Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lauresta, IĮ
Lankytojų nuomonės ir komentarai
NEREKOMENDUOJU.
Užsisakėm keturiems apartamentams Nidoje roletus and visų durų ir langų. Išmatavo, pagamino, atvažiavo montuoti, pasirodė, kad neimatavo durų trijuose or keturių apartamentų. Prisipažino klaidą, pažadėjo, kad po dviejų savaičių atvažiuos ir sumontuos. Po dviejų savaičių skambinu, sako, kad negalėjo šito pažadėti, nes niekas neplanuoja važiuoti į Nidą, gali tik už savaitės. Už savaitės niekas neatvažiavo. Vėl skambinu, sako, kad tą dieną važiavo tik matuoti (kituose objektuose), gali atvažiuoti tik už keturių dienų...Istorija dar nesibaigė, vis dar laukiam.
Jeigu nenorite papildomo galvos skausmo, aplenkite šią įmonę.
Gerb. Jevgenij,
Dėkojame už išsakytas pastabas ir apgailestaujame dėl šios nesmagios situacijos.
Matavimo metu Nidoje mūsų vadybininkas išmatavo tuos langus ir duris, kuriuos nurodė vietoje buvęs Jūsų atstovas. Užsakytų gaminių dydžiai ir kiekiai buvo išvardinti užsakymo kvite ir išties labai gaila, jog didesnė užsakymo apimtis išaiškėjo tik gaminių montavimo metu.
Norėdami šį nesusipratimą išspręsti kaip įmanoma geriau, reikalingus papildomus roletus pagaminome skubos tvarka ir jau sumontavome.
Dėkojame už supratingumą ir linkime gero naudojimo!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Taip, viskas buvo sumontuota, bet:
1. Marketingo vadovas pasiūlė ištrinti komentarus iš rekvizitai.lt puslapio.
2. Tikrai NE SKUBOS TVARKA buvo viskas padaryta
3. Du kartus buvo meluojama dėl montavimo datos. Du kartus data buvo nukelta.
4. Nebuvo pasiūlyta jokių kompensacijų ar nuolaidų
Dar kartą - NEREKOMENDUOJU.
Gerb. Jevgenij,
dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Apgailestaujame, jog montavimas neįvyko taip greitai, kaip Jūs pageidavote. Jei turite daugiau klausimų ar galime kažkuo padėti, prašome susisiekti tiesiogiai - [email protected].
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Visiškai negerbiamas užsakovas, sakyčiau su juo nesiskaitoma.. Dirba, kaip nori arba kaip išeina. Nesupažindinama su sutartimi. Net nepasakoma, kad tokia yra kitoje kvito pusėje. Niekam nerekomenduoju.
Sveiki, Vitalija,
Dėkojame už pastabas - jų dėka galime gerinti procesus.
Asmeniniu emailu parašėme kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau išsiaiškinti situaciją. Būsime dėkingi už atsakymus.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Nerekomenduoju šios įmonės. Tikrai negerbiamas klientas. Užsakėme roletus vienam langui ir balkono durims balandžio mėnesio pradžioje. Dar vis laukiame, kol sumontuos... Buvo žadėta, kad gamyba užtruks apie mėnesį. Gegužės pabaigoje gavome sms, kad šiek tiek vėluos. Ok... Pasitaiko... Skambinome birželio viduryje, sakė dviejų savaičių bėgyje tikrai sumontuos... Ok, laukiam... Prasideda trečia laukimo savaitė, skambinu. Gaunu atsakymą, kad mūsų roletai pagaminti, guli ant stalo, bet tipo toj pusėj neturim užsakymų daugiau, tai ir nevažiuojam.... Nu atsiprašau, bet čia jau virš visko! Esame labai nusivylę!
Gerb. Egle,
dėkojame už pastabą - jų dėka sužinome, kur galime tobulėti.
Jūsų asmeniniu el. paštu atsiuntėme keletą klausimų, atsakymai į kuriuos padės Jus identifikuoti ir detaliau išsiaiškinti Jūsų situaciją. Būsime dėkingi už atsakymą, Egle.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Laba diena, turime didelių nusiskundimų. Negauname savo užsakytų roletų (prieš 2 mėnesius). Į rašomus laiškus niekas nesiteikia atsakinėti. Pinigai sumokėti sumokėti, užsakymo įvykdymas pasiūlyme per 30-35 dienas. Kas jūsų įmonėje atsako bendravimui su klientais? Pas ką kreiptis dėl šios problemos?
