VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos paštas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos paštas

Atsiliepimai apie Lietuvos paštas, AB

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos paštas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena.Norėčiau informuoti, kad nesame patenkinti Jonavos pašto, kuris randasi Chemikų gatvėje darbu.Kadangi, ir tai jau ne pirmą kartą kartojasi laiškai, siuntinukai nedideli iš Kinijos, įmetami vietoj Chemikų 53-3, į pašto dėžutę 53-6, ir prieš kurį laiką atvirkščiai, o prieš pora mėnesių į mūsų pašto dėžutę įmesta laiškas adresu 51-3. Norėtųsi, kad darbuotoja atidžiau pažiūrėtų adresą, nes tokios klaidos nepateisinamos...
Atsakyti
Kodel Nemunelio Radviliskije paste dirbanti pastininke jauna atlieka gera darba laikrasciai laiku iki 1 valandos draugiska puikiai atlieka darba bet kaip grista sena Ina Zagrakaliene tada spauda gauname 6 7 8 val vakare ir ji neturi mandagumo prasom pagalbos
Atsakyti
Laba diena,
02.24 teko lankytis 14-ame pašto skyriuje, Kalantos g. Kaune. Paprašius atlikti pinigų pervedimą per Western Union. Aptarnavusi darbuotoja Pūkienė elgesi labai nemandagiai, reiškė nepasitenkinimą. Ji iškarto mane siuntė į kitą pašto skyrių, neva artimiausias yra Mole, pasakius, kad Mole nėra, ji ėmė ginčytis. Tuomet įsikišo kitas klientas, kuris nurodė į paštą atvykęs iš Molo, nes jame nėra pašto. (Paštas Mole nedirba turbūt jau apie 1m.).Tą pačią akimirką pasakius apie norimą atlikti paslaugą net nepabandžiusi nurodė nežinanti ar galės suteikti paslaugą, nes neva kažkas neveikia. Nors akivaizdžiai buvo matyti, jog darbuotoja tiesiog nemoka atlikti šios paslaugos. Pašte užtrukome apie 30 min.ėmė būriuotis žmonės. Darbuotoja ėmė vartyti lapus (kuriuose manau buvo instrukcija, kaip atlikti pavedimą). Nuolatos reiškė nepasitenkinimą, klausė ar aš suprantu anglų kalbą, ėmė kažką nerišliai skaityti. Pasakius, jog susisieksiu pasidomėti ar tikrai neveikia sistema, ji pasimetė ir ėmė bandyti jį atlikti. Po kurio laiko vėl tvirtino, kad nesigauna. Pasiūliau pasiskambinti kolegei, kuri patartų. Ji telefonu susisiekė neva su viršininke. Su ja pakalbėjusi dar gaišino mano laiką ir po kurio laiko pasakė, kad nemoka. Neleidžia suvesti norimos sumos. Už sugaišintą laiką ir savo nekompetenciją ji nesugebėjo atsiprašyti. Aš paprašiau gražinti pinigus ir kitoje vietoje per 2 min.buvo įdėti pinigai.
Prašau įpareigoti, nekompetetingą darbuotoją nusiųsti į mokymus, ne tik Jums privalomų programų, tačiau ir mandagaus bendravimo su klientais.
Būtinai apsilankysiu pakartotinai šiame pašte, kuomet dirbs ponia Pūkiene, dar kartą atlikti pavedimą.
Geros dienos.
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2018-02-23 15:19:00
Laba diena, gerb. Robertai,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Būtų gerai, jeigu Jūsų apgailestavimai būtų pagrysti atitinkamais veiksmais ir reakcija į kritiką. Deja, ji nieko verta, kitaip nebūčiau rašęs viešos kritikos. Buvo skambinta Jūsų Kontaktuose nurodytu tel.numeriu, kur buvo pasiūlyta kreiptis į kokybe@post.lt Išdėsčius susidariusią problemą nurodytu el.pašto adresu raštu, buvo gautas formalus atsakymas, kad registruoto laiško paieška gali būti pradėta vykdyti tik susimokėjus 4, 34 EUR. Nematant kitos išeities, sumokėjau mokestį (nežinia už ką..) už taip vadinamą reg.laiško paiešką ir gavau eilinį formalų atsakymą, kad registruotam laiškui neatsiradus, nežinia kokio dydžio kompensacijos (įtariu, jog kompensacija bus reg.laiško siuntimo kainos dydžio) galima sulaukti po 90 dienų... Ta pačia proga pasikartosiu - pagal reg.laiško sekimo numerį AIŠKIAI matosi kur jis yra, todėl absoliučiai nesuprantama kam reika tiek laiko ir pinigų, kad duoti AIŠKŲ atsakymą siuntėjui - KOKS REGISTRUOTO LAIŠKO LIKIMAS. Jeigu jis dingo, kokios to priežastys. Viskas paprasta iki banalumo. Todėl ir kritikuojama Jūsų įstaiga už neprofesionalumą ir atsainumą.
Atsakyti
