VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kautra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kautra

Atsiliepimai apie Kautra, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Kautra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų kontaktus matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dieve dieve baisu! Vaziuoju 54 mikriuku nuo savo ir iskart ieskau kur atsiliepima parasyt. Atrodo kad malkas veza o ir tas turbut labiau saugo... Ne tai kad sedi ir megaujiesi kelione o skraidai po visa mikriuka! Bent galetumet pasirupinti saugos dirzais jei vairuotojai neatsako uz keleiviu sauguma
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta 54 marsuto grafiku is stoteles kreves pr.link plento g. Grafike nurodyta, kad isvaziuoja 7.39 nors jis visa laik pravaziuoja 7.35, 7.36, o sekantis 7.51 šitas visą laiką kazkaip laiku atvaziuoja arba biski vėluoja suprantu, kad minute į minutę sunku pataikyti, keiskit grafika jei jūsų vairuotojai lekia ne pagal grafiką
Atsakyti
Daznai vaziuoju maršrutu Palanga-Kaunas-Palanga ir tikrai kaskart nustebina autobusu tvarka, malonus vairuotoju bendravimas kuris tikrai nuteikia nuotaikingai, na ir komfortas autobusuose, del kuriu neprailgsta kelione, taip ir toliau!!
Atsakyti
Kristina 2018-04-05 10:43:22
Internetu nusipirkau bilietą Kudirkos Naumiestis - Vilnius 9:42. Belaukiant stotelėje sustojo mikroautobusas su švieslente Kaunas - Vilkaviškis. Į autobusą nelipau, juk laukiau tiesioginio į Vilnių. Tada vairuotojas paklausė ar nelipsiu ir išaiškėjo, kad turiu šiuo mikroautobusu važiuoti į Vilkaviškį, o ten persėsti į kitą autobusą. Kaip aš turėjau tai žinoti? Jokios informacijos nei internetu, nei stotelėje pateikta nebuvo. Persėdus į kitą autobusą Vilkaviškyje išaiškėjo, kad manęs vairuotojo sąraše išvis nėra, nors bilieto maršrutas ir data teisinga. Vairuotojas su didžiuliu nepasitenkinimu atidarė bagažinę, nors tai jo darbo dalis.
Negana to, autobuso būklė siaubinga. Praktiškai visos kėdės išsivarčiusios ir jų nebeįmanoma pajudinti, nes sulūžusios atlenkimo rankenėlės. Dar baisesnis ventiliacijos vaizdas, neaišku ar tai juodasis pelėsis ar dulkės, bet akivaizdu, kad nevalyta šimtą metų.
Tiesiog netvarka, apsileidimas ir nepagarba savo klientams. Bent jau išvalykit autobusą ir pasirūpinkit, kad keleiviai gautų reikiamą informaciją.
Ant mikroautobuso turėjo būti užrašyta Vilniaus kryptis, tada žinočiau, kad tai mano reisas.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Ruslanas 2018-04-05 10:51:49
727 autobuso numeris. Marsrutas Kaunas per Marijampole isvykimas 10.40h buvo labai nemalonus vairuotojas ir neprieme i autobusa su vaiku net, neva arti vaziuojam i Trakus, galime, palaukti, o galiausiai neliko vietos.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
727 autobuso numeris. Marsrutas Kaunas per Marijampole isvykimas 10.40h buvo labai nemalonus vairuotojas ir neprieme i autobusa su vaiku net, neva arti vaziuojam i Trakus, galime, palaukti, o galiausiai neliko vietos.
Atsakyti
Internetu nusipirkau bilietą Kudirkos Naumiestis - Vilnius 9:42. Belaukiant stotelėje sustojo mikroautobusas su švieslente Kaunas - Vilkaviškis. Į autobusą nelipau, juk laukiau tiesioginio į Vilnių. Tada vairuotojas paklausė ar nelipsiu ir išaiškėjo, kad turiu šiuo mikroautobusu važiuoti į Vilkaviškį, o ten persėsti į kitą autobusą. Kaip aš turėjau tai žinoti? Jokios informacijos nei internetu, nei stotelėje pateikta nebuvo. Persėdus į kitą autobusą Vilkaviškyje išaiškėjo, kad manęs vairuotojo sąraše išvis nėra, nors bilieto maršrutas ir data teisinga. Vairuotojas su didžiuliu nepasitenkinimu atidarė bagažinę, nors tai jo darbo dalis.
Negana to, autobuso būklė siaubinga. Praktiškai visos kėdės išsivarčiusios ir jų nebeįmanoma pajudinti, nes sulūžusios atlenkimo rankenėlės. Dar baisesnis ventiliacijos vaizdas, neaišku ar tai juodasis pelėsis ar dulkės, bet akivaizdu, kad nevalyta šimtą metų.
Tiesiog netvarka, apsileidimas ir nepagarba savo klientams. Bent jau išvalykit autobusą ir pasirūpinkit, kad keleiviai gautų reikiamą informaciją.
Ant mikroautobuso turėjo būti užrašyta Vilniaus kryptis, tada žinočiau, kad tai mano reisas.
