Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Klaipėdos keleivinis transportas
Parašykite savo atsiliepimą apie Klaipėdos keleivinis transportas, VšĮ
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Šiandien (2023-09-12) važiavau su 9nr autobusu (valst. numeriai- JEU160). Sedejau gale. Prieš išlipant vairuotojas pradėjo keiktis, bande kažka irodyt, kad visa kelią rūkiau el. cigaretes...????
Sveiki. 2023.09.11, Žiedo st. 15:14, 5 autobusas.
Esu be galo dėkinga šito autobuso vairuotojui už tai, kad pamatęs, kad iš visų jėgų bėgu į sustojimą, nepagailėjo 20-40 sekundžių darbo laiko ir sulaukė, kol isėsiu į autobusą. Kiti tai mėgsta tyčiotis - sulaukia, kol dabėgi iki priekinių durų (per kitas neįleidžia) ir, žiūrėdami į akys, užtranko prieš nosį duris. O šitas dar iš tolo pamatė, kad atbėgu ir palaukė, kol isėsiu. Dekui iš visos širdies! Daugiau tokių dėmesingų vairuotojų norėtųsi matyti mieste.
Pamiršau, HHN106 valst. nr.
Nors ne manau, kad tai turės įtakos. Tiesiog, labai norėtųsi, kad už gerus darbus žmogus tikrai gautų pagyrimą.
Sveiki. 2023.09.11, Žiedo st. 15:14, 5 autobusas.
Esu be galo dėkinga šito autobuso vairuotojui už tai, kad pamatęs, kad iš visų jėgų bėgu į sustojimą, nepagailėjo 20-40 sekundžių darbo laiko ir sulaukė, kol isėsiu į autobusą. Kiti tai mėgsta tyčiotis - sulaukia, kol dabėgi iki priekinių durų (per kitas neįleidžia) ir, žiūrėdami į akys, užtranko prieš nosį duris. O šitas dar iš tolo pamatė, kad atbėgu ir palaukė, kol isėsiu. Dekui iš visos širdies! Daugiau tokių dėmesingų vairuotojų norėtųsi matyti mieste.
Labas vakaras, važiavau autobusu nr: 9, autobuso numeriai MFV 854, 2023-07-30. Pats paskutinis laikas. Tokio bendravimo su žmonėmis iš vairuotojo dar niekada neteko girdėti, nemandagiai šaukia, spiegia, keikiasi, aš asmeniškai buvau pakraupusi, nesustoja kai reikia išlipti žmonėms, aš pati stovėjau laukiau savo stotelės kai ir ant manęs užkliuvo kodėl nespaudžiu, ar man sunku paspausti stop, kai net nereikėjo man lipti, tiesiog laukiau savosios stotelės, kadangi jau buvo ji sekanti. Žodžiu trumpai tariant pradėjo pravardžiuoti mane, trūko kantrybė… tikiuosi daugiau niekada neteks man to patirti, blogiausia kelionė namo.
Ne pirmas kartas, bet šį kartą nesusilaikiau. Ėjau link jaunystės stotelės kur turėjo atvažiuot 18 autobusas 09:01 2023.07.27, likus 3 min, vis dar laukiau prie šviesoforo, buvo likusios 100 sekundžių iki žalios spalvos, perbėgti gatve per raudona mano rajone yra nesaugu, nes važiuojant tuo keliu arba visi lekia link palangos plento arba tik atvažiuoja į patį miestą. Tačiau pamačius 8:59 atvažiuojanti autobusa perbėgau gatve kai link manes belekiek mašinu važiavo. Net nepasiekus 09:01 autobusas jau buvo stotelėje, matė, kad parbėgu, nuvažiavo. Tokio vairuotojo dėka, vėluosiu į darbą pusvalandį. O aš šiandien būtinai pirma į darbą turėjau atvykt. Ačiukas už tokius įdarbintus vairuotojus, siunčiu meile jums:)
2023.07.19 vakare važiavau Nr. 6 autobusu, vairuotojas tol davėsi, kol nustatė rusiškų dainų kanalą ir garsiai, paleido, net ausis rėžė, buvo labai nemalonu. Aš įlipau žvejų rūmų stotelėje, tai net ne įsuko, reikėjo paeiti į gatvę, kad įlipti.
