VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Marketing Investment Group Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Marketing Investment Group Lietuva

Atsiliepimai apie Marketing Investment Group Lietuva, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Marketing Investment Group Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Prisiskaičiau komentarų atsiliepimuose, kad labai blogos prekės, pinigų negrąžina ir t.t. Užsisakiau prekes su atsiėmimu vietoje, viskas su prekėmis buvo gerai (užsakinėjau batus), prekes gavau per 5 darbo dienas. Parduotuvę rekomenduoju, kokybiškos prekės.
Atsakyti
Pirmoj nuotraukoj parodytas adresas tyčia klaidingas gražinimui.
Antroj nuotraukoj tikslus adresas ir jų buveinė.
Atsakyti
Paskaičius šiuos žmonių komentarus net atsisakiau priimti siunta nes baisu ką ten gali gauti o batai kainavo 54 eurus. Jie labai manęs prašė priimti siunta neva atnešusi batus grąžinimui į fizinę parduotuvę greičiau atgausiu pinigus. Siuntos nepriemiau taip kad įrodinėti kažko dėl kokybės nereiks.
Atsakyti
Taigi taigi,

LABAI rekomenduoju visiems apeiti šitą parduotuvę. Dėsiu visas pastangas, kad informuočiau kuo daugiau žmonių, kad niekas niekada iš Jūsų nieko nepirktų. O visą tai padarėt dėl viso labo 15 Eurų.

Situacija: fizinėje parduotuvėje nupirkta prekė. Prekė netiko, todėl po paros buvo atvežta gražinimui. Iškart esu apkaltinamas, kad bandau apgauti parduotuvę ir gražinti panaudotą prekę. Pradeda fotografuoti, atneša kitą identišką prekę, kažką rodo ir bando parodyti kaip skiriasi "mano" prekė nuo jų parduodamų prekių. Gėda prieš žmonnes. Vedėjas ar kas yra absoliučiai nesuinteresuotas įlipti į kliento pozicija ir varo savo - tavo problemos, kreipkis į vartotojų teises, per parą laiko sunešiojai avalynę ir negalima priimti. Deja, avalynė net nebuvo užsidėta ant kojų ilgiau nei matuojantis parduotuvėje.

APEIKIT, NIEKADA NIEKO NEPIRKIT, NES JEI PIRKDAMI NEIŠNAGRINĖSITE KIEKVIENO SIŪLELIO AR AKMENĖLIO, O VĖLIAU PERSIGALVOSIT - PINIGUS IŠKART PRARASIT IR BŪSIT LAIKOMAS APGAVIKU.
Atsakyti
Nerekomenduoju šios el. parduotuvės. Grąžinus prekes ši el. parduotuvė net nesugeba grąžinti pinigų per nustatytas 14 d. Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą darbuotoja net neturi kompentencijos bendrauti su klientu yra nemandagi ir neempatiška. Kreipiantis el. paštu atsiunčiamas šabloninis tekstas ir nesigilinama kokiu klausimu buvo kreipiamasi.
Atsakyti
Apgailetina. Prekes uzsakytos pries 8 dienas, vis dar negauta. Sandelys Lietuvoje, bet pristatyti i kita miesta reikia daugiau nei 8 dienu? Paskambinus klientu aptarnavimui, pranesa kad prekes gautos ir galima atvykti i parduotuve atsiimti, atvykus pasako kad siandiena jokiu siuntu nera gauta... Visiskai apgailetinas aptarnavimas ir poziuris i klienta...
Labai gailiuosi kad pirkdamas nepaskaiciau atsiliepimu apie Sizeer, nes neradau nei 1 teigiamo, tai tikiuosi kas mato si atsiliepima, pagalvos pries pirkdami pas juos.
Atsakyti
Tipiska internetine parduotuve. Kai padarai uzsakyma atsiuncia laiska kuriame parasyta kad prekiu nepristatys ir magisku budu lygiai tuo paciu metu svetaineje atsiranda tas dydis kuris buvo anuliuotas uzsakyme. Greiciausiai nebenorejo pritaikyti akcijos tai anuliavo uzsakyma, kuris buvo padarytas per ispardavima, nors konsultantas uztikrino kad uzsakyma pristatys per 6 d.d.
