VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Komeksimas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Komeksimas

Atsiliepimai apie Komeksimas, UAB

b-a.eu

Pirk pigiau ir patogiau
Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Komeksimas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Arturas 2019-12-04 21:11:39
Pirkau kvepalus sake originalūs, bet pasipute ir paliko oranzines demes.Tikejausi geresnio ju atsakymo kodel nekokybiski kvepalai, bet pasake kad ant drabuziu negalima kvepintis ir neprisieme atsakomybes uz klastote.Kur matyta, kad su originaliais kvepalais negalima kvepintis ant rubu.As su analogais kvepinausi ir puciau ant rubu o cia su originaliais negalima.Tai jums pirkejai spresti ar pirkti kvepalus is sitos vadinamos firmos.
Laba diena, tikrai gaila Jūsų sugadintų drabužių, tačiau tai nieko bendro neturi su kvepalų originalumu.

Kvepalų dėmės ant drabužių atsiranda susikaupus didelei jų koncentracijai vienoje vietoje. Purškiant kvepalus ant drabužių, kvepalai įsigeria į audinį ir jame išlieka iki kol išplaunate. Vadovaujantis bendra logika ryškios spalvos kvepalai labiau linkę tepti drabužius nei skaisčios spalvos. Jei kvepalų purkštukas išskleidžia kvapą kaip debesį tikėtina, kad dėmė nesusidarys kvepalams tolydžiai pasklidus ore, ant audinio, ar odos, nes koncentracija vienoje vietoje daug mažesnė.

Turėtumėte atkreipti dėmesį, kad kvepalų gamintojai nerekomenduoja kvepinti drabužių, nes kvepalai įsigėrę į audinį skleidžia mažiau kvapo nei šiltai garuodami ant kūno odos. Jei vis tiek norite kvepinti drabužius, tai turėtumėte daryti daug atsargiau, pvz.:
1. Nepurkšti kvepalų vienoje vietoje, geriau papurkšti kvepalų debesį ore ir tada į jį įeiti.
2. Patikrinti ar Jūsų turimi kvepalai tepa drabužius. Yra daugybė įvairių rušių, todėl visų audinių ir kvapų išbandyti neišeis, tačiau pabandžius kvepalus papurkšti mažai matomoje vietoje sužinotumėte kaip audinys reaguoja į atitinkamą kvepalų kiekį.
3. Derėtų visai vengti kvepalus purkšti ant baltų drabužių (ypač medvilnės, lino, šilko), nes dėmės ant šviesių drabužių daug geriau matomos.

Jei vis dėl to užpurškėte kvepalus ant drabužių ir liko dėmė, nenusiminkite, jas vis dar galima pabandyti išvalyti.
Angliškai galite perskaityti kaip pašalinti kvepalų dėmes čia: https://www.wikihow.com/Remove-Perfume-Stains-from-Fabric
Lietuviškai yra 15min.lt straipsnis apie kvepalų dėmių valymą: https://www.15min.lt/gyvenimas/naujiena/namai/demiu-valymas-v-lupu-dazu-kvepalu-prakaito-vasko-demes-1034-479603

