VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę KLI LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę KLI LT

Atsiliepimai apie KLI LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie KLI LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų kontaktus matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mindaugas 2018-04-16 22:12:19
Jooo, pagal komentarus matau, kad kol kas KLI internetas visiskas Š...Kaip tik norejau pasidometi apie ji, nes kaina uz interneta ir televizija ziaurei konkurencinga ir viliojanti.Matosi, kad daug zmoniu apsigavo, dekui uz komentarus.
Sveiki, Mindaugai, pas visas įmones yra atsiliepimų, tačiau stengiamės klientų labui ir geriname kokybę, siekiant patenkinti klientų poreikius. Jeigu nesate įsitikinęs dėl paslaugų galite išbandyti 3 mėnesius už mūsų mažiausią siūlomą kainą. Lauksime Jūsų susisiekiant :)
Atsakyti
Jooo, pagal komentarus matau, kad kol kas KLI internetas visiskas Š...Kaip tik norejau pasidometi apie ji, nes kaina uz interneta ir televizija ziaurei konkurencinga ir viliojanti.Matosi, kad daug zmoniu apsigavo, dekui uz komentarus.
Atsakyti
Agnė 2018-04-12 23:22:22
Nemeluosiu - šiaip jūsų paslaugom skūsdavaus nedažnai. Ir internetas DIENOMIS veikia gerai. Bet paskutiniu metu Jūs turbūt juokaujat? Visi rašo, kad vakarais nėra interneto o jūs atsakot " susisiekit asmeniškai". Nors prisiskambint praktiškai yra neįmanoma. Pagalvokit apie žmones kurie dirba, mokosi, renka informacijas iš interneto. Greit prarasit pusę savo klientų :)
Sveiki, Agne,
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Siūlome susisiekti asmeniškai, nes reikia žinoti Jūsų duomenis, o to viešinti nerekomenduojame. Susisiekti galima elektroniniu paštu (kontaktai: http://www.kli.lt/kontaktai/), telefonu paskambinus ne darbo valandomis paspaudus nr. 3 galima palikti balso pranešimą ir Jums bus perskambinta kitą dieną bei galima susisiekti Facebook'e. Ryšio sutrikimų šalinimas dažniausiai d.d. per 24 val. Lauksime susisiekiant su mumis!
Atsakyti
Nemeluosiu - šiaip jūsų paslaugom skūsdavaus nedažnai. Ir internetas DIENOMIS veikia gerai. Bet paskutiniu metu Jūs turbūt juokaujat? Visi rašo, kad vakarais nėra interneto o jūs atsakot " susisiekit asmeniškai". Nors prisiskambint praktiškai yra neįmanoma. Pagalvokit apie žmones kurie dirba, mokosi, renka informacijas iš interneto. Greit prarasit pusę savo klientų :)
Atsakyti
Virginija 2018-04-08 18:06:46
Siaubas, ar Jums nereikalingi pastovūs klientai, kurie laiku visada atsiskaito, ištikimi, na o jūs tiesiog šaipotės. Mums reikalingos kokybiškos paslaugos, na o jei jums neišeina...tai nutraukiam sutartį.
Kiek skambinta, retkarčiais ir telefonu pavyksta pakalbet, bet jokios naudos. Laukiu konkretaus atsakymo iki 2018.04.12.
Sveiki, Virginija. Prašome susisiekti su mumis asmeniškai. Susisiekti galite telefonu 8 700 11 333 arba el. paštu (kontaktus rasite čia: http://www.kli.lt/kontaktai/). Šiuo metu negalime Jums padėti, nes nežinome tikslaus adreso, kuriuo tiekiamos paslaugos. Jų viešinti nerekomenduojame dėl šios priežasties lauksime iš Jūsų detalesnės informacijos.
Atsakyti
Siaubas, ar Jums nereikalingi pastovūs klientai, kurie laiku visada atsiskaito, ištikimi, na o jūs tiesiog šaipotės. Mums reikalingos kokybiškos paslaugos, na o jei jums neišeina...tai nutraukiam sutartį.
Kiek skambinta, retkarčiais ir telefonu pavyksta pakalbet, bet jokios naudos. Laukiu konkretaus atsakymo iki 2018.04.12.
Atsakyti
Salia Akmenes 2018-04-05 11:35:34
Baisu vakarais internetas visiskai nebeveikia!!!!
Sveiki, registruokite ryšio sutrikimą telefonu 8 700 11 333 ir padėsime Jums išspręsti iškilusias problemas. Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Baisu vakarais internetas visiskai nebeveikia!!!!
Atsakyti
Vilius 2018-03-23 22:09:43
Dienos metu internetas geras ir pastovus, tačiau vakarais, nuo 20:00 iki 01:00 (laikas ne visada toks, bet panašus), internetas tragedija. Dienos metu matuojant internetą rodo 65~75mb/s, vakarais, nurodytu laiku, 0, 50- 5, 5mb/s. Prisegu nuotrauką. Šiandien pakeičiau naują maršrutizatorių - nepadėjo. Užbėgant už akių pasakysiu, kad greitį matuoju visada tuo pačiu Apple iPhone telefonu, kompiuteris rodo tą patį. Meistrai važiavo kelis kart, sakė viskas gerai,. Važiavo dienos metu...
