Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Krinona, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Krinona
Taip pat rekomenduojame
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technikaAdresas: Taikos g. 14-36B, LT-93121 Neringa.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; indai, valgymo įrankiai; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Pigu
Pigu.ltAdresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Novastar LTAdresas: Kareivių g. 12, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Prisijungti prie katalogo
Pfizer
|
52,43
|
+2,93%
|
Procter & Gamble
|
143,79
|
+1,12%
|
Oracle
|
69,87
|
+0,95%
|
Harley-Davidson
|
31,66
|
+0,70%
|
Exxon Mobil
|
85,64
|
-2,81%
|
FedEx
|
226,71
|
-3,04%
|
Ford
|
11,13
|
-3,39%
|
Goodyear
|
10,71
|
-5,64%
|
Dyzelis
|
4,65
|
+15,10%
|
Varis
|
9377,15
|
-7,72%
|
Jautiena
|
6,08
|
-0,82%
|
Sidabras
|
21,91
|
-10,75%
|
Auksas
|
1848,50
|
-4,56%
|
Nafta
|
109,78
|
-1,77%
|
Dujos (JAV)
|
8,14
|
+24,66%
|
Cukrus
|
0,80
|
-1,23%
|
2022-06-13 15:28:01
Lankiausi PC Kauno Akropolis Krinonoje. Likau sužavėta konsultantės Jūratės Valdonės maloniu aptarnavimu, nuoširdžiu darbu. Dėkoju už vertingus patarimus, įsigyjant pagalbininką buityje
2022-06-12 16:14:24
2022-06-01 16:12:56
2022-05-27 21:07:38 IP 2e7r3vac
Aukšta pardavimų kultūra! Sėkmės!!!
2022-05-20 19:09:14 IP 2ju3l6np
2022-04-30 21:55:29 IP 2ju3l1su
NEREKOMENDUOJU!
2022-04-28 20:21:51 IP 28m91a4g
2022-04-27 15:47:43 IP 2i23s99n
Malonus bei šiltas kliento sutikimas, bei profesionalus aptarnavimas.
Smagu, jog šitaip klientas vertinamas.
Šilčiausi linkėjimai.
Malonu bus pas jus sugrįžti.
2022-04-25 08:25:32 IP 2i23sotc
2022-04-16 09:45:49 IP 2ivsp3ol
2022-04-15 08:24:54 IP 2g449ks0
Nerekomenduojame! Labai nuvylė!
2022-04-03 13:58:04 IP 2deto69b
Sėkmės.
2022-03-28 15:41:22 IP 2cfq7p2r
2022-02-28 22:04:41 IP 28m958vc
2021-12-10 10:17:49 IP 2fcokj6e
Pirkau cascadoje karštas žirkles, kurias naudojau siek tiek daugiau nei puse metu, nes buvo karantinas. Ir deja jos sugedo (neisijunge, arba nebuvo kontakto). Nunešiau i Cascada parduotuvę- Gedimino pr.16 (centro pasazas). Kas liečia parduotuves darbuotoja, tikrai maloni, tačiau visiškai nera informuota arba nenusimano apie garantini laikotarpi. Kadangi nunešiau pries atostogas, buvo pasakyta, kad tvarkys 2-3savaites. Taip ir tikejausi???? tačiau dar nesu gavosi iki šiol!!! Jau praejo 2menesiai, ir jokios info.. skambinau daug kartu, darbuotoja pasake kad nezino ir kai gaus susisieks. Tada paprasiau, kad atsiustu serviso numeri, kad galeciau suzinoti kokia ten problema (tada priedo parase, kad tvarkymas truks iki 1, 5men)... paskambinus tuo numeriu, kalbanti moteris buvo labai nemaloni, pikta, arogantiska. Ir nesuteike jokios informacijos. Neturinti ka pasakyti, nes ne ji cia tvarko ir tik meistras zino kada sutvarkys, plius zirkles VOKIETIJOJE!! Pakaitiniu žirkliu niekas neduos ir reikia laukti. Buciau zinojusi kiek visa tai truks, tikrai nebuciau palikusi.. ir kas man visa tai konpensuos, kai negaliu priimti klienciu paslaugoms?! Niekam nerekomenduoju nei pirkti, nei vežti i garantini. Tikiuosi sis atsiliepimas kazkiek paspartins, zirkliu grazinima, nes visur kaip i siena.
