VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Maistas į namus, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Maistas į namus

Atsiliepimai apie Maistas į namus, UAB

Lėkštė.lt

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Maistas į namus, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai nusvyles. Uzsisakai maisto i namus, tau atveza ir tada jautiesi kaltas, kad kazkam sutrugdei.
Atsakyti
Atlikus užsakyma 400404 lekštė.lt platformoje iš Katpedėlės pagal ir atlikus mokejima elektrinoneje bankininkyste pagal gieus žingsnius per paysera irvpatvirtinus - mokejimas atliktas. Negavus žinutes patvirtinančios užsakymoį pašta, buvo susisiekta telefonu, bet man buvo pasakyta kad užsakyma mato bet nemato pinigu nirs buvo praejes 30 min buvo pasakyta kartoti užsakyma, atsisakius buvo pasakyta pačiai skambinti į paysera. Susisiekys su payaera darbuotoja man buvo malonisi paaiškinta kad jie mato kad pinigai įkrite į saskaita. Velvpaskambinus į lekštė.lt msn buvo pakartotackad nemato, pasakiau kad prašau susisiekti suvpaysera darbuitoja - vardas buvo pasakytas ir išsiaiškinti situacija. Nesulaukus jokios reakcijos - vel skambinau į paysera kur man dar karta pasakeckad pinigai ikrito 13 val. 51 min, ir malonisi buvo pasakyta kad patys pabandys išsiaiškinti. Paysera darbuitoja po kuriio laiko man perskambino ir pasakeckad perdave info ir kad lekste.lt pazadejo susisiekti. Taip pat buvo išsiusta pretenzija e paštu su pavedimo kopija. Bet net praejus 5 val niekas taip ir nesusisiekė, taigi pinigai sumojeti, o maisto nera. Ir lekšte. lt net nepasivargino susisiekti. Taigi buvau padtovi ju kliente ir Vilniuje ir Klaipedoje bent jau pora metu. Dekoju Paysera darbuotojai kuri rado laiko paaiškinti ir įsigilunti į situacija, kai tuo tarpu lekste.lt nesiteike net perskambinti. Ar atgal grazins pinigus nezinau, ir ne piniguose esme o žmogiškume, badu nemirštu, bet toks požiuris man nepriimtinas.
Atsakyti
Labai nusivyliau pristatymu, nes visada veluoja pristatyti maista arba pristato salta! O paskutini karta uzskiau tai isvis nepristate ir net nesusisieke
Atsakyti
Visur ir visada naudojuosi mobiliuoju užsakinėdamas ir kur kas brangesnius daiktus nei maistas į namus.
Matęs daug neišbaigtų ir vartotojui nedraugiškų puslapių, bet čia yra virš visko! Bandžiau prisijungti su savo elpaštu - neleidžia, nes blogas slaptažodis (žinau, kad geras, nes slaptažodžio nekeičiu jau gerus 20 metų), pasirinkus "keisti slaptažodį", nukreipia į negaliojantį linką.
Bandant užsakėti, kaip svečias - neranda adreso. Siūlo adresą pasirinkti žemėlapyje, prie kurio puslapis nenukreipia.
Žiauriai atrofuotų "specialistų" kurtas saitas - programėlės net nebandysiu siųstis, nes bijau dėl telefono sveikatos.

Apibendrinant: pamatai lekste.lt, praleisk ir rinkis bet ką kitą.
Atsakyti
Kažkoks košmaras... Jau kelinta karta užsakom maistą ateina beveik pristatymo laikas ir tada gaunu skambuti, su klausymu ar palauksime dar valanda?... Jus rimtai? O ar neturėtumet pranešti apie galima velavima iškart padarius užsakyma??? Butu galima tiesiog iš kitur užsakyti... Atlauki pusantros valandos tada turi pasirinkima - likti be maisto visai ar dar palaukt tiek pat... Nanuostabu kad facebooke išsijungėt įvertinimus. Tragedija, bent už tokius savo nesusiderinimus kokius nors dovanų kuponus duokit ar panašiai... Kelinta karta taip nuo jusu nusvylam..
