jai...
Matau, kad jūs nukentėjote nuo šios firmos visai nesenai. Sakykite, kaip išsprendėte šį incidentą?
Atsakyti
Sukčių firma. Gaila, kad komentarus perskaičiau, kai išpakuojant internetu pirktą televizorių, po putplasčiu buvo paslėptas dūžis.Atsakymą, deja, gavau tokį patį, kaip visi šioje parduotuvėje pirkę ir gavę netinkamą naudoti ar apgadintą prekę, nors supakuotą į nepažeistą, tikėtina nuo kitos prekės, pakuotę. Štai jų atsakymas:
Išanalizavę visus Jūsų pateiktus duomenis matome, kad priimant siuntą nebuvo pareikštos jokios pretenzijos dėl pakuotės ir prekės išorinių pažeidimų, todėl pardavėjas negali ir neturi galimybės nustatyti kada ir kaip įvyko prekės pažeidimai.

Pagal pirkimo pardavimo taisyklių 9.4 punktą “9.4. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekių komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (įlenkta, suplėšyta, pramirkusi ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo - priėmimo dokumente prie parašo. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.” pirkėjas priimdamas siuntą turėjo pažymėti prekės išorinius pažeidimus, o to nepadarius laikoma, kad prekė buvo pristatyta be pažeidimų.

Remiantis pirkimo pardavimo taisyklėmis ir tuo, kas išvardinta aukščiau pardavėjas negali nustatyti kur ir kaip įvyko prekės išoriniai pažeidimai, todėl negali prekės pakeisti arba už ją grąžinti pinigus.

Gal gali kas atsiliepti, kaip elgėsi toliau, po tokio jų pareiškimo. Pirmiausia manau į Vartotojų teises reikia kreiptis, o po to ir į teismą.
Atsakyti
Sukciu firma. Pirkom elektronineje parduotuveje imontuojama orkaite. Atveze, ispokuojant paaiskejo kad kazkur ji buvo numesta. Visa persikreipusiu korpusu. Gal po valandos paskambinom vadybininkui. Sake nusiust nuotraukas defektu. Nusiuntem. Paprase dezes nuotrauku. Nusiuntem ir tas. Ateina atsakymas kad jie negali nustatyti kur tai ivyko taip kad mum prekes nepakeis... tai netik kad preke apgadinta bet ir garantinis turbut nebegalios jai...
Atsakyti
Labai likau nepatenkinta Akropolio Elektromarkt parduotuve, rašot vieną kainą mokama kita.
Paaiškinti kas čia per nesamonės niekas nesiteikė, todėl rekomenduočiau visiems atidžiau pažiūrėti i savo čekius ir prekės kaina. Nes čia vagystė daugiau nieko negaliu pasakyti. Suma turėjo būti apie 13 eurų sumokėjau beveik 20 gražu :)
Atsakyti
Viktorija 2018-07-07 11:35:17
Nerekomenduoju pirkti iš šitos įmonės - aptarnavimas pasibaisėtinas, prekes reik po kelis kartus keisti, nes nekokybiškos (ir vis tiek įkišo brokuotą daiktą).
Venkite kaip tik galite šios parduotuvės!
Pritariu
Atsakyti
Labai nepatiko Akropolio elektromarkt pardavėja Oksana. Įžūlumo įsikūnijimas. Prieš mane pirko Rusijos pilietis prekę tai aptarnavo su pakeltų tonu. Turėjo duoti grąžos 1 ct. Tai įsakmiai paprašė iš jo 1 ct. Kai šis pasakė kad neturi tai nemandagioji naglu veidu pasakė žinoma rusiškai kad Nu tai ir negausi cento nes neturiu. Matėsi kad žmogus pasimetęs bet išliko santūrus. Tokios pardavėjos tikrai įmonei įvaizdžio nedadeda.
KLAIDINANTI REKLAMA!
2019-01-22 13:56:05 IP 78.56.96.88
Atsakyti
Negavau už pirkinį man priklausančių lojalumo taškų. Iš viso, kiekvieną kartą vis reikia skambinti ir reikalauti to, kas buvo akcijose reklamuojama. Konsultantai neprisistato, problemos sprendžiamos sunkiai arba nesprendžiamos iš viso, darbuotojų kvalifikacija labai žemo lygio. Jei trumpai, siūlau negaišti laiko ir negadinti sau nervų. Pirkti nerekomenduoju.
Atsakyti
Labai nusivyliau Elektromarkt.lt. 2018-12-17 d. Kalėdoms užsakiau prekę - dovaną, sumokėjau pinigus. Ir čia buvo klaida! Elektromarkt.lt sistema leidžia užsakyti prekes ir už jas sumokėti pinigus, kurių likučio jie net neturi. Tada Elektromarkt pasiūlo kitą modelį. Sutinku. Siūlausi prekę pati pasiimti iš Elektromarkt parduotuvės. Neleidžia, atseit patys pristatys nemokamai. Nesulaukusi prekės, pati susisiekiu eshop@elektromarkt.lt. Pasirodo prekę pametė kurjeris. Bet pasiūlyto modelio prekių irgi daugiau nebeturi. Galiausiai rašau laišką 2019-01-11 d., kad grąžintų pinigus. Šiandien 2019-01-16 d. - pinigų vis dar nėra... Nerekomenduoju Elektromarkt.lt
Atsakyti
Elektroninėje parduotuvėje www.elektromarkt.lt užsisakiau prekes ir 2019-01-02 apmokėjau. Viena iš prekių - "Premium virtuali kortelė". Įmonė viešai deklaruoja, kad prekės pristatomos "per 1-3 d.d." Iki sausio 10 d. ši prekė nepateikta, ja negalima naudotis. Susisiekus su įmone tel.:880040000 bei tel.: +37052706050 problemos išspręsti nepavyko. Nerekomenduoju naudotis.
