Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Makveža
Parašyk savo nuomonę apie Makveža, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Jūs kosmonautai, ar iš medžio nukritę su kainomis?! Rašau 2023-04-28. Kainos iš kosmoso lygio! Jūsų kainodaros vadyba serga psichinėnis ligomis ar kas yra? Kainų skirtumas su Bikuva toks, jog su preke kuri telpa į delną apsimoka važiuoti 40km! Senukai, ermitažas irgi kosmonautai, bet ne "ant tiek “. Bikuva ir Depo maladiec!
Kėdainių Moki veži.
Ateini nusipirkti dekoratyvinio klinkerio, konsultantas nusiančia į didmena užsisakyti, užsisakai dekoratyvinio klinkerio, užsirašo tavo rekvizitus ir pažada paskambinti rytoj pasakyti kada bus reikiamas kiekis... Ir tyla jokio skambučio...
Parduotuvėje reikiamo kiekio neturi... Reikiamo kiekio neturi ne tik klinkerio, bet ir kitų prekių kaip laminatas ar plyteles, mozaikos...
Kažkokia betvarkė su prekėmis...Tokia parduotuvė reikiamos prekės turi 2, 3 pakuotes ????????????????
Gyvenu Garliavoje, dažnai lankausi Moki Veži, bet kadangi esu dar jauna sodininkė nuolat iškyla įvairių klausimų. Sodo darbuotojos visada stengiasi atsakyti, padėti ir viską išsamiai paaiškinti. Ačiū joms ir konsultantei Snieguolei už patarimus
Visiems nuoširdžiai ir labai rekomenduojiu apsilankyti Marijampolės Moki-veži prekybos centre, čia galima rasti begalę nuostabių pirkinių ir tikrai daug asortimento, esu čia dirbusi ir puikiai žinau ką rekomenduojiu.Pradedant nuo darbuotojiu gero aptarnavimo, visi labai supratingai draugiškais ir nuoširdžiai priima kiekviena klijenta, apsimirkimo metu, visas pastangos yra dedamos dėl mūsų mylimiausių klijentų.Tai kas man begalo patiko ir noriu pasidalinti savo nuomone su visai, ir rekomenduot Moki-veži apsilankymą ir apsipirkimas.Čia dažniausiai klijentas skiriamas didelis dėmesys ir supratingumas jiems, labiausia jog juos išlydis su gera nuotaika.❤️????????
Š.m vasario 26 diena apie 11.40 lankiausi Garliavos moki vėži parduotuvėje sodo skyriuje. Išsirinkau skulptūra kuriai buvo akcija. Statulos aukštis 1.50cm svoris 50kg. Kai Priejau prie konsultantes Snieguolės ir pasakiau kad noriu sklupturos buvo pasakyta kad pasiimk vežimą kelkis ir veškis. Paprašius pagalbos kad būtu pakviestas koks nors vyras buvo atsakyta kad vyrų nėra darbuotojų nėra. Pagaliau pakvietė vyriški matomai kad iš sandėlio užkėlė statula ant vežimo ir buvo pasišaipyta kad kaip dabar nusivesi iki automobilio ir galiausiai pridūrė kad gal ir namuose man iškrauti statula. Likau priblokšta tokio elgesio ir bendravimo su klientais. Gal valdžia galėtų atkreipti dėmesį į tokius darbuotojus. Tarp kitko su šia konsultante jau ne pirmas atvejis kai bendravimo kultūros nėra.
Pirkome anglis "Premium Vulkan" 25kg, 4 maišus, labai daug primesta akmenų, nusivileme. Už ką mokėjome pinigus neaišku.
Tikrą tiesą sako Gerb.Jonas.Darbuotojų mandagumas ir kompetencija lygu NULIUI.Dar nesusidūriau savo gyvenime, kad akumuliatoriaus, kuris netiko nepriima atgal.Bandysiu susisiekti su vartotojų teises ginančia istitucija.Čia jau principo reikalas, eisiu iki galo.
P.S rašiau laišką mokvežai, bet niekas nereaguoja.Reiks pasikviesiu ir TV pagalbą.
Veiksmas vyksta Marijampolėje.
Šilutės MOKI-VEŽI.
1. Nusiperki šviestuvą. Elektrikui sumoki už pakabinimą.
2. Šviestuvas pradeda rūkti (gerai kad yra namuose žmonių, gaisro išvengta).
3. Kvieti elektriką, šviestuvą nukabina, sumoki už nukabinimą
4. Neši prekę atiduoti. Parduotuvėje atsisako grąžinti pinigus. Siunčia gamintojui defektacijai. TUO METU TURĖTUM GYVENTI BE ŠVIESTUVO. Po kelių dienų gamintojas patvirtina - prekė brokuota. Galimas tik keitimas.
5. Vėl reikia kviesti elektriką ir mokėti už pakabinimą.
Kai perki LIDL, Senukuose, Maximoj ir bet kurioj kitoj parduotuvė - už nekokybišką ar netikusią prekę pinigus grąžina. Ir nereikia jaustis vagim dėl to, kad nusipirkai brokuotą prekę.
