VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kotryna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kotryna

Atsiliepimai apie Kotryna, UAB

Baby City, Kidz One, Žaislų planeta

Parašyk savo nuomonę apie Kotryna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Orinta 2019-06-06 19:46:55
Teko pirkti internetu, prekes kūdikiui, prekes gavau purvinas, su nukritusiomis etiketėmis, kreipiausi į juos, rašiau laišką, kad prekes kūdikiams, bent jau ne purvinas sudėtų, atsakymo nesulaukiau, labai nuvylė. O dėl aptarnavimo Vilniaus parduotuvėse pritariu, todėl ir pirkau internetu, bet ir ten joe nuvylė
Gerb. Orinta, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome su mumis susisiekti skambučiu dėl šios situacijos, norime pasitikslinti į kurį el. paštą mums siuntėte laišką ir pilnai išspreęsti Jūsų situaciją.
Atsakyti
Teko pirkti internetu, prekes kūdikiui, prekes gavau purvinas, su nukritusiomis etiketėmis, kreipiausi į juos, rašiau laišką, kad prekes kūdikiams, bent jau ne purvinas sudėtų, atsakymo nesulaukiau, labai nuvylė. O dėl aptarnavimo Vilniaus parduotuvėse pritariu, todėl ir pirkau internetu, bet ir ten joe nuvylė
Atsakyti
Karina 2019-05-23 23:23:24
Apie parduotuvę Nordikoje buvo noras parašyti jau seniai. Parduotuvė, vieta, asortimentas - viskas puiku, bet aptarnavimas...
Parduotuvėje, kai užeinam, dažniausiai būna tik keletas klientų (kartais personalo žmonių būna daugiau :)), tačiau konsultanto nuolatos reikia ieškoti arba laukti. Pvz, kai mano vyras buvo užėjęs išsirinkti pientraukį ir paprašęs pagalbos, jam pasiūlė palaukti kol konsultantas papietaus. Laukti tektų apie pusvalandį...
Paskutinio apsilankymo metu norėjome įsigyti kūdikio supuoklę, kurios pavyzdžio nebuvo, o buvo tik supakuotos dėžės. Į mūsų prašymą parodyti prekę, konsultantė atsakė, kad negali jos išpakuoti, nes gal nepirksim, o pakuotė bus pažeista... Į mūsų klausimą, kaip galima pirkti šį "katiną maiše", visiškai rimtai pasiūlė pirkti internetu, nes bus galima grąžinti, jei kas ne taip. Aišku, galime pirkti ir dėžę su paslėptu turiniu, bet tada jau grąžinti negalėsime. Netekome žado nuo tokio suinteresuotumo pardavimu :D Įdomu, kaip iš vartotojų teisių pusės toks visa tai atrodo?
Žodžiu, pasinaudojome mes tos konsultantės pasiūlymu ir nusipirkome šią supuoklė internetu... kitoje parduotuvėje :)
O rašau todėl, jog norėčiau, kad šio parduotuvių tinklo vadovai žinotų apie tokį personalo atmestinį darbą. Tikiu, kad jiems svarbi klientų nuomonė, parduotuvių reputacija ir verslo gerovė.
Gerb. Karina, dėkojame Jums už Jūsų pastabas. Jos yra labai svarbios mums, kadangi tik jų dėka galime tobulinti savo aptarnavimus ir procesus. Labai apgailestaujame, kad su Jumis buvo taip elgtasi mūsų parduotuvėje. Tai visiškai neatitinka mūsų aptarnavimo standarto. Jūsų pateikta informacija buvo perduota mūsų parduotuvių tinklo vadovams. Šios parduotuvės darbuotojams bus pravesti papildomi mokymai, kad ateityje tokių atvejų nepasikartotų. Jei turite papildomų pastabų dėl šios ar kitos mūsų parduotuvės, prašome mums parašyti el.p. info@babycity.lt.
Atsakyti
Apie parduotuvę Nordikoje buvo noras parašyti jau seniai. Parduotuvė, vieta, asortimentas - viskas puiku, bet aptarnavimas...
Parduotuvėje, kai užeinam, dažniausiai būna tik keletas klientų (kartais personalo žmonių būna daugiau :)), tačiau konsultanto nuolatos reikia ieškoti arba laukti. Pvz, kai mano vyras buvo užėjęs išsirinkti pientraukį ir paprašęs pagalbos, jam pasiūlė palaukti kol konsultantas papietaus. Laukti tektų apie pusvalandį...
Paskutinio apsilankymo metu norėjome įsigyti kūdikio supuoklę, kurios pavyzdžio nebuvo, o buvo tik supakuotos dėžės. Į mūsų prašymą parodyti prekę, konsultantė atsakė, kad negali jos išpakuoti, nes gal nepirksim, o pakuotė bus pažeista... Į mūsų klausimą, kaip galima pirkti šį "katiną maiše", visiškai rimtai pasiūlė pirkti internetu, nes bus galima grąžinti, jei kas ne taip. Aišku, galime pirkti ir dėžę su paslėptu turiniu, bet tada jau grąžinti negalėsime. Netekome žado nuo tokio suinteresuotumo pardavimu :D Įdomu, kaip iš vartotojų teisių pusės toks visa tai atrodo?
Žodžiu, pasinaudojome mes tos konsultantės pasiūlymu ir nusipirkome šią supuoklė internetu... kitoje parduotuvėje :)
O rašau todėl, jog norėčiau, kad šio parduotuvių tinklo vadovai žinotų apie tokį personalo atmestinį darbą. Tikiu, kad jiems svarbi klientų nuomonė, parduotuvių reputacija ir verslo gerovė.