Atsiprašau, jei mano pokalbis Jums atrodė piktas ir arogantiškas.Šiuo atveju dar kartą galiu pasikartoto, kad žirkles mes siunčiame gamintojui į Vokietiją ir atsakymo, kol negauname žirklių atgal, suteikti negalime.Atsiprašome už nepatogumus.
2021-12-09 14:40:12 IP 2ju3l2og
2021-12-01 16:37:23 IP 2fcokj6e
Nusipirkom zyle kaiser siurbli, nuo pirmos dienos tai veikia tai neveikia savarankisko issiplovimo funkcija, antra diena siurbiant pats pradejo issijungineti, skambinom i klientu aptarnavima - paaiskino kad nemokame naudotis ir paskaitytumem istrukcija - nelabai suprantu ka reikia moketi jei sirublys turi tik 2 mygtukus. Pokalbis buvo labai nemalonus ir izeidinejantis. Galu gale siaip ne taip susitarem del garantinio. Iskarto paklausem ar galima pinigus atsiimti nes akivaizdu kokybe neatitinka kainos kai daiktas neveikia nuo pirmos dienos. Buvom informtuoti, kad galesime arba atsiimti pinigus arba preke tik po garantinio isvadu. Pradejo 3 savaites. Tylu. Pradejom ieskoti patys. Ta pati moteris telefonu pareiske kad siurblys grizo is garantinio ir jam yra viskas tvarkoje o problema yra kad mes nemokame naudotis (nemokame paspausti 2-ju mygtuku). Pareikalavus grazinti pinigus ir nebesiusti mums siubrlio atsakymas buvo kad tokio galimynes nera. Dabar kreipsimes i atsakingas institucijas. Nera kito pasirinkimo, matosi kad si imone dirba pagal gerai apgalvoka sukciavimo schema.
Patikrinome Jūsų įrenginį.
Įrenginys gamyklinių defektų neturi, atitinka gamintojo deklaruojamus paramatrus ir, naudojant kaip numatyta Vartotojo vadove, yra tinkamas naudoti pagal tiesioginę paskirtį.
Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-11-30 18:17:16 IP 28mc0e13
2021-11-26 12:44:36 IP 2ju3krua
Visada maloniai pataria, papasakoja. Deka jos patarimais dingo plauku slinkimas ir plauku bukle zymiai pagerejo! Kita karta pirkau krema, pardaveja issiaiskino apie mano problema, isklause ir puikiausiai parinko man produktus! Tik geriausi atsiliepimai! Grisiu ir ne karta!
2021-11-23 12:34:22 IP 35ns4j73
Kavos aparatą taisė keturis kartus, veikdavo tik dviem kavos puodeliams. Jei kas nori žaistis, siuntinėti į servisą ir būti išjuoktiems, kad nemokate naudoti- sėkmės perkant. Po ketvirto sutaisomo tiesiog pasidavėme ir nusipirkome naują. Nieko nesutaiso, prekės nekeičia, pinigų negražina. Komedija, o ne kompanija.
2018.12.15 pirkome kavos aparatą „Master“ MC1604W. Viskas veikė puikiai iki Rugsėjo mėnesio 9 mėnesius.
2018.09.23 aparatas nustojo plakti pieno putą. Kavos aparatas tiesiog perpildavo šaltą pieną Latė ir Cappuccino. Buvo atiduotas taisymui. Buvo suremontuota vandens sistema ir suremontuotas kavos presas. Viskas veikė puikiai porai kavos puodelių.
2019.12.18 buvo atiduotas remontui ir grąžintas neužilgo sutaisytas. Istorija tapati. Suplakė porą kavos puodelių „Latte“ ir vėl nustojo plakti pieno putą, pienas tiesiog perpilamas. Nebuvo jokių pertraukų tarp kavos gaminimo, aparatas tiesiog nustojo plakti ketvirtą Latė puodelį.