Sveiki. Dvi savaites važiuoju į Moki Veži norėdamas nupirkti durų varčia, ir dvi savaites man jų neparduoda vis neišpokuotos staktos. Paklausus kada išpokuos niekas nežino, o iš pardavėjos atsakymas sulauktas tik vienas 'tai ką man daryt, kad jos neišpokuotos.
Parduotuvė atsisakė priimti prekę kuri netiko atlikti skirtai užduociai. Patys blogiausi atsiliepimai, tokių problemų neturėjau nei su senukais nei su Depo, nei su Maxima nei su lidlu. Įstatymas skamba taip - nepriima elektros prekių atgal jei jos pirktos ne internetu. Parduotuvės vadovės mandagumas beveik nulinis įsiterpt pasalyti savo nuomonės nepavyko, jos pavaduotojos kalbėjo tą pačią istoriją. Prekę išsiuntėm į Bosch centrą, atsiuntė naują užplombuotą pakuotę vistiek netiko. Jokio žmogiškumo ir lankstumo.
Venkite parduotuvės jei norite normalių pirkėjo sąlygų.
Nesuprantu kas vyksta Šiaulių m.prekybos centre MOKI-VEŽI.Štai šiandiena turėjau incidentą su kasoje sėdinčiu vaikinu. Norėjau pirkti česnako sodinukų, tačiau česnakai atrodė klaikiai, supelyje-išdžiuvę. Aš mandagiai paklausiau gal už tokią kokybę būtų kokia nuolaida? Ir kaip jums atrodo, ko tik neišgirdau. Vaikinas pasilenkė po prekystaliu ir rėžė:nu ką rėžė iš paties.Aš paklausiau, kodėl jis man taip mandagiai kerta, neleisdamas man pasakyti. Tada aš atkirtau:o ką mes esame zoologijos sode, kad jūs kai beždžionė narve atsidūręs burbuliuoja, o mes zoologijos sodo lankytojai. Trūko kantrybė klausytis pažeminimo paprašiau informacijoje, kad iškviesti vadybininką. Atkirto, kad tokio nėra. Prašiau atsiliepimų ir skundo knygos-tokios nėra. Atseit pakvies pavaduotoją, jos taip pat nesulaukusi išvažiavau. Tai remiamasi tuo, kad šis prekybos centras yra žemo lygio aptarnaujančiu personalu
. Ir visiems patarsiu norite būti pažemintas neaiškiu asmeniu, susigadinti nuotaiką visai dienai, prekiniais čia. Tik gal priimant dirbti tokius asmenys atlikite psichologiniu, bei etikos testus, nes tai klaiku.
Moki - vezi apgaudineja klientus nes rodo, kad internete preke yra ir daug vienetu, bet nuvaziavus - nera, ir taip ne pirma karta, telefonu prisiskambint del patikslinimo neimanoma. Netaupo klientu laiko ir nervu, nes jiems tas pats. Ar cia taktika, kad priviliot klienta, kuris neturedamas iseities pirks brangesne preke? Kalbu apie medzio granules, kurios yra gybybiskai reikalingos. Esate nekompetetinga imone, daugiau kojos nekelsiu.
Neįmanoma gauti informacijos telefonu kada neskambintum.
Nupirkau latakus, negaliu rasti jiems laikikliu! S-lon rudos spalvos 125 diametro. Kur gauti komplektojancias dalys?!
Miela vyr. Buhaltere, neprašykite manęs pildyti niekingos, teisinio pagrindo neturinčios formos dėl pinigu gražinimo. Jau nebe mokyklinis etapas kažkokias neegzistuojančias formas (raštelio pavidalo) pildymas. Forma be numeracijos. Už grąžintas prekes! Aš Jums jokių prekių negrąžinau, nes Jūs nusprendėte man jų ne pardavėte, po padaryto pavedimo, nes Jums nepatiko įmones pavadinimas. Tad nebe žaiskite vaikiškų žaidimų ir grąžinkite pinigus!
Visiškai nerekomenduoju užsienio įmonėms dirbti su UAB MOKVEZA. Buvo pateikti užsienio įmones rekvizitai bei VAT numeris dėl prekių išvežimą į Europos šalį be PVM. Vyr. Buhalterei netiko, kad CMR danų kalba! Nupirkome lietuviška CMR blanką, tada netiko, kad klientas apmoka grynais pinigais ir išsiveža su savo transportu, kuri pats vairuoja. Sutikimas parduoti prekes buvo priimtas tik jei pirkėjas samdo kita transporto imone arba padaro pavedimą iš įmones sąskaitos kuri registruota Europos valstybėje. Pasirinkau padaryti pavedimą iš užsienio sąskaitos! UAB makveza vyr. Buhaltere gavusi pinigus pasake, kad įmones pavadinimas yra žmogaus vardas ir pavarde (neįtiko įmones pavadinimas) tada pasižiūrėjusi, kad sąskaita be PVM tik 600+ pasake, kad neverta, nes neaiškus klientas! Miela vyr. Buhaltere, jei Jus esate nekompetetinga savo darbui, už leiskite vieta kitiems. O jei esate tokia skrupulinga, tikiuosi pildote sutikimo formas su vyru, kad galite santykiauti! Dekui Simonai iš Šiaulių didmenos už jos kantrybe, tarp kliento ir neadekvačios vyr. Buhalterės. Laukiame pinigu gražinimo, ir jokios laisvos prašymo formos aš nepildysiu, nes nesu Jūsų darbuotojas!
