VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos paštas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos paštas

Atsiliepimai apie Lietuvos paštas, AB

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos paštas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu pareikšti pretenziją dėl 42 Lietuvos Pašto darbo. Užsakiau siuntinį iš Kinijos, kuris turėjo būti pristatytas iki 03.18 d.
Kovo 17 d. pareiškiau pretenzija siuntinio siuntėjui, kad siuntinys negautas, gavau atsakymą, kad 42 pašte yra siunta, kurios nr... Jokio pranešimo į telefoną nesu gavusi, kaip vyko anksčiau, todėl esu pasipiktinusi, nes šiandien 03.18 nuvykau į 42 paštą, sužinojau, kad siuntinys išsiųstas atgal į Kiniją. Turiu pretenzijų jūsų įmonei dėl aplaidaus darbuotojų darbo, dėl kokios priežasties man nebuvo pranešta apie siuntinio atsiėmimą SMS žinute? Šiuo metu siuntinys išsiųstas atgal, o aš patyriau nuostolį ir tam tikrus nepatogumus negavusi minėtos siuntos. Šiuo metu siuntinys išsiųstas atgal, o aš patyriau nuostolį ir tam tikrus nepatogumus negavusi minėtos siuntos.
Pastebėtina, kai siuntos atvyksta ne į Lietuvos pašto padalinius, o į kitas teikiančias pristatymo paslaugas įmones, siuntas gaudavau visada, be problemų, laiku ir greitai! Apmaudu, bet konstatuotina--Labai blogai dirbate! Tragedija!
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2019-04-18 11:58:39
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Neregistruota.
Atsakyti
Niekada ne pristato registruotų siuntų tai už ką mokami pinigai!? Visada reikia vykti į paštą atsiimti..
Atsakyti
Rimantas 2019-04-17 21:50:32
Noriu išsiaiškinti tokią situaciją: mamai buvo atnešta pensija į namus. Namų duris Lietuvos pašto paštininkei, kuri nešioja pensijas, atidarė dukra. Paštininkė dukrai atidavė mamos pensiją, už mamą pasirašė, nors mamai nediagnozuota jokia psichinė liga, yra pilnai adekvati, nepriklausomai nuo garbaus amžiaus. Klausimas - ar turėjo teisę paštininkė atiduoti mamos pensiją dukrai, kai ši neturi jokių įgaliojimų tvarkyti mamos finansinius reikalus bei disponuoti mamos pinigais? ir dar klausimas - ar ši paštininkė neviršijo savo įgaliojimų ir gali toliau dirbti paštininko darbą? Lauksiu atsakingos instancijos atsakymo.
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Lina 2019-04-15 18:46:28
Sveiki, kaip atsiimti siunta jei sergi, esi ligoninėj? Net su siuntos lapeliu ir asmens dokumentu ir santokos liudijimu neleido atsiimti vyrui siuntos!!!! Man ka, savo selfy pastininkei nusiusst is ligonines?! Pasityciojimas is zmoniu! Paskutini karta ka nors siunciausi per lietuvos pasta!
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Greta 2019-04-17 13:27:26
Nejaugi kaikurie pašto skyriai nemoka skaityti... Ant siuntos parašytas adresas, bet kažkodėl siunta atsiduria visai kitam mieste tuo pačiu adresu ir atsiimk kaip nori? (P. S siunta jau atiduota moteriškei kuri paskambinusi pareiškė jog išvyksta ir nelauks kol kas nor pasiims) :) LABAI AČIŪ UŽ PRADANGINTA SIUNTĄ.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Vilma 2019-04-15 11:27:15
RE111229327LT, svoris 1298 gramai siunta priduota Klaipėdos 2-ajame pašte 2019-04-13 12 val 47 min. Esu pridavusi šeštadienį vakare anksčiau, tai siunta pirmadienio rytą budavo išsiųsta iš Klaipėdos. Labai įdomu kodėl ši siunta nėra išsiųsta.
