VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kosmelita, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kosmelita

Atsiliepimai apie Kosmelita, UAB

EUROKOS

Parašyk savo nuomonę apie Kosmelita, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai nusivylusi aptarnavimu Kauno Akropolio Eurokos. Vos tik įėjus, konsultantė nužiūrėjo mane nuo galvos iki kojų ir visą laiką kol rinkausi prekę žiūrėjo į mane su pašaipa veide. Nežinau, gal labai užkliuvo kad man 14 metų ir tai pasirodė juokinga?? Ar neatrodžiau pakankamai gerai pagal jų, , standartus" ? Jeigu apaipirkti nori ne vien moteris, bet ir mergaitė, patikėkit, neapvogsiu ir nereikia nužiūrinėti.
Atsakyti
vida 2017-11-30 23:44:41
Reakcija i 2017-11-30dskunda IP 188.69.193.75
Uzuojauta SAVAM Eurokos parduotuveje, kaip ir kitose aptarnavimo istaigose dirbantiesiems, kuriems tenka susidurti su tokiomis personomis, kaip sio skundo autorius ar autore. Nezinau, kas tokias personas auklejo ir moke, bet tikrai, netgi ziurint is salies, apima neviltis. Ar is tiesu prekybos ir aptarnavimo srityje dirbantys zmones neturi jaustis orus, ar is tiesu juos galima izeidineti ir zeminti, vadinti "ziopliais ir glusiais" (tenka tik isivaizduoti, koks leksikonas buvo vartojamas "incidento" metu), ar is tiesu ju niekas negina? O gal jiems samdomi psichologai, ar teikiama kokia nors kitokia pagalba, o gal mokami milziniski atlyginimai? Negi kiekvienas pirkejas turi teise tuos dirbanciuosius laikyti savo vergais? Netgi siame atsiliepimu puslapyje perspejama, kad rasant atsiliepima, draudziama talpinti izeidziancia informacija, siekiant pazeminti". Tai kaip su siuo atsiliepimu (2017-11-30 14:11:33 IP 188.69.193.75)? Juk tai yra aboliutus darbuotoju zeminimas ir niekinimas... Idomu butu zinoti, kaip reaguoja i tokius atsiliepimus imoniu vadovai?...
Laba diena, gerb. Vida,
Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.
Mes stengiamės įsigilinti į visas nuomones, tačiau paisome bendrai priimtų etikos ir moralės principų, neplatiname ir nepritariame įžeidžiančio pobūdžio atsiliepimams ir vertinimams, savo galimybių ribose siekiame, kad tokie vertinimai ir atsiliepimai nepasiektų mūsų įmonės darbuotojų. Esame dėkingi visiems mūsų darbuotojams dirbantiems EUROKOS tinkle ir kartu dedantiems nuolatines pastangas, kad mūsų klientai gautų jų lūkesčius ir poreikius atitinkantį aptarnavimą. Visada esame pasiruošę diskusijai, kuri yra paremta abipuse pagarba ir siekiais nukreiptais į darbo kokybės gerinimą bei iškilusių problemų sprendimą.

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Anzela 2017-12-01 16:02:40
Esu patenkinta Eurokos parduotuvės Nemenčineje aptarnavimu, atidarai duris ir miela šilta šipsena tave sutinka. Vakar dirbusios dvi puikios konsultantės turėjo kantrybės man papasakoti apie dauguma šampunų ir balzamų plaukams savybės, nes mano vaiko plaukai turi ipatingų savybių. Taip pat pasiteiravus kitos informacijos, buvau supažindinta, maloniai nuvesta parodyti ir gavau patarimų. Manau, tokie žmonės kaip šios konsultantės, mylinčios savo darbą, labai pritraukia pirkėjus. Ačiū be galo už aptarnavimo lygį.
Laba diena,
Nuoširdžiai džiaugiamės Jūsų atsiliepimu ir mūsų darbuotojų pastangų ir darbo įvertinimu.
Prisidedame prie Jūsų padėkos mūsų darbuotojoms, didžiuojamės, kad mūsų tinkle dirba darbuotojai, kurie dovanoja apsipirkimo džiaugsmą mūsų klientams. Tikimės, kad ir ateityje tiek Jūs, tiek visi kiti mūsų klientai patirs daug malonių įspūdžių rinkdamiesi prekes EUROKOS tinkle.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Esu patenkinta Eurokos parduotuvės Nemenčineje aptarnavimu, atidarai duris ir miela šilta šipsena tave sutinka. Vakar dirbusios dvi puikios konsultantės turėjo kantrybės man papasakoti apie dauguma šampunų ir balzamų plaukams savybės, nes mano vaiko plaukai turi ipatingų savybių. Taip pat pasiteiravus kitos informacijos, buvau supažindinta, maloniai nuvesta parodyti ir gavau patarimų. Manau, tokie žmonės kaip šios konsultantės, mylinčios savo darbą, labai pritraukia pirkėjus. Ačiū be galo už aptarnavimo lygį.
Atsakyti
Reakcija i 2017-11-30dskunda IP 188.69.193.75
Uzuojauta SAVAM Eurokos parduotuveje, kaip ir kitose aptarnavimo istaigose dirbantiesiems, kuriems tenka susidurti su tokiomis personomis, kaip sio skundo autorius ar autore. Nezinau, kas tokias personas auklejo ir moke, bet tikrai, netgi ziurint is salies, apima neviltis. Ar is tiesu prekybos ir aptarnavimo srityje dirbantys zmones neturi jaustis orus, ar is tiesu juos galima izeidineti ir zeminti, vadinti "ziopliais ir glusiais" (tenka tik isivaizduoti, koks leksikonas buvo vartojamas "incidento" metu), ar is tiesu ju niekas negina? O gal jiems samdomi psichologai, ar teikiama kokia nors kitokia pagalba, o gal mokami milziniski atlyginimai? Negi kiekvienas pirkejas turi teise tuos dirbanciuosius laikyti savo vergais? Netgi siame atsiliepimu puslapyje perspejama, kad rasant atsiliepima, draudziama talpinti izeidziancia informacija, siekiant pazeminti". Tai kaip su siuo atsiliepimu (2017-11-30 14:11:33 IP 188.69.193.75)? Juk tai yra aboliutus darbuotoju zeminimas ir niekinimas... Idomu butu zinoti, kaip reaguoja i tokius atsiliepimus imoniu vadovai?...
Atsakyti
Toma 2017-11-25 00:17:03
2017.11.24 buvau nuejusi I Raseiniu mieste esancia Eurokos parduotuve kurioje begalo isizeidziau. ! Pardaveja dekui ji is deziu prekes kadangi nesulaukiau pagalbos mandagiai priejau ir pasakiau Atleiskite gal galite pagelbeti norejau, kad parekomenduotu kosmetika pasakiau ko ieskau o pardaveja pasivaipe, siaip ne taip priprasiau kad parodytu prekes o kadangi labai elgiasi arogantiskai praejo noras isigyti prekiu pasakiau Supratau Aciu ir ji juoktis pradejo... Kadangi nezinau jos vardo pasipasakojau draugem ir nupasakojau kaip ji atrodo tai drauges pasake ne vien su tavim elgiasi arogantiskai...
Laba diena, Gerb. Toma,
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums teko patirti neigiamas emocijas. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
2017.11.24 buvau nuejusi I Raseiniu mieste esancia Eurokos parduotuve kurioje begalo isizeidziau. ! Pardaveja dekui ji is deziu prekes kadangi nesulaukiau pagalbos mandagiai priejau ir pasakiau Atleiskite gal galite pagelbeti norejau, kad parekomenduotu kosmetika pasakiau ko ieskau o pardaveja pasivaipe, siaip ne taip priprasiau kad parodytu prekes o kadangi labai elgiasi arogantiskai praejo noras isigyti prekiu pasakiau Supratau Aciu ir ji juoktis pradejo... Kadangi nezinau jos vardo pasipasakojau draugem ir nupasakojau kaip ji atrodo tai drauges pasake ne vien su tavim elgiasi arogantiskai...
Atsakyti
Vaiva 2017-11-22 09:31:58
Perskaičiau atsąkymą - pilstymas iš tuščio į kiaurą. Taip. bent jau Kaune merginos dirba gerai, skūstis negaliu. Tik viena labai erzina - pasenusios produkcijos pardavimas kvailiems pirkėjams. Tai gal pakomentuosit, kaip nustatyti Jūsų įmonėje parduodamų akių tušų pagaminimo datą??? Ar Jūs to nežinote patys??? O papaistyti apie tai, kokie mes balti ir pūkuoti gali kiekvienas.
Laba diena, gerb. Vaiva,

