Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kulverstukai, UAB

Atsiliepimai apie Kulverstukai, UAB

Jammi

Kad visi būtų sotūs ir laimingi.
Parašyk savo nuomonę apie Kulverstukai, UAB

Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!

Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.

    Saugos kodas

    Lankytojų nuomonės ir komentarai

    Pabandziua sainden Mazurikuose Klaipedos raj. Skaniai ir greitai, patiko, kad eina su plancete issirinkt pora knopkiu paspaudi ir lauki, nereikia sneketi ka i lavasa deti, chebra greit sukasi, palaukiau savo gurmanisko uzsakymo tik 9 minutes. Lavasas mesos, darzoviu, padazo santykis subalansuotas idealiai, nei per mazai nei per dayg, ir dar bandziau kebaba kebabe, mmm skaniai. O kainos tikrai saziningos! Tikiuosi islaikysit tokia reputacija ir toliau! Saunuoliai ir aciu jums

    Germante
    2023-05-25 17:20:22

    Sauleteki labai neskanu, atrodo, kad valgyciau prarugusi maista :D

    Sveiki,

    Dėkojame už informaciją ir atsiprašome už nepatogumus.

    Patikiname, kad dedame itin dideles pastangas siekdami užtikrinti ruošiamos produkcijos kokybę - ingredientai į kiekvieną Jammi pristatomi keletą kartų per dieną, yra švieži ir sunaudojami labai greitai, gamybos procesas yra kruopščiai prižiūrimas ir kontroliuojamas. Jei kyla bent menkiausia abejonė, ingredientai nėra naudojami patiekalų gamybai. Būtent dėl to visi Jammi turi itin aukštą VMVT įvertinimą.

    Bet kuriuo atveju, kiekvieną situaciją kruopščiai nagrinėjame, tad būsime dėkingi, jei paliksite atsiliepimą www.jammi.lt/atsiliepimai ir patikslinsite detales:

    » Jei užsakėte internetu - užteks pateikti tik ilgąjį užsakymo ID (ne užsakymo atsiėmimo numerį) - jį rasite el. paštu gauto patvirtinimo viršuje, dešinėje pusėje.
    » Jei užsakėte kitu būdu, reikėtų, kad patikslintumėte kaip pateikėte užsakymą (gyvai / savitarnoje) ir atsiųstumėte čekį arba užsakymo numerį. Jei jo neišsaugojote, reikėtų bent jau užsakymo pateikimo vietos ir laiko.

    Jei padarėme klaidą - būtinai ją ištaisysime! ????
    Iš anksto ačiū! ????

    Ilona
    2023-05-26 20:52:25

    Lukšio gatveje jau ne pirmą kartą mulkina su maistu. Nedadeda užsakyto maisto. Pastoviai turiu sumokėjus pinigus dar nepavalgyt normaliai. Kas darosi Jammi ? Kainos užkeltos o aptanavino normalaus nulis.

    Sveiki, Ilona, dėkojame už atsiliepimą. Susidūrus su abejotinomis situacijomis visada rekomenduojame palikti atsiliepimą: jammi.lt/atsiliepimai. Kiekvieną situaciją kruopščiai išnagrinėjome ir, jeigu padarėme klaidą, visada ją ištaisome.

    Patikiname, kad kainos nekito jau daaaaug laiko, o aptarnavimui keliame aukščiausius reikalavimus ir nuolat atsakingai dirbame, kad apsilankymai Jammi sukeltų tik geriausias emocijas. Gražios dienos!

    Lukšio gatveje jau ne pirmą kartą mulkina su maistu. Nedadeda užsakyto maisto. Pastoviai turiu sumokėjus pinigus dar nepavalgyt normaliai. Kas darosi Jammi ? Kainos užkeltos o aptanavino normalaus nulis.

    Sauleteki labai neskanu, atrodo, kad valgyciau prarugusi maista :D

    Siaubingas aptarnavimas, skambinome telefonu sakė laukti reikės 40 minučiu, bet atėjus buvo naglai sakoma, kad pavėlavom “Šiaip tai susitarėm 3val, nu, bet OK, niekas nesakė, kad 40 minučiu šiaip” (atėjome 15:20). Tiesiog naglas bendravimas ir visiškas nulis pagarbos, bei prasta darbo etika, sako vienaip daro kitaip. Tokia moteris neturėtu dorbti aptarnavime. Babilono Jammi

    Panevežys 05.10 d.Babilono Jammi pirktas kebabas lavaše, bet mėsos nerasta tik kopūstai ir padažas, o kaina 4.40 kažkaip brangoka...

    1-816309.jpg

    Jammi labai suprastejo, valgiau kebabus tiek ukmergejes g, vilnius, tiek medeinos, užsisakiau didelį kebabą, tai čia jau nebe kebabas, o tik kopūstai, mėsos jau ant tiek minimaliai, kad vos jaučiasi. Daug metu esu klientė, , bet teks ieškotis kitos maisto įstaigos, nežinau kiek ilgai Jūsų verslas bus paklausus, kai valgai vien kopūstus. Vertinu 1/10. Nerekomenduoju.