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Kazys 2019-04-15 10:19:31
Visiškai be vadovų dirbanti įmonė. Kaip noriu taip darau! Jokų laiškų net nebando nešti. Jiems vienodai ar tai registruotas laiškas ar ne. Neša ne laišką, o tik kompiuteriu iš anksto atspausdintą pranešimą, kad atvykti pasiimti. Kokia nauda iš tokio pašto? Kam jis reikalingas? Sumokame mes pinigus, sumoka valstybinės struktūros už kiekvieną laišką, kad būtų pristatytas! Paprasčiau nuvežti laišką gavėjui pačiam. Gaunu kokius 10 laiškų per mėnesį ir visų turiu važiuoti pasiimti?! Ir nekniskite proto, kad neatidarėme ar neradote. Visada yra žmogus, padarėme paštininkui net atskirą skambutį. NULIS. Įmeta pranešimą ir dingsta. Pastačiau dabar kamerą, pradedu filmuoti ir žadu duoti į teismą. Priskaičiuosiu padorų kiekį įvykių, suderinau su kaimynais dar keliais ir imsimės veiksmų. Šiauliai, Medelynas!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Noriu išsiaiškinti tokią situaciją: mamai buvo atnešta pensija į namus. Namų duris Lietuvos pašto paštininkei, kuri nešioja pensijas, atidarė dukra. Paštininkė dukrai atidavė mamos pensiją, už mamą pasirašė, nors mamai nediagnozuota jokia psichinė liga, yra pilnai adekvati, nepriklausomai nuo garbaus amžiaus. Klausimas - ar turėjo teisę paštininkė atiduoti mamos pensiją dukrai, kai ši neturi jokių įgaliojimų tvarkyti mamos finansinius reikalus bei disponuoti mamos pinigais? ir dar klausimas - ar ši paštininkė neviršijo savo įgaliojimų ir gali toliau dirbti paštininko darbą? Lauksiu atsakingos instancijos atsakymo.
Atsakyti
Nejaugi kaikurie pašto skyriai nemoka skaityti... Ant siuntos parašytas adresas, bet kažkodėl siunta atsiduria visai kitam mieste tuo pačiu adresu ir atsiimk kaip nori? (P. S siunta jau atiduota moteriškei kuri paskambinusi pareiškė jog išvyksta ir nelauks kol kas nor pasiims) :) LABAI AČIŪ UŽ PRADANGINTA SIUNTĄ.
Atsakyti
Sveiki, kaip atsiimti siunta jei sergi, esi ligoninėj? Net su siuntos lapeliu ir asmens dokumentu ir santokos liudijimu neleido atsiimti vyrui siuntos!!!! Man ka, savo selfy pastininkei nusiusst is ligonines?! Pasityciojimas is zmoniu! Paskutini karta ka nors siunciausi per lietuvos pasta!
Atsakyti
RE111229327LT, svoris 1298 gramai siunta priduota Klaipėdos 2-ajame pašte 2019-04-13 12 val 47 min. Esu pridavusi šeštadienį vakare anksčiau, tai siunta pirmadienio rytą budavo išsiųsta iš Klaipėdos. Labai įdomu kodėl ši siunta nėra išsiųsta.
Atsakyti
Visiškai be vadovų dirbanti įmonė. Kaip noriu taip darau! Jokų laiškų net nebando nešti. Jiems vienodai ar tai registruotas laiškas ar ne. Neša ne laišką, o tik kompiuteriu iš anksto atspausdintą pranešimą, kad atvykti pasiimti. Kokia nauda iš tokio pašto? Kam jis reikalingas? Sumokame mes pinigus, sumoka valstybinės struktūros už kiekvieną laišką, kad būtų pristatytas! Paprasčiau nuvežti laišką gavėjui pačiam. Gaunu kokius 10 laiškų per mėnesį ir visų turiu važiuoti pasiimti?! Ir nekniskite proto, kad neatidarėme ar neradote. Visada yra žmogus, padarėme paštininkui net atskirą skambutį. NULIS. Įmeta pranešimą ir dingsta. Pastačiau dabar kamerą, pradedu filmuoti ir žadu duoti į teismą. Priskaičiuosiu padorų kiekį įvykių, suderinau su kaimynais dar keliais ir imsimės veiksmų. Šiauliai, Medelynas!
