VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Barbora

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Barbora

Atsiliepimai apie UAB "Barbora"

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Barbora"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Deividas 2019-03-28 12:58:46
Kiausiniai atvezti ira seni. Atsakymas reikejo tikrintis kaip atvezė.
Labai logiškas paaiškinimas. Administracijos nuomone, reikėjo visus kiaušinius tikrinti kurjerio akivaizdoje, t.y, sumušti kiaušinius į dubenį ir žiūrėti, ar nėra sugedusių. O kur po to juos dėti? Nepaaiškino?
Atsakyti
Barboroje kaip suprantu yra klientu perteklius ir jiem visiskai vienodai jei keli klientai ir atkris, uzsakinejome tikrai daug, bet kaip ir minejau klientu jiems nereikia tai pradejo vezti sugedusius produktus, nusiunciau pazaliavusios desros foto, bet gavau atsakyma, kad nieko blogo is foto jie nemato, atsakiau, kad fotosesijos su desra nedarysiu tikrai, o kad jin blogai buvo sandeliuota galiu atvezti i bet koki maximos skyriu ir parodyti gyvai, bet deja, jos pamatyti nenorejo...
Atsakyti
Kiausiniai atvezti ira seni. Atsakymas reikejo tikrintis kaip atvezė.
Atsakyti
Apmokykite savo kurjerius, kad kai kurias prekes negalima tiesiog sumesti į maišą kaip bulves. Užsakiau gimtadieniui pyragėlius, jie gulėjo maiše šonu persitrynę...
Atsakyti
ką per šūdų krūvą atvežėt?
Atsakyti
Visiška tragedija ir šis kartas buvo paskutinis, kai ten apsiperkam. Per praitus metus jau turėjau kelis įvykius su jais: pažeista grienės pakuotė, vos ne su kiekvienu užsakymu supuvę vaisiai, kartais visiškai ir žalius įdeda (bet dar čia galima suprasti). Bet šį kartą: sulaukėm užsakymo vakare, kurjeris greit pradingo, sutikrint prekes su jais nelabai įmanoma, nes ir žmogaus nesinori gaišinti ir mažas vaikas aplink zuja. Pradėjau dėliot prekes - trūksta visų pieno ir bakalėjos produktų. Pasiskambinau, sako žmogiška, klaida, rytoj pristatysim. Na nėra baisiai patogu derintis dar kartą ir kaip matau, čia ne vienai man taip su pieno produkto prekėm "pasisekė". Gerai pristatė sekantį rytą ir greit išėjo, aš vis atidariau maišą, žiūriu dviejų pakuočių kiaušinių trūksta, kai užsakiau 3 ir sąskaitoj parašyta trys. Nu jūs man pasakykit, tai koks čia kliento aptarnavimas? Barbora labai giriasi, kad jiems svarbu kliento patpgumas ir kad šis negaištų laiko parduotuvėse, bet čia tai nervų kainuoja irgi: prekės renkamos neatsakingai ir nebūna kokybiškos. O nepristatyt visos kategorijos, kas realiai koks 30 proc užsakymo, tai atrodo, kad kažkokius gal kvailius samdot, kas tuos užsakymus renka? Labai gaila, nes Barboroj tikrai pirkdavom nuo jos pradžios, atsitikdavo visko, bet klientų aptarnavimo sistema normali, tuos nesklandumus išspręsdavo, bet sakau, per pastaruosius metus tokie įvykiai labai grubūs ir dažni pasidarė, todėl nesigadinsim sau nervų ir daugiau čia nepirksim.
Atsakyti
Dažnai pirkau barboroi, bet šiandien turbūt paskutinį kartą,. Ne įdėjo 7 prekių, iš karto nežiūrėjau nes atsisėdau maitinti kūdikį, po maitinimo patikrinau nesupratau kodėl mažai prekių, patikrinau kad viskas kad susieja su pieno produktais nieko nėra, 2poku pieno, kefyro, 2 grietinės, sūrio ir grietinėlės. Ačiū nors kūdikiui ką uzsakynejau atvežė... Nepasitikiu daugiau Barbora, neimsiu, nenoriu ismetinet pinigų, dabar teks ieškot mašinos kad nuvežtų į kas nors į parduotuvę, man su 3 vaikais sunku dasigaut iki parduotuves
Atsakyti
Visada liekame patenkinti Barboros paslaugomis, tačiau paskutinis kelis kartus arba kažko neatveža arba atveža kelias sumaišytas prekes. Tačiau šį katrą neįdėjo 2kg koldūnų, netekom 5eu, tai jau pinigai.... Gaila : (
Atsakyti
Geriausia sistema pasaulyje! Turiu problemų su sveikata, pati prekintis eiti negaliu, todėl jau pora mėnesių užsisakinėjų iš Barboros. Taip, kad žmogui atsidūrusiam panašioje problemoje tai išsigelbėjimas. Prekių asortimentas neblogas, kainos geros, pristatymas kainuoja nedaug (patys daugiau išleistume), o ir klaidų pristatymuose man iš daugybės kartų nepasitaikė. Ir kurjeriai visi iki vieno buvo labai malonūs.!
Atsakyti
Vytautas 2018-11-23 19:53:26
Kaune niekada nebuvo jokių problemų užsisakant prekes iš Barboros, bet teko žmonai užsisakyti Vilniuj būnant ligoninėj tai neduok dieve, kurjeris Virginijus nespėjo pristatyti alkoholio - juk reikia išeinant kažkaip atsidėkoti už rūpestį daktarui :) nu tiek to būna visko nespėjo tai nespėjo, bet kurjeris atvežęs prekes paliko pirmam aukšte nors mama su mažais dvynukais ant rankų paprašė užnešti į trečią aukštą jis kategoriškai atsisakė tai padaryti motyvuodamas tuom jog skuba ir nepatenkintas pasakė kodėl jis turi nešioti prekes kodėl vyras negali pasirūpinti, tai sveiku protu nesuvokiama manau tokie kurjeriai labai kenkia Barboros prestižui kadangi Vilniuje daugiau gyvenime nesinaudosim šiomis paslaugomis, padėtį šiek tiek pataisė labai maloni Barboros darbuotoja paskambinus ir pasakius kad trūkstamas prekes atveš ryte kiek įmanoma anksčiau kas ir buvo padaryta, kitas kurjeris buvo labai malonus prekes atnešė iki palatos ir atsiprašė dėl to respect, bet niekam nelinkiu sulaukti tokio kurjerio kaip Virginijus nes maitinančiai krūtimi mamai gali dingti pienas...
Tam daktarui gal irgi pienu atsidėkok, nes alkoholis kaip matosi pagal jus, kenkia sveikatai :))
Atsakyti
Rūta 2018-12-08 21:53:59
Na būtų viskas neblogai, jeigu ne sokoladai kuriems likes mėnuo iki galiojimo pabaigos, galvojau uzsisakysiu su nuolaidom šventėms, ir taip gaunasi kad iki švenčių jie nedatempe ir kadangi pati nemėgstu tai sumaitinau vaikams, pinigai išleisti per niek, šokoladu barboroj geriau nepirkti, visa kita ok
Šerk Šerk juos šokoladais, kitom Kalėdom vietoi paršelio galėsi pasikept
Atsakyti
Ačiū nuostabiai Kauno Barboros komandai! Užsisakinėjame jau apie du metus ir viskas puiku. Ačiū, kad palengvinate kasdieninį gyvenimą. :)
Atsakyti
Buivydas 2019-01-28 17:12:13
Maximos ir Barboros administracija be reakcijos į paminėtą įvykį.

