Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank AS Lietuvos skyrius
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank AS Lietuvos skyrius
Lankytojų nuomonės ir komentarai
iš mano vyro sąskaitos Luminor banke neteisėtai išskaitomos sumos dėl nerealiai nurodytų kažkokių paskolų, jau antra savaitė iš eilės atskaičiuojamas mokestis už sutartį, kurios mano vyras nėra sudaręs su UAB Credit servise jokios sutarties, o kai tik atsiranda jo sąskaitoje kad ir nedidelė pinigų įplauka iškart į šios bendrovės sąskaitą pervedami pinigai, Luminor bankas neatsako į šią užklausą, o tuo labiau ta bendrovė, į kurios sąskaitą pervedami tie pinigai.iš Luminor banko? Vadinasi bankas pinigus iš žmonių invalidų vagia?
Apgailetina paslaugu kokybe. Nuejus pakeisti vadova imones reikia puse valandos pildyti popierines paklodes kaip pries 10m. Viskas vezlio zingsniu. Nueikite i SEB banka paziurekite kaip turi dirbti zmones ir kiek laiko trunka paslaugos suteikimas, nei vieno popieriaus lapo nesunaudojama. Tvarkykites sistemas ir tvarkas nes visi tuoj pabegs is jusu banko.
Atsidariau šitame banke įmonės sąskaitą ir išsiėmiau banko kortelę. Nuėjau į bankomata nusiimti grįnųjų ir kai suvedžiau man banko atsiūstą pin kodą bankomatas nebegrazino kortelės nes nevatai klaidingas pin kodas. Kai paskambinau į banką man pasakė kad darykis nauja kortelę ir lauk dvi savaites. O ka daryti su verslu? Jam irgi dvi savaites laukti? Jai buciau žinojąs kad šitas bankas toks niekam tikęs tai tikrai buciau neatsidarinejas saskaitos. Labai nepatariu atsidaryti saskaitos sitame banke nes via nuolat iskyla kazkokios problemos.
Noriu padėkoti Luminor banko darbuotojai Nijolei Kemėšienei už greitą, nepriekaištingą aptarnavimą. Nuoširdus ačiū.
Šiame banke kairė nežino, ką daro dešinė. Gavau, kad esu skolinga už kasdienines paslaugas, nors sąskaita nenaudojama 3 metus. Anksčiau laiškai apie skolas siunčiami nebuvo. Parašiau el. paštu, ar galiu skolą dengti dalimis iki gegužės mėn. imtinai, nes suma nemaža. Banko klientų aptarnavimo specialistė patikino, kad galiu dengti. Deja, kovo 1 d. gaunu laišką, kad jei per 15 dienų skolos nepadengsiu, skola bus išieškoma priverstinai. Teko pakloti trečdalį algos. Ačiū bent už tai, kad sąskaitą telefonu uždarėte.
Paslaugų kokybė tragiška, nuolatiniai trikdžiai, teisingo išrašo suformavimo reikėjo prašyti kelias dienas, net ir sumokėjus nesugebėjo suformuoti teisingai pagal teiktą paraišką. Kaip taip galima dirbti ir kas tuos departamentus valdo...
NORIU PADEKOTI, LUMINOR BANKO DARBUOTOJAI, GERB.VESLAVAI, UŹ NUOSIRDIAI, GREITAI IR RUPESTINGAI ATLIKTA DARBA.SU PAGARBA, VYGANTAS GAIDAMAVICIUS.
2023.02.08 teko lankytis Luminor bake Konstrukcijos pr 21a.Esame labai dėkingi rytinėje pamainoje dirbantiems darbuotojams už malonų bendravimą ir aptarnavimą.Sėkmės visai šio poskyrio komandai!
Tragedija o ne bankas. Rekomenduoju apeiti si banka kuo toliau. Pervedimu kaina tarp savo saskaitu 6€ kur tai matyta... Amzini trikdžiai ir stringancios paslaugos. Niekam nerekomenduoju sio banko paslaugų!!!
Naudotis šiuo banku- tai savęs nekęsti. Tiek fiziniai, tiek verslo klientai laikomi antrarūšiais, konsultantai - kiek jų-tiek nuomonių apie paslaugas, absoliučiai nekompetetingi. Tiek prisrėbta ir laiko sugaišta su tuo banku, kad iki šiol stebina, kaip jis laikosi. Visiška kontora...