Atsakyti
Grįžau į Lietuvą keliom dienom ir sugalvojau pabandyt užsisakyti maisto į namus. Suvedziau užsakymą biskeli po 8 vakaro ir iš kart gavau patvirtinimą kad užsakymas priimtas. Maistas turėjo atvykt ne vėliau nei 21:25 vakaro, tai apie valandą laiko turejom. Deja maistas niekada neatvyko. Vienuoliktą nakties po kelių bandymų prisiskambinti į lėkštę.lt nurodytu numeriu nepavyko. Pasisekė prisiskambinti tiesiogiai į restoraną kur man paaiškino kad maistas seniai paruoštas ir stovi ant pečiaus jau apie 2 valandas, bet deja niekaip negali susisiekti su lekste.lt vairuotoju ir nėra kam daugiau pristatyt mano užsakymo. Galų gale po 11 paprašiau restorano kad atšauktų užsakymą ir nevargtu daugiau nes vidurnaktį jau ir valgyt nelabai norėjosi. Mergina iš restorano labai atsiprasinejo, bet ką jie gali padaryt. Teko maistą išmest. Grynas laiko ir pinigų švaistymas. Prisiskambint neina į lekste.lt ir kaip išsiaiškinti kaip tokios nesąmonės vyksta? Gerai kad bent pinigų nepervedziau is anksto. Pirma karta uzsakinejau maista i namus ir labai nusivyliau. Jokio bendravimo is kompanijos, jokios informacijos nesiteikiama, neįmanoma susisiekt, neįmanoma žinoti kur tavo maistas yra, kada atves. Nerekomenduoju nes tikras vargas ir isvaistytas laikas.
Atsakyti
Lėkštė.ltė 2019-07-29 17:10:20
Gerb. Tadai, morkos Wok'e yra kaip standartinis pagrindas ir jeigu Jūs nevalgote morkų, prašome apie tai parašyti užsakymo komentare, į kuriuos visada atsižvelgiame. Jeigu padarome kokią nors klaidą atvežame naują užsakymą arba grąžiname pilną sumą.
Atitrukus nuo realybes firma net nezino kas pas juos tinklapy yra TRAGEDIJA BAKRUTUOKIT GREICIAU!!!
Atsakyti
Lėkštė.ltė 2019-07-29 17:10:20
Gerb. Tadai, morkos Wok'e yra kaip standartinis pagrindas ir jeigu Jūs nevalgote morkų, prašome apie tai parašyti užsakymo komentare, į kuriuos visada atsižvelgiame. Jeigu padarome kokią nors klaidą atvežame naują užsakymą arba grąžiname pilną sumą.
KA TU MAN CE SNEKI SENIAU UZSSISAKES BUVAU IR VISKAS GERAI BUVO SUSIRINKAU BE JOKIU MORKU IR ATVEZE BE JU O DABAR MORKOS ATSIRADO ??? TAI PATYS PARASYKIT IR NEKLAIDINKIT ZMONIU KLAUNU FIRMA. DAR KARTA PASAKYSIU GAIDYS TA LEKSTE.LT!!!!!! VISI IS WOLT UZSSISAKINEKIT BENT NEKLAIDINA ZMONIU IR NEMELUOJA
Atsakyti
Andrius 2019-04-11 19:25:04
užsisakėme iš lėkšte lt, po užsakymo patvirtinimo praėjus 25 minutėms, paskambino ir pranešė, kad restoranas šiandien nedirba, nors iš tikro dirba! keistas servisas?
Sveiki, Andriau. Tikriausiai restoranas nusprendė ankščiau laiko užsidaryti ir atsisakė priimti užsakymą, todėl operatorė pranešė, kad nedirba. Atsiprašome, kad taip nutiko. Tokiais atvejais dovanojame nemokamą pristatymą kitam užsakymui :)
Atsakyti
Tadas 2019-07-25 23:15:42
Gaidys ce ne tinklapis!!!! linkiu kuo greiciau bankrutuot!!! uzssisakiau is IPU sushi ten yra skiltis susirink woka pats susidejau kaip reikejo man tai pridejo morku kuriu nevalgau ir dar turejau 15eur susimoket kad nepriimu pradejo grasint su policija ir t.t tai daviau tuos eurus ir neemiau nieko ka atveze LIKAU NEVALGES NEGERES IR BE PINIGU!! likiu jusu firmai kuo blogiausio IS WOLT PATARIU GERIAU UZSISAKINET RIMTA FIRMA BENT O NE GAIDYS KAZKOKS LEKSTE.LT JUOKAS NET IMA ZMONES APGAUDINEJE SIURPINA GRAUDU:DDDD
Gerb. Tadai, morkos Wok'e yra kaip standartinis pagrindas ir jeigu Jūs nevalgote morkų, prašome apie tai parašyti užsakymo komentare, į kuriuos visada atsižvelgiame. Jeigu padarome kokią nors klaidą atvežame naują užsakymą arba grąžiname pilną sumą.