Atsakyti
Apgailėtinas klientų aptarnavimas, kaltinamas klientas nebūtais dalykais ir 0 adekvataus bendravimo, apeikit kuo toliau šita urva
Atsakyti
Internetinėje parduotuvėje užsisakiau kepurę ir tuo laikotarpiu teko išvykti į kitą miestą, grįžus jau prekė buvo atėjus ir išsipakavau pasimatuoti. Pasimatavus netiko dydis ir nunešiau į fizinę parduotuvę (Vilniaus Akropolyje) dėl dydžio pakeitimo. Viską priimė ir sakė pakeis. Po savaitės paskambina ir sako, kad užsisakiau ne tokią kepurę, kokią gavau, o panašią, nors puikiai žinau kokią užsakiau ir viskas puikiai matosi pagal kainą užsakymų istorijoje, nes tų kepurių kainos skiriasi ir dabar jau aiškina, kad dydžio nepakeis ir pinigų negrąžins. Tikrai likau labai pasipiktinęs kai per jų kažkokią sistemos klaidą konsultantė telefonu valandą laiko paistalioja nesąmones dėl skirtingų prekių ir nieko negrąžina ir nepakeičia. Panašu, kad teks nebesinaudoti šia parduotuve ir nebeturėti su jais reikalų :) Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Dažnai užsisakinėju prekes internetu, bet dar tokios nesamonės nesu apturėjusi. Užsisakiau Nike tampres internetu, gražinau nes dydis netiko realiai tik iki kelių užsimovė. Grąžinau jų fizinėje parduotuvėje Kaune ir po 2 savaičių gaunu skambutį, kad jie prekės nepriims nes ji murzina. Wtf jeigu patys ištepliojat transportavimo metu arba galbūt fizinėje parduotuvėje darbuotojai ar kiti klientai matuojasi, patys ir atsakykit. Ir šiaip kiek esu gavusi prekių iš jų, tai dažnai pakuotės būna įplyšusios, murzinos o patys produktai jau atrodo nešioti. Iš patirties nerekomenduoju sizeer ir patariu, kai grąžinat/gaunat prekės filmuokit ir fotografuokit, kad turėtumėte įrodymą, nes kitaip kaltins jus ir pinigų už netinkama produktą neatgausite.
Makaronu investiju birza
2021-06-07 18:54:03 IP 5f4soqtb
Atsakyti
kaip supratau, cia yra paprasciausias dropshippingas, nes esme tokia, kad nera prekiu, parasyta prekiu atsiemimo vieta, bet pristatymas iki 6 darbo dienu i parduotuve, sakau kur sandelys, sako Vilniuje, tai 6 darbo dienas is sandelio prekes veza ? cia kazkokia visiska klounada
Atsakyti
Lavonų įmonė. Pardavėja rėkia ant žmonių, negali normaliai paaiškinti situacijos dėl grąžinimo (praduotuvė pc Ozas). O ir sąlygos grąžinimo juokingos, jokio supratingumo. Apgailėtina
Atsakyti
Prastos kokybės išbaigtumas procesų ypač nepatogu dėl gražinimo, reikia susimokėti pačiam kas brangiai atsieina
Atsakyti
Ieva 2021-04-09 22:37:57
TIKRAI NEREKOMENDUOJU!!!
Užsisakiau Nike batus, kurie kainavo apie 80 eurų. Prekė atėjo ne originalioje dėžėje, visa dėžė buvo apiplėšyta, be dangčio. Patys batai purvini, net vidiniai batų padai skirtingų spalvų. Susisiekus su kompanija gavau atsakymą, kad siųskite registruotu paštu arba kurjeriu. Nurodė adresą Minsko pl. 55,
LT-13279 Kuprioniškių km., Vilniaus r. sav
Negana to, kad už grąžinimą turiu susimokėti pati, nueinu į pašto skyrių, o ten sulaukiu atsakymo, kad tokio namo šiuo adresu net nėra.
Vėl kreipiuosi į kompaniją ir gaunu atsakymą, kad adresas tikrai teisingas ir kad kreipčiausi į įmonę per kurią siunčiu. Ir taip jau savaitė laiko bandau išgauti tinkamą adresą. Daugiau tikrai nepirksiu ir niekam nerekomenduočiau pirkti, nes pinigai bus išmesti į balą
Tokia pati situacija nutiko ir man. Tačiau pavyko išsiųsti prekes (už kurjerį teko sumokėti 6 Eur). Nuo prekių išsiuntimo jau praėjo 3 savaitės. Konsultantas el. laišku patvirtino, kad pinigai bus grąžinti per 14 d. nuo prekės gavimo, taip pat pat patvirtino, kad prekę gavo 04.20 d. Jau praėjo 17 dienų, pinigų dar negavau.
