VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Krinona, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Krinona

Atsiliepimai apie Krinona, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Krinona, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Inga 2022-06-12 16:14:24
Lankiausi PC Kauno Akropolis Krinonoje. Likau sužavėta konsultantės Jūratės Valdonės maloniu aptarnavimu, nuoširdžiu darbu. Dėkoju už vertingus patarimus, įsigyjant pagalbininką buityje
Ačiū už skirtą laiką įvertinimui.Mums labai malonu.Lauksime sugrįžtant ir stengsimės padėti.
Atsakyti
Lankiausi PC Kauno Akropolis Krinonoje. Likau sužavėta konsultantės Jūratės Valdonės maloniu aptarnavimu, nuoširdžiu darbu. Dėkoju už vertingus patarimus, įsigyjant pagalbininką buityje
Atsakyti
Nerekomenduoju sios parduotuves niekam. Kavos aparata tvarke 4 kartus, bet nieko nepadare. I kalbas del keitimo i nauja arba pinigu grazinima ne nesileidzia.
Atsakyti
05.27 lankiausi parduotuvėje Raudondvario pl., Kaune. Likau sužavėta darbuotojos patarimais, bei išmanymu. Noru padėti, suteikti informaciją, o ne tik parduoti :)
Aukšta pardavimų kultūra! Sėkmės!!!
Atsakyti
Matau patirtys tokios kaip mūsų su šia parduotuve jau atsikartojančios ir kitiems. Nusipirkome plaukų kirpimo mašinėlę (31 euras). Įsijungus namuose normaliai veikė 2 minutes ir tuomet pradėjo visa vibruoti, taip garsiai dirbti, kad neįmanoma nieko apkirpti, nes rankoje sunku laikyti. Na esmė, kad taip būti tikrai neturi. Nuvežėme į akropolio parduotuvę, informavome, kad norime pinigų grąžinimo, nes kokybė aiški. Mums atsakė, kad už tokią kainą pirkome, tai juk mašinėlė nebus gera. :) Na stebuklo ir nesitikėjome, tiesiog, kad veiktų normaliai, be vibracijos ir be siaubingo ūžimo. Mašinėlę paėmė į garantinį. Laukėme 1, 5 mėnesio!! Prieš tai dar pasakė, kad grįš iš garantinio ir galės grąžinti pinigus. Atėjome pagaliau atsiimti, pinigų negrąžina. Siūlo kreiptis į vartotojų teises. O “geriausias” momentas, kad garantiniame prabuvus 1, 5 mėn. mašinėlė veikia taip pačiai! Niekas atrodo joje netvarkyta. Ir labai keista, kad pasakius telefonu, kad mašinėlė ir toliau vibruoja ir skleidžia stiprius garsus (tikrai taip neturi būti), nelabai išgirdau ir nuostabos, atrodo, kad jų darbo aplinkoje tai normalu. Tai va taip. Tuoj du mėnesiai ir be mašinėlės ir be pinigų. Gerai tik tiek, kad pirkinys nebrangus, bet daugiau nieko nepirksime ir niekam nerekomenduosime!!
Atsakyti
Pirkau virdulį Kaune, savanorių pr. 255 “Master Coffee MC316I”. Pardavėja teigė, jog jis yra itin tylus, namuose pradėjus naudoti nusivyliau, - virdulys labai garsus, verdant vandeniui visas ūžia, namuose didelis triukšmas, šis virdulys net prikelia vaiką, maža to, paspaudus įjungimo mygtuką labai užkaista visas virdulys. Nunešiau į parduotuvę, virdulys buvo nusiųstas pas meistrą - menesį laiko laikiau ir galiausiai meistro išvada: “gedimų nerasta, virdulys užverda vandenį kaip ir visi virduliai”. Labai nusivyliau šia parduotuve ir jos preke.
NEREKOMENDUOJU!
Atsakyti
Sveiki. Pirkau elektrini paspirtuka kovo 20. Molo parduotuveje, Klaipedoje. Likau labai patenkina, pardavejos maloniu ir draugisku aptarnavimu. Paspirtukas beaster scooter BS54ST super geras. Ačiū
Atsakyti
Vakar 04.26 lankiausi PC BANGINYJE Cascadoje ir likau labai sužavėta konsultantės darbu.
Malonus bei šiltas kliento sutikimas, bei profesionalus aptarnavimas.
Smagu, jog šitaip klientas vertinamas.
Šilčiausi linkėjimai.
Malonu bus pas jus sugrįžti.
Atsakyti
Patys geriausi atsiliepimai šiai įmonei. Ji viena iš nedaugelio, kuri savo reklamuojamą asortimentą iš tikrųjų TURI sandėlyje ir sugeba operatyviai išsiųsti prekes. 3/3 siuntos buvo reaktyviniu greičiu supakuotos ir pristatytos. Ačiū visai komandai:)
Atsakyti
Vakar bandeme grazinti kavos aparata, pirkta Kaune, Raudondvario plentas 162 ir gauta dovanu.Namuose turime Saeco, tai kinietisko antro mums tikrai nereikia.Preke neispakuota, gamyklineje pakuoteje, sujuosta juostomis, pirkimo kvitas yra, 14dienu nepraejo.Preke paimti atgal atsisake, pasiule keisti i kita.Nieko tinkamesnio neradome, norejome Kamado zyle grilio, butume primokeje 300euru.Bet konsultantas pasake, kad zalios spalvos nera, o is kitos tinklo parduotuves rinktis negalima ir patys parvezti neketina, gali imti tik juoda.Stai toks poziuris i pirkeja!Daug metu ir tikrai daug pirkome siose "Krinona"parduotuvese, bet, jeigu tik toks poziuris ir elgesys, atsisakysime ju ir visiems kitiems patariu, neturekite jokiu reikalu su siuo tinklu, nes padorumas ir zmogiskumas cia neegzistuoja.
Atsakyti
Pirkome kavos aparatą, prasitęsėme garantinį. Su garantiniu servisu bendravome jau vos ne kaip su gimine.. profilaktika, profilaktika ir turime po trijų metų naudojimo namuose eksponatą.. Labai nuvylė!.. Nusipirkai ir turėk koks jis yra... Visiškai neatsižvelgiama į vartotoją.. Kavos aparato tirščiai VISUOMET kaip košė.. tirščių spaudimo įrenginyje visada tirščiai.. Visuomet reikalauja tirščius ištuštinti, nors ten nieko nėra..
