VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kostrzewa Baltic, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kostrzewa Baltic

Atsiliepimai apie Kostrzewa Baltic, UAB

xdalys.lt

Šildymo ekspertai
Parašyk savo nuomonę apie Kostrzewa Baltic, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
SIAUBINGA!!! Detalę gavau beveik laiku, vėlavo apie 2 d.d. Bet gavau ne tokią, kokią užsakiau. Pradėjau rašyti dėl grąžinimo. Savaitę laiko fotografavau ir rašiau, kas negerai, kad ne tokia detalė. Galiausiai, paklausus kaip grąžinti, tiesiog atrašė "gražink". Taip ir supratau, kad bus problemų. Prekė su siuntimu kainavo 34 eurus, išsiunčiau atgal DPD kurjeriu, sumokėjau dar 5.50 euro. Pagal sekimo numerį mačiau, kad gavo, bet net ir praėjus kelioms dienoms po gavimo, nesiteikė parašyti ar grąžinti sumokėtų pinigų. Parašiau jiems, kada grąžins pinigus. Parašė, jog "buhalterė išvyko atostogų, kitos savaitės pradžioje". Dabar yra tos savaitės pabaiga, penktadienis. Parašiau ar grąžins pinigus - jokio atsakymo. Greičiausiai teks kreiptis į vartotojo teisių apsaugą, jeigu ten kažkam rūpės... Žiauru. Komunikacija siaubinga, telefonu neatsiliepia, į el. laiškus atrašo kas antrą dieną arba visai neatrašo. Niekam nerekomenduoju, visiškas šlamštas.
Pirkau ir nebepirksiu
2020-06-27 22:49:14 IP 2ju3kvv5
Atsakyti
APGAILĖTINAS bendravimas su klientais ir aptarnavimas. Uzsisakiau radiatorių motociklui kurio suma virs 100€ buvo. Apmokėjau, atsiuntė sms kad bus per 3-6 dienas atsiųsta. Praejo tos dienos 8 diena jau skambinu klausiu kas ir kaip. Gerbiamas kažkoks kuris buvo atsakingas uz mano užsakymą nesiteikė net pasakyti kad net is lenkų ne užsakė radiatoriaus per tas 6 dienas o tai išaiškejo kada paskambinus benduoju numeriu jo kolega atsiliepė ir pasake. Zodziu, tas su kuriuo deja teko bendrauti vilkino ir toliau laikas sakydamas kad užsakė pas teikėją radiatorių kol po savaites pats paskambino ir sako nu sorry bet tiekejas nebegali issiusti radiatoriaus. Tai nah... Dar vilkinti laika jeigu jau nuo pradziu tai zinojai??? Sake pinigai ikris ta pacia diena kada skambino - neįkrito. Man virš 100€ nesimeto. Kitas dvi dienas irgi neįkrito. Zodziu priskambinti ten misija neįmanoma o po kokiu 10 skambučių kai atsiliepė sako "tai as perduosiu kolegai kad perskambintu". Paklausit ar perskambino? Aiski kad ne. Parašiau laišką, kad nesulaukusi pinigų grąžinimo (kurie ir taip vėlavo pagal žadėta termina) kreipsiuosi i vartotojų teises, o kadangi suma virsija 100€ ir i policiją (kaip zinia pasisavintoms sumoms virs 100€ gresia baudziamoji atsakomybe), nurodžiau kad yra visi susirasinejimai ir skambučių įrašai. Sekančią diena stebuklingai sulaukiau ir pinigų i sąskaitą ir laiško iš gerbiamo kad negrasinciau nes jam juokinga o pinigai vėlavo nes buhalterija anksčiau darba baige priessventine diena. Anksčiau? Taip anksciau kad kelias dienas pinigų neatgavau? Juokdariai. Gink dieve niekas NEPIRKIT IS ŠITŲ atsimazintoju. Atminkit kad patys galit iš kokios lenkų parduotuvės ta pati nusipirkti ka ir jie nupirktu.
Atsakyti
uzeikite i WWW.ALLEGRO.PL is ten viska uzsako. Palyginkite kainos...
