VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Barbora

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Barbora

Atsiliepimai apie UAB "Barbora"

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Barbora"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vairuotojus reiktu perduot keliu policijai, Kauno raj Varluvos km laksto nezmonisku greiciu, gyvenamojoje zonoje!!!! Kelia pavoju ne tik vaikams, bet ir zmoniu augintiniams. Niekada nebesinaudosiu ju paslaugomis
Atsakyti
Esant daugiau nei valandai iki pasirinkto pristatymo laiko kurjeris atsiuntė žinutę kad nori pristatyti anksčiau. Mūsų nebuvo namie, tai atrašėme, pasiūlymas netinka ir kad būsime sutartu laiku. Grįžę namo likus 10 min iki pristatymo, laiptinėje prie buto durų radome numestas prekes. Ledai po valandos stovėjimo buvo visiškai ištirpę, o jų nusipirkome labai daug, nes laukėme svečių. Dar ir pūvančių morkų mums įbruko, kurios siaubingai dvokė atrišus maišelį.
Atsakyti
Be ištirpusių ledų ir supūvusių morkų dar gavome puikių svogūnų.
Atsakyti
Liaudies ismintis 2020-05-02 17:54:37
Tingite patys sau prekes nusipirkti? Gal cia neigalus dauguma esate? Ieskote asilu, kas jus aptarnautu, jums temptu maisus, patys nei cento arbatpinigiu nepaliekat kurjeriams, tai vat ir turekites... skundus :)
O tu palieki arbatpinigių už visus darbus? Moki mokesčius nuo jų? Darbdavys tau turi mokėti atlyginimą, o ne klientas...
Atsakyti
Užsisakiau akcijinių trešnių ir nėra ką valgyti. Visos supuvusios arba žalios.
Atsakyti
Buvo užsakytos prekės iš Barbora, kurjeris atvežė. Dėliodami prekes į šaldytuvą pamatėme, kad kelių trūksta. Netrukus namo Facebook grupėje atsirado pranešimas, kad 1 aukšte voliojasi išmėtyti produktai, būtent tie kurių mums trūko. Pieno pakelis buvo praplyšęs, ištekėjęs per visas grindis, susigėręs į kaimynų kilimėlį. Teko atsiprašinėti viso namo gyventojų, eiti valyti laiptinę, plauti kaimynų kilimėlį. Piktas paskambinau į Barborą pareiklavau bent jau grąžinti pinigus už negautas prekes. Pažadėjo išisiaiškinti ir informuoti Praėjo jau 2 savaitės niekas neperskambino, pinigų taip pat negražino.
Atsakyti
Sveiki, nežinau ar išimtis yra Barbora vairuotojams vežant prekes, ar suges prekės laiku nenuvežus, tačiau nemanau, kad jie gali prieš eismą važinėti ir po to "pakirtinėti" lėčiau važiuojanti automobilį. O situacija labai paprasta. Apie 18:40 2020-05-18 išvažiavau aš iš ozo aikštelės netoli barbora automobilių stovėjimo aikštelės, ten greitis yra maksimaliai yra 20 km/h. Ir iš galo "parlekia" jūsų vairuotojas (valst. Nr. KBF 098). Pamatęs, kad važiuoju per lėtai, jis pradėjo mane lenkti ir kirsdamas ištisinę juostą, siauroje gatvėje važiuojant nuo kalniuko sukėlė neįsivaizduojamo pavojingumo situaciją. Po to jam nepavykus aplenkti, nes atvažiavome prie sankryžos, jis mane aplenkė ir pradėjo "pakirtinėti", matyt labai nepatiko, kad lėtai važiuoju prekybos centro keliuku. Norėčiau jūsų paklausti ar tokie vairuotojai gali taip važinėti ir ar jūsų automobiliai yra filmuojami? Nes mano registratorius nufilmavo situaciją (tik iš priekio).
Atsakyti
Zinokit, esu labai nusivilusi Barbora servisu. Geguzes 4d buvo pristatytos prekes, tarp kuriu nebuvo 6 skirtingu prekiu. Nors saskaitoj viskas tiksliai surasyta. Kurjeris informavo, kad neturi nieko daugiau, nei jau atnese. Valandos begyje parasiau laiska i barboros pagalba. Sisndien eina 10 darbo diena, ir jokio atsakymo, jokios reakcijos. Pikta, nes tsi buvo pirmas mano uzsakymas. Ir visiskai nevykes. Nereikia aiskinti del darbo kruvio, zmoniu trukumo. Imkite pvz is jusu konkurentu Lastmile, sprendzia visus klausimus operatyviai, kai truko zmoniu, samde is gatves.
Atsakyti
04 22 neatvežėte pilnai užsakytų prekių. Sugrąžinote keletą eurų už neatrinktas (neatkrautas) prekes, bet už neatvežtas prekes pinigėlių iki šiol nėra. Du kartus telefonu derinome sąrašą negautų prekių. Prižadėjote sugrąžinti lėšas, taigi norėtųsi ir jų sulaukti (apie 17 eurų).
užsak. Nr./315/ X485.
