VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kotryna Group, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kotryna Group

Atsiliepimai apie Kotryna Group, UAB

Baby City, Kidz One, Žaislų planeta

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Kotryna Group, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Žaislo dėžutė, kurią pirkome iš Toycity.lt, buvo suplyšusi, bandyta klijuoti lipnia juosta, bet...O žaislas pirktas dovanai. Vertinu labai blogai.
Atsakyti
Nerekomenduoju ir daugiau tikrai nebesisakysiu iš šitos internetinės parduotuvės. Prekių laukti reikia labai ilgai, niekas net nepranešė kad mano užsakymas atšauktas! Sužinojome tik pagaliau prisiskambinus! Tikiuosi pinigai bus gražinami greitai! Tragiškas aptaravimas
Atsakyti
Pirkau vaikui kombinezona, kepure ir pirstines www.babycity.lt, is vieno uzsakymo pasidare trys uzsakymai. Pirmiausia gavau kepure- ne tokia kokia uzsakiau, teko paciai vezti, kad pakeistu, paskui atejo pirstines, ir jau antra savaite laukiu kombinezono. Jokios informacijos negaunu, prisiskambinti neimanoma nes nei vienu telefonu niekas neatsiliepia, el pastu, per facebook irgi neatraso. Prekes is Kinijos greiciau atsiuncia, o cia pirkau neva “esancias sandelyje”, pristatys per 1-3 d.d. Niekam nerekomenduoju cia pirkti, nes tik nervus susigadinsit. Rekvizituose vien blogi atsiliepimai, ir gerb. Babycity, bukit tikri, kad atsiliepimu sarasa tikrai papildysiu, jeigu greitu laiku niekas nesusisieks!
Atsakyti
Vaikui kalėdinė dovana (žaislas SPIDERMAN šaudyklė Power Moves Role Play) buvo užsakytas gruodžio 13, toycity.lt puslapyje rodė, kad likutis pakankamas (net ir dabar rodo sandėlyje likutį 1vnt). Prieš Kalėdas keletą kartų rašiau, ar pristatys prekę iki švenčių, atsakymo jokio negavau. Vaikas per Kalėdas liko be dovanos su daug ašarų ir sugadintomis šventėmis... Sausio 5d. gavau laišką, kad prekės toycity.lt nepristatys ir grąžins pinigus. babycity.lt ir toycity.lt yra nepatikimos e-parduotuvės, Kotryna group nesusitvarko su prekių likučių valdymo sistema šiose e-parduotuvėse, tad patariu geriau nerizikuoti ir nepirkti iš šių internetinių puslapių.
Atsakyti
Sveiki užsakyta dovano buvo 12.15 parašyta kad bus pristatyta per 3 darbo dienas
Bet ne ji net nebuvo pas juos sandėlį 12.24 rašiau kur mano užsakymąlas sako kad šios prekes neturime sakiau kodel negaliima buvo pranešti
Bet pinigai iki šiol uz prekę negrąžinti
Atsakyti
Naujametinė dovana anūkui baigėsi ašaromis vos išpakavus dovaną. Vaikiškas lietsargis parduotas visiškai sugadintas
Atsakyti
Jusu el. parduotuves darbas apgailetinas. Negana to kad uzsakymas vezamas per 3 kartus antra savaite.Tai dar ne tos prekes, kurios uzsakytos, idetos.
Prisiskambinti be sansu. Kaip teigiama, kad perskambins uz 2 val. tai laukiam 3 para.
Apgailetina!
Labai pasigailejau kad pirkau jusu el. parduotuveje.
Atsakyti
Rimtai pamastykit pries pirkdami is sios parduotuves, nes tai tikrai a*******i, susisiekti tikrai kaip dauguma cia raso yra problema, dar neteko matyti tokio apsurdisko serviso.Prekes kurias gavau yra tikrai prastos bukles, turiu uomeni naudotos, tikrai ne naujos, plius is uzsakytu prekiu 4 negavau ir pinigu neatgavau.
Atsakyti
Gruodžio 11d buvo užsakytas žaislas ir po savaitės daugiau tik sugebėjo informuoti, kad prekės neturi ir grąžins pinigus per 2-3 d.d bet praėjo 3 dienos ir pinigų nesulaukiu. Dirba blogai ne dėl klientų suprantama didelis apkrovimas, bet gal reik pasistengti ir dėl klientų ar daugiau darbuotojų pasisamdyti? Ir dar nesugeba atrašyt.
Atsakyti
Labai dėkojame, kad paskutinę dieną prieš šventes likome be dovanų, dėl Babycity Kaune parduotuvės kaltės!!! Dariau internetinį užsakymą 12-18diena, buvo parašyta, kad pristatys sekančią darbo dieną, na bet kadangi žinau, koks bumas yra prieš šventes, kantriai laukiau iki paskutinės dienos.
Paskambinus (prisiskambinti jiems nelengva) tiesiog pasakė, kad užsakymas atšauktas, o paklausus kodėl nepranešė, tik sugebėjo pasakyti nespėjam.
Kokios pagarbos klientui!!! Pirkdavome pastoviai, bet panašu, kad tai buvo paskutinis kartas.
Atsakyti
Aš. tikriausiai, būsiu rekordininkė, apsikvailinusi su ta Kotryna Group, ir ne tiek dėl jų pačių, kiek dėl kurjerių - "Omniva" ir "Venipak" - aplaidumo ir visiško komunikacijos tarp siuntėjo (Kotrynos) ir kurjerių nebuvimo.