    O Jammi į ši mano atsiliepimą atrašė: jog ale aš nemėgstu kopustu, tai užsisakyti kitą patiekalą????Net neperskaitė turbut teksto, nes jame nebuvo žodžio nemėgstu, matau jammi, net tik suprastėjo ties gamyba, bet dar ir su teksto suvokimu sunkiai sekasi. Nebepirksim Jammi :)

    Situacija paprasta, Tauro g. 3, Vilniuje užsisakėme viena didelį kebaba su vištiena ir traškučiais, kita kebaba dideli su jautiena ir traškučiais ir dvi didelės porcijos bulvyčiu. Dar pepsi 1.5l. Privažiavus prie langelio, duodant 50e, kasininkas atsako jog neturi gražos, keista, manau per visa diena turėtu turėti, atsakius kad kitaip neturime, buvo atsakyta tada atsiprašau ir uždarytas langas :) Tai ura ne klientu problema jog nera gražos, yra kasos ir tikrai uždirbate daug per diena ir turite iš ko pasikeisti. Jei yra tinginys dirbti, tai tiesiog negaiškite laiko ir keiskite darba ;) Per šį atvėji dingo noras lankytis tokioje įstaigoje :)

    2023-04-24 (17.20) Tauro kalno kavinėje atsiėmiau savo užsakymą Nr. 280.
    Bulvyčių, kurios kainavo 3, 80 eur buvo idėta max 40-50 gramų. Labai nuvylė jūsų požiūris. Niekada niekam nerekomenduosiu ir pats daugiau jūsų įstaigą aplenksiu. Tai buvo ne bulvyčių kiekio klausimas, o greičiau požiūrio ir pagarbos klientui klausimas. Mano šeima juokėsi visą vakarą, kad 50 gr. bulvytės kainavo kaip kebabas.

    1-813752.jpg

    Vydūno Jammi Vilniuje labai malonus aptarnavimas, maistas visada skanus ir tinkamai paruoštas. Rekomenduoju:)

    Panevezio Jammi, aptarnavimo kokybė tragiška, nei laba diena nei prašom. Dar sugeba ir paskubinti užsisakyti, dirba be pirštinių. Labai prastai.. : (

    Klaidas Vaštaka
    2023-02-04 16:29:25

    Užsisakiau kebabą lavaše su česnakiniu padažu. Padažo neradau ir kebabas šaltas ir daržoviu mažai. Paskambinau jammi darbuotojai atvažiuokite pasiimti padažo aš pasakiau, kad aš gyvenu kitam miesto gale ir man pasakė nemano problemos apgailestauju!

    Sveiki, Klaidai,

    Dėkojame už atsiliepimą ir atsiprašome už nepatogumus. Greičiausiai suklydote dėl skambučio telefonu, nes užsakymų telefonu nebepriimame, tad ir susisiekti telefonu nebėra galimybės. Tačiau būsime dėkingi, jeigu patikslinsite apsilankymo laiką, plačiau papasakosite apie savo patirtį www.jammi.lt/atsiliepimai ir padėsite mums tobulėti. Jei padarėme klaidą - visada ja ištaisysime!

    Klaidas Vaštaka

    Užsisakiau kebabą lavaše su česnakiniu padažu. Padažo neradau ir kebabas šaltas ir daržoviu mažai. Paskambinau jammi darbuotojai atvažiuokite pasiimti padažo aš pasakiau, kad aš gyvenu kitam miesto gale ir man pasakė nemano problemos apgailestauju!

    Arūnas
    2023-01-31 12:00:01

    Tiek laukta ir tiek nusivilta. Visda perku didelį lavaše + daugiau padažo, bet gavau sausa kaip dykuma. Padažo skonis lyg praskiestas (česnakinis) puikiai žinau koks skonis turi būt, nes visada būdamas Vilniuje užsuku paraguti būtent Jammi kebabų.
    Aš suprantu, kad gali pirmas blynas pridegti, bet taip jau 4 kebabas ir taip nutiko ne tik man, o ir draugams.
    Tragedija, tikiuosi susitvarkysit.

    Sveiki, Arūnai, dėkojame už įvertinimą ir atsiprašome už nepatogumus. Nemalonu nuvilti ir labai keista girdėti - naujai atsidariusius restoranus prižiūrime itin akylai. Būsime dėkingi, jeigu patikslinsite apsilankymo laiką bei plačiau papasakosite apie savo patirtį www.jammi.lt/atsiliepimai - pasidomėsime situacija. Jei padarėme klaidą - visada ją ištaisysime! Iš anksto dėkojame!

    Tiek laukta ir tiek nusivilta. Visda perku didelį lavaše + daugiau padažo, bet gavau sausa kaip dykuma. Padažo skonis lyg praskiestas (česnakinis) puikiai žinau koks skonis turi būt, nes visada būdamas Vilniuje užsuku paraguti būtent Jammi kebabų.
    Aš suprantu, kad gali pirmas blynas pridegti, bet taip jau 4 kebabas ir taip nutiko ne tik man, o ir draugams.
    Tragedija, tikiuosi susitvarkysit.

    Nedas
    2023-01-28 21:54:56

    Užsisakėme maistą per bolt food. Gavome sumaišyta užsakymą darbuotoja Kristina pasakė jog išspres problemą pralaukus 1h negavo nei skambučio nei pagalbos darbuotoja pasakė "Aš niekuo negaliu padėti" gavus direktoriaus kontaktinį tel nr. Jis patikino jog išspres problema, bet dėja nei pagalbos nei problemos sprendimo neradome. Apgailėtina įstaiga pilna melagių :) Aplenkite ratu kaip galite toliau

    Sveiki, dėkojame už informaciją ir atsiprašome už nepatogumus. Kadangi maistą užsakėte per partnerių platformą, reikėtų kreiptis tiesiogiai į Bolt Food pagalbą. Esame tikri, kad mūsų partneriai padės išspręsti visas problemas. Paprastai tokiu atveju partneriai grąžina užsakymo vertei lygią sumą. Jei kažkas nepavyktų - susirašykime: [email protected]

    Gražios dienos!

