VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę KLI LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę KLI LT

Atsiliepimai apie KLI LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie KLI LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vilija Norkienė 2018-07-03 16:53:46
Bandžiau kreiptis ne kartą, dėl televizijos strigimo, net buvau atsiuntusi filmuotą medžiagą tai kaip strigo taip ir tebestringa, tik dabar pradejo strigti ir internetas, tad laukiu dantis sukandus kada baigsis sutartis.
Sveiki, p. Vilija, matome, kad neregistravote ryšio sutrikimo pastaruoju metu. Su Jumis susisieks administratorė ir padės išspręsti iškilusius sutrikimus. Atsiprašome dėl nesklandumų. KLI LT administracija.
Atsakyti
Bandžiau kreiptis ne kartą, dėl televizijos strigimo, net buvau atsiuntusi filmuotą medžiagą tai kaip strigo taip ir tebestringa, tik dabar pradejo strigti ir internetas, tad laukiu dantis sukandus kada baigsis sutartis.
Atsakyti
PROGRESAS I BAUDZIAVA 2018-06-29 10:44:15
LABA BIENA, MALONU KAD JUSU REVZITUOSE IRA ATSAKOMA I, , VIENAS IS NEPATENKITU, , KOMENTARUS.
JUSU IR MANO TARP PUSAVIO BENDRADARBIAVIMO SANTIKIAI NUSIKELE I PLUNGES TEISMO RUMUS.
RASAU ZINODAMAS IR VISISKAI SUPRASDAMAS KAS IRA FAKTISKOJI TIESA. AS IS TIESU NEGAVAU IPRASTU BUDU SASKAITU UZ PASLAUGAS KO PASEKOJE ISDYGO NETESYBOS. KAIP MES GALETUME ISSPRESTI SIA SITUACIJA CIVILIZUOTAI? JUK ESATE PRISIMELAVE IESKINIJE, UAB JULIJANUS (SKOLU ISMUSINETOJU) PAMAZINOTE REITINGUS. TAS JUSU PSIHOLOGINIS SMURTAS MAN NELIMPA., PUIKIAI SUVOKIU KAD TEISME MANO SANSAI -100 PROCENTU SEKMES APIE- 600EURU. TAD GAL NESKAUSMINKITE SAVO AKCININKU NAUDAI SUTARAM ZMOGISKAI. KA MANOTE ? AR BUSITE TOKIE KAD DEL 100EURU NULEISITE UNT600 MANE. JUK JUMS NIEKAS NEKAINAVO TIEKTI INTERNETA PER MANO LAIDUS. PRIJUNGI IR ATJUNGI?
Sveiki, mes turime Jūsų patvirtinimą, kad sąskaitą gavote, tačiau jos vis tiek neapmokėjote. Netesybos buvo paskaičiuotos dėl to, kad Jūs nutraukėte sutartį nepasibaigus sutarties terminui. Interneto teikimas klientui kainuoja, kadangi Jums paduodamas interneto srautas, pas Jus dirbo technikai, kurie jungė ir administravo paslaugas, su Jumis dirbo mūsų vadybininkai ir panašiai, kas ir yra įmonės patiriamos išlaidos teikiant, paslaugas klientui, o šiuo atveju Jums. Įspėjame, kad nepagarbūs ar įžeidžiantys komentarai bus naikinami. Jeigu norite gauti detalesnės informacijos prašome susisiekti asmeniškai. KLI LT administracija.
PROGRESAS I BAUDZIAVA
2018-06-29 10:44:15 IP 86.100.62.197
Atsakyti
LABA BIENA, MALONU KAD JUSU REVZITUOSE IRA ATSAKOMA I, , VIENAS IS NEPATENKITU, , KOMENTARUS.
JUSU IR MANO TARP PUSAVIO BENDRADARBIAVIMO SANTIKIAI NUSIKELE I PLUNGES TEISMO RUMUS.
RASAU ZINODAMAS IR VISISKAI SUPRASDAMAS KAS IRA FAKTISKOJI TIESA. AS IS TIESU NEGAVAU IPRASTU BUDU SASKAITU UZ PASLAUGAS KO PASEKOJE ISDYGO NETESYBOS. KAIP MES GALETUME ISSPRESTI SIA SITUACIJA CIVILIZUOTAI? JUK ESATE PRISIMELAVE IESKINIJE, UAB JULIJANUS (SKOLU ISMUSINETOJU) PAMAZINOTE REITINGUS. TAS JUSU PSIHOLOGINIS SMURTAS MAN NELIMPA., PUIKIAI SUVOKIU KAD TEISME MANO SANSAI -100 PROCENTU SEKMES APIE- 600EURU. TAD GAL NESKAUSMINKITE SAVO AKCININKU NAUDAI SUTARAM ZMOGISKAI. KA MANOTE ? AR BUSITE TOKIE KAD DEL 100EURU NULEISITE UNT600 MANE. JUK JUMS NIEKAS NEKAINAVO TIEKTI INTERNETA PER MANO LAIDUS. PRIJUNGI IR ATJUNGI?
Atsakyti
Juozas 2018-06-27 21:59:47
Jau kuri laika naudoju kli interneta ir vienintelis pagerejimas per been 10 metu yra greitis, kuris palyginus nezymus. Kadangi gyvenu getveje, kurioje imanomas rysius tik per antena, suprantu jog negaliu tiketis gero, pastovaus signalo. Taciau pastaruoju metu, net esant puikiam orui interneto nera: "DSN server is unavailable". Sis reiskinys pasikartoja taip daznai, kad net rasau pirma nusiskundima gyvenime...
Ai.. dazniausiai DSN serveris myslingai neatsako kai jusu pagalbos skyrius nedirba...
Nezinau ka jus darot su serveriais, bet tai yra nesamone.
Sveiki, Juozai. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau klientams galime padėti tik jiems susisiekus su klientų aptarnavimo skyriumi. Prašome kreiptis telefonu 8 700 11 333 arba el. paštu: info@kli.lt. Lauksime Jūsų susisiekiant!
Atsakyti
Jau kuri laika naudoju kli interneta ir vienintelis pagerejimas per been 10 metu yra greitis, kuris palyginus nezymus. Kadangi gyvenu getveje, kurioje imanomas rysius tik per antena, suprantu jog negaliu tiketis gero, pastovaus signalo. Taciau pastaruoju metu, net esant puikiam orui interneto nera: "DSN server is unavailable". Sis reiskinys pasikartoja taip daznai, kad net rasau pirma nusiskundima gyvenime...
