VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Komeksimas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Komeksimas

Atsiliepimai apie Komeksimas, UAB

b-a.eu

Pirk pigiau ir patogiau
Melga
Parašyk savo nuomonę apie Komeksimas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-10-07 16:13:13 IP 2cfq6i2r
Atsakyti
Ernestas 2020-10-07 15:45:01
Jei atidžiau paskaitytumėt komentarą, tai ten parašyta, jog buvo kreiptasi ir ne karta, bet jokio sprendimo nebuvo priimta, o užsakymas buvo darytas kito pašto adresu iš b-a.eu
O po tiek laiko parašiau, nes eilini kartą pažiūrėjus į ta plokšte pamaniau kad klientai turėtų žinoti ko galima iš jūsų tikėtis.
Sėkmės.
Sveiki, tikrai dar kartą atidžiai perskaičiau abu komentarus, tačiau niekur neradau nei nurodyto užsakymo numerio, kliento duomenų, užsakymo datos, kokia tai buvo konkreti prekė, ar bet kokios kitos informacijos kaip būtų galima atsekti kas buvo ir kaip buvo, todėl vis vien negaliu sužinoti kas nutiko ir kuom galėčiau padėti.

Jūs teisus, tikėtis galima visko. Mes esame pardavėjas, todėl visą atsakomybę nešame už savo, tiekėjo, kurjerio, ir net pinigus aptarnaujančių įmonių darbą, nors ir ne visada galime įtakoti mūsų pasirinktų partnerių darbo kokybės. Siekiame geriausio rezultato klientui, o kad būna labai baisių atvėjų galite paskaityti atsiliepimuose šiame puslapyje.

Galbūt tik gaila, kad atsiliepimus rašo labiausiai nukentėję klientai, o apie visus kitus istorija nutyli. Kiekvieną mėnesį aptarnaujame virš 1500 užsakymų, o atsiliepimus gauname iš 1-2 blogiausių per visą mėnesį. Gaunasi iškreiptas vaizdas, tačiau tikimės, kad žmonės bus supratingi ir įvertins, jog įmonė parduodanti prekių už 1.000.000-2.000.000 eur per metus turi daugiau nei 10-20 užsakymų.

Visi klientai turi teisę palikti atsiliepimą apie mus bet kur viešoje erdvėje, tačiau reali situacija yra tokia, kad kai žmogus yra nepatenkintas, jis jaučia daug stipresnes emocijas nei būtų laimingas, todėl imasi veiksmų savo nepasitenkinimą išreikšti. Manau suprasite ką norėjau papasakoti. Parašiau Jums laišką asmeniškai, siūlyčiau mūsų susirašinėjimą perkelti į privačią erdvę.
Atsakyti
UAB Komeksimas | Darvydas 2020-10-07 14:45:27
Laba diena, kokioje internetinėje parduotuvėje pirkote, nes pagal Jūsų IP adresą ir el. pašto adresą mūsų parduotuvėje užsakymų atlikta nebuvo.

Net jei pirkote ne pas mus, suprantu Jūsų nepasitenkinimą. Kurjerių tarnybos yra suinteresuotos kuo greičiau pristatyti krovinius, todėl jie priimamdami darbuotojus dirbti prekių pristatymo kurjeriu neatsižvelgia į darbuotojo kvalifikaciją bendrauti su klientais. Patikėkite susiduriame su daug tokių nusiskundimų. Tokiais atvėjais rašome skundus kurjerių tarnybai, tačiau, kad jie būtų ėmėsi kokių nors kardinalių veiksmų bandydami ištaisyti tokias problemas niekada nepastebėjome.

Visą laiką rašiau komentarą ir galvojau "kodėl laukėte du metus savo detalės ir nesikreipėte anksčiau?". Dėl to, kad Jūsų nurodytas terminas atrodo nesuprantamas, bei dėl to, kad Jūsų (ar Jūsų užsakymo) identifikuoti negalėjome, kyla klausimas ar šis komentaras yra pagrįstas?

Nežinau Jūsų gyvenimo įvykių, tačiau tikrai žinau, kad šią savaitę yra pilnatis. Kaip pastebėta, kiekvieną kartą kai mėnulio fazė pereina į pilnatį, visuomet sulaukiame daug daugiau nesusipratimų ir nepaaiškinamų skundų.

Jei Jūsų problema iš tiesų yra rimta ir norėtumėte ją išspręsti. Siūlyčiau susisiekti bendruoju mūsų el. pašto adresu info@b-a.eu (nurodykite savo užsakymą, kas nutiko) ir visuomet stengsimės Jums padėti.

Linkiu geros dienos.
Jei atidžiau paskaitytumėt komentarą, tai ten parašyta, jog buvo kreiptasi ir ne karta, bet jokio sprendimo nebuvo priimta, o užsakymas buvo darytas kito pašto adresu iš b-a.eu
O po tiek laiko parašiau, nes eilini kartą pažiūrėjus į ta plokšte pamaniau kad klientai turėtų žinoti ko galima iš jūsų tikėtis.
Sėkmės.
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-10-07 14:45:27 IP 2cfq6i2r
Atsakyti
Ernestas 2020-10-07 08:54:02
Buvo užsakyta spinta. Pristatymas nemokamas, bet už iškrovima teko sumokėti, nes vairuotojas pravėręs duris paprašė pensininkų žmonių pasiimti krovinį (akivaizdu, kad tai nebe jų jėgoms) ir neiškrovė kol negavo atlygio. Išpakavus prekę buvo pastebėta, kad viena plokštė lūžusi. Buvo susisiekta su pardavėju, iššaiškinta visa situacija ir pažadėta kad bus sprendžiamas klausimas. Finale vairuotojas vietoj atsiprašymo paskambinęs iškoliojo, o naujos plokštės jau 2 metai tyliai ramiai laukiu.
Laba diena, kokioje internetinėje parduotuvėje pirkote, nes pagal Jūsų IP adresą ir el. pašto adresą mūsų parduotuvėje užsakymų atlikta nebuvo.

Net jei pirkote ne pas mus, suprantu Jūsų nepasitenkinimą. Kurjerių tarnybos yra suinteresuotos kuo greičiau pristatyti krovinius, todėl jie priimamdami darbuotojus dirbti prekių pristatymo kurjeriu neatsižvelgia į darbuotojo kvalifikaciją bendrauti su klientais. Patikėkite susiduriame su daug tokių nusiskundimų. Tokiais atvėjais rašome skundus kurjerių tarnybai, tačiau, kad jie būtų ėmėsi kokių nors kardinalių veiksmų bandydami ištaisyti tokias problemas niekada nepastebėjome.

Visą laiką rašiau komentarą ir galvojau "kodėl laukėte du metus savo detalės ir nesikreipėte anksčiau?". Dėl to, kad Jūsų nurodytas terminas atrodo nesuprantamas, bei dėl to, kad Jūsų (ar Jūsų užsakymo) identifikuoti negalėjome, kyla klausimas ar šis komentaras yra pagrįstas?

Nežinau Jūsų gyvenimo įvykių, tačiau tikrai žinau, kad šią savaitę yra pilnatis. Kaip pastebėta, kiekvieną kartą kai mėnulio fazė pereina į pilnatį, visuomet sulaukiame daug daugiau nesusipratimų ir nepaaiškinamų skundų.

Jei Jūsų problema iš tiesų yra rimta ir norėtumėte ją išspręsti. Siūlyčiau susisiekti bendruoju mūsų el. pašto adresu info@b-a.eu (nurodykite savo užsakymą, kas nutiko) ir visuomet stengsimės Jums padėti.

