VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kristiana, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kristiana

Atsiliepimai apie Kristiana, UAB

„Kosmada“, „Go Best“

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Kristiana, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena, noriu padėkoti už gerą kokybė jūsų prekių ir aš labai patenkinta, kad tapau jūsų klientų. Ačiū.
Atsakyti
Vakar lankiausi Ozo Kristianoje ir nors vietoje nebuvo mano norimų kvepalų ir jau norėjau išeiti, bet mergina sustabdė, pasikalbėjome ir aptarnavo labai maloniai, viską papasakojo ir padarė užsakymą vietoje, kurį pristatys tiesiai į namus. Dar laukiu užsakymo, bet tikiu, kad viskas bus taip pat gerai kaip ir aptarnavo.
Atsakyti
2021.04.26 d Vilniaus Akropolio Kristiana. Siaubas.
Atsakyti
Kažkas baisaus, ar jau visai nusigyveno, ar tokie nurodymai yra? Pirkau veido priežiūros prekes (Chanel), renkantis jas sake, kad bus 20% nuolaida. Bet, kai reikèjo mokėti, gavosi, kad nuolaida yra vienai prekei (.???) Dar maža, prekes padėjo ant prekystalio ir net nepasiūlè pirkiniu maišelio, taigi kur nori ten dėk nors į kišenę, turguje ir tai įdeda i maišelį. Aš jau nekalbu apie mėginukus, kur užsienyje pusę maišo prideda, o Kristianoje pasiūlè kalendoriu, kuris visai nereikalingas, kaip pardavèja pasakė, , gal prireiks”ŽIAURU!!! Daugiau neisiu į šią parduotuvę, ir kitiems nerekomenduoju!!!
Atsakyti
Renata 2021-02-18 10:49:35
Matau, ne aš viena nusivylus Kristianos darbu. Užsakiau internetu EDP kvepalus, gaila, nepagalvojau, kad geriau nepirkti akcijinių.... na bet Kristiana kažkaip, maniau, galiu pasitikėti. Tai mano mėgstami kvepalai, puikiai žinau, kaip jie turi kvepėti. Gavau greitai, dėl to nesiskundžiu. Bet labai nusivyliau prekės kokybe. Ne tik kad užuodi tik nosį prie pat prikišęs, bet dar ir kvepėjo NE TAIP. Susisiekiai su parduotuve, pasakiau, kad grąžinsiu. Man buvo paaiškinta, kad kvepalų kokybę įvertins jų ekspertai. Kad ir ką tai reikštų. Išsiunčiau prekę paštu, po savaitės skambina laaaaabai pasipūtusi darbuotoja ir itin nemandagiai papriekaištavo, kad dar neatnešiau prekės. Po labai nemalonaus pokalbio išsiaiškinome, kad kvepalai pašte. Dar po savaitės be jokio išankstinio įspėjimo gavau kvepalus atgal su prierašu, kad prekė atitinka kokybės standartus. Ir ką tu jiems. Na ne tokie tie kvepalai. Nei kvepia, nei laiko. Pasirodo, Kristiana nėra patikimiausias kvepalų platintojas Lietuvoje. Daugiau nepirksiu. O ir aptarmavimas.... tragiškas. Jos jaučiasi kaip karalienės su vastiečiais bendraudamos. Baisu. Baisu.
Paantrinu Renatai, turėjau identišką situaciją su Kristiana dėl kvepalų pirktų su nuolaida. Kvepalus naudoju tuos pačius daug metu ir nesiskusdavau kokybe, tačiau įsigyti Kristianoje buvo " vanduo su spiritu". Po ilgų bandymų grąžinti prekę kaip nekokybišką, tas pats atsakymas apie ekspertus (Įdomu kokia jų kvalifikacija ir ką jie vadina ekspertais) ir pareiškimas, kad kvepalai atitinka standartus.
Susisiekiau su kvepalus gaminačios kompanijos klientų aptarnavimu ir nurodžius ant flakono dugno referencijos numerį man atsakė, kad kvepalai yra originalūs, tačiau pagaminti prieš maždaug 5 metus, dėl to kvapas pakitęs, įsivadavęs.
Po prašymo pateikti dokumentus kodėl atsisakoma gražinti pinigus (ketinau kreiptis į vartotojų teises ir tą paminėjau) ir informacijos, kurią suteikė kvepalų gamintojas, Kristiana sutiko grąžinti pinigus.
Kvepalų gamintojas sutiko atsiųsti nemokamai naujus kvepalus dėl nemalonios patirites, kad man teko iš platintojo įsigyti pasenusius kvepalus.
Labai nemaloni patirtis Kristianoje, aptarnavimas pritariu - yra kur tobulėti.
Atsakyti
Kas ten vyksta??? Užsisakai prekę, kuri yra prekyboje ir negali atsiimti patogiu metu, nors oficialiai skelbiama, kad atsiimti galima per 0-1 dieną. Pirmąkart internetinėje erdvėje susiduriu su tokia nesąmone. Duotas viešas numeris, kuriuo paskambinus pasipūtusiu balsu apstaugia - paskambinot į OFISĄ!!! tarsi būčiau paskambinus į Antarktidą. Kiti numeriai nekelia, autoatsakovai nukreipia į FB, ten atsakinėja labai ''mandagiai'', formaliai, siūlo skambint tuo pačiu niekiniu numeriu, vnž varinėja pirmyn atgal, siūlo atšaukt internetinį užsakymą, dar kartą susimokėt ir užsakyt telefonu, tada duos iškart...Tiesą sakant abejotinos kokybės prekės, kosminės kainos ir aptarnavimas žemiau plintuso. NEREKOMENDUOJU!
