VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Markėja, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Markėja

Atsiliepimai apie Markėja, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Markėja, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Egidijus 2020-06-17 23:58:14
Sveiki,
apmaudu kad prieš atliktadamas užsakymą nepasiskaičiau atsiliepimų apie šią e-parduotuvę. Pristatymo terminas nuolatos buvo ilginamas, neapsikenčiau pareikalavau pinigų gražinimo. Tikiuosi pinigų gražinimas nebus vilkinamas.
Nuoširdžai nepatariu rinktis šios e-parduotuvės.
Sveiki,
Labai atsiprašome kad šitaip atsitiko.. Labai retai, bet deja, vis dar pasitaiko, kad tiekėjai nepristato sutartu laiku prekių papildymo, ir dėl to užsakymai užsilaiko ilgiau negu būna prie prekės terminas nurodomas. Tokiu atveju visada perspėjame klientą dėl užsakymo prailginimo termino, atsiprašome, suteikiame papildomą nuolaidos kodą..
Labai apgailestaujame dėl šio atvejo.
Atsakyti
Sveiki,
apmaudu kad prieš atliktadamas užsakymą nepasiskaičiau atsiliepimų apie šią e-parduotuvę. Pristatymo terminas nuolatos buvo ilginamas, neapsikenčiau pareikalavau pinigų gražinimo. Tikiuosi pinigų gražinimas nebus vilkinamas.
Nuoširdžai nepatariu rinktis šios e-parduotuvės.
Atsakyti
Roma 2020-06-15 09:52:26
Grąžinimas nėra padarytas... Kiek dar laiko kvailinsite žmones?
Sveiki,
Matome jau birželio 11 dieną grąžinimas jums buvo padarytas. Prašome pasitikslinti.
Jeigu turite dar klausimų, galite susisiekti su mumis el.paštu ir atsiųsime grąžinimo kopiją.
Atsakyti
UAB Markėja 2020-06-12 11:18:46
Sveiki,
Matome jums ir vartotojų teisėms buvo tas pats sakoma, jog deja, remontas užtrūko ir kadangi neseniai buvo pjūklas pirktas siūlome keistis jį į naują arba grąžinsime mokėjimą už jį. Matome, pasirinkote grąžinimą, kuris yra padarytas.
Atsiprašome už suteiktus nepatogumus.
Grąžinimas nėra padarytas... Kiek dar laiko kvailinsite žmones?
Atsakyti
Sveiki,
Matome jums ir vartotojų teisėms buvo tas pats sakoma, jog deja, remontas užtrūko ir kadangi neseniai buvo pjūklas pirktas siūlome keistis jį į naują arba grąžinsime mokėjimą už jį. Matome, pasirinkote grąžinimą, kuris yra padarytas.
Atsiprašome už suteiktus nepatogumus.
Atsakyti
Linas 2020-05-21 12:03:25
Nerekomenduoju. Užsakius prekę ir pasirinkus apmokėjimą lizingu (iš karto sudarius sutartį), tris savaites nesuteikė jokios informacijos apie užsakymą, vis laukė atsakymo iš lizingo bendrovės, nors ji kelis kartus patvirtino, jog viskas tvarkoj. Paskambinus kartoja tą patį, kad negavo patvirtinimo iš lizingo bendrovės ir vis žada susisiekti. Iki prašymo atšaukti užsakymą, sugebėdavo net gi per savaitę atsakyti į laišką, po to šiek tiek greičiau. Atšaukus užsakymą, dar tris savaites nesugebėjo pateikti lizingo bendrovei dokumentų, reikalingų sutarčiai nutraukti. Ir dar drįsta meluoti, jog pateikė dokumentus, kai lizingo bendrovė kelis kartus patvirtino, jog negavo. Keistas sutapimas, bet sutartis buvo nutraukta sekančią dieną po to, kai buvo pateiktas skundas Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Daugiau neturėsiu reikalų su šia įmone.
Sveiki,
Atsiprašome, kaip ir minėjome, buvo keičiama sutartis su mokilizingu ir jie mums netvirtino ar mokėjimas buvo padarytas, viskas buvo bendrauta ir el.paštu ir skambinta, todėl iš mūsų pusės visi įrodymai yra jog bendravimas vyko, buvo kalbėta ties tuo.
Gavus atsakymą iš mokilizingas dėl mokėjimo ir pamačius jog pavedimas jau padarytas, gavote iš karto apie tai patvirtinimą, o kada nusprendėte nutraukti sutartį, jinai buvo nutraukiama. Taip pat yra tai įrodantys el.laiškai. Bet mes tik pateikiama paraišką, tada jinai būna apžiūrima, tislinimasi ir tik tada daromas jos nutraukimas iš mokilizingas.
Dar kartą atsiprašome jog viskas užtrūko, mes darėme viską ką galėjome.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU JAU MĖNESĮ LAIKO LAUKIU, NEI PREKIŲ NEI PINIGŲ. Ir telefono ragelio nebekelia.. nebeatrašo facebooke, su visais įrodymais rašysiu jau ir pareiškimą į policiją dėl sukčiavimo, taip pat kreipsiuosiu į vartotojų teisias, kad daugiau žmonių nepapultų pas šituos apgavikus.
Atsakyti
Nerekomenduoju. Užsakius prekę ir pasirinkus apmokėjimą lizingu (iš karto sudarius sutartį), tris savaites nesuteikė jokios informacijos apie užsakymą, vis laukė atsakymo iš lizingo bendrovės, nors ji kelis kartus patvirtino, jog viskas tvarkoj. Paskambinus kartoja tą patį, kad negavo patvirtinimo iš lizingo bendrovės ir vis žada susisiekti. Iki prašymo atšaukti užsakymą, sugebėdavo net gi per savaitę atsakyti į laišką, po to šiek tiek greičiau. Atšaukus užsakymą, dar tris savaites nesugebėjo pateikti lizingo bendrovei dokumentų, reikalingų sutarčiai nutraukti. Ir dar drįsta meluoti, jog pateikė dokumentus, kai lizingo bendrovė kelis kartus patvirtino, jog negavo. Keistas sutapimas, bet sutartis buvo nutraukta sekančią dieną po to, kai buvo pateiktas skundas Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Daugiau neturėsiu reikalų su šia įmone.
Atsakyti
UAB Markėja 2020-05-07 16:17:16
Sveiki,
Labai atsiprašome kad taip įvyko.. Mes visus duomenys perduodame automatiškai kuriuos jūs pildote užsakymo pateikimui ir nieko nekeičiame patys. Kurjeriai matydami kad numeris blogas neprivalo mums pranešti, todėl vieni skambina tikslintis, o kiti kadangi ir taip karantino laikotarpiu daug darbo - neskambina, pavežioja prekę ir grąžina mums.