Atsakyti
Miglė 2018-04-04 01:16:31
Laba diena,

2018 m. kovo 28 d. ryte važiavau Vilniaus kryptimi į Grigiškes iš Kauno autobusų stoties. Minėtos autobusų stoties kasose man dėl neaiškių priežasčių nepardavė bilieto nei į Grigiškes, nei į Vilnių, tačiau buvau maloniai darbuotojų nukreipta tartis dėl išlipimo man reikiamoje vietoje su autobuso į Vilnių vairuotoju. Įlipus į autobusą jo vairuotojas buvo labai nepaslaugus ir grubus, atsisakė mane išleisti Grigiškėse argumentuodamas tuo, kad gali netekti vairuotojo pažymėjimo, kad ten nėra vietos sustoti, o pamatęs mane lipant lauk laukti vėlesnio autobuso atžagariai nukirto, jog galiu net nebelaukti kito autobuso, nes niekas manęs iki Grigiškių neveš ir nepaleis ten, visgi pasiūlė mane išleisti Gariūnų turgaus stotelėje. Neturėdama kito pasirinkimo, sutikau, tačiau turėjau susimokėti visą kainą už kelionę į Vilnių. Privažiavus Gariūnus, tas pats vairuotojas man liepė pereiti gatvę ir pasiklausti žmonių, kaip man toliau tęsti kelionę į Grigiškes. Tai reiškia, kad net neatvykus į Vilnių, į kur kelionė buvo pilnai apmokėta, man dar teko papildomai susimokėti už kelias stoteles autobusu iki pačių Grigiškių. Ši situacija man atrodo tokia absurdiška, nes grįžtant į Kauną iš Grigiškių, autobusai stojo ir mokestis už kelionę buvo ne tarifu nuo Vilniaus iki Kauno, o kaip ir priklauso nuo Grigiškių iki Kauno. Noriu pabrėžti, kad esmė ne piniguose, o kokie nelankstūs, negeranoriški, nesupratingi ir neprofesionalūs yra Jūsų darbuotojai, kurie net nesistengia atsižvelgti į savo klientų poreikius ir nesugeba suteikti tikslios informacijos, kaip žmogui pasiekti savo kelionės tikslą, jei patys nesugeba to padaryti.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena,

2018 m. kovo 28 d. ryte važiavau Vilniaus kryptimi į Grigiškes iš Kauno autobusų stoties. Minėtos autobusų stoties kasose man dėl neaiškių priežasčių nepardavė bilieto nei į Grigiškes, nei į Vilnių, tačiau buvau maloniai darbuotojų nukreipta tartis dėl išlipimo man reikiamoje vietoje su autobuso į Vilnių vairuotoju. Įlipus į autobusą jo vairuotojas buvo labai nepaslaugus ir grubus, atsisakė mane išleisti Grigiškėse argumentuodamas tuo, kad gali netekti vairuotojo pažymėjimo, kad ten nėra vietos sustoti, o pamatęs mane lipant lauk laukti vėlesnio autobuso atžagariai nukirto, jog galiu net nebelaukti kito autobuso, nes niekas manęs iki Grigiškių neveš ir nepaleis ten, visgi pasiūlė mane išleisti Gariūnų turgaus stotelėje. Neturėdama kito pasirinkimo, sutikau, tačiau turėjau susimokėti visą kainą už kelionę į Vilnių. Privažiavus Gariūnus, tas pats vairuotojas man liepė pereiti gatvę ir pasiklausti žmonių, kaip man toliau tęsti kelionę į Grigiškes. Tai reiškia, kad net neatvykus į Vilnių, į kur kelionė buvo pilnai apmokėta, man dar teko papildomai susimokėti už kelias stoteles autobusu iki pačių Grigiškių. Ši situacija man atrodo tokia absurdiška, nes grįžtant į Kauną iš Grigiškių, autobusai stojo ir mokestis už kelionę buvo ne tarifu nuo Vilniaus iki Kauno, o kaip ir priklauso nuo Grigiškių iki Kauno. Noriu pabrėžti, kad esmė ne piniguose, o kokie nelankstūs, negeranoriški, nesupratingi ir neprofesionalūs yra Jūsų darbuotojai, kurie net nesistengia atsižvelgti į savo klientų poreikius ir nesugeba suteikti tikslios informacijos, kaip žmogui pasiekti savo kelionės tikslą, jei patys nesugeba to padaryti.
Atsakyti
Zita 2018-03-06 19:53:59
Norėjau pareikšti nepasitenkinimą 57 maršrutinio taksi elgesiu ir nesilaikymu nustatyto maršruto.
57 maršrutinis autobusiukas, remiantis Kauno viešojo transporto pateikiama informacija, turi tokį maršrutą: http://www.stops.lt/kaunas/#minibus/57/a-b/3019/map. Tai aiškiai nurodo, jog galutinė maršruto stotelė yra 9 forto (), t.y. vairuotojas turi sustoti aikštelėje, esančioje kairėje kelio pusėje. Tačiau maršrutinio taksi vairuotojai sustoja "Autofortas" aikštelėje ir keleivių prašymu nenuveža keleivių į galutinę stotelę.
Keleivių paprašius, vairuotojas elgiasi nemandagiai, ima manevruoti automobilį, sukeldamas pavojų keleiviams bei aplinkiniams, pasižymi nemandagiu žodynu, pvz: keleiviams paprašius nuvežti į galinę stotelę, vairuotojas atsako "-au, au"
Šis atvejis pasikartojo ir 2018.03.05, apie 7:30 val., 57 maršrutinio taksi numeris: HOK 015
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Irma Juškevičienė 2018-03-05 08:54:10
Laba diena,
Iš anksto atsiprašau Tų puikių žmonių, kurie gerai atlieka savo darbą, kad dėl netinkamo kolegų elgesio tenka palikti blogą atsiliepimą. Rašau ir kitų keleivių vardu, ir tikiuosi, kad jie prisijungs prie šio pranešimo.
Jau kuris laikas keleiviai patiria nemandagų vieno ar kito 57 maršruto vairuotojo elgesį. Problema Šilainiuose, kai prašome išlaipinti galutinėje stotelėje, kurios žemėlapį atsiuntė pati "Kautra" (pridedama), o mus nuveža į priešingoje gatvės pusėje esančią aikštelę arba išlaipina priešais stotelę taip, kad tenka eiti per itin judrią 4 eismo juostų gatvę. Dalis vairuotojų tikrai mandagūs, paslaugūs ir paklausia, kur mums patogiau išlipti. AČIŪ JIEMS! Tačiau yra ir tokių, kurie savotiškai terorizuoja keleivius ir ypač moteris. Toks pasikartojantis atvejis nutiko šįryt, kai maždaug 7:25 val., HOK 015 vairuotojas (stambaus kūno sudėjimo, šviesiaplaukis, su akiniais, apie 35 m) drauge su manimi važiavusios kitos keleivės prašymą išlaipinti „prašau galutinėje stotelėje“, ignoravo ir vėl sustojo priešingoje nei stotelė gatvės pusėje, o išlipant netgi palydėjo mus amsejimu "Au-au-au". Ar suprasti, kad keleivių prašymas lygus šunelio amsėjimui ar čia mes aplotos kaip kalės?
