VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Krinona, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Krinona

Atsiliepimai apie Krinona, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Krinona, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
UAB ilgiausi limuzinai
2020-07-03 14:25:21 IP 2cfq74fj
Atsakyti
Dekojame uz greita ir kokybiska serviso darba.
Atsakyti
Modestas 2020-07-03 12:32:51
Sveiki,
Norėjau sužinoti kaip čia yra, kad paskutiniai blogi komentarai išnyko?
Taip ne tik paskutiniai komentarai ištrinami o daug ištrina komentaru:) Nes daug pirkėju ir darbuotoju nukentėjo nuo šios įmones:) Gėda gėda!!!!!!!!!
Įmonė nesiskaito su pirkėjais ir net darbuotojai, pardavėjos ir net pardavėjos dukra kaltina pirkėja netinkamu elgesiu ir kad pirkėja sugadina preke ir nori susigrąžinti piningus:) Kalti visi tik ne Krinona ir ne pardavėjos, vadybininkai.
Gėda gėda!!!!!!!!!
Todėl ištrina komentarus, nes paskaite tikrai nepirktu!!!!!!!
Atsakyti
Sveiki,
Norėjau sužinoti kaip čia yra, kad paskutiniai blogi komentarai išnyko?
Atsakyti
Kazkokie visi cia keisti su savo verkimais

Neradau amazon ir LT jokio virdulio kur nebutu plastikinio virsaus ar kitu daliu, rekia tik metalo, paklausiau krinona eshop ar tokiu turi, pigi preke, 30+ eur, atrase per kelias h (po to per kelias min), net atsiunte foto kaip virdulys atrodo is vidaus (foto dare pacioje parduotuveje), nesitikejau, kad varginsis is viso kas nors, nes paprastai kai LT rasai email, ignore gauni

Aiu didelis Vaidai R.
Atsakyti
Pirkau Cascadoje 2 pakuotes medium dydžio pirštines, įdėjo small ir extra small. GĖDA, ateikit tokias š*******o kontoras, yra ir normalių pirkėjų
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju pirkti šioje įmonėje. Pirkau ventiliatoriu, taciau parsinešusi namo ir surinkusi pasirodė, kad jis neveikia. Parduotuvė siūs į servisą, laukti nežinia kiek. Pakeisti prekės iškart nesiteikia, taip pat gražinti pinigų. Teko pirkti naują, nes per tokius karščius nelauksiu kol jie kažką nuspręs. Su vadybininkais susisiekti išvis neįmanoma...
Atsakyti
Olga 2020-05-06 12:58:04
Tikrai ne viena diena velavote, jeigu reikia galiu atsiusti visa susirasinejima. Preke grazinau 24.04.2020 ir iki sios dienos (06-05-2020) negavau pinigu? Vel sakysite, kad velavote viena diena? Neturiu nei prekes, nei pinigu...
Laba diena, gerb. Olga,

Kadangi prekes kurjeris pėmė penktadienį, sandėlis jas gavo pirmadienį, pinigų grąžinimas trunka iki 10d.d.
Šiandien turėtumėte gauti pinigų grąžinimą.
Atsiprašome dar kartą už patirtus nesklandumus.

Pagarbia
UAB Krinona administracija
Atsakyti
Meilė 2020-04-05 13:18:52
Labai nemalonu rašyti, tai darau tik antrą kartą. Prekes užsakiau CASCADOJE, bet paieškoje numeta į KRINONĄ.turbūt tai ta pati įmonė. Užsakytų prekių negaunu ir dar jie yra nepasiekiami. Rašiau dviem elektroniniais - neatsako, skambinau keliais numeriais neatsako. Jei dabar sunkus laikas dėl karantino, tai nebepriiminėkite užsakymų, arba taip ir rašykit, kad prekės numatomos pristatyti po mėnesio, dviejų. Pinigų suma dabar negroja, svarbiaisia laukiu pirštinų, būčiau ieškojus kitur.
Laba diena p. Meile,
Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos, Jūsų užsakymas vėlavo, kadangi laukėme Jūsų įsigytų pirštinių papildymo.
Matome, kad prekes vis dėlto gavote, nors ir šiekt tiek pavėluotai. Atsiprašome dar kartą už nesklandumus.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Atsakyti
UAB Krinona 2020-05-06 12:39:45
Laba diena,
Dėl didelių srautų užklausų, vėlavome 1 dieną atsakyti į Jūsų laišką.
Tačiau matome jog informacija apie prekės grąžinimą Jums buvo suteikta.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Tikrai ne viena diena velavote, jeigu reikia galiu atsiusti visa susirasinejima. Preke grazinau 24.04.2020 ir iki sios dienos (06-05-2020) negavau pinigu? Vel sakysite, kad velavote viena diena? Neturiu nei prekes, nei pinigu...
Atsakyti
Jurga 2020-04-10 14:37:28
Prekes užsakiau Cascada.lt. Mokėjimą atlikau. Prekių negaunu, prisiskambinti nepavyksta, o į el. laišką taip pat neatrašo. Gal kas žinote kur kreiptis?!
Laba diena,
Patikrinus informaciją matome, jog prekes gavote po 3 darbo dienų nuo užsakymo. esame paskelbę, jog dėl karantino galimas pristatymas 4-6d.d.