Nerekomenduojame! Labai nuvylė!
Atsakyti
Esu pastovus kavos pirkėjas, parduotuvėje Vilniaus Ogmina. Ačiū, mergaitėm už patarimus renkantis kavą, nes mėgstu išmėginti įvairias kavų rūšis.
Sėkmės.
Atsakyti
Puikus aptarnavimas, kolektyvas visada nuotaikingas. Patarimo ir informatyvios konsultacijos sulauks kiekvienas. Inesa ir Jūratė geriausios!
Atsakyti
Siandien buvau Klaipedos akropolio cascadoje. Noriu pagirti merginas uz malonu aptarnavima. Vos iejus i parduotuve buvau siltai sutikta ir iskart gavau ko norejau. Butinai sugrisiu.
Krinina serviso administracija
2021-12-10 10:17:49 IP 2fcokj6e
Atsakyti
Greta 2021-12-09 14:40:12
Pirkau cascadoje karštas žirkles, kurias naudojau siek tiek daugiau nei puse metu, nes buvo karantinas. Ir deja jos sugedo (neisijunge, arba nebuvo kontakto). Nunešiau i Cascada parduotuvę- Gedimino pr.16 (centro pasazas). Kas liečia parduotuves darbuotoja, tikrai maloni, tačiau visiškai nera informuota arba nenusimano apie garantini laikotarpi. Kadangi nunešiau pries atostogas, buvo pasakyta, kad tvarkys 2-3savaites. Taip ir tikejausi???? tačiau dar nesu gavosi iki šiol!!! Jau praejo 2menesiai, ir jokios info.. skambinau daug kartu, darbuotoja pasake kad nezino ir kai gaus susisieks. Tada paprasiau, kad atsiustu serviso numeri, kad galeciau suzinoti kokia ten problema (tada priedo parase, kad tvarkymas truks iki 1, 5men)... paskambinus tuo numeriu, kalbanti moteris buvo labai nemaloni, pikta, arogantiska. Ir nesuteike jokios informacijos. Neturinti ka pasakyti, nes ne ji cia tvarko ir tik meistras zino kada sutvarkys, plius zirkles VOKIETIJOJE!! Pakaitiniu žirkliu niekas neduos ir reikia laukti. Buciau zinojusi kiek visa tai truks, tikrai nebuciau palikusi.. ir kas man visa tai konpensuos, kai negaliu priimti klienciu paslaugoms?! Niekam nerekomenduoju nei pirkti, nei vežti i garantini. Tikiuosi sis atsiliepimas kazkiek paspartins, zirkliu grazinima, nes visur kaip i siena.
Laba diena.
Atsiprašau, jei mano pokalbis Jums atrodė piktas ir arogantiškas.Šiuo atveju dar kartą galiu pasikartoto, kad žirkles mes siunčiame gamintojui į Vokietiją ir atsakymo, kol negauname žirklių atgal, suteikti negalime.Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Pirkau cascadoje karštas žirkles, kurias naudojau siek tiek daugiau nei puse metu, nes buvo karantinas. Ir deja jos sugedo (neisijunge, arba nebuvo kontakto). Nunešiau i Cascada parduotuvę- Gedimino pr.16 (centro pasazas). Kas liečia parduotuves darbuotoja, tikrai maloni, tačiau visiškai nera informuota arba nenusimano apie garantini laikotarpi. Kadangi nunešiau pries atostogas, buvo pasakyta, kad tvarkys 2-3savaites. Taip ir tikejausi???? tačiau dar nesu gavosi iki šiol!!! Jau praejo 2menesiai, ir jokios info.. skambinau daug kartu, darbuotoja pasake kad nezino ir kai gaus susisieks. Tada paprasiau, kad atsiustu serviso numeri, kad galeciau suzinoti kokia ten problema (tada priedo parase, kad tvarkymas truks iki 1, 5men)... paskambinus tuo numeriu, kalbanti moteris buvo labai nemaloni, pikta, arogantiska. Ir nesuteike jokios informacijos. Neturinti ka pasakyti, nes ne ji cia tvarko ir tik meistras zino kada sutvarkys, plius zirkles VOKIETIJOJE!! Pakaitiniu žirkliu niekas neduos ir reikia laukti. Buciau zinojusi kiek visa tai truks, tikrai nebuciau palikusi.. ir kas man visa tai konpensuos, kai negaliu priimti klienciu paslaugoms?! Niekam nerekomenduoju nei pirkti, nei vežti i garantini. Tikiuosi sis atsiliepimas kazkiek paspartins, zirkliu grazinima, nes visur kaip i siena.
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-12-01 16:37:23 IP 2fcokj6e
Atsakyti
Pats meistras 2021-11-30 18:17:16
Nusipirkom zyle kaiser siurbli, nuo pirmos dienos tai veikia tai neveikia savarankisko issiplovimo funkcija, antra diena siurbiant pats pradejo issijungineti, skambinom i klientu aptarnavima - paaiskino kad nemokame naudotis ir paskaitytumem istrukcija - nelabai suprantu ka reikia moketi jei sirublys turi tik 2 mygtukus. Pokalbis buvo labai nemalonus ir izeidinejantis. Galu gale siaip ne taip susitarem del garantinio. Iskarto paklausem ar galima pinigus atsiimti nes akivaizdu kokybe neatitinka kainos kai daiktas neveikia nuo pirmos dienos. Buvom informtuoti, kad galesime arba atsiimti pinigus arba preke tik po garantinio isvadu. Pradejo 3 savaites. Tylu. Pradejom ieskoti patys. Ta pati moteris telefonu pareiske kad siurblys grizo is garantinio ir jam yra viskas tvarkoje o problema yra kad mes nemokame naudotis (nemokame paspausti 2-ju mygtuku). Pareikalavus grazinti pinigus ir nebesiusti mums siubrlio atsakymas buvo kad tokio galimynes nera. Dabar kreipsimes i atsakingas institucijas. Nera kito pasirinkimo, matosi kad si imone dirba pagal gerai apgalvoka sukciavimo schema.
Laba diena,

