VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kristiana, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kristiana

Atsiliepimai apie Kristiana, UAB

„Kosmada“, „Go Best“

Varle.lt 10€ NUOLAIDOS KODAS ČIA
Parašyk savo nuomonę apie Kristiana, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siuntinys atkeliavo labai greitai.

Viskas mandagu, tvarkinga, malonu.

Labai patenkintas!
UAB “Kristiana”
2020-10-23 09:20:23 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Loreta 2020-07-14 16:47:20
Pritariu! Prekiauja neorginaliais kvepalais!! Testeryje vienoks kvapas, o nusipirkus pakuote - visiskai kitoks, t.y. pigus, paliekantis valiklio kvapa. Manau imone perka trecioms salims gaminamas prekes. Labai nuvyle... :/
Gerb. Loreta, garantuojame Jums, kad mūsų salonuose galite įsigyti tik aukščiausios kokybės kosmetikos ir parfumerijos gaminius. Esame oficialūs mažmeninės prekybos atstovai, galintys prekiauti selektyvios parfumerijos - kosmetikos gaminiais, gaunamais tiesiogiai iš gamintojų. Kviečiame užsukti į mūsų salonus ir neabejojame, kad mūsų profesionalų komanda padės Jums išsirinkti Jūsų svajonių aromatą.
UAB “Kristiana”
2020-10-23 09:13:18 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Evelina 2020-07-30 10:19:24
Turejau labai nemalonu susidurima su KristiAna parduotuve Gedimino pr. ir jos lyg ir vedeja Ingrida. Pirkau sesei dovanas ir kita diena suzinojus, kad ji jas jau isigijus pati, pamaniau, kad grazinsiu prekes atgal, kadangi ju pakuotes nebuvo paliestos.

Atejus i parduotuve mane pasitinka konsultante, kuri pakviecia tuo metu mane aptarnavusia konsultante/vedeja Ingrida. Nuo pat pradziu Ingridos veido israska buvo labai nemaloni ir netinkanti ne tik konsultantei, bet ypatingai parduotuves vedejai. Nuo pirmos akimirkos ji priverte pasijausti, kad be reikalo svaistau savo laika cia budama, nes prekes yra negrazinamos nors tu ka. Beje, buvo pasiulyta parasyti i tinklarasti 'ka galvoju'. - Kur tiksliai i tinklarasti? - I bendra :)