2020.01.27 Aparatas buvo išsiųstas taisyti dar kartą ir grąžintas veikiantis. Pabandžius pagaminti Latte ir Cappuccino veikė tinkamai. Po dviejų savaičių vėl nustojo plakti pieną, šį kartą net netraukdavo jo per vamzdelį. Buvo bandytas viskas kas buvo rekomenduota meistrų (išvalymas, nukalkinimas, gamyklinių parametrų nustatymas ir kita). Niekas nepadėjo.
Visiškai praradus viltį turėti kavos aparatą darantį Latė ir Kapučino kavą nustojome kreiptis ir įsigijome naują kavos aparatą, kadangi tai gavosi kaip žaidimas kainuojantis nemažai (kuras) ir kiekvieną kartą susisiekus buvome išjuokti „meistrų“.
2021.10.20 viską apgalvojus nusprendėme kreiptis į Krinona dar kartą. Per tris metus kavos aparatas atliko savo funkcijas tik 9 mėnesius. Vis dar nesuprantame už ką mokėjome pinigus. Kavos aparato taisymas buvo tiesiog laiko tęsimas iki garantijos pabaigos. Šiuo metu kavos aparate veikia tik Coffee funkcija. Žiūrėsime kuom visa tai baigsis. :)
Tiesiog norėjau pranešti, kad neseniai gavome kavos aparatą atgal iš jūsų taisyklos, viskas veikė puikiai, plakėsi kavos puta. Neturėjome tam pretenzijų.
Tačiau po maždaug savaitės (kaip visuomet, kaip buvo minėta) kavos aparatas ir vėl nustojo gaminti latte kavą.
Po taisymo buvo parašyta, kad neveikia mūsų kapučinatorius, tačiau kažkodėl viskas veikė puikiai. Deja, po savaitės nustojo veikti ir situacija tapati. Tad nesuprantame, kaip su jūsų kapučinatoriumi veikė, o mūsų ne? ir kodėl mūsų senas kapučinatorius veikė puikiai visą savaitę gavus kavos aparatą ir tik vėliau nustojo veikti?
Buvo taip pat rekomenduota išardyti senąjį ir palaikyti jį apie valandą vandenyjė su Fairy. Prie to viskas dar buvo praplauta su švirkštu. Skylės tokio didumo, kad nėra ten kam užsikišti.
Taip pat, po taisymo buvo parašyta, kad aparatas buvo nukalkintas taisykloje, tačiau po 3 dienų gavimo aparatas vėl reikalvo būti nukalkintas.
Šį kartą, esame visiškai įsitikinę, kad tai ne mūsų kaltė, kad kavos aparatas neveikia, o yra visiškas gamyklinis brokas.
Iš naujo buvo užsakytas kurjeris aparato taisymui. Tačiau, esame įsitikinę, kad tai bus dar vienas beviltiškas bandymas "sutaisyti" nieką iki garantinio pabaigos.
2021-11-20 22:23:27 IP 2devl4jh
2021-11-19 12:09:09 IP 2e7r3ubk
Normali įmonė jeigu noretu paneigti savo bloga įvaizdi turetu savo darbais įrodyti kad tai kas yra apie juos kalbama yra netiesa. Bet deja buvo bandyta iš manes reikalauti 75 eu už pakroveja kuris kainavo 35 kuri galiausiai nupirkau uz 35. Tada nupirkau brokuota arba specialiai renklamos neatitinkanti paspirtuka BS62ST ir mes čia kalbam ne apie vaikiška o rimta galinga tukstančius kainuojanti daigta kuri nusipirkes turi buti ramus kad turi kokybiška daigta. Deja jiems aš labai nepatikau nes išsiaiškinau tikra paspirtuko modeli kuri jiems ir kitiems brendams gamina kiniečiai del ko jie liko labai nepatenkinti ir kai jiems parodžiau kad žinau šita modeli ir kas jiems ji gamina telefonu man buvo atsakyta "gudras labai esi ?" taip esu pakankamai gudras kad galečiau už save pastoveti ir apsiginti nuo tokios sukčiaujančios įmones jei ja taip galim pavadinti. Ten turbut šeimos verslas visi vienas kita dangsto ir jus turbut viena iš ju atejote čia save ginti trečiuojų asmeniu. Geda geda ir dar karta geda. Labai pasigailejau kad nepasidomejes apie paspirtiko brendo įmone pirkau iš ju daigta iš kurio daugiau problemu nei naudos.
