VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos paštas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos paštas

Atsiliepimai apie Lietuvos paštas, AB

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos paštas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Lietuvos paste dirba vagilkos darbuotojos. Pavoge mano siuntini. Kodel niekas nevagia siuntiniu Anglijoje. O Lietuvoje siuntiniai vagiami
Atsakyti
Suvedusi pin kodą ir atsidarius durelėm siuntinio nėra paskambinus paklausti kur siunta sakė išsiaiškins ir pskambins tai skambiną jau mėnuo.Gerai kad siunta menkavertė neverta vargti, ankščiau taip nėra buvę jei dar kartą bus taip nebesinaudosiu lp paštomatu.Linkiu pasitaisytį
Atsakyti
Lietuvos pašto sistema yra morališkai pasenusi ir neveiksni. Dar pasyvesni už siuntų deklaravimą atsakingi asmenys. Su jais nei telefonu susitiekti neįmanoma, nei į vietą atvykti nėra galimybės, nei el. paštu žmoniškai bendrauti nesugeba. Atsakymų kartais tenka laukti po savaite, o nesulaukus skambintis bendruoju numeriu ir gaišinti darbuotojus. Tik tokiu būdu sulaukiama atsakymo į prieš savaitę siųstą laišką. Bendraujant el. paštu kiekvienas atsakymas gaunamas vis iš kito darbuotojo, todėl tuos pačius dalykus tenka kartoti 4-5 kartus (tikrai nehiperbolizuoju).
Atsakyti
Raimonda 2019-02-18 10:15:08
Ka jus aiskinsites? Kad darbuotojai pavoge siuntini? Juk visi zino, kad vagiama
siuntinys neregistruotaa is Anglijos parduotuves. Jie neregistruoja. Uzsisakiau kelis siuntinius. Tai siuntini kuris buvo issiustas veliau, senai gavau, o kuri issiubte sausio 30 d. - negavau. Anglai visad issiuncia. Siuntinius vagia Lietuvoje
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2019-02-18 08:26:20
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Ka jus aiskinsites? Kad darbuotojai pavoge siuntini? Juk visi zino, kad vagiama
Atsakyti
Viktorija 2019-02-15 17:25:09
Pirmas dalykas dėl žurnalo prenumeratos. Jau juokinga darosi. Paskambino man paštininkė dėl negauto leidinio ir dievagojasi, kad jo ji negavo todėl man neperdavė. Paštas parašė, kad įdėjo ji man jį į pašto dėžutę. Kam meluojam jeigu aš jo negavau? Antras dalykas gavus antrą leidinį jis praplėštas ir dar netobulai sudėtas atgal. Taip suprantu dar ir kažkas išimta. Dabar turiu pirkt kitą, kad sužinoti kas? Toliau ne pirmas kartas kada gaunu siuntinį praplėštą ir užklijuota lipnia juosta? Tai per kur man siųstis siuntinius, kad saugiai juos gauti neišpakuotus? Arba apskritai gauti.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Raimonda 2019-02-15 13:55:28
Is Anglijos siunciausi siuntini. Anglai issiunte sausio 30 d., bet as to siuntinio negavau iki dabar. Siuntinys buvo nemazas todel matomai pavoge pasto darbuotojai. Taip rasau todel, nes kita siuntini, kuris buvo issiustas is Anglijos visa savaite veliau, as jau senai gavau. Gaila, kad per jusu darbuotojus patiriau moraline ir finansine zala
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Pirmas dalykas dėl žurnalo prenumeratos. Jau juokinga darosi. Paskambino man paštininkė dėl negauto leidinio ir dievagojasi, kad jo ji negavo todėl man neperdavė. Paštas parašė, kad įdėjo ji man jį į pašto dėžutę. Kam meluojam jeigu aš jo negavau? Antras dalykas gavus antrą leidinį jis praplėštas ir dar netobulai sudėtas atgal. Taip suprantu dar ir kažkas išimta. Dabar turiu pirkt kitą, kad sužinoti kas? Toliau ne pirmas kartas kada gaunu siuntinį praplėštą ir užklijuota lipnia juosta? Tai per kur man siųstis siuntinius, kad saugiai juos gauti neišpakuotus? Arba apskritai gauti.