Atsakyti
Neringa 2019-04-13 22:48:07
Nezinau kaip kituose miestuose, bet Utenoje net nesistengia pristatyti registruotu siuntu asmeniskai.
Tiesiog i pasto dezute imetami lapeliai kad nepavyko pristatyti, nors visa diena praleidi namuose ir nesulauki nieko, tik vakare randi lapely... kokiu tikslu tuomet mokam pinigus uz registruotas siuntas?
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sss 2019-04-13 16:45:06
Jau ne pirmą kartą laiškus turime ieškoti po visą gyvenvietę. Pašto darbuotoja laiško nepalieka palei adresą, bet vis įmeta kur kitur. Labai įdomu kodėl registruotas laiškas gali būt paliekamas pašto dėžutėje (arba perduotas kitiems žmonėms, bet nevežamas į konkretų adresą vien dėl to kad toliau nuo kelio).
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Aleksandra 2019-04-13 16:04:59
Sveiki, 11.04.2019 issiunciau siunta pirminibiniu, siandien 13.04.2019 siunta dar ne iteikta adresatui. Kokia prasme moketi papyldomus eurus jeigu jus ne atliekat savo darbu. Tai jau nebepirmas kartas. Skyrstimo skyriui gulejo siunta iki siandien. Laukiu paaiskinimo. Aciu
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sergej 2019-04-11 20:30:28
Esu labai nusivylęs mano siuntos post lt paslauga...
Užregistravom siuntinuką, sumokėjom pinigus per el bankininkystę, nurašėm siuntimo numerį, nuvažiavome į Vytenio g. Paštą atspaudinti lipduko. Mums pareiškia kad aparate nera popieriaus lipdukams ir stokit į bendrą eilę. Po 15 min. Stovejimo, priėjęs prie langelio, man pareiškia kad jūsų siuntinį be lipduko išsiųsti negalime. Mes pasakėm kad pinigai sumokėti, siuntimo nr yra, tai ka daryt. Atsakyma gavom laukit kol aparatui atveš popierių, arba mokėkite už nauja siuntimą. Teko važiuoti į kitą miesto galą, kad išsiųsti siuntinį. Čia ne patogumas yra, o nesąmonė.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Julija 2019-04-11 17:03:42
Esu nusivylusi lietuvos pastu... as siunciuosi is uzsienio prekes ir dar nebuvau nusivylusi-prekes atrodo gaudavau laiku, bet viskas prasidejo kai turejau gauti kelis siuntinukus praeitu metu lapkricio men.. as ju taip ir lig siolei negaunu... pinigus pardavejai gavo, o mano prekes „pasiklydo” kazkokiame lietuvos pasto skyriuje.. ir blogiausia kad jos neregistruotos.. turejau taip pat viena preke gauti mamos gimtadieniui, bet preke ir vel „pastrigo” dvi sav iki mamos gimtadienio.. tai taip iseina, jei jau siunta neregistruota, tai ji gali ir metytis betkur arba buti pasisavinta kitu zmoniu, taip? reiketu siektiek atsakingiau dirbti...
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Nezinau kaip kituose miestuose, bet Utenoje net nesistengia pristatyti registruotu siuntu asmeniskai.
Tiesiog i pasto dezute imetami lapeliai kad nepavyko pristatyti, nors visa diena praleidi namuose ir nesulauki nieko, tik vakare randi lapely... kokiu tikslu tuomet mokam pinigus uz registruotas siuntas?
Nusivylęs laiškininkas
2019-04-13 20:44:59 IP 89.116.160.162
Atsakyti
Pasirodo Lietuvoje dar gyva baudžiavinė santvarka...
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą laiškus turime ieškoti po visą gyvenvietę. Pašto darbuotoja laiško nepalieka palei adresą, bet vis įmeta kur kitur. Labai įdomu kodėl registruotas laiškas gali būt paliekamas pašto dėžutėje (arba perduotas kitiems žmonėms, bet nevežamas į konkretų adresą vien dėl to kad toliau nuo kelio).
