VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę JYSK BALTIC, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę JYSK BALTIC

Atsiliepimai apie JYSK BALTIC, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie JYSK BALTIC, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Užsakiau kilimą internetu, nes buvo nurodyta kad paruošimo atsiėmimui laikas 30 min. Jis buvo reikalingas bent tą pačia dieną. Tačiau per 5 valandas jokia žinutė neatėjo, kreipiausi į info, kada bus paruoštas užsakymas kuris turėjo būt ruošiamas 30 min. - atrašė artimiausiu metu (matomai standartinis atsakymas į klausimą). Dabar jau praėjo 14 valandų ir dar vis jokios žinutės! Tai niekaip nesuprantu, atiėmimas nurodytas oze, ten kilimų likutis 2vnt, tai sunku tiesiog paimt iš lentynos ir paduot tą kilimą? Kam klaidint žmones, galbūt jie čia perka dovaną, kurios reikia vakare vykstančiam jubiliejui? Ar dar kažkaip.. blogiausi atsiliepimai dėl internetinės prekybos!
Atsakyti
2021-04-23 Klaipėdoje Taikos pr. esančioje parduotuvėje pirkome baro kėdę. Grįžę namo į kt miestą pastebėjome, kad kėdė ne pilnos komplektacijos. Kadangi darbo valandos jau pasibaigusios, šeštadienį skambinu informacijos telefonu, liepia rašyti el.paštu. Ok, parašau el. laišką, paaiškinu situaciją ir prašau trūkstamą detalę atsiųsti į namus, nes dėl kažkieno aplaidumo nevažiuosim 120 km. Sekmadienį gaunu atsakymą, kad info perduota atsakingam asmeniui, dėl trūkstamos detalės išsiuntimo būsiu informuota. Nu ok, pirmadienis darbo diena, tikrai susisieks ir išsiųs. Pirmadienį 16 val iš Jysk jokių žinių. Skambinu. Pasirodo, trūkstama detalė bus išsiųsta ir pristatyta kurjerio per 4-5 darbo dienas, nes....ją siųs iš pagrindinio sandėlio Rygoje. Kaip galima pardavinėti daiktą, kurį parduotuvėje turi ne "visą"??? Konsultantas pažadėjo, kad bus išsiųsta iš Klaipėdos, pabūsiu kantri, palauksiu porą dienų. Kitą kartą aplenksime šią parduotuvę.
Atsakyti
Jyske pirkau užuolaidas, patalynes komplektą, rankškuosčių.Kokybe esu labai patenkinta.Darbuojai mandagūs.Parduotuvė tvarkinga.Aptarnavimas malonus.Būtinai gryšiu i šią parduotuvę ir rekomenduosiu draugams.
Atsakyti
Pirkau čiužinį ir jau po kelių miego naktų girgžda, išsiguli po nakties, nors jis poroloninis.
Kokybė tragedija.
Turiu kito gamintojo 5metai ir jokių problemų, problema kad tokių negamina jau.Susigundžiau Jysk gera kaina, o kokybė tragedija.
UAB "JYSK BALTIC"
2021-03-24 11:19:41 IP 28ldgfja
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos!
UAB "JYSK BALTIC"
2021-03-24 11:18:28 IP 28ldgfja
Atsakyti
Sigita 2021-03-17 13:57:36
Melagingas marketingas. Manau, jau galima kreiptis į tam tikras inspekcijas, kad sužiūrėtų akcijas ir kainodaras.
Pavyzdys: melaginga šiuo metu esanti akcija patalynei. Rašoma kad turint Kliento kortelę Patalynei 40proc nuolaida.
Ok, kaip parašyta taip darau-užsisakau Kliento kortelę, kurioje atskleidžiu savo asmeninius duomenis ir kartu pradedu "marketinginių žaidimų" gausi reklama i el. pasta" santykius.
TAČIAU. Kasoje man neaiškiai pasakoma, kad jokios nuolaidos nebus, nes prekė jau su akcija. Taip ir lieku nesupratęs, o iš paprasčiausio mandagumo juk prekės negrąžinsiu? O gal reikėtų?
Nes akcija žadėjo 40proc nuolaidą su kortele. Gavau 0 akcijų, tik dideles išlaidas ir pyktį.
Suprasčiau, kad būtų parašyta iki 40 proc su kortele (tada supraski-stebėk kainas, būk atidus). Arba 40proc nenukainotoms prekėms su kortele. Bet kaip kitaip - suprasčiau. BET. 40 proc su kortele ir kasoje nesuteikti tos nuolaidos-tai jau š marketingas ir klientų apgavystės. Vargiai norisi sugrįžti pas jus. Pagalvokit.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos!
UAB "JYSK BALTIC"
2021-03-24 11:08:35 IP 28ldgfja
Atsakyti
Sigita 2021-03-17 13:57:36
