VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kotryna Group, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kotryna Group

Atsiliepimai apie Kotryna Group, UAB

Baby City, Kidz One, Žaislų planeta

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Kotryna Group, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai gaila, kad vis duodu šansą užsisakydama prekes, kadangi kai kas ten pigiau, ypač taikant nuolaidų kortelę. Na bet klientų aptarnavimas visiškai nesikeičia. Įmonei turėtų būti gėda, kad leidžia savo vadybininkams taip elgtis su klientais. Neminėsiu kaip dingsta užsakytos prekės, pardavinėjamos išvis neturimos prekės, tokių atsiliepimų matau pilna ir pasirodo ne mums vieniems pasitaikė. Na bet vadyba! Geras vadybininkas išsuktų bent 50% visų nemalonių situacijų. Atleiskit, bet negaunant užsakymo po kelių dienų nežinios gauti atmestiną ir lakonišką penkių žodžių sakinį... Net labas viso gero kartais nesugeba išspaust. Plius tikrai kilsteli antakiai, kai jau atgauni pinigus ir po kelių dienų pagaliau ateina atsakymas "Jums bus pervesti pinigai". Labai neprofesionalu. Keiskit klientų aptarnavimo komandą, nes kas dirba ten dabar yra visiški nemokšos.
Atsakyti
Gaila kad prieš užsisakydama nepaskaičiau atsiliepimu...užsisakėm dvirati po savaites laiko praneša kad jo nebėra ir dar klausia ar norite kad gražintume pinigus apsurdas iš vis.. idomu kiek reikės laukti kol pinigėlius sugražins nes vaikas tai lauke dviračio o ne kažkokiu atsiprašymu beprasmišku. Niekada iš čia nieko nebepirksiu daugiau i kitiem nerekomenduoju to daryti...
Atsakyti
Sveiki, labai nusivyliau kauno akropolio kidzone. Tvanku. Susitvarkykite kondicionierius. Oro nėra. Ačiū už dėmesį.
Atsakyti
Tragediju tragedija... isitikinau ir savo kailiu... keista kad nebankrutuoja sita imone... prekiu amzinai neturi...zmones apgaudineja kad yra...uzsisakai...ir negauni - nes tai expo preke ir neturi sandeli! Sory o tai mano problema kd online prekyboj galima isidet preke ir ja isigyt? O poto ja atsaukt su atsiprasymais? Tai isimkit is prekybos.... o galiausiai ta pati preke kurios neturi -po savaites jau akcijine....
Atsakyti
Kamilė 2020-05-06 17:22:18
Iš užsakytų 4 skirtingų lėlių drabužėlių gavom 3 vienodus ir viena išvis kurio neužsakinėjom. Komunikacijos jokios. Užsakymas padarytas keliems dalykams, VISKĄ po vieną atsiuntė ir skirtingose pakuotėse nors galėjo viską į vieną dėžę sudėti, bet turbūt specialiai išsiuntinėjo atskirai, kad vaikas nesulaukęs viską atidarytų ir grąžinimo tiesiog nebūtų. Didžiausia dėžė atkeliavo paskutinė, suplėšyta ir tokia didelė kad joje galėjo viskas ką siuntėmės tilpti vienu kartu.
Gerb. Kamilė, labai atsiprašome dėl sukeltų Jums nepatogumų. Informuojame, kad užsakymus ne visad pavyksta išsiųsti iš vienos parduotuvės, kadangi ne visos parduotuvės turi visą asortimentą. Prekes dažnai siunčiame per kelias siuntas iš skirtingų parduotuvių, tad jos gali atkeliausi skirtingais laikais. Jei kurjerių tarnybos skirstymo centrą pasiekia daugiau nei viena siunta tą pačia dieną jos yra suporuojamos ir vežamos tuo pačiu metu. Tačiau jei jos gaunamos skirtingomis dienomis kurjeriai jas veža taip pat skirtingomis dienomis. Jei turite klausimų apie užsakymo vykdymo eigą ir nepavyksta susisiekti su mumis skambučiu, prašome parašyti laišką.
Atsakyti
Lukas 2020-06-16 20:43:53
Blogiausi tik atsiliepimai užsakius preke, gauni prekę o ji visiškai kita nei spalva atitinka nei buteliuko forma neatitinka nerekomenduoju niekam.
Gerb. p. Lukai,

labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, ir pakeisime į Jūsų užsakyta prekę.
Atsakyti
Vardas 2020-06-08 17:11:06
Didžiulė tragedija.. Prekę užsisakėme sakė turi 2vnt., paskambinome patys pasiteirauti kada bus prekė, pasirodo vieną is jų jau pardavė kita brokuota, nutarėme imti brokuota jei padarys nuolaida bet 30min dingo ir brokuota prekė. Paskambinus ir pasiteiravus ką daryti nes preke užsakyta ir mes norime ją gauti pasako kad jų nebeturi ir turės tik po mėnesio, internetinėje parduotuvėje rodo kad dar yra 1vnt, paklausiau konsultantės tai jei dabar vėl užsisakyciau tą prekę (nes užsisakyti leidžia nors jos ir nėra) as jos ir vėl laukciau nors jos jie ir neturi, atsakymas buvo - taip užsisakyti galite bet jos negausite nes neturime.. Tai gal vertėtų sunerimti ir pradėti tvarkyti internetinę parduotuvę bei keisti darbuotojus kurie leidžia užsakyti prekę arba kaip mūsų atveju mes užsakėme bet pardavė kažkam kitam.. Labai nusivyliau aptarnavimu..