Atsakyti
Sveiki, 11.04.2019 issiunciau siunta pirminibiniu, siandien 13.04.2019 siunta dar ne iteikta adresatui. Kokia prasme moketi papyldomus eurus jeigu jus ne atliekat savo darbu. Tai jau nebepirmas kartas. Skyrstimo skyriui gulejo siunta iki siandien. Laukiu paaiskinimo. Aciu
Atsakyti
Esu labai nusivylęs mano siuntos post lt paslauga...
Užregistravom siuntinuką, sumokėjom pinigus per el bankininkystę, nurašėm siuntimo numerį, nuvažiavome į Vytenio g. Paštą atspaudinti lipduko. Mums pareiškia kad aparate nera popieriaus lipdukams ir stokit į bendrą eilę. Po 15 min. Stovejimo, priėjęs prie langelio, man pareiškia kad jūsų siuntinį be lipduko išsiųsti negalime. Mes pasakėm kad pinigai sumokėti, siuntimo nr yra, tai ka daryt. Atsakyma gavom laukit kol aparatui atveš popierių, arba mokėkite už nauja siuntimą. Teko važiuoti į kitą miesto galą, kad išsiųsti siuntinį. Čia ne patogumas yra, o nesąmonė.
Atsakyti
Esu nusivylusi lietuvos pastu... as siunciuosi is uzsienio prekes ir dar nebuvau nusivylusi-prekes atrodo gaudavau laiku, bet viskas prasidejo kai turejau gauti kelis siuntinukus praeitu metu lapkricio men.. as ju taip ir lig siolei negaunu... pinigus pardavejai gavo, o mano prekes „pasiklydo” kazkokiame lietuvos pasto skyriuje.. ir blogiausia kad jos neregistruotos.. turejau taip pat viena preke gauti mamos gimtadieniui, bet preke ir vel „pastrigo” dvi sav iki mamos gimtadienio.. tai taip iseina, jei jau siunta neregistruota, tai ji gali ir metytis betkur arba buti pasisavinta kitu zmoniu, taip? reiketu siektiek atsakingiau dirbti...
Atsakyti
Edgar 2019-04-08 13:40:11
Dirba prikolistai, sakai kad neateina į namus jokie laiškai ir prenumeratos jie aiškina, kad nėra paštininko. Nu gerai tada sakai tai duokit laiškus, o jie tada aiškina, kad ne dėlioja. Jiems tai normalu... Čia tikrai prikolistai kitaip ne pasakysi. Kaime nei vienam name nebuvo laiškų nuo sausio mėnesio.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Modestas 2019-04-08 15:16:33
Antra siunta per mėnesį kažkokiais būdais nepasiekia gavėjo. Šūdų kruva, laikas jums užsidaryti.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Internete rašoma, kad siunta atvykus tačiau nei sms, nei šaukimo ateiti į paštą atsiimti siuntos negavome. Siunta keliavo iš Vilniaus į Kauną, nuėjus į paštą ją vos surado, nes buvo užkrauta naujomis siuntomis, o šaukimą atvykti jos atsiimti gavome tik po savaitės, kai ji buvo jau pamiršta. Ir štai laukiame naujos siuntos, šaukimo vėl nėra, tik gaunamas laiškas iš siuntėjo, jog atsiiėmimo terminas baiginėjas, ir siunta važinėja iš Kauno į Vilniaus logistikos centrus pirmyn atgal, ačiū Kauno 26-ąjam paštui už puikų klientų informavimą!
Atsakyti
Antra siunta per mėnesį kažkokiais būdais nepasiekia gavėjo. Šūdų kruva, laikas jums užsidaryti.
Atsakyti
Laba diena, LT pastas prastai dirba.As esu pikta ir nusivylus
Atsakyti
Dirba prikolistai, sakai kad neateina į namus jokie laiškai ir prenumeratos jie aiškina, kad nėra paštininko. Nu gerai tada sakai tai duokit laiškus, o jie tada aiškina, kad ne dėlioja. Jiems tai normalu... Čia tikrai prikolistai kitaip ne pasakysi. Kaime nei vienam name nebuvo laiškų nuo sausio mėnesio.
