VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Krinona, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Krinona

Atsiliepimai apie Krinona, UAB

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Krinona, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Paspirtuko BS11 gamikliniį broką nesugeba pažiurėti per savaitę, o prieš priduodamas sakė savaitę užtruks, o kaip pridaviau ir teiraujuosi kaip sekasi pasakė nuo savaitės iki dviejų, uztruksim, trečią karta skambinu sako jau minimum dvi savaitės, pastoviai melas Kaune raudodvario.pl
Atsakyti
Dominyka 2021-05-22 12:51:55
Užsisakiau prekę internetu nes atsiimti galimybės Alytuje nebuvo. Likau labai nusivylusi nes išsiemusi atsiųstą prekę iš paštomato ją radau visiškai sutrankytą ir praluptą. Suprantu kad siuntos per omniva keliauja tikrai ne pačiu ‘’saugiausiu’’ keliu, bet pardavėjas turėtų užtikrinti kad siuntos turinys atvyktų nepažeistas, užsisakiau vieną didelę prekę, jeigų būtų buve smulkesnių prekių manau būčiau pusė iš jų neradusi. Vertėtų prekes supakuoti SAUGIAU. Daugiau internetu pas jus net nenoriu užsisakyti.
Laba diena,
Apgailestaujame, kad teko nusivilti siuntos būkle. Perduosime Jūsų nusiskundimą atsakingam darbuotojui.
Pagarbiai Krinona
Atsakyti
Užsisakiau prekę internetu nes atsiimti galimybės Alytuje nebuvo. Likau labai nusivylusi nes išsiemusi atsiųstą prekę iš paštomato ją radau visiškai sutrankytą ir praluptą. Suprantu kad siuntos per omniva keliauja tikrai ne pačiu ‘’saugiausiu’’ keliu, bet pardavėjas turėtų užtikrinti kad siuntos turinys atvyktų nepažeistas, užsisakiau vieną didelę prekę, jeigų būtų buve smulkesnių prekių manau būčiau pusė iš jų neradusi. Vertėtų prekes supakuoti SAUGIAU. Daugiau internetu pas jus net nenoriu užsisakyti.
Atsakyti
Įsigijome oro drėkintuvą, kuris po kurio laiko sugedo. Paskambinus į Krinonos garantinį servisą likau maloniai nustebinta maloniu bendravimu, aiškumu ir operatyvumu. Sekančią dieną DPD kurjeris paėmė prekę į servisą ir po keleto dienų kurjeris grąžino jau sutvarkytą oro drėkintuvą. Dar niekur neteko matyto tokio aukšto lygio aptarnavimo, tikiuosi, kad ir toliau Krinona bus pavyzdys kitoms parduotuvėms.
Atsakyti
Pirkau gertuves contigo ne pirma karta is cia.Likau patenkinta bet dabar prireikus gertuves skambinau puse dienos kol kas pakele rageli.Pardavejo pasitikslinau kokia gertuve ar naujo modelio ar seno nes naujo uzsukamas vamzdukas, o neisistato.uztikrino jog uzsukamos.uzsisakau nes reik cia ir dabar ir ka jus galvojate?seno modelio!tiesiog apgavo !specialiai skambinau pasiklausti!tikrai nusivyliau likau apgauta ir niekam tokiu melagiu nerekomenduoju!
Atsakyti
Gailiuosi, kad prieš pirkdamas prekę, nepaskaičiau komentarų.Pridavęs siurblį remontui, jį gražino nuvalkiotą, subraižytą Matosi, kad kitas korpusas.Jis padirbo vos mėnesi ir vėl sugedo.Remonto dirbtuvės tikra tragedija..
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Cascada darbuotojų supratingumu ir puikiu bendravimu.

Užsisakiau formuotuvą, DPD kurjeris sugebėjo prekę praganyti, o galbūt greičiausiai, pasisavinti.

Cascada darbuotojai nenumetė atsakomybės ant manęs ir nepaliko manęs aiškintis situacijos su DPD kurjerių tarnybą.
Daiktą atsiėmiau greitai Vilniaus PC Big parduotuvėje.

Visi darbuotojai, su kuriais teko per dieną bendrauti, buvo malonūs ir paslaugūs bei supratingi.