Atsakyti
Elektroninė parduotuvė pateikė klaidingą prekės aprašą, dėl kurio prekę teko gražinti, kadangi užsakoma prekė buvo dovana ir tai tiesiog buvo ne tas daiktas, kurio tikėjausi. Dėl šios savo klaidos parduotuvė nei neatsiprašė, o norimą prekę turėjau įsigyti savo lėšomis. Už prekę, kurios aprašas buvo klaidingas jau savaitę laukiami pinigai. Mat užsakyta prekė buvo e-parduotuvėje, o gražinama paprastoje parduotuvėje. Suprask, tai du skirtingi vienetai. Kaip parduotuvės suklaidintas pirkėjas manau neturėčiau patirti nepatogumų dėl to, jog tarp e-parduotuvės ir paprastos parduotuvės vyksta bloga komunikacija ir laukti pinigų už klaidingai aprašytą prekę 14 dienų.
Atsakyti
Uzsisakiau preke, kurjeris turejo pristatyti per 0-3d.d. Nesulaukusi paskambinau pati, kalbejo begalo nemalonus konsultantas. Pasake, turiu suprasti, kad daug siuntu ir pan. Sakau tai, kam rasyti 0-3d., sakau man reikejo jos siandien veliausiai, todel ir pirkau is jusu, atsakymas buvo nu aisku, viso gero. Virsune! Paskutinis kartas, kai is jusu perku ir kitiem nerekomenduosiu tikrai. Datos, tam ir yra, kad orentuotis, pirksiu kur senai jau patikrinti pardavimu puslapiai. O konsultantus pamokykite, kaip bendrauti. Sekmes.
Atsakyti
Atsiėmimas parduotuvei tikrai ne per 0—2d.d. Pasirinkau preke atsiimti Vilniaus Akropoli, vis laukiau pranesimo del atsiemimo, bet tyla. Rasiau el.pasty, skambinau—tyla. Galu galiausiai parasiau facebooke ir atrase. Pasirodo mano prekes jie neturi Akropoli ir teko atsiimti Panoramoje. Ar jie patys negalejo su manim susisiekti ir pranesti kad galiu sia preke atsiimti kitoj parduotuvei???
Atsakyti
Uzsakem preke per internetine parduotuve po Kaledu. Pinigus pavedimu gavo ir tylu 3dd. Paskambinom ieskoti, tai atsakymas net nezinom kada gausit paziuresim. Dirbat labai efektyviai:) Pakutinis mano pirkinys is jusu!
Atsakyti
2018.12.18 pirkau televizorių internetinėje parduotuvėje. Susimokėjau per IB, gavau sms, kad pinigus gavo, užsakymas neva ruošiamas. Praėjo diena, dvi - jokios informacijos. Šventės artėja, o TV nėra. Bandau skambinti telefonu - užimta. Rašau į puslapį - nieko nežino. Galiausiai tik po n-to karto pavyko prisiskambinti bendruoju numeriu. Pasirodo užsakymas vis dar net neišsiųstas! Negana to, sužinojau, kad įmonės pasirinktas kurjeris TV į namus pristato tik nuo 9 iki 16 valandos, t.y. laiku, kai atsiimti niekaip negalėsiu, nes pats dirbsiu. Supratęs, kad pirkinys nebus pristatytas, raštu pareikalavau nutraukti užsakymą ir grąžinti pinigus. Jie atsiuntė emeilą, kad pinigai bus grąžinti per 14 dienų. Vis dar laukiu. Bendravimas iš įmonės pusės labai piktas ir nemalonus. Rekomenduoju aplenkti šią įmonę, ypač internetinę parduotuvę.
Atsakyti
Ne tik kad negrazina pinigu uz nesukomplektuota prietaisa bet ir nieko neatsako, slaptosi. Niekam nerekomenduoju sioje parduotuveje apsipirkinet. Pats tai padariau paskutini karta gyvenime.
Atsakyti
Simona 2018-12-07 17:34:16
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Tačiau tai daroma kilus įtarimams dėl pakuotės, jei ji būtų kėlusi įtarimų (sušlapusi, suplyšusi, sulamdyta ar dar kas) neabejotinai būtų tikrinta ar ne taip? Tad jei ji yra tvarkinga, net nekyla minčių, kad viduje pažeista prekė. Tad nereikia čia komentuoti, kas žinoma. O pasiskaitykite atsiliepimus visus apie minimą įmonę ir matysit, kad tai ne pirmas atvejis jų. Tad tik Lietuvoj turbūt taip yra, kad atkeliavus sudužusiai prekei, įmonė neprisiima atsakomybės!