2021-11-19 10:05:07 IP 2e7r4471
O irgi 90% visu šitu teigiamu atsiliepimu yra fikciniai ir dirbtiniai. Pagalvokit kiek yra šansu kad žmogus normaliai apsipirkes be problemu susigalvotu parašyti čia kaip liko patenkintas? Bando gelbeti savo reputacija ir tiek.
2021-11-19 00:23:15 IP 5f4soda4
2021-11-17 20:20:06 IP 2e7r417e
2021-11-17 20:13:53 IP 2e7r417e
Kažkas iš jusu darbuotoju pavoge dokumentus ir tikrai aš šito taip nepaliksiu. Ant kameru ar ne ant kameru. Čia policijos tyrejai turetu pažiūreti vaizdo įraša o ne jus. Nes jus 99% dangstysit savo blogos reputacijos įmone kad tik negrimztu dar gyliau. Labai gailiuosi kad turiu reikalu su šita š*******o kontora. Deja viska jie yra taip suktai padare kad remontuoti pats negali, tikrinti pats negali ar paspirtuko komponimentai atitinka renklama nes uždeta plomba. Plomba pašalinus garantinis nutraukiamas. Nenustebsiu jei paspirtukas gryš blogesnes būkles nei buvo išsiūstas.
2021-11-17 10:30:24 IP 2fcokj6e
Papasakosiu ilga istorija labai trumpai. Nusipirkau paspirtuka kuris nevaziavo tiek kiek renklamuota ir po 2k km ridos pradejo streikuoti išsiunčiau paspirtuka i garantinti dpd sudirbo labai greitai siuntini pristate per 24val. idejau paspirtuko pirkimo orginalius dokumentus ir užpakavau deže ir kiekviena žingsi ušfiksavau foto medžiaga pries tai paskaites čia ir facebooke atsiliepus nes tikrai tikejausi blogiausio. Tai ir ivyko po savaites prastovejimo servise man skambina sako kad nera pirkimo dokumentu ideta. Siuntimo metu sake kad prides paspirtuko nusiskundimo aprasyma kuri turejo atspausdinti ir prideti prie paspirtuko ko sake kad visgi irgi nera. Paklausus kada atras dokumentus ir su manim susisieks atsakymas buvo negaliu atsakyti nežinau. Ivykis kita diena po šito komentaro bus praneštas policijai ir jeigu dar kam kamnors tai nutiko susisiekit su manim ir rašom kolektyvini pareiskima. Nes su šita įmone yra labai aiškiai kažkas specialiai ne taip. rašau čia komentara tik gaves informacija skambučiu ir serviso konsultantes. Jei problema sutvarkys visgi atras mano paspirtuko pirkimo dokumenta komentara patikslinsiu ar ištrinsiu, bet kolkas realybe tokia. O gal net viskas bus dar idomiau ir net pradangins mano paspirtuka ar dar kanors. Patarimas : su jais labai atsargiai pasinaudos mažiausia proga apgauti ar neatlikti savo darbo kas reikalauja išlaidu.
UAB "Krinona" serviso patalpos yra filmuojamos vaizdo kameromis.
Atsakingai peržiūrėjome visą įrenginio išpakavimo procesą, deja, bet dokumentų dėžėje iš vaizdo įrašo pamatyti nepavyko.
Ačiū už atsiųstas įsigijimo dokumentų nuotraukas, jų pilnai pakanka įprastoms garantinėms procedūroms atlikti.
Dokumentų originalų rekomenduojame ieškoti pas save arba kreiptis į prekės Pardavėją su prašymu išduoti dokumentų dublikatus, pagal Jūsų pateiktas nuotraukas.