Ačiū
Gerb. Vytautai,
dėkojame už pastabą - jų dėka sužinome, kur galime tobulėti.
Jūsų asmeniniu el. paštu atsiuntėme kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau identifikuoti Jūsų situaciją ir detaliau pasiaiškinti. Būsime dėkingi už atsakymą, Vytautai.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Sveiki, ilgai laukiau uzsakytu apsauginiu roletu, beveik 5 men. Kai uzsakinejau iskart supratau, kad reikes palaukti nemazai (nes kaip ir visur truksta darbuotoju).Pats dirbu langu ir duru montuotoju-matau, kaip zmones laukia 3 men ir daugiau, ir niekas del to nemirsta.Bet kai sumontavo supratau, kad verta palaukti.Kokybe gera, ismatavo vadybininkas irgi gerai, montavimas profesionalus.Kaina tikrai neauksciausia rinkoje (nes matavo ne tik Lauresta).Tai jeigu niekur neskubate ir ieskote kokybes uz atitinkamus pinigus- tikrai rekomenduoju.Aciū
Vienas zodis- NEREKOMENDUOJAME. Kovo pabaigoje kreipemes del zaliuziu gamybos, buvo suderinta data, kada meistras atvaziuos issimatuoti langus. Po meistro apsilankymo buvo pazadeta atsiusti pasiulyma su paskaiciuota kaina. Pasiulymo nesulaukeme, todel po keliu savaiciu nuvaziavome i salona. Pasirodo musu duomenys “kazkur pasimete”, todel meistras turi atvaziuoti dar karta. Galiausiai gavome skambuti, jog vis tik viskas gerai, duomenys rasti ir pasiulyma atsius po keliu dienu. Jau rugpjutis, matyt pasiulymas bus tikrai ispudingas, nes vis dar jo nesulaukeme. Spejome jau susitarti su kita imone ir per menesi mums pagamino zaliuzes. Aciu, pasiulymo galite nebesiusti. Taip, mums zaliuziu labai reikejo, bet pardavejas taip pat turetu buti suinteresuotas parduoti savo preke, nes pirkejas gali nusipirkti ir kitur.
Gerb. Ieva,
Ačiū už grįžtamąjį ryšį - jis padeda mums pasitaisyti.
Jūsų asmeniniu el. paštu atsiunčiau kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau Jus identifikuoti ir pasiaiškinti situaciją.
Apgailestauju dėl Jūsų nepatogumų.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
2022.06.13 užsakėme žaliuzes balkonui. Šiandien rugpjūčio 17 d. Dar jų neturime. Užsakyta Šiauliuose. Kai skambinam pasiteirauti, atsiliepia darbuotoja Klaipėdoje ir atsakymas:"Laukite". Užsakymo kvite parašyta 30 - 40 d.d., nors užsakinėjant buvo kalbama apie trijų savaičių laikotarpį. Bet kad jau visi terminai praėję, o gaminio nėra.
Labai nusivylėm, kad kreipėmės į Laurestą.
Gerb. Daiva,
ačiū už grįžtamąjį ryšį - jo dėka galime gerinti procesus.
Apgailestaujame dėl Jūsų patirties ir nepatogumų. Iš tiesų dėl mūsų žmogiškosios klaidos turėjome perdaryti iš naujo Jūsų žaliuzes, todėl procesas užtruko ilgiau nei įprastai. Šią savaitę perdarytos žaliuzės Jums bus sumontuotos - tai padarysime skubos tvarka.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
NEREKOMENDUOJAM. Kauno, Baltų pr. 26, darbuotojos nežino kokia tvarka įmonėje ir paprasčiausiai nesupranta kaip reikia bendrauti su klientais. Į klausimus kada bus apytiksliai pagamintas užsakymas; trumpai atrašo "dar gaminamas" ir taip kelis kartus. Galiausiai po 6 sav. paskambina ir pasako, kad galite pasiimti užsakymą. Paklausus ar ątsiųs sąskaitą likusiam apmokėjimui, paklausė kada pasimsite. Pasakiau, kad šiandien, atsakė gerai.
Finale, nuvažiavus pasiimti, sako neduosime, nes nesumokėta dar pusė sumos. Kaip gali sumokėti, jei neturi sąskaitos? Gal pirmiausiai reikėtų atsiųsti sąskaitą ir nurodyti, kad atvažiuoti tik tada kai sumokėsite visą sumą. Taip ir neatidavė, turėjau per visą miestą važiuoti atgal. Dabar tikiuosi atveš patys.
