VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Maxima LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Maxima LT, UAB

Atsiliepimai apie Maxima LT, UAB

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Maxima LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
" Aciu Maximaj" kad "rupinasi" savo pastoviais klientais. Gimtadienio proga-jokios nuolaidos tortui !!!! Rimi-pasiule, Iki--pasiule. Bet Maxima ne !!!! Prarado dar viena klienta, daugaiu nniekada nepirksiu nieko-supykau !!!
Atsakyti
kas nutiko su Vilniuje Gedimino 18 maxima?Miesto centre kur daug užsieniečių, bankų, ofisų, tenka lankytis kiekvieną dieną, tai kažkas baisaus kaip po krizės, suprastejo asortimentas palyginus su maxima prie halės turgaus, nėra mėsos, konditerijos ypač mažų bulkučių, pieno produkcijos ypač iš ryto ir po darbo jau nieko negausi, kulinarija aplamai tragedija, kur dingo balandeliai ir kita produkcija, tik keptų vištų tai netrūksta
Atsakyti
Balandžio 16vakarą lankėmes savanorių pr. 31 Maximoje. Konsultantė Olga, dirbanti prie savitarnos kasų, buvo švelniai tariant labai nemandagi. Keletą kartų užstrigo programa, ji net nepasikėlė nuo kedės, tačiau trečią kai gražiai paprašėm, atejo labai pikta, sakė nieko negali padėti, jog viena mūsų prekė buvo įmušta be akcijos, nors akcija tikrai buvo. Bet dėl to mes priekaištų neturime, tiesiog bvuo labai nemalonu kai į mūsų gražų bendravima buvo taip atsiliepta. Konstultantė pakeltu balsu sakė: "ar nematot kad parašyta konsultantė, aš niekur neisiu ir nepadėsiu jum, nėra darbuotojų ne mano bėda " ir t.t. Buvo labai nemalonu, nebesilankysiu savanroiu maximoje dėl šio insidento, kad is mažo, tačiau yra kitų prekybos centrų, kuriuose žmones aptarnauja su pagarba. Sekmes
Atsakyti
Šiandiena norėjau nupirkti su šunniuku anūkėliui patalynę, kainos uždėtos buvo tik 2, nei vienos bar kodas neatitiko ant palynės esančio bar kodo, atstovėjus kasoje ir įmušus išvis tokią kainą kurios net nebuvo nurodyta pardavėja rekomendavo kreitis į informaciją, na ir prasidėjo pats linksmumas....Informacijoje dirbusi kasininkė, net neatsisukus sako, (aptarnaujanti kitą žmogų) ko norėsi. Sakau, kad man skanuojant prekę išmuša kainą tokią kokios net nėra uždėtos, sako žiūrėt bar kodus reikia, kai imi.Na aš jai vėl aiškinu, kad tokios kainos nėra uždėtos. Nueinam abi iki prekės pardavėja įsitikina, kad šios prekės kaina neišstatyta, šaltai pasako, kad nėra kainos, kai turės laiko informuos vadybą, o dabar perki ar ne.Na kadangi aš tos patalynės komplekto norėjau, bet kadangi kaina aukštesnė negu uždėta todėl vietoj 2 kompl.pasiėmiau vieną ir nuėjau į informaciją. Na, kad nesugestų nuotaika maloniai pasakiau, kad vieną visvien pirksiu, tačiau pardavėja be jokių emocijų, net nieko nesakius, pasiėmė skanuoti komunalinius, mano kolegė matydama, kad mane ignoruoja, sako gal neimk, nes neturim jau laiko, dar nežinia ar tave aptarnaus, tada pardavėja šaltai atsakė, kad jeigu nebus informacijoj žmonių su komunaliniais tada aptarnaus, o dabar eikit į bendras kasas, aš paaiškinau, kad jau vieną eilę atstovėjau, praradau savo pietums skirtą laiką ir ne dėl savo kaltės, o dėl parduotuvės, ir dabar neturiu tam laiko.Visdėl to paradvėja nuskanavo mano prekę, aš atsiskaičiau, tačiau iš veido mačiau kur ji mane pasiuntė, buvo labai nemandagu ir man nemalonu.
Atsakyti
Sveiki, vakar apsilankem jusu parduotuveje mindaugo g. savitarnoje. Pardaveja vardu Larisa buvo nemandagi, siurksciai elgesi su manim, rekauja, pakele balsa pries mane, pabai nemadagi ir nemaloni pardaveja. Labai nusivilem sita parduotuve, nors esam jusu pastovus pirkejai. Vos neisvare musu is parduotuve, jos elgesys su pirkejais buvo kaip su kaliniu.
Atsakyti
Didelis AČIŪ Klaipedos Naikupes g. Maximos kasininkei Simonai. Niekada nebuvau apsipirkinejas savitarnoje, tad truputi pasimeciau, o ir eiles zmoniu jau rinkosi. Mergaite pati priejo ir su sypsena pasisiule pagelbeti. Nuskenavo prekes, pamokino kaip moketi ir elgtis su kasa ir su sypsena islydejo. Isties matosi kad mergaitei patinka sis darbas. Sugryzti skatina tokie motyvuoti pardavejai.
