VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos geležinkeliai, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos geležinkeliai

Atsiliepimai apie Lietuvos geležinkeliai, AB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos geležinkeliai, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labas Nuoširdžiai dėkoju traukinio palydovėms už žmogiškumą, supratingumą, nuoširdumą, 2021, 07.15d, 07.38 val.vykau į Nacionalinį vėžio institutą, hemoterapijai traukiniu Nr.16 maršrutu Telšiai-Vilnius, per žioplumą palikau namuose visus dokumentus, su savimi turėjau tik bilietą ir paciento dienyną.Traukinio palydovės geranoriškai sureagavo į mano padėtį, nuramino, atnešė vandens ir iki Vilniaus mane globojo.Labai, labai dėkoju.
Atsakyti
Viktoras 2021-07-27 09:18:42
Labas rytas, turiu nusiskundimu apie Radviliškio traukinių stoties valytojos darba, bijau sedėti prie tokios palangės, kruta ant jos esantys gyviai (vabalai, musės) ir šiaip sklinda nemalonus kvapas. Pridedu nuotrauka.
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Lina 2021-07-26 16:41:25
Pritariu 100%, atbulinis važiavimas, atvyko kažkoks kitas sąstatas vietoj PAJŪRIO EKSPRESO..gavome vietas kur kojų ištiesti negalima, o važiuoti 4val.?! Ilgai traukiniais važiuoti nebenorėsiu...imetu foto..
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Gabrielė 2021-07-17 12:09:25
2021-07-15 vykome Klaipėda-Vilnius 17:55 traukiniu, buvome informuoti darbuotojos traukinio kad galima paprašyti grąžinti pinigų skirtumą nes turėjo atvažiuoti naujas traukinys su internetu bei kondicionieriumi bet kažkodėl atvyko senas be interneto ir be kondicionieriaus kai lauke +34 o viduje galimai tas pats. Visa kelionė buvo nepakenčiama, jau antrą kartą tenka rašyti jums šį laišką nes į pirmą taip ir negavau atsakymo jokio. Kaip išvis galite leisti seniems traukiniams važiuoti tokius tolimus reisus 4h kai nėra jokio kondicionierius ir jokios visumos, yra būtinos apsauginės kaukės kelionės metu bet niekas negalėjo su jom būti dėl esamo karščio uždaroje patalpoje, tai ne tik tai jog daug kas blogai jautėsi kelionės metu dėl karščio bet ir tai jog jokio saugumo negalėjo būti ten dėl to kad visi be kaukių buvo. Visos kelionės metu ačiū dievui jog darbuotoja dalino vandenį nes kitaip turbūt daug kas būtų ir nualpę ir neaišku kas dar blogiau galėjo būti, norėčiau jog grąžintumėte kainos skirtumą už tokia kelionę, kai buvo pirkti bilietai į naują traukinį su kondicionieriumi. Kelionės bilieto numeris 5003234817 bei 5003234818
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Labas rytas, turiu nusiskundimu apie Radviliškio traukinių stoties valytojos darba, bijau sedėti prie tokios palangės, kruta ant jos esantys gyviai (vabalai, musės) ir šiaip sklinda nemalonus kvapas. Pridedu nuotrauka.
Atsakyti
Jonas 2021-07-06 10:10:49
Važiuojame dabar traukiniu Vilnius- Klaipėda, ant tokių nepatogių sėdynių dar neteko sėdėti. Dar daugiau sėdynių struktūra bei išdėstymas tragiškas, nes tenka atbulai atsisėdus važiuot su traukiniu, daug teko keliauti traukiniais daugybėje valstybių, bet čia buvo pirma tokia patirtis...
Pritariu 100%, atbulinis važiavimas, atvyko kažkoks kitas sąstatas vietoj PAJŪRIO EKSPRESO..gavome vietas kur kojų ištiesti negalima, o važiuoti 4val.?! Ilgai traukiniais važiuoti nebenorėsiu...imetu foto..
