VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę JYSK BALTIC, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę JYSK BALTIC

Atsiliepimai apie JYSK BALTIC, UAB

Parašyk savo nuomonę apie JYSK BALTIC, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Dėl elektroninių užsakymų
2020-07-01 16:07:36 IP 2ju3l3pr
Atsakyti
UAB "JYSK BALTIC" 2020-07-01 15:33:31
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už šią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Laba diena,

Nebėra, ką spręsti, pinigai grąžinti, nors, žinoma, man svarbiau buvo gauti užsakytas prekes. Visą situaciją aprašiau pirminiame atsiliepime.

Geros dienos.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-07-01 15:33:31 IP 28ldgfja
Atsakyti
Dėl elektroninių užsakymų 2020-06-28 10:35:51
Laba diena,
Esu labai nusivylusi šia parduotuve, užsakiau internetu gultus, jų likutis buvo pakankamas, apmokėjau užsakymą ir gavau patvirtinimą el. paštu, kol darbuotojai susiruošė paruošti užsakymą atsiėmimui, gultų nebeliko, pranešė man telefonu po trijų dienų. Klientų aptarnavimo konsultantas kalbėjo labai lakoniškai, atsiprašė dėl susidariusios situacijos, kokį klausimą be užduočiau atsakymas tas pats - atsiprašome... Pinigus grąžins per 14 dienų, esant tokiai situacijai turetumėte grąžinti tą pačią dieną. Siūlyčiau susitvarkyti elektroninių užsakymų aptarnavimo procesus, nes užsakius prekes, apmokėjus ir gavus patvirtinimą klientas tikisi prekę gauti. Kitoje parduotuvėje užsakytos prekės jau būtų gautos, todėl pasigailėjau pasirinkus JYSK. Nepirksiu daugiau nieko ir kitiems nerekomenduoju.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už šią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-07-01 15:32:25 IP 28ldgfja
Atsakyti
Regina 2020-06-25 11:38:20
Daugiau niekad nieko meuzsisakysiu is garsiosios Jysk!!!!! Pardaveja pazadejo kad jei pirmadieni padarome perbedima uz preke tai preke pristatys per 3-5d.d. Kadangi jau ketvirtadienis ir jokiu zimiu is Jysk paskambinau pati, o pasirodo kad lova miegamojo (ja uzsisakiau) gausiu dar uz savaites. Uzsakem tik del to kad pazadeta buvo pristatyti sia savaite, nes mano sunus atostogauj, o nuo pirmadienio isbaziuoja dirbti ir jo nebus 2 davaites as pati dirbu nuo 9.30 iki 21 val. Tai kada jie pristatys lova o ir kas man ja surinks. Su tokiu abejingumu paskambinus atstovui dar nesu susidurusi, atsakymas vos ne nieko negalim pakeisti vos ne pasiule miegoti ant ciuzinio.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei apgailestaujame dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Dėl elektroninių užsakymų
2020-06-28 10:35:51 IP 2g447fgd
Atsakyti
Laba diena,
Esu labai nusivylusi šia parduotuve, užsakiau internetu gultus, jų likutis buvo pakankamas, apmokėjau užsakymą ir gavau patvirtinimą el. paštu, kol darbuotojai susiruošė paruošti užsakymą atsiėmimui, gultų nebeliko, pranešė man telefonu po trijų dienų. Klientų aptarnavimo konsultantas kalbėjo labai lakoniškai, atsiprašė dėl susidariusios situacijos, kokį klausimą be užduočiau atsakymas tas pats - atsiprašome... Pinigus grąžins per 14 dienų, esant tokiai situacijai turetumėte grąžinti tą pačią dieną. Siūlyčiau susitvarkyti elektroninių užsakymų aptarnavimo procesus, nes užsakius prekes, apmokėjus ir gavus patvirtinimą klientas tikisi prekę gauti. Kitoje parduotuvėje užsakytos prekės jau būtų gautos, todėl pasigailėjau pasirinkus JYSK. Nepirksiu daugiau nieko ir kitiems nerekomenduoju.
Atsakyti
Daugiau niekad nieko meuzsisakysiu is garsiosios Jysk!!!!! Pardaveja pazadejo kad jei pirmadieni padarome perbedima uz preke tai preke pristatys per 3-5d.d. Kadangi jau ketvirtadienis ir jokiu zimiu is Jysk paskambinau pati, o pasirodo kad lova miegamojo (ja uzsisakiau) gausiu dar uz savaites. Uzsakem tik del to kad pazadeta buvo pristatyti sia savaite, nes mano sunus atostogauj, o nuo pirmadienio isbaziuoja dirbti ir jo nebus 2 davaites as pati dirbu nuo 9.30 iki 21 val. Tai kada jie pristatys lova o ir kas man ja surinks. Su tokiu abejingumu paskambinus atstovui dar nesu susidurusi, atsakymas vos ne nieko negalim pakeisti vos ne pasiule miegoti ant ciuzinio.
Atsakyti
Daugiau niekad nieko meuzsisakysiu is garsiosios Jysk!!!!! Pardaveja pazadejo kad jei pirmadieni padarome perbedima uz preke tai preke pristatys per 3-5d.d. Kadangi jau ketvirtadienis ir jokiu zimiu is Jysk paskambinau pati, o pasirodo kad lova miegamojo (ja uzsisakiau) gausiu dar uz savaites. Uzsakem tik del to kad pazadeta buvo pristatyti sia savaite, nes mano sunus atostogauj, o nuo pirmadienio isbaziuoja dirbti ir jo nebus 2 davaites as pati dirbu nuo 9.30 iki 21 val. Tai kada jie pristatys lova o ir kas man ja surinks. Su tokiu abejingumu paskambinus atstovui dar nesu susidurusi, atsakymas vos ne nieko negalim pakeisti vos ne pasiule miegoti ant ciuzinio.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-06-25 09:35:29 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Gintaras Paulauskas 2020-06-18 22:35:36
Pirkom saules mait elementais girliandas is3 buvo 2 nekokibiskos pirktos akcijos metu po 8eur uz vieneta ne akcija kaina 10 euru.Kodel buvo grazinti pinigai po 8 eurus o ne pakeista i kita tokia.Buvo liepta pirk nauja kaina po 10 euru kada prasem pakeisti.Ir dar negrazino euru uz sviestuvus 3 vnt po eura
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt.

