VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Stokker, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Stokker

Atsiliepimai apie Stokker, UAB

Patirtis.Sprendimai.Patikimumas
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Stokker, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vadybininkai Kauno skyriaus neatrašo ir neatsiliepia, patarčiau nesirinkti šios įmonės. Daugiau vargo negu naudos. Pastoviai meluoja.
Atsakyti
Siunčia šlamštą į el. paštą BE leidimo ar sutikimo. Šiukšlės.
Atsakyti
Neįmanoma sulaukti meistro pagalbos????
Kauno reklama, UAB
2022-03-25 17:21:31 IP 2e7r35n1
Atsakyti
2021-11-12 d. uzsakiau elektrini galastuva Tiger 7000S per internetine parduotuve. Po 3 dienu susisiekia Kauno vadybininkas ir sako, kad uztruks 60 d. Na, neturiu kur dingti, sakau OK. Po 65 d. 2022-01-20 rasau kur yra mano galastuvas. Raso, kad bus 02-12 d. Ok, laukiu.
03.08 d. Praejo dar daugiau kaip menuo klausiu kur mano preke. TYLU.
03.21 d. Rasau dar karta - TYLU.
03.25 d. Siandien dar karta rasau...
Kaip aptarnavimas???
Jau 6 menesiai kaip uzsakyta preke.
Atsakyti
Pirmą kartą kai pirkau prekių sulaukiau po dar kartą užsakymo patvirtinimo po 12d. Sąskaitas rašo saviems žmonėms ko gero sukčiauja su PVM. Na ne man teisti DB pirkau pjūklą niekas ne atsiepia, nerašo apmokėjimas padarytas bet tylu ramu jau 6d. Skambinu visur per visus stokerius, paskutinis kartas kaip perku gana nepatikima firma žemiau plintuso.
Atsakyti
Pirmą ir paskutinį kartą pirkome iš Stokker. Vietoje pristatymo į vietą 1-2 d.d. gavosi 20 d. Ir niekas net nesiteikia padėti. Įrankių reikėjo skubiai, todėl ir pirkome ten kur garantavo pristatyti per 2 dienas. Meluoja išsijuosę kai skambiname. Absurdas visiškas. Kažkokia šaraškinų kontora. Gaila, kad atsiliepimus paskaitėm tik tad kai jau vyko nesklandumai. NEPRASIDĖKITE
Meluoja kad prekes vietoje, tačiau visi sandėliai yra ESTIJOJE.
Atsakyti
Cirkas. Kitaip nesugalvoju kaip dar galima pavadinti. 09.13d. Užsakiau kelias worx rites.Pirkau internetu, nes kaip tik akcija buvo. 09.16d parašiau kada bus galima atsiimti užsakymą. Informacijos negavau. Na galvoju tiek to, gal vis dar ruošia. Laukiam. Reikia pjauti žolę, o ritės kaip nėra taip nėra. 09.26d. dar karta parašiau kada galiu gauti atsakymą dėl savo nupirktų prekių. 09.27d. parašo, kad šitų prekiu nebeturime ir numatomas gavimai kitų metų pavasarį. Nors užsakant buvo nurodyta 6vnt sandėlyje. Sistemos klaida? Nemanau. Apsiskaičiavo su kaina internetu ir galiausiai viską išpardavė fizinėse parduotuvėse už brangiau? Galimas variantas. Jei nebučiau parašes tai ko gero ir kabėtų mano užsakymas ligi kitų metų. Nepatikima įmonė. Niekam nerekomenduoju. P.S. Pinigus gražino.