Atsakyti
Kelionė vyko 2021.07.17, Vilnius - Klaipėda, 10:43. Labai noriu padėkoti konduktorei Danutei, kuri iš mano vietos, mane kartu su šuniuku ir mano draugais perkėlė į kupe, kai tik atsilaisvino vetos. Traukinyje buvo labai karšta, trūko oro, tad Danutė pamačius, jog šuneliui karšta, nedvėjodama suskubo padėti savo noru. Gavome kupe, kurioje šuniukas atsigavo, taip pat daug vandens ir popieriaus bei veikianti kondicionierių. Visi buvome labai patenkinti, kadangi karštis buvo tragiškas, Danutė mūsų herojė, išgelbėjo mus ir mano šuniuką. Ačiū labai labai už žmogiškumą ir puikų aptarnavimą.
Atsakyti
21.07.17 diena važiavau traukiniu 781, 10:43, Ačiū labai už rupestį Danutei, maloniai aptarnavo, ir pasirūpino, kad kėlionė būtu patogi.
Atsakyti
Dėl darbo, kelionių turiu nemažai, dažniausiai renkuosi važiuoti traukiniais, patogus ir greitas susisiekimas, daugiau vietos nei autobuse. Atsitikus covidui, karantino metu taipogi rinkausi traukinius, kadangi buvo užtikrinami atstumai, jaučiausi saugiai.
Visgi 2021 m vasara kelionės traukiniais tapo katorga. Nuo liepos 1 d atšauktas karantinas, kaukių devėjimas rekomenduojamas, išlaikomi atstumai.
Visgi traukiniuose, kai lauke 30+ laipsnių, neįmanoma išsedėti, del karščio, kondicionieriai veikia tik naujuose traukiniuose, pataikyk žmogus ant to geresnio, kai reikia konkrečiu laiku važiuoti ir neturi pasirinkimo. Žmonės sodinami vienas šalia kito, nebesilaikant jokio atstumo, bet kaukės išlieka privalomos (priminsiu apie karščio rekordus). Litrail puslapyje neatnaujintos taisyklės pagal galiojančius reikalavimus, visi gyvename dar gegužės 14 d sąlygomis, tad konduktoriai baksnoja į kaukes ir į kameras, ne dėl kažkokio saugumo turime jas devėti, bet dėl kamerų...
Valandos laiko kelionė tampa dviejų ar trijų valandų kelionė kepinančiame karštyje, dėl traukinių gedimų, už laukimą atnešamas šilto vandens buteliukas, ir esi apibariamas, kad atsidarei langą, nes nėra kuo kvėpuoti tame sename 6 vagonų traukinyje, kuriame kondicionierius dar tikriausiai 10 metų liks svajonė... jau nežinau ar rekomenduočiau kelione traukiniu kaip patogiausią ir geriausią sprendimą keliavimui.
Atsakyti
2021-07-15 vykome Klaipėda-Vilnius 17:55 traukiniu, buvome informuoti darbuotojos traukinio kad galima paprašyti grąžinti pinigų skirtumą nes turėjo atvažiuoti naujas traukinys su internetu bei kondicionieriumi bet kažkodėl atvyko senas be interneto ir be kondicionieriaus kai lauke +34 o viduje galimai tas pats. Visa kelionė buvo nepakenčiama, jau antrą kartą tenka rašyti jums šį laišką nes į pirmą taip ir negavau atsakymo jokio. Kaip išvis galite leisti seniems traukiniams važiuoti tokius tolimus reisus 4h kai nėra jokio kondicionierius ir jokios visumos, yra būtinos apsauginės kaukės kelionės metu bet niekas negalėjo su jom būti dėl esamo karščio uždaroje patalpoje, tai ne tik tai jog daug kas blogai jautėsi kelionės metu dėl karščio bet ir tai jog jokio saugumo negalėjo būti ten dėl to kad visi be kaukių buvo. Visos kelionės metu ačiū dievui jog darbuotoja dalino vandenį nes kitaip turbūt daug kas būtų ir nualpę ir neaišku kas dar blogiau galėjo būti, norėčiau jog grąžintumėte kainos skirtumą už tokia kelionę, kai buvo pirkti bilietai į naują traukinį su kondicionieriumi. Kelionės bilieto numeris 5003234817 bei 5003234818
Atsakyti
Kiekviena savaitgali sugenda lokomotymas tenka laukti po 1.5 -2val kol atvaziuoja kitas ir ji pakeicia. Kazkoks absurdas gal laikas atsikratyti tu senu triperiu? Dar traukiniai be kondicionieriu.. nebesirinksiu kelioniu su traukiniu ir kitiems nerekomenduosiu.