Ai.. dazniausiai DSN serveris myslingai neatsako kai jusu pagalbos skyrius nedirba...
Nezinau ka jus darot su serveriais, bet tai yra nesamone.
Atsakyti
Nesvarbu 2018-06-20 14:16:57
Sveiki, buvau neužmokejus už internetą sekmadienį. Šiandien trečiadienis ir sėdžiu be interneto. Kur problema? Labai sunku pajungti jį? Paskambinus sako kad pas juos "techniniai neskandumai". Ir taip kiekvieną kartą. Tai gal kadanors susitvarkykit tuos "techninius neskaldumus"?
Sveiki, tik keletą mėnesių iš eilės nemokant už paslaugas yra atjungiamos paslaugos. Paslaugų teikimas atstatomas po įmokos įskaitymo, tai nėra techniniai nesklandumai. Dėl platesnės informacijos prašome susisiekti asmeniškai. Atsiprašome dėl nesklandumų.
Atsakyti
Sveiki, buvau neužmokejus už internetą sekmadienį. Šiandien trečiadienis ir sėdžiu be interneto. Kur problema? Labai sunku pajungti jį? Paskambinus sako kad pas juos "techniniai neskandumai". Ir taip kiekvieną kartą. Tai gal kadanors susitvarkykit tuos "techninius neskaldumus"?
Atsakyti
Ieva 2018-06-18 15:49:06
Įmonės aptarnavimas siaubingas. Pastovus klientų ignoravimas. Kiekvieną kartą po "technikų-specialistų" reguliavimo dingsta keli kanalai arba televizorius apskritai nustoja rodyti. Užregistravus gedimą į jį atsakoma po kelių dienų. Ką daryti žmogui, kuriam gyvybiškai reikalingas internetas? Kaip jam dirbti? NEREKOMENDUOJU.
Sveiki, Ieva, negalime Jums padėti išspręsti problemos nežinant Jūsų konkrečios situacijos. Televizoriaus rodymas nepriklauso nuo paslaugos teikimo, todėl, jeigu jis išsijungia, galimai sutrikimų turi pats televizorius. Tačiau norint Jums padėti turėtume žinoti visą Jūsų situaciją, todėl prašome susisiekite su mumis ir mes padėsime Jums išspręsti iškilusius nesklandumus. Maloniai Jūsų lauksime.
Atsakyti
Įmonės aptarnavimas siaubingas. Pastovus klientų ignoravimas. Kiekvieną kartą po "technikų-specialistų" reguliavimo dingsta keli kanalai arba televizorius apskritai nustoja rodyti. Užregistravus gedimą į jį atsakoma po kelių dienų. Ką daryti žmogui, kuriam gyvybiškai reikalingas internetas? Kaip jam dirbti? NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
PROGRESAS I BAUDZIAVA 2018-06-16 18:55:24
SKOLA IR NETESYBOS -VIENAS IR TAS PATS?
AR TEISETA JUSU TEISMUI SUMOKETA ZYMYNI MOKESTI I KELTI VARTOTOJUI I SASKAITA?
TAI TEISMO ZYMINIS MOKESTIS TAI TA PASLAUGA KURIA SUTEIKIATE?
KLIENTAI IDEMIAI PEZIUREKITE JUMAS ATSIUSTAS SASKAITAS, AR AUTOMATINIAI DELSPINIGIAI JUMS PRISKAICIUOTI?
PO TEISMU BUS ISSAMIAU.
Sveiki, kol vyksta teisminis procesas nieko negalime pakomentuoti. Dėl detalesnės informacijos susisiekite asmeniškai.
KLI LT, UAB administracija.
PROGRESAS I BAUDZIAVA
2018-06-16 18:55:24 IP 86.100.62.197
Atsakyti
SKOLA IR NETESYBOS -VIENAS IR TAS PATS?
AR TEISETA JUSU TEISMUI SUMOKETA ZYMYNI MOKESTI I KELTI VARTOTOJUI I SASKAITA?
TAI TEISMO ZYMINIS MOKESTIS TAI TA PASLAUGA KURIA SUTEIKIATE?
KLIENTAI IDEMIAI PEZIUREKITE JUMAS ATSIUSTAS SASKAITAS, AR AUTOMATINIAI DELSPINIGIAI JUMS PRISKAICIUOTI?
PO TEISMU BUS ISSAMIAU.
Atsakyti
as 2018-06-12 20:35:58
juo toliau, juo baisiau- tiek internetas tiek televizija "išmanioji" striginėja, savaitgaliais ir vakarais tai iš vis košmaras-ačiū dievui baigiasi sutartis, tai bėgsim kuo toliau nuo tokių tiekėjų-o dar prasinešk jiems apie gedimus ir susimokėt reikia---žodžiu šš...
Sveiki, esant ryšio sutrikimams iš kliento pusės, tik tokiu atveju jis būna apmokestinamas. Jeigu klientas nesilaiko techniko rekomendacijų, kaip pavyzdžiui dėl įrangos, klientas kitą kartą registruojant ryšio sutrikimą gali būti apmokestintas. Nežinant Jūsų konkrečios situacijos sudėtinga pakomentuoti. Prašome su mumis susisiekti, išsiaiškinsime situaciją bei padėsime išspręsti ryšio sutrikimus. Lauksime susisiekiant!
Atsakyti
juo toliau, juo baisiau- tiek internetas tiek televizija "išmanioji" striginėja, savaitgaliais ir vakarais tai iš vis košmaras-ačiū dievui baigiasi sutartis, tai bėgsim kuo toliau nuo tokių tiekėjų-o dar prasinešk jiems apie gedimus ir susimokėt reikia---žodžiu šš...
Atsakyti
Prajuokino 2018-06-04 08:27:44
Nu prajuokinai :) Mobilus internetas nėra neribotas. O kai sunaudosi daugiau kaip 200 Gb duomenų sužinosi apie ką buvo šneka. Užtenka biškį Youtube keli filmai ir nebėr to kiekio. Bet sėkmės pilieti! Aš jau išsibandžiau, o jeigu dar ne vienas naudojiesi tai su vėjeliu...