Atsakyti
Ieva 2021-04-09 22:37:57
TIKRAI NEREKOMENDUOJU!!!
Užsisakiau Nike batus, kurie kainavo apie 80 eurų. Prekė atėjo ne originalioje dėžėje, visa dėžė buvo apiplėšyta, be dangčio. Patys batai purvini, net vidiniai batų padai skirtingų spalvų. Susisiekus su kompanija gavau atsakymą, kad siųskite registruotu paštu arba kurjeriu. Nurodė adresą Minsko pl. 55,
LT-13279 Kuprioniškių km., Vilniaus r. sav
Negana to, kad už grąžinimą turiu susimokėti pati, nueinu į pašto skyrių, o ten sulaukiu atsakymo, kad tokio namo šiuo adresu net nėra.
Vėl kreipiuosi į kompaniją ir gaunu atsakymą, kad adresas tikrai teisingas ir kad kreipčiausi į įmonę per kurią siunčiu. Ir taip jau savaitė laiko bandau išgauti tinkamą adresą. Daugiau tikrai nepirksiu ir niekam nerekomenduočiau pirkti, nes pinigai bus išmesti į balą
Visiškai identiška situacija. Labai nusivyliau aptarnavimu. Jeigu tik būčiau paskaičius atsiliepimus anksčiau...
Atsakyti
Teko siūsti prekę keitimu. Pasidomėjus ar gavo ir per kiek laiko išsiūs atgal, teko išgirst tai ko iš save gerbančios kompanijos nesitiki išgirsti. Esmė būtų tokia - ko čia skambini, skaityk tasykles, kai praeis 14 dienų tada ir domėkis, nepatinka nepirk. Išvadas galit padaryti patys.
Atsakyti
Užsakiau kedus už 94e. Gavau, suplyšusioje- ranka aprašytoje dėžutėje. Apsimoviau, išėjau laukan ir pamačiau jog kedų liežuvėlių spalvos skirtingos, nors ir blankiai. Tačiau, kai kedai balti...
Gavau atsakymą jog vargiai prekė bus pakeista, nes jau dėvėti. Žinoma jeigu būtų juodas ir baltas pastebėčiau iškart. Jau supratau, kad gražinimas yra tolygu kaip nuskristi į kosmosą. Greičiausiai net nesivelsiu į šias niekur nevedančias diskusijas.
Nerekomenduoju
Atsakyti
TIKRAI NEREKOMENDUOJU!!!
Užsisakiau Nike batus, kurie kainavo apie 80 eurų. Prekė atėjo ne originalioje dėžėje, visa dėžė buvo apiplėšyta, be dangčio. Patys batai purvini, net vidiniai batų padai skirtingų spalvų. Susisiekus su kompanija gavau atsakymą, kad siųskite registruotu paštu arba kurjeriu. Nurodė adresą Minsko pl. 55,
LT-13279 Kuprioniškių km., Vilniaus r. sav
Negana to, kad už grąžinimą turiu susimokėti pati, nueinu į pašto skyrių, o ten sulaukiu atsakymo, kad tokio namo šiuo adresu net nėra.
Vėl kreipiuosi į kompaniją ir gaunu atsakymą, kad adresas tikrai teisingas ir kad kreipčiausi į įmonę per kurią siunčiu. Ir taip jau savaitė laiko bandau išgauti tinkamą adresą. Daugiau tikrai nepirksiu ir niekam nerekomenduočiau pirkti, nes pinigai bus išmesti į balą
Atsakyti
Tomas 2021-03-16 19:50:22
Prašysiu trumpai ir aiškiai - sizzer.lt nerekomenduoju. Batai atkeliavo sudraskytose dėžėse, o ir išpakavus atrodo lyg jau avėti:) Grąžinti neketinu, nes nenoriu gaišti brangaus laiko, bet patariu prieš darant sprendimą, kur pirkti batus, paisdairyti kitų avalynės tiekėjų.
Same shit! Nerekomenduoju! Daugumos parduotuvėse galima nemokamai gražinti prekes, o čia tai tragedija!!! Gaila pinigu ir laiko!