Tad galiu tik pasakyti didelį AČIŪ, kad greitai ir kokybiškai sureagavo į susiklosčiusią sitauciją ir ją išsprendė.
Atsakyti
Gruodžio pradžioje dukrai dovanų pirkau plaukų tiesintuvą Osom Profesional OSOM897RG". Bet deja, pabandžius naudoti, pasirodo, kad prekė nekokybiška, tiesintuvas neslysta plauku, kimba, sklinda keistas garsas. Paskambinau į el parduotuvę ir sutarėme, kad prekę grąžinsiu. Išsiunčiau per kurjerių tarnybą su prašymu grąžinti pinigus. Sausio pradžioje nusprendžiau pasiteirauti kada atgausiu pinigėlius, prisiskambinau tik po 4 dienų bandymo. Pasakė, kad pasiteiraus sandėlio ar prekė gauta. Patikino, kad gavo ir perduos mano banko sąskaitą buhalterijai..Kol kas pinigų nesulaukiau, o jau praėjo mėnuo laiko nuo grąžinimo dienos, kai tuo metu įmonė deklaruoja, kad pinigai grąžinami per 14dienų. Kantriai laukiu, tikiuosi, sulauksiu. Nerekomenduoju kitiems, ir pati daugiau nepirksiu šioje įmonėje.
Atsakyti
Pirkome Zyle komado. Imonė neteikia jokio serviso, jokių atsarginių dalių. Pats prekės ženklas Zyle irgi neaiškus - nepavyko tokio gamintojo rasti. Daiktas brangus, o net menkiausiam prietaisui sugedus belieka išmesti. Ir pati kokybė kelia įtarimą- dangčio keramika tokia trapi, kad varžtų vietoje byra kaip smėlis. Nerekomenduoju rinktis Zyles prekes ženklo.
Atsakyti
Nusivyliau, apgavo pardaveja, sake puikus kavos aparatas, viskas super, padovanojom ir ta patį vakarą pabandem ir jis neveikia. Geda, labai pykstu, pinigai į balą. Ačiū, kad sugadinote šventes
Atsakyti
Jeigu būčiau anksčiau paskaičiusi komentarus, tikrai nebūčiau pirkusi kavos aparato, kuris netinkamai veikti pradėjo jau po poros savaičių naudojimo. Išsiunčiau remontui i Kauną, sakė remontas gali užtrukti tris savaites. Vien tas faktas nesuvokiamas. Atsakant i vieno kliento repliką, kavos aparatą pirkau su šypsena ir tikėjausi, kad jis tarnaus ilgai ir laimingai. Beje, kelis kartus teko skambinti i servisą, aptarnavimas tikrai nemandagus, tik po pastabos moteriške susiėmė ir pradejo bendrauti normaliau. Vienžo, gaila tik savęs, kad taip papuoliau.
Oro drėkintuvo pirkėjas
2020-12-03 13:17:55 IP 28m865s4
Atsakyti
Nei grąžino pinigus už nekokybišką prekę, nei sutvarkė (tik dar labiau sugadino, o grąžinimo akte parašė, kad "veikia tinkamai").
Trumpai istorija: norint grąžinti netinkamai veikiantį oro drėkintuvą (sugedo po 2 savaičių naudojimo), buvo pasakyta, kad grynųjų pinigų kasoje nėra, kai parduotuvė suprekiaus, tada paskambins ir pasakys atvažiuoti pasiimti pinigų. Po kelių dienų paskambino ir pasakė, kad pinigų negrąžins, o siųs į remontą. Dar po kelių savaičių grąžino prekę su komentaru, kad viskas veikia tinkamai. Deja, drėkintuve ne tik nesutvarkė automatinio išsijungimo, nepataisė blogai rodančią drėgmę, nepakeitė suirusios kempinėlės, o dar tik papildomai atsirado traškesys ir ta kempinėlė buvo prikibusi prie drėkintuvo sienelių, kur ištirpdė plastmasę. Pasiskaičius kitų pirkėjų patirtis ir spaudoje straipsnius apie parduotuvės vadovus, belieka tik informuoti visuomenę apie tokį prekybininką.
Atsakyti
Nerekomenduoju čia pirkti. Pirkau langų valiklį robotą rugsėjo 9d., už savaitės sugedo. Išsiunčiau į garantinį. Visą mėnesį tvarkė ir grąžino tokį pat, neveikiantį. Išsiunčiau vėl. Realiai nei prekės, nei pinigų. Šį kartą jau prašau grąžinti pinigus arba keisti nauju. Nesulaukęs skambinu, buvo pasakyta, kad prekė jau sutaisyta ir išsiūsta. Paklausiau ar įdėjot lietuvišką naudojimo instrukciją, nes perkant nebuvo ir po pirmo taisymo neįdėjo, nors ir prašiau, tai pažadėjo įdėti, nors ką tik informavo, kad jau išsiūsta. Tada ir prasidėjo toks bendravimas su klijantu, kur nerekomenduočiau niekam susidurt. Pardavė brokuotą prekę ir dar kaltas likau. Tikrai, nerekomenduoju ir daugiau čia negrįšiu. Nekompetetingi tiek meistrai, tiek operatorės.