Laba diena, aš Viktoras statybininkas 30 m darbo patirtis, kreipiosi i mokiveži tinklo vadovus! Labai jusu prašau atkreipti demesi i zarasu mokiveži parduotuves darbuotoja, vardas turbut valdas gal bet jis labai stambus viras, , tai šis darbuotojas pirkejus visa laika siunčia nahui ir kai jo paklausi apie preke jis atsako, , man pabarabanu, , jau susiduriau su juo du kartus, Labai prašau vadovus atkreipti i tai demesi nes pirkejai nenori ten apsipirkti zarasu mokiveži, dar karta labai prašau ta darbuotoja sudrausminti arba atleisti labai butu vadovybei ačiū, stebesim kas viks
Labai prastas aptarnavimas garliavos moki vėži niekados nesukraunama prekių kai imama iš sandėlio. Viską turim patys ir krautis tai aš nesuprantu kam išviso reikalingi sandėliai ir jų darbuotojai būna jeigu vistiek patys kraunamės.
Jie sandėlio darbuotojai bet tai nereiškia kad jie krovikai
Atrodo kad i prekybos centrus vaikšto pasaulio valdovai, seixai ar monarxai, niekam jusu pasiputimas neidomus kaip ir jus patys, galit maivytis jei jums patinka kaip apsiprekinus jums i nugara kasininkė ar salės darbuotojas nusikeikia, jei nepatinka tai nesileiskite ant zemes
Didesnio bardako kaip klaipėdos parduotuvėi nesu regėjes, iš dviejų sykių dariau užsakyma, atveža sulūžusias lentas, pinigų gražinima daro dvi savaites, vienu žodžiu save gerbiantis vadovas tokias vadybas turėtu grūst lauk ir ko greičiau!!
Nepatenkintas ir aš Šiaulių Pramonės g. Moki veži. Pirkau apvadų ir vienas liko. Sekmadienį atvažiavus grąžinti info centre nieko nebuvo, pasakius pardavėjai, kad noriu grąžinti prekę atsakė, kad darantis grąžinimus pietauja, o kasininkė to padaryti negalinti. Kažkoks absurdas. Nelaukiau, kol papietaus - išvažiavau. Smulkmena, bet dieną sugadino.
Pirmą kartą kai pirkau internetu, prekes turėjo vietoje, bet nesugebėjo paduoti. Tipo, pinigų nėra. Nors pavedimas buvo padarytas ir užsakyme parašyta, kad prekės apmokėtos. Apskundžiau aukščiausiai valdžiai. Tai anie sako, kad išeiginės ir nedirba buchalterija. Pabandžiau dar kartą savaitės viduryje. Tas pats. Matomai algų nemoka, prisirenka iš gatvės visokių žmogų, su trijų klasių išsilavinimu, kurie nei pinigų mato, nei raidžių pažįsta. Panevėžyje padėtis tragiška, o pakeisti vadovybės, matomai, nėra kuo, nes už dyką niekas nedirbs. Su fūra dirbau, tai tekdavo dažnai išsikraudinėti Mokvežiuose. Nieko gero negaliu pasakyti. Matomai, aukščiausią valdžią reikia išvaikyti. O ten, greičiausiai, seimūno giminaičiai sėdi. Todėl ir tokia betvarkė. Paprasčiau šitą šaragą apeiti dideliu lanku. Nors aš ten labai retas svečias, bet kai užklydau, tai iškarto įlipau į šūdą.
