VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę KRISTIANA, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę KRISTIANA

Atsiliepimai apie KRISTIANA, UAB

„KOSMADA“, „GO BEST“

Dalis tavo gyvenimo!
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie KRISTIANA, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nusipirkau preke ir antra diena norejau grąžinti, nes ji man netiko, bet nepriėmė. Kaip gali nepriimti pirktos prekes, kuri nebuvo išpakuota ir dar + su kvitu?
Kur logika?
Absoliuti plėšikų šaika...
Jug pagal istatyma, turi žmogus teisia grąžinti, preke? ar ne taip?
Atsakyti
Nepatiko prekės pasiūlymas, nes lojaliam pirkėjui turėjo būti pilnai parodyta prekė.Parodė mėginį, o dėžutės dydis toks buvo, kaip ir bandomų kvepalų ir aš maniau, kad tiek ml ir yra.Grįžus namo pamaćiau, kad tai mažas kiekis.Aš būčiau tikrai pirkus didesnį, nes juos naudoju.Esu nepatenkinta savo preke.Mano kvepalų dėžutė nebuvo supakuota celofaniniu apvilkimu o naujų kvepalų supakavimas turi būti kitoks.Pas jus perku dažnai, esu nepatenkinta
Atsakyti
Mažeikių parduotuvėje dirba labai puikios darbuotojos. Įsigijus ne kokybišką prekę, pakeitė į naują. Ačiū labai.
Atsakyti
Aš nesuprantu, ar į kristianos parduotuves priimamos išskirtinai nemalonios pardavėjos ar jos kažkokius spec. mokymus praeina, kad tapti va tokiom bjauriom. Visi užėjimai į skirtingas kristianos parduotuves palikę tikrai labai prastą įspūdį.
Bet ir internetinė parduotuvė neatsilieka. Neigiamų komentarų apie produktus net neįkelia. Paskutinį kartą pirkau diego dalla palma tušą. Pasimoviau ant reklamos ir gražaus aprašymo. Parašiau atsiliepimą apie jį. Ir kaip jūs manot… Tas atsiliepimas tikrai neatsidurs atsiliepimų sąraše, nes parduotuvė pirmiausia patikrina atsiliepimus ir kelia tik tie, kurie jiems patinka.
Atsakyti
Iš Kristianos el.parduotuvės buvo pirkti kvepalai Erba Pura, suma 249 Eur. Esu juos turėjusi ir puikiai žinau kaip puikiai laikosi jų aromatas. Tačiau, gautųjų kokybė buvo visiškai nulinė, pasikvėpinus, IŠ KARTO išgaruoja ir kvapo visiškai jokio nei ant kūno, nei ant rūbo (gal galiojimas, gal šiaip kažkas jiems, bet tikrai jie nekokybiški ir dar už tokią, ne visai mažą sumą). Parašius pretenziją Kristianai, buvo atsakyta, atsiųskite kvepalus, įvertinsime, tačiau tai gali užtrukti iki 1 mėn. Išsiunčiau. Dviejų - trijų DIENŲ bėgyje atsakė, kad kvepalai yra kokybiški ir jau išsiuntėme juos atgal. Va taip vienašališkai, net nepaskambinus, nepaaiškinus, nekokybiški kvepalai buvo įbrukti atgal.
Parašius pagal ką įvertinote kokybę, atsakymas joks ir nebegautas.
Tikrai nesu iš tų žmonių, kurie ieško prie ko prikibti. Norėjau šių kvepalų labai, tačiau gauta kokybė ir požiūris į Klientą, problemą abstulbino. Niekam neįdomu, atsako standartiniu atsakymu ir atstok su savo kvepalais. Tavo problema ir niekas nesigilina net.
Sutinku, kad visur ir visko pasitaiko ir norėjosi išspręsti profesionaliai, kokią ir laikiau Kristianą, tačiau tipinis požiūris - sumokėjai ir mums nebeįdomu...
Labai apmaudu ir liūdna, trumpalaikis požiūris...
Nenuskursiu nuo 250 eur ir Jūsų nekokybiškų kvepalų, tačiau Jūsų parduotuvę tikrai aplenksiu iš tolo ir kitiems pasiūlysiu tai padaryti.
Yra kitų labai puikių kvepalų parduotuvių.
Tikiuosi ir kiti paskaitys mano istoriją, gal kam padės išvengti tokių situacijų ir būti apgautiems, kaip nutiko man.
Atsakyti
El. parduotuvėje KRISTIANA pirkau purškiamą kvapųjį vandenį Mademoiselle Rochas. Kvapo nelaiko visiškai!!!. Pagal aprašymą neatitinka tai, kokios nurodytos natos, įpakavimo dėžutėje įklijuota, kad siuntos aromatas NARCISO RODRIGUEZ for her musc noir rose. Aš sumokėjau pinigus, o KRISTIANA parenka man aromatą, gražu. Na, nieko, išpurkšiu tualete ir daugiau nenorėsiu nieko girdėti apie KRISTIANA !!!
Atsakyti
Aptarnavimas Šiauliuose tragiškas. Mama ieškojo kvepalų. Konsultantės paprašius pagalbos surasti dolce gabana kvepalus klientė buvo nusiųsta paieškoti eurokos parduotuvėje. Esame šokiruotos pardavėjų arogancija.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Kristiana parduotuve Megoje Kaune. Prieš Kalėdas atidžiai rinkausi kvepalus dovanai, tiesa ėjau tik dėl konkrečių kvepalų. Paradavėja davė pauostyti du kvapus, išsirinkau vieną. Paprašiau 50 ml. buteliuko. Padavė pakuotę, patikino, kad tai tie kvepalai. Sumokėjau.Buvau labai laiminga, kad gavau dovaną dukrai, kurios ji seniai norėjo. Supakavau. Kalėdos! Išpakuoja. Visi dovanas.STAIGMENA!!!Dukra išpakavo kvepalus, praplėšė jų originalų įpakavimą ir nustėro...Vietoje norimo meškiuko buteliuko, kažkoks langų skysčio buteliukas....Net karšta pasidarė... Po Kalėdų iškart pas juos nuvykus ir pasakius, kad tai pardavėjos klaida ir ne tuos kvepalus padavė, prasidėjo: pakuotė praplėšta (nors pik praplėšėm ir padėjom, nepurškėm), kamerų pasižiūrėti, ką uostėme prieš pirkdami, NETURI, (Megoje dar yra tokia parduotuvė kuri meturi kamerų???!!!), ir tiesa dar nusvaigo, kad to meškiuko kvepaliukų tuo metu net neturėjo. Žodžiu išėjome iš parduotuvės su prieš kelias dienas apgaulingai įbruktais kvepalais, kurių net nesiruošėme pirkti. Ir kur ieškoti tiesos?!Nemažai Kristianoje pirkdavau kvepalus, bet ar grįžiu dabar..jau abejoju... pirkdami visada prašykite prapakuoti ir parodyti ką perkate prieš sumokant.
Atsakyti
Sveiki, vakar buvau užėjęs į Kristiana parduotuvę Akropolyje. Prisiekiu, labai nustebau ir jeigu palieku atsiliepimą dabar tai jūs pagalvokit koks įspūdis turėjo būti sudarytas kad net iki dabar prisimenu.
Noriu labai padėkoti už nuostabų aptarnavimą Jūsų konsultantei, dar niekad, prisiekiu, niekad taip kvepalų parduotuvė maloniai niekas neaptarnavo, darbuotoja buvo tikrai labai nuoširdi, reprezentatyvios išvaizdos, o kaip gerai pakalbėjo, aišku jeigu nebūtų nusimaniusi apie savo darbą tai tokio įspūdžio ir nebūtų sukūrusi. Stenkitės tokius darbuotojus saugoti ir darykit kažką kad jie neišeitų. Jeigu klaidingai vardą parašysiu, tai labai atsiprašau- Sita. Nu tikrai retas vardas tai turėtumėte atrasti darbuotoją, jeigu vardas ne toks, nepykit. Dar sugrįšiu, malonu buvo susipažinti ir džiaugiuosi kad yra žmonių atsidavusių darbui :)!
Atsakyti
Buvau Kristianos parduotuvėje pasipurškiau nu tikrai labai labai gerus kvepalus Tom Fprd Fuckin Fabulous or ką jūs galvojat jau antra diena jau jie nebekvepia