Geros dienos
Gintaras Paulauskas
2020-06-18 22:35:36 IP 27perfke
Atsakyti
Pirkom saules mait elementais girliandas is3 buvo 2 nekokibiskos pirktos akcijos metu po 8eur uz vieneta ne akcija kaina 10 euru.Kodel buvo grazinti pinigai po 8 eurus o ne pakeista i kita tokia.Buvo liepta pirk nauja kaina po 10 euru kada prasem pakeisti.Ir dar negrazino euru uz sviestuvus 3 vnt po eura
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-29 14:56:50 IP 65fr7e4i
Atsakyti
Viktor 2020-05-27 18:01:57
Купил диван VILS.У дивана сломалась выдвижная часть деревянного каркаса.Дивану 5 месяцев.
Добрый день,

Пожалуйста свяжитесь по электронной почте info@jysk.lt. Мы хотим решить возникшие проблемы.

Хорошего дня
Atsakyti
Купил диван VILS.У дивана сломалась выдвижная часть деревянного каркаса.Дивану 5 месяцев.
Atsakyti
Pirkome čiužinį "NATURES CHOICE", kuriu niekam NEREKOMENDUOČIAU, nes yra labai kietas, rašo kad "su latekso paviršiumi, kuris prisitaiko prie Jūsų kūno formos", beje jokio "latekso" nesijaučia, yra tik plonas užklotas, per kuri jaučiasi spyruoklės, miegoti neįmanoma. Apie tai, kad čiužinys prisitaiko prie kūno pozos, netiesa. Čiužini pasukti neįmanoma, nes labai sunkus. Apversti šį čiužinį negalima, nes ji galima naudoti tik iš vienos puses.
P.S. Tinklapyje parašiau atsiliepimą apie prekę, tai Pardavėjas nepatalpino mano atsiliepimą. Manau, kad UAB "Jysk" pirkėjus apgaudinėja, kitaip negaliu to pavadinti. Susidaro įspūdis, kad prekės yra visiems be priekaištų. Jei jau talpinate atsiliepimus apie prekes, tai turėtumėte talpinti visus, o ne tuos kuriuos norite.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:44:54 IP 28ldgfja
Atsakyti
Diana 2020-05-19 10:34:11
Pirkau užuolaidas DIANA. Užsakymą pateikiau 04-08. Gavau ne tą prekę, susirašinėjau, galų gale, po mėnesio gavau užuolaidas. Išteptos. Dar pasirodo, jos iš 2 dalių, sujungtų tarpusavyje viršuje. To nei aprašyme, nei nuotraukoje nebuvo nurodoma. Negana to, dar tų dalių raštas nesutampa. Bandžiau palikti atsiliepimą. Nerodo jie nepatinkančių atsiliepimų...
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nemalonią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:37:41 IP 28ldgfja
Atsakyti
Robertas 2020-05-15 13:31:37
Pirkau spintą. Tinklalapyje yra galimybė palikti atsiliepimą apie prekę. Parašiau savo patirtį apie surinkimą ir spintos kokybę. Pardavėjas nepatalpino atsiliepimo, toks jausmas, kad atsiliepimai talpinami tik pardavėjui patinkantys.Manau, kad UAB "Jysk" pirkėjus apgaudinėja, kitaip negaliu to pavadinti. Susidaro įspūdis, kad prekės yra visiems be priekaištų. Jei jau talpinate atsiliepimus apie prekes, tai turėtumėte talpinti visus, o ne tuos kuriuos norite. Gali būti, kad ir patys sau prirašote teigiamų atsiliepimų apie prekes.
Šiaulių parduotuvėje pardavėjos labai malonios ir paslaugios.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:30:00 IP 28ldgfja
Atsakyti
Gintarė 2020-05-07 14:33:05
Nemanau, kad dar kada užsisakinėsiu iš internetinės JYSK parduotuvės. Likau labai nusivylusi jų bei konsultantų darbu.
Laba diena,
Dėkojame už atsiliepimą. Kiekviena Jūsų pastaba padeda mums tobulėti, todėl prašome susisiekti elektroniniu paštu info@jysk.lt, norėtume išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-05-19 12:21:14 IP 28ldgfja
Atsakyti
Inga 2020-05-05 21:28:16
Nebežinau ką daryt. Užsakymas pateiktas balandžio 11 diena. Puse užsakymo šeip ne taip gavau, kitą puse jau trečia savaite prasidėjo kaip siunčia ir niekaip neišsiunčia. Kiek laiko reikia suruošti siuntai!!! Kasdiena skambinu rašau laiškus jokių konkrečių žinių.
Nei pinigų nei siuntos...Tikriausiai be vartotojų teisių čia jau nebeišsisuksiu....košmaras kažkoks...
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Pirkau užuolaidas DIANA. Užsakymą pateikiau 04-08. Gavau ne tą prekę, susirašinėjau, galų gale, po mėnesio gavau užuolaidas. Išteptos. Dar pasirodo, jos iš 2 dalių, sujungtų tarpusavyje viršuje. To nei aprašyme, nei nuotraukoje nebuvo nurodoma. Negana to, dar tų dalių raštas nesutampa. Bandžiau palikti atsiliepimą. Nerodo jie nepatinkančių atsiliepimų...
Atsakyti
Pirkau spintą. Tinklalapyje yra galimybė palikti atsiliepimą apie prekę. Parašiau savo patirtį apie surinkimą ir spintos kokybę. Pardavėjas nepatalpino atsiliepimo, toks jausmas, kad atsiliepimai talpinami tik pardavėjui patinkantys.Manau, kad UAB "Jysk" pirkėjus apgaudinėja, kitaip negaliu to pavadinti. Susidaro įspūdis, kad prekės yra visiems be priekaištų. Jei jau talpinate atsiliepimus apie prekes, tai turėtumėte talpinti visus, o ne tuos kuriuos norite. Gali būti, kad ir patys sau prirašote teigiamų atsiliepimų apie prekes.
Šiaulių parduotuvėje pardavėjos labai malonios ir paslaugios.
Atsakyti
Nemanau, kad dar kada užsisakinėsiu iš internetinės JYSK parduotuvės. Likau labai nusivylusi jų bei konsultantų darbu.
Atsakyti
Nebežinau ką daryt. Užsakymas pateiktas balandžio 11 diena. Puse užsakymo šeip ne taip gavau, kitą puse jau trečia savaite prasidėjo kaip siunčia ir niekaip neišsiunčia. Kiek laiko reikia suruošti siuntai!!! Kasdiena skambinu rašau laiškus jokių konkrečių žinių.
Nei pinigų nei siuntos...Tikriausiai be vartotojų teisių čia jau nebeišsisuksiu....košmaras kažkoks...
Atsakyti
UAB "JYSK BALTIC" 2020-04-29 18:09:12
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Patarkit ka jums ten rasyt i ta info@jysk.lt kad atgaut pinigu? Nes kolkas gaunu tik tokius pat pazadus kad buhalteriai informuoti...
Atsakyti
UAB "JYSK BALTIC" 2020-04-29 18:07:50
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už įvykusią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Laba diena,