Atsakyti
2021.07.08 važevau traukiniu vilnius klaipeda 12:50val verslo klase.kondicionierius neveikė gavau vandens pasiule arbatos kavos bet sumuštinio ir jokio kito uškandžio negavau.ačiu
Atsakyti
Sveiki, š.m. birželio mėn. 29 dieną vykome į Kretingą traukiniu "Vilnius-Klaipėda" 6:55, 1 vagone. Norime nuoširdžiai padėkoti palydovei- mielai, paslaugiai, vidinę šviesą skleidžiančiai Jūsų darbuotojai.Deja, vardo nežinome...Labai džiaugiamės, kad JUS sutikome šioje kelionėje!!! Gerų atostogų Jums - tokių, kokias turėjome mes.
Pastovi klientė
2021-07-06 15:46:27 IP 2e7r426f
Atsakyti
Jau 7-8 metus vykstu Vilnius-Telšiai (Telšiai - Vilnius) traukiniais. Vykdama traukiniu kiekvieną kartą tenka nusivilti dėl vienokios ar kitokios priežasties:
1. Dažniausiai kelionės būna senu traukiniu. Vasaros metu juose kondicionierius neįjungiamas arba jo išvis nėra. Pradarius langus vėjelis nepatenka, todėl tenka prakaituoti. Šiuo metu kai reikalingos veido kaukės, kvėpuoti vagone nėra galimybės, o ką jau kalbėti apie vėsumą. Manau, tokie traukiniai vasaromis neturėtų važinėti.
2. Vasaromis traukiniai pastoviai vėluoja;
3. Kelionės nauju traukiniu daug patogesnės: žiemą šilta, vasarą vėsu. Tačiau vėsumas dažniausiai būna nuo išvykimo stoties, t.y., kai vagone atvėsta oras iki žmogaus kūnui patogios temperatūros ir atrodo galėtų būti visą likusią kelionę, kondicionierius yra išjungiamas. Įjungiamas tada kai visi žmonės sėdi apsipylę prakaitu. Ar nebūtų patogiau kažkuriam laikui primažinti kondicianieriaus temperatūra, o ne jį išjunginėti?
Apibendrinant, vasarą kelionės traukiniais tokioms ilgoms kelionėms nėra pritaikytos.
Atsakyti
Važiuojame dabar traukiniu Vilnius- Klaipėda, ant tokių nepatogių sėdynių dar neteko sėdėti. Dar daugiau sėdynių struktūra bei išdėstymas tragiškas, nes tenka atbulai atsisėdus važiuot su traukiniu, daug teko keliauti traukiniais daugybėje valstybių, bet čia buvo pirma tokia patirtis...
Atsakyti
Nuomone 2021-06-28 10:34:56
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Pritariu, su kaukem veidas prakaituoja-ka bekalbeti apie kvepavima kai toks karštis traukiny.Ir kodel nera velesnio traukinio is Klaipedos kaip 18 val ?
Atsakyti
Kada pilnai važiuos traukiniai? Nes Vilnius - Kaunas
dar vis nėra rytinio ir vakarinio traukinio.
Atsakyti
Nuomones 2021-06-26 20:29:04
Leiskite kuo daugiau tokių traukiniu kurie važiuoja be kondicionierių. Po važiavimo traukiniu su kondicionieriu Klaipėda Vilnius teko biuletenį pasiimti dvi savaites. Ir gerkle ir sloga ir temperatūra nuo kondicionieriaus.
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Erika 2021-06-25 20:31:15
Turejome vykti is jonavos I siaulius penktadienio vakara. Internetu bilietu nebebuvo imanoma nusipirkt. Atvykus I traukiniu stoty bilietus kada nedirbo. Sulaukus traukinio buvom neileisti I traukini, nes traukinys buvo pilnas. Traukinio dydis - 3 vagonai?! Tai gal galite paaiskinti kur yra logika kai tas traukinys vaziuoja per visus miestus ir yra 3 vagonai?! Tai gal paleiskite didesni traukini arba idekite daugiau laiku zmonems keliauti! Absurdas kazkoks! Gyvename 2021 metuose! Gal biski lyginkites I Europa pagal transportus, kur susiekimams Lietuvai dar toli su savo transportu!