Tikiuosi pagelbėjau :)
Atsakyti
Pirkau kvepalus sake originalūs, bet pasipute ir paliko oranzines demes.Tikejausi geresnio ju atsakymo kodel nekokybiski kvepalai, bet pasake kad ant drabuziu negalima kvepintis ir neprisieme atsakomybes uz klastote.Kur matyta, kad su originaliais kvepalais negalima kvepintis ant rubu.As su analogais kvepinausi ir puciau ant rubu o cia su originaliais negalima.Tai jums pirkejai spresti ar pirkti kvepalus is sitos vadinamos firmos.
Atsakyti
Aleksandra 2019-11-12 14:19:14
Iš b-a.lt rinkausi statybines medžiagas, gavau daugybę naudingų patarimų. Smagi ir atsakinga įmonė, bendraujantis kolektyvas. Šaunuoliai!
Gerb, Aleksandrą, smagu girdėti, kad galėjome padėti. Lausime Jūsų sugrįžtant.
Atsakyti
Iš b-a.lt rinkausi statybines medžiagas, gavau daugybę naudingų patarimų. Smagi ir atsakinga įmonė, bendraujantis kolektyvas. Šaunuoliai!
Atsakyti
Gintare 2019-09-05 09:29:06
Esu labai patenkinta pirkiniais: puikios, kokybiškos prekės ir greitas, sklandus pristatymas. Ačiū ir sėkmės Jums.
Sveiki, Džiaugiamės, kad Jums patiko. Dėkojame, kad perkate pas mus ir lauksime sugrįžtant. :-)
Atsakyti
Esu labai patenkinta pirkiniais: puikios, kokybiškos prekės ir greitas, sklandus pristatymas. Ačiū ir sėkmės Jums.
Atsakyti
Pirkejas 2019-01-29 10:25:46
El. parduotuve pagal vaizda tai gal 10 metu atgal, pries pirkdamas abejojau ar ji isvis veikia, bet kaip bebutu keista prekes gavau, ir net pristatymas nevelavo.
Gerb. Pirkėjas,
Dėkojame už Jūsų pastabas, stengsimės į jas atsižvelgti
Atsakyti
El. parduotuve pagal vaizda tai gal 10 metu atgal, pries pirkdamas abejojau ar ji isvis veikia, bet kaip bebutu keista prekes gavau, ir net pristatymas nevelavo.
Atsakyti
klientas 2018-12-11 20:40:27
Noriu pasakyti, kad tai mano nuomone viena is prasciausiu internetiniu parduotuviu Lietuvoje poziuriu i klienta, tai visiskai nekompetetinga imone.
Buvau uzsakiusi preke pirmo butinumo, o po ilgo karo ir debatu gavome vos ne po menesio.
Preke gavome brokuota ir vadybos skyrius su kurjeriu tarnyba - pradejo cirko sou!
Vieni su kitais nesusikalbejo, turejau kreiptis i vartotoju teises, nes tu ofisiuke naglumas perzenge ribas, LABAI PRASTAS POZIURIS I KLIENTA. Savo tureta patirtimi nuosirdziai rekomenduoju rinktis kita imone ir nepagaileti keliu euru daugiau, jei bus pas konkurentus. Sutaupysit savo laika ir nervus. Nerekomenduoju.
Gerb. Kliente,
Dėkojame už pastabas ir stengiamės kad panašių situacijų nesikartotų tačiau, kad galėtumėme pasiaiškinti susidariusią situaciją ir ją pakomentuoti, prašome Jūsų el. paštu atsiųsti savo užsakymo numerį arba užsakovo vardą pavardę, kadangi pagal Jūsų komentarą sunku nustatyti koks tai buvo užsakymas, kokios prekės ir t.t.
Atsakyti
Noriu pasakyti, kad tai mano nuomone viena is prasciausiu internetiniu parduotuviu Lietuvoje poziuriu i klienta, tai visiskai nekompetetinga imone.
Buvau uzsakiusi preke pirmo butinumo, o po ilgo karo ir debatu gavome vos ne po menesio.
Preke gavome brokuota ir vadybos skyrius su kurjeriu tarnyba - pradejo cirko sou!
Vieni su kitais nesusikalbejo, turejau kreiptis i vartotoju teises, nes tu ofisiuke naglumas perzenge ribas, LABAI PRASTAS POZIURIS I KLIENTA. Savo tureta patirtimi nuosirdziai rekomenduoju rinktis kita imone ir nepagaileti keliu euru daugiau, jei bus pas konkurentus. Sutaupysit savo laika ir nervus. Nerekomenduoju.
Atsakyti
865677072 2018-12-09 10:40:37
Sveiki, atsiliepimo tikslas, kad žmones prieš pirkdami šitoje įmoneje gerai ivertintu ar verta prasideti su šita neatsakinga įmone.
Dideles problemos su pristatymu nes jie net neturi savo transporto! Jie meluoja ir klientams ir, , pagautiems vežejams”
Praejus savaitej po užsakymo pradejau ieškoti savo prekes paskambinus ketvirtadieni moteris labai maloniai pasake, kad preke bus atvežta penktadieni (sekančia diena) maždaug per pietus! Viskas labai puiku aš pasimu išeigine penktadieni susirandu žmoniu kurie man padirbes savaitgali sudes atvežtas medžiagas ir laukiu prekes. Penktadienis atejo ir praejo. Jokiu žiniu, jokio skambučio. Rezultatas kad aš sumoku pinigus į, , šikna” žmonems už prastovas ir pirmadieni skambinu ieškoti savo prekes. Su manimi antradieni susisiekia iš transportavimo skyriaus moteris atsakinga už pristatyma ir kai aš jei išreiškiu savo nepasitenkinima del praeito savaitgalio ji juokaudama nusijuokia ir sako: as nieko jum nežadejau mes tik vakar gavome užsakyma!!!!! Vadinasi b-a. eu darbuotoja man žadedama preke dar net nebuvo mano užsakymo perdavusi reikiamam skyriui o jau žadejo sekančia diena man pristatyti. Niekada daugiau nepirksiu šitoje imoneje. Labai graudi situacija nes visos ju klaidos ir melavimai pirkejams kainuoja pinigus tik jie to nesupranta, nes jiems nerūpi. Net nekalbesiu apie atvežtas sulankstytas armatūras kurias atveže pakeliui važiaves mikro autobusiukas ar kad prekes aprašymuose nerašomas toks dalykas kad putplastis su špuntu.
Vertinimas -2.
Mielas kliente,
Apgailestaujame, jog visa suteikta informacija pasirodė Jums klaidinanti ir melaginga. Jūsų užsakymas buvo perduotas gamintojui vos tik padarėte apmokėjimą. Polistirolą pristatinėja pats gamintojas ir kai kreipėtės į mus ketvirtadienį, prieš prekių pristatymą, vadybininkė susisiekė su gamintoju, kuris informavo, jog prekės bus pristatytos penktadienį. Nebuvome informuoti, kad prekės vis dar nepristatytos ir negalėjome žinoti, kad užsakymo vis dar negavote. Moteris iš transporto skyriaus, kuri, kaip Jūs teigiate, juokavo yra gamintojo logistikos vadybininkė ir ne ji priima užsakymus. Jūsų pretenzija bus pateikta gamintojui dėl neatsakingo darbo su mūsų klientais.Prekė kurią užsakėte yra su špuntu t.y frezuota, kas ir yra nurodyta pavadinime.Nesmagu dėl susiklosčiusios situacijos, būtinai atsižvelgsime į Jūsų pastabas ir stengsimės dirbti operatyviau ir informatyviau.
Atsakyti
Sveiki, atsiliepimo tikslas, kad žmones prieš pirkdami šitoje įmoneje gerai ivertintu ar verta prasideti su šita neatsakinga įmone.
Dideles problemos su pristatymu nes jie net neturi savo transporto! Jie meluoja ir klientams ir, , pagautiems vežejams”