Linkiu geros dienos.
Atsakyti
Buvo užsakyta spinta. Pristatymas nemokamas, bet už iškrovima teko sumokėti, nes vairuotojas pravėręs duris paprašė pensininkų žmonių pasiimti krovinį (akivaizdu, kad tai nebe jų jėgoms) ir neiškrovė kol negavo atlygio. Išpakavus prekę buvo pastebėta, kad viena plokštė lūžusi. Buvo susisiekta su pardavėju, iššaiškinta visa situacija ir pažadėta kad bus sprendžiamas klausimas. Finale vairuotojas vietoj atsiprašymo paskambinęs iškoliojo, o naujos plokštės jau 2 metai tyliai ramiai laukiu.
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-10-07 06:10:22 IP 66et2k2o
Atsakyti
Labas rytas,

Kadangi mokėjimas buvo atliktas su kortele per PayPal sistemą, užsakymo atšaukimo momentu sistema kartu grąžina lėšas pirkėjui į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas, todėl Jūsų užsakymo pinigai buvo grąžinti per tą pačią sistemą kaip ir apmokėjote. Kadangi apmokėjimas buvo atliktas pasirinkus PayPal sistemą, grąžinimą atlikome per PayPal, o pinigai banko sąskaitoje gali pasimatyti vėliau.

Pagal PayPal pinigų grąžinimo politiką, lėšų gavimas į kortelę gali užtrukti iki 30 dienų. Tai yra maksimalus terminas, tačiau kiek yra tekę susidurti įprastai užtrunka 3-5 dienas. Prašome palaukti, pinigų grąžinimas jau atliktas, tačiau mes neturime galimybės paskubinti bankų veiklos.

Daugiau informacijos apie PayPal grąžinimo terminus anglų kalba galima pasiskaityti čia: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/where-is-my-refund-faq1212

El. paštu išsiunčiau Jums grąžinimo dokumentą iš PayPal sistemos. Palaukite ir pinigai atsiras toje pačioje sąskaitoje iš kurios mokėjote.

Suprantu Jūsų abejones, tačiau šiuo atvėju mes neturime galimybės pakeisti PayPal ar bankų pinigų grąžinimo terminų.
Atsakyti
Aš neturiu PayPal sąskaitos, dariau iš šios sistemos savo kortelės. Aš nurodžiau savo banko sąskaitą. Nežinau, kodėl jūs nepervedėte tiesiai į ją. Pinigų dar negavau į savo kortelės sąskaitą
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-10-06 22:06:46 IP 66et2k2o
Atsakyti
Diana 2020-10-06 16:48:38
Pinigų dar negavau. Laukiu
Mokėjimą atlikote per PayPal sistemą, todėl pinigus turėtumėte tikrinti PayPal sistemoje arba savo kreditinėje kortelėje (priklausomai kokį nustatymą esate pasirinkusi PayPal sistemoje).

Dabar patikriniau PayPal sistemoje. Jūsų pinigai (333, 13€) buvo grąžinti 2020 Spalio 5 dieną 10 val 33 min 41 sec.

Dėl Jūsų privačių interesų ir asmens duomenų apsaugos neketinu viešai skelbti PayPal apmokėjimo informacijos. Jei neišeis rasti piniginių lėšų savo PayPal sąskaitoje, kreipkitės galėsime atsiųsti PayPal transakcijos atšaukimo dokumentą.

Linkiu sėkmės.
Atsakyti
UAB Komeksimas | Darvydas 2020-10-06 16:21:20
Sveiki, Diana,

Pirmiausia, tai norėčiau patikslinti, kad savaitgalį mūsų darbuotojai nedirba, nesvarbu kiek laiškų išsiųsite, į juos atsakysime pirmadienį. Šiuo atveju Jūsų skundai dėl prekės buvo išsiųsti savaitgalį, o pirmadienį ryte (Spalio 5 dieną) Jums atsisakius spintos, buvo grąžinti pinigai.

Suprantu, kad laukti savo norimos prekės yra sunku, todėl taip pat aišku kodėl nusipirkote spintą kažkur kitur. Mes suprantame, kad pasitaiko įvairiausių situacijų, todėl Jūs turėtumėte elgtis kaip Jums tinka labiausiai.

Pilna Jūsų užsakymo 2007I11363 eiga:
07.28 pateiktas užsakymas Spintai DO5-20
07.29 užsakymas pradėtas vykdyti (nurodytas pristatymo terminas 3-6 savaitės)
09.11 mūsų Vilniaus sandėlyje gautos prekės iš gamintojo
09.16 užsakymas atiduotas kurjeriams
09.17 buvo numatyta pristatymo data, tačiau kurjeriai gabendamį siuntą iki prekių paskirstymo punkto ją pažeidė ir Jūs gavote tik skambutį iš kurjerių, kad prekės pakuotė pažeista. Kurjeriai nurodė, kad prekę grąžins pardavėjui.
09.24 Jūs skambinote mums, nes negavote jokio atsakymo į el. laišką. Nelabai galėjome kuom padėti, nes kurjeriai vis dar nebuvo grąžinę sugadintos prekės.
09.25 iš kurjerių gavome prekę į Vilniaus sandėlį. Prekių atidavimo punkto darbuotoja patikrino kokia prekės dalis pažeista. Prekių vadybininkė gavusi pažeistos prekės nuotraukas nustatė, kad pažeistos viena iš pagrindinių plokščių (tai nėra menkavertis pažeidimas) ir naujas detales užsakė iš gamintojo.
09.29 Jūs skambinote pasiteirauti dėl prekės, tačiau pavaduojanti prekių vadybininkė nieko naujo negalėjo nurodyti. Kurjeriai grąžino pažeistą prekę, užsakėme naujas detales, tačiau jų pristatymas iš gamintojo užtrunka ilgai (apie mėnesį, kartais ilgiau).
10.04 palikote šį komentarą Rekvizitai.lt
10.05 su Jumis buvo susisiekta ir informuota, kad prekė šiuo metu yra mūsų pagrindiniame Šiaulių sandėlyje. Sugadintos detalės yra užsakytos iš gamintojo. Jums nurodžius, kad detalių laukti nesutinkate, nes spintą jau nusipirkote kitur, buvo grąžinti pinigai.

Labai apgaulestaujame, kad apsipirkimas nepateisino lūkesčių. Pasitaiko tokių atvėjų kai susiklosto nepalankios aplinkybės ir mes nieko negalime pakeisti, tačiau prisiimame pilną atsakomybę stengtis išspręsti situaciją kaip tik galėdami geriau kliento naudai.

Gautų prekių iš gamyklos mes neišpakuojame, ir dažniausiai iš paskirstymo taško tiesiogiai keliauja klientams į namus. Pasitaiko tokių atvejų kai prekės būna brokuotos. Kiekvieną kartą sprendžiame problemas kartu su klientu. Visada turime galimybę pakeisti brokuotas detales naujomis, tačiau pagal skirtingus prekių gamintojus, skiriasi prekių tiekimo terminai.

Šiuo atveju prekė buvo sugadinta, o ne brokuota. Kurjeriai ne tik sugadino prekę, jos net nepristatė parodyti Jums, tačiau dar savaitę laiko laikė savo prekių paskirstymo punkte ir negrąžino mums. Tik gavus prekę paaiškėjo, kad tai yra rimtas pažeidimas ir tokios brokuotos prekės Jums pristatyti neketinome. Dėja šios prekės gamintojo brokuotų prekių pakeitimas užtrunka ilgiausiai, todėl pilnai suprantame, kad atsisakėte laukti naujų detalių.

Dėkojame už Jūsų kantrybę, nors ir negalėjome įvykdyti Jūsų užsakymo, tikimės, kad pakeisite nuomonę apie mus ir pabandysite prekes įsigyti dar kartą.

Gražios Jums dienos.
Pinigų dar negavau. Laukiu
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-10-06 16:21:20 IP 66et2k2o
Atsakyti
Diana 2020-10-04 16:59:54
Užsisakiau šioje internetinėje svetainėje komodą ir spintą. Komodą atvežė pavėluotai ir buvo brokuota. O su spinta iš viso kriminalas. Paskambino vežėjas, kad pakuotė pažeista, baldas subraižytas ir kad išsiunčia atgal. Aš tos spintos akyse nemačiau. Paskui 2 savaites b-a.eu pudrino smegenis, kad jiems vežėjas negrąžina prekės, kad subraižyta nugaroje, kad padarys nuolaidą ir sutikau paimti atgal. Bet taip trečia savaitė tyla. Pareikalavau, kad grąžintų pinigus - tyla. Kreipsiuosi į policiją, nes 333e jie jau turi užsiimti. Va taip va, NEPIRKITE b-a.eu!!!
Sveiki, Diana,

Pirmiausia, tai norėčiau patikslinti, kad savaitgalį mūsų darbuotojai nedirba, nesvarbu kiek laiškų išsiųsite, į juos atsakysime pirmadienį. Šiuo atveju Jūsų skundai dėl prekės buvo išsiųsti savaitgalį, o pirmadienį ryte (Spalio 5 dieną) Jums atsisakius spintos, buvo grąžinti pinigai.