Melagingas marketingas. Manau, jau galima kreiptis į tam tikras inspekcijas, kad sužiūrėtų akcijas ir kainodaras.
Pavyzdys: melaginga šiuo metu esanti akcija patalynei. Rašoma kad turint Kliento kortelę Patalynei 40proc nuolaida.
Ok, kaip parašyta taip darau-užsisakau Kliento kortelę, kurioje atskleidžiu savo asmeninius duomenis ir kartu pradedu "marketinginių žaidimų" gausi reklama i el. pasta" santykius.
TAČIAU. Kasoje man neaiškiai pasakoma, kad jokios nuolaidos nebus, nes prekė jau su akcija. Taip ir lieku nesupratęs, o iš paprasčiausio mandagumo juk prekės negrąžinsiu? O gal reikėtų?
Nes akcija žadėjo 40proc nuolaidą su kortele. Gavau 0 akcijų, tik dideles išlaidas ir pyktį.
Suprasčiau, kad būtų parašyta iki 40 proc su kortele (tada supraski-stebėk kainas, būk atidus). Arba 40proc nenukainotoms prekėms su kortele. Bet kaip kitaip - suprasčiau. BET. 40 proc su kortele ir kasoje nesuteikti tos nuolaidos-tai jau š marketingas ir klientų apgavystės. Vargiai norisi sugrįžti pas jus. Pagalvokit.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos!
UAB "JYSK BALTIC"
2021-03-24 11:06:58 IP 28ldgfja
Atsakyti
Ta 2021-03-08 23:15:46
Jokiu būdu nepirkite iš JYSK. Melagiai, s*****i. Meluoja apie išsiųstas siuntas, meluoja, kad skambino ir bandė pranešti, šmeidžia Omniva. Įdomu ar padavus į teismą tiek juos, tiek jų kaltinama Omniva ir toliau pavyktų visą kaltę versti kitiems. Darbuotojai absoliučiai "kiauri", nemoka su žmonėmis kalbėtis. Tragedija, žodžiu.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos!
Atsakyti
Alytaus parduotuvės vadovė yra tikrai pats nemaloniausias žmogus, kurį esu mačiusi parduotuvėje. Yra tekę matyti ir prie klientų rėkiančią ant darbuotojų. Neprofesionalumas neišpasakytas ponios
Atsakyti
Melagingas marketingas. Manau, jau galima kreiptis į tam tikras inspekcijas, kad sužiūrėtų akcijas ir kainodaras.
Pavyzdys: melaginga šiuo metu esanti akcija patalynei. Rašoma kad turint Kliento kortelę Patalynei 40proc nuolaida.
Ok, kaip parašyta taip darau-užsisakau Kliento kortelę, kurioje atskleidžiu savo asmeninius duomenis ir kartu pradedu "marketinginių žaidimų" gausi reklama i el. pasta" santykius.
TAČIAU. Kasoje man neaiškiai pasakoma, kad jokios nuolaidos nebus, nes prekė jau su akcija. Taip ir lieku nesupratęs, o iš paprasčiausio mandagumo juk prekės negrąžinsiu? O gal reikėtų?
Nes akcija žadėjo 40proc nuolaidą su kortele. Gavau 0 akcijų, tik dideles išlaidas ir pyktį.
Suprasčiau, kad būtų parašyta iki 40 proc su kortele (tada supraski-stebėk kainas, būk atidus). Arba 40proc nenukainotoms prekėms su kortele. Bet kaip kitaip - suprasčiau. BET. 40 proc su kortele ir kasoje nesuteikti tos nuolaidos-tai jau š marketingas ir klientų apgavystės. Vargiai norisi sugrįžti pas jus. Pagalvokit.
Atsakyti
Jokiu būdu nepirkite iš JYSK. Melagiai, s*****i. Meluoja apie išsiųstas siuntas, meluoja, kad skambino ir bandė pranešti, šmeidžia Omniva. Įdomu ar padavus į teismą tiek juos, tiek jų kaltinama Omniva ir toliau pavyktų visą kaltę versti kitiems. Darbuotojai absoliučiai "kiauri", nemoka su žmonėmis kalbėtis. Tragedija, žodžiu.
Atsakyti
Niekada nebepirkčiau internetu Esu šokiruota kokios kokybės prekę gavau.Pirkau veidrodi.Rėmuko dažai nusilupę, veidrodžio kita puse atrodo kaip autoservise sandeliuota.
UAB "JYSK BALTIC"
2021-01-27 15:48:51 IP 28ldgfja
Atsakyti
Saulius 2021-01-14 11:22:24
Šiandien apie 10:30. Nemalonus bendravimas Megos parduotuvėje atsiimant prekes, toks jausmas, kad sutrukdžiau kažka svarbaus. Bendravimas pakeltu tonu, pačios iškeltos nebūtos problemos. Su užsakymu viskas gerai.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt bei patikslinti vizito detales, norime atidžiau per=velgti šią situaciją. Lauksime Jūsų laiško.