Extremely unprofesional and unpleasent personel. Expensive services and unusable mobile banking app. Avoid this bank!
Uždarius sąskaitą gavau išrašus už laikotarpį nuo 2019 metų. Prireikus išrašų už 2018 metus, buvau informuota, kad reikia atvykti tų išrašų į banko padalinį. Neįtikėtina, kad prie šių dienų techninių galimybių turėsiu gaišti ousę dienos ir suvažinėti 60 km dėl sąskaitos išrašo.
Kosmosas kažkoks. Jau ne pirmą kartą nesklandumai vykstantis bange. Laukiu pinigų kurie turi ateiti ir laiku negaunu. Apie programele išvis patyliu, stringanti istysai. Paskutiniai metai, kaip esu klientė šito banko nuo kitų metų pereinu į kitą.
Jau antras kartas šiais metais, kai persivedus į kortelę pinigus, interneto bankas rodo, kad viskas ok, realiai atsiskaityti negalima, nes.. nepakanka lėšų, parduotuvėje - nejauki situacija ir laiko gaišimas. Teks kitą banką darytis pagrindiniu, o šitam - viso gero.
Pastebėjau, kad jau kuris laikas per luminor nebeįmanoma naudotis paysera pasalugomis. Ir šiaip dažnai sunku daryti tokius automatizuotus pavedimus. Ką nors įsigyti darosi misija neįmanoma, ypač jei pardavėjas naudoja tik vieną sistemą. Šiandien negalėjau atsiskaityti nei jugiantis per smart id, nei naudojant generatorių.
Siaubas čia didžiausias baisiausias bankas.. Bankomato niekur nerasi Kaune gal 2-3, kaip swedbanko ant kiekvieno kampo, patariu pereiti iš čia kitur.
Labai letai dirba, Siaubas. Valandas stoveti nes priimineja zmones kurie uzregistruoti nors ne ju laikas.
labai nerekomenduoju šio banko, esu ir privataus ir įmonės banko klientas ir jei būtų paprasta perkelt įmonę į kitą banką, tą padaryčiau tą pačią dieną..
bankas, lėtas, pastovūs gedimai, nesikrauna nežsikrauna užstringa ir panašiai.. ir kartojasi labai dažnai, įkainiai kaip normalaus banko, o paslaugų kokybė žemiau plintuso, gėda būtų imt pinigus už tokias paslaugas...
Tragiškas banko darbas, pastovūs strigimai dėl kurių negali vykti sklandi įmonės veikla. Tenka galvoti apie banko keitimą.
Sulaikė "tikrinimui" pavedimą iš Kirgizijos. Jau savaitė, kai po pateiktų dokumentų nėra. Būtinai parašysiu, kiek pralaikys.
Vadybininko verslo klientai neturi, brautis reikia tik bendrais kontaktais.
Labai nepatikimas bankas, nesilaiko savo žodžiu. Kiek kartu siunčiau prašymus dėl tam tikru paslaugu nesulaukiau jokio atsakymo apie paslaugų atlikimą nėra nei kalbos….
Daug reklamos ir pažadu… Niekam nerekomenduoju turėti jokių reikalų su šiuo banku.
Labai gaila, tačiu labai likau nusivylus banku Luminor.
Bendravau su su konsultante JOVITA BENDARAVIČIENĖ del busto paskolos.
Prieš 3 menesius buvo pradeti visi dokumentu pildymai, ir pažymu rinkimai.
Konsultantes paklausus ar mums bus suteikta paskola, gavome teigiama atsakyma, su garantija kad tikrai finansuos, nereikia pergyvent.
Kas kart per pokalbi su Jovita užklausdavau pasitikslinimui ar tikrai nekils bedu del paskolos, man buvo atsakyta kad viskas bus gerai, ir kad per menesi viskas bus baigta.
Taigi sužinoje iš banko apie tai kad mums bus suteikta paskola, mes pasidarem busto vertinima, užsirezervavom busta, sumokejom užstata, ir pasirašem preliminaria sutarti.
Po to kai aš Jovitai nusiunčiau, likusius dokumentus, pažymas, gavau šokiruojančia naujiena, jog bankas mums nesuteiks paskolos.
