VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Makveža, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Makveža

Atsiliepimai apie Makveža, UAB

Moki veži parduotuvė

SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Makveža, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
negaunu nusipirktos prekės
2021-11-24 12:04:34 IP 28ma1n57
Atsakyti
Internetu 2021-11-21 sumokėjau už prekę ir 2021-11-22 gavau elektroninį laišką, kad užsakymas Nr. MAE0047749 perduotas kurjeriui. Rašoma, kad dėl tikslesnio pristatymo laiko su manimi susisieks kurjeris. Nors šiandien jau 2021-11-24, tačiau kurjeris nesusisiekia su manimi ir prekės nepristato. Telefono, kur būtų galima pasiteirauti dėl nusipirktos prekės pardavėjas nenurodo.
Atsakyti
Lankiausi moki vezi Visagine, ir labai nusiviliau.Darbuotojai slepesi uz stilazu, reikejo lakstit paskui, paprasius istraukt preke, pasake istraukit patys cia savitarna.Galu gale radom statyb.vezimelu sudejom preke, kuri sunku, privaziavus prie kasos, kasininke paklause ar neuzrase kodo, tai gal pakelsyt?To nepadarem nes jai tik reikejo pakelt uzpakaly.kad nuskenuot.Lauke stovejo darb.ir ruke, kol mes krovem i masina, na vezymely i pard.neveziau, palikau lauke, i kuri nepatenkintai paziurejo.Manau ta problema visuose mazuose parduotuvese!
Atsakyti
Šiandien lankiausi Pramones g. Šiauliuose Moki-veži. Stipriai nusivyliau ten dirbanciais darbuotojais, o ypač santechnikos skyriuje dirbančiu darbuotoju. Ko paklausi, to negausi. Kulturos kliento atžvilgiu nulis. Norejau pasikonsultuoti, tai jis man sako, "Ko tu dar nori, kas tau čia netinka". Nusivyliau aptarnavimu labai. I ta parduotuve nebeisiu ir kitam nesiulysiu eiti.
Atsakyti
Klientų aptarnavimas tragedija. Konsultanto neįmanoma prisišaukti. Po to telefonu šnekėjau su zanūda iš Vilkpėdės g., Vilniuje, tai visa nepatenkinta, kad paskambinau ir dar vidury pokalbio numetinėja ragelį.
Atsakyti
Mirus įmonė... Nuvažiuoji saiding'ų pakalimams, išsirenki, neturi kampukų, pasiūlai susimokėti ir kad atvežtų visas medžiagas į vietą. Negali, turi važiuoti į vieną parduotuvę pirkti saiding'us, į kitą kampukus... Užsirašai prekės kodus, pasiskambinį į parduotuvę, duoda didmenos numerį. Pasiskambini į didmeną, paaiškėja kad esi pas juos vis dar didmenos sąrašuose... padiktuoji prekės kodus (jų netgi du), pasiūlo kad pas save susivež ir tau pristatys.
Net neklausi apie kainas - tinka. Sako perskambins, neperskambina, skambini - vėliau, ok vėliau - neskambina. Tada, pasako kad dirba iki 18.00 dar laiko yra ir tikrai paskambins - ok... Pabandom atspėti ar paskambina. Kitą dieną skambini - nekelia, tada bandai skambinti į kitas parduotuves (nedidmeną) - siurprizas - irgi kokios 3 nekelia...
Dabar galvoju parašyti prašymą, kad galėtų su manim pabendrauti ir tiesiog surinkti užsakymą, o gal tiesiog nuvežti kokį kyšį reikia (jokių malonių žodelių ar klientas visada teisus man nereikia) - tiesiog reikia prekių
Atsakyti
Nuolat tikrinkite čekius nes kasoje apgaudinėja- susimokėjęs nuėjau prekes dėtis į bagažinę bet kažkaip pasirodė per didelė suma sumokėta ir patikrinus pirkinių sąrašą žiuriu kad ta pati prekė įmušta du kartus- aišku einu rodyt kad apgavo ant 25€- darbuotoja nesugebėjo net žmogiškai atsiprašyt o pradėjo putotis- šlykštynės ir a*******i dirba Vilniuje ateities g- ir apskritai kiek teko čia lankytis kainos už tas pačias prekes nuo kitų tinklų skiriasi ženkliai- apibendrinant prastas aptarnavimas - darbuotojai įžūlūs _- patarimas perkančiam nuolat tikrinkit čekius!
Neatsakingas klientu aptarnavimas
2021-08-07 16:27:53 IP 12g1v8me
Atsakyti
Ju puslapyje nurodyti parduotuviu numeriai yra neaktyvus - skambinant jais niekada nekelia ragelio, bandziau skambinti kelis kartus paskutinemis dienomis visoms Vilniaus parduotuvems. Nieko.

Susitvarkykite savo telefonines sistemas, sekite, ar jusu darbuotojai apskritai atsiliepia i skambucius ir t.t. Bukite profesionalesne kompanija, nes dabar absurdas.
ASTA KAMINSKIENE
2021-07-14 12:07:13 IP 2i250bds
Atsakyti
noriu paklausti kodel man jau 2 men.neismoka premijos uz pagauta vagi i direktore buvo kreiptasi labai daug kartu, taciau niekas nejuda, norejo pavogti karceri, kurio akcijine kaina sesi simtai su virsum.Argi taip yra motivuojami pardavejai, kurie stengiasi del imones.
