VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Jysk Baltic, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Jysk Baltic

Atsiliepimai apie Jysk Baltic, UAB

Ko gero geriausias sporto klubas Vilniuje! 💪 Ateik ir įsitikink!
Parašyk savo nuomonę apie Jysk Baltic, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
UAB "JYSK BALTIC"
2019-08-28 11:50:58 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Silvija 2019-08-27 18:12:04
Norejau paklausti kodel rajono zmones kazkuo prastesni uz miesto gyventojus? Pirkome lova paklausus ar uznes kai atves pareiske kad uznesa tik mieste siuleme papildomai sumoketi vis tiek niekas nesutiko. Vyras dirba ilgai, as su keturiu menesiu kudikiu tai taip iseina kad turiu su kudikiu stovet ant gatves su atvesta lova ir laukt kol vyras grys? Man butu idomu isgirsti atsakyma kodel yra tokia tvarka.
Laba diena,

Dėkojame už atsiliepimą. Norime informuoti, kad siuntiniams kurie sveria virš 25 kg reikalinga krovos darbų paslauga, tam, kad kurjeris užneštų siuntą iki pat durų. Deja, tačiau šią paslaugą galima užsisakyti tik didžiuosiuose miestuose, nėra galimybės pažymėti krovos darbų paslaugos jei pristatymas yra ne didžiajame mieste. Atsiprašome už nepatogumus.

Geros dienos
Atsakyti
Norejau paklausti kodel rajono zmones kazkuo prastesni uz miesto gyventojus? Pirkome lova paklausus ar uznes kai atves pareiske kad uznesa tik mieste siuleme papildomai sumoketi vis tiek niekas nesutiko. Vyras dirba ilgai, as su keturiu menesiu kudikiu tai taip iseina kad turiu su kudikiu stovet ant gatves su atvesta lova ir laukt kol vyras grys? Man butu idomu isgirsti atsakyma kodel yra tokia tvarka.
UAB "JYSK BALTIC"
2019-06-10 16:28:00 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Lora 2019-06-10 16:05:11
Sveiki, prieš metus pirkome Jysk antklodę su šilko užpildu, bet greitai teko nusivilti jos kokybę- šilkas susistūmė į kampus, o kai dabar pasižiūrėjau į antklodę prieš šviesą, pasibaisėjau- šilko užpildas visur susistūmęs į vieną ar į kitą prasiūto kvadrato kampą, per visą antklodę matosi tušti tarpai kur praktiškai "šildo" tik skuduras. Antklodė neatlaikė net 2-jų metų prekėms duodamos garantijos. Kur turėtume kreiptis dėl kompensacijos? Čekį turime.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt.

Geros dienos
Atsakyti
Sveiki, prieš metus pirkome Jysk antklodę su šilko užpildu, bet greitai teko nusivilti jos kokybę- šilkas susistūmė į kampus, o kai dabar pasižiūrėjau į antklodę prieš šviesą, pasibaisėjau- šilko užpildas visur susistūmęs į vieną ar į kitą prasiūto kvadrato kampą, per visą antklodę matosi tušti tarpai kur praktiškai "šildo" tik skuduras. Antklodė neatlaikė net 2-jų metų prekėms duodamos garantijos. Kur turėtume kreiptis dėl kompensacijos? Čekį turime.
UAB "JYSK BALTIC"
2019-05-28 13:09:42 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Tautv. 2019-05-28 12:01:51
Labai nusivyliau jysk parduotuvės aptarnavimu ir virtuvės baldų kokybe. Pirkome virtuvinį stalą ir kėdes. Pirmiausia laiku nepristatė prekės, o kai pristatė paaiškėjo, kad stalas visai ne toks, kokį pirkome. Pagalvojom, kad galbūt susimaišė. Tuomet paprašius pakeisti, teko laukti apie savaitę kol atvežė jau tokį, kokį pirkom, apsidžiaugėm sulaukę. Bet išpakavus teko vėl nusivilti, stalas buvo su nuskeltu šonu ir defektuotas. Vėl paprašėm apkeisti, vėl laukėm apie savaitę, nes vis kažkokios bėdos su logistika. Dar po savaitės pristatė stalą, tačiau vėl defektuotas. Tad trūkus kantrybei nutarėm susigrąžinti pinigus ir nebesiterlioti daugiau. Juolab, kad pasirinktą dieną nesulauki prekės, o jie net nesugeba pranešti, kad pristatys vėliau. Kol nepaklausi, kodėl prekė nebuvo pristatyta, tol jokio paaiškinimo iš jų pusės. Tai parodo tik jų neatsakingą požiūrį į klientą. Tikiuosi ateityje išspręs savo logistinias problemas ir pagerins prekių kokybę.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už patirtus nepatogumus. Taip pat dėkojame už Jūsų pastebėjimus, užtikrinsime, kad ateityje tokie nesusipratimai nepasikartotų.