    Viktorija
    2023-01-17 21:14:37

    Antra atidarymo diena Šiauliuose chaotiška ir katastrofiška. Užsisakai internetu, sumoki pinigus, gauni el. laišku patvirtinimą apie sumokėjimą ir ruošiamą užsakymą. Ateini atsiimti, pasako, kad ale pinigų negavo (mokėjimo nurodymas įvykdytas) ir nieko neruošia. Tada pasako susimokėkit vietoj pagaminsim, o atsiliepimą parašę atgausit pinigus. Penktadienį iškart paliktas atsiliepimas, pirmadienį el. laiškas dėl pinigų grąžinimo išsiųstas ir niekas nesusiekia, o jau trečiadienis.

    Sveiki, Viktorija, dėkojame už atsiliepimą ir atsiprašome už nepatogumus. Nors jūsų minėtu metu dirbome pilnu tempu, deja, turėjome itin didelį apkrovimą ir tam tikrų techninių nesklandumų : (Patikiname, kad pinigai, kaip ir žadėjome, buvo grąžinti.

    Dėsime pastangas, kad ateityje tokių situacijų išvengtume. Dėkojame už supratingumą ir linkime gražios dienos!

    A.R.
    2023-01-12 13:43:58

    Nuo kada didelis kebabas tesveria 440g? ar isivele klaida ir padare maziuka vietoj didelio, arba po naujako pradejo ziauriai taupyt.. Lieki nepasisotines.
    p.s. pas konkurentus uz 0.1eu brangesni kebaba gaunu 750g.
    Si karta susigundziau jammi nes kebabine prie pat namu, bet daugiau tokios klaidos nedarysiu, geriau is biski toliau, bet nors pavalgysiu..

    Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Patikiname, kad porcijų dydžiai nesikeitė, o 440g (įvertinus paklaidą) dar patenka į didelio kebabo kategoriją. Porcijų dydžiai yra subalansuoti, kad tiktų daugumai, tačiau jeigu pageidaujate tikro iššūkio - kviečiame išbandyti Kovotojo kebabą - būsite maloniai nustebintas :) Skanaus!

    Užsisakėme maistą per bolt food. Gavome sumaišyta užsakymą darbuotoja Kristina pasakė jog išspres problemą pralaukus 1h negavo nei skambučio nei pagalbos darbuotoja pasakė "Aš niekuo negaliu padėti" gavus direktoriaus kontaktinį tel nr. Jis patikino jog išspres problema, bet dėja nei pagalbos nei problemos sprendimo neradome. Apgailėtina įstaiga pilna melagių :) Aplenkite ratu kaip galite toliau

    Antra atidarymo diena Šiauliuose chaotiška ir katastrofiška. Užsisakai internetu, sumoki pinigus, gauni el. laišku patvirtinimą apie sumokėjimą ir ruošiamą užsakymą. Ateini atsiimti, pasako, kad ale pinigų negavo (mokėjimo nurodymas įvykdytas) ir nieko neruošia. Tada pasako susimokėkit vietoj pagaminsim, o atsiliepimą parašę atgausit pinigus. Penktadienį iškart paliktas atsiliepimas, pirmadienį el. laiškas dėl pinigų grąžinimo išsiųstas ir niekas nesusiekia, o jau trečiadienis.

    Nuo kada didelis kebabas tesveria 440g? ar isivele klaida ir padare maziuka vietoj didelio, arba po naujako pradejo ziauriai taupyt.. Lieki nepasisotines.
    p.s. pas konkurentus uz 0.1eu brangesni kebaba gaunu 750g.
    Si karta susigundziau jammi nes kebabine prie pat namu, bet daugiau tokios klaidos nedarysiu, geriau is biski toliau, bet nors pavalgysiu..

    Valdas
    2023-01-03 18:17:07

    Apgailėtina kebabinė, nesugeba sukomplektuoti tinkamai užsakymo. Užsisakius 17.52val 2023-01-03 mažą buritą ir didelį kebabą (užsakymo nr.75) gauni pigesnes prekes nei užsisakei- mažą kebabą lavaše ir didelį lavaše, tai jau nepirmas kartas kai esame apgauti.

    Sveiki, Valdai, dėkojame už atsiliepimą ir atsiprašome už nepatogumus. Kad ir kaip stengiamės, deja, nesame apsaugoti nuo žmogiškų klaidų : (Būsime dėkingi, jei paliksite atsiliepimą www.jammi.lt/atsiliepimai ir pateiksite reikalingą informaciją. Atsiliepimą kruopščiai išnagrinėsime ir, jeigu padarėme klaidą, būtinai ją ištaisysime. Dėkojame už supratingumą ir linkime gražios dienos!

    Apgailėtina kebabinė, nesugeba sukomplektuoti tinkamai užsakymo. Užsisakius 17.52val 2023-01-03 mažą buritą ir didelį kebabą (užsakymo nr.75) gauni pigesnes prekes nei užsisakei- mažą kebabą lavaše ir didelį lavaše, tai jau nepirmas kartas kai esame apgauti.