lLaba diena, norėciau išreikšti didelį nusivylimą prenumeratos įkainiais.Visada perku žurnalą, , SAVAITĖ, , kurio kaina 0, 39eurocentų, Gimimo dienos proga sūnus nuo kovo 1d padovanojo šio leidinio prenumeratą. Apsidžiaugiau, kad nereikės eiti į parduotuvę, nors ji yra už 300m arba i artimiaussią pašto skyrių kuris taip pat yra už nepilno km.Deja mano džiaugsmą aptemdė prenumeratos kaina, kuri tiesiog siaubinga. 10-čiai mėn prenumerata sūnui kainavo 31, 65 eur.t.y.dvigubai daugiau nei būčiau pirkusi pati. Keista, kad pažymėta jog, , kaimui, , nors gyvenu kaimo tipo gyvenvieteje, kurioje yra ir pašto skyrius.Kas nustatė tokius įkainius, juk paštininkai už pristatymą prenumeratos gauna atlyginimus.Kam tada reklamuojate prenumeruoti leidinius.Šia nuoskauda žadu pasidalinti su Lietuvos ryto ir Kauno dienos skaitytojais, kad žmonės būtų budrūs.Beje žurnalo vyr redaktorė pakomentavo jog jie savo leidinį paštui parduoda už šiek tiek daugiau nei savikaina. Su pagarba. Kauno raj.Raudondvaris.
Atsakyti
Robertas 2018-02-23 11:26:26
Likau abstulbęs nuo AB Lietuvos pašto veiklos modelio. Kaip suprantu, tai ne kooperatyvas, o valstybinė įmonė, tuo tarpu kainodara ir darbo principai - kooperatiniai, t.y. privataus verslo. Už kiekvieną pirstelėjimą - mokėk. Nesakau, jog šiais laikais įmanoma ką gauti už dyką, bet Jūs perlenkiate lazdą. Negana to, kad pašto skyriuose prekiaujama kaldromis, žaislais, kosmetikos priemonėmis ir kitu šlamštu, nieko bendra neturinčiu su pašto paslaugomis, prekyba kuriais atima brangų žmonių laiką stoviniuojant eilėse. Apie daugelio pašto darbuotojų kultūra iš viso nėra kalbos, tai atskira tema. Teko nekartą siųsti registruotus laiškus ir paketus, tačiau kol nesusidūriaus su tokio laiško dingimo problema, visada šventai tikėjaum kad toks siuntimo būdas - 100%. Deja, deja. Nors pagal siuntinio sekimo numerį matosi, kad jis įstrigęs užsienio pašto skirstymo punkte, apie jo likimą nemokamai galima sužinoti tik po 2 mėnesių, kai tokios siuntos pristatymo laikas iki 10 dienų. Jei norima pajudinti reikalą greičiau - suimokėk papildomai už tai. Tada klausimas - už ką mokama sąlyginai aukšta kaina registruojant siuntą ir mokant už tai papildomai? O taip vadinamos žalos už pradangintą siuntinį galima tikėtis tik po 3 mėnesių... Atsiprašau, bet gal paštas keliauja ir jo paieška vykdoma su arkliais kinkytais pašto vežimais? Šiandien už lango XXI amžius. Siuntos likimą pašto darbuotojai gali nustatyti vienu klavišo paspaudimu per keletą minučių ir aiškiai išdėstyti problemos esmę, o ne formaliai atsirašinėti už užklausas. Kam visas šitas spektaklis? Kad imituoti koks nepakeliamai sudėtingas Jūsų darbas? Gal jau nejuokinkite. Štai ir atėjo laikai, kai daugelis nebepasitiki reguliariu paštu ir pradeda naudotis pašto kosmonautais - UPS, DHL ir panašiais paslaugomis, kurie taikydami absoliučiai neadekvačius paslaugų įkainius pampsta nusivylusių klientų sąskaita.
Laba diena, gerb. Robertai,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Marius 2018-02-22 14:01:38
Klaipėdos 14 pastas nenormalios eilės, tiek ryte, tiek diena, tiek vakarop tiek pirmadienį tiek trečiadienį, dirba 1 jei pasiseks dvi kasos pačiu leciausiu tempu koks įmanomas, struktūra siuntu atsiėmimo be logikos, kad atsiimt neregistruota siunta laukti reikia 30 min + eilės, o prie kasos užtrunki minutę, darbuotojos sėdi šnekučiuojasi dirba visiškai neefektyviai šiame pašte esu atsiemes virš 300 siuntų visada išeinu susigadines nuotaika ir issvaistes gerus 20 kartu daugiau laiko nei reiktų. Pačios darbuotojos irgi sėdi koseja net nesivargindamos burnos pridengti, o klientai turi stovėt susigrude ankstose eilėse ir kvėpuoti jų bacilomis. Ženkliai reikia keisti darbo struktūra arba plėsti patalpas ir tuo pačiu didinti darbuotojų kiekį. Padarytu 3 eiles viena atsiimti, kita išsiųsti, trečią mokėt mokesčius ir visa kita šlamštą eilės trigubai sumažėtų, o tai šią ir praeitą savaitę kaip noriu ateit atsiimt siuntos atidarius duris pamatai eiles su 30+ žmonių ir viena dirbancia kasininke kuri net nesivargina jų sumažinti, apsisūki ir išeini dvi savaites bandžiau atitikyt tinkama laiką kasa pasiimt neregistruota siunta, tai ir šiandiena nors ir atrodė trumpiausios eilės palaukiau virš puse valandos. 2/10
Laba diena,