Atsakyti
Is Anglijos siunciausi siuntini. Anglai issiunte sausio 30 d., bet as to siuntinio negavau iki dabar. Siuntinys buvo nemazas todel matomai pavoge pasto darbuotojai. Taip rasau todel, nes kita siuntini, kuris buvo issiustas is Anglijos visa savaite veliau, as jau senai gavau. Gaila, kad per jusu darbuotojus patiriau moraline ir finansine zala
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2019-02-14 10:11:03
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Jau 3 kartus rašiau i info@post.lt laukiu atsakymo jau savaite, jokios žinutes.Matosi kaip dirba!!!!!
Atsakyti
Kuo toliau, tuo gražiau... 2019-02-13 16:01:29
Matomai, po Naujųjų Metų pasikeitė LP tvarka ir reikalavimai darbuotojams. Registruotų laiškų pristatymo schema sekanti: LP darbuotojas skambina adresatui į duris ir, jam dar nespėjus prieiti ir atidaryti durų, pranyksta spėjęs įmesti į pašto dėžutę pranešimą, informuojantį apie tai, kad laiško gavėjas turi pats atvykti į paštą ir atsiimti gautą laišką. Jei jau tokia nauja tvarka, tai malonėkite pranešti apie tai savo svetainėje, kad gyventojai galėtų susipažinti su LP darbo naujovėmis. Ir dar vienas, mano manymu, labai svarbus dalykas. LP samdomų darbuotojų švara ir tvarkingi drabužiai. Kai mūsų gerąjį paštininką pavaduodavo kitas LP darbuotojas, iš anksto pasiruošdavome šluostes ir valymo priemones. Ateidavo 100-ą metų nesiprausęs, o rūbai - 200-us metų nematę muilo ir vandens. Negana to, būdavo amžinai ištroškęs po vakarykščių pagirių ir prašydavo atsigerti vandens. Šiandien atėjo nauja paštininkė, nes mūsiškį, kuriuo džiaugėmės ne vienerius metus, iškraustė į kitą Vilniaus miesto rajoną. Matyt, LP vadovybė nutarė, kad per ilgai mėgavomės kultūringu paštininku ir Kiaulės metais pakišo dovanų. Naujai atėjusi "dama" gerokai pranoko pavaduojantį jaunuolį. Prie šiukšlių konteinerių rausiasi nepalyginamai švaresni asmenys. Na, pagaliau įveskite reikalavimą, kad paštininkai laikytųsi elementarių higienos ir švaros reikalavimų, kad po jų apsilankymo netektų ilgiausiai vėdinti ir šveisti buto.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Ruta 2019-02-13 21:42:44
Siunčiau siuntini, pasakiau kad registruotu, bet paštininkė suklido turbut, nes kai pažiūrejau i čeki jame nebuvo siuntos numerio, nor brukšninį kodą ji užklijavo ant voko.Tai gaunasi, kad gavejas nesulauks siuntos????
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Siunčiau siuntini, pasakiau kad registruotu, bet paštininkė suklido turbut, nes kai pažiūrejau i čeki jame nebuvo siuntos numerio, nor brukšninį kodą ji užklijavo ant voko.Tai gaunasi, kad gavejas nesulauks siuntos????
Kuo toliau, tuo gražiau...
2019-02-13 16:01:29 IP 78.58.63.194
Atsakyti
Matomai, po Naujųjų Metų pasikeitė LP tvarka ir reikalavimai darbuotojams. Registruotų laiškų pristatymo schema sekanti: LP darbuotojas skambina adresatui į duris ir, jam dar nespėjus prieiti ir atidaryti durų, pranyksta spėjęs įmesti į pašto dėžutę pranešimą, informuojantį apie tai, kad laiško gavėjas turi pats atvykti į paštą ir atsiimti gautą laišką. Jei jau tokia nauja tvarka, tai malonėkite pranešti apie tai savo svetainėje, kad gyventojai galėtų susipažinti su LP darbo naujovėmis. Ir dar vienas, mano manymu, labai svarbus dalykas. LP samdomų darbuotojų švara ir tvarkingi drabužiai. Kai mūsų gerąjį paštininką pavaduodavo kitas LP darbuotojas, iš anksto pasiruošdavome šluostes ir valymo priemones. Ateidavo 100-ą metų nesiprausęs, o rūbai - 200-us metų nematę muilo ir vandens. Negana to, būdavo amžinai ištroškęs po vakarykščių pagirių ir prašydavo atsigerti vandens. Šiandien atėjo nauja paštininkė, nes mūsiškį, kuriuo džiaugėmės ne vienerius metus, iškraustė į kitą Vilniaus miesto rajoną. Matyt, LP vadovybė nutarė, kad per ilgai mėgavomės kultūringu paštininku ir Kiaulės metais pakišo dovanų. Naujai atėjusi "dama" gerokai pranoko pavaduojantį jaunuolį. Prie šiukšlių konteinerių rausiasi nepalyginamai švaresni asmenys. Na, pagaliau įveskite reikalavimą, kad paštininkai laikytųsi elementarių higienos ir švaros reikalavimų, kad po jų apsilankymo netektų ilgiausiai vėdinti ir šveisti buto.