    Indrė
    2023-01-02 10:25:01

    Vakar 01.01 internetu buvo padarytas užsakymas, sumokėta, nuvažiavus į naugarduko g. Kebabinė buvo uždaryta. Kas patvirtino užsakymą nors kebabinė neveikė. Kaip susigražint užsakymo pinigus ?????

    Sveiki, Indre,

    Dėkojame už informaciją ir atsiprašome už nepatogumus. Deja, dėl techninės klaidos vakar užsakymus priėmė ir besiilsintys Jammi : (Artimiausiu metu grąžinimą gausite į savo banko sąskaitą. Dėkojame už supratingumą.

    Vakar 01.01 internetu buvo padarytas užsakymas, sumokėta, nuvažiavus į naugarduko g. Kebabinė buvo uždaryta. Kas patvirtino užsakymą nors kebabinė neveikė. Kaip susigražint užsakymo pinigus ?????

    1-793420.jpg

    Kam rasyt atsiemimo laika per 5min-o poto atvykus stovet dar laukt pusvalandi vietoj??? Visai nesutvarkyta programa..gerbkit savoir kitu laika!!

    Arūnas
    2022-11-27 02:44:27

    Saulėtekio Jammi valgau gana dažnai, tačiau pasitaiko kai ateini viduryje nakties, pats restoranas tuščias, tačiau darbuotojai vietoj to, kad įvykdytų užsakymą eina parukyti, šnekasi, atmestinai daro užsakymą, kaip gali būti, jog atėjus į tuščią restoraną galima laukti 40 minučių už kebabą. Kartais tenka likti nusivylus, tikiuosi tai pasitaisys.

    Sveiki, Arūnai,

    Dėkojame už informaciją ir atsiprašome už nepatogumus. Labai nemalonu nuvilti ir taip būti tikrai neturėtų. Būsime dėkingi, jei paliksite apsilankymo laiką ir kitas detales mūsų internetiniame puslapyje www.jammi.lt/atsiliepimai - pasirūpinsime, kad taip daugiau nenutiktų. Iš anksto ačiū!

    Saulėtekio Jammi valgau gana dažnai, tačiau pasitaiko kai ateini viduryje nakties, pats restoranas tuščias, tačiau darbuotojai vietoj to, kad įvykdytų užsakymą eina parukyti, šnekasi, atmestinai daro užsakymą, kaip gali būti, jog atėjus į tuščią restoraną galima laukti 40 minučių už kebabą. Kartais tenka likti nusivylus, tikiuosi tai pasitaisys.

    Rytis
    2022-11-18 10:40:48

    Neretai perku jammi maistą, taćiau paskutinis kartas mane priblośkê. Użsisakiau 2022 11 17, 20.30 internetu (pagal naują sistemą) kebabą su falafeliais Jammi Tauro. Praêjo 1, 2 valandos- jokios żinutês, jokio mail'o patvirtinanćio dél maisto pagaminimo. Kadangi 6.10 eur. buvo nuskaićiuoti, nuvykau pats í Tauro Jammi. Aukśtas tamsus vaikinas su mikrofonu paklausê koks użsakymas buvo. (Kortelês su vardu neturêjo) Atsakiau, kad toks ir toks ir kad negavau mail'u jokio patvirtinanćio numeriuko dêl maisto paruośimo. Kaip supratau, greićiausiai vaikinas pamirśo tai padaryt, pasitaiko. Taćiau darbuotojas nei "atsipraśau" nei ką nesugebêjo iślementi. Paêmê, įdějo śaltą kebabą paśildyti ir tiek. Neżinau, ko gero ćia jau yra norma klientą żvilgsniu siųst ant 3 žodžių, nes jų algos irgi ne pyragai ką gauna. Nors tai manau ne prieżastis taip elgtis. Daugiau niekada maisto iś Jammi.

    Gerbiamieji,
    Nereikia žmonių laikyti begalviais ir śnekêti apie spam skiltis mail'e ir t.t.
    Vertinu jūsų bandymus iśsisukinêti ir toliau laikyti klientus kvailiais. Kaip raśiau jau ankśćiau, jokiame spame bei inbox zinućių nebuvo. Ar jūs galvojate, kad aś specialiai laukiau 2 valandas ir atvażiavau?
    Man gyvenime veikt nêra ką? ????????????Tiesiog nesugebate pripażint savo klaidos ir paprasćiausiai atsipraśyti. Jammi politika kaip jau supratau yra:
    Klientas visada klysta ir yra neteisus. Super. Ačiū jums, jůs labai malonūs. Śalti falafeliai buvo iśties skanūs.

    Rugilė
    2022-11-14 09:36:50

    Pirkau šiandien pas jus tako stiubą su vištieną ir atsikandus buvau nustebinta. Jūsų įdėta vištiena buvo žalia! Nežinau kas čia atsakingas, bet esu labai nepatenkinta ir dar vakarienę gavau sugadintą

    Sveiki, Rugile,

    Dėkojame už informaciją ir atsiprašome už nepatogumus. Į jūsų atsiliepimą atrašėme jums el. paštu. Patikiname, kad jūsų siųstoje nuotraukoje matoma mėsa nėra neiškepta. Vištienos mėsai naudojame šlaunelių mėsą, kuri yra rausvos spalvos.