Atsakyti
Matau, ne aš viena nusivylus Kristianos darbu. Užsakiau internetu EDP kvepalus, gaila, nepagalvojau, kad geriau nepirkti akcijinių.... na bet Kristiana kažkaip, maniau, galiu pasitikėti. Tai mano mėgstami kvepalai, puikiai žinau, kaip jie turi kvepėti. Gavau greitai, dėl to nesiskundžiu. Bet labai nusivyliau prekės kokybe. Ne tik kad užuodi tik nosį prie pat prikišęs, bet dar ir kvepėjo NE TAIP. Susisiekiai su parduotuve, pasakiau, kad grąžinsiu. Man buvo paaiškinta, kad kvepalų kokybę įvertins jų ekspertai. Kad ir ką tai reikštų. Išsiunčiau prekę paštu, po savaitės skambina laaaaabai pasipūtusi darbuotoja ir itin nemandagiai papriekaištavo, kad dar neatnešiau prekės. Po labai nemalonaus pokalbio išsiaiškinome, kad kvepalai pašte. Dar po savaitės be jokio išankstinio įspėjimo gavau kvepalus atgal su prierašu, kad prekė atitinka kokybės standartus. Ir ką tu jiems. Na ne tokie tie kvepalai. Nei kvepia, nei laiko. Pasirodo, Kristiana nėra patikimiausias kvepalų platintojas Lietuvoje. Daugiau nepirksiu. O ir aptarmavimas.... tragiškas. Jos jaučiasi kaip karalienės su vastiečiais bendraudamos. Baisu. Baisu.
Atsakyti
Deividas 2021-02-10 13:26:08
Kompetencijos 0. Prekės užsakytos nuo vasario 8 o vasario 10 dar ji nesupakuota ir neperduota kurjeriui, tad manau vasario 14d liksim be dovanų, nors užsakant skelbesi kad gausiu 1-2d bėgyje. Kontaktai duoti kosmosas, nes gali neskambint vienas nr išjungtas, o kitu nekelia....
Parėjo prekė, bet galiu pasakyti turguje už 5euru ilgiau laiko kvapa negu čia už 130eur. Apgailėtini... Pasipurški ir 10min gali jaust stipresnį kvapa, o po 10min nosį prie pat kaklo turi pridėt, kad jaust kvapa. Kvapas dingsta po 2-3h.... Vsio paskutinis pirkimas. Ir kitiems patariu apeiti, nes pinigų neverti kvepalai. Teks perduot visoms kontrolėms ir tegu patikslina kiek jie skiesti ir kiek orginalumonlike juose!!!
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Kristianos uzsakytu priemoniu internetu prisratymu. Ir dar meluojama kas kart paskambinus. Geda visai komandai Kristianos. O šiandien visą diena rodo užimtą liniją.
Prekes užsakiau vasario 4 d. ir apmokėjima atlikau taip pat. Prekes pagal jų nurodytą laiką turėjau gauti šeštadienį vasario 6d. Šiandien jau vasario 11d. ir aš dar prekių nesulaukiau, priskambinti neina. Kas baisiausia paskambinus pirmadieni pasiteirauti man buvo pasakyta kad prekės jau perduotos kurjeriui ir turiu jau gauti, nesulaukusiu paskambinau antradieni, man buvo pasakyta kad prekės paruoštos išsiuntimui, nors prieš tai dieną sakė jau perduota kurjeriui, nesulaukiau nei kitoje dienoje vel pasukau, galiausiai man pasake kad nera paruosta sijnta nes neturi kempyneles kiria uzsakiau, tai kaip sitaip meluoti klientui, bent pasizymekite sistemoje juokdariu komanda, is dougll sakiausi net po 2 dienu gavau uzsakyma, o cia absurdas pas jusu nepirksiu daugiau vien is to kad esate melagiai (-es) kurios atsiliepia bendruoju numeriu ir vien del to mieliau rinksiuosi kitus tinklus kosmetikos.
Atsakyti
Kompetencijos 0. Prekės užsakytos nuo vasario 8 o vasario 10 dar ji nesupakuota ir neperduota kurjeriui, tad manau vasario 14d liksim be dovanų, nors užsakant skelbesi kad gausiu 1-2d bėgyje. Kontaktai duoti kosmosas, nes gali neskambint vienas nr išjungtas, o kitu nekelia....
Atsakyti
Tinklas, kuris lenda į akis su savo akcijomis, tačau akcijų metu prisijungi nėra įmanoma, net neverta jungtis ir gaišti laiką. 2021-02-03 žinutė didžiausiems kvepalų talpos įpakavimams iki 20 proc. klaidinga. Netikėkite, neužsiimkite nesąmonėmis ir negaiškite laiko.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, prekes iš e-parduotuves gauni su broku, negeba pakeisti jų. Nebepirksiu.
Atsakyti
Pirkau vyriškus kvepalus, ne orginalus, eilinė klastotė ir tiek. Kvapas silpnas, itin trumpai issilaiko. Kvepalų kokybė visiškai neatitinka kainos. Daugiau nieko iš ten nepirksiu ir kitiems parekomenduosiu to nedaryti.
Kažkaip apie Kristianą turėjau geresnė nuomone, deja labai nuvylė.
Atsakyti
Kaip gaila ir nuvilia, kuomet užsakius prekę yra nurodoma, kad priklauso du mėginukai, atsiėmus prekę taip pat sąskaitoje nurodyta, jog pridėti du mėginukai ir kelis kartus visą siuntą peržiūrėjus jų niekur nerandi :D smulkmena? Nemanau, greičiau pasijuokimas iš kliento, nemalonu.
Atsakyti
Siuntinys atkeliavo labai greitai.

