VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kidy Tour, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kidy Tour

Atsiliepimai apie Kidy Tour, UAB

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Kidy Tour, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Grazinkite pinigus isgamos!
Atsakyti
Pasiglemžė žmoniu pinigus ir įmokėtas avansines įmokas ir kaip niekur nieko, mokėkite palūkanas svolačiai, ekstremali padėtis mat jiems ubagu karaliams, bet nieko tuoj Lietuvėlė gaus per sprandą nuo ES o tada laikykites šutves
Atsakyti
Ubagu imone su milijonine apyvarta, nesugeba grazinti keliu simtu euru avanso uz neivykusia kelione del karantino, tik suokia apie 90 dienu, niekam nerekomenduoju su ubagais prasideti!
Atsakyti
Su kidy tuor keliavo pirma karta, buvom truputi sunerime pries kelione, nes prisiklausėm "visko".O tik nusileidus lėktuvui Hurgadoje pasitiko 2 gražios mergaitės ir visą kelionę stebino savo gerumu ir paslaugumu.Ypatingai didelis ačiū Agnei, tokios aukštos komunikacijos ir gebėjimo taip gerai dirbti, jau senai buvom matę (kt.agentūrose).Ačiū už rūpestį ir priežiūrą kelionės metu.
Atsakyti
Keliavome pirma karta geguzes gale ir tikrai buvo dauk ytampos ir likome labai patenkiti kidy tour paslaugomis. Jokiu nesusipratimu nebuvo. Aciu Jums!!!:)
Atsakyti
Neringa 2019-02-08 10:45:41
O dabar apie mūsų kelionės iškilusius nesklandumus. pirmiausia norisi pasidžiaugti, kad oro uoste „KIDY TOUR“ nustebino vaikus dovanėlėmis.
Lėktuvas, kuriuo skridome, tiek mažai vietos, kad vargiai kelionėje galima buvo išsėdėti sulenkus kojas. Kojoms vietos iš viso nėra. Lėktuvas aptriušęs ir senokas. Pradėjus skrydį, lėktuvo stiuardesės pradėjo prekybą maistu. Per visą skrydį mes nesulaukėme, kol mus pasieks maistas. Per 4, 10 min. nesugebėta aptarnauti viso lėktuvo. Kadangi mes sėdėjome gale, maistas mus pasiekė, kai pradėjome leisti. Kiek teko skristi kitais reisas, net per 2 val. 30 min. gebama aptarnauti žmones. Ir privažiavus maistui paaiškėjo, kad kai kurių produktų nebeturi. Išpirkta. Keistoka buvo. Tad ir nebeįsigijome maisto, nors su malonumu taip būtume padarę, nes skrido vaikai ir jie norėjo ko nors užkąsti. Lėktuvo meniu baisus. Kitų firmų lėktuvų meniu daug įvairesnis.
Nusileidus susiradome savo autobusą ir keliavome į viešbutį. Kadangi mūsų pasirinktas viešbutis yra netoli oro uosto, nes turėjome jį pasiekti per keliolika minučių. Deja, pasiekėme per 1, 5 valandas, ners buvo keleivių, kurie žinojo, jog jų rezervacija atšaukta ir vis tiek vyko į tą viešbutį. Kol gidas aiškinosi iškilusias problemas, mes sėdėjome ir laukėme. Nejau nebuvo galima jų paskutinių palikti? Žinant, kad yra tokia bėda.
Be to, važiuojant į viešbutį užsidegė autobuso laidai. Pradėjo rūkti dūmai. Teko staigiai šokti iš autobuso. Lipdama iš savo sėdimos vietos smarkiai susitrenkiau užpakalį, dėl to kelias dienas negalėjau normaliai jaustis ir sudėtinga buvo sėdėti. Patyrėm šoką. Laukėme lauke. Paskui vėl liepė lipti į tą patį autobusą. Vaikai išsigandę žiūrėjo ir bijojo lipti atgal, kad kas vėl neatsitiktų. Viešbutį pasiekėme 20.50 minučių. Kol užpildėme reikiamus popierius, vakarienė baigėsi, nes maitinama iki 21 val. Pikta, kad tiek pravažinėjus nespėjom į vakarienę, kuri mums priklauso. Tačiau vėliau pardėję sakyti, mes gavome vietą, kur galėjome pavakarieniauti.
Vieni iš mūsų buvo užsisakę standartinį numerį, bet nuvykus į jį paaiškėjo, kad yra paruoštos tik 2 lovos. Pasiteiravus viešbučio registratūroje kur daugiau lovų mums atsakė, kad Jūs rinkotės standartinį kambarį ir daugiau Jūs nieko neturite norėti, nes toks kambarys yra skirtas tik 2 žmonėms, nors kiek teko keliauti, standartiniame kambaryje gali būti 2+2.Teko vėl kovoti dėl vietos po saule. Išsikovojome. Mums atnešė pristatomą lovą ir puikiai paruošė kambarį. Kodėl to negalėjo padaryti iš anksto?
Kadangi buvome užsisakę kalėdinę vakarienę, buvome ramūs, kad matėme, kad kiti žmonės moka didžiulius pinigus. Tačiau prie mūsų priėję viešbučio darbuotojai irgi paprašė susimokėti už kalėdinės vakarienę. Buvome šokiruoti, nes reikėjo mokėti už staliuką. Mes nemokėjome, todėl mums buvo duotas staliukas visai toli nuo scenos. Nemažus pinigus mokėjo žmonės, norėję pamatyti sceną.
Kitą dieną, atvykus susitikimą su „KIDY TOUR“ atstove, paaiškėjo, kad tai gidė kalbanti rusiškai. Gerai, kad mūsų kai kurie moka rusiškai, o taip turėtume problemą. Mes neturėjome nieko prieš, bet visai padoru būtų buvę, kad su mumis susitiktų gidė lietuvė, kuri ir žadėjo susitikti su mumis. Išsakėme gidei mūsų nesklandumus. Gidė pasiteiravo mūsų ar rezervavome vakarienę. Paaiškėjo, kad mes rezervavome tik staliuką, bet ne vakarienę. Gidė padėjo sutvarkyti šią rezervaciją ir sakė, kad viešbutyje dažnai prašoma papildomai pinigų už staliuką. Tik vakarienės metu paaiškėjo, kad mes į vakarienę galime atvykti tik nuo 21 val. Su vaikais pasiruošę vakarieniauti nuo 18 val. likome it musę kandę. Niekas neinformavo, kad vakarieniauti mes galime nuo 21 val iki 22 val. Aiškinomės, kaip išspręsti šią problemą, nes buvome susiruošę vakarienei ir laukti būtų reikėję dar 3 valandas. Ir gražiuoju, ir piktuoju kariavome, bet pasiekėme, kad mums vakarienė prasidėtų anksčiau. Taip padalintas vakarienės laikas buvo dėl to, kad sutilptų visi žmonės. Tačiau gavus vakarieniauti ne savo laiku, paaiškėjo, kad laisvų staliukų buvo pilna.
Ir dar keli pastebėjimai. Pasirodymo metu visame viešbučio fojė buvo leidžiam rūkyti. Nesvarbu nei vaikai, nei nerūkantys, mes plaukėme rūkalų dūmuose. Paprašius nerūkyti, kai kurie žmonės suprato, o viešbučio darbuotojas atsakė, kad čia galima visiems rūkyti. Buvo nekoks jausmas, kai visi rūbai persigėrė cigarečių kvapo.