Atsakyti
Taura Nikoličiūtė 2019-02-11 16:25:05
Siunciau registruota PIRMENYBINE siunta. Darbuotoja nrsugrbrjo paaiskinti, jog siuta siunciuosi PATI SAU. Siunta gavau po daugiau nei savaites laiko. NORMALU ??
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Taura Nikoličiūtė
2019-02-11 16:25:05 IP 188.69.195.226
Atsakyti
Siunciau registruota PIRMENYBINE siunta. Darbuotoja nrsugrbrjo paaiskinti, jog siuta siunciuosi PATI SAU. Siunta gavau po daugiau nei savaites laiko. NORMALU ??
Atsakyti
Jolita 2019-02-06 12:50:29
VALIOOO!!!! Pasto paslaugos gryzta i sovietinius laikus! Ne tobuleja, o vaziuoja atgal. Jeigu jums ateina siunta ir jus esate isvykes, siunta yra saugoma paste ribota laika. Anksciau buvo galima siunta nukreipti i pastomata, apsimoketi uz paslauga. Skambinau i pasta, pasirodo, SI PATOGI PASLAUGA KLIENTUI PANAIKINTA!!! JUS ISIVAIZDUOJATE, IR NERA JOKIOS GALIMYBES PRATESTI SIUNTOS BUVIMO LAIKA, NUKREIPTI I PASTOMATA!!! ISEITIES NERA!!! Ar gali buti siais laikais dar labiau graudu???? GEDA PASTUI, ZMONES IESKOKITE ALTERNATYVIU PASLAUGU, NES SI ISTAIGA APVERKTINA ARBA NETURI SVEIKAI MASTANCIO VADOVO!!!
merguzele, tarybiniais laikais pastas buvo rimta istaiga ir uz tokius isdirbinejimus kaip dabar butu prie sienos pastatyta, ne tau mekenti ka nezinai
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2019-02-11 08:16:28
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Kokių numerių jums dar trūksta? Atsiliepimai vieši, tai ir rašykite viešai, o ne asmeniškai - nėra reikalo sudaryti įspūdį, kad siuntiniai pristatomi, kai pristatote tik lapelius jų pasiėmimui.
Atsakyti
Ar 2019-02-10 20:08:35
Kaune Prancūzų g. jau kelintas kartas ateina paštininkas be siuntos, tik su lapeliu - kad praneštų apie jos atvykimą ir pakviestų jos atsiimti į paštą (esantį už 3km). Siuntų su savimi net nesivargina imti (išskyrus smulkiausias, telpančias į pašto dėžutę)!!! Pašto darbuotojos, išgirdusios mano repliką, net nenustebo - "taip, mes siuntų į namus nenešame".
Ar mokėdamas už siuntos pristatymą nesumoku už jos pristatymą nurodytu adresu?
