VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kautra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kautra

Atsiliepimai apie Kautra, UAB

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Kautra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu padėkoti Čekiškės-Kauno autobuso vairuotojui važiavusiam ryte apie 10.30...JPV502.Nuostabus, mandagus bendravimas su keleiviais.Dėmesys.Ačiū!Kad daugiau tokių vairuotojų, tai ir diena šviesesnė!Visame autobuse jautėsi šypsena keleivių veiduose!
Atsakyti
Edvinas 2019-04-13 19:12:07
O tave iš vis kažkas kalbino? Man ant gatvės gal išokt, kad jis pamatytu? Galva isišlifuok
As tau patariau kaip turi daryt, kad tave pastebetu ir sustotu, neklausai ir toliau lauk sekancio. Mikroautobusai stoja stotelese jei yra pakelta ranka, nera vaziuoja toliau
Atsakyti
Buves vairas 2019-04-13 14:52:05
Kam i ta stotele ziuret stovi ir stoves dar ilgai..stotelese stoja autobusai ir troleibusai.o mikroautobusa reikia stabdyt is anksto pakelus ranka ir laikyt pakelus kol isitikini kad tave pamate vairuotojas, nes jis ir i kelia ziuri, ir rodo posuki i desne sustot.nekeli rankos lieki ant ledo.savaitgali tik 4 grafikais is viso vaziuoja.sekmes!!! Laikas butu padaryt isvadas
O tave iš vis kažkas kalbino? Man ant gatvės gal išokt, kad jis pamatytu? Galva isišlifuok
Atsakyti
Edvinas 2019-04-13 12:57:52
Šiandien vairuotojas i Neveronys 56 Kaustoj stotelėj i Neveronys nesustojo antra eile sau ramiai važiavo, ir taip retai važiuoja savaitgali mikriukai, o jis mat patenkintas net i stotele nežiuri 12:44 turejo but, pasižiurekit kokie dirba faini
Kam i ta stotele ziuret stovi ir stoves dar ilgai..stotelese stoja autobusai ir troleibusai.o mikroautobusa reikia stabdyt is anksto pakelus ranka ir laikyt pakelus kol isitikini kad tave pamate vairuotojas, nes jis ir i kelia ziuri, ir rodo posuki i desne sustot.nekeli rankos lieki ant ledo.savaitgali tik 4 grafikais is viso vaziuoja.sekmes!!! Laikas butu padaryt isvadas
Atsakyti
Šiandien vairuotojas i Neveronys 56 Kaustoj stotelėj i Neveronys nesustojo antra eile sau ramiai važiavo, ir taip retai važiuoja savaitgali mikriukai, o jis mat patenkintas net i stotele nežiuri 12:44 turejo but, pasižiurekit kokie dirba faini
Atsakyti
Ko jus cia kaikurie verkslenat? Jums tai tas nepatinka, tai anas. pradekim gerbt vieni kitus ir nebus jokiu nesusipratimu. Jei vairuotojui nepriklauso stot stoteleje ar isleist jums uzsimanius betkurioje vietoje, tai nepamirskit, dirbama pagal taisykles ir ne vairuotojai tas taisykles kuria, jie tu taisykliu privalo laikytis.Jei vairuotojas kazkiek veluoja, tai yra matyt tam pateisinamos priezastys, tokios, kaip spustys, oro salygos, remontai kelyje, ar jums atrodo, kad vairuotojas tai lakunas, net lektuvai veluoja del tam tikru salygu. Vairuotojo darbas yra labai ytemptas ir atsakingas, cia jums ne bulves nuo lauko nurinkinet, todel bukit patys supratingi, atsakingi ir tolerantiski, nustokit verkslent, jei netinka Kautros paslaugos, tam yra taksi.
Atsakyti
Todėl, kad pats bet ką ten dariau, net nežinojau apskritai aktyvavimo, tik vairuotojas nebuvo tada piktybiškas. Todėl pavyko aktyvuotis, o kiti keli pasitaikė nemalonūs. Dabar pats galutinai išsiaiškinau kaip aktyvuotis. O galų gale vis tiek vairuotojai turi tą žinoti ir paaiškinti keleiviams kaip tokius dalykus daryti. Jei į jų darbą įeina elektroninių bilietų pildymas. Pats paprastai pildausi kioskuose ar kituose vietose (kaip pvz prekybos centruose), tai jiems nereikia jokio aktyvavimo. Tik neturėjau laiko kada pildytis juose, tai teko internetu. Bet čia tik labai išskirtinais atvejais tą darau. Nes nepatinka tokie dalykai kaip aktyvavimai. O vairuotojų darbą su pildymais tikrai nenoriu trukdyti. Nesvarbu, kad jie tą gali daryti, bet jų dėl tokių dalykų trukdyti ir lėtinti darbo nenoriu. Todėl geriau jau internetu pildysiuosi, nei pas vairuotoją.