Atsakyti
Prekių grąžinimo nėra. Nusipirkau šildytuvą. Išbandęs namie supratau, kad jis labai garsiai dirba ir nusprendžiau grąžinti. Parduotuvėje man grąžinti neleido, sako jeigu bent kartą panaudojote (vieną kartą įjungiau išbandyti) grąžinti negalima, nes jau naudota prekė. Absurdas, nesiūlau pirkti šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Pirkau iš Krinonos automatini kavos aparato po 4 mėn. užstrigo ekranas ir tada sužinojau kad Krinonos garantinis servisas yra tik Kaune, žinokite pas mane buvo šokas kodėl garantinis servisas tik Kaune ? Krinona turi daug parduotuvių Vilniuje, Marijampolėje, Šiauliuose, Klaipėdoje o garantinis remontas tik Kaune nesamone !!! Na ačiū dievui man greitai suremontavo kavos aparato, bet grižus namo kavos aparatas man pasirodė kad čia ne mano kavos aparatas kurie pirkau, o tik pakeitė į kita lygiai toki pati bet viskas veikia puikiai ir aš nekreipiau i dėmesį šita niuansą, po 8 mėn. vėl sugedo kavos aparatas ne daro pieno putos kapucinui ir late, nedaro kavos aparato nukalkinimo išmeta klaida ir dabar aš nežinau ką man daryti vėl siusti į garantini servisą į Kauno ir ne žinoti kas gausiu atgal !!! Bet aš dabar 100 % žinau kad niekada ne pirksiu pas Krinona ne viena preke ir labai didelis priežastis tuo kad garantinis remontas yra tik Kaune.
Atsakyti
Pirkau iš Krinonos dvi prekės kurias per metus laiko tvarko po 4, 5kartus ir niekaip nesutvarko. Krinonos garantinio serviso darbuotojai visai nekreipia dėmesio į savo klientus, nes susisiekus su jais jie ignoruoja ir nekreipia dėmesio į nusiskundimus. Šioje įmonėje niekada gyvenime nei pati nebepirkciau jokių daiktų, nei kitiems nerekomenduočiau, nes tikrai nusivilsite
Ilgametis klientas
2020-10-09 14:02:58 IP 5f4sopsh
Atsakyti
Su visa pagarba tiems kurie skundžiatės noriu pasakyti, kad prieš pradedant visais piktintis ir aiškintis kur kas kam ko ką ir kiek turi pakeisti ar ką samdyti, atsisukite į save. Pusė rašytojų nemoka taisyklingai rašyti, akį rėžia stilistika o apie rašymo manierą nekomentuosiu. Su kokia nuotaika ateinat į parduotuvę - tokį atsaką gaunate iš aptarnaujančio jus žmogaus. Dar nesu susiduręs su blogai nusiteikusiu pardavėju, nes į visus kreipiuosi su šypsena. O jūs viskuo nepatenkinti ir visada pikti surūgėliai, naturalų, kad nepatinkat žmogui kuris visą dieną bendrauja su žmonėmis. Paskaitykit knygą, nusišypsokit, gal padės Jums. Visiems gražios dienos :)
Atsakyti
Neseniai teko susidurti su visų taip aprašomu aptarnavimu. Vaikas nusipirko paspirtuką Beaster, kurio varžtai pastoviai atsisukinėjo, ko pasekoje vairo kotas klibėdavo. Tas žiauriai erzino, juolabiau, kad buvo pamesti keli varžtai. Nuo pirkimo praėję buvo 5mėn.
Susisiekus su Klientų Aptarnavimu (KA) buvo pasiūlyta išsiųsti jiems pagal garantinį. Atvažiavo kurjeris, pasiėmė (nemokamai), sudėjau visas komplektuojančias dalis. Paprašiau papildomai įdėti kameras, buvo kiauros padangos. Viską sutvarkė, papildomai pinigų nepaėmė, grąžino po mėnesio. Be pakrovėjo ir nulaužė baterijos laikiklio fiksatorių. Pakeitė varžtus, bet po 20min važiavo vėl viskas pradėjo atsisukinėti (sūnaus draugas turi tokį patį ir jokių problemų). Vėl kreipiausi į KA. Sekančią dieną atvažiavo kurjeris, pasakė, kad sutvarkys be eilės. Viską sutvarkė, pakeitė varžtus (nebekliba), pakeitė laikiklį ir viską sutvarkė per savaitę.
Žinau, kad sunku dirbti tokį darbą, kai įmonės vadovai užsiveža nekokybiškų prekių ir KA tenka juos nuolat ir dideliai kiekis remontuoti, bet aš nusiskundimų neturiu. Ačiū už pagalbą.