Atsakyti
Sveiki, garantija pasibaige ir meistru neprisisauksi i skambucius neatsiliepia, o jei nusisypso laime ir atsiliepia i skambuti tai nieko net nesiklauso, o trumpai atsako perduosim meistrui, meistras jum perskambins. Jukiu skambuciu is meistro taip ir nesulaukiam. Internetiniame puslapyje kur reikia registruoti gedima net neymanoma issiusti uzpildzius. Parduoda ir paleidzia be problemu, paskui jau jiems nebeydomu. Trumpiau sakant, nepatarciau tureti reikalu su sia imone!!!!!!!!!!!! Nusivylem labai!!!!
Bandysim ieskoti tiesos ir viesinti sios imones klientu aptarnavima.
Atsakyti
Atsakingai žiūri į savo darbą. Užsakius detalę, po kurio laiko gavau iš jų el.laišką su paklausimu, ar pastebėjau nedidelį defektą ant užsakomos detalės.Kadangi esama kokybė tenkino, užsakiau ir greitai gavau.Tikrai mandagus, paslaugus bei dalykiškas bendravimas
Atsakyti
Pirkau čia granulinį katilą, buvo paaiškinta kad garantiniu laikotarpiu problemų nebus, bet viskas buvo kitaip; prasidėjus gedimams meistras Dalius dienos metu nekeldavo ragelio o vakare jis aiškindavo jau nebedirba. parametrus tokius nustatė kad jau kuro sudeginsi ? jeigu per garantinį nei sykio taip ir neatvažiavo. mes iš žemaitijos krašto turbūt čia priežastis. Garantiniu laikotarpiu sugedus detaliai užsakiau bet pats turėjau ir pasikeisti nes jai nori galėsi laukti kada jie galės? o lauke gal -10ar-20laips. tai va ponai kaip yra su jų servisu.
Atsakyti
Esu čia pirkęs du kartus. Po antro užsakymo kuris užtruko šiek tiek ilgiau, paskaiciau komentarus pamaniau jog pataikiau ant a******u, bet detalę pristatė apie 5-6d.d. kad nebūtų vien neigiami atsiliepimai nusprendžiau palikti teigiamą atsiliepimą nes esu visiškai patenkintas! Čia matyti kažkas antireklama nori padaryti. Detalė visiškai atitiko kas pavaizduota nuotraukoje (neįdėjo kokios pvz surudyjusios ar nepilnos komplektacijos)
Atsakyti
Klientu aptarnavimas tragiškas. Laukimo laikas ilgas, kreipiamasi "tu", rašo "Negalite rasti reikiamos dalies? Padėsime Jums čia.", paprašai surasti detalęs kurių nerandi tinklapyje Audi A5 B8.5, suranda B9 ir kai pasakai kad surado visiškai ne tam modeliui pasiunčia ant žinomų raidžių. Nepirkite!!!
Atsakyti
Nepatikimi.....užsakiau detalę jų internetiniame puslapyje, po 2 dienų pranešė, kad tos prekės nebėra. žadėjo pristatyti kitą, tačiau jau trečią savaitė maitina pažadais....durnių laivas, o ne tiekėjai...gaila, kad nepaskaičiau atsiliepimų..
Atsakyti
Visos detales is lenkijos skelbimu portalu, radus skelbima galima paziureti kiek jie uzsimeta, plius dar nusidera pirkdami. Lenkai is esmes apgaudineja parduodami, nenurodo defektu, ne ta ideda kas foto, daug detaliu pirkta ir nepigiu, su kas antra kazkas ne taip, siaip neverta gadinti laiko ir nervu su jais, nebent niekur kitur nera uz protinga kaina
Atsakyti
Prisiskaiciau atsiliepimu jau uzsakius preke ir baisiai issigandau. Pasirodo veltui, siandien gavau dali kuria buvau uzsakius, tiesa sakant galvojau, kad bus deveta, o cia nauja. Liuks.
Atsakyti
Gaila, kad nepaskaičiau atsiliepimų, prieš užsakydamas detalę. Panašu, kad einama tuo pačiu keliu, - pinigai sumokėti, o prekės vis nėra. Gerai nors, kad suma nedidelė,