Beje, tai tas pats HOK 015 vairuotojas, kuris 2018-02-23 apie 7:55 val. taip pat elgėsi įžūliai. Tada buvome 3 keleiviai - du vaikai ir aš. Paprašytas išleisti stotelės vietoje, vairuotojas mus apšaukė, o po to taip numynė greičio pedalą, kad mes kritome. Patikrinti faktą galima peržiūrėjus mikroautobusuose esančių kamerų vaizdo įrašą. Juk kameros yra mūsų visų saugumui užtikrinti? Saugojau vaikus, bet pati atsidūriau ant žemės ir susimušiau ranką. Sutino, buvo mėlynė ir skauda net praėjus savaitei. Tada vairuotojas mus apšaukė, liepė įsirengti perėją. Apie incidentą pranešiau kautra@info.lt, tačiau iki šiol niekas neatsakė į mano skundą (pridedama), o vairuotojas ne tik neatsiprašė, o priešingai, dar ir tyčiojasi bei kerštauja.
Beje, šįryt vairuotojo motyvacija buvo tokia, kad stotelėje jau stovi vienas mikroautobusas, kitas - aikštelėje priešais, tad jam dar negreitai važiuoti, tad išlaipina mus ne stotelės vietoje. Tačiau, ir čia kyla klausimas: o kodėl jie net trise suvažiavo ir turi tiek daug laiko? Galbūt, grafikus reikėtų peržiūrėti, nes vieno mikroautobuso kaip šiandien tik ties stotimi 7:00 val. nebuvo, bet galutinėje stotelėje jie net trise.
Dar kitas vairuotojas praėjusią savaitę paaiškino, kad ne jam važiuoti, o jeigu jis sustos aikštelėje, tai laukiantys "keleiviai ims ropštis". Tačiau čia jau ne keleivių rūpestis kas po ko važiuos. Jeigu stotelės vietoje mikroautobusai rikiuotųsi vienas paskui kitą, tai ir keleiviams nekiltų klausimas, kuris pirmas važiuos.
Mes, keleiviai teprašome - išleiskite mus stoteleje ir veikite ką tik norite. Galima būtų ir toliau tylėti, bet kodėl turėtume? Supraskite: Keleiviams, viso labo, norisi tik kokybiškos paslaugos.
Pagarbiai, Irma
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laura 2018-02-26 17:43:08
54 mikriuko vairuotojais 17.09 is vaziaves is plento g. prie urmo ismete moteriske is mikroautobuso, nes motyvavo, kad neturi grazos is 20€. Gal jau gana jiem isidirbinet?
Ar tikrai vairuotojas sustojes stoteleje atejo prie keleivės ir ja išmetė? Manau kad ne tai ponia Laura gal jau gana isidirbineti?
"Keleiviai, perkantys bilietą transporte, turi stengtis vairuotojui duoti tikslią pinigų sumą, atitinkančią perkamo bilieto kainą. Vairuotojas, jei neturi pakankamai pinigų atiduoti grąžą, turi teisę neparduoti vienkartinio bilieto keleiviui, ketinančiam atsiskaityti didesne nei 5 eurų nominalo kupiūra."
Atsakyti
Norėjau pareikšti nepasitenkinimą 57 maršrutinio taksi elgesiu ir nesilaikymu nustatyto maršruto.
57 maršrutinis autobusiukas, remiantis Kauno viešojo transporto pateikiama informacija, turi tokį maršrutą: http://www.stops.lt/kaunas/#minibus/57/a-b/3019/map. Tai aiškiai nurodo, jog galutinė maršruto stotelė yra 9 forto (), t.y. vairuotojas turi sustoti aikštelėje, esančioje kairėje kelio pusėje. Tačiau maršrutinio taksi vairuotojai sustoja "Autofortas" aikštelėje ir keleivių prašymu nenuveža keleivių į galutinę stotelę.
Keleivių paprašius, vairuotojas elgiasi nemandagiai, ima manevruoti automobilį, sukeldamas pavojų keleiviams bei aplinkiniams, pasižymi nemandagiu žodynu, pvz: keleiviams paprašius nuvežti į galinę stotelę, vairuotojas atsako "-au, au"
Šis atvejis pasikartojo ir 2018.03.05, apie 7:30 val., 57 maršrutinio taksi numeris: HOK 015
Atsakyti
Laba diena,
Iš anksto atsiprašau Tų puikių žmonių, kurie gerai atlieka savo darbą, kad dėl netinkamo kolegų elgesio tenka palikti blogą atsiliepimą. Rašau ir kitų keleivių vardu, ir tikiuosi, kad jie prisijungs prie šio pranešimo.
Jau kuris laikas keleiviai patiria nemandagų vieno ar kito 57 maršruto vairuotojo elgesį. Problema Šilainiuose, kai prašome išlaipinti galutinėje stotelėje, kurios žemėlapį atsiuntė pati "Kautra" (pridedama), o mus nuveža į priešingoje gatvės pusėje esančią aikštelę arba išlaipina priešais stotelę taip, kad tenka eiti per itin judrią 4 eismo juostų gatvę. Dalis vairuotojų tikrai mandagūs, paslaugūs ir paklausia, kur mums patogiau išlipti. AČIŪ JIEMS! Tačiau yra ir tokių, kurie savotiškai terorizuoja keleivius ir ypač moteris. Toks pasikartojantis atvejis nutiko šįryt, kai maždaug 7:25 val., HOK 015 vairuotojas (stambaus kūno sudėjimo, šviesiaplaukis, su akiniais, apie 35 m) drauge su manimi važiavusios kitos keleivės prašymą išlaipinti „prašau galutinėje stotelėje“, ignoravo ir vėl sustojo priešingoje nei stotelė gatvės pusėje, o išlipant netgi palydėjo mus amsejimu "Au-au-au". Ar suprasti, kad keleivių prašymas lygus šunelio amsėjimui ar čia mes aplotos kaip kalės?
