VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kautra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kautra

Atsiliepimai apie Kautra, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Kautra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena, šiandiena ryte su kautros vairuotoju Jonu Ališausou maršruto nr.388300 buvo labai nemalonus incidentas..Autobusas Vilkaviškis-Šiauliai atvykes i šakius 08.35 val. Nenorejo isileisti i autobusa su augintiniu, Augintinis šuniukas buvo isodintas i tam specialia taše, Susiginčinus su vairuotoju kad šuniukas turi buti uzdarytas i tam tikra narva..paskaicius kautros taisykles yra parasyta, kad gyvunu pervezimas galimas spec.tašese.Niekada nebuvo man kile problemu vežant šuniuka tašeja, Labai nemandagus, grubiai šnekantis vairuotojas matosi kad su nervais jam negerai nemoka su zmonem bendrauti...Butu malonu, kad vairuotojus ispetumet ar supazindintumet su gyvunu pervežimu kokiuose tašese, narvuose, ar kuprinesi galima vežtis.Dar pasitikslinsiu gyvunu teisese kaip kas yra...
Atsakyti
Emilija 2018-05-30 08:10:39
54 mikriukai visiškai neatsakingai važinèja.
Stotelėje turėjo būti 7:57, bet kaip laukiu taip laukiu, o jau 8:14. Dar nei vienas nepravažiavo. Pikta darosi nes tai jau ne pirmą kartą. O ir einu anksciau tam nes zinau kaip buna. Bet kaip matau valanda anksciau reiks eit y laukt mikriuko.
"O jau 8:14" Emilija sale jusu vardo rodo data ir laika. Jus parasete zinute ir dar ja turejote patvirtinti nuspaudziant nuoroda el paste. Zinute ikelta 8:10.. kai laukiant mynkot telefonus sedit fb ar rasot nepagrystus skundus patys pramiegat mikrus o poto asarojat :/ arba kitas variantas pasitikrinkit ar jusu laikrodis tikslu laika rodo..
Atsakyti
Karolina 2018-05-04 16:31:45
Esu pasipiktinus 52mikriuko vairuotojais!!! Iš Vilniaus gatves kad pajimtų be šansų jaigu atvažiuoja 2autobusai vosada persirikiuoja ir nuvažiuoja! Tai kaip dirbate savo darba! Šendien 05-04 16:26val lygiai tas pats nuvažiavo bėgau iki kelio ir vistiek nuvažiavo kaip nemate nieko!!! Baisu jeigu taip ir tuoliau niekada nesinaudosiu jūsų paslaugomis!!!
Miela Karolina jai teigiate kad VISADA autobusai jus uzstoja ir vairuotojas jusu nematydamas persirikiuoja ir nuvaziuoja kodel jus ir toliau sekmyngai slepiates uz autobusu vietoj to kad paeitumet kelis zingsnius pries stotele? Juk mikriukai stoja tik tada kai juos stabdo..
Atsakyti
Laba vakara jau ne pirma kartą tenka važiuoti su 550 vairuotoju. Labai fainas visada su šypsena. Visada pasitinka malonai. Ačiū, kad yra tokių vairuotojų.
Atsakyti
2018-05-03 važiavau 159 Kaunas- SB Aronija Po 17:25 iš stoties. Labai fainas vairuotojas visada su šypsena. Malonu, kad kautroj dirba tokie vairuotojai. Ačiū už saugę kelionę
Atsakyti
Zina Gontiene 2018-06-02 08:12:53
Sveiki,
Vakar birželio 1 diena važiavau Kaunas-Skuodas autobusu 7.40 val. Vairuotojas buvo įjungęs kondicionierius turbut iki 16 C nors lauke dar tebuvo +18
Saule švietė i autobuso stogą ir jokio tikslo taip šaldyti nebuvo. Kai kelione trunka 3, 5 val būti su vasarinė bliskute -16 laipsniu temperatūroje neįmanoma. Buvome 4 keleiviai ir visi su striukemis ir šiltais megstukais. Kryzkalnyje paprašiau vairuotojo kad sumažintų šaldymą, sako visiems neįtiksi, sako karšta. Aš paklausiau, kuriems is jų su striukemis čia per karšta ? Vairuotojas pajuokavo, kad 100 gr reikia įkalti ! Šaldyma atjungė, bet pasekmė aš jau sergu. Gerkle skauda, sloga, Kosiu ir turiu temperatūros. Šiandien šeštadienis, gydytojai nedirba. Ar aš noriu tokiu atostogų? Atvažiavau padeti tėveliams, dabar turiu gulėti ant lovos, kai lauke + 28 C.
Pažiūrėjau atsiliepimus Jūsų puslapyje. Kaunas-Skuodas 7.40 reisas kovo mėnesį, taip pat saldėsis savo keleivius! Čia kas pas jus dirba ? Šaldymo maniakas ?
Bučiau labai dekinga, kad pašnekėtumetė su vairuotojais, kad keleiviai ne malkos o gyvi žmones, ir ne kiekvienas keleivis išdrįsta paprasyti vairuotojo pajudinti pirštą ir išjungti kondicionierių.
Su pagarba.
