VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Cloudlix, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Cloudlix

Atsiliepimai apie Cloudlix, UAB

SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Cloudlix, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
R.Silickienės įmonė
2021-11-30 07:05:13 IP 27q30g9a
Atsakyti
Sveiki, gal kas galėtų atsakyti, kur dingo svetainė, labai laukiame atsakymo.
Atsakyti
Taip, teisingai. Svetaine (kaip el.parduotuvė) dirbo 10 metų. Dar nuo Duomenu centro laiku iki tol, kol neatsirado Cloudlix su 1 darbuotoju. Kodo naujinimas yra musu, ne serverio reikalas. Aktyvus pardavimai vyko iki 2021m.Spalio 26d. Spalio 27d. 8:00val. pastebeta, kad svetaines nėra. Jokiu pranesimu apie numatomus kazkokius darbus nebuvo. 27d. Gautas toks atsakymas: "Serveris šiuo metu patiria tam tikras problemas. Iškelsime svetainę į naują mūsų serverį naujame duomenų centre, taip išspręsime puslapio neveikimą". 28d. Gautas laiskas" Ar žinote slaptažodį prei savo duomenųbazės?" Matomai Cloudlix patys pastebejo kad perkelimas nepavyko..... Taigi, clodlix bande perkelti svetaines nezinia kur, nepasidomedami kokia PHP versija reikalinga ir pan. Perkeliant buvo prarasti kai kurie duombazes turinio failai. Claudlix atsarginiu kopiju nepasidare, bet ikele nezinia kokios datos bet jau sugadintos svetaines kopija ir siulo paties atsistatyti!!!!! Svetaine nefuncionuoja iki dabar (Lapkricio 26d).
Atsakyti
Adomas 2021-11-26 01:19:37
Visiškai NEPATIKIMAS serveris. Jokiu būdu nesinaudokite Claudlix paslaugomis. Dirba vienas žmogus kuris visiškai nesigaudo kaip turėtų būti valdomas paslaugų verslas. Viena iš mūsų svetainių, dėl kažkokių perkėlimo darbų (taip teigia Claudlix) neveikia jau mėnesį laiko.... Atsakydami į esamą problemą Cloulix siūlo mums pasisamdyti IT specialistus kad būtu atstatyta svetainė į pradinę būklę.. Taikiu būdu sustarimo vengia. Tad nėra kito būdo - ruošiame dokumentus teismui del žalos atlyginimo...
Laba diena,

