VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kotryna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kotryna

Atsiliepimai apie Kotryna, UAB

Baby City, Kidz One, Žaislų planeta

Parašyk savo nuomonę apie Kotryna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ilona 2019-07-16 20:31:20
Su blogesniu aptarnavimu neteko susidurti! Tiesiog siaubinga! Tikrai nerekomenduoju niekam pirkti iš babycity.lt. Nurodyta, kad prekes pristato 1-3d., po savaitės kažkaip pavyko susisiekti (nekelia, neperskambina, į užklausas neatsako), kad neturi vienos iš užsakytų prekių spalvos, bet žadėjo greit gauti ir pristatyti 4dienį, aišku žadėtu laiku prekių negavau, vėl bandžiau susisiekti, vargais negalais pakėlė ragelį 1dienį, sako prekės suruoštos, bet kažkodėl neišsiųstos, žadėjo, kad kitą dieną pristatys. Kitą dieną gaunu tik 2 prekes iš 8. Vėl į skambučius neatsako. Už vieną prekę gražino pinigus, bet nieko net perspėjo kodėl gražina (ar prekės nebuvo visai, ar tik norimos spalvos), o kitų taip dar ir negavau ir nežinau ar gausiu, nes nurodytais kontaktais niekas neatsiliepia.
Gerb. Ilona, labai atsiprašome dėl sukeltų Jums nepatogumų. Deja šiuo metu turime didelį klientų kreipimosi srautą visais kanalais ir stengiamės kuo greičiau visiems atsakyti. Informuojame, kad užsakymus ne visad pavyksta išsiųsti iš vienos parduotuvės, kadangi ne visos parduotuvės turi visą asortimentą. Prekes dažnai siunčiame per kelias siuntas iš skirtingų parduotuvių, tad jos gali atkeliausi skirtingais laikais. Jei kurjerių tarnybos skirstymo centrą pasiekia daugiau nei viena siunta tą pačia dieną jos yra suporuojamos ir vežamos tuo pačiu metu. Tačiau jei jos gaunamos skirtingomis dienomis kurjeriai jas veža taip pat skirtingomis dienomis. Jei turite klausimų apie užsakymo vykdymo eigą ir nepavyksta susisiekti su mumis skambučiu, prašome parašyti laišką. Į visus laiškus atsakome per 1-3 d.d.
Atsakyti
Su blogesniu aptarnavimu neteko susidurti! Tiesiog siaubinga! Tikrai nerekomenduoju niekam pirkti iš babycity.lt. Nurodyta, kad prekes pristato 1-3d., po savaitės kažkaip pavyko susisiekti (nekelia, neperskambina, į užklausas neatsako), kad neturi vienos iš užsakytų prekių spalvos, bet žadėjo greit gauti ir pristatyti 4dienį, aišku žadėtu laiku prekių negavau, vėl bandžiau susisiekti, vargais negalais pakėlė ragelį 1dienį, sako prekės suruoštos, bet kažkodėl neišsiųstos, žadėjo, kad kitą dieną pristatys. Kitą dieną gaunu tik 2 prekes iš 8. Vėl į skambučius neatsako. Už vieną prekę gražino pinigus, bet nieko net perspėjo kodėl gražina (ar prekės nebuvo visai, ar tik norimos spalvos), o kitų taip dar ir negavau ir nežinau ar gausiu, nes nurodytais kontaktais niekas neatsiliepia.
Atsakyti
Marija 2019-07-05 14:47:54
Esu nusivylusi pristatymu. Rašo, jog jis trunka 1-3 darbo dienas. Truko savaitę... manau reikalingi sistemos pakeitimai susiję su prekės spalva.
Gerb. Marija, Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Sisteminiai pakeitimai yra suplanuoti ir greitu metu turėsime pakeitimus atliktus mūsų svetainėje. Jų dėka galėsime operatyviau spręsti situacijas su prekėmis kuriom klientai nurodo pageidaujamą spalvą.
Atsakyti
Esu nusivylusi pristatymu. Rašo, jog jis trunka 1-3 darbo dienas. Truko savaitę... manau reikalingi sistemos pakeitimai susiję su prekės spalva.
Atsakyti
Ramunė 2019-06-29 21:18:12
Užsakinėjau rožiniais plaukais, gavau mėlynais. Užsakant yra parašyta: Jeigu norite įsigyti konkrečią lėlę, nepamirškite to nurodyti komentare. Viską nurodžiau. Tai neturite konkrečios lėlės ar sunku susisiekti?????! Ar svarbu įkišti bet kokią ir pasiimti pinigus?!
Gerb. Ramune, dar kartą atsiprašome dėl šis situacijos. Dėl įvykusios žmogiškosios klaidos Jums buvo išsiųsta ne ta lėlytės spalva kurios prašėte. Mūsų vadybininkė su Jumis matome suderino prekės grąžinimą. Ją gavus grąžinsime Jums pinigus.
