VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lonas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lonas

Atsiliepimai apie Lonas, UAB

Komforto meistrai
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Lonas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Didžiausias ačiū konsultantei Jolitai, pasiūlė čiužinį mūza, kaškas nerealaus. Prie to pačio užsisakiau lova sinfonija (pristatė laiku, užnešė, surinko) viskas super nuo užsakymo iki pristatymo, Lonas nenuvyle❤️
Atsakyti
Užsisakinėjau internetu čiužinį, nes karantino laikotarpiu nebuvo galimybės rinktis parduotuvėje. Prašiau kieto, nes turiu problemų su stuburu. Konsultantė pasiūlė iš trispalvės kolekcijos Mūzą, su galimybe išbandyti ir pasikeisti. Tad pirmoji naktis bemiegė, stuburas tarsi įsmego, jokios atramos, standumo, plius nenormalus prakaitavimas, kas man visiškai nebūdinga. Aišku nieko nelaukus skambinau ir prašiau keitimo. Šį kart nuvažiavus į Vilnių BIG prekybcentrį gyvai teko pagulinėti, skirtumas ryškus tarp trispalvės kolekcijos čiužinių. Konsultantė Danguolė puikiai ir kompetetingai padėjo apsispręsti, labai maloni, korektiška, tikrai išmano savo darbą, tad šį kartą, tikiuosi pataikiau su Tyla plius. Beje labai patiko Mūza plius, bet neva dabar tik akiai paganyti, jų nebeturi.
Atsakyti
Lonas 2021-07-12 08:19:29
Laba diena, Irena,

Ačiū, kad parašėte! Išties taip neturėtų būti. Būtinai susisiekite su mūsų Garantinio aptarnavimo ir kokybės skyriumi: +370 601 95 194 arba el. paštu kokybe@lonas.lt.

Labai atsiprašome už nepatogumus. Bet galime Jums padėti!

Jūsų Lonas
Noriu tik pasidžiaugti, Lono darbuotojais ir sistemos lankstumu, problemas sprendžia nesavanaudiškai ir kantriai, labai tikiuosi, kad pasitaikiusios klaidelės gamyboje, leis tik tobuliau dirbti gamintojams, o pirkėjams mėgautis Lono produktu, AČIŪ kad esat ir nenuviliat :)
Atsakyti
Irena 2021-05-30 11:05:07
Patalynę pirkau Šiaulių pc.Saulės mieste, gražiai įrengtas salonas, malonios pardavėjos, patalyne labai džiaugiaus, maloni prie kūno, gerai lyginas, bet po dviejų skalbimų atsirado plyšimas prie užtrauktuko, tai sugadino visus gerus įspūdžius, taip neturėtų būti.
Laba diena, Irena,

Ačiū, kad parašėte! Išties taip neturėtų būti. Būtinai susisiekite su mūsų Garantinio aptarnavimo ir kokybės skyriumi: +370 601 95 194 arba el. paštu kokybe@lonas.lt.

Labai atsiprašome už nepatogumus. Bet galime Jums padėti!

Jūsų Lonas
Atsakyti
Noriu pagirti UAB Lonas tiek pardavėjus, tiek aptarnavimo bei logistikos specialistus.
Atvažiavome, apsižiūjome, gavome labai gerą konsultaciją. Sudarėme sutartį, iškart pasakė kada bus pristatyta prekė. Savaitę prieš atvežant gavome tikslų pristatymo laiką. Vyrukai atvežė laiku, surinko lovą per neįtikėtinai trumpą laiką. Visus kartonus susirinko ir palinkėjo gero naudojimo.
10 iš 10!
Apie pačią lovą ir čiužinį kol kas negaliu nieko pasakyti, laikas parodys, bet aptarnavimas aukščiausias.
Atsakyti
Atsiliepimas mano neigiamas. Salone apžiūrėjau - visai kitas minkštumas nei kai atvežė. Taip taip, reikia, kad išsigulėtų? Kiek laiko? Metų? Apsurdas. Pirktas Harmonija plius. Kaina neekonomiška. Jau po pirmos nakties nugarą pradėjo skaudėt, nes per kietas. Skambinu į centrą, sako jei internetu pirktas - gali gražinti, o jei iš salono - jau ne. O kai pirkau salone, sakau imsiu internetu, sako ne ne, pirkit čia geriau. Matyt gauna procentą už pardavimą. Salone sako pakeisti galim, bet nėra į ką, nes ale kiti dar prastesni. Žodžiu, aš likau su šūdu po nugara, o išleidau 1000. Tai va. Nerekomenduoju ir kitiems paskaysiu ir nieko nebepirksiu. PS: atidaviau giminaičiui "išgulėt". Ne sman nugarą skauda nuo jo. Du mėnesiai jau ir jokio pamikštėjimo.
Atsakyti
Patalynę pirkau Šiaulių pc.Saulės mieste, gražiai įrengtas salonas, malonios pardavėjos, patalyne labai džiaugiaus, maloni prie kūno, gerai lyginas, bet po dviejų skalbimų atsirado plyšimas prie užtrauktuko, tai sugadino visus gerus įspūdžius, taip neturėtų būti.
Atsakyti
Mantas 2021-03-04 16:35:01
Uzsakinejom ciuzini tyla, prasem labai minksto ir tik minksto isiule su akcija kaip supratau jau grazinta ciuzini, isbandem, finisas toks kad nemiegojas ant kietesnio, nelaudus orui prakaituoji kaip pasiutes, nugara skausmuose, nerekomenduociau niekam, paskambinus ir pasakius kad norim grazint jau pradeda sneket kad ispakuotos prekes negrazinamos, o preke dar net neislupta is higienines pakuotes, ciuzinio grazinimo daryt nenori bet nori pakeitima i kita padaryt, paklausus kodel grazinimas nedaromas sako preke nehihieniska naudota.... Pekeist i kita tai jau hihieniska... Nerekomenduociau niekam, kaip tokios kokybes tai tikrai tikrai yra daug geriau ir pigiau
Sveiki, Mantai,