Zina.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Sveiki,
Vakar birželio 1 diena važiavau Kaunas-Skuodas autobusu 7.40 val. Vairuotojas buvo įjungęs kondicionierius turbut iki 16 C nors lauke dar tebuvo +18
Saule švietė i autobuso stogą ir jokio tikslo taip šaldyti nebuvo. Kai kelione trunka 3, 5 val būti su vasarinė bliskute -16 laipsniu temperatūroje neįmanoma. Buvome 4 keleiviai ir visi su striukemis ir šiltais megstukais. Kryzkalnyje paprašiau vairuotojo kad sumažintų šaldymą, sako visiems neįtiksi, sako karšta. Aš paklausiau, kuriems is jų su striukemis čia per karšta ? Vairuotojas pajuokavo, kad 100 gr reikia įkalti ! Šaldyma atjungė, bet pasekmė aš jau sergu. Gerkle skauda, sloga, Kosiu ir turiu temperatūros. Šiandien šeštadienis, gydytojai nedirba. Ar aš noriu tokiu atostogų? Atvažiavau padeti tėveliams, dabar turiu gulėti ant lovos, kai lauke + 28 C.
Pažiūrėjau atsiliepimus Jūsų puslapyje. Kaunas-Skuodas 7.40 reisas kovo mėnesį, taip pat saldėsis savo keleivius! Čia kas pas jus dirba ? Šaldymo maniakas ?
Bučiau labai dekinga, kad pašnekėtumetė su vairuotojais, kad keleiviai ne malkos o gyvi žmones, ir ne kiekvienas keleivis išdrįsta paprasyti vairuotojo pajudinti pirštą ir išjungti kondicionierių.
Su pagarba.
Zina.
Atsakyti
Kautra nepatikima 2018-05-29 14:11:06
Autobusas vykstantis marsrutu Kaunas - Klaipeda M-387 nestojo Silainiu poliklinikos stoteleje. 2018-05-29
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Kasjazino 2018-05-29 19:38:23
Kaunas. 54 mikroautobusas. Aprašoma, kad modernūs ir t.t.auto. Bet kad żmones veža "saunos" salygomis. Kur kondicionieriai?!?
Plius- ne vieną keiksmažodį girdėjau iš vairuotojo lūpų, kai žmonės stabdė 'mikriuką'.
Taigi...
Bet žiūriu į teigiamus komentarus sureaguoja kažkas, parašo atsaką, bet į blogus 0 emocijų
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Genovaitė 2018-05-28 17:12:47
Laba diena, dažnai važiuoju UAB, , Kautra" autobusais maršrutu Šilalė - Vilnius, Šilalė - Kaunas. Kelionė netrumpa, važiuoju penkias ar tris valandas. Malonu kai už vairo sėdi vairuotojas Alvydas Pinikas. Jis visada maloniai sutinka ir išlydi keleivius, suteikia norimą informaciją. Todėl noriu jam nuoširdžiai padėkoti už jo nuoširdumą, paslaugumą, supratingumą ir gerumą ir puikiai atliekamą darbą.
Laba diena,

Dėkojame už padėką. Džiugu, kad Jūsų kelionė buvo maloni, jūsų padėką perduosime vairuotojui.

Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
54 mikriukai visiškai neatsakingai važinèja.
Stotelėje turėjo būti 7:57, bet kaip laukiu taip laukiu, o jau 8:14. Dar nei vienas nepravažiavo. Pikta darosi nes tai jau ne pirmą kartą. O ir einu anksciau tam nes zinau kaip buna. Bet kaip matau valanda anksciau reiks eit y laukt mikriuko.
Atsakyti
Kaunas. 54 mikroautobusas. Aprašoma, kad modernūs ir t.t.auto. Bet kad żmones veža "saunos" salygomis. Kur kondicionieriai?!?
Plius- ne vieną keiksmažodį girdėjau iš vairuotojo lūpų, kai žmonės stabdė 'mikriuką'.
Taigi...
Bet žiūriu į teigiamus komentarus sureaguoja kažkas, parašo atsaką, bet į blogus 0 emocijų
Atsakyti
Autobusas vykstantis marsrutu Kaunas - Klaipeda M-387 nestojo Silainiu poliklinikos stoteleje. 2018-05-29
Atsakyti
Sveiki. Vasaros metu žmonės vežami kaip gyvuliai...tiesiogine ta žodžio prasme- ne auto, o važiuojantis "šiltnamis".
Ar taip sunku įjungti kondicionierių tokiu karštu laukotarpiu?? Žmonės kas į rankivę valosi prakaitą, kas su servetėlėm..
Žiauru..
Niekas nieko nesako vairuotojui, bet.. galėtų susiprasti pagaliau.
Asmeniškai aš išlipu 3-4 stotelėmis anksčiau, kadangi jau nebeimanoma vaziuoti....
Atsakyti
Laba diena, dažnai važiuoju UAB, , Kautra" autobusais maršrutu Šilalė - Vilnius, Šilalė - Kaunas. Kelionė netrumpa, važiuoju penkias ar tris valandas. Malonu kai už vairo sėdi vairuotojas Alvydas Pinikas. Jis visada maloniai sutinka ir išlydi keleivius, suteikia norimą informaciją. Todėl noriu jam nuoširdžiai padėkoti už jo nuoširdumą, paslaugumą, supratingumą ir gerumą ir puikiai atliekamą darbą.
Atsakyti
Aušra 2018-05-18 22:37:50
Laba diena, važiavau šiandien, gegužės 18, reisu 8.40 DRUSKININKAI-KAUNAS, labai malonus vairuotojas, aukštas aptarnavimo lygis, saugus važiavimas kely.Noriu padėkoti Jam už saugias ir malonias keliones, ačiū KAUTRAI uz tokius gerus vairuotojus.
Laba diena,

Dėkojame už padėką. Džiugu, kad Jūsų kelionė buvo maloni, jūsų padėką perduosime vairuotojui.

Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Sniega 2018-05-18 10:53:16
Laba diena. Vaziavau Kaunas Birstonas marsrutu geguzes 18 diena. Vykau is Kauno vairuotojas Bendinskas buvo paslaugus mandagus atliekantis savo darba gerai suteikiantys visa informacija keleiviams. Jau senai jauciausi taip saugiai vaziuodama mikriuku.Noreciau padekoti siam vairuotojui uz jo darbo kokybe. Aciu uz malonia suteikta kelione i Birstona
Laba diena,

Dėkojame už padėką. Džiugu, kad Jūsų kelionė buvo maloni, jūsų padėką perduosime vairuotojui.

Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena, važiavau šiandien, gegužės 18, reisu 8.40 DRUSKININKAI-KAUNAS, labai malonus vairuotojas, aukštas aptarnavimo lygis, saugus važiavimas kely.Noriu padėkoti Jam už saugias ir malonias keliones, ačiū KAUTRAI uz tokius gerus vairuotojus.
Atsakyti
Laba diena. Vaziavau Kaunas Birstonas marsrutu geguzes 18 diena. Vykau is Kauno vairuotojas Bendinskas buvo paslaugus mandagus atliekantis savo darba gerai suteikiantys visa informacija keleiviams. Jau senai jauciausi taip saugiai vaziuodama mikriuku.Noreciau padekoti siam vairuotojui uz jo darbo kokybe. Aciu uz malonia suteikta kelione i Birstona
Atsakyti
Giedre 2018-05-10 17:32:24
Siandien 05.10 laukiau ukmerges g. Stoteleje sustojime autobuso kuris vaziuoja i anykscius. Bet deje po 1.30min. Jo nesilaukiau pralaukiau dar valanda nepravaziavo joks autobusas ta kryptimi. Kyla klausimas kodel po 3val laukimo ant didziules kaitros nesulaukiau jusu autobuso?????? Nors autobusu tvarkarastyje buvo toks... kas per klaidinimas zmoniu. Katastrofa.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Siandien 05.10 laukiau ukmerges g. Stoteleje sustojime autobuso kuris vaziuoja i anykscius. Bet deje po 1.30min. Jo nesilaukiau pralaukiau dar valanda nepravaziavo joks autobusas ta kryptimi. Kyla klausimas kodel po 3val laukimo ant didziules kaitros nesulaukiau jusu autobuso?????? Nors autobusu tvarkarastyje buvo toks... kas per klaidinimas zmoniu. Katastrofa.
Atsakyti
Karolina 2018-05-04 16:31:45
Esu pasipiktinus 52mikriuko vairuotojais!!! Iš Vilniaus gatves kad pajimtų be šansų jaigu atvažiuoja 2autobusai vosada persirikiuoja ir nuvažiuoja! Tai kaip dirbate savo darba! Šendien 05-04 16:26val lygiai tas pats nuvažiavo bėgau iki kelio ir vistiek nuvažiavo kaip nemate nieko!!! Baisu jeigu taip ir tuoliau niekada nesinaudosiu jūsų paslaugomis!!!
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Indre 2018-05-05 11:18:31
As tai 54 mikriuku nepatenkinta. Si menesi antra kart paveda. Jei jau nevaziuoja pagal ta grafika kuris nurodytas tai kam tada tas grafikas is vis yra? Sestadieni i darba nuvaziuot be sansu. Siandien (2018-05-05) marsrutu Plento g. - Sargenai, Prancuzu g. nebuvo grafiku nei 9:34 nei 9:50.. nors programa rode realiai laika uz kiek turi atvaziuot, taciau pagal tai ka rodo nebuvo nei vieno. Labai labai piktina, kai turi del to veluoti i darba ir nervuotis ir galiausiai issikviesti taksi..Tikrai, arba issiimkit tokius laikus is grafiko, jei niekas nesiteikia atvaziuoti pagal ji arba susireguliuokit taip kad imanoma butu sulaukti laiku transporto.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
As tai 54 mikriuku nepatenkinta. Si menesi antra kart paveda. Jei jau nevaziuoja pagal ta grafika kuris nurodytas tai kam tada tas grafikas is vis yra? Sestadieni i darba nuvaziuot be sansu. Siandien (2018-05-05) marsrutu Plento g. - Sargenai, Prancuzu g. nebuvo grafiku nei 9:34 nei 9:50.. nors programa rode realiai laika uz kiek turi atvaziuot, taciau pagal tai ka rodo nebuvo nei vieno. Labai labai piktina, kai turi del to veluoti i darba ir nervuotis ir galiausiai issikviesti taksi..Tikrai, arba issiimkit tokius laikus is grafiko, jei niekas nesiteikia atvaziuoti pagal ji arba susireguliuokit taip kad imanoma butu sulaukti laiku transporto.
Atsakyti
Esu pasipiktinus 52mikriuko vairuotojais!!! Iš Vilniaus gatves kad pajimtų be šansų jaigu atvažiuoja 2autobusai vosada persirikiuoja ir nuvažiuoja! Tai kaip dirbate savo darba! Šendien 05-04 16:26val lygiai tas pats nuvažiavo bėgau iki kelio ir vistiek nuvažiavo kaip nemate nieko!!! Baisu jeigu taip ir tuoliau niekada nesinaudosiu jūsų paslaugomis!!!
Atsakyti
Kristina 2018-04-27 14:09:11
Juk čia ne autobusas, kad stotų tik stotelėje.