Sveiki, Viliau,
prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyrium telefonu 8 700 11 333 ir informuoti dėl ryšio sutrikimų Jūsų nurodytomis valandomis bei pateikti kitą reikalingą informaciją. Jūs būsite užregistruotas ir technikai su Jumis susisieks dėl sutrikimų šalinimo. Atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
Dienos metu internetas geras ir pastovus, tačiau vakarais, nuo 20:00 iki 01:00 (laikas ne visada toks, bet panašus), internetas tragedija. Dienos metu matuojant internetą rodo 65~75mb/s, vakarais, nurodytu laiku, 0, 50- 5, 5mb/s. Prisegu nuotrauką. Šiandien pakeičiau naują maršrutizatorių - nepadėjo. Užbėgant už akių pasakysiu, kad greitį matuoju visada tuo pačiu Apple iPhone telefonu, kompiuteris rodo tą patį. Meistrai važiavo kelis kart, sakė viskas gerai,. Važiavo dienos metu...
Atsakyti
be interneto 2018-03-20 16:36:05
3 diena be normalaus interneto... skambinta, pranesta,... 100mbit/s internetas...
Sveiki, kadangi pranešėte su Jumis susisieks technikas. Jeigu perkrovėte įrangą, išjungėte parsiuntimo programas, pasitikrinote ar visi laidai yra įkišti į jungtis, bet ryšys nepagerėja, siūlome skambinti iš karto atsiradus ryšio sutrikimams ir nelaukti keletos dienų. Apgailestaujame dėl nesklandumų.
Atsakyti
3 diena be normalaus interneto... skambinta, pranesta,... 100mbit/s internetas...
Atsakyti
Klientas 2018-03-19 20:09:16
http://www.speedtest.net/result/7153944961.png toks atrodo Kli LT 100Mbit internetas... Ir skambinau, ir rasiau, nieko, px jiems visiems svarbu saskaitas anksciau atsiust, melagiu kontora... apgaudineja klientus...
Sveiki, turint nusiskundimų dėl ryšio sutrikimų skambinkite tel. 8 700 11 333 ir užregistruokite sutrikimą. Su Jumis susisieks technikas ir Jums padės išspręsti iškilusius nesklandumus. Nėra taip, kad nekreipiama dėmesio į klientą, kai jis skambina. Prašome susisiekti, nes neturint Jūsų asmeninės informacijos Jums padėti negalėsime.
Atsakyti
Saulius 2018-03-19 21:57:37
"Ir vėl gi atsiuntėte pamatuotą greiti telefonu wi-fi ryšio"' 1.As neturiu telefono su wifi 2.Taigi dar karta, Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i KOMPIUTERIO tinklo plokstes lizda palaikanti 1Gb/s.3.Del '"Vieną ekrano nuotrauką atsiuntėte pamatuotą į kitą ryšio tiekėjo serverį" o KLI tinklo nuotraukoje greitis tiesiog idelus?Na taip gi ten turbut tiek tetruksta iki 1Gb/s.4."įžeidžiantys komentarai" tai jus įžeidžiant klientus savo apgaule.
Gerb. Sauliau, pažymėti ženklai prisegtame faile patvirtina, kad interneto greitis matuotas ne kompiuteryje. O kaip ir minėjau kiti įrenginiai interneto greičio iki 1 Gb/s palaikyti negali. Jūs neatsiuntėte kompiuterio parametrų, kurie nurodytų, kad Jūsų kompiuteris palaiko 1 Gb/s greitį. Jūs galite kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 700 11 333 ir pateikus duomenis: adresą, kuriuo pajungtos paslaugos, vardą ir pavardę žmogaus, kam sudaryta sutartis, Jums padės išspręsti iškilusius klausimus. Neturint Jūsų informacijos daugiau pakomentuoti negalime.
Atsakyti
"Ir vėl gi atsiuntėte pamatuotą greiti telefonu wi-fi ryšio"' 1.As neturiu telefono su wifi 2.Taigi dar karta, Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i KOMPIUTERIO tinklo plokstes lizda palaikanti 1Gb/s.3.Del '"Vieną ekrano nuotrauką atsiuntėte pamatuotą į kitą ryšio tiekėjo serverį" o KLI tinklo nuotraukoje greitis tiesiog idelus?Na taip gi ten turbut tiek tetruksta iki 1Gb/s.4."įžeidžiantys komentarai" tai jus įžeidžiant klientus savo apgaule.
Atsakyti
http://www.speedtest.net/result/7153944961.png toks atrodo Kli LT 100Mbit internetas... Ir skambinau, ir rasiau, nieko, px jiems visiems svarbu saskaitas anksciau atsiust, melagiu kontora... apgaudineja klientus...
Atsakyti
Saulius 2018-03-16 19:45:15
Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i kompiuterio tinklo lizda palaikanti 1Gb/s.O ka mala KLI atstovai galima paziureti zemiau komentare.Blogiau turbut negali ir buti.Gaila kad sutartis dar ilgam.Vienu zodziu sukciu kontora.
P. Sauliau. Jūs atsiuntėte procesoriaus duomenis, kurie niekaip nesusiję su internetu kompiuteryje. Vieną ekrano nuotrauką atsiuntėte pamatuotą į kitą ryšio tiekėjo serverį. Ir vėl gi atsiuntėte pamatuotą greiti telefonu wi-fi ryšio. Kaip ir minėjau, jis negali priimti 1 Gb/s greičio. Informuojame, kad įžeidžiantys komentarai bus šalinami. Jeigu norite sužinoti kaip patikrini kompiuterio priimamo greičio duomenis bei kitą informaciją susisiekite telefonu 8 700 11 333.