Dėkojame už komentarą. Mums ypatingai svarbu gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl prašome pateikti visą šią informaciją el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Likau abstulbęs nuo AB Lietuvos pašto veiklos modelio. Kaip suprantu, tai ne kooperatyvas, o valstybinė įmonė, tuo tarpu kainodara ir darbo principai - kooperatiniai, t.y. privataus verslo. Už kiekvieną pirstelėjimą - mokėk. Nesakau, jog šiais laikais įmanoma ką gauti už dyką, bet Jūs perlenkiate lazdą. Negana to, kad pašto skyriuose prekiaujama kaldromis, žaislais, kosmetikos priemonėmis ir kitu šlamštu, nieko bendra neturinčiu su pašto paslaugomis, prekyba kuriais atima brangų žmonių laiką stoviniuojant eilėse. Apie daugelio pašto darbuotojų kultūra iš viso nėra kalbos, tai atskira tema. Teko nekartą siųsti registruotus laiškus ir paketus, tačiau kol nesusidūriaus su tokio laiško dingimo problema, visada šventai tikėjaum kad toks siuntimo būdas - 100%. Deja, deja. Nors pagal siuntinio sekimo numerį matosi, kad jis įstrigęs užsienio pašto skirstymo punkte, apie jo likimą nemokamai galima sužinoti tik po 2 mėnesių, kai tokios siuntos pristatymo laikas iki 10 dienų. Jei norima pajudinti reikalą greičiau - suimokėk papildomai už tai. Tada klausimas - už ką mokama sąlyginai aukšta kaina registruojant siuntą ir mokant už tai papildomai? O taip vadinamos žalos už pradangintą siuntinį galima tikėtis tik po 3 mėnesių... Atsiprašau, bet gal paštas keliauja ir jo paieška vykdoma su arkliais kinkytais pašto vežimais? Šiandien už lango XXI amžius. Siuntos likimą pašto darbuotojai gali nustatyti vienu klavišo paspaudimu per keletą minučių ir aiškiai išdėstyti problemos esmę, o ne formaliai atsirašinėti už užklausas. Kam visas šitas spektaklis? Kad imituoti koks nepakeliamai sudėtingas Jūsų darbas? Gal jau nejuokinkite. Štai ir atėjo laikai, kai daugelis nebepasitiki reguliariu paštu ir pradeda naudotis pašto kosmonautais - UPS, DHL ir panašiais paslaugomis, kurie taikydami absoliučiai neadekvačius paslaugų įkainius pampsta nusivylusių klientų sąskaita.
Atsakyti
Klaipėdos 14 pastas nenormalios eilės, tiek ryte, tiek diena, tiek vakarop tiek pirmadienį tiek trečiadienį, dirba 1 jei pasiseks dvi kasos pačiu leciausiu tempu koks įmanomas, struktūra siuntu atsiėmimo be logikos, kad atsiimt neregistruota siunta laukti reikia 30 min + eilės, o prie kasos užtrunki minutę, darbuotojos sėdi šnekučiuojasi dirba visiškai neefektyviai šiame pašte esu atsiemes virš 300 siuntų visada išeinu susigadines nuotaika ir issvaistes gerus 20 kartu daugiau laiko nei reiktų. Pačios darbuotojos irgi sėdi koseja net nesivargindamos burnos pridengti, o klientai turi stovėt susigrude ankstose eilėse ir kvėpuoti jų bacilomis. Ženkliai reikia keisti darbo struktūra arba plėsti patalpas ir tuo pačiu didinti darbuotojų kiekį. Padarytu 3 eiles viena atsiimti, kita išsiųsti, trečią mokėt mokesčius ir visa kita šlamštą eilės trigubai sumažėtų, o tai šią ir praeitą savaitę kaip noriu ateit atsiimt siuntos atidarius duris pamatai eiles su 30+ žmonių ir viena dirbancia kasininke kuri net nesivargina jų sumažinti, apsisūki ir išeini dvi savaites bandžiau atitikyt tinkama laiką kasa pasiimt neregistruota siunta, tai ir šiandiena nors ir atrodė trumpiausios eilės palaukiau virš puse valandos. 2/10
Atsakyti
Agnietė 2018-02-21 13:10:30
Vilniaus logistikos centre (Rodūnios kelias 9, Vilnius) betvarkė kažkokia. Gautus siuntinius sugeba išsiųsti tik per 2-4 dienas (o jau apie šventinį laikotarpį iš viso nekalbu). Pvz., buvo siųsti du siuntiniai iš Panevėžio. Į Utenos raj. siuntinys nukeliavo per 3 dienas, į Vilnių - per savaitę. Čia mistika kažkokia??? Ar tyčia vilkinama?
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtų siuntų registracijos numerius (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Vilniaus logistikos centre (Rodūnios kelias 9, Vilnius) betvarkė kažkokia. Gautus siuntinius sugeba išsiųsti tik per 2-4 dienas (o jau apie šventinį laikotarpį iš viso nekalbu). Pvz., buvo siųsti du siuntiniai iš Panevėžio. Į Utenos raj. siuntinys nukeliavo per 3 dienas, į Vilnių - per savaitę. Čia mistika kažkokia??? Ar tyčia vilkinama?
Atsakyti
Rj 2018-02-02 11:17:13
Fabijoniškių filiale, big prekybos centre bardakas kažkoks. Atėjau ryte. Prieš mane buvo žmogus. Aš pralaukiau 40min. Nes kitas asistentas tuo metu tvarke kasa, mat kazka blogai padarė.. na taip, suprantama, jaunas ir naujas jis.. visiems pasitaiko. Bet kuomet eileje jau yra daug zmonių, tai gal visgi į kasą pinigus iś maišelių susidėt galima ir priemus dalį žmonių??kita priemė žmogų su daug laiškų. plius mano siuntinio ieškojo gal 10min.. ko pasekoje po manes gal jau buvo 12 žmonių..
Fabijoniskiu filiale Bige pastoviai yra bardakas. Pastaruoju metu ne tik, kad reikia atlaukti milziniskas eiles, bet dar ir nebeatsiuncia sms ar neimeta lapelio apie gauta siunta i pasto dezute. O jei apie tai pamini pats susirades savo siuntos numerius per siunteja ir realiai padares visa darba uz pasto darbuotojus, tai tave vos ne na**** pasiuncia.
Atsakyti
Kristina 2018-02-19 09:26:26
Jeigu yra pirmadienis ir 9:00 valanda tai nereiškia kad nieko nėra namie ir dirba. Blemba kaip sunervino iki negaliu pirptelėjo skambutis ir jau šikną nutempė į mašiną. Nesvarbu kad aš dar lovoj nes dirbu slenkančiu grafiku ir man reikia apsirenkt gyvenu nuosavam name dar reikia į lauką išeit. Išvis geriau man neneškit siuntos jeigu nesugebat palaukti. Užtrukau minutę kol stovėjau prie vartelių o jau vyras atvežęs siuntą sėdėjo mašinoje ir laimingai nuvažiavo. Tai jei dirbat tokį darbą tai pagalvokit kad kaip jūs ne žaibai malvynai tai ir mum išeit į lauką reikia nors minutės palaukimo. Vyro darbu esu žiauriai nepatenkinta dabar man reikės laukt kol atsitasys visą dieną su mano siunta ir kažkada galėsiu ką atsiimt pati. Čia pat dirbanti moteris turėtų parodyti pavyzdį visiems. Gyvenu Alytuje ir Amatų gatvėje, taip kad man siuntos išvis neneškit arba palaukt išmokit. Geros dienos Alytaus pašto skyriui
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Indre 2018-02-15 22:16:52
Esu nustebusi kaip mūsų šeima aplanke pasto darbuotojas, neužsisakau jokios spaudos, o čia su gerom idejom ir apsauga. Esam daugiavaike šeima ir nuo šiol mūsų vaikai eis i mokyklą su atšvaitais. Vaikai laimingi tėvai dar laimingesni... Ačiū Ežerelio pasto kolektyvui, laiškininkei Linai uz nuostabia nuotaika ir dovanas. Linkim tokiu akciju ir ateityje.
Laba diena,