    Suprantame, kad bet kuriuo atveju situacija nebuvo maloni, todėl el. paštu suteikėme jums kompensacinį kuponą, su kuriuo galėsite pasimėgauti patiekalu kito apsilankymo metu. Dėkojame už supratingumą!

    Jammi komanda

    Rytis
    2022-11-18 10:40:48

    Neretai perku jammi maistą, taćiau paskutinis kartas mane priblośkê. Użsisakiau 2022 11 17, 20.30 internetu (pagal naują sistemą) kebabą su falafeliais Jammi Tauro. Praêjo 1, 2 valandos- jokios żinutês, jokio mail'o patvirtinanćio dél maisto pagaminimo. Kadangi 6.10 eur. buvo nuskaićiuoti, nuvykau pats í Tauro Jammi. Aukśtas tamsus vaikinas su mikrofonu paklausê koks użsakymas buvo. (Kortelês su vardu neturêjo) Atsakiau, kad toks ir toks ir kad negavau mail'u jokio patvirtinanćio numeriuko dêl maisto paruośimo. Kaip supratau, greićiausiai vaikinas pamirśo tai padaryt, pasitaiko. Taćiau darbuotojas nei "atsipraśau" nei ką nesugebêjo iślementi. Paêmê, įdějo śaltą kebabą paśildyti ir tiek. Neżinau, ko gero ćia jau yra norma klientą żvilgsniu siųst ant 3 žodžių, nes jų algos irgi ne pyragai ką gauna. Nors tai manau ne prieżastis taip elgtis. Daugiau niekada maisto iś Jammi.

    Sveiki, Ryti,

    Dėkojame už informaciją ir atsiprašome už nepatogumus. Esant tokioms situacijoms, visada rekomenduojame palikti atsiliepimą mūsų internetinėje svetainėje: www.jammi.lt/atsiliepimai, arba parašyti el. paštu: [email protected] Situaciją išspręsime ir, jei padarėme klaidą, ją būtinai ištaisysime.

    Apžvelgę jūsų užsakymą matome, kad jūsų užsakymas buvo pateiktas 20:59 su pasirinkimu „kuo greičiau“ - tokiu atveju, kaip ir esame nurodę savo internetinėje svetainėje, užsakymas yra iš karto perduodamas į gamybą, tai buvo padaryta 21:00. Iš karto po apmokėjimo el. paštu buvo išsiųstas automatizuotas užsakymo patvirtinimas su patvirtinimu ir užsakymo atsiėmimo numeriu. Jei laiško negavote, tikėtina, kad, priklausomai nuo savo pašto nustatymų, jį rasite SPAM aplanke : (

    Kadangi, kaip minėjote, užsakymo atvykote atsiimti praėjus 1-2 valandoms, paruoštas užsakymas jau buvo atvėsęs ir jūsų patogumui buvo pašildytas. Suprantame, kad situacija nemaloni nei jums, nei mums, tačiau kadangi kolega nieko blogo nepadarė, tai ir atsiprašyti pareigos turbūt nejautė. Bet kuriuo atveju, nemalonu nuvilti : (

    Tikimės, kad mūsų paaiškinimas padėjo situaciją pamatyti ir iš kitos pusės bei dar ne kartą mėgausitės Jammi maistu :) Dėkojame už supratingumą!

    Neretai perku jammi maistą, taćiau paskutinis kartas mane priblośkê. Użsisakiau 2022 11 17, 20.30 internetu (pagal naują sistemą) kebabą su falafeliais Jammi Tauro. Praêjo 1, 2 valandos- jokios żinutês, jokio mail'o patvirtinanćio dél maisto pagaminimo. Kadangi 6.10 eur. buvo nuskaićiuoti, nuvykau pats í Tauro Jammi. Aukśtas tamsus vaikinas su mikrofonu paklausê koks użsakymas buvo. (Kortelês su vardu neturêjo) Atsakiau, kad toks ir toks ir kad negavau mail'u jokio patvirtinanćio numeriuko dêl maisto paruośimo. Kaip supratau, greićiausiai vaikinas pamirśo tai padaryt, pasitaiko. Taćiau darbuotojas nei "atsipraśau" nei ką nesugebêjo iślementi. Paêmê, įdějo śaltą kebabą paśildyti ir tiek. Neżinau, ko gero ćia jau yra norma klientą żvilgsniu siųst ant 3 žodžių, nes jų algos irgi ne pyragai ką gauna. Nors tai manau ne prieżastis taip elgtis. Daugiau niekada maisto iś Jammi.

    Pirkau šiandien pas jus tako stiubą su vištieną ir atsikandus buvau nustebinta. Jūsų įdėta vištiena buvo žalia! Nežinau kas čia atsakingas, bet esu labai nepatenkinta ir dar vakarienę gavau sugadintą

    1-784591.jpeg

    Sveikinu, Jūsų Ukmergės g. aptarnavimo kokybė "pasislepė" po plintusu. Jau daug metų perku iš Jūsų maistą ir buvo gražesnių ir blogesnių momentų, tačiau šiandien Jūsų darbuotoja Aušrinė pramusė iki šiol nematyta aptarnavimo dugną.