Praejus savaitej po užsakymo pradejau ieškoti savo prekes paskambinus ketvirtadieni moteris labai maloniai pasake, kad preke bus atvežta penktadieni (sekančia diena) maždaug per pietus! Viskas labai puiku aš pasimu išeigine penktadieni susirandu žmoniu kurie man padirbes savaitgali sudes atvežtas medžiagas ir laukiu prekes. Penktadienis atejo ir praejo. Jokiu žiniu, jokio skambučio. Rezultatas kad aš sumoku pinigus į, , šikna” žmonems už prastovas ir pirmadieni skambinu ieškoti savo prekes. Su manimi antradieni susisiekia iš transportavimo skyriaus moteris atsakinga už pristatyma ir kai aš jei išreiškiu savo nepasitenkinima del praeito savaitgalio ji juokaudama nusijuokia ir sako: as nieko jum nežadejau mes tik vakar gavome užsakyma!!!!! Vadinasi b-a. eu darbuotoja man žadedama preke dar net nebuvo mano užsakymo perdavusi reikiamam skyriui o jau žadejo sekančia diena man pristatyti. Niekada daugiau nepirksiu šitoje imoneje. Labai graudi situacija nes visos ju klaidos ir melavimai pirkejams kainuoja pinigus tik jie to nesupranta, nes jiems nerūpi. Net nekalbesiu apie atvežtas sulankstytas armatūras kurias atveže pakeliui važiaves mikro autobusiukas ar kad prekes aprašymuose nerašomas toks dalykas kad putplastis su špuntu.
Vertinimas -2.
Atsakyti
B-A.EU 2018-10-01 12:59:12
Sveiki, p. V,
Brokuotos prekės visada yra keičiamos naujomis, remontuojamos arba grąžinami apmokėjimai. Dėl vėlavimo, belieka, tik atsiprašyti, nes ne visada viskas priklauso nuo mūsų.
bminusa, nemeluoikit! ka tik pati su jumis kalbejau del broko - jus netaisote. tai jusu zodziai - "mes iusnciam naujas detales klientui ir jis taisosi pats".
nerekomenduoju pirkti sitoj parduotuvej
Atsakyti
V. 2018-10-01 07:56:14
Labai nusivyliau prekių pristatymu. Patyriau daug išlaidų, pati skambinėjausi, ieškojau savo prekių, sulaukiau skirtingų versijų dėl ko vyksta vėlavimas. O galiausiai prekes gavau brokuotas. Nepatariu pirkti šioje parduotuvėje, jei planuojate savo laiką, nes prekių laiku negausite.
Sveiki, p. V,
Brokuotos prekės visada yra keičiamos naujomis, remontuojamos arba grąžinami apmokėjimai. Dėl vėlavimo, belieka, tik atsiprašyti, nes ne visada viskas priklauso nuo mūsų.
Atsakyti
Labai nusivyliau prekių pristatymu. Patyriau daug išlaidų, pati skambinėjausi, ieškojau savo prekių, sulaukiau skirtingų versijų dėl ko vyksta vėlavimas. O galiausiai prekes gavau brokuotas. Nepatariu pirkti šioje parduotuvėje, jei planuojate savo laiką, nes prekių laiku negausite.
Atsakyti
Zita 2018-07-24 17:32:23
Pas mane, ta spintelė tikrai nesusigadino, garantuoju. Nes pinigus mokėjau aš ir nemažus!!! Todėl ji buvo saugoma nešant, o ne daužoma supakuota sekcija metant iš viršaus ant tos spintelės.
Parašysiu atsakymą, skaitytojai, ar praveda pinigus ar ne, ar apkaltina klientus. 2018.07.26 bus atsakyta.
Dar rašė b-a.eu vadybininkė, kad prieš paduodant kurjeriui prekės būna patikrintos, bet maniškė nebuvo net išpakuota iš gamyklinio užklijavimo. O kurjerio autobusiukyje nėra vietos taip spintelę apgadinti. Sandėliavimo sugadinimas.
Pinigus grąžino.
Atsakyti
B-A.EU 2018-07-24 15:39:43
Sveiki, gerb. Zita,
Situacijos sprendimas užsitęsė, kadangi kurjeriai savo atsakymus, dėl pažeistos siuntos, nagrinėja ir pateikia nuo 14 iki 30 dienų laikotarpyje. Mes taip pat nesame užtikrinti kur siunta t.y. spintelė buvo sugadinta (pakraunant, transportuojant ar jau pas klientą). Apmokėjimo grąžinimas bus atliktas 07.25/26 dienomis taip kaip ir yra nurodyta mūsų pirkimo taisyklėse, su kuriomis Jūs sutiko atlikdama užsakymą. Jūsų teiginys, kad mūsų įmonė prekiauja, , sudaužytais‘‘ baldais yra neteisingas, kadangi prekiaujame naujais baldais, kurie yra vežami tiesiai iš gamintojų. Deja pasitaiko, kad vežėjai, šiuo atveju kurjeris, pažeidžia ar kitaip sugadina siuntas už tai labai atsiprašome.
Pas mane, ta spintelė tikrai nesusigadino, garantuoju. Nes pinigus mokėjau aš ir nemažus!!! Todėl ji buvo saugoma nešant, o ne daužoma supakuota sekcija metant iš viršaus ant tos spintelės.
Parašysiu atsakymą, skaitytojai, ar praveda pinigus ar ne, ar apkaltina klientus. 2018.07.26 bus atsakyta.
Dar rašė b-a.eu vadybininkė, kad prieš paduodant kurjeriui prekės būna patikrintos, bet maniškė nebuvo net išpakuota iš gamyklinio užklijavimo. O kurjerio autobusiukyje nėra vietos taip spintelę apgadinti. Sandėliavimo sugadinimas.
Atsakyti
Zita 2018-07-24 07:23:11
Nu o aš užsakiau vonios spintelę RIVA 06.14. Gauta 06.18. Atidariau 06.19 ir ji sudužus buvo. Kreipiausi grąžintis pinigus ar keisti. Sunku ten su b-a.eu su grąžinimas. Laukia iki šiol kurjerių atsakymo, kodėl sudužo. Išorinių pažeidimų dėžės nebuvo matyti. Tai dar sako, kad aš nemačiaub kodėl nežiūrėjau atidžiau. 07.04 pagaliau leido atvežti jiems į sandėlį. 07.05 nuvežiau iš Marijampolės į Vilnių pati. Sako, po 14d.d. grąžins pinigus. 07.26 paskutinė diena. Spintelės pirkimas kone 2mėn.man truks. O TAI FIRMA! Mala kaip reikiant. Ir netikiu, kad grąžins pinigus, reiks kreiptis į vartotojų teises. Vėl atgal parsivežti spintelę, jei kam kitam jau nepardavę. Užlipintas buvo lipdukas, kad ATSARGIAI dūžta, bet atvežė daužytą taip kaip būtų sandėlyje kokią sekcija ant jos stipriu smūgiu griuvus. Pridedu foto. Būkit atsargūs.
Čia yra tas, kad jie daužytais baldais prekiauja, nes daug skundų dėl to. Gauna pigiai juos iš sandėlių ir taip suka pinigus, kitaip ir būti negali. Nes rimtos firmos tuoj pat patys atvaro prekę pasiima užsakę kurjerį, o čia palieka pirkėjui rūpintis gautu daužytu daiktu. Tipo nepatiko, tai atvežk. Dar kitos firmos tuoj pat keičia netikusią prekę, jau kitą dieną, ir po savaitės arba kitą prekę gauni, arba pinigus, o čia mėnesį laiko niekaip niekaip nesusitvarko. Tempia gumą iki paskutinio. Laukia paskutinės dienos. Kaip parašyta "14d.d." tai taip ir laukia tos 14 dienos. Matyt labai laukia teismų jie iš pirkėjų. Bet aš negalvoju jiems palikti tuos 90€
Sveiki, gerb. Zita,
Situacijos sprendimas užsitęsė, kadangi kurjeriai savo atsakymus, dėl pažeistos siuntos, nagrinėja ir pateikia nuo 14 iki 30 dienų laikotarpyje. Mes taip pat nesame užtikrinti kur siunta t.y. spintelė buvo sugadinta (pakraunant, transportuojant ar jau pas klientą). Apmokėjimo grąžinimas bus atliktas 07.25/26 dienomis taip kaip ir yra nurodyta mūsų pirkimo taisyklėse, su kuriomis Jūs sutiko atlikdama užsakymą. Jūsų teiginys, kad mūsų įmonė prekiauja, , sudaužytais‘‘ baldais yra neteisingas, kadangi prekiaujame naujais baldais, kurie yra vežami tiesiai iš gamintojų. Deja pasitaiko, kad vežėjai, šiuo atveju kurjeris, pažeidžia ar kitaip sugadina siuntas už tai labai atsiprašome.
Atsakyti