Atsakyti
Ramunė 2019-06-29 21:03:39
Patys blogiausi atsiliepi apie šios įmonės grupę. Niekada pati nebepirksiu ir kiek galėdama visiems sakysiu, kad nepirktų. Iš toycity.lt užsakinėjau lėlę. Gavau patvirtinantį laišką apie apmokėjimą ir pristatymą per 1-3 dienas. Savaitę nesulaukusi prekės ėmiau skambinti duotu numeriu, kuris visada kalba apie tai kad operatoriai užimti ir perkambins po 2 valandų. Niekas neperskambina. Kažkaip pavyko prisiskambinti, atsiliepusi mergina patikino, kas susisieks su prekę siuntusia parduotuve ir tą pačią dieną ar sekančią prekė bus išsiųsta. Kad mato jos jog seniai gautas apmokėjimas ir pan. Praėjus 2 dienoms ir negavusi siuntinio vėl ėmiau skambinti ir bandyti ieškoti, tuo labiau, kad gavau laišką iš babycity.lt (užsakinėjau iš Toycity.lt) apie užsakymą visai kitu numeriu ir laukimą apmokėjimo, nors nieko naujo neužsakinėjau. 865230200 numeriu nepavyko prisiskambinti gerą pusdienį, radau paprastą tel. nr. juo atsiliepus mergina iš karto sujungė su atsakinga už internetinę prekybą mergina. Ji viską išvardino kokią lėlę užsakau ir vėl patikino kad išsiųs. Kad parduotuvė TĄ PAČIĄ dieną turi suruošti siuntinį. Kad ji nieko negali įtakoti ir tik sako man info kokią mato. Taip tas tiesa, ta mergina niekuo dėta. Tik kaip jaustis pirkėjui, kuri iš viso neturi pasirodo jokių teisių. Ir ką gi... Gavau siuntinį, praėjus beveik dviems savaitėms nuo užsakymo. Lėlė NE TA!!!! Rytoj vaiko šventė, lieku be dovanos... ir neaišku kokius kelius reiks nueiti norint grąžinti prekę ir atgauti tai ką užsakiau. Tokios košmariškos patirties neturėjau niekada, nors tikrai labai daug visko perku ir siunčiuosi internetu ne tik Lietuvoje.
Gerb. Ramune, labai atsiprašome dėl šios situacijos. Matome, kad su Jumis bendravo mūsų vadybininkė ir suderino prekės grąžinimą mum ir pinigų pervedimą į banko sąskaitą iš kurios atlikote mokėjimą. Labai atsiprašome, kad Jums sukėlėme tiek daug nepatogumų. Gavus klientų užsakymus mes visad stengiamės kuo skubiau juos suruošti ir jei nurodote komentaruose specifinę prekės spalvą, stengiamės ją surasti per visas parduotuves. Vis dėl to tokios prekės paieškos kartais užtrunka ilgiau nei planuojama ir kartais įvyksta žmogiškoji klaida. Ši mūsų klaida mums yra gerai žinoma ir ji yra tvarkoma. Netolimoje ateityje turėsime sisteminius atnaujinimus, kurie padės išvengti tokių klaidų ir nereikės mūsų klientams taip ilgai laukti užsakymo. Tikime, kad po šių pakeitimų tokių situacijų nebebus.
Atsakyti
Aurelija 2019-06-27 10:15:06
Pirkau pientrauki, kuris turi veikti ir su baterijomis ir per el lizdą. Kelias dienas bandžiau tik per lizdą naudoti, kelionėje prireikus įdėjau baterijas ir nustebau, pientraukis visiškai neveikia. Parašiusi dėl tokio broko į parduotuvę, gavau atsakymą kad turiu pati ta prekę vezti jiems i Vilnių, nors esu Kaune ir pirkau Kaune. Manau daug protingiau būtų prašyti kliento kad jis grąžintų prekę į parduotuvę o jus patys tada ir žiūrėkit kur ją reikia vežti, aš juk ne kalta kad man ikisot brokuota prekę ir dar turėčiau vezti ja į kitą miestą iš savo pinigų.
Gerb. Aurelija, labai atsiprašome dėl Jums iškilusios situacijos. Pientraukius visad siūlome pristatyti tiesiogiai į autorizuotą servisą, kadangi tai yra greitesnis būdas patikrinti prekę ir gauti atsakymą. Jei pristatote ją mums į parduotuvę, mes ją persiunčiame į tą patį servisą ir patikra šiuo atveju užtrunka ilgiau. Pristačius asmeniškai į servisą prekę, apie jos remonto būklę Jus sužinosite greičiau nei per mus. Mes suinteresuoti klientams pateikti greičiausią sprendimo būdą.
Atsakyti
Užsakinėjau rožiniais plaukais, gavau mėlynais. Užsakant yra parašyta: Jeigu norite įsigyti konkrečią lėlę, nepamirškite to nurodyti komentare. Viską nurodžiau. Tai neturite konkrečios lėlės ar sunku susisiekti?????! Ar svarbu įkišti bet kokią ir pasiimti pinigus?!
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepi apie šios įmonės grupę. Niekada pati nebepirksiu ir kiek galėdama visiems sakysiu, kad nepirktų. Iš toycity.lt užsakinėjau lėlę. Gavau patvirtinantį laišką apie apmokėjimą ir pristatymą per 1-3 dienas. Savaitę nesulaukusi prekės ėmiau skambinti duotu numeriu, kuris visada kalba apie tai kad operatoriai užimti ir perkambins po 2 valandų. Niekas neperskambina. Kažkaip pavyko prisiskambinti, atsiliepusi mergina patikino, kas susisieks su prekę siuntusia parduotuve ir tą pačią dieną ar sekančią prekė bus išsiųsta. Kad mato jos jog seniai gautas apmokėjimas ir pan. Praėjus 2 dienoms ir negavusi siuntinio vėl ėmiau skambinti ir bandyti ieškoti, tuo labiau, kad gavau laišką iš babycity.lt (užsakinėjau iš Toycity.lt) apie užsakymą visai kitu numeriu ir laukimą apmokėjimo, nors nieko naujo neužsakinėjau. 865230200 numeriu nepavyko prisiskambinti gerą pusdienį, radau paprastą tel. nr. juo atsiliepus mergina iš karto sujungė su atsakinga už internetinę prekybą mergina. Ji viską išvardino kokią lėlę užsakau ir vėl patikino kad išsiųs. Kad parduotuvė TĄ PAČIĄ dieną turi suruošti siuntinį. Kad ji nieko negali įtakoti ir tik sako man info kokią mato. Taip tas tiesa, ta mergina niekuo dėta. Tik kaip jaustis pirkėjui, kuri iš viso neturi pasirodo jokių teisių. Ir ką gi... Gavau siuntinį, praėjus beveik dviems savaitėms nuo užsakymo. Lėlė NE TA!!!! Rytoj vaiko šventė, lieku be dovanos... ir neaišku kokius kelius reiks nueiti norint grąžinti prekę ir atgauti tai ką užsakiau. Tokios košmariškos patirties neturėjau niekada, nors tikrai labai daug visko perku ir siunčiuosi internetu ne tik Lietuvoje.