Geros dienos
Atsakyti
Labai nusivyliau jysk parduotuvės aptarnavimu ir virtuvės baldų kokybe. Pirkome virtuvinį stalą ir kėdes. Pirmiausia laiku nepristatė prekės, o kai pristatė paaiškėjo, kad stalas visai ne toks, kokį pirkome. Pagalvojom, kad galbūt susimaišė. Tuomet paprašius pakeisti, teko laukti apie savaitę kol atvežė jau tokį, kokį pirkom, apsidžiaugėm sulaukę. Bet išpakavus teko vėl nusivilti, stalas buvo su nuskeltu šonu ir defektuotas. Vėl paprašėm apkeisti, vėl laukėm apie savaitę, nes vis kažkokios bėdos su logistika. Dar po savaitės pristatė stalą, tačiau vėl defektuotas. Tad trūkus kantrybei nutarėm susigrąžinti pinigus ir nebesiterlioti daugiau. Juolab, kad pasirinktą dieną nesulauki prekės, o jie net nesugeba pranešti, kad pristatys vėliau. Kol nepaklausi, kodėl prekė nebuvo pristatyta, tol jokio paaiškinimo iš jų pusės. Tai parodo tik jų neatsakingą požiūrį į klientą. Tikiuosi ateityje išspręs savo logistinias problemas ir pagerins prekių kokybę.
UAB "JYSK BALTIC"
2019-05-14 09:22:42 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Akvilė 2019-05-10 17:08:01
Viskas būtų kaip ir normalu (neturėjo prekės, pasitikslino, ar galime pakeisti į kitą, pasiūlytas variantas tiko ir yra neblogas). Tik tiek, kad prekes pristato pirktas internetu per Venipak, o su tais veikėjais reikalų geriau neturėt. Tiek nervų paslaugos teikėjas seniai nebuvo ištampęs. Kas dar buvo gana keista, kad vieną užsakymą išskaidė į kelias dalis ir nepaaiškino, kodėl ir taip pat apie tai neinformavo. Pliusas tas, kad apšauktas vadybininkas operatyviai išsprendė problemą (atsiprašau už pakeltą toną, tačiau situacija buvo "virš visko"). Beje, Jysk turimi kurjeriai teikia kur kas geresnės kokybės paslaugas ir yra mandagūs, kiek teko susidurt. Tai gal vertėtų pagalvot apie vežėjo pakeitimą, nes kol naudojat Venipak, daugiau Jysk nepirksiu.
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų pastebėjimus bei dar kartą atsiprašome už nepatogumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2019-05-14 09:19:15 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Danguolė 2019-05-03 10:36:33
Didelis ačiū Jysk klientų aptarnavimo vadybininkui Eimantui Asajevičiui už operatyvų klausimo dėl gamintojo broko išspendimą :)

P.S. pirkome drabužių spintą Jysk el. parduotuvėje. Kurjeris pristatė tvarkingas ir nepažeistas pakuotes, visos dalys buvo geros, išskyrus brokuotas veidrodines duris.
Laba diena,

Dėkojame už įvertinimą, džiaugiamės galėdami padėti.

Geros dienos!
Atsakyti
Viskas būtų kaip ir normalu (neturėjo prekės, pasitikslino, ar galime pakeisti į kitą, pasiūlytas variantas tiko ir yra neblogas). Tik tiek, kad prekes pristato pirktas internetu per Venipak, o su tais veikėjais reikalų geriau neturėt. Tiek nervų paslaugos teikėjas seniai nebuvo ištampęs. Kas dar buvo gana keista, kad vieną užsakymą išskaidė į kelias dalis ir nepaaiškino, kodėl ir taip pat apie tai neinformavo. Pliusas tas, kad apšauktas vadybininkas operatyviai išsprendė problemą (atsiprašau už pakeltą toną, tačiau situacija buvo "virš visko"). Beje, Jysk turimi kurjeriai teikia kur kas geresnės kokybės paslaugas ir yra mandagūs, kiek teko susidurt. Tai gal vertėtų pagalvot apie vežėjo pakeitimą, nes kol naudojat Venipak, daugiau Jysk nepirksiu.
Atsakyti
Didelis ačiū Jysk klientų aptarnavimo vadybininkui Eimantui Asajevičiui už operatyvų klausimo dėl gamintojo broko išspendimą :)

