VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Krinona, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Krinona

Atsiliepimai apie Krinona, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Krinona, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nerijus 2019-06-25 14:13:30
Labai nepatikima imone. Defektuotas prekes nekeicia ir vilkina kiek imanoma ilgiau. Pazada susisiekti, bet nesisisiekia net praejus dviem savaitemis. Stipriai rekomenduoju neturet su sia istaiga jokiu reikalu!
Laba diena, Dėl didelio klientų užklausų kiekio, galimai, informacija apie jūsų skambutį pasimetė. Atsiprašome dėl šios situacijos ir norėtume priminti, kad visada galite rašyti elektroniniu paštu, adresu servisas@krinona.lt. Pagarbiai, "Krinona" serviso administracija.
Atsakyti
Pirkome Master Coffee kavos aparata, kuriam buvo suteikta 2m garantija. Deja, naudojant aparata pagal visas naudojimo rekomendacijas, nepraejus ne metams, gaminant kava skilo pacio aparato kavos kauselis, karstu vandeniu apiplikindamas rankas. Kauseli teko pirkti patiems kita... Galiausiai dar po menesio aparatas eme gesti, leisti vandeni. Akivaizdu, kad preke NEKOKYBISKA ir itin prasta.
Atsakyti
Siaubas 2019-06-28 13:16:58
Atnesus taisyti sena kavos aparata pareiske kad apie remonta iki 120 eur net nepranes ir neklaus ar nori taisyti. Paklausus ar galetu paskambinti atlikus diagnostika (uz kuria paima 25 eur) sake kad tikrai neskambins ir as turiu buti pasiruoses investuoti 120 eur. Staciokiskas bendravimas ir jokio lankstumo kliento atzvilgiu.
Laba diena,
Dėl kavos aparatų remonto sumos, iš anksto informuojama viršijus 120 eurų, siekiant operatyviai vykdyti tiek remonto darbus, tiek prietaisų grąžinimą klientams. Taip pat, klientui nusprendus investuoti iki nurodytos sumos, dažniausiai pasitaikantys gedimai būna pašalinami, papildomai jo netrukdant. Nusprendus neinvestuoti iki nurodytos sumos, klientas turi galimybę palikti prietaisą utilizacijai ir įsigyti naują kavos aparatą su nuolaida. "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Gytis 2019-06-29 12:46:12
Deja labai nusivyliau Krininos parduotuve esančia Aleksote, Veiverių g. Maxima parduotuvėje, šios parduotuvės darbuotojomis. Maždaug prieš tris savaites šioje parduotuvėje buvau pirkęs tarpinę - filtrą kavinukui (kaina 1.90 eu), apsižiūrėjus, kad tarpinė netinka, per didelė, kreipiausi į parduotuvės darbuotojas (jų dirbo keletas), kad pakestų kavinuko detalę į mažesnę. Nors pateikiau prekę, neišpakuotą (gamyklinis įpaqkavimas) su atžyma, kad šios prekės platintojas yra UAB Krinona, parduotuvės darbuotojos atsisakė keisti prekę be pirkimo- pardavimo čekio, aiskindamos, jo joms tai daryti draudžia vadybininkai. Tikrai nustebau, kad tokios nedidelės vertės prekę, atsisakoma pakeisti vien tik tuo pagrindu kad neišsaugotas pardavimo čekis. Manau, kad kiekviena save gerbianti ir vardą turinti firma tokį nedidelį nesusipratimą (net konfliktu negalima pavadinti) siekdama parodyti teigiamą požiūrį į pirkėją, siekdama jį išsaugoti ar pritraukti naujus, tikrai nenusismulkintų ir priimtų abiem pusėms palankų sprendimą.
Laba diena, gerb. Gyti,

Prekės grąžinimui ar keitimui į kitą prekę, reikalingas pirkimo dokumentas - čekis. Jeigu pirkėjas neturi čekio, bet turi banko išrašą ar perkant prekę panaudojo nuolaidų kortelę, galime identifikuoti klientą ir atlikti grąžinimą ar prekės keitimą. Šiuo atveju nepateikėte duomenų dėl prekės įsigyjimo, todėl pinigų grąžinimas ar prekės keitimas nebuvo atliktas.
Atsakyti
Deja labai nusivyliau Krininos parduotuve esančia Aleksote, Veiverių g. Maxima parduotuvėje, šios parduotuvės darbuotojomis. Maždaug prieš tris savaites šioje parduotuvėje buvau pirkęs tarpinę - filtrą kavinukui (kaina 1.90 eu), apsižiūrėjus, kad tarpinė netinka, per didelė, kreipiausi į parduotuvės darbuotojas (jų dirbo keletas), kad pakestų kavinuko detalę į mažesnę. Nors pateikiau prekę, neišpakuotą (gamyklinis įpaqkavimas) su atžyma, kad šios prekės platintojas yra UAB Krinona, parduotuvės darbuotojos atsisakė keisti prekę be pirkimo- pardavimo čekio, aiskindamos, jo joms tai daryti draudžia vadybininkai. Tikrai nustebau, kad tokios nedidelės vertės prekę, atsisakoma pakeisti vien tik tuo pagrindu kad neišsaugotas pardavimo čekis. Manau, kad kiekviena save gerbianti ir vardą turinti firma tokį nedidelį nesusipratimą (net konfliktu negalima pavadinti) siekdama parodyti teigiamą požiūrį į pirkėją, siekdama jį išsaugoti ar pritraukti naujus, tikrai nenusismulkintų ir priimtų abiem pusėms palankų sprendimą.
