VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos paštas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos paštas

Atsiliepimai apie Lietuvos paštas, AB

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos paštas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki.Kreipiuosi del Klaipedos 10 pasto, Taikos pr.101
Negaunu jokiu pranesimu apie siuntinius. Registruotu siuntiniu numeriukus dabar gavau is siunteju. Pasitikrinus internetu pamaciau, kad siuntiniai jau nuo 11.08 yra paste, nors si diena 11.22 pranesimo jokio negavau. Neregistruoti laiskai issiusti pries menesi, jiems numeriuku neturiu kaip patikrinti, ar tai reiskia, kad neregistruotus siuntinius pastas turi teise pasilikti sau? Nes nuejus i pasta darbuotojai net nesivargina ieskoti prapuolusiu siuntiniu. Kas cia darosi, ar as privalau registruoti bet koki laiskeli ir metyti pinigus, kad tik paste jo nepasisavintu?
Atsakyti
Sveiki, esu iš Šiaulių ir čia kažkokia velniava su tais neregistruotais siuntiniais. Skirsto neregistruotus pagal kažkokius kodus ir jei negauni tų kodų tai niekas siuntinio tau ir neieškos nei pagal pavardę nei pagal gyvenama vietą. O svarbiausia niekas neinformuoja kad atėjo siuntinys, negaunu nei žinutės nei lapelio nei atneša i namus. Seniau taip nebuvo, jei užsilikdavo neregistruotas siuntinys ir neinformuodavo, ateini ir rasdavo. Dabar net neieško nes tipo neįmanoma. Tai darosi išvada kad neregistruotus gali sau pasiimti ir niekas dėl to galvos nesuks.
Atsakyti
trakingas rodo, kad siunta pasieke lietuva jau pora savaiciu.idomu kur ji ? Tracking number:
460116273665.jau dabar visu siuntu teks ieskoti per si puslapi ko gero.................
Atsakyti
Esu pasibaisėjas Kauno 18-ojo pašto darbu... Neatsiunčia pranešimų apie gautas siuntas, nesistengia jų pristatyti klientams ir galų gale išsiunčia atgal siuntėjui.. Jų paaiškinimas, kad čia nėra jų darbas ir geranoriškai galėtų ieškoti žmogaus, bet dėja.... Nebežadu naudotis pašto paslaugomis. Ačiū
Atsakyti
Egle 2017-11-18 21:27:56
Sveiki,
kodėl Lietuvos paštas nepristato siuntų gavėjui, o verčia ateiti ir laukti eilėse? Ar čia tokia politika, kad geriau klientai vargsta negu paštininkai? Siunčiuosi reguliariai ir kaip tik papuola LT paštas taip ir kankinkis, siunčiu i ofisą, kur nuolat kiaurą parą yra budintis darbuotojas, bet atnešti sugeba tik lapelį, kad nerado nieko namie ir turiu ateiti atsiimti arba dabar moderniau net nesiteikia nešti, o parašo sms, kad žygiuočiau pati.. niekad nėra jokių problemų jai siunčia per privačius kurjerius. Išvada viena - venk LT pašto!
Laba diena, gerb. Egle,

Prašome atsiųsti minėtų siuntų registracijos numerius (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Daiva 2017-11-17 19:16:39
Alytuje į paštą papult reikia eilę stovėt kuri baigiasi lauke.
Laba diena, Daiva,

Dėkojame už komentarą. Mums ypatingai svarbu gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl prašome pateikti daugiau informacijos el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir imsimės reikiamų priemonių, kad situacija nepasikartotų. Dėkojame.
Atsakyti
Airidas 2017-11-17 15:22:41
Laba diena, mano siunta EN002583105JP yra užstrigusi pas kurjerius ir man nepristatoma. Atsižvelgiant į visas aplinkybes prekė buvo pirkta atitinkama kaina, norint ją gauti iki norimo termino. Tačiau jei per tris dienas iš Japonijos siunta atvyko į Lietuvą, čia per tris dienas siuntos negaliu pasiimti iš kurjerių. Arba darbo metu veža namo nepasiskambinę, arba darbo metu neveža į darbą? Kodėl reikia kreiptis i policiją norint elementariai atsiimti siuntą iš kurjerių?
Gerbiamas Airidai,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame
Atsakyti
Sveiki,
kodėl Lietuvos paštas nepristato siuntų gavėjui, o verčia ateiti ir laukti eilėse? Ar čia tokia politika, kad geriau klientai vargsta negu paštininkai? Siunčiuosi reguliariai ir kaip tik papuola LT paštas taip ir kankinkis, siunčiu i ofisą, kur nuolat kiaurą parą yra budintis darbuotojas, bet atnešti sugeba tik lapelį, kad nerado nieko namie ir turiu ateiti atsiimti arba dabar moderniau net nesiteikia nešti, o parašo sms, kad žygiuočiau pati.. niekad nėra jokių problemų jai siunčia per privačius kurjerius. Išvada viena - venk LT pašto!
Atsakyti
Alytuje į paštą papult reikia eilę stovėt kuri baigiasi lauke.
Atsakyti
Laba diena, mano siunta EN002583105JP yra užstrigusi pas kurjerius ir man nepristatoma. Atsižvelgiant į visas aplinkybes prekė buvo pirkta atitinkama kaina, norint ją gauti iki norimo termino. Tačiau jei per tris dienas iš Japonijos siunta atvyko į Lietuvą, čia per tris dienas siuntos negaliu pasiimti iš kurjerių. Arba darbo metu veža namo nepasiskambinę, arba darbo metu neveža į darbą? Kodėl reikia kreiptis i policiją norint elementariai atsiimti siuntą iš kurjerių?
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2017-11-16 08:29:05
Gerb. Edvinai,