Esu tiek perpykęs už pakartotines situacijas, kad ketinu kreiptis į vartotojų teisių apsaugą, tačiau norėčiau išgirsti ir jūsų komentarą.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Viktorija 2019-02-08 16:16:27
Siuntos atsiėmimo lapelį gavau 2019m. Sausio mėn. O ant lapelio pateikta data yra 2018m. Gruodžio mėn. 12d. Siuntos nedavė, nes praėjo mėnesis. Būtų įdomu sužinoti kur lapelis buvo mėnesį laiko? Gal darbuotojoms siuntinys patiko? Nes viena pareiškė, kad neįdomu kada gavau. Įdomūs dalykai vyksta šiame pašte. Kalniečių paštas Kaune.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Justina 2019-02-06 12:11:18
Laba diena, gal aš jau atsibodau su savo komentarais, bet manau kad į juos reikėtų kai kada atsižvelgti. Lankiausi vakar Utenos pašte ėjau pasiimti siuntos. Ir labai prastai pasijutau kai priėjusi prie pašto darbuotojos pamačiau tokį aptarnavimą. Žmonės su šunimis geriau elgiasi negu ji su žmogumi. Pakeltas tonas, šiurkštus elgesys. Ir taip toliau. Jei ir toliau taip tai manau žmonės tuoj pradės nebesinaudoti paslaugomis. Labai gailiuosi kad nenufilmavau aptarnavimo bučiau įmetusi į jūsų tinklapi.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Kaune Prancūzų g. jau kelintas kartas ateina paštininkas be siuntos, tik su lapeliu - kad praneštų apie jos atvykimą ir pakviestų jos atsiimti į paštą (esantį už 3km). Siuntų su savimi net nesivargina imti (išskyrus smulkiausias, telpančias į pašto dėžutę)!!! Pašto darbuotojos, išgirdusios mano repliką, net nenustebo - "taip, mes siuntų į namus nenešame".
Ar mokėdamas už siuntos pristatymą nesumoku už jos pristatymą nurodytu adresu?
Esu tiek perpykęs už pakartotines situacijas, kad ketinu kreiptis į vartotojų teisių apsaugą, tačiau norėčiau išgirsti ir jūsų komentarą.
Atsakyti
Siuntos atsiėmimo lapelį gavau 2019m. Sausio mėn. O ant lapelio pateikta data yra 2018m. Gruodžio mėn. 12d. Siuntos nedavė, nes praėjo mėnesis. Būtų įdomu sužinoti kur lapelis buvo mėnesį laiko? Gal darbuotojoms siuntinys patiko? Nes viena pareiškė, kad neįdomu kada gavau. Įdomūs dalykai vyksta šiame pašte. Kalniečių paštas Kaune.
Atsakyti
Neturiu nei ka pasakyti apie juos. Drauge issiunte siuntini man i norvegija, buvo du daigtai is ju gavau tik 1. Nuejau pasiiaiskint i Norvegijos pasta jie paaiskino kad siunta buvo atplesta dar Lietuvoje. Pradejus aiskintis su l Lietuvos pastu jie pasiule rasyti nusiskundima, parasius skunda laukem 2 savaites atsakymo kuriame jie teige jog tai musu kalte kad nesiuntem registruotu laisku ar neyvertinom siuntos (Siunta ivertinom). Nors paciam paste sake jog nera skirtumo realiai ar registruotas ar paprastas. Reziume nieks nieko nezino visiem p* pagal istatyma ir ju taisykles jei ju darbuotojai vagia tai ne ju problemos. :)
Atsakyti
VALIOOO!!!! Pasto paslaugos gryzta i sovietinius laikus! Ne tobuleja, o vaziuoja atgal. Jeigu jums ateina siunta ir jus esate isvykes, siunta yra saugoma paste ribota laika. Anksciau buvo galima siunta nukreipti i pastomata, apsimoketi uz paslauga. Skambinau i pasta, pasirodo, SI PATOGI PASLAUGA KLIENTUI PANAIKINTA!!! JUS ISIVAIZDUOJATE, IR NERA JOKIOS GALIMYBES PRATESTI SIUNTOS BUVIMO LAIKA, NUKREIPTI I PASTOMATA!!! ISEITIES NERA!!! Ar gali buti siais laikais dar labiau graudu???? GEDA PASTUI, ZMONES IESKOKITE ALTERNATYVIU PASLAUGU, NES SI ISTAIGA APVERKTINA ARBA NETURI SVEIKAI MASTANCIO VADOVO!!!