Atsakyti
Rimantas 2019-05-16 23:56:10
Pastoviai tenka apsipirkti baby city verkių g. Tokios arogancijos ir atmestino aptarnavimo seniai nemačiau. Pasiimu sauskelnes ir manų iš ten ir tai galvoju jas pirkti kitur.
Gerb. Rimantai, labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, kad ateityje tokie aptarnavimai nevyktų mūsų parduotuvėse.
Atsakyti
Pastoviai tenka apsipirkti baby city verkių g. Tokios arogancijos ir atmestino aptarnavimo seniai nemačiau. Pasiimu sauskelnes ir manų iš ten ir tai galvoju jas pirkti kitur.
Atsakyti
Linas D. 2019-05-07 14:40:13
Ciniškai meluojate, parduotuvėje sutikau gauti nuolaidų kortelę tik tuo atveju, jeigu negausiu spamo, pardavėpa patikino, kad negausiu, lape pažymėjau jog nesutinku. Atsisakiau jau n kartų. Ką tik gavau dar vieną iš Žaislų planeta. DAR KARTĄ REKOMENDUOJU VENGTI ŠIOS ĮMONĖS VISŲ PARDUOTUVIŲ, užteršite savo pašto dėžutes ir vargsite atisakinėdami!!!! Ir dar paskiau jums pudrins smegenis, jog patys užsisakėte.
Gerb. Linai, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome susisiekti su mumis el.p. info@babycity.lt. Laiške nurodykite kokiais kontaktais gaunate šiuos pranešimus. Perduosime atsakingam skyriui dėl šios informacijos pataisymo naujienlaiškių gavime..
Atsakyti
Kotryna, UAB 2019-04-29 09:38:00
Gerb. Linai, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Naujienlaiškiai yra siunčiami tik tuomet, kada yra gautas sutikimas pačio kliento. Jį galite suteikti apsipirkimo metu fizinėje parduotuvėje užpildžius anketą arba mūsų elektroninėje parduotuvėje. Jei gaunamos reklamos yra nepageidaujamos, prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt dėl jų išjungimo.
Ciniškai meluojate, parduotuvėje sutikau gauti nuolaidų kortelę tik tuo atveju, jeigu negausiu spamo, pardavėpa patikino, kad negausiu, lape pažymėjau jog nesutinku. Atsisakiau jau n kartų. Ką tik gavau dar vieną iš Žaislų planeta. DAR KARTĄ REKOMENDUOJU VENGTI ŠIOS ĮMONĖS VISŲ PARDUOTUVIŲ, užteršite savo pašto dėžutes ir vargsite atisakinėdami!!!! Ir dar paskiau jums pudrins smegenis, jog patys užsisakėte.
Atsakyti
Linas 2019-04-26 15:19:18
Piktybiškai siunčia naujienlaiškius iš visų įmonės grupių parduotuvių, nors toks sutikimas nebuvo duotas. Tad apsipirkę vienoje parduotuvėje ištisai gausite naujienlaiškius iš visų įmonės prekės ženklų ir turėsite gaišti laiką jų atsisakydami. Rekomenduoju aplenkti iš toli visas šios įmonės parduotuves.
Gerb. Linai, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Naujienlaiškiai yra siunčiami tik tuomet, kada yra gautas sutikimas pačio kliento. Jį galite suteikti apsipirkimo metu fizinėje parduotuvėje užpildžius anketą arba mūsų elektroninėje parduotuvėje. Jei gaunamos reklamos yra nepageidaujamos, prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt dėl jų išjungimo.
Atsakyti
Piktybiškai siunčia naujienlaiškius iš visų įmonės grupių parduotuvių, nors toks sutikimas nebuvo duotas. Tad apsipirkę vienoje parduotuvėje ištisai gausite naujienlaiškius iš visų įmonės prekės ženklų ir turėsite gaišti laiką jų atsisakydami. Rekomenduoju aplenkti iš toli visas šios įmonės parduotuves.
Atsakyti
Rokas 2019-04-17 20:41:41
Ne pirmą kartą teko ateiti į parduotuvę 21:50 ir jau žvilgsniu esi iš varomas, tad nejaukiai pasijutes apsisukau ir išėjau maždaug po 7 minučių na ir iš karto uždaroma parduotuvė nors dar iki uždarymo apie 3 minutės likę... Tad kaip jaustis klientams? Nebuvo nei pasisveikinta, jokios pagalbos suteikimo. Toks aptarnavimas labai liūdina.
Gerb. Rokai,
Labai atsiprašome dėl šios nemalonios patirties mūsų parduotuvėje. Jūsų pastabos buvo perduotos mūsų parduotuvių tinklo vadovei. Papildomai instruktuosime darbuotojus aptarnavimo klausimu. Tikimės, kad ateityje tokia patirtis mūsų parduotuvėse daugiau neturėsite.
Taip pat prašome Jūsų ateityje patyrus tokias nemalones situacijas informuoti mus el.p. info@babycity.lt, kad galėtume kuo skubiau jas spręsti.
Atsakyti
D 2019-04-11 14:34:58
Labai gailiuosi kad prieš užsakydamas prekes iš jų nepaskaičiau komentarų čia.Perkant internetu yra duotas vienas telefono numeris kuriuo neįmanoma prisiskambinti, jie niekuomet nekelia ragelio ir į užklausas internetu neatsako.Labai bloga patirtis su tokiu klientų aptarnavimo servisu...