Sveiki.Laukieme su moteriske pempininku stoteleje 6autobuso.Laikas buvo tarp11:56-59min.Mums priejus prie priekiniu duru vairuotojas ne tik ju neatidare bet ir nuvaziavo mums pries nosi.Su moteriske likom sokiruotos tokiu vairuotojo elgesiu.Gal galima atidumo labiau dirbant savo darba.?!Teko mums laukti poto kito autobuso.
Nesu vietinė, su vyru užsieniečiu
(2023.06.30) važiavome 31 maršruto mikroautobusu 12.20 valandą į Palangą. Vairuotojas baisiai arogantiškas ir pašaipus. Nepagarbiai kalbėjo su visais keleiviais iš eilės, neatsižvelgdamas į tai, kad šiuo maršrutu keliauja nevietiniai žmonės ir nežino kainų ir taisyklių. Su senyvo amžiaus moterimi irgi elgėsi nepagarbiai, atseit, skaitykit kas autobuse parašyta, vairuotojams neprivalo nieko aiškinti, jeigu kas nepatinka, važiuokite tarpmiestiniu autobusu, ten pigiau. Skubino žmones atsižymėti bilietus, nes dėl mūsų mat, jis vėluoja, nors atvažiavo likus porai minučių iki išvykimo. Buvo labai nesmagu, kai skubino atsižymėti bilietą, nes nei man, nei mano vyrui, nei moteriai prieš mus to nepavyko padaryti iš pirmo bandymo. Suprantu kad darbas nėra lengvas, bet vairuotojui reikėtų išmokti pakantumo ir pagarbos kitam žmogui. Nemaloni patirtis. Atgal į Klaipėdą grįžome bolt taksi, geriau susimokėti daugiau, nei keliauti su tokiu vairuotoju.
Šį rytą, 2023.06.23, tarp 8-8:25, Nr.8 autobuse įvyko, eilinis, nemalonus incidentas. Tie, "susireikšminę" bilietų tikrintojai išlaipino užsienietį, kuris, neva, neatžymėjo bilietų, kuriuos vairuotojas mums pardavė po du ekz. Po 50 cnt, vietoj vieno. Kokius tris, keturis kart turėjau aiškinti jiems, kodėl keli keleiviai esame tokiais bilietais. Ir bandžiau paaiškinti, kad žmogus, tikriausiai nežinojo..kad lemputė turi užsidegti žalia, kai prilieti bilietą... žodžiu, į darbus vėluojam, žmogus išlaipintas, lyg nusikaltėlis, nors ir visiškai į tokį nepanašus. Po manęs dar keli žmonės bandė užsistoti už tą keleivį. Su siaubu išlipo žmogus, taip nieko ir nesupratęs, nes nemoka...tos mūsų lietuvių kalbos.....Klausykite, kielvieną kartą važiuojant, ta klaipėdos "bilietininkų komanda" ką nors tardo, reikalauja dokumentų, užlaikydama visus žmones transporte.
Gal yra kažkokoų būdų būti lojelesniems, atsižvelgiant į žmones? Ypač užsieniečius? Gėda! Nekaltą žmogų išlaipino, nors pati mačiau, kad žmogus buvo pridėjęs tuos bilietus... ten kur reikia...gal lemputė nesusišvietė, gal ir dar kam nors kas nors reguleriai nesusšviečia? Ar galima, kažkaip pataisyti situaciją, kad mūsų miestas, svečiams neatrodytų taip kvailai?
P.S. patys.ne kart, tikriausiai būname svetur...ir ne apie visas lemputes ir mums gali susišviesti laiku..tik, kažkas..gal paeitų kitaip, jeigu...nebūtume visi tokiw abejingi, ar ne?
