VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Laustiga, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Laustiga

Atsiliepimai apie Laustiga, UAB

Mato baldai

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Laustiga, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Galiu pasidalinti nemalonia patirtimi. Pirkta iš Urmo bazės padalinio Kaune.
1. Apgavo kad baldas bus po mėnesio ilgiausiai 5sav. Atvyko po beveik 9sav. Pasirodo to skyriaus vadovė Vilma M. ne man vienam melavo pristatymo terminą. Tą išsiaiškinau po 1, 5 mėnesio, kai norėjau sužinoti kur mano baldas ir telefonu atsiliepė kita kolegė. Aišku aš, kaip ir dauguma perkančių baldus nesigilinau į sutarties tekstą, kuriame parašyta pristatymas per 60-90 dienų. Tad teisiškai prisikabint nėra kaip, o žmogiškumo ir teisybės versle sunkiai aptiksi.
2. Pristatymo problemos. Melagių kontora. Paskambino iš sandėlio, suderinome laiką 14.30-15.00. Jau po trijų skambinu į sandėlį, ten sako 14.15 pasikrovė jau kelyje. Iki 15.50 skambinau dar tris kartus, tik iš trečio karto pakėlė ragą. Pasakė, kad mieste daug remonto darbų ir jis fūros nevairuoja. Laukiu. Kelios minutės po keturių skambina vairuotojas ir sako, kad jau atvažiavo į sandėlį pasikrauti man skirto baldo ir ar būsiu namie. Man pirmam dabar veš. Sandėlis sakė kad 14.15 jau pasikrovė!? Atvežė po 17val.
Maža to atsivežė pagalbinį kuris baldo nuo žemės nepakelia. Pats turėjau padėt. Baldo pakuotė baisi dulkėta kojos aptrintos. Matyt ir sandėlyje buvo mėtoma stumdoma gi ne nuosava. Nešėjai nesaugojo nei baldo nei laiptinės. Subraižytos lauko durys ir buto vidinės, nulaužtas signalizacijos daviklis. Esmė, kad jie nesigaudo baldo gabarituose. Pats išėmiau duris, kai pamačiau kad bando per jėgą sugrūst. Gaila pavėlavau, nes jos jau subraižytos. Jiems dzin, juk čia laiptinės durys tik. Po nepavykusio įgrūdimo per buto duris pasiūliau nuimti vieną detalę ir tik tada baldas papuolė į svetainę. Laimė baldas tvirtas pasitaikė ir apart nubraižytų kojų, defektų daugiau neaptikau.
Baldų gal jie ir turi neblogų, bet su tokiu aptarnavimu biznio nepadarysi..
Atsakyti
Norėčiau labai padėkoti UAB Laustiga įmonės vadovei už greitą, profesionalų problemos sprendimą, geranorišką, supratingą požiūrį į pirkėją, malonų bendravimą. Kiek žinau vadovė neseniai dirbanti, jauna specialistė.
Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakiau SLEEP WELL čiužinius. Čiužiniai kokybiški, gavau laiku, bet iškilo problema su matmenimis.
Atsakyti
Urmo bazė, baisu, užsisakėm kampa, vietoj dviejų dienų, per kurias žadėjo pristatyti į bazę laukėm savaitę, negana to, parsivežus kampa ir jį išpakavus, pamatėm, kad visos kojos tiesiog išlūžusios, atsilupiąs net šonų laminatas (jai leis, dadėsiu ir foto viso šio naujo daigto grožio..ir finalas, geriausiu atveju atsiveš jų meistras ilgesnius varžtus ir prisuks kojas, tai buvo viskas ką jie galėjo pasiūlyti, arba rašyti į defektų skyrių ir laukti nuo 60iki90dienų, ką jie nuspres, tokiu atveju jie palieka tau tą sulūžusią lovą iki kol tą tavo pretenziją jie nagrinės
Atsakyti
Dėkojame "Mato baldai" kolektyvui už malonų aptarnavimą, supratimą ir geranoriškumą padedant išspręsti mūsų problemą.
