VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Maxima LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Maxima LT, UAB

Atsiliepimai apie Maxima LT, UAB

Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Maxima LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
UAB MAXIMA PC MOLAS nemandagus aptarnavimas 2019-07-21 17:26:19
UAB MAXIMA, esančioje PC MOLAS Kaune, dirba netaktiška pardavėja Alvyda. 2019-07-21 apie 15 val. 15 min. šioje parduotuvėje žuvies gaminių skyriuje norėjau nusipirkti keptos jūrinės lydekos, tačiau šiame žuvies gaminių skyriuje nebuvo pardavėjos. Greta esančiame mišrainių skyriuje pardavėjos, kurios vardas Alvyda, pasiteiravau kaip nusipirkti žuvies. Pardavėja Alvyda nemandagiai atsakė : “ Niekas čia nelakstys prie kiekvieno „ ir nurodė, kad norint nusipirkti žuvies reikia stoti į eilę mišrainių skyriuje. Vadinasi tuo pirkėjams sukeliami papildomi nepatogumai. Po to, atstovėjus eilę mišrainių skyriuje pardavėja vėl liepė sugrįžti į žuvies gaminių skyrių ir parodyti, kokį žuvies gaminį aš noriu nusipirkti. Be to pareiškus pageidavimą pasverti du žuvies kepsnius į atskirus indelius, pardavėja vėl nemandagiai ir netaktiškai replikavo neva aš ją „muštruoju“. Pardavėjai paaiškinau, kad ji netaktiškai bendrauja su pirkėjais, todėl turiu teisę reikšti pretenziją. Pardavėja vėl pašiepiančiai replikavo: „ ar jaučiate pasitenkinimą skųsdamas“.
Apibendrinus matyti, kad UAB MAXIMA PC MOLAS dirba netaktiška ir nemaloni pardavėja Alvyda, be to yra netinkamas aptarnavimas žuvies gaminių skyriuje, kadangi pirkėjai laukti eilėje siuntinėjami iš žuvies gaminių skyriaus į kitą mišrainių skyrių. Po to, pirkėjams sudarant nepatogumus iš mišrainių skyriaus vėl reikia prieiti atgal į žuvies skyrių, kur turi parodyti norimą pirkti prekę ir matyti šiame skyriuje esančiomis svarstyklėmis sveriamą prekę. Pažymėtina, kad svarstyklės yra atskiros tiek žuvies gaminių skyriuje, tiek mišrainių skyriuje.
Prašyčiau UAB MAXIMA įvertinti pardavėjos Alvydos nemandagų, netaktišką ir nemalonų bendravimą su pirkėjais, bei aplamai įvertinti netinkamą aptarnavimą žuvies gaminių skyriuje.
2019-07-21, Kaunas
Gerbiama pone, ateikyte pas mus, mes jus idarbinsime ir su mielu noru apmokinsime ir galėsite sau ramiai dirbti po 12 val, ir tada suprasite koks sunkus yra mūsų darbas ir kaip kiekvieno išklausyti jūsų pirkėjo uzgauliojimus ir pazeminimus ir pasiticijimus... Nes jūs tokius vėjus čia prirašote ir primeluojate, pasakų prikuriate....
Atsakyti
UAB MAXIMA PC MOLAS nemandagus aptarnavimas 2019-07-21 17:26:19
UAB MAXIMA, esančioje PC MOLAS Kaune, dirba netaktiška pardavėja Alvyda. 2019-07-21 apie 15 val. 15 min. šioje parduotuvėje žuvies gaminių skyriuje norėjau nusipirkti keptos jūrinės lydekos, tačiau šiame žuvies gaminių skyriuje nebuvo pardavėjos. Greta esančiame mišrainių skyriuje pardavėjos, kurios vardas Alvyda, pasiteiravau kaip nusipirkti žuvies. Pardavėja Alvyda nemandagiai atsakė : “ Niekas čia nelakstys prie kiekvieno „ ir nurodė, kad norint nusipirkti žuvies reikia stoti į eilę mišrainių skyriuje. Vadinasi tuo pirkėjams sukeliami papildomi nepatogumai. Po to, atstovėjus eilę mišrainių skyriuje pardavėja vėl liepė sugrįžti į žuvies gaminių skyrių ir parodyti, kokį žuvies gaminį aš noriu nusipirkti. Be to pareiškus pageidavimą pasverti du žuvies kepsnius į atskirus indelius, pardavėja vėl nemandagiai ir netaktiškai replikavo neva aš ją „muštruoju“. Pardavėjai paaiškinau, kad ji netaktiškai bendrauja su pirkėjais, todėl turiu teisę reikšti pretenziją. Pardavėja vėl pašiepiančiai replikavo: „ ar jaučiate pasitenkinimą skųsdamas“.
Apibendrinus matyti, kad UAB MAXIMA PC MOLAS dirba netaktiška ir nemaloni pardavėja Alvyda, be to yra netinkamas aptarnavimas žuvies gaminių skyriuje, kadangi pirkėjai laukti eilėje siuntinėjami iš žuvies gaminių skyriaus į kitą mišrainių skyrių. Po to, pirkėjams sudarant nepatogumus iš mišrainių skyriaus vėl reikia prieiti atgal į žuvies skyrių, kur turi parodyti norimą pirkti prekę ir matyti šiame skyriuje esančiomis svarstyklėmis sveriamą prekę. Pažymėtina, kad svarstyklės yra atskiros tiek žuvies gaminių skyriuje, tiek mišrainių skyriuje.
Prašyčiau UAB MAXIMA įvertinti pardavėjos Alvydos nemandagų, netaktišką ir nemalonų bendravimą su pirkėjais, bei aplamai įvertinti netinkamą aptarnavimą žuvies gaminių skyriuje.
2019-07-21, Kaunas
Nu čia tai komentaras, jokio supratimo. Suprantu, kad neturėtų taip nemandagiai aptarnauti, bet ar jūs galite suprasti, kad 1 žmogus pastatytas per kelis skyrius? Ne tik pirkėjams sukeliamas nepatogumas, bet ir keik vargti turi pati pardavėja, šitaip lakstant? O ir kiek žmonių turi būti, tai siaubas. Čia košmariškas darbas, skundas netinkamas. Skundas turėtų būti pačiai maximai už darbuotojų nesąžiningumą ir kankinimą ir t.t. Žinoma, kad tokie dalykai atsiliepia pirkėjams. Taip, gali niekas nedirbti. O tada viską darysite patys, nes ir taip tokiose vietose nėra norinčių dirbti. O jums linkiu labiau įgyti supratimo ir tolerancijos.
Atsakyti
UAB MAXIMA PC MOLAS nemandagus aptarnavimas 2019-07-21 17:26:19
UAB MAXIMA, esančioje PC MOLAS Kaune, dirba netaktiška pardavėja Alvyda. 2019-07-21 apie 15 val. 15 min. šioje parduotuvėje žuvies gaminių skyriuje norėjau nusipirkti keptos jūrinės lydekos, tačiau šiame žuvies gaminių skyriuje nebuvo pardavėjos. Greta esančiame mišrainių skyriuje pardavėjos, kurios vardas Alvyda, pasiteiravau kaip nusipirkti žuvies. Pardavėja Alvyda nemandagiai atsakė : “ Niekas čia nelakstys prie kiekvieno „ ir nurodė, kad norint nusipirkti žuvies reikia stoti į eilę mišrainių skyriuje. Vadinasi tuo pirkėjams sukeliami papildomi nepatogumai. Po to, atstovėjus eilę mišrainių skyriuje pardavėja vėl liepė sugrįžti į žuvies gaminių skyrių ir parodyti, kokį žuvies gaminį aš noriu nusipirkti. Be to pareiškus pageidavimą pasverti du žuvies kepsnius į atskirus indelius, pardavėja vėl nemandagiai ir netaktiškai replikavo neva aš ją „muštruoju“. Pardavėjai paaiškinau, kad ji netaktiškai bendrauja su pirkėjais, todėl turiu teisę reikšti pretenziją. Pardavėja vėl pašiepiančiai replikavo: „ ar jaučiate pasitenkinimą skųsdamas“.
Apibendrinus matyti, kad UAB MAXIMA PC MOLAS dirba netaktiška ir nemaloni pardavėja Alvyda, be to yra netinkamas aptarnavimas žuvies gaminių skyriuje, kadangi pirkėjai laukti eilėje siuntinėjami iš žuvies gaminių skyriaus į kitą mišrainių skyrių. Po to, pirkėjams sudarant nepatogumus iš mišrainių skyriaus vėl reikia prieiti atgal į žuvies skyrių, kur turi parodyti norimą pirkti prekę ir matyti šiame skyriuje esančiomis svarstyklėmis sveriamą prekę. Pažymėtina, kad svarstyklės yra atskiros tiek žuvies gaminių skyriuje, tiek mišrainių skyriuje.
Prašyčiau UAB MAXIMA įvertinti pardavėjos Alvydos nemandagų, netaktišką ir nemalonų bendravimą su pirkėjais, bei aplamai įvertinti netinkamą aptarnavimą žuvies gaminių skyriuje.
2019-07-21, Kaunas
TEISINGAI!! Tegu atleidzia ja!! Tada jums tikrai nebebus del ko bitchint kai turesit svertis viska savitarnoi.. Nes gi boze boze, esant 1 zmogui per kelis skyrius Jus dryso nemaloniai aptarnaut..