Viskas mandagu, tvarkinga, malonu.

Labai patenkintas!
UAB “Kristiana”
2020-10-23 09:20:23 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Loreta 2020-07-14 16:47:20
Pritariu! Prekiauja neorginaliais kvepalais!! Testeryje vienoks kvapas, o nusipirkus pakuote - visiskai kitoks, t.y. pigus, paliekantis valiklio kvapa. Manau imone perka trecioms salims gaminamas prekes. Labai nuvyle... :/
Gerb. Loreta, garantuojame Jums, kad mūsų salonuose galite įsigyti tik aukščiausios kokybės kosmetikos ir parfumerijos gaminius. Esame oficialūs mažmeninės prekybos atstovai, galintys prekiauti selektyvios parfumerijos - kosmetikos gaminiais, gaunamais tiesiogiai iš gamintojų. Kviečiame užsukti į mūsų salonus ir neabejojame, kad mūsų profesionalų komanda padės Jums išsirinkti Jūsų svajonių aromatą.
UAB “Kristiana”
2020-10-23 09:13:18 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Evelina 2020-07-30 10:19:24
Turejau labai nemalonu susidurima su KristiAna parduotuve Gedimino pr. ir jos lyg ir vedeja Ingrida. Pirkau sesei dovanas ir kita diena suzinojus, kad ji jas jau isigijus pati, pamaniau, kad grazinsiu prekes atgal, kadangi ju pakuotes nebuvo paliestos.

Atejus i parduotuve mane pasitinka konsultante, kuri pakviecia tuo metu mane aptarnavusia konsultante/vedeja Ingrida. Nuo pat pradziu Ingridos veido israska buvo labai nemaloni ir netinkanti ne tik konsultantei, bet ypatingai parduotuves vedejai. Nuo pirmos akimirkos ji priverte pasijausti, kad be reikalo svaistau savo laika cia budama, nes prekes yra negrazinamos nors tu ka. Beje, buvo pasiulyta parasyti i tinklarasti 'ka galvoju'. - Kur tiksliai i tinklarasti? - I bendra :)