Atsakymas, jei parašysite sureaguosime, taigi rašau:

Daromos išvados visi Barboros potencialūs klientai ir Maximos klientai yra jų atžvilgiu „u****i, d*****i“, „duxai“ ir pan.

Barboros automobilio valst.nr. HZT032 vairuotojas 18:45 val. 2019-01-27 Vilnius, prie Šv. Mikalojaus g. 15 namo, darydamas posūkį važiavo ant stovinčių žmonių, kurie stovėjo ant pėsčiųjų tako. (apmokinkite darbuotojus, kaip reikia elgtis bendrauti ir vairuoti).

Sustojęs iš automobilio rėkė ant pėsčiųjų, juos išvadino necenzūriniais žodžiais.

Priėjus prie Barboros automobilio, kad nufotografuoti valstybinį numerį, pradėjo keiktis grasinti ir mosikuoti rankomis ir išvadino necenzūriniais žodžiais viešojoje vietoje „duxas ką tu čia u****s darai“.

Kaip matyti iš nuotraukų, net sustojimas negalimas minėtoje vietoje, bet Barboros automobilis turi išimtis, ne tik sustojęs paminėtoje gatvėje, bet ir net visiškai užvažiavęs ant pėsčiųjų tako.

Laukiu viešo atsiprašymo už viešosios tvarkos pažeidimą, patirtus dvasinius išgyvenimus, bei kompensacijos už darbuotojo nemandagų, įžūlų, agresyvų elgesį.

