VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Longo LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Longo LT

Atsiliepimai apie Longo LT, UAB

Pirkite atsakingai, vairuokite laimingai!
Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Longo LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Iš Longo pirkau jau du automobilius. Labai patiko pardavėjų kantrybė bei geranoriškumas. Galėjau bandytis, apžiūrinėti kiek tik noriu, be jokio skubinimo. Dokumentai, taip pat nedidelis finansavimas buvo sutvarkyti labai paprastai ir greitai.

Abu automobiliai turėjo problemų per garantinį laikotarpį. Pirmojo neveikė kondicionierius ir buvo sutvarkytas labai greitai ir kokybiškai, o antrajam išlindo gamyklinis variklio grandinės defektas. Nors grandinė pagal sutartį neįeina į garantinius remontus, bet pavyko su Longo susitarti ir išlaidas pasidalinti. Garantinis servisas "Autokora" taip pat patiko: žmonės geranoriški, bendravimas mandagus ir aiškus. Pirmuoju Longo automobiliu buvau labai patenkinta - jis, pagal metus, buvo tikrai geros būklės (deja, papuolė į avariją). Tikiuosi, ir antras džiugins. Ačiū, Longo!
[email protected] - nupirksime Jūsų pretenziją
2022-10-25 09:13:10 IP 2df5coik
Atsakyti
[email protected] - nupirksime Jūsų pretenziją

Susisiekite, kartu rasime sprendimą.
Atsakyti
UAB Longo LT 2022-10-13 11:32:34
Laba diena,

Kiekviena situacija yra vertinama individualiai, jeigu įvertinus situaciją matome kad tai mūsų atsakomybės ribose, visada rasime bendrą sprendimą.
Labai apmaudu matysis tokius komentarus kaip p. Giedriaus. Šiuo atveju reikėtų paminėti kad mes su Klientu bendravome ir ieškojome tinkamo sprendimo, galiausiai pakeitėme varikl į mažesnės ridos, t.y. dar pagerinome automobilio būklę, visa tai atlikome savo lėšomis ir mes asmeniškai jokio kontakto su jokiais teisininkais neturėjome. Todėl yra nesuprantama girdėti tokius priekaištus kad esame a*******i ir melagiai kai pilnai sutvarkome automobilį.
Teigėte, kad oficialaus UAB "Autojuta" serviso defektacija niekam tikusi (nors pats į ją neatvykote). Sakėte, kad Jūsų atstovaujamas servisas UAB "Autokora" nerado nieko blogo variklio skyriuje, to ka aptiko UAB "Autojuta". Teigėte, kad vešite į trečia servisą gedimui nustatyti arba imsitės teisiniu veiksmų prieš UAB "Autojuta". Tai kodėl nepadavėt UAB "Autojuta" į teismą, nors teigėte taip padarysiantis. Jei dar paneigsit tiesą, tai įkelsiu visus laiškur ir foto medžiagą su dokumentaciją.
Atsakyti
UAB Longo LT 2022-10-13 11:32:34
Laba diena,

Kiekviena situacija yra vertinama individualiai, jeigu įvertinus situaciją matome kad tai mūsų atsakomybės ribose, visada rasime bendrą sprendimą.
Labai apmaudu matysis tokius komentarus kaip p. Giedriaus. Šiuo atveju reikėtų paminėti kad mes su Klientu bendravome ir ieškojome tinkamo sprendimo, galiausiai pakeitėme varikl į mažesnės ridos, t.y. dar pagerinome automobilio būklę, visa tai atlikome savo lėšomis ir mes asmeniškai jokio kontakto su jokiais teisininkais neturėjome. Todėl yra nesuprantama girdėti tokius priekaištus kad esame a*******i ir melagiai kai pilnai sutvarkome automobilį.
Džiaukitės, kad visa tai nevirto į teisminius procesus ir mažiau verkšlenkite, kai pirkėjai pasako visą tiesą apie Jus. Pardavinedami teigiate, kad Jusu automobiliai patikrinti ir yra nepriekaistingos bukles, bet deja taip nėra.

Dėl Jūsų kaltės patyrėme papildomas išlaidas, kurių nieks net nesiteikė padengti:

* Automobilio sertifikato išėmimas;
* Transporto nuoma (beveik 1mėn laiko);
* Automobilio defektacija;
* Automobilio transportavimas į Kauną;
* Automobilio transportavimas į Vilnių;
* Teisininkų paslaugos.
Atsakyti
UAB Longo LT 2022-10-13 11:32:34
Laba diena,

Kiekviena situacija yra vertinama individualiai, jeigu įvertinus situaciją matome kad tai mūsų atsakomybės ribose, visada rasime bendrą sprendimą.
Labai apmaudu matysis tokius komentarus kaip p. Giedriaus. Šiuo atveju reikėtų paminėti kad mes su Klientu bendravome ir ieškojome tinkamo sprendimo, galiausiai pakeitėme varikl į mažesnės ridos, t.y. dar pagerinome automobilio būklę, visa tai atlikome savo lėšomis ir mes asmeniškai jokio kontakto su jokiais teisininkais neturėjome. Todėl yra nesuprantama girdėti tokius priekaištus kad esame a*******i ir melagiai kai pilnai sutvarkome automobilį.
Jūs labai nukrypote nuo temos. Aš kalbu apie savo situaciją, apie jūsų slepiamus atsiliepimus. Jūs kalbate apie Giedriaus, su Giedrium turėtumėt kalbėti atskirai. Ir tai yra normali mūsų kaip klientų reakciją, kad mes turime pretenzijų. Kurių, mano situacijoje jūs visiškai nesprendžiate ir nesigilinate, nes jums rūpi klientas iki tol kol kliento pinigai pasiekia jūsų sąskaitą. Beje ne vien Giedrius susisiekė su manimi, tai tik įrodo kad dirbate visgi ne taip gerai kaip skelbiate. Galbūt tai bus įdomi istorija pvz Lrytui, visgi kalbame apie nemažus pinigus.
Atsakyti
Rūta 2022-10-13 10:46:07
Nu va, O kiek dar tyli žmonių ir kiek dar jie prislepia atsiliepimų :) nes aš parašiau atsiliepimą longo reviews ir tą atsiliepimą matau tik aš, tai tik dar labiau parodo kad ši kompanija dirba nesąžiningai :) manau po visko dar skelbsiu apie šią kompaniją su visais įrodymais ir kitose viešose erdvėse, nes jie nenori ieškoti draugiško kompromiso su klientais. Giedriau, susisiekite su manim, turiu jums pora klausimų [email protected]
Laba diena,