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Emilija 2021-06-22 19:06:07
Sveiki. Traukiniais keliaujame dažnai, bet jau nepirmas kartas, kai tikrai su erzina toks "aptatnavimas".
Rašau iš Varėna - Vilnius (11:03val.), Vilnius - Varėna (17:59val.) važiuojančio traukinio 06-22d. Lauke nuo pačio ryto 32°C, o traukinyje pirtis... Žmonės keliauti turi su nosį ir burną dengenčiomis kaukėmis, o traukiniuose nėra oro kondicionierių. Galbūt traukiniai ir nėra to pobūdžio, kad būtų kondicionierius, bet mes nesame gyvuliai. Daugelis žmonių turi problemų su širdimi ir nuo tokio tvankumo alpsta, apie senjorus net nekalbu... Čia normalu?? Praviri "langai" gaivumo nesuteikia... Dėl klientų tikrai būtų galima pasistengti, tokios didelės įstaigos tikrai uždirba nemažai pinigų. Būtų malonu vagone matyti bent vieną VEIKIANTĮ oro kondicionierių.
Smagu, kad bent konduktoriai yra supratingi tokiais atvejais!
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Viktoras 2021-06-22 18:33:52
Laba diena, ar galite ijungti traukiniuose kondicionierius? Neimanoma važiuoti prie tokio karščio, gerai, kad konduktore gaivina gaivinančiu vandeniu
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Evelina 2021-06-20 22:45:50
Ar Jums atrodo normalu, kad žmonės su veido kaukėmis sėdintys arti vienas kito turi važiuoti traukiniu be kondicionierių, be galimybės atverti langą 34° karštyje???
Tada nemokamai vežkit, jeigu jau sąlygos tokios. Arba grąžinkit pinigus.
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Nesvarbu 2021-06-20 19:27:38
Sveiki tokiam karsti važiuojant traukiniu nera jokio oro kondicionieriaus langu atsidaryt ir negalima zmones lb nepatenkinti tokiu dalyku
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Aušrinė 2021-06-20 16:52:36
Sveiki. Rašau iš Klaipėda-Vilnius dabar važiuojančio traukinio. Šiuo metu lauke yra daugiau kaip 30 laipsnių karščio, traukinio viduje turime mažiausiai 34 karščio. Važiuojame, kaip gyvūliai suvaryti į pilnus vagonus be kondicionieriaus!!! Tai nėra pusvalandžio kelionę, kurią galėtum “ištverti”, tai yra pats didžiausiais išsityčiojimas iš savo klientų tokiu karščiu!!!!! Tokiais atvejais bent vandens nemokamai pasiūlytų, vėduoklės ar kažką! Nes nebeįmanoma. Žmonės alpsta, vos galvas laiko, apie senus žmonės iš vis patyliu… Dabar vietoje vandens turime dar +25min vėlavimą šiame košmare. Vienas žodis apibūdinantis šią kelionę - BLOGA.
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Leiskite kuo daugiau tokių traukiniu kurie važiuoja be kondicionierių. Po važiavimo traukiniu su kondicionieriu Klaipėda Vilnius teko biuletenį pasiimti dvi savaites. Ir gerkle ir sloga ir temperatūra nuo kondicionieriaus.
Atsakyti
Turejome vykti is jonavos I siaulius penktadienio vakara. Internetu bilietu nebebuvo imanoma nusipirkt. Atvykus I traukiniu stoty bilietus kada nedirbo. Sulaukus traukinio buvom neileisti I traukini, nes traukinys buvo pilnas. Traukinio dydis - 3 vagonai?! Tai gal galite paaiskinti kur yra logika kai tas traukinys vaziuoja per visus miestus ir yra 3 vagonai?! Tai gal paleiskite didesni traukini arba idekite daugiau laiku zmonems keliauti! Absurdas kazkoks! Gyvename 2021 metuose! Gal biski lyginkites I Europa pagal transportus, kur susiekimams Lietuvai dar toli su savo transportu!
Atsakyti
Sveiki. Traukiniais keliaujame dažnai, bet jau nepirmas kartas, kai tikrai su erzina toks "aptatnavimas".