Apibendrinant matyti: kai nori prisip** tai sekmingai padarysi del bet ko. Nusileiskit ant zemes ir sekmytes Jums su sprangia zuvyte berasant skundukus
Atsakyti
Metus laiko lankausi Kaune, Molo Maximoje. Viskas tvarkoje, tik ar negalima būtų užsakyti daugiau dešrelių keptos mėsos skyriuje. Tikras anekdotas, metus laiko į dieną iškepa 20 dešrelių. Jei suspėjai nubėgt ryte, tai gavai dar kelias. O po 11-12h net nebesvajok rasti. Metus laiko tas pats. Net ir pačios pardavėjos juokiasi, kad visi klausia dešrelių, o tenka tik laimingiesiems. Manau, kad keptų dešrelių užsakymą turėtumėte padidinti, gal net dešimteriopai. Kad ir po darbų žmonės jų galėtų nusipirkti. O ne du žmonės pirmi laimingieji. Dešrelės tikrai skanios ir puikiai iškeptos.
Atsakyti
Simas 2019-07-20 14:10:04
Klaipėdos g92 Panevėžio maxima, su vaikais ramiai negalime apsipirkti prie įėjimo stovi benamis kuris garsiai keikiasi o kitoje pusėje čigonė kuri priekabiauja, daugiau gyvenime nekelsiu kojos į šia parduotuve.. Vaikai buvo išsigande, daugiau niekados neisime i maximos parduotuve...
nu jus tikrai d*****i esat. Visu pirma pricom cia Maxima? jinai kalta kad tavo vaikeliai issigando? Jejgu matei kad benamis stovi, kokii velnio vistiek eini i ta parduotuve? Juokas ima is jusu, tik kad koki skunda parasyt. Prie kitu parduotuviu irgi stoves benamei, ant visu skundu rasysi tada?
UAB MAXIMA PC MOLAS nemandagus aptarnavimas
2019-07-21 17:26:19 IP 28ma1n57
Atsakyti
UAB MAXIMA, esančioje PC MOLAS Kaune, dirba netaktiška pardavėja Alvyda. 2019-07-21 apie 15 val. 15 min. šioje parduotuvėje žuvies gaminių skyriuje norėjau nusipirkti keptos jūrinės lydekos, tačiau šiame žuvies gaminių skyriuje nebuvo pardavėjos. Greta esančiame mišrainių skyriuje pardavėjos, kurios vardas Alvyda, pasiteiravau kaip nusipirkti žuvies. Pardavėja Alvyda nemandagiai atsakė : “ Niekas čia nelakstys prie kiekvieno „ ir nurodė, kad norint nusipirkti žuvies reikia stoti į eilę mišrainių skyriuje. Vadinasi tuo pirkėjams sukeliami papildomi nepatogumai. Po to, atstovėjus eilę mišrainių skyriuje pardavėja vėl liepė sugrįžti į žuvies gaminių skyrių ir parodyti, kokį žuvies gaminį aš noriu nusipirkti. Be to pareiškus pageidavimą pasverti du žuvies kepsnius į atskirus indelius, pardavėja vėl nemandagiai ir netaktiškai replikavo neva aš ją „muštruoju“. Pardavėjai paaiškinau, kad ji netaktiškai bendrauja su pirkėjais, todėl turiu teisę reikšti pretenziją. Pardavėja vėl pašiepiančiai replikavo: „ ar jaučiate pasitenkinimą skųsdamas“.
Apibendrinus matyti, kad UAB MAXIMA PC MOLAS dirba netaktiška ir nemaloni pardavėja Alvyda, be to yra netinkamas aptarnavimas žuvies gaminių skyriuje, kadangi pirkėjai laukti eilėje siuntinėjami iš žuvies gaminių skyriaus į kitą mišrainių skyrių. Po to, pirkėjams sudarant nepatogumus iš mišrainių skyriaus vėl reikia prieiti atgal į žuvies skyrių, kur turi parodyti norimą pirkti prekę ir matyti šiame skyriuje esančiomis svarstyklėmis sveriamą prekę. Pažymėtina, kad svarstyklės yra atskiros tiek žuvies gaminių skyriuje, tiek mišrainių skyriuje.
Prašyčiau UAB MAXIMA įvertinti pardavėjos Alvydos nemandagų, netaktišką ir nemalonų bendravimą su pirkėjais, bei aplamai įvertinti netinkamą aptarnavimą žuvies gaminių skyriuje.
2019-07-21, Kaunas
Atsakyti
Sveiki, siūlyčiau atkreipti dėmesį į Maximą Nidoje-ji tapo vientisas sandėlys, o ne prekių parduotuvė.Prekės visą dieną supakuotos stovi salėje, jos nekraunamos į lentynas, jas turi pasiimti tiesiai nuo palečių- iš pakuočių -tame tarpe pieniški produktai, kaip varškės sūreliai, varškė!!! Šaldytuvai ir vitrinos stovi tušti -kaip sovietiniais laikais, nors praėjimas užverstas prekėmis !!! Krovėjai tempia prekių paletes ir jas tiesiog salėje paliekamos "ištampymui". Kiek suprantame-pasikeitė vadovas-gal tai nauji metodai, bet jie nepritaikyti Nidos parduotuvei -ten ir taip maža vietos, ypač dabar, kai masė poilsiautojų- sujaukė visą prekybos tinklą ! Buvo dienų.kai negalėjai nusipirkti ne tik mėsos, bet net elementaraus pieno !! TVARKYKITE PADĖTĮ ! Gaila, nepadariau nuotraukų-čia turėtų įsikišti ir san.stoties atstovai...
Atsakyti
retai kada rasau atsiliepimus, bet si kart noriu pasidziaugt sarkuvos g. kaune maximoje dirbanciu kasininku kuri netycia ismaudem :D Bet kasininkas buvo linksmas ir supratingas, uzsidare kasa ir isejo persirengt. Tad labai aciu jam, retai kada taip siltai ir smagiai aptarnauja, svarbiausia su sypsena. Grisim dar karta!