kaip matau jau sakote netiesą ir komentaruose.
Viena iš jūsų svetainių neveikia ne dėl perkėlimo, o dėl svetainės kodo. Paslaugų tiekėjas už kliento kodą, patalpintą serveryje neatsako.Tiesiog susidarė situacija, kad reikėjo perkelti svetainę iš prastos būklės serverio į naują serverį ir naujajame serveryje svetainė neveikia. O neveikia todėl, kad ta svetainė turbūt virš 10 metų nebuvo atnaujinta. Tikėtina, kad ji nebeveiktų nei pas vieną tiekėją. Buvo ne kartą pasakyta, kad programuotojai turi žiūrėti, kodėl svetainė neveikia, bet greičiausiai tų programuotojų jau senai nebėra ir nebėra kam jos žiūrėti. O svetainę perkelti buvo būtina, nes sugedus serveriui tektų atstatinėti iš atsarginių kopijų svetainę, kuri kitame serveryje taip pat neveiktų. Gaunasi užprogramuotas konfliktas, kuris turėjo įvykti ankščiau ir vėliau. Tiesa, mes davėme pasiūlymą. Mes galime trumpam įjungti sęnąjį serverį, kuriame svetainė 100% veikia ir klientas gali persikelti pas kitą paslaugų tiekėją, bet jie to nenori?!?! Klausimas kodėl? Greičiausiai todėl, kad nei vienas hostingo tiekėjas neapsiims perkelti svetainės ir bet kokiu atveju reikės pogramuotojų įsikišimo. Greičiausiai jau tai yra žinoma informacija, todėl bet kokia kaina siekia iš Cloudlix nepagrįstai išsiraikalauti, kad Cloudlix savo lėšomis pataisytų svetainę ar netgi sukurtu naują. Iš principo tokiu atveju, jei hostingo tiekėjas atsakytų už kliento svetainės kodą, hostingo kaip paslaugos ir negalėtų būti, nes tai būtų užprogramuoti konfliktai. Susikūriau svetainę, pamiršau 10 metų, o po to reikalauju, jog tiekėjas sukurtu naują ir dar kompensuotu nuostolius. Deja, bet nei vienas hostingo tiekėjas neatsako už kliento kodą. Taigi yra nuolat grasinama teismais, bet klientas savo kaltės čia nemato nei trupučio. Automobilis, kad važiuotų, turi būti nuolat tvarkomas ir prižiūrimas, tas pats ir su internetinėmis svetainėmis. Bet, deja, niekaip nepavyksta to išaiškinti.
Atsakyti
Visiškai NEPATIKIMAS serveris. Jokiu būdu nesinaudokite Claudlix paslaugomis. Dirba vienas žmogus kuris visiškai nesigaudo kaip turėtų būti valdomas paslaugų verslas. Viena iš mūsų svetainių, dėl kažkokių perkėlimo darbų (taip teigia Claudlix) neveikia jau mėnesį laiko.... Atsakydami į esamą problemą Cloulix siūlo mums pasisamdyti IT specialistus kad būtu atstatyta svetainė į pradinę būklę.. Taikiu būdu sustarimo vengia. Tad nėra kito būdo - ruošiame dokumentus teismui del žalos atlyginimo...
Atsakyti
Negerai, kažkas su ta įmone, nupirkome SSL sertifikatą, reklama žado diegimą per 15 min., o kaip niekas nieko neįdiegė, dingo kaip į vandenį, į skambučius niekas neatsako, el. paštu buvo kažkokia komunikacija iki tol, kol sumokėjom už SSL sertifikatą. Reikės šią įmonę matyt jau perduoti atinkamies organams tirti, dirba tik vienas žmogus.Būkite atsargūs turėdami su juo reikalų.
Mindaugas Surdokas
2021-06-10 09:25:41 IP 2i25110i
Atsakyti
PYPIEC! jau pusvalandis, kaip nustojo Cloudlix VISI DNS servisai - ir siaip netaip prisiskambinus paaiskino, kad: "viskas cia OK, ne musu kalte, musu duomenu centras - NUSPRENDE UPDEITUS kazkokius pasidaryti". Paklausus kaip cia taip DNS updeitai darome ne NAKTI, o DARBO VALANDOMIS - nieko neprakomentavo... nu pilnas PYPIEC!!
Atsakyti
siandien matau, kad mano svetainė vėl buvo nepasiekiama. šį kartą: 8 valandas ir 10 minučių.
Iliustracija:
Atsakyti
Nuo vakar neveikia internetinė parduotuvė, prisiskambinti nepavyksta nei vienu telefonu, nei paštu jokio atsako. Iš kelių dešimčių ar keliasdešimt darytų skambučių vakar vieną kartą pakėlė ragelį, trumpai sakant nesigilino, ir pasakė, kad ne jų čia bėdos.
Tai prisijungimus daviau vienai programuotojų įmonei.
Viso atsakymo nerašysiu. Paskutinis sakinys buvo : "Ko gero geriausia būtų išsikelti jei jie nepadeda, nes čia iš esmės serverio problema."
Atsakyti
Šiandien svetainė vėl buvo nepasiekiama - tik šįkart "tik 8 minutes ir 56 sekundes" - t.y. netaip baisiai ilgai kaip praeitą savaitę.
Prisegama iliustracija:
Mindaugas Surdokas
2021-02-18 14:22:48 IP 2i25110i
Atsakyti
VALIO !!!!!! pagaliau puslapis pradejo veikti - 1 valanda ir 34 minutes neveike bet dabar jau veikia!!! (čia sarkastiškas juokelis, jeigu kas nors nesuprastų perkeltinės prasmės mano žodžiuose!!).
prisegu įrodymą.
Mindaugas Surdokas
2021-02-18 14:04:25 IP 2i25110i
Atsakyti
sveiki visi. Kadangi naudojuosi CLOUDLIX hostingu jau daugiau nei 5 metai, o pastarieji 1, 5 metu jau visiskai isvede is kantrybes - tai visus nusiskundimus nutariau jau kelti i viesuma, nes telefonu nekelia visiskai, i emailus neatraso, o paslaugos - kada nori veikia, kada nori - neveikia..
Taigi, nuo šiandien ~12:41 visiškai nustojo veikti maždaug 80% svetAINIŲ, HOSTINAMŲ Cloudlix e-svetainių hostingo plane. Kiek pavyko išsiaiškinti savarankiškai (telefonai ir el.paštai - tyli) - tai nustojo veikti svetainės, kurios pakabintos ant IP 88.99.23.92, o tuo pat metu tame pačiame hostinhe patalpintos svetaines, išleidžiamos į išorę per kitą IP: 5.199.161.75 - veikia. Dabar jau yra praėję ~1val 10 min - kaip kaikurios svetainės nustojo veikti, ir dar neatsistatė. Prisegu įrodymus, kad nesakytumėte, kad prisigalvoju:
a) pirmame paveikslėlyje yra pinguojami 8 tame pačiame hostinge patalpinti servisai, iš kurių 3 - pinginasi, o 5 - nesipingina;
b) antrame paveikslely - išeksportuota į Excel statistika domeno magnetukas.lt per laikotarpį nuo 2019-07-23 iki 2021-02-18 kur matosi kiek laiko konkrečiai - domenas buvo nepasiekiamas iš išorės (monitoringą atliko servisas: uptimerobot.com, o excelyje - exportas duomenų į excel);
c) trečiame paveikslely serviso UPTIMEROBOT.COM statistika per pastarąsias 24 valandas monitorinamo magnetukas.lt domeno, kuriame matosi, kad PING praeitą parą bent jau tarp 14:00 ir 15:30 vidutiniškai buvo virš 5000 ms!!, o 24 valandų vidurkis - 1172 ms!!!, beto matosi apačioje paskutinių 5 serviso dingimų statistika, trukmės bei intervalai tarp dingimų.

Spręskite patys kur link eina šis servisas, aš jau užsisakiau kitą hostingą ir atsigavus šiam servisui pradėsiu po truputį migruotis į kitą hostingą (tikiuosi duomenys, failai, emailai ir kita info - nebus dingusi...????
Mantas Klimavičius
2021-02-18 00:10:45 IP 2nom5l4c
Atsakyti
Nu ką - hostingas.in dingęs. Su manim susisiekė daug nukentėjusių ir domenų atsiimt negalinčių amenų.