Kaip KristiAnos kliente linkiu, kad Ingridos, kaip parduotuves vedejos, etiketas ir klientu aptarnavimo lygis pageretu, nes viska imanoma paaiskinti ir isaiskinti tinkamu, ypatingai aptarnavimo srityje dirbantiems, budu. O Gedimino pr. KristiAna keiciu i kitas KristiAnos parduotuves!
Miela Evelina, ačiū už Jūsų atsiliepimą bei pasidalinimą patirtimi, nes tik klientų nuomonė bei pastabos mus verčia tobulėti. Tik žinodami Jūsų nuomonę pasieksime aukščiausius aptarnavimo kokybės standartus. Atsiprašome už netinkamą mūsų darbuotojos elgesį. Su darbuotoja susisiekta, ji suprato, kad etiketas ir aptarnavimo kultūra yra svarbiausia jos darbe, nepaisant to, kad kokybiškos prekės negalėjo pakeisti. Tikimės, kad ateityje nebus nesusipratimų su mūsų darbuotojais, ir Jūs gausite aukščiausios kokybės profesionalias konsultacijas, išskirtinį dėmesį bei maloniai jausitės.
Atsakyti
Esu ne vienerius metus Kristianos klientė. Šio tinklo parduotuvėse randu prekinius ženklus, kuriais itin pasitikiu. Lankausi Gedimino pr Kristianoje, kurioje turiu savo mylima konsultantę, kuri žino visus mano poreikius. Visada grįžtu su džiaugsmu !
Atsakyti
Vakar pirkau Panoramos Kristianoje. Ačiū konsultantei Rutai uz nepaprastai nuoširdų aptarnavimą, parinko produktus itin atidžiai. Viskas puikiai tiko !!
UAB “Kristiana”
2020-10-22 11:29:06 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Ingrida 2020-10-03 12:37:56
Uzsisakiau internetu Pupu blakstienu tusa, atsiunte visa uzdziuvusi ir tai jau nenpirmas kartas : (
Gerb. Ingrida, dėkojame, kad esate mūsų klientė! Jei taip nutiko, kad Jus pasiekė nekokybiška prekė, Jūs turėtumėte kreiptis elektroninio pašto adresu: helpdesk@kristiana.lt, su Jumis susisieks mūsų komanda ir padės išspręsti iškilusias problemas. Pagarbiai, Kristiana komanda.
UAB “Kristiana”
2020-10-22 11:18:24 IP 2cfq81qc
Atsakyti
PAKRAUPUSI 2020-10-03 16:34:43
Pirkdavau KristiAnos parduotuvėse Vilniuje... Man gerai pažįstami tokie ženklai, kaip La Prairie, Guerlain... Ir anksčiau dėl pakankamai atsainaus aptarnavimo KristiAnoje kosmetiką stengdavausi susirasti kitur...
Šiandien teko būti PC Panorama, Vilniuje... Prisiminiau, kad man reikia lūpų blizgio... Kur aš čia ieškosiu to vieno lūpų blizgio, pagalvojau... Na, ir užnešė mane velnias į KristiAna saloną...
Padaviau konsultantei pavyzdį: tai ir pavadinimas, ir numeris užrašyti yra...
Nėra šios prekės, sako man... Žvilgteliu aš į prekes- ogi guli tas lūpų blizgis... Gerai... Einame su pardavėja į kasą... Kaip ir netoli ta kasa, bet prie prekių besipuikavusi reklama dėl 20% nuolaidos spėjo išgaruoti... Paskaičiavo man pilną kainą... Tiek to, galvoju... Sumokėsiu pilną kainą...
Padaviau grynus pinigus... Pardavėja nerado grąžos ir pareikalavo dalį prekės vertės apmokėti kortele... Lyg neturėčiau ką veikti, tik eilę kartų krapštyti tai pinigus, tai korteles...
Grąžą šiaip taip surado...
Na, o prekę numetė man po nosim, tarsi sakydama: imk, šuneli, savo blizgį, ir keliauk sau... Anei maišelio jokio... Apie mėginukus išvis tyliu: tikriausiai joms pačioms jų pritrūko... Skriaudžia, matyt, šeimininkai jas...
Be tų mėginukų tai ramiai galiu sau gyventi, tegul pataupo, gal laikai sunkūs jiems dabar, bet maišeliukas tai nepamaišęs būtų...
Ieškojau to blizgio rankinėje, namo parkeliavus...
Nesu mėgėja, o ir laiko neturiu rašinėjimams, bet nepraeina man slogūs pojūčiai po apsilankymo KristiAnoje...
Dėkojame, kad išsakėte savo nuomonę, ji mums svarbi ir reikalinga norint augti. Atleiskite už nemalonią patirtį apsiperkant mūsų įmonės parduotuvėje. Norėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją, todėl prašome Jūsų susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu: helpdesk@kristiana.lt. Pagarbiai, Kristiana komanda.
Atsakyti
UAB “Kristiana” 2020-10-22 10:17:51
Gerb. Simona, dėkojame už išsakytą nuomonę, apie Jums nutikusią situaciją jau buvome informuoti ir atsiprašome Jūsų dar kartą už nemalonią patirtį vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių. Savo ruožtu darome viską, kad tai daugiau nebepasikartotų.