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU!!!!!!! Pirkome ten vyrui batus ir gailimės iki šiol!!!! Nepasitikėkite buveinės adresu, tik sugaišite laiką. Grąžinimas super nepatogus dalykas, jau du mėnesius vargstame. Sako nuvykite į buveinę arba išsiųskite paštu. Ir ką jūs manote, nuvykus į buveinę ir neradus, paskambinam vėl, sako kodėl jūs čia atvykote, tai tik kurjerių, logistikos tarnyba. Aš sakau, tai jūs nukreipėte, ne pati sugalvojau. Sakau kaip jus rasti, atvykome, čia nieko nėra, gal pasakysite kuris įėjimas, pastatas - sako moteris/mergina nieko negaliu pasakyti, nes pati nežinau????!!!!!!! Toks vargas vargelis, pastoviai perkame internetu, bet tokio sudėtingo ir mistinio grąžinimo nesame turėję. O pinigai - nemaži.....gaila ir laiko. NEPIRKITE iš jų!
Atsakyti
Prašysiu trumpai ir aiškiai - sizzer.lt nerekomenduoju. Batai atkeliavo sudraskytose dėžėse, o ir išpakavus atrodo lyg jau avėti:) Grąžinti neketinu, nes nenoriu gaišti brangaus laiko, bet patariu prieš darant sprendimą, kur pirkti batus, paisdairyti kitų avalynės tiekėjų.
Atsakyti
Čaraškino kontora. Pirkau kedus su akcija, netiko dydis, grąžinau registruotu paštu. Norėjau daryt dydžio keitimą, bet nekeitė, grąžino pinigus, nes kedus pabrangino ant 40eur. Super aptarnavimas. Telefonu ir el. paštu bendravimo kultūra verta dvejeto.
Atsakyti
KATAŽYNA 2021-03-03 21:36:58
Norint grazinti preke turi viska rasti pats, nes gudruoliai net nenurodo telefono numeriu kuris butinas siusti prekei atgal i sandeli. Skambini, klausi, tada pasako: ai taip mes zinom sita dalyka, galiu padiktuoti numeri ar turite kur uzsirasyti.... :DD
Ne tik siunciant paciam, bet net ir pasto skyriuje negali rasti to uzkampio kurio adresas nurodytas kaip "prekiu grazinimo vieta"
Paklausus kaip galima butu issiusti preke, atsakymas: Na mes gauname prekes kuras siuncia registruotu pastu.. :D
Tai tipo jei nori siusti is pastomato iki jusu sandelio (neregistruotu) to padaryti negalesi.. kodel? tikriausiai ir patys nezino.
Daug pirkau, bet gana sito cirko. NIEKAM NEREKOMENDUOJU.
Analogiška situacija!!! Nusiunčiau prekes, lape buvo pačiame viršuje parašytas buveinės adresas, ten ir išsiunčiau savo sąskaita (nors kitur galėjau pirkt su nemokamu grąžinimu)..Dabar jie sako, kad reikėjo kitur siųst!!! O iki buveinės jiems sunku nuvažiuot!! Man lengviau matyt iš Kauno į Vilnių nuvažiuot ir tai padaryt!! Kam kladina, kam tas buveinės adresas, jei jis nereikalingas?? ?? Klientų jiems matyt nereikia.. Nerekomenduoju!!!! Ir jau kokybe abėjoju.. su tokiu atsinešimu. Šaraškina kontora kažkokia.. Žmonės, tausokite savo nervus ir geriau pirkite normaliose parduotuvėse, kurių tikrai nemažai. Jau geriau net truputį permokėt, nei po to laukt savo pinigų grąžinimo belen kiek arba aiškintis su tokiais " pardavėjais"..
Atsakyti
Norint grazinti preke turi viska rasti pats, nes gudruoliai net nenurodo telefono numeriu kuris butinas siusti prekei atgal i sandeli. Skambini, klausi, tada pasako: ai taip mes zinom sita dalyka, galiu padiktuoti numeri ar turite kur uzsirasyti.... :DD
Ne tik siunciant paciam, bet net ir pasto skyriuje negali rasti to uzkampio kurio adresas nurodytas kaip "prekiu grazinimo vieta"
Paklausus kaip galima butu issiusti preke, atsakymas: Na mes gauname prekes kuras siuncia registruotu pastu.. :D
Tai tipo jei nori siusti is pastomato iki jusu sandelio (neregistruotu) to padaryti negalesi.. kodel? tikriausiai ir patys nezino.
Daug pirkau, bet gana sito cirko. NIEKAM NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Padariau užsakymą. Sumokėjau pinigus. Užsakymą Sizeer kažkodėl atšaukė. Davė 10 eur nuolaidos kodą. Padariau kitą užsakymą. Prekė buvo akcijinė (99, 99 eur --> 79, 99 eur). Panaudojau suteiktą promo kodą. Prekė pabrango 10 eur. Fantastika. Tikrai fantastiška dovana nuo manęs jums.