Tai Jūs turite susisiekti su klientu, o ne klientas su Jumis. Mes ir taip sugaišome laiką ir patyrėmė nuostolių.
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:09:12 IP 28ldgfja
Atsakyti
Benas 2020-04-29 13:00:40
Uzsakymas buvo pateiktas 2020-04-05 iki siol nei siuntos nei pinigu negrazino.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:07:50 IP 28ldgfja
Atsakyti
Asta 2020-04-18 23:43:42
Neatsakingi įmonės darbuotojai. Užsakymas buvo vykdomas balandžio 3d..šiandien jau balandžio 18d. Paskambinus, konsultantas paaiškino, kad siuntinys yra perduotas DPD ir pokalbio metu paaiškėjo, kad reikia laukti ir net nesiruošia pasidomėti kur prapuolė kliento užsakymas. Tuo tarpu DPD mane informavo, kad joks siuntinys nėra Jiems perduotas. Negaliu net patikėti, kad jysk dirba tokie ne kompetetingi ir įžūlus darbuotojai. Teks reikalauti grąžinti pinigus. Šiai įmonei reikėtų stabdyti veiklą ir apmąstyti savo galimybes, nes kaip matyti jau nuvylė daug klientų. Gėda.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už įvykusią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:06:54 IP 28ldgfja
Atsakyti
Paslaugų kokybė priklauso nuo vidinės kultūros 2020-04-16 14:14:54
Užsakymas buvo padarytas Balandžio 2 d. įvykdžius užsakymą ir sumokėjus man neatėjo patvirtinimas el. paštu. Tą pačią dieną buvo parašytas laiškas apie užsakymo nepatvirtinimą bendru el. paštu: info@jysk.lt. Nors rašome, kad susisieksime su jumis per 24 val. atsakymo negavus 4 dienas skambinau telefonu ir konsultantas informavo, kad pavedimo automatiškai nematė. Patvirtino, kad prekės yra, užsakymas patvirtintas. Natūralu išaugęs užsakymų skaičius visko, pasitaiko. Nuotaika neutrali.

Noriu pažymėti, kad atsakymą į laišką gavau 11 d. su informacija, kad užsakymas apdorotas laukiam. Nuotaika neutrali. Balandžio 7d. gavau patvirtinimą, kad užsakymas yra, jų yra daug vėluojame ir, kad vėliausiai prekes gausiu iki 17 d. Nuotaika neutrali.