Labai nemalonus incidentas įvyko 06 15 tiesiog tokio grubaus vairuotojo elgesio nesu dar patyrus per visą gyvenimą. kadangi nespėjau į 17 autobusą, teko prie ligoninės laukti kito, atvažiavo Klaipeda Palanga, visuomet sustoja toje stotelėje įlipo du žmonės po to ilipau aš, padavus pinigus pasakiau iki Plytinės. Buvau išplūsta kaip niekad. Vairuotojas pasakė ko aš nevažiuoju miesto autobusu o stabdau tarpmiestinius aš labai mandagiai paaiškinau, kad aš jūsų nestabdziau, o ir stotelė jūsų čia privalote sustoti. Tiesiog išmuses bilieteli padėjo grąža o bilietą tiesiog numetė, paklausus kodėl jūs šitaip elgiates pasakė kad prikibo prie pirštų. Pasakė man neūžti, žodžiu faktas tas, kad kaip aš supratau pagal vairuotoją kad jie neprivalo stoti Plytinės stotelėje, o man paaiškino ir antrą kartą kad vaziuociau su miesto autobusu, nors ir yra grafikas. Labai nemalonus vairuotojas. 18.40 ilipau MFF 092
Juokinga, kai KKT atstovai i klausima, kodel vairuotojai i visuomeninio transporto autobusus Klaipedoje neileidzia keleivio su el.paspirtukais, nurodo abstraktu straipsni:
-Klaipėdos miesto viešojo susisiekimo transporte galioja Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės bei Keleivių ir bagažo vežimo vietinio susisiekimo autobusais ir maršrutiniais taksi Klaipėdos mieste tvarkos aprašas (toliau - Aprašas). Aprašo 32 p. numato, jog autobusais ir maršrutiniais taksi draudžiama vežti <...> degiąsias, sprogstamąsias, dvokiančias, radioaktyvias medžiagas, suspaustas ir suskystintas dujas, smailius, aštrius, griozdiškus, trukdančius keleiviams daiktus, šaunamuosius ginklus, daiktus, kurie gali sutepti sėdynes arba keleivių drabužius <...>.
ir kur sioje vietoje nurodyta, kad draudziama vezti keleivius su el.paspirtukais?Ar teisineje valstybeje nera leidziama tas, kas nedraudziama?Sulankstytas el.paspirtukas tikrai uzima maziau vietos nei kudikio vezimelis ar neigaliojo vezimas - tai gal neleidziate autobusais vaziuoti ir su kudikio vezimeliais ar neigaliojo vezimeliais - nes jie gali trukdyti kitiems keleiviams, gali sutepti sėdynes arba keleivių drabužius.
Siandien, birzelio 8 dienos ryta, tapau nemalonaus ivykio liudininku.14 marsruto autobusas, vaziuojantis is Klipsciu, turejo sustoti Tauralaukio stoteleje 6h56 min.Taciau autobuso vairuotojas nepravaziavo ziedine sankryza, kad privaziuotu ir sustotu Tauralaukio stoteleje, o nuvaziavo tiesiai i miesta.Tokiu budu praleisdamas Tauralaukio stotele, o man teko laukti sekancio autobuso.Ar dabar Klaipedos autobusu parko vairuotojai patys renkasi, kurioje stoteleje jie stoja, kurioje ne?
laba, jei jau renkat mokescius uz parkavima, prie garazu, giliai kiemuose, tai pastatykit aparata, kad butu kur susimoket. o tai ivaziuoji, pasistatai prie garazu per puse km jokiu zenklu ar aparatu kad susimoket. as suprantu, kad jum geriau ateit, numest lapeli susimoket uz visa diena i dzin. jei jau imat mokescius, bent aikstele sutvarkykit. dariaus ir gireno gatve19t adresu gavau lapeli,
Sveiki norime pagirti jūsų įmonės atsakingus žmones, kurie greitai sureagavo į pagalbos prašymą.Pametėme didelę sumą pinigų, susisiekus su keleiviniu transportu buvo kruopščiai ir greitai peržiūrėtos kameros, atsektas maršrutas pagal el.bilieto nr., greitas ir detalus įvykių išaiškinimas mums kaip keleiviams. Labai ačiū Jums. P.s. Vairuotojų kultūrai pagirimas netaikomas:)
Kodėl 4 ir 6 maršruto autobusai iš Melnragės į miestą važiuoja 1-2 min intervalu? Ar taip sunku suderinti patogesnį laiką keleiviams, juk abu maršrutai eina per miesto centrą.