Gerb. kliente, labai atsiprašome dėl Jums sukeltų nepatogumų. Deja užsakius paskutinį prekės vienetą - ne visada ji būna tinkamos kokybės pardavimui. Parduotuvei atliekant prekės surinkimą ir pastebėjus brokus mes pranešame klientams, pasiūlome alternatyvą (jei ją turime) arba grąžiname sumokėtus pinigus.
Atsakyti
Ineta 2020-04-30 16:56:27
Esu labai nusivylusi šios įmonės veikla. Užsisakius dvi prekes, parašė, kad vienos iš jų sandėlyje neturi, todėl pasiūlė išsirinkti kitą prekę arba grąžinti pinigus. Parašiau, jog noriu, kad grąžintų pinigus. Nesulaukus pinigų kelias savaites, paklausiau per kiek dienų grąžina pinigus. Atsakymas - pinigų pavedimai daromi antradieniais/ketvirtadieniais. Praėjus kuriam laikui ir neatgaunant pinigų vėl rašau laišką ir klausiu, kada gi pagaliau grąžinsit pinigus ir sakau, jog man atsakymas "pinigų pavedimai daromi antradieniais/ketvirtadieniais" NETINKA! Deja į laišką negavau jokio atsakymo, taip pat praėjus visam mėnesiui ir neatgavau pinigų.
Gerb.Ineta,
labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, kad ateityje tokie aptarnavimai nevyktų mūsų parduotuvėse.
Atsakyti
Blogiausi tik atsiliepimai užsakius preke, gauni prekę o ji visiškai kita nei spalva atitinka nei buteliuko forma neatitinka nerekomenduoju niekam.
Atsakyti
Absurdas, užsakinėjau du kartus DINO BIKES dviratis 14" Cars, 414UL-CS3 ir abu kartus man pasakė kad prekės nėra. Nors atšaukus mano užsakymą vėl ta prekę atsiranda prekyboje. Kažkoks apsurbas. Pirma karta kai užsakiau laukiau savaite laiko kol į mano el. paštą ateis informacija apie užsakymo vykdymą, jo nesulaukus pasiskambinti į nurodytą tel. numerį. Man pasakė kad jie prekės neturi, tai kartojosi ir antrą kartą užsakinėti prekę leidžia o jos sandėlį pasirodo visai nėra.
Buvau nuolatinė toyxity pirkėją, dabar tos parduotuvės paslaugomis nesinaudosiu nei aš nei mano artima aplinka.

Baisus aptarnavimas.
Atsakyti
Didžiulė tragedija.. Prekę užsisakėme sakė turi 2vnt., paskambinome patys pasiteirauti kada bus prekė, pasirodo vieną is jų jau pardavė kita brokuota, nutarėme imti brokuota jei padarys nuolaida bet 30min dingo ir brokuota prekė. Paskambinus ir pasiteiravus ką daryti nes preke užsakyta ir mes norime ją gauti pasako kad jų nebeturi ir turės tik po mėnesio, internetinėje parduotuvėje rodo kad dar yra 1vnt, paklausiau konsultantės tai jei dabar vėl užsisakyciau tą prekę (nes užsisakyti leidžia nors jos ir nėra) as jos ir vėl laukciau nors jos jie ir neturi, atsakymas buvo - taip užsisakyti galite bet jos negausite nes neturime.. Tai gal vertėtų sunerimti ir pradėti tvarkyti internetinę parduotuvę bei keisti darbuotojus kurie leidžia užsakyti prekę arba kaip mūsų atveju mes užsakėme bet pardavė kažkam kitam.. Labai nusivyliau aptarnavimu..
Atsakyti
Baby City
Vienas žodis - tragedija.
Ką užsakysi to negausi, jau nekalbama apie nepagarba klientui ir atsakinėjima automatinėm žinutėm. Kelintą kartą negauname užsakytu prekių teigiant, kad sandėlį jų nera, bet internetinė parduotuvė rodo kitaip ir vistiek leidzianpateikti uzsakyma bei ji apmoketi.
Pacioje parduotuveje, konkretizuojant, Kaune pramones pr., pardavejos per puse valandos negali ateiti prie zmogaus pakonsultuoti, kai akivaizdiai matotosi, kad nieko neveikia :) o galiausiai paprasius pagalbos atsakoma, kad padeti negali, nes jom nepriklauso :) nuostabu. Taip ir norisi grįžti į šia parduotuve :)
Didžiule antirekomendacija!
Atsakyti
Prekė užsakyta internetu atkeliavo labai greitai ir tokia kokios ir norėjau. Viskas super :) Ačiū
Atsakyti
Iš užsakytų 4 skirtingų lėlių drabužėlių gavom 3 vienodus ir viena išvis kurio neužsakinėjom. Komunikacijos jokios. Užsakymas padarytas keliems dalykams, VISKĄ po vieną atsiuntė ir skirtingose pakuotėse nors galėjo viską į vieną dėžę sudėti, bet turbūt specialiai išsiuntinėjo atskirai, kad vaikas nesulaukęs viską atidarytų ir grąžinimo tiesiog nebūtų. Didžiausia dėžė atkeliavo paskutinė, suplėšyta ir tokia didelė kad joje galėjo viskas ką siuntėmės tilpti vienu kartu.
Atsakyti
Baisu.. paskaičius atsiliepimus dingsta betkoks noras kažką pirkti! Kaip toks žinomas ženklas gali sau leisti su klientais elgtis kaip su šiukšlėm? Turim dovanų kuponą, panaudoti galima tik fizinėse parduotuvėse, jose prekių pasirinkimas apgailėtinas (mūsų atveju dviratukų), kažką kitą išsirinkti irgi sunku nes jeigu ką pagal jų politiką net grąžinti beveik nieko negalima, o kainos neadekvačios. Galiu drąsiai teigti, kad tai prasčiausia dovana vaikui, visų prašysiu niekad nedovanoti ir pati nedovanosiu šių parduotuvių dovanų kuponų! Suprantu, kad įmonei tokie žodžiai giliai nusišvilpti, bet iš komentarų panašu, kad klientų prarasta jau ne vienas ir ne du...
