VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Laustiga, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Laustiga

Atsiliepimai apie Laustiga, UAB

Mato baldai

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Laustiga, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mantas 2021-01-19 13:42:25
Mato Balduose Urmo bazeje Kaune dar 2020 rugpjūčio mėnesį užsakiau lovą. Ten dirbanti Vilma Mikutienė pasakė kad lova bus pagaminta po mėnesio. Sumokėjau ir 100 eurų avanso. Ir tik vėliau sutartyje pamačiau kad įrašyta jog baldai pristatomi per 60 - 90 darbo dienų. Beliko tik laukti... Vėliau jau gal po dviejų trijų mėnseių nuėjau į Mato Baldus tai Vilma Mikutienė pasakė kad jau greitai bus lova pagaminta o kad vėluojama aišku kalta Corona. Šiandien jau 2021 sausio 19 d. ir telefonais ant sutarties net niekas neatsako..
Kitaip nei A********S šitos firmos Mato Baldai nepavadinsi. Niekad nebūčiau užsakinėjes baldų jei būčiau žinojęs kad jie taip apgaudinėja žmones..
Mūsų panaši siruacijaReikia paviešinti visuomenei apie šią baldų darbą.
Atsakyti
Saulius 2022-05-20 09:37:09
Apie Mato Baldai. Radom mums tinkamą minkštą kampą, kaina didoka, bet kokybė atrodo nebloga. Pirkom iš Urmo, salėje dirbusi Jelena suteikė visą informaciją, puikiai atliko darbą. Užsakymas įvykdytas viena savaite vėliau, bet į sutarties rėmus tilpo. Nuvylė sandėlio darbuotojos, Lidos, komunikacija dėl pristatymo. Buvom užsakę pristatymą su užnešimu. Ryte sutarėm, kad dar perskambins dėl pristatymo vakare, per 4 val nepasivargino pranešti, kad tą dieną neatveš, o turėjom kitų svarbių reikalų, kitą dieną pristatė.
Buvo rasti keli smulkūs kosmetiniai defektai, bet sustačius į vietą nesimato.
Laba diena, Sauliau,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Labai atsiprašome, kad pristatyti nepavyko suplanuotą dieną. Kadangi baldus pristato samdytas transportas, pasitaiko visokių situacijų, tačiau tai nepateisina to, kad neinformavome Jūsų dėl to, kad suplanuotą dieną pristatymo nebus.
Stengsimės, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Atsakyti
Apie Mato Baldai. Radom mums tinkamą minkštą kampą, kaina didoka, bet kokybė atrodo nebloga. Pirkom iš Urmo, salėje dirbusi Jelena suteikė visą informaciją, puikiai atliko darbą. Užsakymas įvykdytas viena savaite vėliau, bet į sutarties rėmus tilpo. Nuvylė sandėlio darbuotojos, Lidos, komunikacija dėl pristatymo. Buvom užsakę pristatymą su užnešimu. Ryte sutarėm, kad dar perskambins dėl pristatymo vakare, per 4 val nepasivargino pranešti, kad tą dieną neatveš, o turėjom kitų svarbių reikalų, kitą dieną pristatė.
Buvo rasti keli smulkūs kosmetiniai defektai, bet sustačius į vietą nesimato.
Atsakyti
Ieva 2022-05-04 13:01:48
Lankiausi Mato baldai parduotuvėje pramonės prospekte. Aptarnavimas klaikus, pardavėjos apsimeta kas per aš, nulis pagalbos, ieškojau sofos, tai atrodo pačios nelabai supranta kažko. Daugiau niekada negrįžiu.
Laba diena, Ieva,
labai atsiprašome už nemalonų parduotuvės personalo elgesį ir Jums patikras blogas emocijas.
Taip pat dėkojame už atsiliepimą, mes iš klaidų mokomės ir stengiamės tobulėti.
Atsakyti
Lankiausi Mato baldai parduotuvėje pramonės prospekte. Aptarnavimas klaikus, pardavėjos apsimeta kas per aš, nulis pagalbos, ieškojau sofos, tai atrodo pačios nelabai supranta kažko. Daugiau niekada negrįžiu.
Atsakyti
Ernestas 2022-04-28 11:11:39
Pirkau lovą matobaldaiplius.lt. Parduotuvėje turimos lovos apmušalų spalvos netiko todėl nusprendžiau pirkti pagal užsakymą. Paskambinus nurodytu telefonu gavau labai išsamią konsultaciją apie audinius ir spalvas, kurias galiu išsirinkti. Labai patiko konsultantės bendravimas ir noras padėti. Taip pat gavau audinių pavyzdžių nuotraukas el. paštu. Buvau informuotas, kad lovos pristatymas gali užtrukti. Taip ir nutiko, tačiau su manimi susisiekė konsultantė, atsiprašė ir informavo apie susidariusią situaciją dėl vėlavimo. Priežastys buvo suprantamos, bet daug papildomai laukti nereikėjo (apie porą savaičių) ir lova jau puošia butą. Dėkoju už puikią konsultaciją ir malonų aptarnavimą. Manau, kad ateityje apsipirksiu dar kartą.
Laba diena, Ernestai,
dėkojame už atsiliepimą!