Vieną prekę (iš "Žaislų planetos") užsakiau dar gruodžio 8 d., ir ji buvo išsiųsta laiku, tačiau pasirodė, kad siunta ("Lego Duplo" dėžutė) per didelė !? ir į paštomatą netelpa. Tai išsiaiškinau tik šiandien, nes į visus ankstesnius mano laiškus, o jų buvo nemažai, "Omniva" atsakinėjo taip: "Nesijaudinkite, užtikriname, kad jūsų siunta nėra pasimetusi, pristatysime artimiausiu metu". Kodėl nepranešė per tiek laiko? O šiandien pagaliau parašė (citata): "Siunta yra per didelių matmenų ir netelpa į paštomatą. Dėl siuntos peradresavimo rekomenduojame kreiptis į siuntos siuntėją, kadangi tik jo prašymu galime siuntą peradresuoti". Nagi, tai kodėl priėmėt? Ir kodėl patys nekontaktuojat su siuntėju? Matavote dėžutę 12 dienų? (Čia taip išsamiai rašau todėl, kad komentarų apie "Omniva" neįmanoma paskelbti :)))
Kitą prekę pirkau gruodžio 15 d. Ir ją išsiuntė labai greitai, šįkart su "Venipak". Pranešė, kad pristatys 17 d., tačiau nepristatė, sekimo puslapyje atsirado įrašas "Grąžinimas". Kodėl? Atsieit, "neteisingi kontaktiniai duomenys". Telefonu su "Venipak" išsiaiškinome, kad teisingi. Tačiau siuntinys jau iškeliavo atgal. Kodėl? "Atsiprašome, nebespėjome sustabdyti grąžinimo". Kas jiems darosi? Ar sunku buvo susisiekti su siuntėju?
Atsiras akmuo ir į "Kotrynos" daržą. Siunčiau bene tris laiškus, jau nuo penktadienio, tačiau gavau 0 atsakymų. Kol nepaskambinau (o prisikambinti nėra paprasta), mano rašinėlius tobulai ignoravo. Atrodo, kad ten kairė nežino, ką daro dešinė. Kad jau abi siuntos jiems grąžintos (ar grąžinamos), paprašiau ir man grąžinti pinigus. Panašu, kad bus praradę pirkėją - močiutę, pasiruošusią lepinti dovanomis kitame mieste gyvenantį anūką.
Visiems gražių švenčių (išskyrus tuos, kurie jas mums gadina).
Atsakyti
Panasu kad ir mes liksime be kaledines dovanos. Telefonu neatsiliepia, i laiska neatraso suprask kaip nori. Konkretumo nulis. Cia buvo paskutinis kartas kada is Jusu ka nors pirkciau. Ir kitiems rekomenduosiu Jus apeiti. Tikra s*******o kontora!
Atsakyti
Olga 2020-12-20 16:05:10
Laba diena Kristina.
Ash tiesiog skambinau į ofisą +370 5 213 2254
Pabandykit ten tikrai kelia ir jie gal per vidinį tel kažkaip susisiekia. O šiaip Ash anksčiau niekada ish senukų neuzsakiniejau o dabar matau kad veltui. Nes tikrai labai profesionaliai dirba. Sėkmės su Kotryna tikiuosi pavyks ir jum
Sveiki, ačiū už atsakymą, gruodžio 17d. po daugybės skambučių ir el. laiškų atrašė, kad neturi prekės, nors ta prekė ir toliau jų el. parduotuvėse toy city, žaislų planeta, baby city, fasebook pardavinėjama, pagalvojau pas kiek vaikų gali Kalėdų senis neateiti, nes jie prekiauja prekėm, kurių neturi, klaidina pirkėjus. Aš jau rami dėka Nowastar el.p. komandos man tą patį vakarą perdavė prekę Dpd kurjeriui ir po 2 d. gavau, Senukai taip pat gerai dirba šiais metais.
Atsakyti
Daugiau iš Toy city nebeužsakinėsime, internetinėje parduotuvėje užsisakėm 4 vnt žaislų, apmokėjome, visur dedant į krepšelį, pažymėjome, kad jeigu nebus prekės, informuoti kokios yra alternatyvos. Atėjo sms, kad užsakymas paruoštas, atvažiavus į atsiėmimo punktą, paaiškėjo, kad 2 vnt dovanų nėra, paklausius kodėl, sako, kad komentare reikėjo parašyti kokios būtent norite prekės (karinis rinkinys su tanku ar su sraigtasparniu), sakau parašėme, kad reikia ir to ir kito, nes kitaip neleidžia jų el.parduotuvėje įdėti į krepšelį, sako pardavėja TAIP, NES TUO PAČIU KODU PREKĖ, DĖL TO GALIMA RAŠYTI TIK VIENĄ KOMENTARĄ. Sako su sraigtasparniu turėjome rinkinį, tačiau įdėti negalėjome, nes negalime atšaukti puses užsakymo (kaip ir sakiau komentare parašėme, kad reikia abiejų rinkinių). Paklausius tai kaip tada reikia man rašyti, jeigu sistema neapgalvota, be to žymėjau, kad susisiektų, jei neturėtų vienos ar kitos prekės, atsakymas buvo, kad pardavėjos nemato mano kontaktų. Užburtas ratas! Reziume, pinigus nuskaičiavo, grąžins per savaitę (bent jau taip sakė), vaikas liko be dovanos. Galvojau, kad tokios parduotuvės, kaip Toy city, požiūris į klientą yra atsakingas, dėja - klydau.