Kiekviena situacija yra vertinama individualiai, jeigu įvertinus situaciją matome kad tai mūsų atsakomybės ribose, visada rasime bendrą sprendimą.
Labai apmaudu matysis tokius komentarus kaip p. Giedriaus. Šiuo atveju reikėtų paminėti kad mes su Klientu bendravome ir ieškojome tinkamo sprendimo, galiausiai pakeitėme varikl į mažesnės ridos, t.y. dar pagerinome automobilio būklę, visa tai atlikome savo lėšomis ir mes asmeniškai jokio kontakto su jokiais teisininkais neturėjome. Todėl yra nesuprantama girdėti tokius priekaištus kad esame a*******i ir melagiai kai pilnai sutvarkome automobilį.
Atsakyti
Giedrius 2022-10-12 21:03:31
Sėkmės kovojant su šitais apgavikais. Panaši situacija buvo ir mums. Niekam nepatarčiau pirkti automobilio iš šios kompanijos. Laiko ir nervų gaišatis.Nesugebėjo ponas net į defektaciją atvykti. Paskui pezėjo nesamones, kol nesikreipėm į teisininkus.
Nu va, O kiek dar tyli žmonių ir kiek dar jie prislepia atsiliepimų :) nes aš parašiau atsiliepimą longo reviews ir tą atsiliepimą matau tik aš, tai tik dar labiau parodo kad ši kompanija dirba nesąžiningai :) manau po visko dar skelbsiu apie šią kompaniją su visais įrodymais ir kitose viešose erdvėse, nes jie nenori ieškoti draugiško kompromiso su klientais. Giedriau, susisiekite su manim, turiu jums pora klausimų [email protected]
Atsakyti
Rūta 2022-10-05 22:20:14
Pirktas automobilis už €13300 tarnavo lygiai 7savaites. Taisymas kainuos apie €3000-€4000. Privalau perspėti kitus žmones rašydama šį atsiliepimą, nes galbūt kitas žmogus ėmęs būtų paskolą tokiai sumai o kur kalbėt dar apie taisymą. Kalbam apie tūkstančius o ne šimtus. Taip mes pravažiavome su automobiliu beveik 8000km- tuo ši kompanija ir remiasi. Paskambinus jiems paklausus ką jie siūlo tokioje situacijoje-pasakė gerai atveškit automobilį iš Druskininkų į Vilnių mes pasižiūrėsime ir priimsime abiems pusėms tinkamą sprendimą. Mes taip ir padarėme. Longo matyt pamačiusi, kad gedimas kainuoja pusė automobilio vertės, iškart pakeitė visas versijas. Mes likom kalti, mes meluojame, žodžiu mes kvaili-jie teisūs ir protingi. Tada nuvažiavus į jų servisą autokora dar didesnė staigmena tai jų bendravimas-wow. Paskaičius atsiliepimus tikra tiesa parašyta ir kitų žmonių, beje prireikė ir policijos, kad galėčiau pasiimti savo automobilį. Šaipėsi ponas dirbantis ten, kaip jie juoksis kaip tralas bandis užsikelti automobilį, žodžiu tikrai baisiau, nei baisu. Ir ką jūs galvojate Longo net nepasivargino pasigilinti apie klientą. Kas bus toliau, kaip sprendžiame problemą, galų gale kodėl mes pasiėmėme automoblį. Tyli jie, nes tikriausia patys supranta, kad visgi patys kažką ne taip padarė. Jie mus kaltina, kad mes meluojame, kad automobilis tiesiog neužsiveda. Mes turime įrodymus, kad mūsų automobilį paėmė tralas iš Lietuvos draudimo iš mūsų namų aikštelės. Jie tikina, kad mes turėjome girdėti stiprų garsą iš variklio. Jūs rimtai? Aš sumoku tokius pinigus, girdžiu garsą kažkokį neaiškų ir pagal jus aš važinėju toliau? Tai mano mokėti pinigai, jai aš matau ar girdžiu kažką ne to, tai ir taisiusi būčiau. Žodžiu, būtinai būtinai taupant kitų žmonių, artimųjų sveikatą bei pinigus NEREKOMENDUOSIU pirkti šioje kompanijoje dėl savo patirties. Geriausia reklama yra iš lūpų į lūpas.
Sėkmės kovojant su šitais apgavikais. Panaši situacija buvo ir mums. Niekam nepatarčiau pirkti automobilio iš šios kompanijos. Laiko ir nervų gaišatis.Nesugebėjo ponas net į defektaciją atvykti. Paskui pezėjo nesamones, kol nesikreipėm į teisininkus.
Atsakyti
Longo LT 2022-10-06 15:34:46
Laba diena, ši situacija mums yra žinoma. Ir norėtume informaciją pateikti ir iš savo pusės. Susisiekėte su mumis dėl problemos kad nebeužsiveda automobilis, su juo jau buvo nuvažiuota 8000 km, informavote kad grįžus namo automobilis buvo pastatytas ir vėliau tiesiog nebeužsivedė, buvo atvykęs meistras ir patikrino akumuliatorių kuris buvo geras. Mes paprašėme atvežti automobilį į Vilnių, pats autovežio vairuotojas prisipažino kad bandė ne kartą užvesti automobilį ir servise nustatė kad akumuliatorius buvo iškrautas, kas reiškia kad automobilį bandė užvesti ne kartą, o tai galėjo turėti didelę įtaką dar didesniam variklio gedimui. Servise išardžius variklį buvo nustatytas kad yra lūžęs velenėlio laikiklis, defektuoti vožtuvai. Anot specialistų su kuriais konsultavomes net teoriškai neįmanoma kad tiesiog automobiliui stovint ir bandant užvesti įvyktų toks gedimas. Mes nieko neteigiame ir nesakome kas ką padarė, tačiau negalima prisiimti atsakomybės už tokį variklio gedimą, kuris nėra savaiminis.
Kalbant apie policiją, Jūs pati ją išsikvietėte, nes atvykus į servisą nepateikėte jokių dokumentų ir pradėjo reikalauti grąžinti automobilį, servisas vadovaujasi savo tvarka ir bet kam automobilio negali atiduoti.
Jūs į bet kokį komentarą kliento atsakote priešiškai prieš klientą. Pagal jus jūsų klientai nėra teisūs niekada tik jūs esate teisūs. Pagal jūsų pasisakymus mes patys automobilį sugadinome ir tada atvežėm jums :) ir taip žinoma kad aš pati išsikviečiau policiją, nes su manim tiesiog niekas nėjo į kalbas juk kameros sakė yra pas juos tai eikit pasižiūrėkit kas ką sakė kas ko nesakė ir nebus klausimų. Nei jūs buvot ten nei matėt nei girdėjot ir rašot vėl teisindami save. Galbūt jūsų kompanija jausis daugiau uždirbusi iš tokių automobilių, , , kelsis’’ savo vardą ir toliau kaip neaiškių pardavėjų kuriems klientas rūpi tik iki tol kol yra sumokami pinigai. Valio, sėkmės, tik dar kartą pasakau rekomendacijos geriausios yra iš lūpų į lūpas :) būtinai rekomenduosiu nepirkti Longo lt automobilių. Ir taip aš automobili pirkau važiuoti o ne laikyti Aikštelėje dėl grožio todėl su automobiliu buvo važiuota :) ir taip 8000km pirmame savo atsiliepime būtent tą ir parašiau :) ir dėje bet jūs ir vėl teigiate, kad mes meluojame kad automobilis tiesiog neužsivedė savo komentare. Reziume Longo lt sako, kad jai automobilis sugedo klientas pats jį sugadino :)
Atsakyti
Rūta 2022-10-05 22:20:14
Pirktas automobilis už €13300 tarnavo lygiai 7savaites. Taisymas kainuos apie €3000-€4000. Privalau perspėti kitus žmones rašydama šį atsiliepimą, nes galbūt kitas žmogus ėmęs būtų paskolą tokiai sumai o kur kalbėt dar apie taisymą. Kalbam apie tūkstančius o ne šimtus. Taip mes pravažiavome su automobiliu beveik 8000km- tuo ši kompanija ir remiasi. Paskambinus jiems paklausus ką jie siūlo tokioje situacijoje-pasakė gerai atveškit automobilį iš Druskininkų į Vilnių mes pasižiūrėsime ir priimsime abiems pusėms tinkamą sprendimą. Mes taip ir padarėme. Longo matyt pamačiusi, kad gedimas kainuoja pusė automobilio vertės, iškart pakeitė visas versijas. Mes likom kalti, mes meluojame, žodžiu mes kvaili-jie teisūs ir protingi. Tada nuvažiavus į jų servisą autokora dar didesnė staigmena tai jų bendravimas-wow. Paskaičius atsiliepimus tikra tiesa parašyta ir kitų žmonių, beje prireikė ir policijos, kad galėčiau pasiimti savo automobilį. Šaipėsi ponas dirbantis ten, kaip jie juoksis kaip tralas bandis užsikelti automobilį, žodžiu tikrai baisiau, nei baisu. Ir ką jūs galvojate Longo net nepasivargino pasigilinti apie klientą. Kas bus toliau, kaip sprendžiame problemą, galų gale kodėl mes pasiėmėme automoblį. Tyli jie, nes tikriausia patys supranta, kad visgi patys kažką ne taip padarė. Jie mus kaltina, kad mes meluojame, kad automobilis tiesiog neužsiveda. Mes turime įrodymus, kad mūsų automobilį paėmė tralas iš Lietuvos draudimo iš mūsų namų aikštelės. Jie tikina, kad mes turėjome girdėti stiprų garsą iš variklio. Jūs rimtai? Aš sumoku tokius pinigus, girdžiu garsą kažkokį neaiškų ir pagal jus aš važinėju toliau? Tai mano mokėti pinigai, jai aš matau ar girdžiu kažką ne to, tai ir taisiusi būčiau. Žodžiu, būtinai būtinai taupant kitų žmonių, artimųjų sveikatą bei pinigus NEREKOMENDUOSIU pirkti šioje kompanijoje dėl savo patirties. Geriausia reklama yra iš lūpų į lūpas.
