Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Laustiga
Parašyk savo nuomonę apie Laustiga, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Gruodzio men. uzsisakem urmo bazeje esanciuose, , Mato balduose, , pagaminti kusete. Vasario men. kusete pristatyta, kusete pagaminta per ilga, nei buvo nurodyta sutarty!!! Jau geguzes vidurys ir vis dar nesulaukiu kitos kusetes!!! Tik maitinama pazadais, kad pristatys tai pirmadieni, tai treciadieni.... Patarciau begt kuo toliau nuo sitos firmos ir net neatsigrest!!!!!!
Laba diena, Solveiga,
būtume labai dėkingi, jeigu galėtumėte nurodyti savo sutarties numerį, kad paspartintume užsakymo įvykdymą.
Gal galėtumėte su mumis susisiekti telefonu +370 609 40649 arba parašyti el. paštu [email protected]?
Gruodzio men. uzsisakem urmo bazeje esanciuose, , Mato balduose, , pagaminti kusete. Vasario men. kusete pristatyta, kusete pagaminta per ilga, nei buvo nurodyta sutarty!!! Jau geguzes vidurys ir vis dar nesulaukiu kitos kusetes!!! Tik maitinama pazadais, kad pristatys tai pirmadieni, tai treciadieni.... Patarciau begt kuo toliau nuo sitos firmos ir net neatsigrest!!!!!!
Sveiki, susidūrėme su panašia situacija, Užsisakėme kampą U raidės, atvežė tik vieną dalį. Kitas kažkus "pametė" pakeliui. Sandėlio darbuotoja piktybiškai nekėlė ragelio, direktorė arogantiškai pasiūlė grąžinti pinigus. Netikėjau, kad mūsų šalyje dar yra tokių "uabčikų", kurie elgiasi arogantiškai ir absoliučiai negerbia klineto. Bendravau ir su kurjerių įmone, tik jie padėjo rasti baldus ir atsiliepė labai neigiamai apie šią įmonę, praktiškai su kieivienu užsakymu vis kažkas sumaišoma, ne ten įdedama ir pan.
Laba diena, Ramune,
Apgailestaujame, kad apsipirkimas pas mus Jums sukėlė nemalonių emocijų.
Mūsų sandėlis dirba nuo 8:30 val, Jūs skambinote ne darbo metu, todėl darbuotoja nepakėlė telefono. Direktorė Jums pasiūlė grąžinti pinigėlius - nes tai yra Jūsų teisė rinktis.
Dėl pakuotės sumaišymo - mes samdome įmonę, kuri pristato baldus klientams. Jūsų atveju - visos trys baldo pakuotės buvo perduotos vežėjams, o jie Jums pristatė tik vieną pakuotę. Taip, vežėjai Jums padėjo išspręsti situaciją ir rado baldo pakuotes - todėl, kad šios pakuotės ir buvo likusios vežėjų sandėlyje, o ne mūsų sandėlyje.
Suderinus sandorį laukiau 2 savaites laiško su tiksliom kainom. Paskambinus, parduotuvės asministrorė apsimeta kitu asmeniu, kuris perduos priminimą. Žinoma neperskambina. Dar palaukus savaitę, rašau laišką ir teiraujyosi ar bus žadėtas pasiūlymas, atsako, kad pasiūlymo nebus, lovų nėra ir nebus. Noes susitikiko metu ir buvo ir priėmė užsakymus.
Taip neįvyko sandoris: 10 miegamojo lovų, 44 kėdžių ir 11 sofų.
Įmonėje dirba darbuotojai, kuriuos reikėjo atleisti iš darbo dar vakar
Sveiki, susidūrėme su panašia situacija, Užsisakėme kampą U raidės, atvežė tik vieną dalį. Kitas kažkus "pametė" pakeliui. Sandėlio darbuotoja piktybiškai nekėlė ragelio, direktorė arogantiškai pasiūlė grąžinti pinigus. Netikėjau, kad mūsų šalyje dar yra tokių "uabčikų", kurie elgiasi arogantiškai ir absoliučiai negerbia klineto. Bendravau ir su kurjerių įmone, tik jie padėjo rasti baldus ir atsiliepė labai neigiamai apie šią įmonę, praktiškai su kieivienu užsakymu vis kažkas sumaišoma, ne ten įdedama ir pan.
Suderinus sandorį laukiau 2 savaites laiško su tiksliom kainom. Paskambinus, parduotuvės asministrorė apsimeta kitu asmeniu, kuris perduos priminimą. Žinoma neperskambina. Dar palaukus savaitę, rašau laišką ir teiraujyosi ar bus žadėtas pasiūlymas, atsako, kad pasiūlymo nebus, lovų nėra ir nebus. Noes susitikiko metu ir buvo ir priėmė užsakymus.
Taip neįvyko sandoris: 10 miegamojo lovų, 44 kėdžių ir 11 sofų.
Įmonėje dirba darbuotojai, kuriuos reikėjo atleisti iš darbo dar vakar
Mato Balduose Urmo bazeje Kaune dar 2020 rugpjūčio mėnesį užsakiau lovą. Ten dirbanti Vilma Mikutienė pasakė kad lova bus pagaminta po mėnesio. Sumokėjau ir 100 eurų avanso. Ir tik vėliau sutartyje pamačiau kad įrašyta jog baldai pristatomi per 60 - 90 darbo dienų. Beliko tik laukti... Vėliau jau gal po dviejų trijų mėnseių nuėjau į Mato Baldus tai Vilma Mikutienė pasakė kad jau greitai bus lova pagaminta o kad vėluojama aišku kalta Corona. Šiandien jau 2021 sausio 19 d. ir telefonais ant sutarties net niekas neatsako..