Kaip KristiAnos kliente linkiu, kad Ingridos, kaip parduotuves vedejos, etiketas ir klientu aptarnavimo lygis pageretu, nes viska imanoma paaiskinti ir isaiskinti tinkamu, ypatingai aptarnavimo srityje dirbantiems, budu. O Gedimino pr. KristiAna keiciu i kitas KristiAnos parduotuves!
Miela Evelina, ačiū už Jūsų atsiliepimą bei pasidalinimą patirtimi, nes tik klientų nuomonė bei pastabos mus verčia tobulėti. Tik žinodami Jūsų nuomonę pasieksime aukščiausius aptarnavimo kokybės standartus. Atsiprašome už netinkamą mūsų darbuotojos elgesį. Su darbuotoja susisiekta, ji suprato, kad etiketas ir aptarnavimo kultūra yra svarbiausia jos darbe, nepaisant to, kad kokybiškos prekės negalėjo pakeisti. Tikimės, kad ateityje nebus nesusipratimų su mūsų darbuotojais, ir Jūs gausite aukščiausios kokybės profesionalias konsultacijas, išskirtinį dėmesį bei maloniai jausitės.
Atsakyti
Esu ne vienerius metus Kristianos klientė. Šio tinklo parduotuvėse randu prekinius ženklus, kuriais itin pasitikiu. Lankausi Gedimino pr Kristianoje, kurioje turiu savo mylima konsultantę, kuri žino visus mano poreikius. Visada grįžtu su džiaugsmu !
Atsakyti
Vakar pirkau Panoramos Kristianoje. Ačiū konsultantei Rutai uz nepaprastai nuoširdų aptarnavimą, parinko produktus itin atidžiai. Viskas puikiai tiko !!
UAB “Kristiana”
2020-10-22 11:29:06 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Ingrida 2020-10-03 12:37:56
Uzsisakiau internetu Pupu blakstienu tusa, atsiunte visa uzdziuvusi ir tai jau nenpirmas kartas : (
Gerb. Ingrida, dėkojame, kad esate mūsų klientė! Jei taip nutiko, kad Jus pasiekė nekokybiška prekė, Jūs turėtumėte kreiptis elektroninio pašto adresu: helpdesk@kristiana.lt, su Jumis susisieks mūsų komanda ir padės išspręsti iškilusias problemas. Pagarbiai, Kristiana komanda.
UAB “Kristiana”
2020-10-22 11:18:24 IP 2cfq81qc
Atsakyti
PAKRAUPUSI 2020-10-03 16:34:43
Pirkdavau KristiAnos parduotuvėse Vilniuje... Man gerai pažįstami tokie ženklai, kaip La Prairie, Guerlain... Ir anksčiau dėl pakankamai atsainaus aptarnavimo KristiAnoje kosmetiką stengdavausi susirasti kitur...
Šiandien teko būti PC Panorama, Vilniuje... Prisiminiau, kad man reikia lūpų blizgio... Kur aš čia ieškosiu to vieno lūpų blizgio, pagalvojau... Na, ir užnešė mane velnias į KristiAna saloną...
Padaviau konsultantei pavyzdį: tai ir pavadinimas, ir numeris užrašyti yra...
Nėra šios prekės, sako man... Žvilgteliu aš į prekes- ogi guli tas lūpų blizgis... Gerai... Einame su pardavėja į kasą... Kaip ir netoli ta kasa, bet prie prekių besipuikavusi reklama dėl 20% nuolaidos spėjo išgaruoti... Paskaičiavo man pilną kainą... Tiek to, galvoju... Sumokėsiu pilną kainą...
Padaviau grynus pinigus... Pardavėja nerado grąžos ir pareikalavo dalį prekės vertės apmokėti kortele... Lyg neturėčiau ką veikti, tik eilę kartų krapštyti tai pinigus, tai korteles...
Grąžą šiaip taip surado...
Na, o prekę numetė man po nosim, tarsi sakydama: imk, šuneli, savo blizgį, ir keliauk sau... Anei maišelio jokio... Apie mėginukus išvis tyliu: tikriausiai joms pačioms jų pritrūko... Skriaudžia, matyt, šeimininkai jas...
Be tų mėginukų tai ramiai galiu sau gyventi, tegul pataupo, gal laikai sunkūs jiems dabar, bet maišeliukas tai nepamaišęs būtų...
Ieškojau to blizgio rankinėje, namo parkeliavus...
Nesu mėgėja, o ir laiko neturiu rašinėjimams, bet nepraeina man slogūs pojūčiai po apsilankymo KristiAnoje...
Dėkojame, kad išsakėte savo nuomonę, ji mums svarbi ir reikalinga norint augti. Atleiskite už nemalonią patirtį apsiperkant mūsų įmonės parduotuvėje. Norėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją, todėl prašome Jūsų susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu: helpdesk@kristiana.lt. Pagarbiai, Kristiana komanda.
Atsakyti
UAB “Kristiana” 2020-10-22 10:17:51
Gerb. Simona, dėkojame už išsakytą nuomonę, apie Jums nutikusią situaciją jau buvome informuoti ir atsiprašome Jūsų dar kartą už nemalonią patirtį vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių. Savo ruožtu darome viską, kad tai daugiau nebepasikartotų.