Atsakyti
Klaipėdos g92 Panevėžio maxima, su vaikais ramiai negalime apsipirkti prie įėjimo stovi benamis kuris garsiai keikiasi o kitoje pusėje čigonė kuri priekabiauja, daugiau gyvenime nekelsiu kojos į šia parduotuve.. Vaikai buvo išsigande, daugiau niekados neisime i maximos parduotuve...
Atsakyti
Labas vakaras, šiandien Viršuliškių maximoj pirkau pyragaSveriamam skyriuj man pasvere 722 gramus moketi 3.39.Ejau moketi savitarnoj ir ten ismuse 788 gr.ir moketi 3.70.Kaip suprast?Informacijoj man atidave skirtuma 0.41 centa.Bet as pareikalavau 2 euro kupona ir man nedave pasake, kad nepriklauso.Tai kam jus rasot ant stendo didelem raidem..Kitose maximose duoda, o Viršuliškese niekada.Čia jau ne pirmas kartas.Tai gal kazkur kitur reikia kreiptis del apgaules.?
Atsakyti
Šviežių daržovių salotos gal vis dėlto ne tokios jau šviežios? Šaltkalvių g. 2, jos pardavinėjamos visiškai įšalusios ir tikrai netinkamos valgyti.
Atsakyti
Pirkau šiandien dešrelės maximoj ir jos sugedusios. Kaip gali būti prekyboj blogas maistas. Savanorių pr. Prie savo.
Atsakyti
Žiauriai nemandagi ir kasininkė ir apsaugininkas. Pirmiausia kasininkės paprašėm cigarečių, ji mums pasakė, kad neaptarnaus kol neužsiklijuos pleistro.. tiesiog žiauru. Paskui ji pavėgo.. laukiam kol paduos cigaretes- po 10 min priėjo apsauginis sako, nelaukit kol ji ateis eikit kitur, sakau nesamonių nekalbėkit, kaip pakviest ją? Sako spauskit mygtuką sakau kurį ? Ten kairėj! Sakau parodykit nes kairėj pusėj ilgas saltiviršis! Nerodo, kol neužbauniau kaip monstras, kad parodytų mygtuką! Kas per nesamonė?
Atsakyti
Rietavo maximoje pirkome sprandinės šašlykus, grįžus namo, teko vežt juos pakeisti, nes jie buvo PASMIRDĘ. Kasininkė net ne neatsiprašė, o piktu veidu pakišo pinigus.
Atsakyti
Sveiki, pirkau maximoje kava pelini, pupelemis.galvojau puiki kava net čekio neėmiau, taikos g. 176a bet atsidares poka nusivyliau labai, pupeliu pavidale lukstai ir degesiu pilna, vat tau ir kava kuri kainuoja 24€ sutikite uz tokia kaina kava turetu buti normalaus lygio
Atsakyti
Prašau paaiškinti kaip gali būti kad ispardavymo kaina ne pasikeitusi jei yra ispardavymas. Konkrečiai prekei iki tol kainavusi 19.99 ispardavymo kaina ta pati?tai koks čia tada ispardavymas? Juo labiau kad nuolaida esama taip pat netaikoma. Tai tefal keptuvių rinkinius. Kai savaites nuolaida 50%.ispardavymui nuolaidų nėra bet ir ispardavymo kaina nuo pradinės nesikeičia. Nuostabu. Laukiu paaiškinimo. Be to preke iškabinta ir kaba nuolaidos plakatas
Atsakyti
Esu šokiruota PC "Maxima" Klaipėdoje Banginyje. Per reklamas labai gražiai viską pateikiate, algomis, asortimentu ir apskritai kaip pas jus Maximoje gera. Atėjus vakare apsiprekinti, dirba TIK bitutes kasos kur kilometrinės eilės, ir viena paprasta. Daugelis žmonių su vežimais prikrautais maisto, pardavėjos vos spėja, žmonės nepatenkinti, ant jų išsilieja, reikalingi darbuotojai jau pabaige darbus. O paprastos kasininkės turi "sugerti visus nuodus". Dar po darbo pavarges turi pats save apsiprekinti, skanuoti prekes, tai gal kokia nuolaida suteikit, kad mes patys turime "dirbti kasininku". Kainos JAU žvėriškos, pirkome su šeima maisto už 70€, nuolaida 0.75cnt €, nei juoktis nei verkti. Kiek tenka ten atvažiuoti absoliuti vergystė tiek darbuotojoms, tiek pirkėjui. Savo reklamomis per televizija galit neplauti smegenų, matosi kaip jūs žiūrite į žmonės: kaip į pinigų maišus ir vergus ! Su šeima daugiau ten nesiprekinsime ! Gaila, kad tokios parduotuves klesti. Ir p.s siūlyčiau direktore pasirūpinti atsakingiau ;)
Atsakyti
Noriu pagirti naujininku maximos darbuotoja Jurate. Ji labai greitai dirba mandagei ir visada pakvies mamytes ar busimas mamytes. Si darbuotoja viena geriausiu sioje maximoja. Aciu Jurate kad Jus esate ir dirbate del musu.
Atsakyti
Nuejau su 4 metu Vaiku I Pramones pr. maxima kaune ir Stai Koks vaikiskas pienukas padetas, supelyja, purvinas ir panasiai baisu, slykstu. Pasakiau mergaitei, kad paziuretu kas prideta saldytuve ji krove salia piena, pasake kad ne jai priklauso ir net nenuejo paziuret. As nesuprantu kur sales vedeja baisu. Nesinorejo gadintis nuotaikos ir neieskojau as jos.
Atsakyti
Sveiki,

