VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kautra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kautra

Atsiliepimai apie Kautra, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Kautra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena ar neymanoma sutvarkyti autobusu grafikus, nes nevaziuoja ne puse autobusu is Vilkaviškio y Kybartus ir is Kybartu y Vilkavišky ? Ypač važinejant šeštadieny.Nes reikia laukti autobuso neko po dvi valandas.
Atsakyti
Sveiki, kodėl jūs klaidinate savo klientus rašydami, kad tikruose maršrutuose galima vežtis dviratį, o realybėj atvažiuoja autobusas be dviračių laikiklių ir maža bagažine?
Atsakyti
Patys geriausi atsiliepimai apie vairuotoją Egidijų Čerą. Kai tik tenka važiuot iš Kauno į Uteną, visada iškyla šypseną pamačius Egidijų už vairo. Draugiškas, mokantis pajuokaut, paslaugus, mokantis iš blogo padaryt gera. Spaudžiu dešinę ranką ir linkiu paties geriausio, nes žmogus tikrai vertas gerų žodžių!
Atsakyti
Gerb. Kautros vadovai, kodėl per vasaros karščius į Kulautuvą važinėja mikroautobusai be jokios ventiliacijos. Tiesiog siaubas, nėra kuo kvėpuot, galimą uzdust nuo oro trūkumo. Kodėl taip elgiasi jūsų įmonė. Siunčia tokius mikroautobusų be jokios ventliacijos. Gailit duot didesnį autobusą, kad bent langą galimą būt prasidaryt. Juk rūpi tik kad kuro mažiau išnaudoti o kad keleiviai kenčia jums nusispjauti!!!!!!
Atsakyti
Gabija 2020-06-19 18:35:08
Norėjau pasakyti tai, jog vairuotojas privalo pagarbiai elgtis su keleiviais ir PRIIMTI MOKINIO PAŽYMĖJIMUS, KAD GAUTUME PUSE KAINOS, KAI YRA SĄRAŠE MOKYKLA. Jeigu tai vairuotojai išmoktų būtų džiugu.
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Greta 2020-06-10 13:01:37
Alytuje jau ne pirmą kartą pastebiu problemą su vairuotojais. Buvę įvairiausių, bet kas įvyko vakar nebuvau mačius tokios gyvenime. Važiuojant link stotelės kur turiu išlipti iš anksto atsistojau prie durų, kad nepraleisti stotelės, bet deja vairuotojas manęs neišleido reikiamoje stotelėje ir nuvažiavo toliau. Paprašius, kad sustotų ir paleistų visiškai nereagavo į mano prašymą. Galvojau gal būt neišgirdo tad paspaudžiau "stop" mygtuką, bet ir į tą nesureagavo ir važiavo toliau. Privažiavo vietą kur autobusų vairuotojai pabaigę savo maršrutą sustoja pailsėti ir ten liepė išlipti. Turėjau grįšti atgal iki reikiamos stotelės pėsčiomis 2km. Man čia yra visiškai nenormalu ir esu pasipiktinusi Alytaus autobusų vairuotojais. (Važiavau 1 autobusu apie 16h)
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Nesenei kelevome palanga kaunas/kaunas Ukmerge. Ir buvo palikta vaikuj labai brangi gertuve (Lamborgini)
Atsakyti
Norėjau pasakyti tai, jog vairuotojas privalo pagarbiai elgtis su keleiviais ir PRIIMTI MOKINIO PAŽYMĖJIMUS, KAD GAUTUME PUSE KAINOS, KAI YRA SĄRAŠE MOKYKLA. Jeigu tai vairuotojai išmoktų būtų džiugu.
Atsakyti
Alytuje jau ne pirmą kartą pastebiu problemą su vairuotojais. Buvę įvairiausių, bet kas įvyko vakar nebuvau mačius tokios gyvenime. Važiuojant link stotelės kur turiu išlipti iš anksto atsistojau prie durų, kad nepraleisti stotelės, bet deja vairuotojas manęs neišleido reikiamoje stotelėje ir nuvažiavo toliau. Paprašius, kad sustotų ir paleistų visiškai nereagavo į mano prašymą. Galvojau gal būt neišgirdo tad paspaudžiau "stop" mygtuką, bet ir į tą nesureagavo ir važiavo toliau. Privažiavo vietą kur autobusų vairuotojai pabaigę savo maršrutą sustoja pailsėti ir ten liepė išlipti. Turėjau grįšti atgal iki reikiamos stotelės pėsčiomis 2km. Man čia yra visiškai nenormalu ir esu pasipiktinusi Alytaus autobusų vairuotojais. (Važiavau 1 autobusu apie 16h)
Atsakyti
Arturas 2020-05-28 23:12:51
Siaubinga prekiu vezejai niekas nesiuskite siuntu Nes Sita bendrove nenori atsakyti uz padaryta zala nors su draudimu siuntem kaip jie patare veliau issisukimeja ir nenori apmoketi zalos i pretenzijas neatsako belieka Tik su Advokatais kreiptis I Teisma kad dar ir advokatu islaidas padengtu.