Atsakyti
Balandzio 24 diena neatvezė 6 prekiu uz 12, 21eur, uzsakymo nr ZDOMP454GAU40ZB. Niekas nesiruosia atrasyti i el pasta, nors praejo jau 10 darbo dienu. Prasau grazinti pinigus.
Atsakyti
Šiandien atvežė prekes. Ir vėl trūksta. Šįkart daržovių sulčių. Praeitą kart 10 kiaušinių. Toks veiksmas, kaip pinigų grąžinimas, BARBPRPJ matyt neegzistuoja
Atsakyti
Balandžio 29d užsakiau prekių virš 53.24 €. Užsakinėjau naktį, džiaugiausi, radusi pristatymo laiką tą pačią dieną. Netgi sulaukiau vairuotojo žinutės- gali atvežti ankščiau. Vairuotojas paskambino į duris, man atidarius pasiimti prekes, leidosi laiptais. Mačiau: produktų kiekis per mažas, bet gi rašote: "atsiprašome, jei neturėsime visų prekių, pinigus grąžinsime".
Atvežtų arba trūkstamų produktų sąrašo krepšiuose juk nebūna. Prekių negavau už 15.67 €. Bandžiau skambinti. Parašiau laišką su trūkstamų produktų sąrašu. Gegužės 6d į sąskaitą grąžino 3.05 € ! Sąskaita -faktūra atsiųsta 50.19 € sumai.
O šiandien gaunu, kaip pasityčiojimą, jūsų pasiūlymus...
Atsakyti
Balandzio 16d. Užsakiau prekių uz 50€ pristatyti turėjo balandžio 17d. 17val.kaip atvežė prekės manęs nebuvo namie, buvo vaikai, paliko maišą prie durų vaikai atidarė ir paėmė prekės. Grizus namo tiesiog apsalau, prekių buvo tik mažas maišelis, tik 5 prekes. Paskambinau vauruotojui kur visos prekės, kiek turėjau tiek atnešiau, kreipkitės ivyko klaida. Maza to prisiskambinti neįmanoma i laiskus neatraso, kažkaip po 3d dasiskambinau, pasakė per 10d perves pinigus, šiandien yra gegužės 6d.pinigų savo dar neatgavau, turiu pastoviau skambinti ir prašyti kad grąžintų prekės. Jau net neįsivaizduoju kur reikės kreipkis kad atgaut savo pinigus.
Atsakyti
Prekes pristatė kaip ir buvau užsakius laiku. Esu patenkinta prekių kokybe. Barbora nenuvylė. Ačiū
Atsakyti
negaunu mano uzsakytu saldytu produktu.apie tai rasiau balandzio 24d paske palaukti savaite,.vakar paskambinau jusu telefonu pazadejo siandien atvesti 9val, bet neatveze. kiek dar laukti?
Atsakyti
Mes su šeima karantine nuo kovo5d. Vyras rizikos grupėje. Mažas vaikas. Taigi visad iki pat šiol užsakinėjame Barboroje. Buvo sunku kelias sunkias savaitės rasti laiką kuris neužimtas, tekdavo naktimis užsakinėti. Kartais neatvykdavo prekės kurias užsakiau. Bet visada pinigai 3d laike būdavo grąžinami. Prekės gerai supakuotos, visad šviežios daržovės ir vaisiai. Taigi, aš su savo šeima esame begalo dėkingi jūsų komandai. Klaipėda-Slengiai
Liaudies ismintis
2020-05-02 17:54:37 IP 28m80gd1
Atsakyti
Tingite patys sau prekes nusipirkti? Gal cia neigalus dauguma esate? Ieskote asilu, kas jus aptarnautu, jums temptu maisus, patys nei cento arbatpinigiu nepaliekat kurjeriams, tai vat ir turekites... skundus :)
Atsakyti
Pirma kartą nebuvo prekų už ~15€, antrą kartą maždaug už ~5€.
Aišku prisiskambinti neįmanoma, į laiškus - jokio atsakymo. O, bet, tačiau atgal į sąskaitą įkrito ~2€. Vau. Jau kokius 3 metus užsisakinėju iš ten, ir problemų nebuvo iki šiol.