Vos tik įrenginys bus patikrintas / sutaisytas, įrenginį Jums pristatys DPD kurjeris.
Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-11-15 17:17:38 IP 2e7r3q8c
2021-11-10 12:55:20 IP 2andmoa7
2021-10-31 11:46:55 IP 28m82fqn
2021-10-29 09:11:18 IP 2fcokj6e
Nusipirkus virtuvinės svarstykles, jos blogai svėre, grįžus į parduotuve, pardavėja pareiškė, kad gražinimų nevykdo, nors puslapyje jų politikoje rašo, kad gražinimai vykdomi, (matyt pardavėja nenorėjo dokumentų pildyti) ir žinoma ši situacija būtų suprantama, tačiau pardavėja bendravo piktai ir atmestinai, lyg pats būčiau kaltas, taip pat paminėsiu, prekė buvo pirkta vakar, ir kita diena buvo nunešta. Manau pardavėja Jolanta, dirbanti Ogmios miestelyje galėtu išmokti bendrauti su žmonėmis, ne tik bandant įpiršti prekę.
Nedelsiant imsimės Jūsų pagrįstos kritikos, kad eliminuoti galimus analogiškus aptarnavimo atvejus ateityje. Susisiekite prašau su mumis el. paštu: [email protected], skubos tvarka išspręsime Jūsų prekės klausimą, kadangi tai elektros prekė.
Viliamės, jog sekantis apsilankymas ir apsipirkimas Krinona parduotuvėje Jus nustebins maloniais aptarnavimo pokyčiais.
Pagarbiai,
KRINONA komanda
2021-10-28 12:07:29 IP 2fcokj6e
Kavos aparatą taisė keturis kartus, veikdavo tik dviem kavos puodeliams. Jei kas nori žaistis, siuntinėti į servisą ir būti išjuoktiems, kad nemokate naudoti- sėkmės perkant. Po ketvirto sutaisomo tiesiog pasidavėme ir nusipirkome naują. Nieko nesutaiso, prekės nekeičia, pinigų negražina. Komedija, o ne kompanija.
2018.12.15 pirkome kavos aparatą „Master“ MC1604W. Viskas veikė puikiai iki Rugsėjo mėnesio 9 mėnesius.
2018.09.23 aparatas nustojo plakti pieno putą. Kavos aparatas tiesiog perpildavo šaltą pieną Latė ir Cappuccino. Buvo atiduotas taisymui. Buvo suremontuota vandens sistema ir suremontuotas kavos presas. Viskas veikė puikiai porai kavos puodelių.
2019.12.18 buvo atiduotas remontui ir grąžintas neužilgo sutaisytas. Istorija tapati. Suplakė porą kavos puodelių „Latte“ ir vėl nustojo plakti pieno putą, pienas tiesiog perpilamas. Nebuvo jokių pertraukų tarp kavos gaminimo, aparatas tiesiog nustojo plakti ketvirtą Latė puodelį.
2020.01.27 Aparatas buvo išsiųstas taisyti dar kartą ir grąžintas veikiantis. Pabandžius pagaminti Latte ir Cappuccino veikė tinkamai. Po dviejų savaičių vėl nustojo plakti pieną, šį kartą net netraukdavo jo per vamzdelį. Buvo bandytas viskas kas buvo rekomenduota meistrų (išvalymas, nukalkinimas, gamyklinių parametrų nustatymas ir kita). Niekas nepadėjo.
Visiškai praradus viltį turėti kavos aparatą darantį Latė ir Kapučino kavą nustojome kreiptis ir įsigijome naują kavos aparatą, kadangi tai gavosi kaip žaidimas kainuojantis nemažai (kuras) ir kiekvieną kartą susisiekus buvome išjuokti „meistrų“.
2021.10.20 viską apgalvojus nusprendėme kreiptis į Krinona dar kartą. Per tris metus kavos aparatas atliko savo funkcijas tik 9 mėnesius. Vis dar nesuprantame už ką mokėjome pinigus. Kavos aparato taisymas buvo tiesiog laiko tęsimas iki garantijos pabaigos. Šiuo metu kavos aparate veikia tik Coffee funkcija. Žiūrėsime kuom visa tai baigsis. :)
Paskutinį kartą įrenginys iš serviso Jums grąžintas prieš 20 mėnesių.