Atsakyti
Darius 2018-11-09 11:30:24
Puslapyje XDALYS.lt radau skelbimą su man reikalinga preke, kuri yra Lenkijoje. Pagal skelbimo nuotraukas prekės kokybė ir kaina man tiko tad paspaudžiau "pirkti" Viskas vyko sklandžiai, gavau į el. paštą sąskaitą apmokėjimui ir iškarto pervežiau nurodyta pinigų sumą. Kita diena susisiekiau pasidomėjus ar viską padariau teisingai ir belieka laukti prekės buvau nemaloniai nustebintas. Pasirodo yra dar vienas analogiškas skelbimas su ta pačia preke, tik kaina trečdaliu didesnė. xdalys.lt pardavėjai atsisakė parduoti preke už skelbime nurodyta kainą nors skelbimas aktyvus ir perkant problemų nebuvo. Buvo atšauktas užsakymas ir prašau grąžinti pinigus. Dar neaišku kaip pasiseks (apie760 eurų) Kreipiuosi į vartotoju teises.
Labai įdomu ka patarė vartotojų teisės?
Atsakyti
Puslapyje XDALYS.lt radau skelbimą su man reikalinga preke, kuri yra Lenkijoje. Pagal skelbimo nuotraukas prekės kokybė ir kaina man tiko tad paspaudžiau "pirkti" Viskas vyko sklandžiai, gavau į el. paštą sąskaitą apmokėjimui ir iškarto pervežiau nurodyta pinigų sumą. Kita diena susisiekiau pasidomėjus ar viską padariau teisingai ir belieka laukti prekės buvau nemaloniai nustebintas. Pasirodo yra dar vienas analogiškas skelbimas su ta pačia preke, tik kaina trečdaliu didesnė. xdalys.lt pardavėjai atsisakė parduoti preke už skelbime nurodyta kainą nors skelbimas aktyvus ir perkant problemų nebuvo. Buvo atšauktas užsakymas ir prašau grąžinti pinigus. Dar neaišku kaip pasiseks (apie760 eurų) Kreipiuosi į vartotoju teises.
Atsakyti
pasiemiau detale ji man netiko grazint ar keist nesutinka nes ne ju kalte. per pusvalandi nieks ragelio nesugeba pakelt o onlaine parase kad laikas grazinimo praejo ir atsijunge nors as pokalbio nebaigiau
Atsakyti
Ačiū Daliui už operatyvią konsultaciją dėl TwinBio parametrų nustatymo. Pečius geras, šiais metais kūrenam malkom, tai ir praėjus keliems metams pakonsultavo po darbo valandų.
Atsakyti
Laukiau detales 2 menesius, jin neatejo, dabar laukiu pinigu niekas, niekas neatraso niekas nieko nezino siuntineja visur, , nieko nepirkit is ju, , , , melagiai
Atsakyti
Užsakiau, apmokėjau, gavau. Tik buvau pradėjes abejoti, kai detalės atvykimo į Vilnių terminas užtruko ilgiau nei buvo žadėta.
Dėkui.
Atsakyti
Ačiū viskas gerai.Ka norėjau ta ir laiku gavau.Netgi vadibininkas paskambino, pasitikslino del detalės.
Atsakyti
Prikau 2 kartus is xdalys. Viena dalis pristatoma buvo apie 3 sav. ir pradejus teirautis kur mano dalis atsakymas buvo "Kurjerio masina sugedo" bet dalis atejo dar po 5 dienu. Kita detale uzsisakius ir po 7 dienu pasiteiravus paaiskejo kad detale sugadino kurjeris ir detale grazinta pardavejui. Pasiule issirnkti kita preke arba grazins pinigus.
Atsakyti
He...
Pasiziurejau atsilepimus supraau sudas cia, o ne kompanij, pasiziurejau detales tenai, suradau dofiga detaliu is Lenkyjos, bet pats geriausis baeris ame, kad tuos detales jau nipirktos gal poru savaciu, o jie turi juos...
Atsakyti
Jei sumokejot pavedimu ir bus kazkas negerai su detale, pamirškit savo pinigus. Melagiu kontora.
Atsakyti