Atsakyti
Atnesus taisyti sena kavos aparata pareiske kad apie remonta iki 120 eur net nepranes ir neklaus ar nori taisyti. Paklausus ar galetu paskambinti atlikus diagnostika (uz kuria paima 25 eur) sake kad tikrai neskambins ir as turiu buti pasiruoses investuoti 120 eur. Staciokiskas bendravimas ir jokio lankstumo kliento atzvilgiu.
Atsakyti
Labai nepatikima imone. Defektuotas prekes nekeicia ir vilkina kiek imanoma ilgiau. Pazada susisiekti, bet nesisisiekia net praejus dviem savaitemis. Stipriai rekomenduoju neturet su sia istaiga jokiu reikalu!
Atsakyti
Sveiki. Jūsų prietaisas, kaip ir buvote prašę, patikrintas ir grąžintas skubesne tvarka. Jūsų atveju prietaisui nebuvo nustatyta jokių gedimų, tinkamai palaiko užduotas temperatūras. Pagarbiai, UAB "Krinona" servisas
Atsakyti
patariu sioje parduotuveje nepirkti. isigijau virykle, kuri silpnai kaista, bet vanduo neverda. po ju paciu remonto serviso vel padetis nesikeite, plius grazino aplamdytu korpusu. zodziu a******u imone.
Atsakyti
UAB "Krinona" 2019-06-04 12:07:33
Laba diena. Jūsų prietaisas servise buvo patikrintas (tiek prietaiso instrukcija, tiek elektrinė dalis, tiek pateikiama informacija ant pakuotės), buvo užklausta gamintojo. Kaip vėliau teko išsiaiškinti, jūsų minimas plaukų tiesintuvas buvo be jūsų minimos automatinio išsijungimo funkcijos. Vėlesni modeliai jau turėjo šią funkciją su aiškiai nurodytu žymėjimu ant pakuotės. Pagarbiai, UAB "Krinona" serviso administracija
Kiek žinau, jau ne vienam žmogui buvo pasitaikiusi tokia situacija, kad Jūsų servisas atsisako taisyti prekę ar problemą spręsti kokiais nors kitais būdais. Matyt metas paviešinti Jūsų teikiamas paslaugas, kad žmonės žinotu, su kuo gali turėti reikalų.
Atsakyti
Raimund 2019-02-18 18:34:39
Nupirkau is ju kokteiline. Vietoj pardaveja pabande sukasi. Namo atvaziavus kita diena pandziau izbandyt padaryt kokteili. Tai tas kokteilinis aparatas taip pradejo veikt kaip reoktyvinis lektuvas, visas butas pradejo smyrdet kaip plasmase dega. Nuveziau i garantyni. Po pora savaiciu atkieliavo koteilinis aparatas. Ir parasyta gedimus neresta, aparatas turi taip dyrbti.... Nesamone kad aparat turi skleisti garsus visokius ir is jo eiti dumus. Atgal prekie nenori pasimti. Nusiviilau sitoj firmos. Nei nervus negadynsiu. O iskart reikia i teismus tokius firmus padavyneti
Laba diena. Priklausomai nuo esamų patalpų ir aplinkos, garsas būna skirtingas. Dauguma mūsų kokteilinių turi ypač galingus variklius, dėl ko garsas gali būti didesnis, lyginant su paprastesniais, pigesniais analogais. Nauji prietaisai kartai pasižymi specifiniu kvapu, tačiau ilgainiui naudojantis, jis tikrai pranyksta. Pagarbiai, UAB "Krinona" servisas
Atsakyti
Renata 2019-03-01 17:52:24
Pirkome kavos aparata Master coffee, nepraejus nei porai men, uzstrigo kapucinatoriaus sistema, bandant pasidaryti latte kava, arba tiesiog isvalyti pieno sistema, aparatas skleide keistus garsus, noriu pabreztu, kad naudojome tikrai tinkamai ir atsakingsi kasdien pagal taisykles isvalydavome sistema, net ir nukalkinima dareme jau po men naudojimo, pries tsi turetas dziugino be problemu 7metus, o siuo norejome atsinaujinti ir...daiktas, kurism buvo suteikta 3 metu garantija, po nepilnsi 2men naudojimo atsiduria servise, tokiai atvejais butu teisingiausi Krinonai iskart pasiulyt pinigu grazinimo garantija, nes tik tiek veikes daiktas tikrai neteiks pasitikejimo ir bet kuriuo atveju jau yra brokuotas manau, juo labiau kaina 550€ jau su daugiau nei 100€ taikyta nuolaida mansu yra daugiau nei vidutine.P.S.net ir batu padams yra taikoma grazinimo garantija kad ir po poros men devejimo, o siuo atveju...Zinoma, kad teks kreiptis i vartotoju teises
Laba diena. Klientas turi teisę atsisakyti elektrinio prietaiso remonto per nurodytą garantinį laikotarpį. Papildomai kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą nėra būtina, nebent dėl informacijos suteikimo. Pagarbiai, UAB "Krinona" servisas
Atsakyti
Tadeuš 2019-03-05 17:25:46
Pirkome iš UAB Krinona plaukų tiesintuvą, tuo metu ieškojome plaukų tiesintuvo su automatiškai išsijungiačia funkcija. Pardavė mums plaukų tiesintuvą, lyg ir su automatinio išsijungimo funkcija. Vėliau paaiškėjo, kad tos funkcijos jame nėra, o UAB Krinona servisas tegia, kad gamintojas gamino iki tam tikro laikotarpio be šios funkcijos vėliau atsirado automatinio išsijungimo funkcija. Ale mes nusipirkome dar be tos funkcijos. Tiesintuvas kainavo 110 eur. Situacijos spresti UAB Krinona vadovai nenori, kadangi tai yra pilnai veikiantis prietaisas. Vienu žodžiu apgaviku įmonė, parduotuvės darbuotojai gal ir specialiai apgauna. Servisas nieko nesprendžia. Vadovai nieko nenori žinoti. Svarbiausia "įkišti" prekę, o paskui neįdomu. Nepatariu susidėti su šia įmone.