Atsakyti
Kristina 2020-12-16 15:50:18
Sveiki,
Olga, gal galėtumėte duoti kontaktus su kuriais Jums pavyko prisiskambinti, kas Jums padėjo, prašau.
Laba diena Kristina.
Ash tiesiog skambinau į ofisą +370 5 213 2254
Pabandykit ten tikrai kelia ir jie gal per vidinį tel kažkaip susisiekia. O šiaip Ash anksčiau niekada ish senukų neuzsakiniejau o dabar matau kad veltui. Nes tikrai labai profesionaliai dirba. Sėkmės su Kotryna tikiuosi pavyks ir jum
Atsakyti
Apeikite sia el.parduotuve!!
Nerekomenduoju, preke uzsakyta patvirtinta, o paskambinus gaunu atsakyma, kad prekes nera!
Atsakyti
Užsakiau prekes gruodžio 15d. ir šiandien 17 d. džiaugiuosi jau gavusi, labai ačiū
Atsakyti
Jurgita 2020-12-16 19:58:36
Nei prekes, nei pinigu. Gaila vaikas liks be dovanu, Į skambučius neatsako, taip pat ir į el.pašta. Kur kreiptis kad grąžintų pinigus? Gaila, kad prieš tai ne pasidomėjau atsiliepimais
Jurgita, rašykite laiškus, po 14 dienos galėsite su visais neatsakytais laiškais rašyti vartotojų teisėms.
Nesuprantu kodėl įmonė nenori kontaktuoti su klientais. Būtų parašę, kad neturi prekės nieko baisaus nebūtų nutikę. O dabar tai tyčiojasi. Teko iš kitur užsisakyti ir nebegalėjome nuolaidomis pasinaudoti, kurios dar prieš 2 savaites buvo ir pas kitus pardavėjus. Punigus kada atgausim irgi neaišku. Pikta, nes kasdien gaunu naujienlaiškius su reklama, kaip jie pristatys užsakymus iki Kalėdų. Tai spėju bus dar daugiau nudegusių žmonių, jei tokiu principu dirba.
Atsakyti
Nei prekes, nei pinigu. Gaila vaikas liks be dovanu, Į skambučius neatsako, taip pat ir į el.pašta. Kur kreiptis kad grąžintų pinigus? Gaila, kad prieš tai ne pasidomėjau atsiliepimais
Atsakyti
Olga 2020-11-28 13:04:49
Ash esu lengvai šokiruota, tikrai mano kojos nebus nei vienoj ish šitų parduotuvių. Viskas prasidėjo nuo to kad padariau užsakymą internetu ir dariau pavedimą, nes 21 amžius o galima atsiskaityt tik Lt kortele. Tada praktiškai savaite jokių žinių, pradėjau skambint į klientų aptarnavimo skyrių, niekas neatsiliepia, parašiau 2 laiškus, nieko, skambinau į parduotuves, padėt negali. Prisiskambinau į Kotryna Group ofisą Vln, galiu pasakyt, kad ta mergina paliko ir labai gera įspūdį ir reikalai pradėjo judėt, man atrašė (kad pinigus gavo ir ieško užsakymo) tada 25 diena atsiuntė laišką kad prekės nėra, išsirinkti ką nors kito (bet neaišku iš ko) arba po dviejų dienų pinigus išsiųsime atgal) laišką aš pamačiau 27 diena, o pinigus 26, bandžiau skambint 10kartu ne sujungė, ish kito numerio sujungia ir ta pati dainelė laukimas 1.5minutes ir viso gero, dviejų valandų bėgyje perskambinsim. Tada parašiau I toytower tai ta pati vadybininkė Lina atrašė o ish žaislų planetos jau Lina nebeatrase. Žodžiu ish Kotrynos Group ofiso merginai, duočiau metu darbuotojo vardą, šaunu kad tokių yra, o kas liečia aptarnavimo skyrių - 10 balų. Aš tik noriu ispet, prieš perkant būtinai parašykit laišką, susižinoti ar prekę yra, kad nebūtų tokių siurprizų kaip man. Asmeniškai daug metų perkau ish Kotryna Group, daugiau ash tenais kojos nekeliu. Yra ir kitų parduotuvių.
Sveiki,
Olga, gal galėtumėte duoti kontaktus su kuriais Jums pavyko prisiskambinti, kas Jums padėjo, prašau.
Atsakyti
Užsakiau prekę 2020 10 06 numatyta pristatymo diena 2020 12 16, tačiau užsakymo būsena iki šiol vykdoma, kont.tel. niekas neatsiliepia, per 2 val. kaip žada niekas nesusisiekia. Parašiau el.p. 101 laišką, tai gavau atsakymą, kad prekės tikriausiai nebeturi, na dar pažiūrės pas vieną tiekėją parašė, nors tą prekę per visas kotrynos el. parduotuves iki šiol rodo, aš nesuprantu tik vieno kiek laiko reikia vykdyti užsakymą ir kada Jūs man būtumėte pranešę, kad prekės nebeturite per Kalėdas, kad dovanų nebeliko, nors pinigus nuskaitėte ir tylit.Juk esat ne vieninteliai prekiaujantys žaislais, atsakingi pardavėjai, verslai taip nesielgia informuoja iškarto.