Atsakyti
Interneto kabelis pajunktas tiesiogiai i kompiuterio tinklo lizda palaikanti 1Gb/s.O ka mala KLI atstovai galima paziureti zemiau komentare.Blogiau turbut negali ir buti.Gaila kad sutartis dar ilgam.Vienu zodziu sukciu kontora.
Atsakyti
Saulius 2018-03-15 21:30:00
Cia KLI Gigabaitinis internetas?
Sveiki, Sauliau. Jūs greitį matuojate telefone. Norint gauti didesnį greitį turi būti telefonas, kuris galėtų priimti tokį greitį (naujausi telefonai priima iki 150 Mb/s), įprasti išmanieji iki 40 Mb/s. Taip pat greitis priklauso ir nuo turimos įrangos, tai yra maršrutizatoriaus. Silpnesnis maršrutizatorius negalės Jums paduoti didesnio greičio. Jeigu turite papildomų klausimų kreipkitės telefonu 8 700 11 333.
Atsakyti
Cia KLI Gigabaitinis internetas?
Atsakyti
Eimantas 2018-03-15 09:49:54
Kaip tai nereikia moketi? Interneto neturiu nuo kovo 1 d. Ir vis dar laukiu jusu meistru. O susimoketi reikalaujate iki balandzio vidurio nors paslaugos negaunu. Garantavo jusu darbuotojai ziuredami man i akis kad teiksite Paslauga. Meluojate susiriesdami net viesoi erdvei.
Man nereikia pasiteisinimu, tiesiog duokit man paslauga uz kuria sumokejau.
Po sutrikimo pašalinimo yra perskambinama klientui, dėl patvirtinimo. Jeigu Jūs informavote, kad paslauga veikia, incidentas uždaromas. Jeigu sutrikimas atsinaujino, Jūs turite skambinti dar kartą į klientų aptarnavimo centrą.
Atsakyti
KLI LT, UAB 2018-03-15 08:38:54
Sveiki, Eimantai. Ryšio sutrikimai sutvarkomi per 1-2 d.d. Pirmiausia yra tvarkoma nuotoliu būdų, jeigu ryšys Jums netampa stabilus, tokiu atveju siunčiamas technikas. Kaip atsitiko ir Jūsų atveju. Dėl apmokėjimo į priekį nėra to prašoma, dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis telefonu 8 700 11 333. Jeigu yra ryšio sutrikimai visada tokie atvejai yra registruojami ir tvarkomi. Tokius atveju prašome su mumis susisiekti. Atsiprašome už iškilusius nesklandumus.
Kaip tai nereikia moketi? Interneto neturiu nuo kovo 1 d. Ir vis dar laukiu jusu meistru. O susimoketi reikalaujate iki balandzio vidurio nors paslaugos negaunu. Garantavo jusu darbuotojai ziuredami man i akis kad teiksite Paslauga. Meluojate susiriesdami net viesoi erdvei.
Man nereikia pasiteisinimu, tiesiog duokit man paslauga uz kuria sumokejau.
Atsakyti
Eimantas 2018-03-13 18:54:22
Taip pat nebesutariu su šia kontora.
Interneto beveik neturiu, bet moku pilna kaina. Dažniausiai interneto nebūna vakare. Paklausus ar galite sutvarkyti nesiunčia jokio specialisto, bet siūlo brangesni planą tada ir turėsiu vakarais internetą. (pirma mintis jei nėra interneto prie ko čia brangesnis planas?)
Po specialisto apsilankymo 2 dienas internetas veikė. Nuėjus atsisakyti KLI.lt paslaugų pareikalavo susimokėti už pusantro mėnesio į priekį (NORS PASLAUGOS NETEIKIA).
Paklausus kodėl turėčiau mokėti už paslaugą kurios negaunu, " PASISKAITYK SUTARTĮ ANT KO PASIRAŠEI".
Apie problemos sprendimą neina jokia kalba tik apie pinigus.
Beje sutarties galiojimo terminas pasibaigęs.
Taip kad patys spręskit ar norite mokėti už tai ko negausite arba gausite ribotai.
Sveiki, Eimantai. Ryšio sutrikimai sutvarkomi per 1-2 d.d. Pirmiausia yra tvarkoma nuotoliu būdų, jeigu ryšys Jums netampa stabilus, tokiu atveju siunčiamas technikas. Kaip atsitiko ir Jūsų atveju. Dėl apmokėjimo į priekį nėra to prašoma, dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis telefonu 8 700 11 333. Jeigu yra ryšio sutrikimai visada tokie atvejai yra registruojami ir tvarkomi. Tokius atveju prašome su mumis susisiekti. Atsiprašome už iškilusius nesklandumus.
Atsakyti
Taip pat nebesutariu su šia kontora.
Interneto beveik neturiu, bet moku pilna kaina. Dažniausiai interneto nebūna vakare. Paklausus ar galite sutvarkyti nesiunčia jokio specialisto, bet siūlo brangesni planą tada ir turėsiu vakarais internetą. (pirma mintis jei nėra interneto prie ko čia brangesnis planas?)
Po specialisto apsilankymo 2 dienas internetas veikė. Nuėjus atsisakyti KLI.lt paslaugų pareikalavo susimokėti už pusantro mėnesio į priekį (NORS PASLAUGOS NETEIKIA).
Paklausus kodėl turėčiau mokėti už paslaugą kurios negaunu, " PASISKAITYK SUTARTĮ ANT KO PASIRAŠEI".
Apie problemos sprendimą neina jokia kalba tik apie pinigus.
Beje sutarties galiojimo terminas pasibaigęs.
Taip kad patys spręskit ar norite mokėti už tai ko negausite arba gausite ribotai.