Tad bandom juos trumpinti pamažu - žiūrėsim kas gausis. Visą info mesiu čia.
1. Iš abroga ir fagerstah galiu padėti ištraukti info.

2. Pradėsim nuo pašnekesių su domreg.lt ir paysera. Į paysera jie rinko įmokas - susisiekit su manim visi su pavedimų kopijom. Galėsim bendra skundą organizuoti. Domreg jie akredituotas paslaugos teikėjas. Tad per ten padėsiu atgauti domenus, o jiems akreditaciją atimti bent lietuviškiems domenams. https://www.domreg.lt/paslaugu-teikejai/

3. Labai įdomu. Įmonėj 1 darbuotojas. Ir pagal rekvizitai.lt tai turėtų būt direktorė Kristina Frankaitė...
Beeeeeeet. jų chate atsakinėja kažkoks Audrius...Nelegalus darbuotojas gal? Įmetu screenshotą, kad matytumėt apie ką kalbu.
Nereikia faug googlint, kad rast linkedine Audrių nuo 2013 metų dirbantį Cloudlixe. Ir nerėkit dėl GDpr. Visa tai vieša info.
Įmetu screeną.
Audrius Tamasevicius
Export Manager at Ltd. "CloudLix"

4. Keista, kad tas Audrius siūlo ne savo, o konkurentų paslaugas ir ragina viską pirkti iš cherryservers. Tai išvados gali būti kelios. P.S.cherry servers sako, kad cloudlixas nuomojosi jų infrastruktūrą. Tai Cloudlixas neturi panašu nieko savo. O cloudlixas tyčia ar netyčia savo klientus atidavėja cherry. Išvadas darykit patys.

5. Susiradau cloudlixo valdomus ip. Mielai pereisiu klientus ir po laiškelį perspėsiu kas per kontora. Tik iš savo patirties. Nieko daugiau.

6. Manau anksčiau ar vėliau sulauksiu atgalino ryšio. Laukiu ir tam nusiteikęs. Visus screenus ir surinktus faktus fiksuou pas anstolį, kad niekas nesakytų, jog aš nupiešiau ir taip nebuvo. Bylų IT srityje turėjęs, tad jei norit - pajudam.

Toliau ieškau galų, dirbusių ar dirbančių zmonių. Toliau versiu skundus. Nuo nelegalaus darbo iki domenų registravimo tvarkos pazeidimų, GDpr pazeidimų, paysera taisyklių pazeidimų. Sugalvosiu ir daugiau. Negalima šitaip elgtis.

Turėkit kiaušus, o ne į krūmus dėkit.

Jei reiks padėt - kreipkitės, Mantas Klimavičius 8 624 121 * 7 3
Virginijus Digrys
2021-02-17 09:31:42 IP 12i8dae3
Atsakyti
Mantas Klimavičius 2021-02-17 00:32:19
Kuris serveris buvo Jūsų? Panašu, kad arboga veikia, o su neva tragedija...
mano buvo fagerstah
Mantas Klimavičius
2021-02-17 00:32:19 IP 2nom5l4c
Atsakyti
Virginijus Digrys 2021-02-16 19:18:00
Deja jūs teisus.. kaip smigo taip smigo... prei hostingas.in aš nemėginau prisijungti kelis mėnesius, tai galiu tik spėlioti kada jie smigę. Bet galiu pasidalinti patirtimi kaip pavyko ištrauti duomenis. Turiu kelis domenus hostingas.in nusipirkęs. Prie cPanel prisijungti deja nepavyksta, bet ftp vis dar veikia, tai visus source parsisiunčiau svetainių. Visa laimė, kad viena svetainė turi plugin kuris leidžia ir DB backup pasidaryti, tai pasidariau ir DB per ftp parsisiunčiau. Gal kažkiek padės ši info... Beje dabar liko galvos skausmas kaip atgauti domain kontrolę pikrtų per hostingas.in... nes vienas jų baigiasi kovo mėnesį... noriu bėgti bet nežinau kaip be domain
Kuris serveris buvo Jūsų? Panašu, kad arboga veikia, o su neva tragedija...
Virginijus Digrys
2021-02-16 19:18:00 IP 12i8dae3
Atsakyti
Mantas Klimavičius 2021-02-15 08:57:21
Įmonės valdomas/valdytas hostingas.in visiškai nusmigo. Nei galimybės atgauti pinigus, nei savo svetainių failus. Suportas apie tai tyli.T.y. niekas neatsako. Patirti tikai dideli nuostoliai.

1. Mielai nupirkčiau šį hostingą - jei dar ten yra ką pirkti.
2. Norėčiau atgauti savo backup - jei ir tai apskritai realu.

Greičiausiai viskas smigę ir patys jie neturi jokio backup. Nes logiška verslą arba parduoti arba vystyti. O čia tiesiog pradingo... Keista.