Beje, tai tas pats HOK 015 vairuotojas, kuris 2018-02-23 apie 7:55 val. taip pat elgėsi įžūliai. Tada buvome 3 keleiviai - du vaikai ir aš. Paprašytas išleisti stotelės vietoje, vairuotojas mus apšaukė, o po to taip numynė greičio pedalą, kad mes kritome. Patikrinti faktą galima peržiūrėjus mikroautobusuose esančių kamerų vaizdo įrašą. Juk kameros yra mūsų visų saugumui užtikrinti? Saugojau vaikus, bet pati atsidūriau ant žemės ir susimušiau ranką. Sutino, buvo mėlynė ir skauda net praėjus savaitei. Tada vairuotojas mus apšaukė, liepė įsirengti perėją. Apie incidentą pranešiau kautra@info.lt, tačiau iki šiol niekas neatsakė į mano skundą (pridedama), o vairuotojas ne tik neatsiprašė, o priešingai, dar ir tyčiojasi bei kerštauja.
Beje, šįryt vairuotojo motyvacija buvo tokia, kad stotelėje jau stovi vienas mikroautobusas, kitas - aikštelėje priešais, tad jam dar negreitai važiuoti, tad išlaipina mus ne stotelės vietoje. Tačiau, ir čia kyla klausimas: o kodėl jie net trise suvažiavo ir turi tiek daug laiko? Galbūt, grafikus reikėtų peržiūrėti, nes vieno mikroautobuso kaip šiandien tik ties stotimi 7:00 val. nebuvo, bet galutinėje stotelėje jie net trise.
Dar kitas vairuotojas praėjusią savaitę paaiškino, kad ne jam važiuoti, o jeigu jis sustos aikštelėje, tai laukiantys "keleiviai ims ropštis". Tačiau čia jau ne keleivių rūpestis kas po ko važiuos. Jeigu stotelės vietoje mikroautobusai rikiuotųsi vienas paskui kitą, tai ir keleiviams nekiltų klausimas, kuris pirmas važiuos.
Mes, keleiviai teprašome - išleiskite mus stoteleje ir veikite ką tik norite. Galima būtų ir toliau tylėti, bet kodėl turėtume? Supraskite: Keleiviams, viso labo, norisi tik kokybiškos paslaugos.
Pagarbiai, Irma
Atsakyti
Nijole Valciukiene 2018-02-27 12:36:00
Laba diena, vaziavau vakar 52 mikroautobusu, norejau islipt Vaisvydavoje prie Maximos p-ves Didzioji gt, taciau vairuotojas mane islaipino prie Iki p-ves.As gyvenu uz Maximos p-ves, jei as moku pinigus, tai kodel negaliu islipt arciau namu, nors kiti vairuotojai ir isleisdavo kur as paprasydavau.Ir is vis vairuotojas jaunas ir nemandagus buvo, jau ne pirma karta su juo vaziavau
Poniute iki maximos vos 100metru letejimo juostoje nestosiu, toliau uz maximos istisines linijos kirsti net nesiruosiu, kad del jusu moket bauda. O, kad klausimas jusu buvo ar prie maximos sustosit?. mano atsakymas NE nebuvo nemandagus nutrinkite linijas Sustosiu uz maximos.

Šiuo metu už tokį pažeidimą privalomai atimama teisė vairuoti, pagal naują sprendimą, bus galima atsipirkti ir bauda.
Tokiu pažeidimu kelyje sukėlus pavojingą situaciją bauda didėtų iki 170-230€
Atsakyti
Laba diena, vaziavau vakar 52 mikroautobusu, norejau islipt Vaisvydavoje prie Maximos p-ves Didzioji gt, taciau vairuotojas mane islaipino prie Iki p-ves.As gyvenu uz Maximos p-ves, jei as moku pinigus, tai kodel negaliu islipt arciau namu, nors kiti vairuotojai ir isleisdavo kur as paprasydavau.Ir is vis vairuotojas jaunas ir nemandagus buvo, jau ne pirma karta su juo vaziavau
Atsakyti
Labai nemalonus vairuotojas reisu Šiauliai - Joniškis 2018.02.27 09:45. skundėsi, dėl per smulkių monetų, pašaipiai replikavo. Eilinį kartą nesu patenkintas vairuotojo kompetencijomis bei tolerancija kelyje. Šįkart ne išimtis, pasikartojo situacija, kai vairuotojas nenori išleisti anksčiau esančioje stotelėje, nei buvo pirktas bilietas (mano stotelės sistemoje nėra, o tai reiškia, kad turėčiau eiti 18km pėsčiomis, fun).Po jau dešimtimis skaičiuojamų kelionių naudojantis šios kompanijos paslaugomis, prieinu išvados, jog Kautra neturi kvalifikuotų vairuotojų, kurie būtų susipažinę su darbo kodeksu, o ir apskritai tinkamomis manieromis (ir šiaip, nekomunikabilūs žmonės
Atsakyti
Laura 2018-02-26 17:43:08
54 mikriuko vairuotojais 17.09 is vaziaves is plento g. prie urmo ismete moteriske is mikroautobuso, nes motyvavo, kad neturi grazos is 20€. Gal jau gana jiem isidirbinet?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Evelina 2018-02-23 13:38:37