Labai apgailestaujame dėl šios situacijos. Prašome, Jūsų, atsiųsti el.paštu info@post.lt savo adresą ir telefono numerį, būtinai išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai.

Dėkojame.
na ir ka mes turime.siandien skambino pasto atstove ir pasake kad paste manes laukia viena siunta nuo spalio 17 dienos.nuvykus i pasta darbuotoja pasake kad siunta pas juos nuo lapkricio 2 dienos (siadien 17).faktas, kad buciau negaves ir sitos, jei nebuciau parases i cia, nes negavau jokio pranesim ar sms.apie tas 8 kuriu negavau istorija nutyli, nera zodziu...............
Atsakyti
EDVINAS 2017-11-15 09:23:49
per paskutinius penkis menesius negavau siu siuntu
Tracking number : 06294220374
Tracking number:06336237302
Tracking Number:06215530875
Tracking Number:LP00074180240321
Tracking number:460112358111
Tracking number:LP00077657194445

susidar ispudis kad didzioji dauguma smulkiu neregistruotu siuntu nuseda lietuvos muitines ir pastininku krepsiuse.tai yra sistema ir jokie cia neatsitiktinumai....................klaipedos 15 pastas.jokiu pranasimu negavau..........
Gerb. Edvinai,

Labai apgailestaujame dėl šios situacijos. Prašome, Jūsų, atsiųsti el.paštu info@post.lt savo adresą ir telefono numerį, būtinai išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai.

Dėkojame.
Atsakyti
EDVINAS 2017-11-15 09:43:38
atsiminiau, kad negavau dar 2, bet jau neturiu track numeriu (istryniau is aliexpress) tai viso 8 ir sarasas tik ilges.................
radau tuos du numerius
tracing number;06114901210
tracing number;06123986788
Atsakyti
Rima 2017-11-15 09:37:28
Gausi eit pasiimti pats taip iseina.ir ka sako jie tada???
TADA JIE SAKO SIUNTA NEREGISTRUOTA NIEKO NEGALIME PADETI.LAUKITE (KOL MENULIS PATEKES).kinieciai greitai visai nieko nebesius i lietuva, nes viskas prapuola................
Atsakyti
EDVINAS 2017-11-15 09:23:49
per paskutinius penkis menesius negavau siu siuntu
Tracking number : 06294220374
Tracking number:06336237302
Tracking Number:06215530875
Tracking Number:LP00074180240321
Tracking number:460112358111
Tracking number:LP00077657194445

susidar ispudis kad didzioji dauguma smulkiu neregistruotu siuntu nuseda lietuvos muitines ir pastininku krepsiuse.tai yra sistema ir jokie cia neatsitiktinumai....................klaipedos 15 pastas.jokiu pranasimu negavau..........
atsiminiau, kad negavau dar 2, bet jau neturiu track numeriu (istryniau is aliexpress) tai viso 8 ir sarasas tik ilges.................
Atsakyti
Bendijos pirmininkas 2017-11-09 21:47:48
Na ir pašto paslaugos...Nusivylęs, kam mokėti už registruotą laišką jei jo nesugeba įteikti adresatui? Adresatas namuose, o gal paštininkui sunku pakilti į trečią aukštą nes nėra lifto? Kalbu apie siuntą RN138326336LT." Siuntų paieškoje" radau įrašą-----SIUNTA PALIKTA PAŠTE, ATVYKITE JOS PASIIMTI...Aš siunčiu tai gavėjęs privalo ją gauti. Kalba apie Kauno 43 paštą. Tai ne pirmas kartas. Gal gerb. VADOVAI paaiškintų kodėl kai už siuntą sumokėta ji nepristatoma? Galų gale įmeskite adresatui į jo pašto dėžutę.
Ispindejo jie.mes mokam pinigus o gaunam s...tada darom taip, jei siuntos reg.neatnesa adresatu, tada as nueinu pasiim pati.bet grazinkit pinigus sumoketus uz neatlikta paslauga!!!!
Atsakyti
EDVINAS 2017-11-15 09:23:49
per paskutinius penkis menesius negavau siu siuntu
Tracking number : 06294220374
Tracking number:06336237302
Tracking Number:06215530875
Tracking Number:LP00074180240321
Tracking number:460112358111
Tracking number:LP00077657194445