Atsakyti
Apmokykite Kauno mikroautobusų vairuotojus kaip aktyvuojamos e. bilieto kortelės (pvz pildant internetu). Nes nei vienas nežinojo kaip tą daryti ir galvojo, kad nesąmones darau (negalėjau aktyvuoti). Esu vieną kartą mikroautobuse sugebėjęs piniginę papildymą aktyvuoti pildęs internetu, tik iki galo nesupratau kaip tą pavyko padaryti. Antrą kartą to padaryti nesugebėjau, o vairuotojai to nežino.
Atsakyti
Nijolė 2019-04-05 07:47:27
Kovo 23 d. vykome iš Klaipėdos į Kauną 17.00. Noriu padėkoti autobuso vairuotojui už profesionalumą ir geranoriškumą, nes mes laiku spėjome į autobusą Kaunas Marijampolė 19.25. Iš Klaipėdos autobusas turėjo būti Kaune 19. 35. O į Marijampolę išvyksta paskutinis 19. 25. Vairuotojas susisiekė su Kaunu ir paprašė palaukti Marijampolės reiso vairuotojų. Ačiū ir jiems, kad palaukė. Vėlavo tik 2 min. Mūsų kelionė į Klaipėdą ir atgal pavyko puikiai ir nuotaika buvo gera. Nes laiku grįžome namo. Ačiū
Laba diena,

Dėkojame už gražius žodžius. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Odeta 2019-04-08 12:17:32
Norime padėkoti už suteiktas paslaugas, o labiausiai vairuotojui Tomui Utkai. Tomas puikus darbuotojas atsakingai žiūrintis į savo darbą, mokantis tinkamai bendrauti su klientais.
Įmonė nuomodama paslaugas su šiuo vairuotoju gali būti rami, kad klientai bus patenkinti :)
Laba diena,

Dėkojame už gražius žodžius. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Norime padėkoti už suteiktas paslaugas, o labiausiai vairuotojui Tomui Utkai. Tomas puikus darbuotojas atsakingai žiūrintis į savo darbą, mokantis tinkamai bendrauti su klientais.
Įmonė nuomodama paslaugas su šiuo vairuotoju gali būti rami, kad klientai bus patenkinti :)
Atsakyti
sveiki kautra imones vadovai noriu pasiteirauti kodel 159 mars. '\sb aronija ' vaziuojancio per garliava panaikinote sustojima prie baznycios ir poliklinikos puseje paaiskinkite kaip senam zmogui 81metu nuzingsniuoti iki poliklinikos pas gydytojus tokiam zmogui sunkus kiekvienas zingsnis kol jis nueis toki kelia pirmyn atgal tai jau ir pas gydytoja nebeliks laiko o nesuspejus I ta paty autobusa tenka laukti tris valandas kad grysti namo daugely metu sustodavo prie baznycios ir niekam nekliude prasome grazinti sustojima nes cia yra poliklinika
Atsakyti
Kovo 23 d. vykome iš Klaipėdos į Kauną 17.00. Noriu padėkoti autobuso vairuotojui už profesionalumą ir geranoriškumą, nes mes laiku spėjome į autobusą Kaunas Marijampolė 19.25. Iš Klaipėdos autobusas turėjo būti Kaune 19. 35. O į Marijampolę išvyksta paskutinis 19. 25. Vairuotojas susisiekė su Kaunu ir paprašė palaukti Marijampolės reiso vairuotojų. Ačiū ir jiems, kad palaukė. Vėlavo tik 2 min. Mūsų kelionė į Klaipėdą ir atgal pavyko puikiai ir nuotaika buvo gera. Nes laiku grįžome namo. Ačiū
Atsakyti
Sveiki rašau vienos močiutès paliepimu. Šiandien 2019-03-29 rytinu mašrutu "Sb Aronija" Kaunas ilipau Bibliotekos stoteleje buvau su lagaminais vairuotojas mielai pasisiulé ideti lagaminus i bagažine likau labai nustebinta. Ačiû vairuotojui o už jo darba.