Kaip taip? Mes tiek laiko bendravom, tiek buvo kalbeta, spresta, nagrineta iš konsultantes žodžiu buvom gave garanta. Mes neesam bankininkai, ir nežinom visu niuansu ko reikia bankui, kad pateiktu tikslu pasiulyma ar gaus žmogus paskola ar ne. Tai likom ant ledo, likom apgauti, ir nukentejom tiek fiziškai tiek finansiškai. Paskolos negavom, ir praradom didelius pinigus, del konsultantes nemokšiškumo, kuri nesugebejo paprašyti daugiau reikalingu dokumentu iš ankso, ir neperspejo kad gali kilti problemu. Ji mums tikino kad gausim paskola kad viskas bus gerai.
Esu nusivylus, nes labai daug ka praradom, ko jau nesusigražinsi.
Labai noriu gauti oficialu atsiprašyma tiek iš banko atstovu tiek iš konsultantes Jovitos Bendravičienes. Ir noriu kad šis pranešimas butu detaliai išnagrinetas, kad nenukentetu del neprofisionalumo kiti žmones. Galu gale aš per ja praradau namus, stoga virš galvos, likau skoloje, ir atgalinio ryšio jokio.
Labai viliuosi kad ši darbuotoja bus pašalinta iš šiu pareigu.
Luminor knows how to slow down everything. for 2 months not responding at all. and all of the sudden, appeared from no where - I almost forgot that I submitted request at Luminor - the slowest bank in Lithuania.
I am glad I did not wait for Luminor, instead, I signed contract with another bank when Euribor was still low.
Luminor is the worst bank. they do not care about their customer and they have have 10% market share in Lithuania, do not choose Luminor
Man nuskaiciavo nuo sąskaitos pinigus už vieną pirkinį du kartus atsiskaitant šio banko kortele, o kaltų nėra. Ir tai man jau... ketvirtas kartas gyvenime naudojantis šiuo netikusiu banku, kai atsiskaitant kortele nuskaičiuojami pinigai du kartus. Negana to, kad banko įkainiai didesni negu kitų bankų už banko operacijas, tai dar klientui stengiasi numauti paskutines kelnes ir tokiu būdu- dvigubu pinigėlių. nuskaičiavimu nuo sąskaitos. Atsiskaitant grynaisiais pinigais problemų nėra, atsiskaitant kortele yra galimybė ir nemaža prarasti pinigus arba net 30 dienų negalėti savo pinigais naudotis. Gerai, kad suma buvo nedidelė 7, 80 eur, bet už tokią sumą būčiau valgiusi net 2 dienas. Niekam nerekomenduoju šio banko. be to, paskambinus telefonu reikia laukti ilgiausiai, kol atsilieps atsakingas darbuotojas, gaišti laiką ir nauda menka iš skambučių. Problema lieka- pinigai nurašyti iš sąskaitos. Žada, kad 30 dienų bėgyje, GALBŪT grąžins pinigėlius, BET NĖRA JOKIOS GARANTIJOS. Šis bankas sugeba tyčiotis iš klientų, o perkant geriau naudotis grynaisias pinigais nei šio banko kortelemis. Apie banko darbuotojų kompetenciją, neverta net kalbėti - tai žemiau plintuso.
Ingrida Makauskaitė tai žmogus kurį nuoširdžiai noriu rekomenduoti tiems kurie nori lengvai ir be didesnio vargo gauti būsto paskolą, man pačiam net paraiškos nereikėjo pylditi, visada atrašo ir perskambina jei negali atsiliepti, net ir po darbo valandų.Ji tikra savo srities profesionalė, jeigu turite galimybę kreipkitės tiesiogei į ją ir nebus jokių problemų. Mano pagrindinės pajamos iš individualios veiklos, esu pavežėjas, bet gavome ir būsto kreditą ir maksimalią suma būsto įrengimui ir viskas užtruko apie vieną savaitę. Ačiū Ingridai ji tikrai kurią meną Luminor banke.
Edita Gžimailienė dirba taip, kad drąsiai galima imti pavyzdį kaip reikia bendrauti su klientais. Buvo visokių niuansų ir kiekvieną kartą sulaukdavau maksimaliai išsamių atsakymų ir paaiškinimų. Būdavo kontaktuojama ir po darbo valandų, kai reikėdavo.