tai, kad nedarote absoliučiai nieko, nes jau juokiames, nes tai kartojasi. mes juokiames su draugemis ir kaimynem- reikia pudros, važiuosiu i akropoli, nes i mada baisu eiti. ir niekas nesikeičia. jūsu pardavėjos ir toliau vaizduoja prekybos centro direktores. as suprantu dirba po 20 metu, nuo tu laiku kai parduotuviu vedejos buvo, bet nu bukim paprasti, pilna jaunu ir mandagiu issilavinusiu merginu kurios iesko darbo ir myli savo darba.
o jus savo ruoztu izeidinejimus pardaveju su 10% nuolaida bandot nugesint? baisu. Gudeli susidomekit, kad pas jus toj s*******o kontoroj vyksta...
BAISU, nes niekas nesikeicia.
UAB “Kristiana”
2020-10-22 10:17:51 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Simona 2020-10-08 16:27:49
ziuriu ne as viena turejau nemalonios patirties su pardavejomis.
jei valdzia skaitote, tai darykite isvadas kazkokias, nes toki siauba siandien apturejau Pc Mada Kosmadoj, kad nei kojos ten nebekelsiu...
pardaveja prisistatanti kaip parduotuves vadove, leidzia tujintis, draskyti akis ir izeidineti klienta, o moteris tai metuose. turguj malonesnes dirba...
aisku gal joms svarbu ibrukti preke visais budais, ir nesvarbu, kad tai perzengia visas ribas.
Gerb. Simona, dėkojame už išsakytą nuomonę, apie Jums nutikusią situaciją jau buvome informuoti ir atsiprašome Jūsų dar kartą už nemalonią patirtį vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių. Savo ruožtu darome viską, kad tai daugiau nebepasikartotų.
Atsakyti
ziuriu ne as viena turejau nemalonios patirties su pardavejomis.
jei valdzia skaitote, tai darykite isvadas kazkokias, nes toki siauba siandien apturejau Pc Mada Kosmadoj, kad nei kojos ten nebekelsiu...
pardaveja prisistatanti kaip parduotuves vadove, leidzia tujintis, draskyti akis ir izeidineti klienta, o moteris tai metuose. turguj malonesnes dirba...
aisku gal joms svarbu ibrukti preke visais budais, ir nesvarbu, kad tai perzengia visas ribas.
Atsakyti
Pirkdavau KristiAnos parduotuvėse Vilniuje... Man gerai pažįstami tokie ženklai, kaip La Prairie, Guerlain... Ir anksčiau dėl pakankamai atsainaus aptarnavimo KristiAnoje kosmetiką stengdavausi susirasti kitur...
Šiandien teko būti PC Panorama, Vilniuje... Prisiminiau, kad man reikia lūpų blizgio... Kur aš čia ieškosiu to vieno lūpų blizgio, pagalvojau... Na, ir užnešė mane velnias į KristiAna saloną...
Padaviau konsultantei pavyzdį: tai ir pavadinimas, ir numeris užrašyti yra...
Nėra šios prekės, sako man... Žvilgteliu aš į prekes- ogi guli tas lūpų blizgis... Gerai... Einame su pardavėja į kasą... Kaip ir netoli ta kasa, bet prie prekių besipuikavusi reklama dėl 20% nuolaidos spėjo išgaruoti... Paskaičiavo man pilną kainą... Tiek to, galvoju... Sumokėsiu pilną kainą...
Padaviau grynus pinigus... Pardavėja nerado grąžos ir pareikalavo dalį prekės vertės apmokėti kortele... Lyg neturėčiau ką veikti, tik eilę kartų krapštyti tai pinigus, tai korteles...
Grąžą šiaip taip surado...
Na, o prekę numetė man po nosim, tarsi sakydama: imk, šuneli, savo blizgį, ir keliauk sau... Anei maišelio jokio... Apie mėginukus išvis tyliu: tikriausiai joms pačioms jų pritrūko... Skriaudžia, matyt, šeimininkai jas...
Be tų mėginukų tai ramiai galiu sau gyventi, tegul pataupo, gal laikai sunkūs jiems dabar, bet maišeliukas tai nepamaišęs būtų...
Ieškojau to blizgio rankinėje, namo parkeliavus...
Nesu mėgėja, o ir laiko neturiu rašinėjimams, bet nepraeina man slogūs pojūčiai po apsilankymo KristiAnoje...
Atsakyti
Uzsisakiau internetu Pupu blakstienu tusa, atsiunte visa uzdziuvusi ir tai jau nenpirmas kartas : (
Atsakyti
Nežinau ar šito tinklo valdžia skaito atsiliepimus, tačiau jei skaitote -kažką darykite :) Kaip matau situacija nesikeičia jau eilę metų. Ar tai būtų Vilnius ar Kaunas... Jūsų pardavėjos su toookiais veidais pasitinka klientus, kad žinokite dingsta noras absoliučiai kažką pirkti ir tiesiog palikti pinigus Jūsų parduotuvėje. Žmonių apžvelgimas nuo galvos iki kojų, surūgę veidai...
Atsakyti
Turejau labai nemalonu susidurima su KristiAna parduotuve Gedimino pr. ir jos lyg ir vedeja Ingrida. Pirkau sesei dovanas ir kita diena suzinojus, kad ji jas jau isigijus pati, pamaniau, kad grazinsiu prekes atgal, kadangi ju pakuotes nebuvo paliestos.