Na taip, bet yra tokiu kur nestoja nes ne stotelej lauki, tai kaip sitas turbut. Tai nezinau kaip kas, bet akivaizdziai mane mane ir mazdaug parode kad as ziopla ir dabar jis nestos. Suprasciau kad nemate nebutu man reikalo ir skundo rasyt, bet tokia situacija, kad pavadinciau nenormaliu vairuotoju. Jei neklystu tai tas pats kazkuri karta ir lakste kaip akis isdeges pats isikabines..
Atsakyti
Indre Vladisauskaite 2018-04-27 13:57:58
54 marsrutinio taksi vairuotojas nesustojo stabdant ir dar pasimaive nuvaziuodamas piktai ziuredamas i mane. Marsrutas Sargenai-Plento g. Prancuzu g turejo but 13:49 tvarkarasciu. Vyresnio amziaus vairuotojas. Suprantu, gal mano klaida kad nespejau iki stoteles ateiti, bet visada kiti vairuotojai sustoja isskyrus sita ir dar sitaip negraziai pasimaivyt. Tikiuosi gaus bent pastaba uz savo veiksmus ir netolerantiska elgesi.
Juk čia ne autobusas, kad stotų tik stotelėje.
Indre Vladisauskaite
2018-04-27 13:57:58 IP 84.15.177.212
Atsakyti
54 marsrutinio taksi vairuotojas nesustojo stabdant ir dar pasimaive nuvaziuodamas piktai ziuredamas i mane. Marsrutas Sargenai-Plento g. Prancuzu g turejo but 13:49 tvarkarasciu. Vyresnio amziaus vairuotojas. Suprantu, gal mano klaida kad nespejau iki stoteles ateiti, bet visada kiti vairuotojai sustoja isskyrus sita ir dar sitaip negraziai pasimaivyt. Tikiuosi gaus bent pastaba uz savo veiksmus ir netolerantiska elgesi.
Atsakyti
Jūra 2018-04-17 08:07:17
Esu labai nepatenkinta 54 marsuto grafiku is stoteles kreves pr.link plento g. Grafike nurodyta, kad isvaziuoja 7.39 nors jis visa laik pravaziuoja 7.35, 7.36, o sekantis 7.51 šitas visą laiką kazkaip laiku atvaziuoja arba biski vėluoja suprantu, kad minute į minutę sunku pataikyti, keiskit grafika jei jūsų vairuotojai lekia ne pagal grafiką
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Migle 2018-04-23 13:43:57
Dieve dieve baisu! Vaziuoju 54 mikriuku nuo savo ir iskart ieskau kur atsiliepima parasyt. Atrodo kad malkas veza o ir tas turbut labiau saugo... Ne tai kad sedi ir megaujiesi kelione o skraidai po visa mikriuka! Bent galetumet pasirupinti saugos dirzais jei vairuotojai neatsako uz keleiviu sauguma
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena. Vaziavau Mazeikiai Kaunas marsrutu per Šiaulius balandzio 22diena su Kautros autobusu. Vykau is Šiauliu vairuotojas Martusevicius buvo paslaugus mandagus taktiskas suteikiantys visa informacija keleiviams. Noreciau padekoti siam vairuotojui uz jo darbo kokybe. Aciu uz malonie suteikta kelione i Kauna.
Atsakyti
Dieve dieve baisu! Vaziuoju 54 mikriuku nuo savo ir iskart ieskau kur atsiliepima parasyt. Atrodo kad malkas veza o ir tas turbut labiau saugo... Ne tai kad sedi ir megaujiesi kelione o skraidai po visa mikriuka! Bent galetumet pasirupinti saugos dirzais jei vairuotojai neatsako uz keleiviu sauguma
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta 54 marsuto grafiku is stoteles kreves pr.link plento g. Grafike nurodyta, kad isvaziuoja 7.39 nors jis visa laik pravaziuoja 7.35, 7.36, o sekantis 7.51 šitas visą laiką kazkaip laiku atvaziuoja arba biski vėluoja suprantu, kad minute į minutę sunku pataikyti, keiskit grafika jei jūsų vairuotojai lekia ne pagal grafiką
Atsakyti
Daznai vaziuoju maršrutu Palanga-Kaunas-Palanga ir tikrai kaskart nustebina autobusu tvarka, malonus vairuotoju bendravimas kuris tikrai nuteikia nuotaikingai, na ir komfortas autobusuose, del kuriu neprailgsta kelione, taip ir toliau!!
Atsakyti
Kristina 2018-04-05 10:43:22
Internetu nusipirkau bilietą Kudirkos Naumiestis - Vilnius 9:42. Belaukiant stotelėje sustojo mikroautobusas su švieslente Kaunas - Vilkaviškis. Į autobusą nelipau, juk laukiau tiesioginio į Vilnių. Tada vairuotojas paklausė ar nelipsiu ir išaiškėjo, kad turiu šiuo mikroautobusu važiuoti į Vilkaviškį, o ten persėsti į kitą autobusą. Kaip aš turėjau tai žinoti? Jokios informacijos nei internetu, nei stotelėje pateikta nebuvo. Persėdus į kitą autobusą Vilkaviškyje išaiškėjo, kad manęs vairuotojo sąraše išvis nėra, nors bilieto maršrutas ir data teisinga. Vairuotojas su didžiuliu nepasitenkinimu atidarė bagažinę, nors tai jo darbo dalis.
Negana to, autobuso būklė siaubinga. Praktiškai visos kėdės išsivarčiusios ir jų nebeįmanoma pajudinti, nes sulūžusios atlenkimo rankenėlės. Dar baisesnis ventiliacijos vaizdas, neaišku ar tai juodasis pelėsis ar dulkės, bet akivaizdu, kad nevalyta šimtą metų.