Esu nusivylusi, Biržų "Mokiveži" vadovės darbu, turbūt reikėtų moterytei pailsėti jau, atėjau į pokalbį dėl darbo, net nepasikalbėjusi apie darbo patirtį, tiesiog nužvelgusi žmogų iš karto gavau atmetimo reakciją. Atėjusi jau žinojau kad dirba pikta nusivylusi gyvenimu moterytė, nes didžioji dalis Biržų kalba apie tai, o ir iš pirkėjo pusės pažvelgusi parduotuvėje pastoviai betvarkė, net nebeinu čia apsipirkinėti nes pastoviai tenka aiškintis dėl neteisingai imuštų prekių ar neatitinkančių kainų. Prisiklausiau daug istorijų ir iš žmonių kurie eina ten darbintis, ir iš pačių darbuotojų, dar netikėjau kol pati nesusidūriau, dabar esu 100% isitikinus kad tai nebuvo tik nieko vertos apkalbos. KREIPSIUOSI IR AUKŠČIAU, NES TOKS BENDRAVIMAS AR SU BŪSIMU DARBUOTOJU AR SU KLIJENTU NĖRA NORMALUS. Pirmą kartą susidūriau su tokia "vadove" ir manau ne vieta jai čia dirbti nes nesusitvarko su asmeninėmis problemomis kurias tūrėtų palikti namie o ne darbe. Žiūri į žmogų kaip į mazgotę, nors visi esam lygūs ir visi esam žmonės. Tikiuosi greit tos moters neliks šioje parduotuvėje ar gal reikėtų nužeminti pareigas, nes pagal savo statusą tikrai netinkama vieta jai čia. Kas norės eiti dirbti į tokią vietą kur tave sulygins su šiukšle. Nors atsižvelgus i šios ponios elgesį tai ji pati labiau elgiasi kaip šiukšlė. :))
Noriu padekot uz gera aptarnavima, kurio turbut nebuciau gaves kitur. Situacija, atejau pirkti kliju. Lentynos kaina mazesne nei kasoje. Kaip speju vadove buvo info kasoje juodai tokia apsirengus. Tai kartu nuejo paziurejo ir del klaidos pardave uz tokia pat kaina kaip lentynoje nes ju klaida ir nespejo pakeisti kainos. Kitos imones tikrai butu isikalineja. O cia net malonu ant sirdies pasidare. Taip kad aciu. Veiksmas garliavos padalinyje siandien bal. 1d truputi po 18h
Sveiki! Noriu išsakyti savo neigiamą patirtį, užsakant ir perkant prekes per el.parduotuvę, o atsiimat Alytuje:
1. padarius užsakymą - jokios info į el. paštą ar telefonu, kad prekė buvo užsakyta;
2. jokios info, kad gavo prekės apmokėjimą pavedimu;
3. kad po užsakymo pateikimo (vakare užsakyta internetu, apmokėta sekantį rytą) iki telefonu sutarto atsiėmimo laiko, negalėjo užtikrinti prekės kiekio (pasiaiškinimas - nebeliko prekių salėje...), nors užsakymas beveik 1000 Eur.
Telšių parduotuvėje nesugeba dažų išmaišyti pagal RAL spalvyną. Koncertavusi į NCS spalvyną irgi nesugeba. Neteko dar tokios nesąmonės niekur matyti.
Lankiausi vakar t. y. 02.13 Šiaulių Moki veži parduotuvėje ir iki šiol negaliu patikėti, kad šiais laikais dar vyksta tokie dalykai, kad jokios pagarbos klientui, tiesiog patyčios.
Nusipirkau nemažai prekių ir čekyje pastebėjau, kad kasininkė įmušė papildomai 9, 99 EUR už tualeto dangtį, kurio nepirkau. Pasakiau, kad aš tokios prekės neįsigijau ir grąžinkite pinigus. Kasininkė sėdėjusi 2 kasoje pinigų negrąžino ir pasiuntė į kitą skyrių, kuriame nebuvo jokio darbuotojo ir tai buvo 11:20 val. Pati ėjau ieškoti kas man sugrąžintų pinigus, radau apsaugos darbuotoją, kuris pasakė, kad reikės laukti iki 12 val., nes darbuotoja pietauja. Vėl grįžau pas kasininkę ir paprašiau grąžinti pinigus, pasakiau kad tiek laukti negaliu. Kasininkė matyt buvo įsižeidusi, kad pastebėjau nesąžiningą jos darbą ir tik ranka mostelėjo atgal į tą skyrių kur nebuvo darbuotojų. Ir taip pralaukiau iki 11:50 val. Atėjusi darbuotoja grąžino pinigus, pasakė, kad tai galėjo padaryti ir kasininkė ir kai pradėjau reikšti nepasitenkinimą dėl tokio elgesio su klientais atsiprašė. Antroje kasoje dirbusi darbuotoja turėtų būti nubausta už tokį elgesį nepagarbų aptarnavimą.
Šiauliai pramonės g. Kilo problemų su parduotuvės administratore ir elektros skyriaus vedėju dėl prekės grąžinimo. Nemandagus ir vertimas žmogų blogai jaustis ji padarant kaltu. Bet ačiū parduotuvės vedėjai Linai kuri telefonu sutvarkė iškilusius nesusipratimus ir prekė buvo grąžinta. Bandysime atvykti ir toliau į šią parduotuvę kryžiaus dar nededu. :-)
Moki-vėži Šiauliai pramonės gatvė, elektros skyrius vyras neaukšto ūgio lieknas apie 50-60 metu, mandagiai pasisveikinu ir klausiu kur būtų galima rasti elektros kištukų perejimų iš užsienietišku į Lietuviskus, jis atsako kur juos rasti aš padėkoju, o jis man nueinant sako, kūrva b**t gryžta vaikšto ieško b***s žino ko trukdo čia, ubagai išvaževe gryžę vaidina milijonoerius ir t.t.su dukra buvau pasimečiau ir tik važiuojant namo susigaudžiau kas įvyko.kojos nekelsiu i ta parduotuvę su tokiu aptarnavimu ir kitiems tikrai nerekomenduoju.