Atsakyti
Kristina 2019-03-28 14:01:48
Vakar (2019.03.27) 53 numerio maršrutinis taksi turėjęs Griunvaldo stotelėje būti 20:32 pravažiavo 5 ar 6 minutėmis anksčiau. Suprantama, kad galbūt pasitaiko atvejų tam tikrą maršruto atkarpą pravažiuoti greičiau, bet tai nereiškia, kad nereikia laikytis sudaryto tvarkaraščio. Tokie ženkliai ankstesni pravažiavimai pasitaiko gana dažnai, todėl laikas būtų susimąstyti ar reikalingas tvarkaraštis jei jo vis tiek nėra laikomasi.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Vakar (2019.03.27) 53 numerio maršrutinis taksi turėjęs Griunvaldo stotelėje būti 20:32 pravažiavo 5 ar 6 minutėmis anksčiau. Suprantama, kad galbūt pasitaiko atvejų tam tikrą maršruto atkarpą pravažiuoti greičiau, bet tai nereiškia, kad nereikia laikytis sudaryto tvarkaraščio. Tokie ženkliai ankstesni pravažiavimai pasitaiko gana dažnai, todėl laikas būtų susimąstyti ar reikalingas tvarkaraštis jei jo vis tiek nėra laikomasi.
Atsakyti
Janina 2019-03-15 12:19:14
Šiandien, 2019. 04. 15d. apie 7val 40 min. Alytuje, Jiezno gatvės stotelėje (prie IKI parduotuvės, centro kryptimi) Kautros mikroautobuso vairuotojas sukėlė tokį stresą mano šešiolikmetei dukrai, kad jai prireikė ir šiuo metu reikia medikų pagalbos. Tiesiog buvo pasibaigęs jos mokinio pažymėjimo galiojimo laikas (neapsižūrėjome, nes praktiškai niekada nesinaudojame viešojo transporto paslaugomis). Kaip ir priklauso šiuo atveju, ji susimokėjo pilną bilieto kainą, bet tuo viskas nesibaigė. Vairuotojas ją koliojo necenzūriniais žodžiais ir atsisakė vežti, kol jam matant neišmes mokinio bilieto. Pasiteiravo, ar turi žirkles, kad jį sukarpyti, dukra jų neturėjo. Privertė išlipti ir išmesti dokumentą su asmens duomenimis ir nuotrauka į konteinerį. Visa šita vieša “auklėjimo” procedūra taip sugniuždė mano vaiką, kad ji pamokose taip ir nesudalyvavo, šiuo metu su ja dirba psichologė. O aš tariuosi su advokatu.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Keleive i darba 2019-03-18 22:38:14
Kodel pakeitete marsrutinio taxi 55 rytini grafika?? Ar nesuvokiate, kad neuztenka vieno mikriuko isvaziuojancio 5.00 val, kai zmones pradeda darba nuo 6.00 valandos? I pirmaji mikriuka visi zmones netelpa, todel puse keleiviu laukia sekancio mikriuko, kuris budavo 15 min veliau ir vos ne vos suspedavo i darba 6.00 h, kodel ji DAR LABIAU pavelinote (isvaziuoja 5.20h), kad jau nebeimanoma suspeti i darba?! Tokiu laiku vaziuojantis antras marsrutas jau nebereikalingas! Atsizvelkit i keleiviu rytinius srautus, o ne deliokit grafikus belenkaip!
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Keleivis 2019-03-20 21:20:31
2019-03-20 keliavau maršrutu Vilnius - Druskininkai, iš Vilniaus AS išvykome 16:15 val. Turėjau išlipti Naujųjų Valkininkų stotelėje, tačiau, pasiruošus išlipti, vairuotojas net neatkreipė dėmesio ir tiesiog pravažiavo stotelę. Atkreipus jo dėmesį, jis pradėjo šaukti, , , mokyti” kaip reikia elgtis, norint išlipti, nors, kaip minėjau, buvau pasiruošęs išlipti, tačiau jis net nesugebėjo pažvelgti už savęs. Autobusą sustabdė kelis šimtus metrų nutolus nuo stotelės, už geležinkelio pervažos ir labai nesaugioje vietoje. Su savimi turėjau pakankamai sunkius nešulius, tad tai tikrai sukėlė nepatogumų, taip pat reikėjo pereiti nesaugią pervažą ir eiti šalia judraus pagrindinio kelio. Siūlyčiau priminti vairuotojams mandaus bendravimo su keleiviais taisykles, jų pareigas ir paraginti jų laikytis, nes toks elgesys ir keleivių saugumo neužtikrinimas - apgailėtinas. Likau labai nepatenkintas!