Atvirai pasakiau, kad gavęs gerą pasiūlymą, į kitus bankus net nesikreipsiu ir pasiūlymas tikrai geras buvo. Dar ir sutaupiau laiko, kadangi tik Luminor banke taip paprastai galima pateikti paraišką, kituose bankuose palyginimui pasižiūrėjau, tai ten vargo vakarienė :D
Laba diena,
Aš jų banku nevadinčiau, užsakiau pažymą kuri turėjo būti paruošta per 10 d.d., jau praėjo mėnesis, skambinu vos ne kėkvieną dieną, tai sulaukiu atsakymo, kad perskambins, bet neperskambina ir aplamai jiems ant klientų yra nusišikti kiek suprantu, apeikite aplink šią įstaiga, nes jų banku tikrai nevadinčiau...
Savo svetainėje rašo, kad po paskolos paraiškos užpildymo susisieks per 24val. Dabar eina trečia savaitė, tylu, ramu. Matomai bankui nauji klientai nereikalingi. Pasirašėm sutartį su swedu, kur žmonės ištikrųjų susisiekė. :)
Norėčiau padėkoti Ritai Lukminienei už nuostabų darbą. (Kaune, Savanoriu pr.349)
Esu dėkinga už visas konsultacijas ne darbo metu, greitą ir operatyvų komunikavimą, atsakymus į iškilusius klausimus. Jos dėka pagaliau turiu namus.
Labai gailiuosi, kad turiu reikalų su šiuo banku.Keturi metai negaliu atsiimt savo sukaupto indėlio kuris toli gražu nesiekia 5000Eurų.Prisiskambint- jokių šansų. Esu neįgali todėl notarė atvyko į namus ir parašė įgaliojimą, kad sukauptus pinigus tvarkytų įgaliotas asmuo.Su įgaliojimu, sutartimi, atšviestu pensininko pažymėjimu ir ATK (Atšviesta) banke niekas nekalbėjo, nes matote turi būti originali ATK. ir tik duomenis iš jos gali suvesti samdyta mergelka.Kad duomenys įrašyti notarėsį galiojime visai nesvarbu.Todėl dabar mažiausia 2 savaites neturėsiu savo ATK, į banką reikia registruoti eilinį kartą.Jiems nesvarbu, kad tau gali prireikti ATK.Gyvenu provincijoje, bankas didmiestyje.Žmonės, bėkit iš šito bankuo septinmyliais žingsniais.F2
Nepaisant visų blogų atsiliepimų apie šį banką: kad neįmanoma prisiskambinti informacijai sužinoti, nepriskambinus į paklausimus netsako per savaitę, tenka vykti į banko skyrių, nes pradedi galvoti, kad sudėtingą klausimą uždavei, tiek laiko neatsako... o ten maloniai sutinka banko darbuotoja Giedrė Valėjevaitė, ir tik paklausus rūpimą klausimą, atsakymą gauni nedelsiant..... Smagu, kad Klaipėdos skyriuje dirba Kompetetinga darbuotoja. Didelis Ačiū jai už atsakytus klausimus!
Mokėjimai tarp Lietuvos bankų keliauja 2-3dienas. Šeštą dieną laukiu europinio mokėjimo. Pats prasčiausias bankas
Mokėjimas iš Luminor atliktas 2022.05.24. Jau 2022.05.30 - pinigų Swedbank sąskaitoje dar nėra. Per 6 dienas tarp Lietuvos bankų nesuvaikšto pinigai. Luminor, jūs rimtai dar veikiate? Ar jau turite mokumo problemų?
Situacija, kaip Luminor banke savaitei dingo pinigai:
2022-05-16 Klientas-įmonė iš Swedbank į mūsų įmonės Luminor banko sąskaitą pervedė sumą - pas mokėtoją Mokėjimo pavedimas įvykdytas, pinigai Swedbanke nuskaičiuoti 2022-05-16 ryte.
Bet nuo 2022-05-16 iki 2022-05-20 Luminor banke mūsų sąskaitoje mokėjimas dar vis negautas.
2022-05-18 per Internetinę bankininkystę išsiųstas Laiškas Luminor bankui - klausimas, kas nutiko su mokėjimu, kodėl į įmonės sąskaitą negauti pinigai? Gal reikėtų bankui persiųsti Swedbank mokėjimo kopiją?
Joks atsakymas iš Luminor iki 2022-05-20 negautas.