Gerb. Vilmantai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Mūsų įmonėje (greičiausiai, kaip ir daugelyje kitų) klientui užsakant produktus yra laikomasi praktikos, jog produktai pradedami gaminti po avansinės įmokos sumokėjimo. Pagamintus gaminius klientas gali atsiimti po pilnos sumos apmokėjimo (jei produktai užsakyti be montavimo paslaugos). Apmokėti už gaminius galima pavedimu arba sumokėti kortele arba grynai atsiimant gaminius mūsų salone. Pilnai apmokėjus už produktus yra suformuojama sąskaita faktūra, kuri atsiunčiama el. paštu arba įteikiama salone gyvai.
Apgailestaujame, jei ši tvarka Jums pasirodė nepatogi.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gaminių kainos mažesnės, bet aptarnavimo kokybė ir terminai Kaune tragiški. Kai pagaliau pagamino ir sumontavo, darbuotojas, kuris tikriausiai tai darė pirmą kartą, nes sumontuoti kelias žaliuzes jam pavyko tik per pora valandų. Pastebėjus montavimo broką, el. paštu kreipiausi į įmonę, bet praėjus beveik 2 mėn. dar niekas nesugebėjo atvykti. Tiesa, prieš 3 sav radau praleistą skambutį, bet po 3 min atskambinus niekas neatsiliepė. Tikrai nerekomenduoju, nes akivaizdu, kokia kaina, tokia ir kokybė.
Gerb. Ilona,
ačiū už grįžtamąjį ryšį - jo dėka galime tobulėti.
Apgailestaujame dėl Jūsų patirties ir nepatogumų. Iš tiesų kartais pasitaiko montavimo nesklandumų - bet visus juos imamės tučtuojau spręsti. Apgailestaujame, kad keli bandymai Jus pasiekti telefonu nebuvo sėkmingi. Kai tik pavyko su Jumis susisiekti - susitarėme dėl atvykimo ir išsprendėme nesklandumus. Linkime gero produkto naudojimo.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Montavimo nesklandumus skubiai išsprendėte tik po parašyto atsiliepimo, todėl susidūrus su tokia situacija, rekomenduoju ne laukti, o rašyti viešai.
Be to, pripažinkit savo klaidas, o ne tokiu būdu jas išsprendę, prašykite ištrinti atsiliepimą, kas tikrai nekelia patikimumo.
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Nežinau kur iš 298 atsiliepimų liko tik 197, bet tikėkimės šio neištrins. Užsakėme žaliuzių ir roletų keitimą Vilniuje. Internete skaičiuoklė visad rodo mažas kainas kad tik jus pakabinti. Jokio pasiūlymo kad jį galėtumete apsvarstyti jūs negausite, jeigu jie neatvažiuos ir mokamai jūsų nesumatuos. Nemokamai atseit bus tik jei jūs imsite jų žaliuzes. Matavosi jų atstovas. Bėgelius kurie galėjo likti ir yra brangiausia dalis, pareikalavo butinai keisti. Ok. Dirbdami prišiukšlino patalpas, prigręžiojo cemento, ištepė langų rėmus, sienas juodais pirštais. Patalpas darbui gavo tvarkingas o paliko jovalą. Nieko po savęs nesutvarkė. Pareiškus pretenzijas apie nuteptas sienas, noro valyti ar galų gale perdažyti (suenos buvo dažytos prieš pusmetį) - nepareiškė ir tiesiog nutylėjo. Negana to, 4 žaliuzių juostas užkabino kita puse, paliko be svarelių, nesujungė grandinėlių. Montuodami roletus parinko skirtingo ilgio grandinėles, kurias tiesiog kreivai įsuko daug aukščiau ir skirtingais...
Sveiki,
Dėkojame už pastabas - jų dėka galime gerinti veiklą ir sužinot, kur galime pasitempti.
Asmeniniu Jūsų el. pašto adresu [email protected] išisuntėme keletą klausimų, atsakymai į kuriuos padės greičiau identifikuoti Jūsų užsakymą ir pasiaiškinti situaciją.
Būsiu dėkingas už atsakymą.
Pagarbiai
Aurimas Šumbrauskis
Rinkodaros vadovas
Papildau: vėliau įmonė sutiko savo lėšomis pakeisti kreipiančiasias ir sutvarkyti grandinėles, bei tvarkingai pakabinti žaliuzes. Kitų minusų nebereikalavome.