P.S. pirkome drabužių spintą Jysk el. parduotuvėje. Kurjeris pristatė tvarkingas ir nepažeistas pakuotes, visos dalys buvo geros, išskyrus brokuotas veidrodines duris.
UAB "JYSK BALTIC"
2019-05-02 08:33:22 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Gerdad 2019-05-01 16:09:07
Kodėl jūs spets kontrolieriai nemato broko??
Matosi akivaizdžiai kat yra cie brokuatos detales. Ir jusu manimu kaip man daba įdėti hdf laminuata jo storis yra 3mm o tarpas tarp iš pievos tik 2mm. stalčiams?? Kodėl?
Laba diena,

Dėkojame už komentarą bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Kodėl jūs spets kontrolieriai nemato broko??
Matosi akivaizdžiai kat yra cie brokuatos detales. Ir jusu manimu kaip man daba įdėti hdf laminuata jo storis yra 3mm o tarpas tarp iš pievos tik 2mm. stalčiams?? Kodėl?
UAB "JYSK BALTIC"
2019-04-29 09:42:31 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Aaa 2019-04-25 12:18:54
Uzsisakeme baldus pries savaite, likus dienai iki kurjerio pristatymo paskambinama ir pasakoma kad prekiu jau nebera. Tai kaip gali buti formuojamas uzsakymas internetineje svetaineje? Tai praneskit iskart kad tokiu prekiu nebera, o ne paskutine diena....
Laba diena,

Dėkojame už komentarą bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Uzsisakeme baldus pries savaite, likus dienai iki kurjerio pristatymo paskambinama ir pasakoma kad prekiu jau nebera. Tai kaip gali buti formuojamas uzsakymas internetineje svetaineje? Tai praneskit iskart kad tokiu prekiu nebera, o ne paskutine diena....
UAB "JYSK BALTIC"
2019-04-19 15:46:02 IP 65fr7e4i
Atsakyti
petras 2019-04-19 15:20:16
Ar galima gražinti kokybišką prekę?
Laba diena,

Taip, kokybišką prekę galite grąžinti per 14 dienų. Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@jysk.lt arba telefonu +370 521 42484.

Geros dienos
Atsakyti
Ar galima gražinti kokybišką prekę?
UAB "JYSK BALTIC"
2019-01-02 12:23:13 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Saulius 2018-12-31 15:08:34
Visus metus radijuje ir per TV skambejo Jysk reklama su aktoriaus balsu, kuris neištaria lietuviškų dvigarsių. Įdomu kodėl Jūsų tinklo įvaizdis yra kuriamas su netaisiklinga lietuvių kalbos tartimi?
Laba diena,

Dėkojame už atsiliepimą bei atsiprašome už nepatogumus. Kiekviena Jūsų pastaba padeda mums tobulėti, todėl prašome susisiekti elektroniniu paštu info@jysk.lt.

Geros dienos
Atsakyti
Justinas 2018-12-31 20:30:59
Kalbos kulturiste, besikabinėdami prie Jysko reklamos, pats rašykite be klaidų. Ne "netaisiklinga", o "netaisyklinga".
Atsiprašau už klaidą, Justinai, bet ar atsiprašys už klaidas "Jysk Baltic"? O gal lenkiška, rusiška, žydiška, kiniška ar ispaniška tartis reklamose gali būti konceptuali įmonės internacionalumo raiška Baltijos šalyse? Originalu ir netikėta! Sveikinu!
Atsakyti
Saulius 2018-12-31 15:08:34
Visus metus radijuje ir per TV skambejo Jysk reklama su aktoriaus balsu, kuris neištaria lietuviškų dvigarsių. Įdomu kodėl Jūsų tinklo įvaizdis yra kuriamas su netaisiklinga lietuvių kalbos tartimi?
Kalbos kulturiste, besikabinėdami prie Jysko reklamos, pats rašykite be klaidų. Ne "netaisiklinga", o "netaisyklinga".
Atsakyti
Visus metus radijuje ir per TV skambejo Jysk reklama su aktoriaus balsu, kuris neištaria lietuviškų dvigarsių. Įdomu kodėl Jūsų tinklo įvaizdis yra kuriamas su netaisiklinga lietuvių kalbos tartimi?
UAB "JYSK BALTIC"
2018-11-12 08:12:47 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame už žinutę, taip pat norime informuoti, kad analogišką informaciją iš Jūsų gavome el. paštu info@jysk.lt. Artimiausiu metu atsakysime Jums bei išspręsime iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Lolita Pilkauskienė
2018-11-05 09:47:54 IP 2ju3kvpr
Atsakyti
Ačiû už operatyvų klausimo dėl gamintojo broko išspendimą
UAB "JYSK BALTIC"
2018-11-02 07:55:05 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Tomas stalmokas 2018-11-01 11:07:02
Pirkome spinta, labai esame nepatenkinti kokybe, paskutinis s.....ne rekomenduoju niekam pirkti... is pradziu kurjeris pristate su pazeista pakuote, spintos so nines detales buvo sudauzytos, issireikalavom, kad pakeistu, atveze naujas.jau dziaugiames, atrode viskas gerai. Pradejo me rinkti spinta, nu baisu praktiskai visos detales apgadintos, subraizytos.... labai nusivyleme parduotuve!! Neapgaudinekit zmoniu, kokybe prekiu baisi uz tokias kainas!!
Laba diena,