Gamintojai, kurių produkcija mes prekiaujame, ženklindami savo produkciją vadovaujasi Europos Sąjungos direktyvą - EU Cosmetics Regulations (1223/2009) (platesnę informaciją galite rasti čia: https://www.cosmeticseurope.eu/cosmetic-products/understanding-label/), pagal kurią dekoratyvinės kosmetikos produktai yra priemonės, galiojančios ilgiau nei 30 mėnesių, ant jų neprivalo būti nurodytas galiojimo terminas, tačiau jie turi būti ženklinami atidaryto indelio simboliu su skaičiumi kiek mėnesių nuo produkto atidarymo galioja priemonė. Bet kuriuo atveju, jei Jūs mūsų tinkle įsigijote nekokybišką prekę, prašome nedelsiant kreiptis į parduotuvę, kurioje lankėtės, pateikti prekę, pirkimo čekį ir mes priimsime grąžinimą arba pakeisime prekę į kokybišką.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
EUROKOS 2017-11-22 08:35:04
Laba diena, gerb. Vaiva,

Apgailestaujame, kad Jums nepavyko gauti reikiamos informacijos EUROKOS parduotuvėje bei paskambinus telefonu. Norime patikinti, kad esame atviri tiesioginei komunikacijai su klientais ir tai, kad Jums nepavyko gauti atsakymų į savo klausimus yra apmaudus nesusipratimas. Bet kuriuo atveju, esame dėkingi už Jūsų paklausimą ir norime Jus užtikrinti, kad mūsų įmonėje dirba žmonės, kurie skiria didelį dėmesį savo kvalifikacijos vystymui, asortimento išmanymui ir darbo su klientais kokybei. Žinoma, mes pripažįstame savo klaidas, jei tokių pasitaiko, ir visada esame pasiruošę jas ištaisyti. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą į Jūsų paklausimą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Perskaičiau atsąkymą - pilstymas iš tuščio į kiaurą. Taip. bent jau Kaune merginos dirba gerai, skūstis negaliu. Tik viena labai erzina - pasenusios produkcijos pardavimas kvailiems pirkėjams. Tai gal pakomentuosit, kaip nustatyti Jūsų įmonėje parduodamų akių tušų pagaminimo datą??? Ar Jūs to nežinote patys??? O papaistyti apie tai, kokie mes balti ir pūkuoti gali kiekvienas.
Atsakyti
Vaiva 2017-11-17 12:10:48
Vakar bandžiau paskambinti ir informaciją gauti tiesiogiai is Kosmelitos UAB atsakingų asmenų - be šansų.Pakėlė kažin kokia " žąsis", pasiūlė sujungti su atsakingu asmeniu, sujungė su nžn kuo, nžn kur. O po to išvis nekėlė ragelio. O norisi sužinoti, kodėl nėvienoje Kauno miesto Eurokos parduotuvėje negavau atsakymo apie akių tušo, pieštukų ar lūpų dažų pagaminimo datą. Tai valstybinė paslaptis. Pririnkta jaunų mergičkų, kurios sutinka dirbti už minimalų atlygį ir tokiomis sąlygomis, tik jų apmokinti nieks nesivargina. Nusibodo - jau kelintą kart Eurokos paruotuvėse nusiperku normaliai supakuotą, plomduotą kosmetiką, tik akivaizdžiai pastovėjusią 3 ar 4 metus. Gosh tušo tirštumas - lyg metus atviras buvo.
Laba diena, gerb. Vaiva,