Labai nusivyliau Liepkalnio maximos darbuotoju elgesiu ir aptarnavimu. Kaip ir kiekvieną diena po darbo, užsuku į artimiausia parduotuvę, šį karta tai buvo maxima.... Apie daržovių kokybę, net komentarų neturiu.....o paklausus darbuotojos negana to, kad gavau atsaką rusų kalba, viskas būtų gerai, bet aš juk gyvenu Lietuvoje, ir jeigu pc klausiu ko nors lietuvių kalba, tai ir atsakymą noriu gauti lietuviškai. Darbuotojos elgiasis, viską sumesti kitai pamainai yra žemas ir be kompetencijos, ir pasakymas "nepatinka, nepirk" manęs netenkina. Laukiu komentaro, dėl darbuotojos elgiasio ir daržovių kokybės.
Atsakyti
Malonu užsukti į Molėtuose, Amatų g. esančią maxima kai ten dirba kasininkė Rasa. Visada besišypsanti, maloni pirkejui. Sėkmės jai naujame darbe! Daugio tokio pozityvo!
Atsakyti
Ne pirmas kartas, kuomet "Maximos" darbuotojai (daugiausiai Jonavoje) "pamiršta" nuimti akcijos etiketes nuo prekių arba išmuša kitokią kainą ir neretai tai pastebime tik vėliau, kuomet prekes per vėlu grąžinti. Tikiuosi bei linkiu daugiau pastabumo iš jūsų darbuotojų
Atsakyti
Man labai patinka Zarasų Maximą, kuria yra Bukanto g.Mes gyvenam Visagine, bet dažnai apsipirkinejame Zarasuose.Čia dirba labai žmones geri, labai malonios pardavėjos, ypač svėrėmojo skyrioje. Pavardes mes nežinome, bet vardas Jelena.Visada su šipsena visada padės surasti parduotuvėja tinkama prekė, pasiulis pagal savo skonį ir visada mums tinka ir patinka.
Bet mes gyvenam prie Visagino Maximos, kuria Taikos g.Čia visai kitokia atmosfera, negu Zarasuose, prie svėrėmojo skyriuje galima stovėti po 15 min, kadangi 2 pardavėjos į tave ir nežiūri.O kasoj visai košmaras, kiek ne užeiti-visada tik 2kasininkes dirba ir eiles stovi per visą parduotuvia Apie “laba diena ir geros dienos” visai neišgirsi.
Labai dekoju Zarasų Maximos darbuotojiems už jų nelengva bet gera ir tinkama darbą.
Atsakyti
namik 2019-07-07 19:14:50
sveiki norejau dar viena skunda pranest.
as dirbu bigo maxima x-930 kaip pradejo bige pasikeitimai nusprendiau iseit is bigo ir gailute tai vadinama direktores pavadotoja pradejo pastovei rekti izeidineti ant mane, o prasidejo kad paprasiau pres tris sav. treju denu iseiginiu pas gailute o sianden atvaziavau I p.c. ir pradejo ant manes rekt kad as gailutei ne pateikiau rastiskai kad mane nebus tos skirtus denas as pirma karta atiprasinejau antek dienu ir gailute surase man pravaikstos as noreciau zinot uz ka eijgu gailute buvo perspeta.
noriu zinot gailute nepatikusiam darbotoju visada pravaikstas iraso ar man reikes kreiptis dar auksciau kad man padetu isiaiskint savo teises? padekit isiaiskint aciu...
Na ir berastys jus kolega (e), visų pirma tokie dalykai pateikiami raštiškai, o ne žodžiu, taip ji visų pirma turi teisę ant jūsų pikti, tokie dalykai, visur ir visada pateikiami tik raštiškai, tai atminkyte ir ateityje.
Atsakyti
sveiki norejau dar viena skunda pranest.
as dirbu bigo maxima x-930 kaip pradejo bige pasikeitimai nusprendiau iseit is bigo ir gailute tai vadinama direktores pavadotoja pradejo pastovei rekti izeidineti ant mane, o prasidejo kad paprasiau pres tris sav. treju denu iseiginiu pas gailute o sianden atvaziavau I p.c. ir pradejo ant manes rekt kad as gailutei ne pateikiau rastiskai kad mane nebus tos skirtus denas as pirma karta atiprasinejau antek dienu ir gailute surase man pravaikstos as noreciau zinot uz ka eijgu gailute buvo perspeta.
noriu zinot gailute nepatikusiam darbotoju visada pravaikstas iraso ar man reikes kreiptis dar auksciau kad man padetu isiaiskint savo teises? padekit isiaiskint aciu...
Atsakyti
Laba diena, šiandien 2019-07-04 Šiaulių akropolio maximoje buvau pirkus bulves, po 0, 99 ct (4kg) parsinešus namo, gaminant vakarienę pastebėjau, kad jos skleidžia pelėsio kvapą, iškepus jas, kvapas niekur nedingo, ir poskonis taip pat pelėsio. Labai nemalonu, kad toks didelis prekybos centras nepasirūpina gera kokybe. Juolab tai kenksminga organizmui medžiaga.. Nežinau, ar sveriamos maisto prekės yra grąžinamos, juolab kad buvo panaudotos...
Atsakyti
Eglė 2019-06-29 21:26:08
2019-06-29 Plungės maximos parduotuvėje pirkome torta neesme ta, kad jis buvo nukainuotas, bet esmė ta kokį maistą jūs pateikiate žmonės, susitvarkykit savo maisto kokybę arba bus paskūsta tam tikroms įmonėms, nuvežus pyraga ir parodžius maximos darbuotojai nesulaukėme jokio atsiprašymo, taip dar pamatėmę kokie šlykštūs žmonės dirba šioje įstaigoje. Ačiū už sugadintą vakarą ir blogą močiutės savijauta
Na Jūsų močiutei gal jau laikas mirti, gal todėl ir blogai jaučiasi.
Tortas čia ne prie ko - nuo torto niekas nemirė.
Atsakyti