Kitaip nei A********S šitos firmos Mato Baldai nepavadinsi. Niekad nebūčiau užsakinėjes baldų jei būčiau žinojęs kad jie taip apgaudinėja žmones..
Mūsų panaši siruacijaReikia paviešinti visuomenei apie šią baldų darbą.
Apie Mato Baldai. Radom mums tinkamą minkštą kampą, kaina didoka, bet kokybė atrodo nebloga. Pirkom iš Urmo, salėje dirbusi Jelena suteikė visą informaciją, puikiai atliko darbą. Užsakymas įvykdytas viena savaite vėliau, bet į sutarties rėmus tilpo. Nuvylė sandėlio darbuotojos, Lidos, komunikacija dėl pristatymo. Buvom užsakę pristatymą su užnešimu. Ryte sutarėm, kad dar perskambins dėl pristatymo vakare, per 4 val nepasivargino pranešti, kad tą dieną neatveš, o turėjom kitų svarbių reikalų, kitą dieną pristatė.
Buvo rasti keli smulkūs kosmetiniai defektai, bet sustačius į vietą nesimato.
Laba diena, Sauliau,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Labai atsiprašome, kad pristatyti nepavyko suplanuotą dieną. Kadangi baldus pristato samdytas transportas, pasitaiko visokių situacijų, tačiau tai nepateisina to, kad neinformavome Jūsų dėl to, kad suplanuotą dieną pristatymo nebus.
Stengsimės, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Apie Mato Baldai. Radom mums tinkamą minkštą kampą, kaina didoka, bet kokybė atrodo nebloga. Pirkom iš Urmo, salėje dirbusi Jelena suteikė visą informaciją, puikiai atliko darbą. Užsakymas įvykdytas viena savaite vėliau, bet į sutarties rėmus tilpo. Nuvylė sandėlio darbuotojos, Lidos, komunikacija dėl pristatymo. Buvom užsakę pristatymą su užnešimu. Ryte sutarėm, kad dar perskambins dėl pristatymo vakare, per 4 val nepasivargino pranešti, kad tą dieną neatveš, o turėjom kitų svarbių reikalų, kitą dieną pristatė.
Buvo rasti keli smulkūs kosmetiniai defektai, bet sustačius į vietą nesimato.
Lankiausi Mato baldai parduotuvėje pramonės prospekte. Aptarnavimas klaikus, pardavėjos apsimeta kas per aš, nulis pagalbos, ieškojau sofos, tai atrodo pačios nelabai supranta kažko. Daugiau niekada negrįžiu.
Laba diena, Ieva,
labai atsiprašome už nemalonų parduotuvės personalo elgesį ir Jums patikras blogas emocijas.
Taip pat dėkojame už atsiliepimą, mes iš klaidų mokomės ir stengiamės tobulėti.
Lankiausi Mato baldai parduotuvėje pramonės prospekte. Aptarnavimas klaikus, pardavėjos apsimeta kas per aš, nulis pagalbos, ieškojau sofos, tai atrodo pačios nelabai supranta kažko. Daugiau niekada negrįžiu.
Pirkau lovą matobaldaiplius.lt. Parduotuvėje turimos lovos apmušalų spalvos netiko todėl nusprendžiau pirkti pagal užsakymą. Paskambinus nurodytu telefonu gavau labai išsamią konsultaciją apie audinius ir spalvas, kurias galiu išsirinkti. Labai patiko konsultantės bendravimas ir noras padėti. Taip pat gavau audinių pavyzdžių nuotraukas el. paštu. Buvau informuotas, kad lovos pristatymas gali užtrukti. Taip ir nutiko, tačiau su manimi susisiekė konsultantė, atsiprašė ir informavo apie susidariusią situaciją dėl vėlavimo. Priežastys buvo suprantamos, bet daug papildomai laukti nereikėjo (apie porą savaičių) ir lova jau puošia butą. Dėkoju už puikią konsultaciją ir malonų aptarnavimą. Manau, kad ateityje apsipirksiu dar kartą.
Laba diena, Ernestai,
dėkojame už atsiliepimą!
Pirkau lovą matobaldaiplius.lt. Parduotuvėje turimos lovos apmušalų spalvos netiko todėl nusprendžiau pirkti pagal užsakymą. Paskambinus nurodytu telefonu gavau labai išsamią konsultaciją apie audinius ir spalvas, kurias galiu išsirinkti. Labai patiko konsultantės bendravimas ir noras padėti. Taip pat gavau audinių pavyzdžių nuotraukas el. paštu. Buvau informuotas, kad lovos pristatymas gali užtrukti. Taip ir nutiko, tačiau su manimi susisiekė konsultantė, atsiprašė ir informavo apie susidariusią situaciją dėl vėlavimo. Priežastys buvo suprantamos, bet daug papildomai laukti nereikėjo (apie porą savaičių) ir lova jau puošia butą. Dėkoju už puikią konsultaciją ir malonų aptarnavimą. Manau, kad ateityje apsipirksiu dar kartą.