TAIGI ATSARGIAI, NES EL.PARDUOTUVĖJE TAI PREKIAUJA PREKĖMIS, KURIŲ NETURI, APIE TAI KLIENTŲ NEINFORMUOJA, SUSISIEKTI NIEKAS NESITEIKIA, JEI PATS BANDAI TAI SĖKMĖS, NES MAN NEPAVYKO, PER VISUS KOTRYNOS KONTAKTUS BANDŽIAU: (, P.S. atsiliepimai apačioje teisingi, tik gaila, kad tik dabar pamačiau juos.
Atsakyti
Diana 2020-12-14 16:23:05
Prisidedu prie visų neigiamų atsiliepimų, labai gailiuosi, kad neužsukau čia prieš darant užsakymą. Visiškas kliento ignoravimas el. paštu ir telefonu, nekelia nei e-shop kontaktas nei Kotryna Group. Nei prekės nei pinigų, labai maloni dovana prieš pat šventes, nerekomenduoju niekam čia pirkti, tikrai ir pati daugiau niekada šioje parduotuvėje nepirksiu ir kreipsiuos į vartotojų teises.
Esu lygiai toje pačioje situacijoje. Ir be kalėdinės dovanos ir be pinigų, ir absoliučiai be situacijos aiškumo.
Mielai prisidėčiau prie bendro kreipimosi į vartotojų teises. Susirašykime jurgeete@gmail.com.
Atsakyti
Kažkoks, siaubas. Jau dabar ir aš gailiuosi nepasidomėjusi atsiliepimais.
Toycity užsakymą padariau 2020-11-30, šiai dienai dar nėra siuntinio. Kadangi buvo suformuotas siuntimo lipdukas, pavyko prisiskambinti tik į VENIPAK, jie paaiškino situaciją, kad parduotuvė suformavusi siuntimo lipduką, bet siuntinio neįdavė! Ir VENIPAK darbuotoja perspėjo, kad KOTRYNA GROUP nekelia ragelių, sako rašykite tik laiškais, nes kitaip nereaguoja.
Nesuskaičiuoju jau kiek kartų skambinau tuo jų telefonu, o į laiškus neatsako.
Administracijos telefono irgi niekas nekelia. Tiesiog trūksta žodžių.
Atsakyti
Prisidedu prie visų neigiamų atsiliepimų, labai gailiuosi, kad neužsukau čia prieš darant užsakymą. Visiškas kliento ignoravimas el. paštu ir telefonu, nekelia nei e-shop kontaktas nei Kotryna Group. Nei prekės nei pinigų, labai maloni dovana prieš pat šventes, nerekomenduoju niekam čia pirkti, tikrai ir pati daugiau niekada šioje parduotuvėje nepirksiu ir kreipsiuos į vartotojų teises.
Atsakyti
21 amžiaus aptarnavimo katastrofa. Klientų aptarnavimo skyrius galima sakyti, kad neegzistuoja. Prisiskambinti neįmanoma. Perskambina, jokio atsakymo pateikti negali ir vėl dingsta kaip į vandenį. Neprisiima jokios atsakomybės už savo darbą. Būčiau žinojus, kad taip dirba, būčiau per 100 metrų apėjus šią parduotuvę.
Atsakyti
PIRMA, tai labai nuvylė, kad turėdama dovanų čekį negalėjau juo pasinaudoti pirkdama internetu ar bent internetu užsisakyti, bet atsiimti ir susimokėti atsiskaitant čekiu parduotuvėje. Dėl to teko mokėti už žaislą brangiau ir eiti į parduotuvę, ko šiuo metu vengiame.
ANTRA, užsisakiau internetu dvejus šliaužtinukus. Sumokėjau už jų pristatymą į namus (kadangi buvo nuolaida, paskaičiavau, kad perkant du visvien apsimoka). Tačiau negavusi jokio įspėjimo (po to paaiškėjo, kad gavau laišką, kuris nuėjo į šiukšlių dėžę, o jos kasdien deja netikrinu), gavau tik vienus šliaužtinukus. Rašiau laišką pasiteirauti - niekas neatsakė. Paskambinau, išreiškiau savo nusivylimą (nes ir šliaužtinukai buvo pirkti dovanai, kuri jau gavosi man nepilna), darbuotoja pasakė, kad pinigai už negautą prekę bus grąžinti ir pažadėjo 15min. eigoje atsiųsti 5eur nuolaidos kodą. Na, pasijutau, kad visgi Babycity parduotuvei ant klientų nenusispjaut. Gavau atgal pinigus, žinoma, tik už prekę, siuntimą teko susimokėti pačiai. BET ir jokio kodo negavau. Rašiau laišką, vėl likau praignoruota. Tai, žinoma, mažas man nuostolis, bet GĖDA už tokią nepagarbą savo klientams. Paprastai nerašau tokių komentarų, bet dabar pajutau būtinybę, kadangi asmeniškai su manimi bendrauti nesiteikėte.