Atsakyti
Likau baisiai nusivylusi Toycity el. parduotuve. Užsakėm brangiai kainuojantį paspirtuką, sumokėjom pinigus ir laukiam prekės. Po savaitės laukimo nesulaukiam jokių žinių nei apie pristatymą, nei apie jo vykdymą...Kreipiamės. Gauname atsakymą, kad dėl didelio klientų srauto prekė vėluoja. vėluoja tai vėluoja, laukiam toliau. Po beveik dviejų savaičių po apmokėjimo nesulaukus jokių žinių vėl kreipiamės. Paaiškėja, kad prekė brokuota ir jos niekas mums neatsiųs...Palaukite, o tai užsakovo nereikia iškart apie tai informuoti ir kuo skubiau atsiprašius jam grąžinti pinigus??? Kodėl mums patiems reikia ieškoti kažkur užstrigusios prekės ir dar prašyti, kad malonėtų grąžinti pinigus?? Siaubas kažkoks, tikrai daugiau niekada niekada nepirksiu apskritai nieko šioje parduotuvėje. Nors iki šiol tikrai buvau gana ištikima jūsų klientė. Aišku, kad jums neįdomu, bet vieno kliento tikrai netekote
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šios įmonės veikla. Užsisakius dvi prekes, parašė, kad vienos iš jų sandėlyje neturi, todėl pasiūlė išsirinkti kitą prekę arba grąžinti pinigus. Parašiau, jog noriu, kad grąžintų pinigus. Nesulaukus pinigų kelias savaites, paklausiau per kiek dienų grąžina pinigus. Atsakymas - pinigų pavedimai daromi antradieniais/ketvirtadieniais. Praėjus kuriam laikui ir neatgaunant pinigų vėl rašau laišką ir klausiu, kada gi pagaliau grąžinsit pinigus ir sakau, jog man atsakymas "pinigų pavedimai daromi antradieniais/ketvirtadieniais" NETINKA! Deja į laišką negavau jokio atsakymo, taip pat praėjus visam mėnesiui ir neatgavau pinigų.
Atsakyti
Vau. ne aš viena nukentėjau nuo šios įmonės.. visada pirkdavome prekes, visada viskas būdavo gerai.. nors aną kartą ir gavome ne tokius pampersus (sakėmės nuo 8-16 kg), o gavome nuo 9-14 kg nieko nesakiau ir patylėjau, sakau gal žmogus susimaišė, nebesigilinau, vistiek mažiukei dar tiks.. o dabar taip: užsisakėmė tyrelių, 3 sukneles, 1 sijonuką ir sausainiukų bebi mažylei ir ką jūs galvojat? ateina siunta, kurioje NĖRA SAUSAINIŲ... o užsakymo lape (kuris buvo dėžėje), nurodyta, kad jie TURI BŪTI. čia dar ne pabaiga... dar vakar parašiau įmonei, kad nebuvo sausainių, o jų atsakas:
Laba diena, Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Gavome parduotuvės patikslinimą, kad užsaktos prekės neturi ir per kalidą užregistravo, už neturimą prekę grąžinsime pinigus. (konsulatntė Živilė). atrašiau jai, kad Labai tikiuosi, kad taip ir bus. Negraziai elgiates. Daug kartu pirkdavom is jusu..daugiau nebepirksim..ne pirmas kartas. Vaikas dar laukia uzsakyto sijono.tikiuosi, kad gaus. Nereiks vel kreiptis i jus. po kelių minučių gaunu atsakyma: Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prekės neturime MOTHERCARE sijonas merg. Under The Sea 74 558796, galime keisti į kitą prekę arba grąžinti pinigus.
Wtf? nebūčiau paklausus tai ir lauktųme kaip d*****i????? parašiau gražiai, kad į ką galima pakeisti prekes? t.y. sausainius 1, 83 ir sijonuką 6, 80 kainas, gaunasi 8, 60, bet atsimušiau kaip į sieną... konsultantė dingo ir gaunu laišką:Laba diena,
Ačiū, Jūsų užklausą gavome. Informuojame, kad dėl šiuo metu padidėjusio užklausų srauto, atsakymo gali tekti palaukti ilgiau. Atsakymą pateiksime per penkias darbo dienas.Su geriausiais linkėjimais, Babycity.lt komanda.
blemba žmonės, jeigu skaitote, žinokit, kad nepirkite iš šios parduotuvės.. NIEKADA. Pasiima pinigus, o prekių NĖRA, nori kažką gauti mainais - atsimuši į sieną. nori atgauti pinigus-negausi. rašyk, nerašęs laiškų, jiem px. Man nebūtų taip abydna, jeigu ne vaikučio daiktai..GĖDA..
Atsakyti
Gabija 2020-04-14 16:02:30
Užsisakiau prekes internetu, kurios buvo pasiekiamos ir el. sandelėyje ir parduotuvėje. Užsakyme nurodžiau, kad prekes norėčiau gauti iš sandėlio, taip pat dar atskirai parašiau laišką, bet deja visos prekės atvažiavo į ekspozicijos. Autokedutė apdulkėjusi bei subraižyta apačia, Izofix bazė išvis nudėvėta. Prekės buvo sudėtos į permatomus geltonus maišus ir sukrautos ne į originalią pakuotę. Kreipiausi, kad man pakeistų į prekes iš sandėlio, bet emeilu gavau tik labai įdomų konsultato atsakymą "...tegu klientas grąžina, mes dar spėsime parduoti...". Taip ir nebuvo normaliai atsakyta, ar man pristatys prekes iš sandėlio, ar turėsiu grąžinti.