Šeštadienio vakarą, prieš 9 vakare, lankėmės su mažu vaiku Elektrėnų maximoje. Prie savitarnos kasų eilėje būriavosi nemažai žmonių eilėje. Kadangi mano vaikui nėra dar 3 metų, jis labai nekantrus ir aš paklausiau 2 besišnekančiuojančių kasininkių ar neatidaryta nei viena kasa. Jos pasakė, kad ne, ir eit į informaciją, kad mus ten aptarnautų. Informacijoje tuo metu buvo 2 darbuotojos ir priėjus prie jų, paklausiau ar aptarnaus. Viena darbuotoja trumpais plaukais ir su akiniais atšovė su arogancijos gaidele, kad eitume prie savitarnos kasų ir, kad nuo liepos 1d, 20val nebus jokių kasų atidaryta, apart savitarnos. Tai aš ir atsakiau, kad dar ne liepos mėnuo. Apsisukome su vaiku ir ėjome link savitarnos. Tada "malonioji" informacijos darbuotoja pradėjo rėkti per visą parduotuvę, kad grįžtume ir vis gi ji mus aptarnaus. Žinoma mes negrįžome. Labai nemaloni patirtis ir jau ne pirmą kartą. Pati prekyboje esu dirbus 7metus ir toks pasityčiojantis darbuotojų elgesys pirkėjų atžvilgiu nėra normalus.
Atsakyti
Daniela 2019-06-30 13:59:04
Vakar Plungės Maximoje XX jau pagyvenusi močiutė pirko pyraga, kurį pateikė raudonplaukė mergina, parėjus namo likome keistoje situacijoje. Ant pyrago pakuotės buvo užklijuota visai kito pyrago etikėtė, o kaina tai pat skiriasi, senelei į minusa. Nežinau ar tai buvo žiopla klaida ar tyčinis atvejis, bet tai nepaliko nepastebimai. Gyvenimo pamoka, visada buti atidiems ir peržiūrėti etiketes
.
Atsakyti
Vakar Plungės Maximoje XX jau pagyvenusi močiutė pirko pyraga, kurį pateikė raudonplaukė mergina, parėjus namo likome keistoje situacijoje. Ant pyrago pakuotės buvo užklijuota visai kito pyrago etikėtė, o kaina tai pat skiriasi, senelei į minusa. Nežinau ar tai buvo žiopla klaida ar tyčinis atvejis, bet tai nepaliko nepastebimai. Gyvenimo pamoka, visada buti atidiems ir peržiūrėti etiketes
Atsakyti
2019-06-29 Plungės maximos parduotuvėje pirkome torta neesme ta, kad jis buvo nukainuotas, bet esmė ta kokį maistą jūs pateikiate žmonės, susitvarkykit savo maisto kokybę arba bus paskūsta tam tikroms įmonėms, nuvežus pyraga ir parodžius maximos darbuotojai nesulaukėme jokio atsiprašymo, taip dar pamatėmę kokie šlykštūs žmonės dirba šioje įstaigoje. Ačiū už sugadintą vakarą ir blogą močiutės savijauta
Atsakyti
Norėjau Ozo Maximoje nusipirkti "Ačiū" kortelę. Deja, pardavėjai nepavyko išmušti kortelės kainos ir jos parduoti. Kadangi prašymas įsigyti kortelę su kortelės numeriu jau buvo užpildytas, ji nusiuntė mane į Informacijos punktą ir davė tą pačią kortelę, kurios nepavyko parduoti. Informacijos punkte dirbusi moteris pradėjo rėkti, kad klientai su nenupirktomis kortelėmis taip nevaikšto. Labai supyko, kad jos kolegė taip davė kortelę jos nepardavusi, tad išsiliejo ant manęs. Kai paprašiau, kad nerėktų, patikino, kad nerėkia. Ši moteris tikrai sugadino nuotaiką ir, manau, taip aptarnauti ir bendrauti su klientais nedera, jei kolegė padaro klaidą. Incidentas įvyko 2019-06-29 apie 15:50.
Atsakyti
Esu nepatenkinta ukmerges g 282 Vilniuje maxima, Pirkau makaronus divella, kurie buvo sudeti i viena staliuka su makarnais pasaka (jiems buvo sudeta geltonos kainos)-mano perkamiems makaronams kainos nebuvo.Kasoje imuse 0.98cnt, nuejau i informacijos skyriu, bandziau issiaiskinti, Ten dirbo Kamile, buvo nepatenkinta ir nemaloni.Paskambino ir pasake kad kaina dar daroma.Idomu kada ja ides, nes jau buvo 10.30 o parduotuve atidaryta nuo 8, 00.Pasake pagelbet negali.O juk galejo pritaikyti nuolaida, juo labiau kad visiems makaronams bus 25 procentai nuolaida savatgali.
Atsakyti
AKropolio maxima po remonto nekazka, parduotuvė tapo tamsi, maisto kokybe ju bufete tragiska bulves fri perdziuve, saltas maistas o kas apgailetina nuo 19val. tik 1 darbuotojas kuris ir maista deda ir pinigus skaiciuoja, visiska vergovine santvarka...
Atsakyti
Sveiki, Dėstau trumpai reikalą. Optima linija kefyras kokie 2014 - 2019 metai - nei karto nenusipirkau sugižusio, rūgštaus, ar su acetono prieskoniu. Kaina gera. Kefyras gaivus.
Nuo 2019 metų nerandu šio kefyro. Nesenai Atsirado Farm Milk. Pradėjau pirktįi šį. Jau kelis kartus perku. Perku skirtinguose miestuose, skirtinguose Maximos padaliniuose. Ir nesvarbu ar iki galiojimo pabaigos bus kokios 6 ar 4 ar 1 diena - rezultatas lygiai toks pats visais atvejais - pradarius jaučiamas acetono skonis.
Nesu maisto specialistas, bet kai lygiai tą patį pastebėjimą pasakė kitas giminaitis mano iš kito miesto - supratau, kad ne man vienam čia vaidenasi. Tad kreipiuosi į Maximą pagalbos, nes kokybė labai suprastėjo. Dėl Farm milk pieno - jokių kokybės pokyčių neaptikau, bet su kefyru tragedija. Sakyčiau, kad kefyras gal ant rampos ant saulės pabuvo, gal sušilo... Bet kai tai vyksta visose parduotuvėse ir kai karšta ir kai vėsus oras, - tai sakyčiau čia ne nelaimingi nutikimai, bet sistema, nes rezultatas identiškas nesvarbu ar kefyrą pirksi ir ragausi birželio 1 ar birželio 21 dieną.... Ir nesvarbu kurioje parduotuvėje pirksi.