Apgailestaujame, kad Jums nepavyko gauti reikiamos informacijos EUROKOS parduotuvėje bei paskambinus telefonu. Norime patikinti, kad esame atviri tiesioginei komunikacijai su klientais ir tai, kad Jums nepavyko gauti atsakymų į savo klausimus yra apmaudus nesusipratimas. Bet kuriuo atveju, esame dėkingi už Jūsų paklausimą ir norime Jus užtikrinti, kad mūsų įmonėje dirba žmonės, kurie skiria didelį dėmesį savo kvalifikacijos vystymui, asortimento išmanymui ir darbo su klientais kokybei. Žinoma, mes pripažįstame savo klaidas, jei tokių pasitaiko, ir visada esame pasiruošę jas ištaisyti. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą į Jūsų paklausimą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Vakar bandžiau paskambinti ir informaciją gauti tiesiogiai is Kosmelitos UAB atsakingų asmenų - be šansų.Pakėlė kažin kokia " žąsis", pasiūlė sujungti su atsakingu asmeniu, sujungė su nžn kuo, nžn kur. O po to išvis nekėlė ragelio. O norisi sužinoti, kodėl nėvienoje Kauno miesto Eurokos parduotuvėje negavau atsakymo apie akių tušo, pieštukų ar lūpų dažų pagaminimo datą. Tai valstybinė paslaptis. Pririnkta jaunų mergičkų, kurios sutinka dirbti už minimalų atlygį ir tokiomis sąlygomis, tik jų apmokinti nieks nesivargina. Nusibodo - jau kelintą kart Eurokos paruotuvėse nusiperku normaliai supakuotą, plomduotą kosmetiką, tik akivaizdžiai pastovėjusią 3 ar 4 metus. Gosh tušo tirštumas - lyg metus atviras buvo.
Atsakyti
Adrija 2017-11-09 18:06:56
mes su drauge atėjome į Trakuose esančia Eurokos parduotuve pasižiūrėti ką eurokos parduotuvė turi mums pasiulyti ką galėtume norėtume nusipirkti ateityje.Prabuvome ten maždaug apie pusvalandį ir vėliau pardavėjos pradėjo mus įtarti kad mes į kazka kėsinamės aš jaučiausi labai nemaloniai...veliau kaip supratau iš jų tokiu nelabai aiškiu žodžiu persimetimu supratau jog jos mus įtaria kad joms atrodo kad mes kazka ruošiamės pavogti...vėliau po kurio laiko priėjo pardavėja ir paklausė ar mes kazka pirksime ar atėjome tik laiką prastumti aš pasakiau jog atėjau pasižiūrėti ką nusipirksiu greičiausiai ryt ji pasake kad turi kiekviena lankytoja stebėti ir mes jom trukdom aš likau labai nustebusi ir išėjau su drauge na žinau kad esu nepilnamete man tik 13 metu bet jeigu tai dar karta pasikartos daugiau niekad ne apsilankysiu šioje eurokos parduotuvėje...
Laba diena, gerb. Adrija,
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums teko patirti neigiamas emocijas. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
mes su drauge atėjome į Trakuose esančia Eurokos parduotuve pasižiūrėti ką eurokos parduotuvė turi mums pasiulyti ką galėtume norėtume nusipirkti ateityje.Prabuvome ten maždaug apie pusvalandį ir vėliau pardavėjos pradėjo mus įtarti kad mes į kazka kėsinamės aš jaučiausi labai nemaloniai...veliau kaip supratau iš jų tokiu nelabai aiškiu žodžiu persimetimu supratau jog jos mus įtaria kad joms atrodo kad mes kazka ruošiamės pavogti...vėliau po kurio laiko priėjo pardavėja ir paklausė ar mes kazka pirksime ar atėjome tik laiką prastumti aš pasakiau jog atėjau pasižiūrėti ką nusipirksiu greičiausiai ryt ji pasake kad turi kiekviena lankytoja stebėti ir mes jom trukdom aš likau labai nustebusi ir išėjau su drauge na žinau kad esu nepilnamete man tik 13 metu bet jeigu tai dar karta pasikartos daugiau niekad ne apsilankysiu šioje eurokos parduotuvėje...
Atsakyti
Ilona 2017-11-03 15:50:30
Pirmą kart rašau atsiliepimą..liūdna, net neigiamą. Aš tiesiog negaliu apsipirkinėti Jūsų parduotuvėse. Nuolat jaučiuosi stebima, sekiojama.. Suprantu, kad reikia prižiūrėti tvarką, bet darykite tai kultūringai. Reiketų apmokyti darbuotuojus kaip elgtis su klientais. Vienoje parduotuvėje buvau aprėkta, nes paėmiau lupų blizgį apžiūrėti iš arčiau "NEBANDYKITE atidaryti...PADĖKITE į vietą". Mergina buvo prie pat manęs, už nugaros. Net krūptelėjau... Aš puikiai žinau, kad negalima atidarinėti pakuočių.. norėjau tik spalvą pamatyti iš arčiau. Ir aplamai..tam naudojami testeriai, kurių čia nuolatos nematyti. Ačiū už dėmesį.
Laba diena, gerb. Ilona,
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums buvo neparodytas tinkamas dėmesys ir pagarba. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Pirmą kart rašau atsiliepimą..liūdna, net neigiamą. Aš tiesiog negaliu apsipirkinėti Jūsų parduotuvėse. Nuolat jaučiuosi stebima, sekiojama.. Suprantu, kad reikia prižiūrėti tvarką, bet darykite tai kultūringai. Reiketų apmokyti darbuotuojus kaip elgtis su klientais. Vienoje parduotuvėje buvau aprėkta, nes paėmiau lupų blizgį apžiūrėti iš arčiau "NEBANDYKITE atidaryti...PADĖKITE į vietą". Mergina buvo prie pat manęs, už nugaros. Net krūptelėjau... Aš puikiai žinau, kad negalima atidarinėti pakuočių.. norėjau tik spalvą pamatyti iš arčiau. Ir aplamai..tam naudojami testeriai, kurių čia nuolatos nematyti. Ačiū už dėmesį.
Atsakyti
Gabrielė 2017-10-23 11:42:15
Sveiki, vakar vakare užsukau į atsinaujinusį prekybos centrą Jeruzalės gatvėje. Ieškojau įrankių veido valymui, kempinėlių ir kremų jo priežiūrai. Tuo metu dirbo dvi konsultantės, abi stovėjo prie kasos ir linksmai šnekučiavosi su kažkokiu vyriškiu (prieš tai užsukau apsipirkti maisto ir jau mačiau merginas šnekančias su tuo pačiu vyru, į klientą jis panašus nebuvo, veikiau vienos iš merginų vaikinas). Beieškodama priemonių prasiblaškiau gal 5 ar 10 minučių, kilpelių taip ir neradau, o konsultančių smagaus pokalbio nesinorėjo kažkaip nutraukt, tad apsisukau ir tiesiog išėjau. Neesu iš tų lepių klienčių ir nemėgstu, kuomet tik įėjus į parduotuvę konsultantas pribėga, tačiau kai akivaizdžiai matai, jog klientas blaškosi po salę, manau, kad vis dėl to derėtų prieiti pasiteirauti, ar klientas kažko ieško, juk vis dėl to aš šioje parduotuvėje pirmą kartą ir tikrai nežinau kur kokioje lentynoje ką surasti. Linkiu merginoms pasitempti ir šiek tiek atsakingiau žiūrėti į savo darbą, taip prarandat klientus.
Laba diena, gerb. Gabriele,
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums buvo neparodytas tinkamas dėmesys ir pagarba. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Sveiki, vakar vakare užsukau į atsinaujinusį prekybos centrą Jeruzalės gatvėje. Ieškojau įrankių veido valymui, kempinėlių ir kremų jo priežiūrai. Tuo metu dirbo dvi konsultantės, abi stovėjo prie kasos ir linksmai šnekučiavosi su kažkokiu vyriškiu (prieš tai užsukau apsipirkti maisto ir jau mačiau merginas šnekančias su tuo pačiu vyru, į klientą jis panašus nebuvo, veikiau vienos iš merginų vaikinas). Beieškodama priemonių prasiblaškiau gal 5 ar 10 minučių, kilpelių taip ir neradau, o konsultančių smagaus pokalbio nesinorėjo kažkaip nutraukt, tad apsisukau ir tiesiog išėjau. Neesu iš tų lepių klienčių ir nemėgstu, kuomet tik įėjus į parduotuvę konsultantas pribėga, tačiau kai akivaizdžiai matai, jog klientas blaškosi po salę, manau, kad vis dėl to derėtų prieiti pasiteirauti, ar klientas kažko ieško, juk vis dėl to aš šioje parduotuvėje pirmą kartą ir tikrai nežinau kur kokioje lentynoje ką surasti. Linkiu merginoms pasitempti ir šiek tiek atsakingiau žiūrėti į savo darbą, taip prarandat klientus.
Atsakyti
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums teko patirti neigiamas emocijas. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Sveiki, eurokos parduotuveje kuri yra Nemencineje pard. Konsultantai visiskai nezino informacijos apie kosmetika, kokias turi savybes blakstienu tusai, kokios savybes turi pudros, kas yra modeliavimo priemone; (labai sunku ir gaisini laika kol
Pati rasi informacija apie kosmetika nes par. Konsultantai tai padaryti ne gali ((
Atsakyti
ricardas 2017-09-16 19:28:05
Esu labai nusiviles panevaziio iki centre esancioje parduotuveje jei mergaite ligina skutimosi peiliukus su kremu na atsiprasa
Laba diena, p. Ričardai,
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums teko patirti neigiamas emocijas. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Esu labai nusiviles panevaziio iki centre esancioje parduotuveje jei mergaite ligina skutimosi peiliukus su kremu na atsiprasa
Atsakyti
Justina 2017-09-04 14:53:45
Sveiki, pirmą kartą palieku atsiliepimą apie šią įmonę. Esu nusivylusi aptarnavimu Utenoje Basanavičiaus g.52 įsikūrusiuoje Eurokos parduotuve.Visų pirmą toks jausmas, kad atėjau ir pardavėjos sekioja akimis, kur einu ir ką darau. Buvo tikrai nemalonu. Ir čia jau ne pirmas kartas, kai pardavėjos Eurokoje sekioja. Negaliu atsipalaiduot ir nusipirkti ko noriu.Toks vaizdas, kad jos mano, kad tuoj ką vogsiu... Man malonu pasivaikščioti ir ieškoti kažko naujo. Bet kaip supratau to daryti negalima. PARDAVĖJOS gi nepatenkinos. Gal ir nieko būtų, bet pasiimiau kelias prekes ir nuėjau prie kasos. Psitiko pardavėja, kuri net nesugalvojo pasisveikinti, matomai kažko pikta. Susimokėjau aš už tas prekes, padėkojau ir atsisveikinau. Pardavėja nesuregavo... Be to parduotuvėje buvo ir mano sesuo, kuri taip pat pasijuto nemaloniai.
Laba diena,

Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums teko patirti neigiamas emocijas. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Sveiki, pirmą kartą palieku atsiliepimą apie šią įmonę. Esu nusivylusi aptarnavimu Utenoje Basanavičiaus g.52 įsikūrusiuoje Eurokos parduotuve.Visų pirmą toks jausmas, kad atėjau ir pardavėjos sekioja akimis, kur einu ir ką darau. Buvo tikrai nemalonu. Ir čia jau ne pirmas kartas, kai pardavėjos Eurokoje sekioja. Negaliu atsipalaiduot ir nusipirkti ko noriu.Toks vaizdas, kad jos mano, kad tuoj ką vogsiu... Man malonu pasivaikščioti ir ieškoti kažko naujo. Bet kaip supratau to daryti negalima. PARDAVĖJOS gi nepatenkinos. Gal ir nieko būtų, bet pasiimiau kelias prekes ir nuėjau prie kasos. Psitiko pardavėja, kuri net nesugalvojo pasisveikinti, matomai kažko pikta. Susimokėjau aš už tas prekes, padėkojau ir atsisveikinau. Pardavėja nesuregavo... Be to parduotuvėje buvo ir mano sesuo, kuri taip pat pasijuto nemaloniai.
Atsakyti
UAB Kosmelita 2017-08-27 19:11:25
Teisingai, nevertina.Aš taip pat dirbu, bet skaudu, kad nevertinami darbuotojai, kurie atsidavę darbui, ėjau į darbą ir sirgdama su temperatūra, ir rotavirusu sirgdama, ir vaikas sirgo, ir į ligonine reikėjo gultis su 3m vaiku, neguliau (močiutė atsigulė), nes mūsų darbe negalima sirgti, sako kad galima, bet...Buvau kaip asociali mama, susirgusį mano vaiką į polikliniką vesdavo močiutė, gydytoja ne karta paklausė, o kur mama?Suprantu, kad tokie darbuotojai įmonei nelabai reikalingi.Psichologiškai pavargau.Kai žmogus serga jis negali produktyviai atlikti savo darbo, juolab sveikstama ne taip greitai, o Kai susirgome visos 3, ėmiau nedarbingumo lapelį.Po ligos grįžus pasidarai toks blogas darbuotojas, kad net pažemina pareigose, nors nuobaudų neturi, nusiskundimų neturi, darbą atlieki puikiai, bet vadinasi susirgai jau nebetinkama vyr pardavėjos pareigoms.Esu vieniša mama ir taip verčiamės sunkiai, vaiko tėtis nemoka alimentų, valstybė nemoka taip pat, nes tėtis užsienyje.Ir tie 30 eurų didelė suma.Dirbu darbe ir gyvenu beveik skurde, tik man kaip ir daugumai kitų nepriklauso jokios pašalpos.Bet ne apie tai.Noriu žinoti kaip turi būti išleidžiami darbuotojai atostogų auginantys vaiką vieni, pagal DK darbuotojas turi pirmumo teisę pasirinkti pirmumo teisę į kasmetines atostogas, čia tokių galimybių nėra.Artėja rugsėjo pirmoji, vaikas eis į antrą klasę, bet keičiasi mokytoja, klasė, reikia būtinai dalyvauti mamai dėl pratybų įsigijimo, bet niekaip nespėsiu iki darbo pradžios, kita darbuotoja, kuri pavaduoja išėjusiąją atostogų taip pat turi vaiką, kurį taip pat reikia nuvest į mokyklą.O DK rašoma, kad darbuotojui suteikti pirmąja mokslo dieną laisvo laiko net pusė dienos, kaip sprendžiamos šitos problemos mūsų įmonėje?

Pagarbiai
Jūsų darbuotoja
Laba diena,
Dėkojame, kad informavote. Susisieksime su Jumis asmeniškai.

Visada siekiame girdėti nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
EUROKOS 2017-07-19 12:18:22
Laba diena, gerb. Lina,

Nuoširdžiai džiaugiamės Jūsų atsiliepimu ir mūsų darbuotojų pastangų ir darbo įvertinimu. Taip pat dėkojame už Jūsų kantrybę ir pozityvų požiūrį, kol mūsų kolektyvas ieškojo geriausio situacijos sprendimo.
Prisidedame prie Jūsų padėkos mūsų darbuotojoms, didžiuojamės, kad mūsų tinkle dirba darbuotojai, kurie dovanoja apsipirkimo džiaugsmą mūsų klientams. Tikimės, kad ir ateityje tiek Jūs, tiek visi kiti mūsų klientai patirs daug malonių įspūdžių rinkdamiesi prekes EUROKOS tinkle.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Teisingai, nevertina.Aš taip pat dirbu, bet skaudu, kad nevertinami darbuotojai, kurie atsidavę darbui, ėjau į darbą ir sirgdama su temperatūra, ir rotavirusu sirgdama, ir vaikas sirgo, ir į ligonine reikėjo gultis su 3m vaiku, neguliau (močiutė atsigulė), nes mūsų darbe negalima sirgti, sako kad galima, bet...Buvau kaip asociali mama, susirgusį mano vaiką į polikliniką vesdavo močiutė, gydytoja ne karta paklausė, o kur mama?Suprantu, kad tokie darbuotojai įmonei nelabai reikalingi.Psichologiškai pavargau.Kai žmogus serga jis negali produktyviai atlikti savo darbo, juolab sveikstama ne taip greitai, o Kai susirgome visos 3, ėmiau nedarbingumo lapelį.Po ligos grįžus pasidarai toks blogas darbuotojas, kad net pažemina pareigose, nors nuobaudų neturi, nusiskundimų neturi, darbą atlieki puikiai, bet vadinasi susirgai jau nebetinkama vyr pardavėjos pareigoms.Esu vieniša mama ir taip verčiamės sunkiai, vaiko tėtis nemoka alimentų, valstybė nemoka taip pat, nes tėtis užsienyje.Ir tie 30 eurų didelė suma.Dirbu darbe ir gyvenu beveik skurde, tik man kaip ir daugumai kitų nepriklauso jokios pašalpos.Bet ne apie tai.Noriu žinoti kaip turi būti išleidžiami darbuotojai atostogų auginantys vaiką vieni, pagal DK darbuotojas turi pirmumo teisę pasirinkti pirmumo teisę į kasmetines atostogas, čia tokių galimybių nėra.Artėja rugsėjo pirmoji, vaikas eis į antrą klasę, bet keičiasi mokytoja, klasė, reikia būtinai dalyvauti mamai dėl pratybų įsigijimo, bet niekaip nespėsiu iki darbo pradžios, kita darbuotoja, kuri pavaduoja išėjusiąją atostogų taip pat turi vaiką, kurį taip pat reikia nuvest į mokyklą.O DK rašoma, kad darbuotojui suteikti pirmąja mokslo dieną laisvo laiko net pusė dienos, kaip sprendžiamos šitos problemos mūsų įmonėje?