Šiandien Balandžio 16 d. atlikus skambutį ir užklausus kokioje stadijoje užsakymas, mane informavo, kad viskas gerai, prekes turi sandėlį, pinigus gavo ir nežino kodėl iki šiol užsakymas buvo neįvykdytas. Nuotaika - pasipiktinimas.

Tikiuosi konsultantai kurie yra pirmas frontas supranta, kad tai nėra jų kaltė, o organizacijos paslaugų kokybės darbuotojai turėtų reaguoti į užsakymų kiekius ir jeigu jei yra per dideli įmonei reikėtų riboti užsakymus, kaip tai daro pvz. barbora.lt priešingu atveju sulauksite tikrai blogų įvertinimų laviną ir ne vieno pranešimo spaudai.

Manau visi suprantame dabartinę situaciją ir esame kantrūs, bet pasikartojančios klaidos, rodo neišmoktas pamokas. Ar rekomenduočiau dabar Jysk - Ne?
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:02:34 IP 28ldgfja
Atsakyti
birute 2020-04-15 13:37:19
Nežinau ar gali egzistuoti ir toliau tokia įmnė, uzsisaskiau prekes internetu, aišku aopmokėjimą padariau, rustatymas buvo pazadetas po 2-3 d.d. kadangi karantinas, tai 7 d/d/ po 10d tyla, skambinu, atsiliepia vadybininkas, kuris paaiškina, kad mano kai kurių orekių jau nebėra, bet kitos užsakytos yra, tai paprašau vietoje nesamų, pakeist į kitas už lygiai tokią pačią sumą, jis sutinka, susirašome kodus ir vėl 7 dienas tyla, nieko negaunu, skambinu vėl, deja paaiskina, kad taip neišeina ir bus grąžinti pinigai, o jei noriu prekių vėl turiu užsajkymną atlijkti iš naujo, žodžiu, matosi, kad pasodinti dirbt visiškai nekompetetingi darbuotojai, kurie nieko nežino, tik ir girdžiu atsiprašome, bet problemos nesprendžia, nieko nepraneša, paklausti nieko nežino
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl neigiamos patirties. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:01:19 IP 28ldgfja
Atsakyti
ieva 2020-04-10 09:17:17
Užsisakėme spinta, atvyko laiku. Pakuojame. dėliojame ir žiūrime, kad trūksta dalies, tam, kad užbaigti spintos projektą.
Paskambinau konsultantui, sako per 7d.d.d pristatys trūkstamą prekę, Praėjo 7d.d. trūkstamos dalies nėra. Skambinam, rašom- jokio atsakymo. 8d.d. parašo laišką, kad tik išsiųstą ŠIANDIEN (8d.d.)...
Tai atsiprašau, kiek mes laiko turime laukti? Ignoruoja savo klientus.
Nesu iš tų, kuri rašinėja blogus atsiliepimus tik progai pasitaikius ir suprantu, kad darome klaidų, pristatymai vėluoja dėl situacijos, tačiau šiuo atveju esu labai pasipiktinusi klientu aptarnavimo specialistų darbu- IGNORUOJA žmones.
O ir spinta ne iš kokybiškų.. Delioji ir byra rankose :)
Spinta ROSKILDE
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt, pridėkite prašau prekės nuotraukas. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 18:00:15 IP 28ldgfja
Atsakyti
Greta 2020-04-07 12:02:37
Balandžio 1d užsisakiau prekę ir nurodžiau, kad atsiimsiu pati. Būtent toje parduotuvėje buvo likutis 5vnt., o per visas parduotuves daugiau nei 100vnt. laukiu kelias dienas jokių žinių. parašau email, gaunu ats. kad per 24val atsakys. Laukiu dar 4 paras, jokių žinių.. Paskambinus telefonu aiškina, kad negali surinkti prekės, nes karantinas, tada jau nebeturi prekės. Aptarnavimas tiesiog apgailėtinas. Jei jau neturi tai bent tegu praneša, kad nereikėtų laukti ir tikėtis NIEKO.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepateisintus lūkesčius. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 17:58:00 IP 28ldgfja
Atsakyti
Doneta 2020-04-05 19:14:32
Pardavinėja tai ko net neturi prekyboje! Užsisakiau prekes, po keliu dienų gaunu laišką, kad prekes neturi, kaip taip galima??
Nepasiule jokios atlernatyvos!
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nemalonią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 17:56:57 IP 28ldgfja
Atsakyti
Karina 2020-04-04 22:35:38
Tikrai labai pikta! 03.31 buvo užsakymas patvirtintas ir šiandien (04.04) rašo, kad prekių nėra ir grąžins pinigus.. užeinu į internetinę parduotuvę, prekės tos pačios yra
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už šią situaciją. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 17:55:42 IP 28ldgfja
Atsakyti
Paulina 2020-04-04 18:31:57