Matosi, kad is Kli esi arba pats nieko neismanai..savitarnos svetaineje aiskiai parasyti kokie tie limitai - 99TB per menesi. Cia yra 99 000GB! Man tokio kiekio visiems metams 5 kartus per akis butu, nes akys iskristu youtube ziurint greiciau nei Gb baigtus. Brolis turi tai siunciasi 40Gb filmus viena po kito, Tv online ziuri, ir niekas ten nesibaigia ir nesusinaudoja, jau antri metai. Taip, kad neklaidink cia zmoniu! Nors ir ribotas butu, bent veikia, ne taip kaip Kli.. tai tiems kas galvoja jog tik Kli gali ivesti intika kaime pasibandykit mobilu neta. Nesigadinkit sau nervu
Atsakyti
Piktas 2018-06-04 00:38:11
Tai ka.vel naktis, vel sedziu be interneto :))) pasisharinau is mobilaus kad galeciau paskaityt kas naujo Kli fronte :D tai supratau, kad niekas nepasikeis ir ju pazadais reikia ne tiket ;) rytoj nusipirksiu isorine antena 4G ir pastatysiu ja vietoj Kli patelnes. Nu 19eur i menesi, bet bent manrods veiks tai nepalyginamai geriau... o Deimantei (tikiuosi toks “komentaru mergaites” vardas? :D) linkiu stiprybes :)) itikinet zmones, kad *udas yra sokoladas reikia kantrybes ir talentu :)
KLI LT yra vienas iš nedaugelio, o daugeliu atvejų ir vienintelis, interneto tiekėjas (su galimybe naudotis skaitmenine televizija) atokesnėse vietose užmiestyje, kai galimas neribotas sunaudojamų duomenų kiekis. Geriname ryšio kokybę ne tik mieste, bet ir klientams esantiems užmiestyje. O jeigu susiduriate su ryšio sutrikimais prašome kreiptis į klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 11 333 ir Jums padės išspręsti iškilusius nesklandumus. Atsiprašome dėl patirtų nesklandumų.
Atsakyti
Piktas 2018-06-04 00:38:11
Tai ka.vel naktis, vel sedziu be interneto :))) pasisharinau is mobilaus kad galeciau paskaityt kas naujo Kli fronte :D tai supratau, kad niekas nepasikeis ir ju pazadais reikia ne tiket ;) rytoj nusipirksiu isorine antena 4G ir pastatysiu ja vietoj Kli patelnes. Nu 19eur i menesi, bet bent manrods veiks tai nepalyginamai geriau... o Deimantei (tikiuosi toks “komentaru mergaites” vardas? :D) linkiu stiprybes :)) itikinet zmones, kad *udas yra sokoladas reikia kantrybes ir talentu :)
Nu prajuokinai :) Mobilus internetas nėra neribotas. O kai sunaudosi daugiau kaip 200 Gb duomenų sužinosi apie ką buvo šneka. Užtenka biškį Youtube keli filmai ir nebėr to kiekio. Bet sėkmės pilieti! Aš jau išsibandžiau, o jeigu dar ne vienas naudojiesi tai su vėjeliu...
Atsakyti
Tai ka.vel naktis, vel sedziu be interneto :))) pasisharinau is mobilaus kad galeciau paskaityt kas naujo Kli fronte :D tai supratau, kad niekas nepasikeis ir ju pazadais reikia ne tiket ;) rytoj nusipirksiu isorine antena 4G ir pastatysiu ja vietoj Kli patelnes. Nu 19eur i menesi, bet bent manrods veiks tai nepalyginamai geriau... o Deimantei (tikiuosi toks “komentaru mergaites” vardas? :D) linkiu stiprybes :)) itikinet zmones, kad *udas yra sokoladas reikia kantrybes ir talentu :)
Atsakyti
gimesta 2018-05-17 07:22:36
NEDELSK, IR KUO GREICIAU NUTRAUK SUTARTY !!!
PERMOKEJAU (permokedamas tai suvokiau, ir man tai maniau patogu), kelis menesius neradau el. paste saskaitos uz suteiktas paslaugas. Nebemokejau (zinojau jog esu per daug sumokejas). Kai gavau saskaita apakau! Saskaitoje suma uz suteiktas paslaugas suma, AUTOMATINIAI DELSPINIGIAI PRISKAICIUOTI (jai esi kada pavelaves, ar nesumokejas laiku, atkreipk demesi i savo saskaitas, ar nebeskaiciuoja automatiniu delspinigiu ir tada kai laiku sumoki) IR 200 eur. NETESYBU!
(minimum 5-6m. buvau ju klientu. KLI LT tieke man paslaugas mano kabeliu ir jokio priedelio nedave. paslauga gavau savo iranga.) ATSIDURIAU TEISME !!! (GAVAU TEISMO ISAKYMA SUMOKETI SKOLA 200Eur. (nemanau kad teisinese savokose skola ir netesybos vienas ir tas pats.) SURASIAU PRIESTARAVIMA I TA TEISMO ISAKYMA. TEISMAS PANAIKINO -ISAKYMA SUMOKETI 200EUR SKOLA.
(pamates netesybas, i kli skambinau bandziau tartis, nepavyko, nei tel, nei el. pastu. sutarti nutraukiau el pastu, ir esms zinute. aisku, isaugojau. El.LAISKUS, SMS ZINUTES, VIENA KITA SASKAITA IR TEISMO ISAKIMA IDESIU I REKVIZITUS. MATOTE PRASANT TEISME TEISMO ISAKYMO TEN KAIKA TURI PATIKINTI. IR JIE PATIKINO.TEISMAS ISAKYMA ATSAUKE, O SASKAITAS VISTIEK GAUNU.
NEPRASIDEKITE SU JAIS DEL SAVO ASMENINES RAMYBES

1800 m - 2018m PROGRESAS VEDANTIS I BAUDZIAVA !!!
Sveiki, peržiūrėjome informaciją dėl Jūsų situacijos. Niekada nebuvote įmokėjęs sumos (200€), kurią minite. Ilgą paslaugų naudojimosi laikotarpį nepadengdavote savo skolos ir pusę metų, o kai įmokėdavote tai nepadengdavo Jūsų visos skolos, dėl to skaičiuodavosi Jums delspinigiai. Jūs nesate sumokėjęs iki šios dienos savo skolos. Buvo siunčiami laiškai, primenantys apie skolą, bei registruotas laiškas primenantis apie skolą. Turime gautą informaciją iš Jūsų, kad esate gavęs sąskaitą, tačiau vis tiek jos neapmokėjote. Dėl šios priežasties buvo pradėtas teismo procesas. Teisminių klausimų aptarinėti viešai mes negalime. Jeigu norite gauti detalesnės informacijos prašome susisiekti asmeniškai.
Atsakyti
NEDELSK, IR KUO GREICIAU NUTRAUK SUTARTY !!!