Atsakyti
Laba diena, gal aš jau atsibodau su savo komentarais, bet manau kad į juos reikėtų kai kada atsižvelgti. Lankiausi vakar Utenos pašte ėjau pasiimti siuntos. Ir labai prastai pasijutau kai priėjusi prie pašto darbuotojos pamačiau tokį aptarnavimą. Žmonės su šunimis geriau elgiasi negu ji su žmogumi. Pakeltas tonas, šiurkštus elgesys. Ir taip toliau. Jei ir toliau taip tai manau žmonės tuoj pradės nebesinaudoti paslaugomis. Labai gailiuosi kad nenufilmavau aptarnavimo bučiau įmetusi į jūsų tinklapi.
Atsakyti
komisaras 2019-02-05 21:36:23
Esate didele imone taciau kodel niekur nepateikiat jokiu kontaktu o tik bendrini savo tel 8-700-... ? kokiu budu reikia susisiekti su tam tikru pareigybiu asmenimis? el.pastu? juokaujat. ar jums patinka kai jusu pastas pergrustas el laiskais, o kai kuriu vartotoju jus nesugebat net matyti laisku. su deklarantais telefonu isvis negalima susisiekti, tik el.pastu. kaip operatyviai spresti problemas? kas per zmones dirba jei nesugeba kelios savaites perduoti siuntos gavejui? gal tobulinkit sistema? kaip gaila kai apie jus randu tik neigiamu atsiliepimu, o dar labiau gaila kai tarptautines siuntos turi keliauti butent per jus.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Jonas 2019-02-03 05:05:18
Labai prastas vertinimas, jei siuntos neregistruotos tai tikrai net nesitikėkit jų gauti.
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Arnoldas 2019-02-01 13:59:55
Siunta nuikeliavo į paštomata 10 km nuo adreso.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Esate didele imone taciau kodel niekur nepateikiat jokiu kontaktu o tik bendrini savo tel 8-700-... ? kokiu budu reikia susisiekti su tam tikru pareigybiu asmenimis? el.pastu? juokaujat. ar jums patinka kai jusu pastas pergrustas el laiskais, o kai kuriu vartotoju jus nesugebat net matyti laisku. su deklarantais telefonu isvis negalima susisiekti, tik el.pastu. kaip operatyviai spresti problemas? kas per zmones dirba jei nesugeba kelios savaites perduoti siuntos gavejui? gal tobulinkit sistema? kaip gaila kai apie jus randu tik neigiamu atsiliepimu, o dar labiau gaila kai tarptautines siuntos turi keliauti butent per jus.
Atsakyti
Labai prastas vertinimas, jei siuntos neregistruotos tai tikrai net nesitikėkit jų gauti.
Atsakyti
Labai prastas vertinimas. Vilniuje Ateities g.91 pastatyto paštomato neįmanoma rasti, apvaikščiojom tiesiai išilgai!! Jei jau pastatot, tai bent jau parašykit savo puslapyje, ar sms žinutėje, kaip rasti jį.
Atsakyti
Siunta nuikeliavo į paštomata 10 km nuo adreso.
Atsakyti
Įsitikinkinau kad LP siaučia vagių gauja ir niekas su ja nekovoja! Užsisakiau prekės iš Amazon su pristatymu per LP. Kai siunta dingo, Amazon man išsiuntė prekės pakartotinai ir jos kirtus Lietuvos sieną Biruliškėse iš karto buvo pavogtos!!! Paštas man pranešė, kad siunta praplešta ir prekių nebėra! Kiek girdžiu atsiliepimų, tai vyksta NUOLATOS!
Atsakyti
Laura 2019-01-30 14:44:28
Laba diena, norėjau pasiteirauti, kodėl siunta nepasiekia gavėjo, ir yra atiduodama svetimam žmogui, kuris gyvena VILNIUJE, nors siunta turi atkeliauti į Šiaulius??? Nelabai suprantu. Pridedu fotografijas, kad mano siunta atsiėmė kažkoks kitas asmuo.. Siunta turėjo atkeliauti adresu Vaidotog. 30 Šiauliai, bet.. Kas dabar man atlygins patirtus nuostolius??
Mano vardu, ir adresu turėjo ateiti siunta, jos numeris
RH099613117TR, bet įteikta kažkam kitam... Labaaai pikta, kai yra vagiamos siuntos!!! Rašiau jums ir per el paštą, bet visišjai nereaguojate!!!