Nežinau kas tai lemia, bet įtariu, kad Optima Linija kefyras gaminamas supaprastintai įsivaizduoju taip: paimamas pienas, įdedama raugo bakterija, ir kol pienas keliauja iki prekybos centrų, pakavimo linijų.. ir kol galiausiai pasiekia pirkėją - jis jau būna "susikefyravęs".
O Farm Milk tai man toks įspūdis, kad pagamina normalų, subrandintą kefyrą, bet kol jis supakuojamas, išvežiojamas, ir kol galiausiai pasiekia pirkėją - rezultatas toks, kad kefyras ne tik "susikefyravęs", bet jau ir įgavęs švelnaus bei malonaus acetono skonį. Jei tas poskonis kefyro būtų panašus į rūgpienio, tai nesijaustų to aštrumo, o čia visuose miestuose, visose parduotuvėse, ir ar birželio ar gegužės mėnesis - situacija ta pati.

Aiškinkitės, gal gaminamas ne taip, gal transportuojamas ne taip, o kol Jūs aiškinsitės, tol lankysiuos Iki parduotuvėje ir pirksiu jų pigiausią kefyrą.

Tikrai nesu išrankus pirkėjas, užrištomis akimis išgėręs 2, 5 ir 3, 5 proc,. pieno nesugebėčiau įvardinti kuris yra kuris, kefyro užmerktomis akimis neįvertinčiau kuris yra DSaulės Pieno, kuris Dvaro o kuris Piemenėlio. Nesu jautrus skoniui - bet šitie Farm Milk kefyro įvedimas į prekybą - kažkokia klaida.