O kiti net iśkvepia net dar 3 diena jaučiu ju kvapa ant savo kūno

Tai Kristiana BAIKIT PERPILSTINĖJE/PERPILSTYTI KVAPUS
Atsakyti
Mano mama bendravo su įmonės adminisracijos atstovę (vyr. buhaltere), kurios bendravimas telefonu ne tik mano mamą tiesiog pribloškė, bet ir mane patį. Chamiškas bendravimas, nedarantis garbės įmonei, jei būčiau įmonės vadovas, atleisčiau tokį darbuotoją.
Atsakyti
Pirmą ir paskutinį kartą pirkau Kristiana el.parduotuvėje. Pats blogiausias aptarnavimas iš visų Lietuvoje esančių el.parduotuvių. Užsisakiau prekę, buvo nurodyta, greitai išsiųsite, pasirinkau atsiėmimą fizinėje parduotuvėje. Deja praėjo daugiau nei dvi savaitės, nei sms žinutės, nei el.laiško, kad prekė pristatyta ir galiu atvykti atsiimti. Parašau laišką pagalbai, užpildau prekės grąžinimo formą el.parduotuvėje, nes prekės vis dar negavau, o norėjau dovanai, jos jau ir nebereikia, parduotuvės dėka, turėjau ieškoti dovanos kitos. Kai pagaliau paskambino iš Kristianos, jokio atsakomybės neprisisėmė, jie nekalti, čia fizinė parduotu ir t.t. prasidėjo jau antra istorija...
Atsakyti
Raminta 2021-07-07 21:26:18
Tragedija, o ne aptarnavimas Mažeikių Kosmadoje.. Atėjus išsirinkti kvepalų, kuriuos jau kelis galimus variantus, kurie galėtų patikti, buvau susirašiusi ant lapelio, tačiau norėjau realiai pauostyti, kaip ištikrųjų jie kvepia. Konsultantė iš pradžių gražiai padavinėjo lapelius, o jau po kurio laiko jai pasirodė, kad per daug jau aš čia tų kvepalų uostau, pradėjo sakyti, kad man daugiau neberodys jokių kvepalų, nes aš jų vistiek jau nebeatskirsiu, (iš kur jai žinot mano uoslę ir jos jautrumą?) pradėjo svarstyti, kad aš jau ne sau jų ieškau, (realiai, tai koks jos reikalas?) nes per daug jau skirtingi kvapai jai pasirodė. Tai žinoma, kad gali būti jie skirtingi, nes aprašytos kvepalų natos gali patikti, o pauosčius, jau nebe, tai čia faktas. Dar pareiškė, kad neturi laiko čia prie manęs stovėti, kol aš išsirinksiu kvepalus, nes turi darbo ir salėje, tuo metu salėje buvo dvi konsultantės ir tik vienas klientas (aš). Prie jos vėliau prisijungė ir kita konsultantė (kažkuri iš jų buvo Ugnė) ir man pamokslą skaitė, kad aš be reikalo tiek kvapų lapelių prisirinkau. Parduotuvėje užtrukau max 20 min., nes po jų antpuolio buvo koktu ten bebūti. Matomai nėra suinteresuotos konsultantės parduoti prekę su tokiu savo elgesiu. Žemas lygis... Gal į kokius seminarus siųskite konsultantes ar kursus praveskite, nes gėda, kai konsultantė iš aukšto žiūri į klientą, tai žinoma, kad noras kažka pirkti iš ten dingsta..
Jums pasisekė, kad bent gavot pauostyti, nes aš nusiteikus pirkti kvepalus likau jų nepauosčius, nes Mažeikių Kosmadoj išsirinktų kvepalų neturėjo testerių.
Atsakyti
Tragedija, o ne aptarnavimas Mažeikių Kosmadoje.. Atėjus išsirinkti kvepalų, kuriuos jau kelis galimus variantus, kurie galėtų patikti, buvau susirašiusi ant lapelio, tačiau norėjau realiai pauostyti, kaip ištikrųjų jie kvepia. Konsultantė iš pradžių gražiai padavinėjo lapelius, o jau po kurio laiko jai pasirodė, kad per daug jau aš čia tų kvepalų uostau, pradėjo sakyti, kad man daugiau neberodys jokių kvepalų, nes aš jų vistiek jau nebeatskirsiu, (iš kur jai žinot mano uoslę ir jos jautrumą?) pradėjo svarstyti, kad aš jau ne sau jų ieškau, (realiai, tai koks jos reikalas?) nes per daug jau skirtingi kvapai jai pasirodė. Tai žinoma, kad gali būti jie skirtingi, nes aprašytos kvepalų natos gali patikti, o pauosčius, jau nebe, tai čia faktas. Dar pareiškė, kad neturi laiko čia prie manęs stovėti, kol aš išsirinksiu kvepalus, nes turi darbo ir salėje, tuo metu salėje buvo dvi konsultantės ir tik vienas klientas (aš). Prie jos vėliau prisijungė ir kita konsultantė (kažkuri iš jų buvo Ugnė) ir man pamokslą skaitė, kad aš be reikalo tiek kvapų lapelių prisirinkau. Parduotuvėje užtrukau max 20 min., nes po jų antpuolio buvo koktu ten bebūti. Matomai nėra suinteresuotos konsultantės parduoti prekę su tokiu savo elgesiu. Žemas lygis... Gal į kokius seminarus siųskite konsultantes ar kursus praveskite, nes gėda, kai konsultantė iš aukšto žiūri į klientą, tai žinoma, kad noras kažka pirkti iš ten dingsta..
Atsakyti
Ne parduotuvė o SIAUBAS! Vaikinas padovanojo kvepalus, norėjau Jaroboam Original o gavau Jarobiam Oriento. Iš išvaizdos identiški, pavadinimas skiriasi keliomis raidėmis. Kaip ir vyras, net neuostęs pamatė buteliuką kurio norėjau ir nupirko. Gavusi iš kart pamačiau, kad suklydo tad tą pačią dieną supakuotus ir iš parduotuvės ka tik atneštus kvepalus nunešiau atgal apkeisti, kuriais norėjau. Net neturėjau minties, kad tiek pat kainuojačių kveplalų, net neišimtų iš maišelio nebus galima apkeisti. Tragedija, pardavėja net nesiklausė situacijos, pašaipiai pasakė kad apgailestauja tokia tvarka. Bučiau internetu užsisakius - butų apkeitę. Nesuvokiu logikos šitoje vietoje, dar nemačiau niekur kad taip su klientais nusiskaitytų ir nevertintų. Niekada nesilankysiu šitoje parduotuvėje daugiau, ir niekam nerekomenduosiu. O jų “helpdesk” nelabai ką ir padeda, reikia rašinėti kiekvieną dieną, kad po 2 savaičių laukimo galėtų pasakyti, kad negali niekuo padėti. Gėda????