Visi mūsų praleisti skambučiai būna atskambinti tą pačią dieną, o el.laiškai atsakomi iki pusantros dienos maždaug, todėl telefonu pavyksta iš karto susisiekti o paštu reikia luktelėti atsakymo.
Kadangi jūsų kontaktai blogai buvo nurodyti, buvo pasiūlyta papildomai persiųsti jums siuntą, bet jums nesutikus, buvo daromas apmokėjimo grąžinimas.
NETIESA. Pirmiausia dėl grąžinimo ne Jūs pasiūlėte, o pati paprašiau ir gavau iš Jūsų atsakymą kaip tai padaryti. Jūs pasiūlėte tik pristatymą už papildomą mokestį. O apmokėjimo grąžinimo aš dar nesulaukiau taigi neklaidinkite. Apie terminus jau nešneku..
Atsakyti
Miglė 2020-05-05 18:08:56
Niekada neteko rašyti atsiliepimo apie įmonę, bet čia klientas nulio vietoje, pats užsisakei, pats ir ieškok vadinasi.
Prekę (kuri yra sandėlyje) užsisakiau š.m. balandžio 17 d. Užsakymo numerio negavau kol nepaprašiau. Telefono numeryje buvo klaida. Kurjeris bandė susisiekti tris dienas skambindamas į numerį kuriame trūksta skaičiaus nors aiškiai sakoma jog tokio numerio nėra. Per tą laiką su manimi nieks net nebandė susisiekti, kad ir el. Paštu jei numeris blogas. Pradėjau skambinti ieškoti kame reikalas tik tada sužinojau, kad įsivėlusi klaida. Skambinant į įmonę kas kartą sako, kad su manimi bus susisiekta, bet deja niekas niekada dar nesusisiekė neskaitant perskambinimo jei randa praleistą skambutį. Į el. Laiškus išvis neatsakoma nebent automatiniu pranešimu, į messengerį atsakoma kas kelias dienas ir keliais žodžiais nesprendžiant problemos. Laukiu grąžinimo piniginų, bet kaži per kiek mėnesiu čia ką sutarsime. Beje buvo pasiūlymas prekę išsiųsti pakartotinai dar kartą apmokant pristatymą, bet deja ne piniginiame reikale esmė, o aptarnavime ir bendravime su klientu
Sveiki,
Labai atsiprašome kad taip įvyko.. Mes visus duomenys perduodame automatiškai kuriuos jūs pildote užsakymo pateikimui ir nieko nekeičiame patys. Kurjeriai matydami kad numeris blogas neprivalo mums pranešti, todėl vieni skambina tikslintis, o kiti kadangi ir taip karantino laikotarpiu daug darbo - neskambina, pavežioja prekę ir grąžina mums.
Visi mūsų praleisti skambučiai būna atskambinti tą pačią dieną, o el.laiškai atsakomi iki pusantros dienos maždaug, todėl telefonu pavyksta iš karto susisiekti o paštu reikia luktelėti atsakymo.
Kadangi jūsų kontaktai blogai buvo nurodyti, buvo pasiūlyta papildomai persiųsti jums siuntą, bet jums nesutikus, buvo daromas apmokėjimo grąžinimas.
Atsakyti
Egle 2020-05-04 14:30:17
Du kartus sugebejo atsiust vaikiska zaisla be varzto, o teisinas kad preke ilgai stovejo sandely ir apdupkijo
Sveiki,
Atsiprašome, kaip ir minėjome, prekė pas mus atvyksta iš gamintojo ir jeigu gamintojas neįdeda baterijų dangtelio varžtelio, mes jau jo negalime gauti ir atskirai pristatyti arba įdėti į komplektaciją.. Jeigu atsiranda tokia nemaloni sutaacija - mes visada galime pasiūlyti nuolaidą prekei arba kaip ir sutarėme su Jumis - prekes pasiėmame atgal ir grąžiname visą mokėtą sumą.
Atsakyti
Niekada neteko rašyti atsiliepimo apie įmonę, bet čia klientas nulio vietoje, pats užsisakei, pats ir ieškok vadinasi.
Prekę (kuri yra sandėlyje) užsisakiau š.m. balandžio 17 d. Užsakymo numerio negavau kol nepaprašiau. Telefono numeryje buvo klaida. Kurjeris bandė susisiekti tris dienas skambindamas į numerį kuriame trūksta skaičiaus nors aiškiai sakoma jog tokio numerio nėra. Per tą laiką su manimi nieks net nebandė susisiekti, kad ir el. Paštu jei numeris blogas. Pradėjau skambinti ieškoti kame reikalas tik tada sužinojau, kad įsivėlusi klaida. Skambinant į įmonę kas kartą sako, kad su manimi bus susisiekta, bet deja niekas niekada dar nesusisiekė neskaitant perskambinimo jei randa praleistą skambutį. Į el. Laiškus išvis neatsakoma nebent automatiniu pranešimu, į messengerį atsakoma kas kelias dienas ir keliais žodžiais nesprendžiant problemos. Laukiu grąžinimo piniginų, bet kaži per kiek mėnesiu čia ką sutarsime. Beje buvo pasiūlymas prekę išsiųsti pakartotinai dar kartą apmokant pristatymą, bet deja ne piniginiame reikale esmė, o aptarnavime ir bendravime su klientu
Atsakyti
Du kartus sugebejo atsiust vaikiska zaisla be varzto, o teisinas kad preke ilgai stovejo sandely ir apdupkijo
Atsakyti
Tadas 2020-04-24 18:57:57
Keista verslo praktika.
Sumokėjau pinigus už prekes, vos ne po mėnesio sulaukiau "vaikiško" pobūdžio žinutės, dar turiu pats skambinėti ir aiškintis kas ir kaip? Aplenksiu jūsų "elektronine parduotuvę" ir kitiems nerekomenduosiu.
Sveiki,
Deja, kadangi prekės papildymo ilgą laiką negavome ir gamintojas informavo jog dėl karantino greitu metu nesugebės pristatyti - užsakymas buvo atšauktas, ir jums į el.paštą siųstas laiškas.
Atsakyti
Prekės tokios pačios kaip AliExpress ar kituose pan. parduotuvėse. Prekę užsisakiau ir laukiau 1men laiko kol ją pristatė. Kai pasiėmiau siuntinį dėžutė buvo sugadinta ir neta kuria užsisakiau. Sakė parašyti jiems, bet atsakymo jokio negavau. Todėl niekam nerekomenduoju šitos parduotuvės ir jei įmanoma ja aplekit. Manau reikės kreiptis į kitas instancijas kad pradėtų žiūrėti tokias parduotuvės, nes pinigai sumokėti nemaži o gauta prekę net ne ta kurios norėjau. Taip pat noriu paminėti, kad neįmanoma su jiais susisiekti jei prekė gavai. Blokuoja numerius....
Atsakyti
Keista verslo praktika.
Sumokėjau pinigus už prekes, vos ne po mėnesio sulaukiau "vaikiško" pobūdžio žinutės, dar turiu pats skambinėti ir aiškintis kas ir kaip? Aplenksiu jūsų "elektronine parduotuvę" ir kitiems nerekomenduosiu.