Atsakyti
Agnė 2020-04-23 21:46:03
Prekių užsakymas į Aleksoto Maxima Bazė atsiėmimo punktą. Užsakymo suma - apie 80eur. Atvyksti pasiimti - maloniai aptarnauja, sukrauna maišus į automobilį, apsisuki, išvažiuoji. Grįžti namo, žiūri, kad tuose penkiuose maišuose vos kelios prekės mėtosi, realiai trečdalis ar dar mažiau užsakymo. 11 kartų darbo metu skambini į aptarnavimą, be abejo, nekelia (ką jau ten galvot apie perskambnimą, kaip kad užsirašę savo www - kai kuriems perskambiname). Ok, vidury darbo dienos sėdi atgal į mašiną, važiuoji atgal į tą punktą ir ieškai teisybės. Barboros darbuotojai paklausinėja, kas čia buvo, eina kažko tikrint, grįžta su "negalim nieko padėt, skambinkit į aptarnavimą". Skambinam - 0 sveikų. Rašai laiškus - savaitė praėjus, net auto atskymo, kad "gavom jūsų užklausą" nėra. Bet užtai atėjo lydraštis, kuris sako, kad gavom visas preke :)))) Super. Įdomu, pavyks atgauti apie 50 - 60 eur sumą? Ar nelabai? Paskutinis kartas, kai užsisakinėjau per čia. Nors prieš tai nemažai teko naudotis. Krūviai dideli, sunku, tikriausiai trūksta darbuotojų - ok. Pati dirbu paslaugas klientams teikiančioje įmonėje. Deja, net milžiniškų krūvių metu kažkokia kokybė egzistuoja. Jei negalit dabar išspręsti problemos, gal galit bent jau duoti suprasti klientui, kad kas nors į ją kada pažiūrės, atrašys, kad išvis gavo užklausą? Labai pikta. Jei tai būtų 10eur numotum ranka. Bet ne kai tai yra didelė suma.
Lygiai taip pat šiandien tik Hyper Maxima.Krepšelis 150€ 91prekė.Atvežė iki mašinos sukrovė ir labai gražiai ir mandagiai bendravo.Tik grižus namo iškraunant prekes pasimatė ko tas mandagumas vertas.19 prekių nėra, bet jos visos įrašytos lydraštije.
Atsakyti
Labai ačiū, kad esate (ekspress pavidalu) ir Ukmergėje. Kadangi priklausau senjorams, tai prekes pargabena kaimynas. Pirmą kartą užsisakius buvo kiek neramu, nes nemažai prastų atsiliepimų apie "Barborą". Buvau maloniai nustebinta: prekės buvo tvarkingai sudėtos, kiek įmanoma ilgesni vartojimo terminai. Trūko dviejų prekių, tačiau labai greitai buvo grąžinti pinigai už permoką. Ačiū, kad esate. Linkiu sėkmės!
Atsakyti
Labai blogas prekių rusiuojamas. Varskes buvo sudėtos taip, kad buvo pradurti abu pakeliai. Vaiko košė buvo padėta prie hemijos. Indų ploviklis buvo atidarytas, ir prabego, tai jau ta kose valgyti negalima!!! Ir jau ne pirma karta!
Atsakyti
Tragedija ne imone pasidariau rezervacija ir jie ja atsauke likus daugau nei 24h iki mano uzsakymo, baisu nesisakykit niekas is cia vargas vienas geriau zmogui sumoki nei jiems kurie nemoka savo darbo atlikti...
Atsakyti
Prekių užsakymas į Aleksoto Maxima Bazė atsiėmimo punktą. Užsakymo suma - apie 80eur. Atvyksti pasiimti - maloniai aptarnauja, sukrauna maišus į automobilį, apsisuki, išvažiuoji. Grįžti namo, žiūri, kad tuose penkiuose maišuose vos kelios prekės mėtosi, realiai trečdalis ar dar mažiau užsakymo. 11 kartų darbo metu skambini į aptarnavimą, be abejo, nekelia (ką jau ten galvot apie perskambnimą, kaip kad užsirašę savo www - kai kuriems perskambiname). Ok, vidury darbo dienos sėdi atgal į mašiną, važiuoji atgal į tą punktą ir ieškai teisybės. Barboros darbuotojai paklausinėja, kas čia buvo, eina kažko tikrint, grįžta su "negalim nieko padėt, skambinkit į aptarnavimą". Skambinam - 0 sveikų. Rašai laiškus - savaitė praėjus, net auto atskymo, kad "gavom jūsų užklausą" nėra. Bet užtai atėjo lydraštis, kuris sako, kad gavom visas preke :)))) Super. Įdomu, pavyks atgauti apie 50 - 60 eur sumą? Ar nelabai? Paskutinis kartas, kai užsisakinėjau per čia. Nors prieš tai nemažai teko naudotis. Krūviai dideli, sunku, tikriausiai trūksta darbuotojų - ok. Pati dirbu paslaugas klientams teikiančioje įmonėje. Deja, net milžiniškų krūvių metu kažkokia kokybė egzistuoja. Jei negalit dabar išspręsti problemos, gal galit bent jau duoti suprasti klientui, kad kas nors į ją kada pažiūrės, atrašys, kad išvis gavo užklausą? Labai pikta. Jei tai būtų 10eur numotum ranka. Bet ne kai tai yra didelė suma.