Atsakyti
Simona 2018-12-07 17:34:16
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Pagal civilinio kodekso 6.328 straipsnio nuostatas. Pirkėjas turi teisę prieš mokėdamas ar prieš priimdamas daiktus juos patikrinti. Vartotojui nepasinaudojus jam suteikiama daiktų patikrinimo teise, be kita ko, raštu patvirtinus, jog gauta prekė nepažeista, nepareiškus pastabų pardavėjui ar kitam asmeniui (pvz., kurjeriui), pristačiusiam prekę vartotojui, dėl prekės kokybės, vartotojas kaip apdairi ir rūpestinga sandorio šalis, prisiima riziką susijusią su prekės trūkumais.
Atsakyti
Pirkimo pardavimo taisyklese nurodomas 11.4. punktas, del nekokybiskos prekes grazinimo, taciau atsisako atsakomybes, kai kurjeris pristato tvarkingai supakuota preke, o viduje randi stai ka, ir el.parduotuve atsako, kad negali nustatyti kur ivyko pazeidimas, tad neatsako, pasidomejus parduotuves atsiliepimais, vieni nusiskundimai, tad klausimas, ar tokia parduotuve gali dirbti?!
Atsakyti
Nemaniau, kad perkant is sios parduotuves (elektromarkt) reikia pirmiausia atsiliepimus paziuret. Niekas nebepirkit gal tada susimastys, del atsakomybes pirkejams. buvo pirkta skalbimo masina, kuria pristate kurjeris, isore buvo tvarkinga, tad nekilo minties ispakuoti vietoje, tik kita diena ispakavus rasta sudauzyta. benrauta su admin.pastu, po visu siustu foto atsisake bet kokios atsakomybes!
Atsakyti
Nusipirkau internetu televizoriu, skelbiasi, kad pristatymas per 1-3d.d.., bet deja po tiek laiko nieko nesulaukiau. Skambinau, pateiktu nr, tai is 10 kart prisiskambinau, bet deja ten niekas nieko nezino kodel man neatveza, teigia, kad uzsakymas vis dar vykdomas ir pasiule palaukti dar pora dienu. Absurdas, na, bet ka zmogus bedarysi, visgi nusipirkau jau televizoriu tai reik laukti. Po 2 dienu jokiu ziniu, tai as vel skambinu jiems, po kokio 8 karto seip netaip prisiskambinu ir vel aiskinu kas kaip ir ieskau savo televizoriaus.Jie man pareiske, kad apgailestaujame, jusu uzsakyto teliko neturim. Siulo man kazka kito, bet mazesni. Kas per imone taip elgiasi? Jei nesugebi susitvarkyti su pardavimais ir nezinai kiek prekiu turi internetinei parduotuvei tai isvis nepardavinek nieko, palik tai daryti kitiems, kas sugeba.Ir net nesugebejo pranesti man nieko, pats turi ieskot lyg neturetum ka daugiau veikt.
Atsakyti
Ką gi, rašau ir aš dar vieną blogą atsiliepimą! Pirkau savaitgalį Apple watchą, matavausi puse valandos parduotuvėje, kartu su konsultantu viską aptarėm. Nusprendžiau, kad perku 42mm skersmens laikrodį, atstovėjau eilėje gerą pusvalandį, dar prieš tai gerą pusvalandį laukiau konsultanto, kol atsilaisvins, nes jų duok die 5 buvo per visą panoramos pardę. Grįžau namo, po tiek laukimo, su nekantrumu jį išpakavau ir pamačiau, kad ten 38mm laikrodis! Skambinau 9 kartus į tą pardę, kol kažkas malonėjosi pakelti ragelį! Paaiškinusi visą situaciją konsultantui, jis man pareiškė - atvykit ir gražinkit. Leido išpakuoti ir pažiūrėti ar tinka, ir jei netinka, gražinti. Taip ir padariau, prekė man netiko. Po kelių dienų nuvažiavau į panoramą, mane pasitiko labai nemalonūs konsultantai. Pasakiau, kad noriu gražinti prekė - atšovė : o kodėl? Na vėl viską papasakojau, liepė palaukti kažkokios vadybininkės. stoviu laukiu. Atėjusi vadybininkė vėl klausia kas vyksta, vėl pasakoju. Liepė vėl palaukti. Laukiu. Atėjo matyt store manager. Atėjo ne iškart, po gerų 10 min. Vėl pasakoju viską. Na jis atsiprašė, sako - na Sorry, pasitaiko. Ir siūlo man : pirkti neaišku kiek laiko gulėjusi, neaišku ko čiupinėtą ekspozicinį laikrodį su 19€ nuolaida! Nu absurdas. Šakės. Sako - tokios kainos niekur nerasite. Pasakiusi, kad rasiu, sako einam pažiūrėti. Pažiūrėjom, radom 60€ pigesnį variantą, jis pakomentavo, kad čia jam ne konkurentas. Aš žinoma nepirkau nieko. Tegul savo tuos 19€ susikiša į kišenę :)
Dar 10 kartų pasakė - Sorry. Sakau eikit su savo sorry.. dar pridūrė, kad už sugaištą laiką, kitą kartą kai atvyksiu į pardę pirkti kažką, galbūt nuolaidą pritaikys. CIRKAS, o ne parduotuvė. Niekada ten negrįšiu, kad ir kokios ten kainos būtų.