susidar ispudis kad didzioji dauguma smulkiu neregistruotu siuntu nuseda lietuvos muitines ir pastininku krepsiuse.tai yra sistema ir jokie cia neatsitiktinumai....................klaipedos 15 pastas.jokiu pranasimu negavau..........
Gausi eit pasiimti pats taip iseina.ir ka sako jie tada???
Atsakyti
rima 2017-11-08 18:25:39
Registruota siunta yra PERDUOTA PAŠTININKUI.nuo ryto iki vakaro buna namie kazkas, bet pastininkas nieko neatveza!! Kai paklausiau post.lt, pasake kad nepavyko iteikti adresatui..KAS PER KOSMOSAS.3dienas pastininkas pasiemes siunta, ka daro su ja???
nieko jie nedaro tiesiog paraso jog nepavyko iteikti ir sedi sau ramus kol pats atbegsi pasiimti, pas mus lygiai ta pati situacija, klaipedos 15 pastas. o neregistruotos gali net neieskoti.................
Atsakyti
per paskutinius penkis menesius negavau siu siuntu
Tracking number : 06294220374
Tracking number:06336237302
Tracking Number:06215530875
Tracking Number:LP00074180240321
Tracking number:460112358111
Tracking number:LP00077657194445

susidar ispudis kad didzioji dauguma smulkiu neregistruotu siuntu nuseda lietuvos muitines ir pastininku krepsiuse.tai yra sistema ir jokie cia neatsitiktinumai....................klaipedos 15 pastas.jokiu pranasimu negavau..........
Atsakyti
OKsana 2017-11-11 16:57:57
ar gali pasto kurjeris rekti ant zmogaus manau ne o as buvau apsaukta kad negalejo man prisikambinti nes tel buvo isjunktas dar buvau pagrasinta jei dar kart negales prisikambinti daugiau siuntos nevez tai buvo kurjerio atvezta siunta i moletu raj
Gerbiama Oksana,
dėkojame už atsiliepimą - ar galite mums el. paštu atsiųsti pastarosios siuntos numerį, kad galėtume šią situaciją tiesiogiai aptarti su Jūsų adresą aptarnaujančiu kurjeriu. Mūsų el.p. - info@lpexpress.lt. Dėkojame, kad naudojatės mūsų paslaugomis!
Atsakyti
ar gali pasto kurjeris rekti ant zmogaus manau ne o as buvau apsaukta kad negalejo man prisikambinti nes tel buvo isjunktas dar buvau pagrasinta jei dar kart negales prisikambinti daugiau siuntos nevez tai buvo kurjerio atvezta siunta i moletu raj
Atsakyti
Bendijos pirmininkas 2017-11-09 21:47:48
Na ir pašto paslaugos...Nusivylęs, kam mokėti už registruotą laišką jei jo nesugeba įteikti adresatui? Adresatas namuose, o gal paštininkui sunku pakilti į trečią aukštą nes nėra lifto? Kalbu apie siuntą RN138326336LT." Siuntų paieškoje" radau įrašą-----SIUNTA PALIKTA PAŠTE, ATVYKITE JOS PASIIMTI...Aš siunčiu tai gavėjęs privalo ją gauti. Kalba apie Kauno 43 paštą. Tai ne pirmas kartas. Gal gerb. VADOVAI paaiškintų kodėl kai už siuntą sumokėta ji nepristatoma? Galų gale įmeskite adresatui į jo pašto dėžutę.
Laba diena, gerb. Kliente,
apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@post.lt. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Bendijos pirmininkas
2017-11-09 21:47:48 IP 37.157.147.5
Atsakyti
Na ir pašto paslaugos...Nusivylęs, kam mokėti už registruotą laišką jei jo nesugeba įteikti adresatui? Adresatas namuose, o gal paštininkui sunku pakilti į trečią aukštą nes nėra lifto? Kalbu apie siuntą RN138326336LT." Siuntų paieškoje" radau įrašą-----SIUNTA PALIKTA PAŠTE, ATVYKITE JOS PASIIMTI...Aš siunčiu tai gavėjęs privalo ją gauti. Kalba apie Kauno 43 paštą. Tai ne pirmas kartas. Gal gerb. VADOVAI paaiškintų kodėl kai už siuntą sumokėta ji nepristatoma? Galų gale įmeskite adresatui į jo pašto dėžutę.
Atsakyti
arni 2017-11-08 21:26:17
Siunciausi siunta is JAV per DHL ir turejau atsiimti Lietuvos paste. Pagal siuntos numeri raso, kad spalio 17 jau Lietuvoje, jokio pranesimo negavau. Kur mano siunta?!!
Laba diena, gerb. Arni,