Laba diena. Jūsų prietaisas servise buvo patikrintas (tiek prietaiso instrukcija, tiek elektrinė dalis, tiek pateikiama informacija ant pakuotės), buvo užklausta gamintojo. Kaip vėliau teko išsiaiškinti, jūsų minimas plaukų tiesintuvas buvo be jūsų minimos automatinio išsijungimo funkcijos. Vėlesni modeliai jau turėjo šią funkciją su aiškiai nurodytu žymėjimu ant pakuotės. Pagarbiai, UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Alina 2019-03-31 12:03:02
2012m pirkau dulkių siurblį Arnica Hydra Plius. Siurblys yra gana galingas, su varikliu niekad neturejome jokių bėdų. Bet užtat su detalem -tai taip!
Per tą laikotarpį 3x turėjome pirkti kibirus, nes juose atsiranda mikroįtrūkimai ir negali naudoti vandens. (dėja tai padaryri nėra labai lengva nes pasirodo yra 2 modeliai ir servisas dažnai neturi reikiamo)
Šio metu jis pas mane ir vel apklijuotas
O su pakeičiamais popieriniais maišais teisiog bėda.negaliu nusipirkti jau 2 mėn.Servisaso darbuotojai teigia gad siuntos laukia maždaug už mėn.
Tikrai niekam nepatarčiau pirkti šitos prekės
Laba diena. Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų, tačiau tikrai būna situacijų kai reikiamos dalies tuo metu servisas neturi. Kaip jau ir minėjote kibirai yra dviejų modifikacijų priklausomai nuo konkretaus siurblio modelio. Norime informuoti, kad jūsų minimas siurblio indas yra gautas ir jį galima įsigyti jums patogiu metu. UAB "Krinona" serviso administracija
Atsakyti
Tadas 2019-05-28 15:16:14
Būkite atsargus pirkdami paskutines prekes iš ekspozicijos. Pirkome žmonai profesionalia plaukų kirpimo mašinėlę, pirma karta naudojant - nulūžo galvūtės fiksatorius, garantinis atsisakė taisyti, nes išvadose rašė, kad mašinėlė galimai buvo nukritusi...
Laba diena. Labai apmaudu dėl Jūsų susidariusios situacijos. Yra gana sudėtinga nustatyti bei nurodyti tokio gedimo priežastis, kai prietaisas ar jo dalis turi kokį mechaninį pažeidimą. Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu servisas@krinona.lt, iš naujo įvertinsime Jūsų situaciją. Pagarbiai, UAB "Krinona" serviso administracija.
Atsakyti
ODMODA 2019-04-11 15:28:02
Bėkit kuo toliau nuo tos Krinonos!!! Pirkome elektrinį virdulį zyle firmos sugedo, teisė pora savaičių nesutaisė kol galiausiai pakeitė kuris vėl sugedo. Pirkau garų lygintuvą kuris sugedo po trijų mėnesių, teisė taisė nepataisė, pakeitė i nauja. Naujas sugedo po pusmečio, padaviau remontouti, palaikę pusę mėnesio pasakė stipriai susidėvėjęs. Nors prieš pusė metų buvo keistas i nauja. Ir jų atsakymas galutinis kreiptis į vartotojų teises.
Laba diena. Apgailestaujame dėl Jūsų nurodytos situacijos. Nesant galimybei suremontuoti arba jei klientas atsisako remonto - prietaisas būna pakeičiamas nauju. Dėl garų lygintuvo, norėtume priminti, kad jie skirti naudoti namų sąlygomis bei būtina eksploatacijos metu naudoti distiliuotą vandenį. Visos išimtys, kuriomis vadovaujamasi atliekant garantinį aptarnavimą, nurodomos garantinio serviso kortelėje. Pagarbiai, UAB "Krinona" serviso administracija.
Atsakyti
Vaida 2019-02-01 12:15:13
Perspėjimas visiems pirkėjams!!! Grąžinti prekę Krinonai -misija neįmanoma. Parduotuvėje pirkome arbatinuką. Pardavėja parduotuvėje tik patikrino, ar dega lemputė. Parsinešus ir įjungus arbatinuką paaiškėjo, kad jis veikia labai garsiai, kaip reaktyvinis lėktuvas. Parduotuvėje arbatinukas buvo paimtas ir nusiųstas į servisą. Servisas nustatė, kad gedimų nėra ir vėl liepė atsiimti arbatinuką. Liekas vienas kelias- vartotojų teisės. Tai bereikalingi nervai ir sugaištas laikas. Jei galite, žmonės,
pirkite buitinę techniką kur nors kitur.
Laba diena. Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Parduotuvėse, esant galimybėms visada patikrinamas elektrinis prietaisas, ar jis įsijungia/išsijungia ir pan. Garsas esant skirtingoms sąlygoms gali būti skirtingas. Kaip nustatė ir Vartotojų teisių tarnyba, Jūsų įsigytas virdulys yra kokybiškas, atitinkanti visus šiuolaikinius kokybės standartus. Tikimės, kad jis jums tarnaus ilgai ir sėkmingai. UAB "Krinona" serviso administracija.