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
2019-03-20 keliavau maršrutu Vilnius - Druskininkai, iš Vilniaus AS išvykome 16:15 val. Turėjau išlipti Naujųjų Valkininkų stotelėje, tačiau, pasiruošus išlipti, vairuotojas net neatkreipė dėmesio ir tiesiog pravažiavo stotelę. Atkreipus jo dėmesį, jis pradėjo šaukti, , , mokyti” kaip reikia elgtis, norint išlipti, nors, kaip minėjau, buvau pasiruošęs išlipti, tačiau jis net nesugebėjo pažvelgti už savęs. Autobusą sustabdė kelis šimtus metrų nutolus nuo stotelės, už geležinkelio pervažos ir labai nesaugioje vietoje. Su savimi turėjau pakankamai sunkius nešulius, tad tai tikrai sukėlė nepatogumų, taip pat reikėjo pereiti nesaugią pervažą ir eiti šalia judraus pagrindinio kelio. Siūlyčiau priminti vairuotojams mandaus bendravimo su keleiviais taisykles, jų pareigas ir paraginti jų laikytis, nes toks elgesys ir keleivių saugumo neužtikrinimas - apgailėtinas. Likau labai nepatenkintas!
Atsakyti
Kodel pakeitete marsrutinio taxi 55 rytini grafika?? Ar nesuvokiate, kad neuztenka vieno mikriuko isvaziuojancio 5.00 val, kai zmones pradeda darba nuo 6.00 valandos? I pirmaji mikriuka visi zmones netelpa, todel puse keleiviu laukia sekancio mikriuko, kuris budavo 15 min veliau ir vos ne vos suspedavo i darba 6.00 h, kodel ji DAR LABIAU pavelinote (isvaziuoja 5.20h), kad jau nebeimanoma suspeti i darba?! Tokiu laiku vaziuojantis antras marsrutas jau nebereikalingas! Atsizvelkit i keleiviu rytinius srautus, o ne deliokit grafikus belenkaip!
Atsakyti
Šiandien, 2019. 04. 15d. apie 7val 40 min. Alytuje, Jiezno gatvės stotelėje (prie IKI parduotuvės, centro kryptimi) Kautros mikroautobuso vairuotojas sukėlė tokį stresą mano šešiolikmetei dukrai, kad jai prireikė ir šiuo metu reikia medikų pagalbos. Tiesiog buvo pasibaigęs jos mokinio pažymėjimo galiojimo laikas (neapsižūrėjome, nes praktiškai niekada nesinaudojame viešojo transporto paslaugomis). Kaip ir priklauso šiuo atveju, ji susimokėjo pilną bilieto kainą, bet tuo viskas nesibaigė. Vairuotojas ją koliojo necenzūriniais žodžiais ir atsisakė vežti, kol jam matant neišmes mokinio bilieto. Pasiteiravo, ar turi žirkles, kad jį sukarpyti, dukra jų neturėjo. Privertė išlipti ir išmesti dokumentą su asmens duomenimis ir nuotrauka į konteinerį. Visa šita vieša “auklėjimo” procedūra taip sugniuždė mano vaiką, kad ji pamokose taip ir nesudalyvavo, šiuo metu su ja dirba psichologė. O aš tariuosi su advokatu.
Atsakyti
Jau ne pirmas kartas, kai važiuojant su Kautra plius autobusu nėra wifi. Mokama žymiai daugiau nei su įprastu autobusu, o "teikiamu" patogumų nėra.
Atsakyti
PAGALIAU nušvito Alytaus viešojo transporto padangė ! ! !
„Kautrai“ laimėjus konkursą, 500% pagerėjo aptarnavimo kokybė palyginus su buvusia.
(Nemalonu prisiminti kelis vairuotojus, garsėjusius bjauriu elgesiu, nešvariais autobusiukais...)
Kadangi daug tenka naudotis viešuoju transportu, žaviuosi „Kautra“!
Firminiu stiliumi papuošta autobusiukų išorė, bet kokiu oru preciziškai švaru viduje, pakankamai informacijos apie maršrutus ir stoteles, kurių gerokai pagausėjo, laikomasi grafiko...
Girdėjau bekuždant moteriškes: „Žiūrėk, koks vairuotojas pasipuošęs, kaip manekenas...“
Akį glosto ir lengvai stebina kelios vairuotojos moterys.
Skaičiau, kad ateityje dar laukia daug gražių permainų.
„Kautros“ dėka Alytus pasidarė panašesnis į didmiestį.
AČIŪ JUMS!
Visiems linkiu stiprios sveikatos ir visokiaripiausios sėkmės darbe bei asmeniniame gyvenime !
