Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Komeksimas, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Komeksimas
Taip pat rekomenduojame
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShopAdresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.ltAdresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Prisijungti prie katalogo
Macy's
|
18,80
|
+4,62%
|
Google
|
2277,74
|
+4,41%
|
Amazon.com
|
113,50
|
+3,60%
|
Nike
|
104,32
|
+3,10%
|
Caterpillar
|
173,76
|
-2,54%
|
Chevron
|
142,66
|
-2,63%
|
Exxon Mobil
|
84,81
|
-3,13%
|
ConocoPhillips
|
84,64
|
-6,97%
|
Anglis
|
196,95
|
+16,09%
|
Auksas
|
1848,50
|
-4,56%
|
Vištiena
|
3,70
|
+0,82%
|
Apelsinai
|
0,92
|
+1,10%
|
Cukrus
|
0,80
|
-1,23%
|
Sidabras
|
21,91
|
-10,75%
|
Jautiena
|
6,08
|
-0,82%
|
Benzinas
|
3,83
|
+20,06%
|
2022-06-01 11:53:49 IP 28p8cqe4
2022-05-24 16:14:52 IP 2be6c7fl
2022-01-20 16:09:22 IP 28mcu095
2022-01-06 15:18:40 IP 27p49c99
2021-12-20 16:22:26 IP 55vu3kk6
Kitas dalykas, kuris man yra visiškai nesuprantamas tai prekių pasiūla parduotuvėje. Užsisakyti ir apmokėti galima, tačiau už 2 dienų gaunu laišką - prekės neturime (šalia prekių nėra jokios indikacijos, jog parduotuvė prekių nebeturi.). Ir taip jau 2 kartus. Vienu žodžiu, kol Jūsų vadybininkai sugeba atrašyti į 1 laišką, kitos el. parduotuvės ir suorganizuoja ir pristato ir dar jei reikia ir pakeičia prekę. NEREKOMENDUOJU!!!
2021-11-09 09:57:02 IP 2e7r446a
Sveiki, Algirdai, žmonės yra linkę viską apibendrinti iš savo asmeninių patirčių, todėl nenuostabu, kad Jūs nusprendėte "vienos problemos" atlikus tik vieną užsakymą.
Pirmiausia norėčiau pasakyti, kad Jūs nesate neteisus. Jūsų pastebėjimas, kad Rekvizitai svetainėje apie mus rašomi tik neigiami atsiliepimai yra teisingas, tik neteisingos to pastebėjimo išvados.
Pažiūrėkite į savo užsakymo numerį: 2010I14717
Pirmi keturi skaičiai rodo metus bei mėnesį. Savo vienintelį užsakymą atlikote 2020 metų (20) Spalio (10) mėnesį.
Viduryje nurodyta didžioji raidė i - reiškia Internetinis užsakymas.
Skaičiai 14717 užsakymo numerio gale reiškia per tuos metus gautų užsakymų skaičių. Jūsų užsakymas buvo keturiolika tūkstančių septyni šimtai septynioliktas per 2020 metus.
Nesuprantu kodėl apskirtai nusprendėte palikti atsiliepimą po metų, tačiau siūlyčiau atkreipti dėmesį į užsakymų skaičių ir gautų atsiliepimų Rekvizituose skaičių. Per metus Rekvizituose gauname iki 30 atsiliepimų iš 15.000-20.000 užsakymų. Tokiu atveju tiesiog nedrįsčiau teigti, kad pas mus "vienos problemos". Galbūt mūsų problema, kad nekviečiame visų savo klientų palikti atsiliepimų Rekvizitai.lt svetainėje :)
Suprantu, kad klientai kurie nepateisino savo lūkesčių ir nebeturėjo kur daugiau kreiptis dažniausiai nori viešumo. Jei problemos neišeina išspręsti taikiai, dažnai klientams siūlome kreiptis į Valstybinę Vartotojų Tesių Apsaugos Tanybą (VVTAT) dar kitaip žmonių vadinamą Vartotojų teisėmis. Tačiau žmonės neradę savos teisybės dažnai keršija, todėl suprasdami, kad viešai veikiančiai bendrovei jos žinomumas ir reputacija yra svarbi, ieško būdų kaip galėtų išlieti savo nuoskaudą.
Galbūt ne visi piktus komentarus palieka dėl keršto, tačiau visuose jaučiamas emocinis įsiskkaudinimas. Galbūt kiti galvoja "aš apsaugosiu visus nuo jų", kai realūs skaičiai rodo, kad pats besiskundžiantis žmogus ir yra ta mažuma nuo kurios reikėtų saugotis visiems.
Kad ir kaip bebūtų, su visais klientais stengiamės išspręsti problemas taikiai, kai to padaryti neišeina kartu susitarūs, visuomet yra galimybė kreiptis į VVTAT ir jų nuosprendis retai yra ginčytinas. Kodėl Jūs palikote atsiliepimą po metų nuo savo užsakymo, man taip pat sunku suprasti, bet jei norėtumėte pagalbos visuomet galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių el patu [email protected] arba telefonu +370 699 62969
2021-10-27 08:20:16 IP 66et2k2o
Nepirkit nieko iš ten, atkreipkit dėmesį į visus šiuos komentarus. Vienos problemos.
Pirmiausia norėčiau pasakyti, kad Jūs nesate neteisus. Jūsų pastebėjimas, kad Rekvizitai svetainėje apie mus rašomi tik neigiami atsiliepimai yra teisingas, tik neteisingos to pastebėjimo išvados.
Pažiūrėkite į savo užsakymo numerį: 2010I14717
Pirmi keturi skaičiai rodo metus bei mėnesį. Savo vienintelį užsakymą atlikote 2020 metų (20) Spalio (10) mėnesį.
Viduryje nurodyta didžioji raidė i - reiškia Internetinis užsakymas.
Skaičiai 14717 užsakymo numerio gale reiškia per tuos metus gautų užsakymų skaičių. Jūsų užsakymas buvo keturiolika tūkstančių septyni šimtai septynioliktas per 2020 metus.
