VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Atsiliepimai apie Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank AS Lietuvos skyrius
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Su šia įstaiga tikrai didelės problemos. Gali būti slepiamos nuo klientų. Išmokėjome lizingą už auto liepos 22 dieną. Susisiekti pavyko tik šiandien. t.y. po dviejų savaičių!!! Lizingo atstovė kalbėjo atsainiai, net neatsiprašė. Dvi savaites negalima susisiekti su banku? Arba "visi operatoriai užimti', arba "jus užregistravome". Ir toliau niekas nesusisiekia. Manau reikia skubiai keisti banką, siūlau visiems pagalvoti. Mes tai tikrai uždarysime visas įmonės ir asmenines sąskaitas šiame banke. Kol buvo Nordea viskas buvo tikrai puiku.
Atsakyti
Iš 50 karto prisiskambinus trumpuoju numeriui užregistravo konsultacijai tada, kai konsultantė nedirba. Telšiuose konsultantė dirba tik 3 dienas, eilės ilgiausios. Nėra funkcijos kad bankas perskambintų, jei negali atsiliepti. Toks jausmas kad prie telefono 1 darbuotoja pasodinta visai Lietuvai. Vienu žodžiu, aptarnavimas baisus. Planuoju uždaryti sąskaitą.
Atsakyti
Prisiskambinti be šansų. Bėkite tolyn nuo šito banko, pinigus nuskaičiuoja už nieką, servisas - nulis.
Atsakyti
Tragedija ne bankas, po sąskaitų perkėlimo į vieningą sistemą neįmanoma prisijungti, nes prisijungimas užblokuotas. Telefonu gali visą savaitę skambinti niekas nekelia, klientų aptarnavimo skyriuje ir chaosas, milžiniškos eilės.
Atsakyti
Nuoširdžiai linkiu visiems bėgti iš šito banko kuo toliau.... smart ID su jais nedraugauja, stinga... sąskaita nesinaudoju, bet žinoma sąskaitą juk administruoja ir mokestis kas mėnesį nuskaičiuojamas, kadangi tikrai yra ką ten administruoti, kai lėšų koje jau daugiau nei metai nėra. O kai galiausiai prisiruoši uždaryti sąskaitą prasideda kryžiaus žygiai....
Atvykite į Luminor! Užsiregistruokite atvykimui! Eilė tik 20 dienų!!!
Jei kils klausimas "o gal įmanoma internetu?" Tai žinokit sėkmės ieškant. Be šansų.
Jei visgi norėsit pasiteirauti ar tokia galimybė yra, tai telefonu tikrai nesusisieksit... 10 kartų po 3 su puse minutės pokalbio, kad išgirstumėte kas kartą jog, visi konsultantai užimti ir baigiamas pokalbis. O kaina viso labo tik 9ct/min.
Kai galiausiai mistišku būdu susisieksite, žinokit, jog jei jūsų sąskaitoje yra lėšų, jos uždaryti negalite. Jei sąskaitoje yra neigiama suma (už administravimo mokestį) sąskaitos uždaryti taip pat negalit. Sėkmės!
Atsakyti
Mūsų įmonė 9 metus naudojasi šiuo banku, pats asmeniškai nuo 2003 m. Deja, sąskaitas uždarysime.
Bankas neleidžia atlikti nė vieno pavedimo. Paskambinus, sako, jog nežino kodėl. Galbūt tai juridinio asmens anketos trūkumas. Anketa pateikta, sąskaitos toliau blokuotos. Paskambinus po 2 sav. Aiškina, kad blokuota dėl Juridinio asmens anketos, kurios nemato. Nors prieš dvi sav. gautas patvirtinantis laiškas, kad anketa pateikta sėkmingai. Tegali pasakyti, kad kada nors atblokuosime. Įmonė negali vykdyti atsiskaitymų su paslaugų, prekių tiekėjais, stoja veikla. Kas nenori netikėtumų, patariame neturėti jokių reikalų su šiuo banku.
