VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę LAURESTA, V. Stropaus firma

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lauresta

Atsiliepimai apie LAURESTA, V. Stropaus firma

Įvairiausios žaliuzės, roletai, garažo vartai, markizės, pavėsinės pergolos, romanetės, širmos
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie LAURESTA, V. Stropaus firma
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gerb. klientai, dėkojame už grįžtamąjį ryšį.
Labai lauktume Jūsų atsiliepimų apie mūsų darbą/produktus el. paštu atsiliepimai@lauresta.lt. Siųsdami šiuo el. paštu būsite tikri, kad Jūsų komentarus pamatysime iš karto - tai leistų reaguoti greičiau (reaguotume greičiau nei rašant atsiliepimus į šį portalą) esant probleminėms situacijoms. Taip pat iškilus bet kokiam klausimui prašome kreiptis į artimiausią mūsų saloną "Lauresta", kurių kontaktus rasite adresu https://www.lauresta.lt/kontaktai/.

Ačiū už pastabas - tik jų dėka galime gerinti aptarnavimą!

Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Daiva 2021-07-29 17:37:31
Sveiki, niekam nerekomenduoju šios įmonės, ypač Vilniaus skyriaus. Aptarnavimas apgailėtinas, kaip prieš gerus 20 metų...Gegužės gale sumokėtas avansas už lauko žaliuzes pavėsinei, sakė padarys per mėnesį. Deja, iki šiol nėra, pastovus išsisukinėjimas, kiekvieną kartą skirtingi atsakymai...Pažada perskambinti, bet taip nė karto neperskambino, turi pats ieškotis, teirautis.
Gėda!!!!! Nesirinkit šios įmonės, nieko gero.
Gerb. Daiva,
dėkojame už pastabas - jos padeda tobulėti.

Asmeniniu emailu daivo.......@gmail.com atsiuntėme kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau identifikuoti Jūsų situaciją ir pasiaiškinti. Būsiu dėkingas už atsakymus emailu. Apgailestauju dėl patirtų nesklandumų.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Sveiki, niekam nerekomenduoju šios įmonės, ypač Vilniaus skyriaus. Aptarnavimas apgailėtinas, kaip prieš gerus 20 metų...Gegužės gale sumokėtas avansas už lauko žaliuzes pavėsinei, sakė padarys per mėnesį. Deja, iki šiol nėra, pastovus išsisukinėjimas, kiekvieną kartą skirtingi atsakymai...Pažada perskambinti, bet taip nė karto neperskambino, turi pats ieškotis, teirautis.
Gėda!!!!! Nesirinkit šios įmonės, nieko gero.
Atsakyti
Ačiū Algirdui.
Atsakyti
Ačiū Lilijai.
Atsakyti
Ačiū Vilijai.
Atsakyti
Ačiū Olgai.
Atsakyti
Ačiū Sauliui už atsiliepimą.
Atsakyti
Oksana Z. 2021-07-22 09:34:44
aciu uz sumontuota markize ir netradicinius sprendimus musu situacijoje. sekmes jums
Dėkojame, Oksana. Smagu, kai klientai patenkinti.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
aciu uz sumontuota markize ir netradicinius sprendimus musu situacijoje. sekmes jums
Atsakyti
Jurate 2021-07-19 09:11:25
mums tai viskas gerai. tiesa, matavimas truputi uztruko, bet patys kalti, uzsakinejam pati karstymeti. sumontavo tvarkingai. naudojames, veikia gerai
Ačiū Jums už žinutę, p. Jūrate.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
mums tai viskas gerai. tiesa, matavimas truputi uztruko, bet patys kalti, uzsakinejam pati karstymeti. sumontavo tvarkingai. naudojames, veikia gerai
Atsakyti
Aurimas 2021-07-16 14:35:32
Gerb. Ramūnai
dėkojame už pastabas - aiškinsiuosi Jūsų situaciją.

Asmeniniu el. paštu atsiuntėme volkovas____@ atsiuntėme kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės mums greičiau išsiaiškinti situaciją.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Laba diena, Aurimai,

Visą reikalingą informaciją situacijai išspręsti Jūs rasite Jums šiandien išsiųstoje pretenzijoje el. paštu uzsakymai@lauresta.lt.
Atsakyti
Ramūnas 2021-07-16 14:20:36
Didelė klaida - užsisakiau iš šios įmonės fasado roletą su automatika. Avansas sumokėtas, užsakymas turėjo būti pristatytas ir sumontuotas iki balandžio 24d., šiandien liepos 16d, o roleto vis dar nėra. Lauke +30, namie +35, roletas labai pravestų. Sakyčiau, viena blogiausių užsakymo patirčių kokią esu turėjęs. Kreipiausi į teisininką, dabar bandysime šį klausimą spręsti civilizuotai. Niekam nerekomenduoju.
Gerb. Ramūnai
dėkojame už pastabas - aiškinsiuosi Jūsų situaciją.