Nesuprantu kodėl apskirtai nusprendėte palikti atsiliepimą po metų, tačiau siūlyčiau atkreipti dėmesį į užsakymų skaičių ir gautų atsiliepimų Rekvizituose skaičių. Per metus Rekvizituose gauname iki 30 atsiliepimų iš 15.000-20.000 užsakymų. Tokiu atveju tiesiog nedrįsčiau teigti, kad pas mus "vienos problemos". Galbūt mūsų problema, kad nekviečiame visų savo klientų palikti atsiliepimų Rekvizitai.lt svetainėje :)
Suprantu, kad klientai kurie nepateisino savo lūkesčių ir nebeturėjo kur daugiau kreiptis dažniausiai nori viešumo. Jei problemos neišeina išspręsti taikiai, dažnai klientams siūlome kreiptis į Valstybinę Vartotojų Tesių Apsaugos Tanybą (VVTAT) dar kitaip žmonių vadinamą Vartotojų teisėmis. Tačiau žmonės neradę savos teisybės dažnai keršija, todėl suprasdami, kad viešai veikiančiai bendrovei jos žinomumas ir reputacija yra svarbi, ieško būdų kaip galėtų išlieti savo nuoskaudą.
Galbūt ne visi piktus komentarus palieka dėl keršto, tačiau visuose jaučiamas emocinis įsiskkaudinimas. Galbūt kiti galvoja "aš apsaugosiu visus nuo jų", kai realūs skaičiai rodo, kad pats besiskundžiantis žmogus ir yra ta mažuma nuo kurios reikėtų saugotis visiems.
Kad ir kaip bebūtų, su visais klientais stengiamės išspręsti problemas taikiai, kai to padaryti neišeina kartu susitarūs, visuomet yra galimybė kreiptis į VVTAT ir jų nuosprendis retai yra ginčytinas. Kodėl Jūs palikote atsiliepimą po metų nuo savo užsakymo, man taip pat sunku suprasti, bet jei norėtumėte pagalbos visuomet galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių el patu [email protected] arba telefonu +370 699 62969
2021-10-26 01:23:18 IP 2e7r3s5p
2021-10-21 16:15:14 IP 2fbatim0
2021-10-13 20:32:23 IP 2detnmlp
Sveiki, kiek suprantu Jūs nelabai orientuojatės kur rašote žinutę, čia yra Rekvizitai.lt svetainė ir mes jos neadministruojame. Kai gauname pranešimą apie naują komentarą, tik tada ir atsakome, o įprastai problemas su klientais sprendžiame tiesiogiai el. paštu [email protected] arba tel. +370 699 62969.
Apie Jūsų žinią dėl sulenkto polikarbonato gavome po pristatymo (tai buvo prieš 2-3 savaites). Laiško iš Jūsų taip ir nemačiau, tik darbuotojai minėjo, kad nurodė Jums atsiųsti nuotraukas. Tikrai negalime patys išsiaiškinti kodėl polikarbonatas buvo sugadintas ir pareikalauti žalos atlyginimo iš vežėjų.
Aš suprantu, kad Jums atrodo jog visi aplinkui tik s*****i ir a*******i, tačiau yra standartinis prekės pristatymo procesas, kurio metu kiekvienas dalyvis, dokumentuose pažymi, kad prekes priėmė.
Pirmiausia, prekės yra mūsų sandėlyje. Kai jos tinkamai paruoštos transportavimui, sandėlininkas pasirašo ant dokumentų, kad prekės yra tvarkingos.
Vežėjas priimdamas prekes iš sandėlininko taip pat pasirašo, kad priėmė tinkamos kokybės prekes.
Prekių gavėjas (šiuo atveju Jūs) priimdamas prekes turėjote gauti pasirašyti dėl tinkamų pristatyti prekių.
Jei nors vienas iš prekes pristatančių šalių pažymėjo, kad prekės jau buvo nekokybiškos, lieka aišku kurioje pristatymo grandinės vietoje buvo padaryta žala.
Jei visos procese dalyvavusios šalys pažymėjo, kad prekės buvo tinkamos kokybės, tikėtina, kad prekės buvo sugadintos po prekių pristatymo.
Vis dėl to, kad ir kokie bebūtų dokumentai, visuomet stengiamės situaciją įvertinti objektyviai. Būna, kad klientai pasirašo nepatikrindami prekių, arba būna kad vežėjas nenurodo klientui parašyti kokia buvo žala ant dokumentų. Tokiais išskirtiniais atvejais stengiamės pirmiausia išsiaiškinti situaciją, o po to priimti sprendimą. Jei turime galimybių pakeisti prekes, arba susitarti su klientu, dažniausiai problemos sprendžiamos kliento naudai.
Jūsų atveju yra daug niuansų.
2021-08-04 Gautas naujas prekių užsakymas
2021-08-06 gavome laišką apie perlenktą polikarbonatą ir darbuotojai nurodė atsiųsti įrodymų
2021-08-12 Jūs palikote atsiliepimą apie tai kaip mes blogai dirbame
2021-08-13 gavote atsakymą į atsiliepimą, kad mums vis tiek reikia nuotraukų
2021-08-22, sekmadienį atsiuntėte mums laišką su nuotraukomis, tačiau būtent sekančią savaitę 08.23-08.27 atsakinga darbuotoja atostogavo ir pavaduojantis žmogus nesusitvarkė iškilusios problemos
2021-08-24 palikote dar vieną atsiliepimą, dėl kurio kažkaip stebuklingai Revizitai.lt manęs neinformavo
2021-08-29 (vakar) palikote dar vieną atsiliepimą
Aš suprantu, kad yra visokių žmogiškų aplinkybių kodėl jums užtruko 16 dienų mums atsiųsti nuotraukas, tačiau turėtumėte ir mus suprasti, kad išsiuntus laišką savaitgalį, mes per dvi dienas iki Jūsų komentaro problemos neišspręsim. Taip, turėtume reaguoti operatyviau ir tai yra mūsų klaida. Žinome šią problemą ir stengiamės tai susitvarkyti, tačiau darbuotojų yra apie dvidešimt, todėl tai užtrunka.
Nemanau, kad toliau reikėtų analizuoti Jūsų asmeninę situaciją viešoje vietoje, todėl įvertinsime Jūsų atsiųstas nuotraukas ir pateiksime atsakymą asmeniškai :)
2021-09-28 13:56:26 IP 2fcpi0i0
Zodz nusivyliau B-A. Uzsakiau ir apmokejau balda, kurio pristatymas buvo 1-2 savaites. Po pusvalandzio gaunu email, kad jie pakoregavo mano uzsakyma, t.y. terminas +3 men + 1-2 sav :) O ju el parduotuveje tas baldas po siai dienai toliau kabo su pristatymu 1-2 sav..