Ačiū, kad parašėte! Nuoširdžiai atsiprašome, kad papuolėte į tokią situaciją...

Radome Jūsų kelis atsiliepimus, turime pripažinti, kad iškėlėte svarbius klausimus, pasistengsime paaiškinti plačiau:
- Visiems LONO gaminiams naudojame aukštos kokybės medžiagas. Kodėl esame tuo tikri? Nes 100% pasitikime savo tiekėjais. Čiužinys TYLA negali būti nekokybiškas. Turime įtarimų, kad dėl naujumo TYLA atrodo šiek tiek standesnis.
- Trispalvės kolekcijos čiužiniams taikome 30 naktų garantiją, per kurią galite pasikeisti standartinių matmenų čiužinį į kitą Trispalvės kolekcijos čiužinį (su priemoka, jei brangesnis/grąžiname permoką, jei pigesnis).
- Norime patikinti, kad įsigijote naują čiužinį. Pakeistus čiužinius išvežame į saLONŲ ekspozicijas. Vien per nepilnus metus atidarėme 7 naujus saLONUS Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kur reikalingi čiužiniai ekspozicijose. Taip pat keičiame ir ekspoziciją esamuose saLONUOSE. Pakeistų čiužinių neparduodame, nebent aiškiai produkto aprašyme nurodyta, kad šis čiužinys yra iš ekspozicijos arba pakeistas po bandomojo laikotarpio.
- Visi LONO gaminiai (čiužiniai, antčiužiniai, pagalvės, patalynė) yra higienos prekės. Įsigijus internetu, per 14 dienų galima grąžinti tik neišpakuotas ir nenaudotas prekes. Įsigijus saLONE, pagal Mažmeninės prekybos taisykles higienos prekės yra negrąžintinos, net jei ir neišpakuotas ir nenaudotos.
Jei prekės yra išpakuotos ir naudotos, t.y., suplėšyta polietileno pakuotė, tuomet tokios prekės yra negrąžintinos. Higieninis užvalkalas, naudojamas Trispalvės kolekcijos čiužiniams 30 naktų, nėra polietileno pakuotė.

Tikimės, kad su mūsų specialistais iš Kokybės ir garantinio aptarnavimo skyriaus rasite Jums tinkamą sprendimą ir galėsite miegoti geriau.

Gražios savaitės!