Baisi patirtis su 17autobuso vairuotoju. Ilipau ir buvo pasibaiges el.bilietas, kaip iprastai atsisedus internetu pradejau pildyti, kol tas vairuotojas nepriejo. As soke buvau, nes nieko ner pan.buve, sako :ka tu cia darai, tavo neveikia bilietas?" Sakau tai dabar bandau ji papildyt. Tas susimetes dar apkoliojo ir nuejo ir lauke kol as papildysiu. As aisku is to streso papildziau visiskai ne ta ka norejau. Del saves dzin, as save galiu apgint nors ir taip streso kiek sukele, bet jei toks marozas puldineja senukus, vaikus? Del to kad bilietas nesuveike? Kaip tokie darbuotojai gaki dirbt, nes akivaizdu, kad jam cia iprasta praktika. Tai yra elemntarus psich.smurtas! Ir dar dbr busiu papildzius bilieta visai ne ta kaip man reikejo, tikiuos spresit sia probelma kazkaip. Prisefu autobuso nr. 02.03 apie 9ryto 17autobusas.
Sausio 10d vakaras, veiksmas Klaipėdos autobusų stoties stotelej. Nuo 18:53 laukiu 1 nr autobuso. Stotelej toliau šone stovi vienas atvaziuoja 2.pagal grafiką 19:03 autobuso nėra. Laukiu iki 19:23.Truksta kantrybe, nuovargis po darbo dienos nugali ir vaziuoju su 8nr dar stotele virs einu iki juodkrantes stotelės kur netoli gyvenu. Gal galit paaiškint kodėl vairuotojai savivaliauja ir nevaziuoja nurodytu grafiku?
Įmonė dirba - geriau nebūna pirma nuskaito pinigus internetu pildant bilietą, bet bilietas taip ir nepasipildo, tada pusę valandos iki darbo galo prisiskambinti negali, nes klientų aptarnavimo linija išjungta, o visi svetainėje nurodyti kontaktai nekelia telefono.
Rugsėjo 22d.apie 18h05 važiuojant 9 autobusu nuo jūrininkų pr.Teatro st.laukė 3 nepilnamečiai vaikai iš Ukrainos.Mažesnysis broliukas įlipo pro priekines autobuso duris, o mergaitės nuėjo prie vidurinų ir norėjo įlipt.Deja vairuotojas jų neatidarė ir nuvažiavo.Mwrgaitės pradėjo daužyt duris, kad atidarytų, mes, keleiviai, šaukt, kad nevažiuotų, atidarytų.Deja vairuotojas abejingai, šaltai nuvažiavo.Siaubingas, nedovanotinas poelgis šio vairuotojo labai sukrėtė.Nevietinis berniukas kito stotelėj išlipo atskirtas nuo sesių.Baisu.Klaipėdos transportui pranešta.
Galit paaiškint kas vyksta su 15 autobusu? Jau 30min laukiu atobuso, t.y du neatvaziavo, atejau dar 6min anksciau kai turejo pirmasis atvaziuot...jau du autobusai pravaziavo. Ir tai kartojas nuolat
Laba diena.Ar galite karštomis dienomis lanksčiai pritaikyti didesnius autobusus, su normalia vėdinimo sistema 4 autobusų maršrutui?Važiavimas šiuo maršrutu prilygsta egzekucijai tiek keleiviams, tiek vairuotojams.
Pabandykite patys važiuoti visuomeniniu transportu, tada nesistebesite, kodėl visi stengiasi važiuoti asmeniniu transportu ir užgrūda visas gatvės.
Pagarbiai.