Atsakyti
03-13 7.30 keliavau iš Kauno į Šiaulius maršrutu Kaunas-Mažeikiai. Kaune vairuotojas keleivius pasitiko šaltu kaip šaldytuvu autobusu ir dar nevykusiai juokavo klausdamas - ar nešalta? Keleiviai sėdėjo su paltais, man prireikė ir pirštinių, sušalo ir kojos, kol autobusas netoli Kėdainių pradėjo įšilti. Prašau žmogiškumo ir empatijos.
Atsakyti
vairuotojas 2019-03-08 14:04:09
keleive- vairuotojai visada stengiasi, jei jiems kas nors is keleiviu, is pat ryto nesugadina nuotaikos :)
Vairuotojau, Jeigu aš kepu duoną, ir ryte keliauju pėsčias į darbą (kepyklą) ir mane aprėkia šlavėjas ko aš čia vaikštau ir kodėl per žolę einu, kaip kaip manote, aš nuėjęs į darbą, kepdamas duoną į ją prikakosiu ir prisysiosiu, kad kiti klientai kentėtų vien dėl to, kad pats ryte buvau aprėktas šlavėjo?
Bendravimas su klientais sudėtingas. Aš iki šiol mokausi nereaguoti ir nepriimti asmeniškai nes esu labai jautrus. Taip, keli klientai labai sugeba sugadinti nuotaiką, bet tokiame darbe kur didelis klientų srautas - reikia kuo labiau stengtis to neparodyti. Sunku, visi mes žmonės, bet nekalti ir gerų emocijų kupini keleiviai tikrai neturi kentėti. Jeigu Jūsų nesusivaldymai kartosis - gausit rekomendaciją pakeisti darbą, jei šis Jums per sudėtingas.
Atsakyti
Alytuje, 2019-03-08, popietėje, atvyko 4 maršrutu pažymėtas autobusiukas, sėdėjo šviesių plaukų vairuotoja, bendravo be galo maloniai, su kiekvienu keleiviu bendraujau maloniai, tikrai maloni patirtis su tokiais darbuotojais !
Atsakyti
Tomas 2019-01-18 12:02:30
2019-01-18 kaunas-Marijampole vairuotojas kazkoks nestabilios psihikos, negana to, kad autobuse ant keleiviu rekia, tai ir islipes nerimsta, ziurekit kokius ligonius uz vairo sodinat
keleive- vairuotojai visada stengiasi, jei jiems kas nors is keleiviu, is pat ryto nesugadina nuotaikos :)
Atsakyti
Pareklamuosiu. Siuntos autobusais. UAB "Kautra". Operatyvu, gana patogu ir atrodo, kad nebrangu. Pasirodo, ne visai taip. Pakankamai brangu. O buvo taip.... Vilniuje atiduodu siuntinį į Marijampolę. 1, 255 kg. Nuosprendis 4 EUR 10 ct. (Čekį išsaugojau - taip esu įpratęs). Autobusas 17:30 išvyksta, o jau 19:45 galima atsiimti Marijampolėje. Va čia ir prasideda stebuklai. Atėjus atėjus atsiimti siuntinio labai maloni moteriškė (tikrai maloni) labai maloniai informuoja, kad už siuntą nėra sumokėta ir prašo sumokėti 4 EUR ir dar 10 ct. Pinigus priima, čekio, aišku neduoda...
Žinoma kreipiausi į administraciją, susisiekė atsakingas asmuo tiek su manimi, tiek su gavėju. Pažadėjo išsiaiškinti situaciją ir pinigus ne tik kad grąžinti, bet nuvežti gavėjui į namus. Po poros dienų pareiškė, kad "kamera yra toli ir nesimato, ar pinigai perduodami".... Finalas - bendrauja mandagiai, bet bet problemos nesprendžia. Tikėjausi, kad įmonė, gerbdama savo prestižą, situaciją išspręs kliento naudai. Tačiau tai jiems nerūpi.
Jovita Andrijauskienė
2019-03-05 09:18:23 IP 84.15.191.98
Atsakyti
2019 03 05
iš Kelmės išvykstančiu KAUTROS autobusu vykau į Šiaulius.Įlipo garbaus amžiaus moteris.Vairuotojas pabrėžtinai nemandagiai paprašė dokumento.Močiutei padavus pinigus, vairuotojas dar pikčiau užrėkė:"Duok jievra sėptyniasdešimt, čia tai ne keitykla."