PERMOKEJAU (permokedamas tai suvokiau, ir man tai maniau patogu), kelis menesius neradau el. paste saskaitos uz suteiktas paslaugas. Nebemokejau (zinojau jog esu per daug sumokejas). Kai gavau saskaita apakau! Saskaitoje suma uz suteiktas paslaugas suma, AUTOMATINIAI DELSPINIGIAI PRISKAICIUOTI (jai esi kada pavelaves, ar nesumokejas laiku, atkreipk demesi i savo saskaitas, ar nebeskaiciuoja automatiniu delspinigiu ir tada kai laiku sumoki) IR 200 eur. NETESYBU!
(minimum 5-6m. buvau ju klientu. KLI LT tieke man paslaugas mano kabeliu ir jokio priedelio nedave. paslauga gavau savo iranga.) ATSIDURIAU TEISME !!! (GAVAU TEISMO ISAKYMA SUMOKETI SKOLA 200Eur. (nemanau kad teisinese savokose skola ir netesybos vienas ir tas pats.) SURASIAU PRIESTARAVIMA I TA TEISMO ISAKYMA. TEISMAS PANAIKINO -ISAKYMA SUMOKETI 200EUR SKOLA.
(pamates netesybas, i kli skambinau bandziau tartis, nepavyko, nei tel, nei el. pastu. sutarti nutraukiau el pastu, ir esms zinute. aisku, isaugojau. El.LAISKUS, SMS ZINUTES, VIENA KITA SASKAITA IR TEISMO ISAKIMA IDESIU I REKVIZITUS. MATOTE PRASANT TEISME TEISMO ISAKYMO TEN KAIKA TURI PATIKINTI. IR JIE PATIKINO.TEISMAS ISAKYMA ATSAUKE, O SASKAITAS VISTIEK GAUNU.
NEPRASIDEKITE SU JAIS DEL SAVO ASMENINES RAMYBES

1800 m - 2018m PROGRESAS VEDANTIS I BAUDZIAVA !!!
Atsakyti
Mindaugas 2018-04-16 22:12:19
Jooo, pagal komentarus matau, kad kol kas KLI internetas visiskas Š...Kaip tik norejau pasidometi apie ji, nes kaina uz interneta ir televizija ziaurei konkurencinga ir viliojanti.Matosi, kad daug zmoniu apsigavo, dekui uz komentarus.
Sveiki, Mindaugai, pas visas įmones yra atsiliepimų, tačiau stengiamės klientų labui ir geriname kokybę, siekiant patenkinti klientų poreikius. Jeigu nesate įsitikinęs dėl paslaugų galite išbandyti 3 mėnesius už mūsų mažiausią siūlomą kainą. Lauksime Jūsų susisiekiant :)
Atsakyti
Jooo, pagal komentarus matau, kad kol kas KLI internetas visiskas Š...Kaip tik norejau pasidometi apie ji, nes kaina uz interneta ir televizija ziaurei konkurencinga ir viliojanti.Matosi, kad daug zmoniu apsigavo, dekui uz komentarus.
Atsakyti
Agnė 2018-04-12 23:22:22
Nemeluosiu - šiaip jūsų paslaugom skūsdavaus nedažnai. Ir internetas DIENOMIS veikia gerai. Bet paskutiniu metu Jūs turbūt juokaujat? Visi rašo, kad vakarais nėra interneto o jūs atsakot " susisiekit asmeniškai". Nors prisiskambint praktiškai yra neįmanoma. Pagalvokit apie žmones kurie dirba, mokosi, renka informacijas iš interneto. Greit prarasit pusę savo klientų :)
Sveiki, Agne,
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Siūlome susisiekti asmeniškai, nes reikia žinoti Jūsų duomenis, o to viešinti nerekomenduojame. Susisiekti galima elektroniniu paštu (kontaktai: http://www.kli.lt/kontaktai/), telefonu paskambinus ne darbo valandomis paspaudus nr. 3 galima palikti balso pranešimą ir Jums bus perskambinta kitą dieną bei galima susisiekti Facebook'e. Ryšio sutrikimų šalinimas dažniausiai d.d. per 24 val. Lauksime susisiekiant su mumis!
Atsakyti
Nemeluosiu - šiaip jūsų paslaugom skūsdavaus nedažnai. Ir internetas DIENOMIS veikia gerai. Bet paskutiniu metu Jūs turbūt juokaujat? Visi rašo, kad vakarais nėra interneto o jūs atsakot " susisiekit asmeniškai". Nors prisiskambint praktiškai yra neįmanoma. Pagalvokit apie žmones kurie dirba, mokosi, renka informacijas iš interneto. Greit prarasit pusę savo klientų :)
Atsakyti
Virginija 2018-04-08 18:06:46
Siaubas, ar Jums nereikalingi pastovūs klientai, kurie laiku visada atsiskaito, ištikimi, na o jūs tiesiog šaipotės. Mums reikalingos kokybiškos paslaugos, na o jei jums neišeina...tai nutraukiam sutartį.
Kiek skambinta, retkarčiais ir telefonu pavyksta pakalbet, bet jokios naudos. Laukiu konkretaus atsakymo iki 2018.04.12.
Sveiki, Virginija. Prašome susisiekti su mumis asmeniškai. Susisiekti galite telefonu 8 700 11 333 arba el. paštu (kontaktus rasite čia: http://www.kli.lt/kontaktai/). Šiuo metu negalime Jums padėti, nes nežinome tikslaus adreso, kuriuo tiekiamos paslaugos. Jų viešinti nerekomenduojame dėl šios priežasties lauksime iš Jūsų detalesnės informacijos.
Atsakyti
Siaubas, ar Jums nereikalingi pastovūs klientai, kurie laiku visada atsiskaito, ištikimi, na o jūs tiesiog šaipotės. Mums reikalingos kokybiškos paslaugos, na o jei jums neišeina...tai nutraukiam sutartį.
Kiek skambinta, retkarčiais ir telefonu pavyksta pakalbet, bet jokios naudos. Laukiu konkretaus atsakymo iki 2018.04.12.
Atsakyti
Salia Akmenes 2018-04-05 11:35:34
Baisu vakarais internetas visiskai nebeveikia!!!!
Sveiki, registruokite ryšio sutrikimą telefonu 8 700 11 333 ir padėsime Jums išspręsti iškilusias problemas. Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Baisu vakarais internetas visiskai nebeveikia!!!!