Prašome atsiųsti siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
rima 2017-11-08 18:25:39
Registruota siunta yra PERDUOTA PAŠTININKUI.nuo ryto iki vakaro buna namie kazkas, bet pastininkas nieko neatveza!! Kai paklausiau post.lt, pasake kad nepavyko iteikti adresatui..KAS PER KOSMOSAS.3dienas pastininkas pasiemes siunta, ka daro su ja???
Laba diena, Gerb. Rima,

Prašome pateikti daugiau informacijos apie siuntą (registracijos nr. 2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką iškart viską patikrinsime ir susisieksime su Jumis asmeniškai.
Atsakyti
Siunciausi siunta is JAV per DHL ir turejau atsiimti Lietuvos paste. Pagal siuntos numeri raso, kad spalio 17 jau Lietuvoje, jokio pranesimo negavau. Kur mano siunta?!!
Atsakyti
Registruota siunta yra PERDUOTA PAŠTININKUI.nuo ryto iki vakaro buna namie kazkas, bet pastininkas nieko neatveza!! Kai paklausiau post.lt, pasake kad nepavyko iteikti adresatui..KAS PER KOSMOSAS.3dienas pastininkas pasiemes siunta, ka daro su ja???
Atsakyti
Justinas 2017-11-07 22:41:53
Manau reiktų neapmokestint muitintu siuntų pašto aptarnavimo mkesčiu iki tam tikros sumos arba procentaliai nuo paskirto muito nes dabar mano siunta viršijo ant 3eu gavau muito 7eu, ir ant viršaus 9eu už pašto aptarnavima...
Gerb. Justinai,

Lietuvos paštas, kaip muitinės tarpininkas, yra įgaliotas muitinei deklaruoti siuntas, atkeliavusias iš trečiųjų šalių. Siuntos sulaikymo atveju Lietuvos paštas atlieka deklaranto (muitinės tarpininko) funkciją tarp muitinės posto ir siuntos gavėjo dėl siuntos išmuitinimo, t. y. esame atsakingi už visų reikiamų dokumentų surinkimą, jų patikrinimą bei deklaracijų, būtinų išmuitinimo procedūrai atlikti užpildymą ir pateikimą muitinės postui. Už tarpininkavimą tarp pašto siuntos gavėjo ir muitines taikomą 8, 69 eurų mokestį reikia sumokėti tik tuo atveju, jei muitinė apskaičiuoja muito ir (ar) kitus mokesčius už prekes, gaunamas pašto siuntoje. Šiuo metu Lietuvos pašto taikomas tarpininkavimo su muitine mokestis - mažiausias rinkoje, lyginant su kitais šios paslaugos teikėjais. Jeigu siuntos gavėjas nenori, kad siunta muitinei būtų deklaruota per Lietuvos paštą, tuomet jis gali rinktis kitų įgaliotų Lietuvos muitinės tarpininkų paslaugas arba pats deklaruoti siuntą muitinei. Apie tai atskiru pranešimu turi informuoti Lietuvos paštą iš anksto, el.paštu deklarantas.ppc@post.lt.
Gražios dienos!
Atsakyti
Lina D 2017-11-07 17:54:44
Laba diena.Už dėmesingą ir profesionalų požiūrį reiškiu didžiulę padėką Lentvario paštui, ypač moterims prie langelio.Visada malonios, pasitinka su šypseną, pakelia nuotaiką, išspręs bet kokią problemą.Su malonumu užeinu į šį pašto skyrių ir visada noriu sugrįžt.Linkiu, kad visuose pašto skyriuose butų tokia šauni atmosferą.
Gerb. Lina,

Visuomet smagu sulaukti klientų atsiliepimų. Gražius žodžius perdavėme kolegei bei vadovams.