Laba diena, ši situacija mums yra žinoma. Ir norėtume informaciją pateikti ir iš savo pusės. Susisiekėte su mumis dėl problemos kad nebeužsiveda automobilis, su juo jau buvo nuvažiuota 8000 km, informavote kad grįžus namo automobilis buvo pastatytas ir vėliau tiesiog nebeužsivedė, buvo atvykęs meistras ir patikrino akumuliatorių kuris buvo geras. Mes paprašėme atvežti automobilį į Vilnių, pats autovežio vairuotojas prisipažino kad bandė ne kartą užvesti automobilį ir servise nustatė kad akumuliatorius buvo iškrautas, kas reiškia kad automobilį bandė užvesti ne kartą, o tai galėjo turėti didelę įtaką dar didesniam variklio gedimui. Servise išardžius variklį buvo nustatytas kad yra lūžęs velenėlio laikiklis, defektuoti vožtuvai. Anot specialistų su kuriais konsultavomes net teoriškai neįmanoma kad tiesiog automobiliui stovint ir bandant užvesti įvyktų toks gedimas. Mes nieko neteigiame ir nesakome kas ką padarė, tačiau negalima prisiimti atsakomybės už tokį variklio gedimą, kuris nėra savaiminis.
Kalbant apie policiją, Jūs pati ją išsikvietėte, nes atvykus į servisą nepateikėte jokių dokumentų ir pradėjo reikalauti grąžinti automobilį, servisas vadovaujasi savo tvarka ir bet kam automobilio negali atiduoti.
Atsakyti
Pirktas automobilis už €13300 tarnavo lygiai 7savaites. Taisymas kainuos apie €3000-€4000. Privalau perspėti kitus žmones rašydama šį atsiliepimą, nes galbūt kitas žmogus ėmęs būtų paskolą tokiai sumai o kur kalbėt dar apie taisymą. Kalbam apie tūkstančius o ne šimtus. Taip mes pravažiavome su automobiliu beveik 8000km- tuo ši kompanija ir remiasi. Paskambinus jiems paklausus ką jie siūlo tokioje situacijoje-pasakė gerai atveškit automobilį iš Druskininkų į Vilnių mes pasižiūrėsime ir priimsime abiems pusėms tinkamą sprendimą. Mes taip ir padarėme. Longo matyt pamačiusi, kad gedimas kainuoja pusė automobilio vertės, iškart pakeitė visas versijas. Mes likom kalti, mes meluojame, žodžiu mes kvaili-jie teisūs ir protingi. Tada nuvažiavus į jų servisą autokora dar didesnė staigmena tai jų bendravimas-wow. Paskaičius atsiliepimus tikra tiesa parašyta ir kitų žmonių, beje prireikė ir policijos, kad galėčiau pasiimti savo automobilį. Šaipėsi ponas dirbantis ten, kaip jie juoksis kaip tralas bandis užsikelti automobilį, žodžiu tikrai baisiau, nei baisu. Ir ką jūs galvojate Longo net nepasivargino pasigilinti apie klientą. Kas bus toliau, kaip sprendžiame problemą, galų gale kodėl mes pasiėmėme automoblį. Tyli jie, nes tikriausia patys supranta, kad visgi patys kažką ne taip padarė. Jie mus kaltina, kad mes meluojame, kad automobilis tiesiog neužsiveda. Mes turime įrodymus, kad mūsų automobilį paėmė tralas iš Lietuvos draudimo iš mūsų namų aikštelės. Jie tikina, kad mes turėjome girdėti stiprų garsą iš variklio. Jūs rimtai? Aš sumoku tokius pinigus, girdžiu garsą kažkokį neaiškų ir pagal jus aš važinėju toliau? Tai mano mokėti pinigai, jai aš matau ar girdžiu kažką ne to, tai ir taisiusi būčiau. Žodžiu, būtinai būtinai taupant kitų žmonių, artimųjų sveikatą bei pinigus NEREKOMENDUOSIU pirkti šioje kompanijoje dėl savo patirties. Geriausia reklama yra iš lūpų į lūpas.
Atsakyti
Pirkome automobilį šiandien, ar geras bus, be problemų dar pasakyti negaliu :) bet noriu padėkoti Laurynui, kuris mus aptarnavo, buvo labai kantrus :) ir maloniai atsakė į visus mūsų klausimus ;)
Atsakyti
Sveiki,
Pirkau prieš keletą mėnesių Seat leon 2016 1.6 dizelį.Automobilis atrdodė tvarkingas su keletą smulkių įbrežimų. Kaina gan patraukli. Darbuotojas pasakė, kad automobiliui buvo pakeistas tepalas ir filtras. Salonas tvarkingas. Užtikrino, kad automobilis nebuvo daužtas, tad nutariau nusipirkti. Nusipirkęs, pasikeičiau generatoriaus diržą oro filtrą bei pagrindinį diržą. Per keletą mėnesių neatsirado jokių defektų. Šiaip automobiliu patenkintas viskas dirba kaip laiktrodukas.
Perskaitęs komentarus gali susidaryti prasta nuomonė apie "longo", bet iš savo patirties galiu pasakyti, kad kad jie pardavė tvarkingą automobilį kuriuo esu patenkintas :) Kai nuspręsiu parduoti seatą, vėl užsuksiu į Longo.
Atsakyti
Norėjau pirkti pas juos automobilį, bet po šitokių atsiliepimų apie šią įmonę Longo, praėjo ir noras pirkti, nebepirksiu.
Atsakyti
Valdas 2022-07-13 11:49:37
Gerb. kolega,
Aš nurodžiau ir el. paštą ir tel. numerį, o beęndravau su jaunuoliais sėdinčiais prie pirmo ir antro stalų iš rytų pusės. Ačiū.
Pagarbiai Valdas, tel Nr. 868780107
Ačiū už patikslinimą. Tikrai nenorėjome Jūsų įžeisti, tačiau mūsų kainų politika yra aiški, nurodytos kainos yra galutinės.
Atsakyti
Longo LT 2022-07-13 11:00:40
Laba diena, p. Valdai, galbūt galite nurodyti kada ir su kuo bendravote? Pagal Jūsų telefono numerį ar el. paštą sistemoje nerandame.
Gerb. kolega,
Aš nurodžiau ir el. paštą ir tel. numerį, o beęndravau su jaunuoliais sėdinčiais prie pirmo ir antro stalų iš rytų pusės. Ačiū.
Pagarbiai Valdas, tel Nr. 868780107
Atsakyti
Valdas 2022-07-12 18:57:38
Nekultūringi, nemandagūs, pasipūtę ir arogantiški šikniai. Jeigu jie klientus su ironija siuntinės į Gariūnus, tai tokios įmonės dienos suskaičiuotos. Ačiū.
Laba diena, p. Valdai, galbūt galite nurodyti kada ir su kuo bendravote? Pagal Jūsų telefono numerį ar el. paštą sistemoje nerandame.
Atsakyti
Nekultūringi, nemandagūs, pasipūtę ir arogantiški šikniai. Jeigu jie klientus su ironija siuntinės į Gariūnus, tai tokios įmonės dienos suskaičiuotos. Ačiū.
Atsakyti
Mindaugas 2022-06-16 15:49:17
11448
Ačiū, patikrinome ir apgailestaujame, tačiau tai buvo automobilis kurį mes patys nupirkome iš Kliento ir jis buvo eksploatuojamas Lietuvoje ir parduodant negavo Longo sertifikato. Neturėjome informacijos apie buvusius įvykius. Nors tokių automobilių daug neturime, tačiau po šios situacijos sugriežtinsime Lietuvoje eksploatuotų automobilių pirkimo tvarką.
Atsakyti
Longo LT 2022-06-16 15:40:19
Galbūt galite nurodyti paskutinius penkis VIN kodo skaičius?
11448
Atsakyti
Mindaugas 2022-06-16 15:35:56
VW Passat 2015 m.
Galbūt galite nurodyti paskutinius penkis VIN kodo skaičius?
Atsakyti
Longo LT 2022-06-16 14:37:37
Laba diena, Mindaugai,

