VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lauksva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lauksva

Atsiliepimai apie Lauksva, UAB

Įsipatogink
Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Lauksva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jurate 2020-06-29 16:25:43
Prieš aštuonis metus iš įmonės "Lauksva" esame įsigiję sofą lovą ir esame patenkinti.
Tačiau teko kreiptis į baldų gamintojus pagalbos dėl vienos problemos, nes garantija jau buvo pasibaigusi. Iš situacijos supratome, kad išspręsti problemą dėl lūžusių lankstų geriausiai galėtų pats gamintojas. Taigi, nusprendėme paprašyti jų pagalbos ir buvome maloniai nustebinti draugiškumu ir paslaugumu.
Kitą dieną jau atvyko įmonės darbuotojai, įvertino situaciją ir pasiūlė nemokamai pataisyti lūžusius lankstus.
Norėčiau padėkoti vadovui Simonui už sąžiningą, atsakingą požiūrį į darbą ir klientą. Tai patikima ir kūrybinga įmonė, norisi jiems palinkėti sėkmės ir įkvėpimo. Dar kartą Ačiū!
Visiška priešingybė: aptikus defektus kreipiausi pagal garantinį aptarnavimą (GALIOJANTIS) - niekas nesusisiekė, važiavau į saloną vėl pažadėta susisiekti ir niekas nesusisiekė. Skambinta, vėl žadėta susisiekti iki konkrečios datos ir VĖL NIEKAS NESUSISIEKĖ. Apie defekto pašalinimą net nėra kalbos.
Klientė Indrė
nukentėjusi klientė
2020-09-07 14:17:03 IP 65hii173
Atsakyti
UAB "LAUKSVA" - NEKOKYBIŠKI ir NEPATIKIMI. Tiekia / parduoda nekokybiškus gaminius, o garantinio aptarnavimo nevykdo. Tikrai pasvarstykite prieš pasirenkant / užsisakant gaminius.
Atsakyti
Turime sofa melanie, labai patenkinti gautu rezultatu. Del pristatymo teko palaukti menesi laiko, bet tai mums nekele problemu nes zinome jog daug kur taip. Gyvename ir kitoje salyje ten zmones kazkaip tolerantiski ir supratingi. Pas mus Lietuvoje labai pasididziave esame ir kas truputeli ne taip, tai jau didziule tragedija
Atsakyti
Prieš aštuonis metus iš įmonės "Lauksva" esame įsigiję sofą lovą ir esame patenkinti.
Tačiau teko kreiptis į baldų gamintojus pagalbos dėl vienos problemos, nes garantija jau buvo pasibaigusi. Iš situacijos supratome, kad išspręsti problemą dėl lūžusių lankstų geriausiai galėtų pats gamintojas. Taigi, nusprendėme paprašyti jų pagalbos ir buvome maloniai nustebinti draugiškumu ir paslaugumu.
Kitą dieną jau atvyko įmonės darbuotojai, įvertino situaciją ir pasiūlė nemokamai pataisyti lūžusius lankstus.
Norėčiau padėkoti vadovui Simonui už sąžiningą, atsakingą požiūrį į darbą ir klientą. Tai patikima ir kūrybinga įmonė, norisi jiems palinkėti sėkmės ir įkvėpimo. Dar kartą Ačiū!
Atsakyti
Pirkti iš šitos įmonės NEREKOMENDUOJU. Asmeniškai turėjau problemų su šia įmone. Labai sudetinga gauti garantinį aptarnavimą. Teko kovoti su VVTAT pagalba...
Vilma vasareviciene
2020-04-23 16:34:41 IP 2h85ac43
Atsakyti
UAB”” LANKSVA”Įsigijau šias nuostabias sofas, esu patenkinta, tiek baldų kokybę, tiek maloniu aptarnavimu, ačiu berniukams ir už dovanelę
Rimalda Kvietkauskienė
2020-04-07 14:28:09 IP 2e7r3ubr
Atsakyti
UAB „Lanksva“ užsisakiau minkštų baldų komplektą. Esu patenkinta tiek baldų kokybe, tiek aptarnavimo kultūra. Su visais darbuotojais buvo malonu bendrauti. Siūlyčiau ir savo draugams naudotis šios įmonės paslaugomis. Ja galima pasitikėti. Aš jokių problemų nepatyriau, manau, kad ir kiti nepatirs.
Dėkoju visiems darbuotojams ir linkiu jiems sėkmės.