Ačiū už gražius žodžius.

Geros dienos!
Atsakyti
Paskaicius beveik 2000 atsiliepimu, manau, kad isvados sioje imoneje ir sprendimai nepriimami, tik atrasinejimas.
Gyvenu Siauliu m. Zemaites g. 26. nezinau kas vyksta ir kaip turetu buti, todel noriu atsakymo.
Registruoto laisko neesu sulaukusi, nes jie anot darbuotoju pristatomi tik darbo valandomis, o tada dirbu ir as.
Vakare randu pasto dezuteje lapeli, gerai jeigu savo, kartais kaimyne paduoda nes mano pranesima randa savo pasto dezuteje.
Kadangi gyvenu 5 aukste manau, kad pasto darbuotoja nusprende nesivarginti. Dar geriau, kai gavusi pranesima nuejau i pasto skyriu, atstovejau nemenka eilute, o pasto darbuotoja man pasako, kad registruota laiska, procesiniai dokumentai, isnesti pagal adresa.
Parejusi i namus jokio laisko negavau, pranesimo neradau. Siandien paskutine diena, 7 ta, tiek saugomi paste procesiniai dokumentai, laukiu pasto darbuotojoj, manau, kad neatnes. kas cia vyksta, paaiskinkit
Atsakyti
Skundas 2018-02-15 08:35:36
Sveiki.
Noriu palikti atsiliepimą ir norėčiau komentaro apie Vilniaus 43-iojo pašto skyriaus "veiklą" (arba gal tiksliau absoliutų neveiklumą). Aprašysiu porą šviežių įspūdžių. Sausio 30 d. Prancūzijos kurorte į pašto dėžę įmetėme atvirlaiškį dukros adresu. Ant atvirlaiškio yra Prancūzijos pašto žyma su data 2018-02-02. Dukra kasdien tikrino pašto dėžutę. 43-asis pašto poskyris teikėsi įmesti laišką tik vasario 14 d. kartu su 2 komunalinių mokesčių sąskaitom! Kiek laiko jūsų manymu laiškas iš Europos į Europą turi keliauti??? Atvirlaiškį kartu su manimi siuntė ir kolegė, jos laiškas į Ukmergės raj. kažkokį kaimą nukeliavo per kelias dienas! Man iš JAE laiškai ateina greičiau! (beje, nelabai suprantu, kodėl ant atvirlaiškio nėra jokio Lietuvos pašto spaudo - atvirlaiškio kopiją pridedu).
Kiti atvejai (jau virtę taisykle 43-ajame poskyryje): dukra dažnai siunčiasi siuntinius. Per ilgai negavus, vyksta į nurodytąjį poskyrį, kad jie patikrintų, ar siuntinys tikrai nėra gautas. Gauna patikinimą, kad joks siuntinys jos vardu nėra gautas, o po kelių dienų pašto dėžutėje jau guli pranešimas, kad ji privalo kuo skubiausiai atvykti į pašto skyrių, nes siuntiniai jau guli pašte visą mėnesį!
Norėčiau konkretaus atsakymo į savo skundą.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Jeigu yra pirmadienis ir 9:00 valanda tai nereiškia kad nieko nėra namie ir dirba. Blemba kaip sunervino iki negaliu pirptelėjo skambutis ir jau šikną nutempė į mašiną. Nesvarbu kad aš dar lovoj nes dirbu slenkančiu grafiku ir man reikia apsirenkt gyvenu nuosavam name dar reikia į lauką išeit. Išvis geriau man neneškit siuntos jeigu nesugebat palaukti. Užtrukau minutę kol stovėjau prie vartelių o jau vyras atvežęs siuntą sėdėjo mašinoje ir laimingai nuvažiavo. Tai jei dirbat tokį darbą tai pagalvokit kad kaip jūs ne žaibai malvynai tai ir mum išeit į lauką reikia nors minutės palaukimo. Vyro darbu esu žiauriai nepatenkinta dabar man reikės laukt kol atsitasys visą dieną su mano siunta ir kažkada galėsiu ką atsiimt pati. Čia pat dirbanti moteris turėtų parodyti pavyzdį visiems. Gyvenu Alytuje ir Amatų gatvėje, taip kad man siuntos išvis neneškit arba palaukt išmokit. Geros dienos Alytaus pašto skyriui
Atsakyti
Esu nustebusi kaip mūsų šeima aplanke pasto darbuotojas, neužsisakau jokios spaudos, o čia su gerom idejom ir apsauga. Esam daugiavaike šeima ir nuo šiol mūsų vaikai eis i mokyklą su atšvaitais. Vaikai laimingi tėvai dar laimingesni... Ačiū Ežerelio pasto kolektyvui, laiškininkei Linai uz nuostabia nuotaika ir dovanas. Linkim tokiu akciju ir ateityje.
Atsakyti
Sveiki.
Noriu palikti atsiliepimą ir norėčiau komentaro apie Vilniaus 43-iojo pašto skyriaus "veiklą" (arba gal tiksliau absoliutų neveiklumą). Aprašysiu porą šviežių įspūdžių. Sausio 30 d. Prancūzijos kurorte į pašto dėžę įmetėme atvirlaiškį dukros adresu. Ant atvirlaiškio yra Prancūzijos pašto žyma su data 2018-02-02. Dukra kasdien tikrino pašto dėžutę. 43-asis pašto poskyris teikėsi įmesti laišką tik vasario 14 d. kartu su 2 komunalinių mokesčių sąskaitom! Kiek laiko jūsų manymu laiškas iš Europos į Europą turi keliauti??? Atvirlaiškį kartu su manimi siuntė ir kolegė, jos laiškas į Ukmergės raj. kažkokį kaimą nukeliavo per kelias dienas! Man iš JAE laiškai ateina greičiau! (beje, nelabai suprantu, kodėl ant atvirlaiškio nėra jokio Lietuvos pašto spaudo - atvirlaiškio kopiją pridedu).
Kiti atvejai (jau virtę taisykle 43-ajame poskyryje): dukra dažnai siunčiasi siuntinius. Per ilgai negavus, vyksta į nurodytąjį poskyrį, kad jie patikrintų, ar siuntinys tikrai nėra gautas. Gauna patikinimą, kad joks siuntinys jos vardu nėra gautas, o po kelių dienų pašto dėžutėje jau guli pranešimas, kad ji privalo kuo skubiausiai atvykti į pašto skyrių, nes siuntiniai jau guli pašte visą mėnesį!
Norėčiau konkretaus atsakymo į savo skundą.
AB Lietuvos Paštas
2018-02-13 21:23:54 IP 5.20.190.219
Atsakyti
alfonsas 2018-02-13 19:41:25
labai nusivyles Lietuvos pastu, jei is usienio siunciamas pasveikinimas, zinok kad jo negausi, jis digsta pakeliui, matyt pasto darbuotojai isivaizduoja, kad laiske siuncami pinigai.Kad ir siemet, turejau gauti pasvikinima ir bilietus i Kirkorovo koncerta Kaune, deja laiskas dingo o juk bilietai kainuoja padoria suma.Skaudu ir pikta, kad tarp pasto darbuotoju yra nesaziningu darbuotoju
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
AB Lietuvos Paštas
2018-02-13 21:22:56 IP 5.20.190.219
Atsakyti
Nepatenkintas 2018-02-13 09:05:57
"Mes labai didelę reikšmę teikiame klientų aptarnavimo kokybei. Nuolatos tikrinama ir prižiūrima, kaip dirba mūsų darbuotojai. Norėtume, kad pasidalytumėte savo įspūdžiais - tiek teigiamais, tiek neigiamais apie aptarnavimą Lietuvos paštuose.
Prašytume nepamiršti nurodyti konkrečių detalių, kaip buvote aptarnautas, aptarnavimo vietos, datos ir pašto darbuotojo vardo (jei žinote)." - Čia išrašas iš Lietuvos paštas tinklapio. Ten turėtų leisti palikti atsiliepimą, bet to padaryti negalima. Ši funkcija neaktyvi. Labiausiai piktina siuntų paieška. JI TIESIOG NEVEIKIA. Sumokam pinigus, siunčiam registruotą laišką, kad galėtumėm stebėti siuntos kelią. Planuoji savo laiką: kada ir kaip pasiimsi siuntą. Turėtum žinot kada ji pasieks adresatą, bet taip ir lieka neaišku kada ji atkeliaus. Belieka tik spėlioti. Dar gražiau kai registruotą laišką randi įmestą į pašto dėžutę. Įdomu kas tada padeda parašą, kad tu jį atsiėmei? NETVARKA TAM LIETUVOS PAŠTE...
Laba diena,

Norime gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@post.lt ir pateikti daugiau informacijos. Būtinai susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
AB Lietuvos Paštas
2018-02-13 21:21:04 IP 5.20.190.219
Atsakyti
Ieva 2018-02-10 13:16:20
Jonavos paštas puikiai dirba! Net nepasibaigus darbo pabaigos laikui stovi “apsauginė” (be jokios aprangos, įsistvėrus į gėlių šluotą, suraukus savo veidelį, per rankas žmonėms trankdo rėkdama, kad nebeileis :) Nors viduje stovi tik du žmonės, klykia, kad dvi eilės dar žmonių laukia atsiimti. Gėda ir šlykstu buvo žiūrėti į blondiniškais plaukais klykiančią moterį :)
Laba diena, Gerb. Ieva,

apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Detaliai nupasakokite situaciją bei atsiųskite, prašome, mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją bei aptarsime ją su minėto pašto darbuotojais
AB Lietuvos Paštas
2018-02-13 21:20:28 IP 5.20.190.219
Atsakyti
klientas 2018-02-10 10:35:24
Pakoreguokite Rūdiškių pašto darbo laiką, kad bent vieną dieną pašto darbo laikas būtų iki 18.00 val., darbo dienom siuntinio atsiimt neįmanoma o kai eini šeštadienį taip pat neišduoda nes visa dieną popierius tvarko, taip ir užsidaro paštas.
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, vertiname visus klientų pastebėjimus ir pasiūlymus, tai mums padeda tobulėti. Jūsų pateiktą prašymą perduosime atsakingiems kolegoms, kad būtų apsvarstytas.