Užsisakiau prekes internetu, laukiau savaitę laiko. Tačiau negavus jokios žinutės, nei kurjerio skambučio nusprendžiau parašyti įmonei ir paklausti kada bus pristatytos prekės. Praėjus porai dienų gaunu laišką, jog mano prekių nėra sandėlyje.
Tačiau net ir dabar nuėjus į internetinę parduotuvę ir patikrinus prekę ją leidžia dėti į krepšelį. Todėl jeigu prekių nėra sandėlyje, vertėtų susitvarkyti internetinę parduotuvė. Taigi, likau labai nusivylusi Jysk parduotuve.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome, kad teko nusivilti. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 17:54:31 IP 28ldgfja
Atsakyti
Laura 2020-04-04 18:09:21
Nerekomenduoju, pirkau prekes prieš savaitę laiko kantriai laukiau nes karantinas raso gali uztrukti iki 8d.d ir po savaitės gaunu laiška kad nebera mano prekių prekyboje kuriu prieš savaitę likutį rodė nemažą. Pirkau keles prekes ir nei vienos nebelikę. Esu labai nusivylusi...
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei apgailestaujame dėl įvykusios situacijos. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 17:53:25 IP 28ldgfja
Atsakyti
Reda 2020-04-01 11:57:00
Nerekomenduoju, geriau rinktis kitą pardavėją.
Prekes užsakiau 2020.03.18. Atsiuntė patvirtinimą, bei siuntos numerį. Prekę turėjo pristatyti DPD. Rašo per 3-5d. Siuntos numerį vis patikrinant, rašydavo nėra informacijos, tik kad perduota siunta. Kovo 25d paskambinau pasiteirauti Jysk nurodytu kontaktu. Pasakė laukit, visgi karantinas, DPD daug darbo turi ir nieko daugiau negaliu padėti. Laukiu... Niekas nesikeičia, siuntos numerį ivedus, rašo tą patį. Kovo 30d. Vėl skambinu pati į Jysk kontaktus. Vėl klausiu, kodėl nieko nerodo įvedus siuntos nr. Klausiu ar tikrai siunta išsiųsta? Sako : nerodo, bet palaukit aš pasiteirausiu DPD kodėl ir jums perskambinsiu. Laukiu skambučio, nesulaukiu, skambinu praėjus daugiau nei 3 valandoms. Klausiu tai koks atsakymas iš DPD dėl mano siuntos. Žmogus pasimetė, vėl tą patį per tą patį, karantinas ir t. t... Atsakymo iš jo taip ir negavau. Galiausiai jau pakeltų tonų teko bendrauti, nes atrodo kaip plokštelė kartojasi, o į klausimus neatsakoma. Pokalbis baigiasi. Po 12min gaunu skambutį. Žinokit, atleiskit, jūsų siunta dingo. Nėra tokios siuntos :)...žodžiu, sako aš suformuosiu naują užsakymą šiandien. Sakau kaip man žinoti, kad vėl taip pat nebus? Pasakė, kad atsiųs naują siuntos numerį. Ką gi, laukiu... Siuntos naujo numerio taip ir negavau. Skambinu praėjus laikui Balandžio 1d. Sakau noriu sužinoti, dėl savo siuntos. Atsiliepė moteris, ir vėl plokštė iš pradžių... Karantinas... DPD turi daug darbo, nespėja... Aš paklausiau koks naujas numeris siuntos. Paaiškėjo nėra jokio naujo užsakymo ir jokio numerio. Tiesiog nusiųstas už klausimas į sandėlį ir kažko laukia vėl. Moteris - darbuotoja kitam laido gale, kaip užsukta kartoja mano vardą, lyg aš jį pamiršus būčiau.... Tragedija.... Kaip taip galima??? Reziumė, vėl liepė laukti skambučio... Taip, kad REKOMENDUOJU apeiti šį tinklą, jei prekę norite gauti, ir negadinti sau nervų.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome dėl nemalonios patirties perkant mūsų parduotuvėje. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
UAB "JYSK BALTIC"
2020-04-29 17:51:12 IP 28ldgfja
Atsakyti
Justina 2020-03-29 12:59:31
Tragiska komunikacija-antra karta papuolu, daugiau never!Prekes turejo pristatyt 26d, kreipiausi el.pastu, nes nepristate, gavau atsakyma, kad perziures uzsakymo busena irsusisieks.Jokio atsakymo, siandien pakartojau uzklausa, velgi nieko...Prisiskambint be sansu...Prekes turiu gauti butinai pirmadieniui, t.y, rytoj, bet jau nebesitikiu:)Tiesiog negavus pirmadieni, kreipsiuos i vartotoju teises su reikalavimu, kad grazintu pinigus ir nepriimsiu jokios siuntos.Uzsisakius per pigu.lt prekes ta pacia, 23diena, siunta gavau 25d, nors buvo atsiustas ispejimas, kad siuntos gali velluoti iki 7 d.d.Is Jysk leidzia pasirinkti pristatymo data, pasirenki 26d, o siandien 30d ir niekas nei atraso, nieko.Apgailetina komunikacija.
Laba diena,

