VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Atsiliepimai apie Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank AS Lietuvos skyrius
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai gailiuosi, kad turiu reikalų su šiuo banku.Keturi metai negaliu atsiimt savo sukaupto indėlio kuris toli gražu nesiekia 5000Eurų.Prisiskambint- jokių šansų. Esu neįgali todėl notarė atvyko į namus ir parašė įgaliojimą, kad sukauptus pinigus tvarkytų įgaliotas asmuo.Su įgaliojimu, sutartimi, atšviestu pensininko pažymėjimu ir ATK (Atšviesta) banke niekas nekalbėjo, nes matote turi būti originali ATK. ir tik duomenis iš jos gali suvesti samdyta mergelka.Kad duomenys įrašyti notarėsį galiojime visai nesvarbu.Todėl dabar mažiausia 2 savaites neturėsiu savo ATK, į banką reikia registruoti eilinį kartą.Jiems nesvarbu, kad tau gali prireikti ATK.Gyvenu provincijoje, bankas didmiestyje.Žmonės, bėkit iš šito bankuo septinmyliais žingsniais.F2
Atsakyti
Nepaisant visų blogų atsiliepimų apie šį banką: kad neįmanoma prisiskambinti informacijai sužinoti, nepriskambinus į paklausimus netsako per savaitę, tenka vykti į banko skyrių, nes pradedi galvoti, kad sudėtingą klausimą uždavei, tiek laiko neatsako... o ten maloniai sutinka banko darbuotoja Giedrė Valėjevaitė, ir tik paklausus rūpimą klausimą, atsakymą gauni nedelsiant..... Smagu, kad Klaipėdos skyriuje dirba Kompetetinga darbuotoja. Didelis Ačiū jai už atsakytus klausimus!
Atsakyti
Mokėjimai tarp Lietuvos bankų keliauja 2-3dienas. Šeštą dieną laukiu europinio mokėjimo. Pats prasčiausias bankas
Atsakyti
Mokėjimas iš Luminor atliktas 2022.05.24. Jau 2022.05.30 - pinigų Swedbank sąskaitoje dar nėra. Per 6 dienas tarp Lietuvos bankų nesuvaikšto pinigai. Luminor, jūs rimtai dar veikiate? Ar jau turite mokumo problemų?
Verslo klientas2
2022-05-23 20:33:26 IP 2ju3l6s6
Atsakyti
Verslo klientas 2022-05-20 15:27:02
Situacija, kaip Luminor banke savaitei dingo pinigai:
2022-05-16 Klientas-įmonė iš Swedbank į mūsų įmonės Luminor banko sąskaitą pervedė sumą - pas mokėtoją Mokėjimo pavedimas įvykdytas, pinigai Swedbanke nuskaičiuoti 2022-05-16 ryte.

Bet nuo 2022-05-16 iki 2022-05-20 Luminor banke mūsų sąskaitoje mokėjimas dar vis negautas.

2022-05-18 per Internetinę bankininkystę išsiųstas Laiškas Luminor bankui - klausimas, kas nutiko su mokėjimu, kodėl į įmonės sąskaitą negauti pinigai? Gal reikėtų bankui persiųsti Swedbank mokėjimo kopiją?
Joks atsakymas iš Luminor iki 2022-05-20 negautas.

2022-05-20 paskambinus į banką, konsultantė paprašė atsiųsti pavedimo kopiją el. pašto adresu [email protected] Mokėjimo kopija ir laiškas su paaiškinimu iškart buvo išsiųsti.

Ir opa - stebuklingu būdu atėjo atsakymas į paklausimą Internetinėje bankininkystėje. Atsakymas įdomus - ne, tokio mokėjimo nėra, atsiųskite mokėjimo kopiją į [email protected]

Dar nespėjus išsiųsti laiško į [email protected] - nes Luminore matyt kairė nežino ką daro dešinė - stebuklingu būdu į mūsų sąskaitą įkrito kliento 2022-05-16 dieną pervesti pinigai.

Pinigai įkrito 5-tą darbo dieną nuo sumokėjimo, po laiškų ir skambučio Luminor bankui. Tai įdomu, jei neskambinti ir nerašyti, tie pinigai kada nors įkristų ar ne?

Situacija, verta žiniasklaidos dėmesio - KAIP BANKE GALI DINGTI PINIGAI SAVAITEI, ir kodėl jų reikia ieškoti su laiškais, skambučiais ir mokėjimo kopijomis? Tai pasikartojantys atvejai - jau senesnis komentaras čia, kitą įmonė pasidalino analogiška patirtim, o Luminor bankui tai viskas normaliai su šiais dingimais?
Visiškai identiška situacija. 5 dienos jau negaunamas mokėjimas iš kito banko (LIEUTUVIŠKAS BANKAS) ir visiškai niekas nepaaiškina tik prašo siusti mokėjimo kopijas ir laukti kol "atsakingas skyrius" informuos kur dingo pinigai. Galiu pasakyti jog tai piknaudžiavimas ir disponavimas ne savo lėšomis. Kaip suprantama tai yra sisteminga. Lietuvos bankui reiktu atkreipti dėmesį į šio banko veiklą ir pagalvoti apie nuobaudas ar net licencijos panaikinimą.
Atsakyti
Situacija, kaip Luminor banke savaitei dingo pinigai:
2022-05-16 Klientas-įmonė iš Swedbank į mūsų įmonės Luminor banko sąskaitą pervedė sumą - pas mokėtoją Mokėjimo pavedimas įvykdytas, pinigai Swedbanke nuskaičiuoti 2022-05-16 ryte.