Pagarbiai
UAB Krinona
Atsakyti
Olga 2020-04-22 21:14:21
siunciau kelis kartus i pagalba@cascada.lt uzklausa del kasetinio sildytuvo grazinimo, nes gavau nekokybiska preke. skambinau taip pat kelis kartus - nekelia ragelio. siandien gavau email, kad isvis itraukta i juoda sarasa ir esu uzblokuota. ar as sulauksiu atsakymo?
Laba diena,
Dėl didelių srautų užklausų, vėlavome 1 dieną atsakyti į Jūsų laišką.
Tačiau matome jog informacija apie prekės grąžinimą Jums buvo suteikta.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Atsakyti
O as parasysiu priesingai. Uzsakiau is cascados prekiu, nu aisku ne 2vnt pirstiniu su kurjeriu i namus:) ir viskas normaliai, gavau i pastomata, is karto pasiemiau, ir jokiu problemu. Ir aciu jum labai, kad turit kitokiu prekiu, nei kitur, ir jau jusu philip martin, tai mmm, superinis. Zmones nebukit tokie pikti ir viskas bus ok;)
Atsakyti
siunciau kelis kartus i pagalba@cascada.lt uzklausa del kasetinio sildytuvo grazinimo, nes gavau nekokybiska preke. skambinau taip pat kelis kartus - nekelia ragelio. siandien gavau email, kad isvis itraukta i juoda sarasa ir esu uzblokuota. ar as sulauksiu atsakymo?
Atsakyti
Prekes užsakiau Cascada.lt. Mokėjimą atlikau. Prekių negaunu, prisiskambinti nepavyksta, o į el. laišką taip pat neatrašo. Gal kas žinote kur kreiptis?!
Atsakyti
Labai nemalonu rašyti, tai darau tik antrą kartą. Prekes užsakiau CASCADOJE, bet paieškoje numeta į KRINONĄ.turbūt tai ta pati įmonė. Užsakytų prekių negaunu ir dar jie yra nepasiekiami. Rašiau dviem elektroniniais - neatsako, skambinau keliais numeriais neatsako. Jei dabar sunkus laikas dėl karantino, tai nebepriiminėkite užsakymų, arba taip ir rašykit, kad prekės numatomos pristatyti po mėnesio, dviejų. Pinigų suma dabar negroja, svarbiaisia laukiu pirštinų, būčiau ieškojus kitur.
Atsakyti
Negalima prasidėti su šia įmonė, garantinis tvarkė 4 k. Per metus naujai pirktą kavos aparatą, ant galo neatgavome, nei pinigų nei kavos aparato. Aparatas buvo pirktas už 600 e. Jau metai laiko neatgauname nei pinigų nei aparato. Kuo toliau nuo šios įmonės. Nepirkite niekas, nes būsite apgauti!!!
Atsakyti
ŽMONĖS NEPRASIDĖKITE SU ŠITA SUK.ČIŲ KONTORA KRINONA.JIE GRYNŲ GRYNIAUSI AFE.RIS.TAI, NES TIK TOKIE VENGIA SAVO TIESIOGINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ VISOKIAIS BŪDAIS KOKIAS TIK ĮMANOMA, PRISIDENGDAMI KARANTINAIS.JEI PREKĖ SUGES IR NORĖSITE ATGAUTI PINIGUS REIKĖS EITI KRYŽIAUS KELIUS IR AUKOTI SAVO BRANGŲ LAIKĄ IR BRANGIUS NERVUS, KADANGI JIE NEATSAKINĖJA Į LAIŠKUS, TELEFONU PASAKIUS BĖDA NUMETA RAGELĮ, IR DĖL VISKO TURI PASITEISINIMĄ, STEBUKLINGĄ ŽODĮ KARANTINAS.
Situacija tokia: prieš nepilnus metus pirkome iš jų parduotuvės klaipėdos akropoly kavos aparatą.Po kokių 8 mėn. naudojimo, pradėjo leisti vandenį per kraštus, subėgdavo visi baldai, reikdavo kaskart vis valyt, kad nepradėtų pūti. Iki tol aparatas veikė gerai, tokios problemos nebuvo. Du kartus buvo kreiptasi garantiniam remontui, tačiau problema išspresta nebuvo. Tiesa sakant ten servise meistrai dirba matyt iš kokių džiunglių, nes būdavo aiškiai raštu ir žodžiu išsakyta, kas negerai, tačiau po remontų aparatą gražindavo nesutvarkytą, tik patepliodavo viską visokiom košėm, ka tik įmanomą, bet bėda išlikdavo.Matomai jie neturėdavo žalio supratimo, kas jam negerai, tai ir eksperimentuodavo, galvodavo, gal atsibos kreiptis dėl tų garantinių ir taip ir paliksim. Aš suprantu kad jei nėra išsprendžiama bėda, ar jei nežinoma kas negerai, būna grąžinami pinigai arba prekė pakeičiama nauja, taip yra buvę su kitomis įmonėmis, ir nebūdavo tokių problemų. Po paskutinio remonto, aparatas buvo grąžintas ne tik kad nesuremontuotas, bet dar ir visas pilnas kavos tirsčių, bei nučiupinėtas taukuotais pirštais, nors jiems buvo jis priduotas idealiai visas išvalytas.
Pamačius kad po antro remonto, niekas nepasikeitė, bėda išliko ta pati, vėl buvo kreiptasi į juos, vėl el.paštu išsamiai su nuotraukomis išdėstyta kame bėda, bet gaudavau atsakymus tokius visai ne į temą, matomai iš nesuprantančio situacijos, žmogaus. kovo 12 dieną jie atsiuntė kurjerį kuris kavos aparatą trečia karta išgabeno į servisą. Tik šįkart aiškiai nurodėme, kad reikalaujame arba pakeisti aparatą į naują, arba grąžinti pinigus. Ir viskas, nuo tos dienos nei aparato, nei pinigų. Į laiškus atsako tik šabloniniais atsakymais, bei vėl nesigilinus nei kas kur kada. Telefonu paskambinus, pasako kad kaip jus nesuprantate, karantinas juk, servisas nedirba. Sakau ne mano bėdos, juk niekas nedraudžia dirbt, sako ir ne mūsų bėdos, Po kokios minutės pokalbio, neišlaikau pakeliu balsą, nes patikėkite, tikrai nervai turi būt geležiniai, su tokiom operatorėm jų kalbėt, numeta ragelį. Perskambini, sako jūs nepagarbiai šnekat, vėl numeta ragelį. Sako karantinas, karantinuokitės, o ne mums skambinėkit. Tai sakau prie ko čia tas karantinas ir jūsų servisas, tada operatorė pasako, o gal karas vyks, o kas tada.Tai taip ir nesupratau, prie ko čia dar tas karas. Jie ten tikriausia bankrotui kokiam tai ruošiasi gal :D O tada nei prekės nei pinigų. Bet prekyba internetu vistiek vykdo, taip kad žmonės pamastykite prieš pirkdami, kad jei persigalvosit ar prekė suges, gali būt reikalų.
Galiu iš patirties pasakyti, normalios sąžiningos įmonės, vykdo savo įsipreigojimus, arba bent stengiasi kažką daryti, galvoja, o tokie suskiukai, tik ir ieško pretekstų išvengti savo atsakomybės, ir tam priežaščių visa laika atras, jei ne karantinas, tai va kaip sake gal karas, ar žmogiskom klaidom nurasys:) Taip kad gerai pagalvokite prieš pirkdami, nes technika genda.
O čia foto koks aparatas po jų remonto grąžintas:
Atsakyti
Vilma 2020-03-23 14:11:57
laba diena,
Būkit malonūs, išmokite komunikuoti su klientais. Kaip dar reikia su Jumis susisiekti???????Į laiškus neatrašot. Kartą atrašėt ir vėl kaip į vandenį. Grąžinkit pinigus už atšauktą užsakymą. Likau ir be prekės ir be pinigų. Kitu atveju tikrai kreipsiuos į vartotojų teises,
Laba diena gerb. Vilma,