Atsakyti
Vilius 2018-03-23 22:09:43
Dienos metu internetas geras ir pastovus, tačiau vakarais, nuo 20:00 iki 01:00 (laikas ne visada toks, bet panašus), internetas tragedija. Dienos metu matuojant internetą rodo 65~75mb/s, vakarais, nurodytu laiku, 0, 50- 5, 5mb/s. Prisegu nuotrauką. Šiandien pakeičiau naują maršrutizatorių - nepadėjo. Užbėgant už akių pasakysiu, kad greitį matuoju visada tuo pačiu Apple iPhone telefonu, kompiuteris rodo tą patį. Meistrai važiavo kelis kart, sakė viskas gerai,. Važiavo dienos metu...
Sveiki, Viliau,
prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyrium telefonu 8 700 11 333 ir informuoti dėl ryšio sutrikimų Jūsų nurodytomis valandomis bei pateikti kitą reikalingą informaciją. Jūs būsite užregistruotas ir technikai su Jumis susisieks dėl sutrikimų šalinimo. Atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
Dienos metu internetas geras ir pastovus, tačiau vakarais, nuo 20:00 iki 01:00 (laikas ne visada toks, bet panašus), internetas tragedija. Dienos metu matuojant internetą rodo 65~75mb/s, vakarais, nurodytu laiku, 0, 50- 5, 5mb/s. Prisegu nuotrauką. Šiandien pakeičiau naują maršrutizatorių - nepadėjo. Užbėgant už akių pasakysiu, kad greitį matuoju visada tuo pačiu Apple iPhone telefonu, kompiuteris rodo tą patį. Meistrai važiavo kelis kart, sakė viskas gerai,. Važiavo dienos metu...
Atsakyti
be interneto 2018-03-20 16:36:05
3 diena be normalaus interneto... skambinta, pranesta,... 100mbit/s internetas...
Sveiki, kadangi pranešėte su Jumis susisieks technikas. Jeigu perkrovėte įrangą, išjungėte parsiuntimo programas, pasitikrinote ar visi laidai yra įkišti į jungtis, bet ryšys nepagerėja, siūlome skambinti iš karto atsiradus ryšio sutrikimams ir nelaukti keletos dienų. Apgailestaujame dėl nesklandumų.
Atsakyti
3 diena be normalaus interneto... skambinta, pranesta,... 100mbit/s internetas...
Atsakyti
Klientas 2018-03-19 20:09:16
http://www.speedtest.net/result/7153944961.png toks atrodo Kli LT 100Mbit internetas... Ir skambinau, ir rasiau, nieko, px jiems visiems svarbu saskaitas anksciau atsiust, melagiu kontora... apgaudineja klientus...
Sveiki, turint nusiskundimų dėl ryšio sutrikimų skambinkite tel. 8 700 11 333 ir užregistruokite sutrikimą. Su Jumis susisieks technikas ir Jums padės išspręsti iškilusius nesklandumus. Nėra taip, kad nekreipiama dėmesio į klientą, kai jis skambina. Prašome susisiekti, nes neturint Jūsų asmeninės informacijos Jums padėti negalėsime.
Atsakyti
Saulius 2018-03-19 21:57:37
"Ir vėl gi atsiuntėte pamatuotą greiti telefonu wi-fi ryšio"' 1.As neturiu telefono su wifi 2.Taigi dar karta, Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i KOMPIUTERIO tinklo plokstes lizda palaikanti 1Gb/s.3.Del '"Vieną ekrano nuotrauką atsiuntėte pamatuotą į kitą ryšio tiekėjo serverį" o KLI tinklo nuotraukoje greitis tiesiog idelus?Na taip gi ten turbut tiek tetruksta iki 1Gb/s.4."įžeidžiantys komentarai" tai jus įžeidžiant klientus savo apgaule.
Gerb. Sauliau, pažymėti ženklai prisegtame faile patvirtina, kad interneto greitis matuotas ne kompiuteryje. O kaip ir minėjau kiti įrenginiai interneto greičio iki 1 Gb/s palaikyti negali. Jūs neatsiuntėte kompiuterio parametrų, kurie nurodytų, kad Jūsų kompiuteris palaiko 1 Gb/s greitį. Jūs galite kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 700 11 333 ir pateikus duomenis: adresą, kuriuo pajungtos paslaugos, vardą ir pavardę žmogaus, kam sudaryta sutartis, Jums padės išspręsti iškilusius klausimus. Neturint Jūsų informacijos daugiau pakomentuoti negalime.
Atsakyti
"Ir vėl gi atsiuntėte pamatuotą greiti telefonu wi-fi ryšio"' 1.As neturiu telefono su wifi 2.Taigi dar karta, Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i KOMPIUTERIO tinklo plokstes lizda palaikanti 1Gb/s.3.Del '"Vieną ekrano nuotrauką atsiuntėte pamatuotą į kitą ryšio tiekėjo serverį" o KLI tinklo nuotraukoje greitis tiesiog idelus?Na taip gi ten turbut tiek tetruksta iki 1Gb/s.4."įžeidžiantys komentarai" tai jus įžeidžiant klientus savo apgaule.
Atsakyti
http://www.speedtest.net/result/7153944961.png toks atrodo Kli LT 100Mbit internetas... Ir skambinau, ir rasiau, nieko, px jiems visiems svarbu saskaitas anksciau atsiust, melagiu kontora... apgaudineja klientus...
Atsakyti
Saulius 2018-03-16 19:45:15
Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i kompiuterio tinklo lizda palaikanti 1Gb/s.O ka mala KLI atstovai galima paziureti zemiau komentare.Blogiau turbut negali ir buti.Gaila kad sutartis dar ilgam.Vienu zodziu sukciu kontora.
P. Sauliau. Jūs atsiuntėte procesoriaus duomenis, kurie niekaip nesusiję su internetu kompiuteryje. Vieną ekrano nuotrauką atsiuntėte pamatuotą į kitą ryšio tiekėjo serverį. Ir vėl gi atsiuntėte pamatuotą greiti telefonu wi-fi ryšio. Kaip ir minėjau, jis negali priimti 1 Gb/s greičio. Informuojame, kad įžeidžiantys komentarai bus šalinami. Jeigu norite sužinoti kaip patikrini kompiuterio priimamo greičio duomenis bei kitą informaciją susisiekite telefonu 8 700 11 333.
Atsakyti
Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i kompiuterio tinklo lizda palaikanti 1Gb/s.O ka mala KLI atstovai galima paziureti zemiau komentare.Blogiau turbut negali ir buti.Gaila kad sutartis dar ilgam.Vienu zodziu sukciu kontora.
Atsakyti
Saulius 2018-03-15 21:30:00
Cia KLI Gigabaitinis internetas?