Atsiprašome už Jūsų patirtį, galbūt galite nurodyti kokį automobilį iš mūsų įsigijote?
VW Passat 2015 m.
Atsakyti
Mindaugas 2022-06-16 12:38:54
Tiesiog "labai gera" įmonė, tik dabar niekam nerekomenduočiau iš ten pirkti. Beveik prieš du metus pirkom automobilį, nesu auto specialistas tai pasitikėjau šia įmone. O dabar reikia praeiti techninę apžiūra ir pasirodo, kad priekinis kairės pusės žibintas angliškas. Tas malonumas apie 700 eur. "didelis dėkui" LONGO LT
Laba diena, Mindaugai,

Atsiprašome už Jūsų patirtį, galbūt galite nurodyti kokį automobilį iš mūsų įsigijote?
Atsakyti
Tiesiog "labai gera" įmonė, tik dabar niekam nerekomenduočiau iš ten pirkti. Beveik prieš du metus pirkom automobilį, nesu auto specialistas tai pasitikėjau šia įmone. O dabar reikia praeiti techninę apžiūra ir pasirodo, kad priekinis kairės pusės žibintas angliškas. Tas malonumas apie 700 eur. "didelis dėkui" LONGO LT
Atsakyti
Giedrius 2022-05-23 23:33:07
Tai ir yra jūsų kaltė, kadangi automobilį priregistravote su 139g/km co2, o skelbime daklaruojate 115g/km co2. Regitrai nepateikėte visų dokumentų, kurie įrodytų automobilio gamintojo co2 deklaruojamus skaičius (coc sertifikato). Prašau spręsti šią problemą su klientu ir nekaltinti kitų, nes visa tai nedera Jūsų kompanijos įvaizdžiui, kur skelbiatės, kad:

1) Mes siekiame užtikrinti, kad kitą savo automobilį įsigytumėte skaidriai, saugiai ir kad jūsų patirtis perkant būtų nepriekaištinga. Mes norime, kad Jūs galėtumėte išsirinkti automobilį iš plataus asortimento, jį nusipirkti ir atlikti visas finansines operacijas tą pačią dieną ir išvažiuoti iš automobilių aikštelės patenkintas (-a) tiek automobiliu, tiek suteiktų paslaugų kokybe. Sužinokite apie tai daugiau „Kaip mes dirbame“.

2) „Longo“ siekia išpildyti tris pažadus klientams:
PLATUS ASORTIMENTAS: Didžiausias ir plačiausias konkurencingos kainos populiarių modelių naudotų automobilių pasirinkimas Baltijos šalyse.
PATOGU IR SAUGU: Patogiausias ir saugiausias naudotų automobilių pirkimas nuo pradžios iki pabaigos tiek internetu, tiek fizinėje pardavimo vietoje.
AUKŠČIAUSI STANDARTAI: Tik kokybiški, garantuotos ridos, techniškai sutvarkyti ir išvalyti automobiliai su visa prieinama istorija.

Noriu perspėti kitus, Jūsų būsimus klientus, kad nepakibtų ant tokių LONGO.LT melo pinklių.
Jums buvo pasiūlyta spręsti problemą, bet Jūs atsisakėte pareikšdami, kad tai ne JŪSŲ problema. Prašėme susisiekti telefonu, tačiau to nepadarėte. Tegul visi sužino kaip Jūs elgiatės, ir nekaltinkit pirkėjų, kad Jums kažkas grąsino. Pateikit įrodymus.

Longo.lt
Giedrius Giedrius Laba diena, Giedriau. Kartu su žmona jau išliejote savo nepasitenkinimą visais įmanomais būdais: palikote atsiliepimus, komentavote, grąsinote teismais, bandėte derėtis (po to kai viešai mus apšmeižėte) ir vis tiek jums maža. Jūsų grąsinimų mes nebijome, nes kaip ir minėjome, nepažeidėme jokių Lietuvoje galiojančių įstatymų. Gražios Jums dienos.
Atsakyti
Tai ir yra jūsų kaltė, kadangi automobilį priregistravote su 139g/km co2, o skelbime daklaruojate 115g/km co2. Regitrai nepateikėte visų dokumentų, kurie įrodytų automobilio gamintojo co2 deklaruojamus skaičius (coc sertifikato). Prašau spręsti šią problemą su klientu ir nekaltinti kitų, nes visa tai nedera Jūsų kompanijos įvaizdžiui, kur skelbiatės, kad:

1) Mes siekiame užtikrinti, kad kitą savo automobilį įsigytumėte skaidriai, saugiai ir kad jūsų patirtis perkant būtų nepriekaištinga. Mes norime, kad Jūs galėtumėte išsirinkti automobilį iš plataus asortimento, jį nusipirkti ir atlikti visas finansines operacijas tą pačią dieną ir išvažiuoti iš automobilių aikštelės patenkintas (-a) tiek automobiliu, tiek suteiktų paslaugų kokybe. Sužinokite apie tai daugiau „Kaip mes dirbame“.

2) „Longo“ siekia išpildyti tris pažadus klientams:
PLATUS ASORTIMENTAS: Didžiausias ir plačiausias konkurencingos kainos populiarių modelių naudotų automobilių pasirinkimas Baltijos šalyse.
PATOGU IR SAUGU: Patogiausias ir saugiausias naudotų automobilių pirkimas nuo pradžios iki pabaigos tiek internetu, tiek fizinėje pardavimo vietoje.
AUKŠČIAUSI STANDARTAI: Tik kokybiški, garantuotos ridos, techniškai sutvarkyti ir išvalyti automobiliai su visa prieinama istorija.

Noriu perspėti kitus, Jūsų būsimus klientus, kad nepakibtų ant tokių LONGO.LT melo pinklių.
Atsakyti
Aleks 2022-05-23 16:43:21
Norėjau palikti teigiamą atsiliepimą, bet patirtis garantiniu laikotarpiu apkarto.