Šiuo laikotarpiu dėl karantino paskelbimo sunkus laikotarpis visiems. Mūsų kolektyvas stengiasi kuo įmanoma operatyviau į viską sureaguoti, tačiau smarkiai padidėjus srautams tiesiog fiziškai neįmanoma visko spėt taip greit. Tikimės jūsų supratingumo šioje situacijoje.

Pagarbiai
Krinona administracija
Atsakyti
laba diena,
Būkit malonūs, išmokite komunikuoti su klientais. Kaip dar reikia su Jumis susisiekti???????Į laiškus neatrašot. Kartą atrašėt ir vėl kaip į vandenį. Grąžinkit pinigus už atšauktą užsakymą. Likau ir be prekės ir be pinigų. Kitu atveju tikrai kreipsiuos į vartotojų teises,
Atsakyti
Nusipirkau el.krosnelę. Įjungus įkaito visas korpusas, kad galima kiaušinius kepti ant viršaus. Kreipiausi, dėl grąžinimo. Pasirodo taip ir turi būti (nustatė jų servisas). Perkant jokios informacijos. Manau, kad tokią krosnelę naudoti buityje nesaugu. Įdomu, kur žiūri kokybės inspekcija...
Atsakyti
Tragedija, nusipirkau daiktą nepaskaičiusi atsiliepimų!!galvojau patikimi, o čia net į elektroninius laiškus neatsako, paskambinus oi gerai perduosim perskambins ir taip mėn.laiko lauki
Atsakyti
Greta 2020-01-17 11:47:54
Visiškai nemoka bendrauti su klientu. Rašiau du laiškus dėl elektroninės prekybos ir nieko neatsakė. Siaubas.
Greta,
atsiprašome už susidariusius nesklandumus, gal atsitiko taip, kad Jūsų laiškas pasimetė, priklausomai į kur rašėte. Gal galėtumėte patikslinti kokiu el. paštu išsiuntėte užklausą?
Ačiū už atsakymą.

Pagarbiai
UAB Krinona administracija
Atsakyti
Atsiliepimas pats blogiausias!!! 2019 vasario mėn.pirkau dulkių siurblįArnicaHydro Rain. Garantija 2 m.Naudojau max 10 kartų. Beveik po kiekvieno panaudojimo tenka taisyti. Sutikit, tai nenormalu! Kažkas svyla vanduo patenka į variklį. Po taisymo atvežė užlietą, varvančio ištęžusioj dėžėj. Ratukai nulaužti, antgalis suskaldytas, vandens talpa įskilusi. Dėžę ir antgalį atsiuntė. Talpos kelis mėnesius laukiu. Siurblys vėl taisykloj., , taisė'' N kartų, o vanduo ir toliau variklį sėkmingai plauna. Darbuotojos buvau vos ne apkaltinta kad per daug naudoju. O tai gal į lentyną pastačiusi grožėtis turėčiau, ar kaip? Netinkamąvaliklį naudoju (buvo komplekte prie siurblio). Variklis surūdijęs (manau kad užpylimas savo pėdsaką tikrai paliko).Nežiūrint to fakto kad garantinis, už remontą 70€+6€ kurjeriui užgiedojo. O kas užtikrins mane kad kitą savaię vel neatsidurs. Tai negi dabar taip ir melši? Gerbiamieji, pinigai ant medžio pas mane neauga ir nisipirkusi daiktą specialiai jo tikrai negadinsiu. Nu sutikit gi po galais, kad nemaža dalis prekių brokuota. Negali buti kad tiek jūsų klientų nemoka elgtis arba specialiai gadina daiktus kad galėtų blogus atsiliepimus parašyti. Jokingai atrodo. Išsiginti kad Giedrės siurblys nebuvo remontui pristatytas nepavyks, nes jis dabar pas jus. Turiu visus e.susirašinėjimus, nuotraukas ką gaudavau po taisymo ir matau tik vieną išeitį. Kreiptis į vartotojų teises. Taip tyčiotis iš žmonių negalima. Ir jūsų rašinėliuose žodis, , pagarbiai'' visai netinka. Nelabai žinot kas tai per dalykas. Norėčiau atsakymo. Ačiū.
Atsakyti
Deimantė 2020-01-24 21:41:27
Oi ilgai galvojau ar rašyti savo istoriją.. siaubas čia ne įmonė. Taigi sugedo tiesintuvas įjungus ji žiežirbos lakstė per visą kaitinimo plokštelė ir ėjo spragsejimo garsas... Susisiekiau ir nufilmavau. Tada viskas gerai parašė atsiųsti tiesintuva tikino, kad sutaisys. Laukiau apie 2 sav.. Pagaliau sulaukusi ir įjungus ji vis tiek tas pats tik dar labiau žiežirbos matėsi.. aš jiems vėl rašiau ir skambinau, o jie tipo sutaisė ir aš pati su juo tiesinu šlapius plaukus ir sugadinus.. Juokauja turbūt??! Seniai būtų taip pakrantę mane, kad mažą nepasirodytų.. ir žinau kaip reikia naudotis tiesintuvu ir juolabiau drėgnus plaukus tiesinti?? Jūs rimtai..tai per didžiausius vargus pakeitė man naują.. Bet garantinio negavau naujam nors skambinau ir klausiau kur garantinis net kreipiausi į vartotojų teisės ar man priklauso toks. Jie patikino, kad taip. Tai seip ne taip atsiuntė laišką su garantiniu. O Vokė tuščias lapas įdėtas.. Žodžiu tyčiojasi iš klientų...daugiau gyvenime nepirksiu ir nenoriu turėti reikalų!!!
Laba diena,