Atsakyti
Violeta 2020-09-03 15:11:36
Birželio mėnesį, po žaibo iškrovos, sugedo mūsų turimas robotas žoliapjovė WORX Landroid (rašoma klaida "už darbo zonos ribų"). Kreipėmės į Stokker atstovybę Klaipėdoje, kad rastų gedimą ir jį pašalintų. Robotas buvo nuvežtas į vietą ir po jų "patikros" mes buvom informuoti, kad jis puikiai veikia, už "apžiūrą" susimokėjom 13 Eurų. Grįžę namo ir jį pasijungę pamatėm, kad vis dėl to jis neveikia, rašoma klaida "už darbo zonos ribų". Tuomet Stokker darbuotojai informavo mus, kad greičiausiai žaibas pažeidė laidą, kuris juosia perimetrą ir reikia jį pakeisti. Išmesta į balą dar 100 Eurų ir pakeistas perimetrą juosiantis laidas. Robotas neveikia, rašoma klaida "už darbo zonos ribų". Tuomet vėl susisiekta su jų "meistreliu'', kuris ir vėl kategoriškai teigė, kad mes tikriausiai blogai sujungėme laidą, reikalingos specialios gelinės jungtys (ir šias nepatingėjom nusipirkti ir sujungti, bet ROBOTUI jos nepadėjo). Atvykti į vietą ir patikrinti tą laido jungimą 'meistrelis' galės geriausiu atvejų po 2 savaičių.
Čia mūsų kantrybė pradėjo baiginėtis ir mes kreipėmės į LAZY HOUSE atstovus, kurie jau telefonu identifikavo galimą gedimą po žaibo iškrovos - t. y. roboto stotelės gedimą. Laimė, kaimynai turi tokį patį robotą ir mes galėjom pas juo nuvykę su savo ROBOTU įsitikinti, kad tikrai jų sklype mūsų robotas veikia su jų stotele, o su mūsų stotele, nei jų turimas nei mūsų robotas nebeveikia. Sekančia dieną Roboto stotelę nuvežiau pas artimiausius elektronikos taisytojus ir jie atidarę stotelę iškart pamatė, kad sutrūnijusi motininė plokštė. Va čia mane ima siutas ant Stokker darbuotojų, kurie apžiūrą atliko tiesiog jį paleidę 2 kv. metrų plote, bet net neapžiūrinėjo jokių detalių. Detalią arba visą stotelę paprašiau, kad užsakytų tie patys Stokker, nes deja, kito pasirinkimo Klaipėdos mieste nelabai yra. Atėjo rugpjūčio 26 d. Iš Stokker jokių žinių. Kreipėmės tiesiai į Norvegiją dėl detalės užsakymo. Norvegai mus patikino, kad detalių yra pilna ir nukreipė mus į Kauno Stokker. Minėta detalė atsirado per 2 d. d. Norvegų atstovai ŠEŠTADIENĮ elektroniniu laišku pasiteiravo ar viskas gerai? Ar detalė mus pasiekė? Ar gali uždaryti mūsų bylą? Liūdna dėl prarastų 113 Eurų ir nervų. Liūdna, kad Klaipėdos atstovas Tadas Petrauskas man ironiškai siūlė atvažiuoti ir išgerti kavos, o jis man pademonstruos kaip puikiai dirba mūsų robotas 2 kv. metrų plote. Nebenoriu su jais bendrauti, nežinau ar čia kas skaito tuos atsiliepimus, bet galiu informuoti Stokker atstovus, kad sugedus motininei stotelės plokštei, Robotas puikiai veikia 2 kv. metrų plote ir tai yra normalu, bet nebeveikia 500 kv. metrų plote. Sėkmės Jums.
Aš tam pačiam procese su stotelės remontu. Dvi savaitės net apžiūrėt nesugeba. Matau, kad reiks atsiimt ir vežt kitur. Irgi ne pirmas kartas kai su terminais susipykę.
Atsakyti
Sveiki,
2021.07.01 d. sumokėjau 106 EUR su PVM už WORX vejapjovės kroviklį STOKKER internetinėje parduotuvėje (užsakymo Nr. 9317667). Perkant internetu rodė likutį parduotuvėje: 1 vnt.. Po mėnesio dar negavęs užsakymo, t. y. internetu man pardavė prekę, kurios faktiškai neturėjo sandėlyje. Kantriai laukiu ir 2021.08.05 d. skambinu paklausti kada pagaliau gausiu užsakymą. Atsako: tikimės rugpjūčio 09 d.