Taip… nepatariu ir aš ten lankytis, apyarnavimo lygis nulinis, parduotuves paneles (konsultantes) vaikšto nagus atkišusios, šiknas raitydamos, laukiau kol kas prieis apie valanda, žodžiu jei pats negali pasiimt ar ko nesupranti i Mokiveži geriau neik!!! Šiauliai
Šiandien lankiausi Pramones g. Šiauliuose Moki-veži. Stipriai nusivyliau ten dirbanciais darbuotojais, o ypač santechnikos skyriuje dirbančiu darbuotoju. Ko paklausi, to negausi. Kulturos kliento atžvilgiu nulis. Norejau pasikonsultuoti, tai jis man sako, "Ko tu dar nori, kas tau čia netinka". Nusivyliau aptarnavimu labai. I ta parduotuve nebeisiu ir kitam nesiulysiu eiti.
Moki-vėži Šiauliai pramonės gatvė, elektros skyrius vyras neaukšto ūgio lieknas apie 50-60 metu, mandagiai pasisveikinu ir klausiu kur būtų galima rasti elektros kištukų perejimų iš užsienietišku į Lietuviskus, jis atsako kur juos rasti aš padėkoju, o jis man nueinant sako, kūrva b**t gryžta vaikšto ieško b***s žino ko trukdo čia, ubagai išvaževe gryžę vaidina milijonoerius ir t.t.su dukra buvau pasimečiau ir tik važiuojant namo susigaudžiau kas įvyko.kojos nekelsiu i ta parduotuvę su tokiu aptarnavimu ir kitiems tikrai nerekomenduoju.
Nesiskaito su darbuotojais, atiminėja pinigus iš naujokų už "nuostolius". Paprašius kartu peržiūreti apsaugos kamerų įrašus, prigalvoja pasiteisinimų kodėl to nedaryti. Už pirmas dienas daugiau atėmė pinigų nei sumokėjo...
Noriu padėkoti už kantrybę renkantis lauko egle Klaipėdoje moki vezi, ačiū tamsiais plaukais pardavėjai. Ispakavo gal kokia 6 eglės kol išsirinkom ir dar patarė.
Kasininkė Vitalija Laurinaitytė ižuliai elgesia su klijentais, nėra žodžio pas jos laba diena prašau ar viso gero, grasina policijom dėl galimybiu pasų nes aš naudojuosi europiniu pasu datos nerašo tam pažimėjime, nenaudoje skeneriu tai sūlo policija. Labai nemandagi ir egresyvivi kasininkė. Raseinių moki veži
Vitalija Laurinaitytė- dirba kasoje labai nemandagi, kazdina kas biški su policija, labai akis drasko, Moki veži kur skeneris? Viena karta ateini tai skenuoja su telefonais, o kita karta siunčia į informacine kur nėra jokio žmogaus, dar grasinti tik su policija moka. Kaip dar ji gali dirbti tik išmesti iš darbo. IŠMESTI VITALIJA
Raseiniai
Labai prastas aptarnavimas garliavos moki vėži niekados nesukraunama prekių kai imama iš sandėlio. Viską turim patys ir krautis tai aš nesuprantu kam išviso reikalingi sandėliai ir jų darbuotojai būna jeigu vistiek patys kraunamės.
Internetu 2021-11-21 sumokėjau už prekę ir 2021-11-22 gavau elektroninį laišką, kad užsakymas Nr. MAE0047749 perduotas kurjeriui. Rašoma, kad dėl tikslesnio pristatymo laiko su manimi susisieks kurjeris. Nors šiandien jau 2021-11-24, tačiau kurjeris nesusisiekia su manimi ir prekės nepristato. Telefono, kur būtų galima pasiteirauti dėl nusipirktos prekės pardavėjas nenurodo.
Lankiausi moki vezi Visagine, ir labai nusiviliau.Darbuotojai slepesi uz stilazu, reikejo lakstit paskui, paprasius istraukt preke, pasake istraukit patys cia savitarna.Galu gale radom statyb.vezimelu sudejom preke, kuri sunku, privaziavus prie kasos, kasininke paklause ar neuzrase kodo, tai gal pakelsyt?To nepadarem nes jai tik reikejo pakelt uzpakaly.kad nuskenuot.Lauke stovejo darb.ir ruke, kol mes krovem i masina, na vezymely i pard.neveziau, palikau lauke, i kuri nepatenkintai paziurejo.Manau ta problema visuose mazuose parduotuvese!
Šiandien lankiausi Pramones g. Šiauliuose Moki-veži. Stipriai nusivyliau ten dirbanciais darbuotojais, o ypač santechnikos skyriuje dirbančiu darbuotoju. Ko paklausi, to negausi. Kulturos kliento atžvilgiu nulis. Norejau pasikonsultuoti, tai jis man sako, "Ko tu dar nori, kas tau čia netinka". Nusivyliau aptarnavimu labai. I ta parduotuve nebeisiu ir kitam nesiulysiu eiti.