Tragedija ne imone kurie veza
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Daria 2020-05-18 14:58:44
Šeštadienį, važiuodama namo, dalyvavau tokiam įvykyje kaip moteris, garbaus amžiaus, paprašė kad ją išleistų ankstesnėje stotelėje, nors bilietas buvo nupirktas iki Strėvos. (nuo Strėvos iki prašytos vietos sustoti atstumas yra 20km!)autobuso vairuotojas, Jonas Žilinskas, neišleido, kadangi teigė kad sustojimo tokio nėra. Kadangi dabar karantinas, autobusai nuimti, išvis sunku su susisiekimui, ar didelis nusižengimas yra sustoti ir išleisti klientą sustojime kurioje nenumatyta jo maršrute? bilietas gi buvo nupirktas iki tinkamos stotelės. Be to vairuotojas apšauke ir negražiai išvadino moterį pasakydamas, , tau ką smegenis paveikti korono virusų, , norėčiau gauti atsakymą ar tai normalu? ar čia didelė problema sustoti stotelėje jei prašo klientas? Pinigai gi sumokėti į priekį, ir neprasyta išleisti kažkur pamiškėje kur negalima sustoti ir pan.
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Labas vakaras. Rašau su dideliu prašymu. Esu iš Vištyčio. Prieš karantiną pas mus važiuodavo autobusai Kaunas- Vištytis, bet dabar jo nesulaukiame. Žinau, kad daug keleivių ten nebūna žiemos metu, bet dabar jų tikrai būtų, bet, deja, nėra autobuso, kuris atvežtų prie ežero o ir taip, į miestelį paskutinis autobusas išvažiuoja apie 12 valandą iš Vilkaviškio. (Kautros) Kaip Jums atrodo, ar garbaus amžiaus žmogus suspėja apsilankyti vaistinėje, poliklinikoje per 2-3 valandas? Tikriausiai ir sveiki- jauni žmonės nesuspėtų...Tikriausiai pagalvojote apie automobilius, bet jais važinėja daugiausia jaunesni žmonės, o ne senutė, važiuojanti vaistų. To prašau, dėl garbaus amžiaus žmonių, gal galite sugrąžinti mums autobusą? Manau, kad tai padaryti Jūs galėtumėte. Nesinori pyktis. Todėl būčiau labai dėkinga.
Atsakyti
Siaubinga prekiu vezejai niekas nesiuskite siuntu Nes Sita bendrove nenori atsakyti uz padaryta zala nors su draudimu siuntem kaip jie patare veliau issisukimeja ir nenori apmoketi zalos i pretenzijas neatsako belieka Tik su Advokatais kreiptis I Teisma kad dar ir advokatu islaidas padengtu.
Tragedija ne imone kurie veza
Atsakyti
Šeštadienį, važiuodama namo, dalyvavau tokiam įvykyje kaip moteris, garbaus amžiaus, paprašė kad ją išleistų ankstesnėje stotelėje, nors bilietas buvo nupirktas iki Strėvos. (nuo Strėvos iki prašytos vietos sustoti atstumas yra 20km!)autobuso vairuotojas, Jonas Žilinskas, neišleido, kadangi teigė kad sustojimo tokio nėra. Kadangi dabar karantinas, autobusai nuimti, išvis sunku su susisiekimui, ar didelis nusižengimas yra sustoti ir išleisti klientą sustojime kurioje nenumatyta jo maršrute? bilietas gi buvo nupirktas iki tinkamos stotelės. Be to vairuotojas apšauke ir negražiai išvadino moterį pasakydamas, , tau ką smegenis paveikti korono virusų, , norėčiau gauti atsakymą ar tai normalu? ar čia didelė problema sustoti stotelėje jei prašo klientas? Pinigai gi sumokėti į priekį, ir neprasyta išleisti kažkur pamiškėje kur negalima sustoti ir pan.
Atsakyti
Aistę 2020-03-23 07:34:24
Trakai - Vilnius 7.25am.Atvažiuoja mažas mikriukas. Mikriuke 7 žmonės su vairuotoju. Pirmos 3 sėdimos vietos su juosta uždarytos kad nesėsti arti vairuotojo ir uždėtas lapas su užrašu "laikomės bent 1metro atstumu vienas nuo kito". Sėdim 6 žmonės vos ne į veidus kvėpuojame.labai saugiai važiuojame :) įtariu, kad būna ir daugiau žmonių nes visi kiti autobusų laikai tarp 7 ir 8 valandos panaikinti.