P.s. gal būt įmonei reikėtų pagalvoti apie outsource, kad prieinamumas būtų platesnis, nes dabar viską tvarko tik Kaunas.

Sėkmės
Marius
Atsakyti
Pirkau dulkių siurblį-robotą, pardavėja man nesuteikė teisingos informacijos, taip pat ir lietuvių k.instrukcijoje neparašyta, kad reikalingas internetas su Fi-fi. Prekės nepriima, nors net neišpokuota, siūlo naudotis distanciniu pulteliu, nors gražinimo taisyklėse parašyta, kad prekę galiu gražinti per 14d, nenurodžius gražinimo priežastirs
Atsakyti
Pirkome kavos aparatą, naują. Iš karto neveikė. Atidavėme į servisą ir pareikalavome gražinti pinigus. Po 1, 5 mėnesiu pradėjome teirautis dėl situacijos, tik tada prisiruošė pažiūrėti. Sakė sutaisė, bet pasirodo ne. Pinigų negrąžina. Jei norėčiau pirkti dėvėta, taisytą aparatą tai taip or daryčiau, koks jis naujas jei jau remontuotas. Pinigų negražina
Pirkėja (nerekomenduoju)
2020-08-31 18:32:05 IP 2df5eus3
Atsakyti
Gaila, kad Facebook paskyroje esate išjungę komentarus ir vertinimus, nes dauguma žmonių manau iki čia nedaeina, tačiau nesunku parašyti atsiliepimą ir čia.
Iš kur Jūs traukiate tokias ne kokybiškas prekes... Ar normalu nusipirkus prekę po keletos naudojimų ją vežti į taisykla? Taisykloje prekė prabuvo pusantro mėnesio, pradėjus teirautis kur prekė, atsakymas buvo, kad nėra detalių... Rimtai? Pusantro mėnesio neturėti detalių?
Po pusantro mėnesio atsiėmus prekę, ją panaudojus du kartus, vėl vežėme patys į taisyklą, nes ji sugedo... Pareikalavus (užpildžius prašymą) grąžinti pinigus, dėl ne kokybiškos prekės, jau laukiame du mėnesius atsakymo. Nuoširdžiai nesuprantu ką do šlamštą Jūs parduodate ir tikrai NEREKOMENDUOJU šios parduotuvės.
Atsakyti
Aptarnavimas vertas didžiausių papeikimų, o apie serviso darbą net nėra žodžių. Nupirkome gertuvę, ją panaudojus 1 kartą įsidėjus į kuprinę užpylė visus daiktus. Iškart susisiekiau su Krinona atstovais Vilniuje, jie davė serviso kontaktus, perdavus prekę kurjeriui negavau iš serviso jokio atsakymo, kad prekė gauta, skambinau kelis kartus, niekas nekelia, rašiau e-mail, tuomet atsakė, kad prekė gauta, statusas buvo patikslintas, kad taisymas be garantinio. Prekė panaudota vos 1 kartą, grąžinta iki 2 savaičių, bet pasirodo Krinonai kitokios taisyklės galioja. Praėjo 1.5 mėn, tuomet jie nusprendė man ją grąžinti, kai aš jau esu nusipirkusi naują. Dėl tos pačios problemos aš bendravau su 3 skirtingais žmonėmis ir jiems reikėjo kiekvieną kartą pasakoti viską iš naujo. Procesai tragiški, požiūris į klientą pasibaisėtinas. Taip norėtųsi, kad tokių įmonių nebūtų, nes visi sutaupytume laiką.
Atsakyti
Labai nusivyliau jūsų serviso darbu.Po pirmo pristatymo į servisą, kirpimo mašinėlė buvo taisoma tris savaites, bet sugebėjo, sutepti ir sureguliuoti.Kai mašinėlę pqnaudojau keletą kartų, iš jos pradėjo rūkti dūmai ir nustojo kirpti, nors variklis ir veikė.Kai dabar nunešiau antrą kartą žadėjo skubiai patikrinti ir atsiųsti pranešimą apie baigtą remontą.Bet praėjus savaitei ir dar negavus pranešimo nuvažiavau į servisą pati.Sako ji net neapžiūrėta dar.O ĮRANKIS LABAI REIKALINGAS DARBUI.Galėtumėte nors pakaitinius įrankius duoti.Prašau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę.Arba kreipsiuosi į prekių kokybės specialistus.
Atsakyti
Likau nepatenkinta aptarnavimu raudondvario pl. Cascada parduotuvėje. Pardavėja trumpais, iki pečių plaukais bendrauja su klientais iš aukšto, lyg kliento pasirinkimas būtų labai blogas ir tik ji žino kas geriau. Norėtusi, kad atėjus į parduotuvę darbuotoja gražiai patartų, o ne kištų savo nuomonę ir klientas pasijaustų kaip nieko neišmanantis nevykėlis.
Atsakyti
Paskaičiau Jūsų skundą ir negaliu patikėti savo akimis.. Pas mus lygiai tokia pati situacija! Kavos aparatas leidžia skysčius ir tikščius pro šonus, kreiptąsi į garantinį jau tris kartus, paskutinį kartą su reikalavimu grąžinti pinigus. Parašiau pretenziją, išsiunčiau su aparatu ir el.paštu. Po kokių 10 d.atrašė, kad meistras problemų nemato, o jie patys darosi kavą ir viskas puiku. Be to šiems aparatams mano nurodytas gedimas nėra būdingas, ko nepasakyčiau paskaičius čia besiskundžiančiš klientų. Be žodžių....
Atsakyti
Ačiū, Krinona servisui, jog per didelius klientų srautus, sugeba greitai ir operatyviai atsakyt į rūpimus klausimus, ir per protingą terminą sutaisyti pristatytą kirpimo mašinelę.
Atsakyti
Noriu padėkoti AB „Krinona“ serviso darbuotojams, kurie atlikdami garantinį aptarnavimą operatyviai pašalino mano pateikto prietaiso gedimą. Su klientais serviso personalas bendrauja taktiškai, maloniai ir pagarbiai.
UAB ilgiausi limuzinai
2020-07-03 14:25:21 IP 2cfq74fj
Atsakyti
Dekojame uz greita ir kokybiska serviso darba.
Atsakyti
Kazkokie visi cia keisti su savo verkimais