Atsakyti
Laba diena, norėjau pasiteirauti, kodėl siunta nepasiekia gavėjo, ir yra atiduodama svetimam žmogui, kuris gyvena VILNIUJE, nors siunta turi atkeliauti į Šiaulius??? Nelabai suprantu. Pridedu fotografijas, kad mano siunta atsiėmė kažkoks kitas asmuo.. Siunta turėjo atkeliauti adresu Vaidotog. 30 Šiauliai, bet.. Kas dabar man atlygins patirtus nuostolius??
Atsakyti
Aneta 2019-01-29 14:52:14
Sveiki. Daznai uzsakineju registruotas siuntas. Niekad nesulaukiau pastininkes namuose. Ar kazkaip galima butu suzinoti kodel neuzeina pastininke i namus. I pasto dezute imeta. Esu seniai dekretinese. Ir tikrai esu kiekviena ryta namuose. Adresas linksmoji g. 45, vilnius.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki. Daznai uzsakineju registruotas siuntas. Niekad nesulaukiau pastininkes namuose. Ar kazkaip galima butu suzinoti kodel neuzeina pastininke i namus. I pasto dezute imeta. Esu seniai dekretinese. Ir tikrai esu kiekviena ryta namuose. Adresas linksmoji g. 45, vilnius.
Atsakyti
Romalda Stumbrienė 2019-01-28 15:15:01
Laba diena, esu labai pikta dėl Jūsų įstaigos darbuotojų ne kompetencijos. Šiandieną gavau pranešimą, kad atėjo siunta su išperkamuoju mokesčiu, nuvykau į paštą kuris randasi Naujojoje Akmenėje. Kadangi su savimi neturėjau paso tai pateikiau vairuotojo ir pensininko pažymėjimą, bet siuntą atsisakė duoti, nes neturiu paso. Gavimo pranešime 1 punktu aiškiai nurodytą, kad galiu pateikti Savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, ką aš ir padariau /ten neparašyta, kad privalau pateikti pasą/. Esu nusivylusi Jūsų įstaiga, nes du kartus siuntiniai buvo praplėšti, tiesiog visada stengiausi atsisakyti jūsų paslaugų, bet šį kartą tiekėjas siuntė per paštą, na ir vėl nesklandumai. O gal aš neteisi, labai laukiu paaiškinimo. Siuntinio tikriausiai ir neatsiimsiu, tegul keliaus atgal
Laba diena,

Prašome pateikti visą informaciją el. paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Virginija 2019-01-26 18:16:14
Siuntos Nr.HC001273129LT.LPexpress terminale 12061209 Vilniuje, Ukmergės 282 pinigus už siuntą sumokėjau, o terminalas atidarė dureles, bet siuntinuko tem nebuvo.Beje, šalia dar buvo 2 atviros durelės.Nepavyko niekur prisiskambinti ir gauti informaciją.Ar taip paštas gerbia savo klientus? Apmaudu...
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Romalda Stumbrienė
2019-01-28 15:15:01 IP 86.38.130.16
Atsakyti
Laba diena, esu labai pikta dėl Jūsų įstaigos darbuotojų ne kompetencijos. Šiandieną gavau pranešimą, kad atėjo siunta su išperkamuoju mokesčiu, nuvykau į paštą kuris randasi Naujojoje Akmenėje. Kadangi su savimi neturėjau paso tai pateikiau vairuotojo ir pensininko pažymėjimą, bet siuntą atsisakė duoti, nes neturiu paso. Gavimo pranešime 1 punktu aiškiai nurodytą, kad galiu pateikti Savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, ką aš ir padariau /ten neparašyta, kad privalau pateikti pasą/. Esu nusivylusi Jūsų įstaiga, nes du kartus siuntiniai buvo praplėšti, tiesiog visada stengiausi atsisakyti jūsų paslaugų, bet šį kartą tiekėjas siuntė per paštą, na ir vėl nesklandumai. O gal aš neteisi, labai laukiu paaiškinimo. Siuntinio tikriausiai ir neatsiimsiu, tegul keliaus atgal
Atsakyti
Siuntos Nr.HC001273129LT.LPexpress terminale 12061209 Vilniuje, Ukmergės 282 pinigus už siuntą sumokėjau, o terminalas atidarė dureles, bet siuntinuko tem nebuvo.Beje, šalia dar buvo 2 atviros durelės.Nepavyko niekur prisiskambinti ir gauti informaciją.Ar taip paštas gerbia savo klientus? Apmaudu...