Atsakyti
Pirkau lovą matobaldaiplius.lt. Parduotuvėje turimos lovos apmušalų spalvos netiko todėl nusprendžiau pirkti pagal užsakymą. Paskambinus nurodytu telefonu gavau labai išsamią konsultaciją apie audinius ir spalvas, kurias galiu išsirinkti. Labai patiko konsultantės bendravimas ir noras padėti. Taip pat gavau audinių pavyzdžių nuotraukas el. paštu. Buvau informuotas, kad lovos pristatymas gali užtrukti. Taip ir nutiko, tačiau su manimi susisiekė konsultantė, atsiprašė ir informavo apie susidariusią situaciją dėl vėlavimo. Priežastys buvo suprantamos, bet daug papildomai laukti nereikėjo (apie porą savaičių) ir lova jau puošia butą. Dėkoju už puikią konsultaciją ir malonų aptarnavimą. Manau, kad ateityje apsipirksiu dar kartą.
Atsakyti
Kristina 2022-04-14 16:59:16
Laba diena, Gabriele,
atsiprašome Jūsų už šią nemalonią situaciją mūsų įmonėje.
Deja, bet mes ne visada galime nustatyti tikslią pristatymo datą, kol baldai dar nėra mūsų sandėlyje. Bet nepateisiname nemandagaus elgesio su mūsų klientais, stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.
Dėkojame už komentarą, nes iš nesėkmingų situacijų galime pasimokyti ir kitą kartą būti atidesniais.
Ačiū už atsakymą, po pusės metų…
Labai geras pavyzdys to, kaip greitai dirbama šioje įmonėje.
Atsakyti
Violeta Jagelavičienė 2022-01-11 12:10:39
Laba diena, gruodžio 17 parsivežėm užsakytus baldus dviejų dalių. Viena dalis, komoda buvo ne tokios spalvos. Gruodžio 20d. pasiskambinom į garantinį aptarnavimą. Pažadėjo gruodžio 22 pasiimti komodą, bet iki šios dienos nepasiėmė. Butas dviejų kambarių ir mažai vietos, komodos pokai trukdo. Abejingumas ar atidėliojimas darbuotojų stebina.
Laba diena, ponia Violeta,
labai apgailestaujame, kad teko nerimauti. Bet mes sutartą dieną buvome atvykę pas Jus, bet nieko nebuvo namuose.
Taip pat skambinome daug kartų, o Jūs nekėlėte telefono ir neperskambinote.
Atsakyti
Gabrielė 2021-09-09 15:44:52
Patariu gerai pagalvoti prieš perkant šioje įmonėje.
Pirkome svetainės kampą. Pasirašėm sutartį, sumokėjom avansą.
Pasakė taip, terminas iki 3mėn. ir sutartį taip parašyta 60-90 dienų.
Praėjus beveik 4mėn. skambinam pasiteirauti, kada bus kampas.
Nieko nežino, nieko pasakyti pagal vardą pavardę negali, reikia sutarties nr.
Šeštadienį su sutartimi nuvažiuojam į patį baldų saloną, nieko pasakyti negali, nes savaitgalis ir nėra tos vadybininkės kuri užsakinėjo prekę. Pažada paskambinti pirmadienį.
Paskambina ir pasako, kad pasakyti nieko negali... kita savaitę parvažiuoja mašina su prekėmis ir reikia pažiūrėti ar ten bus mūsų kampas ar ne... laukiam kitos savaitės.
Pasiskambinam, pasako, kad prekė grįžo ir po poros dienų paskambins iš sandėlio.
Žinoma niekas neskambina ir sav. pabaigoje mes ir vėl skambiname patys.
Atsakymas: aš nieko nežinau, skambinkit į sandėlį, aš už juos neatsakau...
Suprantu prekės vėluoja ir visko joms gali nutikti, bet prekės reikia ieškoti, prašyti ir išsireikalauti.
Aptarnavimas tai, , super 10 balų``...
Laba diena, Gabriele,
atsiprašome Jūsų už šią nemalonią situaciją mūsų įmonėje.
Deja, bet mes ne visada galime nustatyti tikslią pristatymo datą, kol baldai dar nėra mūsų sandėlyje. Bet nepateisiname nemandagaus elgesio su mūsų klientais, stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.
Dėkojame už komentarą, nes iš nesėkmingų situacijų galime pasimokyti ir kitą kartą būti atidesniais.
Violeta Jagelavičienė
2022-01-11 12:10:39 IP 65hihndq
Atsakyti
Laba diena, gruodžio 17 parsivežėm užsakytus baldus dviejų dalių. Viena dalis, komoda buvo ne tokios spalvos. Gruodžio 20d. pasiskambinom į garantinį aptarnavimą. Pažadėjo gruodžio 22 pasiimti komodą, bet iki šios dienos nepasiėmė. Butas dviejų kambarių ir mažai vietos, komodos pokai trukdo. Abejingumas ar atidėliojimas darbuotojų stebina.
Atsakyti
Patariu gerai pagalvoti prieš perkant šioje įmonėje.
Pirkome svetainės kampą. Pasirašėm sutartį, sumokėjom avansą.
Pasakė taip, terminas iki 3mėn. ir sutartį taip parašyta 60-90 dienų.
Praėjus beveik 4mėn. skambinam pasiteirauti, kada bus kampas.
Nieko nežino, nieko pasakyti pagal vardą pavardę negali, reikia sutarties nr.
Šeštadienį su sutartimi nuvažiuojam į patį baldų saloną, nieko pasakyti negali, nes savaitgalis ir nėra tos vadybininkės kuri užsakinėjo prekę. Pažada paskambinti pirmadienį.
Paskambina ir pasako, kad pasakyti nieko negali... kita savaitę parvažiuoja mašina su prekėmis ir reikia pažiūrėti ar ten bus mūsų kampas ar ne... laukiam kitos savaitės.
Pasiskambinam, pasako, kad prekė grįžo ir po poros dienų paskambins iš sandėlio.
Žinoma niekas neskambina ir sav. pabaigoje mes ir vėl skambiname patys.
