VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Markėja, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Markėja

Atsiliepimai apie Markėja, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Markėja, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nepirkite is sios parduotuves ir neturesite problemu. As pasimokiau dvi savaites vedziojo uz nosies ir vistiek prekes nepristate, nes jos net neturejo Parduoda prekes kuriu neturi, o kai reikejo grąžinti pinigus prasidejo tapati dainele.
Atsakyti
Gražina 2019-05-27 09:34:37
Laba diena, bandžiau užsisakyti pas jus tris sulankstomus stalus, kažkodėl gavau pranešimą, kad reikia važiuoti į Vilnių pasiimti ??? Man reikia siuntimo per venipak. Bandžiau jums prisiskambinti.... Na, atleiskite ir tvarkelė Iš keturių paspaustų (1...2...3...4...) nei vienas neatsako, o po kelių sek. pasigirsta užimtumo signalas. Ir taip kelis kartus.Tai jūs dirbate ar ne?
Sveiki,

Labai atsiprašome, bet kadangi mūsų darbo laikas nuo 09:00, tai iš tiesų turime labai daug skambučių iš ryto, bei visos linijos būna užimtos, kadangi "ant viršaus" dar skambina 10-20 žmonių... Todėl kartais reikia iš ryto luktelėti norint mums prisiskambinti.
Bet bet kokiu atveju veliau visiems praleistiems skambučiams atskambiname, bei matome jog ir su Jumis jau buvo susisiekta bei pakeistas prekės gavimo būdas, kadangi matote, gal nedaspaudėte bei buvote pasirinkusi prekės atsiėmimą vietoje. O dabar viskas pakeista bei prekes per 1-2 darbo dienas pristatysime Jums kurjeriu.

Dėkojame už Jūsų kantrybę.
Atsakyti
Laba diena, bandžiau užsisakyti pas jus tris sulankstomus stalus, kažkodėl gavau pranešimą, kad reikia važiuoti į Vilnių pasiimti ??? Man reikia siuntimo per venipak. Bandžiau jums prisiskambinti.... Na, atleiskite ir tvarkelė Iš keturių paspaustų (1...2...3...4...) nei vienas neatsako, o po kelių sek. pasigirsta užimtumo signalas. Ir taip kelis kartus.Tai jūs dirbate ar ne?
Atsakyti
Ingrida 2019-05-07 20:09:36
Negaunu jokio uzsakymo nors s yra apmoketas, net zinutes neparaso Ar veluoja siunta, ar neturi.Pinigai pervesti juk
Sveiki,

Bandėme su Jumis susisiekti, kad patikslinti dėl užsakymo, bet deja to nepavyko padaryti, niekas neatsiliepė. Todėl patikslinsime Jūs dėl užsakymo el.paštu

Gražios dienos..
Atsakyti
Negaunu jokio uzsakymo nors s yra apmoketas, net zinutes neparaso Ar veluoja siunta, ar neturi.Pinigai pervesti juk
Atsakyti
Paulina 2019-04-11 18:49:50
Gailiuosi pirkusi iš šios parduotuvės. Kovo 10 dieną užsisakiau dvi parafino voneles, prekės parašyta, kad bus po 10-15dienų... šiandien balandžio 11, prekių dar negavusi. Žada vis kitą savaitę, bet kaip nėra taip. Prašiau, kad gražintų pinigus, nes laukti daugiau nesiruošiu.
Gerb. Paulina, Sutinkame su savo klaida, labai atsiprašome, jog prekių pristatymas taip užtruko. Elektroniniu paštu išsiuntėme Jums nuolaidos kodą kaip atsiprašymą... Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Gailiuosi pirkusi iš šios parduotuvės. Kovo 10 dieną užsisakiau dvi parafino voneles, prekės parašyta, kad bus po 10-15dienų... šiandien balandžio 11, prekių dar negavusi. Žada vis kitą savaitę, bet kaip nėra taip. Prašiau, kad gražintų pinigus, nes laukti daugiau nesiruošiu.
Atsakyti
Lietuvos Respublika yra demokratine šalys, stovinti ant pagrindų laisves ir nepriklausomybės. Naiviai galvojau, kad turiu Konstitucine teise pareikšti savo nepriklausoma atsiliepima apie preke - bandžiauu trys kart, bet neigiamas atsiliepimas gi turi būti ištrintas ?Antivibracines kojeles daro darba skalbimo mašinos nestabiliu.Jei negaliu pareikšti minuso prekej, galiu pareikšti minusa įstaigai.Linkejimai moderatoriuj.
Atsakyti
Dmitrij 2019-01-21 17:02:52
Pirktos 4 gumines antivibracines kojeles po skalbimo mašina naudojimui netinka !!! Labai keista kad vartuotoju teisiu tarnyba praleido jas pardavimui i Lietuvos rinka.Skalbimo mašina ant 600 a/min šokineja taip, kad vos ja sulaikiau, o kas butu, jei butu maksimumas-1.600 apsuku? Preke už 5, 5e siuloma gražinti i Vilniu - keliones išlaidos virš 35 e.Kitos internetines parduotuves, gerbiant pirkeja, atsiima nemokomai, ir be problemu sugražina pinigus.Siusti paštu - ar apsimoka vargti, kad atsiimti skyrtuma 2 e??? Be pagarbos klientui - kas gerbs jus? Visus pirkejus perspeju - verčiau neturekite reikalu su Markeja, sutaupisite pinigus ir nervus.
"Firmai"-linkejimai greitesnio bankrutavimo, kitaip jus nepasimokisite prekybos menu.
Sveiki,