Geros dienos!
Atsakyti
Užsisakėme kėdes, 4vnt. (Puslapyje rodė, kad Panevėžio Jysk parduotuvėje yra likę 4vnt.) Sumokėjome pinigus. Atsakymo negavome visa diena. Vyras nuvažiavo į parduotuvę, o pasirodo, kėdžių negali parduoti, nes dvi kėdes brokuotos. Paskambinus vadovui į Vilnių, pasakė laukti, per 14d. grąžins pinigus, o jei norim galim susimokėti už siuntimą, tada atsiųs kitas iš kitos parduotuvės. Likom nusivylę.
Atsakyti
Šiandien apie 10:30. Nemalonus bendravimas Megos parduotuvėje atsiimant prekes, toks jausmas, kad sutrukdžiau kažka svarbaus. Bendravimas pakeltu tonu, pačios iškeltos nebūtos problemos. Su užsakymu viskas gerai.
Atsakyti
Pusė valandos laukem konsultanto, kol prieis prakonsultuos, vienas pasakė laukti tuoj ateis prie jūsų, po to baigėsi kantrybė prie antro prieejau pasakė kaip tai man pasakė, kad buvo prieejas prie jusu prakonsultavo.... išvis nestengiasi kuo greičiau, kad žmogus butu laiku prakonsultuotas, kodėl žmones turi stovėti ir švaistyti savo laika tiesiog laugdami konsultanto??!!!
Atsakyti
Prieš du metus pirkau čiužinį kuris per du metus deformavosi taip, kad rytais pradėjau jausti stiprius nugaros skausmus. Atsakymas iš JYSK maždaugs toks - praėjo du metai o be to čiužinį blogai eksplotavote (nevartėte) - Nors kaip teisingai eksplotuoti čiužinį prikdamas instrucijų negavau. Lonas suteikia čiužinui 5 metu garantiją - turėjau, nevarčiau jokių problemų, IKEA suteikia 25 metus garantiją čiužiniams - ir gi naudojausi, labai patogus, nevarčiau ir nebuvo jokių problemų, JYSK - 2 metai ir deformavosi. Todėl patarčiau taupant pinigus ir laiką nepirkti JYSK čiužinių ir kitų žemos kokybės produktų kuriuos jie platina, nes viską ką iš jų perkate labai greitai gali atsidurti savartyne už ką gamta tikrai nedėkos...
UAB "JYSK BALTIC"
2020-11-24 15:18:55 IP 28ldgfja
Atsakyti
Rūta 2020-11-12 17:28:15
Dvi savaitės laukiu čiužinio. Dar prieš savaitę paskambino iš Jysk ir pasakė, kad DPD negali su manimi susisiekti nurodytu telefonu. Man niekas nei skambino, nei žinutės jokios negavau. Laukiu dar savaitę ir šiandien trūko jau kantrybė. Skambinau pati i jysk. Vėl tą pačią dainą gieda. Nu būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Kas antra diena gaunu prekes iš įvairių elektroninių parduotuvių ir niekam nėra problemos su manimi susisiekti. Tuo labiau, kad nuolat esu namie. Vietoj to, kad jau po savaitės pokalbio būtų ką nors pasiaiškinę su vežėju - toliau meluoja. Įžūliai... Labai pikta. Nežinau kur dar reikės kreiptis???
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Norime atidžiau peržvelgti šios situacijos detales, todėl maloniai prašome, susisiekti su mumis el. paštu info@jysk.lt. Lauksime Jūsų laiško.

Geros dienos!
Atsakyti
Dvi savaitės laukiu čiužinio. Dar prieš savaitę paskambino iš Jysk ir pasakė, kad DPD negali su manimi susisiekti nurodytu telefonu. Man niekas nei skambino, nei žinutės jokios negavau. Laukiu dar savaitę ir šiandien trūko jau kantrybė. Skambinau pati i jysk. Vėl tą pačią dainą gieda. Nu būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Kas antra diena gaunu prekes iš įvairių elektroninių parduotuvių ir niekam nėra problemos su manimi susisiekti. Tuo labiau, kad nuolat esu namie. Vietoj to, kad jau po savaitės pokalbio būtų ką nors pasiaiškinę su vežėju - toliau meluoja. Įžūliai... Labai pikta. Nežinau kur dar reikės kreiptis???
UAB "JYSK BALTIC"
2020-10-14 08:49:46 IP 28ldgfja
Atsakyti
Rasa 2020-10-10 00:49:51
At teisingai pasielgė pardavėja nepardavusi 1 kėdės, iš ekspozicijos, viso jų buvo 4, liepė pirkti nesutvertą iš sandėlio.Žiūrėsiu kitur.Keistas požiūris į pirkėją.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt bei patikslinti vizito detales, norime atidžiau pažiūrėti į šią situaciją. Lauksime Jūsų laiško.