Atsakyti
Nuostabi pardavimo vadybininke Edita, Panoramos Kristianoje.Super! Aciu.
Atsakyti
Teko įsigyti brokuota prekę (manikiūrines žirklutes) parduotuvėje nepriėmė, kreipiausi į administrsciją, susirašinėjome, nunešiau prekę kad įvertintų taip vadinamas vertintojas. Ir gaunu žinutę keisiu į kitą prekę ar atgausiu pinigus, suprantu tikrai brokas.
Ir......
Laba deina, dar kartą. Labai apgailestauju, tačiau grąžinti prekės negalėsite. Pakuotė jau praimta ir žirklutės jau panaudotos. Negalime grąžinti pinigų ar pakeisti į kitą prekę tokiomis sąlygomis. Jūsų duotos žirklutės bus parduotuvėje, kur palikote. Galėsite užeiti pasiimti. Pagarbiai, KRISTIANOS komanda
LOGIKA......
Atsakyti
Kauno Akropolio KristiAnai verkiant reikia rekonstrukcijos. Pasiekė eurokos lygį, nors dabar ir pastarojoj prabandiau jautiesi. Bet dirbančios moterytės vis dar elgiasi kaip prabangiausioj parduotuvėje, seka kiekviena tavo žingsnį. Juokinga - juk jei atrodai paprastai (nes niekam nieko tau nereikia įrodinėti) nebūtinai neturi pinigų ar ruošiesi kažką pavogti. :D Nuo nuolatinio persekiojimo žvilgsniais norėjosi kuo greičiau iš ten sprukti.
Atsakyti
Laba diena, noriu padėkoti už gerą kokybė jūsų prekių ir aš labai patenkinta, kad tapau jūsų klientų. Ačiū.
Atsakyti
Vakar lankiausi Ozo Kristianoje ir nors vietoje nebuvo mano norimų kvepalų ir jau norėjau išeiti, bet mergina sustabdė, pasikalbėjome ir aptarnavo labai maloniai, viską papasakojo ir padarė užsakymą vietoje, kurį pristatys tiesiai į namus. Dar laukiu užsakymo, bet tikiu, kad viskas bus taip pat gerai kaip ir aptarnavo.
Atsakyti
2021.04.26 d Vilniaus Akropolio Kristiana. Siaubas.
Atsakyti
Kažkas baisaus, ar jau visai nusigyveno, ar tokie nurodymai yra? Pirkau veido priežiūros prekes (Chanel), renkantis jas sake, kad bus 20% nuolaida. Bet, kai reikèjo mokėti, gavosi, kad nuolaida yra vienai prekei (.???) Dar maža, prekes padėjo ant prekystalio ir net nepasiūlè pirkiniu maišelio, taigi kur nori ten dėk nors į kišenę, turguje ir tai įdeda i maišelį. Aš jau nekalbu apie mėginukus, kur užsienyje pusę maišo prideda, o Kristianoje pasiūlè kalendoriu, kuris visai nereikalingas, kaip pardavèja pasakė, , gal prireiks”ŽIAURU!!! Daugiau neisiu į šią parduotuvę, ir kitiems nerekomenduoju!!!
Atsakyti
Renata 2021-02-18 10:49:35
Matau, ne aš viena nusivylus Kristianos darbu. Užsakiau internetu EDP kvepalus, gaila, nepagalvojau, kad geriau nepirkti akcijinių.... na bet Kristiana kažkaip, maniau, galiu pasitikėti. Tai mano mėgstami kvepalai, puikiai žinau, kaip jie turi kvepėti. Gavau greitai, dėl to nesiskundžiu. Bet labai nusivyliau prekės kokybe. Ne tik kad užuodi tik nosį prie pat prikišęs, bet dar ir kvepėjo NE TAIP. Susisiekiai su parduotuve, pasakiau, kad grąžinsiu. Man buvo paaiškinta, kad kvepalų kokybę įvertins jų ekspertai. Kad ir ką tai reikštų. Išsiunčiau prekę paštu, po savaitės skambina laaaaabai pasipūtusi darbuotoja ir itin nemandagiai papriekaištavo, kad dar neatnešiau prekės. Po labai nemalonaus pokalbio išsiaiškinome, kad kvepalai pašte. Dar po savaitės be jokio išankstinio įspėjimo gavau kvepalus atgal su prierašu, kad prekė atitinka kokybės standartus. Ir ką tu jiems. Na ne tokie tie kvepalai. Nei kvepia, nei laiko. Pasirodo, Kristiana nėra patikimiausias kvepalų platintojas Lietuvoje. Daugiau nepirksiu. O ir aptarmavimas.... tragiškas. Jos jaučiasi kaip karalienės su vastiečiais bendraudamos. Baisu. Baisu.
Paantrinu Renatai, turėjau identišką situaciją su Kristiana dėl kvepalų pirktų su nuolaida. Kvepalus naudoju tuos pačius daug metu ir nesiskusdavau kokybe, tačiau įsigyti Kristianoje buvo " vanduo su spiritu". Po ilgų bandymų grąžinti prekę kaip nekokybišką, tas pats atsakymas apie ekspertus (Įdomu kokia jų kvalifikacija ir ką jie vadina ekspertais) ir pareiškimas, kad kvepalai atitinka standartus.
Susisiekiau su kvepalus gaminačios kompanijos klientų aptarnavimu ir nurodžius ant flakono dugno referencijos numerį man atsakė, kad kvepalai yra originalūs, tačiau pagaminti prieš maždaug 5 metus, dėl to kvapas pakitęs, įsivadavęs.
Po prašymo pateikti dokumentus kodėl atsisakoma gražinti pinigus (ketinau kreiptis į vartotojų teises ir tą paminėjau) ir informacijos, kurią suteikė kvepalų gamintojas, Kristiana sutiko grąžinti pinigus.
Kvepalų gamintojas sutiko atsiųsti nemokamai naujus kvepalus dėl nemalonios patirites, kad man teko iš platintojo įsigyti pasenusius kvepalus.
Labai nemaloni patirtis Kristianoje, aptarnavimas pritariu - yra kur tobulėti.
Atsakyti