Atsakyti
Gaidys ce ne tinklapis!!!! linkiu kuo greiciau bankrutuot!!! uzssisakiau is IPU sushi ten yra skiltis susirink woka pats susidejau kaip reikejo man tai pridejo morku kuriu nevalgau ir dar turejau 15eur susimoket kad nepriimu pradejo grasint su policija ir t.t tai daviau tuos eurus ir neemiau nieko ka atveze LIKAU NEVALGES NEGERES IR BE PINIGU!! likiu jusu firmai kuo blogiausio IS WOLT PATARIU GERIAU UZSISAKINET RIMTA FIRMA BENT O NE GAIDYS KAZKOKS LEKSTE.LT JUOKAS NET IMA ZMONES APGAUDINEJE SIURPINA GRAUDU:DDDD
Atsakyti
Sutvarkykit savo vairuotojus kurie is autobusu stoteliu daro parkinga! Kitaip bus fotografuojama ir siunciama policijai.
Jeigu nedaeina per smegenis-daeis per pinigine.
Ne vienam jau tai padejo
Atsakyti
Užsakant maistą nurodo, kad pristatys, tačiau įvykdžius užsakymą paskambina ir praneša, kad į šią vietą (Vilniaus mieste) jie nepristato. Klientų apgaudinėjimas...
Atsakyti
užsisakėme iš lėkšte lt, po užsakymo patvirtinimo praėjus 25 minutėms, paskambino ir pranešė, kad restoranas šiandien nedirba, nors iš tikro dirba! keistas servisas?
Atsakyti
Nu šitus galiu tik pagirti. Tikrai maladec dirba su pristatymu. Zinau ka tai reiskia, nes pats veziojau anksciau maista...
Lėkštė.lt administracija
2019-02-15 10:55:14 IP 2i24rvvp
Atsakyti
Gabrielė 2019-02-14 22:24:30
Dar taip pikta ir graudu nėra buvę. Maistą užsisakėme prieš 20val. Rašė, kad užsakymas bus atveštas ne vėliau nei iki 21:30. (nors vežimo laikas buvo nurodytas 50-60min). Kai vėlavo, supratom, nes vis dėl to valentino diena. Bet jau yra 22:30 ir manau užsakymo tikrai nebesulauksim. Kas yra liūdniausia, kad nuskaičiavo pinigus, susisiekti nėra kaip, nes po darbo valandų niekas neatsiliepia. Sugadinta diena, tai siaubingai. O tuo labiau šventė!
Naudojausi lėkštė.lt paslaugomis pirmą ir paskutinį kartą. Tikrai niekam nerekomenduoju. Woltas yra daug geriau ir patikimiau, nei šita durnių kontora. Ačiū, už sugadintą šventę ir tuščia skrandį.
NEREKOMENDUOJU.
Sveiki, Gabriele,
Labai Jūsų atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Galbūt galite nurodyti užsakymo numerį, kad galėtume išsiaiškinti, kas tiksliai šiuo atveju nutiko? Matome jūsų paskyrą mūsų sistemoje, tačiau nesate pateikę nė vieno užsakymo. Galbūt naudojotės kita paskyra? Maloniai prašome atsiųsti užsakymo numerį el. paštu info@lekste.lt
Dėkojame.
Atsakyti
Dar taip pikta ir graudu nėra buvę. Maistą užsisakėme prieš 20val. Rašė, kad užsakymas bus atveštas ne vėliau nei iki 21:30. (nors vežimo laikas buvo nurodytas 50-60min). Kai vėlavo, supratom, nes vis dėl to valentino diena. Bet jau yra 22:30 ir manau užsakymo tikrai nebesulauksim. Kas yra liūdniausia, kad nuskaičiavo pinigus, susisiekti nėra kaip, nes po darbo valandų niekas neatsiliepia. Sugadinta diena, tai siaubingai. O tuo labiau šventė!