Tu gluse dziaukis, kad isvis kazkas atvaziuoja. Savo kvailus skundus susikisk sau į gerą vietą. Iskur tokiu Musu žemę turi pusglusiu
Atsakyti
Trakai - Vilnius 7.25am.Atvažiuoja mažas mikriukas. Mikriuke 7 žmonės su vairuotoju. Pirmos 3 sėdimos vietos su juosta uždarytos kad nesėsti arti vairuotojo ir uždėtas lapas su užrašu "laikomės bent 1metro atstumu vienas nuo kito". Sėdim 6 žmonės vos ne į veidus kvėpuojame.labai saugiai važiuojame :) įtariu, kad būna ir daugiau žmonių nes visi kiti autobusų laikai tarp 7 ir 8 valandos panaikinti.
Atsakyti
2020-03-16 13:48 Margai
Maršrutas Barždžiunai-Druskininkai
Garazinis nr 98
Vairuotojas norint prasilenkt siaurame kelyje ties margu kaimu
Pradejo plustis, keiktis ir rodyt nepadorius gestus
Prašau pamokint vairuotoja kulturos kelyje...
Atsakyti
Keleivė 2020-03-14 07:59:57
Labai likau šokiruota ir nustebinta vairuotojo elgesiu, kai buvau priversta nusipirkusi puodelį kavos jį išmesti, nes vairuotojui kažkodėl atrodė, kad aš galiu išlaistyti. Negana to liepė išlipti per darganotą orą ir pasakė, kad dar ir pati turėsiu išvalyti, jeigu taip nutiks. Žinokit tikrai dažnai keliauju, bet su tokiu kultūros lygiu susiduriu pirmą kartą.
Jeigu Kautros autobusuose yra padaryti spec. atsilošiami padėkliukai kavai ir maistui, o negalima jais naudotis pagal paskirtį, tai kam tada jie skirti? Gal gali kažkas paaiškinti???
Jūs gal kai darbinate vairuotojus aprodykit jiems visą autobusą, kad žinotų, ne tik kur vairas, o kur ir keleivių vietos ir kas juose yra ir kam skirta. Elektros lizdas beje irgi neveikė. Už ką tada Jūs imat iš keleivių pinigus, jeigu nesugebat suteikti kokybiškos paslaugos?
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Gintaras 2020-03-13 22:53:53
Dirbes sioje imoneje, nera geriausi prisiminimai, pasijutau gryzes i 1980 uosius metus, keista, kad toks uabas 30 metu nepriklausomoje Lietuvoje egzistuoje, be dovanoliu net autobuso netvarko, ar marsruto geresnio negausi, vienu zodziu, gūdus sovietmetis.....
Pritariu, irgi dirbes ir viskas taip kaip pasakyta turi duoti kysius kad gautum maršrutus autobusus. Atskaitineja už kura už viską ka tik gali. Šaraškimo kontora ta kautra. Kol valdžia ten nepasikeis tol ir nebus ten vietos normaliems vairuotojams deka perioko ir irenos dovaneliu sistemos.
Atsakyti
Labai likau šokiruota ir nustebinta vairuotojo elgesiu, kai buvau priversta nusipirkusi puodelį kavos jį išmesti, nes vairuotojui kažkodėl atrodė, kad aš galiu išlaistyti. Negana to liepė išlipti per darganotą orą ir pasakė, kad dar ir pati turėsiu išvalyti, jeigu taip nutiks. Žinokit tikrai dažnai keliauju, bet su tokiu kultūros lygiu susiduriu pirmą kartą.
Jeigu Kautros autobusuose yra padaryti spec. atsilošiami padėkliukai kavai ir maistui, o negalima jais naudotis pagal paskirtį, tai kam tada jie skirti? Gal gali kažkas paaiškinti???
Jūs gal kai darbinate vairuotojus aprodykit jiems visą autobusą, kad žinotų, ne tik kur vairas, o kur ir keleivių vietos ir kas juose yra ir kam skirta. Elektros lizdas beje irgi neveikė. Už ką tada Jūs imat iš keleivių pinigus, jeigu nesugebat suteikti kokybiškos paslaugos?
Atsakyti
Dirbes sioje imoneje, nera geriausi prisiminimai, pasijutau gryzes i 1980 uosius metus, keista, kad toks uabas 30 metu nepriklausomoje Lietuvoje egzistuoje, be dovanoliu net autobuso netvarko, ar marsruto geresnio negausi, vienu zodziu, gūdus sovietmetis.....