Atsakyti
Išerzino vaikus su naujais žaislais ir dingo.Kam reikia erzinti vaikus.
Atsakyti
Kristina 2019-04-11 18:30:02
O Jūs pasiskųskite Perlui, t.y. "Olifėja". Sutvarkyti turėtų. Maxima privalo užtikrinti, kad Perlo paslaugos būtų teikiamos visos ir darbuotojai mokėtų atlikti visas operacijas su Perlo terminalu. Čia tas pats kaip kasininkė pasakytų, oi, neturiu grąžos iš 500 eurų, kasoje tik 200: tegul vyr, kasininkė padidina likutį.
Aš iki šiol stebiuosi kaip niekam nerūpi klientas, kurį aptarnautų savo darbą išmanantys personalas; atėjo klietas, išsiėmė pinigų, centas į Maximos pusę, centas į Perlo, užėjo į tą pačią Maximą, apsipirko...
Kam norisi eiti į parduotuvę, kur nesi laukiamas ir aptarnaujamas.
Visiškai su Jumis sutinku. Pati dirbu ir žinau jog Perlo terminalas VISADA privalo veikt. (nebent pats aparatas sugestu). O likutis turi buti palaikomas pakankamas. Labai gaila kai per neatsakingus darbuotojus paskui visi varo ant maximos ir gerai dirbanciu zmoniu.
Atsakyti
Jovita 2019-04-11 15:09:48
Laba diena noriu pasiskųsti del Alytaus rajone Daugai Vytauto gatvėje 5 esančios Maxima parduotuves kurioje pašalpų ar atlyginimu dienomis neimanoma pasiimti iš terminalo pinigu.Ju žodžiais arba terminalas neveikia iš ryto suprantu ateini ant vakaro irgi sako neveikia.Arba antras variantas neturim pinigu, o žmonės eina kalnais. tai kur tie pinigai. juk turi tureti seifuose ar kur nors kitur.
O Jūs pasiskųskite Perlui, t.y. "Olifėja". Sutvarkyti turėtų. Maxima privalo užtikrinti, kad Perlo paslaugos būtų teikiamos visos ir darbuotojai mokėtų atlikti visas operacijas su Perlo terminalu. Čia tas pats kaip kasininkė pasakytų, oi, neturiu grąžos iš 500 eurų, kasoje tik 200: tegul vyr, kasininkė padidina likutį.
Aš iki šiol stebiuosi kaip niekam nerūpi klientas, kurį aptarnautų savo darbą išmanantys personalas; atėjo klietas, išsiėmė pinigų, centas į Maximos pusę, centas į Perlo, užėjo į tą pačią Maximą, apsipirko...
Kam norisi eiti į parduotuvę, kur nesi laukiamas ir aptarnaujamas.
Atsakyti
Laba diena noriu pasiskųsti del Alytaus rajone Daugai Vytauto gatvėje 5 esančios Maxima parduotuves kurioje pašalpų ar atlyginimu dienomis neimanoma pasiimti iš terminalo pinigu.Ju žodžiais arba terminalas neveikia iš ryto suprantu ateini ant vakaro irgi sako neveikia.Arba antras variantas neturim pinigu, o žmonės eina kalnais. tai kur tie pinigai. juk turi tureti seifuose ar kur nors kitur.
Atsakyti
Labas vakaras,
Ispradziu reikia prisigaminti tiek slibinu, kad pakaktu visiems vaikams.O poto darit akcijas.
Atsakyti
Noriu pasiskųsti dėl maximos Vilniaus rajone, Salininkuose Žvirkos g. Jau trečią mėnesį šaldytuve nebėr šalto Alitos šompano, nejaugi taip sunku pastatyt nors viena eile. Vakar 2019.04.08 dieną buvome ir vėl maximoj vakare, šompano kaip visada nebėr. Stovėjo 3 buteliai po 26, 99 ir keletą kitų rūšių po 6, 99 eurus.
Atsakyti
Sveiki, noriu padekoti Utenos Ausros g. Maximos darbuotojai Vaidutei uz malonu aptarnavima.
Atsakyti
Naminej misrainej radau polietilena.ar tai normalu?
Atsakyti
Sveiki, Joniškis, Maxima XX. Apie 18.50 val. Dirba dvi kasos + informacijoje kasa (express). Žmonių kiekvienoje kasoje po 20-25. Normalu ??? Kaip tarybiniais laikais reikia stovėti vos ne pusvalandį eilėje. Ar vadovų kaltė, ar trūkstam darbuotojų, magnatai ???