Patikrinome Jūsų įrenginį.
Įrenginys gamyklinių defektų neturi, atitinka gamintojo deklaruojamus paramatrus ir, naudojant kaip numatyta Vartotojo vadove, yra tinkamas naudoti pagal tiesioginę paskirtį.

Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Nusipirkom zyle kaiser siurbli, nuo pirmos dienos tai veikia tai neveikia savarankisko issiplovimo funkcija, antra diena siurbiant pats pradejo issijungineti, skambinom i klientu aptarnavima - paaiskino kad nemokame naudotis ir paskaitytumem istrukcija - nelabai suprantu ka reikia moketi jei sirublys turi tik 2 mygtukus. Pokalbis buvo labai nemalonus ir izeidinejantis. Galu gale siaip ne taip susitarem del garantinio. Iskarto paklausem ar galima pinigus atsiimti nes akivaizdu kokybe neatitinka kainos kai daiktas neveikia nuo pirmos dienos. Buvom informtuoti, kad galesime arba atsiimti pinigus arba preke tik po garantinio isvadu. Pradejo 3 savaites. Tylu. Pradejom ieskoti patys. Ta pati moteris telefonu pareiske kad siurblys grizo is garantinio ir jam yra viskas tvarkoje o problema yra kad mes nemokame naudotis (nemokame paspausti 2-ju mygtuku). Pareikalavus grazinti pinigus ir nebesiusti mums siubrlio atsakymas buvo kad tokio galimynes nera. Dabar kreipsimes i atsakingas institucijas. Nera kito pasirinkimo, matosi kad si imone dirba pagal gerai apgalvoka sukciavimo schema.
Atsakyti
Vilniaus mindaugo cascadoje ne pirma karta mane aptarnauja maloniai pardaveja Viktorija (berots toks vardas)
Visada maloniai pataria, papasakoja. Deka jos patarimais dingo plauku slinkimas ir plauku bukle zymiai pagerejo! Kita karta pirkau krema, pardaveja issiaiskino apie mano problema, isklause ir puikiausiai parinko man produktus! Tik geriausi atsiliepimai! Grisiu ir ne karta!
Atsakyti
Aurelija 2021-10-24 16:54:32
Kavos aparatą taisė keturis kartus, veikdavo tik dviem kavos puodeliams. Jei kas nori žaistis, siuntinėti į servisą ir būti išjuoktiems, kad nemokate naudoti- sėkmės perkant. Po ketvirto sutaisomo tiesiog pasidavėme ir nusipirkome naują. Nieko nesutaiso, prekės nekeičia, pinigų negražina. Komedija, o ne kompanija.