Gražios dienos !
Atsakyti
Oksana 2017-11-08 06:37:01
Mano siuntinis nr RG921716087CN, nukeliavo i Šiaulius ir rašosi kad iteiktas gavejuj, kokiam gavejuj galejo iteikti siuntini jejgu an jo užrašytas kitas adresas ir svetima pavarde bei vardas! Aš gyvenu Vilniuje o skirstimo centre kažkodel siuntini nukreipe i Šiaulius. Kas gražins man pinigus už siuntinio turini!
Gerb. Oksana,
Patiksliname, kad šios siuntos gavėjas yra kitas asmuo. Šiuo metu gauname labai daug siuntų iš Kinijos su supainiotais siuntų registracijos numeriais.
Šiuo atveju turėtumėte kreiptis į siuntėją ir prašyti patikslinti Jūsų siuntų registracijos numerius.
Jeigu turėsite papildomų klausimų, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@post.lt arba telefonu 8 700 55 400 (iš užsienio +370 5 233 3060).
Geros dienos!
Atsakyti
Mano siuntinis nr RG921716087CN, nukeliavo i Šiaulius ir rašosi kad iteiktas gavejuj, kokiam gavejuj galejo iteikti siuntini jejgu an jo užrašytas kitas adresas ir svetima pavarde bei vardas! Aš gyvenu Vilniuje o skirstimo centre kažkodel siuntini nukreipe i Šiaulius. Kas gražins man pinigus už siuntinio turini!
Atsakyti
Laukiau siuntinio iš kinijos, kada atejo laikas atkeliaut siuntiniuj nieko ne sulaukiau, siuntinis buvo registruotas, patikrinau pagal numeri ir vos ne nualpau, buvo parašyta kad po rudunijos kelio mano siuntinis buvo pristatitas i Šiaulius ir iteiktas gavejuj!Aš gyvenu Vilniuje!Kokiam gavejuj ji galejo iteikti jejgu adresas kitas ir vardas bei pavarde svetima!Kokia teise turejo atiduot siuntini nežinia kam be parašo ir dokumento!An siuntos adresas buvo nuroditas mano tikrai, atsasikit man kur rašit skunda ir iš ko reikalauti mano prarastu pinigu?
Atsakyti
Manau reiktų neapmokestint muitintu siuntų pašto aptarnavimo mkesčiu iki tam tikros sumos arba procentaliai nuo paskirto muito nes dabar mano siunta viršijo ant 3eu gavau muito 7eu, ir ant viršaus 9eu už pašto aptarnavima...
Atsakyti
Laba diena.Už dėmesingą ir profesionalų požiūrį reiškiu didžiulę padėką Lentvario paštui, ypač moterims prie langelio.Visada malonios, pasitinka su šypseną, pakelia nuotaiką, išspręs bet kokią problemą.Su malonumu užeinu į šį pašto skyrių ir visada noriu sugrįžt.Linkiu, kad visuose pašto skyriuose butų tokia šauni atmosferą.
Atsakyti
Jolanta Tarasonienė 2017-11-06 10:55:06
Sveiki,
gyvenu Vilniuje S.A.Bačkio g., pašto kodas 11311. Ant namo kabo pašto dėžutė, tačiau paštinnkas dar nėra įmetęs ten nei vieno laiško, randu laiškus prie kaimynų durų, ant žemės, paprastai jie būna išvolioti ir sušlapę. Ne vieną kartą sakiau apie tai pašto vedėjai.
Kantrybė trūko, kai per paskutinį pusmetį nebuvo pristatytos keturios siuntos:
1. Paketas iš Olandijos po mėnesio visas suplėšytas grįžo siuntėjui su lietuvišku užrašu, kad uždaryti vartai (jokių vartų pas mus nėra)
2. Paketas iš Prancūzijos grįžo siuntėjui taip pat suplėšytas be jokio komentaro, tik su perbrauktu mano adresu.
Šitie siuntiniai nebuvo registruoti, vaikščiojau į paštą daug kartų vis tikėdamasi, kad surasiu savo siuntinius, tačiau pašto vedėja ramiai aiškindavo, kad siutinys neregistruotas, tai ir negaliu nieko tikėtis, nes siuntos paskirstymo skyriuje voliojasi po dvi savaites.
KLAUSIMAS: ar neregistruotų siuntų nereikia tikėtis, juk ne už dyką jos yra siunčiamos?

3. Registruotu paštu buvo siųsti svarbūs dokumentai, niekas jokio lapelio apie siuntą man neatnešė, taip jie savaitę pragulėjo pašte, kol pati nepradėjau ieškoti.

4. Spalio 27 d. iš Prancūzijos vėl buvo išsiųstas siuntinys ir vėl istorija kartojasi, iki šiol siuntinio nėra, nors einu į pašto skyrių kiekvieną rytą ir vėl vedėja ramiai aiškina, kad neturėčiau tikėtis neregistruoto siuntinio.
Man tikrai gėda už Lietuvos paštą, kad jis dirba taip pat kaip prieš 30 metų (o gal net ir prasčiau) ir kyla klausimas ar jis iš viso reikalingas, nes ką sugeba pristatyti tai reklamą, bet ir tos nepataiko į pašto dėžutę.