Na bent jau pinigus operatyviai grazino.
2021-09-27 16:55:47 IP 2der09rk
2021-08-30 11:47:48 IP 66et2k2o
kiek suprantu visiškai nusispjausti į klientus ir toliau galit sau leisti prekiaut tokiomis prekėmis
Apie Jūsų žinią dėl sulenkto polikarbonato gavome po pristatymo (tai buvo prieš 2-3 savaites). Laiško iš Jūsų taip ir nemačiau, tik darbuotojai minėjo, kad nurodė Jums atsiųsti nuotraukas. Tikrai negalime patys išsiaiškinti kodėl polikarbonatas buvo sugadintas ir pareikalauti žalos atlyginimo iš vežėjų.
Aš suprantu, kad Jums atrodo jog visi aplinkui tik s*****i ir a*******i, tačiau yra standartinis prekės pristatymo procesas, kurio metu kiekvienas dalyvis, dokumentuose pažymi, kad prekes priėmė.
Pirmiausia, prekės yra mūsų sandėlyje. Kai jos tinkamai paruoštos transportavimui, sandėlininkas pasirašo ant dokumentų, kad prekės yra tvarkingos.
Vežėjas priimdamas prekes iš sandėlininko taip pat pasirašo, kad priėmė tinkamos kokybės prekes.
Prekių gavėjas (šiuo atveju Jūs) priimdamas prekes turėjote gauti pasirašyti dėl tinkamų pristatyti prekių.
Jei nors vienas iš prekes pristatančių šalių pažymėjo, kad prekės jau buvo nekokybiškos, lieka aišku kurioje pristatymo grandinės vietoje buvo padaryta žala.
Jei visos procese dalyvavusios šalys pažymėjo, kad prekės buvo tinkamos kokybės, tikėtina, kad prekės buvo sugadintos po prekių pristatymo.
Vis dėl to, kad ir kokie bebūtų dokumentai, visuomet stengiamės situaciją įvertinti objektyviai. Būna, kad klientai pasirašo nepatikrindami prekių, arba būna kad vežėjas nenurodo klientui parašyti kokia buvo žala ant dokumentų. Tokiais išskirtiniais atvejais stengiamės pirmiausia išsiaiškinti situaciją, o po to priimti sprendimą. Jei turime galimybių pakeisti prekes, arba susitarti su klientu, dažniausiai problemos sprendžiamos kliento naudai.
Jūsų atveju yra daug niuansų.
2021-08-04 Gautas naujas prekių užsakymas
2021-08-06 gavome laišką apie perlenktą polikarbonatą ir darbuotojai nurodė atsiųsti įrodymų
2021-08-12 Jūs palikote atsiliepimą apie tai kaip mes blogai dirbame
2021-08-13 gavote atsakymą į atsiliepimą, kad mums vis tiek reikia nuotraukų
2021-08-22, sekmadienį atsiuntėte mums laišką su nuotraukomis, tačiau būtent sekančią savaitę 08.23-08.27 atsakinga darbuotoja atostogavo ir pavaduojantis žmogus nesusitvarkė iškilusios problemos
2021-08-24 palikote dar vieną atsiliepimą, dėl kurio kažkaip stebuklingai Revizitai.lt manęs neinformavo
2021-08-29 (vakar) palikote dar vieną atsiliepimą
Aš suprantu, kad yra visokių žmogiškų aplinkybių kodėl jums užtruko 16 dienų mums atsiųsti nuotraukas, tačiau turėtumėte ir mus suprasti, kad išsiuntus laišką savaitgalį, mes per dvi dienas iki Jūsų komentaro problemos neišspręsim. Taip, turėtume reaguoti operatyviau ir tai yra mūsų klaida. Žinome šią problemą ir stengiamės tai susitvarkyti, tačiau darbuotojų yra apie dvidešimt, todėl tai užtrunka.
Nemanau, kad toliau reikėtų analizuoti Jūsų asmeninę situaciją viešoje vietoje, todėl įvertinsime Jūsų atsiųstas nuotraukas ir pateiksime atsakymą asmeniškai :)
2021-08-29 20:45:14 IP 2e7r1d8i
kiek matau pagaliau radot mano siųstus laiskus, nes paprašet persiųst nuotrauka, nuotrauka persiųsta. bet veiksmo iš jusu puses nematau
2021-08-24 21:24:23 IP 2e7r1d8i
Sveiki, Vitalijau, gavome iš Jūsų žinią apie pristatymo metu perlenktą polikarbonatą. Įvykį užfiksavome ir prašėme atsiųsti įrodymų. Minėjote, kad atsiųsite nuotraukas, tačiau jų taip ir negavome.
Ar galėtumėte persiųsti nuotraukas dar kartą (jei jau tai padarėte)? Tuomet galėtume išsiaiškinti kaip nutiko prekių sugadinimas ir pakeisti jas naujomis.
2021-08-22 09:22:07 IP 2e90aatp
2021-08-17 21:13:05 IP 66et2k2o
prekes nekokybiskos, pazeistos. pirkau polikarbonata su akcija. paklausykit patarimo geriau nepirkit, ilaiskus apie brokota preke nereguoja. saraskinu kontora
Ar galėtumėte persiųsti nuotraukas dar kartą (jei jau tai padarėte)? Tuomet galėtume išsiaiškinti kaip nutiko prekių sugadinimas ir pakeisti jas naujomis.
2021-08-16 21:27:04 IP 2i23s9bb
Sveiki,
Iš vadybos gavau žinią, kad kažkokiu būdu neišsiuntėme prekės ir ją kurjeriai pasiėmė šiandien. Taip, tai buvo mūsų klaida. Aiškinsimės kodėl taip nutiko, kurioje vietoje atsirado spraga. Prekių išsiuntimas iš mūsų sandėlių vyksta 4 žmonių pagalba ir per mėnesį išsiunčiame apie 1500 užsakymų. Klaidų tikrai pasitaiko, labai gaila, kad šį kartą nukentėjote Jūs.
Visa eiga:
Siuntą turėjome išsiųsti 08.12 dieną, tačiau kažkokiu būdu neišsiuntėme.