Bet nuo 2022-05-16 iki 2022-05-20 Luminor banke mūsų sąskaitoje mokėjimas dar vis negautas.

2022-05-18 per Internetinę bankininkystę išsiųstas Laiškas Luminor bankui - klausimas, kas nutiko su mokėjimu, kodėl į įmonės sąskaitą negauti pinigai? Gal reikėtų bankui persiųsti Swedbank mokėjimo kopiją?
Joks atsakymas iš Luminor iki 2022-05-20 negautas.

2022-05-20 paskambinus į banką, konsultantė paprašė atsiųsti pavedimo kopiją el. pašto adresu [email protected] Mokėjimo kopija ir laiškas su paaiškinimu iškart buvo išsiųsti.

Ir opa - stebuklingu būdu atėjo atsakymas į paklausimą Internetinėje bankininkystėje. Atsakymas įdomus - ne, tokio mokėjimo nėra, atsiųskite mokėjimo kopiją į [email protected]

Dar nespėjus išsiųsti laiško į [email protected] - nes Luminore matyt kairė nežino ką daro dešinė - stebuklingu būdu į mūsų sąskaitą įkrito kliento 2022-05-16 dieną pervesti pinigai.

Pinigai įkrito 5-tą darbo dieną nuo sumokėjimo, po laiškų ir skambučio Luminor bankui. Tai įdomu, jei neskambinti ir nerašyti, tie pinigai kada nors įkristų ar ne?

Situacija, verta žiniasklaidos dėmesio - KAIP BANKE GALI DINGTI PINIGAI SAVAITEI, ir kodėl jų reikia ieškoti su laiškais, skambučiais ir mokėjimo kopijomis? Tai pasikartojantys atvejai - jau senesnis komentaras čia, kitą įmonė pasidalino analogiška patirtim, o Luminor bankui tai viskas normaliai su šiais dingimais?
Atsakyti
Iš kito banko atlyginimą perveda penktadieniais, tai Luminor įskaito į sąskaitą tik sekantį pirmadienį arba antradienį (jei pirmadienis - šventinė poilsio diena). Šeima su mažamečiais vaikais lieka be pinigų maistui ir sąžiningai uždirbtų pinigų negauna kai labiausiai jų reikia.
Atsakyti
Įmonėje esanti klientų aptarnavimo pozicija pažeidžia darbo kodekso punktus. Avoid.
Atsakyti
Vienintelis bankas LIetuvoje, kuris nesugeba įvykdyti pavedimų laiku. Dar daugiau, leidžia sau nevykdyti jokių pavedimų į kitus Lietuvos bankus kelias dienas - nuo balandžio 15 iki 18 dienos, matyt, imasi Velykines atostogas. Rekomenduoju eiti mokytis kaip reikia dirbti į kitus bankus - visi kiti bankai susitvarko laiku. Nes kaip tik pavedimas iš Luminoro, lauk pinigų strigimo neaišku kur.
Atsakyti
Pavedimai tarp lietuviškų bankų darbo dienomis pastarosiomis savaitėmis užtrunka paromis.Visi siuntinėjasi vieni nuo kitų. Aiškios informacijos nepateikia. Kas vyksta ?
Atsakyti
Nuoširdžiausia padėka Luminor finansu patarejai Živilei Stonkuvienei, tik jos deka buvo sudarytas reikalingas banko sandoris. Linkiu Luminor bankui daugiau tokiu darbuotoju! Tik Živilės profesionalumo, operatyvumo, kantrybes ir geranoriškumo deka buvo issprestas klausimas, kurio kiti banko darbuotojai spresti nesiteike, siuntinejo pirmyn atgal ar tiesiog nenorejo spresti!
Atsakyti
Sveiki Gerb.Luminor banko vadovai ir kiti banko darbuotojai ir klientai,