Geros dienos
Atsakyti
PAPILDYMAS!!!!
Tu nurodai konkrecias dienas kurjeriui, kada tu busi namuose, kad pristatyt siunta. Jis ne tik nepristato, bet dar turi pats skambinti ir ieskoti savo uzsakytos prekes.
Klausimas: JUS APLAMAI ESATE SUINTERESUOTI PARDUOTI AR TIESIOG JUMS DZIN???????!!!
Pagarbos nulis! Nepirkite! Neuzsisakykite! Neverta!
Atsakyti
Nieko. Niekada neuzsisakinekite is cia. Antra savaite laukiu ciuzinio. Bendravimo kultura su klientu lygi nuliui. Poziuris ydomus:netinka, nelauk. Su konsultantais telefonu neverta net kalbeti, jokios informacijos nesuteiks.
Atsakyti
At teisingai pasielgė pardavėja nepardavusi 1 kėdės, iš ekspozicijos, viso jų buvo 4, liepė pirkti nesutvertą iš sandėlio.Žiūrėsiu kitur.Keistas požiūris į pirkėją.
Dėl elektroninių užsakymų
2020-07-01 16:07:36 IP 2ju3l3pr
Atsakyti
UAB "JYSK BALTIC" 2020-07-01 15:33:31
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už šią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Laba diena,

Nebėra, ką spręsti, pinigai grąžinti, nors, žinoma, man svarbiau buvo gauti užsakytas prekes. Visą situaciją aprašiau pirminiame atsiliepime.

Geros dienos.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-07-01 15:33:31 IP 28ldgfja
Atsakyti
Dėl elektroninių užsakymų 2020-06-28 10:35:51
Laba diena,
Esu labai nusivylusi šia parduotuve, užsakiau internetu gultus, jų likutis buvo pakankamas, apmokėjau užsakymą ir gavau patvirtinimą el. paštu, kol darbuotojai susiruošė paruošti užsakymą atsiėmimui, gultų nebeliko, pranešė man telefonu po trijų dienų. Klientų aptarnavimo konsultantas kalbėjo labai lakoniškai, atsiprašė dėl susidariusios situacijos, kokį klausimą be užduočiau atsakymas tas pats - atsiprašome... Pinigus grąžins per 14 dienų, esant tokiai situacijai turetumėte grąžinti tą pačią dieną. Siūlyčiau susitvarkyti elektroninių užsakymų aptarnavimo procesus, nes užsakius prekes, apmokėjus ir gavus patvirtinimą klientas tikisi prekę gauti. Kitoje parduotuvėje užsakytos prekės jau būtų gautos, todėl pasigailėjau pasirinkus JYSK. Nepirksiu daugiau nieko ir kitiems nerekomenduoju.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už šią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-07-01 15:32:25 IP 28ldgfja
Atsakyti
Regina 2020-06-25 11:38:20
Daugiau niekad nieko meuzsisakysiu is garsiosios Jysk!!!!! Pardaveja pazadejo kad jei pirmadieni padarome perbedima uz preke tai preke pristatys per 3-5d.d. Kadangi jau ketvirtadienis ir jokiu zimiu is Jysk paskambinau pati, o pasirodo kad lova miegamojo (ja uzsisakiau) gausiu dar uz savaites. Uzsakem tik del to kad pazadeta buvo pristatyti sia savaite, nes mano sunus atostogauj, o nuo pirmadienio isbaziuoja dirbti ir jo nebus 2 davaites as pati dirbu nuo 9.30 iki 21 val. Tai kada jie pristatys lova o ir kas man ja surinks. Su tokiu abejingumu paskambinus atstovui dar nesu susidurusi, atsakymas vos ne nieko negalim pakeisti vos ne pasiule miegoti ant ciuzinio.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei apgailestaujame dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Dėl elektroninių užsakymų