Tiesiog netvarka, apsileidimas ir nepagarba savo klientams. Bent jau išvalykit autobusą ir pasirūpinkit, kad keleiviai gautų reikiamą informaciją.
Ant mikroautobuso turėjo būti užrašyta Vilniaus kryptis, tada žinočiau, kad tai mano reisas.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Ruslanas 2018-04-05 10:51:49
727 autobuso numeris. Marsrutas Kaunas per Marijampole isvykimas 10.40h buvo labai nemalonus vairuotojas ir neprieme i autobusa su vaiku net, neva arti vaziuojam i Trakus, galime, palaukti, o galiausiai neliko vietos.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
727 autobuso numeris. Marsrutas Kaunas per Marijampole isvykimas 10.40h buvo labai nemalonus vairuotojas ir neprieme i autobusa su vaiku net, neva arti vaziuojam i Trakus, galime, palaukti, o galiausiai neliko vietos.
Atsakyti
Internetu nusipirkau bilietą Kudirkos Naumiestis - Vilnius 9:42. Belaukiant stotelėje sustojo mikroautobusas su švieslente Kaunas - Vilkaviškis. Į autobusą nelipau, juk laukiau tiesioginio į Vilnių. Tada vairuotojas paklausė ar nelipsiu ir išaiškėjo, kad turiu šiuo mikroautobusu važiuoti į Vilkaviškį, o ten persėsti į kitą autobusą. Kaip aš turėjau tai žinoti? Jokios informacijos nei internetu, nei stotelėje pateikta nebuvo. Persėdus į kitą autobusą Vilkaviškyje išaiškėjo, kad manęs vairuotojo sąraše išvis nėra, nors bilieto maršrutas ir data teisinga. Vairuotojas su didžiuliu nepasitenkinimu atidarė bagažinę, nors tai jo darbo dalis.
Negana to, autobuso būklė siaubinga. Praktiškai visos kėdės išsivarčiusios ir jų nebeįmanoma pajudinti, nes sulūžusios atlenkimo rankenėlės. Dar baisesnis ventiliacijos vaizdas, neaišku ar tai juodasis pelėsis ar dulkės, bet akivaizdu, kad nevalyta šimtą metų.
Tiesiog netvarka, apsileidimas ir nepagarba savo klientams. Bent jau išvalykit autobusą ir pasirūpinkit, kad keleiviai gautų reikiamą informaciją.
Ant mikroautobuso turėjo būti užrašyta Vilniaus kryptis, tada žinočiau, kad tai mano reisas.
Atsakyti
Miglė 2018-04-04 01:16:31
Laba diena,

2018 m. kovo 28 d. ryte važiavau Vilniaus kryptimi į Grigiškes iš Kauno autobusų stoties. Minėtos autobusų stoties kasose man dėl neaiškių priežasčių nepardavė bilieto nei į Grigiškes, nei į Vilnių, tačiau buvau maloniai darbuotojų nukreipta tartis dėl išlipimo man reikiamoje vietoje su autobuso į Vilnių vairuotoju. Įlipus į autobusą jo vairuotojas buvo labai nepaslaugus ir grubus, atsisakė mane išleisti Grigiškėse argumentuodamas tuo, kad gali netekti vairuotojo pažymėjimo, kad ten nėra vietos sustoti, o pamatęs mane lipant lauk laukti vėlesnio autobuso atžagariai nukirto, jog galiu net nebelaukti kito autobuso, nes niekas manęs iki Grigiškių neveš ir nepaleis ten, visgi pasiūlė mane išleisti Gariūnų turgaus stotelėje. Neturėdama kito pasirinkimo, sutikau, tačiau turėjau susimokėti visą kainą už kelionę į Vilnių. Privažiavus Gariūnus, tas pats vairuotojas man liepė pereiti gatvę ir pasiklausti žmonių, kaip man toliau tęsti kelionę į Grigiškes. Tai reiškia, kad net neatvykus į Vilnių, į kur kelionė buvo pilnai apmokėta, man dar teko papildomai susimokėti už kelias stoteles autobusu iki pačių Grigiškių. Ši situacija man atrodo tokia absurdiška, nes grįžtant į Kauną iš Grigiškių, autobusai stojo ir mokestis už kelionę buvo ne tarifu nuo Vilniaus iki Kauno, o kaip ir priklauso nuo Grigiškių iki Kauno. Noriu pabrėžti, kad esmė ne piniguose, o kokie nelankstūs, negeranoriški, nesupratingi ir neprofesionalūs yra Jūsų darbuotojai, kurie net nesistengia atsižvelgti į savo klientų poreikius ir nesugeba suteikti tikslios informacijos, kaip žmogui pasiekti savo kelionės tikslą, jei patys nesugeba to padaryti.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena,

2018 m. kovo 28 d. ryte važiavau Vilniaus kryptimi į Grigiškes iš Kauno autobusų stoties. Minėtos autobusų stoties kasose man dėl neaiškių priežasčių nepardavė bilieto nei į Grigiškes, nei į Vilnių, tačiau buvau maloniai darbuotojų nukreipta tartis dėl išlipimo man reikiamoje vietoje su autobuso į Vilnių vairuotoju. Įlipus į autobusą jo vairuotojas buvo labai nepaslaugus ir grubus, atsisakė mane išleisti Grigiškėse argumentuodamas tuo, kad gali netekti vairuotojo pažymėjimo, kad ten nėra vietos sustoti, o pamatęs mane lipant lauk laukti vėlesnio autobuso atžagariai nukirto, jog galiu net nebelaukti kito autobuso, nes niekas manęs iki Grigiškių neveš ir nepaleis ten, visgi pasiūlė mane išleisti Gariūnų turgaus stotelėje. Neturėdama kito pasirinkimo, sutikau, tačiau turėjau susimokėti visą kainą už kelionę į Vilnių. Privažiavus Gariūnus, tas pats vairuotojas man liepė pereiti gatvę ir pasiklausti žmonių, kaip man toliau tęsti kelionę į Grigiškes. Tai reiškia, kad net neatvykus į Vilnių, į kur kelionė buvo pilnai apmokėta, man dar teko papildomai susimokėti už kelias stoteles autobusu iki pačių Grigiškių. Ši situacija man atrodo tokia absurdiška, nes grįžtant į Kauną iš Grigiškių, autobusai stojo ir mokestis už kelionę buvo ne tarifu nuo Vilniaus iki Kauno, o kaip ir priklauso nuo Grigiškių iki Kauno. Noriu pabrėžti, kad esmė ne piniguose, o kokie nelankstūs, negeranoriški, nesupratingi ir neprofesionalūs yra Jūsų darbuotojai, kurie net nesistengia atsižvelgti į savo klientų poreikius ir nesugeba suteikti tikslios informacijos, kaip žmogui pasiekti savo kelionės tikslą, jei patys nesugeba to padaryti.