Lonas komanda
Atsakyti
Gimtadienio proga paskelbėtr nuolaidas, bet pakėlėte kainas? Lova pabrango 60 Eur, o čiužinys 90 Eur.
Atsakyti
Uzsakinejom ciuzini tyla, prasem labai minksto ir tik minksto isiule su akcija kaip supratau jau grazinta ciuzini, isbandem, finisas toks kad nemiegojas ant kietesnio, nelaudus orui prakaituoji kaip pasiutes, nugara skausmuose, nerekomenduociau niekam, paskambinus ir pasakius kad norim grazint jau pradeda sneket kad ispakuotos prekes negrazinamos, o preke dar net neislupta is higienines pakuotes, ciuzinio grazinimo daryt nenori bet nori pakeitima i kita padaryt, paklausus kodel grazinimas nedaromas sako preke nehihieniska naudota.... Pekeist i kita tai jau hihieniska... Nerekomenduociau niekam, kaip tokios kokybes tai tikrai tikrai yra daug geriau ir pigiau
Atsakyti
Prieš mėnesį laiko įsigijom Harmonija + čiužinį. Esame labai patenkinti, pristatymas puikus ir punktualus, nuo durų iki kambario čiužinį nusivilkome be nesklandumų. Pats čiužinys pranoko lūkesčius, išsimiegu dvigubai geriau. Rekomenduoju 11/10
Atsakyti
Esu apstulbusi, šios įmonės atstovų nekompetencija atsirenkant darbuotojus, dalyvavau pokalbyje - akivaizdus susėdusių ponų parodymas, kad tu esi čia niekas, o sėdinti ponia, kuri net neprisistatė, kokias pareigas ji užima, nuolat valgė saldainius!!! Ponai, nueikit į kursus, kaip MANDAGIAI vykdyti atrankas, nes dabar tai labai nekaip atrodot.... labai nekaip... buvau geresnės nuomonės apie šią įmonę.
Atsakyti
Pirkau antčiužinį prieš 3 metus (kasnakt naudojau, dar vis kaip naujas), dabar nusipirkau ir čiužinį. Patenkintas tiek aptarnavimu, tiek gaminiais. Rekomenduoju.
Atsakyti
Noriu pagirti Lonas įmonę už itin gražias ir jaukias parduotuvės ekspozicijas. Užsakymo terminai įvykdyti laiku, tiek čiužinį, tiek ir lovą pristatė kaip ir buvo žadėta. Aptarnaujantis personalas suteikė solidžios įmonės įvaizdį. Ačiū, kad esate, sėkmės:)
Atsakyti
Komfortas geras, tik deja 5 metų garantijai pasibaigus čiužino šonai per 20 cm skermens pakrito į šonus. Mano svoris 55 kg, pirktas 110 kg laikantis čiužinys. Subliuško šonai, nors buvo vartoma, sukama ir patys paskambina: "mes norime pasiūlyti naują čiužinį" :) viskas kaip ir aišku... Ooo jau 5 metai ir 1 sav., na garantija negalioja.... savaitė, deja
Atsakyti
Sveiki,
Užsakėme naują čiužinį, gavome laiku, tačiau užsakant buvo patikinta, jog bus užneštas į miegamajį, atvykus "vyrukams" jie pasakė, kad čia viskas gerai, pardavimo vadybininkai visada taip pasako, teko neštis su žmonos pagalba, gerai kad kaimyno pagalbos, nereikėjo prašyti)))
Sėkmės naujiems klientams !!!
P.S. Dėl kokybės parašysim po kokių 6 mėn.
Atsakyti
Aptarnavimas siaubingas, neduočiau nei vienos žvaigždutės. Kai sumoki pinigus lieki aklavietėje- visiškai jiems neberūpi ir niekas neina į derybas dėl prekės pristatymo. Niekada niekam nerekomenduočiau ir visiems, kas planuos iš Lono užsisakyti, padėsiu apsigalvoti. Gailiuosi, kad tik paskaičius atsiliepimus susidomėjome ir užsisakėme. Jeigu norite, kad įmonė nesilaikytu susitarimo ir pasisavintu pinigus- Lonas tinkamas pasirinkimas.
Atsakyti
Super aptarnavimas bei pagalba spręndžiant visus klausimus. Montuotojai taip pat šaunūs vyrukai. Rekomenduoju
Atsakyti
Kažin, kaip pas juos su darbu? ieško ir ieško ištisai darbuotojų. Matyt, kaip ir visada, reikalavimai didžiausi, alga mažiausia. Nes darbo rinka pastoviai pilna skelbimų. (ir tik nesakykit, kad "plečiame veiklą ir ieškome.." :))) tai jau tikrai visi tiki tuo:))). Geriau jau tiesiai - ieškome durnių už minimumą.
Atsakyti
Liepos mėnesį pirkome čiužinį Vega. tai miegam kaip ant asfalto. po nakties skauda visus kaulus, nors esame dar jauni žmonės. Nerekomenduoju niekam pirkti šio gaminio.
Atsakyti
Sveiki,