Ne pirmus metus šita prekė yra parduodama mūsų parduotuvėje, ir ne tik pirko paprasti pirkėjai, pirko įmonės - bet dėl prekės nebuvo jokių nusiskundimų, nors suprantama jog kai kurios įmonės naudoja tikrai galingas skalbykles bei džiovykles.
Prekę Jūs jau atsiėmėte sausio 9 dieną, ir tik sausio 21 dieną kreipėtės dėl to jog prekė "brokuota", nors paprasčiausiai netinkama Jums, kitaip mąstome jog dėl "broko" per pirmas siuntos gavimo dienos kreiptumetės ko neįvyko.
Kadangi jau prekė tiek laiko buvo pas Jūs, mes pranešėme, jog galite mums ją grąžinti - mes prekę priimsime, kadangi dar 14 kalendorinių dienų terminas nesibaigė. (Nustatytas LR įstatymais dėl prekės grąžinimo jeigu jinai netenkina Jūsų lūkesčių).
Registruota siunta per paštą Jums atsiųsti kainuotų 2, 00-2, 50 euro. Pagal įstatymą (bei mūsų taisyklėse taip pat nurodyta), jog pirkėjas pats turi pardavėjui grąžinti prekę jeigu pirkėjui jinai nepatinka/netenkina lūkesčių, mes neprivalome jos pasiimti po tokio termino kada prekė buvo naudota. Jeigu kurjeriu - kainos iki 8, 00-10, 00 eurų. Bet Jūs galėjote ir registruota siunta paštu atsiųsti mums prekę.

Geros dienos.
Atsakyti
Pirktos 4 gumines antivibracines kojeles po skalbimo mašina naudojimui netinka !!! Labai keista kad vartuotoju teisiu tarnyba praleido jas pardavimui i Lietuvos rinka.Skalbimo mašina ant 600 a/min šokineja taip, kad vos ja sulaikiau, o kas butu, jei butu maksimumas-1.600 apsuku? Preke už 5, 5e siuloma gražinti i Vilniu - keliones išlaidos virš 35 e.Kitos internetines parduotuves, gerbiant pirkeja, atsiima nemokomai, ir be problemu sugražina pinigus.Siusti paštu - ar apsimoka vargti, kad atsiimti skyrtuma 2 e??? Be pagarbos klientui - kas gerbs jus? Visus pirkejus perspeju - verčiau neturekite reikalu su Markeja, sutaupisite pinigus ir nervus.
"Firmai"-linkejimai greitesnio bankrutavimo, kitaip jus nepasimokisite prekybos menu.
Atsakyti
Giedrė 2019-01-15 14:47:13
Labai gaila, kad teko apsipirkineti šioje parduotuvėje. Daugiau tokios klaidos nepadarysiu! Atsiuntė ne ta prekę, dar bandė įtikinti, jog ne ta buvau užsakius... Už grąžinimą žaislo numinusavo 5 eur, vietoj to, kad būtų atsiprašę už savo aplaidumą... Vaikas liko be konkrečios Kalėdinės dovanos... Ne tik morališkai, bet ir materialiai nukentėjau. Žmonės būkite atsargūs, neqpsipirkinekite šioje internetinėje parduotuvėje. Nes jei iškils kokiu sunkumų, jums kainuos daug nervų, jei bandysit aiškintis, nes šioje parduotuvėje tik jie teisūs, vartotojų teises neegzistuoja. P. S. Dirba ne kompetentingos darbuotojos, kurios pokalbio metu meto ragelį ir tyčiojasi iš klientų, o direktorius Marius Petroševičius yra baisus melagis, su kuriuo buvo asmeniskai žodziu susitarta dėl grąžintinos pinigų sumos. Koks vadovas, tokie ir darbuotojai bei parduotuvė.
Sveiki,