Ir jei kalbėtume apie viešbutį, jis visai prastokas. Žinome, kad jis 4 lygio. Kiek anksčiau jis viešbutis švytėjo, tiek dabar jis pasidarė prastokas. Kada matėme, kokio lygio jis buvo anksčiau, buvo gaila. Maisto pasirinkimo nėra, tenka laukti eilėje norint gauti ką valgyti. Animacija prasta. Daug vyresnio amžiaus vokiečių, kurie nuolat rūko ir aplink kuriuos šokinėja padavėjai. Visi kiti neverti dėmesio. Viešbutyje tvarkinga ir švaru. Vandens kalneliai gelbsti.Jie puikūs. Čia jau TIK subjektyvi mūsų nuomonė.
Visi tokie O dabar apie mūsų kelionės iškilusius nesklandumus. pirmiausia norisi pasidžiaugti, kad oro uoste „KIDY TOUR“ nustebino vaikus dovanėlėmis.
Lėktuvas, kuriuo skridome, tiek mažai vietos, kad vargiai kelionėje galima buvo išsėdėti sulenkus kojas. Kojoms vietos iš viso nėra. Lėktuvas aptriušęs ir senokas. Pradėjus skrydį, lėktuvo stiuardesės pradėjo prekybą maistu. Per visą skrydį mes nesulaukėme, kol mus pasieks maistas. Per 4, 10 min. nesugebėta aptarnauti viso lėktuvo. Kadangi mes sėdėjome gale, maistas mus pasiekė, kai pradėjome leisti. Kiek teko skristi kitais reisas, net per 2 val. 30 min. gebama aptarnauti žmones. Ir privažiavus maistui paaiškėjo, kad kai kurių produktų nebeturi. Išpirkta. Keistoka buvo. Tad ir nebeįsigijome maisto, nors su malonumu taip būtume padarę, nes skrido vaikai ir jie norėjo ko nors užkąsti. Lėktuvo meniu baisus. Kitų formų lėktuvų meniu daug įvairesnis.
Nusileidus susiradome savo autobusą ir keliavome į viešbutį. Kadangi mūsų pasirinktas viešbutis yra netoli oro uosto, nes turėjome jį pasiekti per keliolika minučių. Deja, pasiekėme per 1, 5 valandas, nors buvo keleivių, kurie žinojo, jog jų rezervacija atšaukta ir vis tiek vyko į tą viešbutį. Kol gidas aiškinosi iškilusias problemas, mes sėdėjome ir laukėme. Nejau nebuvo galima jų paskutinių palikti? Žinant, kad yra tokia bėda.
Be to, važiuojant į viešbutį užsidegė autobuso laidai. Pradėjo rūkti dūmai. Teko staigiai šokti iš autobuso. Lipdama iš savo sėdimos vietos smarkiai susitrenkiau nugarą, dėl to kelias dienas negalėjau normaliai jaustis ir sudėtinga buvo sėdėti. Patyrėm šoką. Laukėme lauke. Paskui vėl liepė lipti į tą patį autobusą. Vaikai išsigandę žiūrėjo ir bijojo lipti atgal, kad kas vėl neatsitiktų. Viešbutį pasiekėme 20.50 minučių. Kol užpildėme reikiamus popierius, vakarienė baigėsi, nes maitinama iki 21 val. Pikta, kad tiek pravažinėjus nespėjom į vakarienę, kuri mums priklauso. Tačiau vėliau pradėję sakyti, mes gavome vietą, kur galėjome pavakarieniauti.
Vieni iš mūsų buvo užsisakę standartinį numerį, bet nuvykus į jį paaiškėjo, kad yra paruoštos tik 2 lovos. Pasiteiravus viešbučio registratūroje kur daugiau lovų mums atsakė, kad Jūs rinkotės standartinį kambarį ir daugiau Jūs nieko neturite norėti, nes toks kambarys yra skirtas tik 2 žmonėms, nors kiek teko keliauti, standartiniame kambaryje gali būti 2+2.Teko vėl kovoti dėl vietos po saule. Išsikovojome. Mums atnešė pristatomą lovą ir puikiai paruošė kambarį. Kodėl to negalėjo padaryti iš anksto?
Kadangi buvome užsisakę kalėdinę vakarienę, buvome ramūs, kad matėme, kad kiti žmonės moka didžiulius pinigus. Tačiau prie mūsų priėję viešbučio darbuotojai irgi paprašė susimokėti už kalėdinės vakarienę. Buvome šokiruoti, nes reikėjo mokėti už staliuką. Mes nemokėjome, todėl mums buvo duotas staliukas visai toli nuo scenos. Nemažus pinigus mokėjo žmonės, norėję pamatyti sceną.
Kitą dieną, atvykus susitikimą su „KIDY TOUR“ atstove, paaiškėjo, kad tai gidė kalbanti rusiškai. Gerai, kad mūsų kai kurie moka rusiškai, o taip urėtume problemą. Mes neturėjome nieko prieš, bet visai padoru būtų buvę, kad su mumis susitiktų gidė lietuvė, kuri ir žadėjo susitikti su mumis. Išsakėme gidei mūsų nesklandumus. Gidė pasiteiravo mūsų ar rezervavome vakarienę. Paaiškėjo, kad mes rezervavome tik staliuką, bet ne vakarienę. Gidė padėjo sutvarkyti šią rezervaciją ir sakė, kad viešbutyje dažnai prašoma papildomai pinigų už staliuką. Tik vakarienės metu paaiškėjo, kad mes į vakarienę galime atvykti tik nuo 21 val. Su vaikais pasiruošę vakarieniauti nuo 18 val. likome it musę kandę. Niekas neinformavo, kad vakarieniauti mes galime nuo 21 val iki 22 val. Aiškinomės, kaip išspręsti šią problemą, nes buvome susiruošę vakarienei ir laukti būtų reikėję dar 3 valandas. Ir gražiuoju, ir piktuoju kariavome, bet pasiekėme, kad mums vakarienė prasidėtų anksčiau. Taip padalintas vakarienės laikas buvo dėl to, kad sutilptų visi žmonės. Tačiau gavus vakarieniauti ne savo laiku, paaiškėjo, kad laisvų staliukų buvo pilna.
Ir dar keli pastebėjimai. Pasirodymo metu visame viešbučio fojė buvo leidžiam rūkyti. Nesvarbu nei vaikai, nei nerūkantys, mes plaukėme rūkalų dūmuose. Paprašius nerūkyti, kai kurie žmonės suprato, o viešbučio darbuotojas atsakė, kad čia galima visiems rūkyti. Buvo nekoks jausmas, kai visi rūbai persigėrė cigarečių kvapo.
Ir jei kalbėtume apie viešbutį, jis visai prastokas. Žinome, kad jis 4 lygio. Kiek anksčiau jis viešbutis švytėjo, tiek dabar jis pasidarė prastokas. Kada matėme, kokio lygio jis buvo anksčiau, buvo gaila. Maisto pasirinkimo nėra, tenka laukti eilėje norint gauti ką valgyti. Animacija prasta. Daug vyresnio amžiaus vokiečių, kurie nuolat rūko ir aplink kuriuos šokinėja padavėjai. Visi kiti neverti dėmesio. Viešbutyje tvarkinga ir švaru. Vandens kalneliai gelbsti puikūs.
Visi tokie nesusipratimai gadino nuotaiką, bet stengiamės džiaugtis atostogomis ir poilsio akimirkomis. Surašiau nesklandumus, kuriuos patyrėme, tačiau atostogos tikrai buvo puikios. Mes nepeikiame visko, tiesiog išsakiau tai, ko neturėjo būti mūsų kelionėje.
Atgalios mūsų kelionė puiki tikrai gerai organizuota. Neteko ilgai laukti ir važinėti po kitus viešbučius surenkant žmones į ir vežant į oro uostą. Buvo puikiai viskas sustyguota. Šiaip kelionė buvo puiki.