Dėkojame už žinutę bei atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti el. paštu info@jysk.lt. Norime išspręsti iškilusius nesklandumus.

Geros dienos
Atsakyti
Uzsakymas buvo pateiktas 2020-04-05 iki siol nei siuntos nei pinigu negrazino.
Atsakyti
Asta 2020-04-20 23:06:41
Ko gero reikia pranešti spaudos atstovams, kad paviešintų šios įmonės apgaulingą veiklą.
Tikriausiai reiktų, nes iš atsiliepimų matosi, kad tai tikrai nebe du atvejai, o jau nuolatinis dalykas.
Atsakyti
Ali 2020-04-20 19:20:55
Mūsų visiškai analogiška situacija, nuo balandžio 2d "siunčia" prekes. Sukuria prekės lipduką ir viskas tuo baigiasi, daugiau prekės net nepajudinamos, o darbuotojai apie jas nieko nežino...
Ko gero reikia pranešti spaudos atstovams, kad paviešintų šios įmonės apgaulingą veiklą.
Atsakyti
Asta 2020-04-18 23:43:42
Neatsakingi įmonės darbuotojai. Užsakymas buvo vykdomas balandžio 3d..šiandien jau balandžio 18d. Paskambinus, konsultantas paaiškino, kad siuntinys yra perduotas DPD ir pokalbio metu paaiškėjo, kad reikia laukti ir net nesiruošia pasidomėti kur prapuolė kliento užsakymas. Tuo tarpu DPD mane informavo, kad joks siuntinys nėra Jiems perduotas. Negaliu net patikėti, kad jysk dirba tokie ne kompetetingi ir įžūlus darbuotojai. Teks reikalauti grąžinti pinigus. Šiai įmonei reikėtų stabdyti veiklą ir apmąstyti savo galimybes, nes kaip matyti jau nuvylė daug klientų. Gėda.
Mūsų visiškai analogiška situacija, nuo balandžio 2d "siunčia" prekes. Sukuria prekės lipduką ir viskas tuo baigiasi, daugiau prekės net nepajudinamos, o darbuotojai apie jas nieko nežino...
Atsakyti
Užsisakiau kėdę internetu rašė, kad pristatys per 7 d.d. - per tiek ir pristatė, viskas puiku, jokių dalių netrūko:)
Atsakyti
Neatsakingi įmonės darbuotojai. Užsakymas buvo vykdomas balandžio 3d..šiandien jau balandžio 18d. Paskambinus, konsultantas paaiškino, kad siuntinys yra perduotas DPD ir pokalbio metu paaiškėjo, kad reikia laukti ir net nesiruošia pasidomėti kur prapuolė kliento užsakymas. Tuo tarpu DPD mane informavo, kad joks siuntinys nėra Jiems perduotas. Negaliu net patikėti, kad jysk dirba tokie ne kompetetingi ir įžūlus darbuotojai. Teks reikalauti grąžinti pinigus. Šiai įmonei reikėtų stabdyti veiklą ir apmąstyti savo galimybes, nes kaip matyti jau nuvylė daug klientų. Gėda.
Paslaugų kokybė priklauso nuo vidinės kultūros
2020-04-16 14:14:54 IP 28m869qb
Atsakyti
Užsakymas buvo padarytas Balandžio 2 d. įvykdžius užsakymą ir sumokėjus man neatėjo patvirtinimas el. paštu. Tą pačią dieną buvo parašytas laiškas apie užsakymo nepatvirtinimą bendru el. paštu: info@jysk.lt. Nors rašome, kad susisieksime su jumis per 24 val. atsakymo negavus 4 dienas skambinau telefonu ir konsultantas informavo, kad pavedimo automatiškai nematė. Patvirtino, kad prekės yra, užsakymas patvirtintas. Natūralu išaugęs užsakymų skaičius visko, pasitaiko. Nuotaika neutrali.

Noriu pažymėti, kad atsakymą į laišką gavau 11 d. su informacija, kad užsakymas apdorotas laukiam. Nuotaika neutrali. Balandžio 7d. gavau patvirtinimą, kad užsakymas yra, jų yra daug vėluojame ir, kad vėliausiai prekes gausiu iki 17 d. Nuotaika neutrali.

Šiandien Balandžio 16 d. atlikus skambutį ir užklausus kokioje stadijoje užsakymas, mane informavo, kad viskas gerai, prekes turi sandėlį, pinigus gavo ir nežino kodėl iki šiol užsakymas buvo neįvykdytas. Nuotaika - pasipiktinimas.

Tikiuosi konsultantai kurie yra pirmas frontas supranta, kad tai nėra jų kaltė, o organizacijos paslaugų kokybės darbuotojai turėtų reaguoti į užsakymų kiekius ir jeigu jei yra per dideli įmonei reikėtų riboti užsakymus, kaip tai daro pvz. barbora.lt priešingu atveju sulauksite tikrai blogų įvertinimų laviną ir ne vieno pranešimo spaudai.