Pirkome čiužinį Mūzą, idealus miegui. Manėme, kad bus per kietas, bet atsiliepimai tik geriausi.
Puikius čiužinys, aptarnavimas ir sėkmės Jums!
Atsakyti
Noriu pagirti šios įmonės čiužinius. Šeimoj porą čiužinių pirkom prieš kokius ~4-5 metus, tai kokybę/komfortu ir ilgaamžiškumu džiaugiamės. Nėra prie ko prikibti. Ir kiek prisimenu aptarnavimas Lone Urmo miestelyje buvo puikus, pardavėja puikiai patarė kokį čiužinį išsirinkti, pagal mūsų poreikius.
Atsakyti
Labai kokybiškas, patogus ir padedantis puikiai išaimiegoti bei pailsėti. Esame LABAI patenkinti tiek LONO produkcija, tiek efektyviu bendravimu ir sklandžiu pristatymu.
Tiems, kurie renkasi čiužinį, dvejoja ir negali apsispręsti, rekomenduojame LONĄ. SUPER čiužiniai!
Atsakyti
Pirkome čiužinius. Vienas čiužinys buvo labai nekokybiškas ir permiegojus vieną naktį suaugusiam žmogui (tikrai neviršijus galimo svorio) atsirado nemaža įduba. Pranešėme kokybės skyriui, pateikėme reikiamą info ir situaciją išsprendėme☺ lb maloni kokybės skyriaus moteris, įvertinus situaciją greit priėmė sprendimą čiužinį pakeisti. Labai džiaugiuosiu, kad problema greit buvo išspręsta, nereikėjo už nieką mokėti, čiužinius gavome kitokius, bet tikiuosi šį kartą nenuvils. Kadangi viskas vyko operatyviai, kitą kartą vėl pirkčiau lonas čiužinius☺ dirbkite taip ir toliau. Sėkmės.
Atsakyti
Perkant lova su ciuziniu uz 1500eur, jei nori pasirinkti laika, kada tau atves ciuzini, is taves praso dar primoketi papildomai 10eur. Truputi apsurdas kai ir taip sumokama apvali suma uz lova, kuri kokybe galiu pasakyt ne kuom skiriasi nuo lenkiskos 3 kart pigesnes. Tai bent jau aptarnavimas patemptu ta permokama suma.
Atsakyti
Nors ciuzinio dar nenusipirkau, kol kas sprendziame ir renkames, bet labai norisi pagirti Klaipedoje, Baltijos pr dirbancia pardaveja. Labai malonus aptarnavimas, paslaugi moteris, isejau pilna informacijos!
Atsakyti
Gerbiami klientai, siūlau prieš perkant iš Lono atidžiai įsiskaityti į jų sutartį. Gavus čiužinį Jūs maloniai nustebsite gavę ir garantiją, kad galėsite pakeisti jį į kitą (jei netiks) per 30 dienų. Tačiau kai aš užsimaniau tai padaryti, man pasakė, kad reiks keisti užvalkalą (150 eur), higieninį maišą (15 eur), sumokėt transporto išlaidas. O jei norėsite grąžinti prekę kaip priklauso pagal įstatymus, bus sudėtinga, nes anot sutarties "pakuotė turi būti nepažeista", daiktas neturi būti naudotas. Kitaip tariant - kai gausite čiužinį ir norėsite įsitikinti, kad jis jums tinka - nieko neatpakuokite, nes jei prakirpsite celofaną, gražinti negalėsite. Miegokite ant supakuoto čiužinio ir mėgaukitės, kol suprasite ar jis jums tinkamas. APSURDAS!!!!!!!!!!!!!! Manau kreipsiuos į vartotojų teises.
Atsakyti
Darius 2018-10-23 17:04:26
Akivaizdu nepripažinsite savo klaidos, ginsite savo imones interesus.matosi kad per skistas vadovas.Tačiau nuotraukos sako ka kita. Kiekvienas turi savo faktus. Kaip gamintojas tikrai neatinkat standartu. Faktas kad jusu čiužinai nekokybiški pats turiu jusu ir galiu paskyti jis blogos kokybes, išsigulejo per anksti, nes svoris nera pritaikytas iki 100kg tai kaip jis gali išlaikyti tuos septinius metus, jei mes viršijam dviese megodami, nebent mes turime sverti po 50kg.Patarimas; jums i Azija kelias, lengvesni žmones rinka didesne, ir atsiliepimu neparašys. Lietuviu rinka maža ir jeigu nera kokybes tai kaip galima pirkti Lietuviška preke?
Kai IKEA prekiaus jusu gaminiu tada supprasiu kad pasitaise kokybe, o dabar dar jusu prekes tinka trečiom šalim
Man daug panašiau, kad čia jūs esate skystas klientas, kuris gaudamas aiškius argumentus, vistiek bando įrodyti savo tiesas. Nepatiko-neperki, parašai komentarą ir uždarai klausimą. Ir šiaip, civilizuoti žmonės savo priblemas sprendžia privačiai, ar čia tokia nauja mada? Dar paprašykit visų savo draugų feisbuke įmonę įvertinti vienetuku su viltimi, kad gausit nemokamą čiužinį.
Lonu tikrai nenusivyliau, nors turiu pakankamai mažai prekių, bet viskas super.
Atsakyti
Akivaizdu nepripažinsite savo klaidos, ginsite savo imones interesus.matosi kad per skistas vadovas.Tačiau nuotraukos sako ka kita. Kiekvienas turi savo faktus. Kaip gamintojas tikrai neatinkat standartu. Faktas kad jusu čiužinai nekokybiški pats turiu jusu ir galiu paskyti jis blogos kokybes, išsigulejo per anksti, nes svoris nera pritaikytas iki 100kg tai kaip jis gali išlaikyti tuos septinius metus, jei mes viršijam dviese megodami, nebent mes turime sverti po 50kg.Patarimas; jums i Azija kelias, lengvesni žmones rinka didesne, ir atsiliepimu neparašys. Lietuviu rinka maža ir jeigu nera kokybes tai kaip galima pirkti Lietuviška preke?
Kai IKEA prekiaus jusu gaminiu tada supprasiu kad pasitaise kokybe, o dabar dar jusu prekes tinka trečiom šalim
Atsakyti
Darius 2018-10-22 12:16:59
sveiki
blokos kokybe gamyntojau taip suprantu 2013m gamynote nekokybiškus čiužiniu
taip atrodo kad blogai nukopijavot
kitas gamintojas duoda ilgesne garantija ir geresnes salygos,
kodel jus tik sau naudingom salygom garantojas susikuret, jus nežiurit kad klijentu
geda
Sveiki Dariau,
Blogai suprantate teigdamas, kad gaminome blogos kokybės čiužinius. Šiam teigimui nėra visiškai jokio pagrindo teigti.
Mes čiužinių nekopijuojame, o kuriame savo. Jūsų teiginiui, kad kopijuojame čiužinius nėra visiškai jokio pagrindo teigti.