2020-06-28 10:35:51 IP 2g447fgd
Atsakyti
Laba diena,
Esu labai nusivylusi šia parduotuve, užsakiau internetu gultus, jų likutis buvo pakankamas, apmokėjau užsakymą ir gavau patvirtinimą el. paštu, kol darbuotojai susiruošė paruošti užsakymą atsiėmimui, gultų nebeliko, pranešė man telefonu po trijų dienų. Klientų aptarnavimo konsultantas kalbėjo labai lakoniškai, atsiprašė dėl susidariusios situacijos, kokį klausimą be užduočiau atsakymas tas pats - atsiprašome... Pinigus grąžins per 14 dienų, esant tokiai situacijai turetumėte grąžinti tą pačią dieną. Siūlyčiau susitvarkyti elektroninių užsakymų aptarnavimo procesus, nes užsakius prekes, apmokėjus ir gavus patvirtinimą klientas tikisi prekę gauti. Kitoje parduotuvėje užsakytos prekės jau būtų gautos, todėl pasigailėjau pasirinkus JYSK. Nepirksiu daugiau nieko ir kitiems nerekomenduoju.
Atsakyti
Daugiau niekad nieko meuzsisakysiu is garsiosios Jysk!!!!! Pardaveja pazadejo kad jei pirmadieni padarome perbedima uz preke tai preke pristatys per 3-5d.d. Kadangi jau ketvirtadienis ir jokiu zimiu is Jysk paskambinau pati, o pasirodo kad lova miegamojo (ja uzsisakiau) gausiu dar uz savaites. Uzsakem tik del to kad pazadeta buvo pristatyti sia savaite, nes mano sunus atostogauj, o nuo pirmadienio isbaziuoja dirbti ir jo nebus 2 davaites as pati dirbu nuo 9.30 iki 21 val. Tai kada jie pristatys lova o ir kas man ja surinks. Su tokiu abejingumu paskambinus atstovui dar nesu susidurusi, atsakymas vos ne nieko negalim pakeisti vos ne pasiule miegoti ant ciuzinio.
Atsakyti
Daugiau niekad nieko meuzsisakysiu is garsiosios Jysk!!!!! Pardaveja pazadejo kad jei pirmadieni padarome perbedima uz preke tai preke pristatys per 3-5d.d. Kadangi jau ketvirtadienis ir jokiu zimiu is Jysk paskambinau pati, o pasirodo kad lova miegamojo (ja uzsisakiau) gausiu dar uz savaites. Uzsakem tik del to kad pazadeta buvo pristatyti sia savaite, nes mano sunus atostogauj, o nuo pirmadienio isbaziuoja dirbti ir jo nebus 2 davaites as pati dirbu nuo 9.30 iki 21 val. Tai kada jie pristatys lova o ir kas man ja surinks. Su tokiu abejingumu paskambinus atstovui dar nesu susidurusi, atsakymas vos ne nieko negalim pakeisti vos ne pasiule miegoti ant ciuzinio.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-06-25 09:35:29 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Gintaras Paulauskas 2020-06-18 22:35:36
Pirkom saules mait elementais girliandas is3 buvo 2 nekokibiskos pirktos akcijos metu po 8eur uz vieneta ne akcija kaina 10 euru.Kodel buvo grazinti pinigai po 8 eurus o ne pakeista i kita tokia.Buvo liepta pirk nauja kaina po 10 euru kada prasem pakeisti.Ir dar negrazino euru uz sviestuvus 3 vnt po eura
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt.