Pagarbiai
Jūsų darbuotoja
Atsakyti
Jolita 2017-08-21 13:55:19
O aš labai nusivyliau.Tiek metu dirbau Eurokose atidaviau save darbui.o išėjau net ačiū nepasakė.Atėje kitos darbuotojos padirbe nors ir trumpai sulaukdavo valdzios skambučio kad, jei kas lauks ju.O cia nieko mat turiu mažų vaikų ims biuleteni tai apsidziauge kad isejau.Jaunos naujos darbuotojos ir tures vaiku.Va taip vertina darbuotojus kurie isdirbe daug metu.
Laba diena,

Nuoširdžiai dėkojame Jums už darbą mūsų įmonėje. Pasikeitus Jūsų sprendimui, visada kviečiame kreiptis tiesiogiai į mus ir iš naujo svarstyti galimybes dirbti UAB Kosmelita. Skelbiamas laisvas darbo vietas visada galite peržiūrėti mūsų internetiniame puslapyje adresu: https://www.eurokos.lt/laisvos-darbo-vietos/

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
O aš labai nusivyliau.Tiek metu dirbau Eurokose atidaviau save darbui.o išėjau net ačiū nepasakė.Atėje kitos darbuotojos padirbe nors ir trumpai sulaukdavo valdzios skambučio kad, jei kas lauks ju.O cia nieko mat turiu mažų vaikų ims biuleteni tai apsidziauge kad isejau.Jaunos naujos darbuotojos ir tures vaiku.Va taip vertina darbuotojus kurie isdirbe daug metu.
Atsakyti
Lina 2017-07-18 11:31:03
Esu be galo patenkinta Eurokos parduotuvės K. Baršausko g. 66, Kaunas aptarnavimu. Tuo metu dirbusios dvi puikios konsultantės turėjo kantrybės man ir leido netrugdomai išsirinkti prekes, kurias rinkausi gerą valandą laiko. Taip pat pasiteiravus vienokios ar kitokios informacijos, buvo supažindinta, maloniai nuvesta parodyti ir sulaukta patarimų. Manau, tokie žmonės kaip šios konsultantė, mylinčios savo darbą, labai traukia lankytojus ir pritraukia pirkėjus. Ačiū be galo už aptarnavimo lygį.
O jeigu dar smulkiau kalbant apie mano tos dienos apsipirkimą Eurokos parduotuvėj..
Taigi taip jau nutiko, kad turėjau 50eur dovanų čekį su pasibaigusiu galioti terminu.. Aš rinkdamasi prekes virš valandos laiko ir planuodama panaudoti čekį net neužmečiau akies iki kada galioja čekis, nes buvau įsitikinus, kad jis galioja metus!!! O pasirodo tik 3 menesius! Taigi, išsirinkus prekių už 50eur, man buvo pasakyta, kad negali man jų duoti, nes čekis negaliojantis ir reikia susisiekti su administracija... Sekančią dieną paskambino konsultante ir apgailestavo, kad nieko padaryti negali, mano 50eur čekis užblokuotas... aišku, buvo laaaaabai gaila dėl to, bet kaltinau tik save ir sakiau sau, kad čia man skaudži pamoka ateičiai. Tačiau, po gero pusvalandžio vėl sulaukiau antro konsultantės
skambučio ir man pranešė, kad pasiimti savo prekes galiu!!! Tuo metu pasijaučiau kaip 50eur radus! Be galo laiminga! Be galo dėkinga! Nekantravau, kada galėsiu turėt rankose savo prekes, kurios tapo man dar brangesnės ir norimesnės !!!
Todėl noriu labai labai padėkoti visam Eurokos (Kaune, "Molas") kolektyvui, personalui ir administracijai už nuostabią žinią! O personalo supratingumu ir paslaugumu nenusivyliau net ir po to nuėjus pasiimti prekių kitą dieną ir dirbant jau kitoms konsultantėms.
AČIŪ JUMS VISIEMS LABAI. Sėkmės darbe ir asmeniniam gyvenime! Pasirodo yra gerų žmonių aplink mus! Pasirodo mes patys galim būti labai geri, kai norim padėti, ir kai suprantam kito situaciją! Ačiū!!!
Laba diena, gerb. Lina,