Kada pildėtės užsakymą, jeigu teigiate jog ne tą prekę gavote, ar nepastebėjote jog užsakymas pasitvirtino kitai prekei, kurios kaina visai kitokia ir pavadinimas? Juk gavote visus el.laiškus, žinutes su kainomis kurios ryškiai skiriasi - tai tikrai turėjote pastebėti.
Susisiekėte su mumis kitą darbo dieną gavus siuntą, sutarus su mūsų direktoriumi ponu Mariumi Petroševičiumi buvo sutarta, jog prekę pasiimsime patys, bei kaip su Jumis ir buvo sutarta, pas Jūs atvyko kurjeris gruodžio 27 dieną, bet prekė nebuvo atiduota kurjeriui, o mes patyrėme už nieką 3.50 eurų nuostolį.
Net nebuvote su mumis susisiekę, jog neperdavėte siuntos kurjeriui, tik po Naujųjų metų, pranešėte jog siunta liko pas Jūs (jeigu paskaičiuoti, jau yra praėjęs 14 kalendorinių dienų prekės grąžinimo terminas ir jos galėjome nepriimti). Bet vėl gi, mes Jums nusileidome ir pasakėme jog galite grąžinti prekę, priimsime. Tada mums paskambino užsakovė ponia Violeta, su prašymų iškviesti kurjerį, mes iš anksto pranešėme jog paslaugos kaina gaunasi 5.00 eurai, su kuo klientė sutiko. Jau sausio 7 dieną siunta buvo pasiimta.
Jūs kurjeriui mokėjote 24.90 euro su pristatymu. Mes pagal viską turėjome atskaičiuoti pristatymo kainą 3.00 eurus, o nuo likusios kainos atskaičiuoti prekės pasiėmimą - 5.00 eurus. Kadangi siuntimo ir atsiėmimo mokesčiai nėra grąžinami. Bet, kadangi buvote sutarę su mūsų direktoriumi, Jums siuntimo mokestis buvo grąžintas (viso grąžinta 19.90 euro). Buvo atskaičiuotas tik pasiėmimo mokestis, kadangi mūsų iškviestam kurjeriui už įmonės sąskaitą Jūs nesugebėjote atiduoti prekės.
Su Jumis visą laiką buvo bendrauta labai pagarbiai ir bandyta kiek galima gilintis į Jūsų problemą. Bet, atsiprašome, mes nemanome jog mūsų darbuotojai turi klausytis Jūsų užgauliojimų bei įžeidinėjimų tiesiogine prasme, visokių jiems mėtomų keiksmažodžių ir purvo.
Bet kokiu atveju iš savo pusės padarėme viską, bei savo žodį tesėjome - kurjeris mūsų buvo pas Jūs atvykęs, prekę priėmėmė, pristatymo mokesčio neatskaičiavome.
Problema buvo sutvarkyta.
Geros dienos.
Atsakyti
Lina 2019-01-15 11:32:00
Nesitiki kad jums be problemu priėmė lazeri..man sausio 1 su tokia pat problema nekeitė, sakė siusti remontui.. bet dabar paskaičius komentarus aišku kad jei nusiusciau, negaučiau nei prekes nei pinigu. Keista kad ši įmonė net 3 m egzistuoja.
Mano vyras labai raštingas tokiais atvejais, tai jis ten matyt taip surašė, kad pinigus grąžino
Atsakyti
Lina 2019-01-15 11:32:00
Nesitiki kad jums be problemu priėmė lazeri..man sausio 1 su tokia pat problema nekeitė, sakė siusti remontui.. bet dabar paskaičius komentarus aišku kad jei nusiusciau, negaučiau nei prekes nei pinigu. Keista kad ši įmonė net 3 m egzistuoja.
Sveiki,

Kiekvieno kliento atvejis nagrinėjamas individualiai bei pagal vartotojų ir mūsų puslapio įstatymus. Kada klientas gauna prekę ir po nepilnos savaitės kreipiasi dėl prekės jog kažkas blogai (šiuo atveju netinkamai šviečia), mes privalome sureguoti bei prekę atsiimti patys, kas būtent ir buvo padaryta ponios Juditos atveju.
Jūsų atveju, Jūs kreipėtės po beveik mėnesio laiko nuo prekės gavimo, būtent ne dėl broko o prekės gedimo. Šiuo atveju prekei taikomas garantinis taisymas į kurį prekė turi būti pristatyta, ką mes Jums ir minėjome per el.paštą. Nei viena el.parduotuvė neatvyksta į kliento namus atsiimti smulkios technikos taisymui, ją reikia patiems pristatyti - mes nemokamai tik taikome prekę, kas ir yra garantinis taisymas.
Jau visa šita informacija išsamiau Jums buvo paaiškinta bendraujant el.laiškais.
Geros dienos.
Atsakyti
Labai gaila, kad teko apsipirkineti šioje parduotuvėje. Daugiau tokios klaidos nepadarysiu! Atsiuntė ne ta prekę, dar bandė įtikinti, jog ne ta buvau užsakius... Už grąžinimą žaislo numinusavo 5 eur, vietoj to, kad būtų atsiprašę už savo aplaidumą... Vaikas liko be konkrečios Kalėdinės dovanos... Ne tik morališkai, bet ir materialiai nukentėjau. Žmonės būkite atsargūs, neqpsipirkinekite šioje internetinėje parduotuvėje. Nes jei iškils kokiu sunkumų, jums kainuos daug nervų, jei bandysit aiškintis, nes šioje parduotuvėje tik jie teisūs, vartotojų teises neegzistuoja. P. S. Dirba ne kompetentingos darbuotojos, kurios pokalbio metu meto ragelį ir tyčiojasi iš klientų, o direktorius Marius Petroševičius yra baisus melagis, su kuriuo buvo asmeniskai žodziu susitarta dėl grąžintinos pinigų sumos. Koks vadovas, tokie ir darbuotojai bei parduotuvė.
Atsakyti
Judita 2019-01-05 20:44:20
Buvau pirkusi Kalėdinį lazerį, už kelių dienų nustojo veikti viena spalvą, prekę gražinau ir ačiū už be problemų grąžintus pinigus
Nesitiki kad jums be problemu priėmė lazeri..man sausio 1 su tokia pat problema nekeitė, sakė siusti remontui.. bet dabar paskaičius komentarus aišku kad jei nusiusciau, negaučiau nei prekes nei pinigu. Keista kad ši įmonė net 3 m egzistuoja.
Atsakyti
Buvau pirkusi Kalėdinį lazerį, už kelių dienų nustojo veikti viena spalvą, prekę gražinau ir ačiū už be problemų grąžintus pinigus
Atsakyti
Sveiki,