Atejus i parduotuve mane pasitinka konsultante, kuri pakviecia tuo metu mane aptarnavusia konsultante/vedeja Ingrida. Nuo pat pradziu Ingridos veido israska buvo labai nemaloni ir netinkanti ne tik konsultantei, bet ypatingai parduotuves vedejai. Nuo pirmos akimirkos ji priverte pasijausti, kad be reikalo svaistau savo laika cia budama, nes prekes yra negrazinamos nors tu ka. Beje, buvo pasiulyta parasyti i tinklarasti 'ka galvoju'. - Kur tiksliai i tinklarasti? - I bendra :)

Kaip KristiAnos kliente linkiu, kad Ingridos, kaip parduotuves vedejos, etiketas ir klientu aptarnavimo lygis pageretu, nes viska imanoma paaiskinti ir isaiskinti tinkamu, ypatingai aptarnavimo srityje dirbantiems, budu. O Gedimino pr. KristiAna keiciu i kitas KristiAnos parduotuves!
Atsakyti
Vaida 2017-12-30 21:22:51
Prekiauja neoriginaliais kvepalais...Pirkau draugui, kuris gyvena Ispanijoje, dovana...Tai jo pirkti kvepalai Ispanijoje visiskai skiriasi nuo mano pirktu is Kosmados...Kvapas ne toks ir jie nelaiko...Niekam nerekomenduoju...
Pritariu! Prekiauja neorginaliais kvepalais!! Testeryje vienoks kvapas, o nusipirkus pakuote - visiskai kitoks, t.y. pigus, paliekantis valiklio kvapa. Manau imone perka trecioms salims gaminamas prekes. Labai nuvyle... :/
Nusivylusi klientė
2020-05-25 20:56:01 IP 5f4soc97
Atsakyti
Iškilo problemų dėl užsakymo, užsisakinėjau internetu. Tai net į laiškus neatsakinėja...bent jau kažkoks atsakymas ar reakcija būtų...
Nusivilusi klientė
2020-05-22 16:41:25 IP 2eehhfjg
Atsakyti
Pritariu kitai klientei dėl užsakymo e-parduotuvėje. Niekam nepatariu užsakinėti ir aš. Teko važinėti kelis kartus į fizinę parduotuvę. Nei pateiktu telefonu atsakė, nei el. paštu atrašė, nei atsiprašė. Šiai įmonei nerūpi visai klientas. Tokio siaubingo aptarnavimo dar neteko matyti.
Atsakyti
Nuostabi kvepalų parduotuvė, kuria džiaugiuosi net ir per karantiną! Man siunta atvyko 1 diena vėliau, bet net jei ilgiau būtų vėlavę - tokių prekių verta laukti! Labai pasiilgau konsultantės Gražinos - nuostabus aptarnavimas!
Atsakyti
Esu labai patenkinta apsipirkimu Jūsų internetinėje parduotuvėje. Prekes gavau pakankamai greitai, atsižvelgiant į siuntų strigimą mieste, juk visiems tenka palaukti, ypatingai, kad terminalai perpildyti. Siunta kvepia nuostabiai, gavau mėginukų ir net dovanų apsauginę kaukę ! Ačiū, kad rūpinaties klientais tokiu sunkiu momentu !!
Atsakyti
Tai buvo mano pirmas ir paskutinis kartas užsakant e-parduotuvėje. Užsakius ir apmokėjus prekes 18 dieną, prisijungus šiai dienai 27 vis dar rodo, kad vykdoma-išrašoma sąskaita. Rimtai, tiek dienų? Prekes pirkau ir rodė, kad jos visos yra, puslapyje nurodote, kad pristatymas trunka nuo 1-4 dienų, tai klausimas kas nutiko mano užsakymui? Nei pateiktu telefonu atsako, nei el. paštu atrašo, balso pranešimai ignoruojami, fb tyli. Tokio siaubingo aptarnavimo dar neteko matyti. Niekam nepatariu užsakinėti.
Atsakyti
Labai blogas aptarnavimas e-parduotuveje KOSMADA, uzsakymas buvo suformuotas ir apmoketas, bet jokio pranesimo ir jokio sprendimo del uzsakymo issiuntimo daugiau kai 7 d.d., del pinigu grazinimo taip pat vargas, pinigus negrazina, vilkina...., praso papildomai pateikti duomenys, sunku prisiskambinti, o kai prisiskambini, pranesa, kad perskambins.... ir jokio perskambinimo. Manau toks aptarnavimas -tai nepagarba klientui ir konversijos rezultatas yra labai mazas. Lojalus klientas =geras atnesantis pelna klientas :), labai noreciau, kad atkreiptumete demesi, kad su tokiu aptarnavimu ir abejingumu, galite prarasti daug klientu. Pirkejams tikrai rekomenduociau pasinaudoti kita internetine parduotuve.
Atsakyti
tiesiog gėdų gėda, aplenkite šią š*******o kontorą
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1152769/zinoma-imone-darbuotojams-pasiule-3-variantus-meluoti-kad-turejo-kontakta-su-serganciaisiais-atostogauti-arba-iseiti
Atsakyti
Tikiuosi tai padės dauk kam, prieš turint su jumis reikalų. Foto skolinta iš LRT portalo.
Atsakyti
Bankrutuokit kuo greičiau. https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1152769/zinoma-imone-darbuotojams-pasiule-3-variantus-meluoti-kad-turejo-kontakta-su-serganciaisiais-atostogauti-arba-iseiti
Atsakyti
Šiandien užėjau i Kristiana Vilniaus akropolio prekybos centre, apskritai rėtai ten vaikštau, nes nemalonu ten būti, kodėl toms pasikėlusioms merginioms niekas nepaaiškina, kad jos tik pardavėjos:Dieškojau konkrėčios prekės, priekyje stovėjusi mergina pasakė, kad kvepalai, kurių ieškau gale, na gerai galvoju, įdomiai, negu taip sunku parodyti, nuėjusi į galą jų neberadau, teko klausti dar vienos pardavėjos kur tie kvepalai, jie pasirodo visai kitoje vietoje..kažkaip nemaloniai pasijaučiau, negu sunku parodyti, o gal kvepalai ne tokie brangus ir neverta dėl tokių aptarnauti...
Atsakyti
Nežinojau, kad perkant internetu kosmadoje neįdeda mėginėlių. Apgailėtina. Atsilikę, už tai ir klientų nedaug turi.
Atsakyti
Labai maloni pardaveja, Klaipedos Kristianoje, Vilija ;) Aciu uz meginukus ir dovaneles ;) Alexandria III nuostabus kvapas :)
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta aptarnavimu.. neatidūs darbuotojai sukėlę nemalonių pojučių. Paprašiau kad suieškotų išsirinktos spalvos lupdažį. Darbuotoja ištraukusi jį pažiūrėjo į numerį apačioje pakuotės ir padavė man. Nusipirkau, o kai atėjo dovanų metas paaiškėjo, kad tai visai ne tos spalvos lupdažis..
Atsakyti
Nuostabios panos dirba panoramos Kristianoj, o ypač Ieva! atsakingai ir nuoširdžiai padėjo išsirinkti prekę. Eisiu tik i panoramos Kristiana
Atsakyti
Norėjau labai padėkoti Kristiana panoramos konsultantei iš Vilniaus ! Didelis ačiū Daiva už kokybišką ir svarbiausia nuoširdų aptarnavimą ir pagalbą išsirenkant kvepalus! Nebuvau dar sutikusi tokios konsultantės, kuri taip atsakingai ir nuoširdžiai pagelbėjo išsirinkti prekę ! Likau tikrai nustebinta jos nuoširdumu ir žiniomis apie produktus.Visada yra labai malonu, kai darbuotojai yra draugiški, paslaugūs, su šypsenom ir pasiryžę patarti ar padėti. Būtinai grįšiu pas Jūs!
Atsakyti
Vakar apsipirkinėjom Kristianoj Kauno Akropolyje. Pardavėja maloniai konsultavo, padėjo. Nemaloniai nustebome grįžę namo ir peržvelgę čekį. Buvo įmušti trys mėginėliai, kaina 0, bet mėginėlių maišelyje nebuvo. Ne tai, kad reikia tų mėginėlių, bet čia elementarus sukčiavimas pardavėjų ar net įmonės. Jei reikia kažką sau pasilikti ar likučius nusirašyt būtų malonu, kad tai darytumėte nesinaudodami pirkėju.
Atsakyti
gauti 2% pagalbos, kad galėtumėte sumokėti savo medicinines išlaidas susisiekti selsumat@gmail.com
Atsakyti
Panoramos Kristianoje turėjau tikslą - rasti TUOS konkrečios spalvos lūpų dažus, kuriuos buvau nusižiūrėjusi oro uoste. Netikėjau, kad pavyks, bet konsultantė Indrė nuoširdžiai išieškojo visus galimus variantus. Užtrukus gal 20min. reziume įsigijau ne tik lūpų dažus, bet ir dar porą vietoje pamėgintų produktų, praktiškai Indrės dėka. Džiaugiuosi ir pirkiniais, ir maloniu bendravimu su šiltu žmogumi. Tikiuosi, šioje pilkoje komentarų jūroje mano teigiamas atsiliepimas nepaskęs :)
Atsakyti
Sveiki,