Gerb. Kliente, labai atsiprašome dėl šios nemalonios patirties. Turint nemažą skambučių kiekį šiuo metu deja ne visiems klientams spėjame atsiliepti. Norime Jums pranešti, kad netolimoje ateityje atsinaujinsime mūsų klientų aptarnavimo tinklus, tad atsakymas klientams bus greitesnis ir kokybiškesnis. Tikimės, kad sekantis bendravimas su mumis Jums bus daug malonesnis.
Atsakyti
Ne pirmą kartą teko ateiti į parduotuvę 21:50 ir jau žvilgsniu esi iš varomas, tad nejaukiai pasijutes apsisukau ir išėjau maždaug po 7 minučių na ir iš karto uždaroma parduotuvė nors dar iki uždarymo apie 3 minutės likę... Tad kaip jaustis klientams? Nebuvo nei pasisveikinta, jokios pagalbos suteikimo. Toks aptarnavimas labai liūdina.
Atsakyti
Labai gailiuosi kad prieš užsakydamas prekes iš jų nepaskaičiau komentarų čia.Perkant internetu yra duotas vienas telefono numeris kuriuo neįmanoma prisiskambinti, jie niekuomet nekelia ragelio ir į užklausas internetu neatsako.Labai bloga patirtis su tokiu klientų aptarnavimo servisu...
Atsakyti
Vita 2019-03-26 10:22:58
Jeigu norite ramaus, sklandaus apsipirkimo, šią įmonę siūlau aplenkti. Pavedimas. Kitą dieną žinutė, jog prekės neturi. Po trijų dienų skambinu su klausimu kur mano pinigai. Pirmadienį bus, atsako. Antradienis. Savo pinigų dar neatgavau. Žemo lygio kompanija. Ieškokit prekių kitur ;)
Gerb. Vita, atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Pervedimai yra atliekami antradieniais ir ketvirtadieniai. Juos patvirtinus mokėjimai pasiekia gavėjo sąskaitas pagal banke nustatytas tvarkas. Jei pinigų transakcija vyksta banko viduje, šie mokėjimai gavėją pasiekia greičiau. Tačiau tarp bankiniai pinigų pervedimai užtrunka ilgiau, dažniausiai 1-3 d.d. papildomai. Prašome Jūsų kantrybės sulaukiant transakcijos suvaikščiojimo tarp bankų.
Atsakyti
Jeigu norite ramaus, sklandaus apsipirkimo, šią įmonę siūlau aplenkti. Pavedimas. Kitą dieną žinutė, jog prekės neturi. Po trijų dienų skambinu su klausimu kur mano pinigai. Pirmadienį bus, atsako. Antradienis. Savo pinigų dar neatgavau. Žemo lygio kompanija. Ieškokit prekių kitur ;)
Atsakyti
Apsilankėme Baby City parduotuvėje esančioje prie Parkas Outlet, Šiaurės miestelyje, Vilniuje. Ieškojome automobilinės kėdutės kūdikiui ir buvome nuostabiai aptarnauti! Konsultantas su akinukais (gaila nepamenam vardo) puikiai žino visą prekių asortimentą! Rekomenduojam 100%!!
Atsakyti
Jovita 2017-02-14 16:57:33
Ai dar pamiršau paminėti, kad man pinigų ne tik, kad negrąžino sakau o kur čiužinuką dėti? Sako darbuotoja, tai va čia kokosas kampa galit nusikirpti ir užsisiųti. Aš pagalvojau, kad juokauja. Reiškiasi pinigų negali grąžinti, bet kitas prekes gali išsirinkti už tą sumą. TAI GALIT PAKOMENTUOTI KAS ČIA PER SISTEMA? Sakau man šiuo metu nereikia nieko, nes vaikas viską turi. Tai pradėjo siūlyti dantų pastas, šepetukus, nesvarbu, kad vaikas nei vieno dantuko dar neturi. Juokas pro ašaras.....
Mums lygiai tas pats buvo su auto kedute, kai pirkom, konsultante pateike klaidinga info, ir dar apziurint kedute aiskiai pasake, kad kazkas ta kedute grazino, nes vaikas niekaip nesedi... nusipirkom, ir mums ta kedute netinka, atnesem grazinimui, tai tokiu tonu is ispustom akim man pradejo aiskint kad niekas negrazina keduciu. Pakiso tas taisykles, skaityk sako, aiskiai parasyta. O kai pirkom tai niekas neperspejo, kad neimanoma grazint. Parasiau pretenzija, o ji man sako rasyk, bet vistiek negrazins pinigu, as cia desim metu dirbu ir geriau zinau.. zodziu i sia parduotuve tikrai negrysiu.
Atsakyti
Jei kas nežinote - vežimukas yra antžeminė transporto priemonė! Ir kai pirkau niekas neperspėjo aišku, o kam, juk paskui net neišpakuoto niekas nebepriima. Ir geros valios pas juos nerasta! Na ką...prarado vieną klientą tikrai, o gal ir daugiau.
Atsakyti
Prekes velavo (bet ne taip ilgai kaip cia esancioms :-)
). Gavau su pazeista pakuote vaik.prausikli kuris uzliejo ir kitus uzsakytus gaminius. Taipogi prekes neatitinka aprasymo. Uzsakiau stova didelei vonelei (iki 100cm) na ir vonele paemiau specjaliai 100cm kad tam stove stabiliai stovetu. Bet deje vonele jam per didele. :-D
Atsakyti
Jokiu budu nepirkit is sios imones internetu, uzsakius preke uz 130euru gavau visai kita preke uz 30 euru. ar atgaut pinigus ar kad pakeistu, neimanoma susisiekt su jais!!!