Paskambinus Maximos info linijai ir Barboros, nesureaguota ir nedaromos jokios išvados, neva tai pačio darbuotojo problema.
Jus rimtai toks priekabus esate? Norite pametinti padirbti sita darba??? :)
Atsakyti
Užsisakinėjome prekes iš Barboros, gavome laišką į paštą, kad kurjeriui nepavyko rasti mūsų namie. Deja namie buvome visa dieną, bet jokio skambučio į duris nebuvo. Toks atvejis pasitaikė pirma kartą. Tikimės ir paskutinį, nes tikrai labai nuvylė.
Atsakyti
Pirkau kiaulienos, atveze su kvapu, nors rado, kad 2 dienas galioja. Ir pistaciju sveremu kaina ne ta, pirkau uz 11€, o imusta uz 15€.
Atsakyti
Nezinau kas ten surenka prekes, bet matyt nieks netikrina surinkeju. Antra karta uzsakau sonine be kaulu, atveza su kaulais, kaulai sveria 200-300gr! Dar vienas minusas kad surenki prekiu krepseli uzsakai kitai dienai ir paskui kazka neatveza, pasiteisinimas : Ispirko! Tai jaigu zmogus uzsake ta preke tuo metu kai ji buvo tai prasom pristatyti ja! Gaunat uzsakyma einat is kart ir surenkat nesvarbu kad ves kita diena nes cia chemija arba gyvunu prekes, galima sudeti is kart ir kita diena sviezia maista dadeti. Daug prekiu nera arba tiesiog neieina i surinkima. Prasau atidziau priziureti surinkejus ir is kart kai gaunat uzsakyma surinkti prekes rezervacijai!
Atsakyti
Labai patogi paslauga, tik trūksta to, kad ne visas Maximos asortimentas yra. Sutaupo laiko, kiek vaikščiotum po parduotuvę, kiek laiko stovėtum eilėje... Didžiausios pagyros kurjeriui Rolandui Vilniuje. Užsakymas Vilniuje. Labai mandagus žmogus. Pasiteiravo gal gali anksčiau pristatyti, deja buvau darbe. Perskambinau kai grįžau ir sulaukiau labai greit!!Sėkmės vykdant tikrai reikalingą paslaugą, o tobulėti visada yra kur, šiaip viskas labai liux.
Atsakyti
Teko matyti, kaip maxima apsauginis po parduotuve vaikesi barboros prekiu surinkeja, susidare ispudis, kad jie karts nuo karto rinkdami prekes megsta truputi pavogti ar nusukti, reiketu visiems gerai ziureti ko ir kiek atveza, ypac sveriamus produktus.
Atsakyti
Maximos ir Barboros administracija be reakcijos į paminėtą įvykį.

Atsakymas, jei parašysite sureaguosime, taigi rašau:

Daromos išvados visi Barboros potencialūs klientai ir Maximos klientai yra jų atžvilgiu „u****i, d*****i“, „duxai“ ir pan.

Barboros automobilio valst.nr. HZT032 vairuotojas 18:45 val. 2019-01-27 Vilnius, prie Šv. Mikalojaus g. 15 namo, darydamas posūkį važiavo ant stovinčių žmonių, kurie stovėjo ant pėsčiųjų tako. (apmokinkite darbuotojus, kaip reikia elgtis bendrauti ir vairuoti).

Sustojęs iš automobilio rėkė ant pėsčiųjų, juos išvadino necenzūriniais žodžiais.

Priėjus prie Barboros automobilio, kad nufotografuoti valstybinį numerį, pradėjo keiktis grasinti ir mosikuoti rankomis ir išvadino necenzūriniais žodžiais viešojoje vietoje „duxas ką tu čia u****s darai“.

Kaip matyti iš nuotraukų, net sustojimas negalimas minėtoje vietoje, bet Barboros automobilis turi išimtis, ne tik sustojęs paminėtoje gatvėje, bet ir net visiškai užvažiavęs ant pėsčiųjų tako.

Laukiu viešo atsiprašymo už viešosios tvarkos pažeidimą, patirtus dvasinius išgyvenimus, bei kompensacijos už darbuotojo nemandagų, įžūlų, agresyvų elgesį.