Atsakyti
Parašiau el. paštu, bet niekas taip ir neatsakė, tai parašysiu ir viešai:

Laba diena,

šiandien 2020 lapkričio 21d. apie 13val. teko lankytis Nordikos prekybos centre esančioje Babycity parduotuvėje. Buvau su 2 metų vaiku ir pasiėmus prekę atsistojome į ilgoką eilę. Dirbo viena kasa, kitoje
nieko neveikdama tiesiog stovėjo darbuotoja. Veikiančioje kasoje buvo kažkas užstrigę ir vieną klientę aptarnavo 10 ar daugiau minučių,
mačiau jog darbuotoja su pirkėja pildo kažkokius dokumentus, o tuo tarpu ilgiausia eilė su klykiančiais vaikais ilgai ir kantriai laukia.
Neiškentęs, išėjau iš eilės, priėjau prie nieko neveikiančios pardavėjos ir mandagiai paprašiau atidaryti antrą kasą (užrašo, kad neveikia kasa nebuvo, o tiesiog neaptarnavo nieko). Pardavėja atsakė
nemandagiai, maždaug "nieko tokio, palauksit", bet vis tiek pradėjo dirbti. Kai priėjo mano eilė matyt atsiminė mano pastabą ir kalbėjo labai arogantiškai, nors turėjau klausimų dėl nuolaidų ir nuolaidų kortelės, bet neatsakė į juos (matyt iš pykčio). Nors darbuotoja ir
slėpė savo vardo kortelę, nueidamas paprašiau ją parodyti, pamačiau, jog pardavėjos vardas Ernesta. Dažnai tenka lankytis šioje parduotuvėje, nes turiu 2 vaikus, bet neteko anksčiau susidurti su tokiu nemandagiu bendravimu.
Atsakyti
Ash esu lengvai šokiruota, tikrai mano kojos nebus nei vienoj ish šitų parduotuvių. Viskas prasidėjo nuo to kad padariau užsakymą internetu ir dariau pavedimą, nes 21 amžius o galima atsiskaityt tik Lt kortele. Tada praktiškai savaite jokių žinių, pradėjau skambint į klientų aptarnavimo skyrių, niekas neatsiliepia, parašiau 2 laiškus, nieko, skambinau į parduotuves, padėt negali. Prisiskambinau į Kotryna Group ofisą Vln, galiu pasakyt, kad ta mergina paliko ir labai gera įspūdį ir reikalai pradėjo judėt, man atrašė (kad pinigus gavo ir ieško užsakymo) tada 25 diena atsiuntė laišką kad prekės nėra, išsirinkti ką nors kito (bet neaišku iš ko) arba po dviejų dienų pinigus išsiųsime atgal) laišką aš pamačiau 27 diena, o pinigus 26, bandžiau skambint 10kartu ne sujungė, ish kito numerio sujungia ir ta pati dainelė laukimas 1.5minutes ir viso gero, dviejų valandų bėgyje perskambinsim. Tada parašiau I toytower tai ta pati vadybininkė Lina atrašė o ish žaislų planetos jau Lina nebeatrase. Žodžiu ish Kotrynos Group ofiso merginai, duočiau metu darbuotojo vardą, šaunu kad tokių yra, o kas liečia aptarnavimo skyrių - 10 balų. Aš tik noriu ispet, prieš perkant būtinai parašykit laišką, susižinoti ar prekę yra, kad nebūtų tokių siurprizų kaip man. Asmeniškai daug metų perkau ish Kotryna Group, daugiau ash tenais kojos nekeliu. Yra ir kitų parduotuvių.
Atsakyti
Blogai yra pardavinėti ekspozicines prekes kaip naujas, neoriginaliose pakuotėse, apie tai neįspėjant. Dar blogiau, kai pakeičiant prekę, atsiunčiama ta pati ekspozicinė prekė, nors pažadėta kitaip. Dar blogiau kai nepriėmus prekės negrąžinami pinigai. Dar blogiau, kai dėlto net neatsakoma į laiškus. Užtat gerai, kad 21 amžiuje gyvenam ir pilnas internetas konkurentų. Tai tokia ir patirtis su šia kontora:)
Atsakyti
Ne pirmą kartą pasimauname ant klaidinančios reklamos.. prie žaisliukų stendo iškabos skelbiančios 20% nuolaidą, su vaiku išsirenkame žaislą :) priėjus prie kasos kaina įmušama be nuolaidos, tada teigiama, kad nuolaida tik su kortele :) paduodu kortelę, tada man jau sakoma, kad nuolaidos nėra ir ji taikoma tik “pažymėtoms” prekėms :)
Tai kaip čia dabar gaunasi? Žaislų parduotuvė, kur vaikas prie kasos su liūdesiu paleidžia žaisliuką nuskenuoti ir laukia kuo greičiau jį atgauti, šitaip manipuliuoja. Akivaizdu, kad didžioji dalis pirkėjų sužinojusi, kad visgi nurodyta nuolaida jiems netaikoma žaislo iš vaiko rankų neatims :)
Atsakyti
Paskaičiau komentarus ir tikrai galiu tik prisijungt prie tos krūvos neigiamų atsiliepimų. Jūsų elektroninė parduotuvė, aptarnavimas yra visiška klaikuma. Linkiu greičiau pasivyti XXI a.
Kiek apsipirkinėjau, taip ir likau durnės vietoj.
Labai laukiu siuntos, gal dar pasirodys...