Laba diena, Gabriele,
atsiprašome Jūsų už šią nemalonią situaciją mūsų įmonėje.
Deja, bet mes ne visada galime nustatyti tikslią pristatymo datą, kol baldai dar nėra mūsų sandėlyje. Bet nepateisiname nemandagaus elgesio su mūsų klientais, stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.
Dėkojame už komentarą, nes iš nesėkmingų situacijų galime pasimokyti ir kitą kartą būti atidesniais.
Ačiū už atsakymą, po pusės metų…
Labai geras pavyzdys to, kaip greitai dirbama šioje įmonėje.
Laba diena, gruodžio 17 parsivežėm užsakytus baldus dviejų dalių. Viena dalis, komoda buvo ne tokios spalvos. Gruodžio 20d. pasiskambinom į garantinį aptarnavimą. Pažadėjo gruodžio 22 pasiimti komodą, bet iki šios dienos nepasiėmė. Butas dviejų kambarių ir mažai vietos, komodos pokai trukdo. Abejingumas ar atidėliojimas darbuotojų stebina.
Laba diena, ponia Violeta,
labai apgailestaujame, kad teko nerimauti. Bet mes sutartą dieną buvome atvykę pas Jus, bet nieko nebuvo namuose.
Taip pat skambinome daug kartų, o Jūs nekėlėte telefono ir neperskambinote.
Patariu gerai pagalvoti prieš perkant šioje įmonėje.
Pirkome svetainės kampą. Pasirašėm sutartį, sumokėjom avansą.
Pasakė taip, terminas iki 3mėn. ir sutartį taip parašyta 60-90 dienų.
Praėjus beveik 4mėn. skambinam pasiteirauti, kada bus kampas.
Nieko nežino, nieko pasakyti pagal vardą pavardę negali, reikia sutarties nr.
Šeštadienį su sutartimi nuvažiuojam į patį baldų saloną, nieko pasakyti negali, nes savaitgalis ir nėra tos vadybininkės kuri užsakinėjo prekę. Pažada paskambinti pirmadienį.
Paskambina ir pasako, kad pasakyti nieko negali... kita savaitę parvažiuoja mašina su prekėmis ir reikia pažiūrėti ar ten bus mūsų kampas ar ne... laukiam kitos savaitės.
Pasiskambinam, pasako, kad prekė grįžo ir po poros dienų paskambins iš sandėlio.
Žinoma niekas neskambina ir sav. pabaigoje mes ir vėl skambiname patys.
Atsakymas: aš nieko nežinau, skambinkit į sandėlį, aš už juos neatsakau...
Suprantu prekės vėluoja ir visko joms gali nutikti, bet prekės reikia ieškoti, prašyti ir išsireikalauti.
Aptarnavimas tai, , super 10 balų``...
Laba diena, Gabriele,
atsiprašome Jūsų už šią nemalonią situaciją mūsų įmonėje.
Deja, bet mes ne visada galime nustatyti tikslią pristatymo datą, kol baldai dar nėra mūsų sandėlyje. Bet nepateisiname nemandagaus elgesio su mūsų klientais, stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.
Dėkojame už komentarą, nes iš nesėkmingų situacijų galime pasimokyti ir kitą kartą būti atidesniais.
Laba diena, gruodžio 17 parsivežėm užsakytus baldus dviejų dalių. Viena dalis, komoda buvo ne tokios spalvos. Gruodžio 20d. pasiskambinom į garantinį aptarnavimą. Pažadėjo gruodžio 22 pasiimti komodą, bet iki šios dienos nepasiėmė. Butas dviejų kambarių ir mažai vietos, komodos pokai trukdo. Abejingumas ar atidėliojimas darbuotojų stebina.
Patariu gerai pagalvoti prieš perkant šioje įmonėje.
Pirkome svetainės kampą. Pasirašėm sutartį, sumokėjom avansą.
Pasakė taip, terminas iki 3mėn. ir sutartį taip parašyta 60-90 dienų.
Praėjus beveik 4mėn. skambinam pasiteirauti, kada bus kampas.
Nieko nežino, nieko pasakyti pagal vardą pavardę negali, reikia sutarties nr.
Šeštadienį su sutartimi nuvažiuojam į patį baldų saloną, nieko pasakyti negali, nes savaitgalis ir nėra tos vadybininkės kuri užsakinėjo prekę. Pažada paskambinti pirmadienį.
Paskambina ir pasako, kad pasakyti nieko negali... kita savaitę parvažiuoja mašina su prekėmis ir reikia pažiūrėti ar ten bus mūsų kampas ar ne... laukiam kitos savaitės.
Pasiskambinam, pasako, kad prekė grįžo ir po poros dienų paskambins iš sandėlio.
Žinoma niekas neskambina ir sav. pabaigoje mes ir vėl skambiname patys.
Atsakymas: aš nieko nežinau, skambinkit į sandėlį, aš už juos neatsakau...
Suprantu prekės vėluoja ir visko joms gali nutikti, bet prekės reikia ieškoti, prašyti ir išsireikalauti.
Aptarnavimas tai, , super 10 balų``...