Patikrinome 2020 ir 2019 metų remonto įrašus, bet duomenų, kad Deimantė būtų remontui pristačiusi plaukų tiesintuvą neradome.

Pagarbiai
UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Oi ilgai galvojau ar rašyti savo istoriją.. siaubas čia ne įmonė. Taigi sugedo tiesintuvas įjungus ji žiežirbos lakstė per visą kaitinimo plokštelė ir ėjo spragsejimo garsas... Susisiekiau ir nufilmavau. Tada viskas gerai parašė atsiųsti tiesintuva tikino, kad sutaisys. Laukiau apie 2 sav.. Pagaliau sulaukusi ir įjungus ji vis tiek tas pats tik dar labiau žiežirbos matėsi.. aš jiems vėl rašiau ir skambinau, o jie tipo sutaisė ir aš pati su juo tiesinu šlapius plaukus ir sugadinus.. Juokauja turbūt??! Seniai būtų taip pakrantę mane, kad mažą nepasirodytų.. ir žinau kaip reikia naudotis tiesintuvu ir juolabiau drėgnus plaukus tiesinti?? Jūs rimtai..tai per didžiausius vargus pakeitė man naują.. Bet garantinio negavau naujam nors skambinau ir klausiau kur garantinis net kreipiausi į vartotojų teisės ar man priklauso toks. Jie patikino, kad taip. Tai seip ne taip atsiuntė laišką su garantiniu. O Vokė tuščias lapas įdėtas.. Žodžiu tyčiojasi iš klientų...daugiau gyvenime nepirksiu ir nenoriu turėti reikalų!!!
Atsakyti
Per Kalėdas gavau Zyle dulkių siurblį-nesuprantu kaip aš galėjau be jo gyventi anksčiau! Dabar į nieką nekeisčiau. Dėl naudojimo užsukau pasikonsultuoti į Raudondvario pl. Parduotuvę Kaune, pardavėjos pakonsultavo, davė gerų patarimų dėl priežiūros, pavaišino kava tai dar ir oro drėkintuvą nusipirkau po malonaus pokalbio. Tikrai dažnai apsiperku Krinonoje. Čia randu kitokį prekių asortimentą, įdomesnių, nematytų prekių. Man patinka malonios konsultacijos, nėra įkyraus piršimo ir siūlymo. Visada atsižvelgiama į kliento poreikius. Nereikia jaustis nejaukiai lyg sekiojamam ir stebimam. Jei kyla kokių klausimų, visada atsakymą gaunu operatyviai net jei parašau tiesiog per FB. Kolkas kiek ko turiu iš buities prietaisų ir dar tiesintuvą, džiovintuvą- ptiu ptiu su gedimais nesusidūriau.
Atsakyti
Visiškai nemoka bendrauti su klientu. Rašiau du laiškus dėl elektroninės prekybos ir nieko neatsakė. Siaubas.
Atsakyti
Turiu labai daug prekių iš Krinonos ir Cascados, visomis esu labai patenkinta! Visada džiaugiuos galėdama atrasti platų kosmetikos pasirinkimą, kokybę. Krinonoje visuomet peku pačią skaniausią kavą!
Su servisu taipogi problemų nėra buve, nesifiksavo virdulio dangtelis, atvežiau, pakeitė dangtelį, atgavau po poros dienų. Rekomenduoju!
Atsakyti
Nu nežinau, pirkau Krinonoj ir Bissel siurblį šluotą, ir mikserį, ir plaukų tiesintuvą, nu kažkaip neturėjau jokių problemų. Robotuka siurblį dar pirkau, tai kai po metų kažkas jam "prote" susikniso, nuvežiau į servisą, ir viska ok, pasakė kur problema (pati kalta) ir labai maloniai patarė, ko ateityje nedaryti. O Raudondvario plente, tai iš viso labai malonios pardavėjos, ir niekada problemų nebuvo, visada labai maloniai aptarnauja ir pataria, net jei nieko ir neperki. Nežinau, man tai viskas labai gerai čia.
Ačiū, kad turite įdomių, gerų produktų.
Atsakyti
nenormaliai brangios paspirtukų detalės 2020-01-06 15:23:35
Krinonos parduotuvėje pirkau elektrinį paspirtuką Beaster scooter BS 70. Pasidomėjus paaiškėjo, kad šio paspirtuko viena stabdžių kaladėlė Krinonos servise kainuoja net 40 EUR. Vadinasi abiems ratams stabdžių kaladėlės kainuotų iš viso 160 EUR (4 x 40 EUR). Pažymėtina, kad kituose servizuose analogiška stabdžių kaladėlė kainuoja tik apie 4 EUR.
Laba diena,

Gamintojas gamybos procesuose naudoja tik aukštos kokybės metalus ir kitus atsarginių detalių gamybai reikalingus komponentus. Tai lemia aukštesnę atsarginių detalių pardavimo kainą, tačiau užtikrina aukštą jų kokybę ir ilgaamžiškumą.