Dėkojame už atsiliepimą. Kiekviena Jūsų pastaba padeda mums tobulėti, todėl prašome susisiekti elektroniniu paštu info@jysk.lt, norėtume išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Pirkome spinta, labai esame nepatenkinti kokybe, paskutinis s.....ne rekomenduoju niekam pirkti... is pradziu kurjeris pristate su pazeista pakuote, spintos so nines detales buvo sudauzytos, issireikalavom, kad pakeistu, atveze naujas.jau dziaugiames, atrode viskas gerai. Pradejo me rinkti spinta, nu baisu praktiskai visos detales apgadintos, subraizytos.... labai nusivyleme parduotuve!! Neapgaudinekit zmoniu, kokybe prekiu baisi uz tokias kainas!!
UAB "Jysk Baltic"
2018-10-10 14:48:06 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame už atsiliepimą bei atsiprašome už nepatogumus. Susisiekite prašau su mumis el.paštu info@jysk.lt ir mes išspręsime iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Jei deklaruojate savo svetainėje, kad atvežate per 2 d.d. tai norėtųsi, kad taip ir būtų. Žmonės galbūt specialiai perka tik tam, kad gauti prekę iki tam tikro laiko, nes turi išvykti.
Labai neoperatyviai dirbate ir skleidžiate melagingą informaciją savo svetainėje.
UAB "Jysk Baltic"
2018-10-02 13:27:13 IP 65fr7e4i
Atsakyti
osvaldas 2018-10-02 12:03:56
nesuprantu kaip gali dirbti JYSKE tokie nemandagus, grubus zmones. likau pazemintas prie aplinkiniu zmoniu, darbuotojos elgesiu. kaune molo parduotuveje!
Laba diena,

Atsiprašome už nemalonią patirtį lankantis Jysk parduotuvėje. Prašome susisiekti su mumis el.paštu info@jysk.lt ir patikslinti dėl susiklosčiusios situacijos.

Geros dienos
Atsakyti
nesuprantu kaip gali dirbti JYSKE tokie nemandagus, grubus zmones. likau pazemintas prie aplinkiniu zmoniu, darbuotojos elgesiu. kaune molo parduotuveje!
UAB "Jysk Baltic"
2018-08-06 12:33:43 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Evelina 2018-08-06 08:54:59
Eilini karta nusivyleme JYSK. 2018.08.01 pirkome sudedama pavesine. Ipakavimas visas isdraskytas, instrukcijos, kaip ja sudeti, taip pat nera, nors pardave sake, kad tikrai yra. Detales apgadintos. Sugadinote svente, aciu:)
Laba diena,

Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Susisiekite su mumis el.paštu info@jysk.lt ir mes išspręsime iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Eilini karta nusivyleme JYSK. 2018.08.01 pirkome sudedama pavesine. Ipakavimas visas isdraskytas, instrukcijos, kaip ja sudeti, taip pat nera, nors pardave sake, kad tikrai yra. Detales apgadintos. Sugadinote svente, aciu:)
UAB "Jysk Baltic"
2018-08-03 11:44:23 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Asta 2018-08-01 16:36:06
Nežinau kas gali dirbti Alytaus Jysk parduotuvėje, tokiom sąlygom už tokį atlyginimą.
Laba diena,

Dėkojame už paliktą atsiliepimą bei išsakytą nuomonę, pasidalinkite patirtimi detaliau, susisiekdami el.paštu: info@jysk.lt