Atsakyti
Sveiki. Nuo balandžio 10-os dienos laukiu pinigų grąžinimo už neprsitatytas prekes. Man nebuvo pristatyta 10 vnt prekių už 30 eu. Prisiskambinus, visą laiką ilginamas pinigų grąžinimo terminas. Į laiškus neatrašo
Atsakyti
Židrūnė 2020-04-21 11:30:02
Sveiki, šios dienos pristatymas mane pribloškė, tikrai nebuvo jokių problemų niekad, šiandien turėjau gauti prekės 10-11val intervale, gavau žinutę 10val 10min, , kad po 20 min gausiu prekės, bet pasiskambinus 11val pasakė, kad visko būna pasitaiko, kad veluoja prekės, nu ką darysi gerai, o žinutė sakė šeip išsiunte ankščiau.. Nu ok, laukiu prekių, prekės gavau po 11val22min, nežinau kur tas kurjeris jas voliojo, gal kieme gal dar kur, bet aš tiesiog nusterau, pamačius purvinas prekės, o kurjeris greit spruko nuo durų paskambinęs, net nepamačiau jo.. Labai gaila, kad nebėra kokybės kuri buvo.
Sveikinu-tai nors gavot- as dar negavau- a siandien jau balandzio 22-
Atsakyti
Sveiki, šios dienos pristatymas mane pribloškė, tikrai nebuvo jokių problemų niekad, šiandien turėjau gauti prekės 10-11val intervale, gavau žinutę 10val 10min, , kad po 20 min gausiu prekės, bet pasiskambinus 11val pasakė, kad visko būna pasitaiko, kad veluoja prekės, nu ką darysi gerai, o žinutė sakė šeip išsiunte ankščiau.. Nu ok, laukiu prekių, prekės gavau po 11val22min, nežinau kur tas kurjeris jas voliojo, gal kieme gal dar kur, bet aš tiesiog nusterau, pamačius purvinas prekės, o kurjeris greit spruko nuo durų paskambinęs, net nepamačiau jo.. Labai gaila, kad nebėra kokybės kuri buvo.
Atsakyti
Sveiki, su Barbora draugaujame nuo 2016 m. Prekes užsakinėjame du kartus per mėn. Pastaruoju metu net tris kartus. Per tą laikotarpį nebuvo jokių nesusipratimų. Prekes pristato laiku, nieko netrūksta, atneša ir palieka laiptinėje (karantinas). Atveža tą pačią dieną. Kurjeriai malonųs.Labai pasidarė pikti žmonės, nebėra jokio draugiškumo. Klaidų padarome visi, negi tuoj reikia grąsinti. Ačiū, Barbora draugausime ir toliau. Sėkmės Jums !
Nijolė Barauskienė
2020-04-20 13:29:45 IP 4ljj661
Atsakyti
Esu pasipiktinusi Šiandieną gavau šeštadienį užsakytas prekes. Pirkinių krepšelyje neradau užsakytos ir apmokėtos varškės, kiaušinių, grietinėlės. Vietoj, užsakytų 1 kg obuolių, gavau 2 obuolius. Gauti agurkai - minkšti. Salota išpakuota ir tinkanti tik šiūkšlynui. Taip pat gavau visai ne tą, kuri buvo užsakyta, duoną: užsakiau sėklų duoneles, gavau duoneles su avižomis. Štai, kaip Jūs "puikiai" dirbate.
Atsakyti
Raselė 2020-04-18 19:24:59
Kaip tik knygą ir skaitau, o jūs man trukdote savo atsakymais. Aš darbo dienom dirbu, o savaitgaliais ilsiuosi, tai man, žinokit, visiškai neįdomu su jumis diskutuot, laiko tam neturiu. Tik parašiau, kad jūsų problema yra komiška. Jūs čia įsivaidavote gal, kad mes pradėsime diskutuoti? Daugiau neturite kuom užsiimti?
Apie ką diskutuot, kai tamsta akivaizdžiai menko proto esate? :D Komiški jūsų komentarai, o ne mano iškelta problema. Tikriausiai turiu reikalų su tarybine boba, nes kitaip ir būt negali. Juk jei iškyla problemų, reik tylėt, neduok dieve bandysi jas išspręst ir už save pastovėt :D
Šiandien lyg ir ne pilnatis, o lunatikai vis tiek, kaip matau, lunatikuoja. Skaitykit tą savo knygą ir užsiimkit savo reikalais, nežarsčiusi čia savo 'išminties'.
Atsakyti
Rugilė 2020-04-18 18:52:53
Tai kai veža, noriu, jog visas iškart ir atvežtų, o ne po vieną visą dieną vežiotų. Ir ne už dyką vežioja, o už tuos pinigus, kuriuos už neatvežtas prekes nuskaičiavo nuo mano sąskaitos. Kodėl aš turiu gerbt jų darbą, kai jie negerbia manęs kaip pirkėjos? Nei į skambučius neatsako, nei į laiškus, dar ir visų prekių nesugeba atvežt per du kartus. Ir skambinėju visą dieną ne iš dyko buvimo, o dėl to, jog įmonė dirba neprofesionaliai ir kontrproduktyviai. Jei taip patogu, tai ten ir apsipirkinėkit, o aš darau taip, kaip man patogu. Gal pati knyga paskaitykit, o ne patarimus barboros atsiliepimų skiltyje žarstykit? Nes akivaizdu, jog neturit ką veikt.