Atsakyti
Ernestas 2019-05-15 12:07:07
Apeikite šią parduotuvę. Nusipirkom kavos aparatą MASTER COFFEE MC 717S vasario 22 dieną. Iš karto neveikė ekranas - gražinom 25 dieną. Šiandien gegužės 15 diena, o nei kavos aparato, nei pinigų neatgaunam. Tai jei norit turėti daiktą ir jį naudoti - nepirkit šioje parduotuvėje siūlomų kinietiškų gaminių. Rinkitės žinomų gamintojų. Esant problemoms turėsit kaip jas išspręsti.
Laba diena. Dėkojame už Jūsų komentarą. Norime patikslinti, kad po Jūsų tiesioginio kreipimosi į mūsų servisą, nustatyta, kad visą šį laiką Jūsų kavos aparatas buvo pas pardavėją, ne servise. Bet kokiu atveju, bendradarbiaujant visoms pusėms buvo pasiektas Jus tenkinantis sprendimas. UAB "Krinona" serviso administracija.
Atsakyti
Būkite atsargus pirkdami paskutines prekes iš ekspozicijos. Pirkome žmonai profesionalia plaukų kirpimo mašinėlę, pirma karta naudojant - nulūžo galvūtės fiksatorius, garantinis atsisakė taisyti, nes išvadose rašė, kad mašinėlė galimai buvo nukritusi...
Atsakyti
Apeikite šią parduotuvę. Nusipirkom kavos aparatą MASTER COFFEE MC 717S vasario 22 dieną. Iš karto neveikė ekranas - gražinom 25 dieną. Šiandien gegužės 15 diena, o nei kavos aparato, nei pinigų neatgaunam. Tai jei norit turėti daiktą ir jį naudoti - nepirkit šioje parduotuvėje siūlomų kinietiškų gaminių. Rinkitės žinomų gamintojų. Esant problemoms turėsit kaip jas išspręsti.
Atsakyti
Bėkit kuo toliau nuo tos Krinonos!!! Pirkome elektrinį virdulį zyle firmos sugedo, teisė pora savaičių nesutaisė kol galiausiai pakeitė kuris vėl sugedo. Pirkau garų lygintuvą kuris sugedo po trijų mėnesių, teisė taisė nepataisė, pakeitė i nauja. Naujas sugedo po pusmečio, padaviau remontouti, palaikę pusę mėnesio pasakė stipriai susidėvėjęs. Nors prieš pusė metų buvo keistas i nauja. Ir jų atsakymas galutinis kreiptis į vartotojų teises.
Atsakyti
2012m pirkau dulkių siurblį Arnica Hydra Plius. Siurblys yra gana galingas, su varikliu niekad neturejome jokių bėdų. Bet užtat su detalem -tai taip!
Per tą laikotarpį 3x turėjome pirkti kibirus, nes juose atsiranda mikroįtrūkimai ir negali naudoti vandens. (dėja tai padaryri nėra labai lengva nes pasirodo yra 2 modeliai ir servisas dažnai neturi reikiamo)
Šio metu jis pas mane ir vel apklijuotas
O su pakeičiamais popieriniais maišais teisiog bėda.negaliu nusipirkti jau 2 mėn.Servisaso darbuotojai teigia gad siuntos laukia maždaug už mėn.
Tikrai niekam nepatarčiau pirkti šitos prekės
Atsakyti
Pirkome iš UAB Krinona plaukų tiesintuvą, tuo metu ieškojome plaukų tiesintuvo su automatiškai išsijungiačia funkcija. Pardavė mums plaukų tiesintuvą, lyg ir su automatinio išsijungimo funkcija. Vėliau paaiškėjo, kad tos funkcijos jame nėra, o UAB Krinona servisas tegia, kad gamintojas gamino iki tam tikro laikotarpio be šios funkcijos vėliau atsirado automatinio išsijungimo funkcija. Ale mes nusipirkome dar be tos funkcijos. Tiesintuvas kainavo 110 eur. Situacijos spresti UAB Krinona vadovai nenori, kadangi tai yra pilnai veikiantis prietaisas. Vienu žodžiu apgaviku įmonė, parduotuvės darbuotojai gal ir specialiai apgauna. Servisas nieko nesprendžia. Vadovai nieko nenori žinoti. Svarbiausia "įkišti" prekę, o paskui neįdomu. Nepatariu susidėti su šia įmone.
Atsakyti
Pirkome kavos aparata Master coffee, nepraejus nei porai men, uzstrigo kapucinatoriaus sistema, bandant pasidaryti latte kava, arba tiesiog isvalyti pieno sistema, aparatas skleide keistus garsus, noriu pabreztu, kad naudojome tikrai tinkamai ir atsakingsi kasdien pagal taisykles isvalydavome sistema, net ir nukalkinima dareme jau po men naudojimo, pries tsi turetas dziugino be problemu 7metus, o siuo norejome atsinaujinti ir...daiktas, kurism buvo suteikta 3 metu garantija, po nepilnsi 2men naudojimo atsiduria servise, tokiai atvejais butu teisingiausi Krinonai iskart pasiulyt pinigu grazinimo garantija, nes tik tiek veikes daiktas tikrai neteiks pasitikejimo ir bet kuriuo atveju jau yra brokuotas manau, juo labiau kaina 550€ jau su daugiau nei 100€ taikyta nuolaida mansu yra daugiau nei vidutine.P.S.net ir batu padams yra taikoma grazinimo garantija kad ir po poros men devejimo, o siuo atveju...Zinoma, kad teks kreiptis i vartotoju teises
Atsakyti
Norėčiau pagirti parduotuvę Krinona, už puikia galimybę turėti pasirinkimą įvairių virtuvinės technikos įrengimų. Pirkau citrusinių vaisių sulčiaspaudę, nuostabus įrenginys, labai gerai išspaudžia granatų sėklas. Labai šaunios merginos dirba Kaune Hiper Maximoje Savanorių pr. visuomet su šypseną ir gera nuotaiką pasitinka klientus. Puikiai išmano savo darbą, labai aiškiai ir išsamiai paaiškina kaip naudoti vieną ar kita įrengimą. Visuomet sugrįžtam į šią parduotuvę.