Nu o aš užsakiau vonios spintelę RIVA 06.14. Gauta 06.18. Atidariau 06.19 ir ji sudužus buvo. Kreipiausi grąžintis pinigus ar keisti. Sunku ten su b-a.eu su grąžinimas. Laukia iki šiol kurjerių atsakymo, kodėl sudužo. Išorinių pažeidimų dėžės nebuvo matyti. Tai dar sako, kad aš nemačiaub kodėl nežiūrėjau atidžiau. 07.04 pagaliau leido atvežti jiems į sandėlį. 07.05 nuvežiau iš Marijampolės į Vilnių pati. Sako, po 14d.d. grąžins pinigus. 07.26 paskutinė diena. Spintelės pirkimas kone 2mėn.man truks. O TAI FIRMA! Mala kaip reikiant. Ir netikiu, kad grąžins pinigus, reiks kreiptis į vartotojų teises. Vėl atgal parsivežti spintelę, jei kam kitam jau nepardavę. Užlipintas buvo lipdukas, kad ATSARGIAI dūžta, bet atvežė daužytą taip kaip būtų sandėlyje kokią sekcija ant jos stipriu smūgiu griuvus. Pridedu foto. Būkit atsargūs.
Čia yra tas, kad jie daužytais baldais prekiauja, nes daug skundų dėl to. Gauna pigiai juos iš sandėlių ir taip suka pinigus, kitaip ir būti negali. Nes rimtos firmos tuoj pat patys atvaro prekę pasiima užsakę kurjerį, o čia palieka pirkėjui rūpintis gautu daužytu daiktu. Tipo nepatiko, tai atvežk. Dar kitos firmos tuoj pat keičia netikusią prekę, jau kitą dieną, ir po savaitės arba kitą prekę gauni, arba pinigus, o čia mėnesį laiko niekaip niekaip nesusitvarko. Tempia gumą iki paskutinio. Laukia paskutinės dienos. Kaip parašyta "14d.d." tai taip ir laukia tos 14 dienos. Matyt labai laukia teismų jie iš pirkėjų. Bet aš negalvoju jiems palikti tuos 90€
Atsakyti
10.07 atlikau apmokejima, paskambinoir pasake kad uzsakymas vykdomas, po savaites paskambynus pradeda aiskinti kad logistikos problemos, liepia tiketis uzsakymo yvykdimo savaites begyje, kas per imone jai Lietuvos teritorijoje uzsakymusvykdo kaip isJAV.laukiu savo uzsakymo, nors ir uzsisakiau ta pacia prekia kitoje imoneje ir ji pristatyma atlyko per 2 darbo dienas.tai visiems potarciau su cia imone neprasideti, o as nusprendziau rasyti skunda i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba.mano uzsakymas 1807106384
Atsakyti
Edita 2018-07-10 16:00:00
Jau bendravau su Jūsų atstovais el.paštu, jei tiksliau su p.Nerijumi. Tai man labai už Jus nesmagu, kad turite tokius darbuotojus. Tokios ne pagarbos ir bendravimo stiliaus dar reiktų gerai paieškoti.
Gerb. Edita,
Turbūt įsivėlė klaida, nes mūsų įmonėje joks p.Nerijus nedirba ir nedirbo.
Atsakyti
B-A.EU 2018-07-10 15:33:59
Gerb. Edita,
Dėkojame už pastabas, tačiau, kad galėtumėme pasiaiškinti susidariusią situaciją ir ją pakomentuoti, prašome Jūsų el. paštu atsiųsti savo užsakymo numerį arba užsakovo vardą pavardę, kadangi pagal Jūsų komentarą sunku nustatyti koks tai buvo užsakymas
Jau bendravau su Jūsų atstovais el.paštu, jei tiksliau su p.Nerijumi. Tai man labai už Jus nesmagu, kad turite tokius darbuotojus. Tokios ne pagarbos ir bendravimo stiliaus dar reiktų gerai paieškoti.
Atsakyti
Edita 2018-07-10 12:58:54
Labai nusivyliau.
Prekės laukiau 7 savaites (maksimalų terminą) ir nebuvau informuota, kad jos dar nėra net pas juos, ko pasekoje aš ir toliau jų nesulauksiu. Jokio atgalinio ryšio nesulaukiau.
Aš suprantu, kad visko pasitaiko ir prekės atkeliauja vėliau. Bet ar aš turėčiau skambinti ir klausti kokia yra mano užsakymo būsena, ar visgi įmonė turėtų pasirūpinti mano informavimu?
Nebuvo pasiūlyta nuolaidų, kas, aš manau, yra būtina norint išlaikyti klientą. Net nebuvo atsiprašyta. Tiesiog pasiūlyta atsiųsti el.paštu rekvizitus, kuriais galėtų pervesti pinigus atgal. Esu tikrai nepatenkinta ir tikrai niekam nerekomenduosiu apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje.
Gerb. Edita,
Dėkojame už pastabas, tačiau, kad galėtumėme pasiaiškinti susidariusią situaciją ir ją pakomentuoti, prašome Jūsų el. paštu atsiųsti savo užsakymo numerį arba užsakovo vardą pavardę, kadangi pagal Jūsų komentarą sunku nustatyti koks tai buvo užsakymas
Atsakyti
Labai nusivyliau.
Prekės laukiau 7 savaites (maksimalų terminą) ir nebuvau informuota, kad jos dar nėra net pas juos, ko pasekoje aš ir toliau jų nesulauksiu. Jokio atgalinio ryšio nesulaukiau.
Aš suprantu, kad visko pasitaiko ir prekės atkeliauja vėliau. Bet ar aš turėčiau skambinti ir klausti kokia yra mano užsakymo būsena, ar visgi įmonė turėtų pasirūpinti mano informavimu?
Nebuvo pasiūlyta nuolaidų, kas, aš manau, yra būtina norint išlaikyti klientą. Net nebuvo atsiprašyta. Tiesiog pasiūlyta atsiųsti el.paštu rekvizitus, kuriais galėtų pervesti pinigus atgal. Esu tikrai nepatenkinta ir tikrai niekam nerekomenduosiu apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje.
Atsakyti
ona 2018-05-16 22:35:00
sako.kad kreipdamasis paslaugos, visų pirma paskaityk atsiliepimus. Šiandien norėjau užsisakyti skaldelės kapams.matau kaina už maišelį 2, 39 su pvm. mano nuostabai užsakymo kainą už viską išaugo iki 65 eurų. akmenukai pabrango ir
SĄSKAITA IŠANKSTINIAM APMOKĖJIMUI NR. 1805I04540
2018-05-16 10:12:39
Eilės Nr. Prekės kodas Pavadinimas Kiekis Vienetai Kaina be PVM Suma be PVM
1. 310820082412 Granito skalda fr. 11-16mm, 20kg 10 vnt 1.9747 € 19.7470 €
2. 249020000010 Transportavimo paslaugos 1 pasl. 34.7107 € 34.7107 €
Iš viso:
PVM suma:
Bendra suma: 54.46 €
11.44 €
65.90 €
Suma žodžiais: šešiasdešimt penki € devyniasdešimt ct. kaina kosminė. tiesa paskambinus konsultantė bendravo malonia. netikėkite parašytom kainom, jos ne tokios.
Sveiki, Gerb. Ona,
Norime Jus patikslinti dėl šio atsiliepimo. Prekės t.y. Granito skaldos kaina nepasikeitė, ji išliko tokia kokia ir buvo rodoma, tiesiog prie užsakymo kainos prisidėjo transportavimo paslauga. Jūsų užsakytų prekių bendras svoris yra 200kg, todėl ir pristatymo kaina yra atitinkama. Deja, bet pristatymo kainas nustato vežėjai, o ne mes, todėl jų įtakoti negalime.
Atsakyti
sako.kad kreipdamasis paslaugos, visų pirma paskaityk atsiliepimus. Šiandien norėjau užsisakyti skaldelės kapams.matau kaina už maišelį 2, 39 su pvm. mano nuostabai užsakymo kainą už viską išaugo iki 65 eurų. akmenukai pabrango ir
SĄSKAITA IŠANKSTINIAM APMOKĖJIMUI NR. 1805I04540
2018-05-16 10:12:39
Eilės Nr. Prekės kodas Pavadinimas Kiekis Vienetai Kaina be PVM Suma be PVM
1. 310820082412 Granito skalda fr. 11-16mm, 20kg 10 vnt 1.9747 € 19.7470 €
2. 249020000010 Transportavimo paslaugos 1 pasl. 34.7107 € 34.7107 €
Iš viso:
PVM suma:
Bendra suma: 54.46 €
11.44 €
65.90 €
Suma žodžiais: šešiasdešimt penki € devyniasdešimt ct. kaina kosminė. tiesa paskambinus konsultantė bendravo malonia. netikėkite parašytom kainom, jos ne tokios.
Atsakyti
Paulius 2018-01-28 11:41:31
Matau jau ne pirmas esu klientas, kuris labai nusivylęs šios el. parduotuvės požiūriu į klientą. Niekam nerekomenduoju pirkti čia.