Naudojausi lėkštė.lt paslaugomis pirmą ir paskutinį kartą. Tikrai niekam nerekomenduoju. Woltas yra daug geriau ir patikimiau, nei šita durnių kontora. Ačiū, už sugadintą šventę ir tuščia skrandį.
NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Julius 2019-01-24 12:04:23
Likau žiauriai nusivyles jų sistema. Šiaip dažnai naudodavaus jų paslaugomis, bet šį kartą, iš pagal vietovę atrinktų restoranų sąrašo pasirinkau Arena Pizza, pateikiau ir apmokėjau užsakymą, ir tada man pranešė, kad tas restoranas šiuo adresu maisto nepristato... Pinigai liko įšaldyti pas juos saskaitoj neapibrėžtam laikui (telefonu sugebėjo pasakyti tik tiek, kad per kelias darbo dienas grąžins pinigus)... O ka reiktų daryti žmogui jei tą užsakymą būtų pateikęs iš paskutinių pinigų? Nevalgyti tas kelias darbo dienas? :D Man asmeniškai nesuvokiama - kam tada ta restoranų paieška pagal pristatymo adresą, jei ji iš tikro atrenka restoranus pagal pieno riebumą? Nu žodžiu žiauriai blogai. Dar bent būtų bandę savo problemą išspresti kažkaip draugiškai taii nors neimtu gal taip pyktis, bet kai visiškai vienodai šviečia jiems tai... Niekada gyvenime nebesinaudosiu tokiom žemo lygio paslaugom...
Lygiai tas pats ir man buvo tik restoranas skyrėsi. 40 min prireikė susisiekti su restoranu, nors rašė pristatymas 55min, bet paskambino iš restorano ir pasakė, kad jų pristatymo laikas yra 2, 5 valandos, ir "ką čia jie vėjus šneka". Paskambinus į lėkštę buvo pasakyta 2-3 dd kol pinigai grįš, nei alternatyvų, nei šeip ko siūloma nabuvo. Žodžiu neprasidėkit, nepatingėkit patys nuvažiuot ir pasiimt arba tiesiogiai su restoranu bendraukit, nes čia tai...kontora...
Atsakyti
Likau žiauriai nusivyles jų sistema. Šiaip dažnai naudodavaus jų paslaugomis, bet šį kartą, iš pagal vietovę atrinktų restoranų sąrašo pasirinkau Arena Pizza, pateikiau ir apmokėjau užsakymą, ir tada man pranešė, kad tas restoranas šiuo adresu maisto nepristato... Pinigai liko įšaldyti pas juos saskaitoj neapibrėžtam laikui (telefonu sugebėjo pasakyti tik tiek, kad per kelias darbo dienas grąžins pinigus)... O ka reiktų daryti žmogui jei tą užsakymą būtų pateikęs iš paskutinių pinigų? Nevalgyti tas kelias darbo dienas? :D Man asmeniškai nesuvokiama - kam tada ta restoranų paieška pagal pristatymo adresą, jei ji iš tikro atrenka restoranus pagal pieno riebumą? Nu žodžiu žiauriai blogai. Dar bent būtų bandę savo problemą išspresti kažkaip draugiškai taii nors neimtu gal taip pyktis, bet kai visiškai vienodai šviečia jiems tai... Niekada gyvenime nebesinaudosiu tokiom žemo lygio paslaugom...
Atsakyti
Pristatymas laiku, sklandus imones darbas, mano atzvilgiu, rekomenduoju.
Atsakyti
Nu va, katik pavelavus uzsakymui 40min, mum buvo pasakyta, kad lekste.lt apie velavima nieko negali pranesti, o paskambinus i maista atvezancia imone mum buvo pasakyta, beja, gan maloniai, kad uzsakymai dedami i eile. Tai kaip jus galit garantuoti pristatymo termina jeigu net vezejas jo negarantuoja. Reikalu daugiau su lekste.lt neturesime :) aciu, gera verslo pradzia ponai.