2022-05-20 paskambinus į banką, konsultantė paprašė atsiųsti pavedimo kopiją el. pašto adresu [email protected] Mokėjimo kopija ir laiškas su paaiškinimu iškart buvo išsiųsti.
Ir opa - stebuklingu būdu atėjo atsakymas į paklausimą Internetinėje bankininkystėje. Atsakymas įdomus - ne, tokio mokėjimo nėra, atsiųskite mokėjimo kopiją į in[email protected]
Dar nespėjus išsiųsti laiško į [email protected] - nes Luminore matyt kairė nežino ką daro dešinė - stebuklingu būdu į mūsų sąskaitą įkrito kliento 2022-05-16 dieną pervesti pinigai.
Pinigai įkrito 5-tą darbo dieną nuo sumokėjimo, po laiškų ir skambučio Luminor bankui. Tai įdomu, jei neskambinti ir nerašyti, tie pinigai kada nors įkristų ar ne?
Situacija, verta žiniasklaidos dėmesio - KAIP BANKE GALI DINGTI PINIGAI SAVAITEI, ir kodėl jų reikia ieškoti su laiškais, skambučiais ir mokėjimo kopijomis? Tai pasikartojantys atvejai - jau senesnis komentaras čia, kitą įmonė pasidalino analogiška patirtim, o Luminor bankui tai viskas normaliai su šiais dingimais?
Visiškai identiška situacija. 5 dienos jau negaunamas mokėjimas iš kito banko (LIEUTUVIŠKAS BANKAS) ir visiškai niekas nepaaiškina tik prašo siusti mokėjimo kopijas ir laukti kol "atsakingas skyrius" informuos kur dingo pinigai. Galiu pasakyti jog tai piknaudžiavimas ir disponavimas ne savo lėšomis. Kaip suprantama tai yra sisteminga. Lietuvos bankui reiktu atkreipti dėmesį į šio banko veiklą ir pagalvoti apie nuobaudas ar net licencijos panaikinimą.
Situacija, kaip Luminor banke savaitei dingo pinigai:
2022-05-16 Klientas-įmonė iš Swedbank į mūsų įmonės Luminor banko sąskaitą pervedė sumą - pas mokėtoją Mokėjimo pavedimas įvykdytas, pinigai Swedbanke nuskaičiuoti 2022-05-16 ryte.
Bet nuo 2022-05-16 iki 2022-05-20 Luminor banke mūsų sąskaitoje mokėjimas dar vis negautas.
2022-05-18 per Internetinę bankininkystę išsiųstas Laiškas Luminor bankui - klausimas, kas nutiko su mokėjimu, kodėl į įmonės sąskaitą negauti pinigai? Gal reikėtų bankui persiųsti Swedbank mokėjimo kopiją?
Joks atsakymas iš Luminor iki 2022-05-20 negautas.
2022-05-20 paskambinus į banką, konsultantė paprašė atsiųsti pavedimo kopiją el. pašto adresu [email protected] Mokėjimo kopija ir laiškas su paaiškinimu iškart buvo išsiųsti.
Ir opa - stebuklingu būdu atėjo atsakymas į paklausimą Internetinėje bankininkystėje. Atsakymas įdomus - ne, tokio mokėjimo nėra, atsiųskite mokėjimo kopiją į [email protected]
Dar nespėjus išsiųsti laiško į [email protected] - nes Luminore matyt kairė nežino ką daro dešinė - stebuklingu būdu į mūsų sąskaitą įkrito kliento 2022-05-16 dieną pervesti pinigai.
Pinigai įkrito 5-tą darbo dieną nuo sumokėjimo, po laiškų ir skambučio Luminor bankui. Tai įdomu, jei neskambinti ir nerašyti, tie pinigai kada nors įkristų ar ne?
Situacija, verta žiniasklaidos dėmesio - KAIP BANKE GALI DINGTI PINIGAI SAVAITEI, ir kodėl jų reikia ieškoti su laiškais, skambučiais ir mokėjimo kopijomis? Tai pasikartojantys atvejai - jau senesnis komentaras čia, kitą įmonė pasidalino analogiška patirtim, o Luminor bankui tai viskas normaliai su šiais dingimais?