Žygimantas Černiauskas
2020-02-27 14:33:32 IP 2ju7labv
Atsakyti
Š.m. kovą nusipirkau benzopjūklą ERMAN, Paklausus šalies gamintojos, atsakė, kad Lenkija, tokį pjūklą Varėnos turguje pardavinėja, kaip vokišką, o nuvežus remontuoti į Husvarnos dirbtuves, pasakė, kad kinietiško š... neremontuoja. Viskas prasidėjo nuo pirmo pjovimo, nupjovus medžio šaką po 5 min. bandžiau užvesti variklį, bet nepavyko, kitą dieną patyręs kaimynas bandė padėti, bet užvedinėjant sprogo starteris. Nuvežiau į garantinį ir dar pažymėjau, kad prateka kuras ir tepalas. Po trijų savaičių atsiėmiau, bet kuras ir tepalas vistiek pratekėjo, taip dar vežiojau su šia problema dar tris kartus, bet taip ir nepataisė (remontuodavo po 2 savaites). Dabar pradėjo išvis neužsivedinėti. Išmečiau ir nusipirkau STIHL. Ačiū, daugiau nepirksiu.
Jurgita Kavaliauskienė
2020-02-10 17:51:32 IP 28mctgph
Atsakyti
UAB Markėja 2020-02-10 17:01:09
Sveiki,
Deja, bet mes esame el.parduotuvė ir neturime jokios fizinės parduotuvės kur galima būtų atvykti įsigyti arba priduoti prekę, todėl visur prie prekių grąžinimo arba pristatymo į garantinį aptarnavimą sąlygu nurodyta, kad prekės turi būti pristatomos kurjeriais nurodytu adresu.
Taip, prekė pas mus grįžo visa surudijusi, kas priverčia abejoti dėl jos tinkamo naudojimo, kadangi po metų ir daugiau naudojimo šis modelis nesurudija šitaip. Tokiu atveju buvo kreiptasi į vartotojų teises dėl situacijos aptarimo, kur buvo mums nurodyta, jog dėl netinkamo eksplotavimo galime atsisakyti priimti prekę arba remontuoti, kadangi akivaizdžiai matosi jog dėl rūdžių galinis ratukas nesisuka.
Pateikiamas verdiktas, jog prekė visą šį visą laiką stovėjo lauke, kur ištisai turėjo kontaktą su oro sąlygomis. Būtent tas penkias savaites.
Deja, bet tokios prekės negalime priimti atgal.
Norime pasakyti, kad paspirtukas buvo laikomas šildomoj patalpoje. Taip pat joks kokybiškas daiktas per 3 naudojimo savaites nesurūdija!!!!! O jūsų firmelė tikrai nekokia atsižvelgiant į neigiamus komentarus.
Atsakyti
Jurgita Kavaliauskienė 2020-02-07 14:40:45
Per Kalėdas vaikas gavo paspirtuką. Labai apsidžiaugė, bet ne ilgai.....tris savaites pavažinėjus galiniai ratai visai nesisuka, o vienas priekinis sunkiai. Nuvežėm nurodytu adresu priduoti, tai panelė prie kompiuterio liepė važiuoti namo ir išsikviesti kurjerį, kad paimtų, nes ji negali to daryti. Tikrai paskaičiau jų grąžinimo sąlygas, taip yra, bet save gerbianti įmonė turėtų pati susirinkti savo šlamštą. Šiandien paskambinau ar gavo paspirtuką, patvirtino, kad taip. Tik pasakė, kad jis yra labai surūdijęs (naudojomės tris savaites) ir greičiausiai pinigų negrąžins. Nustebau, kad turbūt jų paspirtuku galima važinėti tik kambarį, o jei lauke, tai tik kai visiškai sausa, ir jokiu būdu saugoti, kad vaikas į kokią balutę neįvažiuotų. š*******o KONTORA. Jeigu galit nepirkti, tai geriau nepirkit, nes tik problemų prisidarysit.
Sveiki,
Deja, bet mes esame el.parduotuvė ir neturime jokios fizinės parduotuvės kur galima būtų atvykti įsigyti arba priduoti prekę, todėl visur prie prekių grąžinimo arba pristatymo į garantinį aptarnavimą sąlygu nurodyta, kad prekės turi būti pristatomos kurjeriais nurodytu adresu.
Taip, prekė pas mus grįžo visa surudijusi, kas priverčia abejoti dėl jos tinkamo naudojimo, kadangi po metų ir daugiau naudojimo šis modelis nesurudija šitaip. Tokiu atveju buvo kreiptasi į vartotojų teises dėl situacijos aptarimo, kur buvo mums nurodyta, jog dėl netinkamo eksplotavimo galime atsisakyti priimti prekę arba remontuoti, kadangi akivaizdžiai matosi jog dėl rūdžių galinis ratukas nesisuka.
Pateikiamas verdiktas, jog prekė visą šį visą laiką stovėjo lauke, kur ištisai turėjo kontaktą su oro sąlygomis. Būtent tas penkias savaites.
Deja, bet tokios prekės negalime priimti atgal.
Jurgita Kavaliauskienė
2020-02-07 14:40:45 IP 28mctgph
Atsakyti
Per Kalėdas vaikas gavo paspirtuką. Labai apsidžiaugė, bet ne ilgai.....tris savaites pavažinėjus galiniai ratai visai nesisuka, o vienas priekinis sunkiai. Nuvežėm nurodytu adresu priduoti, tai panelė prie kompiuterio liepė važiuoti namo ir išsikviesti kurjerį, kad paimtų, nes ji negali to daryti. Tikrai paskaičiau jų grąžinimo sąlygas, taip yra, bet save gerbianti įmonė turėtų pati susirinkti savo šlamštą. Šiandien paskambinau ar gavo paspirtuką, patvirtino, kad taip. Tik pasakė, kad jis yra labai surūdijęs (naudojomės tris savaites) ir greičiausiai pinigų negrąžins. Nustebau, kad turbūt jų paspirtuku galima važinėti tik kambarį, o jei lauke, tai tik kai visiškai sausa, ir jokiu būdu saugoti, kad vaikas į kokią balutę neįvažiuotų. š*******o KONTORA. Jeigu galit nepirkti, tai geriau nepirkit, nes tik problemų prisidarysit.
Atsakyti
Justina 2020-01-23 11:31:08
NEREKOMENDUOJU ! Prekes kaina visiškai neatitinka kokybes, iki galo neatsiuntė prekių, kai pasakiau kad noriu gražinti preke kad jinai neatitinka nei kokybes standartu nei kainos, paklausiau kas mokės uz GRAŽINIMĄ? nesulaukiau jokiu atsakymu, kodėl pirkėjas turi mokėti uz gražinta nekokybiška preke? Tikrai nepairkite čia, mausto kaip gali. Daugiau nepirksiu čia niekada.
Sveiki,
Jums buvo pristatyta prekė, bei jinai neatitiko Jūsų lūkesčių, todėl prekę atgal grąžina pirkėjas pardavėjui ir už grąžinimą bet kuriuo atveju moka pirkėjas jeigu nėra kitokio susitarimo, tai yra nurodoma Lietuvos respublikos Vartotojų teisėse, todėl Jums ir buvo paaiškinta kaip galite prekę atgal grąžinti, pasikartosime dar kartą:

Prekę galite mums grąžinti per keturiolika kalendorinių dienų po prekės gavimo, nenaudotą bei su tvarkinga pakuote (prekė turi būti nepraradusi prekybinės išvaizdos).
Prekę reikia pristatyti adresu : Žvalgų g 8.
Prekę reikia pristatyti kurjerio tarnybomis, kadangi paštas mums nepristato siuntų į vietą, o patys nuvykti į paštą atsiimti siuntos neturime galimybės.
Nepamirškite įdėti į prekės dėžutę laisva forma užpildyta lapą, kuriame būtų įvardinta prekės grąžinimo priežastis, Jūsų banko sąskaitos numeris į kurį grąžinti pinigėlius, bei ivardintas užsakymo numeris arba pavardė kieno vardu buvo darytas užsakymas.
Gavus prekę, jinai bus patikrinta ar neturi naudojimo žymių, nėra pažeista bei ar nėra sugadinta pakuotė.
Lauksime jūsų prekės, informuosime kada jinai pasieks mus.

Gražios dienos.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU ! Prekes kaina visiškai neatitinka kokybes, iki galo neatsiuntė prekių, kai pasakiau kad noriu gražinti preke kad jinai neatitinka nei kokybes standartu nei kainos, paklausiau kas mokės uz GRAŽINIMĄ? nesulaukiau jokiu atsakymu, kodėl pirkėjas turi mokėti uz gražinta nekokybiška preke? Tikrai nepairkite čia, mausto kaip gali. Daugiau nepirksiu čia niekada.
Atsakyti
pirkau kelias prekes, pristate sekancia diena kaip ir nurodyta. kolkas esu patenkintas tiek kaina, tiek kokybe
Atsakyti
Pirkau girliandas ir gavau brokuotas. Susisiekus man buvo tokios pačios atsiųstos naujos. Ačiū.
Atsakyti
O man visai patinka prekės. Kaina atitinka kokybę.
Atsakyti
noriu ir as pasidalinti nemalonia patirtimi apie sia imone. Uzsakiau sluota valymui, atejo puse detaliu nera, idejo instrukcija kad turi but metalines detales, metaliniu detaliu nera, nori tik pasipelnyti ir viskas. Sluota tai ziauri po vieno valymo jinai luz, Plasmase tokia kad ja galima issukti nezinia kaip. Jiems as siulau atsiust man trukstamas detales ir as dar pakentesiu, bet nesulaukiu jokiu atsakymu is ju.
Atsakyti
UAB Markėja 2019-12-07 10:26:07
Sveiki,