Kažin ar taip turėtų būti?Močiutė buvo kultūringa ir pasijuto nepelnytai aprėkta
Atsakyti
2019 03 03 dieną 17.15 autobuso, važiavusio maršrutu Rokiškis- Kaunas (valst. Nr. GHM832) vairuotojas net nestabtelėjo K. Petrausko stotelėje, nors akivaizdžiai matė, kad yra norinčių lipti toje stotelėje. Atsistojusių išlipti buvo 3, tačiau išlipti nepavyko. Paprašę sustoti sekančioje artimiausioje stotelėje, gavome grubų atsakymą: negalima. Suprantama, kad autobusui sustoti stotelėse, kurių nėra nurodyta maršrute negalima. Tačiau būtų labai smagu, kad kitą kartą vairuotojai sustotų, kur jiems privaloma sustoti, jei matytų, kad yra lipančių žmonių. Ačiū.
.
Atsakyti
Turėjo atvykti 13:39 į Rumšiškes bet net neužsuko, nepatikima firma, kokia teisę vairuotojai turi neužsukti į jam skirta važiuoti stotele. Atleisti tokius reikia.
Atsakyti
Šiandien 2019-03-03 laukėme kautra autobuso iš Rumšiškių kuris turėjo būti 13:39 ir net neužsuko ir nuvažiavo link Žiežmarių
Atsakyti
Alytus. 02.21. 4 autobusas. Nemandagus vairuotojas, vežė mus visus neuždarytomis durimis (per kurias tik išlipimas) ir net nekreipė dėmesio į tai. Svarbiausia jam buvo aptarinėti savus reikalus su draugu sėdinčiu šalimais. Labai nemaloni patritis.
Atsakyti
Sveiki, noriu pranesti kad saugotumete savo ir savo vaiku gyvybes isedom i 57 mikriuka 2019 02 19 14.56 silainiuose tik izengus ir padavus pinugus vos nenuskridom i gala pradejo didinti greiti pradejo sakyt as velyoju 2min pradejo nepagarbiai kalbeti sake jei nepatinka tuoj isleisiu siaubas zmones ar kautra jumis pasirupins jei ivyks avarija didelis klausimas kaip gali dirbti toks vairuotojas!!!!!
Atsakyti
Aurėja Gailiūtė 2019-02-18 19:56:45
Laukėme autobuso “kautra” Rietavo stotyje, tūrėjo atvykti 19.50. Autobusas nevažiavo į stoties aikštelę, o pravažiavęs Rietavo žiedą nuvažiavo Plungės link.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laukėme autobuso “kautra” Rietavo stotyje, tūrėjo atvykti 19.50. Autobusas nevažiavo į stoties aikštelę, o pravažiavęs Rietavo žiedą nuvažiavo Plungės link.
Atsakyti
Mūsų darbinis autobusas kartais vėluoja arba išvis neatvyksta, ir iš dalies galiu tai suprasti, bet ne pateisinti. Paprastai, kai žmonės be perspėjimo neatvyksta į darbą tiek kartų, jie praranda darbą... Iki šiol nei vieną kartą kai autobusas vėlavo ar neatvyko nebuvome informuoti. Dažniausiai kaip autobuso laiku nematome skambiname dispečeriui ir tik tada sužinome, kad jis vėluoja dėl vienos ar kitos priežasties.

Nesuprantu, ar gyvename akmens amžiuje, ar skambučiai per brangūs, bet vienas skambutis įmonės administratorei, kai negalite atvykti laiku, leistų keleiviams susiplanuoti kitą maršrutą ar net palaukti pastate, vietoj to kad laukti šaltyje.

Paprastai tai praleisdavau pro pirštus, nes vienaip ar kitaip, prarasdamas nedaug laiko nukeliaudavau kitu transportu. Šį Penktadienį (02.15, mūsų įmonėje sutrumpintą dieną), autobusas neatvyko ir mes negalėjome prisiskambinti dispečeriams. Kaip tyčia kitas maršrutinis autobusas turėjo važiuoti tik po 38 min... Kai jau po 38 min įsėdome į viešąjį transportą mums perskambino dispečerė, kuriai neprisiskambinome anksčiau, ir pasakė, kad nežino kur yra musų autobusas...
Atsakyti
Šiandieną pasitaikė labai nemandagus vairuotojas. skubino išlipti iš autobuso, ko pasekoje paikau ausines. Labai ilgai bandžiau prisiskambinti į Kautrą. Prisiskambinus administracijai - atsakymas, kad jie negali prisiskambinti prie vairuotojo. Paslaugų teikimas žemiausiame lygmenyje. Grąžinkite prašau man ausines.