Atsakyti
Puikios dvi sofos: Sylvia 2, Sylvia 3. Labai kokybiškai išbaigtos. Džiaugiamės parinktu audiniu. Įmonė labai greitai išpildė užsakymą ir tvarkingai pristatė į namus. AČIŪ.
Vida iš Panevėžio
2019-10-03 14:37:04 IP 5juc5aji
Atsakyti
Labai ačiū UAB Lauksva Šakių baldų salonui, p.Jolantai Morkevičienei. Ji labai padėjo įsigyjant sofą-lovą MELANIE 3+S, maloniai bendravo po darbo valandų ir net savaitgalį.
Taip pat dėkoju vyrukams, kurie spalio 1d. pristatė sofą į Panevėžį. Likau sužavėta jų darbu, tikri profesionalai. Šaunuoliai vyrukai !!!
Atsakyti
Austėja 2017-09-25 17:04:03
Tragedija. Kvailė, kad prieš užsisakant baldus nepaskaičiau atsiliepimú apie šiá įmonę, belieka dėkoti jūsú maloniai darbuotojai, kuri pavergė savo nuoširdumu ir mus užkalbino beišeinančius iš parduotuvės. Nuo to pokalbio ir prasidėjo mūsú istorija su jūsú tragiška įmone. Išsirinkome baldus, suderinome medžiagá, gavome informacijá kiek baldo reikės laukti, mums buvo pasakyta, kad baldai mus pasieks per 4-6 savaites, sutartyje taip ir buvo parašyta, kad baldus gausime 36-37 savaitę. Kadangi esame naujagimio besilaukianti šeima ir planuojame savo laiká, apsvarstėme ir pasiskaičiavome, kad baldai mus pasieks iki vaiko gimimo, taigi sutikome su užsakymo sàlygomis, palikome avansá, ir Rugpjūčio 5d. pasirašėme sutartį. Artėjant terminui į pabaigá su mumis susisiekė parduotuvės esančios Klaipėdoje (kur ir užsisakėme baldus) darbuotoja ir pasakė, kad baldai vėluos savaitę ar net dvi.Paklausus kame reikalas ji atsakė, jog KAŽKAS dėl audinio. Žinoma, likome nepatenkinti ir paprašėme, jog ji susisiektú su vadovybe ir praneštú jiems, jog esame nepatenkinti ir prašome kažká tai daryti. Źinoma ji atsiprašė ir pasakė jog mūsù nepasitenkinimá perduos ir su mumis susieks pati vadovė. Dėja su mumis susisiekta taip ir nebuvo. Laukėme toliau. Taigi praėjus dar toms dviems savaitėms ir jau suėjus 39savaitei, mes ir vėl skambiname ir teiraujamės, kada gi bus tie mūsú baldai. Atsiliepusi parduotuvės darbuotoja atsako, kad nieko negali atsakyti, kad mato jog kažkokie baldai parkeliaus GERIAUSIU atveju Spalio 27 diená ir neaišku ar mūsú baldai bus tarp jú, paklausus ká mums dabar daryti ji apgailiestauja, kad nieko negali padaryti ir pabando susisiekti su vadovybe, kad gautù mums atsakymá. Po keletos minučiù gauname sms žinutę, su apgailiestavimu, kad su niekuo jai nepavyko susiekti ir kai tik gaus žiniú su mumis susisieks. Šitas cirkas jau tikrai užkniso, todėl nusprendėme nebelaukti daugiau ir susigrâžinti avansá. Visá tai perdavėme parduotuvės darbuotojai, o ji sakė tai perdavė vadovybei ir pirmadienį vadovybė su mumis susisieks. Aišku atėjus pirmadieniui su mumis niekas VĖL nesusisiekė, todėl paskambinome patys ir atsiliepusi kažkokia vadovė mums pasakė, kad šiuo metu įmonė atostogauja ir ji jokios informacijos mums suteikti negali, pasiteiravome ar galime susigràźinti avansà ji atsakė jog kreiptumėmės į parduotuvę, nes ji nežino ar jie turės kasoje grynújú:DDDDD Atvykus į parduotuvę "pabučiavome duris", nes ir ten visi atostogauja:DDDD Taigi likus savaitei iki vaiko gimimo ne tik neturime ant ko sėdėti, bet dar ir avanso susigráźinti negalime. Žinokit nuoširdžiai linkiu jums uždaryti verslá, nes su tokiu požiūriu į klientá jūs nuvilsite vis daugiau źmoniú, kurie iš pradźiú pasitikės jūsú įmone ir neigiamú atsiliepimù vis daugės. Aš niekada niekam jūsú nerekomenduosiu ir visada sakysiu, kad tik nepirktù nieko pas jus, nes jus esate nepatikimi.