Įmonė meluodama apie dalės pristatimo laiką tikisi turbūt kad ir antrą kartą žmogus pirks iš jų.man sakė 3-6 darbo dienos po 3 darbo dienų dar vieną žinutę kad į jų sandėlį pareis per 2-4 darbo dienas vienu žodžiu mašina stovės remonte ilgai per tokius pardavejus
Atsakyti
Cirkininku kompanija, nes savo pazadais sugiauna visus darbus, tai atveza ne ta ka reikia, arba su defektais kuriu neturejo buti. o geriausia tai kai pervedi pinigus o dzlies pasirodo visai nera, tai cia juk jie orikele skelbimu bele kokiu, uzklausi vieno, o rodo visai ka kita, tik kad garsiai reklamuojasi nene didziausia parduotuve ir tt, pervedem pinigus o dalies pasirodoi nera isvis, nes tipo pardavejas jau nebeturi, , paprasai grazinti pinigus tai tada tik po savaites, ir tai negauni, turi kas diena skambineti, isklausyti kompiuterio balso kuriam neturi laiko nei noro klausyti, na zodziu nepatartina niekam
Atsakyti
Viskas puiku. Pirkom 2 dalis. Atvežė pagal terminus, jokių problemų neiškilo.
Atsakyti
Pries uzsakant preke paskaiciau cia atsiliepimus, ir galvuju nu gal buna pasitaiko visko. Uzsakiau preke, pralaukiau 1 savaite, raso vadybininkas is xdalys, oj sorry tavo preke kazkur pamete kurjeris. Nuo tada ir supratau kad "prasidejo bajeriai". Sakau ok, siukit nauja tada, vel pralaukiau 1 savaite, atsimiau preke, kuri pasirodo visai netinka mano automobiliui, o dabar nenori priimti atgal prekes ir grazinti pinigus.
Atsakyti
Sakiausi iš čia stabilizatorių, nekilo jokių problemų, pristatė greičiau negu per savaitę, nors ir buvo baisoka sakytis, kai komentarus paskaičiau, bet viskas gerai buvo :)
Atsakyti
Lapkričio 3 dieną užsisakiau kapotą, kurį pristatė lapkričio 27 dieną, taigi, bemaž po mėnesio, vietoje žadamų 3-6 dienų. Per tą laiką kelis kartus aiškinausi vėlavimo priežastis ir išgirdau gražių pasakų apie tai, kad tiekėjas negalėjo visą savaitę prisiskambinti šiai firmai ir pranešti, kad užsakyta detalė nekokybiška, o paskui - kad netikėtai sugedo kurjerių tarnybos automobilis...
Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad dėl firmos aplaidumo iš jų išsiderėjau šiokią tokią kompensaciją - nekainavo detalės pristatymas. Tačiau kad sugrąžintų keliolikos eurų permoką, X dalims prireikė dar visos savaitės - pinigus atgavau tik gruodžio 4 dieną.
Kiekvieno žmogaus valia, pirkti šioje parduotuvėje ar ne, tačiau ieškantiems autodetalių patariu gerai pagalvoti, ar verta prasidėti su šia firma...
Atsakyti
Nustebusiam - šiai firmai priklausio ir tinklalapis XDALYS.LT.
TOTALŪS s*****i - DETALĖS NETURI, SUMOKĖTŲ PINIGŲ NEGRĄŽINA IR PO PRIMYGTINIO REIKALAVIMO PASKAMBINUS - "GRĄŽINSIM, NESIJAUDINKIT, ČIA TIK 120 EURŲ, ČIA BUHALTERIJOJ UŽSTRIGO, GRĄŽINSIM...."
Atsakyti
Pirkėjas 2017-07-27 14:04:31
Mes taip pat turėjo labai nemalonų apsipirkimą www.xdalys.lt
Pirmiausia tai užsisakėme prekę. Prieš perkant buvo skambinta pasitikslinti ar tikrai ši detalė bus tinkama mūsų automobiliui. Pardavėjas patikino, kad detalė tinkama. Mes apmokėjomė. Sulaukėme prekės, išpakavome ir matome, kad ji nėra tinkama mūsų automobiliui. Atsiųsta prekė buvo ne nuo sedano (kaip buvo prasyta telefonu), o nuo universalo.