Atsakyti
Tragiška parduotuvė. Ką užsakysi, to negausi! Bereikalingas laiko švaistymas su šia parduotuve. Du kartus užsakiau prekę ir vis paaiškėja, kad jos neturi. Tuo labiau, kad tai buvo dovana! Susitvarkykite savo el. parduotuvę ir likučius! Išgirsti varganą “atsiprašome” ir viskas! Duoda nuvalkiotą nuolaidos kodą, kurio gyvenime nepanaudosi! Nerekomenduoju niekam šios patduotuvės. Ir nerekomenduosiu visiems, kas tik norės joje apsiprikti. Tragedija!
Atsakyti
Pirktas prekes siunčia nemokamai, tačiau norint grąžinti reikia mokėti iš savo pinigų. Dviejų dėžučių siuntimas jiems - 9 eur, čia normalu? Jokios kitos galimybės grąžinti nėra. Visos kitos e-parduotuvės grąžinimo išlaidas apmoka. š*******o kontora, daugiau nepirksim, nerekomenduoju.
Atsakyti
Dalykai kodel pas juos VERTA NEPIRKTI 1.kainos su nuoliada tokios pat kaip be nuoliados, čia toki marketingiuka taiko. 2. Esu pas juos užsakes batus, netiko dydis, grąžinimo politika kaip iš viduramžiu laiku atispausdinti dokumenta BŪTINA su krūva nereikalingų klausimu / 3. Kurjeriu jie neužsako reikia rūpintis pačiam (išlaidos apie 6e)
4. Del keitimo patiems per paštomata gražinimu nepriima reikia siusti tiesiai i sandeli gražinimo arba keitimo atveju, (kaip minejau anksčiau kaina apie 6e) 5. Kaip deklaruoja savo reklamineje žinutėje PRISTATYMAS TIKRAI NEREA NEMOKAMAS- mokejau apie 5 e už atsiuntimą 6. balansas -11eur už grąžintas preke šitai ŠŪDAVOTAI KOMPANIJAI Rekomenduoju pirkti batus KITUR
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU! Aptarnavimas baisus, o grąžinimas NEĮMANOMAS! Kalbėta n kartų telefonu, informacija kas kartą skirias, jų įmonė grąžinimą priima karantino metu tik tiesiai į rankas, bet jiems patiems atvežus prekę iš Ignalinos į Vilnių jie randa šimtą priežąsčių, kodėl negali jiems paduoti siuntos. Maža to, prekę atsiuntė su magnetiniu apsaugos žymekliu. Visą mėnesį mėginu grąžinti prekę, deja nesėkmingai.
Atsakyti
Šios parduotuvės batai neatitinka kokybės. Atplyšo padas nuo bato viršaus. Akivaizdus brokas. Ekspertizės išvada buvo tokia, kad tai mechaninis pažeidimas! Nors batai avėti tvarkingai!
PATARIMAS: nepikite batų iš šios parduotuvės!!!
Emilija Domarkaitė
2020-08-22 18:26:35 IP 2fc3mim7
Atsakyti
Trečias kartas kai tenka nusivilti nekokybišku aptarnavimu, užsisakiau batus iš e-parduotuvės sizzer 08-15 dieną su atsiiemimu parduotuvėje, vis dar negavau, paskambinusi sužinojau, kad mano siunta "pasimetė" ir suradus ją asmeniškai man praneš, pranešimo apie rastą siuntą negavau. Ar normalu iš kito miesto LIETUVOJE laukti daugiau nei savaitę savo siuntos? Kai iš kitų užsienio e parduotuvių, galima gauti per 2d.?
Atsakyti
Visiškas absurdas,
Nusipirkau batus, kuriems atplyšo padas po savaitės nešiojimo nunešus į parduotuvę 3savaites laukiau atsakymo, kad patvirtintų broką. Po kurio laiko surizikavus imti naują tokio pat modelio porą, jie atlaikė vos keletą nešiojimų. Ir nieko stebinančio neišgirstu tik vėl: laukite 2-3savaites.
Nors brokas akivaizdus, jokių kompromisų ieškojimų.
Paspartinti neįmanoma, nes neva patys turi išsiųsti į kokybės skyrių.
Situacija tokia kad norint gražint prekę, turi laukt kas kart daugiau nei dvi savaites neaišku ko.
O dvi poros visiškai nekokybiškų batų nešiojimo dvi savaites jums, kainuos 3-4savaites laukimo, laiko gaišimo ir pap.išlaidų. Tai išvada, kreiptis geriau tiesiai į VVTAT (kokybės insprkciją) ir ten gauti broko aktą kad įrodyt kokį š**** šita kompanija pardavinėja.