08.14 dieną 11:46 Jūs susisiekėte su Omniva ir gavote informaciją, kad siunta liko neišsiųsta.
08.14 dieną 13:05 skambinote mums, tačiau atsiliepė auto atsakiklis.
08.16 dieną 09:43 skambinote mums ir norėjote sužinoti apie užsakymą, tačiau bendras pagalbos skyrius negalėjo iš karto atsakyti kodėl siunta nebuvo išsiųsta ir kur ji yra.
08.16 dieną 11:24 klientų skyrius išsiuntė el. laišką su atsiprayšymu ir nurodymu apie šiandien išsiunčiamą siuntą.
08.16 dieną 13:37 palikote atsiliepimą apie apsipirkimą.
Tikriausiai nematėte el. laiško prieš parašydamas komentarą, todėl tai galėjo būti mūsų grubi komunikavimo klaida. Patys užsitarnavome šį skundą. Bandysime išsiaiškinti kurioje vietoje buvo klaida, kad siunta Jūsų nepasiekė laiku ir, kad kitą kartą tai nepasikartotų.
Šiandien kurjeriai atvažiavo ir paėmė prekę iš sandėlio, todėl Jūsų nurodytu Omnivos terminu, prekę, rytojaus dieną turėtumėte gauti.
Matyt nakti blogai miegojo. Gal net dar pora dienu palaukciau, jei gauciau savo atsakyma aiškiai ir suprantamai. Ačiu jums Darvydai ir atsiprašau jei kažka ižeidziau. Gero vakaro.
2021-08-16 15:20:27 IP 2cfq6i2r
2021-08-16 15:18:25 IP 2cfq6i2r
Uzsisakynejau preke. Iškart rašė kad pristatymo terminas 5 d.d. kai preke buvo apmoketa terminas pasikeite i 10d.d. geraaai... Praejo tu 10d.d. ir paskutine diena (ketvirtadieni) ateina zinute kad perduota omnivai, net siuntos sekimo numerio laiške nebuvo. Apsidziaugiau, kaip tik omniva siuncia per 1d.d. tai maniau penktadieni arba sestadieni siunta jau bus (sestadieniais omniva kurjeriai irgi dirba). Sestadieni nesulaukus siuntos, parasiau omnivos konsultacijai su prasymu suzinoti savo siuntos sekimo numerio. (Ačiu Omniva) gavosi taip kad ketvirtadieni siunta buvo uzregistruota, bet fiziškai nebuvo nuskanuota. T.y. ji nebuvo paruošta siuntimui, o tik uzregistruota internete... Tai siandien skambinau b-a.eu, konsultante vos burna praveria, atsako i klausima pora zodziu ir jei kas neaisku, ne tai kad padet greiciau issiaiškint ir pamiršti sita visa absurda, tai ji tik kartojasi kaip robotas atsakant i klausimus.???? Nenoriu nieko blogo arba nuskriausti kazka, bet susitarimas yra susitarimu. Niekada nerasau atsiliepimus, bet cia jau retas atvejis.
Iš vadybos gavau žinią, kad kažkokiu būdu neišsiuntėme prekės ir ją kurjeriai pasiėmė šiandien. Taip, tai buvo mūsų klaida. Aiškinsimės kodėl taip nutiko, kurioje vietoje atsirado spraga. Prekių išsiuntimas iš mūsų sandėlių vyksta 4 žmonių pagalba ir per mėnesį išsiunčiame apie 1500 užsakymų. Klaidų tikrai pasitaiko, labai gaila, kad šį kartą nukentėjote Jūs.
Visa eiga:
Siuntą turėjome išsiųsti 08.12 dieną, tačiau kažkokiu būdu neišsiuntėme.
08.14 dieną 11:46 Jūs susisiekėte su Omniva ir gavote informaciją, kad siunta liko neišsiųsta.
08.14 dieną 13:05 skambinote mums, tačiau atsiliepė auto atsakiklis.
08.16 dieną 09:43 skambinote mums ir norėjote sužinoti apie užsakymą, tačiau bendras pagalbos skyrius negalėjo iš karto atsakyti kodėl siunta nebuvo išsiųsta ir kur ji yra.
08.16 dieną 11:24 klientų skyrius išsiuntė el. laišką su atsiprayšymu ir nurodymu apie šiandien išsiunčiamą siuntą.
08.16 dieną 13:37 palikote atsiliepimą apie apsipirkimą.
Tikriausiai nematėte el. laiško prieš parašydamas komentarą, todėl tai galėjo būti mūsų grubi komunikavimo klaida. Patys užsitarnavome šį skundą. Bandysime išsiaiškinti kurioje vietoje buvo klaida, kad siunta Jūsų nepasiekė laiku ir, kad kitą kartą tai nepasikartotų.
Šiandien kurjeriai atvažiavo ir paėmė prekę iš sandėlio, todėl Jūsų nurodytu Omnivos terminu, prekę, rytojaus dieną turėtumėte gauti.
2021-08-16 13:37:33 IP 2i23vipk
2021-08-13 10:54:24 IP 66et2k2o
prekes nekokybiskos, pazeistos. pirkau polikarbonata su akcija. paklausykit patarimo geriau nepirkit, ilaiskus apie brokota preke nereguoja. saraskinu kontora
Matau Jūsų užsakymą 2108I16310, tačiau negaliu matyti kam ir kokius laiškus rašėte. Ar bent gavote atsakymą, kad laišką mes gavome?
Mūsų sistemos rodo, kad nesate siuntę nei vieno laiško [email protected] ar skambinę bendruoju pagalbos telefono numeriu +370 699 62969.
Ar galėtumėte patikslinti kur rašėtę laišką? Stengsimės, kad jis pasiektų atitinkamą vadybininką.
2021-08-12 21:55:19 IP 2e7r1d8i
2021-08-12 11:34:18 IP 66et2k2o
Leidžia uzsakyti preke..per dešim dienu atvežimas.Per tas dešim dienu parasau kur mano preke.Gaunu atsakyma problemos logistikoje..Kai tik gausim preke bus pristatyta skubos tvarka..Šiandien gaunu pranešima prekes nebėra, užsakymas atšaukiamas.Pati blogiausia parduotuvė!Niekada daugiau neužsisakysio nieko!