Atsakyti
sveiki, šiandieną Ateities g. Vilniuje apsilankius Moki-veži prekybos tinkle įsiminsiu ilgam, kaip patį nemaloniausią įvykį apsiperkant.Iš vakaro buvome paėmę dažų paletę už užstatą, kad išsirinkti spalvas, nutarėme atsinaujinti buto sienas, šiandieną atvykus dažų skyriuje mums užtonavo dažus pagal pasirinktas spalvas, pasiėmėm dažus ir paklausiau darbuotojo dažų skyriuje kam gražinti paletę, nes paliktas užstatas, jis pasakė kad palikčiau jam, o užstatą gražins kasoje, nes turėjau kasos čekį sumokėtų pingų iš vakaro užstatui, dar pasakė juk matys kasoje kad dažai paruošti ir jei kils klausimų tiesiog tegul iš kasos paskambina į dažų skyrių ir jis patvirtins dėl gražintos paletės, todėl padėkojau ir dar pasirinkus keletą prekių priėjau susimokėti prie kasos, už prekes atsiskaičiau, o už paletę pasakė reikia eiti prie užsakymų ir informacinio skyriaus, ten gražins užstatą.Priėjau prie informacinio skyriaus, ten sėdėjo darbuotoja, pasisveikinau ir padėjau čekį prie langelio, ji net galvos nepasuko, pagalvojau užsiėmusi tai nieko tokio palauksiu, įsižiūrėjau, o ji varto kažkokį kalendorių šiaip sau ir nesiteikia prieiti, laukiu toliau, už keleta minučių lėtai pakilo ir priėjo lyg nenorom, padaviau čekį pasakiau čia už paletę palikti pinigai, norėčiau susigražinti, o ji jau tokiu tonu pakeltu, atneškite paletę tada gražinsiu, tada pasakiau kad aš paklausiau dažų skyriuje darbuotojo jis man pasakė kad galiu jam palikti ir pasakė tegul paskambina jam į skyrių, o ji nieko nežinau eikit ir atneškite, pas mane pilnas vežimas prekių už kurias jau sumokėta dar esu pirmos grupės neįgalus su kojų paralyžiumi, todėl vaikščioti tikrai sunku, na jai pasakiau kad tikrai palikau ir tegul susisiekia su darbuotoju iš dažų skyriaus, nes man sunku vaikščioti ir esu neįgalus, ji pasakė man tas pats jūs įgalus ar neįgalus, man vienodai, na to tikrai nesitikėjau...aš atsakiau kad ne mano kaltė kad jie tarpusavyje nesusikalba, aš tiesiog pirkėjas ir neturiu lakstyti tarp jų ir tarpininkauti.Tada ji su tokiu pykčiu nuėjo į dažų skyrių ir ilgai negryžo, nežinau ar tyčia kur stovėjo už kampo ar kur ji vaikščiojo, bet matėsi kad daro tai iš lėto ir specialiai, gryždama dar rėkė per visą parduotuvę kitai darbuotojai-tu pažiūrėk tik duoda čekį ir gražink jam pinigus, tu matai kokie žmonės...na nesitikėjau kad taip bus sugadinta nuotaika.Vieni žmonės nori dirbti bet negali, nes neįgalūs, o kiti gali dirbti bet nenori, manau jei nenori darbuotojas dirbti ir išsikrauna ant pirkėjų, tai turi atkreipti dėmesį į tai personalo skyrius ir administracija į tokius darbuotojus, gal jiems vieta sandėlyje, bet ne salėje su pirkėjais
Atsakyti
Neapsigaukite! Nuvylė neatnaujinama E-parduotuvės likučių informacija. Pirmadienį apie 12val.ryte susiradome dvi prekes: Prekės kodas: 7861550 ir Prekės kodas: 7861452 Atsiprašome, laikinai neturime. Ieškokite fizinėse parduotuvėse. Apie 13val. nuvažiavome į parduotuvę Pilkalnio g. 3, Vilnius ir nei vienos iš jų neradome. Antradienį ryte E-parduotuvėje rodoma ta pati informacija! Pridedu foto.
Tiesa sutikome šioje parduotuvėje labai malonų pardavėją, kuris davė patarimų.
Atsakyti
Kėdainių parduotuvėje birželio 5 dieną apie 17 val 30 min pirkau prilydoma stogo danga. Vienas rulonas sveria 60 kilogramų. Aš paprašiau informacijoja sėdinčio pardavėjos to rulono. Pardavėja atsakė imkite vežimą ir važiokit pats krautis. Nugara patempiau drabužis sugadintas. Kam tada krovykai ir elektrokarai ??? Kažkodėl senukosia net maišiali cemento pakrauna krovikas. Ar tai toks aptarnavimo lygis moki vėžį ???
Daiva Rupšienė
2021-05-30 19:23:12 IP 2fbarm7d
Atsakyti
Sveiki.Prekę parduodate kaip spalvotus akmenukus.Bet realybėje totali skalda, tiesa akmenukų yra, tik neisivaizduoju, ką tiekėjas vadina spalva.Gaila, kad praplešėm visas pakuotes, tikėdamiesi rasti žadėtųjų spalvotų akmenukų.Gal galėtumėt pakomentuoti?
Atsakyti
Dana 2012-08-23 13:29:46
Laba diena.
Rašau Jums dėl įvykio, kuris nutiko 2012- 08- 19 tarp 14:30 - 15:30.
Atvykome į Klaipėdos "MokiVeži" aš Dana Skunsmanaitė Mačienė, mano vyras bei 2 metų neturinti dukrelė. Išsirinkome ko mums reikėjo, dar prisiminėm, jog mums dar reikia klijų tapetams, tad ir nužingsniavome jų link. Vos spėjus man nusisukti (nežinau kokiu būdu) mūsų dukrelė užvertė ant savęs spintelę ant kurios dar buvo keraminė praustuvė (kriauklė). Žinoma vaikas pradėjo verkti iš ižgąsčio ir sutrenktos galvytės. Supuolė dvi darbuotojos ir vienas darbuotojas. Moterys pasiteiravo kaip mergyte, ar nesužeista, vyriškis pradėjo tvarkyti salę. Aš apraminusi dukrą savo vyrui pasakiau, jog jau eitumėm kasų link, nes net pačiai pasidarė negera.
Priėjome prie kasos, laukėm kol mus aptarnaus. Mums belaukiant, priėjo moteris (kaip supratome ADMINISTRATORĖ) ir pareiškė, kad mes sudaužėme praustuvę ir turime už ja susimokėti. Jos tonas buvo labai nemandagus nepaisant mūsų tuometinės savijautos dėl mergytės. Aš atsakiau, kad sumokėsime. Administratorė visvien žiūrėjo išpūstomis akimis, lyg mes būtume apsivogę ir mus pagavo. Taigi, taip aš jai ir pasakiau, jog nežiūrėtų tokiomis akimis, nes mes nevengiam atsakomybės ir sumokėsime už sugadintą prekę. Administratorė juokėsi iš manęs, neva ko aš čia tokia pikta, juk mano vaikas sudaužė. Aš vėlgi neiškentusi pasakiau, kad nėra čia ko juoktis, kad geriau džiaugtųsi, jog vaikas nebuvo rimtai sužeistas. Jos atsakymas buvo toks: Man nerūpi jūsų vaikas, jei neprižiūrėjote, patys kalti.
Šie žodžiai mane šokiravo!
Nejaugi praustuvė svarbiau už vaiko gyvybe? Nejau tokia maža mergaitė būtų užsimetusi tokį sunkų daiktą jeigu tas daiktas būtų tinkamai pritvirtintas?
Taip, aš kalta, kad nesužiūrėjau savo mergaitės ir džiaugiuosi, kad viskas baigėsi laimingai. Bet kur yra "MokiVeži" kaltė??? Kaip matome- nėra...
Tenoriu pasakyti, kad esame labai įžeisti tokiu elgesiu. Gal Jums Jūsų darbuotojai svarbesni negu klientai, bet bent galėtumet pasirūpinti klientų saugumu. O ypač, kai nukenčia vaikas. Ir nereikia ieškoti vienų kaltų. Kaltos abi pusės. Tik kažkodėl nukentėjo tik viena pusė- mes. Ir kalti likome tik MES.