Neradau amazon ir LT jokio virdulio kur nebutu plastikinio virsaus ar kitu daliu, rekia tik metalo, paklausiau krinona eshop ar tokiu turi, pigi preke, 30+ eur, atrase per kelias h (po to per kelias min), net atsiunte foto kaip virdulys atrodo is vidaus (foto dare pacioje parduotuveje), nesitikejau, kad varginsis is viso kas nors, nes paprastai kai LT rasai email, ignore gauni

Aiu didelis Vaidai R.
Atsakyti
Pirkau Cascadoje 2 pakuotes medium dydžio pirštines, įdėjo small ir extra small. GĖDA, ateikit tokias š*******o kontoras, yra ir normalių pirkėjų
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju pirkti šioje įmonėje. Pirkau ventiliatoriu, taciau parsinešusi namo ir surinkusi pasirodė, kad jis neveikia. Parduotuvė siūs į servisą, laukti nežinia kiek. Pakeisti prekės iškart nesiteikia, taip pat gražinti pinigų. Teko pirkti naują, nes per tokius karščius nelauksiu kol jie kažką nuspręs. Su vadybininkais susisiekti išvis neįmanoma...
Atsakyti
Olga 2020-05-06 12:58:04
Tikrai ne viena diena velavote, jeigu reikia galiu atsiusti visa susirasinejima. Preke grazinau 24.04.2020 ir iki sios dienos (06-05-2020) negavau pinigu? Vel sakysite, kad velavote viena diena? Neturiu nei prekes, nei pinigu...
Laba diena, gerb. Olga,

Kadangi prekes kurjeris pėmė penktadienį, sandėlis jas gavo pirmadienį, pinigų grąžinimas trunka iki 10d.d.
Šiandien turėtumėte gauti pinigų grąžinimą.
Atsiprašome dar kartą už patirtus nesklandumus.

Pagarbia
UAB Krinona administracija
Atsakyti
Meilė 2020-04-05 13:18:52
Labai nemalonu rašyti, tai darau tik antrą kartą. Prekes užsakiau CASCADOJE, bet paieškoje numeta į KRINONĄ.turbūt tai ta pati įmonė. Užsakytų prekių negaunu ir dar jie yra nepasiekiami. Rašiau dviem elektroniniais - neatsako, skambinau keliais numeriais neatsako. Jei dabar sunkus laikas dėl karantino, tai nebepriiminėkite užsakymų, arba taip ir rašykit, kad prekės numatomos pristatyti po mėnesio, dviejų. Pinigų suma dabar negroja, svarbiaisia laukiu pirštinų, būčiau ieškojus kitur.
Laba diena p. Meile,
Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos, Jūsų užsakymas vėlavo, kadangi laukėme Jūsų įsigytų pirštinių papildymo.
Matome, kad prekes vis dėlto gavote, nors ir šiekt tiek pavėluotai. Atsiprašome dar kartą už nesklandumus.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Atsakyti
UAB Krinona 2020-05-06 12:39:45
Laba diena,
Dėl didelių srautų užklausų, vėlavome 1 dieną atsakyti į Jūsų laišką.
Tačiau matome jog informacija apie prekės grąžinimą Jums buvo suteikta.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Tikrai ne viena diena velavote, jeigu reikia galiu atsiusti visa susirasinejima. Preke grazinau 24.04.2020 ir iki sios dienos (06-05-2020) negavau pinigu? Vel sakysite, kad velavote viena diena? Neturiu nei prekes, nei pinigu...
Atsakyti
Jurga 2020-04-10 14:37:28
Prekes užsakiau Cascada.lt. Mokėjimą atlikau. Prekių negaunu, prisiskambinti nepavyksta, o į el. laišką taip pat neatrašo. Gal kas žinote kur kreiptis?!
Laba diena,
Patikrinus informaciją matome, jog prekes gavote po 3 darbo dienų nuo užsakymo. esame paskelbę, jog dėl karantino galimas pristatymas 4-6d.d.