Asmeniniu el. paštu atsiuntėme volkovas____@ atsiuntėme kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės mums greičiau išsiaiškinti situaciją.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Didelė klaida - užsisakiau iš šios įmonės fasado roletą su automatika. Avansas sumokėtas, užsakymas turėjo būti pristatytas ir sumontuotas iki balandžio 24d., šiandien liepos 16d, o roleto vis dar nėra. Lauke +30, namie +35, roletas labai pravestų. Sakyčiau, viena blogiausių užsakymo patirčių kokią esu turėjęs. Kreipiausi į teisininką, dabar bandysime šį klausimą spręsti civilizuotai. Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Maitis 2021-06-26 14:54:17
Vos neužsisakiau roletų iš šios įmonės :D gerai kad atsiliepimus paskaičiau. Ačiū nereikia. Sėkmės tobulinant darbą.
Gerb. Maiti,
kasmet klientams įrengiame tūkstančius roletų, žaliuzių, tinklelių nuo uodų, todėl natūralu, kad pasitaiko klaidų. Tūkstančiai klientų yra patenkinti, o juk kai esi patenkintas ir laimingas produktu - juk lietuviams nebūdinga apie tai rašyti - kiek pats, gerb. Maiti, esate per paskutinį mėnesį parašę teigiamų atsiliepimų kokiam nors verslui?:)
Natūralu, kad tūkstančius klientų turinčiame versle yra ir neigiamų atsiliepimų, nepatenkintų klientų - noriu atkreipti dėmesį, kad į visus juos reaguojame, sprendžiame. "Kas nedirba, tas neklysta" - turbūt senolių posakis turi prasmę.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Ieva 2021-07-01 22:05:22
Lauresta vadybininkai nesugeba per 4 d atsiųsti pasiūlymo, panašu klientų nereikia.
Gerb. Ieva,
iš tiesų šiuo metu turime didelį užklausų kiekį, todėl skirtinguose miestuose - per skirtingą laiką atsakome.

Jūsų emailu "spam.ie ______ @gmail.com" išsiunčiau kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės identifikuoti situaciją ir pasiaiškinti detaliau.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Lauresta vadybininkai nesugeba per 4 d atsiųsti pasiūlymo, panašu klientų nereikia.
Atsakyti
Vos neužsisakiau roletų iš šios įmonės :D gerai kad atsiliepimus paskaičiau. Ačiū nereikia. Sėkmės tobulinant darbą.
Aiste Norvilaite
2021-06-07 16:45:34 IP 2fbaqk4g
Atsakyti
Atsiliepimas
Atsakyti
Laurynas 2021-06-05 16:07:40
Nesilaiko termino. Neinformuoja apie vėlavimus patiems reikia ieškot ir klausti kada kas bus, pažada vieną, o paskui tyli. Turi labai rimtų problemų su komunikacija, primena laikus prieš 20metų. Jei yra galimybė siūlyčiau rinktis kitus.
Gerb. Laurynai,
Dėkojame už pastabas - jų dėka turime galimybę sužinoti visus nesklandumus ir juos spręsti.

Apgailestauju dėl Jūsų patirties. Jūsų asmeniniu emailu (laurynas.......@gmail.com) parašėme klausimus, atsakymai į kuriuos padės išsiaiškinti situaciją. Būsime dėkingi už atsakymus.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Nesilaiko termino. Neinformuoja apie vėlavimus patiems reikia ieškot ir klausti kada kas bus, pažada vieną, o paskui tyli. Turi labai rimtų problemų su komunikacija, primena laikus prieš 20metų. Jei yra galimybė siūlyčiau rinktis kitus.
Atsakyti
Aurimas 2021-06-02 11:08:37
Gerb. Erika,
Dėkojame, kad rinkotės „Laurestos“ paslaugas.

Pasiaiškinau Jūsų situaciją. Kiek suprantu, "Laurestos" matuotojas 2021.04.28 d. atvyko į Jūsų namus ir išmatavo langus bei pateikė medinių žaliuzių pasiūlymą. 2021.04.29 d. gavome Jūsų avansinį mokėjimą bei pradėjome vykdyti Jūsų užsakymą. Tuo metu iki pat 21-os metų savaitės iš medinių žaliuzių tiekėjų turėjome informaciją, kad žaliavą medinėms žaliuzėms gausime laiku, t.y. 21-ą savaitę.
Deja, bet 21-ą savaitę medinių žaliuzių tiekėjas mus informavo, kad Jūsų užsakymui reikalingų medinių žaliuzių žaliavų galime tikėtis gauti tik 2021.08.01-2021.09.01 laikotarpiu (net šis laikotarpis yra preliminarus ir negali būti vertintinas kaip 100% tikras).

Apgailestaujame, dėl tokios patirties, nes ši situacija ir mums yra nemaloni - iki 21-os savaitės tiekėjas buvo užtikrinęs, kad gausime medinių žaliuzių žaliavą laiku, todėl planavome darbą gamykloje įprastu režimu bei būtume spėję jas Jums pagaminti sutartu laiku. Deja, bet dėl daugelio priežasčių (Covid19 sukeltos krizės tiekimo grandinėse, brangstančių žaliavų visame pasaulyje, logistikos su Azija sutrikimų ir pan.) turime nenumatytų trukdžių medinių žaliuzių gamybos procese.

Tikrai suprantame, kad ši žinia nebuvo maloni, bet pranešėme ją kai tik sužinojome apie tiekėjo mums paskelbtą informaciją. Užtikriname, kad stengsimės ateityje atidžiau vertinti tiekėjų pažadus bei užsitikrinti papildomas žaliavų atsargas kai tik tai bus įmanoma.

Skambindami Jums siūlėme vieną iš šių situacijos sprendimų:
•Rinktis kitos spalvos (kurių turime sandėlyje) medines žaliuzes;
•Palaukti žaliavos;
•Rinktis kitą langų uždengimo sprendimą (plisuotos žaliuzės, aliumininės žaliuzės, roletai).

Netikus nė vienam iš šių siūlomų sprendimų grąžinsime Jums avansinį mokėjimą. Norime informuoti, kad avansinį mokėjimą galėsime grąžinti tik gavus (tinka ir el. paštu) Jūsų laisvos formos prašymą, kuriame turėtumėte nurodyti sąskaitos numerį, sumą, užsakymo kvito nr., vardą/pavardę, adresą bei laisvos formos tekstą (nurodoma grąžinimo priežastis).