Kaip tik knygą ir skaitau, o jūs man trukdote savo atsakymais. Aš darbo dienom dirbu, o savaitgaliais ilsiuosi, tai man, žinokit, visiškai neįdomu su jumis diskutuot, laiko tam neturiu. Tik parašiau, kad jūsų problema yra komiška. Jūs čia įsivaidavote gal, kad mes pradėsime diskutuoti? Daugiau neturite kuom užsiimti?
Atsakyti
Raselė 2020-04-18 18:09:47
Kažkaip nusuprantu, ko jūs tokia pasipiktinusi? Keletą kartų jums prekes vežė, ir vis tiek blogai. Gal truputį gerbkime kitų darbą? Kažkas jums po parduotuvę laksto, prekes renka, nemokamai atveža, visi bėgioja su tais jūsų pirkiniais, o jūs tesugebate skųstis ir visą dieną į barborą skambinėti bei kurjerius varinėti. Tai pakelkite vieną vietą nuo lovos ir apsipirkite pati, kaip jums tinka ir patinka. Atvažiuokite į parduotuvę, o ne vien kurjerius varinėkite pirmyn atgal. Ko jūs čia keliat paniką? Ar iš bado mirštate be tų 2 prekių? Galite pvz knygą paskaityti, o ne vien valgyti ir barboroj apsipirkinėt. Paskui per tokias pirkėjas normalūs žmonės negauna vietų apsipirkti. Aš perku drive in ir labai esu patenkinta, sutaupau ir laiko, ir pinigų, visada maloniai aptarnauja ir nieko nepamiršta įdėt.
Tai kai veža, noriu, jog visas iškart ir atvežtų, o ne po vieną visą dieną vežiotų. Ir ne už dyką vežioja, o už tuos pinigus, kuriuos už neatvežtas prekes nuskaičiavo nuo mano sąskaitos. Kodėl aš turiu gerbt jų darbą, kai jie negerbia manęs kaip pirkėjos? Nei į skambučius neatsako, nei į laiškus, dar ir visų prekių nesugeba atvežt per du kartus. Ir skambinėju visą dieną ne iš dyko buvimo, o dėl to, jog įmonė dirba neprofesionaliai ir kontrproduktyviai. Jei taip patogu, tai ten ir apsipirkinėkit, o aš darau taip, kaip man patogu. Gal pati knyga paskaitykit, o ne patarimus barboros atsiliepimų skiltyje žarstykit? Nes akivaizdu, jog neturit ką veikt.
Atsakyti
Rugilė 2020-04-07 19:30:32
Visą dieną bandau prisiskambinti svetainėje nurodytu numeriu, palaukus 15 min atmeta, tenka numerį rinkti vėl ir vėl iš naujo. Nesuprantu kaip taip galima. Dar nesu niekada susidūrusi su tokiu atveju, jog įmonė vidury darbo dienos atmetinėtų klientų skambučius. Galiausiai laukiau maždaug valandą, kol pagaliau teikėsi atsiliepti. Operatorė buvo maloni, pasiūlė trūkstamas prekes vakare atvežti. Kadangi trūkstamų prekių man reikėjo šiandien, aš sutikau. Žadėjo užvežti 16-17 val. Taip ir nesulaukiau. Vėl skambinau. Šį kartą pasisekė, nes nei kart neatmetė, bet teko laukti apie 30 min. Sako 'turbūt įvyko klaida, sistemoje nenurodyta, jog jūs būtumėte ankščiau skambinusi ir paprašiusi atvežti trūkstamas prekes, bet tuojau atvešime tai ko trūksta'. Laukiau gal valandą su puse. Na atvežė nemažą maišelį. Išpakavau, žiūriu, jog ir vėl trūksta dviejų prekių iš tų septynių, kurias dar ankščiau turėjo atvežti su visomis prekėmis. Kažkoks košmaras. Ir vėl aš jiems skambinu, niekas nekelia, numeta ragelį, tada renku numerį iš naujo, laukiu, atmeta... Į el. laiškus irgi niekas nesiteikia atrašyti. Niekaip nepavyksta su jais susisiekti. Būtinai kreipsiuosi į vartotojų teises, taip nepaliksiu.
Kažkaip nusuprantu, ko jūs tokia pasipiktinusi? Keletą kartų jums prekes vežė, ir vis tiek blogai. Gal truputį gerbkime kitų darbą? Kažkas jums po parduotuvę laksto, prekes renka, nemokamai atveža, visi bėgioja su tais jūsų pirkiniais, o jūs tesugebate skųstis ir visą dieną į barborą skambinėti bei kurjerius varinėti. Tai pakelkite vieną vietą nuo lovos ir apsipirkite pati, kaip jums tinka ir patinka. Atvažiuokite į parduotuvę, o ne vien kurjerius varinėkite pirmyn atgal. Ko jūs čia keliat paniką? Ar iš bado mirštate be tų 2 prekių? Galite pvz knygą paskaityti, o ne vien valgyti ir barboroj apsipirkinėt. Paskui per tokias pirkėjas normalūs žmonės negauna vietų apsipirkti. Aš perku drive in ir labai esu patenkinta, sutaupau ir laiko, ir pinigų, visada maloniai aptarnauja ir nieko nepamiršta įdėt.