Jolanta Tarasonienė
Laba diena, Jolanta,

Labai apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Būtinai viską išsiaiškinsime, todėl prašome atsiųsti el.paštu info@post.lt savo kontaktinius duomenis (el.pašto adresą arba telefono numerį), kuriais būtų galima su Jumis susisiekti asmeniškai. Dėkojame.
Jolanta Tarasonienė
2017-11-06 10:55:06 IP 188.69.214.215
Atsakyti
Sveiki,
gyvenu Vilniuje S.A.Bačkio g., pašto kodas 11311. Ant namo kabo pašto dėžutė, tačiau paštinnkas dar nėra įmetęs ten nei vieno laiško, randu laiškus prie kaimynų durų, ant žemės, paprastai jie būna išvolioti ir sušlapę. Ne vieną kartą sakiau apie tai pašto vedėjai.
Kantrybė trūko, kai per paskutinį pusmetį nebuvo pristatytos keturios siuntos:
1. Paketas iš Olandijos po mėnesio visas suplėšytas grįžo siuntėjui su lietuvišku užrašu, kad uždaryti vartai (jokių vartų pas mus nėra)
2. Paketas iš Prancūzijos grįžo siuntėjui taip pat suplėšytas be jokio komentaro, tik su perbrauktu mano adresu.
Šitie siuntiniai nebuvo registruoti, vaikščiojau į paštą daug kartų vis tikėdamasi, kad surasiu savo siuntinius, tačiau pašto vedėja ramiai aiškindavo, kad siutinys neregistruotas, tai ir negaliu nieko tikėtis, nes siuntos paskirstymo skyriuje voliojasi po dvi savaites.
KLAUSIMAS: ar neregistruotų siuntų nereikia tikėtis, juk ne už dyką jos yra siunčiamos?

3. Registruotu paštu buvo siųsti svarbūs dokumentai, niekas jokio lapelio apie siuntą man neatnešė, taip jie savaitę pragulėjo pašte, kol pati nepradėjau ieškoti.

4. Spalio 27 d. iš Prancūzijos vėl buvo išsiųstas siuntinys ir vėl istorija kartojasi, iki šiol siuntinio nėra, nors einu į pašto skyrių kiekvieną rytą ir vėl vedėja ramiai aiškina, kad neturėčiau tikėtis neregistruoto siuntinio.
Man tikrai gėda už Lietuvos paštą, kad jis dirba taip pat kaip prieš 30 metų (o gal net ir prasčiau) ir kyla klausimas ar jis iš viso reikalingas, nes ką sugeba pristatyti tai reklamą, bet ir tos nepataiko į pašto dėžutę.

Jolanta Tarasonienė
Atsakyti
Ina 2017-11-03 13:54:38
Laba diena. Kiek einu atsiimti siuntos visi sukila, kad uzlendu ir stumdo. Buvau jusu klausus praeita karta ar, , siuntos atsiemimas" siunta atsiimti be eiles galima. Atsakete, kad taip. Kiek be nueinu, niekas nezino sios taisykles ir visi kurie, ir atsiimti siuntos, ir kitu paslaugu stovi eileje ir sakykim "pjauna" vienas kita. Jei imanoma, darykite kazka su Naujosios Vilnios pastu. Nesmagu jau eiti atsiimti siuntos ir buti "pjaunama" uz jusu taisykliu laikymasi
Laba diena, gerb. Ina,

apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@post.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Karolis 2017-11-05 21:51:22
Sveiki. Atėjus i paštą ir norėdamas atsiimti siuntą pasakiau jos kodą pašte atsake, kad tokios siuntos nėra ir turbūt pastrigo siuntos sekimas. O lapuka jokio irgi nebuvau gavęs tačiau dabar vėl įėjęs pažiūrėti kur siunta rašoma, kad siunčiama atgal siuntėjui. Ką tokiu atveju daryti, nes pašto darbuotoja tvirtino, kad siuntos nėra, o pasirodo kad buvo ir jai siunčiama atgal, o pinigai negrąžinami. NUOSTOLIAI!
Laba diena,
Gerb. Karoli, būtinai išsiaiškinsime šią situaciją, todėl labai prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską patikrinsime ir informuosime Jus asmeniškai. Dėkojame
Atsakyti
Sveiki. Atėjus i paštą ir norėdamas atsiimti siuntą pasakiau jos kodą pašte atsake, kad tokios siuntos nėra ir turbūt pastrigo siuntos sekimas. O lapuka jokio irgi nebuvau gavęs tačiau dabar vėl įėjęs pažiūrėti kur siunta rašoma, kad siunčiama atgal siuntėjui. Ką tokiu atveju daryti, nes pašto darbuotoja tvirtino, kad siuntos nėra, o pasirodo kad buvo ir jai siunčiama atgal, o pinigai negrąžinami. NUOSTOLIAI!
Atsakyti
Laba diena. Kiek einu atsiimti siuntos visi sukila, kad uzlendu ir stumdo. Buvau jusu klausus praeita karta ar, , siuntos atsiemimas" siunta atsiimti be eiles galima. Atsakete, kad taip. Kiek be nueinu, niekas nezino sios taisykles ir visi kurie, ir atsiimti siuntos, ir kitu paslaugu stovi eileje ir sakykim "pjauna" vienas kita. Jei imanoma, darykite kazka su Naujosios Vilnios pastu. Nesmagu jau eiti atsiimti siuntos ir buti "pjaunama" uz jusu taisykliu laikymasi
Atsakyti
Lina 2017-11-01 08:08:02
Kliente man issiunte siunta ir Kauno 41 pasto. 10.28d. sestadieni. siandien yra lapkricio 1d ir mano siunta vis dar ju paste. nr. rn216366415lt nors 2 dienas pastas dirbo. siunta svarbi ir ji turejo mane pasiekti iki siandien. juo labiau kad gyvenu tam paciam kaune. ir prasom atsakyti man nes negavau atsakymo del 23pasto.
Laba diena, gerb. Lina,