Suprantu, kad laukti savo norimos prekės yra sunku, todėl taip pat aišku kodėl nusipirkote spintą kažkur kitur. Mes suprantame, kad pasitaiko įvairiausių situacijų, todėl Jūs turėtumėte elgtis kaip Jums tinka labiausiai.

Pilna Jūsų užsakymo 2007I11363 eiga:
07.28 pateiktas užsakymas Spintai DO5-20
07.29 užsakymas pradėtas vykdyti (nurodytas pristatymo terminas 3-6 savaitės)
09.11 mūsų Vilniaus sandėlyje gautos prekės iš gamintojo
09.16 užsakymas atiduotas kurjeriams
09.17 buvo numatyta pristatymo data, tačiau kurjeriai gabendamį siuntą iki prekių paskirstymo punkto ją pažeidė ir Jūs gavote tik skambutį iš kurjerių, kad prekės pakuotė pažeista. Kurjeriai nurodė, kad prekę grąžins pardavėjui.
09.24 Jūs skambinote mums, nes negavote jokio atsakymo į el. laišką. Nelabai galėjome kuom padėti, nes kurjeriai vis dar nebuvo grąžinę sugadintos prekės.
09.25 iš kurjerių gavome prekę į Vilniaus sandėlį. Prekių atidavimo punkto darbuotoja patikrino kokia prekės dalis pažeista. Prekių vadybininkė gavusi pažeistos prekės nuotraukas nustatė, kad pažeistos viena iš pagrindinių plokščių (tai nėra menkavertis pažeidimas) ir naujas detales užsakė iš gamintojo.
09.29 Jūs skambinote pasiteirauti dėl prekės, tačiau pavaduojanti prekių vadybininkė nieko naujo negalėjo nurodyti. Kurjeriai grąžino pažeistą prekę, užsakėme naujas detales, tačiau jų pristatymas iš gamintojo užtrunka ilgai (apie mėnesį, kartais ilgiau).
10.04 palikote šį komentarą Rekvizitai.lt
10.05 su Jumis buvo susisiekta ir informuota, kad prekė šiuo metu yra mūsų pagrindiniame Šiaulių sandėlyje. Sugadintos detalės yra užsakytos iš gamintojo. Jums nurodžius, kad detalių laukti nesutinkate, nes spintą jau nusipirkote kitur, buvo grąžinti pinigai.

Labai apgaulestaujame, kad apsipirkimas nepateisino lūkesčių. Pasitaiko tokių atvėjų kai susiklosto nepalankios aplinkybės ir mes nieko negalime pakeisti, tačiau prisiimame pilną atsakomybę stengtis išspręsti situaciją kaip tik galėdami geriau kliento naudai.

Gautų prekių iš gamyklos mes neišpakuojame, ir dažniausiai iš paskirstymo taško tiesiogiai keliauja klientams į namus. Pasitaiko tokių atvejų kai prekės būna brokuotos. Kiekvieną kartą sprendžiame problemas kartu su klientu. Visada turime galimybę pakeisti brokuotas detales naujomis, tačiau pagal skirtingus prekių gamintojus, skiriasi prekių tiekimo terminai.

Šiuo atveju prekė buvo sugadinta, o ne brokuota. Kurjeriai ne tik sugadino prekę, jos net nepristatė parodyti Jums, tačiau dar savaitę laiko laikė savo prekių paskirstymo punkte ir negrąžino mums. Tik gavus prekę paaiškėjo, kad tai yra rimtas pažeidimas ir tokios brokuotos prekės Jums pristatyti neketinome. Dėja šios prekės gamintojo brokuotų prekių pakeitimas užtrunka ilgiausiai, todėl pilnai suprantame, kad atsisakėte laukti naujų detalių.

Dėkojame už Jūsų kantrybę, nors ir negalėjome įvykdyti Jūsų užsakymo, tikimės, kad pakeisite nuomonę apie mus ir pabandysite prekes įsigyti dar kartą.

Gražios Jums dienos.
Atsakyti
Užsisakiau šioje internetinėje svetainėje komodą ir spintą. Komodą atvežė pavėluotai ir buvo brokuota. O su spinta iš viso kriminalas. Paskambino vežėjas, kad pakuotė pažeista, baldas subraižytas ir kad išsiunčia atgal. Aš tos spintos akyse nemačiau. Paskui 2 savaites b-a.eu pudrino smegenis, kad jiems vežėjas negrąžina prekės, kad subraižyta nugaroje, kad padarys nuolaidą ir sutikau paimti atgal. Bet taip trečia savaitė tyla. Pareikalavau, kad grąžintų pinigus - tyla. Kreipsiuosi į policiją, nes 333e jie jau turi užsiimti. Va taip va, NEPIRKITE b-a.eu!!!
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-09-29 23:57:18 IP 66et2k2o
Atsakyti
Donatas 2020-09-28 11:41:57
Pirmas ir paskutinis kartas, kada pirkau prekę šitoj... net nepavadinčiau „šaraškinų kontoroj“, bet kažkokiam jovalyne. Išsirinkau staliuką, pastebėjau, kad svetainė akmens amžiaus laikų. Leidžia pasirinkti spalvą, o kaina automatiškai nepasikeičia (pagal aprašymą priklausomai nuo spalvos, kaina didėja), tad užsakymą nusprendžiau pateikti elektroniniu paštu. Gavus atsakymą buvo gėda skaityti, kaip mano laišką viena vadybininkė „permetinėjo“ kitai, kol galiausiai parašė, kad užsakymą atlikti per svetainę. Užsakiau prekę svetainėje, už spalvą kainos nepriskaičiavo ir per elektroninę bankininkystę nuskaičiavo pinigus. Gavau iš karto 6 laiškus (užsakymas gautas, apmokėjimas pasirinktas, mokėjimas atliktas, apmokėjimas įvykdytas, užsakymas pakoreguotas, užsakymas vykdomas), net amo netekau. Kam bombarduoti klientą su tiek laiškų, jei nė viename laiške nenurodyta, į kokią sąskaitą pervesti tuos papildomus 3, 5 eur ir kokia mokėjimo paskirtis, tad laukiau beveik 6 savaites. Trūkus kantrybei parašiau. Perskambino ir pakeltu tonu neprisistačiusi vadybininkė užbliovė: -Tai kąąąąą? nematėt, kad prekės aprašyme parašyta už spalvą reikia primokėėėėėti? Prekė išsiųsta ir paliekam jums tuos 3, 5 eur ir „numetė ragelį“.
Mielos vadybininkės, ne pakeltu tonu turit reikšti nepasitenkinimą, o visų pirma atsiprašyti, kad tingėjote priimti užsakymą el. paštu, kad nesugebate nustatyti svetainėje kainos kitimą priklausomai nuo spalvos, nesugebėjo nuskaityti visos sumos iš karto per el. bankininkystę, prisiųstą pašto dėžutę nereikalingų laiškų, ir neatsiųstą teisingą galutinę sąskaitą faktūrą (sąsk. faktūros laukiu iki šiol, užsakymas 2008I12163).
O gal dar prekės aprašyme ar el. sutartyje prirašyta kokių papildomų mokesčių, kurių nemačiau ir po dviejų metų apsireikšite, kad nesumokėjau? Jei nemokate dirbti, tai gal geriau nedirbkite... nuo to tik pasaulis bus laimingesnis 
Laba diena, labai gaila, kad nepasitenkinimus sprendžiate aiškintis viešai, tačiau tai yra Jūsų pasirinkimas. Dėkoju už sugaištą laiką rašyti tokį ilgą atsiliepimą, akivaizdu, kad stengėtės nepraleisti nei vienos detalės. Jūsų pastabos padės mums atsižvelgti į savo klaidas ir tobulėti ateityje.