Klientų aptarnavimas tragedija. Konsultanto neįmanoma prisišaukti. Po to telefonu šnekėjau su zanūda iš Vilkpėdės g., Vilniuje, tai visa nepatenkinta, kad paskambinau ir dar vidury pokalbio numetinėja ragelį.
Mirus įmonė... Nuvažiuoji saiding'ų pakalimams, išsirenki, neturi kampukų, pasiūlai susimokėti ir kad atvežtų visas medžiagas į vietą. Negali, turi važiuoti į vieną parduotuvę pirkti saiding'us, į kitą kampukus... Užsirašai prekės kodus, pasiskambinį į parduotuvę, duoda didmenos numerį. Pasiskambini į didmeną, paaiškėja kad esi pas juos vis dar didmenos sąrašuose... padiktuoji prekės kodus (jų netgi du), pasiūlo kad pas save susivež ir tau pristatys.
Net neklausi apie kainas - tinka. Sako perskambins, neperskambina, skambini - vėliau, ok vėliau - neskambina. Tada, pasako kad dirba iki 18.00 dar laiko yra ir tikrai paskambins - ok... Pabandom atspėti ar paskambina. Kitą dieną skambini - nekelia, tada bandai skambinti į kitas parduotuves (nedidmeną) - siurprizas - irgi kokios 3 nekelia...
Dabar galvoju parašyti prašymą, kad galėtų su manim pabendrauti ir tiesiog surinkti užsakymą, o gal tiesiog nuvežti kokį kyšį reikia (jokių malonių žodelių ar klientas visada teisus man nereikia) - tiesiog reikia prekių
Nuolat tikrinkite čekius nes kasoje apgaudinėja- susimokėjęs nuėjau prekes dėtis į bagažinę bet kažkaip pasirodė per didelė suma sumokėta ir patikrinus pirkinių sąrašą žiuriu kad ta pati prekė įmušta du kartus- aišku einu rodyt kad apgavo ant 25€- darbuotoja nesugebėjo net žmogiškai atsiprašyt o pradėjo putotis- šlykštynės ir a*******i dirba Vilniuje ateities g- ir apskritai kiek teko čia lankytis kainos už tas pačias prekes nuo kitų tinklų skiriasi ženkliai- apibendrinant prastas aptarnavimas - darbuotojai įžūlūs _- patarimas perkančiam nuolat tikrinkit čekius!
Ju puslapyje nurodyti parduotuviu numeriai yra neaktyvus - skambinant jais niekada nekelia ragelio, bandziau skambinti kelis kartus paskutinemis dienomis visoms Vilniaus parduotuvems. Nieko.
Susitvarkykite savo telefonines sistemas, sekite, ar jusu darbuotojai apskritai atsiliepia i skambucius ir t.t. Bukite profesionalesne kompanija, nes dabar absurdas.
noriu paklausti kodel man jau 2 men.neismoka premijos uz pagauta vagi i direktore buvo kreiptasi labai daug kartu, taciau niekas nejuda, norejo pavogti karceri, kurio akcijine kaina sesi simtai su virsum.Argi taip yra motivuojami pardavejai, kurie stengiasi del imones.
sveiki, šiandieną Ateities g. Vilniuje apsilankius Moki-veži prekybos tinkle įsiminsiu ilgam, kaip patį nemaloniausią įvykį apsiperkant.Iš vakaro buvome paėmę dažų paletę už užstatą, kad išsirinkti spalvas, nutarėme atsinaujinti buto sienas, šiandieną atvykus dažų skyriuje mums užtonavo dažus pagal pasirinktas spalvas, pasiėmėm dažus ir paklausiau darbuotojo dažų skyriuje kam gražinti paletę, nes paliktas užstatas, jis pasakė kad palikčiau jam, o užstatą gražins kasoje, nes turėjau kasos čekį sumokėtų pingų iš vakaro užstatui, dar pasakė juk matys kasoje kad dažai paruošti ir jei kils klausimų tiesiog tegul iš kasos paskambina į dažų skyrių ir jis patvirtins dėl gražintos paletės, todėl padėkojau ir dar pasirinkus keletą prekių priėjau susimokėti prie kasos, už prekes atsiskaičiau, o už paletę pasakė reikia eiti prie užsakymų ir informacinio skyriaus, ten gražins užstatą.Priėjau prie informacinio skyriaus, ten sėdėjo darbuotoja, pasisveikinau ir padėjau čekį prie langelio, ji net galvos nepasuko, pagalvojau užsiėmusi tai nieko tokio palauksiu, įsižiūrėjau, o ji varto kažkokį kalendorių šiaip sau ir nesiteikia prieiti, laukiu toliau, už keleta minučių lėtai pakilo ir priėjo lyg nenorom, padaviau čekį pasakiau čia už paletę palikti pinigai, norėčiau susigražinti, o ji jau tokiu tonu pakeltu, atneškite paletę tada gražinsiu, tada pasakiau kad aš paklausiau dažų skyriuje darbuotojo jis man pasakė kad galiu jam palikti