Gaila kad tik post factum perskaiciau Austejos komentarus. Mano situacija kartojasi vienas prie vieno. Pagal su jais sudaryta sutarti man baldai turejo buti pagaminti dar pries Kaledas. Dabar turim jau vasari... Tame laikotarpy lygiai kaip ir Austejai buvo zadama issiaiskinti ir viska isspresti. Netgi ir pacius baldus atvezti "kita savaite". Tik ta "kita savaite" niekaip neateina. Toks ispudis kad imonej ne baldus, bet makaronus gamina. Melagiu fabrikelis. Galvoju ar ne laikas jiems priminti kad pagal CK jie privalo pristatyti prekes per 30 dienu! Sveiku protu nesuvokiama kaip siais laikas dar tokios (norejau parasyti "imones", bet ranka nekilo) issilaiko. Su tokiu poziuriu - tiesus kelias i bankrota!!!

P. S. Mieli puikius atsiliepimus paliekantys komentatoriai. Noreciau tiketi, kad butent taip ir yra, kaip jus rasote. Bet kazkaip labai uznesa i imones darbuotoju paliktus teigiamus atsiliepimus, siekiant atsverti NEIGIAMA IR TRAGISKA REALYBE!
Atsakyti
UAB LAUKSVA 2019-02-05 14:13:59
Gerbiamiems lankytojams noriu tik paaiškinti, kad klientė p.Rita prašė parduoti tik vieną sofą MELIENIE 3+S, nors ekspozicijoje buvo sukomplektuota kartu su foteliuku MELANIE 1. TAIP, iškomplektavimas galimas tik leidus įstaigos vadovams atskiru paliepimu, o gamyba ir vadovai atostogavo Kalėdų laikotarpiu ir nebuvo galimybės susisiekti. Klientei tikrai maloniai buvo paaiškinta, kad tokiu atveju galima užsisakyti norimą baldą. Iš vakaro klientai prašė audinių palečių spalvų pasirinkimui. Deja, kitą dieną jie nusprendė kitaip. Labai gaila, kad klientai liko nepatenkinti ir pasipiktinę. Nevisada galime išpildyti norus, nors ir stebuklingu Kalėdų laikotarpiu... Klaipėdos salono vedėja
Ačiū už komentarą. Ponios paradėjos/vedėjos Klaipėdos salone bendravimo su klientais tikrai nepavadinsi maloniu.
Neketinau leistis į smulkmenas, bet tokiais atvejais, tikrai tylėti negalima.
Visų pirma - ant baldų nebuvo parašyta, kad tai komplektas - buvo viena kaina už sofą - ir nebuvo atskiros kainos ar brošiūros, kuri teigtų, kad tai komplekto dalis ir bendros kainos taipogi nebuvo - Tai jau yra vartotojų klaidinimas - už tai baudžiama - t.y.klaidinga reklama.
Buvome atvykę vakare, ir palikę užstatą paėmėme audinių pavyzdžių, kadangi norėjome įsitikinti dėl spalvos kuri mums tiktų. Taip nutiko, kad spalva sofos iš salės mums tiko pagal interjerą, tad nusprendėme ją įsigyti, taipogi patiko tai, kad nereikės ilgai laukti baldo ir perkant iš salės buvo taikoma 20% nuolaida.