Rašau iš Varėna - Vilnius (11:03val.), Vilnius - Varėna (17:59val.) važiuojančio traukinio 06-22d. Lauke nuo pačio ryto 32°C, o traukinyje pirtis... Žmonės keliauti turi su nosį ir burną dengenčiomis kaukėmis, o traukiniuose nėra oro kondicionierių. Galbūt traukiniai ir nėra to pobūdžio, kad būtų kondicionierius, bet mes nesame gyvuliai. Daugelis žmonių turi problemų su širdimi ir nuo tokio tvankumo alpsta, apie senjorus net nekalbu... Čia normalu?? Praviri "langai" gaivumo nesuteikia... Dėl klientų tikrai būtų galima pasistengti, tokios didelės įstaigos tikrai uždirba nemažai pinigų. Būtų malonu vagone matyti bent vieną VEIKIANTĮ oro kondicionierių.
Smagu, kad bent konduktoriai yra supratingi tokiais atvejais!
Atsakyti
Laba diena, ar galite ijungti traukiniuose kondicionierius? Neimanoma važiuoti prie tokio karščio, gerai, kad konduktore gaivina gaivinančiu vandeniu
Atsakyti
Ar Jums atrodo normalu, kad žmonės su veido kaukėmis sėdintys arti vienas kito turi važiuoti traukiniu be kondicionierių, be galimybės atverti langą 34° karštyje???
Tada nemokamai vežkit, jeigu jau sąlygos tokios. Arba grąžinkit pinigus.
Atsakyti
Sveiki tokiam karsti važiuojant traukiniu nera jokio oro kondicionieriaus langu atsidaryt ir negalima zmones lb nepatenkinti tokiu dalyku
Atsakyti
Sveiki. Rašau iš Klaipėda-Vilnius dabar važiuojančio traukinio. Šiuo metu lauke yra daugiau kaip 30 laipsnių karščio, traukinio viduje turime mažiausiai 34 karščio. Važiuojame, kaip gyvūliai suvaryti į pilnus vagonus be kondicionieriaus!!! Tai nėra pusvalandžio kelionę, kurią galėtum “ištverti”, tai yra pats didžiausiais išsityčiojimas iš savo klientų tokiu karščiu!!!!! Tokiais atvejais bent vandens nemokamai pasiūlytų, vėduoklės ar kažką! Nes nebeįmanoma. Žmonės alpsta, vos galvas laiko, apie senus žmonės iš vis patyliu… Dabar vietoje vandens turime dar +25min vėlavimą šiame košmare. Vienas žodis apibūdinantis šią kelionę - BLOGA.
Atsakyti
Traukiniais važinėju jau pora metų, būtent vilnius- klaipėda maršrutu. Jau pusę metų traukiniai neatvyksta laiku, vis vėluojama, tai 10min, tai 20min. tai gal tiesiog pats laikas būtų iš naujo sudėlioti grafikus?? Negerbiate savo klientų laiko.
Atsakyti
Keleiviai 2021-06-14 13:38:31
Birželio 11 d. mūsų trijų asmenų šeima Pajūrio ekspresu važiavome į Nidą. Norime pasidžiaugti šia puikia idėja ir galimybe keletą dienų praleisti pajūryje.
Tačiau norėtume atkreipti dėmesį į keletą problemų. Važiuojant į Klaipėdą traukinys vėlavo apie 40 min., natūralu, kad norėtųsi kažkokio paaiškinimo ar atsiprašymo, bet to nebuvo.
Bet ypač nustebino, kaip yra sudaromi autobuso grafikai. Grįžtant iš Nidos, ekspreso autobusui nuvažiuoti nuo Nidos iki Preilos (apie 10 km) buvo skirta 45 min. laiko. Ir keleiviai, ir vairuotojas supranta, kad tai absurdiška, bet vairuotojas privalo laikytis grafiko, kurį nežinia kas sudarė tikrų tikriausiai "iš lubų". Todėl Preiloje teko tuščiai stovėti ir laukti pusvalandį, o Pervalkoje kiek mažiau -- 12 min. Kitaip tariant, iš poilsiautojų buvo atimta beveik valanda atostogų laiko.
Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad ekspreso vagonuose esantys laikrodžiai rodo klaidingą laiką, o Wi-fi ryšio išvis nėra. Visa kita vyko sklandžiai, ačiū už paslaugą.