Atsakyti
Pirkau pientrauki, kuris turi veikti ir su baterijomis ir per el lizdą. Kelias dienas bandžiau tik per lizdą naudoti, kelionėje prireikus įdėjau baterijas ir nustebau, pientraukis visiškai neveikia. Parašiusi dėl tokio broko į parduotuvę, gavau atsakymą kad turiu pati ta prekę vezti jiems i Vilnių, nors esu Kaune ir pirkau Kaune. Manau daug protingiau būtų prašyti kliento kad jis grąžintų prekę į parduotuvę o jus patys tada ir žiūrėkit kur ją reikia vežti, aš juk ne kalta kad man ikisot brokuota prekę ir dar turėčiau vezti ja į kitą miestą iš savo pinigų.
Atsakyti
Orinta 2019-06-06 19:46:55
Teko pirkti internetu, prekes kūdikiui, prekes gavau purvinas, su nukritusiomis etiketėmis, kreipiausi į juos, rašiau laišką, kad prekes kūdikiams, bent jau ne purvinas sudėtų, atsakymo nesulaukiau, labai nuvylė. O dėl aptarnavimo Vilniaus parduotuvėse pritariu, todėl ir pirkau internetu, bet ir ten joe nuvylė
Gerb. Orinta, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome su mumis susisiekti skambučiu dėl šios situacijos, norime pasitikslinti į kurį el. paštą mums siuntėte laišką ir pilnai išspreęsti Jūsų situaciją.
Atsakyti
Teko pirkti internetu, prekes kūdikiui, prekes gavau purvinas, su nukritusiomis etiketėmis, kreipiausi į juos, rašiau laišką, kad prekes kūdikiams, bent jau ne purvinas sudėtų, atsakymo nesulaukiau, labai nuvylė. O dėl aptarnavimo Vilniaus parduotuvėse pritariu, todėl ir pirkau internetu, bet ir ten joe nuvylė
Atsakyti
Karina 2019-05-23 23:23:24
Apie parduotuvę Nordikoje buvo noras parašyti jau seniai. Parduotuvė, vieta, asortimentas - viskas puiku, bet aptarnavimas...
Parduotuvėje, kai užeinam, dažniausiai būna tik keletas klientų (kartais personalo žmonių būna daugiau :)), tačiau konsultanto nuolatos reikia ieškoti arba laukti. Pvz, kai mano vyras buvo užėjęs išsirinkti pientraukį ir paprašęs pagalbos, jam pasiūlė palaukti kol konsultantas papietaus. Laukti tektų apie pusvalandį...
Paskutinio apsilankymo metu norėjome įsigyti kūdikio supuoklę, kurios pavyzdžio nebuvo, o buvo tik supakuotos dėžės. Į mūsų prašymą parodyti prekę, konsultantė atsakė, kad negali jos išpakuoti, nes gal nepirksim, o pakuotė bus pažeista... Į mūsų klausimą, kaip galima pirkti šį "katiną maiše", visiškai rimtai pasiūlė pirkti internetu, nes bus galima grąžinti, jei kas ne taip. Aišku, galime pirkti ir dėžę su paslėptu turiniu, bet tada jau grąžinti negalėsime. Netekome žado nuo tokio suinteresuotumo pardavimu :D Įdomu, kaip iš vartotojų teisių pusės toks visa tai atrodo?
Žodžiu, pasinaudojome mes tos konsultantės pasiūlymu ir nusipirkome šią supuoklė internetu... kitoje parduotuvėje :)
O rašau todėl, jog norėčiau, kad šio parduotuvių tinklo vadovai žinotų apie tokį personalo atmestinį darbą. Tikiu, kad jiems svarbi klientų nuomonė, parduotuvių reputacija ir verslo gerovė.
Gerb. Karina, dėkojame Jums už Jūsų pastabas. Jos yra labai svarbios mums, kadangi tik jų dėka galime tobulinti savo aptarnavimus ir procesus. Labai apgailestaujame, kad su Jumis buvo taip elgtasi mūsų parduotuvėje. Tai visiškai neatitinka mūsų aptarnavimo standarto. Jūsų pateikta informacija buvo perduota mūsų parduotuvių tinklo vadovams. Šios parduotuvės darbuotojams bus pravesti papildomi mokymai, kad ateityje tokių atvejų nepasikartotų. Jei turite papildomų pastabų dėl šios ar kitos mūsų parduotuvės, prašome mums parašyti el.p. info@babycity.lt.
Atsakyti
Apie parduotuvę Nordikoje buvo noras parašyti jau seniai. Parduotuvė, vieta, asortimentas - viskas puiku, bet aptarnavimas...
Parduotuvėje, kai užeinam, dažniausiai būna tik keletas klientų (kartais personalo žmonių būna daugiau :)), tačiau konsultanto nuolatos reikia ieškoti arba laukti. Pvz, kai mano vyras buvo užėjęs išsirinkti pientraukį ir paprašęs pagalbos, jam pasiūlė palaukti kol konsultantas papietaus. Laukti tektų apie pusvalandį...
Paskutinio apsilankymo metu norėjome įsigyti kūdikio supuoklę, kurios pavyzdžio nebuvo, o buvo tik supakuotos dėžės. Į mūsų prašymą parodyti prekę, konsultantė atsakė, kad negali jos išpakuoti, nes gal nepirksim, o pakuotė bus pažeista... Į mūsų klausimą, kaip galima pirkti šį "katiną maiše", visiškai rimtai pasiūlė pirkti internetu, nes bus galima grąžinti, jei kas ne taip. Aišku, galime pirkti ir dėžę su paslėptu turiniu, bet tada jau grąžinti negalėsime. Netekome žado nuo tokio suinteresuotumo pardavimu :D Įdomu, kaip iš vartotojų teisių pusės toks visa tai atrodo?