Pagarbiai
UAB "Krinona" serviso administracija
nenormaliai brangios paspirtukų detalės
2020-01-06 15:23:35 IP 28ma1n57
Atsakyti
Krinonos parduotuvėje pirkau elektrinį paspirtuką Beaster scooter BS 70. Pasidomėjus paaiškėjo, kad šio paspirtuko viena stabdžių kaladėlė Krinonos servise kainuoja net 40 EUR. Vadinasi abiems ratams stabdžių kaladėlės kainuotų iš viso 160 EUR (4 x 40 EUR). Pažymėtina, kad kituose servizuose analogiška stabdžių kaladėlė kainuoja tik apie 4 EUR.
Atsakyti
Sveiki, esme tame, kad cia raso jau visi nudege nuo Krinonos, o reikia, kad visi zinotu, pries pirkdami.
Mano situacija, pirkau plaunanti siurbli Bissel lapkricio 10 d, siandie sausio 1 d.2020m, siurblio neturiu. Buvo gamyklinis brokas, po ilgu susirasinejimu, serviso uab Baltic Continent melagysciu del taisymo, as 2 men neturiu siurblio.Yra toks dalykas kaip pretenzijos rasymas (pinigu grazinimas arba prekes keitimas nauju..po to kreipimasis I vartotoju teisiu tarnyba.Mano nuomone pirkti uab Krinona parduotuvese negalima Tiesa dar sulaukiau is Krinonos laisko, kuriame mano siurblio gamyklini broka ir mano reikalavimus sulygino su palto istrukusia saga
Atsakyti
Ina 2019-12-19 17:35:29
Siaubinga įmonė! Užsakiau pirmadienį prekę, rašė, kad pristatys 1-2 dienų bėgyje. Nesulaukusi informacijos skambinau į įmonę trečiadienį. Mane informavo, kad siuntą gausiu kitą dieną, nes ji išsiųsta tik 3dn. Vistiek jokių žinių iš kurjerio. Skambinau vėl teirautis kitą dieną, labai grubi ir nemandagi darbuotoja, Vaida Ragaišytė, man pasakė, kad siunta išsiųsta tik šiandien.. Paklausiau, kodėl tada informavote klaidingai, kad ji buvo išsiųsta dieną prieš (nes gavau ir el paštu patvirtinimą apie tai), Vaida pakeltu tonu atisprašė įžuliai, niekuo negalinti mqn padėti ir numetė ragelį... Pirmą ir paskutinį kartą kažką perku iš Jūsų!!!!! Tikiuos bankrutuosit su tokiu tragišku aptarnavimu! Laukit skundo!
Laba diena,

atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Kalėdinis laikotarpis labai įtemptas laikas mums ir kurjeriams. Stengiamės savo darbą atlikti kuo geriau ir pateisinti klientų lūkesčius, tačiau pasitaiko nesusipratimų - dirbame klientų aptarnavimo tobulinimo klausimais. Apgailestaujame dėl darbuotojos šiurkštaus bendravimo ir vėluojančios siuntos. Patikrinome sistemoje ir matome, kad siunta Jums pristatyta prieš šventes. Linkime gražių švenčių.

Pagarbiai
UAB Krinona
Atsakyti
Siaubinga įmonė! Užsakiau pirmadienį prekę, rašė, kad pristatys 1-2 dienų bėgyje. Nesulaukusi informacijos skambinau į įmonę trečiadienį. Mane informavo, kad siuntą gausiu kitą dieną, nes ji išsiųsta tik 3dn. Vistiek jokių žinių iš kurjerio. Skambinau vėl teirautis kitą dieną, labai grubi ir nemandagi darbuotoja, Vaida Ragaišytė, man pasakė, kad siunta išsiųsta tik šiandien.. Paklausiau, kodėl tada informavote klaidingai, kad ji buvo išsiųsta dieną prieš (nes gavau ir el paštu patvirtinimą apie tai), Vaida pakeltu tonu atisprašė įžuliai, niekuo negalinti mqn padėti ir numetė ragelį... Pirmą ir paskutinį kartą kažką perku iš Jūsų!!!!! Tikiuos bankrutuosit su tokiu tragišku aptarnavimu! Laukit skundo!
Garintuvas, gertuvės
2019-12-17 18:09:28 IP 65hncdls
Atsakyti
UAB Krinona 2019-12-17 17:27:36
Laba diena,

Serviso darbuotoja, išklausiusi Jūsų nusiskundimus gaminiu, įvertino galimus remonto kaštus. Esant tokioms aplinkybėms, naudoto įrenginio remontas finansiškai netikslingas, todėl Jums ir buvo pasiūlytas optimaliausias sprendimas tokiam atvejui. Seną įrenginį palikti utilizacijai ir gauti nuolaidą naujam įrenginiui įsigyti.

Su pagarba,
UAB Krinona serviso administracija
Patikslinsiu, kad pasiūlyta standartinė 10% nuolaida, kurią neretai galima gauti ir be seno įrenginio atnešimo. Be to, kaina su nuolaida būtų didesnė, negu radau kitoje parduotuvėje be nuolaidos.
Atsakyti
Garintuvas, gertuvės 2019-12-16 11:20:34
Lyg ir viskas teisėta, bet kažkaip nemaloniai...
Garinimo prietaisas sugedo praėjus 2 savaitėms po garantinio pabaigos. Krinonos darbuotojų reakcija:
1) pardavėja: „nekeičiam net jei sugedo praėjus nors valandai po garantinio pabaigos - tokia parduotuvės politika“;
2) Krinonos servisas: ima už siuntimą 6 Eur + diagnostiką 10 Eur + taisymą, jei smulkus (įtariam, kad tarpinę reikia pakeisti, prabėga vanduo) 5 Eur = iš viso 21 Eur. Plius detalės kaina. Čia už daiktą, kurio vertė 35 eur. Pasiūlė nusipirkti naują. Lyg ir viskas teisingai, bet kažkaip brangiai tas servisas atrodo... Dar pasisekė, kad aptarėm telefonu. Pridavus taisyti per parduotuvę, informuoja apie taisymo kainą, tik kai ji viršija 100 Eur - atsiimant pataisytą daiktą gali būti staigmena…
Prisijungiu prie komentavusių gertuves - Gizmo Flip tikrai UŽDARYTOS praleidžia vandenį! Viena vos nusipirkus pradėjo leisti, kita po kelių mėn. Neįmanoma niekur vežiotis. Kaina beveik 20 Eur. Kadangi čekių neišsaugojom, tai nesikreipėm.
Laba diena,