Atgalios mūsų kelionė puiki tikrai gerai organizuota. Neteko ilgai laukti ir važinėti po kitus viešbučius surenkant žmones į ir vežant į oro uostą.

Savo nemalonumais pasidalinome ir su KIDYTOUR atstovais.Jie pasiūlė mums nuolaidą 5% perkant kitą kelionę 2-4 žmonėms...O mūsų tai važiavo 8!!!!Jie visi išgyveno tuos nemalonumus:)Tai kurie iš mūsų dabar gaus tą nuolaidą?;)
Ar čia nepasityčiojimas?
Ateityje kažin ar besirinksim šią kompaniją.
Koks viešbučio pavadinimas?
Atsakyti
O dabar apie mūsų kelionės iškilusius nesklandumus. pirmiausia norisi pasidžiaugti, kad oro uoste „KIDY TOUR“ nustebino vaikus dovanėlėmis.
Lėktuvas, kuriuo skridome, tiek mažai vietos, kad vargiai kelionėje galima buvo išsėdėti sulenkus kojas. Kojoms vietos iš viso nėra. Lėktuvas aptriušęs ir senokas. Pradėjus skrydį, lėktuvo stiuardesės pradėjo prekybą maistu. Per visą skrydį mes nesulaukėme, kol mus pasieks maistas. Per 4, 10 min. nesugebėta aptarnauti viso lėktuvo. Kadangi mes sėdėjome gale, maistas mus pasiekė, kai pradėjome leisti. Kiek teko skristi kitais reisas, net per 2 val. 30 min. gebama aptarnauti žmones. Ir privažiavus maistui paaiškėjo, kad kai kurių produktų nebeturi. Išpirkta. Keistoka buvo. Tad ir nebeįsigijome maisto, nors su malonumu taip būtume padarę, nes skrido vaikai ir jie norėjo ko nors užkąsti. Lėktuvo meniu baisus. Kitų firmų lėktuvų meniu daug įvairesnis.
Nusileidus susiradome savo autobusą ir keliavome į viešbutį. Kadangi mūsų pasirinktas viešbutis yra netoli oro uosto, nes turėjome jį pasiekti per keliolika minučių. Deja, pasiekėme per 1, 5 valandas, ners buvo keleivių, kurie žinojo, jog jų rezervacija atšaukta ir vis tiek vyko į tą viešbutį. Kol gidas aiškinosi iškilusias problemas, mes sėdėjome ir laukėme. Nejau nebuvo galima jų paskutinių palikti? Žinant, kad yra tokia bėda.
Be to, važiuojant į viešbutį užsidegė autobuso laidai. Pradėjo rūkti dūmai. Teko staigiai šokti iš autobuso. Lipdama iš savo sėdimos vietos smarkiai susitrenkiau užpakalį, dėl to kelias dienas negalėjau normaliai jaustis ir sudėtinga buvo sėdėti. Patyrėm šoką. Laukėme lauke. Paskui vėl liepė lipti į tą patį autobusą. Vaikai išsigandę žiūrėjo ir bijojo lipti atgal, kad kas vėl neatsitiktų. Viešbutį pasiekėme 20.50 minučių. Kol užpildėme reikiamus popierius, vakarienė baigėsi, nes maitinama iki 21 val. Pikta, kad tiek pravažinėjus nespėjom į vakarienę, kuri mums priklauso. Tačiau vėliau pardėję sakyti, mes gavome vietą, kur galėjome pavakarieniauti.
Vieni iš mūsų buvo užsisakę standartinį numerį, bet nuvykus į jį paaiškėjo, kad yra paruoštos tik 2 lovos. Pasiteiravus viešbučio registratūroje kur daugiau lovų mums atsakė, kad Jūs rinkotės standartinį kambarį ir daugiau Jūs nieko neturite norėti, nes toks kambarys yra skirtas tik 2 žmonėms, nors kiek teko keliauti, standartiniame kambaryje gali būti 2+2.Teko vėl kovoti dėl vietos po saule. Išsikovojome. Mums atnešė pristatomą lovą ir puikiai paruošė kambarį. Kodėl to negalėjo padaryti iš anksto?
Kadangi buvome užsisakę kalėdinę vakarienę, buvome ramūs, kad matėme, kad kiti žmonės moka didžiulius pinigus. Tačiau prie mūsų priėję viešbučio darbuotojai irgi paprašė susimokėti už kalėdinės vakarienę. Buvome šokiruoti, nes reikėjo mokėti už staliuką. Mes nemokėjome, todėl mums buvo duotas staliukas visai toli nuo scenos. Nemažus pinigus mokėjo žmonės, norėję pamatyti sceną.
Kitą dieną, atvykus susitikimą su „KIDY TOUR“ atstove, paaiškėjo, kad tai gidė kalbanti rusiškai. Gerai, kad mūsų kai kurie moka rusiškai, o taip turėtume problemą. Mes neturėjome nieko prieš, bet visai padoru būtų buvę, kad su mumis susitiktų gidė lietuvė, kuri ir žadėjo susitikti su mumis. Išsakėme gidei mūsų nesklandumus. Gidė pasiteiravo mūsų ar rezervavome vakarienę. Paaiškėjo, kad mes rezervavome tik staliuką, bet ne vakarienę. Gidė padėjo sutvarkyti šią rezervaciją ir sakė, kad viešbutyje dažnai prašoma papildomai pinigų už staliuką. Tik vakarienės metu paaiškėjo, kad mes į vakarienę galime atvykti tik nuo 21 val. Su vaikais pasiruošę vakarieniauti nuo 18 val. likome it musę kandę. Niekas neinformavo, kad vakarieniauti mes galime nuo 21 val iki 22 val. Aiškinomės, kaip išspręsti šią problemą, nes buvome susiruošę vakarienei ir laukti būtų reikėję dar 3 valandas. Ir gražiuoju, ir piktuoju kariavome, bet pasiekėme, kad mums vakarienė prasidėtų anksčiau. Taip padalintas vakarienės laikas buvo dėl to, kad sutilptų visi žmonės. Tačiau gavus vakarieniauti ne savo laiku, paaiškėjo, kad laisvų staliukų buvo pilna.
Ir dar keli pastebėjimai. Pasirodymo metu visame viešbučio fojė buvo leidžiam rūkyti. Nesvarbu nei vaikai, nei nerūkantys, mes plaukėme rūkalų dūmuose. Paprašius nerūkyti, kai kurie žmonės suprato, o viešbučio darbuotojas atsakė, kad čia galima visiems rūkyti. Buvo nekoks jausmas, kai visi rūbai persigėrė cigarečių kvapo.
Ir jei kalbėtume apie viešbutį, jis visai prastokas. Žinome, kad jis 4 lygio. Kiek anksčiau jis viešbutis švytėjo, tiek dabar jis pasidarė prastokas. Kada matėme, kokio lygio jis buvo anksčiau, buvo gaila. Maisto pasirinkimo nėra, tenka laukti eilėje norint gauti ką valgyti. Animacija prasta. Daug vyresnio amžiaus vokiečių, kurie nuolat rūko ir aplink kuriuos šokinėja padavėjai. Visi kiti neverti dėmesio. Viešbutyje tvarkinga ir švaru. Vandens kalneliai gelbsti.Jie puikūs. Čia jau TIK subjektyvi mūsų nuomonė.