Dar kartą atsiprašome dėl patirtų nesklandumų - mums patiems ši situacija nėra maloni.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Rinkausi medines žaliuzes būtent tam tikros spalvos tik todėl, kad jūsų vadybininkas patikino, kad ši žaliava yra Jūsų sandėlyje. Tereikia sulaukti gamybos eilės.
O jūs rašote, kad jums tiekėjas patikino tiekimą 21 -ą sav. Jūs klaidingai pateikėte informaciją užsakovui užsakymo metu. Nuo ko priklausė užsakovo pasirinkimas.
Buvo pranešta, kad neįvykdysite užsakymo laiku tuomet, kai jau buvo beveik montavimo terminas. Vėlgi klientas nebuvo informuotas, kad žaliuzių medžiagos neturite.
Jūsų pasiūlymas buvo : rinktis kitą spalvą su terminu 2, 5mėn. Arba likti prie pasirinktos spalvos su terminu 3mėn. Kokia klientui nauda iš tokio pasiūlymo?
Rinktis kitą uždengimą pasiūlymo nepateikėte. Kodėl klaidinate žmones, kurie skaitys šiuos atsiliepumus, susirašinėjimus?

Užsakymo metu su klientais nepasirašote jokios sutarties, kur būtų įtraukti punktai apie laiku neįvykdytus terminus, delspiningius. Jūsų įmonę pasirinkę klientai neturi jokių garantijų. Ir įvykus tokioms situacijoms nesiūlote jokių kompensacijų, tik grąžinti avansą. Klientas lieka sugaišęs lauką, neužsakęs gaminių pas kitus gamintojus.
Atsakyti
Erija 2021-06-02 10:06:12
Manote klientui užtenka tik tokio šabloniško atsakymo?
Pažiūrėkite, kiek neigiamų atsiliepimų turite.
Bet iš esmės reikalai šioje įmonėje negerėja.
Gerb. Erika,
Dėkojame, kad rinkotės „Laurestos“ paslaugas.

Pasiaiškinau Jūsų situaciją. Kiek suprantu, "Laurestos" matuotojas 2021.04.28 d. atvyko į Jūsų namus ir išmatavo langus bei pateikė medinių žaliuzių pasiūlymą. 2021.04.29 d. gavome Jūsų avansinį mokėjimą bei pradėjome vykdyti Jūsų užsakymą. Tuo metu iki pat 21-os metų savaitės iš medinių žaliuzių tiekėjų turėjome informaciją, kad žaliavą medinėms žaliuzėms gausime laiku, t.y. 21-ą savaitę.
Deja, bet 21-ą savaitę medinių žaliuzių tiekėjas mus informavo, kad Jūsų užsakymui reikalingų medinių žaliuzių žaliavų galime tikėtis gauti tik 2021.08.01-2021.09.01 laikotarpiu (net šis laikotarpis yra preliminarus ir negali būti vertintinas kaip 100% tikras).

Apgailestaujame, dėl tokios patirties, nes ši situacija ir mums yra nemaloni - iki 21-os savaitės tiekėjas buvo užtikrinęs, kad gausime medinių žaliuzių žaliavą laiku, todėl planavome darbą gamykloje įprastu režimu bei būtume spėję jas Jums pagaminti sutartu laiku. Deja, bet dėl daugelio priežasčių (Covid19 sukeltos krizės tiekimo grandinėse, brangstančių žaliavų visame pasaulyje, logistikos su Azija sutrikimų ir pan.) turime nenumatytų trukdžių medinių žaliuzių gamybos procese.

Tikrai suprantame, kad ši žinia nebuvo maloni, bet pranešėme ją kai tik sužinojome apie tiekėjo mums paskelbtą informaciją. Užtikriname, kad stengsimės ateityje atidžiau vertinti tiekėjų pažadus bei užsitikrinti papildomas žaliavų atsargas kai tik tai bus įmanoma.

Skambindami Jums siūlėme vieną iš šių situacijos sprendimų:
•Rinktis kitos spalvos (kurių turime sandėlyje) medines žaliuzes;
•Palaukti žaliavos;
•Rinktis kitą langų uždengimo sprendimą (plisuotos žaliuzės, aliumininės žaliuzės, roletai).

Netikus nė vienam iš šių siūlomų sprendimų grąžinsime Jums avansinį mokėjimą. Norime informuoti, kad avansinį mokėjimą galėsime grąžinti tik gavus (tinka ir el. paštu) Jūsų laisvos formos prašymą, kuriame turėtumėte nurodyti sąskaitos numerį, sumą, užsakymo kvito nr., vardą/pavardę, adresą bei laisvos formos tekstą (nurodoma grąžinimo priežastis).

Dar kartą atsiprašome dėl patirtų nesklandumų - mums patiems ši situacija nėra maloni.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Aurimas 2021-06-02 10:02:09
Gerb. Erika,
Dėkoju už pastabas - jų dėka turime galimybę gerinti aptarnavimą.

Apgailestauju dėl Jūsų patirties. Jūsų asmeniniu emailu (e.ponel.......@gmail.com) parašėme klausimus (koks Jūsų adresas ir tel. numeris? Bei kokiame salone susidūrėte su šia situacija?), atsakymai į kuriuos padės išsiaiškinti situaciją.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Manote klientui užtenka tik tokio šabloniško atsakymo?
Pažiūrėkite, kiek neigiamų atsiliepimų turite.
Bet iš esmės reikalai šioje įmonėje negerėja.
Atsakyti
Erika 2021-06-02 09:45:17
Nerekomenduoju.
Užsakėme žaliuzes visam namui. Patikino, kad terminas bus mėnuo laiko. Po mėn paskambino, kad teks laukti dar tris mėn.
Kompensacijos nesiūlo. Bendrauja nemandagiai.
Rinkitės bet kurią, tik ne šią įmonę. Geriau sumokėti kiek brangiau, nei susidėti su šia įmone, kuri kratosi atsakomybės, darbuotojai nemandagūs, sandėlio apskaitos nėra arba didelis melavimas užsakovams.
Gerb. Erika,
Dėkoju už pastabas - jų dėka turime galimybę gerinti aptarnavimą.