Kas ten vyksta??? Užsisakai prekę, kuri yra prekyboje ir negali atsiimti patogiu metu, nors oficialiai skelbiama, kad atsiimti galima per 0-1 dieną. Pirmąkart internetinėje erdvėje susiduriu su tokia nesąmone. Duotas viešas numeris, kuriuo paskambinus pasipūtusiu balsu apstaugia - paskambinot į OFISĄ!!! tarsi būčiau paskambinus į Antarktidą. Kiti numeriai nekelia, autoatsakovai nukreipia į FB, ten atsakinėja labai ''mandagiai'', formaliai, siūlo skambint tuo pačiu niekiniu numeriu, vnž varinėja pirmyn atgal, siūlo atšaukt internetinį užsakymą, dar kartą susimokėt ir užsakyt telefonu, tada duos iškart...Tiesą sakant abejotinos kokybės prekės, kosminės kainos ir aptarnavimas žemiau plintuso. NEREKOMENDUOJU!
Atsakyti
Matau, ne aš viena nusivylus Kristianos darbu. Užsakiau internetu EDP kvepalus, gaila, nepagalvojau, kad geriau nepirkti akcijinių.... na bet Kristiana kažkaip, maniau, galiu pasitikėti. Tai mano mėgstami kvepalai, puikiai žinau, kaip jie turi kvepėti. Gavau greitai, dėl to nesiskundžiu. Bet labai nusivyliau prekės kokybe. Ne tik kad užuodi tik nosį prie pat prikišęs, bet dar ir kvepėjo NE TAIP. Susisiekiai su parduotuve, pasakiau, kad grąžinsiu. Man buvo paaiškinta, kad kvepalų kokybę įvertins jų ekspertai. Kad ir ką tai reikštų. Išsiunčiau prekę paštu, po savaitės skambina laaaaabai pasipūtusi darbuotoja ir itin nemandagiai papriekaištavo, kad dar neatnešiau prekės. Po labai nemalonaus pokalbio išsiaiškinome, kad kvepalai pašte. Dar po savaitės be jokio išankstinio įspėjimo gavau kvepalus atgal su prierašu, kad prekė atitinka kokybės standartus. Ir ką tu jiems. Na ne tokie tie kvepalai. Nei kvepia, nei laiko. Pasirodo, Kristiana nėra patikimiausias kvepalų platintojas Lietuvoje. Daugiau nepirksiu. O ir aptarmavimas.... tragiškas. Jos jaučiasi kaip karalienės su vastiečiais bendraudamos. Baisu. Baisu.
Atsakyti
Deividas 2021-02-10 13:26:08
Kompetencijos 0. Prekės užsakytos nuo vasario 8 o vasario 10 dar ji nesupakuota ir neperduota kurjeriui, tad manau vasario 14d liksim be dovanų, nors užsakant skelbesi kad gausiu 1-2d bėgyje. Kontaktai duoti kosmosas, nes gali neskambint vienas nr išjungtas, o kitu nekelia....
Parėjo prekė, bet galiu pasakyti turguje už 5euru ilgiau laiko kvapa negu čia už 130eur. Apgailėtini... Pasipurški ir 10min gali jaust stipresnį kvapa, o po 10min nosį prie pat kaklo turi pridėt, kad jaust kvapa. Kvapas dingsta po 2-3h.... Vsio paskutinis pirkimas. Ir kitiems patariu apeiti, nes pinigų neverti kvepalai. Teks perduot visoms kontrolėms ir tegu patikslina kiek jie skiesti ir kiek orginalumonlike juose!!!
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Kristianos uzsakytu priemoniu internetu prisratymu. Ir dar meluojama kas kart paskambinus. Geda visai komandai Kristianos. O šiandien visą diena rodo užimtą liniją.
Prekes užsakiau vasario 4 d. ir apmokėjima atlikau taip pat. Prekes pagal jų nurodytą laiką turėjau gauti šeštadienį vasario 6d. Šiandien jau vasario 11d. ir aš dar prekių nesulaukiau, priskambinti neina. Kas baisiausia paskambinus pirmadieni pasiteirauti man buvo pasakyta kad prekės jau perduotos kurjeriui ir turiu jau gauti, nesulaukusiu paskambinau antradieni, man buvo pasakyta kad prekės paruoštos išsiuntimui, nors prieš tai dieną sakė jau perduota kurjeriui, nesulaukiau nei kitoje dienoje vel pasukau, galiausiai man pasake kad nera paruosta sijnta nes neturi kempyneles kiria uzsakiau, tai kaip sitaip meluoti klientui, bent pasizymekite sistemoje juokdariu komanda, is dougll sakiausi net po 2 dienu gavau uzsakyma, o cia absurdas pas jusu nepirksiu daugiau vien is to kad esate melagiai (-es) kurios atsiliepia bendruoju numeriu ir vien del to mieliau rinksiuosi kitus tinklus kosmetikos.
Atsakyti
Kompetencijos 0. Prekės užsakytos nuo vasario 8 o vasario 10 dar ji nesupakuota ir neperduota kurjeriui, tad manau vasario 14d liksim be dovanų, nors užsakant skelbesi kad gausiu 1-2d bėgyje. Kontaktai duoti kosmosas, nes gali neskambint vienas nr išjungtas, o kitu nekelia....
Atsakyti
Tinklas, kuris lenda į akis su savo akcijomis, tačau akcijų metu prisijungi nėra įmanoma, net neverta jungtis ir gaišti laiką. 2021-02-03 žinutė didžiausiems kvepalų talpos įpakavimams iki 20 proc. klaidinga. Netikėkite, neužsiimkite nesąmonėmis ir negaiškite laiko.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, prekes iš e-parduotuves gauni su broku, negeba pakeisti jų. Nebepirksiu.
Atsakyti
Pirkau vyriškus kvepalus, ne orginalus, eilinė klastotė ir tiek. Kvapas silpnas, itin trumpai issilaiko. Kvepalų kokybė visiškai neatitinka kainos. Daugiau nieko iš ten nepirksiu ir kitiems parekomenduosiu to nedaryti.
Kažkaip apie Kristianą turėjau geresnė nuomone, deja labai nuvylė.
Atsakyti
Kaip gaila ir nuvilia, kuomet užsakius prekę yra nurodoma, kad priklauso du mėginukai, atsiėmus prekę taip pat sąskaitoje nurodyta, jog pridėti du mėginukai ir kelis kartus visą siuntą peržiūrėjus jų niekur nerandi :D smulkmena? Nemanau, greičiau pasijuokimas iš kliento, nemalonu.
Atsakyti
Siuntinys atkeliavo labai greitai.