Atsakyti
2018-11-19 pirkome televizorių elektroninėje parduotuvėje. Atsivežę namo ir išpakavę prekę pamatėme, kad televizoriaus ekranas sudaužytas. Iškart paskambinome elektromarkt informacijos telefonu, mums pasakė rašyti prašyma/skundą ir jame išdėstyti susikloščiusią situaciją, taip ir padarėme. Kitą dieną mūsų paprašė atsiųsti daugiau televizoriaus ir dėžės nuotraukų, išsiuntėme ir vakare gavome atsakymą, kad neįmanoma nustatyti dėl ko kaltės buvo sudaužytas televizorius, todėl prekė keičiama nebus ir pinigų elektromarkt parduotuvė negražins. Parduotuvė visiškai nevertina savo klientų, perkant prekę iš mūsų nebuvo gautas sutikimas, kad prekė tvarkinga, nebuvo suteikta galimybė įsitikinti ar prekė kokybiška ir veikianti.
Atsakyti
Teko trumpam padirbti Elektromarkt konsultante, aš pasibaisėjusi kas ten darosi.
Darbuotojams liepiama meluoti klientams, yra prekės kurios nėra kokybiškos ir darbuotojams liepiama parduoti būtent tai, nes jos uždirba įmonei daugiau, ir yra nuolat rizikuojama klientu.
Darbuotojai skatinami algų priedais tai daryti, o jeigu parduoda klientui analogiška kokybiškos firmos prekę (dažniau nei nekokybišką)
tada rašo pasiaiškinimus.
Trumpai tariant aiškiniesi - kodėl neįkišai žmogui prastesnės prekės, kodėl neįgrūdai apgaulingos pratęstos garantijos, kaip drįsai turėti jausmų šitam darbe.
Vadovė atsakinga už tokias idėjas pastoviai barasi, vardo neminėsiu, dėl komentaro taisyklių, bet panelę "A", turbūt gyvenime nedirbusi konsultante, o elgiasi taip jog išmano visa visatos verslą. Tiesa pačios šaknys iš Olialia... Kas čia per pasaulis.
Tokie autoritetai tik ir paskatina įsidarbinti užsienyje.
Atsakyti
Noriu pasidalinti gera patirtimi. Elektromark AKROPOLIS pirkau spausdintuvą. Gal kiek per skubėjimą pražiopsojau, kad nėra wi-fi funkcijos. Prekės pakuotę namuose jau buvau atidarusi, bet nieko daugiau neišpakavau. Kitą dieną radau panašų spausdintuvą už tokią pačią kainą su wi-fi funkcija. Tikėjausi, kad prekės greičiausiai nepriims, bet pabandžiau ir esu labai dėkinga, ją priėmė. Po savaitės taip pat užsisakiau planšetę iš Elektromarkt el.parduotuvės. Prekę gavau visiškai laiku, tvarkingai įpakuotą ir puikiai veikiančią. Ačiū už sklandų bendradarbiavimą.
Atsakyti
Pavel 2018-08-06 15:14:05
Ne parduotuvė, o šūdo kruva!!! Didžiausia mano klaida, kad užsakinėjau skalbyklę iš jų. Atvėžė purvina ir labai dulkėtą. Sumokėjau pinigus, kurjeriai išvažiavo, kitą dieną išpakavau, kad pajungti, o visas šonas sulankstytas. Skambinu, o tie mulkiai sako, jog turėjai iškarto pasižiūrėti, tada labai skubėjau, turėjau išvažiyoti, dėl to nepatikrinau. Vienu žodžiu, apeikite tą š*******o kontorą per kilometrą!!! u****i
1. Prie ko čia parduotuvė, jei kurjeriai vežė?
2. Pagal civilinio kodekso 6.328 straipsnio nuostatas. Pirkėjas turi teisę prieš mokėdamas ar prieš priimdamas daiktus juos patikrinti. Vartotojui nepasinaudojus jam suteikiama daiktų patikrinimo teise, be kita ko, raštu patvirtinus, jog gauta prekė nepažeista, nepareiškus pastabų pardavėjui ar kitam asmeniui (pvz., kurjeriui), pristačiusiam prekę vartotojui, dėl prekės kokybės, vartotojas kaip apdairi ir rūpestinga sandorio šalis, prisiima riziką susijusią su prekės trūkumais.
Atsakyti
Penktadienio vakarą su mama nusprendėme išsirinkti dovaną (išmanųjį laikrodį) parduotuvėje Elektromarkt Vilnius PC Akropolis. Rezultatas - sugadintas vakaras.
Noriu iškart perspėti potencialius klientus - pirkdami šioje parduotuvėje PATYS visada iškart prie pardavėjo patikrinkite visą prekės komplektaciją! Nes gali būti kaip mūsų atveju: nusipirksite prekę - gausite tuščią dėžutę! Nejuokauju! Dabar plačiau... Taigi išsirinkome laikrodį, paprašėme parduotuvės IT skyriaus konsultanto atnešti mums juodos spalvos prekę. Kažkodėl jis net kelis kartus pasiūlė pirkti kitokios spalvos, bet mums atsisakius, pagaliau atnešė reikiamą. Toliau lyg viskas vyko įprastai - išrašė kvituką apmokėjimui, įteikė dežutę, pastovėjom eilėje, sumokėjom. Tiesa, prekės niekaip nepakavo. Jau buvom beišeinančios iš parduotuvės, kai mamai dėžutė išsmuko iš rankų, tiesiai prie apsauginio akių ir pasimatė, kad dėžė tuščia! Štai toks siurprizas! Toliau aiškinomės su konsultantu ir jo vadovu, bet situaciją vertino kaip eilinę " na, taip būna, pasitaiko, visi daro klaidų...". Pasiūlė mums tris variantus - kitos spalvos (o ne, vėl!), prekę iš vitrinos (be papildomų nuolaidų. Ką jūs rimtai?) bei grąžinti pinigus. Na, kaip ir grąžino pinigus be problemų, tik vėl eilėje pastovėjome. Nežinau kaip būtų pasibaigę, jei tuščią dėžutę būtume nusinešę namo, bet parduotuvės cvadovas tikino, kad tokių atvejų jiems pasitaiko ir pinigus grąžina visada. Tiesa sakant, bandyti nesiūlau kaip ir pirkti prekių čia.