Apgailestauju dėl Jūsų patirties. Jūsų asmeniniu emailu (e.ponel.......@gmail.com) parašėme klausimus (koks Jūsų adresas ir tel. numeris? Bei kokiame salone susidūrėte su šia situacija?), atsakymai į kuriuos padės išsiaiškinti situaciją.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Nerekomenduoju.
Užsakėme žaliuzes visam namui. Patikino, kad terminas bus mėnuo laiko. Po mėn paskambino, kad teks laukti dar tris mėn.
Kompensacijos nesiūlo. Bendrauja nemandagiai.
Rinkitės bet kurią, tik ne šią įmonę. Geriau sumokėti kiek brangiau, nei susidėti su šia įmone, kuri kratosi atsakomybės, darbuotojai nemandagūs, sandėlio apskaitos nėra arba didelis melavimas užsakovams.
Atsakyti
Dėkojame gerb. Olgai už atsiliepimą (atsiliepimas prisegtas priede) Atsiliepimas: Noriu padėkoti visam Laurestos kolektyvui už puikiai atliktą užsakymą! Ypatingai sužavėjo prefesionalus vadybininko Justo Vertelkos darbas, t.p. jo mandagumas ir geranoriškumas. Užsisakiau roletus diena-naktis. Atvažiavo su medžiagų pavyzdžiais, padėjo issirinkti, negailėjo patarimų. Roletai buvo pagaminti per 3 savaites, sumontuoti per 30-40 minučių. Viskas atlikta greitai ir kokybiškai. Esu labai dėkinga Justui ir visai komandai. Ačiū! P.S. prašau Laurestos vadovybės nepagailėti pinigų premijoms, nes turite tikrai puikius darbuotojus!
Atsakyti
Dėkojame p. Lilijai už atsiliepimus: (priede prikabinta atsiliepimo kopija)

Didelis Ačiū visam Laurestos kolektyvui ir pardavimo vadybininkui Justui Vertelkai už puikiai atliktą darbą. Užsisakiau medines ir plisuotas žaliuzes, pagaminimo terminas truko 4 savaites, atsižvelgiant į dabartine situacija Lietuvoje tai tikrai greitai pagamintas užsakymas. Montavimo darbai buvo atlikti kokybiškai ir greitai. Esu labai patenkinta, dabar žinau kurioje įmonėje toliau užsakysių lauko roletus nuo odų.
Atsakyti
Nataliia Vlasenko 2021-01-04 21:15:17
Darbas buvo atliktas nepatenkinamai. Kelis kartus buvo meistras. Paskutinis kreipimasis visiškai nereagavo. Todėl roletai atrodo bjauriai.
Gerb. Natalija,
dėkojame už pastabas - aiškinsiuosi Jūsų situaciją.

Asmeniniu el. paštu atsiuntėme natalijavla____@ atsiuntėme kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės mums greičiau išsiaiškinti situaciją.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Nataliia Vlasenko
2021-01-04 21:15:17 IP 2g5vdkka
Atsakyti
Darbas buvo atliktas nepatenkinamai. Kelis kartus buvo meistras. Paskutinis kreipimasis visiškai nereagavo. Todėl roletai atrodo bjauriai.
Atsakyti
Lina 2020-12-28 22:11:43
Absoliuciai esu nepatenkinta Klaipedos filialo darbu, uzsakymas turejo buti ivykdytas gruodzio 5 diena, taciau niekas net nesugebejo paskambinti ir informuoti kad nebus ivykdytas. Paciai teko per visur ieskoti, suprantu pandemija, susirgo gamybininkai, bet siaip klienta gerbianti imone visada informuoja, pirkome kruva ivairiu dalyku, baldu ir visada komunikacija buvo puiki. o cia atsiprasau pati turiu maldauti ir ieskoti kad kas nors atsilieptu. Po ilgu paiesku sumontavo ant 2 langu roletus, taciau tai tik trecdalis uzsakymo laukiam ir ieskom toliau. Turejo siandien paskambinti ir informuoti apie kitu roletu montavima iki Nauju metu bet spekite ar kas nors paskambino. Ka gi laukiam beveik 2 menesius nors uzsakymas gana nemazas visiems namo langams. kazkoks absurdas ir visiskas kliento negerbimas.
Gerb. Lina,
dėkojame už pastabas, jos padeda tobulėti.

Asmeniniu emailu lina.mila____________ atsiunčiau Jums kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau išsiaiškinti Jūsų situaciją. Dėl Covid pandemijos dabar išties turime iššūkių, kaip ir kiekviena įmonė, bet stengiamės dėl klientų.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Absoliuciai esu nepatenkinta Klaipedos filialo darbu, uzsakymas turejo buti ivykdytas gruodzio 5 diena, taciau niekas net nesugebejo paskambinti ir informuoti kad nebus ivykdytas. Paciai teko per visur ieskoti, suprantu pandemija, susirgo gamybininkai, bet siaip klienta gerbianti imone visada informuoja, pirkome kruva ivairiu dalyku, baldu ir visada komunikacija buvo puiki. o cia atsiprasau pati turiu maldauti ir ieskoti kad kas nors atsilieptu. Po ilgu paiesku sumontavo ant 2 langu roletus, taciau tai tik trecdalis uzsakymo laukiam ir ieskom toliau. Turejo siandien paskambinti ir informuoti apie kitu roletu montavima iki Nauju metu bet spekite ar kas nors paskambino. Ka gi laukiam beveik 2 menesius nors uzsakymas gana nemazas visiems namo langams. kazkoks absurdas ir visiskas kliento negerbimas.
Atsakyti
Ramutė 2020-12-17 22:08:40
Nerekomenduoju, konkrečiai Šiaulių skyriaus. Nekokybiškai atliktas užsakymas - neįtikėtina, bet pasirodo žaliuzės pas juos ir nebūna vienos spalvos! Be jokio įspėjimo, savo nuožiūra ' pritaiko' skirtingos spalvos mechanizmą, o atvykus atsiimti prekės ir pasakius, kad toks variantas visiškai netenkina dar atsisako gražinti avansą! Galiausiai sekančią dieną, po vieno išsiųsto email'o sutinka grąžinti pinigus, bet nori kad aš pandemijos, o dabar jau ir karantino metu važiuočiau pas juos! Nesutikus, iki šiol vilkina procesą, reikalauja rašyti oficialų prašymą, mat email'as nepakankamai oficialu (?!) Atrodo, kad čia ne privati įmonė, o valstybinė, kuriai klientas - nulis, o apie elementarų 'atsiprašau', jau tik pasvajoti galima.
Gerb. Ramute,
dėkojame už pastabas, jos padeda tobulėti.