Sveiki, Sauliau. Jūs greitį matuojate telefone. Norint gauti didesnį greitį turi būti telefonas, kuris galėtų priimti tokį greitį (naujausi telefonai priima iki 150 Mb/s), įprasti išmanieji iki 40 Mb/s. Taip pat greitis priklauso ir nuo turimos įrangos, tai yra maršrutizatoriaus. Silpnesnis maršrutizatorius negalės Jums paduoti didesnio greičio. Jeigu turite papildomų klausimų kreipkitės telefonu 8 700 11 333.
Atsakyti
Cia KLI Gigabaitinis internetas?
Atsakyti
Eimantas 2018-03-15 09:49:54
Kaip tai nereikia moketi? Interneto neturiu nuo kovo 1 d. Ir vis dar laukiu jusu meistru. O susimoketi reikalaujate iki balandzio vidurio nors paslaugos negaunu. Garantavo jusu darbuotojai ziuredami man i akis kad teiksite Paslauga. Meluojate susiriesdami net viesoi erdvei.
Man nereikia pasiteisinimu, tiesiog duokit man paslauga uz kuria sumokejau.
Po sutrikimo pašalinimo yra perskambinama klientui, dėl patvirtinimo. Jeigu Jūs informavote, kad paslauga veikia, incidentas uždaromas. Jeigu sutrikimas atsinaujino, Jūs turite skambinti dar kartą į klientų aptarnavimo centrą.
Atsakyti
KLI LT, UAB 2018-03-15 08:38:54
Sveiki, Eimantai. Ryšio sutrikimai sutvarkomi per 1-2 d.d. Pirmiausia yra tvarkoma nuotoliu būdų, jeigu ryšys Jums netampa stabilus, tokiu atveju siunčiamas technikas. Kaip atsitiko ir Jūsų atveju. Dėl apmokėjimo į priekį nėra to prašoma, dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis telefonu 8 700 11 333. Jeigu yra ryšio sutrikimai visada tokie atvejai yra registruojami ir tvarkomi. Tokius atveju prašome su mumis susisiekti. Atsiprašome už iškilusius nesklandumus.
Kaip tai nereikia moketi? Interneto neturiu nuo kovo 1 d. Ir vis dar laukiu jusu meistru. O susimoketi reikalaujate iki balandzio vidurio nors paslaugos negaunu. Garantavo jusu darbuotojai ziuredami man i akis kad teiksite Paslauga. Meluojate susiriesdami net viesoi erdvei.
Man nereikia pasiteisinimu, tiesiog duokit man paslauga uz kuria sumokejau.
Atsakyti
Eimantas 2018-03-13 18:54:22
Taip pat nebesutariu su šia kontora.
Interneto beveik neturiu, bet moku pilna kaina. Dažniausiai interneto nebūna vakare. Paklausus ar galite sutvarkyti nesiunčia jokio specialisto, bet siūlo brangesni planą tada ir turėsiu vakarais internetą. (pirma mintis jei nėra interneto prie ko čia brangesnis planas?)
Po specialisto apsilankymo 2 dienas internetas veikė. Nuėjus atsisakyti KLI.lt paslaugų pareikalavo susimokėti už pusantro mėnesio į priekį (NORS PASLAUGOS NETEIKIA).
Paklausus kodėl turėčiau mokėti už paslaugą kurios negaunu, " PASISKAITYK SUTARTĮ ANT KO PASIRAŠEI".
Apie problemos sprendimą neina jokia kalba tik apie pinigus.
Beje sutarties galiojimo terminas pasibaigęs.
Taip kad patys spręskit ar norite mokėti už tai ko negausite arba gausite ribotai.
Sveiki, Eimantai. Ryšio sutrikimai sutvarkomi per 1-2 d.d. Pirmiausia yra tvarkoma nuotoliu būdų, jeigu ryšys Jums netampa stabilus, tokiu atveju siunčiamas technikas. Kaip atsitiko ir Jūsų atveju. Dėl apmokėjimo į priekį nėra to prašoma, dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis telefonu 8 700 11 333. Jeigu yra ryšio sutrikimai visada tokie atvejai yra registruojami ir tvarkomi. Tokius atveju prašome su mumis susisiekti. Atsiprašome už iškilusius nesklandumus.
Atsakyti
Taip pat nebesutariu su šia kontora.
Interneto beveik neturiu, bet moku pilna kaina. Dažniausiai interneto nebūna vakare. Paklausus ar galite sutvarkyti nesiunčia jokio specialisto, bet siūlo brangesni planą tada ir turėsiu vakarais internetą. (pirma mintis jei nėra interneto prie ko čia brangesnis planas?)
Po specialisto apsilankymo 2 dienas internetas veikė. Nuėjus atsisakyti KLI.lt paslaugų pareikalavo susimokėti už pusantro mėnesio į priekį (NORS PASLAUGOS NETEIKIA).
Paklausus kodėl turėčiau mokėti už paslaugą kurios negaunu, " PASISKAITYK SUTARTĮ ANT KO PASIRAŠEI".
Apie problemos sprendimą neina jokia kalba tik apie pinigus.
Beje sutarties galiojimo terminas pasibaigęs.
Taip kad patys spręskit ar norite mokėti už tai ko negausite arba gausite ribotai.
Atsakyti
Nerijus 2018-03-11 11:36:14
Kaip anksčiau rašiau, iš jūsų įmonės man nieko nereikia. Šis komentaras skirtas tiems kas dar galvoja kokį operatorių pasirinkti.
O jums reikėtų paskaičius atsiliepimus nepyškinti šabloninių atsakymų, o gerai pagalvoti kodėl tiek daug nusiskundimų (tokiam puslapyje kaip rekvizitai.lt dar neteko matyti kad kas turėtų tiek minusų, nekalbant apie kitas svetaines), gal reikėtų keisti požiūrį į klientą ir vadybą, jei norite išsilaikyti rinkoje.
Kad būtų sąžininga - ryšys vakar vakare atsistatė. Viską galima suprasti, kai yra komunikacija ir geranoriškumas, bet ne stabiliai pasikartojantis bukas abejingumas. Busimų vartotojų labui labai tikiuosi, kad rinka pati išspręs šį nesusipratimą ir tokių kontorų ateityje nebeliks.