Atsakyti
Titas 2020-03-06 17:49:52
Šiandien 2020-03-06 d. 17:26 val. Laukiau autobuso. Atvažiavo, , Kautros" autobusas ant, kurio užrašyta kryptis: Druskininkai - Vilkaviškis ir mažesnėmis raidėmis Lazdijai - Marijampolė. Manydamas, jog tai autobusas važiuojantis man reikiama kryptimi (į Marijampolę) lipu į autobusą ir klausiu:, , Važiuojate į Marijampolę?" Autobuso vairuotojas piktai atkirto:, , Tu čia pas visus įlipi taip pasikalbėt?!" Aš buvau šokiruotas tokio elgesio. Maniau, jog vairuotojas mane ragina lipti į autobusą, todėl toliau paklausiau:, , Ar galite, duoti man bilietėlį į Marijampolę?" Vairuotojas griežtu ir pakeltu tonu klausė:, l, , Tu nematai kas užrašyta? Išlipk ir pažiūrėk anoj pusėj kas užrašyta!" Aš jau lipu iš autobuso ir girdžiu, kai vairuotojas kažką tiesiogine to žodžio prasme, , bamba". Aš jam ir sakau:, , Prašau, neinervuokite, viskas gerai..." Vairuotojas mane dar kartelį aprėkė ir veptelėjo:, , Tylėk!". Užsidarė dyrys ir autobusas pradėjo važiuoti. Mačiau kaip vairuotojas rodė visokius gestus.

Labai prašau Jūsų atsakymo.Taip pat noriu atsiprašyti už rašybos klaidas. Dėkui, malonaus vakaro.
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Sveiki, autobusais vaziuoju retai, bet siandien teko vaziuoti is Jonavos i Vilniu (is Jonavos 6.50) ir buvau nustebinta geraja prasme, nes labai retai sutinkame zmogu anksti ryte ir toki pozityvu, gera nuotaita verzesi is jo paprastu zodziu ir palinkejimu.Dekoju uz gera rytair po to sekusia diena, linkiu siam vairuotojui sekmes ir gero kelio. ACIU
Atsakyti
Taigi dar vienas blogas atsiliepimas apie vairuotoju. Na žinokite aš esu labai pasibaisėjąs visais vairuotojai, kurie buvo atvykę. Autobuso, kuriu numerius galite matyti nutraukoje vairiruotojas yra labai nemandagus. Aš norėjau pasikonsultuoti ar tas autobusas, kurio laukiu tikrai neatvyks, ar his yra išimtas, kiek laiko bus išimtas, kur galėčiau rasti informaciją apie maršrutų laiko pasikeitimus. Jis man sako: vaikeli jei tau nedaeina tai tau niekada ir nedaeis, kitas autobusas po septynių dešimt. Pasirodo tas autobusas, kuris turėjo išvykti 17:00 jau buvo seniai iš ažiavęs. Tiesiog esu labai nusivylęs KAUTROS autobusų įmone bei darbuotojais.
Atsakyti
Šiandien 2020-03-06 d. 17:26 val. Laukiau autobuso. Atvažiavo, , Kautros" autobusas ant, kurio užrašyta kryptis: Druskininkai - Vilkaviškis ir mažesnėmis raidėmis Lazdijai - Marijampolė. Manydamas, jog tai autobusas važiuojantis man reikiama kryptimi (į Marijampolę) lipu į autobusą ir klausiu:, , Važiuojate į Marijampolę?" Autobuso vairuotojas piktai atkirto:, , Tu čia pas visus įlipi taip pasikalbėt?!" Aš buvau šokiruotas tokio elgesio. Maniau, jog vairuotojas mane ragina lipti į autobusą, todėl toliau paklausiau:, , Ar galite, duoti man bilietėlį į Marijampolę?" Vairuotojas griežtu ir pakeltu tonu klausė:, l, , Tu nematai kas užrašyta? Išlipk ir pažiūrėk anoj pusėj kas užrašyta!" Aš jau lipu iš autobuso ir girdžiu, kai vairuotojas kažką tiesiogine to žodžio prasme, , bamba". Aš jam ir sakau:, , Prašau, neinervuokite, viskas gerai..." Vairuotojas mane dar kartelį aprėkė ir veptelėjo:, , Tylėk!". Užsidarė dyrys ir autobusas pradėjo važiuoti. Mačiau kaip vairuotojas rodė visokius gestus.

Labai prašau Jūsų atsakymo.Taip pat noriu atsiprašyti už rašybos klaidas. Dėkui, malonaus vakaro.
Atsakyti
Agnė 2020-03-05 20:35:14
Niekada nerašiau atsiliepimų viskas būdavo gerai. Bet šiandien tenka rašyti.. 2020.03.05 vykau iš Panevežiuko į Kauną 18:55 įlipau į autobusą paprašiau pusę kainos biletėlį, vairuotojas man mušė biletėlį, kadangi vairuotojas mušą biletą, tai reiškias galiu pažymėjimą įsidėti, vairuotojas griežtu balsu, tai gal reikia kažką rodyti? Likau nesupratusi.. iš to pykčio vairuotojas atidavė vien rudais centais visą eurą.. daugiau nenorėčiau gyvenime su tokiu vairuotoju važiuoti..