Atsakyti
Toycity.lt užsakiau žaislą, gimtadienio dovaną, nesulaukusi siuntos po 3-4 darbo dienų prašiau pasiteirauti kur yra prekė. Užsakius buvo atsiųstas laiškas, kad po apmokėjimo prekės išsiųstos būna per 1 dieną, o siuntų tarnyba pristato per 2-3 dienas. Taigi, po tu 4 darbo dienų parašiau ir gavau atsakymą, kad vadybininkę, atsakančią į laiškus, parduotuvė informavo jog prieš 4 dienas mano užsakytos ir apmokėtos prekės neturi ir siūlo visiškai ne į temą žaislą vietoj užsakytojo. Jeigu nebūčiau rašiusi ir ieškojusi savo prekės turbūt taip ir liktų mano pinigai ir prekė pas juos. Su tokiu neatsakingu klientų aptarnavimu dar neteko susidurti.
Atsakyti
Paskaičius atsiliepimus, viskas pasidarė aišku, mano situacija analogiška, prekiu negavau ilgai, kai gavau nebereikėjo..., dariau gražinima nuo gruodžio 12 dar nepasiėme prekes i laiškus neatrašo, užpildžiau prašyma VVTAT
Atsakyti
Antrą kartą per mėnesį laiko ši įmonė nesugeba atlikti savo darbo tinkamai. Apie praėjusius kartus net nekomentuosiu, nes palyginus smulkūs nesklandumai buvo.
Pirma istorija: prekė buvo užsakyta 2018-12-12, dėl apsipdraudimo, kad gaučiau prekę Kalėdiniu laikotarpiu, pasirinkau atsiėmimą parduotuvėje (nors esu iš kito miesto) ir jau 12.13 turėjau atsiimti pagal jų nurodytą datą užsakymo metu, 2018-12-16 gavau laišką, kad parduotuvė šios prekės Kaune neturi, todėl kurjeriu atsiųs iš kito miesto. Neišsiuntė, kol vėl pati nepradėjau jiems skambinti ir rašyti, pažadėjo, kad susisieks su kurjeriu ir perskambins, ar spės man pristatyti iki Kalėdų, bet skambučio nesulaukiau, tiesiog buvo paskubomis išsiųsta siunta, kurią gavau 12.20. Na, pagalvojau, tiek to, Kalėdos, sunku ir jiems, bet... po savaitės vėl kartojasi reikalas, todėl antra istorija: padariau užsakymą 12.29, turėjau ir vėl atsiimti jų parduotuvėje 12.30, bet vėl ta pati situacija-po dviejų dienų parašė laišką, kad mano užsakytos rožinės spalvos prekės
neturi, todėl paklausė ar tiktų kokia kitokia, ar užsakytą prekę vėl gali atsiųsti kurjeriu, atsakiau, kad noriu būtent tokiso spalvos, kokią nurodžiau užsakymo metu ir lauksiu siuntos per kurjerį. Vėl tyla iki jau šių metų 01.02, paskambinusi darbuotoja pasakė, kad rožinės spalvos išvis neturi ir gal tuomet man tiktų violetinė, pasakiau, kad tinka, pasakė, kad išsiųs tą pačią dieną, bet vėl prisijungus prie paskyros ir kitą dieną mačiau, kad užsakymas neišsiųstas, vėl skambinau kažkokiu numeriu, iš kurio man prieš tai jie patys skambino, nes į jų bendrą nr neįmanoma prisiskambinti. Darbuotojos paklausiau ar mano siuntą išsiųsta, ji pasakė, kad taip. Melavo. Pasiteiravau siuntinio numerio, pasakyti jo nesugebėjo, bet pasakė, kad paskambins kurjeriui, paklaus kada bus mano siunta ir man perskambins. Jokio skambučio nesulaukiau, į mano skambučius neatsakė. Tik po šio skambučio mano siunta pagaliau buvo išsiųsta, po tiek laiko kariavimo gavau siuntą ir atidarius vėl staigmena-sakė įdeda violetinę prekę, bet man atvežė mėlyną. Nebūtų taip pikta, jei tas daiktas nebūtų naudojamas tris metus kaip minimum. Paskambinus sakė, kad atsiųs kurjerį paimti prekės ir grąžins pinigus, net atsiprašymo nei karto nesulaukiau. Reziume: nebūtų taip pikta, jei jie nemeluotų ir pradėtų dirbti tinkamai, gerbti savo klientus. Daug pinigų išleidžiu tiek elektroninėje, tiek fizinėje jų parduotuvėje, bet jau po šio karto-apeisiu kaip tik įmanoma, nes nesinori mokėt didelių pinigų tam, kad būtum kvailinamas.
Atsakyti
Prekę užsakiau 2018.12.12, šiandien 2019.01.03, bet prekių dar negavau. Į skambučius, bei laiškus neatsako. Manau tam yra vartotojų teisės, jei su manimi nenori kalbėtis.
Atsakyti
Internetineje parduotuveje pirkau 3 kartus ir visi buvo problematiski - tai veluoja pristatyti, tai pinigus pamirsta uz grazintas prekes pervesti, prisiskambinti neimanoma, i laisku neatsako, dar nesu maciusi tokio baisaus klientu aptarnavimo.
Atsakyti
Nuvylė aptarnavimas.