Tad paskambinus į Klaipėdos skyrių paprašėme, kad atvyksime - atvešime audinius ir pirksime sofą iš salės, tad reikėtų, kad baldą išrinktų ir paruoštų gabenimui - net neįtariau, kad p.pardavėja/vedėja įsižeis. Ji man pareiškė, kad nepakuoja baldų ir, kad jai reikės skambinti ir kviesti vyrukus, kad išrinkti arba mano vyras galės ją išsrinkti pats - na argi tai ne juokas? Taipogi darbuotoja pareiškė, kad su šeiminkais nepavyko susisiekti ir ji negalės išsiaiškinti - ar gali parduoti sofą :) Tada mes su vyru atradome kontaktus internetiniame psl. ir patys pabanėme susisiekti su šeimininkais - į visus tel. nr. duotus internete niekas neatsiliepe. Tada dar paskambinome į kitą skyrių, kuriame tiesiog paprašė pasakyti audinio pavadinimą ir numerį ir ten ketino išsiaiškinti ar yra dar tokio audinio, mums buvo pasakyta - jei dar yra tokio audinio - tai problemų neturėtų būti - tiesiog Klaipėdos skyrius turėtų pasidomėti dėl audinio. Mums atvykus į Klaipėdos skyrių (beje tai buvo po Kalėdų - darbo dienomis) - pardavėja/vedėja užsipuolė mus, kad negražu prašyti - jos išrinkti baldų - tai ne jos darbas...argi klientui svarbu kas išrinks baldus - ji tiesiog tai turi organizuoti? ir paaiškinus situaciją dėl audinio - darbuotoja pareiškė - man nesvarbu kaip daro kituose Lauksvos skyriuose - kol šeimininkai negriš ir neduos sutikimo - neparduosiu...tada ir pareiškmėme darbuotojai, kad taip su klientais nebendraujama...toliau istorija apršyta ankstesniame atsiliepime. Su vyru nutarėme - kad ten tikrai sofos nepirksime - tą pačia dieną nuvykome į Artdeco centrą, ir nupirkome sofą - greitai, operatyviai, pristatyta buvo tą patį vakarą, kadangi netiko porankiai - jie buvo pristatyti po savaitės ir bendravimas profesionalus ir malonus - likome labai patenkinti. Taip, tikrai - tikras stebuklas- kad įmonė su tokiu darbuotojų pažiūriu į klientus dar gyvuoja. Visiškas neprofesionalumas iš darbuotojos ir vadovų. Tai patikimumo įmonei tikrai nesuteikia.
Atsakyti
Rita 2018-12-30 10:59:06
Pardavėja įžūli, (Klaipėdoje - Baltijos pr.)norėta pirkti baldą iš salės - o ji pareiškė negalinti parduoti, kol šeimininkai atostogauja - o šie grįš tik po savaitės, tikras juokas! Drįso pareikšti - kur mes buvome anksčiau! Kai patarėme, kad su klientais taip nebendraujama - pareiškė - jei ne jūs - bus kiti! Labai atgyvenęs mentalitetas. Gaila verslininkų, kurie priima į darbą tokius darbuotojus. Taipogi tai parodo - kaip sunku susisiekti su šeimininkais - kai nepaliekamas atsakingas asmuo? Iš to išvada - jei bus bėdos su baldais - kur tos garantijos ieškoti - kai bosų nėra - o pardavėjos leidžia sau ką nori LOL Gaila ankstesnius atsiliepimus pamačiau tik dabar - iš karto reikėjo aplenkti šią įmonę, jau buvo kilusios mintys, kad nerimti.
Gerbiamiems lankytojams noriu tik paaiškinti, kad klientė p.Rita prašė parduoti tik vieną sofą MELIENIE 3+S, nors ekspozicijoje buvo sukomplektuota kartu su foteliuku MELANIE 1. TAIP, iškomplektavimas galimas tik leidus įstaigos vadovams atskiru paliepimu, o gamyba ir vadovai atostogavo Kalėdų laikotarpiu ir nebuvo galimybės susisiekti. Klientei tikrai maloniai buvo paaiškinta, kad tokiu atveju galima užsisakyti norimą baldą. Iš vakaro klientai prašė audinių palečių spalvų pasirinkimui. Deja, kitą dieną jie nusprendė kitaip. Labai gaila, kad klientai liko nepatenkinti ir pasipiktinę. Nevisada galime išpildyti norus, nors ir stebuklingu Kalėdų laikotarpiu... Klaipėdos salono vedėja
Atsakyti
Pardavėja įžūli, (Klaipėdoje - Baltijos pr.)norėta pirkti baldą iš salės - o ji pareiškė negalinti parduoti, kol šeimininkai atostogauja - o šie grįš tik po savaitės, tikras juokas! Drįso pareikšti - kur mes buvome anksčiau! Kai patarėme, kad su klientais taip nebendraujama - pareiškė - jei ne jūs - bus kiti! Labai atgyvenęs mentalitetas. Gaila verslininkų, kurie priima į darbą tokius darbuotojus. Taipogi tai parodo - kaip sunku susisiekti su šeimininkais - kai nepaliekamas atsakingas asmuo? Iš to išvada - jei bus bėdos su baldais - kur tos garantijos ieškoti - kai bosų nėra - o pardavėjos leidžia sau ką nori LOL Gaila ankstesnius atsiliepimus pamačiau tik dabar - iš karto reikėjo aplenkti šią įmonę, jau buvo kilusios mintys, kad nerimti.