    Užsisakiau internetu kebabą lėkštėje ir pažymėjau, kad needėtų bulvyčiu. Atėjęs atsiimti paprašiau, kad vietoje bulvyčių uždėtų truputi daugiau padažo, nes jau daug metų taip valgau ir, niekada tai nebuvo problema, tačiau Aušrinė pasakė, kad taip nedarys, nes padažas kainuoja papildomus pinigus

    Jos teigimu, jeigu noriu extra padažo tuomet privalau primokėti beroc 70ct. ir jai nesvarbu, kad neimu bulvyčių kurių kaina 1.Eur., paklausiau, ar jai nusispjauti į žmogiškumą, atsakymas buvo, kad yra sistema ir ji privalo jos laikytis. Taip pat pridūrė, kad jos darbuotojai yra kalti ir blogai dirbdavo, kad anksčiau buvo žmogiški ir uždėdavo pusę samtelio daugiau padažo vietoje bulvių.

    Jeigu Jums 30 ml. svarbiau už nuolatinį klientą, tuomet fine-malonu buvo valgyti pas jus paskutinį kartą.

    Galvote tai viskas? Ne! Parašiau atsiliepimą privačiai Jammi, kad susipažinti su požiūriu į klientą, tačiau jų atsakymas, cituoju: Visas restoranų tinklas veikia kaip didelis ir ganėtinai sudėtingas mechanizmas, kurį sudaro daug procesų. Siekiant, kad restoranai veiktų kaip įmanoma sklandžiau ir galėtume tiksliai numatyti sunaudojamus ingredientų kiekius bei mažiausią įmanomą maisto švaistymą, privalome griežtai laikytis numatytų receptūrų.

    Klausimas Jums gražiai dirbantiems: Kai ateinate į restoraną ir paprašote vietoje bulvių košės įdėti ryžių Jums irgi pasako: no, no, no nebesvaik, mes kovojame su maisto švaistymu. Jei nori ryžių dasimokėk!

    Kaip yra sakę "Pistonai": Aš esu Jammi ir ant klientų mums po**ui :)

    Kaip ir kiekvieną penktadienį su kolegomis pasiimame kebabų pietums. Dažnu atveju, imam Jammi kebabus, kadangi būna laba skanūs (Vilnius, Ukmergės g.).
    Šį kartą (šiandien, 11-4) buvo super super neskanūs, maži ir labai ploni kebabai (realiai, neradom skirtumo tarp mažo ir didelio kebabo). Ir dar + su didele ne meile padaryti. Visada iki šiandienos labai džiaugdavomės skaniais kebabais iš Jammi, tačiau šį kartą labai stipriai visi nusvylėme.

    Kolektyvas, kuris gamino šiandien kebabus - turėtų iš naujo būti apmokami daryti kebabus arba ieškoti labiau mylinčio darbo.

    Linas
    2022-10-12 19:54:35

    Pirkome 2 mazus kebabus, tai dar tokiu mazu tikrai nesame gave, pradejo taupyt panasu, moki 5e bet net si karta nepasijauteme sotus, kas budavo iki to

    Sveiki, Linai,

    Dėkojame už informaciją. Porcijų dydžiai nesikeitė jau daaaaug metų, tai greičiausiai bus pasitaikiusi žmogiška klaida :)

    Būsime dėkingi, jei paliksite atsiliepimą mūsų internetiniame puslapyje www.jammi.lt/atsiliepimai ir patikslinsite informaciją apie apsilankymą. Jei padarėme klaidą - būtinai ją ištaisysime! Iš anksto dėkojame!

    Karolina Ringaudaitė
    2022-10-30 17:32:03

    Draugiškai pasiteiravau darbuotojos, ar bulvyčių porcija padaryta pagal atitinkamas normas, nes akivaizdžiai matosi, kad bulvyčių labai mažai, darbuotoja atsakė “nežinau, negaliu pasvert”. Esu dirbusi pati jammi, todėl atsimenu kokia norma bulvyčių turi būti kebabo lėkštėje. Tauro jammi

    Sveiki, Karolina,

    Dėkojame už informaciją. Būsime dėkingi, jei paliksite atsiliepimą mūsų internetiniame puslapyje www.jammi.lt/atsiliepimai ir patikslinsite informaciją apie apsilankymą. Jei padarėme klaidą - būtinai ją ištaisysime! Iš anksto dėkojame! ????

    Karolina Ringaudaitė

    Draugiškai pasiteiravau darbuotojos, ar bulvyčių porcija padaryta pagal atitinkamas normas, nes akivaizdžiai matosi, kad bulvyčių labai mažai, darbuotoja atsakė “nežinau, negaliu pasvert”. Esu dirbusi pati jammi, todėl atsimenu kokia norma bulvyčių turi būti kebabo lėkštėje. Tauro jammi

    1-782436.jpeg

    Pirkome 2 mazus kebabus, tai dar tokiu mazu tikrai nesame gave, pradejo taupyt panasu, moki 5e bet net si karta nepasijauteme sotus, kas budavo iki to

    Dar nei karto nenuvylė, o dar geriau, kad ir labai arti namų!:)

    užsisakeme su drauge 1dideli kita maza kebaba, bet gavome šaltus kebabus 2022-10-04d ateities g.10