Atsakyti
2018m. rugpjiūčio 29 d. prekybos centre „ElektroMarkt Arena, Gegužių g, 30 Šiauliai “ nusipirkau nekokybišką prekę TELEVIZORIŲ SAMSUNG. Kai atėjau pirkti pardavėjas buvo labai malonus. Bet už kelių dienų atėjau dėl prekės nekokybiškumo.Pardavėjas nesiteikė su manim, net bendrauti. man kilo itarimas, ar man pardavė naują televizorių Galimai jis jau galėjo būti paremontuotas garantiniame servise. TIKRAI NIEKO NEPIRKIT IŠ ElektroMarkt..
Atsakyti
Trūksta pardavimo kultūros. Pirktas monotorius išpakuotas neveikė. Atnešus už kelių val atgal ir pateikus čekį negrąžina pinigų ir neatsiprašo. Kviečia vadybininką, kuris iš pradžių siūlo palikti prekę nuvežti į servisą ir po dviejų sav. (!) bus gautas atsakymas. Po to pergalvoja, prašo rašyti pareiškimą Ir pažada paskambinti rytoj. Rytoj niekas neskambina. Atvykus po dviejų dienų prekę gražina su kažkokia mįslinga šypsena. Normali europietiška praktika sugedusi ai prekei pateikus :
1.Mums labai gaila, atsiprašome.
2. Tuoj PAT grąžiname pinigus.
Atsakyti
Erichas 2018-08-21 11:43:02
Pirkau telefona iskart grinais.. dave tik ceki.. sakau o kur garantinis lapas, sako nereik, va imei, va data ir vsio.. Sakau kas tvarko sako mttc, tlf modelis huawei p20.. Nueinu i mttc, na per gatve, sakau va cekis ar butinas garantinis lapas, sako jo.. Net pas juos mttc nurodyta garantinis taisymas ir reikalavimai turet ceki + !!!! garantini lapa ar faktura ar koki pirkimo lapa ar pan!!!.. Nueinu snd ryte i elektromarkt sakau duokit garantinis lapa. kazkoks jaunas pardaves sako mes neduodam.. sakau kaip tai neduodat, sakau nemulkinkit zmoniu, pilnas internetas skundu apie jus tai cekiai isblunka po puses metu tai vietoi 24 men irasot 12 men garantija tai dar kas.. Pardavejas sako as cia dirbu ne pirmus metus mes duodam tik ceki.. sakau pagal istatyma jus privalot duot garantinis dokumenta ir ceki.. susigincijom.. ziuri kaip i durniu, zmones visi aplink ziuri :D cia buwo kaune savanoriu pr.. veliau pardavejas sako man mttc netvarko huawei.. sakau kaip tai netvarko, juk jusu kolega vakar sake kad tvarko, kodel apgaunat.. patylejo a jo tvarko.. iskviete jis ten kazkokia ale vyr darbuotoja.. ji vel man makaronus kabina.. mes neduodam ir t.t. sakau va ziurek, uzkroviau per tlf mttc nuejau i garantini aptarbavima ten juodai ant balto parasyta kad turi but cekis ir garantinis lapas ar sakaita faktura ar pan.. Paziurejo, sako ta vyr tam kasininkui rasyt garantini lapa.. Uzpilde man ta lapa dar taip vos ne koks cia d*****s praso lapo, su kreiva sypsenele.. nenurode kiek men garantija.. nueinu i mttc per gatve, paziurejo, sako men nurodyt kaip ir nebutina nes cia tlf jo garantija 24 men nuo pirkimo. o veliau sako jo jie mulkina zmones, cekiai isblunka ir viso gero, nk neirodysi veliau.. blemba galvoju reikejo tlf i marskiniu kisene ikist nufilmuot ta s*******o kontora ir i koki delfi ar 15 min ar siaip i interneta imest kaip mulkina zmones tas electromarkt.. pirma ir paskutini karta is ju ka nors perku.. visokie kilobaitai, skytech, mobili linija ar net bazei perki duoda lapa net prasyt nereik o cia matai imk ceki.. pasidek.. jis isbluks ten per pusmeti ir viso gero..
Trys esminės klaidos rašinėlyje:
1. Garantiniam remontui užtenka tik čekio (ačiū Tau, XXI a.!);
2. Čekis neišbluks jeigu nelaikote saulėje kelis mėnesius;
3. Čekių informacija VISADA saugoma serveriuose ir net išblukus (pametus) gali būti išduota patvirtinta čekio kopija.