Atsakyti
Nerijus 2018-03-11 11:36:14
Kaip anksčiau rašiau, iš jūsų įmonės man nieko nereikia. Šis komentaras skirtas tiems kas dar galvoja kokį operatorių pasirinkti.
O jums reikėtų paskaičius atsiliepimus nepyškinti šabloninių atsakymų, o gerai pagalvoti kodėl tiek daug nusiskundimų (tokiam puslapyje kaip rekvizitai.lt dar neteko matyti kad kas turėtų tiek minusų, nekalbant apie kitas svetaines), gal reikėtų keisti požiūrį į klientą ir vadybą, jei norite išsilaikyti rinkoje.
Kad būtų sąžininga - ryšys vakar vakare atsistatė. Viską galima suprasti, kai yra komunikacija ir geranoriškumas, bet ne stabiliai pasikartojantis bukas abejingumas. Busimų vartotojų labui labai tikiuosi, kad rinka pati išspręs šį nesusipratimą ir tokių kontorų ateityje nebeliks.
Sveiki, Nerijau. Atrašome į komentarus tik dėl to, kad siekiame padėti klientams išspręsti iškilusius nesklandumus nukreipdami juos į klientų aptarnavimo centrą. Dauguma įmonių apskritai nekomunikuoja šioje erdvėje, nors ir susilaukia didelio kiekio komentarų, nes ši erdvė yra neoficiali ir su įmonės veikla nesusijusi. Rūpinamės savo klientais ir atsakome jiems į komentarus, siekdami jiems padėti. Apgailestaujame, kad Jums nebuvo suteikta pakankamai informacijos. Atsižvelgiame į pastabas ir stengiamės tobulėti. Tikime bendradarbiavimas ateityje bus sėkmingesnis.
Atsakyti
KLI LT, UAB 2018-03-11 11:09:03
Sveiki, Nerijau. Dėkojame už pastabas. Tačiau komentarai virtualioje erdvėje mums nepadeda nustatyti tikslios informacijos apie klientą, kad galėtume su juo susisiekti ir išspręsti iškilusius nesklandumus. Būtina žinoti adresą bei telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti. Būna, kad žmonės čia rašo komentarus pirmiau nei kreipiasi į klientų aptarnavimo centrą, būna ir taip, kad paslaugų tiekimas nutrauktas už įsiskolinimą, o tvirtina, kad paslaugos veikia nekokybiškai. Tad šioje erdvėje galime padėti tik nukreipdami į klientų aptarnavimo centrą, kad darbuotojai galėtų padėti išspręsti nesklandumus. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Kaip anksčiau rašiau, iš jūsų įmonės man nieko nereikia. Šis komentaras skirtas tiems kas dar galvoja kokį operatorių pasirinkti.
O jums reikėtų paskaičius atsiliepimus nepyškinti šabloninių atsakymų, o gerai pagalvoti kodėl tiek daug nusiskundimų (tokiam puslapyje kaip rekvizitai.lt dar neteko matyti kad kas turėtų tiek minusų, nekalbant apie kitas svetaines), gal reikėtų keisti požiūrį į klientą ir vadybą, jei norite išsilaikyti rinkoje.
Kad būtų sąžininga - ryšys vakar vakare atsistatė. Viską galima suprasti, kai yra komunikacija ir geranoriškumas, bet ne stabiliai pasikartojantis bukas abejingumas. Busimų vartotojų labui labai tikiuosi, kad rinka pati išspręs šį nesusipratimą ir tokių kontorų ateityje nebeliks.
Atsakyti
Nerijus 2018-03-10 15:56:23
Viena iš prasčiausių įmonių su kuria teko susidurti. Namudininkų požiūris į klientą.
Savaitgalį nėra interneto, kuris man būtinas darbui. Penktadienį paskambinau oficialiu telefonu, patikino, kad gedimą užregistravo ir tvarkys, daugiau jokios informacijos nesuteikė. Kadangi niekas neįvyko, paskambinau po kurio laiko - atsakymas tas pats. Interneto nėra keliuose kaimuose ir visiems atsakymas vienodas. Savaitgalį niekas nepasikeitė, dirbti negaliu. Šiaip ne taip atsiliepė ir paaiškino, kad paskambinau į Mažeikius ir jie su Kėdainiais (iš kur pats esu) nesusisiekia, nes nedirba! :) Ir pastoviai aiškina, kad jie iš Mažeikių ir nieko padėti negali. Paprašius Kėdainių meistro tel. nedavė. Belieka laukti pirmadienio, kada ateis meistriukas po poilsio dienų ir pradės tvarkyti gedimus.
Taip pat turiu pastebėti, kad panašūs atvejai pasitaikė ne vieną kartą.
Esu klientas 7 metus ir toks atsainus požiūris švelniai tariant stebina. Tačiau, kaip pastebėjau istorijoje, nesu vienintelis. Dar labiau linksmina šios kontoros atsakymai į komentarus - gal pakeiskite, įvairovės dėlei, mergaitę, kuri rašo, nes visi tokie patys, tik kableliai skirtingai sudėti :)
Šis komentaras skirtas ne jums, o kitiems vartotojams, kad gerai pagalvotų prieš pasirašant sutartį, tuo labiau, kad šiais laikais alternatyvių variantų tikrai užtenka.
Kadangi mano sutartis netrukus baigsis tai labai nepergyvenu, bet tikrai po tokio akibrikšto su kaimynais dar patampysim jums nervus kartu su vartotojų teisėmis. Po ko žinau, kad mažiausiai 5 vartototojai paliks šitą kooperatyvą, na, bet kaip suprantu, jums į tai nusispjauti.