Manau visi suprantame dabartinę situaciją ir esame kantrūs, bet pasikartojančios klaidos, rodo neišmoktas pamokas. Ar rekomenduočiau dabar Jysk - Ne?
Atsakyti
Nežinau ar gali egzistuoti ir toliau tokia įmnė, uzsisaskiau prekes internetu, aišku aopmokėjimą padariau, rustatymas buvo pazadetas po 2-3 d.d. kadangi karantinas, tai 7 d/d/ po 10d tyla, skambinu, atsiliepia vadybininkas, kuris paaiškina, kad mano kai kurių orekių jau nebėra, bet kitos užsakytos yra, tai paprašau vietoje nesamų, pakeist į kitas už lygiai tokią pačią sumą, jis sutinka, susirašome kodus ir vėl 7 dienas tyla, nieko negaunu, skambinu vėl, deja paaiskina, kad taip neišeina ir bus grąžinti pinigai, o jei noriu prekių vėl turiu užsajkymną atlijkti iš naujo, žodžiu, matosi, kad pasodinti dirbt visiškai nekompetetingi darbuotojai, kurie nieko nežino, tik ir girdžiu atsiprašome, bet problemos nesprendžia, nieko nepraneša, paklausti nieko nežino
Atsakyti
Užsisakėme spinta, atvyko laiku. Pakuojame. dėliojame ir žiūrime, kad trūksta dalies, tam, kad užbaigti spintos projektą.
Paskambinau konsultantui, sako per 7d.d.d pristatys trūkstamą prekę, Praėjo 7d.d. trūkstamos dalies nėra. Skambinam, rašom- jokio atsakymo. 8d.d. parašo laišką, kad tik išsiųstą ŠIANDIEN (8d.d.)...
Tai atsiprašau, kiek mes laiko turime laukti? Ignoruoja savo klientus.
Nesu iš tų, kuri rašinėja blogus atsiliepimus tik progai pasitaikius ir suprantu, kad darome klaidų, pristatymai vėluoja dėl situacijos, tačiau šiuo atveju esu labai pasipiktinusi klientu aptarnavimo specialistų darbu- IGNORUOJA žmones.
O ir spinta ne iš kokybiškų.. Delioji ir byra rankose :)
Spinta ROSKILDE
Atsakyti
Balandžio 1d užsisakiau prekę ir nurodžiau, kad atsiimsiu pati. Būtent toje parduotuvėje buvo likutis 5vnt., o per visas parduotuves daugiau nei 100vnt. laukiu kelias dienas jokių žinių. parašau email, gaunu ats. kad per 24val atsakys. Laukiu dar 4 paras, jokių žinių.. Paskambinus telefonu aiškina, kad negali surinkti prekės, nes karantinas, tada jau nebeturi prekės. Aptarnavimas tiesiog apgailėtinas. Jei jau neturi tai bent tegu praneša, kad nereikėtų laukti ir tikėtis NIEKO.
Atsakyti
Karina 2020-04-04 22:35:38
Tikrai labai pikta! 03.31 buvo užsakymas patvirtintas ir šiandien (04.04) rašo, kad prekių nėra ir grąžins pinigus.. užeinu į internetinę parduotuvę, prekės tos pačios yra
Man lygiai tas pats. Tai pasiskambinau, anuliavau užsakymą ir padariau naują užsakymą dar pigiau :)
Atsakyti
Pardavinėja tai ko net neturi prekyboje! Užsisakiau prekes, po keliu dienų gaunu laišką, kad prekes neturi, kaip taip galima??
Nepasiule jokios atlernatyvos!
Atsakyti
Tikrai labai pikta! 03.31 buvo užsakymas patvirtintas ir šiandien (04.04) rašo, kad prekių nėra ir grąžins pinigus.. užeinu į internetinę parduotuvę, prekės tos pačios yra
Atsakyti
Užsisakiau prekes internetu, laukiau savaitę laiko. Tačiau negavus jokios žinutės, nei kurjerio skambučio nusprendžiau parašyti įmonei ir paklausti kada bus pristatytos prekės. Praėjus porai dienų gaunu laišką, jog mano prekių nėra sandėlyje.
Tačiau net ir dabar nuėjus į internetinę parduotuvę ir patikrinus prekę ją leidžia dėti į krepšelį. Todėl jeigu prekių nėra sandėlyje, vertėtų susitvarkyti internetinę parduotuvė. Taigi, likau labai nusivylusi Jysk parduotuve.
Atsakyti
Nerekomenduoju, pirkau prekes prieš savaitę laiko kantriai laukiau nes karantinas raso gali uztrukti iki 8d.d ir po savaitės gaunu laiška kad nebera mano prekių prekyboje kuriu prieš savaitę likutį rodė nemažą. Pirkau keles prekes ir nei vienos nebelikę. Esu labai nusivylusi...
Atsakyti
Nerekomenduoju, geriau rinktis kitą pardavėją.
Prekes užsakiau 2020.03.18. Atsiuntė patvirtinimą, bei siuntos numerį. Prekę turėjo pristatyti DPD. Rašo per 3-5d. Siuntos numerį vis patikrinant, rašydavo nėra informacijos, tik kad perduota siunta. Kovo 25d paskambinau pasiteirauti Jysk nurodytu kontaktu. Pasakė laukit, visgi karantinas, DPD daug darbo turi ir nieko daugiau negaliu padėti. Laukiu... Niekas nesikeičia, siuntos numerį ivedus, rašo tą patį. Kovo 30d. Vėl skambinu pati į Jysk kontaktus. Vėl klausiu, kodėl nieko nerodo įvedus siuntos nr. Klausiu ar tikrai siunta išsiųsta? Sako : nerodo, bet palaukit aš pasiteirausiu DPD kodėl ir jums perskambinsiu. Laukiu skambučio, nesulaukiu, skambinu praėjus daugiau nei 3 valandoms. Klausiu tai koks atsakymas iš DPD dėl mano siuntos. Žmogus pasimetė, vėl tą patį per tą patį, karantinas ir t. t... Atsakymo iš jo taip ir negavau. Galiausiai jau pakeltų tonų teko bendrauti, nes atrodo kaip plokštelė kartojasi, o į klausimus neatsakoma. Pokalbis baigiasi. Po 12min gaunu skambutį. Žinokit, atleiskit, jūsų siunta dingo. Nėra tokios siuntos :)...žodžiu, sako aš suformuosiu naują užsakymą šiandien. Sakau kaip man žinoti, kad vėl taip pat nebus? Pasakė, kad atsiųs naują siuntos numerį. Ką gi, laukiu... Siuntos naujo numerio taip ir negavau. Skambinu praėjus laikui Balandžio 1d. Sakau noriu sužinoti, dėl savo siuntos. Atsiliepė moteris, ir vėl plokštė iš pradžių... Karantinas... DPD turi daug darbo, nespėja... Aš paklausiau koks naujas numeris siuntos. Paaiškėjo nėra jokio naujo užsakymo ir jokio numerio. Tiesiog nusiųstas už klausimas į sandėlį ir kažko laukia vėl. Moteris - darbuotoja kitam laido gale, kaip užsukta kartoja mano vardą, lyg aš jį pamiršus būčiau.... Tragedija.... Kaip taip galima??? Reziumė, vėl liepė laukti skambučio... Taip, kad REKOMENDUOJU apeiti šį tinklą, jei prekę norite gauti, ir negadinti sau nervų.
Atsakyti
Tragiska komunikacija-antra karta papuolu, daugiau never!Prekes turejo pristatyt 26d, kreipiausi el.pastu, nes nepristate, gavau atsakyma, kad perziures uzsakymo busena irsusisieks.Jokio atsakymo, siandien pakartojau uzklausa, velgi nieko...Prisiskambint be sansu...Prekes turiu gauti butinai pirmadieniui, t.y, rytoj, bet jau nebesitikiu:)Tiesiog negavus pirmadieni, kreipsiuos i vartotoju teises su reikalavimu, kad grazintu pinigus ir nepriimsiu jokios siuntos.Uzsisakius per pigu.lt prekes ta pacia, 23diena, siunta gavau 25d, nors buvo atsiustas ispejimas, kad siuntos gali velluoti iki 7 d.d.Is Jysk leidzia pasirinkti pristatymo data, pasirenki 26d, o siandien 30d ir niekas nei atraso, nieko.Apgailetina komunikacija.