Jūs parašėte atsiliepimą apie įmonę Kristiana, UAB. Komentaras bus pradėtas rodyti viešai, kai paspausite šią patvirtinimo nuorodą: https://rekvizitai.vz.lt/patvirtinti-komentara/250523/abac73bcbe16c098ce99b06486355496/

Įsitikinkite, kad Jūsų komentare nurodyta informacija nėra įžeidžiančio pobūdžio ir melaginga! Stenkitės savo nuomonę pateikti kultūringai ir argumentuotai. Šį komentarą turite patvirtinti per 7 dienas, kitaip jis bus pašalintas.

Taip pat siunčiame nuorodą, jei ateityje norėtumėte pašalinti šį komentarą: https://rekvizitai.vz.lt/pasalinti-komentara/250523/abac73bcbe16c098ce99b06486355496/

Primename, kad savo komentarą galite ištrinti ir be nuorodos. Iš to paties kompiuterio atidarykite įmonės atsiliepimų skiltį ir prie savo komentarų matysite trynimo nuorodą (tik tuo atveju, jei Jūsų kompiuterio IP nesikeitė nuo komentaro rašymo momento).

Komentaro, rašyto 2019-07-17 22:49:49, tekstas:

--------------------------------------------------

Miela, Kristiana... 2019 07 17 diena apsilankymas jusu skyriuje PC Panorama, Vilniuje sukele nuostaba ir tiesa pasakant kulturini soka. Atvykau su drauge, jai gimtadienio proga nupirkti kvepalu...atejus kiek suprantu i nisiniu kvepalu skyriu jis buvo tuscias, pardaveja sedejo ir net neatsistojo mums priejus. Kas nustebino, kad mums priejus pirmas zvilgsnis buvo nuo galvos iki koju, matyt ivertino apranga. Suprantama, eidama i parduotuve rengiuosi pirmiausia patogiai. Matyt, jos isivaizduojamo potencialaus pirkejo neatitikome. Mums pirmoms pasisveikinus, gavome pasisveikinima atgal... pasakeme, kad ieskome kvepalu, atsakymas pas mane cia 500 rusiu kvepalu, pasimeciau ir as! Gal pastebejusi, kad pasikeite mano veido israiska teikesi pasikelti nuo kedes ir paklause drauges: tai bent jau pasakykit ko norit? Nuskambejo balse ir veide pasaipa. Draugei pasakius, kad dar pati neapsisprendusi, nori kazko naujo... net gal iskirtinio... letu zingsniu priejo vienu: gal sitie? Mes atsakome gal? Gal galim pauostyti? Su ironija papurskia, po to nueina prie kitu... na gal dar sie! Negalejau tverti ziuredama i jos veido israiska kele ir juoka, ir pykti! Isejome i kita skyriu, drauge jau man sako, tik tegul niekas neprieina... kaip nors pacios isirinksim.... Na kaip taip galima?! Aisku, priejo konsultante, po to kita jos jau bent kiek draugiskiau pradejo bendrauti, as pradejau juokauti, juk reikejo kazkaip nukreipti drauges demesi ir ja padrasinti jaustis gerai jusu parduotuveje. Taip! Isirinkome! Taip! Nusipirkome! Bet... kita karta, ten tikrai nebesivesiu draugiu noredama nupirkti dovana. P.S. ne apranga pasako apie zmogaus padeti, ir ne isvaizda..., galbut to reiketu ismokyti merginas.