    Spalio 1 diena atvykau ganetinai tolu atsuma, norejau nusipirkti kebabo, nepardave, nes grinais nepriema, teko but nevalges, ten pat sugrižau sausio 2 diena užsisakiau kebaba maža už 4, 40 su česnakiniu padaža, žmoniu nebuvo bet teko laukti 18 minučiu! Jusu darbuotojas neskubejo padejo kebaba ir ilgiausiai šilde, tuo tarpu kalbejo su kolegom, gavau perdaug apskrudusi kebaba, bet baisiausia, kad vietoj Česnakinio! Gavau aštru! Kodel taip daroma? Aš aštraus padažo nepernešu, de to teko kebaba nevalgyti! Tai dabar kaip čia užsakau viena padaža o gauni kita! Prašau nepraignoruoti šia situacija ir noriu pareikalaut tokio pat kebabo su česnakinio padažu, nes tai buvo klaida jusu darbuotojo! Ir noriu pabrežti, kad tai atsitiko antra karta! Bei mano draugams buvo, tik kitam jammi, bet kaip atsiprašymui buvo skirtas nemokamas kebabas! Tikrai nemalonu, jeigu jus praignorinsit mano atsilepima ir prašyma! Nes tikrai kitam kartui jusu kebabine nesirinksiu ir draugams nepatarsiu, nes kiek tenka skaityti kitu atsilepimus, jusu darbuotojai daro klaidas, o jus į tai žiurite ramiai

    Evelina
    2022-09-25 19:51:40

    Atejom su drauge i jusu kebabine medeinos g. Moterys nesigaude nei kur ji, nei kas ji. Jai woltas 10 kartu pasake, kad jis woltas ji begiojo per visa sale, veliau is 50 karto isgirdo ko jis praso, ji pradejo kolegei pasakot koks "Prikolas, kad cia woltas ", BE PIRSTINIU TETUTELE IMA MAISTA PO KASOS LIETIMO JUS RIMTAI????? fu:)

    Sveiki, Evelina, nelabai supratome, ką turėjote omenyje : (Būtume labai dėkingi, jei patikslintumėte reikiamas detales bei situaciją www.jammi.lt/atsiliepimai. Iš anksto dėkojame!

    Andrius Stalnionis
    2022-09-24 15:39:08

    Užsisakiau internetu prieš kelias valandas, o atvykus atsiimti užsakymo pasakė, kad tokio užsakymo nėra. Parodžius elektroninį laišką, kad užsakymas padarytas ir apmokėtas buvo pasakyta nieko mes nežinom užsakymo nėra ir taškas. Niekas net nesiruošė spręsti problemos. Žodžiu pinigų atgauti nepavyko ir užsakymo negavau. Kreipiausi keliais kanalais dėl pinigų grąžinimo. Tylu. Apvogė ir tiek. NEUŽSISAKINĖKITE!!!!

    Sveiki, Andriau, dėkojame už atsiliepimą ir atsipašome už nepatogumus. Kaip ir rašėme jums el. paštu - atsiprašome, deja įsivėlė žmogiška klaida : (Grąžinimą į savo banko sąskaitą gausite artimiausiu metu, o kito apsilankymo Jammi metu kviečiame pasivaišinti pasirinktu patiekalu mūsų sąskaita. Siųstame laiške rasite kupono kodą :) Gražios dienos!

    Atejom su drauge i jusu kebabine medeinos g. Moterys nesigaude nei kur ji, nei kas ji. Jai woltas 10 kartu pasake, kad jis woltas ji begiojo per visa sale, veliau is 50 karto isgirdo ko jis praso, ji pradejo kolegei pasakot koks "Prikolas, kad cia woltas ", BE PIRSTINIU TETUTELE IMA MAISTA PO KASOS LIETIMO JUS RIMTAI????? fu:)

    Andrius Stalnionis

    Užsisakiau internetu prieš kelias valandas, o atvykus atsiimti užsakymo pasakė, kad tokio užsakymo nėra. Parodžius elektroninį laišką, kad užsakymas padarytas ir apmokėtas buvo pasakyta nieko mes nežinom užsakymo nėra ir taškas. Niekas net nesiruošė spręsti problemos. Žodžiu pinigų atgauti nepavyko ir užsakymo negavau. Kreipiausi keliais kanalais dėl pinigų grąžinimo. Tylu. Apvogė ir tiek. NEUŽSISAKINĖKITE!!!!

    Prieš kelias savaites Pilaitės jammi valgiau pačius skaniausius kebabus, malonios merginos, ačiū jums, taip ir toliau ????

    Dovydas Lokutijevskis
    2022-08-16 20:21:08

    Šiaip bendrai kalbant labai viskas pasikeitė.
    1.Maistas viniojimas ne į foliją, o popierinius maišelius, ko pasekoje, maistas atvėstą po 5min.
    2. Maisto įpokavimas. Viskas mėtoma, dedama belekaip. Užsakymus teko atssimti ne kart pačiam, tai viskas padažuose.
    3. Visiems pamilti koldunai. Šiuo metu padažas pateikiamas atskirai, kurio pastoviai trūksta. Labai suprastėjo.
    4. Skambučiais užsakymų atsisakė. Nepatogumas maksimalus….
    5. KAINOS !?!? Dviem žmonėm grubiai 15-18e + porcijos sumažėjo. Už tai kas būdavo anksčiau įskaičiuotą į komplekto kaina, dabar visko gauni MAŽIAU.
    6. Higiena. TAURO KALNAS - UŽUPIS. Pastoviai pilna musių….