2018.12.15 pirkome kavos aparatą „Master“ MC1604W. Viskas veikė puikiai iki Rugsėjo mėnesio 9 mėnesius.
2018.09.23 aparatas nustojo plakti pieno putą. Kavos aparatas tiesiog perpildavo šaltą pieną Latė ir Cappuccino. Buvo atiduotas taisymui. Buvo suremontuota vandens sistema ir suremontuotas kavos presas. Viskas veikė puikiai porai kavos puodelių.
2019.12.18 buvo atiduotas remontui ir grąžintas neužilgo sutaisytas. Istorija tapati. Suplakė porą kavos puodelių „Latte“ ir vėl nustojo plakti pieno putą, pienas tiesiog perpilamas. Nebuvo jokių pertraukų tarp kavos gaminimo, aparatas tiesiog nustojo plakti ketvirtą Latė puodelį.
2020.01.27 Aparatas buvo išsiųstas taisyti dar kartą ir grąžintas veikiantis. Pabandžius pagaminti Latte ir Cappuccino veikė tinkamai. Po dviejų savaičių vėl nustojo plakti pieną, šį kartą net netraukdavo jo per vamzdelį. Buvo bandytas viskas kas buvo rekomenduota meistrų (išvalymas, nukalkinimas, gamyklinių parametrų nustatymas ir kita). Niekas nepadėjo.
Visiškai praradus viltį turėti kavos aparatą darantį Latė ir Kapučino kavą nustojome kreiptis ir įsigijome naują kavos aparatą, kadangi tai gavosi kaip žaidimas kainuojantis nemažai (kuras) ir kiekvieną kartą susisiekus buvome išjuokti „meistrų“.
2021.10.20 viską apgalvojus nusprendėme kreiptis į Krinona dar kartą. Per tris metus kavos aparatas atliko savo funkcijas tik 9 mėnesius. Vis dar nesuprantame už ką mokėjome pinigus. Kavos aparato taisymas buvo tiesiog laiko tęsimas iki garantijos pabaigos. Šiuo metu kavos aparate veikia tik Coffee funkcija. Žiūrėsime kuom visa tai baigsis. :)
UPDATE
Tiesiog norėjau pranešti, kad neseniai gavome kavos aparatą atgal iš jūsų taisyklos, viskas veikė puikiai, plakėsi kavos puta. Neturėjome tam pretenzijų.
Tačiau po maždaug savaitės (kaip visuomet, kaip buvo minėta) kavos aparatas ir vėl nustojo gaminti latte kavą.
Po taisymo buvo parašyta, kad neveikia mūsų kapučinatorius, tačiau kažkodėl viskas veikė puikiai. Deja, po savaitės nustojo veikti ir situacija tapati. Tad nesuprantame, kaip su jūsų kapučinatoriumi veikė, o mūsų ne? ir kodėl mūsų senas kapučinatorius veikė puikiai visą savaitę gavus kavos aparatą ir tik vėliau nustojo veikti?
Buvo taip pat rekomenduota išardyti senąjį ir palaikyti jį apie valandą vandenyjė su Fairy. Prie to viskas dar buvo praplauta su švirkštu. Skylės tokio didumo, kad nėra ten kam užsikišti.
Taip pat, po taisymo buvo parašyta, kad aparatas buvo nukalkintas taisykloje, tačiau po 3 dienų gavimo aparatas vėl reikalvo būti nukalkintas.
Šį kartą, esame visiškai įsitikinę, kad tai ne mūsų kaltė, kad kavos aparatas neveikia, o yra visiškas gamyklinis brokas.
Iš naujo buvo užsakytas kurjeris aparato taisymui. Tačiau, esame įsitikinę, kad tai bus dar vienas beviltiškas bandymas "sutaisyti" nieką iki garantinio pabaigos.
Atsakyti
Taip jau yra, kad gerų atsiliepimų nerašo. O aš Noriu padėkoti Cascada parduotuvės pardavėjai, kuri dirba Klaipėdos Molo PC cascadoj. Vardo nepamenu, bet susidūriau šiandien. Labai patiko malonus aptarnavimas. Ačiū, būtinai ten sugrįšiu.
Atsakyti
Ekstrasensiniu gebejimu nereikia, užtenka pažiureti įmones rezultatus ir klientu atsiliepimus. Prašau nebeskeisti savo ereziju. Ka aš veikti neturiu ka kad man čia bereikalo savo energija švaistyti ant šitos įmones? Aš buvau šitos įmones ne viena karta apgautas ir taip jei jus bloga atsiliepima skaitote kerštavimu tai yra ju veiksmu pasekmė. Jie galvoja yra labai gudrus kol viena karta neužšoks ant gudresnio. O jie dabar tikriausiai kerštaudami specialiai vilkins beveik 2000eu kainuojančio paspirtuko diagnostika ir remonta arba specialiai kažka sugadins arba atras arba sukurs priežastis jo netvarkyti (kas buvo numatyta ir taip pat bus dokumentulta).
Normali įmonė jeigu noretu paneigti savo bloga įvaizdi turetu savo darbais įrodyti kad tai kas yra apie juos kalbama yra netiesa. Bet deja buvo bandyta iš manes reikalauti 75 eu už pakroveja kuris kainavo 35 kuri galiausiai nupirkau uz 35. Tada nupirkau brokuota arba specialiai renklamos neatitinkanti paspirtuka BS62ST ir mes čia kalbam ne apie vaikiška o rimta galinga tukstančius kainuojanti daigta kuri nusipirkes turi buti ramus kad turi kokybiška daigta. Deja jiems aš labai nepatikau nes išsiaiškinau tikra paspirtuko modeli kuri jiems ir kitiems brendams gamina kiniečiai del ko jie liko labai nepatenkinti ir kai jiems parodžiau kad žinau šita modeli ir kas jiems ji gamina telefonu man buvo atsakyta "gudras labai esi ?" taip esu pakankamai gudras kad galečiau už save pastoveti ir apsiginti nuo tokios sukčiaujančios įmones jei ja taip galim pavadinti. Ten turbut šeimos verslas visi vienas kita dangsto ir jus turbut viena iš ju atejote čia save ginti trečiuojų asmeniu. Geda geda ir dar karta geda. Labai pasigailejau kad nepasidomejes apie paspirtiko brendo įmone pirkau iš ju daigta iš kurio daugiau problemu nei naudos.
Atsakyti
Klientas 2021-11-17 20:20:06
O irgi 90% visu šitu teigiamu atsiliepimu yra fikciniai ir dirbtiniai. Pagalvokit kiek yra šansu kad žmogus normaliai apsipirkes be problemu susigalvotu parašyti čia kaip liko patenkintas? Bando gelbeti savo reputacija ir tiek.
Tikriausiai turite ekstrasencinių gabumų numatyti kas bus????Atrodo taip, lyg kerštautumėte šiai įmonei.Kiek esu pirkusi prekių Krinonos parduotuvėse, nebuvo jokių problemų, nei su servisų, nei dokumentų naikinimu????????.Manau problema ne ten.Karantinas žmonėms padarė savo, daugelis tapo piktesni. Kai kurie nebeturi kur išsilieti, tai liejasi kaip išmano.Sėkmės Krinonai ir nusiraminimo šiam pirkėjui????
Atsakyti
Kol kas dar neturiu nusiskundimų, nes dar nieko nesu įsigijus iš jūsų parduotuvės, bet norėjau šventėm įsigyti dvi prekes-maisto smulkintuva ir mėsos malimo mašina, tačiau paskaičius tiek neigiamų atsiliepimų, nuo šių man reikalingų pirkinių pirkimo susilaikysiu.Labai gaila.
Atsakyti
O irgi 90% visu šitu teigiamu atsiliepimu yra fikciniai ir dirbtiniai. Pagalvokit kiek yra šansu kad žmogus normaliai apsipirkes be problemu susigalvotu parašyti čia kaip liko patenkintas? Bando gelbeti savo reputacija ir tiek.
Atsakyti
Melagiai. Kaip galima jumis su tokia reputacija pasitiketi ?
Kažkas iš jusu darbuotoju pavoge dokumentus ir tikrai aš šito taip nepaliksiu. Ant kameru ar ne ant kameru. Čia policijos tyrejai turetu pažiūreti vaizdo įraša o ne jus. Nes jus 99% dangstysit savo blogos reputacijos įmone kad tik negrimztu dar gyliau. Labai gailiuosi kad turiu reikalu su šita š*******o kontora. Deja viska jie yra taip suktai padare kad remontuoti pats negali, tikrinti pats negali ar paspirtuko komponimentai atitinka renklama nes uždeta plomba. Plomba pašalinus garantinis nutraukiamas. Nenustebsiu jei paspirtukas gryš blogesnes būkles nei buvo išsiūstas.
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-11-17 10:30:24 IP 2fcokj6e
Atsakyti
Klientas 2021-11-15 17:17:38
Papasakosiu ilga istorija labai trumpai. Nusipirkau paspirtuka kuris nevaziavo tiek kiek renklamuota ir po 2k km ridos pradejo streikuoti išsiunčiau paspirtuka i garantinti dpd sudirbo labai greitai siuntini pristate per 24val. idejau paspirtuko pirkimo orginalius dokumentus ir užpakavau deže ir kiekviena žingsi ušfiksavau foto medžiaga pries tai paskaites čia ir facebooke atsiliepus nes tikrai tikejausi blogiausio. Tai ir ivyko po savaites prastovejimo servise man skambina sako kad nera pirkimo dokumentu ideta. Siuntimo metu sake kad prides paspirtuko nusiskundimo aprasyma kuri turejo atspausdinti ir prideti prie paspirtuko ko sake kad visgi irgi nera. Paklausus kada atras dokumentus ir su manim susisieks atsakymas buvo negaliu atsakyti nežinau. Ivykis kita diena po šito komentaro bus praneštas policijai ir jeigu dar kam kamnors tai nutiko susisiekit su manim ir rašom kolektyvini pareiskima. Nes su šita įmone yra labai aiškiai kažkas specialiai ne taip. rašau čia komentara tik gaves informacija skambučiu ir serviso konsultantes. Jei problema sutvarkys visgi atras mano paspirtuko pirkimo dokumenta komentara patikslinsiu ar ištrinsiu, bet kolkas realybe tokia. O gal net viskas bus dar idomiau ir net pradangins mano paspirtuka ar dar kanors. Patarimas : su jais labai atsargiai pasinaudos mažiausia proga apgauti ar neatlikti savo darbo kas reikalauja išlaidu.
Laba diena,

UAB "Krinona" serviso patalpos yra filmuojamos vaizdo kameromis.
Atsakingai peržiūrėjome visą įrenginio išpakavimo procesą, deja, bet dokumentų dėžėje iš vaizdo įrašo pamatyti nepavyko.
Ačiū už atsiųstas įsigijimo dokumentų nuotraukas, jų pilnai pakanka įprastoms garantinėms procedūroms atlikti.
Dokumentų originalų rekomenduojame ieškoti pas save arba kreiptis į prekės Pardavėją su prašymu išduoti dokumentų dublikatus, pagal Jūsų pateiktas nuotraukas.