Paskambinus Maximos info linijai ir Barboros, nesureaguota ir nedaromos jokios išvados, neva tai pačio darbuotojo problema.
Atsakyti
01.20d. atvežti kiaušiniai galiojo iki 01.23d.
Milda Varanavičienė
2019-01-20 16:24:54 IP 78.63.236.21
Atsakyti
Nors užsisakinėju dar tik trečią kartą, bet jau nusivyliau. Antrąjį kartą radau kažkieno kito prekę. O šįkart praradau savo. Jei kada vėl užsisakinėsiu, tai fex gaišint kurjerį, nes tikrint reikės visas prekes maišuose. O neradus savosios, ką ir kam sakyt, kad ją įdėtų. Bent su sekančiu užsakymu...nusivyliau...
Atsakyti
Laba diena.Dėkoju, kad esate.Dėkoju, kad labai padedate senatvėje.Dėkoju visam kolektyvui.Ypač vairuotojams-kurjeriams.
Visada ir visi labai malonūs, mandagūs. Jūsų paslaugomis naudojuosi nuo pat pradžių Jūsų veiklos.Tik nedidelė pastaba.
Prašymas kiaušinių dėželę mažame maišelyje įdėta užrišti. Pakuotojai jeigu neužriša stangriai, tai maiše vežant dežutė atsidaro ir kiaušiniai sudūžta.Pastebėjau, kad taip atsitinka, kada maišelį nesuriša.Nesurišti maišeliai pasitaiko tik kiaušinių.
Visa kita labai gerai ir didelis ačiū.Gero Jums darbo ir sėkmės.Jūsų pirkėja
Atsakyti
Apie BARBOROS prekių kokybę 2018-11-11 19:56:58
Barboros paslaugomis naudojuosi nuo pat pirmos atsiradimo dienos. Per tą laikotarpį būta visaip ir visko. Asmeniškai man labiausiai nepriimtina ir nervina tai, kad dauguma Barboros parduodamų prekių yra besibaigiančio galiojimo, todėl suplanuoti meniu visai savaitei - tiesiog neįmanoma. Kokybė, deja, vis dažniau ir labiau nuvilia. Pvz., šiandien net nesivarginau skambinti Barboros pagalbai, nes žinojau, jog į savo pretenziją gausiu standartinį, darbuotojų mintinai išmoktą atsakymą. Konkrečiai. Spalio 19 d. pirkau 2 pakuotes šviežių datulių, kurių galiojimo trukmė baigiasi 2019 rugsėjį. Ramiai padėjau į produktų lentyną, o šiandien, t.y., po trijų savaičių, pažvelgiau į dėžutes su datulėmis ir nustėrau: vienoje knibždėjo kirmėlės, o kitoje turbūt gaminosi vynas, nes net per plastiko pakuotę kvepėjo vynu. Atidarius pastarąją, vaizdas buvo visai "nevyninis" - kai kurios datulės buvo supelėjusios. Paprastai tokiais atvejais Barboros pagalbos darbuotojai, tarsi tikri ekspertai, tvirtina, jog pirkėjas netinkamai laiko prekes.Be to, dar galioja pretenzijos pateikimo laiko intervalas, kuris yra 24 val. Tačiau per tiek laiko tikrai neįmanoma suvalgyti visus užsakymo metu gautus produktus ir taip patikrinti, ar ten nėra kokių nors savaiminio vyno gaminimosi siurprizų. Susidaro įspūdis, kad Barbora, skelbdama produktų nuolaidas, taip atsikrato nekokybiškų prekių ir tokiu būdu išvengia produktų išmetimo į savartyną. Reziumuojant, noriu pasakyti, kad Barboroje geriausiai dirba kurjeriai (čia apie Vilniaus miestą). O pačiai Barborai - dar tobulėti ir tobulėti. Būtent to nuoširdžiai linkiu.
Pilnai su jumis sutinku, kokybe prekiu nevisada gera, tikrai didziulis pliusas barborai tai vairuotojai, dar tokiu maloniu nesu macius niekur zmoniu, dirba kaip profi! (VLN) Tik va siandien kazkodel apie mus pamirso ir neatvaziavo, o uzsakiau misinuka kudikiui, nzn ar uzteks mums iki ryto : (
Atsakyti
Neina uzsiregistruot i barbora.lt svetaine nors viska pasirinkau ir surasiau ka prase pasirinkau aptarnaujama miesta (rajona) bet vistiek raso jog tureciau pasirinkti miesta
Atsakyti
Na būtų viskas neblogai, jeigu ne sokoladai kuriems likes mėnuo iki galiojimo pabaigos, galvojau uzsisakysiu su nuolaidom šventėms, ir taip gaunasi kad iki švenčių jie nedatempe ir kadangi pati nemėgstu tai sumaitinau vaikams, pinigai išleisti per niek, šokoladu barboroj geriau nepirkti, visa kita ok
Atsakyti
Kaune niekada nebuvo jokių problemų užsisakant prekes iš Barboros, bet teko žmonai užsisakyti Vilniuj būnant ligoninėj tai neduok dieve, kurjeris Virginijus nespėjo pristatyti alkoholio - juk reikia išeinant kažkaip atsidėkoti už rūpestį daktarui :) nu tiek to būna visko nespėjo tai nespėjo, bet kurjeris atvežęs prekes paliko pirmam aukšte nors mama su mažais dvynukais ant rankų paprašė užnešti į trečią aukštą jis kategoriškai atsisakė tai padaryti motyvuodamas tuom jog skuba ir nepatenkintas pasakė kodėl jis turi nešioti prekes kodėl vyras negali pasirūpinti, tai sveiku protu nesuvokiama manau tokie kurjeriai labai kenkia Barboros prestižui kadangi Vilniuje daugiau gyvenime nesinaudosim šiomis paslaugomis, padėtį šiek tiek pataisė labai maloni Barboros darbuotoja paskambinus ir pasakius kad trūkstamas prekes atveš ryte kiek įmanoma anksčiau kas ir buvo padaryta, kitas kurjeris buvo labai malonus prekes atnešė iki palatos ir atsiprašė dėl to respect, bet niekam nelinkiu sulaukti tokio kurjerio kaip Virginijus nes maitinančiai krūtimi mamai gali dingti pienas...