Žodžiu, pasinaudojome mes tos konsultantės pasiūlymu ir nusipirkome šią supuoklė internetu... kitoje parduotuvėje :)
O rašau todėl, jog norėčiau, kad šio parduotuvių tinklo vadovai žinotų apie tokį personalo atmestinį darbą. Tikiu, kad jiems svarbi klientų nuomonė, parduotuvių reputacija ir verslo gerovė.
Atsakyti
Rimantas 2019-05-16 23:56:10
Pastoviai tenka apsipirkti baby city verkių g. Tokios arogancijos ir atmestino aptarnavimo seniai nemačiau. Pasiimu sauskelnes ir manų iš ten ir tai galvoju jas pirkti kitur.
Gerb. Rimantai, labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, kad ateityje tokie aptarnavimai nevyktų mūsų parduotuvėse.
Atsakyti
Pastoviai tenka apsipirkti baby city verkių g. Tokios arogancijos ir atmestino aptarnavimo seniai nemačiau. Pasiimu sauskelnes ir manų iš ten ir tai galvoju jas pirkti kitur.
Atsakyti
Linas D. 2019-05-07 14:40:13
Ciniškai meluojate, parduotuvėje sutikau gauti nuolaidų kortelę tik tuo atveju, jeigu negausiu spamo, pardavėpa patikino, kad negausiu, lape pažymėjau jog nesutinku. Atsisakiau jau n kartų. Ką tik gavau dar vieną iš Žaislų planeta. DAR KARTĄ REKOMENDUOJU VENGTI ŠIOS ĮMONĖS VISŲ PARDUOTUVIŲ, užteršite savo pašto dėžutes ir vargsite atisakinėdami!!!! Ir dar paskiau jums pudrins smegenis, jog patys užsisakėte.
Gerb. Linai, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mumis el.p. info@babycity.lt. Laiške nurodykite kokiais kontaktais gaunate šiuos pranešimus. Perduosime atsakingam skyriui dėl šios informacijos pataisymo naujienlaiškių gavime..
Atsakyti
Kotryna, UAB 2019-04-29 09:38:00
Gerb. Linai, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Naujienlaiškiai yra siunčiami tik tuomet, kada yra gautas sutikimas pačio kliento. Jį galite suteikti apsipirkimo metu fizinėje parduotuvėje užpildžius anketą arba mūsų elektroninėje parduotuvėje. Jei gaunamos reklamos yra nepageidaujamos, prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt dėl jų išjungimo.
Ciniškai meluojate, parduotuvėje sutikau gauti nuolaidų kortelę tik tuo atveju, jeigu negausiu spamo, pardavėpa patikino, kad negausiu, lape pažymėjau jog nesutinku. Atsisakiau jau n kartų. Ką tik gavau dar vieną iš Žaislų planeta. DAR KARTĄ REKOMENDUOJU VENGTI ŠIOS ĮMONĖS VISŲ PARDUOTUVIŲ, užteršite savo pašto dėžutes ir vargsite atisakinėdami!!!! Ir dar paskiau jums pudrins smegenis, jog patys užsisakėte.
Atsakyti
Linas 2019-04-26 15:19:18
Piktybiškai siunčia naujienlaiškius iš visų įmonės grupių parduotuvių, nors toks sutikimas nebuvo duotas. Tad apsipirkę vienoje parduotuvėje ištisai gausite naujienlaiškius iš visų įmonės prekės ženklų ir turėsite gaišti laiką jų atsisakydami. Rekomenduoju aplenkti iš toli visas šios įmonės parduotuves.
Gerb. Linai, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Naujienlaiškiai yra siunčiami tik tuomet, kada yra gautas sutikimas pačio kliento. Jį galite suteikti apsipirkimo metu fizinėje parduotuvėje užpildžius anketą arba mūsų elektroninėje parduotuvėje. Jei gaunamos reklamos yra nepageidaujamos, prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt dėl jų išjungimo.
Atsakyti
Piktybiškai siunčia naujienlaiškius iš visų įmonės grupių parduotuvių, nors toks sutikimas nebuvo duotas. Tad apsipirkę vienoje parduotuvėje ištisai gausite naujienlaiškius iš visų įmonės prekės ženklų ir turėsite gaišti laiką jų atsisakydami. Rekomenduoju aplenkti iš toli visas šios įmonės parduotuves.
Atsakyti
Rokas 2019-04-17 20:41:41
Ne pirmą kartą teko ateiti į parduotuvę 21:50 ir jau žvilgsniu esi iš varomas, tad nejaukiai pasijutes apsisukau ir išėjau maždaug po 7 minučių na ir iš karto uždaroma parduotuvė nors dar iki uždarymo apie 3 minutės likę... Tad kaip jaustis klientams? Nebuvo nei pasisveikinta, jokios pagalbos suteikimo. Toks aptarnavimas labai liūdina.
Gerb. Rokai,
Labai atsiprašome dėl šios nemalonios patirties mūsų parduotuvėje. Jūsų pastabos buvo perduotos mūsų parduotuvių tinklo vadovei. Papildomai instruktuosime darbuotojus aptarnavimo klausimu. Tikimės, kad ateityje tokia patirtis mūsų parduotuvėse daugiau neturėsite.
Taip pat prašome Jūsų ateityje patyrus tokias nemalones situacijas informuoti mus el.p. info@babycity.lt, kad galėtume kuo skubiau jas spręsti.
Atsakyti
D 2019-04-11 14:34:58
Labai gailiuosi kad prieš užsakydamas prekes iš jų nepaskaičiau komentarų čia.Perkant internetu yra duotas vienas telefono numeris kuriuo neįmanoma prisiskambinti, jie niekuomet nekelia ragelio ir į užklausas internetu neatsako.Labai bloga patirtis su tokiu klientų aptarnavimo servisu...