Jūsų teisė rinktis kitą gamintoją, mes to tikrai neuždrausime, tačiau lyginate nesulyginamus gaminius.
Kalbant apie konkurentų geresnę garantiją, kaip Jūs teigiate, įsigydamas atkreipkite dėmesį į šias pastraipas (jos pateikiamos gamintojo puslapyje prie garantinių sąlygų):
- Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu, todėl jam, taip pat bet kokiems atsitiktiniams nudaužymams, nubraižymams ir pan., garantija netaikoma.
- 25 metų garantija suteikiama čiužinių ir / ar lovų pagrindų medžiagų ir gamybos defektams

Prieš įsigijant gaminį siūlau pasiaiškinti ką šie teiginiai iš tikrųjų reiškia.

Geros Jums dienos ir protingo pasirinkimo,
Saulius Jakutis
Rinkodaros vadovas
LONAS
Atsakyti
sveiki
blokos kokybe gamyntojau taip suprantu 2013m gamynote nekokybiškus čiužiniu
taip atrodo kad blogai nukopijavot
kitas gamintojas duoda ilgesne garantija ir geresnes salygos,
kodel jus tik sau naudingom salygom garantojas susikuret, jus nežiurit kad klijentu
geda
Atsakyti
Darius 2018-10-02 11:14:51
Ketvirto menesio susirašynejimo paaiškeja detales,
komentaras iš LONO:
Jei nebus išsigulėjimo, jums grąžinsime jūsų esamą čiužinį ir paprašysime tik susimokėti už higieninį 20EUR. Nieko papildomai nereikės mokėti.
O jei bus išsigulėjimas elgsimės pagal garantinį kaip jūs ir nurodėte priemoka 40 proc.

Pagarbiai,
Milda Babkinienė

kokie neišpruse darbuotojai dirba LONAS po ketvirto menesio gaunu atsakyma kad reikes damoketi ir susimoketi
Geriau nupirksiu iš IKEA ten garantija 25m
kažkam reikia pasimokinti kaip reikia dirpti
Sveiki Dariau,
Informaciją dėl higieninio užvalkalo pakaitiniam čiužiniui priemokos, jei Jūsų čiužinyje nebus išsigulėjimo, garantinio aptarnavimo vadybininkė pateikė viename iš pirmų laiškų. Apgailestaujame, jei šią informaciją tik dabar pamatėte ir ji jus nuliūdino. Galite pasirinkti negauti pakaitinio čiužinio, jei turite ant kur miegoti - tokiu būdu nereikės mokėti ne garantiniu atveju 20 Eur.
Garantiją ir jos sąlygas gavote, kai pirkote gaminį 2013 m., tad manau tuo metu galiojusios sąlygos taip pat Jums ne naujiena.

Pagarbiai,
Saulius Jakutis
Rinkodaros vadovas
LONAS
Atsakyti
Ketvirto menesio susirašynejimo paaiškeja detales,
komentaras iš LONO:
Jei nebus išsigulėjimo, jums grąžinsime jūsų esamą čiužinį ir paprašysime tik susimokėti už higieninį 20EUR. Nieko papildomai nereikės mokėti.
O jei bus išsigulėjimas elgsimės pagal garantinį kaip jūs ir nurodėte priemoka 40 proc.

Pagarbiai,
Milda Babkinienė

kokie neišpruse darbuotojai dirba LONAS po ketvirto menesio gaunu atsakyma kad reikes damoketi ir susimoketi
Geriau nupirksiu iš IKEA ten garantija 25m
kažkam reikia pasimokinti kaip reikia dirpti
Atsakyti
Darius 2018-09-18 10:33:30
Sveiki
Malonu kad atsakomybė prisimenate.
Taip 7m.garantija.bet pasirodo garantija aferistus primena.Kaip siųsta jūsų dokumentai.
7 punktas gaves pretenzija pardavėjas įsipareigoja per tris darbo dienas susisiekti su pirkėju ir sutarti protinga, abiem pusėms tinkama terminą apžiūrėti ir įvertinti trūkumus, juos panaikinti arba pakeisti gaminį nauju.
išvada: nebuvo susisiekta per trys darbo dienas.nuotraukose puikiai matosi išgulejimai, jokio protingo sprendimo nebuvo pasiūlyta, pakeitimas neįmanomas. Jums nenaudinga to daryti.Matosi kaip vengiant
greitai, ketvirtas mėnuo.
Atvykę specialistai neturejo net darbo įrankiu kuom pamatuoti, reikejo savo duoti.
išvada siunčia darbuotojus be įrankių matavimo prietaisu, centimetro ar liniuotes
tai ka galima spresti, apie vadovaujama personalą ir vadovus. Kyla klausimas kam tie specialistai ir kodel reikia išvesti čiužinį, kai 7 punkte nurodo aiškius garantinio aptarnavimą.
Pasirodo jūsų rekomendacijos "Harmonija"
neatinka jusu produktą
čiužinys dvigulis, miegi dviese viršija 160-180kg normas.
Kaip pirkome tikrai niekas neinformavo
kad jusu čiužiniai tik vaikams skirti iki 100kg
išvada čiužiniai pritaikyti gulėti vaikams
arba iki 100kg
mes pirkome dviguli jis neatitinka svorio koficientui, del to išsigulėjo, gamintojas neprisiima atsakomybes.
galiu palinkėti
gerai darbuotis, geros kokybės,
kuo mažiau nusiskundimų.
dėkui už dėmesi.
Sveiki Dariau,
Galime daug diskutuoti ką mes darome gerai ar blogai - vietos interpretacijoms čia labai daug. Neneigiam, kad padarome klaidų ir klystame - vis dėlto įmonėje dirba ne mašinos, o žmonės. Kadangi garantija virš 2 m. yra suteikiama įmonės valia, įmonė ir nustato taisykles, kaip ji yra taikoma. Žiūrint iš šios dienos perspektyvos sutinku, kad sąlygos garantijoje taisytinos, todėl ji buvo pakeista ir atnaujinta nuo 2016m.
Aišku yra tik viena - šia diskusija Jūsų problemos neišspręsime, o tai padaryti norėtųsi. Jeigu sutinkate, parašykite kokybe@lonas.lt.