Kovo pradžioje užsisakėme minkšta kampą. Audinį baldui išsirinkome su konsultanto pagalba iš parduotuvėje esančių pavizdžių gabaliukų. 2020.04.24 gavome prekę. Nusivylėme, kadangi spalva netiko prie mūsų interjero. Galvojome, kad gamintojo klaida. Poros dienų laikotarpyje įmonė atsiuntė atstovą defektui nustatyti. Jis atsivežė audinio spalvų paletę. Paaiškėjo, kad tai ta pati spalva, kurią užsisakėme. Mūsų prašymu, įmonė sutinko baldą priimti atgal ir suteikė galimybę užsisakyti kito audinio kampą.
Nuoširdus AČIŪ! Nesuklydome pasirinkę "Mato baldus"
Atsakyti
Rita 2020-04-24 07:57:11
2020-02-21 Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakėme sofą. davėme avansą ir laukėme prekės, nes karantinas ir
Covid 19 pandemija yra visų bendra bėda. Vakar, 2020-04-23 darbuotojai sofą atvežė, paprašius-surinko ir pabaigoje pamatė, kad nėra įdėta varžtų sofos porankių tvirtinimui. Dėl to patarė kreiptis į sandėlį. Paskambinau, mandagiai išklausė ir patarė kreiptis į defektų skyriaus darbuotoją, Paskambinau, vangiu tonu sulaukiau klausimo, kaip aš įsivaizduoju pagalbą mano atveju. Pasakiau, kad sumokėjus bendroje sumoje 500 eurų, tikiuosi, kad man bus atvežti varžtai ir baigtas sofos rinkimas. Išgirdau pasiūlymą atsiųsti pirkimo sutarties kopiją ir ragelis buvo padėtas. Kopiją nusiunčiau. Rezultatas-0. Šiandien vyras po darbo važiuos į "senukus" ieškoti tinkamų varžtų. Išvada-niekada nieko šioje įstaigoje nepirksiu, visiems draugas ir kolegoms patarsiu tą patį.
Laba diena, Rita,

Atsiprašome, kad teko sofos laukti ilgiau, nei buvo numatyta. Tačiau transportas, dėl paskelbto karantino Lietuvoje, buvo sutrikęs ir todėl buvo sudėtingiau laiku pristatyti baldus ne vienam klientui.
Dėl darbuotojo, kuris laiku nespėjo Jums atsakyti į laišką ir suteikti Jums reikiamą pagalbą, labai apgailestaujame. Stengsimės, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.

Ačiū už komentarą, mums rūpi Jūsų nuomonė ir stengiamės tobulėti!
Atsakyti
2020-02-21 Urmo bazės "Mato baldų" parduotuvėje užsisakėme sofą. davėme avansą ir laukėme prekės, nes karantinas ir
Covid 19 pandemija yra visų bendra bėda. Vakar, 2020-04-23 darbuotojai sofą atvežė, paprašius-surinko ir pabaigoje pamatė, kad nėra įdėta varžtų sofos porankių tvirtinimui. Dėl to patarė kreiptis į sandėlį. Paskambinau, mandagiai išklausė ir patarė kreiptis į defektų skyriaus darbuotoją, Paskambinau, vangiu tonu sulaukiau klausimo, kaip aš įsivaizduoju pagalbą mano atveju. Pasakiau, kad sumokėjus bendroje sumoje 500 eurų, tikiuosi, kad man bus atvežti varžtai ir baigtas sofos rinkimas. Išgirdau pasiūlymą atsiųsti pirkimo sutarties kopiją ir ragelis buvo padėtas. Kopiją nusiunčiau. Rezultatas-0. Šiandien vyras po darbo važiuos į "senukus" ieškoti tinkamų varžtų. Išvada-niekada nieko šioje įstaigoje nepirksiu, visiems draugas ir kolegoms patarsiu tą patį.