Noriu pasidalinti nepamatuojamu dėkingumo jausmu - Luminor finansų patarėjai Editai Gžimailienei.
Atsižvelgiant į sudėtingą vyraujančią situaciją darbo rinkoje, vertinant iššūkius išlaikyti geriausius specialistus darbo rinkoje - didelė sėkmė ir laimė, turėti tokį profesionalų komandos narį - kaip Edita.
Galėčiau išsiplėsti mažiausiai per keletą laiškų, lydėjusių ir vis dar lydinčių tik geriausių patirčių su finansų patarėja Edita - tačiau noriu išskirti pagrindinius aspektus.
Pakankamai ilgą laiko tarpą, teko palaikyti aktyvią komunikaciją su pagrindiniais Lietuvoje finansų paslaugas teikiančiais bankų konsultantais ir atstovais. Turėčiau išskirti, kad nei vienas, likusių Lietuvos bankų finansų patarėjas - neprilygo Editos Gžimailienės turimoms kompetencijoms. Tai besąlygiškai atsakinga, profesionali, proaktyvi, empatiška, randanti sprendimus ir atsakymus net kėbliausiausiose ir operatyvių sprendimų reikalaujančiose situacijose. Svarbu pažymėti, kad be viso to, Edita pasižymi neišsiamiamu kantrybės rezervu, o taip pat, yra reto itin pozityvaus požiūrio asmenybė.
Šios Luminor banko darbuotojos dėka - finansavimo suteikimo klausimai ir iššūkiai buvo itin sklandūs, komunikacija ypatingai aiški ir informatyvi - atsižvelgiant į tai, kad mūsų komunikacijos metu, iššūkių, siekiant bendro tikslo - tikrai būta ir ne vieno. Taip pat, Editos dėka ir vėl tapau Luminor banko kliente ir esu tikra, kad ja liksiu dar ne vieną dešimtmetį.
Džiaugiuosi pasirinkusi Luminor banką, o tiksliau bendradarbiavimą su Edita siekiant sėkmingai pasinaudoti banko teikiamomis paslaugomis.
Linkiu didžiausios sėkmės Editai pasirinktame profesiniame kelyje, Jus ne tik nepakartojamai atliekate darbo funkcijas, tačiau esate asmenybiškai ypatingas žmogus!
Ir pabaigai - sėkmės linkiu ir Editos vadovams, siekiant atliepti finansų patarėjos profesinius lūkesčius, norint užtikrinti tolimesnį ilgametį bendradarbiavimą esamoje veikloje.
Kaip žmogiškųjų išteklių atstovė, sąveikaujanti su Lietuvos verslais ir darbo rinka, galiu patikinti, kad esamu metu, analogų Lietuvos darbo rinkoje sunkiai, o situaciją vertinant realistiškai - net nerastume!