Atsakymas: aš nieko nežinau, skambinkit į sandėlį, aš už juos neatsakau...
Suprantu prekės vėluoja ir visko joms gali nutikti, bet prekės reikia ieškoti, prašyti ir išsireikalauti.
Aptarnavimas tai, , super 10 balų``...
Atsakyti
Apsipirkau www.matobaldai.lt svetainėje, labai patiko konsultantės bendravimas. Padėjo išsirinkti baldus tinkamus augintiniams. Turiu katę, kuri mėgėja pagaląsti nagučius. Konsultantei papasakojus ko ieškome, man maloniai paaiškino iš kokių audinių reikėtų rinktis, kad ilgai tarnautų net ir kartais padraskomi. Nors laukti reikėjo netrumpai, bet su terminais supažindino iš kart ir tikrai džiaugiames gavę gražius, prabangius baldus. Katytei taip pat nauji minkšti baldai labai patinka ir ant jų saldžiai miega :)
Internetis pirkejas
2021-07-24 11:13:20 IP 2g44dlng
Atsakyti
Jokio kriminalo. Uzsakyta birzelio 22. Kurjeris pristate liepos 23. Atvaziavo kaip buvo uzsakyta. Batkos pagaminti baldai.
Atsakyti
Aptarnavimas puikus, užsisakiau internetinėje parduotuvėje, mane informavo, kad baldų reikės laukti iki 2 mėnesių, tačiau jau po mėnesio pranešė, kad galiu juos atsiimti. Esu patenkintas užsakymo įvykdymo greičiu, kaina ir baldų kokybe.
Atsakyti
Uzsisakiau komplekta kovo pabaigoje, o po to perskaiciau komentus. Aisku issigandau, kad neatvez (baldai is Baltarusijos), visi zinom kokie dabar santykiai su ta salim. Taciau birzelio 9 d. baldai atkeliavo. Taip kad viskas laiku ir tvarkingai. Esu patenkintas. Sekmes.
Atsakyti
Uzsisakem svetaines baldus, terminas buvo nuo menesio iki dvieju.Atveze po menesio, viskas puikiai susirinko, esam patenkinti rekomenduoju
Atsakyti
Noriu labai nuoširdžiai padėkoti MATO baldams už nerealiai gerą konsultaciją, super greitą prekės pristatymą ir labai kokybišką prekę. Tikrai ačiū
Atsakyti
Siaubas.
Sofa-lova, kuri, turejo tarnauti, bent jau penkmetį, sugriuvo visiskai, po keturi metu.
Visiskas lauzas
Atsakyti
Pirkau iš Mato baldų rimtą svetainės baldų komplektą (2500E).
Jokių problemų, užsakiau, pranešė, kad baldai yra, sumokėjau, atvežė, baldai tvarkoje, ačiū.
Jonas.
Atsakyti
Mato Balduose Urmo bazeje Kaune dar 2020 rugpjūčio mėnesį užsakiau lovą. Ten dirbanti Vilma Mikutienė pasakė kad lova bus pagaminta po mėnesio. Sumokėjau ir 100 eurų avanso. Ir tik vėliau sutartyje pamačiau kad įrašyta jog baldai pristatomi per 60 - 90 darbo dienų. Beliko tik laukti... Vėliau jau gal po dviejų trijų mėnseių nuėjau į Mato Baldus tai Vilma Mikutienė pasakė kad jau greitai bus lova pagaminta o kad vėluojama aišku kalta Corona. Šiandien jau 2021 sausio 19 d. ir telefonais ant sutarties net niekas neatsako..
Kitaip nei A********S šitos firmos Mato Baldai nepavadinsi. Niekad nebūčiau užsakinėjes baldų jei būčiau žinojęs kad jie taip apgaudinėja žmones..
Atsakyti
Labai esame patenkinti operatyviu užsakytos prekės pristatymu- penktadienį užsakėme, antradienį jau gavome. Ačiū šios įmonės vadybai už puikų klientų aptarnavimą, o dar ypatingai per prieššventinį piką, kai net nesitiki begauti prekę per tokį trumpą laiką. Ir prekės kokybė gera. Dar kartą dėkui !
Atsakyti
Pritariu visiems, kurie nukentėjo užsisakydami baldus šioje kontoroje (kitaip nepavadinsi).
Ateityje apeisiu parduotuves su iškaba Mato baldai. Ir visiems rekomenduoju tai daryti.
Melagiai dėl prekių terminų pristatymo. Svarbu pažadėti ir pasiimti pinigus, o paskui jau kliento reikalas kada prekė jį pasieks. Ir visą kaltę verčia gamintojui, nors patys žino, kad klaidingai pasakė užsakymo terminą.
Pasirašydami sutartį pažiūrėkit, kad užsakymas per 60-90 dienų. Netikėkit jų pasakomis apie 5 sav. nes 90 d. yra pats tikriausias laikas.
Atsakyti
Rekomendacija: BĖKITE NUO ŠIOS VIETOS KUO TOLIAU! Trumpas vertinimas: parduotuvė, nevykdanti jokių savo įsipareigojimų, pardavėjos, neturinčios jokio supratimo apie mandagų ir kokybišką klientų aptarnavimą, bei vadovai, kuriems visiškai nerūpi jų veiklos kokybė.