Vos tik įrenginys bus patikrintas / sutaisytas, įrenginį Jums pristatys DPD kurjeris.

Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Papasakosiu ilga istorija labai trumpai. Nusipirkau paspirtuka kuris nevaziavo tiek kiek renklamuota ir po 2k km ridos pradejo streikuoti išsiunčiau paspirtuka i garantinti dpd sudirbo labai greitai siuntini pristate per 24val. idejau paspirtuko pirkimo orginalius dokumentus ir užpakavau deže ir kiekviena žingsi ušfiksavau foto medžiaga pries tai paskaites čia ir facebooke atsiliepus nes tikrai tikejausi blogiausio. Tai ir ivyko po savaites prastovejimo servise man skambina sako kad nera pirkimo dokumentu ideta. Siuntimo metu sake kad prides paspirtuko nusiskundimo aprasyma kuri turejo atspausdinti ir prideti prie paspirtuko ko sake kad visgi irgi nera. Paklausus kada atras dokumentus ir su manim susisieks atsakymas buvo negaliu atsakyti nežinau. Ivykis kita diena po šito komentaro bus praneštas policijai ir jeigu dar kam kamnors tai nutiko susisiekit su manim ir rašom kolektyvini pareiskima. Nes su šita įmone yra labai aiškiai kažkas specialiai ne taip. rašau čia komentara tik gaves informacija skambučiu ir serviso konsultantes. Jei problema sutvarkys visgi atras mano paspirtuko pirkimo dokumenta komentara patikslinsiu ar ištrinsiu, bet kolkas realybe tokia. O gal net viskas bus dar idomiau ir net pradangins mano paspirtuka ar dar kanors. Patarimas : su jais labai atsargiai pasinaudos mažiausia proga apgauti ar neatlikti savo darbo kas reikalauja išlaidu.
Atsakyti
kadangi visi tik neigiamus komentarus raso, as pasidziaugsiu.sugedo kokteiline zyle, garantinis..buvo issiusta ir sutvarkita per 2 savaites. Viskas super gan greitai ir jokiu priekaistu :)
Atsakyti
Šiandien apsilankiau Krinona parduotuvėje, esančioje Outlet Parkas, ir įsigijau namams reikalingus daiktus ir likau sužavėta dirbusios pardavėjos Jolantos darbu.Viską papasakojo apie prekes, patarė.Labai džiaugiuosi pirkiniais ir aptarnavimu.
Atsakyti
Anonim 2021-10-26 17:31:11
Nusipirkus virtuvinės svarstykles, jos blogai svėre, grįžus į parduotuve, pardavėja pareiškė, kad gražinimų nevykdo, nors puslapyje jų politikoje rašo, kad gražinimai vykdomi, (matyt pardavėja nenorėjo dokumentų pildyti) ir žinoma ši situacija būtų suprantama, tačiau pardavėja bendravo piktai ir atmestinai, lyg pats būčiau kaltas, taip pat paminėsiu, prekė buvo pirkta vakar, ir kita diena buvo nunešta. Manau pardavėja Jolanta, dirbanti Ogmios miestelyje galėtu išmokti bendrauti su žmonėmis, ne tik bandant įpiršti prekę.
Apgailestaujame, jog apsipirkimas paliko ne pačius maloniausius įspūdžius. Mūsų tikslas, kad klientai ne tik liktų patenkinti įsigyta preke, bet ir aptarnavimo kokybe.

Nedelsiant imsimės Jūsų pagrįstos kritikos, kad eliminuoti galimus analogiškus aptarnavimo atvejus ateityje. Susisiekite prašau su mumis el. paštu: [email protected], skubos tvarka išspręsime Jūsų prekės klausimą, kadangi tai elektros prekė.

Viliamės, jog sekantis apsilankymas ir apsipirkimas Krinona parduotuvėje Jus nustebins maloniais aptarnavimo pokyčiais.

Pagarbiai,

KRINONA komanda
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-10-28 12:07:29 IP 2fcokj6e
Atsakyti
Aurelija 2021-10-24 16:54:32
Kavos aparatą taisė keturis kartus, veikdavo tik dviem kavos puodeliams. Jei kas nori žaistis, siuntinėti į servisą ir būti išjuoktiems, kad nemokate naudoti- sėkmės perkant. Po ketvirto sutaisomo tiesiog pasidavėme ir nusipirkome naują. Nieko nesutaiso, prekės nekeičia, pinigų negražina. Komedija, o ne kompanija.

2018.12.15 pirkome kavos aparatą „Master“ MC1604W. Viskas veikė puikiai iki Rugsėjo mėnesio 9 mėnesius.
2018.09.23 aparatas nustojo plakti pieno putą. Kavos aparatas tiesiog perpildavo šaltą pieną Latė ir Cappuccino. Buvo atiduotas taisymui. Buvo suremontuota vandens sistema ir suremontuotas kavos presas. Viskas veikė puikiai porai kavos puodelių.
2019.12.18 buvo atiduotas remontui ir grąžintas neužilgo sutaisytas. Istorija tapati. Suplakė porą kavos puodelių „Latte“ ir vėl nustojo plakti pieno putą, pienas tiesiog perpilamas. Nebuvo jokių pertraukų tarp kavos gaminimo, aparatas tiesiog nustojo plakti ketvirtą Latė puodelį.
2020.01.27 Aparatas buvo išsiųstas taisyti dar kartą ir grąžintas veikiantis. Pabandžius pagaminti Latte ir Cappuccino veikė tinkamai. Po dviejų savaičių vėl nustojo plakti pieną, šį kartą net netraukdavo jo per vamzdelį. Buvo bandytas viskas kas buvo rekomenduota meistrų (išvalymas, nukalkinimas, gamyklinių parametrų nustatymas ir kita). Niekas nepadėjo.
Visiškai praradus viltį turėti kavos aparatą darantį Latė ir Kapučino kavą nustojome kreiptis ir įsigijome naują kavos aparatą, kadangi tai gavosi kaip žaidimas kainuojantis nemažai (kuras) ir kiekvieną kartą susisiekus buvome išjuokti „meistrų“.
2021.10.20 viską apgalvojus nusprendėme kreiptis į Krinona dar kartą. Per tris metus kavos aparatas atliko savo funkcijas tik 9 mėnesius. Vis dar nesuprantame už ką mokėjome pinigus. Kavos aparato taisymas buvo tiesiog laiko tęsimas iki garantijos pabaigos. Šiuo metu kavos aparate veikia tik Coffee funkcija. Žiūrėsime kuom visa tai baigsis. :)
Laba diena,