Šiandien 2018.02.23d 12.45 val. važiavau 54 mikriuku M.54 R.7 km25 V4248 G.4822 Bileto nr.1617.Vairuotojas, kuris prisieme pamaina, neužtikrina keleivių saugumo.Kol vairuotojei, keitesi pamaina, automatiškai vairuotojas kuris prisiemė pamainą, vėlavo grafike.Pyrmiausia, jis pasireguliavo, radijos stoti, pasikuitė, kad tik jam butu patogu kelyje.Apie keleivius, net nepagalvojes.Todėl, kildamas i A.Sančių kalna, lėkė tikrai nemažu greičiu.Ir darydamas, staigius manevrus, ir per jo tokį veiksmą, aš likau nukentėjusi.Nes nukritau nes net nespėjau, už kažko užsikibti.Ir labai smarkiai susitrenkiau alkunę.Kai atsistojau, ir vairuotojo paklausiau ar jis gal nemoka vairuoti..gavau tokį atskymą.O tai kas tau atsitiko? ranka, ar koja lužo??Tokio atsakymo tikrai nesitikėjau..nors atsiprašsau butu pasakes...net ir to neišgirdau, ne tpasijutau, kad aš esu kalčiausia, kad per jo tokį vairavimą, nukritau.Tai gal man jo reikėjo atsprašyti? O taip, kaip kieme tikrai ne sausas oras, mikroautobuso grindys tikrai nėr šverios.Mano striukė liko visa purvina.I miestą su tokia striuke, tikrai negalėjau važiuoti.Man teko gryžti namo, ir persirengti.Striukės plauti negaliu skalbimo mašinoje, man ja reikia nešti i hemini valymą..tik man kyla klausimas, kas man už tai sumokės?Ir esu smulkaus sudėjimo, trapiu kaulų.Turėsiu kreiptis pas, dagtarus.O taip, kaip alkūnė tikiuos, nebus lūžusi, dagtarai išrašys tepaliuką nuo sutrenkimu.Tai labai norėčiu, kad vairuotojas, per kuri tai įvyko, kad jis viskaą man kompensuotu, nes taip kaip esu nedirbanti, neturiu uz, ką nunešti striukės i heminį valymą, ir nusipirkti tepaliuko, nes jie yra ne iš pygiuju.Kitas vairuotojas, sustotu pasiklaustu, ar viskas gerai, ar smarkiai nukentejau.O jei, aš būčiau ne alkunę, susitrnkus o į kokį kampą galvą, susitrenkus?Kas tada būtu?Labai, norėčiau, kad šita situacija, būtu išspresta.Ir labai, laukiu atsakymo.Iš anksto dekoju.Nes tuo 54 mikriuku važiuoju, kekvieną, diena.Net ir po kelis kartus.Geros dienos.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
54 mikriuko vairuotojais 17.09 is vaziaves is plento g. prie urmo ismete moteriske is mikroautobuso, nes motyvavo, kad neturi grazos is 20€. Gal jau gana jiem isidirbinet?
Atsakyti
Šiandien 2018.02.23d 12.45 val. važiavau 54 mikriuku M.54 R.7 km25 V4248 G.4822 Bileto nr.1617.Vairuotojas, kuris prisieme pamaina, neužtikrina keleivių saugumo.Kol vairuotojei, keitesi pamaina, automatiškai vairuotojas kuris prisiemė pamainą, vėlavo grafike.Pyrmiausia, jis pasireguliavo, radijos stoti, pasikuitė, kad tik jam butu patogu kelyje.Apie keleivius, net nepagalvojes.Todėl, kildamas i A.Sančių kalna, lėkė tikrai nemažu greičiu.Ir darydamas, staigius manevrus, ir per jo tokį veiksmą, aš likau nukentėjusi.Nes nukritau nes net nespėjau, už kažko užsikibti.Ir labai smarkiai susitrenkiau alkunę.Kai atsistojau, ir vairuotojo paklausiau ar jis gal nemoka vairuoti..gavau tokį atskymą.O tai kas tau atsitiko? ranka, ar koja lužo??Tokio atsakymo tikrai nesitikėjau..nors atsiprašsau butu pasakes...net ir to neišgirdau, ne tpasijutau, kad aš esu kalčiausia, kad per jo tokį vairavimą, nukritau.Tai gal man jo reikėjo atsprašyti? O taip, kaip kieme tikrai ne sausas oras, mikroautobuso grindys tikrai nėr šverios.Mano striukė liko visa purvina.I miestą su tokia striuke, tikrai negalėjau važiuoti.Man teko gryžti namo, ir persirengti.Striukės plauti negaliu skalbimo mašinoje, man ja reikia nešti i hemini valymą..tik man kyla klausimas, kas man už tai sumokės?Ir esu smulkaus sudėjimo, trapiu kaulų.Turėsiu kreiptis pas, dagtarus.O taip, kaip alkūnė tikiuos, nebus lūžusi, dagtarai išrašys tepaliuką nuo sutrenkimu.Tai labai norėčiu, kad vairuotojas, per kuri tai įvyko, kad jis viskaą man kompensuotu, nes taip kaip esu nedirbanti, neturiu uz, ką nunešti striukės i heminį valymą, ir nusipirkti tepaliuko, nes jie yra ne iš pygiuju.Kitas vairuotojas, sustotu pasiklaustu, ar viskas gerai, ar smarkiai nukentejau.O jei, aš būčiau ne alkunę, susitrnkus o į kokį kampą galvą, susitrenkus?Kas tada būtu?Labai, norėčiau, kad šita situacija, būtu išspresta.Ir labai, laukiu atsakymo.Iš anksto dekoju.Nes tuo 54 mikriuku važiuoju, kekvieną, diena.Net ir po kelis kartus.Geros dienos.
Atsakyti
vi 2018-02-18 05:20:04
57 mikriukas, 7madieniais 5:05 h turi buti autobusu stoti, bet dazniausiai jo nera..as suprantu visko buna, bet ne kas antra 7madieni..i darba pastovus velavimas.Nesmagu 5 h ryto po 28 min laukti sekancio mikriuko.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
57 mikriukas, 7madieniais 5:05 h turi buti autobusu stoti, bet dazniausiai jo nera..as suprantu visko buna, bet ne kas antra 7madieni..i darba pastovus velavimas.Nesmagu 5 h ryto po 28 min laukti sekancio mikriuko.
Atsakyti
Laba diena rasau del 53 mikro autobusiuko važiavima rytais savaitgaleis. Čia kur rytais važiuojs pac pirmas.