Atsakyti
Rūta 2019-04-05 13:16:58
Siunčiuosi siuntą iš už Atlanto ir niekada nebūčiau pagalvojus, kad gali reikėti eiti tokius “kryžiaus” kelius dėl kelių daiktų, visą savaitę skambinuosi Lietuvos pašto konsultantėm, jau manes net siuntos numerio nebeklausia nes turbut šnekėjau su visom. Taigi deklaravimo sistemoj pateikiau visus duomenis ką turėjau apie siuntą, bet vis iš deklarantų gaunų atsakyma kad kažko trūksta, vėl deklaruoju ir parašau paaiškinima laisvos formos dokumente, kad įdėti visi dokumentai jog daugiau kitokių dokumentų neturiu, tada vėl skambinuosi su konsultante, vėl man žada kad sutvarkys reikalą bet deja.... ir taip visa savaitę. Tai kiek reikia kantrybės turėt? Galiausiai vakar jau skambindama penktą karta ir vėl pasakodama iš naujo tą pačią situaciją susilaukiu iš konsultantės atsakymo, kad susisieks su deklarantais ir lieps perduoti siunta muitinei ir pati jiem patvirtins kad visi galimi dokumentai yra. Bet spekit? Nauja diena ir vėl viskas iš naujo ir vėl ryte gaunu laiška iš deklarantų, su kuriais tiesiogiai neįmanoma susisiekti, nes jie į laiškus neatsako, kad vėl jiem netinka ir žinot ką šį kartà netinka nes jie tingėjo pasigilinti į atsiūstą informaciją ir pamatyti kad joje yra visi reikiami duomenys. Ir vėl nuo pačio ryto skambinu konsultantėm ir vėl man pažada kad susisieks su deklarantais ir man perskambins ir taip praeina puse dienos ir jokių žinių, skambinu dar kartą, tai atsiliepia kita konsultantė, kuri vietoj to kad pati paimtų ir paskambintų sako kad perduos tai kolegei kuri man prieš tai žadėjo jog susisieks, kad ji susisiektų. Tai kas čia? Sugedusį telefoną žaidžiam? Tuoj pasibaigs siuntos laikymo terminas ir kas tada? Ką tada kaltinti? Gyvenime daugiau nesinaudosiu Lietuvos pašto paslaugomis. Ir kas iš to kad konsultantės stengiasi būti malonios, kai ištiesų visiem nusispjaut. Iš Amerikos siunta greičiau ateina, o Lietuvoj ne tik kad laukt dvigubai ilgiau turi tai dar kažkaip ir išsikovot.
Rūta labai Jus suprantu! Pas mane tokia pati situacija. Labai patiko jūsų komentaras!
Atsakyti
Noreciau palikti atsiliepima apie lietuvos pasto deklaravimo atstovus. Siunta strigus lietuvoj nuo kovo 18d. buvo daug rasyta, siusta dokumentu is abieju pusiu ir gavejo ir siuntejo. Niekas jiems netinka, viskas blogai, kad tik daugiau pinigu nugrezti. Nusibodo paprasiau grazinti siunta atgal. Nei vienoj salyje taip nera su pastu, tik lietuvos. Pagaliau susiimkite. Siuntos nr CG002059114IS
Atsakyti
Imkitės darbų o nesiulikit savo elektroninuo pašto adreso spresti problemas nes tai vyksta pastoviai dėl siuntų pristatymo atsiėmimo šaukimu konkrečiai dėl Jurbarko pašto nes pastoviai vėluoja blogai dirbama šiame pašte neišvieno žmogaus girdėjau nusiskundimas dėl siuntų pristatymo šaukimu kažką darykit gal keiskite aptarnaujanti personala
Atsakyti
Vytautas 2019-04-04 22:41:24
Sveiki,
siunta iš Kinijos iki Lietuvos keliavo 2 savaites.