Mantas Klimavičius
8 - 624 / 1217 3
Deja jūs teisus.. kaip smigo taip smigo... prei hostingas.in aš nemėginau prisijungti kelis mėnesius, tai galiu tik spėlioti kada jie smigę. Bet galiu pasidalinti patirtimi kaip pavyko ištrauti duomenis. Turiu kelis domenus hostingas.in nusipirkęs. Prie cPanel prisijungti deja nepavyksta, bet ftp vis dar veikia, tai visus source parsisiunčiau svetainių. Visa laimė, kad viena svetainė turi plugin kuris leidžia ir DB backup pasidaryti, tai pasidariau ir DB per ftp parsisiunčiau. Gal kažkiek padės ši info... Beje dabar liko galvos skausmas kaip atgauti domain kontrolę pikrtų per hostingas.in... nes vienas jų baigiasi kovo mėnesį... noriu bėgti bet nežinau kaip be domain
Mantas Klimavičius
2021-02-15 08:57:21 IP 2nom5l4c
Atsakyti
Įmonės valdomas/valdytas hostingas.in visiškai nusmigo. Nei galimybės atgauti pinigus, nei savo svetainių failus. Suportas apie tai tyli.T.y. niekas neatsako. Patirti tikai dideli nuostoliai.

1. Mielai nupirkčiau šį hostingą - jei dar ten yra ką pirkti.
2. Norėčiau atgauti savo backup - jei ir tai apskritai realu.

Greičiausiai viskas smigę ir patys jie neturi jokio backup. Nes logiška verslą arba parduoti arba vystyti. O čia tiesiog pradingo... Keista.

Mantas Klimavičius
8 - 624 / 1217 3
Mindaugas Surdokas
2021-01-25 17:01:16 IP 2i25110i
Atsakyti
Nei iš šio, nei iš to - ėmė ir vėl pradėjo nebeišsisiųsti el. pašto laiškai per el. pašto programą kompiuteryje, kuriame viskas veikė pastaruosius metus. Programoje pašto parametrai laiškams gauti (pop) bei išsiųsti (smtp) - nebuvo pasikeitę - pinginant SMTP serverį upinis.cloudlix.com - iš to kompo pinginosi, bet akivaizdu, kad jis nebeišsiuntinėjo laiškų. Pakoragavus SMTp serverį į kitą (mai.domenas.lt) - laiškai stebuklingai pradėjo išsisiuntinėti. REZIUME: kažką pakeitė savo el. pašto sistemoje, neinformavo klientų - iš užsi...*..niskit, kol visiems kompiuteriams pakoreguosite nustatymus...
Mindaugas Surdokas
2021-01-25 16:47:30 IP 2i25110i
Atsakyti
Šiandien - jau PENKTA diena, kai neveikia FTP prisijungimas failams į serverį įkelti - šiandien gavau prašymą - pakartotinai prisijungti prie serverio per FTP - tačiau situacija tokia pati - negalima prisijungti - ir jokios daugiau info nepateikia - ar įtariamas mano kompiuterio "virusuotumas", kažkokių tai limitų "viršijimas" ar kita negera veikla, dėl kurios galėtų būti ribojamas mano prisijungimas prie FTP... Po teisybei net nėra aišku ar aplamai kažką per savaitgalį darė, kad išspręsti šią bėdą... na kągi - laukiame toliau...
Atsakyti
Labai nepatikimas servisas pastaruosiu 12 mėnesių, nors naudojamės ~5 metus. Štai apibendrintas CLOUDLIX serviso vertinimas mano, kaip 5-is metus besinaudojančio jų hostingo paslaugmis:
a) Mažiausiai 10-15 kartų per pastaruosius 12 mėnesių buvo užstrigę el. laiškai (neįkrenta nauji mums siunčiami laiškai, siunčiami mūsų klientų mums), neišsisiunčia laiškai, kuriuos mes siunčiami kitiems savo klientams, partneriams;
b) mažiausiai 4-6 kartus per pastaruosius 6 mėnesius buvo susidurta su perpildytais kietaisiais diskais jų serveriuose, kur yra talpinami mūsų svetainių failai, nors esame pasirinkę NERIBOTŲ duomenų talpinimui planus, ir per pastaruosius 3-4 metus mūsų bendras svetainėse įkeltų failų užimama vieta niekada nebuvo daugiau 50-70 GB;