Paskutinį kartą įrenginys iš serviso Jums grąžintas prieš 20 mėnesių.
Esant tokioms aplinkybėms, šiandien mes negalime nematydami vertinti įrenginio techninę būklę,
Mes neatmetame galimybės minėtą įrenginį pakeisti, tačiau, kad tęsti diskusiją, įrenginį pirmiausia reikėtų patikrinti.
Kaip jau sutarėm, užsakytas kurjeris jo paimti

Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Pirkom "Grindų plovimo robotas Zyle ZY400WR, juodas" po paros grąžinom atgal nes nesiurbe, pakeite iškart nauju! Viskas buvo gerai po mėnesio ir naujas pradėjo nesiurbti bei pilti vandenį, skambinom i garantinį, atidavem!!! Pasake po 3 savaičių tik padarys!!! Ar tai mormalu?????? Net metu nepraėjo o jau tiek problemų???? (jokiu chemiju ir pan. i siurblį nepilta!)
Atsakyti
Nusipirkus virtuvinės svarstykles, jos blogai svėre, grįžus į parduotuve, pardavėja pareiškė, kad gražinimų nevykdo, nors puslapyje jų politikoje rašo, kad gražinimai vykdomi, (matyt pardavėja nenorėjo dokumentų pildyti) ir žinoma ši situacija būtų suprantama, tačiau pardavėja bendravo piktai ir atmestinai, lyg pats būčiau kaltas, taip pat paminėsiu, prekė buvo pirkta vakar, ir kita diena buvo nunešta. Manau pardavėja Jolanta, dirbanti Ogmios miestelyje galėtu išmokti bendrauti su žmonėmis, ne tik bandant įpiršti prekę.
Atsakyti
Pirmą kartą gyvenime teko nusipirkti tokį nekokybišką daiktą. Pirkau Zyle dulkių siurblį, kuris sugenda po vieno karto naudojimo ir jį vėl reikia vežti į garantinį. Grąžina ir vėl po vieno karto naudojimo sugęsta. Įmonė nepriisima jokių atsakomybių ir taikiai nemoka spręsti problemų. Buvo parašytas prašymas grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, kurios neįimanoma naudoti (skleidžia svilėsio kvapą, neplauna, nesiurbia ir t.t.). Prekė visą laiką būną servise.
Nerekomenduoju niekam Krinonos parduotuvių ir ten parduodamų prekių, nes įmonė neprisiima jokių atsakomybių už nekokybiškas prekes.
Atsakyti
Kavos aparatą taisė keturis kartus, veikdavo tik dviem kavos puodeliams. Jei kas nori žaistis, siuntinėti į servisą ir būti išjuoktiems, kad nemokate naudoti- sėkmės perkant. Po ketvirto sutaisomo tiesiog pasidavėme ir nusipirkome naują. Nieko nesutaiso, prekės nekeičia, pinigų negražina. Komedija, o ne kompanija.

2018.12.15 pirkome kavos aparatą „Master“ MC1604W. Viskas veikė puikiai iki Rugsėjo mėnesio 9 mėnesius.
2018.09.23 aparatas nustojo plakti pieno putą. Kavos aparatas tiesiog perpildavo šaltą pieną Latė ir Cappuccino. Buvo atiduotas taisymui. Buvo suremontuota vandens sistema ir suremontuotas kavos presas. Viskas veikė puikiai porai kavos puodelių.
2019.12.18 buvo atiduotas remontui ir grąžintas neužilgo sutaisytas. Istorija tapati. Suplakė porą kavos puodelių „Latte“ ir vėl nustojo plakti pieno putą, pienas tiesiog perpilamas. Nebuvo jokių pertraukų tarp kavos gaminimo, aparatas tiesiog nustojo plakti ketvirtą Latė puodelį.
2020.01.27 Aparatas buvo išsiųstas taisyti dar kartą ir grąžintas veikiantis. Pabandžius pagaminti Latte ir Cappuccino veikė tinkamai. Po dviejų savaičių vėl nustojo plakti pieną, šį kartą net netraukdavo jo per vamzdelį. Buvo bandytas viskas kas buvo rekomenduota meistrų (išvalymas, nukalkinimas, gamyklinių parametrų nustatymas ir kita). Niekas nepadėjo.
Visiškai praradus viltį turėti kavos aparatą darantį Latė ir Kapučino kavą nustojome kreiptis ir įsigijome naują kavos aparatą, kadangi tai gavosi kaip žaidimas kainuojantis nemažai (kuras) ir kiekvieną kartą susisiekus buvome išjuokti „meistrų“.
2021.10.20 viską apgalvojus nusprendėme kreiptis į Krinona dar kartą. Per tris metus kavos aparatas atliko savo funkcijas tik 9 mėnesius. Vis dar nesuprantame už ką mokėjome pinigus. Kavos aparato taisymas buvo tiesiog laiko tęsimas iki garantijos pabaigos. Šiuo metu kavos aparate veikia tik Coffee funkcija. Žiūrėsime kuom visa tai baigsis. :)
Atsakyti
Lilija 2021-10-18 20:46:11
Jeigu norite rytais pagerti skanios kavos įsigykite firmoje "Krinona" kavos apartą. Labai kokybiškas, per du metus sugedo tik 7 kartus. Genda lyg užprogramuotas po 3-4 mėnesiu, paskutini karta sugedo po dvejų savaičių nuo paskutinio remonto. Nuvežus į servizą pasakė kad tai normalu ir kol yra garantija teks lankytis pas mus. Apie pinigu gražinimą arba keitimą nauju aparatu, nebuvo net kalbos. Sako kad tam kavos aparatui netinka musu vanduo ir parduotuvėse parduodama kava. Užėjus į šalia esančia Kaune parduotuvę "Krinona" šis kavos aparatas Master Coffe buvo išgirtas kaip aukštos kokybės aparatas, bet sužinojus visa tiesa iš mano lupu apie jį, sales darbuotojai pabėgo...
Na taip taisitas ne pirma o septintą kartą. Prieš dvi savaites jis buvo pas jus ir jusu meistrai pasakė kad jis yra nukalkintas, išvalytas ir paruoštas ilgam naudojimui.Jaigu jusu meistrai neatlieka tinkamai savo darbu o tik pasako bet ka, darikit išvadas... Antra jis nerodo kad reikia ji nukalkinti, nors mes tai darom kas savaitė. Nera jokios instrukcijos kaip ji prižiūrėti, ne vienoje paieškos naršyklėje nėra jokio aprašo.Gal atsiuskit nuorodą kaip tinkamai ji prižiūrėti? Atsiuskit man filmuotą medžiagą nuo pradžios iki pabaigos remonto.Nuotraukas jusu bevertės nes tokiu nuotrauku internete yra begalė.
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-10-21 16:58:42 IP 2fcokj6e
Atsakyti
Lilija 2021-10-18 20:46:11
Jeigu norite rytais pagerti skanios kavos įsigykite firmoje "Krinona" kavos apartą. Labai kokybiškas, per du metus sugedo tik 7 kartus. Genda lyg užprogramuotas po 3-4 mėnesiu, paskutini karta sugedo po dvejų savaičių nuo paskutinio remonto. Nuvežus į servizą pasakė kad tai normalu ir kol yra garantija teks lankytis pas mus. Apie pinigu gražinimą arba keitimą nauju aparatu, nebuvo net kalbos. Sako kad tam kavos aparatui netinka musu vanduo ir parduotuvėse parduodama kava. Užėjus į šalia esančia Kaune parduotuvę "Krinona" šis kavos aparatas Master Coffe buvo išgirtas kaip aukštos kokybės aparatas, bet sužinojus visa tiesa iš mano lupu apie jį, sales darbuotojai pabėgo...
Laba diena,