Taip pat balandžio 1 d. grąžinau brokuotą lovytę, šiandien jau balandžio 14 d., bet pinigų niekas nesugeba grąžinti. Kiekvieną kartą atsakymas tas pats, pavedimai daromi antradienį ir ketvirtadienį. Skambinu kiekvieną antradienį ir ketvirtadienį ir vis gaunu tą patį atsakymą, gal jau kitą mokėjimų dieną gausite pinigus.
Labai nusivyliau Babycity, daugiau tikrai ten nieko nepirksiu. Susirenka klientų pinigus, suveža visas nedrengtas prekes iš salės, o poto pats turi kariauti, kad atgautum pinigus. Gėda.....
Gerb. p. Gabija,
labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Situacija mums yra žinoma, atsiprašome, kad gavote ekspozcines prekes. Pinigai bus grąžinti artimiausia dieną už grąžintas prekes. Atsiprašome, kad užtrukome su grąžinimu.
Atsakyti
Dovilė 2020-04-14 20:57:40
Sveiki,
Pasirodo, ne aš viena laukiu pinigų už grąžintą prekę. Užsakymo Nr. BTLT0232171. Labai nusivyliau šia elektronine parduotuve. Niekam nerekomenduoju. Apgaudinėja klientus.
Gerb.kliente,
labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Jūsų grąžinimą gavome nesenai, dėl šiuo metu esančių vėlavimų ir pinigus grąžinsime artimiausiomis dienomis. Atsiprašome, už tai.
Atsakyti
Nusivylęs pirkėjas 2020-04-16 15:44:25
Košmaras o ne įmonė. Prisiskambinti neįmanoma, apie prekes papasakoti taip pat negali, nes nieko nežino.
Grąžinamos prekės forma užpildyta, kurjerio laukiam... o kurjeris neužsakytas, kodėl?... nes visiems ten tubūt giliai pochuj..
Venkit šitos šūdmalių kontoros. Visiškai nekompetetingi 1-as ir paskutinis užsakymas, daugiau nebegrįšiu.

BĖKIT KUO TOLIAU, NEPIRKIT ČIA!
Gerb.kliente,
labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, kad ateityje tokie aptarnavimai nevyktų mūsų parduotuvėse.
Atsakyti
Nepirskiu daugiau cia.......!!!! 2020-04-17 15:55:51
Nepirksime daugiau baby city!!! Ir nepatariam to kitem... daug kas nepatenkinti...
Uzsakek prekiu krepseli is jo gavom tik dali prekiu ir viskas. Del kitu pasake kad grazins pinigus, veliau sako kad gausim prekes, veliau sako grazins pinigus... ir tip tesias 3 savaites....
Ki uzeini per savo acaunta easo prekes tos nera o jai per kita kad yra.... negi daro spec kad isparduoti ka turi o ko neturi tipo turi ir kad grazins pinigus o kitas prekes parduot.... NEGALIMA TAIP!!!
BEJE galima paduoti i vartotoju teises ir uz negrazintus pinigus skaiciuoti baby city delspinigius, tik reikia kad jue jums parasytu per kek grazins ir jei ne tai prrades kauptis delspinugiai
Gerb.kliente,
labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, kad ateityje tokie aptarnavimai nevyktų mūsų parduotuvėse.
Nepirskiu daugiau cia.......!!!!
2020-04-17 15:55:51 IP 28mcuiri
Atsakyti
Nepirksime daugiau baby city!!! Ir nepatariam to kitem... daug kas nepatenkinti...
Uzsakek prekiu krepseli is jo gavom tik dali prekiu ir viskas. Del kitu pasake kad grazins pinigus, veliau sako kad gausim prekes, veliau sako grazins pinigus... ir tip tesias 3 savaites....
Ki uzeini per savo acaunta easo prekes tos nera o jai per kita kad yra.... negi daro spec kad isparduoti ka turi o ko neturi tipo turi ir kad grazins pinigus o kitas prekes parduot.... NEGALIMA TAIP!!!
BEJE galima paduoti i vartotoju teises ir uz negrazintus pinigus skaiciuoti baby city delspinigius, tik reikia kad jue jums parasytu per kek grazins ir jei ne tai prrades kauptis delspinugiai
Nusivylęs pirkėjas
2020-04-16 15:44:25 IP 4ljlgd1
Atsakyti
Košmaras o ne įmonė. Prisiskambinti neįmanoma, apie prekes papasakoti taip pat negali, nes nieko nežino.
Grąžinamos prekės forma užpildyta, kurjerio laukiam... o kurjeris neužsakytas, kodėl?... nes visiems ten tubūt giliai pochuj..
Venkit šitos šūdmalių kontoros. Visiškai nekompetetingi 1-as ir paskutinis užsakymas, daugiau nebegrįšiu.

BĖKIT KUO TOLIAU, NEPIRKIT ČIA!
Atsakyti
Sveiki,
Pasirodo, ne aš viena laukiu pinigų už grąžintą prekę. Užsakymo Nr. BTLT0232171. Labai nusivyliau šia elektronine parduotuve. Niekam nerekomenduoju. Apgaudinėja klientus.
Atsakyti
Dar paminėsiu, kad izofix bazė, kuri yra atvežta iš salės yra su nuplautu serijos numeriu, kuriame matoma produkto pagaminimo data. Matomai visus nelikvidus per karantiną iš parduotuvių ekspozicijos bandote išsišluoti. Galėsite vežtis atgal savo senienas, tik bėda, kad turbūt pinigų man teks laukti neaišku kokį laiką.