Sveiki,
Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis
Norime informuoti, kad 2023.04.12 sutvarkėme Jūsų minėtus trūkumus:
• Apsukome vertikalias juostas gerąja puse;
• Sutvarkėme vertikalių žaliuzių apatines grandinėles;
• Prailginome roletų grandinėles;
• Sustatėm roletų grandinėlių fiksatorius į senąsias vietas;
• Pakeitėme naujas kreipiamąsias nemokamai;
• Pavalėme sieną.
Atsiprašome už kilusius nepatogumus ir įvykusį nesusipratimą.
Pagarbiai
Aurimas Šumbrauskis
Rinkodaros vadovas
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Likau nusivyles aptarnavimu. veluoja uzsakymas 3 sav. imone buvo pasirinkta del greitesnio pagaminimo ir pastatymo nei kitos imones (ir tikrai nebuvo pigiausia). Galiausiai viskas velavo 3 savaites ir uz tai nei nuolaidos nei atsiprasymo nebuvo sulaukta, vis ta pati giesmele: kita savaite jau bus, nu kita savaite tikrai bus.... finise imone tikrai nera pigi, o prie prekiu pristatymo visada pridekite menesi papildomai.
Sveiki, Rokai,
dėkojame už pastabas - jų dėka galime žinoti, kur galime pasitempti.
Ar galite parašyti el. paštu [email protected] daugiau detalių apie Jūsų minėtą užsakymą: adresą bei tel. nr.? Jūsų atsakymai į klausimus leis greičiau identifikuoti užsakymą ir pasiaiškinti situaciją. Būsiu dėkingas už Jūsų atsakymą, Rokai.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Labai geras aptarnavimas ir kokybe. Viskas vyko laiku, atvyko išmatuoti ir veliau labai puikiai viska sumontavo. Iki šiol viskas labai puikiai laikosi ir atrodo. Labai ačiu rekomenduoju tikrai.
Dėkoju, Karolina, malonu, kai klientai laimingi.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Užsakymas vėluoja 3 savaites. Nerekomenduoju šios įmonės.
Sveiki, Marija,
dėkojame už pastabas - jų dėka galime augti.
Jūsų asm. el. paštu <marij @gmail.com> atsiuntėme keletą klausimų, atsakymai į kuriuos padės greičiau Jus identifikuoti ir pasiaiškinti Jūsų situaciją.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Dėja, bet esame nusivyle pasirinkę Jus. Nuo pat pradžių buvome per plauką, kad atšauktume visą užsakymą.
Birželio 16d. Buvome susitarę, kad meistras atvyks matavimams. Dėja, pralaukėme 40min. Niekas nepaskambino, neatvažiavo. Patys paskambinome aiškintis. Gavome tiesioginį meistro numerį, kuris pasakė, jog nespėja atvykti, ir paprašė perkelti vizitą į 19d. -sutikome. Atėjus per darbo pietų pertrauką specialiai, meistro gavome pralaukti 30 min. Atėjus net neatsiprašė, ir nežino, koks tai užsakymas, kokia spalva ir pan. Susimokėjome avansą 250€, pasakė kad užsakymas per 3 sav bus sumontuotas.
Dabar jau 4 sav. paskambinus pasako, kad gamyba trunka vien 4 sav. Ir gal bus dar už savaitės.
Nebesuprantam tai kada jis bus. Jei taip dirbat, atšauksime visiškai užsakymą.
Sveiki,
dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Jūsų el. paštu <rsar @gmail.com> atsiuntėme klausimų, atsakymai į kuriuos padės greičiau Jus identifikuoti ir pasiaiškinti Jūsų situaciją. Būsiu dėkingas už atsakymus.
Tuo pačiu visiems klientams primenu - labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu [email protected]. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms.
Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Ačiū už operatyvų atvykimą ir sutvarkymą sugedusių žaliuzių šiandien į Neringą. Šiandien paskambinau, šiandien ir atvažiavo ir sutvarkė. Puikus sutapimas. Žinau, kad Neringoje tik pora kartų per mėnesį būnate. Ačiū Klaipėdos vadybininkei, kuri priėmė užklausą!
Sveiki, Andriau.
Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis.
Nekokybiški tinkliukai
Sveiki,
dėkojame už pastabas - jų dėka galime žinoti, kur galime pasitempti.