Naujai atsidariusi parduotuvė Kaune, Pramonės Maximoje.
Parduotuvė didžiulė, darbuotojų begalės.
Atsistojo vyras prieš mane. Darė gražinimą prekės ir atsiėmė kuponais.
Gražinimas tai gažinimas, čia normalu. Bet nenormalu tai, kad nesugeba kiti darbuotojai praleisti klientus kitoje kasoje kai pirma kasininkė daro gražinimą, spausdina čekius ant kuponų kurių buvo iki 10 vnt, ir dar išdavinėja nuolaidų kortelę.
Besmegeniai ne darbuotojai. Darykite išvadas aptarnavimo tobulinime.
Atsakyti
Prekes uzsakiau gruodzio 8 diena. Siandiena jau 22 diena. Prekiu negavau. Kai savaite po uzsakymo skambinau, prekes vis dar buvo parduotuveje. Pazadejo, kad gausiu per pora dienu. Esu baisiai busivylus. Liudniausia, kad vaikai liks be dovanu. Susisiekt paskutinem dienom neimanoma, nes niekas nekelia ragelio. Baisus aptarnavimas. Nerekomenduoju sios firmos.
Atsakyti
Sveiki. Visada likdavau patenkinta internetine toycoty parduotuve, prekes gaudavau ypac greitai. Taciau atsaukus preke, ja gavau (del to neteisiu). Gavus preke, norejau vistiek ja grazinti, pavyko susisiekti po 3 ar 4dienu. Kurjeris atvaziavo ir paeme preke. PrAejo manau dvi savaites, o pinigu nesulaukiu. Cia turbut dabar taip buna, preke grazini, o pinigu nebegauni...
Atsakyti
Labai nhsvylė ši įmonė, užsakius konkretų pirkinį ir sumokėjus atsiuntė visai kitą. Kai paskambinus pradėjau aiškintis, pasakė tai atvažiuokit pasikeiskit! Tai pala, kieno čia klaida?
Atsakyti
Sveiki, fizinese parduotuvese apsipirkineju ir esu patenkinta kokybe, aptarnavimu, bet kas yra su internetine parduotuve tai katastrofa pati dirbu panasioje srityje ir zinau, kad preke parduotuveje supakuojama ir paruosiames isiuntimui zmogui ta pacia diena, o kita jau turi buti pristatyta t.y nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, siandien yra 3 darbo diena kai as negaunu prekiu, ar kelis daiktus parduotuvei sunku supakuoti per visa darbo diena ar kame problemos?
Atsakyti
Niekada nerasau blogu komentaru nes yra zmogiskieji faktoriai, puikiai suprantu, kad pardaveju-konsultanciu darbas yra labai sunkus, bet siandiena Vilniaus Verkiu g. (Siaures miestelio) parduotuves darbuotoja sokiravo visomis prasmemis.
Atvykau pirkti buteliuko soskytes, nes pamaciau kad labai didele skylute pasidare (per menesi jau trecia pirkta, tad pirmiausia pasiklausti ar nera sioms prekems broko ir nusipirkti).
Atvykau su menesio vaiku (kuris po 20min. Turi valgyti). Priejus prie pardavejos paklausiau apie galima broka, ir kad noriu isigyti nauja. Pardaveja pakele i mane akis tik tada kai ispyskinau visa litanija (nes skubu) o ji man teskia : "ja jus nematot?? Parduotuve nedirba, kraustomes ir neprivalau Jums atsakineti i kazkokius klausimua (net apsidairiau nes juk as i ja atejau, durys atidarytos :D) tada as mandagiai paklausiau kur tada galeciau isigyti soskiuku, o man ji vel: "ka Jus nezinot kur musu daugiau parduotuviu yra?? Gal pasigooglinkit". As toliau (dar vis mandagiai) atsiprasiau ir paaskinau kad tikrai nezinau, nes apsiperku tik cia. Paprasiau, kad man pasakytu kur artimiausia, nes vaikutis tuoj tures valgyti. Ir.... finalinis taskas, kad man vel buvo TEKSTA, neva jie kraustosi, ir as ka nematau!! Piktu tonu pasake kad dar yra oze.
Isejau sokiruota, kaip zmones taip gali nemandagiai bendrauti, kaip gali buti tokie nesupratingi, dar suprasciau jaunute konsultante butu, o cia suaugusi moteris, kuri manau uzauginusi taip po go vaikus ir puikiai turetu mane suprasti kaip mama. Bet likau nesuprasta. Nemalonu, kai taip elgiasi. Truksta kulturos dirbant toki darba!!! Praradot klienta.

Nuvykus i Ozo Kid Zone likau maloniai nustebinta dvieju jaunu maloniu merginu kurios padejo, paaskino, ir net paguode.
Atsakyti
Antra karta per menesi nusivyliau sios imones aptarnavimo kokybe ir poziuriu i savo klientus.
Imone parduoda neegzistuojancias prekes, per menesi laiko nesugeba jas isimti is prekybos.
Du kartus per menesi (buvo 2 pirkimai) gavau ne ta preke. Nei karto niekas nepranese, kad uzsakytos prekes nera, tiesiog patyliukais buvo prakista visia kita preke. Pirma karta turejau pati vaziuoti ir aiskintis, kita karta tik i mano antra laiska buvo gautas atsakymas, kad preke galima grazinti ir gali iskviesti kurjeri jei noriu grazinti preke, taciau kai parasiau, kad noriu grazinti - per beveik menesi niekas taip ir nesusisieke.