Iš kinijos greičiau atėjo
Atsakyti
Sveiki, įsigijome Šiaulių Saulės miesto Kid Zone parduotuvėje neveikiantį žaislą. Pardavėja nesutiko pakeisti žaislo į kitą veikiantį nors pati patvirtino, kad žaislas tiesiog yra jau su broku. Apgailėtina, kai reikia gaišti laiką pristatant prekę į parduotuvę, rašant pretenziją ir laukiant kol ją išspręs, nors galėjo tiesiog pakeisti žaislą į veikiantį.
UAB Kotryna Group
2020-09-24 16:11:01 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Vaiva 2020-09-21 13:36:22
Įsigijome vaikišką automobilio kėdutę Britax (kaina 300 e) po 1.5 metų kėdutės galvos atlošas perlūžo per pusę, buvo kreiptasi į garantinį aptarnavimą, kur buvo paaiškinta, kad jie netvarkys nemokamai kėdutės, nes patys esame kalti, jog ji sulūžo, greičiausiai buvo sulaužyta imant ir įdedant kėdutę į mašiną, tačiau ji yra su isofix tvirtinimu ir nebuvo nei karto išimta iš automobilio. Tai aš nelabai suprantu, kam suteikia garantiją, jeigu paskui jos netvarko : (atrodo tikrai rinkomės gerą ir saugią kėdutę, tačiau pasirodo klydome. Nerekomenduoju pirkti Kotryna group parduotuvėse.
Gerb. Vaiva, apgailestaujame dėl patirtų nemalonumų. Tam tikri mechaniniai pažeidimai, kurie gali atsirasti tik panaudojus didelę jėgą, o ne kaip prekės broko pasekmė, gali būti garantinio serviso nustatyti kaip netaisytini pagal garantinio serviso taisykles. Kai gedimas nustatomas kaip mechaninis, o ne garantinis, nemokamas garantinis aptarnavimas nėra galimas.
UAB Kotryna Group
2020-09-22 13:16:13 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Ingrida 2020-08-27 17:37:02
Neapsigaukit, el. parduotuvės darbuotojai net nesugeba aprašyti prekės teisingai.
Gerb.Ingrida, atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Apgailestaujame, jog internetinėje parduotuvėje esanti nuotrauka Jus suklaidino, dėl šios priežasties informavome savo prekių aprašymo komandą ir pridėjome papildomų nuotraukų bei pakoregavome patį aprašymą.
Atsakyti
Įsigijome vaikišką automobilio kėdutę Britax (kaina 300 e) po 1.5 metų kėdutės galvos atlošas perlūžo per pusę, buvo kreiptasi į garantinį aptarnavimą, kur buvo paaiškinta, kad jie netvarkys nemokamai kėdutės, nes patys esame kalti, jog ji sulūžo, greičiausiai buvo sulaužyta imant ir įdedant kėdutę į mašiną, tačiau ji yra su isofix tvirtinimu ir nebuvo nei karto išimta iš automobilio. Tai aš nelabai suprantu, kam suteikia garantiją, jeigu paskui jos netvarko : (atrodo tikrai rinkomės gerą ir saugią kėdutę, tačiau pasirodo klydome. Nerekomenduoju pirkti Kotryna group parduotuvėse.
Atsakyti
Sūnui gimtadienio proga nupirkom masina radiobonomis varoma ji neveikia, geranoriskai pakeitė į kitą bet ir tą neveikia įtarimas kilo jau nekoks kai išpakavome antra jau pakeista mašina pakote buvo viduje visa suizoliuota toks jausmas tą masina jau buve grazine ir nekart masinos kaina 40 eur sutikit nemaži pinigai.tad kila klausimas jusų įmonė kažkokius sertifikatus turi apie žaislus kurios pardavineja už tokias kainas vien brokas.vaikui sugadintas gimtadienis dukart i išnaudota daug kuro važinėti ir keisti žaislą.nerekomenduoju šitos parduotuvės žmonės prieš pirkdami joje paskaitykit komentarus nes prarasite daug laiko ir nervų.
Atsakyti
Neapsigaukit, el. parduotuvės darbuotojai net nesugeba aprašyti prekės teisingai.
Atsakyti
UAB Kotryna Group 2020-07-27 14:22:56
Gerb. Ieva, labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją.
Jau parasiau. Pries tris dienas. Deja ir aiskintis neskubate. Atsakymo nesulaukiau jokio.
UAB Kotryna Group
2020-07-27 14:52:03 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Indrė 2020-07-08 17:57:20
Labai gaila, kad vis duodu šansą užsisakydama prekes, kadangi kai kas ten pigiau, ypač taikant nuolaidų kortelę. Na bet klientų aptarnavimas visiškai nesikeičia. Įmonei turėtų būti gėda, kad leidžia savo vadybininkams taip elgtis su klientais. Neminėsiu kaip dingsta užsakytos prekės, pardavinėjamos išvis neturimos prekės, tokių atsiliepimų matau pilna ir pasirodo ne mums vieniems pasitaikė. Na bet vadyba! Geras vadybininkas išsuktų bent 50% visų nemalonių situacijų. Atleiskit, bet negaunant užsakymo po kelių dienų nežinios gauti atmestiną ir lakonišką penkių žodžių sakinį... Net labas viso gero kartais nesugeba išspaust. Plius tikrai kilsteli antakiai, kai jau atgauni pinigus ir po kelių dienų pagaliau ateina atsakymas "Jums bus pervesti pinigai". Labai neprofesionalu. Keiskit klientų aptarnavimo komandą, nes kas dirba ten dabar yra visiški nemokšos.