Atsakyti
Užsisakiau prekes internetu, kurios buvo pasiekiamos ir el. sandelėyje ir parduotuvėje. Užsakyme nurodžiau, kad prekes norėčiau gauti iš sandėlio, taip pat dar atskirai parašiau laišką, bet deja visos prekės atvažiavo į ekspozicijos. Autokedutė apdulkėjusi bei subraižyta apačia, Izofix bazė išvis nudėvėta. Prekės buvo sudėtos į permatomus geltonus maišus ir sukrautos ne į originalią pakuotę. Kreipiausi, kad man pakeistų į prekes iš sandėlio, bet emeilu gavau tik labai įdomų konsultato atsakymą "...tegu klientas grąžina, mes dar spėsime parduoti...". Taip ir nebuvo normaliai atsakyta, ar man pristatys prekes iš sandėlio, ar turėsiu grąžinti.
Taip pat balandžio 1 d. grąžinau brokuotą lovytę, šiandien jau balandžio 14 d., bet pinigų niekas nesugeba grąžinti. Kiekvieną kartą atsakymas tas pats, pavedimai daromi antradienį ir ketvirtadienį. Skambinu kiekvieną antradienį ir ketvirtadienį ir vis gaunu tą patį atsakymą, gal jau kitą mokėjimų dieną gausite pinigus.
Labai nusivyliau Babycity, daugiau tikrai ten nieko nepirksiu. Susirenka klientų pinigus, suveža visas nedrengtas prekes iš salės, o poto pats turi kariauti, kad atgautum pinigus. Gėda.....
Atsakyti
Užsisakiau prekes internetu. Po keletos dienų gavau laišką, kad pagrindinės mano užsakymo prekės neturi (nors interneto parduotuvėje vis dar rodė, jog yra). Išsirinkau alternatyvią prekę ir per keletą valandų atrašiau į laišką. Nors pirmąjame laiške buvo pažymėta, kad turiu atsakyti per 2 dienas, tačiau gavau tik automatinį atsakymą ir kitą dieną pristatė tik dalį mano pirminio užsakymo. Atsakymo į mano laišką vis dar nėra, pirmąjį laišką rašiusi vadybininkė nė nepasivargino susisiekti su manimi. Tai buvo pirmas ir tikėtina paskutinis mano apsipirkimas šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Blogiau nei blogai. Pirkau preke internetu, taciau kuri apmokejau nebuvo ivykditas, todel turejo buti grazinti pinigai per 3 darbo dienas, praejus maziau nei menesiui pinigu negrazino, nes parduotuve nesugeba israsyt grazinimo akto, o aptarnavimo centras negali susisiekt su parduotuve, kad sie tai padarytu.
Atsakyti
Puikus ir greitas aptarnavimas. Užsisakėme kinderkraft maitinimo kėdutę internetu ir jau kitą rytą siuntinys buvo pas mus. Ačiū už greitą pristatytą ir kokybišką prekę!
Atsakyti
Pirkėjas 2020-01-20 12:30:03
Pramonės pr. 29, Kaunas (maxima 2a. Baby city)
Gerb. Pirkėjau, dėkojame už patikslinimą. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Kotryna, UAB 2020-01-20 11:46:32
Gerb. Pirkėjau, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mumis tiesiogiai ir patikslinti kurioje parduotuvėje Jums buvo suteiktas toks aptarnavimas. Deja parduotuvių darbuotojų su tokiu vardu turime ne vieną tad mums labai svarbu kuri tai yra parduotuvė, kad galėtume gerinti jos aptarnavimo kokybę.
Pramonės pr. 29, Kaunas (maxima 2a. Baby city)
Atsakyti
Pirkėjas 2020-01-18 17:26:39
Pardavėja konsultantė Renata - visiškai neadekvati, nesugeba nieko papasakoti apie dominančias prekes jos skyriui, paprašius pagalbos visada pasako, kad tuoi prieis ir dingsta (susidaro toks yspudis, kad bėga nuo klientu). Visa informacija siulo susirasti patiems ir pasižiūrėti vaizdelius per "youtube.com".
Gerb. Pirkėjau, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mumis tiesiogiai ir patikslinti kurioje parduotuvėje Jums buvo suteiktas toks aptarnavimas. Deja parduotuvių darbuotojų su tokiu vardu turime ne vieną tad mums labai svarbu kuri tai yra parduotuvė, kad galėtume gerinti jos aptarnavimo kokybę.
Atsakyti
Pardavėja konsultantė Renata - visiškai neadekvati, nesugeba nieko papasakoti apie dominančias prekes jos skyriui, paprašius pagalbos visada pasako, kad tuoi prieis ir dingsta (susidaro toks yspudis, kad bėga nuo klientu). Visa informacija siulo susirasti patiems ir pasižiūrėti vaizdelius per "youtube.com".
Atsakyti
Egidijus 2020-01-14 10:21:30
Nupirkau preke internetu su akcija 11/01/20, bet uzsakymas buvo atsauktas, nes tariamai prekes nebeturi, nors visa laika ji buvo Kauno parduotuvej, na tarkim - tebunie. Ogi siandien 14/01/20 ziuriu, kad vis del to preke yra Kaune, kuria internetu nusipirkus galima ir atsiimti, ir issiusti, taciau pilna kaina, jau be akcijos. Pinigu imone dar negrazino. Tai kaip cia yra? Kaip norite taip pardavinejate ir dar isaldote klientu pinigus?
Neveltui 116 atsiliepimu ir visi klientu nusiskundimai imones darbu. Sekmes darbuose!
Gerb. Egidijau, prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Esant tokiai situacijai mes pritaikysime buvusią kainą. Prašome į tą laišką kuriuo buvote informuotas apie neturimą prekę mums parašyti.