Pagarbiai,
Saulius Jakutis
Rinkodaros vadovas
LONAS
Atsakyti
Sveiki
Malonu kad atsakomybė prisimenate.
Taip 7m.garantija.bet pasirodo garantija aferistus primena.Kaip siųsta jūsų dokumentai.
7 punktas gaves pretenzija pardavėjas įsipareigoja per tris darbo dienas susisiekti su pirkėju ir sutarti protinga, abiem pusėms tinkama terminą apžiūrėti ir įvertinti trūkumus, juos panaikinti arba pakeisti gaminį nauju.
išvada: nebuvo susisiekta per trys darbo dienas.nuotraukose puikiai matosi išgulejimai, jokio protingo sprendimo nebuvo pasiūlyta, pakeitimas neįmanomas. Jums nenaudinga to daryti.Matosi kaip vengiant
greitai, ketvirtas mėnuo.
Atvykę specialistai neturejo net darbo įrankiu kuom pamatuoti, reikejo savo duoti.
išvada siunčia darbuotojus be įrankių matavimo prietaisu, centimetro ar liniuotes
tai ka galima spresti, apie vadovaujama personalą ir vadovus. Kyla klausimas kam tie specialistai ir kodel reikia išvesti čiužinį, kai 7 punkte nurodo aiškius garantinio aptarnavimą.
Pasirodo jūsų rekomendacijos "Harmonija"
neatinka jusu produktą
čiužinys dvigulis, miegi dviese viršija 160-180kg normas.
Kaip pirkome tikrai niekas neinformavo
kad jusu čiužiniai tik vaikams skirti iki 100kg
išvada čiužiniai pritaikyti gulėti vaikams
arba iki 100kg
mes pirkome dviguli jis neatitinka svorio koficientui, del to išsigulėjo, gamintojas neprisiima atsakomybes.
galiu palinkėti
gerai darbuotis, geros kokybės,
kuo mažiau nusiskundimų.
dėkui už dėmesi.
Atsakyti
Darius 2018-08-28 14:33:55
sveiki
blogos kokybės gamintojau.buvau pirkęs čiužinį 2013.08-2018.08 dabar tinka tik išmetimui, nes išsigulejo.Teks Išmesti.
4-5metai ir išmetimas nors garantija 10m yra dokumentai patvirtinantis. Lonas bėga nuo problemų sprendimo jau trys mėn.Buvo atvažiavę atstovai jų ekspertai du vaikinai matė išgulėjimus, pasirodo be reikalo, nes jie nėra ekspertai.garantinio aptarnavimo specialistė prašė čiūžini padėti ant žemės (ant grindų).Garantinis buvo suteiktas 10 m. yra dokumentai o dabar tik 7 m.
išvada Lonas apsimelavo jau trys mėnesius trunka procedūros.pagalvokite prieš perkantis ar einantis dirbti i blogą kompanija. Kur reikes spresti problemų problemas.įmonė bloga reputacija
Sveiki Dariau,

Gaila, kad nepavyksta atrasti kompromiso, tačiau mes dar nenuleidžiame rankų.