Esant tokioms aplinkybėms, šiandien mes negalime nematydami vertinti įrenginio techninę būklę,
Mes neatmetame galimybės minėtą įrenginį pakeisti, tačiau, kad tęsti diskusiją, įrenginį pirmiausia reikėtų patikrinti.
Kaip jau sutarėm, užsakytas kurjeris jo paimti
Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-10-27 15:57:39 IP 2ivrnfi3
2021-10-26 17:31:11 IP 2e7r433d
2021-10-25 11:58:33 IP 2e914fva
Nerekomenduoju niekam Krinonos parduotuvių ir ten parduodamų prekių, nes įmonė neprisiima jokių atsakomybių už nekokybiškas prekes.
2021-10-24 16:54:32 IP 1pq4a3qb
2018.12.15 pirkome kavos aparatą „Master“ MC1604W. Viskas veikė puikiai iki Rugsėjo mėnesio 9 mėnesius.
2018.09.23 aparatas nustojo plakti pieno putą. Kavos aparatas tiesiog perpildavo šaltą pieną Latė ir Cappuccino. Buvo atiduotas taisymui. Buvo suremontuota vandens sistema ir suremontuotas kavos presas. Viskas veikė puikiai porai kavos puodelių.
2019.12.18 buvo atiduotas remontui ir grąžintas neužilgo sutaisytas. Istorija tapati. Suplakė porą kavos puodelių „Latte“ ir vėl nustojo plakti pieno putą, pienas tiesiog perpilamas. Nebuvo jokių pertraukų tarp kavos gaminimo, aparatas tiesiog nustojo plakti ketvirtą Latė puodelį.
2020.01.27 Aparatas buvo išsiųstas taisyti dar kartą ir grąžintas veikiantis. Pabandžius pagaminti Latte ir Cappuccino veikė tinkamai. Po dviejų savaičių vėl nustojo plakti pieną, šį kartą net netraukdavo jo per vamzdelį. Buvo bandytas viskas kas buvo rekomenduota meistrų (išvalymas, nukalkinimas, gamyklinių parametrų nustatymas ir kita). Niekas nepadėjo.
Visiškai praradus viltį turėti kavos aparatą darantį Latė ir Kapučino kavą nustojome kreiptis ir įsigijome naują kavos aparatą, kadangi tai gavosi kaip žaidimas kainuojantis nemažai (kuras) ir kiekvieną kartą susisiekus buvome išjuokti „meistrų“.
2021.10.20 viską apgalvojus nusprendėme kreiptis į Krinona dar kartą. Per tris metus kavos aparatas atliko savo funkcijas tik 9 mėnesius. Vis dar nesuprantame už ką mokėjome pinigus. Kavos aparato taisymas buvo tiesiog laiko tęsimas iki garantijos pabaigos. Šiuo metu kavos aparate veikia tik Coffee funkcija. Žiūrėsime kuom visa tai baigsis. :)
2021-10-23 14:59:24 IP 2e7r415d
Jeigu norite rytais pagerti skanios kavos įsigykite firmoje "Krinona" kavos apartą. Labai kokybiškas, per du metus sugedo tik 7 kartus. Genda lyg užprogramuotas po 3-4 mėnesiu, paskutini karta sugedo po dvejų savaičių nuo paskutinio remonto. Nuvežus į servizą pasakė kad tai normalu ir kol yra garantija teks lankytis pas mus. Apie pinigu gražinimą arba keitimą nauju aparatu, nebuvo net kalbos. Sako kad tam kavos aparatui netinka musu vanduo ir parduotuvėse parduodama kava. Užėjus į šalia esančia Kaune parduotuvę "Krinona" šis kavos aparatas Master Coffe buvo išgirtas kaip aukštos kokybės aparatas, bet sužinojus visa tiesa iš mano lupu apie jį, sales darbuotojai pabėgo...