Sėkmės!
Arvydas Slavinskas
2022-03-21 13:29:38 IP 5juc08lb
Atsakyti
Turėjau šitoj Ragų- kanopų kontoroj auto lizingą. Išsimokėjau laiku, be skolų. Nesugebėjo pusę mėnesio atsiųsti Perdavimo nuosavybės akto teisingu el. paštu. Negana to, kai atsiuntė, nurodė neteisingą įmonės kodą. Rekėtų naujo pavadinimo šiam bankeliui. Pvz.: UAB "Žioplų kompanija".
Atsakyti
Be galo noriu padėkoti finansų patarėjai Živilei Stonkuvienei už supratingumą, pagalbą, nuoširdų bendravimą! Ką mes be Jūsų būtume darę? :)
Atsakyti
Tragedija su pinigų pervedimo greičiais, padarai ryte apie 09:30val ir kitame Lietuvos banke gauna pinigus tik po 3-4 valandų, niekaip nesugeba susitvarkyti su momentiniais pavedimais. Totaliai technologiškai atsilikęs ir į klientą neorientuotas bankas !!!
Atsakyti
Luminor iki šiol nesupranta, kad UK po Brexit liko SEPA erdvėje ir nuskaito 10€ mokestį už pavedimą iš UK. Su Swed viskas OK, o Luminor gyvena savo gyvenamoje. Konsultantai nėra įpratęs kad UK tai yra SEPA, o po atsiradimo rašinėja nesąmones atsakant į pretenzijos. Siūlo kreiptis į LB. Be abejo bus pretenzija į LB ir VVTAT. Kiek žinau vis daugiai visi bėga iš Luminor, kiek privatį, tiek ir verslas.
Atsakyti
Jau 2 savaitės, kaip nesusitvarko su momentiniais pervedimais į PAYSERA po sistemos atnaujinimų. Jeigu jau taip nėra įmonėje specialistų, tai naikinkit tokį papildymą.Toks atžagarumas su ilgalaikiais klientais, kažkas baisaus. Žiauru, jog šiais laikais taip bankų sistemos dirba. Atsakysime per 3 darbo dienas, bet jau 10 praėjo ir nėra atsakymo???
"Ups, įvyko klaida!
Čia atėjote iš svetainės, kuri priklauso PIS Production
Tai ne tavo klaida, tai mūsų. Atsiprašome."
Atsakyti
Itin didele nekompetencija. Reikejo elementaraus limito pakelimo, teko skambinti 3 kartus ir net patvirtinus paraiska, limitas nebuvo pakeltas, kadangi jie net nesugebejo patikrinti prasomo limito dydzio.
Pasirodo 200’000 yra max. riba taciau tai suzinai tik nesugebedamas atlikti pavedimo (nors paraiska patvirtinta ir limitas pakeltas) ir turedamas vel skambinti.
“Patvirtinimas” nieko nereiskia. Taip pat konsultantu zinios apie pacio banko paslaugas ir operacijas tiesiog apgailetinai menkos.
Nerekomenduoju naudotis sios istaigos paslaugomis, nes banku pavadinti jau sunku.
Atsakyti
BlackCat 2020-04-17 11:57:12
Tomai, niekas nekaltas, kad dėl tavo mokėjimo bendrauti
banke greitai nebeliks klientu.
Be to, pranešu visiems stebuklingą receptą. Kreiptis reikia į Lietuvos banko valdybą. Stebuklas, bankas iš karto atšaukia visas pretenzijas.
Atsakyti
Užsisakiau pažymą, kuri leistų parduoti bankui įkeistą turtą. Gaunu žinutę kad pažyma paruošta ir reikia pasiskambinti į banką. Atsiliepusi konsultantė pasakė kad reikia atvykti į banką kad išduotų pažymą. Eilė už savaitės, arba "gyva" eilė. Ar galima gauti tai elektroniniu paštu? Tai taip, galima, tik nėra aišku kada.... Kadangi reikia skubiai ir BANKAS NEŽINO KADA GALĖTŲ ATSIŲSTI, o man reikia skubiai (ėmiau trumpiausius terminus), pėdinu į banką. Pralaukiau valandą ir supratau kad reiks dar pusdienį laukti... Čia rimtai? Kelintame amžiuje dirba šitas bankas? Vyriausybė skatina kad mes mažiau kištume nosį iš namų, o ten bet kokio dydžio eilė tam, kad išduotų popierių, kurį galima paprasčiausiai išsiųsti kai jis suformuojamas...
Džiaugiuosiu kad parduosiu jiems užsatytą turtą ir niekada neturėsiu reikalų su Luminor.
Atsakyti
Norėjau pasidžiaugti kokybišku, greitu ir profesionaliu aptarnavimu paskolos būstui vertinimo ir išdavimo procese (atsakinga darbuotoja R. Gumbaragienė). Paskola buvo tokia, kur reikėjo įdėti daugiau darbo ir pastangų (pajamos iš įvairių šaltinių ir nepakanka patikrinti sodros). Luminor pasirodė reikšmingai geriau nei kiti bankai į kuriuos kreipiausi paraleliai, nes kitų bankų atsakingi darbuotojai nenorėjo/neskubėjo gilintis į situaciją ir paskolos vertinimo procesas buvo atliekamas lėtai bei atmestinai/paviršutiniškai. Todėl džiaugiuosiu Luminor darbuotojų profesionalumu ir tikiuosi, kad ateityje toks pat profesionalumas atsiras ir Luminor mobiliojoje programėleje, kuri nuo kitų pagrindinių bankų atsilieka labai daug.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi šio banko darbuotojomis. Per 2 mėn. nesugebėjo atnaujinti pasibaigusios mokėjimo kortelės. Tada nusprendžiau pasirinkti kitą banką. Buvau girdėjusi, nors parašai prašymą, kad uždarytų sąskaitą, tai nereiškia, kad taip ir bus. Uždariau sąskaitą, pareikalavau dokumento kopijos. Maniau, kad baigėsi visi nemalonūs prisiminimai apie šią įstaigą.Sodra po kelių dienų, {nors nurodžiau kito banko sąskaitą} perveda pinigus į Luminor banką.Šis pinigų negrąžina atgal, į mano sąskaitą taip pat neperveda. Pasirodo, kad neuždarė buvusios sąskaitos, skaičiuoja mokesčius. Visai nesvarbu, kad rodau padarytą kopiją, Ciniškai meluoja, išsisukinėja, aiškina, kad ištaisys klaidą, tačiau nieko nedaro.Svarbiausia, nei į Sodrą grąžiną, nei man atiduoda pinigus.Tai tęsiasi jau 2 mėn. Pasakykit, kuo jie skiriasi nuo sukčių?