Visos problemos būna sprendžiamos, nei viena nėra praignuorojama, bei klientų nesiuntinėjame niekur.. Tik jeigu paskambina dėl gautos brokuotos prekės - galime sklandesniam bei greitesniam problemos nagrinėjimui nukreipti į el.paštą mums parašyti.
Deja, bet nei vieno tokio fakto nebuvo, o ir jeigu vartotojų teisės jau būna paliestos, jos pareikalauja ir įmonė negali negrąžinti pinigų. :) Jeigu sakote, jog nebuvo grąžinta, reikškiasi tiesa buvo mūsų pusėje.
Kaip visada meluojate! Deja turiu issaugojus-susirasinejimus.jus zinote kad advokatas patare kreiptis i teisma ir moraline zala is jusu prisiteisti.vartotoju teises man ir jums atsiunte akta, kuriame parasyta, kad jus neteisus ir privalote grazinti pinigus.bet jus rasete kad negrazinsit ir pareisket kad as privalau jums atsiusti preke is savo lesu ir kad jus uz siuntima man pinigu negrazinsit, nors preke buvo brokuota! Po NM buvo ilgas susirasynejimas su jumis, telefonu jus nekalbate, grubiai atsakote ir numetat rageli.ir tai matosi atsiliepimuose, kad as ne isskirtinis atvejis..gali buti kad manes neatsimenat, nes jei buciau viena is simto tai atsimintumet, bet kai is tukstanciu, tai kur atsiminsit.
Atsakyti
Lina 2019-12-06 23:47:09
Nepraignoravo:D kai pranesiau kad gavau sugedusia preke, siuntinejo i visas puses ir toliau ignoravo kai gavau is vartotoju teisiu akta, kad jie neteisus ir kad privalo grazint pinigus.toliau turejau eiti teisminiu keliu, bet esu uzimtas zmogus, ir man neuztektu laiko dalyvaut teismuose, tai tiesiog padovanojau tuos 25e. Bet kaip ir jiems zadejau, reklamuoju ir toliau ta darysiu kol jie gyvuos..gaila tik kad atsiliepimus dazniausiai skaito pirkejai po fakto..bet siulau ir visiems zodziu per pazystamus juos "reklamuoti".
Sveiki,