Atsakyti
Garliavos Maxima parduituvėja dirba jauna kasininkė, dažnai vakarais ateinu apsipirkti, ir visada papuolu jos pamainoje. Geda man už bendravima su žmonėmis, pastoviai keikiasi, skubina žmones, kad greiciau jie apsipirkinėtu, kad paskutine akimirka jiems prireikia alkoholio, lieia greiciau krapštyti pinigus, nes ale jos darbo valandos baigėsi. Jeigu baigesi jos darbo valandos lai užsidaro, kasa o ne priimineja zmones ir dar viesai reiskia savo nepasitenkinima uzgauliodama zmones
Atsakyti
Tauragėje maximoj nebėra Klaipėdos duonos, ir darbuotojai nežino kodėl
Atsakyti
Padarė akcija su tais skraidančiais slibinais 3 dalimi
Žaisliukas ir puodelis. Pirmas dienas jų buvo daug, bet po to dingo (išpirko turbūt), šiandien po kelių sav. Paklausus pardavėjos kada jų bus pasakė, jog buvo šiandien buvo atvęže prieš 2h bet vėl nebėra. Gal reikėtų atvežt daugiau nes surenki lipdukus, o žaislų nėra. Liūdna, galėtumėt atvežti daugiau. Gi mes irgi nelauksim visa diena prie maximos durų kada juos atveš. Kam pirkti ir rinkti lipdukus, jeigu ir vaiką liūdini, jei vistiek jų beveik niekur nėra. O ir prekes ne po vieną dažniausiai reikia pirkti, ir kainos ne mažos. Šiauliuose tokia situacija
Atsakyti
UAB MAXIMA LT apgaudinėjami klientai 2019-03-08 16:26:09
UAB MAXIMA LT apgaudinėjami klientai. UAB MAXIMA LT esančioje K. Baršausko g. 66a, Kaunas, 2019-03-07 19:02:47 kasininkė 12 7 paskaičiuodama už įvairias prekes kvite 351/1210 neteisingai du kartus paskaičiavo 0, 48 EUR sumą už atšaldytą smulkintą kiaulieną, nors faktiškai už prekę turėjo būti paskaičiuota vieną kartą t. y. kasininkė vietoje faktiškai 0, 48 EUR mokėtinos sumos, kvite už atšaldytą smulkintą kiaulieną nurodė mokėtiną sumą nurodė 0, 48 EUR + 0, 48 EUR (0, 96 EUR). Šio prekybos centro informacijoje dirbanti darbuotoja man pareiškus jog kasininkės buvau apgautas, 2019-03-07 apie 19 val. 15 min. man grąžino permokėtą sumą, tačiau manęs neatsiprašė, be to gaišino mano laiką kol apsaugos darbuotojai peržiūrės vaizdo įrašą. Tuo man sukelti nepatogumai, padaryta neturtinė žala.
Pažymėtina, kad Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 155 straipsnio 1 dalyje yra numatyta atsakomybė už pirkėjų ir klientų apgaudinėjimą t. y. pirkėjų ir klientų apgaudinėjimas sveriant, padidinant nustatytas prekių ar paslaugų kainas ar tarifus ar kitoks pirkėjų ir klientų apgaudinėjimas parduodant prekes ir teikiant paslaugas užtraukia baudą juridinių asmenų darbuotojams nuo 30 iki 140 eurų ir juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims - nuo 60 iki 300 eurų.
Pagarbiai,
Algirdas
Nesusireiksmink del 0, 48 centų
Atsakyti
Noreciau padekoti maximos valytojai, kuri dirbo sekmadieni 03.31 d. Kaune Savanoriu pr 375. Parduotuveje buvo mazai zmoniu, laukiau prie konditerijos skyriaus, pardavejos ilgokai nebuvo. Valytoja su aparatu vale grindis. Pamacius kad laukiu, sustabde savo agregata ir nuejo pasakyti kasininkei kad pakviestu pardaveja. Kasininkei po keliu kartu paskambinimo pagaliau atejo ir pardaveja i konditerijos skyriu. Netoliese stovejo apsaugininkas, mate kad laukiu, bet nieko nedare. Aciu valytojai uz rupesti ir supratinguma.
Atsakyti
A 2019-03-29 14:51:31
Susitvarkykit savo savitarnos aparatus! Žmones žiūrėkite atidžiai grąža. Nes ir per aparatą ir per savo išsiblaskyma patyriau šiek tiek nemalonią situacija, kurią vargu ar kas norėtų patirti. Penktadienis žmonių begalė. Nusipirkau sumokėjau aparatui išmetus per didelę keliais centais grąža, nė nepastebėjau ir išėjau visa laimė, kad grįžau kol atsisėdusi skaičiavau kodėl man tiek atidavė priėjo kasininkė ir atidavusi man mano pinigus, o aš jai grąžą iš naujo turėjau pirkti. Susidariau tokią nuomonę, kad jei eiti į savitarną tai tik su banko kortele, nes situacija tikrai nemaloni.
Beje, norėjau papildyti, kad ta pati kasininkė nebuvo itin mandagi, pradėjo kelti savo balso decibelus kiti net atsisuko, o poto gražiai ėmė kalbėti. Nemanau, kad tai normalu.