Apie BARBOROS prekių kokybę
2018-11-11 19:56:58 IP 78.58.63.194
Atsakyti
Barboros paslaugomis naudojuosi nuo pat pirmos atsiradimo dienos. Per tą laikotarpį būta visaip ir visko. Asmeniškai man labiausiai nepriimtina ir nervina tai, kad dauguma Barboros parduodamų prekių yra besibaigiančio galiojimo, todėl suplanuoti meniu visai savaitei - tiesiog neįmanoma. Kokybė, deja, vis dažniau ir labiau nuvilia. Pvz., šiandien net nesivarginau skambinti Barboros pagalbai, nes žinojau, jog į savo pretenziją gausiu standartinį, darbuotojų mintinai išmoktą atsakymą. Konkrečiai. Spalio 19 d. pirkau 2 pakuotes šviežių datulių, kurių galiojimo trukmė baigiasi 2019 rugsėjį. Ramiai padėjau į produktų lentyną, o šiandien, t.y., po trijų savaičių, pažvelgiau į dėžutes su datulėmis ir nustėrau: vienoje knibždėjo kirmėlės, o kitoje turbūt gaminosi vynas, nes net per plastiko pakuotę kvepėjo vynu. Atidarius pastarąją, vaizdas buvo visai "nevyninis" - kai kurios datulės buvo supelėjusios. Paprastai tokiais atvejais Barboros pagalbos darbuotojai, tarsi tikri ekspertai, tvirtina, jog pirkėjas netinkamai laiko prekes.Be to, dar galioja pretenzijos pateikimo laiko intervalas, kuris yra 24 val. Tačiau per tiek laiko tikrai neįmanoma suvalgyti visus užsakymo metu gautus produktus ir taip patikrinti, ar ten nėra kokių nors savaiminio vyno gaminimosi siurprizų. Susidaro įspūdis, kad Barbora, skelbdama produktų nuolaidas, taip atsikrato nekokybiškų prekių ir tokiu būdu išvengia produktų išmetimo į savartyną. Reziumuojant, noriu pasakyti, kad Barboroje geriausiai dirba kurjeriai (čia apie Vilniaus miestą). O pačiai Barborai - dar tobulėti ir tobulėti. Būtent to nuoširdžiai linkiu.
Atsakyti
Labai gaila, kad Lietuviai gyvenantys uz Europas Sajungos ribu negali pasirupinti savo artimaisiai. Pasaulinio masto kreditines korteles VISA ir MASTERCARD nepriimamos nes neregistruotos Europos Sajungoj. Tikiuosi Barboros vadovai isples savo akirati ir panaikins tokius apribojimus.
Taip pat galetu informuoti apie neturimas prekes is anksto.
Atsakyti
As tai gal noreciAu tik pasiulyti, pvz kai neturit kažkokios prekes, galima juk parasyti į el pasta, kad gal vietoj neturimos prekes galit įdėti kita. Kaip pavyzdys, pomidorų už 1.29 nėra, net už 1, 50 yra, tai galit juos įdėti. Manau butų Faina gauti visada tas prekes kuriuos užsakom :) tik tiek ir norejau pasakyti. Sėkmės darbuose :)
Atsakyti
Laba diena. Ar pristatote prekes i SB “Vaiteliai”?
Atsakyti
Noreciau pagirti klaipedos kurjerius Sauliu ir Arnolda kitu vardu neisidemejau.Prekes pristatytos tvarkingai, mandagiai ir laiku.Tokius maisus tampo kiekviena diena, bet vistiek sugeba buti mandagus :)
Atsakyti
Musu seima naudojasi barbora, sutaupom laika ir pinigus, nes nebuna neplanuotu purkiniu, negaistam laiko blaskydamiesi po parduotuve. Esam patenkinti prekiu kokybe ir aptarnavimu. Aciu.
Atsakyti
Klienu aptarnavimas - linketina geresnio... Mergina vardu Ieva negali nei atsakyt i klausima, nei pagelbet, nei suteikt galimybes pakalbet su atsakingu zmogum.. priedo, bekalbbant, tiesiog atsijunge... labai nemalonu, uzsakom jus, kad mums butu patogiau, o gaunam daugiau problemu... vienintelis pasiulymas buvo atsaukti mano uzsakyma... prekes bus renkamos veliau, atvezamos veliau, bet pakeist ar pridet nieko negalima.... taciau, kai jie neturejo kazkokios prekes, jie jos tiesiog neatveze, neperspejo, tiesiog neatveze.... labai gaila, tikrai nemanau, kad dar naudosiu sia paslaugaq ir NIEKAM nerekomenduoju.. bet... konsultante Ieva atleisciau, jai sis darbas netinka.... taciau apie imone daug pasako jos darbuotojai.... Maksimos konsultante buvo labai maloni ir bande rasti kazkoki sprendima... o barboros konsultante tiesiog norejo baigti pokalbi, ka ir padare.... pati.....
Atsakyti
Džiaugiuosi Baroba!