Tikimės, kad po šio laiško bus saugiau prekintis. Ir spintelė su praustuve bus prisuktos taip, kaip priklauso.

P. S.: Pasikartosiu, už parduotuvei padarytą nuostolį mes atsilyginome. Tai yra- apmokėjome, tikimės, jog užteks šio laiško ir nereikės kreiptis daugiau niekur.
Moki veži turi grąžinti Jums pinigus ir dar atsiprašyti.
Atsakyti
Vakar 05.25d. nuvykom į "Moki-Veži" parduotuvę, kurį randasi Druskininkuose Baravykų g.1, pirkti trinkelių. Tik nusipirkę prisiminėme kad pažįstami minėjo apie atsiradusia "Moki-Veži" nuolaidų kortelę. Mes statomes ir tikrai nemažai perkame statybinės medžiagos, tai pagalvojome, kad būtų neblogai ją įsigyti ir mums. Nuėję pas pardavėją tiesiog paklausėme ar galima būtų tokia įsigyti. Pardavėjas buvo labai mandagus ir pasakė kad turime kreiptis į direktoriu, bet tuo metų direktoriaus dar nebuvo. Užtat sėdėjo labai pykta ir nemandagi moteris (darbuotoja), kuri pradėjo bambėti ir išvien grubiai bendrauti ne tik su tuo pardavėjų kuris mandagiai elgdamasis stengėsi mums padėti, bet ir su mumis. Su vyru iš parduotuvės išėjome be nuotaikos ir visą dieną buvo sugadintą. Kad ir gavome tą kortelę, jau gailėjomes kad kreipėmės dėl jos. Tą moteris (darbuotoja Moki-Veži) turėtų išmokti bendrauti tiek su savo kolegomis, tiek su pirkėjais, nes vien dėl jos kitą kartą nesinorės grįžti į šią parduotuvę. Dar noriu pabrėžti tai, kad visi kiti darbuotojai įskaitant ir direktorių, kuris po to atėjo ir padėjo įsigyti kortelę, buvo labai mandagus, geranoriški ir malonus bendravimui, kokie ir turi būti žmonės dirbantys toki darbą. Tikiuosi neignorosite mano pastabą ir atėjus į Jūsų parduotuvę pirkėjams nebus gadinamą nuotaiką.
Atsakyti
Nuvykom į Mažeikius pirkt trimerio 05 22, sandėly buvo 3 vnt, bet 4 pardavėjos nesugebėjo surast prekės, nes buvo supakuota 2 dėžėse.kelionė 100 km.parduotuvėje niekas neatsiprašė, nesusisekė su atsakingais ir žinančiais išsamiai darbą asmenimis, trys gūžčiojo pečiais, tipo naujokės, vienas darbuitojas svirduliavo.tai buvo apie 16 val
Atsakyti
Šiandien, gegužės 14 d, likau be žado parduotuvės, , Moki veži", esančioje Narsiečių kaime, skyriaus, , Sodo gama", kasoje dirbančia pusamže darbuotoja. Pasiteiravus, kur rasti konsultantą, pasirodo ji ir dirba konsultante, turėtų suktis, kaip vijurkas, priešingai nemaloniu ir pakeltu balsu, kas nederėtų taip elgtis su klientais, pareiškė, kad kurios prekės ieškojau nėra, bet lentynoje nėra pateikta informacijos. Susinervinau, kad buvo iškrapštyta iš šiltos vietos reikia kažkur eiti, nuėjusi į vietą parodė, kad tikrai prekės nėra, bet paklausus, kodėl nėra informacijos, kad nėra šios prekės, buvo paprašyta, kad uždėtų informacinį lapelį, pasakė, kad tai padarys rytoj. Likau be žado tokia darbuotojos pozicija. Derėtų vadovybei atsižvelgti į tokią darbuotoją, kasoje krapštančią nosį ir darbus atidedančią rytojui.
Atsakyti
Parduotuvės darbuotojų aptarnavimo lygis, tai žemiau plintuso. Pirkau PE vamzdžio didelį kiekį, tai net nesugebėjo perrišti lipnia juostele, atpjovė ir sako:, , daryk ką nori, karantinas, todėl mums neduoda lipnios juostos". Kažkokia tragedija, patarčiau vengti šios parduotuvės, jeigu bus reikalingas darbuotojų aptarnavimas. Kaunas, Jonučiai.
Atsakyti
Panevėžys....
2021.04.29 14:30 tragedija.... Niekada nerašiau skundų niekam, nes pati dirbu su žmonių aptarnavimu, bet čia jau virš visko....
Atėjom vandens maišytuvo, žinoma, kaip visada konsultanto nėra! Na nėra tai nėra, galiu ir paieškoti, nors man už tai niekas nemoka.
Nueinu prie vienos darbuotojos: man nepriklauso, gi ten dirba 2 moterys, ieškokit dažų arba dailylenčių skyriuje... Na ieškoti tai ieškoti, vėl žaidžiame slėpynes... Nieko nėra. Paklausiu prie šalia esančios kasos... Naaa man nepriklauso, bet visi savo darbo vietose. Nueikit į administraciją iškvies... Jeigu spaudi iškvietimui skirtą skambutį irgi matyt nusėde akumai, nes 000 emocijų... :D pažaidėme slėpynių ir išėjome :DDDDDD
Cirkininkai
Atsakyti
Po maždaug valandos ir 40 minučių galiausiai sulaukėme konsultantės, kuri tikrai išsamiai viską paaiškino ir padėjo - dėkojam jai ir suprantame, kad pietų pertrauka visiems priklauso ir tai visiškai normalu. Tačiau jei parduotuvė nesugeba paskirti darbuotojo pietaujančiajam pakeisti, gal tada tiesiog pietų metu uždarykite parduotuvę? Juolab kai tai kartojasi toli gražu ne pirmą kartą ir kaskart atėjus konsultanto tenka laukti ir ieškoti mažiausiai pusvalandį, tačiau po šio karto tikrai vengsime sugrįžti, nors ilgą laiką ši parduotuvė buvo pirmas pasirinkimas.