Serviso darbuotoja, išklausiusi Jūsų nusiskundimus gaminiu, įvertino galimus remonto kaštus. Esant tokioms aplinkybėms, naudoto įrenginio remontas finansiškai netikslingas, todėl Jums ir buvo pasiūlytas optimaliausias sprendimas tokiam atvejui. Seną įrenginį palikti utilizacijai ir gauti nuolaidą naujam įrenginiui įsigyti.

Su pagarba,
UAB Krinona serviso administracija
Garintuvas, gertuvės
2019-12-16 11:20:34 IP 65hncdls
Atsakyti
Lyg ir viskas teisėta, bet kažkaip nemaloniai...
Garinimo prietaisas sugedo praėjus 2 savaitėms po garantinio pabaigos. Krinonos darbuotojų reakcija:
1) pardavėja: „nekeičiam net jei sugedo praėjus nors valandai po garantinio pabaigos - tokia parduotuvės politika“;
2) Krinonos servisas: ima už siuntimą 6 Eur + diagnostiką 10 Eur + taisymą, jei smulkus (įtariam, kad tarpinę reikia pakeisti, prabėga vanduo) 5 Eur = iš viso 21 Eur. Plius detalės kaina. Čia už daiktą, kurio vertė 35 eur. Pasiūlė nusipirkti naują. Lyg ir viskas teisingai, bet kažkaip brangiai tas servisas atrodo... Dar pasisekė, kad aptarėm telefonu. Pridavus taisyti per parduotuvę, informuoja apie taisymo kainą, tik kai ji viršija 100 Eur - atsiimant pataisytą daiktą gali būti staigmena…
Prisijungiu prie komentavusių gertuves - Gizmo Flip tikrai UŽDARYTOS praleidžia vandenį! Viena vos nusipirkus pradėjo leisti, kita po kelių mėn. Neįmanoma niekur vežiotis. Kaina beveik 20 Eur. Kadangi čekių neišsaugojom, tai nesikreipėm.
Atsakyti
ATSARGIAI a*******i!!!!!! Pirkau keptuve, titanine danga indukcinei viryklei, po metu pradejo luptis krastuose danga, pradejo prisvilineti maistas, keptuve nuo pirkimo buvo brokuota, padejus ant kaitlentes supavosi i sonus, apie tolygu kepima galima buvo pamirsti iskarto, bet pagalvojom tiek to isgyvensim, bet kai trecia keptuve is eiles perkant, darosi tie patys dalykai garantinio laikotarpio metu, nutarem nekenteti ir kreiptis i garantini ir issiaiskinti, kodel nei viena keptuve neatlaiko garantinio laikotarpio. O garantinis kaip ir tikejomes, nes buvom skaite pries tai internete krinonos pasiteisinimus forumuose ir vartotoju teisese, visada sutartinai ta pacia dainele dainuoja, kad keptuves visu zmoniu yra perkaitintos. Tai dabar paaiskinkit kaip gali visu zmoniu keptuves perkaitintos? Tai norit pasakyti, kad jusu keptuviu negalima naudoti kepimui, nes jeigu meginsi kazka issikepti, keptuve perkais ir kai prades svilti ir luptis tu busi kaltas del visko, nes panaudojai keptuve kepimui, o ne spintelej laikei. Cia tas pats kaip nusipirktai prabangius batus ir jie suplysta po keleto dienu del broko, o batu pardavejas sakytu palauk palauk, jeigu batu butum nenesiojas jie butu nesuplyse, o tu juos buvai uzsidejas keleta kartu, esi pats kaltas del to. Tai cia tas pats su perkaitinimais, jeigu butum nekepes butu neperkaitus keptuve, tik klausimas kyla, kaip kepti su neikaituse keptuve? Visiem zmonem absuliuciai ta pati versija su perkaitinimu. Siulau kuo daugiau viesinti Krinonos nusikaltimus pries zmones, jie pardavineja prekes be jokiu garantiju, toks dalykas kaip garantija pas juos neegzistuoja, tik paskambinus i garantini del keptuves, jie iskarto pasake jus patys kalti del visko kas nutiko su keptuve, nors dar buvo net neapziureja jos. Pirma karta susiduriau su nesiskaitymu su zmonemis, visur garantiniai klausimai sprendziami taikiai, o jie sako kreipkites i vartotoju teises, vistiek nelaimesit, jie jau net zino is anksto kaip bus. Bet mes nenuleisim ranku kreipsimes i vartotoju teises ir veliau parasysim kuo baigsis viskas. Pirmas pardavejas kuris nesiskaito su pirkeju visikai, nepadarykit klaidos pirkdami krinonoj, nes tikrai nukentesit kaip ir visi zmones nukencia!!!!!
Atsakyti
2019-11-05 aptarnavimas Vilniaus, Nordika Cascada parduotuvėje. Paklausus kurie plaukų dažai yra mažiau kenksmingi nėščiosioms, vyresnio amžiaus pardavėja neatsakiusi į klausimą pradėjo komentuoti, kad plaukai išvis neturėtų būti dažomi. Aiškinant, kad man yra antras trimestras ir gydytoja užsiimti tokiomis procedūromis leidžia jos komentaras buvo "na ir kas, negalit pakentėt?". Atsiprašau, bet nemanau, kad klientai turi teisintis pardavėjoms dėl tokių dalykų ir nemanau, kad tai išvis yra pardavėjų reikalas. Klausiau patarimo dėl mažiau kenksmingų dažų, o ne dažyti ar nedažyti. Manau su pardavėjomis turėtų būti aptariami elementarūs dalykai tokie kaip bendravimas su klientais, kadangi tikrai daugiau nekyla noras lankytis ten, kai pradeda karksėt ir kištis ten, kur visiškai ne jų reikalas. Beje, į elektroniniu paštu išsiųstą nusiskundimą niekas nesureagavo, labai neprofesionalu. :)
Atsakyti
Laba diena,
Aš norėčiau pagirti ir padėkoti už aptarnavimą. Atsitiko taip, kad pirkau rinkinuką ir ten vietoje kondicionieriaus buvo įdėta dar vienas šampunas. Lyg ir menka bėda, bet visgi buvo išspręsta labai greitai ir kokybiškai. Būna pasitaiko bėdų, bet svarbiausia, kad jos išsprendžiamos.
Ačiū sakau regiono vadovei Oksanai ir mane po visko aptarnavusiai Vilniaus "Centrinio pasažo" konsultantei Martynai.
Atsakyti
Jurgita 2019-11-22 15:12:29
Laba diena,
Aš ne iš mėnulio iškritusi ir žinau, ką pirkau, jūs gal tyčiojatės !!!??? Dar kartą teigiu, lakas yra nekokybiškas, šereliai slenka, ir jis nedžiūna, tai nėra normalu, kad lakas nedžiūna net 3 valandas !!!! Pardavėja įvertino ???!!! Jūs juokaujate ? Dar ir viešai meluojate.Po tokio jūsų atsakymo, nuomonė yra vienareikšmė.Ne tik Klaipėdos regiono vadovė Giedrė, pilna pagiežos ir arogancijos bet ir jūs. Tik jūs užsimiršote, kad gyvename 21.a.Ir atitinkamų instancijų prieš tokias firmas yra daug.
Gerb. Jurgita,
Dėkojame už Jūsų pastebėjimus. Norime dar kartą pasikartoti, kad Jums atvykus į parduotuvę ir patikrinus prekę, Jūsų minimi trūkumai nebuvo rasti. Dėl to prekė Jums nebuvo keičiama ar gražinti už prekę sumokėti pinigai.
Vartotojų teisės gina Jūsų interesus, jei, Jūsų nuomone, mes esame neteisūs dėl tokio sprendimo, Jūsų teisė kreiptis ir gauti atsakymą iš VVTAT.