Uzsisakinėju jau porą metų. Po tris kartus per mėnesį mažiausiai. Per visą ši laiką klaidų pasitaikė tik du kartus neidėtas produktas, produktas kuris priklausė ne man. Pastebėjau tik vėliau tai. Kurieriai mandagūs. Pristato laiku, susisiekia. Džiugu!
Atsakyti
Labai džiaugiuosi, kad yra BARBORA, tai labai naudinga paslauga, nereikia laukti eilėse parduotuvėje, tampyti sunkius maišus, neturiu jokių priekaištų nei kurjeriams, nei dėl pristatytų prekių
Atsakyti
Noriu padėkoti BARBOROS kurjeriams, kurie visada su šypsena, paslaugūs, mandagūs. Gyvenu 12km už Palangos, Monciškėse. Maisto prekių pristatymas į namus - labai reikalinga paslauga mūsų kaimelyje. Turime nevairuojančių, vyresnio amžiaus moterų, kurioms parsivežti bulves, morkas, šunų maistą autobusu yra ypač sudėtinga, sunku... Jos mane ir paskatino pasinaudoti šia paslauga. Nė kart nenuvyliau: daržovės šviežios, kiaušiniai nedužę, uogos neparūgusios, pieno produktai nebesibaigiančio galiojimo. Sutaupai laiko, išvengi vasarinių eilių Palangos Maximose o atvežimo mokestis 2€ - pigiau nė pati nenuvažiuoju, nes 12 km iki parduotuvės!
Norėčiau padėkoti visiems inicijavusiems šią paslaugą ir kiekvienam, kuris prisideda prie to, jog prekės be jokio vargo atsiduria mano šaldytuve!
Atsakyti
Noriu Jums padėkoti už labai gerą paslaugą, kuria naudojuosi beveik nuo Jūsų veiklos pradžios.
Ačiū už tai, kad pagelbėjat. Užsakau sau (man greit 80 m.) ir pusseserei, kuri yra dar vyresnė.
Jūsų dėka viską ir visada galime gauti tiesiai į namus.Mums paslauga labai svarbi.Mes patenkintos
viskuo: asortimentu, kokybę, kurjeriais ir darbuotojais prie telefono (jeigu reikia paklausti ar kažką
patikslinti).Turiu vieną prašymą.Ar galima būtų prie daržovių (pvz.bulvės, morkos, burokėliai) visada
pažymėti ar plautos ar ne.Tai neesminis dalykas, bet būtų patogu.Dar karta Jums ačiū ir didelės sėkmės
Jūsų atsakingame ir nelengvame darbe.Ačiū už tai, kad pamažinat mums kylančius senatvėje sunkumus.
Pagarbiai Jūsų pirkėjos Janina ir Irena.
Henrikas Juškevičius
2018-08-10 17:40:21 IP 78.60.135.111
Atsakyti
Kurjeris prieš atvežant užsakymą paklausė ar gali atvežti anksčiau užsakymą.Gavęs teigiamą atsakymą atvažiavo anksčiau, bet pasirodė, kad pagrindinės prekės sudariusios didžiausią užsakymo dalį neatvežė. Mergaitė iš klientų skyriaus paaiškino, kad kai buvo renkamos prekės reikiamos nebuvo ir, deja, taip atsitinka.
Mano klausimai: kodėl kurjeris skubėjo nesurinkęs visų prekių ir nepranešė man apie tai, kad pagrindinės prekės nėra, ar bus man gražinta suma už nepristatytą prekę. Ir kaip dažnai toks "DEJA" atsitinka Barboroje?
Užsakymo Nr K9QET5MD55U4LM6
Pagarbiai,
Henrikas Juškevičius
Atsakyti
Vakar uzsisakiau is jusu parduotuves sviezias broileriu blauzdeles be sanario du pokelius.Sumokejau uz juos 3 eurus su cnt.. likau nusivylus, blauzdeles buvo su kvapu, prasmirde..: (
Atsakyti
Barboros paslaugomis naudojuosi apie 2metus, tačiau per pastarąjį pusmetį teko labai nusivilti. Daržovės dažnai papuvusios, kelis kartus esu gavus tik išmetimui tinkamas daržoves ir daug kartų pusėtinos būklės. Taip pat prekes, pradarytose pakuotėse - mėsą, sūrį, šokoladą ir atitirpusius produktus, nuo jų lašančiame maiše, kurie turėtų būti šaldymo kameroje, o pakartotinai užsaldyti nebegalima. Už kai kuriuos produktus gražino pinigus, už kitus ne...Jau nekalbu, kad po tokio pristatymo vis tiek tenka važiuoti į parduotuvę pirkti ko trūksta... Tris kartus buvo pasitaikę itin nemandagūs kurjeriai. Aptarnavimo ir prekių kokybė labai suprastėjo, nebesinori naudotis paslaugomis, tikiuosi ateityje pasitaisysiste.
Atsakyti
Norėčiau pasiteirauti kodel neranda adreso nors vedu teisingai ? Pirma karta naudojuos tad idomu kodel neranda...?: (
Atsakyti
dar neteko nusivilti "Barboros" paslaugomis. manau, tai naudinga kliento laiką ir energiją taupanti paslauga. vienintelis minusas - visiškas plastiko netausojimas. nuo pat pirmo užsakymo buvau nustebusi, kiek daug plastiko maišelių galima sunaudoti be reikalo. kiekvieną kartą užsakant jaučiu kaltę dėl maišų, kuriuos turėsiu išmesti ar sugalvoti kaip gi juos naudingai panaudoti. paskutinis kartas buvo galutinis - mano prekės, kurias laisvai (na jau tikrai atsipalaidavusi) susidėčiau į du didelius maišus, buvo sudėta į šešis didelius pustuščius maišus. kiekvieną kartą pievagrybiai sudėti į platikinius indelius ir dar papildomai į atskirą maišelį, kiaušiniai nuolatos dedami į atskirą maišelį, grietinei ir kitiems produktams, kiekvienam produktui, nesvarbu supakuotas jis ar ne, sunaudojamas maišelis arba plastikinis indelis.. manau, tai opi problema mūsų amžiuje, į kurią turime žvelgti atsakingai, ir kažkaip ją spręsti. tai yra priežastis kodėl nusprendžiau atsisakyti "barboros" paslaugų. Tikiuosi, ateityje UAB "Barbora" atsižvelgs į aplinkos tausojimą. sėkmės darbuose.