Dėkojame, kad naudojatės mūsų paslaugomis,
Gražios dienos.
AB Lietuvos Paštas
2018-02-13 21:17:34 IP 5.20.190.219
Atsakyti
Dovile 2018-02-09 21:19:05
Kodel pakeistas darbo laikas Panevezio 2-ame paste, labai nepatogus laikas, seniau buvo viskas super.
Laba diena, Gerb. Dovile,

Didmiesčių paštų darbo laikas buvo koreguojamas stebint ir vertinant paštuose apsilankančių klientų srautus. Šių tyrimų rezultatai atskleidė, kad mažiausiai klientų paštuose sulaukiama ryte, daugiausiai - vakare, todėl buvo pavėlintas paštų darbo pradžios ir pabaigos laikas, kuris yra parankesnis daugumai gyventojų.

Nespėjus pašte apsilankyti darbo dienomis, kviečiame šio pašto paslaugomis pasinaudoti šeštadienį nuo 9.00 iki 14.00 val.

Gražios dienos!
Atsakyti
labai nusivyles Lietuvos pastu, jei is usienio siunciamas pasveikinimas, zinok kad jo negausi, jis digsta pakeliui, matyt pasto darbuotojai isivaizduoja, kad laiske siuncami pinigai.Kad ir siemet, turejau gauti pasvikinima ir bilietus i Kirkorovo koncerta Kaune, deja laiskas dingo o juk bilietai kainuoja padoria suma.Skaudu ir pikta, kad tarp pasto darbuotoju yra nesaziningu darbuotoju
Atsakyti
"Mes labai didelę reikšmę teikiame klientų aptarnavimo kokybei. Nuolatos tikrinama ir prižiūrima, kaip dirba mūsų darbuotojai. Norėtume, kad pasidalytumėte savo įspūdžiais - tiek teigiamais, tiek neigiamais apie aptarnavimą Lietuvos paštuose.
Prašytume nepamiršti nurodyti konkrečių detalių, kaip buvote aptarnautas, aptarnavimo vietos, datos ir pašto darbuotojo vardo (jei žinote)." - Čia išrašas iš Lietuvos paštas tinklapio. Ten turėtų leisti palikti atsiliepimą, bet to padaryti negalima. Ši funkcija neaktyvi. Labiausiai piktina siuntų paieška. JI TIESIOG NEVEIKIA. Sumokam pinigus, siunčiam registruotą laišką, kad galėtumėm stebėti siuntos kelią. Planuoji savo laiką: kada ir kaip pasiimsi siuntą. Turėtum žinot kada ji pasieks adresatą, bet taip ir lieka neaišku kada ji atkeliaus. Belieka tik spėlioti. Dar gražiau kai registruotą laišką randi įmestą į pašto dėžutę. Įdomu kas tada padeda parašą, kad tu jį atsiėmei? NETVARKA TAM LIETUVOS PAŠTE...
Atsakyti
Jonavos paštas puikiai dirba! Net nepasibaigus darbo pabaigos laikui stovi “apsauginė” (be jokios aprangos, įsistvėrus į gėlių šluotą, suraukus savo veidelį, per rankas žmonėms trankdo rėkdama, kad nebeileis :) Nors viduje stovi tik du žmonės, klykia, kad dvi eilės dar žmonių laukia atsiimti. Gėda ir šlykstu buvo žiūrėti į blondiniškais plaukais klykiančią moterį :)
Atsakyti
Pakoreguokite Rūdiškių pašto darbo laiką, kad bent vieną dieną pašto darbo laikas būtų iki 18.00 val., darbo dienom siuntinio atsiimt neįmanoma o kai eini šeštadienį taip pat neišduoda nes visa dieną popierius tvarko, taip ir užsidaro paštas.
Atsakyti
Kodel pakeistas darbo laikas Panevezio 2-ame paste, labai nepatogus laikas, seniau buvo viskas super.
Atsakyti
Kada privatizuos sita bardaka, dar pastu vadinama? Ateis tokia svente i Lietuva, ar ne? Siunta atsiiminejant didziausios eiles, visada viskas veluoja. Siaip, jei turit priesu, tai galit siunta kokia nusiust, per si pasta, garantuoju, prakeiks ta diena, tas zmgus. Laiska sugeba, savaite laiko siust. Lietuvoi, jau kita diena po issiuntimo turetu klientas viska gaut. Apgailetina. Valstybine imone, kaip nori taip dirba, kiek nori tiek vagia, kiek nori tiek kompensuoja uz prarasta siunta. Padarykit, paslauga ir valstybes simtmecio proga, tiesiog nutraukit veikla
Atsakyti
RO352883755EE
Apie siuntos gavimą nesiteikta pranešti. Sekiau sekimo numerį, jis pasirodė sistemoje 18.02.02 ir per keturias dienas išsiųsta atgal siuntėjui. Man per tą laiką buvo sakoma, kad laukčiau informacijos, nors puikiai galėjau nuvykti ir pasiimti pati. Kai pakėliau triukšmą, visi tik aiškino, kad nieko negali daugiau man informuoti. Konsultantė pasiūlė kreiptis raštu, tai ir kreipiuosi. reikalauji sustabdyti grąžinimą siuntėjui ir leisti man atsiimti siuntą, kuri yra man tikrai svarbi.
Atsakyti
Rj 2018-02-02 11:17:13
Fabijoniškių filiale, big prekybos centre bardakas kažkoks. Atėjau ryte. Prieš mane buvo žmogus. Aš pralaukiau 40min. Nes kitas asistentas tuo metu tvarke kasa, mat kazka blogai padarė.. na taip, suprantama, jaunas ir naujas jis.. visiems pasitaiko. Bet kuomet eileje jau yra daug zmonių, tai gal visgi į kasą pinigus iś maišelių susidėt galima ir priemus dalį žmonių??kita priemė žmogų su daug laiškų. plius mano siuntinio ieškojo gal 10min.. ko pasekoje po manes gal jau buvo 12 žmonių..
Laba diena,