Sveiki, Nerijau. Atrašome į komentarus tik dėl to, kad siekiame padėti klientams išspręsti iškilusius nesklandumus nukreipdami juos į klientų aptarnavimo centrą. Dauguma įmonių apskritai nekomunikuoja šioje erdvėje, nors ir susilaukia didelio kiekio komentarų, nes ši erdvė yra neoficiali ir su įmonės veikla nesusijusi. Rūpinamės savo klientais ir atsakome jiems į komentarus, siekdami jiems padėti. Apgailestaujame, kad Jums nebuvo suteikta pakankamai informacijos. Atsižvelgiame į pastabas ir stengiamės tobulėti. Tikime bendradarbiavimas ateityje bus sėkmingesnis.
Atsakyti
KLI LT, UAB 2018-03-11 11:09:03
Sveiki, Nerijau. Dėkojame už pastabas. Tačiau komentarai virtualioje erdvėje mums nepadeda nustatyti tikslios informacijos apie klientą, kad galėtume su juo susisiekti ir išspręsti iškilusius nesklandumus. Būtina žinoti adresą bei telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti. Būna, kad žmonės čia rašo komentarus pirmiau nei kreipiasi į klientų aptarnavimo centrą, būna ir taip, kad paslaugų tiekimas nutrauktas už įsiskolinimą, o tvirtina, kad paslaugos veikia nekokybiškai. Tad šioje erdvėje galime padėti tik nukreipdami į klientų aptarnavimo centrą, kad darbuotojai galėtų padėti išspręsti nesklandumus. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Kaip anksčiau rašiau, iš jūsų įmonės man nieko nereikia. Šis komentaras skirtas tiems kas dar galvoja kokį operatorių pasirinkti.
O jums reikėtų paskaičius atsiliepimus nepyškinti šabloninių atsakymų, o gerai pagalvoti kodėl tiek daug nusiskundimų (tokiam puslapyje kaip rekvizitai.lt dar neteko matyti kad kas turėtų tiek minusų, nekalbant apie kitas svetaines), gal reikėtų keisti požiūrį į klientą ir vadybą, jei norite išsilaikyti rinkoje.
Kad būtų sąžininga - ryšys vakar vakare atsistatė. Viską galima suprasti, kai yra komunikacija ir geranoriškumas, bet ne stabiliai pasikartojantis bukas abejingumas. Busimų vartotojų labui labai tikiuosi, kad rinka pati išspręs šį nesusipratimą ir tokių kontorų ateityje nebeliks.
Atsakyti
Nerijus 2018-03-10 15:56:23
Viena iš prasčiausių įmonių su kuria teko susidurti. Namudininkų požiūris į klientą.
Savaitgalį nėra interneto, kuris man būtinas darbui. Penktadienį paskambinau oficialiu telefonu, patikino, kad gedimą užregistravo ir tvarkys, daugiau jokios informacijos nesuteikė. Kadangi niekas neįvyko, paskambinau po kurio laiko - atsakymas tas pats. Interneto nėra keliuose kaimuose ir visiems atsakymas vienodas. Savaitgalį niekas nepasikeitė, dirbti negaliu. Šiaip ne taip atsiliepė ir paaiškino, kad paskambinau į Mažeikius ir jie su Kėdainiais (iš kur pats esu) nesusisiekia, nes nedirba! :) Ir pastoviai aiškina, kad jie iš Mažeikių ir nieko padėti negali. Paprašius Kėdainių meistro tel. nedavė. Belieka laukti pirmadienio, kada ateis meistriukas po poilsio dienų ir pradės tvarkyti gedimus.
Taip pat turiu pastebėti, kad panašūs atvejai pasitaikė ne vieną kartą.
Esu klientas 7 metus ir toks atsainus požiūris švelniai tariant stebina. Tačiau, kaip pastebėjau istorijoje, nesu vienintelis. Dar labiau linksmina šios kontoros atsakymai į komentarus - gal pakeiskite, įvairovės dėlei, mergaitę, kuri rašo, nes visi tokie patys, tik kableliai skirtingai sudėti :)
Šis komentaras skirtas ne jums, o kitiems vartotojams, kad gerai pagalvotų prieš pasirašant sutartį, tuo labiau, kad šiais laikais alternatyvių variantų tikrai užtenka.
Kadangi mano sutartis netrukus baigsis tai labai nepergyvenu, bet tikrai po tokio akibrikšto su kaimynais dar patampysim jums nervus kartu su vartotojų teisėmis. Po ko žinau, kad mažiausiai 5 vartototojai paliks šitą kooperatyvą, na, bet kaip suprantu, jums į tai nusispjauti.
Sveiki, Nerijau. Dėkojame už pastabas. Tačiau komentarai virtualioje erdvėje mums nepadeda nustatyti tikslios informacijos apie klientą, kad galėtume su juo susisiekti ir išspręsti iškilusius nesklandumus. Būtina žinoti adresą bei telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti. Būna, kad žmonės čia rašo komentarus pirmiau nei kreipiasi į klientų aptarnavimo centrą, būna ir taip, kad paslaugų tiekimas nutrauktas už įsiskolinimą, o tvirtina, kad paslaugos veikia nekokybiškai. Tad šioje erdvėje galime padėti tik nukreipdami į klientų aptarnavimo centrą, kad darbuotojai galėtų padėti išspręsti nesklandumus. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Viena iš prasčiausių įmonių su kuria teko susidurti. Namudininkų požiūris į klientą.
Savaitgalį nėra interneto, kuris man būtinas darbui. Penktadienį paskambinau oficialiu telefonu, patikino, kad gedimą užregistravo ir tvarkys, daugiau jokios informacijos nesuteikė. Kadangi niekas neįvyko, paskambinau po kurio laiko - atsakymas tas pats. Interneto nėra keliuose kaimuose ir visiems atsakymas vienodas. Savaitgalį niekas nepasikeitė, dirbti negaliu. Šiaip ne taip atsiliepė ir paaiškino, kad paskambinau į Mažeikius ir jie su Kėdainiais (iš kur pats esu) nesusisiekia, nes nedirba! :) Ir pastoviai aiškina, kad jie iš Mažeikių ir nieko padėti negali. Paprašius Kėdainių meistro tel. nedavė. Belieka laukti pirmadienio, kada ateis meistriukas po poilsio dienų ir pradės tvarkyti gedimus.
Taip pat turiu pastebėti, kad panašūs atvejai pasitaikė ne vieną kartą.
Esu klientas 7 metus ir toks atsainus požiūris švelniai tariant stebina. Tačiau, kaip pastebėjau istorijoje, nesu vienintelis. Dar labiau linksmina šios kontoros atsakymai į komentarus - gal pakeiskite, įvairovės dėlei, mergaitę, kuri rašo, nes visi tokie patys, tik kableliai skirtingai sudėti :)
Šis komentaras skirtas ne jums, o kitiems vartotojams, kad gerai pagalvotų prieš pasirašant sutartį, tuo labiau, kad šiais laikais alternatyvių variantų tikrai užtenka.