Panasu, tai imones politika - nebendrauti su klientais, kad nereiketu grazinti nei prekiu nei pinigu.
Neetiska, zema ir neprofesionalu.
Atsakyti
Visgi nusprendziau parasyt atsiliepima apie el.parduotuve babycity.
Rinkausi prekes is sio puslapio, kadangi kaina tenkino ir kaip tik norimoms prekems buvo akcija. Deja, uzsisakyt negalejau, nes nebuvo pateikta dydziu lentele (o nezinant uzsisakyt ir poto grazint, nesinori). Uzklausa parasyt sekmadieni, tai labai tikejaus pirmadieni-antradieni gauti atsakyma. Uzklausa pakartotinai siunciau dar keleta kartu, bet atsakymo negavau. Kadangi norejau prekes isigyti su esama nuolaida - skambinau ir prasiau suteikti informacija, kurios laukiu 4dienas.Gavus informacija pastu ir norint uzsisakyti prekes pamaciau, kad prekems jau nebetaikoma nuolaida....labai nusivyliau sia el.parduotuve.
Atsakyti
Likau labai maloniai nustebinta apsilankiusi Kaune akropolyje esancioje zaislu planetoje. Aciu konsultantei Ievai uz nuosirdzia pagalba issirenkant dovanas. Taip pat prie kasos dirbusi mergina Irina ne tik pasiule nuolaidu kortele, bet ir dave zaisliuka mano vaikui. Manau dar tikrai ne karta apsilankysiu, sekmes darbuose!
Atsakyti
Nusprendžiau netylėti ir geriau parašyti atsiliepimą apie šios įmonės kultūrą ir reikalus dėl priėmimo į darbą, kad perspėti rimtus žmones ir neprasidėti su šita nerimta įmone.
Patys kviečia į darbo pokalbį, po jo paskambina, praneša, kad esate potencialių kandidatų atrankoje, prašo palaukti dar savaitę, tuomet praneša, kad esate priimtas. Dar savaitę rašo kaip džiaugiasi, kad prisijungsite prie jų kolektyvo, siunčia informaciją, susijusią su tai, kokiu dokumentų reiks, kokia yra darbo sutartis, o atvykus sutartą pirmąją darbo dieną, po poros valandų darbo - susipažinimo su darbu, kolegomis ir pan. praneša, kad "oi, deja, čia tokia situacija, kad mes visgi priimame kitą žmogų".
Tai yra nenormalu, tai yra žmogaus laiko resursų švaistymas, ar jie įsivaizduoja, kad žmogus dėl šio darbo pasiūlymo atšaukė kitus, rinkosi jų pasiūlymą, galbūt net išėjo iš ankstesnės darbovietės. Ir kalbame ne apie pardavėju - konsultantų darbą tiesiog prekybos centre, o pačiame įmonės biure. Tai jeigu tokie dalykai vyksta jau įmonės viduje, nenuostabu, kad galime perskaityti tiek neigiamų atsiliepimų ir čia, nes kaip tuomet vadovaujama parduotuvėms?
Žinoma, sakysite, kad buvo galima bent prašyti kompensacijos už sugaištą laiką, nes tarp kitko toks punktas yra nurodytas sutartyje, tačiau, pirmosios dienos rytą direktorius "dar nebuvo pasirašęs" jos, taigi, ji dar negaliojo.
Tikėjau šia įmone, kuri, atrodo, turi daugiametę darbo patirtį, tačiau viskas tikrai nuvylė. Rekomenduoju gerai pagalvoti prieš einant į bet kokį darbo pokalbį šioje įmonėje.
Atsakyti
Teko lankytis Panevėžio miesto Babycity parduotuvėje ir būti išjuoktai. Nes renkantis liemėne po gimdymo ir atsakius kokį dydį teko paskutinį kartą pirkti įprastoje parduotuvėje, buvau išjuokta. Pardavėjos kikeno net matuojantis, kai vyras buvo šalia jų. Visiškai nusivyliau tokiu aptarnavimu ir pardavėjų nesupratingumu, juk dydžiai net ir parduotuvėse priklauso nuo gamintojų ir t.t., o viešai kikenti iš neščiosios nėra įtin mandagus klientų aptarnavimas
Atsakyti
Siandien lankausiu Baby city Nordikoje, pardavejos uzsieme savo reikalais, apie vezimus pardaveja papasakoti negalejo nieko, turejau suprasti pati kaip vezimas susideda ar kuo skiriasi nuo kito. Aptarnavimas nemalonus, likau pikta ir nepatenkinta.
Atsakyti
Visiskas pasityciojimas. Negana to kad savo ivezamoms prekems sukciaudami duoda 6 menesiu garantija, tai dar ir Philips avent - kuriam galioja su cekiu 24 men garantija - jie klientams suteikia irgi 6 menesius. Kad tik tureti kuo maziau grazinimu. Iki kokio lygio lietuvos verslininkas gali zemintis... ziauru. Aplenkit sita kontora kiek galima is toliau!
Atsakyti
Tiesiog pasibaisėtina bendravimo ir aptarnavimo kultūra. Grąžinus nekokybišką žaislą net pusę mėnesio nesiteikiama niekaip grąžinti pinigų, žinutės ignoruojamos, net kelias dienas rašant neįmanoma sulaukti atsakymo. Su klientais bendraujama tik tol, kol, , iškišamas'' nekokybiškas daiktas. Net atsiprašyti nesugebama. Pati šią parduotuvę didžiausiu ratu aplenksiu ir kitiems siūlau tai padaryti.