Atsakyti
Jau nebe pirmą kartą tenka susidurti su tragišku klientų aptarnavimu. Dažų skyriuje pirmą kartą konsultanto laukėme daugiau nei 40min., šįkartą, pralaukus valandą, šiaip ne taip prisikvietėme konsultantę iš kito skyriaus, kuri, neturėdama jokios nuovokos apie mūsų norimą prekę, tiesiog bandė prakišti savo nuomonę, pagal kurią siūlė absoliučiai priešingą dažų maišymo variantą, ko pasekoje būtume tiesiog išleidę šimtus eurų ir absoliučiai sugadinę įsigytą prekę. Laimei, konsultantės nekompetencija buvo tokia akivaizdi, kad nusprendėme palaukti būtent dažų skyriui priskirtos konsultantės, kuri, kaip buvo teigta po pirmos valandos laukimo, pietavo. Tačiau ta pietų pertrauka truko daugiau nei pusantros valandos - ar tikrai nebūtų įmanoma tokiems atvejams paskirti kitą darbuotojo? Po maždaug 1val. 20min informacijoje paklausus, galbūt įmanoma pakviesti kokį nors darbuotoją, sulauktas atsakymas tiesiog nepatenkintu tonu liepė laukti toliau, o nusisukus dar ir apiburbėjo
Atsakyti
Su Moki Veži atstovais prieš keletą savaičių teko bendrauti pakankamai daug. Visumoje įmonės salės darbuotojai ir vyresni darbuotojai bendravo dalykiškai, korektiškai. Buvo problema dėl vienos didesnės brokuotos prekės, tai bendraudamas telefonu su parduotuvės Vilkpedės g. direktoriumi (jeigu teisingai supratau), visus prekės grąžinimo klausimus pavyko išspręsti be didelių problemų dėl ko esu įmonei dėkingas.

Tačiau problemos kylo atvežus tą prekę į parduotuvę, esančią Vilkpedės g. Infocentre susiduriau su įmonės darbuotoja Rasa Pribyš, kuri elgėsi nepagarbiai. nekultūringai.Susidarė toks įspūdis, kad darbuotoja savo darbą atlieka per prievartą ir jaučia panieka visiems ateinantiems žmonėms. Jau nekalbant apie tai kad darbuotoja nepasisveikino, neatsisveikino, bet ir tiesiogiai man atsakinėjo, kad jinai nebuvo informuota, jog prekę aš atvešiu būtent šiandien, klausdama apie gražinamą prekę atrodė suirzusi ir negatyviai nusiteikusi. Per 15 min. kai stovėjau prie infocentro negavau jokios info kas dabar vyksta, ko mes laukiam ir t.t. Paprašius pakviesti pamainos vadovę arba vyresnįjį darbuotoją, atrežė, kad nieko nėra. Nesutiko priimti rašytinio skundo ir perduoti jį pamainos vadovui.

Štai taip dėl vienos darbuotojos galima susigadinti prieš tai 5-6 darbuotojų sukurtą gerą reputaciją. Norėčiau Moki Veži personalo skyriui patarti labiau kreipti dėmesį į atrenkamus darbuotojus arba neprįleisti prie bendravimo su klientais žmonių, kurie to nesugeba.
Atsakyti
Karolis 2012-12-16 09:54:47
Moki Veži yra jos akcininkų pinigų darymo mašina. Nei klientai svarbu vadovams, nei darbuotojai. Kadangi esu išdirbęs ten ne vienerius metus, galiu papasakoti kokia ten tvarka. Kuriame prekybcentryje dirbau, neminėsiu, bet teko bendrauti su įvairių miestų darbuotojais, visur tvarka tokia pat. Pirmiausia tai konsultantai. Krauna prekes, vežasi iš sandėlio, konsultuoja. Ir atvirai pasakius, nei vieno iš jų tinkamai nedaro. Etatų nėra daug, todėl keli žmonės per skyrių turi padaryt viską. O iš jų reikalauja daug. Kaip aptarnaujami klientai kai vienu metu konsultantas tvarko lentynas, keičia kainas, pildo pekes ir galų gale konsultuoja, turbūt jaučia patys klientai. Būna, atsiranda iniciatyvių ir veiklių darbuotojų kurie visur spėja, viską padaro, bet laikui bėgant pavargsta. Ne nuo krūvio. Pomažu dirbdamas vis pamatai, kad kaip darbininkas tu esi nevertinamas. Nuo algos nuskaičiuoja už minusus kaip ir visiems, nepriklausomai kaip tu stengeisi. Už viršvalandžius nemoka niekada. Geriau duoda laisva valandą kitą dieną. Bet dažniausiai ne kada tau reikia, o kada parduotuvei geriausia. Taip pat darbas sandėly stebina. Žmonių, aišku dirba per mažai. Galbūt jų užtenka labiau pasistengus, kada atidavinėjamos prekės. Bet jeigu kažkas suserga, išeina iš darbo ar kažkas panašaus, tada jau bėgioja sandėlys. O pirkėjai pyksta dėl to, kad reikia ilgai laukti. Sandėlio darbuotojai laipioja stalažais, keliasi ant keltuvo šakių. Nežinau kas ten darytųsi nelaimės atveju. Priėmime taip pat žmonių stoka. Tas pats žmogus ir išsikrauna ir autokrautuvu ir rankom, tada skaičiuoja, priima, pasirašo ir raip visą dieną. Eilės visada nemažos. Dėl tokio nepaskirstyto darbo atsiranda daugybė klaidų. Gale mėnesio minusas. Bet vadovai nepraranda nei cento. Tiesiog atskaičiuoja iš atlyginimų ir ramu. Paskutiniu metu, prieš naujiosius, visuotinė inventorizacija. Tie kurie turėjo eiti atostogų šiuo metu, jas jau pamiršo. Buvo liepta nieko neleisti atostogų. Inventorizacija vyksta sekmadieniais. Nuo ryto iki kito ryto. Per naktį. Galit bandyti spėti, kas sumoka darbuoyojams už beveik parą darbo. NIEKAS. Duoda laisvą dieną. Taigi, tokia ta tvarka Makvežoje. Aš asmeniškai laikau šios įmonės vadovus gobšiais egoistais. Žmonių yra visokių. Gali pasitaikyti, kad atsiranda vienas kitas tinginys, neatliekantis gerai savo darbo, bet niekas nieko nedaro, kad išlaikyti tuos kurie atneša įmonei bent šiek tiek naudos. O po to pirkėjai skundžiasi. Kenčia įmonės vardas. Bet klausimas, ar svarbu įmonės vardas jei ji uždirba pinigus tiems kam ji priklauso be didelių investicijų į įrangą, darbuoyojus ir galų gale, aptarnavimą. Juk jeigu kas blogai, visada dalį gali atimti iš darbuotojo.
Tikra tiesa, viskas taip ir yra, kur ziuri darbo inspekcija?