Apsipirkau www.matobaldai.lt svetainėje, labai patiko konsultantės bendravimas. Padėjo išsirinkti baldus tinkamus augintiniams. Turiu katę, kuri mėgėja pagaląsti nagučius. Konsultantei papasakojus ko ieškome, man maloniai paaiškino iš kokių audinių reikėtų rinktis, kad ilgai tarnautų net ir kartais padraskomi. Nors laukti reikėjo netrumpai, bet su terminais supažindino iš kart ir tikrai džiaugiames gavę gražius, prabangius baldus. Katytei taip pat nauji minkšti baldai labai patinka ir ant jų saldžiai miega :)
Jokio kriminalo. Uzsakyta birzelio 22. Kurjeris pristate liepos 23. Atvaziavo kaip buvo uzsakyta. Batkos pagaminti baldai.
Aptarnavimas puikus, užsisakiau internetinėje parduotuvėje, mane informavo, kad baldų reikės laukti iki 2 mėnesių, tačiau jau po mėnesio pranešė, kad galiu juos atsiimti. Esu patenkintas užsakymo įvykdymo greičiu, kaina ir baldų kokybe.
Uzsisakiau komplekta kovo pabaigoje, o po to perskaiciau komentus. Aisku issigandau, kad neatvez (baldai is Baltarusijos), visi zinom kokie dabar santykiai su ta salim. Taciau birzelio 9 d. baldai atkeliavo. Taip kad viskas laiku ir tvarkingai. Esu patenkintas. Sekmes.
Uzsisakem svetaines baldus, terminas buvo nuo menesio iki dvieju.Atveze po menesio, viskas puikiai susirinko, esam patenkinti rekomenduoju
Noriu labai nuoširdžiai padėkoti MATO baldams už nerealiai gerą konsultaciją, super greitą prekės pristatymą ir labai kokybišką prekę. Tikrai ačiū
Siaubas.
Sofa-lova, kuri, turejo tarnauti, bent jau penkmetį, sugriuvo visiskai, po keturi metu.
Visiskas lauzas
Pirkau iš Mato baldų rimtą svetainės baldų komplektą (2500E).
Jokių problemų, užsakiau, pranešė, kad baldai yra, sumokėjau, atvežė, baldai tvarkoje, ačiū.
Jonas.
Mato Balduose Urmo bazeje Kaune dar 2020 rugpjūčio mėnesį užsakiau lovą. Ten dirbanti Vilma Mikutienė pasakė kad lova bus pagaminta po mėnesio. Sumokėjau ir 100 eurų avanso. Ir tik vėliau sutartyje pamačiau kad įrašyta jog baldai pristatomi per 60 - 90 darbo dienų. Beliko tik laukti... Vėliau jau gal po dviejų trijų mėnseių nuėjau į Mato Baldus tai Vilma Mikutienė pasakė kad jau greitai bus lova pagaminta o kad vėluojama aišku kalta Corona. Šiandien jau 2021 sausio 19 d. ir telefonais ant sutarties net niekas neatsako..
Kitaip nei A********S šitos firmos Mato Baldai nepavadinsi. Niekad nebūčiau užsakinėjes baldų jei būčiau žinojęs kad jie taip apgaudinėja žmones..
Labai esame patenkinti operatyviu užsakytos prekės pristatymu- penktadienį užsakėme, antradienį jau gavome. Ačiū šios įmonės vadybai už puikų klientų aptarnavimą, o dar ypatingai per prieššventinį piką, kai net nesitiki begauti prekę per tokį trumpą laiką. Ir prekės kokybė gera. Dar kartą dėkui !
Pritariu visiems, kurie nukentėjo užsisakydami baldus šioje kontoroje (kitaip nepavadinsi).
Ateityje apeisiu parduotuves su iškaba Mato baldai. Ir visiems rekomenduoju tai daryti.
Melagiai dėl prekių terminų pristatymo. Svarbu pažadėti ir pasiimti pinigus, o paskui jau kliento reikalas kada prekė jį pasieks. Ir visą kaltę verčia gamintojui, nors patys žino, kad klaidingai pasakė užsakymo terminą.
Pasirašydami sutartį pažiūrėkit, kad užsakymas per 60-90 dienų. Netikėkit jų pasakomis apie 5 sav. nes 90 d. yra pats tikriausias laikas.
Rekomendacija: BĖKITE NUO ŠIOS VIETOS KUO TOLIAU! Trumpas vertinimas: parduotuvė, nevykdanti jokių savo įsipareigojimų, pardavėjos, neturinčios jokio supratimo apie mandagų ir kokybišką klientų aptarnavimą, bei vadovai, kuriems visiškai nerūpi jų veiklos kokybė.