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Niekada nerašiau atsiliepimų viskas būdavo gerai. Bet šiandien tenka rašyti.. 2020.03.05 vykau iš Panevežiuko į Kauną 18:55 įlipau į autobusą paprašiau pusę kainos biletėlį, vairuotojas man mušė biletėlį, kadangi vairuotojas mušą biletą, tai reiškias galiu pažymėjimą įsidėti, vairuotojas griežtu balsu, tai gal reikia kažką rodyti? Likau nesupratusi.. iš to pykčio vairuotojas atidavė vien rudais centais visą eurą.. daugiau nenorėčiau gyvenime su tokiu vairuotoju važiuoti..
Asta Balčiūnaitė
2020-02-25 17:54:28 IP 2e7r3qdm
Atsakyti
Vykau Autobusu Kautra plius Kaunas-Šiauliai 17:50 2020-02-25 labai malonus vairuotojas!! Paslaugus! Kokių labai reta!
Atsakyti
Airidas Kmieliauskas 2020-02-19 16:39:41
Sveiki siandien stovejau marijampoles stoteleje prie iki. Buvo parasytas kad bus kautra autobusas 16:30. Mateme su draugu kad atvaziuoja tas autobusas ir nesustojo stoteleje. Norejom vaziuoti i gizu kryzkele.
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą. Parašykite tikslią informaciją el. adresu: kokybe@kautra.lt
Airidas Kmieliauskas
2020-02-19 16:39:41 IP 2e7r3sde
Atsakyti
Sveiki siandien stovejau marijampoles stoteleje prie iki. Buvo parasytas kad bus kautra autobusas 16:30. Mateme su draugu kad atvaziuoja tas autobusas ir nesustojo stoteleje. Norejom vaziuoti i gizu kryzkele.
Atsakyti
2020 02 19 vykau 6:15 maršrutu Kaunas - Rokiškis. Ačiū vairuotojui už saugią kelionę į Rokiškį, autobusas patogus, o vairuotojas paslaugus, draugiškas ir mandagus.
Atsakyti
Rūta Sakalauskienė 2020-02-13 15:15:38
Gyvenu Alytuje.Dažnai tenka pastaruoju metu keliaut į Vilniù.Iki šiol buvau labai patenkinta teikiama paslauga-autobusai švarūs, vairuotojai malonūs.Bet šiandien likau labai nemaloniai nustebinta.Važiuoju iš Vilniaus į Alytù.Mėgstu įsitaisyti priekyje, kad matyčiau kelià.Sėdžiu vienvietėje sėdynėje, gera iškart už vairuotojo įsitaisęs vyrukas.Man netrukdo kad jis garsiai plepa telefonu, vairuotojui taip pat.Bet kai man paskambina dukra ir pradedu kalbėt vairuotojas labai nemaloniai nutraukia liepdamas kraustytis į galà, nes jam trukdau.Aš suprantu kad vairuotojui giliai dzin kad mano vaikas ne LT ir yra laiko skirtumas, ir kabėt galim ne kada sugalvojam.Man beveik penkiasdešim ir jis mane vadina panele.Ar tai nėra pasityčiojimas?Ir vieniems galima kalbėt, o kitiems ne?Kaip suprantu leidimas kalbėt priklauso nuo to kokios lyties esi.Aš suprantu kad visi mes žmonės-būna geresniù ir prastesniù dienù.Bet norisi gryžti namo nesugadinta nuotaika.
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Andrius 2020-02-12 08:24:31
Kautra dalina nuolaidu kuponus, kurie neveikia. Siulo vaziuoti kita kart kai veiks nuolaida. Ryt arba poryt
Labas rytas,

Dėkojame už pranešimą. Parašykite tikslią informaciją el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
RP 2020-02-10 10:06:49
Trečią kartą pasitaikė važiuoti su tuo pačiu vairuotojų iš Druskininkų į Kauną. Visus kartus vairuotojas viskuo nepatenkintas, rėkiantis ir labai nepagarbus. Paskutinį kartą važiavau 2020-02-07 17.15, vairuotojas aprėkė kam įlipau pirma, grasino išlaipinimu už tai, kad perku bilietą pas jį. Atsiprašiau už nežinia ką, o paprašytas sustoti Garliavoje tiesiog atšovė- ne, aš ne maršrutinis. Gerai, čia jo valia sustoti ar ne, nes stotelė nėra įtraukta į sustojimų sąrašą. Kelionės maršrutas pristatytas nebuvo, apie saugos diržus net neminėjo... Ne gana to, autobuse tualetas buvo užrakintas, o praėjus kiek kelionės laiko išjungta šviesa, esanti virš keleivių (visada kelionių metu skaitau knygą, nes kelione trunka 2h30min), tačiau ne pas šitą vairuotoją...