Atsakyti
Šiandien atvažiavome nusipirkti žemių daržui, paprašius kad atvežtų iki mašinos drive atsiėmime net tik kad nutempė visai į kitą pusę ir numetė ir sakė eit pasiimt, bet dar paprašius pakeisti viena maišą nes darbuotojas suplėšė tai draugui buvo pareikšta kad pats turi eiti ir pasiimti... turiu net filmuota medžiaga kaip draugas su darbuotojo palečių vežimu pats vežė... tai buvo paskutinis apsilankymas moki veži nes darbuotojų nemandagumas apsurdiškas.. veiksmas vyko šilutės pl klaipėda :) gal pamatys darbuotojai ar valdžia ir truputį susimastys apie savo nemandagumą, na bent jau jei būtų pasakę, kad negali atvežti tai tiek tos bėdos, bet darbuotojas sutiko atvežti tik nutėškė visas prekes visai į kitą galą aikštelės ir dar turėjome patys parsivežti maišą :D
Atsakyti
Pirkau preke kuri buvo suluzusi is panevezio moki-vezi parduotuves nei karto nepanaudojes nunesiau i informacija ten pasake kad neapsiims pardaveja atejo kita sake ir neapsiims grazinimu teige jok ne mehaninis gedymas o yra suluzes ir net nepanaudotas net neisbandytas nes tik ispakaves pamaciau jok jis suluzes gana to dar jos nezinojo ka daryte man paklausus kur man tokia preke deti pasake pasilikit sau
Atsakyti
Laba diena,
internetu užsakiau prekę, sumokėjau už pirkinį, gavau pranešimą, kad mano užsakymas Nr. MAE0030912 paruoštas atsiimti iš Jūsų parduotuvės Raudondvario pl. 205, Kaune. Atvykau iš rajono, tačiau niekas nesiteikė atiduoti nupirktos prekės, nurodytu ant durų telefonu niekas neatsiliepė, nors parduotuvėje vaikščiojo darbuotojai. Sugaišau laiką, išdeginau kuro ir sugadinta nuotaika, be nupirktos prekės grįžau namo. Parduotuvės vadovai pasityčiojo iš pirkėjų, kurių be manęs dar kokie penki laukė ir piktinosi dėl nesiskaitymo su pirkėjais. Paqrduotuvės vadovą už betvarkę reikia vyti lauk. Gėda savininkams.
Vidas Bendoraitis
2021-02-07 10:50:34 IP 27pbsu4l
Atsakyti
Problema tokia absurdiška, kad jau nebegaliu tylėti.
2021-01-16 Moki-veži prekių kataloge suradau mane dominančią prekę.Man parankiausia ją pirkti Marijampolėje, atsižvelgiant į judėjimo tarp savivaldybių ribojimą, bet Marijampolėje reikiamo kiekio nebuvo.Todėl susisiekiau su Marijampolėje dirbančiu vadybininku Ernestu, prekių kataloge pateikta per mažai specifikacijų, todėl jo paklausiau, ar prekės tikrai turės man būtiną specifikaciją, konkrečiai jungtį lentelės gale.Vadybininkas patikino, kad prekė atitiks mano poreikius.
Užsakiau prekę, vadybininkas nurodė perkėlimo terminą 3-4-ias dienas, žadėjo informuoti prekei atvykus į Marijampolę.
Laikas bėgo, skambinau pats 01-19, 01-22, 01-28.
2021-01-28 man paskambinus vadybininkas pasakė, kad prekės vis dar nėra, bet po keleto minučių perskambino, kad suklydo, prekė sandėlyje.
Nuvykau į prekybos centrą.Ten pirmiausiai turėjau sumokėti 88, 18 Eur, atsiskaitydamas kortele, tik po to atvežė prekę.Tada ir paaiškėjo, kad lentelės galuose jungties neturi ir man netinka.Prekės neėmiau, paprašiau grąžinti pinigus.Bet parduotuvės darbuotoja man paaiškino, kad prekę privalau pasiimti ir atvežti pasibaigus karantinui, tik tada grąžins pinigus.Prekės neėmiau.
Tada iškvietė kažkokį poną, kuris atsinešė prašymo grąžinti pinigus blanką.Užpildžiau jį, nors labai keistai pasirodė reikalavimas prašyti grąžinti mano pinigus už nepirktą prekę.Prašyme reikėjo nurodyti asmens kodą, sąskaitos numerį...Kam prekybininkams reikalingi mano privatūs duomenys ir ką jie su jais darys?Ar nepakanka grąžinti pinigus į tą pačią sąskaitą, iš kurios jie buvo nuskaityti?
Ponas pažadėjo, kad pinigai bus pervesti per keletą dienų.
Lygiai po savaitės pinigų nebuvo, paskambinau pasiteirauti.Man paaiškino, kad pasiteiraus buhalterijoje ir mane informuos, ko, aišku, nepadarė.Rytojaus dieną, 2021-02-05 skambinau ir vėl, situacija pasikartojo.
pinigų nėra, informuotas ir vėl nebuvau.
Kyla klausimas, ar įmonės administracija supranta, kad tokie darbo metodai neįsivaizduojami save gerbiančioje įmonėje?Kad tai galiausiai atsiliepia įmonės prestižui?
Kas kompensuos man prarastą laiką?
Atsakyti
MOki vezi Administravimo mokestis 2, 99 € ??? U ka moket kad pats ateini pasimti prekiu? Visai nupusot?
Analogiska situacija su DEPO idiotais. Jie taip pat 3Eur nori uz ora.

Taigi visi pirkit SENUKUOSE, ten minimalus uzsakymo mokestis 20EUR, bet niekas nedraudzia pirkti nereikalinga daikta uz betkokia suma 19Eur pvz ir paskui grazinti atgauti pinigus. Taip apeisit sistema ir preke gausi ir pamokysit tuos perekupus.

O parduotuvems imancioms 3Eur uz ora, linikiu bankrutuoti.
Atsakyti
Kur man kreiptis del darbuotoju nemandagaus elgesio su klientais ? Ateini apsipirk ir jie klause ko cia atejai ar ko reikia. Susidarius konfliktiniai situacijai siulo duot I galva. O kai pasakai eime I lauka pasneket tai slepesi uz valdzios. Valdzia ir negrazei sneka su klientais. Siulo iskviesti policija o kai sakai kvieskite tai jie iskart kalbos tema keicia. Nes zino kad jie yra neteisus. Ir dar jie juokesi I veida ir sako neaptarnausime taves gaidi. Kas cia viksta ? Ar Gali man kas nors i tai atsakiti ?
Atsakyti
Moki/vezi Raseiniuise aptarnavimo lygis mandagumas pardavejų tai truksta zodzių....kaip jos taip gali su klijantais BUVO PASAKYTA JUMS NEPARODA IR NESITEIKIAM NESTI RODIRI LAMINATO. Seip perkam ne toletinį, ne vienam kartui, o laminata tikrai je vienam k.zodziu MANDAGUMAS APTARNAVIMAS 100% LYGUS 0!