Visi tokie O dabar apie mūsų kelionės iškilusius nesklandumus. pirmiausia norisi pasidžiaugti, kad oro uoste „KIDY TOUR“ nustebino vaikus dovanėlėmis.
Lėktuvas, kuriuo skridome, tiek mažai vietos, kad vargiai kelionėje galima buvo išsėdėti sulenkus kojas. Kojoms vietos iš viso nėra. Lėktuvas aptriušęs ir senokas. Pradėjus skrydį, lėktuvo stiuardesės pradėjo prekybą maistu. Per visą skrydį mes nesulaukėme, kol mus pasieks maistas. Per 4, 10 min. nesugebėta aptarnauti viso lėktuvo. Kadangi mes sėdėjome gale, maistas mus pasiekė, kai pradėjome leisti. Kiek teko skristi kitais reisas, net per 2 val. 30 min. gebama aptarnauti žmones. Ir privažiavus maistui paaiškėjo, kad kai kurių produktų nebeturi. Išpirkta. Keistoka buvo. Tad ir nebeįsigijome maisto, nors su malonumu taip būtume padarę, nes skrido vaikai ir jie norėjo ko nors užkąsti. Lėktuvo meniu baisus. Kitų formų lėktuvų meniu daug įvairesnis.
Nusileidus susiradome savo autobusą ir keliavome į viešbutį. Kadangi mūsų pasirinktas viešbutis yra netoli oro uosto, nes turėjome jį pasiekti per keliolika minučių. Deja, pasiekėme per 1, 5 valandas, nors buvo keleivių, kurie žinojo, jog jų rezervacija atšaukta ir vis tiek vyko į tą viešbutį. Kol gidas aiškinosi iškilusias problemas, mes sėdėjome ir laukėme. Nejau nebuvo galima jų paskutinių palikti? Žinant, kad yra tokia bėda.
Be to, važiuojant į viešbutį užsidegė autobuso laidai. Pradėjo rūkti dūmai. Teko staigiai šokti iš autobuso. Lipdama iš savo sėdimos vietos smarkiai susitrenkiau nugarą, dėl to kelias dienas negalėjau normaliai jaustis ir sudėtinga buvo sėdėti. Patyrėm šoką. Laukėme lauke. Paskui vėl liepė lipti į tą patį autobusą. Vaikai išsigandę žiūrėjo ir bijojo lipti atgal, kad kas vėl neatsitiktų. Viešbutį pasiekėme 20.50 minučių. Kol užpildėme reikiamus popierius, vakarienė baigėsi, nes maitinama iki 21 val. Pikta, kad tiek pravažinėjus nespėjom į vakarienę, kuri mums priklauso. Tačiau vėliau pradėję sakyti, mes gavome vietą, kur galėjome pavakarieniauti.
Vieni iš mūsų buvo užsisakę standartinį numerį, bet nuvykus į jį paaiškėjo, kad yra paruoštos tik 2 lovos. Pasiteiravus viešbučio registratūroje kur daugiau lovų mums atsakė, kad Jūs rinkotės standartinį kambarį ir daugiau Jūs nieko neturite norėti, nes toks kambarys yra skirtas tik 2 žmonėms, nors kiek teko keliauti, standartiniame kambaryje gali būti 2+2.Teko vėl kovoti dėl vietos po saule. Išsikovojome. Mums atnešė pristatomą lovą ir puikiai paruošė kambarį. Kodėl to negalėjo padaryti iš anksto?
Kadangi buvome užsisakę kalėdinę vakarienę, buvome ramūs, kad matėme, kad kiti žmonės moka didžiulius pinigus. Tačiau prie mūsų priėję viešbučio darbuotojai irgi paprašė susimokėti už kalėdinės vakarienę. Buvome šokiruoti, nes reikėjo mokėti už staliuką. Mes nemokėjome, todėl mums buvo duotas staliukas visai toli nuo scenos. Nemažus pinigus mokėjo žmonės, norėję pamatyti sceną.
Kitą dieną, atvykus susitikimą su „KIDY TOUR“ atstove, paaiškėjo, kad tai gidė kalbanti rusiškai. Gerai, kad mūsų kai kurie moka rusiškai, o taip urėtume problemą. Mes neturėjome nieko prieš, bet visai padoru būtų buvę, kad su mumis susitiktų gidė lietuvė, kuri ir žadėjo susitikti su mumis. Išsakėme gidei mūsų nesklandumus. Gidė pasiteiravo mūsų ar rezervavome vakarienę. Paaiškėjo, kad mes rezervavome tik staliuką, bet ne vakarienę. Gidė padėjo sutvarkyti šią rezervaciją ir sakė, kad viešbutyje dažnai prašoma papildomai pinigų už staliuką. Tik vakarienės metu paaiškėjo, kad mes į vakarienę galime atvykti tik nuo 21 val. Su vaikais pasiruošę vakarieniauti nuo 18 val. likome it musę kandę. Niekas neinformavo, kad vakarieniauti mes galime nuo 21 val iki 22 val. Aiškinomės, kaip išspręsti šią problemą, nes buvome susiruošę vakarienei ir laukti būtų reikėję dar 3 valandas. Ir gražiuoju, ir piktuoju kariavome, bet pasiekėme, kad mums vakarienė prasidėtų anksčiau. Taip padalintas vakarienės laikas buvo dėl to, kad sutilptų visi žmonės. Tačiau gavus vakarieniauti ne savo laiku, paaiškėjo, kad laisvų staliukų buvo pilna.
Ir dar keli pastebėjimai. Pasirodymo metu visame viešbučio fojė buvo leidžiam rūkyti. Nesvarbu nei vaikai, nei nerūkantys, mes plaukėme rūkalų dūmuose. Paprašius nerūkyti, kai kurie žmonės suprato, o viešbučio darbuotojas atsakė, kad čia galima visiems rūkyti. Buvo nekoks jausmas, kai visi rūbai persigėrė cigarečių kvapo.
Ir jei kalbėtume apie viešbutį, jis visai prastokas. Žinome, kad jis 4 lygio. Kiek anksčiau jis viešbutis švytėjo, tiek dabar jis pasidarė prastokas. Kada matėme, kokio lygio jis buvo anksčiau, buvo gaila. Maisto pasirinkimo nėra, tenka laukti eilėje norint gauti ką valgyti. Animacija prasta. Daug vyresnio amžiaus vokiečių, kurie nuolat rūko ir aplink kuriuos šokinėja padavėjai. Visi kiti neverti dėmesio. Viešbutyje tvarkinga ir švaru. Vandens kalneliai gelbsti puikūs.
Visi tokie nesusipratimai gadino nuotaiką, bet stengiamės džiaugtis atostogomis ir poilsio akimirkomis. Surašiau nesklandumus, kuriuos patyrėme, tačiau atostogos tikrai buvo puikios. Mes nepeikiame visko, tiesiog išsakiau tai, ko neturėjo būti mūsų kelionėje.
Atgalios mūsų kelionė puiki tikrai gerai organizuota. Neteko ilgai laukti ir važinėti po kitus viešbučius surenkant žmones į ir vežant į oro uostą. Buvo puikiai viskas sustyguota. Šiaip kelionė buvo puiki.