Labai apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Būtinai viską išsiaiškinsime, todėl prašome atsiųsti el.paštu info@post.lt savo kontaktinius duomenis (el.pašto adresą arba telefono numerį), kuriais būtų galima su Jumis susisiekti asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Zana 2018-02-05 20:11:59
S.m sausio5d ejau i payposta Virsuliskese prie, , Mados"moketi uz sildyma ir uz kredita.Ten sedejo nauja pykta telefonu snekanti darbuotoja, trumpais tamsiais plaukais ir su akiniais.Vardo nezinau, nes nebuvo prisisegusi zenkliuko su vardu.Uz sildyma kaip irviskas gerai o kredita ji neprieme-pradejo reikalauti moketojo koda.Likau pritrenkta, pradejau jai sakyti, kad uz kredita moku tam paciam payposte jau 3m ir jokio moketojo kodo niekas nereikalavo.Jeigi jai kazkas nieko neaisku, tegu paskambina savo virsininkams ir paklausia ka tokiu atveju daryti, galugale ant kredito buvo prisegti visi cekiai ant kuriu viskas aiskiai atspausdinti visi reikiami kodai.Bet ji net nesiteikia paziureti i cekius i kompiuteri ir paskambinti virsininkui ko as ir prasiau.Tiesiai sviesiai pasake kad tai ne jos reikalas ir saukdama susinervinusi sveite man i veida knygute ir kredito lapeli, nuleido zaliuzes ir garsiai mane pasiunte NA....uz poros min pakelusi zaliuzes pradejo mane savo telefonu fotografuoti, net buvo ISEJUSI IS SAVO DARBO VIETOS, kad galetu mane pilnu profeliu nufotografuoti.Ir as isejau pritrenkta vos neverkdama ir nesusimokejusi mokescius
Laba diena, Gerb. Žana,

apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Detaliai nupasakokite situaciją bei atsiųskite, prašome, mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją bei aptarsime ją su už paslaugų kokybę atsakingais asmenimis ir minėto skyriaus darbuotoja.
Atsakyti
Auksė 2018-02-01 20:15:29
Jau erzina tas reikalas su sms žinutėmis. Jau siunčiuosi prekių iš užsienio antrą kartą ir jau pirmą kartą buvo problemų.. Sekimo informacijoje, kuria gali pažiūrėti interneto parduotuvėje rodė, kad siuntiniai jau Lietuvoje apie tris savaites. Po to skambina iš pašto dėl vieno siuntinio esą jis ten jau mėnesį ir jei neatsiimsiu išsiųs atgal, tačiau jokios žinutės prieš tai negavau, kad siunta jau pašte.. Nuėjusi į paštą paprašiau paieškoti daugiau siuntinių mano vardu ir adresu ir jie surado apie dar 12 siuntinukų, apie kuriuos taip pat man nebuvo pranešta, nors ant visų siuntinukų buvo ir adresas ir telefonas.. Tai kas čia darosi tam pašte nesuprantu. Kelių siuntinukų taip ir negavau iš to karto, o pardavėjas atsisakė grąžinti pinigus, nes sekimo info rodo, kad jie turi buti mano pašte.. Dabar siunčiuosi keletą mažų siuntinukų ir vėl, tikėjausi, jog šįkart nebus tokių cirkų, tačiau gavau pranešimą dar tik dėl vieno siuntinio.. Nebežinau ką daryti ar vėl eiti stovėti ilgiausią eilę tik tam, kad paklausčiau ar nėra siuntinių ir paštininkės nervintųsi, kad aš mat gaištu jų laiką.. Nesuprantu tokios sistemos ar čia tos paštininkės nori sau tus siuntinius pasilikti, todėl ir nepraneša apie juos..?l
Gerb. Aukse,

Labai apgailestaujame dėl šios situacijos. Prašome, Jūsų, atsiųsti savo adresą ir telefono numerį el.paštu info@post.lt, būtinai išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai.

Dėkojame.
Atsakyti
Asta 2018-01-30 12:11:51
Likau labai nustebinta apie pakeista 18-to pasto poskyrio darbo laika.
Pagal kokius kriterijus valdzia keicia darbo laika, klientams tas tikrai nepatogu.
Pavyzdziui kada pasimti siuntini jei zmogus dirba nuo 9-21val. Laukti kol bus iseigine?
Kazkoks apsurdas.
Laba diena, Gerb. Asta,

Didmiesčių paštų darbo laikas buvo koreguojamas stebint ir vertinant paštuose apsilankančių klientų srautus. Šių tyrimų rezultatai atskleidė, kad mažiausiai klientų paštuose sulaukiama ryte, daugiausiai - vakare, todėl buvo pavėlintas paštų darbo pradžios ir pabaigos laikas, kuris yra parankesnis daugumai gyventojų.

Nespėjus pašte apsilankyti darbo dienomis, kviečiame šio pašto paslaugomis pasinaudoti šeštadienį nuo 9.00 iki 14.00 val.

Gražios dienos!
Atsakyti
Jurga 2018-01-31 19:31:12
Laba diena,
Siuntinys iš Kinijos į Vilniaus pašto poskyrį atkeliavo sausio 9 d.
SMS, kad SKUBAI turiu atsiimti siuntinį, gavau tik sausio 31d.
Iki to laiko jokio pranešimo ar sms apie siuntinį negavau.
Laba diena, Jurga,