Labai atsiprašome už įvykusį nesusipratimą, šiuo metu bendraujame su Jumis el.paštu, bei kuo greičiau išspręsime šitą problemą.
Gražios dienos.
Atsakyti
Sigurdas 2018-08-02 17:05:08
Preke uzsakytu laiku nebuvo pristatyta, nepranesta, kad veluoja, nebandyta derinti kita laika. Atsakomybes, komunikacijos - 0. Gailiuosi, kad pries uzsakydamas prekes neperskaicio sio puslapio, tikrai nebuciau prasidejas.
Sveiki,

Jūsų prekė užsakyta vakar, bei prie prekės nurodytas pristatymas (virš kainos) 1-2 darbo dienos. Kadangi visada bandome prekes pristatyti per 1 darbo dieną, apačioje nurodome jos greičiausią pristatymo laiką - kitą darbo dieną. Bet deja, ne tik nuo mūsų priklauso pristatymo kokybė. Tai dar priklauso nuo kurjerių, kurie turi ganėtinai nemažai siuntų bei fiziškai nespėja kartais pristatyti siuntos per 1 darbo dieną, bei pristato siuntą per 2 darbo dienas po užsakymo.
Labai atsiprašome už tai jog nepateisinome šį kartą jūsų vilčių. Stovintys lauke karščiai tikrai kažkiek lemia kurjerių darbą, todėl visada mūsų klausiant ar bus siunta rytoj pristatyta, pabrėžiame jog bandysime, greičiausiai spėsime. Bet neužtikriname 100%, nes būna visokiausių įvykių. Tokių kaip ir šis.
Gražaus vakaro.
Atsakyti
Preke uzsakytu laiku nebuvo pristatyta, nepranesta, kad veluoja, nebandyta derinti kita laika. Atsakomybes, komunikacijos - 0. Gailiuosi, kad pries uzsakydamas prekes neperskaicio sio puslapio, tikrai nebuciau prasidejas.
Atsakyti
UAB Markėja 2018-07-24 10:45:53
Sveiki Dariau.
Atsiprašome, kad gavote kitokią prekę nei nurodyta mūsų puslapyje. Galbūt pasikeitus tiekėjui prekės išvaizda ir techninės savybės pasikeitę, patikslinsime šią informaciją ir būtinai ją atnaujinsime. Kaip ir minėjome el. paštu per 14 dienų prekę galite grąžinti mums atgal. Daugiau informacijos kaip tai padaryti, galite pateikti užklausą mūsų el. paštu info@imuperku.lt
Jūsų atsakymas buvo, kad pardavėt tokių karučių daugiau 1000 ir neturėjot skundų. 1000x30=30 000 eur. Tai minimum. Internete tokie karučiai parduodami po 49eur. Tai dar didesnis sumos skirtumas ir tai- sukčiavimas stambiu mastu. Ir tai tik vienos prekės pavyzdys. Jūsų kontora privalėtų užsiimti atitinkamos instancijos ir pritaikyti jūsų veiklai BPK straipsnį su tam tikromis pasekmėmis. O dėl prekės grąžinimo- pirkėjui vykti priduoti prekės į Vilnių, prarasti darbo dieną, kelionės išlaidos- štai visą tai jūs ir apskaičiavote, kad niekam neapsimokės gaišti savo laiką ir lėšas. Nupirkus skelbimu iPhone8 ir atsiunčiamas iPhone6- eina apgautas pirkėjas į policiją ir rašo pareiškimą su tam atitinkančiomis pasekmėmis.
Atsakyti
Darius 2018-07-23 20:12:26
Pirkau imuperku.lt sodo karutį internetu 89eur. Atsiuntė visiškai kitą- pigesnį ir prastesnį, kurio kaina kitose parduotuvėse apie 30 eur pigesnė. Susisiekus pradėjo man aiškinti, kad tik ratų spalva skiriasi. Saugokitės šio pardavėjo- s*****i ir a*******i.
Sveiki Dariau.
Atsiprašome, kad gavote kitokią prekę nei nurodyta mūsų puslapyje. Galbūt pasikeitus tiekėjui prekės išvaizda ir techninės savybės pasikeitę, patikslinsime šią informaciją ir būtinai ją atnaujinsime. Kaip ir minėjome el. paštu per 14 dienų prekę galite grąžinti mums atgal. Daugiau informacijos kaip tai padaryti, galite pateikti užklausą mūsų el. paštu info@imuperku.lt
Atsakyti
Pirkau imuperku.lt sodo karutį internetu 89eur. Atsiuntė visiškai kitą- pigesnį ir prastesnį, kurio kaina kitose parduotuvėse apie 30 eur pigesnė. Susisiekus pradėjo man aiškinti, kad tik ratų spalva skiriasi. Saugokitės šio pardavėjo- s*****i ir a*******i.
Atsakyti
Sveiki, Justina. Labai atsiprašome Jūsų dėl šio nesusipratimo. Iškart reikėjo kreiptis į mus tiesiogiai ir informuoti apie situaciją, būtume šią problemą sprendę nedelsiant. Bet kuriuoje parduotuvėje (pvz. kaip Senukai, Maxima, Ermitažas) galėjote taip pat įsigyti tokį patį paspirtuką ir tik atidarius pakuotę pamatyti, kad viduje trūksta detalės. Parduotuvėse masiškai parduodamų prekių pakuotės visos nėra patikrinamos prieš jas parduodant, tad galimai tai bus pačio gamintojo klaida ir komplektacija prekės nepilna. Dar kartą atsiprašome Jūsų, galime prekę pakeisti patikrinta ar grąžinti Jums sumokėtus pinigus. Prašome susisiekite su mumis Jums patogiu būdu: rašykite į info@imuperku.lt ar skambinkite telefonu +37052080942.
Atsakyti
Šioje įmonėje buvo pirktas PASPIRTUKAS SU STŪMIMO RANKENA SCOOTER 5IN1. Prekė labai nekokybiška, trūksta dalių (stūmimo rankena ir vairas fiksuojasi tik ant vieno fiksatoriaus, kaip turėtų būti ant dviejų) vairas nestabilus, atlošo pritvirtint neįmanoma, nes veržlė be srėgio. Kadangi paspirtukas buvo pirktas dovanai, tai labai nemaloniai pasijautėm padovanoja tokį nekokybiška, netgi nesaugų paspirtuką, nors jo kaina 39€ tačiau kokybė labai prasta.
Atsakyti
Pirkau 404cm batutą iš imuperku.lt. Greitai pristatė, iškilusius klausimus irgi sprendė greitai ir geranoriškai. Patenkinti ir batutu ir aptarnavimu. Ačiū!
Atsakyti
Rasa 2018-05-18 10:49:43
Dar tokio absurdo nėra tekę patirti. Nusipirkau prekę, kurios pasirodo jie net neturi pardavime, bet skelbiasi, kad turi. Apie tai praneša tik 1 savaitės el. p., nors prieš tai informuoja, kad pinigus gavo ir mano užsakymas vykdomas. Pinigų dar neatgaunu, nors nuo užsakymo apmokėjimo praėjo 2 savaitės. Į tel. neatsakinėja, nes operatorius nurodo, kad tokio numerio nėra. Net nežinau ką galvoti ir kur kreiptis. Su šia įmone nenorėčiau daugiau nieko turėti
Sveiki, Rasa. Labai atsiprašome, kai pirkote prekę, prie jos buvo nurodyta, jog pristatymas trunka 5-10 d.d. dėja, per šį laiką tiekėjas patvirtino, jog prekės nepristatys ir mes Jus apie tai iškarto informavome ir su terminais nevėlavome. Pinigai Jums jau yra grąžinti. Šiomis dienomis masiškai sutrikęs telefoninis ryšis, todėl ne visi skambučiai mus pasiekia. Dar kartą atsiprašome už šią situaciją.
Atsakyti
Dar tokio absurdo nėra tekę patirti. Nusipirkau prekę, kurios pasirodo jie net neturi pardavime, bet skelbiasi, kad turi. Apie tai praneša tik 1 savaitės el. p., nors prieš tai informuoja, kad pinigus gavo ir mano užsakymas vykdomas. Pinigų dar neatgaunu, nors nuo užsakymo apmokėjimo praėjo 2 savaitės. Į tel. neatsakinėja, nes operatorius nurodo, kad tokio numerio nėra. Net nežinau ką galvoti ir kur kreiptis. Su šia įmone nenorėčiau daugiau nieko turėti
Atsakyti
Pirkau iš Markėja batutą. Gavau pilnai sukomplektuotą, laiku su lietuvišką vartojimo instrukcija. Ačiu
Atsakyti
UAB Markėja 2018-04-12 17:49:05
Sveiki,