tai, kad nedarote absoliučiai nieko, nes jau juokiames, nes tai kartojasi. mes juokiames su draugemis ir kaimynem- reikia pudros, važiuosiu i akropoli, nes i mada baisu eiti. ir niekas nesikeičia. jūsu pardavėjos ir toliau vaizduoja prekybos centro direktores. as suprantu dirba po 20 metu, nuo tu laiku kai parduotuviu vedejos buvo, bet nu bukim paprasti, pilna jaunu ir mandagiu issilavinusiu merginu kurios iesko darbo ir myli savo darba.
o jus savo ruoztu izeidinejimus pardaveju su 10% nuolaida bandot nugesint? baisu. Gudeli susidomekit, kad pas jus toj s*******o kontoroj vyksta...
BAISU, nes niekas nesikeicia.
UAB “Kristiana”
2020-10-22 10:17:51 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Simona 2020-10-08 16:27:49
ziuriu ne as viena turejau nemalonios patirties su pardavejomis.
jei valdzia skaitote, tai darykite isvadas kazkokias, nes toki siauba siandien apturejau Pc Mada Kosmadoj, kad nei kojos ten nebekelsiu...
pardaveja prisistatanti kaip parduotuves vadove, leidzia tujintis, draskyti akis ir izeidineti klienta, o moteris tai metuose. turguj malonesnes dirba...
aisku gal joms svarbu ibrukti preke visais budais, ir nesvarbu, kad tai perzengia visas ribas.
Gerb. Simona, dėkojame už išsakytą nuomonę, apie Jums nutikusią situaciją jau buvome informuoti ir atsiprašome Jūsų dar kartą už nemalonią patirtį vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių. Savo ruožtu darome viską, kad tai daugiau nebepasikartotų.
Atsakyti
ziuriu ne as viena turejau nemalonios patirties su pardavejomis.
jei valdzia skaitote, tai darykite isvadas kazkokias, nes toki siauba siandien apturejau Pc Mada Kosmadoj, kad nei kojos ten nebekelsiu...
pardaveja prisistatanti kaip parduotuves vadove, leidzia tujintis, draskyti akis ir izeidineti klienta, o moteris tai metuose. turguj malonesnes dirba...
aisku gal joms svarbu ibrukti preke visais budais, ir nesvarbu, kad tai perzengia visas ribas.
Atsakyti
Pirkdavau KristiAnos parduotuvėse Vilniuje... Man gerai pažįstami tokie ženklai, kaip La Prairie, Guerlain... Ir anksčiau dėl pakankamai atsainaus aptarnavimo KristiAnoje kosmetiką stengdavausi susirasti kitur...
Šiandien teko būti PC Panorama, Vilniuje... Prisiminiau, kad man reikia lūpų blizgio... Kur aš čia ieškosiu to vieno lūpų blizgio, pagalvojau... Na, ir užnešė mane velnias į KristiAna saloną...
Padaviau konsultantei pavyzdį: tai ir pavadinimas, ir numeris užrašyti yra...
Nėra šios prekės, sako man... Žvilgteliu aš į prekes- ogi guli tas lūpų blizgis... Gerai... Einame su pardavėja į kasą... Kaip ir netoli ta kasa, bet prie prekių besipuikavusi reklama dėl 20% nuolaidos spėjo išgaruoti... Paskaičiavo man pilną kainą... Tiek to, galvoju... Sumokėsiu pilną kainą...
Padaviau grynus pinigus... Pardavėja nerado grąžos ir pareikalavo dalį prekės vertės apmokėti kortele... Lyg neturėčiau ką veikti, tik eilę kartų krapštyti tai pinigus, tai korteles...
Grąžą šiaip taip surado...
Na, o prekę numetė man po nosim, tarsi sakydama: imk, šuneli, savo blizgį, ir keliauk sau... Anei maišelio jokio... Apie mėginukus išvis tyliu: tikriausiai joms pačioms jų pritrūko... Skriaudžia, matyt, šeimininkai jas...
Be tų mėginukų tai ramiai galiu sau gyventi, tegul pataupo, gal laikai sunkūs jiems dabar, bet maišeliukas tai nepamaišęs būtų...
Ieškojau to blizgio rankinėje, namo parkeliavus...
Nesu mėgėja, o ir laiko neturiu rašinėjimams, bet nepraeina man slogūs pojūčiai po apsilankymo KristiAnoje...
Atsakyti
Uzsisakiau internetu Pupu blakstienu tusa, atsiunte visa uzdziuvusi ir tai jau nenpirmas kartas : (
Atsakyti
Nežinau ar šito tinklo valdžia skaito atsiliepimus, tačiau jei skaitote -kažką darykite :) Kaip matau situacija nesikeičia jau eilę metų. Ar tai būtų Vilnius ar Kaunas... Jūsų pardavėjos su toookiais veidais pasitinka klientus, kad žinokite dingsta noras absoliučiai kažką pirkti ir tiesiog palikti pinigus Jūsų parduotuvėje. Žmonių apžvelgimas nuo galvos iki kojų, surūgę veidai...
Atsakyti
Turejau labai nemalonu susidurima su KristiAna parduotuve Gedimino pr. ir jos lyg ir vedeja Ingrida. Pirkau sesei dovanas ir kita diena suzinojus, kad ji jas jau isigijus pati, pamaniau, kad grazinsiu prekes atgal, kadangi ju pakuotes nebuvo paliestos.