Atsakyti
2 savaičių eilė konsultacijai banke ir tik du aptarnaujantis skyriai. operatyvumo lygis -100
Atsakyti
Gal netrukus uzdarys visus filialus, palike koki viena didziuosiuose miestuose Rajonuose senokai uzdare, buvo dar vienas artimesnis Utenoje, nors ir iki jo 60 km. Dabar neliko ir jo.Iki artimiausio Panevezyje jau virs 100km. Ka jie ten sau galvoje, tai neaisku. O ir susisiekti su banku tikrai reikia angeliskos kantrybes. Konsultantu bendravimas klaikus, paaiskinti nieko nemoka, nors uzduodami paprasciausi klausimai. Esu sio banko klijentas dar nuo tu laiku, kai jis vadinosi Zemes ukio. Veliau DNB. Tada dar viskas buvo neblogai. Bet pasidarius Luminor neliko nieko normalaus.Manau reikia kuo greiciau begti is sios betvarkes i normalesni banka.
Atsakyti
Kas galite, bėkite iš šito banko. Nežinau, gal ir kiti tokie patys (kuo tikrai tikiu), bet nors kitų bankų bankomatų gali rasti, o luminor, bankomatų norint surasti, reikia lakstyti po visą miestą, o jei ne - mokėk 2%. Jokios pagarbos nėra klientui. Niekas nepraneša apie pasikeitusias sąlygas. Norisi tikėti, kad kiti bankai žmoniškesni.
Nepatenkintas klientas
2021-08-11 11:32:56 IP 2noar98n
Atsakyti
2021-08-05 iš SEB į Luminor banko sąskaitą pervesta didelė suma. Mokėjimo pavedimas yra įvykdytas, pavedimo kopija 2021-08-09 išsiųsta Luminor banko el. pašto adresu [email protected]
Luminor bankui skambinta 5 kartus, tačiau nė vieną kartą nebuvo paaiškinta kodėl iki šiol nėra gautos piniginės lėšos. Paskutinį kartą paskambinus ir neišklausius situacijos ir mūsų, lojalių Luminor banko klientų, nepasitenkinimo buvo nutrauktas pokalbis ir mestas ragelis.
Skambinus 2021-08-10 Luminor banko konsultantė minėjo, kad įmonei bankas gali suteikti kompensaciją už patirtus nuostolius (pokalbiai banke yra įrašomi), tačiau jokios pagalbos, informacijos kada bus įskaityti pinigai, nesame gave.
Dėl susiklosčiusios padėties įmonė patiria finansinius bei įmonės veiklos nuostolius: darbo užmokesčio mokėjimas, atsiskaitymas su tiekėjais, rangos darbų atlikimas sutartyu terminu...
Jokios informacijos ir pinigų nuo 2021-08-06...
Apgailėtina.
Atsakyti
Pavedima padarius 8 ryto, kitos saskaitos dar pinigai nepasieke, jau praejo 12val, darbo diena. Prastesnio banko neesu mates
Atsakyti
Banku šitos kontoros nepavadinsi, pavedimai vėluoja dienomis.. šalies viduje, skundų net neverta rašyti, nes kaltų nebus.. bankomatas prarijo pinigus, jų negrąžino
Paskutiniu metu, jeigu kas daro pavedimą iš SEB ar SWED, taip pas juos techninės kliūtys, ir pavedimas gaunamas sekančią dieną.. ir tai dažniausiai ne ryte, arba jiems blogai su finansais.. arba jie tuos pinigus per naktį kažkur prasuka..
Nevykdo savo įsipareigojimų, manau netoli bankrotas.. pasitikėjimo nulis.. uždarau sąskaitą šitam čigonų kolektyve..
Atsakyti
Šiandien atidarėme sąskaitą Luminor jau penktai savo įmonei, turiu ir asmeninę. Viskas su jumis gerai, bet problemų yra ir jas reikia spręsti, kitaip, tikrai pradės bėgti klientai.
1. Momentiniai mokėjimai
2. Juridinio asmens anketa ir blokavimas
3. Call centro pasiekiamumas
4. Sutrikimai e-banke.
5. Banko tinklas
Asmeniškai esu klientas dar nuo tų laikų, kai buvo išduodamos Lietuvos Žemės ūkio banko kortelės, vėliau Nord/LB ir t.t. apie 20 metų. Taigi esu senas ištikimas klientas ir po DNB bei Nordea susijungimo jaučiu kažkokį chaosą. Iki tol buvo viskas tikrai geriau. Taip, kad susiimkit, atsižvelkite į pastabas, nes dominuoja vien neigiami komentarai. O mes tai įvertinsime ir dirbsime toliau :) Prieš 10 metų aptarnavimas buvo tobulas, banko tinklas platus. To pasigendame :) Sėkmės.
Atsakyti
Ypač nekompetetingi darbuotojai, paprašius nebeatnaujinti kortelės t.y. nebegaminti naujos užblokavo realiai dar ant rankų esančią ir galiojančią kortelę, bet vat pagrindinė smulkmena, kad užmiršta apie tai pranešti klientui....o motyvas tokiam poelgiui labai paprastas: "mes tiesiog kitaip negalime padaryti nes nauja kortelė yra iįduodama senos pagrindu....". Vistik kodėl darbuotojas neinformavo apie tai, kad tokiu būdu bus blokuojama realiai dar veikianti kortelė nepateikė atsakymo...panašūs nesusipratimai su šiuo banku per paskutinius kelis metus jau ne pirmas...Kaip pvz banko skyrius rajone uždarė, bet vat tėvas prireikus atsinaujinti - prasitęsti banko kortelės galiojimą banko konsultantai pareikalavo atvykti į skyrių, kuris yra už 50 km nes jiems reikalinga pasidaryti asmens dokumento kopiją....vat koks technologiškai "pažangus" bankas...
Atsakyti
Tiesiai šviesiai - šūdbankis ir tiek. Darai pavedimą, pinigus nuskaito, o adresato jau dvi paras pinigai nepasiekia. Informacija jokia nei sms nei elektroniniu paštu neteikiama. Svarbu pinigus už paslaugas paimti ir telefonu giedoti, kad yra sutrikimai. Kurie beje bent dukart per mėnesį kartojasi.
Atsakyti