Su pagarba,
UAB Krinona
Atsakyti
Laba diena,
Aš ne iš mėnulio iškritusi ir žinau, ką pirkau, jūs gal tyčiojatės !!!??? Dar kartą teigiu, lakas yra nekokybiškas, šereliai slenka, ir jis nedžiūna, tai nėra normalu, kad lakas nedžiūna net 3 valandas !!!! Pardavėja įvertino ???!!! Jūs juokaujate ? Dar ir viešai meluojate.Po tokio jūsų atsakymo, nuomonė yra vienareikšmė.Ne tik Klaipėdos regiono vadovė Giedrė, pilna pagiežos ir arogancijos bet ir jūs. Tik jūs užsimiršote, kad gyvename 21.a.Ir atitinkamų instancijų prieš tokias firmas yra daug.
Atsakyti
Jurgita 2019-11-21 14:55:48
Laba diena, prieš savaitę Pirkau Artistic firmos nagų laką, pirmiausia tepant šereliai slinko, nagų lakas nedžiūna, bandžiau keletą kartų, bet rezultatas tas pats.Išmanau šią profesiją, todėl atsakingai teigiu apie tai.Nuvykus į parduotuvę, tikrai ne konfliktuoti, pardavėja susisiekė su regiono vadove Klaipėdoje, Giedre.Deja ši pilna arogancijos darbuotoja, net nesiteikė pabendrauti ar kažkaip išspręsti problemą.Jeigu šioje bendrovėje, klientas yra Š..., tada ir grožio specialistų bendruomenėje bus atitinkama reakciją.
Laba diena Gerb. Jurgita,
Mūsų žiniomis, Jūs atkeliavote į Palangos Cascada parduotuvę su teigimu, kad įsigijote nekokybišką prekę. Pardavėja - konsultantė susisiekė su regiono vadove, kuri paprašė, prieš kalbant ar priimant sprendimą, patikrinti laką. Jeigu lakas būtų nekokybiškas - be abejo jis būtų pakeistas. Patikrinus šį nagų laką (pabrėžiame - Jūsų įsigytas nagų lakas yra ne gelinis, o paprastas nagų lakas), Jūsų minėti prekės trūkumai nebuvo rasti ir dėl šios priežasties lakas nebuvo keičiamas/gražinamas.
Pagal LR įstatymus kokybiški kosmetikos gaminiai nėra keičiami ar gražinami.
Artistic firmos nagų lakus patariame lakuoti itin plonu sluoksniu ir prieš tepant antrą sluoksnį - gerai ir pilnai išdžiovinti pirmąjį.