Atsakyti
Kelis metus uzsakinejom maista is Barboros, visada buvo sklandu.
Uzsakem maista. 20180703 apie 19.45 val. Vairuotojas atsisake Vilniuje. Lazdynuose atvezti kelis maisus maisto sakydamas.kad jam nepakeliui...ir 21 val baigia darbus ?!!!!!
Dsugiau niekada neuzsakinedime ir KITIEMS NESIULOM !!!
Atsakyti
Paskutini karta likau nusivylusi paciais kurjeriais. Mano prekiu pristatymas buvo 20-21 tam tarme, kurjeris man skambino lygiai 20.00 val o as i kiema savo isukau 20.03 ir jo jau nebuvo. Perskambinus man sakake kad cia mano reikalas reikejo kelti rageli ir kad jis jau nebegris nes neturi laiko ir kad mano pirkinius pristatys tik kita diena.Svarbiausia, kad tikrai nieks man nepristate nors tikrai buvo skubu, nes turiu leliuka ir ten buvo misinukas, kurio man reikejo 21 val vakaro butinai. Paskambinus i Barbora informacijos centra man tik pasake kad labai atsiprasom, kad taip vairuotojas pasielges, mes jam skirsim papeikima. Bet kas man is to, man prekiu reikejo, o ne papeikimo...
Atsakyti
Nuostabus aptarnavimas, prekės nei karto nėra nuvylusios. Nepasaint to, kad kaip ir kiekvienoje parduotuvėje dirba žmonės, kurie tikrai nėra tobuli, manau tikrai viskas atitinka kokybę. Prekes esu užsisakiusi ne vieną kartą, ir gendančių ir jautrių dūžiams produktų, nepasitaikė nei supuvę obuoliai, nei sugedusi mėsa ar sudaužyti kiaušiniai. Tuo labiau, kad nereikia nei kojos iškelti iš namų, neretai kurjeris net ankščiau atvažiuoja prieš tai paklausęs ar gali pristatyti prekes ankščiau. O apie pačius kurjerius tikrai norėčiau asmeniškai barboros paprašyti jiems skirti pagyrimus už nepriekaištingą darbą Klaipėdoje. Nesvarbu koks paros metas, jie visuomet mandagūs, paslaugūs, netgi linkę atsakyti į vieną kitą klausimą kaip gi vykdomi šie barboros stebuklai.
Atsakyti
Visada buvo gaunama viskas gerai, bet paskutinį kartą, gautos prekės, kurios neatitiko užsakytų, paskambinus, tik pasakyta, kad nekeisime, nes čia panaši prekė, nors sudėtis kita. Pagalbos nesulaukiau, kurjeris nepasakė, jog sukeistos prekės, vaikas alergiškas tai sudečiai. Klaidinga informacija pateikta, jog bus įdėta panaši prekė
Atsakyti
Užsisakinėju nebe pirmą kartą, ir tikrai esu patenkinta. Kurjeriai atsižvelgia į pageidavimą neskambinti į duris ar pranešti kai jau atvykę į kiemą, kad neprikeltų mažųjų. Dėl prekių asortimento - super. Kartais norisi pačiai nueiti į parduotuvę, pačiupinėti, pasirinkti prekęs, bet kadangi BARBORA nėra nuvylusi nė karto, pasitikiu jais. Net malonu yra pamatyti, kaip surinkėjai rinkdami prekęs jas apžiūri, ar nepažeistos, vaisių ir daržovių surinkėjai labiau ir atidžiau net žiūri kokybę nei mes patys kartais tai darom.. Žinoma, surinkėjas surinkėjui nelygus, beet... tobula vis vien, nes klystam visi, klysti žmogišką. Tad leidžiu sau turėti daugiau laiko ir savo brangiesiems ir patikiu savo apsipirkinėjimus BARBORAI! BARBORA, geriausia, kas galėjo nutikti Kaunui! Ačiū Hyperio Barboriukams!
Atsakyti
Labai džiaugiuosi kaskart sulaukusi Barboros. Dar nei karto neteko nusivilti. Prekės visada tokios, kokių ir tikiuosi. Kurjeriai visada malonūs ir besišypsantys. Jau vien dėl jų galima užsisakineti. Iš pradžių buvo neįprasta apsipirkineti internetinėje parduotuvėje.. Tačiau laikui bėgant jau nebeįsivaizduoju, ką be Jūsų darytumėme. Ištikimomis pirkėjomis tapau ir aš, ir mama su anyta, ir pulkas draugių. Linkėjimai visam puikiam Barboros kolektyvui!
Atsakyti
Gediminas 2018-05-26 11:43:59
Žmona užsakė prekes Klaipėdoje. Pažiūrėkite kokį produktą gavome. Galiojimo terminas geras, bet viduje...
Laba diena, Gediminai,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Dėl prekių, kurios neatitiko Jūsų lūkesčių, prašome kreiptis el. paštu - pagalba@barbora.lt