Išvada: nerekomenduoju pirkti iš STOKKER internetinės parduotuvės, nes jie kredituojasi klientų sąskaita, jau nekalbant apie mano nuostolius dėl nenupjautos visą vasaros mėnesį žolės.
Visiems sveikatos ir sėkmės.
Atsakyti
Įmonės šūkis : "PATIRTIS. SPRENDIMAI. PATIKIMUMAS.", tik vat darbuotojų elgesys kelyje kalba visiškai priešingai.
"Kelių gaideliai" vairuojantys įmonės logotipais ženklintus automobilius, keliantys grėsmę ne tik sau, bet ir aplinkiniams, Vadovams reikėtų susirūpinti įmonės įvaizdžiu.. Nors... kaip sakoma " žuvis pūna nuo galvos"- tai gal problema kaip tik ir yra vadovuose...
"SĖKMĖS" versle.
Atsakyti
Kauno parduotuve -puiki vieta norintiems pasislepti, nes iejes ten tampi nematomas
Atsakyti
Nežinau kaip jie tvarkosi su kitų gamintojų prekėmis, bet kas liečia Worx, tai venkite jų. Jau turėjau dvi garantines problemas ir abi sprendė ilgai ir nuobodžiai, antros net ir neišspręndė, neiškentęs kreipiausi į kitus. Jie praktiškai nieko neturi sandėlyje, net paprastos robotų el. parduotuvės turi daugiau atsarginių dalių. Meistras pastoviai ale serga, o iš tikro atlikinėja naujai parduotų robotų montavimą, o servisas paskutinėje vietoje. Tai jei pirksite kažką Worx, tai tik įsitikinkite, kad servisas bus atliekamas ne Stokker.
Atsakyti
Prieš daugiau nei 3 mėnesius atvežus sodo traktoriuką jį iki pat šiol laiko, taip pat atvežus dar vieną traktoriuką pakeisti diržą ir spyruoklę, pralaikė kelias savaites kol paskambinus ir pradėjus skubint pasakė, jog uždės kitą diržą (o prieš tai negalėjo). Tokia patirtis jau antri metai, pirmais metais galvojom, kad čia viskas gerai, dalys ilgai siunčiamos, nors pasirodo ten labiau nusispjovę ant kliento, bet šis kartas paskutinis kada renkamės stokker servizą traktoriukų tvarkymui. Sėkmės jums su tokiu požiūriu.
Atsakyti
Užėjau į Vilniaus parduotuvę nusipirkti diržo vejapjovei ir atsinešiau pavyzdį. Kadangi diržas ne nuo jų parduodamo traktoriuko modelio tai sakė niekuo negali padėti. Ypač be kodo. Pasiūlė kreiptis į atstovą Kaune. Nuėjau į gretimą parduotuvę, kur prekiauja diržais, pardavėja maloniai pamatavo, apžiūrėjo, išrinko atitinkantį, užsidėjau ir sėkmingai naudoju. Beje, po to specialiai patikrinau, Stokker e-parduotuvėje irgi buvo identiškų matmenų diržas ir netgi sandėlyje, o ne kažkur pagal specialų užsakymą. Sėkmės vyrai su tokiu požiūriu į darbą ir klientą. Jei taip tikitės populiarinti savo parduodamus pigius kinietiškus traktoriukus, tai teks dar šiek tiek padirbėti.
Atsakyti
Su stokker bendrauju nuo 1999 metų.Tada jie vadinosi Technikonu buvo nedidelė parduotuvėlė Savanorių pr. berods 286
Tada pirkau proxsono galvučių komplektą ir paprastų raktu komplektą. galiu pasigirt kad paprasti raktai dar ir šiandien darbinėj
būklėj nei vienas nesulūžęs galvutės puikiai atitarnavo 15 metų nors buvo naudotos su oriniu veržliasukiu.