Viskas mandagu, tvarkinga, malonu.

Labai patenkintas!
UAB “Kristiana”
2020-10-23 09:20:23 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Loreta 2020-07-14 16:47:20
Pritariu! Prekiauja neorginaliais kvepalais!! Testeryje vienoks kvapas, o nusipirkus pakuote - visiskai kitoks, t.y. pigus, paliekantis valiklio kvapa. Manau imone perka trecioms salims gaminamas prekes. Labai nuvyle... :/
Gerb. Loreta, garantuojame Jums, kad mūsų salonuose galite įsigyti tik aukščiausios kokybės kosmetikos ir parfumerijos gaminius. Esame oficialūs mažmeninės prekybos atstovai, galintys prekiauti selektyvios parfumerijos - kosmetikos gaminiais, gaunamais tiesiogiai iš gamintojų. Kviečiame užsukti į mūsų salonus ir neabejojame, kad mūsų profesionalų komanda padės Jums išsirinkti Jūsų svajonių aromatą.
UAB “Kristiana”
2020-10-23 09:13:18 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Evelina 2020-07-30 10:19:24
Turejau labai nemalonu susidurima su KristiAna parduotuve Gedimino pr. ir jos lyg ir vedeja Ingrida. Pirkau sesei dovanas ir kita diena suzinojus, kad ji jas jau isigijus pati, pamaniau, kad grazinsiu prekes atgal, kadangi ju pakuotes nebuvo paliestos.