Kalbant apie Jūsų komentare nurodytą užsakymą 2008I12163 (atmetus visas emocijas) matosi tokia veiksmų seka:

1. Nesėkmingas bandymas užsakyti prekę el. paštu.
Dėl neaiškių priežasčių užsakymas nebuvo priimtas el. paštu, nors kartais užsakymus priimame ir telefonu. Pasitaiko atvėjų kai klientai atlieka užsakymus el. paštu arba telefonu tik tam, kad juos po to pamirštų, todėl gindamas vadybinininkę turėčiau pasakyti, kad kilus įtarimui jog tai gali būti "nerimtas" pirkėjas darbuotojai turi teisę nurodyti pirkėjui atlikti užsakymą per internetinę parduotuvę.

2. Užpildytas užsakymas internetinetinėje parduotuvėje ir apmokėta pirminė prekės suma be priemokos (39.49€)
Taip, Jūs teisus, sveteinėje nėra prekių kainos keičiančios funkcijos pagal pasirinkimą, tai yra mūsų pasenusios technologinės galimybės. Turime savo pliusus ir minusus.

3. Užsakymas pradėtas vykdyti nelaukiant priemokos (pristatymo terminas nurodytas 21-39 darbo dienos).
Tame pačiame laiške (paskutiniame iš siųstų 6 laiškų) "Užsakymas vykdomas" buvo nurodyta reikalinga priemoka 3.45€ bei pristatymo terminas 21-39 darbo dienos. Akivaizdu, kad informaciją gavote, dėl to labai džiaugiamės, gaila, kad likusi pasirodė perteklinė. Kalbant apie "priemoką ir nenurodytą būdą kaip apmokėti" yra tikrai gera pastaba ateičiai.

4. Kaip Jūs minėjote praėjus beveik 6 savaitėm (tikriausiai 26-28 darbo dienoms) parašėte mums.
Neturėjau galimybės pamatyti Jūsų laiško, ar išgirsti vadybininkės skambučio, todėl sunku spręsti ar vadybininkė kompetetingai atliko savo darbą. Vis dėl to, ta pati vadybininkė, nusprendė, kad užsakymui vykdyti Jums primokėti pinigų nebereikės ir paliko pradinę Jūsų apmokėtą sumą, bei užsakymą perdavė transporto skyriui.

5. Rugsėjo 25 dieną užsakymas buvo perduotas kurjeriams, pristatymą turėjote gauti Rugsėjo 28 dieną (t.y. 30 darbo dieną nuo užsakymo pateikimo dienos). Akivaizdu, kad laukėte kol gausite savo siuntinį ir po to kai jį gavote nusprendėte visą situaciją ir savo nuoskaudas išlieti viešai. Vis dėl to paskutinis Jūsų laiškas šiandien (Rugsėjo 29 dieną) yra mandagus, todėl tikrai labai gaila, kad savo pykti norite pasakoti viešai, o daug efektyviau būtų spręsti iškilusias problemų kartu.

Pabaigai, džiaugiuosi, kad palikote atsiliepimą. Jūsų komentarai verčia mus pasitempti ir ateityje nebedaryti tokių pat klaidų. Labai gaila jog nuvylėme Jums nepatikusiu apsipirkimo procesu, nors galų gale gavote prekę už pigesnę kainą per atitinkamą tiekimo terminą. Jei nuspręsite daugiau pas mus nebepirkti, pilnai Jus suprasiu.

Linkiu Jums geros dienos.
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas, kada pirkau prekę šitoj... net nepavadinčiau „šaraškinų kontoroj“, bet kažkokiam jovalyne. Išsirinkau staliuką, pastebėjau, kad svetainė akmens amžiaus laikų. Leidžia pasirinkti spalvą, o kaina automatiškai nepasikeičia (pagal aprašymą priklausomai nuo spalvos, kaina didėja), tad užsakymą nusprendžiau pateikti elektroniniu paštu. Gavus atsakymą buvo gėda skaityti, kaip mano laišką viena vadybininkė „permetinėjo“ kitai, kol galiausiai parašė, kad užsakymą atlikti per svetainę. Užsakiau prekę svetainėje, už spalvą kainos nepriskaičiavo ir per elektroninę bankininkystę nuskaičiavo pinigus. Gavau iš karto 6 laiškus (užsakymas gautas, apmokėjimas pasirinktas, mokėjimas atliktas, apmokėjimas įvykdytas, užsakymas pakoreguotas, užsakymas vykdomas), net amo netekau. Kam bombarduoti klientą su tiek laiškų, jei nė viename laiške nenurodyta, į kokią sąskaitą pervesti tuos papildomus 3, 5 eur ir kokia mokėjimo paskirtis, tad laukiau beveik 6 savaites. Trūkus kantrybei parašiau. Perskambino ir pakeltu tonu neprisistačiusi vadybininkė užbliovė: -Tai kąąąąą? nematėt, kad prekės aprašyme parašyta už spalvą reikia primokėėėėėti? Prekė išsiųsta ir paliekam jums tuos 3, 5 eur ir „numetė ragelį“.
Mielos vadybininkės, ne pakeltu tonu turit reikšti nepasitenkinimą, o visų pirma atsiprašyti, kad tingėjote priimti užsakymą el. paštu, kad nesugebate nustatyti svetainėje kainos kitimą priklausomai nuo spalvos, nesugebėjo nuskaityti visos sumos iš karto per el. bankininkystę, prisiųstą pašto dėžutę nereikalingų laiškų, ir neatsiųstą teisingą galutinę sąskaitą faktūrą (sąsk. faktūros laukiu iki šiol, užsakymas 2008I12163).
O gal dar prekės aprašyme ar el. sutartyje prirašyta kokių papildomų mokesčių, kurių nemačiau ir po dviejų metų apsireikšite, kad nesumokėjau? Jei nemokate dirbti, tai gal geriau nedirbkite... nuo to tik pasaulis bus laimingesnis 
UAB Komeksimas | Darvydas
2020-09-28 09:15:06 IP 2cfq6i2r
Atsakyti
Arūnas 2020-09-25 19:16:58
Uzsakiau žibintus ir trys savaitės nėra
Radote kad šitą savaitę išsiųsim bet vis nėra gėda
Laba diena, patikrinome užsakymus pagal Jūsų komentaro IP adresą, elektroninio pašto adresą ir telefono numerį. Pas mus tokio kliento sistemoje nėra.

Norime padėti išspręsti susidariusią situaciją. Ar galėtumėte nurodyti savo užsakymo duomenis, arba susisiekti su mumis bendruoju kontaktiniu tel. numeriu +370 699 62969 arba el. paštu info@b-a.eu

Jei užsakymą atlikote mūsų internetinėje parduotuvėje b-a.eu stengsimės padėti kuo tik galėsime. Pasitaiko tokių atvėjų kai klientai skundžiasi užsakymą atlikę ne mūsų parduotuvėje. Tuomet mes nelabai kuo galėsime padėti ir turėtumėte kreiptis ten kur užsakėte savo prekes.