Labai trumpai apie tikrai spalvingą patirtimis užsakymo eigą: užsisakėme baldus 2020 m. rugpjūčio 1 d. tačiau gruodžio 18 d. jų vis dar neturime ir net nežinome, kada jų laukti. Pradėjus ieškoti savo užsakymo dar spalio mėnesį, pradžioje sulaukėme melo „dar palaukime, tuoj turi atvykit“, po dar poros savaičių sužinojome, kad tokių baldų, kaip užsakėme, nepagamins o ir užsakyti tai, ko norime, jau negalime. Šiaip ne taip radus sprendinį gavome pažadus, kad tikrai greit mūsų situacija bus išspręsta. Po atnaujinto užsakymo vėl praėjo 5 savaitės, jokios informacijos nėra, apie gamybos ir proceso eigą pardavėjos neinformuoja, o visi sutartyje nurodyti maksimalūs baldų pristatymo terminai jau praėję. Visame baldų paieškos procese turėjome patys nuolat skambinti ir klausti apie savo užsakymo eigą, susidurti su daugybe melo (buvome netgi pakviesti apžiūrėti baldų, kurių iš tiesų net nėra ir nebuvo) ir visišku ignoravimu, nes prašėme vadovų su mumis susiekti net keletą kartų. Situaciją planuojame spręsti ir su vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir, jei reikės, teisminių procesų pagalba. Labai gailimės tik to, kad nepaskaitėme internete esančių komentarų apie šią vietą.
Užsisakėm sofa iš ekspozicijos-laukėme kada praneš, kad galėtume ją pasiimti, nes neva dėl esamos situacijos (covid virusinės infekcijos)sienos uždarytos ir įmonė neturi ką dėti į ekspoziciją.Laukėme dvi savaites jokių žinių-galiausiai likome be savo senosios sofos ir nuvykau pasiteiraut kada galėtume ją pasiimti-susitarėme, kad sofa bus išardyta ir supakuota atsiėmimui kitos sav.pirmadienį.Išaušo pirmadienis vyras išsinuomavo autobusiuką, atsiprašė iš darbo ir nuvyko atsiimti sofos ir spėkit ji buvo nesupakuota-neišardyta-buvo pasakyta, kad žmogus, kuris turėjo atlikti šį darbą tiesiog neatvyko į jį. Nebuvome informuoti. Sakė ko čia atvykote iš viso vyrui, lyg nežinodami, kad buvo susitarta.Tada vyras paprašė duoti atsuktuvą, kad pats išsiardytų mūsų sofą. Ir to neturėjo. Galiausiai patys (vyras su draugu) išsiardė susipakavo ir išsivežė. Aptarnavimas pasibaisėtinas. Klausimas tada kyla ir dėl baldų kokybės jei tokia įmonės politika. Liaudiškai tariant, , š*******o kontora, ,.
Panašu, kad įmonės elgsena nesikeičia, klientams žada, kad baldus pristatys per 5-6 savaites, bet gali būti ir greičiau. O sutartyje nurodo, kad pristatys per 60-90 darbo dienų, tai yra 4 mėnesius. Įmonės politika yra klientų klaidinimas, nes ko gero išgirdę teisybę, klientai apsisuktų ant kulno ir išeitų. Netikėkite darbuotojais, jiems svarbu prakišti prekę, o paskui siūlo skambinti kas savaitę, nes šiuo metu nieko pasakyti negali. Atsargiai :)
Żmonės nebandykit užsisakinėt iš šitos šaraškinos kontoros nieko. Užsakiau minkšta kampa.birželio mėnesį Pagal zodini susitarimą turėjo atvežti po 8savaičių praėjo dešimt. Bet prie komplekto nebuvo įdėtas fotelis. Prieš šešias savaites sakė kad atvež už keturių. Šiandieną susisiekus pareiškė jų direktorė kad nieko nežino. Galiausiai kazkokia vadybininkė susisiekė ir pareiškė kad bus už dviejų savaičių. Kaltina gaminyojus kad jie neįdėjo. Bet manau kvaiša jų pardavėja iš urmo bazės blogai supildė užsakymo lapą. Kadangi praėjo daugiau nei šimtas dienų teks kreiptis pradžiai į vartotojų teises ir policiją dėl vagystės. Nes pinigai paimti o prekės nėra
Galiu pasidalinti nemalonia patirtimi. Pirkta iš Urmo bazės padalinio Kaune.
1. Apgavo kad baldas bus po mėnesio ilgiausiai 5sav. Atvyko po beveik 9sav. Pasirodo to skyriaus vadovė Vilma M. ne man vienam melavo pristatymo terminą. Tą išsiaiškinau po 1, 5 mėnesio, kai norėjau sužinoti kur mano baldas ir telefonu atsiliepė kita kolegė. Aišku aš, kaip ir dauguma perkančių baldus nesigilinau į sutarties tekstą, kuriame parašyta pristatymas per 60-90 dienų. Tad teisiškai prisikabint nėra kaip, o žmogiškumo ir teisybės versle sunkiai aptiksi.
2. Pristatymo problemos. Melagių kontora. Paskambino iš sandėlio, suderinome laiką 14.30-15.00. Jau po trijų skambinu į sandėlį, ten sako 14.15 pasikrovė jau kelyje. Iki 15.50 skambinau dar tris kartus, tik iš trečio karto pakėlė ragą. Pasakė, kad mieste daug remonto darbų ir jis fūros nevairuoja. Laukiu. Kelios minutės po keturių skambina vairuotojas ir sako, kad jau atvažiavo į sandėlį pasikrauti man skirto baldo ir ar būsiu namie. Man pirmam dabar veš. Sandėlis sakė kad 14.15 jau pasikrovė!? Atvežė po 17val.