Atsakyti
Pats blogiausias klientu aptarnavimas kuris tik imanomas. Internetu uzsakytos prekes (1m. grandines; ir dar pora smulkmenu) kuriu verte yra apie 10 EUR, ir yra parduotuveje tenka laukti jau beveik savaite. Telefonu bendrauja labai nemandagiai, hamiskai, o galu gale kai neranda atsakymo numeta rageli. Veiksmas parduotuveje Pergales g. 36.
Panasi patirtis ten jau ne 1 karta.
Niekada daugiau.
Andrius Ramanauskas
2020-12-30 17:33:01 IP 2e7r428l
Atsakyti
Zmona nusipirko tortine Pasabance Patisserie 5, 49 eur uzsakymo nr MAE 0008478. Moki vezi parduotuveje Siauliu mieste gavau gavau sausiainine bet ne tortine, darbuotojai bande itikinti kad cia ta pati preke nekreipdami demesio i pateikta internetines priekybos ir tikros prekiu neatitika net isvaizda. Pinigai bubo sumoketi isanksto o grazinti sako gales po KARANTINO. Buvo iskvesta vadybininke ir direktorius bet atsakimas vienas nepatinka nepirk. Nusiviliau jusu darbuotojais ir ateiti stengsios pasirinkti kitus priekibos tinklus
Atsakyti
Pergalės gatvėje jau ne pirmą kart nusiviles, darbo laikas nuo 7 val atvažiavus 7:30 ir priėjus prie dažų skyriaus, konsultanto nėra, priėjus prie informacijos paklausius kur konsultantas tai informacijos moteriškė paprašė stovinčio darbuotojo, tai atsakymas aš kitame skyriuje šiandien dirbu, reziume prie informacijos skyriaus stovėjo minimum 3 darbuotojai, kas telefonu žaidė, kas nosį krapštė. Ņuvažiavau į kitą parduotuvė. Nusivilimas.
Atsakyti
Patys geriausi atsiliepimai apie Eglę Jakubavičienę, kuri negailėdama laiko, dirbo kol suformavome užsakymą, skambino į kitus "Moki veži" padalinius, derino, konsultavo. Rekomenduoju visiems turėti tokią vadybininkę. Įmonės vadovai, nepaleiskite jos. Super, rekomenduoju visiems UAB „Makveža“ Vytauto g. 183, Narsiečių k., LT-53304, Kauno raj. vadybininkę Eglę Jakubavičienę!!!
Atsakyti
2020-10-10 Moki Veži Raudondvario pl. 205, Kaunas 19:36 pirkau negavau grąžos, kadangi kasoje pardavėja jau suskaičiavo ir sudėjo centus į maišelius. Mane pasiuntė namo...kažkada kitą kartą atiduos. Normalioje parduotuvėje klientas turi išleisti 100 ar 200 eurų ir išeiti patenkintas, o ne piktas dėl 2 centų. Gerai, kad yra DEPO, SENUKAI. Daugiau neplanuoju pirkti Moki Veži
Atsakyti
Kaip galima pirkti tokioje parduotuvėje Tauragėje??? Jei penktadienį 2020 10 02 nusipirkome dušo kabina, sumokėjome pinigus, mums išrašė sandėlio lapą, su tikrino, kad prekė yra. O atvykus šeštadienį, t. y. 2020.10.03 Prekes pasiimti, paaiškėjo, kad prekės sandėlyje netgi nėra!!! Kaip yra vedama sandėlio apskaita??? Kas už ką atsakingas toje parduotuvėje???
Atsakyti
Pirkta drėlė sugedo po 10 dienų. Alytaus parduotuvė neduoda jokio pasirinkimo. Jei prekė garantinė jie siūlo tik remontą. Ką man daryti jei tas įrankis reikalingas darbui dabar? Kas gali laukti dvi savaites kai darbas nelaukia? Jie siūlo dar vieną nusipirkti!?!?
Atsakyti
Ne duik Dieve su Klaipėdos Moki vezi, ypač su dažų skyriaus pagyvenusiu darbuotoju. Aiškiai ne tam darbui skirtas asmuo. Nemoka surinkti klaviatūroje spalvos kodo, reikia aiškinti ką spausti, atsinesi is sio prekybcentrio pirktus dazus, paprašai kad uztonuotu tai dingo pusvalandžiui, tipo aiškinasi ar buvo pirkta ir negrįžta, susiradus pradeda aiškinti kad kasos nepraleis
Atsakyti
Klaipedos Moki Vezi darbuotojai Natalija, Vygantas, Sergej issprende mano problema del nekokybiskos prekes be jokiu problemu. Buvau tikrai labai maloniai nustebes, koks malonus ir paslaugus siu darbuotoju bendravimas, kas darosi reta Lietuvos aptarnavimo sferoje. 11 balu is 10!
Atsakyti
Ar jums yra tekę susimokėti už paslaugą ir ją pasidaryti pačiam? Taip užtat nutinka su Moki veži pristatymo paslauga - už atvežimą sumokėjom 23e (!dvitešimt tris eurus!). Vežė 5.8km. Laukėm kurjerio prie laiptinės, bet galiausiai sulaukėm jo skambučio, kad ateikit nuo gatvės vos ne pasiimti, nes jo mašina netelpa pro arką, nors išdidinti Fiat Ducato lengvai pralenda pro ją. Galiausiai gavom privažiuoti su savo mašina, patys su draugu iš jų transporto priemonės persikrauti 14 pakuočių plytelių (t.y 28kgx14 = 392kg!). Per tą laiką vežėjas rūkė ir tiesiog stovėjo. Galiausiai išsiaiškinom, kad jis nėra Moki veži oficialus vežėjas, nors dėl to, kad atvežtų oficialus, mes į parduotuvę važiavom 3 kartus - pirmą kartą sužinojom, kad reikia atvažiuoti darbo dienomis iki 5h, jei norim, kad pristatytų oficialus kurjeris, 2-rą kartą išsiaiškinom, kad plytelių likutis minusinis ir tik 3-čią kartą pavyko užsisakyti + parduotuvėje dingo elektra ir negavau pirkimo čekio ir vis tiek atvežė NEoficialus vežėjas.
Prie viso šito dar ir plytelės buvo netinkamai pakrautos į transporto priemonę ir viena plytelė skilo.
"Veiksmas" vyko Pilaitės Moki Veži.