Pagarbiai
UAB Krinona
Atsakyti
Olga 2020-04-22 21:14:21
siunciau kelis kartus i pagalba@cascada.lt uzklausa del kasetinio sildytuvo grazinimo, nes gavau nekokybiska preke. skambinau taip pat kelis kartus - nekelia ragelio. siandien gavau email, kad isvis itraukta i juoda sarasa ir esu uzblokuota. ar as sulauksiu atsakymo?
Laba diena,
Dėl didelių srautų užklausų, vėlavome 1 dieną atsakyti į Jūsų laišką.
Tačiau matome jog informacija apie prekės grąžinimą Jums buvo suteikta.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Atsakyti
O as parasysiu priesingai. Uzsakiau is cascados prekiu, nu aisku ne 2vnt pirstiniu su kurjeriu i namus:) ir viskas normaliai, gavau i pastomata, is karto pasiemiau, ir jokiu problemu. Ir aciu jum labai, kad turit kitokiu prekiu, nei kitur, ir jau jusu philip martin, tai mmm, superinis. Zmones nebukit tokie pikti ir viskas bus ok;)
Atsakyti
siunciau kelis kartus i pagalba@cascada.lt uzklausa del kasetinio sildytuvo grazinimo, nes gavau nekokybiska preke. skambinau taip pat kelis kartus - nekelia ragelio. siandien gavau email, kad isvis itraukta i juoda sarasa ir esu uzblokuota. ar as sulauksiu atsakymo?
Atsakyti
Prekes užsakiau Cascada.lt. Mokėjimą atlikau. Prekių negaunu, prisiskambinti nepavyksta, o į el. laišką taip pat neatrašo. Gal kas žinote kur kreiptis?!
Atsakyti
Labai nemalonu rašyti, tai darau tik antrą kartą. Prekes užsakiau CASCADOJE, bet paieškoje numeta į KRINONĄ.turbūt tai ta pati įmonė. Užsakytų prekių negaunu ir dar jie yra nepasiekiami. Rašiau dviem elektroniniais - neatsako, skambinau keliais numeriais neatsako. Jei dabar sunkus laikas dėl karantino, tai nebepriiminėkite užsakymų, arba taip ir rašykit, kad prekės numatomos pristatyti po mėnesio, dviejų. Pinigų suma dabar negroja, svarbiaisia laukiu pirštinų, būčiau ieškojus kitur.
Atsakyti
Negalima prasidėti su šia įmonė, garantinis tvarkė 4 k. Per metus naujai pirktą kavos aparatą, ant galo neatgavome, nei pinigų nei kavos aparato. Aparatas buvo pirktas už 600 e. Jau metai laiko neatgauname nei pinigų nei aparato. Kuo toliau nuo šios įmonės. Nepirkite niekas, nes būsite apgauti!!!
Atsakyti
Vilma 2020-03-23 14:11:57
laba diena,
Būkit malonūs, išmokite komunikuoti su klientais. Kaip dar reikia su Jumis susisiekti???????Į laiškus neatrašot. Kartą atrašėt ir vėl kaip į vandenį. Grąžinkit pinigus už atšauktą užsakymą. Likau ir be prekės ir be pinigų. Kitu atveju tikrai kreipsiuos į vartotojų teises,
Laba diena gerb. Vilma,

Šiuo laikotarpiu dėl karantino paskelbimo sunkus laikotarpis visiems. Mūsų kolektyvas stengiasi kuo įmanoma operatyviau į viską sureaguoti, tačiau smarkiai padidėjus srautams tiesiog fiziškai neįmanoma visko spėt taip greit. Tikimės jūsų supratingumo šioje situacijoje.