Atsakyti
Aš noriu padėkoti Lauksva įmonei už puikiai pagamintą minkštą kampą "Melanie" ir priderintus fotelius "Paris". Ypač dėkinga p. Valdai (Klaipėdos skyriaus darbuotojai) už kantrybę ir patarimus, kol mes ilgai ir pretenzingai rinkomės. Rezultatas pranoko visus lūkesčius- PUIKŪS BALDAI! Prieš tai turėjome minkštą kampą "Fortas" iš šitos įmonės, naudojome 14 metų ir jis vis dar geras, "neužmušamas"- atlaikė augančius vaikus, šuns šėliojimus ir kasdienį naudojimą. Tikiuosi, ir naujieji baldai bus tokie pat tvirti ir kokybiški kaip ankstesnieji, nes pagrindinis faktorius, kodėl rinkomės Lauksvą ir buvo geroji patirtis su "Fortu" :) Sėkmės šiai įmonei ir ypač p. Valdai.
Atsakyti
Pirkau sofą lovą JONA. Esu labai patenkintas įsigyta lova, tvirta, labai patogi miegojimui, sudėtos geros Pocket spyruoklės, aukštos kokybės gobelenas, patrauklus dizainas. Labai didelė miegamoji lovos dalis, bet tuo pačiu gali būti naudojama ir kaip sofa.
Užtrukau su naujo būsto įsirengimu, bet įmonė atsižvelgus į situaciją įsigytą lovą saugojo tiek kiek reikėjo, ir dar nemokamai. Didelis ačiū šiai įmonei ir jos vadovui už supratimą ir gerą gaminį.

Galima pagirti lietuvišką įmonę, visa galva lenkia lenkiškus ir kitus miegamojo baldus.

Pagarbiai,

Virginijus K.
Atsakyti
Mūsų namams reikėjo nestandartinio dydžio sofos. Labai ilgai rinkausi ir jau buvau praradus viltį, bet prekybos centre Baldų rojus Vilniuje mane užkalbinusi Lauksvos pardavėja išklausė mano poreikius ir jau kuris laikas mano mažoji dukrytė džiaugiasi puikiu gaminiu. Dėl pristatymo teko bendrauti ir su Kauno salonu, nes gyvename nedideliame miestelyje - aptarnavimas 10 iš 10. Ačiū už kokybišką gaminį ir puikų aptarnavimą.
Atsakyti
Prieš eilę metų pirkome "Lauksvos" miegamojo baldus ir sofą lovą. Jais naudojamės kas dieną ir esame labai patenkinti. Tik bėda, kad suskilo mūsų spintos durų veidrodis. Bet tai ne Lauksvos kaltė. Norime kreiptis dėl stiklo pakeitimo. Tikimės, kad šios įmonės specialistai padės mums išspręsti šią problemą.
Atsakyti
Dėkoju, p. Sauliau.
Už specialiai mums pagamintą bei pritaikytą svetainės baldų komplektą "Prodiuseris".
pagarbiai. Marius Šiburkis
Atsakyti
Prieš maždaug 14 metų pirkome lova iš šitos įmonės ir kokybe esame patenkinti kokybe iki dabar, tai pat dabar reikėjo pasikeisti lankstus tai susisiekus su vadybininke ji labai maloniai bendravo, sėkmes jums !!
Atsakyti
Labai ačiū UAB "Lauksva" Šakių padalinio kolektyvui už nuoširdžią pagalbą įsigyjant "Marta" sofą ir foteliuką. Ačiū labai salono darbuotojai už paslaugumą ir kantrybę išsirenkant sofai audinį bei spalvą.Už kokybę ir už tai, kaip šauniai įsipatoginom "Marta" sofoje labai dėkingi kokybės Lean vadovei Mildai Gustei, kurią "apipylėm" kaip reiklūs pirkėjai gausybe klausimų į kuriuos visus gavome išsamius atsakymus, o jos nuoširdūs patarimai apie medžiagų ir audinių kokybę pravers ir ateityje renkantis baldus. Ačiū ir vyrukams, kurie laiku atvežė ir mikliai pilnai sumontavo "Marta" komplektą. Neapsisprendžiantiems kokius baldus įsigyti, patarčiau jų dairytis ne "užsieniuose", o Lietuvoje ir UAB "Lauksvos" kokybiškos gamybos.