Atsakyti
Susitvarkykit savo savitarnos aparatus! Žmones žiūrėkite atidžiai grąža. Nes ir per aparatą ir per savo išsiblaskyma patyriau šiek tiek nemalonią situacija, kurią vargu ar kas norėtų patirti. Penktadienis žmonių begalė. Nusipirkau sumokėjau aparatui išmetus per didelę keliais centais grąža, nė nepastebėjau ir išėjau visa laimė, kad grįžau kol atsisėdusi skaičiavau kodėl man tiek atidavė priėjo kasininkė ir atidavusi man mano pinigus, o aš jai grąžą iš naujo turėjau pirkti. Susidariau tokią nuomonę, kad jei eiti į savitarną tai tik su banko kortele, nes situacija tikrai nemaloni.
Amber Food,UAB-IRINA SALABUTO
2019-03-28 10:51:01 IP 212.59.15.97
Atsakyti
Sveiki,
2019.03.28 d.pakeliu i darba atvažiavau i Mindaugo g. Maxima nusipirkti karpiu.paemiau 4 vnt., dar paemiau šepeteliu ir nuejau prie kasos.-kasininke-715 8.Dirbo tik 2 kasos+savitarna, eiles-dideles, atstovejau, padaviau im.kortele, kur yra ideta pinigu n.9440003700270010938 3265.Kasininke pareikalavo darbo pažymejimo arba igaliojima.Pati dirbu vadove, jau senai mes nebeturime darbo pažymejimu.Kiek kartu pirkome su šia kortele-niekas nereikalavo nieko, tik parašo.Siūlisu asm.dokūmenta, vizitines, bet kategoriškai nieko neeme.Sugadinau daug laiko ir nervu.Jeigu yra kažkokie pasikeitimai-jus turite informuoti, o neklaidinti pirkejus.prieš tai kasininke sumaiše pirkinius ir sumūše viska kartu-mano prekes ir imones, bent buvo padetas atskirimo pagaliukas, gerai, kad pastebejau, nes prekes tai ji pasieme, dar turejau sugryžti i informacija ir atgauti pinigus.Norejau paskabinti pard.vadovei, bet prie iejimo ir informacijos-niekus nera nuradyta jos kontaktu-kituosepard.-tikrai yra.Informacijos skyriuje, taip pat patvirtino, kad aš prekiu su kortele-negausiu.Labai gaila, bet statysiu klausima, kad ieškotu kitos imones.Suprantu, kad jums pirkeju-nereikia.Labai gaila.
Atsakyti
Šiandien apsipirkau Maximoje Ukmergės g. 23, Panevėžyje. Kasininkė neteisingai įmušė prekės pavadinimą (kam nepasitaiko suklysti) ir dėl to nuėjau į informacijos skyrių, kuriame dirbo pardavėja vardu Jurgita. Dažnai perku šioje Maximoje, pasitaiko, kad informacijos sk. reikia patikslinti kainą, visuomet aptarnaujančios pardavėjos būdavo malonios, tik ne Jurgita. Nepaisant to, kad dirbo skyriuje viena, buvo didelė eilė laukiančių žmonių, ji priėmė mokėjimą monetomis, ženkliai viršijantį 50 vnt. Kol skaičiavo kelis maišelius monetų, jas sudėliojo į kasos aparato stalčius, eilė tik ilgėjo. Galų gale grąžinusi mano permokėtą sumą, burbtelėjo, kad jai nė nereikia pirkėjo atsiprašyti, nes tai ne jos klaida. Šį kartą buvo labai nemandagus aptarnavimas.
Atsakyti
Sveiki. Kovo 27 dieną Jonavos maximoje, esančioje plento g. informacijos kasoje atstovėjus eilę prie terminalo, pardavėja apsisuko ir nuėjo prie kitoje pusėje esančios kasos, nors prieš mane aptarnavo dvi moteris. Vėliau pralaukus nemažą laiko tarpą, nepriėjo ir nepasiteiravo ar kažko reikia. Suprantama, kad yra užrašas "stoti į bendrą eilę" bet eilę jau buvau ATSTOVĖJUSI. Pardavėjos vardas Jolanta, taip pat toks įvykis jau ne pirmą kartą.

Geros dienos.
Atsakyti
Pirkau sendien velykinius kiausinius vaikams, kaina kosmine ~1.70€, bet vaikam negaila, bet poto pasidare vaiku gaila kai jie juos atidare, vietoj to kad butu grazus zaisliukas, ideti tik lipdukai su pimpackiukais, zodziu mulkina zmones normalei, patariu nepirkt ir nemetyt be reikalo pinigu.
Atsakyti
Sveiki... Kodėl esame apgaudinėjami. Etiketėje rašoma viena, ant indėlio visai kiti duomenis. Toks įspūdis, kad maistinė vertė sukeliama dėl akių, o kokybė ryškiai skiriasi nuo Lenkijoje perkamos tos pačios rūšies jogurto.