Iš kito banko atlyginimą perveda penktadieniais, tai Luminor įskaito į sąskaitą tik sekantį pirmadienį arba antradienį (jei pirmadienis - šventinė poilsio diena). Šeima su mažamečiais vaikais lieka be pinigų maistui ir sąžiningai uždirbtų pinigų negauna kai labiausiai jų reikia.
Vienintelis bankas LIetuvoje, kuris nesugeba įvykdyti pavedimų laiku. Dar daugiau, leidžia sau nevykdyti jokių pavedimų į kitus Lietuvos bankus kelias dienas - nuo balandžio 15 iki 18 dienos, matyt, imasi Velykines atostogas. Rekomenduoju eiti mokytis kaip reikia dirbti į kitus bankus - visi kiti bankai susitvarko laiku. Nes kaip tik pavedimas iš Luminoro, lauk pinigų strigimo neaišku kur.
Pavedimai tarp lietuviškų bankų darbo dienomis pastarosiomis savaitėmis užtrunka paromis.Visi siuntinėjasi vieni nuo kitų. Aiškios informacijos nepateikia. Kas vyksta ?
Nuoširdžiausia padėka Luminor finansu patarejai Živilei Stonkuvienei, tik jos deka buvo sudarytas reikalingas banko sandoris. Linkiu Luminor bankui daugiau tokiu darbuotoju! Tik Živilės profesionalumo, operatyvumo, kantrybes ir geranoriškumo deka buvo issprestas klausimas, kurio kiti banko darbuotojai spresti nesiteike, siuntinejo pirmyn atgal ar tiesiog nenorejo spresti!
Sveiki Gerb.Luminor banko vadovai ir kiti banko darbuotojai ir klientai,
Noriu pasidalinti nepamatuojamu dėkingumo jausmu - Luminor finansų patarėjai Editai Gžimailienei.
Atsižvelgiant į sudėtingą vyraujančią situaciją darbo rinkoje, vertinant iššūkius išlaikyti geriausius specialistus darbo rinkoje - didelė sėkmė ir laimė, turėti tokį profesionalų komandos narį - kaip Edita.
Galėčiau išsiplėsti mažiausiai per keletą laiškų, lydėjusių ir vis dar lydinčių tik geriausių patirčių su finansų patarėja Edita - tačiau noriu išskirti pagrindinius aspektus.
Pakankamai ilgą laiko tarpą, teko palaikyti aktyvią komunikaciją su pagrindiniais Lietuvoje finansų paslaugas teikiančiais bankų konsultantais ir atstovais. Turėčiau išskirti, kad nei vienas, likusių Lietuvos bankų finansų patarėjas - neprilygo Editos Gžimailienės turimoms kompetencijoms. Tai besąlygiškai atsakinga, profesionali, proaktyvi, empatiška, randanti sprendimus ir atsakymus net kėbliausiausiose ir operatyvių sprendimų reikalaujančiose situacijose. Svarbu pažymėti, kad be viso to, Edita pasižymi neišsiamiamu kantrybės rezervu, o taip pat, yra reto itin pozityvaus požiūrio asmenybė.
Šios Luminor banko darbuotojos dėka - finansavimo suteikimo klausimai ir iššūkiai buvo itin sklandūs, komunikacija ypatingai aiški ir informatyvi - atsižvelgiant į tai, kad mūsų komunikacijos metu, iššūkių, siekiant bendro tikslo - tikrai būta ir ne vieno. Taip pat, Editos dėka ir vėl tapau Luminor banko kliente ir esu tikra, kad ja liksiu dar ne vieną dešimtmetį.
Džiaugiuosi pasirinkusi Luminor banką, o tiksliau bendradarbiavimą su Edita siekiant sėkmingai pasinaudoti banko teikiamomis paslaugomis.
Linkiu didžiausios sėkmės Editai pasirinktame profesiniame kelyje, Jus ne tik nepakartojamai atliekate darbo funkcijas, tačiau esate asmenybiškai ypatingas žmogus!
Ir pabaigai - sėkmės linkiu ir Editos vadovams, siekiant atliepti finansų patarėjos profesinius lūkesčius, norint užtikrinti tolimesnį ilgametį bendradarbiavimą esamoje veikloje.
Kaip žmogiškųjų išteklių atstovė, sąveikaujanti su Lietuvos verslais ir darbo rinka, galiu patikinti, kad esamu metu, analogų Lietuvos darbo rinkoje sunkiai, o situaciją vertinant realistiškai - net nerastume!