Lėkštė.lt administracija
2018-10-16 14:57:18 IP 2i24rvvp
Atsakyti
Darius 2018-10-16 13:51:19
Blogas todėl, kad darbuotojai nepraneša apie užsakymo vėlavimą, neinformuoja, praneša tik tada kai jau turi atvykti maistas ir staiga, oi atsiprašome vėluos jūsų užsakymas dar pusantros valandos. O jeigu aš laiką suplanavęs, turiu sėdėti namie ir laukti dar 1.5 val. Ir taip ne vieną sykį. Nusibodo toks požiūris į klientus ir perėjau į kitą maisto pristatymo platformą.
Ačiū už komentarą. Atsiprašau dar kartelį. Yra keletą atvejų pasitaikę, kai taip nutiko. Neseniai buvo imtasi priemonių dar tvaresnei kokybei užtikrinti. Dariau, kviečiame Jus užsakyti ir tuo įsitikinti ;)
Atsakyti
Lėkštė.lt administracija 2018-10-16 11:15:30
Sveiki, Dariau! Kodėl blogas? Geras aptarnavimas yra tai, kas mus išskiria iš konkurentų. Patenkinti klientai yra svarbiausias įmonės tikslas ir tai diegiame visiems vairuotojams ir klientų aptarnavimo specialistams. :) Parašykite mums kas nutiko į kokybe@lekste.lt ir išspręsime problemą.
Blogas todėl, kad darbuotojai nepraneša apie užsakymo vėlavimą, neinformuoja, praneša tik tada kai jau turi atvykti maistas ir staiga, oi atsiprašome vėluos jūsų užsakymas dar pusantros valandos. O jeigu aš laiką suplanavęs, turiu sėdėti namie ir laukti dar 1.5 val. Ir taip ne vieną sykį. Nusibodo toks požiūris į klientus ir perėjau į kitą maisto pristatymo platformą.
Lėkštė.lt administracija
2018-10-16 11:15:30 IP 2i24rvvp
Atsakyti
Darius 2018-08-28 17:03:44
Nepatariu naudotis, labai blogas aptarnavimas
Sveiki, Dariau! Kodėl blogas? Geras aptarnavimas yra tai, kas mus išskiria iš konkurentų. Patenkinti klientai yra svarbiausias įmonės tikslas ir tai diegiame visiems vairuotojams ir klientų aptarnavimo specialistams. :) Parašykite mums kas nutiko į kokybe@lekste.lt ir išspręsime problemą.
Atsakyti
Vilija 2018-10-12 12:25:48
Pradžioje pasirodė šauni programėlė maisto užsakymui į namus, tačiau pirmą kartą užsakius, gerokai vėlavo. Antrą kartą užsakius maistas buvo perkeltas į kitą dieną, nors pradžioje niekur apie tai nebuvo pranešta. Atšaukus užsakymą pažadėjo gražinti pinigus artimiausią darbo dieną. Po savaitės pastebėjau, kad pinigai vis dar negražinti. Prieš kelias minutes paskambinau (kol į mano skambutį sureaguos laukiau keliolika minučių, paskui mano skambutį staiga atjungė, antrą kartą paskambinus atsiliepė greitai), tai sakė, kad tikriausiai įvyko klaida ir gražins per porą dienų. Laukiu pinigėlių, tikiuosi nereiks vėl skambinti, tačiau perspėju būti atsargiems.
Sveiki, Vilija.
Atsiprašome, kad teko tai patirti. Pinigus už atšauktus užsakymus grąžiname vėliausiai kitą bankų darbo dieną, tačiau dažniausiai tą pačią. Galbūt nenurodėte užsakymo numerio? Visada rekomenduojame parašyti mums laišką su užsakymo numeriu bei priežastimi į kokybe@lekste.lt ir būtinai Jums atrašysime.
Atsakyti
Pradžioje pasirodė šauni programėlė maisto užsakymui į namus, tačiau pirmą kartą užsakius, gerokai vėlavo. Antrą kartą užsakius maistas buvo perkeltas į kitą dieną, nors pradžioje niekur apie tai nebuvo pranešta. Atšaukus užsakymą pažadėjo gražinti pinigus artimiausią darbo dieną. Po savaitės pastebėjau, kad pinigai vis dar negražinti. Prieš kelias minutes paskambinau (kol į mano skambutį sureaguos laukiau keliolika minučių, paskui mano skambutį staiga atjungė, antrą kartą paskambinus atsiliepė greitai), tai sakė, kad tikriausiai įvyko klaida ir gražins per porą dienų. Laukiu pinigėlių, tikiuosi nereiks vėl skambinti, tačiau perspėju būti atsargiems.