Atsakyti
Algirdas 2019-03-23 16:56:15
Šiandien 9.30h užsukome į Maximą Klaipėdoje BIGe.Košmaras šeštadienio rytas, žmonių minios, o dirba tik viena kasa.Ir negana to kasoje pasodintas kažkoks flegma kuris klienta aptarnauja vos per5minutes.Man jis aplamai pasirodė kažkoks įtartinas apsirukes ar kuri galą.Buvau net apsaugą iškvietęs.Daugiau į Maximą tikrai neisiu.Mokykitės dirbti iš LIDLo-susidarė eilė ir iškart atidaro papildomą kasą.Eilėje maximoje prastovėjom 25 minutes.Tai tikrai nenormalu.
ą
Is ryto visalaika dirba tiktais Informacija ir savitarna. Kur XXX dirba papildomai dar viena kasa. Ko Jus norit? kad is ryto visos kasos dirbtu iskarto? Kaip daro grafikus taip kasininkes ir dirba. Jeigu toks protingas esi ateik i Maxima ir pats sėskis iš ryto i ta kasa, nereikia eiti ir iš pačio ryto gadinti kasininkems nervu. Apsauga jisai iškviete, psihiatra iškvesk sau geriau.
Atsakyti
Šiandien 9.30h užsukome į Maximą Klaipėdoje BIGe.Košmaras šeštadienio rytas, žmonių minios, o dirba tik viena kasa.Ir negana to kasoje pasodintas kažkoks flegma kuris klienta aptarnauja vos per5minutes.Man jis aplamai pasirodė kažkoks įtartinas apsirukes ar kuri galą.Buvau net apsaugą iškvietęs.Daugiau į Maximą tikrai neisiu.Mokykitės dirbti iš LIDLo-susidarė eilė ir iškart atidaro papildomą kasą.Eilėje maximoje prastovėjom 25 minutes.Tai tikrai nenormalu.
ą
Atsakyti
Gedimino pr. 18 pardavejas Danielius 2019-03-21 19:57, pasityciojant letai pramusinejo prekes pries 20:00 valandas ir sakydamas kad nespesiu nusipirkti alkoholio, o po keliu minuciu parode uzrasa kad jau yra 20:00, pastabas, kad dirbti greiciau o ne kalbeti ignoravo, ir juokavo, pats dirbu parduotuveje ir zinau, kad prekes tikrai galima imusineti daug greiciau, o ne bendrauti ir juokauti is kliento, pasityciojimas o ne pardavejas...
Atsakyti
Agne 2019-02-26 08:49:19
Ketvirtadieni Maximoje esancioje Naugarduko d, Vilniuje pirkau saldainius vaiko gimtadienio proga. Namuose perziurejau saldainius, is is maiso iskrito kkrminai, o isvyniojus pora saldainiu, viename radai kirmina, i kitame voratinkli...saldainius grazinau atgal i parduotuve, grazino pinigus. Bet, baisiausia, buvo ne tie kirminai, o Jusu darbuotojo abejingumas, kai grazint atnesiau saldainius. Jo kalbejimo maniera ir pasaipa, kai pasakiau apie radinius saldainuose. Parodo tikra poziuri i paprastus vartotojus...
Agne, mums praeitą vasarą taip pat buvo nutikę su 'Sostinės" saldainiais pirktais Maximoje Lazdynuose, Vilniuje. Reiškia situacija nepakito. Tai yra baisu.
Supratau, kad sveriamų maisto produktų pirkti negalima. Pirmiausia, kad tas prekes: sausainius, saldainius ir kt. visi čiupinėja nešvariomis rankomis, kosti ir čiaudo ant jų. Antra, niekas negali sukontruoliuoti produto galiojimo laiko, nes data radome yra tik ant transportinės dėžės. Nuolat pildant aptuštėjusius sveriamo maisto krepšius švieži produktai susimaišo su nebegaliojančiais..
Atsakyti
Norėčiau paklausti, kodėl metų metus nedezinfekuojami krepšeliai ir prekių vežimėliai? Dažnai ateini apsipirkti ir baisu paimti bet kokį krepšelį, nes ten priskretę maisto likučiai, jau nekalbu apie maisto vežimėlius, kuriuose pastoviai matau įsodintus gana nemažo amžiaus vaikus. Kiek prašau, kad salėje dirbantys darbuotojai, apsauga ar parduotuvės vadovybė perspėtu tėvus, situacija nesikeičia.................
Atsakyti
Ringaudų maximoje, pasenusios ir supelijusios pistacijos.
Atsakyti
Patariu vengti šios parduotuvės
Atsakyti
Praktiškai nepataikau jūsų parduotuvėse nusipirkti kuiliu nesmirdančios kiaulienos. Ar kas nors yra daroma šiuo klausimu. Kaip kokia loterija. Tą patį girdžiu darbe iš kolegių. Daug kas tiesiog nebeperka maximose kiaulienos, nes gaila išmestų šiukšliadėžėn eurų.