--------------------------------------------------

Įmonių katalogas Rekvizitai.lt
Atsakyti
Šįvakar, apie 19:30 užėjome su vyru į Jūsų parduotuvę Panoramoje. Praėjome pro įvairių gamintoju kvepalus ir užėjome į nišinių kvepalų skyrių, kur mano vyras, žinodamas, kad kvepalus renkuosi ilgai, prisėdo ant foteliuko, kuris, kaip mes galvojome tam ir yra skirtas. Prie jo priėjusi konsultantė Irma pasakė, kad šį vieta nėra poilsio zona, vyras žinoma suglumo nesupratęs ar jam pasigirdo, perklausė "kaip sakėte?"ir Irma pakarotojo tą patį. Aš nugirdus šį pokalbį įsikišau, paklaususi kodėl vyras čia negali sedėti kol aš renkuosi, ji pasakė, kad mat aš jau ne pirmą kartą ateinu ir negaliu išsirinkti kvepalų, bet ar ne tam yra skirti kvepalų mėginėliai, kad žmogus galėtų rinktis? Dažniausiai kveplaus perku Creme de la creme, konsultantės visada, nesvabu kelintą kartą ateini padeda, konsultuoja, pataria, tuo tarpu į Kristiana, panašu, užeiti daugiau nei kartą negalima. arba ateini ir išsirenki, arba nebesi laukiamas. Na labai keista. Aptarnavimas tiesiog siaubingas. Linkiu pasitempti.
Atsakyti
Vilnius, Panoramos Kristiana.
Įvyko taip, kad nusipirkau ne tuos kvepalus. Jie buvo rinkinyje, pardavėja patikino, kad tie patys kurie yra stende. Pasitikrint, nepasitikrinau iki kol negrįžau namo. Visgi buvo ne tie. Nutariau tiesiog grįžti ir pasikeisti, nes ta pakuotė tik liesta buvo. Vietoje vadovė priimė prekę ir vedė duomenis kai prie jos priėjo kita pardavėja kuri vakar priimė apmokėjimą ir pradėjo staiga priėjo mane atpažinus pardavėja ir piktai man pradėjo sakyti, kad aš pati tą prekę vakar pasiimiau ir ką aš čia dabar darau? (Į parduotuvę buvau užsukusi du kartus, vieną kartą apsižiūrėti ir tuo metu gavau pagalbą, kitą kartą atėjus jau žinojau ką imsiu ir žinoma iškart tą prekę radau ir paimiau) pirmo mano apsilankimo konsultantė žinoma nematė, nes aptarnavo kita. Viskas baigėsi taip, kad jaučiausi išeidama kaip v***s ir dar nužiūrėta piktais žvilgsniais. Jau nebesvarbu ar konsultantės ar mano kaltė buvo, visi juk darome klaidų, bet TAIP elgtis su žmogumi? gerai, pasakykit kad gal bonkutė jau buvo atkimšta ir nebegalite pakeisti, suprasiu. Bet nusipirkus, dar brangesnę prekę būt išlydėtai su panieka yra absurdiška.
Atsakyti
vakar apsilankiau Kristianoje pc Panorama, rinkausi kvepalus, labai nemalonus aptarnavimas, N kartu prieina skirtingos konsultantes ir paklausia ar nereika pagalbos, pasakai, kad ne, tai visa grupele konsultanciu vaikstineja is paskos, kvepuoja i nugara, snekasi apie savo telefonus ir facebookus, ziuri nemaloniu zvilgsniu, lyg butu labai nepatenkintos, kad cia atejau ir noretu, kad greiciau iseiciau is parduotuves. Neimanoma atsipalaiduoti sitoje parduotuveje, ramiai issirinkti prekes.Istikruju cia jau ne pirmas kartas lankantis Kristianoje su tokiu "aptarnavimu". Susitvarkykite klientu aptarnavima.
Atsakyti
Mažeikių "Kosmados" aptarnavimas geras, tačiau pasirinkimas tikrai menkas. Norėdamas pirkti kvepalus net pauostyti negali, nes kai kurių kvepalų neturi testerių. Pirkdamas prekių ir už nemažą sumą mėginėlių negausi, nors kartais nemokami mėginėliai įmušami į čekį. Paprašius pardavėjų mėginėlių visad teisinasi, kad jų negauna. Norint išsirinkti pudrą - didelis šansas, kad neišsirinksi, nes pvz. Pupos pudros atspalvių turi tik kelis. Ir vėl pasiteisinimai, kad ne viską gauna. Labai prašyčiau atsižvelgti į faktą, kad Mažeikiuose kosmetikos parduotuvių ir taip nedaug, kad įmonė užtikrintų prekių asortimentą ir vertintų lojalius klientus.
Atsakyti
Si ketvirtadieni apsilankiau Panoramos “Kristiana” parduotuveje, nes is Klaipedos buvo paprasyta kad atidetu swarovski apyranke, atejus ii parduotuve priejau prie pardavejos Kristinos ir paprasiau, kad paduotu mano vardu atideta apyranke, paprasiusi, kad uzsegtu apyranke pardaveja atsisake ta daryti pasakiusi kad Jus pati uzsisegite, kazkaip idomiai nuskambejo, tada paklausiau, kaip man ja reikes susimazinti nes ji man buvo didoka, pardaveja atsake nezinau ir tiek, tada pasakiau gerai viska susizinosiu pas Klaipedos mergaiciu dirbanciu “Kristiana”. Aptarnavimas pardavejos vardu Kristina tragiskas, tik nelabai suprantu kaip dirba toki darba ko paprasysi to negausi! Klaipedos mergaiciu “Kristiana” kolektyvas nuostabus, visada patars, pakonsultuos ir visada iseinu su sypsena, ko negaliu pasakyti apsilankiusi Vilniaus Panoramos Kristianoj!
Atsakyti
Vakar buvau Gedimino pr. Kristianoje, žmonių nebuvo, aš viena dairiausi didžiausioj parduotuvėj. Kai galiausiai nusprendžiau ieškoti pagalbos, nes niekas nepriėjo, konsultantė demonstratyviai nusisuko į ką tik atėjusį vyrą, pro mane, jau besižiojančią klausti, praėjo net nepažiūrėjusi, tarsi pro daiktą. Matyt, kuprinė ir sportinė striukė sukūrė įspūdį jai, kad nesu verta apsipirkti tokioje parduotuvėje. Rekomenduočiau labiau gerbti VISUS klientus.
Atsakyti
Kaip ir suprantama, kad dabar Kalediniu dovanu metas, taciau tuo metu kai buvau Vilniaus Akropolio Kristianoje zmoniu beveik nebuvo, kelios klientes kuriomis buvo uzsiemusios kitos darbuotojos na ir as, kuri blaskiausi po parduotuve nes reikejo pagalbos.Visa laika salia manes buvo darbuotoja kuri stovejo be darbo ir labai nepatenkintu zvilgsniu apziurejo kai priejau ir paklausiau ar galiu Jusu paprasyti pagalbos. Nemalonus bendravimas, patarimo visiskai jokio, blogiau nei turguje... Manau verta susimastyti panelei : Ar darba kuri dirba tikrai skirtas jai ir aplamai ar patinka kur ji dirba, nes darbas susijes visu pirma su zmoniu bendravimu. Atvykau i parduotuve butent konsultacijos, taciau padariau isvydas kad perkant internetu liksiu labiau patenkinta ir neteks man matyti ta negatyva darbuotojos akyse... :) Apsilankymo data 2018 - 12- 09 vakaras.