Taigi ir su personalu gerai pažystamas ir galiu tik tiek pasakyti kad Kaune tikrai nedaug imonių kurios galėtų pasigirti kad jų darbuotojai vienoje įmonėje dirba jau 20 metų. Ačiū kad esate ir linkiu gyvuoti dar šimtą metų, nes esu patenkintas ir įrankių kokybės ir kainų santykiu ir serviso paslaugomis ir požiūriu į klientus.Ačiū
Atsakyti
Kauno Stokker parduotuvėjs klientų aptarnavimas - nekoks. Ten atėjęs paimti užsakymo jautiesi lyg būtum kažkam ten skolingas ar sutrukdęs. Nežinau, iš kur tokius žmogystas traukia.
Atsakyti
Tragėdija, o ne įmonė. Servisas nulinis. Mūsų plazminio pjovimo aparatą remontuoja nuo balandžio mėnesio. Tuoj jau spalis. Maitina pažadais - sužinosim ir paskambinsim. Tai meistras atostogauja, tai serga, tai vėl atostogauja. Tai ieško elementaraus transformatoriaus ir t.t
Nepirkit nieko iš šitos įmonės, prarasit laiką ir nervus
Atsakyti
Birželio mėnesį, po žaibo iškrovos, sugedo mūsų turimas robotas žoliapjovė WORX Landroid (rašoma klaida "už darbo zonos ribų"). Kreipėmės į Stokker atstovybę Klaipėdoje, kad rastų gedimą ir jį pašalintų. Robotas buvo nuvežtas į vietą ir po jų "patikros" mes buvom informuoti, kad jis puikiai veikia, už "apžiūrą" susimokėjom 13 Eurų. Grįžę namo ir jį pasijungę pamatėm, kad vis dėl to jis neveikia, rašoma klaida "už darbo zonos ribų". Tuomet Stokker darbuotojai informavo mus, kad greičiausiai žaibas pažeidė laidą, kuris juosia perimetrą ir reikia jį pakeisti. Išmesta į balą dar 100 Eurų ir pakeistas perimetrą juosiantis laidas. Robotas neveikia, rašoma klaida "už darbo zonos ribų". Tuomet vėl susisiekta su jų "meistreliu'', kuris ir vėl kategoriškai teigė, kad mes tikriausiai blogai sujungėme laidą, reikalingos specialios gelinės jungtys (ir šias nepatingėjom nusipirkti ir sujungti, bet ROBOTUI jos nepadėjo). Atvykti į vietą ir patikrinti tą laido jungimą 'meistrelis' galės geriausiu atvejų po 2 savaičių.
Čia mūsų kantrybė pradėjo baiginėtis ir mes kreipėmės į LAZY HOUSE atstovus, kurie jau telefonu identifikavo galimą gedimą po žaibo iškrovos - t. y. roboto stotelės gedimą. Laimė, kaimynai turi tokį patį robotą ir mes galėjom pas juo nuvykę su savo ROBOTU įsitikinti, kad tikrai jų sklype mūsų robotas veikia su jų stotele, o su mūsų stotele, nei jų turimas nei mūsų robotas nebeveikia. Sekančia dieną Roboto stotelę nuvežiau pas artimiausius elektronikos taisytojus ir jie atidarę stotelę iškart pamatė, kad sutrūnijusi motininė plokštė. Va čia mane ima siutas ant Stokker darbuotojų, kurie apžiūrą atliko tiesiog jį paleidę 2 kv. metrų plote, bet net neapžiūrinėjo jokių detalių. Detalią arba visą stotelę paprašiau, kad užsakytų tie patys Stokker, nes deja, kito pasirinkimo Klaipėdos mieste nelabai yra. Atėjo rugpjūčio 26 d. Iš Stokker jokių žinių. Kreipėmės tiesiai į Norvegiją dėl detalės užsakymo. Norvegai mus patikino, kad detalių yra pilna ir nukreipė mus į Kauno Stokker. Minėta detalė atsirado per 2 d. d. Norvegų atstovai ŠEŠTADIENĮ elektroniniu laišku pasiteiravo ar viskas gerai? Ar detalė mus pasiekė? Ar gali uždaryti mūsų bylą? Liūdna dėl prarastų 113 Eurų ir nervų. Liūdna, kad Klaipėdos atstovas Tadas Petrauskas man ironiškai siūlė atvažiuoti ir išgerti kavos, o jis man pademonstruos kaip puikiai dirba mūsų robotas 2 kv. metrų plote. Nebenoriu su jais bendrauti, nežinau ar čia kas skaito tuos atsiliepimus, bet galiu informuoti Stokker atstovus, kad sugedus motininei stotelės plokštei, Robotas puikiai veikia 2 kv. metrų plote ir tai yra normalu, bet nebeveikia 500 kv. metrų plote. Sėkmės Jums.