Atsakyti
Laba diena
Šiandien apsipirkinejau Tauragės Maximoje pasiėmiau pora bandelių ir kadangi buvo daug žmonių nuėjau į savitarns. Ir kaip ir turėtų butą aparatas reikalauja konsultanto nes dvi skirtingas bandelės sudejau i vieną maišelį aš nieko blogo tame nematau bet mane papiktino kitas dalykas. Priėjusi konsultantė išreiškė lengvai tariant stiprus pasipiktinimą kodėl aš eidama į savitarnos kasas susidejau dvi skirtingas bandelės i vieną maišelį. Visų pirma aš įėjusi į parduotuvę neplanuoju iš anksto i kokia kasa eisiu. Visų antra jos darbas man padėti o ne reikšti nepasitenkinimą.
Atsakyti
Laba diena, šiandien, t.y. kovo 17 d apie 10:15 val. Sausio 13-osios g. 2, norėjau nusipirkti vaivorykstini upetakį. Supakuoti upėtakiai buvo nelabai gražūs, pakavimo data kovo 16, apie 16 val., todėl paprašiau žuvies skyriuje dirbančios pardavėjos, kad supakuotų man šviežiai. Ji atsisakė, atseit jie visi vienodi ir kad imčiau tą, kas yra paruošta. Bendravo labai grubiai, paklausiau, koks vardas, tai apsisuko ir išėjo. Esu pastovi šios parduotuvės klientė, toks elgesys labai nuliūdino.
Atsakyti
Dirbau metus laiko maximoje. Didžiulė vidinė netvarka, tikras chaosas... Neapmokami viršvalandžiai, pietų pertraukos nebūvimas, darbas už kelis žmones (kai kasnors sugalvoja užgerti ir savaitėmis į darbą neina). O ko norėt, kai susireikšminusios moterys vadovauja, tvarka tokiu atveju neįmanoma. Dabar apsipirkti vaikštau visada į Lidl, viskas skiriasi kaip diena ir naktis, dėl darbo sąlygų nežinau, bet darbuotojai neatrodo tokie išnervuoti kaip Maximoje.
Atsakyti
Akcijines pistacijos slapios
Atsakyti
Vakare 20:57 apsipirkinejau maximoje Medeinos g.39, pirkau varškė 9%, kv/nr.493/1261 kaina lentynoje buvo 1, 72 Su aciu kortele man išmuše 2, 15.Pasitairavau nes man labai reikejo tos varškės bet kasininke nemokejo padaryti nuolaidos.Likau nepatenkinta.
Atsakyti
Ačiū už rūpestį, bet mano dukra suaugusi ir gyvena Vokietijoje baigusi aukštąjį mokslą ir dirba ofise.
Atsakyti
Yra ir rimtų nusiskundimų, bet nemažai būna tokių išnaglėjusių ir absurdiškų nusiskundimų. Kur dirbu, tai dar mano Maxima (darbo parduotuvė) yra geroje pozicijoje. Tad apgailestauti galima, kad kituose yra taip blogai. Ir pats kaip pirkėjas kituose tenka daug kuom nusivilti. Bet jau į šitą dalyką žiūriu visiškai kitaip. Nes puikiai suprantu kaip viskas yra. Vien kokia darbuotojų kaita, koks atlyginimas, darbo krūvis ir t.t. Čia nieko nepadarysi. Galima padaryti, bet čia didžiausia problema yra jumyse. Duok kažką, tai niekuo gyvu neatsisakysi. Daugiau nieko nerašysiu. Jei žmogui duotas protas, suvoks mano tokį pasakymą.
Atsakyti
Sveiki, jums rašo pastovus klientas.lankantis Vilniuje Gedimino pr.18maximoje..Tenka užeiti kiekvieną dieną į šią parduotuvę ir jos veidas keičiasi kiekvieną dieną vis blogyn.Kas nutiko?Vadovų kaita, bettokios netvarkos miesto centro parduotuveje dar neteko išvysti.Šiandien mano kantrybė trūko.Bendraujant su vadove ir paklausus kas atsititiko su jūsų vadovaujama parduotuve?atsakymas, o kas nutiko?Pirma, suprastėjo asortimentas ypač mėsos produktų ir salotų sveriamų (nes jas aplamai panaikino), tai visiška nesąmonė.Parduotuve centre, kur aplink bankai, ministerijos ir kitos įtaigos ir neįmanoma nusipirkti sveriamų salotų.Kieno čia kvailas nurodymas, tai absoliuti nesąmonė.Fasuotos salotos su praėjusiais galiojimo terminais sukrauti į du vežimėlius vežimelius ir parduodami su nuolaida, tai čia biznis??/Klietų pageidavimu prašau grąžintisverimas salotas.Antra bėda:sumažejo perpus pusfabrikačių asortimentas išskyrus vištas.Neliko balandėlių, vėdarų ir kitos produkcijos kur buvo patogu miesto centre einant į namus apsipirkti.Trečia:šviežia mėsa ir pienas jau einant į namus po darbo arba iš ryto šis produkcijos asortimentas minimumas arba išvis tusščios lentynos, ko ankščiau taip nebuvo.Kyla klausimas ką veikia regiono vadovai ir kitos atsakingos instancijos atsakingos už produkcijos tiekimą, asortimentą ir nesąmoningus sprendimus dėl uždarymo sveriamų salotų skyrių.Tik nereikia aiškinti, kad maxima vienos žvaigždutės, bet ji yra Vilnaius centre, tai yra maximos veidas miesrtui ir jo svečiams.Būtina grąžinti akstesnius vadovus kurie sugeba puikiai organizuoti darbą ir kad parduotuvė atgautų super veidą.Prašysiu, kad LRT laida specialūs tyrimai padarytų laidą ir aš sutinku joje dalyvauti ir paaiškinti kas yra blogai su šia parduotuve.Laukiu konkretaus atsakymo
Atsakyti
Ne tau mergelė spręsti, matomai kad nedirbi, tai ir pastai čia nesąmones.