Gerb. Indre, atsiprašome už patirtus nepatogumus. Apgailestaujame, tačiau užsakant prekę, kurios likę 1-2 vienetai, šios prekės ne visada būna pardavimui tinkamos būklės arba yra iš ekspozicijos, kas reiškia, jog prekė buvo eksponuojama parduotuvėje ir ją įsigyti rekomenduotina apžiūrėjus šią prekę gyvai.
UAB Kotryna Group
2020-07-27 14:46:54 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Gytė 2020-07-08 11:07:48
Gaila kad prieš užsisakydama nepaskaičiau atsiliepimu...užsisakėm dvirati po savaites laiko praneša kad jo nebėra ir dar klausia ar norite kad gražintume pinigus apsurdas iš vis.. idomu kiek reikės laukti kol pinigėlius sugražins nes vaikas tai lauke dviračio o ne kažkokiu atsiprašymu beprasmišku. Niekada iš čia nieko nebepirksiu daugiau i kitiem nerekomenduoju to daryti...
Gerb. Gyte, atsiprašome už patirtus nemalonumus. Apgailestaujame, tačiau užsakant prekę, kurios likę 1-2 vienetai, šios prekės ne visada būna pardavimui tinkamos būklės arba yra iš ekspozicijos, kas reiškia, jog prekė buvo eksponuojama parduotuvėje ir ją įsigyti rekomenduotina apžiūrėjus šią prekę gyvai. Į Jums rūpimus klausimus atsakysime susiekus tiesiogiai el. p. info@babycity.lt.
UAB Kotryna Group
2020-07-27 14:29:37 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Laura 2020-06-21 01:50:35
Tragediju tragedija... isitikinau ir savo kailiu... keista kad nebankrutuoja sita imone... prekiu amzinai neturi...zmones apgaudineja kad yra...uzsisakai...ir negauni - nes tai expo preke ir neturi sandeli! Sory o tai mano problema kd online prekyboj galima isidet preke ir ja isigyt? O poto ja atsaukt su atsiprasymais? Tai isimkit is prekybos.... o galiausiai ta pati preke kurios neturi -po savaites jau akcijine....
Gerb. Laura, atsiprašome už patirtus nepatogumus. Apgailestaujame, tačiau užsakant prekę, kurios likę 1-2 vienetai, šios prekės ne visada būna pardavimui tinkamos būklės arba yra iš ekspozicijos, kas reiškia, jog prekė buvo eksponuojama parduotuvėje ir ją įsigyti rekomenduotina apžiūrėjus šią prekę gyvai.
UAB Kotryna Group
2020-07-27 14:26:36 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Birutė 2020-06-30 17:47:06
Sveiki, labai nusivyliau kauno akropolio kidzone. Tvanku. Susitvarkykite kondicionierius. Oro nėra. Ačiū už dėmesį.
Gerb. kliente, labai dėkojame už šias Jūsų pastabas. Jos buvo perduotos atsakingiems vadovams. Tikimės, jog sekantis apsilankymas mūsų parduotuvėje Jums nesukels tokių nepatogumų.
UAB Kotryna Group
2020-07-27 14:22:56 IP 2be6bhsf
Atsakyti
Ieva 2020-07-24 00:44:19
kazkoks kosmaras, gaila nemaciau atsiliepimu. Savaitgali atvykstame su dukra i Lietuva, uzsakiau ciuzini, uzsakymaz vykdomas buvo jau virs 10 dienu. Nueinu siandien paziureti kaa darosi, uzsakymas atsauktas, niekas nieko nepranese, nei el. pastu bei telefonu, tarsi tai butu paties kliento rupestis, nei teiraujasi kaip man pinigus grazinti. Kreipsiuosi i Vartotoju teises.
Gerb. Ieva, labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją.
Atsakyti
kazkoks kosmaras, gaila nemaciau atsiliepimu. Savaitgali atvykstame su dukra i Lietuva, uzsakiau ciuzini, uzsakymaz vykdomas buvo jau virs 10 dienu. Nueinu siandien paziureti kaa darosi, uzsakymas atsauktas, niekas nieko nepranese, nei el. pastu bei telefonu, tarsi tai butu paties kliento rupestis, nei teiraujasi kaip man pinigus grazinti. Kreipsiuosi i Vartotoju teises.
Atsakyti
Labai gaila, kad vis duodu šansą užsisakydama prekes, kadangi kai kas ten pigiau, ypač taikant nuolaidų kortelę. Na bet klientų aptarnavimas visiškai nesikeičia. Įmonei turėtų būti gėda, kad leidžia savo vadybininkams taip elgtis su klientais. Neminėsiu kaip dingsta užsakytos prekės, pardavinėjamos išvis neturimos prekės, tokių atsiliepimų matau pilna ir pasirodo ne mums vieniems pasitaikė. Na bet vadyba! Geras vadybininkas išsuktų bent 50% visų nemalonių situacijų. Atleiskit, bet negaunant užsakymo po kelių dienų nežinios gauti atmestiną ir lakonišką penkių žodžių sakinį... Net labas viso gero kartais nesugeba išspaust. Plius tikrai kilsteli antakiai, kai jau atgauni pinigus ir po kelių dienų pagaliau ateina atsakymas "Jums bus pervesti pinigai". Labai neprofesionalu. Keiskit klientų aptarnavimo komandą, nes kas dirba ten dabar yra visiški nemokšos.