Maniau, kad jis elgės nepagarbiai tik su manimi, tačiau pastebėjau, kad kone su visais keleiviais. Tikiuosi KAUTRA atkreips dėmesį į šį vairuotoją, ir pamokys elementaraus mandagumo su klientais. Labai tikiuosi, kad imsitės veiksmų, o ne paliksite viską kaip buvę. Tokių darbuotojų dėka nebesinori naudotis Kautros paslaugomis.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Rūta Sakalauskienė
2020-02-13 15:15:38 IP 5f4sp6je
Atsakyti
Gyvenu Alytuje.Dažnai tenka pastaruoju metu keliaut į Vilniù.Iki šiol buvau labai patenkinta teikiama paslauga-autobusai švarūs, vairuotojai malonūs.Bet šiandien likau labai nemaloniai nustebinta.Važiuoju iš Vilniaus į Alytù.Mėgstu įsitaisyti priekyje, kad matyčiau kelià.Sėdžiu vienvietėje sėdynėje, gera iškart už vairuotojo įsitaisęs vyrukas.Man netrukdo kad jis garsiai plepa telefonu, vairuotojui taip pat.Bet kai man paskambina dukra ir pradedu kalbėt vairuotojas labai nemaloniai nutraukia liepdamas kraustytis į galà, nes jam trukdau.Aš suprantu kad vairuotojui giliai dzin kad mano vaikas ne LT ir yra laiko skirtumas, ir kabėt galim ne kada sugalvojam.Man beveik penkiasdešim ir jis mane vadina panele.Ar tai nėra pasityčiojimas?Ir vieniems galima kalbėt, o kitiems ne?Kaip suprantu leidimas kalbėt priklauso nuo to kokios lyties esi.Aš suprantu kad visi mes žmonės-būna geresniù ir prastesniù dienù.Bet norisi gryžti namo nesugadinta nuotaika.
Atsakyti
Kautra dalina nuolaidu kuponus, kurie neveikia. Siulo vaziuoti kita kart kai veiks nuolaida. Ryt arba poryt
Atsakyti
Trečią kartą pasitaikė važiuoti su tuo pačiu vairuotojų iš Druskininkų į Kauną. Visus kartus vairuotojas viskuo nepatenkintas, rėkiantis ir labai nepagarbus. Paskutinį kartą važiavau 2020-02-07 17.15, vairuotojas aprėkė kam įlipau pirma, grasino išlaipinimu už tai, kad perku bilietą pas jį. Atsiprašiau už nežinia ką, o paprašytas sustoti Garliavoje tiesiog atšovė- ne, aš ne maršrutinis. Gerai, čia jo valia sustoti ar ne, nes stotelė nėra įtraukta į sustojimų sąrašą. Kelionės maršrutas pristatytas nebuvo, apie saugos diržus net neminėjo... Ne gana to, autobuse tualetas buvo užrakintas, o praėjus kiek kelionės laiko išjungta šviesa, esanti virš keleivių (visada kelionių metu skaitau knygą, nes kelione trunka 2h30min), tačiau ne pas šitą vairuotoją...
Maniau, kad jis elgės nepagarbiai tik su manimi, tačiau pastebėjau, kad kone su visais keleiviais. Tikiuosi KAUTRA atkreips dėmesį į šį vairuotoją, ir pamokys elementaraus mandagumo su klientais. Labai tikiuosi, kad imsitės veiksmų, o ne paliksite viską kaip buvę. Tokių darbuotojų dėka nebesinori naudotis Kautros paslaugomis.
Atsakyti
Indre 2020-01-08 08:45:37
Mokyniu autobusas atvaziavo į Pagynės kaimą paimti Mokyniu ir pradėjo sneketi vairuotoją gal ji neisimiegojusi buvo ar kažkas kitas jai yra, aš jau netylėsiu tegul Kaūtra tvarko kai kurios darbuotojus nes tikrai pažiūrėjus iš šalies su vaikais elgėsi nemandagiai......bilietus tikrina nemoka mandagiai pasakyti vaikai bilietus traukiam, o pasako tokių piktų veidu ir taip naglai kad vaikai bijo lipti, ir dar priduria bilieto neturi mokėk pinigus arba lįpi lauk....ir finiše geriausias pasakymas ant vaikų per jumis atleidžia vairuotojus....kaip galvojate čia normalu???? Ir šiandieną ir vakar tą pati situacija....kiek vaikų neįleido į autobusą ir ypač pradinokų.....
Na visiškas raštingumo dugnas. Autorei labiau tiktų mamutais jodinėti, o ne autobusais važiuoti.
Atsakyti
Keleivis 2020-01-20 16:22:13
Jeigu vairuotojui neįtinka žmogus vos girdimai šalia sėdintiems keleiviams kalbantis telefonu, tai tuomet tegul susikoncentruoja į kelią bei nesiklauso radijo stoties. Vieni reikalavimai prasilenkia su kitais. Nes radiją girdi tikrai visi.
2020-01-20; 16:15 val.; Vilnius-Druskininkai (Kautra plius).
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą. Parašykite tikslią informaciją el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Jeigu vairuotojui neįtinka žmogus vos girdimai šalia sėdintiems keleiviams kalbantis telefonu, tai tuomet tegul susikoncentruoja į kelią bei nesiklauso radijo stoties. Vieni reikalavimai prasilenkia su kitais. Nes radiją girdi tikrai visi.