Atsakyti
Kovo 8 d. Maximoje, esančioje Savanorių pr. 31, Vilniuje, pirkau plokštainio su maskarponės skonio kr. ir aviečių tyrės ž (taip rašo kvite). Viršutinis plokštainio sluoksnis (, , kremas") buvo kažkoks skystas, neaiškus, Nepagalvojau nieko blogo. Transportuojant, , kremas" išbėgo per indelio, kuriame buvo patalpintas, kraštus, ištepė automobilio sėdynę ir mano drabužius. Plokštainį valgėme tik šeštadienį ryte, vaizdas buvo ne koks, viršutinis sluoksnis buvo visiškai, , nuplaukęs", nors per naktį buvo šaldytuve. Kažkoks neaiškus buvo ir skonis, po to visą dieną nedirbo skrandis, blogai jaučiausi, teko gerti vaistus. Negi parduotuvėje niekas netikrina produktų kokybės ir nežiūri kokiame stovyje, kokios konsistensijos produktai, ar prekės patenka į prekybos salę???
Atsakyti
Sveiki, šiandien jau mano kantrybe neišlaike! Apsilankom maximoi kiekviena diena J. Tiškievičiaus 22. Šiandien jūsų maksimoi apsilankem vakare, kasos buvo visos uždarytos tai teko eit i savitarną buvo kaškur 21 val, savitarna naudotis nemokų tai paprašiau konsultantes padet man, ta pradeda rekt jog ji tiesiog konsultante ir niekuom padet negali, kad pradečiau pati mokyntis, aš klausiu pas ją tai ka man daryt? Ji atsako tai sedek be maisto jai nemoki naudotis, klausių tai kur kabą skelbimas kad nuo devynių kasos nedirba o tik savitarna? Sako toi aš tau parašysiu ant trijų kalbų
bet galu gale po tokio skandalo ji man pramuše prekes, ir jusu kliente eidama susimoket savitarnoi pradejo sakyt jusu hamiškai kasininkei kad kviestu apsauga ant mūsu. Gerai kodel devyntą valandą uždarytos visos kasos? Ir nekaba joks skelbimas? Kodel savitarnoi sedinti kasininke ji juk konsultante negali padet ir taip hamiškai kalba su klientais??? Aš tiesiog šoke!!! Norejosi mest šitas visas prekes ir tiesiog išeiti. Ir čia ne viena iš hamišku jusų darbuotuoju kuri dirba informacijoi, kaip tik ji šiandien dirbo per visą šita incidenta. Veliau po apsipirkimo savitarnoi ejau i informacija nusipirkt cigarečiū ir ta man dar pradejo kaška aiškint kaip visada nepatenkinta gyvenimu moteris. Žinokit rytoi eisiu pas maksimos vadove ir aiškinsiuos del jūsu darbuotuoju ir aš jum pažadu kad aš imsiuos visų veiksmų kad manes atsiprašytu. Visas veiksmas vyko 21:21 val 2019 03 11
Atsakyti
Baisu kas daros Kazlų Rūdos maximoje. Taromate šiūkšlynas, parduotuvėj lentynos beveik tuščios, vaisių daržovių skyriuj puvenos... darbuotojos laksto krauti butelius, o po to į skyrių prie šviežių priduktų svert!!!! Kas vyksta?! Bankrutuojat? Ar nusispjauti ant darbuotojų, kurie negali tinkamai atlikti savo darbo lakstydami po parduotuvę ir dirbdami už pekis? Ar tyčiojatės iš klientų kur jokios higienos nei taromate, nei daržovėse ar vaisių skyriuje, kur parduodate puvėsius. Gėda!
Atsakyti
Idomu dirbus maximoi ir isejus i vpa nebepriklauso tie 5% kur grizta o kortele?