Maža to atsivežė pagalbinį kuris baldo nuo žemės nepakelia. Pats turėjau padėt. Baldo pakuotė baisi dulkėta kojos aptrintos. Matyt ir sandėlyje buvo mėtoma stumdoma gi ne nuosava. Nešėjai nesaugojo nei baldo nei laiptinės. Subraižytos lauko durys ir buto vidinės, nulaužtas signalizacijos daviklis. Esmė, kad jie nesigaudo baldo gabarituose. Pats išėmiau duris, kai pamačiau kad bando per jėgą sugrūst. Gaila pavėlavau, nes jos jau subraižytos. Jiems dzin, juk čia laiptinės durys tik. Po nepavykusio įgrūdimo per buto duris pasiūliau nuimti vieną detalę ir tik tada baldas papuolė į svetainę. Laimė baldas tvirtas pasitaikė ir apart nubraižytų kojų, defektų daugiau neaptikau.
Baldų gal jie ir turi neblogų, bet su tokiu aptarnavimu biznio nepadarysi..
Norėčiau labai padėkoti UAB Laustiga įmonės vadovei už greitą, profesionalų problemos sprendimą, geranorišką, supratingą požiūrį į pirkėją, malonų bendravimą. Kiek žinau vadovė neseniai dirbanti, jauna specialistė.
Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakiau SLEEP WELL čiužinius. Čiužiniai kokybiški, gavau laiku, bet iškilo problema su matmenimis.
Urmo bazė, baisu, užsisakėm kampa, vietoj dviejų dienų, per kurias žadėjo pristatyti į bazę laukėm savaitę, negana to, parsivežus kampa ir jį išpakavus, pamatėm, kad visos kojos tiesiog išlūžusios, atsilupiąs net šonų laminatas (jai leis, dadėsiu ir foto viso šio naujo daigto grožio..ir finalas, geriausiu atveju atsiveš jų meistras ilgesnius varžtus ir prisuks kojas, tai buvo viskas ką jie galėjo pasiūlyti, arba rašyti į defektų skyrių ir laukti nuo 60iki90dienų, ką jie nuspres, tokiu atveju jie palieka tau tą sulūžusią lovą iki kol tą tavo pretenziją jie nagrinės
Dėkojame "Mato baldai" kolektyvui už malonų aptarnavimą, supratimą ir geranoriškumą padedant išspręsti mūsų problemą.
Kovo pradžioje užsisakėme minkšta kampą. Audinį baldui išsirinkome su konsultanto pagalba iš parduotuvėje esančių pavizdžių gabaliukų. 2020.04.24 gavome prekę. Nusivylėme, kadangi spalva netiko prie mūsų interjero. Galvojome, kad gamintojo klaida. Poros dienų laikotarpyje įmonė atsiuntė atstovą defektui nustatyti. Jis atsivežė audinio spalvų paletę. Paaiškėjo, kad tai ta pati spalva, kurią užsisakėme. Mūsų prašymu, įmonė sutinko baldą priimti atgal ir suteikė galimybę užsisakyti kito audinio kampą.
Nuoširdus AČIŪ! Nesuklydome pasirinkę "Mato baldus"
2020-02-21 Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakėme sofą. davėme avansą ir laukėme prekės, nes karantinas ir
Covid 19 pandemija yra visų bendra bėda. Vakar, 2020-04-23 darbuotojai sofą atvežė, paprašius-surinko ir pabaigoje pamatė, kad nėra įdėta varžtų sofos porankių tvirtinimui. Dėl to patarė kreiptis į sandėlį. Paskambinau, mandagiai išklausė ir patarė kreiptis į defektų skyriaus darbuotoją, Paskambinau, vangiu tonu sulaukiau klausimo, kaip aš įsivaizduoju pagalbą mano atveju. Pasakiau, kad sumokėjus bendroje sumoje 500 eurų, tikiuosi, kad man bus atvežti varžtai ir baigtas sofos rinkimas. Išgirdau pasiūlymą atsiųsti pirkimo sutarties kopiją ir ragelis buvo padėtas. Kopiją nusiunčiau. Rezultatas-0. Šiandien vyras po darbo važiuos į "senukus" ieškoti tinkamų varžtų. Išvada-niekada nieko šioje įstaigoje nepirksiu, visiems draugas ir kolegoms patarsiu tą patį.
Laba diena, Rita,
Atsiprašome, kad teko sofos laukti ilgiau, nei buvo numatyta. Tačiau transportas, dėl paskelbto karantino Lietuvoje, buvo sutrikęs ir todėl buvo sudėtingiau laiku pristatyti baldus ne vienam klientui.
Dėl darbuotojo, kuris laiku nespėjo Jums atsakyti į laišką ir suteikti Jums reikiamą pagalbą, labai apgailestaujame. Stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.
Ačiū už komentarą, mums rūpi Jūsų nuomonė ir stengiamės tobulėti!
2020-02-21 Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakėme sofą. davėme avansą ir laukėme prekės, nes karantinas ir
Covid 19 pandemija yra visų bendra bėda. Vakar, 2020-04-23 darbuotojai sofą atvežė, paprašius-surinko ir pabaigoje pamatė, kad nėra įdėta varžtų sofos porankių tvirtinimui. Dėl to patarė kreiptis į sandėlį. Paskambinau, mandagiai išklausė ir patarė kreiptis į defektų skyriaus darbuotoją, Paskambinau, vangiu tonu sulaukiau klausimo, kaip aš įsivaizduoju pagalbą mano atveju. Pasakiau, kad sumokėjus bendroje sumoje 500 eurų, tikiuosi, kad man bus atvežti varžtai ir baigtas sofos rinkimas. Išgirdau pasiūlymą atsiųsti pirkimo sutarties kopiją ir ragelis buvo padėtas. Kopiją nusiunčiau. Rezultatas-0. Šiandien vyras po darbo važiuos į "senukus" ieškoti tinkamų varžtų. Išvada-niekada nieko šioje įstaigoje nepirksiu, visiems draugas ir kolegoms patarsiu tą patį.