Pirmiausiai, norėčiau pabrėžti, kad 2013 m. čiužiniui Harmonija*** galiojo 7m. garantija - 2m. suteikiami vadovaujantis LR įstatymais ir 5 papildomi metai įmonės valia. Prisegu tuo metu galiojusią garantiją. Jeigu yra kitaip, pateikite Jūsų turimą garantijos variantą, galbūt įvyko klaida.
Antra, garantijos bendrųjų nuostatų 4 punktas nurodo, kad garantija dėl išsigulėjimo taikoma čiužiniui, kuris patiria daugiau nei 10% aukščio deformaciją. <- Kad tai įvertinti, pas Jus buvo atvykę specialistai, kurie turėjo pamatuoti kiek deformavęsis čiužinys. Pamatuoti deja neleido galimybės, nes čiužinį reikia dėti ant lygaus paviršiaus. Šiuo atveju lovos grotelės yra netinkamas paviršius, nes jos turi lengvą išsigaubimą.
Trečia, Jums buvo pasiūlyta, kad Jūsų čiužinį mes paimam apžiūrai į mūsų gamyklą ir kol tikrinam, atvežam Jums pakaitinį čiužinį, kad galėtumėt toliau ramiai miegoti.
Deja, ties šia vieta konstruktyvus bendravimas mano žiniomis nutrūko. Visada stengiamės, kad klientai liktų patenkinti ne tik pirkimo metu, bet ir ilgą laiką po pirkimo. Kadangi kiekvienas klientas mums yra svarbus, mes vis dar norime išspręsti šią Jūsų problemą. Jeigu norite ir Jūs - susisiekite Jums žinomais kontaktais.

Pagarbiai,
Saulius Jakutis
Rinkodaros vadovas
LONAS
Atsakyti
arvis 2018-09-13 13:00:22
Jei jau ieskot darbuotoju ir dedat skelbimus i interneta tai prasau rasykit tiesiai sviesiai, kaip yra "Kurjerio asistentas" UAB "Lonas" pristatymo tarnybai reikia pagalbinio žmogaus. Darbo pobūdis čiužinių krovimas, nešimas, darbas sandėlyje Perskaicius galima pagalvoti jog busi tikras kurjerio asistentas pasikrovimui ir vaziuoji kartu su kurjeriu, kaip pagalbinis, o realybeje busi tiesiog Sandelininkas krausi masinas, tampysi ciuzinius, turesi dirbt su lapais uzpajamuot, skenuot produkcija ir visa tai uz stebuklingus 450e :D, tegul direktoriu vaikai uz tiek ir dirba;)) neprigaudinekit zmoniu.
Sveiki,

Atsiprašome, jei darbo skelbimas Jus suklaidino ir jį neteisingai supratote. Darbo pokalbio metu, manau, visi neaiškumai bei sąlygos buvo paaiškinti ir laisva valia nusprendėte ar tai Jus tenkina ar ne.
Į įžvalgas ir pasiūlymus būtinai atkreipsime dėmesį ateityje. Ačiū.

Pagarbiai,
Saulius Jakutis
Rinkodaros vadovas
LONAS
Atsakyti
Jei jau ieskot darbuotoju ir dedat skelbimus i interneta tai prasau rasykit tiesiai sviesiai, kaip yra "Kurjerio asistentas" UAB "Lonas" pristatymo tarnybai reikia pagalbinio žmogaus. Darbo pobūdis čiužinių krovimas, nešimas, darbas sandėlyje Perskaicius galima pagalvoti jog busi tikras kurjerio asistentas pasikrovimui ir vaziuoji kartu su kurjeriu, kaip pagalbinis, o realybeje busi tiesiog Sandelininkas krausi masinas, tampysi ciuzinius, turesi dirbt su lapais uzpajamuot, skenuot produkcija ir visa tai uz stebuklingus 450e :D, tegul direktoriu vaikai uz tiek ir dirba;)) neprigaudinekit zmoniu.
Atsakyti
sveiki
blogos kokybės gamintojau.buvau pirkęs čiužinį 2013.08-2018.08 dabar tinka tik išmetimui, nes išsigulejo.Teks Išmesti.
4-5metai ir išmetimas nors garantija 10m yra dokumentai patvirtinantis. Lonas bėga nuo problemų sprendimo jau trys mėn.Buvo atvažiavę atstovai jų ekspertai du vaikinai matė išgulėjimus, pasirodo be reikalo, nes jie nėra ekspertai.garantinio aptarnavimo specialistė prašė čiūžini padėti ant žemės (ant grindų).Garantinis buvo suteiktas 10 m. yra dokumentai o dabar tik 7 m.
išvada Lonas apsimelavo jau trys mėnesius trunka procedūros.pagalvokite prieš perkantis ar einantis dirbti i blogą kompanija. Kur reikes spresti problemų problemas.įmonė bloga reputacija
Atsakyti
T 2018-04-19 14:53:40
Kokybiški, gražus baldai. Tik reiktų Ukmergės g. BIG prekybos centro salone dirbančią pardavėją apmokyti, kaip bendrauti su pirkėjais. Turėtų būti suteikiama pilnai informacija.

Konkretus atvejis, nebuvo informuota, jog lovos grotelės neišsirenka, kurios yra 2m x1, 8m. O kai paskambini ir paklausi ką tokiu atveju daryti, nes grotelių neišeina užnešti į antrą aukštą, nes jos pre didelės, pasako lauk 2 savaites ir susimokėk 50 eurų už kitas kurios jau yra iš dviejų dalių. Kaip paklausi kodėl nebuvo suteikta informacija, atsakoma ne mūsų rūpestis, kita karta informuosime. Taip neturėtų būti.
Sveiki,
Labai atsiprašome dėl salono darbuotojo neprofesionalumo. Pažadam atsižvelgti į Jūsų pastabas.
Jeigu susisiektumėte su mumis el. paštu saulius@lonas.lt, rastume sprendimų, kaip kompensuoti šią susiklosčiusią neteisybę Jūsų atžvilgiu.