Kaip ir kalbejomės pokalbio metu, trintuvą Jūs bandėte, prekė buvo naudota. Dėl šios priežasties, mes negalime priimti sprendimo ką daryti nesulaukus meistrų verdikto kas su preke, ar priežastis gamyklinis brokas ar neteisingas naudojimas.
Dėl to prekė yra pas meistrus antrą savaitę, nes kartais prekės patikra užtrunka iki trijų savaičių, kadangi meistrai ne tik mūsų įmonės prekes tikrina, todėl logiška jog per dieną ar dvi nebespėja. Bei taip pat šita informacija jums buvo minėta pokalbio metu, kada skambinote dėl prekės negero veikimo. O ir mes patys kvietėme kurjerį pasiimti prekę, už savo lėšas.
Nematome priežasties dabar mūsų parduotuvę vadinti "košmaru", bei niekada niekas nėra gavęs iš mūsų naudotos arba taisytos prekės perkant naują. Nemąstome jog šitaip teisinga dabar sakyti neturint tam jokio pagrindo.
Kada tik gausime sprendimą iš meistrų tada su jumis susisieksime, bei kaip ir minėjome, vėl gi pokalbio metu, tai bus arba rytoj arba kitos savaitės pradžioje.
Linkime jums gražios dienos, bei geros nuotaikos.
Galeciau patikslinti, kad prekė nebuvo naudota o bandyta naudoti, bet nebuvo galima naudoti, tad neskleiskim melagingos informacijos
Atsakyti
Genovaite 2018-04-11 20:58:19
Kažkoks nesusipratimas, o ne parduotuve. Užsakai prekę, lauki beveik mėnesį, gauni nekokybišką, grąžini. Praėjo dvi savaitės, prekė pas meistrą ir neaišku kada begausi. Perki naują daktą, gauni perrinktą meistrų, jeigu gauni. Kosmosas kažkoks ne parduotuvė. Neužkibkit
Sveiki,