Minimumai ant sutarciu, visa kita nurodyta, kaip priedai. Sekmes.
Laba diena,
priedai yra mokami darbuotojams, nes norime Jus motyvuoti dirbti kokybiškiau. Juk nuo tik Jūsų pačių priklauso atlyginimas, mes neribojame Jūsų galutinės gaunamos sumos. Mūsų tikslas, kad Jūs kuo daugiau uždirbtumėte.
Šiandien 2019.11.14 teko lankytis Mato balduose esančiuose urmo bazėje. Aptarnavimu likome pakraupę.atvažiavę pasiteirauti kur užstrigo mūsų užsakyti baldai, likome išvadinti ereliais ir žadėjo iškviesti apsauga... Darbuotoja teigė kad ji baldų negamina ir aiškintis privalome patys. Paprašius vadovo tel. Numerio atsakymas buvo neigiamas. Paprašius grąžinti pinigus atsakymas taip pat buvo neigiamas. Išvažiavome nieko nepešę, bet paskambinus įmonės vadovui reikalai iškart pajudėjo....
Laba diena,
Ačiū Jums už komentarą - mums rūpi Jūsų nuomonė ir stengiamės tobulėti. Mums svarbu, kad klientai liktų patenkinti.
Labai apgailestaujame už susiklosčiusią nemalonią situaciją, pasistengsime, kad ateityje daugiau tokių atvejų nepasikartotų. Svarbiausia, kad situacija išsisprendė teigiamai ir gavote pirktus baldus. Dar kartą labai atsiprašome.
Prieš porą mėnesių pirkome du išskleidžiamus fotelius vaikams miegoti. Vienas fotelis užstrigo, nepavyksta ištiesti. Skambiname kokybės vadybininkui, paaiškiname problemą. Paskiria dieną kada galės apžiūrėti sugedusį baldą (po dviejų savaičių). Ateina sutarta data, laukiu, kaip tarėmės, skambučio suderint atvykimo laiką. Neiškentes pats skambinu, pasirodo viskas pamiršta, sutariame kitą apsilankymo datą. Atvažiuja vadybininkas, apžiūri, pavart, o pačiupinėja, niekas neaišku, pažada problemą perduoti gamintojui. Laukiu gamintojo skambučio keletą dienų. Vėl skambinu Laustigos kokybės vadybininkui, prašau gamintojo kontaktų, pažada atsiųsti.Pokeleto dienų kontaktų dar negaves, vėl skambinu, išgaunu gamintojo įmonės pavadinimą. Susirandu kontaktus, skambinu gamintojui, tas teigia jokių laiškų negaves. Pasiūlau jam pačiam susisiekti su Laustiga ir tarpusavyje išsiaiškinti. Vis dar laukiu, praėjo beveik mėnesis, dukra miegoti vyksta pas gimines (senąsias lovas utilizavome). Tai įdomu, kiek laiko truks remontas, jeigu defekto nustatymui mėnesio reikia?
Šiandien 2019.11.14 teko lankytis Mato balduose esančiuose urmo bazėje. Aptarnavimu likome pakraupę.atvažiavę pasiteirauti kur užstrigo mūsų užsakyti baldai, likome išvadinti ereliais ir žadėjo iškviesti apsauga... Darbuotoja teigė kad ji baldų negamina ir aiškintis privalome patys. Paprašius vadovo tel. Numerio atsakymas buvo neigiamas. Paprašius grąžinti pinigus atsakymas taip pat buvo neigiamas. Išvažiavome nieko nepešę, bet paskambinus įmonės vadovui reikalai iškart pajudėjo....
Pirkome lova uz 600 eur.kuri suluzo po 3 savaiciu miegojimo, Praseme, kad pasiimtu lova ir grazintu pinigus. Na bet - NE, sako gaminsim detale, laukite, jau antras menuo i pabaiga eina. Kreipemes pagalbos i vartotoju teises. Norime atgauti pinigus ir daugiau NIEKADA netureti jokiu reikalu su sia imone.
Mato baldu komlektas Olaf blogiausias mano pirkinys.Fotelis sulžo atsisedus trečia karta del labai netvirtos konstrukcijos.
Kreipiausi i baldu salona sake parasyti i el. pašta [email protected]
Sveiki, pirkome baldus gegužės mėn.Esame nusivylę, pradėjo girgždėti sofa, is fotelio apačios byra rudys, nes surūdyjusios spyruoklės, be to sofa nepatogi naudoti kiekvienai dienai, nes išlankstymo tipas kaip raskladūškės, reikia patraukti visus baldus i šoną, foteliai reglaineriai, pasirodo išssitiesia taip, kad vos negulėti gali, ko pardavėjos nepasakė, labai mažai info buvo suteikta, būtume tokių baldų tikrai nepirkę, nes kambarys per mažas tokiems.Paskambinom i Mato baldus, kad esame nepatenkinti, sake laukti brokų meistro, laukiam jau antrą savaitę.Brokų meistras manau čia niekuom nepadės, tiesiog reikia keisti baldus i kitus.Žodžiu kantrybė jau senka, laukiam meistro.