Nuoširdžiai džiaugiamės Jūsų atsiliepimu ir mūsų darbuotojų pastangų ir darbo įvertinimu. Taip pat dėkojame už Jūsų kantrybę ir pozityvų požiūrį, kol mūsų kolektyvas ieškojo geriausio situacijos sprendimo.
Prisidedame prie Jūsų padėkos mūsų darbuotojoms, didžiuojamės, kad mūsų tinkle dirba darbuotojai, kurie dovanoja apsipirkimo džiaugsmą mūsų klientams. Tikimės, kad ir ateityje tiek Jūs, tiek visi kiti mūsų klientai patirs daug malonių įspūdžių rinkdamiesi prekes EUROKOS tinkle.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Esu be galo patenkinta Eurokos parduotuvės K. Baršausko g. 66, Kaunas aptarnavimu. Tuo metu dirbusios dvi puikios konsultantės turėjo kantrybės man ir leido netrugdomai išsirinkti prekes, kurias rinkausi gerą valandą laiko. Taip pat pasiteiravus vienokios ar kitokios informacijos, buvo supažindinta, maloniai nuvesta parodyti ir sulaukta patarimų. Manau, tokie žmonės kaip šios konsultantė, mylinčios savo darbą, labai traukia lankytojus ir pritraukia pirkėjus. Ačiū be galo už aptarnavimo lygį.
O jeigu dar smulkiau kalbant apie mano tos dienos apsipirkimą Eurokos parduotuvėj..
Taigi taip jau nutiko, kad turėjau 50eur dovanų čekį su pasibaigusiu galioti terminu.. Aš rinkdamasi prekes virš valandos laiko ir planuodama panaudoti čekį net neužmečiau akies iki kada galioja čekis, nes buvau įsitikinus, kad jis galioja metus!!! O pasirodo tik 3 menesius! Taigi, išsirinkus prekių už 50eur, man buvo pasakyta, kad negali man jų duoti, nes čekis negaliojantis ir reikia susisiekti su administracija... Sekančią dieną paskambino konsultante ir apgailestavo, kad nieko padaryti negali, mano 50eur čekis užblokuotas... aišku, buvo laaaaabai gaila dėl to, bet kaltinau tik save ir sakiau sau, kad čia man skaudži pamoka ateičiai. Tačiau, po gero pusvalandžio vėl sulaukiau antro konsultantės
skambučio ir man pranešė, kad pasiimti savo prekes galiu!!! Tuo metu pasijaučiau kaip 50eur radus! Be galo laiminga! Be galo dėkinga! Nekantravau, kada galėsiu turėt rankose savo prekes, kurios tapo man dar brangesnės ir norimesnės !!!
Todėl noriu labai labai padėkoti visam Eurokos (Kaune, "Molas") kolektyvui, personalui ir administracijai už nuostabią žinią! O personalo supratingumu ir paslaugumu nenusivyliau net ir po to nuėjus pasiimti prekių kitą dieną ir dirbant jau kitoms konsultantėms.
AČIŪ JUMS VISIEMS LABAI. Sėkmės darbe ir asmeniniam gyvenime! Pasirodo yra gerų žmonių aplink mus! Pasirodo mes patys galim būti labai geri, kai norim padėti, ir kai suprantam kito situaciją! Ačiū!!!
Atsakyti
EUROKOS 2017-06-26 10:20:41
Gerbiame, palaikome ir esame dėkingi visiems mūsų darbuotojams dirbantiems EUROKOS tinkle ir kartu dedantiems nuolatines pastangas, kad mūsų klientai gautų jų lūkesčius ir poreikius atitinkantį aptarnavimą. Gilinamės į kiekvieno nuomonę ir požiūrius, esame visada pasiruošę diskusijai, kuri yra paremta abipuse pagarba ir siekiais nukreiptais į darbo kokybės gerinimą bei iškilusių problemų sprendimą. Apgailestaujame, kad mūsų siekis užtikrinti visiems vienodus reikalavimus, formuoti vieningą ir pagarbų požiūrį į klientą, reiklumas sau ir savo atliekamo darbo kokybei yra vertinimas kaip nepagarba. Bet kuriuo atveju, atsižvelgiame į išsakytą nuomonę ir patikiname, kad visada siekiame ir sieksime pagarbos, taktiškumo bei pakantumo savo kolegų ir klientų atžvilgiu.

Pagarbiai,
Eurokos.
Nejuokinkit, ta nepagarba su darbuotuojais jau ne vieni metai, uz mano zmonos pazeminima, as to tikrai paprastai nepaliksiu, greitu laiku viskas tas bus paskelbta net neabejokit, nes man mano seima bragesne nei bet kas kitas
Atsakyti
Pirkėja 2017-06-20 14:02:50
Atsiliepimas, , Eurokos" parduotuvei, kuri randasi Tiltų g. 25-23, Klaipėda. Baisu... Įeini į parduotuvę, visų pirma nieks nepasisveikina, pasižiūri taip lyg į vagį, eini apsižiūrėt ir jauti, kaip pardavėjos kvepuoja tau į nugarą ir žiūri. Gali stovėti 20 minučių prie vienos prekės nieks neprieis, o tik žiūrės į tave įtartinai, nes turbūt jau kiši daiktą į kišenę. Nepaisant to, prie visų žmonių lieki išvadintas vagimi, nes tiesiog persigalvojus padėjau prekę į vietą. Nei vienoje parduotuvėje įėjus nesijaučiau taip šlykščiai. Pati dirbu pardavėjos darbą, esu dirbantis žmogus ir galiu sau leisti nusipirkti lupdažį :)
Nuoširdžiai atsiprašome, kad EUROKOS tinkle Jums teko patirti neigiamas emocijas. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra be galo svarbi ir skatinanti nuolat tobulėti, todėl esame dėkingi už Jūsų skirtą laiką bei pateiktą informaciją. Siekdami betarpiško bendravimo atsakymą Jums pateikėme el paštu.

Visada siekiame girdėti klientų nuomones ir atsiliepimus todėl maloniai prašome kreiptis el pašto adresu personalas@kosmelita.lt arba parašyti savo nuomonę mūsų internetiniame puslapyje https://www.eurokos.lt/ivertinkite-aptarnavima/

Pagarbiai,
EUROKOS
Atsakyti
Valdas 2017-06-21 17:22:05
atsiprasau varda sumaisiau, Aukse Salniene, priedas
Gerbiame, palaikome ir esame dėkingi visiems mūsų darbuotojams dirbantiems EUROKOS tinkle ir kartu dedantiems nuolatines pastangas, kad mūsų klientai gautų jų lūkesčius ir poreikius atitinkantį aptarnavimą. Gilinamės į kiekvieno nuomonę ir požiūrius, esame visada pasiruošę diskusijai, kuri yra paremta abipuse pagarba ir siekiais nukreiptais į darbo kokybės gerinimą bei iškilusių problemų sprendimą. Apgailestaujame, kad mūsų siekis užtikrinti visiems vienodus reikalavimus, formuoti vieningą ir pagarbų požiūrį į klientą, reiklumas sau ir savo atliekamo darbo kokybei yra vertinimas kaip nepagarba. Bet kuriuo atveju, atsižvelgiame į išsakytą nuomonę ir patikiname, kad visada siekiame ir sieksime pagarbos, taktiškumo bei pakantumo savo kolegų ir klientų atžvilgiu.