Įsigijau automobilį iš LONGO ir važinėjau apie mėnesį be rūpesčių. Antrąjį eksploatavimo mėnesį pastebėjau, kad automobilio laisvos apsukos užkyla iki beveik 2000 apsisukimų ir stovi vietoje. Kreipiuosi į LONGO pagal suteiktą garantiją, kad būtų pašalinta problema. Pardavėjas informuoja kad galiu pristatyti pirmadienio vakarą - nuvežu ir nekantriai laukiu žinių (informuoja mane kad bus susisiekta kai tik bus žinomi terminai). Antradienis - nieko. Trečiadienis - vėl nieko. Ketvirtadienį paskambinu apie pietus ir pasiteirauju kaip sekasi ir kada galėsiu atsiimti automobilį. Atsiliepęs žmogus tik patikina kad perduos kolegai, jog skambinau ir turėtų „<...>kiek įmanoma skubiau susisiekt.“. Gerai, laukiu, tačiau tą dieną jau niekas neperskambina. Penktadienį vėl bandau belstis apie pietus ir kaip tyčia užtaikau ant to paties pardavėjo kuris priėmė automobilį. Sako, kad gedimas rastas (užsikišęs alsuoklis), tačiau detalė keliaus 7 dienas ir kad galiu automobilį pasiimti ir važinėti toliau. Pasiimant automobilį buvo pabrėžta kad man paskambins kai tik detalė atvyks. Perklausiu ar automobilį tikrai saugu eksploatuoti, nes pagal gedimo pobūdį sudvejojau, bet net nedelsdamas patikslina kad tikrai taip. Nu gerai, pasiimu penktadienį vakare automobilį. Smalsumo vedamas nusprendžiu nuvežt automobilį į kitą servisą apžiūrai (vėlgi tai tik rodo kad pasitikėjimas šią įmonę jau yra mažas šiuo momentu) ir paaiškėja kad mano baimės pasitvirtino - didelis tepalo nuotekis (net matosi vietomis tepalo lašai). Kito serviso meistrai net rodė video kas vyksta variklio skyriuje, liepė nevažinėti bereikalingai, nes tikrai nėra gerai, ypatingai įvertinus kad automobilis iš naujesnių.

Tai ką, automobilį palieku stovėti ir laukiu skambučio apie detalės atvykimą. Praeina beveik 2 savaitės ir jau darosi smalsu, gal atvyko mano detalė. Skambinu apie 12 val. LONGO numeriu ir vėl mane informuoja kad man perskambins tas kas atsakingas - gerai laukiu. Ateina kita diena, jokios žinios. Skambinu vėl panašiu laiku ir atsiliepia vėl tas pats žmogus su kuriuo kalbėjau vakar, sako kad jis neatsakingas už garantinius procesus ir kad turėčiau kreiptis el. paštu (????). Tai kodėl taip iškart nebuvo pasakyta?

Gerai, rašom laišką ir gaunam valandų bėgyje atsakymą kad detalė vietoje ir galiu atvykti pirmadienį (vėlgi pasako nemažai apie įmonės komunikacijos gebėjimus, jei niekas neinformuoja, o detalė jau vietoje).
Na ir vėl kartojasi istorija, pirmadienį nuvežu automobilį ir iškart klausiu apie terminus, gaunu patikslinimą kad būsiu informuotas kai tik pardavėjas sužinos. Atkreipiu dėmesį jog patikrintų dėl tepalo nuotekio, bet kai pardavėjas su kurio kalbi vienas, atiduodi kitam tai ir mano pastabos niekam vertos, pastoviai žaidžiamas "sugedęs telefonas". Praeina antradienis ir jokių žinių (standartiškai). Pagal automobilio sekimo sistemą matau kad automobilis pajuda iki Lentvario g. esančios regitros ir grįžta atgal į Vilniaus aikštelę. Skambučio nėra/prisiskambinti ir gauti informacijos apie statusą neišeina. Automobilis dieną laiko prastovi aikštelėje (jau suremontuotas), nes matau kad nepajuda iš vietos. Galu gale pavyksta kitą dieną gauti žinią kad jau galiu atvykti pasiimti automobilio.

Pasivažinėju ir po poros savaičių matau didelę tepalo balą po automobiliu ???? Kaip ir buvo tikėtasi niekas nieko nežiūrėjo/netikrino tuo klausimu.

Taigi reziumė:
• Pardavėjai nemoka bendrauti, atsakinėja į klausimus nežinodami atsakymų. Pirma sako perskambinsim, vėliau sako rašykit el. laiškus. Susisiekti su konkrečiu pardavėju galimybės nėra (numeris vienas bendras, kam prisiskambinai, su tuo ir kalbi).
• neskambina ir neinformuoja apie bendrą statusą, nors pastoviai suteikiami pažadai. Stebina, kad pasako dieną kada atvežti automobilį remontui, tačiau 0 žinių iki kol pats nepasikreipi. Gi patys pasakėt datą, ir bet koks normalus servisas pasakys kiek laiko užtruks pataisyt/pakeist dalį (ypač kai jie jau pirminę diagnozę yra padarę). Darau prielaidą kad yra vilkinamas garantinis laikotarpis, jog pirkėjas nebesugrįžtų su kitom problemom, jei tokių atsirastų (o šiuo atveju taip ir nutiko)
• Per šitokį „aptarnavimą“ pasitikėjimo 0, akivaizdu kad įmonei rūpi skaičiai o ne klientai.

NEREKOMENDUOJU.
Laba diena, p. Aleksandrai,

Ačiū už išsamų komentarą, jis mums labai padės patobulinti garantinio aptarnavimo kokybę. Neiškosime pasiteisinimų nes mums yra žinomos problemos, artimiausiu metu bus sukurtas atskiras telefono numeris kuriuo bus galima kreiptis dėl garantijos ir atsakingas žmogus žinos visus garantinius atvejus ir į juos operatyviai reaguos. Dar kartą atsiprašome dėl Jūsų patirties, mums kiekvienas Klientas svarbus, neskirstant ar tai garantinis atvejis ar naujas Klientas.
Atsakyti
Norėjau palikti teigiamą atsiliepimą, bet patirtis garantiniu laikotarpiu apkarto.

Įsigijau automobilį iš LONGO ir važinėjau apie mėnesį be rūpesčių. Antrąjį eksploatavimo mėnesį pastebėjau, kad automobilio laisvos apsukos užkyla iki beveik 2000 apsisukimų ir stovi vietoje. Kreipiuosi į LONGO pagal suteiktą garantiją, kad būtų pašalinta problema. Pardavėjas informuoja kad galiu pristatyti pirmadienio vakarą - nuvežu ir nekantriai laukiu žinių (informuoja mane kad bus susisiekta kai tik bus žinomi terminai). Antradienis - nieko. Trečiadienis - vėl nieko. Ketvirtadienį paskambinu apie pietus ir pasiteirauju kaip sekasi ir kada galėsiu atsiimti automobilį. Atsiliepęs žmogus tik patikina kad perduos kolegai, jog skambinau ir turėtų „<...>kiek įmanoma skubiau susisiekt.“. Gerai, laukiu, tačiau tą dieną jau niekas neperskambina. Penktadienį vėl bandau belstis apie pietus ir kaip tyčia užtaikau ant to paties pardavėjo kuris priėmė automobilį. Sako, kad gedimas rastas (užsikišęs alsuoklis), tačiau detalė keliaus 7 dienas ir kad galiu automobilį pasiimti ir važinėti toliau. Pasiimant automobilį buvo pabrėžta kad man paskambins kai tik detalė atvyks. Perklausiu ar automobilį tikrai saugu eksploatuoti, nes pagal gedimo pobūdį sudvejojau, bet net nedelsdamas patikslina kad tikrai taip. Nu gerai, pasiimu penktadienį vakare automobilį. Smalsumo vedamas nusprendžiu nuvežt automobilį į kitą servisą apžiūrai (vėlgi tai tik rodo kad pasitikėjimas šią įmonę jau yra mažas šiuo momentu) ir paaiškėja kad mano baimės pasitvirtino - didelis tepalo nuotekis (net matosi vietomis tepalo lašai). Kito serviso meistrai net rodė video kas vyksta variklio skyriuje, liepė nevažinėti bereikalingai, nes tikrai nėra gerai, ypatingai įvertinus kad automobilis iš naujesnių.