PATS BLOGIAUSIAS BANKAS LIETUVOJE
2020-05-05 00:19:20 IP 2fc3m41q
Atsakyti
Buvo reikalinga atlikti pavedimą eurais iš Luminor banko į kitą Lietuvos banką. Ji buvo bandomas atlikti internetine bankininkystę per Luminor Nordea programėlę telefone. Niekas nepatikės, kad šio pavedimo negalima atlikti, nes Luminor bankas programėlėje parašė, kad Lietuvos bankas nėra EEE šalies bankas ir pasiūlė atlikti tarptautinį mokėjimą, kuris yra begalo brangus. Tada buvo pasirinktas kitas Lietuvos bankas, bet ir vėl gautas toks pat atsakymas. Už naudojimasi Luminor paslaugomis kas mėnesį yra mokamas mokestis.
Tai koks Luminor esate bankas, jei Jums kiti Lietuvoje bankai nera Lietuvos bankai?
Uz ką Jums reikia mokėti paslaugų mokėstį, jei negalima elementaraus paparasčiausio pavedimo atlikti?
Kodėl aš mokėdamas už paslaugas esu priverstas dar papildomai mokėti už tarptautinį pavedimą į savo šalį?
Absurdas, pyktis, nusivylimas, apgailėtina ir niekam nerekomendavimas Jūsų banko!
Mano draugai jau 5 metai, kaip VISIŠKAI NEMOKAMAI!!! naudojas Paysera, šiek tiek mažiau Revolut, Monese bei kitais bankais ir JOKIŲ NĖRA BUVĘ NEGALĖJIMŲ PERVESTI PINIGŲ!!!
Pats laikas nutraukti su Jumis paslaugų teikimo sutartį, kas ir bus padaryta.
Nes kam Jūs tokie Luminor banke esate reikalingi?
Niekam!!!
NES LUMINOR - PATS BLOGIAUSIAS BANKAS LIETUVOJE!!!
Atsakyti
Tomas 2020-04-17 09:49:15
Tokie kaip tu matyt visur problemas mato. Ir parduotuvėj jam blogai ir namie ir banke ir turguj. Apsidairyk aplink ir daryk išvadas. Trolini banką ir nori atsakymo į kurį galima atsakyti tik gavus pilną informaciją. Atėjo sąskaita su minusu ir klausi ar tai permoka? Iš kur sąskaita? Už ką? Gal net ne iš banko? Kol neparodysi sąskaitos, niekada niekas neprisiims atsakinėti, nes gali suklaidinti, po to kaltinsi, kad blogai informavo. Dabar aišku kvaily?
Tomai, niekas nekaltas, kad dėl tavo mokėjimo bendrauti
banke greitai nebeliks klientu.
Atsakyti
BlackCat 2020-04-16 22:06:44
Tomai, kad esate nestabilios psichikos, matosi. Tai kad skaityti ismokote, irgi. O vat tai, kad esme jums nepasiekiama, tai jau jusu beda.
Taigi bankas klonuoja tokiu, kaip jus? ar cia tokia gynibos taktika.
O klausimas liko tas pats... -30 yra neigiamas skaicius?
Tokie kaip tu matyt visur problemas mato. Ir parduotuvėj jam blogai ir namie ir banke ir turguj. Apsidairyk aplink ir daryk išvadas. Trolini banką ir nori atsakymo į kurį galima atsakyti tik gavus pilną informaciją. Atėjo sąskaita su minusu ir klausi ar tai permoka? Iš kur sąskaita? Už ką? Gal net ne iš banko? Kol neparodysi sąskaitos, niekada niekas neprisiims atsakinėti, nes gali suklaidinti, po to kaltinsi, kad blogai informavo. Dabar aišku kvaily?
Atsakyti
Tomas 2020-04-16 19:17:43
Nenukreipk klausimo, avigalvi.
Tomai, kad esate nestabilios psichikos, matosi. Tai kad skaityti ismokote, irgi. O vat tai, kad esme jums nepasiekiama, tai jau jusu beda.
Taigi bankas klonuoja tokiu, kaip jus? ar cia tokia gynibos taktika.
O klausimas liko tas pats... -30 yra neigiamas skaicius?
Atsakyti
BlackCat 2020-04-16 17:55:37
Tomas, trečias bandymas bus? Kiek save klonuosi?
Nenukreipk klausimo, avigalvi.
Atsakyti
Tomas 2020-04-16 14:28:06
Nereik ir banko atstovu būti, kad suprasti tavo klausimo kvailumą. Jei nemoki užduoti klausimo į temą ir pateikti informacijos, geriau visai neklausk.