Atejus i parduotuve mane pasitinka konsultante, kuri pakviecia tuo metu mane aptarnavusia konsultante/vedeja Ingrida. Nuo pat pradziu Ingridos veido israska buvo labai nemaloni ir netinkanti ne tik konsultantei, bet ypatingai parduotuves vedejai. Nuo pirmos akimirkos ji priverte pasijausti, kad be reikalo svaistau savo laika cia budama, nes prekes yra negrazinamos nors tu ka. Beje, buvo pasiulyta parasyti i tinklarasti 'ka galvoju'. - Kur tiksliai i tinklarasti? - I bendra :)

Kaip KristiAnos kliente linkiu, kad Ingridos, kaip parduotuves vedejos, etiketas ir klientu aptarnavimo lygis pageretu, nes viska imanoma paaiskinti ir isaiskinti tinkamu, ypatingai aptarnavimo srityje dirbantiems, budu. O Gedimino pr. KristiAna keiciu i kitas KristiAnos parduotuves!
Miela Evelina, ačiū už Jūsų atsiliepimą bei pasidalinimą patirtimi, nes tik klientų nuomonė bei pastabos mus verčia tobulėti. Tik žinodami Jūsų nuomonę pasieksime aukščiausius aptarnavimo kokybės standartus. Atsiprašome už netinkamą mūsų darbuotojos elgesį. Su darbuotoja susisiekta, ji suprato, kad etiketas ir aptarnavimo kultūra yra svarbiausia jos darbe, nepaisant to, kad kokybiškos prekės negalėjo pakeisti. Tikimės, kad ateityje nebus nesusipratimų su mūsų darbuotojais, ir Jūs gausite aukščiausios kokybės profesionalias konsultacijas, išskirtinį dėmesį bei maloniai jausitės.
Atsakyti
Esu ne vienerius metus Kristianos klientė. Šio tinklo parduotuvėse randu prekinius ženklus, kuriais itin pasitikiu. Lankausi Gedimino pr Kristianoje, kurioje turiu savo mylima konsultantę, kuri žino visus mano poreikius. Visada grįžtu su džiaugsmu !
Atsakyti
Vakar pirkau Panoramos Kristianoje. Ačiū konsultantei Rutai uz nepaprastai nuoširdų aptarnavimą, parinko produktus itin atidžiai. Viskas puikiai tiko !!
UAB “Kristiana”
2020-10-22 11:29:06 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Ingrida 2020-10-03 12:37:56
Uzsisakiau internetu Pupu blakstienu tusa, atsiunte visa uzdziuvusi ir tai jau nenpirmas kartas : (
Gerb. Ingrida, dėkojame, kad esate mūsų klientė! Jei taip nutiko, kad Jus pasiekė nekokybiška prekė, Jūs turėtumėte kreiptis elektroninio pašto adresu: [email protected], su Jumis susisieks mūsų komanda ir padės išspręsti iškilusias problemas. Pagarbiai, Kristiana komanda.
UAB “Kristiana”
2020-10-22 11:18:24 IP 2cfq81qc
Atsakyti
PAKRAUPUSI 2020-10-03 16:34:43
Pirkdavau KristiAnos parduotuvėse Vilniuje... Man gerai pažįstami tokie ženklai, kaip La Prairie, Guerlain... Ir anksčiau dėl pakankamai atsainaus aptarnavimo KristiAnoje kosmetiką stengdavausi susirasti kitur...
Šiandien teko būti PC Panorama, Vilniuje... Prisiminiau, kad man reikia lūpų blizgio... Kur aš čia ieškosiu to vieno lūpų blizgio, pagalvojau... Na, ir užnešė mane velnias į KristiAna saloną...
Padaviau konsultantei pavyzdį: tai ir pavadinimas, ir numeris užrašyti yra...
Nėra šios prekės, sako man... Žvilgteliu aš į prekes- ogi guli tas lūpų blizgis... Gerai... Einame su pardavėja į kasą... Kaip ir netoli ta kasa, bet prie prekių besipuikavusi reklama dėl 20% nuolaidos spėjo išgaruoti... Paskaičiavo man pilną kainą... Tiek to, galvoju... Sumokėsiu pilną kainą...
Padaviau grynus pinigus... Pardavėja nerado grąžos ir pareikalavo dalį prekės vertės apmokėti kortele... Lyg neturėčiau ką veikti, tik eilę kartų krapštyti tai pinigus, tai korteles...
Grąžą šiaip taip surado...
Na, o prekę numetė man po nosim, tarsi sakydama: imk, šuneli, savo blizgį, ir keliauk sau... Anei maišelio jokio... Apie mėginukus išvis tyliu: tikriausiai joms pačioms jų pritrūko... Skriaudžia, matyt, šeimininkai jas...
Be tų mėginukų tai ramiai galiu sau gyventi, tegul pataupo, gal laikai sunkūs jiems dabar, bet maišeliukas tai nepamaišęs būtų...
Ieškojau to blizgio rankinėje, namo parkeliavus...
Nesu mėgėja, o ir laiko neturiu rašinėjimams, bet nepraeina man slogūs pojūčiai po apsilankymo KristiAnoje...
Dėkojame, kad išsakėte savo nuomonę, ji mums svarbi ir reikalinga norint augti. Atleiskite už nemalonią patirtį apsiperkant mūsų įmonės parduotuvėje. Norėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją, todėl prašome Jūsų susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu: [email protected] Pagarbiai, Kristiana komanda.
Atsakyti
UAB “Kristiana” 2020-10-22 10:17:51