Atsakyti
Dirbus 2019-05-27 20:36:57
Minimumai ant sutarciu, visa kita nurodyta, kaip priedai. Sekmes.
Laba diena,
priedai yra mokami darbuotojams, nes norime Jus motyvuoti dirbti kokybiškiau. Juk nuo tik Jūsų pačių priklauso atlyginimas, mes neribojame Jūsų galutinės gaunamos sumos. Mūsų tikslas, kad Jūs kuo daugiau uždirbtumėte.
Atsakyti
Žvikas 2019-11-15 16:04:12
Šiandien 2019.11.14 teko lankytis Mato balduose esančiuose urmo bazėje. Aptarnavimu likome pakraupę.atvažiavę pasiteirauti kur užstrigo mūsų užsakyti baldai, likome išvadinti ereliais ir žadėjo iškviesti apsauga... Darbuotoja teigė kad ji baldų negamina ir aiškintis privalome patys. Paprašius vadovo tel. Numerio atsakymas buvo neigiamas. Paprašius grąžinti pinigus atsakymas taip pat buvo neigiamas. Išvažiavome nieko nepešę, bet paskambinus įmonės vadovui reikalai iškart pajudėjo....
Laba diena,

Ačiū Jums už komentarą - mums rūpi Jūsų nuomonė ir stengiamės tobulėti. Mums svarbu, kad klientai liktų patenkinti.

Labai apgailestaujame už susiklosčiusią nemalonią situaciją, pasistengsime, kad ateityje daugiau tokių atvejų nepasikartotų. Svarbiausia, kad situacija išsisprendė teigiamai ir gavote pirktus baldus. Dar kartą labai atsiprašome.
Atsakyti
Prieš porą mėnesių pirkome du išskleidžiamus fotelius vaikams miegoti. Vienas fotelis užstrigo, nepavyksta ištiesti. Skambiname kokybės vadybininkui, paaiškiname problemą. Paskiria dieną kada galės apžiūrėti sugedusį baldą (po dviejų savaičių). Ateina sutarta data, laukiu, kaip tarėmės, skambučio suderint atvykimo laiką. Neiškentes pats skambinu, pasirodo viskas pamiršta, sutariame kitą apsilankymo datą. Atvažiuja vadybininkas, apžiūri, pavart, o pačiupinėja, niekas neaišku, pažada problemą perduoti gamintojui. Laukiu gamintojo skambučio keletą dienų. Vėl skambinu Laustigos kokybės vadybininkui, prašau gamintojo kontaktų, pažada atsiųsti.Pokeleto dienų kontaktų dar negaves, vėl skambinu, išgaunu gamintojo įmonės pavadinimą. Susirandu kontaktus, skambinu gamintojui, tas teigia jokių laiškų negaves. Pasiūlau jam pačiam susisiekti su Laustiga ir tarpusavyje išsiaiškinti. Vis dar laukiu, praėjo beveik mėnesis, dukra miegoti vyksta pas gimines (senąsias lovas utilizavome). Tai įdomu, kiek laiko truks remontas, jeigu defekto nustatymui mėnesio reikia?
Atsakyti
Šiandien 2019.11.14 teko lankytis Mato balduose esančiuose urmo bazėje. Aptarnavimu likome pakraupę.atvažiavę pasiteirauti kur užstrigo mūsų užsakyti baldai, likome išvadinti ereliais ir žadėjo iškviesti apsauga... Darbuotoja teigė kad ji baldų negamina ir aiškintis privalome patys. Paprašius vadovo tel. Numerio atsakymas buvo neigiamas. Paprašius grąžinti pinigus atsakymas taip pat buvo neigiamas. Išvažiavome nieko nepešę, bet paskambinus įmonės vadovui reikalai iškart pajudėjo....
Atsakyti
Minimumai ant sutarciu, visa kita nurodyta, kaip priedai. Sekmes.