Pagarbiai
Krinona administracija
Atsakyti
laba diena,
Būkit malonūs, išmokite komunikuoti su klientais. Kaip dar reikia su Jumis susisiekti???????Į laiškus neatrašot. Kartą atrašėt ir vėl kaip į vandenį. Grąžinkit pinigus už atšauktą užsakymą. Likau ir be prekės ir be pinigų. Kitu atveju tikrai kreipsiuos į vartotojų teises,
Atsakyti
Nusipirkau el.krosnelę. Įjungus įkaito visas korpusas, kad galima kiaušinius kepti ant viršaus. Kreipiausi, dėl grąžinimo. Pasirodo taip ir turi būti (nustatė jų servisas). Perkant jokios informacijos. Manau, kad tokią krosnelę naudoti buityje nesaugu. Įdomu, kur žiūri kokybės inspekcija...
Atsakyti
Tragedija, nusipirkau daiktą nepaskaičiusi atsiliepimų!!galvojau patikimi, o čia net į elektroninius laiškus neatsako, paskambinus oi gerai perduosim perskambins ir taip mėn.laiko lauki
Atsakyti
Greta 2020-01-17 11:47:54
Visiškai nemoka bendrauti su klientu. Rašiau du laiškus dėl elektroninės prekybos ir nieko neatsakė. Siaubas.
Greta,
atsiprašome už susidariusius nesklandumus, gal atsitiko taip, kad Jūsų laiškas pasimetė, priklausomai į kur rašėte. Gal galėtumėte patikslinti kokiu el. paštu išsiuntėte užklausą?
Ačiū už atsakymą.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Atsakyti
Atsiliepimas pats blogiausias!!! 2019 vasario mėn.pirkau dulkių siurblįArnicaHydro Rain. Garantija 2 m.Naudojau max 10 kartų. Beveik po kiekvieno panaudojimo tenka taisyti. Sutikit, tai nenormalu! Kažkas svyla vanduo patenka į variklį. Po taisymo atvežė užlietą, varvančio ištęžusioj dėžėj. Ratukai nulaužti, antgalis suskaldytas, vandens talpa įskilusi. Dėžę ir antgalį atsiuntė. Talpos kelis mėnesius laukiu. Siurblys vėl taisykloj., , taisė'' N kartų, o vanduo ir toliau variklį sėkmingai plauna. Darbuotojos buvau vos ne apkaltinta kad per daug naudoju. O tai gal į lentyną pastačiusi grožėtis turėčiau, ar kaip? Netinkamąvaliklį naudoju (buvo komplekte prie siurblio). Variklis surūdijęs (manau kad užpylimas savo pėdsaką tikrai paliko).Nežiūrint to fakto kad garantinis, už remontą 70€+6€ kurjeriui užgiedojo. O kas užtikrins mane kad kitą savaię vel neatsidurs. Tai negi dabar taip ir melši? Gerbiamieji, pinigai ant medžio pas mane neauga ir nisipirkusi daiktą specialiai jo tikrai negadinsiu. Nu sutikit gi po galais, kad nemaža dalis prekių brokuota. Negali buti kad tiek jūsų klientų nemoka elgtis arba specialiai gadina daiktus kad galėtų blogus atsiliepimus parašyti. Jokingai atrodo. Išsiginti kad Giedrės siurblys nebuvo remontui pristatytas nepavyks, nes jis dabar pas jus. Turiu visus e.susirašinėjimus, nuotraukas ką gaudavau po taisymo ir matau tik vieną išeitį. Kreiptis į vartotojų teises. Taip tyčiotis iš žmonių negalima. Ir jūsų rašinėliuose žodis, , pagarbiai'' visai netinka. Nelabai žinot kas tai per dalykas. Norėčiau atsakymo. Ačiū.
Atsakyti
Deimantė 2020-01-24 21:41:27
Oi ilgai galvojau ar rašyti savo istoriją.. siaubas čia ne įmonė. Taigi sugedo tiesintuvas įjungus ji žiežirbos lakstė per visą kaitinimo plokštelė ir ėjo spragsejimo garsas... Susisiekiau ir nufilmavau. Tada viskas gerai parašė atsiųsti tiesintuva tikino, kad sutaisys. Laukiau apie 2 sav.. Pagaliau sulaukusi ir įjungus ji vis tiek tas pats tik dar labiau žiežirbos matėsi.. aš jiems vėl rašiau ir skambinau, o jie tipo sutaisė ir aš pati su juo tiesinu šlapius plaukus ir sugadinus.. Juokauja turbūt??! Seniai būtų taip pakrantę mane, kad mažą nepasirodytų.. ir žinau kaip reikia naudotis tiesintuvu ir juolabiau drėgnus plaukus tiesinti?? Jūs rimtai..tai per didžiausius vargus pakeitė man naują.. Bet garantinio negavau naujam nors skambinau ir klausiau kur garantinis net kreipiausi į vartotojų teisės ar man priklauso toks. Jie patikino, kad taip. Tai seip ne taip atsiuntė laišką su garantiniu. O Vokė tuščias lapas įdėtas.. Žodžiu tyčiojasi iš klientų...daugiau gyvenime nepirksiu ir nenoriu turėti reikalų!!!
Laba diena,

Patikrinome 2020 ir 2019 metų remonto įrašus, bet duomenų, kad Deimantė būtų remontui pristačiusi plaukų tiesintuvą neradome.