Atsakyti
Geros kainos ir aptarnavimas.
Atsakyti
Atidaviau garantinį įrankį [plytelių pjovimo stakles scheppach FS3600], kad sureguliuotų pjovimo kampą. Laukiau 3mėn.Per tą laiką daug kartų skambinau, važiavau į vietą, buvau maitinamas pažadais.Atgavęs įrankį iškart nepatikrinau, kaip sureguliavo, o kai prireikė jo, pamačiau, kad vis tiek negerai.Suprantu, kad dabar nuvęžus, aš vėl turėsiu mokėti.Taip dirba Kauno stokker.Reiškia reik vengti reikalų su šia įmone ir jos nepataisoma produkcija, o gal valdžia lai atkreipia dėmesį į savo serviso meistrus, nes vos ne visi skundai dėl jų
Atsakyti
Sandėlyje rašo yra, pristatymas greitas, o laukti teko savaitę. Ir taip paskutiniai 2 užsakymai. Deja bet kainos su 50% nuolaida, yra tokios pat kaip pirkti tiesiai iš Vokietijos už pilną kaina.
Nudegęs pirkėjas
2019-11-22 17:56:50 IP 2ju3kv1r
Atsakyti
⬤Sandėlyje 5, kiekis sandėlyje
Greitas pristatymas visoje Lietuvoje!

Mhm, NIEKO PANAŠAUS!!! Per 3 dienas nei išsiunčia prekės nei atsako į el. paštą. Aptarnavimas pasibaisėtinas! Tikiuosi
nebereikės su jumis dirbti ateityje.
Aš gal ir pakentėčiau sukandęs dantys, bet pavestas yra svarbus asmuo... Ko pasekoje...
Atsakyti
Klaipėdos skyriuje nekompetentingi darbuotojai.Stovėjau ilgai prie reikiamos prekės, kilnojau, atgal dėjau.Niekas nepriėjo. Atsistojau prie kasos, laukiu, pardavėjas pagaliau pakelia galvą. Perkant profesionalų įrankį, norisi gauti atitinkamą informaciją.Nieko panašaus, gavau kartu su konsultantu-pardavėju skaityti lankstinuką.Paklausiau kito darbuotojo, grubumas....Kokios problemos dėl sąskaitos?Kas čia vyksta?. (...jūs prarandate penkių metų garantiją....) delsia, o gal vis dėlto be sąskaitos.....Ačiū už nemokamą kavą.
Atsakyti
Stokker Kaune, bus be pirkeju, be darbo, bet taves neaptarnaus, ignoruos visa valanda. O kai paviks koki pakalbinti, paklausti - mostels ranka kažkur į šona ir žinokis toliau sau. Ir tai ne vienkartinis dalykelis. Iš 3 apsilankimu - visi su ilgam sugadinta nuotaika. Nuo prekes pasirinkimo ir iki juos aptarnavimo ar remonto - absoliutus marazmas. Darbuotoju nemandagumas, nekompetencija... Saskaitos neišrašo - nekaip neišreikalausi. O ir graža surinks iš visu kasu, bet atiduos 20 eur po1 moneta - tipo kerštas...
Atsakyti
Akivaizdus klietu klaidinimas perkant internetu.
Uzsakant rodo, kad prekiu tiekimas 2-3 d.d. Susimokejau pinigus. Laukiu zinutes, kada galiu atsiimti prekes is parduotuves, Taciau praejus 3 d.d. traip ir nesulaukiu. Paskambinus pasiteirauti kur prekes, gavau info, kas siuo metu prekiu tiekimas 2-3 savaites. Taip ir prasukineja klientu pinigus, kam i bizni kisti savus kai galima ant svetimu gyventi. a*******i.