Atgalios mūsų kelionė puiki tikrai gerai organizuota. Neteko ilgai laukti ir važinėti po kitus viešbučius surenkant žmones į ir vežant į oro uostą.

Savo nemalonumais pasidalinome ir su KIDYTOUR atstovais.Jie pasiūlė mums nuolaidą 5% perkant kitą kelionę 2-4 žmonėms...O mūsų tai važiavo 8!!!!Jie visi išgyveno tuos nemalonumus:)Tai kurie iš mūsų dabar gaus tą nuolaidą?;)
Ar čia nepasityčiojimas?
Ateityje kažin ar besirinksim šią kompaniją.
Atsakyti
Sveiki, norejau paklausti, gal ir ne toks svarbus klausimas, bet kaip atrodo Kidy tour lektuvas? Nes taip kaip ir foto nerandu? Pvz Tez tour tai small planet, o koks Kidy?
Atsakyti
Ką tik gryžome iš kelionės Egipte. Norime padėkoti Kidy Tour visai komandai už suorganizuotą puikią kelionę, be jokių papildomų rūpesčių. Buvo parinktas nuostabus viešbutis, pagal poreikius, HOTEL MERAKI, skirtas tik suaugusiems. Puikus viešbutis, animacija, geros visos sporto ir poilsio paslaugos, personalas superinis, maisto įvairovė, restoranų gausa.......
Viskas buvo puiku nuo viešbučio parinkimo iki gryžimo namo. Visiškas relaksas.
Jau vėl svajoju apie sekančią kelionę tik su Kidy tour.
Vienas mažas minusiukas skrydžių laikas.
Ačiū Jums, kad Jūs esate.
Ačiū
Atsakyti
Mano nuomonė. Įmonės personalas Lietuvoje yra neprofesionalus atlikti savo funkcijas. Siūlau patiems gerai išsiaiškinti ką perkate iš šios įmonės, nes galite būti nuskriausti. Būtina gauti visus rašytinius
DETALIUS kelionių paketų aprašymus, o atsiradus grubiems neatitikams fiksuoti. Galbūt tada tiesiogiai arba per pagalbines įstaigas rasite teisybę. Sakau "galbūt", nes ši įmonė nesuinteresuota spręsti neigiamų atsakymų. Visada atsiras naujas pirkėjas. Panašu į verslo modelį.
Atsakyti
Jurgita 2018-08-23 11:04:29
Nesenai grįžome iš Turkijos, šiaip dėl organizacinių reikalų viskas buvo gerai, nustebino, kad lėktuve maistas ir gėrimai tik mokami... Klausimas - kodėl Kidy tour savo tinklalapyje skelbia, kad Antalijoje jų klientams vaikų žaidimų kambarys nemokamas? Mes iš viešbučio išvykome 3 val. nakties, oro uoste buvome prieš 6 val., vaikui visi miegai išlakstę, tikrai džiaugiausi perskaičiusi, kad oro uoste bus galima pasinaudoti nemokamu žaidimų kambariu, deja, bet realybėje to nėra... nors vyras aiškino, kad mes kidy tour klientai ir mes matėm info, kad galima naudotis nemokamai, nieko panašuas nėra. Neskelbkit melagingos informacijos ir neklaidinkit savo klientų.
Laba diena, Jurgita,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Norime patikslinti, kad kuponai nemokamam apsilankymui vaikų žaidimų kambaryje suteikiami oro uoste (registracijos į skrydį metu). Labai apgailestaujame, kad registracijos darbuotojas šio kupono Jums nepasiūlė. Atkreipsime už tai atsakingų oro uosto darbuotojų dėmesį į susiklosčiusią situaciją.
Atsakyti
Nesenai grįžome iš Turkijos, šiaip dėl organizacinių reikalų viskas buvo gerai, nustebino, kad lėktuve maistas ir gėrimai tik mokami... Klausimas - kodėl Kidy tour savo tinklalapyje skelbia, kad Antalijoje jų klientams vaikų žaidimų kambarys nemokamas? Mes iš viešbučio išvykome 3 val. nakties, oro uoste buvome prieš 6 val., vaikui visi miegai išlakstę, tikrai džiaugiausi perskaičiusi, kad oro uoste bus galima pasinaudoti nemokamu žaidimų kambariu, deja, bet realybėje to nėra... nors vyras aiškino, kad mes kidy tour klientai ir mes matėm info, kad galima naudotis nemokamai, nieko panašuas nėra. Neskelbkit melagingos informacijos ir neklaidinkit savo klientų.
Atsakyti
Atostogos dar nesibaigė, bet esu tokios nuotaikos, kad nepatingėsiu parašyti, nors nesu iš tų priekabių žmonių, kurie visuomet kuo nors nepatenkinti.