Sveiki, Nerijau. Dėkojame už pastabas. Tačiau komentarai virtualioje erdvėje mums nepadeda nustatyti tikslios informacijos apie klientą, kad galėtume su juo susisiekti ir išspręsti iškilusius nesklandumus. Būtina žinoti adresą bei telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti. Būna, kad žmonės čia rašo komentarus pirmiau nei kreipiasi į klientų aptarnavimo centrą, būna ir taip, kad paslaugų tiekimas nutrauktas už įsiskolinimą, o tvirtina, kad paslaugos veikia nekokybiškai. Tad šioje erdvėje galime padėti tik nukreipdami į klientų aptarnavimo centrą, kad darbuotojai galėtų padėti išspręsti nesklandumus. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Viena iš prasčiausių įmonių su kuria teko susidurti. Namudininkų požiūris į klientą.
Savaitgalį nėra interneto, kuris man būtinas darbui. Penktadienį paskambinau oficialiu telefonu, patikino, kad gedimą užregistravo ir tvarkys, daugiau jokios informacijos nesuteikė. Kadangi niekas neįvyko, paskambinau po kurio laiko - atsakymas tas pats. Interneto nėra keliuose kaimuose ir visiems atsakymas vienodas. Savaitgalį niekas nepasikeitė, dirbti negaliu. Šiaip ne taip atsiliepė ir paaiškino, kad paskambinau į Mažeikius ir jie su Kėdainiais (iš kur pats esu) nesusisiekia, nes nedirba! :) Ir pastoviai aiškina, kad jie iš Mažeikių ir nieko padėti negali. Paprašius Kėdainių meistro tel. nedavė. Belieka laukti pirmadienio, kada ateis meistriukas po poilsio dienų ir pradės tvarkyti gedimus.
Taip pat turiu pastebėti, kad panašūs atvejai pasitaikė ne vieną kartą.
Esu klientas 7 metus ir toks atsainus požiūris švelniai tariant stebina. Tačiau, kaip pastebėjau istorijoje, nesu vienintelis. Dar labiau linksmina šios kontoros atsakymai į komentarus - gal pakeiskite, įvairovės dėlei, mergaitę, kuri rašo, nes visi tokie patys, tik kableliai skirtingai sudėti :)
Šis komentaras skirtas ne jums, o kitiems vartotojams, kad gerai pagalvotų prieš pasirašant sutartį, tuo labiau, kad šiais laikais alternatyvių variantų tikrai užtenka.
Kadangi mano sutartis netrukus baigsis tai labai nepergyvenu, bet tikrai po tokio akibrikšto su kaimynais dar patampysim jums nervus kartu su vartotojų teisėmis. Po ko žinau, kad mažiausiai 5 vartototojai paliks šitą kooperatyvą, na, bet kaip suprantu, jums į tai nusispjauti.
Atsakyti
Jonas 2018-03-06 20:25:43
Niekad gyvenime nesudarynėkit sutarties su šia įmone, geriausiu atvėju jei jau renkatės KLI LT, darykit tik neterminuota, kitaip į jus nekreips dėmesio. Laukiu kol greičiau baigsis sutartis ir kuo toliau nuo šitos įmonės, 4G internetas šiais laikais geresnis, nei jų siūlomi 1 gbps interneto planai. Visada reikia sedėti su nuo telefono paskleistu internetu, nes su jų internetu visiškai nieko negali nuveikti, o kai tik paskambini arba nuvažiuoji į kontorą, jie atsako jog iš jų pusės viskas gerai ir viskas, nieko blogo nemato. Sutartyje jie gražiai sužaidžia su minimaliu 1mbps garantuojamu greičiu ir taip jiem nieko nepadarysit, tad atidžiai žiūrėkit rinkdamiesi šią įmonę, nes galite labai pasigailėti. Geriau nepagailėkit 5-10eurų daugiau, bet imkite tik iš kokybiškų tiekėjų!
Sveiki, Jonai. 1 Gb/s ryšį mes paduodame, bet jis priklauso ir nuo Jūsų turimos įrangos ir galimybių jį priimti. Norint išsiaiškinti detaliau Jūsų situaciją, reikalinga žinoti tikslius Jūsų duomenis, kur pajungta paslauga. Prašome susisiekti telefonu 8 700 11 333 ir mes padėsime Jums išspręsti susidariusią situaciją. Jeigu klientas skambina dėl ryšio sutikimų užregistruojamas atvejis bei technikas atvyksta pas Jus į namus išsiaiškinti situacijos. Kiekvienam klientui suteikiamas incidento pašalinimas per 1-2 d.d. Tad tik susisiekus su mumis galėsime Jums padėti. Lauksime iš Jūsų žinių.
Atsakyti
klientė 2018-03-06 18:05:24
Sveiki. Nu visiškai neįmanoma žiūrėti vakarais kabelinės TV. Pastovus vaizdo trūkčiojimas. Televizorius naujas su 4K. Kontoroj sakė, kad su tais naujais kažokios problemos su transliacija... bet...kiek galima kentėt??? Nusipirkus kokią nekokybišką prekę, ją galima grąžinti. O kas kompensuos už nekokybišką paslaugą, kuria neįmanoma naudotis???