Dėkojame už komentarą. Prašome pateikti daugiau informacijos el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir imsimės reikiamų priemonių, kad situacija nepasikartotų. Dėkojame.
Atsakyti
S.m sausio5d ejau i payposta Virsuliskese prie, , Mados"moketi uz sildyma ir uz kredita.Ten sedejo nauja pykta telefonu snekanti darbuotoja, trumpais tamsiais plaukais ir su akiniais.Vardo nezinau, nes nebuvo prisisegusi zenkliuko su vardu.Uz sildyma kaip irviskas gerai o kredita ji neprieme-pradejo reikalauti moketojo koda.Likau pritrenkta, pradejau jai sakyti, kad uz kredita moku tam paciam payposte jau 3m ir jokio moketojo kodo niekas nereikalavo.Jeigi jai kazkas nieko neaisku, tegu paskambina savo virsininkams ir paklausia ka tokiu atveju daryti, galugale ant kredito buvo prisegti visi cekiai ant kuriu viskas aiskiai atspausdinti visi reikiami kodai.Bet ji net nesiteikia paziureti i cekius i kompiuteri ir paskambinti virsininkui ko as ir prasiau.Tiesiai sviesiai pasake kad tai ne jos reikalas ir saukdama susinervinusi sveite man i veida knygute ir kredito lapeli, nuleido zaliuzes ir garsiai mane pasiunte NA....uz poros min pakelusi zaliuzes pradejo mane savo telefonu fotografuoti, net buvo ISEJUSI IS SAVO DARBO VIETOS, kad galetu mane pilnu profeliu nufotografuoti.Ir as isejau pritrenkta vos neverkdama ir nesusimokejusi mokescius
Atsakyti
Didesnio bardako kaip Kauno 9 paste nesu mates, 4 langeliai dazniausiai dirba 1 kartais 2 zmoniu eiles pastovoai kaip kitos darbuotojos delioja prekes visai nesusijusias su pasto paslaugomis arba kazka delioja
Atsakyti
Fabijoniškių filiale, big prekybos centre bardakas kažkoks. Atėjau ryte. Prieš mane buvo žmogus. Aš pralaukiau 40min. Nes kitas asistentas tuo metu tvarke kasa, mat kazka blogai padarė.. na taip, suprantama, jaunas ir naujas jis.. visiems pasitaiko. Bet kuomet eileje jau yra daug zmonių, tai gal visgi į kasą pinigus iś maišelių susidėt galima ir priemus dalį žmonių??kita priemė žmogų su daug laiškų. plius mano siuntinio ieškojo gal 10min.. ko pasekoje po manes gal jau buvo 12 žmonių..
Atsakyti
Jau erzina tas reikalas su sms žinutėmis. Jau siunčiuosi prekių iš užsienio antrą kartą ir jau pirmą kartą buvo problemų.. Sekimo informacijoje, kuria gali pažiūrėti interneto parduotuvėje rodė, kad siuntiniai jau Lietuvoje apie tris savaites. Po to skambina iš pašto dėl vieno siuntinio esą jis ten jau mėnesį ir jei neatsiimsiu išsiųs atgal, tačiau jokios žinutės prieš tai negavau, kad siunta jau pašte.. Nuėjusi į paštą paprašiau paieškoti daugiau siuntinių mano vardu ir adresu ir jie surado apie dar 12 siuntinukų, apie kuriuos taip pat man nebuvo pranešta, nors ant visų siuntinukų buvo ir adresas ir telefonas.. Tai kas čia darosi tam pašte nesuprantu. Kelių siuntinukų taip ir negavau iš to karto, o pardavėjas atsisakė grąžinti pinigus, nes sekimo info rodo, kad jie turi buti mano pašte.. Dabar siunčiuosi keletą mažų siuntinukų ir vėl, tikėjausi, jog šįkart nebus tokių cirkų, tačiau gavau pranešimą dar tik dėl vieno siuntinio.. Nebežinau ką daryti ar vėl eiti stovėti ilgiausią eilę tik tam, kad paklausčiau ar nėra siuntinių ir paštininkės nervintųsi, kad aš mat gaištu jų laiką.. Nesuprantu tokios sistemos ar čia tos paštininkės nori sau tus siuntinius pasilikti, todėl ir nepraneša apie juos..?l
Atsakyti
Laba diena,
Siuntinys iš Kinijos į Vilniaus pašto poskyrį atkeliavo sausio 9 d.
SMS, kad SKUBAI turiu atsiimti siuntinį, gavau tik sausio 31d.
Iki to laiko jokio pranešimo ar sms apie siuntinį negavau.
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2018-01-30 08:15:47
Laba diena, gerb. Šarūnai,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Su Sarunu visiskai sutinku, turejau su tom deklaracijom problemu ir panasiu tokiu paciu kai is! Isvargino per visa savaite, vietoi to kad normalei paaiskint kazka tai ne, visa savaite patiriau nervu ir streso del to kad savo daikta kuri laukiau ir taip 2 menesius negalejau atsijimt ne kaip, teko ir vaziot net ten paciam viskas negerai ir t t. Zodziu nera. rudonios g 9. darbo kokybe deklarantu visiskai nusiviles ir nepatenkintas!
Atsakyti
Likau labai nustebinta apie pakeista 18-to pasto poskyrio darbo laika.
Pagal kokius kriterijus valdzia keicia darbo laika, klientams tas tikrai nepatogu.
Pavyzdziui kada pasimti siuntini jei zmogus dirba nuo 9-21val. Laukti kol bus iseigine?
Kazkoks apsurdas.
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2018-01-30 08:20:17
Gerbiama Rūta,

Norime priminti, kad tokio tipo siuntos pristatomos per 1 - 2 d. d, kadangi siunta buvo priimta penktadienį, pašto skyrių pasiekė tik pirmadienį. Apgailestaujame, jei mūsų teikiamos paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių.

Gražios dienos!
Primenu, kad siunta iš siuntėjo paimta penkjtadienį, 2018 m vasario 26 d. apie 15 val. šiandien antradienis - 2018 m vasario mėn. 30 d. 9 val. 5 min. ryto. Siunta nežinia kur, bet tikrai ne Anykščių pašte, kur ir turėjau ją atsiimti. Štai citata iš jos judėjimo paieškos, nukopijuiota LP Ekspress tinklapyje. "2018-01-26 13:56:28 Sukurtas siuntos lipdukas
2018-01-26 15:10:16 Siunta priimta iš siuntėjo
2018-01-26 16:21:22 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
2018-01-29 15:53:00 Siunta pristatyta į Lietuvos pašto skyrių (Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius)".

Siuntos pristatymo adresas Anykščių paštas. Iki Anykščių nuo Vilkniaus yra 100 km. Nešant pėsti neskubiu žingsniu galima buvo jau du kartus paketą atnešti, betgi siunta patikėta Lietuvos paštui! Lietuvos paštro aplaidumas tikrai nebuvo įtrauktas į mano lūkesčius dėl siuntos pristatymo laiko.
Atsakyti
Rūta 2018-01-29 23:52:53
"2018-01-26 13:56:28 Sukurtas siuntos lipdukas
2018-01-26 15:10:16 Siunta priimta iš siuntėjo
2018-01-26 16:21:22 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
2018-01-29 15:53:00 Siunta pristatyta į Lietuvos pašto skyrių (Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius)"

Dirba ne suprakaitavę. Penktadienį siunta paimta Vilniuje. Iki pirmadienio vakaro nesugebėta pristatyti į pašto skyrių, esantį už 100 km. nuo Vilniaus. Apsileidimas ir nerangumas. Atsakomybės nerasta. Nusivyliau.
Gerbiama Rūta,

Norime priminti, kad tokio tipo siuntos pristatomos per 1 - 2 d. d, kadangi siunta buvo priimta penktadienį, pašto skyrių pasiekė tik pirmadienį. Apgailestaujame, jei mūsų teikiamos paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių.

Gražios dienos!
Atsakyti
Šarūnas 2018-01-27 11:49:57
Sveiki, Pirkau siuntinį iš Japonijos. Ir jau ne pirmą kartą. Lietuvos Paštas net nesivargina atsiūsti kokią tai informaciją apie reikalingus dokumentus muitinei ar kur mano siuntinys randasi. Stovejo savaitę muitinėje kol pats sugalvojau susisekti siuntiny, ir pamačiau kad stovi ir reikia dokumentų. Tada dar 3 dienas stovėjo mano mieste, laukė kol pasiimsiu, o kvituko kad atsiimti, net nesivargino atnešti. Jau nekalbu kai praeitą kartą išvis siuntiny pražaidė kitam mieste, ir užtruko 3 savaites kol pareis iš vilniaus... Iš Japonijos parėjo per savaitę, iš Vilniaus per 3... Net nejuokinga. Bet kas blogiausiai, tai kad šy karta gavau el paštu laišką iš muitinės kad reikės susimokėti 24 eurus. Nueinu y paštą, ten sako 32, 69 eurai. Tai kas čia per velnias?? plauna pinigus vidury baltos dienos... Praeitą kartą susimokėjau tiek kiek muitinė parašę buvo, ir dar iki durų atnešė, dabar susigalvojo dar užsiprašyti, ir net nesivargino ką nors padaryti ž tuos papildomus 8 eurus... nei namo pristatė, nei lapuko, nei jokios žinios apie siuntiny. Klaiku, turbut baisiausia ystaiga kiek esu buvęs
Laba diena, gerb. Šarūnai,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Greta 2018-01-26 09:23:52
Sveiki. Dažnai užsisakinėju prekes iš užsienio ir šiandien sužinau, kad paštininkė jų neneša į pašto dėžutę 9 aukšte, bet palieka atviroje erdvėje pirmame aukšte, kur gali ir pasiima bet kas. Man pasakė, kad atnešame tik registruotas siuntas. O neregistruotas palieka apačioje, man net nežinomoje vietoje. Kaip tai suprasti? Ar paštininkė gali taip neatsakingai elgtis? Ar tai yra Lietuvos pašto įstatymas? Palikti siuntą bet kur likimo valiai. Kai kai kurios siuntos įteikiamos asmeniškai, gavus SMS, nuvykus į paštą. Kaip atsirenkate, kurias siuntas įteikti, kurias numesti? Ačiū. Laukiu tiek Jūsų atsakymo, tiek savo teisininko.
Laba diena, Gerb. Greta,

apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Detaliai nupasakokite situaciją bei atsiųskite, prašome, mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją bei aptarsime ją su minėto pašto darbuotojais
Atsakyti
"2018-01-26 13:56:28 Sukurtas siuntos lipdukas
2018-01-26 15:10:16 Siunta priimta iš siuntėjo
2018-01-26 16:21:22 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
2018-01-29 15:53:00 Siunta pristatyta į Lietuvos pašto skyrių (Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius)"

Dirba ne suprakaitavę. Penktadienį siunta paimta Vilniuje. Iki pirmadienio vakaro nesugebėta pristatyti į pašto skyrių, esantį už 100 km. nuo Vilniaus. Apsileidimas ir nerangumas. Atsakomybės nerasta. Nusivyliau.
Atsakyti
Šarūnas 2018-01-27 11:49:57
Sveiki, Pirkau siuntinį iš Japonijos. Ir jau ne pirmą kartą. Lietuvos Paštas net nesivargina atsiūsti kokią tai informaciją apie reikalingus dokumentus muitinei ar kur mano siuntinys randasi. Stovejo savaitę muitinėje kol pats sugalvojau susisekti siuntiny, ir pamačiau kad stovi ir reikia dokumentų. Tada dar 3 dienas stovėjo mano mieste, laukė kol pasiimsiu, o kvituko kad atsiimti, net nesivargino atnešti. Jau nekalbu kai praeitą kartą išvis siuntiny pražaidė kitam mieste, ir užtruko 3 savaites kol pareis iš vilniaus... Iš Japonijos parėjo per savaitę, iš Vilniaus per 3... Net nejuokinga. Bet kas blogiausiai, tai kad šy karta gavau el paštu laišką iš muitinės kad reikės susimokėti 24 eurus. Nueinu y paštą, ten sako 32, 69 eurai. Tai kas čia per velnias?? plauna pinigus vidury baltos dienos... Praeitą kartą susimokėjau tiek kiek muitinė parašę buvo, ir dar iki durų atnešė, dabar susigalvojo dar užsiprašyti, ir net nesivargino ką nors padaryti ž tuos papildomus 8 eurus... nei namo pristatė, nei lapuko, nei jokios žinios apie siuntiny. Klaiku, turbut baisiausia ystaiga kiek esu buvęs
Visiškai sutinku - mano siunta taip pat užstrigo muitinėje... stengiesi, ieškai žmogus pigiau, ir gale vistiek gaunasi dar brangiau, dėl muito ir kurjerio paslaugų! Tęko primokėt €18... kokia nauda iš jūsų kurjerio? Už ką mokėti €9, jeigu vistiek tenką vykti į paštą! Lupikautojai!
Atsakyti
Sveiki, Pirkau siuntinį iš Japonijos. Ir jau ne pirmą kartą. Lietuvos Paštas net nesivargina atsiūsti kokią tai informaciją apie reikalingus dokumentus muitinei ar kur mano siuntinys randasi. Stovejo savaitę muitinėje kol pats sugalvojau susisekti siuntiny, ir pamačiau kad stovi ir reikia dokumentų. Tada dar 3 dienas stovėjo mano mieste, laukė kol pasiimsiu, o kvituko kad atsiimti, net nesivargino atnešti. Jau nekalbu kai praeitą kartą išvis siuntiny pražaidė kitam mieste, ir užtruko 3 savaites kol pareis iš vilniaus... Iš Japonijos parėjo per savaitę, iš Vilniaus per 3... Net nejuokinga. Bet kas blogiausiai, tai kad šy karta gavau el paštu laišką iš muitinės kad reikės susimokėti 24 eurus. Nueinu y paštą, ten sako 32, 69 eurai. Tai kas čia per velnias?? plauna pinigus vidury baltos dienos... Praeitą kartą susimokėjau tiek kiek muitinė parašę buvo, ir dar iki durų atnešė, dabar susigalvojo dar užsiprašyti, ir net nesivargino ką nors padaryti ž tuos papildomus 8 eurus... nei namo pristatė, nei lapuko, nei jokios žinios apie siuntiny. Klaiku, turbut baisiausia ystaiga kiek esu buvęs

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ENDORET GELIS – NATŪRALUS  JŪSŲ UŽPILDAS
ENDORET GELIS – NATŪRALUS JŪSŲ UŽPILDAS 02-15 14:03
ENDORET GELIS yra naujovė grožio medicinos srityje, sukurta Biotechnologijos instituto (BTI, Ispanija) ir atliekama Pošiūno klinikoje. Mokslinių ir praktinių tyrimų dėka, paciento nuosavo...
"Inter RAO" pelnas mažėjo 29%
"Inter RAO" pelnas mažėjo 29% 02-25 21:12
AB "Inter RAO Lietuva" pajamos pernai augo 2%, tačiau dėl mažesnių elektros kainų rinkoje pelnas traukėsi 29,4%.
Rusija uždraudžia baltarusiškų pieno produktų importą
Rusija uždraudžia baltarusiškų pieno produktų importą 02-25 20:37
Nuo rytojaus, vasario 26 d., į Rusiją nebegalės būti importuojami kai kurie pieno produktai iš Baltarusijos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar naudojatės taksi paslaugomis?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Western Digital 89,14 +4,22%
Intel 47,73 +4,21%
ConocoPhillips 57,05 +3,90%
Adobe Systems 209,74 +3,52%
Wal-Mart 92,89 +0,13%
Harley-Davidson 46,61 -0,13%
Manchester United 19,70 -0,25%
General Electric 14,49 -0,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 7,56 +15,24%
Mediena 697,44 -1,00%
Jautiena 4,14 +1,72%
Apelsinai 0,76 -1,30%
Sidabras 17,13 +5,94%
Vištiena 2,09 +6,09%
Benzinas 1,90 +7,95%
Kiauliena 82,05 +20,22%