Atsakyti
Užsisakiau batus iš Sizeer el. parduotuvės. Atsiuntė gan greitai. Bet visos problemos prasidėjo kai reikėjo juos grąžinti, nes netiko dydis. Pasirodo grąžinti reikia savo lėšomis, o pašto siuntinių nepriima, reikia būtinai siųsti per kurjerį, o tai kainuos mažiausiai 5 eurus. O juk prekiaujama prekėmis, kurios dažnai neatitinka išmatavimų. Neįsivaizduoju, kas galėtų leisti prabangą už batų pasimatavimą mokėti po 5 eur. Nebent užsisakyti iškart visus dydžius, o netinkamus grąžinti :) Kita kalba apie pinigų grąžinimą. Nusiuntus batus atgal pinigų grąžinimas užtruko virš 3 savaičių. Paskambinus, buvo aiškinama neva karantinas vėlina visus procesus. Vienu žodžiu, daugiau nepirksim ir kitiems nerekomenduosim.
Atsakyti
Situacija su užsakymu iš šitos kontoros: užsisakai prekę, dėl karantino lauki savaitę, kitą. Kaip prekės nėra taip nėra. Rašai su paklausimu, tuomet atrašo, kad užsakymas vykdomas. Lauki dar, nesulaukus paskambini, sako vis dar užsakymas vykdomas. Ok prašai grąžinti, tyla. Rašai emeilą, atrašo: užsakymas ir taip liko atšauktas (suprask, kad seniai atšaukė ir todėl nieko negavau bet niekas neinformavo). Ok, pinigu susigrazinimas: perduota finansu skyriui. Lauki diena, kita. Parasai laiska, kad grazinkitr pinigus. Sugrazino. Fuuu..uzsisakiau is vulcano, gavau antra diena. Atrodo kokybiska avalyne, gavau dar 20% nuolaida. Jei norite laukti savaitemis, neturite ka veikti, norite rasineti sizeriui el.laiskus, skambineti, uzsisakykite ir suprasite ka reiskia ziauuuriai prastas aptarnavimas
Atsakyti
laba diena visiems, pirkome batus nike akropolio sizeer parduotuveje, tai panesiojus juos retai metas laiko ispliso vidaus medziaga abiems batams, tai nuvezeme atgal, gavome sitoki atsakyma. Atlikus išsamią batų ekspertizę, nustatyta, kad vartotojo prašymas pakeisti prekę ir/ar grąžinti
pinigus negali būti patenkinamas. Sprendžiant iš avalynės pakitimų, žala buvo sukurta
mechaniškai, tai yra dėl netinkamo batų nešiojimo bei priežiūros. Įplyšimai batų kulnuose
atsirado dėl netinkamo batų rišimo. Tinkamai užrišti batų raišteliai neleidžia kojoms per daug
laisvai judėti batuose ir trintis į batų viduje esančią medžiagą, dėl ko atsiranda tokie medžiagos
įplyšimai. Todėl vartotojo pastebėtas avalynės kokybės pakitimas nėra atsiradęs dėl gamintojo
kaltės ir pardavėjas nėra atsakingas dėl tokių avalynės kokybės pakitimų.
Vilnius, 2020-03-16
Parduotuvės vadovė

Jeigu nesutinkate su atsakymu galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą,
Adresas: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, Lietuvos Respublika,
El. paštas: tarnyba@vvtat.lt,
Telefono numeris: +370 5 262 6751; tai mes esam be galo nustebe, tai nebezino ka parasyt, raso tokias nesamones, kad net baisu, taip iseina reikia pravest instrukcija, kaip taisiklingai uzsirist batraiscius, zodziu duoda garantija, bet jinai nieko nereiskia, taigi is ten gyvenime nieko nebepirksim ir kitiems pasakysim ta pati, o del skundo tai jo, tikrai kreipsimes i vartotoju teisias, tai tiek
Atsakyti
Del 50 style outlet parke, parduotuves konsultantu darbo, turetumet susimastyt, pradeda darbo vietoje fotografuoti klienta, savo asmeniniu tikslu, paklausus, kam taip daro, apsimeta, kad nieko nefotografavo, ir atnesa, kaip irodyma darbini telefona, nors pries minute rankose, laike visai kita telefona, ir tai puikiai tikrai matoma, apsaugos kamerose. Paprasius, pakviesti parduotuves vadova, apsimeta juo, uzsidejas jo vardo kortele, nors kiti kolegos, pasake, kad vadovas siuo metu isvykes. Pradeda nepagarbiai ant TU kalbeti, vartojo necenzuruotos zodzius..