Atsakyti
Pirkausi pirmą kart Barboroje Panevėžio Turgaus Maxima. Gavau suvytusių ir patižusių (tiksliau papuvusių) paprikų ir kitos prekės kurios ne pakuotos o sveriamos tai ne kažką. Nemaloni patirtis, nepasiteisino.
Atsakyti
Didesniu sukčių nesu mačiusi! 2 savaites negrąžina pinigus, nors rašiau ir į pasta ir į FB po 10 kartu, skambinome gal 20 kartu, kiekviena karta didina laikotarpį per kuri turi gražinti pinigus. Praėjo 15 d.d bet pinigu iki šilo neturime! Turėsime rašyti skundą
Atsakyti
Nuo balandžio 4 d. nesulaukiu pinigų už neatvežtas prekės. Prisiskambinti neįmanoma, į laiškus neatsako.
Atsakyti
Suprantu karantino salygas.
Bet UAB Barbora turi uztikrinti kokybiska siuloma paslauga, arba jos neteikti is viso.
Nuo balandzio 3 dienos iki balandzio 15 dienos UAB BARBORA liko man skolinga - pinigu ir prekiu uz 150 EUR.
Prekiu pristatymo diena kreipiausi i kurjeri atvezusi prekes (jis pasake kad neatsako uz prekes, tik isvezioja), po to bandziau prisiskambinti - nepavyko, po to, parasiau laiska isdestydama problema, kad negavau 15 prekiu poziciju uz kurias sumokejau pagal saskaita - ir vel tyla.
Telefonu prisiskambinti neimanoma, i email neatsako iki sios dienos.
Tokiu ir panasiu atsiliepimu pilnas internetas - tai tikrai nedaro garbes imonei ypatingai siuo metu, kai dauguma zmoniu neturi darbu.
Jeigu UAB Barbora neisspres problemos - busiu priversta kreiptis pagalbos i teisininkus del pinigu iseiskojimo.
Atsakyti
Užsakiau iš Barboros skruostą karpį, atvežė balandžio 3d., bet karpio galiojimas pasibaigęs kovo 24d. Isivaizduokit kokia smarvė atidarius maišą. Rašiau jiems, nuotraukas siunčiau, bet jokio atsakymo. Teks kriptis į vartotojų teises
Atsakyti
Rugilė 2020-04-07 19:30:32
Visą dieną bandau prisiskambinti svetainėje nurodytu numeriu, palaukus 15 min atmeta, tenka numerį rinkti vėl ir vėl iš naujo. Nesuprantu kaip taip galima. Dar nesu niekada susidūrusi su tokiu atveju, jog įmonė vidury darbo dienos atmetinėtų klientų skambučius. Galiausiai laukiau maždaug valandą, kol pagaliau teikėsi atsiliepti. Operatorė buvo maloni, pasiūlė trūkstamas prekes vakare atvežti. Kadangi trūkstamų prekių man reikėjo šiandien, aš sutikau. Žadėjo užvežti 16-17 val. Taip ir nesulaukiau. Vėl skambinau. Šį kartą pasisekė, nes nei kart neatmetė, bet teko laukti apie 30 min. Sako 'turbūt įvyko klaida, sistemoje nenurodyta, jog jūs būtumėte ankščiau skambinusi ir paprašiusi atvežti trūkstamas prekes, bet tuojau atvešime tai ko trūksta'. Laukiau gal valandą su puse. Na atvežė nemažą maišelį. Išpakavau, žiūriu, jog ir vėl trūksta dviejų prekių iš tų septynių, kurias dar ankščiau turėjo atvežti su visomis prekėmis. Kažkoks košmaras. Ir vėl aš jiems skambinu, niekas nekelia, numeta ragelį, tada renku numerį iš naujo, laukiu, atmeta... Į el. laiškus irgi niekas nesiteikia atrašyti. Niekaip nepavyksta su jais susisiekti. Būtinai kreipsiuosi į vartotojų teises, taip nepaliksiu.
Tokia pati situacija, puse prekių nepristatytų, pinigai negražinti, susisėkti nįmanoma, apie 50 eur jie man skolingi!!!!!!
Atsakyti
Nuo 03.27 negrąžina pinigų už nepristatytas prekes. Telefonu neatsiliepia, o ı laiškus gaunu tik automatinius atsaktmus, kad atsakysime per 5-7 dienas.Tik jau dabar 2, 5 savatės, nejuokinga.Jei nesugebate susitvarkyti su esamais užsakymais, tai gal tiek nepriimkite.
Pradingęs klientų aptarnavimas
2020-04-15 03:10:31 IP 28ma4qn2
Atsakyti
Turbūt virusas visus išguldė Barboroje - nuo 04 04 nei telefonu, nei el.paštu neįmanoma sulaukti reagavimo dėl pinigų grąžinimo už nepristatytas prekes.