Ar galite nurodyti kokią prekę pirkote? Atrodys galbūt labai kvailai, bet ar tikrai pirkote mūsų parduotuvėje? Ne kartą yra pasitaikę, kai žmonės paskambina apšaukia, o pasirodo, kad prekę pirko ne pas mus :)
2021-08-11 13:58:26 IP 2ivslr89
2021-07-06 07:42:10 IP 66et2k2o
paskaičiau komentarus ir įsitikinau, kad čia vos ne a*******i.kaip gali brangint prekę ir tai ne vienam žmogui.kas čia per bajeriai.ir aplomai, kai gauna pinigus visos normalios firmos susisiekia ir pasako, kad prekė vėluos ar jums tinka, o čia bl lauki 5 dienas, tada sako ups vėluosime, nes sandėlyje neturime.pala pala galvoju, nei vienos nei kitos prekės nėr sandėlyje ir nesiteikė pranešt gavę bapkes?nu taip nesiteikė pranešt.tokios firmos turėtų išvis nedirbt, jei nemoka dirbt, o gal moka tik labai gudrūs durnint pirkėjus
Pagal Jūsų el. pašto adresą ar IP net negalėjau rasti užsakymo. Tikrai neturiu ką pridurti, kai nesuprantu apie ką rašote.
Žinau, kad nutinka visokių situacijų ir jas bandome spręsti kartu su klientais. Vis dėl to, kai kurie klientai nenori spręsti problemų, nes jiems būna per daug skaudu ir sunku nusiraminti. Kartais tikrai lengviau yra patiems sugalvoti priežastį kaip kiti turėjo pasielgti ir sakyti, jog pasielgė netinkamai pagal mūsų lūkesčius. Aš ir pats asmeniškai kartais padarau tokių klaidų, todėl pilnai Jus suprantu.
Jei vis gi persigalvosite ir norėsite, kad padėčiau su užsakymu - parašykite užsakymo numerį. Ačiū.
2021-07-03 19:52:48 IP 65hihcm2
2021-06-30 16:50:45 IP 2cfq6i2r
Pirkau 2 stulpus vartams žalios spalvos 80x80. Buvo susukti į plėvelę. Išpakavus, stulpai matosi labai subraižyti, keliose vietose įlenkti, atšoke dažai, dangteliai subraižyti. Toks jausmas, kad jie buvo ištraukti iš pačios apatinės krūvos. Nerekomenduoju.
Būna daug priežasčių kodėl prekės galėjo būti netinkamos kokybės: tiekėjas atsiuntė nekokybiškas, kurjeriai sugadino, sandėlyje stovėdamos prarado prekinę išvaizdą.
Vis dėl to visais atvejais savo iniciatyva ir išlaidomis pakeičiame prekes naujomis. Arba jei klientas nebenori tos prekės, galima grąžinti prekes, o mes grąžinsime sumokėtus pinigus.
Perduosiu klientų aptarnavimo skyriui, kad su Jumis susisiektų.
2021-06-28 00:43:30 IP 28mbvbnu
2021-05-27 06:46:44 IP 5f4sooto
Kai už prekes jau apmokėta, tai kainos kėlimas 30 proc. ir prašymas primokėti yra keistokas ir apie įmonę daug pasako. Pirmą kartą teko susidurti, kad kaina padidėja po prekės nupirkimo.
Internetinėse parduotuvėse tokia praktika gyvuoja nuo 2008 metų. Pateikus užsakymą ir apmokėjus pinigus, dar nereiškia pirkimo momento. Taip, aprašyta pirkimo - pardavimo taisyklėse, todėl bet kuri šalis turi teisę atsisakyti pirkimo.
Aš negalėjau surasti Jūsų užsakymo, todėl nežinau kokia konkreti situacija buvo Jūsų vietoje. Ar galėtumėte pateikti užsakymo numerį? Tuomet galėčiau patikslinti detaliau.
2021-05-26 22:59:26 IP 2e7r432d
Laba diena, tikrai suprantu kaip nusivylėte. Man labai gaila, kad šioje vietoje mes negalėjome Jums padėti.
Žaliavų kainos brangsta, tiekėjai siunčia naujus kainininkus kas mėnesį (o kiti ir kas kelias savaites). Nei vienas neatsiuntė, kad prekių kainos būtų sumažėjusios. Fiksuotas prekių kainas turime tik tai produkcijai kuri yra mūsų sandėlyje, tačiau viskas ką parsivežame išparduodame per 1-2 mėn.
Mes neturime tokių sandėlių, kad galėtume parsivežti visą spektrą, ar užsipirkti prekių metams į priekį, todėl vis susiduriame su tomis pačiomis problemomis, kad užsakant naują produkciją - prekės pabrangusios. Pagal prognozes yra spėjama, kad rugsėjo mėnesį rinka turėtų stabilizuotis, tačiau garantuoti nieko negalime.
Jei įdomu kas dedasi su prekių kainomis paskaitykite šios dienos strapsnį Lrytas: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2021/05/26/news/ragina-ruostis-kainu-suoliui-brangs-kone-visos-prekes-galime-susidurti-ir-su-ju-trukumu-19437131/
2021-05-26 12:10:06 IP 66et2k2o
Gavau sulužusią prekę vaikui. Nors ir nebuvo baisiai brangi, bet tai mano pinigai, kodėl turiu mokėti už brokuotą prekę. Ji buvo dūžtama ir supakuota paprasčiausiai į maišelį, ne į dėžutę. Gal dėl to transportuojant sulūžo. Savo kaltės nematė.. veiksmų nesiėmė.. daugiau nieko nepirksime iš čia.
Jūs pirkote kinetinį smėlį: https://www.b-a.eu/p815183/kinetinis-smelis-1-kg-smelio-dezeje---8-formeliu-l20081
Prekės buvo užsakytos 2020-02-20 ir išsiųstos 2020-02-22 dieną tiesiai iš tiekėjo sandėlio. Pristatymas nurodytas į Pašto skyrių.
Vasario 25 dieną kreipėtės el. paštu dėl sulūžusios prekės. Mūsų darbuotoja prašė patikslinti, ar atsiimdama siuntą nurodėte, kad prekė buvo pažeista.
Jūs atsakėte, kad pakuotė nebuvo pažeista, kad siuntą atnešė paštininkė.