Tai ką, automobilį palieku stovėti ir laukiu skambučio apie detalės atvykimą. Praeina beveik 2 savaitės ir jau darosi smalsu, gal atvyko mano detalė. Skambinu apie 12 val. LONGO numeriu ir vėl mane informuoja kad man perskambins tas kas atsakingas - gerai laukiu. Ateina kita diena, jokios žinios. Skambinu vėl panašiu laiku ir atsiliepia vėl tas pats žmogus su kuriuo kalbėjau vakar, sako kad jis neatsakingas už garantinius procesus ir kad turėčiau kreiptis el. paštu (????). Tai kodėl taip iškart nebuvo pasakyta?

Gerai, rašom laišką ir gaunam valandų bėgyje atsakymą kad detalė vietoje ir galiu atvykti pirmadienį (vėlgi pasako nemažai apie įmonės komunikacijos gebėjimus, jei niekas neinformuoja, o detalė jau vietoje).
Na ir vėl kartojasi istorija, pirmadienį nuvežu automobilį ir iškart klausiu apie terminus, gaunu patikslinimą kad būsiu informuotas kai tik pardavėjas sužinos. Atkreipiu dėmesį jog patikrintų dėl tepalo nuotekio, bet kai pardavėjas su kurio kalbi vienas, atiduodi kitam tai ir mano pastabos niekam vertos, pastoviai žaidžiamas "sugedęs telefonas". Praeina antradienis ir jokių žinių (standartiškai). Pagal automobilio sekimo sistemą matau kad automobilis pajuda iki Lentvario g. esančios regitros ir grįžta atgal į Vilniaus aikštelę. Skambučio nėra/prisiskambinti ir gauti informacijos apie statusą neišeina. Automobilis dieną laiko prastovi aikštelėje (jau suremontuotas), nes matau kad nepajuda iš vietos. Galu gale pavyksta kitą dieną gauti žinią kad jau galiu atvykti pasiimti automobilio.

Pasivažinėju ir po poros savaičių matau didelę tepalo balą po automobiliu ???? Kaip ir buvo tikėtasi niekas nieko nežiūrėjo/netikrino tuo klausimu.

Taigi reziumė:
• Pardavėjai nemoka bendrauti, atsakinėja į klausimus nežinodami atsakymų. Pirma sako perskambinsim, vėliau sako rašykit el. laiškus. Susisiekti su konkrečiu pardavėju galimybės nėra (numeris vienas bendras, kam prisiskambinai, su tuo ir kalbi).
• neskambina ir neinformuoja apie bendrą statusą, nors pastoviai suteikiami pažadai. Stebina, kad pasako dieną kada atvežti automobilį remontui, tačiau 0 žinių iki kol pats nepasikreipi. Gi patys pasakėt datą, ir bet koks normalus servisas pasakys kiek laiko užtruks pataisyt/pakeist dalį (ypač kai jie jau pirminę diagnozę yra padarę). Darau prielaidą kad yra vilkinamas garantinis laikotarpis, jog pirkėjas nebesugrįžtų su kitom problemom, jei tokių atsirastų (o šiuo atveju taip ir nutiko)
• Per šitokį „aptarnavimą“ pasitikėjimo 0, akivaizdu kad įmonei rūpi skaičiai o ne klientai.

NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Jau girdėjom tą Jūsų pasaką. Sąžiningi pardavėjai taip nesielgia su klientais.
Atsakyti
Giedrius 2022-05-21 23:12:04
Melagių kontora. Parduodami automobilį deklaruoja CO2 mažesnę reikšmę, nei registracijos dokumente. Ginasi kaip perikūpai, kad ne jų kaltė. Jei, jau tokie sažiningi, tai nemeluokit klientam ir apmokėkit patirtas išlaidas. Daugiau gyvenime nebepirksim iš LONGO.LT ir kitiems patariu vengti šitų a******ų.
Laba diena, Giedriau,