Kaip ir kalbejomės pokalbio metu, trintuvą Jūs bandėte, prekė buvo naudota. Dėl šios priežasties, mes negalime priimti sprendimo ką daryti nesulaukus meistrų verdikto kas su preke, ar priežastis gamyklinis brokas ar neteisingas naudojimas.
Dėl to prekė yra pas meistrus antrą savaitę, nes kartais prekės patikra užtrunka iki trijų savaičių, kadangi meistrai ne tik mūsų įmonės prekes tikrina, todėl logiška jog per dieną ar dvi nebespėja. Bei taip pat šita informacija jums buvo minėta pokalbio metu, kada skambinote dėl prekės negero veikimo. O ir mes patys kvietėme kurjerį pasiimti prekę, už savo lėšas.
Nematome priežasties dabar mūsų parduotuvę vadinti "košmaru", bei niekada niekas nėra gavęs iš mūsų naudotos arba taisytos prekės perkant naują. Nemąstome jog šitaip teisinga dabar sakyti neturint tam jokio pagrindo.
Kada tik gausime sprendimą iš meistrų tada su jumis susisieksime, bei kaip ir minėjome, vėl gi pokalbio metu, tai bus arba rytoj arba kitos savaitės pradžioje.
Linkime jums gražios dienos, bei geros nuotaikos.
Atsakyti
Kažkoks nesusipratimas, o ne parduotuve. Užsakai prekę, lauki beveik mėnesį, gauni nekokybišką, grąžini. Praėjo dvi savaitės, prekė pas meistrą ir neaišku kada begausi. Perki naują daktą, gauni perrinktą meistrų, jeigu gauni. Kosmosas kažkoks ne parduotuvė. Neužkibkit
Atsakyti
Užsisakiau prekę, nes buvo labai geri atsiliepimai. Kai gavau, pamačiau, kad prekė nekokybiška ir nenaudosiu jos. Kadangi kainavo nedaug - neapsimokėjo grąžinti, nes siuntimas atgal būtų kainavęs pusė prekės. Grąžinant prekę privaloma pristatyti į jų ofisą, klausiau dėl paštomatų, sakė netinka. Palikau atsiliepimą apie prekę, kad kiti klientai žinotų, tačiau jis taip ir neatsirado. Dabar suprantu kodėl mano išsirinkta prekė buvo įvertinta tik gerais atsiliepimais.
Atsakyti
Viskas labai gerai, užsisakiau nutrinamą žemėlapi tai kitą dieną jis jau buvo Omnivos paštomate.
Atsakyti
UAB Markėja 2017-11-26 21:48:53
Atsiprašau, tik dabar pastebėjome skirtumą. Jūs gavote brangesnį modelį, tikriausiai bus sumaišyti prekės barkodai sandėlyje. Prekę Jums dovanojame, 1, 17eur bus grąžinti Jums į banko sąskaitą.
Aciu kad isklausete ir pripazinote klaida.
Atsakyti
Linas 2017-11-26 21:43:20
Man pastas kainuoja brangiau todel pasilikite ta 1 eura sau. As tik norejau pasakyti kad jus siulote viena daikta o atsiunciate kita. Uzsakiau pirma o gavau antra foto. Nera skirtumo? Nes jus jo nematote.....
Atsiprašau, tik dabar pastebėjome skirtumą. Jūs gavote brangesnį modelį, tikriausiai bus sumaišyti prekės barkodai sandėlyje. Prekę Jums dovanojame, 1, 17eur bus grąžinti Jums į banko sąskaitą.
Atsakyti
UAB Markėja 2017-11-26 21:24:42
Kaip ir minėjome Jums, prekę galite grąžinti ir iškarto grąžinsime pinigus. Prekės kaina yra 1eur, tad problemų dėl to tikrai nebus. Nelabai supratome iš Jūsų žinutės, kuo prekė yra netinkama ir kodėl negalite ja naudotis. Galite grąžinti ir išpakuotą prekę, kaip ir minėjau 1eur grąžinimas problemų nesudarys.
Man pastas kainuoja brangiau todel pasilikite ta 1 eura sau. As tik norejau pasakyti kad jus siulote viena daikta o atsiunciate kita. Uzsakiau pirma o gavau antra foto. Nera skirtumo? Nes jus jo nematote.....
Atsakyti
Linas 2017-11-26 20:53:59
a*******i, radau siame puslapyje man reikiama preke pigiau ir susigundziau uzsisakyti. Preke atejo laiku bet visiskai kitokia nei turejo buti. Raso ir rodo viena preke o siuncia kita. Kreipiausi i juos el pastu su nuotraukomis. Jie atsake kad viskas gerai tokia uzsakete. Pakuote apiplesyta tad grazinti neprijama. Nors nuostoliai ir mazi bet NIEKAM NEREKOMENDUOJU SIOS PARDUOTUVES. BUCIAU PASKAITES KOMENTARUS ISKARTO BUCIAU NEPIRKES. VENKITE JU!!!!!!!
Kaip ir minėjome Jums, prekę galite grąžinti ir iškarto grąžinsime pinigus. Prekės kaina yra 1eur, tad problemų dėl to tikrai nebus. Nelabai supratome iš Jūsų žinutės, kuo prekė yra netinkama ir kodėl negalite ja naudotis. Galite grąžinti ir išpakuotą prekę, kaip ir minėjau 1eur grąžinimas problemų nesudarys.
Atsakyti
a*******i, radau siame puslapyje man reikiama preke pigiau ir susigundziau uzsisakyti. Preke atejo laiku bet visiskai kitokia nei turejo buti. Raso ir rodo viena preke o siuncia kita. Kreipiausi i juos el pastu su nuotraukomis. Jie atsake kad viskas gerai tokia uzsakete. Pakuote apiplesyta tad grazinti neprijama. Nors nuostoliai ir mazi bet NIEKAM NEREKOMENDUOJU SIOS PARDUOTUVES. BUCIAU PASKAITES KOMENTARUS ISKARTO BUCIAU NEPIRKES. VENKITE JU!!!!!!!
Atsakyti
P. Simona,
deja kiekvienos prekės nespėjame prieš siunčiant patikrinti, todėl gali pasitaikyti ir brokuotų. Atsiprašome už nepatogumus. Iš nuotraukų negalime tiksliai matyti ir spręsti ar eglutė tikrai brokuota, tad prašome prekę primiausia atsiųsti mums, ir jei patikrinus ji tikrai brokuota, mes gąžiname pinigus bei apmokame siuntimo išlaidas. Dėl visų detalių galite mums rašyti el. paštu: info@imuperku.lt.
Atsakyti
Oi taip, dar pamiršau pridėti, jog įmonė savo asmeniniame puslapyje net nepatvirtina neigiamų komentarų. Patvirtina tik teigiamus (jeigu tokių būna).
Atsakyti
Pirkau iš šios įmonės šią https://imuperku.lt/dirbtine-kaledu-eglute-tytus-18m?search_query=eglute&results=26
eglutę už 54 Eur. Kokybė apgailėtina. Iš tiesų net nesuprantu už ką tiek sumokėjau. Negrąžinu atgal tik todėl, kad už kurjerį turėčiau mokėti pati. Nuotraukoje atrodo nuostabiai o iš tiesų su žalia izoliacija apvyniota kur ne kur, ne gana to aukštis parašytas 180 cm, o vien tas stagaras nupiepęs aukštai 22 cm, tai eglutės aukštis gavosi tik 158 cm. Aprašyme bent jau būtų parašyta tai, o dabar nieko. Ne gana to žiūriu čia įmonė tik atsiprašinėja tik atsiprašinėja, bet Jūs žinot ko vertas Jūsų "atsiprašau"? Mėšlo krūvos.
Atsakyti
Labai atsiprašome, jei susidūrėte su nemandagiu aptarnavimu ir bendravimas buvo neetiškas, atsižvelgsime į situaciją ir spręsime problemą dėl netinkamo bendravimo.
P. Jonai, matome, kad Jūsų užsakytos prekės jau pakeliui pas Jus ir kaip minėjome, šiandien turi įvykti jų pristatymas. Su Jumis bendravome jau ne vieną kartą, susisiekėme pirmi asmeniškai. Jūs vis rašote mums laiškus dėl tos pačios problemos, mes jau pateikėme visą aiškią informaciją dėl užsakymo ir jo pristatymo. Tikimės, kad daugiau neaiškumų nekils. Dar kartą atsiprašome, jei sukėlėme nepatogumų.
Atsakyti
operatore labai nemaloni, man irgi nepatiko.Uzsakymas veluoja aceit pakeliui bet jau nenoriu situ prekiu paskaites komentaru man perdege noras isigyti kazka is Markejos.Atsius kokius skudurus ne kilimus kaip raso kad supakuoja i siuksliu maisus.Siaubas : (((((((.Nepirkite is sitos krautuves nieko.
Atsakyti
Igor 2017-10-09 12:43:10
Nusprendziau nepirkti prekes tik todel, kad nepatiko aptarnavimas telefonu +37052080942 (moteriske kalbejo nemadagiai). I visus klausimus (kokia kaina, kada pristatys ir taip toliau) atsakinejo nemaloniai ir irzliai. Paprasiau kalbeti maloniau. Pasake, nepatinka - tavo reikalas. Rekomendoju jums pakeisti sita darbotoja (prarandate pirkejus).