Mūsų darbuotoja atsakė jog dabar nieko įrodyti negalėsime, nes prekė išvažiavo nepažeista, o už sugadintą siuntą atsako vežėjai. Kadangi Jūs atsiimant pretenzijų nepateikėte bus sunku kažką įrodyti. Bandysime pateikti pretenziją, kai gausime atsakymą informuosime, bet tai gali užtrukti.
Praėjus trims mėnesiams (Gegužės mėnesį) parašėte komentarą apie mūsų įmonę.
TIkrai suprantu Jūsų apmaudą, kad žaislas buvo suskilęs ir Jūsų pirmoji reakcija buvo kaltinti mus. Mes taip pat esame kalti, kad negalime užtikrinti pilnos siuntos kontrolės.
Vežėjai galėjo neteisingai transportuoti siuntą (jie net neturėjo teisės Jums pristatyti siuntos į namus, kai siunta buvo pristatoma į pašto skyrių).
Tiekėjai galėjo neteisingai supakuoti siuntą (tai buvo Jūsų argumentas kodėl prekė sulūžusi).
Jūs galėjote patikrinti prekę atsiėmimo metu (tačiau paštas pristatydamas siuntas į namus neduoda įvertinti siuntinio, o šiuo atveju ir neturėjo Jums jų pristatyti).
Mes galėjome prisiimti prekę todėl, kad nesuvaldėme prekės pristatymo grandinės ir kažkurioje vietoje ji buvo sugadinta.
Galų gale, tikrai gaila, kad prekė Jus pasiekė nekokybiška. Neturėjome kaip įrodyti transporto vežėjams, ir tiekėjui kodėl jie turėtų atlyginti nuostolius, bei patys neprisiimėme nuostuolų sau ir Jūsų likote su įskilusia kinetinio smėlio dėžute.
2021-05-26 11:45:22 IP 66et2k2o
Daugiau niekada iš čia nepirksiu. Tą pačią prekę (pačiūžos su riedučiais 2 in1) galėjau pirkti ir kitur, tačiau pasirinkau čia, nes prekės pristatymo laikas buvo nurodytas trumpiausias - savaitė ar pan. Prieš tai dar pasiskambinau vadybininkei ir buvau patikinta, kad būtent tas pačiūžas (nes užsakinėjau 2 poras) tikrai gausiu anksčiau. Norėjosi pačiuožinėti, kol yra ledo.Specialiai padariau 2 atskirus užsakymus, 2 kartus mokėdama už siuntimą. Kitos, kurių sakė, kad teks laukti ilgiau - atėjo anksčiau už tas, kurios turėjo ateiti anksčiau. Teko laukti turbūt ilgiau nei mėnesį. Prekė atėjo visai sezono pabaigoje, be to - nekokybiška, be 1 vidinio padelio. Parašiau apie tai, sakė - perduos gamintojams, deja, paskui jokio atsako neteko apie tai išgirsti, nors rašiau ne 1 kartą. Na, pagalvojom, tiek to, padelį galima savo įsidėti. Pačiūžos taip ir liko nepanaudotos. Tada atėjo riedučių sezonas. Riedučių dalis netilpo į tą vietą, kur jie turi įsitvirtinti. Nusprendėm grąžinti nekokybišką prekę. O jau čia su informacija irgi buvo reikalų - itin prasta komunikacija ir nuolatinis laukimas atsakymo, paaiškinimo, ką daryti, kada bus grąžinti pinigai ir pan. Visų viražų nedetalizuosiu. Bent pinigus atgavau. Į vartotojų teises nesikreipiau tik dėl to, kad nebuvo itin daug laiko per darbus tuo užsiimti, bet jau visai mažai trūko. Gerinkite savo klientų aptarnavimą, nes tikrai apgailėtinas, klientas prarastas.
Jūs labai vaizdžiai papasakojote, ir prekė akivaizdžiai buvo nekokybiška. Situacija tokia, kad mūsų tiekėjas nėra tiesioginis šios prekės importuotojas todėl komunikacija labai sudėtinga, bet visiems galų gale supratus esamą padėtį buvo priimtas sprendimas grąžinti pinigus.
Iš kiekvieno tokio atvejo stengiuosi pasimokyti ir išsiaiškinti kaip kitą kartą būtų galima padaryti geriau. Stengsimės standartizuoti bendravimą su klientu kiekvienam darbuotojui, kad nebepasitaikytų tokių komunikavimo vėlavimų tarp mūsų ir kliento. Taip pat bandysime atsirinkti ir bendradarbiauti tik su tiekėjais, kurie yra tiesioginiai prekių importuotojai arba gamintojai.
Net jei nusprendėte daugiau pas mus nebepirkti, ačiū, kad pirkote pas mus.
p.s. jei nuoširdžiai ir sąžiningai, Jums būtų buvę naudinga kreiptis į Valstybinę Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą (VVTAT). Sprendimas būtų buvęs toks pat, ir pinigai grąžinti, tačiau VVTAT nustato konkretų terminą per kurį privaloma pateikti atsakymą, todėl komunikacija vyksta greičiau (visi yra priversti šį klausimą spręsti greičiau) ir sprendimas priimamas greičiau.
Nors mums kaip įmonei tai sudaro papildomų kaštų rengiant oficialius atsakymus VVTAT, tačiau mums, kaip ir VVTAT - klientas yra svarbiausias. VVTAT tik gina klientų interesus, todėl mes nesame prieš juos. Jei esame neteisūs, sutinkame ir grąžiname sumokėtus pinigus.
2021-05-26 10:42:39 IP 66et2k2o
Užsakymą pateikėme, apmokėjome. Po kurio laiko, gavome laišką, kad prekė pabrango ir reikia primokėti priemoką. Jos dydis 30 proc. pabrangimas nuo sumokėtos sumos. Su tokia situacija niekuomet neteko susidurti. Apgaudinėja pirkėjus. Nepatikima įmonė. Nerekomenduojame.
Žaliavų kainos brangsta, tiekėjai siunčia naujus kainininkus kas mėnesį (o kiti ir kas kelias savaites). Nei vienas neatsiuntė, kad prekių kainos būtų sumažėjusios. Fiksuotas prekių kainas turime tik tai produkcijai kuri yra mūsų sandėlyje, tačiau viskas ką parsivežame išparduodame per 1-2 mėn.