Sveiki, eilini karta pasirodo autobusu vairuotoju mentalitetas. 3 autobusas kuris važiavo nuo ligoninės 14:39 neįleido prieš mane lipusios moters su mažu špiciuku, ir prieš nosi uždares duris nuvažiavo. Per ji vėluoju į darbą nelabai supratau kodėl buvo moteris neįleista kai nėra ženklo, kad šunims draudžiama tokio mažiuko net šunim nepavadinsi.. tai taip išeina vairuotojai gali daryti ką nori???? O kas mano darbdaviams paaiškins kodėl aš vėluoju į darba?? Nes kažkam nepatinka gyvūnai.. vairuotojo autobuso numeriai buvo: LEI074.
Laba diena. Norėčiau padėkoti 15 autobuso
(nr.299) vairuotojui už grąžintą piniginę, kurią pamečiau ir ją perdavė vairuotojui vaikinas, kuris rado. Malonu žinoti, kad mūsų miesto vairuotojai malonūs ir sąžiningi. Ačiū!!!!
2022-05-24 D. 15 autobuso maršrutas ligoninė-mogiliovas. Iš ligoninės stotelės pajudėjo 13:07 autobuso vairuotojas visiškai neadekvatus, keikiasi ir šaukia ant keleivių, dėl to kad jie nori nusipirkti bilietėlį ir neva jam trukdo vairuoti, labai agresyviai elgiasi. Gaila kad tokie susireikšminę ir pavojingi žmonės dirba tokį darbą.
2022-03-29 d., Smiltelės-Vingio g. sankryža, 14:07 val., autobusas nr. 10, Valstybinis nr. HRU 127. Situacija - vyresnio amžiaus moteris su lazdele eina pėsčiųjų perėja, beeinant perėja, jai užsidega raudona. Aš praleidžiu moterį, man iš galo autobusas. Autobuso vairuotojas lenda per šoną, pypina, rodo su ranka sau į galvą, kažką aiškina. Beje, kaukę dėvi netinkamai.
Dvi problemos. Pirma - vairuotojas elgiasi chuliganiškai, pavojingai. Antra - nesilaiko elementarių KET.
Be pažymejimo man nepilna kaina parduoda bilietus, nors visada sakau 5 eur papildyti ir pabreziu kad pilna man kaina. Bet kadangi jaunai atrodau tai nusprendžia darbuotojas kad man nepilna kaina. Kodėl Lietuvos pašto man parduoda be pažymėjimo nepilną kaina?..yra žmonių kurie atrodo jauniau ar vyresni nei iš tiesu yra. Absurdas kad parduoda bilietus su nuolaida neparodžius pažymėjimo ir del to turiu mokėti baudas.
Tiesiog noriu kad bilietų platinimo vietose nepilna kaina bilietai būtų parduodami tik su pažymėjimu. Žinoma, pasijuokti lengva iš kito nelaimės.
Be pažymejimo man nepilna kaina parduoda bilietus, nors visada sakau 5 eur papildyti ir pabreziu kad pilna man kaina. Bet kadangi jaunai atrodau tai nusprendžia darbuotojas kad man nepilna kaina. Kodėl darbuotojas Lietuvos pašto man parduoda be pažymėjimo nepilną kainč?..yra žmonių kurie atrodo jauniau ar vyresni nei iš tiesu yra. Absurdas kad parduoda bilietus sunuolaida neparodžius pažymėjimo.
Ir vėl ši rytą 2022-02-07, 07:33 Senamiesčio stotelei Klaipėda 6 maršruto autobusas neisileidžia keleivių, tai yra durų neatidaro nors autobuso vidui buvo tik 4 keleiviai (sustoja ir nuvaziuoja) ir tai jau ne pirmas atvėjis
Sveiki, jūsų vairuotojai labai jau nekantrūs, įsodinti neįgalų vaiką į mokyklinį autobusą jau tampa problema, svarbiausia, kad atvažiavo vėliau kaip mūsų autobusiukas užtrukom tikrai neilgai ir jau reikia užpypinti, nerimsta mat ponas, pagal tvarkaraštį tikrai dėl to nevėluos, veiksmas Budelkiemio stotelėje 6.52 Klaipėda
Kadangi UAB "Kautra" ištrina visus juos kompromituojančius komentarus, tai gal tikiuosi neištrins jų konkurentai, todėl bandau parašyti čia: 2021 lapkricio 04d. Kautros patalpose Juozapaviciaus pr., Kaune, buvo darbo mugė norintiems įsidarbinti vairuotojais Kautroje. Buvau labai nemaloniai nustebintas Kautros eismo skyriaus vadovo Alvydo Perioko elgesiu per pokalbį. A. Periokas leido sau laidyti seksualines užuominas ir seksualiai priekabiavo prie kandidatų. Niekam nerekomenduoju net bandyti ten darbintis. Prisegu A. Perioko foto.