Atsakyti
Šiandien nuėjus (~ 19h) į Akropolio Kristiana ieškoti draugui dovanos (kvepalų), nesulaukiau jokios pagalbos, konsultantės 4 stovėjo prie kasos ir sau smagiai kalbėjosi, o kita konsultantė dirbo prie makiažo, tvarkėsi.. nei viena ne pasisveikino.. Ieškojau kvepalų ilgai rinkausi, pagalbos nesulaukiau, klientų parduotuvei buvo nedaug, tad manau kad galima pastebėt jog klientė ieško, gaila... Neišsirinkau kvepalų, ir kita kartą tikrai jau neisiu į Kristiana, kad ir kaip ji man patinka. Tikiuosi bus padarytos išvados, ir bent kiti klientai liks aptarnauti, nes juk toks konsultančių darbas. Sėkmės! :)
Atsakyti
Tik geriausi atsiliepimai apie Akropolio Kristiana. Merginos labai paslaugios, kompetentingos, labai padeda išsirinkt, atsižvelgia į pageidavimus. Prekės labai kokybiškos, kaip niekur kitur Lietuvoje. Dėl sukurtos atmosferos ten visada miela tiesiog užeit ir... dažniausiai kažką puikaus nusipirkt. Ačiū, sėkmės didžiausios!
Atsakyti
Simona 2018-10-30 09:51:01
Lina, visi Swarovski auskarai turi dvejų metų garantiją, Kristianos merginos visada labai operatyviai esant gamykliniam brokui auskarus keičia į naujus tokius pačius, jūs kartu su auskarais turėjote gauti garantinę kortelę, prie jos dažniausiai prisega kvitą arba kažkokį štampą uždedą, nuo pirkimo du metai galioja, pati esu pora kartu jau pasikeitusi, nes tik kokia akute iškrenta ir nunešu, kartais jei vietoje neturi atveža iš kitos parduotuvės, labai patogu, pabandykite. :)
O jei Swarovski mėgstate jūs turėtumėte žinoti, kad jie nenaudoja savo papuošaluose jokiu tauriųjų metalų. :)
Bet kažkodel tai turiu tokiu papuošalų kurie nedirgina... o konsultantė tiesiog melagė
Atsakyti
Lina 2018-07-17 14:01:16
Balandzio menesi Kauno akropolyje draugas pirko dovanu auskariukus su swaroski. Jis klause ar jie sidabriniai. Pasake kad taip. Tad sakykite, kur rasti praba, ir kodel tinsta ausys nuo tokio "sidabro"? Ar konsultante neismano ka parduoda ar tiesiog reikejo prakisti? Auskarai vis tik ne pigus ir net ne sidabriniai. Labai didele geda jums pardavinet tokiu daiktus. Pardaveja vardužš Neringa
Lina, visi Swarovski auskarai turi dvejų metų garantiją, Kristianos merginos visada labai operatyviai esant gamykliniam brokui auskarus keičia į naujus tokius pačius, jūs kartu su auskarais turėjote gauti garantinę kortelę, prie jos dažniausiai prisega kvitą arba kažkokį štampą uždedą, nuo pirkimo du metai galioja, pati esu pora kartu jau pasikeitusi, nes tik kokia akute iškrenta ir nunešu, kartais jei vietoje neturi atveža iš kitos parduotuvės, labai patogu, pabandykite. :)
O jei Swarovski mėgstate jūs turėtumėte žinoti, kad jie nenaudoja savo papuošaluose jokiu tauriųjų metalų. :)
Atsakyti
Balandzio menesi Kauno akropolyje draugas pirko dovanu auskariukus su swaroski. Jis klause ar jie sidabriniai. Pasake kad taip. Tad sakykite, kur rasti praba, ir kodel tinsta ausys nuo tokio "sidabro"? Ar konsultante neismano ka parduoda ar tiesiog reikejo prakisti? Auskarai vis tik ne pigus ir net ne sidabriniai. Labai didele geda jums pardavinet tokiu daiktus. Pardaveja vardužš Neringa
Atsakyti
Ilgą laiką esu Kristianos klientė. Bet manau, kad daugiau nesilankysiu.
Praeita savaitę buvau OZO parduotuvėje. Daugiau klientų nebuvo. 4 pardavėjos konsultantės (ale) Kalbejosi tarp pusavyje ir nei viena nesiteikė man padėti, net jokio dėmesio neatkreipė, lig bučisu tuščia vieta, o man labai reikėjo pagalbos.
Šiandien buvau Panoramas, tai dar blogiau. Priėjau prie konsultantės, pasakiau, kad man reikia pagalbos išsirenkant prekę. Tai ji pasakė neturiu laiko ir nuėjo toliau, apėjo ratą aplink vieną stenda, atsistojo ir sau toliau ramiai stovėjo.
Gal įmonei reikėtų daryti išvadas???????
Nusivylus kliente
2018-03-25 20:50:42 IP 2ju3kvqg
Atsakyti
Likau labai nusivylus siandienos apsilankymu akropolio kristianoj (tarp 18-19val) kai apsilankymo metu aptarnavo auksta tamsiu plauku pardaveja. Atejau issirinkti nisiniu kvepalu, paklausus ar turit ka panasaus i creed kvepalus aventus, pasake viena zodi ‘Ne’. Spoksojo labai nemaloniai, stovejo salia, paklausta apibudint ingridientus nisiniu kvepalu, pasake viena zodi “vaisiniai”. (Ir viskas??? Galetu dirbti iskalbingesnes pardavejos ir labiau butu nusiteikusius parduoti produkta) Toliau seke, ”ne”, gerai, prasau”. Antras kartas kai akropoly ta pati pardaveja aptarnauja, ir visa laika kalbedama neziuri i akis, atsakineja tik paklausus po viena zodi, toks jausmas, kad baisiausiai nekencia savo darbo arba tam tikru klientu. Zinoma, po tokio aptarnavimo isejau nieko nenusipirkusi..Tokio lygio parduotuve, o toks personalas..Geda, kad dar tebelike tokiu pardaveju siais laikais..
Atsakyti
Dirbau šioje įmonėje apie metus. Pradėjau dirbti, kol baiginėjausi studijas ir šiek tiek po jų baigimo. Tiesą sakant, likau sužavėta, kaip įmonė stengiasi dėl kliento, savo vardo ir darbuotojų. Mokymai, indėliai į darbuotoją, tai ištiesų šiuolaikiškos įmonės būtinybė. Kalbant apie valdžią, galbūt negaliu kompetetingai vertinti, kadangi niekada jokių konfliktų nebuvo, galbūt jiems atsiradus, nuomonę pakeisčiau, bet kol kas tik geriausi atsiliepimai. Kiek esu dirbus prekyboje, nekvalifikuotą darbą, tai darbas UAB KristiAna buvo vienintelis, kuriame teko išmokti ko nors naujo ir patobulėti.
Atsakyti
Daug metų lankausi KRISTIANOJE. Esu patenkinta viskuom. Sėkmės Jums!