Pagarbiai,
Saulius Jakutis
Rinkodaros vadovas
LONAS
Atsakyti
Kokybiški, gražus baldai. Tik reiktų Ukmergės g. BIG prekybos centro salone dirbančią pardavėją apmokyti, kaip bendrauti su pirkėjais. Turėtų būti suteikiama pilnai informacija.

Konkretus atvejis, nebuvo informuota, jog lovos grotelės neišsirenka, kurios yra 2m x1, 8m. O kai paskambini ir paklausi ką tokiu atveju daryti, nes grotelių neišeina užnešti į antrą aukštą, nes jos pre didelės, pasako lauk 2 savaites ir susimokėk 50 eurų už kitas kurios jau yra iš dviejų dalių. Kaip paklausi kodėl nebuvo suteikta informacija, atsakoma ne mūsų rūpestis, kita karta informuosime. Taip neturėtų būti.
Atsakyti
Puikūs čiužiniai :). Jei pirkti - tai tik Lono čiužinį, renkantis tarp kainos ir kokybės
Atsakyti
audrius 2017-03-05 20:09:28
Tikra šūdina llietuviška įmonė, nesugeba laiku pagaminti čiužinio.
Gerb. Audriau,
Apgailstaujame dėl laiku neįvykdyto užsakymo. Jeigu parašytumėte mums el. paštu savo užsakymo numerį - suteiktume jums pilną informaciją, kokia to priežastis.
Patikinam, kad tai yra itin reti atvejai, kai nespėjam sutartu laiku įvykdyti užsakymų.
Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Pagarbiai,
Direktorius
Domas Jakutis
Lonas
Atsakyti
Tikra šūdina llietuviška įmonė, nesugeba laiku pagaminti čiužinio.
Atsakyti
Pirkome lovą ir čiužinį. Esame patenkinti baldo kokybe bei aptarnavimu. Labai punktuali įmonė, baldą pagamino, pristatė bei surinko sutartu laiku. Darbuotojai tvarkingi, malonūs bei profesionalūs.

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Ažuona
Baldų namams gamyba ir prekyba, HORECA projektai

Adresas: Taikos pr. 125B, LT-47270 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas.
"Sofaforma" baldų salonuose Vilniuje ir Kaune bei internetu prekiaujame svetainės, miegamojo, valgomojo baldais namams bei įvairiais interjero aksesuarais. Pas mus rasite gausų kėdžių, sofų, minkštų kampų, fotelių ir lovų asortimentą. Aukščiausios kokybės baldai pagaminti siekiant maksimalaus patogumo, todėl į...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
Mes padedame klientams kurti jaukius namus nuo 2002 m. „Gintaro baldų“ istorija prasidėjo Klaipėdoje nuo pirmojo baldų salono ir sėkmingai tęsiasi iki šiol Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu galime pasidžiaugti, jog esame didžiausias baldų salonų tinklas Lietuvoje. Manome, kad kiekvieni namai nusipelnė...
Baldai PL
Lenkiški baldai internetu

Adresas: Naugarduko g. 55A, Baldų namai SKRAJA, 2 aukštas, salonas "ARO ELEGANCE", LT-03204 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); didmeninė prekyba; gamyba; importas; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; mediena, jos gaminiai.
Baldai PL – tai elektroninė lenkiškų baldų parduotuvė www.baldaipl.lt. Baldais prekiaujame ne tik internetu, bet ir turime baldų saloną, kuriame rasite minkštų baldų, sofų-lovų, minkštų kampų, klasikinio ir modernaus stiliaus svetainės baldų kolekcijų, svetainės stalų bei kėdžių. Salone patogiai galite apžiūrėti ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui
DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui 08-02 15:59
Pastaraisiais metais svarbiausias mūsų visų prioritetas tapo sveikata. Jau nebeįsivaizduojame viešojo sektoriaus be dezinfekcinio skysčio ir kitų prevencinių priemonių. Saulės kontrolės...
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Savivaldybės gaus papildomus 5 mln. Eur elektrobusų pirkimui
Savivaldybės gaus papildomus 5 mln. Eur elektrobusų pirkimui 08-03 10:35
Numatoma, kad pinigus gaus geriausiai konkursams pasirengusios Druskininkų ir Klaipėdos miestų bei Tauragės rajono savivaldybės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Pfizer 43,96 +2,69%
NVIDIA 197,50 +1,29%
Hewlett-Packard 29,14 +0,94%
Nasdaq 188,43 +0,91%
Western Union 22,79 -1,81%
Keurig Dr Pepper 34,39 -2,33%
Visa 239,78 -2,68%
General Electric 100,60 -2,90%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1834,57 -0,85%
Anglis 129,97 +21,42%
Nafta 73,95 +0,45%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Jautiena 5,68 +3,65%
Kava 4,24 +3,16%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Cukrus 0,73 +2,82%