Vairuotojai kaip ir turėtu laikytis grafiko. Jau ne pirmas kartas kaip pravažiuoje 5-6 min. anksciau. Norėtusi kad tai nesikartotu.
Atsakyti
Inga 2018-01-30 22:12:19
Turiu dideliu nusiskundimo del 56 mikroautobuso. Ringaudai_Neveronys. Nesilaiko grafiko. Po piet gryzti is darbo nera su kuo i Ringaudus, tenka ilgai laukti veluojanciu. Teko pralaukti 1.5 val.per salti. Ir galu gale tenka susalusiam gryzti su taksu. O rytais sumasto visai nevaziuoti. Per dvi savaites, jau du rytus tenka ieskoti kas galetu pavesti i centra. Tai yra labai pikta.
Miela ponia Inga, 56 mikroautobuso marsrute yra 4 traukiniu pervazos, kartais jie tiesiog uzstringa juose ir prastovi ne po keleta minuciu, del to ir atsiranda velavimai, kitas variantas kai zmones maiso grafikus ir isivaizduoja kad jau 2 mikriukai neatvaziavo ir saukia ant niekuo deto vairuotojo kuris vaziuoja pirmu grafiku savo laiku..
Atsakyti
Veronika 2018-01-31 12:39:23
Vairuotojas kuris važiavo nuo kauno i žagare o as važiavau nuo šiauliu i žagare jis labai mandagus ir supratingas ir linksmas
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laura 2018-02-07 11:20:52
Esu apšąlusi, nustebusi ir pikta! Vakar Prienų stotyje (2018-02-06) lipau į autobusą 12:00h važiuojantį Prienai-Klebiškis-Lizdeikiai-Veiveriai, pasakiusi kur važiuoju ir tiesdama 10e išgirdau vairuotojo piktu tonu tariamus žodžius “Aš neturiu grąžos, eik keiskis kur nori nes kitaip nevešiu”, Negalėjau tuo patikėti, RIMTAI? Pasiūlė jis man nueit į stotį pasikeist, greitai nuskubėjau, bet durys buvo užrakintos, matyt pietų pertrauka buvo, neturėjau kaip skubiai pasikeisti pinigų, o autobusas aišku ir išvažiavo... taigi, likau dar 2h sėdėt šaltyje ir laukti autobuso. Tokio absurdo dar gyvenime nebuvau mačiusi, elementarus palyginimas, nuėjus į parduotuvę tau pardavėjas nepasakys “neturiu grąžos, šiandien lik nevalgęs”. Čia jo problemos, kad jis grąžos neturėjo. Pagalvokit apie tokias situacijas, kai žmogus iš tikrųjų kažkur labai skuba ir gauna it šlapiu skuduru per veidą. Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai nesiskaito ir įvedinėja savo tvarką ir čia tik vienas iš mano atsiliepimų apie kautrą (pasakyčiau dar labai daug, bet šis įvykis mane pribloškė labiausiai) nes pyktis nebelaiko kaip išsidirbinėjama iš žmonių!
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Esu apšąlusi, nustebusi ir pikta! Vakar Prienų stotyje (2018-02-06) lipau į autobusą 12:00h važiuojantį Prienai-Klebiškis-Lizdeikiai-Veiveriai, pasakiusi kur važiuoju ir tiesdama 10e išgirdau vairuotojo piktu tonu tariamus žodžius “Aš neturiu grąžos, eik keiskis kur nori nes kitaip nevešiu”, Negalėjau tuo patikėti, RIMTAI? Pasiūlė jis man nueit į stotį pasikeist, greitai nuskubėjau, bet durys buvo užrakintos, matyt pietų pertrauka buvo, neturėjau kaip skubiai pasikeisti pinigų, o autobusas aišku ir išvažiavo... taigi, likau dar 2h sėdėt šaltyje ir laukti autobuso. Tokio absurdo dar gyvenime nebuvau mačiusi, elementarus palyginimas, nuėjus į parduotuvę tau pardavėjas nepasakys “neturiu grąžos, šiandien lik nevalgęs”. Čia jo problemos, kad jis grąžos neturėjo. Pagalvokit apie tokias situacijas, kai žmogus iš tikrųjų kažkur labai skuba ir gauna it šlapiu skuduru per veidą. Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai nesiskaito ir įvedinėja savo tvarką ir čia tik vienas iš mano atsiliepimų apie kautrą (pasakyčiau dar labai daug, bet šis įvykis mane pribloškė labiausiai) nes pyktis nebelaiko kaip išsidirbinėjama iš žmonių!
Atsakyti
Uždavus klausimą, atsakymas buvo mažai su juo susijęs.
Atsakyti
Vairuotojas kuris važiavo nuo kauno i žagare o as važiavau nuo šiauliu i žagare jis labai mandagus ir supratingas ir linksmas
Atsakyti
vladas 2018-01-16 21:34:55
2018.01.16.19val 43min stabdėme autobusą nr 152 Birštonas-Kaunas Lazdijų sustojime.Stabdėme rankomis ir kojomis, tačiau vairuotojas pralėkė antra juosta dideliu greičiu.Norime paklausti:kaip sustabdyti Kautros autobusą stotelėje.-rankomis, kojomis, gultis antroje kelio juostoje ar dar kitaip, gal mes esame buki runkeliai, paaiškinkite.Antras keleivis skundėsi, kad tai nepirmas kartas šiomis dienomis
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Dovilė 2018-01-19 15:09:13
Dėl ko mano komentaras buvo ištrintas, parašytas 2018-01-17 dieną? :)
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Inga 2018-01-30 22:12:19
Turiu dideliu nusiskundimo del 56 mikroautobuso. Ringaudai_Neveronys. Nesilaiko grafiko. Po piet gryzti is darbo nera su kuo i Ringaudus, tenka ilgai laukti veluojanciu. Teko pralaukti 1.5 val.per salti. Ir galu gale tenka susalusiam gryzti su taksu. O rytais sumasto visai nevaziuoti. Per dvi savaites, jau du rytus tenka ieskoti kas galetu pavesti i centra. Tai yra labai pikta.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Vesta 2018-01-13 14:40:30
2017-12-29 56 mikriukas neatvažiavo 18:51 (Griunvaldo g.) kaip parašyta grafike. Teko laukti lauke per lietų sekančio mikriuko, kuris atvyko už 20 minučių. Kaip žinoti, kada maršrutinis taksi atvyksta, o kada - ne?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Turiu dideliu nusiskundimo del 56 mikroautobuso. Ringaudai_Neveronys. Nesilaiko grafiko. Po piet gryzti is darbo nera su kuo i Ringaudus, tenka ilgai laukti veluojanciu. Teko pralaukti 1.5 val.per salti. Ir galu gale tenka susalusiam gryzti su taksu. O rytais sumasto visai nevaziuoti. Per dvi savaites, jau du rytus tenka ieskoti kas galetu pavesti i centra. Tai yra labai pikta.