Gerų Jums visiems artėjančių Švenčių!

Pagarbiai
Aušra Kriauzienė
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti UAB"Lauksva" Panevėžio padaliniui už malonų bendravimą, aptarnavimą. Baldai NERRO atkeliavo prieš laiką, sekundžių tikslumu buvo privežti prie durų, iškrauti, sunešti, sustatyti, belieka tik laukti švenčių prie didelio ąžuolinio stalo. Ačiū užsakymo priėmėjai ir vyrukams.
Panevėžiečiams, o taip pat ir visam UAB"Lauksva" kolektyvui linkiu daug gerų užsakymų ir gražių švenčių.

Su pagarba
Gražina
Atsakyti
Turim nusipirkę sofą "Marta". Naudojam intensyviai, gaminiu patenkinti.
Jau pasibaigus garantiniam laikotarpiui (2 m.) išlindo nedidelis defektas. Susisiekėm su gamintoju - puikus dalykiškas bendravimas, defektas pašalintas NEMOKAMAI.
AČIŪ! Sėkmės versle!
Atsakyti
Pirkome minksta kampa HUGO-H.Labai patenkiti, komplektas kokybiskas ir patogus.Naudojame komplekta miegui tad kiekviena diena juo naudojames mehanizmai veikia pukiai gobelenas nenusitryne baldas po 9 menesiu naudojimo atrodo kaip naujas. Aptarnavimu irigi likome nustebinti, maloniai bendravo darbuotojai, kantiai isklause musu klausymu.Tikrai patariu ir rekomenduoju pirkti baldus is Lauksvos manau nepasigailesite.Dekojame Lauksvos komandai uz gera, malonu ir greita aptarnavima, bei puiku baldu komplekta.
L.Valaitienė , LAUKSVA vadovė
2017-10-03 19:47:18 IP 2fbap1bo
Atsakyti
Austėja 2017-09-25 17:04:03
Tragedija. Kvailė, kad prieš užsisakant baldus nepaskaičiau atsiliepimú apie šiá įmonę, belieka dėkoti jūsú maloniai darbuotojai, kuri pavergė savo nuoširdumu ir mus užkalbino beišeinančius iš parduotuvės. Nuo to pokalbio ir prasidėjo mūsú istorija su jūsú tragiška įmone. Išsirinkome baldus, suderinome medžiagá, gavome informacijá kiek baldo reikės laukti, mums buvo pasakyta, kad baldai mus pasieks per 4-6 savaites, sutartyje taip ir buvo parašyta, kad baldus gausime 36-37 savaitę. Kadangi esame naujagimio besilaukianti šeima ir planuojame savo laiká, apsvarstėme ir pasiskaičiavome, kad baldai mus pasieks iki vaiko gimimo, taigi sutikome su užsakymo sàlygomis, palikome avansá, ir Rugpjūčio 5d. pasirašėme sutartį. Artėjant terminui į pabaigá su mumis susisiekė parduotuvės esančios Klaipėdoje (kur ir užsisakėme baldus) darbuotoja ir pasakė, kad baldai vėluos savaitę ar net dvi.Paklausus kame reikalas ji atsakė, jog KAŽKAS dėl audinio. Žinoma, likome nepatenkinti ir paprašėme, jog ji susisiektú su vadovybe ir praneštú jiems, jog esame nepatenkinti ir prašome kažká tai daryti. Źinoma ji atsiprašė ir pasakė jog mūsù nepasitenkinimá perduos ir su mumis susieks pati vadovė. Dėja su mumis susisiekta taip ir nebuvo. Laukėme toliau. Taigi praėjus dar toms dviems savaitėms ir jau suėjus 39savaitei, mes ir vėl skambiname ir teiraujamės, kada gi bus tie mūsú baldai. Atsiliepusi parduotuvės darbuotoja atsako, kad nieko negali atsakyti, kad mato jog kažkokie baldai parkeliaus GERIAUSIU atveju Spalio 27 diená ir neaišku ar mūsú baldai bus tarp jú, paklausus ká mums dabar daryti ji apgailiestauja, kad nieko negali padaryti ir pabando susisiekti su vadovybe, kad gautù mums atsakymá. Po keletos minučiù gauname sms žinutę, su apgailiestavimu, kad su niekuo jai nepavyko susiekti ir kai tik gaus žiniú su mumis susisieks. Šitas cirkas jau