Atsakyti
Zita 2018-03-06 19:53:59
Norėjau pareikšti nepasitenkinimą 57 maršrutinio taksi elgesiu ir nesilaikymu nustatyto maršruto.
57 maršrutinis autobusiukas, remiantis Kauno viešojo transporto pateikiama informacija, turi tokį maršrutą: http://www.stops.lt/kaunas/#minibus/57/a-b/3019/map. Tai aiškiai nurodo, jog galutinė maršruto stotelė yra 9 forto (), t.y. vairuotojas turi sustoti aikštelėje, esančioje kairėje kelio pusėje. Tačiau maršrutinio taksi vairuotojai sustoja "Autofortas" aikštelėje ir keleivių prašymu nenuveža keleivių į galutinę stotelę.
Keleivių paprašius, vairuotojas elgiasi nemandagiai, ima manevruoti automobilį, sukeldamas pavojų keleiviams bei aplinkiniams, pasižymi nemandagiu žodynu, pvz: keleiviams paprašius nuvežti į galinę stotelę, vairuotojas atsako "-au, au"
Šis atvejis pasikartojo ir 2018.03.05, apie 7:30 val., 57 maršrutinio taksi numeris: HOK 015
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Irma Juškevičienė 2018-03-05 08:54:10
Laba diena,
Iš anksto atsiprašau Tų puikių žmonių, kurie gerai atlieka savo darbą, kad dėl netinkamo kolegų elgesio tenka palikti blogą atsiliepimą. Rašau ir kitų keleivių vardu, ir tikiuosi, kad jie prisijungs prie šio pranešimo.
Jau kuris laikas keleiviai patiria nemandagų vieno ar kito 57 maršruto vairuotojo elgesį. Problema Šilainiuose, kai prašome išlaipinti galutinėje stotelėje, kurios žemėlapį atsiuntė pati "Kautra" (pridedama), o mus nuveža į priešingoje gatvės pusėje esančią aikštelę arba išlaipina priešais stotelę taip, kad tenka eiti per itin judrią 4 eismo juostų gatvę. Dalis vairuotojų tikrai mandagūs, paslaugūs ir paklausia, kur mums patogiau išlipti. AČIŪ JIEMS! Tačiau yra ir tokių, kurie savotiškai terorizuoja keleivius ir ypač moteris. Toks pasikartojantis atvejis nutiko šįryt, kai maždaug 7:25 val., HOK 015 vairuotojas (stambaus kūno sudėjimo, šviesiaplaukis, su akiniais, apie 35 m) drauge su manimi važiavusios kitos keleivės prašymą išlaipinti „prašau galutinėje stotelėje“, ignoravo ir vėl sustojo priešingoje nei stotelė gatvės pusėje, o išlipant netgi palydėjo mus amsejimu "Au-au-au". Ar suprasti, kad keleivių prašymas lygus šunelio amsėjimui ar čia mes aplotos kaip kalės?
Beje, tai tas pats HOK 015 vairuotojas, kuris 2018-02-23 apie 7:55 val. taip pat elgėsi įžūliai. Tada buvome 3 keleiviai - du vaikai ir aš. Paprašytas išleisti stotelės vietoje, vairuotojas mus apšaukė, o po to taip numynė greičio pedalą, kad mes kritome. Patikrinti faktą galima peržiūrėjus mikroautobusuose esančių kamerų vaizdo įrašą. Juk kameros yra mūsų visų saugumui užtikrinti? Saugojau vaikus, bet pati atsidūriau ant žemės ir susimušiau ranką. Sutino, buvo mėlynė ir skauda net praėjus savaitei. Tada vairuotojas mus apšaukė, liepė įsirengti perėją. Apie incidentą pranešiau kautra@info.lt, tačiau iki šiol niekas neatsakė į mano skundą (pridedama), o vairuotojas ne tik neatsiprašė, o priešingai, dar ir tyčiojasi bei kerštauja.
Beje, šįryt vairuotojo motyvacija buvo tokia, kad stotelėje jau stovi vienas mikroautobusas, kitas - aikštelėje priešais, tad jam dar negreitai važiuoti, tad išlaipina mus ne stotelės vietoje. Tačiau, ir čia kyla klausimas: o kodėl jie net trise suvažiavo ir turi tiek daug laiko? Galbūt, grafikus reikėtų peržiūrėti, nes vieno mikroautobuso kaip šiandien tik ties stotimi 7:00 val. nebuvo, bet galutinėje stotelėje jie net trise.