Gerb. Kliente, labai atsiprašome dėl šios nemalonios patirties. Turint nemažą skambučių kiekį šiuo metu deja ne visiems klientams spėjame atsiliepti. Norime Jums pranešti, kad netolimoje ateityje atsinaujinsime mūsų klientų aptarnavimo tinklus, tad atsakymas klientams bus greitesnis ir kokybiškesnis. Tikimės, kad sekantis bendravimas su mumis Jums bus daug malonesnis.
Atsakyti
Ne pirmą kartą teko ateiti į parduotuvę 21:50 ir jau žvilgsniu esi iš varomas, tad nejaukiai pasijutes apsisukau ir išėjau maždaug po 7 minučių na ir iš karto uždaroma parduotuvė nors dar iki uždarymo apie 3 minutės likę... Tad kaip jaustis klientams? Nebuvo nei pasisveikinta, jokios pagalbos suteikimo. Toks aptarnavimas labai liūdina.
Atsakyti
Labai gailiuosi kad prieš užsakydamas prekes iš jų nepaskaičiau komentarų čia.Perkant internetu yra duotas vienas telefono numeris kuriuo neįmanoma prisiskambinti, jie niekuomet nekelia ragelio ir į užklausas internetu neatsako.Labai bloga patirtis su tokiu klientų aptarnavimo servisu...
Atsakyti
Vita 2019-03-26 10:22:58
Jeigu norite ramaus, sklandaus apsipirkimo, šią įmonę siūlau aplenkti. Pavedimas. Kitą dieną žinutė, jog prekės neturi. Po trijų dienų skambinu su klausimu kur mano pinigai. Pirmadienį bus, atsako. Antradienis. Savo pinigų dar neatgavau. Žemo lygio kompanija. Ieškokit prekių kitur ;)
Gerb. Vita, atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Pervedimai yra atliekami antradieniais ir ketvirtadieniai. Juos patvirtinus mokėjimai pasiekia gavėjo sąskaitas pagal banke nustatytas tvarkas. Jei pinigų transakcija vyksta banko viduje, šie mokėjimai gavėją pasiekia greičiau. Tačiau tarp bankiniai pinigų pervedimai užtrunka ilgiau, dažniausiai 1-3 d.d. papildomai. Prašome Jūsų kantrybės sulaukiant transakcijos suvaikščiojimo tarp bankų.
Atsakyti
Jeigu norite ramaus, sklandaus apsipirkimo, šią įmonę siūlau aplenkti. Pavedimas. Kitą dieną žinutė, jog prekės neturi. Po trijų dienų skambinu su klausimu kur mano pinigai. Pirmadienį bus, atsako. Antradienis. Savo pinigų dar neatgavau. Žemo lygio kompanija. Ieškokit prekių kitur ;)
Atsakyti
Apsilankėme Baby City parduotuvėje esančioje prie Parkas Outlet, Šiaurės miestelyje, Vilniuje. Ieškojome automobilinės kėdutės kūdikiui ir buvome nuostabiai aptarnauti! Konsultantas su akinukais (gaila nepamenam vardo) puikiai žino visą prekių asortimentą! Rekomenduojam 100%!!
Atsakyti
Jovita 2017-02-14 16:57:33
Ai dar pamiršau paminėti, kad man pinigų ne tik, kad negrąžino sakau o kur čiužinuką dėti? Sako darbuotoja, tai va čia kokosas kampa galit nusikirpti ir užsisiųti. Aš pagalvojau, kad juokauja. Reiškiasi pinigų negali grąžinti, bet kitas prekes gali išsirinkti už tą sumą. TAI GALIT PAKOMENTUOTI KAS ČIA PER SISTEMA? Sakau man šiuo metu nereikia nieko, nes vaikas viską turi. Tai pradėjo siūlyti dantų pastas, šepetukus, nesvarbu, kad vaikas nei vieno dantuko dar neturi. Juokas pro ašaras.....
Mums lygiai tas pats buvo su auto kedute, kai pirkom, konsultante pateike klaidinga info, ir dar apziurint kedute aiskiai pasake, kad kazkas ta kedute grazino, nes vaikas niekaip nesedi... nusipirkom, ir mums ta kedute netinka, atnesem grazinimui, tai tokiu tonu is ispustom akim man pradejo aiskint kad niekas negrazina keduciu. Pakiso tas taisykles, skaityk sako, aiskiai parasyta. O kai pirkom tai niekas neperspejo, kad neimanoma grazint. Parasiau pretenzija, o ji man sako rasyk, bet vistiek negrazins pinigu, as cia desim metu dirbu ir geriau zinau.. zodziu i sia parduotuve tikrai negrysiu.
Atsakyti
Jei kas nežinote - vežimukas yra antžeminė transporto priemonė! Ir kai pirkau niekas neperspėjo aišku, o kam, juk paskui net neišpakuoto niekas nebepriima. Ir geros valios pas juos nerasta! Na ką...prarado vieną klientą tikrai, o gal ir daugiau.
Atsakyti
Prekes velavo (bet ne taip ilgai kaip cia esancioms :-)
). Gavau su pazeista pakuote vaik.prausikli kuris uzliejo ir kitus uzsakytus gaminius. Taipogi prekes neatitinka aprasymo. Uzsakiau stova didelei vonelei (iki 100cm) na ir vonele paemiau specjaliai 100cm kad tam stove stabiliai stovetu. Bet deje vonele jam per didele. :-D
Atsakyti
Jokiu budu nepirkit is sios imones internetu, uzsakius preke uz 130euru gavau visai kita preke uz 30 euru. ar atgaut pinigus ar kad pakeistu, neimanoma susisiekt su jais!!!