Džiaugiamės, kad renkatės keliones traukiniais ir dėkojame už pastabas. Patikiname, kad pateikta informacija buvo perduota atsakingiems asmenims.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Keleivis 2021-06-07 21:14:54
Kur skambinti dėl informacijos po 21 val?
Nerašykit to kvailo atsakymo „kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt“
Laukiu aiškios informacijos.
Kilus klausimams visuomet rekomenduojame su mumis susisiekti el. paštu nuomone@litrail.lt ir aprašyti susiklosčiusią situaciją. Mūsų darbuotojai padės rasti jums tinkamiausią sprendimą.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Žygimantas 2021-06-05 14:58:12
Laba diena, norėjau pagirti konduktorę, kuri važiavo traukiniu Turmantas - Vilnius 9:20 - 11:39 Nr. 663. Ji labai maloniai aptarnavo ir užsiminus, kad mane domina konduktoriaus darbas, ji pasisiūlė atsakyti į man rūpimus klausimus ir papasakojo apie šį darbą. Kelionė praėjo itin greitai ir maloniai.
Dėkojame už gražius žodžius. Stengiamės užtikrinti klientams geriausias patirtis, naudojantis mūsų paslaugomis, ir džiaugiamės, kai klientai tai įvertina.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Birželio 11 d. mūsų trijų asmenų šeima Pajūrio ekspresu važiavome į Nidą. Norime pasidžiaugti šia puikia idėja ir galimybe keletą dienų praleisti pajūryje.
Tačiau norėtume atkreipti dėmesį į keletą problemų. Važiuojant į Klaipėdą traukinys vėlavo apie 40 min., natūralu, kad norėtųsi kažkokio paaiškinimo ar atsiprašymo, bet to nebuvo.
Bet ypač nustebino, kaip yra sudaromi autobuso grafikai. Grįžtant iš Nidos, ekspreso autobusui nuvažiuoti nuo Nidos iki Preilos (apie 10 km) buvo skirta 45 min. laiko. Ir keleiviai, ir vairuotojas supranta, kad tai absurdiška, bet vairuotojas privalo laikytis grafiko, kurį nežinia kas sudarė tikrų tikriausiai "iš lubų". Todėl Preiloje teko tuščiai stovėti ir laukti pusvalandį, o Pervalkoje kiek mažiau -- 12 min. Kitaip tariant, iš poilsiautojų buvo atimta beveik valanda atostogų laiko.
Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad ekspreso vagonuose esantys laikrodžiai rodo klaidingą laiką, o Wi-fi ryšio išvis nėra. Visa kita vyko sklandžiai, ačiū už paslaugą.
Atsakyti
Kur skambinti dėl informacijos po 21 val?
Nerašykit to kvailo atsakymo „kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt“
Laukiu aiškios informacijos.
Atsakyti
Laba diena, norėjau pagirti konduktorę, kuri važiavo traukiniu Turmantas - Vilnius 9:20 - 11:39 Nr. 663. Ji labai maloniai aptarnavo ir užsiminus, kad mane domina konduktoriaus darbas, ji pasisiūlė atsakyti į man rūpimus klausimus ir papasakojo apie šį darbą. Kelionė praėjo itin greitai ir maloniai.
Atsakyti
Keleivis 2021-05-26 10:44:05
Sveiki, dažnai važiuoju traukiniu Šiauliai -Radviliškis ir noriu pasidžiaugti jūsų darbuotojais tai Evaldas, Birutė, Lina ir Marta, visada su nuotaika, bendraujantys ir puikiai atliekantys savo darbą, tai žmonės pakelentys nuotaika visai dienai.
Nei ant vieno konduktorius negaliu pasakyti nieko blogo, bet apie šiuos žmones aš susidarius savo nuomonę, viesiems linkiu gerų kelionių.
Atsakyti
Keleivis 2021-05-26 10:44:05
Sveiki, dažnai važiuoju traukiniu Šiauliai -Radviliškis ir noriu pasidžiaugti jūsų darbuotojais tai Evaldas, Birutė, Lina ir Marta, visada su nuotaika, bendraujantys ir puikiai atliekantys savo darbą, tai žmonės pakelentys nuotaika visai dienai.