Gerb. Simona, dėkojame už išsakytą nuomonę, apie Jums nutikusią situaciją jau buvome informuoti ir atsiprašome Jūsų dar kartą už nemalonią patirtį vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių. Savo ruožtu darome viską, kad tai daugiau nebepasikartotų.
tai, kad nedarote absoliučiai nieko, nes jau juokiames, nes tai kartojasi. mes juokiames su draugemis ir kaimynem- reikia pudros, važiuosiu i akropoli, nes i mada baisu eiti. ir niekas nesikeičia. jūsu pardavėjos ir toliau vaizduoja prekybos centro direktores. as suprantu dirba po 20 metu, nuo tu laiku kai parduotuviu vedejos buvo, bet nu bukim paprasti, pilna jaunu ir mandagiu issilavinusiu merginu kurios iesko darbo ir myli savo darba.
o jus savo ruoztu izeidinejimus pardaveju su 10% nuolaida bandot nugesint? baisu. Gudeli susidomekit, kad pas jus toj s*******o kontoroj vyksta...
BAISU, nes niekas nesikeicia.
UAB “Kristiana”
2020-10-22 10:17:51 IP 2cfq81qc
Atsakyti
Simona 2020-10-08 16:27:49
ziuriu ne as viena turejau nemalonios patirties su pardavejomis.
jei valdzia skaitote, tai darykite isvadas kazkokias, nes toki siauba siandien apturejau Pc Mada Kosmadoj, kad nei kojos ten nebekelsiu...
pardaveja prisistatanti kaip parduotuves vadove, leidzia tujintis, draskyti akis ir izeidineti klienta, o moteris tai metuose. turguj malonesnes dirba...
aisku gal joms svarbu ibrukti preke visais budais, ir nesvarbu, kad tai perzengia visas ribas.
Gerb. Simona, dėkojame už išsakytą nuomonę, apie Jums nutikusią situaciją jau buvome informuoti ir atsiprašome Jūsų dar kartą už nemalonią patirtį vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių. Savo ruožtu darome viską, kad tai daugiau nebepasikartotų.
Atsakyti
ziuriu ne as viena turejau nemalonios patirties su pardavejomis.
jei valdzia skaitote, tai darykite isvadas kazkokias, nes toki siauba siandien apturejau Pc Mada Kosmadoj, kad nei kojos ten nebekelsiu...
pardaveja prisistatanti kaip parduotuves vadove, leidzia tujintis, draskyti akis ir izeidineti klienta, o moteris tai metuose. turguj malonesnes dirba...
aisku gal joms svarbu ibrukti preke visais budais, ir nesvarbu, kad tai perzengia visas ribas.
Atsakyti
Pirkdavau KristiAnos parduotuvėse Vilniuje... Man gerai pažįstami tokie ženklai, kaip La Prairie, Guerlain... Ir anksčiau dėl pakankamai atsainaus aptarnavimo KristiAnoje kosmetiką stengdavausi susirasti kitur...
Šiandien teko būti PC Panorama, Vilniuje... Prisiminiau, kad man reikia lūpų blizgio... Kur aš čia ieškosiu to vieno lūpų blizgio, pagalvojau... Na, ir užnešė mane velnias į KristiAna saloną...
Padaviau konsultantei pavyzdį: tai ir pavadinimas, ir numeris užrašyti yra...
Nėra šios prekės, sako man... Žvilgteliu aš į prekes- ogi guli tas lūpų blizgis... Gerai... Einame su pardavėja į kasą... Kaip ir netoli ta kasa, bet prie prekių besipuikavusi reklama dėl 20% nuolaidos spėjo išgaruoti... Paskaičiavo man pilną kainą... Tiek to, galvoju... Sumokėsiu pilną kainą...
Padaviau grynus pinigus... Pardavėja nerado grąžos ir pareikalavo dalį prekės vertės apmokėti kortele... Lyg neturėčiau ką veikti, tik eilę kartų krapštyti tai pinigus, tai korteles...
Grąžą šiaip taip surado...
Na, o prekę numetė man po nosim, tarsi sakydama: imk, šuneli, savo blizgį, ir keliauk sau... Anei maišelio jokio... Apie mėginukus išvis tyliu: tikriausiai joms pačioms jų pritrūko... Skriaudžia, matyt, šeimininkai jas...
Be tų mėginukų tai ramiai galiu sau gyventi, tegul pataupo, gal laikai sunkūs jiems dabar, bet maišeliukas tai nepamaišęs būtų...
Ieškojau to blizgio rankinėje, namo parkeliavus...
Nesu mėgėja, o ir laiko neturiu rašinėjimams, bet nepraeina man slogūs pojūčiai po apsilankymo KristiAnoje...
Atsakyti
Uzsisakiau internetu Pupu blakstienu tusa, atsiunte visa uzdziuvusi ir tai jau nenpirmas kartas : (
Atsakyti
Nežinau ar šito tinklo valdžia skaito atsiliepimus, tačiau jei skaitote -kažką darykite :) Kaip matau situacija nesikeičia jau eilę metų. Ar tai būtų Vilnius ar Kaunas... Jūsų pardavėjos su toookiais veidais pasitinka klientus, kad žinokite dingsta noras absoliučiai kažką pirkti ir tiesiog palikti pinigus Jūsų parduotuvėje. Žmonių apžvelgimas nuo galvos iki kojų, surūgę veidai...
Atsakyti
Turejau labai nemalonu susidurima su KristiAna parduotuve Gedimino pr. ir jos lyg ir vedeja Ingrida. Pirkau sesei dovanas ir kita diena suzinojus, kad ji jas jau isigijus pati, pamaniau, kad grazinsiu prekes atgal, kadangi ju pakuotes nebuvo paliestos.