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Antakalnio g. 6, LT-20139 Ukmergė.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Elevyt
Sofalova.lt - sofų ir baldų prekyba Lietuvoje

Adresas: Taikos pr. 24-13, LT-91222 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); gamyba; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Sofalova.lt yra specializuota sofų ir sofų lovų internetinė parduotuvė, kuri jau eilę metų džiugina savo pirkėjus aukštos kokybės, išskirtinio komforto ir dizaino sofomis. Mums svarbu, kad kiekvienas pirkėjas rastų bei lengvai ir patogiai įsigytų savo svajonių sofą arba sofą lovą. Reaguodami į rinkos poreikius...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
„GINTARO BALDAI“ – JAUKIEMS NAMAMS! UAB “Gintaro baldai” – viena didžiausių baldų tiekėjų Lietuvoje, kurios veikla - prekyba minkštais bei korpusiniais baldais. 2002 m. įkurta įmonė nuolat auga ir sėkmingai gyvuoja jau penkioliktus metus. Galime pasigirti kone plačiausiu baldų salonų tinklu Lietuvoje. Baldais...
Balt Furn
EASE

Adresas: Vytenio g. 20-110, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; mediena, jos gaminiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
EASE. Mano namų stilius Baldų salonai: Vytenio g. 20,Vilnius P. Lukšio g. 32, Vilnius „Domus Galerija" EASE. Mano namų stilius - tikras jūsų namų ambasadorius. Laikas namuose dažnai yra ribotas, bet itin vertingas siekiant vertingai praleisti laiką su šeima ar individualiai, pailsėti ir paskui pilnomis jėgomis, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Rinkėjų apklausa: Baltarusijos prezidento rinkimus triuškinamai laimi A. Lukašenka
Rinkėjų apklausa: Baltarusijos prezidento rinkimus triuškinamai laimi A. Lukašenka 08-09 20:46
Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka laimi sekmadienį vykusius valstybės vadovo rinkimus, surinkęs beveik 80% balsų, rodo valstybinio transliuotojo "Mir" užsakymu sociologinių tyrimų...
Rinkėjų aktyvumas kai kuriuose balsavimo punktuose Minske viršijo 100%
Rinkėjų aktyvumas kai kuriuose balsavimo punktuose Minske viršijo 100% 08-09 19:35
Baltarusijoje vykstant prezidento rinkimams, prie daugumos balsavimo punktų Minske nusidriekė didžiulės eilės, o kai kuriuose jų rinkėjų aktyvumas jau viršijo 100%, skelbia Baltarusijos opozicinis...
Atskleidė, kiek Rusijoje mokama COVID-19 vakcinos bandymuose dalyvaujantiems savanoriams
Atskleidė, kiek Rusijoje mokama COVID-19 vakcinos bandymuose dalyvaujantiems savanoriams 08-09 19:14
Savanoriams, kurie dalyvavo klinikiniuose vakcinos nuo koroanaviruso tyrimuose, bus sumokėta po 100.000 RUB, tai maždaug 1.150 Eur. Tai spaudos konferencijoje atskleidė viena iš savanorių Ana...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 520,00 +1,96%
Varis 5754,60 +9,82%
Anglis 52,21 -0,53%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Sidabras 17,71 +8,92%
Nafta 41,95 -0,57%
Benzinas 1,12 +27,27%
Kava 3,12 -5,45%