Gražios Jums dienos.
Atsakyti
Uzsakiau žibintus ir trys savaitės nėra
Radote kad šitą savaitę išsiųsim bet vis nėra gėda
Atsakyti
Pirkau tester kvepalus. Viskas tvarkoje, Originalus kvepalai.
Truputį tik siuntimas užtruko, bet viskas tvarkoje (buvo informuota, kad užtruks). Rekomenduoju.
Atsakyti
Mantė 2020-06-07 23:28:43
Norėčiau šiaip užsisakyti vieną my little pony rinkinį (pridedu foto), bet paskaičius atsiliepimus nenoriu rizikuoti, išvis klausimas ar dar turi šį rinkinį? Tas rinkinys 2013m. Tai nebent kokios klastotės pardavinėjamos arba labai sugadintos pakuotės
Laba diena, Mantę
Apgailestaujame, kad susidarėte tokią nuomonę, tačiau Jūsų komentarai yra nepagrįsti. Prekę galime patiekti per nurodytą terminą prie prekės. Mūsų parduodamos prekės ir žaislai yra nauji, originaliuose, tvarkingose pakuotėse.
Atsakyti
Norėčiau šiaip užsisakyti vieną my little pony rinkinį (pridedu foto), bet paskaičius atsiliepimus nenoriu rizikuoti, išvis klausimas ar dar turi šį rinkinį? Tas rinkinys 2013m. Tai nebent kokios klastotės pardavinėjamos arba labai sugadintos pakuotės
b-a.eu kolektyvas
2020-05-05 17:40:38 IP 2cfq6i2r
Atsakyti
Ernesta 2020-04-23 15:17:53
Pačios blogiausios rekomendacijos. Jau antra savaitė nesugeba siuntos pristatyti. Ignoruoja laiškus, skambučius. Sumokėti nemaži pinigai, už pristatymą 20e priskaičiavo, o užsakymas velnei žino, kur klaidžioja.
Laba diena, labai gaila, kad nepavyko pristatyti greičiau. Pristatymo suma nebuvo įtraukta į užsakymą ir ji mokama tiesiogiai kurjeriams. Jūsų užsakytos prekės yra stambių gabaritų todėl įprasti kurjeriai tokių siuntų neprisiima. Ačiū už Jūsų supratingumą.
b-a.eu kolektyvas
2020-05-05 17:07:16 IP 2cfq6i2r
Atsakyti
Jekaterina 2020-04-17 14:06:36
Esu ziauriai nepatenkinta firmos pristatymu bei aptarnavimu.
Prekes uzsakiau 3 vnt, gavau 2 vnt. i el pasta niekas nereagavo, teko rasyti 3 kartus.
Prastas aptarnavimas, klientai jiems nesvarbus. daugaiu neuzsakynesiu ir kitiems nepatariu.
Laba diena, mums labai rūpi klientai, tačiau padaugėjus užsakymų karantino metu, bet beveik visiems darbuotojams pradėjus vykdyti darbus iš namų atsirado naujų iššūkių. Problemas išsprendėme ir tikimės, kad daugiau nebepasikartos. Ačiū už supratingumą.
b-a.eu kolektyvas
2020-05-05 17:05:22 IP 2cfq6i2r
Atsakyti
Grazina 2020-04-06 14:55:09
Labai nepatenkinta firmos pristatymu bei aptarnavimu.
Preke turėjo pristaty per 2-4d.d jau trecia savaite laukiu, telefono nekele.
Tokio prasto aptarnavimo dar senokai neturėjau.Gyvenime neužsakysiu ir kitiems nerekomenduoju.
Laba diena, labai atsiprašome už iškilusius nesklandumus. Prasidėjus COVID-19 viruso karantinui 95% mūsų darbuotojų vykdė darbus iš namų, todėl atsirado nenumatytų klaidų. Stengėmės visus užsakymus pristatyti laiku. Jei atsiranda neaiškumų prašome kreiptis el. paštu info@b-a.eu
Atsakyti
Pačios blogiausios rekomendacijos. Jau antra savaitė nesugeba siuntos pristatyti. Ignoruoja laiškus, skambučius. Sumokėti nemaži pinigai, už pristatymą 20e priskaičiavo, o užsakymas velnei žino, kur klaidžioja.
UAB Kubilų pasaulis
2020-04-19 21:53:47 IP 28mbsg4m
Atsakyti
Buvome pastovūs jų klientai, tačiau po paskutinio prekių gavimo likome labai nepatenkinti prekių kokybę bei pardavimų skyriaus vadovės Brigitos Zaicevienės aptarnavimu, kuri nesugeba išspręsti iškilusios problemos bei toliau sėkmingai ignoruoja el.laiškus. Labai gerai pagalvokite prieš pateikdami užsakymą.
Atsakyti
Esu ziauriai nepatenkinta firmos pristatymu bei aptarnavimu.
Prekes uzsakiau 3 vnt, gavau 2 vnt. i el pasta niekas nereagavo, teko rasyti 3 kartus.
Prastas aptarnavimas, klientai jiems nesvarbus. daugaiu neuzsakynesiu ir kitiems nepatariu.
Atsakyti
Labai nepatenkinta firmos pristatymu bei aptarnavimu.
Preke turėjo pristaty per 2-4d.d jau trecia savaite laukiu, telefono nekele.
Tokio prasto aptarnavimo dar senokai neturėjau.Gyvenime neužsakysiu ir kitiems nerekomenduoju.
Atsakyti
Pirkau elektrini iranki, apmokejimas nepatogus, pristatymas parasyta 1-4 d.d. Kurjeris paskambino po 8d. Ir tai negali privezti i vieta reikejo vaziuoti 20km atsiimti preke
Atsakyti
Pirkau kvepalus, gavau klastote, spirito kvapas, atgal nepriima ir nepakeicia, nes jau pradaryti. Sako ziureti bruksnini koda, orginalai. Absurdas. Kvepalu tikrai nepirkit, klastotes.
Atsakyti
Simona 2019-12-10 12:14:15
Ruošiausi pirkti kvėpalus, perskaičiusi atsiliepimus nerizikuosiu gauti klastotės...
Sveiki, p. Simona, bene geriausias ir patikimiausias būdas patikrintu kvepalų originalumų yra jų brūkšninis kodas. Tad, nors šiais laikais kvepalus galima padirbti taip, jog paprasta akimi sunkiai atskirsi, kur originalas, o kur klastotė, šiuolaikinės technologijos vis tik leidžia mums lengvai identifikuoti tikrą produktą. Ant kiekvienų kvepalų pakuotės pastebime individualų brūkšninį kodą. Iš pirmo žvilgsnio tai paprastam vartotojui nieko nesakantys skaičiai, tačiau internete galima rasti specialių programėlių, kuriose įvedus brūkšninį kodą ekrane išvysite svarbią informaciją apie produktą, t.y. kurioje šalyje jis pagamintas. Kvepalų ar kito pirkinio pagaminimo vietą galite patikrinti šiose svetainėse: http://www.labeltest.com/scodes.php http://www.checkfresh.com/. Visą straipsnį galite rasti čia: https://www.facebook.com/notes/b-aeu-pirk-pigiau-ir-patogiau/530943663598778/ Galbūt tai išsklaidys Jūsų abejones dėl mūsų parduodamų kvepalų ir kosmetikos
Atsakyti
Ruošiausi pirkti kvėpalus, perskaičiusi atsiliepimus nerizikuosiu gauti klastotės...
Atsakyti
Arturas 2019-12-04 21:11:39
Pirkau kvepalus sake originalūs, bet pasipute ir paliko oranzines demes.Tikejausi geresnio ju atsakymo kodel nekokybiski kvepalai, bet pasake kad ant drabuziu negalima kvepintis ir neprisieme atsakomybes uz klastote.Kur matyta, kad su originaliais kvepalais negalima kvepintis ant rubu.As su analogais kvepinausi ir puciau ant rubu o cia su originaliais negalima.Tai jums pirkejai spresti ar pirkti kvepalus is sitos vadinamos firmos.
Laba diena, tikrai gaila Jūsų sugadintų drabužių, tačiau tai nieko bendro neturi su kvepalų originalumu.

Kvepalų dėmės ant drabužių atsiranda susikaupus didelei jų koncentracijai vienoje vietoje. Purškiant kvepalus ant drabužių, kvepalai įsigeria į audinį ir jame išlieka iki kol išplaunate. Vadovaujantis bendra logika ryškios spalvos kvepalai labiau linkę tepti drabužius nei skaisčios spalvos. Jei kvepalų purkštukas išskleidžia kvapą kaip debesį tikėtina, kad dėmė nesusidarys kvepalams tolydžiai pasklidus ore, ant audinio, ar odos, nes koncentracija vienoje vietoje daug mažesnė.