Užsakymas atliktas spalio 26 d. laukiau maksimalų laiką (39 d.d), jo nesulaukęs skambinau ir rašiau norėdamas sužinoti kada gausiu pirkinį. Prasidėjo išsisukinėjimai: logistikos problemos, gamintojo problemos, vėliau informuota, kad bus pagaminta sausio 15 d., aišku taip neįvyko, galiausiai pasakyta, kad problema, jog gamykla gruodį nedirbo. Užsakymą po šio tampymosi atšaukiau, o kalbant su vadybininke supratau, kad klientas nerūpi visiškai. Čia pora pasiūlymų kurie gal padės ateityje Jums:

1. Prie užsakymo galėtumėt pateikti realesni pristatymo laiką.
2. Pasidomėkite patys kaip vyksta gamybos procesas.
3. Informuoti klientą kaip įmanoma greičiau, jei yra neaiški pristatymo data ar kitos problemos, o ne leisti klientui gaišti laiką aiškinantis su Jumis.
4. Nemeluoti ir neišsisukinėti.
5. Jei nesugebate vykdyti įsipareigojimų, gal tiesiog užsidarykite, nekvailinę klientų.
Sveiki, p. Pauliau,
Labai gaila, kad nepavyko įvykdyti Jūsų užsakymo ir dėl to labai apgailestaujame, tačiau ne visada viskas priklauso nuo mūsų, būna atvejų kai paveda prekių tiekėjai/ gamintojai. Dėkojame už išsakytas pastabas ir pasiūlymus į kuriuos būtinai atsižvelgsime, kad galėtumėme tobulėti ir kuo daugiau klientų būtu patenkinti.
Atsakyti
Matau jau ne pirmas esu klientas, kuris labai nusivylęs šios el. parduotuvės požiūriu į klientą. Niekam nerekomenduoju pirkti čia.