Atsakyti
Paskaičius skundus, baisu tiek vėjų ir nesąmonių čia prirašyta, čia apie pirkėjus. Pirkėjai o jus savo darbe nedarote klaidų, save ciesnais laikote, netikiu, čia jūs į parduotuvę atėję jaučiatės kaip šventieji. O mes darbuotojai turime jūsų neigiamą emocijas atlaikyti, visus pikcius, įžeidinėjimų, isvadintais visokiais gyvių vardais. Jūs tik visur teisus ir dar pabreziate "pirkėjas visada teisus", nors būnate neteisus. Atėję į svėriamu skyrių negalite truputi palaukti kol jūs aptarnaus, o triuksma koki sukeliate, pas jus nėra to žodžio "palaukti" pas tuoj ir dabar. Nuėję į salę į vieną prekę žiūrite o kita kaina matote. Prekes jus pametate kur papuola, jai neparkate tai į vieta padėti arba kasininkei atnešti, ji tikrai padės kur reikės. Jūs pirkėjai atėję prie kasų, čia prasideda cirkas, viskuom apkaltinti kasininkės, jos priskaičiavo, nusuko, apvogė, nors patis ziuryte į ekraną ir nežinau ką matote, taip nesakau mes ir suklistame, bet savo klaidas iš taisome, pinigus jums gražina ir atsiprašome. Pirkėjai ateikyte nors vieną dieną padirbkyte pas mus, pabukyte mūsų kailyje ir suprasite koki mes krūvį per dieną atlaikome, jūsų įžeidinėjimus, visus apkaltinimus. Visų pirma išmokite save gerbti ir jus tada visi gerbs.
Atsakyti
zinot ka lietuvos "gerbiami" zmones kurie raso skundus ane, visada paziurekit i save pirmiausiai ka jus galbut kazka ne taip darot pvz savitarnos kasos delko idiegtos kad jum butu paprasciau ir maziau zmoniu dirbtu, nes daug kas su jumis tiesiog ilgai neistempia su tokiais lietuvos zmonemis, ir butent uz tai ir padarytos savitarnos kasos kad nebera jau zmoniu kam dirbti, ir vel jus nepatenkinti. nes ner zmoniu nors patys dauguma ju negerbiat patys, jus su viena nuosta as visada teisus ir ka man tas darbuotojas pasakys va ateisiu pasiskusiu, gal daugiau to ar ano nematysiu, tai va kaip savitarnos kasos visiems prieinamos yra tiek pensininkam tiek vidutinio amziaus zmonems tiek jaunesniems, tai ir dziaukites savo jus pasiekiat su savo nuostata as klientas ir visada teisus. idomu kadanors pasikeis zmoniu poziuris i bet kuri darbuotoja arne. ir savitarnos kasos tikrai tik del klinetu idiegtos del jusu "mielieji".

Taip pat rekomenduojame

Žiežmarių mėsa
Senolių tradicijų kraitis

Adresas: Pakertų k., LT-56262 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; maisto parduotuvės; maisto produktai; mažmeninė prekyba; mėsa, mėsos produktai.
UAB “Žiežmarių mėsa” pagrindinė veikla yra mėsos perdirbimas. Per palyginus neilgą egzistavimo Lietuvos rinkoje laiką „Žiežmarių mėsos“ produktai sparčiai tapo pamėgti naujų ir nuolatinių klientų tarpe, savo puikios kokybės ir naminio skonio dėka. Įmonė dirba higienos normas atitinkančiose mėsos gaminių gamybos...
Daivida
Rokiškio mėsinė

Adresas: Ąžuolų g. 21, LT-42135 Rokiškis.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; maisto gamyba; maisto parduotuvės; maisto produktai; mažmeninė prekyba; mėsa, mėsos produktai.
UAB „Daivida" šiuo metu valdo "ROKIŠKIO MĖSINĖ" prekės ženklą. Pagrindinės veiklos kryptys: · Mėsos gaminių perdirbimas (dešros, mėsos gaminiai, kulinariniai gaminiai) · Šviežios mėsos išpjaustymas (šviežia kiauliena, jautiena ir vištiena) · Mažmeninė prekyba (8 parduotuvės Rokiškio ir Biržų rajonuose) * Pardavimų...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei
E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei 04-12 13:09
HoReCa sektorius - viena iš daugialypių pramonės šakų. Maitinimo paslaugomis yra plačiai naudojamasi ir jos sudaro nemažą kasdienybės dalį. Restoranų, viešbučių, mokyklų ir...
Krepšinio dramoje Stambule "Žalgiris" palaužė "Fenerbahče"
Krepšinio dramoje Stambule "Žalgiris" palaužė "Fenerbahče" 04-18 22:57
Pirmoje Eurolygos ketvirtfinalio dvikovoje antradienį skaudų pralaimėjimą patyręs Kauno "Žalgiris" ketvirtadienio vakarą Turkijoje dar kartą šį sezoną parodė charakterį – kauniečiai išvykoje 82:80...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

PepsiCo 127,01 +3,76%
Intel 58,56 +3,26%
Goldman Sachs 207,90 +3,00%
JPMorgan 114,30 +2,88%
Moody's 187,97 -1,35%
AIG 45,97 -1,65%
Pfizer 39,88 -2,54%
IBM 139,11 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6300,49 +6,08%
Cukrus 0,57 +1,79%
Vištiena 2,09 -2,79%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Nafta 64,05 +1,03%
Benzinas 1,57 +9,79%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%