Turėtumėte atkreipti dėmesį, kad kvepalų gamintojai nerekomenduoja kvepinti drabužių, nes kvepalai įsigėrę į audinį skleidžia mažiau kvapo nei šiltai garuodami ant kūno odos. Jei vis tiek norite kvepinti drabužius, tai turėtumėte daryti daug atsargiau, pvz.:
1. Nepurkšti kvepalų vienoje vietoje, geriau papurkšti kvepalų debesį ore ir tada į jį įeiti.
2. Patikrinti ar Jūsų turimi kvepalai tepa drabužius. Yra daugybė įvairių rušių, todėl visų audinių ir kvapų išbandyti neišeis, tačiau pabandžius kvepalus papurkšti mažai matomoje vietoje sužinotumėte kaip audinys reaguoja į atitinkamą kvepalų kiekį.
3. Derėtų visai vengti kvepalus purkšti ant baltų drabužių (ypač medvilnės, lino, šilko), nes dėmės ant šviesių drabužių daug geriau matomos.

Jei vis dėl to užpurškėte kvepalus ant drabužių ir liko dėmė, nenusiminkite, jas vis dar galima pabandyti išvalyti.
Angliškai galite perskaityti kaip pašalinti kvepalų dėmes čia: https://www.wikihow.com/Remove-Perfume-Stains-from-Fabric
Lietuviškai yra 15min.lt straipsnis apie kvepalų dėmių valymą: https://www.15min.lt/gyvenimas/naujiena/namai/demiu-valymas-v-lupu-dazu-kvepalu-prakaito-vasko-demes-1034-479603