Mes neturime tokių sandėlių, kad galėtume parsivežti visą spektrą, ar užsipirkti prekių metams į priekį, todėl vis susiduriame su tomis pačiomis problemomis, kad užsakant naują produkciją - prekės pabrangusios. Pagal prognozes yra spėjama, kad rugsėjo mėnesį rinka turėtų stabilizuotis, tačiau garantuoti nieko negalime.
Jei įdomu kas dedasi su prekių kainomis paskaitykite šios dienos strapsnį Lrytas: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2021/05/26/news/ragina-ruostis-kainu-suoliui-brangs-kone-visos-prekes-galime-susidurti-ir-su-ju-trukumu-19437131/
2021-05-25 14:49:41 IP 2i23vavp
2021-05-20 11:06:09 IP 66et2k2o
Gavau sulužusią prekę vaikui. Nors ir nebuvo baisiai brangi, bet tai mano pinigai, kodėl turiu mokėti už brokuotą prekę. Ji buvo dūžtama ir supakuota paprasčiausiai į maišelį, ne į dėžutę. Gal dėl to transportuojant sulūžo. Savo kaltės nematė.. veiksmų nesiėmė.. daugiau nieko nepirksime iš čia.
2021-05-13 12:43:59 IP 28mc12js
2021-05-12 11:17:33 IP 4ljifju
2021-04-28 12:48:47 IP 2e7r3r7j
2021-03-31 18:27:13 IP 66et2k2o
Ką jus čia pudrinate žmonėms kokie gamintojai nespeja! Preke pirkau, kuri pas jus buvo sandėlyje ir parašyta aiskiai buvo, pristatymas iki 2 savaičių! Gal jus nesuprantate jeigu žmogus užsisako kėdes tai gal jų jam ir reikia tokiu terminu kaip nurodyta pas jus svetainėje!
Kai prekę vežame iš tiekėjo, tai užtrunka nuo 1 iki 2 savaičių (kai tiekėjas jau turi prekes pagamintas) arba nuo 4 iki 12 savaičių kai tiekėjas prekių dar neturi. Prekių tiekimas iš tiekėjų skiriasi pagal pagaminimo laiką.
Aš suprantu, kad Jūs pykstate, kad negavote savo prekių laiku. Norėtume Jums padėti, tačiau kaip minėjau, prekės yra užsakomos ir šių modelių savo sandėlyje neturėjome. Tiekėjas buvo nurodęs, kad turi, todėl pristatymo terminas turėjo būti 1-2 savaitės. Pasirodo tiekėjas vėluoja - mes su Jumis kartu laukiame prekių.
Galbūt Jums atrodo, kad mes pasinaudojome Jumis norėdami apgauti, ir galbūt net nenorite girdėti jokio kito atsakymo, tačiau būtent šiai dienai turime 66 vėluojančius užsakymus. Per daugiau nei 10 metų prekyba baldais nėra taip buvę. Galime tik atsiprašinėti ir grąžinti pinigus. Tiekėjai daro tą patį.
Vis dėl to grąžinus pinigus problema neišnyksta. Turime daug sugaišto laiko. Sugadintą mūsų reputaciją. Nusivylusius klientus. O pirkėjas prekės vis tiek neturi. Todėl, jei nebenorėjote laukti pas mus, nuoširdžiai linkiu surasti prekę įsigyti kažkur kitur.
2021-03-31 18:04:19 IP 28ma0g3o
Sveiki, Gintare, labai gaila, kad nusprendėte nebelaukti savo užsakymo.
Antro karantino laikotarpiu vis daugiau susiduriame su gamyklų vėlavimais, dėl nenumatyto gamybos žaliavų trūkūmo. Baldų tiekėjas Halmar anksčiau niekada nevėlavo ir visas prekes patiekdavo per 1-2 savaites, tačiau dabar susiduria su sunkumais ir tos pačios Jūsų išsirinktos prekės tiekimas šiuo metu yra nukeltas į Birželio mėnesį.
Turite gerą ir pakankamai populiarų skonį, nes tokias pat kėdes užsisakė ir kiti asmenys. Iki Jūsų užsakymo buvo susidariusi eilė, ir po Jūsų užsakymo taip pat yra eilė. Jūsų užsakymas tiesiog buvo eilės viduryje. Kadangi prekių atsisakėte, o jos užsakomos pagal klientų poreikį tuomet sekančiam eilėje reikės laukti trumpiau.
Turbūt turėjote svarbių priežasčių kodėl Jums reikėjo kėdžių būtent iki šios dienos, todėl atsiprašome ir grąžinome Jūsų sumokėtus pinigus. Vis dėl to tikiuosi, kad rasite kur įsigyti norimas kėdes ir nereikės iš naujo stoti į eilės galą, nes Halmar tiekėjas šiuo metu, šių prekių nebeturi.
Galbūt tik smagus sutapimas, bet kaskart kai už lango naktį šviečia pilnatis - visi jaučiamės kiek įsitempę ir turime daug daugiau darbo bendraudami su klientais. Atleiskite, kad šį kartą mūsų kolektyvas negalėjo Jums padėti :)
2021-03-31 18:01:18 IP 66et2k2o
Sveiki,
Labai viskas blogai! Laukėme kėdžių dvi savaites pagal jų terminą ir paskutine diena pati paskambinu, sako mes neturime jūsų kėdžių! Baisu ir niekam nepatariu pirkti iš čia!!!!
Antro karantino laikotarpiu vis daugiau susiduriame su gamyklų vėlavimais, dėl nenumatyto gamybos žaliavų trūkūmo. Baldų tiekėjas Halmar anksčiau niekada nevėlavo ir visas prekes patiekdavo per 1-2 savaites, tačiau dabar susiduria su sunkumais ir tos pačios Jūsų išsirinktos prekės tiekimas šiuo metu yra nukeltas į Birželio mėnesį.
Turite gerą ir pakankamai populiarų skonį, nes tokias pat kėdes užsisakė ir kiti asmenys. Iki Jūsų užsakymo buvo susidariusi eilė, ir po Jūsų užsakymo taip pat yra eilė. Jūsų užsakymas tiesiog buvo eilės viduryje. Kadangi prekių atsisakėte, o jos užsakomos pagal klientų poreikį tuomet sekančiam eilėje reikės laukti trumpiau.
Turbūt turėjote svarbių priežasčių kodėl Jums reikėjo kėdžių būtent iki šios dienos, todėl atsiprašome ir grąžinome Jūsų sumokėtus pinigus. Vis dėl to tikiuosi, kad rasite kur įsigyti norimas kėdes ir nereikės iš naujo stoti į eilės galą, nes Halmar tiekėjas šiuo metu, šių prekių nebeturi.