tikrai užkniso, todėl nusprendėme nebelaukti daugiau ir susigrâžinti avansá. Visá tai perdavėme parduotuvės darbuotojai, o ji sakė tai perdavė vadovybei ir pirmadienį vadovybė su mumis susisieks. Aišku atėjus pirmadieniui su mumis niekas VĖL nesusisiekė, todėl paskambinome patys ir atsiliepusi kažkokia vadovė mums pasakė, kad šiuo metu įmonė atostogauja ir ji jokios informacijos mums suteikti negali, pasiteiravome ar galime susigràźinti avansà ji atsakė jog kreiptumėmės į parduotuvę, nes ji nežino ar jie turės kasoje grynújú:DDDDD Atvykus į parduotuvę "pabučiavome duris", nes ir ten visi atostogauja:DDDD Taigi likus savaitei iki vaiko gimimo ne tik neturime ant ko sėdėti, bet dar ir avanso susigráźinti negalime. Žinokit nuoširdžiai linkiu jums uždaryti verslá, nes su tokiu požiūriu į klientá jūs nuvilsite vis daugiau źmoniú, kurie iš pradźiú pasitikės jūsú įmone ir neigiamú atsiliepimù vis daugės. Aš niekada niekam jūsú nerekomenduosiu ir visada sakysiu, kad tik nepirktù nieko pas jus, nes jus esate nepatikimi.
Gerb. Austėja, labai Jūsų atsiprašome už nepatogumus, kuriuos patyrėte dėl nekokybiško LAUKSVOS bendravimo. Tam įtakos turėjo ir visos įmonės atostogos (tame tarpe ir Klaipėdos skyriaus). Jums atsakė į skambučius laikinai pavaduojantis darbuotojas, kuris, deja, negalėjo priimti jokių sprendimų. Jūsų pageidavimu grąžinome Jums avansinę įmoką. Vertiname šį nesusipratimą kaip skaudžią pamoką- dėsime pastangas užtikrinant betarpišką bendravimą su klientais.
Atsakyti
Tragedija. Kvailė, kad prieš užsisakant baldus nepaskaičiau atsiliepimú apie šiá įmonę, belieka dėkoti jūsú maloniai darbuotojai, kuri pavergė savo nuoširdumu ir mus užkalbino beišeinančius iš parduotuvės. Nuo to pokalbio ir prasidėjo mūsú istorija su jūsú tragiška įmone. Išsirinkome baldus, suderinome medžiagá, gavome informacijá kiek baldo reikės laukti, mums buvo pasakyta, kad baldai mus pasieks per 4-6 savaites, sutartyje taip ir buvo parašyta, kad baldus gausime 36-37 savaitę. Kadangi esame naujagimio besilaukianti šeima ir planuojame savo laiká, apsvarstėme ir pasiskaičiavome, kad baldai mus pasieks iki vaiko gimimo, taigi sutikome su užsakymo sàlygomis, palikome avansá, ir Rugpjūčio 5d. pasirašėme sutartį. Artėjant terminui į pabaigá su mumis susisiekė parduotuvės esančios Klaipėdoje (kur ir užsisakėme baldus) darbuotoja ir pasakė, kad baldai vėluos savaitę ar net dvi.Paklausus kame reikalas ji atsakė, jog KAŽKAS dėl audinio. Žinoma, likome nepatenkinti ir paprašėme, jog ji susisiektú su vadovybe ir praneštú jiems, jog esame nepatenkinti ir prašome kažká tai daryti. Źinoma ji atsiprašė ir pasakė jog mūsù nepasitenkinimá perduos ir su mumis susieks pati vadovė. Dėja su mumis susisiekta taip ir nebuvo. Laukėme toliau. Taigi praėjus dar toms dviems savaitėms ir jau suėjus 39savaitei, mes ir vėl skambiname ir teiraujamės, kada gi bus tie mūsú baldai. Atsiliepusi parduotuvės darbuotoja atsako, kad nieko negali atsakyti, kad mato jog kažkokie baldai parkeliaus GERIAUSIU atveju Spalio 27 diená ir neaišku ar mūsú baldai bus tarp jú, paklausus ká mums dabar daryti ji apgailiestauja, kad nieko negali padaryti ir pabando susisiekti su vadovybe, kad gautù mums atsakymá. Po keletos minučiù gauname sms žinutę, su apgailiestavimu, kad