Atsakyti
Gaila kad prieš užsisakydama nepaskaičiau atsiliepimu...užsisakėm dvirati po savaites laiko praneša kad jo nebėra ir dar klausia ar norite kad gražintume pinigus apsurdas iš vis.. idomu kiek reikės laukti kol pinigėlius sugražins nes vaikas tai lauke dviračio o ne kažkokiu atsiprašymu beprasmišku. Niekada iš čia nieko nebepirksiu daugiau i kitiem nerekomenduoju to daryti...
Atsakyti
Sveiki, labai nusivyliau kauno akropolio kidzone. Tvanku. Susitvarkykite kondicionierius. Oro nėra. Ačiū už dėmesį.
Atsakyti
Tragediju tragedija... isitikinau ir savo kailiu... keista kad nebankrutuoja sita imone... prekiu amzinai neturi...zmones apgaudineja kad yra...uzsisakai...ir negauni - nes tai expo preke ir neturi sandeli! Sory o tai mano problema kd online prekyboj galima isidet preke ir ja isigyt? O poto ja atsaukt su atsiprasymais? Tai isimkit is prekybos.... o galiausiai ta pati preke kurios neturi -po savaites jau akcijine....
Atsakyti
Kamilė 2020-05-06 17:22:18
Iš užsakytų 4 skirtingų lėlių drabužėlių gavom 3 vienodus ir viena išvis kurio neužsakinėjom. Komunikacijos jokios. Užsakymas padarytas keliems dalykams, VISKĄ po vieną atsiuntė ir skirtingose pakuotėse nors galėjo viską į vieną dėžę sudėti, bet turbūt specialiai išsiuntinėjo atskirai, kad vaikas nesulaukęs viską atidarytų ir grąžinimo tiesiog nebūtų. Didžiausia dėžė atkeliavo paskutinė, suplėšyta ir tokia didelė kad joje galėjo viskas ką siuntėmės tilpti vienu kartu.
Gerb. Kamilė, labai atsiprašome dėl sukeltų Jums nepatogumų. Informuojame, kad užsakymus ne visad pavyksta išsiųsti iš vienos parduotuvės, kadangi ne visos parduotuvės turi visą asortimentą. Prekes dažnai siunčiame per kelias siuntas iš skirtingų parduotuvių, tad jos gali atkeliausi skirtingais laikais. Jei kurjerių tarnybos skirstymo centrą pasiekia daugiau nei viena siunta tą pačia dieną jos yra suporuojamos ir vežamos tuo pačiu metu. Tačiau jei jos gaunamos skirtingomis dienomis kurjeriai jas veža taip pat skirtingomis dienomis. Jei turite klausimų apie užsakymo vykdymo eigą ir nepavyksta susisiekti su mumis skambučiu, prašome parašyti laišką.
Atsakyti
Lukas 2020-06-16 20:43:53
Blogiausi tik atsiliepimai užsakius preke, gauni prekę o ji visiškai kita nei spalva atitinka nei buteliuko forma neatitinka nerekomenduoju niekam.
Gerb. p. Lukai,

labai apgailestaujame dėl šios įvykusios situacijos Jums mūsų parduotuvėje. Prašome su mumis susisiekti el.p. info@babycity.lt. Norime plačiau pasiaiškinti įvykusią situaciją, ir pakeisime į Jūsų užsakyta prekę.

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: audiniai, patalynė; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Išleidžiamas pašto ženklas archeologei B. M. Alseikaitei-Gimbutienei atminti
Išleidžiamas pašto ženklas archeologei B. M. Alseikaitei-Gimbutienei atminti 01-21 20:53
2021 m. keliose šalyse bus minimas garsios lietuvių archeologės Birutės Marijos Alseikaitės-Gimbutienės šimtmetis (1921-2021), ta proga Lietuvos paštas serijoje "Garsūs pasaulio žmonės, kilę iš...
J. Bidenas siūlo penkeriems metams pratęsti branduolinę sutartį su Rusija
J. Bidenas siūlo penkeriems metams pratęsti branduolinę sutartį su Rusija 01-21 20:45
JAV prezidento Joe Bideno administracija siūlo Maskvai penkeriems metams pratęsti naujosios Strateginės ginkluotės mažinimo sutarties (START), ribojančios Amerikos ir Rusijos branduolinių arsenalų...
Glastonberis nerizikuoja – nevyks ir šiemet
Glastonberis nerizikuoja – nevyks ir šiemet 01-21 20:36
Pietvakarių Anglijoje kasmet organizuojamas Glastonberio muzikos festivalis paskelbė dėl koronaviruso pandemijos jį atšaukiantis antrus metus iš eilės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Ford 10,86 +8,38%
Google 1886,90 +5,36%
Amazon.com 3263,38 +4,57%
Microsoft 224,34 +3,65%
JPMorgan 135,97 -1,50%
Hasbro 94,74 -1,61%
Western Union 21,96 -1,83%
Macy's 12,34 -1,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,19 -0,83%
Nafta 52,98 +1,18%
Dyzelis 1,24 +7,83%
Vištiena 1,70 +13,33%
Sidabras 24,08 -0,62%
Anglis 62,82 +7,57%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Jautiena 4,40 -0,45%