Atsakingai pareiškiame kad nieko Jums nemelavome, mes deklaruojame realios CO2 reikšmes, tai nėra mūsų kaltė kad Regitra naudoja savo skaičiuoklę ir suskaičiuoja naujas CO2 reikšmes. Negalime prisiimti atsakomybės už Lietuvoje galiojančius ir taikomus teisės aktus. Automobilis Jums buvo parduotas su tokiu CO2 kokį deklaruoja gamintojas, kitaip būti negali, niekas negali padidinti ar sumažinti CO2 reikšmių.
Atsakyti
Melagių kontora. Parduodami automobilį deklaruoja CO2 mažesnę reikšmę, nei registracijos dokumente. Ginasi kaip perikūpai, kad ne jų kaltė. Jei, jau tokie sažiningi, tai nemeluokit klientam ir apmokėkit patirtas išlaidas. Daugiau gyvenime nebepirksim iš LONGO.LT ir kitiems patariu vengti šitų a******ų.
Virginijus Svirnelis
2022-05-10 14:27:05 IP 2i23ublt
Atsakyti
Noriu padekoti vadybininkui Tadui uz malonu aptarnavima. Ir patarciau pirkti auto is LONGO.LT.
Atsakyti
Nupirktas auto 2013 m. brangiausia rinkos kaina, nes tikėtasi, kad bus geras. Bet po 3 mėn. eksploatavimo išlindo suraižymai, kurie buvo užtaškuoti, užmaskuoti ir nupoliaruoti. Longo perka su specialistais, tad, kad nematė šitų trūkumų mažai tikėtina. Pirkėjams patarimas, pasisamdyti specialistus kurie patikrina auto. Nepasitikėti aklai „geru vardu“ ????
Atsakyti
viskas patikrinta jokio laisko ner ir ne buvo stebiu pastoviai nuo gruodzio men
Atsakyti
pirkejas 2022-03-12 09:33:44
Cia geriau nepirkti neko apipisa kaip nori pardave masina su defektu parasem i garantini 4 men neatsako. Preš tai sake viskas pataisoma kol masina ne pardave, Dabar ir klausyti nenori skambini tai vis sako rasyt i garantija
Laba diena, p. Vitalijau, reikėtų pasitikrinti savo el. paštą. Iš Jūsų laišką gavome trečiadienį ir tą pačią dieną atsakėme. Pasiūlėme automobilį pristatyti apžiūrai, tačiau žinoma lengviausia viešai pradėti piktintis ir tikrai nepanašu kad Jūs geranoriškai norite išspręsti situaciją.
Atsakyti
Cia geriau nepirkti neko apipisa kaip nori pardave masina su defektu parasem i garantini 4 men neatsako. Preš tai sake viskas pataisoma kol masina ne pardave, Dabar ir klausyti nenori skambini tai vis sako rasyt i garantija
Atsakyti
Dėl “išbėrimo” rūdimis. Pasižiūrėkit stabdžių būklę, dažnai nuo jų lekia labai mažos dalelės, kurios sėkmingai prikimba prie kėbulo ir rūdija. Yra pasitaikę tokių dalykų, taip pat bandžiau kaltint kėbulą, kol nesupratau kas vyksta. Gal pas Jus ir kitaip.
Patirtis labai prasta
2022-02-18 10:34:28 IP 28p8d4ab
Atsakyti
Automobilis pirkimo momentu išoriškai atrodė geros būklės todėl, jog buvo šviežiai perdažytas. Klausimas kaip jis buvo paruoštas dažymui jei rūdys išlindo per pusmetį? Longo LT, pakartoju klausimą! AR JUMS ATRODO NORMALU, JOG AUTOMOBILIS PER PUSMETĮ PRARADO PREKINĘ IŠVAIZDĄ DĖL VEIKSNIŲ NULEMTŲ IŠ JŪSŲ PUSĖS? Cituoju Jūsų viešai prieinamas: Misija - "kad jūsų patirtis perkant būtų nepriekaištinga". Pažadai klientams - "Tik kokybiški, garantuotos ridos, techniškai sutvarkyti". "Kompanija vadovaujasi skaidrumo, sąžiningumo ir profesionalumo principais". Vadovo Pauliaus žodžiai "Į šią rinką atėjome su labai sąžiningu požiūriu į klientą". Nesilaikot savo viešai skelbiamų principų, akivaizdu.
Atsakyti
Patirtis labai prasta 2022-02-16 21:51:38
PASIDALINSIU NESĖKMINGA ISTORIJA. Pirkau automobilį iš Longo LT prieš pusmetį. Nesu automobilių srities ekspertas, todėl vyliausi, kad suteikiama terminuota garantija bent jau eliminuos galimus netikėtumus pagrindiniams mazgams ir to pakaks iš logiška - naudoto automobilio. Deja, netrukus teko labai nusivilti kėbulo būkle, kuri nėra įtraukta į garantiją. Pastebejau nedidelius rūdžių židinius. Stebina tai, jog tai buvo vis dar vasaros metas, jokių druskų ir panašiai. Mėnesio bėgyje lankantis autoservise gavau pastebėjimų, jog automobilis akivaizdžiai dažytas, paruoštas pardavimui, galimai nekokybiškai. Teko su baime laukti žiemos ir tikėtis, jog gal tai neišaugs į didelę problemą. Tačiau šiai dienai per tokį trumpą laiką visos durys tapo 'išbertos' dešimtimis rudžių taškelių! Kuo tai virs vėliau su siaubu pagalvoju! Akivaizdu, kad teks patirti daug išlaidų ir dažyti automobilį naujai, kitaip problema didės. TODĖL PRIMYGTINAI PERSPĖJU VISUS BŪSIMUS KLIENTUS NEPASIKLIAUTI SUTEIKIAMA GARANTIJA IR NUVEŽTI AUTOMOBILĮ PATIKRINIMUI EKSPERTAMS KITU ATVEJU PRISIIMATE RIZIKĄ ANT SAVO PEČIŲ. JEI KAŽKAM BUS ĮDOMI ISTORIJA TAI PASIDALINSIU DAUGIAU FAKTŲ IR DETALIŲ ŠITO NEVYKUSIO REIKALO.
O tai kur jūs žiūrėjot prieš tą pusmetį pirkdamas automobilį? Vasarą pirkot, vasarą išlindo kėbulo bėdos. Labai abejočiau ar pirkimo momentu atidžiau pažiūrėjęs nebūtumėt pamatęs to paties ar bent jau užuomazgų. Nereiktų dabar dejuoti, kad kažkas privertė pirkti, apgavo. Tikrinti reikia viską, net ir perkamas salone.
Patirtis labai prasta
2022-02-17 12:09:24 IP 28p8d4ab
Atsakyti
Longo LT 2022-02-17 09:23:14
Laba diena, p. Nerijau, esate teisus mūsų suteikiama garantija ir apsaugo nuo pagrindinių mazgų gedimų, tačiau mes niekada nesuteikdavome garantijos automobilio kėbului.
O ar Jums atrodo normalu, jog automobilis per keletą mėnesių netenka prekinės išvaizdos dėl veiksnių, kurie įtakoti iš Jūsų pusės? Kuo tada skiriatės nuo liūdnai pagarsėjusio 'perekūpo' sinonimo? Tik terminuota garantija ir kaina virš rinkos? Akivaizdu jog elgiatės taip pat ir maskuojat trūkumus be atsakomybės rizikuodami ilgalaike reputacija net nepasistengdami atlikti darbų kokybiškai bei nepripažindami savo 'kliurkų'.
Atsakyti
Patirtis labai prasta 2022-02-16 21:51:38
PASIDALINSIU NESĖKMINGA ISTORIJA. Pirkau automobilį iš Longo LT prieš pusmetį. Nesu automobilių srities ekspertas, todėl vyliausi, kad suteikiama terminuota garantija bent jau eliminuos galimus netikėtumus pagrindiniams mazgams ir to pakaks iš logiška - naudoto automobilio. Deja, netrukus teko labai nusivilti kėbulo būkle, kuri nėra įtraukta į garantiją. Pastebejau nedidelius rūdžių židinius. Stebina tai, jog tai buvo vis dar vasaros metas, jokių druskų ir panašiai. Mėnesio bėgyje lankantis autoservise gavau pastebėjimų, jog automobilis akivaizdžiai dažytas, paruoštas pardavimui, galimai nekokybiškai. Teko su baime laukti žiemos ir tikėtis, jog gal tai neišaugs į didelę problemą. Tačiau šiai dienai per tokį trumpą laiką visos durys tapo 'išbertos' dešimtimis rudžių taškelių! Kuo tai virs vėliau su siaubu pagalvoju! Akivaizdu, kad teks patirti daug išlaidų ir dažyti automobilį naujai, kitaip problema didės. TODĖL PRIMYGTINAI PERSPĖJU VISUS BŪSIMUS KLIENTUS NEPASIKLIAUTI SUTEIKIAMA GARANTIJA IR NUVEŽTI AUTOMOBILĮ PATIKRINIMUI EKSPERTAMS KITU ATVEJU PRISIIMATE RIZIKĄ ANT SAVO PEČIŲ. JEI KAŽKAM BUS ĮDOMI ISTORIJA TAI PASIDALINSIU DAUGIAU FAKTŲ IR DETALIŲ ŠITO NEVYKUSIO REIKALO.
Laba diena, p. Nerijau, esate teisus mūsų suteikiama garantija ir apsaugo nuo pagrindinių mazgų gedimų, tačiau mes niekada nesuteikdavome garantijos automobilio kėbului.
Patirtis labai prasta
2022-02-16 21:51:38 IP 28p8d4ab
Atsakyti
PASIDALINSIU NESĖKMINGA ISTORIJA. Pirkau automobilį iš Longo LT prieš pusmetį. Nesu automobilių srities ekspertas, todėl vyliausi, kad suteikiama terminuota garantija bent jau eliminuos galimus netikėtumus pagrindiniams mazgams ir to pakaks iš logiška - naudoto automobilio. Deja, netrukus teko labai nusivilti kėbulo būkle, kuri nėra įtraukta į garantiją. Pastebejau nedidelius rūdžių židinius. Stebina tai, jog tai buvo vis dar vasaros metas, jokių druskų ir panašiai. Mėnesio bėgyje lankantis autoservise gavau pastebėjimų, jog automobilis akivaizdžiai dažytas, paruoštas pardavimui, galimai nekokybiškai. Teko su baime laukti žiemos ir tikėtis, jog gal tai neišaugs į didelę problemą. Tačiau šiai dienai per tokį trumpą laiką visos durys tapo 'išbertos' dešimtimis rudžių taškelių! Kuo tai virs vėliau su siaubu pagalvoju! Akivaizdu, kad teks patirti daug išlaidų ir dažyti automobilį naujai, kitaip problema didės. TODĖL PRIMYGTINAI PERSPĖJU VISUS BŪSIMUS KLIENTUS NEPASIKLIAUTI SUTEIKIAMA GARANTIJA IR NUVEŽTI AUTOMOBILĮ PATIKRINIMUI EKSPERTAMS KITU ATVEJU PRISIIMATE RIZIKĄ ANT SAVO PEČIŲ. JEI KAŽKAM BUS ĮDOMI ISTORIJA TAI PASIDALINSIU DAUGIAU FAKTŲ IR DETALIŲ ŠITO NEVYKUSIO REIKALO.
Atsakyti
Longo LT 2022-01-21 17:51:49
Laba diena, Viktorija, taip, visi automobiliai yra su valstybiniais numeriais. Kai automobilis atvyksta į Lietuvą mes jam atliekame techninę apžiūrą ir priregistruojame, kad Klientas iškart galėtų važiuoti.
Ačiū už atsakymą. Jau Laukiame automobilio pristatymo. :)
Atsakyti
Viktorija 2022-01-21 08:27:39
Ar longo automobiliai su valstybiniais numeriais? Ačiū
Laba diena, Viktorija, taip, visi automobiliai yra su valstybiniais numeriais. Kai automobilis atvyksta į Lietuvą mes jam atliekame techninę apžiūrą ir priregistruojame, kad Klientas iškart galėtų važiuoti.
Atsakyti
Ar longo automobiliai su valstybiniais numeriais? Ačiū
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimo kokybe. Pardavimų vadybininkai labai malonūs ir žmogiški. Atskira padėka Laurynui Mickai. Išsirinkome mums patinkantį automobilį ir mums buvo suteikta visa informacija apie jį. Automobiliui atliktas profilaktinis aptarnavimas, pašalinti visi žinomi trūkumai. Labai patogu pirkti iš Longo, nes viskas labai paprasta. Tiesiogine to žodžio prasme, tiesiog sėdi ir važiuoji. Automobiliui suteikiama garantija, kurios laikotarpiu kam nors sugedus, viskas bus nemokamai sutvarkyta mūsų pasirinktame autoservise. Nuoširdžiai rekomenduoju ir tikiu, kad ateityje dar sugrįšime.
Atsakyti
Aptarnavimas labai profesionalus. Atsakyta į visus dominančius klausymus. Kas liečia pati automobilį, viskas super, visa kita laikas parodys. Ačiū jums.
Atsakyti
Pries isigyjant is sio imones automobili labai dvejojau, nes ju masinu kainos yra mazdaug 20% didesnes nei rinkos kaina, taciau sugunde siuloma garantija, bei atsiliepimai zmoniu buvo tikrai geri (nebent keli nelogiski komentarai speju tiesioginiu konkurentu). Taigi automobilis isigytas buvo pries kelis menesius gryzus namo pastebejau kelis gedimus parasius i garantini teko siek tiek palaukt atsiliepimo ir tada prasidejo man paranoja, jog ta garantija yra teorine, o praktiskai reikes kreiptis i vartotoju teises, taciau labai smarkiai klydau. Atsakyma, del garantijos gavau ta pacia diena vakare ir absoliuciai be jokiu niuansu man viskas buvo sutvarkyta nemokamai, net ne Vilniui o mano gyvenamam mieste. Uz masina nors ir siek tiek permokejom, taciau garantinis remontas viska atpirko, taigi sekancia masina pirksiu tik pas juos. Vienintelis dalykas kuris labai nuliudino tai apgailetinas pardavejas kaip Deividas Jocys, jei busimi klientai skaitot sita komentara isgirdus sio pardavejo varda siuskit ji ant 3 raidziu ir prasykite kito pardavejo, taip pat jei imones vadovas skaitys si komentara vertetu susimastyt del darbuotojo motyvacijos ar tiesiog klientu aptarnavimo pagrindu, nes su tokiu intelekto nepaliestu asmeniu labai sunku nesinervuot perkant masina. Taigi trumpai ir aiskiai imone likau labai patenkintas, tik deja pardavejas labai nekompetetingas.
Atsakyti
Juozas 2021-10-12 18:54:21
Sveiki. Norėjau paklausti, ar perkant jūsų įmonėje, galima sužinoti automobilio istoriją.
Laba diena, Juozai,