2020-01-20; 16:15 val.; Vilnius-Druskininkai (Kautra plius).
Atsakyti
Lina 2020-01-08 09:33:22
100 maršrutas pasikeitė senas vairuotojas ir atsirado kiekvieną dieną vis kitas. Pastarosias dienas važiavo moteris vairuotojas ir jos tiesiogine prasme tyčiajosi iš vaikų. Kur žmogiškumas, kodėl reikia vaikui pirkti bilietą jei vaikui mokyklą dar neišdavė nuolatinio bilieto ar tiesiog namie paliko, kodėl reikia vaiką neileisti į autobusą... Kodėl grubus bendravimas tiek su keleiviais tiek su vaikais...
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą. Parašykite tikslią informaciją el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
100 maršrutas pasikeitė senas vairuotojas ir atsirado kiekvieną dieną vis kitas. Pastarosias dienas važiavo moteris vairuotojas ir jos tiesiogine prasme tyčiajosi iš vaikų. Kur žmogiškumas, kodėl reikia vaikui pirkti bilietą jei vaikui mokyklą dar neišdavė nuolatinio bilieto ar tiesiog namie paliko, kodėl reikia vaiką neileisti į autobusą... Kodėl grubus bendravimas tiek su keleiviais tiek su vaikais...
Atsakyti
Mokyniu autobusas atvaziavo į Pagynės kaimą paimti Mokyniu ir pradėjo sneketi vairuotoją gal ji neisimiegojusi buvo ar kažkas kitas jai yra, aš jau netylėsiu tegul Kaūtra tvarko kai kurios darbuotojus nes tikrai pažiūrėjus iš šalies su vaikais elgėsi nemandagiai......bilietus tikrina nemoka mandagiai pasakyti vaikai bilietus traukiam, o pasako tokių piktų veidu ir taip naglai kad vaikai bijo lipti, ir dar priduria bilieto neturi mokėk pinigus arba lįpi lauk....ir finiše geriausias pasakymas ant vaikų per jumis atleidžia vairuotojus....kaip galvojate čia normalu???? Ir šiandieną ir vakar tą pati situacija....kiek vaikų neįleido į autobusą ir ypač pradinokų.....
Atsakyti
MONTANA PŪRIENĖ 2019-12-29 20:07:40
Noriu paklausti, kodėl kai kuriuose autobusuose būna užtvertos priekinės sėdimos vietos. Kokiu tikslu ?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą. Parašykite tikslią informaciją el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti, kad teko važiuoti 2019 m. gruodžio mėn. 13 d. iš Kauno į Telšius, maršrutu Nr. M-320 Kaunas-Skuodas, kurį vairavo labai puikus, tvarkingai apsirengęs vairuotojo uniforma, paslaugus ir rūpestingas vairuotojas. Aš buvau po akies operacijos, turėjau išlipti Telšiuose. Man vairuotojas padėjo išlipti - padavė ranką, iš bagažo skyriaus išėmė bagažą. Noriu padėkoti Jam už pagalbą ir palinkėti sėkmės kelyje, bei gyvenime. Gražių 2020 metų !
Atsakyti
Sveiki, Anksciau vaziuodavo kautros 56 mikroautobusas tai buvo nuostabus laikai. Uztekdavo pazymeti kortele ir apsimoki. Dabar kokia betvarke kad net pykina. Po valanda reikia laukti 56, grafiko visiskai nesilaiko, ilipus i mikriuka grynais tik gali atsiskaityti. Koks dabar prastas aptarnavimas klaikus siaubas.
MONTANA PŪRIENĖ
2019-12-29 20:07:40 IP 65hihnd1
Atsakyti
Noriu paklausti, kodėl kai kuriuose autobusuose būna užtvertos priekinės sėdimos vietos. Kokiu tikslu ?
Atsakyti
Labai nemalonus autobuso Vilnius-Prienai (2019 12 21 14:40) vairuotojas. Apšaukė keleivius, kurie nebuvo iš anksto nusipirkę bilietų stotyje, nes sugedęs vairuotojo bilietų spausdinimo aparatas ir jam pačiam reikia juos išduoti. Vienam keleiviui pasakius, kad nespėjo nuspirkti bilieto anksčiau, atkirto, kad geriau iš viso nebūtų spėjęs į autobusą. Beje, autobuse išduodamų bilietų kaina vis dar nurodyta litais.