Atsakyti
Nupirkau preke internetu su akcija 11/01/20, bet uzsakymas buvo atsauktas, nes tariamai prekes nebeturi, nors visa laika ji buvo Kauno parduotuvej, na tarkim - tebunie. Ogi siandien 14/01/20 ziuriu, kad vis del to preke yra Kaune, kuria internetu nusipirkus galima ir atsiimti, ir issiusti, taciau pilna kaina, jau be akcijos. Pinigu imone dar negrazino. Tai kaip cia yra? Kaip norite taip pardavinejate ir dar isaldote klientu pinigus?
Neveltui 116 atsiliepimu ir visi klientu nusiskundimai imones darbu. Sekmes darbuose!
Atsakyti
Pirkėja 2020-01-08 19:09:50
Sveiki, noriu pasiteirauti dėl prekės gražinimo. Nusipirkome 92 dydžio liemenę su defektu (nutrūkusiu dalinai vienu iš raištelių), turime pirkimo kvitą, bet nuo rūbo etiketę jau nuėmę buvom. Ar galimas keitimas į kitą liemenę?
Gerb. Pirkėja, prašome tiesiogiai kreiptis į parduotuvę iš kurios įsigijote prekę. Su savimi turėkite ir pirkimo kvitą.
Atsakyti
Sveiki, noriu pasiteirauti dėl prekės gražinimo. Nusipirkome 92 dydžio liemenę su defektu (nutrūkusiu dalinai vienu iš raištelių), turime pirkimo kvitą, bet nuo rūbo etiketę jau nuėmę buvom. Ar galimas keitimas į kitą liemenę?
Atsakyti
Fausta 2020-01-02 18:13:40
Nebenoriu nei lankytis tokioje parduotuvėje. Visų pirma Šiaulių Saulės miesto parduotuvės pardavėjos nemalonios, visų antra pirma karta susidūriau, kad prekės nėra grąžinamos. Esu susidūrusi kur nėra grąžinamos bet visados darbuotojos prieš skanuodamos prekes tai akcentuoja, o čia akis drasko kad va yra mažom raidėm padėtas raštas ir jos neatsako. Pagal ES įstatymus prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų, čia daro kaip nori jie ir tikrai manau, kad aš ne pirmoji taip nuskriausta. Prekę grąžinti atnešiau 4 valandų bėgyje. Dabar tikrai šį parduotuvė bus apeinama lanku.
Gerb. Fausta, atsiprašome už sukėlus nepatogumus, tačiau vadovaujantis Mažmeninės prekybos įstatymu - kokybiškos prekės kurios patenka į negrąžinamų prekių sąrašą yra nepriimamos kaip grąžinamos, nebent su tuo sutinka pardavėjas. Deja žaislai yra negrąžinamų prekių sąraše ir jų kaip grąžinamų nepriimame. Negrąžinamų prekių sąrašo prekės kaip grąžinamos yra priimamos broko atveju.
Visuose parduotuvėse pagal įstatymą esame pateikią informaciją apie grąžinimo galimybes matomoje vietoje prie prekystalio. Klientas visad gali priėjęs jas pasiskaityti ir pilnai nuspręsti ar perkama prekė yra reikalinga ir įvertinti jos grąžinimo galimybes.
Atsakyti
Nebenoriu nei lankytis tokioje parduotuvėje. Visų pirma Šiaulių Saulės miesto parduotuvės pardavėjos nemalonios, visų antra pirma karta susidūriau, kad prekės nėra grąžinamos. Esu susidūrusi kur nėra grąžinamos bet visados darbuotojos prieš skanuodamos prekes tai akcentuoja, o čia akis drasko kad va yra mažom raidėm padėtas raštas ir jos neatsako. Pagal ES įstatymus prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų, čia daro kaip nori jie ir tikrai manau, kad aš ne pirmoji taip nuskriausta. Prekę grąžinti atnešiau 4 valandų bėgyje. Dabar tikrai šį parduotuvė bus apeinama lanku.
Atsakyti
Viktorija 2019-12-13 11:43:06
esu nusivylusi Kauno Megos Kidzone parduotuves darbuotojomis. Esam pastovus klientai ir apmaudu kad tenka susidurti su tokiu nelankstumu. Nupirkau 80 dydzio Lassie firmos kombinezona dukrytei, taciau jis man nebepatiko ir isigyjau nauja. Atejus i parduotuve grazinti, to padaryti negalejau kadanti kudikiu rubeliai iki 92 dydzio negrazinami. Kombinezonas su etiketemis, parnesus namo net nebuvo issimtas is pirkiniu maiselio. Pardavejos paaiskino, kad tokios taisykles ir leido uz panasia suma issirinkti kitu prekiu, kurios siuo metu man nereikalingos, na, bet kas belieka... rinkausi 92 dydi ir nuo sio dydzio leidziama grazinti rubelius, todel ant pirkimo kvito gavau prierasa, kad prekes yra negrazinamos. Suprantu taisykles ir panasiai, bet kita vertus kiek vaikuciu parduotuvej pasimatuoja ta pati kombinezona, ir tai nera apatinis rubelis.. Babycity parduotuveje Kaune niekada neteko susidurti su panasia situacija. Nusivyliau ir tikrai linkiu nesusidurti su tokia situacija, pagalvokite is kur perkate!
Gerb. Vikrotija, Labai atsiprašome dėl šios situacijos, tačiau vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis 80 dydžio drabužiai yra kūdikių kategorijos apranga kuri yra negrąžinama. Vadovaujantis šiomis įstatymo nuostatomis mes suteikiame galimybe klientams bent pasikeisti prekę į kitą už tą pačią sumą ar didesnę su primokėjimu. Klientams galime padaryti tik tokią išimtį.