Užsakymas atliktas spalio 26 d. laukiau maksimalų laiką (39 d.d), jo nesulaukęs skambinau ir rašiau norėdamas sužinoti kada gausiu pirkinį. Prasidėjo išsisukinėjimai: logistikos problemos, gamintojo problemos, vėliau informuota, kad bus pagaminta sausio 15 d., aišku taip neįvyko, galiausiai pasakyta, kad problema, jog gamykla gruodį nedirbo. Užsakymą po šio tampymosi atšaukiau, o kalbant su vadybininke supratau, kad klientas nerūpi visiškai. Čia pora pasiūlymų kurie gal padės ateityje Jums:

1. Prie užsakymo galėtumėt pateikti realesni pristatymo laiką.
2. Pasidomėkite patys kaip vyksta gamybos procesas.
3. Informuoti klientą kaip įmanoma greičiau, jei yra neaiški pristatymo data ar kitos problemos, o ne leisti klientui gaišti laiką aiškinantis su Jumis.
4. Nemeluoti ir neišsisukinėti.
5. Jei nesugebate vykdyti įsipareigojimų, gal tiesiog užsidarykite, nekvailinę klientų.
Atsakyti
Egle 2018-01-07 00:03:13
Uzsisakiau spinta atveze apdauzyta (tai teko pirktis baldu vaska), nes siusti atgal dalys ir ilgai laukti kol atsius nauja. Ir negana buvo sumoketa prie kainos uz uznesima tai teko patiems nesti, gerai kad vyras buvo (ka as buciau darius viena). Kurjeriui nepriklauso taigi nesti.
Gerb. Egle,
Apgailestaujame, kad prekę gavote apgadintą. Kurjerių apgadintas detales, mes keičiame naujomis ir nereikalaujame atsiųsti mums brokuotų dalių. Deja, visų reikiamų detalių sandėlyje palaikyti neturime galimybės, todėl užsitęsia jų pristatymo laikas iš gamyklos. Užnešimo paslauga yra taikoma tik didžiuosiuose miestuose, jei buvote ją užsakiusi, kurjeris privalėjo siuntas užnešti. Susisiekite elektroniniu paštu mantas@b-a.eu, kad galėtumėme tiksliau išsinagrinėti situaciją ir suteikti Jums papildomų nuolaidų (BA minusų) sekantiems užsakymams.
Pagarbiai,
B-A.EU kolektyvas
Atsakyti
Uzsisakiau spinta atveze apdauzyta (tai teko pirktis baldu vaska), nes siusti atgal dalys ir ilgai laukti kol atsius nauja. Ir negana buvo sumoketa prie kainos uz uznesima tai teko patiems nesti, gerai kad vyras buvo (ka as buciau darius viena). Kurjeriui nepriklauso taigi nesti.
Atsakyti
Sveiki Gerb. Klientai,

Nuo šiol stebime klientų komentarus ir šiame puslapyje. Atsiprašome savo pirkėjų už kilusius nepatogumus bendradarbiaujant su mūsų įmone. Ateityje stengsimės dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Siekiant išvengti kylančių nesusipratimų, prašome dėl pretenzijų kreiptis tiesiogiai į info@b-a.eu.