Visos problemos būna sprendžiamos, nei viena nėra praignuorojama, bei klientų nesiuntinėjame niekur.. Tik jeigu paskambina dėl gautos brokuotos prekės - galime sklandesniam bei greitesniam problemos nagrinėjimui nukreipti į el.paštą mums parašyti.
Deja, bet nei vieno tokio fakto nebuvo, o ir jeigu vartotojų teisės jau būna paliestos, jos pareikalauja ir įmonė negali negrąžinti pinigų. :) Jeigu sakote, jog nebuvo grąžinta, reikškiasi tiesa buvo mūsų pusėje.
Atsakyti
Diana 2019-08-05 11:36:57
Kreipkitės į www.vvtat.lt/, prašykite, kad grąžintų pinigus už nekokybišką prekę. Kodėl turite š*******o kontorai dovanoti 80 Eur?
Kas is to, as kreipiausi ir gavau atsakyma po tyrimo kad jie turi grazinti, bet patys vartotoju teisiu darbuotojai nevaziuoja ir neismusa pinigu..turi su tuo lapu kreiptis i teisma ir nznia kiek laiko toliau kovoti... ir dar jie, poto kai buvo pripazinti kaltais ir kad privalo grazinti uz preke pinigus, neatsiuncia savo kurjerio ir pinigu, jie reikalauja kad siusciau pati uz savo lesas jiems ir netgi remontui (nors teisiu pripazinta preke kaip siuksle)..bet maciau moters komentara, kur rase jog issiunte jiems remontui, bet negavo nei pinigu nei prekes. Is ju bendravimo buvo aisku kad jei ir buciau siuntus remontui, buciau taip pat nieko neatgavus, nes manau kad butu sumaste jog kazkokios detales nedadejau ar pati sugadinau..
Atsakyti
UAB Markėja 2019-10-07 09:21:57
Sveiki,

Gal galite patikslinti savo užsakymo numerį? Kadangi visos problemos yra sprendžiamos ir nei vieno atvejo su sugadinta prekę nepraignoravome. :)
Nepraignoravo:D kai pranesiau kad gavau sugedusia preke, siuntinejo i visas puses ir toliau ignoravo kai gavau is vartotoju teisiu akta, kad jie neteisus ir kad privalo grazint pinigus.toliau turejau eiti teisminiu keliu, bet esu uzimtas zmogus, ir man neuztektu laiko dalyvaut teismuose, tai tiesiog padovanojau tuos 25e. Bet kaip ir jiems zadejau, reklamuoju ir toliau ta darysiu kol jie gyvuos..gaila tik kad atsiliepimus dazniausiai skaito pirkejai po fakto..bet siulau ir visiems zodziu per pazystamus juos "reklamuoti".
Atsakyti
zmones neklista rasydami blogus atsiliepimus pats pirkau pats zinau kad si parduotuve is kiek esmu tai bogiausia ir blogiau nebebus, tiesiog slykstus aptarnavimas, nesiskaitimas su klientais, brokuotas prekes tik parduoda, NET NEATITINKANCIOS saugumo ir dar dirsta siusti ALE visokie esami taskai kad vel apgautu pasipelnitu is zomiu kurie taip sunkiai uzdirba pinigus,
is 76 atsiliepimu kiek geru? kiek patenkintu?
Atsakyti
Neimuneperku 2019-10-05 10:14:09
Nerekomenduoju čia kažką pirkti. Atsiuntė sugadintą prekę, susisiekiau po 10min nuo kurjerio išvažiavimo, ignoravo pakeisti prekę ar grąžinti pinigus (nors savo taisyklėse rašo susisiekti per parą, kad pagal LR įstatymus pakeičia sugadintą prekę ar grąžina pinigus, tačiau patys nesilaiko savo taisyklių). Prekę teko išmesti, nes netinkama naudoti. Pinigai paleisti vėjui. Pati blogiausia vieta, kur teko apsipirkti per savo gyvenimą.
Sveiki,

Gal galite patikslinti savo užsakymo numerį? Kadangi visos problemos yra sprendžiamos ir nei vieno atvejo su sugadinta prekę nepraignoravome. :)
Atsakyti
Nerekomenduoju čia kažką pirkti. Atsiuntė sugadintą prekę, susisiekiau po 10min nuo kurjerio išvažiavimo, ignoravo pakeisti prekę ar grąžinti pinigus (nors savo taisyklėse rašo susisiekti per parą, kad pagal LR įstatymus pakeičia sugadintą prekę ar grąžina pinigus, tačiau patys nesilaiko savo taisyklių). Prekę teko išmesti, nes netinkama naudoti. Pinigai paleisti vėjui. Pati blogiausia vieta, kur teko apsipirkti per savo gyvenimą.
Atsakyti
Olga 2019-09-11 12:25:40
Grąžinau prekę, bet kad atgaut pinigus reik labai ilgai laukt.rašo jog pavedimą padarė, bet kažkodėl pinigai keliauja per ilgai.niekam nerekomenduoju turėt reikalų su parduotuve
Sveiki Olga,

Jūsų prekė pas mus grįžo penktadienį (būtent 2019-09-06), bei tik vakar buvo patikrinta, ir duomenys buvo perduoti buhalterijai.
Kaip ir mūsų puslapio taisyklėse nurodyta, pinigėliai atgal į sąskaitą nuo prekės pristatymo grįžta iki penkių darbo dienų, tai būtent iki šios savaitės penktadienio. Bet kadangi matome jog buhalterija padarė anksčiau pavedimą - Jums tai pranešėme ir matyt tame padarėme klaidą.