Atejus i parduotuve mane pasitinka konsultante, kuri pakviecia tuo metu mane aptarnavusia konsultante/vedeja Ingrida. Nuo pat pradziu Ingridos veido israska buvo labai nemaloni ir netinkanti ne tik konsultantei, bet ypatingai parduotuves vedejai. Nuo pirmos akimirkos ji priverte pasijausti, kad be reikalo svaistau savo laika cia budama, nes prekes yra negrazinamos nors tu ka. Beje, buvo pasiulyta parasyti i tinklarasti 'ka galvoju'. - Kur tiksliai i tinklarasti? - I bendra :)

Kaip KristiAnos kliente linkiu, kad Ingridos, kaip parduotuves vedejos, etiketas ir klientu aptarnavimo lygis pageretu, nes viska imanoma paaiskinti ir isaiskinti tinkamu, ypatingai aptarnavimo srityje dirbantiems, budu. O Gedimino pr. KristiAna keiciu i kitas KristiAnos parduotuves!
Atsakyti
Vaida 2017-12-30 21:22:51
Prekiauja neoriginaliais kvepalais...Pirkau draugui, kuris gyvena Ispanijoje, dovana...Tai jo pirkti kvepalai Ispanijoje visiskai skiriasi nuo mano pirktu is Kosmados...Kvapas ne toks ir jie nelaiko...Niekam nerekomenduoju...
Pritariu! Prekiauja neorginaliais kvepalais!! Testeryje vienoks kvapas, o nusipirkus pakuote - visiskai kitoks, t.y. pigus, paliekantis valiklio kvapa. Manau imone perka trecioms salims gaminamas prekes. Labai nuvyle... :/
Nusivylusi klientė
2020-05-25 20:56:01 IP 5f4soc97
Atsakyti
Iškilo problemų dėl užsakymo, užsisakinėjau internetu. Tai net į laiškus neatsakinėja...bent jau kažkoks atsakymas ar reakcija būtų...
Nusivilusi klientė
2020-05-22 16:41:25 IP 2eehhfjg
Atsakyti
Pritariu kitai klientei dėl užsakymo e-parduotuvėje. Niekam nepatariu užsakinėti ir aš. Teko važinėti kelis kartus į fizinę parduotuvę. Nei pateiktu telefonu atsakė, nei el. paštu atrašė, nei atsiprašė. Šiai įmonei nerūpi visai klientas. Tokio siaubingo aptarnavimo dar neteko matyti.
Atsakyti
Nuostabi kvepalų parduotuvė, kuria džiaugiuosi net ir per karantiną! Man siunta atvyko 1 diena vėliau, bet net jei ilgiau būtų vėlavę - tokių prekių verta laukti! Labai pasiilgau konsultantės Gražinos - nuostabus aptarnavimas!
Atsakyti
Esu labai patenkinta apsipirkimu Jūsų internetinėje parduotuvėje. Prekes gavau pakankamai greitai, atsižvelgiant į siuntų strigimą mieste, juk visiems tenka palaukti, ypatingai, kad terminalai perpildyti. Siunta kvepia nuostabiai, gavau mėginukų ir net dovanų apsauginę kaukę ! Ačiū, kad rūpinaties klientais tokiu sunkiu momentu !!
Atsakyti
Tai buvo mano pirmas ir paskutinis kartas užsakant e-parduotuvėje. Užsakius ir apmokėjus prekes 18 dieną, prisijungus šiai dienai 27 vis dar rodo, kad vykdoma-išrašoma sąskaita. Rimtai, tiek dienų? Prekes pirkau ir rodė, kad jos visos yra, puslapyje nurodote, kad pristatymas trunka nuo 1-4 dienų, tai klausimas kas nutiko mano užsakymui? Nei pateiktu telefonu atsako, nei el. paštu atrašo, balso pranešimai ignoruojami, fb tyli. Tokio siaubingo aptarnavimo dar neteko matyti. Niekam nepatariu užsakinėti.
Atsakyti
Labai blogas aptarnavimas e-parduotuveje KOSMADA, uzsakymas buvo suformuotas ir apmoketas, bet jokio pranesimo ir jokio sprendimo del uzsakymo issiuntimo daugiau kai 7 d.d., del pinigu grazinimo taip pat vargas, pinigus negrazina, vilkina...., praso papildomai pateikti duomenys, sunku prisiskambinti, o kai prisiskambini, pranesa, kad perskambins.... ir jokio perskambinimo. Manau toks aptarnavimas -tai nepagarba klientui ir konversijos rezultatas yra labai mazas. Lojalus klientas =geras atnesantis pelna klientas :), labai noreciau, kad atkreiptumete demesi, kad su tokiu aptarnavimu ir abejingumu, galite prarasti daug klientu. Pirkejams tikrai rekomenduociau pasinaudoti kita internetine parduotuve.
Atsakyti
tiesiog gėdų gėda, aplenkite šią š*******o kontorą
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1152769/zinoma-imone-darbuotojams-pasiule-3-variantus-meluoti-kad-turejo-kontakta-su-serganciaisiais-atostogauti-arba-iseiti
Atsakyti
Tikiuosi tai padės dauk kam, prieš turint su jumis reikalų. Foto skolinta iš LRT portalo.
Atsakyti
Bankrutuokit kuo greičiau. https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1152769/zinoma-imone-darbuotojams-pasiule-3-variantus-meluoti-kad-turejo-kontakta-su-serganciaisiais-atostogauti-arba-iseiti
Atsakyti
Šiandien užėjau i Kristiana Vilniaus akropolio prekybos centre, apskritai rėtai ten vaikštau, nes nemalonu ten būti, kodėl toms pasikėlusioms merginioms niekas nepaaiškina, kad jos tik pardavėjos:Dieškojau konkrėčios prekės, priekyje stovėjusi mergina pasakė, kad kvepalai, kurių ieškau gale, na gerai galvoju, įdomiai, negu taip sunku parodyti, nuėjusi į galą jų neberadau, teko klausti dar vienos pardavėjos kur tie kvepalai, jie pasirodo visai kitoje vietoje..kažkaip nemaloniai pasijaučiau, negu sunku parodyti, o gal kvepalai ne tokie brangus ir neverta dėl tokių aptarnauti...
Atsakyti
Nežinojau, kad perkant internetu kosmadoje neįdeda mėginėlių. Apgailėtina. Atsilikę, už tai ir klientų nedaug turi.
Atsakyti
Labai maloni pardaveja, Klaipedos Kristianoje, Vilija ;) Aciu uz meginukus ir dovaneles ;) Alexandria III nuostabus kvapas :)
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta aptarnavimu.. neatidūs darbuotojai sukėlę nemalonių pojučių. Paprašiau kad suieškotų išsirinktos spalvos lupdažį. Darbuotoja ištraukusi jį pažiūrėjo į numerį apačioje pakuotės ir padavė man. Nusipirkau, o kai atėjo dovanų metas paaiškėjo, kad tai visai ne tos spalvos lupdažis..
Atsakyti
Nuostabios panos dirba panoramos Kristianoj, o ypač Ieva! atsakingai ir nuoširdžiai padėjo išsirinkti prekę. Eisiu tik i panoramos Kristiana
Atsakyti
Norėjau labai padėkoti Kristiana panoramos konsultantei iš Vilniaus ! Didelis ačiū Daiva už kokybišką ir svarbiausia nuoširdų aptarnavimą ir pagalbą išsirenkant kvepalus! Nebuvau dar sutikusi tokios konsultantės, kuri taip atsakingai ir nuoširdžiai pagelbėjo išsirinkti prekę ! Likau tikrai nustebinta jos nuoširdumu ir žiniomis apie produktus.Visada yra labai malonu, kai darbuotojai yra draugiški, paslaugūs, su šypsenom ir pasiryžę patarti ar padėti. Būtinai grįšiu pas Jūs!
Atsakyti
Vakar apsipirkinėjom Kristianoj Kauno Akropolyje. Pardavėja maloniai konsultavo, padėjo. Nemaloniai nustebome grįžę namo ir peržvelgę čekį. Buvo įmušti trys mėginėliai, kaina 0, bet mėginėlių maišelyje nebuvo. Ne tai, kad reikia tų mėginėlių, bet čia elementarus sukčiavimas pardavėjų ar net įmonės. Jei reikia kažką sau pasilikti ar likučius nusirašyt būtų malonu, kad tai darytumėte nesinaudodami pirkėju.
Atsakyti
gauti 2% pagalbos, kad galėtumėte sumokėti savo medicinines išlaidas susisiekti selsumat@gmail.com
Atsakyti
Panoramos Kristianoje turėjau tikslą - rasti TUOS konkrečios spalvos lūpų dažus, kuriuos buvau nusižiūrėjusi oro uoste. Netikėjau, kad pavyks, bet konsultantė Indrė nuoširdžiai išieškojo visus galimus variantus. Užtrukus gal 20min. reziume įsigijau ne tik lūpų dažus, bet ir dar porą vietoje pamėgintų produktų, praktiškai Indrės dėka. Džiaugiuosi ir pirkiniais, ir maloniu bendravimu su šiltu žmogumi. Tikiuosi, šioje pilkoje komentarų jūroje mano teigiamas atsiliepimas nepaskęs :)
Atsakyti
Sveiki,