Dar kitas vairuotojas praėjusią savaitę paaiškino, kad ne jam važiuoti, o jeigu jis sustos aikštelėje, tai laukiantys "keleiviai ims ropštis". Tačiau čia jau ne keleivių rūpestis kas po ko važiuos. Jeigu stotelės vietoje mikroautobusai rikiuotųsi vienas paskui kitą, tai ir keleiviams nekiltų klausimas, kuris pirmas važiuos.
Mes, keleiviai teprašome - išleiskite mus stoteleje ir veikite ką tik norite. Galima būtų ir toliau tylėti, bet kodėl turėtume? Supraskite: Keleiviams, viso labo, norisi tik kokybiškos paslaugos.
Pagarbiai, Irma
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laura 2018-02-26 17:43:08
54 mikriuko vairuotojais 17.09 is vaziaves is plento g. prie urmo ismete moteriske is mikroautobuso, nes motyvavo, kad neturi grazos is 20€. Gal jau gana jiem isidirbinet?
Ar tikrai vairuotojas sustojes stoteleje atejo prie keleivės ir ja išmetė? Manau kad ne tai ponia Laura gal jau gana isidirbineti?
"Keleiviai, perkantys bilietą transporte, turi stengtis vairuotojui duoti tikslią pinigų sumą, atitinkančią perkamo bilieto kainą. Vairuotojas, jei neturi pakankamai pinigų atiduoti grąžą, turi teisę neparduoti vienkartinio bilieto keleiviui, ketinančiam atsiskaityti didesne nei 5 eurų nominalo kupiūra."
Atsakyti
Norėjau pareikšti nepasitenkinimą 57 maršrutinio taksi elgesiu ir nesilaikymu nustatyto maršruto.
57 maršrutinis autobusiukas, remiantis Kauno viešojo transporto pateikiama informacija, turi tokį maršrutą: http://www.stops.lt/kaunas/#minibus/57/a-b/3019/map. Tai aiškiai nurodo, jog galutinė maršruto stotelė yra 9 forto (), t.y. vairuotojas turi sustoti aikštelėje, esančioje kairėje kelio pusėje. Tačiau maršrutinio taksi vairuotojai sustoja "Autofortas" aikštelėje ir keleivių prašymu nenuveža keleivių į galutinę stotelę.
Keleivių paprašius, vairuotojas elgiasi nemandagiai, ima manevruoti automobilį, sukeldamas pavojų keleiviams bei aplinkiniams, pasižymi nemandagiu žodynu, pvz: keleiviams paprašius nuvežti į galinę stotelę, vairuotojas atsako "-au, au"
Šis atvejis pasikartojo ir 2018.03.05, apie 7:30 val., 57 maršrutinio taksi numeris: HOK 015
Atsakyti
Laba diena,
Iš anksto atsiprašau Tų puikių žmonių, kurie gerai atlieka savo darbą, kad dėl netinkamo kolegų elgesio tenka palikti blogą atsiliepimą. Rašau ir kitų keleivių vardu, ir tikiuosi, kad jie prisijungs prie šio pranešimo.
Jau kuris laikas keleiviai patiria nemandagų vieno ar kito 57 maršruto vairuotojo elgesį. Problema Šilainiuose, kai prašome išlaipinti galutinėje stotelėje, kurios žemėlapį atsiuntė pati "Kautra" (pridedama), o mus nuveža į priešingoje gatvės pusėje esančią aikštelę arba išlaipina priešais stotelę taip, kad tenka eiti per itin judrią 4 eismo juostų gatvę. Dalis vairuotojų tikrai mandagūs, paslaugūs ir paklausia, kur mums patogiau išlipti. AČIŪ JIEMS! Tačiau yra ir tokių, kurie savotiškai terorizuoja keleivius ir ypač moteris. Toks pasikartojantis atvejis nutiko šįryt, kai maždaug 7:25 val., HOK 015 vairuotojas (stambaus kūno sudėjimo, šviesiaplaukis, su akiniais, apie 35 m) drauge su manimi važiavusios kitos keleivės prašymą išlaipinti „prašau galutinėje stotelėje“, ignoravo ir vėl sustojo priešingoje nei stotelė gatvės pusėje, o išlipant netgi palydėjo mus amsejimu "Au-au-au". Ar suprasti, kad keleivių prašymas lygus šunelio amsėjimui ar čia mes aplotos kaip kalės?
Beje, tai tas pats HOK 015 vairuotojas, kuris 2018-02-23 apie 7:55 val. taip pat elgėsi įžūliai. Tada buvome 3 keleiviai - du vaikai ir aš. Paprašytas išleisti stotelės vietoje, vairuotojas mus apšaukė, o po to taip numynė greičio pedalą, kad mes kritome. Patikrinti faktą galima peržiūrėjus mikroautobusuose esančių kamerų vaizdo įrašą. Juk kameros yra mūsų visų saugumui užtikrinti? Saugojau vaikus, bet pati atsidūriau ant žemės ir susimušiau ranką. Sutino, buvo mėlynė ir skauda net praėjus savaitei. Tada vairuotojas mus apšaukė, liepė įsirengti perėją. Apie incidentą pranešiau kautra@info.lt, tačiau iki šiol niekas neatsakė į mano skundą (pridedama), o vairuotojas ne tik neatsiprašė, o priešingai, dar ir tyčiojasi bei kerštauja.