Tikiuosi pagelbėjau :)
Atsakyti
Pirkau kvepalus sake originalūs, bet pasipute ir paliko oranzines demes.Tikejausi geresnio ju atsakymo kodel nekokybiski kvepalai, bet pasake kad ant drabuziu negalima kvepintis ir neprisieme atsakomybes uz klastote.Kur matyta, kad su originaliais kvepalais negalima kvepintis ant rubu.As su analogais kvepinausi ir puciau ant rubu o cia su originaliais negalima.Tai jums pirkejai spresti ar pirkti kvepalus is sitos vadinamos firmos.
Atsakyti
Aleksandra 2019-11-12 14:19:14
Iš b-a.lt rinkausi statybines medžiagas, gavau daugybę naudingų patarimų. Smagi ir atsakinga įmonė, bendraujantis kolektyvas. Šaunuoliai!
Gerb, Aleksandrą, smagu girdėti, kad galėjome padėti. Lausime Jūsų sugrįžtant.
Atsakyti
Iš b-a.lt rinkausi statybines medžiagas, gavau daugybę naudingų patarimų. Smagi ir atsakinga įmonė, bendraujantis kolektyvas. Šaunuoliai!
Atsakyti
Gintare 2019-09-05 09:29:06
Esu labai patenkinta pirkiniais: puikios, kokybiškos prekės ir greitas, sklandus pristatymas. Ačiū ir sėkmės Jums.
Sveiki, Džiaugiamės, kad Jums patiko. Dėkojame, kad perkate pas mus ir lauksime sugrįžtant. :-)
Atsakyti
Esu labai patenkinta pirkiniais: puikios, kokybiškos prekės ir greitas, sklandus pristatymas. Ačiū ir sėkmės Jums.
Atsakyti
Pirkejas 2019-01-29 10:25:46
El. parduotuve pagal vaizda tai gal 10 metu atgal, pries pirkdamas abejojau ar ji isvis veikia, bet kaip bebutu keista prekes gavau, ir net pristatymas nevelavo.
Gerb. Pirkėjas,
Dėkojame už Jūsų pastabas, stengsimės į jas atsižvelgti
Atsakyti
El. parduotuve pagal vaizda tai gal 10 metu atgal, pries pirkdamas abejojau ar ji isvis veikia, bet kaip bebutu keista prekes gavau, ir net pristatymas nevelavo.
Atsakyti
klientas 2018-12-11 20:40:27
Noriu pasakyti, kad tai mano nuomone viena is prasciausiu internetiniu parduotuviu Lietuvoje poziuriu i klienta, tai visiskai nekompetetinga imone.
Buvau uzsakiusi preke pirmo butinumo, o po ilgo karo ir debatu gavome vos ne po menesio.
Preke gavome brokuota ir vadybos skyrius su kurjeriu tarnyba - pradejo cirko sou!
Vieni su kitais nesusikalbejo, turejau kreiptis i vartotoju teises, nes tu ofisiuke naglumas perzenge ribas, LABAI PRASTAS POZIURIS I KLIENTA. Savo tureta patirtimi nuosirdziai rekomenduoju rinktis kita imone ir nepagaileti keliu euru daugiau, jei bus pas konkurentus. Sutaupysit savo laika ir nervus. Nerekomenduoju.
Gerb. Kliente,
Dėkojame už pastabas ir stengiamės kad panašių situacijų nesikartotų tačiau, kad galėtumėme pasiaiškinti susidariusią situaciją ir ją pakomentuoti, prašome Jūsų el. paštu atsiųsti savo užsakymo numerį arba užsakovo vardą pavardę, kadangi pagal Jūsų komentarą sunku nustatyti koks tai buvo užsakymas, kokios prekės ir t.t.
Atsakyti
Noriu pasakyti, kad tai mano nuomone viena is prasciausiu internetiniu parduotuviu Lietuvoje poziuriu i klienta, tai visiskai nekompetetinga imone.
Buvau uzsakiusi preke pirmo butinumo, o po ilgo karo ir debatu gavome vos ne po menesio.
Preke gavome brokuota ir vadybos skyrius su kurjeriu tarnyba - pradejo cirko sou!
Vieni su kitais nesusikalbejo, turejau kreiptis i vartotoju teises, nes tu ofisiuke naglumas perzenge ribas, LABAI PRASTAS POZIURIS I KLIENTA. Savo tureta patirtimi nuosirdziai rekomenduoju rinktis kita imone ir nepagaileti keliu euru daugiau, jei bus pas konkurentus. Sutaupysit savo laika ir nervus. Nerekomenduoju.
Atsakyti
865677072 2018-12-09 10:40:37
Sveiki, atsiliepimo tikslas, kad žmones prieš pirkdami šitoje įmoneje gerai ivertintu ar verta prasideti su šita neatsakinga įmone.
Dideles problemos su pristatymu nes jie net neturi savo transporto! Jie meluoja ir klientams ir, , pagautiems vežejams”
Praejus savaitej po užsakymo pradejau ieškoti savo prekes paskambinus ketvirtadieni moteris labai maloniai pasake, kad preke bus atvežta penktadieni (sekančia diena) maždaug per pietus! Viskas labai puiku aš pasimu išeigine penktadieni susirandu žmoniu kurie man padirbes savaitgali sudes atvežtas medžiagas ir laukiu prekes. Penktadienis atejo ir praejo. Jokiu žiniu, jokio skambučio. Rezultatas kad aš sumoku pinigus į, , šikna” žmonems už prastovas ir pirmadieni skambinu ieškoti savo prekes. Su manimi antradieni susisiekia iš transportavimo skyriaus moteris atsakinga už pristatyma ir kai aš jei išreiškiu savo nepasitenkinima del praeito savaitgalio ji juokaudama nusijuokia ir sako: as nieko jum nežadejau mes tik vakar gavome užsakyma!!!!! Vadinasi b-a. eu darbuotoja man žadedama preke dar net nebuvo mano užsakymo perdavusi reikiamam skyriui o jau žadejo sekančia diena man pristatyti. Niekada daugiau nepirksiu šitoje imoneje. Labai graudi situacija nes visos ju klaidos ir melavimai pirkejams kainuoja pinigus tik jie to nesupranta, nes jiems nerūpi. Net nekalbesiu apie atvežtas sulankstytas armatūras kurias atveže pakeliui važiaves mikro autobusiukas ar kad prekes aprašymuose nerašomas toks dalykas kad putplastis su špuntu.
Vertinimas -2.
Mielas kliente,
Apgailestaujame, jog visa suteikta informacija pasirodė Jums klaidinanti ir melaginga. Jūsų užsakymas buvo perduotas gamintojui vos tik padarėte apmokėjimą. Polistirolą pristatinėja pats gamintojas ir kai kreipėtės į mus ketvirtadienį, prieš prekių pristatymą, vadybininkė susisiekė su gamintoju, kuris informavo, jog prekės bus pristatytos penktadienį. Nebuvome informuoti, kad prekės vis dar nepristatytos ir negalėjome žinoti, kad užsakymo vis dar negavote. Moteris iš transporto skyriaus, kuri, kaip Jūs teigiate, juokavo yra gamintojo logistikos vadybininkė ir ne ji priima užsakymus. Jūsų pretenzija bus pateikta gamintojui dėl neatsakingo darbo su mūsų klientais.Prekė kurią užsakėte yra su špuntu t.y frezuota, kas ir yra nurodyta pavadinime.Nesmagu dėl susiklosčiusios situacijos, būtinai atsižvelgsime į Jūsų pastabas ir stengsimės dirbti operatyviau ir informatyviau.
Atsakyti
Sveiki, atsiliepimo tikslas, kad žmones prieš pirkdami šitoje įmoneje gerai ivertintu ar verta prasideti su šita neatsakinga įmone.
Dideles problemos su pristatymu nes jie net neturi savo transporto! Jie meluoja ir klientams ir, , pagautiems vežejams”
Praejus savaitej po užsakymo pradejau ieškoti savo prekes paskambinus ketvirtadieni moteris labai maloniai pasake, kad preke bus atvežta penktadieni (sekančia diena) maždaug per pietus! Viskas labai puiku aš pasimu išeigine penktadieni susirandu žmoniu kurie man padirbes savaitgali sudes atvežtas medžiagas ir laukiu prekes. Penktadienis atejo ir praejo. Jokiu žiniu, jokio skambučio. Rezultatas kad aš sumoku pinigus į, , šikna” žmonems už prastovas ir pirmadieni skambinu ieškoti savo prekes. Su manimi antradieni susisiekia iš transportavimo skyriaus moteris atsakinga už pristatyma ir kai aš jei išreiškiu savo nepasitenkinima del praeito savaitgalio ji juokaudama nusijuokia ir sako: as nieko jum nežadejau mes tik vakar gavome užsakyma!!!!! Vadinasi b-a. eu darbuotoja man žadedama preke dar net nebuvo mano užsakymo perdavusi reikiamam skyriui o jau žadejo sekančia diena man pristatyti. Niekada daugiau nepirksiu šitoje imoneje. Labai graudi situacija nes visos ju klaidos ir melavimai pirkejams kainuoja pinigus tik jie to nesupranta, nes jiems nerūpi. Net nekalbesiu apie atvežtas sulankstytas armatūras kurias atveže pakeliui važiaves mikro autobusiukas ar kad prekes aprašymuose nerašomas toks dalykas kad putplastis su špuntu.
Vertinimas -2.
Atsakyti
B-A.EU 2018-10-01 12:59:12
Sveiki, p. V,
Brokuotos prekės visada yra keičiamos naujomis, remontuojamos arba grąžinami apmokėjimai. Dėl vėlavimo, belieka, tik atsiprašyti, nes ne visada viskas priklauso nuo mūsų.
bminusa, nemeluoikit! ka tik pati su jumis kalbejau del broko - jus netaisote. tai jusu zodziai - "mes iusnciam naujas detales klientui ir jis taisosi pats".
nerekomenduoju pirkti sitoj parduotuvej
Atsakyti
V. 2018-10-01 07:56:14
Labai nusivyliau prekių pristatymu. Patyriau daug išlaidų, pati skambinėjausi, ieškojau savo prekių, sulaukiau skirtingų versijų dėl ko vyksta vėlavimas. O galiausiai prekes gavau brokuotas. Nepatariu pirkti šioje parduotuvėje, jei planuojate savo laiką, nes prekių laiku negausite.
Sveiki, p. V,
Brokuotos prekės visada yra keičiamos naujomis, remontuojamos arba grąžinami apmokėjimai. Dėl vėlavimo, belieka, tik atsiprašyti, nes ne visada viskas priklauso nuo mūsų.
Atsakyti
Labai nusivyliau prekių pristatymu. Patyriau daug išlaidų, pati skambinėjausi, ieškojau savo prekių, sulaukiau skirtingų versijų dėl ko vyksta vėlavimas. O galiausiai prekes gavau brokuotas. Nepatariu pirkti šioje parduotuvėje, jei planuojate savo laiką, nes prekių laiku negausite.
Atsakyti