c) 2020-04 mėnesį buvo labai GRUBUS sutrikimas, kurio esmė yra tokia: kas mėnesį savo klientams siunčiame sąskaitas už suteiktas paslaugas (keturžekliai išsiunčiamų laiškų kas mėnesį skaičiai). 2019 metais maždaug 04 mėnesį užlūžo jų el. pašto kažkoks serveris - ir mūsų klientams tuomet nebuvo pilnai prasiųstos sąskaitos uz 2019-03 mėnesį suteiktos paslaugos. Žinoma gedimą tuomet registravome, pataisė, ir sąskaitos tuomet pakartotinu būdu buvo išsiųstos sekančią dieną. Bėda ta, kad metams praėjus - t.y. 2020-04 mėnesį jų serveris, kuris prieš metus buvo užstrigęs - nusprendė persikrauti - ir persikrovęs PAKARTOJO visus prieš metus tuo metu už-strigusius laiškus, tai gavosi, kad 2020-04 mėnesį klientai gavo ne tik 2020-03 mėnesį suteiktų paslaugų sąskaitas, bet papildomai gavo ir pakartotas sąskaitas už 2019-03 mėnesį. Taigi, dalis klientų netgi nepastebėjo, kad tai yra METŲ senumo sąskaitos, ir mūsų vadybininkai turėjo daug gražaus darbo šimtams klientų kantriai aiškinti, kad tai netikros laiškų kopijos.
d) jau nesuskaičiuojamą kiekį kartų buvo bėdų dėl emailų patekimo į "SPAM" folderius, vietoje to, kad laiškai įkristų į "INBOX" - buvo tiek kartų registruoti gedimai, tiek kartų buvo suteikinėjamos rekomendacijos kad mes turime patikimus siuntėjus įkelti į taip vadinamus "baltuosius sąrašus", vėliau buvo iškėlę versiją, kad juos engia jų konkurentai Serveriai.Lt ir kiti, blokindami emailus, bėliau kaltino Google ir kitus masinio emailo paslaugų teikėjus, kad tai jie blokuoja mūsų domenų siunčiamus/gaunamus laiškus - o realiai aš kaip suprantu blokuojamas yra bendras išorinis IP adresas jų email serverio, per kurį yra sinčiami/gaunami laiška - ir manau, kad jie neturi keletos atsarginių serverių/Ip adresų - kuriems tapus blokuojamais - automatiškai laiškai vartotojams net nesužinant - būtų pakartotinai išsiųsti/persiųsti ir panašiai. Didelė bėd čia yra ta, kad jiems atrodo kad mes žinome kas-kada mums parašė kokį laišką, ir jeigu mes laiško negavome - kad mes turime paprašyti laišką siuntusio asmens - pakartoti laišką - na visiškas briedas!
e) vakar dirbau su savo svetainės turinio atnaujinimu - ir per FTP bandžiau įkelti 100 vnt *.PNG failiukų, kurių kiekvieno dydis yra iki 10-15 KB - į FTP serverį. Tai įkėlus maždaug pusę failiukų - įkėlinėjimas užstrigo, ir nebeatsigauna iki šiandienos. Vėl bandžiau registruoti gedimą emailu - vėl atrašė kažką, kad yra buvo blokuojamas mano išorinis IP adresas, ir kad atblokavus - paprašė pakartotinai bandyti jungtis prie FTP serverio. Pabandžiau - nepavyko. Tuomet gavau info - kad vėl IP užlogkuotas, ir kad jie mano nurodytą IP - įkėlė į patikimų IP sąrašą, kuris niekada nėra blokuojamas. Paprašius pakartoti jungimąsį - vėl paaiškėjo, kad mano IP papuolė į blokuojamus, nors juk kątik jie padarė išimtį konkrečiam mano Ip adresui. REZIUME - trūksta kompetencijos arba padaryti taip, kad netrukdomas galėčiau jungtis prie FTP, arba nemoka padaryti netgi elementarios išimties konkrečiam IP adresui, kad tai taisyklė padarytų išimtį ir tikrai BŪTŲ VEIKIANTI. Tuo tarpu man kaip vartotojui vėl kelia klausimus - ar mano kompas nėra virusuotas, ar nėra generuojami milžiniški vienalaikiai prisijungimai prie jų FTP serverio ir pan - suprask - pas juos viska Ok, o pas mane - kompas staiga tapo virusuotu ar elgtis kitaip, nei kad pastaruosius 5 metus elgėsi...