Atsakyti
Pirkau 6 stiklines Zyle puodelius, 2 is ju I antrini dugna isipyle vanduo, kurio ispilti neimanoma, jau po pirmo plovimo indaploveje. Bandziau grazinti preke kaip nekokybiska. Atsakimas buvo, kad stiklinem prekem netaikoma garantija. Pasiule nupirkti dar su simboline nuolaida.
Atsakyti
Nupirkau is ju kokteiline. Vietoj pardaveja pabande sukasi. Namo atvaziavus kita diena pandziau izbandyt padaryt kokteili. Tai tas kokteilinis aparatas taip pradejo veikt kaip reoktyvinis lektuvas, visas butas pradejo smyrdet kaip plasmase dega. Nuveziau i garantyni. Po pora savaiciu atkieliavo koteilinis aparatas. Ir parasyta gedimus neresta, aparatas turi taip dyrbti.... Nesamone kad aparat turi skleisti garsus visokius ir is jo eiti dumus. Atgal prekie nenori pasimti. Nusiviilau sitoj firmos. Nei nervus negadynsiu. O iskart reikia i teismus tokius firmus padavyneti
Atsakyti
Perspėjimas visiems pirkėjams!!! Grąžinti prekę Krinonai -misija neįmanoma. Parduotuvėje pirkome arbatinuką. Pardavėja parduotuvėje tik patikrino, ar dega lemputė. Parsinešus ir įjungus arbatinuką paaiškėjo, kad jis veikia labai garsiai, kaip reaktyvinis lėktuvas. Parduotuvėje arbatinukas buvo paimtas ir nusiųstas į servisą. Servisas nustatė, kad gedimų nėra ir vėl liepė atsiimti arbatinuką. Liekas vienas kelias- vartotojų teisės. Tai bereikalingi nervai ir sugaištas laikas. Jei galite, žmonės,
pirkite buitinę techniką kur nors kitur.
Atsakyti
Labai ačiū Krinona darbuotojoms dirbančioms Kaune, Raudondvario pl. Dirba labai šauniai. Labai gerai patarė, kokią sulčiaspaudę išsirinkti. Super, paprasčiausias "presas", ir kiekvieną rytą mėgaujamės šviežiomis apelsinų sultimis:) Ačiū jums ir sėkmės, laaabai patenkinti pirkiniu.
Atsakyti
Pardavėja įsiūlė pincetą antakiams pešioti, kaip profesionalų už 20eur. Išbandyti pinceto neleido parduotuvėje. Grįžusi namo pamėginau jį, tai visai nepeša plaukų. Grįžau į parduotuvę grąžinti, tada pardavėja pareiškė, kad negrąžinama prekė. Tai taip iššeina, tau pasiūlo nesamone, tu ją nusiperki ir negali paskui grąžinti. Čia kaip nusiperki žoliapjovę, ji neveikia, bet vistiek turi turėti neveikiančią, nes grąžinti negalima. Juk pincetas tai ne kremas, jo pakuotė nepažeista. Pasibaisėjau ir jau nebe pirmą kartą.
Atsakyti
Balandžio mėnesį prkau automatinį kavos virimo aparatą Gaggija Raudondvario pl.Kaune. Atsiradus gedimui kreipiausi į sevisą.Serviso meistrui patikrinus aparatą jis buvo pakeistas nauju.
Esu patenkintas serviso darbuotojo ir pardavėjos - konsultantė darbu Raudondvario plente.
Sekmes Krinonai ir saugogite savo darbuotojus kurie išmano savo darbą ir moka maloniai bendrauti su klientais.
Atsakyti
Šendien apsilankiau Marijampolės krinonoj pardavėja laaabai nemandagi ir stačiokė
nepatenkinta kliente
2018-09-12 16:07:40 IP 46.251.52.103
Atsakyti
Sveiki,

Norėčiau parašyti, apie dirbančias pardavėjas - konsultantes Cascadoje, PC BIG, tokio netaktiško bendravimo dar nesu mačius. Pati dirbu aptarnavimo srityje, puikiai žinau klientų aptarnavimo standartą, apie kurį turbūt nieko nežino šioje parduotuvėje dirbančios pardavėjos. UAB KRINONA, gal laikas įsidarbinti personalo vadovę kuri pamokintų pardavėjas elementaraus mandagumo bendraujant???? kažkoks nesusipratimas, o ne personalas.

Sėkmės tobulėjant.
Atsakyti
Labai patenkintas serviso darbu Raudondvario plente, uz protinga kaina patavrke, pakeite deteles, isvale kavos aparata kuri jau seniai norejau nurasyti ir jau pirkti nauja. Apapratas dirba kaip naujas o gal ir geriau. Krinonos darbuotojai sutaupe kelis simtus euru. Aciu.