Kažkokia juodoji skylė kaip ir Ermitažas, net adresas abiejų vienodas.
Atsakyti
BARBORA NEPRISTATĖ UŽSAKYMO, VISĄ SAVAITĘ SKAMBINAU TEL: 85 2309309, NIEKAS NEKELIA RAGELIO, RAŠIAU pagalba@barbora.lt, praėjo daugiau nei 12d. jokio atsakymo. Išvada: Barbora nepatikima
Atsakyti
Irgi neatvežė gal trečdalio prekių (15 vnt), nors lydraštyje nurodytos, kad įdėtos. Iškart susisiekėm su vairuotoju, liepė skambinti bendru numerio..Prisiskambinti jokių šansų, pralauki 15 min ir padeda ragelį, į laiškus nereaguoja dvi savaites. Nuostolis apie 30 eur... Vartotojų teisės sulauks dauuug nusiskundimų ir karantinui pasibaigus bus didelis skandalas!
Atsakyti
Pasibaisėtinas drive aptarnavimas. Maišo užsakymus, tave "apeidinėja", žmonės užlindinėja piktybiškai. Galutiniame rezultate pradeda tavo ID prašinėti ir vistiek grįžti namo be dalies savo prekių... Paskutinį kartą naudojamės paslaugomis.
Atsakyti
Pirma ir paskutini karta uzsisakiau is barboros. Nemazai prekiu neatveze, o pinigu negrazino. 20e tiesiog i ora. I skambucius ar laiskus nereaguoja. Taip pikta
Gražina Kildišytė
2020-04-12 02:33:44 IP 2eehgsua
Atsakyti
padarius uzakyma, noredama kortele apmoketi uzsakyma islenda lenetele angliskai"securesshop.firstdata.lv says invalidcard holdersname.please use English alphabet only. ir kai praso pazymeti fizinis asmuo ar juridinis, man rodo juridinis, nors esu fizinis, ir neduoda pasirinkti.sutvarkykit paskyra, nes su ta pacia kortele, Rimi puikiausiai uzsakiau ir atsiskaiciau be jokiu problemu, tikiuosi sutvarkysite ir galesiu pas jus vel pirkti.aciu
Atsakyti
Šiandien gautoj siuntoj trūsta 7-ių produktų, už kuriuos sąskaitoje faktūroje nurodoma, kad pinigai sumokėti Suma sudaro apie 12 eurų Žinoma, prisiskambinti neįmanoma
Atsakyti
Rugilė 2020-04-07 19:30:32
Visą dieną bandau prisiskambinti svetainėje nurodytu numeriu, palaukus 15 min atmeta, tenka numerį rinkti vėl ir vėl iš naujo. Nesuprantu kaip taip galima. Dar nesu niekada susidūrusi su tokiu atveju, jog įmonė vidury darbo dienos atmetinėtų klientų skambučius. Galiausiai laukiau maždaug valandą, kol pagaliau teikėsi atsiliepti. Operatorė buvo maloni, pasiūlė trūkstamas prekes vakare atvežti. Kadangi trūkstamų prekių man reikėjo šiandien, aš sutikau. Žadėjo užvežti 16-17 val. Taip ir nesulaukiau. Vėl skambinau. Šį kartą pasisekė, nes nei kart neatmetė, bet teko laukti apie 30 min. Sako 'turbūt įvyko klaida, sistemoje nenurodyta, jog jūs būtumėte ankščiau skambinusi ir paprašiusi atvežti trūkstamas prekes, bet tuojau atvešime tai ko trūksta'. Laukiau gal valandą su puse. Na atvežė nemažą maišelį. Išpakavau, žiūriu, jog ir vėl trūksta dviejų prekių iš tų septynių, kurias dar ankščiau turėjo atvežti su visomis prekėmis. Kažkoks košmaras. Ir vėl aš jiems skambinu, niekas nekelia, numeta ragelį, tada renku numerį iš naujo, laukiu, atmeta... Į el. laiškus irgi niekas nesiteikia atrašyti. Niekaip nepavyksta su jais susisiekti. Būtinai kreipsiuosi į vartotojų teises, taip nepaliksiu.
Susidūrėme su panašia situacija, neatvežė gal trečdalio prekių, jos lydraštyje nurodytos, kad įdėtos. Prisiskambinti jokių šansų, į laiškus nereaguoja.
Atsakyti
Darosi visiškai neįmanoma gauti laisvo laiko. Jeigu ir atsiranda, tai stringa programa ir dingsta laikas. Dalies prekių neatveža, nors pinigus nurašo ir kadangi dėl jų kaltės gaunasi mažesnė suma, nei 50 eur, dar nurašo ir už atvežimą. Į emeilu neatsako. Be to atveža prekės, kai galiojimas už poros dienų baigsis arba supuvusias salotas. Žodžiu, nieko gero.
Atsakyti
Dalis užsakytų daržovių yra arti sugedimo ribos, gerokai pageltusios, pvz agurkas stipriai pageltęs ir minkštas. Perku ne tam, kad maistą tektų išmesti, o pinigai vėjais nueitų! Ne pirmas kartas, toks. Noriu netinkamas prekes GRĄŽINTI!