Susiskambinus su pardavėju - buvo sutarta, kad prekę pakeis, tik mes turėsime primokėti 20 eur. taip pat informavo, kad detaleje yra nulauztas plasmasiukas, kuri susiklijuosime ir puikiai laikys. Nei nuotraukų nieko nebuvo atsiunte.

Gavome prekę. Taip šį karta nuo sedano, tačiau išpakave radome nulauzta ne "plasmasiuką", o pagrindinį ir vienintelį tvirtinimo varzta, kuri net ir priklijavus detalė tikrai nesilaikytu.

Vel skambinome pardavejui. Buvome paprasyti atsiųsti nuotraukas. Veliau kitą dieną paskambino vyras ir paketu tonu pasiūlio nuvaziuoti detale susitavarkyti savo lėsomis. Su siuo žmogumi susisneketi buvo neimanoma. Tad net nepavyko grazinti prekės. Taigi tokia mūsų apsipirkimo istorija www.xdalys.lt (be to čia parasyta viskas labai svelniai, ištikruju komunikacijos su pardaveju buvo daug ir labai nemalonios).
nesuprantu apie ką jūs čia rašot?? ši firma prekiauja katilais, o jūs kalbat apie automobilių detales....
Atsakyti
Mes taip pat turėjo labai nemalonų apsipirkimą www.xdalys.lt
Pirmiausia tai užsisakėme prekę. Prieš perkant buvo skambinta pasitikslinti ar tikrai ši detalė bus tinkama mūsų automobiliui. Pardavėjas patikino, kad detalė tinkama. Mes apmokėjomė. Sulaukėme prekės, išpakavome ir matome, kad ji nėra tinkama mūsų automobiliui. Atsiųsta prekė buvo ne nuo sedano (kaip buvo prasyta telefonu), o nuo universalo.

Susiskambinus su pardavėju - buvo sutarta, kad prekę pakeis, tik mes turėsime primokėti 20 eur. taip pat informavo, kad detaleje yra nulauztas plasmasiukas, kuri susiklijuosime ir puikiai laikys. Nei nuotraukų nieko nebuvo atsiunte.

Gavome prekę. Taip šį karta nuo sedano, tačiau išpakave radome nulauzta ne "plasmasiuką", o pagrindinį ir vienintelį tvirtinimo varzta, kuri net ir priklijavus detalė tikrai nesilaikytu.