Atsakyti
Pirkome lova uz 600 eur.kuri suluzo po 3 savaiciu miegojimo, Praseme, kad pasiimtu lova ir grazintu pinigus. Na bet - NE, sako gaminsim detale, laukite, jau antras menuo i pabaiga eina. Kreipemes pagalbos i vartotoju teises. Norime atgauti pinigus ir daugiau NIEKADA netureti jokiu reikalu su sia imone.
Atsakyti
Mato baldu komlektas Olaf blogiausias mano pirkinys.Fotelis sulžo atsisedus trečia karta del labai netvirtos konstrukcijos.
Kreipiausi i baldu salona sake parasyti i el. pašta defektai@matobaldai
Atsakyti
Sveiki, pirkome baldus gegužės mėn.Esame nusivylę, pradėjo girgždėti sofa, is fotelio apačios byra rudys, nes surūdyjusios spyruoklės, be to sofa nepatogi naudoti kiekvienai dienai, nes išlankstymo tipas kaip raskladūškės, reikia patraukti visus baldus i šoną, foteliai reglaineriai, pasirodo išssitiesia taip, kad vos negulėti gali, ko pardavėjos nepasakė, labai mažai info buvo suteikta, būtume tokių baldų tikrai nepirkę, nes kambarys per mažas tokiems.Paskambinom i Mato baldus, kad esame nepatenkinti, sake laukti brokų meistro, laukiam jau antrą savaitę.Brokų meistras manau čia niekuom nepadės, tiesiog reikia keisti baldus i kitus.Žodžiu kantrybė jau senka, laukiam meistro.
Atsakyti
Esu labai nusivylęs šia įmone. Pirkome nestandartinę lovą, grotelių tvirtinimo lentelės pritvirtintos per toli. Susisiekiau su defektų vadybininku, atvažiavo į namus ir pasakė, kad reikės laukti apie du mėnesius arba išsitaisyti pačiam, nes sandėlyje nėra kitų grotelių. Gerai, pasitaisiau aš tas lenteles. Apverčiu lovą norėdamas prikalti patalynės dėžės plokštes, o tos plokštės per mažos. Vėl rašau defektų vadybininkui, tas sako perduosiu gamyklai. Ir apie dvi savaites nei iš jo nei iš gamyklos jokių žinių. Pagaliau Spalio 30d. skambina iš gamyklos, sutarėm, kad plokštes atveš į parduotuvę „Baldų bazė“ Urmo miestely, po kelių dienų nuvažiuoju į parduotuvę, o ten jų nėra, sako kai bus - paskambins. Na gerai, laukiu. Galiausiai Lapkričio 16 d. nuvažiuoju į sandėlį Šančiuose ir iš ten pasiimu plokštes, o ne iš parduotuvės. Dabartinis defektų vadibininkas į el. laiškus visai neatsako, nors sakė mato laiškus. Patarčiau nepirkti jokių baldų čia. Labai kompetetingi baldų brokuotojai.
Atsakyti
Labai puikus pirkeju aptarnavimas ir baldu kokybe nepriekaistinga. Dziaugemes pasirinke Mato Baldus!
Atsakyti
Labai labai nusivyliau! Esu žmogus kuris visada visose situacijose ieško kaip tai pateisint, bet neteist žmogaus, bet čia jau nebenormalu. Pirmas pirkinys - gaminuosi nestandartą (dvigulę lovą) laukiu mėnesį gaunu standartą. Paskambinu ir ką... Gaunu gamintojo nr. Nemanau kad aiškintis su jais yra mano reikalas na bet aiškinuosi, vis dėl to už nestandartą reikia susimokėti daugiau. Bet dėja jie taip ir nesugebėjo man atvešti mano atlošo nors garantavo, kad jis yra.