Labai trumpai apie tikrai spalvingą patirtimis užsakymo eigą: užsisakėme baldus 2020 m. rugpjūčio 1 d. tačiau gruodžio 18 d. jų vis dar neturime ir net nežinome, kada jų laukti. Pradėjus ieškoti savo užsakymo dar spalio mėnesį, pradžioje sulaukėme melo „dar palaukime, tuoj turi atvykit“, po dar poros savaičių sužinojome, kad tokių baldų, kaip užsakėme, nepagamins o ir užsakyti tai, ko norime, jau negalime. Šiaip ne taip radus sprendinį gavome pažadus, kad tikrai greit mūsų situacija bus išspręsta. Po atnaujinto užsakymo vėl praėjo 5 savaitės, jokios informacijos nėra, apie gamybos ir proceso eigą pardavėjos neinformuoja, o visi sutartyje nurodyti maksimalūs baldų pristatymo terminai jau praėję. Visame baldų paieškos procese turėjome patys nuolat skambinti ir klausti apie savo užsakymo eigą, susidurti su daugybe melo (buvome netgi pakviesti apžiūrėti baldų, kurių iš tiesų net nėra ir nebuvo) ir visišku ignoravimu, nes prašėme vadovų su mumis susiekti net keletą kartų. Situaciją planuojame spręsti ir su vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir, jei reikės, teisminių procesų pagalba. Labai gailimės tik to, kad nepaskaitėme internete esančių komentarų apie šią vietą.
Atsakyti
Užsisakėm sofa iš ekspozicijos-laukėme kada praneš, kad galėtume ją pasiimti, nes neva dėl esamos situacijos (covid virusinės infekcijos)sienos uždarytos ir įmonė neturi ką dėti į ekspoziciją.Laukėme dvi savaites jokių žinių-galiausiai likome be savo senosios sofos ir nuvykau pasiteiraut kada galėtume ją pasiimti-susitarėme, kad sofa bus išardyta ir supakuota atsiėmimui kitos sav.pirmadienį.Išaušo pirmadienis vyras išsinuomavo autobusiuką, atsiprašė iš darbo ir nuvyko atsiimti sofos ir spėkit ji buvo nesupakuota-neišardyta-buvo pasakyta, kad žmogus, kuris turėjo atlikti šį darbą tiesiog neatvyko į jį. Nebuvome informuoti. Sakė ko čia atvykote iš viso vyrui, lyg nežinodami, kad buvo susitarta.Tada vyras paprašė duoti atsuktuvą, kad pats išsiardytų mūsų sofą. Ir to neturėjo. Galiausiai patys (vyras su draugu) išsiardė susipakavo ir išsivežė. Aptarnavimas pasibaisėtinas. Klausimas tada kyla ir dėl baldų kokybės jei tokia įmonės politika. Liaudiškai tariant, , š*******o kontora, ,.
Atsakyti
Panašu, kad įmonės elgsena nesikeičia, klientams žada, kad baldus pristatys per 5-6 savaites, bet gali būti ir greičiau. O sutartyje nurodo, kad pristatys per 60-90 darbo dienų, tai yra 4 mėnesius. Įmonės politika yra klientų klaidinimas, nes ko gero išgirdę teisybę, klientai apsisuktų ant kulno ir išeitų. Netikėkite darbuotojais, jiems svarbu prakišti prekę, o paskui siūlo skambinti kas savaitę, nes šiuo metu nieko pasakyti negali. Atsargiai :)
Atsakyti
Żmonės nebandykit užsisakinėt iš šitos šaraškinos kontoros nieko. Užsakiau minkšta kampa.birželio mėnesį Pagal zodini susitarimą turėjo atvežti po 8savaičių praėjo dešimt. Bet prie komplekto nebuvo įdėtas fotelis. Prieš šešias savaites sakė kad atvež už keturių. Šiandieną susisiekus pareiškė jų direktorė kad nieko nežino. Galiausiai kazkokia vadybininkė susisiekė ir pareiškė kad bus už dviejų savaičių. Kaltina gaminyojus kad jie neįdėjo. Bet manau kvaiša jų pardavėja iš urmo bazės blogai supildė užsakymo lapą. Kadangi praėjo daugiau nei šimtas dienų teks kreiptis pradžiai į vartotojų teises ir policiją dėl vagystės. Nes pinigai paimti o prekės nėra
Atsakyti
Galiu pasidalinti nemalonia patirtimi. Pirkta iš Urmo bazės padalinio Kaune.
1. Apgavo kad baldas bus po mėnesio ilgiausiai 5sav. Atvyko po beveik 9sav. Pasirodo to skyriaus vadovė Vilma M. ne man vienam melavo pristatymo terminą. Tą išsiaiškinau po 1, 5 mėnesio, kai norėjau sužinoti kur mano baldas ir telefonu atsiliepė kita kolegė. Aišku aš, kaip ir dauguma perkančių baldus nesigilinau į sutarties tekstą, kuriame parašyta pristatymas per 60-90 dienų. Tad teisiškai prisikabint nėra kaip, o žmogiškumo ir teisybės versle sunkiai aptiksi.
2. Pristatymo problemos. Melagių kontora. Paskambino iš sandėlio, suderinome laiką 14.30-15.00. Jau po trijų skambinu į sandėlį, ten sako 14.15 pasikrovė jau kelyje. Iki 15.50 skambinau dar tris kartus, tik iš trečio karto pakėlė ragą. Pasakė, kad mieste daug remonto darbų ir jis fūros nevairuoja. Laukiu. Kelios minutės po keturių skambina vairuotojas ir sako, kad jau atvažiavo į sandėlį pasikrauti man skirto baldo ir ar būsiu namie. Man pirmam dabar veš. Sandėlis sakė kad 14.15 jau pasikrovė!? Atvežė po 17val.