Atejus i parduotuve mane pasitinka konsultante, kuri pakviecia tuo metu mane aptarnavusia konsultante/vedeja Ingrida. Nuo pat pradziu Ingridos veido israska buvo labai nemaloni ir netinkanti ne tik konsultantei, bet ypatingai parduotuves vedejai. Nuo pirmos akimirkos ji priverte pasijausti, kad be reikalo svaistau savo laika cia budama, nes prekes yra negrazinamos nors tu ka. Beje, buvo pasiulyta parasyti i tinklarasti 'ka galvoju'. - Kur tiksliai i tinklarasti? - I bendra :)

Kaip KristiAnos kliente linkiu, kad Ingridos, kaip parduotuves vedejos, etiketas ir klientu aptarnavimo lygis pageretu, nes viska imanoma paaiskinti ir isaiskinti tinkamu, ypatingai aptarnavimo srityje dirbantiems, budu. O Gedimino pr. KristiAna keiciu i kitas KristiAnos parduotuves!
Atsakyti
Vaida 2017-12-30 21:22:51
Prekiauja neoriginaliais kvepalais...Pirkau draugui, kuris gyvena Ispanijoje, dovana...Tai jo pirkti kvepalai Ispanijoje visiskai skiriasi nuo mano pirktu is Kosmados...Kvapas ne toks ir jie nelaiko...Niekam nerekomenduoju...
Pritariu! Prekiauja neorginaliais kvepalais!! Testeryje vienoks kvapas, o nusipirkus pakuote - visiskai kitoks, t.y. pigus, paliekantis valiklio kvapa. Manau imone perka trecioms salims gaminamas prekes. Labai nuvyle... :/
Nusivylusi klientė
2020-05-25 20:56:01 IP 5f4soc97
Atsakyti
Iškilo problemų dėl užsakymo, užsisakinėjau internetu. Tai net į laiškus neatsakinėja...bent jau kažkoks atsakymas ar reakcija būtų...
Nusivilusi klientė
2020-05-22 16:41:25 IP 2eehhfjg
Atsakyti
Pritariu kitai klientei dėl užsakymo e-parduotuvėje. Niekam nepatariu užsakinėti ir aš. Teko važinėti kelis kartus į fizinę parduotuvę. Nei pateiktu telefonu atsakė, nei el. paštu atrašė, nei atsiprašė. Šiai įmonei nerūpi visai klientas. Tokio siaubingo aptarnavimo dar neteko matyti.
Atsakyti
Nuostabi kvepalų parduotuvė, kuria džiaugiuosi net ir per karantiną! Man siunta atvyko 1 diena vėliau, bet net jei ilgiau būtų vėlavę - tokių prekių verta laukti! Labai pasiilgau konsultantės Gražinos - nuostabus aptarnavimas!

Taip pat rekomenduojame

Shopbysiegel.com
Shop by Siegel

Adresas: J.Jasinskio g. 16A, (įėjimas nuo upės pusės), LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; apranga, drabužiai; higienos reikmenys; interneto parduotuvės.
Shop By Viktorija Siegel – tai su meile ir didžiuliu dėkingumu kurtas projektas. Internetinėje parduotuvėje rasite kokybiškas plaukų ir odos priežiūros priemones, kvepalus, makiažo reikmenis. Atskleiskite savo moteriškumą ir jauskitės puikiai kasdien! Juk gražiausios moterys yra prisižiūrinčios, stilingos, linksmos...
Biokosmetikos manufaktūra
© You & Oil

Adresas: Mokslininkų g. 6A, LT-08412 Vilnius.
Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; eksportas; gamyba.
YOU & OIL ekologiškos komsetikos gamyba ir prekyba.
Viptela
Švaros prekių elektroninė parduotuvė

Adresas: V. Krėvės g. 19, LT-62145 Alytus.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; darbo apranga; higienos reikmenys; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija; mažmeninė prekyba; popierius, jo gaminiai; statyba; tara, pakuotės; ūkio prekės; valymo priemonės.
VIPTELA pagrindinė veikla - didmeninė ir mažmeninė prekyba higienos reikmenimis, asmens saugos ir švaros prekėmis. Mūsų plataus vartojimo prekių asortimentas geresne kaina: asmeninės apsaugos priemonės, valymo priemonės profesionalams, skalbimo priemonės, dezinfekcijos priemonės, asmens higiena, valymo inventorius...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu
Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu 08-04 07:27
Gerokai lėčiau nei pernai ar užpernai įsibėgėjęs šiltasis metų sezonas privertė nerimauti kurortų verslininkus ar pajūryje atostogas suplanavusius šalies gyventojus. Pasirinkusius poilsiauti...
"Bentley" skelbia finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus
"Bentley" skelbia finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus 08-03 14:48
Nepaisant šiuo metu visoje pasaulio rinkoje tvyrančio neužtikrintumo, "Bentley Motors" šiandien paskelbė optimistiškus finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus. Kol kas sunku prognozuoti...
Mažiau yra daugiau: ar šis posakis galioja renkantis IT tiekėją?
Mažiau yra daugiau: ar šis posakis galioja renkantis IT tiekėją? 08-02 18:37
Dešimt skirtingų tiekėjų – dešimt skirtingų nuomonių. Kai kurie iš mūsų susiduria su panašia situacija remontuodami savo namus: kiekvienas meistras turi savo know-how ir skuba nurodyti ankstesnių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Goodyear 13,23 +5,25%
Twitter 42,52 +3,56%
ConocoPhillips 92,85 +3,30%
JPMorgan 115,76 +3,03%
Starbucks 85,73 -1,32%
Walt Disney 106,63 -1,38%
Meta 167,11 -2,03%
Western Digital 47,09 -5,65%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,67 -0,81%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Kava 6,03 +5,05%
Nafta 88,54 -2,34%
Sidabras 21,56 -1,60%
Varis 9024,46 -3,76%
Anglis 196,95 +16,09%
Auksas 1836,57 -0,65%