Atsakyti
Keleive 2019-02-03 17:52:34
Alytuje 4A sekmadieni (02-03)vairavusi vairuotoja ziauriai, pabreziu, ziauriai nemandagi ir pikta. Nesisveikina ir neatsako pasveikinta, nekalba su keleiviais, svarbiausia nesustoja stotelese, praleke pro pora stoteliu nors zmones atsistojo islipti ir pravaziavus stotele klause kodel nesustojote? Ir taip pora kartu. Plius vairuodama atrasineja i mesendzerio zinutes. Juk pasikeitus vezejams Alytuje buvo rengiami vairuotoju kursai, visi miestelenai tai zino ir per zinias buvo giriamasi del to. Tai kaip tokia vairuotoja cia dirba?
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, Jūsų minimą situaciją aiškinamės. Ateityje kreipkitės el. adresu: Alytus@kautra.lt
Atsakyti
sveiki ponai sedintys savo siltuose kaibinetuose ir galvojantys vis nujas nesamones kad atseit palengvinti keleiviu gyvenima.Siandien (02, 12)11, 48nesulaukiau 67autobuso is galines Tirkiliskiu stoteles o kai po 15 min dabridau susalusi iki sekancio sustojimo vairuotojas pareiske kad jam darpusvalandi pertrauka ir jiems toliau vaziuoti uzdrausta valdzios nes viienas jau uzklimpo, o kaipzinoti kaimo zmogeliams kurie stypso ten gale ir tikisi kad atvaziuos bent pavelaves.sustojime apie tai jokios info nera.vakare kelio atkarpa jau buvo pataisyta irvaziavo net lengvieji automobiliai bet 67autobuso vairuotojas vaziuoti atsisake. (16, 15 mazdaug)tipo kaimieciams ir taip bus gerai.apie tai jau pranesta savivaldyes transporto skyriui kuris uztikrino kad autobusas privalo vaziuoti aplinkeliu kaip ir anksciau.tikiuosi kad rytoj padetis bus pataisyta ir transportas kursuos normaliai.kad nereiktu daugiau vargti.MES IRGI ZMONES!!!
Atsakyti
Laba diena šiandien maršrutu Kybartai-Vilkaviškis vairuotojas išvažiavo 08.40 nors jo išvykimo laikas 08.45 atėjus stotelėj laukė 4 žmonės kurie taip pat norėjo važiuot tuo laiku. Išsišnekėjus su laukiančiais žmonėmis iš kurių 3 pagyvenę žmonės pasirodo ir 06.40 nespėja žmonės. Gal komentarą apie tai Kautra pateiks?
Atsakyti
sveiki, kam iš vis sudaryti tie maršrutinių taksi tvarkaraščiai? dėl grožio ar kaip čia išeina? maršrutinis taksi numeriu - 52, niekada neatvažiuoja pagal jam priklausantį laiką, šiandien ryte belaukiant 52, stovint pusvalandį laiko lauke, pagal laiką, turėjo pravažiuoti maršrutu: (Romainiai-Vaišvydava) 3 maršrutiniai, bet nebuvo nei vieno, greičiau atvažiavo autobusas, norint suspėti į darbą, reikia iš namų išeiti turbūt valanda ankščiau! Brangioji Kautros valdžia, duokit "velnių" savo samdomiems darbuotojams, nes tikrai nėra smagu laukti tiek laiko ir panikuoti, suspėsi į darbą ar ne.
p.s 9-10 valandomis kamščių ir spūsčių tikrai nebūna!!!!
Atsakyti
Alytuje 4A sekmadieni (02-03)vairavusi vairuotoja ziauriai, pabreziu, ziauriai nemandagi ir pikta. Nesisveikina ir neatsako pasveikinta, nekalba su keleiviais, svarbiausia nesustoja stotelese, praleke pro pora stoteliu nors zmones atsistojo islipti ir pravaziavus stotele klause kodel nesustojote? Ir taip pora kartu. Plius vairuodama atrasineja i mesendzerio zinutes. Juk pasikeitus vezejams Alytuje buvo rengiami vairuotoju kursai, visi miestelenai tai zino ir per zinias buvo giriamasi del to. Tai kaip tokia vairuotoja cia dirba?
Atsakyti
Vaziuoju nuo Kliniku i Silainius 55 mikriuku. Gerbiamieji, duokit vairuotojui arba atostogu, arba vaistu nuo nervu. Pasitikslinau ar i Silainius vaziuoja. Ir prasidejo. Ar nematau kur vaziuoja. Ir isvis, kai stabdau ranka reikia pakelti, nors jis pats sustojime stojo. Paprastai visi ten stoja... Gal yra kazkokios taisykles kaip elgtis su jusu vairuotojais? Atrodo, jei klausiu, tai mandagiai, ilipusi pati pasisveikinu, mandagiai paprasau, kad isleistu... Bandysiu kita karta vos ilipusi iskart rekti, gal tai pades man isvengti negatyviu vairuotoju nuotaiku.