Maža to atsivežė pagalbinį kuris baldo nuo žemės nepakelia. Pats turėjau padėt. Baldo pakuotė baisi dulkėta kojos aptrintos. Matyt ir sandėlyje buvo mėtoma stumdoma gi ne nuosava. Nešėjai nesaugojo nei baldo nei laiptinės. Subraižytos lauko durys ir buto vidinės, nulaužtas signalizacijos daviklis. Esmė, kad jie nesigaudo baldo gabarituose. Pats išėmiau duris, kai pamačiau kad bando per jėgą sugrūst. Gaila pavėlavau, nes jos jau subraižytos. Jiems dzin, juk čia laiptinės durys tik. Po nepavykusio įgrūdimo per buto duris pasiūliau nuimti vieną detalę ir tik tada baldas papuolė į svetainę. Laimė baldas tvirtas pasitaikė ir apart nubraižytų kojų, defektų daugiau neaptikau.
Baldų gal jie ir turi neblogų, bet su tokiu aptarnavimu biznio nepadarysi..
Atsakyti
Norėčiau labai padėkoti UAB Laustiga įmonės vadovei už greitą, profesionalų problemos sprendimą, geranorišką, supratingą požiūrį į pirkėją, malonų bendravimą. Kiek žinau vadovė neseniai dirbanti, jauna specialistė.
Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakiau SLEEP WELL čiužinius. Čiužiniai kokybiški, gavau laiku, bet iškilo problema su matmenimis.
Atsakyti
Urmo bazė, baisu, užsisakėm kampa, vietoj dviejų dienų, per kurias žadėjo pristatyti į bazę laukėm savaitę, negana to, parsivežus kampa ir jį išpakavus, pamatėm, kad visos kojos tiesiog išlūžusios, atsilupiąs net šonų laminatas (jai leis, dadėsiu ir foto viso šio naujo daigto grožio..ir finalas, geriausiu atveju atsiveš jų meistras ilgesnius varžtus ir prisuks kojas, tai buvo viskas ką jie galėjo pasiūlyti, arba rašyti į defektų skyrių ir laukti nuo 60iki90dienų, ką jie nuspres, tokiu atveju jie palieka tau tą sulūžusią lovą iki kol tą tavo pretenziją jie nagrinės
Atsakyti
Dėkojame "Mato baldai" kolektyvui už malonų aptarnavimą, supratimą ir geranoriškumą padedant išspręsti mūsų problemą.
Kovo pradžioje užsisakėme minkšta kampą. Audinį baldui išsirinkome su konsultanto pagalba iš parduotuvėje esančių pavizdžių gabaliukų. 2020.04.24 gavome prekę. Nusivylėme, kadangi spalva netiko prie mūsų interjero. Galvojome, kad gamintojo klaida. Poros dienų laikotarpyje įmonė atsiuntė atstovą defektui nustatyti. Jis atsivežė audinio spalvų paletę. Paaiškėjo, kad tai ta pati spalva, kurią užsisakėme. Mūsų prašymu, įmonė sutinko baldą priimti atgal ir suteikė galimybę užsisakyti kito audinio kampą.
Nuoširdus AČIŪ! Nesuklydome pasirinkę "Mato baldus"
Atsakyti
Rita 2020-04-24 07:57:11
2020-02-21 Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakėme sofą. davėme avansą ir laukėme prekės, nes karantinas ir
Covid 19 pandemija yra visų bendra bėda. Vakar, 2020-04-23 darbuotojai sofą atvežė, paprašius-surinko ir pabaigoje pamatė, kad nėra įdėta varžtų sofos porankių tvirtinimui. Dėl to patarė kreiptis į sandėlį. Paskambinau, mandagiai išklausė ir patarė kreiptis į defektų skyriaus darbuotoją, Paskambinau, vangiu tonu sulaukiau klausimo, kaip aš įsivaizduoju pagalbą mano atveju. Pasakiau, kad sumokėjus bendroje sumoje 500 eurų, tikiuosi, kad man bus atvežti varžtai ir baigtas sofos rinkimas. Išgirdau pasiūlymą atsiųsti pirkimo sutarties kopiją ir ragelis buvo padėtas. Kopiją nusiunčiau. Rezultatas-0. Šiandien vyras po darbo važiuos į "senukus" ieškoti tinkamų varžtų. Išvada-niekada nieko šioje įstaigoje nepirksiu, visiems draugas ir kolegoms patarsiu tą patį.
Laba diena, Rita,

Atsiprašome, kad teko sofos laukti ilgiau, nei buvo numatyta. Tačiau transportas, dėl paskelbto karantino Lietuvoje, buvo sutrikęs ir todėl buvo sudėtingiau laiku pristatyti baldus ne vienam klientui.
Dėl darbuotojo, kuris laiku nespėjo Jums atsakyti į laišką ir suteikti Jums reikiamą pagalbą, labai apgailestaujame. Stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.

Ačiū už komentarą, mums rūpi Jūsų nuomonė ir stengiamės tobulėti!
Atsakyti
2020-02-21 Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakėme sofą. davėme avansą ir laukėme prekės, nes karantinas ir
Covid 19 pandemija yra visų bendra bėda. Vakar, 2020-04-23 darbuotojai sofą atvežė, paprašius-surinko ir pabaigoje pamatė, kad nėra įdėta varžtų sofos porankių tvirtinimui. Dėl to patarė kreiptis į sandėlį. Paskambinau, mandagiai išklausė ir patarė kreiptis į defektų skyriaus darbuotoją, Paskambinau, vangiu tonu sulaukiau klausimo, kaip aš įsivaizduoju pagalbą mano atveju. Pasakiau, kad sumokėjus bendroje sumoje 500 eurų, tikiuosi, kad man bus atvežti varžtai ir baigtas sofos rinkimas. Išgirdau pasiūlymą atsiųsti pirkimo sutarties kopiją ir ragelis buvo padėtas. Kopiją nusiunčiau. Rezultatas-0. Šiandien vyras po darbo važiuos į "senukus" ieškoti tinkamų varžtų. Išvada-niekada nieko šioje įstaigoje nepirksiu, visiems draugas ir kolegoms patarsiu tą patį.