Pagarbiai,
B-A.EU kolektyvas
Atsakyti
Pirkome vaikišką lovytę - lovytė su kreivai išgręžiotom jungimo skylėm, tad daug vargo bandant ją surinkti. Plius - kaip reikiant trūksta jungimo elementų - tiesiog neįdėta. Kreipiausi į B-A kada man gali atsiųsti trūkstamus elementus. Atsakymas - per 21-39dd. Sakau, jūs gal išprotėjot, čia yra juk universalios jungtys, kurios furnitūroj visur vienodos būna, tą pat dieną nuvažiavau į senukus ir už 3eur nusipirkau viską ko trūko.
Esmė - labai prastas klientų aptarnavimas, atsakomybės kratymasis su požiūriu "aš tik parduodu" - nerekomenduoju pirkti iš B-A. Gal pasiseks su preke, o jei nepasiseks - tai vadinasi pralošei loterijoj.
Atsakyti
1-ieni padariau pavedima uz prekes. Vakar paskambino ir paklause kelintai valandai butu patogu atvezti prekes. Siandien 15.00val.ir atveze jas nurodytu adresu. Malonu buvo, kad atliko viska tiksliai ir laiku.
Atsakyti
Marius 2015-11-26 00:25:00
Juozai, tavo kelias dar tik prasideda. Aš iš jų lovą pirkau 2013 m. pabaigoje. Per vartotojų teises pavyko lovą grąžinti 2014 m. pavasarį. Bet deja teismai per visas pakopas neužsibaigę iki šiol. Bet jau nusimato gruodžio mėnesį apygardos teismo posėdis. Tikiuosi nutartis mano naudai pagaliau įsigalios ir tada tik beliks su antstoliais pamėginti atgauti savo pinigus. Nes nesitikiu, jog jie geranoriškai vykdys teismo nutartį. Na ir turės "Komeksimas" dar vieną bylą savo rekvizituose. Stiprybės tau!
Mariau, Jusu padetis tikrai sudetinga, taciau sunku kazka pakomentuoti, nes nezinau kas konkreciai jums nutiko - kodel norejote grazinti lova (brokas, nepatiko ir t.t.) tikiuosi viskas pasibaigs gerai.
Palyginus su jumis, mano reikalas, gana greitai (siandien) pasibaige. Pinigus man grazino. Tiesa sakant, nezinau tiksliai kodel taip nutiko. Viskas pajudejo is mirties tasko tik po mano skambucio direktoriui.
Kad viskas butu aiskiau, pradesiu is toliau.
Uzsakyta lova atvaziavo, atidares pirma pakuote is karto identifikavau broka. Komeksimo pasiulytas sprendimas (pakeisti brokuota detale su jos pristatymu po menesio) manes netenkino ir as pareikalavau grazinti pinigus.
Taigi, Brokuota preke + 14 dienu nuo pirkimo - tai buvo mano koziriai. As buvau apstulbes, kai Komeksimas pradejo paistyti visokias nesamones apie tai, kad mano uzsakumas"specialus", poto pakeite terminologija i dar juokingesne - neva mano uzsakymas "isankstinis". Bet kokiu atveju nenorejo grazinti pinigu. Citavo man civilini kodeksa (ten kur "tinkamos kokybes prekes gali buti nepriimamos"), kuri pats pries juos panaudojau, nes preke juk NEtinkamos kokybes. WTF sakiau as - pas jus visi uzsakymai isankstiniai, ar jus visai ach**li :D
Zodziu, kadangi ta lovyte buvo visiskas sh**das, su defektais, as tikrai neketinau ant jos guldyti savo vaiku.
As buvau tikraja to zodzio prasme apstulbes. Kaip tai nepriimsit atgal??
Po bevaisio susirasinejimo (Komeksimas visa laika ignoravo tai kad brokas ir 14 dienu tai negincyjami argumentai, ir nesvarbu ar uzsakymas isankstinis ar "specialus") kreipiausi i ne maisto produktu inspekcija.
Inspekcijos isvada - as teisus. Is Komeksimo jokios reakcijos. Tada i vartotoju teises. Na ir cia nusprendziau asmeniskai su direktoriumi Darium Silkum pakalbeti, kol ten vartotoju teisiu popieriukai siunciasi.
Tas kaip is menulio nukrites - pirma karta suzinojo sia istorija. BET - pasake turi aptaeti si reikala susirinkime (oho!). Tada, po kokiu 4 dienu pasiule lova paimti ir patiems patikrinti jos kokybe. Kurjeris paeme, tvarkingai, su popieriukais.
Po patikrinimo grazino pinigus.
Manau suveike tai, kad lova buvo neispakuota + palyginti ne kosmine kaina (331 EUR). Jie pakeis ta detale ir prastums lova kuo puikiausiai. Nezinau kaip reaguotu, jei buciau ja jau surinkes.
Direktorius taip ir paklause telefonu: kokia jos bukle, ar ja dar parduot imanoma? :DDD
Zodziu, kontora labai nachaliska, kai rase maila del pinigu grazinimo, tekstas labai tiesmukiskas, jokio mandagumo. Kaip ten visuj komunikuoja bbz, nes visa laika laiskus raso pardavimo vadybininke. Man atrodo rimtesnes pretenzijas turetu spresti minimum skyriaus vadovas.
Jie nevertina klientu, nes klientas jiems niekas.
Dar telefonu Dariui pasakiau "mano skambucio tikslas jums pasakyti, kad jei galvojate, kad as nesikreipsiu i teisma, tai labai klystate - tikrai kreipsiuos, nes esu 100% teisus. Gal nesiterliokim..". Po skambucio 6 dienos ir pinigai saskaitoj.

Linkiu sekmes, kovokite iki galo su sitais padugnem!
Atsakyti
Juozas 2015-10-30 22:06:10
Būkite atsargūs apsipirkdami internetinėje parduotuvėje www.b-a.lt
Šis tinklapis priklauso UAB Komeksimas.

Užsakyta prekė (dviaukštė vaikiška lovytė) buvo pristatyta su brokais: įskilusi viena lentelė, visos šoninių grotelių lentelės užtvirtintos nekokybiškai, yra paslankios.
Per 14 dienų kreipiausi į įmonę dėl šių problemų ir pareikalavau grąžinti mano sumokėtus pinigus ir pasiimti lovą atgal. UAB Komeksimas atsisakė grąžinti pinigus ir kalbėjo tik apie brokuotos detalės pakeitimą.

Komunikacija su įmone buvo ilga, tačiau jie visiškai ignoravo mano teisėtus reikalavimus.
Nematydamas prasmės toliau bendrauti su UAB Komeksimas kreipiausi i Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Inspekcija nustatė daugiau neatitikimų (pvz., lovos surinkimo instrukcija buvo nuo kitos lovos ir tik lenkų kalba) ir konstatavo, kad mano pretenzija pagrįsta. UAB Komeksimui išsiųstas raštas raginantis patenkinti mano reikalavimus iki 2015 metų lapkričio 1 dienos.

Iki šiol UAB Komeksimas su manimi nesusisiekė.
Lapkričio 2 dieną kreipsiuos į Vartotojų teisių gynimo tarnybą, kuri, manau, padarys tokią pat išvadą.
Sekantis žingsnis (po vartotojų teisių) - teimas, į kurį tikrai kreipsiuos.