Ar galite parašyti el. paštu [email protected] daugiau detalių apie Jūsų minėtą užsakymą: adresą bei tel. nr.? Jūsų atsakymai į klausimus leis greičiau identifikuoti užsakymą ir išspręsti problemą.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Neapsigaukit, kai siūlys sumontavimo paslaugą, sakys kad neįmanoma patiems susimontuoti, šūdą mals, kad daug tokių "šustrų" tokią sunkią sistemą susimontuoti :D netikėkite! Sumokėsite už nieką pinigus. Ir patiklios žmonos numerio nenurodykite, jeigu ir paties namie jūsų nebus! Gaila, bet teko viską iš naujo pačiam persimontuoti!
Gerb. Deividai,
dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Ar galite parašyti el. paštu [email protected] daugiau detalių apie Jūsų minėtą užsakymą? Norime pasiaiškinti situaciją.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Užsakymas vėlavo.
Tinkleliai labai sunkiai kilnojasi.Moteriškėms neįveikti. Rašėme, kvietėme meistrą, atvykti nesutiko.Liepė padaryti vaizdo įrašą, kad jie matytų, kas blogai.Registravo kaip gedimą, nors aiškus montavimo brokas. Tada parašė žinutę, !!! kaip lengviau pakelti. Po kelių dienų susirašinėjimo supratome, kad bus paprasčiau pasikviesti kitą meistrą ir sumokėti papildomai. Sutvarkė.
Tikrai nerekomenduojame prasidėti su šia įmone
Jei yra galimybės, aplenkite šią kontorą kuo didesniu atstumu. Prieš kelis metus sumontavo markizę, pradėjo lįsti markizės laikiklių varžtai iš sienos. Nusiuntus problemos nuotraukas, patys darbuotojai pripažino faktą, kad montavimo metu laikikliai pritvirtinti atvirkščiai, nei kad turėjo būti pritvirtinti ir už savo pačių montavimo klaidos ištaisyma paprašė beveik 500 EUR.
UPD: Įmonė pakomentavo, bet, kad laikiklius sumontavo atvirkščiai, nei juos reikėjo sumontuoti ir tik vėliau pasimatė klaida, pamiršo paminėti. Puikus verslo modelis, sumontuoja blogai, atsiranda problemos po kažkiek laiko, tada paprašo pinigų už klaidos, kurią patys pripažino, ištaisymą.
Sveiki,
Tokio tipo gaminiams ir montavimo darbams, pagal EU ir LT normatyvinius aktus, taikoma 24 mėnesių (2 metų) kokybės garantija. Jūsų garantija pasibaigusi jau prieš 4 metus.
Taip pat mes neatsakome už Jūsų sienos tvirtumą, konstrukcinius elementus ar už padarinius atsiradusiu eksploatuojant po garantinio laikotarpio.
Nerekomenduociau sios imones del keliu priezasciu:
Pradedant nuo matavimo darbu, vadybininkas tikriausiai dirba vienas ant viso Kauno, komunikacija beveik nuline.
Pliusas, kad gamyba nevelavo.
Dar bemontuojant tinklelius nuo uodu akyse islakste “sponkes” liko skyles. Montuotojas pasiule nusipirkt geresnes kokybes, aciu jam, paliko pvz kokias pirkt.
Uzdarinejant plisuota tinkleli rekomendavo trinktelt stipriau, nes magnetas nelabai stiprus. Sake, kad anksciau buvo gaminami stipresni….
Roletu virveles kabo, tabaluojasi nepritvirtintos. Susimokejus daugiau nei 2k uz viska papildomai dar reikes pirktis plastmasiukus, kuriuose uzsifiksuoja virvele.
Taip pat montuotojas rekomendavo uzsiklijuoti kazka minksto ant roletu metalines apacios, kad nenutrintu sienos bekilnojant (pridedu foto).
Jam priekaistu neturiu. Matesi, kad jam paciam buvo nesmagu uz siuos niuansus. Bet nesmagu tik jam, nes vadyba atsiliepima “perdave Kauno vadovui” ir tiek ziniu. Uzsakius papildoma tinkleli, nes...
Nerekomenduoju šios įmonės, bendravo nemaloniai, norėjome užsakyti apsaugines žaliuzes, atvažiavo, išmatavo, pasiūlymo taip ir nesulaukėm.