Atsakyti
Noriu perspėti visus Krinona, UAB pirkėjus ir partnerius. Pirkau jų siurblį Parko outlete. Tik parsivežus pradėjo lūžinėti šiukšlių maišelio fiksatoriai ir dangtelio laikiklis. Pasiurbiau tik vieną kartą ir iškračius šiukšles, atgal įdedant maišelį viskas nulūžinėjo ir nebesilaikė. Nuvežiau atgal į pardę kad pakeistų ar grąžintų pinigus. Deja apie tai net kalbos nebuvo. Sako vežam į garantinį servisą. Ok palikau. Po mėnesio skambina, kad defektai ne garantiniai, ir nieks netaisys. Vienu žodžiu atsiimu aš tą siurblį, galvoju lipnia juosta dangtį priklijuosiu :) bet pasirodo į garantinį servisą ir atgal vežiojo su kurjeriais, po ko ir rankena nulūžo, ir variklio skyriuj girdisi nulūžusiu šiukšlių garsai. Tai belieka tik išmesti tokį daiktą, nes neturiu laiko terliotis su vartotojų teisių skundais. Taigi PERSPĖJIMAS būsimiems pirkėjams: brangiai pardavinėja šlamštą, kurio nei grąžinsi, nei pataisys. Tik galutinai sulaužys, kad pirktum naują : (
Atsakyti
Laba diena. Š. m. balandžio 21d. apsipirkau Cascada parduotuvėje Urmo miestelyje Kaune. Dirbo dvi konsultantės- pardavėjos. Viena konsultante prieš mane esančiai klientei pardavinėjo vieną prekę (tikriausiai nebrangią) ir paklausė kitos konsultantės ar ir ji parduos vieną prekę, ji atsakė jog taip, ko pasekoje negavau nei čekio, o grąža buvo paskaičiuota skaičiuotuvu. Aš suprantu jog konsultančių- pardavėjų pardavimo krepšelis turi būti kuo brangesnis ir kuo daugiau prekių, tačiau tartis girdint klientam manau yra labai netaktiška.
Atsakyti
Labas vakaras,
Nelabai radau, kur būtų galima palikti atsiliepimus apie Jūsų parduotuvės darbuotojus, bet tikiuosiu mano laiškas pasieks reikiamus asmenis.Šiandiena teko apsipirkti Jūsų parduotuvėje Cascada Klaipédos akropolyje.Likau labai nusivylusi (jei taip galima pasakyti), net pasipiktinusi darbuotojuų aptarnavimu ir elgesiu.2018.03.21 d. apie 12-13val apsipirkau Jūsų parduotuvėje.Ten dirbo 2 merginos.Prieš priimant darbuotojus į darbą, Jūs juos apmokote? Kaip elgtis su klientu?Aptarnavimo standartai?Nes tos merginos turbūt sirgo, kai buvo šie kursai/seminaras.Aptarnaujant mane, jos juokiasi, nelabai supratau ar iš manęs, ar pasakojo viena kitai anekdotus.Pamačiusi prekės konstinenciją (skytą, antakių dažų oksidantą), paprašiau apkeisti į emulsinę, nes naudojau emulsinę, tik ne taip supratau, kaip pardavėja įvardino.Pasakiau, kad ji man per skysta, lyg vanduo.Pardavėja atsakė:tai jo, mes pripylėme vandens.Tikrai nesitikėjau tokio atsakymo.Paprašiau apkeisti tada į emulsinę, nes as prekės net nepaliečiau, o kaina kaip ir ta pati.Atsakymas:ne negaliu, įmušta jau į kasą, ir be to jei apkeisiu, čia guls ant mano atsakomybės.Nelabai supratau ką mergina norėjo to pasakyti, bet žinau, kad tikrai sekantį kartą nepatingésiu nuvažiuoti į Klaipėdos banginio Cascada, nei apsipirkti akropolyje.Nes akropolio pardavéjos labai užsiėmusios savo reikalais ir pasišaipymais iš klientų.

Pagarbiai, Raimonda
Atsakyti
Vilniuje, centro pasaze dirbanti (atrodo vardas Viktorija jeigu ne klystu) labai maloni darbuotoja!
Makiazo pamokeles metu suzinojau nemazai triuku, bei gavau gera galimybe apsipirkti su 20% geros kosmetikos ir dar gavau kremuko megineli, kuris man begalo patiko ir 3euru nuolaida (kuria butinai pasinaudosiu)! Darbuotoja ne tik maloniai pati bendravo, bet ir atsake i visus mano rupimus klausimus. Esu begalo patenkinta ir be to, mano nuotaika ta diena buvo pakelta ant viso simto!!Jai 100balu!!!
Atsakyti
Puiki buitinė technika. Esu igamete Krinonos ir Cascados kliente. Naudoju Master kavos aparata, kuriuo esu labai patenkinta, turiu Zyles prietaisa lyginanti karstais garais del ko lyginimas tapo daug lengvesnis... AMT keptuves is vis atradimas, geresnes neteko tureti ir dar daug kitu puikiu prekiu teko isigyti. Visada pasitinka labai malonus kolektyvas, padeda issirinkti, pamoko kaip naudotis. Keista skaityti neigiamus komentarus, nes nei karto neteko nusivilti. Tikrai esu dekinga puikiai savo darba ismanantiems darbuotojams. Sekmes Krinonai.
Atsakyti
Pirkau freza internetu praėjus porai mėn sugedo. Pasiėmė tvarkymui bendravimas malonus pasiėmė jau kita d gavau po poros sav... Gedima pašalino išvalydami dulkes ir priemones...... Na pasijungiu o problema nepašalinta cypimas yra trūkčiojimas taip pat....... Bus protingiau pirkt nauja rankenėle nei vėl siust dulkėm išvalyti...... Va taip dirba jų servisas...... Tiesiog gaila kad nepasirinkau kitos vietos šiam pirkiniu.