Su pagarba,
UAB Krinona
Atsakyti
Laba diena, prieš savaitę Pirkau Artistic firmos nagų laką, pirmiausia tepant šereliai slinko, nagų lakas nedžiūna, bandžiau keletą kartų, bet rezultatas tas pats.Išmanau šią profesiją, todėl atsakingai teigiu apie tai.Nuvykus į parduotuvę, tikrai ne konfliktuoti, pardavėja susisiekė su regiono vadove Klaipėdoje, Giedre.Deja ši pilna arogancijos darbuotoja, net nesiteikė pabendrauti ar kažkaip išspręsti problemą.Jeigu šioje bendrovėje, klientas yra Š..., tada ir grožio specialistų bendruomenėje bus atitinkama reakciją.
Atsakyti
Paskambinus į servisą, dėl keptuvės, kurios šonai visi baigia nusilupti, tik pažiūreja į nuotrauką iškarto nusprendė, kad keptuvė yra perkaitinta. Nesuprantu kaip naudotis keptuve jei negaliu jos kaitinti
Atsakyti
Esant situacijai, kai įmanoma pasakyti, kad lūžo ar sugedo prekė dėl kliento kaltės, neturint jokių įrodymų (prekės kritimo ar apibraižymo žymių), šios įmonės garantinis servisas taip ir daro. Prekės gamybos defektas ar „brokas“ remontuojant garantiniame servise iškart atmetamas.
Atsakyti
Sonata 2019-08-12 22:42:53
TOLIAU NUO ŠIOS ĮMONĖS! NUSIPIRKOM PASPIRTUKĄ, SUGEDO PO 3 SAVAIČIŲ NUVEŽĖM Į SERVISĄ, JAU PUSANTRO MĖNESIO TVARKO, BE VISA TO, SKAMBINOM PATYS PASAKĖ, KAD LAUKIA DALIŲ IR KAD "RYT" GAUS DALIU IR INFORMUOS TRUMPĄJA ŽINUTE, LAUKĖM TRIS DIENAS, NIEKO, BANDĖM PRISISKAMBINT TAI TAIP IR NEBEKELIA. Be viso to dar ir dokumentai su klaidom. Taip gaila pinigų, nusiporkom daikta vasarai, kuriam sugedus visą vasarą yra tvarkomas. Ždž jei nesusisieks per ateinančią savaite, bus pats laikas kreiptis į vartotojų teises.
Laba diena. Gal galėtumėte nurodyti užsakymo numerį mūsų elektroniniu paštu servisas@krinona.lt? Sutikrintumėme visą turimą informaciją. Apgailestaujame, dėl susidariusios padėties. UAB "Krinona" serviso administracija.
Atsakyti
UAB "Krinona" 2019-08-26 11:40:24
Gerb. Mindaugai,

Gertuvė buvo tikrintą ir iš uždarytos gertuvės nelašėjo vanduo, todėl nebuvo pagrindo grąžinti pinigus. Jeigu tikrai lašą iš uždarytos gertuvės - patikrinsime ją dar kartą ir pakeisime į kitą gertuvę arba grąžinsime pinigus. Atneškite, prašau, gertuvę į artimiausią Krinona parduotuvę.

Atsiprašome už nepatogumus.

Su pagarba, Krinona
Nesiliaujate stebinti - pardavėjai pademonstravus, kad vanduo laša ir iš uždarytos gertuvės, buvo pareikšta, kad pardavėja negalinti priimti prekės ir grąžinti pinigus. Gertuvė išsiųsta į servisą. Tikiuosi ten dirba kompetetingi asmenys, galintys nustayti šį sudėtingą gedimą.
Atsakyti
Mindaugas 2019-08-26 11:26:54
Labai malonu sulaukti atsakymo. Vanduo laša ir iš uždarytos gertuvės. Džiugu, kad branginate savo klientus
Gerb. Mindaugai,

Gertuvė buvo tikrintą ir iš uždarytos gertuvės nelašėjo vanduo, todėl nebuvo pagrindo grąžinti pinigus. Jeigu tikrai lašą iš uždarytos gertuvės - patikrinsime ją dar kartą ir pakeisime į kitą gertuvę arba grąžinsime pinigus. Atneškite, prašau, gertuvę į artimiausią Krinona parduotuvę.

Atsiprašome už nepatogumus.

Su pagarba, Krinona
Atsakyti
UAB "Krinona" 2019-08-26 11:24:14
Laba diena,

Į Krinoną parduotuvę, buvo kreiptąsi dėl to, kad iš atidarytos gertuvės per šiaudelį laša vanduo. Kadangi gertuvė atidaryta, šiaudelyje užsilikę lašeliai vandens išlaša. Iš uždarytos gertuvės vanduo nelaša. Todėl, nėra pagrindo prekės grąžinimui.

Su pagarba, Krinona
Labai malonu sulaukti atsakymo. Vanduo laša ir iš uždarytos gertuvės. Džiugu, kad branginate savo klientus

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Vinkšnų tak. 13, LT-52317 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
Latvijoje atidaroma pirmoji firminė "Utenos trikotažo" parduotuvė
Latvijoje atidaroma pirmoji firminė "Utenos trikotažo" parduotuvė 07-09 16:20
SBA grupės bendrovė "Utenos trikotažas" pardavė Latvijoje įsteigtą dukterinę įmonę SIA "Utenas trikotaža", o šią įmonę įsigijęs privatus asmuo Daugpilyje įkurs pirmąją specializuotą "Utenos...
"Lietuvos geležinkeliai" iš Vilniaus Mindaugo g. kraustosi arčiau stoties
"Lietuvos geležinkeliai" iš Vilniaus Mindaugo g. kraustosi arčiau stoties 07-09 15:34
"Lietuvos geležinkeliai" (LTG) iki metų pabaigos išsikraustys iš sostinės Mindaugo gatvėje esančios centrinės bendrovės būstinės, o jos pastatą perduos valstybei.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Twitter 35,41 +7,34%
Macy's 6,86 +4,57%
Harley-Davidson 25,59 +4,02%
CBS 40,77 +3,63%
Keurig Dr Pepper 28,61 -1,75%
Walmart 124,44 -1,98%
Manchester United 15,63 -2,19%
Nokia 4,15 -3,71%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 510,00 -9,57%
Kava 3,30 -3,23%
Cukrus 0,57 0,00%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Sidabras 16,26 +7,90%
Auksas 1715,91 +1,95%
Vištiena 1,52 +19,69%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%