Pabaigai pasakysiu, kad CLOUDLIX hostingo supportas telefonų 80-90% kartų jiems bandant prisiskambinti - jie dažniausiai niekada nekelia ragelio. Aš įsigudrinau išsisaugoti savo telefone ne tik pagrindinį įmonės telefoną, bet ir darbuotojų skirtingus telefonus, ir esant gedimui ar problemai - ne tik laišką parašau (DĖMESIO - bet kaip parašyti laišką jiems apie gedimą, jei pas juos bėda kaip tik ir buvo su LAIŠKAIS - pvz nebeišsisiunčia laiškai..??) - tačiau ir skambinu iš eilės visiems penkiems telefono numeriams, tikintis, kad kažkuris teiksis pakelti ragelį. Štai kokius numerius turi - gal kam iš skaitančių pravers: 8-700-05030, 8-685-33376, 8-673-45813, 8-683-27966.

Nėra taip, kad aš jiems linkiu blogo, tiesiog šiuo atsiliepimu išdėsčiau per 5 metus susikaupusią patirtį, kuri pradžioje (prieš 3-5 metus) buvo labai gera, bet pastaruosius 1-2 metus labai ženkliai nukrito ir patyriau labai daug techninių nesklandumų, kurie tikrai nutiko NE-BE-CLOUDLIX atsakomybės! Turiu IT patirties, taip pat dirbu su galutiniais savo paslaugos vartotojais, ir žinau, kad kartais ir gedimą registruojantis vartotojas nepasako visos tiesos, kaltina paslaugos teikėją už visas galimas bėdas (įskaitant ir dėl nuo paslaugos teikėjo nepriklausančių bėdų) - tačiau noriu pasakyti, kad tiesiog elementariai TRŪKO KANTRYBĖ. Šiandien turėjau dar vieną pokalbį, nes per stebuklą - šiandien jiems skambinant į mobilų jie ŽINOMA NEPAKĖLĖ RAGELIO, bet vėliau ATSKAMBINO PIRMĄ KARTĄ PER 5 METUS - matomai pataikiau į kažkurio darbuotojo mobilų numerį, ir darbuotojas atskambino, galvodamas kad tai jam asmeninis skambutis buvo. Taigi, eilinį karta Cloudlix darbuotojui išdėsčiau savo nepasitenkinimus dėl sutrikimų, jis eilinį kartą pažadėjo, kad per 4-6 savaites planuoja kažkokį tai didelį atnaujinimą savo paslaugų, tik aš jau tiek esu išgirdęs tų pažadų, kad tiesiog elementariai nebetikiu. Šiandien padariau užklausas pas kitus hostingo paslayugas teikiančius tiekėjus, ir tikėtina kad trauksiuosi iš jų paslaugų vartotojų rato, nežiūrint į tai, kad už jų paslaugas esu apmokėjęs už 2 METUS Į PRIEKĮ.
Atsakyti
Dėl hostingas.in neįmanoma susisiekti su administracija. Pagalbos skiltyje parašyta, kad atsako per 24h deja atsakymo jau nesulaukiu jau beveik antrą mėnesį. Neįmanoma dirbt..
Atsakyti
CloudLix.Com, Hostingas.IN - visiškai nepatikima įmonė. Per pastaruosius 3 mėnesius jau mažiausiai 5 kartus buvo ta pati problema: per FTP neįmanoma nei įkelti naujų failų, nei senus ištrynus - įrašyti atnaujintų failų kopijas (pvz HTML, JPG failiukus). Oficialiais numeriais 8-700-05030, 8-685-33376, 8-673-45813, 8-683-27966 - niekas nekelia ragelio nei ryte, nei vakare, nei perskambina, o rašant emailus dėl problemų - ignoruoja, neatrašo. Panašu, kad vyrukai susiduria su kažkokiomis tai bėdomis, kurių išspręsti patys nesugeba, arba jeigu ir pašalina bėdą - bet tik laikinai, kol ji atsikartoja... VISIŠKAI NEREKOMENDUOJU nauniems klientams rinktis jų paslaugas, ir RIMTAI SVARSTAU atsisakyti jų paslaugų.
Atsakyti
Nuo 26/08/2020 negavau jokio atsakymo į savo klausimus apie problemas. Patarimas apeiti šita kontora kuo toliau ir neprasidėti su jais
Atsakyti
Visiškas nesusipratimas su įmone. Į pagalbos prašymus neatsako savaitemis arba išvis neatsako ir nukreipinėja nuo savęs. Pavyzdžiui, kaip matau seniau rašytame "Kazimieras" komentare galima pamatyti, kad cloudlix ir hostingas.in akivaizdžiai susije, bet kai pateikiu užklausa dėl puslapio cloudlix, nukreipia i hostingas.in kaip į atskirą įmonę, atseit, cloudlix tik savo domena laikau. O i hostingas.in kreipiantis niekas ten nei atsako, nei išvis kas nors iš darbuotojų egzistuoja. Neveikia puslapio valdymo pultai normaliai, nei cloudlix nei hostingas.in, noriu atnaujinti tinklapį, bet neina prisijungti, nors pagal taisykles prisijungimo duomenys prie serverio sutampa su hostingas.in prisijungimo duomenimis. Klaidos pavyzdys nuotraukoje.
Nuotraukoje parodyta, kad pagal poreikį galima įjungti arba išjungti domeno užraktą, kad niekas negalėtų perkelti domeno savininkui nežinant. To padaryti negalima, kadangi, kaip matyti kitoje nuotraukoje, atsiranda klaida "function not found". Taip pat, nors ir parašyta, nėra galimybės perkelti domeno į kitą registratorių.
Atsakyti
Hostingas.in šūdų krūva, lūžta, neveikia, į laiškus niekas neatsako. Yra geresnių pigaus hostingo teikėjų
Atsakyti
Bėkit kaip įmanoma toliau... cloudlix.com servai pastoviai nulūžtą arba būna nulaužti, turi labai rimtų saugumo spragų kurias ignoruoja. Serverių atstatymas užtrunka savaitėmis! Informacijos apie sutrikimus jokios. Prisiskambinti neina. Į laiškus dėl sutrikimų neatsako...
Atsakyti
Apie hostingas.in:
kartas nuo karto puslapis, patalpintas tame hostinge lūžinėja, nėra patikimumo, nors informacija jų tinklalapyje skelbia: "Kviečiame išbandyti itin stabilias profesionalaus hostingo paslaugas!" Pas jų viskas automatizuota, sistema veikia, kol viskas yra gerai. Bet jei iškyla kokios problemos, nėra duota nei jokio emailo, nei telefono, su kuo būtų galima pasikalbėt apie problemą. Veikia (?) tik jų webinė žinučių forma, į kuria tech. darbuotojai kartais atsako, o kartais ir ne. Kaip žinia gyvenime niekas neveikia 100%, ir jei iškyla problema, tai tada jau vargas vartotojui!