Atsakyti
Toycity.lt užsakiau žaislą, gimtadienio dovaną, nesulaukusi siuntos po 3-4 darbo dienų prašiau pasiteirauti kur yra prekė. Užsakius buvo atsiųstas laiškas, kad po apmokėjimo prekės išsiųstos būna per 1 dieną, o siuntų tarnyba pristato per 2-3 dienas. Taigi, po tu 4 darbo dienų parašiau ir gavau atsakymą, kad vadybininkę, atsakančią į laiškus, parduotuvė informavo jog prieš 4 dienas mano užsakytos ir apmokėtos prekės neturi ir siūlo visiškai ne į temą žaislą vietoj užsakytojo. Jeigu nebūčiau rašiusi ir ieškojusi savo prekės turbūt taip ir liktų mano pinigai ir prekė pas juos. Su tokiu neatsakingu klientų aptarnavimu dar neteko susidurti.
Atsakyti
Paskaičius atsiliepimus, viskas pasidarė aišku, mano situacija analogiška, prekiu negavau ilgai, kai gavau nebereikėjo..., dariau gražinima nuo gruodžio 12 dar nepasiėme prekes i laiškus neatrašo, užpildžiau prašyma VVTAT
Atsakyti
Antrą kartą per mėnesį laiko ši įmonė nesugeba atlikti savo darbo tinkamai. Apie praėjusius kartus net nekomentuosiu, nes palyginus smulkūs nesklandumai buvo.
Pirma istorija: prekė buvo užsakyta 2018-12-12, dėl apsipdraudimo, kad gaučiau prekę Kalėdiniu laikotarpiu, pasirinkau atsiėmimą parduotuvėje (nors esu iš kito miesto) ir jau 12.13 turėjau atsiimti pagal jų nurodytą datą užsakymo metu, 2018-12-16 gavau laišką, kad parduotuvė šios prekės Kaune neturi, todėl kurjeriu atsiųs iš kito miesto. Neišsiuntė, kol vėl pati nepradėjau jiems skambinti ir rašyti, pažadėjo, kad susisieks su kurjeriu ir perskambins, ar spės man pristatyti iki Kalėdų, bet skambučio nesulaukiau, tiesiog buvo paskubomis išsiųsta siunta, kurią gavau 12.20. Na, pagalvojau, tiek to, Kalėdos, sunku ir jiems, bet... po savaitės vėl kartojasi reikalas, todėl antra istorija: padariau užsakymą 12.29, turėjau ir vėl atsiimti jų parduotuvėje 12.30, bet vėl ta pati situacija-po dviejų dienų parašė laišką, kad mano užsakytos rožinės spalvos prekės
neturi, todėl paklausė ar tiktų kokia kitokia, ar užsakytą prekę vėl gali atsiųsti kurjeriu, atsakiau, kad noriu būtent tokiso spalvos, kokią nurodžiau užsakymo metu ir lauksiu siuntos per kurjerį. Vėl tyla iki jau šių metų 01.02, paskambinusi darbuotoja pasakė, kad rožinės spalvos išvis neturi ir gal tuomet man tiktų violetinė, pasakiau, kad tinka, pasakė, kad išsiųs tą pačią dieną, bet vėl prisijungus prie paskyros ir kitą dieną mačiau, kad užsakymas neišsiųstas, vėl skambinau kažkokiu numeriu, iš kurio man prieš tai jie patys skambino, nes į jų bendrą nr neįmanoma prisiskambinti. Darbuotojos paklausiau ar mano siuntą išsiųsta, ji pasakė, kad taip. Melavo. Pasiteiravau siuntinio numerio, pasakyti jo nesugebėjo, bet pasakė, kad paskambins kurjeriui, paklaus kada bus mano siunta ir man perskambins. Jokio skambučio nesulaukiau, į mano skambučius neatsakė. Tik po šio skambučio mano siunta pagaliau buvo išsiųsta, po tiek laiko kariavimo gavau siuntą ir atidarius vėl staigmena-sakė įdeda violetinę prekę, bet man atvežė mėlyną. Nebūtų taip pikta, jei tas daiktas nebūtų naudojamas tris metus kaip minimum. Paskambinus sakė, kad atsiųs kurjerį paimti prekės ir grąžins pinigus, net atsiprašymo nei karto nesulaukiau. Reziume: nebūtų taip pikta, jei jie nemeluotų ir pradėtų dirbti tinkamai, gerbti savo klientus. Daug pinigų išleidžiu tiek elektroninėje, tiek fizinėje jų parduotuvėje, bet jau po šio karto-apeisiu kaip tik įmanoma, nes nesinori mokėt didelių pinigų tam, kad būtum kvailinamas.
Atsakyti
Prekę užsakiau 2018.12.12, šiandien 2019.01.03, bet prekių dar negavau. Į skambučius, bei laiškus neatsako. Manau tam yra vartotojų teisės, jei su manimi nenori kalbėtis.
Atsakyti
Internetineje parduotuveje pirkau 3 kartus ir visi buvo problematiski - tai veluoja pristatyti, tai pinigus pamirsta uz grazintas prekes pervesti, prisiskambinti neimanoma, i laisku neatsako, dar nesu maciusi tokio baisaus klientu aptarnavimo.
Atsakyti
Nuvylė aptarnavimas.
Naujai atsidariusi parduotuvė Kaune, Pramonės Maximoje.
Parduotuvė didžiulė, darbuotojų begalės.
Atsistojo vyras prieš mane. Darė gražinimą prekės ir atsiėmė kuponais.
Gražinimas tai gažinimas, čia normalu. Bet nenormalu tai, kad nesugeba kiti darbuotojai praleisti klientus kitoje kasoje kai pirma kasininkė daro gražinimą, spausdina čekius ant kuponų kurių buvo iki 10 vnt, ir dar išdavinėja nuolaidų kortelę.
Besmegeniai ne darbuotojai. Darykite išvadas aptarnavimo tobulinime.
Atsakyti
Prekes uzsakiau gruodzio 8 diena. Siandiena jau 22 diena. Prekiu negavau. Kai savaite po uzsakymo skambinau, prekes vis dar buvo parduotuveje. Pazadejo, kad gausiu per pora dienu. Esu baisiai busivylus. Liudniausia, kad vaikai liks be dovanu. Susisiekt paskutinem dienom neimanoma, nes niekas nekelia ragelio. Baisus aptarnavimas. Nerekomenduoju sios firmos.