11b vairuotojas labai neatsakingas. Lauki stotelei 20min kol atvažiuos autobusas, o atvažiavęs tiesiog pravažiuoja, nors matė, kad laukiau, tiesiog pasižiūrėjo ir nuvažiavo. Dėl jo turėjau laukti 30min kito autobuso, o lauke labai šalta. Laukiau Berželio st. 15:17 laiku. Išauklėkit pagaliau savo vairuotojus, nes tai nepirmas kartas ir jau darosi pikta.
Vairuotojai labai neatsakingi, vienas is 10 autobusų vairuotojų ėmė ir pravaziavo stotele net nesustojes (14.43-arenos st. link BIG'o) nors ir matė jog laukia žmonės. Per tokį neatsakinga vairuotoja 20min teko lajkti kito autobuso, kai lauke lyja ir šalta.
Norėčiau pasidalinti savo patirtimi bendraudama su VŠĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovais spalio 11, 2021.
Žmonės gyvena Latvijoj ir gana ilgai nesilanke Lietuvoj dėl Covid-19 pandemijos. Keleivinio autobuso bilietus pirko praeitą kartą, kai lankėsi Klaipėdoj, po 80 centų (dabar pasirodo kainuoja po eurą) už bilietą. Važiavo iš autobusų stoties pas mane į svečius, į žvejybos uostą. Kontolė patikrino bilietus ir išraše baudą.
Žmonės, kurie parvažiavo iš Latvijos nėra kažkokie nusikalteliai, kurie norėjo nemokamai pasinaudoti keleiviniu transportu. Juk galima buvo pasiūlyti vietoj nupirkti bilietus po eurą, jei jau susikloste tokia nemaloni situacija.
Apie tai ir norėjau pasakyti moteriškei telefonu, kuri dirba VŠĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovybėje. Bet vietoj to, kad ramiai pasakyti, jinai pradėjo tiesiog rekauti ant manęs ir naudoti nenormatyvią leksiką.
Norėčiau sužinuoti, ar žmogus, kuris dirba valstybės įstaigoje turi teisę taip elgtis su klientais? Čia jau kaip ir kompetencijos klausimas iškyla.
PS: Čia yra mano mamos sukurtas laiškas. Iš savo pusės galiu pažadėti, kad nepaliksiu šito reikalo, kol negausiu reikiamo rezultato.
Šiandien turėjo atvykti 10 autobusas po 8:54 jis ne tik atvyko 2min anksčiau, bet užtrenkė man duris prieš nosį ir nuvažiavo, nors matė, kad laukiu.. ciniškas žmogus, apgailėtina!!!
2021 09 22 d nebuvo autobuso 18 7.53 h slyvų st.
Ryte, kad spėti į darbus ar į mokyklą neįmanoma. Ar ryte, negalėtų dažniau vazuoti18 autobusas, nori spėti ant 8 val į darbus, nėra kur įlipti autobusai pilni, o apie islipima nėra nei kalbos, vairuotojai išvis atsipute, bandai prasibrauti pro zmones, kad išlipti o jis net nemaloneja palaukt toliau važiuoja
Šiandien (30 rugpjūčio 2021) ilipau į 14 autobusą, Mažojo Kaimelio stotelėje, 15.01val. Važiavau Tauralaukio link. Įlipus į autobusą pradėjau žvalgytis, kur issispausti bilieteli. Deja jau daug metų nebuvau Lietuvoje, tad nezinojau, jog prasispausti bilietelio jau seniai nereikia. Vairuotojas sako 'Ka pametei?', sakau 'Ieskau kur prasispausti bilieteli', vairuotojas 'Nusiimk akinius'. Likau pasimetusi. Viena keleive parodė ir paaiškino, kad bilieteli reikia nuskanuoti. Jau seniai nesijaučiau tokia pažeminta. Autobuso vairuotojas tikrai galėjo paaiškinti, kad reikia nuskanuoti bilietelio QR koda, o ne mušti. Vairuotoją mandaguma iš 10 vertinu 1.