Geros dienos
Atsakyti
Nežinau kas gali dirbti Alytaus Jysk parduotuvėje, tokiom sąlygom už tokį atlyginimą.
UAB "Jysk Baltic"
2018-07-23 09:32:00 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Ruda spinta 2018-07-21 00:11:52
Pirkau spintą internetu, nurodžiau dieną, kada galiu priimti prekę ir laiką, kuris buvo nurodytas, t.y. 18-22 val. Kitą dieną gaunu žinutę, kad prekė bus pristatyta 14 val. Skambinau kurjeriui ir jis pasakė, kad galės atvežti tik jo nurodytu laiku, nes jis dirba iki 17 val (o laikas 18-22 nurodytas buvo, kaip pasirinkimas dėl atvežimo). Siūlė atvežti į darbą, į Akropolį, galiausiai kažkur prie bazių... Neturiu galimybės automobiliu nusivežti spintos, kitu atvėju pati nuvažiuočiau į JYSK ir pasiimčiau tą spintą be jokių kurjerių. O čia sumoki, vadinasi 40 € ir gauni prekę į darbą ar kažkur kitur ir kaip vežtis? Gerai, vos ne vos susitarėm dėl kitos dienos 9 val ryto, max iki 9.30, nes sedėjau namuose tik dėl kurjerio ir greitu laiku turėjau svarbių reikalų. Kurjeris apsidžiaugė, sakė tikrai bus tuo metu. Atėjo kitas rytas, 9 val, 9.30, 9.40, kurjerio nėra. Skambinu jam, o atsakymas - mes neturim užsakymų, todėl nevažiuojam. Jus rimtai? Visų pirma, laikas buvo nurodytas 18-22, o kurjeris kažkodėl "dirba" iki 17 val. Antra, susitarėm 9 val, bet kažkodėl spinta buvo atvežta tik 10.20 val ryto, kai po to teko labai skubėti. Labai sunervino šita situacija. Šitiek mokėti už atvežimą ir užnešimą (viso labo 2 aukštas), t.y. apie 40 € ir toks požiūris į klientą... Niekur kitur to nemačiau. Šitiek už atvežimą sumokėjus, prekė išvis turi būti per valandą pristatyta ir dar surinkta. O čia užsakymų nėra, tai nevežam. Tai ar aš užsakius spintą, nepateikiau užsakymo, ar aš nesu klientas? Žodžiu, darykit kažką su aptarnavimu. Nerašykit bent jau, kad 18-22 val galite atvežti prekes, jei dirbate iki 17 val.

P.S. spintos dar nesurinkome, ji dar supakuota. Rytoj bandysime ją sudėti. Tikiuosi nebus broko, nes čia prisiskaičius, jau matau, kad galima tikėtis visko.
Laba diena,

Dėkojame už pastebėjimus gerinant klientų aptarnavimo kokybę bei atsiprašome už nepatogumus. Maloniai prašome dėl susiklosčiusios situacijos su mumis susisiekti el.paštu: info@jysk.lt

Geros dienos
Atsakyti
Pirkau spintą internetu, nurodžiau dieną, kada galiu priimti prekę ir laiką, kuris buvo nurodytas, t.y. 18-22 val. Kitą dieną gaunu žinutę, kad prekė bus pristatyta 14 val. Skambinau kurjeriui ir jis pasakė, kad galės atvežti tik jo nurodytu laiku, nes jis dirba iki 17 val (o laikas 18-22 nurodytas buvo, kaip pasirinkimas dėl atvežimo). Siūlė atvežti į darbą, į Akropolį, galiausiai kažkur prie bazių... Neturiu galimybės automobiliu nusivežti spintos, kitu atvėju pati nuvažiuočiau į JYSK ir pasiimčiau tą spintą be jokių kurjerių. O čia sumoki, vadinasi 40 € ir gauni prekę į darbą ar kažkur kitur ir kaip vežtis? Gerai, vos ne vos susitarėm dėl kitos dienos 9 val ryto, max iki 9.30, nes sedėjau namuose tik dėl kurjerio ir greitu laiku turėjau svarbių reikalų. Kurjeris apsidžiaugė, sakė tikrai bus tuo metu. Atėjo kitas rytas, 9 val, 9.30, 9.40, kurjerio nėra. Skambinu jam, o atsakymas - mes neturim užsakymų, todėl nevažiuojam. Jus rimtai? Visų pirma, laikas buvo nurodytas 18-22, o kurjeris kažkodėl "dirba" iki 17 val. Antra, susitarėm 9 val, bet kažkodėl spinta buvo atvežta tik 10.20 val ryto, kai po to teko labai skubėti. Labai sunervino šita situacija. Šitiek mokėti už atvežimą ir užnešimą (viso labo 2 aukštas), t.y. apie 40 € ir toks požiūris į klientą... Niekur kitur to nemačiau. Šitiek už atvežimą sumokėjus, prekė išvis turi būti per valandą pristatyta ir dar surinkta. O čia užsakymų nėra, tai nevežam. Tai ar aš užsakius spintą, nepateikiau užsakymo, ar aš nesu klientas? Žodžiu, darykit kažką su aptarnavimu. Nerašykit bent jau, kad 18-22 val galite atvežti prekes, jei dirbate iki 17 val.