Atsakyti
Rugilė 2020-04-07 13:51:24
Karantino metu negana to, jog labai sunku atrasti laisvų laikų, tai dar ir visų prekių neatveža. Jau gal penktas kartas iš eilės, kai trūksta prekių. Tai koks tikslas užsisakinėt iš Barboros, jei vėliau vis tiek tenka važiuoti į parduotuvę? O pinigus už neatvežtas prekes nuskaitė. Labai neprofesionali įmonė. Nebeužsisakinėsiu daugiau.
Visą dieną bandau prisiskambinti svetainėje nurodytu numeriu, palaukus 15 min atmeta, tenka numerį rinkti vėl ir vėl iš naujo. Nesuprantu kaip taip galima. Dar nesu niekada susidūrusi su tokiu atveju, jog įmonė vidury darbo dienos atmetinėtų klientų skambučius. Galiausiai laukiau maždaug valandą, kol pagaliau teikėsi atsiliepti. Operatorė buvo maloni, pasiūlė trūkstamas prekes vakare atvežti. Kadangi trūkstamų prekių man reikėjo šiandien, aš sutikau. Žadėjo užvežti 16-17 val. Taip ir nesulaukiau. Vėl skambinau. Šį kartą pasisekė, nes nei kart neatmetė, bet teko laukti apie 30 min. Sako 'turbūt įvyko klaida, sistemoje nenurodyta, jog jūs būtumėte ankščiau skambinusi ir paprašiusi atvežti trūkstamas prekes, bet tuojau atvešime tai ko trūksta'. Laukiau gal valandą su puse. Na atvežė nemažą maišelį. Išpakavau, žiūriu, jog ir vėl trūksta dviejų prekių iš tų septynių, kurias dar ankščiau turėjo atvežti su visomis prekėmis. Kažkoks košmaras. Ir vėl aš jiems skambinu, niekas nekelia, numeta ragelį, tada renku numerį iš naujo, laukiu, atmeta... Į el. laiškus irgi niekas nesiteikia atrašyti. Niekaip nepavyksta su jais susisiekti. Būtinai kreipsiuosi į vartotojų teises, taip nepaliksiu.

Taip pat rekomenduojame

Nikadita
Event Guru

Adresas: Vytauto g. 37-1, LT-08122 Vilnius.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Apie mus 2011 m. vasario mėn. duris atvėrė restoranas "Natali" Žalgirio g. 92, Vilnius, "Kernavės verslo centre", II aukšte. Jūsų paslaugoms erdvi salė (galime priimti: banketo metu - iki 150 svečių, furšeto metu - iki 250 svečių). VIDEO: http://youtu.be/FOx4w7g_gvY Šaunus restoranų "Natali" kolektyvas padės Jums...
Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Sraigių delikatesai
Sraigių degustacijos

Adresas: Raudondvario pl. 99, LT-47184 Kaunas.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto produktai; pramogos ir poilsis; sveiki produktai.
SRAIGIŲ DEGUSTACIJOS BEI SRAIGIŲ SU BURGINDIŠKU PADAŽU PREKYBA Atstovaujame Lietuvos sraigių augintojus, kurie augina Helix Aspersa Maxima sraiges. UNIKALI UŽSAKOMOJI SRAIGIŲ DEGUSTACIJA Sraigių degustacija įmonių šventėse Sraigių degustacija vestuvėse Sraigių degustacija krikštynose Sraigių degustacija...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

D. Trumpas pareiškė, kad JAV "nutraukia" ryšius su PSO
D. Trumpas pareiškė, kad JAV "nutraukia" ryšius su PSO 05-30 09:18
JAV prezidentas Donaldas Trumpas penktadienį pareiškė nutraukiantis JAV ryšius su Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), kuri, jo teigimu, dėjo nepakankamas pastangas kovoje su pradiniu naujojo...
"Auga group" pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį augo 14% iki 17 mln. Eur.
"Auga group" pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį augo 14% iki 17 mln. Eur. 05-30 08:36
Vienos didžiausių Baltijos šalyse žemės ūkio investicijų bendrovių "Auga group" pajamos šiemet siekė 17,02 mln. Eur – 14% daugiau, nei pernai pirmąjį ketvirtį (14,89 mln. Eur).
"Ignitis grupės" pajamos šiemet mažėjo 4,3% iki 412,6 mln. Eur
"Ignitis grupės" pajamos šiemet mažėjo 4,3% iki 412,6 mln. Eur 05-30 08:35
Valstybės valdomas energetikos holdingas "Ignitis grupė" šiemet gavo 412,6 mln. Eur pajamų – 4,3% mažiau, nei pernai sausį-balandį.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 564,00 +14,17%
Kava 3,41 +4,28%
Sidabras 15,07 +1,28%
Auksas 1683,17 +5,73%
Nafta 33,71 +2,74%
Dujos (JAV) 1,74 -2,79%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Jautiena 4,45 -0,45%