Pagarbiai
UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Oi ilgai galvojau ar rašyti savo istoriją.. siaubas čia ne įmonė. Taigi sugedo tiesintuvas įjungus ji žiežirbos lakstė per visą kaitinimo plokštelė ir ėjo spragsejimo garsas... Susisiekiau ir nufilmavau. Tada viskas gerai parašė atsiųsti tiesintuva tikino, kad sutaisys. Laukiau apie 2 sav.. Pagaliau sulaukusi ir įjungus ji vis tiek tas pats tik dar labiau žiežirbos matėsi.. aš jiems vėl rašiau ir skambinau, o jie tipo sutaisė ir aš pati su juo tiesinu šlapius plaukus ir sugadinus.. Juokauja turbūt??! Seniai būtų taip pakrantę mane, kad mažą nepasirodytų.. ir žinau kaip reikia naudotis tiesintuvu ir juolabiau drėgnus plaukus tiesinti?? Jūs rimtai..tai per didžiausius vargus pakeitė man naują.. Bet garantinio negavau naujam nors skambinau ir klausiau kur garantinis net kreipiausi į vartotojų teisės ar man priklauso toks. Jie patikino, kad taip. Tai seip ne taip atsiuntė laišką su garantiniu. O Vokė tuščias lapas įdėtas.. Žodžiu tyčiojasi iš klientų...daugiau gyvenime nepirksiu ir nenoriu turėti reikalų!!!
Atsakyti
Per Kalėdas gavau Zyle dulkių siurblį-nesuprantu kaip aš galėjau be jo gyventi anksčiau! Dabar į nieką nekeisčiau. Dėl naudojimo užsukau pasikonsultuoti į Raudondvario pl. Parduotuvę Kaune, pardavėjos pakonsultavo, davė gerų patarimų dėl priežiūros, pavaišino kava tai dar ir oro drėkintuvą nusipirkau po malonaus pokalbio. Tikrai dažnai apsiperku Krinonoje. Čia randu kitokį prekių asortimentą, įdomesnių, nematytų prekių. Man patinka malonios konsultacijos, nėra įkyraus piršimo ir siūlymo. Visada atsižvelgiama į kliento poreikius. Nereikia jaustis nejaukiai lyg sekiojamam ir stebimam. Jei kyla kokių klausimų, visada atsakymą gaunu operatyviai net jei parašau tiesiog per FB. Kolkas kiek ko turiu iš buities prietaisų ir dar tiesintuvą, džiovintuvą- ptiu ptiu su gedimais nesusidūriau.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Technikos remontas
Buitinės technikos remontas

Adresas: J. Aiščio 16, Rumšiškės, LT-56335 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: buitinė technika.
Buitinės technikos remontas Profesionalus įvairių gamintojų buitinės technikos remontas. Naudojame išskirtinės kokybės, naujas detales. Greitai ir kokybiškai taisome buitinę techniką, galime suremontuoti ir jūsų namuose. Atsakome už savo darbo kokybę, todėl visiems darbams ir detalėms suteikiame garantiją. Mūsų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Restoranų asociacija nerimauja dėl stringančios PVM lengvatos
Restoranų asociacija nerimauja dėl stringančios PVM lengvatos 06-16 13:42
Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija nerimauja dėl Seime stringančios iniciatyvos laikinai nustatyti lengvatinį 9% PVM tarifą skausmingai nuo pandemijos nukentėjusiam maitinimo sektoriui...
"Mantinga" turi naują komunikacijos vadovę
"Mantinga" turi naują komunikacijos vadovę 06-16 13:30
Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės "Mantinga" komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina Rancaitė, pastaruoju metu dirbusi prekybos tinklo "Maxima" komunikacijos skyriuje.
ES narės atšaukia kelionių iš JAV suvaržymus
ES narės atšaukia kelionių iš JAV suvaržymus 06-16 13:17
Europos Sąjungos narės sutiko atšaukti kelionių suvaržymus keliautojams iš aštuonių valstybių ir teritorijų, įskaitant Jungtines Valstijas, trečiadienį sakė pareigūnai ir diplomatai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,02 +8,60%
Kava 4,11 +10,48%
Cukrus 0,71 +2,90%
Benzinas 2,12 +6,53%
Sidabras 27,50 +7,05%
Varis 10161,97 +8,98%
Jautiena 5,48 +6,00%
Vištiena 2,37 +4,87%