Laukiam, atsiprasymo, kitaip, su kolega, bus susisiekta, per kitas instancijas.
Atsakyti
Sizeer parduotuvėj pirkau batus. Išryškėjus brokui, norėjau grąžinti prekę. Gavau atsakymą, kad pinigų neatgausiu. Iš gauto atsakymo darau išvadą, kad klausimus apie prekės gamyklinį broką išvadas rašo nekompetetingas žmogus. Nes vartojamos sąvokos, tokios kaip kulnas (turint omeny, kad batas jį turi), neteisingai rišami raišteliai dėl ko žala buvo sukurta mechaniškai.
Atsakyti
2019-04-16 Panevėžyje babilone buvusiame sport outlet, (pavadinimą jau pasikeitė) pirkau New balance kedus, po keturių mėnesių pradėjo irti tinkliukas, grazinau, po 10 dienų atsiunčia rašta, jog batai netinkamai buvo prižiūrėti, neapsigaukite žmonės, ten nėra originalių batų, lenkų stampofkes, kurių pilni turgūs ir dar pigiau.yra dar vartotojų teisės,
Atsakyti
a*******i. Padariau vertimus, prekių aprašymus iš lenkų kalbos į lietuvių - ligi šiol neatsiskaitė (suma virš 300 eur), neva nekokybiški vertimai, nors visi buvo patalpinti 50Style tinklalapyje. Tokio gėdingo verslo seniai nesu mačiusi, patariu pasirinkti kitus tiekėjus ir/ar verslo partnerius.
Atsakyti
Šiandien Akropolio parduotuvėje teko susidurti su iš ties nemaloniu jaunuoliu, kurio paklausus informacijos apie laukiamos informacijos dėl siunčiamų (tikiuosi) batų, atsakymas buvo - su jumis susisieks. Paklausus kada (nes jau savaitė praėjo (05.18), kai grąžinau netinkamą dydį ir pasirašiau lapą, kad darom keitimą į didesnį dydį, o jokios informacijos - patvirtinimo taip ir negavau), atsakymas - nežinau, su jumis susisieks, mes nesusiję su internetine parduotuve, neturim nieko bendro. Pati šiai dienai batų neturiu, pinigai įmonėje, informacijos, ar turi batus reikiamo dydžio, kiek laukti, neturiu....
Atsakyti
Įmonė dirba labai neprofesionaliai, dar yra kur stipriai augti. Paskambinus ir paprašius pakeisti adresą, konsultantas buvo bejėgis, nes sugeneruotas lipdukas, o prekė neišsųsta. Pilnai žinau, kad galima dar viską koreguoti iki tol, tik daugiau darbo (konsultantai po keturius šimtus uždirba, kad nieko nedaro?). Visada kartojo tuos pačius žodžius "negaliu nieko padaryti". Tada pasiūliau PATS jiems alternatyvą, kad išsiųstų siuntą trečiadienį. IRGI "nieko negaliu padaryti". Neapsikenčiau, paprašiau grąžinti pinigus. Spėkit ką atsakė "Nieko negaliu padaryti, nepriimkit siuntos". Kas įvyks, jeigu nepriimsiu dabar siuntos? Atskaičiuos pinigus už siuntimą? Aiškiai pasakiau, kad kurjeris nepakeis viso miesto adreso, tačiau jis bandė tiesiog manęs iš šio pokalbio "Atsikratyti". Negi taip sunku palaikyti siuntelę tris dienas, kol ji neišsiųsta? Dar patiko konsultanto frazė apie šį pasiūlymą "Mes iš sandelio visada išsiunčiam visas prekes" Rimtai? Tai gal paprašius, galima vienos ir neišsiųsti. Koks skirtumas. Žiauriai viskas nuvylė, o dar siuntos nesu gavęs, tikėkimes vieno komentaro užteks. Juk atsiminkit, kad įmonę atspindi vienintelis žmogus kuriam pirmiausiai paskambinu, o jis buvo labai nekvalifikuotas savo srity, prašau sekantį kartą atsižvelkite į panašias problemas.