Atsakyti
Asta 2019-01-16 16:36:50
10 -tame pašte Šeškinėje Vilniuje dirba Onutė, kuri labai nemandagiai ir neprofesionaliai bendrauja su klientais.Kiekviena kartą būna nepatenkinta, kad reikia aptarnauti.Tai gal tegul dirba žmogus, kuris geba dirbti ši darbą.Siame pašte visada daug žmonių, o darbuotojos vis pietauja.Tikiuosi, bus išspręsta ši problema.
Ten visos jos tokios. Aptarnavimo lygis pasibaisetinas, jeigu galiu siunciuosi per omniva, lpexpress. Ne gana to buvo tam paste dingusi siunta. Nesugebejo savo jovale rasti. Po to ta siunta grazino siuntejui.
Atsakyti
Kantrybė jau baigėsi. Buvo milijonai skundų, kad LT paštas v***s, atėjo ir mano diena, kai siunta dingo, tiksliau rodo, kad visą mėnesį pašto paskirstymo centre. Aptarnaujantis personalas nieko nežino, skambinta šimtus kartų, kiekvienas skirtingai pateikia informaciją. Žadėjo apie nemalonią situaciją išsiaiškinti ir man pranešti, NIEKAS NIEKO nepranešė, į laiškus NEATRAŠO, NUSIVYLIAU ŠIĄ a******ų įmonę, kur vien v***s dirba. ATSAKINGUMO 0, NIEKAM NEREKOMENDUOJU, atsargiai, nes ir jūs liksite be pinigų ir siuntos
Atsakyti
Lietuvos Paštas - v***s

Pasidalinsiu nemalonia situacija susijusia su LP darbu.

Siunčiau registruotą siuntą ir ji dingo. Štai kokį atsakymą gavau. Gal informacija bus naudinga tiems, kurie naudojasi Pašto paslaugomis, arba Pašto valdžiai, kad jų rate yra nesąžiningų darbuotojų.

"Laba diena, gerb. Vitalijau,
Dėkojame Jums už informaciją bei išsakytas pastabas. Mums labai nemalonu dėl šios situacijos, tačiau registruotosios korespondencijos siuntos Nr. RN238582748LT buvimo vietos, deja, nepavyko nustatyti.
Atsižvelgdami į šią situaciją, minėtą siuntą pripažįstame dingusia ir vadovaudamiesi LR pašto įstatymo nuostatomis atlyginsime Jums, kaip siuntėjui, nustatyto dydžio kompensaciją. Kompensacijos suma, kurią sudaro 2, 34 Eur, bus pervesta į Jūsų atsiskaitomąją sąskaitą, kurios numerį prašome pateikti el. paštu kokybe@post.lt.
Kartu norime atkreipti dėmesį, jog teisės aktų (Lietuvos Respublikos pašto įstatymas) nustatyta tvarka už dingusią ar apgadintą vidaus registruotą pašto siuntą atlygintina žala - dvigubos siuntimo išlaidos (http://www.post.lt/…/dazniausiai…/siuntimo-zalos-atlyginimas). Įvertinimo suma ir siuntimo išlaidos siuntėjui atlyginamos įvertintosios siuntos praradimo atveju, o šiuo atveju buvo siunčiama registruotoji. Siunčiant vertingus daiktus/prekes rekomenduotina pasirinkti kitą siuntos rūšį - įvertintąją pašto siuntą"
Atsakyti
Laba diena. Norėčiau sužinoti kas nutiko Alytaus centriniam paštui pulko gatvei 12. Kodėl susidaroma tokia didelė eilė kuri baigiasi lauke. Nekreipčiau į tai dėmesio jaigu reiktų pastovėti kartą ar kitą kartą bet kad tai jau darosi kaskart kai tik ateinu siuntų o ateinu dažnai ir dar tenka su mažu vaiku pastovėt nors turiu teisę lįst be eilės, bet to nedarau sąžiningai atstovim. Todėl prašau paaiškinti dėl ko tokios eilės.