Zita 2018-07-24 17:32:23
Pas mane, ta spintelė tikrai nesusigadino, garantuoju. Nes pinigus mokėjau aš ir nemažus!!! Todėl ji buvo saugoma nešant, o ne daužoma supakuota sekcija metant iš viršaus ant tos spintelės.
Parašysiu atsakymą, skaitytojai, ar praveda pinigus ar ne, ar apkaltina klientus. 2018.07.26 bus atsakyta.
Dar rašė b-a.eu vadybininkė, kad prieš paduodant kurjeriui prekės būna patikrintos, bet maniškė nebuvo net išpakuota iš gamyklinio užklijavimo. O kurjerio autobusiukyje nėra vietos taip spintelę apgadinti. Sandėliavimo sugadinimas.
Pinigus grąžino.
Atsakyti
B-A.EU 2018-07-24 15:39:43
Sveiki, gerb. Zita,
Situacijos sprendimas užsitęsė, kadangi kurjeriai savo atsakymus, dėl pažeistos siuntos, nagrinėja ir pateikia nuo 14 iki 30 dienų laikotarpyje. Mes taip pat nesame užtikrinti kur siunta t.y. spintelė buvo sugadinta (pakraunant, transportuojant ar jau pas klientą). Apmokėjimo grąžinimas bus atliktas 07.25/26 dienomis taip kaip ir yra nurodyta mūsų pirkimo taisyklėse, su kuriomis Jūs sutiko atlikdama užsakymą. Jūsų teiginys, kad mūsų įmonė prekiauja, , sudaužytais‘‘ baldais yra neteisingas, kadangi prekiaujame naujais baldais, kurie yra vežami tiesiai iš gamintojų. Deja pasitaiko, kad vežėjai, šiuo atveju kurjeris, pažeidžia ar kitaip sugadina siuntas už tai labai atsiprašome.
Pas mane, ta spintelė tikrai nesusigadino, garantuoju. Nes pinigus mokėjau aš ir nemažus!!! Todėl ji buvo saugoma nešant, o ne daužoma supakuota sekcija metant iš viršaus ant tos spintelės.
Parašysiu atsakymą, skaitytojai, ar praveda pinigus ar ne, ar apkaltina klientus. 2018.07.26 bus atsakyta.
Dar rašė b-a.eu vadybininkė, kad prieš paduodant kurjeriui prekės būna patikrintos, bet maniškė nebuvo net išpakuota iš gamyklinio užklijavimo. O kurjerio autobusiukyje nėra vietos taip spintelę apgadinti. Sandėliavimo sugadinimas.
Atsakyti
Zita 2018-07-24 07:23:11
Nu o aš užsakiau vonios spintelę RIVA 06.14. Gauta 06.18. Atidariau 06.19 ir ji sudužus buvo. Kreipiausi grąžintis pinigus ar keisti. Sunku ten su b-a.eu su grąžinimas. Laukia iki šiol kurjerių atsakymo, kodėl sudužo. Išorinių pažeidimų dėžės nebuvo matyti. Tai dar sako, kad aš nemačiaub kodėl nežiūrėjau atidžiau. 07.04 pagaliau leido atvežti jiems į sandėlį. 07.05 nuvežiau iš Marijampolės į Vilnių pati. Sako, po 14d.d. grąžins pinigus. 07.26 paskutinė diena. Spintelės pirkimas kone 2mėn.man truks. O TAI FIRMA! Mala kaip reikiant. Ir netikiu, kad grąžins pinigus, reiks kreiptis į vartotojų teises. Vėl atgal parsivežti spintelę, jei kam kitam jau nepardavę. Užlipintas buvo lipdukas, kad ATSARGIAI dūžta, bet atvežė daužytą taip kaip būtų sandėlyje kokią sekcija ant jos stipriu smūgiu griuvus. Pridedu foto. Būkit atsargūs.
Čia yra tas, kad jie daužytais baldais prekiauja, nes daug skundų dėl to. Gauna pigiai juos iš sandėlių ir taip suka pinigus, kitaip ir būti negali. Nes rimtos firmos tuoj pat patys atvaro prekę pasiima užsakę kurjerį, o čia palieka pirkėjui rūpintis gautu daužytu daiktu. Tipo nepatiko, tai atvežk. Dar kitos firmos tuoj pat keičia netikusią prekę, jau kitą dieną, ir po savaitės arba kitą prekę gauni, arba pinigus, o čia mėnesį laiko niekaip niekaip nesusitvarko. Tempia gumą iki paskutinio. Laukia paskutinės dienos. Kaip parašyta "14d.d." tai taip ir laukia tos 14 dienos. Matyt labai laukia teismų jie iš pirkėjų. Bet aš negalvoju jiems palikti tuos 90€
Sveiki, gerb. Zita,
Situacijos sprendimas užsitęsė, kadangi kurjeriai savo atsakymus, dėl pažeistos siuntos, nagrinėja ir pateikia nuo 14 iki 30 dienų laikotarpyje. Mes taip pat nesame užtikrinti kur siunta t.y. spintelė buvo sugadinta (pakraunant, transportuojant ar jau pas klientą). Apmokėjimo grąžinimas bus atliktas 07.25/26 dienomis taip kaip ir yra nurodyta mūsų pirkimo taisyklėse, su kuriomis Jūs sutiko atlikdama užsakymą. Jūsų teiginys, kad mūsų įmonė prekiauja, , sudaužytais‘‘ baldais yra neteisingas, kadangi prekiaujame naujais baldais, kurie yra vežami tiesiai iš gamintojų. Deja pasitaiko, kad vežėjai, šiuo atveju kurjeris, pažeidžia ar kitaip sugadina siuntas už tai labai atsiprašome.
Atsakyti
Nu o aš užsakiau vonios spintelę RIVA 06.14. Gauta 06.18. Atidariau 06.19 ir ji sudužus buvo. Kreipiausi grąžintis pinigus ar keisti. Sunku ten su b-a.eu su grąžinimas. Laukia iki šiol kurjerių atsakymo, kodėl sudužo. Išorinių pažeidimų dėžės nebuvo matyti. Tai dar sako, kad aš nemačiaub kodėl nežiūrėjau atidžiau. 07.04 pagaliau leido atvežti jiems į sandėlį. 07.05 nuvežiau iš Marijampolės į Vilnių pati. Sako, po 14d.d. grąžins pinigus. 07.26 paskutinė diena. Spintelės pirkimas kone 2mėn.man truks. O TAI FIRMA! Mala kaip reikiant. Ir netikiu, kad grąžins pinigus, reiks kreiptis į vartotojų teises. Vėl atgal parsivežti spintelę, jei kam kitam jau nepardavę. Užlipintas buvo lipdukas, kad ATSARGIAI dūžta, bet atvežė daužytą taip kaip būtų sandėlyje kokią sekcija ant jos stipriu smūgiu griuvus. Pridedu foto. Būkit atsargūs.
Čia yra tas, kad jie daužytais baldais prekiauja, nes daug skundų dėl to. Gauna pigiai juos iš sandėlių ir taip suka pinigus, kitaip ir būti negali. Nes rimtos firmos tuoj pat patys atvaro prekę pasiima užsakę kurjerį, o čia palieka pirkėjui rūpintis gautu daužytu daiktu. Tipo nepatiko, tai atvežk. Dar kitos firmos tuoj pat keičia netikusią prekę, jau kitą dieną, ir po savaitės arba kitą prekę gauni, arba pinigus, o čia mėnesį laiko niekaip niekaip nesusitvarko. Tempia gumą iki paskutinio. Laukia paskutinės dienos. Kaip parašyta "14d.d." tai taip ir laukia tos 14 dienos. Matyt labai laukia teismų jie iš pirkėjų. Bet aš negalvoju jiems palikti tuos 90€
Atsakyti
10.07 atlikau apmokejima, paskambinoir pasake kad uzsakymas vykdomas, po savaites paskambynus pradeda aiskinti kad logistikos problemos, liepia tiketis uzsakymo yvykdimo savaites begyje, kas per imone jai Lietuvos teritorijoje uzsakymusvykdo kaip isJAV.laukiu savo uzsakymo, nors ir uzsisakiau ta pacia prekia kitoje imoneje ir ji pristatyma atlyko per 2 darbo dienas.tai visiems potarciau su cia imone neprasideti, o as nusprendziau rasyti skunda i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba.mano uzsakymas 1807106384
Atsakyti
Edita 2018-07-10 16:00:00
Jau bendravau su Jūsų atstovais el.paštu, jei tiksliau su p.Nerijumi. Tai man labai už Jus nesmagu, kad turite tokius darbuotojus. Tokios ne pagarbos ir bendravimo stiliaus dar reiktų gerai paieškoti.
Gerb. Edita,
Turbūt įsivėlė klaida, nes mūsų įmonėje joks p.Nerijus nedirba ir nedirbo.
Atsakyti
B-A.EU 2018-07-10 15:33:59
Gerb. Edita,
Dėkojame už pastabas, tačiau, kad galėtumėme pasiaiškinti susidariusią situaciją ir ją pakomentuoti, prašome Jūsų el. paštu atsiųsti savo užsakymo numerį arba užsakovo vardą pavardę, kadangi pagal Jūsų komentarą sunku nustatyti koks tai buvo užsakymas
Jau bendravau su Jūsų atstovais el.paštu, jei tiksliau su p.Nerijumi. Tai man labai už Jus nesmagu, kad turite tokius darbuotojus. Tokios ne pagarbos ir bendravimo stiliaus dar reiktų gerai paieškoti.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JK sako esanti pasiruošusi ketvirtadienį atnaujinti derybas su ES
JK sako esanti pasiruošusi ketvirtadienį atnaujinti derybas su ES 10-21 21:03
Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybė trečiadienį pranešė, kad yra pasirengusi tęsti įstrigusias derybas dėl prekybinių santykių su Europos Sąjunga (ES), ir derybos turėtų atsinaujinti...
EP ragina atsistatydinti A. Lukašenką, reikalauja atidėti Astravo AE startą
EP ragina atsistatydinti A. Lukašenką, reikalauja atidėti Astravo AE startą 10-21 20:56
Europos Parlamentas (EP) trečiadienį priėmė rekomendacijas Europos Sąjungos (ES) Tarybai, kuriose Aliaksandras Lukašenka raginamas atsistatydinti iš prezidento posto, taip pat reikalaujama atidėti...
"AstraZeneca" vakcinos bandymo metu mirė savanoris
"AstraZeneca" vakcinos bandymo metu mirė savanoris 10-21 20:42
"AstraZeneca" ir Oksfordo universiteto sukurtos vakcinos nuo COVID-19 klinikinio tyrimo metu mirė savanoris.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už kurią partiją balsuosite antrame rinkimų ture?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Macy's 6,34 +3,93%
CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 28,96 +2,70%
Facebook 267,56 +2,36%
Manchester United 13,32 -1,19%
Intel 53,43 -2,11%
Philip Morris 73,33 -5,79%
IBM 117,37 -6,49%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 27,00 +30,75%
Dyzelis 1,23 -0,81%
Nafta 40,83 -0,12%
Anglis 50,34 -2,37%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Cukrus 0,60 +1,69%
Kava 3,60 +11,11%
Vištiena 1,50 -1,32%