Donatas 2019-06-26
Atsakyti
Nesistebiu, kad kažką sugeba pirkėjai nusipirkti pagedusius ir nekokios kokybės prekę, net jei tą prekė galiojanti ilgai. Bet žinoma iš karto jau reikia kaltinti parduotuvę, jos darbuotojus ir t.t. O bent sugebate pastebėti, suvokti, kad patys tas prekes gadinate? Kiekvieną kartą eidami į prekybos centrą įdėmiai kitus žmones stebėkite, labiausiai jaunimą. Jie ateina ne kažko, o pridaryti kuo daugiau problemų mums, darbuotojams. Ir per juos amžiais turime vargo su tais pirkėjais. Specialiai numeta kokia prekę ant mažesnės kainos ar akcijos, o kitas nepastebės, kad už jos yra visiškai kitokios prekės sudėtos (tikros prekės). Kiek tai yra buvę. Reikėtų tvarkos, bet Maximai...
Atsakyti
Vilniaus Akropolio Maximoje buvo pirkti du jogurtai. Jogurtų pakuotė nebuvo pažeista, galiojimas geras, tačiau abu jogurtai buvo SUPELIJĘ viduje.
Atsakyti
Mokinate kitus taisyklingos lietuvių kalbos, o žodis "davai" - čia irgi lietuviškai ?..
Atsakyti
Sveiki.labai dziugu matyti darbuotojas dirbancias maximoje nemencines pl.33. Visada sypsosi, pasako apie vykstancias akcijas, dirba greitai ir atsakingai.ypac noriu pamineti Ruta ir toje pamainoje dirbancias darbuotojas.
Atsakyti
Vakar (2019.06.22) Vilniaus akropolio maximoj pirkom ispaniska vytinta kumpi su nuolaida bet kasoj neismuse nuolaidos nes pasirodo kad ne kumpis o ispaniska mente (ten kur visas komplektas su peiliu ir stovu) buvo su nuolaida, kasininkui pasakem kad neradom to rinkinio nes ten liko tik vytinti kumpiai..tai likom Maloniai Nustebinti kasininko poelgiu - jis paskambino i sandeli paklaust apie ispaniskos mentes rinkini (ar dar yra) ir paprase atnest tiesiai prie kasos, nors buvo jau susidariusi eile zmoniu uz musu. Sandelio darbuotojai irgi labai greitai sureagavo ir mum nereikejo nei ilgai laukt nei patiems isvis eit ir ieskot tos prekes. Labai noretumem PADEKOTI tam kasininkui kuris sedejo berods 28kasoj (nes preke pasake sandelininkam atnest prie tos kasos), nes tikrai tokiu darbuotoju truksta.Tikrai buvo Malonu apsipirkti! Aciu dar karta ir Sekmes darbuose!
Atsakyti
Rokiškis respublikos111b
Ačiū
Atsakyti
Siandien Pramones pr. 29 Maximoje apie 12:45h daržoviu skyriuje Vitarestos valytoja šlavė grindis aplink bulves viska sušlavusi pamatė, kad tarp sušluotù žemiù yra bulviù svogūnù tai paėmusi juos nuo žemės imetė atgal į prekybà, nemanau, jog tai labai higieniška nuo žemės dėti į prekybà. Gal perkam ir daugiau nuo žemės surinktù daržoviù??? Praejo noras net pirkti...
Atsakyti
Pikau cocacola ir kasininke nepasake, kad ant vieno cekio galima skaiciuoti tik 8. Pirkau 16, todel gavosi 7eurai minus. Prastai vertinu kasininkes darba ir noriu, kad atlygintu nuostolius. Kadangi pati dirbusi jusu prekybos tinke, puikiai zinau, kad reikia pirkejui pasakyti
Atsakyti
Ar reikėtų prekiauti tokiais puvėsiais?
Šiauliai Vilniaus g.3
Atsakyti
Donatas 2019-06-19 18:33:34
Sveika, Mieloji,
Turėtum būti dėkinga, kad Tave, šešių klasių nebaigusią Maxima pasigailėjo ir įdarbino ir gailesčio ir dar leido aptarnauti klientus. Pas mane, su tokiu išsilavinimu tu nepadirbtum net valytoja.

Aiškinu kodėl Tu man nepatinki;
padaleni - padaliny, padalinyje.
pavadotojos - pavaduotojos.
gailutes - Gailutės. Vis tik ne vaikų namuose esame, tad vardus rašykime iš didžiosios raidės.
darbotojais - darbuotojais.
pardotuve - parduotuvė.
tesiok - tiesiog.
paliaijstu - paleistų, išleistų, atleistų.
atiderbineimo - atidirbinėjimo.

Taigi mieloji, atidirbk kiek priklauso, ir eik ieškoti žemesnės grandies darbo kur nors rusijoje. Nes žmogus visiškai be jokio išsilavinimo bei be rašybos pagrindų (to mokoma 5 - 7 klasėse, vidurinėje mokykloje) - nėra tinkamas darbui su kasa, su klientais.

Ir šiaip geriau keisk darbą, nes tu sugebi tik vieną. Visa kita tau nesiseka kaip matau.
klausyk bose, pabegeliai dar tik mokosi lietuviskai, o tu jau nori statyti prie klientu, sis zmogus dirba pagalbini darba ir aciu jam kad nestovi birzoj, matosi kad esi tas mandras pirkejas, kuriam neidomios darbuotoju problemos, sekmes apsiperkant
Atsakyti
slavomir 2019-06-19 13:10:27
Sveiki Maximoje Avizieniuose dirba labai gera mergina neatsimenu juos vardo berots tatjana.labai greitai dirba visada su sypsena.eiliu pas ja nebuna.labai greitai ir gerai dirba.daugiau tokiu kasininkiu ir eiliu nebutu.pagarb.
Ačiū už pagyrimą, bet ar tik nebūsite tos darbuotojos giminaitis, kad giriate? O dėl darbo tempo... Tai davai gal visoms kasininkėms duodam įpareigojimą dirbti nuskenuojant 80 prekių per minutę? A? Manau darbo kokybė vertinama ne tik greičiu, bet ir klaidų nebuvimu. Buvo čia viena tokia labai sparti darbuotoja, taip padirba, kad paskui aš informacijos kasoj pusvalandį praleidžiu :))) :)
Atsakyti
namik 2019-06-19 12:17:32
sveiki as dirbu padaleni X-930 noreciau pasiskust ant pavadotojos gailutes kaip elgesi su darbotojais
as ka noriu kad sita pardotuve tesiok paliaijstu mane be atiderbineimo nes as negaliu dirbt su tokia administracija
Sveika, Mieloji,
Turėtum būti dėkinga, kad Tave, šešių klasių nebaigusią Maxima pasigailėjo ir įdarbino ir gailesčio ir dar leido aptarnauti klientus. Pas mane, su tokiu išsilavinimu tu nepadirbtum net valytoja.