Atsakyti
Vilniaus "Akropolio" casacados pardavėjos tiesiog TRAGEDIJA. Toje parduotuvėje priimtos dirbti tikros "kaimo bobos" net nesugeba pagarbiai šnekėti su klientu, drąsko akis vos tik paklausus ar turi prekę, o apie tikrinimą, ar prekę turi sandelyje, net nėra ką šnekėti, stovi įsirėmusios į virtinos kampą ir net nesugeba pajudinti savo subinės. Daugiau gyvenime negrįšiu į šitą tragiško aptarnavimo parduotuvę. Toli su tokiom neisit, sėkmės :)
Atsakyti
Master coffee aparatas su nepilna instrukcija ir naudotas, kadangi naudotas, grazinti pinigu nesutiko, parsivezus namo pamateme, kad pirkome jau naudota (du puodeliai padaryti buvo), dabar meistras jau menesi laiko apziurineja. Aparatas nesaugus naudoti, neissami instrukcija, yra funkciju/klaidu, kurios instrukcijoje net neaprasytos. Buvau kelis metus jusu klientas, taciau po paskutinio apsilankymo tikrai nesilankysiu pas jus ir visus skatinu vengti jusu.
Atsakyti
AISTE 2014-05-13 13:14:27
As labai nusivyliau preke kuria negalejau tinkamai panaudoti ir pardaveja kuri man teige ta ka as savo ausimis girdejau ka man ji aiskino apie preke [ pl.kirpimo masinele wah9953-1016 ] kuri neatliko tos darbo eigos kokia gavau is pardavejos nors ir instrukcijoje rasoma taip pat. Issigandusi pardaveja pradejo maisytis ir man teigti kad ji sakiusi tik pakrauta pilnai veikia na tik pikta kad nupirkau ne tokia preke o kalte tikrai pardavejos savo vadovui gali meluoti bet ne man as nebuciau pirkusi o gal manot kad as ar kitas klientas neturi ka veikti o tik pirkti prekes ir gincitis noriu atgaut pinigus o ne nieka-dezuteje.
mes pirkome Arnica dulkiu siurbli ir jau naudojames kokie 5 metai jei ne daugiau dabar gal tik iskilo beda kotas ten zmona sake kazkur iskiles, o siaip jokiu bedu, taip pat pirkom mikseri kazkoki (ten kruvoj miksteris, mesmale ir kokteiline) zmona irgi daugiau apie ji gaudosi bo tortus gamina :) nu kad irgi jau 4-5 metai jokiu bedu nelenda kolkas ir dar vot prisiminiau cainyka elektrini pirkom nu irgi padla veikia jau 3 metai ir nebega ir kaista zaraza.... net is tikro nezinau kuo cia tiket...gal nebent tuo kad geru komentaru retai kas paraso (gi nepuola niekas girtis vo kaip man ten ar ten pasiseke), o vat jei kas nepasiseka tai pasiryze su zemem sumaisyt, Esme tame kad klientu ir aptarnaujancio personalo esama visokiu, kaip sako "ir tarp cigonu vagiu papuola" vieni nesusisneka, kitiems bloga diena papuola nu ir t.t. o as galiu pasakyt kad man toj parduotuvej kiek daigtu pirkau tiek jie "atidirbo" ta suma kiek kainavo su kaupu taip kad skustis negaliu :)
Atsakyti
Pirkau lėtaeige sulciaspaudę ZYLĖ, po pusės garantijos pasikeitė garsas variklyje.Po serviso apžiūros gavau atsąkymą kad garant remontas negalioja nes į variklį nuolat papuola sultys. Norėtusi sužinoti ar tai mano kaltė kad taip sukonstruota sulčiaspaudė, ar tai inžinierių klaida.
Atsakyti
Iš patirties patariu vengti šios parduotuvės.Prakes abejotinos reputacijos, nėra eksploatacijai reikalingu medžiagu. Remonto serviso darbuotojai nekvalifikuoti, sukčiauja ir pan.
Atsakyti
Dėkui už dabar tik pastebėtą 2017-07-20 d. atsakymą.
Nors Jus nurodote, kad "nėra pasitaikiusių atvejų, kad būtų atsisukęs malūnėlio varžtas, nes jie ne tik patikimai susukami gamintojo, bet ir papildomai priklijuoti...". Tačiau, šiuo atveju, deja šis varžtelis buvo tik atsilaisvinęs ir jį reikėjo tik prisukti. Šį faktą galiu patvirtinti ne tik aš vienas. Antra - Jūsų nurodyta aplinkybė "... sudrėkusios pupelės ar kitu būdu patekusi drėgmė...." neatitinka tikrovės, nes tokiu atveju sudega varikliuko apvijos ir varikliukas nedirba. Šiuo konkrečiu atveju buvo - varikliukas dirba, o pupelių nemala. Be to kavos aparatas garantinis, o apie tokį "nustatytą defektą", kaip nustatyta buvo nieks nepranešė ir iki šiol neaišku ar toliau šiam kavos aparatui bus taikoma garantija? Ar ne? Atvirai pasakius - Jūsų servise yra sukčiaujama ir kol sąžiningai nedirbsite, tol klientų turėsite mažai.