Prieš savaitę pastebėjau, kad nebeveikia mano tinklalapis. Tinklalapis rodė duomenų bazės klaidą. Patikrinau savo pinigų likutį hostingas.in svetainėje, likutis buvo pakankamas. Kitą dieną pabandžiau prisijungti su savo accountu prie hostingas.in tinklalapio, žiūriu kad jau ir mano accountas nebeveikia, nebegaliu iš viso prisijungti! Parašiau pagalbos prašymą neprisijungusiems vartotojams per jų tinklalapį, niekas neatsakė. Tada sekančią dieną per rekvizitai tinklalapį parašiau apie savo problemą Cloudlix direktorei, irgi jokio atsako. Dar po dienos patikrinau savo accountą prisijungimui prie hostingas.in svetainės - pradėjo veikti. Tada per DirectAdmin konsolę man pavyko sutvarkyt duombazę, po to pradėjo veikti ir tinklalapis. Taip ir nesupratau, ko ta duombazė užsilenkė, jei mano tinklalapis tuo metu nebuvo redaguojamas ir keiėiamas.
Taigi pasidariau sau išvadas:
būtinai reikia nedelsiant pasidaryt savo tinklalapio ir duomenų bazės kopijas, jos turi būti daromos po kiekvieno tinklalapio pakeitimo. Nes tinklalapis gali nulūžti bet kada, o tada jau lauk bėdos, nes pagalbos iš tokio hostingo NEBUS;
reikia migruoti iš šitokio hostingo - beprotnamio į normalų, kur bent su žmogum ištikus problemai gali pasikalbėti apie problemą.
Patikėkit, sutaupytas euras per mėnesį tikrai neatperka sugadintų nervų atsiradus problemai. Renkantis hostingo įmonę būtinai reikia pasidomėt atsiliepimais apie ją.
Atsakyti
Labai prastas pasirinkimas. Serveriai užlūžta keletą kartų per mėnesį. Neveikia svetainės, o blogiausia, kad neveikia ir el. paštas, kuriuo tenka bendrauti su klientais. Telefonu numeriu prisiskambinti pavyksta ne visada. Problemu sprendimas vyksta taip pat ne taip sklandžiai kaip turėtų būti.
Atsakyti
Niekam nepatariu turėti reikalų su šita įmone. 2019.08.05d. nulūžo jų hostingo serveris, kuriame buvo mūsų įmonės el. paštai ir svetainė. Telefonu susisiekti ėjo tik pirmą parą. Toliau telefonai buvo atjungti. Susisiekti pavykdavo tik per facebook. Ėjo dienos, bet mūsų paštai neveikė. Jų pasiteisinimas buvo, kad labai karšta ir dėl to jie turi labai didelį gedimą.
Paštai pradėjo tik 2019.08.11d. vakare. T.y. tik po beveik 7 pilnų parų. Įmonės svetainę atstatė dar po savaitės, t.y. tik po dviejų savaičių nuo gedimo pradžios.
Hostingo kompanija nulūžusį serverį atstatinėja 2 savaites!!! komentarų turbūt nereikia.
Atsakyti
Po 17:00 val. galit net nebandyti susisiekti, nors rašo, kad pagalba 24/7. Paskambinus pačiam direktoriui, pažadėjo, kad problemos bus išspręstos per 1 val., tačiau pagalbos taip ir nesulaukta. Aptarnavimas apgailėtinas. Nusivyliau teikiamomis paslaugomis!
Atsakyti
Apeikite sia imone ir ju paslaugas is toli. Neimanoma prisiskambinti, paslaugos teikiamos aptmestinai, klaidos sistemose ypac del domenu valdymo. Keista kaip jie dar egzistuoja.
Atsakyti
Jei galite, venkite hostingas.in - klientai jiems vienodai rodo. Viršijau leidžiamą duomenų kiekį, net įspėjimo apie tai negavau, paėmė ir nutraukė visų puslapių veikimą. Pastebėjau tik po kurio laiko pats prisijungęs. Ir kas geriausia nieko dėl to negaliu padaryt, net visi prisijungimai buvo užblokuoti ir net negaliu atlaisvinti vietos... Susisiekti su jais vos įmanoma... Žodžiu yra geresnių alternatyvų... Negadinkite sau nervų su tokiais prasidėdami. Geriau naudokite didelius amerikiečių hosterius, jiems rūpi reputacija ir bet kokią problemą išsprendžia per kelias minutes.
Atsakyti
tikrai esame nusivyle sita kompanija, matomai tas vadovas tik pinigelius ima ir uz tai nieko neatsako, taip negali buti ponas Rozickij, peemus pinigelius reikia dirbt. O gal jus galvojate kazkas jums dovanos juos ? tikrai ne.
Atsakyti
Labai gailiuosi, kad perskaiciau komentarus tik dabar, jei buciau zinojas apie tokia paslaugu kokybe, tikrai buciau cia webo nekeles...
Atsakyti
Nerekomenduoju. Šiandien serveris neveikia jau kelias valandas, į skambučius neatsiliepia, tik parašė laišką, kad tvarko, bet nežino, kada bus sutvarkytas. Apskritai beveik neįmanoma prisiskambinti dėl www.cloudlix.com paslaugų, o kai prisiskambini, jie švelniai pasiunčia, t.y. sako, kad reikia parašyti laišką, nors ir į laiškus atrašo tik po kelių dienų, kas geroje kontoroje būtų ne kelios dienos, o kelios valandos. Apie gedimus patys niekad nepraneša, gal tikisi, kad klientai nepastebės.
Atsakyti
Laimonas 2014-02-05 12:47:43
Esu labai nepatenkintas šios įmonės teikiamomis paslaugomis, į laiškus atsakinėja kas savaitę, o priskambinti nėra galimybių, naudojantis hostingas.in paslaugomis. Todėl nerekomenduočiau niekam naudotis jų paslaugomis, nes liksite nusivyle, nepatenkinti ir tai daug nervu kainuos. Nes šiuo metu neveikia vienas mano puslapių ir jiems nusispjauti, į laiškus neskuba atsakinėti ir problemos nesprendžia. O puslapis neveikia tik dėl jų kaltės.
Laba diena, Laimonai,