Pokalbis vyko 24 dieną 13:25~ plius minus penkiolika minučių

Pagarbiai Tomas
Atsakyti
Gyvenime nebuvau mačius tokios įmonės, kuriai klientai būtų ant tiek p.x :) Užsisakiau batus, nurodžiau 38, 5 dydį ir sumokėjau. Parašyta, kad pristatoma per 2-3 d.d., siunta užsakyta sausio 16d., o 21d. jokių žinių. Parašiau laišką, man sako inventorizacija, bet kad mane perspėt tai kažkodėl jie nepagalvojo. :) Tiek to, 23d. gaunu batus, dėžė nubraukta 38, 5 dydis ir flomiku užrašyta 38 :) batai - 38 ir netinka. Rašau laišką, kad dydis ne tas, jie po kiek laiko atsiuntė kurjerį atsiimt 38 dydį ir sakė, kad atveš 38, 5. Rašiau jiems 29d. tai tik vasario 5d. sugebėjo atrašyt, kad atiduoda pinigus, nes siunta turbūt DPD pasimėtė, o batus turėjo atvežt UPS. Tai kas per nesąmonė?? Patys nesusigaudo nieko ten, bando prakišt tą 38 dydį kaip 38, 5. Net Facebook'e neįjungę rekomendacijų, nes mačiau daug neigiamų atsiliepimų internete.
Atsakyti
Plėšikai!! Kur tai matyta.. Pirkau dvi striukes ir manęs paklausė ar paskaičiuoti maišelį kuris kainavo 20cnt. Negana to, kad striukės netilpo į vieną maišelį dar turėjau nusipirkti ir antrą. Taip išeina nusipirkus rūbą turi jį neštis rankoje :)) Aš suprantu, kad reikia tausoti aplinką :) bet gal ne už 20cnt... Kitose parduotuvėse maišelį gauni nemokamai, o pas jus dar ir už reklamą reikia susimokėti. Tai už ką dar reikės susimoketi ??
Atsakyti
Šarūnai - lenkų. Radau atitikmenis internete, toks tas verslas.
Atsakyti
Lenkų arba Kinų gamybą stumdo :D Klastotės :) Pirkau helly hansen batus, gamintojo nurodytas dydis buvo vienoks, o iš jų kitoks. 1 cm didesnis. Ką muitinė dirba??????????????????????? Moki kaip už originalą, perki klastotę. Nebūna taip, kad gamintojas nurodo vieną dydi, o parduotuvėje kitas. Kiek suprantu nieks nestebi ir niekam neįdomu ką parduoda, korupcija konkreti

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba.
Fizinės parduotuvės rekvizitai: Drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvė Vilniuje: Parduotuvės adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius Telefonas: +370 618 70389 El. paštas: perkunkiemis@feel.lt Parduotuvės darbo laikas: I–V 11.00–20.00, VI-VII 11.00–17.00 Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Giftika - verslo dovanos, firminė atributika. Visus katalogus rasite paspaudę ant nuorodų apačioje! Juosteles.lt - kontrolinės juostelės, kaklajuostės, apyrankės, raktų pakabukai, ženkliukai, atšvaitiniai gaminiai, vardo kortelės ir kt. Puodeliai.eu - didžiulis pasirinkimas puodelių, kuriuos galime apipavidalinti...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Berlyne į gatves išėjo šimtai protestuotojų, įvyko susidūrimų su policija
Berlyne į gatves išėjo šimtai protestuotojų, įvyko susidūrimų su policija 08-01 19:30
Šimtai demonstrantų, protestuojančių prieš ribojamąsias priemonės, sekmadienį nepaisė teismo draudimo ir išėjo į Berlyno gatves, kur susigrūmė su policija.
"Pfizer" ir "Moderna" ženkliai padidino vakcinų kainas
"Pfizer" ir "Moderna" ženkliai padidino vakcinų kainas 08-01 15:30
"Pfizer" daugiau ne ketvirtadaliu, o "Moderna" daugiau nei dešimtadaliu padidino Covid-19 vakcinų kainas, rodo peržiūrėtos vakcinų tiekimo sąlygos naujausiose ES sutartyse.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Macy's 17,00 +2,22%
Procter & Gamble 142,23 +1,97%
Keurig Dr Pepper 35,21 +0,74%
Western Digital 64,93 +0,73%
Ford 13,95 -3,06%
Colgate-Palmolive 79,50 -4,81%
eBay 68,21 -7,08%
Amazon.com 3327,59 -7,56%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 73,62 +1,70%
Benzinas 2,17 +2,36%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Kava 4,24 +3,16%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Auksas 1834,57 -0,85%
Cukrus 0,73 +2,82%
Jautiena 5,68 +3,65%