Norėčiau atkreipti dėmesį, kad įmonės bendravimas PRIEŠ perkant prekę yra patenkinamas, tačiau požiūris į klientus ir toks nachališkas įstatymų nepaisymas, kai reikia prekę priimti atgal ir grąžinti pinigus - nepateisinamas.
Juozai, tavo kelias dar tik prasideda. Aš iš jų lovą pirkau 2013 m. pabaigoje. Per vartotojų teises pavyko lovą grąžinti 2014 m. pavasarį. Bet deja teismai per visas pakopas neužsibaigę iki šiol. Bet jau nusimato gruodžio mėnesį apygardos teismo posėdis. Tikiuosi nutartis mano naudai pagaliau įsigalios ir tada tik beliks su antstoliais pamėginti atgauti savo pinigus. Nes nesitikiu, jog jie geranoriškai vykdys teismo nutartį. Na ir turės "Komeksimas" dar vieną bylą savo rekvizituose. Stiprybės tau!
Atsakyti
Būkite atsargūs apsipirkdami internetinėje parduotuvėje www.b-a.lt
Šis tinklapis priklauso UAB Komeksimas.

Užsakyta prekė (dviaukštė vaikiška lovytė) buvo pristatyta su brokais: įskilusi viena lentelė, visos šoninių grotelių lentelės užtvirtintos nekokybiškai, yra paslankios.
Per 14 dienų kreipiausi į įmonę dėl šių problemų ir pareikalavau grąžinti mano sumokėtus pinigus ir pasiimti lovą atgal. UAB Komeksimas atsisakė grąžinti pinigus ir kalbėjo tik apie brokuotos detalės pakeitimą.

Komunikacija su įmone buvo ilga, tačiau jie visiškai ignoravo mano teisėtus reikalavimus.
Nematydamas prasmės toliau bendrauti su UAB Komeksimas kreipiausi i Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Inspekcija nustatė daugiau neatitikimų (pvz., lovos surinkimo instrukcija buvo nuo kitos lovos ir tik lenkų kalba) ir konstatavo, kad mano pretenzija pagrįsta. UAB Komeksimui išsiųstas raštas raginantis patenkinti mano reikalavimus iki 2015 metų lapkričio 1 dienos.

Iki šiol UAB Komeksimas su manimi nesusisiekė.
Lapkričio 2 dieną kreipsiuos į Vartotojų teisių gynimo tarnybą, kuri, manau, padarys tokią pat išvadą.
Sekantis žingsnis (po vartotojų teisių) - teimas, į kurį tikrai kreipsiuos.

Norėčiau atkreipti dėmesį, kad įmonės bendravimas PRIEŠ perkant prekę yra patenkinamas, tačiau požiūris į klientus ir toks nachališkas įstatymų nepaisymas, kai reikia prekę priimti atgal ir grąžinti pinigus - nepateisinamas.
Atsakyti
Pirkau iš jų kvepalus pirmą kartą. Paprastai perku iš jų tiesioginio konkurento, bet kai pastebėjau, kad pas juos yra pigiau, tai derinau su jų konkurentų geresnę kainą. Derinimas užtruko labai ilgai ir prekės nebeliko, todėl "teko" pirkti iš b-a.lt
Ir likau viskuo patenkintas. Viskas vyko labai sklandžiai.
Atsakyti
Užsakiau prekių už 40 Lt. Užsakant nurodė, kad sumai iki 30 Lt taikomas transportavimo mokestis. Kadangi atsiiminėjau sandėloje tai kaip ir papildomų išlaidų neturėjo būti. Padariau pavedimą per 1 val. pagal pateiktą sąskaitą. Pekias dienas niekas nieko. Atsidarau pašto dėžutę, randu praleistą laišką, kad neapmokėjau transportavimo išlaidų. Atsidarau nuorodą į savo apmokėtą sąskaitą. Ji jau padidėjusi 20 Lt. Paskambinu į kontorą. Paaiškina, kad minimali suma be trapsportavimo jau 100 Lt, o ne buvę 30. Vadybininkas ramiu balsu balsu paaiškina, kad tokie atvejai kaip mano dažni, bet tai pirkėjų bėdos. Liepia apmokėti 20 Lt skirtumą, kitaip prekių negausiu.
Apibendrinimui - kontoros internetinių pirkimų sistema klaidinanti, , pirkėjas patiria papildomų išlaidų. Kopimeksas nesikuklina šituos pinigėlius pasiimti ir nieko keisti neketina.
Garantijos tikiuosi neprireiks, nes apie tai radau kitų skundų.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"SpaceX" į TKS atgabeno raumeningų pelių, kirminų ir išmanųjį robotą
"SpaceX" į TKS atgabeno raumeningų pelių, kirminų ir išmanųjį robotą 12-08 20:33
Jungtinių Valstijų kosmoso bendrovė "SpaceX" į Tarptautinę kosminę stotį (TKS) sekmadienį atgabeno ankstyvą šventinę siuntą, kurioje yra raumeningų "stipriųjų pelių", parazitus naikinančių kirminų...
Ukraina ir Rusija užbaigė dvišales derybas dėl dujų tranzito
Ukraina ir Rusija užbaigė dvišales derybas dėl dujų tranzito 12-08 20:32
Ukrainos valstybinė energetikos grupė "Naftogaz" baigė dvišales derybas su Rusijos vyriausybės kontroliuojamu koncernu "Gazprom" dėl dujų tranzito nuo 2020 metų ir yra pasirengusi trišalėms...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

3M 171,47 +4,32%
CBS 40,77 +3,63%
Western Digital 49,08 +3,57%
ConocoPhillips 61,97 +3,56%
Red Hat 187,71 0,00%
Xerox 37,77 -0,13%
Procter & Gamble 124,19 -0,35%
Kraft Heinz Co 31,09 -0,51%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 68,92 +4,50%
Dyzelis 1,94 0,00%
Jautiena 4,86 +4,52%
Ryžiai 424,00 -0,70%
Nafta 58,43 0,00%
Cukrus 0,57 0,00%
Varis 5757,30 -0,03%
Kava 2,80 -1,41%