I menesi karta, butinai neveikia nors viena- dvi dienas. Pats prasciausias bankas kokiu teko naudotis. Tikrai niekam nelinkeciau susidurti su tokiu banku. Esu labai supykusi. Uzvakar negalejau atsiskaityti degalineje, kadangi neaptarnavo korteles, bankomate taip pat issigrininti neduoda. Grazu vakara likau ant ledo mieste su 1, 5m vaiku, nors gyvenu uz miesto 25km su tusciu kuro baku, ir pinigais korteleje kuriais neimanoma pasinaudoti. Siandien pareiske, kad esa buvo duomenis pavogti todel geguzes 21d apribojo, o birzelio 7d. visiskai nustojo veikti, teigia, kad informavo zinute, zinutes iki sios dienos dar negavau. Ir jei buvo pavogti mano duomenys kaip jie teige, tai kodel kortele nebuvo blokuojama iskart, o tik po keliu savaiciu, kur logika????? Negana to, vakar vakare atlikau pavedima, kuri siandien turejo gauti zmogus, pasirodo negavo! Vel likau melages vietoje, pinigai neaisku kur. Pinigais negaliu naudotis nei kortele, pavedimai ir tie per dvi dienas nepereina, o pinigus nuskaiciavo. Tik uzdaryti toki banka!!!!!
Atsakyti
Labai blogai. Aptarnavimas. Informacijos simuteikjmas ir visos paslaugos.
Atsakyti
Problemos banke prasideda. Pinigų pavedimą padariau prieš 8 val. ryte o iki 15:30 kito banko dar nepasiekė, nors pagal visas tvarkas iki 12 val. turėjo būti pervesta.
Atsakyti
Edgaras 2020-09-08 16:43:11
Sveiki, teko 3 kartus skambinti trumpuoju numeriu ir bandyti sukontaktuoti svarbiu klausimu. Niekas neatsiliepė, o abu kartus laukiau 7-10min. (skambutis mokamas), vėliau niekas neperskambina. Gal tai atrodytų ir smulkmena, bet kokia yra prasmė tada mažinti Luminor skyrius visoje Lietuvoje ir nedidinti klientų aptarnavimo skyriaus. Šiuo metu komunikacija ir susiekimas su banku yra absolučiai neefktyvus ir nekokybiškas.
А как вам 50 евро потраченные на роуминг только для того чтобы послушать музыку Люминор банка? Я сделал два звонка по 15 минут каждый и никто не взял трубку. Оказывается Люминор банк не может идентифицировать клиента через мобильную подпись. Любой другой банк это легко может сделать и дать любую информацию своему клиенту. Нужно обязательно звонить со своего зарегистрированного телефона. Отвратительный сервис. Я точно закрою счета в этом банке.
Niekam tikęs bankas
2020-09-30 13:13:55 IP 2i24t40i
Atsakyti
Aptarnavimas niekam tikęs, problemų sprendimas atmestinas
Atsakyti
Sudbankis blin. Savaitgali negaliu prisijungti prie paskyros, o is ju jokio perspejimo. 25 kartus vedziau kodus teisingus ir neveike kol uzblokavo prisijungima. Taip tik sudbankiuose buna.
Atsakyti
Sveiki, Bet tikrai kultūrą, kainodarą ir skaidrumą galėjo perimti iš Nordea. Kainodaros kaitaliojimai kas mėnesį, pinigų nuskaitymai neaišku, kas už ką. Ar paiškinimas mes paskelbėm savo svetainėje. Pavyzdžiui, praneša, kad bus tik tokie krepšeliai. Perklausi laiškais kokia bus įtaka man, kadangi turiu kitokį. Atrašo jokios, jis galios toliau. Perklausi bus pokyčių atrašo ne. Rugsėjo mėn, pakeičia krepšelio kainodarą. Vualia papildomi 1.80 nuskaitomi. Automatiniai kredito kortelės grąžinimai nebeveikia, dar ~1, 5eu. Nuskaitoma paskolos įmoka nuo sąskaitos dar 0, 10cnt. Su Nordea tokių įvykių nebuvo. Ai dar į laišką Internet Bankinge atsako 3-4d bėgyje. Prisiskambinti pavyko tik skambinant keturias dienas iš eilės ir skiriat tam vidutiniškai apie 40min. Po nepilnų keturių minučių skambutis numetamas, su pranešimu, kad visi konsultantai užimti. Jei neįklimpot su šituo banku, tai ir neatsidarykit čia sąskaitos.
Atsakyti
Sveiki, teko 3 kartus skambinti trumpuoju numeriu ir bandyti sukontaktuoti svarbiu klausimu. Niekas neatsiliepė, o abu kartus laukiau 7-10min. (skambutis mokamas), vėliau niekas neperskambina. Gal tai atrodytų ir smulkmena, bet kokia yra prasmė tada mažinti Luminor skyrius visoje Lietuvoje ir nedidinti klientų aptarnavimo skyriaus. Šiuo metu komunikacija ir susiekimas su banku yra absolučiai neefktyvus ir nekokybiškas.
Atsakyti
Su šia įstaiga tikrai didelės problemos. Gali būti slepiamos nuo klientų. Išmokėjome lizingą už auto liepos 22 dieną. Susisiekti pavyko tik šiandien. t.y. po dviejų savaičių!!! Lizingo atstovė kalbėjo atsainiai, net neatsiprašė. Dvi savaites negalima susisiekti su banku? Arba "visi operatoriai užimti', arba "jus užregistravome". Ir toliau niekas nesusisiekia. Manau reikia skubiai keisti banką, siūlau visiems pagalvoti. Mes tai tikrai uždarysime visas įmonės ir asmenines sąskaitas šiame banke. Kol buvo Nordea viskas buvo tikrai puiku.
Atsakyti
Iš 50 karto prisiskambinus trumpuoju numeriui užregistravo konsultacijai tada, kai konsultantė nedirba. Telšiuose konsultantė dirba tik 3 dienas, eilės ilgiausios. Nėra funkcijos kad bankas perskambintų, jei negali atsiliepti. Toks jausmas kad prie telefono 1 darbuotoja pasodinta visai Lietuvai. Vienu žodžiu, aptarnavimas baisus. Planuoju uždaryti sąskaitą.
Atsakyti
Prisiskambinti be šansų. Bėkite tolyn nuo šito banko, pinigus nuskaičiuoja už nieką, servisas - nulis.
Atsakyti
Tragedija ne bankas, po sąskaitų perkėlimo į vieningą sistemą neįmanoma prisijungti, nes prisijungimas užblokuotas. Telefonu gali visą savaitę skambinti niekas nekelia, klientų aptarnavimo skyriuje ir chaosas, milžiniškos eilės.