    Sveiki, Dovydai,

    Dėkojame už atsiliepimą ir kritiką, atsakymai - žemiau! :)

    1. Suprantame, kad folija patogu, tačiau mūsų prioritetas visgi ekologija. Todėl prieš keletą metų maisto pakuotes pakeitėme į perdirbamas. Žemė mums (ir jums) padėkos :)
    2. Maistą stengiamės tvarkingai sudėti į maišelius, tačiau reikėtų nepamiršti, kad didžioji dalis maisto perkama išsinešimui. Tokiu atveju jį reikėtų transportuoti itin atsargiai ir, deja, atsakomybės prisiimti negalime : (
    3. Padažo receptūra nesikeitė, jį ir toliau gaminame patys, todėl jis - vis dar toks pats skanus. Jei trūksta - visada galima įsigyti daugiau :)
    4. Telefonu užsakymus apribojame labiausiai užimtu metu. Taip yra todėl, kad internetiniai užsakymai pranašesni visomis prasmėmis. Rekomenduojame išbandyti - nenusivilsite!
    5. Porcijos nesikeitė jau daaaaug metų. O kainos, deja, turi keistis. Būtume labai laimingi, jei galėtume savo maistu svečius vaišinti, bet visgi esame verslas ir mūsų tikslas - uždirbti pinigus suteikiant svečiams kokybišką paslaugą.
    6. Patikiname, kad dedame itin dideles pastangas siekdami užtikrinti ruošiamos produkcijos kokybę - ingredientai į kiekvieną Jammi pristatomi keletą kartų per dieną, yra švieži ir sunaudojami labai greitai, gamybos procesas yra kruopščiai prižiūrimas ir kontroliuojamas. Būtent dėl to visi Jammi turi aukščiausią VMVT įvertinimą.

    Tikimės, kad išsklaidėme visas abejones! Iki kitų kartų! ????

    Dovydas Lokutijevskis

    Šiaip bendrai kalbant labai viskas pasikeitė.
    1.Maistas viniojimas ne į foliją, o popierinius maišelius, ko pasekoje, maistas atvėstą po 5min.
    2. Maisto įpokavimas. Viskas mėtoma, dedama belekaip. Užsakymus teko atssimti ne kart pačiam, tai viskas padažuose.
    3. Visiems pamilti koldunai. Šiuo metu padažas pateikiamas atskirai, kurio pastoviai trūksta. Labai suprastėjo.
    4. Skambučiais užsakymų atsisakė. Nepatogumas maksimalus….
    5. KAINOS !?!? Dviem žmonėm grubiai 15-18e + porcijos sumažėjo. Už tai kas būdavo anksčiau įskaičiuotą į komplekto kaina, dabar visko gauni MAŽIAU.
    6. Higiena. TAURO KALNAS - UŽUPIS. Pastoviai pilna musių….

    Taip pat rekomenduojame

    A. Goštauto g. 8, LT-01108 Vilnius.
    Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; gėrimai (alkoholiniai); pramogos ir poilsis; renginių organizavimas.
    Erdvus ir vis dar augantis RESTORANAS PILIALAUKIS kviečia organizuoti asmenines šventes, įmonių vakarus, konferencijas, mokymus, sąskrydžius, pramoginius, kultūrinius bei kitus renginius, suburiančius iki 1000 Jūsų svečių ! Restoranas PILIALAUKIS įsikūręs tarp Vilniaus ir Trakų. Vos 20 minučių kelio nuo sostinės...
    Venecijos aklg. 2, Žibininkai, LT-97231 Kretingos r.
    Veiklos sritys: pramogos ir poilsis; kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
    „ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
    Naugarduko g. 102, LT-03160 Vilnius.
    Veiklos sritys: maisto produktai; didmeninė prekyba; kavinės, klubai, barai, restoranai; maisto gamyba; mažmeninė prekyba.
    Pagrindinė UAB "Handelshus" veikla - didmeninė prekyba maisto produktais. Plačiame siūlomų produktų asortimente - Lietuvoje ir pasaulyje žinomi prekiniai ženklai, vietos gamintojų, ūkininkų produkcija. Prekes tiekiame tiek pavieniams mažmeninės prekybos taškams, restoranams, kavinėms tiek ir didiesiems prekybos...
    Vytauto g. 134A, Garliava, LT-53250 Kauno r.
    Veiklos sritys: konditerija, saldumynai; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės; kavinės, klubai, barai, restoranai; maisto gamyba; maisto produktai; mažmeninė prekyba.
    UAB „BIJOLA“ – jau du dešimtmečius konditerijos gaminius gaminanti įmonė. Kepame apie 100 rūšių tortų, pyragų, pyragaičių, sausainių, gaminame vyniotinius, saldainius, šokolado figūrėles, florentinus ir keksus, kepame duoną. Naujiena: tortų, pyragų, pyragaičių, desertų, sausainių internetinė parduotuvė. Laukiame...
    Vytauto g. 37-1, LT-08122 Vilnius.
    Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
    Apie mus 2011 m. vasario mėn. duris atvėrė restoranas "Natali" Žalgirio g. 92, Vilnius, "Kernavės verslo centre", II aukšte. Jūsų paslaugoms erdvi salė (galime priimti: banketo metu - iki 150 svečių, furšeto metu - iki 250 svečių). VIDEO: http://youtu.be/FOx4w7g_gvY Šaunus restoranų "Natali" kolektyvas padės Jums...