Asmeniniu emailu Ramute051____________ atsiunčiau Jums kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau išsiaiškinti Jūsų situaciją. Dėl pasaulinės pandemijos dabar išties turime iššūkių, kaip ir kiekviena įmonė, bet stengiamės dėl klientų.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Nerekomenduoju, konkrečiai Šiaulių skyriaus. Nekokybiškai atliktas užsakymas - neįtikėtina, bet pasirodo žaliuzės pas juos ir nebūna vienos spalvos! Be jokio įspėjimo, savo nuožiūra ' pritaiko' skirtingos spalvos mechanizmą, o atvykus atsiimti prekės ir pasakius, kad toks variantas visiškai netenkina dar atsisako gražinti avansą! Galiausiai sekančią dieną, po vieno išsiųsto email'o sutinka grąžinti pinigus, bet nori kad aš pandemijos, o dabar jau ir karantino metu važiuočiau pas juos! Nesutikus, iki šiol vilkina procesą, reikalauja rašyti oficialų prašymą, mat email'as nepakankamai oficialu (?!) Atrodo, kad čia ne privati įmonė, o valstybinė, kuriai klientas - nulis, o apie elementarų 'atsiprašau', jau tik pasvajoti galima.
Atsakyti
Dainius M. 2020-12-17 15:27:35
Nerekomenduoju, ypatingai Šiaulių skyriaus (Rūdės g. 23). Darbuotoja nemaloni ir arogantiška. Užsakytos prekės vėluoja.
Gerb. Dainiau,
dėkojame už pastabas - jų dėka galime gerinti procesus.

Asmeniniu emailu meska@_______ atsiunčiau Jums kelis klausimus, atsakymai į kuriuos padės greičiau išsiaiškinti Jūsų situaciją.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Nerekomenduoju, ypatingai Šiaulių skyriaus (Rūdės g. 23). Darbuotoja nemaloni ir arogantiška. Užsakytos prekės vėluoja.
Atsakyti
Klientas 2020-12-16 18:41:10
Nerekomenduoju, ipatingai Kauno skyrius.Vadovas nemalonus ir arogantiškas, jei nutiks taip kaip man ir pagamins brokuota prekę, paskambinus jausiesi kaltas, kad kazko nori iš jo ir netiesiogiai pasius n...i
Gerb. Kliente,
dėkojame už pastabas.

Asmeniškai parašiau Jums laišką su keliais klausimais, Jūsų atsakymai padėtų mums išsiaiškinti Jūsų situaciją detaliau.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Nerekomenduoju, ipatingai Kauno skyrius.Vadovas nemalonus ir arogantiškas, jei nutiks taip kaip man ir pagamins brokuota prekę, paskambinus jausiesi kaltas, kad kazko nori iš jo ir netiesiogiai pasius n...i
Atsakyti
Saulius 2020-12-11 15:41:05
Rinkites bet kuria imone tik ne sita. kiek esam isbande visu kokybe nesiskundem. pasiimdavom susimontuodavom ir naudodavomes. roletai tinkamo dydzio, isbalansuoti, be broko. pasirinkom isbandyti Lauresta del geresnio kainos pasiulymo. roletai netelpa i stiklo remus ismatavo blogai padare per didelius, medziagos kampai nukripti isdraskant. apacios nukirptos kad tilptu i metala kampu. nuvaziavus i ju parduotuve nei vienam pvz tokiu nesamoniu nera. pateikus pretenzija atsisako grazinti pinigus. neigia savo prekiu nekokybiskuma, atsisako pasirasyt bet kokius dokumentus kad butu galima reiptis i vartotoju teises. tik juokias is aiskina kaip nieko mes neirodysim. kuo toliau nuo tokiu menkaverciu kontoru.
Gerb. Sauliau,
dėkojame už pastabas.