O iš Vilniaus iki Klaipėdos per mėnesį niekaip neatvažiuoja...
siuntos Nr.UB019003026SG
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Vartotojas 2019-04-05 10:23:55
Labai vėluoja siuntų atsiėmimo šaukimai siuntos ilgai laikomos jurbarko pašte paprašius patikrinti ar siuntos nėra gauni neigiamą atsakymą kad netikrins atseit daug siuntu iš kinijos manau todėl ir daug kad nedirba savo darbo tinginių kompanija
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Rūta 2019-04-05 13:16:58
Siunčiuosi siuntą iš už Atlanto ir niekada nebūčiau pagalvojus, kad gali reikėti eiti tokius “kryžiaus” kelius dėl kelių daiktų, visą savaitę skambinuosi Lietuvos pašto konsultantėm, jau manes net siuntos numerio nebeklausia nes turbut šnekėjau su visom. Taigi deklaravimo sistemoj pateikiau visus duomenis ką turėjau apie siuntą, bet vis iš deklarantų gaunų atsakyma kad kažko trūksta, vėl deklaruoju ir parašau paaiškinima laisvos formos dokumente, kad įdėti visi dokumentai jog daugiau kitokių dokumentų neturiu, tada vėl skambinuosi su konsultante, vėl man žada kad sutvarkys reikalą bet deja.... ir taip visa savaitę. Tai kiek reikia kantrybės turėt? Galiausiai vakar jau skambindama penktą karta ir vėl pasakodama iš naujo tą pačią situaciją susilaukiu iš konsultantės atsakymo, kad susisieks su deklarantais ir lieps perduoti siunta muitinei ir pati jiem patvirtins kad visi galimi dokumentai yra. Bet spekit? Nauja diena ir vėl viskas iš naujo ir vėl ryte gaunu laiška iš deklarantų, su kuriais tiesiogiai neįmanoma susisiekti, nes jie į laiškus neatsako, kad vėl jiem netinka ir žinot ką šį kartà netinka nes jie tingėjo pasigilinti į atsiūstą informaciją ir pamatyti kad joje yra visi reikiami duomenys. Ir vėl nuo pačio ryto skambinu konsultantėm ir vėl man pažada kad susisieks su deklarantais ir man perskambins ir taip praeina puse dienos ir jokių žinių, skambinu dar kartą, tai atsiliepia kita konsultantė, kuri vietoj to kad pati paimtų ir paskambintų sako kad perduos tai kolegei kuri man prieš tai žadėjo jog susisieks, kad ji susisiektų. Tai kas čia? Sugedusį telefoną žaidžiam? Tuoj pasibaigs siuntos laikymo terminas ir kas tada? Ką tada kaltinti? Gyvenime daugiau nesinaudosiu Lietuvos pašto paslaugomis. Ir kas iš to kad konsultantės stengiasi būti malonios, kai ištiesų visiem nusispjaut. Iš Amerikos siunta greičiau ateina, o Lietuvoj ne tik kad laukt dvigubai ilgiau turi tai dar kažkaip ir išsikovot.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Aurika 2019-04-06 12:08:27
Siunta is Vilniaus i Vilniu keliauja savaite laiko. Programoje raso kad galiu atvykti atsiimti siunta, o atvykus paaiskeja jog per klaida siunta neatkeliavo i pasta, nes skirstymo punkte siuntinio neidejo ten kur reikia. Kodel tada sita info neatsispindi programeleje? Kodel turime vaikscioti pirmyn atgal?? Gerinkite savo darbuotoju kokybe. Seniai nebesinaudoju jusu paslaugomis, renkuosi pastomatus, nebereikalo.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Siunta is Vilniaus i Vilniu keliauja savaite laiko. Programoje raso kad galiu atvykti atsiimti siunta, o atvykus paaiskeja jog per klaida siunta neatkeliavo i pasta, nes skirstymo punkte siuntinio neidejo ten kur reikia. Kodel tada sita info neatsispindi programeleje? Kodel turime vaikscioti pirmyn atgal?? Gerinkite savo darbuotoju kokybe. Seniai nebesinaudoju jusu paslaugomis, renkuosi pastomatus, nebereikalo.