Sveiki. Atsiprašome dėl patirtų nesklandumų. Prašome kreiptis tiesiogiai į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 700 11 333. Nepriklausomai nuo televizoriaus paslaugas užtikriname kokybiškas. Paskambinus reikia registruoti ryšio sutrikimą ir padėsime Jums išspręsti susidariusią situaciją. Lauksime iš Jūsų žinių asmeniškai.
Atsakyti
Niekad gyvenime nesudarynėkit sutarties su šia įmone, geriausiu atvėju jei jau renkatės KLI LT, darykit tik neterminuota, kitaip į jus nekreips dėmesio. Laukiu kol greičiau baigsis sutartis ir kuo toliau nuo šitos įmonės, 4G internetas šiais laikais geresnis, nei jų siūlomi 1 gbps interneto planai. Visada reikia sedėti su nuo telefono paskleistu internetu, nes su jų internetu visiškai nieko negali nuveikti, o kai tik paskambini arba nuvažiuoji į kontorą, jie atsako jog iš jų pusės viskas gerai ir viskas, nieko blogo nemato. Sutartyje jie gražiai sužaidžia su minimaliu 1mbps garantuojamu greičiu ir taip jiem nieko nepadarysit, tad atidžiai žiūrėkit rinkdamiesi šią įmonę, nes galite labai pasigailėti. Geriau nepagailėkit 5-10eurų daugiau, bet imkite tik iš kokybiškų tiekėjų!
Atsakyti
Sveiki. Nu visiškai neįmanoma žiūrėti vakarais kabelinės TV. Pastovus vaizdo trūkčiojimas. Televizorius naujas su 4K. Kontoroj sakė, kad su tais naujais kažokios problemos su transliacija... bet...kiek galima kentėt??? Nusipirkus kokią nekokybišką prekę, ją galima grąžinti. O kas kompensuos už nekokybišką paslaugą, kuria neįmanoma naudotis???
Atsakyti
Sigita 2018-03-05 10:00:47
Laba diena, esu pasipiktinusi jūsų įmonės teikiamomis paslaugomis, laukiu, kad greičiau baigtusi sutartis dar pasidomėjau ar negalima būtų jos nutraukti nesulaukus termino. Televizija tragiška, vaizdas subėga į kvadratėlius, cypia, balsas stringa. Kėdainių miestas. Įgūdžiai po trūgdžių, kelios dienos gerai, bet vėl savaitėm blogai.
Draugai atėję sako, kokį čia " lievą" paslaugų teikėją pasirinkote. Ir nekaltinkite televizoriaus jis naujas, jei kelios dienos ekranas rodo švariai, po to savaitėmis cypiančiai kvadratiniais vaizdais.
Kantrybė baigėsi.

Sigita.
Laba diena, Sigita,

Norint, kad būtų pašalinti ryšio sutrikimai turite kreiptis į klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 11 333. Nesklandumai gali būti pašalinti TIK kreipiantis asmeniškai! Užregistravus ryšio sutrikimą meistrai su Jumis susisieks ir padės išspręsti nesklandumus. Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Laba diena, esu pasipiktinusi jūsų įmonės teikiamomis paslaugomis, laukiu, kad greičiau baigtusi sutartis dar pasidomėjau ar negalima būtų jos nutraukti nesulaukus termino. Televizija tragiška, vaizdas subėga į kvadratėlius, cypia, balsas stringa. Kėdainių miestas. Įgūdžiai po trūgdžių, kelios dienos gerai, bet vėl savaitėm blogai.
Draugai atėję sako, kokį čia " lievą" paslaugų teikėją pasirinkote. Ir nekaltinkite televizoriaus jis naujas, jei kelios dienos ekranas rodo švariai, po to savaitėmis cypiančiai kvadratiniais vaizdais.
Kantrybė baigėsi.

Sigita.
Atsakyti
Moketojas 2018-02-27 10:36:49
Joo HD kanalus gali matyti tik papildomai uzsisakes paslauga, jei pas tave paprastas paketas nematysi HD kanalu kuriuos gali be kabelines uz dyka matyti, graziai cia lupikaujat...
Sveiki, Jūs kalbate apie koduotas programas. Užkoduotos yra 15 programų, net tik HD. Kabelinės televizijos klientams programų atkodavimas nėra apmokestinamas.
Atsakyti
Joo HD kanalus gali matyti tik papildomai uzsisakes paslauga, jei pas tave paprastas paketas nematysi HD kanalu kuriuos gali be kabelines uz dyka matyti, graziai cia lupikaujat...
Atsakyti
Kli 2018-02-25 15:20:29
Tai cia paaiskinkit visiems, kaip matyti tuos kanalus.... pajungiau paieska, per nauja surado kanalus, bet situ HD kanalu nebuvo, tipo damoket reiks ?
Sveiki, jeigu Jus domina papildoma informacija dėl HD kanalų ar kita informacija, prašome susisiekti mūsų oficialiais kontaktais, tai yra el. paštu arba telefonu, kontaktus rasite čia: http://www.kli.lt/kontaktai/
Atsakyti
Tai cia paaiskinkit visiems, kaip matyti tuos kanalus.... pajungiau paieska, per nauja surado kanalus, bet situ HD kanalu nebuvo, tipo damoket reiks ?
Atsakyti
Hd 2018-02-22 22:06:36
Tv3 hd ir Tv6 hd bent jau Kursenuose nerodo, o apsigyre, kad transliuojat..
Sveiki, dėl HD programų rašykite asmeniškai arba skambinkite 8 700 11 333 ir Jums išaiškins kaip galite juos matyti. Geros dienos.
Atsakyti
HD 2018-02-23 12:30:23
Kodel Mazeikiuose neberodo lietuvisku HD kanalu?