Prasidėjo kelionė sėkmingai, lėktuvas nevėlavo ir skrydis buvo vykęs. Nusileidus Turkijoje, registracija ir autobusais kelionė taip pat buvo gera, nieko neprikiši.

Kadangi mūsų viešbutis buvo paskutinis, 3 val. nakties, kartu su dar dviem keliautojais pasiekėme viešbutį. Ir štai prasidėjo CIRKAS.Ateiname ir viešbučio "manager'is" pareiškia, kad viešbutis yra perpildytas ir vieną naktį turėsime praleisti kitame viešbutyje. Dar bandėme kalbėti ir aiškintis, kaip galėjo taip nutikti, kad nusipirkus kelionę, visgi kambarių mums nėra. Naudos iš gidės, kuri mus palydėjo iki viešbučio lygiai didelis apskritas nulis. Toks jausmas, kad merginai pirma diena darbe ir jai labiau rūpėjo, kad autobuso vairuotojas neišvažiuotų be jos, negu, kad padėti svečiams, kurie yra perkeliami į kitą viešbutį, nes jų rezervuotų kambarių laisvų nėra. kadangi buvo jau 3 val. nakties ir visi pervargę po kelionės, sutikome vykti į kitą viešbutį. Viešbučių kokybė skiriasi kaip diena ir naktis. Na bet ne tame esmė, gauname kur pernakvoti, VALIO. Tas pats viešbučio "manager'is" praneša, kad ryte 12 val. mus paims ir perkels į mūsų rezervuotą viešbutį. Kaip kompensaciją už nepatogumus gauname pažadą nemokamai hamamo procedūrai ir masažui. Ramiai nueiname miegoti.
Rytas, 12 val. atkeliauja "manager'is" ir pareiškia, kad viešbutyje mums vis dar nėra laisvų kambarių, dar vieną dieną turėsite likti šiame viešbutyje. Tuomet jau kyla didesnis nepasitenkinimas. Atvyksti pailsėti, bet deja negali, nes neturi savo vietos ir vis lauki.. nežinia ko, tiesą pasakius. Vėl bandome aiškintis, kaip taip gali būti, na juk darote rezervacijas, parduodate paslaugą. Viena naktis ok, bet dvi jau absurdas. Vėl gauname krūvą pažadų, jau vieną hamamą ir keturis masažus, tik sėdėkit ir tylėkit. Na luakiame toliau, mėtomės tarp dviejų viešbučių, viename miegame, kitame valgome ir leidžiame laiką.

Pranešėme Kidy Tours atstovei/gidei Aurikai apie šią situaciją. Nepasitenkinimas balse vien kalbant telefonu net nebandomas nuslėpti. Jautiesi kaltas, kad negauni tai už ką sumokėjai.

Vakare susitinkame su ta pačia Aurika. Veido išraiška ir nepasitenkinimo lygis 3000. Dar esame apkaltinti kodėl vykome į kitą viešbutį. Reikėjo nesutikti. Taip, Aurika, puikus pasiūlymas, miegokime lauke ant lagaminų. Dėkui už rūpestį. Kitas keistas dalykas, kad gidė primygtinai reikalauja parašyti "laisva forma" patvirtinimą kas mums buvo žadėta kaip kompensacija už nepatogumus. Iš pradžių nesutinkame, nematome tikslo, tuomet gidė spaudžia dar labiau, nes juk jos reikalauja "ofisas". Na gerai, reikalauja, tai reikalauja. Surašome, kas mums žadėta. Gidė padiktuoja kainas, neparodžius kainyno. Hamamo procedurą gauname tą pačią dieną! vėl VALIO!

kitą dieną pagaliau mus perkelia į viešbutį, PAGALIAU turime kambarį, kurį užsisakėme, nuotaika iškart kylą!
Po kelių valandų mus susistabdo kitas SPA "manager'is" ir pareiškia, kad mums pagal kainą priklauso tik PUSĖ MASAŽO. vietoj valandos masažo, 30 min. masažas. Taigi pasirodo, net mūsų gidė, kuria mes pasitikėdami parašėme kas mums buvo žadėta, mus apgavo! Ačiū, vėl nuotaika pagenda. trys dienos iš trijų, ir visos su niuansais. Bandome aiškintis su tuo "manager'iu", kuris dalino pažadus į kairę ir į dešinę, o jis sako "o tai koks skirtumas, ar pusė masažo, ar viskas" :D taip, gerbiamasis, skirtumo JOKIO! Jokio skirtumo ar gauni kambarį už kurį sumokėjai, ar negauni. Jokio skirtumo ar ištęsit pažadus, kuriuos dalinat, ar ne. Jokio skirtumo ar pilnas masažas, ar pusė. JOKIO SKIRTUMO!