Laba diena.Noriu nepritarti keleiviui kuris mini tik Lina, Birute, Marta ir Evalda, kad būten šie darbuotojai gerai atlieka savo darbą.Vadinas tas keleivis išvis nevažiuoja traukiniu.Aš kasdien važiuoju traukiniu Šiauliai -Radviliškis.Ir neišskiriu nė vieno konduktoriaus, visi labai puikiai atlieka savo darbą, visi labai malonūs, paslaugūs ir vienas malonumas važiuoti i darbus kai mus aptarnauja tokie puikūs konduktoriai.Aš noriu padėkoti visiems Šiauliu konduktoriams ir palinkėti jiems sveikatos ir saugių kelionių.
Atsakyti
Sveiki, dažnai važiuoju traukiniu Šiauliai -Radviliškis ir noriu pasidžiaugti jūsų darbuotojais tai Evaldas, Birutė, Lina ir Marta, visada su nuotaika, bendraujantys ir puikiai atliekantys savo darbą, tai žmonės pakelentys nuotaika visai dienai.
Atsakyti
Karolis 2021-05-14 14:00:55
Maršrutas Vilnius - Klaipėda 2021-05-14. Traukinyje neišlaikomi saugūs atstumai tarp keleivių. Viename traukinio kupe tipo kambarėlyje 4 keleiviai. Maksimalus atstumas 1 metras
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Su geriausiais LINKėjimais!
Ryšių su klientais valdymas
Atsakyti
Maršrutas Vilnius - Klaipėda 2021-05-14. Traukinyje neišlaikomi saugūs atstumai tarp keleivių. Viename traukinio kupe tipo kambarėlyje 4 keleiviai. Maksimalus atstumas 1 metras
Atsakyti
Kris Gee 2021-05-02 21:36:37
Laba diena, nesuprantu kaip taip įmanoma, bet kai kurie traukiniai vln-kns per visą vagoną neturi rozečių. Abydniakas koks tai... ; (Gi 2021 jau...
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Keleivių informacijos centras
Atsakyti
Algirdas 2021-05-02 14:02:46
Laba diena, prieš keletą dienų teko važiuoti į Klaipėdą traukiniu Vilnius-Klaipeda. Noriu padėkoti už puikią kelionę, labai patiko kupė tipo vagonas.
Dėkojame už gražius žodžius. Stengiamės užtikrinti klientams geriausias patirtis, naudojantis mūsų paslaugomis, ir džiaugiamės, kai klientai tai įvertina.

Linkime malonių ir saugių kelionių!
Atsakyti
Laba diena, nesuprantu kaip taip įmanoma, bet kai kurie traukiniai vln-kns per visą vagoną neturi rozečių. Abydniakas koks tai... ; (Gi 2021 jau...
Atsakyti
Laba diena, prieš keletą dienų teko važiuoti į Klaipėdą traukiniu Vilnius-Klaipeda. Noriu padėkoti už puikią kelionę, labai patiko kupė tipo vagonas.
Atsakyti
Nuomone 2021-04-19 20:47:40
Laba vakara vaziuojant namo mazeikiai-siauliai 2021-04-19 konduktorius uzdare langa nors nebuvo šalta, o net priešingai labai prišilęs vagonas. Iš pradžių sake uzdaryti pačiam jei bus šalta, bet man nebuvo šalta tai nieko nedariau. Po kiek laiko atėjo pats uždare. O kaip visi zinom arteja šilti orai pvz šis savaitgalis ir traukiniuose vis dar nešiojam kaukes.
Kad galėtume išanalizuoti situaciją, maloniai prašome susiekti el. paštu nuomone@litrail.lt.

Linkime malonių ir saugių kelionių!

Keleivių informacijos centras
Atsakyti
Laba diena, noriu pasipiktinti dėl traukinio vykusio maršrutu Trakai-Vilnius, važiavęs keturių vagonų elektrinis traukinys visas išterliotas kažkokiais tai narkomaniškais piešiniais, kad šlykštu vien pažiūrėti į jį, jau nesakau kad įeiti į saloną. Tikiuosi LTG Link perdažys šį traukinį į standatinę dažymo schemą ir šis traukinys atrodys estetiškai kaip ir kiti LTG Link traukiniai.