Atsakyti
Linksmutis 2019-01-18 10:18:30
asta zarankiene (is mazosios). Gal laikas pasigydyti nes vien tik pretenzijas ir verkimus is jusu matau. Kad neigali ir nepasiturinti esate jau matosi ir is atsiliepimu apie vaistines, bei kitus prekybos centrus, kur jus tikites but aptarnauta kaip karaliene nes is nieko kito tokio elgesio nesulaukiate, bet gal malonekite savo autizmo ir asaru cia neskleisti, nes graudu skaityt?

Keista kad dar galvojate kad uz minimuma dirbantis zmones jums des daug pastangu ypac kai pati bendraujate kaip kiaule ir reikalaujate nuolaidu kur ju nera. Gydikites arba greiciau kojas pakratykite ligoni.
Pagarbiai - Linksmutis.
Ar esu sekama, kad tiek daug informacijos apie mane pateikete?Laukiu atsakymo, tada zinosiu, kokių veiksmų imtis.Pagarbiai Asta
Atsakyti
Asta 2019-01-16 16:36:50
10 -tame pašte Šeškinėje Vilniuje dirba Onutė, kuri labai nemandagiai ir neprofesionaliai bendrauja su klientais.Kiekviena kartą būna nepatenkinta, kad reikia aptarnauti.Tai gal tegul dirba žmogus, kuris geba dirbti ši darbą.Siame pašte visada daug žmonių, o darbuotojos vis pietauja.Tikiuosi, bus išspręsta ši problema.
asta zarankiene (is mazosios). Gal laikas pasigydyti nes vien tik pretenzijas ir verkimus is jusu matau. Kad neigali ir nepasiturinti esate jau matosi ir is atsiliepimu apie vaistines, bei kitus prekybos centrus, kur jus tikites but aptarnauta kaip karaliene nes is nieko kito tokio elgesio nesulaukiate, bet gal malonekite savo autizmo ir asaru cia neskleisti, nes graudu skaityt?

Keista kad dar galvojate kad uz minimuma dirbantis zmones jums des daug pastangu ypac kai pati bendraujate kaip kiaule ir reikalaujate nuolaidu kur ju nera. Gydikites arba greiciau kojas pakratykite ligoni.
Pagarbiai - Linksmutis.
Atsakyti
Noriu padėkoti Kano raj. Lapių mst pašto laiškiininkei Editai Galinauskienei už labai gerą ir kultūringą aptarnavimą. Prašome `atkreipti dėmesį į šią puikią darbuotoją.

Pagarbiai, N.Plungienė.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Gintarinė vaistinė" kaltina "alfa.lt" reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti
"Gintarinė vaistinė" kaltina "alfa.lt" reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 02-19 11:07
Vaistinių tinklas "Gintarinė vaistinė" apkaltino naujienų portalą "alfa.lt" ir jį valdančios įmonės direktorių Nerių Gasparavičių verslo reketu dėl reklamos pirkimo.
Britų "Blockchain.com" įkūrė padalinį Vilniuje
Britų "Blockchain.com" įkūrė padalinį Vilniuje 02-19 10:56
Jungtinės Karalystės (JK) kriptovaliutų platforma "Blockchain.com" (buvusi "Blockchain.info") antradienį atidarė biurą Vilniuje.
ECB atstovai siunčia ženklus, kad palūkanų kėlimo šiemet nebus
ECB atstovai siunčia ženklus, kad palūkanų kėlimo šiemet nebus 02-19 10:27
Vis daugiau Europos centrinio banko (ECB) atstovų siunčia signalus, kad šių metų rudenį euro zonoje planuoto paskolų branginimo galime ir nesulaukti.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate PVM lengvatos taikymui moterų perkamoms prekėms?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

AIG 42,32 +5,30%
Moody's 169,26 +3,38%
CBS 50,64 +3,14%
Goldman Sachs 198,50 +3,10%
Amazon.com 1607,95 -0,91%
Macy's 24,88 -1,03%
FedEx 179,30 -2,51%
Hasbro 86,40 -3,73%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 98,56 -2,77%
Dujos (JAV) 3,08 -22,03%
Auksas 1291,75 +3,31%
Varis 5939,10 -2,24%
Vištiena 2,15 +2,87%
Ryžiai 410,00 +1,49%
Jautiena 4,24 +1,19%
Dyzelis 1,85 +1,65%