Lauksime Jūsų žinutės.

Gražios dienos,
BARBORA
Atsakyti
Justina 2018-05-08 14:16:50
Esu nusivylusi barboros darbuotoju neatsakingumu ruosiant prekes kliantams. Viena karta pasteta su neaiskios kilmes pelesiu gavome kita karta salotos sugedusios- apvytusios buvo.
Pinigus grazino bet kuo toliau tuo dazniau nuvilia.
Na dėl pašteto, tai barbora nekalta, nemato kas viduje yra ir patys pirkdami galim toki parsinest.

Taip pat rekomenduojame

Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Sraigių delikatesai
Sraigių degustacijos

Adresas: Raudondvario pl. 99, LT-47184 Kaunas.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto produktai; pramogos ir poilsis; sveiki produktai.
SRAIGIŲ DEGUSTACIJOS BEI SRAIGIŲ SU BURGINDIŠKU PADAŽU PREKYBA Atstovaujame Lietuvos sraigių augintojus, kurie augina Helix Aspersa Maxima sraiges. UNIKALI UŽSAKOMOJI SRAIGIŲ DEGUSTACIJA Sraigių degustacija įmonių šventėse Sraigių degustacija vestuvėse Sraigių degustacija krikštynose Sraigių degustacija...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų 04-23 18:10
Šiandien vykusiame Trišalės tarybos posėdyje nuspręsta pradėti derybas dėl vairuotojų atlyginimų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%