Sveiki, dėl HD programų rašykite asmeniškai arba skambinkite 8 700 11 333 ir Jums išaiškins kaip galite juos matyti. Geros dienos.
Atsakyti
Kodel Mazeikiuose neberodo lietuvisku HD kanalu?
Atsakyti
Tv3 hd ir Tv6 hd bent jau Kursenuose nerodo, o apsigyre, kad transliuojat..
Atsakyti
Saulius 2018-02-18 17:09:14
Del 1 Gb/s greicio tai pasake kad dziaukciaus kad dar iki 100 Mbps gaunu.Vienu zodziu sukciu kontora.
Sveiki, Sauliau. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Esant sutrikimams kreipkitės telefonu 8 700 11 333. Tik užregistravus incidentą galite sulaukti realių veiksmų. Dėl interneto greičio - deklaruojamas iki 1 Gb/s ryšys internetui, tačiau interneto laidas turi būti tiesiai jungiamas į kompiuterį, maršrutizatorius wi-fi ryšiui namuose tokio greičio įrenginiui perduoti negali. Galiausiai Jūsų naudojami prietaisai namuose taip pat turi turėti galimybę priimti tokį greitį. Jeigu turite papildomų klausimų kreipkitės asmeniškai.
Atsakyti
Esamas klientas 2018-02-17 16:17:46
Laba diena. Esame klientai jau daug metų, tačiau tokioje situacijoje atsidūrėme pirmą kartą. Jau antra savaitė nematome nei TV nei turime internetą. Dar pradžioje reagavo, atvažiuodavo. Tačiau laimė būdavo tik porai valandų. O dabar net visiškai nebereaguoja į mūsų prašymus. Šimtmečio dieną gyvenome kaip 16 amžiuje. Jūs visiškai nepatikimi. Pasirodo teisybė ką žmonės kalba apie jūsų įmonę. Ir bendrauti nebenori ten patys būdami kalti.
Sveiki, esant ryšio sutrikimams skambinkite bendruoju telefonu 8 700 11 333. Išsakykite savo situaciją detaliai, kokie nesklandumai yra iškilę. Reaguojama į kiekvieno kliento skambutį ir dedamos pastangos, kad būtų išsprendžiama situacija, kuo greičiau. Atsiprašome dėl iškilusių nesklandumų.
Atsakyti
Del 1 Gb/s greicio tai pasake kad dziaukciaus kad dar iki 100 Mbps gaunu.Vienu zodziu sukciu kontora.
Atsakyti
Trecia diena neimanoma internetu naudotis.Pastovus greicio kritimas iki 1Mbps kai deklaruoja iki 1000 Mbps.Pries pora metu zadejo laidus pakeisti nes ant stogo sutrukineja, laukiu nesulaukiu.Sutartis baigsis keisiu operatoriu.
Atsakyti
Laba diena. Esame klientai jau daug metų, tačiau tokioje situacijoje atsidūrėme pirmą kartą. Jau antra savaitė nematome nei TV nei turime internetą. Dar pradžioje reagavo, atvažiuodavo. Tačiau laimė būdavo tik porai valandų. O dabar net visiškai nebereaguoja į mūsų prašymus. Šimtmečio dieną gyvenome kaip 16 amžiuje. Jūs visiškai nepatikimi. Pasirodo teisybė ką žmonės kalba apie jūsų įmonę. Ir bendrauti nebenori ten patys būdami kalti.
Atsakyti
Buvęs klientas 2018-02-12 09:46:37
Buvau klientu KLI vienas iš pirmųjų. Traukiau ilgai nors internetas blogėjo ir blogėjo, kentėjau kartu.Kai pradėjo nebereguoti, galvojau keisiu. Viršūnė buvo kai vieną savaitgalio rytą įsijungus kompiuterį radau lentelę su užrašu kad tau išjungtas internetas nes nesusimokėjai ar pats kažką pridariai. Nors klientas esu jau daugiau nei septyni metai nei vieno karto nepraleidau ir visada laiku susimokėdavau už paslaugas.Paskambinau ir kitam gale su širdgėla išsakiau kad įmoka įmokėta laiku.Aišku pradėjau ieškoti normalios firmos. Tačiau firma nutarė pasipelnyti ne tik sumokėti į priekį, bet ir reikalauja atiduoti 7metų senumo įrangą kurią tais laikai turėjau nusipirkti iš jų (daugiau nei 600 Lt), aišku kvitas nebuvo išrašytas.Ima juokas kad firma taip nusigyveno.Ieškantiems patarčiau bėgti kuo toliau.
Sveiki,
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Interneto tinklai gerinami, šiuo metu galime pasiūlyti iki 1 Gb/s greitį. Tačiau atsiradus paslaugų tiekimo sutrikimų reikia registruoti skambinant telefonu 8 700 11 333. Operatyviai šalinami sutrikimai, esant problemoms dėl Jūsų įrangos patariama, kaip išspręsti šią problemą. Dėl mokėjimų - jie nuskaitomi automatiškai, kai sistema priima įmoką. Jeigu mokėjote ir įrašėte neteisingą mokėtojo kodą arba iš viso jo nenurodėte, mokėjimas galimai galėjo nebūti neužskaitytas, atsitikus tokiai situacijai reikia susisiekti išaiškinti situaciją ir mokėjimas priskiriamas Jums. Dėl įrangos turėtumėte kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių (pagal savo gyvenamą vietą) ir aptarti detaliau Jūsų pasirašytas sąlygas. Susisiekite padėsime išspręsti iškilusią situaciją.