Atsakyti
Laba diena, esame nusipirke is Jusu imones dulkiu siurbli, esame labai patenkinti, tik turim beda, sirblio slanga sutrukinejo, darbo metu iki Jusu serviso neisena atvaziuoti, o savaitgaliais Jus nedyrbata, tai servisas esantis Raudondvario plente.Noretume zinoti kiek ta, , slanga, , kainuoja, ir kaip ja uzsisakyti.Aciu
Atsakyti
Esu nelabai sužavėta Kauno Akropolyje esančios Cascada parduotuvės pardavėjomis. Vaizdas maždaug toks: ryte ateinu į parduotuvę, ji nesenei atsidariusi, joje dirba 3 merginos. Viena iš jú stovi už prekystalio, o kitos dvi dabinasi: viena dažosi tušu blakstienas vidury salės, o kita kiek toliau šukuojasi ar tai tiesinasi plaukus. Man įejus procesas vyksta, aš, žinoma, pasisveikinu, labai trukdyti proceso nesinori ir keliauju link merginos už prekystalio. Laimei trečioji panele buvo 'laisva' ir galėjo mane aptarnauti. Suprantama, kad visos norine būti gražios, bet tuo reiktù pasirūpinti pries pradedant darbá, mielos merginos. Visa tai vyko 2017 kovo mėnesio gale.Nesu kažkokia susireikšminusi ponia, bet taip elgtis nedera, bent jau ne klientú akivaizdoje. Tikiuosi dažomasi buvo bent jau su testeriais, o ne pardavimui skirtomis prekėmis.
Atsakyti
Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.
Darbo praktikoje nėra pasitaikiusių atvejų, kad būtų atsisukęs malūno varžtas, nes jie ne tik patikimai susukami gamintojo, bet ir papildomai priklijuoti. Dažniausiai pasitaikanti nemalančio malūno problema - sudrėkusios pupelės ar kitu būdu patekusi drėgmė.
Dėl negarantinių gedimų, klientai būna iš anksto informuojami, grąžinamos pakeistos detalės.
Kilus neaiškumams, visada suteikiame reikalingą informaciją.
Atsakyti
Siūlau su firma UAB „KRINONA“ nesusidėti ir iš jos prekių nepirkti, nes firmos „Krinona“ parduotuvėje, esančioje, kur ir servisas, adresu: Raudondvario pl. 162, Kaunas, nusipirkau kavos aparatą ir rūpesčius.
Kavos aparatui nėra pasibaigusi garantija, tačiau jis pradėjo kavos pupelių nemalti t.y. kavos malūnėlio varikliukas girdisi sukasi/dirba, tačiau peiliuką nesisuką, tai reiškia, kad peiliuko tvirtinimo varžtelis yra atsileidęs/nušokęs ir jį reik tik prisukti. Nenorėjau pats atidaryti kavos aparato korpusą ir prisukti atsileidusi/nušokusį malūnėlio varžtelį, tačiau, kadangi jis yra garantinis, nelindau, todėl paskambinęs į firmos servisą, pasakiau kas atsitiko. Atsiuntė kurjerį. 2017-07-05 d. per kurjerį išsiunčiau kavos aparatą į KRINONĄ garantiniam taisymui. Gerai, kad prieš išsiunčiant kavos aparatą į KRINONĄ dar kartą apžiūrėjome ir jį patikrinome kartu su draugu.
2017-07-19 d. paskambino iš firmos KRINONA serviso, kad kavos aparatas yra pataisytas. Pareiškė, kad už GARANTINĮ remontą reiks sumokėti 46 eurus už, neva, sulietą vandeniu ir taip sugadintą kavos aparate esantį malimo mechanizmą. Pakraupau už tokį KRINONOS darbuotojų nachališkumą ir akiplėšiškumą kaltinant tuo ko nebuvo, tai akivaizdus sukčiavimas.
Su panašiu įvykiu buvau susidūręs KIRINONOJE dar apie 2010 metus, kuomet jau pataisytas kavos aparatas buvo grąžinamas per kurjerį, tačiau jis besugebėdavo padaryti du - tris puodelius kavos ir vėl tris kartus tokiu pat būdu buvo gražintas remontui, kol aš nenuvykau į Kauną pats ir nepasiūliau meistrui pasidaryti pačiam tris puodelius kavos. Po šio „eksperimento“ kavos aparatas toliau veikė tinkamai ir pretenzijų nebuvo. Po šio įvykio atgavau pasitikėjimą šia firmą, todėl nusipirkau dabartinį kavos aparatą, atrodo, kad grįžo tie patys vargai.
Pagarbiai, Jonas Skruzdys

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Investuotojai į SBA grupės NT fondą – nuo pensininkų iki žinomų verslininkų
Investuotojai į SBA grupės NT fondą – nuo pensininkų iki žinomų verslininkų 07-19 14:52
Lietuvos investicijų valdymo įmonės "Capitalica Asset Management", priklausančios SBA grupei, valdomas fondas NT fondas "Capitalica Baltic Real Estate Fund I" pritraukė lėšų ne tik iš pensijų...
"Lietuvos energija" dairosi biuro, kurį gali pasiūlyti rinka
"Lietuvos energija" dairosi biuro, kurį gali pasiūlyti rinka 07-19 14:37
"Lietuvos energija" keičia ankstesnę strategiją nuomotis specialiai jai pastatytą biurų pastatą ir rinksis iš patalpų, kurias pasiūlys rinka.
Seime sumaištis dėl A. Širinskienės
Seime sumaištis dėl A. Širinskienės 07-19 14:26
Seimo narei Agnei Širinskienei perėjus į "tvarkiečių" frakciją Seime kilo sumaištis dėl jos pareigų, į kurias parlamentarę yra delegavusi "valstiečių" frakcija.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Philip Morris 87,71 +8,22%
IBM 149,63 +4,59%
Western Digital 52,88 +2,70%
Kraft Heinz Co 31,05 +2,00%
3M 173,06 -0,92%
Goodyear 14,65 -0,95%
CBS 51,33 -2,08%
Boeing 361,11 -2,28%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,74 -9,38%
Anglis 72,49 -11,94%
Cukrus 0,58 0,00%
Dyzelis 1,85 -8,87%
Auksas 1359,04 +5,87%
Apelsinai 0,54 +3,85%
Varis 5882,23 -2,25%
Dujos (JAV) 2,40 -8,75%