Labai retai tenka važiuoti autobusais, bet šiandien labai nemandagus vairuotojas, vietoj to kad paaiškinti kad reikia lipti per prieki išvadina besmegeniais žmones, vairavimas baisus.tai yra 5 autobuso numeris.Ir šeip pastebėjimas labai retai pamatys kultūringą vairuotoją.
Susidaro nuomonė, kad šioje kontoroje dirba visiški liurbiai, nesugebantys sukontroliuoti 6 ir 15 maršruto autobusų vežėjų, kurie visiškai nesilaiko grafikų.
2021 05 22 apie 8:10, Jūrininkų stotelėje, M8 vairuotojas įpatingai grubiu tonu išvarė mane iš autobuso, nes jam pasirodė, kad mano veido kaukė netinkama. KKT kortele už kelionę jau buvau susimokėjąs, pinigų negrąžino. Sulaukeęs kito M8 su ta pačia veido kauke važiavau sėkmingai.
Labai nemandagus buvo kovo 29diena 7val.11min. Įlipusi į autobusą 18maršruto kažkaip iš karto neradau elektroninės kortelės kuris galioja puse metu ir žinau kad turiu žmonių daug ir pasidėti kad raščiau o jis tu neturi ir lik lauk o skubėjau į panevežio gatve o sekantis autobusas 7val 25minutes
Ir iš vis patys be kaukio ir yra nemandagių
Siandie tarp 14-15val vaziavau 8 marsruto autobusu. Su tokiu neadekvaciu vairuotoju neteko vaziuot. Nuo pat Vyturio stoteles iki at autobusu stoties vairuotojas reke ant zmoniu, be bilietu vaziuojancius paauglius (kontrolei tikrinant) grasino kalejimu, viena moteriske pamirso pasipildyt elektronini bilieta, tai gavo velniu, ant manes uzreke nes as su telefonu kalbejau. Agresyvus kazkoks. Autobuso numeriai. LEB089 senyvo amziaus. Suprantu kad visi esam pavarge nuo karantino, bet sitaip ardytis ir tyciotis is zmoniu negalima.
Vairotojas apie 5 minutes stovejo stoteleje ir niekur neruošese važiuot. Sėdejo telefone ir raše žinutes. Neatidare pirmas duris
9 autobusas, kovo 6, 19:37
2021-01-14d. išvykau iš Mogiliovo stotelės su 15 autobusu 6:02val (nors autobusas turėjo atvykti 6:00val). Vairuotojas visą kelią važiavo ne pagal maršrutą, nors ryte eismas buvo ne intensyvus, ko pasekoje, Autobusų stoties stotelėje buvo 6:30val (turėjo būti 6:21val). Dėl vairuotojo kaltės aš nespėjau į traukinį, kuris išvyko 6:30val. į Vilnių.
Laba diena.Šendiena tai yra rugpjučio 16d nuliudino keleivinio transporto vairuotojas svo nemandagumu.Konkrečiau 6E autobuso vairuotojas kursaves nuo Melnarages ir sustojas Senojo turgaus stotelėje 11 05 buvo paklaustas ar autobusas stja Eglės turguje, vietoj atsakymo taip arba ne atrėže kitas klausimas tai jai atvikes žmogus nežino ar sustos ar ne tai ar sunku yra atsakyti.Tai čia vadinasi normalu kad negauni normalaus atsakymo, labai apmaudu kad tokie nemandagus vairuotojai.
sveiki, truksta informacijos apie pakeitimus karantino metu.Siandien teko naudotis transporto paslaugomis, zmones iprato lipt per vidurines duris ir visi laukia kol jos atsidarys, bet pasirodo taisykles pasikeite ir jau taip ilipt nebegalima.Daugumas to nezino, vairuotojai isiute, kad nemokam naudotis transportu, saukia ant keleiviu, vietoj to kad paaiskintu.Vaziavau su nr6 ir 10, situacija ta pati.