ir pasakė tegul paskambina jam į skyrių, o ji nieko nežinau eikit ir atneškite, pas mane pilnas vežimas prekių už kurias jau sumokėta dar esu pirmos grupės neįgalus su kojų paralyžiumi, todėl vaikščioti tikrai sunku, na jai pasakiau kad tikrai palikau ir tegul susisiekia su darbuotoju iš dažų skyriaus, nes man sunku vaikščioti ir esu neįgalus, ji pasakė man tas pats jūs įgalus ar neįgalus, man vienodai, na to tikrai nesitikėjau...aš atsakiau kad ne mano kaltė kad jie tarpusavyje nesusikalba, aš tiesiog pirkėjas ir neturiu lakstyti tarp jų ir tarpininkauti.Tada ji su tokiu pykčiu nuėjo į dažų skyrių ir ilgai negryžo, nežinau ar tyčia kur stovėjo už kampo ar kur ji vaikščiojo, bet matėsi kad daro tai iš lėto ir specialiai, gryždama dar rėkė per visą parduotuvę kitai darbuotojai-tu pažiūrėk tik duoda čekį ir gražink jam pinigus, tu matai kokie žmonės...na nesitikėjau kad taip bus sugadinta nuotaika.Vieni žmonės nori dirbti bet negali, nes neįgalūs, o kiti gali dirbti bet nenori, manau jei nenori darbuotojas dirbti ir išsikrauna ant pirkėjų, tai turi atkreipti dėmesį į tai personalo skyrius ir administracija į tokius darbuotojus, gal jiems vieta sandėlyje, bet ne salėje su pirkėjais
Neapsigaukite! Nuvylė neatnaujinama E-parduotuvės likučių informacija. Pirmadienį apie 12val.ryte susiradome dvi prekes: Prekės kodas: 7861550 ir Prekės kodas: 7861452 Atsiprašome, laikinai neturime. Ieškokite fizinėse parduotuvėse. Apie 13val. nuvažiavome į parduotuvę Pilkalnio g. 3, Vilnius ir nei vienos iš jų neradome. Antradienį ryte E-parduotuvėje rodoma ta pati informacija! Pridedu foto.
Tiesa sutikome šioje parduotuvėje labai malonų pardavėją, kuris davė patarimų.
Kėdainių parduotuvėje birželio 5 dieną apie 17 val 30 min pirkau prilydoma stogo danga. Vienas rulonas sveria 60 kilogramų. Aš paprašiau informacijoja sėdinčio pardavėjos to rulono. Pardavėja atsakė imkite vežimą ir važiokit pats krautis. Nugara patempiau drabužis sugadintas. Kam tada krovykai ir elektrokarai ??? Kažkodėl senukosia net maišiali cemento pakrauna krovikas. Ar tai toks aptarnavimo lygis moki vėžį ???
Sveiki.Prekę parduodate kaip spalvotus akmenukus.Bet realybėje totali skalda, tiesa akmenukų yra, tik neisivaizduoju, ką tiekėjas vadina spalva.Gaila, kad praplešėm visas pakuotes, tikėdamiesi rasti žadėtųjų spalvotų akmenukų.Gal galėtumėt pakomentuoti?
Laba diena.
Rašau Jums dėl įvykio, kuris nutiko 2012- 08- 19 tarp 14:30 - 15:30.
Atvykome į Klaipėdos "MokiVeži" aš Dana Skunsmanaitė Mačienė, mano vyras bei 2 metų neturinti dukrelė. Išsirinkome ko mums reikėjo, dar prisiminėm, jog mums dar reikia klijų tapetams, tad ir nužingsniavome jų link. Vos spėjus man nusisukti (nežinau kokiu būdu) mūsų dukrelė užvertė ant savęs spintelę ant kurios dar buvo keraminė praustuvė (kriauklė). Žinoma vaikas pradėjo verkti iš ižgąsčio ir sutrenktos galvytės. Supuolė dvi darbuotojos ir vienas darbuotojas. Moterys pasiteiravo kaip mergyte, ar nesužeista, vyriškis pradėjo tvarkyti salę. Aš apraminusi dukrą savo vyrui pasakiau, jog jau eitumėm kasų link, nes net pačiai pasidarė negera.
Priėjome prie kasos, laukėm kol mus aptarnaus. Mums belaukiant, priėjo moteris (kaip supratome ADMINISTRATORĖ) ir pareiškė, kad mes sudaužėme praustuvę ir turime už ja susimokėti. Jos tonas buvo labai nemandagus nepaisant mūsų tuometinės savijautos dėl mergytės. Aš atsakiau, kad sumokėsime. Administratorė visvien žiūrėjo išpūstomis akimis, lyg mes būtume apsivogę ir mus pagavo. Taigi, taip aš jai ir pasakiau, jog nežiūrėtų tokiomis akimis, nes mes nevengiam atsakomybės ir sumokėsime už sugadintą prekę. Administratorė juokėsi iš manęs, neva ko aš čia tokia pikta, juk mano vaikas sudaužė. Aš vėlgi neiškentusi pasakiau, kad nėra čia ko juoktis, kad geriau džiaugtųsi, jog vaikas nebuvo rimtai sužeistas. Jos atsakymas buvo toks: Man nerūpi jūsų vaikas, jei neprižiūrėjote, patys kalti.