Atsakyti
Siunčiuosi siuntą iš už Atlanto ir niekada nebūčiau pagalvojus, kad gali reikėti eiti tokius “kryžiaus” kelius dėl kelių daiktų, visą savaitę skambinuosi Lietuvos pašto konsultantėm, jau manes net siuntos numerio nebeklausia nes turbut šnekėjau su visom. Taigi deklaravimo sistemoj pateikiau visus duomenis ką turėjau apie siuntą, bet vis iš deklarantų gaunų atsakyma kad kažko trūksta, vėl deklaruoju ir parašau paaiškinima laisvos formos dokumente, kad įdėti visi dokumentai jog daugiau kitokių dokumentų neturiu, tada vėl skambinuosi su konsultante, vėl man žada kad sutvarkys reikalą bet deja.... ir taip visa savaitę. Tai kiek reikia kantrybės turėt? Galiausiai vakar jau skambindama penktą karta ir vėl pasakodama iš naujo tą pačią situaciją susilaukiu iš konsultantės atsakymo, kad susisieks su deklarantais ir lieps perduoti siunta muitinei ir pati jiem patvirtins kad visi galimi dokumentai yra. Bet spekit? Nauja diena ir vėl viskas iš naujo ir vėl ryte gaunu laiška iš deklarantų, su kuriais tiesiogiai neįmanoma susisiekti, nes jie į laiškus neatsako, kad vėl jiem netinka ir žinot ką šį kartà netinka nes jie tingėjo pasigilinti į atsiūstą informaciją ir pamatyti kad joje yra visi reikiami duomenys. Ir vėl nuo pačio ryto skambinu konsultantėm ir vėl man pažada kad susisieks su deklarantais ir man perskambins ir taip praeina puse dienos ir jokių žinių, skambinu dar kartą, tai atsiliepia kita konsultantė, kuri vietoj to kad pati paimtų ir paskambintų sako kad perduos tai kolegei kuri man prieš tai žadėjo jog susisieks, kad ji susisiektų. Tai kas čia? Sugedusį telefoną žaidžiam? Tuoj pasibaigs siuntos laikymo terminas ir kas tada? Ką tada kaltinti? Gyvenime daugiau nesinaudosiu Lietuvos pašto paslaugomis. Ir kas iš to kad konsultantės stengiasi būti malonios, kai ištiesų visiem nusispjaut. Iš Amerikos siunta greičiau ateina, o Lietuvoj ne tik kad laukt dvigubai ilgiau turi tai dar kažkaip ir išsikovot.
Atsakyti
Labai vėluoja siuntų atsiėmimo šaukimai siuntos ilgai laikomos jurbarko pašte paprašius patikrinti ar siuntos nėra gauni neigiamą atsakymą kad netikrins atseit daug siuntu iš kinijos manau todėl ir daug kad nedirba savo darbo tinginių kompanija
Atsakyti
Sveiki,
siunta iš Kinijos iki Lietuvos keliavo 2 savaites.
O iš Vilniaus iki Klaipėdos per mėnesį niekaip neatvažiuoja...
siuntos Nr.UB019003026SG
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2019-03-28 08:25:56
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Jūs visiems atsakote tą patį, bet nieko nedarote. Tiesiog stengiatės viešoje erdvėje išlaikyti orų įmonės veidą, o tobulinti darbo kokybę, panašu, kad nežadate. Parašiau Jums laišką prieš savaitę. Dar atsakymo negavau.
Atsakyti
Emilija 2019-04-02 16:11:52
Gavau žinute telefonu apie atejusia siunta terminale, nuvykus i terminala ir ivedus koda issoko pranesimas jog kodas neteisingas, siuntinys turi buti atsiimtas iki 04-04 bet terminalas jo neisduoda.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Audronė 2019-04-01 20:00:16
Kovo 15 dieną išsiunčiau laišką iš Kėdainių centrinio pašto į Vilnių.Šiandien balandžio 1-oji.Laiškas adresato nepasiekė.Laiškas buvo neregistruotas.Jis buvo storesnis, nes jame buvo sudėti vaikų laiškai naujiesiems draugams.Kam galėjo prireikti vaikų laiškų???