Atsakyti
Buvau klientu KLI vienas iš pirmųjų. Traukiau ilgai nors internetas blogėjo ir blogėjo, kentėjau kartu.Kai pradėjo nebereguoti, galvojau keisiu. Viršūnė buvo kai vieną savaitgalio rytą įsijungus kompiuterį radau lentelę su užrašu kad tau išjungtas internetas nes nesusimokėjai ar pats kažką pridariai. Nors klientas esu jau daugiau nei septyni metai nei vieno karto nepraleidau ir visada laiku susimokėdavau už paslaugas.Paskambinau ir kitam gale su širdgėla išsakiau kad įmoka įmokėta laiku.Aišku pradėjau ieškoti normalios firmos. Tačiau firma nutarė pasipelnyti ne tik sumokėti į priekį, bet ir reikalauja atiduoti 7metų senumo įrangą kurią tais laikai turėjau nusipirkti iš jų (daugiau nei 600 Lt), aišku kvitas nebuvo išrašytas.Ima juokas kad firma taip nusigyveno.Ieškantiems patarčiau bėgti kuo toliau.
Atsakyti
Buves klientas 2018-02-06 11:35:28
Minėtais kontaktais kreipėmės, nepavyko išspręsti, be to negeranoriškai aptarnavo, gal galėtumėte nurodyti kontaktus atsakingo asmens?
Kad galėtume išsamiau paaiškinti situaciją reikėtų žinoti, kokiame mieste teikiamos paslaugos ir geriausiai, kad susisiektumėte asmeniškai. Nerekomenduojame savo duomenų skelbti viešai.

Taip pat rekomenduojame

Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
Internetas Šviesolaidinis internetas Net 8 iš 10 naujų vartotojų yra patenkinti „Cgates“ teikiamo interneto kokybe. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės SIC birželio mėnesį atliktas naujų „Cgates“ interneto klientų tyrimas. Apklaustieji „Cgates“ interneto vartotojai yra maloniai nustebinti ir patenkinti šios...
Sales partners
TEXUS | Interneto svetainių kūrimas

Adresas: Užupio g. 30, LT-01203 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos.
Šiuolaikiškų interneto svetainių kūrimas Dirbame nuo 2007m., turime ~1000 klientų. Interneto svetaines kuriame pagal šiuolaikinių svetainių standartus, orientuojamės, kad jos būtų patogios, tinkamai reprezentuotų Jūsų įmonę, būtų tvarkingai suprogramuotos. Labai svarbu ne tik pati interneto svetainė, bet ir jos...
Internet Solutions
Adresas: Lyros g. 5-57, LT-78287 Šiauliai.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; reklamos paslaugos.
Inovatyvi IT sprendimų kompanija, sukaupusi daugiau nei 6-ių metų sėkmingą darbo patirtį bei virš 600 sukurtų interneto svetainių. Įmonės esminiai darbo principai: kvalifikacija, patirtis ir naujovės, leidžiantys kiekvienam klientui pasiūlyti originalius sprendimus, kurie orientuoti į Jūsų verslo sėkmę, bei darbo...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Rašytojas
Adresas: Laisvės pr. 125-608, LT-06188 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; reklamos paslaugos.
UAB „Rašytojas“ užsiima tekstų rašymo veikla. Rašome šiuos tekstus: Tekstai inteneto puslapiams; Straipsniai tinklaraščiams (blogams); SEO tekstai ir straipsniai; Straipsniai interneto žiniasklaidai; Įvairūs reklaminiai tekstai. Redaguojame jau esamus tekstus, optimizuojame juos paieškos sistemoms.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip elgtis, kad jūsų augintiniai būtų sveiki, gražūs ir laimingi?
Kaip elgtis, kad jūsų augintiniai būtų sveiki, gražūs ir laimingi? 04-11 18:14
Šiandien jau sunku rasti namus, kuriuose nebūtų augintinio - dažniausiai šeimininkus džiugina bent vienas ar keli naminiai gyvūnėliai. Ko gero, net nereikia ir sakyti, kiek daug...
Prakalbo apie alkoblokų įrengimą nuomojamuose automobiliuose
Prakalbo apie alkoblokų įrengimą nuomojamuose automobiliuose 04-22 14:27
Po sekmadienio naktį Vilniuje įvykusios tragiškos avarijos, kurios metu žuvo jauna mergina, susisiekimo ministras Rokas Masiulis teigia, kad reikia diskutuoti apie vadinamųjų alkoblokų –...
Knygą parašė ieškodamas optimalios investicijų portfelio sudėties
Knygą parašė ieškodamas optimalios investicijų portfelio sudėties 04-22 13:29
Statutinį darbą dirbančio vilniečio Justino Jazepčiko hobis jau nuo 2005 m. yra investavimas, tačiau iki praėjusių metų jam vis nepavykdavo surasti optimalios investicinio portfelio sudėties.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį automobilį vairuojate?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Xerox 31,54 +3,99%
General Electric 14,54 +3,93%
Nokia 5,96 +2,23%
Wells Fargo 52,56 +1,98%
PepsiCo 102,48 -2,93%
CBS 49,33 -3,18%
Colgate-Palmolive 67,52 -3,22%
Apple 165,72 -4,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 430,00 +1,18%
Dyzelis 1,93 -0,52%
Benzinas 1,83 +0,55%
Jautiena 4,27 -0,47%
Dujos (JAV) 2,69 +0,75%
Varis 6799,18 -2,96%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Vištiena 2,17 +9,60%