Atsakyti
Marek 2019-12-11 12:22:47
Sekmadieni 12.08 d. užsakiau prekę iš ToyCity Ogmios mieste su pristatymu į namus (Žvėryno raj.). Iš pastebėjimu, tai prekė keliavo iki manęs pora dienų, o atvykus ji buvo supakuotą į dėžę, o pati prekės pakuotė buvo pažeista, atrodo, kad ją jau kažkas tai atidarinėjo. Labai nemalonu ir keista, nes užsakinėji prekę už 26 eurus, tai viskas turi būti tobula, o ne padaryta atsainei. Parduotuvę nerekomenduoju, tuo labiau pirkti el. būdų.
Gerb. Marek, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kad galėtume pasiaiškinti kodėl buvo suruošta tokia prekė ir pasiūlytume sprendimo būdą.
Atsakyti
Pirkejas Siauliai 2019-12-10 21:29:58
Jau trečią kartą atvykau į babycity parduotuvę Šiauliuose. Kaip tyčia pasikviečiam tą pačią konsuklantę, kuri nežino nei parduotuvės asortimento, nei gaudosi prekėse, nors apsimeta, jog supranta viska ir dar atžagariai atšauna klientui. Suprantu, jog visko nežinosi, bet šnekėti, ko nežinai ir pasakoti nesąmones, ar tai normalu? Ir beto nepademonstruoja prekės, lai pats klientas tegul aiškinasi. Vnž., nusprendėme nepirkti toje parduotuvėje pigiau, vien dėl aptarnavimo, nuvykome į vaikutis parduotuvę ir nusipirkome šiek tiek brangiau, kur nuo įžengimo į parduotuve mus pasitiko su šypsena, viską pademonstravo ir aprodė.
Gerb. kliente, labai dėkojame už šias Jūsų pastabas. Jos buvo perduotos atsakingiems vadovams. Tikimės, jog sekantis apsilankymas mūsų parduotuvėje Jums nesukels tokių nepatogumų
Atsakyti
esu nusivylusi Kauno Megos Kidzone parduotuves darbuotojomis. Esam pastovus klientai ir apmaudu kad tenka susidurti su tokiu nelankstumu. Nupirkau 80 dydzio Lassie firmos kombinezona dukrytei, taciau jis man nebepatiko ir isigyjau nauja. Atejus i parduotuve grazinti, to padaryti negalejau kadanti kudikiu rubeliai iki 92 dydzio negrazinami. Kombinezonas su etiketemis, parnesus namo net nebuvo issimtas is pirkiniu maiselio. Pardavejos paaiskino, kad tokios taisykles ir leido uz panasia suma issirinkti kitu prekiu, kurios siuo metu man nereikalingos, na, bet kas belieka... rinkausi 92 dydi ir nuo sio dydzio leidziama grazinti rubelius, todel ant pirkimo kvito gavau prierasa, kad prekes yra negrazinamos. Suprantu taisykles ir panasiai, bet kita vertus kiek vaikuciu parduotuvej pasimatuoja ta pati kombinezona, ir tai nera apatinis rubelis.. Babycity parduotuveje Kaune niekada neteko susidurti su panasia situacija. Nusivyliau ir tikrai linkiu nesusidurti su tokia situacija, pagalvokite is kur perkate!
Atsakyti
Sekmadieni 12.08 d. užsakiau prekę iš ToyCity Ogmios mieste su pristatymu į namus (Žvėryno raj.). Iš pastebėjimu, tai prekė keliavo iki manęs pora dienų, o atvykus ji buvo supakuotą į dėžę, o pati prekės pakuotė buvo pažeista, atrodo, kad ją jau kažkas tai atidarinėjo. Labai nemalonu ir keista, nes užsakinėji prekę už 26 eurus, tai viskas turi būti tobula, o ne padaryta atsainei. Parduotuvę nerekomenduoju, tuo labiau pirkti el. būdų.
Pirkejas Siauliai
2019-12-10 21:29:58 IP 1pq4au9j
Atsakyti
Jau trečią kartą atvykau į babycity parduotuvę Šiauliuose. Kaip tyčia pasikviečiam tą pačią konsuklantę, kuri nežino nei parduotuvės asortimento, nei gaudosi prekėse, nors apsimeta, jog supranta viska ir dar atžagariai atšauna klientui. Suprantu, jog visko nežinosi, bet šnekėti, ko nežinai ir pasakoti nesąmones, ar tai normalu? Ir beto nepademonstruoja prekės, lai pats klientas tegul aiškinasi. Vnž., nusprendėme nepirkti toje parduotuvėje pigiau, vien dėl aptarnavimo, nuvykome į vaikutis parduotuvę ir nusipirkome šiek tiek brangiau, kur nuo įžengimo į parduotuve mus pasitiko su šypsena, viską pademonstravo ir aprodė.
Atsakyti
Vida 2019-12-06 10:18:43
Labai apmaudu, kai mėgstamiausia parduotuvė tampa tokia iš kurios net rankos nekyla kažką užsakyti. Užsakymo numeris BTLT0073836. Prekės užsakytos 2019-11-21, po kelių dienų jos pristatytos, bet kaip vaikas turėtų avėti batus, kurie sujungti magnetu? Susisiekiau su babycity telefonu, atvyko kurjeris, paėmė batus ir darbuotoja Ieva sakė, kad kitą dieną kurjeris atveš batus su nuimtais magnetais. Batų vis laukiu... vienas elektronis laiškas Ievai, antras... šiandien yra devinta darbo diena kai kurjeris paėmė prekę. Ar tai yra nepakankamas laiko tarpas, kad prekė būtų pristatyta tokia kokia ir turėtų būti? Šiandien, gruodžio 6d paskambinau į babycity klientų aptarnavimo centrą. Klausimas ar grąžinti pinigus ar pageidaučiau gauti savo prekę, kurią užsisakiau lapkričio 21, kitą savaitę t.y. gruodžio10d?Jūs ką? Rimtai? prekės nieks net nesivargino išsiųsti nors ir rašiau kelis priminimus. Apsurdas, ne kitaip.