Jūs parašėte atsiliepimą apie įmonę Kristiana, UAB. Komentaras bus pradėtas rodyti viešai, kai paspausite šią patvirtinimo nuorodą: https://rekvizitai.vz.lt/patvirtinti-komentara/250523/abac73bcbe16c098ce99b06486355496/

Įsitikinkite, kad Jūsų komentare nurodyta informacija nėra įžeidžiančio pobūdžio ir melaginga! Stenkitės savo nuomonę pateikti kultūringai ir argumentuotai. Šį komentarą turite patvirtinti per 7 dienas, kitaip jis bus pašalintas.

Taip pat siunčiame nuorodą, jei ateityje norėtumėte pašalinti šį komentarą: https://rekvizitai.vz.lt/pasalinti-komentara/250523/abac73bcbe16c098ce99b06486355496/

Primename, kad savo komentarą galite ištrinti ir be nuorodos. Iš to paties kompiuterio atidarykite įmonės atsiliepimų skiltį ir prie savo komentarų matysite trynimo nuorodą (tik tuo atveju, jei Jūsų kompiuterio IP nesikeitė nuo komentaro rašymo momento).

Komentaro, rašyto 2019-07-17 22:49:49, tekstas:

--------------------------------------------------

Miela, Kristiana... 2019 07 17 diena apsilankymas jusu skyriuje PC Panorama, Vilniuje sukele nuostaba ir tiesa pasakant kulturini soka. Atvykau su drauge, jai gimtadienio proga nupirkti kvepalu...atejus kiek suprantu i nisiniu kvepalu skyriu jis buvo tuscias, pardaveja sedejo ir net neatsistojo mums priejus. Kas nustebino, kad mums priejus pirmas zvilgsnis buvo nuo galvos iki koju, matyt ivertino apranga. Suprantama, eidama i parduotuve rengiuosi pirmiausia patogiai. Matyt, jos isivaizduojamo potencialaus pirkejo neatitikome. Mums pirmoms pasisveikinus, gavome pasisveikinima atgal... pasakeme, kad ieskome kvepalu, atsakymas pas mane cia 500 rusiu kvepalu, pasimeciau ir as! Gal pastebejusi, kad pasikeite mano veido israiska teikesi pasikelti nuo kedes ir paklause drauges: tai bent jau pasakykit ko norit? Nuskambejo balse ir veide pasaipa. Draugei pasakius, kad dar pati neapsisprendusi, nori kazko naujo... net gal iskirtinio... letu zingsniu priejo vienu: gal sitie? Mes atsakome gal? Gal galim pauostyti? Su ironija papurskia, po to nueina prie kitu... na gal dar sie! Negalejau tverti ziuredama i jos veido israiska kele ir juoka, ir pykti! Isejome i kita skyriu, drauge jau man sako, tik tegul niekas neprieina... kaip nors pacios isirinksim.... Na kaip taip galima?! Aisku, priejo konsultante, po to kita jos jau bent kiek draugiskiau pradejo bendrauti, as pradejau juokauti, juk reikejo kazkaip nukreipti drauges demesi ir ja padrasinti jaustis gerai jusu parduotuveje. Taip! Isirinkome! Taip! Nusipirkome! Bet... kita karta, ten tikrai nebesivesiu draugiu noredama nupirkti dovana. P.S. ne apranga pasako apie zmogaus padeti, ir ne isvaizda..., galbut to reiketu ismokyti merginas.