Na, tiesa sakant, vizitas servise atpasakotas kiek šališkai ir ne visiškai objektyviai. Taip aparatas servise tikrai jau ne pirmą kartą, bet jei, įrenginį nukalkinus, jis veikia tinkamai, tai peršasi išvada, kad įrenginiui tiesiog pritrūko savalaikės priežiūros... Įrenginiai, turintys galimybę gaminti kavą su pienu, reikalauja kruopštesnės ir dažnesnės priežiūros. Pinigų grąžinimo ar keitimo galimybė nebuvo ignoruojama (tai pažymėta šaknelėje, kurią Jums davė servise), tiesiog, tokie sprendimai priimami, po meistro apžiūros. Apie parduotuvių kavą diskusijos apskritai nebuvo. Meistras jau patikrino Jūsų įrenginį. Kava nebėgo į puodelį, nes vandens išleidimo vožtuvas buvo fiziškai užsikimšęs svetimkūniais - vandens priemaišomis / nuosėdomis (foto atiduosime kartu su įrenginiu). Įrenginys gamyklinių defektų neturi, išplovus vandens sistemą, veikia tinkamai ir jau paruoštas grąžinimui.

UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Jeigu norite rytais pagerti skanios kavos įsigykite firmoje "Krinona" kavos apartą. Labai kokybiškas, per du metus sugedo tik 7 kartus. Genda lyg užprogramuotas po 3-4 mėnesiu, paskutini karta sugedo po dvejų savaičių nuo paskutinio remonto. Nuvežus į servizą pasakė kad tai normalu ir kol yra garantija teks lankytis pas mus. Apie pinigu gražinimą arba keitimą nauju aparatu, nebuvo net kalbos. Sako kad tam kavos aparatui netinka musu vanduo ir parduotuvėse parduodama kava. Užėjus į šalia esančia Kaune parduotuvę "Krinona" šis kavos aparatas Master Coffe buvo išgirtas kaip aukštos kokybės aparatas, bet sužinojus visa tiesa iš mano lupu apie jį, sales darbuotojai pabėgo...
Atsakyti
Nijolė 2021-10-11 16:34:42
Marijampolėje 2021-10-10 labai sutrukdėm pardavėją, nes norėjom info apie prekę ir susimokėti. Taip užsiėmusi, kad teko prašyti, kad norime atsiskaityti už prekę, nors stovėjome per 0, 5 m.
Apgailestaujame, kad apsipirkimas paliko ne pačius geriausius įspūdžius. Dėkojame už pagrįstą ir argumentuotą kritiką, Jūsų dėka galime tobulėti. Mūsų įmonėje keliami aukšti aptarnavimo standartai.

Viliamės, jog sekantis apsilankymas KRINONA parduotuvėje Jus nustebins maloniais pokyčiais.