Antras kartas, perku ne aš o tėvai. Užsisako kantrei laukia nurodytą laika, paskambina ir darbuotojas patvirtina kad prekė jau sandėlyje. Išsinuomuojam mašina, paskambinam pasitikslinti ar negali atvest į parduotuvę ar būtinai reikia į sandėlį ir.... Pasirodo prekės niekur nėra... Dingo
Atsakyti
Labai labai nusivyliau! Esu žmogus kuris visada visose situacijose ieško kaip tai pateisint, bet neteist žmogaus, bet čia jau nebenormalu. Pirmas pirkinys - gaminuosi nestandartą (dvigulę lovą) laukiu mėnesį gaunu standartą. Paskambinu ir ką... Gaunu gamintojo nr. Nemanau kad aiškintis su jais yra mano reikalas na bet aiškinuosi, vis dėl to už nestandartą reikia susimokėti daugiau. Bet dėja jie taip ir nesugebėjo man atvešti mano atlošo nors garantavo, kad jis yra.
Antras kartas, perku ne aš o tėvai. Užsisako kantrei laukia nurodytą laika, paskambina ir darbuotojas patvirtina kad prekė jau sandėlyje. Išsinuomuojam mašina, paskambinam pasitikslinti ar negali atvest į parduotuvę ar būtinai reikia į sandėlį ir.... Pasirodo prekės niekur nėra... Dingo
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas kai kazka perku Mato balduose!!!Pasidarem remonta, sugalvojom nusipirkt spinta.Nuvykom issirinkom, ir mums pasake kad spintos be pirmadienio negausim nes sandelys jau nebedirba.Na ok sakom palauksim ir pirmadienio, tada paaiskeja kad jos net ir sandeli nera: (tada pardaveja susiskambino ten su kazkuom ir sako mums kad kita savaite turetume gauti ir atvezti.Susimokejom pinigus ir va jau 20 dienu laukem savo spintos; (skambinam visur kur tik galim o visi viens nuo kito mus stumdo.Tai paskambinkit rytoj tai poryt ir t, t: (Patikekit buciau zinojus kad cia taip vyksta buciau nepirkus as tos spintos....
Atsakyti
Papasakosiu ir as savo istorija kaip atejus pirkti i mato baldu parduotuve likau kalta. Iejus i parduotuve prie manes ne iskarto priejo konsultante kuri prisistate esanti dizainere. Zinoma ne dizainerio paslaugu as cia atejau. Paklausus apie baldus pradejo konsultuoti labai aukstom frazem kurios man visiskai nepatiko, jau nekalbu apie keista kvapa sklindanti is jos. Veliau ji pasisalino pasakius, kad ji vienintele yra kompetetinga aptarnauti klientus sioje parduotuveje, tas labai nustebino. Galu gale pasikvietus kita mergina kuri suteike visa informacija kurios man tikrai reikejo dizainere pradejo baisiausiai rekti nesivaldydama, likai kalta, kad atejau pirkti. Mato balduose yra visko ir pigiu ir brangiu ir graziu baldu, bet personalu ir "DIZAINERIAIS" labai nusivyliau, anksciau taip nebuvo...
Atsakyti
Zmones nepirkite is Mato baldu nieko nes baldai yra brokuoti o direktorius nuzmogejas a*******s
Atsakyti
Nusivyliau. Aptarnavimas prastas. Pačiai teikia konsultantes ieškot ir prašyt jog piršta pajudintu. Visi baldai buvo brokuoti. Garantiniu aptarnavimu pasibaisėjau! Meistras sakė jog toki broka patys galime susitvarkyti ir gali duot direktoriaus nr ir šis pasiu mus toli... Galiausiai survarkes delse tris av atvezti. Teko tris dienas is eiles skambint ir derintis prie jo uzimtos dienotvarkes. Žodžiu daugiau niekada i ta puse nei neatsisuksiu.
Atsakyti
Aš tiesiog papasakosiu savo istorija.
Užsisakiau minkštą kampą lapkričio pabaigoje. Pagal sutartį pagaminti turėjo per 60d.
Kai bandžiau pasiskambinti ir ką nors sužinoti praėjus 60d. sužinojau tik, kad "jūsų kampas dar neatvyko" ir viskas.