Labai nusivyliau Lietuvos pašto darbuotojais.Apmaudu, gėda ir nesuprantama.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Trūko šiandien kantrybė su Lietuvos pašto darbuotojomis bendraujant ir prašant pagalbos su jų elektronine programa. Nei viena nieko negali padėti, pasakė, tam internetinė programa ir buvo sukurta, kad klientas pats naudotųsi ir ieškotųsi, jam reikalingos informacijos. Sutinku, bet jums yra mokami pinigai už siuntų siuntimą, todėl manau ne taip abejingai mielosios turėtumėte žiūrėti į klientus, nes jie jums pinigus moka, be jų nebūtų ir jūsų, o ne sėdėti sususireikšminusioms. Labai nusivyliau tiek centrine būstinė ir ale vadovėmis, tiek už langelių sedinčiomis damomis. Daugiau kultūros ir tolerancijos klientui linkėčiau pasimokyti.
Atsakyti
Pradėkite saugotis nuo skundų, kažkas jumis naudojasi
Atsakyti
Gavau žinute telefonu apie atejusia siunta terminale, nuvykus i terminala ir ivedus koda issoko pranesimas jog kodas neteisingas, siuntinys turi buti atsiimtas iki 04-04 bet terminalas jo neisduoda.
Atsakyti
Padekokit savo darbuotojams, kad ir toliau taip gerai vogtu siuntinius. Mano siuntinis kazkam butu bevertis, bet man tas siuntinis buvo su verte. Nes tai buvo palikimas. Kuris keliavo is uzsienio. Aciu Lietuvos pasto valdziai, kad taip gerai sugebat uztikrinti sauguma.
Atsakyti
Kovo 15 dieną išsiunčiau laišką iš Kėdainių centrinio pašto į Vilnių.Šiandien balandžio 1-oji.Laiškas adresato nepasiekė.Laiškas buvo neregistruotas.Jis buvo storesnis, nes jame buvo sudėti vaikų laiškai naujiesiems draugams.Kam galėjo prireikti vaikų laiškų???
Labai nusivyliau Lietuvos pašto darbuotojais.Apmaudu, gėda ir nesuprantama.
Atsakyti
Giedre 2019-03-28 11:25:20
Laba diena, siunta buvo išsiųsta iš Alytaus pašto į Uk supakuota tvarkingai pradžioje į maišelį paskuj į dėžutę. Siunta adresatą pasiekė maiše!!!! Dėžutė visa sudraskyta maišelis viduje visas gabaliukais imestas, siuntinio daiktų pakuotės atidarytos ir suplėšytos keletas daiktų visiškai sugadinti, keleto smulkmenų visai nėra!!! Vietoje jų įdėta prakąstas šokoladas drėgnų servetėlių Pakuotė ir kažkoks kremas išnaudotas. Šių daiktų aš net nesiunčiau. Į maišą kuriame gauta siunta įdėtas laiškas Uk pašto kad tokia siunta juos pasiekė iš Lietuvos.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei
E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei 04-12 13:09
HoReCa sektorius - viena iš daugialypių pramonės šakų. Maitinimo paslaugomis yra plačiai naudojamasi ir jos sudaro nemažą kasdienybės dalį. Restoranų, viešbučių, mokyklų ir...
Krepšinio dramoje Stambule "Žalgiris" palaužė "Fenerbahče"
Krepšinio dramoje Stambule "Žalgiris" palaužė "Fenerbahče" 04-18 22:57
Pirmoje Eurolygos ketvirtfinalio dvikovoje antradienį skaudų pralaimėjimą patyręs Kauno "Žalgiris" ketvirtadienio vakarą Turkijoje dar kartą šį sezoną parodė charakterį – kauniečiai išvykoje 82:80...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

PepsiCo 127,01 +3,76%
Intel 58,56 +3,26%
Goldman Sachs 207,90 +3,00%
JPMorgan 114,30 +2,88%
Moody's 187,97 -1,35%
AIG 45,97 -1,65%
Pfizer 39,88 -2,54%
IBM 139,11 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6300,49 +6,08%
Cukrus 0,57 +1,79%
Vištiena 2,09 -2,79%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Nafta 64,05 +1,03%
Benzinas 1,57 +9,79%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%