P.S. spintos dar nesurinkome, ji dar supakuota. Rytoj bandysime ją sudėti. Tikiuosi nebus broko, nes čia prisiskaičius, jau matau, kad galima tikėtis visko.
UAB "Jysk Baltic"
2018-03-29 09:38:26 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Ktristina 2018-02-28 16:09:29
Prieš Kalėdas užsisakėme lovą, čiužinį, lovos groteles ir dar keletą smulkesnių daiktų. Gavome galbūt transportavimo metu pažeistas lovos dalis. Susisiekus su Jysk ši problema išsisprendė- pažeistos dalys buvo pakeistos į kitas, nepažeistas. Ant, , Stress Free'' čiužinio negalėjome miegoti...Susisiekus su įmone išsirinkome kitą čiužinį ir jį mums apmainė.Neturiu pretenzijų ir galiu tik pasidžiaugti, kad Jysk vadovas ir vadybininkai išties lojalūs klientui ir mūsų atžvilgiu tikrai išsprendė iškilusius nesklandumus.Gavę pažeistą prekę kreipkitės el. paštu raštu.Siųskite pažeistų prekių nuotraukas, skambinkite, kontaktuokite. Sėkmės :)
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą bei įvertinimą.
Atsakyti
2017-12-04 įsigytas nekokybiškas čiužinys, pretenzija parašyta, laukiam rezultatų.
UAB "Jysk Baltic"
2018-03-21 16:14:46 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Greta 2018-02-25 01:56:42
Sveiki, 2018.02.23 pirkome spinta, likome nepatenkinti, sudeti jos neįmanoma, skyliu pridaryta milijonas, nebe suprantama kur koki varsta sukti, kai nuejome ir paprašiame, kad atvaziuotu sudėtų spinta, gavome atsakymą kad nėra laiko dabar, suprantama viskas, susidetume patys ja, bet brėžinio nėra kaip ja delioti ir kur varsta koki sukti... Paskutinį karta apsiprekinome Jysk parduotuvėje...
Laba diena, apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Prašau susisiekite su mumis el. paštu: info@jysk.lt
Atsakyti
Prieš Kalėdas užsisakėme lovą, čiužinį, lovos groteles ir dar keletą smulkesnių daiktų. Gavome galbūt transportavimo metu pažeistas lovos dalis. Susisiekus su Jysk ši problema išsisprendė- pažeistos dalys buvo pakeistos į kitas, nepažeistas. Ant, , Stress Free'' čiužinio negalėjome miegoti...Susisiekus su įmone išsirinkome kitą čiužinį ir jį mums apmainė.Neturiu pretenzijų ir galiu tik pasidžiaugti, kad Jysk vadovas ir vadybininkai išties lojalūs klientui ir mūsų atžvilgiu tikrai išsprendė iškilusius nesklandumus.Gavę pažeistą prekę kreipkitės el. paštu raštu.Siųskite pažeistų prekių nuotraukas, skambinkite, kontaktuokite. Sėkmės :)
Atsakyti
Sveiki, 2018.02.23 pirkome spinta, likome nepatenkinti, sudeti jos neįmanoma, skyliu pridaryta milijonas, nebe suprantama kur koki varsta sukti, kai nuejome ir paprašiame, kad atvaziuotu sudėtų spinta, gavome atsakymą kad nėra laiko dabar, suprantama viskas, susidetume patys ja, bet brėžinio nėra kaip ja delioti ir kur varsta koki sukti... Paskutinį karta apsiprekinome Jysk parduotuvėje...
Atsakyti
UAB JYSK BALTIC 2018-01-07 22:15:53
Apgailestaujame, jog prekė neatitiko kokybės standartų. Susisiekite su mumis el. paštu info@jysk.lt ir mes būtinai išspręsime šią situaciją. Dar kartą apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Kad lova susukta jau papildomais varztais ir vistiek vos atlaiko 2 zmones, idomu, ka galit pasiulyt siai problemai.
Atsakyti
Gitana Batulevičienė 2017-12-09 17:40:50
Laba diena,
šiandien apsipirkinėjau jūsų parduotuvėje Alytuje, pirkome nedidelį žurnalinį staliuką.Aptarnavo du pardavėjai (vyrai)pas juos paprašius parduoti surinktą staliuką iš salės, buvau nemaloniai nustebinta atsakymu."Pas mus irgi nėra kam jų surinkti ir tikrai niekas neparduos"Nuėjus pasiimti iš sandėlio prekės, ją atidavė tie patys du vyrukai.Suprantu, kad normaliai dirbančių nėra daug, bet elementari pagarba pirkėjui, kad jis sugrįžtų pas jus turėtų būti puoselėjama jūsų įmonėje.Tiesiog suerzino skirtumas tarp jūsų reklamos ir aptarnavimo kokybės.
Labas vakaras, p. Gitana,