--------------------------------------------------

Įmonių katalogas Rekvizitai.lt
Atsakyti
Šįvakar, apie 19:30 užėjome su vyru į Jūsų parduotuvę Panoramoje. Praėjome pro įvairių gamintoju kvepalus ir užėjome į nišinių kvepalų skyrių, kur mano vyras, žinodamas, kad kvepalus renkuosi ilgai, prisėdo ant foteliuko, kuris, kaip mes galvojome tam ir yra skirtas. Prie jo priėjusi konsultantė Irma pasakė, kad šį vieta nėra poilsio zona, vyras žinoma suglumo nesupratęs ar jam pasigirdo, perklausė "kaip sakėte?"ir Irma pakarotojo tą patį. Aš nugirdus šį pokalbį įsikišau, paklaususi kodėl vyras čia negali sedėti kol aš renkuosi, ji pasakė, kad mat aš jau ne pirmą kartą ateinu ir negaliu išsirinkti kvepalų, bet ar ne tam yra skirti kvepalų mėginėliai, kad žmogus galėtų rinktis? Dažniausiai kveplaus perku Creme de la creme, konsultantės visada, nesvabu kelintą kartą ateini padeda, konsultuoja, pataria, tuo tarpu į Kristiana, panašu, užeiti daugiau nei kartą negalima. arba ateini ir išsirenki, arba nebesi laukiamas. Na labai keista. Aptarnavimas tiesiog siaubingas. Linkiu pasitempti.
Atsakyti
Vilnius, Panoramos Kristiana.
Įvyko taip, kad nusipirkau ne tuos kvepalus. Jie buvo rinkinyje, pardavėja patikino, kad tie patys kurie yra stende. Pasitikrint, nepasitikrinau iki kol negrįžau namo. Visgi buvo ne tie. Nutariau tiesiog grįžti ir pasikeisti, nes ta pakuotė tik liesta buvo. Vietoje vadovė priimė prekę ir vedė duomenis kai prie jos priėjo kita pardavėja kuri vakar priimė apmokėjimą ir pradėjo staiga priėjo mane atpažinus pardavėja ir piktai man pradėjo sakyti, kad aš pati tą prekę vakar pasiimiau ir ką aš čia dabar darau? (Į parduotuvę buvau užsukusi du kartus, vieną kartą apsižiūrėti ir tuo metu gavau pagalbą, kitą kartą atėjus jau žinojau ką imsiu ir žinoma iškart tą prekę radau ir paimiau) pirmo mano apsilankimo konsultantė žinoma nematė, nes aptarnavo kita. Viskas baigėsi taip, kad jaučiausi išeidama kaip v***s ir dar nužiūrėta piktais žvilgsniais. Jau nebesvarbu ar konsultantės ar mano kaltė buvo, visi juk darome klaidų, bet TAIP elgtis su žmogumi? gerai, pasakykit kad gal bonkutė jau buvo atkimšta ir nebegalite pakeisti, suprasiu. Bet nusipirkus, dar brangesnę prekę būt išlydėtai su panieka yra absurdiška.

Taip pat rekomenduojame

Ateities vartai
Adresas: Rožių g. 16, Bartonių k., LT-55310 Jonavos r.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; autokosmetika; higienos reikmenys; kosmetika, parfumerija; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; valymo priemonės.
Tarpininkaujame jau beveik 5 metus! Mes randame geriausias ir naujausias inovacijas ir padedame Jums jas įsigyti už prienamą kainą. Esame tarpininkai ir tarpininkaujame su stambiu inovacijų pardavėju rytuose, todėl Jums galime pasiūlyti ne tik prieinamą kainą ir suderintą pristatymą iki Jūsų durų, bet ir išskirtinį...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Ruvera
Didmeninė prekyba ir gamyba

Adresas: Žemaitės g. 145, LT-76139 Šiauliai.
Veiklos sritys: vaistai, medicininės medžiagos; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; gyvuliai, žvėrys, paukščiai ir jų veisimas; higienos reikmenys; importas; kosmetika, parfumerija; veterinarija.
UAB „Ruvera“ – lietuviško kapitalo įmonė sėkmingai dirbanti jau nuo 1994 metų. Įmonės veikla yra didmeninė prekyba pašarais (pašarų papildais, pieno pakaitalais ir kt.), veterinariniais vaistais, dezinfekciniais ir apsaugos preparatais, gyvūnų priežiūros ir kenkėjų kontrolės priemonėmis. Viena pagrindinių įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Sidabras per metus brango daugiau nei 70%: kainą kelia paklausa pramonėje
Sidabras per metus brango daugiau nei 70%: kainą kelia paklausa pramonėje 05-13 15:09
Žaliavų kainų ralis su savimi į viršų kelia sidabrą – šis per pastaruosius 12 mėnesių pabrango nuo 16 USD iki 27 USD už Trojos unciją (t oz).
"Omberg" įsigijo beveik 10 ha Vilniaus Pilaitėje - su fondu statys daugiabučių kvartalą
"Omberg" įsigijo beveik 10 ha Vilniaus Pilaitėje - su fondu statys daugiabučių kvartalą 05-13 14:37
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė "Omberg Group" pranešė sostinės Pilaitės mikrorajone įsigijusi sklypų mažaaukščių daugiabučių plėtrai. Per trejus metus čia su verslininko Andriejaus Paleičiko...
Atidėjinius mažinęs "Luminor Bank" uždirbo 5,8 mln. Eur
Atidėjinius mažinęs "Luminor Bank" uždirbo 5,8 mln. Eur 05-13 14:15
Baltijos šalių bankas "Luminor" pirmą ketvirtį uždirbo 5,8 mln. Eur grynojo pelno, palyginti su 21,2 mln. Eur nuostoliais pernai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Pfizer 39,69 +0,86%
Chevron 107,37 +0,63%
AutoZone 1495,88 +0,05%
ConocoPhillips 55,69 -0,05%
Xerox 22,85 -4,71%
Hewlett-Packard 31,95 -4,88%
Macy's 16,39 -4,99%
Western Digital 64,38 -5,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,72 +1,29%
Sidabras 25,65 -6,01%
Cukrus 0,67 +1,52%
Dyzelis 1,85 +3,35%
Anglis 94,92 +9,43%
Varis 8988,25 +6,11%
Kava 3,68 +0,55%
Nafta 65,28 +0,55%