Atsakyti
Sveiki. Visada likdavau patenkinta internetine toycoty parduotuve, prekes gaudavau ypac greitai. Taciau atsaukus preke, ja gavau (del to neteisiu). Gavus preke, norejau vistiek ja grazinti, pavyko susisiekti po 3 ar 4dienu. Kurjeris atvaziavo ir paeme preke. PrAejo manau dvi savaites, o pinigu nesulaukiu. Cia turbut dabar taip buna, preke grazini, o pinigu nebegauni...
Atsakyti
Labai nhsvylė ši įmonė, užsakius konkretų pirkinį ir sumokėjus atsiuntė visai kitą. Kai paskambinus pradėjau aiškintis, pasakė tai atvažiuokit pasikeiskit! Tai pala, kieno čia klaida?
Atsakyti
Sveiki, fizinese parduotuvese apsipirkineju ir esu patenkinta kokybe, aptarnavimu, bet kas yra su internetine parduotuve tai katastrofa pati dirbu panasioje srityje ir zinau, kad preke parduotuveje supakuojama ir paruosiames isiuntimui zmogui ta pacia diena, o kita jau turi buti pristatyta t.y nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, siandien yra 3 darbo diena kai as negaunu prekiu, ar kelis daiktus parduotuvei sunku supakuoti per visa darbo diena ar kame problemos?
Atsakyti
Niekada nerasau blogu komentaru nes yra zmogiskieji faktoriai, puikiai suprantu, kad pardaveju-konsultanciu darbas yra labai sunkus, bet siandiena Vilniaus Verkiu g. (Siaures miestelio) parduotuves darbuotoja sokiravo visomis prasmemis.
Atvykau pirkti buteliuko soskytes, nes pamaciau kad labai didele skylute pasidare (per menesi jau trecia pirkta, tad pirmiausia pasiklausti ar nera sioms prekems broko ir nusipirkti).
Atvykau su menesio vaiku (kuris po 20min. Turi valgyti). Priejus prie pardavejos paklausiau apie galima broka, ir kad noriu isigyti nauja. Pardaveja pakele i mane akis tik tada kai ispyskinau visa litanija (nes skubu) o ji man teskia : "ja jus nematot?? Parduotuve nedirba, kraustomes ir neprivalau Jums atsakineti i kazkokius klausimua (net apsidairiau nes juk as i ja atejau, durys atidarytos :D) tada as mandagiai paklausiau kur tada galeciau isigyti soskiuku, o man ji vel: "ka Jus nezinot kur musu daugiau parduotuviu yra?? Gal pasigooglinkit". As toliau (dar vis mandagiai) atsiprasiau ir paaskinau kad tikrai nezinau, nes apsiperku tik cia. Paprasiau, kad man pasakytu kur artimiausia, nes vaikutis tuoj tures valgyti. Ir.... finalinis taskas, kad man vel buvo TEKSTA, neva jie kraustosi, ir as ka nematau!! Piktu tonu pasake kad dar yra oze.
Isejau sokiruota, kaip zmones taip gali nemandagiai bendrauti, kaip gali buti tokie nesupratingi, dar suprasciau jaunute konsultante butu, o cia suaugusi moteris, kuri manau uzauginusi taip po go vaikus ir puikiai turetu mane suprasti kaip mama. Bet likau nesuprasta. Nemalonu, kai taip elgiasi. Truksta kulturos dirbant toki darba!!! Praradot klienta.

Nuvykus i Ozo Kid Zone likau maloniai nustebinta dvieju jaunu maloniu merginu kurios padejo, paaskino, ir net paguode.
Atsakyti
Antra karta per menesi nusivyliau sios imones aptarnavimo kokybe ir poziuriu i savo klientus.
Imone parduoda neegzistuojancias prekes, per menesi laiko nesugeba jas isimti is prekybos.
Du kartus per menesi (buvo 2 pirkimai) gavau ne ta preke. Nei karto niekas nepranese, kad uzsakytos prekes nera, tiesiog patyliukais buvo prakista visia kita preke. Pirma karta turejau pati vaziuoti ir aiskintis, kita karta tik i mano antra laiska buvo gautas atsakymas, kad preke galima grazinti ir gali iskviesti kurjeri jei noriu grazinti preke, taciau kai parasiau, kad noriu grazinti - per beveik menesi niekas taip ir nesusisieke.
Panasu, tai imones politika - nebendrauti su klientais, kad nereiketu grazinti nei prekiu nei pinigu.
Neetiska, zema ir neprofesionalu.
Atsakyti
Visgi nusprendziau parasyt atsiliepima apie el.parduotuve babycity.
Rinkausi prekes is sio puslapio, kadangi kaina tenkino ir kaip tik norimoms prekems buvo akcija. Deja, uzsisakyt negalejau, nes nebuvo pateikta dydziu lentele (o nezinant uzsisakyt ir poto grazint, nesinori). Uzklausa parasyt sekmadieni, tai labai tikejaus pirmadieni-antradieni gauti atsakyma. Uzklausa pakartotinai siunciau dar keleta kartu, bet atsakymo negavau. Kadangi norejau prekes isigyti su esama nuolaida - skambinau ir prasiau suteikti informacija, kurios laukiu 4dienas.Gavus informacija pastu ir norint uzsisakyti prekes pamaciau, kad prekems jau nebetaikoma nuolaida....labai nusivyliau sia el.parduotuve.
Atsakyti
Likau labai maloniai nustebinta apsilankiusi Kaune akropolyje esancioje zaislu planetoje. Aciu konsultantei Ievai uz nuosirdzia pagalba issirenkant dovanas. Taip pat prie kasos dirbusi mergina Irina ne tik pasiule nuolaidu kortele, bet ir dave zaisliuka mano vaikui. Manau dar tikrai ne karta apsilankysiu, sekmes darbuose!