Atsakyti
Jūratė 2020-08-24 08:55:46
Utenoje esančioje moki veži parduotuvėje jau antras sekmadienis iš eilės susiduriu su nesąžiningu prekiavimu. Sekmadienį rugpjūčio 16. d. pirkau 40 vnt. vejos bordiurų. Sandėlio prekės kaina salės etiketėje buvo nurodyta 2.05 eur už vnt, , bet kasoje teko mokėti po 2, 19 eur už vienetą. Kodėl etikėteje ir kasoje toks skirtumas kainų nei informacijoje, nei konsultantai nesugebėjo paaiškinti. Kitur, pvz. Bikuvos prekyba bučiau pirkusi tuos blokelius pigiau nei 2, 19 eur. Kaina vienetui pasimatė tik prie kasos. Šiandien rugpjūčio 23 d. vietoj VIENOS movos (SANTECHNIKOS PREKĖ) pardavėja kasininkė paskaičiavo 8 vnt. Kodėl sodinamos į kasą nemokančios suskaičiuoti iki 8 vištos ar specialiai ši nevykėlių parduotuvė padengia taip trūkumus? Tragiškiausia, kad gražintų 12 eur 53 ct man atgal informavo, kad teks laukti dėl sistemos net 15 min parduotuvėje. Ar suprantate, kad tos 15 min laukti parduotuvėje savo pinigų kuriuos MOKI VEŽI tiesiog prie kasos iš manęs nuskaičiavo (paprasčiau tariant pavogė) tikras apsurdas. Kodėl apie 15 min laukimus dėl parduotuvės kaltės nėra info prie kasos??? Kodėl net nėra suoliuko atsisėsti laukiančiam pinigų grąžinimo pirkėjui??? Ar taip dirbama pas Jus, kad pirkėjus apvaginėtų, o tie negaišdami laiko tiesiog išeitų iš šios Utenos parduotuvės. Ir dar gražiau, info sėdinti panelė darbuotoja "patarė" taip: jei sunku laukti 15 min. tai atvykti pirmadienį pasiimti savo pinigų. Nesupranta tikriausiai, kad taip laiko sąnaudos ir automobilio kuras irgi kainuoja ypač važiuojant iš užmiesčio. Jokios pagarbos pirkėjui, apgavikų parduotuvė. Kiekvieną mėnesį išleisdavau apie 300- 400 eur Utenos moki veži, viskas kantrybė trūko.
Ziurek tik neapsiverk.
Atsakyti
Utenoje esančioje moki veži parduotuvėje jau antras sekmadienis iš eilės susiduriu su nesąžiningu prekiavimu. Sekmadienį rugpjūčio 16. d. pirkau 40 vnt. vejos bordiurų. Sandėlio prekės kaina salės etiketėje buvo nurodyta 2.05 eur už vnt, , bet kasoje teko mokėti po 2, 19 eur už vienetą. Kodėl etikėteje ir kasoje toks skirtumas kainų nei informacijoje, nei konsultantai nesugebėjo paaiškinti. Kitur, pvz. Bikuvos prekyba bučiau pirkusi tuos blokelius pigiau nei 2, 19 eur. Kaina vienetui pasimatė tik prie kasos. Šiandien rugpjūčio 23 d. vietoj VIENOS movos (SANTECHNIKOS PREKĖ) pardavėja kasininkė paskaičiavo 8 vnt. Kodėl sodinamos į kasą nemokančios suskaičiuoti iki 8 vištos ar specialiai ši nevykėlių parduotuvė padengia taip trūkumus? Tragiškiausia, kad gražintų 12 eur 53 ct man atgal informavo, kad teks laukti dėl sistemos net 15 min parduotuvėje. Ar suprantate, kad tos 15 min laukti parduotuvėje savo pinigų kuriuos MOKI VEŽI tiesiog prie kasos iš manęs nuskaičiavo (paprasčiau tariant pavogė) tikras apsurdas. Kodėl apie 15 min laukimus dėl parduotuvės kaltės nėra info prie kasos??? Kodėl net nėra suoliuko atsisėsti laukiančiam pinigų grąžinimo pirkėjui??? Ar taip dirbama pas Jus, kad pirkėjus apvaginėtų, o tie negaišdami laiko tiesiog išeitų iš šios Utenos parduotuvės. Ir dar gražiau, info sėdinti panelė darbuotoja "patarė" taip: jei sunku laukti 15 min. tai atvykti pirmadienį pasiimti savo pinigų. Nesupranta tikriausiai, kad taip laiko sąnaudos ir automobilio kuras irgi kainuoja ypač važiuojant iš užmiesčio. Jokios pagarbos pirkėjui, apgavikų parduotuvė. Kiekvieną mėnesį išleisdavau apie 300- 400 eur Utenos moki veži, viskas kantrybė trūko.
Atsakyti
Tokio nekokybiško ir nekompetetingo aptarnavimo dar reikia paieškoti.
Daugiau NIEKADA nepirksim Jūsų tinklo parduotuvėse ir kitiems rekomenduosim net kojos ten nekelti.
Atsakyti
Keistas faktas bet jų internetinėje parduotuvėje kainos didesnes nei fizinėje. Fizinėse trūksta konsultantu o tie kurie yra nekopetetingi nenusimano apie savo skyriaus prekes. Žodžiu įmonė kurioje neverta gaišti savo laiko nes ir kainos vienos iš didziausiu.
Atsakyti
Lina 2020-05-26 19:51:03
Labai šaunus aptarnavimas Klaipėdos moki vezi, sodo skyriuje jaunas vaikinukas kažkodėl be darbo aprangos padėjo greit susigaudyti bei išrinkti reikiamų prekių, mandagumas 10 balų!!! Tik truputį kasininkė galėtų greičiau aptarnauti o ne diskutuoti su pirkėjais. Pirkau 2020 05 25. Apie 14 val.
Todėl kad ten buvo paprastas klientas kuris jums padėjo. Konsultantai moki vėžį nieko nežino nenusimano ir tikrai nemandagus
Atsakyti
Niekur Europoje parduotuvėse netenko stovėti po valandą ir laukti malonės, kol būsi aptarnautas.Moki-veži išimtis.Konsultantai tiesiog fiziškai nespėja susidoroti su klientų srautu.Parduotuves vadovams visiškai nusispjauti į pirkėjus, nors reikėtų nedaug-priimti daugiau personalo, kad spėtų aptarnauti klientus.Bet lietuviškas verslas visada nori iš š... išspausti grūdą, vardan didesnių pinigų.Ir abejoju, kad tokių įmonių vadovai skaito mūsų atsiliepimus, tuo labiau nori ką nors keisti.
Atsakyti
Taurages skyriuje parduoda neveikiancias zoliapjoves. Visi darbuotojai kalba kad veikia, taciau tikrinant net patiems nepavyksta uzvesti.
Galiausiai, pats direktorius pripazysta, kad garantinio remontas nieko nepades.
Aptarnauti pasiryzo tik po dvieju dienu, aiskindami kad vadybininko nera, taciau veliau paaiskejo, kad tokio net nera, nes jis mokymuose.