Vel skambinome pardavejui. Buvome paprasyti atsiųsti nuotraukas. Veliau kitą dieną paskambino vyras ir paketu tonu pasiūlio nuvaziuoti detale susitavarkyti savo lėsomis. Su siuo žmogumi susisneketi buvo neimanoma. Tad net nepavyko grazinti prekės. Taigi tokia mūsų apsipirkimo istorija www.xdalys.lt (be to čia parasyta viskas labai svelniai, ištikruju komunikacijos su pardaveju buvo daug ir labai nemalonios).
Atsakyti
Buvo uzsakytos 3 dalys. Is 3 tik viena tiko, vienos isvis negavo ir tik po savaites pranese. Uz negauta preke siaip netaip po 3savaiciu grazino pinigus, o uz netinkama preke visdar laukiu ir nesulaukiu. Su tokia imone nepatariu susidet, tik sugaistas laikas, o naudos jokios.
Atsakyti
Naršant internete netikėtai atradau šią parduotuvę. Labai nustebino gerąja prasme platus prekių asortimentas, detalės su nuotraukomis, kainos kai kurių detalių kompromisinės, kai kurių didelės. Yra live chat'as, kuris netgi veikia :).
Per chat'ą pasiteiravau ar turi detalę ir nusiunčiau nuorodą. Atėjo atsakymas, kad detalė jau parduota, bet gali pasiūlyti analogišką. Na visko pasitaiko pagalvojau, prekių daug, bet žmonės bendrauja normaliai.
Radau kitą prekę, bet dėl viso pikto telefonu pasiskambinau, kad įsitikinti, jog ji tikrai yra ir man ją gali parduoti. Konsultantas telefonu paaiškino, kad prekė yra ir galiu ją užsakyti. OK, dedu prekę į krepšelį, bandau atlikti pirkimą, galiu sumokėti per paypal, kas maloniai nudžiugina. Atliekant pirkimą niekur nenurodoma detalės pristatymo data, bet vistiek sumoku, gaunu patvirtinimą, kad viskas sumokėta ir detalė jau keliauja pas mane. Dar per live chat'ą pasitikslinu, kada detalė atkeliaus, man patikslina datą ir viskas. Toliau ramiai užsiimu savo gyvenimu.
Po kelių valandų skambutis "Laba diena, jūs detalę užsakėt ?", "taip aš", "ta detalė jau parduota, bet yra kita" :)))))))
Sakau OK, man tinka, parduokit man analogišką, nėra skirtumo. Tada manęs klausia "o jūs primokėsit, jei ta kita detalė bus brangesnė ?", kadangi vyrai susimovė, aš pasiūlau tą kainų skirtumą nusirašyti "sau į nuostolius", bet deja išgirstu pašaipą, kad taip tikrai nebus.
OK sakau, siūlykit ką turit, aš išsirinksiu. Pažada atsiųsti variantus elektroniniu. Tą dieną tylu, jokių pasiūlymų neateina.
Kitą dieną skambinu telefonu, paklausiu kaip mano užsakymas, man sako, kad turėjau gauti pasiūlymą elektroniniu, sakau žinau, bet jo negavau. Po minutės ateina elektroninis, bet man šis gumos tampymas pasidaro neįdomus, nes pinigėliai jau paimti, o mes vis dar kalbam apie prekę. Paprašiau gražinti pinigėlius ir jie po kelių dienų gražinami atgal.
Reziume: prekių asortimentas platus, bet panašu, kad suvaldyti prekių neišeina. Neįsivaizduoju kaip būtų reikėję sumokėti kainų skirtumą, greičiausiai sistema paprašytų dėti prekę į krepšelį ir sumokėti visą sumą, taigi už prekę būčiau sumokėjęs 2 kartus :).
Geriau sumokėsiu brangiau, bet iš principo pas Jus nebepirksiu.
Atsakyti
sveiki,

Xdalys telefonų nekelia, klientus aptarnauja tragiškai, pinigų negražian jau keli mėnesiai.
laukti dalių neverta.
Atsakyti
Aptarnavimas tragiskas, uzsakeme detale, atsiunte saskaita, apmokejome pralaukeme daugiau nei savaite jokio atsakymo negavome, po to pasiteiravus per Chat EDEX programele prisijunge is medzio iskrites Kristupas, kuriam pateikus uzsakymo numeri pasirode kad detale pasimete ir neaisku ar kadanors pasieks mus. Pasiule grazinti pinigus net rastu neatsiuntes jokio patvirtinimo. Zodziu Xdalys.lt reklamos pilna, o servisas tragiskas!!!NEREKOMENDUOJAME nes pralauksite detaliu o finale nebus nei ju nei neaisku kaip ir kokiu budu atgausite pinigus

Taip pat rekomenduojame

Saurida
SAURIDA Group

Adresas: Montuotojų g. 8, LT-89101 Mažeikiai.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dujos, dujų įranga; kuras, naftos produktai, degalinės; malkos, kuras šildymui; mažmeninė prekyba; nekilnojamasis turtas; šildymas, įrenginiai; transporto paslaugos.
SAURIDA GROUP – pažangios gamybos technologijos, inovacijos, malonus aptarnavimas ir lankstumas, nedarant kompromisų dėl aukščiausios kokybės. Kasdien tobulėdami, siekiame patenkinti savo klientų poreikius ir lūkesčius, kaskart siūlome inovatyvius ir praktiškus sprendimus. Įmonė daugiau nei 20 metų dirba ir...
Langė
Oras vanduo šildymas, langai, durys