Atsakyti
Dirbus 2019-05-27 20:36:57
Minimumai ant sutarciu, visa kita nurodyta, kaip priedai. Sekmes.
Laba diena,
priedai yra mokami darbuotojams, nes norime Jus motyvuoti dirbti kokybiškiau. Juk nuo tik Jūsų pačių priklauso atlyginimas, mes neribojame Jūsų galutinės gaunamos sumos. Mūsų tikslas, kad Jūs kuo daugiau uždirbtumėte.
Atsakyti
Žvikas 2019-11-15 16:04:12
Šiandien 2019.11.14 teko lankytis Mato balduose esančiuose urmo bazėje. Aptarnavimu likome pakraupę.atvažiavę pasiteirauti kur užstrigo mūsų užsakyti baldai, likome išvadinti ereliais ir žadėjo iškviesti apsauga... Darbuotoja teigė kad ji baldų negamina ir aiškintis privalome patys. Paprašius vadovo tel. Numerio atsakymas buvo neigiamas. Paprašius grąžinti pinigus atsakymas taip pat buvo neigiamas. Išvažiavome nieko nepešę, bet paskambinus įmonės vadovui reikalai iškart pajudėjo....
Laba diena,

Ačiū Jums už komentarą - mums rūpi Jūsų nuomonė ir stengiamės tobulėti. Mums svarbu, kad klientai liktų patenkinti.

Labai apgailestaujame už susiklosčiusią nemalonią situaciją, pasistengsime, kad ateityje daugiau tokių atvejų nepasikartotų. Svarbiausia, kad situacija išsisprendė teigiamai ir gavote pirktus baldus. Dar kartą labai atsiprašome.
Atsakyti
Prieš porą mėnesių pirkome du išskleidžiamus fotelius vaikams miegoti. Vienas fotelis užstrigo, nepavyksta ištiesti. Skambiname kokybės vadybininkui, paaiškiname problemą. Paskiria dieną kada galės apžiūrėti sugedusį baldą (po dviejų savaičių). Ateina sutarta data, laukiu, kaip tarėmės, skambučio suderint atvykimo laiką. Neiškentes pats skambinu, pasirodo viskas pamiršta, sutariame kitą apsilankymo datą. Atvažiuja vadybininkas, apžiūri, pavart, o pačiupinėja, niekas neaišku, pažada problemą perduoti gamintojui. Laukiu gamintojo skambučio keletą dienų. Vėl skambinu Laustigos kokybės vadybininkui, prašau gamintojo kontaktų, pažada atsiųsti.Pokeleto dienų kontaktų dar negaves, vėl skambinu, išgaunu gamintojo įmonės pavadinimą. Susirandu kontaktus, skambinu gamintojui, tas teigia jokių laiškų negaves. Pasiūlau jam pačiam susisiekti su Laustiga ir tarpusavyje išsiaiškinti. Vis dar laukiu, praėjo beveik mėnesis, dukra miegoti vyksta pas gimines (senąsias lovas utilizavome). Tai įdomu, kiek laiko truks remontas, jeigu defekto nustatymui mėnesio reikia?
Atsakyti
Šiandien 2019.11.14 teko lankytis Mato balduose esančiuose urmo bazėje. Aptarnavimu likome pakraupę.atvažiavę pasiteirauti kur užstrigo mūsų užsakyti baldai, likome išvadinti ereliais ir žadėjo iškviesti apsauga... Darbuotoja teigė kad ji baldų negamina ir aiškintis privalome patys. Paprašius vadovo tel. Numerio atsakymas buvo neigiamas. Paprašius grąžinti pinigus atsakymas taip pat buvo neigiamas. Išvažiavome nieko nepešę, bet paskambinus įmonės vadovui reikalai iškart pajudėjo....
Atsakyti
Minimumai ant sutarciu, visa kita nurodyta, kaip priedai. Sekmes.
Atsakyti
Pirkome lova uz 600 eur.kuri suluzo po 3 savaiciu miegojimo, Praseme, kad pasiimtu lova ir grazintu pinigus. Na bet - NE, sako gaminsim detale, laukite, jau antras menuo i pabaiga eina. Kreipemes pagalbos i vartotoju teises. Norime atgauti pinigus ir daugiau NIEKADA netureti jokiu reikalu su sia imone.
Atsakyti
Mato baldu komlektas Olaf blogiausias mano pirkinys.Fotelis sulžo atsisedus trečia karta del labai netvirtos konstrukcijos.
Kreipiausi i baldu salona sake parasyti i el. pašta [email protected]
Atsakyti
Sveiki, pirkome baldus gegužės mėn.Esame nusivylę, pradėjo girgždėti sofa, is fotelio apačios byra rudys, nes surūdyjusios spyruoklės, be to sofa nepatogi naudoti kiekvienai dienai, nes išlankstymo tipas kaip raskladūškės, reikia patraukti visus baldus i šoną, foteliai reglaineriai, pasirodo išssitiesia taip, kad vos negulėti gali, ko pardavėjos nepasakė, labai mažai info buvo suteikta, būtume tokių baldų tikrai nepirkę, nes kambarys per mažas tokiems.Paskambinom i Mato baldus, kad esame nepatenkinti, sake laukti brokų meistro, laukiam jau antrą savaitę.Brokų meistras manau čia niekuom nepadės, tiesiog reikia keisti baldus i kitus.Žodžiu kantrybė jau senka, laukiam meistro.