Taip pat rekomenduojame

Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Ruvera
Didmeninė prekyba ir gamyba

Adresas: Žemaitės g. 145, LT-76139 Šiauliai.
Veiklos sritys: vaistai, medicininės medžiagos; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; gyvuliai, žvėrys, paukščiai ir jų veisimas; higienos reikmenys; importas; kosmetika, parfumerija; veterinarija.
UAB „Ruvera“ – lietuviško kapitalo įmonė sėkmingai dirbanti jau nuo 1994 metų. Įmonės veikla yra didmeninė prekyba pašarais (pašarų papildais, pieno pakaitalais ir kt.), veterinariniais vaistais, dezinfekciniais ir apsaugos preparatais, gyvūnų priežiūros ir kenkėjų kontrolės priemonėmis. Viena pagrindinių įmonės...
Tauperiai
AMWAY produktai

Adresas: Rotušės a. 14, Rinkūnų k., LT-62161 Alytus.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; autokosmetika; chemijos pramonė, gaminiai; kava, arbata; kosmetika, parfumerija; maisto produktai; sveiki produktai; valymo priemonės.
Visi AMWAY produktai parduotuvėje >>> www.AmerikaNamuose.lt AmerikaNamuose.lt tai greitas ir patogus būdas įsigyti mėgstamus AMWAY produktus tiesiai į namus, paštomatą ar paštu. AmerikaNamuose.lt tai Jūsų vartai į AMWAY pasaulį

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

EK vadovė kritikuoja Vengriją ir Lenkiją blokuojant ES biudžetą europiečių sąskaita
EK vadovė kritikuoja Vengriją ir Lenkiją blokuojant ES biudžetą europiečių sąskaita 12-01 19:39
Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen antradienį apkaltino Lenkiją ir Vengriją, esą milijonų europiečių sąskaita jos blokuoja naujo Europos Sąjungos biudžeto patvirtinimą, ir pasiūlė...
COVID-19 tyrimams reikalingų medžiagų yra, apimčių mažinti nereikės
COVID-19 tyrimams reikalingų medžiagų yra, apimčių mažinti nereikės 12-01 19:23
Kadenciją baigiantis sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga sako, kad rizikos dėl COVID-19 tyrimams reikalingų medžiagų suvaldytos, tyrimų apimčių mažinti nereikės.
Į biržą žengianti "Airbnb" siekia 35 mlrd. USD įvertinimo
Į biržą žengianti "Airbnb" siekia 35 mlrd. USD įvertinimo 12-01 19:18
Viena laukiamiausių pastarojo meto biržos debiutančių "Airbnb" sieks akcijų biržoje išplatinti akcijų už 2,85 mlrd. USD ir būti įvertinta 35 mlrd. USD.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 38,31 +2,90%
Apple 119,05 +2,11%
Intel 48,35 +1,90%
Exxon Mobil 38,13 -5,13%
Xerox 21,89 -5,73%
Macy's 10,21 -5,90%
ConocoPhillips 39,56 -7,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 45,53 -0,39%
Sidabras 24,23 -5,87%
Kava 3,35 -8,72%
Cukrus 0,61 +3,39%
Anglis 58,40 +6,96%
Apelsinai 0,61 0,00%
Benzinas 1,20 -2,44%
Vištiena 1,50 +2,04%