Atsakyti
Nepatariu naudotis, labai blogas aptarnavimas
Atsakyti
Prasciausia maisto pristatymo imone.
Bendra uzsiskiau 3 kartus.
Pirmus du, atvaziavo visiskai kiti uzsakymai - negu buvo uzsakyti.
3 kartas buvo geriausias.
Pristatymas turejo but uz 1 h. Po 2 h paskambino, pasake kad veluoja, ir ar lauksiu dar 1 h? - Sutikau.
Praejo dar 3 h po skambucio ir maisto iki siol nematyt :DDD
nezinau ar cia man vienam taip su jais nesiseka ar kas.
Atsakyti
Ne karto nepristate laiku (is 8 kartu). Nepristate laiku, arba isvis nepristate. Arogantiski ir pasipute. Tikiuosi jus greit oakeis WOLr.
Atsakyti
Na prastesnio serviso sunku surasti. Kelintą kartą užsakymai ne sukomplektuota pilnai. Vėluoja. Telefonu prisiskambinti beveik niekad nepavyksta. Jų app daugumoje Android telefonų neveikia. Užsisakant maisto, ir negaunu jokio patvirtinimo kad užsakymas priimtas. Pagaliau prisiskambinti pavyko iki jų serviso paslaugos. Jie užsakymo nemato. Užsakymą kartoju. Tada pasirodo restoranas pagamino abu užsakymus. Absurdas. Susitvarkyti vyrai jums reikia.

Taip pat rekomenduojame

Nikadita
Event Guru

Adresas: Vytauto g. 37-1, LT-08122 Vilnius.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Apie mus 2011 m. vasario mėn. duris atvėrė restoranas "Natali" Žalgirio g. 92, Vilnius, "Kernavės verslo centre", II aukšte. Jūsų paslaugoms erdvi salė (galime priimti: banketo metu - iki 150 svečių, furšeto metu - iki 250 svečių). VIDEO: http://youtu.be/FOx4w7g_gvY Šaunus restoranų "Natali" kolektyvas padės Jums...
Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Sraigių delikatesai
Sraigių degustacijos

Adresas: Raudondvario pl. 99, LT-47184 Kaunas.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto produktai; pramogos ir poilsis; sveiki produktai.
SRAIGIŲ DEGUSTACIJOS BEI SRAIGIŲ SU BURGINDIŠKU PADAŽU PREKYBA Atstovaujame Lietuvos sraigių augintojus, kurie augina Helix Aspersa Maxima sraiges. UNIKALI UŽSAKOMOJI SRAIGIŲ DEGUSTACIJA Sraigių degustacija įmonių šventėse Sraigių degustacija vestuvėse Sraigių degustacija krikštynose Sraigių degustacija...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo
"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo 05-29 20:54
Tarptautinės energetikos įmonės "Ignitis grupė" koreguotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (koreguota EBITDA) šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu...
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę 05-29 20:22
AB "Auga group" valdomos įmonės – kooperatinės bendrovės "AgroMilk", "Juodmargėlis" ir "Šventosios pievos" – ketvirtadienį su buvusiais pajininkais pasirašė pajų pirkimo-pardavimo sutartis dėl...
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi 05-29 20:08
Švedijos statistikos tarnybos patikslintais duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį šalis sukūrė 0,1% solidesnį nei ankstesnį laikotarpį bendrąjį vidaus produktą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Moody's 264,79 +2,32%
Colgate-Palmolive 72,09 +2,12%
Pfizer 38,18 +2,06%
Xerox 16,81 -7,08%
Goodyear 7,83 -7,12%
Macy's 6,83 -7,45%
Hewlett-Packard 15,01 -12,32%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 15,07 +1,28%
Kava 3,41 +4,28%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Anglis 58,55 -12,27%
Cukrus 0,57 -5,00%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Dujos (JAV) 1,74 -2,79%
Auksas 1683,17 +5,73%