Informuojame, kad siunta RN216366415LT buvo išsiųsta registruotu nepirmenybiniu būdu - tokios siuntos keliauja iki 5 d.d. Ateityje, jei lauksite skubių siuntų, rekomenduojame siųstis su pirmenybe (pristatymas iki 3 d.d.) arba per kurjerį (pristatymas per 1 d.d.).
Atsakyti
Slava 2017-10-31 15:08:22
neprasidektit su sita imone. 4 valandas negali pasakit kur siunta ir net nebando skambint !!!!!!!!!!!!
Laba diena,

Prašome pateikti daugiau informacijos apie siuntą (registracijos nr. 2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką iškart viską patikrinsime ir susisieksime su Jumis asmeniškai.
Atsakyti
Audronis 2017-10-30 20:41:51
Pirkau žiebtuvėlį jūsų spaudos taške Vilniuje Žirmūnų g.prie Tūskulėnų troleibusų stotelės. Po keleto ižiebimų jis neisižiebė-brogas. Kitą dieną paprašiau jūsų darbuotojos pakeisti žiebtuvėlį ir psteikiau kvitą į ką ji grubei atsakė, kad jūsų įmonė brokuotų prękiu nekričia ir pinigų negrąžina ir apkaltino mane, kad aš meluoju ir visą parą su juo žaidžiau ir pats sugadinau. Man brangiau gaiš laiką ir važinėti po instancijas bet mano atrodo, kad yai neteisinga ir pažeidžiamos vartotojų teisės ir žmogaus orumas. Kvitą aš išsaugojau. Prašau išaiškinti man šį insidentą
Laba diena,

Patiksliname, kad AB Lietuvos Paštas spaudos taškų neturi. Dėl susiklosčiusios situacijos Jums reikėtų kreiptis į įmonę, kuriai priklauso minėta spaudos platinimo vieta.
Atsakyti
Kliente man issiunte siunta ir Kauno 41 pasto. 10.28d. sestadieni. siandien yra lapkricio 1d ir mano siunta vis dar ju paste. nr. rn216366415lt nors 2 dienas pastas dirbo. siunta svarbi ir ji turejo mane pasiekti iki siandien. juo labiau kad gyvenu tam paciam kaune. ir prasom atsakyti man nes negavau atsakymo del 23pasto.
Atsakyti
neprasidektit su sita imone. 4 valandas negali pasakit kur siunta ir net nebando skambint !!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Pirkau žiebtuvėlį jūsų spaudos taške Vilniuje Žirmūnų g.prie Tūskulėnų troleibusų stotelės. Po keleto ižiebimų jis neisižiebė-brogas. Kitą dieną paprašiau jūsų darbuotojos pakeisti žiebtuvėlį ir psteikiau kvitą į ką ji grubei atsakė, kad jūsų įmonė brokuotų prękiu nekričia ir pinigų negrąžina ir apkaltino mane, kad aš meluoju ir visą parą su juo žaidžiau ir pats sugadinau. Man brangiau gaiš laiką ir važinėti po instancijas bet mano atrodo, kad yai neteisinga ir pažeidžiamos vartotojų teisės ir žmogaus orumas. Kvitą aš išsaugojau. Prašau išaiškinti man šį insidentą
Atsakyti
Sigita 2017-10-30 11:28:49
Laba diena. Nelabai suprantu kodel reikia moketi daugiau uz pirmini ir registruota siuntyni jai laiskininke nepristato laiku i namus??? Vien delto kad savaitgalis???????? Siustas siuntinys prabuvo nuo sestadienio iki dabar pas laiskininka masinoja ir jis bus pakartotinai kaip sake pasto darbuotoja tik rytoj. Taip dirba panevezio pastininkai dangstydami vieni kitus. Kaip galima naudotis tokiomis paslaugomis kai nera kokybes ir atsakingumo. Drauge buvo visa diena namuose sestadieni, bet laiskininkas taip ir nepasirode. Bardakas siandien pasiteiravus kodel taip yra buvo pasakyta kad tikriausia nerado namuose todel nepristate, baisu kaip atseiniai yra dirbama.
Laba diena, gerb. Sigita,