Informaciją apie Jūsų atvejį gavome ir išnagrinėję būtinai pateiksime atsakymą.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Rinkites bet kuria imone tik ne sita. kiek esam isbande visu kokybe nesiskundem. pasiimdavom susimontuodavom ir naudodavomes. roletai tinkamo dydzio, isbalansuoti, be broko. pasirinkom isbandyti Lauresta del geresnio kainos pasiulymo. roletai netelpa i stiklo remus ismatavo blogai padare per didelius, medziagos kampai nukripti isdraskant. apacios nukirptos kad tilptu i metala kampu. nuvaziavus i ju parduotuve nei vienam pvz tokiu nesamoniu nera. pateikus pretenzija atsisako grazinti pinigus. neigia savo prekiu nekokybiskuma, atsisako pasirasyt bet kokius dokumentus kad butu galima reiptis i vartotoju teises. tik juokias is aiskina kaip nieko mes neirodysim. kuo toliau nuo tokiu menkaverciu kontoru.
Atsakyti
Gintas 2020-12-04 10:19:12
Iš Jūsų pasakymo suprantu, kad tai Covid-19 pandemija sutrukdė pasižiūrėti, kokių medžiagų turite sandėlyje ir jei ne Covid-19 Jūs būtumėte kita dieną paskambinę ir pasakę, kad šitų medžiagų vietoje neturite. Jei Jūs dėl Covid-19 negalite patekti į savo sandėlius Klaipėdoje, tai aš net nežinau ką Jums daugiau pasakyti.
P.S
Man telefoninio pokalbio metu buvo pasakyta, kad vėluoja iš Kinijos, todėl iš kur jus siunčiatės medžiagas, aš nežinau, bet tai parodo, kad Jūs įmonės viduje patys nežinote, nes kiekevienas darbuotojas nurodo skirtingai.
Vėlavimas vyko dėl šio užsakymo, todėl ir nuolaida turėjo būti taikoma šiam užsakymui, o ne sekančiam, kurio tikrai nebus, bet manau Jūsų tikslas būtent toks ir yra.
Gerb. Gintai,
manau, kad daugelis įmonių šiais metais susidūrė su esamų sandėlio likučių valdymo problemomis, nes lig tol veikę algoritmai po pandemijos veikia ne taip gerai. Deja, bet ir greitesnių alternatyvių tiekėjų šiuo metu rasti nėra lengva. Dar kartą apgailestaujame dėl pandemijos sukelto vėlavimo, kurio (kaip ir pačios pandemijos) išvengti mes neturėjome galimybės.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Iš Jūsų pasakymo suprantu, kad tai Covid-19 pandemija sutrukdė pasižiūrėti, kokių medžiagų turite sandėlyje ir jei ne Covid-19 Jūs būtumėte kita dieną paskambinę ir pasakę, kad šitų medžiagų vietoje neturite. Jei Jūs dėl Covid-19 negalite patekti į savo sandėlius Klaipėdoje, tai aš net nežinau ką Jums daugiau pasakyti.
P.S
Man telefoninio pokalbio metu buvo pasakyta, kad vėluoja iš Kinijos, todėl iš kur jus siunčiatės medžiagas, aš nežinau, bet tai parodo, kad Jūs įmonės viduje patys nežinote, nes kiekevienas darbuotojas nurodo skirtingai.
Vėlavimas vyko dėl šio užsakymo, todėl ir nuolaida turėjo būti taikoma šiam užsakymui, o ne sekančiam, kurio tikrai nebus, bet manau Jūsų tikslas būtent toks ir yra.
Atsakyti
Gintas 2020-12-02 14:48:21
Nerekomenduoju ir daugiau niekada neužsisakinėčiau šitoje įmonėje. Tinklelius nuo uodų užsisakėme vasara, atvažiavo išmatavo, pasakė gaminimo terminas iki 1.5 mėnesio. Po pusantro mėnesio sulaukta skambučio ir pranešta, kad negali užbaigti užsakymo, nes trūksta medžiagų, kada bus baigta, nepaaiškinta. Praėjus beveik trims mėnesiams patys skambinome, tai atsakė, kad dalis tinklelių pagaminta, o kitų laukia kol atsiųs iš Kinijos ir atšaukti užsakymo negalima. Įmonė nejaučia savo kaltės dėl vėlavimo, trijų mėnesių laukimas tapo didžiuliu galvos skausmu. Manau įmonėje netinkamai organizuojamas darbas, nes net patys nežino kokių medžiagų turi vietoje, o kurių reikės užsakinėti. Galėjo užsakymo metu ar bent kitą dieną po užsakymo paskambinti ir pasakyti, kad neturi tokių medžiagų, kurias mes išsirinkome, todėl mes būtume iš karto atšaukę užsakymą ir kreiptumėmės kitur, o dabar po beveik trijų mėnesių laukimo, tinklelius nuo uodų sumontavo lapkričio pabaigoje, kai jau beveik žiema. Taip pat pasakė, dabar jų nenaudoti, nes šaltu metu jie gali sugesti, todėl net negalime patikrinti kaip jie pagaminti. Nesuprantu Laurestos įmonės požiūrio į klientą, nejaugi sunku paskambinti ir pasakyti, kad neturi tokių medžiagų vietoje. Manau įmonė priima užsakymus, kuriuos nėra pajėgi tinkamai įvykdyti, o klientams nieko nesako, kad neatšaukinėtu užsakymų, nes tikrai dauguma nenorėtų laukti tris mėnesius, jei žinoti tikrąją padėtį. Taip pat būtina atidžiai perskaityti sutartį, kurią sudarinėsite, nes jei kokia detalė nebus numatyta sutartyje, o sutarsite žodžiu, tai jos ir nebus, nes kiti įstatymai įmonei negalioja.
Gerb. Gintai,
dėkojame už atsiliepimą - tokios pastabos leidžia gerinti mūsų veiklą.

Noriu atsiprašyti už patirtą vėlavimą. Visiškai Jus suprantu, kai sakote, kad atrodo keista, kaip gali įmonė nežinoti krovinio atvykimo datos.