Atsakyti
Erichas 2018-08-21 11:43:02
Pirkau telefona iskart grinais.. dave tik ceki.. sakau o kur garantinis lapas, sako nereik, va imei, va data ir vsio.. Sakau kas tvarko sako mttc, tlf modelis huawei p20.. Nueinu i mttc, na per gatve, sakau va cekis ar butinas garantinis lapas, sako jo.. Net pas juos mttc nurodyta garantinis taisymas ir reikalavimai turet ceki + !!!! garantini lapa ar faktura ar koki pirkimo lapa ar pan!!!.. Nueinu snd ryte i elektromarkt sakau duokit garantinis lapa. kazkoks jaunas pardaves sako mes neduodam.. sakau kaip tai neduodat, sakau nemulkinkit zmoniu, pilnas internetas skundu apie jus tai cekiai isblunka po puses metu tai vietoi 24 men irasot 12 men garantija tai dar kas.. Pardavejas sako as cia dirbu ne pirmus metus mes duodam tik ceki.. sakau pagal istatyma jus privalot duot garantinis dokumenta ir ceki.. susigincijom.. ziuri kaip i durniu, zmones visi aplink ziuri :D cia buwo kaune savanoriu pr.. veliau pardavejas sako man mttc netvarko huawei.. sakau kaip tai netvarko, juk jusu kolega vakar sake kad tvarko, kodel apgaunat.. patylejo a jo tvarko.. iskviete jis ten kazkokia ale vyr darbuotoja.. ji vel man makaronus kabina.. mes neduodam ir t.t. sakau va ziurek, uzkroviau per tlf mttc nuejau i garantini aptarbavima ten juodai ant balto parasyta kad turi but cekis ir garantinis lapas ar sakaita faktura ar pan.. Paziurejo, sako ta vyr tam kasininkui rasyt garantini lapa.. Uzpilde man ta lapa dar taip vos ne koks cia d*****s praso lapo, su kreiva sypsenele.. nenurode kiek men garantija.. nueinu i mttc per gatve, paziurejo, sako men nurodyt kaip ir nebutina nes cia tlf jo garantija 24 men nuo pirkimo. o veliau sako jo jie mulkina zmones, cekiai isblunka ir viso gero, nk neirodysi veliau.. blemba galvoju reikejo tlf i marskiniu kisene ikist nufilmuot ta s*******o kontora ir i koki delfi ar 15 min ar siaip i interneta imest kaip mulkina zmones tas electromarkt.. pirma ir paskutini karta is ju ka nors perku.. visokie kilobaitai, skytech, mobili linija ar net bazei perki duoda lapa net prasyt nereik o cia matai imk ceki.. pasidek.. jis isbluks ten per pusmeti ir viso gero..
Reikejo i VMI iskart skambinti!!
Cia yra nusikalstama veikla.
Baisu kad darosi.. bet ko noreti is tokios salies.
Cia kovot reikia uz savo teises
Uzsienyje zmogui nereikia nieko irodineti.
Batai suplyso po dvieju metu-grazina pinigus.
Cekio nereikia net.
Ir jo. Cekiai visi blunka per savaite!!
O lt be cekio nieko neirodysi..
Atsakyti
Pirkau telefona iskart grinais.. dave tik ceki.. sakau o kur garantinis lapas, sako nereik, va imei, va data ir vsio.. Sakau kas tvarko sako mttc, tlf modelis huawei p20.. Nueinu i mttc, na per gatve, sakau va cekis ar butinas garantinis lapas, sako jo.. Net pas juos mttc nurodyta garantinis taisymas ir reikalavimai turet ceki + !!!! garantini lapa ar faktura ar koki pirkimo lapa ar pan!!!.. Nueinu snd ryte i elektromarkt sakau duokit garantinis lapa. kazkoks jaunas pardaves sako mes neduodam.. sakau kaip tai neduodat, sakau nemulkinkit zmoniu, pilnas internetas skundu apie jus tai cekiai isblunka po puses metu tai vietoi 24 men irasot 12 men garantija tai dar kas.. Pardavejas sako as cia dirbu ne pirmus metus mes duodam tik ceki.. sakau pagal istatyma jus privalot duot garantinis dokumenta ir ceki.. susigincijom.. ziuri kaip i durniu, zmones visi aplink ziuri :D cia buwo kaune savanoriu pr.. veliau pardavejas sako man mttc netvarko huawei.. sakau kaip tai netvarko, juk jusu kolega vakar sake kad tvarko, kodel apgaunat.. patylejo a jo tvarko.. iskviete jis ten kazkokia ale vyr darbuotoja.. ji vel man makaronus kabina.. mes neduodam ir t.t. sakau va ziurek, uzkroviau per tlf mttc nuejau i garantini aptarbavima ten juodai ant balto parasyta kad turi but cekis ir garantinis lapas ar sakaita faktura ar pan.. Paziurejo, sako ta vyr tam kasininkui rasyt garantini lapa.. Uzpilde man ta lapa dar taip vos ne koks cia d*****s praso lapo, su kreiva sypsenele.. nenurode kiek men garantija.. nueinu i mttc per gatve, paziurejo, sako men nurodyt kaip ir nebutina nes cia tlf jo garantija 24 men nuo pirkimo. o veliau sako jo jie mulkina zmones, cekiai isblunka ir viso gero, nk neirodysi veliau.. blemba galvoju reikejo tlf i marskiniu kisene ikist nufilmuot ta s*******o kontora ir i koki delfi ar 15 min ar siaip i interneta imest kaip mulkina zmones tas electromarkt.. pirma ir paskutini karta is ju ka nors perku.. visokie kilobaitai, skytech, mobili linija ar net bazei perki duoda lapa net prasyt nereik o cia matai imk ceki.. pasidek.. jis isbluks ten per pusmeti ir viso gero..