Sveiki,
šiandienos situacija buvo tokia, kad panevėžio stotelėje laukeme mikriuko. Isvykti turejo 16:27min. mane labai nustebino, kad vairuotojas neapsiziurejes, neatidares duru isvaziavo. Du zmones bande begti link mikriuko, mosikuoti rankomis ir pan, bet vairuotjas musu nepastebejo visiskai...
Noriu pasakyti, kad labai nepatinka ju stovejimo aikstele, yra keli vairuotojai, kurie privaziuoja prie stoteles, palaukia 1 min laiko ar zmones lips ar ne, bet ne viena syki yra teke eiti i mikriuka nuo stoteles, ir dar nezinia ar ileis. nes buvo tokiu situaciju, kai vairuotojas issireiksdavo, kad ar yra laiko ir ko tu cia lipi... Prasau kazkokios tvarkos, tikrai nebemalonu. kad pirma stotele mikriukai stovetu prie stoteles, o ne kazkur toliau ir mastai ar jis privaziuos ar ne... aciu
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena?
Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su potencialiu vartotoju. Jis neatsiejamas nuo verslo tapatybės, yra svarbi įvaizdžio dalis...

"Bentley Bentayga EWB Mulliner" pademonstravo, ką privalo turėti prabangiausias pasaulyje SUV
Moderni ir rankomis kurta prabanga, sportinių automobilių dinamika, galimybė važiuoti ten, kur pasibaigia kelias ir limuzino lygio komfortas. Neseniai pristatytas "Bentayga EWB Mulliner" turi...

Konferencija "Kaimo plėtra 2023: Bioekonomika siekiant Žaliojo kurso tikslų" – mokslo, valdžios ir verslo diskusijai ir naujiems sprendimams
Klimato kaitos ir maisto krizės kontekste ypatingą svarbą įgyja bioekonomikos pasitelkimas siekiant Žaliojo kurso tikslų. Konferencijos "Kaimo plėtra 2023: Bioekonomika siekiant Žaliojo kurso...
Sveiki, susidūrėm su tokia situacija, kai 12 maršrutinio autobuso vairuotojas užgaulioja-apšaukia-auklėja vaikus.
Šiandien 09.20d. mano vaiką neiškarto išleido sustojime..., sustojęs sustojime barėsi, išsakė nepagrįstus moralus-neva nebuvo nuspausta STOP mygtukas, nors STOP mygtuką pranešantis-įspėjantis apie ketinimą išlipti būsimam sustojime buvo nuspaustas prieš laiką, gerokai prieš sustojimą-stotelę... (Gal neveikia tas STOP mygtukas ar vairuotojas to nepastebėjo ?) Po šios situacijos vaikas grįžo namo apsiverkęs apimtas streso.
Labai prašau imtis priemonių, bei daryti išvadas visų pirmą dėl vairuotojo nekorektiško elgesio, sudrausminimo, lai šiek tiek susitvarko-prislopina savo nervus ir neišlieja savo nepasitenkinimą. Visi mes esam stiprūs ir aršūs prieš silpnesnius...ypač kai negali pats atsikirsti-apsiginti..., tai palikit vaikų auklėjimą tėvams o ne vairuotojams. Vairuotojo darbas būti kultūringu, paslaugiu, saugiai vežti keleivius, sustoti sustojimuose..., o ne moralizuoti, skaityti paskaitas pakeltu tonu vaikui..., manau suaugusiam keleiviui nebūtu išdrįsęs nieko pasakyti...
Aš viliuosi ir tikiuosi, kad sureaguosite į mano komentarą-atsiliepimą, bei imsitės priemonių pakelti savo darbuotojų kultūros lygį...
P.S. Neigiami atsiliepimai nepuošia ir neskatina persėsti į viešąjį-maršrutinį transportą. Darykit išvadas.