Pagarbiai,
Eurokos.
EUROKOS administracija
2017-06-22 13:26:12 IP 195.14.185.220
Atsakyti
Klientė 2017-06-20 20:33:06
Dažnai lankiausi Eurokose Viniuje, šeškinės g. 32...Pastovus nesusipratimas su kainom...Aiškiai parašyta kad prekė su nuolaida, prieini prie kasos išmuša be nuolaidos, atvedi pardavėja prie tos prekės, parodai kaina, žiūri tokiom akim lyg pirmą kartą mato...prasideda pasiteisinimai tai kompiuteris nerodo nuolaidos, tai kaina ne ta ir ne ten, vienu žodžiu..Gauni žinutę kad vyksta nuolaida kokiai nors prekei, nueini pirkti vėl milijoną pasakų tenka išklausyt..Suprantama, kad visko buna, visi mes žmonės ir visi klistam, BET kai tas vyksta PASTOVIAI man atrodo kad parduotuvės valdžiai reikia daryti tvarką, nes kiek teko gyrdėti, tai nepatenkintų ir apgautų klientų labai nemažai...Pardavėjos visiškai nekompetingos, savo darbe nieko neišmanančios...po apsilankimo nuotaika sugadinta, tikrai niekada nesilankysiu šioje parduotuvėje.
Nuoširdžiai dėkojame Jums už pateiktą informaciją ir atsiprašome už sukeltas neigiamas emocijas. EUROKOS tinklas savo klientams nuolat suteikia išskirtines galimybes puoselėti savo grožį už dar palankesnę kainą ir akcijas taiko daugiau nei 10 000 įvairiausių prekių. Mūsų konsultantėms yra tikrai nelengva užtikrinti nepriekaištingą ženklinimo kokybę, kurios mes siekiame. Nuoširdžiai atsiprašome už klaidas, jei tokių pasitaiko, tačiau ir tuo atveju jei kaina kasoje nesutampa su reklamuojama kaina, jums turi būti pritaikyta reklamoje nurodyta kaina.
Labai tikimės, kad Jūs ir toliau lankysitės mūsų tinklo parduotuvėse ir ne tik įsigysite puikių grožio puoselėjimo priemonių už itin patrauklią kainą, bet ir patirsite daug malonių emocijų.
Su pagarba,
EUROKOS administracija
Atsakyti
atsiprasau varda sumaisiau, Aukse Salniene, priedas
Atsakyti
Mane rasite, feisbuke, Valdas Galginas DAR SIKI ACIU
Atsakyti
kreipiuosiu i visus buvusius eurokos pardavejas ir dirbancias pardavejas, kurias pazemino ir psihologiskai buvo zemintos butent vadibininkes Aistes Salnienes susivienit, nes as kaip savo zmonos kuria Aiste Slniene zemino ivairiais psichologiniais spaudimais, as tikrai jai taip paprastai neatleisiu, nei vienas vyras turbut neleistu zeminti savo mylimos moters, del to as kreipsiuos i tamtikras instansijas ir man bus reikalingu jusu visu kurias Aiste Salnene zemino ir dar visaip deblijo, PAGALBOS, astikrai ranku nenuleisiu, uz savo seima galva guldau'Isanksto DIDELIS ACIU KAS MAN GALES PADET
Atsakyti
irgi pirkėja 2017-05-15 09:54:22
Jums ant kaktos neparašyta, pati žinote ar konsultacijos reikia, aš tiesiog pati prieinu ir paklausiu, pardavėja savo žvilgsniu parodė kad yra pasirengusi konsultuoti
Jus nors ponia zinote kaip su darbuotuojais elgesi ju vadovai, zemina darbuotuojus vos ne kiekviena diena, ko benoret is darbuotuoju, kokia vadovybe tokie ir darbuotuojai
Atsakyti
Keliat darbuotuojam didziausius reikalavimus, o ka eurokosas moka uz tai savo darbuotuojam, nieko tik ta apgailetina minimuma, jus eurokosas taip kreipiat demesi kaip klijantai skundzesi apie jusu darbuotuojus, o i savo sukurta vidaus sirdi kuri psihologiskai zemina darbuotuojus to jus nematot, ibauginont darbuotuojus ir visi tyli, bet nieko greitai lazda prades listi is maiso
Atsakyti
As kaip vyras zmonos prasymu kentejau iki siandien dienos, jusu vadibinike Aiste Salniene elgesi su darbuotuojais neadekvaciai, zemina, vadina yvairiais negraziais zodziais, zemina net prie klijantu, ir ko eurokosas dar nori is savo darbuotuoju kad jie dirbtu gerai, jai yra pastovus psihologinis spaudimas, turbut ji turi dideli uznugari kad taip gali elgtis neadekvaciai, jai nebus imtasi priemoniu, as atrasiu buda per kitas instansijas, nesvarbu kad jus turit gerus juristus ir taip toliau, visvien rasiu buda kad ji ne vie atsiprasitu, jus eurokoso vadovibe pati raso savo istatuose kad negali vadovai pries klijantus aptarinet apie trukumus o kaip elgesi jusu vadibininke Aiste Salniene, yra sakoma koks dabdavis tokie ir dabuotuojai, su pagarba Valdas
Atsakyti
Dažnai lankiausi Eurokose Viniuje, šeškinės g. 32...Pastovus nesusipratimas su kainom...Aiškiai parašyta kad prekė su nuolaida, prieini prie kasos išmuša be nuolaidos, atvedi pardavėja prie tos prekės, parodai kaina, žiūri tokiom akim lyg pirmą kartą mato...prasideda pasiteisinimai tai kompiuteris nerodo nuolaidos, tai kaina ne ta ir ne ten, vienu žodžiu..Gauni žinutę kad vyksta nuolaida kokiai nors prekei, nueini pirkti vėl milijoną pasakų tenka išklausyt..Suprantama, kad visko buna, visi mes žmonės ir visi klistam, BET kai tas vyksta PASTOVIAI man atrodo kad parduotuvės valdžiai reikia daryti tvarką, nes kiek teko gyrdėti, tai nepatenkintų ir apgautų klientų labai nemažai...Pardavėjos visiškai nekompetingos, savo darbe nieko neišmanančios...po apsilankimo nuotaika sugadinta, tikrai niekada nesilankysiu šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Atsiliepimas, , Eurokos" parduotuvei, kuri randasi Tiltų g. 25-23, Klaipėda. Baisu... Įeini į parduotuvę, visų pirma nieks nepasisveikina, pasižiūri taip lyg į vagį, eini apsižiūrėt ir jauti, kaip pardavėjos kvepuoja tau į nugarą ir žiūri. Gali stovėti 20 minučių prie vienos prekės nieks neprieis, o tik žiūrės į tave įtartinai, nes turbūt jau kiši daiktą į kišenę. Nepaisant to, prie visų žmonių lieki išvadintas vagimi, nes tiesiog persigalvojus padėjau prekę į vietą. Nei vienoje parduotuvėje įėjus nesijaučiau taip šlykščiai. Pati dirbu pardavėjos darbą, esu dirbantis žmogus ir galiu sau leisti nusipirkti lupdažį :)
Atsakyti
Pirkeja 2017-04-27 13:20:46
Utenoje, PC Senukuose Eurokos parduotuveje, pardaveja konsultante manes nepakonsultavo, tiesiog ikiriai spoksojo. Tai labai nemalonu ir atbaido nuo šios parduotuvės, ten daugiau kojos nebekelsiu.
Jums ant kaktos neparašyta, pati žinote ar konsultacijos reikia, aš tiesiog pati prieinu ir paklausiu, pardavėja savo žvilgsniu parodė kad yra pasirengusi konsultuoti
Atsakyti
Utenoje, PC Senukuose Eurokos parduotuveje, pardaveja konsultante manes nepakonsultavo, tiesiog ikiriai spoksojo. Tai labai nemalonu ir atbaido nuo šios parduotuvės, ten daugiau kojos nebekelsiu.
Atsakyti
Šiandien nupirkau pinceta eurokose Vilniaus gatve 28 Šalčininkuose. Pincetas yra su defektu. Norėjau gražinti bet pardaveja nesutiko nes jiems uždraude keisti.Aš nupirkau pinceta kad su juo naudotis o neišmesti į šiukšledėže. Tad aš noriu gražinti savo užmoketus pinigus.
Atsakyti
Šiandien buvau Kuršėnų Eurokos. Atsukau dušo želė, norėdama pauostyti, tačiau iškart prilėkė pardavėja ir "išaiškino", kad prekių uostyti negalima, nes prasideda naudojimo terminas ir man buvo liepta pirkti dušo želė :) Bendrame vaizde, tai visoms toje parduotuvėje dirbančioms trūksta mandagumo.
Atsakyti
Užsisakiau kosmetikos prekes internetu, po poros dienų jos jau buvo mano pasirinktoje Eurokos parduotuveje. Nuvykau jų pasiimti, pardavėja paklausė ar noriu, kad atidarytų dėžutę, kur buvo supakuotos prekės, aš pasitikėdama atsakiau, kad ne. Dabar gailiuosi, kad nepasižiūrėjau. Grįžusi namo, išpakavau dėžute. Dalis prekių buvo netokios kokias užsisakiau, ir negana to viena prekė buvo NAUDOTA, nusitrynę visi užrašai, žodžiu akivaizdžiai matosi kad naudota. Teisybės neieškosiu, nes branginu savo laika ir nervus, o dėl keletos euru nenubednėsiu. Daugiau internetu nesisakysiu jokių prekių, eisiu tiesiai i parduotuve.
Atsakyti
Siandien 03.03 per pietu pertrauka nuejaui EUROKOS parduotuve esancia baltu prospekte, Kaune ir nusipirkau plauku fiksacijos priemone- putas. Deja, tai pastebejau tik grizusi atgal i darba. Is tikruju man reikejo plauku LAKO. Atradusi laisva minutele (kazkur po poros val) nuskubejau atgal i parduotuve apsikeisti prekes (turiu pirkima patvirtinanti ceki ir preke nebuvo panaudota ar atidaryta) bet, gavau atsakyma, kad preke grazinti nera galimybes, nes to neleidzia "valdzia" (?!!!!!????) Apgailiastaujanciu veidu, darbuotoja man pasake, kad preke nebuvo pazeista ar kitaip "brokuota"todel tam nera jokio reikalo ir gavau pasiulyma tiesiog nusipirkti man istikruju reikiama preke..... TOKIE YRA SAVININKO MOTYVAI. Skambinau klietu aptarnavimo numeriu, bet man niekas nekele ragelio. Mano manymu, Eurokos yra ne kaimo parduotuve, o didziulis tinklas, todel net neabejoju, kad su manimi bus susisiekta ir leista man NEREIKALINGA preke grazinti tgal ir atgauti pinigus.
Atsakyti
Esu dažna eurokos pirkėja ir Vilniuje, ir Jurbarke. Nesitikėjau, kad šiais laikais galima taip apgauti klientą. Nusipirkau dažną prekę- levandų aliejaus, o Jurbarke matyt ne aliejus jau, o vanduo. Ačiū už nemalonią staigmeną! Kitą kartą pirksiu, kad ir brangesnį aliejų, bet kitoje parduotuvėje.
Atsakyti
Sveiki,