Gerb. Sigita,
dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Ar galite parašyti el. paštu [email protected] daugiau detalių apie Jūsų minėtą užsakymą? Norime pasiaiškinti situaciją.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Sveiki,
esu nusivylusi.. susitarėm dėl išmatavimo Kaune, kadangi dirbu nuo 8-17h, pasiūlė per pietūs, sakau deja, bet negalėsiu atvykti iki namų, tada sako nėr problemų, atvyksime 8h ryte, susitariau su darbdaviu, kad vėluosiu į darbą, bet jie neatvyko, jie nepaskambino, kad vėluos, jau 10h ryto, dar skambučio nėra. Gal jie nesiplanuoja savo darbotvarkės.. labai labai nusivyliau tokia komunikacija.
Gerb. Aine,
Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir nepatogumų, kuriuos Jums sukėlėme. Dėkojame už atsiliepima, nes jie mums padeda tobulėti.
Deja, įvyko žmogiška klaida - matavimas nebuvo tinkamai pažymėtas mūsų kalendoriuje, dėl to nepavyko įvykdyti susitarimo. Suprantame, kad šis įvykis sugadino Jūsų dienos planus, ir nuoširdžiai atsiprašome už šį nesusipratimą.
Mūsų komanda jau ėmėsi veiksmų, kad tokios situacijos ateityje nepasikartotų.
Dar kartą atsiprašome už patirtus nepatogumus ir tikimės, kad turėsime galimybę įrodyti savo atsakingumą ir profesionalumą.
Vėluoja su užsakymais buvo užsakytos apsaugines žaliuzes 2024 10 10 o dabar 2024 11 27 kokio atsakymo nors užsakymo lape yra parašyta pagamins per 4 savaites.Nors ir po 4sav net nesugeba paskambinti ir pasakyti kad vėluos.Sendien buvau nuvaževes i vieta, bendravimas nemalonūs ir nieko man negalejo pasakyti apie mano užsakyma.Kauno filijalas Baltu pr 26
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir suprantame, kad situacija Jums sukėlė nepasitenkinimą. Taip, užsakymas vėlavo, ir mes tikrai dėl to apgailestaujame.
Vis dėlto norime patikslinti, kad vizito metu Jūs atvykote į kitą saloną, nei buvo pateiktas užsakymas, ir neturėjote su savimi užsakymo numerio. Dėl šios priežasties konsultantė negalėjo pateikti Jums tikslios informacijos apie Jūsų užsakymo būseną.
Melagių melagiai, kad gautų užsakymus prisižada pagaminti greičiau, o laukti reikia dvigubai ilgesnį laiką!
Gerb. Inga,
apgailestaujame, jei Jūsų patirtis su mūsų paslaugomis neatitiko lūkesčių. Visada siekiame užtikrinti aiškią komunikaciją dėl gamybos terminų, tačiau kartais, dėl nenumatytų aplinkybių, gali atsirasti vėlavimų.
Norėjome su Jumis susisiekti, kad išsiaiškintume situaciją ir rastume sprendimą, tačiau, deja, nepavyko sulaukti Jūsų atsakymo. Jei vis dar turite klausimų ar norėtumėte aptarti situaciją, kviečiame susisiekti su mumis - esame pasiruošę padėti.
Mums rūpi kiekvieno kliento patirtis, todėl vertiname jūsų atsiliepimą ir tikimės, kad galėsime išspręsti šią situaciją.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"Telia" įtvirtina aukščiausius energijos valdymo standartus – įgijo ISO 50001 sertifikatą
"Telia" įgijo tarptautinį ISO 50001 energijos valdymo sistemos sertifikatą, patvirtinantį, kad organizacija efektyviai vartoja energiją. Vytautas Bučinskas, "Telia" verslo užtikrinimo, atsparumo...
Laimi tie, kurie geba parduoti jausmą – emocinis ryšys tampa svarbesnis už kainą
Lietuvos telekomunikacijų sektorius klientus aptarnauja geriausiai Baltijos šalyse, skelbia naujausias slaptųjų pirkėjų tyrimas. Lina Bandzinė, "Telia" pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė...
Kaip įtraukti Z kartą: lauko reklamos vaidmuo ir įtakos strategijos
Z karta 2025 m. sudaro apie 27 % pasaulio darbuotojų, o iki 2035 m. jų dalis, "Economics Insider" duomenimis, gali išaugti iki 31 %. Todėl prekių ženklų komunikacijoje tikslinis kampanijų...

Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.