Galbūt tik smagus sutapimas, bet kaskart kai už lango naktį šviečia pilnatis - visi jaučiamės kiek įsitempę ir turime daug daugiau darbo bendraudami su klientais. Atleiskite, kad šį kartą mūsų kolektyvas negalėjo Jums padėti :)
2021-03-30 16:47:59 IP 28ma0g3o
Labai viskas blogai! Laukėme kėdžių dvi savaites pagal jų terminą ir paskutine diena pati paskambinu, sako mes neturime jūsų kėdžių! Baisu ir niekam nepatariu pirkti iš čia!!!!
2021-02-09 16:11:42 IP 66et2k2o
Laba diena,
norėčiau padėkoti už užsakymo įvykdymą, nors jis nelabai pavyko. Užsisakiau keramines plyteles 2020-12-16. Nesulaukusi užsakymo, paskambinau ir sužinojau, kad užsakymo negali vykdyti, nes neturi mano pasirinktų plytelių. Kadangi užsakymas buvo apmokėtas, man pasiūlė pasirinkti kitas. Viską suderinus, užsakymą atvežė. Kurjeris skubiai iškrovė dėžutes prie laiptinės ir, paklausęs pavardės, nuvažiavo, nespėjau paklaust, ar reikia pasirašyt. Pradėję klijuoti plyteles, pamatėme, kad vienoje dėžutėje nuskilę plytelių kampai. Taigi, visas kv.m plytelių netinkamas klijavimui ir ką dabar daryti?
Būsiu dėkinga už jūsų atsakymą į komentarą
Pagarbiai Zita Budanovienė
Norėdama pakeisti ar grąžinti prekę atsiųskite tikslią informaciją apie sugadintą prekę mums el. paštu [email protected]
Galite parsisiųsti ir užpildyti prekių grąžinimo formą:
https://www.b-a.eu/files/Preki%C5%B3%20gr%C4%85%C5%BEinimo%20forma%20UAB%20%E2%80%9EKomeksimas%E2%80%9C.doc
Arba tiesiog laiške nurodykite atitinkamą informaciją, bei prikabinkite sugadintų prekių nuotraukas. Pateikite informaciją ar visos buvo sugadintos, ar norėtumėte pakeisti, ar atgauti sumokėtus pinius.
Gavę Jūsų nuotraukas bei grąžinimo formą kreipsimės į tiekėją, bei kurjerį, kad pirmiausia išsiaiškintume kaip tai nutiko. Suradę kaltininką galėsime patenkinti Jūsų prašymą.
Jūsų kontaktinius duomenis perdaviau su šiuo užsakymu dirbusiai vadybininkei ir su Jumis bus susisiekta telefonu.
2021-02-09 15:42:26 IP 28met0qv
norėčiau padėkoti už užsakymo įvykdymą, nors jis nelabai pavyko. Užsisakiau keramines plyteles 2020-12-16. Nesulaukusi užsakymo, paskambinau ir sužinojau, kad užsakymo negali vykdyti, nes neturi mano pasirinktų plytelių. Kadangi užsakymas buvo apmokėtas, man pasiūlė pasirinkti kitas. Viską suderinus, užsakymą atvežė. Kurjeris skubiai iškrovė dėžutes prie laiptinės ir, paklausęs pavardės, nuvažiavo, nespėjau paklaust, ar reikia pasirašyt. Pradėję klijuoti plyteles, pamatėme, kad vienoje dėžutėje nuskilę plytelių kampai. Taigi, visas kv.m plytelių netinkamas klijavimui ir ką dabar daryti?
Būsiu dėkinga už jūsų atsakymą į komentarą
Pagarbiai Zita Budanovienė
2021-01-09 08:42:42 IP 66et2k2o
Prekės kokybiškos, gavau per 4 d. d. Puiku!
Kvepalus iš sandėlio išsiuntėme tą pačią darbo dieną (pirmadienį), o pristatymas į Vilniaus Omniva paštomatą užtruko 4 darbo dienas. Šiuo karantino laikotarpiu dėl kurjerių užimtumo siuntos pristatomos lėčiau. Dėkojame už Jūsų supratingumą.
2021-01-08 20:29:01 IP 5f4somvs
2020-12-30 10:05:35 IP 66et2k2o
Nusivyliau tiek įmone, tiek preke. Prekę siuntė mėnesį laiko, maža to, ją gavau brokuota. Pateikiu foto.
Susisiekėme su Jumis el. paštu. Tikimės galėsime išspręsti šį klausimą kartu.
2020-12-30 08:23:14 IP 66et2k2o
Kažkoks košmaras, o ne kompanija. Norite problemų ar laiku negauti savo prekių, jūs pataikete pagal adresą. Susugundžiau šiek tiek pigesnėmis kainomis ir gavau sugadintas tris dienas nedarbo ir nervų kamuolį. Klientais nesirūpina, nebendrauja.... Savo problemas dangsto kitų sąskaita.
NEREKOMENDUOJU !!!!!!!!!!! Yra tikrai daug patikimesnis įmonių su tomis pačiomis prekėmis!
Kiek žinau Jūs to užsakymo vis dėl to atsisakėte. Nežinau kaip sugadinote tris darbo dienas, tačiau šis Gruodžio mėnuo buvo sunkus visiems. Antrą kartą uždarius fizines paduotuves visi kreipiasi į internetines parduouves, o mes negalėjome numatyti klientų srautų ir tam pasiruošti iš anksto.
Nesiteisinu, tikrai atsiranda klaidų, tačiau visada ieškome sprendimų, kad jos nepasikartotų.
2020-12-19 16:49:48 IP 2ju3l6pc
Kažkoks košmaras, o ne kompanija. Norite problemų ar laiku negauti savo prekių, jūs pataikete pagal adresą. Susugundžiau šiek tiek pigesnėmis kainomis ir gavau sugadintas tris dienas nedarbo ir nervų kamuolį. Klientais nesirūpina, nebendrauja.... Savo problemas dangsto kitų sąskaita.
NEREKOMENDUOJU !!!!!!!!!!! Yra tikrai daug patikimesnis įmonių su tomis pačiomis prekėmis!