Dėkojame už pastabas. Jūsų atsiliepimas perduotas Alytaus JYSK parduotuvės vadovybei. Atsiprašomes už Jūsų patirtus nepatogumus.

Jysk.lt komanda
Atsakyti
Pirkeja 2017-12-22 00:02:52
Pirkau internetu. Atkeliavo nekokybiškos prekės. Nuvežiau į parduotuvę prekes, pridaviau, užpildžiau dokumentus, vadybininkė ar tai konsultantė juos paėmė, nuskanavusi nusiuntė. Sako laukit pinigu... Jau tuoj mėnuo, jokiu pinigu nepervedė. Kad priėmė mano gražintas prekes, aišku, jokio dokumento man nedavė. Į laiškus neatsako. Nunešė pinigus lygioj vietoj. Nė kur kreiptis, nes jokiu įrodymu apie grazintas prekes gi neturiu. Gal turit ideju?
Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Susisiekite su mumis telefonu +370 652 89471.

Jysk.lt komanda
Atsakyti
Miau 2017-12-29 05:01:31
Jeigu esat jauni, nepirkit lovu is jysk, jeigu nenorit kad po savaites suluztu.:)
Apgailestaujame, jog prekė neatitiko kokybės standartų. Susisiekite su mumis el. paštu info@jysk.lt ir mes būtinai išspręsime šią situaciją. Dar kartą apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Atsakyti
Marius 2017-07-24 02:00:18
JYSK prekiauja nekokybiškais lagaminais, nulūžo lagamino ratukas net nepasiekus kelionės tikslo. Lagaminas GREECE.
Bet pinigus grąžino operatyviai.
Dėkojame už Jūsų pastebėjimus ir indėlį gerinant mūsų prekių kokybę.

Jysk.lt komanda
Atsakyti
Jeigu esat jauni, nepirkit lovu is jysk, jeigu nenorit kad po savaites suluztu.:)
Atsakyti
Pirkau internetu. Atkeliavo nekokybiškos prekės. Nuvežiau į parduotuvę prekes, pridaviau, užpildžiau dokumentus, vadybininkė ar tai konsultantė juos paėmė, nuskanavusi nusiuntė. Sako laukit pinigu... Jau tuoj mėnuo, jokiu pinigu nepervedė. Kad priėmė mano gražintas prekes, aišku, jokio dokumento man nedavė. Į laiškus neatsako. Nunešė pinigus lygioj vietoj. Nė kur kreiptis, nes jokiu įrodymu apie grazintas prekes gi neturiu. Gal turit ideju?
Rasa Gureviciene
2017-12-12 13:25:09 IP 28mbvnjn
Atsakyti
Jysk.lt gerai sutvarkiusi atsiskaitymo uz prekes sistema, bet va susimokejusiu klientu jau paskui niekas nebetvarko. Sako: sistema rodo kita pristatymo data. O israsyta saskaita rodo, siandiena. Nejau i darba, laukiu, kada jysk atvaziuos. Snipstas. Mergele telefonu papugiskai kartoja: sistema sako, sistema taip rodo, zodziu, kad prekiu nepristato, kalta sistema.

Labai nusivyliau, nors anksciau buvau sios parduotuves megeja. Gaila.