Šie žodžiai mane šokiravo!
Nejaugi praustuvė svarbiau už vaiko gyvybe? Nejau tokia maža mergaitė būtų užsimetusi tokį sunkų daiktą jeigu tas daiktas būtų tinkamai pritvirtintas?
Taip, aš kalta, kad nesužiūrėjau savo mergaitės ir džiaugiuosi, kad viskas baigėsi laimingai. Bet kur yra "MokiVeži" kaltė??? Kaip matome- nėra...
Tenoriu pasakyti, kad esame labai įžeisti tokiu elgesiu. Gal Jums Jūsų darbuotojai svarbesni negu klientai, bet bent galėtumet pasirūpinti klientų saugumu. O ypač, kai nukenčia vaikas. Ir nereikia ieškoti vienų kaltų. Kaltos abi pusės. Tik kažkodėl nukentėjo tik viena pusė- mes. Ir kalti likome tik MES.
Tikimės, kad po šio laiško bus saugiau prekintis. Ir spintelė su praustuve bus prisuktos taip, kaip priklauso.
P. S.: Pasikartosiu, už parduotuvei padarytą nuostolį mes atsilyginome. Tai yra- apmokėjome, tikimės, jog užteks šio laiško ir nereikės kreiptis daugiau niekur.
Moki veži turi grąžinti Jums pinigus ir dar atsiprašyti.
Vakar 05.25d. nuvykom į "Moki-Veži" parduotuvę, kurį randasi Druskininkuose Baravykų g.1, pirkti trinkelių. Tik nusipirkę prisiminėme kad pažįstami minėjo apie atsiradusia "Moki-Veži" nuolaidų kortelę. Mes statomes ir tikrai nemažai perkame statybinės medžiagos, tai pagalvojome, kad būtų neblogai ją įsigyti ir mums. Nuėję pas pardavėją tiesiog paklausėme ar galima būtų tokia įsigyti. Pardavėjas buvo labai mandagus ir pasakė kad turime kreiptis į direktoriu, bet tuo metų direktoriaus dar nebuvo. Užtat sėdėjo labai pykta ir nemandagi moteris (darbuotoja), kuri pradėjo bambėti ir išvien grubiai bendrauti ne tik su tuo pardavėjų kuris mandagiai elgdamasis stengėsi mums padėti, bet ir su mumis. Su vyru iš parduotuvės išėjome be nuotaikos ir visą dieną buvo sugadintą. Kad ir gavome tą kortelę, jau gailėjomes kad kreipėmės dėl jos. Tą moteris (darbuotoja Moki-Veži) turėtų išmokti bendrauti tiek su savo kolegomis, tiek su pirkėjais, nes vien dėl jos kitą kartą nesinorės grįžti į šią parduotuvę. Dar noriu pabrėžti tai, kad visi kiti darbuotojai įskaitant ir direktorių, kuris po to atėjo ir padėjo įsigyti kortelę, buvo labai mandagus, geranoriški ir malonus bendravimui, kokie ir turi būti žmonės dirbantys toki darbą. Tikiuosi neignorosite mano pastabą ir atėjus į Jūsų parduotuvę pirkėjams nebus gadinamą nuotaiką.
Nuvykom į Mažeikius pirkt trimerio 05 22, sandėly buvo 3 vnt, bet 4 pardavėjos nesugebėjo surast prekės, nes buvo supakuota 2 dėžėse.kelionė 100 km.parduotuvėje niekas neatsiprašė, nesusisekė su atsakingais ir žinančiais išsamiai darbą asmenimis, trys gūžčiojo pečiais, tipo naujokės, vienas darbuitojas svirduliavo.tai buvo apie 16 val
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Buvusio karinio dalinio teritorija parduodama už 15 mln. Eurų
Turto bankas skelbs išskirtinį aukcioną – bus siūloma įsigyti buvusios sovietinės armijos priešlėktuvinės gynybos dalinio teritoriją, iš viso 20 ha žemės sklypą Kalnėnuose, Vilniuje. Pradinė...

Prof. Krzysztof Rybinski: man svarbu tapti pokyčių proceso dalimi
Europos humanitarinio universiteto (EHU) rektoriumi balandį iš 17 kandidatų išrinktas prof. Krzysztof Rybinski. Su juo kalbamės apie EHU ateitį ir jo vaidmenį demokratiniams procesams šiame...

"Rimi": patogų apsipirkimą lemia įsiklausymas į pirkėją ir diegiamos inovacijos
Apsipirkimo įpročiai nuolat keičiasi, o pastaruosius keletą metų postūmių pokyčiams tikrai netrūko. Pirkėjų elgseną atidžiai stebintis mažmeninės prekybos tinklas "Rimi" nuolat ieško būdų, kaip...
DRUSKININKAI!!!!! Gal jau laikas susitvarkyti signalizacija? Kauke kiekviena naktį po kokius 5 kartus, neįmanoma miegoti, atsibodo jau!!!!