Prašome atsiųsti siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Gailė 2017-10-29 09:12:19
Sveiki, gyvenu Marijampolėje, dažnai užsisakinėju prekes iš interneto ir taip pat dažnai siuntinius siunčia šeima iš Vilniaus. Kiekvieną kartą būnu namie kai siuntą turi atnešti, bet visada internete parašo, kad siuntos įteikti nepavyko ir atsiimkite ją pašte, turiu 3 mėnesių kudikį ir negaliu kiekvieną kartą bėgioti iki pašto. Norėjau paklausti gal būtu pats metas priimti darbuotuojus kurie atneša siuntas kaip ir paršyta o ne šiaip jas pasiima ir nepristato, maža to sistemoje jau parašyta, kad atsiimkite siunta pašte, nueini į paštą o ten panelė sėdinti išplėtus akis sako, kad jos pašte dar nėra. Galit pasedėt palaukt, o kada ji bus nežinia.
Laba diena, Gaile,

prašome atsiųsti siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką viską išsiaiškinsime ir atsakymą pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Laba diena. Nelabai suprantu kodel reikia moketi daugiau uz pirmini ir registruota siuntyni jai laiskininke nepristato laiku i namus??? Vien delto kad savaitgalis???????? Siustas siuntinys prabuvo nuo sestadienio iki dabar pas laiskininka masinoja ir jis bus pakartotinai kaip sake pasto darbuotoja tik rytoj. Taip dirba panevezio pastininkai dangstydami vieni kitus. Kaip galima naudotis tokiomis paslaugomis kai nera kokybes ir atsakingumo. Drauge buvo visa diena namuose sestadieni, bet laiskininkas taip ir nepasirode. Bardakas siandien pasiteiravus kodel taip yra buvo pasakyta kad tikriausia nerado namuose todel nepristate, baisu kaip atseiniai yra dirbama.
Atsakyti
Labai noriu padekoti mus aptarnaujanciai pastininkei. Puiki moteris, visada atnesanti i namus registruotus ir net neregistruotus siuntinius. Kadangi esu su mazu vaiku namie, man tai labai didele pagalba. Gyvenu kaune, Partizanu 74 name ir pastininke musu berods vardu Erika. Didelis jai aciū.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Kalėdinės žaidynės” suvienys visą Lietuvą
„Kalėdinės žaidynės” suvienys visą Lietuvą 11-21 15:56
Jau septintus metus vyksianti itin laukiama sporto ir džiaugsmingų emocijų kupina šventė "Kalėdinės Žaidynės 2017", šiemet gruodžio 5 dieną visus sukvies į Jonavos sporto areną. Į...
Pripažintos Izraelio kompanijos “SANO” oficialus atstovas Lietuvoje - Viduržemio perlas
Pripažintos Izraelio kompanijos “SANO” oficialus atstovas Lietuvoje - Viduržemio perlas 11-21 14:12
Viduržemio perlas - tai oficialus „Sano", „Careline", „Natural Formula" ir „Crema" prekės ženklų atstovas bei produkcijos platintojas Lietuvoje. Kompanijos Viduržemio...
Estijoje jungiasi "Ellex Raidla" ir "Primus" advokatų kontoros
Estijoje jungiasi "Ellex Raidla" ir "Primus" advokatų kontoros 11-22 12:51
Estijos advokatų kontora "Ellex Raidla", priklausanti vienai didžiausių Baltijos šalių advokatų kontorų grupei "Ellex", susijungia su Estijos advokatų kontora "Primus".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Manchester United 20,70 +4,81%
Twitter 21,88 +3,55%
Avon 1,98 +2,06%
Apple 173,14 +1,86%
General Electric 17,83 -0,83%
AT&T 34,33 -0,89%
Wal-Mart 96,52 -0,98%
Macy's 20,42 -1,83%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,87 -3,04%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Cukrus 0,60 +1,69%
Vištiena 148,38 +5,51%
Mediena 697,44 -1,00%
Kava 3,10 -4,02%
Ryžiai 394,00 -1,99%
Dyzelis 1,80 +0,56%