P.s. bet yra Kautroj ir labai mandagiu vairuotoju
Atsakyti
keleive 2019-01-24 14:23:34
Laba diena, noreciau paklausti, kur visa si laika buvo jusu vairuotojas 550 ? Smagu, kad jus toki turit ir malonu ji vel matyti "Aronijos" marsrute. Zinokit nuotaika visai dienai pakilo, kai keleiviai ji vel pamate, mandagus pasitempes, padeda mociutem su tasem, nu nera zodziu tikrai. Dauguma keleiviu ji atsimine ir autobuse buvo snekama. As jau galvojau, jis nebedirba pas jus. Smagu buvo pamatyt, kad jis yra dar. Perduokit linkejimus jam.
Laba diena,

Dėkojame už gražius žodžius. Ateityje kreipkitės el. adresu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena, noreciau paklausti, kur visa si laika buvo jusu vairuotojas 550 ? Smagu, kad jus toki turit ir malonu ji vel matyti "Aronijos" marsrute. Zinokit nuotaika visai dienai pakilo, kai keleiviai ji vel pamate, mandagus pasitempes, padeda mociutem su tasem, nu nera zodziu tikrai. Dauguma keleiviu ji atsimine ir autobuse buvo snekama. As jau galvojau, jis nebedirba pas jus. Smagu buvo pamatyt, kad jis yra dar. Perduokit linkejimus jam.
Atsakyti
2019-01-18 kaunas-Marijampole vairuotojas kazkoks nestabilios psihikos, negana to, kad autobuse ant keleiviu rekia, tai ir islipes nerimsta, ziurekit kokius ligonius uz vairo sodinat
Atsakyti
Stotelėje polikninikos 11mikriukas nesustoja stotelėje, nes žmonių per daug, tai palaukit kaip man iki darbo Lelijų gatvės nuvykti jei mikriukas 07:43val neatvažiuoja?????????!!???!!
Atsakyti
Neg 2019-01-15 21:48:48
Ponia Inga jai zvilkteltumete i grafikus pamatytumete kad mikriu laikai piko metu ir paprastomis valandomis skiriasi tik keliom minutem, niekad negali tiksliai ivertinti visko nes eismo salygos nenuspejamos. Jus man neaiskinkite ka as turiu veikti, kaip ir as jum siuo metu neaiskinu kur jums reiketu eiti.. Matau esate konfliktiskas zmogus ir tai greiciausiai teikia jums malonuma tad teks diskusija nutraukti.. Linkiu kad jums daugiau neveluotu nei 1 mikriukas. Ponia Inga nusisypsokote linkiu jum grazaus vakaro :)
Nieko keisto... koks atsakymas - toks zmogus. Sekmes tiek, kiek nusipelnet. O as turiu teise reikalaut kokybes, nes perku sia paslauga. Ir jus man neturit teises taip atsakinet. Geda darot savo imonei.

Taip pat rekomenduojame

BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
ExpressTrip, UAB
Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. Naujais mikroautobusais pervežame keleivius, keleivių bagažą (siuntas) į Daniją (Kopenhagą), Vokietiją. Iš Lietuvos į Daniją (Kopenhagą), Vokietiją važiuojame kiekvieną antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį bei šeštadienį. Iš Danijos...
Tolimojo keleivinio transporto kompanija [EUROLINES]
EUROLINES. Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: Sodų g. 22, LT-03211 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas; transporto paslaugos.
UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija užsiima ne tik keleivių pervežimo paslaugomis, bet ir autobusų ir mikroautobusų nuoma. Rūpinamės, kad klientai keliautų patogiai kartu su 19 žmonių grupe: tai itin patogu vykstant į vestuves, pristatant projektą kitame mieste ar organizuojant savaitgalio kelionę kitoje...
JUNOMA, H. Krusniausko individuali veikla
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Miškininkų g. 11, LT-62200 Alytus.
Veiklos sritys: automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; individuali veikla; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Žalgiris" - "Fenerbahče" 1:2
"Žalgiris" - "Fenerbahče" 1:2 04-23 22:01
Kauno "Žalgiris" antradienį Kaune prarado įgytą "namų aikštelės" pranašumą "Eurolygos" ketvirtfinalyje su Stambulo "Fenerbahče". Kauno klubas antradienio vakarą pralaimėjo 57:66 (19:15, 15:16...
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%