Sėkmės!
Turėjau šitoj Ragų- kanopų kontoroj auto lizingą. Išsimokėjau laiku, be skolų. Nesugebėjo pusę mėnesio atsiųsti Perdavimo nuosavybės akto teisingu el. paštu. Negana to, kai atsiuntė, nurodė neteisingą įmonės kodą. Rekėtų naujo pavadinimo šiam bankeliui. Pvz.: UAB "Žioplų kompanija".
Be galo noriu padėkoti finansų patarėjai Živilei Stonkuvienei už supratingumą, pagalbą, nuoširdų bendravimą! Ką mes be Jūsų būtume darę? :)
Tragedija su pinigų pervedimo greičiais, padarai ryte apie 09:30val ir kitame Lietuvos banke gauna pinigus tik po 3-4 valandų, niekaip nesugeba susitvarkyti su momentiniais pavedimais. Totaliai technologiškai atsilikęs ir į klientą neorientuotas bankas !!!
Luminor iki šiol nesupranta, kad UK po Brexit liko SEPA erdvėje ir nuskaito 10€ mokestį už pavedimą iš UK. Su Swed viskas OK, o Luminor gyvena savo gyvenamoje. Konsultantai nėra įpratęs kad UK tai yra SEPA, o po atsiradimo rašinėja nesąmones atsakant į pretenzijos. Siūlo kreiptis į LB. Be abejo bus pretenzija į LB ir VVTAT. Kiek žinau vis daugiai visi bėga iš Luminor, kiek privatį, tiek ir verslas.
Jau 2 savaitės, kaip nesusitvarko su momentiniais pervedimais į PAYSERA po sistemos atnaujinimų. Jeigu jau taip nėra įmonėje specialistų, tai naikinkit tokį papildymą.Toks atžagarumas su ilgalaikiais klientais, kažkas baisaus. Žiauru, jog šiais laikais taip bankų sistemos dirba. Atsakysime per 3 darbo dienas, bet jau 10 praėjo ir nėra atsakymo???
"Ups, įvyko klaida!
Čia atėjote iš svetainės, kuri priklauso PIS Production
Tai ne tavo klaida, tai mūsų. Atsiprašome."
Itin didele nekompetencija. Reikejo elementaraus limito pakelimo, teko skambinti 3 kartus ir net patvirtinus paraiska, limitas nebuvo pakeltas, kadangi jie net nesugebejo patikrinti prasomo limito dydzio.
Pasirodo 200’000 yra max. riba taciau tai suzinai tik nesugebedamas atlikti pavedimo (nors paraiska patvirtinta ir limitas pakeltas) ir turedamas vel skambinti.
“Patvirtinimas” nieko nereiskia. Taip pat konsultantu zinios apie pacio banko paslaugas ir operacijas tiesiog apgailetinai menkos.
Nerekomenduoju naudotis sios istaigos paslaugomis, nes banku pavadinti jau sunku.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
R. Ežerskienė apie skaitmenizaciją ir bankų platinamą draudimą: "Atėjo laikas inovacijoms"
Bankai, kaip neatsiejama šiuolaikinio gyvenimo dalis, nuolatos siekia patenkinti besikeičiančius savo klientų lūkesčius. Dėl šios priežasties finansų bendrovės itin daug dėmesio skiria dar per...

Skaitmeninė teisės sektoriaus transformacija: nuo popierinių sutarčių iki el. parašo
Sparčiai besivystančios technologijos nūdienos visuomenėje keičia daugelį sričių. Teisės sektorius – ne išimtis. Tradicinės, popierinės sutartys ir dokumentų pasirašymas jau kurį laiką nuklojęs...

Technologijos muziejuose padeda moderniai ir patraukliai papasakoti istoriją
Pastaruoju metu stebimas vis glaudesnis ryšys tarp technologijų ir meno. Daugelis menininkų pasikliauja technologijomis norėdami perteikti savo kūrybą ir idėjas. Ne išimtis ir muziejai, tokie kaip...
tokio apgailėtino banko kogero netik lietuvoje, bet ir europje nerasi, susigalvoja savo tayskles, uzblokuoja pinigus, grazina pinigus tam kas siunte, nes matai jiems reik paaiskinimo... tiesiog žemiau plintuso, o apie klientu aptarnavimą ir bendravimą išvis patyliu...