norint įsidarbinti į šią įstaigą, kokia situacija "EUROKOS", padalinyje Aleksote, Kaune? Ar mandagiai elgiasi su ką tik atėjusiu darbuotoju? Ar apmokina darbo vietoje? Ar nevėluoja atlyginimai? Ar yra mokama bent minimali alga?

Dėkoju iš anksto!
Atsakyti
Noriu pagirti labai kompetetingas, mandagias ir visada besišypsančias pardavėjas, dirbančias VILNIUJE šeškinės g. 32 (PC IKI). Puikiai išmano visas prekes, žino prekių naujienas ir padeda išsirinkti MAN geriausiai tinkančias priemones. Niekada nenusivyliau nusipirkusi siūlytas priemones. Reikėtų pridėti Joms priedus už puikų darbą paskatinimui, manau to vertos.

Taip pat rekomenduojame

Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Tvirtovės al. 18, šalia Kauno klinikinės ligoninės, LT-50169 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Ambertonas
Adresas: Taikos pr. 98, LT-51177 Kaunas.
Veiklos sritys: chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; higienos reikmenys; importas; indai, valgymo įrankiai; interjero apdailos medžiagos; kava, arbata; konditerija, saldumynai; kosmetika, parfumerija; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; maisto produktai; popierius, jo gaminiai; trąšos; ūkio prekės.
"AMBERTONAS" - didmeninės prekybos įmonė savo veiklą pradėjo 1995 metais. Nuosekliai augant įmonei, bendradarbiaujant su vis platesniu partnerių ratu, didėjo prekių asortimentas, prekybos apimtys ir pardavimai, susiformavo efektyvi pristatymo ir logistikos sistema: didmeninė prekyba higienos prekėmis ir reikmenimis...
UAB "Estetus klinika" Vilniaus filialas
Lazerinė ir estetinė dermatologija

Adresas: Pamėnkalnio g. 25, LT-01113 Vilnius.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus klinika - privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia vieni geriausių Lietuvos plastikos chirurgų. Jei norite išsigydyti odos problemas ar esate pasirengę radikaliai pagerinti savo išvaizdą, susisiekite su mumis šiandien! Vilniuje ir Kaune Tel. +370 630 11177. PRP Plazmoliftingas arba...
Spa Babor Cosmetics
Adresas: Juozapavičiaus g. 9A-174, LT-09311 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; grožio salonai ir kirpyklos; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija; spa centrai.
Šiuolaikiniame pasaulyje BABOR cosmetics užsirekomendavo kaip viena patikimiausių kosmetikos prekinių ženklų, turinti savo kosmetikos institutus, bei išskirtinius Spa centrus, tokiuose viešbučiuose kaip Hotel Union Norvegijoje, Al maha Dubajuje, Ritz Carlton Floridoje ir Four Seasons New York. Turėdama daugiau nei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Baltarusija vietos aprangos gaminiams kuria specialių parduotuvių tinklą
Baltarusija vietos aprangos gaminiams kuria specialių parduotuvių tinklą 01-23 18:27
Vietos aprangos ir tekstilės gaminiams bus sukurtas parduotuvių tinklas, tokį sprendimą pasitarime priėmė Baltarusijos gamybos ir prekybos verslo atstovai. Tikimasi, kad regionuose atidarytos...
Daugiausiai "Oskarų" nominacijų susišlavė "Vandens forma"
Daugiausiai "Oskarų" nominacijų susišlavė "Vandens forma" 01-23 18:21
Los Anžele paskelbtos 90-ųjų Kino akademijos "Oskaro" apdovanojimų nominacijos. Į daugiausia jų – 13, pretenduoja Guillermo del Toro’s drama "Vandens forma" ("The Shape of Water"). Šių metų...
"INVL Asset Management" žengia į alternatyvaus finansavimo rinką
"INVL Asset Management" žengia į alternatyvaus finansavimo rinką 01-23 17:23
Investicijų valdymo įmonė "INVL Asset Management" perka 51,01% turto valdymo įmonės "Mundus" akcijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek valandų per dieną dirbate?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitinė chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

eBay 39,58 +2,99%
Xerox 32,64 +2,64%
Amazon.com 1327,31 +2,53%
Facebook 185,37 +2,25%
Nike 66,39 -1,22%
Twitter 23,32 -1,44%
Hasbro 90,86 -1,84%
Symantec 26,54 -3,35%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,77 -10,47%
Nafta 63,37 -0,91%
Ryžiai 406,00 +1,00%
Dujos (JAV) 2,76 -7,69%
Dyzelis 1,92 +6,67%
Anglis 102,16 +5,72%
Benzinas 1,83 +6,40%
Sidabras 16,17 -4,77%