Dėl visuotinių tiekimo sutrikimų dėl Covid-19 pandemijos šiais metais iš tiesų turėjome neprognozuotą ir nenumatytą tam tikrų medžiagų trūkumą sandėliuose. Apgailestaujame dėl Jūsų gaminių vėlavimo - negalėjome iš anksto numatyti būsimų atsargų, detalių tiekimo sutrikimų dėl Covid-19 pandemijos. Deja, bet daugelis gamyklų ne tik Europoje, bet ir Pasaulyje dėl Covid-19 pandemijos susidūrė su darbo/tiekimo sutrikimais, dėl ko nukentėjo ir žaliuzių/roletų sektoriaus įmonės - kelis kartus pailgėjo detalių pristatymas. Tai palietė ir mūsų įmonę - dėl nenumatytų tiekimo sutrikimų vėlavome pagaminti kai kuriuos produktus - taip pat ir Jūsų tinklelius nuo uodų (pastariesiems vėlavo dalys iš Italijos, ne Kinijos; Italija turėjo didžiausią Europoje pandemijos smūgį vasario-kovo mėnesiais, todėl mūsų detales gaminanti gamykla buvo uždaryta, bei dėl to sutriko planuotų detalių pristatymas).

Atsiprašome Jūsų dėl vėlavimo ir tikimės, kad kiti susidūrimai su "Lauresta" bus tik teigiami, dėl to siūlome Jums 20% nuolaidą kitam užsakymui. Plačiau parašiau Jums el. paštu.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Nerekomenduoju ir daugiau niekada neužsisakinėčiau šitoje įmonėje. Tinklelius nuo uodų užsisakėme vasara, atvažiavo išmatavo, pasakė gaminimo terminas iki 1.5 mėnesio. Po pusantro mėnesio sulaukta skambučio ir pranešta, kad negali užbaigti užsakymo, nes trūksta medžiagų, kada bus baigta, nepaaiškinta. Praėjus beveik trims mėnesiams patys skambinome, tai atsakė, kad dalis tinklelių pagaminta, o kitų laukia kol atsiųs iš Kinijos ir atšaukti užsakymo negalima. Įmonė nejaučia savo kaltės dėl vėlavimo, trijų mėnesių laukimas tapo didžiuliu galvos skausmu. Manau įmonėje netinkamai organizuojamas darbas, nes net patys nežino kokių medžiagų turi vietoje, o kurių reikės užsakinėti. Galėjo užsakymo metu ar bent kitą dieną po užsakymo paskambinti ir pasakyti, kad neturi tokių medžiagų, kurias mes išsirinkome, todėl mes būtume iš karto atšaukę užsakymą ir kreiptumėmės kitur, o dabar po beveik trijų mėnesių laukimo, tinklelius nuo uodų sumontavo lapkričio pabaigoje, kai jau beveik žiema. Taip pat pasakė, dabar jų nenaudoti, nes šaltu metu jie gali sugesti, todėl net negalime patikrinti kaip jie pagaminti. Nesuprantu Laurestos įmonės požiūrio į klientą, nejaugi sunku paskambinti ir pasakyti, kad neturi tokių medžiagų vietoje. Manau įmonė priima užsakymus, kuriuos nėra pajėgi tinkamai įvykdyti, o klientams nieko nesako, kad neatšaukinėtu užsakymų, nes tikrai dauguma nenorėtų laukti tris mėnesius, jei žinoti tikrąją padėtį. Taip pat būtina atidžiai perskaityti sutartį, kurią sudarinėsite, nes jei kokia detalė nebus numatyta sutartyje, o sutarsite žodžiu, tai jos ir nebus, nes kiti įstatymai įmonei negalioja.
Atsakyti
Rima 2020-11-30 17:49:53
Norėčiau padėkoti meistrams, sumontavusiens šiandien apsaugines žaliuzes. Darbas atliktas kokybiškai. Puiku, kad įmonė laikosi terminų. Sėkmės darbuose!
Ačiū Jums labai!
Atsakyti
Norėčiau padėkoti meistrams, sumontavusiens šiandien apsaugines žaliuzes. Darbas atliktas kokybiškai. Puiku, kad įmonė laikosi terminų. Sėkmės darbuose!
Atsakyti
Alex 2020-11-24 04:37:59
Kaip čia dažnai rašo bendravimo 0. Užsakiau ir roletus ir romanetės. Bet romanetės be medžiagos. Projektų vadovas sakė kad visi gaminiai bus sumontuoti (pritvirtinti) Atėjo montavimo diena atvyko sumontavo viską išskyrus ramanečiu nes užsakyme nėra romanečiu montavimo. Parašiau Projektų vadovui kodėl taip yra, nes jis sakė kad viską pritvirtins nesvarbu kad nėra medžiagos. Gavau e mail kad išsiaiškins. Pralaukiau 5 dienos - tyla. Pabandžiau paskambinti telefonu bet kiek skambino tiek sako kad neteisingas numeris. Paėmiau kita telefona ir numeris tapo geras (speju mano numeris tiesiog užblokuotas) Pakėlus ragelį pasakė kad labai užimtas buvo ir kaip tyčia neranda juodraščiai ant kurio skaičiavo. Sakė paskambins rytoj. Praėjo daugiau nei savaite. Rytojus taip ir neatėjo.
Gerb. Alex,
dėkojame už pastabas - jos padeda suprasti, kur galime augti ir gerinti veiklą.

Asmeniniu laišku užklausiau Jūsų papildomų situacijos detalių, būsiu dėkingas už Jūsų atsakymą el. paštu.