Hostingas.in paslaugos yra paremtos savitarnos sistema. Jeigu iškyla problemos, visada galite rašyti žinutę, kurios forma yra Hostingas.in sistemoje, žinutės yra atrašomos ne ilgiau kaip per 24val.

Taisyklėse yra aiškiai nurodyta, jog - Hostingas.in naudotojams pagalba telefonu nėra suteikiama. Visais klausimais prašome kreiptis per žinučių sistemą.

Klientams padedame kiek galime, Jūsų, Laimonai, situacija greičiausiai buvo kėbli ir susijusi ne su serverio veikimu. Jums tai paaiškinti turėjo administratorius.
Atsakyti
Esu labai nepatenkintas šios įmonės teikiamomis paslaugomis, į laiškus atsakinėja kas savaitę, o priskambinti nėra galimybių, naudojantis hostingas.in paslaugomis. Todėl nerekomenduočiau niekam naudotis jų paslaugomis, nes liksite nusivyle, nepatenkinti ir tai daug nervu kainuos. Nes šiuo metu neveikia vienas mano puslapių ir jiems nusispjauti, į laiškus neskuba atsakinėti ir problemos nesprendžia. O puslapis neveikia tik dėl jų kaltės.
Atsakyti
Nepatikimos paslaugos, pinigus pasiima, o kokybės jokios, jei atsiranda problemų jų nesprendžia. Mūsų atveju svetainė buvo pašalinta, nors joje nebuvo jokios įžeidžiančios informacijos, o pinigai buvo nuskaičiuojami nuo sąskaitos. Administratorius su vartotojais nebendrauja nei telefonu nei gyvai, nors buveinė randasi Panerių g.11, ten nieko nėra ir nebuvo. Įmonės direktorius Artūras Ražinskij neatstovauja savo įmonės bei klientų interesų.

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Starflix Vilnius
Getspace

Adresas: Trinapolio g. 11D-53, LT-08338 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Apie getspace Nematantys ribų. Mes žvelgiame toliau nei kiti. Ir tam įrodyti mums nereikėjo išrasti raketos – užteko sukurti Getspace – platformą, kuri akimirksniu pakeičia vartotojo patirtį. Į pažangesnę, patogesnę, priimtinesnę. Kaip? Leidžiant derinti skirtingas paslaugas ir gauti būtent tai, ko jau seniai...
Consilium optimum
Fastlink | Internetas, televizija

Adresas: L. Giros g. 50, LT-06325 Vilnius.
Veiklos sritys: televizija ir radijas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Fastlink – sparčiai besiplečianti interneto, išmaniosios televizijos, vaizdo stebėjimo ir kitas inovatyvias IT paslaugas, PRIVATIEMS ir VERSLO klientams, teikianti bendrovė, kuri Lietuvos rinkoje veikia virš 20 metų. Fastlink yra pirmasis paslaugų tiekėjas Lietuvoje, siūlantis savo klientams 4K (ULTRA HD) išmaniąją...
Seohelis
What about

Adresas: Laisvės al. 59, LT-44305 Kaunas.
Veiklos sritys: seo paslaugos; reklamos paslaugos.
Skaitmeninės rinkodaros agentūra, sertifikuota „Google“ partnerė Lietuvoje „What about“ (UAB „SEOHelis“) užtikrina veiksmingos internetinės reklamos paslaugų teikimą partneriams Lietuvoje ir už jos ribų (pvz. Baltijos ir Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV ir kitose). Integruotos arba...
VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI
Google

Adresas: Kareivių g. 6-402, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: seo paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; reklamos paslaugos.
GOOGLE ADS REKLAMA Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle. Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas. SEO PASLAUGOS IR OPTIMIZAVIMAS Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas. SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra. GOOGLE ANALYTICS IR TAG MANAGER Google...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais
Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais 11-26 08:26
Nuo vienos odontologinės kėdės šeimos centre iki didžiausio odontologinių paslaugų klinikų tinklo šalyje - tokį virsmą patyrė CLINIC | DPC įkūrėjas Simonas Bankauskas ir jo komanda...
E. Macronas išreiškė paramą Lietuvai dėl migrantų
E. Macronas išreiškė paramą Lietuvai dėl migrantų 11-30 21:58
Prancūzijos prezidentui Emmanueliui Macronui išreiškus palaikymą Lietuvai dėl migrantų krizės, Lietuvos vadovas Gitanas Nausėda pareiškė, kad Europos Sąjunga turi rasti būdų, kaip išspręsti šiuos...
Siūloma tikrinti ir strateginių įmonių subrangovus
Siūloma tikrinti ir strateginių įmonių subrangovus 11-30 21:41
Susisiekimo ministerija siūlo dar labiau griežtinti strateginių įmonių sandorių patikrą ir tikrinti ne tik pagrindinius rangovus, bet ir jų subrangovus.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jei būtumėte investuotojas, kur investuotumėte šiuo metu?

Akcijų kainos

NVIDIA 333,76 +5,95%
Hewlett-Packard 35,93 +3,90%
Adobe Systems 687,49 +3,83%
Moody's 397,27 +3,43%
Macy's 29,75 -2,40%
eBay 70,55 -2,65%
Twitter 45,78 -2,74%
Pfizer 52,40 -2,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1776,85 +0,10%
Kava 5,31 +6,84%
Anglis 236,90 +27,58%
Ryžiai 401,00 +0,25%
Nafta 68,15 -13,06%
Benzinas 2,50 +9,65%
Dujos (JAV) 5,48 +7,24%
Vištiena 2,33 -2,10%