Atsakyti
Sugaišom valandą. Vienas konsultantas atėjo į įrankių skyrių, pamatė, kad reikės kopėčiom lipt, sako "atsiprašau, aš tuoj' ir dingo. Pasigavom kitą už 15 min, nuėmė dėžę, paklausėm info dėl trūkstamų detalių, sako 'nežinau, aš čia nedirbu' (bet tai kad niekas čia nedirba), pjūklo nepirkom. Pirmasis konsultantas tuo metu aptarnavo kitus klientus ar tiesiog vaikščiojo atokiau. Nuėjom į lauko baldų skyrių, išsirinkom stalą, kuris vėl aukštai ant lentynos (kopėčių nėr), laukėm laukėm konsultanto, 4 kartus skambinom iškvietimo mygtuku - nesulaukėm nieko. Nepirkom, išvažiavom.
Atsakyti
Pernai pirkom žolepjove nauja ir siemet ji pradejo gesti.Atidavem I garantini remonta, tai po menesio atidave dar blogiau veikiancia.Atidaviau vel I Taurages moko-vezi atstovybe, tai jau 2 men. nei zinios.vadybininku nera arba neina pagaut, o pardavejos mėto tel. ragelius
Atsakyti
Durna mada atėjo į Lietuva "krauk pats, poto mokėk". Nors tokiu principu Pergalės g. Makveža nedirba, pirma apmokėjau prekės, o sandėlio darbuotojui privežus padėkla cemento išgirdau "krauk pats, mums ne priklauso". Administracija į tai žiuri ramei, pasiūlė "susitarti" su sandelio darbuotoju. Tai va, bukit pasiruoše vykstant apsipirkti pabučiuoti sandelininkui ranką arba pauksuoti kišenę. Arba vežkite savo krovėją.
Galina Beniušienė
2020-07-20 11:03:13 IP 27p49abs
Atsakyti
Pirkau nuo saulės baterijos veikianti gėlyno šviestuvą (3, 99 eur). Jis nė velnio nešviečia. Jokios realios švieselės, kažkoks nesusipratimas. Informacijoje patikino, kad jei ką, pakeis ar grąžins pinigus. Deja, šiandien baksnoja į lentelę, kad elektros prietaisų gražinti negalima. Tai po galais, pardavinėkit kokybiškas prekes! Nes tokia politika kaip šiuo metu-plėšikavimas, vagystė iš pirkėjo ir ne kitaip. Pardavinėju ką noriu, pirkai -pats kaltas.
Išvada- jei yra pasirinkimas, rinkitės kitus tinklus, parduotuves. Tikrai yra tokių, kurie gerbia savo pirkėją.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Aruodas"
HOUSING.LT

Adresas: V. Krėvės pr. 13A, LT-49488 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; statyba; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
Mes jau 8 metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių. Todėl galime tapti patikimais partneriais. Remdamiesi savo patirtimi, pakonsultuosime, patarsime, atliksime detalius medžiagų ir kainų paskaičiavimus...
Serfas
Adresas: Technikos g. 7C, LT-51209 Kaunas.
Veiklos sritys: metalas, apdirbimas, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; mažmeninė prekyba; metalų pardavimas, supirkimas; plastikas, guma, jų gaminiai; statybinės medžiagos.
UAB"Serfas" teikia profesionalias statybinių medžiagų panaudojimo konsultacijas, pirminio metalo produkcijos paruošimo, komplektavimo bei pristatymo paslaugas statybos ir gamybos profesionalams. Didmeninė ir mažmeninė prekyba: Statybinės medžiagos pastato konstruktyvui. Plieno gaminiai – sijos, vamzdžiai, lakštai...
BAUEN
Statybinės medžiagos

Adresas: Vandžiogalos pl. 90, LT-47468 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; eksportas; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai.
INSTAGRAM: bauen statybines medziagos Filialai: Kauno padalinys (Vandžiogalos pl. 90, LT-47468, Kaunas) Vilniaus padalinys (Šaltupio g. 7B, LT-02300, Vilnius) Šiaulių padalinys (Metalistų g. 3, LT-78109, Šiauliai) Dažų centras parduotuvė (Kauno g. 33, LT-54361, Domeikava, Kauno raj.) UAB BAUEN – viena didžiausių...
Medakus
Viskas Jūsų namo statybai!

Adresas: Kalvarijos g. 7, LT-46349 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; įrankiai; mažmeninė prekyba; santechnika; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai.
UAB “Medakus” veiklą vykdo nuo 2002 metų. Vykdome didmeninę ir mažmeninę statybinių medžiagų, santechnikos, elektros prekių, šiltinimo medžiagų prekybą, taipogi prekes parduodame internetu. Nuo įmonės įkūrimo esame sukaupę didžiulę patirtį, tad galime ne tik parduoti ir pristatyti Jūsų prekes, bet ir patarti Jus...
Prestėja
Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
UAB "Prestėja" veiklos istorija skaičiuojama nuo 1999 metų. Įmonės pagrindinė veiklos kryptis – prekyba statybinėmis ir apdailos medžiagomis. Blokeliai - KERAPOR, POROTHERM, KERATERM, LODE, SILIBLOKAS, ARKO, PORITAS, AEROC, YTONG, TEXOBLOCK, FIBO, klinkerio plytos - KNABE, HEYLEN-BRICKS, TERCA, LODE, klinkerio...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais
Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais 11-26 08:26
Nuo vienos odontologinės kėdės šeimos centre iki didžiausio odontologinių paslaugų klinikų tinklo šalyje - tokį virsmą patyrė CLINIC | DPC įkūrėjas Simonas Bankauskas ir jo komanda...
Naujų automobilių rinka šiemet smuko 15,2%
Naujų automobilių rinka šiemet smuko 15,2% 12-01 22:00
Lietuvoje sausio-lapkričio mėnesiais įregistruota apie 32.900 naujų lengvųjų automobilių – 15,2% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais (38.820).
"KS Holding" už 40 mln. Eur pardavė prekybos centrą Rygoje
"KS Holding" už 40 mln. Eur pardavė prekybos centrą Rygoje 12-01 21:26
Suomijos ir Lietuvos kapitalo nekilnojamojo turto bendrovė "KS Holding" pranešė Suomijos investicijų fondui "Titanium Baltic Real Estate" pardavusi prekybos centrą Rygoje "Ozols". Sandorio vertė –...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jei būtumėte investuotojas, kur investuotumėte šiuo metu?

Akcijų kainos

Apple 165,30 +3,16%
Pfizer 53,73 +2,54%
Manchester United 15,41 -0,26%
Boeing 197,85 -0,33%
FedEx 230,37 -4,24%
AIG 52,60 -4,28%
eBay 67,46 -4,38%
AT&T 22,83 -4,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 9829,22 +5,41%
Nafta 69,95 +2,64%
Auksas 1776,85 +0,10%
Vištiena 2,33 -2,10%
Sidabras 23,41 +0,95%
Jautiena 5,70 +0,71%
Dujos (JAV) 5,48 +7,24%
Kava 5,31 +6,84%