Patarimas Kidy Tours, rinkitės personalą, kuris bent būtų malonus su klientais, pasirūpinkite savo klientais jei jau prisidirbate, ir žiūrėkite atidžiau su kuo bendradarbiaujate.

Galbūt tik mums tokia nekokia patirtis pasitaikė, bet kitą kartą Kidy Tours, kaip kelionių organizatoriaus NESIRINKTUME ir NEREKOMENDUOTUME kitiems.
Atsakyti
Skridome į Turkiją gegužės men. likome labai patenkinti! Kelionės pradžioje užsisakant buvo keletas neaiškumų, tačiau jau atvykus į Turkiją buvome puikiai sutikti, nuo vienos pasitinkančios darbuotojos iki kitos, visi buvo su šypsenomis, mūsų kelionės gidė Aurika buvo dar šaunesnė patarimų ir rūpinimosi atžvilgiu. Labai, labai rekomenduojame Kidy tour ir kitą kelionę taip pat rinksimes iš čia. Ačiū už puikias atostogas! :)
Atsakyti
Keliavome su kidy tour spalio men i turkija. Pradzioje buvo nedrasu, taciau viskas buvo labai super! Pradedant nuo lektuvu, naujesni, patogesni, aptarnavimas superinis, igula malonua, besisypsantys. Gide Alma labai informatyviai viska pateike. Viesbutis super, niekas nevelavo, niekas nieko nenukelinejo. Geriausi atsiliepimai ir mano rekomendacijos!
Saulius ir Staselė
2017-09-28 21:00:10 IP 5ju95f78
Atsakyti
Skridome į Turkiją rugsėjo 19d. ilsėjomės Alanijoje. Taip, kelionė iš Antalijos oro uosto ilga, tačiau mokame skaityti viešbučio aprašymus (~km. iki oro uosto) ir tam buvome nusiteikę. Visa agentūros organizacinė veikla buvo puiki - jokio vėlavimo ir jokių nesusipratimų. Pirkome papildomas keliones ir jomis likome patenkinti. Dėl kainos nežinau, gal ir permokėjome nei "gatvėje", bet nervų sutaupėme :) Gidžių Erikos ir Audronės informacija apie keliones ir judėjimą oro uoste išskrendant buvo pateikta savalaikiai ir konstruktyviai. Kelionėse gali nutikti įvairiausių nesusipratimų, visi dirbdami ir net labai besistengdami gali suklysti! Ir visose šiose situacijose gelbsti pozityvus nusiteikimas ir gera nuotaika :). Agentūrai Kidy Tour sėkmės ir iki.
Atsakyti
Sveiki, noriu papasakoti apie savo su vyru ir draugais kelionę į Turkiją su šio kelionių organizatoriumi. skrydis turėjo būti 09, 02- 11, 30. Atvykus į oro uostą ir praėjus patikras ir registraciją, sužinome kad skrydis atidedamas iki 12, 00, o pakylame tik apie 12, 30. atvykus i Antaliją pasitinka, viskas gerai, tačiau autobuse sėdime ir kažko laukiame apie 1, 5 valandos. po to važiuojame, sustodami prie kiekvieno viešbučio 15-20 minučių, kol gidė kiekvieną turistą priregistruoja. Tai jau nebejuokinga. Mūsų viešbutis jau tikriausiai priešpaskutinis, taigi įsivaizduokit šią kelionę!!!! Į viešbutį įsiregistruojame 19, 30. "Linksma", vienos dienos jau ir nebėra.....Įėjus į kambarį dar vienas siurprizas- 9 kvadr.m, balkono duryse per sujungima kokių 3 cm skylė, kondicionierius vos gyvas, atsijungiantis kas pusvalandį, nors ėmėme geresnį kambarį ir už tai damokėjome. Kitą dieną gidė per kančias išreikalavo kitą kambarį, bet už tai užsitraukėme viešbučių darbuotojų nemalonę, 2 dienas netvarkė kambario....Nusipirkome pažininę kelionę į Sapaderę (tikiuosi, kad tiksliai parašiau pavadinimą), kaina 2- 90 eur. Kelionė turėjo įvykti ketvirtadienį, bet trečiadienį, per vakarienę sulaukiame gidės ir sužinome, kad mūsų kelionė neįvyks, kadangi nesusirenka norinčių.... Pasiūlė pažiūrėti miškų ir laukinių žirgų už 90eur..... Gerai, kad ne ketvirtadienį ryte informavo. Būtume kažką kitą rinkęsi, jei būtų anksčiau pranešusi. Labai nuvylė servisas ir požiūris į turistą, kaip į potencialų pinigų maišą. Hamamą siūlote už 30 eur. kai tuo tarpu reali kaina 15eur. GĖDA. Na ir apie kelionę atgal. Realus skrydis atgal turėjo būti 7, 00, atkėlė į 6, 00. Iš viešbučio paėmė 01, 50 nakties, taigi praktiškai be miego. Nuvykus į oro uostą lyg viskas ir sklandu, tik praėjus patikras kartojasi situacija, kurią jau patyrėm Lietuvoje - skrydis atidedamas iki 8, 00. taigi 4 vcalandos laukimo su būriu nemiegojusių ir verkiančių vaikų.... pakylame 08, 30. Virš Vilniaus sukame ratus, nes tikriausiai oro uostas neįsileidžia ne laiku skrendantį lėktuvą. Po to dar apie 40 min laukiame bagažo, nes pasteisinimas, kad darbuotojai nespėja.... Taigi, vietoj 7 dienų poilsinės kelionės realaus poilsio tik 5 dienos. DAUGIAU TIKRAI NESIRINKSIU JŪSŲ ĮMONĖS IR DRAUGAMS PAPASAKOSIU APIE ŠITOKĮ "SERVISĄ". AČIŪ už sugadintą laiką!!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Sveiki, su Kidy tour keliavom pirmą kartą, bet nuvylė, kad iki išvykimo skrydis buvo atidėtas du kartus, net nebuvo mūsų atsiprašyta, ko pasekoje vietoj to, kad Alanijos kurorte būtume buvę apie pietus, gavosi, kad viešbutyje buvom 20.20h. Taigi visa mūsų diena praėjo veltui
Atsakyti
Vykstam poilsiauti nuo 2001 metų, taigi yra su kuo palyginti. Visada vykdavom per NOVATURĄ ar TEZTURĄ, šį kartą pabandėme per KIDY vykti. Lėktuvai geresni nei SMAL PLANET, bet jau pradžia šiek tiek nuvylė, nes lėktuve negavom maisto, mums beliko tik pomidorinė sriuba!? iš viso meniu, kitiems gi, makaronų košė:)).Žinoma tai smulkmena, palyginti su organizuota ekskursija į Antalijos akvariumą. Gyvenom šalia Beleko, tai Antalija netoli, apie 40 min kelio. Kaina dviems nei pakankamai nemaža- 110 eurų. Taigi už tą kainą gavom mikroautobusą purviną, išplyšusiom skylėm, su neveikiančiu kondicionieriumi, kai lauke apie +33, vaikiškom sėdynėm (netelpa net smulkios moters kojos, jau apie vyrus nekalbu), taigi kas netilpo, sėdėjo ant rato apsaugos ir važiavom šitam košmare apie valandą. Grįžti juo atsisakėm ir tik per pykčius, sugaišę savo brangaus laiko ir išlaidų tel.skambučiams sugrįžom į viešbutį normaliu transportu.
Kai grįžimo į Lietuvą reisas buvo atkeltas, gavom žinutę tik po 23 val., gerai kad nenuėjom miegoti. Manau šios agentūros gidams reikėtų patobulinti organizacinius gebėjimus.
Pagarbiai, Laimutė D.
Atsakyti
Skridome į Turkijà. Važiavome į Alanijos regionà. Tikiu, kad visi gidai nuostabūs, bet su mumis buvusios Audronė ir Justina buvo fantastiškos. Labai draugiškos, malonios. Pačios geriausios gidės! Šaunuolės. :)
Atsakyti
Kidy Tour organizuota kelione į Turkiją likom patenkinti, tačiau trūkumų yra, ar įmonėje ar dėl konkretaus darbuotojo negaliu pasakyti. Atvykus į oro uostą ir vykstant autobusu į viešbutį gidė Audronė suteikė visą reikalingą informaciją, maloni gidė. Nuvylė susitikimas su gide Justina, mums atsisakius jos siūlomų ekskursijų ji piktinosi, melavo, jog kitą dieną kaina kils (nors kitose agentūrose kaina ir taip buvo mažesnė dėl to rinkomės kitą ekskursijų agentūrą), atvykus mūsų paiimti kelionei į oro uostą gidė Justina nepasitiko, piktinosi, jog su sūnumi užimame dvi vietas autobuse, liepė sėsti 3 asmenų šeimąi į 2 vietas (sūnus už kelionę mokėjo pilną kainą). Darau prielaidą, jog nemalonų bendravimą įtakojo ekskursijų atsisakymas.
Atsakyti
Apie Kidy tour galiu pasakyti vieną, bet labai svarbią pastabą. Darbuotojus jie moka parinkti puikiai. Teko poilsiauti Turkijoje, Alanijoje, kur visus klausimus padėjo spręsti Kidy tour atstovės Vaiva, Valentina ir Justina. Reikia pripažinti, kad net ir kebliausius bei nepatogiausius iškilusius klausimus, merginos išsprendė greitai ir profesionaliai nepalikdamos nuoskaudų keliautojams. Nors mūsų šeima keliauja pakankamai dažnai, dar neteko sutikti kitų kelionių organizatorių atstovų gebančių išlikti lojaliems savo darbdaviui ir tuo pačiu atstovauti kliento interesus. Tikiuosi greitos galimybės susitikti Alanijoje. Sėkmės darbuose.
P.S. Aš nedirbu Kidy Tour ir minėtų merginų iki kelionės nepažinojau. Tel. nr. +370 698 20868 Gintaras