Beje, šįryt vairuotojo motyvacija buvo tokia, kad stotelėje jau stovi vienas mikroautobusas, kitas - aikštelėje priešais, tad jam dar negreitai važiuoti, tad išlaipina mus ne stotelės vietoje. Tačiau, ir čia kyla klausimas: o kodėl jie net trise suvažiavo ir turi tiek daug laiko? Galbūt, grafikus reikėtų peržiūrėti, nes vieno mikroautobuso kaip šiandien tik ties stotimi 7:00 val. nebuvo, bet galutinėje stotelėje jie net trise.
Dar kitas vairuotojas praėjusią savaitę paaiškino, kad ne jam važiuoti, o jeigu jis sustos aikštelėje, tai laukiantys "keleiviai ims ropštis". Tačiau čia jau ne keleivių rūpestis kas po ko važiuos. Jeigu stotelės vietoje mikroautobusai rikiuotųsi vienas paskui kitą, tai ir keleiviams nekiltų klausimas, kuris pirmas važiuos.
Mes, keleiviai teprašome - išleiskite mus stoteleje ir veikite ką tik norite. Galima būtų ir toliau tylėti, bet kodėl turėtume? Supraskite: Keleiviams, viso labo, norisi tik kokybiškos paslaugos.
Pagarbiai, Irma
Atsakyti
Nijole Valciukiene 2018-02-27 12:36:00
Laba diena, vaziavau vakar 52 mikroautobusu, norejau islipt Vaisvydavoje prie Maximos p-ves Didzioji gt, taciau vairuotojas mane islaipino prie Iki p-ves.As gyvenu uz Maximos p-ves, jei as moku pinigus, tai kodel negaliu islipt arciau namu, nors kiti vairuotojai ir isleisdavo kur as paprasydavau.Ir is vis vairuotojas jaunas ir nemandagus buvo, jau ne pirma karta su juo vaziavau
Poniute iki maximos vos 100metru letejimo juostoje nestosiu, toliau uz maximos istisines linijos kirsti net nesiruosiu, kad del jusu moket bauda. O, kad klausimas jusu buvo ar prie maximos sustosit?. mano atsakymas NE nebuvo nemandagus nutrinkite linijas Sustosiu uz maximos.

Šiuo metu už tokį pažeidimą privalomai atimama teisė vairuoti, pagal naują sprendimą, bus galima atsipirkti ir bauda.
Tokiu pažeidimu kelyje sukėlus pavojingą situaciją bauda didėtų iki 170-230€
Atsakyti
Laba diena, vaziavau vakar 52 mikroautobusu, norejau islipt Vaisvydavoje prie Maximos p-ves Didzioji gt, taciau vairuotojas mane islaipino prie Iki p-ves.As gyvenu uz Maximos p-ves, jei as moku pinigus, tai kodel negaliu islipt arciau namu, nors kiti vairuotojai ir isleisdavo kur as paprasydavau.Ir is vis vairuotojas jaunas ir nemandagus buvo, jau ne pirma karta su juo vaziavau
Atsakyti
Labai nemalonus vairuotojas reisu Šiauliai - Joniškis 2018.02.27 09:45. skundėsi, dėl per smulkių monetų, pašaipiai replikavo. Eilinį kartą nesu patenkintas vairuotojo kompetencijomis bei tolerancija kelyje. Šįkart ne išimtis, pasikartojo situacija, kai vairuotojas nenori išleisti anksčiau esančioje stotelėje, nei buvo pirktas bilietas (mano stotelės sistemoje nėra, o tai reiškia, kad turėčiau eiti 18km pėsčiomis, fun).Po jau dešimtimis skaičiuojamų kelionių naudojantis šios kompanijos paslaugomis, prieinu išvados, jog Kautra neturi kvalifikuotų vairuotojų, kurie būtų susipažinę su darbo kodeksu, o ir apskritai tinkamomis manieromis (ir šiaip, nekomunikabilūs žmonės
Atsakyti
Laura 2018-02-26 17:43:08
54 mikriuko vairuotojais 17.09 is vaziaves is plento g. prie urmo ismete moteriske is mikroautobuso, nes motyvavo, kad neturi grazos is 20€. Gal jau gana jiem isidirbinet?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Tarp naujausių reklamų: vasariška "Telia" ir "Jysk" dievai
Tarp naujausių reklamų: vasariška "Telia" ir "Jysk" dievai 06-19 18:44
Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti "Telia" (kūrybinė agentūra "McCann Vilnius", gamybos namai "Some Films") ir "Jysk" dievybės (Idėjos autorius – Baltarusijos "TDI Group"...
Teatro festivalis "Sirenos" skelbia programos vinis
Teatro festivalis "Sirenos" skelbia programos vinis 06-19 18:43
15-ąjį kartą šiemet vyksiantis teatro festivalis "Sirenos" tradiciškai pristatys ne vienos tarptautinės teatro žvaigždės kūrinius, o festivalį vainikuos lietuvių meistro Eimunto Nekrošiaus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

ConocoPhillips 66,60 +1,90%
Google 1173,46 +1,84%
Chevron 125,97 +1,56%
Adobe Systems 255,69 +1,54%
Colgate-Palmolive 63,31 -2,19%
Philip Morris 80,03 -2,26%
AT&T 32,19 -2,90%
Intel 53,22 -3,43%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 7,81 +11,10%
Kava 2,96 -0,67%
Auksas 1334,76 +0,76%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Jautiena 4,21 -1,41%
Bananai 1,16 0,00%
Varis 6851,51 +0,77%
Dyzelis 2,08 +7,77%