Gražios dienos.
Atsakyti
Grąžinau prekę, bet kad atgaut pinigus reik labai ilgai laukt.rašo jog pavedimą padarė, bet kažkodėl pinigai keliauja per ilgai.niekam nerekomenduoju turėt reikalų su parduotuve
Atsakyti
Jovita 2019-08-05 11:58:37
man tik labai gaila savo laiko ir nervu...nes 2kart jau keite dalis bet ir toliau jos byra :D o dar sako gal naudojat su didele jega, blemba pirkau draugui i garaza savom reikmem tik, prierasas buvo kad tvirti, savom reikmem neuztenka
Sveiki,

Jums keitėme dalis, kadangi prekei taikomas garantinis, nors ir taip labai keista, kadangi daugiau niekam šis būtent komplektas nebyra naudojant buitiniam darbui, ne pramoniniam.
Todėl mūsų problemos išsprendimui - siūlome Jums grąžinti prekę atgal patikrai, prekė bus patikrinta dėl kokybės bei bus nustatyta ar jinai yra atitinkanti savo aprašymą bei nurodyta naudojimą. Tokiu būdu klausimas liks išspręstas visam.

Geros dienos.
Atsakyti
Jovita 2019-08-05 11:58:37
man tik labai gaila savo laiko ir nervu...nes 2kart jau keite dalis bet ir toliau jos byra :D o dar sako gal naudojat su didele jega, blemba pirkau draugui i garaza savom reikmem tik, prierasas buvo kad tvirti, savom reikmem neuztenka
Todėl pasinaudokite įstatymų numatyta tvarka ir grąžinkite tą kinietišką šlamštą, ypač, kad du kartus keitė dalis. Pirmiau raštu paprašykite šios kontoros, o jei atsakymas neigiamas - vartotojų teisės. 80 eurų nemaži pinigai. Sekmės!
Atsakyti
Diana 2019-08-05 11:36:57
Kreipkitės į www.vvtat.lt/, prašykite, kad grąžintų pinigus už nekokybišką prekę. Kodėl turite š*******o kontorai dovanoti 80 Eur?
man tik labai gaila savo laiko ir nervu...nes 2kart jau keite dalis bet ir toliau jos byra :D o dar sako gal naudojat su didele jega, blemba pirkau draugui i garaza savom reikmem tik, prierasas buvo kad tvirti, savom reikmem neuztenka
Atsakyti
Jovita 2019-08-05 10:11:19
Linkiu niekam nepirkt ir nepasimaut ant ale mazu kainu...pirkau raktu komplekta uz 80e, visos dalys byra, nusibodo rasineti kad pakeistu.O net nekalbu apie pati bendravima nuo pradziu.Nu vienu zodziu patys blogiausi atsiliepimai.Keista kad nuo tiek skundu dar veiklos neuzdare.
Kreipkitės į www.vvtat.lt/, prašykite, kad grąžintų pinigus už nekokybišką prekę. Kodėl turite š*******o kontorai dovanoti 80 Eur?
Atsakyti
Linkiu niekam nepirkt ir nepasimaut ant ale mazu kainu...pirkau raktu komplekta uz 80e, visos dalys byra, nusibodo rasineti kad pakeistu.O net nekalbu apie pati bendravima nuo pradziu.Nu vienu zodziu patys blogiausi atsiliepimai.Keista kad nuo tiek skundu dar veiklos neuzdare.
Atsakyti
Diana 2019-07-22 19:06:39
Kontora, kuri nesilaiko LR įstatymų. Skundas perduotas VVTAT, ką rekomenduoju daryti ir kitiems. Tik nenusileiskite gavę kinietišką šlamštą, grąžinkite. O jei nenorės grąžinti už pristatymą sumokėtų pinigų - VVTAT.
Sveiki,

Kaip ir minėjome, Jūsų grąžinta prekė buvo tikrinama, bei nustatyta jog jinai pilnai atitinka savo funkcijas bei parametrus - todėl prekė yra kokybiška savo pateiktos informacijos atžvilgiu. Bet kadangi Jums jinai nepateisino ne savo parametrų, o būtent Jūsų lūkesčių - prekę mums grąžinome, bei jinai buvo priimta.
Vat jeigu prekės nenorėtume priimti - tai būtų VVTAT įstatymo pažeidimas. O Jūsų atveju prekė buvo iš karto priimta, bei patikrinta ir nustatyta jog atitinka savo parametrus - pinigėliai grąžinti tik už prekę, kadangi mes ir neprivalome apmokėti kokybiškos prekės pristatymų.

Geros dienos.
Atsakyti
Kontora, kuri nesilaiko LR įstatymų. Skundas perduotas VVTAT, ką rekomenduoju daryti ir kitiems. Tik nenusileiskite gavę kinietišką šlamštą, grąžinkite. O jei nenorės grąžinti už pristatymą sumokėtų pinigų - VVTAT.
Atsakyti
Prekės negavau per 17 darbo dienų. Aišku, pati rašiau žinutę. Atsakymą gavau. Dabar lauksiu aumokėtų pinigų. Kai užsakinėjau, patikrinau, ar yra sandėlyje, pasitikrinau pristatymo terminus: 5-10 darbo dienų. Parašiau atsiliepimą, kurį gali nepatalpinti, nes tikrina moderatorius. Vienu žodžiu, nieko teigiamo.
Atsakyti
Nepirkite is sios parduotuves ir neturesite problemu. As pasimokiau dvi savaites vedziojo uz nosies ir vistiek prekes nepristate, nes jos net neturejo Parduoda prekes kuriu neturi, o kai reikejo grąžinti pinigus prasidejo tapati dainele.
Atsakyti
Gražina 2019-05-27 09:34:37
Laba diena, bandžiau užsisakyti pas jus tris sulankstomus stalus, kažkodėl gavau pranešimą, kad reikia važiuoti į Vilnių pasiimti ??? Man reikia siuntimo per venipak. Bandžiau jums prisiskambinti.... Na, atleiskite ir tvarkelė Iš keturių paspaustų (1...2...3...4...) nei vienas neatsako, o po kelių sek. pasigirsta užimtumo signalas. Ir taip kelis kartus.Tai jūs dirbate ar ne?
Sveiki,