2021-10-21 16:58:42 IP 2fcokj6e
Jeigu norite rytais pagerti skanios kavos įsigykite firmoje "Krinona" kavos apartą. Labai kokybiškas, per du metus sugedo tik 7 kartus. Genda lyg užprogramuotas po 3-4 mėnesiu, paskutini karta sugedo po dvejų savaičių nuo paskutinio remonto. Nuvežus į servizą pasakė kad tai normalu ir kol yra garantija teks lankytis pas mus. Apie pinigu gražinimą arba keitimą nauju aparatu, nebuvo net kalbos. Sako kad tam kavos aparatui netinka musu vanduo ir parduotuvėse parduodama kava. Užėjus į šalia esančia Kaune parduotuvę "Krinona" šis kavos aparatas Master Coffe buvo išgirtas kaip aukštos kokybės aparatas, bet sužinojus visa tiesa iš mano lupu apie jį, sales darbuotojai pabėgo...
Na, tiesa sakant, vizitas servise atpasakotas kiek šališkai ir ne visiškai objektyviai. Taip aparatas servise tikrai jau ne pirmą kartą, bet jei, įrenginį nukalkinus, jis veikia tinkamai, tai peršasi išvada, kad įrenginiui tiesiog pritrūko savalaikės priežiūros... Įrenginiai, turintys galimybę gaminti kavą su pienu, reikalauja kruopštesnės ir dažnesnės priežiūros. Pinigų grąžinimo ar keitimo galimybė nebuvo ignoruojama (tai pažymėta šaknelėje, kurią Jums davė servise), tiesiog, tokie sprendimai priimami, po meistro apžiūros. Apie parduotuvių kavą diskusijos apskritai nebuvo. Meistras jau patikrino Jūsų įrenginį. Kava nebėgo į puodelį, nes vandens išleidimo vožtuvas buvo fiziškai užsikimšęs svetimkūniais - vandens priemaišomis / nuosėdomis (foto atiduosime kartu su įrenginiu). Įrenginys gamyklinių defektų neturi, išplovus vandens sistemą, veikia tinkamai ir jau paruoštas grąžinimui.
UAB "Krinona" serviso administracija
2021-10-18 20:46:11 IP 2g44emqd
2021-10-18 17:25:48 IP 2fcokj6e
Marijampolėje 2021-10-10 labai sutrukdėm pardavėją, nes norėjom info apie prekę ir susimokėti. Taip užsiėmusi, kad teko prašyti, kad norime atsiskaityti už prekę, nors stovėjome per 0, 5 m.
Viliamės, jog sekantis apsilankymas KRINONA parduotuvėje Jus nustebins maloniais pokyčiais.
Iki susitikimo, Krinona komanda
2021-10-11 16:34:42 IP 5f4sottt
2021-09-01 23:05:34 IP 28m81v58
2021-08-14 22:09:28 IP 2ju3l01a
2021-08-09 11:31:31 IP 2i240nsg
2021-07-23 17:06:28 IP 2g5vd03f
2021-07-23 15:35:50 IP 28ma2ar9
2021-07-23 10:05:58 IP 2i577lb9
2021-07-16 15:35:56 IP 2cfncl3j
2021-06-25 20:15:01 IP 2juaedti
2021-05-25 11:38:55 IP 2fcokj6e
Užsisakiau prekę internetu nes atsiimti galimybės Alytuje nebuvo. Likau labai nusivylusi nes išsiemusi atsiųstą prekę iš paštomato ją radau visiškai sutrankytą ir praluptą. Suprantu kad siuntos per omniva keliauja tikrai ne pačiu ‘’saugiausiu’’ keliu, bet pardavėjas turėtų užtikrinti kad siuntos turinys atvyktų nepažeistas, užsisakiau vieną didelę prekę, jeigų būtų buve smulkesnių prekių manau būčiau pusė iš jų neradusi. Vertėtų prekes supakuoti SAUGIAU. Daugiau internetu pas jus net nenoriu užsisakyti.
Apgailestaujame, kad teko nusivilti siuntos būkle. Perduosime Jūsų nusiskundimą atsakingam darbuotojui.
Pagarbiai Krinona