Tomas, trečias bandymas bus? Kiek save klonuosi?
Atsakyti
BlackCat 2020-04-16 14:22:52
Efedfsf, kaip suprantu esate Luminor atstovas? Tokių atvejų suprantama, kodėl banko klientų skaičius mažėja....
Nereik ir banko atstovu būti, kad suprasti tavo klausimo kvailumą. Jei nemoki užduoti klausimo į temą ir pateikti informacijos, geriau visai neklausk.
Atsakyti
Efedfsf 2020-04-16 13:45:04
Ale koks tu lopas, tokių reta. Į kvailus klausimus prašai atsakymo? Pateik tu jiem tą sąskaitą ir paaiškins, o ne kalbėk apie tą minusą. Nu konkretus d****s!!!!
Efedfsf, kaip suprantu esate Luminor atstovas? Tokių atvejų suprantama, kodėl banko klientų skaičius mažėja....
Atsakyti
BlackCat 2020-04-15 19:04:29
Bendravimas su Luminor banku per Facebook
Klausimas "Ar galima patiketi baikui nors centa, jei jie nesugeba atsakyti i paprasta klausima?"
Ale koks tu lopas, tokių reta. Į kvailus klausimus prašai atsakymo? Pateik tu jiem tą sąskaitą ir paaiškins, o ne kalbėk apie tą minusą. Nu konkretus d****s!!!!
Atsakyti
Bendravimas su Luminor banku per Facebook
Klausimas "Ar galima patiketi baikui nors centa, jei jie nesugeba atsakyti i paprasta klausima?"
Atsakyti
Jau savaitę laiko negalime padaryti pavedimo į Ukrainą, susisiekus buvo pasakyta jos tai buvo IT klaida, ją ištaisė, bandant pervesti pinigus vėl, vėl klaida, ir taip jau savaitę negalime atlikti pavedimo, tai yra absurdas, gėda prieš klientus.
Atsakyti
Daugiau kaip mėnuo neprieinu prie savo pinigų, nes gavus paštu naują kortelę nebegalėjau prisijungti prie interneto banko. Programėlių neturiu, pasakė, kad užsakys ir paštu po 5 darbo dienų gausiu kodų generatorių. Negavus vėl skambinu, konsultantė sako, kad gausiu po 10 darbo dienų. Praėjus 15 darbo dienų vėl skambinu, konsultantė labai" stebisi", siūlo nueiti į paštą, gal pranešimo negavau. Pašte juokiasi, sako daug ateina, dažniausiai būna net neregistruoti laiškai, na, aišku jokio registruoto laiško nėra, kaip ir neregistruoto. Vėl skambinu, prašau nurodyti registruoto laiško, jeigu tokį išsiuntė numerį, pažada paskambinti vėliau, apgavo, jokio skambučio nesulaukiau. Aš jau bijau dėl savo pinigų šitam banke. Ar čia yra koks atsakingas žmogus kuris tai skaito, ir gali atsakyti, kas čia vyksta?
Atsakyti
Luminor Klaipėdoje, Liepų g. Konsultantes labai nemandagios, bendrauja arogantiškai ir iš auksto, neturi jokio supratimo, kad žmonės atvyksta iš rajono po 50-60 KM ir daugiau, nes gi visi filialai panaikinti. Atvykus į banką, prie taloneliu spausdinimo aparato, pasitiko mergina, kuri mums paaiškino, kad eilė labai ilgą ir geriau atvykti kita dieną, nes reikės laukti valandą. Toliau, sulaukus savo eilės, net sekundei nepraėjus konsultantė jau paspaudė sekantį numerį. Tuomet teko dar išklausyti nepasitenkinimo monologo, kad lėtai vaiksciojame. Ir viso aptarnavimo metu konsultantė elgesi lyg su nusikaltėliais, nesuprantu tokio elgesio nei priežasties, nei tikslo. Gal nenori klientų.