Atsakyti
Deimante 2019-10-17 16:28:20
Įmone “Kautra” jeigu žinote, kad kamščiai Kaune dažnai būna, pries patalpinant į internetą atvykimo laika uzdekite keliom minutem daugiau, nes siandiena vaziavau Kaunas- kryzkalnis, turejome buti 16:05 Kryzkalnyje, atvaziavome 16:14 :) as esu uzsiemusi studente, todel savo laika planuoju, norejau dbr sesti i kita autobusa, kuris turejo buti 16:10, bet kadangi jus nenumatote tokio dalyko, kaip kamstis ar kazkas kito, neuzdedate keliu minuciu virs, per sita jusu klaida, as pavelavau i kita autobusa, dbr turesiu per lietu, lauke sedeti 1h 50 min ir laukti kito.... Ačiū už tai jums
Na tu tiesiog šaunuolė daugiau nėr ką pasakyt, tikra baltaplaukė
Atsakyti
Tadas 2019-12-15 21:08:28
Taigi, įsigijau bilieta Kaunas - Druskininkai, Data 2019-12-15 (19:45h) laiku. Įlipus į autobusa, vairuotojas pareiškė, kad mano bilietas tiesiog yra netinkamas. Pasiteiravus kodėl, šis pareiškė kad negaliu gauti 50% lengvatos kelionei, nors esu 16-metų moksleivis. Nuėjus į Kauno autobusų stoties kasa, pardavėja taip pat pareiškė, kad ši man negali parduoti bilieto, nors buvau pasiruošes jį įsigyti pilna kaina. Nuėjau pas autobuso vairuotoja, paprašiau luktelti, kol nueisiu išsigryninti pinigus stotyje esančiame bankomate. O jis man ištarė: "Slysk iš autobuso". Pasiūliau iškviesti Policija, o jis užsikūrė autobusa ir išvažiavo iš Kauno. Viso to pasekoje praradau bilietą už kurį sumokėjau 50% visos sumos ir kelione namo - į Druskininkus. Nebūtų ko sureikšminti šį įvykį, bet šis autobusas buvo paskutinis šiandien man reikalingu maršrutu. Galų gale, reikėtų atsižvelgti į vairuotojus, kuriuos įdarbinate. Pas juos nei supratimo, nei bendro išprusimo. Dar kyla klausimas, kaip jiems sutekiami vairuotojo pažymėjimai, kai nesilaiko KET. Viršija beveik dvigubai greitį ir bendru vaizdu - jam nerūpi nei keleivių saugumas, nei kitų eismo dalyvių saugumo užtikrinimas. Ir bėje, su tokiais vairuotojais nebe pirmas kartas.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt

Taip pat rekomenduojame

Eisturas
Keleivių pervežimas!

Adresas: Klaipėdos g. 106-40, LT-37380 Panevėžys.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; transporto paslaugos.
UAB "Eisturas" - Patikimas Jūsų kelionių partneris! Įmonėje dirba ilgametę autobusų vairavimo patirtį turintis kolektyvas, besistengiantis užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą bei patogią, saugią ir malonią kelionę mūsų transportu. Mes džiaugiamės galėdami Jums suteikti kokybiškas paslaugas už itin...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Tolimojo keleivinio transporto kompanija [EUROLINES]
EUROLINES. Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: Sodų g. 22, LT-03211 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas; transporto paslaugos.
UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija užsiima ne tik keleivių pervežimo paslaugomis, bet ir autobusų ir mikroautobusų nuoma. Rūpinamės, kad klientai keliautų patogiai kartu su 19 žmonių grupe: tai itin patogu vykstant į vestuves, pristatant projektą kitame mieste ar organizuojant savaitgalio kelionę kitoje...
Junoma
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Geležinkelio g. 12, Varanausko k., LT-64282 Alytaus r.
Veiklos sritys: akmens gaminiai; automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kelių direkcijos vadovo atleidimas atrodo kaip politinis susidorojimas – Prezidentūra
Kelių direkcijos vadovo atleidimas atrodo kaip politinis susidorojimas – Prezidentūra 07-03 20:09
Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus sprendimas atleisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovą Vitalijų Andrejevą atrodo kaip politinis susidorojimas, šis žingsnis kelia dar...
Nepriėmė nagrinėti "Achemos grupės" bendrovės ieškinio "Klaipėdos naftai"
Nepriėmė nagrinėti "Achemos grupės" bendrovės ieškinio "Klaipėdos naftai" 07-03 18:26
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) nepriėmė nagrinėti "Achemos grupei" priklausančios naftos produktų krovos bendrovės Krovinių terminalas ieškinio "Klaipėdos naftai", kuriuo Krovinių...
Draudimai ir ribojimai atvykti į Lietuvą iš Švedijos, Rusijos, Baltarusijos, JAV
Draudimai ir ribojimai atvykti į Lietuvą iš Švedijos, Rusijos, Baltarusijos, JAV 07-03 18:18
Nuo pirmadienio koronaviruso paveiktomis bus laikomos 58 šalys, tarp jų – Baltarusija, Rusija, Ukraina, Švedija ir Jungtinės Valstijos, skelbiama penktadienį sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,08 +14,16%
Cukrus 0,57 0,00%
Nafta 40,65 +2,08%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Sidabras 16,26 +7,90%
Apelsinai 0,65 +12,07%