Kadangi neatlėgau ir klausiau kada gi bus, pažadėjo, kad vadybininkė susisieks ir patikslins. Aišku niekas neperskambino.
Po 67d. vėl skambinau ir klausiau tai kur gi mano kampas, tuomet kadangi skambinau gal 2 ar 3 kart perskambino vadybininkė ir pasakė, kad bus po 14d. Na ir kaip manot po 81d. kampo vis vien nebuvo. Kai vėl paskambinau istorija pasikartojo, perskambino ir pasakė, kad bus dar po dviejų savaičių.
Galų gale lygiai po 100d. (vietoje 60d.) kampas atvažiavo. Jį atvežė užnešė ir tada paaiškėjo, kad jis ne tos pusės.
Toliau mane įkalbinėjo laukti dar 60d. ir tikino, kad tuomet jau kampas bus tikrai tos pusės ir viskas bus kaip priklauso.
Aš gi nuėjau ir nusipirkau kampą kitoje kompanijoje iš ekspozicijos.
Atėjau atsiimti savo avanso, jį atidavė, bet kai paprašiau pagal sutartį sumokėti už sutarties neįvykdymą, pacituosiu sutarties punktą:
<<Šalys sutaria, kad Pardavėjus tinkamai neįvykdžius Sutarties ar ją nutrauks ne dėl Pirkėjo kaltės, Pirkėjo sumokėtas išankstinis mokėjimas grąžinamas Pirkėjui ir Pardavėjas sumoka 6 (šešis) procentus metinių palūkanų už laikotarpį nuo Pirkėjo išankstinio mokėjimo gavimo iki jo grąžinimo Pirkėjui.>>
Man pasakė, kad aš pats nutraukiu sutartį, nes nelaukiu dar 60d. kol atveš tinkamą pusę ir dėl to nemokės...
Ir patikėkite tas ginčas truko ne vieną minutę, o suma dėl kurios ėjo ginčas yra lygiai 3€ (kurių kol kas taip ir negavau).
Taigi pasvarstykite ar verta jums turėti reikalų su šia firma.
Atsakyti
Sandra 2017-12-07 13:40:59
Niekada nepirksiu šioje įmonėje. darbuotojai elgiasi nepagarbiai kliento atzvilgiu, nors patys nesilaiko sutarties sąlygų. baldų laukiau daugiau nei keturis mėnesius, beto atveze ne tai kas buvo uzsakyta. Prabilus apie kompensacija klausia ar cia jums pašokt ar padainuot...... Siūlau apieti šią įmonę iš tolo
Laba diena, Sandra,
Šis baldas jau buvo gamintojų išimtas iš gamybos, todėl užtrukome, kol radome kur užsakyti šį baldą ir galėjome atvežti. Taip pat atsiprašome dėl pardavėjos, kuri suklydo užrašydama baldo kodą. Jums buvo grąžinti sumokėti pinigai ir pasiūlyta kompensacija, paskaičiuota pagal sutartyje nurodytą procentą. Gaila, kad ši kompensacija Jums pasirodė netinkamo dydžio. Dar kartą atsiprašome dėl šios situacijos.
Atsakyti
Niekada nepirksiu šioje įmonėje. darbuotojai elgiasi nepagarbiai kliento atzvilgiu, nors patys nesilaiko sutarties sąlygų. baldų laukiau daugiau nei keturis mėnesius, beto atveze ne tai kas buvo uzsakyta. Prabilus apie kompensacija klausia ar cia jums pašokt ar padainuot...... Siūlau apieti šią įmonę iš tolo
Atsakyti
Sveiki, Juozai, dėkojame Jums už atsiliepimą, atsiprašome, kad čiužinys neatitiko Jūsų lūkesčių. Galbūt galite patikslinti savo užsakymo numerį ir su mumis susisiekti telefonu +370 640 17 202 arba elektroniniu paštu: perku@matobaldai.lt Dar kartą labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Laba diena pirkau minkštą kampą ir dviguly čiužinį. Kampas geras patogus o vat čiužinys labai nesmagus gulėjau tris naktis. Pirkau prieš penkias dienas ar galiu grąžinti ir atgauti moketus 300€. Pardavėja sako nusipirkai ir turi. Laukiu atsakymo Ačiū.