Atsakyti
Oficialus s*****i. Pardavejas rinkoje sukciauja, parduodamas elektronikos prekes duoda joms tik 6 menesiu garantija, nors istatymas suteikia teise pardavejui nustatyti garantini termina savo nuoziura, taciau ne trumpesni nei 24 menesiai. - toks faktas rodo, kad pardavejas piktybiskai pazeidineja LR istatymus bandydamas isvengti jam istatymo numatytu prievoliu.
didziausia uzuojauta - jeigu teks susidurti su sita "Sharashkino kontora" sugedus jusu prietaisui garantiniu periodu. pinigu grazinimas pas juos yra pats baisiausias dalykas, ir turesite praeiti visas imanomas instancijas, kad gautumete kas jums priklauso. Jokiu dokumentu, aktu, priemimo dokumentu - jie neduoda, nes "mes taip dirbam" - vienintelis atsakymas kuri gausite is ju. Siulyciau gerai pagalvoti perkant is situ sukciu ka nors - ir jeigu pas kita pardaveja preke brangesne - tai geriau permoketi kelis eurus, bet neliksite apgauti sugedus prekei.
Atsakyti
Šiandien pirkau draugei dovaną Vilniaus "Baby city" parduotuvėje, kuri randasi 'Nordikos" prekybos centre. Norėčiau padėkoti konsultantei Daivai už malonų aptarnavimą ir patarimus, kokia dovanėlė būtų praktiška pirmagimiui.
Atsakyti
2018-03-05 pasibaisėjau VAIKIŠKŲ PREKIŲ IŠPARDUOTUVĖJE, UAB KOTRYNA Laisvės pr. 79E - 74, Vilniaus m. dirbančios pardavėjos klientų, , aptarnavimu". Užėjau nusipirkti žaislinių mašinėlių (porą jau buvau pirkusi prieš savaitę, bet vaikas paprašė dar dviejų, parodytų paveikslėlyje), paklausiau, kur galėčiau rasti tokias labai mažas mašinytes, nes prieš savaitę lyg ir buvo prie prekystalio. Pardavėja atžagariai pasakė (atrodė nepatenkinta, kad išvis užėjau į parduotuvę, matyt, poilsį sutrukdžiau, nes daugiau nebuvo nė vieno pirkėjo), kad negalėjo taip būti, nes žaislų prie prekystalio niekada nededa. Nededa tai nededa, pažvelgiau į šoną (gal ir tai čia uždrausta?) ir pamačiau, pradėjau rinktis, t. y. ieškoti tų, kurių man reikia. Tai pamačiusi pardavėja staiga užsipuolė:, , KODĖL JŪS VERČIATE, JUK MAŠINOS PANAŠIOS. MES TVARKOM, O JŪS VERČIAT. Siaubas! Pasijaučiau, lyg būčiau ten ką sudaužius ar pakuotę išlupusi... Nežinojau, kad šioje parduotuvėje privaloma imti iš eilės tokią prekę, kokia papuolė, jei jau teikeisi užeiti ir sutrukdyti. Matyt, mano pirkinys per smulkus, kad drįstu rinktis. Pasakiau, kas čia dabar darosi, nesuprantu, kodėl negaliu pasirinkti to, ko reikia, dar tokios pardavėjos nesu mačiusi. Atsakė:, , Būna visokių". Aš, aišku, daugiau niekada ten neisiu, nes šoką gavau.
Atsakyti
2017.11.24d. nusprendziau pasirupinti kaledu senio dovanomis ir per "juodaji penktadieni" nupirkau zaisla, toki pati ir pigiau buvau surades amazon.de bet nusprendziau nerizikuoti (kad iki svenciu gali nepristatyti) ir pirkti is Lietuvos pardaveju, kad ir brangiau. Ir tokio pacio tuo momentu kitur Lietuvoje neradau, nekreipiat demesio i kaina. Taigi nusipirkau is el. parduotuves Toycity.lt, pinigus nuskaiciavo, gavau patvirtinima i el.pasta (pristatymas per 1-3 darbo dienas). Bet 2017.11.28d gavau laiska, kad atsipraso, bet jie tos prekes neturi ir gali pasiulyti kita zaisla su ta pacia nuolaida. Tik klausimas, kam man kitas nereikalingas zaislas su nuolaida ? Su ju siulymu nesutikau ir pareikalavau, kad jie man gautu zaisla kuri as pirkau is ju, nes pinigai nuskaiciuoti, el.pastu gautas patvirtinimas. Paskambinau, bet man vel pasake, kad jie to zaislo neturi ir gali pasiulyti pinigus atgal, kazkodel primigtinai siulydami kita zaisla su nuolaida. Paprasiau, kad man atsakyma parasytu rastu, ta ir padare. Taigi gaves laiska, kad prekes jie man nepristatis, radau internete kita ir uzsisakiau tenai. Apie susiklosciuse situacija buvo pranesta VVTAT, 2017.12.01 stebuklingai atsirado preke, bet kadangi buvau jau uzsisakes is kitu tiekeju ir gavau laiska, kad jie tos prekes neturi ir netures, Tagi is kurjerio jos tiesiog nepriemiau. Siandien yra 2017.12.18. pinigu neatgavau, paskambinus vis zada rytoj, arba sia savaite. Taigi siulyciau apeiti sita pardaveja. Pardavineja neturimus zaislus, o veliau bando isiulyti kitus.