Atsakyti
Dėl ko mano komentaras buvo ištrintas, parašytas 2018-01-17 dieną? :)
Atsakyti
Kiek galima laukti 56 mikriuko i Neveronis nuo 17 val.reikia salti palemone nera nei vieno mikro!!!Aplamai kazkoks kosmaras
Atsakyti
2018.01.16.19val 43min stabdėme autobusą nr 152 Birštonas-Kaunas Lazdijų sustojime.Stabdėme rankomis ir kojomis, tačiau vairuotojas pralėkė antra juosta dideliu greičiu.Norime paklausti:kaip sustabdyti Kautros autobusą stotelėje.-rankomis, kojomis, gultis antroje kelio juostoje ar dar kitaip, gal mes esame buki runkeliai, paaiškinkite.Antras keleivis skundėsi, kad tai nepirmas kartas šiomis dienomis
Atsakyti
2017-12-29 56 mikriukas neatvažiavo 18:51 (Griunvaldo g.) kaip parašyta grafike. Teko laukti lauke per lietų sekančio mikriuko, kuris atvyko už 20 minučių. Kaip žinoti, kada maršrutinis taksi atvyksta, o kada - ne?
Atsakyti
jovita 2018-01-12 12:55:31
šiandien laukiau Mituvos g. 54 mikriuko turėjo atvažiuoti 12.26 vėlavo 7min. paklausus kokiu laiku atvažiavo? nemandagiai atsakė belekokiu! Pasiteiravus dar kartą dėl tvarkarasčio užsipuolė, paaiškinau, kad aš planuoju savo laiką pagal Jūsų tvarkaraštį, tada prasidėjo komentarų lavina! -važinėk su taxi, vairuok mašina jei nepatinka ir t.t.. paprašius vairuotojo mandagiau kalbėti, liko dar labiau nepatenkintas, nusikeikė (bl*t) neaiškink, ilipai ir sėdėk, tylėk. Vairavo pakankamai jaunas žmogus ~35m. nespėjau nr. nufotkinti nrs ant "prakasų" nuvažiavo užkišdamas savo transporto priemonę. Vardus ir pavardes tegul pamainis metu laiko visiems matomoje vietohe. Ne tokia kultūra turi būti, imat 1, 30e tai ir kokybės norisi. važiuoju kiekvieną dieną.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
šiandien laukiau Mituvos g. 54 mikriuko turėjo atvažiuoti 12.26 vėlavo 7min. paklausus kokiu laiku atvažiavo? nemandagiai atsakė belekokiu! Pasiteiravus dar kartą dėl tvarkarasčio užsipuolė, paaiškinau, kad aš planuoju savo laiką pagal Jūsų tvarkaraštį, tada prasidėjo komentarų lavina! -važinėk su taxi, vairuok mašina jei nepatinka ir t.t.. paprašius vairuotojo mandagiau kalbėti, liko dar labiau nepatenkintas, nusikeikė (bl*t) neaiškink, ilipai ir sėdėk, tylėk. Vairavo pakankamai jaunas žmogus ~35m. nespėjau nr. nufotkinti nrs ant "prakasų" nuvažiavo užkišdamas savo transporto priemonę. Vardus ir pavardes tegul pamainis metu laiko visiems matomoje vietohe. Ne tokia kultūra turi būti, imat 1, 30e tai ir kokybės norisi. važiuoju kiekvieną dieną.