Atsakyti
Nuoširdžiai linkiu visiems bėgti iš šito banko kuo toliau.... smart ID su jais nedraugauja, stinga... sąskaita nesinaudoju, bet žinoma sąskaitą juk administruoja ir mokestis kas mėnesį nuskaičiuojamas, kadangi tikrai yra ką ten administruoti, kai lėšų koje jau daugiau nei metai nėra. O kai galiausiai prisiruoši uždaryti sąskaitą prasideda kryžiaus žygiai....
Atvykite į Luminor! Užsiregistruokite atvykimui! Eilė tik 20 dienų!!!
Jei kils klausimas "o gal įmanoma internetu?" Tai žinokit sėkmės ieškant. Be šansų.
Jei visgi norėsit pasiteirauti ar tokia galimybė yra, tai telefonu tikrai nesusisieksit... 10 kartų po 3 su puse minutės pokalbio, kad išgirstumėte kas kartą jog, visi konsultantai užimti ir baigiamas pokalbis. O kaina viso labo tik 9ct/min.
Kai galiausiai mistišku būdu susisieksite, žinokit, jog jei jūsų sąskaitoje yra lėšų, jos uždaryti negalite. Jei sąskaitoje yra neigiama suma (už administravimo mokestį) sąskaitos uždaryti taip pat negalit. Sėkmės!
Atsakyti
Mūsų įmonė 9 metus naudojasi šiuo banku, pats asmeniškai nuo 2003 m. Deja, sąskaitas uždarysime.
Bankas neleidžia atlikti nė vieno pavedimo. Paskambinus, sako, jog nežino kodėl. Galbūt tai juridinio asmens anketos trūkumas. Anketa pateikta, sąskaitos toliau blokuotos. Paskambinus po 2 sav. Aiškina, kad blokuota dėl Juridinio asmens anketos, kurios nemato. Nors prieš dvi sav. gautas patvirtinantis laiškas, kad anketa pateikta sėkmingai. Tegali pasakyti, kad kada nors atblokuosime. Įmonė negali vykdyti atsiskaitymų su paslaugų, prekių tiekėjais, stoja veikla. Kas nenori netikėtumų, patariame neturėti jokių reikalų su šiuo banku.
PATS BLOGIAUSIAS BANKAS LIETUVOJE
2020-05-05 00:19:20 IP 2fc3m41q
Atsakyti
Buvo reikalinga atlikti pavedimą eurais iš Luminor banko į kitą Lietuvos banką. Ji buvo bandomas atlikti internetine bankininkystę per Luminor Nordea programėlę telefone. Niekas nepatikės, kad šio pavedimo negalima atlikti, nes Luminor bankas programėlėje parašė, kad Lietuvos bankas nėra EEE šalies bankas ir pasiūlė atlikti tarptautinį mokėjimą, kuris yra begalo brangus. Tada buvo pasirinktas kitas Lietuvos bankas, bet ir vėl gautas toks pat atsakymas. Už naudojimasi Luminor paslaugomis kas mėnesį yra mokamas mokestis.
Tai koks Luminor esate bankas, jei Jums kiti Lietuvoje bankai nera Lietuvos bankai?
Uz ką Jums reikia mokėti paslaugų mokėstį, jei negalima elementaraus paparasčiausio pavedimo atlikti?
Kodėl aš mokėdamas už paslaugas esu priverstas dar papildomai mokėti už tarptautinį pavedimą į savo šalį?
Absurdas, pyktis, nusivylimas, apgailėtina ir niekam nerekomendavimas Jūsų banko!
Mano draugai jau 5 metai, kaip VISIŠKAI NEMOKAMAI!!! naudojas Paysera, šiek tiek mažiau Revolut, Monese bei kitais bankais ir JOKIŲ NĖRA BUVĘ NEGALĖJIMŲ PERVESTI PINIGŲ!!!
Pats laikas nutraukti su Jumis paslaugų teikimo sutartį, kas ir bus padaryta.
Nes kam Jūs tokie Luminor banke esate reikalingi?
Niekam!!!
NES LUMINOR - PATS BLOGIAUSIAS BANKAS LIETUVOJE!!!
Atsakyti
Tomas 2020-04-17 09:49:15
Tokie kaip tu matyt visur problemas mato. Ir parduotuvėj jam blogai ir namie ir banke ir turguj. Apsidairyk aplink ir daryk išvadas. Trolini banką ir nori atsakymo į kurį galima atsakyti tik gavus pilną informaciją. Atėjo sąskaita su minusu ir klausi ar tai permoka? Iš kur sąskaita? Už ką? Gal net ne iš banko? Kol neparodysi sąskaitos, niekada niekas neprisiims atsakinėti, nes gali suklaidinti, po to kaltinsi, kad blogai informavo. Dabar aišku kvaily?
Tomai, niekas nekaltas, kad dėl tavo mokėjimo bendrauti
banke greitai nebeliks klientu.
Atsakyti
BlackCat 2020-04-16 22:06:44
Tomai, kad esate nestabilios psichikos, matosi. Tai kad skaityti ismokote, irgi. O vat tai, kad esme jums nepasiekiama, tai jau jusu beda.
Taigi bankas klonuoja tokiu, kaip jus? ar cia tokia gynibos taktika.
O klausimas liko tas pats... -30 yra neigiamas skaicius?
Tokie kaip tu matyt visur problemas mato. Ir parduotuvėj jam blogai ir namie ir banke ir turguj. Apsidairyk aplink ir daryk išvadas. Trolini banką ir nori atsakymo į kurį galima atsakyti tik gavus pilną informaciją. Atėjo sąskaita su minusu ir klausi ar tai permoka? Iš kur sąskaita? Už ką? Gal net ne iš banko? Kol neparodysi sąskaitos, niekada niekas neprisiims atsakinėti, nes gali suklaidinti, po to kaltinsi, kad blogai informavo. Dabar aišku kvaily?
Atsakyti
Tomas 2020-04-16 19:17:43
Nenukreipk klausimo, avigalvi.
Tomai, kad esate nestabilios psichikos, matosi. Tai kad skaityti ismokote, irgi. O vat tai, kad esme jums nepasiekiama, tai jau jusu beda.
Taigi bankas klonuoja tokiu, kaip jus? ar cia tokia gynibos taktika.
O klausimas liko tas pats... -30 yra neigiamas skaicius?
Atsakyti
BlackCat 2020-04-16 17:55:37
Tomas, trečias bandymas bus? Kiek save klonuosi?
Nenukreipk klausimo, avigalvi.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
GF bankas
GENERAL FINANCING BANKAS