P.S. Bandžiau palikti pranešima ju FaceBook'e (https://www.facebook.com/ImuPerku/). Bet imuperku.lt (UAB "Markėja", Žvalgų g. 8, Vilnius) mano pranešima nepraleidžia.
Idomu jau pasidarė.Iš to pacio numerio skambina ir žada jau šiandien.Nuo rytojaus iki poryt...Gal čia `įvyks stebuklas
Atsakyti
virgis 2017-09-21 16:02:04
niekaip nesuprantu kaip gali laikysenos koreguoklis buti universalus, nuo 70 iki 120cm, jei jo pacio ilgis 67cm gavau preke supratau kad turetu tikti pagal jusu parasyma, bandau uztempti, truko, aisku dabar as pats kaltas kad sugadinau, niekas nepirkite is sios parduotuves
Sveiki. Visuomet esame linkę bendrauti su savo klientais ir ieškoti problemos sprendimo būdų ir tikrai būtume priėmę iš Jūsų prekę, jei ji būtų tvarkinga ir nepažeista. Mes negalime priimti prekės, kaip pats teigiate, kurią suplėšėte Jūs. Jei matėte, kad prekė galimai gali būti būti Jums maža, galėjote iškart kreiptis į mus ir būtume sprendę situaciją.
Atsakyti
Jonas 2017-10-07 14:18:41
Kur prekės rugsėjo 22 d?
Sveiki. Patiksliname situaciją - mokėjimas už prekes buvo gautas rugsėjo 22 d., o prie Jūsų pasirinktos prekės buvo nurodytas pristatymo terminas 5 -10 d.d, per kurį prekė gaunama. Informavome skambučiu asmeniškai užsakymo adresatą apie tai, kad pristatymas užtruks keletą dienų ilgiau ir klientė mus patikino, kad tai problemų nesukels. Šiandien prekės buvo gautos ir jau bus išsiųstos, apie tai pranešėme ir pirkėjai. Atsiprašome, jei sukėlėme nepatogumų.
Atsakyti
Nusprendziau nepirkti prekes tik todel, kad nepatiko aptarnavimas telefonu +37052080942 (moteriske kalbejo nemadagiai). I visus klausimus (kokia kaina, kada pristatys ir taip toliau) atsakinejo nemaloniai ir irzliai. Paprasiau kalbeti maloniau. Pasake, nepatinka - tavo reikalas. Rekomendoju jums pakeisti sita darbotoja (prarandate pirkejus).