luminor uzsidarykit
2019-10-01 22:42:13 IP 1ptkm92r
Atsakyti
Nuosirdziai nesuprantu kaip galima pagrindiniam luminoro filiale neleist apmoket skolos ir uzdaryti saskaitos? kiek jau kartu bandyta lakstyt i ta banka ir atsikratyt korteles, bet deja reziume, kad kiekviena menesi turiu moket uz ta kortele kurios nenaudoju du metus. Esu siuo metu uzsienyje ir negaliu nuvykti i vieta, bet internete parasyta, kad galima susiskambinti su banku ir susitvarkyti reikalus. tai taip nei karto nebuvo atsiliepta, darbuotojos kurios turi atrasyti internete chat langelyje tiesiog atraso vienu zodziu ir atsijungia. Baisu
Atsakyti
Info linija 1608, paskambinau, už minutę 11 euro centų, tvarkoj galvoju. Pralaukiau 5 min. Pasakė konsultantai užimti palaukite ir ant 5 minutės automatiškai numetė ragelį, nes visi konsultantai užimti. Lengviausiai pavogti 55 centai mano gyvenime, spėju per dieną tokių būna ne vienas ir ne du. Kam tempti 5 minutes, jeigu vis tiek bus numesta ragelis, tai tą galima ir per pirmą minutę atlikti.
Atsakyti
Noriu pasidalinti savo patirtimi naudojantis šiuo banku... Neseniai pasikeičiau el. bankininkystės prisijungimo duomenis ir įsigijau PIN kodo generatorių. Bandžiau atlikti mokėjimo operaciją su naujuoju el. bankiniu būdu. Deja, nepavyko sklandžiai iš pirmo karto atlikti mokėjimo operacijos, teko kartoti antrą kartą, atidžiai perskaičiau PIN kodo generatoriaus naudojimosi instrukciją, kaip atlikti viską paeiliui ir pabandyti dar kartą. Pabandžiau ir visgi po ilgos ir nelengvos operacijos sekos man pavyko atlikti mokėjimą. Tačiau noriu pasakyti kad bankiniai saugumo reikalavimai (atliekant mokėjimo operac. ir kt.) mano manymu yra PERTEKLINIAI, neatitinka reikalavimus ir instrukcijas suprasti PAPRASTAM žmogui, kuris be vargo galėtų nevaržomai atlikti kasdienes mokėjimo operacijas ir kitas paslaugas. Siūlau bankui pritaikyti išimtis tiems, kam per daug sudėtinga naudotis el. bankininkyste ir pritaikyti paprastesnį naudojimąsi el. interneto banku.
Atsakyti
Nežinau ar su visais čia bankais, bet DNB ką žinau, niekam nerekomenduoju. Gerai, kad ne dažnai tenka turėti su juo reikalų, bet paskutinis kartas tai labai nuvylė. Reikėjo įsinešti pinigų į sąskaitą ir padaryti pavedimą. Atvažiuoju į skyrių "Panoramoje" - uždaryta, nei skyriaus nei bankomato. Nuvažiuoju iki skyriaus Konstitucijos pr. Operacijų grynais nevykdo, o aš kadangi retai naudoju kortelės pin kodą, suabejojau ir dėl to nusprendžiau banke susitvarkyti. Kadangi operacijų grynais nevykdo, man patarė el. bankininkystėje atlikti pin priminimą. Ši paslauga trunka 24val. man pas notarą reikia būti už kelių valandų. Paslauga nepadeda. Klausiu, gal jie vietoje gali prisijungę savo skyriuje kažkaip pagreitinti, bet tik galvą sukioja... Galiausiai, sukišu kortelę, aišku ją suvalgo...pinas ne tas... O man didžiausiame Vilniaus DNB skyriuje tiesiog palinki geros dienos. Ne kokia patirtis
Darius budrevicius
2019-08-27 16:09:20 IP 2ju3kvuu
Atsakyti
Mano nuomone apie šį banką baisi, teko susidurti ir turėjau reikalų su jais. Pirkau per banką garaza iš jų banko buvusio dnb, kaina buvo 60000e pradinis įnašas 25000e likutis 35000e.per metus iš mokėjau 20000 e ir liko grąžinti 15000 e, nesumokėjau du mėnesius ir buvau pranešias jiems kat vėluoja pervedimas viskas buvo gerai sutiko. Po kelių dienu gavau laišką iš teismo kat mano skola priteista bankui su palūkanom, be to buvau laiduotojas asmeniškai o pastatai įmonės buvo. Bankas net nekėlė telefono o jai pakeldavo iškart padėdavo ne kalbėdavo. Nuvaziavias į banką sužinau kat garažą jau varžytinės paskelbtos, anstolei skambinu neva nieko nezino. Garažą pardavė us 8000e priskaičiavo darbą išlaidas šiai dienai aš antstoliui skolingas 12000e.vat koks galingas bankas sudirbo mania juodai dabar nei garazo ir dar skola 12000e, tai kur teisibe lietuvio bus? O kiek tokių kaip aš žmonių apgautų šito banko. Ir jiems galima keist vardus nordeja, snb, dabar luminor. Mūsų valstybei ira nusispjaut į žmogaus teisias viską valdo pinigai. Taigi kas planuojat turėt reikalų su šitų bankų gerai pasvarstykite ar verta susidet
Atsakyti
Kauno akropolio klientų aptarnavimo specialistės itin arogantiškai bendrauja su klientais. Atsakymai į kiekvieną klausimą vienu žodžiu - maždaug atsiknisk. Čia tokia įmonės politika ar moteriškei pasitaikė prasta diena.