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
SME Finance
Išmanus finansavimas verslui

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
„SME Finance“ kuriame naujus finansavimo sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei AI pagrįstą finansinių technologijų platformą, kuri priima labai greitus skolinimo sprendimus. Mes reaguojame į situaciją, kuri yra šiandien ir kuriame įrankį, kuriuo naudotis užtenka kompiuterio ar išmaniojo telefono. Kai...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...
Neris
Adresas: Jogailos g. 4, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Kredito unija „Neris“ yra Lietuvos Centrinės Kredito Unijų (LCKU) grupės narė ir veikia pagal Lietuvos Banko licenciją. Esame kooperatinė bendrovė, teikianti konkurencingas, aktualias ir kokybiškas finansines paslaugas savo nariams. Pagrindiniai mūsų nariai ir klientai – gyventojai ir smulkus verslas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Aston Martin" žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius
"Aston Martin" žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius 06-23 15:05
• Garsiosiose Gudvudo "hill climb" lenktynėse "Aston Martin" pristatys ribotos ir galutinės serijos "V12 Vantage" modelį. • Viešai bus pristatytas greičiausias ir galingiausias prabangus pasaulio...
APVA primena apie Lietuvos renovacijos žemėlapį
APVA primena apie Lietuvos renovacijos žemėlapį 06-23 11:00
Interaktyvus Lietuvos renovacijos žemėlapis – puikus įrankis šalies gyventojams, besidomintiems daugiabučių atnaujinimu. Šioje platformoje galima rasti aktualiausią informaciją apie baigtus ar...
Naujasis "Flying Spur S" – sportinio stiliaus premjera "Goodwood Festival of Speed" renginyje
Naujasis "Flying Spur S" – sportinio stiliaus premjera "Goodwood Festival of Speed" renginyje 06-22 10:43
"Bentley" užbaigia savo naują į vairuotoją orientuotą S seriją, pristatydama naująjį "Flying Spur S", pasižyminti aštresne dinamika, įspūdinga išvaizda ir dramatišku variklio tonu, taip pabrėžiant...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Amazon.com 112,44 +3,20%
Adobe Systems 376,64 +3,10%
Nasdaq 158,26 +3,03%
Nike 108,00 +2,94%
AIG 49,60 -3,46%
Chevron 142,43 -3,68%
Caterpillar 178,67 -4,88%
ConocoPhillips 87,89 -5,56%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1936,86 -0,56%
Benzinas 3,19 +0,31%
Cukrus 0,81 +1,25%
Sidabras 24,55 -3,00%
Ryžiai 431,00 +2,13%
Dyzelis 4,04 +6,88%
Jautiena 6,13 -1,92%
Dujos (JAV) 6,53 +33,81%