P.S. Bandžiau palikti pranešima ju FaceBook'e (https://www.facebook.com/ImuPerku/). Bet imuperku.lt (UAB "Markėja", Žvalgų g. 8, Vilnius) mano pranešima nepraleidžia.
Atsakyti
Kur prekės rugsėjo 22 d?
Atsakyti
niekaip nesuprantu kaip gali laikysenos koreguoklis buti universalus, nuo 70 iki 120cm, jei jo pacio ilgis 67cm gavau preke supratau kad turetu tikti pagal jusu parasyma, bandau uztempti, truko, aisku dabar as pats kaltas kad sugadinau, niekas nepirkite is sios parduotuves
Atsakyti
Sveiki, labai atsiprašome jeigu laiškas sukėlė nepatogumų, nedelsiant ištrinsime Jūsų adresą jeigu jis vis dar yra duombazėje. Jūsų elektroninis paštas buvo gautas iš mūsų partnerių, per kuriuos parduodame savo prekes/paslaugas.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuva planuoja pati statyti švietimo ir kultūros centrą Suvalkuose
Lietuva planuoja pati statyti švietimo ir kultūros centrą Suvalkuose 06-18 21:22
Lietuvos Vyriausybė planuoja, kad švietimo ir kultūros centrui Suvalkuose, Lenkijoje, reikės statyti naujas patalpas, nes Lenkijos pasiūlyti objektai tam netiko.
Vilniaus festivalio finalui – muzikos ir literatūros chuliganų darbas
Vilniaus festivalio finalui – muzikos ir literatūros chuliganų darbas 06-18 20:10
Vilniaus festivalį birželio 21 d. Lietuvos rusų dramos teatre užbaigs katalonų režisieriaus Calixto Bieito ir norvegų rašytojo Karlo Ove’s Knausgardo bendras darbas – simfoninė pasija "Laukimas"...
Rusija įveda elektronines vizas ir tikisi 25% daugiau turistų
Rusija įveda elektronines vizas ir tikisi 25% daugiau turistų 06-18 19:43
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas nurodė užtikrinti, kad nuo 2021 m. sausio 1 d. užsienio turistams būtų įvesta vieninga elektroninė vienkartinė viza, leidžianti įvažiuoti į Rusiją. Lietuvos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 30,04 +4,92%
Facebook 189,01 +4,24%
Boeing 354,90 +2,23%
Symantec 19,76 +2,07%
Citigroup 66,54 -1,39%
Starbucks 83,02 -1,45%
Nike 82,11 -1,59%
General Electric 10,05 -1,76%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 82,32 -5,13%
Nafta 52,28 0,00%
Cukrus 0,58 -1,69%
Vištiena 2,09 0,00%
Sidabras 14,66 -2,66%
Ryžiai 409,00 -0,97%
Jautiena 4,60 -2,13%
Varis 6017,90 -6,53%