Atsakyti
Pirkau virtuvės komplektą internetu už 159€. Šiaip atsiliepimų nerašau, bet likau labai patenkintas tiek požiūriu į klientą, tiek pačiu baldu. Labai mandagiai bendravo, nors ir vėlavo pristatymas savaitę laiko, tačiau skambinėjo, viską pranešė. Pati virtuvė tikrai gerai atrodo.
Atsakyti
Užsisakiau baldus internetu, labai mandagiai bendravo, ką pažadėjo tą ir įvykdė. +
Atsakyti
Negaliu daryti mokėjimo pagal pirk-pard.sutartį Nr.U-408, kadangi nesimato atsiskaitymo sąskaitos.
Laukiu atsakymo.Ačiū

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Antakalnio g. 6, LT-20139 Ukmergė.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Elevyt
Sofalova.lt - sofų ir baldų prekyba Lietuvoje

Adresas: Skautu g. 15, LT-92281 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); gamyba; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Sofalova.lt yra specializuota sofų ir sofų lovų internetinė parduotuvė, kuri jau eilę metų džiugina savo pirkėjus aukštos kokybės, išskirtinio komforto ir dizaino sofomis. Mums svarbu, kad kiekvienas pirkėjas rastų bei lengvai ir patogiai įsigytų savo svajonių sofą arba sofą lovą. Reaguodami į rinkos poreikius...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
„GINTARO BALDAI“ – JAUKIEMS NAMAMS! UAB “Gintaro baldai” – viena didžiausių baldų tiekėjų Lietuvoje, kurios veikla - prekyba minkštais bei korpusiniais baldais. 2002 m. įkurta įmonė nuolat auga ir sėkmingai gyvuoja jau penkioliktus metus. Galime pasigirti kone plačiausiu baldų salonų tinklu Lietuvoje. Baldais...
Balt Furn
EASE

Adresas: Vytenio g. 20-110, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; mediena, jos gaminiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
EASE. Mano namų stilius Baldų salonai: Vytenio g. 20,Vilnius P. Lukšio g. 32, Vilnius „Domus Galerija" EASE. Mano namų stilius - tikras jūsų namų ambasadorius. Laikas namuose dažnai yra ribotas, bet itin vertingas siekiant vertingai praleisti laiką su šeima ar individualiai, pailsėti ir paskui pilnomis jėgomis, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
Efektyvus būsto remontas: kaip suplanuoti ir nuo ko pradėti?
Efektyvus būsto remontas: kaip suplanuoti ir nuo ko pradėti? 09-21 22:36
Nusprendus remontuoti ar įsirengti būstą, pirmiausiai susiduriama su dilema nuo ko pradėti. Tuomet apima baimė, o jeigu remontas užsitęs ir rezultatas neatitiks investuotų pinigų.... Kaip...
Minsko teismas: M. Kalesnikava ir I. Salejus liks areštinėje
Minsko teismas: M. Kalesnikava ir I. Salejus liks areštinėje 09-21 21:03
Baltarusijos opozicijos Koordinacinės tarybos prezidiumo narė Maryja Kalesnikava lieka areštinėje, Minsko miesto teismui pirmadienį atmetus jos advokatų skundą, pranešė naujienų agentūros...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 40,15 +2,03%
Symantec 23,75 +1,45%
Humana 402,63 +1,29%
Apple 106,84 -3,17%
Boeing 161,14 -3,81%
Manchester United 15,71 -3,86%
Goodyear 8,59 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,70 -7,84%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Vištiena 1,51 -3,82%
Kava 3,24 +3,85%
Varis 6372,46 +10,74%
Auksas 1846,51 +6,60%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Cukrus 0,59 +3,51%