Atsakyti
Kornelija 2017-12-22 15:54:34
Laba diena, jau ne pirmą kartą turiu nusiskundimų dėl 51 maršutinio taxi važiavimo, tačiau susilaikydavau, bet šį kartą neišeina susivaldyt.Šiandien (2017.12.22) nuo 15h birštono stotelėje laukiau maršutinio taksi, kuris pasirodė maždaug 15.28 ir iš I.Kanto gatvės nuvažiavo tiesiai į 3 eilę, net nepažiūrėdamas.Po maždaug poros minučių važiavo kitas 51 maršutinis taxi, kuris lygiai taip pat tiesiai įvažiavo į 3 juostą, neskaitant to jog stotelėje buvo laukiančių žmonių jau puse valandos.Tai norėjau paklausti ar čia jau nebestojate išvis birštono g. stotelėje ar ten tiesiog neapsimoka laukti, nes nieks vis tiek nestoja?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Andrius 2018-01-07 15:16:38
Pastovus grafiko nesilaikymai. Atvaziuoja 10 - 15 min anksciau nei nurodyta grafike. Kautros administracijos pastovus pasakymai, kad bus atsizvelgta i pastabas - kelia juoka. Nieko nera daroma tuo klausimu. Jokiu tikslu yra sudaromi grafikai? Kaip pavyzdi idedu foto kaip laikomasi grafiku
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Vida 2018-01-08 20:18:32
Laba diena,

šiandien (sausio 8 d.) apie 17.30 val. teko važiuoti 37 maršruto autobusu. Ant stiklo už vairuotojo buvo numeris 851.Buvom šokiruoti vairuotojo elgesiu. Išlipančiam vaikinui prispaudė koją su durimis ir ėmė važiuoti, mes keleiviai pradėjome šaukti, kad sustotų, kad atidarytų duris. Vairuotojas šaukė, kad jis nemato, kas ir kur čia lipa??? Man išlipant per vidurines duris taip jas uždarė ir man prispaudė koją, durys sutrenkė kojos kelį.Kai priėjau prie priekinių durų jis garsiai kalbėjo, kad nemato čia visų, kas kur lipa.Kaip gali taip elgtis vairuotojas?Jis kelia grėsmę keleivių saugumui ir sveikatai. Vairuotojas buvo senyvo amžiaus ir labai stambus, ir labai piktas ant keleivių.Į policiją nesikreipiau.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Andrius 2018-01-07 15:16:38
Pastovus grafiko nesilaikymai. Atvaziuoja 10 - 15 min anksciau nei nurodyta grafike. Kautros administracijos pastovus pasakymai, kad bus atsizvelgta i pastabas - kelia juoka. Nieko nera daroma tuo klausimu. Jokiu tikslu yra sudaromi grafikai? Kaip pavyzdi idedu foto kaip laikomasi grafiku
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Kornelija 2017-12-22 15:54:34
Laba diena, jau ne pirmą kartą turiu nusiskundimų dėl 51 maršutinio taxi važiavimo, tačiau susilaikydavau, bet šį kartą neišeina susivaldyt.Šiandien (2017.12.22) nuo 15h birštono stotelėje laukiau maršutinio taksi, kuris pasirodė maždaug 15.28 ir iš I.Kanto gatvės nuvažiavo tiesiai į 3 eilę, net nepažiūrėdamas.Po maždaug poros minučių važiavo kitas 51 maršutinis taxi, kuris lygiai taip pat tiesiai įvažiavo į 3 juostą, neskaitant to jog stotelėje buvo laukiančių žmonių jau puse valandos.Tai norėjau paklausti ar čia jau nebestojate išvis birštono g. stotelėje ar ten tiesiog neapsimoka laukti, nes nieks vis tiek nestoja?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena,

šiandien (sausio 8 d.) apie 17.30 val. teko važiuoti 37 maršruto autobusu. Ant stiklo už vairuotojo buvo numeris 851.Buvom šokiruoti vairuotojo elgesiu. Išlipančiam vaikinui prispaudė koją su durimis ir ėmė važiuoti, mes keleiviai pradėjome šaukti, kad sustotų, kad atidarytų duris. Vairuotojas šaukė, kad jis nemato, kas ir kur čia lipa??? Man išlipant per vidurines duris taip jas uždarė ir man prispaudė koją, durys sutrenkė kojos kelį.Kai priėjau prie priekinių durų jis garsiai kalbėjo, kad nemato čia visų, kas kur lipa.Kaip gali taip elgtis vairuotojas?Jis kelia grėsmę keleivių saugumui ir sveikatai. Vairuotojas buvo senyvo amžiaus ir labai stambus, ir labai piktas ant keleivių.Į policiją nesikreipiau.
Atsakyti
Pastovus grafiko nesilaikymai. Atvaziuoja 10 - 15 min anksciau nei nurodyta grafike. Kautros administracijos pastovus pasakymai, kad bus atsizvelgta i pastabas - kelia juoka. Nieko nera daroma tuo klausimu. Jokiu tikslu yra sudaromi grafikai? Kaip pavyzdi idedu foto kaip laikomasi grafiku
Atsakyti
Laba diena, jau ne pirmą kartą turiu nusiskundimų dėl 51 maršutinio taxi važiavimo, tačiau susilaikydavau, bet šį kartą neišeina susivaldyt.Šiandien (2017.12.22) nuo 15h birštono stotelėje laukiau maršutinio taksi, kuris pasirodė maždaug 15.28 ir iš I.Kanto gatvės nuvažiavo tiesiai į 3 eilę, net nepažiūrėdamas.Po maždaug poros minučių važiavo kitas 51 maršutinis taxi, kuris lygiai taip pat tiesiai įvažiavo į 3 juostą, neskaitant to jog stotelėje buvo laukiančių žmonių jau puse valandos.Tai norėjau paklausti ar čia jau nebestojate išvis birštono g. stotelėje ar ten tiesiog neapsimoka laukti, nes nieks vis tiek nestoja?

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Pasirūpinkite savo augintinių sveikata
Pasirūpinkite savo augintinių sveikata 04-11 18:16
Daugeliui žmonių šuo ar katė jau seniai tapo tuo, be ko neįmanoma įsivaizduoti savo gyvenimo. Vis dėlto, kad galėtumėte maksimaliai džiaugtis auginamais gyvūnėliais, jie ir patys turi būti...
Poliklinika ir dvi ligoninės pacientei turės sumokėti dėl aplaidaus gydymo
Poliklinika ir dvi ligoninės pacientei turės sumokėti dėl aplaidaus gydymo 04-23 18:20
Kelios sostinės gydymo įstaigos turės sumokėti pacientei už tai, kad laiku nediagnozavo ligos ir aplaidžiai ją gydė.
Lietuvos emigracijos tyrimas: ką veikia grįžusieji
Lietuvos emigracijos tyrimas: ką veikia grįžusieji 04-23 17:46
Didžioji dalis grįžusiųjų Lietuvos emigrantų įsitvirtina tėvynėje ir renkasi gyventi ne didmiesčiuose, rodo Lietuvos žmogiškųjų išteklių analizė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį automobilį vairuojate?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Xerox 31,54 +3,99%
General Electric 14,54 +3,93%
Nokia 5,96 +2,23%
Wells Fargo 52,56 +1,98%
PepsiCo 102,48 -2,93%
CBS 49,33 -3,18%
Colgate-Palmolive 67,52 -3,22%
Apple 165,72 -4,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,93 -0,52%
Dujos (JAV) 2,69 +0,75%
Kava 2,98 -0,67%
Auksas 1324,66 -0,46%
Ryžiai 430,00 +1,18%
Varis 6799,18 -2,96%
Sidabras 16,47 -0,66%
Jautiena 4,27 -0,47%