Atsakyti
Žiauriai nusivyles, negaliu visa savaite prisiskambinti bankui. Neatsakingas požiūris į klientus, net užpyldžius forma, kad paskambintu nesulaukiu jokių žinių. Plius su nauja kortelių pristatymo politika tiesiog varo stresa. 2 kartus iš eilės kortelė nedakeliauja iki manes.
Atsakyti
Vasiliauskas skandinavu banku kale

Taip pat rekomenduojame

Secure Nordic Payments
Mistertango

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, LT-12126 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos.
Mistertango – patogus ir patikimas finansinių paslaugų partneris Jūsų verslui ir asmeniniams poreikiams. Mūsų sąskaitą galite atsidaryti nuotoliniu būdu, ją valdyti naudojantis patogia svetaine ir mobiliąja programėle, kad ir kur bebūtumėte. Maksimaliai išnaudokite SEPA mokėjimus su Mistertango!
Kredito garantas
Adresas: Turgaus g. 33-4, LT-91249 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Noviti
Verslo paskolos iki 50 000 EUR apyvartinėms lėšoms

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ – smulkaus ir vidutinio verslo finansuotojas. Skirtingiems verslo poreikiams patenkinti „Noviti finance“ siūlo įvairias finansavimo priemones: verslo paskolas, faktoringą, mokėjimo atidėjimo garantiją. Skaidri kainodara. Finansavimas vos per 1 dieną. Visi procesai internetu. Pasirinkite tai, ko...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Ignitis grupė" keičia nuomonę: išsaugos privilegiją "tylintiems" investuotojams
"Ignitis grupė" keičia nuomonę: išsaugos privilegiją "tylintiems" investuotojams 08-06 09:48
Lietuvos energetikos milžinė "Ignitis grupė", dar antradienį grasinusi naikinti dalyvavimo jos rengiamame viešame akcijų siūlyme (angl. initial public offering, IPO) privilegiją visiems...
Notarai: Registrų centre dar stringa NT sandorių sistema
Notarai: Registrų centre dar stringa NT sandorių sistema 08-06 09:36
Registrų centre dar stringa Nekilnojamojo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga, teigia notarai.
Prezidento patarėjas: Astravo AE realiai pradės veikti ne anksčiau kaip metų pabaigoje
Prezidento patarėjas: Astravo AE realiai pradės veikti ne anksčiau kaip metų pabaigoje 08-06 09:35
Baltarusija penktadienį gali oficialiai atidaryti Astravo atominę elektrinę (AE), tačiau tai bus tik simbolinis veiksmas, o realiai jėgainė galėtų pradėti veikti ne anksčiau negu šių metų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Walt Disney 127,61 +8,80%
Boeing 174,28 +5,58%
Macy's 6,40 +4,40%
General Electric 6,40 +4,23%
AutoZone 1192,61 -1,11%
Walmart 129,81 -1,39%
Nokia 5,00 -1,96%
Western Union 22,88 -5,42%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,57 +3,29%
Kava 3,12 -5,45%
Apelsinai 0,65 0,00%
Auksas 1732,22 +0,95%
Jautiena 5,10 +0,39%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Sidabras 17,71 +8,92%
Anglis 52,21 -0,53%