Atsakyti
Kauno stockeryje karcheri remontuoja jau 6menesius, paskambinus vadybininkas bega klaust meistro ir perskambinus pasako kad kita diena bus surinktas taip jau tesiasi puse metu.Kazkas negerai su ju servisu ir pastoviu vadybininko melavimu ir issisukinejamu, NESUGEBAT NEREIK REMONTUOT.!
Atsakyti
Baisu!!! 2 menesius laiko garantiniame aptranavime irankis ir dar neaisku ar per artimiausia menesi sutvarkys. Paskambinus ir paklausus kur problema kas kaltas, tai kaip visada problemos ir kaltu nera. Konsultantas visada kartoja ta pati "Paklausiu meistro ir butinai Jums pranesiu" Po savaites paskambinus pakartoja ta pacia fraze. Zinoma niekas neperskambina ir nieko nepranesa. Idomu kaip viskas baigsis.
Atsakyti
Uzkniso negyvai sita kontora!pirkau daug benzopjuklu nauju darbui, su garantija.vienas neatlaike garantinio-remonte prastovejo 4 menesius, padare kapitalini remonta sumokejau apie 160 euru.po kapitalinio pradirbo 2 dienas, numire.vel atidaviau remontui 7 menesius!!!!tai nebuvo meistro tai nebuvo laiko tai nebuvo dar kazko...po 7 menesiu sumokejau dar 127 eurus, pjuklas pradirbo diena vel pradejo gesti.nuveziauatgal remontui, jau antras menuo kaip girdziu kad remontuoti prades nuo pirmadienio...atsibodo skambineti ir vazineti!kiek nenuvaziuoju tai matau kad vel kokia detale pakeite, saskaita auga pjuklo nera antri metai, meistrai nesukeba net paskambinti!Veiksmas Kaune.Askantrus zmogus, bet per du metus sumokejus pinigus irdar papildomai mokant uz remontus ir neturint irankio....manau net Anglijos karaliene suprastu kad ji yra kvailio vietoje.Tai tiek.
Atsakyti
Šiaulių Stokker centrui - vien tik teigiami atsiliepimai. Visada tik kokybiškas aptarnavimas, darbuotojai kompetetingi, mandagūs, išmano savo sritį, nuodugniai papasakoja ir pataria. Prekes, kurių neturi vietoje, atveža per kelias dienas, niekada nebuvo nusiskundimų!
Atsakyti
Labai neatsakingi, zemo lygio darbuotojai. Imones darbo budas matyt toks pat.
Uzsakius preke, esancia Siauliuose ir po savaites paskambinus kelis kartus pasiteirauti ar gavo preke, sikirtingi darbuotojai kartoja, kad kazkada gausim, nezinom ir negalim pasakyt kada... jums paskambinsim..., bet taip ir nepaskambino...
Imone, kuriai atsivezti preke is kito Lietuvos miesto per savaite yra neikandama uzduotis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
EPD – nauda ir gamintojui ir jo klientui
EPD – nauda ir gamintojui ir jo klientui 06-30 01:01
Poveikio aplinkai deklaravimas verslui tampa reputacijos reikalu, o galiausiai taps ir privalomu dalyku. EPD yra vienas iš būdų skaidriai parodyti kokį poveikį aplinkai turi produktas per visą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

McDonald's 247,74 +2,02%
PepsiCo 166,73 +1,66%
AT&T 20,95 +1,65%
Microsoft 260,26 +1,47%
General Electric 63,69 -3,32%
Exxon Mobil 88,12 -3,69%
ConocoPhillips 91,46 -3,95%
Xerox 15,07 -4,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 196,95 +16,09%
Vištiena 3,70 +0,82%
Varis 9377,15 -7,72%
Benzinas 3,83 +20,06%
Kava 5,74 -1,88%
Cukrus 0,80 -1,23%
Sidabras 21,91 -10,75%
Apelsinai 0,92 +1,10%