O vadovai, matyt, tolokai nuo siu zemumu gyvena. Kazin, ar pasiekia sie skundai juos.
Gitana Batulevičienė
2017-12-09 17:40:50 IP 4ljgi54
Atsakyti
Laba diena,
šiandien apsipirkinėjau jūsų parduotuvėje Alytuje, pirkome nedidelį žurnalinį staliuką.Aptarnavo du pardavėjai (vyrai)pas juos paprašius parduoti surinktą staliuką iš salės, buvau nemaloniai nustebinta atsakymu."Pas mus irgi nėra kam jų surinkti ir tikrai niekas neparduos"Nuėjus pasiimti iš sandėlio prekės, ją atidavė tie patys du vyrukai.Suprantu, kad normaliai dirbančių nėra daug, bet elementari pagarba pirkėjui, kad jis sugrįžtų pas jus turėtų būti puoselėjama jūsų įmonėje.Tiesiog suerzino skirtumas tarp jūsų reklamos ir aptarnavimo kokybės.
Apie jysk viską zinantis
2017-11-22 11:02:47 IP 2deqvehf
Atsakyti
Mindaugas 2017-11-22 10:55:54
Kodėl Jūs vis viena meluojate? Mano nuomonė apie Jus dar labiau pagedo, nes Jūs net nemokate spręsti spręstinų klausimų
O kur melas čia? Labiau pasidomekite apie akcijas, jei pardavėjas jus suklaidino, tai čia parduotuvės klaida, tai ten skundus rašyk, bet ne čia.
Atsakyti
Apie jysk viska zinantis 2017-11-21 23:21:52
Kainos su nuolaida yra visada taikomos nuo pradines kainos.
Kodėl Jūs vis viena meluojate? Mano nuomonė apie Jus dar labiau pagedo, nes Jūs net nemokate spręsti spręstinų klausimų

Taip pat rekomenduojame

ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešė, LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
Baltic Master
Mūsų nauja el. parduotuvė! www.e-gastro.lt

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 175, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pardavimo automatai; pramonės įrengimai; prekybos įranga; projektavimas; restoranų, kavinių, barų įranga; statyba; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Baltic Master" veiklą pradėjo 1993 metais. Solidus kompanijos specialistų žinių bagažas, išplėtota logistikos sistema, platus tiekėjų ratas, 26 metų darbo patirtis, leido kompanijai tapti pripažintu Partneriu daugeliui Lietuvos ir užsienio įmonių, dirbančių prekybos, gamybos, pramonės, restoranų verslo...
ELMO technologijos
LED apšvietimas

Adresas: Vilniaus g. 31, LT-01402 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
UAB „ELMO technologijos“ – tai atsakinga, moderni ir kūrybinga LED apšvietimo sprendimus projektuojanti, gaminanti, parduodanti ir diegianti įmonė, savo produkciją platinanti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. UAB “ELMO technologijos” gamina šviestuvus su savo prekiniu ženklu „ELMO light“, šiuos bei...
Acg Nystrom
Pramoniniai įrengimai siuvimo pramonei

Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Rusija naikina tūkstančius tebegaliojančių sovietinių teisės aktų
Rusija naikina tūkstančius tebegaliojančių sovietinių teisės aktų 09-15 13:44
Rusijos vyriausybės vadovas Dmitrijus Medvedevas nurodė iki 2020 m. vasario išanalizuoti tebegaliojančius sovietų laikų teisės aktus, pasenusius panaikinti, o vis dar aktualius reikalavimus...
Šilutė ieško, kas už 1,5 mln. Eur sutvarkytų erdvę miesto centre
Šilutė ieško, kas už 1,5 mln. Eur sutvarkytų erdvę miesto centre 09-15 13:43
Šilutėje ketinama imtis Šilokarčemos kvartale esančios Turgaus gatvės ir jos aplinkos tvarkymo darbų.
10 pagal dydį skolintojas būstui JK – "mamos ir tėčio" bankas
10 pagal dydį skolintojas būstui JK – "mamos ir tėčio" bankas 09-15 13:42
Tėvai savo vaikams Jungtinėje Karalystėje (JK) būstui įsigyti padovanoja ar paskolina tokias sumas, kurios bendrai "mamos ir tėčio" banką paverstų 10 didžiausiu skolintoju šalyje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

"Brexit" įvyks..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 274,69 +2,35%
JPMorgan 120,23 +1,97%
AutoZone 1149,26 +1,79%
Hewlett-Packard 19,08 +1,76%
Starbucks 90,48 -1,72%
Apple 218,75 -1,95%
Colgate-Palmolive 70,71 -2,19%
Philip Morris 73,05 -2,47%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 72,08 -0,57%
Kava 2,99 +4,55%
Jautiena 4,63 0,00%
Dyzelis 1,92 +3,78%
Dujos (JAV) 2,36 -1,67%
Apelsinai 0,54 0,00%
Benzinas 1,89 +8,62%
Nafta 55,09 -1,18%