Geros dienos
Gintaras Paulauskas
2020-06-18 22:35:36 IP 27perfke
Atsakyti
Pirkom saules mait elementais girliandas is3 buvo 2 nekokibiskos pirktos akcijos metu po 8eur uz vieneta ne akcija kaina 10 euru.Kodel buvo grazinti pinigai po 8 eurus o ne pakeista i kita tokia.Buvo liepta pirk nauja kaina po 10 euru kada prasem pakeisti.Ir dar negrazino euru uz sviestuvus 3 vnt po eura
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-29 14:56:50 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Viktor 2020-05-27 18:01:57
Купил диван VILS.У дивана сломалась выдвижная часть деревянного каркаса.Дивану 5 месяцев.
Добрый день,

Пожалуйста свяжитесь по электронной почте info@jysk.lt. Мы хотим решить возникшие проблемы.

Хорошего дня
Atsakyti
Купил диван VILS.У дивана сломалась выдвижная часть деревянного каркаса.Дивану 5 месяцев.
Atsakyti
Pirkome čiužinį "NATURES CHOICE", kuriu niekam NEREKOMENDUOČIAU, nes yra labai kietas, rašo kad "su latekso paviršiumi, kuris prisitaiko prie Jūsų kūno formos", beje jokio "latekso" nesijaučia, yra tik plonas užklotas, per kuri jaučiasi spyruoklės, miegoti neįmanoma. Apie tai, kad čiužinys prisitaiko prie kūno pozos, netiesa. Čiužini pasukti neįmanoma, nes labai sunkus. Apversti šį čiužinį negalima, nes ji galima naudoti tik iš vienos puses.
P.S. Tinklapyje parašiau atsiliepimą apie prekę, tai Pardavėjas nepatalpino mano atsiliepimą. Manau, kad UAB "Jysk" pirkėjus apgaudinėja, kitaip negaliu to pavadinti. Susidaro įspūdis, kad prekės yra visiems be priekaištų. Jei jau talpinate atsiliepimus apie prekes, tai turėtumėte talpinti visus, o ne tuos kuriuos norite.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:44:54 IP 28ldgfja
Atsakyti
Diana 2020-05-19 10:34:11
Pirkau užuolaidas DIANA. Užsakymą pateikiau 04-08. Gavau ne tą prekę, susirašinėjau, galų gale, po mėnesio gavau užuolaidas. Išteptos. Dar pasirodo, jos iš 2 dalių, sujungtų tarpusavyje viršuje. To nei aprašyme, nei nuotraukoje nebuvo nurodoma. Negana to, dar tų dalių raštas nesutampa. Bandžiau palikti atsiliepimą. Nerodo jie nepatinkančių atsiliepimų...
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nemalonią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:37:41 IP 28ldgfja
Atsakyti
Robertas 2020-05-15 13:31:37
Pirkau spintą. Tinklalapyje yra galimybė palikti atsiliepimą apie prekę. Parašiau savo patirtį apie surinkimą ir spintos kokybę. Pardavėjas nepatalpino atsiliepimo, toks jausmas, kad atsiliepimai talpinami tik pardavėjui patinkantys.Manau, kad UAB "Jysk" pirkėjus apgaudinėja, kitaip negaliu to pavadinti. Susidaro įspūdis, kad prekės yra visiems be priekaištų. Jei jau talpinate atsiliepimus apie prekes, tai turėtumėte talpinti visus, o ne tuos kuriuos norite. Gali būti, kad ir patys sau prirašote teigiamų atsiliepimų apie prekes.
Šiaulių parduotuvėje pardavėjos labai malonios ir paslaugios.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:30:00 IP 28ldgfja
Atsakyti
Gintarė 2020-05-07 14:33:05
Nemanau, kad dar kada užsisakinėsiu iš internetinės JYSK parduotuvės. Likau labai nusivylusi jų bei konsultantų darbu.
Laba diena,
Dėkojame už atsiliepimą. Kiekviena Jūsų pastaba padeda mums tobulėti, todėl prašome susisiekti elektroniniu paštu info@jysk.lt, norėtume išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:21:14 IP 28ldgfja
Atsakyti
Inga 2020-05-05 21:28:16
Nebežinau ką daryt. Užsakymas pateiktas balandžio 11 diena. Puse užsakymo šeip ne taip gavau, kitą puse jau trečia savaite prasidėjo kaip siunčia ir niekaip neišsiunčia. Kiek laiko reikia suruošti siuntai!!! Kasdiena skambinu rašau laiškus jokių konkrečių žinių.
Nei pinigų nei siuntos...Tikriausiai be vartotojų teisių čia jau nebeišsisuksiu....košmaras kažkoks...
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Pirkau užuolaidas DIANA. Užsakymą pateikiau 04-08. Gavau ne tą prekę, susirašinėjau, galų gale, po mėnesio gavau užuolaidas. Išteptos. Dar pasirodo, jos iš 2 dalių, sujungtų tarpusavyje viršuje. To nei aprašyme, nei nuotraukoje nebuvo nurodoma. Negana to, dar tų dalių raštas nesutampa. Bandžiau palikti atsiliepimą. Nerodo jie nepatinkančių atsiliepimų...
Atsakyti
Pirkau spintą. Tinklalapyje yra galimybė palikti atsiliepimą apie prekę. Parašiau savo patirtį apie surinkimą ir spintos kokybę. Pardavėjas nepatalpino atsiliepimo, toks jausmas, kad atsiliepimai talpinami tik pardavėjui patinkantys.Manau, kad UAB "Jysk" pirkėjus apgaudinėja, kitaip negaliu to pavadinti. Susidaro įspūdis, kad prekės yra visiems be priekaištų. Jei jau talpinate atsiliepimus apie prekes, tai turėtumėte talpinti visus, o ne tuos kuriuos norite. Gali būti, kad ir patys sau prirašote teigiamų atsiliepimų apie prekes.
Šiaulių parduotuvėje pardavėjos labai malonios ir paslaugios.
Atsakyti
Nemanau, kad dar kada užsisakinėsiu iš internetinės JYSK parduotuvės. Likau labai nusivylusi jų bei konsultantų darbu.
Atsakyti
Nebežinau ką daryt. Užsakymas pateiktas balandžio 11 diena. Puse užsakymo šeip ne taip gavau, kitą puse jau trečia savaite prasidėjo kaip siunčia ir niekaip neišsiunčia. Kiek laiko reikia suruošti siuntai!!! Kasdiena skambinu rašau laiškus jokių konkrečių žinių.
Nei pinigų nei siuntos...Tikriausiai be vartotojų teisių čia jau nebeišsisuksiu....košmaras kažkoks...
Atsakyti
UAB "JYSK BALTIC" 2020-04-29 18:09:12
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Patarkit ka jums ten rasyt i ta info@jysk.lt kad atgaut pinigu? Nes kolkas gaunu tik tokius pat pazadus kad buhalteriai informuoti...
Atsakyti
UAB "JYSK BALTIC" 2020-04-29 18:07:50
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už įvykusią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Laba diena,