Atsakyti
Dužę biški, pastoviai Klaipedoj piko metu stumdo savo supuvusius vagonus pirmyn atgal, biški proto turėkit tokiu laiku kamščius daryt...

Taip pat rekomenduojame

INTERMODAL CONTAINER SERVICE
Krovinių gabenimas jūriniuose konteineriuose

Adresas: Kirtimų g. 47, LT-02244 Vilnius.
Veiklos sritys: geležinkelių transportas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; transporto paslaugos.
UAB „INTERMODAL CONTAINER SERVICE“ pagrindinė veikla yra krovinių gabenimas jūriniuose konteineriuose kombinuotu transportu. Įmonė yra konteinerinių traukinių „VILNIUS SHUTTLE“ ir „CONTAINERSHIPS TRAIN“ operatorius. „VIKING TRAIN“ projekto asocijuotas narys. „VILNIUS SHUTTLE“ – maršrutu Klaipėdos uostas...
Aurida Logistics Solutions
Kompleksiniai logistikos sprendimai

Adresas: Laisvės pr. 60-1107, LT-05120 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
2018m. savo veiklą pradėjusi UAB "Aurida Logistics Solutions" specializuojasi pilnų, dalinių ir nestandartinių krovinių pervežimuose visame pasaulyje. Pagrindinis mūsų tikslas – pasiūlyti aukščiausios kokybės transportavimo ir logistikos grandinės valdymo sprendimus sukuriant pridėtinės vertės paslaugas Jūsų...
Baltic transline
Krovinių gabenimas kelių, vandens, oro transportu

Adresas: R. Kalantos g. 49, LT-52303 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; sandėliavimas; tarpininkavimas; vandens transportas.
UAB „Baltic transline“ - tarptautinių krovinių gabenimo kompanija, priklausanti „BTL Group“ įmonių grupei. Per daugiau nei 21 veiklos metus įmonė sulaukė pripažinimo ir tapo ne tik viena sėkmingiausiai dirbančių, bet ir sparčiausiai besivystančių bendrovių Lietuvoje. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 1725 savo...
Breitto
Adresas: Šilutės pl. 49, ll-as aukštas, LT-92384 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; geležinkelių transportas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Breitto“ - lietuviškas logistikos paslaugų startuolis, veiklą pradėjęs prieš 10 metų. Šiandien „Breitto“ jau multi milijoninis verslas. Mūsų kasdienė duona – krovinių pervežimas sunkvežimiais, traukiniais, lėktuvais ir laivais, arba visomis multimodalinio transporto variacijomis. Šimtų vežėjų pagalba bet kokio...
Tranzito paslaugų centras
Didžiausias Kauno regione muitinės tarpininkas

Adresas: Panerių g. 46-1, LT-48349 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Tranzito paslaugų centras" ...kompleksinės logistikos paslaugos vienu skambučiu. UAB „Tranzito paslaugų centras" klientams siūlo visą kompleksą logistikos paslaugų. Klientui pakanka paskambinti, o toliau savo prekių ar produkcijos kelione iki paskirties vietos jam rūpintis nereikia. Jūsų kieme sutartu laiku...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui
DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui 08-02 15:59
Pastaraisiais metais svarbiausias mūsų visų prioritetas tapo sveikata. Jau nebeįsivaizduojame viešojo sektoriaus be dezinfekcinio skysčio ir kitų prevencinių priemonių. Saulės kontrolės...
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Baltarusių olimpietė K. Cimanouskaja išskrido iš Tokijo
Baltarusių olimpietė K. Cimanouskaja išskrido iš Tokijo 08-04 10:18
Baltarusių olimpietė Kryscina Cimanouskaja trečiadienio rytą išskrido iš Japonijos sostinės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Pfizer 45,68 +3,91%
Nokia 6,29 +2,61%
General Electric 103,06 +2,45%
Oracle 89,74 +2,44%
Visa 237,09 -1,12%
McDonald's 236,95 -1,31%
Walt Disney 172,99 -1,46%
Manchester United 15,90 -1,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,64 +4,92%
Varis 9631,50 -5,22%
Auksas 1834,57 -0,85%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Jautiena 5,68 +3,65%
Vištiena 2,38 +0,42%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Nafta 71,26 -3,64%