Labai atsiprašome, bet kadangi mūsų darbo laikas nuo 09:00, tai iš tiesų turime labai daug skambučių iš ryto, bei visos linijos būna užimtos, kadangi "ant viršaus" dar skambina 10-20 žmonių... Todėl kartais reikia iš ryto luktelėti norint mums prisiskambinti.
Bet bet kokiu atveju veliau visiems praleistiems skambučiams atskambiname, bei matome jog ir su Jumis jau buvo susisiekta bei pakeistas prekės gavimo būdas, kadangi matote, gal nedaspaudėte bei buvote pasirinkusi prekės atsiėmimą vietoje. O dabar viskas pakeista bei prekes per 1-2 darbo dienas pristatysime Jums kurjeriu.

Dėkojame už Jūsų kantrybę.
Atsakyti
Laba diena, bandžiau užsisakyti pas jus tris sulankstomus stalus, kažkodėl gavau pranešimą, kad reikia važiuoti į Vilnių pasiimti ??? Man reikia siuntimo per venipak. Bandžiau jums prisiskambinti.... Na, atleiskite ir tvarkelė Iš keturių paspaustų (1...2...3...4...) nei vienas neatsako, o po kelių sek. pasigirsta užimtumo signalas. Ir taip kelis kartus.Tai jūs dirbate ar ne?
Atsakyti
Ingrida 2019-05-07 20:09:36
Negaunu jokio uzsakymo nors s yra apmoketas, net zinutes neparaso Ar veluoja siunta, ar neturi.Pinigai pervesti juk
Sveiki,

Bandėme su Jumis susisiekti, kad patikslinti dėl užsakymo, bet deja to nepavyko padaryti, niekas neatsiliepė. Todėl patikslinsime Jūs dėl užsakymo el.paštu

Gražios dienos..
Atsakyti
Negaunu jokio uzsakymo nors s yra apmoketas, net zinutes neparaso Ar veluoja siunta, ar neturi.Pinigai pervesti juk
Atsakyti
Paulina 2019-04-11 18:49:50
Gailiuosi pirkusi iš šios parduotuvės. Kovo 10 dieną užsisakiau dvi parafino voneles, prekės parašyta, kad bus po 10-15dienų... šiandien balandžio 11, prekių dar negavusi. Žada vis kitą savaitę, bet kaip nėra taip. Prašiau, kad gražintų pinigus, nes laukti daugiau nesiruošiu.
Gerb. Paulina, Sutinkame su savo klaida, labai atsiprašome, jog prekių pristatymas taip užtruko. Elektroniniu paštu išsiuntėme Jums nuolaidos kodą kaip atsiprašymą... Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Gailiuosi pirkusi iš šios parduotuvės. Kovo 10 dieną užsisakiau dvi parafino voneles, prekės parašyta, kad bus po 10-15dienų... šiandien balandžio 11, prekių dar negavusi. Žada vis kitą savaitę, bet kaip nėra taip. Prašiau, kad gražintų pinigus, nes laukti daugiau nesiruošiu.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: V. Krėvės pr. 82B-22, LT-50385 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Latvijos prezidentas: EK ruošiasi pateikti Baltijos šalims pasiūlymą dėl Astravo jėgainės
Latvijos prezidentas: EK ruošiasi pateikti Baltijos šalims pasiūlymą dėl Astravo jėgainės 07-03 12:18
Europos Komisija jau parengė pasiūlymą dėl Baltijos šalių pozicijos Astravo atominės elektrinės Baltarusijoje klausimu ir tikriausiai tebedirba, kad jį patobulintų, penktadienį pareiškė Latvijos...
VŽ rekomenduoja: renginiai šventinį savaitgalį
VŽ rekomenduoja: renginiai šventinį savaitgalį 07-03 12:04
Šventinio savaitgalio akcentas – Valstybės, arba Mindaugo karūnavimo, diena liepos 6-ąją. Šiemet ji kviečiama švęsti prisimenant svarbiausius Lietuvos istorijos epizodus ir, žinoma, vakare...
Atleidžiamas Kelių direkcijos vadovas V. Andrejevas
Atleidžiamas Kelių direkcijos vadovas V. Andrejevas 07-03 11:44
Susisiekimo ministerija informuoja, kad "siekiant sklandaus ir efektyvaus Lietuvos automobilių kelių direkcijos darbo", ministro įsakymu nuo šiandien iš einamų pareigų atleidžiamas Vitalijus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Sidabras 16,26 +7,90%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Auksas 1715,91 +1,95%
Varis 5239,83 +3,60%
Cukrus 0,57 0,00%
Benzinas 0,88 +49,15%
Ryžiai 510,00 -9,57%