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Informacija keleiviams dėl Covid-19, popandeminės turizmo fazės kelionių planavimas ir viešas laiškas dėl grąžinamų įmokų už neįvykusias keliones" Skaitykite čia: bit.ly/viešas-laiškas Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai:...
American English School
AMES kalbų mokykla

Adresas: Naugarduko g. 4-4, LT-01309 Vilnius.
Veiklos sritys: aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; kalbų kursai; kelionės; mokyklos, bendrojo lavinimo; mokymo kursai; pramogos ir poilsis.
ANGLŲ KALBOS MOKYMAI ĮMONIŲ DARBUOTOJAMS VILNIUJE SU 80% KOMPENSACIJA American English School tikslas – išmokyti Jus anglų kalbos taip, kad bendraudami užsienio kalbomis mėgautumėtės pačiu bendravimu. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kalbos mokymo kokybei. Tai patikrinta ir pasiteisina – 95 % mūsų klientų grįžta...
Kauno GRŪDA
Kelionių organizatorius GRŪDA

Adresas: K. Donelaičio g. 46-3, LT-44241 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Vienas sėkmingiausių Lietuvos kelionių organizatorių „Kauno GRŪDA“, toliau GRŪDA, savo veiklą pradėjo 1992 metais. Per 27 metus nueitas ilgas kelias, sukurtas biurų tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Mažeikiuose, išugdyta profesionali kelionių ekspertų, gidų ir kelionių vadovų komanda, suformuotas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
Savininkų atsitraukimas nuo verslo valdymo: kada, kaip ir ar dabar tam tinkamas metas?
Savininkų atsitraukimas nuo verslo valdymo: kada, kaip ir ar dabar tam tinkamas metas? 09-20 11:53
Pradėsiu iš karto nuo atsakymo į paskutinį klausimą, apimantį tiek šių permainingų laikų kontekstą, tiek bet kurį kitą, – verslo valdymą reikia perduoti laiku. Tas laikas priklauso nuo faktorių...
Iš 80 naujų COVID-19 atvejų pusė siejami su židiniais, didžiausias – Radviliškio ligoninė
Iš 80 naujų COVID-19 atvejų pusė siejami su židiniais, didžiausias – Radviliškio ligoninė 09-20 11:51
Iš 80 per praėjusią parą nustatytų naujų koronaviruso (COVID-19) atvejų 40 yra siejami su židiniais, didžiausias jų šiuo metu – Radviliškio ligoninė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 40,15 +2,03%
Symantec 23,75 +1,45%
Humana 402,63 +1,29%
Apple 106,84 -3,17%
Boeing 161,14 -3,81%
Manchester United 15,71 -3,86%
Goodyear 8,59 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,22 +8,93%
Sidabras 20,65 +16,60%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Kava 3,24 +3,85%
Varis 6372,46 +10,74%
Auksas 1846,51 +6,60%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Anglis 51,56 -1,24%