Adresas: Laižuvos g. 18, LT-89213 Mažeikiai.
Veiklos sritys: šildymas, įrenginiai; durys, raktai, spynos; langai.
Mūsų komanda tiekia ir montuoja šilumos siurblius oras vanduo visoje Lietuvoje bei užsienio šalyse. Įmonė sukaupusi daugiau nei 15 metų darbo patirtį, todėl gali pasiūlyti praktiškų ir optimalių sprendimų Šilumos siurbliai oras – vanduo tai vienas iš efektyviausių ir ekonomiškiausiu modernaus šildymo būdų. Šis...
20 plus
boileriai.lt

Adresas: Mykolo Sleževičiaus g. 7, LT-06326 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; mažmeninė prekyba; santechnika; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
Nuo 2005 metų esame vieninteliai „GORENJE“ šildymo įrangos atstovai Lietuvoje. Specializuojamės didmeninėje prekyboje, tačiau esame lankstūs – priimame individualius užsakymus, išklausome kainos pasiūlymą, randame sprendimus. Konsultuojame tiek potencialius, tiek esamus klientus. Taip pat atliekame garantinį ir...
Tenko Baltic
Alpha innotec, Brink Climate Systems

Adresas: Žirmūnų g. 139A, LT-09120 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „TENKO Baltic“ prekybinė-inžinerinė kompanija, dirbanti atsinaujinančių energijos išteklių, bei kitų inžinerinių sistemų srityje. Įmonės specializacija: individualūs ir kompleksiniai pastatų inžinierių sistemų sprendimai, geoterminis šildymas – vėsinimas, rekuperatoriai ir vėdinimas, kapiliarinių kilimėlių...
Baltic Master
Mūsų nauja el. parduotuvė! www.e-gastro.lt

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 175, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: šaldymo įrenginiai; baldai (gamyba); baldai (prekyba); maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pardavimo automatai; pramonės įrengimai; prekybos įranga; projektavimas; restoranų, kavinių, barų įranga; statyba; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Baltic Master“ veiklą pradėjo 1993 metais. Solidus kompanijos specialistų žinių bagažas, išplėtota logistikos sistema, platus tiekėjų ratas, 26 metų darbo patirtis, leido kompanijai tapti pripažintu Partneriu daugeliui Lietuvos ir užsienio įmonių, dirbančių prekybos, gamybos, pramonės, restoranų verslo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kauno oro uostas įsigijo naujus priešgaisrinės tarnybos automobilius
Kauno oro uostas įsigijo naujus priešgaisrinės tarnybos automobilius 08-12 13:33
Pastaraisiais metais orlaivių techninio aptarnavimo infrastruktūrą plečiantis oro transporto mazgas įsigijo du naujus priešgaisrinius automobilius "Rosenbauer Panther".
Baltarusijos opozicija apskundė rinkimų rezultatus, žada įrodymus apie pažeidimus
Baltarusijos opozicija apskundė rinkimų rezultatus, žada įrodymus apie pažeidimus 08-12 13:12
Baltarusijos opozicijos kandidatė Sviatlana Cichanouskaja pateikė Centrinei rinkimų komisijai skundą dėl praeitą savaitgalį vykusių prezidento rinkimų rezultatų, antradienį pranešė jos atstovė Ana...
"Orion Asset Management" fondui leista investuoti į logistikos įmonę "NNL LT"
"Orion Asset Management" fondui leista investuoti į logistikos įmonę "NNL LT" 08-12 12:56
Investicijų valdymo įmonei "Orion Asset Management" netiesiogiai per investicinį fondą "Orion Private Equity Fund I" leista įsigyti 37,18% sandėliavimo ir logistikos paslaugų įmonių grupę...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
JPMorgan 103,82 +3,16%
Wells Fargo 25,32 +2,51%
Harley-Davidson 27,88 +2,35%
Microsoft 203,38 -2,34%
Facebook 256,13 -2,61%
NVIDIA 434,00 -2,82%
Apple 437,50 -2,97%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Vištiena 1,51 -3,82%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Benzinas 1,22 +8,93%
Sidabras 20,65 +16,60%
Cukrus 0,59 +3,51%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Dyzelis 1,24 +10,71%