Tai Jūs turite susisiekti su klientu, o ne klientas su Jumis. Mes ir taip sugaišome laiką ir patyrėmė nuostolių.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:09:12 IP 28ldgfja
Atsakyti
Benas 2020-04-29 13:00:40
Uzsakymas buvo pateiktas 2020-04-05 iki siol nei siuntos nei pinigu negrazino.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:07:50 IP 28ldgfja
Atsakyti
Asta 2020-04-18 23:43:42
Neatsakingi įmonės darbuotojai. Užsakymas buvo vykdomas balandžio 3d..šiandien jau balandžio 18d. Paskambinus, konsultantas paaiškino, kad siuntinys yra perduotas DPD ir pokalbio metu paaiškėjo, kad reikia laukti ir net nesiruošia pasidomėti kur prapuolė kliento užsakymas. Tuo tarpu DPD mane informavo, kad joks siuntinys nėra Jiems perduotas. Negaliu net patikėti, kad jysk dirba tokie ne kompetetingi ir įžūlus darbuotojai. Teks reikalauti grąžinti pinigus. Šiai įmonei reikėtų stabdyti veiklą ir apmąstyti savo galimybes, nes kaip matyti jau nuvylė daug klientų. Gėda.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už įvykusią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:06:54 IP 28ldgfja
Atsakyti
Paslaugų kokybė priklauso nuo vidinės kultūros 2020-04-16 14:14:54
Užsakymas buvo padarytas Balandžio 2 d. įvykdžius užsakymą ir sumokėjus man neatėjo patvirtinimas el. paštu. Tą pačią dieną buvo parašytas laiškas apie užsakymo nepatvirtinimą bendru el. paštu: info@jysk.lt. Nors rašome, kad susisieksime su jumis per 24 val. atsakymo negavus 4 dienas skambinau telefonu ir konsultantas informavo, kad pavedimo automatiškai nematė. Patvirtino, kad prekės yra, užsakymas patvirtintas. Natūralu išaugęs užsakymų skaičius visko, pasitaiko. Nuotaika neutrali.

Noriu pažymėti, kad atsakymą į laišką gavau 11 d. su informacija, kad užsakymas apdorotas laukiam. Nuotaika neutrali. Balandžio 7d. gavau patvirtinimą, kad užsakymas yra, jų yra daug vėluojame ir, kad vėliausiai prekes gausiu iki 17 d. Nuotaika neutrali.

Šiandien Balandžio 16 d. atlikus skambutį ir užklausus kokioje stadijoje užsakymas, mane informavo, kad viskas gerai, prekes turi sandėlį, pinigus gavo ir nežino kodėl iki šiol užsakymas buvo neįvykdytas. Nuotaika - pasipiktinimas.

Tikiuosi konsultantai kurie yra pirmas frontas supranta, kad tai nėra jų kaltė, o organizacijos paslaugų kokybės darbuotojai turėtų reaguoti į užsakymų kiekius ir jeigu jei yra per dideli įmonei reikėtų riboti užsakymus, kaip tai daro pvz. barbora.lt priešingu atveju sulauksite tikrai blogų įvertinimų laviną ir ne vieno pranešimo spaudai.

Manau visi suprantame dabartinę situaciją ir esame kantrūs, bet pasikartojančios klaidos, rodo neišmoktas pamokas. Ar rekomenduočiau dabar Jysk - Ne?
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:02:34 IP 28ldgfja
Atsakyti
birute 2020-04-15 13:37:19
Nežinau ar gali egzistuoti ir toliau tokia įmnė, uzsisaskiau prekes internetu, aišku aopmokėjimą padariau, rustatymas buvo pazadetas po 2-3 d.d. kadangi karantinas, tai 7 d/d/ po 10d tyla, skambinu, atsiliepia vadybininkas, kuris paaiškina, kad mano kai kurių orekių jau nebėra, bet kitos užsakytos yra, tai paprašau vietoje nesamų, pakeist į kitas už lygiai tokią pačią sumą, jis sutinka, susirašome kodus ir vėl 7 dienas tyla, nieko negaunu, skambinu vėl, deja paaiskina, kad taip neišeina ir bus grąžinti pinigai, o jei noriu prekių vėl turiu užsajkymną atlijkti iš naujo, žodžiu, matosi, kad pasodinti dirbt visiškai nekompetetingi darbuotojai, kurie nieko nežino, tik ir girdžiu atsiprašome, bet problemos nesprendžia, nieko nepraneša, paklausti nieko nežino
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:01:19 IP 28ldgfja
Atsakyti
ieva 2020-04-10 09:17:17
Užsisakėme spinta, atvyko laiku. Pakuojame. dėliojame ir žiūrime, kad trūksta dalies, tam, kad užbaigti spintos projektą.
Paskambinau konsultantui, sako per 7d.d.d pristatys trūkstamą prekę, Praėjo 7d.d. trūkstamos dalies nėra. Skambinam, rašom- jokio atsakymo. 8d.d. parašo laišką, kad tik išsiųstą ŠIANDIEN (8d.d.)...
Tai atsiprašau, kiek mes laiko turime laukti? Ignoruoja savo klientus.
Nesu iš tų, kuri rašinėja blogus atsiliepimus tik progai pasitaikius ir suprantu, kad darome klaidų, pristatymai vėluoja dėl situacijos, tačiau šiuo atveju esu labai pasipiktinusi klientu aptarnavimo specialistų darbu- IGNORUOJA žmones.
O ir spinta ne iš kokybiškų.. Delioji ir byra rankose :)
Spinta ROSKILDE
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, pridėkite prašau prekės nuotraukas. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:00:15 IP 28ldgfja
Atsakyti
Greta 2020-04-07 12:02:37
Balandžio 1d užsisakiau prekę ir nurodžiau, kad atsiimsiu pati. Būtent toje parduotuvėje buvo likutis 5vnt., o per visas parduotuves daugiau nei 100vnt. laukiu kelias dienas jokių žinių. parašau email, gaunu ats. kad per 24val atsakys. Laukiu dar 4 paras, jokių žinių.. Paskambinus telefonu aiškina, kad negali surinkti prekės, nes karantinas, tada jau nebeturi prekės. Aptarnavimas tiesiog apgailėtinas. Jei jau neturi tai bent tegu praneša, kad nereikėtų laukti ir tikėtis NIEKO.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepateisintus lūkesčius. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos

Taip pat rekomenduojame

Ateities vartai
Adresas: Rožių g. 16, Bartonių k., LT-55310 Jonavos r.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; autokosmetika; higienos reikmenys; kosmetika, parfumerija; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; valymo priemonės.
Tarpininkaujame jau beveik 5 metus! Mes randame geriausias ir naujausias inovacijas ir padedame Jums jas įsigyti už prienamą kainą. Esame tarpininkai ir tarpininkaujame su stambiu inovacijų pardavėju rytuose, todėl Jums galime pasiūlyti ne tik prieinamą kainą ir suderintą pristatymą iki Jūsų durų, bet ir išskirtinį...
Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Ažuona
Baldų namams gamyba ir prekyba, HORECA projektai

Adresas: Taikos pr. 125B, LT-47270 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas.
"Sofaforma" baldų salonuose Vilniuje ir Kaune bei internetu prekiaujame svetainės, miegamojo, valgomojo baldais namams bei įvairiais interjero aksesuarais. Pas mus rasite gausų kėdžių, sofų, minkštų kampų, fotelių ir lovų asortimentą. Aukščiausios kokybės baldai pagaminti siekiant maksimalaus patogumo, todėl į...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Mažųjų Rūšupių k., LT-98106 Skuodo r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
Mes padedame klientams kurti jaukius namus nuo 2002 m. „Gintaro baldų“ istorija prasidėjo Klaipėdoje nuo pirmojo baldų salono ir sėkmingai tęsiasi iki šiol Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu galime pasidžiaugti, jog esame didžiausias baldų salonų tinklas Lietuvoje. Manome, kad kiekvieni namai nusipelnė...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip ieškotis darbo "LinkedIn": kūrybiškumas ne visuomet privalumas
Kaip ieškotis darbo "LinkedIn": kūrybiškumas ne visuomet privalumas 05-16 16:30
Tyrimų duomenimis 9 iš 10 darbdavių ar atrankų konsultantų "LinkedIn" tikrina kandidatų profilius. Tačiau norint susilaukti svajonių pasiūlymo, būtina pasiruošti iš anksto ir tinkamai susitvarkyti...
Rinkliavos dydį savivaldybėms siūloma nustatyti konkurso būdu
Rinkliavos dydį savivaldybėms siūloma nustatyti konkurso būdu 05-16 15:52
Savivaldybėms siūloma leisti vietinės rinkliavos įkainius nustatyti konkurso būdu – taip siekiama išspręsti problemą, kai yra daugiau negu vienas pretendentas į paslaugų teikimo leidimą.
"Blue Origin" civilius keleivius į kosmosą skraidins liepą
"Blue Origin" civilius keleivius į kosmosą skraidins liepą 05-16 15:08
"Amazon" įkūrėjo Jeffo Bezoso bendrovė "Blue Origin" liepos 20 d. "New Shepard" raketa žmonių įgulą trumpam iškels į kosmosą. Skrydis žymės atsinaujinantį komercinį kosminį turizmą, kurio nebuvo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,61 +1,95%
Vištiena 2,26 +19,58%
Varis 9324,82 +3,74%
Nafta 63,82 -3,42%
Sidabras 25,69 +0,16%
Cukrus 0,69 +2,99%
Benzinas 1,99 0,00%
Anglis 92,22 -2,84%