Esu labai nusivylęs šia įmone. Pirkome nestandartinę lovą, grotelių tvirtinimo lentelės pritvirtintos per toli. Susisiekiau su defektų vadybininku, atvažiavo į namus ir pasakė, kad reikės laukti apie du mėnesius arba išsitaisyti pačiam, nes sandėlyje nėra kitų grotelių. Gerai, pasitaisiau aš tas lenteles. Apverčiu lovą norėdamas prikalti patalynės dėžės plokštes, o tos plokštės per mažos. Vėl rašau defektų vadybininkui, tas sako perduosiu gamyklai. Ir apie dvi savaites nei iš jo nei iš gamyklos jokių žinių. Pagaliau Spalio 30d. skambina iš gamyklos, sutarėm, kad plokštes atveš į parduotuvę „Baldų bazė“ Urmo miestely, po kelių dienų nuvažiuoju į parduotuvę, o ten jų nėra, sako kai bus - paskambins. Na gerai, laukiu. Galiausiai Lapkričio 16 d. nuvažiuoju į sandėlį Šančiuose ir iš ten pasiimu plokštes, o ne iš parduotuvės. Dabartinis defektų vadibininkas į el. laiškus visai neatsako, nors sakė mato laiškus. Patarčiau nepirkti jokių baldų čia. Labai kompetetingi baldų brokuotojai.
Labai puikus pirkeju aptarnavimas ir baldu kokybe nepriekaistinga. Dziaugemes pasirinke Mato Baldus!
Labai labai nusivyliau! Esu žmogus kuris visada visose situacijose ieško kaip tai pateisint, bet neteist žmogaus, bet čia jau nebenormalu. Pirmas pirkinys - gaminuosi nestandartą (dvigulę lovą) laukiu mėnesį gaunu standartą. Paskambinu ir ką... Gaunu gamintojo nr. Nemanau kad aiškintis su jais yra mano reikalas na bet aiškinuosi, vis dėl to už nestandartą reikia susimokėti daugiau. Bet dėja jie taip ir nesugebėjo man atvešti mano atlošo nors garantavo, kad jis yra.
Antras kartas, perku ne aš o tėvai. Užsisako kantrei laukia nurodytą laika, paskambina ir darbuotojas patvirtina kad prekė jau sandėlyje. Išsinuomuojam mašina, paskambinam pasitikslinti ar negali atvest į parduotuvę ar būtinai reikia į sandėlį ir.... Pasirodo prekės niekur nėra... Dingo
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
R. Ežerskienė apie skaitmenizaciją ir bankų platinamą draudimą: "Atėjo laikas inovacijoms"
Bankai, kaip neatsiejama šiuolaikinio gyvenimo dalis, nuolatos siekia patenkinti besikeičiančius savo klientų lūkesčius. Dėl šios priežasties finansų bendrovės itin daug dėmesio skiria dar per...

Skaitmeninė teisės sektoriaus transformacija: nuo popierinių sutarčių iki el. parašo
Sparčiai besivystančios technologijos nūdienos visuomenėje keičia daugelį sričių. Teisės sektorius – ne išimtis. Tradicinės, popierinės sutartys ir dokumentų pasirašymas jau kurį laiką nuklojęs...

Technologijos muziejuose padeda moderniai ir patraukliai papasakoti istoriją
Pastaruoju metu stebimas vis glaudesnis ryšys tarp technologijų ir meno. Daugelis menininkų pasikliauja technologijomis norėdami perteikti savo kūrybą ir idėjas. Ne išimtis ir muziejai, tokie kaip...
Didziausios ANTIrekomendacijos siai saraskinu kontorai. Sofa ir foteli uzsisakeme praeitu metu rugpjucio menesi, tikedamiesi, kad sausi, keldamiesi i naujus namus, jau jas GARANTUOTAI turesim. Sutartyje terminas buvo nurodytas 3 menesiai, gruodi patys pradejo ieskoti sofos ir fotelio, sake GREIT bus Lietuvoje. Pries Kaledas pazadejo atvezti baldus, laukiame. Skambutis is kurjerio, kad negali pristatyti, nes neidejo fotelio, atves kita diena. Sutikome. Tada skambina is sandelio, kad fotelis yra, atves kita diena. Vel ta kita diena skambina kurjeris, kad negali atvezti nes truksta sofos dalies. Pasirodo pagamino foteli ir puse sofos dalies :) issiderejome nuolaida uz moraline zala ir laukima. Laukiame visa sausi. laukeme vasari (nuo rugpjucio menesio galo), kol galiausiai nusipirkome kitur sofa is ekspozicijos ir pateikeme rasta kad norime susigrazinti pinigus, tai vienintelis pliusas, kad jie buvo grazinti. Sugaisome daug brangaus laiko, nervu, negavome prekes kurios norejome. Bekite nuo Mat baldu kuo toliau, ypatingai kas susije su uzsakymais ir butent Urmo bazes parduotuve.