Atsakyti
Pirkau dovaną, Lego konstruktorių internetu toycity.lt su atsiėmimu Kaune, Pramonės pr. Pavedimas buvo padarytas iš anksto per Paysera. Po 2 valandų važiavau pro šalį, užėjau pažiūrėti ar galiu pasiimti savo užsakymą. Nors mano prekė buvo atidėta už pardavėjos nugaros, o pats užsakymas apmokėtas - man jo neatidavė. "Trūksta kodo ir kad tas kodas atsirastų turi Vilnius sutvarkyti. Mūsų čia skirtingos (?) įmonės". Valandą laiko pralaukiau, jau kai važiavau namo atėjo žinutė, kad galiu atsiimti savo užsakymą. Teko grįžti. Taip išeina reikia 3 valandų, kad apmokėtam užsakymui ateitų sistemoje kodas kurio reikia? NELANKSTU, nepatogu, neprofesionalu.
Atsakyti
Užsakinėjau prekę internetu penktadienį, nurodžiau, jog prekė berniukui, kurjeris pirmadienį atvežė rožinės spalvos, susisiekus pasakė, jog pakeis, bet pasiūlė nuvažiuoti į parduotuvę, kadangi auginu kūdikį, tam ir pasirinkau kurjerio pristatymą, kad nesivažinėti po parduotuves, tad pasakiau, jog nevažiuosiu į parduotuvę ir noriu, kad kurjeris man pristatytų prekę, už kurią sumokėjau pinigus į namus. Prekės man reikėjo penktadieniui, nes ilgam išvykstu, į laiškus atsakinėjo atmestinai ir nesiskubino taisyti klaidos. Atsiliepimą rašau ketvirtadienį, bloga prekė vis dar pas mane, kurjeris šiandien neatvažiavo jos paimti. Išvykstu, mano vaikas neturės daikto, kurį nupirkau jam, o aš nebeturiu pasitikėjimo šia parduotuve. Darbas atmestinas.
Atsakyti
Pirkome is internetines parduotuves. Nisipirkus preke, paskambino kad turi, tik kitos spalvos. O del kitos prekes parase, kad sandelyje jau nebeturi. Pardavineja ora, o prekiu net neturi.
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien buvome užsukę į Baby City parduotuvę Vilniuje. Norėtume pagirti mus aptarnavusį darbuotoją (vyrukas pardavė automobilines kėdute) už profesionalumą, išsamius atsakymus, mandagumą. Tikrai maloniai mus aptarnavo. Į šią parduotuvę grįšime dar ne kartą.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau visus tik perspėti, kad būtumėt labai atidūs pirkdami prekes Baby city parduotuvėse. Apžiūrėkite viską labai įdėmei, nes jei tektų susidurti su garantiniu, kuris priklauso jūsų pirktam daiktui, gali būti labai nustebinti. Parduoda prekę kaip naują, o pasirodo, kad ji jau buvo taisyta ir jūsų garantinis gali nebegalioti. Ir dar galite buti apkaltinti tuom, kad patys taisėt ir blogai pataisėt, o dabar atvežat tik į garantinį.
Atsakyti
Savaitgalį su žmona lankėmės Vilniaus Babycity parduotuvėje kur yra Nordikoje. Rinkomės savo kleckui krėslą i automobilį. Likome maloniai nustebinti konsultanto pagalba. Aleksandras jei gerai pamenu vardas, su barzdele vaikinukas. Patarė, padėjo išsirinkti, pasakė visus pliusus ir minusus universalių kėdučių. Matosi, kad žmogus tikrai nusimano apie savo darbą. Greitu metu tikrai dar sugrįšime sportinuko.

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, OZAS PPC, 1 aukštas, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; audiniai, patalynė; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Jau galite sužinoti ar statybos įmonėse dirba Statybininko korteles turintys darbininkai
Jau galite sužinoti ar statybos įmonėse dirba Statybininko korteles turintys darbininkai 06-20 19:05
Nuo šiol mūsų portale galėsite ne tik rasti informaciją apie statybos sektoriaus įmonių apyvartą, vidutinį atlyginimą ar darbuotojų skaičių, bet ir sužinoti ar įmonėje dirba darbininkai su...
M. Pulkauninkas: valstybinė mediena galės būti parduodama iki 40% pigiau
M. Pulkauninkas: valstybinė mediena galės būti parduodama iki 40% pigiau 06-25 17:13
Politinio palaikymo neva neturintis ir iš posto norintis trauktis Valstybinių miškų urėdijos (VMU) vadovas Marius Pulkauninkas antradienį pareiškė, nauja Vyriausybės patvirtinta valstybinės...
Kokio pripažinimo už gerą darbą trokšta darbuotojai
Kokio pripažinimo už gerą darbą trokšta darbuotojai 06-25 16:36
Pripažinimas, kad darbuotojas gerai atliko savo darbą, — vienas geriausių ir pigiausių kolektyvą motyvuojančių priemonių. Tyrimai rodo, kad daugeliu atvejų, darbuotojams tereikia išgirsti paprastą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Digital 41,03 +2,47%
Twitter 35,58 +1,60%
Colgate-Palmolive 73,97 +1,40%
Oracle 56,74 +1,10%
Nokia 5,04 -2,33%
FedEx 160,90 -2,69%
Kraft Heinz Co 30,52 -3,05%
Harley-Davidson 35,30 -3,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,09 0,00%
Jautiena 4,60 -2,13%
Kava 2,66 -0,37%
Benzinas 1,92 -5,88%
Dyzelis 2,03 -1,46%
Ryžiai 409,00 -0,97%
Apelsinai 0,52 -8,77%
Auksas 1283,70 -0,17%