Taip, galima. Susisieksime su Jumis šiandien ir papasakosime plačiau.

Taip pat rekomenduojame

Bendra Lietuvos-Čekijos įmonė UAB "ARX"
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
TOKVILA
TOYOTA automobilių centras

Adresas: Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai.
„Tokvila“ centre suteikiamas visas kompleksas paslaugų, reikalingų TOYOTA automobilių įsigijimui ir jų eksploatacijai: nauji ir naudoti TOYOTA automobiliai; automobilių registravimas; kvalifikuotas automobilių techninis aptarnavimas ir remontas; automobilių kėbulų remontas; techninė pagalba kelyje; automobilių...
CV Group
carVertical - automobilio patikra pagal VIN numerį

Adresas: Aukštaičių g. 7, LT-11341 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; automobilių prekyba.
„carVertical“ – transporto priemonių istorijos patikros paslaugas teikianti įmonė. Mes renkame ir apdorojame duomenis iš įvairių nacionalinių ir privačių registrų bei duomenų bazių, kad galėtume pateikti vartotojui išsamią informaciją apie perkamą transporto priemonę. Viskas ko reikia – įvesti transporto priemonės...
Adampolis
Sunkvežimių prekyba, dalys, servisas, finansavimas

Adresas: Perspektyvos g. 10-1, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; automobilių nuoma; automobilių prekyba; autoservisai; tepalai, alyvos; žemės ūkio technika.
UAB ,,Adampolis“ – vienintelis įgaliotasis MAN Truck and Bus SE atstovas Lietuvoje, veiklą vykdantis nuo 1995 m. UAB ,,Adampolis" viena didžiausių komencinio, nekomercinio ir spec. techniką parduodanti bei aptarnaujanti įmonė Lietuvoje Profesionali komanda, inotyvios idėjos ir siekis užtikrinti klientų gerovę leido...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; dviračiai, paspirtukai; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; matavimo prietaisai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Dignita, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda, Ducati, Ligier ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos, paieškos sistemos, alkoblokai, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis. Šarvuotos durys, metalinės durys, langai, - gamyba...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mokesčių simuliacijos įrankis – Statistikos departamento rankose
Mokesčių simuliacijos įrankis – Statistikos departamento rankose
Pasaulio banko ekspertai perdavė Lietuvos statistikos departamentui mikrosimuliacijos įrankius, kurie padės kuriant teisingesnę ir į verslo augimą orientuotą mokesčių sistemą.
Vadovo akistata su savimi: ko nenori pamatyti lyderis?
Vadovo akistata su savimi: ko nenori pamatyti lyderis?
Vadovams kalbėti apie organizacijos sveikatą ir jos rodiklius atrodo įprastas ir savaime suprantamas dalykas. Tačiau apie poreikį rūpintis savimi ir savo lyderyste sau ir kitiems garsiai...
Inovacijos keičia požiūrį į pakuotes: sukurtas atsparus drėgmei popierius, iki 25 kartų perdirbamas kartonas
Inovacijos keičia požiūrį į pakuotes: sukurtas atsparus drėgmei popierius, iki 25 kartų perdirbamas kartonas
Jau ne pirmus metus kalbama apie būtinybę įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus šalyje bei Europos Sąjungoje. Lietuvos ekonomika pagal šį rodiklį vis dar gerokai atsilieka nuo ES vidurkio, kur...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Xerox 15,80 +3,07%
Macy's 22,96 +1,91%
3M 126,35 +1,42%
Kraft Heinz Co 39,89 +1,19%
Hewlett-Packard 27,83 -1,70%
Wells Fargo 42,45 -2,19%
Google 95,15 -2,22%
Nasdaq 64,84 -3,24%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 74,25 -3,48%
Jautiena 5,65 -1,05%
Apelsinai 0,93 0,00%
Cukrus 0,77 -1,28%
Dujos (JAV) 7,76 -11,72%
Benzinas 2,64 -12,87%
Vištiena 3,31 -0,30%
Anglis 196,95 +16,09%