Atsakyti
Esu labai nusivylęs šia įmone. Pirkome nestandartinę lovą, grotelių tvirtinimo lentelės pritvirtintos per toli. Susisiekiau su defektų vadybininku, atvažiavo į namus ir pasakė, kad reikės laukti apie du mėnesius arba išsitaisyti pačiam, nes sandėlyje nėra kitų grotelių. Gerai, pasitaisiau aš tas lenteles. Apverčiu lovą norėdamas prikalti patalynės dėžės plokštes, o tos plokštės per mažos. Vėl rašau defektų vadybininkui, tas sako perduosiu gamyklai. Ir apie dvi savaites nei iš jo nei iš gamyklos jokių žinių. Pagaliau Spalio 30d. skambina iš gamyklos, sutarėm, kad plokštes atveš į parduotuvę „Baldų bazė“ Urmo miestely, po kelių dienų nuvažiuoju į parduotuvę, o ten jų nėra, sako kai bus - paskambins. Na gerai, laukiu. Galiausiai Lapkričio 16 d. nuvažiuoju į sandėlį Šančiuose ir iš ten pasiimu plokštes, o ne iš parduotuvės. Dabartinis defektų vadibininkas į el. laiškus visai neatsako, nors sakė mato laiškus. Patarčiau nepirkti jokių baldų čia. Labai kompetetingi baldų brokuotojai.
Atsakyti
Labai puikus pirkeju aptarnavimas ir baldu kokybe nepriekaistinga. Dziaugemes pasirinke Mato Baldus!
Atsakyti
Labai labai nusivyliau! Esu žmogus kuris visada visose situacijose ieško kaip tai pateisint, bet neteist žmogaus, bet čia jau nebenormalu. Pirmas pirkinys - gaminuosi nestandartą (dvigulę lovą) laukiu mėnesį gaunu standartą. Paskambinu ir ką... Gaunu gamintojo nr. Nemanau kad aiškintis su jais yra mano reikalas na bet aiškinuosi, vis dėl to už nestandartą reikia susimokėti daugiau. Bet dėja jie taip ir nesugebėjo man atvešti mano atlošo nors garantavo, kad jis yra.
Antras kartas, perku ne aš o tėvai. Užsisako kantrei laukia nurodytą laika, paskambina ir darbuotojas patvirtina kad prekė jau sandėlyje. Išsinuomuojam mašina, paskambinam pasitikslinti ar negali atvest į parduotuvę ar būtinai reikia į sandėlį ir.... Pasirodo prekės niekur nėra... Dingo
Atsakyti
Labai labai nusivyliau! Esu žmogus kuris visada visose situacijose ieško kaip tai pateisint, bet neteist žmogaus, bet čia jau nebenormalu. Pirmas pirkinys - gaminuosi nestandartą (dvigulę lovą) laukiu mėnesį gaunu standartą. Paskambinu ir ką... Gaunu gamintojo nr. Nemanau kad aiškintis su jais yra mano reikalas na bet aiškinuosi, vis dėl to už nestandartą reikia susimokėti daugiau. Bet dėja jie taip ir nesugebėjo man atvešti mano atlošo nors garantavo, kad jis yra.
Antras kartas, perku ne aš o tėvai. Užsisako kantrei laukia nurodytą laika, paskambina ir darbuotojas patvirtina kad prekė jau sandėlyje. Išsinuomuojam mašina, paskambinam pasitikslinti ar negali atvest į parduotuvę ar būtinai reikia į sandėlį ir.... Pasirodo prekės niekur nėra... Dingo
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas kai kazka perku Mato balduose!!!Pasidarem remonta, sugalvojom nusipirkt spinta.Nuvykom issirinkom, ir mums pasake kad spintos be pirmadienio negausim nes sandelys jau nebedirba.Na ok sakom palauksim ir pirmadienio, tada paaiskeja kad jos net ir sandeli nera: (tada pardaveja susiskambino ten su kazkuom ir sako mums kad kita savaite turetume gauti ir atvezti.Susimokejom pinigus ir va jau 20 dienu laukem savo spintos; (skambinam visur kur tik galim o visi viens nuo kito mus stumdo.Tai paskambinkit rytoj tai poryt ir t, t: (Patikekit buciau zinojus kad cia taip vyksta buciau nepirkus as tos spintos....
Atsakyti
Papasakosiu ir as savo istorija kaip atejus pirkti i mato baldu parduotuve likau kalta. Iejus i parduotuve prie manes ne iskarto priejo konsultante kuri prisistate esanti dizainere. Zinoma ne dizainerio paslaugu as cia atejau. Paklausus apie baldus pradejo konsultuoti labai aukstom frazem kurios man visiskai nepatiko, jau nekalbu apie keista kvapa sklindanti is jos. Veliau ji pasisalino pasakius, kad ji vienintele yra kompetetinga aptarnauti klientus sioje parduotuveje, tas labai nustebino. Galu gale pasikvietus kita mergina kuri suteike visa informacija kurios man tikrai reikejo dizainere pradejo baisiausiai rekti nesivaldydama, likai kalta, kad atejau pirkti. Mato balduose yra visko ir pigiu ir brangiu ir graziu baldu, bet personalu ir "DIZAINERIAIS" labai nusivyliau, anksciau taip nebuvo...