Gerb. Vida,
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Jūsų situaciją aiškinomės su darbuotojais ir parduotuve į kurią grįžo batukai magneto nuėmimui. Vis dėl to įvyko grįžus siuntai klaida. Prekė buvo priimta kaip grąžinama, o ne kaip magneto nuėmimui. Dėl šios klaidos, parduotuvės darbuotojai buvo papildomai informuoti, tikimės jog ateityje šios klaidos nepasikartos. Matome, kad prekės kainą Jums yra grąžinama. Labai atsiprašome už šį nesusipratimą.
Atsakyti
Labai apmaudu, kai mėgstamiausia parduotuvė tampa tokia iš kurios net rankos nekyla kažką užsakyti. Užsakymo numeris BTLT0073836. Prekės užsakytos 2019-11-21, po kelių dienų jos pristatytos, bet kaip vaikas turėtų avėti batus, kurie sujungti magnetu? Susisiekiau su babycity telefonu, atvyko kurjeris, paėmė batus ir darbuotoja Ieva sakė, kad kitą dieną kurjeris atveš batus su nuimtais magnetais. Batų vis laukiu... vienas elektronis laiškas Ievai, antras... šiandien yra devinta darbo diena kai kurjeris paėmė prekę. Ar tai yra nepakankamas laiko tarpas, kad prekė būtų pristatyta tokia kokia ir turėtų būti? Šiandien, gruodžio 6d paskambinau į babycity klientų aptarnavimo centrą. Klausimas ar grąžinti pinigus ar pageidaučiau gauti savo prekę, kurią užsisakiau lapkričio 21, kitą savaitę t.y. gruodžio10d?Jūs ką? Rimtai? prekės nieks net nesivargino išsiųsti nors ir rašiau kelis priminimus. Apsurdas, ne kitaip.
Atsakyti
Indrė 2019-11-28 16:26:41
BabyCity parduotuvėje išsirinkome Joolz vežimėlį, kadangi joje buvo likusi tik ekspozicinė prekė, užsisakėme vežimėlį internetu (rodė 2 vnt. prekės likutį sandėlyje ir po 1 ekspozicinę prekę trijose parduotuvėse). Tuo pačiu užsisakėme ir daugiau prekių. Kadangi iš pirmo karto pristatyti prekių nepavyko, nes buvo sumaišyti užsakymai ir prekių teko laukti iš naujo, paskambinau į informaciją pasistikslinti dėl pristatymo datos, o išgirdusi informaciją, kad didžioji dalis siuntos ateis iš kažkurios Vilniaus parduotuvės, pabrėžiau, kad ekspozicinių prekių gauti nepageidauju dėl to užsisakau būtent internetu. Konsultantė mane patikino, kad visos prekės bus naujos. Gavus siuntinį vaizdelis buvo ne koks: vežimas supakuotas į dvi dėžes, kad tilptų, nuimtas vienas ratas, vežimo stabdis apmindžiotas, ratai važinėti - akivaizdu, kad prekė ekspozicinė ir tokia negali būti vadinama NAUJA. Jau nekalbant apie tai, kad nepasivarginta net dulkių nuvalyti.
Gerb. Indre, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kad galėtume pasiaiškinti kodėl buvo išsiųsta expo prekė, jei darbuotojui nurodėte, kad pageidaujate ne ekspo.
Atsakyti
Loreta 2019-11-24 10:35:46
Uzsisakiau internetu patalynes komplekta, gavau zinute ir el. Laiska, kad uzsakymas paruostas ir ji galiu atsiimti. Atvykusi darbuotojos pasake, kad turejau gauti zinute, kad uzsakymas atsauktas, nes tokios prekes nera. Jokios zinutes ir laisko negavau.
Daugiau is sios parduotuves neuzsakynesiu. Apgaudineja klientus, jokio ataakomybes jausmo!!!!
Gerb. Loreta, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu dėl Jūsų užsakymo, kad galėtume kuo skubiau išspręsti šią situaciją ir išsiaiškinti dėl Jums buvo atsiųsti tokie pranešimai.

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Krivių g. 43A-9, LT-01209 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: audiniai, patalynė; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
Ukraina abejoja Irano pateikta versija dėl numušto lėktuvo
Ukraina abejoja Irano pateikta versija dėl numušto lėktuvo 07-14 16:37
Ukraina antradienį pareiškė, kad dar anksti daryti išvadą, kad į Kijevą skridęs keleivinis lėktuvas sausį buvo numuštas Irano dėl "žmogiškosios klaidos", kaip teigia Teheranas.
"Grigeo" nepriklausomu valdybos nariu tapo A. Variakojis
"Grigeo" nepriklausomu valdybos nariu tapo A. Variakojis 07-14 16:23
AB "Grigeo" nepriklausomu valdybos nariu bendrovės Stebėtojų taryba išrinko Algimantą Variakojį, kuris pakeis iki šiol valdybos narės pareigas ėjusią Niną Šilerienę. Dabartinės bendrovės valdybos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Pfizer 35,21 +4,08%
CBS 40,77 +3,63%
Xerox 15,84 +2,26%
Caterpillar 130,57 +2,00%
Microsoft 207,07 -3,09%
NVIDIA 402,09 -4,07%
Twitter 33,82 -4,46%
Adobe Systems 442,47 -5,09%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1715,91 +1,95%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Varis 5239,83 +3,60%
Vištiena 1,52 +19,69%
Apelsinai 0,65 +12,07%
Kava 3,30 -3,23%
Cukrus 0,57 0,00%
Ryžiai 510,00 -9,57%