Atsakyti
Ne parduotuvė, o šūdo kruva!!! Didžiausia mano klaida, kad užsakinėjau skalbyklę iš jų. Atvėžė purvina ir labai dulkėtą. Sumokėjau pinigus, kurjeriai išvažiavo, kitą dieną išpakavau, kad pajungti, o visas šonas sulankstytas. Skambinu, o tie mulkiai sako, jog turėjai iškarto pasižiūrėti, tada labai skubėjau, turėjau išvažiyoti, dėl to nepatikrinau. Vienu žodžiu, apeikite tą š*******o kontorą per kilometrą!!! u****i
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti iš šitos įmonės - aptarnavimas pasibaisėtinas, prekes reik po kelis kartus keisti, nes nekokybiškos (ir vis tiek įkišo brokuotą daiktą).
Venkite kaip tik galite šios parduotuvės!
Atsakyti
Pasibaisėtinas Elektromarkt "aptarnavimas" perkant internetu, kai negauni jokios informacijos ir prekės turi ieškoti pats skambinant kelis kartus. Tokio apatiško dėmesio nesame patyrę jokioje kitoje internetinėje parduotuvėje.
NEREKOMENDUOJAME!
Atsakyti
Labai nusivyliau Elektromarkt įmone. Pirkau dujinę viryklę iš Vilniuje Akropolyje esančios parduotuvės su pristatymo paslauga. Viryklė buvo pristatyta, tačiau po kelių dienų, išsikvietus dujininkus ir išpakavus ją, pasirodė, kad visas šonas yra įlenktas. maniau, kad pažeistas ir vidus. prijungiau patikrint ar veikia. veikė, tačiau vaizdas siaubingas. Parašiau e-mailą į bendrą el.paštą, į parduotuvės el.paštą. niekas nesusisiekė su manimi. tuomet skambinau, pateikė DAR vieną e-mailą, kuriuo nusiunčiau užklausimą dėl įlenktos prekės pakeitimo. Niekam nesusisiekus su manimi. Skambinau vėl. Galiausiai gavau atsakymą, kad matyt pati kalta, kad prekė įlenkta. Nes neišpakavau iš kart pristačius. o kokybiškos prekės atgal negrąžinamos. bet PREKĖ NEBUVO KOKYBIŠKA!!!
labai gaila, kad taip atmestinai žiūrite į klientą. Dar aiškinsiuos ar nebuvo pažeistos vartotojo teisės.
Atsakyti
Pirkome televizorių iš ELEKTEOMARK intrnetinės parduotuvės, kurjeris atvežė į namus ir prekė buvo su iskilusiu ekranu. Sumokėjome nemažus pinigus ir dabar nenori mums nei pinigų gražinti nei prekėa pakeisti, pasiteisinimas, kad samsung tiekėjas nusprwndė negražinti pinigų nors aš pirkau iš jūsų parduotuvės tai jūs ir atsakingi turėtumet būt.. Esu labai nusivylusi jūsų paslaugomis ir tikrai niekam nerekomenduoju pirkti iš jūsų! Aišku kreipsimes i vartotojų teises ir visur kur reikės, bet sumokėjus už preke norėtume ja ir naudotis o nelailyti dėžeje kol dabar viską išsiaiškinsim per visokias instancijas... PATARIU VISIEMS GERAI PAGALVOTI PRIEŠ PERKANT ELEKTEOMARK.
Atsakyti
PASIJUTOME APGAUTI SUMOKĖJĘ UŽ "UŽNEŠIMO PASLAUGĄ "......Pirkome internetinėje parduotuvėje šaldytuvą, užsisakėme su užnešimo paslauga UŽ 15 EUR., (kadangi abu su vyru turime sveikatos problemų }....Atvežė kurjerių tarnyba LPEXSPRESS, vairuotojas atvyko vienas, sako, -"ar bus kas padeda šaldytuvą užnešti?" mes pasakėm, kad sumokėjome už užnešimo paslaugą, - taigi ką bepadarysi ŠALDYTUVAS DIDELIS- VAIRUOTOJAS VIENAS, - teko neįgalumą turinčiam žmogui " prisidėti" prie užnešimo paslaugos už kurią pats ir sumokėjo:))))))... Dabar nebeaišku, -tai kas yra vadinama"užnešimo paslauga", -jeigu tenka dar sumokėjus už paslaugą ir patiems užsinešti? Gal tai ir kurjerių tarnybos vadovybės atsakomybė, -tai jie netausoja savo darbuotojų sveikatos siųsdami vieną žmogų įvykdyti užsakymo su krovos darbais, Pinigai tai vis gi buvo sumokėti "Elektromarkt";
Atsakyti
Apgailėtina. Klientais yra rūpinamasi iki tol, kol atspausdinamas kasos čekis.Vėliau (pvz sugedus prekei) klientas jiems tampa priešu. Gerbiameji Elektromarkt vadovai, negerbti kliento yra trumparegiška, o nurodyti savo darbuotojams nepagarbiai elgtis su klientais - žema. Daug metų iš įpratimo apsipirkinėdavau Elektromarkte, kol galų gale nepagarba klientui paskatino pasidomėti kitomis parduotuvėmis ir rasti ženkliai geresnę kokybę. Elektromarkte, linkiu susigriebti, kol ne per vėlu.