Kadangi mano sutartis netrukus baigsis tai labai nepergyvenu, bet tikrai po tokio akibrikšto su kaimynais dar patampysim jums nervus kartu su vartotojų teisėmis. Po ko žinau, kad mažiausiai 5 vartototojai paliks šitą kooperatyvą, na, bet kaip suprantu, jums į tai nusispjauti.
Atsakyti
Jonas 2018-03-06 20:25:43
Niekad gyvenime nesudarynėkit sutarties su šia įmone, geriausiu atvėju jei jau renkatės KLI LT, darykit tik neterminuota, kitaip į jus nekreips dėmesio. Laukiu kol greičiau baigsis sutartis ir kuo toliau nuo šitos įmonės, 4G internetas šiais laikais geresnis, nei jų siūlomi 1 gbps interneto planai. Visada reikia sedėti su nuo telefono paskleistu internetu, nes su jų internetu visiškai nieko negali nuveikti, o kai tik paskambini arba nuvažiuoji į kontorą, jie atsako jog iš jų pusės viskas gerai ir viskas, nieko blogo nemato. Sutartyje jie gražiai sužaidžia su minimaliu 1mbps garantuojamu greičiu ir taip jiem nieko nepadarysit, tad atidžiai žiūrėkit rinkdamiesi šią įmonę, nes galite labai pasigailėti. Geriau nepagailėkit 5-10eurų daugiau, bet imkite tik iš kokybiškų tiekėjų!
Sveiki, Jonai. 1 Gb/s ryšį mes paduodame, bet jis priklauso ir nuo Jūsų turimos įrangos ir galimybių jį priimti. Norint išsiaiškinti detaliau Jūsų situaciją, reikalinga žinoti tikslius Jūsų duomenis, kur pajungta paslauga. Prašome susisiekti telefonu 8 700 11 333 ir mes padėsime Jums išspręsti susidariusią situaciją. Jeigu klientas skambina dėl ryšio sutikimų užregistruojamas atvejis bei technikas atvyksta pas Jus į namus išsiaiškinti situacijos. Kiekvienam klientui suteikiamas incidento pašalinimas per 1-2 d.d. Tad tik susisiekus su mumis galėsime Jums padėti. Lauksime iš Jūsų žinių.
Atsakyti
klientė 2018-03-06 18:05:24
Sveiki. Nu visiškai neįmanoma žiūrėti vakarais kabelinės TV. Pastovus vaizdo trūkčiojimas. Televizorius naujas su 4K. Kontoroj sakė, kad su tais naujais kažokios problemos su transliacija... bet...kiek galima kentėt??? Nusipirkus kokią nekokybišką prekę, ją galima grąžinti. O kas kompensuos už nekokybišką paslaugą, kuria neįmanoma naudotis???
Sveiki. Atsiprašome dėl patirtų nesklandumų. Prašome kreiptis tiesiogiai į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 700 11 333. Nepriklausomai nuo televizoriaus paslaugas užtikriname kokybiškas. Paskambinus reikia registruoti ryšio sutrikimą ir padėsime Jums išspręsti susidariusią situaciją. Lauksime iš Jūsų žinių asmeniškai.

Taip pat rekomenduojame

Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis sumanios skaitmeninės, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nors ir iki 600 Mb/s. Patrauklūs...
Sales partners
TEXUS | Interneto svetainių kūrimas

Adresas: Užupio g. 30, LT-01203 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos.
Šiuolaikiškų interneto svetainių kūrimas Dirbame nuo 2007m., turime ~1000 klientų. Interneto svetaines kuriame pagal šiuolaikinių svetainių standartus, orientuojamės, kad jos būtų patogios, tinkamai reprezentuotų Jūsų įmonę, būtų tvarkingai suprogramuotos. Labai svarbu ne tik pati interneto svetainė, bet ir jos...
Internet Solutions
Adresas: Lyros g. 5-57, LT-78287 Šiauliai.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; reklamos paslaugos.
Inovatyvi IT sprendimų kompanija, sukaupusi daugiau nei 6-ių metų sėkmingą darbo patirtį bei virš 600 sukurtų interneto svetainių. Įmonės esminiai darbo principai: kvalifikacija, patirtis ir naujovės, leidžiantys kiekvienam klientui pasiūlyti originalius sprendimus, kurie orientuoti į Jūsų verslo sėkmę, bei darbo...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Starflix Vilnius
Adresas: Jogailos g. 11-4a, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Starflix, tai lyderiaujanti rankų darbo svetainių kūrimo ir skaitmeninės rinkodaros agentūra, galinti didžiuotis tūkstančiais klientų visame pasaulyje. Mūsų siekis – padėti kiekvienam verslui rasti ekonomiškiausią, individualiai pritaikytą, skaitmeninės rinkodaros sprendimą. Sukurkime Jums naują svetainę...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Po įvarčių fiestos pasaulio čempionato finale triumfavo prancūzai
Po įvarčių fiestos pasaulio čempionato finale triumfavo prancūzai 07-15 20:02
Pasaulio futbolo čempionato finalas žaidimo gerbėjams visame pasaulyje padovanojo nepaprastai rezultatyvias rungtynes, kuriose Prancūzija rezultatu 4:2 įveikė Kroatiją ir pelnė planetos pirmenybių...
Į biurų ir prekybos projektą Klaipėdoje investuoja 12 mln. Eur
Į biurų ir prekybos projektą Klaipėdoje investuoja 12 mln. Eur 07-15 20:02
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė "Viremidos investicijos" gaivina anksčiau įstrigusį projektą buvusioje medžio apdirbimo kombinato katilinių teritorijoje Klaipėdoje. Šiuo metu čia kyla du...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Manchester United 21,50 +2,87%
Starbucks 51,62 +2,73%
Walt Disney 110,00 +1,62%
Adobe Systems 258,59 +1,46%
AT&T 31,67 -1,74%
Citigroup 67,00 -2,20%
Goodyear 22,68 -2,41%
Cisco 41,78 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,88 +15,79%
Jautiena 4,15 -1,43%
Sidabras 16,49 -0,96%
Kava 2,99 +1,01%
Anglis 105,45 +11,93%
Varis 6825,27 -0,38%
Auksas 1303,45 -2,35%
Ryžiai 451,00 0,00%