Iki susitikimo, Krinona komanda
Atsakyti
Marijampolėje 2021-10-10 labai sutrukdėm pardavėją, nes norėjom info apie prekę ir susimokėti. Taip užsiėmusi, kad teko prašyti, kad norime atsiskaityti už prekę, nors stovėjome per 0, 5 m.
Atsakyti
Tragiškai blogas servisas, tikiuosi tokių nedaug... Kavos aparatą taisė du kartus, po kiekvieno karto nubraižytas, nudaužytas ir už nieką neatsako. Net nesuprantu, kaip taip įmanoma nudaužyti...Antro remonto metu pasakė, kad čia ne gedimas, tiesiog kažkokiu būdu nusimovė garų žarnelė...tarsi aš ką numoviau...
Atsakyti
Pirkau Osom firmos dziovintuva. Po keliu menesiu nuo karscio issilyde antgaliukas.. garantinis servisas grazino atgal del naudotojo kaltes, nes neissivaliau dulkiu.. Nuo kada nusipirkus daikta turiu isardyti ir ji valyti..
Atsakyti
Jeigu negaila gadinti savo nervus tai robotas-dulkiu siurblys Zyle kaip tik Jums! Programele visiska tragedija, tai veikia tai neveikia, tai prisijungia, bet nieko neina padaryti, kartais siurblio aplamai neranda. Pats siurblys kartais neisijungia nei per pulteli nei per programele, kartais dingsta visi wifi nustatymai ir vel is naujo reikia nustatineti, o kartais siurbiant tiesiog sustoja, lazeris sukasi, bet siurblys pats neveikia. Zodziu kiniskas slamstas.
Atsakyti
Iš savo patirties patariu visiems kurie siunčiat i garantinį remontą nusipaveiksluot kokia prekę išsiunčiate!!! To aš nepadariau sugedus Walt trimeriukui išsiunčiau remontuot saugei supakavus.Gavau sudaužytais peiliukais ir dar prierašu, kad naudojau neorginalų pakrovėja.Trimeriuka su pakrovėju isigijau Caskados parduotuvėj, pakrovėjas nekeistas.Parašius skunda, gavau atsakymą, kad nereikščiau pretenzijų, nes jie nieko nesulaužė ir pakrovėjas mano neorginalus.Taigi būtinai nusipaveiksluokit daigtus prieš siūsdami i šitą garantinį.
Atsakyti
Praejo belenkiek laiko, kai parasiau apie Cascados parduotuviu Kaune nusiskundimus...cia rimtai niekam neidomu???Px visiskai ant pastoviu pirkeju...Ir aplamai lygis tai neturiu zodziu....
Atsakyti
Pirkau 2 elektrinius paspirtukus ir kitą dieną pasikeitus šeimyninėms aplinkybėms, nusprendžiau juos grąžinti. Deja, bet ką Krinona teigia savo interneto puslapyje, kad galima nepaaiškinus priežasties prekes grąžinti per 14 d. yra melas.Nepateikta jokios informacijos kokia prekė yra grąžinama, o kokia ne. Kai pirkau, pardavėjoms irgi užsiminiau, kad galimai norėsiu prekę grąžinti. Jos palinksėjo galvą, kad taip galima bus padaryti. Kitą dieną atėjus į parduotuvę, išgirstu atsakymą, jog veikiančios elektros prekės yra negrąžinamos. Galima grąžinti tik el. parduotuvėje pirktas prekes. Susisiekus su parduotuve, mergina telefonu paminėjo, kad prekės grąžinamos. Laišku kreipiausi, gavau atsakymą, kad reikia kreiptis į parduotuvę. Parduotuvė prekių nepriima ir perduoda mano kontaktus vadybai. Kitą dieną paskambino man vadybininkė ir teigė, jog prekės negrąžinamos ir kas čia bus, jei visa Lietuva pirks ir grąžins prekes. Kaip matau pirkėjai yra klaidinami kiekviename žingsnyje ir taip lengvai nusipirkę prekę, grąžinti jos nėra jokių šansų.
Atsakyti
Pirkau toneri Akrpolio Cascadoi Kaune, kuri naudoju anglijoi, kuri tikrai zinau, jis ant tiek atskiestas, kad absoliuciai nei kiek spalva nepakito, nunesiau pardavejai, skambino turbut valdziai, tai sake viskas ok kreipkites i vartotoju teises, net neatsiprase, net nepaziurejo gal ir kiti stovi ne kokybiski! Ateis viena nusipirks uz 8€ kita ir taip toliau...Kita diena buvau Megoi pardavejai parodziau foto, kokios noriu kaukes su pink spalva.Pardave violetine du pigmentu...As dabar esu zalia???? kiek isleista ant gilaus sampuno, kiek isleista ant kirpyklos, ir kas man padengs nuostoli, ir plauku kokybe, siandien nuejau i ta pacia Megos Cascada, stovi pardavejos ir peciais kraipo...Nu jei nenusimano jos apie produktus, tai gal lai ne dirba tokio darbo!!! Nes realiai siandien as dar vis su baisia galva, o geriausiai tai pasake ant jusu sviesiu plauku labai graziai bus ta kauke, as patikejau....
Atsakyti
Šiandien 2021.06.25 klaipėdos mole parduotuvėje pasitaikė labai neadekvati pardavėja vyresnio amžiaus.Norėjome kad parodytu kaip veikia drėkintuvas tai atsakymą gavau, kad parodys jeigu tikrai pirksiu.Buvau šokiruotas.Daugiau net kojos ten nekelsiu nes jeigu kažka norėsi pasižiūrėti tai reiškia pirkti reikės.Geriau tada ieškoti normaliose technikos parduotuvėse kur viską parodys ir paaiškins nei šioje Šaraškinų kontoroje!!!
Atsakyti
Dominyka 2021-05-22 12:51:55
Užsisakiau prekę internetu nes atsiimti galimybės Alytuje nebuvo. Likau labai nusivylusi nes išsiemusi atsiųstą prekę iš paštomato ją radau visiškai sutrankytą ir praluptą. Suprantu kad siuntos per omniva keliauja tikrai ne pačiu ‘’saugiausiu’’ keliu, bet pardavėjas turėtų užtikrinti kad siuntos turinys atvyktų nepažeistas, užsisakiau vieną didelę prekę, jeigų būtų buve smulkesnių prekių manau būčiau pusė iš jų neradusi. Vertėtų prekes supakuoti SAUGIAU. Daugiau internetu pas jus net nenoriu užsisakyti.
Laba diena,
Apgailestaujame, kad teko nusivilti siuntos būkle. Perduosime Jūsų nusiskundimą atsakingam darbuotojui.
Pagarbiai Krinona

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Taikos g. 14-36B, LT-93121 Neringa.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; indai, valgymo įrankiai; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Novastar LT
Adresas: Kareivių g. 12, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas 07-01 01:30
Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e. komercijos dėsniai – vartotojai internetu apsiperka vis drąsiau ir dažniau, tikisi...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Pfizer 52,43 +2,93%
Procter & Gamble 143,79 +1,12%
Oracle 69,87 +0,95%
Harley-Davidson 31,66 +0,70%
Exxon Mobil 85,64 -2,81%
FedEx 226,71 -3,04%
Ford 11,13 -3,39%
Goodyear 10,71 -5,64%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 4,65 +15,10%
Varis 9377,15 -7,72%
Jautiena 6,08 -0,82%
Sidabras 21,91 -10,75%
Auksas 1848,50 -4,56%
Nafta 109,78 -1,77%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Cukrus 0,80 -1,23%