Atsakyti
Taigi norėjau pasidalint savo “nuostabia” patirtimi perkant iš elektromarkt. Įsigijome prekę iš elektromarkt (Televizorių Samsung) Po 2 valandų neišpakavę įrenginio su pirkimo kvitu kreipėmės į parduotuvę reikalaudami grąžinti pinigus. Kadangi radome geresnį prekės ir kokybės santykį. Tačiau atvykus į parduotuvę darbuotojas patikino jog negalime grąžint įrenginio, o už darbuotojo kaba stendas ant kurio parašyta 14 d prekių grąžinimo garantija. Tai kame yra tiesa? Taigi elektromarkt teikia klaidingą imformaciją klientams, taipat kol mes aiškinomės prie mūsų priėjo žmonės su panašia problema, manau tai yra apgavikų kontora, parduodant šypsosi, o paskui sako niekuo negalime padėti, nors LR nurodyta jog bet kokia prekė neišpakuotą galima grąžinti pardavėjui, tai klausimas kur yra tiesa?
Atsakyti
Su marketingu tai nekazka, skelbia akcijas naujas kas savaite, o kaip stovi tos pacios kainos taip ir stovi, realios nuolaidos ELEKTROMARKT netaiko, apgauna zmones konkreciai, Mano konkreciu atveju stebiu viena televizoriu jau puse metu, o kaina kaip i kalta ta pati 679eu, nuolaida atseit nuo kazkokios buvusios 799 pries du metus :) kaip kitur jau daugumoje jo kaina 619eu. Brangininkai, neapgaudinekit zmoniu.
Atsakyti
Labai nusivyliau įmone. Šaldytuvą užsakiau ir turėjau gauti tos pačios sav. penktadienį, pati skambinau, ieškojau, kur dingo, pasirodo nespėjo pristatyti. Atėjo pirmadienis, buvau apmokėjusi už užnešimą, tačiau skambina kurjeris ir klausia, ar bus kas padės užnešti (jei būtų kam užnešti prekę, neimčiau tokių paslaugų). Vėliau paaiškėjo, kad trūksta detalių, negaliu įmontuoti šaldytuvo, rašau ir nuotraukas siunčiu, kokių man detalių trūksta, konsultantė tvirtina, kad kitokios turi būti. Bėgo dienos, kol baigėsi kantrybė, teko pakeisti toną, tik tada atsiuntė į namus meistrą, jis patvirtino, kad aš buvau teisi. Apie mėn. laukiau detalių, kad galėčiau įmontuoti šaldytuvą. Jokio atsiprašymo, nieko. Tikrai visam laikui apeisiu šią įstaigą.
Atsakyti
Esu patenkintas nepaprastai maloniu Vilniaus Akropolio Elektromarkt televizorių skyriaus darbuotojų aptarnavimu. Nudžiugino paprastas geranoriškumas ir nuoširdi pagalba kurių pasilgau kituose parduotuvėse. Labai dekingas pardavėjui konsultantui Romui Pališaičiui už kompetenciją ir profesionalūmą padedant išsirinkti televizorių. Atskiras dėkui Skyriaus vadovui Raimondui Orechovui už supratingumą ir žmogiškumą, kuriu dėka paviko išspresti dėl mano kaltės įvykusį nesusipratimą, likau be galo patenkintas malonių ir kompetetingu aptarnavimu!
Atsakyti
Internetinėje parduotuvėje meta klaidingą info. (P9 lite 2017 arba P8 lite 2017) parduoda, kaip P9. Kas nesupranta gali užkibti.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei
E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei 04-12 13:09
HoReCa sektorius - viena iš daugialypių pramonės šakų. Maitinimo paslaugomis yra plačiai naudojamasi ir jos sudaro nemažą kasdienybės dalį. Restoranų, viešbučių, mokyklų ir...
PST vadovas – apie konkurencinę aplinką, statybininkų kultūrą
PST vadovas – apie konkurencinę aplinką, statybininkų kultūrą 04-19 11:46
Dalius Gesevičius, vienos stambiausių šalies statybos bendrovių Panevėžio statybos trestas (PST) vadovas, sektoriaus įmonėms linki pradėti statyti brangiau – arši konkurencija priverčia verkti...
Fintech įmonės "Bankera" ir "SpectroCoin" plečiasi: įdarbins per 50 specialistų Lietuvoje
Fintech įmonės "Bankera" ir "SpectroCoin" plečiasi: įdarbins per 50 specialistų Lietuvoje 04-19 11:25
Lietuvių įkurtos finansinių technologijų įmonės — kriptovaliutų keitykla "SpectroCoin" ir technologijų centras "Bankera" — šiuo metu vysto naujus produktus ir stiprina technologijų kūrimo bei...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 240,69 +3,35%
General Electric 9,35 +2,52%
Western Digital 55,39 +1,73%
McDonald's 194,91 +1,72%
Philip Morris 84,49 -1,16%
Pfizer 39,38 -1,25%
Avon 2,64 -1,49%
Hasbro 88,78 -1,55%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,28 +0,94%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Cukrus 0,57 +1,79%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Anglis 95,42 -3,19%
Kava 2,83 0,00%
Varis 6300,49 +6,08%
Nafta 64,00 +0,38%