su niekuo jai nepavyko susiekti ir kai tik gaus žiniú su mumis susisieks. Šitas cirkas jau tikrai užkniso, todėl nusprendėme nebelaukti daugiau ir susigrâžinti avansá. Visá tai perdavėme parduotuvės darbuotojai, o ji sakė tai perdavė vadovybei ir pirmadienį vadovybė su mumis susisieks. Aišku atėjus pirmadieniui su mumis niekas VĖL nesusisiekė, todėl paskambinome patys ir atsiliepusi kažkokia vadovė mums pasakė, kad šiuo metu įmonė atostogauja ir ji jokios informacijos mums suteikti negali, pasiteiravome ar galime susigràźinti avansà ji atsakė jog kreiptumėmės į parduotuvę, nes ji nežino ar jie turės kasoje grynújú:DDDDD Atvykus į parduotuvę "pabučiavome duris", nes ir ten visi atostogauja:DDDD Taigi likus savaitei iki vaiko gimimo ne tik neturime ant ko sėdėti, bet dar ir avanso susigráźinti negalime. Žinokit nuoširdžiai linkiu jums uždaryti verslá, nes su tokiu požiūriu į klientá jūs nuvilsite vis daugiau źmoniú, kurie iš pradźiú pasitikės jūsú įmone ir neigiamú atsiliepimù vis daugės. Aš niekada niekam jūsú nerekomenduosiu ir visada sakysiu, kad tik nepirktù nieko pas jus, nes jus esate nepatikimi.
Atsakyti
Turime svetaines sofa VIKA treti metai - puikus baldas. Mechanizmai veikia be problemu, gobelena rinkomes brangu, tad ir "atlaiko" sedejima/trynima. Beje, VIKA dizainas jau pries 3 metus buvo pralenkes laika, tuo pat metu tokio dizaino baldai puikavosi ir Niujorko gyventoju namuose. Ne tik puikus baldai, bet ir aptarnavimas bei imones vykdoma politika klientu atzvilgiu. Po metu paskambino ir teiravosi nuomones apie balda, jo kokybe, devejimasi ir nuomone - viena is nedaugelio imoniu, kuri renka atsiliepimus is pirkeju ir juos analizuoja. Rekomenduoju.
Atsakyti
Labai geri ir kokybiški. Džiaugiuosi, kad pirkau, miegu ant savo kampo kiekvieną naktį jau porą metų, bet vis dar atrodo kaip naujas. Rekomenduoju visiems

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

EIB "Ignitis grupei" skolina 110 mln. Eur
EIB "Ignitis grupei" skolina 110 mln. Eur 09-23 20:27
Europos investicijų bankas (EIB) valstybės valdomai energetikos grupei "Ignitis grupė" skolina 110 mln. Eur.
TDO: pandemija pasaulio darbuotojams atsiėjo 3,5 trln. USD darbo užmokesčio
TDO: pandemija pasaulio darbuotojams atsiėjo 3,5 trln. USD darbo užmokesčio 09-23 20:27
Koronaviruso pandemija kainuoja daugiau darbo vietų, nei manyta anksčiau, trečiadienį pranešė Jungtinės Tautos (JT), pažymėjusios, kad šimtai milijonų darbo vietų jau prarasta, o darbuotojai...
Po 40-ies metų už savo "niekingą poelgį" atsiprašė J. Lennono žudikas
Po 40-ies metų už savo "niekingą poelgį" atsiprašė J. Lennono žudikas 09-23 20:07
Markas Chapmanas, vyras, 1980 m. gruodžio 8 d. nušovęs britų dainininką Johną Lennoną, atsiprašė jo našlės Yoko Ono už savo "niekingą poelgį".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Twitter 42,73 +7,09%
Amazon.com 3128,99 +5,69%
CBS 40,77 +3,63%
Nike 116,87 +3,09%
Humana 386,76 -1,96%
Bank of America 23,94 -2,17%
Exxon Mobil 35,53 -2,47%
Goodyear 7,73 -3,62%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,59 +3,51%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Anglis 51,56 -1,24%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Sidabras 20,65 +16,60%
Benzinas 1,22 +8,93%
Varis 6372,46 +10,74%