Aurimas Šumbrauskis
Marketingo vadovas
LAURESTA - roletų ir žaliuzių centras
Atsakyti
Kaip čia dažnai rašo bendravimo 0. Užsakiau ir roletus ir romanetės. Bet romanetės be medžiagos. Projektų vadovas sakė kad visi gaminiai bus sumontuoti (pritvirtinti) Atėjo montavimo diena atvyko sumontavo viską išskyrus ramanečiu nes užsakyme nėra romanečiu montavimo. Parašiau Projektų vadovui kodėl taip yra, nes jis sakė kad viską pritvirtins nesvarbu kad nėra medžiagos. Gavau e mail kad išsiaiškins. Pralaukiau 5 dienos - tyla. Pabandžiau paskambinti telefonu bet kiek skambino tiek sako kad neteisingas numeris. Paėmiau kita telefona ir numeris tapo geras (speju mano numeris tiesiog užblokuotas) Pakėlus ragelį pasakė kad labai užimtas buvo ir kaip tyčia neranda juodraščiai ant kurio skaičiavo. Sakė paskambins rytoj. Praėjo daugiau nei savaite. Rytojus taip ir neatėjo.
Atsakyti
Aušra 2020-11-19 16:54:45
Ačiū Vilniaus padalinio komandai už kokybiškai atliktus žaliuzių remonto darbus, viskas lyga nauja:)
Dėkoju, p. Aušra, už atsiliepimą!

Taip pat rekomenduojame

Domus Lumina
Visi langų uždengimai po vienu stogu

Adresas: Karkazų g. 51, Karkazų k., LT-53277 Kauno r.
Veiklos sritys: žaliuzės, užuolaidos, roletai; audiniai, patalynė; automatizavimas, automatika; eksportas; fasadas, fasado apdaila; gamyba; interjero apdailos medžiagos; šildymas, įrenginiai; vartai, tvoros.
DOMUS LUMINA jau 12 metų specializuojasi langų uždengimų gamyboje ir pardavimuose ne tik Lietuvoje, bet ir daugiau nei 30 Europos šalių. Mūsų vizitinė kortelė - aukšta produktų ir aptarnavimo kokybė. Esame moderni ir novatoriška įmonė, kurios vizija - būti lyderiais apsaugos nuo saulės ir langų dekoravimo produktų...
Dextera
Roletai, žaliuzės, tinkleliai, garažo vartai

Adresas: Eigulių g. 21, LT-03150 Vilnius.
Veiklos sritys: žaliuzės, užuolaidos, roletai; gamyba; interjero apdailos medžiagos; vartai, tvoros.
DEXTERA – viena didžiausių įmonių Lietuvoje, gaminanti aukščiausios kokybės inovatyvias ir funkcionalias saulės kontrolės sistemas. Patyrę specialistai jau daugiau kaip 20 metų padeda kurti įkvepiančius interjero bei eksterjero sprendimus namams ir biurams visoje Lietuvoje. Didžiuojamės plačiu gaminių asortimentu...
Soliteka
Roletų, žaliuzių, romanečių gamyba Kaune

Adresas: Butrimonių g. 9A, LT-50220 Kaunas.
Veiklos sritys: audiniai, patalynė; gamyba; interjero apdailos medžiagos; langai; vartai, tvoros; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
UAB “Soliteka” papuoš juos originaliomis langų dekoracijomis bei aksesuarais: roletais, žaliuzėmis, romanetėmis ar kitais mūsų įmonės gaminamais gaminiais. Mūsų pareiga – pagaminti tokius langų aksesuarus, kurie apsaugotų asmeninį pasaulį nuo pašalinių žvilgsnių, visiškai patenkintų poreikius, o tuo pačiu supančią...
ISVETA ir ko
Garažo vartai, žaliuzės, roletai

Adresas: Putinų g. 23, LT-62312 Alytus.
Veiklos sritys: žaliuzės, užuolaidos, roletai; fasadas, fasado apdaila; gamyba; interjero apdailos medžiagos; vartai, tvoros.
UAB ISVETA ir Ko yra viena didžiausių įvairių rūšių lauko ir vidaus langų uždengimo produktų gamybos ir montavimo įmonių Lietuvoje. Įmonė taip pat gamina segmentinius garažo vartus, susukamus vartus ir grotas, montuoja ir prižiūri kiemo bei vartų automatiką. Centrinė UAB ISVETA ir Ko būstinė yra įsikūrusi Alytuje...
Langė
Oras vanduo šildymas, langai, durys

Adresas: Laižuvos g. 18, LT-89213 Mažeikiai.
Veiklos sritys: šildymas, įrenginiai; didmeninė prekyba; durys, raktai, spynos; fasadas, fasado apdaila; gamyba; langai; mažmeninė prekyba; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
Mūsų komanda tiekia ir montuoja šilumos siurblius oras vanduo visoje Lietuvoje bei užsienio šalyse. Įmonė sukaupusi daugiau nei 15 metų darbo patirtį, todėl gali pasiūlyti praktiškų ir optimalių sprendimų Šilumos siurbliai oras – vanduo tai vienas iš efektyviausių ir ekonomiškiausiu modernaus šildymo būdų. Šis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui
DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui 08-02 15:59
Pastaraisiais metais svarbiausias mūsų visų prioritetas tapo sveikata. Jau nebeįsivaizduojame viešojo sektoriaus be dezinfekcinio skysčio ir kitų prevencinių priemonių. Saulės kontrolės...
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Kol J. Bezosas skrido į kosmosą, turtu jį aplenkė B. Arnault
Kol J. Bezosas skrido į kosmosą, turtu jį aplenkė B. Arnault 08-04 10:55
Prancūzų prabangos prekių magnatas Bernard‘as Arnault vėl tapo turtingiausiu žmogumi pasaulyje – grynoji jo turto vertė viršijo 195,4 mlrd. USD. Tiesa, LVMH koncerno didžiojo akcininko šeima nuo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Pfizer 45,68 +3,91%
Nokia 6,29 +2,61%
General Electric 103,06 +2,45%
Oracle 89,74 +2,44%
Visa 237,09 -1,12%
McDonald's 236,95 -1,31%
Walt Disney 172,99 -1,46%
Manchester United 15,90 -1,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,64 +4,92%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Anglis 129,97 +21,42%
Jautiena 5,68 +3,65%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Auksas 1834,57 -0,85%
Sidabras 27,00 -1,82%