Atsakyti
Nusprendžiau netylėti ir geriau parašyti atsiliepimą apie šios įmonės kultūrą ir reikalus dėl priėmimo į darbą, kad perspėti rimtus žmones ir neprasidėti su šita nerimta įmone.
Patys kviečia į darbo pokalbį, po jo paskambina, praneša, kad esate potencialių kandidatų atrankoje, prašo palaukti dar savaitę, tuomet praneša, kad esate priimtas. Dar savaitę rašo kaip džiaugiasi, kad prisijungsite prie jų kolektyvo, siunčia informaciją, susijusią su tai, kokiu dokumentų reiks, kokia yra darbo sutartis, o atvykus sutartą pirmąją darbo dieną, po poros valandų darbo - susipažinimo su darbu, kolegomis ir pan. praneša, kad "oi, deja, čia tokia situacija, kad mes visgi priimame kitą žmogų".
Tai yra nenormalu, tai yra žmogaus laiko resursų švaistymas, ar jie įsivaizduoja, kad žmogus dėl šio darbo pasiūlymo atšaukė kitus, rinkosi jų pasiūlymą, galbūt net išėjo iš ankstesnės darbovietės. Ir kalbame ne apie pardavėju - konsultantų darbą tiesiog prekybos centre, o pačiame įmonės biure. Tai jeigu tokie dalykai vyksta jau įmonės viduje, nenuostabu, kad galime perskaityti tiek neigiamų atsiliepimų ir čia, nes kaip tuomet vadovaujama parduotuvėms?
Žinoma, sakysite, kad buvo galima bent prašyti kompensacijos už sugaištą laiką, nes tarp kitko toks punktas yra nurodytas sutartyje, tačiau, pirmosios dienos rytą direktorius "dar nebuvo pasirašęs" jos, taigi, ji dar negaliojo.
Tikėjau šia įmone, kuri, atrodo, turi daugiametę darbo patirtį, tačiau viskas tikrai nuvylė. Rekomenduoju gerai pagalvoti prieš einant į bet kokį darbo pokalbį šioje įmonėje.
Atsakyti
Teko lankytis Panevėžio miesto Babycity parduotuvėje ir būti išjuoktai. Nes renkantis liemėne po gimdymo ir atsakius kokį dydį teko paskutinį kartą pirkti įprastoje parduotuvėje, buvau išjuokta. Pardavėjos kikeno net matuojantis, kai vyras buvo šalia jų. Visiškai nusivyliau tokiu aptarnavimu ir pardavėjų nesupratingumu, juk dydžiai net ir parduotuvėse priklauso nuo gamintojų ir t.t., o viešai kikenti iš neščiosios nėra įtin mandagus klientų aptarnavimas
Atsakyti
Siandien lankausiu Baby city Nordikoje, pardavejos uzsieme savo reikalais, apie vezimus pardaveja papasakoti negalejo nieko, turejau suprasti pati kaip vezimas susideda ar kuo skiriasi nuo kito. Aptarnavimas nemalonus, likau pikta ir nepatenkinta.
Atsakyti
Visiskas pasityciojimas. Negana to kad savo ivezamoms prekems sukciaudami duoda 6 menesiu garantija, tai dar ir Philips avent - kuriam galioja su cekiu 24 men garantija - jie klientams suteikia irgi 6 menesius. Kad tik tureti kuo maziau grazinimu. Iki kokio lygio lietuvos verslininkas gali zemintis... ziauru. Aplenkit sita kontora kiek galima is toliau!
Atsakyti
Tiesiog pasibaisėtina bendravimo ir aptarnavimo kultūra. Grąžinus nekokybišką žaislą net pusę mėnesio nesiteikiama niekaip grąžinti pinigų, žinutės ignoruojamos, net kelias dienas rašant neįmanoma sulaukti atsakymo. Su klientais bendraujama tik tol, kol, , iškišamas'' nekokybiškas daiktas. Net atsiprašyti nesugebama. Pati šią parduotuvę didžiausiu ratu aplenksiu ir kitiems siūlau tai padaryti.

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, OZAS PPC, 1 aukštas, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; audiniai, patalynė; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Klaipėdoje rengiasi statyti 54 butų daugiabutį
Klaipėdoje rengiasi statyti 54 butų daugiabutį 07-17 19:00
Uostamiestyje planuojama demontuoti administracinės paskirties pastato konstrukcijas ir jo vietoje pastatyti 9 aukštų B energinės klasės daugiabutį.
Paskelbtos kitų metų Lietuvos mažosios kultūros sostinės
Paskelbtos kitų metų Lietuvos mažosios kultūros sostinės 07-17 18:39
Kultūros ministerija paskelbė visas 2020 m. mažąsias kultūros sostines, nuo 2018 m. Lietuvos kultūros taryba svarbiausiems jų projektams kasmet skiria 50.000 Eur.
Sakartvelo valdžia rems turistus iš Rusijos praradusius viešbučius
Sakartvelo valdžia rems turistus iš Rusijos praradusius viešbučius 07-17 18:24
Sakartvelo ministras pirmininkas Mamuka Bakhtadze teigia, kad vyriausybė sukūrė ir jau ėmėsi įgyvendinti veiksmų planą, skirtą mažinti nuostoliams, patiriamiems sumažėjus turistų srautui iš Rusijos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Symantec 23,57 +3,20%
3M 176,49 +2,11%
Goldman Sachs 215,52 +1,86%
FedEx 169,79 +1,13%
Twitter 37,99 -1,78%
Intel 49,17 -1,90%
Wells Fargo 45,30 -3,02%
Western Digital 51,49 -5,77%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5882,23 -2,25%
Benzinas 1,74 -9,38%
Ryžiai 420,00 +2,69%
Sidabras 15,04 +2,59%
Jautiena 4,63 +0,65%
Auksas 1359,04 +5,87%
Dyzelis 1,85 -8,87%
Apelsinai 0,54 +3,85%