Aiškinu kodėl Tu man nepatinki;
padaleni - padaliny, padalinyje.
pavadotojos - pavaduotojos.
gailutes - Gailutės. Vis tik ne vaikų namuose esame, tad vardus rašykime iš didžiosios raidės.
darbotojais - darbuotojais.
pardotuve - parduotuvė.
tesiok - tiesiog.
paliaijstu - paleistų, išleistų, atleistų.
atiderbineimo - atidirbinėjimo.

Taigi mieloji, atidirbk kiek priklauso, ir eik ieškoti žemesnės grandies darbo kur nors rusijoje. Nes žmogus visiškai be jokio išsilavinimo bei be rašybos pagrindų (to mokoma 5 - 7 klasėse, vidurinėje mokykloje) - nėra tinkamas darbui su kasa, su klientais.

Ir šiaip geriau keisk darbą, nes tu sugebi tik vieną. Visa kita tau nesiseka kaip matau.
Atsakyti
Sveiki. Šiandien būdamas Aukštadvario maksimoje 2019 06 19 diena kažkur po 12 valandos nusivyliau kasininkiu ir salės darbuotojų darbu. Paklausęs ar galėtų iš sandėlio atnešti prekę atsakė kas dirba ten tegul ir neša. Nuejas pas kitą darbuotoja paklausti ar galėtų atnešti pasakė jog ji taipogi nedirba tame skyriuje ir man tikrai neatneš.
Atsakyti
Sveiki Maximoje Avizieniuose dirba labai gera mergina neatsimenu juos vardo berots tatjana.labai greitai dirba visada su sypsena.eiliu pas ja nebuna.labai greitai ir gerai dirba.daugiau tokiu kasininkiu ir eiliu nebutu.pagarb.
Atsakyti
sveiki as dirbu padaleni X-930 noreciau pasiskust ant pavadotojos gailutes kaip elgesi su darbotojais
as ka noriu kad sita pardotuve tesiok paliaijstu mane be atiderbineimo nes as negaliu dirbt su tokia administracija

Taip pat rekomenduojame

Žiežmarių mėsa
Senolių tradicijų kraitis

Adresas: Pakertų k., LT-56262 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; maisto parduotuvės; maisto produktai; mažmeninė prekyba; mėsa, mėsos produktai.
UAB “Žiežmarių mėsa” pagrindinė veikla yra mėsos perdirbimas. Per palyginus neilgą egzistavimo Lietuvos rinkoje laiką „Žiežmarių mėsos“ produktai sparčiai tapo pamėgti naujų ir nuolatinių klientų tarpe, savo puikios kokybės ir naminio skonio dėka. Įmonė dirba higienos normas atitinkančiose mėsos gaminių gamybos...
Daivida
Rokiškio mėsinė

Adresas: Ąžuolų g. 21, LT-42135 Rokiškis.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; maisto gamyba; maisto parduotuvės; maisto produktai; mažmeninė prekyba; mėsa, mėsos produktai.
UAB „Daivida" šiuo metu valdo "ROKIŠKIO MĖSINĖ" prekės ženklą. Pagrindinės veiklos kryptys: · Mėsos gaminių perdirbimas (dešros, mėsos gaminiai, kulinariniai gaminiai) · Šviežios mėsos išpjaustymas (šviežia kiauliena, jautiena ir vištiena) · Mažmeninė prekyba (8 parduotuvės Rokiškio ir Biržų rajonuose) * Pardavimų...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vašingtonas atnaujina derybas su Talibanu Dohoje – šaltinis JAV
Vašingtonas atnaujina derybas su Talibanu Dohoje – šaltinis JAV 12-07 12:52
Vašingtonas šeštadienį Katare atnaujino derybas su Talibanu, pranešė vienas šaltinis JAV, praėjus trims mėnesiams po to, kai JAV prezidentas Donaldas Trumpas staiga nutraukė diplomatines pastangas...
Ankara: Turkija galutinai nepatvirtino NATO planų dėl Baltijos šalių ir Lenkijos gynybos
Ankara: Turkija galutinai nepatvirtino NATO planų dėl Baltijos šalių ir Lenkijos gynybos 12-07 12:19
Turkijos užsienio reikalų ministras Mevlutas Cavusoglu penktadienį pareiškė, kad Turkija dar galutinai nepatvirtino atnaujintų NATO Baltijos šalių ir Lenkijos gynybos planų ir pagrasino blokuoti...
Investicijos į vaikų sveikatos stiprinimą atsipirktų: 1 Eur duotų 1,3 Eur grąžą
Investicijos į vaikų sveikatos stiprinimą atsipirktų: 1 Eur duotų 1,3 Eur grąžą 12-07 10:40
Vaikų fizinis aktyvumas Lietuvoje skatinimas per menkai, jiems nesuformuoti darbo ir poilsio režimo įgūdžiai, konstatavo Valstybės kontrolė. Auditoriai teigia, kad investicijos į vaikų sveikatos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

3M 171,47 +4,32%
CBS 40,77 +3,63%
Western Digital 49,08 +3,57%
ConocoPhillips 61,97 +3,56%
Red Hat 187,71 0,00%
Xerox 37,77 -0,13%
Procter & Gamble 124,19 -0,35%
Kraft Heinz Co 31,09 -0,51%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,52 -1,89%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Ryžiai 424,00 -0,70%
Anglis 68,92 +4,50%
Vištiena 1,85 0,00%
Sidabras 17,65 -2,81%
Varis 5757,30 -0,03%
Auksas 1494,81 -1,04%