Atsakyti
Zmones nepirkite is Mato baldu nieko nes baldai yra brokuoti o direktorius nuzmogejas a*******s
Atsakyti
Nusivyliau. Aptarnavimas prastas. Pačiai teikia konsultantes ieškot ir prašyt jog piršta pajudintu. Visi baldai buvo brokuoti. Garantiniu aptarnavimu pasibaisėjau! Meistras sakė jog toki broka patys galime susitvarkyti ir gali duot direktoriaus nr ir šis pasiu mus toli... Galiausiai survarkes delse tris av atvezti. Teko tris dienas is eiles skambint ir derintis prie jo uzimtos dienotvarkes. Žodžiu daugiau niekada i ta puse nei neatsisuksiu.
Atsakyti
Aš tiesiog papasakosiu savo istorija.
Užsisakiau minkštą kampą lapkričio pabaigoje. Pagal sutartį pagaminti turėjo per 60d.
Kai bandžiau pasiskambinti ir ką nors sužinoti praėjus 60d. sužinojau tik, kad "jūsų kampas dar neatvyko" ir viskas.
Kadangi neatlėgau ir klausiau kada gi bus, pažadėjo, kad vadybininkė susisieks ir patikslins. Aišku niekas neperskambino.
Po 67d. vėl skambinau ir klausiau tai kur gi mano kampas, tuomet kadangi skambinau gal 2 ar 3 kart perskambino vadybininkė ir pasakė, kad bus po 14d. Na ir kaip manot po 81d. kampo vis vien nebuvo. Kai vėl paskambinau istorija pasikartojo, perskambino ir pasakė, kad bus dar po dviejų savaičių.
Galų gale lygiai po 100d. (vietoje 60d.) kampas atvažiavo. Jį atvežė užnešė ir tada paaiškėjo, kad jis ne tos pusės.
Toliau mane įkalbinėjo laukti dar 60d. ir tikino, kad tuomet jau kampas bus tikrai tos pusės ir viskas bus kaip priklauso.
Aš gi nuėjau ir nusipirkau kampą kitoje kompanijoje iš ekspozicijos.
Atėjau atsiimti savo avanso, jį atidavė, bet kai paprašiau pagal sutartį sumokėti už sutarties neįvykdymą, pacituosiu sutarties punktą:
<<Šalys sutaria, kad Pardavėjus tinkamai neįvykdžius Sutarties ar ją nutrauks ne dėl Pirkėjo kaltės, Pirkėjo sumokėtas išankstinis mokėjimas grąžinamas Pirkėjui ir Pardavėjas sumoka 6 (šešis) procentus metinių palūkanų už laikotarpį nuo Pirkėjo išankstinio mokėjimo gavimo iki jo grąžinimo Pirkėjui.>>
Man pasakė, kad aš pats nutraukiu sutartį, nes nelaukiu dar 60d. kol atveš tinkamą pusę ir dėl to nemokės...
Ir patikėkite tas ginčas truko ne vieną minutę, o suma dėl kurios ėjo ginčas yra lygiai 3€ (kurių kol kas taip ir negavau).
Taigi pasvarstykite ar verta jums turėti reikalų su šia firma.

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Ažuona
Baldų namams gamyba ir prekyba, HORECA projektai

Adresas: Taikos pr. 125B, LT-47270 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas.
"Sofaforma" baldų salonuose Vilniuje ir Kaune bei internetu prekiaujame svetainės, miegamojo, valgomojo baldais namams bei įvairiais interjero aksesuarais. Pas mus rasite gausų kėdžių, sofų, minkštų kampų, fotelių ir lovų asortimentą. Aukščiausios kokybės baldai pagaminti siekiant maksimalaus patogumo, todėl į...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
Mes padedame klientams kurti jaukius namus nuo 2002 m. „Gintaro baldų“ istorija prasidėjo Klaipėdoje nuo pirmojo baldų salono ir sėkmingai tęsiasi iki šiol Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu galime pasidžiaugti, jog esame didžiausias baldų salonų tinklas Lietuvoje. Manome, kad kiekvieni namai nusipelnė...
Balt Furn
EASE

Adresas: Vytenio g. 20-110, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; mediena, jos gaminiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
EASE. Mano namų stilius Baldų salonai: Vytenio g. 20,Vilnius P. Lukšio g. 32, Vilnius „Domus Galerija" EASE. Mano namų stilius - tikras jūsų namų ambasadorius. Laikas namuose dažnai yra ribotas, bet itin vertingas siekiant vertingai praleisti laiką su šeima ar individualiai, pailsėti ir paskui pilnomis jėgomis, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Papildomos lengvatos darbuotojams derinti šeiminius ir darbo įsipareigojimus – ką turėtų žinoti darbdaviai ir darbuotojai arba - kas keičiasi?
Papildomos lengvatos darbuotojams derinti šeiminius ir darbo įsipareigojimus – ką turėtų žinoti darbdaviai ir darbuotojai arba - kas keičiasi? 07-05 01:17
2022 m. birželio 28 d. Seimas pritarė Darbo kodekso bei Ligos ir motinystės socialinio draudimo įstatymo pakeitimų paketui, kuriuo kartu įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvų dėl...
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse 07-05 01:12
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas "Mantsinen 300", kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Macy's 18,80 +4,62%
Google 2277,74 +4,41%
Amazon.com 113,50 +3,60%
Nike 104,32 +3,10%
Caterpillar 173,76 -2,54%
Chevron 142,66 -2,63%
Exxon Mobil 84,81 -3,13%
ConocoPhillips 84,64 -6,97%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 108,43 +2,52%
Benzinas 3,83 +20,06%
Cukrus 0,80 -1,23%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Apelsinai 0,92 +1,10%
Jautiena 6,08 -0,82%
Varis 9377,15 -7,72%
Vištiena 3,70 +0,82%